Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Play off s kratšími pauzami medzi jednotlivými fázami, liga má maskota

14.3.2017 12:26 TASR

Vo štvrtok 16. marca sa úvodnými zápasmi začnú boje o hokejového majstra Slovenska. Prvé kolo play off Tipsport Ligy 2016/2017 otvoria dva súboje, víťaz základnej časti Banská Bystrica sa stretne s ôsmym tímom tabuľky Novými Zámkami a obhajca titulu z Nitry privíta pod Zoborom siedmy Poprad.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


hello, havarju

 

Aha! Matelko ..
14.3.2017 - 12:38
+3

lerby

 

Presne ...
14.3.2017 - 13:12
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cipulis

 

Myslis ze ti perma bude platit aj na semi v Martine ?
14.3.2017 - 19:50
+3

werder59

 

to uz su spekulacie, ale ide o princip, urcite chapes moje rozhorcenie
14.3.2017 - 20:04
0

strojar

 

Tak Richard je opäť raz vzrušený.
14.3.2017 - 12:46
+5

Westlund32

 

Risko: Ty si najvasci maskot ligy
14.3.2017 - 12:49
+16

cipulis

 

Ja som najskor myslel ze narazas na hraska
14.3.2017 - 19:38
+1

AdamNR

 

Podla mna pozitivne kroky,nerozumiem vasim negativnym komentarom
14.3.2017 - 12:51
+46

HKMpelemele

 

ludom sa nezavdacis...ano, Riso robi aj chyby..ale na rozdiel od predchodcu sa aspon snazi nieco zlepsit
14.3.2017 - 13:06
+33

strojar

 

Tak "snaží sa niečo zlepšiť".
Fajn.
A čo naozaj zlepšil ?
14.3.2017 - 13:13
+1

PriBin@

 

Urcite vac jak ty
14.3.2017 - 13:14
+47

Dan_o92

 

no myslím, že marketing dostatočne zmenil a to aj išlo....neviem či má také kompetencie,aby zmenil návštevy a podobné veci....zdá sa,že niekto len nevie prekusnúť kontumáciu, ale prohokej nemal žiadne možnosti.....resp. čo akože očakávaš, že sa má zmeniť?
14.3.2017 - 13:17
+6

LuukyBB

 

Aká jeho kompetencia Ťi môže priniesť zvýšenie návštev ? Vyššie návštevy je najväčší problém ligy. Ako to ale jej šéf zariadi ? Rozdá klubom peniaze na permanentky zadarmo ? Vyššie návštevy budú keď každý klub začne sám od seba. Je zaujímavé, že akonáhle sa urobí v kluboch akcia na vstupné je zrazu štadión relatívne plný. To tiež o niečom svedčí. Takže pravda je asi niekde uprostred, medzi klubmi a ich divákmi resp. fanúšikmi.
14.3.2017 - 13:31
+24

Dan_o92

 

neviem či si reagoval na mňa, ale máš pravdu...kluby musia začať od seba robiť s fanušikmi, lepšia informovanosť, práca so sociálnymi sieťami, zaujimavé akcie.....podľa mňa Rišo urobil kvantum pozitívnej práce- reagovanie na zmeny pravidiel, hracie dni (dôraz na piatok, nedelu) aj informovanosť o lige je väčšie, dresy zaujímavé...ešte možno tie mantinely a taký základ bude hotový
14.3.2017 - 14:00
+2

LuukyBB

 

Nebola to priama reakcia, skôr som Ti nahodil na smeč presne tak. Piatok a nedeľa je jednoznačne najlepším riešením. U nás sa klub uberá presne takýmto ťahom, informovanosť a rovnako aj komunikácia sa výrazne zlepšila. Na štadióne vidieť veľa rodín s deťmi so šálikmi či v dresoch. Nevýhodou u nás je, ale tá kapacita. Na 80% zápasov v ZČ stačí, na derby, NR a play off to žiaľ nestačí. S tým, ale klub nemá čo urobiť. Štadión patrí mestu, a ktorý klub na Slovensku by si mohol dovoliť čo i len uvažovať o novej aréne ? Finančná utópia.
14.3.2017 - 14:08
+3

ElwisNR BLOG

 

Presne tak ja nejak také veci ako maskot ligy neuznávam ale možno pre tých najmenších fanúšikov je to zaujímavé dôležité keď to u samotných kluboch absentuje. Návštevnosť je dlhodobý problém a nie záležitosť sezóny oveľa horšie je na tom futbalová liga alebo iné ligy kde divákov je ešte menej ale dúfam že sa to začne postupne zlepšovať
14.3.2017 - 19:38
+1

burnzie

 

To by si nebol ty,že by si si do Lintnera nekopol...
..to je len závisť....Rišo zlepšil oproti jeho predchodcovi kopu vecí !
14.3.2017 - 13:34
+8

granlund84

 

Strojar napíš konkrétne veci ktoré by mal urobiť aby si bol spokojný. Ja mu to potom pošlem. Ďakujem
14.3.2017 - 14:05
+5

strojar

 

Ale veď už vraj urobil.
Ja by so len chcel vedieť čo.
14.3.2017 - 14:16
0

N1trancan

 

Mame maskota
14.3.2017 - 15:17
+6

granlund84

 

Ďakujem za (ne)odpoveď. Nesklamal si.
14.3.2017 - 20:00
+5

Ludko VAN

 

Docielil to ze sa z teba stal maskot HP a to nám stačí
14.3.2017 - 21:11
+3

imko_one

 

Stojar -stale čakáme na teba: Presne ako sa píše, napíš nám pripomienky, ktoré podľa teba budú prospešné pre náš hokej...
15.3.2017 - 8:50
0

ciro77

 

kamoš: 1. posudzovať všetky kluby rovnakým metrom ( nie, že jeden môže a druhý nie )

A nech si toho maskota pomenuje podľa seba napr. vyškerený Rišo - veď sa aj celkom podobajú
15.3.2017 - 9:39
0

FP-Romanides

 

Špeciálne tématické kolá, allstar víkendy, zlatá korčuľa, zlatá prilba za najkrajší gól, hokejové kartičky, predĺženia 3na3, applikácia na smartfóny, motivačné videá, príspevky a súťaže na sociálnych sieťach, maskot... Tých vecí je pomerne dosť, v praxi to znamenalo zvýšenie návštevnosti a o to nám všetkým ide. Teda možno okrem strojára.
14.3.2017 - 15:01
+35

strojar

 

Len Ťa chcem informovať, že Zlatá korčuľa aj Zlatá prilba boli už pre Lintnerom.
14.3.2017 - 15:30
+3

hoKEjka

 

lebo to uplne meni celu situaciu co?.. panebooze.
14.3.2017 - 16:15
+5

strojar

 

V žiadnom prípade.
Podľa Teba a Tebe podobných ten vyškerený ujo aj hokej vymyslel.
14.3.2017 - 18:01
0

Avivaz

 

Turbo by bol lepší. uzavrime to
14.3.2017 - 18:12
+1

cipulis

 

A podla Teba doteraz SVK hokej vobec neupadal
14.3.2017 - 18:33
+1

lerby

 

Ale len Lintner sa odhodlal nenominovať každý mesiac do zlatej prilby hráča HK Nitra
14.3.2017 - 16:37
+3

MiroMT

 

K tym kartickam by som mal otazku na vas vsetkych mimo MT... Daju sa este kupit? Lebo reklamy bezia v TV ale konkretne u nas v MT ich pri pokladniach nemaju vyse 2 mesiacov.
14.3.2017 - 15:49
+2

Aasen36

 

Tiež som si to všimol: V Čadci a DK sa dajú kúpiť
V Žiline už len veľmi malá šanca
14.3.2017 - 19:39
0

LenTak93

 

3 na 3? To nemyslíš vážne...
14.3.2017 - 17:40
+2

Ejo

 

Ty, ktorý si dokážeš nájsť, čo, kto, kedy a prečo presne povedal, aby si spochybnil každú činnosť SZĽH či Pro hokeja si zrazu nevieš nájsť výročné správy a vyjadrenia, kde sa pokročilo? Alebo len nechceš?

14.3.2017 - 15:29
+5

strojar

 

Kde sa podľa tých výročných správ pokročilo ?
14.3.2017 - 15:38
0

HKMpelemele

 

ty si neskutocny zadubenec...tak teda poprosme Vladka Pastinskeho, aby sa vratil do Pro Hokeja. Vtedy to bolo vsetko super, nasa liga mala cveng, na zapasy chodilo priemerne 17 tisic divakov, kazdy zapas sa vysielal v televizii aj online a hraci odchadzali z NHL aby mohli hrat v nasej lige. Neviem ci si taky hlupy a nevidis tie pozitiva, co Riso priniesol, alebo si len clovek z podobnej garnitury ako Pastinsky, Nemecek, Turan a podobne...podla toho, co kolegovia z NR hovoria o vizitke tvojej prace, sa priklanam k tej druhej moznosti
14.3.2017 - 17:47
+7

strojar

 

Nie, nie.
17 tisícový priemer návštevnosti dosiahol až Richard L.
14.3.2017 - 18:04
0

HKMpelemele

 

skoda si na teba minat energiu
14.3.2017 - 18:08
+8

Bielomodry

 

strojár : V papieroch máš prosím Ťa,aké číslo diagnózy?
15.3.2017 - 6:57
+2

Foam of Waterfall

 

F52?
15.3.2017 - 9:30
0

strojar

 

Takže,
kde sa pokročilo?
14.3.2017 - 18:27
0

HKMpelemele

 

v marketingu, vo vysielani, v hracom systeme, v komunikacii vedenia ligy s fanusikmi, all star vikend, hokejove karticky, mobilna appka, sutaze v kazdom ligovom kole, pohar pre majstra ma konecne svoje meno, klauzuly v zmluvach umoznujuce odchod hraca z neplatiaceho klubu atd., mohol by som pokracovat. teraz (aby ta niekto tu zacal brat vazne) napis konkretnych 5 krokov, ktorymi by si ty na Lintnerovom mieste po prebrati ligy zvysil uroven, navstevnost, ekonomicku silu ligy. Ked to napises, potom sa s tebou ludia zacnu rozumne bavit. Kritizovat vie kazdy debil, navrhnut riesenia uz nie
14.3.2017 - 18:48
+14

LenTak93

 

"v komunikacii vedenia ligy s fanusikmi"

neberiem, rozhodne s tým nesúhlasím
ignorancia fanúšikov s konštruktívnou kritikou (nepripustenie si akejkoľvek chyby) a taktiež som sa do dnešného dňa nedočkal odpovede z TL na mail, ktorý som posielal vo februári
toto konkrétne nezhadzujem na Litnera, ale má okolo seba diletantov, ktorí v komunikácií zlyhali (nevraviac o hrubých chybách v komunikácií admina ich FB stránky s fanúšikmi)
15.3.2017 - 0:14
+1

HKMpelemele

 

Ja som pisal, ze sa to zlepsilo, nie ze to je na skvelej urovni. A myslis, ze za Pastinskeho to bolo lepsie?
15.3.2017 - 6:11
+3

MySmeSever

 

Kto nic nerobi nic nepokazi ja richardovi fandim
14.3.2017 - 14:45
+11

sanyo

 

presne tak! mudro vravis. Navyse, honici ako nastrojar vzdy povyliezaju...
14.3.2017 - 14:54
0

Sunkafit

 

presne tak
14.3.2017 - 18:32
0

counter

 

Presne ako píšeš , nepretieklo veľa vody , keď sa každý sťažoval , prečo sa neskráti prestávka medzi 1/4 a semifinále keď sa skončili zápasy 4:0 , 4:1... Dnes je to opäť zlé riešenie. Neviem pos´diť , či sa dá naplánovať (resp.prehodiť) smeny na 2 mesiace dopredu , ale budiš. Liga nieje o smenách , ale o hokeji .10 dňová prestávka mu nepomôže. Ja len toľko
14.3.2017 - 20:33
+2

LenTak93

 

liga maskota nepotrebovala, ona ho už má
14.3.2017 - 13:19
+8

Adrumko

 

presnee..akurat som to chcel napisat...liga uz maskota ma...resp.keby dali namiesto Matelka ,chodiaci citron..urcite by to bolo vystiznejsie..
14.3.2017 - 13:23
+7

lerby

 

Takže nový maskot sa bude volať ,, Citrón,, ??
14.3.2017 - 16:46
0

Tricko30

 

Nerobi nic zle je robi nieco zle je toze spravil z mt co urobil beriem ale postupoval asi podla sutazneho poriadku tak co sa mu stale naklada.podla mna robi viac ako pastinsky to ze su navstevy u niektorych muzstiev mizerne to co ma on stym ma ist do ziliny zvolena popradu a chodit po namesti a zadarmo davat listky ci co ma robit.
14.3.2017 - 13:37
+6

strojar

 

Ani asi, ani neasi.
Lintner s tým nič nemá.
Nie je totiž členom orgánu, ktorý o týchto veciach rozhoduje.
Akurát oznámil aké bolo prijaté rozhodnutie.
14.3.2017 - 14:21
0

MiroMT

 

Robi viac a vela dobrych veci to bez debaty ale to podstatne je kde? Sluboval isty prilev euriciek do klubov a tato otazka keby je zodpovedana ma zaujima viac ako mobilna aplikacia a pod. Chapem ze v prvom rade by sa mali kluby o to starat a zhanat si euricka same ale...
14.3.2017 - 15:57
0

antinamor

 

Tá podoba, ten úsmev, akoby Rišovi z oka vypadol.
14.3.2017 - 13:49
+2

Adrumko

 

tak vies ako...robene podla predlohy..
14.3.2017 - 13:58
0

potocik

 

Som sa bal ze som jediny komu sa zdal rovnaky,ach som rad teda
14.3.2017 - 15:56
0

Urpiner16

 

Keď sa Rišo oťuká tak bude prínos a vyvaruje sa do budúcna i chýb lebo má sebareflexiu čo o Paštinskom za tie roky sa povedať nedá.Počúvam hlasy a to nie je tento rok aby sa z atraktívnila 1.liga tým aby motivačný faktor bol z prvého miesta priamy postup do ligy ak zagarantuje klub financie pretože tieto nezmyselné baráže posledného z TL a víťaza 1.ligy sú hlúposť a navyše teraz i ďalší dvaja sa do toho pridali.Na čo je to dobré?Posledný von z TL príklad teraz LM a Detva ako víťaz automaticky postup.A
14.3.2017 - 14:14
+4

strojar

 

Tak "oťuká" hovoríte, Kefalín.
Už sa "oťukáva" od augusta 2015.
14.3.2017 - 14:39
+3

Standacik

 

a už za ním vidno pozitívne výsledky. Ale kto chce psa biť, palicu si nájde.
14.3.2017 - 20:28
+1

Tino

 

nejaky: cas rozmyslam ci sa mi to len zda, alebo to je skutocne tak, ze ten hokej je rychlejsi nez pred 3-4 rokmi....prestal som ligu pravidelne sledovat a tak je mozne ze si to len nahovaram, ale zda sa mi ze je to rychlejsie/menej casu maju hraci na cokolvek/....co sposobuje ze to niekedy vyzera chaoticky, pretoze mnohi hraci na toto nestacia, ale to sa casom ak som videl dobre zrovna. Ak mi niekto napise ako to vidi ci suhlasi nesuhlasi ...fajn.
14.3.2017 - 14:35
+2

toso1891

 

S Risovou pracou som spokojný, vidno že niečo robí pre ligu ako celok,snaží sa...ale z tej biedy do ktorej liga upadla za jeho predchodcu, to z roka na rok nepohne.. A kto si myslí že Riso naplní vaše zimaky fanúšikmi zamyslite sa, nie je za to zodpovedné nahodou vaše vedenie a vy "fanúšikovia"??? Čo ma s tým Riso??
14.3.2017 - 14:41
+10

Nemehlo

 

Mna by zaujimalo, co podla vas mal Riso spravit a nespravil. Takze poprosim uzivatelov strojar, Adrumko, LenTak93, Westlund32 o odpovede, kedze su nespokojni s jeho doterajsou pracou a povazuju ho za maskota.
14.3.2017 - 14:44
+15

HKMpelemele

 

presne toto by zaujimalo aj mna
14.3.2017 - 17:59
+2

Tokino

 

Jednoznacne mi chyba v tv relacia o lige po kazdom kole ako maju v CR...To za tie dva roky mal jednoznacne vybavit.
14.3.2017 - 20:11
+6

HKM69

 

Dúfam že toho maskota počas PO nezbiju niekde na štadiónoch...
14.3.2017 - 14:49
+6

MHC098

 

Treba si to povedat otvorene a jasne neurobil pre ligu absolutne nic kluby stale zivoria viac penazi kluby nemaju je to stale to iste ako za Pastinskeho,navtevy katastrofalne,vacsina stadionov v katastrofalnom stave.Moj nazor PRO HOKEJ je zbytocna institucia aj tak o vsetkom sa rozhoduje na zvaze.Ohanate sa marketingom no schvalne akym ze raz rocne sa spravi trapny all star vikend,ale ze sa spravi este trapnejsi zapas medzi vyberom extraligy a repre.Otvorte oci prosim vas je to stale to iste ci je tam ten alebo onen.
14.3.2017 - 15:00
+17

Kristepane

 

to, že sú návštevy úbohé a štadióny katastrofálne je chyba 1, ľudí, že na hokej nechodia, 2, klubov, že sa ich tam nesnažia dotiahnuť a 3, vlastníkov štadiónov, teda často miest ... treba sa pozrieť na rozsah Lintnerových kompetencií a radšej začať tlačiť na vlastný klub namiesto nariekania na šéfa ligy
14.3.2017 - 15:22
+8

MHC098

 

Chyba ludi najlespie vsetko zvalit na ludi.Vies co ludia chcu vidiet kvalitny hokej,ked chces hrat kvalitny hokej musis mat kvalitnych hracov a na kvalitnych hracov musis mat peniaze a prave o to by sa mal snazit pro hokej aby islo do klubov viac penazi hladat sponzorov.Tlacit na vlastny klub? nemyslis vazne kluby su radi ze vobec ako tak prezivaju.Rozsah kompetencii v podstate si potvrdil ze pro hokej je zbytocna institucia ktora nema ziadne kompentencie.
14.3.2017 - 15:34
+2

Nemehlo

 

Ty ocividne nemas ponatia co je Pro Hokej. Pro Hokej je riadiaci organ Ligy, ktory zalozili ucastnici (kluby), spravili to prave preto aby riadenie ligy nespadalo pod SZLH. Islo prave o to aby marketingove zalezitosti ligy (nie jednotlyvych klubov) nemalo na starost SZLH, ale prave kluby a nimi voleny zastupca. Nepocul som ziaden klub stazovat sa na Lintnerovu robotu, jediny kto sa stazuje su stale ti isti dookola.
14.3.2017 - 15:40
+5

MHC098

 

Ocividne si vygooglil co to vlastne pro hokej je no dobre.Aj tak vsetko spada pod SZLH a o vsetkom sa tam rozhoduje.To ze si nepocul este neznamena ze vsetci su spokojny bol by si prekvapeny ale vsetci spokojny urcite nie su.
14.3.2017 - 15:53
+1

Nemehlo

 

Co spada pod SZLH? Ved prave na to je Pro Hokej aby mohli mat vlastny marketing, vlastny sutazny poriadok, .... SZLH ma na starost akurat tak licencie a rozhodcov
14.3.2017 - 15:58
0

MHC098

 

Bud si si zle vygooglil co to pro hokej znamena ale evidetne ty nemas ponatia co to je pro hokej.Idem k faktom vlastny margeting povedz mi aky ma pro hokej marketing a dolezita podotazka co z toho maju kluby.Druha velmi dolezita vec bud klames alebo nemas vedomost lebo pro hokej nema vlastny sutazny poriadok ako dokaz, ked nam skontumovali zapas.Tu je dokaz RO-HOKEJ ako riadiaci orgán v zmysle súťažného poriadku SZĽH, rozhodol kontumovať zápas 50.kola MT vs ZA v prospech hosťujúceho družstva 5:0.Odporucam viac si nastuduj lebo evidetne mas velke medzeri
14.3.2017 - 16:11
+2

Nemehlo

 

Pro Hokej je akciova spolocnost vlastnena momentalne 11 akcionarmi (ligove kluby + slovan). Na starost ma riadenie najvyssej hokejovej sutaze, existuje zmluva medzi SZLH a Pro Hokejom, ktora upravuje pravomoci medzi tymito subjektami. Pokial viem nie je verejne dostupna. Co sa tyka toho marketingu tak prave Pro Hokej vlastni, ak ich nerpenajal, neposkytol inemu subjektu a tak dalej marketingove prava na najvyssiu sutaz. Cize je cisto na kluboch, kedze su akcionari, komu predaju prava na reklamu (Tipsport), prava na prenosy a dalsie marketingove aktivity. A co z toho maju kluby ako vlastnik akciovej spolocnosti? To ja neviem, ale asi nieco hej, kedze netrvaju na jej zruseni
14.3.2017 - 16:25
+2

MHC098

 

Zase len nepodstatne omacky.Pytam sa konkretne a konkretne mi nevies odpovedat.Ano maju to iste co za Pastinskeho nic navyse.
14.3.2017 - 18:48
0

Nemehlo

 

Ty vidis na ucty klubov a ucty prohokeja? A neodpovedas mi na otazky. Diskutuj ako clovek nie ako kriklun.
14.3.2017 - 19:19
+1

Foam of Waterfall

 

Nuž, myslím, že lepšie vie, o čom píše, než Ty (no offense). Ono totiž VV SZĽH ako aj Pro Hokej tvoria rovnako zástupcovia klubov, ba dokonca sa tam už dlhé roky obmieňajú tí istí alebo úzko prepojení ľudia. Lintner robí, čo môže, tam, kde nemá zviazané ruky (= kde nezasahuje do záujmov klubov), preto najvýraznejšie ho vidno pri all-star zápasoch a pod. Problém nášho hokeja však je v kluboch ... ktoré sú väčšina úzko prepojené s ľuďmi úzko prepojenými na politiku, ktorá si neželá zmenu (Baky, Frost, Smith atď.).
15.3.2017 - 9:53
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Takže takto to je.
Keď neprídu ľudia na hokej je to chyba
- ľudí,
- klubov,
- miest ako vlastníkov štadiónov
a Lintner s tým nič nemá.
Keď príde viac ľudí na hokej, tak je to Lintnerova zásluha a môže si vyplatiť prémie.
14.3.2017 - 15:41
+8

Norik

 

prosim ta..: Co urobi Lintner je zle. Nech by to urobil akokolvek, vzdy to bude zle. Len mi teraz ti napis, co robil Pastinsky lepsie, ako Lintner.. Lebo Co robi inak Lintner ti uz niektory napisali (samozrejme aj s chybami). Ale ty mi napis prosim ta, co lepsie urobil byvali prezident??
14.3.2017 - 16:35
+5

Adrumko

 

za Pastinskeho sa nikdy neskontumoval zapas kvoli kamerovemu systemu....viem ze odveci..no nedalo mi..
15.3.2017 - 13:35
0

amaskiea BLOG

 

keby len to: za Paštinského sa systémovo podliezala latka ešte aj v mnohých ďalších a oveľa závažnejších veciach, takže hokej u nás vďaka tomu napredoval jedna radosť a nebyť nenažraného Lintnera už by sme dnes hrali I. IntergalaktickúSuperMegaExtraLigu
15.3.2017 - 13:51
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Athotis

 

na druhej strane ked navstevnost stupa tak sa Risko nezabudne pochvalit ze je to aj jeho zasluha
14.3.2017 - 18:10
+1

VSŽ Košice

 

súhlas podpis
Drvivá väčšina Lintnerových nápadov sú veci ktoré stačilo okukať (aj tu z komentov na HP, svetového hokeja, či od samotných klubov) a hlavne sú to finančne nenáročné akcie, či dokonca sú zadarmo (napríklad na zavedenie aj včera ospevovaného formátu 3 na 3 fakt EURá netrebalo).
Som presvedčený že prvoradou úlohou managera za 5000 € je výhradne zháňať peniaze a ešte raz peniaze.
Ľudia za podobnú prácu ako odvádza Rišo poberajú od 500 do 1000€ no ich výkon a práca musí býť x-násobne vyššia.
14.3.2017 - 16:45
+14

ctibor

 

Presne tak. A aj 500 je vela. Dajme mu minimalku. Ked ludia na vychode vedia z toho vyzit, tak vyzije aj on.



Len... kolko si potom zasluzia kosicki manazeri? Za to, ze vystru ruky a cakaju, ze im niekto hodi nejake peniaze do rozpoctu...
14.3.2017 - 17:37
+1

granlund84

 

Aha, keď Lintner okopiroval formát v predĺžení 3na3 je samozrejmé. A keď Pastinsky neokopiroval Európu a sme boli jediná krajina na svete kde sa za prehru v predĺžení nedával bod bolo tiež samozrejmé??!
14.3.2017 - 19:37
+2

HKMpelemele

 

a Lintner ma chodit prosit sponzorov aby prispeli klubom do rozpoctu?...prosim ta...on tu nie je na to
14.3.2017 - 18:00
+3

Nemo83

 

Niektorí mi tu pripomínate líšku z Ezopovej bájky o "Líške a hrozne". Líška sa snažila získať hrozno, ktoré viselo vysoko. Všemožne sa snažila, ale k hroznu sa dostať nemohla. Nakoniec si povedala: Aj tak je kyslé.

Čokoľvek Lintner spraví, stále bude pre niekorých diskutujúcich ten zlý. Ale ani Rím nebol postavený za deň.
14.3.2017 - 15:07
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nemo83

 

Aj toto vystihuje situáciu.
14.3.2017 - 15:22
+7

Escobar_on

 

V prvom rade citrony nemusim.
V druhom rade 5000 euracov mesacne je prilis, a to este chcel pocas sezony viac.
Nech si ich zasluzi, ked prinesie niekoho marketingovo nového a zaujímavého oproti minulých obdobi, to by bolo korektne, nech ma aj 10.000eur.
Kde je SLOVNAFT? Takato znacka nasej lige chyba. Citron zrejme vlastni elektromobil, ked prestal ligu takyto gigant sponzorovat, smutne.
Zbytocny organ, berie klubom zasluzene Money a ma vysoku reziu. Zrusit PROHOKEJ.
Dalsi problem je PROKOVALOVSKA orientacia a volne zneuzivanie predpisov, co sposobilo neregulernost prave v jej finisi ligy. Velmi zle rozhodnutie na ukor MT polarizovalo celu verejnost a tento precedens navodi v dalsich zápasoch a sezónach vela moznosti ako neskontumovat zapas. Ako priklad uvediem zlyhanie casomiery, ktora nenaskoci do zaciatku zapasu, je to iste ako ked prestane chladit system. Takisto pripadna porucha rolby, osvetlenia pred zaciatkom zapasu. Kluby kludne mozu kalkulovat,napr vela zranených oznamia ze sa nieco akoze pokazi a hotovo. Nemusia sa obavat kontumacie. ZVRHLE a CITRONovo trpko - kysle.
14.3.2017 - 15:35
+10

Urpiner16

 

A ty si odkiaľ prišiel s týmito novinkami?Asi často čítaš marxistické myšlienky argentínsko-kubánskeho lekára Che Guevaru a chceš sa hrať na partizána čo?Odporúčam ti studený obklad na hlavu a ten Citrón si vyžmýkaj na akné aby si skrášlil aspoň ksicht keď v hlave máš vákuum.
14.3.2017 - 15:49
+7

Escobar_on

 

Nemalo by chybu keby Vam nieco prdlo v playoff v KOVALARENE. To by bolo zabavy. Melon od Fyca na tu stavbu uz bol.....Paschka prispel z CTpenazi...na vitazstvo z zakladnej casti a neviem sa dockat dalsich prekvapeni. Baran Baran drc
14.3.2017 - 16:18
+4

Rumcajz

 

Paneboze.
14.3.2017 - 16:04
+9

NZ Hockey

 

Nechaj tak, on za to nemoze...
14.3.2017 - 16:35
+4

hoKEjka

 

Tu zase povyliezal riadny vykvet. Nedavno to bol obrovsky zachranca a zrazu je to nenavideny maskor pre niektorych. A kvoli comu? Kvoli tomu, ze si vsugerovali nejake konspiracne teorie.. A ze urobil aj nejake chyby, kto nieco robi robi aj chyby, ste dospeli ludia to by ste mohli uz aj vediet. Niektori by tu ale pomaly radsej chceli Pastinskeho a spol. lebo ten aspon nedaval prehnane distance ich oblubenym klubom
14.3.2017 - 16:20
+8

hoKEjka

 

*hracom oblubenych klubov
14.3.2017 - 16:21
+1

wedro

 

Na začiatok by som začal takto.
Mame dve skupiny ľudí.
jedna skupina je taka- ktora podporuje a stoji za Richardom aj keby padali pečene holuby.
A mame taktiež druhu skupinku ktorá kritizuje všetko čo je spojene Richardom. Keby ligu dokázal dostať na úroveň NHL. Na Richardovi by neostala ani jedna nitka sucha !

ja osobne nie som ani v jednej som neutrál!

berme to tak že je to život je to normálna vec.

takýto maskot je skvela vec pritiahne viac deti na štadión a presne to je ciel dostať deti na HOKEJ!

Je pravda že by liga okrem tipsport mala mat ešte silného partnera mame na Slovensku dostatok automobiliek ako VW,KIA,PSA adt.. tiež mobilný operátori
Ale o tom som nechcel.

tešme sa že Slovensky hokej sa záčina prebúdzať aj keď to zatiaľ nieje volným okom viditeľne (pre večne nespokojných) tak ako JA a ďalší vidíme že konečne sa začalo pracovať.

takže tak.



14.3.2017 - 16:21
+7

Tino

 

aby: dali peniaze, resp viac penazi musis dat naprv dovod....nepochybuj, ze ak bude liga zaujimava radi sa pri nej zvezu vsetci ktori vedia aku silu ma dobra reklama.Riadiaci organ vytvara zakladny ramec,vytvara moznosti ti ktorych riadi sa maju starat aby z toho vyrazili maximum, kazdy podla svojich schopnosti a moznosti....ak sme boli pred 2,3,4 rokmi na dne a liga na pokraji zaujmu medii, divakov a teda aj reklamy tazko ocakavat ze sa situaciu podari zvratit za rok, dva...toto je zalezitost v lepsom pripade 10 rokov /optimisticky prepoklad/
14.3.2017 - 16:35
+1

Athotis

 

v prvom rade co mal urobot je zaplatit si priestor v komercnych televiziach a radiach tak ako to robi BA klub alebo aj niektori nasi motoristicky pretekari...to za rok a pol neurobil a na markize a jojke sa o lige vravi len ked sa stane nieco negativne a niekedy cely tyzden o lige v spravach ani tuk...potom tazko moze zhanat peniaze ked sa o lige vravi len na Stv a ta je v sledovanosti az tretia s nasich TV...
14.3.2017 - 18:20
+1

Avivaz

 

ja som netušil že PRO HOKEJ má platiť RTVS a nie opačne :/
14.3.2017 - 18:25
0

Athotis

 

RTVS je komercna TV? aspon citaj poriadne
14.3.2017 - 19:09
+1

Avivaz

 

Pokiaľ viem tak Huste.tv patrí JoJ a JoJ je predsa komerčná TV. Či sa mýlim? Ďalšia TV je 213, tuším chodí u providerov Magio,Digi a Orange.
14.3.2017 - 20:22
0

Athotis

 

huste je internetova tv a tv213 ma aku sledovanost? taku ze polovica ludi na tomto portali ani nevie ze existuje? a mimochodom viac ma tej tv priestor hokejbal ako hokej
14.3.2017 - 20:47
+1

strojar

 

Tušíš aspoň približne čo znamená pojem komerčná televízia, použitý v príspevku, na ktorý reaguješ?
14.3.2017 - 19:19
+1

Tino

 

no ja si: nemyslim ze uplacanim bulvaru sa nieco zlepsi, resp ze to lige systemovo pomoze, chapem ze PR je potrebne, ale toto myslim nie,ale keby som chcel Lintnera odstranit tak mu toto poradim, prvy svizny krok ako s nim seknut....bulvar sa o ligu nezaujima, resp zaujem pada lebo je proste nezaujimava, nevidel by som za tym nejake sprisahanie, zlu volu bulvarnych medii....tie zacnu o extralige hovorit vzdy na zaciatku sprav hned ako porastie kvalita, zaujem divakov,pocet marketingovych partnerov...v tomto poradi.

mali ludia nevedie prehltnut 5000€, ktore mesacne inkasuje ten cirkus ked do bezodnej studne vyhodi hafo prachov len aby o extralige viac na JOJ a TVMA hovorili nechcem vidiet.
14.3.2017 - 20:32
0

Athotis

 

aby porastla kvalita treba bud lepsiu vychovu mladeze aby do ligy prichadzali kvalitny mlady hraci ,alebo viacej prachou pre kluby ktore mozu ziskat len cez sponzorov alebo sponzorov ligy,ktory ale urcite nedaju peniaze do niecoho medialne nezaujimaveho...ked bude liga viac na komercnych mediach aj pre sponzorov je to hned lakavejsie ked sa ich firma mihne vi vecernych spravach
14.3.2017 - 20:46
0

Tino

 

kuloarna: info, ze Lintner strka prachy do bulvaru sa rozkrikne rychlo a to si pis, ze bulvar by informoval o extralige len ak by inkasoval....komplet cely bulvar, vratane radia a x roznych platkov, ee cele zle...chapem kam mieris, co ocakavas, ale vychadzas zo zleho predpokladu...bulvar nepotrebujes uplacat, staci byt zaujimavym a bude sa ti venovat.
15.3.2017 - 8:28
+2

HKMpelemele

 

poTpYs
14.3.2017 - 18:05
+1

strojar

 

Buď si istý, že ten pandrlák nepritiahne na štadión nikoho.
Veď kluby majú vlastných maskotov.
Mňa by skôr zaujímalo keby Lintner zverejnil koľko to stálo.
14.3.2017 - 18:13
0

Sunkafit

 

juj juj predstav si určite to nebolo zadarmo
14.3.2017 - 18:45
+1

Nemehlo

 

teba ani cent a ten kto to platil mu to asi schvalil. Cudzich ludi sa tiez pytas kde minaju peniaze?
14.3.2017 - 18:49
+2

Big Bear

 

Vo viacerych bodoch pises rozumne ..ALE.. hufy deti zacnu chodit na hokej aby sa divali na pamprlaka
Napr za seba poviem, ze som sklamany. Risovi som fandil. Ale ked prislo na lamanie chleba a bolo potrebne mat gule voci silnym ludom , odhodlane reci ostali populizmom ...a status quo ostalo zachovane. Kazakstansky reporter sa vymenil za lintenerburger a karavana ide dalej..
14.3.2017 - 19:30
+1

mathushino

 

Nezastávam sa lintnera lebo mam naňho svoj názor no uvádzať ze je neschopný lebo do klubov nejdú väčšie prachy .. preboha ved na co potom su manažéri klubov ? Nebude to náhodou tak ze v kluboch na manažérskych postoch pracujú nie prilis kvalifikovaní ľudia ? Ze mozno by sponzori aj dali peniaze aj by sa našli len ľudia v kluboch si potom po obdržani peňazí s nimi šafária ako sa im páči a potom placu ? nielen v pro hokeji chyba transparentnosť ale aj v kluboch ale niet sa co čudovať je to vsetko vizitka spoločnosti v ktorej žijeme .. ja napríklad oceňujem predĺženie hrane na zlatý gol , ci kratšie prestávky medzi 1/4 a semi ci finále , obávam sa však výkonu rozhodcov vo vypätých zápasoch ...
14.3.2017 - 16:26
+8

forzaitalia

 

Vsetko ma svoje výhody aj nevýhody.neviem ci dohoda klubov skrátiť pauzy je dobre.som zvedavý ked bude mat jedno mužstvo zraneného kľúčového hráča,alebo hráčov ci bude súhlasiť,aby hrali skor.ak by sa hralo podľa dopredu dohodnutého kalendára a malo by sa hrať o nejakých 10 dni a nie o 3 dni tak to je dosť veľký rozdiel.ak to nebude vazne zranenie tak by mohli o 10 dni hrať.bude to zaujímavé ci s tým bude nejaké mužstvo súhlasiť ked bude mat pár hráčov s pár dnovou dobou liečenia,aby sa skrátilo čakanie a začalo sa skor
14.3.2017 - 16:35
0

Nemehlo

 

Ale ved muzstva to odsuhlasili teraz dopredu, takze tieto spekulacie nemaju vyznam.
14.3.2017 - 16:38
+1

forzaitalia

 

Nie je to až tak presne napísané.ked sa skončia série tak kto o tom rozhodne,že sa začne o 2,3 dni pro hokej?alebo ako sa dohodnú kluby?co ked jeden klub nebude súhlasiť začať skor,alebo bude musieť súhlasiť?
14.3.2017 - 16:47
0

Nemehlo

 

"keďže na základe dohody klubov sa v prípade rýchlejšieho ukončenia sérií nebude čakať na predom narysovaný program" podla mna je to dost jasne. Akurat nevieme kolko bude odpocivat klub ktory skonci neskor, ci 2, alebo 3 dni.
14.3.2017 - 16:54
+1

Jančo66

 

Ľudia respektíve "fanúšikovia" hokeja sú v dnešnej dobe veľmi náročný a ufrflaný a radšej budu sedieť v Auparku na kávičke, namiesto toho aby išli na hokej. Napríklad vstupné v ZA je 4€ a to si myslím je dobrá cena. No vždy keď prídem na štadión, stále tam stretávam tých istých ľudí. A tí "príležitostní" prídu len vtedy, keď hráme s MT alebo je PO. Je to na škodu, lebo ZA hrá túto sezónu fakt dobrý hokej a preto verím, že o rok to bude rovnako dobré v tabuľke a ľudí na štadióne pribudne.
14.3.2017 - 16:57
0

keith111

 

Pre mňa osobne je Žilina čiernym koňom play-off, ktorá pri troche šťastia môže vyradiť hocikoho. Podľa mňa Žilina je mužstvo, kde je tá sila rozložená veľmi dobre do všetkých útokov a môže tam dať gól hocikto. Tomek je tiež jeden z najlepších brankárov ligy a nech si hovorí, kto chce, čo chce, tak Jančuška je na našu ligu veľmi kvalitný tréner. Ja sa čudujem, že chodí v Žiline, tak málo ľudí na hokej. Ja by som si na túto Žilinu, veru zašiel, kebyže som Žilinčan
14.3.2017 - 17:56
0

wedro

 

jednoduchá vec postaviť štadión v auparku.

14.3.2017 - 19:41
+2

Urpiner16

 

Tu nejde tak ani o pauzy ako o ľahkú priechodnosť ísť ďalej bez straty újmu nadbytočných
síl a podľa môjho názoru najlepšiu pozíciu do play off aj napriek postaveniu BB a NR majú KE lebo na MT to vedia a je to priechodnejší súper podľa momentálnej formy ako NZ či PP.Mám dojem že aj napriek ich vnútorným problémom a ľahkej súhre zhody náhod to finále hrať budú a možno i viac tak to cítim no bodaj by som sa mýlil.
14.3.2017 - 17:22
0

mitoO

 

Najvacsi favorit su BB. Hra sa o titul a nie o nejaku cestu.
Ak BB tento rok titul nevyhra, bude to velka haMba. Takze nerieste Nitru, Kosice, s vasim muzstvom, posilnenym Slovanistami by ste to mali vsetko preletiet s par prehrami.
14.3.2017 - 17:29
+2

Dracik_18

 

prečo by to mala byť haMba ? veď je to šport a prvá trojka je dosť vyrovnaná

HaMba bude (aj keď tiež je to šport ) ak Dukla TN vypadne do prvej ligy
14.3.2017 - 17:31
+3

mitoO

 

cize si si odpovedal
14.3.2017 - 17:38
+1

lubfito

 

Tu si ešte stále niekto myslí že našu ligu stačilo pokropiť svätenou vodou, aby sa zrazu z nej stala druhá CZ liga? Že šibnutím čarovného prútika budú dlhy splatené a na účtoch TL ligistov pristane každý mesiac milión miliónov eur?
Tí čo majú reči ako koza bobkov ale nič neurobia, neurobili a nerobia pen kritizujú. Dovolím si povedať že polovica na štadión ani nechodí, no tu sa vyžívajú v hejtovaní.
Chýba Vám základné uvažovanie a spájanie si súvislostí.
Aby do ligy prišli lepšie peniaze, musí začať spĺňať presný opak toho kam bola vedená pred Lintnerom. Musí byť projektom ktorý sa posúva dopredu, musí stúpať návštevnosť (ligy ako celku) a zakrývať sa len perinou na ktorú má. Potom bude táto liga zobchodovateľná a lákavá aj pre iných sponzorov.
Lintner nie je žiaden mediálny mág, ani super stratég. Dokonca nie je ani obchodník ktorý vyrokuje všetko najlepšie. Ale je to človek ktorý sa toho chytil aj napriek tomu že liga balancovala nad priepasťou. Ja vidím snahu, vidím zmeny k lepšiemu. Samozrejme, nie je to NHL, ale liga je vyrovnanejšia, kluby sú nútené platiť hráčov, marketing ktorý neexistoval začína mať aspoň kontúry atď atď.
Ale kto čaká že to pôjde všetko zrazu samé, by mal navštíviť lekára. Aspoň sa toho niekto chytil a niečo robí. Nemá len veľkú hubu na nete...
14.3.2017 - 17:30
+28

Sunkafit

 

podpis
14.3.2017 - 18:48
+1

sanyo

 

2.podpis
14.3.2017 - 21:40
+1

trogar27

 

15.3.2017 - 10:27
+1

dejvidBB

 

Prosim vas, pri registracii dajte aspon odpisat text co bude na obrazku, lebo riadna zgerba sa tu registruje poslednu dobu.
14.3.2017 - 17:55
+13

Avivaz

 

Paštinský a Nemeček na hrad ! a Široký na piedestál a všetkému bude veliť Strojár a jemu podobný. Hokej konečne dostane na Slovensku impulz...
14.3.2017 - 18:17
+1

KurierNz

 

Zatial je Citron plateny zo 70% ako manekyn a tvar ligy...ale veci sa pomaly hybu dopredu...vsetci tu chceme od svojich klubov koncepciu ale na druhej strane hned! Davam bolsevikovi rok, maximalne dva...
14.3.2017 - 19:08
+1

miso2488

 

Boľševik je nekoncepčný Šucharda ?
14.3.2017 - 19:50
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miso2488

 

Ja som ťa neurazil tak ťa poprosím o to isté pre slušnú diskusiu.
Ďakujem
14.3.2017 - 20:19
+7

KurierNz

 

Stuchnes do mna a hnevas sa za facku...mas pocit, ze tvojim prispevkom si chcel diskutovat?
14.3.2017 - 20:39
0

miso2488

 

Neboj sa ja sa nehnevám,bola to len otázka žiadne štuchnutie.
14.3.2017 - 20:56
+3

kosican85 BLOG

 

Najprv by Rišo mal zmeniť svoj tím na fb,neviem koho tam má,ale pamätám si súťaž - tip víťaza superbowlu,ale súťaž vyhrala nejaká slečinka, ktorá "tipla" výsledok deň po zápase,hlavne že mala peknú fotku Ja som riešil zlý výhľad na zápase hviezd, sľúbili mi kompenzáciu - nejaké reklamné predmety, doteraz nič nedošlo. Jednak uznávam že snaha o zlepšenie je, no stále aj množstvo chýb..Uvidíme budúcu sezónu či sa to ešte zlepší,alebo je to max.
14.3.2017 - 19:30
+1

LenTak93

 

na FB stránke majú obrovský bordel a tie súťaže sú výsmechom
ten Superbowl bol už len podčiarknutím toho všetkého... pred tým bežne zmazali súťaž, nechal ľudí nech tipujú a o hodinu zmazali všetko, prípadne urobili súťaž a po jej skončení ju nevyhodnotili, prípadne si výsledky upravili podľa seba a zahlásili, že víťaz súťaže nie je
ja nechápem, kto vyberal tých ľudí do toho tímu, resp. či je s takýmito praktikami Richard spokojný, ale ja by som sa za takých ľudí hanbil
15.3.2017 - 0:19
+1

miso2488

 

Musím s tým súhlasiť,raz vyhlásili súťaž,o počte divákov na všetkých zápasov s tým,že 5 najbližších tipov vyhráva,po súťaži napísali,že presný počet neuhádol nikto a vyhrávajú iba 2 najbližšie. Týmto ma obrali o cenu.
15.3.2017 - 6:22
+3

Gargamel123

 

Nemyslim ze panacik pritiahne deti na stadion ale nechajme sa prekvapit. Hlavne nech nezabuda nahlasit vyjazd inac ho niekde sbs-ka vyzlecie z toho dresu.
14.3.2017 - 20:10
+5

totik

 

V prvom rade musia zacat zlepsovat marketing a PR kluby. Lintner to za nich nemoze robit. Keby kluby robili to, co robi Citron, tak by chodilo viac ludi na hokej.

Ale to zrejme este potrva. Ja to vidim aj na tom, ked nieco ako novinar potrebujem. Z CR sa mi ozvu hned, odpisu este v ten den a su radi, ze sa o nich pise. A je im jedno ze je to mensi portal a je zo svk... nemaju s tym problem. Ked chcem nieco od svk klubov, tak som rad, ked mi za tyzden odpovedaju aspon styri. Nedavno som oslovoval kluby s tym, ci splnaju vsetky kriteria na organizovanie rizikovych zapasov.

Pisal som na kazdy klub mail, za 24h mi odpisali z troch.
14.3.2017 - 20:32
+9

dejvidBB

 

Napis aj ze z ktorych
14.3.2017 - 20:43
0

totik

 

kto chce si ten clanok najde a zisti
14.3.2017 - 20:47
0

dejvidBB

 

Uz to mam
14.3.2017 - 20:50
0

Tino

 

cast: klubov Lintne ra nechce, cast to pochopila tak, ze im bdue ksefty nahanat ...tieto postupy aplikuju aj na fanusikov vid tato diskusia
15.3.2017 - 8:36
+1

VSŽ Košice

 

„Pre mňa je zaujímavá úvaha o vstupe bratislavského klubu, teda hlavného mesta, do ligy. Toto stále platí a bude to platiť. Uvidíme, či sa to uskutoční a akou formou. Ja mám takú predstavu, že za úplne ideálnych okolností by bol taký rok príprav úplne perfektný.”
Akou formou?? Myslím že je jasné akou, máme jasnú hierarchiu postupu do Ligy!! Jedine žeby pre vyvolených nemusela platiť, že Rišo
14.3.2017 - 20:57
+3

totik

 

hovori o HC Bratislava
14.3.2017 - 21:01
+1

VSŽ Košice

 

Viem a poukazoval som na Rišove jednania s HC BA už pár mesiacov.
15.3.2017 - 5:58
+3

miso2488

 

Slovan do ligy môže stúpiť tak sa dohodli kluby,čo sa týka HC Bratislava museli by s tým súhlasiť všetky kluby.
14.3.2017 - 21:18
+1

keith111

 

Museli by s tým súhlasiť všetky kluby s tým, že by jeden z nich vypadol do 1. ligy Pretože nepočul, by som, že by sa mal rozširovať počet účastníkov extraligy, tak asi nejak by to bolo. A keby hentak nejako umelo vstúpil nejaký klub z Bratislavy do extraligy, len preto, aby tam bol klub z hlavného mesta, tak nech idú všetci do riti To niekto bude zvýhodnený, len preto, že je z hlavného mesta? Zase to bude len o tom, že budú rovní a rovnejší a zase to len môže vytvoriť zbytočné nejaké nové krivdy. A ako by k tomu prišli ostatné prvoligové kluby? A celkovo. Koľko by asi v Bratislave chodilo na extraligu ľudí, keď tam majú teraz tú KHL? Proste je to celé blbosť na silu umelo tlačiť do ligy hocijaký klub z Bratislavy, len preto, že je z Bratislavy.
14.3.2017 - 21:41
+5

ctibor

 

Ty nechapes, ze o vsetkom v lige rozhoduju kluby? Niekto da navrh a kluby hlasuju. Ak da niekto navrh o Slovane B ci HC Bratislava..tiez sa o tom bude hlasovat. A ak by to preslo, tak by to preslo nie kvoli Lintnerovi, ale kvoli KLUBOM!!!!!
14.3.2017 - 21:30
+1

keith111

 

Áno. Budú o tom rozhodovať kluby a snáď by hentakú tuposť ani neodsúhlasili. On asi skôr narážal na túto Lintnerovu iniciatívu. Pretože je to Lintnerova iniciatíva a je to z jeho hlavy tento klub z Bratislavy, keďže už neraz o tom Lintner hovoril, že má takú víziu. Nie je to výmysel klubov a ak by aj o tom náhodou fakt hlasovali, tak by to bolo s veľkým pričinením Lintnera a už iba hlasovať o takej blbosti je blbosť.
14.3.2017 - 21:50
+2

ctibor

 

No nie je. Liga potrebuje dalsi silny klub, taky aky bol niekedy Slovan. A v Bratislave su na to najvhodnejsie podmienky. Taky, kde by sa mohlo nadavat SKUBA a zase prilakat luzu do hladiska.
15.3.2017 - 6:56
0

keith111

 

Veď, keď je v Bratislave, taký silný klub a majú, také vhodné podmienky ako píšeš, tak si to určite budú schopní vybojovať priamo na ľade, teda cez finále 1. ligy a potom cez následnú baráž. Tak ako si to musí vybojovať každý klub na Slovensku z nižšej súťaže. A nie takto nezmyselne cez zelený stôl. Takže to, že je to blbosť na tom nemení ani tento tvoj argument.
15.3.2017 - 12:58
+1

strojar

 

Ešte by mohol rozvinúť teóriu o prínose maďarského a poľského klubu pre slovenskú ligu.
14.3.2017 - 23:17
0

imko6

 

Rišo urobil jednu jedinú ale zásadanu chybu !: Zverejnil svoj plat!
Tato diskusia je toho dôkazom.
15.3.2017 - 8:05
+4

amaskiea BLOG

 

Nie, neurobil. Jebnutí ľudia zostanú jebnutí, nech sa deje čokoľvek a netreba im nijako ustupovať. Keby Rišo svoju zmluvu tajil, len by sa prispôsobil ich myšlienkovému svetu. V tom svete náš hokej hnije už desaťročia a ak sa z neho nejako nevymaní, tak aj definitívne zhnije. Pre Riša je jediná cesta, všetko choré, čo nás ťahá ku dnu, odrezať. Zverejnením platu sa (niektoré) choré miesta len viac ukázali, čo je dobré.
15.3.2017 - 10:43
+6

Foam of Waterfall

 

poTpYs
15.3.2017 - 11:30
+1

RhimeSBA

 

Ja teda Citrónov nadšenec nie som, ale toto rozhodne chyba nebola, takže súhlas.
15.3.2017 - 12:34
0

amaskiea BLOG

 

to zase ja by som po Paštinskom bol nadšencom aj povestného vreca hnilých krumplov
15.3.2017 - 13:53
+2

imko6

 

Suhlasim. Len ludia v tejto krajime budu riesit iba jeho plat bez ohladu na vysledky. Aj keby sme boli hned za NHL tak Riso je zly vela zaraba...
15.3.2017 - 13:53
+1

amaskiea BLOG

 

áno, ale to kde dnes sme - a nielen v hokeji - je (zaslúženým) výsledkom hlavne toho, ako sa u nás večne podlieza ľudskej malosti
15.3.2017 - 14:07
+2

Tino

 

moze: sa to tak zdat, ale zverejnit musel, mal...ak chce svoju pracu robit inac nez predchodcovia toto je prvy krok, 5000e je obycajna skor si myslim, ze nizsia manazerska odmena...pohlad na diskusiu, kde rezonuje tato tema je trapny,ale je to obraz mentalneho sveta maleho slovaka,ktory zavidi mzdu 5000e ..neuveritelne
15.3.2017 - 14:07
+3

Urpiner16

 

Play off by bolo vyriešené teraz ešte play out zmeniť.Z 1.ligy víťaz pri garantovaní financii priamy postup posledný zostup..Baráž ruhý z 1.ligy s predposledným z extraligy.Ako posledného túto sezónu považujem Slovensko 20 a predposledný LM ktorý by hral so Skalicou.Zvýšiť motivačný faktor prvej ligy o víťaza sa dá aj takýmto spôsobom a myslím si že spravodlivejším ako nezmyselná baráž o štyroch mužstvách.A Slovenske dvadsiatke by tiež prospeli častejšie víťazstvá v prvej lige ako dostávať nakladačky v TL.A ak by chceli sa tam dostať museli by skončiť prvý v 1.lige.
15.3.2017 - 9:51
0

dubacikmd

 

Inak neviete, či sa aj tento rok pokúsi niekto z POL, CZ, HUN dostať do našej ligy? Vedel by som si predstaviť 2xPL ,1xHUN a HC Bratislava v lige..aspoň by sa nehralo dookola proti tým istým klubom...aj o PO by trebalo viac zabojovať..
15.3.2017 - 12:25
0

danto

 

Zas by to neperslo v hlasovani klubov
15.3.2017 - 13:10
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.4.2018 05:17
TímZSkóreB
1.Nitra56197:148112
2.Zvolen56192:150110
3.Trenčín56157:112109
4.B. Bystrica56213:134108
5.Košice56175:14398
6.Poprad56159:15291
7.Žilina56146:16471
8.N. Zámky56125:18560
9.L. Mikuláš56122:16257
10.Detva56120:20740
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica000000:00
2.Michalovce000000:00
3.Prešov000000:00
4.Topoľčany000000:00
5.Dubnica000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Piešťany000000:00
8.P. Bystrica000000:00
9.Trnava000000:00
10.Humenné000000:00
11.Martin000000:00
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
----------
9.L. Mikuláš56223625208:22478
10.Martin56207425181:20178
11.Zvolen56204626210:20374
12.Spišská5663443110:25328
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 22.4.2018 14:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 22.4.2018 14:44
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 22.4.2018 14:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 22.4.2018 14:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 22.4.2018 14:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.4.2018 14:44

Bleskovky

Cehlárik sa blysol dvoma gólmi pri víťazstve Providence v play off

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik sa v drese Providence Bruins blysol dvoma gólmi v druhom dueli 1. kola play off AHL o Calder Cup. Domáci vyhrali nad Lehigh Valley Phantoms 5:3 a vyrovnali stav série na 1:1. Cehlárik sa najskôr presadil v prvej tretine a v 52. minúte víťazným gólom zvýšil náskok domácich na 4:2. Cehlárika vyhlásili za prvú hviezdu zápasu.
o 08:45 - Michal Bruner / TASR

Lugano-Zürich 4:0 v 5. zápase finále play off švajčiarskej ligy,séria 2:3

Výsledok sobotného piateho zápasu finále play off najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Lugano - Zürich 4:0 /stav série: 2:3/
včera o 22:22 - Adrián Danaj / TASR

Švajčiarsko - Nórsko 3:0 v prípravnom zápase

Hokejisti Švajčiarska zvíťazili v sobotňajšom prípravnom stretnutí pred majstrovstvami sveta nad Nórmi 3:0. prípravné zápasy: Švajčiarsko - Nórsko 3:0 (0:0, 1:0, 2:0) Góly: 33. Untersander, 46. Riat, 55. Mottet - Bielorusko - Dánsko 0:2 (0:1, 0:1, 0:0) Góly: 18. Poulsen, 26. Jensen - Nemecko - Francúzsko 2:1 pp (0:0, 0:1, 1:0 - 1:0) Góly: 42. a 62. Ehliz - 36. Rech
včera o 20:54 - Adrián Danaj / TASR

Kärpät Oulu - Tappara Tampere 2:1 pp v 3. finále play off fínskej ligy

Helsinki 21. apríla (TASR) – Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v sobotňajšom treťom stretnutí finále play off fínskej ligy doma nad Tapparou Tampere 2:1 po predĺžení. Kärpät vedie v sérii 3:0 a už v pondelkovom zápase na ľade Tappary si môže zabezpečiť majstrovský titul. V prvom útoku hostí nastúpil Slovák Tomáš Záborský, ktorý nebodoval.
včera o 19:51 - Adrián Danaj / TASR

Växjö - Skelleftea 4:1 v treťom zápase finále play off švédskej ligy

Štokholm 21. apríla (TASR) – Hokejisti Växjö zvíťazili v sobotňajšom treťom stretnutí finále play off švédskej ligy nad Skellefteou 4:1. Domáci vedú v sérii 3:0 na zápasy a od zisku majstrovského titulu ich delí jediné víťazstvo. SHL - 3. zápas finále play off: Växjö - Skelleftea 4:1 /stav série: 3:0/
včera o 17:57 - Adrián Danaj / TASR

Rusi zdolali Čechov 3:2 v našej skupine

Ruskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov zvíťazili v sobotňajšom zápase B-skupiny MS tejto vekovej kategórie nad Čechmi 3:2. S dvoma víťazstvami sa bodovo dotiahli na Fínsko, ktoré vedie tabuľku pred Ruskom vďaka lepšiemu skóre. Mladí Slováci sú po prehre s Fínmi a víťazstve nad Čechmi tretí.
včera o 15:41 - Adrian Danaj / TASR

Bergeron zrejme nastúpi v 5. zápase s Torontom

Útočník Bostonu Bruins Patrice Bergeron pravdepodobne nastúpi v piatom zápase 1. kola play off zámorskej NHL proti Torontu Maple Leafs. Informoval o tom oficiálny web hokejovej profiligy. Štart Bergerona bol pre bližšie nešpecifikované zranenie otázny.
včera o 12:00 - Michal Bruner / TASR

Černák prispel asistenciou k výhre Syracuse v úvodnom dueli 1. kola

Slovenský hokejový obranca Erik Černák sa jednou asistenciou podieľal na víťazstve Syracuse Crunch 6:2 nad Rochestrom Americans v úvodnom zápase 1. kola play off AHL. Farma Tampy Bay sa tak ujala vedenia v sérii.
včera o 08:55 - Michal Bruner / TASR

Švajčiarsko prehralo s Nórskom

Hokejisti Dánska vyhrali v piatkovom prípravnom stretnutí pred MS na ľade Bieloruska 2:1. Góly: 57. Genazzi - 37. Espeland, 44. Lindström
20.4.2018 23:13 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 v 4. finále play off DEL

V piatkovom štvrtom finálovom zápase play off nemeckej DEL zvíťazili hokejisti obhajcu titulu Red Bull Mníchov na ľade Eisbären Berlín 4:2. V sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:1. finále play off DEL - 4. zápas: Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 (1:1, 1:2, 0:1) /stav série: 1:3/
20.4.2018 22:02 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

22. 04. 2018
B. Bystrica - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

20. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
6:0REPORT
18. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
2:4REPORT
17. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
6:1REPORT
14. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 SNREPORT
13. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Tim CoffmanZVO58 bodov
2.Krištof M.NIT57
3.Svitana P.POP54
4.Paulovič M.NIT53
5.Hohmann C.BBY47

Najlepší strelec

Tim CoffmanZVO31 gólov
2.Paulovič M.NIT28
3.Mikúš T.NIT23
4.Svitana P.POP23
5.Nagy L.KOS22

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.49 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.33 %
3.Lukáš J.BBY93.15 %
4.Hiadlovský T.TRE92.88 %
5.Habal V.KOS92.77 %
Články SIHPA na HokejPortáli »