Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Ostré slová kapitána

Mali to vo vlastných rukách, ale karty položili na stôl. Opäť si ich zobral do rúk Švajčiari. Slováci však zostávajú v hre o osmičku do posledného dňa. Proti Rusku ťahali za kratší koniec povrazu.


Slováci odohrali na MS druhý zápas bez streleného gólu. Najmä v prvej tretine sa vozili na kolotoči podobne ako tisciký ľudí v zábavnom parku Tivoli, ktorý je v centre Kodane.  V druhej a tretej tretine sa síce výrazne zlepšili, ale sebavedomého súpera príliš nepotrápili. „Rusi nám podľa mňa šesťdesiat minút nepožičali puk. Len sme sa tam naháňali. Nehrali sme svoj systém, nemali sme nohy, vlastne sme nemali nič. Bohužiaľ, musíme sa pozrieť do zrkadla, nemali sme na nich, vyhrali zaslúžene. Snažili sme sa, ale bez puku sa hokej hrá ťažko. Možno by nám pomohol kontaktný gól, ale mali sme možno len dve šance. Veľa sa točíme po rohoch, ale dnes sa hrá hokej pred bránkou,“ hodnotil kapitán tímu Andrej Sekera. Na jeho prejave bolo jasne poznať, že ho ďalší z radu menej presvedčivých výkonov hneval. „Jeden zápas vieme odohrať super, ten ďalší podáme úplne odlišný výkon. My to musíme vedieť zopakovať. Neviem, či je to mentalitou, alebo čím. Ožijeme až keď dostaneme góly. Na Bielorusov musí prísť iný tím. Veľmi ma to škrie. S.rie ma, keď viem, že toto mužstvo má na viac, ale výpadky a to, že nevieme hrať rovnako 60 minút nás možno bude stáť postup. Stačí, keď si spomeniem na zápas so Švajčiarmi, alebo na ten záver s Čechmi. Nevieme zahrať sedem zápasov po sebe tak, ako by sme chceli,“ mrzelo Andreja Sekeru.

Dôležitou postavou zápasu bol Tomáš Jurčo. V prvej polovici zápasu dvakrát putoval na trestnú, v ďalšom priebehu ale vybojoval pre tím dve početné výhody. Bol aj mužom dôležitého momentu, keď po peknej individuálnej akcii mal najväčšiu šancu Slovenska, tú však nepremenil. „Čo sa vylúčení týka, v Amerike ma naučili bojovať o každý puk. Tie moje vylúčenia z toho plynuli. Chalani to dobre ubránili. Čo sa týka zápasu, ťažká prvá tretina, nevedeli sme sa z toho dostať. Potom už druhá a tretia časť zápasu boli lepšie, možno nám mohol padnúť gól na 2:1, niekoľko šancí sme mali, ja dokonca vyloženú. Ale už to neviem vrátiť naspäť,“ povedal jediny slovenský útočník z NHL na MS.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


Gargamel123

 

Menej reci: a viac skutkov Andrej...
14.5.2018 - 21:27
+25

ctibor

 

Tak stale je to nadpriemer nasej obrany, napriek tomu, ze ma take zdravotne problemy. A aj ked miestami to nie je stary dobry Andrej, tak on to vie sam najlepsie. Ale to neznamena, ze sa teraz nemoze vyjadrit. Na to tam aj s Nagyom su, aby mladych usmernili.
14.5.2018 - 21:53
+6

Gargamel123

 

Ale hej, vazim si ho ako cloveka.
14.5.2018 - 22:44
0

Ol!ver

 

Chýba kvalita, Andrej. To je celé.
14.5.2018 - 21:30
+8

elbarto

 

Aj bez kvality sa dá hrať zodpovednejšie a obetavejšie, bolo to vidno v zápase so Švédmi ale aj proti Čechom. Je jasné, že technika tam nebude ale to neznamená, že máme hrať staticky a odovzdane ako polku zápasu.
14.5.2018 - 21:39
+4

Ol!ver

 

Kvalitný je aj ten športovec, ktorý dokáže svoje výkony zopakovať a potvrdzovať, nie len v jednom zápase.
14.5.2018 - 22:02
+5

Lojza Miltag

 

Chyba kvalita a talent v utoku. Teraz je to cele.
15.5.2018 - 12:18
0

FP-palkopal

 

Bude smutok....: Neverím,že Švajčiari pustia perie a nám bude chýbať min. 1 bod.Keby sme postupili,tak by to možno bol začiatok novej ery slov. hokeja,uvidíme.....
14.5.2018 - 21:33
+2

poprader

 

Raštart SVK hokeja mal nastať v roku 2012, nestalo sa, teraz určite nenastane, lebo už nepostúpime. Mali na to a posrali to.
14.5.2018 - 21:37
0

renderers

 

Keby nehrala druha checkibg libe mozno by bodov bolo viac
14.5.2018 - 21:34
+2

HokejBJ

 

Ono by to nevyzeralo s 2 útokom tak zle, len ten talent SK hokeja 31 roční Haščák to doladil
14.5.2018 - 21:42
+8

renderers

 

Checking line*
14.5.2018 - 21:35
0

poprader

 

Reštart* ach jo
14.5.2018 - 21:37
0

Brambor

 

Andrej sám musíš uznať, že to nieje o tom že viac sa tlačiť pred bránou... to hokejové nadšenie na Švédov platilo iba keď poľavili... Rusi nepoľavili, aj preto že s nami prehrali v Koreii potom ako viedli 2:0 a potom sme otočili... oni sa z toho skutočne poučili (narozdiel od nás) a tak ani za stavu 2:0 nepoľavili, možno sa už toľko netlačili do brány (aj tak tam zvonili tyčky) ale v zadu nám nedali nič len tie rohy...
14.5.2018 - 21:39
+12

Zkubydu

 

suhlasim s bramborom
15.5.2018 - 10:16
0

dusan1980

 

Ja nesuhlasim.Nasi chalani maju dost talentu,to bolo vidno aj na popradskej pätke ked chceli vedeli tocit aj oni svedov.

Podla mna je to niekde v tom nasadeni,byt ochotný makať stale na 100% a mysliet na system.
Druhy dovod je v tom ze nasi treneri zacali ucit deti kanadsky styl z 80 rokov ktorí uz davno nikto nehra....
ked obranca potiahne puk dopredu trener mu u ziakov nada...namiesto aby povedal utocnikovi ze ho ma zastupit.
Ked sa utocnici dvakrát nedostanu do pasma a zoberu im puk trener u ziakov im povie nech ho radsej nastrelia a biju sa po rohoch namiesto aby ho povzbudil a povedal ze konal spravne...
videl som to vela krat na tréningoch ziakov a to aj u nas v Dukle Trencin v nedavnej minulosti...

Oproti tomu treneri v polke 80 do polky 90 rokov ziakom nadavali do alibistov ked sa zbavili puku a to som si osobne zazil...Preto je z tej ery tolko dobrych hracov...

Toto treba zmenit najblizsich 5 rokov od dorastencov cez juniorov a bude to dobre...Nasi chalani stale maju talentu dost
15.5.2018 - 15:12
+1

Foam of Waterfall

 

Ale vies co je blbe? Ze o tychto problemoch sa vie,ale nehovori sa o nich a nie jena ociach ich razna zmena...lebo ak talent je,co zrejme stale je,tak to treba riesit a vyuzit,to je ako netazena surovina v case,ked ju treba...
15.5.2018 - 18:49
0

dusan1980

 

No ved ano..ale v tom verim Satanovi ze cez trenerske seminare ,stretnutia atd konecne zmeni zmyslanie
16.5.2018 - 15:34
0

fanpp

 

Andrej je v tomto vybere ako tomu ja hovorim "syndrom Gaborik". Hoc by odohral dva zapasy za sezonu bol by vo vybere...s janosikom najslabsi obrancovia
14.5.2018 - 21:39
+5

wedro

 

Andrej ale treba poznamenať že ani tvoja hra nieje tá na ktorú maš.

Vždy to tak bolo aj bude.
Ak Kapitán v mužstve nepôjde príkladom bojovnosti.
Tak celé mužstvo bude hrať tak ako kapitán
14.5.2018 - 21:40
+7

Pukky

 

Keby neprišiel, všetci by sme lamentovali, že sme mohli byť so Sekerom lepší. Nemá formu, ale prišiel a to sa cení. O rok to bude u neho lepšie. A myslím, že celý tým bude kvalitnejší.
14.5.2018 - 21:53
+41

Ikerkasias

 

Kua: Sovietsky zvaz na pol plynu v treningovom tempe .My sme sa nedostali poriadne ani pred branku. Asi aktualny obraz nasej vykonnosti .
14.5.2018 - 21:59
+2

HokejBJ

 

Keby hrali na pol plynu, prehrajú
14.5.2018 - 22:20
+4

Ikerkasias

 

Hockey: Tazko by prehrali. Ani na stvrt plynu. Sa kukni aky rozdiel bol v korculovani.Nasich viac bolia krky ako nohy.15-2 prva tretina na strely.este aky argument potrebujes? Keby rusi zapli dostaneme 8.
14.5.2018 - 23:32
+1

HokejBJ

 

No práve prvá tretina je dôkaz, že nešlo na ten "pol plynu"
15.5.2018 - 6:45
+1

Zkubydu

 

nemyslim si ze by hrali na pol plynu. hrali naplno len sa netlacili dopredu. Hrali takticky vyspelo a pockali na moment kedy maju udriet. Dockali sa 4x. K nicomu nas nepustili.
15.5.2018 - 10:19
0

Stano55

 

V kecani sme majstri sveta...
14.5.2018 - 22:18
+5

Wana

 

TOP sklamania šampionátu sú pre mňa:
1 - Graňák
2 - Haščák
3 - Bakoš
14.5.2018 - 22:18
+13

Wana

 

A Cingel kapitola sama o sebe, ten chlapec nám odstrelil štvrťfinále
14.5.2018 - 22:19
+12

nona

 

nie nam tebe odstrelil ale nieco ine ak sa po siedmych zapasoch niekto navaza na jedneho hraca.ak to stvrtfinale stalo na tom jednom momente tak ozaj tam nemaju co robit.viac citam diskusie ako pisem ale co dokazu niektory napisat a ako dokazu na hracov nakidat a dourazat tak to je sila/to nemyslim.nehraju tenis hraju hokej a to je kolektivny sport nominaciu robi trener.ak moze zato cingel mal ho vyradit.mal vyradit sekeru za dva vlastne goly mal vyradit presilovkove formacie neschopneho kudrnu,marcinku a nakoniec by zostala popradska trojica alebo nie...jednemu nechapem kde sa berie tolko zlosti,kedysi sa dala diskusia aj citat teraz viac nadavok a urazania.
14.5.2018 - 23:32
+17

Wana

 

dýchaj... Kde urážam kde nadávam? Len som napísal tak ako to je... Keby Cingel od modrej trafí prázdnu bránu alebo zavezie puk do rohu a zašlapne ho tam tak máme všetko vo vlastných rukách... Určite by sa aj inak proti Švajčiarom nastupovalo po výhre nad Českom... Odhliadnuc aj od tohto momentu nech mi niekto napíše jeden svetlý moment Cingela na celých MS... Bohužiaľ nebol žiadnym prínosom, ok má 25r dosť toho ešte pred sebou ale ak to má byť do budúcna hráč na ktorom bude stáť repre tak by mal byť už výkonosťou inde, čo žial nieje tak tam mohol ísť radšej niekto iný...

Do budúcna radšej fakt viac len čítaj diskusie ako sa máš takto zapájať... Urážaš tu jedine ty...
14.5.2018 - 23:41
+3

Wana

 

a nechcem sa do Cingela navážať ale myslím že po góle na 2-2 bol na ľade aj pri góle v predlžení na 2-3... Po prvom zápase mal zostať sedieť a nedostať viac šancu tak ako Skalický... Boli tam aj ďalší adepti ale potom by fakt asi hrali len prvá lajna a popradéri...
14.5.2018 - 23:45
0

nona

 

do zatvorky som dal /to nemyslim teba/ vypadlo slovo teba tak sori.preco rozoberas len cingela ja hovorim o viacerych hracoch.ale ked uz sme pri nom mohlo to byt ine ale nie je tak bohuzial o tom je hokej keby sekera nedal do vlastnej proti svedom tiez to mohlo byt ine s rusmi/mozne to je/urcite si urobil kopec veci ktore by si zmenil ale to nejde o tom je zasa zivot.netrafil prazdnu branu/superovu hokejku/,nezaslapol puk,nebol pri gole na 2-2,nebol prinosom a mohol ist radsej niekto iny ale bohuzial bol nominovany,nebol posadeny a mal od trenera doveru.aj ked ta roztrhne tak s tým nic neurobis.a tiez na dve lajny sa tiez neda hrat...a urcite by to nebolo ine na buduci rok bude ina nominacia a mozna tam bude aj cingel a znova s tym nic neurobis.chce to klud a rozvahu
15.5.2018 - 0:40
+1

nona

 

a este ak rozumiem trenerovmu systemu je defenzivny hrac cheking line /odborne ak som to dobre napisal/a tam ma oslabovky 0,pri hre 5na5 -1 myslim,ale aj tak mal dat do prazdnej a boli by sme vo stvtfinale.urcite /ze by to boli svetle momenty?/
15.5.2018 - 0:59
+1

Cotillion

 

Hej, ten jeden moment si zapamatas. Ale kolko striel pocas oslabeni spolu s Marcinkom zblokovali? Kolko golov v nasej sieti mohlo byt, keby Cingel a Marcinko neboli taki dobri pocas oslabenia? To nevidis, ze? Vidis len jeden moment, jednu situaciu... Ale to co robi dobre, to nevidis. Otazka znie ci to nevidis lebo tomu nerozumies, alebo proste to nechces vidiet, lebo nazor uz mas spraveny na zaklade toho jedneho momentu?
15.5.2018 - 1:16
+8

Foam of Waterfall

 

Ja by som insie k tomuto chcel: okej,oslabenia vedia,co vsak presilovky? Co ich zakoncovanie? Ved Cingel,Hascak,Marcinko,Kudrna maju katastrofalnu koncovku a nielen tieto MS...boli na vsetkych dobrovolnych treningoch? Riesili to v priprave? Preco hrala 2.lajna tolko presiloviek? Preco podla aktualnej formy vzal Popradcanov (dobry napad),ale nevzal Spirka so skusenostami z KHL? Lebo okej,menovani hraci zahraju oslabovku,daju aj dobru nahravku niekedy,ale tym to nemoze koncit! Ked uz v priprave vidim,ze mam zufalu koncovku alebo neviem,co s PP hrou ci medzihrou,tak bud vymyslim riesenie alebo prenecham miesto inym s lepsou formou...ci?
15.5.2018 - 18:56
0

zahorak009

 

Keby pes nesral,tak ho roztrhne... Svetlý moment? Neviem o žiadnom,ale on tam nieje na hviezdne či svetlé momenty,on je tam na čiernu robotu,hlavne v oslabení.A keďže sme najlepší v oslabeniach na turnaji a inkasovali sme len 1 gól,tak si tú svoju prvoradú robotu robí dobre.Že nepridal nejaký bonus navyše je už iná vec. O jeho bonuse navyše rozhodli milimetre a snáď sekunda.Stačilo vystreliť o sekundu skôr a puk by skončil v bráne.Takto jeho na bránu smerujúcu strelu stihol vytečovať protihráč. A preto je teraz za najväčšieho tragéda a hlavného vinníka za čoraz aktuálnejší nepostup do QF.
15.5.2018 - 10:34
+2

Zkubydu

 

suhlas!!!
15.5.2018 - 10:54
0

HokejBJ

 

A čím ťa sklamal Haščák? Mňa ničím, hrá tak ako som čakal
14.5.2018 - 22:21
+1

miro-nr

 

No aspon korčulovanie by mohol zlepšiť! viac padá ako korčuluje
14.5.2018 - 23:09
+2

Wana

 

Pravda
14.5.2018 - 23:46
+1

juza

 

Haščák sklamal všetkým, lebo nehral tak ako sa od neho čakalo.
15.5.2018 - 20:07
0

helmut600

 

Nekydejte na nej! Za prve ma pravdu a za druhe je to asi jedinej hokejista z NHL kterej kdyz mohl tak prijel a nevymlouva se na manzelku, deti, zraneni, rodinu, spatnou formu. Vazim si ho nejvic ze vsech SVK hracu v NHL. Je to srdcar a takovych je tam malo. Gaborik mu muze v repre tak leda zavazovat snurky na bruslich. Kdyz jedou kamosi tak to umi chodit do repre kazdej ale kdyz uz Hossa nemuze a Demo kouka z hora tak ho ani nehne. Ale za rok to bude volat Sarkymu i sam.
14.5.2018 - 22:21
+52

NZ Hockey

 

Tak tak, o rok uz zazracne nikto nebude zraneny, bez zmluvy, bez chuti, bez letenky atd
14.5.2018 - 23:23
+3

Wana

 

Jirko Novotný si to ty?
14.5.2018 - 23:30
+1

rijko

 

Kedy Gaborik mohol prist a odmietol??? Dakujem za fakticku odpoved.
15.5.2018 - 7:59
+3

RebeccaBlack

 

Ja ten hejt na Gaborika absolútne nechápem. Co ma miesto operácie ísť hrať?
15.5.2018 - 8:48
0

helmut600

 

2008 atd. Atd. Ja vim, ze je z Trencina jako ty
15.5.2018 - 11:14
+5

rijko

 

V 2008 mu ucast zakazal klub.klub s ktorym mas profesionalnu zmluvu a chce aby si bol oukej.mal problemy,ale ty tvrdis,ze mohol prist.aha pockaj,to bude tym,ze nie si z Trencina
Takze kedy skutocne mohol a z lenivosti nesiel?
15.5.2018 - 13:17
0

helmut600

 

2010 mohl jet taky ale lekar mu rekl at nejede ale mohl,
15.5.2018 - 14:10
+3

rijko

 

Tak pockaj...mohol,alebo mu lekar povedal,ze nemoze?
Ked ti doktor povie,aby si bral lieky,tak ich brat nebudes?
16.5.2018 - 13:17
+1

LukasPN

 

Uz to neovplyvnime .. (zatial) ..: bud nam Francuzi pomozu, alebo nie, s tym uz nic nespravime ..

Kazdopadne ked si po case spomeniem na tieto MS budem mat po rokoch sibalsky usmev na tvari. Pytate sa preco? Noo, je to dost jednoduche ..

Zobrali sme na MS Rybara (24r.) a presadil sa v tazkom zapase proti Svedom. Pripraveny naskocit do zapasu by bol aj Godla (23r.), no tento krat bolo jeho hlavnou ulohou len pricuchnut k buducnosti, ktora by ho mohla este len cakat.

Taktiez sme dali sancu Fehervarymu (18r.), Jarosovi (22r.) a Grmanovi (21r.) za co sa nam chlapci odvdacuju tym, ze nam rastu pred ocami kazdym dalsim odohranym zapasom a dokazuju, ze to nebola chyba.

Najvacsii nedostatok v zberani skusenosti mame v utoku, ale tam je to viacmenej stale o kvalite a dostupnosti tych najtalentovanejsich. No aj tu sa daju najst pozitiva a to predovsetkym v Kristofovi (24r.) a Bondrovi Jr. (25r.)

Co s toho plynie?
Jasne, bude ma sr.t, ze sme nepostupili. No bude to s vedomim, ze plan pokracuje a konecne dostavaju sance aj mladi, ktori su uz dolezitou sucastou nasho muzstva.
Teraz v tom treba ale pravidelne pokracovat a postupnymi krokmi sa toho bude moct este naozaj vela zlepsit.

Samozrejme, ani zdaleka sa este nemozeme porovnavat s timami z Top6, no spravili sme konecne prvy maly krok vpred. KONECNE!
14.5.2018 - 22:28
+33

RebeccaBlack

 

100% súhlas! Ešte by som dodal že sme poskladali Tipsport ligovu lajnu, ktorá sa proti žiadnemu súperovi nestratila (zápas so SUI nevyšiel nikomu, nerátam). Pre mňa to je jasný dôkaz toho ze na vypadnutie z Acka sa nás stále netýka
15.5.2018 - 8:53
+5

Zkubydu

 

plus a dufam ze v tom skusani mladych chlapcov budu pokracovat. Pred sezonou, pocas sezony a najma aj na MS. Verim ze mnohi podostavaju sancu a dufam ze sa budu diat aj letne trojdnove sustredenia, aby mohli sledovat ako su pripraveni aj ti co posobia v sezone za morom ci v zahranici. Nech ich vsetci vidia.
15.5.2018 - 10:30
+1

Voevoda

 

Stale tam bolo malo mladych vzhladom na to, ze nemozeme vypadnut. Start na MS by im zarucil nielen cenne skusenosti, ale aj moznost ziskat zmluvu v lepsej lige. Za skutocnych mladikov v tomto vybere mozeme povazovat naozaj iba Fehervaryho a este mozno Jarosa a Grmana.
15.5.2018 - 15:42
0

iskrakamzik

 

Jak povedal dnes moj otec:: Prečkali sme presilovku
14.5.2018 - 22:45
+6

erco1999

 

Andrej mas pravdu, ale musis objektivne uznat ze tieto MS ti zatial naozaj nevychadzaju, cakala sa od teba kvalita a spolahlivost v hre dozadu, aj podporenie utoku dopredu. Ty si zial nic z toho neukazal. Dufam ze to o rok doma na SR bude uplne iny Sekera.
14.5.2018 - 22:51
+4

erco1999

 

Aby sa tu nahodou na mna nespustil hejt, tak ja si ho velmi vazim ze vzdy rad prisiel a slovo reprezentacia mu nieco hovori aj vseobecne ho mam rad ale toto je iny Sekera... to iste aj Granak, Domina by som rad uvidel aj v drese Dukly. Bakos velke sklamamie, o Hascakovi skoda hovorit, prosim, repre uz nikdy viac.
14.5.2018 - 22:54
+2

yoplaiter

 

Sekera je borec, vždycky byl. Převyšuje herní inteligencí skoro všechny.
14.5.2018 - 22:53
+3

Foam of Waterfall

 

To ano,ale treba pri tolkych skusenostiach aj vidiet,co mam robit...ak nebol zdravy,ale chcel pomoct,mal nechat C Nagyovi alebo komu,aby mu to nezvazovalo ruky a umiestnit sa do 3-4 obrany,kde by na nom nebol taky tlak...alebo aj nejst na MS,na ktorych nemozeme vypadnut a kde sa mali najma skusat mladi hraci do buducna a s vyhladom na domace MS...lebo zober si,Visna raz prisiel snad so zlomenou rukou a rozhodoval zapasy,skratka mal na to,co sa na tychto MS o Andrejovi neda povedat,preto si ma vyznam zhodnotit,ci ma zmysel si nalozit za kazdu cenu a potom byt frustrovany alebo ci radsej prenechat narocnu rolu zdravsim pre tentokrat...
15.5.2018 - 19:03
+1

KrebsKandidat

 

Odmietnut? Tak to si robis fory, ci?
Chara odmietol a "musel si svoje vypocut"
Ako keby sa odmientnutie repre respektovalo...
A podla mna je Sekera zraneny, respektive, nie je zdravy na 100%
16.5.2018 - 0:59
+1

Foam of Waterfall

 

No ja som teda Charu nekritizoval, aby sme boli presni ...
16.5.2018 - 21:57
0

miro-nr

 

Sekera hra vcelku dobre,prečo nepixujete na Granáka a Čajkovskeho ?! na to aky je Sekera vyťažovaný ,tak sa aj nejaka chyba pritrafí. Graňak už minulý rok odmietol koli forme a vykonu,nechápem prečo to iste neurobil aj tento rok!
14.5.2018 - 23:11
+4

Wana

 

Graňák a Jánošik najslabší obrancovia... Ešte Jánošík ok človek od neho nič načaká ale Graňák mal byť pilier a je to jedna katastrofa... Dominik dakujeme za všetko, dovidenia...
14.5.2018 - 23:32
+2

Zkubydu

 

vsetci tu pinate na Granaka Sekeru a Cajkovskeho... keby im pomahali v defenzive utocnici ako Hascak, Bakos, Nagy a dalsi nevideli by ste ich ako tragedov. Predovssetkym sklamali utocnici.
ZA a.) nestrielaju goly
b.) nedostavaju sa do golovych sanci
c.) nedokazu podrzat puk na palici
d.) nevedia si prihrat
15.5.2018 - 10:36
+4

Zkubydu

 

vsetci tu pinate na Granaka Sekeru a Cajkovskeho... keby im pomahali v defenzive utocnici ako Hascak, Bakos, Nagy a dalsi nevideli by ste ich ako tragedov. Predovssetkym sklamali utocnici.
ZA a.) nestrielaju goly
b.) nedostavaju sa do golovych sanci
c.) nedokazu podrzat puk na palici
d.) nevedia si prihrat
e.) nemaju pohyb bez puku, neuvolnuju sa pre prihravku
f.) nevracaju sa aby pomohli obrancom a brankarovi
g.) zbytocne fauluju a davaju superovi vyhodu precislenia
h.) nevyhravaju buly

a dalo by sa pokracovat....
cest vynimkam...

15.5.2018 - 10:40
+2

squad

 

...: na adresu andreja sekeru tu nieze nema ale nesmie padnut krive slovo!! Napriek tomu aku mal sezonu pretkanu zraneniami ajtak na tie ms prisiel, a takisto ani na ms nehra v 100% zdravotnom stave... Svoj standard si uhral a v lepsich vykonoch mu brani pravdepodobne zranenie, ktore ho limitovalo uz uprostred pripravy...

Vazeni takychto hracov srdciarov si musime vazit, pretoze po takej sezone aku mal by sa 99,9% nielen nasich ale aj zahranicnych hracov na nejake MS vyprdlo. Takze napisat na hraca, ktory ide na MS cez bolest a s cielom podporit a pomoct timu akukolvek kritiku je podla mna nefer a uplne zle.

Andrej za mna velke dakujem, si prikladnym reprezentantom a drzim palce v dalsej tak v zamorskej ako aj v reprezentacnej kariere.
14.5.2018 - 23:26
+34

Mudrc

 

Sekera: Treba zacat od seba. Zial Sekerovi tieto MS vobec nevysli. Totalne mimo formy.
V predlzeni s CR vypustil suboj s ceskym hracom ktory rozhodol.
V predlzeni so SWE vlastny gol.
Naviac tam bolo strasne vela chyb v jeho hre. Skoda na buduce asi naozaj trocha viac sebareflexie menej reci do medii a radsej sa venovat hokeju.
Tiez sa mi zdalo ze s Nagyom si dost casto vymienali nazory...
15.5.2018 - 0:20
+4

Duke62

 

Máš pravdu nehral ani pre a keď má zdravotný problém mal zostať doma srdciar jeden
16.5.2018 - 10:00
0

Pipo666

 

Už po prvom zápase, som povedal že strata 2 bodov nás bude stáť postup, a nemýlil som sa
15.5.2018 - 4:39
+1

Urpiner16

 

Väčší smútok bude o rok doma keď zas nepostúpime do štvrťfinále aj napriek tomu že zrazu zázračne bude každý zdravý,žiadne polámené kostičky či malíčky,zrazu každý štrajkokaz či ospravedlnenkár sa bude pchať Craigovi do zostavy asi tak.Za mňa zas pre toto palec dole lebo sme mohli mať aj na týchto ms lepšie mužstvo.Hambite sa!
15.5.2018 - 6:46
+1

rijko

 

Kto bol tento rok zazracne chory??????
15.5.2018 - 8:02
+1

Urpiner16

 

Máš to v správe.
15.5.2018 - 8:21
+1

rijko

 

Takze podla teba Chara mohol prist a neprisiel?
Kto si svoje zranenie vymyslel?
15.5.2018 - 9:11
+1

Zkubydu

 

len postreh...: rijkovi: ... keby Boston postupil, hral by???
15.5.2018 - 10:41
+1

amaskiea BLOG

 

A keby hral, tak čo? : NHL sú pracovné povinnosti, účasť na MS alebo kdekoľvek v rámci repre je voľný čas. Od určitého veku by to už mal pochopiť každý svojprávny človek.
15.5.2018 - 10:49
+5

zahorak009

 

Treba si uvedomiť,že zranenia,s ktorými sa hrá sú dvojsečná zbraň. Nejde o vymýšľanie zranenia.Ale ak odohráš základnú časť plus 1 či 2 kolá PO a o nejakom zranení nieje žiadne info,tak potom vyhlásenie po vypadnutí o zranení a potrebe si ho čo najskôr doliečiť vyvoláva otázky.Hlavne,keď v prípade postupu v PO ďalej by zase o ňom nepadlo ani slovo.Toto nieje namierené proti Zdenovi,tento štýl sa používa v našich končinách bežne.
15.5.2018 - 10:52
+1

HeyYou

 

na druhej strane, informovat o roznych mensich zraneniach pocas prebiehajuceho PO je asi predsalen trochu neziaduce, kedze tym vlastne informujes aj supera...
15.5.2018 - 10:56
+3

amaskiea BLOG

 

čo tam po PO,: ale slovenský fanúšik by bol spokojnejší
15.5.2018 - 11:01
+1

Urpiner16

 

Mohol ale neprišiel nevadí aj tak sa dá.
16.5.2018 - 15:48
0

HeyYou

 

ty si taka miestna smerácka palculienka.

http://www.hyenoviny.sk/wp-content/uploads/2014/09/lassakova_jana.jpg
15.5.2018 - 8:19
+6

Urpiner16

 

To ten pravý hovorí Širokého vecheť.
16.5.2018 - 15:49
0

apa

 

Nič nové pod slnkom už pár rokov slabá hra jednotlivcov, ale za to majstrovské sa vyhováranie ako nám to nejde ako robíme stále dookola tie isté chyby ako sa musíme s toho poučiť.
15.5.2018 - 7:08
+1

luciakanky

 

Sekerovi by sme mali nohy, ruky, hokejky bozkávať, že napriek sezóne akú mal prišiel, prišiel napriek zraneniu, on je jeden z mála, ktorý nič nevypustí, ale očividne nie je fit. Ale ako kapitán mi príde slabý, bez záujmu, takéto verejné prehovorenie do duše malo prísť z jeho strany skôr a nie teraz, keď je všetko vo hviezdach.
Kto mňa osobne sklamal je Graňák, ten si asi požičal neviditeľný plášť Harryho Pottera. Ďalej Bakoš, ktorý má viac sebavedomia ako gólov. Haščák prekvapil v tom zmysle, že tak často nepadá a dokonca sa mu podarilo dať gól Miesto týchto dvoch ostrostrelcov tam mohli ísť mladí hráči ( mladí vo svetovom ponímaní a nie 25 ročný Cingel ).
15.5.2018 - 7:37
0

zahorak009

 

Dominik vlani odišiel s prípravy na MS s tým,že už sa na medzinárodnú konfrontáciu necíti a je čas dať šancu iným.Evidentne svoj postoj prehodnotil a žiaľ asi nesprávne.
15.5.2018 - 10:54
+2

luciakanky

 

tebe sa o systéme musí aj snívať
15.5.2018 - 7:58
0

luciakanky

 

troška som netrafila diskusiu sorry
15.5.2018 - 7:59
0

rijko

 

Na Sekerovi je chvályhodná odvaha a chut reprezentovat.avsak urobit z hraca,co hra celu sezonu bez formy,laboruje so zraneniami a celkovo mu vobec nevysla, lidra obrany,to znamena najma presiloviek a najdolezitejsich momentov je velka chyba trenera.bohuzial,nie je pravda,ze aj zraneni sekera jasne prevysil ostatnych.vidiet to bolo velmi.posobil casto zmatene a bojovnost nebola zdaleka taka,aka je nutna na MS.ano respektujem,ze to vsetko plynie zo zranenia a strachu o jeho obnovenie.
Mam Andreja rad a vidiet,ze srdiecko byt v repre tam je,ale z objektivnych pricin sme mohli skusit inych chalanov na presilovky.to iste Domino.tomu tie presilovky a konstruktivnost pohorela.
Celkovo ma zaraza,ak som spravne pochopil Lacove slova,ze tie presilovky nenacvicuju.dufam,ze len srandoval.
15.5.2018 - 8:11
+2

Deividson.

 

Brutálni frfloši ste. A čo ste čakali? Že tento tím každého rozbije a budeme hrať 1/4 finále s Dánskom a potom o zlato pomaly nie? Áno bolo tam dosť veľa negatív, ale na to aký káder máme tak aj pozitív. Ani jeden zápas nebol úplne jasný proti nám prehrali sme vždy tesne (s Ruskom beriem stav 2:0). Zase až také hrozné to nebolo aj keď niektorí chalani výrazne sklamali individuálne. My sme v kategórii s týmami ktoré sme aj porazili a tie lepšie sem celkom potrápili. Mohli sme zdolať Česko a rovnako aj najsilnejší tím na turnaji - Švédsko (mimochodom tu sme boli väčšinu zápasu aj lepší). Žiaľ Švajčiarsko aj Rusko nás vygumovalo. Nemyslím si, že by to bolo také hrozné ako pred rokom, ale ak nechceme takéto výsledky aj v budúcnosti tak by sa mali kompetentní zobudiť a začať meniť potrebné veci. A na záver, Borisa treba z tej basy zobrať a dať mu poriadny flek v hokeji, takýchto ľudí potrebujeme!
15.5.2018 - 8:22
+14

KrebsKandidat

 

Ani Dani nedali 1/4, Lotysi prekvapili
16.5.2018 - 1:01
0

Queequeg

 

Andrej je super. Prisiel reprezentovat po zlej sezone, nedolieceny - za co mu dakujem. Chyby sa stali, bohuzial sme ludia, vsetci chybujeme. Ja som vsak s tymito majstrovstvami celkom spokojny - oproti vlanajsku je to super sampionat. Ved do posledneho zapasoveho dna v skupine sme (ako-tak) v hre o stvrtfinale. Ano, nebol to ziadny zazrak na lade, ale prepadak tiez nie. Skoda zapasu s CR, skoda Slovincov na OH, velmi som Ramseymu a Satanovi prial stvrtfinalovy uspech, aby umlcali truhlikov. Brankari a mladeznici v obrane, popradcane - palec hore. Prva lajna - tiez pekne. Len tu sa obavam, kto nahradi Laca az s tym sekne. co sa zvysku tyka, niektori nieco uhrali, ale su aj taki, ktorim vobec neslo (a nejde dlhodobo). V tychto pripadoch dufam, ze opat vyskoci nejaka mladez.
15.5.2018 - 8:29
+1

Urpiner16

 

Sekerovi treba poďakovať bodaj by každý mal chuť reprezentovať krajinu tak ako on.
15.5.2018 - 8:33
+1

pablob26

 

Vsetko je v hlavach a v blbom pohodlnom systeme v domacich muzstvach kde sa na hracov nekladie doraz ku kazdemu zapasu. Andrej ma pravdu a je super, ze to aj vie nahlas pomenovat. Na druhej strane su nase oslabenia najlepsie co je po minule roky "myslim" obrovske zlepsenie. Hold nemame strelcov co dokazu rozhodovat tazke zapasy. Ja vidim zlepsenie o minimalne 50% od poslednych dvoch MS. Ak si chlapci vstupia do svedomia a zamakaju na sebe pocas ligovej sezony buducnost moze byt veselsia.
15.5.2018 - 10:03
+1

amaskiea BLOG

 

Bohužiaľ, u nás stále vyhráva srdiečko nad rozumčekom:
1. mohli dopriať Sekerovi v jeho momentálnej situácii väčší kľud a C-čko mali vzhľadom na situáciu od začiatku dať niekomu inému
2. to, že zraneného hráča ešte podporujú v tom, keď sa sám vyhecováva k max. výkonnosti, namiesto toho, aby mu povedali, že oveľa lepšie urobí (pre všetkých), keď si jeden-dva zápasy oddýchne na tribúne a potom sa uvidí, je jedna z našich úplne debilných tradícií už od čias tých najväčších hviezd
3. nech je ako chce, dlhodobo je Andrej Sekera aj tak to najlepšie, čo momentálne v našom hokeji máme, s veľkým odstupom od ostatných
15.5.2018 - 10:28
+3

nerorome

 

1. súhlas, mal to byť Nagy
2. musíš mať asi iné info, pretože sa písalo o jeho viróze, nie zranení
3. vo vzťahu k repre súhlas
15.5.2018 - 11:06
0

amaskiea BLOG

 

2. mením výraz "zraneného" na "dočasne indisponovaného", ale asi okrem konkrétnej nedávno vyliečenej(?) virózy má na jeho výkonnosť vplyv aj priebeh tejto sezóny z hľadiska zranení uňho. I keď na druhej strane ja jeho výkon na týchto MS nevidím vôbec tak biedne, ako sa tu v priemere o tom hovorí. Áno, na jeho pomery má za sebou pár nezvyklo neistých riešení herných situácií, ale to je asi tak všetko, a tie dva vlastňáky mu proste ani nepočítam, to sa skrátka stane, vyplynulo to zo situácie, konkrétne proti Švédom bola pri tom góle kľúčová iná chyba - nevyhodenie puku v situácii dvaja naši na jedného Švéda... a proti Rakušákom veľké "trenky". Čiže žiadne zmätky, neistota, zbrklosť - ako je u väčšiny(!) našich tam úplný štandard.
15.5.2018 - 11:21
+2

nerorome

 

Ináč, Sekera asi "nemá rád" Rybára, lebo oba vlastence šupol jemu
15.5.2018 - 11:24
+3

amaskiea BLOG

 

tak vidíš, ešte nakoniec to urobil úmyselne, všetko má pod kontrolou
15.5.2018 - 11:27
+3

Zkubydu

 

Zhrnutie MS: a este jedno zhrnutie... Pre mna bol tento sampionat uspesny. Ja som rad ze sme sa zachranili, mnohi hovorili ze vypadneme a ja tvrdim , ze ak tento mancaft o rok doplnime pocetnou skupinou mladych hracov 18-23 rokov, a doplnime jedneho ci dvoch naozaj velkych hracov z NHL, typu Sekera, Tatar, Panik, Jurco, a budeme mat skvelych brankarov a ukazuje sa ze ich mame nemozeme vypadnut ani o rok. A este jedna vec, aj mna mrzi ze asi nepostupime, do semifinale, ale tesi ma ze sme mali realnu sancu na to a len male nase vlastne chyby rozhodli ze sa to nepodari. Tu vidim velky potencial, leb vsetci co tu boli a tento "neuspech" zazili si ho zapamataju a rovnako to sledovali aj ti co tam teraz neboli a tiez dnes uz vedia, ze sa to nemoze zopakovat. Takze napriek vsetkym chybam, ktore sme urobili, resp. ktore im teraz vsetci, vratane mna vycitame, sme ukazali ze mozeme porazit silne cesko, zobrat body vynikajucim svedom, aj ked prehravame. Vieme porazit rakusko aj ked tesne a vitazne sa vieme potrapit aj s francuzmi. Ja osobne verim ze aj tych bielorusov zdolame aj ked uz vlastne o nic nepojde. Jeden ten hlavny ciel nasi splnili Zachranili sa aj ked nemohli vypadnut a semifinale sa nam moze podarit o rok doma a vsetko ukazuje ze sme na najlepsej ceste.
15.5.2018 - 10:53
+1

nerorome

 

Ešte nezhŕňajme tieto MS, vyčkajme aspoň do konca zápasu FRA - SUI
15.5.2018 - 11:03
+1

corthez

 

Rusi nám nedali puk? Veď Haščák im ho daroval rovno na hokejku asi tak 10-15 krat
15.5.2018 - 11:44
0

Voloď

 

Náš najlepší strelec do vlastnej brány.Dal už 3goly v tejto štatistike je bez konkurencie.
15.5.2018 - 18:32
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Vyhodnotenie "Uhádni výsledok": Česko vs Slovensko / 14 správnych tipov z 362
Slovensko vs Švajčiarsko / 0 správnych tipov zo 48
Rakúsko vs Slovensko / 14 správnych tipov zo 119
Slovensko vs Francúzsko / 17 správnych tipov zo 120
Slovensko vs Švédsko / 1 správny tip zo 104
Rusko vs Slovensko / 0 správnych tipov zo 109
Bielorusko vs Slovensko / 0 správnych tipov zo 68
USA vs Česko / 4 správne tipy z 59
+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Studenič rozhodol o triumfe Hamiltonu nad Swift Current na Memorial Cupe

Mladý slovenský hokejista Marián Studenič rozhodol v noci na utorok o triumfe Hamiltonu Bulldogs v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad Swift Current Broncos 2:1. Devätnásťročný útočník zaznamenal víťazný gól dve minúty pred koncom tretej tretiny. Hamilton sa na turnaj prebojoval ako šampión kanadskej juniorskej súťaže Ontario Hockey League (OHL), ...
pred hodinou - TASR

Washington si vynútil siedmy zápas, dvojgólový T. J. Oshie (2)

Hokejisti Washingtonu vyhrali v šiestom dueli finále play off Východnej konferencie NHL nad Tampou Bay 3:0 a vynútili si rozhodujúci siedmy zápas. Dvoma gólmi sa o vyrovnanie stavu série na 3:3 postaral T.J. Oshie, tretí pridal Devante Smith-Pelly. Brankár Braden Holtby zastavil všetkých 24 striel hostí a pripísal si prvé čisté konto v prebiehajúcej vyraďovačke.
pred 2 hod. - TASR

Washington zdolal Tampu Bay 3:0 a vynútil si siedmy zápas

Hokejisti Washingtonu vyhrali v šiestom dueli finále play off Východnej konferencie NHL nad Tampou Bay 3:0 a vynútili si rozhodujúci siedmy zápas. Dvoma gólmi sa o vyrovnanie stavu série na 3:3 postaral T.J. Oshie, tretí pridal Devante Smith-Pelly. Brankár Braden Holtby zastavil všetkých 24 striel hostí a pripísal si prvé čisté konto v prebiehajúcej vyraďovačke.
pred 2 hod. - TASR

Obranca Ivan dvakrát asistoval, jeho Acadie-Bathurst na čele Memorial Cupu

Mladý slovenský hokejový obranca Michal Ivan si v noci na pondelok pripísal dve asistencie v drese Acadie-Bathurst Titan pri triumfe v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad domácim tímom Regina Pats 8:6. Hráči Acadie-Bathurst sú tak s dvoma víťazstvami na čele tabuľky. Na turnaj sa prebojovali ako šampióni kanadskej juniorskej súťaže QMJHL.
včera o 07:57 - Michal Bruner / TASR

Toronto s Marinčinom vstúpilo do finále Východnej konferencie AHL víťazne

Hokejisti Toronta Marlies v zostave so slovenským obrancom Martinom Marinčinom úspešne vstúpili do finále play off Východnej konferencie AHL. V úvodnom zápase na domácom ľade zdolali Lehigh Valley Phantoms 4:3 a ujali sa vedenia v sérii hranej na štyri víťazstvá. Marinčin si v zápase pripísal dva strelecké pokusy a plusový bod.
20.5.2018 09:26 - / TASR

Fínsky útočník Mäenalanen sa na rok upísal Caroline

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo na ročnej dvojcestnej zmluve s fínskym útočníkom Sakum Mäenalanenom, ktorý reprezentoval svoju krajinu aj na hokejových MS v Dánsku. Dvadsaťtriročný Mäenalanen odohral väčšinu svojej kariéry v Kärpäte Oulu, v uplynulej sezóne nazbieral v 59 zápasoch 46 bodov.
19.5.2018 11:44 - / TASR

Švédsky obranca Fantenberg predĺžil kontrakt s Los Angeles

Vedenie klubu Los Angeles Kings predĺžilo o ďalšiu sezónu spoluprácu so švédskym obrancom Oscarom Fantenbergom. Dvadsaťšesťročný hokejista podpísal s "kráľmi" ročný dvojcestný kontrakt, ktorý mu na úrovni NHL zabezpečí 650. 000 amerických dolárov.
18.5.2018 12:09 - / TASR

Slováci navštívili veľvyslanectvo

Hokejisti Slovenska si sobotňajší podvečer spestrili návštevou slovenského veľvyslanectva v Kodani. Slávnostnú recepciu organizoval veľvyslanec SR v Kodani Boris Gandel. Priestory veľvyslanectva navštívil celý realizačný tím, pozvaní boli aj ďalší hostia.
13.5.2018 12:03 - / TASR

Obranca McAvoy z Bostonu posilní reprezentáciu USA

Charlie McAvoy posilní hokejovú reprezentáciu USA na majstrovstvách sveta v Dánsku. ObrancaBostonu Bruins sa pridá k americkému tímu po vypadnutí "medveďov" v 2. kole play off NHL s Tampou Bay.
10.5.2018 20:19 - / TASR

Švajčiar Meier zo San Jose pricestuje na šampionát

Hokejový útočník Timo Meier sa pripojí ku švajčiarskej reprezentácii na majstrovstvách sveta v Dánsku. Po vypadnutí z play off NHL ho uvoľnilo San Jose, odkiaľ už zamieril do Kodane. Švajčiarsko zdolalo v nedeľu Slovensko 2:0, v A-skupine nastúpi v utorok o 20.15 h proti Česku a o deň neskôr proti Bielorusku.
8.5.2018 13:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
ŠTATISTIKY MS 2018 DÁNSKO

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

20. 05. 2018
ŠvédskoŠvajčiarsko
3:2 SNREPORT
USAKanada
4:1REPORT
19. 05. 2018
KanadaŠvajčiarsko
2:3REPORT
ŠvédskoUSA
6:0REPORT
17. 05. 2018
ŠvédskoLotyšsko
3:2REPORT

Najviac bodov

Sebastian AhoFIN17 bodov
2.Kane P.USA17
3.Teräväinen T.FIN14
4.McDavid C.CAN13
5.Rakell R.SWE12

Najlepší strelec

Sebastian AhoFIN9 gólov
2.Rakell R.SWE6
3.Kaprizov K.RUS6
4.Kane P.USA6
5.Atkinson C.USA6

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN95.4 perc
2.Nilsson A.SWE95.12 %
3.Merzlikins E.LAT94.87 %
4.Andersen F.DEN94.38 %
5.Hellberg M.SWE93.75 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švédsko731:920
2.Rusko732:1016
3.Česko727:1515
4.Švajčiarsko725:1912
5.Slovensko719:2011
6.Francúzsko713:296
7.Rakúsko713:304
8.Bielorusko78:360
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko738:1116
2.USA739:1616
3.Kanada732:1215
4.Lotyšsko716:1613
5.Dánsko713:1711
6.Nemecko716:207
7.Nórsko713:316
8.Južná Kórea74:480
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov