Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Obranca Jáchym hlási návrat do Popradu

12.9.2017 10:15 TASR

Vedenie slovenského hokejového tipsportligistu HK Poprad sa dohodlo na skúšobnom kontrakte s obrancom Miloslavom Jáchymom. Dvadsaťšesťročný český zadák naposledy pôsobil v Trenčíne a v českom Frýdku-Místku.


V Poprade v minulosti odohral dve sezóny (2012/2013 a 2013/2014). "Dúfam, že popradských fanúšikov nesklamem. Na toto mesto mám len dobré spomienky. Zmenilo sa tu toho veľa, je tu nové vedenie, čiže sám presne neviem, čo môžem očakávať. Prišiel som však pritvrdiť hru," citoval klubový web "kamzíkov" 194 cm vysokého a 93 kg vážiaceho Jáchyma, ktorý doteraz odohral v slovenskej najvyššej súťaži 137 zápasov.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Chamois13c

 

Tak len pritvrd Jáchyme !!! len mi to nejako nevychádza kedze bolo spomínane ze do obrany pridu 2 Rusi ešte ...
12.9.2017 - 10:40
0

Fanpoprad

 

Mozno vie po rusky
12.9.2017 - 11:04
+2

doc.koniferum

 

alebo má aj ruské občiansvo.
12.9.2017 - 11:32
+3

Fanpoprad

 

Tak to by bola idealna kombinacia
12.9.2017 - 13:28
0

Kamzik666

 

Okrem Ivana ziaden rus prist nemal.Ja som pocul o nejakom velkom americanovi,ale z toho zislo.
12.9.2017 - 11:30
+2

Chamois13c

 

Kamzik : Ja sa nehadam Erik totu včera pisal ale k tomu Galyaevovi by sa veru este jeden dobry borec hodil...pre mna su dinda,šterbak,zadražil,jachym mcdowell ignatov priemerni az podpriemerni obrancovia ...spokojnost jedine brejčak konig fabian a Ivan ak pride urcite bude super
12.9.2017 - 11:35
+4

rasticek

 

U nás keď hral, tak hral dozadu spolahlivo a zodpovedne. Dokonca aj Bohunického potiahol k 100% lepším výkonom
12.9.2017 - 12:08
+4

stan-PP

 

a Ivan pride?? bola by to BOMBA tym padom po zotaveni Koniga by obrana bola uplne full a Jezek sa moze posunut do utoku s Vartovnikom co stiahli, Ked Arne uz mozno nebude hrat
12.9.2017 - 12:24
0

corthez

 

Ved hral v MHL za mlada
12.9.2017 - 11:53
0

topska

 

to su zase len nejake kecy z diskusii
12.9.2017 - 12:02
0

Frey

 

Nemám nič proti. Držím mu palce, chalan vie pritvrdit keď treba
12.9.2017 - 11:28
0

gta98

 

Vôbec by mi nevadilo, keby odohral aj celú sezónu a nazbieral len 5 bodov. Hráčov v obrane, ktorým chutí štartovať dopredu máme kopec (Brejčák, Fabo, McDowell, Dinda, Konig, Ignatov). Vyslovene defenzívny obranca by veľmi bodol, nemusí zbierať góly, mne bude stačiť ked si bude čistiť priestor pred brankárom, nebude zmetkovať s pukom ale s hlavou hore ho pekne rozohrávať a bude hrať dobre pozične. Dúfam, že od neho nechcem priveľa. Ozaj a čo sa týka tvrdosti, dúfam, že je to myslené tvrdo a čisto, pretože hráč čo nás pravidelne pošle každý zápas do troch, štyroch oslabení je nám na nič.
12.9.2017 - 11:57
+1

Frey

 

Ja neviem, u nás som ho osobne mal rád. Jeho výkony šli dole až po tom, čo od Turba nevidel 3-4mesiace výplatu a chodil o ňu doslova každý deň žobrať.Vedel sa aj postaviť pritihracovi, odhodiť rukavice, ja mu držím palce
12.9.2017 - 12:22
+3

gta98

 

Hlavne nech hrá v obrane spoľahlivo a tvrdo ale čisto. Potom budem spokojný.
12.9.2017 - 12:29
0

wedro

 

To už lepšieho ste nemali na muške ?
ten sa už koľkokrát sa vrátil do PP.
Ty kokso.


Takže tak.
12.9.2017 - 12:06
+6

topska

 

nozno sa tu vracal na dovolenky, ale do klubu sa vracia prvy krat ak nepocitam 1 zapas v nizsej lige medzi prvou a druhou sezonou co u nas bol
12.9.2017 - 12:21
+7

cipulis

 

Ked nevies co pises tak NETREP
takze tak hezkej den
12.9.2017 - 19:49
0

Patomato

 

kýblik: určite ovela menej krát ako Lacika do KE

12.9.2017 - 12:23
+2

erik24

 

ja som vcera pisal aj predverom, ze maju prist traja Rusi, dvaja do obrany a jeden do branky, za tym si stojim, napisal som takisto, ze sa ich prichod odklada a zrealizovat by sa mal do konca mesiaca 9/2017. A za tym si stojím, toto mi bolo povedane, nikde nieje pisane, ze prichod Jachyma znamena, ze uz pride len jeden obranca...co ak bude niektory na odchode?
12.9.2017 - 12:56
+3

Kamzik666

 

Tak sa mozes kludne vykaslat na svojho informatora,pretoze toto je totalna blbost.Brankar a Gulyaev ok.Dalsi rus je totalna blbost.
12.9.2017 - 13:31
+2

Chamois13c

 

Kamzik : Ale tak hadam aspon toho centra ešte zoženu...
12.9.2017 - 13:36
0

stan-PP

 

tak ktovie, ked pride aj Ivan a da da dokopy Konig bude 11 obrancov takze Jezek moze hrat kludne centra v utoku potom, k tomu stiahli aj Vartovnika zo SNV na centra
12.9.2017 - 14:57
0

Chamois13c

 

Erik: Ja verím že to bude tak ako pišeš...a ak pridu dalsi dvaja rusi do obrany je viac než iste ze niekto skonči, matematika nepusti ...
12.9.2017 - 13:00
+2

petto81

 

Neviem sice ako teraz ,ale ked hral v MT tak som bol spokjony.
12.9.2017 - 13:13
+2

martin_hkpp

 

Dobre! O dôvod menej hundrať v diskusiách. O dôvod viac prísť na hokej.
12.9.2017 - 13:18
+4

NightPP

 

+++
12.9.2017 - 15:21
0

cipulis

 

Najde sa XYZ dalsich dovodov preco neprist, ludia v PP seru na sport
12.9.2017 - 19:51
+1

Prostars

 

mne sa v TN uz celkom pozdaval,u nas obcas zakiksoval,ale dobre mame v obrane vyssieho obrancu co sme potrebovali,inak na koho ukor?
12.9.2017 - 14:17
+1

Bizzaremifo

 

Super...palec hore za parametre..potrebujeme fyzického silového obrancu ako soľ..ešte Ivana a som spokojný..
12.9.2017 - 14:18
+1

Big brother

 

V TN moc toho neodohral, ale vyzeral byt celkom v pohode obranca.
12.9.2017 - 14:50
+1

DenisjedinePoprad

 

a nevieš dôvod jeho odchodu z tn?
12.9.2017 - 16:35
0

cipulis

 

Ty si chvalil aj Troligu tak snad sa Jachym lepsie chyti
12.9.2017 - 19:35
+1

Big brother

 

Troliga bol ale hrač do 3-4 patky, tak som ho bral.
13.9.2017 - 11:54
0

Poprad-Vitkovice

 

Ahojte fanušikovia Popradu. Doteraz som bol aktivny len na Facebooku. No diskusia na hokejportalu mi pride živšia a človek sa tu čo to dozvie, aj keď nie všetky informacie budu pravdive. Chcel som sa aj ja zapojit do diskusií, tak som si vytvoril aj ja ucet, aby som Vam povedal svoj nazor na situaciu v Poprade. Za Poprad som kedysi hral v mladeznickych kategoriach, ročník 90, cize poznam hracov jak z tohto rocnika, tak z rocnika 91 aj 89. Jano Brejčak, Samo Mlynarovič, Vandas, Matuš Paločko, Lapšansky su moji byvalí spoluhraci. Takisto Rene Šoltes (veduci stadiona) a Libor Teplicky (hokejbal Kežmarok, repre) a aj uz neaktivní hraci ako Mišo Haluška a dalsi, co hraju nizsie sutaze vo svete (Andrej Brejka). Kedze som za Poprad hral a mam tam teraz kamaratov, ktorí tu hraju mam k Popradskemu hokeju dost blizsky az by som povedal citovy vztah. Minuly rok som si vravel, ako sa nas hokej posunie dalej, zacalo to pod Jonakom, vravel som si, stabilizujeme nas klub, bude pohoda, zacala sa zlepsovat informovanost zo strany klubu voci fanusikom, zacal sa mazat dlh z cias Turana, zacalo sa odznovu, vravel som si, ze konecne sa to otaca a bude dobre. Po nastupe Jonaka som si vravel, mlady trener, ambiciozny, zo zamoria, prinesie nieco nove, no jeho praca sa neprejavila. OK odišiel, prišiel Ozimak, vytiahol nas vyssie, do play off z barazovych pozícií. Vravel som si parada, vsetko jak ma byt, je to clovek co nas hokej posunie dalej a naberieme spravny smer po vsetkych strankach, donesie nieco nove z Ruska. Aj sa vela veci zlepsilo - navrat odchovancov, nove moderne logo, atd. atd. atd. vela veci sa zlepsilo. No bohuzial posledne tyzdne mi hovoria, ze som sa radoval asi, podotykam asi zbytocne. Na zaciatku pripravy sa rozlucime s nasim najlepsim obrancom Suchym, ktory musi hrat v Liptovskom Mikulaši, posledne roky patril k nasim najlepsim obrancom, ak nebol najlepsi, no my sa teraz trapime v obranej hre. Suchy vsak uz je prec, presny dovod my fanusikovia nevieme, Rado ma svoj nazor, klub svoj. No jedno je iste, neviem kolko berie Ignatov, ale Rado by zahral daleko lepsie, hlavna vec, ze mame 31 rocného Rusa...ten ma urcite pre Poprad dlhsiu perspektivu ako Suchy. Ok povedal som si dopadlo to ako to dopadlo so Suchym, ale v poslednej dobe sa deju cudne veci aj okolo Arneho a to ma uz nenechava kludnym. Arne aj Rado by mali mat prednostne pravo dohrat karieru v Poprade. Neviem ako to s Arnem je, ale ak su pravdive rozne spekulacie, tak je mi z toho do placu, respektive sa mi z toho chce zvracat. Nikdy som sa mojich byvalych spoluhracov nepytal na veci ohladom timu, je to vec kabiny a nikto nema pravo vynasat tieto veci mimo satnu, nech si to riesia hraci, treneri a Jurynyi medzi sebou za zavretymi dverami. Ale klub by sa mal postavit k situacii celom a nechat sa vyjadrit aj samotneho Krotaka, nech nam on povie pravdu. Nam fanusikom, kvoli ktorym to maju vo vedeci klubu robit, pretoze pre koho sa robi ten hokej inak? Robia sa clanky kazdy den, tak preco nieje clanok s Arnem a rozhovor? Klub sa cuduje, ze su fanusikovia v neklude, ale ja sa im necudujem. Arne je a bude legenda, takisto ako aj Suchy. Na stadion chodia tí istí ludia rok co rok, pernamentky takisto kupuju tí istí. A títo ludia si zasluzia vediet pravdu. Hovorilo sa na zaciatku pripravy, ze tu Arne ostal, pretoze si to prial Telensky, ze sa chcel Ozimak Krotaka zbavit uz v priebehu pripravy. Potom ho posuval z utoku do utoku ako nejakeho prasiveho psa. Nakoniec skoncil v utoku s Bogoslovskim...v poslednom utoku...ok priatelsky zapas povedal som si, ale v priebehu zapasu Arne odisiel a uz sa na lade odvtedy neukazal. Ano Ozimak je mozno odbornik, pomohol nam sa dostat z najhorsieho minuly rok, ale v posledom case mi pride, ze zacina byt skodna pre nas klub. Uvidime, dam mu este cas, takisto klubu, aby sa celom postavili k situacii ohladom Krotaka, ale ak ma teraz klub sklame, tak uz ma na hokeji nikto neuvidi v Poprade. A myslim si, ze ani dalsich vernych fanusikov, ktorý tu boli s klubom aj za cias Turana a spol. Nejako mi to pripada, ze co sa spekulacii tyka a nejakeho necestneho jednania tyka vraciame prave do cias Turana. Uz v poslednom case je vela nejasnosti nevyjasnenych poriadne a fanusikom dochadza trpezlivost. Staci kuknut na Facebooku, kolko zacina byt nespokojnych fanusikov. Verim, ze sa spekulacie nepotvrdia, ja neviem kde je pravda, ale verim, ze Arne bude za Poprad dalej hrat, pretoze pre mna osobne je Arne viacej ako Ozimak. Mozno je to naivne, mozno som hlupy pre niekoho, ale Arne je srdce hokeja v Poprade a verim, ze ked skonci karieru ako hrac, postavi sa na striedacku ako trener. ahojte a vidime sa tu dufam aj dalej
12.9.2017 - 18:03
+28

Kamzik666

 

Urcite Arnemu nik nezakazuje vyjadrit sa.Ale k comu?K vlastnemu trucpodniku?Ja dufam,ze cim skor dostane rozum a pripoji sa k muzstvu.
12.9.2017 - 18:55
+2

RebelMemoryPP

 

Co znamena prestat trucovat a pripojit sa k muzstvu v praxi..?? ze ho bude Ozimak staviat do 4 formacie a zahra za zapas 5 minut..?? ze mu ten hokej znechuti..?? uz sa mu to celkom dobre podarilo..ak chce Ozimak stavat mlade muzstvo tak rok nech pocka ked to Arne zo svojej vlastnej vole ukonci a potom nech najde adekvatnu nahradu za neho..ale kym chce hrat nech hra a je nasadzovany na lad v tom co je mu vlastne..a ked vonkoncom nevie kde s nim tak miesto jaloveho Heizera do utoku k Majkynu a Ricimu..ver tomu ze ten utok by bol 3x lepsi ako z Radom..
12.9.2017 - 23:56
+4

topska

 

Heizer je center, Arne centra nehra a roky co viem o to ani nemal zaujem...Cize ak chces aby hral v prvych dvoch utokoch, bud sa rozbije Svitanov utok alebo sa rozdeli dvojica Rapac, Vandas
13.9.2017 - 0:26
0

RebelMemoryPP

 

Ale prosim ta netrep uz aj ty..nic sa nemusi rozbijat a nemal zaujem hrat centra roky ale memusel ani hrat v 4 utoku a mat za tretinu dva striedania..sa tam uz,spamatajte vsetci bo vam tam ludia fakt prestanu chodit na tu frasku co sa hra doteraz..arne nepotrebuje dvihat cisla v 4 utoku mlademu rusovi aby Ozimak vyznel ako chlap s cuchom na ruske talenty..hovorim o alternative pre Arneho..nechces 4 utok..?? tak hraj centra..a verim ze by prikyvol..pripadne na centra Rapaca..
13.9.2017 - 0:42
+5

topska

 

neviem co sa rozculujes, ja utoky neskaladam, ja som ti dal alternativu, ako by mohol hrat v prvych dvoch utokoch...diskutuj prosim ta normalne ak s tebou diskutuju normalne aj ini
13.9.2017 - 1:08
0

RebelMemoryPP

 

Este aj nevies preco sa rozculujem..diskutovat budem pokial bude somnou komunikovat diskuter..nie tlmocnik..a tym ze si na mna reagoval si potvrdil ze problem s arnem neni v zraneni ale v jeho umiestneni v time..
13.9.2017 - 2:31
+8

topska

 

ja tu mam viac oddiskutovane ako ta pani v spravach pre nepocujucich odtlmocene...ale dobre vediet, nemusim s tebou diskutovat ked nechces, staci napisat
13.9.2017 - 11:44
+1

RebelMemoryPP

 

Stale si to nepochopil..?? pretlmocil si mi to co je striktne danne trenerom..prvy utok jasne postaveny druhy utok jasne postaveny..tak ak nieco chcem mam rozbijat..cize si to ptetlmocil,neprisiel si s nazorom s moznostou riesenia co a kde s tym Arnem..nenavrhol si alternativu kde s nim,nediskutoval si tym padom..ja som sa snazil najst riesenie zatial co ty si ho len znegoval a pritlacil si ma k muru ci ja si vezmem na zodpovednost nejake rozbijanie utokov..ak je taky postoj aj klubu voci Arnemu tak sa nedivim ze je situacia aka je..
13.9.2017 - 13:48
+1

topska

 

tak som to nemyslel a ak to tak vyznelo, tak sa ospravedlnujem. Napisal som, co si myslim o jeho pozicii centra. Dat Rapaca na centra sa mi nezda vhodne, kedze si osobne nejak nepamatam ze by tam hral. Tym padom mi vyslo, ze by musel nahradit niekoho z tej dvojice alebo ist do svitanovho utoku. Ja som sa o tom s trenerom nerozpraval, to je moj pohlad, ak sa nebude darit dvojici Rapac, Vandas, tak v tom nevidim problem, ale zatial odohrali spolu v lige 15 min...Ja si myslim ze ak by bol Arne v muzstve, uz je v tom utoku...Arneho si viem rpedstavit pri nejakom novom centrovi ktory by dosiel a pri niekom, kto tam bude lietat pri nich, tak ao tomu bolo roky rokuce. Ale ja som ten posledny, kto by nerozbil dvojicu Vandas Rapac ak im to nepojde, Svitanov utok by som nechal dlhsie tak...Zatial im to ide, nerozbijal by som ho kvoli tomu, ze to andreasovi zatial nejde
13.9.2017 - 14:05
0

Delewar

 

Čiže Arne nie je v mužstve? Ak je Vami napísané- "Ak by bol Arne v muzstve..."
Doteraz boli všetky vyhlásenia v duchu, že Arne Kroták je aj naďalej právoplatným členom HK Poprad.
Už sa z toho robí fraška a nekonečná sága, ktorá sa dal vyriešiť dvoma vetami od dvoch ľudí. Príp. troch. Ale chlapskými, pravdivými a jasnými.
Ale k tomu iba jedno- ak niekto z vedenia alebo trénerov vyštve Arneho z mužstva, potom reči o novom nastavení a stratégií klubu, nikto už nezoberie na zreteľ.
Ak by sa to spravilo a akýmkoľvek iným hráčom, to by ľudia prešli mlčaním alebo nadávaním v krčme. Ale pri Arnem nie.
Ak si beriete za vzor NHL a ich nevyjadrovanie sa k povahe a následkom zranení, marketing, atď,,.; berte si od nich aj úctu, ktorú majú k svojim bývalým hráčom a legendám klubov.
A to píšem nie ako zástanca Arneho, ako hráča, ktorý by mal a musel stále hrať.
Osobne si myslím, že skončiť mal už pred minulou sezónou.
Napriek tomu na našu srandaligu stačí s prehľadom i naďalej.
Ale...
15.9.2017 - 14:17
0

strojar

 

"ja tu mám oddiskutované"
Tak toto je sila.
13.9.2017 - 14:28
+1

topska

 

co je na tom zle? Ako napisem ze tu mam vela diskusii za sebou?
13.9.2017 - 14:30
+1

Chamois13c

 

Topska: Ja ti dám alternativu, a)bud moze hrat s Vandasom a Rapacom s tym ze Riso pojde na centra b) ano rozdelit Svitanov utok Krotak namiesto Straucha ktoremu to zatial vobec nejde, hravali uz v takom zlozeni a treba povedat ze to velmi fungovalo arne si so svitanom skvele rozumel...popripade moze hrat treti utok s palockom a dajme tomu tym novym centrom ktory pride..ROZHODNE VSAK NIE STVRTY UTOK A ICE TIME 6 MINUT NA ZAPAS...
13.9.2017 - 10:00
+2

topska

 

Ja chcem aby hraval tolko, na kolko ma, urcite nie 6 minut za zapas, tolko nehra ale ziaden nas utok a Arneho som vo stvrtom utoku resp. v nejakej checking line s najmensou minutazou nevidel ani raz aj ked je pravda ze na jednom pripravnom zapase som nebol
13.9.2017 - 11:46
0

ymemsreves

 

skvele si to vystihol zdielam do bodky tvoj nazor
12.9.2017 - 18:58
0

topska

 

ja by som dodal len tolko, ak je nejaky problem vo vnutri klubu (je jedno ci ide o pripad krotak, suchy, upratovacka, hrac siedmeho rocnika), tak na jednej strane je ti jasne, ze sa to nema vynasat von a vyriesit vo vnutri klubu (uplna samozrejmost) a na druhej strane sa cudujes, preco klubovy web o tom nerobi clanky a rozhovory Nikto nikomu nic nezakazuje, mame tu x medii od tych normalnych (HP napriklad) az po bulvar...Kedze doteraz som nevidel ziade clanok ani v tom bulvari okrem pripad suchy, tak asi nie je na mieste nejaka panika a prirovnavanie momentalnej situacii k casom Turana ci dovod na grcanie z toho, lebo ak sa len co i len suchne nejaka senzacia okolo extraligoveho klubu a hlavne PP tak to je okamzite vsade v mediach. Cize klud ludia, nadavajme radsej na zle presilovky, na nedostatocne spracovania pukov ci slabu hru do tela, nie na veci o ktorych nikto nehovori, dokonca ani ten bulvar PEACE
12.9.2017 - 23:19
+1

Poprad-Vitkovice

 

Mas pravdu, hraci nech si riesia svoje v satni, nikdy sa do toho nemontujem, lenze u Arneho sa uz preplietaju veci rozne na FB tu v diskusiach a fanusikovia ozajstny zacinaju byt nervozny. A nehovori? o tom hovori cely hokejovy Poprad o Arnem.
13.9.2017 - 7:21
0

topska

 

ved o to mi ide, ze o nom sa hovori len v diskusiach alebo niekde na ulici ale 90 percent tych veci nie je pravda. Vzdy vravim, nech si ludia zistia pravdu, maju kde. Minimalne skocim na fb fanklubu a citam prispevky ludi, ktori vedia vzdy pravdu, kedze su napriklad v spravnej rade, nie od diskuterov, ktori su niekde zaregistrovani mesiac alebo ludi bez fotky na fb...Teraz nenarazam na teba, kedze viem kto si a tvoje nazory su celkom fajn, kedze sme spolu komunikovali. Mne islo prioritne o to, ze co je normalne, aby uverejnil klubovy web. Teraz nehovorim len pripad Krotak. Ale stale plati, ak sa o niecom nepise nikde, nie je to nikde v telke a ja neviem kde, tak asi ta vec taka horuca nie je, resp. si ludia vela vymyslaju. Ale to je tak, ked nie su ochotni sa dozvediet pravdu alebo verit ludom, ktori ju vedia
13.9.2017 - 11:52
0

ymemsreves

 

topska ja zase citam tvoj vseobecny komentar a neda mi sa ta nespytat aka je teda pravda o Krotakovi teda? pises ze na fb su ludia ktorym sa da reps. neda verit..okej jeden chlapik tam pisal to s tou amerikou to si tam aj ty na to potom reagoval ja som sa pytal odial ma tu informaciu vravel ze od Arneho otca..okej nemusime mu verit jasne...dalej vonterenkoza...naschal som takto napisal vies o koho ide...on je v rade...vela tam teda nenapisal...dalej feri sef fanklubu pisal ze arne trucuje teda taks om to pochipil z toho co mi pisal...takze toto je doveryhodny zdroj teda??? Sef fnklubu musi pisat co je s Arne Krotakom alebo ako to teraz mam chapat...lebo pises len toto nie je pravda toto je hlupost tamto je na smiech...ale zeby si napisal je to takto a takto to nespravis...okej ak nemozes tak tomu rozumiem ale naco potom toto cele???? ci pravda je ze ma virozu ??? cize klame klub klamu ludia na fb vsetci si vymyslaju...tak to uz konecne ziadam napis ako to je...trucuje ten arne ??? ak ano co to presne znamena??? ake mu klub resp trener dal podmienky k tomu aby hral za nas ??? co mu bolo ponuknute s cim nesuhlasil resp co on navrhuje ??? odpovedz mi prosim na tieto otazky a sam mozes ukoncit vsetky spekulacie....dakujem
13.9.2017 - 12:02
0

Patomato

 

Ja síce nepoznam nikoho osobne,ale tak uvažujme logicky:povadiš sa v robote so šefom pošle Ťa domov z roboty,vykričí Ti s čím nieje spokojny Ty prídeš domov zamyslíš sa,maš nato iný nazor,tak si dáš čas ideš na PN.Časom bud zavolaju s firmy ako je to stou PN kedy prídeš či ešte vôbec.Nik Ťa ale nemože vyhodiť len tak,presne ako ani sa nemožeš zamestnať inde.čiže či arne zranený je alebo nie,stale je na PN a riešia ho len fans.Iné nam zrejme neostava len čakať
13.9.2017 - 12:11
0

topska

 

hracovi zmluvu mozes vypovedat kedykolvek, cize s tou nemoznostou vyhodenia to nie je pravda
13.9.2017 - 12:17
0

Patomato

 

vypovedať možeš ,ale vyhodiť zo dňa na deň z prace len preto to,že si nepadneš so šefom do oka nieje možne len tak
13.9.2017 - 12:23
0

topska

 

pisem o hokeji, tam su zmluvy hocijake a bohuzial na slovensku aj s moznostou zrusenia vast aj z jednej strany
13.9.2017 - 12:35
0

Patomato

 

zmluvy hocijake su tomu verím,ale existuje ustava ktora čo to upravuje a ver tomu že napr.aj zrušenie zmluvy jednostranne nieje možne,aj ked to v zmluve uvedené može byť Je to moja osobna skusenosť,ked som sa sudil s p.Podolakom,ktorý si tiež myslel že čo on napísal v zmluve je nad ustavu SR,len sudy trvali cca.5rokov,preto sa ludia nato radšej vykašlu
13.9.2017 - 12:45
0

topska

 

suhlasim
13.9.2017 - 12:49
0

strojar

 

Ústava?
To si robíš srandu?
13.9.2017 - 14:34
0

Allen19

 

kedykolvek mozes hracovi vypovedat zmluvu? to snad nemyslis vazne? naco taka zmluva je? ake ma potom ten hrac prava? ci hrac ma len povinnosti?
13.9.2017 - 15:51
0

topska

 

ja za to nemozem ze niektori hraci podpisuju aj take zmluvy...resp. ze im niektore muzstva ci vedenia klubov na slovensku take ponukaju...
13.9.2017 - 16:09
0

topska

 

Ja som sa uz niekolkokrat vyjadril a nikto mi neveri. Stale tvrdim, ze som clenom klubu a teda nikdy nic nebudem vytahovat zo satne, ci je to tento pripad alebo iny. Ak klub tvrdi ze je na PN a tvrdi to aj Krotak, mam si vymyslat alebo pisat nieco ine? Presne si to vystihol, kde mas tu pravdu hladat ale vy jej aj tak neverite viaceri. To je presne ako so Suchym, ani tam si napriklad ty osobne neveril a doteraz neveris ludom, ktori o tom vedeli vsetko. Pytaj sa presne tych, o ktorych si pisal, ved oi su priamo pri vsetkom co sa v klube deje. Ak ti to povedia, urcite ti klamat nebudu
13.9.2017 - 12:21
0

folvy

 

tomu neveri z 1000 ludi 998,je cas zverejnit pravdu a ukoncit to cele.Mate 1000 verných a aj tých tahate za nos,co sa toho tyka,bol som na Trencin a nic dookola nepocujes len,Arne toto Arne hento.
13.9.2017 - 12:32
+1

topska

 

comu neveri z 1000 ludi 998? Co hovoria veduci fanklubu? Tak to uz nie je moja chyba
13.9.2017 - 12:36
0

topska

 

A co mam ja zverejnit inak, ak mi jedna aj druha strana tvrdi to iste? mam si vymyslat?
13.9.2017 - 12:37
0

Bizzaremifo

 

..tak ale fanklub tvrdí, že Arne trucuje...klub tvrdí, že je na PN ... tak ako teda?
13.9.2017 - 13:16
0

topska

 

Na PN je Fanklub ti to tiez potvrdi
13.9.2017 - 13:22
0

stan-PP

 

fanklub to potvrdi? haha ked si to myslel ironicky ok ale ked vazne tak ... sami najvyssi z fanklubu aj mne povedali ze Arne trucuje nechce hrat pod Ozimakom a ziadna PN, to len je naoko.. ze robi sa maximum aby zacal ale ze absolutne nechce hrat pod Ozimakom. aspon keby pravdu napisali ale ked sa to drzi v tajnosti OK, uvidime dokedy
13.9.2017 - 13:30
0

topska

 

Ale Arne je na PN! je jedno ci naoko alebo ako, toto ja neriesim, ale ak sa nahlasis na PN, tak tam asi si nie?
13.9.2017 - 13:40
+1

Frayaa

 

To je presne o tom. Ty sa držíš výdy toho čo zverejnil klub. Ale ľudia chcú vedieť aký je pravý dôvod jeho PN (keďže sa píšu rôzne prvady/polopravdy/krčmové reči). A nie či je na PN alebo nie. Teraz si presne ukazal to, že ľudí ťahaš za slovíčka a hovoríš o tom čo len ty chceš. Keď sa ťa spýtajú na konkrétnu vec, tak buď odpovieš vyhýbavo alebo neodpovieš vôbec. To je všetko z tvojej strany v poslednom čase. Tak buď prispej do diskusie tým čo vieš alebo sa nevyjadruj vôbec (k danej téme). Nie je to žiadnym prínosom pre diskusiu.
14.9.2017 - 0:45
+1

ymemsreves

 

ako neverim ? nerozumiem preco si myslis ze neverim...so suchym ostalo len pri oficialnom vyjadreni...bolo mi povedane od ludi z klubu ze radsej sa k tomu nebudu vracat a ze proste nechcu ho ociernovat alebo nieco v podobnom duchu okej akceptujem to...neakceptujem oficialne vyjadrenie to vieme vsetci ze nie je pravda ale budis...tym padom neviem dodnes ako to bolo a koli comu to bolo a nejdem to uz ani riesit...ostavam v tom ze rado sa raz vrati k nam uz asi nie ako hrac ale verim ze sa bude nejako angazovat v buducnosti...co sa tyka arneho tak nie nemusis si vymyslat to nehovorim...nemusis ani nic vytahovat ale necuduj sa ze tu vznikaju potom take veci...a ty tu prides a povies toto nie je pravda ale nepovies co je takze zase len priestor pre dalsie dohady...pises ze to nie je ziadna medialna vec ani nic podobne...ja mam pocit ze keby sa napisali skutocne veci ako to teraz je tak by mozno okolo toho rozruch bol...ako to bolo pri suchom...verim tomu ze posledne co klub potrebuje je opat take clanky ako vtedy s radom ze chcel hrat zadarmo a oni mu to nedovolili...ci uz to tak bolo ci nie zase zla reklama...a toto by sa teraz opakovalo este vo vacsom...pod kazdym clankom o pp sa riesi len arne nic ine...na jednej strane nezavidim tuto situaciu vedeniu...aj ked nepoznam nazor vedenia...ale mozno tak trochu aj ano a sice ze trener ma mat hlavne slovo...to trosku ako by drzali stranu ozimakovi...ako sa pisalo na fb arne sa ma stretnut s telenskym vraj alebo sa uz stretol neviem...taktiez neviem ci je toto pravda ale ak by to s vedenim bolo ako pisem tak arne by potreboval spojenca tym by telensky urcite bol...takze chapem ze tu vznika urcity stret zaujmov a preto tu je este jeden faktor aspon dufam...my fanusikovia...vidis sam ze vela ludi arneho chce este tu jednu sezonu...nech je aky je...a z tohto titulu by vedenie mohlo a podla mna aj malo ustupit arneho podmienkam za ktorych bude ochotny hrat...trenoval cele leto...vzdal sa cecka...povedal ze je to jeho posledna sezona...z mojho pohladu spravil kompromisy...mozem len hadat kedze neviem ako to je ale ak ozimak tym padom ma ist prec alebo neviem kde a v com je ten zasadny problem tak mozno by som to riskol...ale to uz ja neviem len si domyslam kedze to ostava za zatvorenymi dverami vsetko
13.9.2017 - 13:28
0

topska

 

dementujem to, co nie je pravda. Ak o to nebude zaujem, aby som to robil, prestanem. Nemusim tu ani davat nejake informacie navyse, co robim uz viac ako rok. Tiez mi to len zabera cas...o Suchom som ti posal ja a neveril si, pisali o tom lduia na fb, ktori do toho videli a neveril si im. Sak nehovor ze to tak nie je lebo sme o tom debatovali A dookola pisem, je uplne scestne, aby KLUBOVY WEB publikoval spravy o akychkolvek problemoch zo satne...Uz to pochopte. Na to su tu ine media...Klub asi tazko moze inym mediam zakazat nieco publikovat alebo vlastne hocikomu. Doteraz nebolo nikde nic publikovane a ak aj chcel niekto neico napisat, tak ani jedna strana mu nepotvrdila tieto reci, tak akoze co domna ocakavas? normalne sa pytam...Vyvraciam nezmysly tak ako napriklad vedenie fanklubu ci ludia z dozornej rady alebo znami hracov, trenerov, vedenia ci kohokolvek. Povedz, mam moznost spravit nieco ine? Aby to bolo relevantne? Lebo uz tu pocuvam na seba niekolko tyzdnov rozne reci ci vyzvy, ale vsetky su neuskutocnitelne alebo neeticke, nerelevantne, nepodlozene a podobne
13.9.2017 - 13:37
0

ymemsreves

 

no pozri ja si ozaj nespominam na nic konkretne ohladom rada ani od teba ale to uz je jedno ako som pisal to uz ani neriesim...taktiez nechcem od teba nic o com pises ale cakal by som uz nejake riesenie tohto problemu ako som opisal hore na co si mi vlastne velmi neodpovedal...nevieme ani ci vlastne nejaky konflikt je nic vobec...iba ze arne je PN...ale mne osobne to nestaci a myslim ze nie som jediny...tak by s tym uz nieco bolo podla mna treba spravit...dat nejake vyhlasenie co uspokoji aspon ludi ja neviem ved sam vidis ako to cele je...ja momentlane narabam s tym co mi napisal fero ze arne trucuje to povazujem za najpravdivejsi zdroj momentalne...ale tiez by ma potom zaujimalo ze preco...a to uz zase neviem kde moze byt problem...
13.9.2017 - 13:44
0

topska

 

tak si pozri spravy medzi nami tu na HP ak si nepamatas...A ved citaj poriadne co pisem. Vyslo trikrat vyjadrenie klubu, ze je PN. Ak je v tom nieco viac, tak to asi nechce nikto publikovat, ani jedna ani druha strana...
13.9.2017 - 13:50
0

ymemsreves

 

ja citam poriadne no mam pocit ze sa to toci stale len okolo toho jedneho cize to je taka debata v tomto s tebou uplne o nicom vies...to si precitam aj v novinach a tym padom aj to dementovanie o ktorom vyssie pises vyznieva ako vyznieva...mam hadat kym netrafim a nepovies ano to je pravda ? aj tak by si to nenapisal...aj pravdu by si napisal ze nie je pravdou keby nebola oficialne vyhlasena...neviem ci mi rozumies snad hej ja som rad ked pises veci co ti dovolia napisat ale takto to je dost odveci lebo sa nic od teba nedozvieme tak ci onak len oficialne vyjadrenie...ked nechce klub uverejnit pravdu ludia si ju sami dosadia...ci je skutocna ci nie to je cele...
13.9.2017 - 14:06
0

topska

 

ano, vdzy pravda vyjde na povrch, ale az vtedy, ak to bdue chciet aspon jedna strana, idealne je ak to chcu obe. Inak, sme v diskusii HP, preco sa nevyjadri nikto z tohto webu ? ale stale polujete na mna?
13.9.2017 - 14:25
+1

ymemsreves

 

tak lebo ty jediny sa vyjadrujes k tomuto mozno preto ak palo rajtar napise tu ze nie je pravda co si piseme o arnem tak mozno aj jeho vyzveme aby nam to objasnil
13.9.2017 - 14:33
0

Delewar

 

Konečne povedané niečo tak, ako naozaj je.
15.9.2017 - 14:19
0

topska

 

Alebo mi povedz, s kym mam ten rozhovor spravit aby ste boli spokojni...Opakujem, arne povedal, ze je na PN a ze nema ziaden problem s trenerom. Mam mu teda vkladat do ust nieco co nepovedal?
13.9.2017 - 13:45
0

Patomato

 

musíš urobiť live vysielanie na FB s Arnem ako leží v posteli inak Ti zrejme nik neuverí
13.9.2017 - 13:53
+1

topska

 

ja netvrdim ze lezi v posteli, ale ze je na PN mne ide le o to ze stale ti cutam alebo na FB, topska sprav rozhovor...Ale to nedokazal ziaden novinar cize nechapem tymto dookola volajucim prispevkom a spravam
13.9.2017 - 14:00
0

Bizzaremifo

 

Uzavrime to tak, že Arne je na PN a osobne povedal, že nemá problem s trénerom....mal by u nás ukončiť kariéru so všetkými poctami...a podľa mňa za každú cenu...
13.9.2017 - 15:41
0

Allen19

 

Ja by som hlavne chcel vediet ako obhajis ked vyhodia Maslonku Rusinu den pred ligou ked maju zmluvu podpisani od leta to je vrchol chrapunstva pana amatera
13.9.2017 - 15:47
+2

topska

 

Boli slabsi ako inni hraci, nemali by dostatok priestoru a v SNV by hrat nechceli...Vedeli, ze ked nenaplnia predpoklady tak podju prec a s tym tie zmluvy aj podpisali. Robis a to v kazdom muzstve, kazdom sporte. Aj den pred sezonou, isto lepsie ako na konci septembra.
13.9.2017 - 16:11
0

topska

 

hras zle, ides prec, co mas drzat celu sezonu hracov, ak su slabsi ako ini resp. mas za nich nahradu? To kde takto funguje?
13.9.2017 - 16:12
0

Allen19

 

Ty amater vsade to funguje tak ze hracov vyplatis ked ich chces vyhodit a maju platny kontrakt
13.9.2017 - 19:27
+1

forwardPP

 

Ty si videl,ich zmluvy?
Ak v podmienkach zmluvy bolo,že pri rozviazaní kontraktu nemusí klub zaplatiť"odstupné" tak to asi platí,no nie? Ty šašo.
13.9.2017 - 19:56
+1

topska

 

nevravim ze to tak nie je
13.9.2017 - 21:06
0

Patomato

 

Ja som obhajoval že sa neda len tak niekoho vyhodiť,tak Ti aj nato odpoviem :v každej pracovnej zmluve je napísane so skušobnou dobou 3 mesiace,čiže ako Topska píše nepresvedčili a v SNV hrať nechceli.Len tu sme riešili Arneho a ten sa isto neskušal
13.9.2017 - 18:06
0

Poprad-Vitkovice

 

k Jachymovi tolko, ze to nieje hrac do prvej obrany, ale svoje si myslim odohra. Hlavne konecne bude mat kto pritvrdit. Este Gulyaev a Sucheho navrat a som spokojny
12.9.2017 - 18:39
+1

Poprad-Vitkovice

 

a
12.9.2017 - 18:46
0

Chamois13c

 

Pekne napisane kamarat tak nejako si tu situaciu vystihol, mam rovnake pocity a určite aj kopa ostatnych ... Suchy pochybujem po tej kauze ze by sa sem vracal bohužial
12.9.2017 - 19:50
0

Poprad-Vitkovice

 

ak nebude problem bude Rado v Poprade
12.9.2017 - 20:40
0

Chamois13c

 

Kde berieš tu istotu ?? ved to by musel ozimak ist het a mozno aj juriny navyše s Paukovčekom Suchy isto ziadne problemy nema su kamarati
12.9.2017 - 20:44
0

Delewar

 

My tu máme ešte nejakého Paukovčeka?
12.9.2017 - 20:59
0

Chamois13c

 

Delewar: Samozrejme Palo Paukovček je teraz Sucheho trener v Mikulaši ak je to nove info pre teba ...
12.9.2017 - 21:02
0

Delewar

 

Nie je, ale používajte diakritiku, aby vety mali štylistický zmysel. takto to vyzeralo, že Odísť by mal Juríniy s Paukovčekom. A ono to bolo, že Suchý s Paukovčekom nemá žiadny problém.
13.9.2017 - 13:21
0

Poprad-Vitkovice

 

Topska urob prosim ta clanok s Arnem a bude raz pre vzdy klud. My nevieme kto hovori a nehovori pravdu. aj som to priznal ze neviem aka je pravda. tak urob prosim clanok a bude klud. inak ano pisali sme si spolu uz a diskutovali.
13.9.2017 - 12:20
0

topska

 

ale ved som ti na to odpovedal uz uplne jasne. Ja v tychto dnoch pisem len pre jediny sportovy web ci redakciu a to je klubovy web. Tam som to publikoval uz trikrat, ze ne na PN, osobne to potvrdil aj Arne. Co este mam spravit? Tlacovu konferenciu? Nemyslis ze aj keby bol nejaky problem tak je ale ze do neba volajuca hlupost aby to uverejnil klub a nevyriesil si to vo svojom vnutri? Potom by to len bolo svinstvo. Sam som vybavil a poskytol kontakt na ludi, nech sa k tomu vyjadria inym dvom webom, tie sa ziadnu senzaciu nedozvedeli ani z jednej strany. Stale sa ta pytam, ak by bol nejaky velky pruser v popradskom hokeji, nemyslis si, ze by to uz niekto publikoval? Novinari nie su hlupi a vedia co treba pre citanost, clankov o pp, jeho kadri, problemoch a neviem com bolo asi 30 za posledne dva tri tyzdne, nezda sa ti to cudne, ze nikto ani len nepipol o tom, ze chce Ozimak potopit nejakeho PP hraca? Nemyslis si, ze keby tomu tak bolo, tak ze by neoslovili toho hraca a ze by to okamzite publikovali? Stale pisem, trikrat to bolo na webe publikovane, ze Arne je na PN a kym mne alebo niekomu relevantnemu on sam nepovie nieco ine, tak co si mam vymyslat? alebo psiat co si myslia diskuteri? Tu na hp su vsetci anonymni, ja niesom bolvarny novinar aby som len tak trepol ze to mam od nejakeho nicku z diskusie, na fb pise niekto ze to ma od jeho otca, ze je v amerike a hlada si angazman niekde vo FHL alebo neviem kde. Ked mu poviem ze viem ze v ten den bol vo svite a dementoval to, zacne sa vykrucat. Toto mam publikovat? A teda nevie ziadnemu noviarovi nikto tieto reci potvrdit, nahrajte mi to alebo dajte dokaz a publikujem to v troch az piatich mediach
13.9.2017 - 12:32
+6

Poprad-Vitkovice

 

Nikde som Topska necital clanok alebo nieco o tom, ze by Arne potvrdil ze je na PN. Ja nevravim, ze nemozes alebo nemas pravdu, ale je toho uz naozaj vela aj na mna tych spekulacii
13.9.2017 - 13:02
0

topska

 

toto je pravda ze publikovane nebolo ale sme jeden tim, jedno muzstvo tak ked tam napiseme ze je PN tak asi ak by to pravda nebola tak by sa ozval, toto vyjadrenie amm ale priamo od neho. Ako opakujem, ak nemam vyjadrenie potvrdzujuce nieco ine, tazko mozem publikovat iny nazor na to. Ak existuje nejaky problem a chce ho niekto medializovat, uz by to bolo von vsade
13.9.2017 - 13:08
+1

Patomato

 

ja som napr.nikdy nevidel aby hrač v TL vydal tlačovu spravu že je PN,Topska mal by si navrhnuť Lintnerovi,že ešte take okno nech daju na web szlh kde sa budu publikovať marodne lístky hračov aby sme vedeli, kto ako dlho bude na PN a čo mu vlastne je
13.9.2017 - 13:12
0

topska

 

Presne Ale ono je to kontraproduktivne, lebo je normalne, ze superi potom poluju po zranenych miestach hracov...Preto aj my budeme publikovat len spravy typu tych z NHL, ze zranenie dolnej casti tela a podobne...No muzsku smrtelnu chorobu na 6 - soplik...tam asi mozeme urobit vynimku
13.9.2017 - 13:16
+1

Poprad-Vitkovice

 

ok berem tvoj nazor. A budem ti verit....ako som napisal ak sa ukaze ze je pravda inde tak uz ma na hokeji neuvidite. Jedine Poprad
13.9.2017 - 14:18
0

topska

 

Ja netvrdim ze tam ziaden problem nemoze byt, tvrdim, ez nemozem spravit clanok o niecom, co nepotvrdi ani Krotak ani klub, to je vsetko a ze taketo veci sa maju vyriesit vo vnutri, ak nastane akykolvek problem. To som ti napisal aj minule a zdalo sa mi, ze sme si to objasnili a pochopil si to
13.9.2017 - 14:23
+1

Poprad-Vitkovice

 

uz sa chapeme. drzim ti palce, mas moj obdiv pri robote si este najst cas pisat clanky palec hore naozaj.
13.9.2017 - 20:41
0

forwardPP

 

Kroták: Toto som počul,už od nejedného fanúšika PP,že mu povedal:mam zdravotné problémy. Ževraj nejaké svalové problémy. Ale osobne si myslím,že so svalovým zranením sá dá fotiť. No ja som počul ďalšiu špukuláciu. Netvrdím,že to je pravda ako večný klamár Salat. Ale,ževraj arne chce mať nejaké výnimky v tréningu a hrať v 1. alebo 2. formácii.
Opakujem neviem či je to pravda alebo nie. Ak máte niekto bližšie info,potvrďte to alebo vyvráťe to.
13.9.2017 - 12:49
+2

Salat

 

Aky klamár??? Veď čo z toho čo som pisal nie je pravda. To že tréner je chrapuň a vyhodí syna svojho kamaráta aby vyzeral dobre.s Razinom ste sa dušovali,že privedie hráča z KHL čo hral aj za repre a prišiel Jáchym. To je ten Razinov hráč??? A to že Arneho oslovili ako posledného hráča že s ním počítajú ako nejaký odpad pre doplnenie kádra.Odmakal si letnú a ,že mu Ozimak chce dokázať aky je on šéf a že mu chce znechutiť hokej.teraz všetci vidime ako nam Arne chyba a že aj v tom veku je veľmi potrebný.Že tu nechcel starších hráčov Suchy,Hvila a teraz po zapase s TN hovorí že rozhodli skúsenosti. Prečo nechce tie skúsenosti a hlavne obrancu ktorý chcel doma ostať hrať skoro zadarmo. Že vyhodil doktorov zo striedačky na schody ako nepotrebný odpad. Čo keď sa niečo vážne stane a presne ten presun zo schodov bude chýbať? Na to nikto nemysli,že oni su tam pre bezpečnosť hráčov.a že vyhodil z pred kabiny pána kronikára. Ktoré z toho je klamstvo??
Topska poraď sa s Jurinyim a odpíše prosim ktoré nieje pravda. Dakujem
13.9.2017 - 18:25
+2

topska

 

ja uz sa k tomu nebudem vyjadrovat lebo mne nestoji za to, aby som bol aj ja za klamara oznacovany a neviem co. To je tak, clovek chce pomahat hokeju vo volnom case a obrati sa to proti nemu tu v tom nasom meste, lebo ludia riesia vsetko horucou hlavou a nevedia pochopit, ze nie kazdy chce len zle. Ja chapem ludi, ktori to myslia dobre, aj tych, ktorym chyba informovanost ale toto ja za potreby nemam. Nech sa to vsetko vysvetli k spokojnosti kazdeho, nech sa z toho nerobi kauza a nech sa to riesi najma s rozumom bez osocovania, urazania, klamania, vyhrazania lebo na to doplatia len a len fanusikovia...
13.9.2017 - 18:35
+2

Poprad-Vitkovice

 

topska kazdopadne tebe prajem aby si sa nenechal rozhodit a svoju robotu robil dalej. rpbis co ta bavi, pre klub ktory mas rad.
13.9.2017 - 19:34
+3

forwardPP

 

Prečítaj si ešte raz svoje príspevky a zistíš v ktorých si klamal.
13.9.2017 - 18:40
+1

Salat

 

Ale veď som hore pomenoval veci a prosim v ktorej veci som klamal?
13.9.2017 - 18:46
0

Stano KK

 

...som to publikoval uz trikrat, ze ne na PN, osobne to potvrdil aj Arne..:

takze nie je na PN ako 3x píšeš ?
13.9.2017 - 12:50
0

Patomato

 

Stano ved už daj ten link kde to arne potvrdil však všetci tu len nato čakaju
13.9.2017 - 12:54
0

Stano KK

 

Arne dal výpoveď klubu. Pokial sa to cele nevyrieši je " akože na PN.
13.9.2017 - 12:56
0

topska

 

preklep je
13.9.2017 - 12:54
0

Prostars

 

uz sa to tu priliz dramatizuje,hraci maju hrat hokej treneri trenovat,riaditelia rozhodovat a riadit,sponzori financovat a fanusikovia povzbudzovat,ale tu robia vsetci nieco ine co by mali robit,potom vznika toto co sa deje,hraci nehraju,vid presilove hry a oslabenia,treneri netrenuju,rovnako vid presilovky a oslabenia,riadietel neriadi a nerozhoduje,vid Krotak a fanusikovia nefandia vid 1200 ludi na zimaku.

Apelujem na vsetkych,ukludnite sa robte si kazdy svoje vecia bude to fajn.
13.9.2017 - 20:20
+2

folvy

 

Tiez si myslim,ze topska co robis co robis,robis dobre,držím palce,Arne je ťažká téma
13.9.2017 - 20:20
+2

erik24

 

tak bude len Gulyaev a brankar Rusky. druhy Rus obranca podpisal vo VHL a ostava v Rusku. Center bude az neskor a nemusi byt Rus
13.9.2017 - 22:21
0

squad

 

...: Keby boli Popradcania tak aktivni na stadione ako su v diskusiach na hokejportali tak im nestaci ani 10tisicovy stadion ... Bohuzial realita je ina
13.9.2017 - 22:44
+7

RebelMemoryPP

 

Ale no tak..vsetci co diskutujeme na ten hokej aj chodime..
14.9.2017 - 2:26
+1

ymemsreves

 

Ja som dost aktivny aj tam a myslim ze vsetci co tu prispievaju sa snazia tomu hokeju nejako pomoct aspon hlasivkami minimalne...takze to si vobec netrafil...
14.9.2017 - 6:50
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín413:511
2.B. Bystrica518:1211
3.Nitra418:158
4.Poprad514:128
5.Košice49:77
6.Zvolen410:156
7.SR 20414:206
8.L. Mikuláš47:95
9.N. Zámky512:145
10.Žilina518:184
11.Detva48:141
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica4300015:511
2.Michalovce4210111:98
3.Spišská3201018:67
4.Skalica3200113:76
5.Prešov4200213:106
6.N. Zámky B3200110:146
7.Topoľčany311018:95
8.Bratislava310027:123
9.Trnava300037:150
10.P. Bystrica300038:170
-Orange 20300217:132
Aktualizované: 21.9.2017 04:48
tímzvvppppskóreb
1.Nitra4310021:1011
2.Dukla4310016:711
3.Martin4300110:59
4.L. Mikuláš4211017:149
5.Košice4300111:109
6.Žilina4111113:136
7.B. Bystrica4111112:126
8.Skalica410128:94
9.Poprad4101211:154
10.Slovan4100312:163
11.Zvolen4000414:230
12.Spišská400042:130
Aktualizované: 18.9.2017 04:47
tímzvvppppskóreb
1.Dukla6500124:1015
2.Poprad6401118:1213
3.Zvolen6320116:1513
4.L. Mikuláš6401115:1413
5.Slovan6400125:912
6.Košice6310226:1411
7.Skalica6301222:1410
8.Púchov6301215:1310
9.Spišská6210221:178
10.B. Bystrica6210318:178
11.Michalovce6210315:218
12.Nitra6201322:227
13.Trnava6200417:216
14.Žilina6101411:214
15.Martin610058:223
16.Prešov600064:350
Aktualizované: 18.9.2017 04:47
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad131030057-1936
2Lokomotiv Jaroslavl12710230-2325
3Jokerit Helsinky10620131-1623
4CSKA Moskva12540334-2123
5Dinamo Moskva13620533-2822
6HK Soči11610433-2920
7Torpedo Nižnij Novgorod12510426-2419
8Severstal Čerepovec13500624-3417
9HC Viťaz13410634-3916
10HC Dinamo Minsk13400722-3014
11Spartak Moskva12230732-3712
12HC Slovan Bratislava12300623-4212
13Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 22.9.2017 13:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň11800239-2625
2Barys Astana11700336-2522
3Salavat Julajev Ufa11700441-2621
4Avtomobilist Jekatěrinburg11700432-2221
5Red Star Kunlun13610531-3021
6Neftěchimik Nižněkamsk11610325-2621
7Avangard Omsk11440329-2020
8HK Sibir Novosibirsk12600525-2219
9Metallurg Magnitogorsk12510434-3519
10Traktor Čeljabinsk12310725-3412
11Admiral Vladivostok12210625-3711
12Amur Chabarovsk12210626-4111
13Jugra Chanty-Mansijsk11120619-399
14Lada Toljatti12200920-337
Aktualizované: 22.9.2017 13:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad131030057-1936
2Ak Bars Kazaň11800239-2625
3Lokomotiv Jaroslavl12710230-2325
4Jokerit Helsinky10620131-1623
5CSKA Moskva12540334-2123
6Barys Astana11700336-2522
7Dinamo Moskva13620533-2822
8Salavat Julajev Ufa11700441-2621
9Avtomobilist Jekatěrinburg11700432-2221
10Red Star Kunlun13610531-3021
11Neftěchimik Nižněkamsk11610325-2621
12Avangard Omsk11440329-2020
13HK Soči11610433-2920
14HK Sibir Novosibirsk12600525-2219
15Torpedo Nižnij Novgorod12510426-2419
16Metallurg Magnitogorsk12510434-3519
17Severstal Čerepovec13500624-3417
18HC Viťaz13410634-3916
19HC Dinamo Minsk13400722-3014
20Spartak Moskva12230732-3712
21Traktor Čeljabinsk12310725-3412
22HC Slovan Bratislava12300623-4212
23Admiral Vladivostok12210625-3711
24Amur Chabarovsk12210626-4111
25Jugra Chanty-Mansijsk11120619-399
26Lada Toljatti12200920-337
27Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 22.9.2017 13:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 22.9.2017 13:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 22.9.2017 13:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.9.2017 13:52

Bleskovky

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
včera o 21:56 - TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
včera o 21:45 - TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
včera o 20:24 - TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
včera o 20:21 - TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - TASR

Steen pre zranenie vynechá zvyšok prípravného kempu

Útočník zámorského hokejového klubu NHL St. Louis Blues Alexander Steen utrpel v prvom prípravnom zápase zranenie ľavej ruky a vynechá zvyšok tréningového kempu. Tridsaťtriročný Švéd sa zranil v utorňajšom zápase proti Dallasu Stars a po troch týždňoch pauzy pôjde na lekársku kontrolu.
20.9.2017 18:43 - TASR

Karlskrona - Skelleftea 1:2 vo švédskej lige

V utorňajšom zápase 1. kola švédskej hokejovej ligy vyhrala Skelleftea na ľade Karlskrony 2:1. Švédsko, SHL - utorok: Karlskrona - Skelleftea 1:2, Växjö - Brynäs 4:3 pp a sn
19.9.2017 21:31 - TASR

Godla nezabránil prehre KalPy, Záborský nebodoval

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v utorňajšom zápase fínskej ligy s Kärpätom Oulu 1:3. V bránke domácich sa predstavil slovenský brankár Denis Godla a zaznamenal 25 zásahov. S prehrou sa musel zmieriť aj útočník Tomáš Záborský, ktorého Tappara Tampere podľahla Ässätu Pori ma jeho ľade 2:3 po nájazdoch. Záborský nebodoval a v siedmej sérii nepremenil nájazd.
19.9.2017 20:21 - TASR

Sanford a Bouwmeester sa zranili v kempe Blues

Hokejový klub zámorskej NHL St. Louis Blues prišiel počas prípravného kempu o útočníka Zacha Sanforda a obrancu Jaya Bouwmeestera. Sanford si v utorok vykĺbil ľavé rameno a musí sa podrobiť operácii. Podľa lekárskych prognóz bude mimo hry päť až šesť mesiacov.
19.9.2017 19:41 - TASR

Koivu predĺžili zmluvu s Minnesotou do konca sezóny 2019/20

Fínsky útočník Miko Koivu predĺžil zmluvu s účastníkom Národnej hokejovej ligy (NHL) Minnesotou Wild do konca sezóny 2019/20. Uviedla to oficiálna stránka "divochov". Predĺžením zmluvy si polepší o ďalších 11 miliónov.
19.9.2017 14:36 - TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2017
Košice - Žilina o 17:30
Trenčín - Nitra o 18:00
Zvolen - Poprad o 18:00
Detva - L. Mikuláš o 18:00
N. Zámky - B. Bystrica o 18:30

Odohrané zápasy

21. 09. 2017
B. BystricaSR 20
8:2REPORT
19. 09. 2017
SR 20Žilina
5:4REPORT
17. 09. 2017
PopradN. Zámky
3:1REPORT
B. BystricaKošice
2:1REPORT
ŽilinaTrenčín
0:3REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY8 bodov
2.Luciani A.NIT7
3.Brittain J.BBY7
4.Švihálek M.ZIL6
5.Čacho ml. V.S206

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT5 gólov
2.Brittain J.BBY5
3.Švihálek M.ZIL4
4.Krištof M.NIT3
5.Rapáč B.LMI3

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.61 perc
2.Nagy A.DEV94.57 %
3.Lundström J.KOS94.35 %
4.Kováč V.NZA93.66 %
5.Košarišťan A.LMI93.23 %
Články SIHPA na HokejPortáli »