Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Obranca Pulli ďalšou posilou HC Košice

12.6.2017 12:03 TASR

Fínsky hokejový obranca Jere Pulli sa stal novou posilou HC Košice. Zadák, ktorý v sezóne 2016/2017 pôsobil v MHC Martin, sa k tímu pripojí 1. augusta. Košický klub o tom informoval na svojej oficiálnej stránke.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


BEBE22

 

HC KE: Tohto hráča som si prial
12.6.2017 - 12:51
+2

F4X

 

Myslím si že to je dobrá cesta takto brať takýchto zahraničných hráčov, pre lepšiu kvalitu ligy lebo aj priemerný zahraničný Kanaďania, Fíni atď. majú pre túto našu ligu veľkú kvalitu. Mladý nech sa vyhrajú v prvej lige a nech majú striedavé štarty. Je to lepšia cesta pre lepšiu kvalitu ligy ale horšia pre mladých hráčov. Ale zasa takto ak bude kvalita vyššia tak mladý budú mať väčšiu motivácia sa presadiť . Je jasné že ak chceme mať kvalitnú najvyššiu súťaž tak s juniormi to nepôjde.
12.6.2017 - 13:45
+1

MTfan

 

Jere Pulli: dakujeme, pre HCKE skvela posila. Radost sa pozerat na jeho hru a doraz.
U nas to zial vyzera dost biedne.....
12.6.2017 - 12:52
+9

MHC80

 

u nas to vobec nevyzera
12.6.2017 - 20:18
0

Achilles

 

Urpiner diazepam dávka pre i.m. podanie 0,1-0,6 mg na kg ž.h. ale radil by som Ti to vypočítať na tej spodnej hranici keďže je to dávkovanie pre hovädzí dobytok
12.6.2017 - 12:52
+79

Matej8199

 

Tak to ma dostalo
12.6.2017 - 13:54
+1

ohlo123

 

Another Košice shopping day-part II.
12.6.2017 - 14:45
+3

Tizo BLOG

 

vzhladom na to v akom stave Martin je, je jeho prichod (rovnako ako Koysa) tym lepsim riesenim pre ligu aj ked Jonak bude mat iny nazor...
12.6.2017 - 22:13
+3

Ricardinho13

 

Tervetuloa meille Pulli !
12.6.2017 - 12:52
+2

MHC098

 

Este traja hraci odidu a vitazna zostava by bola.
12.6.2017 - 12:53
+8

mitoO

 

Vitaj.
Ako protihraca som ho velmi nemal rad
12.6.2017 - 12:54
0

mathushino

 

Tiež som ho moc nemusel ale v dobrom , podľa mňa je to dobrý bek a dobrá voľba do sezóny , prisiel mi okrem toho že bol nepríjemný pri bránení a dôrazný tak vedel aj zaútočiť a podporiť útok a takých bekov nám treba ..
12.6.2017 - 13:11
+3

VLK

 

Pekna posila škoda,že nejde do Trenčina Tam zas dojde dajaky neschopnyy jak stale
12.6.2017 - 12:55
+2

LenTak93

 

Tak zase, Pulli nie je žiadna super posila. Ja by som povedal, že je to obranca do max. tretej formácie, resp. ako siedmy útočník. Produktivita 0 bodov a ani plusové body nemá.
12.6.2017 - 14:28
+2

LenTak93

 

* siedmy obranca
Samozrejme, trochu som sa sekol.
12.6.2017 - 14:36
+2

ivre

 

Myslim ze sa v nom tiadne milis. Uvidis ze budete s nim v Kosiciach velmi spokojny.
12.6.2017 - 14:49
0

TomsKE

 

MILIS???
12.6.2017 - 15:10
+8

ivre

 

Do riti
12.6.2017 - 15:31
0

riskohrasko1

 

Dalsie slovo do hp slovnika
12.6.2017 - 16:20
+3

Ricardinho13

 

Strašne podceňuješ toho Pulliho. Nemôžeš predsa porovnávať jeho produktivitu v Martine, kde hrali celú sezónu trošku iným štýlom ako Košice s tým, aké čísla bude mať v KE nasledujúcu sezónu. U nás si napr. v 3 obrannej dvojici uhraje svoje a budeš milo prekvapený.
12.6.2017 - 14:53
0

LenTak93

 

v tretej obrane mu snáď bude dobre
ale opakujem, je to obranca, ktorý síce bol pri 38 góloch svojho tímu, ale taktiež bol pri 45 góloch, ktoré dostal jeho tím od súpera... a to je úplne, že zle
v tejto štatistike patril medzi najhorších hráčov ligy, horší boli už len Sojčík a Galamboš (rovnako 45 gólov), Drgoň (47 gólov), Kadlubiak (50 gólov), Lichanec a Hossa (53 gólov), Mezovský (55 gólov).
Toto má byť posila? Hlavná vec, že Ondra tu Zubar nechcel...
12.6.2017 - 15:05
+6

Ricardinho13

 

Už sa zmier s tým, že Šmach tu nebude hrať. Áno, neteší to viacerých, ale asi rozhodlo to, že Šmach je nízky a realizačný tím chce stavať obranu nasledujúcu sezónu na vysokých chlapoch, takže prenes sa cez to a nepozeraj na každého hráča len na základe štatistík. Druhý krát ti píšem, že Pulli bude mať v KE úplné iné čísla, či už produktivity alebo +/-.
12.6.2017 - 19:39
+3

LenTak93

 

Porovnávam to cez štatistiky, lebo mi to nesedí. Nechápem, prečo púšťame hráčov, na ktorých sme ešte stavať mohli a nosíme sem hráčov, ktorí ich kvalitatívne nepredčili. Donesieme sem hráča len preto, lebo tu chceme zahraničného hráča, aby fanúšik bol tichučko.
12.6.2017 - 19:51
+2

Ricardinho13

 

Áno Šmacha je naozaj škoda, ale skús sa pozrieť na tú obranu tak komplexnejšie. Porovnať všetky odchody a príchody a ešte nikto nikde nepovedal, že je káder uzavretý, čiže ja nevidím dôvod to už hodnotiť ako uzavretú vec. Odišli 4 obrancovia a prišli 3. Ja stále verím tomu, že ešte jeden kúsok príde.
12.6.2017 - 20:06
+1

LenTak93

 

Tak veď v to dúfam. Lebo zatiaľ máme iba hory, som zvedavý, kto bude brániť.
12.6.2017 - 20:09
+2

mitoO

 

Ci vobec bude koho branit po prvej tretine
12.6.2017 - 20:14
0

Ricardinho13

 

No predsa Lundstrom
12.6.2017 - 20:16
0

14thomas

 

Jeho nesere, že prišiel Pulli , ale , že končí jeho miláčik Šmach tak preto ho toľko hejtuje
12.6.2017 - 19:39
+1

LenTak93

 

Ondrovi budem fandiť bez ohľadu na klub. Akurát som prekvapený, prečo v Košiciach nebol záujem o zotrvanie takého obrancu. A potom sem ešte donesieme niekoho, čo dostal gól pomaly v každom striedaní.
Z extraligy by som si vedel predstaviť u nás takého Kubku, keď už sa bavíme o adekvátnej náhrade. Wishart už je v Pardubiciach, z toho už nič.
12.6.2017 - 19:56
0

Deathless

 

Produktivita 10+9 bodov.
12.6.2017 - 16:05
+4

LenTak93

 

pri jeho pobyte na ľade ste inkasovali 45 gólov, čo je viac?
12.6.2017 - 16:34
+1

wedro

 

Už chod preč
chceš produktívneho tak sme mali nechať Deyla
Nie všetko je o bodov.

neporovnávajte MT a KE predsa v KE aj napriek tomu bola kvalitnejšia.
Pulli bude dobra posila.

Takže tak.

Takže tak.
12.6.2017 - 16:42
+4

Marek17MHC

 

a prečo ste potom prehrali play off
12.6.2017 - 20:41
0

BlackCrow

 

Už koktáš abo jak ?
12.6.2017 - 23:30
+3

gta98

 

A za vsetky mohol on Je dost scestne hovorit o nom ako o siedmom obrancovi, on by sa hodil do duhej obrannej dvojice s nejakym defenzivnym bekom. Niekedy davas dost haluze..
12.6.2017 - 16:42
+1

LenTak93

 

A kto mohol za tých 45 gólov? Fanúšik na tribúne? Za tie góly mohla celá päťka. A že tam bol v tých prípadoch aj Pulli asi náhoda nebude.
Opakujem, pustili sme si beka, ktorý bol pri 53 vstrelených góloch a pri 17 inkasovaných a donesieme toto?
12.6.2017 - 19:32
+3

Ricardinho13

 

Tak na jednej strane tvrdíš, že za to mohla celá päťka a hneď v zápätí na to tvrdíš a pripisuješ to akoby len Pullimu. Nezabúdaj, že Pulli nehrá v obrane sám, dosť často sa mu menil parťák v obrane a nemôžeš vedieť koľko gólov šlo cez neho po jeho chybe alebo po chybe jeho kolegu z obrany resp. prepadnutie nejakého útočníka. Takže to číslo je veľmi skresľujúce a mám pocit, že aj keby tu dotiahli hocijakého top obrancu, stále by si vytiahol to, akú veľkú chybu spravilo vedenie keď nechalo odísť Ondreja Šmacha. Hráči odchádzajú a prichádzajú, tak to ber ako prirodzený jav či v hokeji alebo v hocjakom inom športe.
12.6.2017 - 19:54
+1

LenTak93

 

Hore som dal 2 mená. Ja som si myslel, že ak ho pustili, tak majú iné esá v rukáve.
Keďže som sa s tými obrancami prerátal, pevne dúfam teda ešte v jedného. Nejaký Kanaďan...
12.6.2017 - 19:58
0

LenTak93

 

som napísal brániť
ale to by mohol byť druhý Maione, nooo... Laci by ho mal osloviť
12.6.2017 - 20:28
+1

Ricardinho13

 

Ale veď Čižek, Bača, Matejka sú dosť defenzívny obrancovia, ani jeden z nich nie je druhý Višňovský, ktorý by chodili dopredu na útočné výlety. Za jediného čistokrvného ofenzívneho obrancu v našom tíme považujem Eda Šedivého. A keď chceme hrať moderný, útočný hokej tak ten útok musia podporovať aj obrancovia, podľa mňa aj na úkor viacej inkasovaných gólov ako to bolo v minulej sezóne v BB v podaní Maioneho. Myslím, že ľudia budú z hokeja odchádzať oveľa spokojnejší ak vyhráme 7:5 a bude to hokej, ktorý bude baviť ľudí so všetkým, čo k tomu patrí, ako keď vyhráme 1:0.
12.6.2017 - 23:01
+1

Farrokh Bulsara

 

Smach mal skvele cisla + - aj v BB takze nahoda to asi nebude
12.6.2017 - 23:46
+1

gta98

 

Mne prislo dost prehnane o Pullim tvrdit ze siedmy obranca resp. max do tretej formacie. Smach bol defenzivny obranca co Pulli nie navyse obaja hrali v inych timoch a mali na starosti ine ulohy. Predpokladam ze ak po nom chceli aby podporoval ofenzivu tak nemohol zaroven aj excelentne branit, to mal mat na starosti jeho partak. Ako vravim, ak ho date do druhej obrany k defenzivnemu obrancovi tak bude prinosom. Ale to len moj nazor
12.6.2017 - 21:33
+2

Hedmaster77

 

Ty sa už zobuď tu nejde o štatistiky ale o to čo prevadza na lade
12.6.2017 - 18:50
0

LenTak93

 

A čo predvádzal na ľade, keď bol pri 45 inkasovaných góloch?
12.6.2017 - 19:33
+1

Hedmaster77

 

Ideš jak pokazená platňa, aj ľadar by mal plusove body ked bude v spravnom čase na lade. Plačeš iba preto lebo Šmach je tvoj miláčik. Šmach tu nič svetoborné nepredviedol. A za to že tu vyťahuješ neaku štatistiku tak si myslim že aj takému amatérovi ako si ty dojde že asi na tom budeš v kategorii +/- lepšie ked hraš s lacim nagyom narozdiel od neakych prvoligistov z martina
12.6.2017 - 20:35
+7

lesslie69

 

Je u nás Pulli,Urpiner od zlosti oči vypúli
12.6.2017 - 12:56
+6

Achilles

 

Dúfam, že bude hrať s Bačom keď budú na ľade k brankárovi nikto ani nepáchne
12.6.2017 - 12:56
+6

Ricardinho13

 

To budú riadne čistky pred našou bránkou
12.6.2017 - 13:16
+8

wedro

 

takže budeme najtrestanejšim mužstvom v extralige
12.6.2017 - 13:20
+5

emoxx1

 

To nevadí... Drevorubači budú aj tak v BB
12.6.2017 - 13:23
+1

Achilles

 

Keď sa odhlási BB tak áno
12.6.2017 - 13:30
+5

sob3k

 

Noc dlhych nozov kazdy piatok v Steel Arene
12.6.2017 - 13:32
+2

chimli

 

Dvaja-traja ľudia musia byť neskutočne šťastní, ako hrozne momentálne vyzerá martinský hokej. Ako je to o tých božích zvonoch?
12.6.2017 - 12:57
0

Frey

 

To ti neviem,ale za to poznám jedno o božích mlynoch
12.6.2017 - 13:04
+16

chimli

 

A čo si teraz vyhral?
12.6.2017 - 13:17
+4

doc.koniferum

 

tí dvaja-traja sú?lebo tu človek nevie,komu veriť.v skutočnosti sú zodpovední všetci do jedného od funkcionárov,cez martinských poslancov až po primátora.neni tam jediný,čo má čistý štít!ešte​ pár viet jedného pána,1-víťazná zostava sa nemení.2-ani jeden z hráčov nechce vyslovene odísť...Neviem,či tu bol niekedy väčší táraj ako Taliga.
12.6.2017 - 13:24
+5

CistaPravda

 

Taliga bol b.l.b.e.c, lebo sa obklopil totalnymi hlupakmi
12.6.2017 - 14:11
+4

doc.koniferum

 

Zasa neklamme si.Nemysli si,že za všetko môže len on.Taliga je len jedno "ozubené koleso" z celého súkolia,ktoré do seba nezapadlo.Čo si myslíš ale o Kalnického exekúciach?Ak tu extraliga nebude,v ten deň tu napíšem čoho som bol osobne svedkom čo sa Kalnického týka.Bolo to pár rokov dozadu keď bačoval v MHC a bol na vrchole "popularity" a už známy celej slovenskej hokejovej verejnosti.Môžem odprisahať na moje zdravie,že je to pravda.Ten deň,keď sa rozhodne o budúcnosti MHC je už za dverami,tak počkajme teda.Sa len smejem,ako fans na tribúne "JUH" zborovo kričali Maaaaartin Kalnický.Ale berem,nemohli vedieť.Len si ľudia uvedomte,on nedokázal v konečnom dôsledku nič.Jediné čo mu išlo na jednotku bola propaganda!Po meste samé plagáty,bilbordy a heslá ako "sme jeden tím!"...A výsledok?Však vieme.A nájdu sa aj takí (napríklad Murček st.),ktorí sú s Kalnickým jedna ruka.Mna Murček sklamal.CistaPravda,aj Taliga má svoj podiel,ale lepšie pomenovanie jeho osoby by skôr bolo "naivný".
12.6.2017 - 16:22
+10

CistaPravda

 

Koniferum, zle si to pochopil, ja som ho nazval b.l.b.c.o.m prave preto akymi ludmi sa obklopil, samozrejme na vine su vsetci odkedy zacali tie dlhy, kazdy jeden... ak sa zacne tak len mladych chalanov by som tam dal, zakladne platy+premie a pred playout posilnit na dva mesiace kvalitou, a nech sa to takto taha aj 5 rokov, hlavne nech sa to tam vycisti uplne...
12.6.2017 - 16:57
+1

doc.koniferum

 

Myslím,že v princípe si myslíme to isté.
12.6.2017 - 17:48
0

petto81

 

Kalnicky mal holu rit,z hokeja sa prisiel nabaliť!
12.6.2017 - 19:16
+3

kelnička

 

Pocas Kalnickeho ery Martin Juh nefungoval.teda mam pocit ze nie organizovane. Mozno tam chodili fandit ludia okolo kopca alebo Dominiky ale mam pocit ze bojkot juhu zacal este za Nauša a Szepeho. Urcite to bolo v case ked tu este hraval Uram.a ked sme sa premenovali na mountfield uz bol bojkot
13.6.2017 - 10:41
+2

BlackCrow

 

Tervetuloa !

Ako sa máš Urpi ?

Ja
12.6.2017 - 12:58
+5

Ricardinho13

 

Urpiner sa po dnešku už ani nevyjadrí k tomuto činu, čo sme "spáchali".
12.6.2017 - 13:05
+1

wedro

 

Dobra voľba pre Pulliho


takže tak.
12.6.2017 - 13:06
0

kubiakmhc

 

Vďaka za všetko Jere, veľa šťastia v Košiciach
12.6.2017 - 13:07
+5

emoxx1

 

Musím si začať trénovať k výsledkom zápasov spojenia ako Nitra-Detva, Detva-Košice, Bystrica Detva...
12.6.2017 - 13:13
+2

Frey

 

Nestras
12.6.2017 - 16:10
+1

RebeccaBlack

 

tak som na neho zvedavy teda
12.6.2017 - 13:14
0

VSŽ Košice

 

Aj keď väčšina fans KE schvaľuje nákupy overených hráčov z Ligy mne sa to nikdy nepáčilo, zopár hráčov áno ale nie 90% kádra.
Nehovoriac že asi nejeden čakal konštruktívneho obrancu, čiže hľadanie alebo lepšie povedané pokus o hráča Maioneho štýlu.
Tie Pulliho čísla sú des, troška ich vylepšil v Martine, no fajn bude viac zápasenia.
12.6.2017 - 13:14
+15

racmaster

 

ja v nom tiez velku posilu nevidim. neviem o akej produktivite cili hovoril, ale jeho produktivita bola vzdy slaba. popis na ep je tiez dost zotierajuci a ked k tomu doratam mnozstvo vyluceni, tak som na pochybach. hadam jedina jeho vyhoda je bojovnost a srdce. no uvidime, ale toto je zatial najslabsia posila. moj nazor.
12.6.2017 - 13:42
+4

Daewo_KS

 

Jeho (ne)produktivitu by som az tak neriesil, zoberme si trebars M. Sedu ktory v ceskej EL a 1.lige zbieral uplne minimum bodov, v Kosiciach takisto s vynimkou prvej sezony, no bol pritom jednym z najspolahlivejsich obrancov za povedzme poslednych 10 sezon.
12.6.2017 - 14:36
+6

LenTak93

 

Súhlasím. Ak nemá body, tak si všimni jeho mínusové body, odporúčam.
Pre mňa je to trochu nepochopiteľné. Šmach von, Pulli dnu? No dobre...
12.6.2017 - 14:40
0

KurierNz

 

Vypocul lud...lud chcel zahranicne posily, tak lud vyhral...Smacha by som bral k nam keby chcel...
12.6.2017 - 15:12
0

RebeccaBlack

 

Plus minus body u najvytazenejsieho obrancu timu z dolnej polovice tabulky mozu klamat,kedze bol asi nasadzovany dost casto(neviem aky ma priemerny IT).
12.6.2017 - 16:57
+2

Daewo_KS

 

Ako sa pise nado mnou, v KE urcite nebude mat take iste cisla ako mal v Martine, ktory sa predsa len pohyboval na inych prieckach v tabulke. Rovnako tak SaiPa, za poslednych cca 20 rokov sa 13x ani len nedostala do play off.

Daj mu sancu, ja viem ze kazdy ma medzi hracmi svojho oblubenca, ale cez Smacha sa musis preniest. Skoncil v muzstve, nemusel lebo nebol ani zdaleka najhorsi obranca, ale nic sa neda robit.
12.6.2017 - 17:07
+1

LenTak93

 

Jasné, Ondro skončio, beriem to ako fakt. Ale toto má byť náhrada? To ma najviac prekvapuje.
12.6.2017 - 19:34
+1

Tizo BLOG

 

smacha zoberme k Pullimu a mame vybavene podme to zajtra k zubarovi vyplombovat...ja som pulliho sledoval v zapasoch play off proti nam...dobra rozohravka a prehlad v hre..myslim ze na cisla treba zabudnut a pre kosice je to dobra volba...
12.6.2017 - 22:30
+2

VSŽ Košice

 

Použil som slovo "čísla", čiže som sa nevyjadroval iba o bodoch.
Mňa osobne oslovilo iba jedno, váha
12.6.2017 - 15:23
0

Tricko30

 

Tak nato ako kosice vypravali akych hracov dopracu zo zahranicia tak sa im podaril az jeden hrac.ostatnych postahovali z ligy co kde skoncili.nic sa nezmenilo vtom state kosickom.
12.6.2017 - 13:21
+35

dobrezrobil

 

Veď je 12. jún pre boha, počkajme si kým sa začne liga.

Apropo, vy sťahujete z ligy juniorov.
12.6.2017 - 13:25
+4

Jančo66

 

Myslím, že mladým treba dať šancu a v ZA to minulú sezónu nebolo zlé. Rogoň, Ondruš či Grman ma veľmi prekvapili. Ak dostanú priestor a dôveru môžu ďalej rásť.
12.6.2017 - 14:17
0

LenTak93

 

Grman už nie.
12.6.2017 - 14:19
0

Jančo66

 

To viem. On ak dostane priestor v CZE
12.6.2017 - 14:43
+2

Pato00

 

Kde maš kamarata urpinera
12.6.2017 - 13:28
+4

Ricardinho13

 

12.6.2017 - 13:28
+1

forwardPP

 

Pravda,také vyjadrenia mali,že akých fínov,Švédov,zámorských hráčov prinesú do mužstva,ale iba posťahovali hráčov z iných klubov.
12.6.2017 - 14:07
+2

LenTak93

 

A vy ste hovorili o kanadskom brankáovi a hľa - Corbeil.
12.6.2017 - 14:11
+5

Chamois13c

 

Lentak: Sklamem ta ale corbeil je kanadsky brankar
12.6.2017 - 15:46
+7

LenTak93

 

Veď a? Mňa si tým nesklamal. My sme do Košíc tiež doniesli Švéda, Fína, Kanaďana. Takže nechápem, čo si tým svojim príspevkom chcel povedať.
12.6.2017 - 16:32
+2

Gargamel123

 

Len nepochopil tvoju narazku ze bol takisto stiahnuty z ineho slovenskeho klubu.
12.6.2017 - 17:10
+1

Ricardinho13

 

Keby sa každý staral o svoj tím, bol by svätý pokoj. Ale nie, niektorí máte ozaj asi úchylku chodiť do diskusií iných tímov a len rýpať a vyťahovať nejaké vyhlásenia stále dookola. Radšej sa teš z toho, že v Poprade Vám svitá po dlhšom čase na lepšie časy.
12.6.2017 - 14:13
+9

forwardPP

 

Veď v pohode,len na Košice som čakal kvalitnejšie posily. Áno Hovorka,Pacan,Lundstrom asi nimi budú. Ale v obrane som čakal väčšiu kvalitu ako priemerný Pulli a podpriemerný Bača.
12.6.2017 - 17:12
+1

Ricardinho13

 

Stále sto krát lepšie Pulli s Bačom ako tragický Konig alebo Rusina
12.6.2017 - 18:44
+4

forwardPP

 

No to neviem,ale spokojný,že sme s nimi podpísali,určite nie som!
12.6.2017 - 19:36
+2

CistaPravda

 

Forward; Konig ma iba tvrdu strelu, ale je asi najpomalsi hrac v lige a na to aku ma postavu, tie suboje ma tragicke a Rusina dobry, ale len do stvrtej lajny, inak urcite nie
12.6.2017 - 19:39
+1

fanke27

 

nič nové v tom štáte košickom?

za prvé.. Košice roky priťahovali do ligy slovenských a českých hráčov, ktorí by do iných klubov ani nepáchli, následne po skončení angažmánu v KE často sa presunuli do iného extraligového klubu..
len jeden príklad Tricko, Hovorka min rok.. myslíš, že taká tvoja Žilina by ho získala z čiech? ja myslím, že ani náhodou..

za druhé.. už som ti XY krát napísal, že nekritizuj iné kluby za niečo, čo robí rovnako tvoja Žilina a možno že to robí ešte horšie.. lebo je to klub bez odchovancov pozbieraní z hráčov ligy..

a za tretie Košice aspoň udržali v lige hráčov ako Hovorka, či Koyš o ktorých bol veľký záujem v zahraničí..
takže je 3x lepšie ak sa len presunú do KE ako keby mali odísť z ligy..
12.6.2017 - 14:54
+15

Tricko30

 

Fanke neplac vas manazer si sam na...do ust ked povedal ze sa idu orientovat na zahranicie a s 10 posil je 9 z nasej ligy tak nemal mat vyhlasenia ake mal a pritom ste vsetko postahovali z nasej ligy
12.6.2017 - 15:15
+8

14thomas

 

Jediný kto stále plače si ty a tvoj kamarát Urpiner
12.6.2017 - 15:17
+12

LenTak93

 

povedal to prezident a hovoril o zahraničných hráčoch
Pulli, Pacan, Lundstrom nimi sú
12.6.2017 - 15:18
+3

TomsKE

 

Neboj, bude dobre:
12.6.2017 - 15:59
+2

Gunitko

 

Neviem kolko krat to este musim napisat...ale KE nemaju manazera este ...to pochop...
13.6.2017 - 1:44
+2

mitoO

 

Si dajte kludne facku vsetci, co ste mu dali plusko.
12.6.2017 - 16:28
+3

Gargamel123

 

Aj madarsky by mal rozumiet.
12.6.2017 - 13:33
+5

Adrumko

 

vychod slovenska je nauceny vyuzivat vypredaje ako tak vidim...sak polka naseho kadra smeruje budto do KE alebo PP.. nuz kazdopadne Jancuska si Pulliho musel vsimnut ked vacsinu nasich golov v derby v minulej sezone strelil prave on....no nech je ako chce, pre KE dobry kauf, Jere je velky bojovnik
12.6.2017 - 13:50
+3

HKMpelemele

 

OT: do ZV prichadza Aslan Raisov
12.6.2017 - 14:10
0

Daewo_KS

 

Tervetuloa ja paljon onnea jokkueessamme

Mal som tusenie, ze o neho budeme mat zaujem. Velmi dorazny hrac, v dobrom hokejovom veku a navyse konecne Fin Verim, ze sa mu u nas bude darit minimalne tak ako v MT.

A pre vsetkych trickov-backov-uprinerov, naozaj ste si mysleli, ze zostane v Martine, ktory bohuzial bojuje o holu existenciu? Alebo keby siel napr. do BB ci TN tak by bolo vsetko v poriadku?
12.6.2017 - 14:10
+5

LenTak93

 

Týmyo by som náš káder už aj uzavrel.
Brankári ok, obrana ok a útok tiež.
V obrane už máme 9 hráčov, čo je nadstav 2 hráčov - Michalčin a Koch. Ak by ešte niekto prišiel, neviem si predstaviť z terajšj sedmičky, kto by mal sedieť, resp. byť siedmym bekom.
Útok je tiež plný, 15 útočníkov je akurát.
Teraz to už len dobre vyskladať a šup na ligu. Niekedy okolo Vianoc stiahnuť ešte jedneho obrancu, utočníka, nech sme ready na play-off
12.6.2017 - 14:11
0

Ricardinho13

 

Šedivý, Bača, Dudáš, Čížek, Pulli, Matejka, Michalčin a Koch to je dokopy 8 obrancov a nie 9 ako si napísal.
12.6.2017 - 14:20
+1

LenTak93

 

Jaj, sorry, som sa prerátal. Neviem, prečo som bol v tom, že Pulli je 9.
12.6.2017 - 14:26
0

Ricardinho13

 

Pohodička. 8 obrancov je tak akurát a myslím, že kľudne by ešte jeden bek mohol prísť, lebo v prípade zranenia niekoho mi príde tá obrana veľmi úzka keď si to porovnáš s našim útokom.
12.6.2017 - 14:44
0

LenTak93

 

Áno, v tom prípade je potrebné doniesť ešte jedného obrancu. Ale ja by som šiel už čisto po defenzívnom bekovi. Niekto kto bude vzadu, so spoľahlivou rozohrávkou, vynikajúci v obrannej činnosti a dokáže zahasiť kadejaký problém. Vždy som mal radšej takýchto obrancov, ako tých ofenzívnych.
12.6.2017 - 14:48
+1

julo

 

Tuším sa spomínal ešte jeden útočník,že príde..
12.6.2017 - 16:21
+1

matell157

 

OT: Vo Zvolene Aslan Raisov
12.6.2017 - 14:13
+2

VLK

 

Do Zvolena Ruskaja mašinaa
12.6.2017 - 14:13
+1

LenTak93

 

Eduard Šedivý v ruskom prevedení.
12.6.2017 - 14:18
+2

CistaPravda

 

Inak som prekvapeny, ze nikto nemal zaujem o Sergeja Korostina, jeden z naj hracov MHC
12.6.2017 - 14:17
+3

sob3k

 

Do Ke pridu este 2ja zahranicni
12.6.2017 - 14:22
+5

axxel

 

velmi dobra posila pre nas ... dôrazny bek v idealnom veku a aj produktivny ... celkovo sa mi paci, ze sme nebrali starcov ale hracov v najlepsom hokejovom veku ako Baca, Koys, Kafka, Pulli ci Pacan ... zo starsich len Cizek a Hovorka .. takze ziadne prestarnute muzstvo a aj do obrany co prisli Baca, Cizek a teraz Pulli tak vsetko dôrazny hraci s vybornou postavou ... obrana by bola uz len toho utocnika do prveho utoku

Dudas - Pulli
Baca - Sedivy
Cizek - Matejka
Koch - Michalcin
12.6.2017 - 14:32
+3

LenTak93

 

Pozri si jeho +/- body a potom si prečítaj svoj príspevok ešte raz.

Ja by som to skôr videl (dvojice si v podstate trafil rovnako ako ja):
Čížek-Matejka
Dudáš-Šedivý
Bača-Pulli
Koch-Michalčin

Prípadne Kocha by som vymenil s Pullim.
12.6.2017 - 14:38
0

TomsKE

 

Dudas-Michalcin?

Ze by sme dali napr Skuseneho-mladeho?
12.6.2017 - 15:10
0

Gargamel123

 

Alebo: Čížek-Pulli
Dudáš-Šedivý
Bača-Matejka
Koch-Michalčin
12.6.2017 - 15:11
+3

FanusikKosic

 

Myslím si, že výborný nákup. Avízovalo sa zemetrasenie v KE hokeji a zatiaľ sa celkom dobre plní. Od zlatej éry to zatiaľ vizerá fakt najlepšie.
12.6.2017 - 14:34
+3

FanusikKosic

 

Inak reči okolo KE nákupov typu " kúpili ste zahraničných hráčov z našej ligy, ktorí sú overení ", alebo " to boli reči ohľadne nákupu zahraničných posíl a skupujete extraligu". Nevidím jediný dôvod, prečo by naše vedenie nemohlo kúpiť hráča, ktorého videli hrať celú sezónu a je zároveň zahraničného pôvodu. Niektoré kluby poskupujú mačky vo vreci, ale OK, pokiaľ to vyjde, budete ich vynášať do nebies. Pokiaľ nie, poviete, že jasné Košice kúpili hráčov o ktorých už vedeli všetko a preto sa im darí.. Podľa mna hokej je hlavne o zápasoch a až tam sa to ukáže a či budeme mať team vyskladaný z overených hráčov, alebo nie, to je už druhoradé. Toť môj pohľad na tieto posledné diskusie. A nezabudbite sa baviť hokejom
12.6.2017 - 14:43
+5

emoxx1

 

Ono to môžu byť mačky vo vreci pre nás fanúšikov. V hokeji funguje skauting, tak verím, že sa kluby nerozhodujú len na základe doporučení od agenta. Jasné že môže sklamať aj kvalitne skautovaný hráč. Nemusí mu sadnúť prostredie, kabína, osobné problémy a mnoho ďalších. No mačky vo vreci sa tu podľa mňa kupovali tak 5 rokov dozadu. Dnes už podľa mňa kluby vedia čo nakupujú.
12.6.2017 - 15:54
+1

MySmeSever

 

Super liga ide hore uz to citim pani...buduca sezona bude top za posledne roky...este treba zodpovedat otaznik co s MT ale co sa tyka zbytku tak v podstate vsetci sa posilnuju zatial najviac KE a ZV a jedine NR a BB by sa dalo povedat ze mierne oslabili podotykam zatial ale to v kontexte celej ligy aj keby to tak malo ostat by im nemalo uskodit ba naopak jemna financa prestavka im moze iba prospiet kedze zakladny ciel splnili oba kluby a tym bol titul...takze sa uz velmi tesim uvidime ake prestupy nas este cakaju zatial velmi pekne skoro v kazdom klube co citam..len tak dalej....
12.6.2017 - 14:45
+4

carlosMt

 

U nás posledný zhasne .
12.6.2017 - 15:51
+1

emoxx1

 

Otázka znie, či sa ešte svieti...
12.6.2017 - 16:04
+2

Tizo BLOG

 

problem je ze sa nevedia dohodnut ani kto to bude...bit ich vsetkych po hlave kutacom...
12.6.2017 - 22:37
0

wedro

 

Top za posledné roky ? Ktorá to bola posledná?
Či sa to niekomu bude páčiť alebo nie liga hore pôjde keď sa vráti SBA.
Zatiaľ to je len také fanúšikovské prianie.

Takže tak.
12.6.2017 - 17:26
0

MySmeSever

 

To pises mne??? Tosim tu o tom dookola ako verklik..zial zatial tomu tak nie je a ano posledne rozumej od odchodu slovana do khl...
12.6.2017 - 18:50
0

TomsKE

 

Ok tak uvidime co a ako. Ako sa uchyti aj ked tych bodov nemal nevien ako vela. Ale hlavne bude, aby si v prvom rade dobre pocinal v braneni.

Osobne som cakal nieco "ine" ale sancu ako kazdemu mu urcite dam.
12.6.2017 - 14:49
+1

axxel

 

inak je mi trochu zahadou, preco podobne posily ako prisli teraz neprisli pred 2 rokmi alebo pred rokom ... ved rozpocet sme mozno ani nenavysovali a tie mena oproti minulym sezonam su o dost lepsie
12.6.2017 - 14:59
0

TomsKE

 

Podla mna preto, lebo sme stale isli tou "slovensko-ceskou" cestou.
12.6.2017 - 15:11
+1

UssKe

 

Toto presne zaujima aj mna. Ked sme hrali na 3 utoky a Šedivý zaskakoval v útoku tak vedenie sem nikoho neprinieslo a pretazovali sa hraci. Teraz zrazu nie je problem zostavit pat 5-tiek. Cela minula sezona bola nejaka divna.
12.6.2017 - 15:45
+3

matoguco

 

Fajn posila pre Košice, to je ten váš severský hráč čo mal prísť
12.6.2017 - 15:05
+1

lubfito

 

Tak a KE sú tiež v tom
By som chcel vidieť všetkých tých ktorí kritizovali BB a NR ako si teraz honkajú na posilách. Vy viete ktorí to ste
Pulli je ligou preverený obranca, takže žiadna mačka vo vreci. Vie podporiť útok, myslím že spolu s Bačom by mohli byť dvojica ktorá v hodnotení +- nebude mať konkurenciu.
Ale Ibalgin si to už rozhodí ako bude potrebovať.
Tak nech sa darí, ako tak pozerám dva roky hluchoty v KE by sa mali skončiť.
12.6.2017 - 15:08
+7

LenTak93

 

to ako myslíš s tou konkurenciou?
12.6.2017 - 15:15
0

lubfito

 

Keď si prebehnem príspevky, tak presne naopak ako si myslíš ty
Ja mu u vás proste verím. Len musí byť s Bačom alebo Dudášom. Proste potrebuje čističa vedľa seba
12.6.2017 - 16:02
0

mitoO

 

Podla mna vie cistit aj sam, ci cisto, to je uz otazne
12.6.2017 - 16:23
0

riskohrasko1

 

Ja som to bol tiez a nehonkam si
12.6.2017 - 16:27
+1

lubfito

 

Ty si celkovo iný ako ostatné deti
Ja viem že uvidíme až cez sezónu. Ale nedá mi, ako ty vidíš skladbu mužstva? Pozdáva sa ti, alebo by si niečo menil?
12.6.2017 - 16:50
0

riskohrasko1

 

Ťažko povedať,určite to bude pre nás niečo nové,lebo u nás sa vždy hral skôr technický hokej ,toto mužstvo bude podľa mňa hrať viac do tela a neukáže nejakú oslnivú krásu ,menil by som asi Šmacha za toho Puliho.
12.6.2017 - 18:53
0

Hedmaster77

 

Šmach bol podla mojho nazoru velmi makky a najcastejsie od seba iba odhadzoval puky nech problemy riesia iny. Pulli je ráznejší a neboji sa urobit poriadok.
12.6.2017 - 19:05
0

mitoO

 

Ked ho zbil Slovak, ja som sa haMbil
12.6.2017 - 20:17
+4

riskohrasko1

 

Uvidíme fakt neviem čo od toho mužstva čakať,možno po polke sezóny budem Puliho vynášať do nebies ,neviem .
12.6.2017 - 20:21
+1

axxel

 

mna Pulli presvedcil v serii s Martinom ... jednoznacne ich najlepsi obranca .... hral s velkym prehladom
12.6.2017 - 21:28
0

Achilles

 

Ale Šmach
12.6.2017 - 21:33
+1

OceliarKE

 

nechápem trošku tie tahačky s Šmachom, kebyže nepozriem na štastistiky tak ani neviem že vôbec hral za nás
12.6.2017 - 22:03
+4

riskohrasko1

 

Caput a Ricardihno mate zle zdroje ,nieje to zámorský hráč
12.6.2017 - 16:19
0

Stano KK

 

Podľa Caputovej teórie Pacana zohnal Nagy ,Pulliho Koyš a preto Zubeka samozrejme vyhodiť ..velmi nepekne dezinformacie od Caputa a ucelovo napísane aby zhovadil Zubeka....

Caputa zdobia štyri verbálne necnosti.
Klamanie,rozvracanie,hrubé ohováranie a zbytočne tlachanie.Ak tomu pridám jeho špatny zámer a chybne hľadisko,tak mame vzorku nešťastného človeka s nenaplnenými ambíciami ktorému ostal uz len jeho nepodarený nick a HP...


12.6.2017 - 18:30
+3

BlackCrow

 

Povzbudivá..."diagnóza"
12.6.2017 - 23:47
0

Fanpoprad

 

Tak ono Finsko je za morom
13.6.2017 - 8:22
0

Ricardinho13

 

A kto kde povedal, že je to posledný obranca, ktorý do Košíc prišiel ?
13.6.2017 - 16:46
+1

julo

 

Aj útočník ešte?
13.6.2017 - 17:26
+1

dukla15

 

Je to pekné že Košice zobrali do obrany hromotlkov ale treba mať v tíme aj konštruktívnych obrancov a ja osobne tam vídím iba jedného a to Šedivého to mi príde trocha málo pretože je tam až moc "čističov". Nič v zlom ale.
12.6.2017 - 16:21
0

mitoO

 

Uz dlho volam potom, aby sa u nas poriadne cistilo. Vyzera to tak, ze ma vyslysali. Otazne je, co na to makke kosicke publikum.
12.6.2017 - 16:26
+2

MHC098

 

Akurat dneska sa mi dostalo do usi zeby sme mali pokracovat v extralige co je natom pravdy tazko povedat.
12.6.2017 - 16:31
0

mitoO

 

Bodaj by. Drzim palce.
12.6.2017 - 16:32
+9

elektricka

 

Napíš do správy ak vieš niečo viac
12.6.2017 - 17:14
0

MHC098

 

To napisem aj tu.Udajne to ma zobrat p.Vyskoc.Ci sa tak aj stane je otazne.
12.6.2017 - 17:24
0

Deathless

 

Toto sme tu este nemali a pre mna neznáma. Tak snáď sa mu bude dariť a bude mu dovolené pracovať viac ako sezónu-dve. Kazdopadne aspoň mala náplasť ak sa tam nedostanú ľudia ako Naus, slubotechna Kalnicky a pod., no a po posledných udalostiach môj zoznam dopĺňa aj expolicajt. A najmä nech sa neobklopi ľudmi ako jeden samozvaný manažér.
12.6.2017 - 20:17
0

MHC80

 

no uz by som rad pocul o martine aj nieco pozitivne - tym nemyslim testy na zltacku
12.6.2017 - 20:23
+4

MHC098

 

Neviem ci to je naozaj pravda ale tak som pocul ze on to ma zobrat.Ked je to pravda nech sa mu dari hoci to bude mat tazke.No a GM to radsej ani nevyslovim to meno ktore som pocul ze ma byt.
12.6.2017 - 20:29
0

Jake_91

 

Vlááádo Paštinskýýý
12.6.2017 - 20:42
+1

Deathless

 

Dobre si počul a aj to meno GM. Ja som to počul dávnejšie a neskor aj to ze nakoniec expolicajt, potom ze zasa nie a uz v tom mám chaos...... Takze musíme si počkať...
12.6.2017 - 20:54
0

Tomino

 

Henrich ručkay predlžil v nitre
12.6.2017 - 16:36
0

dejvidBB

 

Chvalabohu
12.6.2017 - 17:10
+1

mitoO

 

Tolko k legionarom povedal Lang: "Nevylučujeme hráčov spoza oceánu, čo by bola v Košiciach novinka. Videli sme, že títo hráči sa v extralige presadzujú a rozmýšľame aj o Švédoch či Fínoch."

A toto Jancuska:
"Máme takúto predstavu. Chceli by sme uloviť dvoch - troch hokejistov spoza veľkej mláky. Záujem bude aj o európskych hráčov, ale ako som spomínal, predstavuje to dlhší časový úsek, preto vás poprosím v tejto otázke o trpezlivosť."

Co je na tom sranie do huby alebo vypravanie jakych hracov dotiahneme do ligy, by mohol zodpovedat Tricko a momentalne 20 pluskujucich jeho nezmysel.
12.6.2017 - 16:43
+19

Matej8199

 

Tiež tomu nechápem. To akože nie je jedno či ho ulovíme z našej ligy alebo zo zahraničia? Je to zakázané? Robia to len KE? Fakt nechápem. Asi to bude len slepá závisť.
12.6.2017 - 17:23
0

forwardPP

 

Tak ja som si predstavoval Košice s výrazne kvalitnejšími posilami. Zatiaľ mi príde to mužstvo horšie ako mužstvo Nitry, Bystrica vyzerá to tak,že zloží kvalitatívne rovnaké mužstvo ako minulý rok. Takže vyzerá to,že Košice zase bez finále,ale iba je to môj názor,dôležité je,že ste vy spokojný. Minulý rok som mal ale pravdu,že Kopriva nebude extra posila pre Košice.
Takže tak.
12.6.2017 - 17:25
+1

mitoO

 

Skoda, ze sa Kopriva vo stvrtfinale zranil. Podla mna by sme s nim do semi presli. Otazne je vsak, ze naco by to bolo dobre.
Ale dobre, ty si si predstavoval Kosice s vyraznejsie kvalitnejsimi posilami. To sa da akceptovat. Akurat to trickove "sranie si do ust nasho manazera", resp. vypravanie akych hracov dostaneme do ligy, to uz je troska cez nie? Toto lajkovat, to mi uz pride troska chore.
12.6.2017 - 17:32
+2

forwardPP

 

Tak toto je Tričko,jeho každý tu na HP pozná. Samé provokácie,urážky,posmešky. A tí čo nemajú Košice radi,to plusko mu dajú.
12.6.2017 - 19:39
+2

dobrezrobil

 

uff, toto mužstvo nie je ani náhodou horšie ako to nitrianske
12.6.2017 - 17:51
+3

Stano KK

 

Na doplnenie ...:

S A-mužstvom HC Košice máme do budúcna veľké plány, ktoré budeme chcieť stavať na kvalitných mládežníckych hokejistoch. Sme toho názoru, že odchovanci košického hokeja patria medzi mužov a preto ich budeme na zápasy Tipsport ligy pravidelne nasadzovať,“ vyjadril sa nový prezident HC Košice.
12.6.2017 - 17:47
0

mitoO

 

do buducna - verim, ze to znamenalo, ze sa s mladezou zacne cosi konecnce robit.
12.6.2017 - 18:09
+2

Ricardinho13

 

Stano KK dávam ti do pozornosti "odchovanci košického hokeja patria medzi mužov"... Pod túto jeho časť vety treba zahrnúť Hričinu, Boltuna, Šoltésa, Vrábľa a Novotného, ktorý sú odchovanci a už je to fakt trápne od teba, že od mája tu vyťahuješ stále to isté vyhlásenie.
12.6.2017 - 18:31
+7

Ricardinho13

 

ktorí*
12.6.2017 - 18:36
0

DobryHokej

 

Aj Nagy je odchovanec, ci?
13.6.2017 - 9:34
0

riskohrasko1

 

Ale uz nieje najmladsi,lebo potom tam zapada aj Bicek,Jencik
13.6.2017 - 11:26
0

Ricardinho13

 

riskohrasko ti to ozrejmil, ako som to presne myslel
13.6.2017 - 18:22
0

Topkanonier 86

 

Nech sa darí jere, toto bol môj najobľúbenejší legionár od čias kamysnikova. aj keď zrovna Košice to byť nemuseli kua.

U nás dúfam že to padne, načo máme hrsť? Celý káder preč a ak dačo narýchlo polepime budeme fackovaci panák a ja tam budem zas chodiť iba kvôli alkoholu, to môžem aj do mesta a mam to aspoň bližšie
12.6.2017 - 17:20
+2

bajsik

 

https://www.facebook.com/2032835170275559/photos/a.2175100802715661.1073741863.2032835170275559/2254435134782227/?type=3
12.6.2017 - 17:27
+4

Kristepane

 

ale zas na druhej strane kde v meste kupis tak presladeny a hlavne lacny caj s (r)umom?
12.6.2017 - 20:52
0

Turiec

 

Tiež patril medzi mojich obľúbených. Dobrý hráčik. (Nielen) vo vlastnom predbránkovom priestore veľmi nepríjemný pre súperových hráčov. V Martine napokon zapadol. Uvidíme ako mu sadnú Košice a aký priestor tam dostane. Nech sa darí...
13.6.2017 - 7:30
0

zasi

 

takže nám konečne začneš fandiť?
13.6.2017 - 8:39
+2

Turiec

 

Ja vždy fandím len "našim"
13.6.2017 - 8:52
0

RebelMemoryPP

 

Arne je doma..
12.6.2017 - 18:49
+2

MHC80

 

Darujeme hokejistov: no ak si chalani z Bratislavy nepohnu, tak v martine neostane ani suspenzor v satni
12.6.2017 - 20:17
0

Gargamel123

 

Tym mozno postaci licencia.
12.6.2017 - 21:12
+2

Belzebub

 

košická politika na pokračovanie len troška zmenená beru nám cudzincov.
13.6.2017 - 1:48
0

Gargamel123

 

„Už teraz máme dosť široký káder. Ja som zástanca toho, aby sme dali šancu mladým chlapcom, ktorí dostávali v minulosti málo priestoru. Sú to chlapci ako Šoltés, Klíma, Hričina, Petráš alebo Vrábeľ. Netvrdím, že už nikto do začiatku sezóny nepríde, ale chcel som aby tréneri vedeli čo najskôr, s akou zostavou môžu počítať. Je otvorené miesto možno ešte pre jedného obrancu, ale nechceme sa nikam plašiť. Mužstvo je dobre vyskladané slovenskými aj zahraničnými hráčmi, ale chceme si nechať jedno alebo dve okienka voľné, aby mali mladí hráči o čo bojovať, pretože motivácia je pre nich veľmi dôležitá. Sezóna je ale dlhá a my môžeme pokojne aj koncom roka doplniť mužstvo podľa toho, kde to budeme potrebovať,“ povedal Zůbek.

13.6.2017 - 2:14
0

VSŽ Košice

 

Bude zlým krokom ak ostane Pacan jediným zámorským hráčom v kabíne. Ak označuje GM Klímu a Hričinu za mladých tak neviem či sa smiať či plakať? Máme síce 15 útočníkov ale je otázka či reprezentant nakoniec nabehne do prípravy, no a v tom prípade by sme mali iba jedného hráča mimo zápasovú súpisku.V každom prípade v tomto zložení môžme do Ligy nastúpiť.
13.6.2017 - 6:04
+7

LenTak93

 

27 ročný hráč je neskutočný mladík, ktorý potrebuje bojovať v 4. formácií o miesto. Zublo, Zublo...
A pritom sú s Klímom starsí ako taký Pacan.
13.6.2017 - 8:58
+4

Ricardinho13

 

Ja si neviem pomôcť, ale Klíma je zbytočný hráč v tomto momentálnom zložení. Nie je ani odchovanec ani už mladý hráč. A možno predpokladať, že bude hrať na centrovi v 4. útoku na úkor Boltuna alebo Vrábeľa. Takýmito krokmi nijak nezlepšíme zapracovavánie mladých do A tímu.
13.6.2017 - 18:29
+3

LenTak93

 

úplne súhlasím
13.6.2017 - 22:40
0

Hedmaster77

 

Tými mladými hráčmi sú Novotný,Vrábeľ,Petráš,Šoltés,Michalčin,Koch tak čo tu meleš o Hričinovi a Klímovi ?
13.6.2017 - 20:35
0

LenTak93

 

to nevraví on, ale Zubek, skús trochu porozmýšľať pred tým, ako budeš reagovať
13.6.2017 - 22:40
+3

BlackCrow

 

Šoltés a Hričina dostali času až až ale to len podľa mňa.. Takže ešte jeden obranca Mne tam chýba ešte niekto k Lacovi a Davidovi..
13.6.2017 - 9:15
0

wedro

 

Pod Čadom určite nie.
Až teraz prichádza ich čas.

Takže tak.
13.6.2017 - 9:25
0

BlackCrow

 

50 zápasov za minulú sezónu sa Ti máli ? OK, ta pod Šimurdom keď Ti to bude znieť lepšie..
13.6.2017 - 9:32
+3

wedro

 

Jedna sezóna je malo ale aj napriek tomu ukázali že potenciál majú. Hricina mal minulú sezónu mal dobrú.
Šoltes o niečo slabšie ale to je tak ak necitiš dôveru od trénera
Stačí jeden zápas ktorý ti herné nevyjde a sediš na tribúne takto sa potom ťažko môžeš ukázať.
Teraz to bude iné.

Takže tak.
13.6.2017 - 9:47
0

BlackCrow

 

Hričina odohral aj predminulú skoro komplet. Bodaj by si mal pravdu s tou predposlednou vetou..
13.6.2017 - 10:08
0

Hedmaster77

 

Koyš tam sedi jak riť na šerbeľ
13.6.2017 - 21:50
0

Adrumko

 

ja som pocul co sa tyka martinskeho hokeja o dvojici Vyskoc, Bacik....no pravdupovediac nevidim to vobec ruzovo..kto by uz len dobrovolne siel do takej ciernej diery akou sa za posledne roky stal MT hokej?..
13.6.2017 - 6:18
0

ohlo123

 

Mimo temu-ze VSS Kosice skrachovali a do ligy ide FC Nitra(hoci ani Senica sa nechce prihlasit,vraj).
13.6.2017 - 12:14
0

Adrumko

 

raz darmo...financie hybu svetom...ale VSS je velka skoda..druhe najvacsie mesto by malo mat zastupcu v prvej lige..o tom niet pochyb...
13.6.2017 - 12:16
+3

loki12

 

dobre tak.. snad uz da podolak futbalu pokoj
13.6.2017 - 12:35
+3

sob3k

 

Podolak je taka kontroverzna figurka. Urobil dobre aj zle, no moze si za to sam, to je jasne.
13.6.2017 - 13:30
0

M4TO

 

Co take dobre urobil? Neutocim len sa pytam
13.6.2017 - 13:42
0

sob3k

 

No napr tam nalial nemalo vlastnych penazi. No kazda minca ma 2 strany a to plati aj tu.
13.6.2017 - 13:48
+1

M4TO

 

Ci to boli vlastne by sa dalo velmi ale ze velmi polemizovat
13.6.2017 - 17:07
0

TomsKE

 

V podatate to bude asi dobre. VSS je skoda, bol som na zopar zapasoch, ale myslim si, ze je lepsie to zburat a postavit nanovo.

Alebo sa sustredit na Loky.

A podolak nech sa nepriblizuje k futbalu iz nikdy..
13.6.2017 - 12:53
+1

sob3k

 

Postavi sa novy stadion a zjavi sa novy klub...
13.6.2017 - 13:30
0

ohlo123

 

Povedz mi,zaco a z coho sa bude stavat novy stadion v KE,ked teraz nebolo na financovanie klubu v I.lige,hoci chapem,ze za tie roky nikto nechcel mat nic spolocne s Podolakom a nevlozil tam ani cent?
13.6.2017 - 14:07
+2

LenTak93

 

štadion sa má stavať z tých peňazí od štátu, akurát tam časť bude platiť mesto
13.6.2017 - 14:30
+1

UssKe

 

Verím že na ten nový štadión sa vráti Loky.
13.6.2017 - 14:35
+5

wedro

 

Keby si troška sledoval Slovensky futbal tak by si vedel o projekte -rekonštrukcia a modernizácia 21 štadiónov na Slovensku.
či tu bude VSS alebo nie.
V KE bude novy štadión kapacita 9000 tis. div.

takže tak.
13.6.2017 - 14:36
0

ohlo123

 

,,Trošku,,to sledujem,lebo v NR sa ,,stavia,, uz dva roky.Pytam sa preto,lebo na predvadzacich projektoch bol stadion v KE prezentovany ovela vacsi kapacitne a nie tieto prditko prezentovane SFZ.
13.6.2017 - 14:51
0

sob3k

 

Aktualne je 9k akurat tak dost. Ak sa urobi tak, aby v pripade zaujmu bol rozsiritelny na 15-18, tak uplne staci
13.6.2017 - 15:12
+2

wedro

 

Na našu futbalovú ligu je to až až stačí sa pozrieť v TT.

takže tak.
13.6.2017 - 15:25
+2

sob3k

 

Mame potencial na 15k, preto vravim, ze potencialne ak by bol osial tak rozsirit.
13.6.2017 - 17:36
0

sob3k

 

Stadion je projekt mesta, SFZ a statu, klub tam hra marginalnu rolu. Stadion sa postavi.

A pre koho? Ked bude stadion, niekto uz tym posklada/nieco odkupia resp. Loki dostane novych sponzorov a bude.
13.6.2017 - 14:37
+1

dejvidBB

 

Dalsia na rade je bystricka dukla, vypadla do 3 ligy, ale nema ju kde hrat, kedze stadion v radvani nesplna kriteria (nema tribunu). Na Stiavnickach futbal nebudel ebo pani idu z toho spravit cisto atleticky stadion, dokonca spravia bezecke drahy aj tam kde je umela trava :sibeti:
13.6.2017 - 15:44
0

ohlo123

 

V zime budu mat vyhrievany tartan?
13.6.2017 - 15:57
0

forwardPP

 

Kúpime od Senice licenciu??
13.6.2017 - 16:17
+1

ohlo123

 

Ze vraj do Senice vstupil Kmotrik,su tam nejake lukrativne pozemky na predaj?
13.6.2017 - 16:26
+1

sob3k

 

Inak sa mi paci ako vsetci placu po nete, ze kazdy moze za krach klubu. Od mesta az po sponzorov. Ak je tu fakt taky zaujem o futbal, tak nech sa pozbiera 10k ludi po 100-200e rocne a zalozi klub financovany fanusikmi. Vsetci budu akcionari, budu mat permu a par malyvh sponzorov sa urco prida. Nestacia 2 melka e na ligu?

A potom sa pride na to, ze v aglomeracii o velkosti 400k+ nie je ani 10k ludi ochotnych investovat do klubu a chodit na zapasy.
13.6.2017 - 18:14
+1

granlund84

 

Welcome to Rasice, mesto športu. Skončila Krásna, Barca, VSS, skončila hádzaná. Mládež bude vyrastať v Auparku, Optime a v Galérii. Štadión v nedohľadne, peniaze na termínovaných účtoch. Hlavne ze cele mesto behá (áno za poplatok 5,10,30€). Absolútne nulová podpora športu, sa samozrejme nie sú peniaze. Tie nie sú ani v školstve, ani v doprave, ani v nemocniciach, nikde dpc. Chyba je aj v zákone. Ktorý podnikateľ prispeje do športu ak si to nemôže odpísať z daní?! Sport je odraz spoločnosti a ta Slovenská je nenazrana
13.6.2017 - 23:47
+6

jakubj

 

Hádzaná končí?
14.6.2017 - 0:05
0

kurri44

 

Hádzaná skončila pred 2 rokmi
14.6.2017 - 8:40
0

Fx4085

 

hadzana: by sa mala obnovit od novej sezony...sice zacat by sa malo len v druhej najvyssej sutazi, ale lepsie ako nic, na taku bastu akou boli Kosice...
14.6.2017 - 10:48
0

ohlo123

 

Vy mate ten futbal ako telenovelu Podolákoviny?Vcera doobeda bankrot,vecer prihlaska do 1.ligy,alebo este chce ujo Blažej zarobit na predaji licencii-ak nahodou...?
14.6.2017 - 11:32
0

zasi

 

že práve niekto z Nitry nám tu bude písať niečo o telenovelách
ešte takto pár rokov do zadu takmer padol u vás hokej,ale na to ste už asi pozabudli
14.6.2017 - 13:45
+2

riskohrasko1

 

Alebo to jednoducho premenuje z a.s. na s.r.o. či ako sa to robí ,veď možno zabehne po radu
14.6.2017 - 19:51
+2

sob3k

 

Licencujeme si know how od Nitry
14.6.2017 - 20:46
0

VSŽ Košice

 

Takže 1.Liga bez Vranova, som zvedavý či budeme spolupracovať s nejakým klubom alebo len nejaké hosťovačky.
Mimochodom HC BA nie je HC ale OAHL Bratislava
13.6.2017 - 18:59
0

burnzie

 

Riadny úlovok získal aj Manheim Adler z DEL-ky Devin Setoguchi ktorý ešte túto sezónu hral v LA...čudujem sa , že po ňom nesiahol Slovan alebo nejaký klub z KHL
13.6.2017 - 19:41
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Bleskovky

Draisaitl sa dohodol na novej zmluve s Edmontonom

Najväčšia nemecká hokejová hviezda v NHL Leon Draisaitl podpísala nový osemročný kontrakt s Edmontonom Oilers. Celkovo si útočník príde na 68 miliónov dolárov, v priemere zarobí ročne osem a pol milióna dolárov. V uplynulej sezóne zaznamenal v 82 zápasoch základnej časti 77 bodov a prekonal rekord medzi nemeckými hokejistami v NHL.
16.8.2017 20:39 - TASR

Gaunce sa dohodol s Vancouverom na novom dvojročnom kontrakte

Kanadský hokejový útočník Brendan Gaunce bude v zámorskej NHL aj naďalej pôsobiť vo Vancouveri. S vedením Canucks sa dohodol na novom dvojročnom kontrakte. Bronzový medailista z MS hráčov do 18 rokov odohral v uplynulej sezóne za "kosatky" 57 stretnutí, na konto si pripísal päť asistencií.
10.8.2017 10:10 - TASR

Olczykovi diagnostikovali rakovinu hrubého čreva

Bývalému hokejovému útočníkovi a koučovi tímov zámorskej NHL Eddiemu Olczykovi diagnostikovali rakovinu hrubého čreva. Ochorenie mu zistili minulý týždeň a správu oznámil lekár jeho bývalého zamestnávateľa Chicaga Blackhawks Michael Terry.
9.8.2017 10:46 - Michal Bruner / TASR

Český útočník Nestrašil na rok do Nižnekamsku

Český hokejový útočník Andrej Nestrašil sa stal novou posilou účastníka Kontinentálnej hokejovej ligy Neftechimik Nižnekamsk. Bývalý hráč Caroliny a Detroitu sa s vedením ruského klubu dohodol na ročnej zmluve.
1.8.2017 20:29 - Michal Bruner / TASR

Beaulieu podpísal dvojročný kontrakt s Buffalom

Kanadský hokejový obranca Nathan Beaulieu podpísal s klubom NHL Buffalo Sabres dvojročný kontrakt v hodnote 2,4 milióna dolárov.
1.8.2017 07:46 - Michal Bruner / TASR

Tréner Tortorella predĺžil s Columbusom až do roku 2019

Hokejový klub zámorskej NHL Columbus Blue Jackets predĺžil o rok zmluvu s hlavným trénerom Johnom Tortorellom. Najlepší kouč profiligy v uplynulej sezóne by tak mal šéfovať striedačke "modrokabátnikov" až do roku 2019. Päťdesiatdeväťročný Tortorella v októbri 2015 nahradil na poste kormidelníka Columbusu Todda Richardsa.
31.7.2017 21:31 - Michal Bruner / TASR

Di Giuseppe predĺžil zmluvu s Carolinou

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo s hokejovým útočníkom Philom Di Giuseppem na novej ročnej dvojcestnej zmluve. Tá mu vynesie 725. 000 amerických dolárov na profiligovej úrovni, respektíve 125.USD na úrovni AHL.
28.7.2017 07:51 - Michal Bruner / TASR

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »