Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Országh: Detaily robia výkony, musíme na nich stále pracovať

Slováci si v stredu zatrénovali takmer v plnej sile. Chýbal iba Andrej Sekera, ktorému dali tréneri možnosť na zdravotné doliečenie. Po tréningu sme na pár minút pristavali asistenta trénera Vladimíra Országha.


Cítiť na atmosfére v tíme, že prvé body už má na konte?

„Nás tie body hlavne tešia. Mali sme v tom zápase dobré veci, ale tiež tam bolo veľmi veľa vecí, ktoré musíme určite zlepšiť. Dúfam, že to z chalanov opadlo. Už síce nie je slabý súper, ale Rakúsko stále patrí k tým reprezentáciám, ktoré by sme mali porážať. Sme radi, že to máme za sebou, musíme sa teraz sústrediť na najbližší duel. Ten je v danej chvíli pre nás najdôležitejší. Keď sa chceme niekam posúvať, veľmi dôležitý bude pre nás každý jeden zápas. Stále hráme o štvrťfinále a máme to vo vlastných rukách. Dúfam, že tento zápas nám najmä psychicky. Verím, že sa uvoľníme a budeme hrať taký hokej, ako sme ukázali napríklad v Nitre proti Francúzom.“

Čo vám zatiaľ najviac vadí na výkonoch tímu?

„Robíme príliš veľa zlých rozhodnutí s pukom. Strácame často zbytočne puky v strednom a takisto v obrannom pásme. Hráči si jeden druhému nepomáhajú tak, ako by sme si predstavovali. Musíme rozlišovať, aký je stav zápasu, koľko chýba do konca stretnutia, proti komu som práve na ľade. To sú maličkosti, ktoré dnes rozhodujú. Ak je niekto pod tlakom, potrebuje podporu od svojich hráčov v strede, alebo na mantineli. To sú tie najmenšie detaily, ktoré v dnešnom hokeji veľa znamenajú. My na tom musíme stále pracovať.“

Tomáš Jurčo po Rakúsku povedal, že tím chce tak veľmi vyhrať, až sa bojí hrať hokej, má strach z chýba a nakoniec to celé pôsobí nesúrodo. Mal v niečom pravdu?

„Určite. Rakúsko bol dobrý príklad. Dostali sme síce gól, ale reagovali sme aktívnou hrou, dali sme tri góly. Ale hneď ako sme sa ujali vedenia o dva góly, začali sme robiť tie spomenuté zlé rozhodnutia s pukom. Prestali sme si na ľade pomáhať, málo sme komunikovali. Prišiel kontaktný gól a už bol problém. Zrazu sme išli dole, prestali sme si presne prihrávať, odchádzalo nám korčuľovanie. A naša hra by mala byť v prvom  rade o tom. My vieme, že nemáme hráčov, ktorí to zoberú a urobia zápasy. My musíme hrať spolu, celá pätica na ľade. Veľakrát v tom máme výpadky. Tak to bolo aj s Rakúšanmi. Päť minút pred koncom druhej tretiny sme im nepochopiteľne prenechali aktivitu. Oni zistili, že s nami môžu hrať. S rovnakým tempom nastúpili do tretej tretiny a zrazu sme mali problém. Puky sme len odhadzovali, vôbec sme si neverili, ako sme mali.“

Tréner Ramsay ako vníma túto slovenskú vlastnosť?

„V prvom rade sme všetci pozitívni. Na mítingoch budeme ukazovať veci, ktoré nám nevyšli a musíme na nich popracovať. Snažili sme sa to zaradiť aj do tréningu. Musíme sa z toho použiť, hoci sa to opakuje dookola. Reprezentácia je špička ľadovca, kde majú hráči svoje návyky a prenášajú si ich z klubov. V tých krízových situáciách sa intuíciou vracajú k veciam, ktoré robia počas sezóny.“

Andrej Sekera odohral nešťastný zápas, ako jediný nebol na tréningu. Dostal voľno?

„Zdravotne sa potreboval dať dokopy, už proti Rakúsku hral so sebazaprením.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


Matej8199

 

Na Sekerovi bolo včera vidno že to nie je ono. Ak hral naozaj so sebazaprením tak klobúk dole. Ale jeho výkon sa mi včera nepáčil
9.5.2018 - 12:54
+6

RebeccaBlack

 

Ja som presne čakal ze Andrej po zápase bude hlásiť zdravotné problémy. Bolo to vidno celý zápas. Snáď bude v poriadku
9.5.2018 - 18:16
+1

strojar

 

Neviem aké analýzy robí Andrejkovič, ale myslím, že trénerom aj hráčom by sa dosť zišli tie Valábikove.
9.5.2018 - 12:56
+28

frantapriklep

 

Alebo tvoje. By zavesili korčule na klinec zajtra
9.5.2018 - 14:16
+11

porter

 

strojar by bol vhodny typ na motivacneho mentalneho trenera
9.5.2018 - 14:42
+7

LukasNR

 

Predoraz pre Smolka Dudrosa
9.5.2018 - 14:55
+3

roman BLOG

 

9.5.2018 - 16:56
0

gallup nr

 

napada mi toto:
https://www.youtube.com/watch?v=da4PhXJzDcs

ale na druhej strane treba uznat, ze teraz ma strojar absolutnu pravdu.
9.5.2018 - 18:17
0

juromt

 

...: v analyzach Problem nebude. skor nam chyba to povestne srdiecko a potom sa k nam neprikloni ani to povestne stasticko. A ako povedal Orszagh, stale to mame vo vlastnych rukach
9.5.2018 - 16:02
0

Urpiner16

 

Veď tie detaily máš pravdu.V prvom rade musia chcieť všetci reprezentovať krajinu a nie sa ospravedlňovať pre prkotiny. Aby tam boli tí najlepší a nie varíme z toho čo zostane a nemáme čas poskladať lepšie mužstvo.
9.5.2018 - 12:57
0

crosbynko

 

Ty si sa zase cestou niekde stratil
9.5.2018 - 15:00
+17

Tino

 

dufam: ze je Sekera v poriadku jeho vypadok by bola pre SVK obrovska strata
9.5.2018 - 13:00
+5

kaviarista

 

presne tak: aj napriek tomu, ze Valabik odkryl jeho slabinu, ze dlho otala s rozohravkami , kvalita tam je jednoznacna. Obrana uz tolko nerybarci ako v minulosti, len kde nabrat konstruktivne typy hracov do buducnosti?
9.5.2018 - 13:10
+4

hello, havarju

 

Budeme musieť naturalizovať Kanaďanov
9.5.2018 - 13:13
+2

Tino

 

kazdy: mame nejake chyby Seky nie je svetova extratrieda , ale je to stale nas najlepsi obranca v konkurencii tych co su na MS o triedu minimapne lepsi ako druhy najlepsi...utok uz lepsi mat nebudeme ale stratou Sekyho padne obrana strmo dole
9.5.2018 - 13:17
+3

kaviarista

 

mozno sa z toho konecne pouzijeme
9.5.2018 - 13:04
+4

DeL

 

Použitý sme už dosť sa mi zdá
9.5.2018 - 13:32
+3

HokejBJ

 

Chcel som sa podeliť s vami o jednú príhodu.....ale vlastne nechcel
9.5.2018 - 13:05
+5

dobrezrobil

 

Už dlhšie ťa sledujem a si živý príklad toho, že pri registrácii by tu mali byť aspoň 3 otázky na kontrolu príčetnosti.
9.5.2018 - 13:15
+49

HokejBJ

 

Veď ja si len srandu robím, niektorých to štve
9.5.2018 - 13:39
+5

vale46

 

sranda je to len pre teba, ostatnych dost otravujes
9.5.2018 - 14:43
+18

HokejBJ

 

Dobre vedieť
9.5.2018 - 15:30
0

Sunkafit

 

9.5.2018 - 16:14
0

Stano55

 

Aj ja ich výkony sledujem so sebazaprením...a budem sa po MS z toho dávať do poriadku...
9.5.2018 - 13:07
+15

hello, havarju

 

Presne to je ten rozdiel v hre oproti zápasom s Francúzmi doma. Akoby sa mnohí hráči uspokojili, že sú na MS, lebo doma makali, ale teraz akoby čakali, že za nich zápas niekto iný vyhrá.
9.5.2018 - 13:11
+5

hradnaveza

 

Doma nemakali len súperi to brali ako prípravu a potom sme sa uspokojili a to je všetko. Keď o niečo ide tak aj francúzi budú iné mužstvo
9.5.2018 - 13:59
+4

ŠIMIKE

 

"Jána Lašáka mrzí, že hráči až príliš čítajú diskusie, kde im fanúšikovia nakladajú a podľa neho sa to výrazne odráža na nálade." twitter
9.5.2018 - 13:19
+6

Stano55

 

Sú to saláti...Majú trénovať a nie četovať...
9.5.2018 - 13:21
+24

porter

 

nech napise na akej stranke citaju tie diskusie a mozme si kazdy vytvorit po 10 profilov a zacat ich chvalit ak to pomoze.
Ak to citaju na azete tak ja byt na ich mieste sa ani nevratim domov
9.5.2018 - 13:36
+10

Ottawa Senators

 

Nie su tupci, vedia kde je najvacsia komunita a kde je to este stale na lepsej urovni ako na soc. sietiach.
Takže chlapci, zdravim do Danska.
9.5.2018 - 18:52
+1

wedro

 

Zobrať im smartphony dať im mobily pre seniorov maximalne si zavolajú rodine.
Vypnuť wifi na izbách.
žiadny prístup k sociálnym sieťam adt..

A budu sa viac rozprávať medzi sebou, zahraju si spoločenske hry napr. človeče nehnevaj sa.
Na čom sa da dobre zabaviť.
Ked je dobra partia.

Na MS sa nešlo na vylet davat si selfička adt....

ale predovšetkým hrať HOKEJ.


takže tak





9.5.2018 - 13:48
+8

HokejBJ

 

A hlavne viac dobrovoľných tréningov
9.5.2018 - 13:54
+2

hradnaveza

 

Lašák tam nema čo robiť. Zbytočný člen výpravy. Ide len o to aby tam boli zlatý chlapci a výsledok nula bodov
9.5.2018 - 14:01
+4

Ol!ver

 

Načo trénera brankárov, chlapci sa odtrénujú sami.
9.5.2018 - 14:55
+3

juromt

 

...: Mne ten Lasak podla jeho vyjadreni nepride ze vie co robi a co trenuje. ale tak mozno sa mylime. Brankarov by mal trenovat Dragan, alebo Cunderlik. Toho som mal rad.
9.5.2018 - 16:25
+1

crosbynko

 

Tak to nerobia moc dobre. Na HP je to stale najlepsia komunita a posledne dni je to tu tiez samy hejt. Co potom azet a podobne zumpy...
9.5.2018 - 15:05
+3

Eduardo

 

Hokejky uz maju vsetci, tak nasli novy dovod.Internet a fanusikovia budu tento rok na chybe.
9.5.2018 - 15:48
+6

Woody45

 

Malo by sa vymazat moznost komentovat na hokejportali aj na hokej sk ako to maju cesi.Aj tak sa tu vyjadruje vela amaterov cest vynimkam ale ak chces komentovat hokej tak komentuj doma,v krcme a nie tu kde to zbytocne hracov zatazuje
9.5.2018 - 18:05
+1

Sunkafit

 

Hahaha tak toto uz ano
10.5.2018 - 16:23
0

dominator97

 

Profesionali...
9.5.2018 - 19:21
+1

strapo129

 

Najzaujimavejsie: je ze tato deka padala na hracov pod kazdym trenerom. Ci tam bol Vujtek, Ciger alebo teraz Ramsey. Bezmocnost, nepresne nahravky, zle rohodnutia v klucovych momentoch akoby vypustene osobne suboje to si pamatam tak min z poslednych 3-4 sampionatov. Po kadom stretnuti pocuvame od hracov ze presne vedia co robia zle, ale v dalsom zapase to vsak opakuju. Asi ide naozaj o to ze ako boli hraci vychovavany. Sam na sebe viem ze mozem sa ucit neviem ake kombinacie boxerskych uderov, ale ked som unaveny a zacnem inaksovat sa vraciam v podstate ku 3 zakladnym a trener na mna moze kricat kolko chce. Hadam nove genercie uz na tom budu lepsie.
9.5.2018 - 13:20
+5

PaliBB

 

Ale pozitivum je, ze trener aj asistenti su si toho vedomi a aktivne na tom pracuju.
9.5.2018 - 13:37
+3

Cassovia

 

Ja neviem čo sa deje, toto nie je žiaden "hejt" ani nič podobné, ale je pravda, že sa na to občas doslova nedá pozerať. Včera som pozeral zápas ČR - Švajc a bolo to niečo úplne iné. Hra hore dole, rýchle tempo, korčuľovanie, nápadanie. Naši toto nemajú a keď majú, tak 10 minút z celého zápasu. Ja neviem, nebyť tam Jurča, Sekeru, Jaroša, tak neviem či vôbec máem strelu na bránu.

ale môžeme sa ukázať, proti Rusom napr, možno proti Švédom, každý zápas začína od 0:0, uvidíme.

Škoda koľko máme kvalitných hokejistov, budúci rok doma, bude chcieť reprezentovať každý. Taký mám pocit.
9.5.2018 - 13:21
+7

hello, havarju

 

Presne - tí Češi makali, korčuľovali za každým pukom akoby to mal byť ten najdôležitejší v zápase a Švajčiari podobne. Absolútne nič nebolo pre nich stratené a to je najväčší rozdiel oproti našim.
9.5.2018 - 13:26
+4

Urpiner16

 

Áno o rok doma bude zázračne každý zdravý pripravený reprezentovať aj s polámanými malíčkami či kostičkami a potom na ďaľší rok opäť zázračne všetci na PN.
9.5.2018 - 13:46
0

rijko

 

Ja si stale myslim,ze najvacsi problem aktualneho vyberu je v psychike.su tam hraci aby hrali po hokejovej stranke na urovni CZ,SUI,GER.nie sa trapili s AUT,BLR.
Myslim,ze uz prvy zapas to ukazal,ze sme sa "pokakali".ano,opat zas a znova sme sa pokakali z cechov a nechali ich hrat ich hru.a paradoxne nam nepomohol nas prvy gol a ani vyborne vykony ciliaka.my sme jednoducho len branili vysledok,reso.naskok v zapase.a nakoniec neubranili.este aj ten zaver sme pokazili kvoli zlej psychike.ti chalani na lade uplne vypli 20 sek.pred koncom.
Proti SUI to bola cista deka.tam sme nastupili lazdy s dvoma plienkami a uplne ustrachane sme ich len tienovali.az tak sme sa s nimi bali prehrat,ze sme si to pustili pod kozu a stalo sa to.vsetko je otazka hlavy.v nasom pripade detto.lebo ak hlava nechce,nejdu ani nohy a neverim,ze kazdy nas hrac je o krok pomalsi ako kazdy svajciarsky.
Proti AUT sa to malo zmenit.aj zmenilo.na cas.paradoxne nas mozno nakopol vlastny gol a chalani si povedali,ze toto uz hadam ani nie je mozne.na lade sme jasne dominovali.rakusaci nevedeli nic.prisiel druhy gol,treti gol a bum!!!!
V tom momente sa nieco stalo.nieco,co opat suvisi s hlavou.neviem ci prisiel pokyn zo striedacky,comu osobne neverim,ale aby sa hentak preplo jedno muzstva a zaradilo z 5ky cez zuby na jednotku...oukej,mozno chceli dohrat tretinu,co je lajdactvo.mozno rakusania zacali viac lietat,ked nemali co stratit.Rychly gol na 3:2 nam dal supu na solar a odrazu vsetci chalani videli v kazdom rakusanovi Necasa,kal si to vali z obranneho pasma cez 2 usmatlane nahravky k brane...my sme team nie zlych hokejistov.my sme team ohybacov chrbtov a pokakancov.
Nam neskutocne chyba MENTALNY KOUCING.
Naco je nam tolko ludi v realizacnom teame,ked nemame toho najdolezitejsieho?ci mame?len o nom neviem?skutocneho odbornika,studovaneho cloveka,mozno byvaleho sportovca,osobnost.
Niekoho,kto povie v spravnu chvilu spravne slova.
9.5.2018 - 13:22
+30

kaviarista

 

mentalistov: urcite nemame. A hlavne nepracujeme s psychikou individalne. Na niektore typy hracov plati, ak ich zjebes, ale niektore posles do este vacsej deky.
Flegmatikov ako koucov sme uz vyskusali viacerych a nezabera. Mozno by sme mali skusit cholerikov typu Ruzicka, Bokros
9.5.2018 - 13:37
+2

Stano55

 

Jožko Golonka a Vinco Lukáč to by boli skvelí mentální koučovia...
9.5.2018 - 13:43
+1

Queequeg

 

ja by som skusil tohoto https://www.youtube.com/watch?v=a4jzZ1bZQlE
9.5.2018 - 13:54
+1

P24 BLOG

 

ja skor takto: https://www.youtube.com/watch?v=9rnxh97Itm4
9.5.2018 - 17:49
+3

wedro

 

Alebo toto https://m.youtube.com/watch?v=EBBY2f2ccFM
9.5.2018 - 18:21
0

mefistoJACK

 

S tymto ja plne suhlasim a hovorim ze na to treba talent trénera.. trebárs ja trenujem tenis - a doslova nemam rad ked sa ma niekto pyty akym stylom trenujem..ci tvrda ruka alebo benevolentnejsie..proste kazdy je iny - pride ti totalny introvert tak volis iny pristup ako ked mas totálneho vybusneho extroverta - tam je to uplne ine... ale nepochybujem ze toto pani repre treneri vedia. K tomu co nam chyba..citam vyssie chyba im toto..chyba im aj tamto..z mojhgo pohladu im chyba jedine - TALENT .. to je to kde ti ziadny mentalny coach nepomoze ani specialny pristup ani nic proste... podla mna hraju na co maju..aby to teraz nevyznelo zle z mojej strany - ja im BRUTALNE fandim toboz ked tam je dost hracov z SVK ligy..ak tu ligu chceme podporit trosku a zlepsit jej poziciu tak ina cesty neni a musíme tam brat aj týchto hracov.. Za seba hovorim ze palicu som zlomil len nad Cingelom - to ako som v minulej diskusii kdesi napisal..hrac co nepokazi ani nevytvori a clovek ho tak nejak roky toleruje ze vsak talent.. ale tato kategoria hracov uz neni talentovana, oni su vo veku ze by mali byt v plnej vykonnosti na vrchole moznosti.. My tam mame hracov v utocnej faze ktory by vsade hrali len 4 patku..Výnimkou je Lacike Nagy ktory sice nieco pokazil ale na nom je vidiet ze ma tam to cosi naviac , nieco kreativne, s úmyslom nieco vytvorit..jeho problem je ze vek neoklames a potreboval by na vsetko uz viac casu... s prizmurenim oka mozno este Kristof.. na tento system co chceme hrat potrebujeme hracov urovne aspon ako Jurco..je to sice vykonnostny prelom medzi NHL/AHL ale vidiet ze je trosku inde..aspon takýchto hracov by sme potrebovali na system co chceme hrat..zvysok to nevie akceptovat korculiarsky, technicky a rychlsotou zmyslania na lade - vsetko to proste lho trva..a neni su to len z nasej ligy hraci..aj ti z ceskej su totalne rovnaki..nevadi - lepsie to proste najblizsie obdobie nebude a treba verit ze vsak mozno brankar zachyta nadstandartne alebo sa iny zazrak stane.. Ale FANDIM - mozno sa to zlomi nejakym fakt dobrym zapasom a hraci ma presvedcia o opaku... DRZIM PALEC ..1/4 finále by som im strasne prial uzz len kvôli tym nasim ligistom..
9.5.2018 - 15:14
+10

mefistoJACK

 

ale aby som nebol len negativny - tato sezona ma jedno pozitívum.. nasli sme televiznu hviezdu - BORIS VALABIK!!!
STV nech podpise s nim zmluvu na 10 rokov, nech mu tam daju peknu babu aby sa bolo na co aj pozerat (lebo fundovaného redaktora tam ozaj asi nenajdu dalsich 10 rokov) a to studio moze byt SUPER.. aby clovek o chvilu nepozeral studio MS radsej ako samotny hokej...
9.5.2018 - 15:17
+15

Tehelnepole

 

Velmi pekne si to napisal.

Inak, to s tym pristupom k ludom je pravda aj v beznom zamestnani. Kazdy rozumny manazer/veduci pristupuje k podriadenym individualne. Tak sa z ludi ovela viac dostane, nez ked plosne na kazdeho nadriadeny rovnako naklada.
9.5.2018 - 15:23
+3

crosbynko

 

Lubka Melcerova ma tiez potencial. Nielen sa na nu dobre pozera ale ma aj aky taky prehlad o hokeji. Aspon sa tak javi. A hlasovy prejav ma tiez o dost lepsi ako napriklad taky Hudok.
9.5.2018 - 15:25
+1

Tehelnepole

 

To je ta moderatorka?? Ta je vazne skvela.
9.5.2018 - 15:29
+2

crosbynko

 

Hej ona. Olga Hamadejova byva zase na futbale. Tiez je podla mna dobra ale tato je podla mna o level vyssie. Ovela radsej sa budem pozerat na nu ako na Hudoka.
9.5.2018 - 15:39
+1

Urpiner16

 

Ja by som dal Valábik s Golonkom nech to má šťavu.Výboh so Sýkorom sú strašne nudní.
9.5.2018 - 15:30
0

porter

 

co sa tyka studia RTVS tak my sme pocas olympiady nasli megahviezdu ktora nas preslavila aj za hranicami
9.5.2018 - 15:36
+1

Zkubydu

 

opluskoval som ti prispevok ale na uplny suhlas to nevidim. podla mna ak nominuje chlapcov povedzme 8 z nasej ligy, tak to nijako nasej lige nepomoze! Mozno tym osmim to povedzme neublizi, lebo ako si dobre povedal isli sem nic nepokazit, ale ani nic nevytvoria. Vsetci ospevuju popradsky utok ja v nom vidim 7x vysteleny puk na branu supera(CZE SUI AUT) ale na druhej strane 0+0 a 6 minusiek , V Nagyovi som ocakaval lidra so siedmymi golmi a spustov sanci jeden na jedneho. Skalmal som sa kym nedalk ani jeden gol (a to hra len dopredu) dokazal mat dve nahodne a jednu standartnu asistenciu po tom ako ho krasne Fehervary nasiel az na modrej. Na konte ma vsak 4 minus body a to mu nejaky odpustili lebo sak je skoro capitan. Suma sumarum dozadu bez aktivity a dopredu viac keca a pada ako tvori. Mne osobne aj napriek vcerajsiemu vypadku a 3 minuskam v sumare sa paci Sekera aj ked jeho zufaly prejav po zapasoch tiez nevesti ze by bolo vsetko v poriadku. Este sa mi paci Jurco hoci je malo efektivny a Kristof a nie preto ze je z nasej ligy ani preto ze ide do Finskej, ale preto ze sa snazi cely zapas. Uplne najviac sa mi paci Fehervary lebo ma plusovu bilanciu a dopredu viac aktivity ako Nagy a len dve acka jediny inkasovany gol a vyraznou mierou sa pricinil o zatial jedinu vyhru za polovicny IceTime ako Bakos, Nagy a Hascak... a este ma len 19 rokov. Preco tam nie je viac 19 rocnych?
9.5.2018 - 18:59
+1

HokejBJ

 

Dostali sme 7 gólov a oni majú -6. A kua
9.5.2018 - 20:10
0

juromt

 

...: Nesuhlasim. My mame vsetky 4 formacie vyskladane z hracov do 4. formacie! S prizmurenim oka Nagy, Kristof a Jurco by si v timoch ako maju SUI alebo GER zahrali v tretej. Do ceskej nominacie by sa zrejme ani len nedostali a to je to najlepsie co tam mame. Od popradcanov som Vela necakal. predsa len su to hraci co podavali priemerne vykony aj v nasej lige ale v jednom utok si v priprave sadli a isli tam pravom. Zial toto je uz Level kde sa ta ich priemernost a v medzinarodnom meritku podpriemernost naplno ukazala. Suhlasim len v Tom ze mozeme hrat lepsie, ale urcite nie na urovni reprezentacii ktore si spominal. Aj ked nemci tiez nemaju zrovna idealny turnaj. Proste my tam mame hracov ktori mozu proti CZE;SUI;GER len bojovat, kazit hru, vyhadzovat puky a Sem tam nejaky golik z presilovky. Ani len hracov na brejky tam nemame. Marcinko, Cingel, Bakos, Hovorka, Kudrna, Hascak a spol.. vsetko velmi dobri hraci, ktori ti mansaft krasne doplnia ale muzstvo vyskladane len z takychto typov nikdy fungovat nebude. Zial nam lidri a kreativni hraci chybaju a aj to malo co sa rysuje nam v zamori prerobia na powerforwardov, vid panik a cehlo tak dopadne tiez.
9.5.2018 - 16:16
+2

Zkubydu

 

Myslim si ze by sa dala skusit prva Jurco Kristof a Bondra v prvej s obraanou Sekera a Fehervary
9.5.2018 - 19:22
+3

Kopitar11HKPOPRAD

 

Nakladajú vám však predovšetkým ľudia od počítačov. Fanúšikovia, ktorí pricestovali do Kodane pôsobia aj po prehratých zápasoch naopak veľmi prajne a vďačne. Vnímate ten rozdiel?

Určite áno. S týmito fanúšikmi sú však chlapci pár minút, dajú si spoločnú fotku a potom idú na hotelové izby. Tam si potom prečítajú reakcie na internete a zaspávajú s negatívnymi myšlienky. Ráno sa to potom prenáša do kabíny. Videl som to aj dnes ráno. V šatni som sa snažil robiť šaša, aby som ich trošku rozveselil a rozosmial. My sme však boli v kabíne smutní a to sme pritom vyhrali. To je pre mňa veľmi, veľmi zlé znamenie. Musíme chalanom pomôcť, aby si užívali hokej tak, ako tomu bolo v príprave.

jednoznačne ja by som bol za mentálneho kouča! viem, že 18tka to na domácom MS mala a hľa na tú hru! proste niekoho s kým podebatiť, povzdbudiť sa, načerpať pozitívnu energiu
9.5.2018 - 16:57
+1

strojar

 

Ja som jednoznačne za to, aby Janko popLašák zbytočne netrepal takéto hlúposti..
9.5.2018 - 18:50
+4

crosbynko

 

Preco? Ak je to takto je to velmi smutne. A ani sa potom velmi necudujem ze su ako matohy. A zrejme to nie je nic bove. Vid Bartekove reci o neprajnikoch v roku 2013.
9.5.2018 - 20:19
0

crosbynko

 

Zdroj?
9.5.2018 - 20:19
0

Zkubydu

 

K vykonom nasich...: Absolutne suhlasim s tvojim nazoroma povazujrm kozmetick zmenu Skalickehoa Mikusa za Hovorku a Kudrnu za alibizmus prveho stupna. Je absolutne nepodstatne ked nahradim 7 minutovy ajstajm prvych dvoch za 5 apol minutovy ajstajm druhych dvoch a doplnim Grmanom. Paradoxo je ze vsetci co hraju prd: Cingel Marcinko, Hascak Bakos a podobne tam necha. Ved jediny Buc sa dostal do TOP 30 hracov na buly aaj to len na 22-27. miesto. Na druhu stranu nas najudernejsi utok tahaju viac Jurco s Kristofom nez Nagy ktory ma napriek 3 darovanym asistenciam celkovu bilanciu v minuse. Zjavne mame slabu aktivitu v ofenzive ked cely popradsky utok (ospevovany) ma menej striel na branu ako Jurco, Cingel Marcinko a Bakos maju spolu 6 minusiek a len o jedinu strelu naviac. Z mojho pohladu sa Remzy zmylil v zostave. Naprikladpri porovnani so svedskom mal tiez Buc najlepsiu bilanciu na buly a hned za nim boli Simun a Krivosik a najhorsi je Hovorka ktory v Dansku plni ulohu nahradneho utocnika. Ak sa terda mam dotknut najma utocnici nesplnili ocakavania ktore do nich vlozil realizacny team. Nevieme branit v utocnom ani v neutralnom pasme, videli sme ze sa nam nechce ani napadat (snad s vynimkou Bondru)a efektivita strelby je viac nez zalostna, ked Hascak strelil svoj prvy gol na MS v jeho 27. zapase. Vacsinu nasich uspechov v podobe dosiahnutych golov, maju na svedomi obrancovia, Sekera 2 utesene strely, Fehervary 2 nadherne prihravky a k ciernej robote clonenia a tecov mozem pochvalit Jurca Kristofa Bondru a mam celkovy dojem ze to je na tri zapasy velmi malo ked sme tesne porazili postupivsie Rakusko, dost jednoznacne podlahli svajciarom a hanebne premrhali slubny naskok s cechmi. Ja by som vyvodzoval vacsie sankcie a restrikcie. Francuzi a Bielorusi budu muesiet byt sfuknuty ako sviecka na torte inak som nazoru ze trener Ramsey a manager Satan neurobili dobre rozhodnutie v suvislosti so zostavou!
9.5.2018 - 18:26
+6

Urpiner16

 

So všetkým súhlas okrem toho že Ramsay sa zmýlil v zostave.Ak by totiž mal nestranných asistentov spoza mora táto zostava SVK by tu nebola to ti garantujem.
9.5.2018 - 18:38
+3

Zkubydu

 

OK potom znie formulacia: "cely realizacny tym sa zmylil"...tak som to myslel Ramsay ako HC je jeho sef, spolu s GM!!!
9.5.2018 - 19:56
0

stan-PP

 

Woooow krasne si to napisal obrovsky kalap dolu sefe! Toto poslat Lasakovi ako odpoved na tom twitteri nech si to precitaju a posunu dalej lebo toto je neuveritelna pravda
9.5.2018 - 18:41
0

Acorgonka

 

ja neviem ci by sme nemali presunut tie dva zapasy k nam do Nitry evidentne hracom chyba nasa hokejova klima! ... ale ak by aj nie ja im budem drzat prsty
9.5.2018 - 13:24
+5

hello, havarju

 

Neboj - všetko presunieme domov
9.5.2018 - 13:29
+1

Acorgonka

 

v to pevne verim.)
9.5.2018 - 13:29
0

Stano55

 

Ako sa hovorí, kde nič nie je ani smrť neberie...
9.5.2018 - 13:37
0

matrin

 

a v Košiciach už niečo je?
9.5.2018 - 15:10
+3

Gargamel123

 

https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32090053_1773571686034371_8818086699327291392_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0ba7887500938d3dc9b5d822bc98d773&oe=5B55EA06
9.5.2018 - 13:42
+13

Ol!ver

 

Ospravedlnenie Sekovi: snáď sa dá dokopy, ak nie, dal by som mu oddych aj na jeden zápas. Snáď sa mu nič vážne nestane, riskuje, že šiel na MS, no ukazuje aj svoju veľkosť.
9.5.2018 - 13:47
+3

Ol!ver

 

Tak vraj len hnačka, bál som sa, že ide o koleno.
9.5.2018 - 14:13
0

matrin

 

hnačka? tak v tomto kontexte naberá hra so sebazaprením úplne iné rozmery
9.5.2018 - 15:20
+14

ŠIMIKE

 

musle sa zapret aby neočvachtal ribano
9.5.2018 - 15:58
+2

HokejBJ

 

Inak, prečo má FP nulovú diskusiu?
9.5.2018 - 13:54
+2

Ottawa Senators

 

Lebo futbal nikoho nezaujima.
9.5.2018 - 18:55
+11

HokejBJ

 

Ooou to má mrzí
9.5.2018 - 20:10
0

dast

 

nechápem: čím to je, že majú naši hokejisti psychiku krehkú ako porcelán z dynastie Ming???? buďte chlapi kua !!!
9.5.2018 - 14:10
+2

HokejBJ

 

No nemaj nízku psychiku keď to len celý život počúvaš "si priemer", "na viac nemáš"...
9.5.2018 - 15:31
0

frantapriklep

 

Országh to hodnotil triezvo a správne. Teraz je na tréneroch, aby skúsili hráčov udržať na rovnakej vlne celý zápas.
9.5.2018 - 14:17
0

Tino

 

tazko uverit: ze zrovna nasa repre je postihnuta tak labilnou psychikou a takto hromadne...k zivotu patria aj prehry,pady , neuspechy , nasledna kritika to nie je dovod aby sa clovek opustal detto ked nejde o zivot ...toto ich ma posilnit.
9.5.2018 - 14:21
+2

gallup nr

 

od malicka sa na slovensku do mladeze (a teraz myslim vseobecne, nie len sportovcov) vtlka, ze nieco nezvladnut a zlyhat sa pomaly rovna koncu sveta. pritom zlyhanie by malo byt "learning experience". ako sa hovori, nie je haMba padnut, ale ostat lezat.
9.5.2018 - 19:46
+1

Tino

 

hej: viem s narocnostou na jednotlivcov a netyka sa len sportu to islo strmo dole....vysledkom su profi sportovci ktori su smutni lebo citaju internet ...toto budem brat ako lasak ulet , verit ze toto nemoze byt pravda...chlapci maju nizke sebavedomie a stradaju koli dosledkom z toho plynucim nie koli internetu ale pretoze su takto od detsva vedeni ...zit v priemere, byt priemerni nejako sa pregrcat, vitazna mentalita ktora v nich nie je by im neposkytovala priestor pre sebalutost
9.5.2018 - 20:23
0

Turiec

 

Zdravotný problém vysvetľuje Sekerov včerajší slabý výkon. Nech sa dá čím skôr do poriadku. Nevyvetšuje to ale vypnutie celého tímu v polovici zápasu. Navyše za dvojgólového vedenia...
9.5.2018 - 14:56
+2

crosbynko

 

No poslednych 4-5 rokov mozno ze aj skor teda ked nam odisli posledne zbytky zlatej generacie to ma pod kazdym trenerom zhruba rovnake kontury. Tento rok aspon pred MS to vyzeralo vcelku pozitivne ziadne rozptylovanie ci kvazi kauzy a vsetci sa na MS tesili. No ako kazdy rok je na nasich deka ako svet. Zrejme to suvisi s tym ze v tych hracoch a bohuzial aj vo vela fanusikoch najma tych majovych je zakorenene z minulosti ze nad vsetkymi mimo top 6 by sme mali dominovat a prehrat je hanba. A ked sa tak z logickych pricin nedeje tak sa to rozobera fans somru a na hracoch je psychicka deka. V nasom postaveni je normalne prehrat so Sui Ger ci Den. Ok suhlasim ze keby sme hrali lepsie ani prehry by nevadili ale to je ta deka a celkovo zla atmsfera vyplyvajuca z fruatracie kam az nas hokej klesol.
9.5.2018 - 15:19
+4

taksatunga

 

takze uz len doladit par detailov: jednoduchsi prechod do utocneho pasma, castejsia strelba v presilovkach, buly, korculovanie....
9.5.2018 - 15:29
+4

Mokion

 

.
My nemáme zlý tím.
To čo nám chýba sú 2-3 skutočne silné osobnosti, ktoré by dokázali strhnúť kabínu.
Neverím, že by sme mali mať akýkoľvek problém s Rakúskom.... to je hlúposť.
Celý problém bol a je v hlave.
Každý športový kolektív musí mať výrazného a výnimočného lídra, vodcu (teda ak chce byť úspešný) ...takého dnes nemáme a nebude ním ani Tatar, ani Pánik a nie je ním ani Seko, ani Jurčo. POZOR, to neznižuje ich kvality, ako hráčov.
Musíme nájsť nového Šatana, Cháru, Handzuša... bez nich, či ich nástupcov, bude naše mužstvo stále len polovičné.
Možno ním bude Fehy, možno Bodák ... musíme si počkať.
9.5.2018 - 15:57
+5

PeterLucky

 

Polka muzstva sa nevie korculovat, centri nevedia poriadne vyhrat buly, v utocnom pasme su ako z pomocnej, ale Orszagh hovori o detailoch Hlavne ze Slovanisti (rozumej taky Viedensky) su slabi a ceska a slovenska Extraliga su super sutaze. Asi tak super su, ze tretiu tretinu nas Rakusaci nicili jak dorastencov.
9.5.2018 - 17:30
+2

rijko

 

Skoda,ze zo slovana skutocne pripadal do uvahy len Viedensky.
9.5.2018 - 17:43
+4

Ol!ver

 

Prečo ako dorastencov? Prípravkárov! A čo viac, nezaslúžili sme si ani vyhrať, vyhrali sme len so sa šťastím. Rakúšania boli vo všetkých ohľadoch lepší.

9.5.2018 - 18:04
+3

HokejBJ

 

Strelecká prevaha po 35 min 22:9 pre nás hovorí jasne, mali sme šťastie
9.5.2018 - 18:09
+1

HokejBJ

 

Hej ničili, 7 striel a jedná aká taká šanca, žiadny veľký tlak, dokonca sme mali 3 vyložené šance čo je viac ako oni za tú istú tretinu
9.5.2018 - 18:08
+1

Urpiner16

 

Slovan nie je spása Slovensa.
9.5.2018 - 18:12
+1

strojar

 

Toto je prejav ťažkej frustrácie z toho, že sezóna Slovanu skončila už pred viac ako dvomi mesiacmi.
9.5.2018 - 18:55
+2

wedro

 

HC SLOVAN: Na to ake úspechy mal.
Tak Dukla Trenčín a HC Košice.
Vychovali oveľa viac reprezentantov Slovenska.


9.5.2018 - 18:31
+2

Zkubydu

 

Tak ako zo Slovana pripada len Viedensky, tak z nasej ligy len Kristof, Bondra, mozno do 3. a 4. Hovorka Buc, Svitana, Nagy,z NHL len Jurco a z ciech len Ciliak a Rybar a ostatok treba podoplnat z junioriek Obranu by som nemenil. Cingel, Hascak a Marcinko, Kudrna, Skalicky, Mikus bol dalsi rok opat omyyl.
9.5.2018 - 19:15
0

srd.com

 

Lamper a Bubela nic ? Samozrejme myslim v pripade ze nie su zraneni.
9.5.2018 - 21:46
0

Zkubydu

 

pekny nick SR-d.com: Lamper a Bubela tam nie su, prave kvoli udajnemu zraneniu, ak by ale pokracovalo PO dalsimi siedmymi zapasmi boli by ich hrali. Rovnako ako Chara, a ostani co odmietli. (Zaborsky, Hudacek jeden aj druhy, Laco a napokon aj ten Viedensky a spol.) Hned ako Satan nastupil do funkcie, nestihol narychlo najst vhodneho trenera do U 20, prehovoril teda nikym nechceneho Bokrosa. A k seniorom nasiel Craiga a stihol dobabrat jednu olympiadu a vyzera ze ani na MS neprekrocime svoj tien. Za rok nenasiel sposob ako na Slovensku najst 25 najlepsich hracov z toho co doma a vonku mame. Z toho som smutny!!! Navyse ak sa nukala moznost zapracovat aj polovicu naozajstnych mladikov. Ak by sme nastupili s vyberom do 23 rokov, alebo ak by zobral do tohoto mansaftu aspon 5 juniorov nikto by nepovedal ani pol slova! A este by sme aj prekvapili.
10.5.2018 - 11:28
0

advokatiss

 

Lamper a Bubela tam nie su, prave kvoli udajnemu zraneniu, ak by ale pokracovalo PO dalsimi siedmymi zapasmi boli by ich hrali ??????
Pan odbornik, preto nehrali 7. rozhodujuci zapas finale ?
10.5.2018 - 11:34
+1

strojar

 

Určite by hrali.
S tými rukami v gypse.
Ramsey slovenských mladých hráčov jednoducho nepozná. A nepozná ich ani Šatan.
10.5.2018 - 16:33
0

juromt

 

...: Bondra? Videl si jeho cisla v extralige.. ako ja viem, cisla nie su vsetko ale 53 zapasov a 6+12 a v nasej lige? c´mon. to ozaj nie je hrac na medzinarodnu uroven. A Lamper a Bubela tiez nie su rozdielovi hraci, uplne by sa v tomto vybere stratili. Zial nemame typy do prvych dvoch utokov a na tom kapeme posledne roky. Len bojovat pri mantineloch, zrazat sa a vyhadzovat puky to nestaci.
10.5.2018 - 14:56
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2018 05:12
TímZSkóreB
1.Zvolen1358:2731
2.Košice1446:2631
3.N. Zámky1437:2430
4.B. Bystrica1441:3726
5.Poprad1435:2725
6.Nitra1342:3323
7.Trenčín1337:2722
8.Detva1333:3818
9.L. Mikuláš1332:3714
10.Budapešť1534:4714
11.Miškovec1334:4914
12.Žilina1337:5213
13.SR 201217:590
KlubZVVpPpPSkóreB
1. Michalovce10811058:1627
2. Martin10622042:2024
3. Skalica10441144:2821
4. Topoľčany10521237:2320
5. Dubnica9601241:2519
6. Bratislava9404136:2316
7. P. Bystrica9322233:2715
8. Humenné10410539:3214
9. Sp.Nová Ves9321324:2614
10. Trnava9101723:444
11. Prešov10100923:473
12. Nové Zámky B900096:800
-. Orange 206100515:303
Aktualizované: 14.10.2018 06:11
tímzvvppppskóreb
1.Dukla171411186:3945
2.Poprad181410391:5044
3.Nitra18911760:4930
4.B. Bystrica18721850:5226
5.Košice17542655:4925
6.Žilina18442848:5422
7.Slovan18603960:6721
8.Skalica187001143:6921
9.Martin186001237:7418
10.L. Mikuláš184031143:7015
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
tímzvvppppskóreb
1.Košice181512073:2649
2.Slovan181511191:3748
3.Poprad181121472:4238
4.Dukla181032367:3538
5.Spišská181202467:4538
6.Púchov18922559:4233
7.B. Bystrica18741650:4830
8.Michalovce187011052:6922
9.Nitra185211051:5520
10.L. Mikuláš186001245:7118
11.Skalica185111145:7918
12.Žilina183131144:7314
13.Martin184001444:7412
14.Zvolen180001827:910
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva191140452-2630
2SKA Petrohrad171120257-2328
3Jokerit Helsinky171200262-3827
4Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
5HK Soči19530746-5120
6Spartak Moskva18710843-4318
7HC Viťaz Moskevská oblast18620945-5417
8HC Slovan Bratislava194301042-6416
9Dynamo Moskva195101042-5415
10Dinamo Riga185201037-4915
11Severstal Čerepovec194201128-5214
12HC Dinamo Minsk184001136-5111
Aktualizované: 17.10.2018 13:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2Avangard Omsk181040361-3329
3Ak Bars Kazaň191110551-4326
4Salavat Julajev Ufa18930558-3725
5Metallurg Magnitogorsk19920749-4523
6Barys Astana16630359-4922
7Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
8Neftěchimik Nižněkamsk17630737-4119
9Red Star Kunlun18710741-5019
10Traktor Čeljabinsk17520930-5215
11Amur Chabarovsk175001130-5111
12Admiral Vladivostok191201339-659
13HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 17.10.2018 13:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2CSKA Moskva191140452-2630
3Avangard Omsk181040361-3329
4SKA Petrohrad171120257-2328
5Jokerit Helsinky171200262-3827
6Ak Bars Kazaň191110551-4326
7Salavat Julajev Ufa18930558-3725
8Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
9Metallurg Magnitogorsk19920749-4523
10Barys Astana16630359-4922
11Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
12HK Soči19530746-5120
13Neftěchimik Nižněkamsk17630737-4119
14Red Star Kunlun18710741-5019
15Spartak Moskva18710843-4318
16HC Viťaz Moskevská oblast18620945-5417
17HC Slovan Bratislava194301042-6416
18Dynamo Moskva195101042-5415
19Dinamo Riga185201037-4915
20Traktor Čeljabinsk17520930-5215
21Severstal Čerepovec194201128-5214
22HC Dinamo Minsk184001136-5111
23Amur Chabarovsk175001130-5111
24Admiral Vladivostok191201339-659
25HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 17.10.2018 13:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators650119-1210
2Anaheim Ducks631117-149
3Colorado Avalanche630121-158
4Vancouver Canucks631222-198
5Chicago Blackhawks503022-218
6Winnipeg Jets630215-167
7Calgary Flames521218-166
8Dallas Stars630318-186
9Vegas Golden Knights721415-206
10Minnesota Wild611214-196
11San Jose Sharks611317-195
12Los Angeles Kings620312-165
13Edmonton Oilers411210-144
14St. Louis Blues510215-204
15Arizona Coyotes50144-112
Aktualizované: 17.10.2018 13:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Toronto Maple Leafs742133-2312
2Carolina Hurricanes731225-229
3New Jersey Devils440017-48
4Boston Bruins540122-138
5Montreal Canadiens521118-137
6Ottawa Senators630224-227
7Tampa Bay Lightning421115-96
8Philadelphia Flyers621322-256
9Pittsburgh Penguins511117-206
10Columbus Blue Jackets521216-196
11Buffalo Sabres630312-176
12Washington Capitals520220-195
13New York Islanders411211-104
14New York Rangers602415-204
15Florida Panthers400212-162
16Detroit Red Wings600414-302
Aktualizované: 17.10.2018 13:54
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 17.10.2018 04:59

Bleskovky

Svečnikov z Detroitu podstúpil operáciu kolena, vynechá 5-6 mesiacov

Hokejista Detroitu Red Wings Jevgenij Svečnikov podstúpil operáciu pravého kolena, po ktorej ho čaká päť- až šesťmesačná pauza. Ruský útočník utrpel zranenie 29. septembra v generálke na novú sezónu. Ako informovala agentúra AP, 21-ročnému krídelníkovi pri operácii zrekonštruovali poškodený predný krížny väz.
pred 3 hod. - TASR

Jukurit - Ässät Pori 0:2 v dohrávke 12. kola fínskej ligy

Hokejisti Ässätu Pori zvíťazili v dohrávke 12. kola fínskej ligy na ľade Jukuritu 2:0. Liiga - dohrávka 12. kola Jukurit - Ässät Pori 0:2
včera o 21:08 - TASR

Obranca Schultz bude Pittsburghu chýbať až štyri mesiace

Obranca Justin Schultz bude tímu zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins chýbať približne štyri mesiace. Dôvodom je zlomenina nohy, ktorú utrpel v prvej tretine sobotňajšieho súboja s Montrealom po kolízii s protihráčom Tomášom Plekancom. V nedeľu absolvoval operáciu a mimo hry bude až do februára budúceho roku.
15.10.2018 18:22 - TASR

Augsburg - Wolfsburg 6:0 v 11. kole nemeckej ligy (3)

Nemecká hokejová liga mala v nedeľu na programe zápasy 11. kola. Výsledky: Eisbären Berlín - Ingolstadt 1:3, Kolín Haie - Adler Mannheim 2:4, Iserlohn - Straubing 2:4, Mníchov - Düsseldorf 5:4, Norimberg - Krefeld 3:4, Schwenningen - Bremerhaven 2:3, Augsburg - Wolfsburg 6:0
14.10.2018 21:32 - TASR

Zürich - Lausanne 2:1 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledok nedeľného zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich - Lausanne 2:1
14.10.2018 20:47 - TASR

Studenič prispel gólom k výhre Binghamtonu na ľade Lavalu 2:1

Slovenský hokejista Peter Cehlárik sa v noci na nedeľu presadil jednou asistenciou v zápase jeho Providence Bruins, domáci ale prehrali s Hartford Wolf Pack 3:4 v súboji American Hockey League (AHL). Gólovo sa presadil útočník Marián Studenič, ktorý jedným presným zásahom prispel k triumfu Binghamton Devils na ľade Laval Rocket 2:1.
14.10.2018 10:52 - Michal Bruner / TASR

Mladá Boleslav odvolala trénera, skončil aj asistent Boris Žabka

Slovák Boris Žabka už nie je asistent trénera hokejistov Mladej Boleslavi. Ako informoval český prvoligový klub, okrem Žabku skončili aj hlavný tréner Vladimír Kýhos a druhý asistent Vladimír Čermák. Novým trénerom sa stal Miloslav Hořava, jeho asistentmi budú Radim Rulík a Pavel Patera.
13.10.2018 21:02 - Michal Bruner / TASR

Färjestad - Frölunda 3:4 vo švédskej lige

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v 8. kole švédskej ligy nad Timrou 7:4. Uspel aj Jönköping v zostave so slovenským obrancom Martinom Fehérvárym, Örebro zdolal 3:1. SHL-8.kolo: Lulea HF - BK Rogle 3:1, Djurgarden IF - Timra IK 7:4, BK Färjestad - Frölunda Indians 3:4, HV 71 Jönköping - Örebro 3:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 2:1, Mora IK - AIK Skeleftea 3:2 pp a sn.
13.10.2018 20:30 - Michal Bruner / TASR

Oceláři Třinec - Dynamo Pardubice 6:1 v českej lige, dva body Gernáta

V dohrávke 10. kola českej hokejovej ligy zvíťazil Třinec nad Pardubicami 6:1. Slovenský obranca Martin Gernát prispel k triumfu gólom a asistenciou, za hostí zaznamenal čestný úspech jeho krajan Miloš Bubela. Oceláři Třinec - Dynamo Pardubice 6:1 (2:0, 2:1, 2:0) Góly: 10. Polanský (GERNÁT), 17. Bukarts, 23. Kovařčík, 30. GERNÁT (MARCINKO), 46. Adamský, 49. Galvinš - 34. BUBELA (SKOKAN)
13.10.2018 20:30 - Michal Bruner / TASR

Útočník Floridy Haley je v asistenčnom programe NHLPA

Kanadský hokejista Micheal Haley z tímu NHL Florida Panthers vstúpil do asistenčného programu hráčskej asociácie NHLPA. Bližšie podrobnosti nie sú zatiaľ známe. Kým bude 32-ročný útočník podstupovať liečbu, nebude svojmu mužstvu k dispozícii.
13.10.2018 08:40 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2018
Žilina - Miškovec o 17:00
SR 20 - Detva o 17:00
19. 10. 2018
Košice - Detva o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

16. 10. 2018
BudapešťPoprad
3:2REPORT
TrenčínSR 20
5:0REPORT
KošiceN. Zámky
4:0REPORT
14. 10. 2018
MiškovecNitra
1:3REPORT
DetvaŽilina
2:1REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
7:2REPORT

Najviac bodov

Rastislav ŠpirkoZVO19 bodov
2.Chovan M.ZVO19
3.Handlovský L.ZVO16
4.Nagy L.KOS15
5.Brown J.MAC15

Najlepší strelec

Milan KytnárZVO10 gólov
2.Špirko R.ZVO10
3.Beránek P.ZIL8
4.Bondra D.POP7
5.Fafrák M.S207

Najlepší brankár

Tomáš VošvrdaPOP95.82 perc
2.Košarišťan A.NZA94.73 %
3.Habal V.KOS94.61 %
4.Skapski M.ZVO93.84 %
5.Gračnar L.POP93.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola