Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra podľahla Slovanu po predĺžení

zdroj: TASR
4.10.2019 20:51 TASR

Hokejisti HK Nitra prehrali v 9. kole Tipsport Ligy so Slovanom Bratislava 3:4 po predĺžení.


HK Nitra - HC Slovan Bratislava 3:4 pp (0:0, 2:2, 1:1 - 0:1)
Góly:
26. Kollár (Scheidl), 31. Scheidl (Pupák), 51. Minárik (Korím, Pätoprstý) - 31. Puliš, 39. Žitný (Kukumberg, Šedivý), 43. Sersen (Miklík, Podlipnik), 63. Šedivý (Zigo, Vandas), Rozhodovali: Nikolic (Rak.), Štefik - Gegáň, Synek, vylúčení: 6:2, presilovky: 0:3, oslabenia: 0:0, 3616 divákov

Nitra: Hanuljak – Mezei, Morrison, Olsen, M. Versteeg, Pupák, Rais, A. Sloboda, Korím - Hrušík, Kerbashian, Lušňák – Fominych, Kollár, Csányi – Scheidl, Čaládi, Rác – Pätoprstý, Minárik, Tábi

Slovan: Brust – Sersen, Bačik, Meszároš, Štajnoch, Podlipnik, Šedivý, Hudec - Abdul, Zigo, Vandas – Pance, Viedenský, Kukumberg – Matoušek, Puliš, Žitný – R. Bondra, Urbánek, Miklík - D. Jendek

Prvá tretina sa niesla v bojovnom duchu, oba tímy nepoľavili v osobných súbojoch. Herný prejav Nitry bol oveľa lepší ako v uplynulých zápasoch. Domáci stavili na jednoduchosť a všetky puky tlačili na bránu. V úvodnej tretine treba vyzdvihnúť aj dôslednosť obrán. Výnimkou bola iba piata minúta, keď zostal zabudnutý za bekmi Nitry Podlipnik, ale v brejku sa ukázalo, že nie je útočník a Hanuljak odolal.

Do druhej tretiny vstúpila lepšie Nitra. V 21. minúte ukázal v oslabení šikovnosť Kerbashian, ktorého strelu po efektnej otočke zneškodnil Brust. V 26. minúte ponúkol Scheidl puk Kollárovi, a ten rozjasal Nitra arénu. Hosťujúci gólman sa musel mať na pozore aj v 28. minúte pri kombinácii štvrtého útoku Corgoňov. Zakončenie Minárika skončilo na ramene Brusta. Po polhodine hry bolo vyrovnané. V presilovke vystrelil Puliš a puk prepadol za chrbát Hanuljaka. Tento stav však platil iba 28 sekúnd. Nitrania nahodili puk na Brusta, ktorý nič nevidel a odrazený puk dorazil aktívny Scheidl. Do kabín sa išlo aj po druhej tretine za nerozhodného stavu. Na 2:2 vyrovnal nekompromisnou strelou Žitný.

Na začiatku tretej tretiny dostal Slovan výhodu presilovej hry o dvoch hráčov. Z vrchu kruhov prišla razantná strela od Sersena a Slovan prvýkrát v zápase vyhrával - 2:3. Nitrania mali dve veľké šance na vyrovnanie. Najskôr nevyužil Sersenovo zaváhanie Kollár. V 47. minúte zase stroskotal na Brustovi unikajúci Csányi. Domáci sa dočkali vyrovnania v 51. minúte, keď nahodený puk tečoval Minárik. Nitrania mali šancu zobrať aj všetky body, ale záverečná presilovka im nevyšla. Body si tak tímy podelili.

V úvodnej minúte predĺženia opečiatkoval žŕdku hosťujúcej brány Csányi. Na opačnej strane sa odrazil puk medzi kruhy Šedivému a ten zabezpečil extra bod pre Slovan - 3:4.

Tomáš Chrenko, tréner Nitry: „Gratulujem súperovi k víťazstvu za dva body. My sme spokojní s našim výkonom. Takto si predstavujeme hru Nitry v každom zápase. Bojovne, do úplného konca, čo následne ocenia aj diváci. Zároveň som rád, že to bol výborný zápas aj zo strany Slovana. Takto by mala vyzerať liga. Plný štadión, emócie, góly, napätie až do konca. Sme trochu nešťastní, že sme nevyhrali aspoň za dva body. V predĺžení sme trafili tyčku a šťastena sa nepriklonila na našu stranu v tomto prípade. Napriek tomu ďakujem chalanom za výkon a verím, že v nedeľu to bude ešte lepšie.“

Rudolf Jendek, asistent tréner Slovana: „Čakali sme, že po výmene trénera bude Nitra agresívna a bude dobre korčuľovať. To sa aj potvrdilo. V úvode sme mali dve vyložené šance, ktoré sme nepremenili. Následne sa hra vyrovnala. Mali sme množstvo presiloviek, ktoré sme nedokázali využiť, čo nás mohlo stáť všetky body. Musím chlapcov pochváliť, že hrali až do konca a nakoniec sa nám podarilo získať dva body.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


KrebsKandidat

 

Pukance pripravené, môžete začať
4.10.2019 - 21:01
+1

steevee

 

NITRA JE SPAT V LIGE: Toto je NITRA. Gratulujem k vykonu Nitre a k 2 bodom Slovanu. Potvrdit to v dalsich kolach a Nitra je tam,kde patri. 3 zapasy,cize 9b bodov sme asi museli obetovat...
4.10.2019 - 22:15
+4

starosta

 

Aj ste im zaspievali?
4.10.2019 - 21:03
0

YogiNR

 

starosta nebojsa aj to bolo.
4.10.2019 - 22:04
0

Nitran

 

Prehrať v predĺžení proti rozhodcom, nie zle
4.10.2019 - 21:03
+47

burnzie

 

Rozhodcom? nehovor mi, že ste boli celý zápas lepší lebo ten bod sa fakt ani náhodou nečakal a ani môj ticket nie...
4.10.2019 - 21:05
+6

N-R-N-R

 

Ak by si pozeral zápas, tak by si vedel že Slovan v hre 5na5 gól nedal, takže asi toľko
4.10.2019 - 21:06
+32

Nitran

 

Presne
4.10.2019 - 21:09
+3

penepi

 

A? Hokej dnes rozhoduju presilovky. A rozhodcovia su v nasej lige vseobecne na velmi nizkej urovni, to je fakt, ale vobec to nebolo take zle, aby ste tu vyplakavali ako na pohrebe. Nam proti BB tiez piskali otrasne a nikto to tu neriesil.
4.10.2019 - 21:11
+29

Bielomodry

 

penepi ,penepi...skoda slov na Teba
4.10.2019 - 21:12
+17

penepi

 

A to nehovorim o tom, ze presilovka pre Slovan tuto sezonu nie je ziadna pomoc, takze dostat 3 goly, to klobuk dolu.
4.10.2019 - 21:12
+4

N-R-N-R

 

Nikto nevyplakava, my sme mali využiť našu a bolo by sme brali 3 body, to je fakt. Ale úroveň rozhodcov sa nikdy nezlepší pokiaľ nepríde na nich kritika (veľa krát oprávnená). A zosmiešňovať ľudí ktorí sa kriticky vyjadrujú o rozhodcoch tiež veľmi nezdvihne úroveň rozhodovania
4.10.2019 - 21:14
+4

RhimeSBA

 

Nikto nevyplakáva?
4.10.2019 - 21:18
+16

omen

 

pozor, je rozdiel byt kriticky na rozhodcov a pripisovat ich zlyhania Slovanu... prave ta druha moznost tu bola viacerimi fanusikmi spominana
4.10.2019 - 21:19
+2

N-R-N-R

 

Ale veď samozrejme že hráči Slovana ani fanúšikovia za rozhodcov nemôžu
4.10.2019 - 21:21
0

kolja17

 

A kto by podla teba mal rozhodovat? Slovenski su zli, madarski este horsi, dnes rakusan - zase zle, tak fakt neviem, koho by ste chceli. Co konkretne bolo zle?
4.10.2019 - 23:21
0

N-R-N-R

 

Pre slovanistu nič
5.10.2019 - 0:25
+3

strojar

 

Rakúšan?
Ten sa dnes v Nitre akurát troška pokorčuľoval.
Man of the match bol Štefík. Aj keď za Slovan vyhodnotili Jendeka. Asi preto, že Štefík si zabudol obliecť belasý dres mužstva, v mene ktorého sa intenzívne zapájal do zápasu.
5.10.2019 - 1:42
+5

ánry

 

len vo vašom prípade rozhodcovia. presne som to vedel, so Slovanom príde korupcia a bordel...
4.10.2019 - 21:36
+6

RhimeSBA

 

Dnes tých facepalmov miniem..

:Facepalm:
4.10.2019 - 21:37
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

4.10.2019 - 22:07
+2

hello, havarju

 

Rhime, ešte aj ty. Ja som myslel, že ty nenapíšeš radšej vôbec nič.
4.10.2019 - 22:14
+1

RhimeSBA

 

Nuž..bol by som rád, keby som sa nemusel vyjadriť..ako v zápasoch doteraz.
4.10.2019 - 22:15
+1

Sedko NR

 

Ale zjavne ti to robí dobre... vykašli sa nato
4.10.2019 - 22:21
0

RhimeSBA

 

Vieš čo..asi máš pravdu
4.10.2019 - 22:22
+1

Sunkafit

 

Asi ma rivalitu
4.10.2019 - 22:50
+7

Gróf

 

Neplač: Zrejme si bol na inom hokeji... Vrad sa radšej naspat pod suknu
4.10.2019 - 22:29
0

88Backo

 

Zrazu je to už aj vo vašej lige?Pár mesiacov dozadu to bola skur... liga
4.10.2019 - 22:41
+15

zahorak009

 

Aj sa to skandovalo na zápasoch? No daj toten pokrik lúzy paštekárskej na sk...nú srandaligu...
4.10.2019 - 22:52
+2

Nitran

 

Nauč sa rozumieť hokeju a potom podávaj, neujde ti ..
4.10.2019 - 21:08
+4

Sedko NR

 

Tebe niečo ušlo už dávnejšie, len nie tiket
4.10.2019 - 21:31
+2

burnzie

 

Neplačkaj zase fňuk fňuk
4.10.2019 - 22:16
+2

Sedko NR

 

už si si dúfam našiel pojmy sarkazmus a provokovanie
4.10.2019 - 22:20
+10

Sunkafit

 

Ved to bola pravda vyplakava od play off
4.10.2019 - 22:51
+2

XxMartinxX

 

Sluchaj me tu čo je Slovan za posledných 7ky sce u lige nehrali prišli sce a chcece aby vám ludze nenadavali a to by sce chceli že by sce sicko vyhrali???
4.10.2019 - 22:19
+2

XxMartinxX

 

Vieš čo Slovan nehral hokej len rozhodcovia mu pomohli
4.10.2019 - 22:34
+1

lukasbb

 

Ja som mal jednotku škoda
5.10.2019 - 15:09
0

noano

 

fňuk
4.10.2019 - 21:56
+1

banka100

 

slovan cirkusanti na cele s burstom. Takto chcete hrať a potom, že vás nikto nemá rád. Čistý cirkus, v KHL ste len vyplakávali, že vám škodia a čo robíte teraz vy? Takýchto komediantov sme tu naozaj v lige nepotrebovali.
5.10.2019 - 5:30
+4

N-R-N-R

 

Veľmi ma potešil výkon našich chlapcov, ak takto budú makať každý zápas, tak to bude fajn.
4.10.2019 - 21:03
+6

jh12

 

Rozhodcovia otupjevavaju
4.10.2019 - 21:03
+16

Matej8199

 

Kapitán, ste to vy ?
4.10.2019 - 21:05
0

jh12

 

V termeni májovom
4.10.2019 - 21:11
0

Matej8199

 

Nefeť pleseň
4.10.2019 - 21:26
+2

RhimeSBA

 

Ako vobec.
4.10.2019 - 21:27
+1

Hokejman

 

Ani vizuálne.
4.10.2019 - 21:30
+5

BretPit

 

Chskym?
4.10.2019 - 22:15
+2

penepi

 

Škoda bodu.
4.10.2019 - 21:04
+6

N-R-N-R

 

Myslím že môžete byť radi aspoň za tie dva, lebo nemuseli byť
4.10.2019 - 21:05
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Malo presiloviek si myslim...: Takato bojovnost ked bude tak sa nebojim nicoho
4.10.2019 - 21:04
+4

RhimeSBA

 

Gratulácia fans..Nitra dnes nehrala?
4.10.2019 - 21:04
+11

LenTak93

 

načo zase toto? tieto moralistické reči nikdy nespôsovia to, že tie pokriky vymiznú a hlavne ak aj samotní hráči sú s tým v pohode
4.10.2019 - 21:07
+7

RhimeSBA

 

Ja neviem prečo sa nevedia správať...
4.10.2019 - 21:08
+8

N-R-N-R

 

Myslím že nasi fanúšikovia sa prispôsobia mentalite a úrovni súpera,
4.10.2019 - 21:10
+70

bwpow

 

+1 ta sadla
4.10.2019 - 21:12
0

totik

 

Zaujimave. Dnes hral potom asi iny Slovan ako v Michaloviach.
4.10.2019 - 21:13
+18

Sunkafit

 

Mozno sa Abdul napriklad menej drbal o zem
4.10.2019 - 21:19
+22

Radovan123

 

no na chvilu im asi bolo luto že sa nič nevinšuje...hlavne Bodra si to krasne pytal ale ludia to ustali
4.10.2019 - 21:54
0

FBS

 

Bondra: ...Bondra dal Pupákovi mimo hru zozadu do rozkroku a rozhodca nič nevidel ale nafilmovaný faul videli obidvaja...
4.10.2019 - 22:19
+2

RhimeSBA

 

Akože eknláva belasých fans nadávala už od Čataja?
4.10.2019 - 21:13
+4

miro-nr

 

K rozhodcom nemáš nič,ked už tak moralizuješ!!
4.10.2019 - 21:15
0

RhimeSBA

 

Ako to súvisí?
4.10.2019 - 21:17
+3

miro-nr

 

Suvisí to zo zápasom a aj s tým,že to potom dvíha vášne v publiku a o to viac sa nadáva!!

A keby to aj nesúviselo,tak ma zaujíma tvoj nazor na nich,ty moralista!
4.10.2019 - 21:20
+5

RhimeSBA

 

Nekomentujem výkon rozhodcov..grcalo sa od začiatku...
4.10.2019 - 21:23
+1

samajamado

 

K tomu udretemu Bystricanovi na vasom stadione sa nevyjadris?
Obisli ste este v pohode.
4.10.2019 - 21:31
+2

RhimeSBA

 

Neviem o tom..ak nejaký retard udrel kohokoľvek, tak verím, že neprejde cez turniket.

"obišli sme v pohode" je úbohá veta.
4.10.2019 - 21:33
+4

samajamado

 

Pozri, ja som na hokeji nezakrical nadavku uz dobrych 14 rokov a to normalne rozpravam ako dlazdic. Je to podla mna ubohe, nielen kvoli detom ale aj voci hracom. Nevravim, ze ste podplatili rozhodcov, ani to, ze ste si zasluzili tie pokriky. Ale cakal som, ze to bude horsie. Takze za tym, ze ste obisli v pohode si stojim.
4.10.2019 - 21:50
+2

azzurri

 

Ale ma pravdu.poslednych 5 minút pred koncom namiesto povzbudzovania Nitra do toho,pome Nitra ... počúvať stále dokola len kosti polámal,brucho rozparal bolo od tých čo to kričali úžasne a hlavne od toho s tým megafónom čo to dirigoval.pozdravujte toho pána a chlapci zobuďte sa,v prvom rade povzbudzuje našich chlapcov na ľade.nehovorim nic ked sa to občas na chvíľu zakrici(aj ked už to je take trápne,že by sa to nemuselo vobec),ale počúvať to v kuse 5 minut(niekedy aj viac) čistého hracieho času je naozaj už choré.klubuk dole chlapci ...
4.10.2019 - 21:38
+32

azzurri

 

Posledných 5 minút prvej tretiny
4.10.2019 - 21:39
+3

Aladár Miazga

 

Ehm a prečo toto nenapíšeš k poznámkach o zlom výkone rozhodcov a pomáhaní Slovanu ? či si myslíš, že tieto vyplakávania spôsobia, že ich zlé výkony vymiznú ?
5.10.2019 - 12:50
+1

ElwisNR BLOG

 

U mňa spokojnosť.Momentálne Nitra bojuje sama so sebou a nemôžeme mať veľké oči.
4.10.2019 - 21:05
+1

mato_ke

 

Dnes tomu zápasu chýbali azda len lepší rozhodcovia..lebo toto čo predvádzali 50 minút bol jeden grc.
Nemyslím že Slovan potrebuje pomoc už v 9.kole .. lebo nebyť presiloviek tak mal zjavne problém presadiť sa gólovo.
Nitra klobúk dole, vzhľadom na súpisku a aktuálnu zostavu, velka bojovnosť ktorá postupne gradovala a Slovan mal v istých fázach hnedé trenky a nebolo im všetko jedno.

Diváci fantasticki počas celého zápasu, pred takými je radosť hrať, ale to je už na Slovensku dávno známe

Len tak ďalej, corgoni..toto je cesta akou si udržíte návštevy lebo nitriansky divák je možno náročný, ale aj spravodlivy a ocení bojovnosť.

:Nitra: :Košice:
4.10.2019 - 21:06
+62

samajamado

 

Po dvoch tretinach by som rozhodcov aj pochvalil, ale v tej poslednej... To, ze su slabi vieme, ale keby aspon neboli taki arogantni.
4.10.2019 - 21:10
+1

88Backo

 

Dobrý bodik,7r som nevidel jednostranejsie pískanie v prospech hostí v Nr,v nedeľu treba 3b
4.10.2019 - 21:07
+31

Sunkafit

 

Ja letiet pohar...jeden letel ale nedoletel...toto priniesol slavny slovan
4.10.2019 - 21:12
+13

ctibor

 

Priniesol vam o 1000 ludi viac v hladisku
4.10.2019 - 21:39
+2

samajamado

 

2€ na mládež
4.10.2019 - 21:54
+3

Acorgonka

 

Tak ja neviem ci my sme sa tak polepsili alebo je ten Slovan taky slaby ....
Ja som dnes spokojna aj ked presilovku na konci zapasu sme mali vyuzit lebo Corgoni si dnes zasluzili vyhrat myslim sj ze boli lepsim timom na lade
Najslabsim clankom boli rozhodcovia ti pokazili dojem zo zapasu aj tribunu...darmo sa bude piskat a vykrikovat akteri na lade za to nemozu

Karim blahozelam k vitazstvu

Corgoni do toho verime vam!
4.10.2019 - 21:08
+4

ánry

 

slovan je splabý. s juniorkou sme s nimi uhrali x a to ešte 4 jasné fauly neodpískané na str. vrabcou.
4.10.2019 - 21:41
0

Acorgonka

 

No ved staci si porovnat supisky ale my musime bojovat ale dnes sa uz na go dzlo pozerat snad prestaneme uz bludit
4.10.2019 - 21:45
+4

Sunkafit

 

Inak ta pesnicka ma rozsekala viete ktora...poslednych 10minut malo konecne emocie lebo som sa tam citil jak proti Detve
4.10.2019 - 21:08
+2

24marian

 

Slovanisticku hymnu pustili cez druhú prestávku od Pala Haberu prievan v peňaženke aj mňa pobavilo
4.10.2019 - 21:53
+7

Byron

 

Uvidíme koľko ich príde na iné zápasy väčšinou hrajú pred poloprázdnou kulisou treba byť realista Slovan vypredá väčšinu arén.
4.10.2019 - 21:10
+8

Acorgonka

 

Prid obcas ...zistis ze si mimo obraz
4.10.2019 - 21:11
+27

Sunkafit

 

Kde ten bol
4.10.2019 - 21:16
+1

Acorgonka

 

Na Nepelovi...asi
4.10.2019 - 21:17
+8

sloniik

 

On to vie, len sa snazi ukazat nieco ine
4.10.2019 - 21:20
0

Acorgonka

 

Fakt nechapem na co je take pod..nie dobre ved ja byt nim tesim sa
4.10.2019 - 21:27
+1

88Backo

 

Chudacisko bol mimo obraz aj v KHL...
4.10.2019 - 22:50
0

Bielomodry

 

Byron: Mal som Ta celu dobu za.celkom normalneho ,ale co dnes Ty vypustas,ze koniec..
4.10.2019 - 21:13
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Byron

 

Prepáč ale keď sa mi nepáčia vulgárne pokriky a ešte keď to tu niekto schvaľuje je ok? Veď je to hra dnes sme vyhrali zajtra zase vy pixe o čo ide? Veď fandite svojim ale naurážajte súpera nič viac. Pozri si diskusie Slovana v iných zápasoch,okrem NZ úplne v pohode.
4.10.2019 - 21:22
+11

trogar225

 

co si ty nikdy nebol alebo nepocul nadavku od vasich fans ? a nadava sa vsade ci je to futbal hokej ci unas ci v zahranici len tomu bud nerozumies alebo nechces rozumiet ale nadavky su a budu. a hlavne ked k tomu prispeju rozhodcovia svojim verdiktami vid faul nefaul Lusnaka kde Brusta podrazil vas hrac
4.10.2019 - 21:42
+2

N-R-N-R

 

Keď uz sa riešia fanúšikovia, my aspoň nemlatime fanúšikov súpera
4.10.2019 - 21:48
+2

miro-nr

 

Tak to sa ti čudujem,ved na jeho prispevky nadávaju aj vlastní už roky!
4.10.2019 - 21:22
+4

FanNR

 

Doktore Bielomodry - mal som vas za odbornika,Byron je z tej BA stoky jeden z najhorsich.
Ibaze by ste to mysleli ironicky-,,celkom normalny,,co pochybujem.
4.10.2019 - 21:46
+5

RhimeSBA

 

BA stoky? Dobreeee
4.10.2019 - 22:09
+1

Sunkafit

 

Na slabucka navsteva....darmo uz tolko netahate
4.10.2019 - 21:16
+1

88Backo

 

Slovan nevypredá ani vlastnú môj zlatý...
4.10.2019 - 22:22
+1

RhimeSBA

 

Pravda
4.10.2019 - 22:23
0

Bielomodry

 

Predane ...Admin Predane
4.10.2019 - 21:11
+3

miro-nr

 

Myslím ,že toto si myslí väčšina a je jedno koho fanúšik to je: Vratil sa starý"dobrý" Slovan so všetkym čo k tomu patrí -bohužiaľ!
K dnešnému zapasu obrý výkon oboch mužstiev,SBA velmi dobré presilovk,naši velmi biedne presilovky a aj oslabenia.
Konečna z našej strany zlepšený výkon
Bolo tam aj vela individuálnych chýb,ale na to sme zvyknutí

Zaujímavé,že rozhodci "berú"SBA presne tak ako ked odchadzal do KHL,škoda,určite by hokeju na SK prospelo ,keby sa tu nerobili rozdieli!

Držím palce našim chlapcom v dalších zápasoch

PS:K chorálom a pokrikom ,čo ste si slovanisti zasiali ,to budete teraz(po rokoch)žať! Takže sa skôr zamyslite a nemoralizujte!
4.10.2019 - 21:11
+18

penepi

 

Neuveritelne. Takze vlastne my sme zodpovedni za to, ze fanusikovia inych timov su burani. A to vobec nehadzem vsetkych do jedneho vreca, lebo mi je jasne, ze vsade ich je len mensina. Ale ak ides toto este zastavat, tak tam ocividne patris aj ty. Gratulujem.
4.10.2019 - 21:17
+33

miro-nr

 

Ked máš rozum,pamätaš si vela vecí z minulosti,tak sa tým pokrikom určite nečuduješ!
Alebo si riadny pokrytec!
Je mi jedno kam ma zaradíš,hlavne ,že viem kam zaradiť Teba.
4.10.2019 - 21:25
+4

penepi

 

Ak si seriozne dokazes ospravedlnit urcite pokriky a este z nich dokonca vinit Slovanistov, ze si mozu sami, tak na to sa naozaj nic neda povedat. Ale uz len zo stylu tvojho vyjadrovania sa je vidno tvoju mentalnu uroven, takze tu ocakavat nejaku racionalnu debatu je asi zbytocne. Odporucam menej sa nechat unasat emociami.
4.10.2019 - 21:30
+28

N-R-N-R

 

Ježiš Mária, stále sa budú riešiť pokriky? Na každom štadióne sa nadáva... Na Mareka kričali že je cigán vyjeb**y, všade sa nadáva, všade sa nájdu ľudia čo vykrikovali nadávky a vždy aj budú, či budeme v 21. Storočí, alebo 23. ...
4.10.2019 - 21:39
+6

penepi

 

Nezlahcuj to, dobre vies, ze u vas je to najvacsia sedlacina siroko-daleko.
A to nie je nic osobne, ja tiez nemozem za neonacistickych blbcov na futbale, ale aspon priznam, ze to je seriozny problem.
4.10.2019 - 21:44
+7

N-R-N-R

 

Ale u vás sa tiež kričali a spievali nadávky na kluby v KHL, alebo sa zosmiesnovala naša liga a teamy a hráči v nej...
4.10.2019 - 21:49
+6

miro-nr

 

Mal si taketo príspevky aj pod príspevkami svojich spolufanušikov ked kopali do Extraligy,robili si z nej srandu a dokonca ju nazývali srandaligou?! A nebolo to pár fanušikov,ale desiatky,možno stovky! Ak áno tak klobuk dole,ale inak si len pokrytec! Takže o tom som písal a dokonca aj vela fanušíkov SBA si bolo pred sezonou vedomých tohto "spätného úderu" po navrate do TL. Ale neboj sa,napriek tomu ,že vysvetlujem prečo sa tak deje,nie som zástancom nadávok a vulgarnych pokrikov! Len konštatujem prečo sa tak deje.
4.10.2019 - 21:39
+10

RhimeSBA

 

Tisíce!!! Stovky Slovanistov na HP
4.10.2019 - 21:41
0

N-R-N-R

 

A na FB celá Blava
4.10.2019 - 21:43
+1

penepi

 

Ocenujem, ze si spravil pred zapasom, resp. pocas neho, sociologicky vyskum a oboznamil si nas so zavermi, ze dovodom vulgarnych pokrikov boli prispevky na hokejportali, kde zopar fanusikov Slovana oznacovalo nasu sutaz "srandaligou". Good job, keep going.
4.10.2019 - 21:43
+7

VSS Košice

 

ste zabudli co ste v hladisku svarali pred odchodom do KHL ?
skusme si zaspominať : " A ešte by som chcel podotknúť, že najhoršie zápasy boli vždy proti Slovanu. Fanúšikovia Slovana boli najhorší zo všetkých a ani v Čechách som sa nestretol s tým, aby nás tak neznášali. Ani my ich nemáme radi, ale to, čo sa dialo v Bratislave, prekračovalo všetky medze. Bili nás tam, urážali, olievali pivom a policajti sa na tom bavili. Stále mám v pamäti obraz, ako vynášali zo záchodov naše do modra dokopané dievčatá. Zažili si to aj niektorí moji ďalší kamaráti z fanklubu. Autobus sme museli mať odparkovaný 30 kilometrov za Bratislavou, inak by nám ho rozbili. Diali sa tam nechutné veci."
tolko citacia z jedneho rozhovoru na konkorencii ,
zborove sk... rusi a vulgarizmy na Marcinka alebo urážanie Charu ked ste hrali KHL nemusim pripominať , či ?
4.10.2019 - 21:49
+60

banka100

 

nuž podvodnickych cirkusantov mame späť
5.10.2019 - 5:41
+3

zahorak009

 

Pekne si sa otituloval...
5.10.2019 - 5:44
+8

danto

 

V ktorom roku sa akoze toto stalo?
5.10.2019 - 13:30
+1

Byron

 

Chceš čísla? Potom neviem čo povieš.
4.10.2019 - 21:11
+1

Acorgonka

 

Dnes ste veru nas zimak nevyredali ... chcelo by to trozku taktu a nie plut jedovate sliny tes sa z bodov lebo mali by aj vasi zacat lepsie hrat
4.10.2019 - 21:16
+4

RhimeSBA

 

Vy ste svoj zimák nevypredali
4.10.2019 - 21:18
+4

Acorgonka

 

Ani my to je fakt pointa je inde byron vie kde
4.10.2019 - 21:19
+3

HeyYou

 

pointa je ta, ze potom co ste opat predviedli v hladisku a pokracujete v tom aj na tomto mieste, je ziadat nejaky takt od druhej strany prinajmensom nepatricne.
4.10.2019 - 21:33
+12

N-R-N-R

 

Po Tom čo ste zosmieanovali našu ligu, ponižovali kluby a hráčov v nej, je žiadať takt od druhej strany prinajmenšom nepatrične...
4.10.2019 - 21:40
+17

Acorgonka

 

Pokojne mi to adresuj ti co ma poznaju vedia ze k podobnemu by som sa neznizila naopak v prispevku vyssie som odsudila to co sa mi nepaci rovnako aj v uvode live som vyzvala fanusikov k fandeniu a nepokrikovaniu takzd ok..befidm to na seba
4.10.2019 - 21:41
+3

HeyYou

 

adresujem to tebe, lebo viem, ze v tvojom pripade je sanca aspon na nejaky rozumny dialog. poviem to otvorene, to, co je u vas je piata cenova a to uz dlhodobo, stabilne. hanbil by som sa byt na mieste tych zopar slusnejsich. a urcite to netreba skryvat za nejake eufemizmy v style "skvela atmosfera", to je chybny, zly pristup-to len tak vseobecne k celej veci.
4.10.2019 - 22:03
+8

hello, havarju

 

A čo ti to vadí, čo sa rozčuľuješ, veď vy s nami nemáte žiadnu rivalitu. Vám nič nevadí a vy ste nad vecou.
Nebudete sa predsa s nejakou Nitrou zapodievať. Vy hráte len s Košicami a Trenčínom.
4.10.2019 - 22:11
+9

RhimeSBA

 

Mať rivalitu a počúvať urážky nie sú rovnaké veci
4.10.2019 - 22:16
+9

hello, havarju

 

Ja som myslel na diskusiu poobede, keď mi tam niektorí písali, že je im v podstate Nitra ukradnutá a teraz zisťujem, že nie
4.10.2019 - 22:26
+1

zahorak009

 

Jeden mysleu, vymysleu táčky a potom ichoseu tuačit. To nasere, že?
4.10.2019 - 22:39
0

hello, havarju

 

Rhime to nečítal a ani ty, ako ste strašne nad vecou a zrazu čítam, že nie!
A keď si bol aj ty tak strašne nad vecou, tak by si sa netriasol, že či som nasratý alebo nie!
4.10.2019 - 23:00
+1

zahorak009

 

Ja som niekde písal, že som strašne nad vecou? Ale ale, že by sme si daco vymysleli???
Inak, nempohopil si. Myslel som toho, co tí táčky vymysleu, že ho to moseuo nasrat,né tebja. To by som si nemdovolil, hodnotiť tvoje momentálne rozpoloženie, hlavne keď deklaruješ smajlíkmi, aký si happy.
5.10.2019 - 0:03
0

hello, havarju

 

Len sa vyhováraš. Ale úplne zbytočne sa vytáčaš. Si na zlej adrese.
5.10.2019 - 0:35
+4

zahorak009

 

Takže žiadny argument? To sa dalo čakať
5.10.2019 - 0:38
+2

hello, havarju

 

Aký argument.
Ešte raz, aby si rozumel: Na čo sa rozčuľujete (Slovanisti) a vôbec niečo píšete, keď je vám to jedno.
Nič iné som nenapísal. Či nie?
5.10.2019 - 0:51
+2

zahorak009

 

Kde vidíš, že sa rozčuľujem?
5.10.2019 - 1:12
0

hello, havarju

 

Takmer v každom tvojom príspevku.
5.10.2019 - 1:19
+2

zahorak009

 

To fakt? Fúha, ty budeš nejaký top psychológ alebo psychiater,keď vieš lepšie ako ja, ako sa cítim. Nie, nie, počkaj - ty budeš novodobý Nostradamus. Ty vieš všetko!! Hm, kto by to bol povedal...
5.10.2019 - 3:04
+2

hello, havarju

 

5.10.2019 - 8:50
0

hello, havarju

 

A keď vlastne ani nevieš o čom som písal, tak na čo vôbec reaguješ.
5.10.2019 - 1:01
0

HeyYou

 

toto vyzera tak, ze po veceroch places do vankusika, ze v bratislave nevenuju hokejovej nitre patricnu a urcite zasluzenu pozornost
4.10.2019 - 22:29
+3

hello, havarju

 

Tak určiteee.
Nie.
Pre mňa ste naši súperi, tak ako Nové Zámky, Detva, Košice, Poprad atď. A tam to končí. Ty sa rozčuľuješ. Nie ja!
4.10.2019 - 22:44
+7

Sunkafit

 

Asi tak
4.10.2019 - 23:02
0

Acorgonka

 

Pozri ja neviem ake mas ty skusenosti s fandenim u nas ale mozem ti zodpovsdne napisat ze za posledne roky uroven fandenia sla fakt hore a ci ja napr sa hanbim za tych co si dnes ulavili? Ano samozrejme ale to co tu citam fakt nechapem ...najlepsie to aka je u nas sedlacina vedia ti co u nas neboli
4.10.2019 - 23:02
+3

ánry

 

nikto od vás takt nečaká, od rozpadu čsr ste boli hnoj a tým ste aj zostali. Od majiteľa počnúc jeho eštébáckym smradom napáchol celý klub a toto si nesiete so sebou po celý čas. Neviete vyhrávať fér a tú vašu nadutosť a bohorovnosť Vám nikto odpúšťať nebude. Však uvidíme bič plieska na konci dokedy vydržia platy a prestarnuté a preplatené opory...
4.10.2019 - 21:49
+18

zahorak009

 

Howgh!!!
4.10.2019 - 22:13
0

Yuro81

 

Váš sektor bol prázdny...preto nebolo vypredané.
4.10.2019 - 22:08
+1

Sunkafit

 

Nie vypredalo ho vasich 5fanusikov co tam bolo
4.10.2019 - 23:00
0

chobby

 

Kapacita 3600 divákov. Návšteva 3616 divákov. No comment!
5.10.2019 - 23:11
0

Slaughter

 

proso?
4.10.2019 - 21:17
0

Acorgonka

 

Trosku
4.10.2019 - 21:17
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JozoNR

 

Nato,ze Slovan "nefauloval" sme uhrali dost dobry vysledok.. super vykon Nitra!
4.10.2019 - 21:13
+6

Hischier

 

Z diskusie je zname:

- rozhodcovia (opat) nadrziavali Slovanu.

- Slovan si moze za pokriky sam.

Klobuk dole.
4.10.2019 - 21:15
+22

JozoNR

 

Ked Slovanisti citili krivdu v zapasoch KHL,vsetko bolo ok..smutne,ako rychlo ludia zabudaju
5.10.2019 - 11:45
+4

KrebsKandidat

 

pre nich platí: Skutok sa nestal
5.10.2019 - 12:07
0

Byron

 

Tie pokriky len dokazujú úroveň iq fans to že vy ste na dne nikoho neprekvapuje, ale že to ty podporuješ ma u teba v podstate ani neprekvapuje. Klobúk dole pred fans hokeja.
4.10.2019 - 21:16
+4

totik

 

si presne taky ako ti, na ktorych poukazujes. Zbytocne chodis provokovat, prestan s tym, prosim.
4.10.2019 - 21:18
+15

miro-nr

 

4.10.2019 - 21:40
+2

NR

 

Aj v Rusku na vas spominaju v dobrom, ako ste im spievali z tribun, iq fans
4.10.2019 - 21:38
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
totik

 

1. Kto kameruje prenosy na tipsport TV? Bola to katastrofa, casto ani netusil kde je puk a nestihal ist s hracmi...

2. Ak myslel Satan vazne, ze chce slusnejsie prostredie, tak Nitra by mala za dnesok dostat nejaky trest. Bolo to uz prehnane. Mimo toho vyborna atmosfera, ako vzdy. Snad by s novym zimakom prisla aj lepsia kultura.

3. Rozhodcovia piskali zle, ale to piskali aj doteraz nie? Pochybujem, ze to je tym, ze chceli pomoct Slovanu.
4.10.2019 - 21:17
+8

Bielomodry

 

TOTIK: Zapamataj si jednu vec:SBA sa bude vzdy nadrziavat..Ci vo vacsej,alebo mensej miere,.Bolo to pred 7 rokmi a inak tomu nebude ani teraz..
4.10.2019 - 21:19
+5

RhimeSBA

 

4.10.2019 - 21:22
+13

Slaughter

 

ruku na srdce, nie je to tak?
4.10.2019 - 21:24
0

RhimeSBA

 

Nie je.
4.10.2019 - 21:25
+4

Slaughter

 

tak bud dalej lietadlo a zi si v tej svojej bubline
4.10.2019 - 21:27
+16

RhimeSBA

 

Aha, takže v pohode by to bolo jedine v prípade, že by som s tebou súhlasil..said enough
4.10.2019 - 21:29
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ánry

 

je neviete vyhrávať fér a je na to xy dôkazov aj z minulosti.
4.10.2019 - 21:50
+1

Bielomodry

 

Kde.by sa Ti.Rhime priznal??Blavaci su ,ako Partizani..Zatlkat,zatlkat,zatlkat...Teda ,cest.vynimkam
4.10.2019 - 21:28
+1

zahorak009

 

Skús menej bodiek............
4.10.2019 - 22:01
0

miro-nr

 

Už ln ty si tu chýbal
4.10.2019 - 22:14
+1

zahorak009

 

ln? To čo je, dajaká skratka?
4.10.2019 - 22:27
0

Bielomodry

 

zahorak009: Ty skus menej travy..
4.10.2019 - 22:50
+2

zahorak009

 

Podľa štýlu písania tvojho predchádzajúceho komentu by to nezaškodilo skôr tebe...
4.10.2019 - 23:50
+3

Bielomodry

 

zahorak009: Pán je odbornik..
5.10.2019 - 0:11
0

zahorak009

 

No, ty skôr odporník...
5.10.2019 - 0:41
+1

Bielomodry

 

zahorak009: A pán sa vyzná darmo..
5.10.2019 - 11:27
0

JANOBB

 

Vyser sa na: neho. Je to troll.
5.10.2019 - 17:25
0

totik

 

ako to podla vas prebieha? Na konferencii rozhodcov, kde boli aj zastupcovia klubov, povedia: pomahame Slovanu vyhrat?

Alebo rozhodcom pride pred zapasom smska s textom: dnes na Slovan volnejsie?

v Nitre pride do satne, nenapadne, mlady Siroky a poda im obalku s gastracmi?
4.10.2019 - 21:28
+3

tn

 

pred vasou slavnou khl to s tymi satnami a obalkami tak bolo. myslis ze je to teraz inak? bezte si hrat aj nhl, mne je to jedno. hlavne s tymi vasimi praktikami uz konecne vypadnite. staci nam tu teraz na to aj bystrica.
4.10.2019 - 21:47
+8

RhimeSBA

 

Aj autobus bol, sedačky boli, kocka..všetko sme si kúpili
4.10.2019 - 22:11
+4

Slaughter

 

len rozum vam chyba, ten nekupite
4.10.2019 - 22:18
+9

RhimeSBA

 

To je to..hlúpi Bratislavčania sme
4.10.2019 - 22:19
0

Slaughter

 

ked myslis, ja som za
4.10.2019 - 22:25
+5

chimli

 

Ako dnes hrala Pukla?
4.10.2019 - 22:21
+3

Dracik_18

 

V baráži bolo fakt všetko fajn?
4.10.2019 - 22:50
+2

JANOBB

 

Ty tru....o!!: Preco sem tahaš Bystricu!!!
Ser sa do svojho TM.
5.10.2019 - 9:06
0

Miki2308Rj

 

A ako to prebiehalo podla teba v KHL? Ked ste tu nadavali na ruskych rozhodcov. Tiez bol nejaky kongres kde povedali piskajte proti slovanu? Alebo im prisla sms, dnes na rusov volnejsie?
4.10.2019 - 22:18
+6

Bielomodry

 

RhimeSBa: A Tebe co nejde do Tvojej hlavicky??Nie je to tak ,hej?
4.10.2019 - 21:27
+5

miro-nr

 

RhimeSBA: O stlp,alebo o stenu si ju buchni a potom ti to hádam dojde !
4.10.2019 - 21:42
+2

RhimeSBA

 

Som rád, že sa vieš správať
4.10.2019 - 22:11
+1

Ottawa Senators

 

Prešiel som až z hora po tento tvoj príspevok, páči sa mi, ako sa snažíš prispievať tváriac sa, že si neskutočne nad vecou Pekné to je, pokračuj v tom.
(neber to ako reakciu na tento príspevok, vôbec sa netýka mira, takmer ani tohto celého vlákna)
rajmík
5.10.2019 - 0:07
+7

RhimeSBA

 

Budem
5.10.2019 - 1:34
0

JANOBB

 

Doktorko: nrerozčuľuj sa.
Pozdravujem Ťa.
Ako sa držiš?
4.10.2019 - 21:36
0

Bielomodry

 

JANOBB: Janko ahoj,celkom to ujde to,Ty sa pochval..Janko nerozculujem sa vobec ,len sa smejem z niektorych ludi..
4.10.2019 - 23:42
0

miro-nr

 

Ak by sa na SBA vzťahovali pravidla KHL tak po dvoch rokoch končíte,takže tu nevyťahuj slušné prostredie! A ty chceš trest ,srandista-tresty mali rozdávať dnes rozhodci aj papagajom,len sa zbadali až koncom tretej tretiny.
4.10.2019 - 21:31
+6

mitoO

 

Článok 1 Nešportové správanie sa divákov
1.1 Za nešportové správanie sa divákov sa považuje nešportové správanie sa obecenstva, a to skandovaním alebo grafickým vyobrazením nadávok, hádzaním drobných predmetov na ľadovú
plochu, za čo sa športová organizácia potrestá pokutou:
1.1.1 prvý prípad do 500,- EUR
1.1.2 ďalší prípad do 1 500,- EUR
1.3 Za nešportové správanie sa divákov sa považuje grafické vyobrazenie alebo hromadné skandovanie národnostnej, rasovej alebo náboženskej urážky a hádzanie nebezpečných predmetov
na ľad a do priestorov hráčskych lavíc a trestnej lavice, po odchádzajúcich družstvách a rozhodcoch
(napr. sklenené fľaše, kovové predmety, petardy) alebo keď bolo potrebné prerušiť hru za účelom odstránenia predmetov a očistenia ľadovej plochy, za čo sa športová organizácia potrestá pokutou alebo uzatvorením zimného štadióna pre verejnosť a pokutou:
1.3.1 prvý prípad pokuta do 3 000,- EUR
1.3.2 ďalší prípad uzatvorenie zimného štadióna
pre verejnosť až na 5 zápasov a
pokuta do 6 000,- EUR
4.10.2019 - 21:51
+6

intel555

 

UEFA by im za tie antisemitské urážky zavrela štadión na doživotie. Nie je normálne aby v prvej tretine 15min to stádo bliakalo len o belasých Židoch. Chore na hlavu.
5.10.2019 - 0:04
+12

Ottawa Senators

 

Okrem športového redaktora si už druhý, ktorý nevie, že UEFA má pod palcom európsky futbal a nie slovenský hokej.
5.10.2019 - 0:09
+16

intel555

 

Skús čítať s porozumením, niekedy to pomáha.
Bohužiaľ rasizmus a antisemitské skandovanie je stále súčasťou zápasov či už v hokeji alebo na futbale.
5.10.2019 - 0:49
+8

Corgi77

 

15 minút je vždy lepšie, ako bliakať celý zápas na Slovenských reprezentantov Marcinka a Cháru že sú k....i!
5.10.2019 - 0:12
+13

Ottawa Senators

 

Na Zdena to bolo oprávnene, veď je to len hokej, nie stokári?
5.10.2019 - 0:13
+5

Dracik_18

 

Na Cháru su pískalo a na Marcinka sa nadavalo , ale nie zborovo a kľud b sa ospravedlnil ...uvidíme ako sa váš klub zachová
5.10.2019 - 11:13
+1

tep

 

Ja len že, najskôr to bolo 5min v prvej tretine, potom 15min, nakoniec to bude 45min v prvej tretine, nie?
Zas nerob z toho monotónne "fandenie" ja som začul aj iné popevky a nadávky, takže to bolo pestrejšie..

Popravde, tušil som, že to nebude bez nadávania, ale občas ho bolo moc a nevhodne. Hlavne, posledné roky sa u nás moc spieva, ale pamätám ešte na tie časy (nedávne) keď prvých 10-15minút znel štadiónom hukot, pokriky a súper už ťahal tretí puk z brány.
5.10.2019 - 7:32
0

strojar

 

Vďaka za rozumné príspevky.
A k včerajšiemu výkonu rozhodcov: Nevie či Slovanu chceli pomôcť, ale to, že pomohli, je fakt.
5.10.2019 - 10:13
+6

KrebsKandidat

 

Veď toto, rozhodcovia už klasicky k....li čo sa dalo, žial. A preto, že tu bol Slovan si to, zlízli, tiež by bolo vhodné dodať, že žial. Akurát, že nie tak celkom, keďže sa sem vrátili ako prednostovia vesmíru, podaktorí z nich
5.10.2019 - 12:15
0

omen

 

aj ked som chcel najprv napisat ironicky prispevok, ale uz som sa vyburil v livke... tak teraz vazne... gratulujem Nitre k bojovnemu vykonu, neverim, ze keby hrali rovkako i proti Kosiaciam, tak urcite tolko nefasnu... su to vsak vacsinou mladi chalani, ktori sa potrebuju trochu upokojit a nie strhnut divakmi, ktori si len prisli ponadavat na Slovan,preto i tolko vyluceni... Na strane Slovana tomu este stale nieco chyba Zacinam mat pocit, ze to nie je len chyba nezohratosti Chcu clonit pred branov a strielat odobrancov, ale takych snajperov jednoducho v Slovanie niet... Meszaros sa velmi snazi, ale uz aj poslednu sezonu mal jaksi vychylenu musku Pence ako nahrada Miklika moze byt, len Miklika poslat prec, nech hra radsej Petras
4.10.2019 - 21:17
0

Sunkafit

 

Miklik na nasu ligu uz nema
4.10.2019 - 23:04
+2

moke19

 

Miklík 2 asistencie, Pance -2 , to je náhrada ako sa patrí
5.10.2019 - 10:25
+1

Tokino

 

No nist po dnesku uz mame trenerov aspon usetrime,ked to dalej herne nepojde tak sa prelezu este do vystroje pojde to!Takto ked budu bojovat pojdeme uz len ghore,gratulacia slovanu
4.10.2019 - 21:18
+1

lubfito

 

Gratulácia do Bratislavy.
Pred zápasom by som bod bral všetkými desiatimi. A viete čo? Beriem ich aj tak a nemáli sa mi.
Konečne sme podali výkon na ktorý toto mužstvo má. Inak ako bojovnosťou to proste nepôjde a čím skôr to hráči pochopia, tým skôr začnú vyhrávať. Štvrtinu nášho dnešného kádra pred zápasom fans z iných miest ani nepoznali. Presne toto musíme hrať s každým, jeden hráč za druhého, hádzať sa do striel, blokovať čo sa dá a je jedno či je to Sloboda alebo Kerbashian. Backchecking, hra do tela, znepríjemniť súperovi hru a bojovať o každý puk. Nemáme toľko talentu a skúseností ako teamy ktoré chceme preskočiť v tabuľke. Nebude to tic tac tou do prázdnej bránky, ani každá druhá využitá presilovka, ale vydreté góly. Zvlášť proti skúseným mužstvám ako je Slovan a spol. Dnes to ale vyzeralo dobre, v hre 5 na 5 sme boli vyrovnaným súperom a často hráčov z hlavného mesta prehrávali. Remíza preto poteší.
Návrat Morrisona vítam, lebo je vidieť že mužstvo pozná a hral od prvého striedania to čo vie. Podporuje útok a dnes aj zodpovedne vzadu. Nebol to výkon z PO mijulej sezóny ale na prvý zápas dobre. Teraz už tá obrana vyzerá oveľa lepšie.
Miro s Tomášom mužstvo ztmelili, neviem akým spôsobom, ale podarilo sa to. Áno, mnohí budete namietať že nás Slovan podcenil a neviem čo, ale videl som zápas s Košicami a dalo sa hrať dnes aj tak. A to by nás roztrhali ako mokré noviny.
K Slovanu. Je to dobre vyskladané mužstvo, niektorí hráči síce nenapĺňajú svoj potenciál, ale sezóna len začala a verím že Viedenský sa ešte len rozbehne. Naproti tomu Kukumberg ma dnes milo prekvapil, pretože som si myslel že to je už len meno, niečo ako Miklík. Ale nie, hral veľmi dobrý hokej dnes.

Zastavím sa ešte pri jednom človeku ktorý mi pije krv už dlhšiu dobu.
Hráč s č. 27 Matoušek. Nemal som ho rád v drese Bystrice, nemám ho rád v drese Slovanu a áno vždy si všímam jeho hru. Hokejista slabý, ale "potkan" je to ozaj na pohľadanie. No aj ten by mal mať nejakú česť. Pluť na protihráča a obzerať sa či to videl rozhodca? Keď som mal 5 rokov som to nerobil.

Čo dodať na koniec?
Dúfam že tréner ktorý bude pôsobiť v Nitre bude vyzretý. My potrebujeme staviť na istotu. A to isté si myslím o útočníkovi ktorého je nutné priniesť. Potom to môžeme vybaliť v plnom štýle
Pome
4.10.2019 - 21:27
+38

omen

 

mas odo mna plusko... konecne prispevok na urovni od nitrianskeho fanusika... Prajem vam aby ste takyto vykon davali v kazdom zapase (aj ked sa obavam, ze hlavna motivacia bol Slovan) a suhlasim i s Matuskom, aj mne je nesympaticky ako hrac, ale treba uznat, ze na oslabenia je platny
4.10.2019 - 21:35
+2

lubfito

 

Ďakujem, chalani to budú potrebovať. Do konca ZČ je ešte hodne ďaleko a myslím si že obe mužstvá majú na čom pracovať.
Nech sa ti, vám, nám darí.
4.10.2019 - 22:01
+2

zahorak009

 

Nielen od Teba má plus.
4.10.2019 - 22:05
0

mitoO

 

Matousek je hovado. Dodnes mam pred ocami, ako naschval zranil Pavuka a tym mu v podstate dodrbal karieru. Snad sa mu stane nieco podobne.
4.10.2019 - 21:52
+2

lubfito

 

Ja mu prajem aby zakiksoval v 7 zápase PO a po jeho chybe padol gól. To je pre mňa viac ako fyzická bolesť
4.10.2019 - 22:05
+5

Kain

 

Si zakerny.
5.10.2019 - 1:00
+1

matrin

 

Vo stvrtfinale samozrejme
5.10.2019 - 10:08
0

Kurolišek

 

Pre mňa prekvapenie... čakal som jednoznačnú záležitosť pre Slovan. Nitra je prakticky bez trénera. Klobúk dole pred hráčmi. A čo diváci, už vidím ako Prokop píše: Hovoril mi kamarát z Nitry, že fanúšikovia sa dnes proti Slovanu udržia. 15. minúta a už som počul všetko možné. Fakt škoda slušných fans. Týmto si k ničomu nepomôžu. A popevok o dievčati je stále najúbohejší. https://twitter.com/Lewysko/status/1180157268979064832 zajtra môžme čakať článok o našej úbohej lige a skvelom zážitku v Prahe na NHL.
4.10.2019 - 21:27
+1

ElwisNR BLOG

 

Je to stále iba šport a vulgarizmi sú zbytočné na druhej strane objavujú sa aj inde ako na Slovensku alebo v Nitre.Dovolím si povedať kto sleduje hokej v NR tak si možno všimol že oproti minuosti sa nehádžu veci na ľad nenadáva sa ani na rozhodcov alebo súpera sa už takmer nepíska.Pán novinár je trochu mimo.
4.10.2019 - 21:45
+1

Radovan123

 

najlepšie je ako napisal pod komentar jedneho uživatela kt. sa vyjadroval ako slovanisti kričali na NZ. Citujem: "veď to som aj napísal do článku, keď kričali na novozámčanov, len aspoň duchaplne ich prehlušil dj hudbou" takže to aby teraz sa kupovali lepšie repraky a DJ-i pušťali hlasnejšie hudbu asi tak som to pochopil
4.10.2019 - 21:51
0

ctibor

 

Pozrel som si zapas, ale mam dost zmiesane pocity. To ozaj ludia pridu na hokej, len aby si zakricali na Bratislavu? Ak nadavky vyjdu z emocii ako napr. bitka Harveyho a Bacu kedysi, tak to dokazem chapat, ale toto dnes? Strasna sedlacina....
4.10.2019 - 21:28
+17

s.i.p.o

 

Ale no, vzdy sa v Nitre krical na slovan a vzdy sr aj budu
4.10.2019 - 21:32
+1

ctibor

 

Kedysi sa sralo do nocnikov...to ale neznamena, ze sa musi aj dnes.
4.10.2019 - 21:35
+4

penepi

 

Ved prave, toto sa nedialo ani v KE ani v TN. Ani zdaleka. A pritom rivalita s NR nikdy ziadna nebola. A ked uz aj znamy, co je rodeny Nitrancan, povie, ze mate medzi sebou najviac sedlakov, tak na tom nieco bude.
4.10.2019 - 21:40
+15

KrebsKandidat

 

Vám to kvapká na karbit, jednej aj druhej strane. Si obaja strčte rivalitu aj nadávky do zadnice a pre istotu sa zavrite vo vlastnom meste a nikoho iného tam nepustite.

4.10.2019 - 21:51
+1

Nitraaa

 

Keby si vedel co moj znamy Bratislavcan hovori na Slovan tak by si zapalil dres aj sal ...
4.10.2019 - 22:15
+3

penepi

 

Myslim, ze nazor tvojho znameho ma srdecne nezaujima.
4.10.2019 - 22:18
+4

Nitraaa

 

Asi tak ako nas nezaujima nazor tvojho znameho , ale ajtak si to napisal tak som ti na to len odpisal . Zaujimalo by ma preco ta trapi skandovanie A vulgarizmy uplne cudzich ludi z neakeho maleho mesta ktore hra neaku sranda ligu ktora bola este par mesiacov pod vasu uroven .
4.10.2019 - 22:34
+17

penepi

 

Samozrejme, ja som to napisal len ako taky dodatok, nikde ta nenutim, aby ta to zaujimalo. A kludne sa presviedcaj o tom, ze u vas prevladaju kultivovani a slusni fanusikovia.
4.10.2019 - 22:48
+2

JohnnyNoMoney

 

Zlatko penepi vajce alebo sliepka? Tvoj akoze znamy co este hovori? Povedz nam prosim ta
4.10.2019 - 22:39
+3

Sedko NR

 

Jojo, v Nitre chodia len aby si zakričali n Slovan...ublížení ste moc ? Sedláci, čo spravíš s nimi
4.10.2019 - 21:45
+3

ctibor

 

Ja isto nie som Slovanista...ale pachut sedlaciny dnesny zapas urcite ma.
4.10.2019 - 21:52
+7

Byron

 

Dalo sa čakať že NR po 3 prehrách už musí bodovať a hlavne keď príde Slovan zase my tiež nie sme nejaké terno. Výsledok bez prekvapenia. Ide sa ďalej ešte budú čudné výsledky.
4.10.2019 - 21:30
+2

chimli

 

Ešškáá Slovann, Belasáááá Bratislava. Pardón, sluch mi funguje na 88%, asi som zle počul.
4.10.2019 - 21:34
+6

mitoO

 

A rozum na 22%
4.10.2019 - 22:22
+18

chimli

 

Ty si taká zvláštna existencia, u mňa máš menšiu hodnotu ako nepodojená koza.
4.10.2019 - 22:30
+5

mitoO

 

To som velmi rad
Mrzelo by ma, ak by ma clovek ako ty mal za viac.
4.10.2019 - 22:39
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bwpow

 

Raz darmo, vzdy platilo a bude platit, ze clovek bez nepriatelov je clovek bez charakteru.
5.10.2019 - 19:27
0

riskohrasko1

 

Podla mna na 12% to akurat doplni stovku
4.10.2019 - 22:47
+2

Bielomodry

 

riskohrasko1: Mozno On ide na 110%
4.10.2019 - 22:51
0

samajamado

 

Podľa mňa nevie počítať
4.10.2019 - 22:55
+1

mitoO

 

Celok je sluch, celok je rozum. Ci myslis, ze jeho existencia sa obmedzila len na 88% sluch a 12% rozum?
Aj ked... Celkom by to sedelo
4.10.2019 - 22:59
+1

88Backo

 

Chalan skúsil,nevydalo...Za pár rokov aj do 20 nepočíta
...
4.10.2019 - 23:09
+1

antinamor

 

Napíšem, ako to cítim. Dnes som prvý krát v tejto sezóne videl NITRU. Absolútne ma netrápi prehra, dokonca mi nevadí ani arogancia rozhodcov a klasické pripiskovanie Slovanu. Dnes som videl obrovské chcenie, vôľu pobiť sa o výsledok, buldočiu zarputilosť, nevypustenie žiadneho súboja. Toto je Nitra, akú chceme všetci vidieť, takto sa bojuje za svoj klub, pre fanúšikov. My hľadáme trénera? Načo? Tomáš s Mirom to zvládli bravúrne, bolo vidieť ako celá lavička žije, hecuje sa od prvého, po posledného hráča. Teraz už viem, že to pôjde a je len otázka času, kedy si všetko sadne na puntík a budeme tam, kam patríme. Ďakujem chalani.
4.10.2019 - 21:36
+30

Sunkafit

 

Suhlas
4.10.2019 - 21:49
0

redwings

 

Keď to tí dvaja zvládli, tak v čom bol problém s Kmečom, ktorý je jeden z ich partie?
5.10.2019 - 10:56
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MaxSBA

 

tak prepáč ale čo čakáš. Ked som si minule čítal diskusie ako slovanisti písali,že pane bože prehrali sme so slabými Zámkami alebo prehrali s Bystricou,že sme lepší a podobne. Hádam súpera pochválim, nie proste zhovadím.. Ste príliš namyslení,že ste niečo viac, pri tom už dávno nie.
4.10.2019 - 21:57
+12

Byron

 

Asi si zle čítal. Videl si priebeh zápasu s NZ? Kto je namyslení? Si v pohode?
4.10.2019 - 22:00
+1

miro-nr

 

Ty osobne asi nie si namyslený,ty si len jednoduchší
4.10.2019 - 22:09
+11

hello, havarju

 

Videl a súhlasím s MaxomSBA.
4.10.2019 - 22:17
+2

KrebsKandidat

 

A ty si vlastne kto, že tu hráš morálnu autoritu?
4.10.2019 - 22:00
+1

MaxSBA

 

Prišiel si mi akurát pod ruku. Kravinu? A nie je to snád pravda? Ci tie dlhy sú všetky už splatené? Ci to,že nie ste namyslení nie je pravda? A to,že chudáci si musíte zvykať na nižšiu úroveň na akú ste zvyknutí? Vážne??? Boha, už dosť. Vy by ste mali byť ticho. V KHL si z vás každý robil srandu. To,že si tu teraz prídete si ako čo myslíte? Ze si tu z ligy zas budete robiť holubník?
4.10.2019 - 22:00
+4

Byron

 

V khl srandu? Si normálny? Posledné 2r to bolo zlé dovtedy sme boli na tom určite lepšie ako tvoj PP za 20 rokov. Prestaň tu trepať blbosti.
4.10.2019 - 22:03
+1

MaxSBA

 

Ešte sa máš čím oháňať. A v čom boli lepšie tie sezony? V tom,že ste boli v PLAY OFF 2 krát a nevedeli vyhrať ani zápas?
4.10.2019 - 22:04
+3

KrebsKandidat

 

v KHL ste v kuse "chválili" rozhodcov sa ich "nestrannosť". Ak ťa, morálna autorita, náhodou napadne splietať niečo o kolektívnej vine, tak keď ty môžeš hádzať fanúšikov súpera do jedného vreca, môžem to i ja.
4.10.2019 - 22:06
0

Byron

 

Ja som ani jeden krát za 7 r nenapísal kritiku na rozhodcov. Podľa mňa pískali dobre.
4.10.2019 - 22:17
0

KrebsKandidat

 

Škoda reči, kolektívne vina v Nitre, v BA všetko v poriadku, ak nie, tak iba chyba jednotlivca...
4.10.2019 - 22:30
+5

Sunkafit

 

Nie? mam to hladat?
4.10.2019 - 23:34
0

Bielomodry

 

Byron: Vidis a predsa si ,taky aky si ..
4.10.2019 - 22:05
+1

Byron

 

Do puče a čo som zase zle napísal? Urážam niekoho? Chodím do diskusie iných klubov? Koľko krát bol na khl MaxSba? Nech hodnotí svoj PP, mám mu tu dať čísla návštev doma a vonku plus úspechy klubu? Sakra veď načo tu píše totálne bludy?
4.10.2019 - 22:15
+1

MaxSBA

 

prečo bludy? Máte tie dlhy či nemáte?
4.10.2019 - 22:20
0

MaxSBA

 

no sme doma hned chceš vyťahovať úspechy. Typický Slovanista. Už si chce niečo dokazovať,že je lepší ako súper
4.10.2019 - 22:23
0

zahorak009

 

Teraz nemhápem, oponuješ sám sebe?
4.10.2019 - 22:44
+1

MaxSBA

 

ta vaša nadutosť je neskutočná, mali by ste tými nohami potichučky šúchať a nie tu vyskakovať. A to som celkom Slovanu v khl fandil.
4.10.2019 - 21:43
+14

penepi

 

Prepac, ale toto je co za zvratenu logiku? Fanusikovia Nitry tu mozu splietat konspiracie o tom ako si Slovan u rozhodcov vybavil zapas, pricom po nasom zapase s BB, kde to bolo este daleko horsie tu nikto ani necekol, a my musime byt ticho, inak sme naduti?
4.10.2019 - 21:46
+11

Westbeast0

 

Prosim ta, ako mozes napisat ze s BB to bolo daleko horsie? Vylucenia 7:7... To ked nevyhrate tak je zle ze super nemal este viac vylucenych? Nerozumiem co sa ti v tom zapase az tak nezdalo, ze si musel dat ako priklad prave tento zapas?
4.10.2019 - 22:10
+2

penepi

 

Zabudol som, ze len superi Slovana sa mozu stazovat.
4.10.2019 - 22:16
+1

RhimeSBA

 

Táto potreba mať vyrovnané vylúčenia je úžasná
4.10.2019 - 22:17
+1

Westbeast0

 

Pytam sa, mali sme mat viac faulov, alebo vy menej? Nevravim ze sa netreba stazovat, ale akurat tento zapas mi prisiel este v pohode odpiskany... Preto ma to zaujima.
4.10.2019 - 22:29
+1

N-R-N-R

 

Podpriemerna Nitra dnes bola viac než vyrovnaným súperom tomu Slávnemu, neporazitelnemu Slovanu ktorý vyprášil nejedného velikana v khl..
4.10.2019 - 21:46
+8

Sedko NR

 

Po 7.rokoch nič nové, stále rovnako arogantní, naduti a majstri sveta . Vy ste prišli do ligy, nie my, mali by ste šúchať nohami a my s takými tímami ako Slovan by sme nemali strácať body... ježiši
4.10.2019 - 21:47
+21

miro-nr

 

Zaujimave je že chyby dnes robili rozhodci ,len v prospech sba
Mohli robiť chyby opačne a prehrali by ste!

No asi to nebude len o chybach rozhodcov!
4.10.2019 - 21:56
+2

Corgi77

 

Prirovnat Nitru k Detve a Mikulášu. Chlapec sa vyzná.
4.10.2019 - 21:59
+6

lubfito

 

Prepáč, ale tvoje príspevky sú presne take isté ako tie pokriky.
Úbohé a zbytočné.
4.10.2019 - 22:00
+3

Bielomodry

 

mischo82: A doma vsetko v poriadku?
4.10.2019 - 22:04
0

Sedko NR

 

Trénerov máme a zadarmo, môže byť . Chalani tam nechali všetko, takto to pôjde páni. Bojovnosť, chcenie , to je to hlavné. Škoda len, že nás zarezalo Brustove hodenie o lad a my sme šli do troch. Nedelu príde Dallas, tak pome na nich
4.10.2019 - 21:40
+3

bez nicku BLOG

 

Hraci dnes dostali idealnu moznost ako sa odrazit od dna a myslim, ze ju aj vyuzili. Na hocijakeho ineho supera by dnes prisiel poloprazdny stadion a zaroven velky tlak na vysledok.
Ale dnes prisiel Slovan, plny stadion a velka podpora pre nasich chlapcov, ktori musia bojovat, tak ako to dnes robili cely zapas, lebo herna kvalita tam chyba. Odmakali to a po zapase im tlieskal cely stadion aj napriek prehre.

Kazdou tretinou sa zlepsoval hokej a aj atmosfera na tribunach. V 3.tretine to bolo ako za starych cias. Ja som si to dnes uzil.

Navrat Slovana bol presne taky, ako som ocakaval. Pomoc rozhodcov, plno emocii a aj zname ludovky
4.10.2019 - 21:41
+6

FP-bigi

 

V nitre hlasia ze nedostatkovym tovarom sa stavaju vrecko vky:
Vidim ze za 7 rokov sa nic nezmenilo. Stsle vyrevuju fanusikovia toho isteho klubu.
4.10.2019 - 21:51
+11

88Backo

 

Bystrica=Slovan rovnakí odpad
4.10.2019 - 23:10
+7

N-R-N-R

 

Nepovedal by som, BB fans tlieskal Bucekovi keď dostal ocenenie minule finále, BB fans tu má dosť inteligentných prispievateľov (Slovan asi jedného).
5.10.2019 - 0:33
+10

pepan77

 

nitra by kludne mohla hrat khl aj bez trenera
4.10.2019 - 21:58
0

Tomino

 

https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/69840858_2793751277336078_8827150536315764736_n.jpg?_nc_cat=101&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_oc=AQkLWJcjyTD7sDYqMPwiFhsuFAuURxAkj2a_jxwXdsnnwRQkMYtaJqOO7LqthpUbNnw&_nc_ht=scontent.fbts5-1.fna&oh=b4ae4f4cf32d27c5f246c7c9cbdfab00&oe=5E2D60F2 niečo tu nesedí veď mal faulovať nitrančan :pol:
4.10.2019 - 21:59
+6

Slaughter

 

jednoznacny faul Lusnaka, tu nie je o com
4.10.2019 - 22:05
+1

Dracik_18

 

Si pozri dole video a smiech ta prejde
5.10.2019 - 12:30
0

strojar

 

Neutíchajúca bojovnosť na strane Nitry, kvalita na strane Slovana.
Výrazným nedostatkom bol dres rozhodcu Štefíka.
Keby si nebol zabudol obliecť belasý dres s papagájom, mohol sa predsa len lepšie zapojiť do kombinácií s ostatnými piatimi slovanistami. Takto tá spolupráca trošku viazla.
4.10.2019 - 21:59
+22

MaxSBA

 

ach admin, musíš mazať? Co zlé som tam napísal? Ziadne vulgarizmy tam neboli. Cenzúra musí byť.
4.10.2019 - 22:03
+1

hello, havarju

 

Slovanisti šak sa netraste, veď ste povedali, že vám to je jedno, že vy s nami nemáte žiadnu rivalitu.
4.10.2019 - 22:05
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Sunkafit tak ako? Bolo vypredane?
4.10.2019 - 22:13
0

N-R-N-R

 

Slovanisticky sektor nie, to je pravda
4.10.2019 - 22:26
+5

JohnnyNoMoney

 

Jak ze nie? Bolo ich tam 5. Kazdy slovanista sa rata za 10 slovakov, cize sektor bol vypredany na 182%.
4.10.2019 - 22:45
+1

N-R-N-R

 

To je pravda, a ich egá zaplnili aj parkovisko, čiže dnes bolo v Nitre na štadióne asi 12 999 ľudí, ale tu 13 000 hranicu sme aj tak netrhli. :/
4.10.2019 - 23:07
+3

mitoO

 

3616 hosi. Bolo vas tam o 16 viac, ako plnka
4.10.2019 - 23:21
0

Sunkafit

 

Nie
4.10.2019 - 23:45
+2

NasHokej97

 

No podľa mňa môžme byť radi za tie 2 body. Boost nového trénera, odčiniť prehru s Košicami či zápas proti Slovanu. Nečudo teda že tam dneska hráči Nitry lietali. V 5v5 sme nič nehrali, slabý pohyb, laxnosť a dôraznosť. Dneska treba pochváliť aspoň presilovky. Je v nich ešte veľa čo sa musí zlepšiť, ale dneska nám vyhrali zápas.

Brust dneska čo ja viem. S tým 3. golom som nebol spokojný, ale zas nejakú tú šancu vychytal.

V obranne potrebuje Štajnoch budíček. Dneska to bola od neho katastrofa. Sersen Šedivý dneska 2 pekné príklepy. Meszároš už dlhodobo nevie poriadne trafiť bránu. Podlipnik môže ďakovať tomu že sme dnes vyhrali. Za ten zbytočný faul si zaslúži dohovor.

Utok dneska "nič moc" ako celé mužstvo. Pár šanci sme tam minuli resp. nezakončili, ale nedá sa povedať že by sme si ich veľa vytvorili. Pance keď sa zohrá tak bude dobrou posilou. Začiatok mal dobrý ale postupne sa vytratil.

K rozhodcom...Celý zápas tlačili rozhodcovia Slovan aby v posledných 7 minutách zápasu odpískli 2 presilovky pre Nitru Využiť čo i len jednu, tak dneska pravdepodobne vyhráte. Rozhodcovia sú v lige slabí, ale hádzať to na lebo Slovan...

K tomu spevu asi to isté čo proti Košiciam. Keby to bolo v emociach hry tak nepoviem. Koniec kocncov aj v KHL sa občas kričalo na rozhdocov nepekné veci. Keby sa to dneska začalo kričať z frustrácie čo ste sa nechali 6. krát vylučiť tak dajme tomu. Ale že to ide od 1.minúty tak je na zamyslenie.
4.10.2019 - 22:17
+27

N-R-N-R

 

Rozumný príspevok +.
4.10.2019 - 22:27
+2

Acorgonka

 

Prispevok ako ma byt +
4.10.2019 - 22:47
+3

burnzie

 

Bože moooooooj tu je plačuuuu rozhodcovia, klíma či zlý biostupeň presne ako počas posledného finále smiešne je, že tu plačkajú len 4 tie isté nicky už pár rokov
4.10.2019 - 22:20
+7

KrebsKandidat

 

čo ja viem, to 5 na 3 bolo teda úplne v poriadku?
4.10.2019 - 22:31
+1

Sunkafit

 

A ty snimi
4.10.2019 - 23:47
0

RudoNR18

 

Zapas dobry... hokej parada....Fanuskovia okrem nadavaok co sa dalo cakat to bolo tiez dobre.. nic na lad neletelo.....cakal som teda viac fanusikov Slovana a z tych par co tam bolo bol jeden domaci.. lebo sa vytesoval pri gole nasich... jedine co ma mrzelo ze sme si kupili listky hned za striedacku hosti... a cez kustoda ktory tam postaval na lavici som nevidel stredne pasmo.. ale tak tretiu tretinu som to vyriesil isiel som sa postavit do ulicky... a k rozhodcom..? Radsej nic...
4.10.2019 - 22:28
+1

RudoNR18

 

Este dodam naco je nam trener..? Nech to odkaucuje Miro s Tomasom... aspon usetrime penaz..
4.10.2019 - 22:38
+3

KrebsKandidat

 

To sa mi nepáči ani náhodou. Buď chcú viesť klub alebo hráčov, jedno aj druhé naraz nejde.
4.10.2019 - 22:41
+1

Acorgonka

 

Neboj sa vedenie si bude robit svoju robotu trener sa uz riesi a podla mna je to na 80% hogova vec
4.10.2019 - 22:51
+1

RudoNR18

 

Sak klud ja iba srandujem... to ja len tak ze to neni su pravy treneri a aj tak sme vykonovo odohrali super zapas...
4.10.2019 - 23:02
0

KrebsKandidat

 

Pohoda jazz, čo ty berieš ako žart ešte nemusí neskončiť ako praconá úloha od šéfa
4.10.2019 - 23:12
0

Hasan13

 

Takto. V prvom rade ja patrim k tym fanusikom, ktori na supera nikdy nebudu kricat, ani na Slovan.
Ale zase podme si ten zapas rozobrat na drobné, lebo mam pocit, ze fanusikovia Nitry dnes ako keby ani nefaandili svojim. Co sa dialo v tom zapase naozaj?
Prvýkrát Sk Slovan pri nastupe na lad... 30-50 jedincov okolo bubnov.
Druhý krát Sk Slovan po naznaku roztrzky medzi Zigom a Morrisonom (impulz z ladu)
Prvýkrát Slovanista dokopan presne 6:49 pred koncom 1.tretiny az do konca prvej tretiny. Pre mna osobne nechapacka, ale určite to nebolo zborové, na stadione bolo 3600 ludi a kricalo mozno 50 "bláznov" zakomplexovaných.
Druhýkrát Slovanista dokopaný po góle Nitry na 2:1 asi 2-3 minúty.
Tretia tretina maximalne korektné a sportové fandenie Nitre.
A to nehovorím o tom, ze rozhodcovia dnes naozaj piskali jednostranne. Nehovorim ze fauly Nitry neboli. V podstate jasný darček bola len darovaná 5 na 3 z ktorej dal gól Sersen, ale minimálne 3-4 fauly boli Slovanu do 53.minuty prehliadnute.
Zápas relatívne dobrý, Nitra je vidiet ze momentálne tápa, ze je v deke, ale snad sa z toho vyhrabe.
Vadí mi však ak tu niekto ide sa vyjadrovat o fanusikoch ako o hnoji, ktorý nefandil svojmu timu. 50-60 ludi ktori su rozumovo mimo nemoze byt v zrovnaní z 3500 dalsimi ktori sa dnes spraval maximalne korektne. Naozaj sa ani raz nedá povedat za by krical celý stadion a pomer kricania na supera a fandenia Nitre bol mozno 90-10. Z mojej strany všetko.
Gratulácia Slovanu.

P.S. Ak niekto akoze robí ramená a chce Nitru dávať na uroven Mikulasa a Detvy a akoze má posmešný štýl o mastali (ano, my nemame zlocincna na cele klubu), tak presne kvoli tebe pán Mischo si prajem, aby sme vás na Vianoce mali v tabulke pod sebou. Zvykaj si, že Nitra už je niekoľkonásobne medailová a aj majstrovská.
4.10.2019 - 22:32
+33

hello, havarju

 

To P.S. si mal dať ako samostatný príspevok. Tým je vystihnutá celá diskusia. +
4.10.2019 - 22:52
0

ŠIMIKE

 

to z blavákov su jake slečinky zrazu nešikanujte ich na štadiónoch dobre ?
4.10.2019 - 22:37
+16

KrebsKandidat

 

len pozor aby ťa tie slečinky nezatiahli za toto do metoo
4.10.2019 - 23:15
0

bwpow

 

Ved to aj ocakavam, coskoro tu budu vyplakavat, ze boli Choral-raped
5.10.2019 - 13:27
+2

STARS

 

Ako vidim strhla sa tu nejaka mela
Inak ste si vsimli minule ten transparent v MI na zapase so slovanom ? Hmmm to by bola asi dalsia horuca debata....
4.10.2019 - 22:42
+1

zahorak009

 

Skúsim k tomuto dačo, bo celá táto diskusia je moc divoká. A to sa tu ešte nepoužilo to jedno slovo, ktoré by malo za následok raz takú búrku v tomto pohári vody...
Ale k veci. Asi tým pekným trasparentom s vyobrazeným pohárom chceli dotyční povedať, že Michalovce si v roku 2019 vybojovali PRIAMO NA ĽADE v baráži postup z nižšej ligy a oprávnene hrajú v najvyššej súťaži. Slovan si v roku 1990 vybojoval PRIAMO NA ĽADE v baráži postup z nižšej ligy(keďže predtým do nej vypadol) a oprávnene odvtedy hrá v najvyššej súťaži(so 7 ročnou pauzou,kedy hral KHL). To je asi tak všetko,čo k tomu treba.
5.10.2019 - 0:35
+4

N-R-N-R

 

Áno, asi tým mysleli "presne" to.
5.10.2019 - 9:48
+4

STARS

 

Len otazocku: myslis zeby aj ostatnym muzstvam povolili navrat do tej istej ligy ak by sa rozhodli si dat na urcity cas pauzu, popripadne by si isli zahrat inu ligu?...to potom mohli do ligy kludne prijat aj porazeneho finalistu prvej ligy a bol by parny pocet ucastnikov...kvoli niekomu sa musela liga prisposobovat..len tolko k veci
5.10.2019 - 11:19
0

stojkovic

 

akurat ze tu nikto nikomu nic nepovoloval ... ale vsetko bolo odsuhlasene pri odchode slovana do khl vsetkymi klubmi ligy .. a presne boli dane podmienky .. a slovan odchadzal ako majster .... cize cela kritika a fucanie sa, su obycajne blbosti "lebo slovan" ... a ano .. ak si klub dohodne dopredu podmienky svojho pripadneho odchodu a prichodu .. ak mu to vsetci odsuhlasia .. tak kludne moze pauzovat aj kazdu druhu sezonu, vsak hej .... len tolko k veci
5.10.2019 - 12:13
+2

KrebsKandidat

 

Nebola tá dohoda časovo obmedzená? A tak trochu už po uplynutí platnosti?
5.10.2019 - 12:33
0

zahorak009

 

No. Vlani boli prijatí do ligy MAC a Miškovec bez nenakej baráže a počet účastníkov sa zvýšil. Zároveň ostal nepárny, keďže hrali ligu aj pomaranče. Nepárny počet účastníkov nieje pravidlo, ale ani nič výnimočné, Liiga má posledných 5 rokov 15 účastníkov... Ostatné napísal stojkovic.
Mimochodom, Medveščak sa vrátil predvlani z KHL do EBEL.
5.10.2019 - 14:23
0

MaxSBA

 

Lenže tie maďarské kluby si ten vstup aspoň zaplatili.
5.10.2019 - 16:08
+3

zahorak009

 

A čo? To je akože nejaká podmienka? Myslíš, že Martin, Zvolen, Spišská, Prešov a Mikuláš platili v roku 93 za postup najvyššej súťaže, kam "postúpili" s víťazom SNHL Nitrou? Slovan sa vrátil do ligy, v ktorej mal garantované miesto, čo mu odsúhlasili všetky kluby.
5.10.2019 - 22:19
0

LukasNR

 

Ok žijem už niekoľko rokov v Bratislave. Kúpil som si tu barak. Mam to tu vážne rad. Mesto aj ludi. Ale ta bublina Slovan je obrovská. Poznám pár ľudí čo vyslovene neznášajú Širokého, Smer Fica a nekalé praktiky. O korupcii, ovplivnovani ci už v súdnictve, polícii, verejnej správe. No prosto v celom štáte sú presvedčení. Ja tak isto. Potom ide debata že sa zo deje aj v športových kluboch z Bratislavy. Tu obrovská otočka. Nie tu sa ide čisto. Prosto všade sa zo dialo a deje. V Slovane to jednoducho nevidia. Ľudia sú strašne kmeňovo zadubeni.
5.10.2019 - 0:27
+5

zahorak009

 

Tak ono je úúúplne jedno, kto je vedúcko, vždy je to len boj o korytá a je fuk, či tam velí hranol, psychopat, teplý rožok, žaluď, nadsamec, el capitano, harakter, magian... Hádam si len nemyslia, velebnosti, že príchodom trúby a miuka sa dačo zmení? Taká naivita sa k ich veku nehodí... A v športe(nielen) je to podobné. Krásne príklady a svetové, sú najmä vo futbale - Tapie, Berlussconi, Juventus,Glasgow Rangers... u nás Rezešovci, neskôr Ital v Košicoch, Wänke... Aj v hokeji by sa našlo, dokonca aj Nitra mala určité problémy. Takže sa netvárme, že "lebo Slovan". Oni by už, vzhľadom na svoj vek, mohli vedieť,velebnosti, že nič nieje len biele alebo čierne. Je len veľké množstvo odtieňov šedéj...
5.10.2019 - 1:10
+3

omen

 

presne v tvojom duchu by som ti to rad vysvetlil... tiez nemam rad Fica ani Smer, ale to neznamena, ze budem nadavat na Slovensko... Taktiez nie som nadseny z primatora Bratislavy ale ak pride debata na Bratislavu, tak si ju budem branit... to co mi vzdy vsak vadi je ohybanie moralky a to je jedno kym... To znamena, ze napr. vadi mi vulgarita na stadionoch a je jedno, ci je to na Slovane, BB, Nitre, NZ, Trnave alebo na Honolulu Nenavidim zakernost a je jedno, ci to je Rusznyak voci Libovi, Svarny voci Bacovi alebo Brejcak voci Zigovi... A toto je pre mna problem, ze fanusikovia niekedy zatvaraju oci ked ide o svoj klub a hladaju si aliby
5.10.2019 - 11:20
+4

U.Rannio

 

Corgoni, čo chcete ešte smerom dole prebehnúť aj LM? Treba sa do toho oprieť lepšie. A čo sa týka tých nafúkaných KHL-kových fanúšikov z NAJväčšej dediny v Európe, tak tí majú, čo najmenej otvárať huby.
5.10.2019 - 0:49
+8

zahorak009

 

Hm, rešpekt brácho. Veľká výpovedná hodnota tvojho "príspevku"...
5.10.2019 - 1:15
+2

greendeath

 

+300 prispevkov?: Rivalita jak sa patri
5.10.2019 - 7:22
+3

Es5

 

Laaaaaaalaaaaaaala laaaaalaaaaaala laaaaaaalala:
5.10.2019 - 7:46
+1

-BBB-

 

Zapas ma bavil .. celkom dobry hokej ,, NR hokejovejsia, Slovan stastnejsi, resp. uspesnejsi v presilovkach .. Rozhodcovia cisty grc,, na obe strany, ale treba ferovo uznat za viac krat sa "upiskli" na stranu Slovana, ale hladat za tym zamer, no neviem .. NR mala na konci dve sance rozhodnut, a ze to nerozhodli, nieje chyba rozhodcov.. ak by NR rozhodla, polovica ludi by tu nemala o com pisat .. ja mam celkovy pocit zo zapasu fajn, emocie patria ako na lad tak do hladiska .. a ze niekto /a ze dost ludi/ pride na hokej proti Slovanu prvoplanovo len nadavat a nepovzbudit svojich? To nie je Nas bordel .. ukazuje to len na to, na co tu par ludi z NR poukazuje dost dlho .. fanusik NR je mozno najhlucnejsi, najoddanejsi,, ale rovnako aj .... /nech si kazdy doplni co sa mu hodi/ ... ak bude takto NR hrat, pojde vyssie, ak bude takto Slovan hrat, pojde nizsie .. za par dni sa na sedlacinu v hladisku zabudne, toho pacosa s megafonom by som poslal na preskolenie do Michaloviec, aby pochopil ze megafon dostal do ruky aby pomohol svojim a nie nadavkami burcoval supera.. je to v zasade kontraproduktivne... bavme sa hokejom.
5.10.2019 - 7:51
+23

krofak

 

Tak my moc klesat uz nemozme.Takto nejako to vidim aj ja.Je to len hokej a preto ja su klidny.
5.10.2019 - 8:44
0

antinamor

 

Súhlas. Treba na druhej strane povedať, že zlomová bola takmer dvojminútová presilovka 5 na 3. Ak by v nej Slovan nedal gól, asi by odchádzal z Nitry s prehrou. Ale u mňa prevláda spokojnosť, konečne hráči makali a to ma teší viac ako prípadná ušmudlaná výhra.
5.10.2019 - 9:00
+1

zahorak009

 

Nesúhlasím, zlomový moment bola nepremenená Čaládiho šanca v poslednej minúte v presilovke za remízového stavu. Ak by dal gól, už by Slovan nestihol vyrovnať.
5.10.2019 - 14:29
+1

Sedko NR

 

Nespoznávam ťa asi, velmi dobre BBB
Čo sa týka rozhodcov tak myslím, že každí poukazuje iba na to kedy sme išli do troch a dostali na 2:3. Inak to grcali jak ty píšeš, na obe strany. Uvidíme čo Zámky, s týmto hokejom by to šlo.
5.10.2019 - 9:59
+2

-BBB-

 

Ked ste isli do troch to bolo plne opravnene .. boli tam ine zakroky, ktore boli diskutabilne,, ale prave tato presilovka 5:3 bola "cista" ako vino ..
6.10.2019 - 6:53
0

lubfito

 

90% z vás čakalo na túto diskusiu ako na Vianoce.
Väčšina z vás len čakala kedy príde tento zápas a Nitra "privíta" Slovan po svojom. Veď sedem rokov sa tu spievalo a nezabúdali. Patrične ste sa na to prichystali a nezostala jediná nitka suchá. Toľko urážok sa tu vymenilo naposledy s Bystricou a to je náš najväčší rival. Dnes sú tie diskusie miernejšie, ale toto je jeden grc.
Pamätajte jednu vec. Nie ste nepriatelia, nie ste boží bojovníci za spravodlivosť, ani jedna ani druhá strana.
Našim fanúšikom dúfam jedného dňa docvakne že je oveľa dôležitejšie povzbudenie našich ako urážky súpera. Pretože pokrikom ŠK Slovan nepomôžu žiadnemu nášmu hráčovi vydať zo seba 110%. A povedzme si pravdu, väčšina z dnešných hráčov SBA nemá žiadne srdcové spojenie k hlavnému mestu či klubu. Sú to legionári, dnes sú tam, zajtra môžu hrať za nás. Taký je hokejový život v dnešnej dobe. Majú na saláme celé pokriky...
Úprimne dúfam, že táto sláva potrvá tri dni a že "emócie" čoskoro opadnú. Aspoň na HP. Facebooky a iné portály ma nezaujímajú, tam sa môžete chodiť šantiť s podobnými mentálnymi atlétmi.
Peknú sobotu prajem, idem ja do obchodu a podľa toho čo tam nájdem budem dnes variť nejakú šmakocinku
5.10.2019 - 8:03
+32

salamandra

 

Nechoj ani do obchodu.Podľa tejto diskusie navar "DRŽKY" na paprike.
5.10.2019 - 8:38
+1

Sunkafit

 

tato diskusia je uplne v pohode kedysi boli ovela horšie
5.10.2019 - 10:29
+2

Es5

 

NAJROZPARANEJSIA DISKUSIA ZA POSLEDNYCH 7 ROKOV: hneeeeeeeeed mi jeeeeeeee lepsiiiiiiiiiiii
5.10.2019 - 11:15
+1

s.i.p.o

 

https://www.eliteprospects.com/player/22095/marian-bazany
Novy trener Nitry??
5.10.2019 - 11:51
+2

Tino

 

koncept: nadavok urazania hanlive bezne slabomyselne choraly sa mina ucinkom....ja teda neviem kto toto zivi ale ak je cielom nejako sba tahat dole potom toto sa mina ucinkom resp ma opacny efekt ak je cielom navzajom sa masirovat a posilovat v nenavisti voci sba fajn ale zmysel mi unika....ak niekoho nemam rad cvicim s nim inac idealne tak ze si to hned nevsimne...rozmyslam ci tento choral o belasych zidoch nahodou ke neprebrali od priatelov v nr....v ke ni to znie idiotsky nepatricne v nr si mozno nevedia inac poradit a frustraciu ventiluju takto ale ako pisen vyssie je to kontraproduktivne sba to len posiluje
5.10.2019 - 12:01
+3

Sunkafit

 

Posiluje? Mne ako hracovi by to bolo uplne u riti
5.10.2019 - 12:14
0

Tino

 

v lepsom: pripade z pohladu toho kto superovi nadava je efekt taky zxe je to druhej strane jedno v horsom to supera posilni...taketo kraviny vedia resp najcastejsie vedu prave k tomu xe sa druha strana zomkne je teda silnejsia
5.10.2019 - 12:20
0

totik

 

Nejdem sudit ostatne verditky rozhodcov, ale toto je jasny faul.

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=5182
5.10.2019 - 12:24
+1

Dracik_18

 

To fakt ľudia pískali ,že to nebol faul ?
5.10.2019 - 12:29
+1

KrebsKandidat

 

takže Brust nefauloval?
5.10.2019 - 13:01
+7

totik

 

tak teda aj dalsie:

1. podrazenie Andrej Kollar: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=4286 / https://i.imgur.com/EfXa5Pb.png

2. drzanie Erik Caladi: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=5123

3. nedovolene branenie Kenney Morrison: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=3244

4. vysoka hokejka Mezei: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=2481

5. podrazenie Fominykh: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=699 / https://i.imgur.com/kwPWxri.png
5.10.2019 - 12:41
+1

antinamor

 

A fauly-nefauly Slovana by si nám sem nemohol vložiť? Prosím. Nech je to kompletné. Ď.
5.10.2019 - 12:59
+4

totik

 

Meszaros: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=6645

Podlipnik: https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=7281

Neodpiskane fauly v zapise o stretnuti nie su a nemam cas pozerat cely zapas. Ale ak niekto ano, alebo viete kedy sa to udialo, tak povedzte a najdem.
5.10.2019 - 13:05
+2

antinamor

 

To čo si doplnil, sú fauly-fauly. Ja som mal práve záujem o fauly-nefauly.
5.10.2019 - 13:09
0

totik

 

Ako hovorim, tie v zapise nie su. ALe pokojne daj cas kedy cca boli a pohladam.
5.10.2019 - 13:10
+1

NasHokej97

 

Dal som si tú námahu. Pozeral som v 2x rýchlosti, pár krát som skipol, ale myslím že tu sú tie momenty.

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=1481 - Hit bol čistý, čas bol ešte v norme. Zle sa to zdalo lebo Urbanek pokračoval po hite s pohybom ruky hore (Ale nie do hlavy!)

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=1847 - Čo ja viem pre mňa celkom neštastné. Matoušek bol s hráčom v súboji, on sa skrčil a narazili na mantinel. Nemyslím že ho Matoušek narazil, ale také veci sa väčšinou pískajú.

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=2475 - Neviem či sa mi toto len zdá, ale toto vyzeralo na podzrazenie Bačíka. Nechal tam nohu a hráč Nitry cez su spadol. Ale ani diváci nejako nereagovali tak kto vie.

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=2856 - Vieďo tam hokejku medzi korčuľami mal, ale neviem či sa ho vôbec dotkol. Ale verím že keby to bolo opačne, tak by som to chcel mať odpískané.

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=5263 - Toto bola už iba frustrácia Nitry. Pance sa tam trošku hodil, ale ledva sa dotkol hráča.

Keby som bol rozhodca tak asi odpískam 2. a 4. "faul" To boli také situácie kde som očakávaľ že sa bude vylučovať a mohlo sa. Ten 3. bol na začiatku tretiny v mele, tak sa nečudujem že to rozhodca neodpískal. 1. a 5 podľa mňa fauly neboli.
5.10.2019 - 14:27
+2

totik

 

ja by som urcite odpiskal Viedenskeho (ten sa aj sam cudoval ze to neodpiskali ), Bacika a aj Panceho. hodil sa po puku ale podrazil hraca. Keby sa Nitran teatrelne hodil tak by to podla mna piskli, bohuzial...

U Matouska by som nic nepovedal keby to odpiskali, ale ja by som nepiskol.
5.10.2019 - 15:00
+2

miko 75

 

Vidíš a presne o toto ide,nikto nedvrdí, že fauly NR neboli,ale o tri presilovky sme mohli mať viac a to by sa ten dej zápasu odohrával úplne inak, takže rozhodcovia ovplyvnili zápas v prospech Slovana.
5.10.2019 - 16:45
+3

totik

 

S tym suhlasim, podla videneho. Ale nepaci sa mi, ked sa tu namiesto toho, ze nemame kvalitnych rozhodcov hovori, ze nadrziavaju Slovanu a piskaju tak umyselne.
5.10.2019 - 23:46
0

miko 75

 

Súhlasím,toto sa dialo aj keď ste tu neboli,raz poškodia jedných a potom druhých, rozhodcovia dokážu ten zápas úplne pokaslat a potom aj emócie medzi hráčmi a aj v hľadisku vzplanú.
6.10.2019 - 21:30
0

totik

 

ked si das Bacika na rychlost 0.25 tak uvidis ako mu tam zobere nohy (https://i.imgur.com/E1d9kjL.png). podla mna to bolo umyselne
5.10.2019 - 15:08
+1

NasHokej97

 

Súhlasím, to Bačíkovo podraezenie bolo na vylúčenie. On to "dobre" skryl v tej mele pred bránou, ale jasne vedel čo robí. Preto som napísal že sa nečudujem že ho nevylúčili.

Matouška,Viedenského a Bačíka by som vylúčil.
Ten Pance mi ale stále nepríde že to bolo na vylúčenie. Keby mu trafil nohu OK, ale on sa podľa mňa oňho iba nejako šuchol.
5.10.2019 - 15:25
+1

tep

 

A ešte Bondrové "pichnutie" Pupáka

https://youtu.be/FAI5QVZtc1I?t=5097

Inak tam to s Matoušekom bolo čisté, Fominykh to tam pacol hlavou do mantinelu, ešte tam Matoušek ostal stáť a pozerať sa, či je ok.
Možno boli zakliesnení troška, ale takému Blackwaterovi by to isto odpískali..
5.10.2019 - 16:13
+1

obvious

 

za ten bondrov zakrok je 5 + DKZ ak dobre rozumiem pravidlu 161, ale spravil to sikovne, rozhodca to nemal sancu vidiet.
6.10.2019 - 12:49
0

Corgi77

 

To už je ale chrapunstvo a úbohosť toho hráča, čo robí takéto zákernosti.
V lige je ich viac- Matoušek,Belluš,Kelemen,Petráš.
6.10.2019 - 12:55
0

Sunkafit

 

poukazuješ na faul čo je smiesne už teraz....ale kde v p..i su tie vaše? o to ide
5.10.2019 - 16:38
0

NasHokej97

 

Štajnoch dobré 3m od puku a Lušnák ho krosčekne do chrbta. A ľudia sa čudujú že ho rozhodca vylúčil. Práve v tejto situácií si mohol rozhodca vybrať že začo.
5.10.2019 - 12:45
+2

obvious

 

ano. a potom Brust podrazil Lusnaka. ak teda dobre vidim.
6.10.2019 - 12:50
0

Ol!ver

 

Cirkus Slovan, cirkusanti rozhodocovia. Takéto výkony rozhodcov musíme z ligy
jednoznačne vykopnúť von, liga sa zlepšuje, ale takéto výkony rozhodcov ju zrážajú tam, kde bola.
5.10.2019 - 12:53
+1

Aladár Miazga

 

Vždy bolo a vždy bude, že jednoduchší fans si budú svoju frustráciu vybíjať na rozhodcoch a ich pomáhaní súperovi. To je mentalita jednotlivca, ktorý sa bude vždy za svoj neúspech vyhovárať na druhých. To tu nikdy nezmeníme. Žiaľ občas sa to zvrhne do davovej psychózy a pridajú sa aj tí múdrejší.
5.10.2019 - 13:07
+6

speedman

 

A ešte aj zle pískali.
5.10.2019 - 13:50
0

moke19

 

falošne?
5.10.2019 - 15:21
+1

N-R-N-R

 

takze nakoniec sme sa dopracovali k tomu, ze Slovanisti sa radia medzi tych jednoduchsich , nakolko si svoju frustraciu v KHL vybijali na rozhodcoch
5.10.2019 - 15:36
+2

RhimeSBA

 

Veď hlúposť sa nevyhýba žiadnemu miestu na svete...
5.10.2019 - 16:58
+1

Urpiner16

 

Ta3 ako?Úsmev od ucha k uchu?Skvelé čítanie som sa tu dobre pobavil.Zrazu vraj naša liga.Takže už nie ruská?No dobre tak hrebienok vám kus spadol ale stále sa chce stará sliepka hrať na páva.
5.10.2019 - 15:26
+2

zahorak009

 

Veď ona sa ukľudní, dtačí jej dať halušky v prášku...
5.10.2019 - 16:09
+1

Dalmatiner1

 

Luza sa zas predviedla.
Dakujem vsetkym normalnym fanusikom Nitry.
Hokej sa bude hrat v playoff. Vdaka bohu za 1 extra bod.
5.10.2019 - 16:53
+1

VSS Košice

 

si tu ? som myslel ze si siel po kolenacky do vatikanu po odpustky
5.10.2019 - 19:16
+5

Dalmatiner1

 

A co by robila nasa luzicka ak by som ju nechal len tak.
Odpustky su musi pytat ten co vulgarne krici rasisticke urazky.
5.10.2019 - 19:40
0

VSS Košice

 

vsak prave , kedže vam tehelnu rolu zavreli ...
5.10.2019 - 20:13
+1

RhimeSBA

 

Opäť..lúza chodí aj na Tehelko...
5.10.2019 - 20:27
+1

VSS Košice

 

súhlasím
a najhorsie na tom je , že je tendencia hadzat vsetkych do jedneho vreca a pritom ta "luza" je v riadnej menšine a aj tak si nedokazeme s nou poradit
5.10.2019 - 20:39
+1

Dalmatiner1

 

Ziadna takato tendencia nie je. Luza je chvalabohu menej pocetna. Preto som sa aj podakoval normalnym fanusikom Nitry.
6.10.2019 - 7:23
+1

hello, havarju

 

O čo si lepší ako tí, ktorým tu hovoríš lúza?
6.10.2019 - 9:18
0

Dalmatiner1

 

Preco by som mal byt horsi. Ja niekomu zborovo nadavam? Ci belasy zid je podla teba ok?
Na hokeji som nikdy v zivote na nikoho nic neskandoval. Ci si ty za psychologickeho specialistu.
6.10.2019 - 10:24
0

hello, havarju

 

Ja som nenapísal, že si horší. Na hokeji nič neskanduješ, oni skandujú a ty tu na nich píšeš a nadávaš im "lúza".
6.10.2019 - 10:32
0

Dalmatiner1

 

Ano za za tym si stojim. Ak sa niekto chova ajo primitiv tak to nie je nadavka, ale oznacenie - nie je vulgarne.
Kludne mi mozes dat tvoju definiciu tejto skupinky. Asi to budu mile deti, ktore Slovan vyprovokoval tak, ze urazaju zidov.
6.10.2019 - 10:39
0

hello, havarju

 

Nemusíš sa ospravedlňovať, že to nie je nadávka, znamená to háveď, čvarga.
A ja ťa nehaním za to, že to vulgárne nadávanie odsudzuješ, aj ja to odsudzujem a hnevá ma to..., ale nenadávam im.
6.10.2019 - 11:32
0

Dalmatiner1

 

Ak sa normalni ludia nevyhradia voci cvarge, stane sa to normou.
Aj v 3. risi to niektorych hnevalo a odsudzovali to, ale nemali gule to pomenovat.
6.10.2019 - 12:48
0

Nemammeno

 

Hanba a Výsmech!: Vysvetlite mi prosim niekto ako moze byt hrac zapasu v Slovane Jendek ked hral 2 a pol minuty?! Ved to je HANBA A VÝSMECH vsetkym tym chalanom co tam cely zapas jazdili a nehali vsetko!!! Stare zname hovori: Ruka ruku myje... evidentne to plati a je to do očí bijúce! Hrac zapasu ma byt hrac ktory vyrovna rozhodne a pod, ne hrac co nespracuje puk a je tam 2 minuty... zobudte sa ani z daleka neni najlepší junior vsetko je to v štatistikách ale este raz ruka ruku myje a otec asistent ! Vela stastia takto slovensky hokej pojde este do vacsej riti lebo si zas vytvarame umele hviezdičky !
5.10.2019 - 18:47
+2

Selvo

 

Skôr by som veril že v tomto prípade išlo o chybu domáceho usporiadatela, musel si niekto zamenil číslo ktoré mu niekto nahlásil . Jendek je tvrdý chlapík , ten je posledný čo by šiel cestou zľahcovania a protekcie.
6.10.2019 - 8:15
0

Nemammeno

 

Odpoved selvo: No Selvo lenze MS20 sa neuprosne blizia a syna tam chce urcite mat! Navyse ako som pisal,nieje to najlepsi junior slovana,ini hraci by mali dostat sancu ked uz. A o zamene cisel nemoze byt ani reci... Vravim je to do očí bijúce.
6.10.2019 - 9:12
0

Selvo

 

Kto je najlepši junior Slovana?
6.10.2019 - 9:53
0

julo

 

Kukumberg
6.10.2019 - 10:26
0

Selvo

 

Roman Kukumberg jun.r.2005
To je ešte 14 ročne dieťa.Žiak, či kadet či čo.
Ten najlepši junior je podľa mna “ Nemammeno ml.”
6.10.2019 - 10:36
0

Nemammeno

 

Urcite su tam lepsi chlapci,ved sa chod dakedy pozret na zapas,ale ty si zjavne obhajca “cestnosti a fair play” v sporte,alebo si rodinny prislusnik Jendekovcov
6.10.2019 - 14:07
0

strojar

 

Najlepšieho hráča (obidvoch mužstiev) určuje domáci klub.
Ty si ešte stále nepochopil, že si vyhlásením Jendeka za najlepšieho hráča Slovana z toho urobili srandu?
6.10.2019 - 14:30
0

Dalmatiner1

 

Ak je to tak - zbohom zdravy rozum. Pre vase dobro dufam, ze nemas pravdu...
6.10.2019 - 16:39
0

Nemammeno

 

Logika nepusti, myslim ze Nitra ma najmensi zaujem robit si posmech z hraca cudzieho muzstva a ak nahodou je to tak je to dehonestacia tej ceny lebo udelovat tuto cenu neni povinnost a nie vsetky extraligove muzstva ju udeluju.
7.10.2019 - 11:56
0

P24 BLOG

 

sice po funuse: ale takto:
ad1 - ano, opat raz sa rozkopaval zid. ano, je to vec, za ktoru sa zatvara stadion. ale zas tu z toho nerobme ani to, ze to bliakal cely stadion a nonstop. zaznelo to asi dva krat a rozhdone nie z celého stadiona.
ad2 - smutne je, ze sme vlastne bez trénera odohrali jeden z naj zapasov sezony. osobne som predvedceny, ze keny tam v piatok v ramci jubilea postavili rudiho, mame tri body. to muzstvo sa v podstate koucovalo samo, napriek tomu uhralo bod a siahalo hadam aj po troch
ad3 - ano, rozhdocovia to dnes piskali v prospech slvoanu, ale zas tiez tam hned preboha nhaldajme umysel. boli tam minimalne tri velke chyby a vsetky v prospech sba, ale tiez z toho nemusime chytat hysak
ad4 - celkovo som rad, ze som videl velmi dobry hokej, v atmsofere, ktora gradovala, jednoznacne to bol zapas, ktory sa m,usel pacit a pozvat divakov na dalsie kolo
6.10.2019 - 17:25
+4

strojar

 

Mužstvo sa veru nekaučovalo samo.
Zásahy dočasných trénerov boli viditeľné.
A efektívne.
7.10.2019 - 9:55
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 20.10.2019 02:57
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1246:3124
4.Košice1236:2524
5.Michalovce1232:2821
6.Trenčín1232:2921
7.Poprad1233:3117
8.Miškovec1232:3316
9.Budapešť1237:4016
10.Detva1233:3714
11.N. Zámky1230:3712
12.Nitra1227:3912
13.L. Mikuláš1219:546
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 131002166:3732
2.Topoľčany13910344:3029
3.Sp.Nová Ves14810559:5026
4.Martin13621449:4223
5.Dubnica13620546:4422
6.Skalica14611654:3921
7.Levice14602649:5320
8.Žilina13411734:4115
9.P.Bystrica14311939:5612
10.Trnava132011037:687
11.SR 184000410:270
Aktualizované: 20.10.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla141101258:2534
2.Nitra141002265:3832
3.Poprad15920476:3831
4.Košice15713460:4426
5.B. Bystrica14721445:3426
6.Zvolen14700750:7621
7.Martin14610736:3820
8.SR 1816412945:5616
9.Žilina14320929:5713
10.Skalica153101140:7711
11.Slovan152121036:5710
Aktualizované: 20.10.2019 16:01
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra161121279:3438
2.Košice141210158:1838
3.Poprad141202052:2238
4.Slovan16920556:3831
5.Dukla14810550:3126
6.Púchov14803359:3424
7.Trnava14711546:3924
8.Martin14522543:4921
9.B. Bystrica14600839:3318
10.Michalovce144001031:6112
11.Spišská142111027:599
12.Žilina142111025:579
13.Skalica142011122:567
14.L. Mikuláš140101319:75-1
Aktualizované: 20.10.2019 17:04
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.10.2019 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.10.2019 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.10.2019 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.10.2019 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.10.2019 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.10.2019 18:35

Bleskovky

HC'05 Banská Bystrica - HK Poprad 4:1 v 14. kole - sumár

Hokejisti majstrovskej Banskej Bystrice zvíťazili v nedeľu v 14. kole Tipsport Ligy doma nad Popradom 4:1. HC'05 iClinic Banská Bystrica – HK Poprad 4:1 (2:0, 1:0, 1:1) Góly: 5. Ďatelinka, 6. Hickmott (M. Lunter, Southorn), 23. Hohmann , 55. Southorn (Jääskelainen, Hickmott) – 57. Mlynarovič (P. Svitana). Rozhodovali: M. Valach, Goga – Jobbágy, M. Orolin, ...
pred 10 min. - TASR

Frölunda - Malmö 4:1 v 12. kole švédskej ligy

Švédska hokejová liga pokračovala v sobotu zápasmi 12. kola. Výsledky: Färjestad - Lulea 2:3, Frölunda - Malmö 4:1, Leksand - Djurgarden 0:4, Rögle - Skelleftea 3:0, Örebro - HV 71 1:3, Oskarshamn - Linköping 3:2, Växjö - Brynäs 4:1.
včera o 20:47 - TASR

Kometa Brno - HC Plzeň 3:1 v sobotnom zápase českej extraligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotnom domácom zápase najvyššej českej súťaže nad Plzňou 3:1. Sumár: Kometa Brno - HC Plzeň 3:1 (1:1, 1:0, 1:0) Góly: 7. Němec, 21. Zaťovič, 60. Lev - 7. Mertl.
včera o 19:53 - TASR

Hischier podpísal s New Jersey nový sedemročný kontrakt

Švajčiarsky hokejista Nico Hischier predĺžil v piatok spoluprácu s klubom NHL New Jersey Devils. Nová lukratívna sedemročná zmluva mu vynesie celkovo 50,75 milióna dolárov, ročne tak v priemere zarobí 7,25 milióna USD.
včera o 09:54 - TASR

Zykov si nezahrá 20 zápasov za porušenie antidopingového programu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL suspendovalo ruského útočníka Vegas Golden Knights Valentina Zykova na 20 zápasov za porušenie antidopingového programu. Zykov podľa generálneho manažéra "zlatých rytierov" Georgea McPheea užil prípravky, ktoré neboli schválené klubom a vedenie o tom neinformoval.
18.10.2019 09:26 - TASR

Straubing - Mannheim 5:1 v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Straubing - Mannheim 5:1.
17.10.2019 21:45 - TASR

Lulea – Leksands 4:3 vo švédskej lige, Hrivík 1+0

Vo štvrtkovom zápase 11. kola švédskej hokejovej ligy prehral Leksand na ľade tímu Lulea HF 3:4. V drese hostí si pripísal gól slovenský útočník Marek Hrivík. výsledky: Brynäs IF - IK Oskarshamn 4:1, Djurgardens IF Hockey - Skelleftea AIK 1:3,Färjestad BK - Rögle BK 5:3, Frölunda HC - Vaxjö Lakers HC 6:5 pp, Linköpings HC - Örebro HK 2:5, Lulea HF - Leksands IF 4:3, Malmö - HV 71 3:4 sn.
17.10.2019 21:38 - TASR

Tréner Stavjaňa po 11 zápasoch skončil v Zlíne, nahradil ho Svoboda

Vedenie českého extraligového klubu PSG Berani Zlín odvolalo z funkcie hlavného trénera Antonína Stavjaňu. Skúsený kormidelník, ktorý prišiel pred sezónou 2019/2020 z Nitry, viedol mužstvo v 11 zápasoch. Zlín v nich získal iba 6 bodov a je na poslednom 14. mieste tabuľky.
17.10.2019 21:28 - TASR

IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp, brankár Rybár asistoval

Vo štvrtkovom zápase fínskej hokejovej ligy prehral Kärpät Oulu s brankárom Patrikom Rybárom a útočníkom Michalom Krištofom na ľade IFK Helsinki 3:4 po predĺžení. Slovenský gólman asistoval pri góle Miku Pyoralu na 3:3. výsledok: IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp /za hostí Rybár 0+1/.
17.10.2019 20:36 - TASR

Záborský i Grman prispeli asistenciami k výhre SaiPy vo fínskej lige

Slovenskí hokejisti v drese SaiPy Tomáš Záborský a Mário Grman prispeli gólovou asistenciou k domácej výhre svojho tímu nad JYP Jyväskylä 2:1 v stredajšom zápase najvyššej fínskej súťaže. Rozhodujúci gól, na ktorý prihral Grman, padol 61 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času.
16.10.2019 20:14 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 10. 2019
Košice - N. Zámky o 17:30
Detva - B. Bystrica o 18:00
Poprad - Zvolen o 18:00
Miškovec - Budapešť o 18:00
Nitra - Michalovce o 18:00
Slovan - L. Mikuláš o 18:30

Odohrané zápasy

18. 10. 2019
N. ZámkyDetva
3:0REPORT
PopradTrenčín
2:3 SNREPORT
ZvolenNitra
4:0REPORT
MichalovceBudapešť
4:1REPORT
L. MikulášKošice
2:4REPORT
13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS16 bodov
2.McPherson A.ZVO16
3.Chovan M.KOS16
4.Hickmott J.BBY16
5.Zigo T.SBA15

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS12 gólov
2.Bonis K.ZVO9
3.Zigo T.SBA9
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Langkow C.MAC8

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.35 perc
2.Košarišťan A.KOS94.22 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports