Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Piaty súper Slovenska na MS 2018: Švédsko (VIDEO, Štatistiky)

Švédsko patrí do okruhu úzkych favoritov na zisk zlatých medailí. Výsledky na turnaji to aj naznačujú, takže sa máme na čo tešiť. Slovenský tím bude mať pred sebou veľkú výzvu. Zápas sa začína v sobotu už o 12:15.


Slováci a Švédi odohrali na majstrovstvách sveta 10 zápasov. Videli sme iba 6 prehier, čo je vzhľadom na postavenie v rebríčku celkom slušný výsledok. Do roku 2006 bola dokonca vzájomná bilancia vyrovnaná. Trio výhry, jedna bez-gólová remíza a 3 prehry s celkovým skóre 13:14. Za posledných 12 rokov sa odohrali iba 3 zápasy. Všetky sa skončili prehrou Slovenska. Najviac gólov sme videli v roku 2007 v Moskve pri prehre 4:7.

Tabuľka 1: Celková bilancia
ZápasyVýhryRemízyPrehryPrehry ppPrehry snStrelené gólyInkas. góly
10316002028


Prvý zápas sa odohral v roku 1999. Slovenskí hráči predviedli kvalitný výkon, za ktorý sa hanbiť nemuseli. Aj napriek prehre 1:2. Miroslav Šimonovič inkasoval oba góly v 2. tretine, z toho jeden v oslabení o dvoch hráčov. Slovenský gól zaznamenal Zdeno Cíger v 3. tretine v oslabení. Druhý zápas v roku 2001 opäť rozhodli presilovky Švédov. V početnej výhode strelil 2 z 3 gólov. Slováci sa dokázali presadiť iba jedenkrát. Úspešný bol Richard Zedník. Pri tomto góle si pripísal asistenciu aj Ladislav Nagy.

Slovenskí fanúšikovia však najradšej spomínajú na rok 2002. Presnejšie semifinále. Heroický výkon predviedol brankár Ján Lašák, ktorý počas celého zápasu čelil 40 strelám. Zápas sa skončil po 70 minútach nerozhodným výsledkom 2:2 a rozhodnúť museli nájazdy. V nich boli úspešnejší Slováci, kde o víťazstve rozhodol Richard Lintner. Lašák gól neinkasoval. Z tohto zápasu sa 3 momenty môžu zapísať do videotéky slovenskej reprezentácie. Prvým je gól Vladimíra Országha okamžite po naskočení z trestnej lavice. Druhým lapačka Jána Lašáka v predĺžení, keď zastavil puk na bránkovej čiare. A tretím víťazný samostatný nájazd Richarda Lintnera. Teraz si už málokto spomenie, že na tomto šampionáte sa hral aj zápas v skupinovej fáze. Aj ten vyhrali Slováci a to výsledkom 2:1. Miroslav Šatan strelil gól v oboch zápasoch.

V roku 2003 prišla odplata v semifinále. Švédi tentokrát zvíťazili 4:1. Jediný slovenský gól si pripísal Peter Bondra. O rok neskôr sa odohral zápas, ktorý sa tak rýchlo nezopakuje. Ján Lašák vychytal čisté konto, keď zastavil všetkých 19 striel. Čisté konto si ale pripísal aj Henrik Lundqvist. Ktorý čelil 21 strelám. To znamená, že zápas sa skončil výsledkom 0:0. Šampionát v roku 2004 bol zo strany slovenskej defenzívy excelentný. Dokumentuje to aj počet striel v tomto zápase. Až v 4 zápasoch slovenskí brankári gól neinkasovali. Dokonca sa im to podarilo v 3 zápasoch za sebou. Z nášho súčasného pohľadu niečo nevídané.

Aj v roku 2006 sme mohli byť spokojní s výsledkom. Výhra 5:2 nad silným súperom vždy poteší. Kvalitný výkon v bráne predviedol Karol Križan, ktorý inkasoval 2 góly z 36 striel. Do švédskej brány sa trafili Andrej Kollár, René Vydarený, Martin Cibák a raritou sú aj góly bratov Hossovcov. Marián strelil gól v 1. tretine, Marcel v druhej.

V roku 2007 inkasoval slovenský tím najťažšiu prehru od Švédska. A to v najmenej vhodnom okamihu. Vo štvrťfinále. Karol Križan tentokrát nezopakoval výkon z predchádzajúcich MS a inkasoval 6 gólov z 35 striel. Richard Kapuš a Marián Hossa sa presadili v úvodnej časti hry. Vďaka tomu Slováci po 1. tretine vyhrávali 2:1. No potom už prišila švédska smršť a zápas sa nakoniec skončil prehrou 4:7. Viac gólov v zápase proti Švédsku sme nevideli. V tabuľke s najvyšším celkovým počtom gólov v zápase sa dokonca sa umiestnil na čestnom 3. mieste. Viac gólov sme videli už len pri výhrach proti Ukrajine (8:4) a proti Japonsku (9:3).

Na ďalší zápase sme museli čakať 7 rokov. Na šampionáte v roku 2014 prehrali Slováci 1:3. Rovnako s dvoj-gólovým rozdielom sa skončil aj zápas na MS 2017. Tentokrát to bola prehra 2:4. S pomerom striel 15:38.

Švédi sú favoritom aj tentokrát. Súpiska sa pýši mnohými hráčmi z NHL. Iba 5 hráčov pôsobilo v iných súťažiach. Brankár Magnus Hellberg v KHL, obranca Mikael Wikstrand v SHL, útočník Lias Andersson skombinoval súťaže SHL, AHL a aj NHL. Dennis Everberg prichádza z KHL a 19-ročná hviezda Elias Pettersson z domácej SHL. Pettersson sú spolu s Liasom Anderssonom najmladšími švédskymi hráčmi. Obaja majú len 19 rokov. No obaja už niečo dokázali. Predovšetkým Pettersson. V tak mladom veku sa stal najlepším hráčom švédskej SHL a aj najužitočnejším hráčom playoff. Fanúšikovia Vancouveru Canucks sa majú na čo tešiť. Najproduktívnejším Švédom na šampionáte je Rickard Rakell. Už teraz prekročil hranicu 10 bodov. V obrane sú najväčšími hviezdami Oliver Ekman Larsson a John Klingberg. Medzi útočníkmi možno nenájdeme zvučné mená, ako má napríklad Kanada. No ako je vidieť, Švédi hrajú ako tím. A s tým prichádzajú aj individuálne úspechy. Rakell je možno pre viacerých neznámam hráčom. Ale v tejto sezóne NHL zaznamenal až 34 gólov v základnej časti. To už niečo znamená. Zaujímavé je, že ani jeden z hráčov ešte neoslávil 30 rokov. Najstarším je 29-ročný Mikael Backlund.

MS 2016


MS 2014


MS 2007




MS 2002, zápas v semifinále






MS 2002, zápas v skupine


Tabuľka 2: Prehľad zápasov
#DátumTurnajZápasVýsledokMestoKrajina
1.7.5.1999MSSlovensko - Švédsko1 : 2 OsloNórsko
2.5.5.2001MSSlovensko - Švédsko1 : 3 NorimbergNemecko
3.2.5.2002MSSlovensko - Švédsko2 : 1 GöteborgŠvédsko
4.9.5.2002MSSlovensko - Švédsko3 : 2 pnGöteborgŠvédsko
5.9.5.2003MSSlovensko - Švédsko1 : 4 HelsinkiFínsko
6.3.5.2004MSSlovensko - Švédsko0 : 0 OstravaČeská Republika
7.14.5.2006MSSlovensko - Švédsko5 : 2 RigaLotyšsko
8.9.5.2007MSSlovensko - Švédsko4 : 7 MoskvaRusko
9.16.5.2014MSSlovensko - Švédsko1 : 3 MinskBielorusko
10.16.5.2017MSSlovensko - Švédsko2 : 4 KolínNemecko

Tabuľka 3: Brankári
#MenoRočníkVek*ZápasyMinútyGólyStrely%GAAShootout
1.Jaroslav Janus19892414012596.001.50
2.Ján Lašák1979234249612495.161.451
3.Ján Laco19813225324195.122.27
4.Miroslav Šimonovič19742415923193.552.03
5.Pavol Rybár19712916032889.293.00
6.Karol Križan198025211987188.734.04
7.Július Hudáček19882812631172.736.99

Tabuľka 4: Brankári - samostatné nájazdy
#MenoRočníkVek*ZápasyGóly náj.# náj.Góly náj. hra# náj. hra
1.Ján Lašák19792340400

Tabuľka 5: Hráči - samostatné nájazdy
#MenoRočníkVek*ZápasyGóly náj.# náj.VíťaznýGóly náj. hra# náj. hra
1.Richard Lintner197724511100
2.Žigmund Pálffy197230311100
3.Miroslav Šatan197427601000
4.Peter Bondra196834301000

Tabuľka 6: Najlepšie zápasy podľa počtu bodov (minimálne 2)
#MenoRočníkVek*PostBG + AZápas
1.Marián Hossa197927ú31 + 214.5.2006, Švédsko
2.Branko Radivojevič198026ú21 + 19.5.2007, Švédsko
3.Dušan Milo197333o20 + 214.5.2006, Švédsko
4.Marcel Hossa198124ú21 + 114.5.2006, Švédsko
5.Peter Podhradský197927o20 + 29.5.2007, Švédsko
6.Rastislav Pavlikovský197729ú20 + 214.5.2006, Švédsko
7.Richard Kapuš197334ú21 + 19.5.2007, Švédsko
8.Žigmund Pálffy197230ú20 + 29.5.2002, Švédsko

Tabuľka 7: Najlepšie zápasy podľa počtu gólov (Top 20)
#MenoRočníkVek*PostGZápas
1.Andrej Kollár197729ú114.5.2006, Švédsko
2.Andrej Kudrna199126ú116.5.2017, Švédsko
3.Branko Radivojevič198026ú19.5.2007, Švédsko
4.Dušan Milo197329o12.5.2002, Švédsko
5.Marcel Hossa198124ú114.5.2006, Švédsko
6.Marián Hossa197927ú114.5.2006, Švédsko
7.Marián Hossa197928ú19.5.2007, Švédsko
8.Martin Cibák198025ú114.5.2006, Švédsko
9.Martin Marinčin199222o116.5.2014, Švédsko
10.Miroslav Šatan197427ú12.5.2002, Švédsko
11.Miroslav Šatan197427ú19.5.2002, Švédsko
12.Peter Bondra196835ú19.5.2003, Švédsko
13.René Vydarený198125o114.5.2006, Švédsko
14.Richard Kapuš197334ú19.5.2007, Švédsko
15.Richard Zedník197625ú15.5.2001, Švédsko
16.Roman Kukumberg198027ú19.5.2007, Švédsko
17.Tomáš Matoušek199224ú116.5.2017, Švédsko
18.Vladimír Országh197724ú19.5.2002, Švédsko
19.Zdeno Cíger196929ú17.5.1999, Švédsko

Tabuľka 8: Reprezentanti podľa počtu zápasov
#MenoRočníkVek*PostZGABTM
1.Martin Štrbák197526o70222
2.Miroslav Šatan197427ú62130
3.Marián Hossa197920ú52240
4.Richard Kapuš197326ú51122
5.Ladislav Nagy197921ú50116
6.Vladimír Országh197723ú51012
7.Richard Lintner197723o50004
8.Dušan Milo197329o41230
9.Rastislav Pavlikovský197725ú40222
10.Ján Lašák197922b40000
11.Ladislav Čierny197427o40000
12.Miroslav Hlinka197228ú40000
13.Zdeno Chára197722o40000
14.Žigmund Pálffy197227ú30220
15.Marián Gáborík198219ú301112
16.Peter Bondra196834ú31012
17.Radovan Somík197724ú30110
18.Dominik Graňák198320o30004
19.Jozef Stümpel197229ú30000
20.Ľubomír Višňovský197622o30004
21.Ľuboš Bartečko197625ú30000
22.Pavol Demitra197428ú300014
23.Peter Pucher197424ú30000
24.Róbert Petrovický197327ú30000
25.Branko Radivojevič198022ú21122
26.Zdeno Cíger196929ú21120
27.Ivan Čiernik197728ú20110
28.Milan Jurčina198322o20112
29.Richard Stehlík198421o20110
30.Richard Zedník197625ú21012
31.Roman Kukumberg198024ú21012
32.Andrej Šťastný199123ú20000
33.Branislav Mezei198020o20000
34.Ivan Droppa197227o20000
35.Ivan Majeský197626o20000
36.Ján Laco198132b20000
37.Ján Pardavý197127ú20000
38.Jerguš Bača196537o20000
39.Karol Križan198023b20000
40.Ľubomír Sekeráš196830o20002
41.Marek Uram197427ú20000
42.Michal Handzuš197725ú20000
43.Michel Miklík198231ú20000
44.Miroslav Kováčik197827ú20000
45.Peter Bartoš197325ú20000
46.Peter Čerešňák199321o20000
47.Peter Smrek197923o20002
48.Radoslav Hecl197424o20000
49.Tomáš Harant198026o20002
50.Tomáš Surový198124ú20000
51.Marcel Hossa198124ú11120
52.Peter Podhradský197927o10220
53.Andrej Kollár197729ú11012
54.Andrej Kudrna199126ú11010
55.Lukáš Cingeľ199224ú10110
56.Martin Cibák198025ú11012
57.Martin Marinčin199222o11012
58.Martin Reway199519ú10110
59.Pavol Skalický199521ú10110
60.René Vydarený198125o11010
61.Tomáš Matoušek199224ú11010
62.Tomáš Tatar199023ú10110
63.Tomáš Zigo199225ú10110
64.Adam Jánošík199224o10000
65.Andrej Meszároš198518o10000
66.Andrej Nedorost198021ú10000
67.Andrej Podkonický197829ú10000
68.Daniel Babka197227o10000
69.Dávid Skokan198825ú10000
70.Eduard Šedivý199225o10000
71.Ivan Švárny198429o10000
72.Jakub Suja198828ú10000
73.Jaroslav Janus198924b10000
74.Ján Brejčák198924o10000
75.Ján Lipiansky197424ú10000
76.Jozef Daňo196830ú10004
77.Július Hudáček198828b10000
78.Juraj Mikúš198727ú10000
79.Juraj Mikuš198828o10002
80.Juraj Štefanka197628ú10000
81.Juraj Valach198925o10000
82.Karol Sloboda198331o10000
83.Libor Hudáček199026ú10000
84.Ľubomír Kolník196831ú10002
85.Ľubomír Vaic197729ú10000
86.Marcel Haščák198730ú10000
87.Marek Ďaloga198925o10000
88.Marek Viedenský199023ú10000
89.Martin Gernát199324o10002
90.Mário Blizňák198730ú10000
91.Michal Čajkovský199225o10000
92.Michal Hudec197926ú10000
93.Michal Sersen198531o10000
94.Milan Bartovič198125ú10000
95.Miroslav Šimonovič197424b10000
96.Miroslav Zálešák198026ú10000
97.Pavol Rybár197129b10000
98.Peter Sejna197923ú10000
99.Radoslav Suchý197627o10002
100.Radoslav Tybor198924ú10000
101.René Pucher197028ú10002
102.Richard Pavlikovský197526o10000
103.Richard Pánik199123ú10000
104.Richard Šechný197127ú10000
105.Ronald Petrovický197727ú10002
106.Róbert Švehla196934o10002
107.Róbert Tomík197625ú10000
108.Stanislav Jasečko197226o10000
109.Tibor Melichárek197631ú10000
110.Tomáš Hrnka199125ú10000
111.Vladimír Dravecký198531ú10000
112.Vladimír Mihálik198727o10000
113.Vladimír Vlk196831o10000
114.Igor Murín197326b0000
115.Jaroslav Halák198521b0000
116.Rastislav Staňa198022b0000

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


Eraser

 

Veľmi pekný článok https://sport.sme.sk/c/20823132/andrej-kollar-toto-je-nas-strop-ms-v-hokeji-2018.html?ref=trz
11.5.2018 - 9:00
+1

hello, havarju

 

Len si myslím, že práveže MY musíme hrať to "talianske catenaccio", to je bohužial naša cesta. Takto to už vyzerá podľa týchto MS. MY už nemôžme hrať to čo pred 15 rokmi a vidím, že aj odborník ako Andrej Kollár neviem čo čakal.
To musíme hrať aj proti Švédom, lebo proti Čechom nám to takmer vyšlo.

Sebavedomie je druhá vec.
11.5.2018 - 10:16
+9

Tino

 

proti swe: budeme potrebovat fantasticku koncovku, produktivitu...s tym suvisia presilovky mozno to bude jedna z mala moznosti ako skorovat a my tieto moznosti budeme musiet vyuzivat, budeme musiet lebo nemame narok ak maju hraci seriozny zaujem zabojovat o body proti swe ale aj rus presilovky ako sme ich hrali neprichadzaju do uvahy...
11.5.2018 - 9:11
+2

HokejBJ

 

Kolotocik bude, či?
11.5.2018 - 9:15
+1

weefoe

 

Tu len snaha nebude vonkoncom stačiť, budem spokojný ak nedostaneme viac ako 5 a aspoň 1-2 góliky dáme.
11.5.2018 - 9:41
+5

Stano55

 

Nebojte sa veď máme systém a taktiku...vraj...
11.5.2018 - 9:45
0

Eraser

 

bez systému a taktiky by nás Francúzi včera dali... a Česi by si nás povodili. To že niektorí hráči ho nedodržujú a hrajú si svoje z ligy je druhá vec.
11.5.2018 - 10:25
+32

Stano55

 

Hej máme perfektný systém...
11.5.2018 - 10:35
+1

Tino

 

taky: aby to SVK hraci ltt zvladli preto je ten system dobry...hoci ho ltt zvladaju, perfektny system ma CAN lebo USA, SWE....primerane hracskej kvalite....dalsi level je rybnik hokej sme hrali posledne 2 roky a prehravali aj so supermi urovne AT a FR...to co chce ramsey a satan od nasich z nas neurobi hviezdy na urovni CAN na to nasi hraci nemaju, o takej urovni sa vacsine ani nesniva, vdaka systemu dokazeme vyhravat zapasy ktore vyhravat musime...co sa aktualne deje
11.5.2018 - 10:47
+24

moke19

 

zajtra uvidíš porovnanie nášho a európskeho (moderného) štýlu hokeja
11.5.2018 - 15:16
0

Tino

 

ano: uvidim rozdiel medzi nami a swe a co z toho ako vyplyva? mam pocit ako by sme ta presviedcali ze rozdiel nie je a ty ako podporny dokaz vytahujes zajtrajsi zapas..ktory dokaze neviem co ze su swe lepsi? .
11.5.2018 - 15:45
+4

Cotillion

 

Hej, mame dobre nastaveny system. Co sa ti presne na nom nepaci?
11.5.2018 - 12:52
+2

Stano55

 

A kde píšem, že sa mi nepáči?
11.5.2018 - 14:18
0

wadi

 

stano, ty si sa narodil vcera, alebo predvcerom?
11.5.2018 - 14:26
+2

Tehelnepole

 

On je taky jednoduchssi.
11.5.2018 - 14:28
+6

Stano55

 

A ty zas vulgárna...
11.5.2018 - 14:29
+4

Tehelnepole

 

Tebe neprekaza ze si tu pre ludi za Kukucinovho husára Ondráša?
11.5.2018 - 14:30
+5

Stano55

 

A tebe nevadí, že máš slovník ako zo štvrtej cenovej na stojáka?
11.5.2018 - 14:31
+3

Tehelnepole

 

Som svojska a viem sa znizit na IQ uroven prijimatela.
Tiez tu mam svojich neprajnikov ale mam tu aj ludi co ma beru. Teba tu neberie NIKTO. To je ten rozdiel.
11.5.2018 - 14:35
+4

Stano55

 

to si myslíš len ty... ja narozdiel od teba sa nikdy nevyjadrujem vulgárne... to je výchova vieš...
11.5.2018 - 14:37
+4

Tehelnepole

 

Vulgarita nie je len o nadavani, je to aj o tom, ako sa o niekom vyjadrujes, hoc aj bez nadavok.
Pozri si debatu vedla o Cechoch, Cickochlp s at anieco pytal, reagovala som mu ze si jednoduchssi, ma to 20 plusiek. Asi by si sa mal zamysliet.

V LIVKE k Cechom pises ze bite rusov, vzapati bite cechov. Toto je o com??? Si normlany? Si na smiech.

Pozri.. chovaj sa tu ako chces, ja na Teba reagovat nebudem ak to nebude vyzadovat situacia.
11.5.2018 - 14:39
+2

Stano55

 

Ja som ti tam napísal, že si vulgárna a tiež som mal spústu plusiek kým ma nevymazali...
11.5.2018 - 14:41
+6

Tehelnepole

 

Nepochopil si. Nevadi.
11.5.2018 - 14:43
+2

Stano55

 

zjavne ani ty...
11.5.2018 - 14:44
+6

Stano55

 

A dokedy to potrebuješ vedieť?
11.5.2018 - 14:28
0

sloniik

 

Svedi budu v slzach veslovat na svojich pltkach
11.5.2018 - 9:45
+5

dominator97

 

teraz by mohli dat chytat godlu, ktory by ten zapas mohol odchytat v godlike mode
11.5.2018 - 10:12
+10

imko_one

 

Podľa mňa 7:0 pre SWE. Alebo 6:0. Bohužiaľ
11.5.2018 - 10:27
+2

boychuk

 

No to isto: Prosímťa...
11.5.2018 - 12:20
0

amaskiea BLOG

 

8 a viac?
11.5.2018 - 12:31
+1

boychuk

 

Budeme bojovať o body do poslednej minúty. Verím tomu.
11.5.2018 - 12:34
+5

nerorome

 

Minulý rok sme v poslednom zápase v skupine proti SWE už boli zachránení, hlavy čisté, nohy ľahké a prehrali sme iba 2:4, pričom posledný nám fukli do prázdnej...
11.5.2018 - 12:50
+2

HokejBJ

 

35:0
11.5.2018 - 13:44
+2

Tehelnepole

 

Myslis is, ze si vtipny? Alebo ze tvoje prispevky kde neustale zhadzujes nasich su trefne?
Hovori ti nieco, "nesrat si do vlastneho "hniezda"? Nic proti normalnej kritike nasich, ale to co predvadzas ty, v LIVke alebo tu, presahuje normalne chapanie. Svoje midraky a komplexy si ries pred zrkadlom a nespin to tu svojou ubohostou a primitivnostou.
11.5.2018 - 13:49
+9

HokejBJ

 

Písal som niečo počas FR? Nie Proti CZ? Nie. Do livky často nechodím, ale ani teraz som nenapísal pre koho je tá vyhrá
11.5.2018 - 14:15
+3

Tehelnepole

 

Si vychcany curak.
11.5.2018 - 14:18
+2

HokejBJ

 

Dobre
11.5.2018 - 14:36
+1

riso20

 

Chuďáčik si
11.5.2018 - 16:37
0

Ottawa Senators

 

Boha vtipne a trefne poznamky, jak od Petra Marcina.
12.5.2018 - 10:29
0

HokejBJ

 

Dpc čo tu trepeš, aké vtipné poznámky?
12.5.2018 - 11:59
0

Eraser

 

No Feherváry sa môže ukázať... ak zahráme dobre tak mu rovno môžu chystať miesto v NHL. Nebudem tvrdiť, že vyhráme... ale určite chalanov neodpisujem. Vyhrať 2x po sebe ich určite trochu nakoplo, Švédi majú kvalitu a sú úplne niekde inde ale ak nebudú hrať naplno a budú sa s nami voziť po rohoch a ak Čiliak urobí stenu môžme ich potrápiť... či z toho vypadne nejaký bodík neviem ale mne bude stačiť ak chalani dajú do toho všetko a budú sa biť o body do konca.
11.5.2018 - 10:28
0

Bubo Fí

 

: chlapci poslite Svedov do ....... druheho miesta v skupine
11.5.2018 - 10:30
+8

Foam of Waterfall

 

Radsej by sme mohli tri korunky rozmenit na drobne
11.5.2018 - 16:43
0

ŠIMIKE

 

bodaj by bolo aspon 1 pozitivne prekvapenie ci uz so svedskom alebo ruskom...aj ked neviem ci sme si ho navycerpali na OH prvy zapas zas na 10 rokov
11.5.2018 - 10:31
+1

worth

 

Ako trener by som mal dilemu ci tento zapas nevypustit a sustredit sa rovno na rusov

Nic, uvidime, lahko sa z toho moze stat nakladacka a nebude treba za to nasich zatracovat. Ak budu korculovat a mat trochu stastia, tak sa mozme s nimi drzat ako s cechmi a pokusit sa uhrat aspon bodik.
11.5.2018 - 10:32
0

boychuk

 

Wtf, prečo by sme mali tento zápas vypúšťať? To čo je za primitívne zmýšľanie. Nech hráme, ako hráme, stále je tu ambícia postúpiť zo skupiny. Pozri sa, ako ľudia hejtujú, keď vyhráme o dva góly. To si ani nechcem predstaviť, čo by robili, keby zápas vypustíme.
11.5.2018 - 12:23
+12

stan-PP

 

Tak tak presne vyborne napisane a naviac vypustit zapas na MS hmm navyse hrame hned ten "obedovy" zapas a potom mame celu nedelu volno a s Rusmi je to az v pondelok, skor by som sa obaval potom vykonu proti BLR v utorok, najma ked budeme hrat proti Rusom, videli sme co to s nami zrobilo v zapase so SUI..
11.5.2018 - 12:26
+7

worth

 

No tak ja som to samozrejme nemyslel vazne, so sarkazmom treba zrejme opatrne, uz ani tie smajle nepomahaju... Druhu cast prispevku si uz necital?
11.5.2018 - 15:39
+3

HokejBJ

 

Ani ho nepoužívaj tu všetci všetko berú vážne
11.5.2018 - 16:24
0

wedro

 

Všetci do jedného budú musieť hrať obetavo.
Hádzať sa do striel.
Blokovať.
Bojovať o každý jeden cm ľadu.

Nevymyslať hrať jednoducho v útočnom pásme strieľať a ísť do bránky.


11.5.2018 - 10:35
0

FeroMotyka

 

Takže inak.

Než doteraz.
11.5.2018 - 17:16
+1

Stano55

 

Tieto MS sú veľký odrazový mostík hlavne pre mladého Fehérváryho...Ten chalan má veľké predpoklady výrazne preraziť v NHL...
11.5.2018 - 10:37
+4

bobbyfan

 

neverim im...na to mame az prilis vypukle slabiny.....bude to podla mna tak o triedu, nie sme uplne zle na tom ako korea....ale neni to ani hra ktora by dokazala prekvapit velkeho supera. Musim ale pozerat na pozitiva.....nasa obrana ma pred sebou pekne obdobie. V najsilnejsej zostave hracov pod 28 mame pekne mena...tato trojka brankarov takto moze pokracovat dalej....az kym nepridem cas na husku a tomeka, hlavne husku, podla man sme este nikdy nemali brankara s takym potencialom ako tento chalan.....utok bude trvat dlhsie....nemame nic vyrazne.....utok sa bude skladat este dlhsie najma z hracov z eu, to moze byt ale aj +, kedze ich mozeme cely rok nechat hrat pokope, ale bude to trvat kym pride nejake vyraznejsie zlepsenie.
11.5.2018 - 10:40
0

Sani

 

...konecne si nasiel aj nejake pozitiva...
11.5.2018 - 14:38
0

Stano55

 

Možno nás Švédi podcenia...
11.5.2018 - 10:44
0

Urpiner16

 

Švédi keby nás aj podcenili tak čo len o gól vyhrajú za 3 body.Majú neskutočnú silu väčšiu ako Rusi ktorí nás za tie OH tento rok vyklepú ako rezne.
11.5.2018 - 12:40
0

bobbyfan

 

ak by som to zobral ako Team Board :

Goaltenders: ciliak, rybar, godla, huska, tomek, hrenak- je tam vsetko - skusenost a idelany vek brankara u ciliaka, rybar je velky x faktor, ten moze vystrelit alebo naopak zmiznut z povrchu. Godla hraje vo finsku, ma tam svoju poziciu, je mlady este vyvojaschopny. Traja mladici v USA sa ucia, ale minimalne Huska je podla mna nieco co sme este u nas nemali.....uz by som vynechal starsie rocniky- halak evidentne nema zaujem, a nikdy sa netrhal o dres repre. Hudacek nie je lepsi ako ta trojka co chyta teraz, laco uz to ma za sebou, Konrad rovnako ako hudacek nie je lepsi ako chalani vyssie a minimalne vek hovori v prospech terajsej trojice
11.5.2018 - 10:44
+5

Tino

 

s brankarmi: to vyzera slusne, mozno vyborne keby so mchcel byt velky optimista, detto obrana nevyzera zle...ale utok je des a nevidim nadej na nejake zasadne zlepsenie ak sa niektori chalani z uspesnej u18 nezopsuju mozeme sa posunut vyssie ale len mierne stale to nebude niekolko konkurencieschopnych utokov, max 1 ak budeme mat stastie a v repre sa tito chalani zidu v jednom termine
11.5.2018 - 10:51
+1

Stano55

 

Mali by sme sa zamerať na výchovu útočníkov sniperov... Máme dostatok bývalých skvelých strelcov čo by mohli odovzdávať svoje skúsenosti...
11.5.2018 - 10:56
+4

bobbyfan

 

treba ich najprv naucit korculovat...a to u nas nevieme, a mam pocit ze trenerska garnitura u deti to ani nechce vediet....lebo byt tak pozadu v korculovani, uz tolke roky a nic s tym nerobit nie je normalne, kedze korculovanie sa da naucit...nie je to nieco s cim sa narodis
11.5.2018 - 11:05
+3

Tino

 

zamerat: sa na system v prvom rade mame nizsiu kvalitu musime hrat rozumne ked budeme mat vyssiu kvalitu system sa nam zide tak isto lebo system je disciplina...dalej ako pise bobby korculovanie, zakladne zrucnosti to ostatne sa uz potom dostavi...zameriavat sa na utok a vypadnu nam brankari, riesime brankarov vypadnu nam obrancovia....takto to nemoze fungovat....v prvom rade ale a to je alfa omea musia chciet deti vobec sportovat + doma musia najst podporu u rodicov pre sport....viem ze u nas je to v drvivej vacsine tak ze rodicom je jedno ak jeho dieta sportuje hlavne nech to stoji rodica co najmenej penazi, aj komfortu..uplne idealne ked nezaplatia ani cent, vsetko ma byt zadarminko,rodic sa uz len vezie.
11.5.2018 - 11:29
+3

bobbyfan

 

vela rodicov , prarodicov vyrastalo za socializmu, sme narod nauceny takto fungovat. Ale na druhej strane tie palky co si uz niekedy pytaju kluby za to aby moje decko tam sportovalo....hokej je mega drahy sport, u nas je situacia ze si ho ludia proste nedokazu dovolit, a stat ani kluby nic nerobia.....ano, mozu ocakavat od rodica isty support, som za. Ale je aj chore aby napriklad rodic platil uplne vsetko, to potom straca zmysel klub ktory dostava nejake prostriedky od zvazu a statu....nehovoriac o tom ze ako trener je vacsinou zamestnany nejaky byvaly hrac, co nic ine nevie, len hrat hokej, ale podat dalej to nevie. Keby clovek videl vysledky tak si poviem wau, ok ma to zymsel ho tam posielat namiesto toho aby sa hral vonku na luke s kamosmi, mozu z neho nieco vyprofilovat....ale takto, trener nema zaujem sa vzdelavat, kluby na vsetko s prepacenim se.ru, len plat....kazda akcia vyvolava nejaku reakciu...a to ze klub kasle na vsetko okrem prispevkov ma za reakciu dnesny stav v mladezi
11.5.2018 - 11:38
+2

Tino

 

tema: s decka a sport + rodicia a peniaze su zlozita tema...z vlastnej skusensoti viem ze rodicom na svk sa zda vela ak maju davat 50e mesacne na zabavku kruzok pre svoje deti...co je iMHo smiesna suma, najviac to vadi ludom ktori poker face otocia tieto peniaze cez cigarety, alkohol, vlastnu zabavu ...vlastne sa bavime o tom co je pre koho vela a malo, suhlasim ze peniaze rodicmi vynalozene do deciek su investicia, aspon tak by to rodic mal chapat si myslim...kluby neposkytuju istotu ze rodicmi vynalozene prostriedky maju zmysel, kluby svk hokej musia hodne popracovat v tejto zalezitosti....toto je moj pocit, svk hokej potrebuje presvedcit rodicov ze to zmysel ma hoci to nie je lacne a nikdy lacne nebude a rodicia s detmi musia pochopit ze bez ochoty sportovat a obetovat sa pre sport mat sportovcov jednoducho nebudeme....
11.5.2018 - 12:00
+4

bobbyfan

 

dam vsetky prachy do dietata, ale musi to ma zmysel....ako pises, musia ukazat ze to vedia robit, inak im hadzat prachy nebudem
11.5.2018 - 12:06
+2

Tino

 

suhlasim: kluby a netyka sa len hokej musia vyrazne popracovat na doveryhodnosti....a rodicia nesmu uvazovat sposobom ako a preco sa neda ....momentalne mi pride tazko predstavitelne vybavit jedno z toho , nie este obe zalezitosti...ale plati ze alfa omega je v ochote deti sportovat a supporte rodicov ....viem uplne presne ze za dostacujuce sportovania povazuju rodicia ked sa ich deti 1x tyzdenne zucastnuju nejakeho kruzku v ramci skoly ...decka lebo su decka hladaju vzdy cestu najlahsiu vyberu si nicnerobenie, alebo screen zabavu
11.5.2018 - 12:12
+2

wedro

 

Ked sa zlepší životná úroveň Slovenského obyvateľstva.



11.5.2018 - 11:45
0

Tino

 

jasne : zivotna uroven ...mozes verit ze je to koli tomu ja som presvedceny ze dolezitejsi parameter je neochota deciek sa vobec hybat, nie este robit sport ako zalubu volnocasovu aktivitu.....ked som bol ja dieta telesna bol relax na ktory sme sa vsetci tesili, dnes je telesna vychova zalezitost ktorej sa v lepsom pripade 1/2 triedy nezucastnuje, cast to robi z povinnosti bavi to 1/4 triedy ...ale mozeme sa vyhovarat na peniaze samozrejme vo vyhovarani sa je SVK narod neprekonatelny .
11.5.2018 - 12:06
+3

wedro

 

SR je jedna veľká montážna linka.
Zober si že obaja rodičia pracujú v automobilke zarábajú koľko? 500-600€.
Asi ťažko si môžu dovoliť dať dieťa na šport.
Ktomu pripočítame hypotéku,uver.
Zadlžený do konca života.
Bohužiaľ aj keby rodič chcel dať na šport nemôže.

Takže tak.
11.5.2018 - 12:15
+2

Tino

 

kecy: strasne kecy nehnevaj model kde vsetci rodicia pracuju za montaznou linkou je model na ktorom stoji argument nie su peniaze ale je to blud ktoremu veri len tek komu sa hodi verit tejto konstrukcii...my sme proletari len sposobom uvazovania nie pracovnym zaradenim
11.5.2018 - 12:39
+2

Tino

 

samozrejme: ak uvazujes v rovine ze hokej je sport pre proletarov tak to zmysel dava....ak hokej budu robit len deti nestastnikov zavesenych na mzde 500-600e sme definitivne v pecku...u nas to neplati deti nesportuju lebo nemaju zaujem a rodicom to takto aj celkom vyhovuje
11.5.2018 - 12:50
0

bobbyfan

 

Defenders:

Jaros by mal byt zakladny stavebny kamen na dlhe roky, je vyborny. Cernakovi som ja dlho neveril, ale vypracoval sa postupne, uvidime ci urobi dalsi krok smerom k NHL, to ho oddeli od zvysku. Fehervary ma 18 rokov a nie je to vidiet, ak sa nepokazi ako meszaros moze byt z neho velky hrac na nase pomery, na hviezdu NHl mu chyba skill set, ale hrat tam moze. Grman teraz prekvapuje pozitivne, ale musi to este potvrdit ze dokaze udrzat uroven par rokov minimalne. Je tam este Bodak u ktoreho to nebude na NHL, ale ked zvoli spravnu cestu v EU- finsko alebo cesko moze povyrast, urcite nie slovan v terajsej situacii. Mne osobne, nemusi sa to kazdemu pacit sa velmi paci zelenak...na MS 20 hral suverenne, a a ni v lige sa nestratil na svoj vek. A samozrejme mame tam este v dobrom veku dalogu, cajkovskeho a spol
11.5.2018 - 10:53
+3

bobbyfan

 

Offense: v utoku mame zaujimave mena. Ale opakujem to co hovori kazdy jeden scout. chyba korculovanie a kreativita. V mladom veku este par mien vynika, aj z dovodu chybajucej konkurencie, ale u nas nevedia ucit korculovanie, a proste aj ked maju sikovne ruky, pri tej ziadnej rychlosti to stracaju....na prd su ti sikovne ruky ked ta hrac checking line prekorculuje 4 krat kym sa ty otocis. Ano mame hracov strednej generacia Panik, tatar, Jurco, Hrivik,Viedensky, Cehlarik- ale vsetko je tonemastne neslane...ani jeden leader, vsetko su taky hraci do dobreho pocasia skor.....z mladikov su tam mena ako cajkovic, galbavy, roman, krivosik.....ale tak ako vacsim nemam pred nimi( ruzicka a spol) im po skonceni juniroskeho veku unika vlak, a tam je cely nas problem
11.5.2018 - 11:04
+5

HokejBJ

 

Ružička ešte hrá za juniorov
11.5.2018 - 14:38
0

crosbynko

 

S utokom je to slabe. Uspesne 95ky sa viac menej vytratili. Reway je kapitola sama o sebe. Paulovic este potrebuje potvrdit. Koys sa tiez po slubnej sezone zasekol v Ke. Skalicky stagnuje. Cehlarik ok ale potrebuje byt zdravy. Sukel tiez som cakal tuto sezonu uz od neho viac. Co sa tyka 97 tak velmi ma negativne prekvapil Bondra ako upadol po prejdeni k seniorom. Z neho uz nic nebude. Mal aj nejake zranenie ale aj tak. Co sa tyka 98-99 tak tam je to zatial ako loteria. Javi sa tam vela nadejnych utocnikov ale imho vacsina z nich este zakape. Som zvedavy na Galbaveho a Krivosika v swe resp. fin potom na Buceka v Nitre. Som zvedavy kde bude hrat Studenic ci ako overager alebo AHL. Ruzickovi moc neverim aj ked cisla ma super ale pripada mi tarbavy. Najvacsie nadeje vkladam do Romana. Som zvedavy aj co buducu sezonu Cajkovic ale ten je este prilis mlady. Zrejme ani on nebude ten extra talent na ktory cakame uz od Gaborika.
11.5.2018 - 15:52
+1

boychuk

 

Vyjadrím sa len k tomu Bondrovi. Zmluvu v AHL má aj na ďalšiu sezónu, pričom Rockford ju s ním podpísal len teraz nedávno. Táto sezóna mu absolútne nevyšla, ale bolo to zapríčenene zranením. Čiže ešte by som ho neodpisoval. V ďalšej sezóne sa môže ukázať.
11.5.2018 - 16:12
+2

crosbynko

 

Ved bodaj by. Rad tu palicu co som nad nim zlomil zalepim.
11.5.2018 - 18:51
0

crosbynko

 

K spominanym este Marincin, Janosik, Ceresnak, Gernat (ak si to urovna v hlave). Nie su terno ale maju potencial na EU ligy. Suhlasim s tym co si napisal kus vyssie ze v obrane je to na najblizsie roky celkom ok. Jedine co nam bude chybat je naozaj nejaky hviezdny obranca ako Chara, Visna, Sekera.
11.5.2018 - 15:46
+1

Stano55

 

Som zvedavý koho dajú chytať... Možno by som to skúsil s Rybárom...naj sa ukáže keď má namierené do NHL...
11.5.2018 - 10:48
+2

Eraser

 

ja si myslím, že Čiliaka nedá... najlepšie mi fakt vychádza asi ten Godla... čo už len môžme stratiť ak to nevyjde? To že prípravne zápasy ukázali že ešte sa má čo učiť neznamená, že sa mu nemôže zadariť. A ak nie Godla tak asi radšej Rybár. Čiliak musí byť fit na Rusov a Bielorusov.
11.5.2018 - 10:54
+1

dominator97

 

keby sme brali tak striktne tu pripravu, tak ani rybar v nej teda neohuril...kazdopadne som pred MS predpokladal, ze by si zachytat mali/mohli zrejme vsetci traja...a teraz to vychadza ozaj najlepsie na godlu, resp. ak teraz "este" nie, tak v pripade dalsich zapasov to bude "uz" nie, a to by mi bolo luto
11.5.2018 - 11:26
+1

TomsKE

 

Vsetko je mozne. Moze sa stat, ze ich dame, moze sa stat, ze skoncime s debaklom. Uvidime. Treba si verit a uvidime.

11.5.2018 - 11:15
0

kosican85 BLOG

 

Som v nadpise prečítal namiesto piaty súper že párty súper. Tak možno aj párty bude, uvidíme
11.5.2018 - 11:23
+6

vanes je dukla

 

Čaká nás super favorit.Švédi sú pripravený,že si idú po povinné tri body.A na 99% ich majú vo vačku.
Predsa je momentálne jedno ,či hraš proti AUT,SVK,alebo Francuzsku.
Mne však tento šampionát priniesol nádej.Nie v útoku,ale v obrane.Máme tam naozaj mladých perspektívnych hráčov.Vžil som sa do týchto MS ako už dávno nie.
Akosi my tohto roku začalo blikať svetielko na konci tunela.
Zatial v obrane.
Chlapci držím palce.
Chcel by som strašne to 1%-tné prekvapenie.
11.5.2018 - 11:23
+1

hello, havarju

 

S tými percentami to nemáš dobre, lebo 1% prekvapenie znamená, prekvapenie jedno zo 100 zápasov, to si trochu prehnal.
Ja by som tam dal aspoň 10-20%, tak asi každý 5 až 10-ty zápas
11.5.2018 - 11:33
0

vanes je dukla

 

Nie ,nie venujme sa tomuto zápasu.Tam je šanca na víťazstvo naozaj to 1%.SWE sú superfavorit.Ja by som to naším doprial,ale to je momentálne úloha ísť po tri Vratkove zlaté vlasy.Ja sa teším z maličkostí.Dávno som sa vyspal zo sna,že SVk je rovnocenný súper pre svetovú extratriedu.Naozaj som velmi spokojný s našou obranou.Obrovský rešpekt mám pred Fehym a Jarošom.Obrancovia,ktorých by mohla zdobiť velká kariera. Najmä z Jaroša som unesený.
Do prdele ,ja som sa naozaj začal tešiť z takých maličkostí?
11.5.2018 - 12:09
+1

boychuk

 

Rozum sa mi pozastavuje normálne. Kvalita hovorí jednoznačne v prospech Tre Kronor, ale napísať, že naša šanca je jednopercentná, to je zúfalé. Keď budeme hrať zodpovedne a čím dlhšie bude stav vyrovnaný, tým sa môžu švedom roztrásť kolena a určite tam bude šanca ich prekvapiť.
11.5.2018 - 12:31
+3

nerorome

 

Zajtra to bude v našom zápase asi najväčší kolotoč v Kodani, Tivoli má smolu Ale veríme, že to ustojíme, nepogrcáme a zabo(d/j)ujeme
11.5.2018 - 12:46
0

Tehelnepole

 

Andrej Kollar o systeme zo SME: Hokejový odborník: Toto je náš strop, ale taktika je veľmi umne nastavená

Zápas Slovenska proti Francúzsku hodnotí bývalý reprezentant a účastník dvoch šampionátov ANDREJ KOLLÁR.

Proti Francúzsku (výhra 3:1 - pozn. red.) to bol veľký boj do posledných minút. Napokon vybojovalo Slovensko druhé víťazstvo na turnaji. Čo hovoríte na priebeh zápasu?
„Akoby nám naša slovenská nátura nedovolila urobiť si pohodu. Hráme štvorminútovú presilovku a takmer sme nevystrelili na bránku. Skôr hráme tak, akoby sme boli radi, že máme pokoj a nič nám nehrozí. Nieže by sme to chceli využiť na druhý a tretí gól, aby bolo vybavené.“

Boli viaceré nevyužité presilovky najvýraznejším momentom zápasu?
„Presilovky rozhodujú zápas. Keď vyhrávame 1:0 a v štvorminútovej presilovke môžeme dať dva góly, tým môžeme zápas upokojiť. Príde mi to chladné, akoby tam hráči išli s tým, že nám nič nehrozí, pretože my sme piati a oni štyria.
Veľmi mi chýbalo, že nechceme dať ďalší gól a zápas upokojiť. Neviem si to vysvetliť. Je to otázka sebavedomia? Netuším. Keď sa pozerám na iné tímy, idú na presilovku nažhavení, snažia sa vyhrať vhadzovanie, hneď je tam streľba a snaha o gól. To v dnešnom hokeji rozhoduje.“

Myslíte si, že slovenskému tímu chýbalo väčšie nasadenie a aktivita?
„Od prvého striedania sme Francúzov príliš nenapádali. Pochopil som, že ideme hrať také talianske catenaccio (futbalová taktika založená na bránení - pozn. red.). Rozrušovali sme všetko a čakali sme na svoje príležitosti. Chvalabohu to tam popadalo.
Myslím si, že s ohľadom na to, čo majú hráči v nohách a čo ich ešte čaká, to bol celkom rozumne odohraný zápas. Súpera sme do veľkých šancí nepustili. Ale z čoho sa veľmi teším, sú brankári. Marek Čiliak aj Patrik Rybár chytajú skvelo. Keď aj niečo prejde cez obranu, pochytajú to.“

Proti Francúzom sa darilo najmä popradskému útoku Dávid Bondra, Dávid Buc a Patrik Svitana. Prekvapilo vás to?

„Veľmi sa teším, ako potiahli mužstvo. Hrajú obetavo. V tíme mohlo byť aj viac hráčov z našej Tipsport ligy. Nechcem znižovať kvality chlapcov z Česka a z iných líg, ale prejavuje sa to, že ak v kluboch hrajú v treťom či štvrtom útoku, chýba im kondícia a herná prax.
Chlapci z Popradu hrajú celú sezónu v prvom či druhom útoku. Hrajú v náročných situáciách, majú kondíciu, prax, sú 'vyhraní'. A nechcem tým nikoho hanobiť, ani prehnane chváliť. Len ma mrzí, v akom stave je naša chudobná liga.
Keby sme do nej investovali a urobili si ju kvalitnejšou, tak by sme boli úplne inde. Nedá sa porovnať, v akých podmienkach u nás vyrastajú hokejisti. Škoda toho. Máme tu plno talentov, ale v tejto biede nebudeme vedieť nikomu konkurovať. A prvé, čo nám bude chýbať, bude sebavedomie.“

Francúzi si v závere vytvorili veľký tlak, slovenský tím sa akoby nedokázal dostať k puku. Ako je to možné?
„Vyzeralo to, že nás Francúzi točili, ale ja som videl v defenzívnej činnosti veľký posun. Nechajme ich, nech sa hrajú po mantineloch. Každý si držme najnebezpečnejších hráčov, útočníci sa sťahujú, aby pomohli, poprípade blokujú strely.
Vyzerá to, že nás Francúzi dusia, ale ja v tom vidím veľký posun. Nie sú tam bezhlavé vybehnutia, každý si drží svojho hráča, hokejky sú dole na ľade. Páči sa mi, že vieme zvládať aj situácie, keď do konca ostáva pár minút a my vyhrávame o gól.
Prídu ťažkí súperi a vytrápia sa s nami, keď takto budeme hrať. Pretože my už nemôžeme mať veľké oči, že budeme nad Francúzmi vyhrávať 6:0 či 7:0.
Už nemáme takú útočnú silu ako kedysi. Chýbajú nám kvalitní centri a špičkoví hráči. To, že chlapci z Popradu a z Česka hrajú veľmi solídne, nebude stačiť na najlepšie tímy. Toto je aktuálne náš strop. Taktika je veľmi umne nastavená - hráme talianske catenaccio a nejaký gól tam padne.“

Myslíte si teda, že systém, ktorý priniesol tréner Craig Ramsay, je efektívny?
„Samozrejme. Je vidieť, že v pásme nie je bordel, nikto zbytočne nelieta. Hrajú umne. Už len treba začať tento systém zapracovávať aj v ďalších tímoch, až k mládeži. Toto je špičkový hokej. Keď si pozriete, ako hrá Kanada či USA, je to o tom istom.
Ak ich niekto zatlačí do defenzívy, nikto nezmyselne neopustí svoj priestor. A keď už nejaká strela prejde, brankár si to pokryje. Tento posun v defenzíve je markantný. A nebolo to len v tomto zápase. Proti Čechom sme hrali defenzívne famózne.“

Bol teda príchod kanadského trénera správnym krokom?
„Tešme sa, že máme takého odborníka, ktorý toho veľa zažil a dlhé roky pracoval v takej špičkovej lige, ako je NHL. Neviem, odkiaľ by sme mali brať odborníka, ak nie z NHL. A on sem prináša znalosti a skúsenosti. Treba urobiť školenia a využiť to aj na vzdelanie ďalších trénerov.
A toto nie je len otázka seniorských tímov. Ja by som sa nebál a robil by som semináre aj pre trénerov juniorov alebo žiakov piatej triedy. Dostávať to do krvi trénerov, ktorí sú pri hokeji.
V momentálnej situácii sa z toho veľmi teším a verím, že Ramsaymu necháme priestor, aby začal niečo robiť so slovenským hokejom. A verím, že Miroslav Šatan bude pri reprezentácii veľmi dlho ako generálny manažér.“

Čo môže slovenský tím dosiahnuť na šampionáte v Dánsku?
„Desať sekúnd nás delilo od troch bodov zo zápasu s Čechmi, porazili sme Rakúsko a Francúzsko. Ak by sme vyhrali nad Českom, mali by sme deväť bodov a polemika by sa rozplynula. Desať sekúnd rozhoduje o tom, že sme mohli byť na tom oveľa lepšie.
Ale verím, že ešte odohráme dobré zápasy a tie posunú chlapcov smerom k budúcoročným majstrovstvám sveta, ktoré budú na Slovensku. V tomto ohľade je vidno, že sa urobil s mužstvom kus roboty. To je najpodstatnejšie.“


11.5.2018 - 12:51
+9

bobbyfan

 

minimalne v tom ma pravdu ze chalani z PP hraju prve utoky cely rok. Ono nieco na to je, ked hracovi co hraje roky rokuce tretiu lajnu a ma ulohy skor defenzivne povieme tu mas tvor....nema automatizmy, nema timing. A nemame proste hracov ktory sa vedia prepnut na tie vyssie lajny, ked uz ten treti utok a tie uloho toho utoku su max jehos chopnosti v hokeji
11.5.2018 - 12:59
0

Cotillion

 

K tomu dve veci. Jednak, do teamu potrebujes aj tych tretolajnovych, ved sa pozri ako dobre hrame oslabenia - aj vdaka Cingelovi a Marcinkovi. A druha vec, su aj hraci, ktori to prepnut vedia. Vid napriklad Jurco. Ale ti musia byt zase dalej individualne.
11.5.2018 - 13:05
+1

amaskiea BLOG

 

s týmto (okrem iných vecí) si vedel výborne poradiť Vujtek
11.5.2018 - 13:25
+2

zomi BLOG

 

Ked prevzal nasu repre, tak som si hovoril aka skoda, ze neprisiel k nam hned po Filcovi. Ten nasmu naturelu velmi dobre rozumel...
11.5.2018 - 19:06
+3

dominator97

 

toto je uplne cajovy argument
11.5.2018 - 15:27
0

Cotillion

 

Ale prosimta, o com to ten Kollar trepe? Aky system, aky markantny posun v defenzive? A co on je vobec zac, ze sa moze k hokeju vyjadrovat? Ved skutocni odbornici, ako strojar a Stano55 a dalsi, ti ziaden system nevidia. A oni predsalen su niekde inde ako nejaky Kollar...
11.5.2018 - 13:03
+11

Eraser

 

Boa... tréning pod Slovinskou vlajkou... Dáni ma už serú. Aj celé IIHF, hráme v áčku od roku 1996 a oni nevedia dať našu hymnu a vlajku ako sa patrí. Nech idú do riti všetci.
11.5.2018 - 12:59
+14

gallup nr

 

ale predstav si to prekvapenie v svedskom time, ked usiju taktiku na slovincov a zistia, ze proti nim hra uplne iny tim
11.5.2018 - 13:14
+4

zomi BLOG

 

Na slovincov taktiku: Aj sa im to uz raz stalo. V roku 1994 sa na ZOH pred zapasom s nami vyjadrovali, ze hraju s nejakymi slovincami, ci s kym z balkanu. Potom sa nestacili cudovat...






11.5.2018 - 13:20
+3

hello, havarju

 

No veď a zase budú prekvapení

No a k tej hymne aj vlajke - na budúci rok sú MS u nás a Dáni tam budú tiež
Kto sa sme je naposledy ...
11.5.2018 - 13:31
+3

STARS

 

no hej ale s ktoru vlajkou si spleties Danov ?
11.5.2018 - 14:19
0

Eraser

 

Švédsku napríklad... kríž tam je alebo Fínsku... je toho dosť.
11.5.2018 - 14:21
0

STARS

 

ja som skor naražal na farby ..podobne mame my so slovincami ..ale kto ma s danmi navlas podobnu?
11.5.2018 - 14:28
0

hello, havarju

 

To musí byť krajina, ktorá na MS vôbec nebude
Čo ja viem napríklad Island ?
11.5.2018 - 14:40
0

zomi BLOG

 

Trochu podobnu,podklad, maju so Svaciarskom. Len kriz je inak dotiahnuty.Ale, kriz ako kriz...
11.5.2018 - 14:51
+2

STARS

 

Veru s nimi by bolo mozne sa pomylit..
11.5.2018 - 15:42
0

FeroMotyka

 

Ja by som im dal vlajku Malty.
11.5.2018 - 17:20
0

FeroMotyka

 

No neviem či to je momentálne nejaký extra rozdiel prekvapený by boli možno tak pár rokov dozadu
11.5.2018 - 17:19
+1

zomi BLOG

 

Dani: Nuz co, asi sa poucili od velkej krajiny sovietov... , ktori na ME 18 po prehratom zapase domaceho RUS s USA, zahrali vitazovi Slovensko-americku hymnu... A vobec im asi (usporiadatelom) nevadilo, ze nad Tatrou sa blýskalo.
11.5.2018 - 13:15
+1

STARS

 

juuj taky hymnu by som chcel pocut
11.5.2018 - 14:21
0

dominator97

 

https://www.youtube.com/watch?v=_x7YLwj0X8U
11.5.2018 - 15:26
0

STARS

 

Ouu dobra pecka toto
11.5.2018 - 15:38
+1

kaviarista

 

nad Svedskom vyhravat nemozeme, ale vyhrat ano. Zakladnou podmienkou je zvysene nasadenie oproti minulym zapasom a bez faulov. Ani to uspech nemusi priniest, ale bez tohto zakladu je uspech uplne vyluceny
11.5.2018 - 13:07
+3

Tino

 

pekne: urcite to bude pravda nasadenie obetavost bez toho nemame nadej ale pre uspech je potrebne davat goly sanci bude malo , prilezitosti treba vyuzivat na maximum my musime mat doslova neuveritelnu uspesnot...presilovky musime vyuzivat urcite lepsie nez proti fra
11.5.2018 - 13:27
+2

zomi BLOG

 

Suhlas Tino.Len ma napada, ze ako hraju rychlo, miesaju sikovne s pukom, odoberaju cisto puky, lebo oni hokejku pouzivaju ozaj na to na co sluzi, tak si myslim, ci je vobec pravdepodobne, ze budeme hrat niejaku presilovku?
11.5.2018 - 14:57
+1

Tino

 

samo: miso ze tych presiloviek vela asi nebude ale ak bude treba to vyuzit my vela tych prilezitosti vystrelit na branu mat totiz asi nebudeme
11.5.2018 - 15:47
+2

zomi BLOG

 

Najidealnejsie by asi bolo, keby sme kazdu ninutu hrali 15x dvoj minutovu presilovku. Ale ozaj bude to tazke nielen proti Svedom, ale aj proti Rusom a Bielorusom. Bielorusom asi pojde o bytie, ci nebytie v elitnej skupine. Takze tu bude velmi zohravat aj momentalna psychika. Nuz, treba dufat, ze Rusi sa budu hrat na "majstrov galaxie" a budu sa predvadzat paradickami tak, ze budu chciet dat gol - sucastne cela patka - do prazdnej branky.
To len tak na odlachcenie.A ci bude konecne to stvrtfinale? Svet sa nezruti, ale budeme fandit ako najlepsie vieme... Hlavne je aby sa konecne nas hokej, nie iba na reprezentacnej urovni, zacal posuvat trochu do inych dimenzii.
11.5.2018 - 18:37
+2

Tino

 

ja som: s 1/4 velmi nepocital, mna tym ze nepostupia nesklamu, po tych rokoch marazmu som uz otrly, chcem vidiet progres ,hoci pomaly ,ale progres, ktory je postaveny na nejakom systeme nie nahode ....co sa zapasu proti SWE tyka moze sa stat ze tych striel na branu budeme mat len 10 cca...v rovnovaznom stave nebudeme vobec nebezpecni, preto si ja myslim ze nase pripadne presilovky nesmieme preflakat...zaroven som neprijemne prekvapeny, realizacny team mal vediet, musel vediet ze tento team je smerom dopredu jalovy, tvorivost minimalna, zakoncovatel ziaden, neviem presne aku mali predstavu ze budeme skorovat , ale slabsie teamy zvyknu mat dobre presilovky prave preto ze v rovnovaznom stave s hocakym superom to dopredu proste nevedia
11.5.2018 - 19:42
+1

zomi BLOG

 

Vcelku s tebou suhlasim, len zasa netreba zabudat, ze ak nemas na to hracov, tak p.p. mozes nacvicovat do aleluja a vysledok bude takmer nulovy. Nieco podobne - medzi riadkami - vcera naznacil "Madar". Idealne by mozno bolo vytypovat nejaku formaciu z klubu. Lenze taka patka ciste s SVK hracmi splna podmienky na takyto turnaj, akymi MS su...?
11.5.2018 - 20:06
0

HKm

 

Bez faulov nám to zatiaľ išlo celkom dobre. Skutočnosť na čo máme preveria Švédi a Rusi.
11.5.2018 - 13:30
0

kaviarista

 

hej: len niekedy este zvykne prepnut Lacikemu a Cajkovskemu. Jurco sa uz vyburil jednorazovo
11.5.2018 - 13:41
0

Eraser

 

Berte to z tej lepšej stránky. Sme štvrtý a logicky z toho vyplýva, že ak 3x vyhráme určite postúpime!
11.5.2018 - 13:36
+1

houyhnhnm

 

avatar Tomáš Prokop na Twitteri: Slovenskí hokejisti majú dnes dobrovoľný tréning. Prišli na neho všetci okrem trojice Nagy, Haščák, Bakoš...

Nagy už má svoje roky a oddych mu padne vhod. Ale Haščák? Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale on by sa mal na tréningu hlásiť ako prvý! A strieľať, strieľať, strieľať až do zotmenia. Normálne ma vytočil svojim prístupom.

Včera absolútne dominujeme v zápase a on v 24. minúte predvedie také detinské správanie. Ten hráč sa mediálne vyjadruje ako majster sveta a evidentne mu chýba kúsok pokory. Mentálne ešte nedospel. Tendenčne sa na niečo vyhovára a pôsobí namyslene. Chýbajú mu elementárne prvky korčuľovania a jeho pády na ľade vyzerajú groteskne. Je kauzálne presvedčený o tom, že na ľad treba vykorčuľovať s kolieskovými korčuľami. Jeho práca s hokejkou je priam ridikulózna, miestami až katastrofálna. Na MS využil v 27 zápasoch šancu jeden jediný raz! A to že mal obrovské kvantum šancí snáď ani nemusím pripomínať. A on si nepríde na tréning. Človek s takou povahou a hokejovými zručnosťami do repre nepatrí, nieto na MS. A forwardi Špirko, Buček či Roman sedia ležérne doma na riti. A je mi jedno, že Roman je center...
11.5.2018 - 13:53
+14

Ol!ver

 

Nagy včera hovorí, že ich netrénujeme a nepríde. Súhlas s Haščákom. Ten si zaslúži 4. formáciu a tretiu posunúť ako druhú, do druhej pridať Kudrnu a dať ju ako tretiu.
11.5.2018 - 15:04
0

Eraser

 

možno to myslel tak, že ostatní by si ich potrebovali potrénovať on nemusí Ale u neho beriem, má čosi odohraté... ale že nepríde na tréning Haščák tak nech hrá za Detvu B v druhej lige keď je taký pán.
11.5.2018 - 15:16
+3

Urpiner16

 

Haščák je nosič vody v Komete a to že dal konečne gól je zhoda náhod a slabší súper.Česi trénujú detaily ako u blbých ich tam Špaček preháňa.U českých trénerov by sa dávno porúčal z turnaja frajírek.
11.5.2018 - 15:22
+2

dominator97

 

heh, pekne si sa pohral s cislami
11.5.2018 - 15:29
+1

Ol!ver

 

Takto som to myslel:
1. Jurčo-Krištof-Nagy,
2. Bondra-Buc-Svitana,
3. Bakoš-Marcinko-Kudrna,
4. Cingel-Hovorka-Haščák.
11.5.2018 - 15:34
0

MARTIN_JUH

 

jediné pozitívne na tom zapase je ten kurz na nás je celkom lákavý možno by stál za risk
11.5.2018 - 14:25
0

Byron

 

Švédi vyhrajú a je úplne jedno koľko.
11.5.2018 - 14:39
0

Urpiner16

 

Čo tam švédi my budeme mať problémy aj posledný zápas s bielorusmi lebo ak im body budú potrebné na záchranu tak ten zápas tiež nevidím ružovo.
11.5.2018 - 14:45
+1

Eraser

 

no vyzerá to tak, že o osude Bielorusov kľudne môžno rozhodneme my.. Bielorusi ako náhle prehrajú s Rakúskom hoci aj za 2 body (za predpokladu že dnes prehrajú s ČR a Rakúsko prehrá s Francúzskom) tak budú musieť proti nám bodovať ináč spadnú. To isté platí aj keby dnes Rakúsko vyhralo nad Francúzskom a potom Bielorusi porazili Rakúsko... pretože hoci by mali rovnaký počet bodov ako Francúzi stále by išli dole lebo majú horšie vzájomné zápasy. Bielorusi to budú mať ťažké...
11.5.2018 - 15:32
0

zomi BLOG

 

Ciste teoria...?: Vsetko moze nastat.Napriklad aj to, ze v poslednom zapase nasich proti Bielorusku za tri body v prospech nasich budeme hrat v stvrtfinale a Bielorusi vypadnu.A v druhej alternative, ze ak vyhra za tri body Bielorusko, tak sa zachrania, ale my skoncime pred branami stvrtfinale.Ine bodove riesenie nepomoze ani nam ani superovi. Takze potom pred koncom tretej tretiny za nerozhodneho stavu nastane situacia ako v skupine o poschodie nizsie ked obidve muzstva odvolali brankarov.
11.5.2018 - 18:13
0

Urpiner16

 

Už nekrúť nechaj to na nich ani s dánmi ti to nevyšlo.Ťaťké to budú mať aj AUT len ty máš utkvelú predstavu v určitom čase ktorá sa mení zmenou výsledkov že to bude tak či onak.
11.5.2018 - 19:49
0

Eraser

 

s Dánmi mi to nevyšlo lebo majú z prdele kliku a hlavne Nóri zabudli dávať góly... 3 zápasy nedať gól? Majú fakt šťastie že majú v skupine Koreu. škoda že mi tip nevyšiel ale ta Korea nebola taká slabá ako hraje na tomto turnaji, nechápem čo sa s nimi stalo... veď hrajú hrozne. Tip mi nevyšiel ale napriek tomu verím že ešte prekvapenia budú... a osobne dúfam, že Bielorusi spadnú.
11.5.2018 - 22:57
0

Tehelnepole

 

Vysvetlenie toho co robime inak a lepsie ci horsie: Čísla prezradili, či Ramsay naozaj niečo zmenil alebo nás oči bolia rovnako ako pod Cígerom oprávnene (+ grafy)
Porovnali sme štatistiky Slovenska na majstrovstvách sveta v Dánsku s dvoma prechádzajúcimi turnajmi. V mnohých veciach vidieť posun, v mnohých nie.

Niektorí hovoria, že hra slovenských hokejistov na MS konečne dostala systém. Podľa iných z toho hokeja bolia oči podobne ako predtým.

Kanadský tréner Craig Ramsay vedie reprezentáciu na druhom veľkom podujatí a viacerí sa pýtajú, čo priniesol do tímu.

Skúsili sme sa po štyroch zápasoch na MS pozrieť cez čísla na to, v čom je národný tím pod jeho vedením iný, ako bol počas predchádzajúcich dvoch šampionátov za trénera Zdena Cígera. Aj keď nakoniec nám štvrťfinále možno ujde podobne ako posledné štyri roky, isté zlepšenia vidieť je.

Čo sa zlepšilo
1. Krátke striedania
Už po príchode tréner Ramsay hovoril, že chce, aby slovenský tím hral krátke, ale intenzívne striedania.

To sa mu podarilo. Striedania hráčov skrátil v priemere skoro o desať sekúnd, čo je veľké číslo. Na porovnanie – na MS v rokoch 2016 a 2017 väčšina hráčov hrala viac ako 40 sekúnd za jedno striedanie (najviac 47), teraz je to v rozmedzí 33 až 37 sekúnd. Hráči sa tak viac udržujú v tempe.

V porovnaní s inými tímami majú podobne krátke striedania už len Švajčiari a Rusi. Samozrejme, neznamená to jedinú cestu k úspechu, silní Kanaďania si striedania napríklad preťahujú skoro až k 50 sekundám. No ukazuje to, že Ramsay napĺňa, čo si predsavzal.


2. Disciplína
Ešte na olympiáde Ramsayho hráči po zápasoch dokola opakovali, ako sa musia poučiť a nerobiť viac zbytočné fauly. Vydržalo im to však len do najbližšieho zápasu. V Južnej Kórei sme mali skoro 5 dvojminútových trestov na zápas, čo je v modernom hokeji, kde často rozhodujú presilovky a oslabenia, veľa. Napríklad v NHL je v priemere zhruba 3,3 dvojminútového trestu na zápas.

V tomto (zatiaľ) vidieť veľký pokrok. Aj keď sa dajú nájsť zbytočné fauly (Haščákovo odhodenie hokejky francúzskemu hráčovi), celkovo hráme veľmi disciplinovane. V štyroch zápasoch sme mali iba 10 vylúčených hráčov (2,5 na zápas). V tejto štatistike sme po Rusku najlepší na šampionáte.
3. Oslabenia
Rovnako v porovnaní s minulými šampionátmi, ale aj s olympiádou sme teraz v Dánsku zlepšili oslabenia. Doteraz sme na šampionáte počas nich nedostali ani gól, v nevýhode sme hrali vyše 14 minút. Zásluhu na tom majú hráči ako Marcinko, Cingeľ, Bondra a Buc, ktorí na ne spolu s obrancami nastupujú. S Ruskom a Kanadou sme doteraz najlepší na turnaji. Na MS 2017, ale aj na olympiáde sme patrili k najhorším.

Samozrejme, to sa môže zmeniť, čakajú nás ešte zápasy s Ruskom a so Švédskom, kde môžeme častejšie faulovať, a obe krajiny majú silné presilovky. Rovnako môžu klesnúť aj veľmi dobré čísla našich brankárov (spolu sú v úspešnosti zásahov na 4. mieste na turnaji), čo je takisto výrazný posun oproti minulým šampionátom.

Čo sa týka našich presilových hier, tak zrejme mnohým hovoril zo srdca Laco Nagy po zápase s Francúzskom. „Presilovky príliš netrénujeme, to sa musí zmeniť, musíme ich trénovať viac. Dnes to bolo veľmi zlé, ba až katastrofálne,“ povedal pre RTVS.

Napriek tomu vďaka dvom gólom v zápase s Českom na tom štatisticky nie sme až tak zle ako naposledy, máme úspešnosť 16,67 percenta (11. miesto). Je to viac ako na predchádzajúcich dvoch MS, no na olympiáde nám to išlo lepšie.

Čo sa nezlepšilo
1. Málo gólov
Pomaly sa tak dostávame k štatistickým ukazovateľom, s ktorými veľmi nepohol ani tréner Ramsay. Tým je najmä naša útočná hra.

Preč sú časy, keď sme slabším súperom dávali debakle 7:0. Dnes sme radi za každé víťazstvo, dať v zápase viac ako 4 góly je výnimočné. Keď si zoberieme všetky zápasy, aj prípravné, tak sa to Slovensku pod vedením Ramsayho nepodarilo ani raz.

Trend v strieľaní nízkeho počtu gólov pokračoval aj na MS či na olympiáde. V priemere sme dali 2,25 gólu na zápas, čo je len veľmi mierne zlepšenie oproti predchádzajúcim dvom MS.

2. Útočníci nedávajú góly
Problém je najmä s našimi útočníkmi, čo ukazuje aj ďalšia štatistika. Slovenskí útočníci dajú v priemere jeden, občas dva góly za zápas. Výrazne pozdvihnúť sa to nepodarilo ani Ramsaymu. Napríklad Laco Nagy, považovaný za kanoniera, nedal v 8 zápasoch na OH a MS ani jeden gól (pre ofsajd neplatil jeho pekný gól Francúzsku).

Ešte šťastie, že útočníkov často zastúpia obrancovia. Na týchto MS dali tri góly, Jaroš a Čajkovský patria medzi štyroch najčastejšie strieľajúcich slovenských hráčov.

Naučiť útočníkov presnejšie alebo tvrdšie strieľať, vytvárať si šance či rýchlejšie korčuľovať je oveľa ťažšia úloha ako naučiť tím brániť. Počet produktívnych slovenských útočníkov každý rok klesá, nielen v NHL, ale aj v iných silných ligách. Napríklad v KHL bol najproduktívnejší slovenský hráč Marek Viedenský celkovo na 153. mieste.

3. Vhadzovania
Fanúšikovia si všimli a často sa sťažujú, že naši hráči nevyhrávajú vhadzovania, ktoré majú v modernom hokeji svoj význam. To potvrdzuje aj štatistika. Za Ramseyho to nezlepšilo.

Priemer vyhratých vhadzovaní na zápas na MS máme 46 percent. Zhruba rovnaké to bolo aj na predchádzajúcich MS či na olympiáde (tam ešte horšie).


Predsa však máme dvoch centrov, ktorí majú úspešnosť nad 50 percent – Krištof a Buc.


Na záver prinášame kompletné tímové a individuálne štatistiky Slovenska po štyroch zápasoch na MS v Dánsku (zdroj: IIHF).
11.5.2018 - 14:51
+1

Tehelnepole

 

Zdroj: https://dennikn.sk/1119832/cisla-prezradili-ci-ramsay-naozaj-nieco-zmenil-alebo-nas-oci-bolia-rovnako-ako-pod-cigerom-opravnene-grafy/

zial grafy a tabulky sem neviem prekopirovat
11.5.2018 - 14:52
+1

Cotillion

 

Pri vsetkej ucte k Nku, toto je velmi povrchny clanok. Tie statistiky, ktore vytahuju maju maloco spolocne so systemom - ked tak im uznam dlzku striedani ci uspesnost oslaboviek/presiloviek. Ale take buly? Ved to je kompletne individualna cinnost, so systemom nic nema. Takisto vylucenia - su to vzdy individualne chyby, nie nieco systemove.

Alebo strielanie golov. Bola pouzita zla statistika. Aby som to zjednodusil, system je na to aby urcil ako sa hrac do sance/strely dostane, samotne premenenie sance/kvalita strely uz zalezi na kvalite hraca. Uspesnost brankarov - to iste. Systemu ide hlavne o to, aby sa strely na brankara nedostali. Ako uspesny je v likvidovani tych, ktore sa na neho dostanu uz je na jeho kvalite.

Co by som si ja predstavoval aby porovnavali ako smerodajne statistiky pre system ako taky:

Defenzivne hlavne tri veci. Jednak percentualne ako casto dokazeme odobrat superovi puk uz v ramci ich obranneho alebo stredneho pasma. Jednoducho prerusenie rozohravky. Potom, ked uz sa nam do pasma dostanu, ako casto ich aktivita konci strelou. Ci uz na branu alebo inde, proste zakoncenim. A nakoniec, ako casto sa zakoncenie skutocne dostane az na brankara/do brany. Teda kolko toho dokazeme zblokovat, vytecovat atd.

Pri ofenzive zas opacne. Ako casto nasa rozohravka konci inak ako nasim prienikom do pasma (ci uz zakazne uvolnenie, offside, odobratie puku, atd). Ked uz sa dostaneme do pasma, ako casto z toho dokazeme vystrelit? (Mimochodom, zrovna pri tejto statistike som skalopevne presvedceny, ze oproti Cigerovmu posobeniu sme sa astronomicky zlepsili). No a teda, ako casto sa nase strely aj dostanu na brankara/do siete?

A samozrejme, vsetky tieto statistiky sa vedia zindividualnit, pridaju sa k tomu samozrejme dalsie, este podrobnejsie veci plus klasicke statistiky a nejake to individualne pozorovanie (trebars Ramsay chce, aby centri pri rozohravke schadzali dolu k obrancom a ponukali sa. Robia to? Ktori? A ako casto?) a vyjde nam z toho ktori hraci a ako uspesne dany system plnia. Momentalne mam inak pocit, ze Popradska lajna by z tohoto vysla najlepsie.
11.5.2018 - 16:51
+4

Urpiner16

 

Viedenský hráč na reprezentačnej úrovni bol jeden rok teraz je to tipsportligový hráč ako každý iný ktorý zaostáva hlavne v korčuľovaní.
11.5.2018 - 15:01
0

boychuk

 

je to tipsportligový hráč ako každý iný a preto hráva KHL a ako jediný z našich je aj schopný bodovať pravidelne...
11.5.2018 - 16:24
+2

Tomo8ZV

 

prosimta to ani nesranduj, viedensky je momentalne asi nas najlepsi center, žiadny iny center z tipsport ligy by v sezone s podobnymi zraneniami ako mal viedensky a v tak slabom time akym slovan je nemal 0,5 bodu na zapas v khl
11.5.2018 - 19:00
+1

čarovna ceruzka

 

motyka strielaj
11.5.2018 - 17:39
0

Darthik

 

Ja som to bral vzdy realne. Je to pravdibodobne ze prehrame, ale aj tak si to zapnem a budem fandit.

A ked vyhrame tak sa budem tesit. Nebudem ich zatracovat ako to robili fanusikovia zatial pocas MS.

Ja len dufam ze ked prehrame tak srdcom ako napriklad 20ka na MS:
11.5.2018 - 18:44
+1

zomi BLOG

 

Jasne, ked tam bude srdce, tak im aj tejaky ten vacsi kiks odpustime...
11.5.2018 - 18:48
0

amaskiea BLOG

 

Aj ty, Brutus?!
11.5.2018 - 18:54
0

zomi BLOG

 

11.5.2018 - 19:35
0

amaskiea BLOG

 

Všetko je možné, nič nie je stratené, ale ak porovnáme hru našich so SUI, CZE, RUS, SWE, tak namiesto koho z nich by sme akože my mali postúpiť do plejaf?... Úprimne, za seba, namiesto nikoho. Rusi síce ako jediní z menovaných hrajú hurá-hokej, ale oni sú v tom úplne iná liga ako my. Takže ja som dokonale oslobodený od lámania si hlavy nad postupovými počtami, ani žiadne nervy kvôli tomu nemám (hoci postúpiť teoreticky môže ešte stále hocikto z našej osmičky, namiesto hocikoho z menovaných favoritov) a budem si vychutnávať iba hokej. Ak aj ten náš mi takú príležitosť dá, budem len rád. Nie som náročný. Včera s Francúzmi sme mali pomerne dlhé súvislé úseky, kedy sme mali jasne navrch, diktovali hru a Francúzi len hasili. To som v podaní našich už dávno nezažil, ani nepamätám, s hocijakým súperom, aj papierovo slabším. Bol tam pohyb, dôraz, sebadôvera..., proste nič svetoborné a zrazu to išlo. To ma plne uspokojí, keď to ešte na týchto MS od našich uvidím.
Ešte jedna vec, ja nezvyknem hovoriť do zostáv, ale prečo tam namiesto Hačšáka nemohol byť trebárs Krivošík? Horší korčuliar určite nie je, fyzicky si myslím, že je väčší od Haščáka, a je tiež pravák. Viete niekto nejaký rozumný dôvod?
11.5.2018 - 19:19
+7

Tino

 

jo toto: by aj man zaujimalo aky mali dovod nebrat mladych ako krivosik, bodak...bola idealna prilezitost nemozeme vypadnut a konkurencia ktora ich vytlacila zo zostavy je "lempl" material vata ktorou sme veril som ze docasne hasili katastrofalny stav ...krivosik je univerzal v nasej situacii ked mame problem s centrami a nemame tvorivych hracov je tazky luxus nechat doma hraca ktory hra poziciu v ktorej stradame a ktory ma potencial byt tvorivym hracom, keby aj bol horsi ako hascak , ci mikusco teda pochybujem krivosik by bola investicia... a cestovat mohli aj dalsi bodak urcite...
11.5.2018 - 19:52
+4

zomi BLOG

 

Krivosik: Mozno jedine Kreik s Sarkym... Myslim si, ze ani s popradermi na zaciatku sustredenia velmi nepocitali. Nech si zahraju a potom pa, pa... Snad s Bondrom ako tak pocitali... Ale ti im nedali na to prilezitost, ze z nasej ligy je na MS daleko. Najme ked im ukazali, ako sa zhostili tolko omielaneho noveho systemu
11.5.2018 - 19:45
0

amaskiea BLOG

 

Relatívne na naše pomery je tam už aj takto veľa nových mien, aj mladých a neverím, že Miro by do toho išiel nejako alibisticky, polovičato...
11.5.2018 - 19:52
0

zomi BLOG

 

Ved sa aj vyjadril, asi v tom slova zmysle, ze neskladaju tim akoze treba novu mladu krv, ale treba mysliet aj na vysledok...Bolo tu dost nazorov, ze preco ten, alebo onen mlady nedostal sancu sa ukazat, ze by trhali lad a podobne. Mozno aj mohli, ale netreba zabudat, ze kazdy kovc ma svoju filozofiu v tvorbe timu. Preto by som Mira s Kreikom nepodcenoval, ze nevedia, aky potencial ti mladi maju, ze ak sa budu vyvijat a zdokonalovat v seniorskom veku tak ich cas urcite pride. Hoci uz aj o rok, ked sa uspesne dajme tomu uvedu v NHL, ci v AHL. No, ked budu volni a bude ochota, tak ich ani nebude treba skusat.Prikladov u inych muzstiev je dost, a takto to bolo v niektorych pripadoch v minulosti aj v nasich podmienkach.
11.5.2018 - 20:33
0

enforcer92TN

 

Musel som kupit flasu vodky, toto natriezvo zajtra nedam.
11.5.2018 - 22:47
0

Eraser

 

Dúfam že komentátor bude kričať... David si naj-lep-ší... dávam tomu 30s kým komentátor nezayebe - nepríjemní Švédi... alebo - na toto si musíme dávať pozor v tomto sú Švédi silný... prípadne, nesmieme sa nechať zbytočne vylučovať... ako píše enforcer92TN to bude ťažké počúvať a sledovať triezvy
11.5.2018 - 22:53
0

zomi BLOG

 

Alebo co ak: Ukazali sme kde je nasa sila...
11.5.2018 - 23:11
0

Acorgonka

 

No...som na chate a prvy kontakt s civilizaciou je 7km lesom ...dnes som si bola zarezervovat v miestnej krcme kde chodia asi len drevorubaci signal stolicku a drink tak suhajkovia urobte pre to vsetko aby ste trhli volaky bod a co ze mame hokej aky mame? Bojujme!
11.5.2018 - 23:59
0

Cotillion

 

Hm, dobre ze s nimi hrame uz zajtra. Teraz citam, ze po vcerajsku pridu Svedov posilnit Ekholm, Arvidsson a Forsberg. Hlavne Filip Forsberg je podla mna posledny dielik skladacky, ktory stale este Svedom trochu chybal. Absolutny top of the top utocnik.
12.5.2018 - 0:06
+1

Eraser

 

ja myslím, že nejakého Forsberga strčí náš Cingeľ do vrecka
12.5.2018 - 0:26
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2018 05:12
TímZSkóreB
1.Zvolen1358:2731
2.Košice1446:2631
3.N. Zámky1437:2430
4.B. Bystrica1441:3726
5.Poprad1435:2725
6.Nitra1342:3323
7.Trenčín1337:2722
8.Detva1333:3818
9.L. Mikuláš1332:3714
10.Budapešť1534:4714
11.Miškovec1334:4914
12.Žilina1337:5213
13.SR 201217:590
KlubZVVpPpPSkóreB
1. Michalovce10811058:1627
2. Martin10622042:2024
3. Skalica10441144:2821
4. Topoľčany10521237:2320
5. Dubnica9601241:2519
6. Bratislava9404136:2316
7. P. Bystrica9322233:2715
8. Humenné10410539:3214
9. Sp.Nová Ves9321324:2614
10. Trnava9101723:444
11. Prešov10100923:473
12. Nové Zámky B900096:800
-. Orange 206100515:303
Aktualizované: 14.10.2018 06:11
tímzvvppppskóreb
1.Dukla171411186:3945
2.Poprad181410391:5044
3.Nitra18911760:4930
4.B. Bystrica18721850:5226
5.Košice17542655:4925
6.Žilina18442848:5422
7.Slovan18603960:6721
8.Skalica187001143:6921
9.Martin186001237:7418
10.L. Mikuláš184031143:7015
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
tímzvvppppskóreb
1.Košice181512073:2649
2.Slovan181511191:3748
3.Poprad181121472:4238
4.Dukla181032367:3538
5.Spišská181202467:4538
6.Púchov18922559:4233
7.B. Bystrica18741650:4830
8.Michalovce187011052:6922
9.Nitra185211051:5520
10.L. Mikuláš186001245:7118
11.Skalica185111145:7918
12.Žilina183131144:7314
13.Martin184001444:7412
14.Zvolen180001827:910
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva191140452-2630
2SKA Petrohrad171120257-2328
3Jokerit Helsinky171200262-3827
4Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
5HK Soči19530746-5120
6Spartak Moskva18710843-4318
7HC Viťaz Moskevská oblast18620945-5417
8HC Slovan Bratislava194301042-6416
9Dynamo Moskva195101042-5415
10Dinamo Riga185201037-4915
11Severstal Čerepovec194201128-5214
12HC Dinamo Minsk184001136-5111
Aktualizované: 17.10.2018 13:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2Avangard Omsk181040361-3329
3Ak Bars Kazaň191110551-4326
4Salavat Julajev Ufa18930558-3725
5Metallurg Magnitogorsk19920749-4523
6Barys Astana16630359-4922
7Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
8Neftěchimik Nižněkamsk17630737-4119
9Red Star Kunlun18710741-5019
10Traktor Čeljabinsk17520930-5215
11Amur Chabarovsk175001130-5111
12Admiral Vladivostok191201339-659
13HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 17.10.2018 13:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2CSKA Moskva191140452-2630
3Avangard Omsk181040361-3329
4SKA Petrohrad171120257-2328
5Jokerit Helsinky171200262-3827
6Ak Bars Kazaň191110551-4326
7Salavat Julajev Ufa18930558-3725
8Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
9Metallurg Magnitogorsk19920749-4523
10Barys Astana16630359-4922
11Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
12HK Soči19530746-5120
13Neftěchimik Nižněkamsk17630737-4119
14Red Star Kunlun18710741-5019
15Spartak Moskva18710843-4318
16HC Viťaz Moskevská oblast18620945-5417
17HC Slovan Bratislava194301042-6416
18Dynamo Moskva195101042-5415
19Dinamo Riga185201037-4915
20Traktor Čeljabinsk17520930-5215
21Severstal Čerepovec194201128-5214
22HC Dinamo Minsk184001136-5111
23Amur Chabarovsk175001130-5111
24Admiral Vladivostok191201339-659
25HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 17.10.2018 13:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators650119-1210
2Anaheim Ducks631117-149
3Colorado Avalanche630121-158
4Vancouver Canucks631222-198
5Chicago Blackhawks503022-218
6Winnipeg Jets630215-167
7Calgary Flames521218-166
8Dallas Stars630318-186
9Vegas Golden Knights721415-206
10Minnesota Wild611214-196
11San Jose Sharks611317-195
12Los Angeles Kings620312-165
13Edmonton Oilers411210-144
14St. Louis Blues510215-204
15Arizona Coyotes50144-112
Aktualizované: 17.10.2018 13:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Toronto Maple Leafs742133-2312
2Carolina Hurricanes731225-229
3New Jersey Devils440017-48
4Boston Bruins540122-138
5Montreal Canadiens521118-137
6Ottawa Senators630224-227
7Tampa Bay Lightning421115-96
8Philadelphia Flyers621322-256
9Pittsburgh Penguins511117-206
10Columbus Blue Jackets521216-196
11Buffalo Sabres630312-176
12Washington Capitals520220-195
13New York Islanders411211-104
14New York Rangers602415-204
15Florida Panthers400212-162
16Detroit Red Wings600414-302
Aktualizované: 17.10.2018 13:40
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 17.10.2018 04:59

Bleskovky

Svečnikov z Detroitu podstúpil operáciu kolena, vynechá 5-6 mesiacov

Hokejista Detroitu Red Wings Jevgenij Svečnikov podstúpil operáciu pravého kolena, po ktorej ho čaká päť- až šesťmesačná pauza. Ruský útočník utrpel zranenie 29. septembra v generálke na novú sezónu. Ako informovala agentúra AP, 21-ročnému krídelníkovi pri operácii zrekonštruovali poškodený predný krížny väz.
pred 3 hod. - TASR

Jukurit - Ässät Pori 0:2 v dohrávke 12. kola fínskej ligy

Hokejisti Ässätu Pori zvíťazili v dohrávke 12. kola fínskej ligy na ľade Jukuritu 2:0. Liiga - dohrávka 12. kola Jukurit - Ässät Pori 0:2
včera o 21:08 - TASR

Obranca Schultz bude Pittsburghu chýbať až štyri mesiace

Obranca Justin Schultz bude tímu zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins chýbať približne štyri mesiace. Dôvodom je zlomenina nohy, ktorú utrpel v prvej tretine sobotňajšieho súboja s Montrealom po kolízii s protihráčom Tomášom Plekancom. V nedeľu absolvoval operáciu a mimo hry bude až do februára budúceho roku.
15.10.2018 18:22 - TASR

Augsburg - Wolfsburg 6:0 v 11. kole nemeckej ligy (3)

Nemecká hokejová liga mala v nedeľu na programe zápasy 11. kola. Výsledky: Eisbären Berlín - Ingolstadt 1:3, Kolín Haie - Adler Mannheim 2:4, Iserlohn - Straubing 2:4, Mníchov - Düsseldorf 5:4, Norimberg - Krefeld 3:4, Schwenningen - Bremerhaven 2:3, Augsburg - Wolfsburg 6:0
14.10.2018 21:32 - TASR

Zürich - Lausanne 2:1 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledok nedeľného zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich - Lausanne 2:1
14.10.2018 20:47 - TASR

Studenič prispel gólom k výhre Binghamtonu na ľade Lavalu 2:1

Slovenský hokejista Peter Cehlárik sa v noci na nedeľu presadil jednou asistenciou v zápase jeho Providence Bruins, domáci ale prehrali s Hartford Wolf Pack 3:4 v súboji American Hockey League (AHL). Gólovo sa presadil útočník Marián Studenič, ktorý jedným presným zásahom prispel k triumfu Binghamton Devils na ľade Laval Rocket 2:1.
14.10.2018 10:52 - Michal Bruner / TASR

Mladá Boleslav odvolala trénera, skončil aj asistent Boris Žabka

Slovák Boris Žabka už nie je asistent trénera hokejistov Mladej Boleslavi. Ako informoval český prvoligový klub, okrem Žabku skončili aj hlavný tréner Vladimír Kýhos a druhý asistent Vladimír Čermák. Novým trénerom sa stal Miloslav Hořava, jeho asistentmi budú Radim Rulík a Pavel Patera.
13.10.2018 21:02 - Michal Bruner / TASR

Färjestad - Frölunda 3:4 vo švédskej lige

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v 8. kole švédskej ligy nad Timrou 7:4. Uspel aj Jönköping v zostave so slovenským obrancom Martinom Fehérvárym, Örebro zdolal 3:1. SHL-8.kolo: Lulea HF - BK Rogle 3:1, Djurgarden IF - Timra IK 7:4, BK Färjestad - Frölunda Indians 3:4, HV 71 Jönköping - Örebro 3:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 2:1, Mora IK - AIK Skeleftea 3:2 pp a sn.
13.10.2018 20:30 - Michal Bruner / TASR

Oceláři Třinec - Dynamo Pardubice 6:1 v českej lige, dva body Gernáta

V dohrávke 10. kola českej hokejovej ligy zvíťazil Třinec nad Pardubicami 6:1. Slovenský obranca Martin Gernát prispel k triumfu gólom a asistenciou, za hostí zaznamenal čestný úspech jeho krajan Miloš Bubela. Oceláři Třinec - Dynamo Pardubice 6:1 (2:0, 2:1, 2:0) Góly: 10. Polanský (GERNÁT), 17. Bukarts, 23. Kovařčík, 30. GERNÁT (MARCINKO), 46. Adamský, 49. Galvinš - 34. BUBELA (SKOKAN)
13.10.2018 20:30 - Michal Bruner / TASR

Útočník Floridy Haley je v asistenčnom programe NHLPA

Kanadský hokejista Micheal Haley z tímu NHL Florida Panthers vstúpil do asistenčného programu hráčskej asociácie NHLPA. Bližšie podrobnosti nie sú zatiaľ známe. Kým bude 32-ročný útočník podstupovať liečbu, nebude svojmu mužstvu k dispozícii.
13.10.2018 08:40 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2018
Žilina - Miškovec o 17:00
SR 20 - Detva o 17:00
19. 10. 2018
Košice - Detva o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

16. 10. 2018
BudapešťPoprad
3:2REPORT
TrenčínSR 20
5:0REPORT
KošiceN. Zámky
4:0REPORT
14. 10. 2018
MiškovecNitra
1:3REPORT
DetvaŽilina
2:1REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
7:2REPORT

Najviac bodov

Rastislav ŠpirkoZVO19 bodov
2.Chovan M.ZVO19
3.Handlovský L.ZVO16
4.Nagy L.KOS15
5.Brown J.MAC15

Najlepší strelec

Milan KytnárZVO10 gólov
2.Špirko R.ZVO10
3.Beránek P.ZIL8
4.Bondra D.POP7
5.Fafrák M.S207

Najlepší brankár

Tomáš VošvrdaPOP95.82 perc
2.Košarišťan A.NZA94.73 %
3.Habal V.KOS94.61 %
4.Skapski M.ZVO93.84 %
5.Gračnar L.POP93.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola