Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Novinkou limity pre cudzincov, v januári All Star víkend v Trenčíne (VIDEO)

zdroj: TASR
9.9.2019 14:33 TASR

S 13 účastníkmi, jedným úplným nováčikom a jedným navrátilcom z KHL odštartuje vo štvrtok 12. septembra v poradí 27. ročník najvyššej slovenskej hokejovej súťaže. Tipsport Ligu 2019/2020 spestrí v januári exhibičný All Star víkend, ktorý sa uskutoční na Zimnom štadióne Pavla Demitru v Trenčíne.


Zmenami prešiel hrací model súťaže, novinkou sú aj limity pre cudzincov.

V každom mužstve môže byť ľubovoľný počet zahraničných hráčov, no na súpisku v jednom zápase ich môže tréner napísať najviac sedem, a to bez ohľadu na to, či ide o brankára, obrancu alebo útočníka. "Ďalšou zmenou je, že ak sa tímy rozhodnú v zápase využiť 20 korčuliarov, práve dvadsiaty hráč musí spĺňať vekový limit do 20 rokov. V tomto prípade majú však tímy na výber. Buď budú na súpiske limitovaní len 19-timi korčuliarmi bez juniora, alebo takéhoto hráča do zostavy zaradia a využijú dokonca aj finančnú podporu od SZĽH za pravidelnú účasť hokejistov do 20 rokov v zápase. Chceli by sme, aby do decembra hrali v každom zápase v priemere desať minút," uviedol prezident SZĽH Miroslav Šatan a dodal: "SZĽH chce takýmto spôsobom motivovať kluby, aby podporovali juniorov. Za každého hráča, schopného hrať za dvadsiatku, bude bonus 500 eur k jeho platu. Maximálne môžu byť takto podporení dvaja hráči v jednom klube."

Tento krok vníma pozitívne aj riaditeľ Pro-Hokeja a člen novovzniknutej Ligovej rady Richard Lintner. "Nie je to nariadanie, ale možnosť pre kluby výraznejšie zapájať mladších hráčov. Je dôležité, aby mladí chalani cítili, že priestor dostanú. Hoci odhady a prognózy existujú, až realita po sezóne ukáže, aké pozitíva to prinesie. Počas roka to budeme priebežne vyhodnocovať a v nasledujúcom ročníku sa na základe skúseností z praxe rozhodneme, či v tomto trende budeme ďalej pokračovať," vyjadril sa Lintner.

Staronový účastník Slovan Bratislava sa po siedmich rokoch v KHL vráti do najvyššej slovenskej súťaže štvrtkovým šlágrom na ľade HC Košice. Zvyšné zápasy 1. kola základnej časti sa odohrajú v piatok 13. septembra. Úradujúci trojnásobný majster HC'05 iClinic Banská Bystrica začne cestu za obhajobou titulu na ľade HK Poprad. Premiéru v najvyššej súťaži absolvuje HK Dukla Ingema Michalovce, ktorý začne sezónu domácim súbojom s MHk 32 Liptovský Mikuláš. "Som si istý, že Michalovce prinesú do súťaže emóciu a aj vysokú športovú kvalitu a budú obohatením pre Tipsport Ligu. Čo sa týka duelu Košíc so Slovanom, lepší začiatok ročníka si fanúšikovia ani nemohli priať. Bude to dôstojné otvorenie súťaže, veď na súboj tradičných rivalov sme si museli počkať dlhých sedem rokov. Očakávam vzrušujúcu sezónu, čakám vysoké tempo hneď od úvodného kola," povedal riaditeľ Pro-Hokeja Richard Lintner.

Okrem 11 slovenských tímov figurujú v Tipsport lige opäť aj maďarské kluby DVTK Jegesmedvék Miškovec a MAC Budapešť. Naopak, pokračovať v nej nebude po dvanástich ročníkoch slovenská "dvadsiatka". Hracími dňami v tipsportligovej sezóne 2019/2020 budú utorky, piatky a nedele.

Keďže v súťaži bude pôsobiť nepárny počet tímov, v prvej fáze základnej časti bude mať v každom kole vždy jeden z tímov voľno. Extraligisti najskôr odohrajú 48 duelov štvorkolovým spôsobom, každý s každým dvakrát doma, dvakrát vonku. Následne sa súťaž rozdelí na dve nadstavbové časti. Prvú vytvoria mužstvá na 1. až 6. priečke, druhú tímy na 7. až 12. mieste. Získané body si mužstvá ponechajú. Pre klub, ktorý obsadí poslednú 13. priečku, sa sezóna skončí. Kluby v skupine o 1. až 6. miesto odohrajú medzi sebou ešte desať duelov dvojkolovým spôsobom každým s každým raz doma, raz vonku. Rovnako tímy na 7. až 12. mieste. Tím na prvom mieste po 58 zápasoch získa Pohár Dušana Pašeka určený pre víťaza základnej časti. Každý z účastníkov prvej šestky tabuľky si automaticky zabezpečí účasť vo štvrťfinále play off. O zostávajúce dve miestenky budú bojovať tímy v skupine o 7. až 12. miesto. Získajú ich kluby na 7. a 8. priečke. Dvojice štvrťfinále play off určí známy kľúč 1-8, 2-7, 3-6, 4-5, vyraďovačka vyvrcholí dvomi semifinálovými sériami a finálovou sériou. Pre majstra Slovenska je pripravený Pohár Vladimíra Dzurillu. V sezóne 2019/2020 z Tipsport Ligy nikto nevypadne. Priamy postup do nej si zabezpečí víťaz I. ligy. "Je našou ambíciou do budúcna zvýšiť počet účastníkov súťaže na štrnásť. Z toho dôvodu prišlo k rozhodnutiu, aby v nadchádzajúcej sezóne nikto nevypadával," dodal Lintner.

Zmena vo vysielaní Tipsport Ligy sa dotkne online priestoru, od novej sezóny bude súťaž voľne "streamovať" Tipsport TV. "Prinesieme online vysielanie kompletne všetkých zápasov, ktoré budú dostupné na Tipsport TV pre registrovaných užívateľov," prezradil Martin Tabák, generálny riaditeľ Tipsport SK.
Fanúšikovia sa môžu tešiť na All Star víkend, exhibičné podujatie sa uskutoční 18.-19. januára 2020 na Zimnom štadióne Pavla Demitru v Trenčíne. "Pôjde o súboj dvoch výberov hráčov z Tipsport Ligy, pričom formát bude v mnohom pripomínať podujatie, ktoré sme organizovali v roku 2017 pod Tatrami. Tak ako v Poprade, keď proti sebe nastúpili tímy Šatana a Bondru, aj teraz budú manažérmi známe hokejové osobnosti. Fanúšikovia sa môžu tešiť na draft hráčov a ďalšie promo akcie," povedal Lintner, ktorý plánuje viac informácií k projektu zverejniť na samostatnej tlačovej konferencii na začiatku novembra. Vtedy sa spustí aj predaj vstupeniek na All Star víkend 2020. Po vlaňajšom historicky prvom zápase Winter Classic v Banskej Bystrici sa v nadchádzajúcom ročníku podobná akcia neuskutoční vzhľadom na náročnosť príprav, do budúcna sa však plánuje v zápasoch pod holým nebom pokračovať.
Tipsport Liga takisto pripravila tretie pokračovanie Letného kempu pre deti zo sociálne znevýhodneného prostredia. Na konci play off získa už tradične najužitočnejší hráč vyraďovacích bojov Zlatú korčuľu, zároveň sa počas sezóny bude hlasovať aj v súťaži o Zlatú prilbu. Na pultoch predajní spoločnosti Kaufland Slovenská republika sa bude dať nájsť aj počas nadchádzajúcej sezóny nová séria hokejových kartičiek.

 

Program 1. kola Tipsport Ligy 2019/2020:

štvrtok 12. septembra

HC Košice – HC Slovan Bratislava

piatok 13. septembra

HK Dukla Ingema Michalovce – MHK 32 Liptovský Mikuláš

HK Nitra – MAC Budapešť

DVTK Jegesmedvék Miškovec – HKM Zvolen

HK Poprad – HC '05 iClinic Banská Bystrica

HC 07 Detva – HK Dukla Trenčín

HC Nové Zámky – voľno

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


JohanHV71

 

Tak bodaj by tých korčuliarov do 20 rokov bolo v našej lige čo najviac (samozrejme aj s adekvátnou kvalitou).
9.9.2019 - 14:44
+14

Acorgonka

 

ved toto uz vieme teda okrem toho ze WC nebude ale All Star víkend v TN vynoveny stadion si to zasluzi
9.9.2019 - 14:46
+9

kocsma

 

Citron aj vykecal ešte dávnejšie že on to vidí tak že to bude každý druhý rok...
9.9.2019 - 15:20
+3

Acorgonka

 

ze aby opadli emocie tam kde sa necha poskodeny travnik a tak?
9.9.2019 - 15:24
+6

kocsma

 

Asi
9.9.2019 - 19:28
0

S!3gl

 

Zaujma ma, kto bude teraz robit zostrihy zapasov v takej forme ako doteraz Huste
9.9.2019 - 14:52
+2

topska

 

V tomto smere je to pokrok pre kluby napriklad kedze nemohli vobec vyuzivat akekolvek video z huste
9.9.2019 - 14:58
+1

mitoO

 

Ale zakazat pozerat online hokej mladezi do 18 rokov je strasny krok vzad.
9.9.2019 - 15:07
+53

topska

 

Jasne, tiez sa mi to nepaci
9.9.2019 - 15:14
+1

B-MO

 

pozri aj to sa da vybavit, ak to aj nebude volny stream tak preco nemoze rodic vytvorit ucet na svoje meno, dobit tam kredit tych 1,20e ktorym si vsadi vzdy na zaciatku mesiaca na 1 zapas? ved potom moze dat pristup aj detom (mladez) ..a mozu pozerat aj ine sporty ktore tam streamuju
9.9.2019 - 18:06
+2

zvolencok

 

Roky tu citrón omiela ako chce dotiahnuť rodiny s deckami k tipsportlige a dopadne to tak, že jediná platforma na ktorej sa bude dať online sledovať hokej je nedostupná a zakázaná pre ľudí do 18 rokov pretože zahŕňa hazard šialené
9.9.2019 - 14:54
+49

mitoO

 

Strasna hlupost, veru.
9.9.2019 - 15:07
+3

B-MO

 

tu to mas priblizne cele: vyberam a podotykam ze sa tam pise o volnom streame nie "platenom" ako doteraz na TTV
Najlepší slovenský hokej si na obrazovkách vychutnajú fanúšikovia až trikrát do týždňa. A to už počas základnej časti Tipsport Ligy. Hokej naživo si okrem RTVS pozriete po novom aj na dvoch staniciach - Sport1 a Sport2. V uplynulej sezóne sme počas základnej časti pravidelne vysielali len jeden televízny zápas v priebehu týždňa. Teraz sa nám však podarilo zobchodovať sublicenciu na základe dohody s RTVS. Výsledkom je, Tipsport Liga bude pre divákov dostupnejšia a fanúšikovia ju v televízii uvidia ešte vo vyššom objeme,“ konštatuje riaditeľ Pro-Hokeja Richard Lintner.
Zmena vo vysielaní Tipsport Ligy sa dotkne aj online priestoru. Zmluva s Pro-Hokejom vypršala internetovej televízii Huste TV. Od novej sezóny bude najvyššiu súťaž VOĽNE „streamovať“ Tipsport TV.
https://www.hokejovysvet.sk/clanok/42255/tipsport-liga-ma-pred-novou-sezonou-vela-noviniek-zapasy-bude-vysielat-dalsia-televizia-all-stars-vikend-v-trencine?fbclid=IwAR3yypqDPuVDwlQCzVGFqmhWxYf5ZeG1IcEmjdsLBs3JaoUI4ESUpommLGA
a ked sme pri tom ze chce dotiahnut rodiny tak skor na hokej priamo ako sedenim pri PC, nemyslis?
9.9.2019 - 15:18
+4

mitoO

 

Iste. Naco potom vobec nejake prenosy, ze?
9.9.2019 - 15:22
+7

B-MO

 

nerozumim o com tocis: budu prenosy v tv a nie len v nedelu ale uz aj utorok a piatok, navyse volny stream akurat na inej web stranke, (verim tomu ze to bude osetrene aj pre tych pod 18r), takze ano ISTE! ak sa za to bude "platit" ako doteraz za tu ich tv potom mozme diskutovat, zatial vsak nemam preco hundrat, niektorym vsak neni dobre ani keby mali doma zadarmo zlate WC, ale akosi ma to uz ani neprekvapuje ..co ti mam na to ine povedat
9.9.2019 - 15:33
+3

mitoO

 

Tocim o tomto (ako tu uz dal nizsie hello, havarju):

"Ako si môžem pustiť TV Tipsport?
Pre sledovanie TV Tipsport musíte mať aktívny hráčsky účet v Tipsporte. Po registrácii na internete môžete sledovať prenosy len po dobu 7 dní.

Pre už existujúcich klientov Tipsportu sú videoprenosy dostupné vždy, pokiaľ si v priebehu 30 dní uzatvoria stávku/y aspoň v hodnote 1,20 EUR (platí pre všetky streamy s výnimkou 1. českej futbalovej ligy)."

Tipovat mozes len od 18r. Ak to nejako osetria, bude to len super, ale argumentovat tym, ze tam chceme dotiahnut rodiny, a preto je to ok, je to, comu zas nerozumiem ja.

Napriklad ja z principu netipujem vobec, preto by som privital mesacny poplatok 1,20E bez nutnosti ich pouzit na nejaku stavku.
Dalsia vec, mas kopu gamblerov, ktori sa napriklad liecia, ti pokial viem tiez maju zakaz stavkovat, je tam toho dost.

A to nepisem preto, ze zapasy pozeram sedenim pri PC, chodim na kazdy jeden domaci zapas (choroba etc nepocitam...), mam permu uz dlhe, dlhe roky.
9.9.2019 - 16:00
+35

ten čo nevie

 

vedome lakaju ludi na tipovanie z podporou prohokeja
9.9.2019 - 16:03
+18

Juslan

 

Takto dotiahnu k závislosti na hazarde kopu ľudí.
9.9.2019 - 17:05
+8

kocsma

 

Kecy
9.9.2019 - 19:28
+2

GZA

 

Súhlasím : Je to nechutné, ale čo sa čudujeme, sme na Slovensku, a zarobiť treba, ako sa dá, však prachy sú prachy a život taký krátky, či ako to bolo?
10.9.2019 - 1:10
+2

B-MO

 

- ok, tak skusim postupne, ano TTV funguje na principe uzatvor aspon 1 stavku v hodnote 1,20 ale ako bolo povedane streamy budu volne co pre mna osobne znamena bez obmedzeni pre TL, zvysok bude podliehat (asi) tomu istemu ako doteraz, vsetky ostatne sportove streamy (nie len hokej)
- ja tiez netipujem dako extra, skor to mam len ako zabavku, ako ked si na poste a kupis si stieraci zreb
- tiez mam permu a pokial mozem som tam, ale popravde ak hrame vonku pozeram len vtedy ked je zle pocasie alebo nemam nic lepsie na robote

takze ak to nebude zadarmo s obmedzenim proti stavkovaniu vtedy budem proti tomu aj ja, takto zatial nemam potrebu sa k tomu negativne vyjadrovat
9.9.2019 - 16:25
0

Juslan

 

Voľné budú 7 dní po zaregistrovaní pričom treba uviesť rodné číslo, občiansky preukaz a pas alebo vodičský preukaz. Potom už len pre aktívnych tipérov.
9.9.2019 - 17:10
+1

B-MO

 

to co pises resp. je v podmienkach plati celkovo pre streamy (vsetky ostatne sportya sutaze), ale tu sa pise ze: Od novej sezóny bude najvyššiu súťaž voľne „streamovať“ Tipsport TV
-pochybujem ze hovorili o 7 dnoch po zaregistrovani
-to ze tam treba obciansky atd nariaduje zakon o hazarde
9.9.2019 - 17:28
0

Lukash_ke

 

presne tak, tie vseobecne podmienky pre stream este nemaju updatovane, predpokladam, ze tam pribudne vynimka v podobe nasej ligy tak ako tam je ta 1. ceska futbalova
9.9.2019 - 20:46
0

HkmDetva

 

Ked povie dpc riaditel tipsportu ze to je podmienene uctom na ich stranke tak neviem ako to chces osetrovat ked uz registracia je tym podmienena ale tvoja vec
9.9.2019 - 23:55
0

Mato-Mi

 

B-MO, ale ked pojdes na stranku Tipsport, tak tam sa pise, ze pre aktivnych tiperov su prenosy zdarma.
9.9.2019 - 15:31
+1

B-MO

 

preto pisem ze si treba pockat a nie hned dopredu nieco ohundrat ked neviem este presne ako to bude, TTV normalne funguje tak ze musi clovek prestavkovat aspon 1,50e/mes, ja si vsak myslim, ze na nasu ligu to bude odomknute (pod tym si predstavujem pojem volny stream)
9.9.2019 - 15:43
0

warn1ng

 

„Prinesieme online vysielanie kompletne všetkých zápasov, ktoré budú dostupné na Tipsport TV pre registrovaných užívateľov."
9.9.2019 - 15:48
0

fifofrogy

 

Taktiež si myslím že to pôjde voľne alebo za nejaký poplatok lebo ako sa tu riešilo už x-krát toto sledujú aj malé deti a nie v malom počte.
9.9.2019 - 15:52
0

jan.mazur

 

ake cakanie? nevidis, ze sa to len ututlava? jasne sa treba pytat! ani jeden novinar to nevytiahol...
9.9.2019 - 16:53
+3

B-MO

 

tak sa pytaj!
9.9.2019 - 17:28
0

mitoO

 

Ja som sa pytal, dole mas odpoved, ktoru mi poslali.
9.9.2019 - 17:43
0

vlado.1989l

 

A keď bude celý online priestor vykúpený tak čo?
9.9.2019 - 18:07
+5

pohodaci

 

Aký je citron "riaditeľ Pro- Hokeja, ved ten cirkus už snád zrušili, či nie???
9.9.2019 - 21:58
0

Nemehlo

 

Prohokej je akciova spolocnost vsetkych klubov, takze tvrdis, ze cela liga je cirkus? Prohokej nezanikol a Lintner ho zastupuje v ligovej rade. Boli im ponechane medialne prava napriklad
10.9.2019 - 8:53
+1

mno

 

ja si vychutnám: na tanieri. Na obrazovkách nejem
9.9.2019 - 21:58
0

tomino10

 

Tie deti ktoré maju zaujem vidiet svoje vzory budu chcieť ist logicky priamo na stadion nemyslis? Nemusia sa spoliehat na tebou spominane platformy ako tipsport tv, alebo huste
10.9.2019 - 11:35
0

NRfan

 

A aku logiku pouziju tie deti v pripade zapasov, ktore bude hrat ich klub vonku?
10.9.2019 - 11:53
+6

LenTak93

 

podľa konkurencie
utorok, piatok - prenos Sport 1, Sport 2
nedeľa - RTVS

inak to vysielanie cez internet iba prostredníctvom Tipsport TV sa nepáči ani mne
9.9.2019 - 14:55
+8

Pietro10

 

to vazne sport 1 a sport 2 budu vysielat nasu ligu ? v utorky a piatky? co som nieco prespal?
9.9.2019 - 14:58
+6

MACEK40

 

pamatam si ze finale kosice poprad islo na sport 1 tak to asi nieje uplna premiera
9.9.2019 - 15:01
0

LenTak93

 

Sezóny 2010/2011, 2011/2012 a 2012/2013 boli vysielané iba na Sport 1 a 2.
9.9.2019 - 15:03
+7

LenTak93

 

Dobrou správou pre televíznych divákov je, že počet priamych prenosov sa výrazne znásobí. Najlepší slovenský hokej si na obrazovkách vychutnajú fanúšikovia až trikrát do týždňa. A to už počas základnej časti Tipsport Ligy. Hokej naživo si okrem RTVS pozriete po novom aj na dvoch staniciach - Sport1 a Sport2.

„V uplynulej sezóne sme počas základnej časti pravidelne vysielali len jeden televízny zápas v priebehu týždňa. Teraz sa nám však podarilo zobchodovať sublicenciu na základe dohody s RTVS. Výsledkom je, Tipsport Liga bude pre divákov dostupnejšia a fanúšikovia ju v televízii uvidia ešte vo vyššom objeme,“ konštatuje riaditeľ Pro-Hokeja Richard Lintner. Zmena vo vysielaní Tipsport Ligy sa dotkne aj online priestoru. Zmluva s Pro-Hokejom vypršala internetovej televízii Huste TV. Od novej sezóny bude najvyššiu súťaž voľne „streamovať“ Tipsport TV.
9.9.2019 - 15:02
0

Pietro10

 

dik za info, nejako mi to uplne uniklo to je kazdopadne super sprava.. len hlavne, aby ta tiposport TV sla poriadne, pre mna za mna aj za rozumny poplatok
9.9.2019 - 15:06
+2

B-MO

 

je tam uvedene volne streamovanie
9.9.2019 - 15:19
0

TommY_D

 

Voľné...to nie také slovo uvidíš že to bude niečo iné znamenať ako zadarmo to by tam napísali rovno zadarmo
9.9.2019 - 15:25
+2

iHC

 

Voľné neznamená zadarmo. Voľné sa dá interpretovať aj tak, že bude prístupné všetkým - napr. bez ohľadu na vek. Samozrejme zaistenie prístupu/prístupnosti môže, ale aj nemusí zahŕňať napr. registračný poplatok.
9.9.2019 - 15:27
+3

B-MO

 

doteraz TTV fungovala tak ze si musel za mesiac prestavkovat tusim aspon za 1,50e ..podla mojho to ostane rovnako avsak pre TL tieto prenosy budu free
9.9.2019 - 15:39
0

braniiislav

 

len problem s huste tv bol asi v tom, ze kluby z toho doteraz nemali nič. v buducnosti chcu prejst k tomu, aby kazdy zapas si mohli ludia pozrieť za poplatok a ten by šiel priamo klubom, nie nejakemu webu, ktory mal podpisanu pre kluby nevyhodnu zmluvu, ktora uz vsak zjavne skoncila.
9.9.2019 - 14:59
0

jan.mazur

 

tak toto je omyl. huste platilo kazdy rok prohokeju obrovske peniaze. tipsport tymto dosiahol jedine. ze za sponzorske chce nieco naspat
9.9.2019 - 16:58
+1

topska

 

Platil menej ako bude platit Tipsport. Ten zaplatil len na zaciatok 200 000 eur
9.9.2019 - 17:15
+1

bigi BLOG

 

otazka znie ze zaco platil tych 200 000 tipsport
10.9.2019 - 13:07
0

fifofrogy

 

Ako pozitívum beriem že ostávajú Maďari že sa liga rozšírili o ďalšieho 13 účastníka že od ďalšej sezóny pribudne 14 mančaft že je tu ďalšie nové mužstvo z Východu a hlavne že konečne neuvidím 20 v najvyššej súťaži a verím že už nikdy! no a negatíva ? Tých by bolo veľmi veľa ale to skôr na ten bordel čo sa tu dial vďaka Slovanu ( opäť po prvýkrát ) do 1 augusta ...tak nech zvíťazí šport dobrý hokej a vo štvrtok Boh zavaruj brať deti na hokej lebo tie budú dávať ŠK ... aj zo spánku ! Tak verím že ten 13 účastník piatok 13 bude s tou 13 šťastný .
9.9.2019 - 15:02
+1

TommY_D

 

Nie je niekde dostupných viac informácií ohľadom toho tipsport TV? Bude to kvalitou lepšie ako husté? Alebo taký otras ako väčšina prenosov na tipsporte. Bude to dostupné aj bez toho aby som musel aktívne stavkovat? Stačí mať len účet? Bude to mať aj komentár? Atď príde mi že strašne málo informácií je k tomu nato že ľudia sú na niečo zvyknutí už strašne dlho a zrazu sa to zmení a je k tomu minimum info
9.9.2019 - 15:03
+5

Mato-Mi

 

Bol som pozriet stranku Tipsport. Je tam pisane, ze pre aktivnych tiperov budu prenosy zadarmo. Vychadzajuc z toho je jasne, ze na to, aby si videl prenos z hokeja, bude treba tipovat, alebo mozno uhradit nejaky poplatok. S tipovanim som prestal pred 17 rokmi a nemienim opat zacinat
9.9.2019 - 15:11
+7

TommY_D

 

Je to podľa mňa totálna sprostost a vôbec sa mi to nepáči ale vidia za tým ako veľa rôznych ľudí a aj deti začne kvôli tomu trochu tipovať aby to mohli kukat a keď len 10% z nich tomu prepadne tak si môžu povedať že úspešný rok
9.9.2019 - 15:16
+7

hello, havarju

 

Čo znamená "aktívnych tipérov". Treba tipovať denne, týždenne, mesačne alebo stačí aspoň raz?

Choré - ako naučiť ľudí tipovať! Nepoviem poplatok, ale musíš tipovať!
9.9.2019 - 15:37
+4

hello, havarju

 

Už som to našiel:

Ako si môžem pustiť TV Tipsport?
Pre sledovanie TV Tipsport musíte mať aktívny hráčsky účet v Tipsporte. Po registrácii na internete môžete sledovať prenosy len po dobu 7 dní.

Pre už existujúcich klientov Tipsportu sú videoprenosy dostupné vždy, pokiaľ si v priebehu 30 dní uzatvoria stávku/y aspoň v hodnote 1,20 EUR (platí pre všetky streamy s výnimkou 1. českej futbalovej ligy).
9.9.2019 - 15:42
0

topska

 

A tu sa dostavame k tomu, ze podla mna to bude tiez zadarmo ako pri ceskej lige. Moj nazor.
9.9.2019 - 15:55
0

hello, havarju

 

No to by bol ten lepší prípad.
Ako je to s tým Sport1 a Sport2. Nikde v ich programe ani na budúci týždeň som nenašiel žiaden zápas našej ligy. Asi tak často tie zápasy nebudú, či?
9.9.2019 - 16:01
+1

mitoO

 

Snad. Kurnik, ale nevedel sa tam na to opytat ziaden novinar?
9.9.2019 - 16:02
+2

totik

 

v tychto dnoch vsetky taketo veci riesia. Nevedeli mi ani odpovedat na otazku, ci budu highlighty
9.9.2019 - 16:05
+3

LenTak93

 

v týchto dňoch bohača, ten Lintner ako kliešť, už ho mali dávno do riti kopnúť
9.9.2019 - 16:07
+8

totik

 

toto mi povedal generalny Tipsportu, s Lintnerom som to neriesil
9.9.2019 - 16:09
+2

LenTak93

 

ale ako môže nechať dôjsť situáciu do takého stavu? extraliga štartuje o pár dní a o Tipsport TV nič, dokonca sa nechal okašľať, keďže takto znemožní prístup k tomu deťom

ale hlavna vec, že kvaplo z Tisportu...
9.9.2019 - 16:26
+5

LenTak93

 

no pri českej to určite zadarmo nie je, aj keď tam je hokejkatv
9.9.2019 - 16:02
0

topska

 

Aha tak to som nevedel. Lebo futbalova je podla mna bez nutnosti stavkovat.
9.9.2019 - 16:21
0

LenTak93

 

tak nedávalo by mi to logiku, ak by bola ich Tisport extraliga na Tipsport TV zadarmo a hokejkaTV by si za to pýtala peniaze
9.9.2019 - 16:24
0

MaxSBA

 

www.onhockey.tv to vyrieši
9.9.2019 - 16:53
0

topska

 

No len aby...lebo ceska liga tam nesla uplne vzdy
9.9.2019 - 17:16
0

jan.mazur

 

zabudame na dalsi problem s tipsport tv. ziadny fullscreen. doposial si nemozes dat ich player na full. takze ziadne sledovanie na smart TV. A navyse, JOJ mala aplikaciu, kde sa huste dalo sledovat a toto je najvacsia chyba lintnera. mal aplikaciu zadarmo a nechal si ju ujst.

9.9.2019 - 17:02
+7

topska

 

pockaj ale to nebude tak ako to je na tipsport.tv ale presne tak ako isla ceska liga a tam to bolo full screen. aspon ja mam take info
9.9.2019 - 17:16
+1

antinamor

 

Ja som sa zámerne práve zaregistroval na Tipsport, reku pozriem si kvalitu streamov. To ako myslia vážne, že budem pozerať na hokej vo veľkosti poštovej známky? Žiaden FULL screen? ALebo to bude s prenosmi z našej ligy iné? No já ti nevím Karle, ísť priamym smerom dozadu je naozaj možné asi iba v Slovakistane.
9.9.2019 - 18:23
+4

HockeyBender

 

Ano prenos z našej ligy bude iný a som si istý, že kvalitou streamu lepší ako na huste.
9.9.2019 - 18:38
+2

B-MO

 

lenze ak mala hokejkatv licenciu na cesku ligu tak ako u nas huste, tak tipsport v CZ nemal ani potrebu to davat ako premiovy produkt gratis a mal to ako kazdy iny preberany stream ..to je moja domnienka
9.9.2019 - 17:33
0

topska

 

hokejka tv podla mna funguje cez tipsport
9.9.2019 - 17:44
0

deimos9

 

Hokejkatv podla mna uz nefunguje, len Tipsport
10.9.2019 - 14:45
0

RhimeSBA

 

Ale funguje
10.9.2019 - 14:49
0

deimos9

 

Tak pardon, mne sa zdalo, ze nejaky cas spat ma to nutilo do Tipsportu, ktory dostal exkluzivitu, mea culpa
10.9.2019 - 16:36
0

Dzunkes

 

Nikto nevypadaava
9.9.2019 - 15:05
+3

totik

 

Zastupca Tipsportu mi este nevedel povedat na 100%, ci budu k dispozicii highlighty a zaznamy.

Ze je to cerstva info a iba teraz to vsetko riesia. Ale na koniec dodal, ze by mali byt.
9.9.2019 - 15:12
+2

LenTak93

 

radšej sa ho bolo treba opýtať na ten stream, či bude aj pre ľudí pod 18 rokov (aby to nebolo ošetrené tipovaním)
a keď si bude stáť za tým, tak by som mu otrieskal "DEKLARÁCIA PRINCÍPOV SPOLOČENSKEJ ZODPOVEDNOSTI APKURS" o hlavu
9.9.2019 - 15:45
+4

micu79

 

No temto rok to vypada ze liga bude mat grady na stadionoch ale aj na Tv alebo nete a samozejme aj na hokejportali.
9.9.2019 - 15:29
0

Kamzík18

 

tipsport: Pri registrácií si to pýta naskenovanú občianku a vodičák alebo iný doklad.. To ako fakt toto všetko aby som si vedel pozrieť našu ligu na nete ???
9.9.2019 - 15:29
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LenTak93

 

a ty si odkiaľ teraz prišiel? toto overovanie funguje už 2 roky, akurát niekde to robia aj na pobočke
9.9.2019 - 15:48
+4

mno

 

hej: Ale to odporuje zákonu o ochrane osobných údajov.
9.9.2019 - 22:11
0

vanes je dukla

 

Veď to je zo zákona.
9.9.2019 - 22:23
+1

forwardPP

 

Vieš o tom,že tipsport slúži primárne na inú vec ako je sledovanie hokeja?
9.9.2019 - 18:59
+1

Kamzík18

 

Predstav si že viem primárne o čom je tipsport.. Ak už to spravili tak že prenosy budú len cez tipsport tak mali dať registráciu bez občianky a pod. s tým že takto registrovane konta môžu len sledovať zápasy ale nemôžu stavkovat...môj názor
9.9.2019 - 19:27
+3

Lukash_ke

 

To hej, až na to, že to presne oni nechcú
9.9.2019 - 21:14
+2

forwardPP

 

Tak si aj naštuduj zákony. Každá stávková je povinná toto od svojich zákazníkov pýtať, kvôli zákonu. Ale mohol by sa urobiť nejaký web kde by tie prenosy mohli byť sledované bez nutnosti registrácia do stávkovej. Ako bola napr. Hokejka.cz
10.9.2019 - 13:16
+1

BlackCrow

 

dnes je pondelok a liga začína vo štvrtok..

volajte riaditeľovi - nič
autogramiáda pred sezónou - nič
predstavenie nových dresov - nič?

9.9.2019 - 15:30
0

deimos9

 

Dresy uz su, paradne
10.9.2019 - 14:47
0

ŠIMIKE

 

to je ivo vereš ?
9.9.2019 - 15:41
0

WinnipegJets

 

tak toto je dobry hnus
9.9.2019 - 16:15
+5

Bizzaremifo

 

9.9.2019 - 16:22
0

neasi

 

9.9.2019 - 17:30
0

Tesla

 

Preboha to čo je
9.9.2019 - 17:32
0

MACEK40

 

ty vole az mi je z toho trapne
9.9.2019 - 18:11
+2

Chamois13c

 

Bucko toto si vymenil za kamzika ? boa jeho prišerna strašidelna hymna trapna neverim ze toto mohlo vzniknut
9.9.2019 - 18:48
0

Sunkafit

 

Hned by som daval vypoved
9.9.2019 - 18:51
+1

MaToooo

 

ale to ich logo je aj tak horsie , ked to porovnam s novym logom LM...
9.9.2019 - 19:58
0

erco1999

 

Vydrzal som 30 sekund... po 15 sekundach ma naplo a po 30 som sa kompletne doblval... dost internetu na dnes
9.9.2019 - 20:20
+3

gabby

 

tak prvy titul uz Caps ziskali
10.9.2019 - 9:40
0

OhavLAX

 

ten tekvicový prívarok čo som pri tom jedol mi normálne skysol akože toto nie, na takéto veci nech dávajú nejakú nálepku biohazard, alebo čo
10.9.2019 - 13:14
+2

zvolencok

 

Pozrel som program sport1 aj sport2 na piatok a žiadny náš hokej tam nevidím . či to sa rozbehne počas sezóny ?
9.9.2019 - 15:30
+2

LenTak93

 

ty sa čuduješ?
Veď sa pozri, koľko informácií je o Tipsport TV, koľko ľudí vypisuje na internete, že im nefunguje správne (podľa Lintnera veľmi obľúbená) appka Tipsport Ligy,... toto je čistá práca Lintnera. Ako najväčší samoľubca si spravil opäť po 4x samostatnú tlačovku bez účasti klubov (veď načo by aj, on si tú hru hrá sám). Dookola to isté. Žiadna práca nie je dotiahnutá na 100%, všetko len tak na oko, šak ľudia to zožerú.
Ako som vyššie spomenul - prenosy, problémy s vyžrebovaním, aplikácia Tipsport Ligy, e-shop, hokejové kartičky a kopec ďalšieho. Všetko nejako začal, ale nedokončil. Nevadí, nabudúce sa usmeje znova do kamier, povie pár sladkých slov a bude to super.
9.9.2019 - 16:00
+24

LenTak93

 

pardon, po 5x
jeho prvá sezóna bola 15/16
9.9.2019 - 16:01
0

moke19

 

Lintner na mňa a aj na Teba serie, teda aj na ostatních
9.9.2019 - 19:08
+3

elber BLOG

 

14 ucastnikov je vela...hokejistov malo...do buducnosti to vidim tak, ze Slovan nebude mat hracov a tak presadi, aby sa zmenil pocet ucastnikov znova na 10. Cize je absolutna hlupost v krajine, kde nie je kupna sila, financne zazemie a ani dostatok kvalitnych hokejistov hrajucich za male peniaze umelo kvoli Slovanu natahovat sutaz na 14 ucastnikov...ak to chcu doplnit madarmi, poliakmi a podobne...tiez to povazujem za hlupost. A Lintnera tiez povazujem za zbytocnost. "moj nazor"
9.9.2019 - 15:36
+5

kocsma

 

Ďakujeme za tento pesimisticky názor čo nie je prvy krát tu spomenutý. Mňa napr nebaví liga kde je len 10 tímov. Samozrejme ty si realista a ja ten čo sa pozerá cez okuliare
9.9.2019 - 16:00
+13

dubacikmd

 

14 svk blbosť doplniť Poliakmi a Maďarmi blbosť a mňa zase nebaví ísť za sezónu 4x na každé mužstvo. A nebaví ma pozerať 60 zápasov ak maju takmer istotu postupu pri 10 účastníkoch.. Co teda navrhuješ?
9.9.2019 - 17:55
+1

totik

 

offtopic: akurat sa hra Boston - Devils. Lantosi v prvej lajne: https://www.youtube.com/watch?v=Z8AAplGen6Q
9.9.2019 - 15:39
+3

Mato-Mi

 

To akoze hraju o 9 zapas?
9.9.2019 - 15:45
0

totik

 

a este jedna info: koniec prestupoveho bude 15.2.
9.9.2019 - 15:43
0

LenTak93

 

áno, to už bolo prezentované skôr a tak to bolo tuším aj v prestupovom poriadku vždy, len kvôli tým šaškarinam so Slovanom sa to pred rokom posunulo
9.9.2019 - 15:46
+2

Dalmatiner1

 

Myslel s kvoli tym saskarinam klubov, ktore chceli zo Slovana hracov, ze
9.9.2019 - 16:44
+5

Mato-Mi

 

pardon o 10
9.9.2019 - 15:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ten čo nevie

 

pekne nalakaju ludi na tipovanie
9.9.2019 - 15:52
+2

aaaaa

 

Skvelá správa , že konečne už nebudú zápasy v TV len v nedeľu ...to bolo strašne málo .Super krok , že každé kolo uvidíme v TV
9.9.2019 - 15:54
+4

ElwisNR BLOG

 

Tak nech to už začne.Huste bolo fajn ako sledovať hokej ale nemôže to fungovať tak že online prenos bude zadarmo alebo lacnejší ako vstupenka na zápas potom aká je logika chodenia na štadión kúpi lístka.Ja mám permu tak mi to je osobne jedno ale teším sa na hokej na sport1 lebo promo videá opakovačky atd. ak budú ako z khl keď tam bol slovan tak potom to bude super.
9.9.2019 - 16:04
+2

LenTak93

 

prvé roky nebolo huste zadarmo
9.9.2019 - 16:06
+5

Senn

 

na toto vela ludi zabuda, najlepsie bolo ked si si poslal smsku a ani to nefungovalo
9.9.2019 - 18:06
+4

Izo

 

najkôr bolo Husté zadarmo , potom za poplatok a teraz zas zadarmo
9.9.2019 - 18:11
+16

ten čo nevie

 

presne tak to bolo
9.9.2019 - 18:19
0

bigi BLOG

 

praveze prve roky bolo huste zadarmo a az potom to spoplatnili
10.9.2019 - 13:13
0

ten čo nevie

 

ale ak hraju von tak si si rad pozrel prenos či nie?
9.9.2019 - 16:07
+6

ElwisNR BLOG

 

Hej ale ta možnosť je tu stále ja online prenos nespochybňujem je to super vec len mi to prišlo trochu nezmyselné z hladiska návštevnosti a sledovanosti priamo zápasov na štadióne
9.9.2019 - 16:24
0

jan.mazur

 

huste prohokeju za zapasy platilo. pro hokej to mal rozdelovat spravodlivo klubom. ci tak robil, to netusim. Ale huste si vlastne predplatilo niekolko stoviek miest na kazdom stadione...teraz to bude tak, ze hlavny sponzor da peniaze, ale nieco mi vratte - dajte mi online. a kluby z toho nebudu mat vobec nic.
9.9.2019 - 17:07
+1

topska

 

Vysvetlis mi to s predplatenim stoviek miest? A ano, kluby dostanu priamo peniaze, tipsport komunikuje priamo s nimi. A este mi vysvetli ako sa mohlo stat ze pro hokej odrbaval kluby ked pro hokej su zastupcovia kazdeho klubu
9.9.2019 - 17:18
+5

Nemehlo

 

Ja mam pocit, ze dost vela ludi netusi co je to prohokej.
10.9.2019 - 9:25
+1

Sedko NR

 

Sport 1,2 super
9.9.2019 - 16:09
+1

mitoO

 


Dobrý deň,

pre sledovanie streamov na stránke www . t i p s p o * t . sk je potrebné registrácia.
Registráciu na našej stránke môžu vykonať len osoby staršie ako 18 rokov.
Z tohto dôvodu preto osoby mladšie ako 18 rokov nemôžu sledovať streamy zo zápasov slovenskej hokejovej extraligy.

S pozdravom
Bc. Matej Baláž
oddelenie zákazníckej podpory
9.9.2019 - 16:10
+1

UssKe

 

Bohovsky krok... deti sa môžu dívať akurát na stenu .
9.9.2019 - 16:11
+20

topska

 

Mozu, nemozu sa ale registrovat Hadam im to otec nejako vyriesi. Ale velmi nestastny krok.
9.9.2019 - 16:18
+4

blue-311

 

Daj svojmu decku pristup na tipsport, super napad. Kolko paragrafov by si tym porusil?
9.9.2019 - 18:50
+5

topska

 

Ale ved mu nenabijes konto nie? Tipovat nebude moct. Ved teraz ekd idem na ich web tak sa ma nikto nepyta ci mam 18. Mozem si tam citat ja neviem blogy. Nesmu tipovat nie chodit na ten web. To nie je pornostranka.
9.9.2019 - 19:01
+1

blue-311

 

Ak ides na ich web a “nepyta” sa ta ci mas viak ako 18 rokov je jedna vec. Ta druha je, ze k sledovaniu sa (zatial) musis zaregistrovat. Podla mna to nie je to iste, po registracii uz mas vytvoreny hracsky ucet, kde si suhlasil aj s urcitymi podmienkami.
9.9.2019 - 19:11
+3

topska

 

Som sa ta na to pytal dole tak tu budem pokracovat Nesuhlasim s tym. Len by ma zaujimalo podla zakona ci je jeho porusenim ak vytvorim konto a k pocitacu potom pustim decko ktore bude sledovat hokej ale nevytvori stavku...Toto je dolezite. No Tipsport odpovedal ze pod osemnast nemozu pozerat tak asi ano...
9.9.2019 - 19:21
+1

blue-311

 

Ja tiez nie som odbornik, dal som len svoj nazor. Najlepsie by bolo ak to presunuli na inu apku/web a hotovo.
9.9.2019 - 19:27
0

liskin10

 

ja by som to tiež dal na inú platformu ako tipsport, ale ako píše topska - zaregistrujem sa ako rodič, uložím prihlásenie v počítači, urobím jednu stávku za €1.20 za mesiac a môžem sledovať. Mladý alebo mladá nebude mať žiaden kredit na tipovanie, ale sledovať prenosy môže celý mesiac.
Je to nešťastné riešenie s ich platformou, ale zase je to Tipsport extraliga a oni sú hlavný sponzor.
10.9.2019 - 11:15
+1

ten čo nevie

 

biznis štefan
9.9.2019 - 16:13
+1

fifofrogy

 

Ach jaj aj tu vidieť že proste tiperské spoločnosti a taktiež výrobcovia alkoholu a tabaku v spojení s akýmkoľvek takýmto biznisom šťastne nedopadne nikdy.
9.9.2019 - 16:36
+2

FacSKA

 

By ma zaujímalo, koľko za to kluby dostali...

Popri tom stačilo spraviť klubové TV. Každý by mal na svojom webe, vlastnú TV, vlastný cenník a podľa záujmu o zápasy, by boli peniaze spravodlivo prerozdelené a každý by podporoval to svoje. Dalo by sa to spojiť so špeciálnymi permanentkami, rôzne akcie a balíčky na zápasy vonku atd, atd...
9.9.2019 - 17:35
+8

Lukash_ke

 

Toto je super napad, len by som trochu pochyboval o schopnostiach klubov prevadzkovat streaming.
9.9.2019 - 21:26
0

RudoNR18

 

U nas sa streamovala cela priprava na klubovom YT... dokonca aj zapasy zo Svajcarska... kvalita nebola boh vie co...(niekedy to seklo,vypadol obraz alebo zvuk)... Ale proste dalo sa pozerat zadarmo... takze ano keby kluby chceli a investovali do toho troska tak si myslim ze je v schopnostiach jednotlivych klubov prevadzkovat streaming...
9.9.2019 - 23:29
+1

topska

 

No ale to su ligove zapasy. Ak by to bolo take jednoduche tak by to fungovalo aj v inych krajinach nemyslis? Kluby samozrejme chcu za vysielacie prava nejake peniaze. Otvor si onhockey a nenajdes tam skoro ziadne prenosy streamovane na youtube. Ked tak take co robi normalne nejaka televizia.
10.9.2019 - 0:03
0

RudoNR18

 

Sak samozrejme ze to neni tak jednoduche... ja som len chcel podotknut ze cisto z technickeho hladiska by kluby problem mat nemali....
10.9.2019 - 0:27
+1

FacSKA

 

Jasné, že je rozdiel streamovať ligu a prípravné zápasy. Pokiaľ o prípravný zápas neprejaví záujem nejaká TV a nekúpi si práva, tak si s tým klub môže robiť čo chce a môže to streamovať kde len chce, aj na FB.

Keby aj prejavila záujem nejaká TV, tak je rozdiel vo vysielacích právach na internete a v TV. To sme mali koniec koncov možnosť vidieť aj minulú sezónu v TL. RTVS, nemohla vysielať zápasy z TL na svojom webe, lebo práva vlastnilo riedke.

Ja som nič o streamovaní na ytb nehovoril. Písal som zápasoch vysielaných na klubových weboch, normálne po registrácii a formou pay per view. Okrem toho, že by z toho boli peniaze pre kluby(hlavne spravodlivo prerozdelené), by mali video materiál hneď po ruke, dalo by sa to vyladiť napr. s kockou a celkovo by úroveň šla hore. Celkovo aj pre sponzorov daného klubu by to bolo zaujímavejšie. Mohli by svoju reklamu propagovať, ešte aj pri zápasoch vonku, čo je hneď raz toľko, oproti len domácim zápasom.

10.9.2019 - 8:32
+3

topska

 

na to by sa museli dohodnut teraz v rokovaniach s Tipsportom a urcite by ich to nieco stalo resp. by od tipsportu dostali menej penazi...kedze by ludia priamo neboli na ich webe. jluby si to schvalili takto
10.9.2019 - 11:59
0

Lukash_ke

 

Podla mna len Matej Balaz nemal info
9.9.2019 - 21:25
0

wedro

 

Tlačovka : Robena v obývačke.


Prečo nesedeli za stolom a menovky na stole.

Nech to ma aspoň trošku vážnosti. Keď si to pozrú v Česku tak nečudujme sa ked sa smejú.

Pretože to vyzeralo fakt ako keby boli u Citróna doma v obývačke.




PS: hazardné súťaže sú ako alkohol, drogy.toto chceme pre naše deti aby sa dostali do závislosti ( ja chvalabohu ešte nemám)


Takže tak.

9.9.2019 - 16:30
+5

LuukyBB

 

Treba, ale objektívne dodať, že sledovať online všetky zápasy zadarmo bol dosť luxus... áno slabší komentár, kvalita, ale bolo to ZADARMO. Takto to nefunguje takmer v žiadnej krajine. Stream na stávkových portáloch býva vo väčšine prípadov v priemernej kvalite. Uvidíme ako to bude celé fungovať. Ak sa máme tváriť, že naša liga ide kvalitou hore, že je to nejaká značka, že má svoju cenu tak nemôže byť úplne zadarmo... logické riešenie.
9.9.2019 - 16:32
+4

warn1ng

 

Lenže je rozdiel dať spoplatnený stream (aj na huste to bolo prvé sezóny spoplatnené) a dať stream na stránke tipérskej spoločnosti. Kde musíš podstúpiť zdĺhavý registračný proces + pravidelne tipovať. Keby to dali spoplatnené niekde na ich webe alebo vklude aj na Tipsport TV kde si tam jednoducho ten zápas predplatíš, nepoviem ani ň. Ale toto je najhoršie možné riešenie.
9.9.2019 - 16:45
+25

LuukyBB

 

Áno máš správny argument. Ja si tiež myslím, že najlepšia by bola platená platforma, kde by ročné predplatné bolo najvýhodnejšie atď. Ale možno sa nenašiel žiadny vážny záujemca...
9.9.2019 - 16:51
+8

ten čo nevie

 

taketo veci sa riešia v predstihu nie tyzden pred zaciatkom ligy
9.9.2019 - 16:54
+8

LenTak93

 

to by sme ale nesmeli mať na čele Lintnera, ktorý nezvláda veci dotiahnúť do konca
9.9.2019 - 16:57
+7

ten čo nevie

 

veru tak nič nedotiahne poriadne do konca len stale niečo skuša
9.9.2019 - 17:07
+1

Big brother

 

Ale prečo ho tam tie kluby chcú?
9.9.2019 - 17:19
+2

Big brother

 

To, že sa niečo nepovie do médií neznamená, že sa to nerieši
9.9.2019 - 17:20
+1

moke19

 

a rieši sa? máš info? daj
9.9.2019 - 19:12
0

Big brother

 

Čo teraz mysliš?
9.9.2019 - 19:30
0

moke19

 

to, že veci nedoťahuje..
10.9.2019 - 7:17
+1

vanes je dukla

 

Doteraz som českú aj Slovensku hokejovú ligu pozeral na tv Tipsport.
Slovenská bola doteraz na tv Tipsport z huste.
České prenosy mali dobrú kvalitu aj komentár.Česká sa dala pozerať na celej obrazovke,Slovenská len v malom okne.Predpokladám ,že kvalitou sa to teraz vyrovná.Vôbec nemusíš pravidelne tipovať.Ide to aj na nule.Počistočný vklad a registrácia v zmysle zákona,je však nutnosť.
9.9.2019 - 17:07
+5

Nitraaa

 

No a teraz si predstav ze mas tak 15 rokov a nemozes sa zaregistrovat do stavkovej kancelarie neviem ci Lintner nepozna zakon alebo si nechal naplnit vacky ale tymto rozhodnutim zakazal mladym ludom sledovat hokej .
9.9.2019 - 21:32
+4

Big brother

 

Možno chce, aby mladí ludia chodili priamo na štadion
9.9.2019 - 21:40
+1

Nitraaa

 

Ja nehovorim o domacich zapasoch . Uz vidim jak by som v 15tich povedal mame ze idem vlakom na hokej do Michaloviec lebo Lintner to tak chce , urcite by ma bez problemov pustila ...
9.9.2019 - 21:43
+14

forwardPP

 

A zápas v Michalovciach sa hrá v utorok. Určite by to schválila.
10.9.2019 - 13:21
+3

blue-311

 

Wau, ty musis byt Riskov blizky pribuzny
9.9.2019 - 21:43
+1

Big brother

 

Napadlo na to ako prvé. Celkovo mam pocit, že tie internetove prenosy odoberaju fanušikov z tribun.
9.9.2019 - 21:53
+1

topska

 

existuju na celom svete ale ze uplne
9.9.2019 - 21:57
0

Big brother

 

To mi je zrejmé
9.9.2019 - 21:59
0

NRfan

 

Tak ako tvoja slepa a bezbreha podpora Lintnera.
10.9.2019 - 6:57
+7

Lukash_ke

 

Podla mna v zanedbatelnom mnozstve, mozno menej ludi je ochotnych cestovat na vyjazdy.
9.9.2019 - 22:46
0

vanes je dukla

 

Ja s tebou súhlasím.Nielen,že mladším,ale aj ľuďom čo nemajú záujem niekomu bez príčiny poskytovať kópie dokladov.
9.9.2019 - 21:46
+2

Big brother

 

"Zdĺhavý registračný proces"?
9.9.2019 - 17:16
+1

LenTak93

 

tak ale uznaj, fotiť kdekade svoj OP alebo VP kvôli prenosom? ak by sa to dalo vybaviť na pobočke ako u Niké, tak nepoviem
9.9.2019 - 17:21
+7

Big brother

 

Tak to neviem, ešte som sa tam neregistroval.
9.9.2019 - 17:24
0

LenTak93

 

Takto to funguje vo všetkých stávkových.
9.9.2019 - 17:31
+1

vanes je dukla

 

Áno pre užívateľov netipérov,je to možno až ponižujúce.Takýto je stav teraz,ale myslím si,že inak to nepôjde.Dalo sa to aj doteraz pozerať bez kurzov a iných rušivých elementov,keďže aj tá mala obrazovka sa dala prepnúť na plochu.
9.9.2019 - 17:43
+1

Sunkafit

 

Uz je to rozsirena vec
9.9.2019 - 18:53
0

Aasen36

 

Dá sa : to samozrejme vybaviť aj na pobočke.
10.9.2019 - 11:11
0

warn1ng

 

Áno zdĺhavý registračný proces. Oproti jednoduchému zaplateniu kreditkou alebo bankingom. Načo takéto zbytočnosti.
9.9.2019 - 17:27
+2

Big brother

 

Ale spraviš to raz a maš pokoj, nie?
9.9.2019 - 17:40
0

warn1ng

 

Tak ešte aby som to tam dával viackrát Ale mne nešlo len o to že to dlhšie trvá. Spravili to najzložitejšie a najhoršie ako sa dalo. Niekto sem napísal príklad, hokejka.tv v Čechách. Tam si môžeš zaplatiť denné (24h), mesačné a sezónne predplatné. Môžeš tam sledovať všetky zápasy okrem zápasov vysielaných na O2 TV Sport (ako u nás RTVS). A podľa všetkého je to projekt českého zväzu, takže peniaze idú priamo im a nie nejakému Tipsportu. No nebolo by to takto jednoduchšie?
9.9.2019 - 17:47
+3

Big brother

 

Bolo.
9.9.2019 - 18:07
0

NRfan

 

Preco mam niekomu posielat OP ked si chcem iba pozriet stream? Nemam problem za stream zaplatit ale na takyto zasah do sukromia pre tak banalnu vec vec naozaj nemam.
9.9.2019 - 20:10
+12

Tehelnepole

 

zo zakona
9.9.2019 - 17:42
0

Jokila39

 

Zaujímavo sa bude sledovať cez Tipsport hokej tým, ktorý budú pozerať cez počítať.. mne nikdy stream nešiel dať na celu obrazovku a teda tam sú aj kurzy a tie sa vždy keď je gól zamykaju stream je vždy pozadu, takze to bude dosť o ničom keď puk je v strednom pásme, kurzy sa zamknú a vy viete, že pravdepobne padne gól .. pripadne je veľká šanca, hráč ide sám na bránu a kurzy ostanú odomknute tak viete že gól nepadne
9.9.2019 - 17:07
+1

topska

 

Toto budu ine streamy, take ako mala ceska hokejova liga a tam toto co pises neplatilo
9.9.2019 - 17:20
+1

Jokila39

 

A oni mali aké ? Lebo ich som pozerával ale tiež len cez mobil
9.9.2019 - 17:44
0

fifofrogy

 

Keď to tu čítam obrovské rozčarovanie z tejto situácie a nebolo by na škodu ak by HP oslovil konkrétne ako to bude fungovať ako to majú v pláne ako sa bude treba registrovať aké budú podmienky atď Tipsport lebo ak tam treba tipovať fotiť OP atď nech zabudnú že im dám za toto čo i len cent a ak áno celé vedenie sa v skutku môže hanbiť že niečo také dopustili .
9.9.2019 - 18:09
+25

moke19

 

tak je, dáme plusky a hádam sa odpoveď dozvieme
9.9.2019 - 19:19
0

Senn

 

Nerobi mi problem si zaplatit, kludne nech to je na sposob NHL TV ale Citronik zase videl len prachy a nerozmyslal...Iba som sa rozculil ale nemam ochotu posielat nejakej stavkovej svoj vodicak a robit si tam ucet a este gamblit... to je fakt sila. Su ludia, ktori sa proste nemozu dostat na stadion (praca, ziju v zahranici atd.) tak im sprijemnime zivot...
9.9.2019 - 18:15
+15

blue-311

 

Nechapem, ako moze niekto tento nonsens schvalovat.

Je uplne jedno ci niekto bude aktivny tiper, alebo sa len zaregistruje kvoli sledovaniu prenosov. Ak to das do ruky decku, tak je to trestny cin ohrozovania mravnej vychovy mladeze a mozno aj dalsie paragrafy. Ta apka (alebo aj web) je tiperska, neverim ze sa da aplikovat nejaka vynimka. Nehovoriac o tom, ze pod 18 rokov si samozrejme konto nezalozis.

Ale pre tipsport je to z marketingoveho hladiska fajn. Ziskaju peknu databazu mailov a budu nas spamovat mailmi so super ponukami

No gratulujem Pro Hokej a Tipsport. Toto ste zvladli na vybornu
9.9.2019 - 19:02
+9

topska

 

Ja to neschvalujem ale je to fakt podla zakona nepovolene toto sledovanie ak nevytvoris stavku? Na cudzom konte teda myslim. Len sa pytam.
9.9.2019 - 19:19
0

blue-311

 

Toto sa pise vo vseobecnych podmienkach Tisportu. Podla toho asi nie.

4. Tipujúci je oprávnený disponovať so svojim Herným účtom výlučne iba sám a osobne. Nesmie k manipulácii s Herným účtom splnomocniť akúkoľvek osobu na svoje zastupovanie; to neplatí, ak zo zákona alebo z iného všeobecne záväzného právneho predpisu vyplýva výslovne inak. Výnimky povoľuje vodôvodnených prípadoch Tipsport. Tipujúci je povinný využívať Herný účet a s ním spojené služby, benefity a iné jeho funkcionality výhradne pre svoju osobnú súkromnú potrebu a nie je oprávnený ich sprístupňovať či umožniť čerpať iným osobám či využívať iným nevhodným spôsobom, ktorý by bol v rozpore s charakterom Herného účtu ako osobného prostriedku Tipujúceho kuzatváraniu jeho kurzových stávok na internete. Tým sa najmä rozumie zákaz využívania Herného účtu a s ním spojených služieb, benefitov a iných jeho funkcionalít pre komerčné účely. Od Tipujúceho, ktorý poruší tieto svoje povinnosti pri využívaní Herného účtu, si môže Tipsport uplatniť nárok na náhradu vzniknutej škody.
9.9.2019 - 19:32
+1

topska

 

dakujem
9.9.2019 - 19:33
0

topska

 

podla mna to vsetci odrbeme cez onhockey, uvidime v piatok
9.9.2019 - 19:22
+5

Lukash_ke

 

Presne tak
9.9.2019 - 21:32
0

Acorgonka

 

a uplne s kludom anglicana
10.9.2019 - 7:05
0

MaLoMe

 

Este dobra rada k registracii na tipsport.sk kedze treba urobiť aj vklad na konto.
Takmer vsetky banky majú poplatok 3€ za platbu kartou stávkovej spoločnosti. Treba použiť bankovú bránu alebo bankový prevod.
9.9.2019 - 19:40
+1

renem

 

alebo mat unicredit bank a mas vyriesene vsetko. nie len vklady do stavkoviek
9.9.2019 - 20:32
+2

Nemehlo

 

Unicredit sice ponuka asi najlepsi ucet, ale co z toho ked to je krachujuca banka.
10.9.2019 - 9:36
0

Acorgonka

 

Jedna jedina vec je v tejto sezone ista a jasna a sice ze spolocnost Tipsport urcite nepodporim
9.9.2019 - 19:43
+19

NR

 

No nic spojme vsetci sily dnes na fotbal
9.9.2019 - 20:16
+2

luciakanky

 

Mne sa ta tipsport tv vobec, ale vobec nepaci. Vytocim sa uz pri registracii, kde asi budu chciet aj moju krvnu skupinu, potom budu chciet odomna heslo z troch parnych cislic, jedneho prvocisla, jednej dvojhlasky a dvoch velkych pismen. a tam to pre mna skonci. Ziadne tipovanie nebudem podporovat a ak fakt dopustili aby podmienkou, ze mozes sledovat online zapas svojho timu, ale musis tipovat tak gratulujem, v top 10 nejd3m3ntn3jsich rozhodnuti je toto v top 3 a nezachrania to ziadne karticky, ziadna aplikacia a ziadny all stars game
9.9.2019 - 20:26
+14

Juslan

 

Začal som sa registrovať a prišiel som až po občiansky preukaz. To som samozrejme neakceptoval lebo tipovať nemienim. Teraz neviem ako zrušiť svoje neúplne zadané dáta. Tento vychytralý portál to zrejme bez kompletnej registrácie vrátane OP ani neumožňuje.
9.9.2019 - 20:53
+7

topska

 

to neumoznuje ziaden tipersky
9.9.2019 - 21:13
+2

Nitraaa

 

Hlavne im to neumoznuje zakon ... pri registracii do stavkovej musis poskytnut obciansky , to ze ty nechces tipovat ale pozerat hokej ich nezaujima . A samozrejme musis byt dospely takze Lintner a spol tymto krokom v podstate odplasili mladych od hokeja .
9.9.2019 - 21:18
+6

Sunkafit

 

Ale vas trapia veci
10.9.2019 - 8:54
0

Juslan

 

Áno, trápi ma že majú k dispozícii moje meno, adresu a dokonca aj rodné číslo a ja to neviem zmeniť. Akurát som dokázal to že som im neumožnil s tým legálne nakladať. Ale nejako neverím že to nezneužijú keď sú takí "podnikáví"...
10.9.2019 - 9:54
+6

Sunkafit

 

Netreba mat paranoju tieto udaje ma bez toho aby si to vedel xy spolocnosti
10.9.2019 - 10:18
+5

Aasen36

 

Pokiaľ : To si to kompletne nedokončil, Tvoje údaje neboli zaznamenané
10.9.2019 - 11:15
+1

forwardPP

 

Áno, tie údaje po registrácii posielajú rovno Sorošovi.
10.9.2019 - 13:08
+1

renem

 

ja som si lintnera vzdy zastaval. ale toto je moc. ma na starosti len marketing, nic viac. tak kde nastal problem? aby sa 5 dni pred zaciatkom nevedelo, ci zapasy budu komentovane. fanusikovia si sami musia zistovat ako sa zaregistrovat, ci to je zadarmo, ci nie. ja som najviac pozeral tipsport ligy ked som este nemal 18, casu bolo vela a trebalo ho niak vyplnit, cez huste som pravidelne sledoval kazde kolo. takze v tomto mi to je extremne luto za mladsich (snad ich este hokej bavi). to, ze to bude mat tipsport s podmienkou stavkovania mi nevadi. ked mam naladu tak si stavim, aj ked nie cez tipsport, ale tak zacnem tam.

celkovo to je hrozny amaterizmus
9.9.2019 - 20:37
+6

hello, havarju

 

Ešte sa sezóna ani nezačala a už tu máme faux pas. V každom prípade je to krok späť ale asi biznis je biznis.
9.9.2019 - 21:49
+3

Jokila39

 

Inak pri registrácii máte 1500 netov = 15€ na tipovanie, takze nemusíte vložiť ani cent a celu sezónu môžete pozerať
9.9.2019 - 21:10
+3

LenTak93

 

áno, pri registrácií, nie však pri už založenom účte
9.9.2019 - 22:56
0

michaelfrolík

 

Ja som tych 1500 netov zhodnotil, ked hrali Capitals s Bystricou
10.9.2019 - 1:45
0

Scorpi

 

Dresy na novu sezonu budu kedy predstavene?
9.9.2019 - 22:29
0

LenTak93

 

Detva, Zvolen, Poprad, Liptovský Mikuláš a Michalovce máš na stránke 3b

Slovan predstaví zajtra
9.9.2019 - 22:54
0

Scorpi

 

vdaka, a KE?
9.9.2019 - 23:09
0

RudoNR18

 

Aj Nove Zamky predstavia zajtra.. Zvolen uz ich ma aj na FB
9.9.2019 - 23:38
0

RudoNR18

 

Inaac mohlo by sa to vyriesit tak ze Huste bude preberat prenos od tipsportu...kludne nech to aj spoplatnia....
9.9.2019 - 23:40
0

topska

 

Tu nejde o spoplatnenie ale o zaplatenie nejakej sumy za prenosy klubom. A to nevyzbieraju. Skoda no...
10.9.2019 - 0:04
0

HkmDetva

 

Kolko hracou postavi do 20 slovan? Jaaj ved vlastne on nepotrebuje ziadnych 5 kilo ved ma na vsetko.... Winter classic bazen nebude?
9.9.2019 - 23:41
+1

topska

 

No ale musia takych postavit ked chcu mat na supiske 20 hracov.
10.9.2019 - 0:05
0

Gargamel123

 

Kto je ten Noro Koch: u nas,poznate ho niekto?
10.9.2019 - 1:46
0

14thomas

 

Nový výkonný riaditeľ HC Košice
10.9.2019 - 7:22
+3

Gargamel123

 

Viem : len co je zac,neznam.
10.9.2019 - 10:30
0

mitoO

 

Tusim otec Patrika Kocha.
10.9.2019 - 10:54
+2

BlackCrow

 

kľúčové slovo je Malacky

10.9.2019 - 11:42
+1

mitoO

 

doplnim: https://sport.aktuality.sk/c/373195/otcovia-davida-soltesa-a-patrika-kocha-zivot-hodny-knihy/
10.9.2019 - 11:47
0

strojar

 

Mať v slovenskej hokejovej lige 14 mužstiev je idiotizmus, vrátane nepochopiteľnej podpory maďarského hokeja.
Kedy konečne pošlú toho šaša preč?
10.9.2019 - 6:58
+2

FP-Romanides

 

Moja otázka je kedy konečne pošlú preč teba.
10.9.2019 - 7:50
+21

Sunkafit

 

Nikdy....v mestskych podnikoch tu takyto ludia co nic nerobia zahniezdeni na veky
10.9.2019 - 9:01
+6

forwardPP

 

Tým slovom šaša"myslel seba.
10.9.2019 - 13:05
+1

gta98

 

Ked to budu chciet kluby. Neuveritelne, ze taky politik ako ty nedokaze pochopit, ze Citronka nie je panovnik bez moznosti odvolania ale clovek ktoreho si vybrali kluby. Skus sa spytat Tomasa a Mira, kedy povedia, ze nechcu Lintnera na cele pro-hokeja.
10.9.2019 - 8:10
+2

LuukyBB

 

Idiotizmus je skôr napísať, že 14 klubov je idiotizmus, bez toho, že to máš nejak podložené. Takéto niečo sa musí skúmať, zisťovať a hlavne je potrebné veľa diskutovať. Ty sa zobudíš a hneď vieš, že je to hlúposť. Pripomína mi to zmýšľanie národného kapitána
10.9.2019 - 8:13
+8

lubfito

 

Aj skúsiš rozvinúť svoju myšlienku o tom, že mať 14 mužstiev v slovenskej lige je idiotizmus?
Prečo si to myslíš?
10.9.2019 - 8:21
+3

hello, havarju

 

Toho sa od neho nedočkáš. On len trepne a tým to pre neho končí.
10.9.2019 - 10:04
+5

Sunkafit

 

Veru najlepsie je chodit na 9klubov 6a viac krat za sezonu...to si mozes strcit
10.9.2019 - 8:56
+2

Sani

 

...predosli zaprdenci typu Pastinsky boli lepsi...?
10.9.2019 - 10:03
+2

strojar

 

Lepší by bol niekto kompetentný.
10.9.2019 - 19:58
0

Sani

 

....len je otazne, ci realne existuje niekto, koho by si uznal za kompetentneho...
11.9.2019 - 10:10
+3

hoKEjka

 

Nikdy som si nemyslela, ze budem hovorit stare dobre huste...
10.9.2019 - 7:55
+5

Kamzík18

 

tipsport: Len som tak rozmýšľal, že ak niekto poberá sociálne dávky, poberá kadejaké príspevky atď. a zaregistruje sa na tejto stránke naskenuje OP,VP alebo preukaz poistenca, nemôže tým pádom prísť o tie príspevky alebo prídavky ak si ho poisťovňa preklepne?
10.9.2019 - 8:38
0

forwardPP

 

Takému to človekovi je zo zákona zakázané tipovať.Takže o nič nepríde len mu nedovolia tipovať.
10.9.2019 - 13:03
+1

Kamzík18

 

no presne to som mal na mysli.. čiže hokej bude môcť sledovať ako registrovaný užívateľ ale nebude môcť stávkovať?
10.9.2019 - 13:32
0

forwardPP

 

Keďže zo zákona má zakázané tipovať apre sledovanie hokeja musí uzatvoriť stávku,takže nebude môcť ani sledovať hokej.
11.9.2019 - 11:25
+1

Nihal

 

Chalani, k tomu pozeraniu online prenosov. Ved pouzite taky zdravy sedliacky rozum. Tipsport je genralny partner ligy. Pred touto sezonou dvojnasobne navysil investiciu do ligy, cize klubom kvapne viacej penazi. Je uplne normalne, ze sa snazili dotiahnut ludi na svoju platformu.
Teraz, co sa tyka zrusenia prenosov na huste. Ak by to znamenalo len jeden prenos za tyzden v nedelu na RTVS, bolo by to naprd, ale takto v kombinacii Sport 1/2 a RTVS budu pokryte vsetky kola.

Tak kde je problem? Decka si stale budu moct pozriet zapasy v telke a na svoj tim mozu ist na stadion s rodicmi. Ja s touto zmenou nemam absolutny problem.

Liga tiez chce zarabat. Ci to si myslite, ze taka napr Premier League bude niekde vysielana zadara? Pekne zaplatit si Sky Sports alebo BT Sport a mozes sledovat. A aj to nie vsetky zapasy kedze 3pm zapasy v sobotu su nedostupne v Anglicku. Avsak nikde som nepocul fanusikov frflat. Idu na stadion podporit svoj tim.
10.9.2019 - 8:49
+7

mitoO

 

Neviem, ci tu niekde vidis kritiku toho, ze by mali byt spoplatnene prenosy.
Ja tu vidim kritiku toho, ze moznost sledovania prenosov je podmienena tipovanim.
10.9.2019 - 9:01
+21

miko 75

 

A ako si pozriem svoj tím vonku,lebo doteraz som pozeral každý zápas,ale tipovanie podporovať nemienim.
10.9.2019 - 9:05
+13

NRfan

 

S takym niecim zial Nihalova teoria nerata.
10.9.2019 - 9:23
+3

warn1ng

 

1. So zápasmi doma ja osobne žiadny problém nemám. Pokiaľ sa mi dá, vždy som na zimáku. Horšie je to so zápasmi vonku, tam sa nemám možnosť (poväčšine) dostaviť. 2.Ako sa už písalo, mne nevadia spoplatnené prenosy ale spôsob akým sa budú vysielať a ako budú spoplatnené. Ja vôbec netipujem a ani sa nechystám. A ak je sledovanie našej ligy podmienené pravidelným tipovaním tak je asi niečo zle. Oveľa radšej by som bol, keby sa dalo platiť bežnými spôsobmi ako kreditkou, banking, paypal a pod... A nebolo by k tomu treba žiadne OP, VP a vklady na účet na Tipsporte.
10.9.2019 - 9:26
+3

tn

 

Neviem, ako je to s tymi zakonmi, ale nestacilo by, ak by dal tipsport pri uzatvarani tiketu dake potvrdzovanie napr.: PIN-kodom? Potom by som mohol k uctu pustit aj dieta (myslim, mladsie ako 18 rokov). Pozerat zapas moze, ale tiket nestavi.
10.9.2019 - 9:36
0

Tehelnepole

 

podla mna by malo stacit, ak rodic svojmu dietatu povie, co robit nema a nedavat to na zodpovednost tretej strane.
10.9.2019 - 10:09
+2

Jokila39

 

OT: Parádna posila MAC Budapešť https://www.eliteprospects.com/player/11689/c.j.-stretch
10.9.2019 - 9:49
0

Chamois13c

 

Toho by sme potrebovali do PP takeho centrika namiesto pelama
10.9.2019 - 11:48
0

Juslan

 

Kľudne by som zobral keby bolo sledovanie zápasu podmienené scanom permanentky na sezónu a poplatkom cca 5,€/mes, ale podmieniť to pravidelným tipovaním spojeným so sprístupnením chránených osobných údajov internetovému portálu je ďaleko, ďaleko za čiarou športového chápania!!!
10.9.2019 - 10:05
+6

Acorgonka

 

no nic podla mna nam treba zacat chodit viac na vyjazdy za svojim klubom mozno prave tym mysleli to zvysenie navstevnosti a zaujem o TL ja neviem ci moje okolie a zamestnavatel bude mat dostatok pochopenia ved na výjazd do MI treba dofcu aj NDS sa potesi bude treba viac dialnicnych a tak ved toto sledovanie- nesledovanie zapasov inak ako na zimaku ide podporit celoslovensky zaujem pekne sci-fi hokejova migracna vlna sa blizi zvacsujte sektor hosti
10.9.2019 - 10:16
+5

Kurolišek

 

Po včerajšku keď mi niekto povie, že sú Maďari prínosom tak nech ide do čerta... všetci do jedného majú v hlave len Trianon alebo Triangel. Nech idú do čerta si hrať svoju MOL ligu... a vôbec nejde len o pískanie pri hymne. Celé to zlo proti nám, normálne som cítil, že ten zápas je pre nich viac ako len snaha postúpiť na ME ako keby tým že nás porazia ja neviem... získajú morálne právo na nás kydať aký sme ubožiaci alebo čo. To som fakt nevidel... možno len horšie by to bolo na zápase Srbsko-Kosovo. Dobre, že dostali po nose. Po včerajšku hovorím ani tie peniaze od Orbána za to nestoja aby sa potom ich repre rok na nás hecovala. Myslel som si, že je to dobrá myšlienka že ľudia v Maďarsku tak ako u nás už prekonali temné obdobie ale včerajšok ma presvedčil o opaku a všetky hoviadka z Dunajskej alebo odkiaľ tam boli tak len jedna rada: Ak chcete fandiť tímu ktorý bude úspešný tak si vyberte Slovensko ináč budete stále len za somárov.
10.9.2019 - 10:32
+13

Acorgonka

 

pockaj pockaj nemiesaj sem ine sportove podujatie a za ich ucinkovanie v TL boli na zimakoch x krat a ziadny problem nebol prave naopak (ak teda opomenieme vyjazd tiezfanusikov k nim do Budapesti myslim)
10.9.2019 - 10:37
+2

warn1ng

 

* do miskolca
10.9.2019 - 10:51
+1

Acorgonka

 

jaj pardon
10.9.2019 - 10:55
0

Kurolišek

 

nebol lebo sú slabí... ak by hrali sériu o titul počkaj počkaj ako by to vyzeralo. Máme dosť svojich problémov, ich "historické krivdy" nepotrebujeme. 25 tisíc ľudí... + 5 kolóna od nás.
10.9.2019 - 11:38
+5

Acorgonka

 

ja neviem neporovnavala by som hokejových fanusikov s tymi o ktorých pises
10.9.2019 - 12:08
+1

Kurolišek

 

problém je... že na hokej môžu prísť aj fanúšikovia ktorý ani nevedia nič o hokeji ale presne vedia že cítia nejakú krivdu.
10.9.2019 - 12:13
+3

Acorgonka

 

taketo debatky sa tu viedli este pred vstupom do TL a nic sa take nestalo naopak hanbu urobili ako som uz pisala "tiezfanusikovia" od nas
10.9.2019 - 12:16
+5

topska

 

Ano...Zatial sa to stalo len zo strany Slovakov
10.9.2019 - 12:23
0

noano

 

Svk- Hun / Trnava/, Svk-Can / Ke/
10.9.2019 - 11:18
0

Kurolišek

 

To chceš tých pár pískajúcich ľudí v Trnave zrovnávať z organizovaným hromadným pískaním? Kamo si mimo. Kanade sme sa ospravedlnili, hráči sami povedali že to bolo cez čiaru a navyše to bolo po zápase kde sme cítili krivdu (aj tak to nebolo správne). Čo oni? Prečo to robili? Lebo Slovensko.
10.9.2019 - 11:36
+7

fifofrogy

 

Hlavne kľud Maďari sú najviac uplakaný národ aký existuje na tejto planéte o tom žiadna najviac im je blížené akýmkoľvek smerom či Srbskom Rumunskom Slovenskom Rakúskom Českom Ukrajinou USA Eú atď vlastne asi niet krajiny ktorá im neubližuje nekrivdí no ono problém je presne v ľuďoch ako ty ktorí to zbytočne živia týmito príspevkami reakciami na štadiónoch vonku a práveže sa mi páči že sme im to krásne oplatili športovou stránkou a okrem pár provokácií aj z našej strany sa to zaobišlo z našej strany úplne nadvecou a aj dnešný maďarský vládny denník to pojal trošku z tej politickej stránky pozitívne že už aj u nás na Slovensku žijúci Maďari to začínajú brať z pohľadu že nikto im nikdy nechcel zle a že u nás im bola vždy podaná ruka a pristupuje sa k ním ako ku každému inému a práveže maďarské tímy sú o spájaní dvoch národov a nie ich rozdeľovaní dokázali to krásne aj maďarskí fanúšikovia bez žiadnych provokácií kultúrne a pekne a určite si pamätáš idiotov z BB a ZV čo predviedli v Miškolci P.S. aj v DS je len výsledok skôr primitívov ktorých to skôr či neskôr prejde ale bude to trvať tak dlho koľko ich budú živiť takí ako ty .
10.9.2019 - 11:40
+2

Kurolišek

 

Ja práve nechcem už čakať či a niekomu netrestne v hlave... Vôbec ma to nebaví tá ich krivda. Už chápem prečo v minulosti Čechov nebavilo to "federálne derby" a podobné kecy. Oni si svoje odohrajú a na nejaké historické krivdy serú. Našťastie aj to už pominulo a teraz keď s nimi hráme okrem slovného "federálne derby" sa nerieši nič iné len výkon mužstiev. Keď hráme s Maďari či už hokej alebo futbal tak sa rieši všetko možné len nie futbal, už ma nebavia. Nech si hrajú svojú sedmohradskú ligu a dajú pokoj svaty. Zoberieme radšej hoci tretoligových čechov alebo poliakov ako toto.
10.9.2019 - 11:46
+2

fifofrogy

 

Ešte šťastie že vás není viac a dúfam že aj Kotlebovi čoskoro odzvoní lebo s takýmito ľuďmi a s takýmito názormi to je cesta do pekla a hlavne verím že s týmito názormi ti veľa ľudí v tvojom okolí netlieska .
10.9.2019 - 11:53
+2

Kurolišek

 

Akým názorom, prečo ma rovno obliekaš do rovnošaty? Nechcem tu potencionálne riziko na našich štadiónoch, nechcem aby sa riešil nejaký medzinárodný škandál a podobne. Nepotrebujeme ich a ak je to o peniazoch tak radšej nech kluby dostanú menej ako čakať na prípadné problémy. Môj názor na to bol v roku 2009 rovnaký... ale uplynul nejaký čas od zvieratok čo prišli na náš hokejový zápas a myslel som si, že sa svet vrátane ich posunul... no neposunul. A keď spomínaš Kotleby tak to sú ďalší potencionálny problém na zápase s nimi tak načo to riskovať?
10.9.2019 - 11:59
+1

RhimeSBA

 

O čo väčšie je potenciálne riziko maďarských futbalových fans na hokeji v MI, ako je návšteva slovanistických futbalových fans na hokeji, čo ja viem, v Nitre?

Prečo si myslíš, že tí slovenskí magori sú menej nebezpeční ako maďarskí?

Mimochodom, fifofrogy, aj keď s tebou v tejto téme, v zásade, súhlasím, tak nejaký odkaz na Maďarov ako "ukrivdený národ" je tiež mimo..národ nie je homogénna skupina a zovšeobecňovanie nie je na mieste.
10.9.2019 - 14:36
+1

Kurolišek

 

ako som písal... máme dosť svojich problémov, nepotrebujeme ešte nejaké cudzie.
10.9.2019 - 18:20
+1

RhimeSBA

 

Toto je totálne bezobsažný argument.
11.9.2019 - 1:29
+1

Kurolišek

 

to je ako máš doma 2 deti čo nezvládaš a ešte si adoptuješ jedno z neprispôsobivej rodiny...
11.9.2019 - 20:44
0

Lukash_ke

 

lenže si uvedom, že pálením mostov iba prehĺbiš nenávisť, spoluprácou ju naopak postupne odstrániš, to čo sa deje vo futbalovej lige ide na triko SFZ, ak by sa podobné niečo konalo v hokeji tak verím, že zväz zasiahne. Realita je však taká, že v SK - HU zápasoch v našej hokejovej lige sú nálady lepšie než keď hrajú mužstvá SK - SK, pokiaľ to tak je, nie je dôvod maľovať čerta na stenu.
10.9.2019 - 17:42
+1

Pepe#27

 

Kamo, Ty si asi v DS na futbale v zivote nebol....
Vyvediem Ta z omylu, nieje to o "par jedincoch" a "neprejde ich to tak rychlo...
Ja som s madarmi ako takymi nikdy problem nemal. A rovnako ho nema aby mnoho ludi madarskej narodnosti zijucich na juznom Slovensku. Bohuzial vsak prave futbalovy klub z DS a jeho zapasy sluzia ako "legalna cesta" na provokacie a rozputavanie vasni pre urcitych ludi. To co sa deje na futbalovych zapasoch tam je v normalnej krajine nemyslitelne. A to je na svete mnoho klubov zalozenych narodnostnymi mensinami...
10.9.2019 - 12:52
+8

fifofrogy

 

Okej skúsim ešte niečo čiže konkrétne sa opýtam teba a buď taký dobrý a odpovedaj mi na každú moju otázku ...po prvé DS hrá ktorú ligu myslím v ktorej krajine ? Po druhé kto riadi túto súťaž aký orgán zväz či subjekt ktorého štátu ? Po tretie kto v tomto štáte určuje pravidlá ?
10.9.2019 - 13:02
0

Senn

 

Oskar Vilagy
10.9.2019 - 14:31
+3

Juslan

 

V ktorej krajine hrajú vedia maximálne hráči a nie obyvatelia,
toho kto to riadi majú v riti,
a pravidlám nerozumejú lebo sú v slovenčine.
10.9.2019 - 16:54
0

Pepe#27

 

DS hra na Slovensku. Ligu riadi SFZ resp. Unia klubov.
Pravidla v tomto state nepriamo urcuju (resp. by mali urcovat) obcania. A co si tym vlastne chcel povedat...?
Dotycne individua velmi dobre vedia co robia. A riadiace organy?Vedia, ze nemozu postupovat radikalnejsie lebo by to vyvolalo presne to, o co dotycnym ide. Ako som napisal, je to "legalna forma" ako provokovat a vyvolavat zbytocne narodnostne vasne. A v DS su si toho vedomi. Vsetci vedia, ze na zapasy chodia aj sovinisticky hools z Madarska. Urcite kvoli futbalu na nejakej slovenskej dedine...
10.9.2019 - 18:48
+2

strojar

 

Pravidlá sú určené.
Len sa nedodržiavajú.
Veď sme na Slovensku.
10.9.2019 - 20:08
+2

LenTak93

 

prenosy z STV už budú aj na webe
10.9.2019 - 11:21
0

Kurolišek

 

to je dobrá správa... otázka znie ako budú vyzerať prenosy na Tipsporte... či stačí fakt byť len zaregistrovaný alebo pravidelne mesačne tipovať. Radšej by mali urobiť hokejka tv alebo niečo také hoci za poplatok.
10.9.2019 - 11:41
+1

Juslan

 

Všetky alebo len jeden v nedeľu?
10.9.2019 - 16:55
0

LenTak93

 

ten v nedeľu
10.9.2019 - 18:32
0

topska

 

Urcite sa nechcem zastavat situacie ze to bude podmienene tipovanim alebo podla zakona zakazane osobam do 18 rokov. Podla mna Lintner robi velmi vela chyb tiez. Ale uvedomte si, ze on bez klubov nerozhodne nic. Aj tie za to mozu. Lebo Pro Hokej nie je len Lintner ale vsetky kluby.
10.9.2019 - 12:07
+2

mitoO

 

Zas kluby tam maju zastupcu, ktory to ma vsetko vyjednat. A to je Lintner. Neverim, ze kazdy jeden klub kontroluje kazdu zmluvu alebo je pri rokovaniach.
Klubom tak mozno bolo povedane, ze dostanete 200k za vysielanie na nete. Huste davalo menej, takze to je super ponuka.
A bojim sa, ze ani Lintner nevedel nic o tom, ze to bude podmienene tipovanim.
10.9.2019 - 12:13
+3

topska

 

Ved ja sa ho v tomto nezastavam ale kluby to odklepli. Chapeme sa urcite.
10.9.2019 - 12:24
+1

warn1ng

 

Povedzme si uprimne, väcsine klubov je to uplne jedno kde to budu vysielat. Hlavne ze im pipnu nejake peniaze na ucet. Hlavne tym klubom ktore tie peniaze velmi potrebuju.
10.9.2019 - 12:56
+1

TommY_D

 

OT: Fafrak trenuje s BB
10.9.2019 - 12:15
0

Acorgonka

 

asi skusa kde sa najlepsie trenuje trenoval sj so Slovanom ci zle si pamatam ?
10.9.2019 - 12:20
0

advokatiss

 

Robi recenzie trenerov Na Bokrosa uz zverejnil
10.9.2019 - 12:28
+2

Acorgonka

 

jedine ak tak ale jasne ze viem ze ho mate v hladaciku uz podstatne dlhsie ako nastupil treningovy trip
10.9.2019 - 12:39
0

Pepe#27

 

14 timov? Niekomu tu dobre...
8-10 timov je ideal na nasu krajinu.
Radsej hrat 6x proti silnejsiemu superovi, ako proti neatraktivnym klubom...
10.9.2019 - 12:43
+2

topska

 

Toto je pohlad extraligoveho fanusika. Mozes sa na to pozriet ak trochu obsirnejsie. Ak klub neucinkuje v extralige tak to ma dopad aj na jeho mladez a aj kvalitu nasho hokeja vseobecne (v urcitych pripadoch). Znizia sa dotacie na mladez. Mladi hraci stracaju motivaciu kedze ich A-cko nehra v extralige cize musia ist bojovat do inych klubov s domacimi. Casto takto aj odchadzaju zo Slovenska, co vlastne chceme zastavit. Znizuje sa pocet kvalitnych trenerov v mladezi. Klesa pozitivne povedomie v meste o hokej co moze (a mava) za nasledok pokles prichadzajucich deti na tento sport atd. Tu sa nebavime o 14 slovenskych kluboch ale o dvanastich. A ak su financne na tom dobre resp. ako tak zdrave.
10.9.2019 - 12:59
+5

Lukash_ke

 

lenže my nemáme kvalitu na 14 tímov, takže je tu otázka či 14 klubov s pozitívami, ktoré si vymenoval, alebo menej klubov s koncentrovanou kvalitou, vďaka ktorej bude kvalita ligy vyššia a hráči v nej môžu rásť, taktiež by to mohlo znamenať lepšie výsledky v konfrontácii so zahraničím. Nebola by skôr lepšia cesta snažiť sa o skvalitňovanie nižšej súťaže, aby sa neprehĺbovali rozdiely medzi ligami? Ak vezmeme aj posledné kvalitné kluby z SHL do TL, prospeje to mladým, ktorý SHL hrávajú? Možno by bolo dobré spropagovať nižšiu súťaž formou prenosov (aby to bolo zaujímavé pre sponzorov), vytvoriť aplikáciu ako má TL atď. atď. Sú kluby, ktoré TL hrať nikdy nebudú pretože by ju neutiahli, treba im dať možnosť vedieť sa predať aj v nižšej lige. Ale to len píšem čo ma napadá, netvrdím skalopevne, že mať viac mužstiev v TL je zlé.
10.9.2019 - 18:00
+1

Urpiner17

 

Luky....tvoj veľký problém je, že si všetko predstavuješ príliš idealisticky. Áno to čo píšeš sú dobre nápady. Ale dôsledky z nich by neboli v takej miere ako si ty myslíš. Bohužiaľ, tento stav by nastal iba v úplne ideálnom svete. Skutočnosť je taká, že vedenia klubov musia presvedčiť sponzorov prečo je pre nich dobre dať peniaze do hokeja, ale v podstate sa im s toho nič nevráti.
11.9.2019 - 7:56
0

Lukash_ke

 

Môj problém je aj to, že neviem myšlienky podať na papier tak aby boli správne pochopené Keď niečo napíšem, zväčša sa snažím o diskusiu a oponovanie, nesnažím sa povedať, že moje tvrdenie je na 100% to správne.

Čo sa klubov a ich snahy zháňať sponzorov týka máš najskôr pravdu, ale treba to klubom uľahčiť zlepšením prostredia, spomeňme si, že aj kluby v TL mali problémy zháňať financie, to sa zmenilo zmenou ich prístupu, ale zároveň aj vďaka tomu, že sa liga začala lepšie predávať ako produkt (marketingom, ktorý priniesol Lintner a spol.).
11.9.2019 - 8:08
0

Urpiner17

 

Ja sa ani nesnažím tvrdiť že to čo píšeš je podľa teba 100% pravda. Samozrejme diskutujeme a v podstate píšeš pravdu, ktorá by mala fungovať keby všetko bolo dokonale. Prosím nesnaž sa má pochopiť teraz tak, že nič nerobme lebo i tak to nebude mat účinok. Samozrejme klubom treba pomáhať. A podľa mna pomáhať hlavne s mládežou. Bolo by krásne keby zväz vedel prispieť na každé jedno dieťa v každom klube rovnakou sumou. No zase, nežijeme v ideálnom svete a na Slovensku sú väčšie problémy ako len šport.
11.9.2019 - 10:39
0

topska

 

Pisem o dvanastich 14 je utopia. Dvanast ale vidim velmi realne. No realne...chcem to vidiet realne Ale to co pises ty je moje zbozne prianie. Len tak malo klubov hadam nema ziadna liga, ze desat...Aks a nebavime o statoch kde je hokej uplne na vedlajsej kolaji.
11.9.2019 - 16:16
0

Nemehlo

 

Ja si myslim, ze o 2 roky bude klubov 12. Madari maju dohodu este na dve sezony. Potom sa s nimi asi rozlucime, aj ked to bude skoda aspon z mojho pohladu, predsalen hrali iny styl a ozivli to trochu .
10.9.2019 - 14:03
+1

Chamois13c

 

OT:Salija do Kunlunu ten si trufa celkom
10.9.2019 - 12:50
0

forwardPP

 

Skôr na farmu Kunlunu.
10.9.2019 - 12:55
+1

Chamois13c

 

Jop bude VHL kar... Inak my sme ho uz nechceli ci on nechcel ostat ?
10.9.2019 - 13:06
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin220007:26
3.Sp.Nová Ves3200112:96
4.Dubnica220009:66
5.Žilina310029:93
6.Trnava210017:83
7.Levice210016:93
8.Skalica200024:80
9.Topoľčany200024:80
10.P.Bystrica200023:90
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 18.9.2019 02:37
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 07:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.9.2019 07:09
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 07:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.9.2019 07:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.9.2019 07:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.9.2019 07:09

Bleskovky

Jurčo pri debute v drese Edmontonu s gólom a asistenciou, Sekera víťazne

Slovenský hokejista Tomáš Jurčo strelil gól a pridal jednu asistenciu, jeho Edmonton však prehral v noci na stredu v prípravnom stretnutí pred novou sezónou NHL na ľade Vancouveru 2:4. Pre 26-ročného útočníka to bol prvý zápas v drese Oilers od júlového podpisu zmluvy. Jurčo nastúpil v prvom útoku "olejárov", odohral takmer 14 minút a pripísal si aj plusku a ...
pred 4 min. - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
včera o 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
včera o 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
včera o 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
včera o 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00
Budapešť - Detva o 19:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola