Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nominácia prešla výraznými zmenami

zdroj: TASR
21.4.2019 21:20 HokejPortal.sk + SZĽH

Zmeny v nominácii pred dvojzápasom s Čechmi.


Slovenská hokejová reprezentácia bude pokračovať v príprave na Majstrovstvá sveta IIHF 2019 v Bratislave a v Košiciach (10. - 26. mája 2019) už aj s posilami z NHL. K tímu trénera Craiga Ramsayho sa v utorok pridajú útočníci Tomáš Tatar, Richard Pánik a obrancovia Christián Jaroš a Andrej Sekera. Slovákov najbližšie čaká ťažký dvojzápas proti Českej republike v rámci série Euro Hockey Challenge (26. a 27. apríla 2019, Trenčín, Nitra).

Do nominácie pribudli okrem spomínaných zámorských posíl aj brankár Marek Čiliak a útočníci Samuel Buček, Róbert Lantoši, Mário Lunter a Tomáš Zigo. 

Ďalej nepokračujú brankár Andrej Košarišťan, obranca Michal Sersen a útočníci Martin Bakoš, Michal Chovan, Lukáš Cingel a Rastislav Špirko.

Slovenskí reprezentanti sa zídu v utorok v Piešťanoch. Po dvojzápase s Českou republikou v rámci série Euro Hockey Challenge nastúpia pred svetových šampionátom ešte aj proti Veľkej Británii v Poprade (4.5.2019) a generálkou na majstrovstvá sveta bude zápas proti Nórom v Michalovciach (7.5.2019).

Meno Klub Zápasy Góly
BRANKÁRI
Marek ČILIAK HC Kometa Brno (ČR) 9 0
Július HUDÁČEK Spartak Moskva (Rus/KHL) 45 0
Denis GODLA KalPa Kuopio (Fín.) 8 0
OBRANCOVIA
Mário GRMAN HC Slovan Bratislava (Svk/KHL) 20 0
Patrik KOCH HC Košice 8 0
Marek ĎALOGA Mora IK (Švéd.) 83 9
Mislav ROSANDIČ Mountfield HK (ČR) 16 0
Michal ČAJKOVSKY Dynamo Moskva (Rus./KHL) 52 5
Martin ŠTAJNOCH Nürnberg Ice Tigers (Nem.) 27 1
Martin FEHÉRVÁRY HV 71 (Švéd.) 22 1
Christián JAROŠ Ottawa Senators (NHL) 26 3
Andrej SEKERA Edmonton Oilers (NHL) 71 10
ÚTOČNÍCI
Dávid BONDRA HK Poprad 25 4
Dávid BUC HC Slovan Bratislava, (Svk/KHL) 30 3
Samuel BUČEK HK Nitra 4 3
Milan KYTNÁR HKM Zvolen 16 0
Róbert LANTOŠI HK Nitra 7 1
Adam LIŠKA HC Slovan Bratislava (KHL) 7 1
Mário LUNTER HC Slovan Bratislava/HC´05 B. Bystrica 4 0
Patrik SVITANA HK Poprad 26 1
Ladislav NAGY HC Košice 112 34
Radovan PULIŠ HC 07 Detva 15 4
Matúš SUKEĽ HC Slovan Bratislava (KHL) 19 1
Marián STUDENIČ Binghamton Devils (USA/AHL) 2 1
Richard PÁNIK Arizona Coyotes (NHL) 37 2
Tomáš TATAR Montreal Canadiens (NHL) 47 11
Tomáš ZIGO HC ´05 Banská Bystrica 8 1
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


VentureHockey

 

Bakos volno ci vyhadzov?
21.4.2019 - 21:23
+9

nerorome

 

Bakoš skončil.
21.4.2019 - 21:35
+1

fanke27

 

pre mňa celkom prekvapenie, Bakoš je predsa len to lepšie, čo tam je.. a asi jediné prekvapenie pre mňa v tejto nominácii..

ešte jedno možno také malé je povolanie Ziga.. čakal som, že z BB príde Lamper a Lunter
21.4.2019 - 22:02
+20

Matej8199

 

Alebo Bartánus ... všímal som si jeho hru, podľa mňa najlepší hráč BB vo finále keď nie v celom PO
Ale krídiel máme dosť, preto asi zobral Ziga a Lampera
21.4.2019 - 22:06
+6

PaliBB

 

Škoda, že je Bartánus stále zranený. Tento rok na ňom bolo strašne vidno, že nevládze toľko, koľko by chcel.
21.4.2019 - 22:08
+2

HkmDetva

 

Lampera nezobral
21.4.2019 - 23:34
+2

crosbynko

 

Pre mna boli prekvapujuce jeho vykony. Nejako si nepotykal s formou.
21.4.2019 - 22:13
+1

zomi BLOG

 

Priznam sa, ze aj mna predcasne ukoncenie Bakosa prekvapilo, aj ked som si myslel, ze pred zaverecnou nominaciou, kde uz tu budu vsetci zamorski, ci EU hraci to bude mat velmi tazke.Asi rozhodli Sarkyho slova, ze nikto nema nic zadarmo zarucene.Zigo sa mi v zavere PO velmi pacil.Jeho tah na branku, praca pred oboma brankami a tiez ukazal, ze v pravej chvili ked sa lame chlieb vie zakoncit.Pomyslel som si, ze by toho chalana Krek so Sarkym mohli odskusat. A stalo sa.Uvidime ako sa zhosti sance.Mozno ze az tak, ze zabojuje o zaverecne posty napriklad stvrteho utoku. Apropo.Tebe, ako aj niektorym inym tu nemusim vysvetlovat co zamysla Krek s takymi hracmi ako je Bondra, aj Buc, Zigo,Liska, Lunter, Svitana,ale aj Pulis. Na druhej strane netvrdim, ze vsetci
mnou spomenuti na MS budu, ale maju velku sancu.

22.4.2019 - 10:38
+1

strojar

 

Čo zamýšľa s Pulišom, to je pre mňa záhadou.
22.4.2019 - 20:35
+6

zomi BLOG

 

Pulis je u Kreka ceneny hrac, lebo kazde striedane necha na lade dusu a plni tam ulohy jemu zadane.Keby tak este spresnil strelbu...Tak isto aj taky Bondra, keby mal strelu svojho tatka tak mozno aj bojuje o dobru zmluvu v NHL.Neviem, ako je na tom fyzicky(nie vyska, vaha....), ale zatial je to hrac, ktoreho jeho styl si ceni kazdy trener.Je to skratka celoplosny hrac.Ak sa necakavane nestane, ze vylozene odflakne niektory zapas v poslednych dueloch pred MS - co ziaden zamorsky kovc taketo pripady nezvykne odpustat - na sampionate bude hrat v stvrtom utoku.Napokon na oslabovky je jeden z najlepsich v time.Urcite tam na ne - David - nechodi z protekcie, ze otec...
23.4.2019 - 14:12
+1

zomi BLOG

 

Uz som sa aj tu par krat vyjadril, ze fanusikovia(netvrdim, ze aj ty...)by si nemali vsimat iba goly body, ale aj ine cinnosti hracov.
23.4.2019 - 14:17
+1

nerorome

 

To je ale ako hádzanie hrachu na stene u mnohých diskutujúcich (nemyslím nikoho konkrétneho). Najnovší príklad: veď Bakoš dal v poslednom zápase 2 góly, tak čo si to tí dvaja nímandi (Craig, Šarky) vlastne dovoľujú, poslať ho preč ? A nominujú Ziga ? Veď v čom je lepší Zigo (center) ako Bakoš (krídlo) ? atď. a podobne
23.4.2019 - 14:30
+1

zomi BLOG

 

Presne tak. Na to mam tak svoju odpoved, ako spominam vyssie, ze netreba sledovat iba goly body sekundy. Ale mnohi to asi nepochopia, lebo ich asi pomylia tie sekundy. Alebo nech si cely zapas nic nevsimaju len cinnost toho kritizovaneho hraca co na lade robi.Aj ked je to z lavicky iste ine, ako pri tv, ale predsa len... Niektori si aj poopravia svoje hodnotenie.
23.4.2019 - 14:41
0

Ol!ver

 

Presne tak.
23.4.2019 - 15:25
0

Sani

 

...skoda, ale trochu si koledoval laxnejsimi vykonmi... :/
21.4.2019 - 22:06
0

Fx4085

 

kto: teda vlastne bol vyradeny??... bakos? spirko?... a?
21.4.2019 - 21:24
+1

HkmDetva

 

Chovan, Sersen, cingel
21.4.2019 - 21:25
+2

nerorome

 

Košarišťan
21.4.2019 - 21:35
0

HkmDetva

 

Konečne
21.4.2019 - 21:38
+9

TomNzFan

 

Konečne by mohol vypadnúť aj Puliš
22.4.2019 - 7:15
+6

HkmDetva

 

Konečne by si mohol aj ty vypadnúť
24.4.2019 - 23:29
0

HkmDetva

 

Nechapem preco drzi Buca (zla sezona) mohol nechat Chovana radsej ako Kytnara... Inak v pohode... Ten Dano je uz volny??
21.4.2019 - 21:24
+1

22.4.2017

 

Veru Buc nemal najlepšiu sezónu, ale je to hráč okamihu so skvelým výberom miesta. A Kytnár je hlavne fyzicky zdatnejší. Popri napr. Bučekovi alebo Sukeľovi nám treba aj chalanov na čiernu robotu.
21.4.2019 - 21:31
+3

elbarto

 

No Chovan bol podľa mňa jeden z najslabších útočníkov, tam to vidím opodstatnene. Napríklad ale nerozumiem uprednostnenie Svitanu s Pulišom na úkor Bakoša.
21.4.2019 - 21:43
+36

nerorome

 

Bakoš je hráč do prvých dvoch útokov a pri doplnení o Tatara, Bučeka, Lantošiho a Studeniča zhodnotili, že nemá adekvátnu formu, aby ho zobrali na MS...
21.4.2019 - 21:48
+3

Selvo

 

Kto má v súčasnosti formu hodnú účasti na MS ?
21.4.2019 - 22:21
+2

nerorome

 

Spýtaj sa Sarkyho s Craigom Podľa ich rozhodnutia ti, co ich dnes vyradili, nie...
21.4.2019 - 22:24
+6

chefe

 

to vyhodili bakosa?
21.4.2019 - 21:24
+14

HkmDetva

 

Asi maju vela pravych kridel
21.4.2019 - 21:26
+2

nerorome

 

Tatar, Buček, Lantoši, Studenič,...
21.4.2019 - 21:36
+4

Lukask

 

Namiesto Bakoša tam bolo viacej iných adeptov na vyhadzov, a povolanie Ziga nechápem absolútne zvytočné
21.4.2019 - 21:28
+22

HkmDetva

 

Bolo ale budeme brat hracov iba kvoli tomu ze su z khl? Dufam ze rovnaky osud postretne Cajkovskeho lebo sa mi zda mimo osobne
21.4.2019 - 21:29
+8

elbarto

 

Čajka je už dva roky vo veľmi hlbokom Sibirskom lese...
21.4.2019 - 21:43
+5

Dynamic

 

Za to sa tam berú hviezdy z extraligy. Bakoš nazbieral dajaké body aspoň(v porovnaní s Mi. Chovanom), nepoviem, že ak by bol úplne marný, ale toto je veľké a nemilé prekvapenie zo strany trénerov...
21.4.2019 - 21:46
+15

Ricardinho13

 

Pred Čajkovskym sú tam ešte iní adepti na stopku. (Koch, Grman, Rosandič)
21.4.2019 - 22:31
+15

HkmDetva

 

Ja ti neviem karle ale ten Rosandic zamna lepsie ako Cajkovsky ak nie aj Koch
21.4.2019 - 23:36
+5

KuBaSi6

 

2 zapas proti rakušanom podla mna rosandič velmi dobre možno aj 3 naj obranca v tom zapase..
22.4.2019 - 0:52
+4

GZA

 

Úplný súhlas, Čajkovský tam nemá čo hľadať.
22.4.2019 - 2:09
+3

Tom11

 

Mate tam chybu nie je tam Bakos ci nam uz uplne drbe ?
21.4.2019 - 21:29
+6

Impulse2

 

Boze,Zigo......... Nehovorím nič,uvidíme ako zahraje ale podľa mňa chlapec nemá na tieto prípravné zápasy a nie ešte na MS. To isté Lunter.
21.4.2019 - 21:29
+22

Jokila39

 

Jj radšej Petráš a klíma
21.4.2019 - 21:35
+4

Gargamel123

 

Nemusíš byť sprostý... : a áno, Lunter a Zigo si zaslúžia nomináciu..


21.4.2019 - 21:46
+4

rasťoZv

 

S veľmi prižmúrenými očami Lunter a Zigo
21.4.2019 - 21:52
+5

Impulse2

 

Nikto nepíše aby tam dali Petráša alebo Klímu,len píšem,že títo dvaja si podľa mňa nezaslúžia nomináciu ale uvidíme,možno sa chytia
21.4.2019 - 21:57
+12

miro-nr

 

No niekoho tam z majstovskej Bystrice dať museli-aby to nevyzeralo "blbo"
21.4.2019 - 22:20
+19

nerorome

 

V konečnej nominácii podľa mňa ale nebude ani Lunter ani Zigo.
21.4.2019 - 22:25
+9

Slimo

 

Miro-Nr : Ja si myslim ze Lunter a Zigo su tam oprávnene vobec to nie je tak ze len museli niekoho z BB povolať. Chalani hrali dobre cele finálne.
21.4.2019 - 23:33
+7

miro-nr

 

Vela chalanov hralo cele PO vyborne,nie len dobre.
Ale ked si zaslužia nominaciu ,ja nie som proti!
22.4.2019 - 0:24
+1

Slimo

 

Dobre vyborne aky je v tom rozdiel myslim si ze prave Luntera a Ziga bolo vidno- teda este Lampera - ked rozdával ale nevedel prijat
Za mna ok uvidime ako zahrajú sancu sk zaslúžia
22.4.2019 - 1:15
+1

GZA

 

To tam mohli dať rovno Ďatelinku namiesto Čajku.
22.4.2019 - 2:11
+1

14thomas

 

Súhlas. Hlavne nechápem vyhadzov Bakoša , ale treba rešpektovať rozhodnutie trénera.
21.4.2019 - 21:39
+6

aaaaa

 

Linter veľmi dobre hral za Slovan aj za BB
21.4.2019 - 21:59
+1

Sedko NR

 

Fúha tak Robo ma prekvapil. Žeby to išlo ? Sobotu ich aspoň uvidím naživo v druhom najcennejšom drese
21.4.2019 - 21:32
+14

Sedko NR

 

Zigo, Lunter načo ?
Bakoš prečo ? To mi nevychádza...
21.4.2019 - 21:35
+21

nerorome

 

Idú ich skúsiť. Bakoš sa im nevosiel zjavne do prvých dvoch útokov a tak končí.
21.4.2019 - 21:38
+7

Sedko NR

 

Veď nech skúšajú, ale myslím, že tento rok to nepojde. Bakoša je za mňa škoda.
21.4.2019 - 21:41
+7

moke19

 

Tim, ktory chce medailu musi mat styri vyrovnane lajny a hrat na kratke striedania, tak kam sa Baky nevosiel?
22.4.2019 - 7:53
+5

HkmDetva

 

Bakos co hral?
21.4.2019 - 21:40
+1

Sedko NR

 

Hokej
21.4.2019 - 21:41
+18

HkmDetva

 

Ahaa ja ze futbal za plzen
21.4.2019 - 21:44
+4

Sedko NR

 

...neviem mne sa páčil, ale je možné, žeby neprešiel aj tak, tak je to jedno kedy ho poslali preč.
21.4.2019 - 21:47
+6

Dynamic

 

V dvojzápase s Rakúskom 1+2 ak sa nemýlim a ešte k tomu výherný samostatný nájazd
21.4.2019 - 21:48
+11

nerorome

 

Bakoša "vyradila" konkurencia na pravom krídle - Tatar, Buček, Lantoši, Studenič a možno jeden z dvojice Jurčo / Cehlo. Nevie, čo je na tom až také nepochopiteľné...
21.4.2019 - 21:55
+21

Dynamic

 

V kľude ho mohol ešte nechať na dvojzápas s CZ. Krek si je zrejme úplne istý Bučekom, Lantošim..
21.4.2019 - 21:58
+4

Sedko NR

 

A prečo by nemal ? Hlavne Samom ?
21.4.2019 - 22:25
+7

Dynamic

 

Nech to chalani potvrdia na lade proti CZ. Mne je len ľúto Bakoša, že ho takto skoro vyhodil.
21.4.2019 - 22:35
+13

Sedko NR

 

Nebojím sa o nich, viď v Bratislave a vlastne celú sezónu u nás. Ak by nešiel minimálne Samo, tak potom by to bola fraška...
21.4.2019 - 22:51
+1

Mimonko

 

Namiesto roba rapáča
22.4.2019 - 0:07
+1

Sedko NR

 

No myslím si, že Braňo je vážnejšie zranený.
22.4.2019 - 0:47
+1

nerorome

 

Môj názor na vyradených : Košarišťan - bolo jasné, že Čiliakovi prepustí miesto on alebo Godla. Myslím, že aktuálna forma rozhodla.
Sersen - nechceli ho tam dlhšie držať, bolo zjavné, že na konečnú nomináciu to nie je a správne ho vyradili už teraz
Bakoš - práve v Rakúsku sa bodovo prebral, v prvom 0+2, v druhom v podstate oba naše góly do štatistík ale...hral to tak, akoby si bol istý nomináciou a práve pred takým prístupom hráčov GM varoval. Nemal formu na prvé dva útoky, takže skončil.
Cingel - myslel som, že si ho nechajú do checking-line ešte aspoň týždeň, ale jeho vyradenie signalizuje, že Liška s Bondrom bojujú o miesto vo štvrtom útoku na MS
Špirko - smoliar.. To zranenie ho v podstate vyradilo už vo februári. Dostal čas, šancu ale nie je to ono. Správne vyradenie.
Chovan - potvrdilo sa v jeho prípade zas a znova, že to čo stačí v našej lige s jeho poňatím hry a postavou zďaleka nie je na úroveň MS
21.4.2019 - 21:33
+44

VentureHockey

 

Ak by to tak bolo s Bakosom, tak by rovnaky meter mal platit aj na Laca nie? ci?
21.4.2019 - 21:39
+22

HkmDetva

 

Mal by ale kamos Miro predlzi este poslednemu chlapcovi karieru o par dni
21.4.2019 - 21:45
+6

rasťoZv

 

Mal, ale evidentne neplatí.
21.4.2019 - 21:50
+2

nerorome

 

Už je toto konečná nominácia ??? Nevšimol som si...
21.4.2019 - 21:57
+3

rasťoZv

 

Myslíš že budú mať gule ho poslať domov?
21.4.2019 - 21:58
+3

nerorome

 

Mal gule nezobral na ZOH Hudackovcov, Meszarosa ci Viedenskeho. Teraz poslali domov Sersena. Myslím, že nebude mať problém vyradiť ani Nagya, ale možno som naivný...
21.4.2019 - 22:14
+12

zomi BLOG

 

Nie si naivny a myslim si, ze Lacike este v zaverecnej priprave tu nas presvedci o spravnosti nominacie. Ak na to nebude mat a pociti to, tak sam povie ze nepojde(moze tam byt vymyslene aj napriklad zranenie...)Myslim si, ze u kreka kamarat soft neplati... Alebo, zeby ho v tom pripade Madarove kamarati "dzeda kreka" predsa uprosili? Inak,si myslim, ze by Lacike o to nestal...
22.4.2019 - 11:20
0

zomi BLOG

 

Inak pre tych(nemyslim teba), co viedli odborne veci a zarucene spravy o Sersenovi chcem dodat, ze potvrdili sa moje slova preco tam Miso je a ze na MS nepojde.A ze o tom vedia trener ako aj on.Kde som to povedal, nebudem sa opakovat, kto chce nech si to najde.
22.4.2019 - 11:26
+1

moke19

 

chceme Ti povedat, ze Bakosa vyhodit momentalne nemal
22.4.2019 - 15:03
0

nerorome

 

Ja som vyjadril názor na vyradených, ja som ich nevyradoval.. Ale povedzme si pravdu, Nagy je trochu iná kategória ako Bakoš, s iným postavením v hierarchii tímu.
21.4.2019 - 21:51
+22

rasťoZv

 

To áno, určite veľa vecami, ale výkony to nebudú.
21.4.2019 - 21:53
+9

julo

 

už neplač toľko
21.4.2019 - 22:19
+13

14thomas

 

Nechaj ho skončia MS a bude v kľude. Ešte nech sa vyplače chlapec.
21.4.2019 - 22:25
+4

rasťoZv

 

Priateľu ja nepotrebujem plakať mám nato už roky, po MS sa pobavíme.
22.4.2019 - 15:54
0

rasťoZv

 

V čom akože plačem?
22.4.2019 - 15:54
0

VentureHockey

 

to je pravda
21.4.2019 - 21:53
+1

pokemon33

 

Nagy musi s CR trhat lad, to uz bude uroven ako na MS kde sa bude v tazkych zapasoch rozhodovat o postupe do stvrtfinale... ak bude hrat Nagy tak ako doposial tak verim, ze vedenie bude mat gule povedat mu dasvidania... to ze na MS da potom 10 golov v poslednom zapase kde uz o nic nejde nam bude na prd... musi byt lidrom, musi bodovat a hlavne, musi to ukazat uz proti cechom, nema sa uz na co setrit
21.4.2019 - 22:05
+3

BlackCrow

 

Paráda. Nepíš tak veľa. Bude ťa bolieť ruka.
21.4.2019 - 22:14
+8

pokemon33

 

nieco k veci?
21.4.2019 - 22:15
+3

BlackCrow

 

Veď som napísal!!
21.4.2019 - 22:17
+3

pokemon33

 

jaaaj, Nagy je z Kosic
21.4.2019 - 22:23
+9

BlackCrow

 

Nie.. Musí trhať ľad..
21.4.2019 - 22:48
+4

pokemon33

 

ako ja nemam proti nemu nic, sledujem ho uz od cias ked hral vo Phoenixe, vlastne nie klamem, pamatam si ho este ked hraval v Kosiciach ako ucho predtym nez odisiel do QMJHL, tutora mu vtedy robil tusim Liba..odvtedy je to ale uz 20 rokov, Nagyovi je teraz tolko ako vtedy Libovi, cize ako fanusik nasej repre mam mierne obavy o jeho hru na MS,potrebujeme tam tych najlepsich a ak sa dostane Nagy na MS na ukor mladika ako napr. Studenic, tak pri jeho hre v pripravakoch to nebude fer...a teraz ma omluv, pisem vela a uz ma boli ruka
21.4.2019 - 23:09
+7

BlackCrow

 

Dobre
22.4.2019 - 5:56
+3

RebeccaBlack

 

a nie je to tak ze Laco tam je nie len kvoli vykonom na lade ale aj ako jeden z mala "starsich" do satne? okrem Sekeru tam nie je ziadny nejaky brutalny vodcovsky typ podla mna. priznam sa ze som nevidel vela zapasov z pripravy (debakel so Svedmi a kusok prveho zapasu s Rakuskom), ale bodovo je to u Laca zatial jalove, to je pravda.
23.4.2019 - 12:02
0

taurus

 

Tatar Dano Panik
Bucek Kristof Lantosi
Nagy Hudacek Studenic-kto tu bude branit??
Liska Sukel Bondra

Chara Daloga
Fehervary Sekera
Cernak Jaros
Cajkovsky Gernat
21.4.2019 - 21:34
+3

RebelMemoryPP

 

Ja na to nechcem pozerat nejak cez klubove okuliare,ale posledny utok preco prave taky..??Sukel ci Liska su typy hracov na elitne utoky supera..??mozno ano,ale ako mas poznamku ze kto bude branit v 3 utoku,tak kto bude branit v 2 utoku..??
22.4.2019 - 8:29
+3

bAzO47

 

Asi moc nepozeráš hru Nitry, ale mi mladých nasadzujeme často na oslabenia to sa týka hlavne Krištofa a Bučeka a všetci traja majú skvelý back-checking,takže ak by tá formacia (náhodou bola na MS takto poskladaná), tak sa nebojím o to kto by tam bránil.
22.4.2019 - 9:36
+4

OhavLAX

 

Nechajme sa prekvapiť, ak sa nám ešte podarí doplniť o Daňa, Krištofa, Hudáčeka, Jurčo/Cehlárik a Černáka tak môžeme zažiť zaujímavé majstrovstvá, pretože sila je na každej strane ihriska..ja osobne zatiaľ spoko
21.4.2019 - 21:35
+8

sebot

 

Zigo ? No tak to je fraska
21.4.2019 - 21:37
+15

nerorome

 

Preboha, este na centra prídu Daňo, Krištof, Hudy a asi aj Marcinko, tak kľud. Zigo na MS nepôjde.
21.4.2019 - 21:41
0

Lubos7771

 

Nič mi nevadí....: ....Ale s tým Bakošom sa neuponáhľali?????
21.4.2019 - 21:41
+4

Dynamic

 

Bakoš: Síce mi niekedy príde, že je skôr krasokorčuliar ako hokejista, ale na presilovky určite platný hráč. Vyhodiť ho je dosť luxus v tejto časti prípravy. Za to si tam Krek ponechal iné elitné útočné esá plné hokejového myslenia... Čím viac bodov nazbieraš, tým skôr skončíš
21.4.2019 - 21:41
+11

moke19

 

.. ako Michel minuly rok
22.4.2019 - 15:08
0

bach

 

Zigo do štvrteho utoku a na čiernu robotu. Je stredny a tých mame malo.
21.4.2019 - 21:42
0

sebot

 

A pulis ? 5 zapasov hra v 1 utoku a nic katastrofa tak naco je tam ? Nie je ani mladik aby si pricuchol medzinarodnemu hokeju. Nerozumiem. Bakosovi este mali dat sancu proti cechom
21.4.2019 - 21:42
+28

HkmDetva

 

Pulis si podla mna zatial nemal skym narazit... Z jeho produktivitou v takom time ako Detva by sa mal presadiť a v repre uz dokazal bodovat nikde nepisu ze ide na ms... Bakos mi prisiel totalne bez formy ako Buc
21.4.2019 - 21:49
+7

pssst

 

Špirko zjavne nie je zdravotne fit a na doplnenie kádra ako centra zobrali Ziga...To máš tak, keď po 1 zápase vyhodíš Grígera a potom hľadáš centrov a berieš, čo príde

U Sersena mi to vychádza tak, že by hral v 3.-4. obrannom páre a pri jeho skúsenostiach to nemá zmysel a uvoľní miesto mladším

Lamper je zjavne zranený, keď ho nenominoval ...



21.4.2019 - 21:42
+6

Tokino

 

Aby boli aspon kazdy druhy rok u nas MS potom vzdy zostavime zaujimavy tim
21.4.2019 - 21:43
+10

AK 13

 

Sersen... KONEČNE !!! Nič v zlom, ale ten tam už dávno zaberal miesto niekomu inému...
21.4.2019 - 21:43
+14

andyd

 

Bakos: Studenič, Buček, Lantosi, aj Lunter sú rýchlejší aj priamociarejsi.
21.4.2019 - 21:44
0

Dynamic

 

Hej tak prečo hrajú okrem Studeniča(Buček pojde hore) našu TL a nie SHL alebo KHL? keď sú lepší....
21.4.2019 - 21:53
+3

PaliBB

 

Buček má 20 rokov a Lunter hrá KHL
21.4.2019 - 21:58
+3

Dynamic

 

Áno a ide mu to tam vynikajúco s Bučekom súhlasím viď vyššie
21.4.2019 - 22:02
+1

Mawerik

 

Lantošiho brat nemusel, bol zranený a unavený po ťažkom play off!!Je mladý ma ešte čas ist do repre..
22.4.2019 - 23:10
+1

Lubos7771

 

Bakoš vs. Marcinko: Hlavne že tam bude Marcinko na pána......boha radšej pošlem dpče Marcinka a nechám si Bakoša....kkti
21.4.2019 - 21:44
+2

UssKe

 

Máš dačo proti Marovi ??
21.4.2019 - 21:46
+1

Lubos7771

 

Nemám: ale myslíš že bude v lepšej forme?
21.4.2019 - 21:47
+2

ŠIMIKE

 

hlavne marcinko a bakos maju uplne ine ulohy
21.4.2019 - 21:49
+35

Donald Trump

 

Jednoznačne súhlasím! Niekedy mám pocit, že tunajšia smotánka sleduje skutočne len produktivitu.
21.4.2019 - 22:38
+15

zomi BLOG

 

Presne tak...
22.4.2019 - 11:28
0

MIZU78

 

Marcinko je najpomalsi hráč poslednej dekády... Jednoznačne najhorší hráč historie slovenskej repre...strela žiadna, buly priemer, mužstvo casto oslabuje zbytočnými faulami... Tuším že ma - 20 na ľade v +/- v repre... To hovorí samé za seba...
22.4.2019 - 9:06
+2

Impulse2

 

Marcinko je šéf,nechaj ho
21.4.2019 - 21:59
+1

GB11

 

Lantoši bude odstupovať zo zápasov tak aspoň budeme vedieť prečo
21.4.2019 - 21:45
+9

Tokino

 

Aj ty konecne odstup z tohoto portalu a tiez budeme vediet vsetci preco...
21.4.2019 - 21:48
+48

GB11

 

Prečo?
21.4.2019 - 22:35
0

miro-nr

 

No napríklad aj pre túto "sprostú"otazku !
21.4.2019 - 22:39
+9

GB11

 

A myslíte si že už je 100% fit?
21.4.2019 - 22:48
+2

Sedko NR

 

Ak nebude, nepojde. Hotovo.
21.4.2019 - 22:55
+5

Tokino

 

Mas kratku pamat kamosko...tie tvoje hejty dookola
22.4.2019 - 0:00
+5

Hrobar

 

Okrem Bakosa - ti ostatni boli hadam kazdemu jasne, ze nepojdu dalej
21.4.2019 - 21:50
+2

koniferrum

 

Bakos mal iba smolu ze je na zlom kridle, su tam nielen mladsi ale aj lepsi, rychlejsi
22.4.2019 - 0:11
+3

zltocerveny

 

no nebude to s našim realizačným tímom až také zlé, ako som si myslel
Sersen tam jednoducho nemal co robit, škoda, že to nepochopil sám...treba podakovat za dlhoročnú reprezantáciu, žial na súčasný rýchlokorčuliarsky medzinárodný hokej to už nie je...
Bakoš no žial asi rozhodol prístup ako určite najelegantneší korčuliar v našom tíme, len sa nejako bojovat nechcelo...
Košarištan to som bral ako sparing, až smiešne, že chceli nechat Godlu mimo kempu....
Zigo, Lunter asi treba aj z majstrovského tímu niekoho zobrat do kempu, slušnost káže...
Najviac som zvedavý na Bučeka ako sa dokáže presadit...Lantoši ak nie je ok, tak to bude akcia špirko 2.0
21.4.2019 - 21:55
+16

rasťoZv

 

V podstate súhlas, ale ešte sa tam nejaké čerešničky nájdu.
21.4.2019 - 21:57
+1

liskin10

 

myslím, že som niekde čítal, že Sersen po dohode s realizačným tímom odišiel sám. Cítil, že už na to nemá. Myslím, že to bolo vyjadrenie jeho manželky.
23.4.2019 - 14:52
0

Sedko NR

 

Úplne som zabudol. Držte sa chalani
21.4.2019 - 21:56
+4

richardd6

 

Všetko je v pohode, len zigo a lunter zbytočne
Nagy - nejaký odbornejši názor na jeho doterajšie výkony v príprave vie niekto napísať?
21.4.2019 - 21:58
0

rasťoZv

 

Veľká bieda bratu veru.
21.4.2019 - 21:59
+14

Hc-Ke-1

 

Nagy bude náš najlepší hráč na MS, neboj sa
21.4.2019 - 22:01
+14

Ivo

 

S týmo súhlasím Laco to proste dá na pána a je dosť reálne že bude aj náš najproduktívnejší hráč... aj keď možno na to veľa bodov nebude treba
21.4.2019 - 22:05
+12

rasťoZv

 

Fuu, tak tomu ani sám neveríš. Ja stále dúfam, že ešte funguje zdravý rozum a za zásluhy sa nehrá. Nemám nič proti tomu aby sa Laco dôstojne rozlúčil s kariérou pred zápasom na MS. Už sme mali jedného kapitána ktorý skončil na tribúne...
21.4.2019 - 22:06
+13

HC

 

Uz neplac!
21.4.2019 - 23:21
+5

yogi

 

Nemyslim si ze by bol kapitan..je tam sekera a este je v hre zdeno..pre neho by to bola idealna rozlucka s repre..kapitan na domacich MS..
22.4.2019 - 6:52
+2

fany

 

Ktorý PETER?Ak zahrá ,môže byť
21.4.2019 - 22:06
0

14thomas

 

Podľa mňa nebude. Tatar a Pánik budú lepší.
21.4.2019 - 22:32
0

moke19

 

Nemyslim, na nich nebude mat kto robit, povueme si po ms
22.4.2019 - 15:13
0

forwardPP

 

Ja som si na 100% istý,že nebude.
22.4.2019 - 7:07
+1

banka100

 

myslis najlepsi z kosic_? Tak to je pravda
22.4.2019 - 12:42
+1

14thomas

 

rasťozv ti to určite o chvíľu napíše
21.4.2019 - 22:04
+3

rasťoZv

 

Ak bude treba tak áno, čo konkrétne Ťa zaujíma?
21.4.2019 - 22:07
+1

Dynamic

 

LaciKE sa rozbehne v ten správny čas ako aj minulý rok. Jeho by som úplne inak kategorizoval ako ostatných, aj keď tu s ním majú viacerí ľudia problém. Má svoj vek a nepotrebuje sa v príprave otĺkať s Rakušanmi a pod. Uňho ide skôr o to, aby bol v zápasovom tempe.
21.4.2019 - 22:06
+40

S!3gl

 

Ako pise Dynamic. Podpis.
21.4.2019 - 22:14
+5

zvolencan1

 

Konečne to niekto napísal.
22.4.2019 - 10:15
+2

Mawerik

 

Urcite lepsie Zigo a Lunter ako Lantoši, Chovan a Špirko!!
22.4.2019 - 23:13
0

Ivo

 

tak Bakoš v celku prekvapenie ale asi logické pri pohľade na zostavu. Zigo a Lunter... no neviem iný hráči ťahali Banskú Bystricu... ale od majstra proste niekoho zobrať musel aspoň na skúšku.. veď nech sa pobijú o nomináciu... ale myslím že aj lepších sme už vyradili.. uvidíme.. Sersen končne ten proste nestíha a nemá na takúto úroveň. Čajka dostal ešte šancu ale myslím že ak nezapne bude to pre neho stopka...
21.4.2019 - 22:04
+2

Westbeast0

 

Lunter a Zigo su typicki hraci hrajuci systemom BB... Neboja sa hrat do tela, jeden rychly, hra priamociaro, vyuzitelny na oslabovky... Druhy univerzal, v BB asi najlepsi hrac co sa tyka hry a orientacie v predbrankovom priestore. Nikde nie je napisane ze budu v zaverecnej nominacii, ale sancu si asi zasluzili, tak nech o nu zabojuju.
21.4.2019 - 22:51
+9

bach

 

Doplním že s centrami máme problém a s lavým krídlom tiež.Lunter lavé a Zigo center a lavé.Je tam na skúšku,podla mna tam miesto neho pôjde Marcinko.Lunťo má šancu na MS.
22.4.2019 - 7:21
+1

dusan1980

 

Správne rozhodnutie...
21.4.2019 - 22:07
+2

exadon

 

Viem že nie všetci sa tu zhodneme, ale ja súhlasím s každým menom ktoré bolo teraz vyradené, Bakoš miesto v prvých dvoch formáciach nedostane a na 3. a 4. Formáciu máme rýchlejších a bojovnejsich hráčov v nominácii, palec hore pre Mira a Craiga za tento krok. Zigo je jediný otáznik, ale tak prečo nie, je veľká šanca že sa tam nedostane a ak prekvapí tak to bude len pre neho dobre. Konečne sa v nominácii neobjavujú fakt že extrémne otázniky ako to bolo minulé roky, je jasné že na každom mene sa nezhodneme, ale musíte aj vy uznať že posledné dva roky sú fakt veľmi urobené nominácie na to čo máme k dispozícii.
21.4.2019 - 22:08
+27

exadon

 

*veľmi dobre
21.4.2019 - 22:09
+1

moke19

 

povieme si po ms, ci velmi urobene, dedko ma stastie, ze mu konci zmluva, nebude to pre neho take bolestive. nhl-kari, co pridu, tam nemaju takych, ktori budu na nich robit, napriklad Baky mohol na Tatara...
22.4.2019 - 15:19
0

Sani

 

...Robo Lantosi teda nakoniec moze..?...som myslel, ze zdravotny stav ho nepusti ako Ceresnaka...

...Zigo to je v tejto faze fakt tazko pochopitelna nominacia, este ked uz je volny aj Dano...
21.4.2019 - 22:09
0

Hischier

 

Tiež si myslím, že Zigo tam nemusel byť. Ak už chceli dať niekomu šancu s vedomím, že sa aj tak na MS asi nedostane, tak to mohol dostať Ružička.
21.4.2019 - 22:16
+8

nerorome

 

Už druhý raz dnes odo mňa - Bingo!
21.4.2019 - 22:21
+1

dusan1980

 

Podľa mna zo Zigom počíta keď tak do 4 tej lajny na clonenie pred bránou a špinavú robotu.
na to je podľa mna dobry
22.4.2019 - 7:25
+1

Sedko NR

 

Možno to ide iba skúsiť a keď to nepojde, tak to sám uzná.
21.4.2019 - 22:17
0

Bacilek

 

Zatial spokojnost s nominackou, velmi spravne vyhodenie Sersena,dostal hrozne vela priestoru...neslo to uz... napriek kritike Rosandic a Koch bojuju co to da, treba ich dalej tocit aj ked az na MS to asi nedaju...odporucam zapnut Bos-Tor famozny hokej...Andersen spickove zakroky

Bakos nehral dobre, nestacilo to, Nagy sa zlepsuje, tu genialitu co v sebe stale ma nemozme zahodit, moj oblubenec Spirko skoncil ale respektujem, je to aj o postoch, Kytnar je fakt silovy dobre stavany center akych okrem Marcinka nemame, a tie buly je velke plus...a inak Kytnar ani taky stary este nie je...a ja ze to uz je dedo...

Cingel a Chovan velmi spravne, skoda miesto Ziga mali uz skor skusit Skalickeho ale ok...zatial spokojnost...trosku stale neviem prist na chut Svitanovi...je to extremne inteligentny hrac ale zatial mi pride ze to flaka
21.4.2019 - 22:19
+1

nerorome

 

Popraderi hrali v Rakúsku dobre a povedzme si pravdu, že ich tam zatiaľ možno drží aj minuloročný dobre odohraty turnaj na MS v Dánsku...
21.4.2019 - 22:29
+3

marek25

 

..: off topic nejaky stream na toronto - boston nemame?
21.4.2019 - 22:22
0

fabbeN

 

http://onhockey.tv/
21.4.2019 - 23:05
+1

richardd6

 

http://odinstream.online/video/2/41264/Boston-Bruins-@-Toronto-Maple-Leafs:NHL-Hockey.html
21.4.2019 - 23:05
0

Bonati

 

Konečne to ma logiku. Rozumné výmeny. Ešte Krištof, Hudacek a Ceharik/Jurčo. Vyskúšal by som formu Marcinka.

3. Cehlarik-Dano-Studenic
4. Líška-Sukel-Bondra
21.4.2019 - 22:22
+4

Ricardinho13

 

Tie mená až na Bakoša veľmi neprekvapili keďže sa to očakávalo, že dostanú stopku. Zatiaľ ostalo 9 obrancov a až 15 útočníkov, čiže po zápasoch s Čechmi a prípadnom príchode L. Hudačeka, Krištofa a možno aj Daňa poletí ešte veľká skupinka útočníkov. Zamna určite ešte von Puliš, Kytnár, Svitana a Zigo.
21.4.2019 - 22:28
+9

Donald Trump

 

Nič proti ale písať, že poslať preč Ziga keď sa pravdepodobne ešte ani nezbalil doma mi príde neslušné
21.4.2019 - 22:43
+17

Ricardinho13

 

To je prípad Grígera, ktorého tiež po jednom zápase poslali preč.
21.4.2019 - 23:17
+7

Donald Trump

 

Tak ale Zigo ešte nezahral ani ten jeden zápas a už ho posielaš, čo ak dá v piatok hattrick?
Ako ja tiež moc nechápem jeho povolanie, ale určite ho neodpisujem a som celkom zvedavý ako zahrá, ak to bude dobré nech pokojne ostane.
21.4.2019 - 23:28
+3

Ricardinho13

 

Uvidíme v najbližších zápasoch.
21.4.2019 - 23:47
+2

moke19

 

Aj Bakos bodoval, a letel..
22.4.2019 - 15:23
+1

Mawerik

 

Čo tam robí Svitana, Kytnár a Puliš tomu naozaj nerozumiem
22.4.2019 - 23:17
+1

Corgi77

 

Už pochopte, že Nagy má miesto isté. On nemusí trhať ľad v príprave. On vygraduje formu na MS , kde sa určite nebojím o jeho výkony. Tak isto to bolo aj minulý rok. Prípravu si prdkal a na MS spolu s Jurčom najlepší hráč.
21.4.2019 - 22:32
+23

Brasidas

 

+ ma po zraneni, v play off to tiez neposobilo este 100%, v jeho pripade verim, ze sa do MS zahreje
21.4.2019 - 22:58
+1

Mawerik

 

Corgi77 máš pravdu Laco už niečo odohral aj v NHL a má bohaté skúsenosti, určite bude platný pre mužstvo. Čo tam nezobrali aj Šťastného?
22.4.2019 - 23:19
+1

Tehelnepole

 

Bakoš??
21.4.2019 - 22:34
+2

Dynamic

 

Treba to brať z tej druhej strany, ak sa tam nezmestí bodujúci Bakoš, tak ten tím bude nabitý samými hviezdami. Ale už to je tak ako je.
21.4.2019 - 22:39
+2

Tehelnepole

 

hm...no...ok
21.4.2019 - 22:41
0

Sheva7

 

Ako skonci Bakos a povolaju dreveneho Ziga to ako vazne ?
21.4.2019 - 22:36
+6

OhavLAX

 

keď vám už vlastne chlapci nevyhovie nikto
21.4.2019 - 23:36
+6

hugosBB

 

Keby sisi precital par prispevkov kde sa spominal Bakos tak by ti to mali byt jasne... Bakos utocnik do 1. 2. Formacie Ziga idu vyskusat max v 4. Utoku kde je velmi platny hrac.
22.4.2019 - 10:18
0

miro-nr

 

Ja len dufam že Šatan vyberie dobre a po konečnej nominácii sa tu počas MS nebude "konšpirovať",že ak by tam išiel ten a ten bolo by to lepšie!
Lebo už teraz sa tu(na HP) dosť prezentuje klubizmus a to by veru pri repre byť nemalo!
21.4.2019 - 22:37
+2

Sedko NR

 

Čoby nie, naši musia ísť
21.4.2019 - 22:49
0

crosbynko

 

Bakos prekvapenie ale vykonmi ma sklamal ako som uz vcera pisal. Zigo je prekvapenie a este Lantosi ze je vobec v pohode. Uvidime. Inak ma dako nenastvali tymito zmenami.
21.4.2019 - 22:39
+1

mefistoJACK

 

Zatial teda spokojnost..vsetka cest
Cingelovia Gregerovia Bakosovia OUT..s tym sa viem stotoznit..Sersen ani nehovorim..osobne by som nechal kludne aj z tohhto vyberu hocikoho na ukor Marincina alebo Dana..to su neni typy playerov s ktorymi vies nieco vyhrat..zelam to Studenicovi nech sa doma ukaze..Bucekovi.. Lantosi ak je dohovadeny nech ho nechaju OUT..aj ked v plnej forme by som si ho rad pozrel..tiez budem zelat Lacikemu nech da nominaciu..ja viem ze sa hovori ze na zasluhy sa nehra ale on si to fakt proste zasluzi v KE dohrat tu karieru..aj ked vlastne.kiezby ju koncil v Blave inak ked vidim kto vsetko je v kempe divne ze SKalicky nedostal sancu..ked som ho videl v par zapasoch v CZE PO tak nevyzeral zle..
21.4.2019 - 22:40
+2

Matej8199

 

Skalický mal ruku v sadre ... cca 2 týždne dozadu
21.4.2019 - 22:51
+1

mefistoJACK

 

ok beriem... vsak mi to aj bolo divne ye tam neni
21.4.2019 - 22:58
0

TomsKE

 

Inac: A ako je na tom viedensky? Dufam ze v buducej sezony uz bude hrat co najviac
21.4.2019 - 23:31
0

Adriano23

 

Nemozem si pomoct, ale ta obrana je velmi mlada.
Sekera (86), Daloga (89), Stajnoch (90), Cajkovsky (92), Rosandic (95), Koch (96), Jaros (96), Grman (97), Fehervary (99). Plus pride este Cernak (97). Dalej v hre su este Chara, Gernat (93) a Marincin (92) s ktorymi to vyrazne ostarne.

Ak sa na MS dostanu Bucek, Studenic, Liska, Sukel, Dano, Lantosi (pri dobrej forme), tak u mna to bude spokojnost. Popravde nezelam si Jurcove vypadnutie, pretoze mu radsej prajem nech sa ukaze a od bududucej sezony nech podpise s nejakym klubom v NHL.

Mimochodom je tu zbytocne vela hejtu na Pulisa, ktory ako jeden z mala sa vedel v zapasoch presadit 1 na 1, sice mu to nepadalo, ale ukazal ze v rukach to stale ma. Za dalsie robi sa tu z neho neviem aky starec pritom ma 27 rokov. Kazdopadne u neho to nevidim moc realne ze sa dostane do finalnej nominacie. Za dalsie, Laco na MS patri a verim tomu, ze ak si vybojuje nominaciu na MS, tak to doma rozbali vo velkom style pevne verim, ze aj v Bratislave
21.4.2019 - 22:44
+7

Dynamic

 

Aká mladá? Veď najmladší obranca má už 86 rokov.
21.4.2019 - 22:50
+16

Adriano23

 

akoze uz? V nasom pripade je to iba 86 rokov. U nas su hraci stale nadejni a mladi, ktori sa zatial len ucia.
21.4.2019 - 22:55
+4

Dynamic

 

Ako sa zvykne hovoriť, idú od zápasu k zápasu snáď to bude na týchto MS ináč
21.4.2019 - 23:08
+3

pssst

 

Keď dobre pozerám v nominácii je teraz 11 krídel a 4 centri ?
21.4.2019 - 22:44
0

nerorome

 

Presne tak a preto je tam napr. aj v diskusii hejtovany Zigo... Proste momentálne neboli iné reálne možnosti a Špirka s Cingelom už nechceli dlhšie držať v tíme.
21.4.2019 - 22:52
+1

luciakanky

 

Bakos, ze ide domov je prekvapenie, aspon v tom smere, ze ide domov uz v tejto faze pripravy. Inak ziadne prekvapenie vo vyradenych hracoch nie je. Sersenovi patri vdaka za to, ze vzdy ked dostap pozvanku prisiel a snazil sa.Spirko, skoda, toho zranenia,nemal sancu sa riadne pobit o miesto ked to bolo najviac treba.Ocividne Satan a Craig vedia co robia a nemusime sa bat toho, ze tam budu hraci lebo Meno a podobne.Nagy si svoje odohra a zase nemozme tam mat len same mlade ucha takze Nagy je za mna ok a ak mu to nepojde tak si pozrie ms z tribuny.
Lantosi asi ide skusit co to da, to je fajn. Z BB Lunter zasluzene a Zigo prekvapujuco nemala som pocit, ze by bol v extra forme.Ale ak si dobre pamatam tak bol nas najlepsi strelec v play off.Myslim si, ze Satan a Craig jasne ukazali, ze nepozeraju na meno, na ligu, na tim a nelipnu tak velmi ma minulosti.Takze ak to bystrickym hracom nepojde tak majster nemajster na ms tento rok nemas a ides domov.takze netreba stresovat a vyhadzovat hracov.ja mam z toho ako sa tim sklada zatial dobry pocit, momentalne tam nie je hrac, ktoreho nominaciu vobec nechapem a ani z dostupnych hracov mi tam nikto nechyba
21.4.2019 - 22:52
+8

lukasbb

 

Škoda lampera ten oslabovky by bol fajn
21.4.2019 - 22:58
+2

Ol!ver

 

Spokojnosť, som rád, že sa vyberajú hráči podľa formy a nie mena. Trošku zdvihnutý prst pre Nagya je koniec Sersena si myslím. Škoda Bakoša, no mal viac jazdiť a makať, snáď nebude urazený.
21.4.2019 - 23:01
+5

boranmatus@gmail.com

 

Neviem prečo v rozhovoroch ktoré dáva Šatan neráta aj s brejčākom a krivošíkom s finále fínskej ligy.Myslím si že aj oni by si nomináciu zaslúžili.
21.4.2019 - 23:04
+2

Ol!ver

 

Pri všetkej úcte voči nim, určite nie.
21.4.2019 - 23:55
+2

Handlo

 

Ak na MS postupime do 4finale budeme hrat ten Bratislavsky zapas 20:15?
21.4.2019 - 23:14
+3

totik

 

mali by sme
21.4.2019 - 23:16
+1

Sheva7

 

Prestante riesit Nagy on na MS bude a bude naj top hrac
21.4.2019 - 23:41
+5

OhavLAX

 

A vedel by si mi poslať aj výsledky? Šiel by som si rovno podať
22.4.2019 - 12:02
+2

Barney1313

 

Roster: U:
Tatar-Hudy-Panik
Nagy-Kristof-Jurco
Bucek-Sukel -Studenic
Liska-Dano-Bondra
13.Lantosi- 14. Marcinko/Kytnar

O:
Sekera - Jaros
Chara - Drago
Fehy- Daloga
Cajkovsky-Gernat/Koch/Grman/Rosandic

B :
Halak-Ciliak-Godla

Nech sa paci formacie jak vinko len 8. Obranca a 13.14. Utocnik necham na Gréka (akoby Miško Hreus povedal)


21.4.2019 - 23:46
+5

nnestor

 

cernaka mas kde?
22.4.2019 - 7:04
+1

Dan88

 

V druhej obrane
22.4.2019 - 7:58
+1

Tesla

 

Černák je Drago
22.4.2019 - 8:06
+5

bAzO47

 

When he die, so he die.
22.4.2019 - 9:37
+2

nnestor

 

tak toto som nevedel :d
22.4.2019 - 13:01
0

Corgi77

 

Pochybujem, že Charlotte s Jurčom vypadnú.
22.4.2019 - 11:52
0

Barney1313

 

PS : Vyžltit poprosím ako to takto bude na MS
21.4.2019 - 23:47
+2

ilamg

 

Takze pride aj Dano, super
22.4.2019 - 0:16
+2

Gargamel123

 

Kam ho chcete vopchat: na tribunu,alebo Dukla...
22.4.2019 - 0:33
0

Gargamel123

 

Dana...
22.4.2019 - 0:34
0

Big brother

 

daj mu šancu ukazat sa aspon, ked tak sa aspon priučí niečo od tych našich europskych hviezd z utoku
22.4.2019 - 0:45
+2

Gargamel123

 

V pohode: ale letenku nech si plati sam.
22.4.2019 - 0:53
0

Big brother

 

No a teraz važne. Daňo v hentej konkurencii čo mame na MS musí íst aj so zlomenou rukou
22.4.2019 - 6:17
+7

Gargamel123

 

Sak ja vazne cely cas: ty tu vtipkujes.
22.4.2019 - 9:06
+2

FeroMotyka

 

A Selleck, Faillé, Asselin nič?
22.4.2019 - 0:59
+29

Tehelnepole

 

Chod spat, je neskoro a od unavy pises bludy.
22.4.2019 - 1:05
+4

FeroMotyka

 

Nebuď taká vážna.
22.4.2019 - 15:54
+1

WinnipegJets

 

Failleho mohol zobrať
22.4.2019 - 1:10
+12

KeFanKe

 

A do bránky Williamsa
22.4.2019 - 6:50
+6

HkmDetva

 

Naco? Nasim presilovky nikdy nesli
22.4.2019 - 19:49
0

rijko

 

Myslis Faja?
22.4.2019 - 11:06
0

WinnipegJets

 

Jjj, janos faj
22.4.2019 - 13:14
0

trevi

 

Takyto humor mam rad ... slusne a trefne treba aj kus nadhladu ...
22.4.2019 - 18:16
0

bach

 

Čiliak,J.Hudaček,Rybar
Sekera-Černák
Jaroš-Fehy
Ďaloga-Čajkovský
Marinčin
Tatar-Hudy-Panik
Dano-Krištof-Nagy
Buček-Sukel-Studenič
Lunter-Marcinko-Jurčo
Liška-Zigo
22.4.2019 - 7:49
+1

ErikHKM

 

Ak neni Patrik Lamper zraneny pytam sa kde je a preco neni v nominacii? Podla mna z BB to mal byt prave on kto sa mal pridat ale.zostavu si robi Craig a Sarky a stale je mozne ze ho este povolaju
Vyradenim hracom ziadne prekvapko Miso bol mimo formu uz pocas PO vysiel mu len ten najazd Spiro po zraneny sa do toho nedostal skoda Serso zial bohu fakt na medzinarodny hokej neviem no uz asi nie Cingel detto Bakos to som necakal bol jeden z tych lepsich co hrali proti Rakusku Koso bolo viac menej iste ze pojde prec kedze zavolali Ciliaka a ak vypadne Boston v 7 zapase a Halak by prijal pozvanku asi Godla opusti team
Som zvedavy ze po dvoj zapase ako sa to este upravi prekvapenie pre mna je aj nominovanie Lantosiho kedze sa tu písalo ze je zraneny asi to neni vazne potom a som rad ze spolu s Bucekom ich zobral
22.4.2019 - 7:54
+1

Gargamel123

 

Erik maju system: a nominuju na zaklade formy. Lamper zaostal oproti minulej sezone, Lunter isiel hore a drzi formu celu sezonu.
22.4.2019 - 8:58
+7

fany

 

Mišo v semifinále s Nitrou 9 ASISTENCIí. Mimo formu ???
22.4.2019 - 10:36
0

ErikHKM

 

Ano mimo co sa ti nezda na tom?-saso ta rano obuva
22.4.2019 - 12:06
+6

Urpiner16

 

Ešte že hráme v A skupine MS lebo v B-éčku by tú formu Nagy nenačasoval ale uvidíme asi .Prípadne viacerí by posielali omluvenky že sú unavení.
22.4.2019 - 8:01
+2

Gargamel123

 

Dobre: rano.
22.4.2019 - 8:54
+2

Hischier

 

Inak ešte ako sme tu “smutili” za Hrivikom a Viedenským mi napadol ďalší center a to Reway. Je veľká škoda ako dopadol lebo toto mohli byť aj jeho MS, mohol byť prvý center, baviť ľudí a krásnymi nahrávkami hladať Tatara či Bučeka. Mohol...
22.4.2019 - 8:36
+9

Impulse2

 

Vidím tu stále plačkov z BB,to je smutné že musíte nadávať na Laciho len preto že to je Košičan,len si jedno zapamätajte,že na ľade možno niekede pôsobí odovzdaným dojmom,ale stále hraje na 120 percent a pre Urpiho,je to jeden z mála hráčov ktorý si vie puk potiahnuť,a dať gol aby potreboval 120 šancí a futbalovú bránku Zigo a Lunter sa od neho majú čo učiť a je smutné že taký hráč akým je Laci ich šturil do vrecka v lige
22.4.2019 - 10:01
+4

Acorgonka

 

Pocuj chalan ty co bezne ranajkujes? Spoluziacky si uz vysibal pooblival? Co stale vysivas do tych Baranov? Podla mna by ste sa u vas v KE mali sustredit aby ste takych Lacov dodavali a rychlo nahradili jeho goly vam budu chybat nedehonestuj uspech supera lebo sa to moze vratit aj s urokmi
22.4.2019 - 10:14
+9

Impulse2

 

Bol bol a ešte sa chystám,ale po ceste si toto čítať je zábava. Stále od Bystričanov čítať ako je Nagy spomalený a hrá ležerne. Myslím si,že Ramsay ho berie aj z jedného prostého dôvodu ktorý týmto mongoloidným hlavám z Bystrice nedôjde,je to strelec ktorý ak vystrelí tak sa musí báť aj Lundqvist Stále musia do toho Nagya s prepáčením jebať len kvôi tomu že v extralige patril medzi najlepších a vedel si vybojovať svoje jak u rozhodcov tak aj rešpekt medzi hráčmi. To dokázal aj proti Rakúsku v prvom matchi pri gole ktorý najprv neuznali,vtedy by som chcel vidieť tých "fanúšikov" a hlavne Urpiho keby to bolo na MS 10 sekúnd dokonca proti Kanada 3:3 a Nagy dá gol či by aj vtedy jebal do ňho Mne sa len to nepáči že stále si prenášame všetko negatívne z ligy aj do repre a do diskusie ,to je tak všetko a neboj sa,stačí sa pozrieť do NHL/AHL koľko hráčov je z východu a hlavne z Košíc a hneď ti dopne koľko sme toho vychovali a koľko ešte vychováme
22.4.2019 - 10:24
+6

greendeath

 

Pointa fajn: ...ale poprosím bez tých vulgarizmov...o.k?
22.4.2019 - 14:39
+3

Impulse2

 

Samozrejme,ale nevedel som to v tej rýchlosti ako na mňa vybehla nahradiť slušným slovom,tak som to napísal tak,za to sa ospravedlňujem
22.4.2019 - 18:12
0

forwardPP

 

A potom sa čuduje prečo každý mesiac dostane ban. Impulse už máš pripravené nicky Impulse3 poprípade Impulse?
22.4.2019 - 12:01
+2

VladoBB

 

..pripravil som mu výstižnejší nick:
Imbus2
22.4.2019 - 13:07
+4

Urpiner17

 

Jeho góly chýbať nebudú....just sayin
22.4.2019 - 13:07
+1

forwardPP

 

Jediný kto plače si tu ty.
22.4.2019 - 12:00
+3

PaliBB

 

.
22.4.2019 - 16:57
+2

totik

 

Sersen sa mal sam rozhodnut, ze v repre konci.
22.4.2019 - 10:07
+4

ŠIMIKE

 

a rok bude dobry ked zas 75 % hracov odmietne a obrana sa bude stavat na trskovi malecovi a sersenovi
22.4.2019 - 10:11
+9

Acorgonka

 

Nastava generacna obmena na vysledky si musime pockat kiez by bolo viac sukrlov liskov bondrov bucekov fehiov kristofov a pod...
22.4.2019 - 10:16
0

HkmDetva

 

Kiezby sme aj my mali takych k*k*tov
22.4.2019 - 19:53
+1

rijko

 

Som rad,ze Lantosi sa dostal z bolesti zubov,otrasu mozgu,zavratov a natrhnuteho svalu,pre ktory nemohol dobre dychat.je to mlady chalan,dal sa dokopy rychlo.
22.4.2019 - 11:19
+6

Corgi77

 

Ty si strašný blbec!
22.4.2019 - 11:54
+18

rijko

 

Bolo to nutne?ja som rad,ze sa mlady chalan dostal do repre a moze zabojovat.verim,ze sam je na tom omnoho lepsie ako ho niektory vykreslovali a bude prinosom.ja som proti nemu nikdy nic nemal.to martyrstvo,co sa okolo neho vytvorilo bolo len na skodu veci.nech je len zdravy a podava dobre vykony.
Neutocim na neho.
22.4.2019 - 12:15
+2

miko 75

 

Bolo,s tebou to inak nejde.
22.4.2019 - 13:44
+8

slapshot

 

Ale však má pravdu, asi to nebolo tak vážne keď je v nominácii
22.4.2019 - 12:19
+1

KrebsKandidat

 

gratulujem, si prvy
22.4.2019 - 12:16
+1

KrebsKandidat

 

ospravedlnujem sa, sorry, zle som ta pochopil
22.4.2019 - 12:20
+1

leomessi

 

rijko: zotavil sa...zotavil
len neviem , kto kedy vymyslel , ze on moze hrať tuto sezonu na MS ...
Uz vo finale s BB bolo vidno , ze sa nemohol presadiť , resp mu to robilo problemy proti obrancom BB - a to je furt len naša extraliga ...
MS su predsa uplne iny typ turnaja , kvaltativne ...on jednoducho nemá ani zdaleka na to , aby mohol hrať v repre na MS ...nema potrebnu vykonnisť na to , aby sa konfrontoval so svetovym hokejom
22.4.2019 - 15:45
+8

FanNR

 

Nechapem,preco nezobrali Starostu,kedze si uz odsedel trest a treba niekoho v muzstve,co ma plnu spajzu klobas na rozdavanie a vie zahrat tvrdo pri mantineli.
22.4.2019 - 12:51
+2

Caezar

 

Postreh : Postreh:Totálne preferovanie útočníkov z našej ligy pred tými z Česka (je v tom nejaký zámer?). Nemyslím si,aby hráči ako Tybor,Cingel,Kudrna sú horší ako Puliš,Svitana,Zigo... A K tomu ten Bakoš
22.4.2019 - 13:08
+4

Caezar

 

Navyše ak si odmyslime útočníkov Slovana a z NHL, v útoku je to zatiaľ ligový výber...
22.4.2019 - 13:09
+1

Caezar

 

A zabudol som hlavne Griger...
22.4.2019 - 13:11
+2

Adriano23

 

Postreh: Do teraz sa tu nadava na kazdeho hraca co pride z ciech, ze je slabsi ako extraligisti a na medzinarodnom fore su priemerni ba az ppodpriemerni. Do teraz sa tu nadavalo na Cingela, Kudrnu aki su to tragedi a zrazu su lepsi ako Svitana. Zrazu nezobrali "mladeho" Grigera a karta sa obratila. Pamat mas asi kratku, kedze minuly rok boli ludia spokojni s popradskym triom.

Je to az tragikomicke, ako si ludia protirecia a hladaju vo vsetkom chybu a co pred tym hanili teraz chvalia a opacne ... pritom podmienky a situacia je stale priblizne rovnaka.
22.4.2019 - 13:18
+4

Chamois13c

 

Caezar: Napriklad vlani extraligovy utok svitana bondra buc schoval do vrecka niekolko hracov z ceskej ligy...
22.4.2019 - 16:13
+5

PaliBB

 

Mne títo hráči z českej extraligy nikdy nesedeli, majú zlé nahrávky, hrajú komplikovane a málo bojujú. Viac sa mi pozdáva kanadkský štýl a povedal by som, že v naša liga sa mu viac približuje. Čo by aj vysvetľovalo, prečo si kanadský tréner vyberá hráčov z našej ligy.
22.4.2019 - 16:52
+3

Chamois13c

 

Nehovoriac o tom ze vzdy je lepsie zobrat hracov ktori hviezdia v nasej lige ako trapiacich sa a nevyraznych v ceskej extralige
22.4.2019 - 17:09
+3

Joey772

 

Budúce MS: Budeme radi za každého hráča z Česka ,z NHL,KHL budú chodiť len ospravedlnky
22.4.2019 - 13:34
+4

FeroMotyka

 

Hrivik/Hudy-Hudy/Hrivik-Lantosi
Bakos-Kristof-Liska
Bucek-Sukel -Lunter/Lamper
Paulovic-Griger-Bondra
Viedensky, Skalicky a neviem kto este mozno Reway? Ci ten je uz passe?
Ziadna slava, ale na zostup to snad nebude. U Buceka este uvidime ako to dopadne s jeho kempom. Ale obrana uz asi nebude vyzerat tak dobre ako tento rok.
22.4.2019 - 16:12
+1

Adriano23

 

V buducej sezone bude v NHL/AHL s najvacsou pravdepodobnostou ... Sekera, Marincin, Jaros, Cernak, Fehervary, Panik, Tatar, Jurco, Dano, Cehlarik, Bucek, Studenic, M. Pospisil, Ruzicka.

Dalej otazni su napriklad K. Pospisil s Bondrom ci tobude ECHL/AHL popripade europa. Dalej je celkom slusna sanca ze niekto z hracov ako su Bodak, Ivan ci Liska pojdu do predsezonneho kempu a kludne mozu opdpisat s nejakym timom AHL.

Takze z tychto hracov urcite niekto pride na MS.

22.4.2019 - 16:24
0

Ol!ver

 

Ospravedlnenky sú pravdepodobnejšie, ale bude to závisieť aj od toho, kto bude GM.
22.4.2019 - 17:14
+3

pohodaci

 

No, to je fakt vééélmi čudné - vyradíme Bakoša- /NHL, AHL,KHL / vyradíme Cingela - /česká liga, myslím Sparta Praha / vyradíme Chovana, ktorý bol top hráč Zvolena a určitý čas bol najlepším strelcom TL, a neviditeľných hráčov, ako BUC, BONDRA,SVITANA, ktorým to nešlo ani v našej pokakanej TL, , tak tých tam nechávame, ... Tak to už má akú logiku??? Asi takú., že já na bráchu, brácha na mne,či??
22.4.2019 - 16:47
+3

Chamois13c

 

Svitanovi s Bondrom to neslo v nasej lige? Ty co sledujes moj zlaty? Nasu ligu isto nie chyba ti prehlad ale zapojil sisa
22.4.2019 - 17:11
+4

pohodaci

 

Ano, zapojil som sa,prepáč, ale hodnotím objektívne - Ani Svitana a ani Bondra tam nemajú čo robiť - už to , že boli nominovaní bola chyba... A to, že na ich úkor vyradili oveľa lepších hráčov, to bola ešte večšia chyba.A nikoho tu nehejtujem, lebo poznáš to - Ja nemusím ja to predsa vidím...
22.4.2019 - 18:51
+3

KrebsKandidat

 

Bondra si svoje miesto zastane, verim tomu, utok, v ktorom hral minuly rok na MS bolo pozitivne prekvapenie, aspon pre mna

Ak sa teda na MS dostane, co zalezi na realizacnom time, nie na mne
22.4.2019 - 18:56
+1

Chamois13c

 

pohodaci: objektivne? čiže trvaš na tom že Svitanovi čo spravil 60 b a Bondrovi ktory dal cez 20 g nešlo v našej lige? to je objektivne tvrdenie ??? neblazni človeče...a nemali byt nominovani ? ty si sledoval minuloročne MS? podla mnohych ani vlani nemali byt nominovani a nakoniec to bola naša druha najlepsia formacia to povedal aj sam Šatan...to že tato priprava im až tak nevychadza ako vlani to beriem a nebudem extra prekvapeni ak sa na ms nedostanu ale zas že nemali byt ani nominovani hrači ktorí mali v našej lige vybornu sezonu je dost mimo nazor
22.4.2019 - 19:17
+5

Render 77 Nr

 

Myslím ze nie si objektivny lebo momentálne ako 4 útok Líška - Buc - Bondra hrajú parádne tento útok sa už menit nebude dúfam ostatné si tipnut netrufnem.
22.4.2019 - 20:06
+2

trevi

 

No.. "VELKE" mena su zname...

Ide o to aby sme urobili specialne formacie a nacvicili to lebo hraci na to su!

Panika zapracovat ako strelca alebo pred branku?
Kto na modrej namiesto ceresnaka? Sekera .. hrat to na 4 utocnikov?

Celkom by ma zaujimala spolupraca Nagy Tatar Sekera Panik(cloni) Hudacek/Bucek ako pravaci.

Hlavne presilovky dnes kazdy uz hra jednoducho clonenie + strela na tec z prvej od modrej tak snad na nechceme utapat v kombinaciach.

Nazory?

Oslabovky by sme mohli mat nadpriemerne (dufam)
22.4.2019 - 18:52
+1

KrebsKandidat

 

Idealne oslabovky nehrat
22.4.2019 - 18:57
+3

trevi

 

"prauda"
22.4.2019 - 19:02
+1

Radci

 

ideál???: ak by to bolo možné bral by som vymenit mená ako
Buc, Kytnár, Puliš, Svitana, Zigo - za - Hudáčka, Cehlárika/Marcinka, Jurča, Daňa, Krištofa
a
Čajkovského, Kocha, Rosandiča za Cháru, Gernáta/Draveckého a samozrejme Černáka
22.4.2019 - 19:22
+2

Radci

 

Dravecký v zlom riadku
22.4.2019 - 19:30
+1

Urpiner16

 

Dravec hrá i beka niekedy tak to máš dobre.
22.4.2019 - 19:40
+2

Westbeast0

 

V dobrom, hra v obrane mu celkom ide, minule ho chvalili aj v studiu CT...
22.4.2019 - 19:42
+3

TomsKE

 

Btw: Na smecku je celk9m pekne vysvetlene preco isiel prec Bakos
22.4.2019 - 20:57
0

Cotillion

 

Nemam SME zaplatene, ale ono to nie je az tak zlozite. Hrac ako Bakos sa nehodi do tretieho ci stvrteho utoku, na oslabovky nechodi, tympadom musi byt v prvych dvoch. Je pravak, hrava lave kridlo, to znamena ze su tam dve miesta. Jedno z nich zaberie logicky Tomas Tatar. To znamena, ze pre Bakosa ostava jedine miesto - na lavom kridle druheho utoku. A ocividne su treneri presvedceni, ze na to miesto ho nahradi/poziciu vylepsi jeden z trojice Bucek, Lantosi ci Nagy.

Ci pisali nieco ine?
23.4.2019 - 0:36
0

slapshot

 

Daj to tu
23.4.2019 - 10:37
0

Imfeld

 

Ľudia vy ste teda tréneri.tak tito chlapci bojuju spolu hraju zohrávajú sa , idu od zapasy lepsie a lepsie a pride nejaky Dano a spási nas.Berte to ze to je turnaj. A Musí byť aj team ako partia nejaká.myslis ze tam budú všetci ťahať za jeden povraz?
22.4.2019 - 21:09
+2

Mawerik

 

Zvolenčania musia ísť preč aby uvoľnili miesto Bystričanom tak to má byt!!!
22.4.2019 - 23:07
0

Urpiner16

 

Bystričania tam budú len dovtedy kým neskončí play off cz ligy.
23.4.2019 - 9:44
+1

Dzunkes

 

Cisty zakomplexovany pazravec
23.4.2019 - 14:49
+2

PaliBB

 

.
23.4.2019 - 16:57
0

shifter

 

Hmmm...: Ako tak pozeram na tu tabulku v clanku... ziadny z tych brankarov nedal v repre ani gol, tak co tam robia??!!
23.4.2019 - 11:09
+2

tommy909

 

ja zase pozerám, že Daňo nemá ani jedno čisté konto v NHL, takže už rozumiem tej kritike tu na HP, že "Daňo nie je posila"
23.4.2019 - 12:34
+2

nerorome

 

Verím, že zápasy s Čechmi budú mať aj napriek prípravnému charakteru už poriadny náboj a budú pre realizačný tím našej repre dobrým lakmusovým papierikom pripravenosti jednotlivých hráčov získať miestenku v konečnej nominácii (čo napr. zápasy s Rakúskom pri všetkej úcte k súperovi ešte neboli).
23.4.2019 - 14:04
+1

Dzunkes

 

Myslim ze spravne rozhodnutie...okrem Bakosa..a Sersen tam uz davno nemal co robit
23.4.2019 - 14:47
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.8.2019 18:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.8.2019 18:18
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.8.2019 18:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.8.2019 18:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.8.2019 18:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.8.2019 18:18

Bleskovky

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
včera o 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Hill podpísal nový jednoročný kontrakt s Arizonou

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes sa dohodlo na jednoročnom dvojcestnom kontrakte s Adinom Hillom. Dvadsaťtriročný brankár v uplynulej sezóne pôsobil prevažne na farme Arizony v tíme nižšej AHL Tucson Roadrunners.
4.8.2019 10:02 - TASR

NY Rangers vykúpili Shattenkirka zo zmluvy

Vedenie klubu NHL New York Rangers vykúpilo amerického obrancu Kevina Shattenkirka zo zmluvy. Tridsaťročný hokejista, ktorý počas pôsobenia u "jazdcov" ďaleko zaostal za očakávaniami, mal ešte dva roky platný kontrakt. Ten mu garantoval priemerný ročný plat 6,65 milióna dolárov.
2.8.2019 10:13 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola