Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nové Zámky znova na pretrase: Hrozí im odobratie licencie?

zdroj: TASR
10.10.2019 13:28 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Môže nejasná situácia v Nových Zámkov viesť až o odobratiu licencie?


Hokejový klub Nových Zámkov je takpovediac v kurze. Po predčasnom konci trénera Milana Jančušku, ktorý odišiel pre výrazné názorové rozdiely s vedením klubu, sa znova o slovo prihlásil aj český agent Tomáš Krejči. Práve on zastupuje rad nespokojných hráčov, ktorí sa budú s klubom súdiť o časť svojich výplat z minulej sezóny. V tejto súvislosti poslal do viacerých médií vrátane Hokejportal.net nielen upozornenie o začatí konkurzného voči klubu, ale aj vlastný článok, ktorý publikovali niektoré iné média podpísané svojím menom.

Informácia o začiatku konkurzného konania je prístupná na tomto linku.

Samozrejme, začatie konkurzného konania je už vážny problém, ktorým sa musí a bude zaoberať vedenie súťaže. Stanovy totiž hovoria, že VV SZĽH má po posúdení Ligovej  rady právo odobrať licenciu klubu, voči ktorému je vedené konkurzné konanie. K novým skutočnostiam sa vyjadril aj generálny sekretár SZĽH Miroslav Valíček:

„Táto situácia nám pokračuje od leta. Tento spor bol prezentovaný aj na pôde VV. Vieme o všetkom, mali sme znova niekoľko telefonátov smerom ku klubu, aby sme vedeli, ako oni vidia svoju situáciu. Hovoril som o tejto téme aj s Richardom Lintnerom a prezidentom zväzu. Počítam, že v najbližších hodinách zasadne Ligová rada a bude skúmať tento problém detailnejšie. Treba vedieť, že dnes je síce začaté konkurzné konanie, no nie je vyhlásený konkurz. Uvidíme, ako na to zareaguje súd. O týždeň na zasadnutí VV to predložím ako jeden z bodov, ktorý musíme vyriešiť. V smernici sa hovorí celkom jednoznačne o práve odňať licenciu, aj keď ako prvá to musí riešiť Ligová rada. Pokiaľ tá situácia bude vážna a Zámkom sa súdne predĺži konkurzné konanie, tak už nie je cesty späť a výkonný výbor by mal licenciu odobrať. Ale dúfam, že do tohto štádia to nepríde. Aj podľa informácií z leta vieme, že Zámky mali všetky pohľadávky zaplatené, takisto mali finančný objem na účte. Tam išlo len o sporovú vec. Ak by Zámkom bolo súdom nariadené vyplatiť hráčov, nemali by s tým mať problém. My sme to v lete vyhodnotili ako sporovú vec o časti záväzku.“

O vyjadrenie sme požiadali aj klub Nové Zámky, kde nás odkázali na poobedňajšie oficiálne stanovisko klubu. To nakoniec prišlo krátko pred 13:30. Prinášame vám ho v plnom znení:

Vzhľadom na medializáciu začatia konkurzného konania voči našej spoločnosti dávame na vedomie, že uvedená skutočnosť nijakým spôsobom nemá vplyv na existenciu a fungovanie HC Nové Zámky s.r.o. t.j. zároveň hokejového klubu. Vyhlásením konkurzného konania nie je ohrozená naša športová ani ekonomická činnosť. Náš klub pracuje v štandardnom režime a máme za to, že podľa platnej legislatívy, právneho poriadku SR a na základe komunikácie s renomovanými konkurznými právnikmi nie je predpoklad, že by mohol byť na nás reálne vyhlásený konkurz.

Posudzované ekonomické ukazovatele na základe, ktorých by sa eventuálny konkurz mohol vyhlásiť sú dlhodobo pozitívne a hospodárenie HC Nové Zámky s.r.o. je v primeranej ekonomickej kondícii.

Rešpektovanie právneho poriadku SR znamená aj fakt ovládať právnickú terminológiu a rozlíšiť dva zásadné a odlišné pojmy a to začatie konkurzného konania a vyhlásenie konkurzu. Začatie konkurzného konania nasvedčuje len tomu, že návrh na vyhlásenie konkurzu spĺňa formálne náležitosti, pričom v tomto štádiu sa ani len neskúma, či je daný dôvod na vyhlásenie konkurzu, tieto skutočnosti sú predmetom posudzovania v ďalších štádiách konania. Uvedené je potrebné brať na vedomie a selektovať skutočnosť, že na našu spoločnosť konkurz vyhlásený nie je. Rovnako je potrebné si uvedomiť, že ak súd konkurzné konanie začaté na základe návrhu veriteľa na vyhlásenie konkurzu zastaví z dôvodu osvedčenia našej platobnej schopnosti , veriteľ môže byť za splnenia zákonných podmienok zaviazaný na náhradu škody, ktorá nám v súvislosti s účinkami začatia konkurzného konania vznikne.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Badboy87

 

Popradu pred 4rokmi odpočítali 6 bodov tiež že Turan dal cestne prehlásenie a prišlo
sa na to že sme napokraji zaniku
10.10.2019 - 13:54
+1

FanusikZamkov

 

Badboy87 čestné prehlásenie Turana a oficiaľné ponuknutie a preukázanie platobnej schopnosti je obrovský rozdiel.
10.10.2019 - 14:05
+3

Badboy87

 

Sucharda dal tiež cestne prehlásenie že klub má všetko vyrovnané ....ja som dal takú predtuchu že aký maximálny trest vám hrozí szlh že vám zoberú body
10.10.2019 - 14:11
0

FanusikZamkov

 

Prečo tvrdíš čo nie je pravda .Klub predložil dokumenty 1.augusta keď riešili tento spor výpis účtov že sme platobne schopný čo je potvrdené aj v tomto dnešnom článku.
10.10.2019 - 14:18
+1

Badboy87

 

HOKEJ.sk
Vyhľadávanie☰

Nové Zámky sa ocitli na príkaz súdu v konkurznom konaní
zdroj: TASR - Milan Kapusta
Nové Zámky sa ocitli na príkaz súdu v konkurznom konaní
Jäzva
9. október, 21:27
Komentáre 1


Vyhlásením v Obchodnom vestníku č. 194/2019 zo dňa 8.10.2019 bolo započaté konkurzné konanie voči spoločnosti HC Nové Zámky s.r.o. V praxi ide o následok záležitosti, ktorú už predtým posudzoval Výkonný výbor SZĽH a týkal sa záväzkov voči viacerým hráčom.

„Pokiaľ tento zväz rešpektuje právny poriadok Slovenskej republiky a svoje stanovy, mala by byť v čo najkratšom čase opätovne prerokovaná vo VV SZĽH licencia pre tento klub,“ uvádza hráčsky agent Tomáš Krejčí.

„Čo sa týka Nových Zámkov, predvolali sme si pána Krejčího, ktorý medializoval určité správy. Mal deväť hráčov, z toho šesť bolo vyplatených, zvyšní traja sú v sporovej časti. Nejedná sa u nich o celú výšku platu, ale iba o časť výšky. Deklarovali sme, že nie sme orgán na to, aby sme posudzovali právnu argumentáciu sporovej časti pohľadávok. Súhrnne bolo hráčom Nových Zámkov na mzdách vyplatených vyše 600.000 eur, z toho iba maličké percento je sporové. Z hľadiska licenčnej smernice to nebráni tomu, aby prišlo k odobraniu licencie Novým Zámkom," uviedol 1. augusta 2019 generálny sekretár SZĽH Miroslav Valíček.

Výkonný výbor SZĽH teda v lete nezasiahol a akceptoval čestné vyhlásenie majiteľa klubu pána Suchardu, podľa ktorého mal klub všetky záväzky vyplatené.
10.10.2019 - 14:23
0

FanusikZamkov

 

Práve toto je zavádzanie. Tuto teraz uvádzaš to ako to Krejči tvrdí. Ale predložené boli výpisy účtu sám Valíček to potvrdzuje v dnešnom vyjadrení. Poslednú vetu p.Krejči poriadne pohnojil pretože napísal nepravdu. Sám si to over tým že si to prečítaš ešte raz a zistíš že tú spornú časť klub nezaplatil hráčom lebo má rozhodnúť o tom súd či sú oprávnené pohľadávky hráčov voči klubu. Krejčí tvrdí v poslednej vete že klub to čestným vyhlásením deklaroval že všetky záväzky mal klub vyplatené. Áno mal klub vyplatené ale tie ktoré boli oprávnené podla klubu a tie ktoré sú sporné aj podla VV SZĽH neboli vyplatené . Má o nich rozhodnúť súd pričom klub deklaroval že ak súd rozhodne že pohľadávky hráčov sú oprávnené tak ich vyplatí. Takže treba pravdivo informovať a nie tak ako to robí Krajčí.
10.10.2019 - 14:53
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Vypis uctov?
10.10.2019 - 14:37
0

spartacus

 

Badboy87: A už rozhodol sud v neprospech Suchardu ? Pockaj si na verdikt potom tu pis toto co pises
10.10.2019 - 15:14
+2

Big brother

 

Počkat, ale toto je trochu iný prípad.
10.10.2019 - 14:06
+2

FanusikZamkov

 

Big brother v tomto máš pravdu že toto je iný prípad. Platobná neschopnosť a Platobná schopnosť je veľký rozdiel.
10.10.2019 - 14:10
+1

weefoe

 

mýliš si pojmy a dojmy
11.10.2019 - 8:25
0

GrandePietro

 

Nafúknutá k******a. Novinári sa chytajú toho lebo ľudia sú sprostí a nevedia rozlíšiť čo je to podanie návrhu na konkurz a konkurz samotný. Titulok predá noviny, spravia si zisk a cieľ je splnený.Bombastická sprava je na svete , može sa začať miešať ho**o!
10.10.2019 - 13:54
+17

Sesto6

 

A hraci budu nakoniec este platit.
10.10.2019 - 13:57
+2

GrandePietro

 

Tomu ver , až im bude s toho zle a nie len hráči
10.10.2019 - 13:59
+1

FanusikZamkov

 

Sesto o tom rozhodne súd a nie my fanúškovia. Jedno je isté že pán manager Krejčí predpokladám ak súd rozhodne že pohľadávky sú neoprávnené tak bude platiť za poškodenie dobrého mena.
10.10.2019 - 14:02
+1

NZ Hockey

 

Treba najprv odlíšiť začatie konkurzného konania od vyhlásenie konkurzu, to sa mnohým pletie a preto vznikajú takéto senzácie.
Tí čo sa už predcasne radovali z konca Zámkov zostanú teda sklamaní

Krejci sa dlhodobo snaží poškodzovať NZ hoc aj týmito neopravnenymi dôvodmi na vyplatenie.

Ako vrchol spomeniem napr ako žiadajú pre Nejezchleba úhradu nájomného za byt, ktory si začal svojvoľne fakturovať bez upovedomenia klubu o tom, že to "vymenil" za dohodnuté bývanie v hoteli, ktoré hradil klub.

A takýchto chuťoviek tam bolo len viac.
10.10.2019 - 14:04
+5

Hadimistr

 

Nepýta len za byt: Aj niekoľko tisíc eur

Myslím že asi dokonca asi až 12 tisíc €

Nejec chlieb.
10.10.2019 - 15:58
0

N-R-N-R

 

Príde mi to ako ospravedlnovanie záväzkov Slovana pri vstupe do ligy a prípadná neschopnosť ich plniť v budúcnosti.

Dúfam že tu všetko dopadne dobre a zámky budú v lige naďalej, mám ich rád, a pre ligu sú určite prínosom , napríklad taký Lantosi išiel zo zámkov k nám (na to sa často zabúda)
10.10.2019 - 14:39
+21

Nerkio

 

Aj Matej Paulovic ...
10.10.2019 - 15:03
+7

prorok

 

Ďakujeme N-R-N-R!
10.10.2019 - 15:06
0

spartacus

 

N-R-N-R: Lantoši-Pavlovič a teraz aj Šimun
10.10.2019 - 15:18
+1

N-R-N-R

 

vlastne, ano, pardon, v tej rychlosti ma napadol len Lantosi
10.10.2019 - 18:26
+2

HkmDetva

 

Ano pri jeho rychlosti
11.10.2019 - 0:03
+1

knedlk

 

N.R.N.R: "Príde mi to ako ospravedlňovanie záväzkov Slovana pri vstupe do ligy..." PRESNE! SZĽH neplatí právnikov za obhajovanie a dodržiavanie smerníc (a dokonca aj zákonov), ale na to, aby za každých okolností našli spôsob, ako zdôvodniť ich obchádzanie a nedodržanie! Viď prijatie Slovana do našej najvyššej súťaže. Takže ani NZ nič nehrozí. Skrátka, pokojne budú v tejto SLOVANLIGE pokračovať. Čo tam po smerniciach!
11.10.2019 - 20:07
0

spartacus

 

Licencia : Podali návrh.. Ale klub není platobné neschopný čiže to súd zamietne
Takze licencia ostava
10.10.2019 - 15:13
+1

lubfito

 

Osobne si myslím že to Sucharda uhradí a bude po probléme. Bublina spľasne a hotovo, hrá sa ďalej.
10.10.2019 - 15:22
+3

FanusikZamkov

 

Ak súd rozhodne že pohľadávky hráčov sú oprávnené samozrejme že áno. Ale ak nie sú oprávnené tak sa majú načo tešiť hráči aj manager. Za poškodenie dobrého mena klubu a osoby Suchardu to nebudú mať ľahké. Uvidíme.
10.10.2019 - 15:28
+3

spartacus

 

Vyhlásenie Ing. Mareka Mráza, konateľa HC Nové Zámky s.r.o. ku konkurznému konaniu začatému Uznesením Okresného súdu Bratislava I. zo dňa 8.10.2019.

Vzhľadom na medializáciu začatia konkurzného konania voči našej spoločnosti dávame na vedomie, že uvedená skutočnosť nijakým spôsobom nemá vplyv na existenciu a fungovanie HC Nové Zámky s.r.o. t.j. zároveň hokejového klubu. Vyhlásením konkurzného konania nie je ohrozená naša športová ani ekonomická činnosť. Náš klub pracuje v štandardnom režime a máme za to, že podľa platnej legislatívy, právneho poriadku SR a na základe komunikácie s renomovanými konkurznými právnikmi nie je predpoklad, že by mohol byť na nás reálne vyhlásený konkurz.

Posudzované ekonomické ukazovatele na základe, ktorých by sa eventuálny konkurz mohol vyhlásiť sú dlhodobo pozitívne a hospodárenie HC Nové Zámky s.r.o. je v primeranej ekonomickej kondícii.

Rešpektovanie právneho poriadku SR znamená aj fakt ovládať právnickú terminológiu a rozlíšiť dva zásadné a odlišné pojmy a to začatie konkurzného konania a vyhlásenie konkurzu. Začatie konkurzného konania nasvedčuje len tomu, že návrh na vyhlásenie konkurzu spĺňa formálne náležitosti, pričom v tomto štádiu sa ani len neskúma, či je daný dôvod na vyhlásenie konkurzu, tieto skutočnosti sú predmetom posudzovania v ďalších štádiách konania. Uvedené je potrebné brať na vedomie a selektovať skutočnosť, že na našu spoločnosť konkurz vyhlásený nie je. Rovnako je potrebné si uvedomiť, že ak súd konkurzné konanie začaté na základe návrhu veriteľa na vyhlásenie konkurzu zastaví z dôvodu osvedčenia našej platobnej schopnosti , veriteľ môže byť za splnenia zákonných podmienok zaviazaný na náhradu škody, ktorá nám v súvislosti s účinkami začatia konkurzného konania vznikne.
10.10.2019 - 15:30
+2

strojar

 

Fakty:

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=229198&SID=2&P=0
https://www.finstat.sk/Hladaj?query=HC+Nov%C3%A9+Z%C3%A1mky+s.r.o.&szco=False

+ si treba prečítať posledný odstavec vyjadrenia konateľa HC Nové Zámky s.r.o.
Mne z toho vyplýva, že s najväčšou pravdepodobnosťou konkurz na klub vyhlásený nebude.

10.10.2019 - 15:52
+3

Hadimistr

 

Nech ide jesť chlieb a ho aj porazí z neho : Ten Nejezchlieb

Prosiek pred rokom ako hráč čo ho draftovali NY. RANGERS !!!!

Ho.no hral celú minulú sezónu

Aj teraz ledva hra prvú Česku ligu...

A koľko ,,akože" pýta on Nových zámkov????
12 tisíc eur?????

10.10.2019 - 15:56
0

GrandePietro

 

Už je to 12 000 ? hahahaha, čo chlapec ráta aj úroky s omeškania?
10.10.2019 - 16:03
0

Hadimistr

 

Ale nebolo by úplne zle : Kebyže budúca sezóna

Bez Nových zámkov

No a + Bratislava Capitals + MHC Martin. + Všetko čo je aj túto...takže 14 teamov.
10.10.2019 - 16:02
+1

kali mero

 

Hadimistr a ešte bez teba.A bude to fajn
10.10.2019 - 16:05
+11

Hadimistr

 

Čím som ti tak ublizil: Alebo ti ubližujem

,,Kamarát" že ma tu nechceš ?
10.10.2019 - 16:16
0

topska

 

Odporucam precitat rozhovor na sme s Ruckayom. Ako zazil som uz vselico, v Poprade bol bordel jak v tanku ale dostat v juni pokutu za zlu fyzicku pripravenost z januara tak to je iny level
10.10.2019 - 17:18
+2

Hadimistr

 

Od januára po máj o Tom nič ani len netusil: A v júni zrazu pokuta že v januári bol zle fyzicky pripravený?

Nadváha po vianociach abo čo?

A koľko pokuta????
10.10.2019 - 17:33
0

Tehelnepole

 

ved to okopci sem
10.10.2019 - 17:36
0

topska

 

Prečo ste sa rozhodli dať na súd svojho bývalého zamestnávateľa?

Je to jednoduché. Vieme, že nám HC Nové Zámky dlhuje peniaze. Vedenie klubu tvrdilo, že nám dali viac, ako mali. Neprávom z nás urobili pred celým národom debilov. Teraz sa začína ukazovať pravda. Nechceme nič viac, len svoje peniaze.

Koľko peňazí vám klub dlhuje?

Nevyplatili mi dve a pol výplaty.

Nesnažili ste sa dohodnúť so zástupcami klubu inou cestou?

Budem hovoriť len za seba.

Bol som dvakrát za vedením klubu a chcel som sa s nimi dohodnúť. Nikto však nechcel so mnou vôbec hovoriť. Cítil som, že nie je iné východisko, ako podať návrh na konkurzné konanie.

Okrem vás navrhli konkurzné konanie aj Miroslav Zaťko, Richard Nejezchleb, Filip Dundáček a Janis Andersons. Postupovali ste spoločne?

Keď sme zistili, že klub dlhuje peniaze viacerým hráčom, dali sme sa dohromady. Pomohol nám Oliver Pravda, prezident Slovenskej asociácia hráčov ľadového hokeja. Keby tu nebola táto asociácia, tak sme hotoví a nedomôžeme sa žiadneho práva.

Je pravda, že ste dostali od klubu aj pokuty?

Áno. Bolo to dva a pol mesiaca po skončení zmluvy. Za január sme dostali pokuty v júli. Vraj sme neboli fyzicky a psychicky spôsobilí na najvyššiu súťaž. Také niečo som ešte nezažil. Je to katastrofa.

Ako je to možné?

Neviem, ako si to môže niekto dovoliť. Vôbec tomu nerozumiem. Raz sa nám vyhrážali, že keď nenastúpime za rezervu, nedostaneme výplatu. Vedel by som rozprávať, ako to v klube funguje. Nechcem však zbytočne pridávať ďalšie vášne.

Kto v klube stojí za týmito krokmi?

Nevidím do toho, ale najskôr to bude manažér.

Viete si predstaviť, že by ste sa po týchto skúsenostiach vrátili do Nových Zámkov?

Nerobí mi problém hrať za Nové Zámky. Cítil som sa tam dobre, aj sa mi darilo. Mal som v klube kamarátov. Nemám žiadne predsudky, len chcem svoje peniaze.

O tom, že vám Nové Zámky dlhujú peniaze, ste hovorili už v lete, keď sa klubom udeľovali ligové licencie. Slovenský zväz ľadového hokeja však Novým Zámkom licenciu udelil. Čo si o tom myslíte?

To je kapitola sama osebe. Hokejový zväz si robí z hráčov dobrý deň. Čakali sme, kedy súd začne konať. Som zvedavý, čo teraz zväz urobí a aké bude mať stanovisko. Veľmi nás to zaujíma.

Boli podobné ťažkosti s vyplatením miezd aj v iných kluboch na Slovensku?

Takéto niečo som nezažil nikde inde. Je to unikát. Niektorí ľudia si neuvedomujú, že musíme živiť svoju rodinu.

Niektorí profesionálni hokejisti na Slovensku si chodia počas leta privyrábať na brigády. Patríte medzi nich?

V mladosti som chodil na brigády. Neskôr som od toho upustil. Viem, že mladí chlapci v lete pracujú. Neviem, či je to do smiechu, alebo do plaču.

Túto sezónu ste začali v prvoligových Topoľčanoch. Nedávno ste sa presunuli do tretej nemeckej ligy, kde hráte za Essen. Aké tam máte podmienky?

Zatiaľ som sa s klubom dohodol na štyri zápasy. Niektoré slovenské kluby by sa sem mohli prísť učiť. Materiálne zabezpečenie i zázemie sú na vysokej úrovni. Keď sa takéto veci ako v Nových Zámkoch budú opakovať a zväz s tým nič neurobí, hráči budú radšej chodiť do druhých či tretích líg v zahraničí.
10.10.2019 - 17:40
+5

Hadimistr

 

Koľko môže v cistom mesačne spolu : Zarábať cudzinec v tretej najvyššej nemeckej lige??


Inak zaujímavé info no...a to určite zdaleka nevytiahol kopu ďalších info..z ktorých by sa rozum pozastavoval...
10.10.2019 - 17:51
0

Big brother

 

Inak čo sa tyka toho ako to funguje v tretej nemeckej a ako na Slovensku...ano, moj kamarat hrat v tretej nemeckej, pochvaloval si to, mal aj služobné auto a pod. Ale nadavat nq kluby asi nie je spravne, nech sa hrači obratia na štát. Ten može hybat nitkami, onu možu zlepšit podmienkt v športe, nastavit zakony tak, aby firmy boli motivované (pripadne niektoré nútené) davat peniaze di kluboch. Samotne ludia v kluboch su podla mna hlavne vášniví milovníci hokeja a častokrát davaju nemale finančné prostriedky zo svojich vačkov. Majú to tažké a skor si podaktorí zaslužia obdiv za to, že to držia v takom stave akom to je.
10.10.2019 - 18:24
+1

spartacus

 

Hlavne ze by nemal problem hrat v zamkoch cele leto cakal na ponuku zo zamkov .ked neprisla prisla pomsta.
10.10.2019 - 18:29
+3

spartacus

 

Ručkay: A to je aky level od Ručkay a ked v kabine rozbije 20 hokejok v hodnote par tisic € stym sa nechvali vsak. A nedostal nič k nahrade .takže nech Ručkay radsej bude ticho!
10.10.2019 - 18:25
+2

topska

 

Ja ho nikde neobhajujem, mna len zaujali konkretne veci. Vobec hracom nezazlievam ked sa v podobnych pripadoch ozvu, inaks a nikde nepohneme. Su samozrejme veci ktore maju ostat mimo verejnosti, ved aj niektore ostali aj zo strany hracov a zjavne aj od vas. Opakujem, jeho ako osobu nemozem nejako zastavat lebo ho nepoznam a neviem ako sa spraval, aku mal vykonnost a ci si plnil vsetko tak ako mal. Ja som ale napriklad o podobnom rieseni pokuty ako v tomto pripade nepocul.
10.10.2019 - 18:42
+2

FanusikZamkov

 

Topska vidím že vi chcete rozhodnúť namiesto súdu. Poprosím vás nechajte to na súd . Ak súd rozhodne že Ručkaymu chodí tá finančná pohľadávka podla zmluvy tak mu ju klub určite vyplatí tak ako ostatným hráčom. Viem pochopiť že p.Ručkay tvrdí veci ako to vidí on ale aj klub má svoj názor na ktorý má právo a preto nech rozhodne súd.
10.10.2019 - 18:00
+1

topska

 

A to s tou pokutou je podla vas normalne? Alebo povedat hracovi ze ked nenastupi za b strhnu mu vacsinu z mesacneho platu, ze sa nieco najde? Aj ked to ma niekto dokonca v zmluve ze tam nemusi hrat? Ja o nicom nikde nerozhodujem, zaujalo ma to. Klame ohladom tych pokut? Ved to vie dokazat.
10.10.2019 - 18:04
+3

BITCH PLEASE

 

bohuzial. v zamkoch normalne.
otazne je, kolko bude trvat to konkurzne konanie. myslim (dufam, ze sa mylim), ze to je velky problem.
10.10.2019 - 18:10
+1

strojar

 

Čo vie dokázať?
Odkiaľ máš také informácie?
Videl si zmluvu?
Videl si nejaké rozhodnutie o pokute?
Ty si stál za dverami, keď mu to hovorili?
10.10.2019 - 19:11
+1

topska

 

Riesil som to s inymi hracmi priamo nie s nim. A neverim tomu ze klamu. Ak raz dostanes na ucet inu sumu ako ine mesiace resp. niekde si poslal peniaze ako pokutu tak to je napriklad dokaz v podobnych pripadoch. A pokutu v hokeji nedostanes len tak, dostanes ju normalne oficialnym sposobom oznamenu ci uz papierovo alebo elektronicky. Nefunguje to tak ze ti to len povedia. Mas tam presne uvedeny dovod.
10.10.2019 - 19:23
+1

strojar

 

To, čomu veríš alebo neveríš, je absolútne nepodstatné.
A ak chceš, aby som ti rozumel, tak prelož svoj príspevok do slovenčiny.
10.10.2019 - 19:32
+1

topska

 

Samozrejme ze je to nepodstatne. Mam vsak narok na vlastny nazor.
10.10.2019 - 19:36
+2

Patomato

 

mal by si za a,navštíviť odborníka
za b,skusiť pochopiť a vžiť sa do oboch strán

Ako može niekto dostať pokutu 6mesiacov po splatnosti faktury?Ak je hrač nesposobilý hrať z akýchkolvek dôvodov,prečo ho vôbec nominovali na zapas?Presne s takými vydrbancami som sa párkrat už stretol v realnom živote a preto radšej zarobím 1000€ ako imaginarnych 2-3000 mam klud a čistu hlavu
10.10.2019 - 19:49
+5

BITCH PLEASE

 

zaujimave ako ty vies vsetko naisto
10.10.2019 - 18:08
+1

Big brother

 

Ale to s tou pokutou za fyzicky a psychicku nesposobilost, to je vyslovene PODVOD, bez ohladu na to ako rozhodne súd.
10.10.2019 - 18:18
+1

FanusikZamkov

 

Big brother som presvedčený že klub si dalo všetko prešetriť právnikmi.Z mojej strany pohľadu nie všetko je tak ako to je tvrdené. Nechajme to na rozhodnutie súdu. Pre mňa len jedna vec nesedí prečo presne cez konkurzné konanie chcú docieliť hráči svoju pravdu. Veď sa to dá na občiansko právnom spore tiež dosiahnúť. Čo sa asi aj stane lebo konkurzné konanie podla mňa bude zastavené nakoľko klub je platobne schopné. Posunie sa to na občiansko právny spor a tam sa to vyrieši. Ale samozrejme toto je môj názor. No a veci ktoré spomína Heňo Ručkay nech posúdi súd preto že mne sa určité veci nezdajú. Nato je súd aby preveril vyjadrenia jednej strany aj vyjadrenia druhej strany pozrel si dôkazový material a potom rozhodol. Takže nechajme to na súd. A ešte jedna vec keby to bolo tak jednoznačné ako tvrdí Heňo VV SZLH by určite bol rozhodol že klub musí zaplatiť hráčom. Určite si pozrel určité veci a na základe toho rozhodol že je to sporné čo hráči žiadajú preto sa vyjadril že nech rozhodne súd. No a nakoniec mne sa zdá že už tu neide ani o tých 30 000 eur ale o licenciu. A v tomto vidím problém že tu sa nejedná o merito veci.
10.10.2019 - 18:52
+1

topska

 

Sud predsa nebude rozhodovat o pokutach. To nie su podlznosti. To jednoducho klub spravil a hrac s tym nic uz nezmoze
10.10.2019 - 18:57
0

Big brother

 

Aj sud može rozhodnut o tom, či tá pokuta bola v poriadku (ak aj to bude predmetom konania).
10.10.2019 - 19:07
+2

FanusikZamkov

 

Big brother súhlasím.
10.10.2019 - 19:17
0

topska

 

Samozrejme ak to na ten sud daju
10.10.2019 - 19:24
+1

FanusikZamkov

 

Súd bude rozhodovať o právoplatnosti pohladáviek hráčov voči klubu či sú opodstatnené. NZ klub nepovedal že nezaplatí pohladávky . Klub povedal že chce vedieť či sú opodstatnené alebo nie. Ak áno tak deklarovali že bez problémov zaplatia. Mne sa teraz zdá že bez rozhodnutia súdu robia nátlak hráči na VVSZĽH aby NZ klubu zobrali licenciu. Treba vyčkať rozhodnutie súdu lebo môže dopadnúť aj tak že pohladávky nie sú opodstatnené . A myslím si že hráči sa toho boja.
10.10.2019 - 19:14
+1

topska

 

Ak to je nejaky bocny tlak a nejaka spinavost voci klubu tak to samozrejme odsudzujem. Ver mi alebo nie ja chcem aby bolo rozhodnute voci vas prospech, netuzim po tom aby ste skoncili a vobec netuzim zistit ze robite nieco zle. Ved komu to pomoze? Mne ani nasmu klubu urcite nie. Len sa mi proste zda cudne to o tej pokute kedy ju dostali, za ake obdobie a za co. Ja si nedovolim tvrdit ci su tie pohladavky pravoplatne.
10.10.2019 - 19:27
0

FanusikZamkov

 

Topska práve preto my tu určite nerozhodneme. Nech súd rozhodne aj o tej pokute nevidím v tom problém ale nerobme my tu unáhlené úsudky. Hráči sa nemusia báť že nedostanú svoje pohladávky ak súd rozhodne právoplatne že sú oprávnené veď klub to deklaroval aj tým že je platobne schopný. Horšie by to bolo keby klub nemal nato financie a hráči by sa nevedeli dostať k peniazom. Boli také prípady v mynulosti ale nebudem ich menovať.
10.10.2019 - 19:40
0

topska

 

Samozrejme chapem a viem ze to vyplatit chcete v tom pripade. Ja o tom len diskutujem lebo ma to zaujalo. Tato konkretna vec.
10.10.2019 - 19:46
0

strojar

 

Ty, čo všetko vieš a všetko poznáš, to čo je vôkol nás, povedz ako vyzerá čas.
10.10.2019 - 19:16
+1

topska

 

Ukludni sa, normalne tu diskutujeme tak to tu nezas...j. Neviem odkedy je vedomost a informovanost deficitom. Mozno v tvojom svete.
10.10.2019 - 19:29
+7

Big brother

 

Čo sa tyka SZLH, tak oni dali od toho ruky preč, to by som vobec neriešil. Každa strana mala svoj nazor na vec a vyriesili to možno trochu alibisticky ale asi spravne...aj ked nejake stanovisko mohli zaujat, ved tiež maju určite vo svojich radoch pravnika.

No a ako pišeš, nech rozhodne sud...
10.10.2019 - 19:05
0

tuke26

 

ako to tu čitam tak sem prispievaju len funkcionari NZ a ziadny fandovia lebo také info co sa tu pisu zo strany NZ nemá nik len funkcionári a zamestnanci klubu ak sud uzná pohladávky hráčov musia NZ vlige skončit lebo nesplnili podmienky na udelenie licencie do stanoveneho terminu konečne tu už musí nastať poriadok.
10.10.2019 - 20:52
+2

mitoO

 

Podla akej smernice, pripadne poriadku by mali skoncit, ak sud uzna pohladavky hracom?
11.10.2019 - 10:49
0

jaro.k

 

Som zvedavý akú odmenu dostane pán Krajčí, keď si splní úlohu (odobratie licencii NZ) a od koho budú tie bubáčiki
10.10.2019 - 18:38
+1

Big brother

 

Tomu never.
10.10.2019 - 18:50
+1

FanusikZamkov

 

jaro.k jednoznačne niekto sa tu snaží pripraviť NZ klub o licenciu. Niekto je v pozadí lebo tie pohľadávky sa mohli vysúdiť normálnym občiansko právnym sporom. O licenciu by nemali dokonca nemôžu prísť lebo nie sú platobne neschopný. Je to normálny spor hráč-klub ale zneužilo sa to na snahu o odňatie licencie.
10.10.2019 - 19:02
0

BITCH PLEASE

 

urcite Lintner
10.10.2019 - 19:08
0

Big brother

 

To odnatie licencie vobec, to by som neriešil, to je nerealne. Vaši určite budu rešpektovat rozhodnutie sudcu.
10.10.2019 - 19:10
0

BITCH PLEASE

 

podla mna bude rozhodujuci casovy ramec vyriesenia veci. Pri urcitej zhode okolnosti moze dojst k predaju licencie. Snad sa mylim.
10.10.2019 - 19:13
+1

Big brother

 

To vobec
10.10.2019 - 19:16
0

NZ Hockey

 

Zase tieto tvoje falošné nádeje : Ale na záver chrumkavé "snáď sa mýlim"
10.10.2019 - 23:09
0

BITCH PLEASE

 

To nie su falosne nadeje. Len sa na veci pozeram v širšom zmysle. Napadlo vas tu napriklad, ze ako to potom bude s rozpoctom na sezonu 2020-2021?

O tom to je. Nie len zaslepene tvrdiť si svoje a tvarit sa, ze aktualna situacia je malina.
11.10.2019 - 6:28
0

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas veru niektorý sa zamysleli že ako to bude s rozpočtom na budúcu sezónu. Ale to sú taký ľudia ktorý chcú aby hokej v Nových Zámkoch zostal na navyššej úrovni a preto robia vśetko možné. Jedno je isté že ty - tvoja osoba nepatrí medzi ne. Haníš prácu tých ktorý robia všetko preto aby občania mesta NZ mohli isť na športové podujatie vyššej úrovne nie ako na futbale kde človek sa musí obávať o svoje zdravie. Aby fanúškovia - obyvatelia NZ mohli svoj volný čas využiť na športovanie trebárs na zimnom štadióne o ktoré sa príkladne stará človek podla teba nazývaný el prezidento hoc by sa o to nemusel starať. Na rozdiel od teba on má snahu niečo urobiť pre mesto kdežto ty svojím konaním robíš všetko preto aby niečo čo fungovalo- funguje dobre sa zničilo. Už minule som ťa vyzval ku konrétným veciam činom do tejto chvíle si sa nezmohol na nič z toho splniť. Píšeš že ako to bude z rozpočtom na budúci rok -sezónu . Nuž keď pochopia páni poslanci mesta že obyvatelia mesta NZ majú právo zo svojich daní ktoré odvádzajú mestu aj na športové vyžitie na vyššej úrovni nie ako je to v súčasnej dobe v mestskom futbale, keď páni poslanci nebudú podávať návrh na odpredaj športovísk , keď páni poslanci odhodia svoje politické záujmy na bok a uprednostia mestské záujmy a budú ich mať ako prioritu tak hokej v NZ bude. Teba tvoju osobu a tvoje zmýšľanie prirovnávam k súčasným poslancom ktorý tieto veci nechcú v súčasnej dobe pochopiť a pripadámi ako keby si bol jeden z nich.
11.10.2019 - 8:36
0

BITCH PLEASE

 

Vidis, zase si tymito dristami dokazal, ze nemas ponatia ako to funguje.

Uz pochop, ja nemam co dokazovat, ake konkretne ciny mas na mysli? ja predsa nie som zamestnancom klubu. Som fanusik, ktory podporuje klub kupou vstupenky a obcerstvenia. Mna vyzyvas a ty sam neurobis nic. Tlčhuba. Takyto truhlici, co si len zakryvaju oci a hraju sa ze vsetko je ruzove skodia hokeju najviac.

El presidente ma zimak v najme za 1 euro. Mas pocit, ze je to suma, pri ktorej by bolo v poriadku, keby sa o zimak nestaral? (tuto zlozitu vetu neviem ci pochopis)

a teraz k veci. skus porozmyslat, preco som to o rozpocte pisal. Ako nam konkurzne konanie pomoze pri skladani rozpoctu na 2020-2021? Uz ti zacina svitat?


k tym poslancom. ked sa clovek odosobni, tak treba uznat, ze hokej nie je jediny sport. a nie kazdy v meste ma rad hokej/sport. ved koniec koncov, vidiet to aj na navstevach. Len sem zas nezacni miesat futbal.
11.10.2019 - 9:23
+2

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas ti sám si napísal že klub sponzoruješ kúpou vstupenky a občerstvenia. Akým právom ty samozvaný znalca vecí si osobuješ pravo hodnotiť niekoho či niečo robí pre NZ hokej-šport keď ho ani nepoznáš. Od teba ale je to normálne preto že toto je tvoj spôsob diskusie. Ak niekto je neznalí vecí v NZ hokeji tak zas si to ti ktorý dokázal že neovláda a nepozná základné veci okolo hokeja. V prvom rade nie sme v konkurze. Konkurzné konanie po preukázaní platobnej schopnosti sa zastaví lebo klub alebo subiekt ktorý je platobne schopný preukázatelne čiže vie svoje pohľadávky zaplatiť nemôže byť v konkurze. To by si mal vedieť . Ale pre teba je to vysoká matematika aby si to pochopil. Tak sa zobuď a preštuduj si veci. Po druhé k tým poslancom máš pravdu že v Nových Zámkoch hokej nie je jediný šport ale poslanci nech dotácie rozdelia tak aby sa rozlišovali v prvom rade náklady na daný šport, aby zohľadnili ako funguje ten klub myslím tým v akej súťaži reprezentuje mesto Nové Zámky či je to nejaká dedinská tretia liga alebo exstraliga čo je najvyššia súťaž aby sa nestalo to ako v súčastnosti je že klub ktorý funguje v tretej lige dostane toľko isto dotácií ako kluby ktoré sú v najvyššej súťaži. Je predsa nemožne porovnávať napríklad vycestovanie mužstva na súťažný zápas do Marcelovej a je rozdiel vycestovať na súťažný zápas do Prešova alebo Michaloviec.V treťom rade keď už spomínaš že v Nových Zámkoch je viac druhov športu tak aby si vedel ja nie som ani proti jednému druhu športu a preto ti navrhujem aby celková dotácia na šport bola navýšená na takú sumu aby sa nestalo to čo ty praktizuješ že aby tvoj obľúbený šport bol dotovaný na úkol hádzanej alebo hokeja. Prosím si vziať príklad z Michaloviec alebo z iných miest kde na šport dávajú nepomerne väčšie dotácie. Ďalej ak niekto chce vedieť ako sa veci v ktorom klube majú tak sa aspoň keď už je niekto poslanec by mal navštíviť tlačovku klubu aby vedel pri hlasovaní sa správne rozhodnúť. Ale keď p .poslanec,poslankyňa nie je schopná alebo schopný ani na to tak potom jeho alebo jej zvolenie za poslanca bol veľký omyl. Na koniec jedna poznámka osobne pre teba. Keď si budeš kupovať vstupenku či už na zápas alebo verejné korčuľovanie tak sa pozri na vstupenku zastav sa a maj na zreteli že som urazil človeka vďaka ktorému máš možnosť ísť si pokorčuľovať alebo pozrieť si hokejový zápas. Ja ťa určite urážať nevyberanými slovami určite nebudem ale tvoja inteligencia je súdiac tvoje príspevky nulová. No a na záver návštevnosť hokeja je ešte stále väčšia ako návštevnosť hádzanej alebo futbalu. Takže aj v tomto asi si povedľa.
11.10.2019 - 13:01
0

BITCH PLEASE

 

jeziiiiiiiis

1. nikoho som neosocoval.
2. takze uz si zistil ze je rozdiel medzi konkurznym konanim a konkurzom. dobre. Pretoze, ako som uz vcera pisal, prave ty si bol v diskusii o Jancuskovi jasnym dokazom, ze ti ten rozdiel nie je jasny.

3. Ja ten rozdiel poznam. A tvrdim, ze take konkurzne konanie MOZE mat velmi zly dopad na nasu buducnost. Je MOZNE ze to ukaze uz velmi blizka buducnost. Predovsetkym kvoli rozpoctu. Zjavne ti nedochadza kolko je 2+2

4. ak narazas na dotacie vo futbale, tak oni predsa nedostali tolko co hokej. Hokej dostal cca o 150 tisic viac. Ale aj toto je dokaz, ze netusis a nevies, ako to funguje. Ja nehovorim, ze to treba hokeju zavidiet, vobec nie. Len fakty su fakty.

5. ja praktizujem,ze moj "obľúbený šport bol dotovaný na úkol hádzanej alebo hokeja." WTF? co?

6. naco mi sem furt pises o poslancoch, tlacovke a neviem com este? Co im to nepovies sam?

Ty mas vazny problem. Domyslas si veci a vydavas ich ako hotove informacie. To zdravy clovek nerobi
11.10.2019 - 13:31
+1

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas zrejme čítať nevieš a preto nie som ochotný s tebou tu celé poobede sa zaoberať. Takže maj sa ži si vo svojich snoch. Ak sa na teba nalepí troška inteligencie môžeme sa baviť ďalej.
11.10.2019 - 13:49
0

BITCH PLEASE

 

tak citanie po tebe vyzaduje zvlastny trening
11.10.2019 - 14:33
0

spartacus

 

Kolko ludi chodi na hadzanu ? Kolky na futbal ? Este stale chodi najviac ludi na hokej a chodilo by aj viac keby neboli vstupne 7-8 € ale to ze je take vstuone je vdaka poslancom mesta ktory sa vykaslali na hokej (dotacie) asi tolko !
11.10.2019 - 17:10
0

jaro.k

 

Práveže nedá sa veriť ani SZĽH a ani VV čo urobia a na koho podnet. Lebo toto je už riadna sranda liga...veď oni si môžu zo dňa na deň zmyslieť že niekomu zoberú licenciu takže tu by som bol opatrný...ktovie kto je do toho zainteresovaný o kom nevieme...
10.10.2019 - 19:15
0

Big brother

 

Vieš, predstav si, že SZLH odoberie Zamkom licenciu a nasledne sud rozhodne, že Zamky nedlhuju nikomu nič. Ved to by vol taký trapas...to si zvaz nedovolí.
10.10.2019 - 19:18
0

FanusikZamkov

 

Napíš na akom základe alebo zákona alebo pravidiel by zväz zobral licenciu Novým Zámkom. A som si istý že k predaju licencie nedôjde.
10.10.2019 - 19:23
0

topska

 

Toto mozu len chori ludia chciet aby sa nejakymi spinavostami a pod. odoberie licencia nejakemu hokejovemu klubu. Ak tak niekto kona tak je pre mna spina a presne tito ludia doj...ju slovensky hokej.
10.10.2019 - 19:33
+1

FanusikZamkov

 

Troška odbočím od tejto témy aby som poukázal že chceme hokej robiť v NZ na najvyššej úrovni aby slovenský hokej napredoval a preto robíme tie zmeny k lepšiemu. Len potrebujeme kľud a nie unáhlené rozhodnutia či už fanúšikov alebo vedenia VV SZĽH. https://www.hcnovezamky.eu/skolaci-si-vychutnaju-hokej-zadarmo/
10.10.2019 - 19:52
0

topska

 

Toto robime aj my a nulovy zaujem bohuzial Pripadne este aj obchodovali ziaci s tymi listkami. Ale drzim palce.
10.10.2019 - 20:09
0

FanusikZamkov

 

Malo by sa to robiť u nás tak že tie lístky budú farebne rozlíšené tak že dospelí to nebudú vedieť zneužiť.
10.10.2019 - 20:42
+1

topska

 

presne a odrazu nejako zaujem upadol ale mame stabilnych odberatelov stadial aj ked pomenej
10.10.2019 - 20:49
0

mitoO

 

U nas ten zaujem skol celkom je, stale tam vidim nejake deti s ucitelmi na hokeji.
Preto pre skolakov pripravili nasi taketo nieco:
https://www.hckosice.sk/novinky/skoly-idu-na-hokej-22-oktobra-2019
11.10.2019 - 10:51
0

topska

 

Hej beriem to pod seba u nas asi ja tak sa budem inspirovat. Dakujem za podnety. My sme sa skor sustredili na osvetu v skolach v sirsom regione. Tam to malo ohlas.
11.10.2019 - 11:01
0

len_tak

 

Predpokladám, že ide o obchodný spor nie občiansky ako tu niektorí uvádzate. Pokuty, ktoré hráči dostali po uplynutí zmluvy a boli im vyfakturované v júli za mesiac január sú podľa mňa účelové a neoprávnené. Ak fakt došlo ku splneniu podmienok pre udelenie pokuty, zmluvná strana ich mala vyfakturovať ku koncu zdaniteľného obdobia resp. do 15 dní od jeho skončenia t.j. do 15.2. Existuje síce možnosť, že si pri dodávke služieb vyskytne skrytá vada ale pri tomto type prác táto možnosť neprichádza do úvahy. Preto si myslím, že v tomto dá obchodný súd za právo hráčom.
10.10.2019 - 19:45
+5

Lavega

 

No asi má niekto zálusk lacno prísť k licencii.... tu niečo smrdí....
10.10.2019 - 19:46
0

Big brother

 

Nereálne. SZLH nikomu odoberat licenciu nebude, nemožu si to divolit. Ak súd rozhodne, že N.Zámky majú platit, tak to zaplatia. Tá čiasta nebude nejaká vysoká. Len jednoducho agent Krejči si chce za asistenctie hračskej asociacie spravit reklamu...moj nazor.
10.10.2019 - 20:00
+3

NZ Hockey

 

Presne tak
10.10.2019 - 23:10
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
njanja

 

Kks, koľko právnikov na HP
11.10.2019 - 0:28
+1

Kurolišek

 

Ak súd prehrajú - odobrať Zámkom -6 bodov a ide sa ďalej. Po sezóne si opäť poriadne sadnúť na licencie všetkých klubov (nielen Zámky ktoré majú možno najmenší ale najviac viditeľní problém) Nemusí ligu hrať 14 klubov. To treba dať všetkým najavo. Je pravda, že teraz sa možno 1x po dlhšej dobe privierali oči pretože pri Slovane boli oči rovno zatvorené a ešte aj zalepené ale po sezóne (vraj Slovan poctivo uhrádza dĺžne sumy) si poriadne sadnúť nad tým ako sú na tom ostatné kluby. Miesto máme. Keď hralo extraligu 10 klubov tak nikde nieje napísané, že teraz musíme mať klubov 14.
11.10.2019 - 10:01
0

Big brother

 

Tu treba uplne zmenit system, idealny stav by podla mna bol, keby SZLH mal počas sezony stále kontrolu nad klubmi a ich platením. A ak by niekto napr. 2 mesiace neplatil, tak aby bol zvaz aj schopny hned počas sezony zatiahnut, zakazat podpisovat novych hračov a pod. Je nemyslitelné, aby sa stalo to čo pred par rokmi, že Martin, ktorý vobec neplatil spokojne fungoval a spravil ešte aj semifinale.
11.10.2019 - 10:23
0

len_tak

 


Priemerná dľžka trvania obchodného sporu je 21,6 mesiaca. Po 1.stupňovom rozhodnutí sa môže strana odvolať a kým príde k právoplatnému rozsudku ubehnú 4 roky.

Môžeš potom odoberať licenciu.
11.10.2019 - 11:32
+1

Kurolišek

 

Nemyslím že toto bude trvať tak dlho... Licencia sa aj tak neodoberie za to, že niekomu niečo dlžíš ale že mu to neplatíš. Ak súd uzná dlh tak to nieje na vylúčenie. Ja hovorím o jasných dlhoch kde klub dlží hráčovi výplatu a vraj aj také niečo už je v Zámkoch za túto sezónu...
11.10.2019 - 12:04
0

len_tak

 

Riešenie na "Valášeka": Takže ak si to zhrnieme. Ak nejakému hráčovi "dlžíme" peniaze a nechcem ich platiť. V júli im (hráčom) vystavíme pokuty so spätnou platnosťou a započítame s ich pohľadávkami, tak aby sme na "papieri" boli na nule. O záväzkoch vyhlásime, že sú sporné a nech rozhodne súd. Zatiaľ môžeme hrať, licenčné konanie to neohrozí, veď kým súd rozhodne, tak máme času dosť.
11.10.2019 - 13:11
0

BITCH PLEASE

 

Lenže v takomto prípade sa Valasek velmi prepocital
11.10.2019 - 15:39
0

strojar

 

Odobrať -6 bodov?
Teda pridať 6 bodov.
11.10.2019 - 12:20
0

fany

 


Nerob mu zle
11.10.2019 - 12:35
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.11.2019 03:03
TímZSkóreB
1.Slovan2170:3949
2.B. Bystrica1954:3241
3.Košice2059:4339
4.Zvolen1958:4633
5.Trenčín1954:4930
6.Miškovec1950:4427
7.Michalovce1942:4827
8.Nitra1949:5126
9.Poprad2051:5526
10.Detva2054:5924
11.Budapešť1959:6824
12.L. Mikuláš2032:7119
13.N. Zámky2045:7216
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2014042103:5346
2.Topoľčany191240366:4444
3.Martin191121577:5938
4.Dubnica191021671:6035
5.Sp.Nová Ves201110876:6935
6.Skalica20822872:6130
7.Žilina197111046:5324
8.Levice217021267:9423
9.P.Bystrica204111452:8415
10.Trnava204011559:9313
11.SR 185000512:320
Aktualizované: 17.11.2019 04:11
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla201402480:4844
2.Poprad201230595:5442
3.B. Bystrica201221573:4241
4.Košice201013681:5635
5.Nitra201102781:6835
6.Zvolen201100975:9433
7.Martin209101056:5429
8.SR 18205221160:7021
9.Slovan205131161:6920
10.Skalica205101452:10117
11.Žilina203201537:9513
Aktualizované: 17.11.2019 04:10
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice201611277:3251
2.Poprad201412372:4246
3.Nitra221321689:5144
4.Púchov201214378:4539
5.Trnava201121670:4738
6.Slovan221121874:5738
7.Dukla201111767:4536
8.B. Bystrica20920963:4331
9.Martin20722956:6927
10.Michalovce207011242:7222
11.Spišská205111346:7618
12.Skalica205111336:6818
13.Žilina203111534:9012
14.L. Mikuláš200111828:950
Aktualizované: 17.11.2019 04:11
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.11.2019 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.11.2019 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.11.2019 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.11.2019 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.11.2019 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.11.2019 09:38

Bleskovky

Daňo asistoval v AHL, jeho Cleveland však prehral v Syracuse

Slovenský hokejista Marko Daňo si pripísal asistenciu v zápase AHL. V noci na nedeľu však jeho Cleveland prehral na ľade Syracuse Crunch 2:4. Daňo prihral na druhý gól hostí. V tejto sezóne má na konte šesť bodov (0+6).
pred hodinou - TASR

Rapperswill - Fribourg 9:4 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Rapperswillu zvíťazili v sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na domácom ľade nad Fribourgom vysoko 9:4. NLA - sobota: Ambri-Piotta - Lausanne 1:2 pp, Bern - Zürich 2:1, Biel - Zug 1:2, Davos - Ženeva 2:3, Lugano - Langnau 1:2, Rapperswill - Fribourg 9:4.
včera o 22:10 - TASR

Lulea - Oskarshamn 3:0 vo švédskej lige

Hokejisti Luley zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej Elitserien nad Oskarshamnom 3:0. výsledky: Leksand - HV 71 0:4, Linköping - Djurgarden 4:2, Lulea - Oskarshamn 3:0, Vaxjö - Färjestad 3:2 pp, Btynäs - Skelleftea 6:4, Örebro - Malmö 3:2, Rögle - Frölunda 2:1 pp.
včera o 20:41 - TASR

Augsburg - Mannheim 4:1 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu zvíťazili v piatkovom domácom zápase nemeckej ligy nad Mannheimom 4:1. DEL - piatok: Augsburg - Mannheim 4:1, Bremerhaven - Eisbären Berlín 2:3, Iserlohn - Ingolstadt 2:3, Mníchov - Norimberg 3:4 pp, Schweninngen - Kolín nad Rýnom 4:5, Straubing - Krefeld 5:3.
15.11.2019 22:15 - TASR

Lausanne - Biel 2:3 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bielu zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Lausanne 3:2. NLA - piatok: Fribourg - Ambri-Piotta 4:2, Langnau - Bern 3:1, Lausanne - Biel 2:3, Zug - Davos 4:5.
15.11.2019 22:14 - TASR

Obranca Calgary Brodie skolaboval na tréningu, už ho pustili z nemocnice

Hokejový obranca T.J. Brodie z klubu NHL Calgary Flames skolaboval počas štvrtkového tréningu v Scotiabank Saddledome a museli ho previezť do miestnej nemocnice. Tam ho vyšetrili a následne prepustili do domácej liečby. Nepríjemný moment sa udial približne v pätnástej minúte tréningu.
15.11.2019 09:38 - TASR

Tipsportligisti si uctia obete tragickej nehody

Kluby a hráči hokejovej Tipsport Ligy si uctia pamiatku obetí stredajšej tragickej nehody autobusu pri obci Malanta neďaleko Nitry. Piatkové zápasy 21. kola TL sa uskutočnia podľa plánu, pred ich začiatkom si po štátnej hymne SR hráči, tréneri i fanúšikovia na štadiónoch uctia pamiatku obetí minútou ticha. Hokejisti na stretnutia nastúpia s čiernymi páskami.
14.11.2019 14:03 - TASR

Sobotka bude Buffalu chýbať štyri až šesť týždňov

Štyri až šesť týždňov bude tímu zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres chýbať český útočnik Vladimír Sobotka. Dôvodom je nešpecifikované zranenie v dolnej časti tela. Sobotka sa zranil pri súboji s Nikitom Kučerovom z Tampy Bay v piatkovom dueli profiligy v Štokholme.
13.11.2019 18:59 - TASR

Bývalý hráč Slovana Jeglič sa upísal Mladej Boleslavi

Slovinský reprezentačný útočník Žiga Jeglič sa stal novou posilou českého extraligového klubu BK Mladá Boleslav, s ktorým v stredu podpísal zmluvu do konca sezóny. Tridsaťjedenročný hokejista naposledy hral za konkurenčný Zlín.
13.11.2019 11:55 - TASR

Daňo s asistenciou, jeho Cleveland však podľahol Grand Rapids 2:4

Slovenský hokejista Marko Daňo si v noci na stredu v zámorskej AHL pripísal jednu asistenciu, jeho tím Cleveland Monsters však podľahol na domácom ľade Grand Rapids Griffins 2:4. Pre 24-ročného útočníka to bol štvrtý bod (0+4) v 12 dueloch prebiehajúcej sezóny, ukončil ním osobné štvorzápasové bodové suchoty. Cleveland prehral už tretí zápas po sebe.
13.11.2019 07:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 11. 2019
N. Zámky - Michalovce o 16:00
B. Bystrica - Zvolen o 16:00
L. Mikuláš - Detva o 17:00
Trenčín - Budapešť o 17:00
Miškovec - Košice o 17:30
Slovan - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

15. 11. 2019
MiškovecDetva
2:3 SNREPORT
PopradL. Mikuláš
2:3REPORT
BudapešťSlovan
1:5REPORT
ZvolenN. Zámky
3:1REPORT
TrenčínB. Bystrica
2:1 PPREPORT
MichalovceKošice
2:3 SNREPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA24 bodov
2.Chovan M.KOS24
3.Haščák M.KOS23
4.Sýkora J.DEV22
5.Zigo T.SBA22

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Bonis K.ZVO13
3.Sýkora J.DEV13
4.Langkow C.MAC12
5.Zigo T.SBA12

Najlepší brankár

Patrik RomančíkLMI95.61 perc
2.Tomek M.TRE94.68 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Beskorowany T.BBY94.09 %
5.Košarišťan A.KOS93.6 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports