Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: SZĽH dementuje, čo sám zverejnil, legionárske kvóty sa zatiaľ oficiálne nezmenili

zdroj: Tipsport
12.2.2020 12:08 TASR + HokejPortal.sk

Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) ešte nerozhodol o prípadnom obmedzení počtu zahraničných hráčov v Tipsport lige a v Slovenskej hokejovej lige. Informoval o tom v stredajšom stanovisku v reakcii na medializované informácie o už odsúhlasených zmenách.


"Slovenský zväz ľadového hokeja považuje za potrebné korigovať medializované informácie súvisiace s prijatím uznesenia o obmedzení počtu zahraničných hráčov v nasledovných sezónach Extraligy seniorov resp. 1. ligy seniorov. Uvedená informácia bola administratívnym pochybením, pričom nevychádza zo žiadneho riadne prijatého uznesenia Výkonného výboru. O prípadnom obmedzení počtu zahraničných hráčov v nasledovných sezónach v seniorských súťažiach budú rokovať Ligové rady v najbližšom období a výsledky rokovaní predložia na zasadnutie Výkonného výboru, ktorý sa uskutoční 25. februára," uviedol SZĽH v stredu v oficiálnom stanovisku.

Podľa predtým zverejnených informácií sa mal počet cudzincov v kádri tipsportligistov obmedziť na maximálne šesť.

Zaujímavosťou však je, že link zo zápisnice je stále aktuálny  aj s rozhodnutím TU

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


ACM

 

Už len obmedziť rozpočty v 1.lige a bude radosť hrať EL s juniormi
12.2.2020 - 12:33
+7

mitoO

 

Uvedená informácia bola administratívnym pochybením, pričom nevychádza zo žiadneho riadne prijatého uznesenia Výkonného výboru.

Aha, a co je teda toto (mimochodom uz stiahnuta zapisnica z webu SZLH)?

Zápisnica č. 18
zo zasadnutia VV SZĽH konaného dňa 23. januára 2020 v Bratislave

Prítomní:
Šatan M. (prezident SZĽH),
Kohút M. (člen VV),
Pálffy Ž. (člen VV),
Gross L. (člen VV),
Lipovský M. (člen VV),
Handzuš M. (člen VV),
Ozimák M. (člen VV),
Stümpel J. (člen VV za športovcov),
Neprítomný:
Jurinyi Ľ. (člen VV)
Prizvaní:
Valíček M. (generálny sekretár, predsedajúci),
Peciar R. (poverený zapisovateľ),
Šmátrala J. (kontrolór SZĽH),
Guryča I. (Ligová rada EXS),
Lintner R. (Ligová rada EXS),
Železník R. (právny zástupca Prohokej, a.s.),
Čanky M. (MHk 32 Liptovský Mikuláš, a.s.),
Blcháč J. (primátor mesta Liptovský Mikuláš),
Ľupták R. (HC 07 Detva),
Petrovický R. (tréner reprezentačného družstva SR U20),
Konečný R. (tajomník Ligovej rady EXS),
Kosová D. (projektové oddelenie SZĽH),
Filc J. (Rada športového rozvoja SZĽH).

M. Valíček preveril uznášaniaschopnosť Výkonného výboru SZĽH (ďalej aj ako „VV“), na ktorú je potrebná prítomnosť nadpolovičnej väčšiny členov VV.
Prítomní - 8
Neprítomný - 1
M. Valíček skonštatoval, že VV je uznášaniaschopný.

Program:
1. Otvorenie, kontrola účasti na zasadnutí, schválenie programu, kontrola úloh
2. Extraligová rada Extraligy seniorov - situácia v klube ŠK 32 Liptovský Mikuláš
3. Vyhodnotenie podpory talentovanej mládeže U20/U19 v extralige
4. Vyhodnotenie MS U20 v Českej Republike
5. Vyhodnotenie podpory talentovanej mládeže v SHL
6. Vyhodnotenie podpory talentovanej mládeže 2.ligy
7. Pracovný návrh podpory súťaží junior a dorast
8. Plán úloh oddelení Rady športového rozvoja
9. Vytvorenie rokovacej skupiny pre riešenie situácie v sadzobníku odmien rozhodcov, zriadenie pracovnej skupiny pre prípravu návrhov k použitiu zisku k MS v súlade s plánom rozvojových aktivít SZĽH, Komisia na vznik mandátnych trénerov
10. Dotácia na obnovu hokejovej Infraštruktúry – žiadosti
11. Informácia o situácií o verejnom obstarávaní malých ľad. Plôch
12. Žiadosť Banská Bystrica o vybudovanie malej ľadovej plochy
13. Systém financovania klubov podľa zák. o športe„ História hráčov“
14. Priebežná správa z oblasti strategického a regionálneho rozvoja
15. Rôzne

...

Bod 2 – Extraligová rada Extraligy seniorov - situácia v klube ŠK 32 Liptovský Mikuláš Primátor mesta Liptovský Mikuláš J. Blcháč a generálny manažér MHk 32 Liptovský Mikuláš, a.s. M. Čanky vysvetlili členom VV dôvody a zámer žiadosti o odstúpenie licencie z klubu MHk 32 Liptovský Mikuláš, a.s. na subjekt ŠK 32 Liptovský Mikuláš s.r.o. v zmysle Smernice pre udeľovanie súťažnej licencie a nakladanie s touto licenciou. J. Šmátrala poznamenal, že na odstúpenie licencie je najskôr potrebné stanovisko Ligovej rady Extraligy seniorov a doplnenie všetkých podkladov v zmysle predmetnej smernice. Prítomní zástupcovia Ligovej rady poznamenali, že žiadosťou o
odstúpenie sa budú zaoberať až v momente doplnenia všetkých podkladov a dokumentov v zmysle Smernice pre udeľovanie súťažnej licencie a nakladanie s touto licenciou.

Uznesenie VV SZĽH č. 18/2020/2
VV SZĽH vzal na vedomie žiadosť o odstúpenie licencie v súťaži Extraligy seniorov v sezóne 2019/2020 z klubu MHk 32 Liptovský Mikuláš, a.s. na subjekt ŠK 32 Liptovský Mikuláš s.r.o., pričom žiadosťou sa bude VV zaoberať až po doručení stanoviska Ligovej rady Extraligy seniorov v zmysle Smernice pre udeľovanie súťažnej licencie a nakladanie s touto licenciou.
Za – 8; Proti – 0; Zdržali sa – 0;
Dôležité vyjadrenia členov VV: J. Šmátrala, v texte
Podklady k bodu: žiadosť o odstúpenie licencie v súťaži Extraligy seniorov v sezóne 2019/2020
z klubu MHk 32 Liptovský Mikuláš, a.s. na subjekt ŠK 32 Liptovský Mikuláš s.r.o.


Bod 3 – Vyhodnotenie podpory talentovanej mládeže U20/U19 v extralige
R. Konečný vyhodnotil doterajší projekt podpory talentovanej mládeže U20/U19 v Extralige seniorov, pričom informoval prítomných členov o kluboch EXS, ktoré poskytovali priestor (ice time) predmetným hokejistom U20/U19 a majú nárok na poskytnutie finančnej podpory v zmysle zmluvy uzatvorenej so SZĽH. Členovia VV sa zhodli, že o nastaveniach projektu podpory talentovanej
mládeže U20/U19 v Extralige seniorov budú diskutovať aj ja následných zasadnutiach VV.
Uznesenie VV SZĽH č. 18/2020/3
VV SZĽH vzal na vedomie predbežné vyhodnotenie projektu podpory talentovanej mládeže U20/U19 v Extralige seniorov, pričom o nastaveniach projektu podpory talentovanej mládeže U20/U19 v Extralige seniorov budú diskutovať členovia VV aj ja následných zasadnutiach VV.

Uznesenie VV SZĽH č. 18/2020/4
VV SZĽH schválil obmedzenie počtu zahraničných hokejistov oprávnených štartovať v zápase v súťaži Extraligy seniorov v sezónach 2020/2021 a 2021/2022 na 6 zahraničných hokejistov, pričom z celkového počtu 6 zahraničných hráčov môže byť na súpiske na pozícií brankár najviac 1 zahraničný hráč - brankár. VV SZĽH schválil obmedzenie počtu zahraničných hráčov – brankárov na súpiske družstiev klubov v súťaži 1. ligy seniorov na počet 0.
Za – 8; Proti – 0; Zdržali sa – 0;
Dôležité vyjadrenia členov VV: žiadne
Podklady k bodu: správa k projektu podpory talentovanej mládeže U20/U19 v Extralige seniorov
12.2.2020 - 12:43
+19

FanusikZamkov

 

ToTo je ten obrovský chaus SZĽH.
12.2.2020 - 12:49
+12

fany

 

Proste to schválili a teraz sa ozvali mocní a už je všetko inak.NA SLOVENSKU JE TO TAK.
12.2.2020 - 14:39
+6

topska

 

Nevymyslaj si, VV SZLH nemoze toto schvalit, to moze schvalit Ligova rada
12.2.2020 - 15:12
+3

fany

 

Ty žiješ v ktorej krajine?Bude tak,ako chce ten čo má najviac peňazí.
12.2.2020 - 15:19
+2

HokejBJ

 

Aha ty vieš asi lepšie ako topska
12.2.2020 - 15:25
+2

fany

 

Prosím Ťa a kto je TOPSKA???Koľkokrát sa stalo,že niečo napísal a potom ho tu niekto opravil.Tvári sa ,že všetko vie,ale sú tu chalani ,ktorí keď niečo dajú,tak viem,že je to tak.
12.2.2020 - 15:33
+2

8sweet8

 

A teraz si spravila chybu zas ty
12.2.2020 - 15:49
+1

Tizo BLOG

 

Ty by si si do nej nekopol vsak?
12.2.2020 - 19:22
0

Sunkafit

 

Podla mna ho plati Soros
12.2.2020 - 16:07
+5

topska

 

Boha to je doba, aj Soros neplati faktury
12.2.2020 - 16:16
+3

topska

 

Ja diskutujem, netvarim sa ze vsetko viem. Vyvratil som ti nepresnost tak co hned urazas. Co si myslis ze ja mam tie info skadial?
12.2.2020 - 16:16
+1

topska

 

Samozrejme aj ja sa mylim, casto tu davam len moj nazor alebo moje zdroje mozu byt chybne alebo ich inak pochopim.
12.2.2020 - 16:17
+2

topska

 

Nie, ja presne reagujem na to co si napisala. Lebo to bol vymysel. Ja nevravim ze v hokeji nerozhoduju aj mocni.
12.2.2020 - 15:30
+2

MMXXII

 

Ligova rada navrhuje, VV schvaluje.
13.2.2020 - 10:03
0

mno

 

nič v zlom: Ale u nás je z toho hokeja a jeho organizovania sústavne väčší bor del.
12.2.2020 - 19:29
+1

totik

 

https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Pr%C3%ADlohy%20k%20z%C3%A1pisniciam%20VV%20SZ%C4%BDH/Z%C3%A1pisnica%20%C4%8D_%2018%20zo%20zasadnutia%20VV%20SZ%C4%BDH%20konan%C3%A9ho%20d%C5%88a%2023_%20janu%C3%A1ra%202020.pdf

Ak by si chcel niekto pozriet chybnu zapisnicu
12.2.2020 - 12:47
+1

mitoO

 

ja som si ju pre istotu uz aj stiahol
12.2.2020 - 12:55
0

nerorome

 

Nejako často zväz dementuje "medializované informácie" (len námatkou už to bolo dejisko OH kvalifikácie, teraz počet cudzincov..). Nerobí to vôbec dobrý dojem ohľadom profesionality zainteresovaných...
12.2.2020 - 12:55
+5

FanusikZamkov

 

Súhlas.
12.2.2020 - 13:08
+1

ten čo nevie

 

bordel
12.2.2020 - 16:41
+2

mitoO

 

25.2. bude: https://www.youtube.com/watch?v=E-qnaoEeaYY
12.2.2020 - 13:05
+17

emoxx1

 

12.2.2020 - 13:08
0

88Backo

 

V tom bordeli nič nové,už tu boli aj horšie veci ako napr prestupy po danom limite atď...
12.2.2020 - 13:11
+6

strojar

 

To zrejme uplatňujú tie obrovské skúsenosti, ktoré nadobudli pri pôsobení v tých najlepších súťažiach na svete.
12.2.2020 - 13:15
+8

aaaaa

 

Zväz v poslednom čase dobre zmatkuje .

To znižovanie limitov je inak dobrá blbosť . Už tento rok vidíme , že kluby sa chcú pred play oof posilniť , ale jedine čo im zostava je brat hráčov z LM a Detvy .

A to ešte zahrala v prospech situácia , že sa nezostupuje, takže mohli urobiť výpredaj ...keby sa vypadavalo tak ďalší rok čo by sme citali ??? Že HC Košice sa pred play oof posilnili hráčom z Trnavy , Slovan nejakým z Levíc a podobne ? + plus keď sa liga ešte rozšíri tak situácia bude ešte horšia s dostupnosťou kvalitných slovákov ...brali by sa už priemerný hráči z 1 ligy do extraligy .

Myslím , že mlady hráči dostávajú šancu v lige a určite keď ma mladý kvalitu tak sa vybojuje miesto a nezaberá mu ho legionár ...ale vidno že veľa mladých nemá na extraligu . Ale ak chceme znižovať kvalitu ligu tak potom si to len kľudne znizujte .


A najväčšia blbosť , že 1 liga bez legionarov ? to koho bol nápad ?

Akurát BA a Dubnica má nejakých 5 legionárov ...ostatné tými 0-2 legionárov . To niekomu vo vedení až tak vadia cudzí hráči ?


Veď ti hráči nikomu nezaberajú miesta ...veď niektoré prvoligové tými sú poloamaterske , chlapci majú prácu popri zamestnaní a viaceré tými majú niekedy problém vyskladat 4 formácie... Tak načo výmysel zakozovat legionárov v lige keď tými majú nedostatok hráčov ??? + Plus extraliga sa rozšíri o jeden tým , takže nejaký hráči pôjdu z prvej do extraligy , plus asi aj počet účastníkov v prvej lige sa zvýši takže zase bude treba viac hráčov do ligy , takže áno zakazte legionárov úplne a urobte z 1.ligy úplne amatérsku ligu kde polka tymov bude mať tri formácie a úroveň ligy bude o tri triedy horšia ako pred 7 rokmi ....bravoo szlh a Šatan
12.2.2020 - 13:17
+47

mitoO

 

S tym nevypadavanim z ligy...
Dockali sme sa akurat tak vypredajov z muzstiev poslednej stvorky (v NZ sa pravdepodobne este caka, ako dopadnu posledne dva zapasy pred uzavierkou prestupov) a nakoniec sa odvsadial dozvedame, ze muzstvo kvoli ktoremu sa to robilo, ma ist do EBEL a vraj to maju odobrene?
Ak je toto pravda, tak tu mame riadny bordel bez ohladu na to, kto je na cele SZLH.
12.2.2020 - 13:23
+17

LenTak93

 

Netrep.
Tento stav snád pomôže, aby kluby začali pozerať konečne viac na mládež.
12.2.2020 - 13:24
+4

bombahk

 

Mládež najprv musí presvedčiť kvalitou. Ak je kvalitný, tak nemá problém. Prečo by mal nejaký majiteľ klubu, ktorý to financuje učiť hrať hokej nejakého mladeznika.
12.2.2020 - 15:19
+8

Sunkafit

 

Kazdy takmer kazdy co len trocha lepsi mlady v nasej lige hra...v nitre trencine zvolene a neviem kde urcite...to ze u vas nie je VASA starost
12.2.2020 - 17:10
+8

paljuka

 

ako chces prinutit kluby aby zacali viac a hlavne lepsie pracovat s mladezou? Alebo dokedy budeme zit len z legionarov? Dovtedy kym repre nebude brat hracov z 1. ligy?
Ano znizenie poctu legionarov hoc aj na 5 na kazde muzstvo znizi kvalitu ligy na par sezon zaroven vsak donuti kazdy klub sa zamysliet nad svojou mladezou a ked kazdy klub vyprodukuje aspon 2 mozno aj 3 hracov pre Acko problem s nedostatkom hracov upadne...
Najviac budu plakat kluby pri znizeni poctu legionarov ktore maju mizernu mladez a uz roky tahaju z vonku hracov...
V Nemecku kedysi hralo viac Kanadanov ako Nemcov potom to zatrhli dali kvoty tiez (neviem ako teraz) ale podstatne je ze nas dokazu uz porazit hocikedy...
Ak kazdy klub bude pozerat len na svoje Acko a len na to ako vyhrat titul v dannej sezone to bude cesta do zahuby pre cely nas hokej...
No a po dalsie pri pocte max 5 mozno 6 legionarov si kazdy klub rozmysli koho tu z vonku donesie...
v tomto si myslim ze Satanovci vedia co robia este keby tak podchytili disciplinarku ktora by zacala spravodlivo rozdavat tresty nie podla klubovej prislusnosti ale rozsahu previnenia to by tiez posunulo nasu ligu vyssie...
12.2.2020 - 13:30
+10

Sesto6

 

Kluby si hráčov môžu vychovať, ale keď im potom dostatočne nezaplatia aj tak odídu.
12.2.2020 - 13:46
+3

topska

 

Ale tu ide o sirsi zmysel v pospech celeho slovenskeho hokeja
12.2.2020 - 13:54
+2

gta98

 

Aky to ma zmysel pre slovensky hokej?
12.2.2020 - 14:00
+3

topska

 

Kluby budu nutene viac pracovat s mladezou, vyssi pocet hracov ktori dostanu sancu v extralige a tym padom neskoncia s karierou. O brankaroch ani nevravim. Ale plati najma prva cast mojho prispevku. Je len na kluboch ako sa postavia k otazke platov konkretnym hracom. Zase sa tu nehrajme na to ze tu Slovaci zarabaju strasne peniaze a maju neviem ake poziadavky. V Rumunsku im viac zaplatia ako u nas. To ze su zamoraci alebo legionari lacnejsi je pravda ale treba to brat tak ze tu idu na jeden rok, z drahsej do lacnejsej krajiny a doteraz za nich odvody platil niekto iny pripadne brali plat 12 mesiacov (vacsina) a tu sa pridu predat. Slovak tu zarobi pomaly najmenej z celeho normalneho hokejoveho sveta. Tato zmena o jedneho hraca je tahom do buducnosti z mojho pohladu. Vsetci maju rovnaku startovaciu ciaru. Tak ako ju maju teraz.
12.2.2020 - 14:08
+4

gta98

 

A medzitym co? Kluby budu nutene lepsie pracovat s mladezou pises.. preco ideme davat limity teraz, ked vysledky prace s mladezou uvidime o 10 rokov? Co bude tych 10 rokov s nasou Ligou? Ja ti poviem co bude.. Skokan, Hascak a pod sa rozlezu do 3-4 najbohatsich klubov v Lige a ostatni budu suchat nohami. Napokon tym chudobnejsim klubom tie bohatsie vzdy "ukradnu" ich vychovanych hracov, lebo financie.. ved toto sme tu uz mali a chvalabohu BB prisla s niecim novym a dokazala vysliapat novu cestu, inak by tu stale Kosice povykradali vsetky kluby dookola a radovali sa aky su dobry..

Kluby musia byt motivovane aj inak, nie takto hlupo, ze im zakazeme zahranicnych hracov. Zvlast v dlhodobom horizonte.

Topska, chodis sa pozriet na juniorku? Povedz, ktory z nasich mladych hracov by mohol hrat v Lige. Neberme do uvahy Kralika a Mesara so Sotekom. Je tam niekto taky? A to sme klub, ktory pracuje s mladezou dobre.. ti chlapci su v juniorke dobri, ale kto z nich moze hrat plnohodnotne v Lige? Ved jej uroven bude musiet ist velmi dole, aby sa tu dokazali presadit. Ked si pozries ako vyzera taky Kralik v juniorke a u seniorov, to bije do oci.
12.2.2020 - 14:21
+17

topska

 

Pracovali sme s mladezou zle. Ale ved to je navrhnuty limit 6 zahranicnych, nie 3...Mame pomaly najvyssi pocet legionarov vo vyspelejsich hokejovych krajinach. Co bude? Bohuzial, kluby nedavlai sancu tak teraz budu musiet. Same si za to mozu. Ja v tom vidim plus, ty minus. Vies kolko juniorov ani len nedostalo sancu v A-cku alebo len minimalnu a podla mna na to maju? Viac ako 11 (co je klubov v lige). A ano, viem si predstavit ze by za nas hrali od buducej sezony alebo aj teraz v klude Romanak, Semanak, Rychlik v blizkej buducnosti, Nespala, Bozon, Dzivjak, Hodorovic. Ved sa nebavime ze maju hrat prve patky ale hrat mozu. Preco nemam brat do uvahy kralika? Hral malo zatial, kludne ma na to aby hral viac pri limite.

V inych kluboch sancu nedostavali velmi kvalitni hraci ako Veres, Denes, Fric, Kolmos, Nagy, Magdolen, Matej, Naus, Rajcak, Kobolka atd. Vela mladych je aj v prvej lige. Takisto by tu ostali niektori ktori su von lebo nedostali sancu v A-cku. A toto je dolezite.
12.2.2020 - 14:47
+2

gta98

 

Som sa pobavil teraz na tych menach ale ak su toto nase talenty, ktore si zaslusia poriadny priestor, chvalabohu, ze aspon par ozajstnych talentov mame v zahranici. Vidim, ze nas nic dobre necaka na Slovensku v buducnosti. Aspon nie tej blizkej, hokejove akademie atd to je ina vec.
12.2.2020 - 14:59
+8

topska

 

My potrebujeme udrzat hracov na Slovensku, motivovat ich priestorom medzi muzmi aby napriklad do tych akademii vstupili, aby rodicia videli motivaciu dat hracov na hokej. Su pripady kedy hraci odisli lebo nemaju priestor v extralige. Ci uz v CHL alebo inde. Hadam ich nemusim menovat mas prehlad v juniorke. Napisal som tieto mena nie preto aby dostali poriadny priestor v prvych patkach ale ze hrat extraligu mozu. Len nemaju kde. Aspon vyskusat. A to je hlavne o buducnosti.
12.2.2020 - 15:04
0

gta98

 

Vies co by bolo najlepsie pre tychto hracov? Priestor medzi seniormi, ale v prvej Lige. Tam sa mozu vyhrat, naberat skusenosti a snazit sa prebojovat medzi elitu. Ale ten progres si musia vybojovat postupne, nie ze ho dostanu... to akoby si chcel aby 14 rocny chalan preskocil kadetov aj dorast a siel do junuorky.. taky je totizto skok medzi extraligou a juniorkou. Ved tam musi byt prirodzene medzistupen, potom sa nemozme cudovat, ze juniori absolutne nemaju vykonnost na extraligu, vobec na nu nie su pripraveni. Mne sa extremne paci sposob akym idu napr. Kover, Vasas atd.. vypracovat sa cez prvu Ligu.. takto by to malo byt, zdrava konkurencia a nie zarucene miesta.. ved to je chore.
12.2.2020 - 15:11
+4

topska

 

Ved jasne ale to je zase otazka ci tam ich tie kluby chcu. Lebo z tych hracov nemaju nic, nie su ich. Maloktory klub je ochotny si ich zobrat. Ved aj my sme mali s tymto problemy a to ake vztahy mame...Lebo ten hrac sa tam musi prestahovat, trenovat s muzsvom. Inak je to problem pre prvoligistu a jeho hru. A to vsetko nieco stoji. A v prvej lige su velke problemy s financiami.
12.2.2020 - 15:16
+2

gta98

 

Vidis, prave si nacal problem ktory je palcivejsi nez legionari. Spolupraca medzi juniorkou, prvou Ligou a extraligou. Toto podme riesit.
12.2.2020 - 15:32
+2

topska

 

Toto sa riesi tazsie ako pocet legionarov. Toto nemas ako prikazat. No robia sa kvoty aj pre prvu ligu, dost ich uz aj existuje preto sa to tam v tomto smere zlepsilo.
12.2.2020 - 16:39
0

samajamado

 

Ako mozes prikazat pocet legionarov? Ak maju byt hraci zamestnanci klubov, a ak je nas pracovny trh otvoreny pre obcanov EU, tak tu mozu hrat Cesi bez obmedzeni. Moze to byt jedine gentlemanska dohoda ako tento rok.
12.2.2020 - 17:37
+1

emoxx1

 

Ty naozaj veríš, že až na pár výnimiek tu v horizonte 10 rokov budú hráči zamestnanci?
12.2.2020 - 18:10
0

samajamado

 

Neverim, ale aspon zvaz by mohol dodrziavat zakony
12.2.2020 - 22:28
+1

emoxx1

 

Aktuálne znenie zákona je, že je na osobnej dohode medzi klubom a hračom v akom pomere budú.
13.2.2020 - 4:18
+1

bigi BLOG

 

ked uzs te to nacali, nechce sa mi v tom nejak hrabat, ale tym ze KE a slovan maju hracov ako zamestnancov tak by to pravidlo o legionaroch mohli tymto teoreticky obist.
a mozno by aj iny brali hracov ako zamestnancov
13.2.2020 - 7:34
0

topska

 

Ved ja viem
12.2.2020 - 18:26
0

D3str0y3r

 

Pomenoval si to presne - "rieši sa to ťažšie". Nemyslím si, že tebe sa pracuje lepšie pod negatívnou ako pod pozitívnou motiváciou. Ale kľudne zakazujme, prikazujme, rozkazujme a prehadzujme si zodpovednosť ako horúci zemiak, však o rok skúsime zase niečo nové. Toto je presne také "naše", miesto toho aby sa vyhrnuli rukávy, prestali sa hľadať výhovorky a začalo sa robiť niečo také ako vraví gta98 či aaaaa a hlavne dlhodobo, tak ideme znižovať rok staré limity na legionárov (tak krátky čas nemohol priniesť žiadne reálne výsledky), aj vďaka ktorým za posledných pár rokov kvalita ligy stúpla a spravila si opäť aké také meno v zahraničí. V konečnom dôsledku na to najviac doplatí divák, ale ten nikoho nezaujíma.
12.2.2020 - 18:13
+1

topska

 

Ved bolo dopredu jasne ze tie kvoty pojdu dole, ja neviem co sa vsetci teraz chytaju za hlavu A ano, treba makat.
12.2.2020 - 18:24
0

strojar

 

Ty vieš o nejakých hráčoch, ktorí na to mali, ale odišli, lebo nedostávali priestor v lige?
Pýtam sa na hráčov, ktorí mali výkonnosť, aby hrali v lige.
12.2.2020 - 15:31
+13

Sunkafit

 

Presne tak
12.2.2020 - 17:16
0

aaaaa

 

Ale topska širší zmysel a podobne že hráči kvôli legionárom končia s hokejom to je blbosť .

Vyssi počet podpriemerných SVK hráčov v lige komu pomôže ? Mládeži rozhodne nie ...iná v Tom , že v PP už nebude sa nadávať na Kramara v Nitre na Korima atď , lebo prídu ešte o level slabší hraci .

Väčšia motivácia mladých hráčov ? Veď práve keď liga bude kvalitná a budú tam skvelý zahraniční hráči tak hráč bude mať motiváciu tam ísť a aj sa viac naučia a zdokonalia v lepšej lige ... Čo bude mať z toho hráč , že bude hrať extraligu , ktorá bude mať slabú úroveň a bude ju hrať len vďaka tomu , že je mladý Slovák ??? Potom sa taký hráč nikde neposunie a keď pôjde do zahraničia do mesiaca je späť .

Myslím , že mladý hráči , ktori aspoň akú takú kvalitu majú tak dostali šancu v extralige . Písať že chlapci končia s hokejom lebo nemajú šancu hrať extraligu a podobne je výmysel ...pretože má kvalitu extraligu si bez problémov zahrá . Povedzte mi nejaké mena v juniorke alebo ako niekto písal v horskej lige kde máme chudákov chlapcov , ktorí majú veľký talent ale kvôli legionárom nedostali šancu v lige ...no som zvedavý či dáte nejaké mena

Na to aby sa mládež rozvíjala a dosahovala lepšie úspechy nato majú byť určené rôzne projekty a metódy a nie to , že znížime kvalitu ligu a postupne ju potopime .

12.2.2020 - 14:40
+17

gta98

 

Presne moje slova..
12.2.2020 - 14:45
+2

topska

 

Tvoj pohlad na vec a ja ho respektujem a chapem ta. No nesuhlasim s nim. Nie nejako extra, nezabilo by ma to ak by ten limit ostal. Ja to naozaj vnimam ako vec pre buducnost ked tu budeme mat vyssiu konkurenciu a pocty v dorasteneckom veku a juniorke kedze sa tu riesia urcite projekty (akademie atd). Nechcem sa s vami hadat ale nevidim to ako realnu brzdu nasho hokeja skor naopak. No ten limit doteraz tiez neberiem zle.
12.2.2020 - 15:07
+2

gta98

 

Dobre, ale najprv zabezpecme tu vyssiu konkurenciu v mladeznickych kategoriach a potom rozmyslajme o limitoch na legionarov. To je akoby sme sa uz dopredu dohadovali ze ja chcem z polovacky stehno, ty rebra a este sme ani pusku nevytiahli. Preskakujeme kroky a toto sa vypomsti celemu hokeju.
12.2.2020 - 15:19
+6

emoxx1

 

O zvýšení konkurencie v mládeži sa tu hovorí 15 rokov a nedeje sa nič. Kluby dostali dosť času aby zareagovali ale nič sa nedeje, takže je načase pritvrdiť v podmienkach.
12.2.2020 - 15:24
+2

gta98

 

A 15 rokov tu uz boli take projekty ako akademie, stavanie ploch a deti na hokej a podobne?
12.2.2020 - 15:37
+2

topska

 

Si ho nepochopil. Kluby nerobili nic vtedy a ani teraz by nerobili.
12.2.2020 - 15:44
+2

gta98

 

Ako vies, ze ani teraz by nic nerobili? Teraz sa zacalo s novymi projektami s ktorymi sa malo zacat prave pred 10 rokmi. Zvaz sa konecne zobudil po tolkych rokov a ide nadavat klubom ze nic nerobili? A co robil on? Teraz zacina zvaz a spolu s nim aj kluby.
12.2.2020 - 15:52
+5

topska

 

Nerobil nic lebo to bol iny zvaz. Ved vidia pocty legionarov ktory sa zvysuje a nie znizuje aj napriek nejakym obmedezniam
12.2.2020 - 15:56
+3

samajamado

 

Jasne, ze sa zvysuje. Michalovce maju viac legionarov ako Zilina a Slovan ich ma tiez dost. Navyse Slovan zobral z klubov kvalitnych SK hracov, ktorych kluby nevedeli nahradit inak ako legionarmi aby mohli konkurovat bohatsim klubom, ktore vedia preplatit SK hracov.
12.2.2020 - 16:22
+2

topska

 

Samozrejme nie vsetky
12.2.2020 - 15:44
0

bigi BLOG

 

heej a co spravil zvaz? ten ide nieco diktovat klubom ale sam sedi so zalozenymi rukami a len prikazuje ty heto ty tamto. napriklad este stale det hraju tu blbost tretinkovy hokej, aj ked sa ukazalo uz davno ze je to blbost to naprikad co ma riesit zvaz a kasle na to
13.2.2020 - 7:40
0

strojar

 

Možno sa črtá výrazné zlepšenie.
Teraz, keď už nastavajú tie haly 40x20, nebudú deti hrať tretinkový hokej, ale polovičný.
13.2.2020 - 8:31
0

emoxx1

 

Tretinkový hokej sa do 3 ročníka hrá všade. Zrejme narážaš na svište, ale oni sa tiež oddelili až v 3 ročníku. Dnes už od 4 ročníka deti prechádzajú na veľké ihrisko. Oni rozprávajú niečo, čo bola 15 rokov dozadu naozaj pravda, ale tiež sa už niečo zmenilo. Ono do toho 3 ročníka nemá hokej na veľkom ihrisku žiadny zmysel.
13.2.2020 - 11:05
0

topska

 

Kde ho nehraju v pripravke na tretinky?
13.2.2020 - 11:26
0

topska

 

Nezvisime konkurenciu ak nebudu mat rodicia motivaciu dat deti na hokej a oni ho hrat. Takto maju vacsi priestor v buducnosti.
12.2.2020 - 15:27
0

strojar

 

Priznajme si, že motivácia (nemalého počtu) rodičov dať syna na hokej, je vidina miliónov, ktoré bude zarábať v NHL.
12.2.2020 - 15:34
+3

topska

 

Samozrejme
12.2.2020 - 15:43
0

emoxx1

 

Neviem koľkých rodičov poznáš osobne ale ja naozaj dosť a to z rôznych klubov a to čo spomínaš sa samozrejme vyskytuje, ale nie je to možno ani 20% z ročníka. Aspoň v mojom okolí. Za príklad môžem uviesť už len seba kde vidím, že môj syn asi hokejista nebude. Vo všetkých činnostiach začína za rovesníkmi zaostávať, ale aj tak ho tam nechám kým až kým raz "neprejde sitom" lebo keď chcem aby nesedel doma na gauči, tak mu musím nechať šport ktorý ho baví.
12.2.2020 - 16:01
+15

Sunkafit

 

Podpis
12.2.2020 - 17:23
0

Jaro Bejbl

 

Možno u Vás dostanú priestor ale v takej pazravej učíte nie ani zďaleka na letnú prípravu aby mal kto trénovať a potom čau Koval potrebuje titul on ti sere na mladých
13.2.2020 - 10:35
0

ten čo nevie

 

a liga bude stat za ho...
12.2.2020 - 16:44
0

topska

 

Jeden legionar hore dole sposobi ze bude stat liga za hovno?
12.2.2020 - 17:11
+3

ten čo nevie

 

dnes jeden zajtra dvaja
12.2.2020 - 19:01
+2

topska

 

Tu by sa to malo zastavit, to su tvoje myslienky nie kompetentnych ktori o tom rozhoduju
12.2.2020 - 19:07
+1

ten čo nevie

 

ano by sa malo a ano su to len moje myslenky
12.2.2020 - 20:56
0

ten čo nevie

 

o 5,6 rokov ano ked ta mladez bude za nieco stat teraz stoji za prd do vtedy treba ligu zdvihnut hore
12.2.2020 - 16:50
0

bigi BLOG

 

ale vdaka limitu si ti slovaci mozu pytat neadekvatne vela
13.2.2020 - 7:26
0

Jaro Bejbl

 

Ty vôbec nerozumieš čo ti tým chcú povedať asi nemáš deti a ak máš tak nikdy nesportovali a nevieš čo je zdravá konkurencia amici sem nechodia do 4tej pätky prvá druha nanajvýš 3 a Slovac čo by mala hrať prím sú v tretej štvrtej a pre mladých nieje miesto česť výnimkám ale určite by dostali príležitosť viacerí idete sa posrat z Bystrice ale s takého Mikuláša si robíte posmech ale aspoň dávajú príležitosť odchovancom a nie ako tvrdil ctckar že šetriaci režim tuto sezónu odchovanci a mladý zrátam na jednej ruke
12.2.2020 - 15:18
+1

fany

 

Celú ZČ píšu ako DT a LM kazí ligu a nemajú tu čo robiť a na PO sa posilňujú chlapcami z DT a LM. Inak ja v poslednej dobe nesledujem veľmi telku,lebo toľko zábavy čo tu na HP mi nedá ani najväčší humorista.
12.2.2020 - 15:37
0

samajamado

 

DT kazi ligu navstevami, nie hokejom.
12.2.2020 - 16:24
+8

Sesto6

 

Bez motivácie žiadny širší zmysel nemá zmysel
12.2.2020 - 14:06
+1

nerorome

 

Ak samotný klub nie je motivovaný venovať sa vlastnej mládeži a snažiť sa vychovávať kvalitných hráčov a spolieha sa iba na to, koľko legionárov dovlečie, tak žiadna (ani finančná od zväzu) motivácia nepomôže.
12.2.2020 - 14:12
0

topska

 

A to nie je motivacia ze maju opat o nieco vacsiu sancu hrat extraligu?
12.2.2020 - 14:12
+1

KrebsKandidat

 

Sirsi zmysel, na tom nieco bude. Ibaze to ma aj druhu stranky. Takto bude liga za chvilu zase o dvoch ci troch bohatych kluboch, ktore si budu moct dovolit kvalitnych domacich hracov.
12.2.2020 - 14:09
+1

topska

 

Ale ved sa bavime o siestich legionaroch...Buduju sa nam akademie, robi sa nieco pre to aby sme rozsirili pocet hracov ktori su schopni hrat seniorske kategorie. Na co je to potom dobre ak nebudu mat za koho doma hrat?
12.2.2020 - 14:13
+1

KrebsKandidat

 

Tuto sezonu 7, buducu 6, dalsiu 5? Takto sme o pat rokov bez legionarov. Uznavam, prehnane, ale, kde bude koniec? Jasne, treba nieco robit s mladezou, ale to, ze ich nakoniec povinne nasadis to Tipligy cesta tak uplne nie je. Skor by to chcelo spravit kvalitnejsiu sutaz juniorov - a to najskor tak, ze by sa viacere krajiny v Strednej Europe dali dokopy - ale na to nie su peniaze a najskor ani zaujem a teda je to nerealne.
A tak sme pri tom, ze budeme znizovat kvoty na legionarov
12.2.2020 - 14:36
+2

gta98

 

Vies co je najjednoduchsie? Zaradit medzi juniorku a extraligu medziclanok a sice prvu Ligu. Aby sa hraci, ktori su tahuni svojich timov v juniorke vypracovali cez prvu ligu do extraligy. Aj ti mladi to budu mat este viac v pixi ked zistia, ze miesta maju garantovane. Len ked sa k postaveniu v time vypracuju, budu si ho vazit a budu lepsimi hracmi. Ale tak niekto tu ma zjavne dojem, ze mladym hracom, ktori nemaju snahu ani chut prerazit staci garantovat miesto a vsetko sa vyriesi.. a takymto myslenim a vedenim nas hokej necaka vzkriesenie ale dalsi pohreb.
12.2.2020 - 14:43
+3

KrebsKandidat

 

Zmysel by takto koncipovana prva liga davala. Vyvstava otazka financovania a navstevnosti. Bavilo by sponzorov davat prachy do ligy s otaznou kvalitou? A divakov? Nechcem tim vopred zatracovat akekolvek navrhy rieseni, len sa snazim poukazat na rizika.
12.2.2020 - 15:00
0

gta98

 

Aha, cize je otazne ci by to bavilo sponzorov a divakov v prvej lige? A myslis, ze ich to bude bavit v extralige?

Ja viem, ze to myslis dobre, len chcem poukazat na to, ze takto cez prvu Ligu je to najrozumnejsie riesenie. A navyse.. pozri napriklad na Kovera, Vasasa, Zahradnika, Havrilu atd.. budu lepsie pripraveni na extraligu ako 20 rocni chlapci ktori aktualne hraju juniorku, o tom nepochybujem..
12.2.2020 - 15:14
+1

KrebsKandidat

 

Ale, tusim sme sa v tomto zhodli.
12.2.2020 - 15:19
0

topska

 

Toto by mal byt na dlhsi cas koniec
12.2.2020 - 15:08
0

KrebsKandidat

 

Uvidime teda ako to pojde dalej
12.2.2020 - 15:10
0

bigi BLOG

 

toto je taky bolsevcky pohlad na vec. ano kluby sa zacnu viac venovat mladezi, ale ti najlepsi ti aj tak pojdu o zahranicia, tak ako je to teraz a zostane ti tu presne to co mas teraz k dispozicii. a ti co odidu odidu prakticky zadarmo, cize kluby budu davat peniaze do vychovy a nic z toho nebudu mat. jedine kto by z toho profitoval je repre, to je fakt. ale to nemaju financovat sukromne kluby ale zvaz
13.2.2020 - 7:24
+1

strojar

 

My dvaja sa málokedy zhodneme, ale teraz musím povedať, že stručne a presne triafaš priamo do stredu terča.
13.2.2020 - 8:32
0

Jaro Bejbl

 

Aké zadarmo z bystrickej juniorky ta zadarmo nikam nepustia až keď už vekovo nespadas do tej kategórie chalani aj chcú ist preč ale hold prachy každé ecko je dobre treba aj na kávu cezpoľným takze asi tak
13.2.2020 - 11:26
0

bigi BLOG

 

pisal som prakticky zadarmo. uz len ked si zoberes ze priklad ked ide hrac do NHL tak klub dostane LEn 200 000 dolarov a ano to je prakticky zadarmo
13.2.2020 - 12:02
0

topska

 

Aha takze cely vyspely hokejovy svet pochopil ze vychova hracov je nieco co robis nie len pre svoj klub ale pre celu spolocnost, pre cely hokej v krajine, len my tu budeme teraz hyckat kluby hej? Ok respektujem tvoj nazor ale ja to takto nevidim. Kluby su firmy ale ich ulohou je vychovavat hracov po hokejovej aj ludskej stranke. Nie len pre seba ale pre slovensky hokej, slovensku spolocnost. Nastastie su kluby ktore maju motivaciu posunut hraca do velkeho hokeja. Mrzi ich to ze u nich neostanu ale chcu ich dostat do top hokeja. Treba robit tak aby nam neutekal "priemer" prec. Za nie lepsimi podmienkami. A tu prave vidim pozitiva tychto krokov ako akademie ci garantovany vyssi pocet miest pre nich v extralige (prvej lige). Skusme to tak, mozno to kluby pochopia a zmenia svoje zmyslanie a kludne tieto kvoty zrusme. To je moj pohlad na vec. Ja chapem ze bez tych kvot nas hokej neumrie, mozno opakujem mozno budeme mat fakt o vela kvalitnejsiu ligu ale to iste mozno vidim aj pri posune nasho hokeja do buducna pri kvotach. Tu ale ideme robit nieco co tu nebolo zvykom. Ze skusime nieco spravit s vidinou prospechu v buducnosti. A to sa mi paci. Ved ked to bude katastrofa buduci rok tak sa to zrusi. To jedno miesto navyse slovakov nas nemoze dostat na uroven suterenu.
13.2.2020 - 11:39
+1

bigi BLOG

 

evidentne sa tu nezhodneme, preco by ta vychova hracov mala byt na pleciach klubov? ich hlavnou ulohou nema byt vychova hracov. ked spominas cely svet tak prave tam to je inac ako tu. tam sa na tej vychove podiela stat, samosprava zvaz, lenze tuto to idme hodit na plecia klubov, a este ich chceme pripravit o aj tych malo prijmov kore maju
13.2.2020 - 12:05
0

topska

 

Ano, tu sa zhodneme, ze stat na to serie. Ale to o tych kluboch je proste fakt. Tam si pomahaju, maju vyssie ciele. Skus si najst nejake vyjadrenia odbornikov z konkretnych statov. Odporucam sukophockey, vygooglit si konkretne osoby a pod. Nas "Fin" nemusi byt doverihodny pre kazdeho kedze pracoval pre zvaz. Mne sa tato myslienka paci. Vyzera to tak ze sa pripaja aj zvaz konecne. Uvidime co to da. A zaclenuje do toho samospravy. Nechcem tu tahat politiku, uvidime co bude najblizsie roky. Doteraz slabota. Ale aby si ma pochopil, urcite to nechcem cele hodit na plecia klubov. Len by som chcel docielit aby aj oni pochopili, ze tych hracov nevychovavaju len pre seba ale pre cely slovensky hokej. A musi to chapat aj zvaz a stat so samospravami ze same to nezvladnu.

Co sa tyka tych prijmov, zase si nemyslim ze vsade sa ludia hrnu len za legionarmi. U nas v PP je silna podpora odchovancov, maldych hracov. Na nich ludia chodia radi. Ci tu bude 6 alebo 7 legionarov tak to je viac menej jedno. Toto nam nezoberie ludi z tribun. A teraz najdolezitejsia vec. MY V PP MAME VIAC PENAZI OD HLAVNYCH PARTNEROV KED HRAJU ODCHOVANCI. A nie sme jednini...A toto je cesta, nech to takto riesia aj ini sponzori. Lokalni sponzori. Mozno utopia ale nie uplne ojedinela vec.
13.2.2020 - 12:13
0

emoxx1

 

Samosprávy aj zväz aj štát sa na výchove podieľajú. Mnohé kluby majú pre mládež transparentné účty. Môžeš si pozrieť.
13.2.2020 - 12:15
0

bigi BLOG

 

odpoviem obom:
tranpsarentny ucet je sice pekny, ale podme na fakty, napriklad tu va BA pyta mesto peniaze na lad aj od mladeze, tomu sa povie fakt super podpora. pokial viem (kym sa nic nezmenilo) tak zvaz plati trenerov mladeze, ako ich plati? nic moc a potom je o vidiet aj na ich praci, dakujem za taku podporu. a ostate sa ani nemusime bavit. a to su len take jedny veci z mnohych.
cize stat samospravam ani zvaz takmer nijako nepomahaju. preco by to mali risiet kluby, pre mna nech si pod seba zobereu mladez mesta repsektive zvaz a potom nech niekomu nieco diktuju.
13.2.2020 - 13:04
0

emoxx1

 

Petržalka a Ružinov určite mládežnícky klub podporujú. Možno nie dostatočne, ale predsa. Neviem ako ostatné MČ. No v porovnaní s celou republikou je to málo, keďže tam ako píšeš, majú podporu v podobe ľadu asi výraznejšiu.
13.2.2020 - 13:26
0

topska

 

Nepausalizuj to na jednu mestsku cast (resp. jednotlive pripady). Velka vacsina miest nepyta za lad pre mladez ani cent.

Mozeme prejst k zvazu. Ano, stale je co dobiehat ale napriklad my tu mame veci ktore ine zvazy pre kluby nerobia. Napriklad vybavenie vystroje. O tom mozu kluby v Skandinavii alebo zamori snivat. V dnesnej dobe ak su normalne zmyslajuci ludia v kluboch a vedia co robia tak momentalne cez zvaz alebo stat vybavia viac ako polovicu vsetkej vystroje pre celu mladez. To je vo svete nemyslitelne. Ked to dokaze Poprad a ja neviem kto, musi to dokazat aj Slovan a ini. My mame napriklad mladez zaregistrovanu pod SKP. A tazime z toho materialne. Socialne slabsi hraci maju moznost poberat rozne dotacie na svoje hokejove fungovanie. Schvalne pozri si kolko ludi o to poziadalo...A vyzvy chodili aj na kluby...Ja viem ako na p..u je to tu smerom k sportu zo strany statu ci zvazov ale zase nerobme z toho nieco horsie ako je. Stale je to aj o fundovanosti ludi v kluboch. Preto sa teraz robia tie memoranda, aby tam boli ludia ktori s tym pomozu, aby sa mohli robit konkretne regionalne projekty.

Nezovseobecnuj to vsetko podla toho ako na hovno to mate v ramci Slovana a vasej samospravy. V tomto smere treba upriamit svoj hnev aj niekde inde ako na momentalne vedenie zvazu. A hlavne treba "sekat" kluby kde to robia zle a doplacaju na to rodicia a hokejova mladez (v konecnom dosledku aj jeho fanusikovia a cely slovensky hokej). Nemam ruzove okuliare ale problemy nie su len vo zvaze. Vo vlade mozno, v konkretnych samospravach tiez ale nerobme z klubov neviniatka.
13.2.2020 - 13:57
0

bigi BLOG

 

zovseobecnl somiba samospravu zvaz aj stat je vsade rovnaky.
mozme klubom vycitat vsakovake rozne veci, ale nie vychovu, lebo este raz vychova mladeze nie je ich povinnost. a to je to kde s nezhodneme. kluby mozu v tomto smerepomoct ale nemaju byt oni nosnym pilierom tohto. nositelom vychovy mladeze ma byt niekto iny. lebo klubom sa to neoplati zo ziadnej strany je to smute ale je to tak. klub investuje do hraca peniaze a cas a vsetko ostatne na jeho vychovu a ten hrac ked je dobry a moze klub z neho tazit odide za lepsim. ako hrac a svk repre z toho moze tazit ale co z toho ma klub?
13.2.2020 - 14:04
0

topska

 

Mas pravdu, v tomto sa nezhodneme. A presne v takom zmyslani ja vidim jeden z najvacsich dovodov upadku nasho hokeja. Lebo takto na to nepozeraju nikde vo svete. Vsade klub investuje velke peniaze aj do mladeze, nikde im na to nikto neda ani len vacsinu vydavkov (myslim stat ci zvaz). Daju viac ale aj investuju viac. Zase sa tu ideme hrat na nieco co nikde inde nepovazuju za pravdu a spravne. Vies co z toho ma klub? Napriklad tych 10 ci kolko odchovancov v kazdom zapase Popradu, vacsie peniaze od sponzorov lebo hraju "nasi", financie od mesta do mladeze "lebo priestor dostavaju nasi" a u nas aj viac ludi na zimaku lebo muzstvo tahaju aj "nasi". Schvalne nech to skusia aj inde, mozno im tiez bude stacit rozpocet 1 milion na cele fungovanie klubu a budu tiez bojovat o najvyssie priecky, navyse budu bojovat o medailu v kadzej mladeznickej kategorii a budu povazovani za jednu z kolisok nasho hokeja. A to chcem upozornit na to, ze sa u nas nepracovalo s mladezou tak ako sa pracuje teraz. Co sa nam vrati. Tak ako sa nam vratil Svitana, Vandas, Brejcak a x dalsich a nehraju niekde inde lebo u nas mali dostatok priestoru ked boli mladi (samozrejme nemame vsetkych doma). A aj oni vidia ako sa pracuje s mladezou a aj preto sa tu vracaju (napriklad). Ak by sme ich nevychovali, ak budeme srat na mladez ako klub, tak sa nam nebude mat o x rokov kto vratit a tahat muzstvo.
13.2.2020 - 14:24
0

bigi BLOG

 

ty tvrdis ze to robia inde ako u nas. ale nechces vidiet tie rozdiely. tuto ti utekaju hraci do lepsej ligy lebo nasa liga je slaba. aby ti hrai ostavali potrebujes mat tu ligu kvalitnu, kvalita prilaka peniaze, ale ty na rozdiel od toho ides klubom diktovat ze maju tych par penazi co maju davat do mladeze a este kl tomu aj preplacat slovenskych hracov. a aj tak ked ti nejaky hrac vyskoci hned utece.
pises ako super to funguje v poprade, ja vam to neberem, ale na druhej strane PP este nikdy nic nevyhral. a vandas a vam vratil lebo ho slovan pustil, pred tym o vas ani nezakopol.
13.2.2020 - 14:33
0

topska

 

Ja v zasade suhlasim ze hraci pytaju vela. To je potom na kluboch aby ich nepreplacali, to musia tahat za jeden povraz. ale ako som uz pisal, u nas neberu ziadne miliony. Pri rozpocitani na konkretne mesiace a odpocitani dovodov su to da sa povedat normalne peniaze. Ale ano, su pripady kedy nevie hrac co od rozkose pri poziadavkach. Chapem ze nam utekaju, ja sa snazim nejako najst system ako tu zvysit pocet mladych hracov, udrzat ich pri hokeji aspon do dorastu-juniorky a potom aby mali priestor v prvej lige alebo extralige. Ja rozumiem ludom ktori pozeraju na momentalnu silu ligy, nezazlievam im to, aj ja som mal niekedy taky pohlad na vec. Avsak ja som teraz skor za nieco ine. Az na to o investovani a vychove mladeze zo strany klubov vobec tvoje nazory neodsudzujem a netvrdim ze by to bola cesta do zahuby. No vidim v tej mojej vizii viac plusov ale z velmi dlhodobeho hladiska.
13.2.2020 - 14:40
0

topska

 

Dobre Vandas bol asi zly priklad Ale vidis, kde sa vratil? Ak by sme ho nevychovali my tak by tu nidy nebol. Ani v minulosti ani teraz ani v buducnosti.
13.2.2020 - 14:41
0

strojar

 

Zo zásady nepluskujem, ale plne súhlasí.
13.2.2020 - 14:25
0

strojar

 

"O tom mozu kluby v Skandinavii alebo zamori snivat"
Tak určitééé.
Rovnako ako my môžeme snívať o príjmoch rodičov, ktorí tam dajú deti na hokej.
13.2.2020 - 14:25
0

topska

 

Ja tvrdim ze zvaz v Skandinavii ani v Kanade ci USA neda detom ziadnu vystroj. To su slova ludi co tam v hokeji posobia. To ze im to zabezpeci klub to neznamena ze im to nakupi zvaz.
13.2.2020 - 14:35
0

topska

 

Aby sme sa nechytali za slovicka, nedostanu tolko vystroje. Nemozem povedat ze zvaz neda klubom nic. To isto nie je pravda. V tomto smere sme na tom ale na Slovensku naozaj nadpriemerne. Nie vsade ale konecne pre to niekto nieco robi.
13.2.2020 - 14:43
0

strojar

 

Štát sa na šport vybodol.
Keby ho nefinancovali samosprávy, tak by skapal.
Konkrétne hokej určite.
13.2.2020 - 14:23
0

topska

 

Suhlasim (az na par pripadov ako je napriklad mnou spomenute SKP)
13.2.2020 - 14:25
0

strojar

 

Kto platí v Poprade prevádzku ZŠ?
13.2.2020 - 14:28
0

topska

 

Mesto
13.2.2020 - 14:34
0

strojar

 

Čiže to je podpora klubu od mesta v stotisícoch.
13.2.2020 - 18:12
0

topska

 

Samozrejme, to ja nespochybnujem a prave ze pisem ze u nas je samosprava smerom k mladeznickemu sportu na velmi dobrej urovni. Ale tiez sme pre to museli splnit nejake veci a jedna z nich je urcity pocet odchovancov v klube ci mladych a davat im sancu v A-cku. Inak nedostaneme peniaze nie len od mesta ale aj od najvacsieho mecenasa.
13.2.2020 - 19:44
0

strojar

 

Zas pletieš hrušky s rajčinami.
Financovanie prevádzky zimného štadióna je jedna vec a financie na činnosť klubu iná.
13.2.2020 - 21:12
0

topska

 

Ja pisem aj o tom aj o tom. Lebo nemame len zaplateny zimak ale aj dotacie na mladeznicky klub. Tam sme sa spojili s mestom a zastupenie vo vedeni mladeznickeho klubu (co je uplne iny klub ako HK Poprad) ma aj mesto ale aj samotny seniorsky klub. Lebo odstrihnut mladez od seniorskeho klubu je podla mna sprostost ktora je vo svete velmi ojedinela.
13.2.2020 - 21:26
0

emoxx1

 

V princípe áno, ale tie hrušky s rajčinami sú v spojených nádobách. Pokiaľ ti samospráva financuje prevádzku štadióna, tak ti to výrazne uľahčí činnosť klubu.
13.2.2020 - 21:46
0

liskin10

 

toto je asi najväčší problém SVK. Hráč, ktorý hrá 10 rokov v klube A, prejde do klubu B, lebo tam je napr. Extraliga a má šancu tam hrať a aj hrá dajme tomu 4 roky. Dostane sa do repre, odíde do zámoria - dostane NHL zmluvu. Kto dostane peniaze na SVK? Klub B alebo klub A.
Podľa mňa by mala byť urobená nejaká "tabuľka" kde koľko rokov hráč hrával, akú ligu, aký bol jeho rozvoj atď. a podľa toho by mali dostať naspäť primeranú maržu všetky jeho kluby.
Nie je to ľahké urobiť, ale napr. vo Švédsku to takto funguje, takže nedostávajú financie iba posledné kluby, ale aj menšie mládežnícke na ďalší rozvoj mládeže.
A tak isto vo Švédskej Elite majú cca. 7 legionárov na mužstvo. O niečo viac.
14.2.2020 - 9:37
0

topska

 

Tie peniaze sa predsa rozdeluju medzi kluby...Ci to je len u tych zvazovych? Nemyslim.
14.2.2020 - 10:33
0

liskin10

 

nie som si istý ako to je. A hlavne aký je ten princíp prerozdelenia.
14.2.2020 - 11:14
0

liskin10

 

na SZLH sú len nejaké tabulky, ale tam je max. výška výchovného napr. za dorastenca €3.000
Ak o 5 rokov podpíše NHL zmluvu dostane aj ten materský klub za 10 rokov výchovné?
14.2.2020 - 11:32
0

topska

 

Aj co sa tyka NHL tak tie peniaze sa rozdeluju. „Sumu od NHL dostanú posledné dva kluby, v ktorých bol hráč aktívny. Rozdelia si ju podľa toho, koľko za koho odohral a kde strávil koľko času,“ zareagoval pre ŠPORT.SK hovorca SZĽH Peter Jánošík.

Plus peniaze klubom idu aj za prestup priamo zo zahranicia. Ak prejde hrac napriklad z ceskeho klubu, dostane slovensky peniaze ak pred tym v nom hrac posobil do troch rokov dozadu. Takto napriklad dostali peniaze Piestany za Rybara. Ak sa nemylim tak to bolo 30 000 eur.
14.2.2020 - 11:43
0

liskin10

 

OK, a čo dostala Skalica, kde Rybár vyrastal??? Do 14 alebo dokonca do 16 rokov?
Toto myslím, že tie kluby, ktoré privedú toho hráča k hokeju, X rokov sa mu venujú, ale potom nie sú medzi poslednými 3 klubmi, než podpíše NHL zmluvu alebo inú, tak nedostanú nič?
14.2.2020 - 12:25
0

nerorome

 

Sorry, ale status TLČHUBA zodpovedá v danom prípade obsahovej náplni tvojho príspevku.
12.2.2020 - 13:35
+4

steevee

 

Zeby SATANOV a spol prvy zly krok???: Snad nie..To by bol VELKY PRESLAP. Nadomnou diskuter aaaaa to pekne zhrnul. Znizenie legionarov = znizenie kvality ligy, nizsia navsetvnost,mensi zaujem citatelov,mensi zaujem medii.... atd. V nasej lige sa pohybuje dost kvalitnych legionarov,ktori lakaju.ludi na stadion.Mnohe diskusie fanusikov, ci uz pred sezonou pocas alebo pred playOff sa nesu duchu zahr.hracov. Ja sa tesim,ze mame aj sikovnych slov.hracov,ale je ich malo. To,ze by hral o jeden slovak viac by prinieslo len jedneho priemerneho hraca navyse.Ti sikovni sa presadia aj pri sucasnom stave.Keby to urobia v NHL,kolko slovakov by tam hralo? Jeden? A minulosti ked hrali "zlati chlapci" keby dali limit? Hrali by asi najma.rusi,svedi,fini... Jedine s cim ja suhlasim je limit na brankara.Tam moze byt jeden.To je rozumne.A na prvu ligu by som dal rovnaky limit ako na extraligu.Ak by raz bola nejaka baraz tak prvo ligove muzstvo by bolo handikepovane. SATANOVI a jeho ludom fandim,ale neurobte VELKU CHYBU. LEGIONAR je velke korenie pre nasu ligu !!!
12.2.2020 - 14:19
+2

forwardPP

 

No tie limity za zaviedli už v tejto sezóne a nemám pocit, žeby išla liga kvalitou rapídne dole. Návštevnosť je tiež vyššia ako minulý rok, tak o čom trepeš?
12.2.2020 - 14:40
+5

Tizo BLOG

 

Cesi maju 6 svajc 4. Trpia?
12.2.2020 - 19:50
0

samajamado

 

Myslim si, ze v tychto krajinach nemaju kluby problem naplnit rozpocet a zamedzit tomu aby hracov preplatili kluby z krajin ako je Francuzsko a Bielorusko.
12.2.2020 - 22:32
+1

Sunkafit

 

Podpis
12.2.2020 - 16:09
0

nerorome

 

Nakoniec z toho bude aj tak: „Odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil.“
12.2.2020 - 13:33
0

Gargamel123

 

SK Iskraaaaa: ........
12.2.2020 - 13:39
0

emoxx1

 

Ten pocit keď zistíš, že seriál Zajtrajšie noviny nebola fikcia.
12.2.2020 - 13:44
+7

Tomo8ZV

 

Ak sa budu znizovat limity, mal by ist dole aj pocet slovenskych timov aby neutrpela kvalita ligy a nasledne mladici, ktori ju budu hrat mohli aj nadalej napredovat. 6 legionarov, 10 slovenskych timov a 4 zahranicne (2 madarske, 2 polske?) by mohlo byt fajn, horsie by bolo vymysliet baraz. Nemame dostatocnu hracsku zakladnu a chalani zo zahranicia sa nezacnu zazrakom vracat domov.
12.2.2020 - 13:50
+3

Dan88

 

Áno, zakážte úplne všetko a potom sa čudujme že v hokeji niesu peniaze..veď kto by dával svoje vlastné peniaze do klubu kde mu vlastne všetko zakážu a budú určovať čo ako a kedy robiť? Veď práve hráči ako Faille, Asselin, Laliberte, Fraser, Maione, atď. motivujú mladých chlapcov hrať hokej a snažiť sa, alebo ich má motivovať prvoligový hráč s rovnakým platom ako 2násobne lepší legionár? To isté platí o sponzoroch..dáš peniaze do klubu kde bude hrať Maione alebo kde bude prvoligový obranca, ktorý z 5tich prihrávok spraví 4krát zakázané uvoľnenie? Samozrejme sa nemusíme baviť o tom, že sa mladíci oveľa viac naučia pri Maionemu, Fraserovi ako pri bez urážky Kramárovi, Korimovi..
12.2.2020 - 13:51
+10

nerorome

 

Sorry, ale to postupné znižovanie počtu legionárov má primäť kluby k tomu, aby lepšie pracovali so svojou mládežou a benefit to má priniesť v dlhšom časovom horizonte. Nejde tu o jednorazové, hurá-riešenie, ale o systémový krok, ktorého konečným cieľom je postupné skvalitnenie ligových súťaží od najmenších žiakov po najvyššiu súťaž dospelých a to na báze dostatočnej kvality a aj kvantity slovenských hokejistov. Súvislosť s tým majú aj zámery, či aj už niektoré rozbehnuté projekty zväzu napr. v rámci skvalitnenia infraštruktúry (zvýšenia počtu tréningových plôch) či postupného budovania akadémií v každom kraji/VÚC a pod. Napísal som to síce dosť "skratkovito", ale snáď sa chápeme
12.2.2020 - 14:07
+6

samajamado

 

Jasne, moze to primat klub k tomu aby lepsie pracoval s mladezov, ale co spravi klub ked pride o zisk zo vstupneho preto, lebo kvalita mu odide do bohatsieho klubu? A bude moct mat iba 6 legionarov a zvysok nemehla a Zvolen, Slovan, Kosice budu mat 6 legionarov a zvysok to najlepsie z klubov? Pred par rokmi to tu bolo tiez tak, v dobe ked zamorski hraci nestali menej ako domaci.
Radsej by mohli zaviest specialnu dan za legionara, ktora by sa platila zvazu a tieto peniaze by sa klubom vratili na zaklade vysledkov mladeze alebo za nasadzovanie mladych hracov.
12.2.2020 - 16:50
+1

topska

 

Pozor toto nie je take jednoduche kedze sme v EU.
12.2.2020 - 17:11
0

strojar

 

Čo nie je také jednoduché?
12.2.2020 - 17:45
+2

topska

 

Legislativne je s tym strasne vela roboty
12.2.2020 - 18:00
0

strojar

 

Mňa by zaujímalo s čím by bolo strašne veľa roboty/čo nie je také jednoduché.
Teda, čo tým myslíš ty.
12.2.2020 - 18:05
+4

topska

 

Ja som sa o tom bavil este pred dvoma rokmi z Madarmi ktori mali obmedzenia skor ako my. Bavil som sa o tom aj s pravnikom. Nie je to jednoduche, nerozumiem sa ale do konkretnosti.
12.2.2020 - 18:25
0

strojar

 

Buď mi odpovedz ČO nie je také jednoduché, ak chceš alebo kašli na to.
12.2.2020 - 18:33
+1

topska

 

Ved ti pisem ze tu neviem napisat konkretnosti, ide o zamestnavanie (kedze mame aj zamestnancov), tak kasli na to. Ja to tu nerozoberam ale ty
12.2.2020 - 18:35
0

manho

 

myslis, ze jedna kvalitna legionarska pätka, plus pripadny brankar - legionar (podla uz stiahnutého navrhu), by nepostacovali ako dostatocny motivacny priklad pre tebou spomínaných mladych hracov? a kolko je teda podla teba potrebných legionarov v kazdom klube, aby to bolo dostatocne motivacne pre mladez?
12.2.2020 - 14:25
+5

forwardPP

 

Veď ti hráči ako Asselin, Faille,Southorn môžu hrať ligu aj teraz. Ale hrali ju aj také(alebo hrajú) nemehlá ako Olsen,Zalivin, Kučný a to má aký zmysle pre kvalitu ligy alebo ako vzor pre mladých hráčov?
12.2.2020 - 14:45
+9

fany

 

12.2.2020 - 14:49
+1

topska

 

Uplny suhlas
12.2.2020 - 15:09
0

topska

 

Ved aj my sme tu mali hocijakych legionarov...
12.2.2020 - 15:09
0

KrebsKandidat

 

Jesse Gabrielle, jaj tych by sa naslo...
12.2.2020 - 15:21
+1

samajamado

 

Hraju tu aj vacsie nemehla, ktore sa narodili pod Tatrami. Aky vzor bol v nasej lige Tvrdoň alebo Sčurko?
12.2.2020 - 17:00
+9

KrebsKandidat

 

+ to je dobra poznamka
12.2.2020 - 17:03
0

gaspi

 

tak niekto tam asi zavesil nejakú pracovnú verziu...
12.2.2020 - 13:53
0

Sesto6

 

Niekedy sa hovorilo, že aktívny blbec je horší ako triedny nepriateľ
12.2.2020 - 14:09
+1

gta98

 

Preco hra/l tuto sezonu v Lige: Chromiak, Stacha, Kolenic, Fatul, Dlugos, Jendek, Minarik, Nemec, Cesanek, Zubak atd atd.. to uz ozaj neni ziadny legionar, ktory by im zobral miesto??? Stojim si za tym, ze kazdy talentovany hrac, ktory si sancu zasluzi ju aj dostane. Alebo to ozaj chcete davat povinne minuty hracom, co ani nevedia poriadne drzat hokejku v ruke? Som zly, ale chodte sa pozriet na juniorku a jej kvalitu a otvoria sa vam oci. Snad. Ako som uz pisal, problem nie je v legionaroch, toto praveze zmiernuje nas problem, ktory je inde. V mladezi. Ale problem mladeze nevyriesime zakazom legionarov. To je vrchol ladovca.
12.2.2020 - 14:12
+18

nerorome

 

Tak ono to s tou juniorkou a jej kvalitou bude (okrem mnohého iného) napr. aj tým, že mnohí hráči končia s kariérou ešte v dorasteneckom/juniorskom veku, alebo idú radšej do horskej ligy v zahraničí, lebo vidia, že ak v seniorskom klube je nasáčkovaných (ešte nedávno napr. v BB) aj tucet cudzincov, tak strácajú motiváciu ďalej v klube, potažmo na Slovensku ako takom pôsobiť a končia s hokejom úplne, alebo sa vyberú do zahraničia.
12.2.2020 - 14:19
+2

gta98

 

Okej, toto som zacinat nechcel, ale nedavas mi na vyber. Menuj ktori talentovani hraci museli skoncit, pretoze ani nedostali sancu pri senioroch, lebo tam bolo plno legionarov? Ze realne mali vysledky, boli rozdielovi hraci v juniorke a nedostali priestor, lebo legionari. A prosim nie takych, co mali v 20 rokoch pol bodu na zapas v nasej tragickej juniorke, kde aj trochu talentovanejsi Mesar ma ako 2004 hodne cez bod na zapas v juniorke. Nech sa paci, mas priestor. Lebo chodim na juniorku a nechcem byt na chlapcov zly, ale 3/4 nevie poriadne ani chytit hokejku do ruky. Toto sa nevyriesi obmedzenim legionarov.
12.2.2020 - 14:25
+12

nerorome

 

Ale ja o koze a ty o voze. Písal som o tom, že jedným z mnohých dôvodov nekvality JUNIORSKEJ súťaže je fakt, že vo veku 15-20 rokov veľa hráčov s hokejom končí, alebo ho ide hrať do slabých líg v cudzine, aby aspoň niečo zarobili. Tým pádom juniorská liga stráca v prvom rade kvantitu hráčov, ale častokrát končí aj kvalita (a tá neznamená vždy v tomto období hokejového rastu vždy iba talent, či rozdielovosť, ako sa snažíš "zjednodušiť"). A stojím si za tým, že dôvodom je aj to, že nevidia perspektívu posunúť sa do seniorského mužstva svojho klubu, lebo vo viacerých kluboch v nedávnej minulosti býval aj dvojciferný počet cudzincov.
12.2.2020 - 15:11
0

gta98

 

Mozu ist cestou ako Jakub Kover.. toto je len priklad.. ale tiez mohol plakat v Kosiciach ako mu nedali priestor (btw, nie kvoli legionarom ale kvoli tomu, ze poskupovali Slovakov z ich klubov), ale namiesto toho ide cez prvu Ligu a ja mu ohromne fandim. Takto to ma byt.
12.2.2020 - 15:21
+4

topska

 

Pockat ale toto je len preto ze sa takou cestou vydala Spisska. Je to len a len kvoli Risovi (alebo Ozimakovi v Leviciach).
12.2.2020 - 15:28
0

gta98

 

No a preco sa takto nemozu vydat aj ostatne kluby v prvej Lige? Ci to je pre nich zle? Nejdeme im to prikazat?
12.2.2020 - 15:36
+1

topska

 

Ved im to svojim sposobom prikazali kvotami uz v nedavnej minulosti. Ale stale je mnozstvo hracov ktori mozu hrat medzi muzmi a nehraju.
12.2.2020 - 15:45
0

gta98

 

To ze maju vek, neznamena ze mozu hrat medzi muzmi. Potrebuju aj vykonnost. A kedze tu nemaju, potom urazeni koncia. Co nie je len ich chyba, ale aj dost velka chyba systemu, ktory tu doteraz bol.
12.2.2020 - 15:54
+4

topska

 

Ale ja nepisem o tych ktori na to nemaju teraz v juniorke ale o tych ktori skoncili skor lebo nevideli priestor sa vobec dostat medzi seniorov uz pred rokmi alebo odisli do zahranicia.
12.2.2020 - 15:57
0

topska

 

Asi budeme musiet
12.2.2020 - 15:55
0

nerorome

 

Naša SHL-ka (prvá liga) by aj podľa mňa mala byť ligou, ktorá by bola medzistupňom medzi juniorkou a seniorským hokejom pre tú väčšinu hráčov, ktorí nie sú schopní (resp. nie sú v správnom klube) rovno prejsť z juniorky do Tipsportligy, ale majú potenciál v budúcnosti si ju zahrať. Preto osobne by som na tomto leveli (keď sa bavíme o strope/ľadovci uplatnenia v seniorskom hokeji na Slovensku) zreorganizoval dve najvyššie súťaže a v Tipsportlige by som navrhol 8 slovenských mužstiev + 2 cudzie (HUN, POL,..) a v SHL-ke 10 slovenských mužstiev. Máme totiž podľa mňa v súčasnosti v rámci 2 najvyšších súťaží "veľký dvor pre málo kohútov"
12.2.2020 - 15:35
0

gta98

 

10 klubov v extralige je malo, ked 8 postupuje do playoff. Ja by som bol este za model, ze 10 slovenskych a 2 zahranicne, ked uz.. ale som rad, ze aspon v tom medzistupni v podobe SHL sa zhodneme.
12.2.2020 - 15:42
+1

paljuka

 

obmedzenie legionarov je dovod pre ktory sa ma kazdy klub zamysliet co robi zle v praci s mladezou ze v juniorke im tam korculuju take dreva ako pises... to nie je chyba juniorky ale ziackych kategorii a vyucbe v mladom veku uz...
Repre trener uz teraz nema z coho vyberat poriadne ak nasa liga nebude vychovavat konkurenciu a viac schopnych hracov budeme radi za B kategoriu onedlho v repre...
treba budovat hokejove akademie treningove haly pracovat s trenermi vsetkych ziackych kategorii vychovat trenerov vzdelavat a vytvorit klub kde sa budu hraci citit dobre a nie tu revat nad poctom legionarov...
Legionarmi len platame nasu celoslovensku neschopnost dlhe roky ze sme vychovali strasne malo konkurencieschopnych hracov...
12.2.2020 - 14:43
0

gta98

 

Ja suhlasim, ale ako toto zlepsi nas hokej teraz? Ved ked teraz dame tie limity, buducu sezonu alebo dalsiu vyskocia zrazu mladi Rewayovia alebo co? Treba zacat pracovat od podlahy, od tych ziackych kategorii a svedomito napravat vsetko co sme urobili zle. Limity budu mat zmysel ale tak o 5-8 rokov najskor. Ked sa zlepsi praca s mladezou a kvalita mladeznickych sutazi bude narastat. Dovtedy to len skodi celemu hokeju.
12.2.2020 - 14:50
+2

paljuka

 

10-15 rokov sa o tom rozpravalo ako to treba zlepsit a nic 0 bodov... toto je dovod ktory donuti tie kluby sa tym zaoberat lepsie... alebo myslis ze si mozme dovolit cakat?
ano mozno kvalita ligy na 2-3 sezony klesne ale verim ze potom to bude mat rastucu krivku...
12.2.2020 - 15:02
0

emoxx1

 

Aj by som s tebou súhlasil, ale prílev legionárov nie je otázka posledného roka. No bohužiaľ to kluby posledné roky začali vnímať tak, že priniesť legionára je ľahšie ako vychovať hráča čo je aj pravda. Takže správna chvíľa aby sa zakročilo. Trošku ma prekvapuje, že to vadí zrovna tebe, lebo u vás sa s tou mládežou pracuje celkom dobre na naše pomery a práve vy z toho môžte ťažiť do budúcna medzi prvými. No a ruku na srdce, pokiaľ klub nedokáže z celého mesta nájsť jedného chalana ročne, ktorý je schopný hrať za svoje mesto najvyššiu súťaž, tak je to proste lajdáctvo. Tak sedí tá matematika v hrubom.. 6 legionárov + 15 domácich a priemerná životnosť hráča 15 sezón značí, že musíš vychovať jedného ligistu ročne. V realite možno 1.5 kvôli šírke kádra a zraneniam.
12.2.2020 - 15:08
+2

topska

 

Ved presne. Nam tak pred rokmi zutekali Hrehorcak, Strauch ktory kvoli tomu dokonca rok nehral hokej, skoncili aj talenty okolo rocnika 1991-92 a pod. Skoncilo mnozstvo sikovnych chalanov niekde na prechode deviatky a dorastu ci neskor lebo nevideli perspektivu. A tak to je aj v inych kluboch. Pred sezonou odisiel Faith, Valigura, Okuliar a dalsi, ostali by ak by hrali extraligu (Fatul pocas sezony).
12.2.2020 - 15:20
0

gta98

 

Mojim hlavnym zaujom je, aby sme mali co najkvalitnejsiu extraligu. Teraz zacneme pracovat na mladezi a ked budeme moct tazit o 10 rokov z tejto mladeze, nech sa mozu zlepsovat v kvalitnej lige, ktora bude sliapat na paty ceskej extralige a nie madarskej molke. Zatial nam legionari nevadia, samozrejme su v Lige aj hraci u ktorych je ich prinos pochybny, ale nikomu z terajsej juniorky tym neskodia.
12.2.2020 - 15:30
+4

topska

 

Im nevadia lebo ich maju menej ako my a mladi tam sancu dostavaju. A aj po tychto obmedzeniach ich budu mat menej.

A vratim sa k prvej casti. Ja neviem mozno nas niektorych len nechapes. My potrebujeme nejako dotiahnut mladych do akademii, udrzat ich pri hokeji pri prechode zo ziakov vyssie. Lebo tam koncia hraci aj preto ze nevidia priestor medzi seniormi. Nemozeme cakat 10 rokov, nemozeme pracovat s mladezou bez toho aby si to uvedomili aj kluby a ten priestor im dali vacsi (alebo jeho vidinu). Nepozeraj na to co je teraz, pozeraj na to co moze byt potom. My uz nemame na co cakat. To je moj pohlad na vec. Ale chapem aj tvoj, aj to je cesta. Snazit sa legionarmi zvysit mozno uroven ligy. Proste sa tu zvolila cesta buducnosti. Je to zlozita cesta a v nasich koncinach mimoriadne ojedinele, ze niekto si zvolil nepopularne kroky ktore mu mozu nakoniec uskodit ja neviem vo volbach a pod. A pozri sa...Nikto nebol proti v hlasovani. A to su ludia ktorych si vybrali kluby s tym ze vedeli, aky postoj budu mat k tymto kvotam. Vacsina klubov je za to aby boli taketo kvoty. A toto je velmi podstatne a pre mna smerodajne.
12.2.2020 - 15:52
+1

FanusikZamkov

 

Vidíš doobeda som o tom písal čo si napísal na začiatku príspevku: My potrebujeme nejako dotiahnuť mladých do akadémie, udržať ich pri hokeji pri prechode zo žiakov vyššie. Koniec citátu. Toto chcete robiť direktívne? Toto tu už bolo za starého režimu. Pamätám sa nato že keď menší klub bojoval o svojho mladého hráča lebo kým ho vychoval vrazil doňho peniaze a potom stačil jeden povolávací rozkaz,alebo prestup na školu ktorú vybavil klub a podobne a týmto spôsobom stratil menší klub svojho talentovaného hráča bez finančnej odplaty. Vlastne tie menšie kluby boli znemožnené si vychovať hráča do mužstva dospelích. Darmo fungoval mládežnícky hokej v menšom klube darmo vychoval talenty ale do mužstva dospelích ich nevedel udržať. Na tomto sa priživovali niektoré kluby ktoré sa byli do pŕs že oni vychovali hráčov. Tých hráčov -talentov vyhladali menšie kluby a tie ich vypiplali. Tie väčšie kluby už dostali na 80 percent hotových hráčov a len 30 percent ich potom cibrili. A toto sa mi nepáči a obávam sa že znova to takto bude fungovať. Dnes by to malo byť tak že ak väčší- silnejší klub ak chce a hráča - Talent tak nech ho vykúpi z menšieho klubu aby aj ten menší klub mohol fungovať na vyššej úrovni. Tým sa základňa zväčší. A nie takým spôsobom že sa nariadi menšiemu klubu že hráča musíte pustiť lebo ide do akadémie. Tohto sa obávam a preto sa obávam že toto nie je cesta k rozvoju Slovenského hokeja. Menšie kluby zaniknú a základňa bude eśte menšia.
12.2.2020 - 16:32
0

topska

 

Nikto nikomu nic nariadovat nebude. Uz to pochop. Ale v celom svete to prinasa vysledky tieto akademie, hadam sa nejdeme tvarit ze prave u nas to bude lepsie bez nich. Ziadne kluby nezaniknu, prave naopak budu musiet viac dbat na vychovu mladeze aby naplnili rocniky. Nie ako teraz ze niekde je 150 deti v pripravke a niekde 20 lebo pre to nikto nic nerobi. Takto dostanu priestor sa aj vzdelavat hraci, doteraz im to kluby vo vacsine pripadov nijako nezabezpecili. Mali na to 30 rokov. Prestali sme vychovavat hracov ako ludi pripravenych nie len hrat ale aj normalne byt prospesnymi pre spolocnost, ideme inou cestou ktora vo svete funguje. To ze sa ti to nepacilo za federalu je jedna vec. Ale prinieslo to vysledky.
12.2.2020 - 17:09
0

FanusikZamkov

 

Za federálu prinieslo také výsledky že vo federálnej lige hrali tri mužstvá Košice,Slovan,Trenčín. Boli umelo udržiavané takýmto spôsobom ako som to opísal. Je to velký omyl. Preto sa zmenšila základňa. Videli sme aj vidíme že príklad keď Slovan musel platiť ako dopadol. Ak toto je pomoc pre slovenský hokej tak spánom bohom. Ešte raz zdôrazňujem nie som proti akadémiám ale som proti takému systému akadémií aké sú navrhnuté .
12.2.2020 - 17:23
+1

topska

 

A co kokretne ti vadi na tomto systeme? Nuti niekto tych hracov tam ist? Alebo kluby aby ich uvolnili? Ako by si to riesil ty resp. co by malo byt inak?
12.2.2020 - 17:27
0

strojar

 

80 + 30 = 110
12.2.2020 - 17:58
0

Tizo BLOG

 

Ved po vypiplani idu na 110%.
12.2.2020 - 19:55
0

strojar

 

Ja to skôr vidím v rámci prirastk9na váhe.
12.2.2020 - 20:19
0

strojar

 

Skús po sebe čítať.
1. Kluby si vo voľbách vybrali členov VV, lebo (okrem iného) vedeli, že sú za kvóty.
2. Kvóty sú nepopulárny krok, ktorý môže členom VV uškodiť vo voľbách.
3. Väčšina klubov je za kvóty.
12.2.2020 - 17:57
0

emoxx1

 

Ver mi, že pokial neprídu takéto pravidlá, tak tá práca s mládežou by sa až na pár klubov nikam nepohla ďalších 15 rokov a my už nemáme čas vyčkávať.
Liga aj tak kvalitnejšia nie je. Samotný Orzságh sa pred nedávnom nechal počuť, že liga ide kvalitou dole. Treba si povedať pravdu do očí. Takéto udržovanie kvalitnej ligy ako máš ty na mysli je krátkozraké.
12.2.2020 - 15:57
+3

gta98

 

Uznavam, ak je toto cesta, ktorou sa chcu vybrat aj kluby, nech. Len mam z nej iste pochybnosti. V tom zmysle, aby ti mladi hraci ktorych vychovame aj mali kde hrat, ked kvalita Ligy padne na uroven madarskej. Aj legionarmi sa zabranovalo tomu aby si par najbohatsich (vieme kto), nekupoval tituly pomocou hracov vychovanych v cudzich kluboch. Mensie kluby budu vychovavat a bohatsie im hracov zoberu akonahle vyskocia. Dost nefer.
12.2.2020 - 16:24
0

topska

 

Ale pre boha pri 6 legionaroch padneme na uroven madarskej ligy? Neprehanaj.
12.2.2020 - 16:37
+1

emoxx1

 

Teraz máme 7 a malo by byť 6. Jeden hráč na klub nespôsobí, že by sa kvalita prepadla na úroveň Maďarov. pokiaľ by sme znížili počet klubov z 13 na 12 ako vlani, tak s kvalitou to nespraví vôbec nič. Len získaš v každom klube jedno miesto pre toho domáceho, ktorého by mal byť každý klub schopný z ročníka vychovať. Pochop, že je to kompromisné riešenie.
12.2.2020 - 16:46
+3

bigi BLOG

 

no problem je aj tych 7 je blbost a problem, co sa plne teraz ukazuje
13.2.2020 - 8:44
0

topska

 

Ale ty pozeras na "teraz", ostatni pozeraju na "potom" a preto sme teraz tam kde sme lebo na "potom" tu roky srali.
12.2.2020 - 15:10
+1

gta98

 

Ale ved to chce cas. Akademie, deti na hokej atd.. to je terajsi projekt. Ale to v akom stave je juniorka a dorast, to je problem z pred 10 rokov, vtedy to mali kluby v zadnici a teraz z toho "tazime" v podobe legionarov. Ja som za cas, 10 rokov sa o tom hovorilo, teraz sa zacalo konat, tak to nenarusajme a konajme od podlahy. Lebo aktualne z juniorky a dorastu nema kto hrat Ligu.
12.2.2020 - 15:27
0

topska

 

Ale aj vdaka tymto krokom predideme tomu co aj teba trapi, ze nebude mat kto v buducnosti hrat. Proste ja pozeram radsej skor do buducna, ty na sucasnost, ja to to zazlievat nemozem a chapem ta.
12.2.2020 - 15:53
0

topska

 

Vies preco hrali? Lebo ak by neboli na supiske tak by namiesto nich podla pravidiel nemohli dat nikoho To by si mal vediet Cize nie, ani o 7 tried lepsi legionar by ich nemohol vytlacit zo zostavy.
12.2.2020 - 14:49
0

jozino

 

suhlasim,. Radsej sa pridem pozriet na zapas, kde dajme tomu bude 8-9 zahranicnych hracov a zo SVK hracov tych, ktori na to maju a chcu hrat a zapas bude stat za to, ako na zapas, kde su SVK hraci z nudze cnost a nemaju potrebnu uroven a zapas stoji za prd. Akurat sa vratime do doby ked BA a KE poskupovali celu ligu a celu sezonu bolo jasne ze finale vyhraju PP,TN, ci ZV hraci v dresoch BA alebo KE. Toto pravidlo robi len to, ze aj podpriemerni hraci si mozu diktovat vysoke naroky, lebo ked nevezme jeden, vezme ho druhy, lebo nema koho ineho. A popravde, mame dost SVK hracov na 12 SVK muzstiev v lige s kaviltou rovankou alebo vyssou ako je teraz?
12.2.2020 - 18:41
+7

antinamor

 

Odvolávam co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.
12.2.2020 - 14:26
+2

Senn

 

Zakážme aj zahraničné hokejky, korčule, prilby...treba podporiť Slovensku ekonomiku
12.2.2020 - 14:30
+14

strojar

 

Otázka počtu legionárov je vec citlivá a na riešenie či rozhodnutie určite nie jednoduchá.
Jedna strana problému je vytlačiť legionárov, aby hrali domáci, najmä mladí hráči.
Je tu však aj druhý pohľad. Všetky kluby v lige sú obchodné spoločnosti a musia sa správať podľa obchodného zákonníka. Ich príjmy sú (do významnej miery) podmienené úspešným pôsobením v súťaži. Úspešné pôsobenie = výsledky, od ktorých závisí podpora sponzorov a divácka návštevnosť.
Nemenej dôležitý aspekt problému je, že v hokeji neexistuje normálny prestupový trh.
Čo bude mať EKONOMICKY trebárs obchodná spoločnosť HK Nitra, s.r.o.(dosaďte si hociktorý iný klub = obchodnú spoločnosť) z toho, že dávala či dáva priestor mladíkom, ktorí sa ukážu a odídu za lepším?
Takže ono to nejde len tak hŕŕŕ. Majitelia klubov totiž nesú ekonomickú zodpovednosť za firmu. Výkonný výbor ani Ligová rada nie.
12.2.2020 - 14:40
+36

KrebsKandidat

 

Davam +, aj ked s trochu tazkym srdom
12.2.2020 - 15:02
+2

Big brother

 

Úspešné posobenie v lige možeš mat aj s legionarmi, aj bez legionarov. Ono všetci maju rovnaké podmienky.
12.2.2020 - 17:03
+1

JohanHV71

 

Tiež nesúhlasím s týmto "akože" rozhodnutím, ktoré je zahalené rúškom tajomstva.
Ale zas ten bod s legionármi v Tipsporte by som zas nedramatizoval, veď zas počet by šiel len o 1 hráča dole, to nie je až taká katastrofa. Hoc osobne si myslím, že to nič nevyrieši, lebo už teraz tímy radšej nastúpia so 6 bekmi, akoby dali šancu nejakému mladému chalanovi ako bekovi č.7, resp keď aj je siedmym obrancom, tak veľa ice timu nedostane.
Bod o znížení v 1.SHL je absolútny blud, mať 2-3 legionárov v tíme aj v nižšej lige nie je zle. Nech sa mladý hráči majú od koho učiť, liga kde sa budu 20 roční borci bezrozmyslu budú len naháňať za pukom, tiež nebude veľká výhra.
O tom, že liga má byť do budúcna uzavretá nesúhlasím už vôbec, to bude najhoršie čo ligu stretne!
12.2.2020 - 14:41
0

emoxx1

 

Mňa mrzí, že to vlastne ešte nie je. Včera som sa tej správe celkom potešil. Limit na legoinárov majú už snáď všetky ligy, tak sa tu nehrajme na DEL-ku v 90-tych rokoch. Na záver ešte upozorním, že počet legionárov 0 v 1. lige sa vzťahoval na brankárov a nie na korčuliarov ako tu niektorý šíria paniku. Treba čítať pozornejšie.
12.2.2020 - 14:41
+3

aaaaa

 

Píšeš tu ako by sme boli liga s veľkým počtom legionárov .

V takom Nemecku je aj tým s 15 legionármi , ostatné cez 10 .

Švédsko tiež má legionárov a to pritom majú oveľa väčšiu základnú a dobrých hráčov , ktorý na úkor nich nedostanú šancu .

Svajciari tiež niektorí majú 7 legionárov a my chcem dať ešte nižší limit ako oni čo sa nemôžeme s nimi porovnávať ??? Keby sme boli tak natom ako Svajciari , žeby naše kluby vedeli zaplatiť a prilákať do ligy top hráčov SVK ako Hrivik , Bakoš , Hudáček , Daloga , Ceresnak , Cajkovsky a spol tak vtedy by to bolo o inom , ale nie že miesto legionaroch budú hrať hráči , ktorí by mali problém aj v prvej lige
12.2.2020 - 16:25
+6

topska

 

Nepises pravdu. Vobec sa nepriblizujeme limitmi Svajciarom. My mame 7 a mozno budeme mat 6. NLA ma 4 na zapas.
12.2.2020 - 16:37
0

aaaaa

 

Sorry tam má zmiatlo to množstvo hráčov čo sa už nepovažuje za legionárov , keďže už pár sezón odohrali vo Švajčiarsku . Takže aj keď limit je 4 , tak napríklad Zug má až 7 .

Ale ide hlavne o tu ligu , že svajciari si to môžu dovoliť , lebo ako som písal okrem hráčov NHL vedia všetkých svojich naj hráčov dotiahnuť do svojich tymov takže kvalita netrpí .

Ale na SVK to nevieme , takže tych legionárov nahradia slabý Slováci ...postupne sa zníži kvalita ligy takže už aj ty schopnejší hráči sa budú chcieť skôr posunúť preč a utecie
12.2.2020 - 21:07
+2

topska

 

Ja si nemyslim ze v kluboch sme teraz mali 7 kvalitnych legionarov (mimo najlepsich klubov ktori ich tak budu mat 6), velmi casto islo o hracov ktori leteli z klubu skor lebo neboli fyzicky ok alebo boli slabsi ako slovaci z 3. ci 4. patky. Pozname to aj z Popradu. Ale rozumiem ti.
12.2.2020 - 21:21
0

topska

 

No a k tomu Svajciarsku, tam su vedeni ako legionari len sedia na tribune ak ich maju 7. Tam je to mimoriadne prisne v tomto. Ci poznas nejakych kvalitnych kto sa uz pocita ako domaci?
12.2.2020 - 21:22
0

aaaaa

 

Áno to súhlasím , že nie každý zahraničný bol dobrá kúpa ...ale keď bol zlý išiel preč a zohnala sa zaujimava kvalitná náhrada .Pri SVK hráčov nemáš skadiaľ zohnať nejakého zaujímavého hráča ...nanajvýš si môžu tymi vymeniť medzi sebou hráčov , takže sa to len točí dookola .

Aj pohľad na produktivitu hovorí jasne ...z top 22 sú len 4 Slováci ...takže tu vidno že legionári sú nositelia kvality a robia ligu lepšou a zaujímavou .

No a k Švajčiarsku tak nesedia na tribúne ...posledný zápas za Zug hralo 7 alebo 6 legionárov ( jeden má asi dvojité občianstvo ) ...ale napríklad všetci zahraniční obrancovia už hrajú niekoľko rokov vo Svajci , takže už zrejme už sú bráni ako domáci ...zdá sa mi to že niekedy dávnejšie to spomínal v rozhovore aj Horansky , že uz bude mať konečne výhodu lebo nebude bráni ako cudzinec
12.2.2020 - 22:18
+1

hello, havarju

 

Takéto veci sa dejú, keď pravá ruka nevie, čo robí ľavá.
Zrejme niekto nevedel, že s tým ešte nemajú vyjsť na svetlo sveta.
12.2.2020 - 14:44
+1

fany

 

Ešte raz položím otázku na ktorú nikto neodpovedal.KOĽKO LEGIONÁROV HRALO VLANI,ČI PREDTÝM V MUŽSTVÁCH KÝM NEBOLI KVÓTY???
12.2.2020 - 14:46
0

emoxx1

 

+/+ rovnako, len boli integrovaný v bohatších kluboch.
12.2.2020 - 15:02
+2

fany

 

Ďakujem za odpoveď.Presne tak to je.Tak ja stále nechápem o čom je toľko rečí.
12.2.2020 - 15:23
0

Shinody33

 

Aka krajina, taky zvaz ...
12.2.2020 - 15:00
+4

hello, havarju

 

Ešte by takto mohla SZĽH zverejňovať aj výsledky zápasov
12.2.2020 - 15:21
+6

KrebsKandidat

 

Nuz a za chvilku by sme mali Tipsport ligu bez Tipsportu. Ale naspat Huste
12.2.2020 - 15:23
+4

dufus

 

SZĽH DEMENTuje...... funkcie ste si rozdali ,ale rozumu ste moc nepobrali,bohužial
ešteže aspom tie pokuty vynášajú ,čo ste zaviedli
12.2.2020 - 15:30
+5

topska

 

funkcie im rozdali predsa kluby vo volbach nie?
12.2.2020 - 15:54
+2

caput rerum

 

Ja len krátku poznámku. Ryba smrdí od hlavy, naozaj nič voči nikomu osobne, ale na SZLH je velký bordel - je to v súčasnosti takmer neriadená organizácia, a ešte bude trvať kým sa /dúfajme/ podarí upratať. Zlatí chlapci nemajú veľa manažérskych skúseností a medzi sebou ešte možno aj škodnú.
12.2.2020 - 16:02
+2

Bacilek

 

Pochopil si tu situaciu ze si len robili obraz vo VV?

A media si to vytiahli same zo zapisnice ako hotovu vec?

V com akoze SZLH urobil aky bordel? Kde tam vidis neriadenu organizaciu? Zapisnica je pristupna verejnosti, je len na kazdom cloveku ako si veci z nej vylozi, vacsinou su k dolezitym veciam aj tlacovky, takze to zas nenafukujme, SZLH korigoval zle vylozene vytiahnute veci zo zapisnice

Uplne standardny postup, nevidim tam ziadne pochybenie, skor zo strany medii nekompletne podana informacia verejnosti, a verim ze podobne to bolo aj vo veci organizatora kvalifikacie ZOH
12.2.2020 - 19:39
+1

strojar

 

Zle vyložené vytiahnuté zo zápisnicie?
Veď aj tu v diskusii máš zvrejnenú CELÚ zápisnicu.
12.2.2020 - 20:39
+2

Bacilek

 

Nechces si to tam hore pustit ze? Alebo sa ti to len hodi

Nikto tu zapisnicu nespochybnuje, tam sa nic nedementovalo ani nekorigovalo

To co sa vytiahlo zo zapisnice je zle pochopene/vylozene/prijate do mozgovne tebou a stadom

Moze za to SZLH ze to nespravne prijimate do mozgovne a bijete na poplach neexistujucim problemom?

Uz som to tu pisal

Nevidim ziadne pochybenie zo struktur zväzu, ty ho vidis lebo ho chces vidiet

Odhlasovali to medzi sebou vo VV

Takze krok 1.

pojdu s tym na ligovu radu kde maju zastupenie aj kluby

krok 2.

ak sa to potom schvali vtedy to bude platne a zvaz to urcite oznami stadu

Stado a ty ste nepochopili ze na schvalenie treba krok 2.

takze korigovali nie vlastne rozhodnutie (ako tu stado a ty prijalo do mozgovne a vidi v tom skandal) , ale koriguju vase chapanie danej informacie
12.2.2020 - 20:58
+1

KrebsKandidat

 

Vacsina diskusie sa tu vedie o tom, ci este viac obmedzit alebo neobmedzit pocet legionarov. Co je na tom nepochopene? Ty stado...
12.2.2020 - 21:54
0

strojar

 

Tak skúsim ešte raz:

Uznesenie VV SZĽH č. 18/2020/4
VV SZĽH schválil obmedzenie počtu zahraničných hokejistov oprávnených štartovať v zápase v súťaži Extraligy seniorov v sezónach 2020/2021 a 2021/2022 na 6 zahraničných hokejistov, pričom z celkového počtu 6 zahraničných hráčov môže byť na súpiske na pozícií brankár najviac 1 zahraničný hráč - brankár. VV SZĽH schválil obmedzenie počtu zahraničných hráčov – brankárov na súpiske družstiev klubov v súťaži 1. ligy seniorov na počet 0.
Za – 8; Proti – 0; Zdržali sa – 0;
Dôležité vyjadrenia členov VV: žiadne
12.2.2020 - 22:16
+2

strojar

 

Médiá nič nevytiahli.
12.2.2020 - 20:45
+1

azzurri

 

Halooo satan a spol to čo ste tam za amatérov?len silne reči ste na predošlé vedenie a na to akí budete vy najlepsi.ste len obyčajní babraci
12.2.2020 - 16:49
+1

Hanzal61

 

Hanba slovenskému hokeju!!!!
12.2.2020 - 16:55
+2

sumobb

 

Dobre to tu rozoberáte,ale talent sa nedá vychovať ten proste je! Zedník Hanzuš Országh sa jediní zo svojich ročnikov v prípravke zo 100 chlapcov vypracovali do NHL tak čo tu riešite.Buček má na NHL?V repre by mali hrat tí najlepši bez ohľadu na vek a na kvalitu a formu zahraniční hráci zlý vplyv nemajú.Zatiaľ Slovensko nemá také talenty čo by sa vyrovnali svetovej špičke a za to nemôže ani SZLH ani kluby ani rodičia ani nik lebo talent sa ukáže tak jeden zo 100 ako som už spomenul.BAVME SA HOKEJOM.
12.2.2020 - 18:00
0

totik

 

o kusok vedla sa vo velkom riesi jeden talent, ktory keby mal inych trenerov a pristup tak dnes mohol byt niekde uplne inde. Cize talent sa neda vychovat, ale ked mas talent, musis ho vychovavat.
12.2.2020 - 18:04
+1

sumobb

 

totik-asi si zabudol že ten talent o kúsok vedla musel prestať s hokejom kôli chorému srdcu a to je pre tak mladého hráča veľká rana.Nečudujem sa že to mentálne nezvládol.Ved to je koniec športu čo mu hrozilo,určite nespal veľa nocí a teraz určite kôli tomu srdcu nevládze,písali to viaceri že je čajový.BAVME SA HOKEJOM.
12.2.2020 - 22:18
+1

bigi BLOG

 

no a sme doma. ale to nie je maslo klubov ale zvazu
13.2.2020 - 9:02
0

strojar

 

Možno by sa k tým prúserom mohol konečne vyjadriť aj prezident SZĽH.
12.2.2020 - 18:03
+3

azzurri

 

Ten sa myslim este nevyjadril ani k 20-ke a super trénerovi petrovickemu.aspon som nic nezachytil.a ked teda nie tak satan je zbabelec
12.2.2020 - 19:45
+1

Bacilek

 

Tak si vytiahni antenku a zachytavaj
12.2.2020 - 19:52
0

topska

 

Podla zapisnice z tohto zasadnutia sa to sumarizovalo az teraz.
12.2.2020 - 20:07
0

strojar

 

Taký Kaufland cup ešte tiež nesumarizovali a k tomu sa vyjadroval hneď.
12.2.2020 - 20:42
+5

topska

 

Ale ved sa vyjadril o nich, ja za to nemozem ze si to nezachytil. Hned po prvom hodnoteni na VV na nase meniny pre TASR.
12.2.2020 - 21:02
+1

Ondrej

 

Za Nitru v pohode... Apačovi dáme pas a hneď z neho bude Jánošík. Ďalší rok spravíme to isté s Mitchom a sme vybavení
12.2.2020 - 18:26
+4

KrebsKandidat

 

12.2.2020 - 18:30
0

Bacilek

 

Mne to pride ako vela kriku pre nic, zas robime skandal z nieco co nie je, co uz vsetkym nacisto preplo?

Opravte ma ak sa mylim

Vykonny vybor predostrel clenom navrh na znizenie poctu legionarov, vykonny vybor hlasoval za, dali to do zapisnice

Zapisnicu prebrali same media a prezentovali to ako: Vykonny vybor schvalil, to neznamena automaticky ze to tak bude, dali k tomu tlacovku ze zo tak bude? Povedal to niekto z kompetentnych do medii? Hlasovali o tom, spravili si obraz medzi sebou a budu to posuvat dalej

Ten nadpis clanku totalne zavadza, oni nic predsa neodvolavaju ani nemenia nazory

SZLH teraz informuje (nic nedementuje, kto si zase vymyslel ze nieco odvolavaju alebo dementuju) , ano VV to schvalil, ale to neznamena ze to tak bude

Bez urazky ale trocha kludu by kazdemu prospelo, neviem co za dobu to zijeme ked vsade hladame skandaly, obrovske pochybenia,nekompetenciu, keby sa kazdy pozrel hlavne na seba a menej cakal od druheho

Satan predpovedal ze bude vola postupne to znizovat samozrejme aj po diskusii s klubmi, zas sa tu vsetci neposerme ze je to novinka a ze to zavrazdi klubovy hokej na SR

Za mna nie je znizenie na 6 legionarov, ked to stale mozu byt klucovi hraci ziadny brutalny zasah do struktury klubov, aj s 1 zahranicnym brankarom suhlasim, akurat to bezlegionarske prostredi v SHL mi pride zbytocne prisne, tam by ss to mohlo riesit citlivejsie
12.2.2020 - 19:05
+1

topska

 

Tam islo len o brankarov v SHL
12.2.2020 - 19:08
0

Bacilek

 

Oka zle som pochopil dik
12.2.2020 - 19:27
0

strojar

 

Veď to je ten problém, že nikto sa nevyjadril.
12.2.2020 - 20:43
+3

Tizo BLOG

 

Amatercina strasna amatercina. Vidiet fungujuci system neznamena vediet fungujuci system. To sa da len naucit. Ale chlapi by si mali stat za slovom.
12.2.2020 - 20:01
+5

Dzunkes

 

v Slovakistane je to tak a inak ani NEBUDE,najvyssi len viac a viac brat a kazit
12.2.2020 - 23:22
+2

fany

 

To tá tabuľka je čo za sprostosť?To Lintner ako porátal?Zoberme si Trenčín.Vlani 35,teraz 33 + 7 legionárov je 40. V zápase nastúpi 22.Tak ,kde je problém?A napr.ma zaujíma ako prišiel k číslu 20 u Zvolena. DRÍSTY ako voda v koši.
14.2.2020 - 11:52
0

Nemehlo

 

Otvoris si eliteprospects najdes si HKM Zvolen a dole mas vypisane v team facts, Nationalities
14.2.2020 - 11:58
0

topska

 

Nerozumiem co ti nesedi na tom cisle 20 pri Zvolene. Nastupilo za neho 19 Slovakov + sa tam pocita Zuzin.
A ako to poratal? No poratal Slovakov ktori nastupili za klub, ved o tom je ta tabulka.
14.2.2020 - 12:04
+1

fany

 

Kedy 19?Ja som len tak v rýchlosti narátala 25.Takže matematika prevažne -vážne.
14.2.2020 - 12:08
0

topska

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/teams/736/tipsport-liga/team/662998/hkm-zvolen/PlayerStats#teamTabs

Prave som zistil, ze hockeyslovakia nevedie vsetkych hracov v statistikach spravne. Elite ja neberiem ako relevantny zdroj, tento by mal byt. Napriklad u nas nie je vedeny Strauch aj v PP. Ale taky Holly ano aj ked odisiel prec.

Kto tu teda chyba pri Zvolene?
14.2.2020 - 12:13
0

fany

 

Tak si otvor oficiálnu stránku HKM a tam ich máš dokonca 27.A taký Špirko tam napr. nie je.
14.2.2020 - 12:21
0

topska

 

Poprad nie je tiez spravne, ja som naratal minimalne o styroch viac. Ak to chcu mat takto tak tam mali napisat ze je to momentalny stav.
14.2.2020 - 12:16
0

topska

 

Cize sa ospravedlnujem a potvrdzujem ze tieto cisla su zavadzajuce, su nizsie ako by mali byt a to dost podstatne.
14.2.2020 - 12:19
0

fany

 

To beriem.Mňa v číslach len tak niekto neobabre,ale to nie je ani momentálny stav.Však kde má Trenčín 33? Tento článok má výpovednú hodnotu 0 0 0 NIČ.A ďaľšia vec.Prečo potom Trenčín ,či Košice nemajú miesto predraženého Slováka,lepšieho a lacnejšieho legionára???Miesto ešte majú.
14.2.2020 - 12:28
0

topska

 

Do tejto debaty sa pustat nechcem, suhlasim ze tie cisla su zle. A spravne nie su ani na hockeyslovakia ani na elite.
14.2.2020 - 12:29
0

fany

 

A ešte by ma zaujímalo,kde NZ a LM zobralo peniaze na toľko predražených Slovákov.Že im potom nezostáva ani na hráčov do tretej ,štvrtej.
14.2.2020 - 11:56
0

FanusikZamkov

 

Tu je ďalší nepochopitelný chaos zväzu.: https://www.hokejovysvet.sk/clanok/45015/rozhodca-stano-nedostane-za-udalosti-zo-zapasu-v-poprade-ziadny-trest
15.2.2020 - 16:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 5.4.2020 17:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 5.4.2020 17:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 5.4.2020 17:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 5.4.2020 17:38
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 5.4.2020 17:38

Bleskovky

Majiteľ Golden Knights daroval milión dolárov na boj s koronavírusom

Majiteľ hokejového klubu Vegas Golden Knights venoval jeden milión dolárov na boj proti koronavírusu v Nevade. O dare Wiliama Foleyho informovala webová stránka klubu NHL. Finančné prostriedky sa použijú na nákup osobných ochranných prostriedkov, ako aj na podporu ďalších iniciatív v boji proti pandémii.
včera o 14:23 - TASR

Videokonferenciu NY Rangers s útočníkom Millerom narušil rasizmus

Videokonferenciu klubu zámorskej NHL New York Rangers s fanúšikmi predčasne ukončili. Zúčastnil sa na nej hokejový obranca K'Andre Miller, ktorého však počas debaty s fanúšikmi rasisticky urážali. Dvadsaťročného Afroameričana si "jazdci" vybrali v predminulom drafte ako 22. hráča v celkovom poradí.
včera o 14:20 - TASR

Dauphin predĺžil o rok zmluvu s Montrealom

Kanadský hokejista Laurent Dauphin a klub NHL Montreal Canadiens sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nová ročná dvojcestná zmluva mu prinesie 700. 000 amerických dolárov, pokiaľ bude v sezóne 2029/2021 nastupovať v profilige.
včera o 13:18 - TASR

Junosť Minsk obhájil titul v bieloruskej lige, získal miestenku do LM

Hokejisti tímu Junosť Minsk obhájili titul v najvyššej bieloruskej súťaži a získali právo účasti v nadchádzajúcom ročníku Ligy majstrov. V piatom súboji finále play off zdolali na domácom ľade Soligorsk 3:2 po predĺžení a celú sériu ovládli 4:1 na zápasy. Bieloruská liga ako jediná z hokejových súťaží na svete pokračovala aj počas pandémie nového koronavírusu.
včera o 07:09 - TASR

Třinec predĺžil zmluvu s trénerom Varaďom o sedem rokov

Vedenie českého hokejového klubu Oceláři Třinec oznámilo pokračovanie spolupráce s hlavným trénerom Václavom Varaďom. Úradujúci majster s ním predĺžil zmluvu o sedem rokov, informoval klubový web "oceliarov". Štyridsaťtriročný Varaďa pôsobí pri A-tíme Třinca od leta 2017.
3.4.2020 16:53 - TASR

Kazaň hlási problémy so skladbou tímu na budúcu sezónu

Generálny riaditeľ hokejového klubu AK Bars Kazaň vyjadril obavy zo skladby tímu pre sezónu 2020/2021. Rafik Jakubov priznal, že sa v čase pandémie koronavírusu nemôže oprieť o podporu hlavného sponzora klubu. Jakubova citoval portál championat.
3.4.2020 13:15 - TASR

Švajčiarsky obranca Berni sa upísal Columbusu

Švajčiarsky hokejista Tim Berni podpísal trojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Columbus Blue Jackets. Ten draftoval 20-ročného obrancu v roku 2018. Účastník dvoch juniorských MS doteraz nastupoval v najvyššej domácej súťaži v drese Zürichu, za ktorý odohral v predčasne ukončenom ročníku 45 zápasov s bilanciou štyri góly a sedem asistencií.
3.4.2020 10:18 - TASR

Vedenie Vítkovíc sa dohodlo s hráčmi na znížení platov o polovicu

Vedenie českého hokejového klubu HC Vítkovice Ridera sa dohodlo s hráčmi na znížení marcových a aprílových výplat o 50 percent a so všetkými zamestnancami o 40 percent z aprílového príjmu. Extraligista pristúpil k tomuto kroku v dôsledku krízy spôsobenej pandémiou nového koronavírusu.
3.4.2020 08:13 - TASR

Senators ohlásili prepúšťanie zamestnancov a znižovanie platov

Klub zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators pristúpil z dôvodu pandémie nového koronavírusu k dočasnému prepúšťaniu zamestnancov a k zníženiu platov. Majiteľ "senátorov" Eugene Melnyk v oficiálnom vyhlásení oznámil, že organizácia od nedele zredukuje počet zamestnancov na plný úväzok.
3.4.2020 07:49 - TASR

Eberle je za ukončenie sezóny:

Útočník Jordan Eberle z tímu New York Islanders vyjadril názor, že by sa mala hokejová liga v zámorí ukončiť. NHL je momentálne zastavená pre pandémiu koronavírusu do odvolania.
2.4.2020 22:30 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov