Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Pandémia môže podľa Vajdu zmeniť hokejovú mapu Slovenska

zdroj: TASR
7.4.2020 10:16 TASR

Hokejový Slovan zrátal finančné straty spôsobené pandémiou koronavírusu, dostal sa až cez milión eur. Ťažké časy vyriešil utlmeným režimom, v klube budú od 1. júla dočasne pracovať iba traja ľudia, aby sa výdavky redukovali na minimum.


Po siedmich rokoch v nadnárodnej KHL si Bratislavčania pripomenuli športovú rivalitu s Košicami, Trenčínom, či Nitrou, no návštevnosť oproti uplynulým sezónam klesla. Vďaka Slovanu sa však zvýšila na ostatných zimných štadiónoch, hovoria o tom štatistické čísla. Marketingový riaditeľ klubu Milan Vajda v rozhovore pre TASR uviedol, že súčasná situácia nie je ružová a júl podľa neho ukáže, do akej miery sa zmení slovenská hokejová mapa.

-Minulý týždeň ste ohlásili utlmený režim, bolo to nevyhnutné?
"Naše príjmy sú v tejto chvíli nula eur, preto musíme maximálne redukovať výdavky, aby sme mohli bezpečne preplávať do pokojnejších vôd. V tejto chvíli je žiaľ ohrozený aj začiatok nasledujúceho ročníka Tipsport Ligy a ktovie, či sa bude hrať už v októbri."

- Finančné straty ste po predčasne ukončenej sezóne odhadli na 1,1 milióna eur. Ako ste k tejto sume prišli?
"Sú to prostriedky, ktoré vypočítalo naše ekonomické oddelenie na základe požiadavky Pro-hokeja. Ten vyzval všetky kluby, aby sa pokúsili odhadnúť ušlé zisky s tým, že tento podklad bude slúžiť pri ďalších rokovaniach s relevantnými orgánmi hokejovej komunity. Či už na úrovni výkonného výboru SZĽH alebo tiež k spoločnému postupu zväzu a klubov smerom k vláde a gesčnému ministerstvu."

- Môžeme jednotlivé položky rozmeniť na drobné?
"Ráta sa sem zmarený príjem zo vstupného z play off zápasov. Zámerne sme do toho nezarátali potenciálne finále. Nechceli sme to nadsadiť, aby nám to potom nechýbalo. Príjem sme rátali zo šiestich-siedmich domácich zápasov štvrťfinále a semifinále, teda dvoch sérií pri relatívne vyrovnanom priebehu, do ktorých by sme vstupovali ako domáce mužstvo. Tento príjem prevyšoval celkovú sumu zo všetkých našich domácich zápasov v základnej časti. Ak sa hovorí, že po športovej stránke je play off úplne iná súťaž, tak to platí aj po ekonomickej stránke. Je tam tiež ušlý príjem z VIP lóží. Tieto prémiové sedadlá boli v základnej časti obsadené iba spolovice. Pred play off boli náznaky, že by boli všetky obsadené. Stratu sme utrpeli aj z prenájmu bufetov a v menšom rozsahu je strata aj z nenaplnených sponzorských zmlúv. Mali sme pripravenú veľkú kampaň s firmou iClinic so zaujímavým finančným protiplnením."

- Viete, aké straty majú ostatné tipsportligové kluby?
"To neviem. Informáciou nateraz disponuje Pro-Hokej. Ale zachytil som, že Zvolen verejne informoval o strate okolo 300-350 tisíc len na vstupnom a Košice hovorili o pol milióne."

- Akým spôsobom ste v Slovane vypočítali stratu na vstupnom?
"Permanentkári mali v cene aj play off, takže sme rátali, že by sme reálne predávali okolo 6000 lístkov na každý zápas. K tomu treba pridať spomínané VIP boxy. Odhadovali sme naplnenosť haly približne na 80 až 90 percent. Počítali sme s tým, že po skorších ukončeniach sezóny v KHL bude hlad po play off väčší, čo dokumentovali aj niektoré zápasy v základnej časti. Najmä tie s Košicami, Nitrou a Banskou Bystricou. Mali sme pripravené dva varianty vstupného. Ak by nám vo štvrťfinále vyšli Michalovce, alebo Miškovec, ceny by boli o čosi nižšie. Ak by sme hrali proti tradičnejším rivalom ako Zvolen alebo Nitra, vstupné malo byť vyššie. Bola pripravená nivelizácia cenových kategórií, rátali sme maximálne s tromi. Ceny by boli vyššie ako v základnej časti, na semifinále sme rátali s cenou okolo 20 až 25 eur. V tom prípade by bol náš pravdepodobný súper Košice a predpokladali sme, že všetky naše domáce zápasy by boli vypredané. Prezradím, že finále s Košicami v sezóne 2011/2012 nám len na vstupnom prinieslo celkovo 390 tisíc eur. Doma sme hrali tri zápasy a lístky stáli už vtedy 21 a 25 eur. Pri súčasnom záujme by nám tohtoročné top play off zápasy priniesli podobnú sumu."

- Slovan sa do Tipsport Ligy vrátil po siedmich rokoch v KHL, môžete porovnať rozdiely v najpodstatnejších veciach?
"Po športovej stránke v porovnaní s KHL reálne ubudla kvalita, čo sa očakávalo. Čiastočne sa to prejavilo v predpredaji permanentiek, kde sme stratili asi 38 percent držiteľov. Nie je to dramatický úbytok, na druhej strane, zostali nám dlhoroční fanúšikovia, ktorí nemali permanentku pre vzťah ku KHL, ale pre vzťah k Slovanu a hokeju ako takému. Výraznejšie klesol finančný zisk za permanentky, pretože boli o dosť lacnejšie. Na druhej strane pribudla rivalita, čo sa prejavovalo najmä v zápasoch s Košicami a čiastočne s Nitrou, Trenčínom a B. Bystricou. Celkovo bola v aréne oveľa lepšia a hokejovejšia atmosféra ako vlani. "

- Ako hodnotíte návštevnosť?
"Priemerná návštevnosť bola 5421 divákov na zápas, čo je o 19 percent menej ako v našej najslabšej sezóne v KHL. Stačilo to na najvyšší priemer v Tipsport Lige, hoci Košice by nás možno po poslednom vzájomnom zápase nadstavby predbehli. Sklamaním boli vo všeobecnosti návštevy počas nadstavby. Ukázalo sa, že pre kluby, hráčov a najmä divákov nebola natoľko atraktívna, ako sa čakalo. Diváci ju vnímali asi len ako ‚povinnú jazdu‘, kým prepukne play off."

- V čom všetkom ste okrem dopravy, logistiky a platoch pre hráčov ušetrili oproti KHL najviac?
"Rozpočet klubu bol takmer štvornásobne nižší, ale záverečný účet budeme vedieť až koncom júla. Trojnásobne menší bol mzdový fond hráčov. Avšak najväčšie úspory boli v logistike, teda v doprave, v ubytovaní a v stravovaní. V tejto sezóne sme na všetky zápasy cestovali autobusom. Len trikrát sa stalo, že sme niekde prespali deň vopred. Bolo to pred oboma zápasmi v Michalovciach a potom v Poprade. Personálne sme prišli o šiestich kolegov v porovnaní s KHL. Menej peňazí išlo aj na usporiadateľskú službu, keďže na niektorých zápasoch bolo menej divákov a nemuseli sme nasadiť toľko ľudí. Bezpečnostnému manažérovi sme vopred hlásili, aká je dynamika predpredaja vstupeniek a podľa toho sme sa vždy vedeli zariadiť."

- S blížiacim sa koncom základnej časti sa na tribúnach neobjavovali ani čírlíderky, čo fanúšikovia veľakrát zmieňovali v diskusiách. Prečo?
"Po odchode s KHL bolo našou ambíciou udržať celkový spoločenský rámec zápasov, na aký boli diváci v KHL zvyknutí. Ale prišlo aj k tomu, že sme ťahali sériu vyslovene stratových domácich zápasov. Preto sme aj v tejto oblasti museli začať šetriť a neprehlbovať stratu. Chápem, že neúčasť čírlíderiek na viacerých zápasoch nebola pre fanúšikov príjemná, ale mali sme signály, že zápasy pod 5500 divákov nezarobia ani na náklady na organizáciu samotného duelu."

- Klub riešil aj nájomnú zmluvu a prenájme haly, ktorú mal s mestom. Ako dnes situácia vyzerá?
"Slovan je naďalej hlavný nájomca arény podľa zmluvy z roku 2011 s tým, že táto zmluva bola od tej doby veľakrát aktualizovaná dodatkami, ktorými sa upravovali ceny nájomného a služieb. Nová zmluva podpísaná nebola, veľkorysejšiu dohodu zatiaľ nemáme. Ako zrejme jediný klub na Slovensku a možno v priestore celého Československa fungujeme v mestskej aréne na základe komerčného vzťahu, čiže za nájomné a služby platíme. Rokovania s mestom a správcom arény počas sezóny boli pravidelné a korektné, ich výsledkom bola napríklad úprava položiek, za ktoré sme v minulosti platili, ale nemohli sme ich marketingovo využívať, ako napr. umiestnenie nápisu na fasáde zimného štadióna. Po kríze sa mesto a klub k dohode o podmienkach využívania arény určite vrátia."

- Pocítili ste po návrate do Tipsport Ligy okrem športovej aj funkcionársku rivalitu?
"Neviem, či to bolo prejavom práve funkcionárskej rivality, ale faktom zostáva, že Slovan po návrate do ligy zostal bez svojho zastúpenia vo zväzových, ako aj tipsportligových orgánoch. A to aj napriek tomu, že v osobe generálneho manažéra Juraja Bakoša ponúkol skúseného dlhoročného funkcionára. Žiaľ, jeho služby a pomoc vzhľadom na výsledky hlasovania nemohol využiť ani Výkonný výbor SZĽH, ani dozorná rada Pro-Hokeja. Možno práve pri týchto voľbách si niekto povedal, že po rokoch v KHL na to Slovan nemá právo. Napriek tomu, takmer každému klubu v Tipsport Lige sme priniesli niekoľko desaťtisíc eur naviac už len tým, že sme sa do ligy vrátili. Slovan vedie tabuľku návštevnosti mužstiev, ktoré najviac lákali ľudí na štadióny. Na našich zápasoch u súperov bolo v priemere o tisíc divákov viac, ako bol ligový priemer. Výsledok mohol byť ešte lepší, ale v niektorých mestách (Detva, Budapešť, Miškovec) na hokej jednoducho ľudia až tak nechodia."

- Ako prežívate súčasnú situáciu s pandémiou koronavírusu a aké sú vaše pocity smerom do budúcnosti?
"Pre každý športový klub a akýkoľvek subjekt voľnočasového a zábavného priemyslu je dôležité, aby sa hrali zápasy, organizovali koncerty, predstavenia, festivaly. Je to rovnaké, ako obchodník potrebuje predávať v otvorenom obchode. Zápasy sú náš jediný produkt a žiadny profesionálny športový klub nemá bez nich šancu. Pre Slovan bude otázkou samotnej existencie, kedy budeme môcť opäť rozbehnúť súťaž. Tzv. 'rescue mode', alebo utlmený režim je jediná šanca ako prežiť do doby, keď sa opäť začne hrať. V najbližších mesiacoch nebudeme mať žiadny príjem. A to sa zmení až vtedy, keď sa objaví nejaký objektívny termín začiatku súťaže. Niektorí experti už otvorene naznačili, že vrchol tzv. plochej krivky pandémie na Slovensku môže prísť v polovici júla. Ak sa to potvrdí, nová hokejová sezóna sa v septembri nezačne. A to môže výrazne zmeniť hokejovú ligovú mapu Slovenska. Už predtým sa hovorilo o tom, že o niektoré ligové licencie je záujem v iných mestách. Domnievam sa, že čím neskôr nová súťaž začne, tým výraznejšie sa môže mapa zmeniť. Týka sa to aj Slovana, rovnako ako pre ostatné kluby bez profesionálnej seniorskej ligovej súťaže je jeho šanca prežiť nižšia. Detské a mládežnícke tímy sú na tom lepšie, keďže ich činnosť do značnej miery podporujú členské príspevky rodičov.“

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


LenTak93

 

príde mi to, ako zbytočná panika, ešte stále treba počkať, veď sme tu nemali ešte ani leto
predpokladám, že veľa bude závisieť od toho, aká situácia nastane v Česku, lebo po včerajších správach mám pocit, že tam sa sezóna začne tak, ako sa plánuje
7.4.2020 - 12:45
0

Big brother

 

Čo bolo v správach?
7.4.2020 - 12:47
0

LenTak93

 

idú uvoľnovať opatrenia, že nemôžu si dovoliť mať takéto radikálne riešenia dlhodobo
v polke mája by sa im aj žiaci mohli vrátiť do škôl
7.4.2020 - 13:15
0

Big brother

 

Ak to je takto, tak skor by som povedal, že to ukazuje to, že sa načas sezona určite nezačne. Nie som odborník, ale moj nazor je taký, že takéto uvolnenie opatrení predĺži boj s koronavírusom. Čiže ok, školy fungovat možu, opatrenia uvolnia, ale nakazených tak rychlo ubudat nebude, takže síce od niektorých opatrení upustia, ale nebudú si moct dovolit spustit hokejové zápasy, kde bude na štadione 5000 ludí. Lebo počet nakazenych bude ubudat pomalšie.
7.4.2020 - 13:20
+7

LenTak93

 

tak ak budú regulovať aj takéto podujatia, kde možno každý bude musieť mať rúško, prípadne rukavice, tak nevidím dôvod na odklad
ale hovorím, je to ešte ďaleko... opatrenia opadnú aj u nás, keď bude leto, vonku horúčavy, ľudí už doma neudrží nik... ale dovtedy aspoň skúsme ten vírus potlačiť na minimum a tak, aby to hlavne nemocnice zvládali, lebo práve to je problém... nie to, či ja alebo ty dostaneme vírus
7.4.2020 - 13:36
+2

Big brother

 

Ved ano a praveže, že ked česi povolia, tak to na minime neudržia (aj ked zas netvrdím, že je to zlé rozhodnutie). A ja pochybujem, že im povolia hokejové zapasy, kde bude 5000 ludí. A na hokeji s ruškami...no neviem si predstavit ako by si pil pivo a jedol klobasku Jednoducho hokej, koncerty a pod., to podla mna do oktobra nepovolia.
7.4.2020 - 13:42
+1

LenTak93

 

nech to hlavne všetko čo najskôr skončí a s najmenšími škodami
Česi to chcú skúsiť preto, že neveria už čínskym číslam a boja sa, že by mohla prísť druhá vlna a rovnaké opatrenia by ich ešte viac zničili.
7.4.2020 - 13:45
0

zacharias

 

A ked tie opatrenia uvolnia tak druha vlna nepride? Ved prave po uvolneni opatreni prisla v Cina druha vlna
7.4.2020 - 14:12
+5

Vyskereny Citricus

 

A hlavne ked neveria cinskym cislam, preco sa nepozru na cisla z J. Korei, Japonska, Taiwanu?
7.4.2020 - 14:41
0

mannheim

 

A o akejže druhej vlne to tu vediete túto odbornú debatu páni ?
8.4.2020 - 11:32
0

HokejBJ

 

Keď si si nevšimol tak v škole sa zrgupuje asi 500 ľudí na jednom priestore, keby čo by jeden z nich mal koronu by to malo fatálne následky, už kvôli zdraviu dospelých by mali byť čo najdlhšie zatvorené... A v septembri už bude vakcína, už teraz sú lieky, ktoré sa používajú na liečbu korony
7.4.2020 - 14:36
+2

Big brother

 

Kamarat, je uplne niečo iné škola a športové zapasy. V škole sa daju urobit určite opatrenia, ale na hokeji, ked raz bude na kope 5000 ludí, tak bude tam tych 5000 ludí. Ako som už minule písal, aj vo Švédsku školy normálne funguju alebo hokej nie. Zbadáš sa
7.4.2020 - 19:32
+2

fany

 

5000 ľudí je váš problém,V Detve môžeme v pohodičke .
7.4.2020 - 19:55
+6

mno

 

piati na každej strane?: Pekne predpisovo od seba?
12.4.2020 - 14:51
0

fany

 

Ako sa hovorí,všetko zlé je na niečo dobré
12.4.2020 - 17:05
0

HokejBJ

 

No dajú napr online výučba... Aj u nás sa normalne učí len nie v škole... A už som si prečítal kritiku na stranu Švédska
7.4.2020 - 20:15
+2

noano

 

V septembri ktorého roku?
11.4.2020 - 11:18
0

Sunkafit

 

Hah ten bol dobry
7.4.2020 - 14:27
0

doc.koniferum

 

Asi tak,však kalendárne máme sotva dva týždne stále len jar.A ak to bude na hovno?Život pôjde ďalej.
7.4.2020 - 13:03
0

Big brother

 

Ale ten počet nakazenych bude stále rásť.
7.4.2020 - 13:13
0

LenTak93

 

to je jasné, akurát nechápem trochu tej panike... chorých pri chrípke máme v jednom týždni aj niekoľko desiatok tisíc, takže je jasné, že pri pandémií nebudú tie čísla nejaké nízke
7.4.2020 - 13:43
0

Big brother

 

Ale ja nerobím paniku, ja iba vravím, aby sme nerátali s tým, že sa sezona začne načas. Podla mna to je malo pravdepodobné. Jednoducho to musíme nejako vydržat na čas bez hokeja. A uvidíme čo bude...možno sa cela extraliga začne odznova v tom zmysle, že ju bude hrat ten kto na ňu bude mat a časom sa to nejako utrasie. Koniec koncov, podla mna aj hlavny spoznzor ligy Tipsport bude mat dost výrazné straty...
7.4.2020 - 13:47
+1

BlackWolf

 

treba ale povedať aj to, že v Česku zvažujú uvoľnenie opatrení nie preto, že by problém s vírusom považovali za prekonaný, ale naopak preto, že sa objavujú názory o potrebe kolektívnej imunity. Napríklad otvorenie škôl navrhujú preto, že deti sú najmenej ohrozenou skupinou a teda najlepším základom pre vybudovanie kolektívnej imunity. Vysvetľuje to epidemiológ R. Prymula v rozhovore pre DVTV.
7.4.2020 - 14:24
0

matus93

 

Anou anou .. aj Boris z veľkej Británie chcel kolektívnu imunitu a teraz leží na JISke ..
7.4.2020 - 14:25
+26

mno

 

on plánoval: aj pol miliona nebohých. Len akosi sa mu k nim nechcelo a už dakoval aj sestričkám.
12.4.2020 - 14:52
+1

HokejBJ

 

Som zvedavý čo budeš hovoriť, keď tvoje dieťa ti donesie zo školy coronu a skončíš na JISke
7.4.2020 - 14:37
+6

LenTak93

 

Na JISke skončili väčšinou ľudia, ktorí už mali iné pridružené choroby. Nepočul som o prípadoch, žeby tam končil relatívne zdravý pacient. A ak tomu tak bolo, tak vo výnimočných prípadoch, je však pravda, že som neštudoval tých vyše milión prípadov.
Pre rizikové skupiny je aj obyčajná chrípka záťažou a môže znamenať úplne rovnaké riziko.

A na záver. Ty si myslíš, že keď tu tie opatrenia budeme mať dlho, vírus zmizne? Nie. On už nikdy nezmizne. Takže ten človek by sa ním mohol nakaziť neskôr tak či tak.
7.4.2020 - 14:44
0

HokejBJ

 

Ide o to, že na to nie je liek, keď bude tak sa uvoľnenia uvoľnia. Si nepamätám kedy cez zimu boli preplnené nemocnice, lebo veľa ľudí malo chrípku
7.4.2020 - 14:59
+2

LenTak93

 

Lenže to nie je smrteľný vírus. Máš pravdu, že na to medicínsky liek nie je, ale máš vo svete už vyliečených ľudí. Čiže telo si s tým dokáže poradiť.
Akurát je to neznámy a nový vírus, s ktorým náš imunutný systém nemá skúsenosti.

S chrípkou som to porovnal iba preto, že aj tá dokáže zabíjať.
7.4.2020 - 15:16
0

matus93

 

Tak potom, čo riešime .. poďme všetci na medicku .. tuším sú tam dva prípady .. nakazime sa a mame pokoj či ?
7.4.2020 - 15:23
0

LenTak93

 

"Prípravy na otvorenie krajiny ohlásila fínska premiérka, o otvorení škôl sa diskutuje vo Fínsku aj v Nórsku a „stratégiu uvoľňovania opatrení proti koronavírusu“ sa chystá ohlásiť kancelár Kurz, ktorý „verí postupnému a opatrnému návratu k normálnemu životu po Veľkej noci“. A – podržte sa – „plán na postupné rušenie obmedzení prijatých pre epidémiu Covid-19“ hlási aj taliansky minister zdravotníctva.

Podobne k liberalizácii a späť k normálu mieri Česko, Nemecko i ďalší. Všetko štáty omnoho zamorenejšie koronou a s nepomerne viacerými obeťami ako Slovensko. „Držať vírus pod kontrolou“ tak, ako si vybájil Matovič, sa nechystajú nikde, vyhráva teória takpovediac strednej cesty „premorenia“ populácie s najprísnejšou izoláciou rizikových skupín a nakazených ľudí, ktorých majú detegovať vlny a vlny testovania."

S týmto sa stotožňujem.
7.4.2020 - 15:26
+3

HokejBJ

 

Taliani aj Španieli už vrchol majú za sebou... V tom je rozdiel a zaujímavé, že oni vrchol mali po mesiaci, a tu "experti" si vymysleli, že až v júli. Chcel by som vidieť tu rovnicu podľa čoho to počítali
7.4.2020 - 15:34
+1

Urpiner16

 

Taliani a Španieli si nemôžu byť ničím istý čo ich ešte čaká ani či bol vrchol alebo nie pri ich vyských číslach.Asi tak.
7.4.2020 - 15:54
+3

HokejBJ

 

Tak čísla "klesajú"
7.4.2020 - 16:22
0

Urpiner16

 

A čo teraz?Aby to nebol psychologický ojeb.
7.4.2020 - 16:24
+1

HokejBJ

 

Že to naznačuje, že ten vrchol už majú za sebou
7.4.2020 - 16:38
0

maxiM

 

To ze niekto dosiahol vrchol neznamena, ze ten vrchol nemoze uz nastat znova. Vsetko zalezi vzdy od toho ako sa ti dari podchytavat nakazenych a davat ich do karanteny.
7.4.2020 - 16:51
+5

KurierNz

 

Alebo ci mas sikovnu partnerku...
7.4.2020 - 20:21
+3

burnzie

 

No mám pocit,že Matovičovi ide o to aby mohol hovoriť po tom keď to skončí, že sme dopadli za jeho vedenia krajiny v top 3 ale za akú cenu?! Ľutujem poslednú dobu, že som volil Oľano.... Ak tieto jeho opatrenia budú mať stúpajúcu tendenciu to už bude mierna diktatúra....ja žasnem o čom to hovorí Česko Rakúsko a Nemecko nazve, že sú tzv samovrahovia a nechce si brať príklad a zvolniť no za 2 mesiace ho ľudia zožerú keď začne kríza a ostatné krajiny už budú fungovať....
7.4.2020 - 16:41
+4

Tino

 

cz: a at idu uvolnovat veci ktore uz u nas uvolnene su, nieco aj navyse...aj my budeme po sviatkoch uvolnovat...ide to pomaly a pjde to pomaly aj dalej ludia si budu musiet nabit do palic ze covid tak skoro neporazime, celkom dobre mozne ze ho neporazime nikdy...cielom je aby ludia prijali za samozrejmost iste prisne pravidla ktore tu budu dlhodobo
7.4.2020 - 19:51
+3

HeyYou

 

..zacinm mat pocit, ze v pripade matovica ide o samolubeho blazna, ktoreho hnacim motorcekom poslednych aktivit nie je uslachtila snaha pomahat, ale akysi spasitelsky komplex, dufam, ze nie sme v procese kreacie noveho samozvaneho "otca naroda" a to este ani hranolove meno neupadlo do zabudnutia.
7.4.2020 - 20:57
+4

BlackCrow

 

+

To teda sme v procese. Spasiteľ Slovenska..

Henten bude 10 x horší ako hranol..
9.4.2020 - 8:05
0

strojar

 

Kde sú na Slovensku "preplnené nemocnie"?
A kedy boli na Slovensku preplnené nemocnice kvôli chrípke?
7.4.2020 - 16:50
+2

BlackWolf

 

veď ja som to nijak neobhajoval, práveže podľa mňa je to úplná hlúposť to som napísal len na ozrejmenie toho, prečo v ČR zvažujú uvoľňovanie opatrení
7.4.2020 - 15:11
0

LenTak93

 

Áno, veď práve na to narážam. Ja sám sa skôr prikláňam k tomu, že vírus sa donekonečna nedá podtlačiť dlhotrvajúcimi obmedzeniami. Treba nájsť to optimum, kedy "pustiť ľudí von" a kedy by tá záťaž na nemocnice bola už najmenšia.
7.4.2020 - 14:39
0

matus93

 

Postupne uvoľňovať môžeš vtedy, keď už máš za sebou ten vrchol nákazy... aj to iba v rozumnej miere .. tým ako sa k tomu postavili iné krajiny tak je pravdepodobné, že to uvoľňovať budú skôr ako my .. vírus zakape vtedy, keď nemá hostiteľa .. cize najideálnejšie riešenie z hľadiska šírenia by to bolo všetko vypnúť na 2-3 týždne určite .. z ekonomického si to však dovoliť nemôžeme .. preto je tu take čakanie... aby to nebol práve ten nápor na nemocnice .. ďalšia vec je testovanie .. ako aj spomínali síce je niekoľkonásobne viac testovania ale veľa ľudí sa testuje preventívne ci náhodou a to môže sčasti skresľovať výsledky .. teraz je fakt ťažko povedať, čo bude .. je jasne že ani toto štádium nijako nepomáha ekonomike .. ale ľudske životy sú predsa na vyššej úrovni .. cize musíme vydržať a čakať
7.4.2020 - 14:51
+3

Big brother

 

Ale uvedom si, že čo by sposobilo, ked spustia hokeje, futbale, koncerty a pod. Ked sa bude situacia zlepšovat, tak prave spustenie týchto podujatí by vrátil situaciu do pruseru. Ved škola OK, jasne nech sa učia za určitých podmienok a opatreniach. Ale ako som už písal hokeje su niečo iné. Podla mna ked už bude situacia podsatne lepšia, tak sa začnú otvárat zatvorené prevádzky a pod., ale pri hokejových zapasoch, či koncertoch budu ešte opatrnejší.
7.4.2020 - 19:38
0

LenTak93

 

ale ja nikde nepíšem, že štadióny sa otvoria o mesiac to mi popravde teraz ani nechýba
nech otvoria barbery a posilky a ja budem spokojný
7.4.2020 - 20:02
+1

UssKe

 

Súhlasím , hlavme barber shopy sa musia otvoriť .
8.4.2020 - 7:01
0

MackoPu

 

Uplne postacia kadernictva a holicstva.
10.4.2020 - 8:41
0

LenTak93

 

keby si ich otvoril, tak by ma zaujímalo, akým zázrakom by si povedal barberom, aby nepracovali, keďže robia to isté
10.4.2020 - 9:09
0

Big brother

 

Ale ja si myslím, že štadiona sa neotvoria ani v septembri teda aspon ked sa bavíme o extraligovom hokeji.
8.4.2020 - 7:19
+1

LenTak93

 

Pokojne to tak môže byť. Liga môže začat aj na prelome októbra a novembra, vraj majú pripravený aj taký scenár. Bude to závisieť od toho, ako to zvládneme cez leto.
Dnes sa mení situácia z dňa na deň, takže predpovedať teraz situáciu na jeseň a ešte od nás, čo sme nikdy pandémiu nezažili a nepohybujeme sa v lekárskych kruhoch, je veľmi zložité.
8.4.2020 - 8:31
0

Big brother

 

No každopadne hlavne, aby mali aj naši pripravené viaceré scenare. Može sa začat v novembri, može aj v decembri...ale zákaz športovych podajatí. Aby sa nestalo to, že vláda povie, že (napr.) 1.12.2020 je koniec zakazu športovych podujatí a zrazu sa hokejová verejnost začne vadit, že kto bude hrat ligu, kolko kol bude mat, aké prípravné obdobie bude mat (ak nejaké bude) a pod. Aby bolo každému hned jasné ako to bude vyzerat.
8.4.2020 - 11:10
0

Big brother

 

Lenže pokial to bude organizovat Lintner, tak to bude prúser, to je zrejmé, že sa niečo pekne poserie.
8.4.2020 - 11:12
0

Big brother

 

Ved v poriadku, ja ani nevravím, že otvorenie škol je zle riešenie. Ale neporovnavajme to s hokejom
7.4.2020 - 19:34
0

22.4.2017

 

Tak mali nieco pripravene s iClinicom... dalsi kusok do skladacky, zacina byt jasne preco capitals zrazu chceli presunut do ebelky a preco sa Koval na to vykaslal...
7.4.2020 - 12:47
+6

Big brother

 

?
7.4.2020 - 12:50
0

topska

 

Co? Ved v Capitals ostal ako hlavny clovek majitel IClinic...
7.4.2020 - 13:29
0

LenTak93

 

však Vajda tu povedal o tom, že mali niečo rozbehnuté s iclinicom
7.4.2020 - 15:27
+2

HkmDetva

 

Kovalove meno figuruje v 30 firmach ale iclinic medzi nimi nieje
7.4.2020 - 14:17
0

Urpiner16

 

Vidíte čo sa deje v strojárňach v Detve?Takže bez Ľuptáka pôjdu ako prví.
7.4.2020 - 12:51
+1

Dracik_18

 

Znovu a zas máš prehľad
7.4.2020 - 12:55
+9

Urpiner16

 

A kto vás bude platiť?Ústav ochrany lesov Poľana?
7.4.2020 - 14:03
+2

HkmDetva

 

PPS len na urcity cas obmedzilo vyrobu... bez luptaka to v detve nepojde bez ohladu na pps
7.4.2020 - 14:10
+1

topska

 

Nejako vela otaznikov veduci
7.4.2020 - 14:12
+3

Dracik_18

 

koľko minulú sezónu dala PPS do DT hokeja ?
7.4.2020 - 14:56
+1

Dracik_18

 

tak za viac ako 24 hodín si nebol schopný odpovedať na jednoduchú otázku ..ale hlavná vec, že sa vyznáš do netopierov papagájov a iných vtákov , ty zoológ z Číny
8.4.2020 - 15:58
+7

Hokejman

 

Predstava, že by som mal za kolegu "hento" je mi výsostne nepríjemná
9.4.2020 - 7:56
+1

strojar

 

Veľmi dobrý rozhovor.
Vajda ponúkol naozaj vecné a realistické odpovede aj s reálnymi číslami.
7.4.2020 - 14:03
+4

Nemehlo

 

Hej najma predpokladana navstevnost, je to najrealnejsie cislo.
7.4.2020 - 15:01
+4

maček

 

Predpokladaná návštevnosť je presný výraz. Mali použiť nepredpokladanú návštevnosť ?
Ani nerátali s finále, aby tam bola ešte rezerva.
A keď už sme pri tom (irony on): vzhľadom na druhé miesto v základnej časti a dlhodobé výsledky mužstva si myslím, že by sme boli účastníkmi finálovej série PO (irony off)
7.4.2020 - 21:16
0

Nemehlo

 

Vyraz to je presny, ale udaj ani z daleka. Je to len na zaklade nejakej statistiky vyprodukovane cislo. Cize tam moze byt odchylka dost velka. Cize strata 1 milion, moze byt vela, moze byt malo, moze byt akurat. Nikdy na to neprideme.
8.4.2020 - 9:41
+1

ElwisNR BLOG

 

Ja neverím že sezóna začneme v septembri a budeme radi ak sa vôbec stihne začať do konca kalendárneho roka.Každý jeden klub má finančné problémy a hlavne menšie kluby sú vo veľmi ťažkej situácii.Treba doplatiť túto sezónu a rozpočet na tú ďalšiu je vo hviezdach.
7.4.2020 - 14:17
+1

burnzie

 

Je to boj s časom toto celé.... Som za zodpovednosť a opatrenia ktoré budú počas Veľkonočných sviatkov ale ak sa to ešte viac sprísni bude to masaker... Až koncom mája tu bude ozajstná panika ale úplne z iných dôvodov ako Corona každý vie asi na čo narážam a som zvedavý aké budú odpovede lebo diplomatická typu spoločne to zvládneme ľudí nenakŕmi.... Už v Česku a Rakúsku po sviatkoch idú povoliť nejaké veci ale tu sa bude diať pravý opak.... Keď vidím ako to každý týždeň u ná ide tak asi budeme ešte celý rok sledovať archívy z histórie nášho hokeja....
7.4.2020 - 14:44
+4

tomas71

 

V cechach idú otvoriť to, co sme my otvorili minulý týždeň - stavebniny, cyklo veci, hobby, železiarstva... Nic extra naviac som tam nenašiel. No ved uvidíme, co este nasi vymyslia
7.4.2020 - 16:18
+2

KrebsKandidat

 

Zahradne potreby mali byt otvorene a to uz davno.
7.4.2020 - 18:47
0

tomas71

 

Na Liptove mi ich otvorili tak akurat
7.4.2020 - 21:10
+4

KrebsKandidat

 

9.4.2020 - 11:11
0

Urpiner16

 

Páni podnikatelia na Slovensku česť výnimkám si nikdy opasky nepriťahovali ani iných krízach.Bolo by na čase aby zo solidarity sa neprepchávali husacinou ale si natreli chlebíka s masťou a cibuľou.
7.4.2020 - 16:22
+2

Tehelnepole

 

Urpi, myslis, ze pride aj na halusky v prasku?
7.4.2020 - 16:48
+9

sumobb

 

Keby len halušky-čakám že vyštartuje so svojou oblúbenou témou ako dobre bolo v socíku,kolko domov sa postavilo a škôlky školy a jasle a zdavotníctvo zadarmo a každý mal prácu aký bezpeční sme boli pod ochranou bratou z východu,ale že to bol politický teror mu nevadí ani koľko ludí ten socík povraždil a pozatváral.Ale hlavne že už prestal vulgárne nadávať a arogantne urážať.No urpi-lepšíš sa.
7.4.2020 - 17:54
+5

Tehelnepole

 

Nie vsetko v byvalom rezime bolo zle.
7.4.2020 - 17:56
+4

Urpiner16

 

A teraz by som poprosil zkonštatovať čo sa aj dobrého urobilo.
7.4.2020 - 18:36
+1

RhimeSBA

 

Ako napríklad?
7.4.2020 - 18:46
+4

sumobb

 

Samozrejme že spomínané sociálne veci boli dobré ale mne vadil ten politický teror a bolševická ideologia.Železná opona-4OO ludí postrielaných na hraniciach,120 tisíc ludí stíhaných za názor a 68-mom okupácia a banány a pomaranče len na vianoce a komunisti mali svoje obchody,svoje nemocnice,svoje liečebné sanatoria a to Urpimu nevadilo.Viem o čom hovorím,prežil som to.
7.4.2020 - 18:31
+1

sumobb

 

Už som to napísal-sociálna politika bola výborná.Každý musel akože pracovať,každý mal akože vlastný-štátny byt.Zdravotníctvo,školstvo,škôlka,jasle-zdarma ale často sa dali vybaviť len po straníckej linke,ale dali sa.Tak sa vybavovali aj byty-na poradovník,autá tiež na poradovník.Kvalitné maso len cez známeho mesiara,ale to mi velmi nevadilo,do Jugošky len na doložku a preverení od ŠTB.Na prvého mája povinne-kto nešiel bol odpísaný a na zvýšenie platu a prémie mohol zabudnúť.Nízke ceny v obchodoch a ešte nižšie platy v zamestnaní.Urpi a vieš čo bolo ozaj dobré-len vzťahy medzi ludmi boli ludské nie ako sú teraz.Kamarádstvo a priateľstvo bolo uprimné nie ako je teraz-falošné.Teraz sú ludia na seba zlí a takí sú aj v týchto diskusiách o hokeji.Dúfam že už ani ty nebudeš nikomu arogantne nadávať a hnusne nikoho urážať.Ved je to len šport a tam nejde o život-o život ide teraz tak už konečne budme LUDIA.
7.4.2020 - 19:13
+6

bigi BLOG

 

By si sa cudoval o tych ludskych vztahoch. Ludia boli este vacsie kurv...prostitutky ako teraz do oci sa usmievali a potlapkavali po pleci a pri tom ti vrazili noz do chrbta. Rezim ich naucil zavidiet a tu zavist v nich podporoval, aby potom udavali
9.4.2020 - 14:24
+3

apa

 

Koľkože máš rokov že si dovolíš takéto kokot...ny písať.
10.4.2020 - 9:29
+2

bigi BLOG

 

To je nepodstatne, ale dost na to aby som si mohol pamatat najma tu dubu ked to svinstvo na tych ludi vychadzalo na povrch. To ze ta nirkto za nieco nabonzoval si vedel ale o to hordie bolo ked si prisiel na to kto
10.4.2020 - 11:34
0

Urpiner16

 

Veď ani teraz ľudia v práci si nemôžu povedať pravdu voči šéfovi.Koľko je takých že si otvoria aj právom hubu a potom sú prví na zozname prepustených.
10.4.2020 - 11:46
+1

bigi BLOG

 

Zasedi mimo. Ka pisem o udavacoch a ti a hlupakoch ktory drzia hubu. Nieco ako ked si niekto objedna bryndzove halusky a donesu mu halusky v prasku zje icj a po tom na nete vyplakava ze co mu to dali
10.4.2020 - 14:19
0

Dracik_18

 

10.4.2020 - 16:15
+1

ZOOMER

 

Ak otvoríme obchody,otvoríme školy,tak sa môžme rovno prežehnať a z tých 5,5 melona co nás je nás možno ostane 4,5 Možno prehanam,ale ked som prišiel 9.3 do školy na nultu a poslali nás domov tak som mal zmiešané pocity,ešte viac som ich mal že nultu mala vtedy asi štvrtina školy a medzi nimi kamaráti čo každý 3 bol v Rakúsku a v Taliansku a mali v .... karanténu,nikto si ešte neuvedomoval vtedy čo z toho bude.... Ekonomika,peniaze,peniaze,peniaze,všade sa vidia len peniaze,len keď potom nebude mať kto robiť som zvedavý čo povie Sulík....
7.4.2020 - 19:24
+3

fany

 

No vidíš boli v Taliansku,Rakúsku a koľkí ste ochoreli?Naši ešte chodili celý týždeň do školy .V pondelok zisťovali od detí ,kde boli na dovolenke a takisto aj dcérina spolužiačka v Taliansku a pondelok v kontakte s celou triedou.Od utorka ju nechali doma.A nestalo sa nič.Dodnes máme asi len 2 či tri prípady.Oni podľa mňa ani presne nevedia ako sa to šíri.
7.4.2020 - 20:00
+1

topska

 

Netusis kto z nich chory naozaj mohol byt. Videla si kolki navratilci teraz su pozitivne testovani? Ved to vychadzalo z tych z tirolska skoro stvrtina. A to akoze nemyslis vazne ze nevedia ako sa to siri Ved to je virus, to by mal vediet kazdy koho sa na vyske vobec obtrela biologia a podobne predmety + vacsina gymnazistov, studentiek zo zdravotky a pod.
7.4.2020 - 20:08
+3

ZOOMER

 

Tak väčšina študentov tam je okolo 18,tak ako píše topska mohli sme to prekonať bez príznakov.... a k tebe Tino,veď ja to chápem,ale potom nenadávajme keď pribúdajú prípady a začnú zomierať ľudia,aj Johnson povedal "kolektívna imunita" a leží na JISKE,poďme všetci do robôt a do škôl všade to rozšírme po krajine a keď ťa s prepáčewním ..... v robote tak tebe bude jedno už či máš peniaze či nie keď za teba bude dýchať prístroj
7.4.2020 - 21:53
+2

hello, havarju

 

A ešte si mal dodať: Až na teba nejaký ten prístroj vôbec vystane.
7.4.2020 - 22:51
+1

Tino

 

ked : nebudeme mat z coho platit vsetky patrenia som zvedavy co povies ty...n offence nezidjeme v zadarmo svete, vsetko nieco stoji za vsetko platime nic nie je zadarm...a ked klakne ekonomika ludkovia budu nervozni hodne velmi vela nervozni a bude ich kua vela....a pojde to cele do kytek...neda sa mat ako prioritu len boj z corona udrzanie hospodarstva je taka ista priorita.
7.4.2020 - 20:59
+3

UssKe

 

Takze podľa teba ja ako OK , aby sme pol roka sedeli doma na riti zatiaľ čo naša ekonomika pôjde do sr*ciek a my s ňou ? A Ten blackout je ďalšia dobrá debilina toho blázna . Od maja by bolo potrebné aby sa začali otvárať ďalšie podniky , obchody . Chorý , nechory treba začať žiť, pracovať , lebo takto sa prežívať pol roka a viac proste nedá . Keď ty tak chceš žiť , tak nech sa páči , sed si doma , ale ja potrebujem pracovať .
8.4.2020 - 6:58
+2

matus93

 

A kto hovorí, že budeš polroka sedieť na riti ? Chápem matovic je aj pre mna trocha cez čiaru, ale aj on si uvedomuje, že ekonomika nepustí .. každopádne vírus nemáme ešte ani zďaleka pod kontrolou a o to ide .. sám som bol v 2-týždňovej karanténe kvôli kolegyni, ktorá bola v zahraničí vykazovala všetky známky ochorenia a neostala doma ale priznala sa radšej kolegyni, ktorá tiež namiesto toho aby jej prehovorila do duše len na ňu zanadavala ... a takých ľudí je xy .. aj vďaka ním dnes sedíme na riti .. veď Slovákovi predsa nikto nebude rozkazovať.. demokracia ne ? .. tak ako povedal dnes hygienik o dva týždne sa uvidi kam sme sa dopracovali a aké budú ďalšie opatrenia .. to tvoje chorý nechory môžeme riešiť vtedy keď bude vakcína a keď bude jasne stanovený pôvod ochorenia .. teraz sú takéto teórie trocha scestné ..
8.4.2020 - 16:30
+1

UssKe

 

A vakcína bude kedy ? O rok , dva ?
8.4.2020 - 16:44
0

ZOOMER

 

ne,radšej chodme všetci do roboty do škôl donesme vírus domov štvrtina z nás umrie,dalsia štvrtina prežije ale polroka sa bude zotavovat...... to asm to iste....
10.4.2020 - 11:57
+1

burnzie

 

Inkaso a pod vecí sa nezastavia a som zvedavý čo bude v lete kvoli tejto hystérii som prišiel o prácu v zahraničí kde som vlani našiel veľmi dobré podmienky a kolektív a takto mám vážne obavy či sa tam aspoň v lete dostanem no podľa toho čo sa robí tak to ružovo nevidím.... Ale hlavne,že budeme krajina čo bude mať najmenej nakazených...zachvíľu bude povolené iba ísť do obchodu a nič iné....toto sa nedá udržať do leta.....a som silne zvedavý ako to chcú riešiť
7.4.2020 - 21:37
+1

topska

 

U teba mozu za to ze si stratil pracu opatrenia na Slovensku?
7.4.2020 - 21:56
+5

Urpiner16

 

Chceli ste Matoviča tak ho máte.Ja ho zas v týchto opatreniach podporujem.Disciplína tak nás to učili za socializmu.Aj v číne to zvládajú preto lebo je tam rvrdá ruka zákona a dodržiavajú opatrenia.To uvoľňovanie sa čechom a ostatným môže kruto vypomstiť.
7.4.2020 - 22:10
+3

LenTak93

 

otvor oči, Čína to dosrala celé
7.4.2020 - 22:11
+7

Urpiner16

 

To je druhá stránka veci že tam žerú netopiere.Miliardu ľudí nakŕmiť je problém.
7.4.2020 - 22:16
0

trolo

 

No oni nejedia netopiere pretoze nemaju co ine. V Cinskej tradicii pripisuju takymto divym zvierazam magicke a liecive ucinky, a najcastejsie si taketo "smakocinky" kupuju bohati ludia. Cize nie je problem v tom ze ludia tam nemaju co jest, ale veria takymto bludom.
7.4.2020 - 22:34
+2

HokejBJ

 

Ale aspoň keby to nejedli surové alebo zaziva
7.4.2020 - 23:29
+1

LenTak93

 

lenže oni to nedostali tak, že to zjedli

a druhá vec, ty neješ surové mäso?
7.4.2020 - 23:36
0

Tizo BLOG

 

V lekarskom casopise bolo vyvratene ze choroba vznikla takto. Len to nejak zaniklo v tom ostatnom osiali.
8.4.2020 - 8:03
0

VSŽ!

 

PoTpis: Ale pravde je tiež že to tutlali ako Cornobyl a de facto celému svetu dlžia náklady čo teraz vznikajú.
8.4.2020 - 14:41
+1

HeyYou

 

disciplina by mala nastupit u rizikovych osob a to z vlastnej vole, treba ludi odnaucit, ze dobrotivy stat sa o nich postara a bude za nich aj mysliet ked treba. ono robit tu "spartakiadu" s celym narodom kvoli jednemu percentu chronicki chorych ludi sa pokojne moze javit ako jemne povedane mimo ramca demokracie..
8.4.2020 - 5:55
0

KrebsKandidat

 

Rizikove osoby su z drvivej vacsiny ludia, ktori si svoje odmkali a statu zaplatili uz viac nez dost. Takze ten stat by sa o nich mal postarat.
8.4.2020 - 12:29
+4

Urpiner16

 

Nemáte absolútny prehľad o tom čo sa predávalo na bežných trhoch vo Wuhane či inde po číne.Žiadny bohatí ale spodná vrstva.Bohatí by si z toho smradu nekúpili ani deka mäsa.Zmutovaný vírus na 96% podľa výskumov sa preniesol z netopiera na človeka.Ani to neviete?Viete trt lebo naše televízie toto neukážu a neinformujú detailne a potom tliapete bludy.
8.4.2020 - 0:46
+1

sumobb

 

Urpi-mám taký istý nazor ako ty,čo sa týka Číny,ale PROSIM TA NESPOMINAJ socík a nenadávaj.A všetci to vieme kde to vzniklo a ako to vzniklo.Ale ja som za to,aby sa to trochu začalo uvolnovať,postupne lebo ekonomika a práca je dôležitá k samotnému prežitiu hlavne pre pracujúcu chudobu,tak ako aj opatrenia proti korone.Treba to vzájomne zladit.Štát bude schopný velkých aj malých podporovať tak dva mesiace a potom to bude musieť ísť aj ked budú nejakí chorí,Sulík to bude postupne pretláčat aj s podnikateľskou obcou.Dúfajme že čoskoro vedci vytvoria liek a vakcínu na zaočkovanie.Nechcem to bagatelizovať,zatial je to hrôzostrašný vírus lebo nie je liek,ale na respiračné choroby-chrípka,zápal plúc aj ked sú lieky zomiera len na slovensku každý rok viac ako tisíc ludí samozrejme aj s daľšími pridruženými chorobami hlavne starí ludia.Už po sviatkoch budú uvolnené dalšie možnosti zárobkov,len treba zachovať niektoré opatrenia v dezinfekcii.Verím že sa to pohne k lepšiemu lebo aj ja som bez práce uzemnený napriek tomu že som dôchodca/nízky dôchodok/ale najhorši je duševný stav-byť doma bez práce.Asi som vorkoholik lebo bez práce a pracovného kontaktu skončím zle.Štatisticky za rok bolo vyše 5OO samovrážd na Slovensku a to ešte nebola korona.Som zvedavý či sa zverejní štatistika potom ked korona zmizne kolko bolo na slovensku samovrážd s rôznych dôvodov.Urpi polepši sa.Tvoj problem je že ti je lúto za socíkom ale to sa už nikdy nevráti,tak sa raduj že ešte žiješ a užívaj si kým sa dá.Jeden pán mi raz povedal,ked som sa na niečo sťažoval že 100% tná spravodlivosť neekzistuje lebo ja som poctivec v práci a ten druhý bol flákač.Tak sa s tým už vyrovnaj.BAVME SA S KORONOU.
8.4.2020 - 9:57
0

Big brother

 

Spytam sa ta, vraviš, že na chripku zomrie vyše 1000 ludí ročne...a to z akého počtu chorych?
8.4.2020 - 11:20
0

LenTak93

 

Chrípku netreba podceňovať
Počas chrípkovej sezóny 2018/2019 nahlásili všeobecní lekári v SR 1.470.680 ARO, z toho chrípku a chrípke podobné ochorenia (CHPO) v 157.644 prípadoch. Ťažké akútne respiračné ochorenie (SARI), ktoré si vyžaduje hospitalizáciu, bolo potvrdené v 123 prípadoch, pričom u 57 osôb došlo k úmrtiu. Vírus chrípky bol potvrdený u 40 zosnulých – v prevažnej časti prípadov boli laboratórne potvrdené tie vírusy chrípky A, ktoré boli obsiahnuté vo vakcíne proti chrípke. Žiadna z osôb nebola očkovaná proti chrípke a väčšina z nich mala pridružené chronické ochorenia, čiže patrili do rizikovej skupiny ľudí.

„Komplikácie spojené s chrípkou si často vyžadujú hospitalizáciu v nemocnici a u vysoko rizikových osôb môžu spôsobiť nielen ohrozenie zdravia, ale môžu byť aj príčinou úmrtia. Žiaľ, stále sa stretávame s tým, že veľa osôb chrípku podceňuje, ba dokonca si myslia, že pokiaľ netrpia chronickými ochoreniami alebo poruchou imunity, chrípku ľahko prekonajú. Ide však o mylnú predstavu. Závažné problémy súvisiace s chrípkou sa môžu vyskytnúť v akomkoľvek veku, no medzi vysoko rizikové osoby patria najmä zdravotnícki pracovníci, tehotné ženy, ľudia s chronickými ochoreniami a osoby s oslabenou imunitou," uviedol hlavný hygienik SR s tým, že práve týmto ľuďom odporúča očkovanie proti chrípke ako najúčinnejší spôsob prevencie.

---------------------------------------------------------------

Sezónna chrípka má pritom priemernú úmrtnosť okolo 0,1 percenta, je však vysoko infekčná a každoročne na ňu na celom svete zomrie až 400-tisíc ľudí.
8.4.2020 - 12:16
+1

sumobb

 

Myslím že vyčerpávajúcu odpoved si dostal od Len Tak nie len na chrípku ale aj na zápal plúc myslel som to spolu.
8.4.2020 - 12:35
0

Big brother

 

Takže 0,1,%. U Covid-19 to je určite viac v okolitých krajinách 4-5% umrti (u nás zatiaľ chvalabohu nie toľko), ale covid-19 pokiaľ viem, tak sa šíri 3 krát rýchlejšie ako bežná chrípka. Čiže neporovnaval by som to s bežnou chrípkou. Keby to ignorujeme, tak to naše obyvateľstvo pekne pokosí. Ale súhlasím, že postupne treba uviesť uvoľňovať opatrenia...ale hokej? No neviem...to dôjde až na konci na rad podľa mňa.
8.4.2020 - 12:48
+1

fany

 

Tak nakoniec snáď hranice.
8.4.2020 - 12:55
+1

Big brother

 

Tak asi hranice jasné.
8.4.2020 - 13:00
0

Urpiner16

 

Sumobb.Za socíkom mi ľúto nie je aj keď ten socík často spomínam.Ľúto mi je za Československom.Ale to som ti už veľa prezradil.
8.4.2020 - 19:29
0

Byron

 

Každý kto sa hlási ku komunizmu mal by ísť na nútené práce,resp.deportovaný do KĽDR.
8.4.2020 - 20:18
+3

topska

 

Socializmu toho typu co sme to mali, my sme komunizmus nezazili a ten je viac menej utopiou. Napriklad ten ktory opisoval Platon v republike alebo state ci zo strany Rosseaua, Bernsteina...Marx predsa len vymyslel nieco ine, nieco zvratenejsie (resp. to plati na tych co jeho myslienky zmiesali so svojimi a spustili to svinstvo).
8.4.2020 - 20:30
0

Tehelnepole

 

Ooooh....ooooh... Platon.
Cital si aj Sokratesa? Poppera?
9.4.2020 - 0:27
0

topska

 

Ja som stravil cas skor pri troch patracoch a najlepsie este od hitchcocka ale ten vyvoj komunizmu ma vzdy pritahoval
9.4.2020 - 0:54
+1

Tehelnepole

 

No, ja,som zila na "verneovkach"
9.4.2020 - 6:40
0

KrebsKandidat

 

A pribalit k nim mozes kazdeho dalsieho, kto nie je schopny ci ochotny prijat nazor ineho.
9.4.2020 - 11:13
0

sumobb

 

Ja mam v čechách veľa z minulosti hokejových priateľov ktorí hrávali vBB ak sa pametáš Pivonka,Švihlík,Novák-brankár,ale že sme po tej 1000 ročnej nadvláde od východu na západ /akože/slobodní je aspon dobrý pocit.Ved česi sú nám aj tak najbližší rečou aj mentálne-je to stále solídne priateľstvo skoro až bratstvo a myslím si že je to dobré tak ako to je teraz.Som rád že si sa trochu otvoril a už vypusť zo seba to napetie ktoré z teba vyžaruje skoro v každom príspevku.Zo začiatku ked som ta péroval za velebenie červenej farby si na mna vyletel s pravopisom-náramne si ma vtedy pobavil,smial som sa z chuti dlho-dakujem.
9.4.2020 - 9:59
0

Byron

 

Možno začať sezónu v termíne hoci bez divákov, snáď po pár kolách aj s nimi. Ale verím že už v septembri bude všetko v starých kolajách.
8.4.2020 - 13:28
0

Big brother

 

No keď začne bez divákov, tak hráči budú hrať za drobné. Ale aj to sa dá no...možno nám bude chýbať hokej do takej mieri, že budeme vďačni aj za hokeje pred prázdnymi tribúnami.
8.4.2020 - 13:37
0

Nemehlo

 

Bez divakov prides o vstupne, ktore v rozpocte nenahradis, lebo v rozpocte ti vzniknu dalsie diery. Firmy proste nebudu mat zvysne peniaze na sport, najma ked z toho nic nemaju (zasa sme pri zakone o sporte) a pochybujem, ze terajsi mecenasi budu mat rovnake objemy na tlacenie do sportu
8.4.2020 - 17:12
+1

manho

 

tak kluby budu "predavat" vstupenky na online prenosy na youtube...
teraz zacal predavat takto listky futbalovy Slovan na zapas so Slaviou z roku 1991...ten zapas nebol nikdy reprizovany, nie je ani na nete a Slovan ho ma v digitalnej forme, tak to ponukli... pomoze to aj fungovaniu klubu a cast prijmu zo "vstupneho" pojde aj na dobru vec - do zdravotnictva...
myslim, ze len vcera to spustili a uz je tisic listkov predanych...takze aj toto je cesta...
9.4.2020 - 13:32
0

topska

 

To je jedna vec. A je rozdiel to spravit raz - dvakrat a pri takom zapase a pri zapase napriklad u nas s Detvou. Urcite za neho ludia nedaju 5e v takom pocte. Ked ho maju inak zadarmo doma. A zabudol si na sponzorov ktori ti nedaju peniaze v plnej vyske ked nemas divakov na zimaku lebo tie reklamy a ine marketingove veci si takto nezakupia.
9.4.2020 - 13:43
+1

Big brother

 

Asi tak, ten príjem by vykryl možno tak cestovné...ani to nie.
9.4.2020 - 13:59
0

manho

 

ja to tu nejdem rozporovat (sponzori, reklama, marketing, atd su dalsimi ovplyvnujucimi kategoriami), len som reagoval na to, ze ak by sa aj malo zacat bez divakov, tak toto je mozna cesta pre kluby, ako si aspon nejako privyrobit...
ale osobne si myslim, ze ak by to malo byt bez divakov, tak sutaz urcite nezacne...
9.4.2020 - 15:18
0

VSŽ!

 

Dá sa potom platený online. Za 2 eur zápas a možno by to bolo viac než 1500 v Poprade či Zvolene, tam by zrazu mohlo byť 3-4tis. Inde napodobne.
8.4.2020 - 14:45
0

topska

 

To je blbost. Plateny online sme tu mali a divakov v Poprade bolo menej ako ked je zadarmo. Urcite ti nespravi dvojnasobok navstevnosti.
8.4.2020 - 14:53
0

sumobb

 

Tak veru-bary,krčmy a šport bude na poslednom mieste povolenia aj ked v Nemecku už chcú pustiť futbal,ale u nás to tak skoro nebude.
8.4.2020 - 15:07
0

burnzie

 

Ako inak... V Česku a okolitých krajinách sa už po sviatkoch bude pár mesiacoch żiť a fungovať ale u nás?! Budeme do septembra asi pozerať archívy a sedieť na riti.... Pamätajte na moje slová ak v máji sa nič nezmení bude vzbura a ľudia pôjdu do ulíc prosiť a vymáhať aby sa začalo pracovať a žiť.... Z toho čo som dnes počul neverím ani náhodou,že sa dačo zmení skôr naopak....na hokej môžme zabudnúť keď chcú ešte sprísniť opatrenia
8.4.2020 - 17:52
+1

topska

 

Co navyse budu mat po sviatkoch Cesi oproti nam?
8.4.2020 - 18:10
+1

UssKe

 

Ja sa obávam toho , že tie sprosté rúška budeme nosiť ešte na vianočné nákupy . A v horúčavách ich nosiť ,to len bude paráda . Radosť žiť .
8.4.2020 - 18:24
+1

topska

 

Tie sproste ruska nosia chori aj vo svete a je to super. Ja dufam ze to v takej forme vydrzi.
8.4.2020 - 18:47
+1

strojar

 

Chorí.
8.4.2020 - 20:07
0

topska

 

nerozumiem
8.4.2020 - 20:12
+3

UssKe

 

Ved to vyzerá otrasne . Nič nie je horšie ako keď ma pekná žena zakrytu tvar .
8.4.2020 - 20:34
0

fany

 

Nič nie je horšie ako keď sa Ti v meste niekto pozdraví a Ty ešte 5 minút dedukuješ kto to bol.A občas na to ani neprídem
9.4.2020 - 0:34
+1

KrebsKandidat

 

Este, ze tu nemame extremne feministky, uz by ta vesali. Po novom im nemozes povedat ani, ze ruska nevadia krase ani to, ze vadia
9.4.2020 - 11:15
0

RhimeSBA

 

Tipujem, že vôbec nechápeš, prečo je to tak a prečo sú obe tie cesty zlé...
9.4.2020 - 11:20
0

KrebsKandidat

 

tipovat mozes
9.4.2020 - 15:54
0

RhimeSBA

 

Ak by si chápal, prečo je objektivizácia žien zlá, tak by si ten príspevok hore nenapísal
9.4.2020 - 18:40
+2

KrebsKandidat

 

Sice mi nie je jasne, kde som objektivizoval zenske pokelenie, ale dobre no
Moja reakcia bola ciastocne ovplvnena tymto: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/karlova-univerzita-petr-kukal-mluvci-filozoficka-fakulta-sexismus.A200325_074911_domaci_knn
9.4.2020 - 20:20
0

amaskiea BLOG

 

takže Matúš (Rhime) tipoval správne
10.4.2020 - 11:43
+1

KrebsKandidat

 

V com? Vysvetli mi to, bud taky dobry.
Ten clanok, co som linkoval vyssie - vies mi povedat, ako ta moze tvoj sukromny status stat miesto - co si mal odpustit, je to, ze uviedol, ze je hovorca FF - to bola chyba.
10.4.2020 - 12:19
0

RhimeSBA

 

Ja by som teda povedal, že chybou je vnímať svet tak, že je úlohou ženy byť krásnou..ale čo ja o tom viem..akurát o perzských princoch nikto veľmi nepíše...
11.4.2020 - 21:56
+1

KrebsKandidat

 

Ale to je jednoduche, preco o nich nikto nepise, lietajuce koberce a dzinovia su momentalne nedostatkovy tovar
11.4.2020 - 22:36
0

amaskiea BLOG

 

objektivizácia:
zase nezaškodilo by im, keby boli trochu objektívnejšie
10.4.2020 - 11:42
+2

fany

 

Tak sa nepohybuj v kuríne
9.4.2020 - 11:25
+1

bigi BLOG

 

Zase zavadzas lebo sice cesi a rakusaci idu po velkej novi uvolnovat pravidla ale idu ich ubolnit na to co mi uz mame viac ako tyzden. A to nas cesi kritizovali za to.
9.4.2020 - 14:34
+1

sumobb

 

Mne už tiež tie rúška idú na nervy,ale nedá sa svietiť je to zatiaľ nutnosť.
9.4.2020 - 14:36
0

Urpiner16

 

Mne na nervy rúška nejdú.Keby mi aj išli tak mám takú vnútornú disciplínu že všetky nariadenia dodržujem a nebudem to dávať najavo.
9.4.2020 - 17:43
+2

VSŽ Košice

 

"Nová sezóna ligy nemusí vôbec začať a ak začne, tak neskôr a v nekompletnom zložení. Najväčším problémom budú financie. Vidíme, že firmy, ktoré podporujú hokej, majú teraz problémy a veľké straty. Neviem si predstaviť, že extraliga začne v plánovanom termíne,“ uzatvára rozhovor neveselou víziou Juraj Bakoš.

Takto to vidím aj ja.
9.4.2020 - 18:15
+1

Radovan123

 

čo sa mysli pod pojmom v nekompletnom zloženi?
9.4.2020 - 23:29
0

topska

 

Menej muzstiev
9.4.2020 - 23:57
0

Radovan123

 

ďakujem
10.4.2020 - 22:34
0

FanusikZamkov

 

Myslím si že p.Vajda by si mal prečítať tento článok. Ak neplatili v tejto sezóne čo bude s dlhmi z predošlých sezón. Tu je článok :https://sport.sme.sk/c/22380553/jindrich-abdul-o-prestupe-z-hc-slovan-do-khl-rozhovor.html?ref=trz Samozrejme ak zväz bude pristupovať ku klubom ako pristupuje tak v tipsport lige budú 4 vyvolené kluby. Ohromne to pomôže Slovenskému hokeju.
10.4.2020 - 12:54
+1

topska

 

svinstvo
10.4.2020 - 13:38
0

patuso

 

Abdul KHL
10.4.2020 - 16:46
0

FanusikZamkov

 

No neviem já Abdula držím za dôveryhodnejšieho ako Širokého. Je to smutné ale je to skutočnosť podľa vyjadrenia Abdula. Teraz ešte čakám výhovorky že tie dlžoby vznikli kvôli korona výrusu.
10.4.2020 - 18:44
0

topska

 

Co? Co to ma s jeho podpisom v KHL...
11.4.2020 - 15:16
0

Urpiner16

 

Široký dlhuje zas peniaze?To bude zas nejaká faktami nepodložená správa.
10.4.2020 - 18:26
+1

bach

 

Banská rokuje.To je dobre.Vay je dobrý brankár.Bude mu u nás dobre.
11.4.2020 - 10:57
+1

sumobb

 

No tak dúfajme že vBB alebo v Brezne hokej bude a Kovalovci zainvestujú aj do kvalitných zámorákov aby ten štvrý titul potvrdili aj napriek tomu pískaniu a bučaniu čo deklaruje celé hokejové Slovensko.BAVME SA HOKEJOM.
11.4.2020 - 11:48
0

VladoBB

 

...sa na pískanie a bučanie môžeme z vysoka vys.ať!
Držme palce pánom Kovalovcom, nech v rámci možností opäť poskladajú majstrovský tím.
Tak ako píše Urpi, najviac si vychutnáme najspravodlivejšieho pána žalobcu Mráza...
11.4.2020 - 12:59
+1

Big brother

 

Tu nejde o pískanie a bučanie, to sa robí aj na iných. Tu ide o tú hanbu, ktorú Koval zažil. A ešte ho budeš oslovovat "pán"...no ako grc fakt
11.4.2020 - 15:05
+4

VladoBB

 

...hanbu pán Koval nezažil ani náhodou!
Hanbiť sa môže Šatanko + tí dvaja, čo predviedli za divadielko!
A pre mňa to bude vždy PÁN KOVAL, ktorý na rozdiel od tebe podobných krikľúňov niečo dokázal.
11.4.2020 - 15:39
+1

Big brother

 

Tak toto snad nemysliš važne. Ako ked niekto žobre o titul a ešte sa tvári dotknuto, to neni hanba? Ved to ja hanba na tri zimy! Šatan to celé zvládol na pána, ludom ozrejmil to ako to bolo, rovnako ak aj Mráz. A Koval z toho zišiel uplne trápne, ale je to len jeho vina. A ty mu tu ešte budeš dzobat z ruk...no to ma poser. Koval, Lintner - hanba slovenského hokeja.
11.4.2020 - 18:06
+2

Big brother

 

A ked napišeš, že Koval nezažil hanbu, tak to davam pred tebou klobuk dole...takto sa ponížit. Ale tak ty si skryty za anonyma, Koval sa ponížil verejne.
11.4.2020 - 18:08
+2

OceliarKE

 

Ty si blazon
12.4.2020 - 6:33
0

VladoBB

 

...to áno, do hokeja, lyžovania, RC modelov, hudby, bicích, kreslenia, varenia a chalupárčenia

12.4.2020 - 8:32
0

MackoPu

 

A pana Kovala.
12.4.2020 - 11:44
+2

VladoBB

 

...áno presne tak!
Díky za doplnenie.
12.4.2020 - 16:15
0

Big brother

 

Štvrtý titul potvrdili? šašek
11.4.2020 - 15:04
+1

Urpiner16

 

Koval je zjavne nasrdený a budúcu sezónu bude chcieť pánovi Mrázovi ukázať fakera aj s úrokom.
11.4.2020 - 11:59
+1

LenTak93

 

len dúfam, že už budete hráčom platiť na čas, lebo tá sľubotechna raz skončí
inak som celkom prekvapený, že každý kydá na Slovan, ale nad BB sa nepozastaví
11.4.2020 - 13:47
+3

VladoBB

 

...počuj kámo, vytešuj sa z vydraženého dresu a BB nech ťa netrápi...
...aby ste zachvíľku nedražili aj tú vašu arénu.
11.4.2020 - 14:43
+2

LenTak93

 

čiže na fakty ideš reagovať útokmi klasika
11.4.2020 - 18:12
+1

Big brother

 

Urpiner teraz si ukazal svoju ubohost. Namiesto kritiky Kovala tu ideš mat taketo nahopkané reči. Uplne si sa teraz ukazal...hlavne, že si vypisoval, že si ho nezastavaš a podobne a teraz tu ideš písat o nejakom fakerovi Mrázovi, ktorý sa k veci postavil ako správny chlap a nie ako urevané decko Koval.
11.4.2020 - 15:08
+3

Urpiner16

 

A čo tebe prepína?Ja to myslím v dobrom aby už konečne Zvolen postúpil do finále asi tak priateľu.
11.4.2020 - 18:39
0

sumobb

 

Urpi-mierni sa-bez toho fakera dúfam že Kovalovci zainvestujú aj do kvalitných zámorákov/čo sa tebe asi nepáči/a ten štvrtý titul potvrdíme aspon tak ako to povedal citron-aj ked by sa začalo neskôr a hralo by sa menej zápasov ale každopádne s PO.A nakrajšie by to bolo v najlepšom derbi na Slovensku-BB-ZV .Dúfajme že to korona všetko neprekazí.BAVME SA HOKEJOM.
11.4.2020 - 12:39
+1

Urpiner16

 

Derbi???To by si musel inak napísať aby sa to splnilo.Fakera som použil zámerne aby ujo Mráz to konečne zapracoval na tom derby!!!.
11.4.2020 - 14:50
+1

sumobb

 

Urpi-no ja som vedel že zaútočíš na moju gramatiku lebo to nie je prvý krát a zrejme ani posledný.Tak rozmýšlam-nie si ty alebo si nebol učitel slovenského jazyka?Ďakujem za opravu a som rad že mi nenadávaš.Zase si v diskusii /niektorej/spomínal že kde by sme bývali bez panelákov.No keby sme boli od 1948 tam kde pred tým,tak teraz by sme boli dalej ako Rakušania a skoro pri Švajciarsku.
11.4.2020 - 18:18
0

Big brother

 

Vidím, že bystričania sa oklepali z hanby a postupne vyliezajú z kanalov... jdu blejt.
11.4.2020 - 15:10
+4

OceliarKE

 

potkan zostane potkanom navždy, darmo že si oblečie iný kožúštek
11.4.2020 - 15:27
+6

VladoBB

 

...toto tvrdenie ti môžu určite potvrdiť bryndziari...
11.4.2020 - 16:43
+2

Tehelnepole

 

Sama som zvedavá, ktore kluby sa udrzia pri zivote a kolko klubov vlastne otvori novu sezonu. Osobne odhadujem 6 klubov, Slovan, Kosice, Zvolen, Trencin, Bystricu a Poprad.
12.4.2020 - 11:57
+2

Urpiner16

 

Nič by na tom nebolo výnimočné.V Československu hrali celoštátnu ligu jedného času iba 2 slovenské kluby ktoré mali kvalitu sa konkurovať českým klubom.Až neskôr pribudla i Dukla Trenčín.Takže týchto 6 klubov by reálne ako tak kvalitu malo.Netipovalo by sa a nič by sa nevypúšťalo lebo všetky zápasy by mali šťavu.
12.4.2020 - 16:30
+1

Tehelnepole

 

Presne, súhlasím Urpi.
12.4.2020 - 16:39
+2

mno

 

nadpis o Slovensku: a článok o Slovane
12.4.2020 - 14:48
0

Tehelnepole

 

Tak, Vajda je Slovan manazer. Z toho ti to tak asi vyplyva...
12.4.2020 - 16:40
0

sumobb

 

K tým šiestim pribudnú ešte Michalovce,Nitra a niekttorý s Maďarov,ale kedy to bude to je zatiaľ vo hviezdach.Ak by to boli ešte aj Zámky tak by to bolo na tú biedu celkom dobré.
12.4.2020 - 17:33
0

Tehelnepole

 

kiezby si mal pravdu
12.4.2020 - 17:49
0

sumobb

 

Urpi s tým návrhom mužstiev myslí asi tak že sa bude hrať hned PO ked hovorí o šťave.
12.4.2020 - 18:14
0

Tehelnepole

 

technicka: sumobb, prosim ta, mohol by si zavesiť svoje reakcie pod príspevok, na ktory reagujes? Komplikovane sa mi hľadajú súvislosti, co k comu patri.
12.4.2020 - 18:17
0

sumobb

 

Tehelnépole ved v tomto prípade to pekne nadvezuje za sebou,keby bolo medzi príspevkami veľa nesúvisiacich tak to zavesím tam kde to má byť.Polepším sa.
12.4.2020 - 18:27
0

Tehelnepole

 

dik
12.4.2020 - 18:27
0

topska

 

Ale nie je to dobre lebo je to neprehladne ak by niekto zacal komentovat vlakno skorsich prispevkov k tejto vasej teme. Vzdy treba stlacit odpovedat na ten koment na ktory reagujes. Ak chces reagovat na viac naraz tak si mozes vybrat na ktory kliknes. Nikdy nie vsak ale takto. Bolo by super ak by si to dodrziaval a budeme sa viac bavit hokejom
12.4.2020 - 18:37
0

sumobb

 

No dobre topska-myslím si že 6 mužstiev by bolo málo,to by ani hráčov nebavilo len v 6-ke-hráči majú radi zmenu a niekedy si potrebujú aj odfrknúť,nevadili by ani /slabšie/mužstvá,nie je dobre hrať v max.duševnom zaťažení každý zápas.To je vhodné už len v PO vyburcovať sa na maximum.
12.4.2020 - 18:55
0

VSŽ Košice

 

DDR-Oberligu hrali 20 rokov (1970-1990) dva kluby SG Dynamo Weißwasser a SC Dynamo Berlin a na svete sa pohybovali na +/- na priečkach ako dnes Slovensko.
Som presvedčený že je lepšie hrať nudzovo Ligu hoc v šiestich, ako vypustiť sezónu.
13.4.2020 - 10:18
+1

Urpiner16

 

Je lepšie hrať stále s menším počtom príklad 6 lepších klubov ktoré majú aj dostatok kvalitných náhradníkov na striedačke ako mať príklad 13 mužstiev s polkou priemerných mužstiev so slabším kádrom a mizernými náhradníkmi na striedačke.Sumobb také odfúknutie si strč vieš kde?
13.4.2020 - 10:26
0

sumobb

 

urpi ano aj v 6-ke ak by to bolo hned PO.Vieš ja som hrával hokej aktívne za BB a viem ako to hráč prežíva a čo potrebuje k pohode.Aj ty si hrával hokej?ked toto odporúčaš.A este k tomu b a p arogancia ti je vlastná,ja som nikdy nebol za žiadnu vojnu-si v každom príspevku/a nie len ku mne/útočny arogantný vulgárny a flustrovaný zakomplexovaný starý dudroš
13.4.2020 - 10:51
0

Urpiner16

 

Ak si ten hokej hral tak ako si sa učil hlavne zo slovenčiny tak si to ďaleko nedotiahol ty hokejový chvastúň.Nemáš sa čím chváliť.
13.4.2020 - 10:56
0

sumobb

 

Hlavne od teba to sedí,čo si napísal,len som sa utvrdil v tom čo som napísal,tak si to prečítaj ešte raz.A chvastún si ty s tou /perfektou/slovenčinou.Ked si nestál na brusliach tak nevieš ako to je v hokeji.To so šiestimi mužstvami by nesúhlasil žiadny aktívny,normálny hráč.Možno majitelia klubov kôli peniazom s reklám a vstupného.
13.4.2020 - 11:11
0

Urpiner16

 

Len ty si stál na kvintačkách ty hviezda NHL.Predstav si že sa viem dobre korčuľovať.Ale nielen to i lyžovať i bicykľovať i hrať šachy čo by tvoja hlávočka nikdy nedala.Ešte niečo?
13.4.2020 - 11:20
0

sumobb

 

NO zase som sa pomýlil tak to hned napíš-Urpi čo si sa lepšie učil ako ja.
13.4.2020 - 11:20
0

Urpiner16

 

Urovnaj si to v neukojenej hlave že ty mne tvoje bezduché rozumy dávať a presviedčať či súdiť nebudeš.Na to si malý pánko.Ukájaj sa v tom že si hral niekedy hokej a venuj sa aj niečomu inému lebo ti hrabne.
13.4.2020 - 11:26
0

sumobb

 

Urpi v šachu by si ma porazil ale v športe nie-hokejisti sú všestranní v športoch.Tie čo k nim bolo treba ten klúčik som odmietol-začínal som na kanadkách.Tu na HP si v klučkovaní a hrubých zákrokoch,napadnutiach a nefér utokov bezkonkurečná jednička.A keby múdrost kvitla tak si samý kvet a keby lietala tak ani nezosadneš.Na teba v tomto ozaj nemá nik,na HP si v tomto superextratrieda največšieho kalibru,myslím že by si mal byť ocenený za tento rok pohárom v ktorom by bol naliaty največší humus za celý rok v týchto diskusiách.Ozaj by si si to zaslúžil a určite by s tým súhlasili aj všetci čo písu v diskusiach z celého Slovenska.Pripájam hned gratuláciu-a veľa úspechov v tomto aj do budúcnosti ti želám.Si proste v tomto mega superhviezda.
13.4.2020 - 12:02
0

Urpiner16

 

Aj šachy sú šport.A futbal som hrával závodne takže nie si tu jediný čo hral niekedy nejaký šport na klubovej úrovni.Takých nás je tu viac len tým nechvasceme a nepokakáme sa z toho že si hral za BB hokej.Asi tak.
13.4.2020 - 12:22
0

Urpiner16

 

Nie ty si taký truhlík ako Brno.Dám príklad.Vo vedľajšej diskusii keď sa pomýli Byron a napíše pleps tak to si ticho.Len keď ja napíšem obsiahli článok a napíšem to isté ktorý mi potom neguješ je to ok.Beriem.No ty by si aj toho idiota napísal s tvrdým Y.A to je veľký rozdiel.Spodine si nadávaj sebe a nie mne. Mama ťa mala viac vylátať na vysvedčení asi za tú štvorku zo slovenčiny.
13.4.2020 - 13:50
0

sumobb

 

Urpi-všimol som si to aj u Byrona ale zámerne som to šplechol tebe lebo ty mna si stále /Chválil/za gramatiku.A čakal som že ho spomenieš-Byrona-nepomýlil si sa-odpísal si to zle od neho.Šport je činnosť pri ktorej sa ludia pohybujú a šach je spoločenská hra pri ktorej je doležity rozum a pamäť/teraz som ťa pochválil/a skôr si mal napísať že si bývalý aktívny futbalista lenže hokej je iný šport a ty sa vyjadruješ čo a ako by malo byť v hokeji.Ja sa do futbolu nemontujem lebo som ho nehral a spomenul som že som hral hokej len preto aby som ti naznačil že nie som do hokeja laik.Nevidím každú malú chybu v lyžovaní ani v skokoch na lyžiach,to vidia len tí čo robili ten šport aktívne.Ale v hokeji vidím čo hráči zbabrali a čo nie.Aj vo futbole by si súhlasil aby súťaž hralo 6 mužstiev?Dúfam že sa ti už otvorili oči,aj tam sú slabší aj lepší.Zapájaj sa radšej do futbolových diskusií lebo do toho sa vyznáš a o hokeji povedz len či sa ti zápas páčil alebo nie.Bez urážky.A zo slovenčiny som mal 2-ku ale bavila ma viac literatúra gramatiku som nemal veľmi rád ozaj som z nej bol niekedy truhlík,ale ty si taký malý truhlík do hokeja.
13.4.2020 - 18:00
0

sumobb

 

Ozi Urpi a za ktorú dedinu si hrával futbol,lebo ja som niekedy dávno chodieval aj na dedinský a možno že som aj teba tam videl,napíš mi aj s akým číslom si hrával a na akom fleku možno by som si na teba spomenul.
13.4.2020 - 18:40
0

Urpiner16

 

Keď sa budeš do roka slušne voči mne správať tak sa to dozvieš.Niečo za niečo.
13.4.2020 - 18:56
0

sumobb

 

No dobre-niečo za niečo vravíš,tak ja to dodržím ak ty sa budeš ku všetkým na HP správať v diskusiách slušne.Bez nadávok arogancii a spomínania socíku.Ako sledujem na iných diakusiách zatiaľ ti ešte niečo nevhodné ujde.Pred tým ako niekomu odpovieš na neslušnosť napočítaj do 10 potom ťa napadnú miernejšie reakcie.Zišiel by sa ti asi Status rocky-to by si musel čakať 600 sekúnd na odpoved a to by si určite reagoval ináč.Vidím že už aj PLEBS píšeš správne.No ak si ozaj bývalý aktívny športovec tak nie si to čo som napísal.Tak do roka a do dna-budem ťa na HP sledovať a ak sa neudržíš tak ti to hned šplechnem.Myslím to čo som napísal veľkymi písmenami.
14.4.2020 - 6:35
0

Urpiner16

 

A čo si ty ŠTB že ma budeš sledovať?Ja o tvoj záujem sledovania mojich príspevkov nestojím.Nájdi si vhodnejší objekt alebo ti odporúčam viac sa starať o svoje veci a nemaj starosť o mňa a moje reakcie.Sú tu ešte neslušnejší tak sa venuj im.Ja o matku Terezu ustavičnej pomoci nemám záujem a vtierku tak isto nie.Bude lepšie ak na seba nebudeme reagovať lebo to nikam nevedie.A týmto príspevkom k tebe končím svoju komunikáciu lebo nemám rád ak sa tu niekto pasuje za spasiteľa mravnosti.
14.4.2020 - 6:51
0

sumobb

 

No s tebou to ozaj nemá význam,ty si stratený zakomplexovaný človek.Určite si bol v socíku žandár alebo vojak-takže to ŠTB by náramne pasovalo tebe.To by ti sadlo ako riť na šerbel.Tak si ži v tej kome.
14.4.2020 - 17:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 19:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 4.6.2020 19:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 19:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 4.6.2020 19:13
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 4.6.2020 19:13

Bleskovky

Primátori žiadajú financie na záchranu klubov, SZĽH rokuje s klubmi(2)

Primátori miest, v ktorých sa hrá najvyššia hokejová súťaž, vyzvali Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH), aby v náročnej situácii spôsobenej koronakrízou našiel spôsob, ako dofinancovať chod tipsportligových klubov. V otvorenom liste adresovanom prezidentovi SZĽH Miroslavovi Šatanovi žiadajú o priamu podporu klubov formou mimoriadnej dotačnej schémy, ...
pred 10 min. - TASR

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
včera o 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
včera o 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
2.6.2020 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
2.6.2020 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov