Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra podá podnet na DK SZĽH, Lintner je znepokojený zákrokmi na hlavu

zdroj: Miroslav Slávik
13.3.2019 12:54 TASR

Hokejisti HK Nitra síce v druhom štvrťfinálovom zápase Kaufland play off Tipsport ligy zdolali Trenčín 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1, v ich tábore však prevládalo rozčarovanie.


Týkalo sa najmä zákrokov na útočníka Róberta Lantošiho, ktorý po atakoch trenčianskych hráčov prišiel o šesť zubov. Vedenie nitrianskeho klubu chystá podnet na Disciplinárnu komisiu Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH), k citlivému posudzovaniu zákrokov na hlavu a krk vyzýva aj riaditeľ Pro-Hokeja Richard Lintner.

Druhý zápas série medzi Nitrou a Trenčínom priniesol emócie a dôraz typický pre zápasy vyraďovacej časti a rozhodcovia rozdali celkovo 131 trestných minút. K videniu bolo viacero pästných súbojov i ostrejších zákrokov.

Predstaviteľom nitrianskeho klubu prekážala najmä príliš vysoká pozornosť trenčianskych hráčov na útočníka Róberta Lantošiho. Ten má po zákrokoch Borisa Sádeckého a Tomáša Starostu o šesť zubov menej. "Na to sú rozhodcovia, aby to posúdili. Aby tu Sádecký po niekom poľoval? Pozrite si ten zápas lepšie," odkázal tréner Dukly Peter Oremus novinárom.

Nitranov najviac nahnevala situácia za stavu 4:1 v 52. minúte, v ktorej Lantošiho atakoval Starosta. "Ten zákrok mi neprišiel ako bežný a očakávam, že bude mať dohru. Bolo to za rozhodnutého stavu, podľa mňa to už bolo cez čiaru," poznamenal tréner Nitry Antonín Stavjaňa. Sádecký po spomínanom zákroku v zápase skončil, Starosta dostal trest na 2+10 minút.

Naživo v Nitra aréne sledoval zápas aj reprezentačný tréner Craig Ramsay, no nevydržal do konca. "Mám rád hokej v play off, ale nechcem vidieť žiadnych hráčov zranených. Údery, ktoré dostal Lantoši, boli dosť silné. Nebudem však komentovať to, či to bolo fér alebo nie. Keď som ho dvakrát videl zraneného, odišiel som zo svojho miesta a zápas som dopozeral inde. Verím, že bude v poriadku a že bude môcť hrať na majstrovstvách sveta," uviedol Ramsay pre mynitra.sme.sk.

Najväčšie "iskrenie" síce zatiaľ ponúkla séria Nitry s Trenčínom, o ostré zákroky však nebola núdza ani na ďalších štadiónoch. Aj preto sa k zápasom play off vyjadril riaditeľ Pro-Hokeja Richard Lintner. "Som nesmierne spokojný v akom tempe, nasadení a kvalite sa tohtoročné Kaufland play off Tipsport Ligy rozbehlo. Do play off bezpochyby patrí maximálna tvrdosť, bez ktorej si vypäté zápasy neviem predstaviť. Som však znepokojený, koľkých zákrokov na hlavu a krk sme boli v prvých zápasoch svedkami. Budem apelovať na kluby, disciplinárku aj oddelenie rozhodcov, aby tento fakt vnímali citlivo predtým, ako by prišlo k zraneniam, ktoré v hokeji nechceme vidieť," uviedol Lintner na facebookovej stránke Tipsport Ligy.

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


fanpp

 

Oremus a vyzeral si ako seriozny chlap spolu so Starostom, od Sadeckeho by som to aj cakal
13.3.2019 - 13:06
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
petedunham19

 

Hlavne že Ty si inteligentný keď dokážeš fanúšikovi iného klubu nadávať na rodičov...klobú k dole v Nitre sa to asi tak robí...
13.3.2019 - 15:06
+13

Dukla_Trenčín_38

 

A Majdan za svoj amaterizmus nedostal nič... Lupták si ponadava a dostane 1000€ pokutu... niečo mi tu nesedí
13.3.2019 - 13:08
+21

FP-Tommynko

 

Majdan pokutu dostať nemôže, keďže to bola súkromná komunikácia a hlavne zostrihaná neprospech Majdana
13.3.2019 - 13:10
+55

emoxx1

 

Majdan takmer niekomu odstrelil hlavu od tela? Jedine čo ti na tom nesedí je, že to čo urobili tebou spomínaný nie je OK, ale nikoho tým na zdraví neohrozovali. No keď si myslíš, že takto sa to má hrať, tak nech sa páči. Do konca série budete mať tretinu kádra na disciplinárne. Alebo začnite hrať hokej ako vlani a bude všetko ok...
13.3.2019 - 13:12
+25

Dukla_Trenčín_38

 

Beriem že to bol dosť krutý zákrok ale osobne si myslím že v ďalšej sérii medzi KE a PP bol zákrok na Nagyho horší ako ten včerajší na Lantosiho
13.3.2019 - 13:15
+4

N-R-N-R

 

Za rovnaký zákrok dostal Bača stopku .. tak uvidíme
13.3.2019 - 13:30
+5

forwardPP

 

A v čom bol horší?
13.3.2019 - 13:46
+5

NRfan

 

To si nevsimaj, to je len povestna trencianska obektivita. Vyvinit vlastnych aj keby sa jednalo o masovu genocidu. V TN bezna vec.
13.3.2019 - 14:38
+14

fortuna

 

Uz len vy v nitre ste objektivni.Ale iba ked sa vam to hodi
13.3.2019 - 18:57
+2

NRfan

 

13.3.2019 - 20:50
+4

ánry

 

lenže tomu zákroku sa vyhnúť nedalo aspoň to mlynarovič spomínal. ale zákroku na Lantošiho sa vyhnúť dalo...bol to úmysel a musí byť potrestaný!
13.3.2019 - 19:03
+3

blue-311

 

Co ti nesedi? Vidis ze bez protestov sa tu poriadne nic neudeje, tak nech aj Dukla da presetrit Majdanove vyroky a mozno nejaky postih dostane. Mame tu DK, prohokej aj hracsku asociaciu. Posledne dve menovane by v prvom rade mali riesit tieto zalezitosti ktore sa neudiali priamo v zapase.
13.3.2019 - 13:15
+1

forwardPP

 

Majdán žiaden postih nedostane, v súkromnej debate si môže rozprávať čo chce.
13.3.2019 - 13:47
+5

blue-311

 

Ale nemala by napriklad ta hracska asociacia alebo Prohokej dbat aj na imidz ligy atd? Financny postih hoci aj symbolicky by mohol aspon vyslat signal, ze toto tu nechceme.
13.3.2019 - 13:52
0

antinamor

 

To by muselo prebehnúť vyšetrovanie, dokazovanie, obvinenie. Ste kompletní, že na základe jednej nahrávky, kde nie je jasné kto, kedy, ako a prečo, by mal byť niekto potrestaný? To ako myslíte vážne? Žijeme v Severnej Kórei, alebo čo?
13.3.2019 - 13:57
+4

blue-311

 

Nie som kompletny. Ak by som bol, tak nebudem stracat cas v nejakych internetovych diskusiach.
13.3.2019 - 14:00
+2

antinamor

 

Tak to sme dvaja. Neber si to osobne, ale už by ste mohli skončiť s tou údajnou "Majdanovou nahrávkou", keď nie je ani isté, či to vlastne na tej nahrávke je Majdan. Pokiaľ sa nemýlim, sám hráč to nepotvrdil, všetko ostatné je len špekulácia, nakoľko žiadne vyšetrovanie neprebehlo a ani neprebehne.
13.3.2019 - 14:14
+1

samajamado

 

bol to hlas podobny Ficovi
13.3.2019 - 18:12
+3

Sunkafit

 

Ak ti na facebooku niekto napise ze si kkt a taketo veci sa ti nebudu pacit mozes ho žalovat...ale skonci to maximalne ak budes mat stastie pokutou pod 100e takze tak
13.3.2019 - 17:52
0

NRfan

 

Dal Majdan autorizaciu na publikovanie jeho slov? O com sa tu bavime?
13.3.2019 - 14:39
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomodry

 

dusan1980: No teraz si sa ukázal,aký si frajer..Dávaj si pozor,aby sa Ti toto Tvoje prianie neotocilo k Tebe v súkromnom živote..
13.3.2019 - 13:48
+2

forwardPP

 

Sadecky dostal trest v hre, takže min. 1 zápas nebude hrať.
13.3.2019 - 13:48
+4

nitranitricka27

 

Aj Mlynarovič dostal a hral
13.3.2019 - 21:51
0

antinamor

 

Trest v hre určite nedostal. Vtedy rozhodca odoberie hráčovi registračku a posiela ju na zväz. Za trest v hre je STOPka na jeden zápas automaticky, závažnosť priestupku posúdi a prípadný dodatočný trest udelí DK SZLH.
14.3.2019 - 7:20
0

forwardPP

 

Máš pravdu, je to ľahko overiteľné.
14.3.2019 - 9:48
+1

forwardPP

 

Nauč sa pravidlá, Mlynarovič dostal trest do konca zápasu, Sadecký trest v hre, ľahko si to môžeš overiť v štatistikách zápasu, ktoré sú na stránke zväzu.
14.3.2019 - 9:47
+1

Render 77 Nr

 

Dušan to fakt aby sa ty hraci zranili či ako to si praješ?
13.3.2019 - 13:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FP-Tommynko

 

Som zvedavý na výsledok z DK, kedy zásada?
13.3.2019 - 13:09
0

nitranitricka27

 

Zajtra do 12:00 bude verdikt aj o Starostovi aj o Sádeckom
13.3.2019 - 21:53
0

Bielomodry

 

Lintner ,Lintner opäť to Tvoje bla,bla bla ...
13.3.2019 - 13:11
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
blue-311

 

Ale no tak, chceme mat aj tuto diskusiu zagrcanu?
13.3.2019 - 13:39
+15

MackoPu

 

Ty sa uz laskavo ukludni !
13.3.2019 - 18:38
+1

MackoPu

 

Bla bla ? A co mal povedat ?
Vcera tu niekto plakal, ze je Lintner ticho.
13.3.2019 - 18:38
+2

Reno123

 

Starosta by mal dostať stop na niekoľko zápasov a rozhodcovia tiež za to že mu nedali hneď 5+DKZ
13.3.2019 - 13:12
+27

JozoNR

 

Rozhodcovia by mali dostat trest hlavne za Sadeckeho faul,na ktory ani jeden z nich nereagoval,pricom ho videli vsetci..to je neskutocne,co neodpiskaju (na oboch stranach)
13.3.2019 - 13:48
+13

antinamor

 

Presne tak, reagovali, až keď videli, že je zle a Lantoši vypľúva krv a zuby.
13.3.2019 - 13:59
+1

scandi

 

Teraz som si pozrel video čo dala von Nitra, prvé dva fauly sa dajú pochopiť,v rámci hry stane sa.Ale ten starostov lakeť ak nebude potrestaný minimálne 5 zápasov stop,tak Nitra by nemala nastúpiť na ďalšie zápasi tu už ide o život kľudne mohol Lantosiho zmrzačiť.
13.3.2019 - 13:12
+79

nerorome

 

Stopka od DK SZĽH ? Mmmm, taký fajný päťzápasový. Dal by som mu !
13.3.2019 - 13:15
+52

FacSKA

 

Staci do konca sezony, nemusi mat trest aj na prve dve kola buducej sezony
13.3.2019 - 13:34
+7

emoxx1

 

Môj odhad je, že dostane 3 zápasy a po dvoch na podmienku už nastúpi...
13.3.2019 - 13:40
0

NR

 

Hlavne ked mu v tom case chybalo v ustach 6 zubov, o com zrejme vedeli hraci Dukly.
13.3.2019 - 13:17
+9

dejvidBB

 

Take lakte dava Mezei pravidelne. Zrusil takto Gilaka a ziadny trest navyse nedostal, takze uvidi sa.
13.3.2019 - 13:19
+26

88Backo

 

A koho ešte keď ich dáva pravidelne ?
13.3.2019 - 13:38
+7

Render 77 Nr

 

Maš pravdu Brano tiez vie pekne lokte davat i ked si to sem dal len zato aby si si kopol ale treba uznat že ten Starostov bol ekskluzivny lokeť hlavne zo zadnej kamery mohol si len to napisat ine si nemusel ak si xcel lebo teraz zas tu budu vyposivat kolko faulou spravila Bb.
13.3.2019 - 13:40
+5

Bielomodry

 

dejvidBB: Čiže vlastne všetko je ok?Ok dobrá logika
13.3.2019 - 13:49
+1

Sunkafit

 

Takze toto preto ze Mezei dava lakte ani netreba riesit ze
13.3.2019 - 13:58
+6

peto137

 

..povedal drevorubac..
13.3.2019 - 22:13
0

mitoO

 

STAROSTA Tomáš (HK Dukla Trenčín); DK SZĽH na základe podnetu oddelenia rozhodcov SZĽH začína disciplinárne konanie pre podozrenie z porušenia čl. 14 Hlavy I. oddiel II. osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH – Napadnutie hlavy a krku v zápase EXS č. 371. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 14.03.2019 12.00 hod.

SÁDECKÝ Boris (HK Dukla Trenčín); DK SZĽH začína disciplinárne konanie z dôvodu uloženého TH – Napadnutie hlavy a krku v zápase EXS č. 371. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 14.03.2019 12.00 hod.
13.3.2019 - 13:16
+32

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
forwardPP

 

A čo konkrétne veď to je iba začiatok, žiadne tresty nedostali.
13.3.2019 - 13:50
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
dusan1980

 

Pevne verim ze disciplinarka to bude vidiet spravne a nech obom hracom pokracovat v serii
13.3.2019 - 13:45
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Vieš si predstaviť tu vlnu nevôle?
13.3.2019 - 13:47
+1

Nitran333

 

jasne kludne nech hraju, nech dalej rozdavaju lakte na hlavu, paneboze vy ste primitivy v tom Trencine
13.3.2019 - 13:50
+28

Sunkafit

 

Oni len ako im pasuje ale je tu aj vela normalnych tak klud
13.3.2019 - 14:00
+9

kvoky8578

 

Však takto isto v 2008 zranili 6 či 7 hráčov základnej zostavi Martinu keď otočili sériu s 0:3 na zápasi a ešte im uznali gól kde nebol puk celí za čiarou!!!Toto je Trenčín keď to nejde tak zákerne fauli!!!
13.3.2019 - 14:16
+8

batman

 

Ty vole!!!! Tak toto jw hardcore.
13.3.2019 - 18:49
+4

dusan1980

 

Celkom by som si ju vychutnal a zasmial sa...Lebo toto je velky cirkus.
Namiesto hokeja 99% diskusie o fauloch a disciplinarkach.
Osobne si myslim ze pokial dostal Sadecky trest v hre mal by 1 zapas stat a Starosta dostal 2+10 cize v dlasom zapase by mal hrat.
A konecne by sme si to mali rozdat na lade...Ked tu bude x ludi vyplakavat ja prihodim do kotla nech to ma aspon grady
13.3.2019 - 13:54
+4

Nitran333

 

Myslíš rozdať na lade, kto komu vybije viac zubov, alebo kto viac lakťov rozdá na hlavu? Tak sa Vám to páči?
13.3.2019 - 13:56
+13

miško DUKLA

 

Nie určite sa nám to nepáči. Stalo sa hotovo vyhecovana séria Starosta dostane tvrdý trest si myslím zaslúžene, Sadecky maximálne zápas nemá prečo dostať viac... na druhú stranu sa mi nepáči že Dukla tieto podnety nikdy asi nedávala to je škoda mali by sme aj my začať.
13.3.2019 - 19:57
+4

miro-nr

 

A na koho by ich podávala ,na vlastného Hlinku
13.3.2019 - 20:22
+1

miško DUKLA

 

Jeden zákrok jednoznačne úder do tváre. Pozri huste prvá tretina čas 1:33. A buďme objektívny...
13.3.2019 - 20:35
+1

Nitransky_CORGOŇ

 

Toto mi hlava nebere: Ako mozes taketo volaco obhajovat? Aj keby bolo opacne garde by si to takto riesil? Bud len trollujes alebo si nekompletny.
13.3.2019 - 14:03
+3

Sedko NR

 

Keby ste si to chceli rozdať na lade, tak už druhý deň neriešime toto. Začnite hrať hokej a všetko bude v poriadku, len sa obávam, že v poslednom zápase za rozhodnutého stavu sa ani hrať nebude.
13.3.2019 - 14:48
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nitraaa

 

Viem si to predstavit keby nieco podobne predvedu Versteeg a Mezei na Heclovi . To by Branko od rozhodcov uz neodisiel , trest by dostali aj hraci co hrali za NR pred 10 rokmi a cely trenciansky stadion by zborovo oslavoval prichod velkeho madarska...
13.3.2019 - 13:55
+36

Ottawa Senators

 

To už tu bolo, pred rokom chceli Versteega poslať domov do zámoria a už ho sem nikdy nevpustiť.
13.3.2019 - 14:04
+6

antinamor

 

To sa nestane, máš smolu
13.3.2019 - 14:01
0

lerby

 

Pán Lintner zase niečo povedal,vlastne zase ,,nič,,
13.3.2019 - 13:17
0

aaaaa

 

A čo mal povedať ??? Vynadať hráčom alebo čo si predstavujete ??? Veď normálne aj sám povedal že tie fauly sa mu nepáčilo a chce aby sa to vyriešilo čím skôr ako dôjde k vážnejšiemu zraneniu ...vám z toho Lintnera už asi hrabe , všetko vám vadi
13.3.2019 - 13:33
+18

Dukla_Trenčín_38

 

Zaujímalo by ma čo dostala Nitra aký trest za použitie pyrotechniky na štadióne od DK? Neviem nesledoval som to vtedy podrobnejšie len som zachytil že od vedenia klubu dostal dotyčný zákaz na zimák.. A pokračovanie za zeleným stolom to malé aké??
13.3.2019 - 13:20
+4

blue-311

 

Ziadne. Mam pocit ze ti zacina trochu prepinat a kopes na vsetky strany, vlastne iba na jednu
13.3.2019 - 13:22
+29

Dukla_Trenčín_38

 

Žiadne? Tak a sme doma čo Nitra je v tomto nedotknutelny klub v našej lige? Ú nás sa zahadze ľad máme pokutu a podmienku spraví sa to v Detve a hoci kde inde skončí to rovnako.. len Nitra stále nič...
13.3.2019 - 13:28
+1

blue-311

 

Daj protest. Prosim.
13.3.2019 - 13:29
+5

Dukla_Trenčín_38

 

Rob si z toho srandu no ide o princíp.. ktorý ty nechápeš.. tak isto ako zranil Lantosiho mohol váš vlastný človek zraniť hoci koho iného na ľade svojou primitivnostou...
13.3.2019 - 13:31
+4

blue-311

 

Ja som to odsudil vtedy ked sa to stalo. Preco by som sa mal k tomu teraz vracat? A preco sa k tomu vracias teraz ty? Vobec si to nevytiahol ucelovo, ze?
13.3.2019 - 13:33
+8

Dukla_Trenčín_38

 

Ty si to odsudil ale to mňa nezaujíma.. odsúdila to DK? vytiahol som to lebo vy sa tu najviac ohaňate DK no na vás sa akosi zabúda.. pevne verím že si nájdeme aj my niečo nech ste v tom neni sami napríklad už len za hádzanie predmetov na našu trestnú lavicu
13.3.2019 - 13:38
+1

blue-311

 

Ked ta to nezaujima, tak naco so mnou diskutujes. Proste mi neodpisuj a hotovo
13.3.2019 - 13:41
+3

moke19

 

týchto nerieš, dá si do nicku 38 a myslí si, že je spravodlivý
13.3.2019 - 19:08
+1

blue-311

 

Ty vole to som si ani neuvedomil ze to je odkaz na Pala.
13.3.2019 - 19:27
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tep

 

Sám Kohút sa vyjadril, že po skončení play off osobne dohliadne na to,a yb prišli do NR buldozéry a zbúrali nakomplet Nitra arénu, len nechceli spôsobiť rozruch pred play off, tak psst, je to medzi nami
Nie, že to niekde zverejníš, ako to je u vás v TN bežné

A na vážno, to ako fakt si sa až teraz prebral zo zimného spánku? Či si len historik a rád sa vŕtaš v minulosti?
13.3.2019 - 14:20
+5

moke19

 

Vy lejete pivo už roky, takže toto je nič, teda na Vašu trestnú...
13.3.2019 - 19:07
+1

Sunkafit

 

Ser na to ved to je na smiech...to je ako ked povies ze za to moze Radicovej vlada
13.3.2019 - 14:02
+4

moke19

 

Soros
13.3.2019 - 19:09
+1

N-R-N-R

 

Každý klub za to dostane pokutu tak netrep prosím ťa ...
13.3.2019 - 13:33
+4

Acorgonka

 

dost tazko sa obhajuje vykon tvojho klubu ze ?... sustred sa na to a my si na trest tebou spominany pockame pripadne si ten zapis najdi
13.3.2019 - 13:36
+6

forwardPP

 

Dostala pokutu Nitra.
13.3.2019 - 13:52
+3

Acorgonka

 

netreba to vysvetlovat
13.3.2019 - 13:57
+1

Sunkafit

 

Ja ze dostal poukazku na nakup pyrotechniky v Krskanoch
13.3.2019 - 17:56
+2

Acorgonka

 

+ skolenie odpalovaca ohnostrojov SNV
13.3.2019 - 18:23
+3

Ottawa Senators

 

14.3.2019 - 1:36
0

antinamor

 

Presne tak a bude ju vymáhať od dotyčného tĺka, čo ten delobuch hodil
13.3.2019 - 14:03
0

hradnaveza

 

Ty si zdravý, dieťa moje, to čo tu trénera za nezmysly.
13.3.2019 - 13:39
0

Nemehlo

 

A preco si nevyhladas sam ci bol rieseny podnet na tuto temu?
13.3.2019 - 13:40
+4

JohanHegg

 

Takže uplatňovanie kolektívnej viny? Tvojim metrom by teda mali duklu vylúčiť nie? Ty hrdina
13.3.2019 - 13:41
+4

Acorgonka

 

trest si to jednoznacne zasluzi o tom niet ziadnych pochyb... pevne verim ze Robo Lantosi bude v poriadku a bude hrat paradny hokej aj s úsmevom T. Mikusa
13.3.2019 - 13:27
+5

bez nicku BLOG

 

Starosta by si v tejto serii uz zahrat nemal. To by bol adekvatny trest.
Sadecky minimalne 2zapasy stopka.

Ale vidim to na nejaky alibizmus a budu to max 1-2zapasy pre oboch..

13.3.2019 - 13:31
+3

moke19

 

ale bude hrať, "nakladačky, dal by som si",
13.3.2019 - 19:11
+2

pablob26

 

Starosta by mal dostat trest. Bol to hlupy faul ktory umyselne smeroval na hlavu.
13.3.2019 - 13:32
+3

crosbynko

 

6 zubov von je teda dost na jeden zapas . V kazdom pripade Sadeckeho zakrok nepovazujem sa nejaky zakerny. Dostal DKZ co by tomu aj zodpovedalo ale Starosta musi dostat stopku ak chceme udrzat poriadok. Za rozhodnuteho stavu uplne umyselny zakrok. Najskor isiel laktom az potom telom.
13.3.2019 - 13:35
+6

blue-311

 

Suhlasim. Len doplnim, ze Sadecky dostal trest v hre, tak minimalne jeden zapas by mal sediet ak tomu spravne rozumiem.
13.3.2019 - 13:38
+2

RebeccaBlack

 

Mlynarovic nesedel. Ci on nedostal trest v hre?
13.3.2019 - 23:47
0

Nemehlo

 

Nedostal trest v hre, len 5 + 20;
14.3.2019 - 8:26
0

forwardPP

 

Vidím, že veľa ľudí nevie rozlíšiť rozdiel medzi trestami:A) trest v hre
B) vylúčenie do konca zápasu.
14.3.2019 - 9:51
+1

RebeccaBlack

 

evidentne patrim k nim. mam v tom hokej
14.3.2019 - 15:20
0

forwardPP

 

Správne tomu rozumieš.
14.3.2019 - 9:50
+1

cipulis

 

Ale ved prist o zuby v hokeji je bezna vec
13.3.2019 - 14:58
+4

Sunkafit

 

Boha ved zuby kazdemu povypadavali a sme tu nie?
13.3.2019 - 17:58
0

moke19

 

písal BigBrother
13.3.2019 - 19:11
+3

crosbynko

 

To zase netvrdim. Ide tu skor o to ze Starostov umyselny laket bol ovela zakernejsi a preto si zasluzi potrestat. Sadecky aj tak uz zapas stoji takze to je adekvatne. Aj ked teda zlomil Lantosimu 6 zubov.
14.3.2019 - 5:16
0

ATakNejak

 

Lantosi dopadol naozaj nešťastne. Isto nikto nechcel, aby sa niekto zranil a už vobec aby prišiel o zuby. Ale zákrok by sa nemal posudzovať na základe následkov. Ale dopadol naozaj blbo. A to mi je ľúto
14.3.2019 - 6:52
0

Acorgonka

 

zakrok sa neposudzoval podla následkov ak ano este by sme museli 3 dni pockat ci nepojde dalsi zub von pripadne ci nedostane zapal ci sa neprejavi ina komplikacia u bezneho cloveka je to normalna PN a hlavne... ak by to urobil 20r neskuseny hrac ok ale skuseny hrac ako Starosta tomu sa to nahodou neumyselne stat nemoze... video zaznam hovori jasne
14.3.2019 - 7:21
0

ATakNejak

 

Hovorím o Sadeckom, nie Starostovi
14.3.2019 - 7:57
0

strojar

 

Podľa pravidiel ľadového hokeja sa zákrok posudzuje aj podľa následkov, ktoré spôsobil.
Pravidlo 124 – NAPADNUTIE HLAVY A KRKU
.
.
III. Hráčovi, ktorý zraní alebo bezohľadne ohrozí protihráča napadnutím hlavy alebo krku, bude uložený trest v hre.
14.3.2019 - 9:17
0

Cia

 

Strata siestich zubov je z medicinskeho hladiska tazke zranenie s trvalymi nasledkami
13.3.2019 - 16:11
+3

FP-Romanides

 

Hejteri budú hejtovať, trollovia budú trollovať a plačkovia budú plakať. Taylor Swift to pochopila a to nemá ešte ani 30.
13.3.2019 - 13:43
+6

blue-311

 

Len pre poriadok, do ktorej z tychto skupin radis seba?
13.3.2019 - 13:45
+22

hello, havarju

 

on je Taylor Swift, on už všetko chápe, len všetci ostatní sú nechápaví
13.3.2019 - 14:00
+29

Sunkafit

 

Hadam aj on dostane laket do hlavy v zivote...nie vobec by mi to nebadilo
13.3.2019 - 14:04
+2

miko 75

 

Podľa príspevkov on už na hlavu dostal,je to vidieť.
13.3.2019 - 14:47
+8

NRfan

 

On uz evidentne tych laktov do hlavy dostal dost.
13.3.2019 - 14:54
+5

Bielomodry

 

FP-Romanides: Si dobrý ,klobúk dole pred Tebou...
13.3.2019 - 13:52
0

miko 75

 

Ty máš v hlave riadne povysavané.
13.3.2019 - 14:49
+6

LONDO

 

Pán Lintner : Plne Vaša zodpovednosť ,čo sa deje vo Vašej lige a toto alibistické vyjadrenie je Vám a Vášmu charakteru rovné .

Skončite , bude to úľava pre celý slovenský hokej.
13.3.2019 - 13:54
+3

len_tak

 

Je to rukopis Oremusa. Podobné ťahy používal aj v iných kluboch kde pôsobil. Ale predpokladám, že on nijaký trest nedostane.
13.3.2019 - 13:57
+9

Sedko NR

 

Ja som presne na toto včera myslel, veď u nás tiež produkoval takéto veci...
13.3.2019 - 15:05
+5

Urpiner16

 

Niečo mi hovorí že tomu ešte nie je koniec a bude to ešte viac vybičované.Bez vetra sa ani lístok nepohne ako sa hovorí.Aby to nevyznelo tak že by som ospravedlňoval zákrok na Lantošiho to rozhodne nie práve naopak ale pár polienok pred play off tomu pridal Majdan vieme ako môj názor aby sa nehralo v rukavičkách pretože urobil niečo ako býkovi červené súkno v aréne.
13.3.2019 - 14:01
+4

mato-s

 

Mladých talentovaných hokejistov s ktorých by mohlo dačo byť pre repre máme ako šafránu čiže máličko a mi si ideme ich likvidovať hokejovými starcami ktorý sú už za zenitom výkonnosti...hanba a preč s Lintnerom.
13.3.2019 - 14:12
+6

dusanTN

 

Čo s tým má zase Lintner?
13.3.2019 - 14:18
+13

Urpiner16

 

Veď nech to prejde pod SZĽH.Ja som potom zvedavý keď to preberú kostlivci na koho budú potom nadávať.Pán Kohút už vopred vás ľutujem ak to tu čítate.
13.3.2019 - 14:30
+9

mato-s

 

Čo s tým má? Keby si hneď vedel spraviť poriadok s rozhodcami tak toto tu nemuselo byť.Stale sa vyhovára že on nič on muzikant.Jediny ktorý to konečne povedal na plnú hubu je Valabik .
13.3.2019 - 14:41
+2

ekaver

 

aj to rýchlo odvolal
13.3.2019 - 14:43
0

Nemehlo

 

Nastuduj si prosim kto nominuje rozhodcov na sutazne zapasy a potom sa vyjadruj. Najdes to v sutaznom poriadku.
13.3.2019 - 14:56
+4

Urpiner16

 

Na rozhodcov sa tu serie už viac ako desať rokov hlavne čo sa týka ich zodpovednosti za ich prešľapy.Bolo zakázané sa k ich výkonom vyjadrovať lebo by tréneri dostali pokutu a podobne.Tak sa nečuduj že tu pískali i indivíduá ktoré by si inde ani pípli iba ak tak na kráľovej holi.A za tento dôsledok Lintner nie je zodpovedný ale SZĽH.Je dobré že si Valábik po toľkých rokov otvoril ústa a povedal na plné ústa ako to je.Len bude ďaľších desať rokov trvať aby sme si kvalitných rozhodcov vychovali a hlavne takých ktorí by mali mať lepší základ pod iným vedením rozhodcovskej inštitúcie ako títo čo teraz pískajú.
13.3.2019 - 15:01
0

pablob26

 

Citron nema dosah na rozhodcov. To chod riesit na zvaz.
13.3.2019 - 15:12
+3

dusanTN

 

Najskôr si zisti nejaké fakty. Rozhodcov riadi zväz, nie Prohokej. Alebo ani nevieš čo riadi Lintner?
13.3.2019 - 15:46
+3

Sunkafit

 

Ale on nema s rozhodcami nic spolocne
13.3.2019 - 18:00
+2

strojar

 

Tak, tak.
On má na strosti Water Classic.
13.3.2019 - 18:18
+4

tep

 

Počuj strojar, Ty mi budeš vedieť dať odpoveď!!
Pozerám tú appku a predávajú tam za rôzne sumy rôzne balíky kariet. V každom balíku je garantovaná jedna Jersey karta + 8 podpisoviek. Ako je možné, že v balíčkoch sú jersey karty, keď sa dresy z WC vydražili online na HP?
13.3.2019 - 20:56
+6

MackoPu

 

No tak si si ponadaval na Lintnera a teraz si chod zistit, pod koho spadaju a zacni si sypal popol na hlavu.
13.3.2019 - 18:42
+4

miro-nr

 

A pod koho spadajú tí TN hokejisti s ich špinavými zákrokmi?!
13.3.2019 - 19:03
+9

MackoPu

 

Zase manipulujes ? Ja som reagoval na " Keby si hneď vedel spraviť poriadok s rozhodcami tak toto tu nemuselo byť".
13.3.2019 - 22:01
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

Janko maš tu viac príspevkov ako po vašom zapase v DT,si normálny??
13.3.2019 - 23:25
+3

JANOBB

 

Ale to len: z dôvodu tvojich sprostých poznámok, ináč by tu bol len jeden môj príspevok. Ale ako viem, ty musíš reagovať na mňa za každú cenu, si trol.
14.3.2019 - 9:31
+2

JANOBB

 

Zabudol si že na chybe je aj: Koval a CT- čka.
13.3.2019 - 17:24
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nitranitricka27

 

Načo sa sem vôbec serieš len na provokáciu, NR a TN to riešia fauly a všetko okolo toho a ty sem zas dovedieš toho vážho Smerák ktorý tu nebol vôbec spomínaný nikým a len prilievaš, papa, sústreď sa na vaše Pohronské derby ktoré je viac ako vyrovnané
13.3.2019 - 22:08
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JANOBB

 

Čo mi to: zakazuje a co som napísal proti NR alebo v prospech TN?
Odpisoval som vyssie uvedenemu pisatelovi, ktory za to co sa udialo vini Lintnera. Preco? Moj prispevok smeroval na neho a bol naschval ironicky, lebo stale len revete, kritizujete, podavate staznosti, odvolavate a pod.
A papa pis svojej starej ty trol.
13.3.2019 - 23:19
+4

miro-nr

 

Heš,heš do kurína na Sasovu!
13.3.2019 - 23:26
+3

ekaver

 

Ako u drbnutých na dvore, furt to isté a furt tí istí
13.3.2019 - 14:21
+4

Sedko NR

 

Presne, furt tí istí tu splietajú o plačkoch a mýlia si tvrdosť so špinavosťou.
13.3.2019 - 15:07
+18

PaliBB

 

6 zubov?
13.3.2019 - 14:34
+9

miro-nr

 

Vraj sedem,6 zlomených a jeden vybitý aj s koreňom
13.3.2019 - 19:51
+1

mato-s

 

Len to si Richard nemôže dovoliť lebo rozhodcovia sú predĺženou rukou finančných mecenasov klubov
13.3.2019 - 14:45
+2

lubfito

 

On si to nemôže dovoliť v prvom rade preto, lebo rozhodcov neriadi PRO-HOKEJ ale SZĽH. Už si to konečne vtlčte do tých hláv lebo takto len šírite bludy.
Lintner nemôže s rozhodcami urobiť nič, ani keby sa pokrájal a postavil na hlavu.
A teda tento tvoj výplod fantázie je tiež dobrá hlúposť...
13.3.2019 - 15:40
+7

dusanTN

 

Zisti si, prosím, kto má nastarosti rozhodcov. Potom sa sem vráť a priznaj sa, že si sa mýlil. Ďakujem
13.3.2019 - 15:48
+4

strojar

 

A kto je riaditeľ Pro Hokeja, ktorý riadi súťaž si si už zistil?
13.3.2019 - 18:17
+2

MackoPu

 

Uz vies dokedy plati zmluva Pro-hokeja ?
13.3.2019 - 18:43
+2

Nemehlo

 

A si cital sutazny poriadok? Lebo v nom je napisane kto deleguje rozhodcov na vsetky sutaze. Poprosim ta skopirovat zmienku, kde to robi riadiaci organ sutaze.
14.3.2019 - 8:29
+1

JANOBB

 

Na toto ti mudrlant: Miro - nr nič nenapíše, že by si sa mal liečiť?
Toto je akože príspevok k veci? Toto nie je provokovanie a hejtovanie?
Čiže tento príspevok, kde sa ľudia venujúci sa hokeju nepodložene urážajú, je v poriadku?
Ok, len to svedčí o celom nitrianskom postoji, že reagujú len na to, čo je v ich neprospech, v opačnom prípade sa dokonca ešte navzájom pluskujú.
14.3.2019 - 10:40
+4

Big brother

 

Presne tak
14.3.2019 - 10:42
+2

lubfito

 

A môj príspevok pod ním si si nevšimol priateľu? Lebo ja som tiež z NR.
Či už nevieš z toho Mirka ani kto je kto, kedy je deň a kedy noc, kto troluje a kto len nevie jak sa veci majú? Ak by mňa niekto tak vytáčal ako teba on, tak by som pre duševnú pohodu prestal na neho reagovať. Lebo potom niekto krúti hlavou nad tým čo píšeš...
14.3.2019 - 10:57
+5

JANOBB

 

Lubfito: Tebe osobne sa tu ospravedlňujem a samozrejme, česť výnimkám.
14.3.2019 - 11:11
+2

lubfito

 

14.3.2019 - 11:49
+1

Nitransky_CORGOŇ

 

Sportova odveta: Verim ze im to v Trencine niektory z chalanov sportovo osoli. Nechcem aby sa nasi chlapci znizili k takymto zakrokom, len by im niekto mohol ferovo rukami vysvetlit, ze taketo zakroky nezosranu nepovsimnute.
13.3.2019 - 16:14
+1

nitranitricka27

 

Kerbs už hneď po zápase hovoril že oni si to pamätajú
13.3.2019 - 22:11
+2

riso20

 

Doma sme silný 3:1 a bude plač a skripanie zubami
13.3.2019 - 16:42
+2

riso20

 

Í
13.3.2019 - 16:42
+1

lesslie69

 

Zápas som nevidel,ale ak niekto príde o šesť zubov, zrejme ho nehladkali.Hokej je tvrdá hra,ale s takými zákrokmi by bolo potrebné veľmi rýchlo narobiť poriadok.Pri útoku na hlavu a krk je len veľmi krátka cesta z ľadu na invalidný vozík.Byť na mne,za toto by som dával exemplárne tresty a bolo by mi úplne jedno,aké meno by figurovalo u dotyčného.Ak má niekto chuť bojovať,nech ide do ringu.
13.3.2019 - 16:46
+25

stasek

 

Mám pocit, že pár ľudí možno aj z vedenia Nitry sa snaží urobiť z hráčov Trenčína zločincov, a tak vyvíjali mediálny tlak na DK , aby hráči dostali neprimerané tresty a tým získali výhodu do ďalších zápasov.
13.3.2019 - 16:51
+19

FilipkoPP

 

13.3.2019 - 17:11
+25

stasek

 

Samozrejme že hrubo odcudzujem Starostov zákrok a pokiaľ zranil protihráča, musí byť spravodlivo potrestaný. Len som chcel poukázať na to, že aj v mužstve Nitry je pár hráčov, ktorý majú v náplní práce provokovať súperových kľúčových hráčov a snažiť sa z toho vyťažiť. Majdan sa dokonca vyjadril, že majú v mužstve aj hráčov určených na likvidáciu protihráčov a jedného aj označil. Preto sa zranenia, ktoré spôsobili nemôžem pozerať ako na nešťastnú náhodu, ale cielenú úmyselnú činnosť. Preto mi príde divné, že sa tu vyvíja mediálny lynč, za účelom udelenia exemplárnych trestov počas play off, čím sa jedno mužstvo dostáva do výhody. Pokiaľ treba prísnejšie trestať som za, ale treba s tým začať na začiatku sezónny a nie pred koncom súťaže. Samozrejme tu nechcem nikoho obhajovať a som za prísne trestanie všetkých zákerných zákrokov, najmä keď sa protihráč zraní.
14.3.2019 - 10:14
+1

FP-Tommynko

 

Si normálny???
13.3.2019 - 17:15
+16

Bielomodry

 

Stasek: Toto si vážne napísal?
13.3.2019 - 17:21
+10

hello, havarju

 

Ja chápem, že sa nájdu ľudia, ktorí dokážu všetko prekrútiť. Ale už absolútne nechápem, že dostane toľko plusiek. Tomu sa hovorí DEMAGÓGIA.
13.3.2019 - 21:46
+1

Acorgonka

 

Tak medialny tlak pises ano?
Mala som to dost blizko na to aby som mala tlak na hrudi a bklo dost neprijemne sledovat nehybneho hraca na lade dost zvlastne ako za nim siel Valent kontrolovat ci je ok aho ho potlapkaval a ked sa otvoril priestor kade chodi zachranka tak to ma uz oblial studeny pot...rovnako neprijemny pohlad pre mna bol aj keď sa skrabkou cistila krvava skvrna ....TY MEDIALNY TLAK!!!!
13.3.2019 - 17:40
+20

Tehelnepole

 

Acorgonka, dievka, klud. Skus bez emocii, niektori ziju z toho ked niekoho vydrazdia. Nestoja ti za to.
13.3.2019 - 17:44
+2

Acorgonka

 

ako moze niekto takuto kravinu napisat...ved to je na hlavu
13.3.2019 - 17:48
+8

Tehelnepole

 

Takych tu je... ajajaj.
Su to zli ludia. Ser na nich.
13.3.2019 - 17:49
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomodry

 

Urpiner16: Tak toto bolo maximálne trápne...
13.3.2019 - 18:23
+2

Urpiner16

 

Ale no.Veď nechceš SBA v lige?Ako by sa u vás hralo Slovanu?
13.3.2019 - 18:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

ROFL!
13.3.2019 - 20:55
+1

Tehelnepole

 

skoro ako ty z halusiek v prasku!
13.3.2019 - 18:45
+1

NRfan

 

Mam pocit ze vela ludi mozno aj z vedenia Trencina sa snazi presvedcit, ze "skutok sa nestal".
13.3.2019 - 17:42
+4

hello, havarju

 

Chlapče to, čo si tu napísal ty je typický príklad manipulácie a prekrúcania. Týmto spôsobom tu vládli komunisti 40 rokov.
Je to doslova chrapúnstvo.
13.3.2019 - 22:31
+1

dusan1980

 

Toto nie je balet. Toto je hokej !
13.3.2019 - 17:10
+5

MANO

 

A hokej nieje MMA...
13.3.2019 - 17:52
+23

tripol

 

Nekrmte trola
13.3.2019 - 17:53
+6

Ni3cka

 

duskoo este ze ty nerozhodujes o tom co je a co nieje hokej duskoo
13.3.2019 - 17:57
+2

Render 77 Nr

 

Dusan ak si dospely daj sa liecit lebo taky loket v tvari nema nic spolocne hokejom a ked si decko neva nic dospejes tak to pochopis .
13.3.2019 - 17:29
+5

MANO

 

Ten Starostov laket my pripomenul velmi podobny laket Laza v drese BB na Lundberga v semifinale play off. Stym rozdielom ze Lazo si tam este povyskocil aby trafil hlavu. Pokial sa pametam nedostal vtedy ani ziadny dodatocny trest...BB vypadla
13.3.2019 - 17:55
+2

P24 BLOG

 

trochu nechapem, co ste tu prekvapeni z oremusa. fandim mu, je to podla mna dobry trener, ktory vie vyuzit aj "nehokejove" veci. napr ked trenoval nas, videl, ze je to muzstvo, ktore nebude nikdy telesne na urovni, tak sme si velmi radi pytali presilovky filmovanim. teraz zas vidi, ze nr moze rozhodit tvrdou hrou na klucovych hracov, tak to vyuziva. ze to vcera uz nebola tvrdost, ale vyslovena zakernost je druha vec. podla mna to craig pomenoval v ramci diplomacie uplne jasne. teraz je to na disciplinarke
13.3.2019 - 18:07
+4

LONDO

 

pán Lintner bude apelovať: On bude apelovať to je na smiech ,keď chcel mať objektívnu ligu ,dávno mal urobiť poriadok s rozhodcami.darmo všetci píšete ,že ich neriadi , namiesto nezmyselného míňania peňazí na akcie pre kamošov mohol objednať zahraničných rozhodcov a nemuseli sme sa tu nenávideť,nadávať ,hlavne mať radosť z hokeja,ale jemu je to jedno ,jemu nejde piatupné zvyšovanie kvality hokeja na Slovensku. Jemu ide o to ,aby boli spokojní jeho chlebodárcovia.Za jeho vedenia ligy všetky mužstva nadávajú na rozhodcov jeden klub viac druhý menej, ale nič.V inom štate by takýto neschopák odstúpil ,ale tento sa drží vzorov na najvyšších miestach.On neodstúpi ani ,keď by sa nedajbože stalo niečo tragické ,veď k tomu to smeruje ,zatial su tu len slová nenávisti ,ale čo chýba ,aby to prerastlo do bitiek.Tu ste to doviedli pán Lintner ,tu už nepomôže úsmev ,momentálne je tá Vaša liga do plaču.
Až pomôže Trenčanom ospravedlnenie za Jura Majdana tak ho máte odo mňa .Lebo viem ,že aj Jura to mrzí ,že to tak vyznelo.Apelujem na fanúškov ,aby sa neznižovali na úroveň zvierat ,a nevyúživali neschopnosť pána Lintnera.
13.3.2019 - 18:30
+2

Nemehlo

 

Ked raz Lintner delegovat rozhodcov nemoze, tak ako to ma spravit? Ma sam zmenit sutazny poriadok SZLH? Ma zvolat kongres? Alebo ako si to predstavujes? To je ako keby som ja chcel po pekarovi nech mi spravi maslo, lebo najradsej mam chlieb s maslom. Alebo aby mi masiar vypestoval zemiaky a ryzu.
14.3.2019 - 8:33
+1

Janci

 

My sme potichu My sme potichu nereveme nereveme
13.3.2019 - 18:37
+3

PatriotTN

 

Ja som strasne zvedavi co nam tu ukazete aky play off hokej vy cirkusanti....urcite sa tu vsetci z toho poserieme ...hlavne este federalisti.. To ste este netahali tolko legionarov a ste boli kdesi dole v suterene ...kto ste vy? Nejaka nitra 1 dekada klubu
13.3.2019 - 18:46
+2

miro-nr

 

Roman,si to Ty,už nie si za štadionom?
13.3.2019 - 19:05
+9

blue-311

 

Daj este nieco o znacke pukliacik
13.3.2019 - 19:06
+8

pepan77

 

Ty si bol vtedy este v plienkach a potom ti o tom rozpraval asi dedo
13.3.2019 - 20:27
+1

MackoPu

 

"4:1 v 52. minúte" - tak Tondo si mysli, ze to je rozhodnuty stav ? To fakt gratulujem
13.3.2019 - 18:48
+2

blue-311

 

Dakujeme, ved sme napokon tych 4:1 aj vyhrali
13.3.2019 - 19:07
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ottawa Senators

 

Kašli už na to, oddychuj radšej...
toto je už troška veľa
14.3.2019 - 1:54
+1

lesslie69

 

Teraz som v STV videl ten zákrok Starostu na Lantošiho.Tomáš v tvojom veku a s tvojim renomé si toto potreboval? Si normálny?
13.3.2019 - 18:49
+22

Acorgonka

 

Snad to teraz kazdemu kto by este mal pochybnost vysvetlil Valabik jasne
13.3.2019 - 19:00
+12

forwardPP

 

Nevysvetlil, veď hneď mu volali z TN, že je zaujatý.
13.3.2019 - 21:06
+3

Big brother

 

No ved je (ale bavime sa o prvom zapase, nie o tych zakrokoch).
14.3.2019 - 9:37
+1

forwardPP

 

Nevolal si mu ty, náhodou!?
14.3.2019 - 9:53
+2

Big brother

 

Prečo zrovna ja? Ved to videl kazdy.
14.3.2019 - 10:05
0

pepan77

 

Big broder urcite nie podla neho mu nestastne vyletel laket
13.3.2019 - 19:23
+2

fortuna

 

Ved Valabik je tiez uz odbornik na vsetko.Policajt
13.3.2019 - 19:24
0

Acorgonka

 

Zopakujem sa...Valabik je taky isty policajt aho Thot vysadkar
13.3.2019 - 19:36
+6

Nemehlo

 

Je zaujimave,ze za odbornika na vsetko ho pasuju ludia ktorym vadi. Tu vazne kazdy kazdemu zavidi?
14.3.2019 - 8:34
0

HockeyBender

 

Svedkovia Valábikoví už som normálne háklivý na to meno všade je ten Valábik zachvílu oznámi kandidatúru na šéfa SZLH fanúšikov si tými populistickými kecami už spravil dosť. Doprial by som mu ale zažiť pískot na štadiónoch ako zažil Rišo potom zistí aká to je vďačná robota.
13.3.2019 - 19:29
+3

pepan77

 

A preco sa tam ten Riso stale drzi ked na neho piskaju..
13.3.2019 - 19:32
+1

strojar

 

Zabudni kto to povedal.
Skús sa zamerať na detaily špinavých faulov, ktoré vo zväčšení lupou ukázal na obrazovke.
13.3.2019 - 19:38
+11

majco BLOG

 

Nechapem ako mozte kritizovat toho Valabika.Konecnie niekto kto sa neboji pomenovaf veci tak ako su a vo vacsine veci ma uplne pravdu a nechyta sa nanho ziadny Konecny ani Toth alebo hocikto iny kto tam pride...
Valabik sa neboji kritizovat a otvarat take temy ktore boli doteraz Tabu ci uz su to rozhodcovia alebo hocico ine...
13.3.2019 - 19:34
+17

HockeyBender

 

Presne o tom je populizmus vypráva to čo chcete počuť ale riešenia nemá žiadne. A na túto vetu na internete som už háklivý --> "Konečne niekdo povedal pravdu na plnú hubu" za to by som vraždil.
13.3.2019 - 19:38
+2

Acorgonka

 

Asi nieco na jeho slovach bude ked mu volali z vedenia vasho klubu
13.3.2019 - 19:40
+6

ekaver

 

samozrejme, však ovplyvnil zajtrajšiu komisiu
13.3.2019 - 19:45
+1

Acorgonka

 

Ako prosim ta? Skus uznat jednoducho ze tie zakroky proste nemali byt
13.3.2019 - 20:01
0

ekaver

 

jasné, že nemali byť, o ďalšom porozmýšľaj
13.3.2019 - 20:05
0

Acorgonka

 

Precitaj si moj prispevok v pozapasovke ja mam rozmyslene
13.3.2019 - 20:08
+3

miro-nr

 

Ked tento populizmus vytváral Lintner tak si mu tlieskal
13.3.2019 - 19:42
+5

HockeyBender

 

Za Rišom stáli aj stoja hokejisti ktorým verím, že chcú pre slovenský hokej len to najlepšie a niečo dokázali v tom hokeji, mňa ako šéf ProHokeja rozhodne nesklamal a opäť ma tá slovenská liga začala baviť (Ano lebo som Trenčan a nám pomáhal a bla bla..). kdežto Valábik sa tu zjaví z ničoho nič a iba tára to čo jednoduchý chcú počuť ale vyriešiť by nevyriešil nič. Každopádne sa už tiež teším na koniec Riša nech si to vyžerie niekto iný (Nech mu vyčítajú aj to, že niekomu nezakýval lebo aj to je povinnosť šéfa ligy podľa niektorých). Myslím, že tých neskutočných 5k čo tu stále vyťahujete by mi zato nestálo.
13.3.2019 - 19:53
+5

miro-nr

 

Prezraď mi ,prosím ťa ,aky nick si používal predtým,alebo si nebodaj taký mudrý z neba spadol
13.3.2019 - 20:26
+5

Nemehlo

 

Ale Valabik je spolukomentator, pokial viem uloha spolukomentatorov je tarat. A ked tara dobre tak ho ludia pochvalia, keby taral zle, tak sa na neho nadava. A pokial viem venuje sa mladezi. Ci ake riesenia ma priniest?
14.3.2019 - 8:36
+3

strojar

 

Nemá riešenie?
Veď ho povedal: Tvrdo takéto zákroky trestať, aby sme ich odstránili z nášho hokeja.
13.3.2019 - 19:44
+11

HockeyBender

 

"Nemá riešenie?
Veď ho povedal: Tvrdo takéto zákroky trestať, aby sme ich odstránili z nášho hokeja."

Ak toto považuješ za návrh riešnia tak neviem čo robíš ako poslanec.
To je ako Steve Jobs chcem aby sa tento mobil vznášal a strielal lejzre, pod Steve Wozniak zrealizuj to... Kde sú tie podrobnosti toho "tvrdého trestania" ? Poďme zajtra letieť na Mars ! (Kurňa som to ja ale vizionár)... Dukla proti všetkým
13.3.2019 - 20:04
+1

Tehelnepole

 

Ty mas volebne pravo? Povedz ze nie.
13.3.2019 - 20:12
+19

strojar

 

Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich bude kráľovstvo nebeské.
Už aj biblia o tebe vedela.
13.3.2019 - 20:14
+12

HockeyBender

 

Dobrá taktika keď nemám argumenty tak sa posnažím zdiskreditovať oponenta ako správny politik.
13.3.2019 - 20:24
0

strojar

 

Toto napíše človek, ktorý pred 20 minútami písal:

"To je ako Steve Jobs chcem aby sa tento mobil vznášal a strielal lejzre, pod Steve Wozniak zrealizuj to... Kde sú tie podrobnosti toho "tvrdého trestania" ? Poďme zajtra letieť na Mars ! (Kurňa som to ja ale vizionár)... Dukla proti všetkým "

Ja ti blahoželám.
13.3.2019 - 20:27
+5

HockeyBender

 

Pán strojár ja naozaj nevidím nič extrémne smiešne alebo nič čo by znehodnocovalo môj komentár. Ale kedže je to na vašu mozgovú kapacitu a teda asi aj pre vašu kolegyňu nad vami priveľa tak sa to posnažím povedať tak aby sme sa rozumeli a dúfam, že sa konečne dočkám aj odpovede na moju otázku. Keby Lintner povedal, že treba to "tvrdšie trestať" tak mám taký silný pocit, že by ste sa mu tu vysmiali a nazvali ho vyškereným šašom. Ale keď to povie (Opakujem "POVIE") Valábik tak to je hotové riešenie aj s projektovou dokumentáciou a technickými výkresmi a je to mesiáš. Tak prosim mi už odpovedzte a nesnažte sa ma zdiskreditovať nejakou ultra smiešnou poznámkou. Ďakujem
13.3.2019 - 20:38
+3

obvious

 

keby Linter povedal.. keby to to keby tamto.. mas iba ucelove argumenty. v prvom rade si uvedom ze Valabik nie je funkcionar, tak nerozumiem preco od neho ocakavas konkretne riesenia do detailu vyspecifikovane v dokumentaciach, a ked ich nema tak nema pravo sa vyjadrit. tie presne specifikovane riesenia hadam mame ocakavat od Lintnera, kedze je funkcionar. ci nie? ma to podla teba radsej robit moderator?

vyjadril svoj nazor a ludom sa jeho nazory pozdavaju, lebo sa hokeju evidentne rozumie. ak to popieras, tak oklames sam seba. to ze uprednostnuje temy, ktore maju popularitu, to je snad uz normalne, kedze si buduje nejaku karieru.

rovnako sa mohol vyjadrit aj v prospech Trencina, stal by to bolo v ramci tej popularnej temy, len neviem ci by to potom bolo hodne tvojej kritiky.

tu mas moju odpoved, dufam ze ti nepripada ako diskretizcia nejakou ultra smiesnou poznamkou
13.3.2019 - 20:57
+2

HockeyBender

 

Tu ide o to, že som vravel o tom ako rozpráva pekné rečičky ktoré nevie podložiť reálnym návrhom. A na to mi odpísal pán poslanec s tým, že povedal riešenie a to riešenie bola veľká vízia poďme to trestať tvrdšie. Azda si nemyslíte, že to je také jednoduché ako teraz buchnem do stola a ideme to trestať tvrdšie a všetko je zrazu hotové. Ak to takto funguje u pána poslanca tak sa nečudujem, že tu bola naposledy riešená tá kauzička v Nitre (https://www.facebook.com/groups/paloobertas/permalink/1489727761170753/). Mňa ani tak neštve čo povedal ale ako je tu idealizovaný.
13.3.2019 - 21:17
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kurtsteiner

 

Vlastna skusenost?
13.3.2019 - 21:28
+1

mpavl

 

Naposledy: S Tebou kedykoľvek, kdekoveľvek a akoľvek len chceš miláčik...len daj....
13.3.2019 - 21:31
0

miro-nr

 

Už funguješ,posluchal si,no dlho Ti to nevydržalo
13.3.2019 - 22:02
0

forwardPP

 

Hej, presne ty si jasnovidec a vieš čo chceme počuť. Srandista.
13.3.2019 - 21:10
+1

Big brother

 

Len komentuje iba to čo mu vyhovuje
14.3.2019 - 9:32
0

McAmont

 

Boris klobúk dole...
13.3.2019 - 19:35
+5

miro-nr

 

čo povedal,nemal som to na dvojke.
13.3.2019 - 19:40
0

Acorgonka

 

Ze mal 2 telefonaty z vedenia Dukly o tom ako nadrza NR a nekomentuje zakroky nasich hracov povedal ze riesi zakroky ktore su na disciplinarke ....v skratke
13.3.2019 - 19:42
+9

ekaver

 

si si z toho vybrala, povedal aj niečo naviac, ale to sa už nehodí do tejto honby na čarodejnice
13.3.2019 - 19:53
+1

Acorgonka

 

Dopln ma
13.3.2019 - 19:59
+2

ekaver

 

mala si počúvať do konca
13.3.2019 - 20:03
0

Acorgonka

 

Ja som to pocula cele ved daj dopln
13.3.2019 - 20:05
+4

ekaver

 

ja nie som tvoj hovorca
13.3.2019 - 20:07
0

Acorgonka

 

Tak potom na co reagujes? U mna pan Starosta stratil kredit a lutost nech prejavi ako ma najlepsie Nasej #16
13.3.2019 - 20:11
+7

Tehelnepole

 

ekaver, typicky Ty. Ked pride na lamanie chleba, trollujes.

Acirgonka, stracas cas, jednak je to chlap a tvari sa ze je baba a druhak je to diskuter ktory ta nijak neobohati. Ziadna pridana hodnota. Nula. Nikto.
13.3.2019 - 20:12
+6

Acorgonka

 

A mas pravdu pekny vecer este ahoj
13.3.2019 - 20:18
0

Tehelnepole

 

aj tebe pekny vecer dievka
13.3.2019 - 20:22
0

ekaver

 

len si prikyvujte, dievčence
13.3.2019 - 20:21
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

kedy to bolo ? prva ci druha prestavka ?
13.3.2019 - 21:01
0

obvious

 

v prvej to rozoberal a v druhej hovoril o tych telefonatoch
13.3.2019 - 21:06
0

miro-nr

 

Nestíhaš ked mažeš,no čo neda sa stíhať všetko
13.3.2019 - 22:03
+3

MackoPu

 

Ono by to aj bolo vtipne, keby to napisal niekto iny.
A su aj ine veci ako hokej muzstiev, ktore ma momentalne nezaujimaju.
13.3.2019 - 22:40
+1

blue-311

 

Ze mu volali Dusan s Romanom a v piatok ho cakaju za zimakom
13.3.2019 - 19:45
+13

Ottawa Senators

 

Agroskína si kde nechal? Už som dohodnutý s Borisom, v piatok on objednáva Taxify.
14.3.2019 - 2:00
+1

blue-311

 

Snad by si nechcel bit transgendera?
14.3.2019 - 9:11
+3

Big brother

 

Boris je zaujaty strašne, ono mu to netreba zazlievat (ako nitranovi), ale dost si tym kazí meno.
14.3.2019 - 9:31
0

forwardPP

 

Za zaujatého ho vidíte iby vy Trenčania, ale nečudujem sa vy takto vydíte každého, ktorý nesúhlasí s tými vašimi zákernosťami.
14.3.2019 - 9:55
+5

Big brother

 

Forward, ale tu sa bavime o prvom zapase. O tych zarnostiach vobec reč nebola. Ten druhy
RTVS nedavala.
14.3.2019 - 10:00
0

Acorgonka

 

jediny kto sa tu bavi o prvom zapase si ty... bud si nezaregistroval v akej si diskusii alebo nechces vediet a mutis tu vodu s prvym zapasoim... tu sa riesia dosledky zákrokov druhého zapasu
detail: vcera povedal v tom rozhovore Valabik aj to preco ani nahodou nema dvovod nadrzat NR ... Nr nemala zaujem o jeho sluzby ani pred tym ako siel do NHL ani po navrate on mal zaujem posobit u nas klub nie
14.3.2019 - 10:08
+6

Acorgonka

 

Valabik to komentoval v studiu cez prestavku zapasu MAC :ZV
14.3.2019 - 10:13
+1

Big brother

 

Ved ale to čo hodnotil Valabik v študiu o tych zakrokov je uplne v poriadku.
14.3.2019 - 10:18
0

RHZV

 

...Trenčania Vy žijete len z Vašej značky ...ste či ako fanúšikovia i ako hokejisti na spodku našej ligy čo sa týka férovosti , morálky i sebakritiky ...dúfam že postúpi Nitra aj keď tam je to je ako je ...ale ako po minuloročných a tohtoročných zápasoch s Nami Vám určite neprajem postúpi..ja som sa na Vás už vyjadril vlani a Ty Malý či Veĺký brat ty si úplny obraz Trenčína
13.3.2019 - 19:42
+34

ekaver

 

ešte ťa tá minuloročná prehra stále štve? To je obraz čoho?
13.3.2019 - 20:33
+3

mannheim

 

Všetkých si nás týmto veľmi znepokojil.
14.3.2019 - 9:18
+1

Big brother

 

Ja ti poviem tak, som hrdý na to, že som trenčan a fanušik Dukly Trenčín. To, že žijeme zo značky, to je naša devíza, aj na to som hrdý.

Mne je jedno čo piše zvolenčan, ja viem že ste na tom tak ako ste, ale nesmejem sa vam. Pri pohlade na vás som o to viac štastný, že som trenčan.
14.3.2019 - 9:21
+4

miro-nr

 

Z teba ide jedna perla za druhou
14.3.2019 - 11:30
+7

Big brother

 

Pišem tak ako to je, tak sa s tym zmier plačko
14.3.2019 - 11:36
+3

miro-nr

 

Po disciklinarke bude plakať celý TN a ty už teraz robíš"predplakavača"
My tiež píšeme ako to je ,dufam ,že posledné dni si hrdý hlavne na zákroky Sadeckeho a Starostu !
14.3.2019 - 12:02
+4

rijko

 

Mirko ahoj! Ty vraj na hokeje nechodievas.
14.3.2019 - 13:08
0

RHZV

 

...nie, v pohode som to prežil...hrali ste u Nás My u Vás , či vlani či teraz ...ja mám na Vás taký názor a stále sa utvrdzujem , resp. to tak dávate na javo že je to tak
13.3.2019 - 20:44
+3

ekaver

 

na Vás ako na koho? na celý Trenčín?
13.3.2019 - 20:46
+2

RHZV

 

...My sa snažíme fandiť , Vy uražať a možno aj to je dôvod prečo Vás nemám rád a radím Vás do kategórie Laz Vegas Detva
13.3.2019 - 20:47
+2

ekaver

 

vidieť to na vašom preplnenom hľadisku
13.3.2019 - 20:52
+3

HockeyBender

 

V Miškovci ste fandili slušne, či pozor to boli vlastne Bystrický futbalový fanúšikovia.
13.3.2019 - 21:25
+2

rijko

 

V Miskovci si tiez myslia aki ste uzasni,ked ste im bili deti?
Odpad!
14.3.2019 - 13:09
0

RHZV

 

...ha ha ha..však Vy ho máte pteplnené a inteligentné pokriky na úvod mesto koko.ov a tak ďalej...veď sa uvedom a pozri sa do svojho hniezda
13.3.2019 - 20:59
+2

ekaver

 

prepáč, som netušila že si školák
13.3.2019 - 21:07
+1

nitranitricka27

 

Ja som tušil že si transgender
13.3.2019 - 22:24
+4

palec101

 

...ak by som si mal vyberať, tak si radšej vyberiem ten pokrik, ako prerezané gumy...čo sa mi stalo vo Zvolene...
14.3.2019 - 6:03
+2

RHZV

 

...nie odpúšťam dáma som pracujúci, ja som netušil , že si žena , ale sú u Vás v okruhu 20 km 3 extraligové kluby ????...asi nie , máme menej obyvatelov ako Vy ...ja nechápem čo tu vyťahujete návštevnosť , keď ste v porovnaní s Nami všetky kluby na tom horšie v rámci klubov vzdialeností regiónov
13.3.2019 - 21:13
+1

Big brother

 

No Detva vam musi strašne vela fanušikov ukrojit sorry, ale toto neni vyhovorka..ved ani na semifinale ludia minule neprišli... keby nehrate dobry hokej, tak OK...ale vy ste boli na druhom mieste.
14.3.2019 - 9:25
0

RHZV

 


....však koĺko km od Vás je ďalši extraligový klub????...a to sa týka všetkých somárov čo na Nás narážajú ....so to pprepočítsjte kde ste Vy a My
13.3.2019 - 21:21
0

Big brother

 

Vieš aky hokej hrate vy a aky my?
14.3.2019 - 9:26
0

mpavl

 

kuva: Tpľko plaču...Aby sa Vám Nitra nevyliala z koryta...
13.3.2019 - 21:29
+11

lubfito

 

Ty si neustále pôjdeš bahno hokejportalu. Ale aspoň sa na nič nehráš a to ti slúži ku cti
13.3.2019 - 21:40
+19

mpavl

 

Ja viem: Liga spravodlivých..
13.3.2019 - 23:17
+2

Ottawa Senators

 

A ja som si fest nevedel spomenúť kvôli komu je mi tá Zuzlová nesympatická. (Či to neni ona?)
fňuk fňuk
14.3.2019 - 2:01
+4

KrebsKandidat

 

Gratulujem, spravili ste z HP zumpu ala Tupky.

1. slusne a normalne je uznat, ze Starosta fauloval - rovnako ako si myslim, ze to neurobil umyselne - by som bol velmi sklamany keby to sravil naschval
2. tesit sa z toho, ako si budu timy navzajom utocit na hracou, ano tlieskam vsetkym s tymto napadom, najlepsie ked po piatku nebude mat kto hrat - sice nebude hokej ale ostane vam viac casu si tu vzajomne dokazovat svoju nadradenost. Aj tak mam vlastne pocit, ze u casti "diskutujicich" hokej vobec nie je to, co ich zaujima

Ludska blbost je nekonecna, vesmir nastastie nie.

13.3.2019 - 23:07
+3

strojar

 

Videozáznam je jednoduchý a jasný dôkaz, že to urobil úmyselne.
Možno to bol chvíľkový skrat, ktorý už ľutuje, ale úmysel bol evidentný.
13.3.2019 - 23:13
+14

tn

 

jednoduchy si ty
14.3.2019 - 9:21
+1

Corgi77

 

Čomu nadávaš? V tomto ma pravdu. Včera to rozoberali v štúdiu. Lantoši keď odohral puk, bol Starosta 3 metre od Lantosiho. Aj napriek tomu ho dohral a s lakťom hore.
Bol to Starostov skrat v hlave a úmysel.
14.3.2019 - 9:41
+16

rijko

 

Nebol v tom absolutne ziadny umysel.zhoda nahod,nespravny pohyb,absencia chranicov zubov a takto to dopadlo.
Uder neodskriepitelny,faul spravne uznany,nic viac,nic menej.
14.3.2019 - 13:12
0

Nitran333

 

idem min. pol metra s vystrčeným lakťom na protihráča a niekto si ešte dovolí napísať, že v tom nebol žiadny úmysel, ste na smiech trenčania.
14.3.2019 - 13:22
+3

rijko

 

Nebol v tom ziadny umysel zranit protihraca.
14.3.2019 - 13:24
0

Nitran333

 

a čo ho chcel tým lakťom poláskať? toto neobhájiš
14.3.2019 - 14:07
+1

rijko

 

Pozri si este raz celu tu situaciu.keby chces znicit hraca,da sa to urobit 3x lepsie a silnejsie.podla dosledku to faul bol.umyslu vsak neverim.
14.3.2019 - 14:20
0

antinamor

 

Ty si veľký človek, rijko. Bohužiaľ nosíš vodu v prútennom koši, obhajuješ neobhájiteľné. Jasné, Starostov lakeť bol vlastne pozdrav na rozlúčku. Preto už Lantosi v zápase nenastúpil. Teraz mi je už všetko jasné.
14.3.2019 - 15:03
+4

rijko

 

Neobhajujem.zpochybnujem.umysel.tvrdit,ze tam bol umysel ho zranit je taky isty predpoklad ako ten moj,ze ho zranit nechcel.vie to len Tomas.
14.3.2019 - 15:11
0

tep

 

Ak proti tebe nasmerujem naštartované auto, ale mojim úmyslom nebolo zraniť Ťa, tak to bol neúmyselný akt?
14.3.2019 - 15:14
+1

rijko

 

Stale to nechces pochopit
14.3.2019 - 15:49
0

tep

 

Tak potom prečo ho dohrával? prečo ho dohrával s lakťom hore? Frustrácia? Chodí mu Robo za manželkou, či dcérou, či prečo? Ak ho teda nechcel odstaviť, alebo zraniť, vyradiť..
Stále to ale je likvidačný zákrok..
14.3.2019 - 15:59
+2

rijko

 

Pisem,ze to bol faul.pisem csak,ze to nebol umysel zlikvidovat hraca.
14.3.2019 - 17:09
0

tep

 

Ok, o tomto by sme mohli do rána, Ty mu do hlavy nevidíš, ja mu do hlavy nevidím, čo mal v tom čase aké zmýšlanie, ako vyhodnotil situáciu a podobne..
Tak už len počkať na tresty.. A potom začne ďalšie kolo "diskusií".
14.3.2019 - 17:25
0

kurtsteiner

 

Tak s tymto plne suhlasim.
13.3.2019 - 23:25
0

miro-nr

 

Si si istý že neumyselne? Videl si video? Inak v ostatnom máš pravdu!
13.3.2019 - 23:28
0

Big brother

 

Ved Majdan to začal... chcel poslat Blackwatera, aby laktom do hlavy odrovnal Hlinku na dve sezony
14.3.2019 - 9:15
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Tá Majdanova sms-ka uz bola zverejnená?
14.3.2019 - 9:13
0

Šteko

 

Sádecký trest v hre a stopka na jeden zápas to sedí.. Starosta stopka do konca série.. v prípade 7.rozhodujúceho zápasu na podmienku.

Napriek tomu že som Trenčan tak nejak takto by som to videl ja.
14.3.2019 - 9:15
+6

Kleofas1971

 

TN FANS: Som rád že v TN Fans sú racionálne uvažujúci fanúškovia. Mám rád trenčanov, ale vadí mi neobjektivita. Palec hore.
14.3.2019 - 9:52
+1

antinamor

 

7. zápas sa do série nepočíta?
14.3.2019 - 15:05
+2

Urpiner16

 

Nemáte niekto záznam či úryvok z toho čo povedal včera Valábik v štúdiu na túto tému?
14.3.2019 - 9:33
0

forwardPP

 

Pochybujem, že to niekto bude mať, keďže práva na internetové vysielanie má husté. Takže to asi nebude ani v archíve.
14.3.2019 - 9:58
+1

blue-311

 

Nech sa paci: https://youtu.be/SisWVOojsR8
14.3.2019 - 10:08
+1

forwardPP

 

Paráda, že sa niekto našiel.
14.3.2019 - 10:59
+2

Acorgonka

 

a skoda ze nie je aj druha cast rozhovoru
14.3.2019 - 11:14
+4

Big brother

 

Ved zostrihaj, na to ste v Nitre experti
14.3.2019 - 11:19
+1

Acorgonka

 

Big neviem presne o co ti ide chces vysvetlenia chces dokaz a ked ho dostanes tak si aj tak ides svoje....ja celkom chapem nervozitu z toho ze by vam mohol pripadne chybat hrac na ktorom staviate svoju hru ale tak bohuzial urobil zakrok aky urobil a za to nemoze ani Nitra ani Lantosi ale on.. takze musi niest následky konania nech uz budu akekolvek rouhodnutie DK my tu neovplyvnime tak nerozumiem preco si sarkasticky
14.3.2019 - 11:29
+8

Big brother

 

O čo by mi malo ist? Dokaz o čom?
14.3.2019 - 11:31
0

blue-311

 

Zlatinko nemozes mat vsetko

Ale vymysleli taku vec, vola sa to archiv TV. Myslim ze to poskytuje vascina providerov a kludne si tam kazdy moze pozriet aj vcerajsie studio.
14.3.2019 - 11:35
0

Acorgonka

 

tak dobre
14.3.2019 - 12:00
0

FifiNR

 

myslis toto? https://youtu.be/vVnyuRA3U18
14.3.2019 - 12:01
0

Acorgonka

 

ano presne toto
14.3.2019 - 12:05
0

Big brother

 

A prečo nevenoval taku pozornost neodpiskanemu trestnemu strielanie v prvom zapase? V zaoase NZ-DT sa tam rozplyval, ze aky je to škandál a teraz ked sa to tykalo NR, tak nič. Mna toto šokovalo, to bola hanba čistá. To, že hodnotil tie zakroky v druhom zapase, to mu ja vobec nemam za zle. Ale to čo sa udialo na konci prveho, to je trapas čistý.
14.3.2019 - 12:10
+3

Acorgonka

 

ale ved sa ho opytaj, napis mu...ja som bola na hokeji nepocuvala som studio... 2x zdoraznil ze sa bude venovat zákrokom krore su podane na DK pekny den
14.3.2019 - 12:16
+1

Big brother

 

Čo sa mam opytat? ved ja sa ho nemam čo pytat, ja som to videl a počul.
14.3.2019 - 12:18
0

Tnkovac

 

Klobúk dole za obidve reakcie veľmi dobre zhodnotené a súhlasím na sto percent ... jedine čo mi chyba je morissonov hit na Sveca kde dostal taktiež ramenom na hlavu ... ale to je chyba nášho vedenia ktoré rieši to že prečo je vyvíjaný tlak na aj z TV namiesto toho by mohli podať aj oni podnet ... je to každého možnosť upozorniť na určitý zákrok ... a ešte jedna vec ako je možné že sa môžu na veľkoplošnej obrazovke opakovať fauly , nerozhodne situácie atd ?
14.3.2019 - 12:54
+2

blue-311

 

Presne ako pises, ak by TN mali pocit krivdy, tiez mozu upozornit videom.
Co sa tyka kocky, myslim ze tento zakaz bol zruseny.
Ja si tiez myslim, ze je to dost nestastne a vyvolava to negativne emocie hracov, trenerov a hlavne divakov. Malo by sa to zakazat a riesit az po zapase.
14.3.2019 - 13:18
+1

Tnkovac

 

Súhlas ...
14.3.2019 - 13:23
0

Urpiner16

 

Ďakujem.Najviac sa mi páčil koniec čo povedal.Ten chlap nemá i výborný pozorovací talent ale vie to i dobre pomenovať.Ten chlap prevyšuje úrovňou už i komentátorov na čtsport v hokeji a to už je čo povedať.
14.3.2019 - 12:35
+5

miko 75

 

Tu je tá druhá časť, keď mu volali z TN : https://youtu.be/vVnyuRA3U18
14.3.2019 - 15:31
0

Kleofas1971

 

Play Off vs. Fair Play: : Vyslovím svoj názor, že také zákroky ako sme videli od Sádeckého či Starostu sa v play off stávajú. Často vyplývajú z nasadenia ale často sa udejú aj úmyselným konaním. Ten kto sleduje hokej dlhšie alebo sa oň odborne zaujíma tak vie že sa z času na čas objavia tvrdé a aj surové zákroky. V prípade druhého zápasu NR - TN treba podotknúť, že sa ich udialo v jednom zápase pomerne dosť a hlavne aj bez povšimnutia zo strany rozhodcov. Už to je zarážajúce že tých surových likvidačných zákrokov bolo v jednom zápase veľa. Ale úplnou čerešničkou je fakt že sa udiali vo vzťahu ku jednému konkrétnemu hráčovi. Asi dosť z nás Hokejportalistov si spomenieme na Play Off zápas NR-KE keď Lukáš Novák netrafil telom pri mantineli tuším Laca Nagy ale rukou sa mu to už podarilo. Klobúk dolu pred postojom trénera Staviaňu, ktorý to odsúdil a naložil vlastnému hráčovi. Preto ma zarazil postoj trénera Oremusa, a za ten jeho výrok by sa mal asi do konca života hanbiť. Myslím že aj vo vzťahu k jeho pôsobeniu v reprezentačných štruktúrach mal stáť pri vyjadreniach pevne na zemi. Ako sa teraz pozrie do očí ľuďom v repre. Ťažko sa mi hľadajú slová, ale ak tie zákroky nechcel vidieť (lebo tvrdiť že sa nestali sa nedá, všetci sme ich videli) potom ma napadne myšlienka, že či to tak asi malo byť? Majdanova nahrávka? Tak to je úplne iná vec a nedá sa to spájať. Počas zápasu si hráči ponadávajú, povyhrážajú a len niekedy sa aj skutočne pobijú. Ale toto má dosah na zdravie človeka čo je diametrálny rozdiel a teda neporovnateľný. Prekrývať ublíženie na zdravý s nejakou fádnou telefonickou nahrávkou ktorú nejaký podrazák zostrihanú zverejnil, tak tieto veci sa naozaj nedajú postaviť na jednu úroveň, a už vôbec nie ospravedlňovať brutálny atack drobnejšími vecami okolo play off zápasu.
14.3.2019 - 9:43
+8

Big brother

 

Ved jasne, ja nevravim ze sa to da porovnavat. To som len podpichol.
14.3.2019 - 9:57
0

Big brother

 

Aj po tej nahravke pisal Majdan, kde ho prosil aby to nezverejnoval.
14.3.2019 - 9:58
0

tep

 

Doplním, Novák fauloval Štrbáka, tomu zletela prilba a rozmlátil si hlavu, nedohral PO. Novák dostal ešte aj pokutu od klubu.
Bolo to vo finále, 2014.
14.3.2019 - 10:48
0

Big brother

 

Štrbák mal prasknutú lebku.
14.3.2019 - 10:54
0

tep

 

To sedí, dvojnásobnú prasklinu...

"Ráno zasadlo predstavenstvo HK Nitra a rozhodlo sa L. Novákovi uložiť sankciu, finančnú pokutu vo výške mesačného platu. Hráč svojím nezodpovedným a zbytočným faulom nielen výrazne oslabil naše mužstvo, ale poškodil aj dobré meno nášho klubu," citoval web Nitry Jána Plandoru, riaditeľa HK.

Rozhodcovia udelili Novákovi trest v hre a vo finálovej sérii si možno už nezahrá.

Jeden z najproduktívnejších hráčov Nitry v play off ešte v pondelok večer navštívil Štrbáka v nemocnici a ospravedlnil sa mu. "Prišiel som za Martinom do nemocnice. Samozrejme, že som sa mu hneď ospravedlnil. Ja som do súboja nešiel s úmyslom ho zraniť. Poskočil som a z otočky som ho lakťom zasiahol asi do brady. Mňa to veľmi mrzí. Sám som bol prekvapený, ako to Maťo prijal. Opakujem, že ma to veľmi mrzí, lebo Martina si vážim aj ako hráča, aj ako chlapa. Žiaľ, už to nevrátim späť," uviedol v rozhovore pre hokejportal.net Novák.

14.3.2019 - 12:28
+1

Big brother

 

Ja mam pocit ako by sa tu niekto snažil navodzovat taku atmosferu, že trenčania obhajuju tieto zakroky. Ale to nie je pravda. Každý z trenčanov tu tie zakroky odsudzuje, rovnako aj ja. Akurat odmietam nejake umyselné polovanie na Lantošiho a uz vobec by na neho neposielali našho najlepšieho obrancu..aby sa na nom vyfauloval do konca serie. Ved to je uplny nezmysel.
14.3.2019 - 10:25
+1

Nitran333

 

ty v prvom rade odmietaš dodatočné potrestanie kotlíka, čo je choré
14.3.2019 - 11:05
+7

Big brother

 

Nie, neodmietam, to bolo podpichovanie, mne je jasne, že sa to neda vyriešit penaznym trestom.

Len bude to pruser pre nas ked nam vypadne Starosta. Kedze je aj Holenda mimo, tak uz tam z ofenzivnych bekov mame len Krejčiho.
14.3.2019 - 11:10
0

lubfito

 

Ešteže existuje na tomto portáli niečo ako história príspevkov.

Backo, to neni spinavost, to je play off. Nemozte byt jak z cukru.

Toto bolo na 5+DKZ? Uff...sk...vena liga!

Trest v hre? boze

Teraz mi úprimne napíš, keď tu všetci môžme vidieť tvoje názory na tie fauly, prečo klameš keď si každý môže pozrieť čo píšeš?
Načo sa hráš teraz na chrumkavého keď si iba obyčajný provokatér?
Ďalej. 3 nevyberané fauly na toho istého hráča v jednom zápase? Keby sa toto udialo v opačnom garde tak pod váhou tvojho plaču padne internet ako taký.
Tak nabudúce aspoň drž líniu.
14.3.2019 - 11:19
+14

Big brother

 

Emocie su jedna vec, dalšia vec je tá, že Sadecky trest v hre dostat podla mna nemal. Potom ked si človek pozrie detajly, tak 5+DKZ ano, ale trest v hre bol velmi prisny, nakolko Lantoši v zapase pokračoval dalej.

Čo sa tyka špinavosti, tak o tej nemoze byt reč. Hrame tvrdo, a az na dva zakroky čisto...a dufam ze v tej tvrdosti budeme pokračovat.

Dalsie cec...boli tam zakroky aj na našich hračov...len nie sme experti na strihanie videi a na vyplakávanie ako vy.
14.3.2019 - 11:26
+3

Corgi77

 

Asi preto že dostal trest v hre chceli dorovnať stav útočníkov v budúcom zápase, tak preto polovali ďalej keď videli že Lantoši hra ďalej.
14.3.2019 - 11:31
+1

Big brother

 

Presne tak.
14.3.2019 - 11:35
0

lubfito

 

Už včera som ti poradil čo máš robiť ak si myslíš že vaši nevedia podať podnet. Na to netreba strihať videá, tie majú na DK k dispozícii. Snáď si to stihol.

Ja viem čo sú emócie, tiež mnou lomcujú počas zápasov, ale ani ja, ani ty už nemáme 15 rokov aby sme sa tu správali jak pripečení.
Nechajme to na kompetentných, nemáme prečo robiť z diskusií žumpu. Oba tábory majú potom z toho nervy v kýbli a idú do seba ako nepríčetní. Treba si aj toto uvedomovať predtým ako sem hodí človek príspevok plný benzínu
14.3.2019 - 11:40
+2

Big brother

 

Pozri sa čo v lajfkach stvara Miro...a to počas celej sezony. Ved to je čistá žumpa.
14.3.2019 - 11:43
+2

lubfito

 

Miro ti sám potvrdí že na neho vyletím keď to už ani ja neviem vydržať
14.3.2019 - 11:52
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Ty neustale vyplakavaš na vsetko...na superovych hračov, na rozhodcov...počas celej sezony a NONSTOP! To, ze potom ideš kydat na vlastnych a na vlastne vedenie, tak to uz potom aj nitranua vidia čo si zač...ale ked cely sezonu plačes ako Nitre všetci ubližuju, tak to oni neriešia. Ale kazdemu kto to číta musi byt jasne, že ty nie si normalny...uplna žumpa čo predvadzaš.
14.3.2019 - 12:14
+2

miro-nr

 

V žumpe sa Ti nevyrovnám, a daj teda aspo 10 príspevkov kde nadavam na rozhodcov,vdaka!
Lebo na tých nezvyknem nadávať!
14.3.2019 - 12:26
+4

Big brother

 

No ved nonstop vyplakavaš, že vam ubližujú...celu sezonu.
14.3.2019 - 12:28
+2

tn

 

Ty máš uplakanych príspevkov na rozhodcov v každom zápase minimálne 10. Kopírovať ti ich nebudem, pretože to aj tak zapries ako keď som ti tvoje vyplody skopiroval minule. Tak si už aspoň prestaň srat do huby.
14.3.2019 - 14:03
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

šak hladaj a kopíruj,plna huba kecov a skutek utek. Je rozdiel ked napíšem ,že rozhodca píska zle na obe strany a rozdiel ked napíšem že poškodzuje Nitru,tak hladaj "dunčo"
14.3.2019 - 17:23
0

tn

 

Tak este raz. Uz som ti tu raz dokazal, ze klames. Vtedy si to nepochopil, a som si isty, ze aj teraz by to dopadlo rovnako. a co ty mas s "duncom"?
14.3.2019 - 19:39
0

miro-nr

 

No ved daj tie príspevky kde stale plačem ako rozhodci ubližuju Nitre,daj to sem a netáraj! Nič ine nechcem.
14.3.2019 - 20:27
0

tn

 

toto čo bolo hajzel,nedovolene branenie dva metre a nič

Tak trenčan može fauluvať

Dnes tie krajne faulové zakroky trenčinu nejak prechadzaju,aj sekery odpustené

Sekera jak svina ,zlomena hokejka napoly a všetkom OK

15.3.2019 - 0:18
0

Nitran333

 

o žumpe po včerajšku v tvojom prípade by som radšej pomlčal.
14.3.2019 - 12:32
+9

Big brother

 

Bla bla bla furt a porad. Nikoho som neurazal, kym mna niekto neurazil.
14.3.2019 - 12:40
+2

JANOBB

 

Plače stále: aj keď mu zdražie lístok z 5 na 6 €. Ale on keď chce, dá NR klubu aj 200 aj 300 € a pritom má úplne holú riť, súdiac podľa obsahu v hlave. Tam má tiež len vzduch.
14.3.2019 - 12:59
+6

Nitran333

 

teba sa niekto niečo pýtal?
14.3.2019 - 13:05
+1

JANOBB

 

Toto: je tvoj portál?
14.3.2019 - 13:06
+2

Nitran333

 

ano je, ďalšia sprostá otázka?
14.3.2019 - 13:13
+4

JANOBB

 

Nemusíš si: počítat otazky.
14.3.2019 - 13:38
+2

JANOBB

 

Sa uz preber: trolko.
14.3.2019 - 13:39
+1

miro-nr

 

Janko ja s Tebou súcitím,viem ,že si do mňa platonicky zamilovaný,sleduješ ma viac ako tvoj najoblúbeneší CT-tím(tvoje slová) ,ale už to pochop,som šťastne ženatý a na tvoje prasačinky nemám ani pomyslenia. Najdi si niekoho rovnako zakomplexovaného ako si Ty a budete mať krasnu,dlhú a šťastnu buducnosť! Držím Ti palce!
14.3.2019 - 13:52
+5

JANOBB

 

Platonicky ti: seriem na gebuľu
14.3.2019 - 14:05
+1

miro-nr

 

Vobec to tak nevyzera posledné týždne Ešte raz Janko,ja som na ženy a jednu mam doma,je mi s ňou fajn o Teba nemám záujem,hladaj si niekoho iného
14.3.2019 - 17:25
0

JANOBB

 

To ju lutujem: chudiatko
14.3.2019 - 17:31
+2

strojar

 

PRAVIDLÁ ĽADOVÉHO HOKEJA

"Pravidlo 124 – NAPADNUTIE HLAVY A KRKU
.
.
III. Hráčovi, ktorý zraní alebo bezohľadne ohrozí protihráča napadnutím hlavy alebo krku, bude uložený trest v hre."

V súlade s týmto pravidlom mal dostať trest v hre nielen Sádecký, ale aj milovník klobások a fajného kotlíkového guláša.
14.3.2019 - 12:13
+2

Big brother

 

Opakujem, Lantoši pokračoval v hre.
14.3.2019 - 12:15
+1

strojar

 

Pri tvojej slabšej mentálnej výbave je zrejme potrebné citáciu z pravidiel zopakovať, aj keď je iba minimálna nádej, že to dokážeš pochopiť.

PRAVIDLÁ ĽADOVÉHO HOKEJA

"Pravidlo 124 – NAPADNUTIE HLAVY A KRKU
.
.
III. Hráčovi, ktorý zraní alebo BEZOHĽADNE OHROZÍ protihráča napadnutím hlavy alebo krku, bude uložený trest v hre."
14.3.2019 - 12:46
+4

Big brother

 

Sadecky ho bezohladne neohrozil.
14.3.2019 - 12:48
+1

ATakNejak

 

Ale nechtiac a nešťastne ho zranil
14.3.2019 - 12:52
0

Big brother

 

Nezranil, pokračoval v hre.
14.3.2019 - 12:58
+1

Corgi77

 

6 dolamaných zubov nieje zranenie??
Kašli už nato. Už si sa dosť zhovadil.
14.3.2019 - 13:26
+4

Big brother

 

Nepokračoval v hre?
14.3.2019 - 13:39
0

cipulis

 

Pokracovat v hre sa nemoze so zranenim ?
14.3.2019 - 15:43
+1

Urpiner16

 

On má radšej buchty s makom.Dal by som si aj ja.
14.3.2019 - 12:21
0

strojar

 

Ty nielen nie si expert na strihanie videí, ale ani hokeju nerozumieš.
14.3.2019 - 12:15
+3

Big brother

 

Počuj ty Lintnerológ, ja by som ta mohol hokej vyučovat
14.3.2019 - 12:20
+1

Nitran333

 

moooj ty bože
14.3.2019 - 12:33
+4

strojar

 

Ako hovorí Piťo Harabin:
NE-RO-Zu-MIEŠ.
14.3.2019 - 12:47
+1

Big brother

 

Ja to viem po tebe prečitat, neboj. Ja som len reagoval, ze by som ta mohol hokej vyučovat . Ty sa venuj Lintnerovi, hokej moc nerieš radšej
14.3.2019 - 12:53
+2

miko 75

 

Ja nechápem, jak tu môže ďalej písať,po tom, čo tu za dva dni vyprodukoval,ja by som sa haMbil za seba a nedokázal by som sa na seba pozrieť do zrkadla,ale je to zrejme človek bez kože na tvári a bez chrbtovej kosti.
14.3.2019 - 11:26
+6

Big brother

 

No to ten pravy sa ozval ja normalne diskutujem, tvoje prispevky su len uražky a plač...takze hlavne ty radšej mlč, lebo sa tu spravaš ako totalny sedlák.
14.3.2019 - 11:35
+1

miko 75

 

Urážal som teba,lebo na takých normálne diskutovanie neplatí,s blbcom sa nedá hádať,ten ťa prevalcuje skúsenosťami.To je moja posledná reakcia na teba, pozri koľko ľudí včera lajklo príspevok,kde je napísané, že tvoje komenty tu nemajú žiadnu váhu,tam ti ľudia nastavili zrkadlo.
14.3.2019 - 11:50
+5

Big brother

 

Takze si urazal, čim si padol si na uroven žumpy (ja som neurazal). Bože a tie lajky tvoje, toto bolo fakt vtipné ved to nie je problem polajkovat, vieš kolko som uz ja mal polajkovanych prispevkov? A čo teraz? Lajkuje sa tu hocičo...hlavne ked sa do diskusie dostane množstvo uplakanych fanušikov, tak to ide jedna radost.
14.3.2019 - 12:02
0

Big brother

 

Takže držím sa stale tym istym...tvrdo a čisto tie dva zakroky som odsudil uz včera a to dobre vieš.

14.3.2019 - 11:29
0

lubfito

 

Nikto ti nehovorí aby si fandil niekomu inému. Ani aby si zaliezol niekam do kanálu za to že vaši tam išli na krv.
Len keby si krotil vášne.
A toto je taká malá rada pre všetkých nielen pre teba
14.3.2019 - 11:43
+1

Big brother

 

Ja si myslim, ze vašne by mali kroti hlavne niektorí nitrančania tu. Ja som v pohode. V lajfke boli emocie, teraz nie su, ani včera uz neboli.
14.3.2019 - 11:47
+2

Big brother

 

A zajtra, aj ked budeme oslabení, tak treba bojovat a hrat nadalej tvrdo (ale hlavne čisto). Nemozme sa teraz zlaknut tych nechutnych obvinení...

4ever
14.3.2019 - 10:29
+2

Nitran333

 

pevne verim, ze zajtra dostanete riadne cez p. u (samozrejme tvrdo a cisto ako to alibisticky dookola omielas) a vyhrame.
14.3.2019 - 11:41
+2

Big brother

 

Ja zas nechcem, aby ste dostali riadne cez p..u, nie som taky nešportový, a to beriem s nadhladom, aj preto produkujem triezve nazory. Ja len chcem, aby sme pokračovali v tvrdej (čistej) hre. Ale zdravue je vzdy na prvom mieste.
14.3.2019 - 11:46
+1

Corgi77

 

Chlapci vy tvrdo a čisto hrať neviete, lebo nemáte na to hráčov. Pripomína mi to sériu s BB v roku 2014. Tiež hrali podobne likvidačne a ťahali za kratší koniec. Rokmi to vyšperkovali a na svoj štýl kupujú hráčov ktorí vedia hrať tvrdo a čisto. Ale vy na to nemáte ešte.
14.3.2019 - 11:35
+2

Big brother

 

Len problem je ten, ze vy vyplakavate aj po čistych hitoch. Čiže pre vas všetko čo je na vašich hračov, je špinavé. Ale to je o vas znane...nariekat, stazovat a strihat videa, to je cela vaša Nitra.
14.3.2019 - 11:41
+3

JANOBB

 

Presne: si to vystihol
14.3.2019 - 17:33
0

kurtsteiner

 

Povedal kto?
14.3.2019 - 16:39
0

Big brother

 

Neodpiskane trestne strielanie z prveho zapasu nemaš?

14.3.2019 - 11:50
+2

Corgi77

 

Napíš na vedenie Dukly nech si zostrihajú aj oni videá, keď sa cítia poškodení.
14.3.2019 - 12:11
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Ja som sa len spytal na to neodpiskane trestné...ale k tomu sa akosi nikomu nechce vyjadrovat...radsej si strihnete ofsajd, ktory ani nebol.
14.3.2019 - 12:22
+1

NRfan

 

"ktory ani nebol":

https://imgur.com/a/BZjPsfJ
14.3.2019 - 12:51
0

Big brother

 

Opakujem...kde vidiš na tej fotke, že naš hrač zahral puk?

Radsej kukni to neodpiskane trestne to tiesis nezmyselný "akožeofsajd" to je ale typicke nitrianske vyplakavanie...
14.3.2019 - 12:57
+2

NRfan

 

Ano, mas pravdu.
14.3.2019 - 13:34
+2

MackoPu

 

Ako vysvetli mi seriozne jednu vec - toto fakt robi vas klub na svojom oficialnom kanali ? Je to iniciativa nejakeho jednotlivca, alebo to je na popud vedenia ? Ved to uz je cista hanba. Ublizenectvo za kazdu cenu. Ved uz to minule video bola hanba, ked polovica veci bola nespravne podsuvana (o tom dvojitom treste vtedy povedal aj sef rozhodcov, ze to pravidlo nie je) a toto nebol ofsajd ani nahodou.
Uz len to, kde bol obraz pozastaveny hovori o tom, ze clovek, co generuje tieto videa na pockanie, nema tusenie o pravidlach.
Toto je uplne ukazkove "Pravidlo 82 – VÝHODA PRI OFSAJDE" - bod I. A stava sa to x-krat za zapas. Nasmu vracajucemu hracovi stacilo mat pravu korculu na ciare, ked sa dostaval z pasma a vtedy bol puk este mozno 10cm pred cepelou nasho #14 (30.sekunda zaznamu), co ho preberal v pasme. Bolo to dobre zahrate a dobre posudene. Fakt nechapem, ze si da niekto s tymto namahu a este robi zo seba amatera.
14.3.2019 - 17:53
+1

Big brother

 

To teraz bude cela liga nonstop vyplakavat?
14.3.2019 - 12:17
+1

miro-nr

 

Tebe ide "spamovať" si v tom najlepší na HP
14.3.2019 - 12:28
+1

kurtsteiner

 

Ty mu kvalitne konkurujes.
14.3.2019 - 16:41
+1

MackoPu

 

Podla poctu prispevkov vyhrava BB o 50%
Ale cisla su to sialene obe.
14.3.2019 - 17:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

A bol to ofdajd vobec?
14.3.2019 - 11:51
0

strojar

 

Už som ti to napísal, ale tu to musím zopakovať:
Hokeju nerozumieš a jeho pravidlá nepoznáš.
14.3.2019 - 12:39
+7

Big brother

 

A ja som ti uz na to odpisal, ze teba by som mohol hokej vyučovat
14.3.2019 - 12:42
+1

NRfan

 

pre teba urcite nie:

https://imgur.com/a/BZjPsfJ
14.3.2019 - 12:51
+2

Big brother

 

Ved na tej fotke sa nikto puku nedotkol
14.3.2019 - 12:55
+2

NRfan

 

Je to tak.
14.3.2019 - 13:34
0

MackoPu

 

Toto neviem kto moze povazovat za dokaz. Musi to byt video.
14.3.2019 - 17:22
0

Big brother

 

Rizhidca rozpažil ruky, nakolko videl korčulu našho hrača na modrej a az nasledne na to sa Varga dotkol puku tak klud a strihni to neodpisane trestné...
14.3.2019 - 11:54
+1

chimli

 

Prečo sa ten TN každé PO hrá na niečo, čo nie je? Čistý cirkus.
14.3.2019 - 11:48
+6

Big brother

 

Neplač.
14.3.2019 - 11:56
+1

rijko

 

Ahoj! Aj ty si chybal v tejto diskusii.
14.3.2019 - 13:16
0

Big brother

 

A už klud, lebo prestava ma to tu bavit...sa naserem a odregistrujem sa.
14.3.2019 - 12:30
+12

Nitran333

 

nič lepšie som od teba tu ešte nečítal
14.3.2019 - 12:43
+20

kurtsteiner

 

Potom by ste sa pozabijali medzi sebou nitrani.
14.3.2019 - 14:42
+2

LuukyBB

 

14.3.2019 - 14:48
0

NRfan

 

to je malo.
14.3.2019 - 12:52
+2

dusanTN

 

Konečne dobrý nápad.
14.3.2019 - 13:16
+10

s.i.p.o

 

este si tu? :argh?
14.3.2019 - 13:17
+2

jh12

 

nemali byt dnes o 12tej vysledky?
14.3.2019 - 12:48
0

blue-311

 

Nie, do 12:00 bol deadline na zaslanie stanoviska.
14.3.2019 - 13:15
+1

Nitran333

 

Tak aj Trencin podal podnet na DK na Morisona.
Tymto padom su plackovia aj trencania
14.3.2019 - 13:47
+9

Nerkio

 

To naozaj??a za ktorý zakrok?
14.3.2019 - 14:09
0

forwardPP

 

Včera som písal, že 200 príspevkov tu bude od biga,koľko mu ich ešte chýba, tomu nepričetnému spamerovi?
14.3.2019 - 14:06
+7

kurtsteiner

 

Hm....ze to hovoris ty,popradska tlčhuba.
14.3.2019 - 14:48
+2

LuukyBB

 

Neveriacky krútim hlavou čo to tu vypisujú fans TN. Neuveriteľné. Čím to je ? Je to nejaká zúfalosť po prehratom finále pred rokom, alebo čo to má byť ? Oremus tiež taký čudný postoj, je jasne premotivovaný. Tie jeho vyjadrenia sú také, ako to povedať jednoducho, zvláštne. Toto bude ešte veľmi zaujímavá séria. Ja držím palce Nitre. Aj keď je to náš druhý najväčší rival, ich hokejová práca sa mi páči viac.
14.3.2019 - 14:06
+21

JANOBB

 

Luky: dnes si opluskovany NR fans.
Gratulujem.
14.3.2019 - 17:53
+1

LuukyBB

 

A je na tom niečo zlé ? Ja tiež dám + aj NR, alebo občas aj ZV. Mňa napríklad zápasy proti NR momentálne bavia najviac. Má to iskru, náboj a sťavu
16.3.2019 - 11:02
+1

tep

 

Máš tam plus...
Ale pravdu píšeš, ak sa mi páči príspevok, tak ho opluskujem, dokonca aj Urpiner už dáke to plus odo mňa dostal. Hlavne, keď sa vyjadroval k interpretácií štátnej hymny, kde do bodky vystihol aj môj postoj..
16.3.2019 - 12:13
0

ekaver

 

Chocholoušek by mal radosť !
14.3.2019 - 14:08
+2

Urpiner16

 

Myslíš to od Jára Cimermana ležícího spícího?
14.3.2019 - 15:14
0

frantapriklep

 

BRATISLAVA (SZĽH) - Disciplinárna komisia Slovenského zväzu ľadového hokeja sa na svojom štvrtkovom zasadnutí zaoberala incidentom medzi Tomášom Starostom a Róbertom Lantošim v utorkovom štvrťfinálovom zápase Tipsport ligy. Obranca Dukly si za svoje počínanie vyslúžil v zmysle disciplinárneho poriadku peňažný trest vo výške 10% z jeho mesačnej odmeny. Disciplinárna komisia na tom istom zasadnutí rozhodla aj o výške trestu Róberta Lantošiho. Útočník HK Nitra si za uhryznutie Starostu nezahrá jedno súťažné stretnutie.
14.3.2019 - 15:18
+12

Tehelnepole

 

Lantoši hryzie? A kam ho... kusol?
14.3.2019 - 15:22
0

HockeyBender

 

Nehryzie veď nemá čím.
14.3.2019 - 15:42
+2

lubfito

 

Nebudem klamať, dostal si ma v prvej polovici
14.3.2019 - 15:25
+2

NRfan

 

Tak to sme dvaja.
14.3.2019 - 16:13
0

bez nicku BLOG

 

Toto mi uz nerob
14.3.2019 - 15:31
0

strojar

 

Franto, odo mňa potlesk.
Toto je tvoja úroveň.
Pre sprostejších dopĺňam, že myslím naozaj úroveň v tom najlepšom zmysle slova.
14.3.2019 - 15:51
+2

Acorgonka

 

Velmi dobreee
14.3.2019 - 16:45
0

Nitran333

 

komisia zasadá až o 17:00 hod. mládenci
14.3.2019 - 15:32
0

tep

 

To asi nestíhajú do 12tej poslať vyjadrenie..
14.3.2019 - 16:01
0

blaupunkt

 

Prave som stretol Starostu v lekarni zhanal fixacny krem Corega
14.3.2019 - 16:01
+1

kurtsteiner

 

Nemali v nitre?
14.3.2019 - 16:45
+2

ATakNejak

 

Nejdem hovoriť, že to, že prišiel o zuby je v pohode. Ale kde mal chalan chránič na zuby???? Všimol si niekto že by bol vypľutý na ľade???? Ja rozhodne nie.
14.3.2019 - 17:13
0

tep

 

Nejdem hovoriť, že by mu chránič zubov nepomohol, pomohol.. Ale kde je v pravidlách, že je chránič zubov povinná súčasť výstroje?
Možno sa mu s ním dobre nehrá, ťažšie dýcha.. Ktovie, to je už na ňom, prečo ho nenosí..
14.3.2019 - 17:27
+2

ATakNejak

 

Netvrdim že je povinný, len že ak by ho mal, nemusel vypnúť 6 zubov.
14.3.2019 - 17:35
0

ATakNejak

 

*vypľuť
14.3.2019 - 17:49
0

tep

 

Môžme sa hrať na "ak" a "keby" ale keby ho mal, možno by mal zlomenú sánku.. niekde sa tá energia musela preniesť..
14.3.2019 - 18:10
0

emoxx1

 

Chránič na zuby polovica ľudí neudrží v ústach 30s bez toho aby sa nedoblvali...
14.3.2019 - 17:31
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 24.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 24.3.2019 03:53
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 24.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce61225430176:22080
2.Nitra60223332163:18375
3.L. Mikuláš58180337157:22757
4.Skalica59154436136:24957
5.Žilina57125535136:24851
6.Zvolen5770347120:28621
Aktualizované: 25.3.2019 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.3.2019 07:21
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.3.2019 07:21
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.3.2019 07:21
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7542521268-210101
2San Jose Sharks7536723266-23795
3Winnipeg Jets7537826254-21894
4Vegas Golden Knights7535727234-20690
5Nashville Predators7633928223-20290
6St. Louis Blues7534627223-20588
7Dallas Stars7532631188-18682
8Colorado Avalanche7631329240-22981
9Arizona Coyotes7627933199-21279
10Minnesota Wild7631432203-22379
11Chicago Blackhawks75221132248-27176
12Vancouver Canucks76211134207-23774
13Edmonton Oilers75221134213-24974
14Anaheim Ducks7723836180-23772
15Los Angeles Kings7419839178-23562
Aktualizované: 25.3.2019 07:21
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning76451314301-202120
2Boston Bruins75351120233-189101
3Washington Capitals7635924260-23496
4New York Islanders76341025212-18495
5Toronto Maple Leafs7538625264-22394
6Pittsburgh Penguins7634724256-22693
7Carolina Hurricanes7535726225-20691
8Montreal Canadiens7634628227-21988
9Columbus Blue Jackets7532930228-21886
10Philadelphia Flyers7628832229-25280
11Florida Panthers75231030243-25578
12Buffalo Sabres74191234206-24471
13New York Rangers7421832206-24571
14New Jersey Devils7622639208-25965
15Detroit Red Wings75161138203-25664
16Ottawa Senators7520643222-27858
Aktualizované: 25.3.2019 07:21
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.3.2019 07:21

Bleskovky

Carolina - Montreal 2:1 pp v pondelňajšom zápase (3)

Hokejisti Arizony prehrali v nedeľňajšom zápase NHL na ľade New Yorku Islanders 0:2. Slovenský útočník Richard Pánik nastúpil v prvej formácii, ale do streleckej listiny sa nezapísal. "Kojoti" prehrali piatykrát za sebou. V ďalšom zápase si Washington poradil s Philadelphiou 3:1. Montreal v zostave s Tomášom Tatarom prehral na ľade Caroliny 1:2 po predĺžení a ...
pred hodinou - TASR

Mannheim postúpil do semfiinále play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových 4. zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburg - Düsseldorf 4:3 pp /stav série 3:2/, Mannheim - Norimberg 7:4 /konečný stav série 4:1/, Mníchov - Eisbären Berlín 0:3 /stav série 3:2/, Kolín - Ingolstadt 4:3 /stav série 2:3/
včera o 21:38 - Adrián Danaj / TASR

Štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky nedeľňajších zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: HV 71 - Färjestad BK 1:3 /stav série 1:1/, Växjö Lakers - Lulea HF 4:5 po predĺžení /stav série 0:2/
včera o 17:46 - Adrián Danaj / TASR

HC Lausanne - SCL Tigers 8:1 v play off švajčiarskej ligy

Výsledky sobotňajších stretnutí švajčiarskej hokejovej ligy: play off, štvrťfinále – 7. zápas: HC Lausanne – SCL Tigers 8:1 /konečný výsledok série 4:3, Lausanne postúpilo do semifinále/ play out - 6. kolo: Fribourg-Gotteron – ZSC Lions 5:2, SC Rapperswil-Jona Lakers – HC Davos 2:1.
23.3.2019 22:26 - / TASR

Lukko Rauma - Tappara Tampere 2:3, Záborský 0+1

V sobotňajšom zápase štvrťfinále play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Tappary Tampere na ľade Lukka Rauma 3:2 a v sérii vedú 2:0. Asistenciu v drese hostí si pripísal slovenský útočník Tomáš Záborský. výsledky: HPK Hämeenlinna – TPS Turku 5:3 /stav série 2:0/, IFK Helsinki – Pelicans Lahti 3:2 /stav série 1:1/, Ilves Hockey – Kärpät Oulu 0:4 /stav série 0:2/, Lukko Rauma – Tappara Tampere 2:3 /za hostí Záborský 0+1, stav série 0:2/.
23.3.2019 19:08 - / TASR

Frölunda - Malmö 4:0 vo štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky sobotňajších prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Djurgaarden – Skelleftea 0:2 /stav série 0:1, Frölunda – Malmö 4:0 /stav série 1:0/
23.3.2019 17:21 - / TASR

Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:1 v play off švédskej ligy

Výsledky prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Färjestad BK – HV 71 1:2 pp /stav série 0:1/, Lulea HF – Växjö Lakers HC 3:1 /stav série 1:0/
22.3.2019 22:25 - / TASR

Kärpät Oulu - Ilves Tampere 4:3 pp, Krištof 0+2

V prvom štvrťfinálovom zápase play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Kärpätu Oulu nad Ilves Tampere 4:3 po predĺžení. Dve asistencie v drese domácich si pripísal slovenský útočník Michal Krištof. výsledky: Kärpät Oulu – Ilves Tampere 4:3 pp /za domácich Krištof 0+2, stav série 1:0/, Tappara Tampere – Lukko Rauma 3:2 /stav série 1:0/
22.3.2019 21:15 - / TASR

Bern postúpil do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu postúpili do semifinále play off švajčiarskej ligy. V šiestom štvrťfinálovom zápase zvíťazili na ľade Servette Ženeva 3:2 po predĺžení a v celej sérii triumfovali 4:2. štvrťfinále play off - 6. zápasy Langnau - Lausanne 4:2 /stav série: 3:3/ Servette Ženeva - Bern 2:3 pp /stav série: 2:4/ o udržanie: Davos - Fribourg 1:2 Zürich - Rapperswil 1:4
22.3.2019 07:59 - Adrián Danaj / TASR

Biel do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bielu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy. V piatom štvrťfinálovom zápase zdolali tím Ambri-Piotta 2:1 a v celej sérii triumfovali 4:1. Bern - Servette Ženeva 4:3 pp /na zápasy: 3:2/ Biel - Ambri-Piotta 2:1 /konečný stav série: 4:1/ Lausanne - SCL Tigers 1:5 /na zápasy: 2:3/
20.3.2019 07:03 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
26. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
27. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
28. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
29. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00
30. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

24. 03. 2019
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
23. 03. 2019
B. BystricaPoprad
5:4REPORT
ŽilinaMichalovce
1:2REPORT
21. 03. 2019
MichalovceŽilina
2:0REPORT
20. 03. 2019
TrenčínNitra
0:2REPORT
PopradKošice
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov