Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra podľahla Bystrici (VIDEO)

8.10.2017 18:31 TASR

Banská Bystrica v Nitre vyhrala vysoko 7:1.


HK Nitra - HC'05 iClinic B. Bystrica 1:7 (1:3, 0:4, 0:0)
Góly:
15. Milam (Krištof) - 5. Bartánus (Hohmann), 18. Faille (Surový), 20. Faille (Dame-Malka), 22. Bubela (Hohmann), 24. Lunter (Lamper), 27. Gabor (Bubela, J. Brejčák), 31. Kubka (Bubela, Hohmann. Rozhodovali: Hoppe, Stano – Výleta, Šefčík, vylúčení: 3:4, navyše: J. Brejčák 10 min. napadnutie hlavy a krku, Brittain trest v hre za úder hlavou (obaja B. Bystrica), presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 2281 divákov.

Zostavy:
Nitra:
Halo (Hartzell 21. – 31.) – Mezei, Pupák, Milam, Versteeg, Ordzovenský, J. Kováčik, Korím – Paulovič, Krištof, Rzavský – Cope, Blackwater, Luciani – D. König, T. Mikúš, H. Ručkay – Šille, A. Kollár ml., Štumpf
B. Bystrica: Lassila – Ďatelinka, Kubka, J. Brejčák, Sedlák, Mihalik, Dame-Malka, Gélinas – Faille, Surový, Brittain – Lunter, Bortňák, Lamper – Bartánus, Bubela, Hohmann – Belluš, Češík, Gabor

Prvý gól v Nitra aréne padol do domácej bránky v 5. minúte z hokejky Bartánusa. Následne začali hostia hrať nedisciplinovane a Nitranom ponúkli viacero presilových hier. Domáci to využili na jeden gól, ktorý strelil v 15. minúte Milam. To bol posledný svetlý moment "corgoňov" v prvej tretine. V 18. minúte poslal hostí do vedenia Faille a ten istý hráč dal aj tretí gól Bystričanov. Do kabín sa išlo za stavu 1:3.

Úvod druhej tretiny bol jasne v réžii hostí. V domácej bránke vystriedal Hartzell Hala, ale skóre sa pre Nitranov hrozivo navyšovalo. Ani Hartzell dlho nevydržal bez inkasovaného gólu a v 22. minúte ho prestrelil Bubela. Následne sa do listiny strelcov zapísal Lunter – 1:5. V 27. minúte predviedli hostia peknú akciu, na konci ktorej bol Gabor. Nitranom nič nevychádzalo a dostali sa do veľkej hernej krízy. Siedmy bystrický gól strelil v 31. minúte Kubka a domáci opäť striedali brankárov.

V tretej tretine hostia už prevažne iba kontrolovali hru a hráči Nitry sa naďalej iba hľadali. Po minulé sezóny Nitrania produkovali vždy útočný, nátlakový hokej, ale to výrazne absentovalo aj v tomto zápase. V 54. minúte si hostia vytvorili tlak v presilovej hre, ale Faille ponuku na hetrik nevyužil. Šancu na skorigovanie výsledku mal v 59. minúte Luciani, Lassila však pravým betónom zasiahol. V zápase sa už skóre nemenilo a domáci diváci svojich miláčikov "odmenili" mohutným piskotom.

Hlasy trénerov:

Andrej Kmeč, tréner Nitry: "Žiaľ, keď to vyjadrím formou polarity, tak dnes sa to hodnotí veľmi záporne. Momentálne sme vo veľmi zlom psychickom rozpoložení. Na hráčoch to je vidieť, že psychika je niekde úplne inde, ako by sme si želali, alebo ako je normálne. Je to už niekoľký zápas, že veľmi ľahko dostaneme gól a na strelenie gólu sa nadrieme. Hráči ako keby si už sami prestávali veriť. Obraz toho je výsledok a psychika je veľmi zlá. Hráči momentálne nezvládajú ani základné veci, ktoré by inokedy, keby ste ich zobudili o polnoci a poslali ich na ľad bosých, tak sú schopní spraviť, ale momentálne to nejde. Musíme sa z toho dostať, ale bude to veľmi veľmi ťažké."

Vladimír Országh, tréner Banskej Bystrice: "Samozrejme, mne sa hodnotí tento zápas veľmi dobre. Podali sme veľmi dobrý výkon a myslím si, že rozhodujúcim momentom bola prvá tretina, keď sme polovicu hrali v oslabení a naši 'oslabovkári' predviedli heroický výkon. Síce sme dostali gól, ale to nabudilo celé mužstvo a tretinu sme vyhrali 3:1. Dnes nám to tam napadalo, samozrejme, išli sme naproti tomu. Súper bol v ťažkej pozícii a musel doháňať výsledok a otvárať hru, čo bola voda na náš mlyn. Mali sme zopár hluchých miest, keď sme chceli hrať hore-dolu, ale vtedy nás podržal výborný brankár."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Trogar NR

 

Nitrianske srdce plače..
8.10.2017 - 18:44
+13

NR-Sebastian

 

Ajaaj, dnes bude dlha noc plna vyhadzovania, tak pome nato ::::ŠTART::::
8.10.2017 - 18:44
+22

Nitran

 

Dufam za Andrej aspom zamaval naposledy divakom..
8.10.2017 - 18:44
+8

88Backo

 

No podľa toho čo povedal sa nechystá
8.10.2017 - 19:24
0

NR-Sebastian

 

pochybujem o tom, ze by to povedal na tlacovke, podla mna si sadnu s mirom a tomasom po zapase a rozhodnu sa spolocne ukoncit spolupracu.
8.10.2017 - 19:28
+2

gaspi

 

a prečo by mal? on namiesto hráčov korčulovať, brániť, ani goly davat nemoze
8.10.2017 - 19:28
+2

88Backo

 

V prvom rade im má dať neaku taktiku,systém atď...Odkedy je tréner nič nefunguje,hlavne tu neni to gro po Stavjanovi,pod ktorým to tiež veľakrát nebolo ideálne,ale toto je dno a keď si to sám neuvedomuje,nemá tam čo robiť
8.10.2017 - 19:34
+2

strojar

 

Stavjaňa?
Ak sa dobre pamä tám, to je ten mizerný tréner, čo ho bolo treba z Nitry vyhodiť.
Teda podľa teba.
Pamätáš sa aj ty?
8.10.2017 - 20:21
+9

ohlo123

 

Ale co to?Fanusik uspechu,co odisiel pocas 3.tretiny,ze sa na tento marazmus nebude divat,tu poucuje o pamati?
8.10.2017 - 20:35
+27

88Backo

 

Vyžral všetko čo bolo vo vipke a išiel do prdele...typický príživník
8.10.2017 - 21:39
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

A čo k téme vyhadzovanie?
9.10.2017 - 14:58
0

Palo_NR

 

Andrej Kmeč: Ja nechcem nejako Andreja zastávať ale nemám pocit, že on má ten hlavný podiel viny na doterajších výsledkoch. Podľa mňa to začalo v prvom rade u brankára, ktorý od začiatku sezóny mal mizernú formu, resp. sa s ňou ani nestretol. Začali sme dostávať lacné góly, pomaly prehrávať, ale podľa mňa tam systémom bol a bol dobrý. Vplyvom času po viacerých prehratých zápasoch sme prestávali veriť sami v sebe, strácala sa koncentrácia, vystúpilo napätie a išlo to stále dole vodou. Pri psychickom rozpoložení to teraz vyzerá tak, že nemáme okrem normálneho brankára ani žiadny herný systém.
Podľa mňa to ale chce v prvom rade dobrého brankára so stabilnými výkonmi, jedného dobrého centra do kanadskej lajny a čas, aby sa po pár víťazstvách chalani z toho dostali.
9.10.2017 - 9:15
+3

NR-Sebastian

 

A naco je trener ked chlalcov nevie povzbudit, nevie spravit ucinny systém, nevie namiesat normalne zostavy. Vsak kolko krat sa na neho clovek pozre tolko krat vidi bezmocnost lebo uz nevie co by vymyslel aby to fungovalo. Mozno by to novy tener cele nakopol a hracom co sa teraz javia ako priemer by to pomohlo dostat zo seba maximum.
9.10.2017 - 9:30
0

simon22 BLOG

 

kto trenoval NR ??: ktože trenoval NR minulý rok?? a predminulý?? vtedy za úspech mohli hráči a teraz za mantavé výkony tréner??? chlopy.. hráči sú tí, čo musia dávať góly.. ak bol tento trener dva roky super a vedel zvoliť dobrú a víťaznú taktiku.. tak toto čo sa deje nebude asi jeho chyba...
8.10.2017 - 20:30
+4

Sunkafit

 

Suhlas..ale odstupit bude musiet tak ci onak
8.10.2017 - 20:33
0

Palo_NR

 

Prečo odstúpiť...?: Prečo by musel odstúpiť? Vieme, že topánka nás tlačí v prvom rade na pozícii brankára a potrebovali by sme dobrého centra do kanadskej "lajny". Môžeme aj 3x zameniť trénera, brankári aj tak viacej nechytia a bude to všetko ďalej pokračovať.
Možno ho odvolajú, to neviem... ale podľa mňa by sa malo začať inde.
9.10.2017 - 9:28
0

Sunkafit

 

Nasa obranna hra neexistuje nam nepomoze nijaky brankar aj ked ho potrebujeme
9.10.2017 - 10:00
0

miro-nr

 

ty si aj videl tuto sezonu našu -ale že uplne tragicku obranu čo tu trepeš o brankaroch
Pokial bude rozohravka na bobe mrazu a tienove branenie obrancov tak tu može chytať aj Budaj a bude tovyzerať rovnako!
9.10.2017 - 10:00
+1

Palo_NR

 

To je pravda a netvrdím, že naša obrana je OK. Ja som len napísal môj názor, kde by sa malo začať.
10.10.2017 - 7:25
0

Es5

 

Mame uleteny herny system.My ho musime zmenit od zakladu lebo nas maju precitanych v celej lige okrem Detvy a 20.Presilovka je uplna cista tragedia.A toto cele dokaze zmenit len trener.Ak je existujuci trener neschopny ten herny prejav prekopat tak potom papa skusime noveho.
8.10.2017 - 21:32
+2

88Backo

 

Ked dostávame v priemere 4 goly na zapas,tak zato musia byť zodpovední všetci,či už brankár,obrancovia,útočníci ktorí sa j..ú na bránenie a taktiež tréneri,keď nevedia nastoliť v mužstve poriadok
8.10.2017 - 21:42
+1

Norik

 

minuli rok kmec: predminuli rok stavjana. Vlanajsi uspech si myslim, tiez nesie este stavjanov rukopis.. hraci su psychicky dost zle. Neviem,ci ich kmec restartuje. Uvidime.
8.10.2017 - 22:32
0

pifel

 

No je lahke fandit ked sa dari...
8.10.2017 - 18:44
+26

SchroedingersCat

 

.: Dnes si fandenie nezasluzili... Jeden hrac dnes dobre nehral, juniori tam pokojne mohli byt a verim ze by uhrali lepsi vysledok
8.10.2017 - 20:13
0

pifel

 

Ved to hovorim je lahke fandit ked sa dari...
8.10.2017 - 21:05
+2

Anze11

 

No Vy vsetci fans co pisu na fb a vsade inde ze podme fandit nevyhadzujte a podobne keci tak Vy by ste mali byt prvi ktori maju dat pocitit ze je tu nieco zle nieco hnile. Pozri na fans ktrori maju trocha dlhsiu historiu ako vy ako sa stavaju k svojmu muzstvu ked je takyto stav. Su to oni ktori davaju pocitit hracom trenerom aj vedeniu ze sme nespokojni. S takymto pristupom a hrou si hraci nezasluzia nosit nitriansky dres na sebe a nicit znacku hokeja ktoru pred nimi niekto budoval. Lebo oni hokej hrat vedia tak niekde predsa len chyba bude. Preto zobudte sa hraci aj fanusikovia alebo ten dres vyzlecte.
8.10.2017 - 18:45
+34

pifel

 

Sak to ze sme nespokojni asi vedia predpokladam ze aj hraci su nespokojni a aj vedenie... takze nevim o com to je.
8.10.2017 - 18:50
+1

Juslan

 

Moja reč !!!:
Veru nezaslúžia...
8.10.2017 - 19:04
0

lubfito

 

Asi si dnešný zápas nepozeral. Videl by si že to bolo doslova mučenie zo strany fans.
8.10.2017 - 19:21
+1

ten čo nevie

 

to si pekne napisal
8.10.2017 - 20:49
0

sspp

 

čista pravda
8.10.2017 - 20:52
0

88Backo

 

Dnešný zápas netreba rozoberať,BB dnes nehrala proti Nitre,ale neakej bande,ktorá ten zápas odsabotovala,ešteže to od polky zápasu hostia vypustili,lebo by nám dali aj 15 keby chcú...Po dnešku Kmeč skončiť musí,či už sám od seba alebo kamarát nekamarát,všetci vidia,že on z týchto hráčov nedosiahne viac a vyzerá to tak,že hlavne hráči pod ním viac hrať nechcú,toto mužstvo nie je také slabé ako posledné výsledky,no treba zmeny,veď sme vedeli prehrať mužstvá z hora,vtedy to bolo len o koncovke,dnes to bolo o inom...Ale prví by mali letet hráči!Versteeg,Korim,Sille,Friedman hneď,Harztell,Kováčik,Luciani,Milam(neviem ako je natom zdravotne,ale to je len tieň toho starého,dnes bol ako kužel) dôrazný dohovor buď tu chcú hrať naplno a plniť si svoje povinnosti alebo nech idú do prdele!Domácich ako Rzavsky,Stumpf do 4.patky treba udržať,na viac nemajú ale radšej ako tam trpieť legionárov...Dnes to bolo tá pomyselná žumpa z ktorej sa treba dostať von...Takto tragické mužstvo som tu naposledy videl,keď sme boli poslední,no vtedy nato tí chalani aspoň nemali...Toľko ludi čo dnes odišlo zo zápasu po 7mom góle alebo po 2.tretine to tu dávno nebolo...Poloprázdne tribúny na najväčšieho rivala hovoria za všetko...Držím palce vedeniu,nech sa dokážu dostať z týchto sračiek,každí z nás robí chyby,my máme to šťastie,že sa sezóna len začala a všetko môže ešte dopadnúť na výbornú,no treba spraviť správne rozhodnutia a mať šťastnú ruku
8.10.2017 - 18:46
+14

funky.MT

 

pobavilo: "kazdi z nas robi chyby"
8.10.2017 - 18:52
+4

NR-Sebastian

 

som zvedavi ako do dopadne, kedze Kovacik ani Chrenko takyto kriticky stav vo vedeni este nezazili
8.10.2017 - 18:54
0

miro-nr

 

Rzavský je blavak!
Aj Mezeiovi by dohovor prospel,ale tu je skor chyba v treneroch-ved my nemame obranu(branenie,rozohravka,tvrdosť)čo robi Milo?
8.10.2017 - 18:54
0

88Backo

 

Kapitán ide vzorom dnes platilo do bodky...tak tragický výkon od Mezeia som ešte nevidel a to tu ich tu mal už až až
8.10.2017 - 18:56
+10

bayko404040

 

Lebo Nitra je tiez ako ostany, fandí ked sa vyhráva... Neklamte si
8.10.2017 - 19:59
+4

simon22 BLOG

 

nitra hrala proti trenerovi: iank nei j emožné aby bol ten prejav takýto.. toto je pliaga svk hokeja.. ničo sa nepodrí trener na nich nahuka a oni začnú prehrávať úmyselne.. toto sme mali x krát v trenčíne, v košiciach. na slovane.. či hocikde inde.. smutný výsledok profesionálneho prístupu hráčov v celej extralige.. ked sa darí sú super kolektív, ak sa nedarí ,máloktoré mužstvo sa zdvihne bez takéhoto podvodu na vlastnom klube.. škoda..
8.10.2017 - 20:02
+4

rados

 

Ako myslím ze aspoň zahraničný hráči majú iný prístup.
Aj vy hráte v stredu uvidíte co bude
8.10.2017 - 20:25
0

simon22 BLOG

 

štvrtok piatok nedela hráme..
8.10.2017 - 20:33
+1

Frey

 

U nás v PP bolo toto veľmi populárne
8.10.2017 - 21:09
+1

88Backo

 

No lenže v Nr je prepojenie medzi trénerom a vedením na inej úrovni,keďže sú kamaráti,takže najskôr povyhadzuju pár hráčov ako trénera
8.10.2017 - 21:44
+1

Es5

 

Len nech moc neexperimentuju lebo fanusika lahko stratis a tazko ziskas.Vedia o tom svoje v TN-KE
8.10.2017 - 22:06
+4

88Backo

 

Tak v NN je písané,že Kmec ma plnú podporu podľa predpokladov skôr budú riešiť výmenu hráčov
9.10.2017 - 8:12
0

miro-nr

 

a vieš ,že ma to vobec neprekvapilo(bohužial),no ked ma doveru tak to už hej.
9.10.2017 - 8:50
+2

pifel

 

Takze treba vyhodit aj Mira s Tomasom lebo sa nam to nepaci? o navrhujete aky postup?
9.10.2017 - 9:20
0

miro-nr

 

Mal by si to navrhnúť,ked si to myslíš!
Myslím,že toto vyjadrenie M.Kovačika neprekvapilo 99% NR fans.
9.10.2017 - 10:03
+2

pifel

 

ja som spokojny s vedeneim ak chcem pracovat koncepcne tak treba ozivit kader a ne vyhadzovat trenera...Alebo to mozme robit jak ine kluby ze vymenime 2-3 trenerov za sezonu hadam sa zadari...aspon bude naznacene hracom ze bud zacnu maakat na sebe alebo pojdu prec a ne ze sa im nepaci trener tak nebudu makat.
9.10.2017 - 10:39
0

miro-nr

 

asi si dobre nečítal,čo som tu včera napísal. Mne je jedno čo vedenie zmení,ale už to skrátka potrebuje zmenu.
Ved to je čistá katastrofa sa pozerať na ten chaos na lade.
A treba začať aj rozväzovať zmluvy s hráčmi,dohovory nepomahaju. A nie že vyhodia Pupaka a Štumpfa-treba vyhodiť niekoho na základe slabých vykonov. Aby si aj ostatok mužstva uvedomil,že nikto nemá isté miesto v kádri !
Andreja poznam od 15.rokov,no ked vidím na ňom tú do očí bijucu bezradnosť,tak tiež z toho nemám dobrý pocit.
9.10.2017 - 11:02
+2

buksantoNR

 

no, dovolenky už bolo dosť, teraz by sme už mohli začať aj hrať ...
8.10.2017 - 18:47
0

NR

 

Kovacik s Chrenkom v takejto situacii neboli avsak vzdy vedeli zareagovat aby bolo dobre,verim ze tak urobia opat,nech je to cokolvek. Uz nikto neuveri,ze sa nam len nedari.Treba vylozit karty na stol a dostat Nitru spat...
8.10.2017 - 18:47
+2

hk.dukla.tn

 

Šak vy sa práve naspät dostávate.. (nic v zlom,sranda)
8.10.2017 - 18:53
+19

NR

 

Zrazu v Dukle viete srandovat....
8.10.2017 - 18:58
+21

hk.dukla.tn

 

Vieme, ale pár ludi Nitre,zabudlo,že kohut kuratom bol...
8.10.2017 - 19:00
+13

pifel

 

To sa da napisat ale aj o par ludoch v Trencine nemyslis?
8.10.2017 - 19:04
+11

NR

 

Ano aj RIP Nitra bolo a k vypadnutiu ste boli blizsie ako my,nezabudame...
8.10.2017 - 19:04
+26

Standacik

 

veď vy ste dokazáli aj vypadnúť
8.10.2017 - 21:54
+4

miro-nr

 

Ja si počkam na pozapasové vyjadrenie našho trenera
8.10.2017 - 18:48
+3

FP-Romanides

 

Nemyslím že toto bolo od Nitry odsabotované. Narazili ste proste na majstra, občas sa to stane a dostanete debakel. Treba zablahoželať súperovi, makať ďalej a čakať na zápasy so seberovnými ako napríklad Žilina, Detva alebo dvadsiatka.
8.10.2017 - 18:48
+65

NR

 

Ani trefne ani vtipne...
8.10.2017 - 18:51
+36

fanda55

 

Ale tak no, kopnúť si trošku môže, zase netreba byť precitlively
8.10.2017 - 18:53
+26

Ofsajd

 

Ja chápem, že si trošku frustrovaný, kto by nebol... ale aspoň vtipné to bolo, no nie? A zase, kto by nevyužil túto situáciu na rypnutie si, že?
8.10.2017 - 18:54
+15

NR

 

Keby sme nedali 20tke pred tyzdnom desinu tak to beriem ako vtip
8.10.2017 - 19:00
0

bayko404040

 

Aj trefne aj vtipne
8.10.2017 - 20:01
+2

imko_one

 

Neposmievaj sa: bič plieska na konci.
8.10.2017 - 18:52
+9

88Backo

 

To nemyslíš vážne
8.10.2017 - 18:52
0

pifel

 

Vtipko jeden vtipny
8.10.2017 - 18:53
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Es5

 

Nie nebolo Buduce kolo budete plakat ze co hrate ved v Nitre to vsetko super klapalo
8.10.2017 - 19:32
+1

RebelMemoryPP

 

Romanides v piatok si bol kde s tym narazenim na majstra..?? ani si sa neukazal..ci tiez si bol este unaveny po strede a lete lietadlom..??
8.10.2017 - 19:47
+18

dejvidBB

 

Predzapasovy tip vysiel do bodky, tesi ma vyhra v Nitre ale to od nich nemalo nic spolocne s hokejom, co bola velka skoda.
8.10.2017 - 18:49
+8

fanda55

 

DejvidBB: neboj sa, aj toto dáva zmysel zrejme niekomu zmysel, inak, gratulácia k asi najlahsej výhre v sezóne
8.10.2017 - 18:52
+1

Walldo

 

Gratulujem, všimol som si tvoj tip, mať ho na tikete by bolo zaujímavé
8.10.2017 - 19:02
+1

fanda55

 

Toto nepotrebuje extra komentár, už si netreba zakrývať oči a treba konať, kým nám spica tabuľky definitívne neujde. Takto sa mužstvo prezentovať nemôže a nesmie.
8.10.2017 - 18:50
0

ufák

 

nič v zlom,ale už vám ušla...lepší priemer...to ešte môžete,ale špica už asi nie
8.10.2017 - 22:35
0

maro419

 

Kmec von!
8.10.2017 - 18:50
+1

Frey

 

Niečo zlé je v tej Nitre, zo je úplne iné mužstvo, snáď sa z toho oklepete čím skôr. No zmeny sú asi nutné
8.10.2017 - 18:52
+1

Juzeq11

 

Strach a hrôza : Pažravá to dnes v Nitre ukázala kde sme. Sme v peknej riti. Nitra budíček. Treba preriediť káder.
8.10.2017 - 18:52
+1

Sunkafit

 

Dakujem BB ze nas usetrili od 10..nasi bojovali ale nieco je velmi hnile..do placu mi bolo zo zapasu ach
8.10.2017 - 18:52
+1

ris

 

Riha opustil krachujuci Slovan.Mozno by prebudil plantajucich sa Corgonov.
8.10.2017 - 18:52
0

pifel

 

Neblazni! Co si vela vypil ???
8.10.2017 - 18:54
+5

NR-Sebastian

 

prosim ta radsej rolbara z detvy ako rihu
8.10.2017 - 19:08
+5

Yuro81

 

Mená bez srdca : Toto bol ďalší zápas bez obetavosti, v tíme je priveľa "mien". Pomoc, obetavosť a čierna robota je niečo do čomu sa tomuto celku absolútne nechce. Každý chce byť v útoku a saskovat... Návrat do obrany je tragicky ako hra Kováčika a presilovky Mezeia tomu nasadzuju korunu. Milam neustále zlyháva.
Svetlo na konci tunela a zdravé jadro sú Krištof, Paulovič, Ordzo,Mikuš. Totálny prepadák Harzel, Kilo, Štumpf, Rais, Pupak, Šille, Mezei BUDICEK!!!!
8.10.2017 - 18:54
+2

88Backo

 

Rais určiť nie...na jeho pomery hral túto sezónu slušne,no aj ten sa nám zranil na dlhšie...
8.10.2017 - 18:58
0

Yuro81

 

Rais: Pozorne som sledoval jeho hru... Neustále prepadal, jeho kombinacie s Mezeiom v 5 na 3 nepotrebujú komentár. Nemyslím si ze hral lepšie ako priemerne.
8.10.2017 - 19:59
+3

emoxx1

 

Mená bez srdca : Presne takéto máme v prvej lige s HCB. Keďže mám v NR korene, tak NR fandím. Teraz som sklamaný, že dva kluby, ktorým na Slovensku fandím bojujú s rovnakým problémom. Mená bez srdca. Opory korčuľujú ako baletky, len aby sa s niekým nezrazili. Keď majú puk ďaľej ak 2m od seba, tak ho považujú za stratený. Neurobia krok navyše. No sezóna je ešte dlhá a verím, že v oboch mojich obľúbených kluboch bude zjednaná náprava a do PO pôjdu iné tímy ako sledujem teraz.
8.10.2017 - 19:44
+6

Sunkafit

 

Ja tu chcem Gregora
8.10.2017 - 18:58
0

88Backo

 

To by nebol veru zlý nápad...ten by ich brániť naučil aspoň
8.10.2017 - 19:01
0

Tomino

 

Pokovic tiez
8.10.2017 - 19:07
+1

88Backo

 

Takého trénera nezaplatíme,rovnako Riha,Cada...Treba sa pozrieť na čo reálne máme €
8.10.2017 - 19:10
+1

Tomino

 

Stavjana ten to ma v budejkach tiez nahnute
8.10.2017 - 19:18
0

ris

 

Dajte sancu Rihovi!
8.10.2017 - 18:58
0

Juzeq11

 

Riha?: Len toho nieeee
8.10.2017 - 19:00
+1

pifel

 

By som odovzdal permanentku v momente keby henten dosol...
8.10.2017 - 19:05
+5

lubfito

 

To by si sa asi postavil do radu na sekretariáte
8.10.2017 - 19:12
+5

miro-nr

 

a hokejisti by kupovali ženám pásy cudnosti
8.10.2017 - 19:13
+17

Sunkafit

 

Ako korculuje sa ale ako nahle super prejde cez cervenu ciaru nasa obranna hra neexistuje
8.10.2017 - 19:00
+1

Alo

 

Cakam na clanok ze Kmec odstupil.
8.10.2017 - 19:00
+2

NR-Sebastian

 

zajtra
8.10.2017 - 19:09
+2

lubfito

 

Gratulujem, gratulujem sám sebe a svojim parťákom že sme vydržali do konca. Pozdravujem Strojara a ostatných, ktorí to v polovici poslednej tretiny zabalili.
A teraz k hre. Pred zápasom som bol nedočkavý, dúfal som že to zlomíme konečne a začneme hrať so zabezpečenej obrany.
Houby zlatá rybka, bezduché korčuľovanie som dostal za to že som sa naháňal na zápas.
Je jedno či je bráne Hartzel, či by tam bol Price, keď si Bystrica v pohodovom tempe dáva do prázdnej brány. V našom mužstve hrá extraligový hokej Krištof a Milam. Zbytok nič, prvoligový hokej, aj to preháňam.
Reakcie publika hovoria za všetko, toto som v Nitre ešte nezažil. Aby sa tlieskalo Bystrickým gólom!!
Myslím že do rána padne minimálne jedno meno. A ak bude len jedno, bojím sa že to bude práve Andrej.
Ďakujem Bystrici, ak sme si doteraz niektorí mysleli že sa to napraví bez obetí, tak sa zobudíme do iného rána.
Snáď teda nevyhnutné prinesie ovocie a hokej v Nitre bude opäť hokejom.
Pome v dobrom aj zlom
8.10.2017 - 19:00
+5

pifel

 

To moc dlho nechodis na hokej ked si este nezazil aby sa tlieskalo golom supera...
8.10.2017 - 19:06
+3

lubfito

 

Ale no. Toto som nezažil a nechodím na hokej prvú blbú sezónu.
8.10.2017 - 19:13
+1

pifel

 

0-10 so Slovanom aj vtedy sa tlieskalo pri poslednych goloch
8.10.2017 - 19:21
+1

lubfito

 

Tak to si fakt nepamätám. Ale neoponujem už.
8.10.2017 - 19:37
+1

miro-nr

 

ale to sme šli do semifinale zo 7.miesta
8.10.2017 - 19:41
0

pifel

 

No to urcite nie...hovorim o tomto zapase..... https://www.sme.sk/c/2139115/hc-nitra-slovan-bratislava-010-04-04-02.html
8.10.2017 - 21:08
0

miro-nr

 

ja som myslel ten posledny zapas doma ,ked sme vo štvrťfinale vyradili BB zo 7.miesta.
Potom sme v semi druhy zapas doma schytali kefu,len neviem či to bolo 10 alebo 9 bananov.
8.10.2017 - 21:33
+1

88Backo

 

2-9 alebo 0-9 ak ma pamäť neklame,ale 10 nebolo
8.10.2017 - 21:45
0

ohlo123

 

Vtedy bol rozhovor v Športe s Ďurakom,ako ideme vyradit Slovan a aj vysledok tomu nasvedcoval.
8.10.2017 - 21:52
+2

miro-nr

 

sa mi pačil rozhovor s nejakym hokejistom-že slovan čerešnička na torte-len to sme ešte nevedeli kolko sviečok nám na tu tortu slovan dá
8.10.2017 - 22:18
+4

miko 75

 

Nesranduj s tým Milamom,ten veru moc zaostáva za výkonmi z min.sezón.
8.10.2017 - 19:14
+3

lubfito

 

Dnes hral dobre, dal gól, viackrát zachránil keď išla BB do prečíslenia. V takomto zápase zakiksuje každý, ale s kľudným svedomím poviem že keby všetci obrancovia hrali jak on dnes, tak 7 nedostaneme.
8.10.2017 - 19:25
+2

strojar

 

Milam dnes hral dobre?
Kedy a čo?
Lebo hokej proti BB hral mizerne.
8.10.2017 - 20:25
+1

miro-nr

 

asi potom ked si odišiel
9.10.2017 - 8:52
+5

Andre

 

Ja chodim pravidelne na hokej v Nitre ale tuto tragediu som este nezazil. A este preco mam chodit a platit nie male vstupne ked sa na ten hokej neda pozerat. Puky nevieme cyhodit a distavame lacne goli, skolkarsky hokej a mastne vstupne.
8.10.2017 - 19:01
0

tep

 

Inak v hľadisku aj mimo sektor bolo vidno ľudí v červených dresoch, so šálmi a tipujem, že všetci prežili v zdraví, tak, ked sa to dá aj v tak "nebezpečnej Nitre" prečo aj inde nie je možné sadnúť si medzi normálnych "divákov" v klubových farbách?
Len sa tak nahlas zamýšľam..
Ps. nikoho nevyhadzujem a hokej? Ten sa dnes nedostavil
8.10.2017 - 19:02
+7

Yuro81

 

Nemáš pravdu: Jeden dostal na budku pri fansope. Riešila to SBS aj fizli. Nepoznám dôvod, stalo sa to začiatkom tretej tretiny.
8.10.2017 - 20:11
0

Sunkafit

 

Ked som videl ake tanecky tam jeden davak ani sa necudujem...
8.10.2017 - 20:14
0

Tomino

 

Veru to som videl..
8.10.2017 - 20:33
+3

LuukyBB

 

Zaujímavý debakel. Toto sa nestáva často. Veľmi dobre vieme ako vie Nitra hlavne doma hrať. Na nás sa vždy hecli, ale dnes to bolo niečo úplne iné. Okrem presiloviek NR sme jasne dominovali v podstate vo všetkom. Rýchlosť, tvrdosť, chcenie, útok a hlavne obrana. Bol to obrovský rozdiel. Nie len výsledok, ale celkový dojem bol pre nás vysoko priaznivý. Ako som písal, papierovo máme slabší káder ako naposledy, ale miestami to funguje ešte lepšie. Faille a Suro, to je proste paráda. Dnes sme k tomu všetkému konečne pridali presné chladnokrvné zakončenie. Bojovnosť Lampera nemá konca, za dávno rozhodnutého stavu sa tam dokonca hádzali do striel. Jeho kvalitatívny rozdiel je určite najvyšší za posledné roky. Nuž toto Kmeč ťažko ustojí. Mám pocit, že od toho ako sa stal hlavným trénerom asi ešte tažil z práce Stavjaňu a team spirit už vyprchal... ideme ďalej.
8.10.2017 - 19:03
+8

trogar27

 

clovek im fandi a veri aj ked sa nedari,veri,ze sa to zlepsi,ale ono je to stale horsie a horsie a tento zapas bol uz silna kava..uz nam nefunguje absolutne nic,nieco zhnite je v state Danskom,takto to nemoze ist dalej a zmeny su uz naozaj potrebne
drzim palce vedeniu nech sa s tym dobre vysporiadaju a urobia spravne kroky,ktore nastartuju tim,Nitra bojuj!
8.10.2017 - 19:05
+2

hello, havarju

 

Ešte nad nimi nelámte palicu - bolo aj horšie.
Pamätám si doma prehru aj 0:10 s Košicami. Už neviem ktorá to bola sezóna, len výsledok sa dobre pamätá
8.10.2017 - 19:06
+1

miro-nr

 

lenže je rozdiel v zloženi kadrov!
Ja som zvedavý čo sa udeje-ale može byť aj horšie dvolaie Andreja a kormidlo prevezme Dušan u nas je všetko možné
8.10.2017 - 19:22
+2

BlackCrow

 

Bolo to v Košiciach pred necelými 27 rokmi. 30.10.1990 (4:0, 3:0, 3:0)
8.10.2017 - 19:47
+5

hello, havarju

 

To hej, to bola federálna liga a tam sme prehrali tuším prvých 7 zápasov za sebou (vtedy hral u nás Žigo s Jožkom). Ale potom odvolali trénera Haasa a začali sme aj vyhrávať.

Ale ja som myslel domácu "desinu" a Nakoniec som to aj našiel bolo v 2.11.2001 a prehrali sme doma s vami 3:10. Nebolo to teda na nulu, ale tu desinu si doma pamätám.
8.10.2017 - 22:56
+2

Ferrari

 

myslim ze v 1 tretine sme 3:0 vyhravali a potom to islo.
9.10.2017 - 8:27
+1

hello, havarju

 

To bola katastrofálna sezóna, vtedy sme tuším aj vypadli.
9.10.2017 - 12:33
0

ElwisNR BLOG

 

Niesom zástanca vyhadzovania ani nesúhlasím s tým keď za hru mužstva má niesť zodpovednosť iba tréner myslím že ak má byť znena teraz je čas so rozlúčiť s hráčmi a trénerom a možno priniesť zahraničného trénera-nečecha.
8.10.2017 - 19:10
+1

lubfito

 

Ak sa chceme naďalej uberať cestou zámorských legionárov, tak by som bol za, aby sa v kabíne rozprávalo po anglicky. Kľudne by som aj zaplatil kurzy pre našincov. A potom môže prísť tréner-nečech.
8.10.2017 - 19:19
0

tomi

 

No podla vykadrenia jedného hráča mám pocit, že ten kurz potrebuje tréner
8.10.2017 - 20:44
0

6911

 

Dnes ,keď hráči NR odsabotovali zápas, tak nepodrazili trénera... Urobili podvod na divákoch, sponzoroch a na značke klubu. Jednoduchšie bolo vyvesiť v meste transparent ANDREJ KMEČ - MUSÍ PREČ alebo to vysvetliť samotnému trénerovi a vedeniu... Takto nie.
8.10.2017 - 19:11
+3

Juslan

 

Nech sa páči:
Odsabotovaný zápas, podraz na trénerov, podvod na divákov, transparent...
No toto! Iskra vlastne nemala inú možnosť len to vyhrať rozdielom triedy.
8.10.2017 - 19:59
+2

88Backo

 

Iksra dnes v Nitre ani nehrala
8.10.2017 - 20:03
+12

Sunkafit

 

Nech sa paci hrali ste uzasne..ked tu toto staci aby si cusal
8.10.2017 - 20:15
+2

Juslan

 

Už ti je lepšie?: ...
8.10.2017 - 20:18
0

6911

 

Daj si čípok a zapaľuj zápalky čo nakradol dedo v Smrečine
8.10.2017 - 21:41
+8

blue-311

 

Otazka znie, ci je tebe lepsie. Chudacik co na stare kolena zistil ze existuje internet...
8.10.2017 - 21:44
+2

NRfan

 

Hlavne ty nemas moznost dat sem jeden rozumny prispevok.
8.10.2017 - 20:18
+3

antinamor

 

Iskra neexistuje, to len ty a tebe podobní tu o nejakej iskre fantazírujete.
8.10.2017 - 20:36
+1

potocik

 

Mylis sa , a velmi, skoda ze kym daco napises si to neoveris.
8.10.2017 - 20:53
+2

antinamor

 

Si myslel túto (http://www.kkiskrabb.sk)
Iskru? Čo má spoločné s hokejom? Čo si mám overovať? Že tu neustále píšete o klube, ktorý de facto a ani de jure neexistuje? Alebo si len chcel byť za vtipného?
8.10.2017 - 21:02
+1

antinamor

 

Koho to zaujíma? Sa dohodlo 5 baranov, že iskra predsa len existuje, pretože inak aj tie chorály, čo húkate už dve - tri sezóny vyznievali minimálne úsmevne ako od tlupy schizofrenikov.Tak ste si ich zlegalizovali? O tomto píšeš?
8.10.2017 - 21:26
+5

pifel

 

Iclinic-Iskra.. sak to je skoro to iste
8.10.2017 - 22:20
0

iskra6791

 

Chlapček choď už búvať večerníček úž skončil..
8.10.2017 - 21:19
0

antinamor

 

Ty patríš tiež k nim? K tým vtipným ultrasom? Podľa nicku zjavne áno.
Tak ste si dali nový názov? Gratulujem.
8.10.2017 - 21:30
+2

ohlo123

 

Takto sa spravat k 62rocnemu dochodcovi a nazyvat ho chlapcek?
8.10.2017 - 21:32
0

antinamor

 

Si mi dal. Mladosť síce v prdeli, ale do dôchodku stále ďaleko.
8.10.2017 - 21:37
0

ohlo123

 

Sorry Antinamor,to bolo myslene na JUSLANKA a na tu ISKRIČKU,nejako som to tam oné zle vklínil.
8.10.2017 - 22:27
0

antinamor

 

V pohode, zas až tak ďaleko si od skutočnosti nebol. Určite bližšie ako junák čo tam potil niečo o večerníčkoch. Na druhej strane bárs by mal pravdu. Ten vek by som bral. A ako rád.
8.10.2017 - 22:37
0

O.Ď.

 

Na hokej chodím bezmála 30 rokov (mám 42...). Takto odovzdaný výkon som nevidel snáď 10 rokov. Podľa môjho laického názoru sa neosvedčil "liberecký" model letnej prípravy. Na týchto hráčov sa po minulé sezóny bola radosť pozerať. Je možné aby medzi sezónami zabudli hrať hokej? Podľa mňa nie... Mali by sme sa sústrediť na nabranie kondície aspoň nasledujúci mesiac a potom sa snažiť čo najlepšiu pozíciu pred play off. A je prakticky jedno s akým trénerom, ale Andrej (ktorý podľa mňa urobil pre NR hokej veľmi veľa) asi potrebuje nový impulz.
8.10.2017 - 19:14
+1

Sunkafit

 

Tak,asi malo,chodite lebo ked sme hrali spodok to som grxal,cez oci sezonu,zaxsezonou
8.10.2017 - 19:17
+2

O.Ď.

 

Hrali sme spodok, ale hráči to buď sabotovali, lebo nemali výplaty. Ak to nesabotovali, tak od jedu búchali hokejkami po plexiskle... Tréner sa išiel na striedačke roztrhať, aby z nich niečo dostal. Dnes??? Hrali sme prvé tri minúty. Hráči sa zrážali, korčuľovali... Po prvom góle v našej sieti sme skončili... Hlavy zvesené a nohy za sebou ťahali... Po dvoch protismerných brzdách sa im jazyk pletie medzi kolenami, keď sa pokúšajú doplaziť na striedačku... Polovicu prvej tretiny hráme presilovku a prehráme ju 1:3? Tebe sa nezdá, že je to kondíciou? Tí istí hráči minulú sezónu otáčali zápasy... Kondíciu sme mali jednu z najlepších v lige. Tebe sa nezdá, že horíme hlavne v pohybe?
8.10.2017 - 19:27
+1

Tokino

 

Cela letna priprava bola blbost.Menili sme co fungovalo.Musia prist zmeny ved to cim dalej tym horsie.Nikto nebrani a brankari nic nechytia.Nemame system,prechod pasmom,branenie proste NIC.
8.10.2017 - 19:21
+1

rijko

 

Ako ste zmenili letnu pripravu.co konkretne?
8.10.2017 - 23:52
0

miro-nr

 

skušala sa Liberecka priprava - kratke zaťažove tréningy . Asi sa moc neujala
9.10.2017 - 0:10
+2

robin1

 

Ja si myslím, že letná príprava s týmto marazmom nemá nič spoločné. Celý tím je s psychikou v prdeli. Chcelo by to nejakú mentálnu koučku
9.10.2017 - 0:34
+4

antinamor

 

Ja som stále tvrdil, že to bude v tej novej kocke. Teda v tej čo nie je.
9.10.2017 - 6:01
+1

rijko

 

My sme mali presne taku istu.s novym kondicnym trenerom skoliacim sa v liberci...tak asi mame inych typologickych hracov.
9.10.2017 - 16:18
0

Es5

 

Uz veeelmi veeelmi dlho som nepocul piskanie na hracov.Fandenie dnes asi najhorsie za poslednych 15 rokov.Nastal cas pre restart fansu.Buduci tyzden to dufam zacne!
8.10.2017 - 19:15
+1

Juslan

 

Táto diskusia presne v štýle predchádzajúcich.
Vyhadzuje sa ako nikdy predtým, len rozhodcovia sa neriešia. Žeby kôli tým presilovkám 5/3?
8.10.2017 - 19:20
+3

6911

 

Ruslan: Prečítaj si v pokoji, čo si to zas dal...
8.10.2017 - 19:22
+7

lubfito

 

Juslan, básničky by si mal trénovať.
A svojich hráčov ospevovať.
Toto je už vážne, alebo si nepozeral zápas?
Vy ste dominovali spôsobom nevhodným hokeja medzi BB a NR.
8.10.2017 - 19:29
+6

Juslan

 

Nepísal som o našej jasnej dominancii ale o vašom vyhadzovaní trénerov, hráčov a o tom že dnes kupodivu nebol plač aj kvôli rozhodcom.
Čítajte pomaly a netrieskajte nezmysly!
8.10.2017 - 19:42
+4

Es5

 

V livke ste plakali vy na rozhodcov.
8.10.2017 - 19:56
+2

miro-nr

 

už som počul niečo o tom,že ked ma človek viac rokov tak odchádza rozum.
Ty si toho jasný príklad.
8.10.2017 - 19:57
+11

ohlo123

 

JUSLAN to je BB Strojar.
8.10.2017 - 20:46
+1

antinamor

 

Neurážaj Strojára.
8.10.2017 - 21:03
+2

ohlo123

 

Tak za prve bidvaja su šediví.....
8.10.2017 - 21:41
+1

antinamor

 

Ja som myslel, že Šedivý hrá za Košice.
8.10.2017 - 22:06
+1

Sunkafit

 

Poslite uzvas prosim tohto senilneho imbecila prec lebo za seba nerucim uz
8.10.2017 - 19:35
+6

Juslan

 

Ako vždy:
urážky, vyhrážanie, plač, zúfalstvo...
To sú charakteristické vlastnosti NR fanúšika!
Kde zostali oslavné chorály?
8.10.2017 - 20:11
+6

Sunkafit

 

Ja som po zapase zatlieskal aj povzbudzoval...tak ostali ale ty vies vsetko..nikomu nic neprajem ale dufam ze na teba si raz niekto pocka
8.10.2017 - 20:18
+3

ohlo123

 

Odkedy sa chodi z domova dôchodcov na hokej?
8.10.2017 - 20:48
+7

miro-nr

 

on je už asi skor rád ked si počká jeho stolica na neho
8.10.2017 - 21:38
+5

ohlo123

 

Miro,čau ty fanusik uspechu,čo tu vsetci saleju,ved to bola len druha domaca prehra(aj to tesna),nie?Hadam si to nebol ty,co na Novomeskeho vyhodil ten pocitac od zlosti z okna?Alebo isiel okolo,,nahodou,,STROJAR?
8.10.2017 - 22:07
+1

miro-nr

 

Neboj,ja som nič nevyhodil Ale tak potajme dufam,že niekto niekoho vyhadí
8.10.2017 - 22:14
+3

miro-nr

 

vyhodí,aj ked aj to vyhadenie by nebolo od veci
8.10.2017 - 22:21
0

KrebsKandidat

 

tiez by si nemusel provokovat, dobra dusa
8.10.2017 - 20:18
0

Es5

 

Juslan rychlo si zabudol na NEtrenera Vladka.Posielali ste ho minimalne pol roka prec a ked dal titul dobre ze ste mu nepostavili sochu.Sa uvedom
8.10.2017 - 20:22
+4

disi

 

načo tie provokácie??? vyhrali sme len bitku, nie vojnu...nohy na zem...vyšiel nám jeden zápas a už sme majstri svetla???netreba sa vysmievať...toto sa ľahko môže stať aj u nás...
8.10.2017 - 20:32
+22

Palo_NR

 

Takýchto ľudí si v NR vážime, vie oceniť kvalitu svojho tímu, druhému sa nevysmieva. Keby bolo viacej BB fanúšikov, s ktorými sa dá normálne komunikovať, bez urážok a osočovania.
9.10.2017 - 10:10
+2

Sunkafit

 

Praveze v poslednej dobe je to z oboch stran uplne v pohode...mna sere len jeden
9.10.2017 - 11:40
+2

Gershi

 

Ukradli ste nam ich
8.10.2017 - 20:55
+4

Es5

 

8.10.2017 - 21:36
0

Palo_NR

 

Prečo..?: My sa dnes navážame skôr sami do seba, nikto Vás tu neuráža, nevyhráža sa. Ak tu niekto začal pridávať konfliktné príspevky, NR fans to neboli... dnes máme bohužiaľ väčší problém sami so sebou, resp. s naším hokejom.
Už zo začiatku diskusie sa tu skloňovalo spoločné, priam priateľské povzbudzovanie oboch "fans" táborov, ktoré boli na jednej tribúne vedľa seba. Nikto nemal s nikým problémy, a tu Vás nikto dnes ani nerieši. Tak prečo Vy máte záujem takéto príspevky uverejňovať? K čomu to je..?
9.10.2017 - 10:06
+3

KrebsKandidat

 

tak trochu vracaju pozicane - nepaci sa mi to, ale podaktori fans NR sa spravaju/li rovnako...
9.10.2017 - 11:36
+2

Nitran

 

Kmec nema charakter aby odstupil ako citam vyhlasenie po zapase,smutne
8.10.2017 - 19:20
+3

elektricka

 

Viem o tom svoje ale už to spraviť chcel a zajtra sa ti to aj splni
8.10.2017 - 21:07
0

Juzeq11

 

Už sa mu to splnilo
8.10.2017 - 21:56
+1

FP-Tommynko

 

Splnilo?
8.10.2017 - 21:59
0

Tomino

 

Ano splnilo..
8.10.2017 - 22:09
0

FP-Tommynko

 

Kde je oficiálne info?
8.10.2017 - 22:23
+1

antinamor

 

Také asi zatiaľ nie je. Zjavne vedia chlapci niečo viac zo zákulisia klubu.
8.10.2017 - 22:28
+1

Tomino

 

Pssst neprezradzaj
8.10.2017 - 22:38
0

antinamor

 

Tak ok. Budem sa tváriť akože nič.
8.10.2017 - 22:43
0

rados

 

Ako Bystričana ma výsledok teší aj body ale úprimne toto si NR divák od ich hráčov nezaslúži.
K hokeju co som videl tak naši útočníci si robili s obranou NR co chceli plus vaši útočníci asi ostali v bufete Blackwater sam na vsetko nestačí a Luciani vyzeral ze bude posila no po prvých zápasoch zhasol a uz viac nic moc mne sa napríklad páčil ten stym kosikomnevidm teraz meno ano snažil sa aj keď pokazil ale ak to bol juniorky vytiahnutý hráč tak ho treba pochváliť.
K BB Hohmann dúfam ze ostane bo si pamatam ako ho niektorý diskutujúci tu po minulom zápase odpisovali ze bodoval len s 20 tkou. Bohužiaľ nevidel som 1 tretinu co urobil Brittain? Dakujem pome Bystrica skúsme v stredu niečo uhrať
8.10.2017 - 19:21
+6

88Backo

 

Andreja Kollára syn
8.10.2017 - 19:27
0

Urpiner16

 

Hokej je úžasná vec a hlavne keď vidíš svoje mužstvo ako sa mu darí.Krása barani.Vlado ty kokos ako to poskladal?Kalap dolu ako to fungovalo.Ešte by som chcel vedieť či aj v hokeji sú penetračné prihrávky lebo pozerám futbal a ten slovný virtuóz Borbély vždy niečím prekvapí.
8.10.2017 - 19:21
+4

Fanda NR

 

to čo dal Kmeč za vyjadrenie?????? Nemá gule na to aby odstúpil. No nič bude treba dostať ešte nakladačku vo Zvolene a možno sa dočkáme.
8.10.2017 - 19:25
+3

Farrokh Bulsara

 

Braňo všetko najlepšie k narodeninám praje Eric Faille
8.10.2017 - 19:27
+25

imko_one

 

Tak to si zapotil
8.10.2017 - 19:39
+1

fanda55

 

A už to tu máme. Andrejko, hráči sem hráči tam, ja nič ja muzikant ty nemáš za nič zodpovednosť na striedačke, akurát si tak zobrať tíme out po 4-5 góle
8.10.2017 - 19:29
+3

Es5

 

Aspon ze ho zobral!Minule finale toho nebol schopny.
8.10.2017 - 19:38
0

ohlo123

 

Vidis,ako pokrocil,vsak sa uci.
8.10.2017 - 20:49
0

forzaitalia

 

Skoda reči,do polnoci by sa dalo pisat čo je zlé.tá liberacka metoda nejako nezabrala,ved my sme zabudli hrať hokej
8.10.2017 - 19:33
+1

mato-s

 

Kmec mieša zostavu jak kuchár polievku a nič stoho.On môže byť tak max.asistent ale na hlavného nemá.
8.10.2017 - 19:34
+2

Tokino

 

Andrej to je sice pravda ze si hraci neveria ale branit,bojovat,byt dorazny v subojoch im nikto nebrani.Ked ti nejde hra treba bojovat ale toto absentuje.
8.10.2017 - 20:03
0

zajinonr

 

Sezona: Ja si pamatam aj 2-11 ci 3-12 ci kolko tusim proti Kosiciam doma. Ano aj take boli sezony Tuto sezonu nehodnotim, od prveho zapasu v BB to bolo o pol triedy slabsie ako v tej minulej a v tej minulej o pol slabsie ako v tej predminulej.. Hartzel vybuchol uz v minulej sezone chapal som jeho angazovanie optikou financii. No zlavovat z narokov neustale nejde.. Snad sa nieco zmeni
8.10.2017 - 20:07
+2

luciakanky

 

tak na jedne strane ma teší každá prehra Nitry. ale na druhej strane im takéto trápenie neželám, predsa len BB má s Nitrou krásnu spoločnú minulosť netreba hneď vyhadzovať všetkých a hlavne sa mi nepáči, že vo väčšine prípadov si to ods.rie tréner. na každého čaká počas sezóny horšie obdobie a dáky ten výprask aj napriek dnešnému výsledku vnímam Nitru ako jedného z hlavným súperov BB v boji o titul.
8.10.2017 - 20:10
+4

kaiser

 

Ak si žena,tak si sa im pekne votrela medzi nohy...
8.10.2017 - 20:19
+6

luciakanky

 

presne o to mi išlo
8.10.2017 - 20:37
+4

miko 75

 

Tak mi jej to nabudúce oplatíme a tiež sa jej votrieme...
8.10.2017 - 20:47
+11

potocik

 

dnes nie je co hodnotit, ked nasi prisli ze sa daco deje, tak to spolu odkorculovali, a teda posetrili sme snad dake sily. Vidime sa stredu.
Aspon dakym golom sa snad aj tam potesime.
8.10.2017 - 20:12
+2

22.4.2016

 

Poculi ste v GBS. Kmec len chce aby Nitra vyhravala a je mu jedno kto tam bude, len nech vyhrava. Podla vyjadrenia uz citi ze bude vymeneny.
8.10.2017 - 20:12
0

FP-Tommynko

 

Fanúšik chce zmenu,buď vyhoďte pol tímu alebo trénera....niečo sa udiať musí lebo fanúšikovia chcu výsledky a sponzori chcu divakov. Ak sa nič nezmení tak budúci domáci ligový zápas bude zívať prázdnotou...osobne som myslel že Andrej dnes odstúpi.
8.10.2017 - 20:19
+1

button

 

Aj keď ma možno ukameňujete, neodpustím si svoj názor. Najviac nás tlačí topánka na poste brankára.Rovnako ako minulý rok Valent nezvládol post jednotky a "nechytil ani chrípku", tak tento rok sa to stalo Erikovi. Nie že by to nevedel, ale psychika ho tlačí do kolien. Rovnako ako vlani ani tento rok nemôže útok fungovať, keď majú v hlavách sito za sebou. Vedia, že do brány padne prakticky každá strela a vidieť to aj na ich hre. Treba urýchlene dobrého ale fakt dobrého "neokukaného" brankára, ktorý donúti Erika pracovať. Možno by neuškodilo vystužiť aj obranu 1 - 2 dobrými obrancami, ale to postupne. Začať musíme brankárom, aby sa vrátil pokoj na hokejky. Andreja by som hneď neodvolávala aj keď asi je na nich mäkký. Trebalo by sa k nemu jedného skúsenejšieho, ktorý by to "ukočíroval". Nejakú autoritu. Verím, že výsledky sa dostavia. Ale musia s tým niečo urobiť.
8.10.2017 - 20:19
+5

advokatiss

 

Janus je volny
8.10.2017 - 20:27
0

88Backo

 

Hneď by som ho bral...v našej lige neokukany,keď aj s otvorenou zmluvou
8.10.2017 - 21:52
0

Yuro81

 

Klebeta: ... Nemám to z prvej ruky ale ma prísť brankár z Čiech a dvaja obrancovia.
Uvidíme ci je to len kec, skor sa mi zdá ze vedenie nečaká na zázrak a urobí zmenu... Možno aj trénerskú by som odporučil začať s Milom.
8.10.2017 - 20:30
0

Tokino

 

S Milom nie ,to je slaby asistent s usmevom...
8.10.2017 - 20:34
+1

NR

 

Myslel podla mna, ze Milo aby skoncil ako prvy
8.10.2017 - 20:37
+1

Sunkafit

 

Ako Milo za hlavneho? Lebo on ma na starosti obranu ktora neexistuje
8.10.2017 - 20:35
0

Yuro81

 

Milo: Myslel som tým ze ma okamžite skončiť!
Je flagmaticky postoj s rukami vo vačku bez akejkoľvek snahy koucovat je výsmech do tváre všetkých platiacich divákov, sponzorov, fans...
8.10.2017 - 20:40
0

ohlo123

 

A zadumcivy pohlad do blba a laket oprety o koleno je co?
8.10.2017 - 21:12
+2

Yuro81

 

O čom... : Chod sa niekedy posadiť za striedačku
8.10.2017 - 21:28
+1

88Backo

 

Ohlo písal o Kmecovi evidentne
8.10.2017 - 21:50
+1

NR-Sebastian

 

Dvaja sa bavia a styria vysvetluju
8.10.2017 - 22:19
+3

FP-Tommynko

 

Slovák je na pol ceste do Nitry...dva mesiace nedostal výplatu
8.10.2017 - 20:39
0

fanda55

 

Tommynko: toto je pravda?
8.10.2017 - 20:49
0

Tomino

 

Bolo by fajn keby naozaj pride
8.10.2017 - 20:49
0

antinamor

 

To by bolo ako malý zázrak, ak by sa Čibino vrátil. Odkiaľ máš info?
8.10.2017 - 20:50
+1

FP-Tommynko

 

Od trénera dorastu...cibino bol kontaktovaný Chrenkom.... uvidíme
8.10.2017 - 21:02
0

NR-Sebastian

 

Tak toto keby sa podari tak to by bol dalsi spravny impulz pre Nitru, hlavne Judita by bol nesmierne rad.
8.10.2017 - 22:22
0

antinamor

 

Čibino, ak to tu čítaš, hybaj domov, dosť bolo exotiky v lukašenkove.
8.10.2017 - 22:32
+4

ohlo123

 

Tam je tak blokovany internet,ze ani nevie,ze nemal 2 mesiace vyplatu,nieto este takyto bulvar z HP citat.
8.10.2017 - 23:11
+2

antinamor

 

Daj pokoj, takéto pekné čítanie na dobrú noc, aby si nedoprial?
8.10.2017 - 23:18
+1

Jurik

 

Nato, že nemá výplatu tak celkom pekne boduje
8.10.2017 - 20:53
+1

88Backo

 

Práveže ani moc nie...dávajú mrde gólov a z toho sem tam gól či asistencia...asi tam už nehrá ani 1.lajnu
8.10.2017 - 21:51
0

miro-nr

 

on tam 1.lajnu ani nehral
8.10.2017 - 22:11
+3

Tomino

 

Hral nie s tym kapitanom co mal ist do zamkov..
8.10.2017 - 22:17
+1

Sunkafit

 

Praveze malo na ich pomery
9.10.2017 - 8:50
0

elektricka

 

Dobre info máš ja som to mal od informátora zakázané
8.10.2017 - 21:15
0

robin1

 

K tomuto sa idem pomodliť
9.10.2017 - 0:39
+2

ohlo123

 

Skusenejsi,autorita,ktory by to ukočiroval-tomu sa hovori TRENER a Kmecovi sa hovori len ASISTENT TRENERA.
8.10.2017 - 20:55
+3

ElwisNR BLOG

 

Trenčíne majú super brankára-Nitre bol zbytočný..Teraz vážne Eric je psychicky strašne dole možno mu naozaj nesadla úloha neohrozenej jednotky.Existuju kondičné testy ktoré hneď odhalila ako hráči na tom sú to na margo špekulácií ohľadne letnej prípravy.Hokejovo by v tomto mužstve chémia a kvalita mala fungovať a ani Kmeč nieje pri hokeji od včera aj keď zostavu proti 20ke a následne na zápas v KE mal hráčov šetriť a ak su pravdivé reči o psychike rýchlo treba nájsť doktora lebo liga má za sebou už 10 kôl.
8.10.2017 - 20:55
0

sloniik

 

Miso potreboval novy impulz. V TN ten impulz nasiel, preto tak dobre chyta.
9.10.2017 - 9:12
0

antinamor

 

Mišo skôr našiel obranu
9.10.2017 - 9:36
+4

Es5

 

9.10.2017 - 10:31
0

Palo_NR

 

Pravda: Súhlasím, treba začať hlavne od brankára. Ja by som osobne rozmýšľal aj nad nejakým centrom do kanadskej "lajny". Obrana je na papieri dobrá, len to chce podporu z brány, potom aj výkony a hlavne výsledky budú oveľa lepšie.
Nehodnoťme hráčov podľa súčasných výsledkov, psychika hrá teraz hlavné husle.. len bohužiaľ falošne.
A čo sa týka trénera, počkal by som. V prvom rade brankár, v druhom psychológa a po pár zápasoch sa uvidí.
9.10.2017 - 10:21
+1

Es5

 

V prvom rade treba zmenit herny styl! Utocnici viac pomahat tej nasej mizernej obrane.Presilovky -nestrielame neclonime len ten puk tahaaaame a prihravame si samozrejme rychlost -1
9.10.2017 - 10:34
+1

NRfan

 

Inak co nova kocka?
8.10.2017 - 20:21
0

antinamor

 

Myslel si tú novú kočku, čo sa motala s mikrofónom po ľade cez prestávku po 1. tretine? Celkom fajn.
8.10.2017 - 20:54
+1

Tomino

 

Nika? to je.pekna zena
8.10.2017 - 20:59
+1

ohlo123

 

Tomino,ale to nie je ta,co bola s tebou v parku pozriet zvieratka?
8.10.2017 - 21:14
+1

Tomino

 

Nie .. Zas si nedomyslaj
8.10.2017 - 21:25
+1

88Backo

 

Firma čo mala spraviť konstrukciu sa vysrala nato ide ju spraviť iná
No ked sa darí,tak sa darí
8.10.2017 - 21:56
0

Mirco22

 

Oficiálne stanovisko je že sa na to tá firma vysrala pravda je však iná
8.10.2017 - 22:06
0

Tomino

 

Nemala licenciu na taku konstrukciu
8.10.2017 - 22:10
0

ohlo123

 

Váhostav?
8.10.2017 - 22:24
0

miro-nr

 

daj pravdu,ved za pravdu sa nik nahaMbí !
8.10.2017 - 22:11
0

Chairon

 

pravda je taka,ze to statik nepovolil,resp. ze ma vyhrady
8.10.2017 - 22:28
0

ohlo123

 

My sme v Elitexe - v telocvicni mali v strede ihriska 2 slpy,preco by aj tu nemohli postavit 2 popripade 4 stlpy v strede klziska na podporu statiky novej kocky?Bol by v tom nejaky problem?
8.10.2017 - 22:53
+1

miko 75

 

V obrane máme tých stĺpov dosť...
8.10.2017 - 23:10
+4

antinamor

 

Skôr kuzelov.
8.10.2017 - 23:17
0

88Backo

 

Stĺp aréna jak onehdy na slovane ?
9.10.2017 - 8:16
+1

ohlo123

 

Presne.
9.10.2017 - 8:54
0

Es5

 

Ak to ma na starosti pan S.T. inak to dopadnut ani nemohlo.
8.10.2017 - 22:24
+3

NR-Sebastian

 

Zaujimal by ma dovod vysrania sa nato
8.10.2017 - 22:24
0

Syky18

 

Kriza: Momentalne nemame brankara na ktoreho sa da spolahnut..obrana je hlucha a utok slepi..čakal som od Kovačika že bude nas najlepši obranca ale to uz neni ten Kovačik akeho sme poznali zatial sklamanie...Pupak,Versteeg tiez slabota a p.Kmeč začinam to videt tak že samu hrači sa ho chcu zbavit..bral by som Podhradskeho,Miklika a Gregora ako trenera
8.10.2017 - 20:26
+1

emoxx1

 

Podhradský nechce nikam cestovať. Preto hrá 1. ligu v HCB. Miklík to tu berie ako tréning na zahraničie. Pre NR by bol zbytočný. Tam treba útočníka, ktorý bude ťahúňom v PO. Obaja hrajú v HCB zadarmo. Už to nasvedčuje, že pohodlie domova je pre nich teraz podstatnejšie.
8.10.2017 - 20:35
+2

22.4.2016

 

Na NR stranke pisali, vraj druha firma ide robit nosnu konstrukciu , tak si este pockame. POZRI NITRIANSKU STRANKU
8.10.2017 - 20:27
0

Jurik

 

Myslím, že to bol skôr vtip od neho. Kocka je to posledné čo nás má trápiť.
8.10.2017 - 20:52
+1

MackoPu

 

Najneskor zajtra cakam, ako je zvykom, spravu o odvolani Kmeca.
8.10.2017 - 20:32
+1

Juzeq11

 

Utrpenie : Hartzel, čo dodať, 4 strely na bránu a 4 góly. Tréner nech je Galád. Bude trénovať aj futbalistov aj hokejistov
8.10.2017 - 20:41
+2

fanda55

 

Galad má zmaknutu obranu , góly prakticky nedostávajú
8.10.2017 - 20:49
+3

FanusikZamkov

 

Pri pohľade na tabuľku veru Nitra má najviac obdržaných gólov zo všetkých mužstiev dokonca ani Detva nedostala toľko. To už je čo povedať.
8.10.2017 - 20:51
0

Jurik

 

Ale zase po Bystrici najviac vsietenych.
8.10.2017 - 21:14
+2

ohlo123

 

Co by dala Detva za 2 domace prehry?
8.10.2017 - 21:26
+3

VladoBB

 

Jedine : Gratulujem Baranom k jasnému víťazstvu!!!
NR fans tu na HP by som povedal len toľko: na každý tím príde raz kríza. Vy ju máte v súčasnosti. Vždy lepšie teraz ako v play-off. Tak nevyhadzujte hlava-nehlava od trénera až po Lucianiho, ktorého ste ešte cca 5 kôl dozadu vynášali do nebies... potom to naozaj vyznieva smiešne...

8.10.2017 - 21:28
+9

ohlo123

 

S tym Lucianim to mas pomylene,kto sa bude bit za NR,ked tu nebude?My mame inych adeptov na ukoncenie kontraktu.
8.10.2017 - 22:12
+4

VladoBB

 

...nerozumiem reči tvojho pomýleného kmeňa ...
...veď ja len poukazujem, že tvoji súkmeňovci už vyhadzovali v diskusiách aj ostrostrelca Lucianiho...
...ja osobne by som ho určite nechal...
...aj kvôli tým masteniciam
9.10.2017 - 9:42
+2

blue-nr

 

Sabotáž: Ten kto aspon trochu vidí do kuchyne nitrianskeho hokeja vie prečo hráči hraju tak ako hraju!Nebudem to tu rozvádzať....
Trénerovi Kmečovi funkcia hlavného trénera skor poškodila ako pomohla pretože prebrať funkciu po Stavjanovi bolo prenho obrovské susto!
Od momentu ako zacal viest tím NR som tvrdil a nadalej aj tvrdím že je velmi slabí trener.Slabí taktik každy super má našu hru prečítanu a presilovky ktoré boli nasou ozdobou a ktoré rozhoduju zapasy hrame katastrofalne!!! Ale najhorsie je ze hlavne starší hrači ho ignoruju maju ho na háku! To co NR hrala doteraz su dozvuky Stavjanovej prace!
Chapem aj vedenie HK Nitra ze kvalitného trenera treba zaplatiť ale ked maju na platy zamorskych hracov tak treba najst financie aj na kvalitneho trenera.
Može mi hocikto vytknuť že treba veriť a fandiť aj vtedy ked sa nedarí... suhlasím! Ale momentalna situacia v mužstve NR nieje o slabej forme o stasti ale o sabotaži!!! Prezident klubu co najskor by mal konat lebo ked mužstvo stratí priazen divakov aby nebolo neskoro...
Je potrebná zmena na poste trénera!
8.10.2017 - 21:47
+4

ferari550

 

cista pravda
8.10.2017 - 22:03
0

blue-311

 

No asi budem v mensine ale myslim ze by sme este s vyhadzovanim mali pockat. Samozrejme vypiskat po takychto vykonoch je povinnost.
Par zapasov mozno este dostaneme na hubu ale ono sa to rozbehne. V prvom rade si to musia chalani v kabine “vykricat” a dat sa dokopy.
Sezona je stale na zaciatku a zaver moze byt este krasny
8.10.2017 - 21:55
+5

hello, havarju

 

Nie si sám. Ja si tiež myslím, že s vyhadzovaním treba počkať a čo sa týka trenera, tak by som nič nemenil. Aj Stavjanu niektorí vyhadzovali a ja som stále veril, že niečo dokáže.
Jediné, čo je potrebné, je treba do mužstva doniesť dalších hráčov až na to sú financie
8.10.2017 - 23:03
+1

miro-nr

 

takto široky kader sme roky nemali a ty napíšeš,že doniesť dalších hračov,ale nevyhadzovať nikoho.
Tak plaťme 5 hračov a 30 kuželov-ved na to máme
8.10.2017 - 23:24
+1

hello, havarju

 

To sú paradoxy čo. "Široký" káder a hrajú ako keby nemali konkurenciu, ale každý mal isté miesto v zostave.

Ja som sa zle vyjadril. Myslel som hlavne nevyhadzovať trénera a asi som zle pochopil aj blua
9.10.2017 - 7:57
0

blue-311

 

No ja nevyhadzujem zatial nikoho
9.10.2017 - 12:01
0

hello, havarju

 

To mi je jasné A ani ja nikoho nevyhadzujem, len si myslím, že ten káder potrebuje nejaký impulz alebo vodcu ako bol napr. Juro Štefanka.
9.10.2017 - 12:31
0

miro-nr

 

sa mi to dnes zdalo,alebo bol Kilo počas zápasu posadený na striedačku a už nehral(asi polovicu zápasu)?
8.10.2017 - 22:24
+2

FP-Tommynko

 

Nebol posadený, ale ostal v šatni po prvej tretine
8.10.2017 - 22:30
0

antinamor

 

Zostal, alebo spolu s Korimom boli zostatí? To je rozdiel.
8.10.2017 - 22:40
+1

FP-Tommynko

 

Asi tak
8.10.2017 - 22:53
0

ohlo123

 

Pre STROJARA:Kováčik nebol poslednych 5 minut na lade.
8.10.2017 - 22:48
+4

antinamor

 

Celú poslednú tretinu by som povedal
8.10.2017 - 23:15
0

Tomino

 

Polku druhej tretiny, celu tretiu tretinu..korim bol na stredacke ale sedel..kovacika som tretiu na lavicke uz nevidel
8.10.2017 - 23:21
+1

antinamor

 

Tak nejako to bolo. Odmena za vynikajúci výkon v drese súpera sa dostavila.
9.10.2017 - 6:04
0

Tokino

 

Kilo je pre mna TOP sklamanie...a kde su tie reci ako ked pridame dame aj 12 golov, možme si dat pivko .Ja mam dojem,že jemu sa ani nechce, znechuteny, nejde do subojov, nepokryje hraca.OD neho som cakal ako od skuseneho,že bude tahat mužstvo v krizovych situaciach,ale on to mužstvo taha ešte viac dole...
9.10.2017 - 7:05
+2

antinamor

 

V Brne nie sú asi hňupi, určite mali na to dôvod, aby sa s ním práve po zisku titulu rozlúčili.
9.10.2017 - 7:17
0

88Backo

 

Práveže tam musel makať inak by ho vydrbali,lebo v rade stáli ďalší...tu ma koho ako konkurenciu?Pupaka,Korima,Versteega ...
9.10.2017 - 8:18
+1

antinamor

 

Pravda bude niekde uprostred.
9.10.2017 - 9:37
0

NRfan

 

Suhlas Tokino, aj u mna je Kilo najvacsim sklamanim.
9.10.2017 - 10:31
0

Jurik

 

Možno preto včera nedohral. Lebo to bola preňho motacka na ľade, tak išiel na pivečko.
9.10.2017 - 10:39
+1

miro-nr

 

No povedzte si ,že som masochysta ,lebo som si ešte raz pozrel ten zapas zo zaznamu na hustom,ale Korím by si mal prvý baliť veci a tiež Kilo.Rzavskemu nepredlžiť zmluvu ! S ostatkom pohovar-dať im 2-3 zapasy aby presvedčili.
Či Miro odvola Andreja,alebo nie,rez kadrom je nevyhnutný-nikto si nemože byť istý miestom v mužstve-hlavne po takychto vykonoch(a tie vykony sa už dosť vela zapasov)!
9.10.2017 - 0:16
0

antinamor

 

Ak si si to pozrel znova ( ja by som to kvôli vlastnému zdraviu nerobil), tak si si musel všimnúť, že včera boli v nitrianskom drese najviac dvaja hokejisti. A to Mišo Krištof a v tretej tretine sa uráčilo dostaviť aj Juddovi. Inak to tam bolo o samých krasokurčuliaroch, salám-párkistoch a kuželoch.
9.10.2017 - 6:10
+2

Belzebub

 

treba hlavne kúpiť brankára čo dobre zachytá lebo erik je momentálne v dalekom pralese a na to dopláca celé mužstvo. Chlapci sú nervozní a potom to nefunguje nikde ani v obrane a ani v utoku. S tohto sa dostať bude velký problém a bojím sa že ešte aj ve zvolene dostaneme nakladačku. Neviem čo nám pomože ale určite treba tam nejaké zmeny v kádri .
9.10.2017 - 2:45
+1

gaspi

 

podla mna problem bude v tom že odišiel Kuzma... a nehovorte ze nie...
9.10.2017 - 7:27
+6

ohlo123

 

Zabudol si na Piačku a Beneho.
9.10.2017 - 8:53
0

Sunkafit

 

Tiez som cital..ok pohode teda musi prist rez kadrom
9.10.2017 - 8:51
+1

ohlo123

 

Vrana vrane oko nevykole.
9.10.2017 - 8:52
+1

BlackCrow

 

Divil by si sa
9.10.2017 - 13:19
0

NR-Sebastian

 

Pane bože kamaractvo a rodinkarstvo bolo vzdy dominantou pre tento klub tak antitrener ostava, vsak preco nie, ked je jeden z najlepsich a naskusenejsich v europe
9.10.2017 - 9:02
+1

pifel

 

No daj meno trenera vhodneho pre Nitru.
9.10.2017 - 9:22
0

ohlo123

 

Jediny adept zo Slovenska-Pokovič.
9.10.2017 - 10:37
+1

88Backo

 

Gregor
9.10.2017 - 14:44
0

Es5

 

Michal Hudec a Miroslav Lazo
9.10.2017 - 10:38
0

Palo_NR

 

Ako som už viackrát písal, nemenil by som trénera ale keď už, tak napr. Carlo Ancelotti...
9.10.2017 - 10:44
+1

miro-nr

 

ked som to ránočital v NN tak ma skoro drblo.
Od začiatku je tak dosť adeptov na a on napíše toto.
Len čakajte a čakajte,ved je prakticky začiatok suťaže,zachvílu sa prehupne suťaž cez polovicu a pri takomto "trende"vykonov vieme čo čakať!

Teraz by som poukazal na slová Mirovho svokra : Za kvalitu sa platí-ohladom zvýšenia vstupneho spred pár rokov!!

Čakam zníženie vstupneho,lebo kvalita je niečočo NR chýba(aspon čo sa hokeja týka).
Držím palce,no neverím,že sa niečo najbližšie týždne zmení
9.10.2017 - 9:07
+1

NR-Sebastian

 

My fanusikovia splacame turnikety, kocku, oplastenie, vzduchotechniku. Neplatime za hokej, ale za nezmysli nasho vedenia.
9.10.2017 - 9:33
+1

lubfito

 

Sebo, to vôbec nie sú nezmysli. Či chceš zase hmla arénu? To že sa ako tak dáva tá búda dokopy je super. Nie nezmysel
9.10.2017 - 10:21
+4

NR-Sebastian

 

Nechcem hmlu, ale ocividne nevidim zmysel v tom aby sa peniaze davali do rozpadnutej sopy, podmienyk na slovensku su mega tazke, ale stadion proste za par rokov musi byt inak sa stane nieco velmi zle.
9.10.2017 - 10:26
+1

lubfito

 

20 mega na nový štadión nemáme. Nikto z našich tuti fruti podnikateľov nedá zo svojho ani cent. Neschopáci zo zastupiteľstva od Jaguaru nevybavia ani cent.
Nová aréna je sen a snom zostane kým nevyhrám euromilióny...
9.10.2017 - 11:00
+1

ohlo123

 

Taký sprostý predsa nie si.
9.10.2017 - 13:32
0

6911

 

Ale páni zo zastupiteľstva si vybavili dominantu centra ,,MAJÁK ,, hneď pri starom PRIORE .... Na tej kriźovatke slnko nezasvieti pri toľkých budovách.
9.10.2017 - 16:07
0

Es5

 

Este mame SMRAD arenu.Vstupne na statie 7e a bude cisty vzduch?Potom mame smyklavu podlahu to mozeme dat listok na 9e za specialny nater.Haloooooooooo nikto na statie v lige neplati 5e za listok kde prides domov ako vysmazany fanusik.
9.10.2017 - 10:41
+2

pifel

 

nechapem ze ako moze clovek ktoremu v podstate vadi na NR hokeji vsetko(ako tak citam ) tam vobec chodit....sak ked Ti tam tolko veci vadi zostan doma v klude a budes mat pokoj
9.10.2017 - 11:13
+1

ohlo123

 

Toto je tu problém niektorých nadNitrančanov-niečo povieš,kriticky poukážeš na zlú vec v nitr.vedení,trenerovi,hracov,stadione-len aby sa veci riešili k spokojnosti ludi,žiadne hadky s umyslom ociernit,destabilizovat,poskodit,zosmiesnit-a uz si vyvrhel,hajzel,vyfarbil si sa,nepriatel,naco tam chodis-takych nepotrebujeme ..... a ty si jeden z nich.
9.10.2017 - 13:39
+2

strojar

 

Ešteže má Nitra teba o podobných obetavcov, ktorí nezištne poskytujú svoju odbornú pomoc.
9.10.2017 - 15:01
+2

ohlo123

 

Miloško,postavim sa za teba do radu a ty nam to vsetkym ukazes,ako si budoval roky svoje nezmazatelne dielo v NR.
9.10.2017 - 15:30
+4

pifel

 

ohlo213- povedz mi prosim Ta co pomoze ked tu na hokejportali budeme nakladat na nas klub co vsetko je zle a na prd... toto mi vysvetli! Tuto to ma mensiu vahu ako pri pive na stadione...
9.10.2017 - 17:04
0

miro-nr

 

treba asi aj po 1:7 vychvaliť všetkych do neba,pridať im na bonusoch a vytlieskať-to určite viac zaváži aj u hračov a vo vedení!
9.10.2017 - 19:37
0

speedman

 

Jediná cesta ako ovplyvniť cenu produktu je buď ho kupovať veľa, alebo vôbec. Plný štadión = cena ide hore, prázdny štadión = cena ide dole.
Lamentovať nad tým moc nedáva zmysel.
9.10.2017 - 11:13
0

speedman

 

Na zníženie vstupného predsa netreba pasívne čakať.
Stačí k tomu pristúpiť aktívne a nechodiť.

Ale k veci. Podľa mňa už v tíme absolútne nie je priestor pre #6. Výkony na ľade v kombinácii so správaním sa v kabíne sú absolútne nezlučiteľné s očakávaniami ktoré boli. Brankári momentálne nie sú problém. Som zvedavý, ako sa s tým trafím do zmien.

Viete niekto, či Kmeč ponúkol svoju funkciu?

A keď už sa tu píše o sabotáži, #9 to asi zabudli povedať.
9.10.2017 - 9:47
+2

ohlo123

 

#9 to nezabudli povedat,on proste nerozumel.
9.10.2017 - 10:30
+3

Sunkafit

 

Ale prestan zas..kvalita nam nechyba
9.10.2017 - 10:12
0

miro-nr

 

kvalita nechýbala minulý rok ani TN a hrali baráž.

A ked nam tá kvalita nechýba,tak my vysvetli ten prejav hry,na vysledky sa vysr.ť!
9.10.2017 - 10:16
+1

miro-nr

 

mi
9.10.2017 - 10:23
0

pifel

 

Podla na velmi dobry nazor od Mira..Netreba nic riesit zbrklo...Pride zmena v kadri uvidi sa.
9.10.2017 - 9:30
+2

Es5

 

Vcera na stadione bola pocut nasa dovera.Kmec tuto sezonu nedohra ale to uz bude neskoro.....
9.10.2017 - 10:37
0

robin1

 

Mezei na tribúnu, Corgi na ľad
9.10.2017 - 8:49
0

fanda55

 

Úžasné, sám neodstúpi a vedenie ho podrží, ako som čakal.
9.10.2017 - 8:53
+2

SIXINO

 

..: Ked nie tréner, tak aspon hráči ...lebo nieaká zmena je fakt potrebná. Pár hráčov odíde, par nových pride a ked to nepomoze, pojde aj tréner...donekonečna mat doveru nebude, ked sa to nezlepsi.
9.10.2017 - 9:05
0

Sunkafit

 

Asi tak
9.10.2017 - 10:13
0

ohlo123

 

Kamarati a rodina sa vyhadzuje az v moc krajnych pripadoch.A niekedy vobec nie,len sa presunu inam.
9.10.2017 - 10:27
+1

SIXINO

 

ja som rád, ze aspon niečo sa deje konečne
9.10.2017 - 9:06
0

miro-nr

 

čo sa deje? Nič. Trenera podržíme!! to je všetko z jeho slov. Kde vidíš ,že by niekoho vyradil z kádra?!
A ked niekto napíše:Sadneme si k tomu s chladnou hlavou,tak to vobec nemusí znamenať,že niekoho z kádra vyhodia!
9.10.2017 - 9:12
+2

pifel

 

Co tak pockat kym spravia zmeny v kadri a potom az mudrovat?
9.10.2017 - 9:23
0

SIXINO

 

Tréner Andrej Kmeč má našu stopercentnú dôveru. Nedá sa to povedať o hráčskom kádri. K nejakým zmenám určite príde,“ podotkol Kováčik.

Podla tohoto usudzujem, že sa nelebo to sa dialo aj teraz, ale ze nastanu hráčske zmeny a som o tom presvedčený.ale
9.10.2017 - 9:28
+1

strojar

 

https://sport.sme.sk/c/20665887/panik-skoroval-chicago-deklasovalo-pittsburgh-nhl.html
Neviete či už Pittsburg vyhodil Mika Sullivana?
9.10.2017 - 9:16
+2

fanda55

 

Porovnávať Sullivana s Kmecom a keď bude Pittsburgh kráčať od debakla k debaklu, môžeš sem dávať tieto kraviny. Pittsburgh mal výbuch v jednom zápase aj Nitra ho má že? Už pár kôl
9.10.2017 - 9:23
+2

antinamor

 

Odvolal (-ával) niekto Andreja po debakli v Žiline? Na tú hru v posledných zápasoch sa ale nedá pozerať, mne to pripadá ako teória chaosu., to čo predvádzajú. Tréner by mal niesť istú mieru zodpovednosti za herný prejav a nie že nie.
9.10.2017 - 9:46
+1

ohlo123

 

Pan Milos je hokejovy odbornik? Ha-ha....
9.10.2017 - 10:24
+2

lubfito

 

Veľa ľudí chce Andrejovu hlavu, toto sa im páčiť nebude.
Ja len dúfam že to nezostane len pri dohovore, títo hráči potrebujú pevnú ruku lebo keď nedávajú do hry všetko tak to vyzerá ako včerajší zápas.
A presilovky treba od základu zmeniť, na to sa fakt nedá pozerať.
9.10.2017 - 9:17
0

Jurik

 

To sa dalo čakať,takže brankari a obrana traste sa. Nastávajú tvrdé rezy.
9.10.2017 - 9:17
+1

miro-nr

 

treba tam zaradiť aj par utočnikov.

K tým tvrdým rezom-som zvedavý. Ak nepojde preč #6 tak nikto!
9.10.2017 - 10:13
0

Yuro81

 

Kmeč : Kto čakal ze pôjde tréner je naivný.

Hra je o prístupe hráčov. Ten sa dá za určitých okolností zmeniť alebo vymeníme hráčov... Tak to bolo a tak to aj bude. Ja som tomu rád.

Ešte budete v PO tento tím aj s trénerom chváliť. Počkam si na to...
9.10.2017 - 10:11
0

miro-nr

 

Ty si ako otočev , čo sa ti niekto vyhražav ?!
9.10.2017 - 10:14
+4

Yuro81

 

V čom? : Priznávam že som bol po zápase dosť frustrovaný, ale v zásade som vždy za to aby Kmec ostal a chlapci co nemajú chuť hrať tímovo nech idú. To bez debaty...
9.10.2017 - 16:53
0

STORYoftheYEAR

 

jožo kovačik sa vraj vyzliekol z vystroje a odišiel domov..udajne rozmysla nad ukončením kariery. vraj znechutenosť z nemohucnosti tímu.
9.10.2017 - 11:40
+1

mitoO

 

Ostatni isli domov vo vystroji?
9.10.2017 - 11:43
+8

STORYoftheYEAR

 

nie po druhej tretine
9.10.2017 - 11:47
+1

miko 75

 

V druhej už nehral ani nebol na striedačke,aspoň v jej druhej časti určite a skôr by ho mali znechutiť vlastné výkony.
9.10.2017 - 11:50
+5

STORYoftheYEAR

 

može byť..andrej kollar to hovoril, ale nepamatal som si či povedal druha alebo prva
9.10.2017 - 11:54
+1

STORYoftheYEAR

 

a čo tu niektorí hovorili o čibinovi..je na tom kus pravdy..sice nie je to kvoli peniazom, ale kvoli tomu že je tam sam, citi sa osamelý, do bieloruska treba víza ak je tam priatelka viac ako 5 dní atd...že sa mu to nepači a chce sa vratiť do NR, len minsk si ho chce udržať
9.10.2017 - 12:04
+1

antinamor

 

Stačí, ak prestane "hrať" a sami sa ho radi zbavia.
9.10.2017 - 13:03
0

mitoO

 

Aha, tak to som nevedel. Sorry.
K tomu ukonceniu kariery, vzdava sa podla mna dost skoro. Starsi hraci zvyknu mat pomalsi rozbeh, ale jeho skusenosti sa v tazkych zapasoch PO mozu hodit.
9.10.2017 - 11:54
+1

miro-nr

 

videl si ho hrať?Vyzerá to tak že zabudol nielen hrať do tela a pozične,ale zabudol aj na tie skusenosti
9.10.2017 - 19:41
0

miko 75

 

Ostatní po zápase,Jožo po prvej,alebo v priebehu druhej tretiny.
9.10.2017 - 11:47
+1

NR-Sebastian

 

keby toto spravi junior este by som to pochopil, ale nie osobnost akou je Kovacik, namiesto toho aby sa hecol nabudil kabinu a hlavne on pristupoval k zapasu inak tak odide. ale nikdo ho tu nedrzi, nechyba nam stumpel nebude chybat ani on.
9.10.2017 - 12:39
0

Tokino

 

presne toto pisem, aby zdvihol zastavu a nakopol kolektiv priklad uteka...Takeho hraca vobec nepotrebujeme
9.10.2017 - 12:49
0

Tehelnepole

 

7:1?
No...
9.10.2017 - 12:05
+1

miko 75

 

nie,1:7
9.10.2017 - 12:07
+2

Tehelnepole

 

jo
9.10.2017 - 13:10
+1

antinamor

 

Sústreď sa ty radšej na Slovan, zoči voči Soči.
9.10.2017 - 13:05
+3

VladoBB

 

...nenechaj sa rozptyľovať!
...sústreď sa na ten nekonečný rozbor problémov vášho tímu ...
9.10.2017 - 13:21
+3

Fanda NR

 

Ako som už napísal: treba dostať nakladačku vo Zvolene, prípadne ešte aj doma so Žilinou a snáď pán Kmeč nájde gule na to aby odstúpil. A najlepšie bude keď prehráme aj v Detve a bude to jej prvé víťazstvo.
"Detva bez urážky"
9.10.2017 - 13:52
+1

Es5

 

Uz teraz si myslim ze my urcite nebudeme bojovat o vitaza ZC.Aj ked dostane TN KE alebo BB utlm urcite to nebude to co mame my teraz.
9.10.2017 - 14:10
0

NR-Sebastian

 

Tak prva posila Nitry uz je známa
9.10.2017 - 14:11
0

Es5

 

Posila
9.10.2017 - 14:18
+1

TurnerSVK

 

Jakub Ruckay do Nitry, dat ich spolu s Henom do jedneho utoku, snad Heno chyti druhy dych a Jakubovi to pojde este minimalne tri styri prichody cakam
9.10.2017 - 14:13
0

ohlo123

 

Točíme sa stale v kruhu.
9.10.2017 - 14:21
+1

lubfito

 

Súhlasím. Potrebujeme centra do prvého útoku a brankára. Nie robotníkov. Tých máme na rozdávanie
9.10.2017 - 14:32
+1

miro-nr

 

len tym robotníkom sa vela krat nechce "robiť"
9.10.2017 - 19:43
0

bez nicku BLOG

 

Jeden Ruckay mi pije krv uz 10.sezonu a my sem prinesieme dalsieho..
9.10.2017 - 14:38
+4

Es5

 

Poslali sme ho prec lebo nesplnil ocakavania a to sme ho brali z extraligovych Piestan.Teraz ho bereme z 1 ligy Zaciname zbrojit na 1 ligu
9.10.2017 - 14:47
+1

antinamor

 

To naozaj mohli radšej vytiahnuť Ondrušeka z juniorky. Čo tu bude robiť Jakub? V ktorom útoku bude hrať?
9.10.2017 - 14:57
+1

ohlo123

 

Tak v prvom este nehral.
9.10.2017 - 15:34
+1

Sunkafit

 

Asi tak
9.10.2017 - 15:14
0

fanda55

 

Nič v zlom, ale Heno nechytí ani chrípku a už je to tak dlho. Šanca, že ho Kubo prebudí je minimálna, ale tak treba veriť, čo uz ostáva.
9.10.2017 - 14:56
0

88Backo

 

Ty vole my nemáme brankára,obranu a oni sem donesú 1.ligistu...co uz strácajú pôdu pod nohami či je to príprava na baráž s ktorou má Kubo skúsenosti ?!
9.10.2017 - 14:46
+2

nitra2014

 

Pán Kováčik povedal "Tréner Andrej Kmeč má našu stopercentnú dôveru. Nedá sa to povedať o hráčskom kádri. K nejakým zmenám určite príde,“ podotkol Kováčik. Pán Kováčik a kto vyberal tých hráčov ? Pán Starosta z Hornej Dolnej? Dúfam, že pán Kmeč bude mať Vašu dôveru aj na budúcu sezonu v 1.lige. Toto mužstvo je tak rozbité, že mu už nepomôže nič.
9.10.2017 - 16:27
0

pokladik

 

hadam by si nechcel aby tebe hlasili kto vyberal hracov.
9.10.2017 - 20:29
0

antinamor

 

Už len dotiahnuť Jožka, k nemu dohodiť Romana, stiahnuť Kuka z Detvy a máme prvý útok ako víno.
9.10.2017 - 16:41
0

pifel

 

Do bufetu?
9.10.2017 - 17:06
0

NR-Sebastian

 

Uz padaju hlavy, Friedman- Hartzell out
9.10.2017 - 17:24
0

KrebsKandidat

 

to som zvedavy, kedy pride nahrada (a kto to bude)
9.10.2017 - 17:35
0

Mato51

 

Vase vedenie urobilo chybu že vyhodili Hartzela a miesto neho mali vyhodiť toho vašeho krpatého Kováčika ktorý pred 7 rokmi dostal na usta od 19 ročného Slimáka 1:7 HANBA!!!
9.10.2017 - 21:00
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín1339:1534
2.B. Bystrica1248:2827
3.Košice1334:2925
4.Poprad1338:2924
5.Zvolen1338:3621
6.Nitra1346:4817
7.N. Zámky1333:3616
8.L. Mikuláš1327:3216
9.Žilina1237:3714
10.SR 201025:4312
11.Detva1316:481
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov11900246:1827
2.Michalovce11711253:2524
3.Skalica10710242:2323
4.Dubnica11611335:2521
5.Topoľčany11421430:3117
6.Sp.Nová Ves11312540:4813
7.Bratislava10400625:3412
8.N. Zámky B10400625:4812
9.Trnava10200822:386
10.P. Bystrica10200832:546
-Orange 205012215:214
Aktualizované: 15.10.2017 05:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla12921057:3132
2.Nitra12920155:3031
3.Martin12701438:3022
4.Košice12512438:4019
5.L. Mikuláš12511547:5218
6.Slovan12510635:3417
7.B. Bystrica12332433:3517
8.Zvolen12500747:4715
9.Poprad11330535:4315
10.Skalica12302727:3511
11.Žilina11302635:4511
12.Spišská12102918:435
Aktualizované: 16.10.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla141001359:2531
2.Skalica14901450:3228
3.Košice14811455:3727
4.Slovan14721350:3326
5.Nitra14712457:4025
6.L. Mikuláš14712434:3225
7.Poprad14711546:3724
8.Zvolen14621543:4223
9.Púchov14621542:4123
10.Spišská14620555:4422
11.Michalovce14512639:5019
12.B. Bystrica14430742:4418
13.Martin14501841:5116
14.Trnava14311934:5212
15.Žilina14302937:5811
16.Prešov141001320:863
Aktualizované: 16.10.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2318300100-3362
2Jokerit Helsinky181420160-2347
3CSKA Moskva201250361-3146
4Torpedo Nižnij Novgorod221120741-3939
5Lokomotiv Jaroslavl221020757-6137
6Dynamo Moskva239401056-5435
7HK Soči22920758-6235
8Severstal Čerepovec22730848-5831
9HC Dinamo Minsk228101142-4928
10HC Viťaz247101359-6826
11HC Slovan Bratislava235101246-7522
12Spartak Moskva214401251-6221
13Dinamo Riga221201832-738
Aktualizované: 17.10.2017 17:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň201310364-4544
2Avangard Omsk221140764-3841
3Metallurg Magnitogorsk221030666-5739
4Avtomobilist Jekatěrinburg221120864-4838
5Barys Astana221110867-5437
6Neftěchimik Nižněkamsk211010650-5536
7Red Star Kunlun221010848-5135
8Salavat Julajev Ufa2210101062-5733
9Traktor Čeljabinsk228201042-5530
10Amur Chabarovsk22630949-6128
11HK Sibir Novosibirsk217201141-4826
12Admiral Vladivostok225201147-6223
13Jugra Chanty-Mansijsk222501241-7519
14Lada Toljatti224101533-5516
Aktualizované: 17.10.2017 17:20
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2318300100-3362
2Jokerit Helsinky181420160-2347
3CSKA Moskva201250361-3146
4Ak Bars Kazaň201310364-4544
5Avangard Omsk221140764-3841
6Metallurg Magnitogorsk221030666-5739
7Torpedo Nižnij Novgorod221120741-3939
8Avtomobilist Jekatěrinburg221120864-4838
9Barys Astana221110867-5437
10Lokomotiv Jaroslavl221020757-6137
11Neftěchimik Nižněkamsk211010650-5536
12Dynamo Moskva239401056-5435
13Red Star Kunlun221010848-5135
14HK Soči22920758-6235
15Salavat Julajev Ufa2210101062-5733
16Severstal Čerepovec22730848-5831
17Traktor Čeljabinsk228201042-5530
18HC Dinamo Minsk228101142-4928
19Amur Chabarovsk22630949-6128
20HK Sibir Novosibirsk217201141-4826
21HC Viťaz247101359-6826
22Admiral Vladivostok225201147-6223
23HC Slovan Bratislava235101246-7522
24Spartak Moskva214401251-6221
25Jugra Chanty-Mansijsk222501241-7519
26Lada Toljatti224101533-5516
27Dinamo Riga221201832-738
Aktualizované: 17.10.2017 17:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 17.10.2017 17:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 17.10.2017 17:20
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.10.2017 17:20

Bleskovky

Canadiens definitívne rozviazali kontrakt s veteránom Streitom

Švajčiarsky hokejový veterán Mark Streit a klub NHL Montreal Canadiens sa vzájomne dohodli na rozviazaní kontraktu. Tridsaťdeväťročný obranca sa predtým odmietol hlásiť na farme v AHL, kam ho chceli "Habs" poslať. Informovala o tom stanica TSN.
včera o 21:16 - Michal Bruner / TASR

Las Vegas zaradilo Fleuryho a Marchessaulta na listinu zranených hráčov

Nováčik zámorskej hokejovej NHL Vegas Golden Knights v pondelok zaradil brankára Marca-Andreho Fleuryho a útočníka Jonathana Marchessaulta na listinu zranených hráčov. Fleury sa zranil v noci na sobotu, keď inkasoval úder kolenom do hlavy od útočníka Detroitu Red Wings Anthonyho Manthu. Odvtedy s tímom netrénoval.
včera o 07:58 - / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Výsledky sobotných zápasov najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Biel - Kloten 4:2, Langnau - Bern 0:2, Lugano - Davos 4:3, Zürich - Zug 7:3
14.10.2017 22:13 - / TASR

Výsledky fínskej ligy - sobota

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v sobotňajšom domácom stretnutí fínskej ligy nad KalPou Kuopio 3:2. Slovenský brankár Denis Godla sedel iba ako náhradník na striedačke hostí. Liiga - výsledky: Ässät Pori - Hämeenlinna 2:5, Ilves Tampere - Pelicans Lahti 1:4, Kärpät Oulu - KalPa Kuopio 3:2, SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 1:0
14.10.2017 18:56 - / TASR

Linköping - Frölunda 2:3 v sobotňajšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej ligy na ľade Linköpingu 3:2. SHL - výsledky: Skelleftea - Brynäs 1:2, Linköping - Frölunda 2:3, Djurgaarden - Mora 6:0, HV 71 - Färjestad 2:4, Karlskrona - Växjö 1:3
14.10.2017 17:53 - / TASR

Streit sa odmietol hlásiť na farme Montrealu, zvažuje ďalšie možnosti

Švajčiarsky hokejový veterán Mark Streit sa odmietol hlásiť na farme, kam ho chcel poslať jeho klub NHL Montreal Canadiens. Tridsaťdeväťročný obranca sa neuplatnil v prvom tíme "Habs", tí ho vo štvrtok zaradili na waiver listinu, odkiaľ si ho ale nevybral žiadny tím. Ako informovala agentúra AP, Streit bude v nasledujúcich dňoch zvažovať ďalšie možnosti.
14.10.2017 10:36 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Ambri Piotta - Lausanne 2:1 Bern - Zürich 3:4 pp EHC Kloten - Servette Ženeva 1:2 Fribourg - Lugano 1:4 Zug - Biel 3:2 pp.
13.10.2017 22:03 - Michal Bruner / TASR

Výsledky piatkových zápasov nemeckej hokejovej ligy DEL

Adler Mannheim - Iserlohn Roosters 2:5 Bremerhaven - Augsburger Panther 3:4 ERC Ingolstadt - Grizzly Wolfsburg 3:0 Kolín - Düsseldorf 3:2 pp Norimberg Ice Tigers - Krefeld Pinguine 3:2 Straubing Tigers - Mníchov 2:5.
13.10.2017 21:48 - Michal Bruner / TASR

Växjö - Karlskrona 5:0 v piatkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Växjö zvíťazili v piatkovom zápase švédskej ligy nad Karlskronou hladko 5:0.
13.10.2017 21:17 - Michal Bruner / TASR

Montreal sa chce zbaviť veterána Streita

Klub NHL Montreal Canadiens sa chce zbaviť švajčiarskeho hokejového veterána Marka Streita. Tridsaťdeväťročný obranca sa neuplatnil v prvom tíme "Habs", tí ho vo štvrtok zaradili na waiver listinu dúfajúc, že si ho z nej vyberie iný záujemca.
13.10.2017 10:24 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

17. 10. 2017
Žilina - B. Bystrica o 18:00
19. 10. 2017
Poprad - SR 20 o 17:00
20. 10. 2017
Košice - B. Bystrica o 17:30
Detva - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

15. 10. 2017
B. BystricaTrenčín
5:2REPORT
PopradKošice
0:1REPORT
NitraŽilina
2:3REPORT
DetvaZvolen
0:5REPORT
L. MikulášN. Zámky
1:3REPORT

Najviac bodov

Anthony LucianiNIT16 bodov
2.Krištof M.NIT16
3.Hohmann C.BBY16
4.Bubela M.BBY14
5.Ölvecký P.TRE14

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT9 gólov
2.Luciani A.NIT8
3.Šišovský P.ZVO7
4.Brittain J.BBY7
5.Bubela M.BBY7

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.83 perc
2.Corbeil M.POP93.54 %
3.Lundström J.KOS93.3 %
4.Lassila T.BBY93.24 %
5.Kováč V.NZA92.92 %
Články SIHPA na HokejPortáli »