Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: O novú posilu Vítkovíc bol záujem aj zo Slovenska. Rozhodol sa pre klub, ktorý ho chcel najviac

zdroj: TASR/Martin Baumann
9.5.2019 15:27 Ján Karašinský / HokejPortal.sk

Dvadsaťročný odchovanec Spišskej Novej Vsi Martin Bodák už má za sebou pôsobenie vo fínskom klube Tappara Tampere, v drese ktorého si vyskúšal aj tamojšiu seniorskú súťaž, a tiež angažmán v zámorí. Predošlé dve sezóny hrával za juniorský tím Kootenay Ice. Po Fínsku a Kanade ho teraz čaká tretia zahraničná zastávka – susedná Česká republika. Niekdajší kapitán reprezentácie do dvadsať rokov sa totiž dohodol na zmluve s Vítkovicami.


Tréner Vítkovíc Jakub Petr vás na klubovom webe označil za mladého perspektívneho beka a okrem iného povedal, že pre neho bude výzvou zapracovať vás do veľkého hokeja a pre vás zas výzvou ukázať, že máte na to, aby ste boli dlhodobo platným hráčom v českej extralige. Ako vnímate tieto slová?

„Mojím cieľom je zvládnuť prechod z juniorského hokeja a zapracovať sa do toho seniorského. Pôsobenie vo Vítkoviciach bude pre mňa určite výzvou a som rád, že som sa dostal do takého klubu.“

Ako sa zrodila vaša dohoda s Vítkovicami? Boli aj iní záujemcovia?

„Ozvali sa viaceré kluby, ale Vítkovice mi dali najlepšiu ponuku. Nemyslím teraz čisto na finančnú stránku, ale aj kvôli iným veciam ako napríklad možnosť ďalšieho napredovania. Z Vítkovíc som cítil najväčší záujem. Zavážilo, že ma do klubu chcel tréner Jakub Petr. Už sme spolu aj telefonovali a povedali mi, že sa na mňa teší. Ozvali sa aj ďalšie kluby, z Česka aj zo Slovenska.“

Dostali ste ponuku aj z Banskej Bystrice?

„Banská Bystrica prejavila záujem, avšak v tú dobu už boli rozbehnuté veci s Vítkovicami.“

zdroj: TASR
Aké sú vaše očakávania pred novou sezónou?

„S tímom by som sa chcel prebojovať v play-off čo najďalej. Čo sa týka osobných cieľov, tak na začiatok sa chcem čo najrýchlejšie udomácniť v tíme. Česká liga rozhodne nebude jednoduchá.“

Na čom chcete založiť svoju hru?

„Zo začiatku sa budem sústrediť najmä na dobrú obrannú činnosť. Keď sa do toho dostanem, chcem byť aj platným hráčom v útočnej fáze. Vždy som sa totiž snažil hrať útočne a podporovať ofenzívu.“

Aký program vás teraz čaká?

„S tímom by som mal začať letnú prípravu 20. mája, dovtedy sa budem pripravovať individuálne podľa tréningového plánu, ktorý som dostal. Do Vítkovíc však zrejme pôjdem o trochu neskôr, keďže mám pred sebou ešte ústnu maturitu.“

Predošlé dve sezóny ste strávili v kanadskej juniorskej súťaži WHL v tíme Kootenay Ice. Ako hodnotíte toto obdobie?

„Z osobného pohľadu určite pozitívne. Dosť som sa vyhral, keďže som trávil na ľade veľa času. Pomohlo mi to v sebadôvere a v zdokonalení hry. Z klubového pohľadu to však bolo slabšie, keďže ani raz sme sa nedostali do play-off. V druhej sezóne sme vyhrali len málo zápasov. Aj preto, že manažér vytrejdovali viacerých starších hráčov a dotiahol namiesto nich mladšie ročníky. V klube sa rozhodli myslieť už na ďalšie roky.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Európa Česko


advokatiss

 

Julo nabuduce volaj skor
9.5.2019 - 15:38
+2

Selvo

 

Za všetkým hľadaj agenta...
9.5.2019 - 23:07
+1

MACEK40

 

Som pocul ze Hrehorcak by mohol ist do Trinca tak uvidime
9.5.2019 - 16:02
+2

crosbynko

 

Verim ze to pre neho nebude velky skok. Z toho pohladu by bola BB lepsia. Ale verim mu lebo je to asi najlepsi obranca rocnika 98. Slovensky aby nahodou nedoslo k omylu
9.5.2019 - 16:11
+3

Jozef_SK

 

Takze Bodak out dufam že Fafrak víde
9.5.2019 - 16:18
0

PeterLucky

 

Skoda, ze ho nikto nepozval aspon na novacikovsky camp NHL.
9.5.2019 - 16:33
+1

elbarto

 

Minulý rok bol vo Vegas, zrejme nepresvedčil.
10.5.2019 - 10:47
+1

Jokila39

 

Snáď sa teda podarí aspoň Fafrak a som zvedavy, kto je ten druhý útočník.. kiežby to bol Galbavý
9.5.2019 - 16:42
0

Impulse2

 

fajne si si napísal ,ano,Bodák pôjde do klubu ktorý má budúcnosť a z BB môže ísť do lepšej ligy,fajne fajne prečo si vybral Vítkovice môj zlatý.
9.5.2019 - 16:49
+2

Jokila39

 

Ešte raz po slovensky skus prosím ta deculo
9.5.2019 - 17:02
+21

Impulse2

 

Ak tomu nerozumieš,tak si to daj preložiť niekomu.
9.5.2019 - 17:03
+1

Jokila39

 

Prosím prelozite mi to niekto ? Ak ste tomu pochopili čo nám chcel David povedať
9.5.2019 - 17:13
+1

imko_one

 

chcel tým povedať, že "Prv píšem a potom myslím"
9.5.2019 - 17:24
+5

Bonati

 

Imko ako mladý?
9.5.2019 - 17:28
0

imko_one

 

Ozaj prepáčte mi to: úplne mi pri všetkom tom zhone vypadlo dať aj dnes sem...takže áno som hrdý šťastný tatko malý sa narodil až dnes 14:06 s mierami 3 300g a 53cm. Maminu poriadne potrápil nechcel ísť von, pomohli až vyvolávačky. Ale dôležité je, že sme všetci v poriadku.
9.5.2019 - 17:51
+83

Jokila39

 

Gratulujem
9.5.2019 - 17:55
+1

advokatiss

 

Gratulujem
9.5.2019 - 17:56
+1

Bonati

 

No držím to v hlave že reku kedy zapijame Takže úprimne gratulujem. Prajem mu pevné zdravie a nech robí ľuďom okolo seba len radosť. Samozrejme pozdravujem aj mamičku, je to hrdinka. A šup jeden na zdravie
9.5.2019 - 18:11
0

JANOBB

 

imko: gratulujem, vsetko len to najlepsie, hlavne zdravie.
9.5.2019 - 18:40
0

tino61

 

gratulujem! Vela radosti a zdravicka prajem!
9.5.2019 - 19:18
0

miko 75

 

Gratulujem
9.5.2019 - 19:33
0

Fanusik2002

 

Gratulujem.
Veľa šťastia a zdravia rodinka.
9.5.2019 - 21:53
0

Standacik

 

Gratulujem - veľa zdravia prajem decku

Prečítaj si denník maleho decka
10.5.2019 - 10:13
0

Impulse2

 

Ani nie imko,viem že Jokila vždy píše pravdu o hráčoch s ktorými je BB v kontakte,ale si si myslel,že teraz má BB hatrrick tak všetci mladí prídu ku vám lebo wow máte hattrick ? Keď počul že ste zase v kontakte s turistami,tak 3-4 útok v našej lige hrať nebude. Nový Fáj,nový Marshall nový hráči do prvých formácií a hneď by to bolo vidno
9.5.2019 - 17:31
+5

Jokila39

 

Viesco ..... a radšej aj nič. Pokúsim sa už na teba nereagovať radšej. Možno keď dospeješ bude sa dať s tebou diskutovať.
9.5.2019 - 17:44
+9

killercat

 

trapas
9.5.2019 - 21:30
0

advokatiss

 

Galbavy dnes predlzil s Morou
9.5.2019 - 16:49
+5

Toma_XP

 

romancik do kladna
9.5.2019 - 17:02
+1

Sunkafit

 

Dobry vyber
9.5.2019 - 17:11
+1

Gargamel123

 

Kane, Gaudreau, Draisaitl: do KE
9.5.2019 - 17:44
+8

Marakes

 

OT: Matej Galbavy podpísal Mora IK nasledujúcu sezónu
9.5.2019 - 17:54
0

ssspsss

 

Buducnost: Trosku som sa zameral na hracov do 27 rokov vratane, ktori by sa mohli predstavit v repre v najblizsich rokoch a u mladsich rocnikoch som bral do uvahy, aby hrali nasledujucu sezonu uz v seniorskychh sutaziach:
B: Godla (23, bez angazma)
Rybar (25, AHL)
Huska (21, AHL)
- myslim, ze o brankarsky post sa nemusime obavat
O: Cernak (21, NHL)
Jaros (23, NHL)
Fehervary (19, AHL)
Gernat (26, opora v Cesku)
Ceresnak (26, opora v Cesku)
Marincin (27, NHL/AHL)
Bodak (20, Cesko)
- obrana vyzera tiez celkom fajn, verim, ze Fehervary sa presadi v NHL,
napadol ma este Korencik, ale nemam info, ci uz bude hravat medzi
muzmi dalsi rok
U: W: Jurco (26, NHL/AHL)
Dano (24, NHL/AHL)
Bucek (20, dufam, ze AHL,SWE,FIN aspon)
Liska (19, KHL)
Cehlarik (23, NHL/AHL)
Krivosik (20, FIN)
Lantosi (23, verim, ze FIN/SWE/KHL podpise)
Studenic (20, AHL)
- pri troche stastia by sme mohli mat 4 NHL hracov a 4 kvalitnych EU
hracov
- som zvedavy na Hrehorcaka (20) - ten by mohol ist uz k muzom
C: Hrivik (27, KHL)
Kristof (25, FIN)
Pospisil (19, AHL)
Ruzicka (19, AHL)
Sukel (23, Cesko)
- nasa slabina - Center, podla mna by sa aspon 2 mohli presadit do
NHL + Milos Roman (19, ale tu nemam info, ci pojde k muzom dalsi
rok, mohol by - myslim, ze na tomto poste by sa to mohlo vyrazne
zlepsit v dalsich rokoch

- resume: myslim si, ze ak chlapci budu makat, budu mat trochu
stastia, tak mohol by sa zvysit pocet hracov v NHL a v elitnych EU
sutaziach a minimalizovat nominacie na MS s hracmi ako Cigel,
Mikus, Hascak, Marcinko, Kudrna, Hovorka, Hrnka, Stastny, Skokan,
Bliznak, Miklik a spol., ktori sice bojovali, ale neboli to
rozdielovi hraci, co preukazali vyssiu kvalitu
- myslim, ze nikoho nebavi sa pozerat na muzstvo bojovnikov, co sa
trapi s Rakuskom a proti Rusom vyhadzuje puky do stredneho pasma
a hra niekde v rokoch a proste nieco tomu chyba, verim, ze mladi
hraci prinesu kreativitu, rychlost a hlavne kvalitu
- vacsi prospech pre nas hokej bude, ak radsej vypadneme v 1/4 na
MS 18, 20 a z kadra sa vyprofiluje 4-5 individualit, co prinesu
kvalitu ako keby sme mali ziskat medailu s upracovanym, bojovnym
hokejom a nevyrastie nam ziaden NHL alebo EU hrac ale len priemeraci vhodni pre CZE, SVK ligu
9.5.2019 - 18:14
+12

Gargamel123

 

Chyba ti tam: imko junior.
9.5.2019 - 18:16
+6

Big brother

 

Ty žiješ vo velkom sne
1) na MS18, MS20 pre našich štvrtfinale uz davno nie je samozrejmostou
2) hrači hokejovo rastú v kluboch, kde travia celu sezonu a nie na repre akciach.
9.5.2019 - 21:26
0

ssspsss

 

nauc sa citat s porozumenim, kedze nechapes... proste lepsie mat 4-5 individuality co sa presadia v spickovych kluboch nhl a eu lig ako priemerakov z cze a nasej ligy a to aj na ukor medailoveho uspechu na ms u18,20.. takeho tatara, panika nenahradime nikym, ale ci je v zostave lamper, lunter,hovorka, skalicky tak to je jedno, rozdiely v kvalite tam su minimalne a na uspechu to nezavazi
10.5.2019 - 0:02
0

Big brother

 

Ale potom pletieš hrušky s jablkami. Vraviš mat 4-5 hračov čo sa presadia v NHL a v špičkovych europskych ligách ako myslís z jedného ročníka?
10.5.2019 - 5:52
0

Big brother

 

Ale opakujem, čitaj prispevok vyššie a porozmyšlaj čo som tym chcel povedat
10.5.2019 - 5:53
0

Big brother

 

Aby som to celé uviedol na pravú mieru...kedze niektorí žijú v hlbokom omyle, ze hokejistov vychovavame na MS18 a MS20. MS18 a MS20 maju minimalny vplyv na to akych hračov Slovensko vychová...tam sú iné veci doležité...dostupnost hokeja, kvalita trenerov, kondičných trenerov a pod. Tu 99% fanušikov čo sa tyka mladežnickeho hokeja, tak jedine čo sleduje sú MS20, popripade MS18 a myslia si, že tam vychovavame hračov. Omyl. To je kratkodobý turnaj, to je také prezentovanie sa pred hokejovym svetom, tam chlapci toho moc už nenatrenujú, tam iba ukážu, čo robili dovtedy, kde sa dostali, kde sa nachádzajú. Na hokejový rast to prakticky nemá žiadny vplyv, aj ked je to skusenost, ktorú chce mat každý mladý hokejista. Takže tymto reagujem na tvoje reči o akomsi obetovaní medajlovych uspechov, čo asi každému normalne zmyšlajucemu pride prinajmenšom smiešne. Jednoducho, tie MS18 a MS20 nám hračov nevychovajú, problem je uplne inde.
10.5.2019 - 6:46
+1

Kaita Waikiki

 

vobec nemas prehlad: chybaju ti tam cajkovic (18 rokov) a myklukha (16) ktori mali byt uz tento rok na U20 ale zauradoval faktor bokros...ale o rok im uz seniorsky sampionat nemoze ujst....takze nabuduce staci citat viac miestne diskusie a nemusis sa trapit vlastnymi zoznamami...pretoze je tu dost odbornikov ktori ti radi poradia a to aj bez vyzvania
9.5.2019 - 21:34
+2

MIZU78

 

Cajkovic mal dostať šancu aspoń v príprave áčka Starký.....
9.5.2019 - 21:46
+1

Kaita Waikiki

 

ano, presne tak: pre pokoj v diskusiach
9.5.2019 - 22:27
+2

Sunkafit

 

Tak urcite
27.5.2019 - 14:38
0

ssspsss

 

jasne som napisal, ze pisem o hracoch, o ktorych sa vie, ze budu hrat dalsiu sezonu u muzoch, co sa cajkovica a uz vonkocom mykluchu tykat nebude...skok z U18-20 do A je kriticky a nie kazdy to zvladne, prikladov je neurekom
9.5.2019 - 23:56
+1

Nemehlo

 

On si len robil srandu z MIZUho
10.5.2019 - 9:42
+1

MIZU78

 

Korenčík určite nie...to skôr fakt už ten Koch ...Neviem ktorí chalani budú ´dalej študovať v Amerike ,ale verím ,že aspoń jeden z trojky Lacka,Stacho ,Solenský vystrelí do repre o 2-3 roky
9.5.2019 - 21:50
0

nona

 

Vsetci hraci ktorych si nazval bojovnikmi nieco dokazali a bola pre nich cest reprezentovat ak si myslis,ze ty "kreativny" nebudu mat problemy z rakuskom a proti rusom nebudu vyhadzovat puky tak na to si budes musiet pockat.urcite su a budu lepsi hraci ako tebou menovany bojovnici ale to neznamena ze su rozdielovy a kreativny.ktory tebou menovany hraci dosahuju kvality rozdielovych hracov kanady,ruska,svedska,finska...ani jeden tak znova budu problemy s rakuskom,nemeckom,danskom...su bojovnici a lepsi bojovnici ale rozdielovy akurat tak v druhom slede/reway mohol byt/ proti rakusku...
9.5.2019 - 23:57
+1

Kaita Waikiki

 

videl som tu už všeličo, ale toto je čo je veľa to je veľa: množné číslo ti nič nehovorí? to sa neda čítať! s/z tiež búchaš, ako sa ti zachce
10.5.2019 - 8:16
+1

Cia

 

Myslim ze aj pri tychto ta to nebude bavit nadalej v tych sutaziach co si spominal to nebudu tebou pozadovani rozdielovi hraci duplom nie v repre proti superom ako Rusy ked uz si ich spomenul. Zvykaj si na priemer miestami podpriemer
10.5.2019 - 18:11
0

amentma

 

Cize opat: ako chceme obmedzit legionarov, ked je problem dotiahnut do ligy kvalitu co i len v tomto veku.

Tzv. tretotriedni zoldaci nam kvalitu ligy ako tak drzia, inak by uz bola amaterska, ako to citron naznacoval ked nastupoval do prohokeja.
9.5.2019 - 18:59
+14

JANOBB

 

Asi tak: Len obmedzme legionarov a uvidime ako rychlo padne aktualne pomerne dobra uroven ligy.
9.5.2019 - 19:52
+4

fany

 

To by najprv tá úroveň ligy musela stúpnuť,aby mohla padnúť.Stúpla iba úroveň u vás,lebo ste sa buchli po vrecku.
9.5.2019 - 22:28
+6

trevor

 

10.5.2019 - 8:30
+1

fany

 

Čo Ťa bolí hlava ?
10.5.2019 - 16:17
0

fanke27

 

podľa mňa to nebude žiaden veľký rozdiel..

nové pravidlo ráta so 6 korčuliarmi a 1 brankárom..

v minulej sezóne mala taká Bystrica v bráne síce 2 zahraničných brankárov ale Lisutinove 4 zápasy nerátam, takže v bráne by normu splnila.. v poli mala 8 zahraničných hráčov, z toho tiež Glenn a Koper dokopy veľa toho neodohrali, takže Bystrica ktorú ťahali najmä legionári by normu splnila..

ďalej Nitra, v bráne Hanuljak.. v poli 6 legionárov.. norma splnená

Zvolen - v bráne Skapski, norma splnená.. v poli 8 legionárov, čiže len 2 navyše..

Košice - v bráne Habal, norma splnená.. v poli 10 legionárov ale aj to je také diskutabilné, lebo celú sezónu 10 nehrali.. McDowell a Pretnar boli viac menej do počtu a neboli často ani na súpiske..

Poprad - Vošvrda v bráne, dvojka síce tiež bola z čiech... v poli ale len 5 legionárov.. Karalahtiho nerátam, kedže v polke odišiel..

Dukla - v bráne nikto.. v poli len 4 legionári..

Nové Zámky - v bráne nikto.. v poli 12 legionárov, aj tu ale nehralo všetkých 12 celú sezónu..

Miškolc - v bráne nikto... v poli 6 legionárov.. norma splnená

Budapešť - v bráne nikto... v poli 5 legionárov.. norma splnená

Detva - v bráne 1... v poli 6.. norma splnená

Mikuláš - v bráne 1... v poli nikto.. norma splnená

Žilina - 1 brankár... 7 v poli.. teda 1 nad normu


teda suma sumárum jediný kto mal nejaký nadpočet legionárov, ktorý by sa ťažko vykryl boli Zámky, ešte aj Košice ale zase Košice majú určite iné možnosti a vedia si vyskladať káder hocijak..

takže o akom znížení kvality hovoríme??
všetky kluby sa do normy 1+6 v pohode zmestia a zabráni sa len tomu aby napr. ako Zámky nemali polku tímu zo zahraničia..

takže neviem čo zase všetci tu všetko kritizujete, keď sa vlastne nič nedeje
9.5.2019 - 22:10
+10

advokatiss

 

Predpokladam, ze aj tak ten prvotny prispevok bol primarne o tom, ze nepride ti na SR hrat extraligu mlady slovensky hrac, ktory by na nu mal ale jedine taky co bude len do poctu a je to jeho jedina moznost. A zvysok prispevku bol len taky privesok k povodnej myslienke.

Vidis ako si to teraz rozpisal tak vacsina to aj tak splnala a ked nie tak len o minimalny pocet hracov, cize az tak tie obmedzenia nie su potrebne ako z toho robia senzaciu na SZLH. Jeden alebo dvaja naviac su taky problem pre slovensky hokej ?
9.5.2019 - 22:27
+2

fanke27

 

to je jasné o tých našich mladých.. s tým súhlasím.. ale to je téma o inom..

ja len hovorím, že ak sa zavedie tá norma, tak nič sa nezmení, všetko bude vlastne po starom, určite neklesne kvôli tomu kvalita ligy..
ale ja osobne som za tu normu.. aj vo vyspelejších ligách to funguje a má to svoju pointu.. treba to trocha regulovať, lebo ja zase nie som zástanca toho aby nejaký tím ako Zámky mali polku tímu z legionárov..

ale každopádne ta norma 1+6 je nastavená veľmi rozumne a myslím, že sa zhodneme obaja, alebo aj viacerí, že vlastne nič sa nezmení.. takže aj odporcovia normy, aj zastáncovia môžu byť podľa mňa kľudní.. do tej normy sa vmestí každý, takže aj keď sa schváli, tak lige to určite neublíži..
9.5.2019 - 23:01
0

advokatiss

 

6+1 mi osobne neprekaza, sice pre mna bolo idealne, ked sa o tom zacalo hovorit 7+1 ale az tak mi to zily nereze. Co mi ale prekaza je aky sa z toho robi problem slovenskeho hokeja.
9.5.2019 - 23:18
+3

fanke27

 

súhlasím úplne do bodky, nemám ani čo viac dodať
9.5.2019 - 23:40
+3

NR

 

Niekde problem hladat musia a najlahsie je ukazat prstom na legionarov, ale my mame alibi, uz 20 rokov...
9.5.2019 - 23:54
+5

Big brother

 

Hlavne, aby sa zrušil nezmyselný projekt Orange20 a namiesto toho zaviest povinne nasadzovat do zapasov dvoch juniorov aspon.
10.5.2019 - 5:57
+1

fanke27

 

viem, že tu je milión odporcov Orange20, ale centralizovaná príprava v našich podmienkach, keď nemáme dostatok kvality je podľa mňa jediná šanca ako sa udržať v A-kategórii. Mali sme krásne možnosť vidieť čo spravilo zrušenie centralizovanej prípravy u 18-tky.

A ak by sa aj zaviedlo pravidlo o povinnosti nasadzovať dvoch juniorov v extraligových kluboch, tak to podľa teba pomôže? budú chlapci síce na súpiske, naskočia na pár striedaní aby sa pravidlo splnilo a bude to finito. Čo reálne tí chlapci takto odohrajú? Neohovoriac o tom, že aj ak keby odohrali plnú minutáž a kluby by si to zobrali k srdcu (čo sa podľa mňa nestane), tak ajtak čo sa naučia vo 4. útoku? nebudú chodiť na presilovky, na oslabovky, nebudú mať možnosť zažiť v dnešnom hokeji najpodstatnejšie herné situácie.
Podľa mňa v kluboch nikdy nedostanú taký priestor aby sa zlepšovali.

V projekte predsa len tí chlapci majú dostatok priestoru a času na všetko, venujú sa im ľudia individuálne. To je veľký rozdiel. A aj keď tu plno ľudí povie, že tí chlapci len prehrávajú a k čomu to potom je, tak toto nemôže povedať nikto kto športoval. Ja som hrával futbal a hlavne často ak som nastúpil proti zahraničným hráčom, ktorí boli o level inde a dostali sme debakel, tak často práve takéto zápasy mi najviac dali, lebo som bol nútený prispôsobiť sa vyššiemu tempu a kvalite.

Ale ak v kluboch chlapci nedostanú priestor tak k čomu budú nútení? k zohrievaniu lavičky? to ich posunie?
Ak by 24 mladých juniorov v lige nastupovalo fakt pravidelne v kluboch a zahrali by si aj vyššie útoky, nabrali by skúsenosti od starších kvalitnejších hráčov, ktorí by boli ich mentormi, tak to by bol rozdiel ale podotýkam, toto sa nikdy nestane ! A ak, tak to bude výnimka, že nejaký extraligový klub dá toľko priestoru mladému juniorovi. Lebo naše kluby často nechcú dávať šancu ani hráčom, ktorí už sú po juniorskom veku. Nie to ešte, že by reálne dali v lige šancu dokopy 24 juniorom s dostatkom ice-timu. Utópia..
Ja som zastánca projektu vo formáte pol zápasov v extralige, pol v 1.lige.
10.5.2019 - 8:42
+4

LenTak93

 

Vidíš a to je smutné, že mladí hráči nevedia vytlačiť starších zo zostavy. Treba zmeniť výchovu a vychovávať kvalitu, no a vtedy nám žiadne projekty treba nebude. Určite nie ten pre U20.
10.5.2019 - 8:59
+4

Nemehlo

 

Lenze, ked zmenis teraz vychovu, tak sa ti to prejavi o 10 rokov. Takze najblizssich par rokov ten projekt zmysel ma. Len to treba spravne nastavit. Je jasne, ze tlacit do muzstiev na silu juniorov co na to nemaju je hlupost.
10.5.2019 - 9:46
0

fanke27

 

áno, to je síce pravda.. ale kým my vychováme kvalitu tak prejde 10-15 rokov..
my sa bavíme o pláne na nadchádzajúcu sezónu a nie o horizonte 10-15 rokov..
10.5.2019 - 10:15
0

fany

 

Lenže ako má mladý vytlačiť starších,keď dostane 4 striedania v štvrtej päťke a niekto len preto,že sa narodil v Kanade 30 minút za zápas.A je jedno či sa mu darí ,či nie.Proste je to choré a presne v tomto zmysle sa vyjadril aj Buček po vyradení z MS.
10.5.2019 - 16:21
+1

Big brother

 

Tak tu sa určite nezhodneme. Ale hadat sa nebudem. Len poviem svoj pohlad. Hrači, ktorí hraju v projekte sú zvačša slabí, sú to tí, ktorych inde už nechceli, tak ich treneri dvadsiatky pozbierali do jedneho tímu. Ked vznikal v roku 2007 tento projekt, tak si kompetentní mysleli, že vsetcia juniori zostanú na Slovensku a budú ignorovat ponuky z Kanady, Švédska a pod. Velky omyl. Treba podotknut, že v tom čase sa šanca mladým hračom moc nedávala. No hlavne chcem povedat, ze nemá pre slovenský hokej zmysel robit tahat hračov bez perspektívy (a často krát protekčných) do jedneho timu a pracovat s nimi na tom, aby sa naučili betonovat a kazit hokej.

Čo sa tyka juniorov povinne zaradenych do A tímpv extraligy, tak toto pravidlo by motivovalo kluby, aby si udrzali tych hračov, čo na to majú. A pre juniorov je určite lepšie, ked sa budú učit od starších a skusenejších, aj ked nie s takym ice-timom ako by mali v Orange 20. A myslim si, že teraz je taká doba, ze mladí hráči by šancu hravat aj realne dostavali, čo c roky 2007 tak nebolo.
10.5.2019 - 9:06
+1

fanke27

 

okey, tak mi potom povedz kde sú tí tebou menovaní kvalitní juniori?

v projekte Orange20 podľa teba tí chlapci kvalitu nemajú..
v našej juniorskej lige kvalita pre extraligu tiež nie je..
a ak sa zrodí nejaký talent, tak odíde okamžite do zahraničia za lepšími podmienkami, ak má na to aby v hokeji niečo dosiahol..
takže mi povedz odkiaľ by si bral tých kvalitných hráčov pre extraligové kluby?
a len prosím neodpovedz somarinou, že hráči ako Ružička, bratia Pospíšilovci, Čajkovič alebo podobné talenty by ostali na Slovensku keby že sa im dá šanca v extralige.. lebo by neostali !
jeden konkrétny príklad z Košíc, Erik Černák.. dostal šancu v 17tich rokoch na celú sezónu v A-tíme Košíc, mal obrovský ice-time a napriek tomu odišiel do zámoria a nebola šanca ho udržať.. ďalej Jurčo.. keď ochádzal z Košíc tuším tiež v 17tich rokoch, tak mal možnosť začať sezónu aj s A-čkom KE ale odišiel tiež do zámoria..
takéto talenty v lige neudržíš lebo liga im nevie ponúknuť to čo zažijú v zahraničí, kde sú vyspelejšie tréningové procesy/metódy..
teda vždy tie lepšie talenty odídu zo Slovenska preč..
takže sa pýtam kde potom chceš zobrať tých talentovaných chlapcov pre extraligové kluby, ak v juniorke ostáva totálna slabota a do Orange20 príde to lepšie čo na Slovensku ostane, ale aj to je pre teba slabé.. tak sa potom pýtam odkiaľ chceš zobrať konkurencie schopnú skupinu zhruba 30 talentov pre extraligové kluby?
10.5.2019 - 10:28
+3

Big brother

 

Tri krát si sa ma to spýtal v jednom príspevku Stačilo raz, ja ti odpoviem.

Suhlasim, že talenty typu Jurčo, Čajkovič, Cehlárik tažko udržíme na Slovensku, to som ja už x krát vysvetloval Vincovi z Popradu, ktorý to doteraz nepochopil. Lenže aj okrem týchto sú na Slovensku v mladežnickych kategoriach hrači, ktorí maju talent, len má to háčik.. kluby nie sú nútené s nimi pracovat, poskytnut im podmienky na rozvoj...keby každý musel nasadit 2 juniorov do zapasov, tak by tieto kluby boli nútené s nimi pracovat, neignorivali by to. Tie kluby by dokázali vybrat to talentované a pracovat s nim. Orange 20 je projekt, kde je 60% protekčných chlapcov, to nie su tí najlepší...to su chlapci čo boli tlačení od žiakov..ver mi, viem o čom vravím. V samotných kluboch by sa tiez nejakí takí objavoli, ale už by ich bolo minimum, lebo treneri by si v kluboch dobre rozmysleli, koho tam daju. Kdežto trenerovi 20tky je to jedno, oni ked dostanu 8:0, tal im hlavu nikto neutrhne...na MS to zachrania chlapci z Kanady a bude.

Jednoducho, projekt Orange 20 nema zmysel, sú ta zbytočne vyhodené peniaze. Je to banda protekčnych chlapcov (čest vynimkam). Mne samemu je z toho zle, lebo takych čo tam boli poznám. Aj to je jeden z dovodov, prečo sa na to pozetam inak ako ty.

Ale slovenská liga ma aj iny problem, nie len spominané protekčne deti. Ked si to porovnaš a Finsko, Švedskom, tak tam davaju trenerom viac vzduchu, viac priestoru...preto sa neboja davat šancu mladym. U nas su treneri dosratí, lebo nevyjde im pár zapasov a uz ich ludia vyhadzujú. To je problém, taketo zmyšlanie.

A to uz nejdem vraviet o tom ako sa s hračmi pracuju v juniorskych timom a o urovnek juniorskej ligy, to je kapitola sama o sebe.
10.5.2019 - 11:56
0

fanke27

 

o úrovni ligy, o trenéroch a o výchove sa nebavme, to vieme všetci, že to tu nie je ideálne ale to v krátkodobom hľadisku sa nezmení..

čo sa týka tej protekcie.. beriem, že protekcia existuje, viem že sa to deje. Ale nesúhlasím s tebou s tým, že v Orange 20 je väčšina chlapcov protekčných a v klube by to inak nebolo. Tiež sám poznám XY chlapcov, ktorí v KE hrali hokej za mládežnické tímy a hrali len preto, že tam boli tlačení. Tak isto môže prísť "bohatý tatko" a povedať vedeniu klubu, že môj synátor bude jeden z tých dvoch, ktorý majú hrať za A-čko, rovnako tak ako sa môže dostať do Orange20. Takže z pohľadu korupcie tu tiež nevidím rozdiel.

Ďalšia vec, ja zase tým rečiam že celý projekt Orange20 je korupčný a sú tam protekčné deti neverím. Tiež hokej sledujem nie od včera a tiež si stále pozriem kto sa tam dostal, plus mnoho chlapcov, ktorí projektom prešli, tak sa neskôr etablovali v dobrých kluboch/ligách, takže zase až tak protekčné to nebude. Nie raz aj HP robil články o tom kto každý vyšiel z Orange20. Takže si nemyslím, že projekt 20tky je čisto protekčný. Netvrdím, že nie je šanca aby sa tam takto niekto dostal (opakujem ale tá šanca je aj v klube), ale podľa toho čo aj ja sledujem, tak vidím že sa tam vyberajú fakt tí lepší chlapci čo na SVK ostanú.

Každopádne stále tvrdím, že nenájdeš zhruba 30 chlapcov, talentov, ktorým by dali ligové kluby šancu.
Taká kvalita tu až nie je. Lebo to čo ostane na Slovensku, tak väčšinu nejakú extra kvalitu nemá. Často chlapci, ktorí aj keď vynikajú v juniorke, tak pri prechode do A-čka zlyhávajú, lebo na to nemajú ešte. Tu nie je presne vybudovaný tento medzikrok vo výchove našich hráčov. A pokiaľ nie je vybudovaný, tak je lepšie nech funguje Orange20.
Lebo tí chlapci majú aspoň nejaký priestor. A extraligové kluby im ten priestor nedajú, aj keby neviem aký zákon prišiel. To by fakt musel prísť zákon, že musia tí dvaja chlapci v každom zápase odohrať aspoň 10 minút aby to malo prospech a to mi ver, že žiaden extraligový klub toto neodsúhlasí.
Takže pokiaľ tu nemáme nejaký systém výchovy, tak napriek všetkým negatívam projektu Orange20 je to nateraz jediná šanca kde mladí dostanú priestor, kde je priestor na to, aby z toho menej talentovaného čo ostane na Slovensku sa aspoň niečo vypiplalo.

A ďalší argument, že v Orange20 sa naučia len betónovať je tiež blbosť. Áno väčšinu zápasu bránia, lebo nemajú kvalitu aby hrali niečo iné proti extraligovým klubom ale zase v 1.lige už čo to zahrajú a vyskúšajú si aj ten útok. Každopádne podstatné je, že majú priestor na ľade sa rozvíjať. A vytvorí sa tu aspoň nejaké torzo, ktoré na MS doplnia naši mladí zo zahraničia.

Pokiaľ na Slovensku nebudú profesionálne akadémie/hokejové školy, zatiaľ vlastne len Košice sa tomu približujú a dávajú na svoju hokejovú školu ročne takmer 1milión eur, tak pokiaľ toto nebude fungovať aspoň v 10tich regiónoch a nebude tu fakt kvalita pri výchove mládeže, tak dovtedy nebude ani základňa mladých a nebude fungovať ani prechod do A-čka mužov a tým pádom nebudú dostávať ani šancu v A-čku.
Preto dovtedy je projekt ako Orange20 potrebný.

10.5.2019 - 12:27
0

luciakanky

 

ja neverím, po dlhom čase tu vidím normálnu, slušnú výmenu názorov s argumentmi. vďaka chalani za to
10.5.2019 - 12:58
0

Big brother

 

Opravím ta, nie Košice, ale Trenčín ma hokejovu akademiu.

Pozri, to je slovo proti slovu. Ty maš svoj pohlad, ja svoj. Ja si stojim za tym, ze vačšina hračov z Orange20 je tlačených. Poznam takych. Čo sa tyka toho medziposchodia medzi juniorkou a ačkom...tak prave to jeden z problemov, ktorý treba riešit. Skvalitnit juniorsku ligu. Dalšia vec...dat mladych chalanov do ruk profikov...to su veci, ktore absentuju. Ved tp už sa vela ludí čo poznaju dianie vo vyspelych hokejovych krajinach vravelo...my začiname zaostavat za zahraničím vo veku cca 15 rokov, tam sa treba sustredit, aby titp chlapci boli sustredení do top klubov a boli trenovaní kvalitnymi trenermi (aj kondičnými). Orange20 nema zmysel...hned teraz by spm to zrušil...čo sa tyla ich rozvijania oni sa musia rozvijat popri skusenych a musia sa rozvijat aj mentalne. A nie hentak sa psychicky ničit.
10.5.2019 - 13:14
+1

Jokila39

 

Kubka Karlove Vary
9.5.2019 - 21:16
0

burnzie

 

Dateľ a Bartánus podpísali na ďaľšiu sezónu u nás..... Ináč Maione sklamanie podpísať Kunlunu pred dvojcestným v Colorade to mi hlava neberie... radšej AHL ako Čína alebo mal ostať v Rige
9.5.2019 - 21:23
+3

Jokila39

 

Ďateľ a Berty super. Tak zatiaľ v obrane mame takto - Nemčík, Sloboda, Datelinka + by mohol ešte Mihalik.
9.5.2019 - 21:27
+1

Westbeast0

 

Aj Vlado vraj podpisal... Uz by bolo nacase omladzovat, tito ten vekovy priemer celkom dvihaju...
9.5.2019 - 21:31
0

Nihal

 

Nie je uz najmladsi, tiez si potrebuje zarobit. Verim, ze mu v Cine dali naozaj mastnu zmluvu a tak pre neho je vyhodnejsie ostat v KHL ako sa natahovat v AHL o sancu do NHL.
10.5.2019 - 8:29
0

Big brother

 

Klima Detva.
9.5.2019 - 21:27
+1

Selvo

 

Vážne ?
9.5.2019 - 23:05
+1

Urpiner17

 

Vážne...pozri oficiálnu stránku Detvy
9.5.2019 - 23:41
0

Selvo

 

Fajn, diky.
10.5.2019 - 5:55
0

matoguco

 

A našťastie aj Pač, ja som sa už začínal báť, ktorý z nich skončí v Dukle. Som rád, že sa už minuli, ešte ten Hraško nech zakotví niekde inde a už to bude lepšie
10.5.2019 - 8:12
+1

Jokila39

 

Fabian pokračuje v PP
10.5.2019 - 8:33
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 7.6.2020 00:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 7.6.2020 00:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 7.6.2020 00:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 7.6.2020 00:56
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 7.6.2020 00:56

Bleskovky

Johansson podpísal s Detroitom nováčikovský kontrakt

Švédsky hokejista Albert Johansson podpísal s klubom NHL Detroit Red Wings nováčikovský kontrakt. Devätnásťročného obrancu draftovali vlani v druhom kole z celkového 60. miesta. Minulú sezónu strávil vo švédskej lige v drese Färjestadu, v 42 zápasoch jeho prvej profesionálnej sezóny nazbieral 13 bodov (2+11). Informoval o tom portál nationalpost.
včera o 11:17 - TASR

Okposo absolvuje operáciu kolena

Hokejový útočník Kyle Okposo podstúpi operáciu pravého kolena a Buffalu Sabres bude chýbať približne šesť týždňov. Klub však už v tejto sezóne NHL dohral, keďže nepostúpil do 24-člennej záverečnej fázy ročníka. Pre pandémiu koronavírusu zmenili formát a súťaž dohrajú vyraďovacím spôsobom.
včera o 10:40 - TASR

Slovinec Pance skončil v Slovane, vrátil sa do Ľubľany

Slovinský hokejový útočník Žiga Pance zamieril po pôsobení v Slovane Bratislava do HK Olimpija Ľubľana. Klub o tom informoval prostredníctvom svojho twitterového účtu. Pance odohral v predčasne ukončenom tipsportligovom ročníku 30 zápasov, v ktorých si do štatistík pripísal 10 gólov, 6 asistencií a 10 plusových bodov.
5.6.2020 17:25 - TASR

Českému obrancovi Buchtelovi diagnostikovali rakovinu srdca

Českému hokejistovi Ondřejovi Buchtelovi lekári našli zhubný nádor na srdci. Dvadsaťročný obranca o tom informoval prostredníctvom instagramu.
5.6.2020 11:43 - TASR

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
3.6.2020 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
3.6.2020 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
2.6.2020 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
2.6.2020 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov