Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Po šestke sedmička, Godlova premiéra prišla nečakane

zdroj: Hokejportal.net/Adrián Danaj
19.5.2019 00:27 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Slovensko zvládlo povinnú jazdu a v nedeľu podvečer bude svoje hokejové modlitby smerovať k Nemecku.


Slovensko si už dávno nezahralo na MS taký jednoduchý zápas. Veľká Británia, akokoľvek sympaticky pôsobiaca, sa hokejovo stále nemôže rovnať našej reprezentácii. Po všetkých stránkach bolo Slovensko lepším tímom a niekedy aj v exhibičnom duchu bavilo zaplnený košický štadión. Kto hokeju rozumie, od prvých striedaní videl, že zápas bude len otázkou skóre. „Dokázali sme si, že máme obrovskú kvalitu. Hrali sme pre divákov a veľmi ma teší, že sme po šiestich góloch dali teraz ešte viac. Od začiatku sme diktovali hru, dali sme rýchle góly, čo bolo dôležité, boli sme lepší. V takomto zápase chce dať gól asi každý,“ hodnotil Matúš Sukeľ, ktorý potešil ďalším presným zásahom.

zdroj: Hokejportal.net
V oslabení mu ho rozumnou strelou o betón brankára pripravil Adam Liška. „Hodil mi to ideálne o betón, nekričal sme si, ale bolo to vedomé. Trénujeme tie prečíslenia a toto je jedno z riešení, ako to zahrať. Veľa ráz aj tréneri prízvukujú, aby sme si to hádzali o betón,“ konštatoval odchovanec Liptovského Mikuláša, ktorý, čuduj sa svete, dal už piaty gól na turnaji a nečakane je tak lídrom strelcov nášho tímu. Je to pekné, pred MS by som tomu asi neuveril, ale som tu, užívam si to, chcem dať do každého striedania všetko,“ povedal nový útočník Sparty Praha. Prekvapivo si svoj prvý zápas na seniorských MS vôbec zachytal Denis Godla. Hoci ešte na rannom rozkorčuľovaní sa hovorilo o Marekovi Čiliakovi, realita bol večer v Steel aréne iná. „Chytal som po dlhšej dobe, preto som to mal ťažšie. Celý zápas bol super, chcel som si ho užiť. Musel som sa koncentrovať, aby som neinkasoval lacný gól. Mal ísť Marek Čiliak, ale zmenilo sa to poobede. Takéto zápasy sú ťažšie na koncentráciu, zažil som zápas z ľadu, čo je úplne iné, ako  z tribúny. Fakt to bolo úžasné. Gól však beriem na seba, zahral som to unáhlene, proti takej Kanade by som si takýto gól nemal dovoliť,“ povedal o svojom prvom zápase na MS vôbec brankár Denis Godla. Tréner Andrej Podkonický v mix-zóne spresnil, že za Čiliakovou absenciou stála žalúdočná nevoľnosť v priebehu dňa. Čo si zapriať na záver? Nuž, malý hokejový zázrak v podobe dvoch amerických prehier by nás potešil.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


rastislavke

 

trocha amaterizmu zo strany RT: oznámiť brankárovi, že bude chytať pár hodín pred zápasom, keď ani nemal byť na súpiske... možno by si godla zaslúžil šancu aj v ďalšom zápase...
19.5.2019 - 0:51
+5

AgentCooper

 

Godla bol na zapasovej supiske ako dvojka. Mimo hry bol dnes Rybar.
19.5.2019 - 0:55
+5

rastislavke

 

ok, ale pointa ostáva
19.5.2019 - 1:01
+2

emcoRKE

 

Podľa mňa dvojka na ms musí byť 100% pripravená že môže odchytať zápas.Godla vedel že dnes bude aspoň dvojka
19.5.2019 - 3:29
+22

rastislavke

 

ok beriem: ale zasa sorry ale proti Britom a podobným zväčša, ak brankár ide robiť dvojku tak v 99/100 prípadoch aj dvojkou ostane
19.5.2019 - 10:19
0

amaskiea BLOG

 

aj tak musi byt pripravený na 100%
19.5.2019 - 11:28
+3

Queequeg

 

Pekne chlapci.tesme sa z hry nasich a vyserme sa na kalkulacie, kanada dnes nemcom nastavila zrkadlo. Zazrak v podobe stvrtfinale nebude. Ale aj tak mam z tychto ms radost - kedze sa pravdepodobne blizi posledny zapas tak trosku posumarizujem. Posledne roky som ms nejak moc neprezival, hovoril som si ze je to vekom. Ale tento rok sa tie emocie vratili, za to chlapcom dakujem, pretoze impulz prisiel z ladu. Mladeznici nesklamali, prave naopak. Nagy - pre mna PÁN Laco Nagy - dostal si od boha uzasny dar, vdaka ze si sa on podelil a predviedol svoje umenie. Bohuzial,brankarom tieto ms velmi nevysli,ale to neznamena ze su neschopni. Verim ze minimalne rybar sa este ukaze. A este citim potrebu sa vyjadrit k martinovi marincinovi - polovica slovenska ho zhejtovala za zapas s nemeckom, cital som nanho tony spiny aj na tomto portali. Za mna, co sa tyka tej nestastnej klucky - klobuk dole martin za tuzbu po vitazstve a za ochotu vziat na seba zodpovednost. Nevyslo to, ale tak to chodi. Bez porazok by neboli ani vitazstva. Len tak dalej chlapci, cesta he spravna. Miro satan a Mr. Ramsey...to samozrejme nepotrebuje dalsi komentar. Vysledky vasej prace nevidi len ten kto nechce. Respekt.
19.5.2019 - 1:14
+100

poprader

 

Dal som ti plusko, ale vedenie by malo trošku niečo zmeniť a to dať veľkú omluvenku Petrovi Šťastnému a na kolenách ho odprosiť, a za dalšie našemu tímu by prospelo mať menej asistentov a trenéra typu Rosťa Čada nie Kanaďana ani USA trenera my ten štýl hokeja nevieme hrať. Marinčin už nevymaže tu hrubku aj keby dal 10 golov, jeho chyba nás poslala do kvalifikácie na OH už nedáme 1/4 bohužial.
19.5.2019 - 1:56
+1

Queequeg

 

Co sa tyka stasneho mozem len suhlasit. Co sa tyka trenera kanadana nesuhlasim - ja vidim zlepsenie (subjektivne samozrejme - chlapci zahrali pekne. Tie posrate konce zapasov, to neprislo z kanady, to je rydzo slovensky prvok ktory sa nepodarilo vykorenit) a k marincinovi este raz - kto nic nerobi, nic neposerie.

19.5.2019 - 2:11
+32

worth

 

Trochu ma mrzí, že sa mu nepodarilo vykorenit ani mizerne presilovky (aj keď si teraz proti beckovym súperom vylepsujeme štatistiky). Čakal som, že to s nimi takýto trener poriadne nacvici.
19.5.2019 - 8:38
0

topska

 

33% cca sme mali uspesnost presiloviek po zapasoch s USA, Finskom a Kanadou...Len tolko k zlepsovaniu proti outsiderom...
19.5.2019 - 17:00
+1

aaaaa

 

K Marinčinovi ospravedlňovať to tým , že kto nič nerobí neposere , alebo ho chváliť , že išiel za víťazstvom je hlúposť ho takto ospravedlňovať .

Proste taký hráč musí vedieť , kedy si čo môže dovoliť a musí to mať v hlave upratané a nie nerozvašnostou pripraviť tým o štvrťfinále ...toto by neurobil ani dorastenec.

Nechcem mu nakladať ale ospravedlňovať ho zato je blbosť .

Škoda lebo mne sa Marinčin tie prvé tri zápasy neskutočne páčil a prekvapil ma , lebo posledné MS čo bol tak bol veľmi neistý ...ale tento rok skvelý bol smerom dozadu a fantastický smerom dopredu a hovoril som si , že takýmto výkonmi keby sa prezentoval aj v zámorí tak snáď dostane poriadnu šancu v NHL , ale veľkosť hráča spočíva práve v tomto že v zlomových momentoch vie zachovať chladnú hlavu .
19.5.2019 - 10:04
+4

gaspi

 

...kolko hráčov aj z nhl urobilo počas kariery takuto chybu...
19.5.2019 - 10:37
+3

pysta111

 

aj Bondra s palffym mali branit proti rusom posledne 2minuty akeby nespravili systemovu chybu tak by gol nedali
19.5.2019 - 11:14
+4

amaskiea BLOG

 

ja žasnem, porovnávať rýchly protiútok 2 na 1 s kluckovanim posledného obrancu... Neuveriteľné.
Prave takéto blbosti su upne kontraproduktívne, medvedia sluzba Marincinovi, takýmto absurdným ospravedlnovanim bude táto téma žiť večne. Namiesto toho, aby sa to uzavrelo ako chyba, nenapravitelna, stala nas QF, a ideme ďalej.
Nie, pokusmi neustále hľadať všelijaké ospravedlnenia tomu neborakovi Marincinovi nedáte pokoj nikdy.
19.5.2019 - 12:31
+11

Tino

 

tak: urobil chybu tiez nerozumiem preco to nazyvat inac bola to chyba fatalna chybaadalsou chybou je zxlahcovanie obkecavanie...stalo nebudeme tvrdit ze sa to nestalo zetochyba nebola.._zatvorime to tak ze chyba a ideme dalej a urobime to takto a preto aby sme minimalizovali moznost ze si toto a takto niekto iniciativne zopakuje a zareze nas opat a dalsi opat..lebo vsak nejde o chybu ..nejdemehejtovat marincina, konstruktivne pomenujeme problem a riesime ho
19.5.2019 - 12:57
+5

strojar

 

Ty budeš mne vyčítať, že vytrhávam z kontextu a manipulujem.

1. Kde pysta111 porovnáva rýchly protiútok s kľučovaním posledného obrancu? To robíš ty.
2. Kde pysta111 absurdne ospravedlňuje Marinčina ako to tvrdíš ty?
20.5.2019 - 17:37
0

tep

 

Žiaľ, neurobil to šťastne, už od žiakov učia, že posledný hráč nemôže ísť do kľučky, hlavne, ak bol pod tlakom..
Ale tak, hokej je kolektívny šport, je tam kolektívny výkon, nemôžeme hodiť neúspech len na jednu chybu.. Mali sme využiť presilovky, dať viac gólov, spraviť si pohodlný náskok a nemuseli by sme čakať, kto s kým a ako zahrá..
19.5.2019 - 10:42
+1

topska

 

nes Kane urobil fatalnu chybu ale na armu ho neposlu...Ti vygooglim podobne chyby Gretzkeho, Lemieuxa ci Francisa.
19.5.2019 - 17:02
0

strojar

 

Len sa opováž.
To ťa hneď amskeia "dodrbe jak Cigáň buben", že ospravedlňovaním takýchto chýb im urobíš medvediu službu.
Alebo možno ti to prejde, lebo sa to netýka Kanaďanov, ale iba Slovákov. A možno iba Marinčina.
20.5.2019 - 17:41
0

miaik85

 

Tak zase s tým Marinčinom to zase taká tragédia nie je. Na posledných dvoch olympiádach sme boli len do počtu. Ono, skôr sa musíme zastabilizovať na kvalitnejších pozíciách, ako neustále s odretými ušami prekĺznuť na OH a tam prehrávať
19.5.2019 - 12:23
+2

Laci

 

čítam to tu často a nielen od Teba.
Pan Ramsey sem neprišiel preto aby získal čiastkové úspechy v podobe umiestnení na turnajoch. Je to novodobý Cyril a Metod v jednej osobe. Ten počet a kolotoč asistentov dúfam vysvetľovať netreba...

Takže tak.
19.5.2019 - 13:20
+1

strojar

 

Múdro píšeš.
Veď aj Konštantín a Metod, ktorých tak uctievame kvôli viere a písmu, nám priniesli vieru, ktorú nevyznávame a písmo, ktorým nepíšeme.
Či to aj s Ramsayovou misiou nedopadne podobne.
20.5.2019 - 17:45
0

VSŽ!

 

Iste,ale to je práve tá Marincinova nevyrovnanosť,pre ktorú je tam,kde je a nie stabilným obrancom pre prvé dve obrany v ktoromkoľvek tíme NHL. Za mňa absolútne netakticky vymýšľal, nedodržal systém a to je zle.
19.5.2019 - 13:15
+2

crosbynko

 

Ked sa na to realne pozriem tak asi nam vyjde 9.miesto a to uz nemusime zrejme vyhrat ani s Danskom. 5krat za poslednych 6 MS. Ze sa to tak aspon dvakrat nezmenilo na osmicku...
19.5.2019 - 1:45
+5

Tom11

 

Je to takmer nepodstatne co napisem alebo sa spytam ide o reprezentaciu kde sa na kanadske body vobec nehra ale 50% Slovenska bude hodnotit nasich aj na zaklade produktivity ...

Otazka: ked Nagy prihra na Marincina on to posle na Kristofa naslesuje zadovka na Marincina gol vyhravame 0-3 a Nagy nema Asistenciu ?

To iste sa stalo v zapase s USA pri gole Cernaka kde puk postupme smeroval: Tatar-Sekera-Cernak-Sekera-Cernak gol
Tatar bez asistencie

Dnes pri gole Cajkovskeho mal mat podla mna Asistku aj Tatar

Opakujem je to nepodstatne ale aj kanadske body idu do historie


19.5.2019 - 2:08
+6

Vyskereny Citricus

 

Vyborna otazka. V NHL by to jablcko bolo, to bez debaty. V Europe to je raz tak a raz tak a na tychto majstrovstvach to je prt makovy. Tiez ma to vytaca, ako aj ked nasi novinari miesaju statistiky zakladnej casti s tymi s playoff alebo ked u brankarov uvadzaju pocet strelenych golov, atd. atd.
19.5.2019 - 2:29
+8

Magma

 

Zrusit Kanadskych trenerov a postavit to spat na nasich: Co take Ramsey priniesol? Vsetky nase doterajsie uspechy vznikli najma vdaka skvelym hokejistom a za ucasti Slovenskych trenerov (Filc, Supler, Hossa...) dobre Fero Hossa k nemu sa radsej nevyjadrujem, ale Slovak najlepsie rozumie Slovakovi a mame tu mnoho sikovnych trenerov. Na co tlacit do zahranicnych ked nam neprinasaju ziaden osoh? Hanlon nic a Ramsey tiez neoslnil
19.5.2019 - 4:05
+3

Dr.Zincica

 

Vymenuj aspon 3 trenerov ty odbornik.
19.5.2019 - 5:00
+24

bach

 

Dr.Zincica: nema Magma pravdu,ale trenerov ti vymenujem. Podkonicky,Stantien,Kmeč,Javorčik,Orsagh,Oremus,Ozimák,.....
19.5.2019 - 6:57
+2

TOPmanager

 

Fuu, akoze dvoch tam mas co by v buducnosti mohli, ale aj oni su k tomu neuveritelne daleko aby boli trenermi-osobnostami pri repre.
19.5.2019 - 9:41
+6

hoKEjka

 

Dvaja v niekedy kto vie v akej buducnosti. Zvysok nikdy v zivote.
19.5.2019 - 13:10
0

fany

 

Ale veď kľud. Bach len vymenoval trénerov.
19.5.2019 - 19:00
0

Tino

 

aj: ked si myslim ze to je to recesia...my nepotrebujeme trenera ktory rozumie svk mentalite, nepotrebujeme trenera ktory bude pestovat typicke svk problemy sodvolanim na "ved on nam rozumie" potrebujeme cloveka ktory nas prinuti/nauci hrat to co je konkurencieschopne ...a potrebujeme ludi ktori v tom budu pokracovat, vidime ze to funguje repre jeschopna hrat vyrovnanezapasy s top 6, hrame moderny konkurencieschony hokej...su este nedostatky ale to je vec drilu...nie lasky,ludskeho poruzumenia,empatie....clovek ktory rozumie malej ubolenej dusi bezneho svk hokejistu je cesta spat navrat krybnik hokeju
19.5.2019 - 8:40
+33

Sunkafit

 

presne tak
19.5.2019 - 8:45
+2

Sunkafit

 

Libor Hudacek: Tréner bol trochu nervózny z toho, že sme nehrali to, čo chcel on. My sme však Európania, Slováci. Určite sme však potešili divákov.....presne takto sa nikam nedostaneme
19.5.2019 - 12:09
+8

Scorpi

 

Tak potom je to jasne...presne kvoli tomu sme prehrali s nemacami lebo sme Slovaci a my predsa musime takto napicu zahrat
19.5.2019 - 12:19
+14

Sunkafit

 

Fuu Valabik mu inak nalozil Libor sa asi dost nafuči
19.5.2019 - 16:52
+1

Scorpi

 

nevidel som ak niekto by chcel tak mi to tu moze napisat
19.5.2019 - 19:04
0

amaskiea BLOG

 

Toto fakt Hudy povedal??? Tragédia! Ja to vidim ako priamy dôsledok toho, ze ked oni vyrábajú kapitálne ootiny, ako napríklad v zápase s Nemeckom, tak "národ" ma tendenciu zvalovat to na nejakú smolu. U nas je toto puto uplne choré, založené na sľuboch nejakého okulahodiaceho rybníka. nech si tréner hovorí co chce, a na oplátku absolútna nedotknuteľnosť garantovaná fanúšikmi. A este ked sa o tom ani nebojí hovoriť verejne, to vidno v akej presile je tento skrz-naskrz hnily systém, ze on si je vedomý toho, ze tréner ani za jeho zjavnu, umyselnu nedosciplinu proti nemu s verejnou mienkou za sebou nic nezmoze. Toto je rakovina nášho hokeja.
19.5.2019 - 12:44
+8

Tino

 

toto moze: vies k zamyslenie ze nedodrziavaju pokyny vedome..lebo sme predsa europania, slovaci anam nebude can hovorit co a ako mame robit...kolem a kolem by to bolo v zasade nastypicky problem twchnilogicka disciplina je vec ktora nas drzi dole, zial mnohi slovaci toto povazuju za nasu prednost, vedia byt na to hrdim..pripadne nesupechy sa neskor zvaluju na smolu, zidojasterov, panenkuskakavu
19.5.2019 - 13:00
+5

ptr421

 

Réway jaké psie kusy robil, Jandača v Sparte mal na saláme, Vůjtka v repre detto. A keď ho poslali dopr..eč zlí boli samozrejme oni lebo veď druhý Pálfy a hento-toto.
19.5.2019 - 13:49
+6

crosbynko

 

Za toto by som mu nafackoval. Vsak nas mohli potesit aj keby ten system dodrziavali. Mna Libor posledne dva zapasy riadne vytaca. Proti Fra dal sice pekny gol a nechybal v jeho hre moment prekvapenia ale mal som nervy lebo si robil uplne co chce. Vcera to iste a este to aj prizna. On sa chce predat ale ja by som ho nepodpisal ani do Hornel Dolnej s tymto pristupom.
19.5.2019 - 13:03
+7

VSŽ!

 

Tým ukzal, aký oot je a potvrdil, čo si o ňom sukromne myslím - primadona na efekt.
19.5.2019 - 13:29
+6

LukasNR

 

Ubolena duša. To je presne to co je charakteristické pre našu spolocnost. Chyba je všade inde. Len nie v nás. Nie sme schopni sa sem tam koncentrovať. Sam tento problém mám. Viem o tom a aj tak mi to čiastočne znížilo komfort života vďaka blbym životným rozhodnutiam. Pracujem v oblasti kde ľuďom predávam služby. Príde človek a nie je schopný sa riadne na svoje veci pozrieť. Nie je schopný sa 25 minút koncentrovať. Pýtať sa. Zapisovať si. Potom sa vráti a nadáva prečo platí tak veľa. Mam mnoho kolegovcov ktorí to využívajú a dosahujú vďaka tomu veľké výsledky. Vedia ze sa im nič nestane aj keď človeka spinavo oj... Pretože dotyčný sa maximálne príde vykričať. Aj to nikdy k dotyčnej osobe. Cíti že mu bolo ublížene a po čase sa zase vráti k tomu istému človeku a ani si ho nepamätá. Zažil som to niekoľko krát.
19.5.2019 - 12:39
+4

Ol!ver

 

Hahha
19.5.2019 - 10:39
0

Scorpi

 

Ty hlupak
19.5.2019 - 11:38
+2

BlackCrow

 

NAHNEDLÝ!!
19.5.2019 - 12:45
0

Bahno

 

Nech bože dá, ale nie Američanom
19.5.2019 - 8:46
0

24Palffy24

 

Nikam sa neposunieme: Ked nebudeme mat 2-3 rozdielovych hracov, najlepsie centrov a najlepsie lidrov tímu. Verím tomu, ze ak by sme mali v time Voračka, osmičku dáme, lebo taky hrac by to s Nemeckom rozhodol. Nemame centrov, ktori su schopni dat aspon 50b v NHL, nevyhravsme buly a na vsetko treba 2x energie. Mat v tejto generácií Demitru,Stumpela a Handzusa, tak hravame kazdy rok o medaily
19.5.2019 - 9:27
0

Tino

 

uz sme: sa posunuli v nasich pdmienkach skoro o svetelny rok aj bez rozdielovych hracovm...rozdielovych hracov nemame proste ich niet az dorastu vychovame ich bude to dolezita pridana hodnota ale zatial pokial ich nemame hram s tym co mame a robme to najlepsie ako vieme....lebo to ze nie su nie je dovod pre plac, zufanie a nicnerobiace cakanie na cas ked raz pridu, pracujme s realitou ovplyvnujme veci ktore ovplyvnit mozeme a ako budeme hokejovo rast ti rozdielovi hraci pridu,potrva to ale pridu
19.5.2019 - 9:46
+7

TOPmanager

 

Napisal si co nemame, ja skusim co mame, to je kratsi zoznam: mame ludi, ktori maju pocit ze sa maju ku vsetkemu vyjadrit a ze ich nazor je zaroven fundovany. Pred MS sme mali dostatok dobrym brankarov a bolo z coho vyberat. Hmm? Sportovy kolektiv sa vyvija a my sme len na zaciatku budovania perspektivneho kadra. Som zvedavy, co budes pisat, ked o dva roky budu excelovat presne tito isti centri o ktorych si napisal, ze ich nemame. Chapes?
19.5.2019 - 9:47
+1

Vyskereny Citricus

 

Zas mame obranu na porovnatelnej urovni ako v najslavnejsich casoch a doteraz som si myslel, ze brankarov mame dokonca o triedu lepsich. No po predoslych zapasoch som s tymi brankarmi na pochybach.
19.5.2019 - 11:45
+2

TOPmanager

 

No to ma niektori sokujete, ti co si dovolujete hodnotit pracu p. Ramseyho pretoze si moji zlati nevidite na koniec nosa. Tak toto je obrovska dehonestacia mravencej prace Satana a Ramseyho, ked este tesne pred MS sme lamali palicu nad hernym prejavom a neschpnostou strielat goly. Mozete sa hanbit ti, ktori uvazuju ze Ramsey by mal odist. Ja naopak kvitujem a velmi vyzdvihujem skvelu pracu, nastavenu koncepciu a system hry, v ktorom obcas zlyhali jednotlivci a na jednu tretinu cely kolektiv. V tej tme na dne, ktora ostala po expertoch typu Hossa, Ciger, Bokros a im podobni, je doslova zazrak, co dokazal Satan s Ramseym za tak kratky cas. Polozili vyborny zaklad do buducna, ked vybrani hraci su schopni svojho rozvoja a dosiahbutia zrelosti pri adekvatnych prilezitostiach, ktore dostanu. Minimalne dalsie dva roky je povinnost, ucta a respekt k trenerovi Ramseymu, aby mohol svoju pracu dotiahnut k vrcholu a potom mozeme hodnotit. Toto je od Vas velmi neslusne, az drze pisat, zeby mal skoncit. Mozete sa hanbit.
19.5.2019 - 9:33
+46

Voevoda

 

Suhlasim, tu si poniektori myslia, ze z h*vna sa da upliect bic za niekolko mesiacov prace. Musime zacat rozmyslat dlhodobo, tak ako napriklad Fini s Jalonenom, ktory ich vedie uz dlhe roky a dokaze z relativne papierovo slabsieho timu (vid tohtorocne MS) vytrieskat maximum. Na to vsak trener potrebuje doveru ludi a nie, ze ho po prvom zakolisani idu vyhodit, co sa v nasom pripade vlastne ani nestalo, lebo hrame konecne pekny hokej. Ci boli by sme radsej, kebyze nejakym spotenym antihokej uhrame stvrtfinale, ale nas herny prejav by bol katastrofalny, tak ako to byvalo v minulosti?

Ja pevne dufam, ze Ramsay ostane pri time co najdlhsie.
19.5.2019 - 12:54
+2

luciakanky

 

Trener by mal zostat, ten pokrok a zmenu nevidi len slepy a ten co ju vidiet nechce. Po rokoch hrame krasny hokej, po rokoch je Slovensko opat poblaznene.
My y sme zial taky narod, ze nic neviem dotiahnut do konca. Vid zapasy s Can a Ger. A dost silno pochybujem o tom, ze keby teraz Ramsay skoncil, ze by sme dokazali s nasim trenerom dotiahnut zmeny do konca.
Dalsia vec vyhrali sme, dali sme 7 golov ale Craig nebol spokojny lebo hraci nerespektovali jeho pokyny.Slovensky trener by mavil rukou so slovami, vyhrali sme dali sme 7 golov tak co pindate. Netvrdim, ze Ramsay je dokonaly, ale nic lepsie k dispozicii nemame a jeho prinos je viditelny. Okresat pocet asistentov, zlatych chlapcov poslat k mladezi, pracovat so psychologom a snad o par rokov nebudeme fnukat, ze nas 2 minuty ci 3 sekundy stali postup
19.5.2019 - 9:56
+16

Vyskereny Citricus

 

A sme si isti, ze ta viditelna zmena nieje tym, ze hrame doma?
19.5.2019 - 11:47
+3

Standacik

 

Vari diváci korculuju za našich hokejistov?
19.5.2019 - 12:01
+3

Tino

 

urcite: nas to ze sme doma skor poskodilo nez nam pomohlo,chalani sa "poblaznili" boli netrpezlivi, nedisciplinovani lebo tlak publika nevedeli dat z hlav...koli publiku sme castejsie saskovali nez hrali ucelne.
19.5.2019 - 12:09
+1

ánry

 

Že naši tréneri
19.5.2019 - 9:59
0

Bacilek

 

2011 sampionat na Slovensku, posledny zapas s Danmi, rozlucka hokejovej legendy v slzach - Demitra

2019 sampionat na Slovensku, posledny zapas s Danmi, rozlucka hokejovej legendy v slzach - Nagy
19.5.2019 - 10:23
+2

SaLaDiN666

 

Pokrok a zmena pod Ramsatom: 1. Maji kvalitnejsni kader ako minule roky, hrame doma, kazdy chcel prist.

2. Ako uz bolo spomenute, hrame doma, tak nas to nabudilo a to pomohlo k lepsim vykonom.

3. Muzstvo robi stale tie iste chyby, stale prehravame zapasy, ktore sme mali minimalne remizovat, stale prehravame zapasy so slabsimi timami, s ktorymi sme mali vyhrat.

4. Stale tie iste chyby, nekoncentracia, vypustanie tretin, lacne straty pukov na modrej a lacne goly.

Cize tak ako to bolo v minulosti, tak by je tomu aj teraz, nezmenilo sa skutocne nic, akurat je par ludi opitych rozkom. Slovenska klasika kazdy rok, teraz si budeme opat nahovarat ako po tom striebre, ze nie sme na tom az tak, aj ked Nemcom, co dostanu od Kanady debakel, staci, aby zahral 1 hrac a to 2 minuty. Absolutne mimo reality ako vzdy.
19.5.2019 - 10:33
+2

zubo

 

19.5.2019 - 10:42
+3

ctibor

 

Tito dvojtyzdnovi experti...
19.5.2019 - 10:52
+11

Tino

 

jj: je to celkom uplne take iste ako pred ramseym a satanom ...ziaden rozdiel ja inac nedockavo cakam na kuvikov ktori vylezu po skoncei sampionatu s cca podobnymi zavermi..ze ziaden rozdiel nie je...
19.5.2019 - 11:14
+6

MaxSBA

 

To tvoj komentár je absolútne od reality
19.5.2019 - 11:47
+5

Sani

 

...nechce sa mi ist do tejto nezmyselnej polemiky, len jedna vec mi neda...

bod. c.3 "stale prehravame zapasy so slabsimi timami, s ktorymi sme mali vyhrat"

- prosim si jeden priklad z MS pod Ramsayom, kedy sme prehrali, alebo remizovali s rankingovo slabsim muzstvom...
(mna napadaju akurat Slovinci z olympiady)

19.5.2019 - 12:28
+5

fortuna

 

Chlapci co sa opajate. Na krasu sa hraju exhibicie. MS sa hraju na vysledok. A ten na to ze mame na 95 percent to najlepsie co momentalne korculuje( az na Cajkovskeho ako by spomenul jeden expert ) nie je vobec slavny.Bohuzial hrame fajn aj s top6 ale to je vsetko.Nemci vedeli ,ktory zaoas maju vyhrat a vyhrali.A to je system. A hlavne drzany 60 minut.Vobec nepanikarili oni vedeli ze mi to domrvime. A vo tom to je
19.5.2019 - 11:56
+3

Tino

 

takze: nam tvrdis ze toto a takto s nami mali DE naplanovane..ano? ...bol by to neklamny znak geniality ktory obavam sa vidis len ty...co sa tam avtedy udialo nebolo o tom ze DE presnevedeli co sastane, ze stymto pocitali zahrnuli to do svojho taktickeho planu, boli pripraveni to ano lebo to musi byt sportovec vzdy....ale vidiet v tom system?
19.5.2019 - 12:15
+1

fortuna

 

Presne si to vystihol. Vedeli to a boli pripraveni to vyuzit. A aj vyuzili
19.5.2019 - 13:53
0

Tino

 

nevedeli: ale boli pripraveni vyuzit nase zavahanie...oni nemohli vediet ze sance ak pridu vobec vyuziju.
19.5.2019 - 14:19
+1

fortuna

 

V tom je velkost hraca a rozdiel medzi dobrym a hviezdou.Ten nemec ktoreho sme inak super branili vyuzil jedno nase zavahanie.Dve po sebe. Strata puku hlupa a hlboko ustupujuci obranca zbytocne.
19.5.2019 - 16:18
0

Tino

 

jo rozdielovy hrac: draisaitl nemal 100 bodov v NHL len tak...
19.5.2019 - 16:24
0

fortuna

 

Malo tam byt Cajkovic nie Cajkovsky
19.5.2019 - 11:59
+1

fortuna

 

Asi tak
19.5.2019 - 16:35
0

Senator BLOG

 

Hudacek by si mal za tie blbe reci pozret dalsi zapas z tribuny..nebude on rozumu mdleho?
19.5.2019 - 16:52
+2

dusan1980

 

Presne tak. Hudackovcov bolo dosť v repre.
Neskutočne drzý. Bez neho sme hrali lepšie.
Valabik to dnes povedal úplne presne.
Preto sa nikdy neudržal v žiadnej kvalitnejšej lige.
19.5.2019 - 17:40
+6

Urpiner16

 

Radšej by som nabudúce pozval prehrešníka pre alkohol Draveckého čo netliape sprostosti a hrá momentálne dobre ako takýchto napudrovaných frajerov čo dá gól proti outsiderovi a pýta si echo od publika.
19.5.2019 - 17:51
+1

topska

 

Nezaplatil si to u gold boys
19.5.2019 - 19:18
0

amaskiea BLOG

 

Ja gratulujem Hudáčkovi:
1. Myslí si, že skauti sú vymletí hlupáci a zožerú mu, keď bude hrať rybník na seba (nemôžem uveriť, že je až tak jednoduchý)
2. Ďalší jasný signál, ktorý dal skautom o sebe: nemá žiadny problém s nerešpektovaním trénera, hrá si čo on chce, a dokonca je až natoľko hlúpy, že nemá problém o svojej úmyselnej taktickej nedisciplíne hovoriť otvorene do médií.

Takíto nevyzretí naivní hlupáčikovia ako Hudáček sú pre repre nepoužiteľní a ja odteraz budem len s veľkou nevôľou sledovať každé jeho vystúpenie v repre. Nemá ma čím presvedčiť, ani keby sme boli majstri sveta a on dal väčšinu gólov, lebo jeho prístup a takých ako on (lebo s týmto s najväčšou pravdepodobnosťou u nás nie je sám) je systémovou príčinou toho, prečo sa naša hra javí dlhodobo ako jeden zastaralý amatérsky chaos a to sa nedá vykúpiť nijakým množstvom gólov, nijakým individuálnym výkonom, lebo herný prejav je dnes tímová vec a ani sebaväčší virtuóz to sám.nezachráni.
Okrem iného by som veľmi rád vedel, čo si o tomto Hudáčkovom zmýšľaní a konaní myslia obidvaja Ramsey aj Šatan.
19.5.2019 - 18:19
+3

crosbynko

 

Aspon vieme co si mysli Boris. Ja som rad ze to povedal Boris. Asi prvykrat za 25 rokov co niekto skritizoval tuto nasu mentalitu.
19.5.2019 - 18:45
+1

amaskiea BLOG

 

co povedal? ja som to nevidel
19.5.2019 - 19:17
0

Urpiner16

 

Tak to dajte sem čo povedal.
19.5.2019 - 19:23
0

kaviarista

 

To iste, co ty, len inymi slovami. Uzavrel to tym, ze keby bol trenerom SR, poslal by ho hned domov a uz by si pod nim nikdy nezahral.
19.5.2019 - 19:31
0

amaskiea BLOG

 

vlastne ano, ked to domyslime do dosledkov, tak ak ho Ramsey okamzite nevyradi z timu, mal by rezignovat sam. Akekolvek ine rozhodnutie by bolo potvrdenim, ze Hudackov pristup je v nasej repre pripustny.
19.5.2019 - 19:54
+3

Tino

 

to co povedal: vyvolava dalsie otazky...kolki dalsi su mentalne rovnako nastaveni, len bystrejsi a nehovoria o tom...nemoze by toto jedno z vysvetleni preco samame problemy robit hokejovy progres?
19.5.2019 - 20:06
+1

Urpiner16

 

Hudáčkovci boli problematickí aj v minulosti v repre.O tom sa vedelo o ich vyjadreniach takže tento otáznik tam bol len znova sa prejavil.
19.5.2019 - 20:10
0

amaskiea BLOG

 

prave aj kvoli tym dalsim by Ramseyho riesenie malo byt jasne, razne, nedvojznacne
19.5.2019 - 20:23
0

Tino

 

som zvedavy: ako to Hudacek vysvetli...zaroven si hovorim ze si sam hodne poskodil, hrac ktory odkazuje ze ma minimalne sem tam problem akceptovat pokyny trenera moze mat buduce problemy so zmluvou....
19.5.2019 - 20:47
0

crosbynko

 

No v podstate ze ked si bude Libor klast otazku preco nehra NHL alebo preco sa neudrzi v kvalitnej sutazi tak si sam odpovedal. A ze by si nezahral pod nim. Je to aj na sport.sk
19.5.2019 - 20:52
0

Tino

 

ale: boris mu nalozil kvalitne ...tiez mi hlava neberie co povedal, estedavam nejaku sancu ze jeho vyjadrenie bolo dezinterpetovane,prekrutene,vytrhnute z kontextu,alebo ze to vobec nepovedal...ale to co povedal zaroven dava zmysel , davato odpoved na niektore nevysvetlitelne javy na sVk..
19.5.2019 - 18:50
+2

amaskiea BLOG

 

presne to som sa ti chystal odpovedať este než som sa dočítal k tomu, ze si to napísal aj ty: dáva to zmysel, vysvetľuje to nevysvetlitelne javy v našom hokeji
A dopracovali sme sa k tomuto prístupu u hráčov tým, ze u nas roky nikto za nic nemôže, nikto nerobí chyby, nikto nie je za nedostatky zodpovedný, príčinou všetkého zlého je len a len smola
19.5.2019 - 19:08
0

Old School

 

Hudáček bol vždy svojský hráč. Ťažko to s ním bolo na ľade, ťažko aj v jeho rozhovoroch s médiami. Žiadny raketový inžinier to nie je, ale ako píšeš, toľko rozumu mohol mať, aby si na takéto slová dal pozor.
19.5.2019 - 19:28
0

Urpiner16

 

Bez takých ľudí ako Boris Valábik čo odkrýva neduhy v našom hokeji sa nepohneme.
19.5.2019 - 18:59
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 25.8.2019 02:54
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 25.8.2019 03:58
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 06:58
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.8.2019 06:58
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 06:58
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 25.8.2019 06:58
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 25.8.2019 06:58
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.8.2019 06:58

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
22.8.2019 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola