Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad nepredĺžil zmluvu trénerovi Stantienovi

zdroj: TASR
10.4.2019 16:57 TASR

Hokejistov HK Poprad nebude v nasledujúcom ročníku viesť tréner Roman Stantien.


Klub mu po prehre v semifinálovej sérii Kaufland play off Tipsport Ligy s Banskou Bystricou nepredĺžil zmluvu. "Aj napriek splneniu predsezónneho cieľa a úspešnej sezóne sa vedenie klubu rozhodlo nepredĺžiť trénerovi Romanovi Stantienovi zmluvu na novú sezónu. Za odvedenú prácu v našom klube mu aj touto cestou ďakujeme a v ďalšej kariére mu želáme veľa úspechov," uviedol riaditeľ HK Poprad Ľudovít Jurinyi na oficiálnej klubovej stránke.

Stantien prišiel pod Tatry pred ročníkom 2018/2019. Pod jeho vedením skončilo mužstvo na piatej priečke v základnej časti. Vo štvrťfinále play off vyradili jeho zverenci Košice, v semifinále nestačili na obhajcu titulu. Momentálne prebiehajú rokovania s jeho možnými nástupcami.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


MiTo0220

 

Takže HC Košice,,určite bude oslovený!
10.4.2019 - 17:44
+4

BlackCrow

 

Jasne. Čakali sme až mu nepredĺžia zmluvu a hneď voláme.
10.4.2019 - 18:02
+7

UssKe

 

Ako tak čítam diskusie , tak KE chcú všetkých hráčov , trénerov atd . . Najprv sme chceli údajne Vošvrdu , aj keď nemáme trénera , manažéra atď . a teraz tu tento splieta , že oslovíme stantiena
10.4.2019 - 18:14
+5

BlackCrow

 

kks
10.4.2019 - 18:27
+1

rasticek

 

Čo kecáš. Veď vy chcete vždy všetkých, len vždy to dopadne príchodom Jenčíka, Spilara, Čadu alebo Hunu
10.4.2019 - 18:48
+31

tulen - kosice

 

hlavne: vy ste vzorom v získavaní nových hráčov a trénerov ... ale tak zase chránite našu planétu,lebo recyklujete
11.4.2019 - 7:56
+4

rasticek

 

Ale no. Veď sa hneď nepaprč
11.4.2019 - 9:38
+2

TomsKE

 

Ale no ved mu to sadlo jak prdel na serbel
11.4.2019 - 21:34
+2

jh12

 

podla mna skoda, mne sa ako trener pacil tuto sezonu
10.4.2019 - 17:45
+8

dejvidBB

 

Paukovcek bude trener
10.4.2019 - 17:50
+1

Frey77

 

K nám do PP sa celý rok sám nominoval istý kanadský odborník, ktorý podľa jeho výrok, by tu pomaly trénoval aj zadarmo
10.4.2019 - 18:13
+9

lukasbb

 

A to by vám nevadilo keď tam máte samých odchovancov ????
10.4.2019 - 19:42
0

Frey77

 

Tak si myslím, že na našom trhu, resp v našej lige na poste trénera väčší expert nie je! Prečo by mal Hanlon Popradu vadiť? Z jeho vyhlásení počas celej sezóny je jasné, že sa mu tu proste páči. Určite by bol ochotný aj riadne zlavit zo svojich nárokov. A kľudne pri takomto expertovi môže vyrásť nejaký nás mladý zacunajuci trener
10.4.2019 - 20:31
+2

forwardPP

 

Na poste trénera?
10.4.2019 - 21:20
0

forwardPP

 

Vieš to určite, či iba tipuješ?
10.4.2019 - 18:42
+1

marty_pp

 

veď to je blbosť...
10.4.2019 - 18:58
0

hefky

 

Aj ja mam ten pocit videl som ich spolu pár krát na obede
11.4.2019 - 15:59
0

Tehelnepole

 

Ja toto nepochopím. Niečo nevyjde, vyhodit. Ale dat niekomu...ja neviem... 5 rokov, nech ma moznost vybudovat team, to nie!
Stantien je podľa mna skvely trener. Detto Oremus v Dukle. Vyhadzov. To je blbina.
10.4.2019 - 17:50
+20

Frey77

 

Podľa čoho sudis že je skvelý tréner, čo ako tréner dosiahol?
10.4.2019 - 17:57
+1

forwardPP

 

To by aj mňa zaujímalo, veď odtrénoval 1 sezónu.
10.4.2019 - 18:42
+6

skp_pp

 

Stantien je podla teba dobry trener.
Ty co prispevok to perla.
Si trosku precitaj co tu pisu fanusikovia zo stadionu a zamysli sa konecne nad tvojou odbornostou. Lebo mam pocit, ze ty len sympatie prejavujes ku hocikomu ked ta tak citam.
10.4.2019 - 18:55
+12

skp_pp

 

A este jedna vec. Som zvedavy co budes hovorit, ked pride meno noveho trenera.
10.4.2019 - 19:02
0

weslo

 

A ty ho uz vies?
10.4.2019 - 19:36
+1

skp_pp

 

Neviem. Ale myslim, ze ked ho pustili tyzden po sezone, tak to nebolo nepripravene.
10.4.2019 - 19:42
0

lukiasko

 

Sranda by bola keby sme sa dostali do finále a aj tak by nepredĺžili...
10.4.2019 - 20:25
+3

skp_pp

 

10.4.2019 - 20:44
0

stan-PP

 

Skvely trener ach dal som si po cele za teba vsetka cest mu za ten postup do semi, ale su ovela ovela lepsi ti ktori teoreticky pripadaju v uvahu
10.4.2019 - 20:44
+4

ŠKP

 

Dobry krok, Roman si urobil meno moze sa posunúť, no a my potrebujeme konecne meno aj na lavicke. Po troch rokoch setrenia na tejto pozicii ocakavam poriadnu trenersku posilu.
10.4.2019 - 17:51
+7

doc.koniferum

 

Práveže zlý krok.Aby tréner niečo dosiahol, musí mať čas.Ako kedysi Stavjaňa v Nitre.On titul nevyhral hneď,myslím mu to trvalo 3 roky.
10.4.2019 - 17:56
+25

ŠKP

 

Tento tim mal urcite na viac hlavne na lepsie umiestnenie po ZC. Presilovky, 12 % vyuzitie najhorsie v lige. Vedel by som spätne vyhladat x zapasov, ktore sme nevyhrali kvoli nevyuzitym presilovym hram vcetne play off. 4 miesto nieje az tak zasluhou trenera, hraci by vedeli rozpravat.
10.4.2019 - 18:12
+10

doc.koniferum

 

Na viac ako na viac.Možno na viac v umiestnení po základnej časti.Ale to v play off nemusí nič znamenať.Ak máš na viac,v play sa na umiestnenie nepozerá a prejdeš cez hocikoho.Bystrica nedávno po ZČ tiež prvá nebola a nakoniec boli majstri.Objektívne si naozaj myslíš,že PP mal na BB?Ja myslím,že nie.Kto chce zosadiť BB z trónu,musí mať dostatočne kvalitný a hlavne široký káder a ten ste nemali.Nuž vec názoru,tvoj ti neberiem.Ale v jednom sa zhodneme:hodne vám väz zlomili vaše presilovky.Tie ste hrali naozaj zle.Snáď o rok.Ale zo štvorice Poprad-Zvolen-Bystrica-Nitra sa mi najviac páčila/či hra Popradu,naopak najmenej Zvolena.
10.4.2019 - 18:36
+6

ŠKP

 

Tak kludne to mohlo byt aj druhe miesto po ZC a tu uz je rozdiel dostat v stvrtfinale Budapest/Detvu/Zamky alebo Kosice. Ci Poprad mal na BB? Moja odpoved jednoznacne ano. V semifinale to mohol vidiet kazdy. Len spomeniem zapas c.5 stav 2:1 a na konci 4 minuty presilovky. Ani sme sa nedostali poriadne do pasma. Toto ide jednoznacne na jeho tricko. BB postupila zasluzene ale dala sa potrapit este viac.
10.4.2019 - 19:14
0

skp_pp

 

Presilovky su len ceresnicka. Ved to nemalo logiku tie utoky kazdy zapas ine. Toto muzstvo malo byt leader v lige.
Mne vadil velmi kapitan na dolezite momenty. Myslim, ako tam zavadzal.
10.4.2019 - 19:45
+2

braniiislav

 

7-8timov malo vyssi rozpocet ako poprad, ako sme mohli byt lidrom?
10.4.2019 - 20:22
0

iHC

 

Ktoré a o koľko?
10.4.2019 - 20:24
0

braniiislav

 

Ke, tn, zv, bb, nz a oba madarske.
10.4.2019 - 21:56
0

Chamois13c

 

branislav: NZ mali vyšši rozpočet? hračsky material tomu moc nezodpovedal ..myslim ze to mohlo byt cca rovnako ale nemyslim ze sme mali menej ostatne suhlasim
10.4.2019 - 22:00
0

skp_pp

 

To asi nie.
10.4.2019 - 20:45
0

stan-PP

 

No v ZC sme hrali hlavne doma po Vianociach tak ze by tam clovek zaspal.. prebrali sme sa az na play off
10.4.2019 - 20:46
0

doc.koniferum

 

Riadny krok vedľa.Hrať dobrý hokej,vyradiť Košice,s B.Bystricou odohrať dôstojnú úlohu a celkovo z mužstva vyťažiť zrejme maximum,no neviem neviem.Reálne už viac sa s kamzíkmi dosiahnuť nedalo.Za takýchto okolností sa medzi prvými (ak nie prvý) podpisuje hlavne tréner.
10.4.2019 - 17:54
+16

Frey77

 

Koľko zápasov pp mimo play off si videl, keď píšeš že sme hrali dobrý hokej?
10.4.2019 - 17:58
+1

doc.koniferum

 

dosť.
10.4.2019 - 18:26
+1

Frey77

 

Ten chlap v x zápasoch nemal šajnu co ma robiť, ako reagovať, stal tam ako socha ktorá zuje žuvačku. Každý zápas iné päťky, každý zápas sa fanusikovi rozum zastavoval ktorý obranca zasa sedí a ktorý hrá, o presilovke pp nemá žiaden zmysel písať
10.4.2019 - 18:29
0

skp_pp

 

Presne tak. Som na zaciatku sezony pozeral co to podpisali, ale reku mu dam sancu. Bolo to s nim presne ako sa ocakavalo.
10.4.2019 - 18:51
+2

corthez

 

Čo sa očakávalo? Semifinále??
10.4.2019 - 19:02
+5

skp_pp

 

Tocenie utokov bez hlavy a paty cely rok. Fabian tam nemal co robit. O nasich presilovkach si uz asi pocul nie? Vela zapasov bolo hluchych bez NAZ-NA-KU taktiky. Semifinale vyslo cez utrapene bezduche kosice. Preco sme nedali vyhoretu Bystricu?
10.4.2019 - 19:49
0

corthez

 

Po rokoch trápenia mala ta hra hlavu a pätu. Presilovky bola katastrofa ale keď nemáš ani jedného ofenzívneho obrancu a ešte aj Brejcak sa zraní dlhodobo tak ťažko. Útoky už boli v playoff ustálené . Roman sa tiež veľa naučil a dokáže z hráčov dostať maximum. Ak má prísť Paukovcek alebo nejaký ďalší experiment tak zbohom zdravý rozum
10.4.2019 - 20:08
+7

Frey77

 

Hlava a pätu?! Pre boha to nemyslíš vážne! Nakorculovat do pásma, odtiahnuť to do pásma, prísť do rohu a tam sa motať, tak vyzerala ta naša taktika! Alebo ešte od červenej to napáliť do pásma a čakať co bude. To bola naša taktiks
10.4.2019 - 20:35
+4

corthez

 

Tak ja neviem aké očakávania ste mali s týmto kadrom. Obrancovia väčšina bez rozohrávky, v útoku viac bojovníkov ako konstruktivnych hráčov a o strelcoch ani nehovorím.
A áno, mali sme systém, ktorý chválili aj hostia v štúdiu, Hanlon, a ďalší.
Nehovorím že Stantien je génius ale roky sme tu mali tragedov a Paukovcek by bol tiež krok vzad
10.4.2019 - 20:51
+4

Frey77

 

Ja určite nie som za Paukovceka
10.4.2019 - 20:59
0

cipulis

 

Toto presne vystihuje Ozimagovu sezonu
10.4.2019 - 21:27
+1

corthez

 

Za maga to bol jeden veľký chaos
10.4.2019 - 22:12
+1

doc.koniferum

 

Vy ste domáci,asi viete viac.Ja sa na to pozerám nestranne.Pred sezónou som Stantienovi a Popradu neveril.Popradu kvôli Stantienovi a myslím som to tu aj písal.No s odstupom času sa na to pozerám inak.Treba sa pozrieť na to,kde a v akej súťaži pôsobil ako tréner pred rokom a čo tam dosiahol (a aj ešte predtým).Je to dosť rozdiel.Potom prišiel do Popradu,vyradil Košice,potom vytrápil Bystricu.A hoci urobil aj chyby ako píšete,ako tréner v porovnaní s minulosťou urobil obrovský skok vpred.Stále sa učí,o rok by bol zasa v niečom skúsenejší.Rok, maximálne dva ešte mal dostať šancu/priestor.
10.4.2019 - 19:12
+6

forwardPP

 

No ja poviem, či to bol dobrý krok až po zverejnení nového trénera, teraz neviem.
10.4.2019 - 21:24
+1

cipulis

 

Vrútky nás sledujú viac než dosť
10.4.2019 - 21:22
0

forwardPP

 

Podľa mňa neskončil kvôli výsledkom ale predvádzanie hre.
10.4.2019 - 18:44
+2

MANO

 

vobec si nemyslim ze Roman dosiahol s tymom maximum... Podla mna spravny krok vedenia, a chcem povedat, ze urcite nato mali svoje dovody ...
10.4.2019 - 18:57
+2

Impulse2

 

Pýšiť sa tým,že ste vyradili čajové Košice ktoré by dala Detva 4:1 je dosť úbohé. 3 krát sme vypadli vo štvrťfinále,ale tento rok sme asi mali najslabšie mužstvo spolu s trénerom.Tie dva zápasy boli už veľa čo vám dali+ v poslednom zápase môžte byť radi že z toho tlaku ste nedostali gol na 3:3 lebo v predlžení by ste už hrali ako v Steelke,a v prípade našeho víťazstva už aký taký tím sme mali spolu s trénerom,by ste nevyhrali
11.4.2019 - 9:51
+1

Hadimistr

 

Neseriozne: Predsezonny ciel = hrat semifinalee, NIE MAT , SPRAVIT MEDAJLU, prosto HRAT SEMIFINALE!!!

CIEL:SPLNENY !!!!!!

Cela zakladna cast uplne bezproblemovo pohybovanie sa okolo 3 az 5 miesta, vitazne SEMIFInale !!!!!

Takze Suma summarum velka nesrioznost.

10.4.2019 - 17:57
+9

UssKe

 

Musíš dávať stále toľko výkričníkov ???!!!!!!!
10.4.2019 - 20:23
+6

Frey77

 

Super, dve skvelé správy v priebehu jedného dňa!! Sa teraz teším na pár schizofrenikov z PP, ktorí pri článku o Vosvrdovi písali že skvelé vedenie a skvelá robota ako teraz budí písať presný opak Človek ktorý má v play off úspešnosť presiloviek na úrovni 5,58%, tam prosto nemá čo robiť. No okrem Stantiena by som Luda poprosil o prepustenie ďalších troch ludi z lavičky PP.
10.4.2019 - 18:03
+17

tristan

 

Bude to vyslisane
10.4.2019 - 18:14
0

Frey77

 

Ono je pekné byť kamarát, len neviem či to patrí na striedačku. Všade v práci by mal byť profi vztah nadriadený - podriadený. Aj keď v súkromí sme kamoši, v práci je to o profesionalizme
10.4.2019 - 18:23
+3

tristan

 

No minimálne 2 snim pojdu tiež. Bobo je dobrý chlap ale aj teraz zaňho robil prácu iný člen z lavičky...
10.4.2019 - 20:00
+5

TOPmanager

 

... slyšať synku, slyšať ...
10.4.2019 - 22:31
0

MANO

 

treba sa aj pozriet nato ake vysledky mali s tymi hracmi "kamarati" Minimalne brankarske vykony sme v Poprade lepsie nemali a co sa tyka defenzivy ktoru mal na starosti Fero Stolc, tak tam sme tiez nemali nejake rezervy... Rezervy som osobne videl v presilovkach a celkove nizkej efektivite strelby a tu mal na starosti hlavny trener
10.4.2019 - 19:01
+6

tristan

 

Defenzívu mal nastarosti Brincko
10.4.2019 - 20:01
0

MANO

 

pokial viem tak defenzivny system a striedanie obrancov mal na starosti Stolc a nie Brincsko.
10.4.2019 - 20:43
+4

skp_pp

 

Ja sa tesim na schizu,ked Ludo pride s kvalitnym menom, kedze to vyzera byt dohodnute uz dlhsie.
10.4.2019 - 19:05
+1

pepan95

 

Mám pocit že to bude Paukovček...Skôr by som bral Prospala z Budejovic
10.4.2019 - 19:29
0

skp_pp

 

Uvidime. Hlavne si myslim, ze to bude lepsie.
10.4.2019 - 19:50
0

braniiislav

 

Paukovcek?? Preco by sme sli do vyrazne nizsej kvality ako doteraz?
10.4.2019 - 20:25
+2

jozino

 

dost by som bol zvedavy co by urobil s muzstvom ake bolo teraz v PP, lebo posledne roky nemal moc co ukazat, ZA,LM a DT..Mozno by bol plus, len ci ma skusenosti na PO.
10.4.2019 - 20:31
0

HkmDetva

 

Mam pocit ze u nas posobil ako mentalny kouč a uvidime ci aj neostane
11.4.2019 - 15:32
0

Frey77

 

Ten je masaker
10.4.2019 - 20:37
0

pepan95

 

S jeho tlačoviek človek cíti že je pre hru zapáleny,je emotívny a určite vie čo a ako..nebol by to zlý tréner
10.4.2019 - 20:44
0

Frey77

 

Keď vzal novinárov do kabíny, nech sa pýtajú hráčov prečo prehrali To bola pecka.
10.4.2019 - 21:00
+2

pepan95

 

Najlepšia tlačovka
10.4.2019 - 21:33
+1

NightPP

 

Sorry že to tak musím napísať ale ty si totálne pripečený človek ...
Nebolo ťa tu takmer celé PO no teraz keď Stantienovi nepredĺžia zmluvu sa tu "odbavuješ" aký si priam dokonalý ... a tvoj názor je najlepší.
Z takých ako si ty mi je až na zvracanie.
PS:Nekupuj permu ... aj tak ju počas sezóny budeš po prehre chcieť vrátiť
10.4.2019 - 21:06
+3

forwardPP

 

+++++++++++++
10.4.2019 - 21:26
+2

Frey77

 

Ak niekto nemá možnosť sledovať drvivú väčšinu zápasov z dôvodu pracovného vytazenia, tak čo tu mam co prispievať? Ci ty to tak robíš? Vieš vôbec co su pracovné povinnosti a byť vycestovany mimo územia SR? DAJ SI odpuch a nereaguj keď sa ti nepáči. Nikdy som ho neurazil, nenapísal nič vulgárne naň, tak si svoj názor prosím ťa nechaj pre seba
10.4.2019 - 21:39
+5

NightPP

 

Môj názor na teba si môžem napísať kedykoľvek a kdekoľvek
Veď v podstate vo svojom príspevku si určite narážal s tou schizofréniou aj na mňa čiže si v konečnom dôsledku útočil prvý ty.
Btw. A počas základnej časti keď si tu "exceloval" si nebol pracovne vyťažený???
Stantien nebol dokonalý tréner ale aj jeho zásluhou to v meste konečne žilo hokejom ...
Reči že si to "odkuačovali" hráči si nechaj pre seba a tebe podobným.
Dosť som si tieto veci všímal či už v prenosoch alebo priamo na štadióne a určite nestál na striedačke ako kôl v plote ale dosť často s hráčmi komunikoval.
11.4.2019 - 8:36
0

Frey77

 

A ak som videl zo 2 zápasy, tak som napísal, že konečne žil na tej striedačke a nestal tam len ako figurína! A taktiež som napísal, že ten úspech je úspech chalanov a ich srdca ako jeho, bodka.
10.4.2019 - 21:43
+1

Hadimistr

 

Ja byt stantienom som vrcholne naje...any, ale ze amok skoro. Neserioznost, svinstvo velkej kategorie..: Pred sezonou mu jasne povedal mr.GM ak bude SEMIFInale predlzim ti o rok zmluvu.

10.4.2019 - 18:04
+4

Turky39Pp

 

tak Hanlonovi uz nic nebrani ist do PP tak pocas sezony nas vychvaloval ze by mohol dojst nech je sranda
10.4.2019 - 18:06
+1

luciakanky

 

Trocha prekvapko. Inak mne je Stantien sympaticky. A ako tu bolo spomenute,trocha mi chyba trpezlivost,po prvom neuspechu vyhadzovat trenera.dat rok dva cas trenerovi je v nasich podmienkach zazrak
10.4.2019 - 18:10
+5

Gargamel123

 

Jancuska:

10.4.2019 - 18:11
+2

Hadimistr

 

O jancuskovi je uplne ticho: A to zamky maju uz mesiac PO sezone.

Neviete niekto nieco co jancuska dalej???
10.4.2019 - 18:29
0

33800

 

Sak ma zmluvu v zamkoch na 3 roky
10.4.2019 - 18:42
+3

Nerkio

 

Podľa článku čo som dnes čítala ,zostava v Nz ...
10.4.2019 - 18:43
+2

forwardPP

 

Ostáva v NZ aspoň dúfam.
10.4.2019 - 18:45
+1

FanusikZamkov

 

Tu je článok s Jančuškom a dozvieš sa kde ostává. Len pre mňa je zaujímavé že neregistrujem názor prispievateľa Topska. Hlavne v tom zmysle že či je to koncepčné. :https://sport.aktuality.sk/c/391675/musime-vymysliet-model-a-motivaciu-aby-nam-mladi-hokejisti-neutekali-do-zahranicia-hovori-milan-jancuska/
10.4.2019 - 20:03
+1

borussia

 

Ozimak sa vrati
10.4.2019 - 18:19
+2

Frey77

 

Nevyslovuj meno mága nadarmo Hlavne v spojení s PP
10.4.2019 - 18:24
+11

MaxSBA

 

Jonak príde
10.4.2019 - 18:27
0

iHC

 

Dvaja rovnocenní - Ozimak a Jonák a ich supervisor bude Berger. Nech to má grady
10.4.2019 - 18:33
+4

ŠKP

 

Ku Standovi este Joža Škraka a sme komplet
10.4.2019 - 19:17
0

speeder0

 

noví treneri: Paukovček asistent Halaj
10.4.2019 - 18:37
0

tomaspp

 

Tento krok bude mat zmysel vtedy, ked sa klubu podari podpisat kvalitneho trenera, ktory okrem zlepsenia spominanych presiloviek bude schopny koucovat zapas, hrat s timom moderny hokej a vymacknut z tych chalanov maximum, pretoze potencial na to zrejme bude. A kedze ukoncili so Stantienom spolupracu takto rychlo po sezone, predpokladam a dufam, ze vedenie v tomto smere vie, co robi.

Co sa tyka Stantiena, podla mna mu urcite treba podakovat za to, co tuto sezonu dokazal, pretoze z pohladu jeho trenerskych moznosti a skusenosti a taktiez vytycenych cielov obstal.

10.4.2019 - 18:43
+6

peterpm

 

Veľmi správny krok, ak chceme mať šancu sa nejak vyššie posunúť. Už len dobrú ruku pri výbere nového trénera, ale horšie ako minulý rok by sme nemali na tom byť.
10.4.2019 - 18:56
0

Bizzaremifo

 

suhlasim s tymto krokom, Stantien na jednej strane urobil uspech, na strane druhej bolo velmi vela takticky nezvladnutych zapasov, mnozstvo chybnych rozhodnuti, celu zakladnu cast mi chybala u neho autorita aj smerom k hracom, aj k rozhodcom...no a ceresnicka boli samozrejme presilovky..musime mu podakovat za uspesnu sezonu..moze byt z neho casom dobry trener, ale ked chceme vyssie, potrebujeme vacsiu profesionalitu a skusenosti..osobne by som siel cestou skuseneho kvalitneho trenera, ktory by zaroven odovzdal vedomosti odchovancom asistentom...kde takeho najst a hlavne ho zaplatit je uz otazka na vedenie...v kazdom pripade, Roman dakujeme za peknu sezonu..
10.4.2019 - 19:04
+6

Gunitko

 

Ja som zvedavy kto pojde do ke...co som pocul zas oslovuju hraca co u nas bol
10.4.2019 - 19:20
+2

UssKe

 

Michel sa vráti ?
11.4.2019 - 7:20
0

iHC

 

Jenčík
11.4.2019 - 8:35
0

ten čo nevie

 

dobry krok od vedenia okrem play-off sa na tu hru pozeralo dosť zle
10.4.2019 - 19:21
+2

Westlund32

 

Asi sim jediný ale mne Román bude chýbať veľký pohodak ,dufam že budúcnosti sa vráti .Dakujem Román
10.4.2019 - 19:37
+2

jozino

 

Ja sa pripajam. Mam z toho zmiesane pocity. Pocas ZC som obcas bol v udive co vymyslal, ale v PO si u mna napravil reputaciu. I ked tie presilovky... to asi rozhodlo. Vela stastia Romanovi a teraz len cakajme ake eso vytiahne z rukava vedenie.
10.4.2019 - 20:03
+1

tristan

 

V play off si to odohrali chalani... až tam pochopili kto ma v tíme aku rolu a podriadil tomu všetko. Tak to malo byť povedané od začiatku keď sa podpisovali hráči, lenže 10 útočníkov podpísali so slovami budeš hrať presilovku a potom samozrejme že boli urazeni a netešila ich hra ... pamätám si jeden zápas keď sa doma vyhralo a nitrou po zápase polovica hráčov bola znechutená z výhry ...sa z nej absolútne netešili lebo chýbala tomu koncepcia. Ti čo hrali presilovky hrali aj oslabenia a 6 útočníkov hralo a 6 sedelo aj 7 minút. Chvalabohu sa to na play off zmenilo a všetci ťahali za jeden povraz. Týmto som chcel povedať že keby boli v tíme rozdelené úlohy od začiatku výsledky v základnej časti aj hra mohli vyzerať lepšie a to bolo len nekomunikaciou trenera s hráčmi... verím že sa to novým trénerom zmení
10.4.2019 - 20:09
+1

tristan

 

zle som sa vyjadril. Neboli znechutený ale netešila ich ta vyhrá lebo mali pocit že k nej neprispeli.
10.4.2019 - 20:11
0

jozino

 

No ak je to pravda tak suhlasim ze mal odist. Ja som aj vo viac diskusiach spominal, ze ak je drzanie taktiky a disciplina vizitka trenera tak nech ostane, len presne toto som nevedel ci to bolo o nom, alebo len o hracoch.
10.4.2019 - 20:13
0

tristan

 

Ja tu neobhajujem ani nehodnotím trénera ale viem ze hráči boli na play off nenormálne dobre nastaveni v hlave že idú urobiť výsledok a dajú do toho všetko. To bol základ bojovali jeden za druhého to bolo aj vidno potom na tom ľade. Super partia a neviem odhadnúť aku zásluhu ma tréner na celkovom výsledku. Ani to nechcem , proste ako celok to v play off fungovalo na 1
10.4.2019 - 20:20
0

jozino

 

No tak som to myslel, ze hraci boli na PO neskutocne disciplinovani a frajer je ten kto ich takto nastavil. A to netusim kto bol.
10.4.2019 - 20:32
0

Pietro10

 

Ty vole, vy date semi, v ktorom ste maximalne potrapili pravdepodobne buduceho majstra ..a vy si tu utierate nohy o trenera.. doprajem vam nasho ceskeho experta simicka..asi si nic ine nezasluzite
10.4.2019 - 19:47
+5

mitoO

 

Asi tak. Ale mne to tak pripada, ze ho nechceli hraci, a tak musel odist.
10.4.2019 - 19:55
+2

ten čo nevie

 

ved si ho zoberte
10.4.2019 - 19:56
+3

Bizzaremifo

 

ber do uvahy aj fakt, ze s lepsim trenerom sme vobec nemuseli hrat semi s BB..
10.4.2019 - 19:57
0

Pietro10

 

Ja by som povedal, ze mozte byt vobec radi za semi a zato, ze ste ho hrali maximalne so ctou..alebo ste sli tuto sezonu na titul? Nieco mi uniklo?
10.4.2019 - 20:17
+1

Bizzaremifo

 

fuuuha..radi za semi???...celu sezonu hra o spicu spolu s najlepsimi muzstavami.nehovorim o titule, hovorim, ze lepsim zvladnutim zakladnej casti sme nemuseli hrat semi s BB...
10.4.2019 - 20:30
+1

Pietro10

 

Sorry ja som vas vobec nevnimal dalej ako do semi...asi mam iny rebricek top timov
10.4.2019 - 20:42
0

Bizzaremifo

 

to je v poriadku..ani nemas dovod povazovat PP za top tim..z dlhodobeho hladiska urcite nie..ak by si si zobral do uvahy tuto sezonu, bolo by to inak..
10.4.2019 - 20:54
+1

rocknrollf

 

PP:: Chyba PP,hrali ste fajn hokej.Bude vas to mrziet podla mna.
10.4.2019 - 19:50
+1

Patomato

 

Boli dobre zapasy ale aj velmi zle-dobabrane.Pred sezonou som písal že Stantien pre mna neznamy a neskuseny a viacmenej sa to potvrdilo.Keby naučil hrať hračov presilovky tak by zrejme ostal
10.4.2019 - 19:53
0

CICKOCHLP

 

Tiez si myslim ze Paukovcek bude hlavny
10.4.2019 - 19:54
0

pepan95

 

Neviem či to bude správna voľba...Ľudo vie sám najlepšie..Len aby sa nemenil v novembri tréner.Je pravda že Hanlon nas vychvaloval vždy až do nebies ale tomu nedávam šancu..Ak ho Ľudo vybavil tak potom mu ruky nohy osobne vybozkám
10.4.2019 - 19:59
0

CICKOCHLP

 

Tak to by bola paradicka ale Hanlona by som tipol do Kosic.
10.4.2019 - 20:05
+1

braniiislav

 

Nemame sancu ho zaplatit.
10.4.2019 - 20:28
0

sebot

 

Nechapem toto sproste slovenske zmyslanie urobi uspech pre klub mesto fanusikov vedenie je spokojne ze sa naplnil ciel a vyhodia ho ako psa je toto normalne ? Potom sa necudujme ze niekto meni trenera ked sa nedari aj 3x za sezonu a ked sa niekomu dari aj tam ho vyhodia
10.4.2019 - 20:02
+2

Bizzaremifo

 

zrejme mas kratku pamat...uz si zabudol na zakladnu cast? ..kazdy zapas nanovo premiesane formacie, Fabov 20-minutovy icetime vratane presiloviek a oslaboviek, ziadna reakcia na vyvoj zapasu, taktika, ktora sa zvolila pred zapasom sa drzala cely zapas bez ohladu na vyvoj..Joona na tribune, lebo pobabral jednu prihravku ..bezduche zapisovanie poznamok pocas zapasu...pocas timeoutu alebo rekl.prestavky sa klbko hracov pred striedackou koucovalo samo..oslabovka v zlozeni toho najpomalsieho co mame (Fabo, Petran, Heizer)...presilovky, presilovky, presilovky ! ... tym, ale nechcem povedat, ze vsetko bolo zle...
10.4.2019 - 20:19
+3

sebot

 

Mate po dlhych rokoch semifinale, hladisko vypredane co viac chcete ? V slovenskych kluboch sa neda pracovat koncepcne lebo budes aj tak vyhodeny ci spravis uspech alebo nie. A tuna z niektorych reakcii mam pocit ze aj ked je to uspech pre klub tak je to vlastne neuspech. Hrozne co sa tu deje
10.4.2019 - 21:59
0

skp_pp

 

Hovoris pravdu. Druha stranka veci je, ze ak je vedomost o nie 100% vykone (co evidentne je) a je moznost vymeny za kvalitu, tak kazdy manager pojde cestou istej kvality.

Myslim, ze by sme mali pockat na meno a uvidime.

Inac ako pises. Uspech v poprade je. Je to vysledok prace poslednych 3 rokov. Preco nenapredovat dalej? Aj zmenou trenera.
10.4.2019 - 22:31
+2

speeder0

 

dobre myslíš...už sú dohodnutí len to nie je na papieri
10.4.2019 - 20:04
+3

CICKOCHLP

 

Tak uvidime no, dufam ze nepoleti do Vianoc.
10.4.2019 - 20:07
0

marty_pp

 

nekecaj
10.4.2019 - 23:26
0

cipulis

 

Pevné verím že v novej sezóne už nebudeme brániť jedno gólové vedenie od polovice prvej tretiny
10.4.2019 - 20:12
+5

RebelMemoryPP

 

Bingo..
10.4.2019 - 22:17
0

houyhnhnm

 

Budúcu sezónu takto:

Štrauch - Takáč - Svitana
Bondra - Zagrapan - Buzzeo
Hrehorčák - Bjalončík - Abdul
Vašaš - Paukovček - Belluš

D. Brejčák - (posila)
Erving - Salija
Kramar - Ťavoda
Česánek - Brincko

Vošvrda
(posila)
10.4.2019 - 20:18
+3

slapshot

 

Cesanek-Brincko .... jeden vymletý druhý neschopný .... dvojka ako sa patrí
10.4.2019 - 20:29
+1

jozino

 

co vlastne mate prosti Cesanekovi? Uz inde som cital ze nieco nesportove, ale netusim co sa stalo.
10.4.2019 - 20:37
0

corthez

 

Nič len je trochu horúca hlava ale to je v 18.rokoch normálne
10.4.2019 - 20:45
0

Rapkáčik43

 

napríklad po piatom domácom zápase finále, ktoré vtedy prehrali aj ked vyhravali 4:2 v tretej tretine, tak ukazoval trenčanom, že ich "podreže"...neviem či toto myslia aj ostatní diskutujúci ako dôvod jeho "vymletosti"
10.4.2019 - 20:51
0

slapshot

 

Jediny obranca z juniorky, ktorý zbytočne nevystrajal a neoplacal fauly bol romanak a bozon plus brincko okrem pár momentov .... cesanek,slanina,krempasky úplne zbytočne potápali svoj tým
10.4.2019 - 21:09
+1

jozino

 

za mna by som doplnil Minera, Karalahtiho, Mlynkyho v pohode by som nechal, aspon do 3. lajny.A este 1-2 utocnikov ako Lapso a spol, lebo spoliehat len na Bjaloncika a Vasasa ze budu tahat muzstvo v ich veku by bol dost risk.
10.4.2019 - 20:37
+1

forwardPP

 

Salija isto nie a rozmýšľaj nad tým, že asi bude limit na cudzincov a neviem či priemer ako Karalahti sa oplatí podpísať.
10.4.2019 - 21:31
+1

jozino

 

Saliju isto nie, ten v druhej polke sezony zacal zmatkovat. Legionari- Vosvrda (tu som ale myslel ze vedenie vzhladom na pocet cudzincov podpise radsej Blchu, ale Vosvrda top v lige, takze spokojnost), Abdul, Erving, Buzzeo a Miner/Karalahti. Ale myslim si, ze zamorski hraci pojdu inde.
10.4.2019 - 22:21
0

FanusikZamkov

 

Salija nie je legionár nakoľko už hraje na Slovensku viac ako dva roky. Už by sa to malo konečne pochopiť . Je také pravidlo. Tipsport ligové mužstvá začnú toto pravidlo využívať v prípade obmedzení. Čiže ostane všetko po starom. Niektorý zahraničný hráči si zoberú aj Slovenské občianstvo príklad Kudla,Gábor a všetko bude tak ako bolo v tejto sezóne.
11.4.2019 - 8:46
0

forwardPP

 

Tak, teraz poriadne trepeš. Ale vysvetľovať ti to ďalej nebudem, že prečo. S tebou to nemá zmysel.
11.4.2019 - 13:08
+2

FanusikZamkov

 

Treba si kliknúť na často kladené otázky a potom kliknúť na ako je to so zahraničnými hráčmi. Dúfam že to stačí ako odpoveď.
11.4.2019 - 17:08
0

topska

 

Niektori kandidati na prezidenta zvazu ale aj ini ludia v nasom hokeji chcu toto pravidlo nechat v platnosti v pripade obmedzeni cudzincov len pre mladez.
11.4.2019 - 17:15
0

ten čo nevie

 

napisal pravdu a bol zosmiešneny
11.4.2019 - 18:08
0

topska

 

ano a nepravom
11.4.2019 - 18:42
0

FanusikZamkov

 

Momentálne toto pravidlo platí. Že čo chcú niektorý kandidáti neviem teraz toto je skutočnosť. Som presvedčený že kluby toto pravidlo chcú.
11.4.2019 - 18:10
+1

ten čo nevie

 

11.4.2019 - 18:07
0

strojar

 

A niektorí diskutéri z Újváru sa doučia slovenčinu.
Verím, že aspoň niektorí.
11.4.2019 - 16:37
+1

topska

 

Z akeho dovodu dostal alebo dostane Kudla nase obcianstvo? Ci on ho ma dlhodobo? Ja viem ze mu stadial dedo ci kto pochadza ale to staci?
11.4.2019 - 17:14
0

FanusikZamkov

 

Gáborovi stačí?
11.4.2019 - 18:06
0

Chamois13c

 

Ked pride to obmedzenie na cudzincov tak PP na tom bude len profitovat... ale najvacsi problem by bol jednoznačne v obrane tam podla mojho nazoru potrebujeme tak 3 legionarov aby bola dost kvalitna,...myslim ze ostane brejčak,petran, fabian končit nechce podla mna ho este nechaju u nas..tavodu dufam ze tiez podpišeme... a ak Ervinga neudržime bude to škoda ale zas vo finsku je kopa dalsich ervingov takze kludne by som to skusil s podobnym hračom ak bude treba...hlavne ale treba vyslovene obrancu kvalitneho na presilovky resp. aj produktivneho obrancu ktory nam v poslednych rokoch tak trošku chyba
10.4.2019 - 21:39
+1

LipoPP

 

Ak buzzeo nebude bývať na šuňave tak nech ostane
10.4.2019 - 20:47
0

Frey77

 

Ako to myslíš
10.4.2019 - 21:02
0

forwardPP

 

Chýba tam Mlynarovič.
10.4.2019 - 21:31
+2

tommy909

 

Štrauch nepríde.
11.4.2019 - 17:36
0

renderers

 

Spravne rozhodnutie..aj ked ucit sa ako asistent mohol.
10.4.2019 - 20:34
0

Westlund32

 

Ak je pravda že paukovček bude hlavný podľa mňa není lepší ako stantien jeho úspechy sú 6miesto z pp a4 martinom dvakrát vyhodení zo žiliny a mikuláša. Stavim sa že Arne od novej sezóny bude asistent
10.4.2019 - 20:43
0

LipoPP

 

6te miesto ale s akým kádrom ... Jedine kde mňa sklamal resp. som čakal viac bolo jeho pôsobenie v LM.
10.4.2019 - 20:49
0

Chamois13c

 

Chalani moj nazor je taky ze Paukovček to nebude lebo ked logicky uvazujem ak by sme onho mali zaujem podpisali by sme ho uz vlani ved bol volny a netahali neokukaneho stantiena z klobuka....čo sa Hanlona tyka tam som si myslel ze je s mikolcom dohodnuty na viac sezon ale ktovie ale pride mi to skor ako utopia...trochu ma trapi stale dobry vztah klubu s ozimakom to by bola pohroma Moj odhad je ale taky že trenerom bude niekto kto v tejto diskusii nebol ešte vobec spomenuty a bude to prekvapenie....celkovo mam ale z toho taky pocit ze vedenie ide po niečom konkretnom a je je si tymto krokom iste inak by koniec stantiena neoznamili tak skoro...

Co sa Stantiena tyka tak myslim ze je to trener o ktorom velmi nevieme čo si mysliet... osobne ma tento krok ale prekvapil nakolko nemasny neslany ozimak bez uspechov dostal času a priestoru habadej a stantien spravil semifinale a v momente konči možno si tu šancu na buducu sezonu zasluzil mozno nie ...mudrejši budeme po oznameni noveho trenera a najma po dalsej sezone Na zaver by som rad Stantienovi podakoval za uspešnu sezonu držim palce
10.4.2019 - 21:14
+8

ten čo nevie

 

toho maga ani nespominaj
10.4.2019 - 21:28
0

RebelMemoryPP

 

Mozno dostal Roman zaujimavu ponuku..ktovie..
10.4.2019 - 22:21
0

Chamois13c

 

hh snad nie ale v BB boli pozret aj ozimag aj palo paukovček na hokeji prešli okolo a sedeli obaja pri našich hlavne nech to už nie je ziadny experiment toho na poste trenera bolo dost v poslednych rokoch
10.4.2019 - 21:34
0

CICKOCHLP

 

Paukovček bol aj posledny zapas pozret.
10.4.2019 - 23:17
0

toso1891

 

Roman, možno som bol prvý ktorý napísal počas sezóny Stantien von tak ma to teraz aj trocha mrzí že odchádzaš.. Áno hra bola na oko veľmi zlá ale konečne jedna skvelá sezóna.. Každopádne ďakujem za tie emócie hlavne v play off ktoré HK Poprad vo mne vyvolal, a veľa šťastia v ďalšom pôsobení na trénerskej lavičke..
10.4.2019 - 21:51
+6

Dukla77

 

Pride vam Oremus
10.4.2019 - 22:18
+2

Flak108

 

Tak to sa im tie presilovky moc nezlepšia
11.4.2019 - 15:18
0

Voevoda

 

V ZC to naozaj vyzeralo vselijako, ale v PO nastavil dobry system, ktory hraci dodrziavali... skoda, ze sa to nenastavilo skor a nenatrenovali sa presilovky... plus ten prehnane defenzivny system v niektorych fazach hry. navyse viem, ze samotne treningy nemali vysoku uroven, ale to nie je chyba iba jeho, ale aj asistentov. Som velmi zvedavy, koho vedenie dotiahne, kazdopadne, vdaka Roman za vydarenu sezonu na popradske pomery!
11.4.2019 - 7:29
0

Urpiner16

 

Som zvedavý na toho trénera nového namiesto Stantiena.Oremus?Jančuška?Staš?Šimíček?Nechám sa prekvapiť kto je ten lepší momentálne ako Stantien.
11.4.2019 - 7:43
0

Selvo

 

Oremus ten mi do popradskej nátury nesedí , Jancuska je trénerom Nových Zámkov a Staš asi extraligu už nie...Ešte možno Šimurda ale ten vraj podpísal Michalovce a Bartoš je tiež voľný , keďže odchádza z klubu .
11.4.2019 - 9:01
+3

Urpiner16

 

Bartoš je konkurencia Stantienovi? To ma podrž a čím?Očakávam po Stantienovi trénera zo zahraničia lebo z týchto slovenských šuflikantov nik nie je hodný prevziať štafetu po úspešnej práci Stantiena .
11.4.2019 - 9:15
+1

Selvo

 

Len som napísal že Bartoš je voľný .
Myslím si že Stantien odchádza z PP po výbornom výsledku . Aké ciele má Poprad v novej sezóne nevieme. Ale nového trénera si výberu podľa toho koľko budú mat financií na hráčov a aký cieľ si dajú do novej sezóny .
11.4.2019 - 10:27
0

strojar

 

Aké ciele má Poprad v novej sezóne ?
Ako vždy, majstrovské.
11.4.2019 - 16:35
0

topska

 

Za posledne 4 sezony sme tento ciel nemali ani raz. Az pred touto sme to vyslovili nahlas ako realnu moznost dosiahnut ho a ze to nemusi byt len blaznivy sen. Pre mna je vsak titul pred kazdou sezonou cielom ak nie je situacia taka, ze cakam boj o zachranu.
11.4.2019 - 16:40
+3

strojar

 

Nehnevaj sa, ale dovolil som si ironicky (a priateľsky) podpichnúť, spomenúc si na každoročné silné reči niektorých miestnych popradských diskutérov.
11.4.2019 - 17:11
+3

Chamois13c

 

Strojar: Objavil si zas zemegulu
11.4.2019 - 17:49
+2

topska

 

Ved v poriadku, ja ma take podpichovacky rad No od buducej sezony sa sam asi budem radit medzi spomenutych diskuterov ak pan boh da a niektorym ludom nebude v PP zaj....t.
11.4.2019 - 18:05
0

Jimmy Tulipan

 

Odchadza? Nemal aj so Simurdom ostat pri mladezi?
11.4.2019 - 11:21
+1

FanusikZamkov

 

Jančušku si môžeš vyškrtnúť. Je trénerom NZ a má zmluvu ešte na dve sezóny.
11.4.2019 - 9:30
+2

forwardPP

 

Z týchto ani jeden, určite!
11.4.2019 - 13:07
+2

fanpp

 

Samozrejme po 4 tom mieste v dovolim si tvrdiť najkvalitnejšom ročníku historie, tak pocity sú zmiešané. Ale treba sa na to pozrieť globálne cez celú sezonu a nie len cez play off. Presilovky vobec nefungovali čo je gro uspechu. Jeho vyjadrenia v play off vyzerali, ze je skor v pozícii fanusika ako trenera. Vrcholom pre mna bolo jeho vyjadrenie kde sa seria s BB zlomila...mrzi ma, že som neodvolal v 5 tom zapase brankara a hrali by sme 6:4, ale s hračmi sme sa dohodli, že to neurobím. Tak kto šefoval PP lavičke??? Z tohto to moze vyzerat, ze si to fakt chalani odmakali sami, ale určite sa patri Bobovi poďakovať. Z určitého pohľadu veľký sympaťák u mňa. Díky Roman!!!
11.4.2019 - 9:01
+3

fanpp

 

mne vychadzajú len dve varianty, bud roman dostal nieco zaujimavejsie, aaalebo skor pravdepodobne, ze to bude nieco velke a uz skor dohodnute. Pockame si teda na meno.
11.4.2019 - 13:22
0

Impulse2

 

Ja by som to tipol na Košice ale necháme sa prekvapiť.
11.4.2019 - 14:46
0

Urpiner16

 

Ak to tak bude tak to je zas špinavosť najhrubšieho zrna.
11.4.2019 - 15:06
0

Impulse2

 

Prečo? Len kvôli tomu že v Poprade mal 7000 a v KE by dostal 10000? To je život
11.4.2019 - 16:25
0

UssKe

 

Do KE nejde
11.4.2019 - 15:24
+4

pepan95

 

ZAjtra bude pravdepodobne predstavený novy realizačý team
11.4.2019 - 15:38
0

Haxito

 

Žeby ? Ladislav Svozil
11.4.2019 - 15:51
+4

cipulis

 

Len to nie
11.4.2019 - 16:30
0

topska

 

https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/ladislav-svozil-hokej-rozhovor.A190318_094032_hokej_par

Uz nechce trenovat seniorov resp. asi vobec
11.4.2019 - 18:54
0

Chamois13c

 

Jop bude predstaveny novy trener, tazky kaliber
11.4.2019 - 15:53
+2

Westlund32

 

Aká vahova kategória? Keď ťažký
11.4.2019 - 19:11
0

tommy909

 

žeby Jonák?
11.4.2019 - 19:17
0

Roy33

 

Ak poznáte aspoň jedného hráča osobne tak sa ho opýtajte prečo Stantien odchádza...
11.4.2019 - 15:58
0

tommy909

 

prečo? Hoď mi do správy.
11.4.2019 - 17:43
0

Haxito

 

prečo odchádza aj mne môžeš hodiť
11.4.2019 - 18:46
0

slapshot

 

Rovno tu napiš
11.4.2019 - 18:52
0

CICKOCHLP

 

mozes aj mne napisat
11.4.2019 - 19:14
0

mitoO

 

Hraci ho nechceli.
11.4.2019 - 19:21
+7

corthez

 

Odkedy si hraci volia trenera?
11.4.2019 - 20:25
0

forwardPP

 

Nie je a ani nebude to prvý krát.
11.4.2019 - 21:08
0

TomsKE

 

V nasej lige odjakziva
11.4.2019 - 21:39
+3

tomaspp

 

napis prosim aj mne, ak mozes - po tom rozhovore so Stantienom ma to zaujima o to viac
11.4.2019 - 20:43
0

Jorge71

 

Samo Takáč zostáva
11.4.2019 - 17:49
+2

MaxSBA

 

http://hkpoprad.sk/samuel-takac-bude-aj-nadalej-posobit-doma/?fbclid=IwAR38QNx1mx26zs-L5Q83-57cK6jhWJb2qx3bevZcsueA1-vGb9ZELfDqqZo
11.4.2019 - 18:14
+2

tommy909

 

Super!!!
11.4.2019 - 18:32
0

Haxito

 

Tak žeby naozaj Hanlon
11.4.2019 - 19:33
+2

topska

 

Ten by mal byt v kosiciach podla mojich info
11.4.2019 - 19:46
+5

UssKe

 

Dúfam , že to tak bude topska . Haly bude rad .
11.4.2019 - 19:52
+1

BlackCrow

 

+

Máš dobré info.
11.4.2019 - 19:56
0

Haxito

 

topska: bude to meno známe zajtra ? a bude to aspoň zvučné meno
11.4.2019 - 19:57
0

topska

 

No ano malo by to byt zajtra
11.4.2019 - 20:03
0

pepan95

 

Mám to potvrdené z veľmi dobrého zdroja že to bude zajtra
11.4.2019 - 21:17
+1

Impulse2

 

Info z krčmy alebo ?
11.4.2019 - 19:59
0

MaxSBA

 

topska väčšinou má pravdivé info
11.4.2019 - 20:00
+5

topska

 

neuveris ale dozvedel som sa to v krcme no z hokejovych kruhov a zdroj neviem ci bol v krcme tiez, so mnou nie
11.4.2019 - 20:03
0

Impulse2

 

Nebolo to myslené v zlom,len sa pýtam či tam zase niekto bol chlastať a sa prekecol...
11.4.2019 - 20:10
0

topska

 

chapem
11.4.2019 - 20:15
0

mitoO

 

Spominal to aj Stantien v rozhovore, ked sa ho pytali na mozny angazman v ke, ze ma take info, ze uz mame dohodnuteho Hanlona.
11.4.2019 - 20:08
+1

topska

 

hej akurat citam takze je to dost realne teda
11.4.2019 - 20:13
0

Impulse2

 

a nástupca Zubeka nevieš kto bude náhodou ?
11.4.2019 - 20:34
0

BlackCrow

 

Miťo kde je ten rozhovor ?
11.4.2019 - 20:15
0

mitoO

 

Korzar
11.4.2019 - 20:17
0

BlackCrow

 

jasne

„Myslím si, že ešte je priskoro a navyše neviem, či sa mi momentálne má vôbec kto ozvať, pretože väčšina klubov už má trénerov na nasledujúcu sezónu. Ak nie podpísaných, tak minimálne podohadovaných už určite,“ skonštatoval Stantien.

Na otázku, či by zvážil prípadnú ponuku z mužstva HC Košice, ktoré Poprad vyradil vo štvrťfinále, odpovedal jasne.

„Ja som počul, že Košice sa už dohodli s Glenom Hanlonom. Netvrdím, že je to zaručená správa, ale mám takú informáciu.“

Zvesti o tom, že kanadský tréner, ktorý v tejto sezóne viedol Miškovec by sa mohol objaviť na lavičke oceliarov sa po Košiciach už pár dní šíria, no vedenie klubu to zatiaľ nepotvrdilo.

11.4.2019 - 20:27
+2

mitoO

 

Stantien: „Nie som nadšený z tejto situácie. Priznám sa, že ani nemám chuť niekam ísť alebo sa na niečom dohadovať. Ak mám pravdu povedať, nemám príliš náladu na hokej.“

Napriek tomu by naň však nechcel úplne zanevrieť. Rozhodne ale nie je nadšený z toho, že koncepčná práca sa na Slovensku nevypláca.

„Ako taký ma hokej stále baví. Aj v televízii si pozriem NHL, KHL či našu extraligu. Plánoval som ísť si pozrieť aj nejaký zápas majstrovstiev sveta do Košíc, ak by som bol v Poprade, ale teraz si zrejme odskočím radšej do Bratislavy. Skôr neviem či má momentálne zmysel v rámci trénovania sa do niečoho púšťať, keď nevidieť perspektívu. Väčšinou sa tu berú tréneri na jednu sezónu a na také niečo ja nemám náladu.“
11.4.2019 - 19:42
+6

MaxSBA

 

normálne mi je ho ľúto
11.4.2019 - 19:55
+3

Urpiner16

 

Tak potom choďte do riti dobre?.Zaslúžite si nazad Ozimáka.
11.4.2019 - 20:02
0

topska

 

no ty vies
11.4.2019 - 20:04
+5

Haxito

 

Trenér ktorý nemá rešpekt v kabíne nemôže trenovať vôbec
11.4.2019 - 20:04
+4

Urpiner16

 

Vedeniu ktoré rozbije zabehnutý stroj treba nasrať do rúk.
11.4.2019 - 20:09
+1

topska

 

trepes ale tak chapem...zajtra to hadam pochopis
11.4.2019 - 20:14
+3

mitoO

 

Ale zas taky odrb sa zvykne vratit.
11.4.2019 - 20:15
+2

iHC

 

Inak aký odrb? Odhliadnuc od pozadia, ktoré sa tu naznačuje (to nehodnotim, nevidím do toho) - mal zmluvu na rok? Mal. Porušil ju HK PP? Najskôr nie. Len mu neponúkol novú. Takze kde je odrb?
11.4.2019 - 20:25
+3

mitoO

 

No ak boli dohodnuti na tom, ze ak sa spravi semi, tak sa predlzi zmluva, tak je to odrb. Slovo robi chlapa.
11.4.2019 - 20:26
+2

iHC

 

V takom prípade áno. Ale boli?
11.4.2019 - 20:29
0

mitoO

 

Myslim, ze hej, kedze sa tu pise o splnenom cieli, o tom, ze Stantien nechce pracovat pri jednom klube len jednu sezonu a o tom, ze on cakal predlzenie zmluvy.
11.4.2019 - 20:34
+2

iHC

 

Áno, to je pravda. Splnenie cieľa potvrdil aj GM, ale otázkou je, či bola dohoda postavená tak, že semi = predĺženie zmluvy.
11.4.2019 - 20:37
+3

MaxSBA

 

nespomínaj magove meno nadarmo !
11.4.2019 - 20:05
0

CICKOCHLP

 

No tak podla toho co tu citam to nevyzera na Paukovceka, ci ?
11.4.2019 - 20:19
+1

MaxSBA

 

dufam,že nie
11.4.2019 - 20:53
0

Voevoda

 

Hej ale nie ako hlavny trener
11.4.2019 - 21:36
+1

Chamois13c

 

ani som nevedel aky bol Stantien volakedy bitkarik

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/29726/roman-stantien-a-garip-saliji-sa-pobili-video
11.4.2019 - 20:28
0

BretPit

 

Sa mi zdá ze jeho otec bol zápasník, alebo nejaký taky podobný šport robil,,
11.4.2019 - 21:04
0

tommy909

 

neviem či neboxoval.
11.4.2019 - 21:27
0

tommy909

 

Ešte Vlada Országha tu nik nespomenul
11.4.2019 - 21:03
+1

Urpiner16

 

Len aby to nebol Mikula.
11.4.2019 - 21:09
0

BretPit

 

Ernest Bokroš
11.4.2019 - 21:41
0

Chamois13c

 

František Hossa
11.4.2019 - 21:43
0

Voevoda

 

Uf no ak je pravda co som pocul tak sa teda na trenerskom poste nie je na co tesit
11.4.2019 - 22:00
+1

MaxSBA

 

čo si počul?
11.4.2019 - 22:20
0

emil2708

 

Paukovček, Štolc, Šimko
12.4.2019 - 8:34
+1

iHC

 

Toto má byť avizovaný ťažký kaliber? Ak je toto pravda, tak skôr pokračovanie línie ...
12.4.2019 - 9:20
+1

FanusikZamkov

 

Že by Detva pustila Paukovčeka?
12.4.2019 - 9:47
0

pongy16

 

A kto z týchto mudrcov bude hlavný tréner.
12.4.2019 - 9:10
+1

MaxSBA

 

Tak to nič moc
12.4.2019 - 9:47
0

skp_pp

 

Nieco oficialne?
12.4.2019 - 9:55
0

MaxSBA

 

No stolc hlavný asistenti paukovcek a simko
12.4.2019 - 10:07
0

pongy16

 

Tak to áno, mužstvo prípravka 1+2 ročník.
12.4.2019 - 10:13
0

tommy909

 

12.4.2019 - 10:17
+1

MaxSBA

 

Stolc chcel byť tréner tak preto vyhodili Romana? Ach jaj kamarátske vzťahy
12.4.2019 - 10:26
0

forwardPP

 

Len logické vyústenie situácie, Štolca sme si ako klub vychovávali aby bol raz hlavný tréner. Či mal ostať ako večný asistent? A pri sebe bude mať skúseného trénera aby mu pomáhal tak ako si to mnohí priali.
12.4.2019 - 10:30
+2

forwardPP

 

Ešte nemá Štolc ani jeden prípravný zápas za sebou a už je označený za zlého trénera.
Ach jaj
12.4.2019 - 10:32
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 21.4.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.4.2019 19:56

Bleskovky

Poprad angažoval svojho odchovanca Kramára

Slovenský hokejista Dominik Kramár sa dohodol na spolupráci s HK Poprad. Tridsaťročný obranca je odchovanec klubu, pod Tatrami predtým pôsobil v sezóne 2012/2013. V uplynulom ročníku sa s Grenoblom radoval z francúzskeho titulu.
pred 30 min. - TASR

Djurgarden - Frölunda 5:1 v 2. finále play off švédskej ligy

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v stredajšom druhom zápase finále play off švédskej hokejovej ligy nad Frölundou 5:1 a vyrovnali stav série na 1:1. finále - 2. zápas: Djurgarden IF Hockey - Frölunda HC 5:1 /stav série: 1:1/.
včera o 21:55 - TASR

HPK Hämeenlinna - Kärpät Oulu 3:1 v druhom finále play off fínskej ligy

Hokejisti HPK Hämeenlinna zvíťazili v utorkovom druhom finálovom dueli play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Kärpät Oulu 3:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Slovenský útočník Michal Krištof v drese hostí nebodoval. 2. finále - výsledok: HPK Hämeenlinna - Kärpät Oulu 3:1 /stav série 1:1/.
včera o 20:01 - TASR

Švédov posilní útočník Hörnqvist

Patric Hörnqvist posilní hokejovú reprezentáciu Švédska na májovom svetovom šampionáte na Slovensku. Útočník Pittsburghu Penguins je štrnástym hráčom zo zámorskej NHL, ktorý bude hrať za "Tre Kronor".
včera o 17:39 - TASR

Francúzi na šampionáte na Slovensku bez Stephana Da Costu

Francúzski hokejoví reprezentanti sa na MS predstavia bez Stephana Da Costu. Útočník Jekaterinburgu sa necíti byť fyzicky pripravený a po skončení sezóny v KHL dal prednosť oddychu. Francúzi budú jedným zo súperov Slovenska v košickej A-skupine.
včera o 09:24 - Michal Bruner / TASR

Tretie finále nemeckej DEL pre Mannheim

V treťom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Mannheimu nad Mníchovom 4:1 a v sérii vedú 2:1.
22.4.2019 16:53 - Michal Bruner / TASR

Hráčmi mesiaca apríl Metsola, Robinson a Grigorenko

Najlepšími hráčmi mesiaca apríl sa v Kontinentálnej hokejovej lige stali brankár Juha Metsola, obranca Mat Robinson a útočník Michail Grigorenko.
22.4.2019 15:58 - Michal Bruner / TASR

Vo finále o Norrisovú trofej trio Burns, Giordano, Hedman

Najlepší obranca tejto sezóny NHL vzíde z trojice hokejistov Brent Burns (San Jose), Mark Giordano (Calgary) a Victor Hedman (Tampa Bay). Víťaza Norrisovej trofeje vyhlásia 19. júna v Las Vegas.
22.4.2019 11:30 - Michal Bruner / TASR

České Budějovice - Pardubice 5:2 v baráži o českú extraligu

Už istý účastník budúceho ročníka českej hokejovej extraligy z Kladna prehral v nedeľnom zápase 11. kola baráže o najvyššiu súťaž v Chomutove 1:2 po predĺžení. sumáre: Rytíři Kladno - Piráti Chomutov 1:2 pp (0:0, 1:0, 0:1 – 0:1) Góly: 31. Redlich – 59. Šťovíček, 62. Koblasa ČEZ Motor České Budějovice – HC Dynamo Pardubice 5:2 (1:0, 2:0, 2:2) Góly: 14. VYDARENÝ, 24. Heřman, 34. Novák, 46. Beránek, 49. VYDARENÝ – 44. Schaus, 58. Zdráhal.
21.4.2019 19:46 - / TASR

Veľká Británia - Maďarsko 3:1 v prípravnom zápase

Hokejisti Veľkej Británie zvíťazili v nedeľňajšom prípravnom stretnutí pred MS nad Maďarskom 3:1. sumáre: Veľká Británia - Maďarsko 3:1 (2:1, 1:0, 0:0) Góly: 16. Swindlehurst, 20. Duggan, 24. Perlini - 17. Sofron.
21.4.2019 18:45 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

16. 04. 2019
B. BystricaNitra
6:2REPORT
14. 04. 2019
NitraB. Bystrica
2:1 SNREPORT
13. 04. 2019
NitraB. Bystrica
3:7REPORT
10. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:1REPORT
09. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:2 PPREPORT
05. 04. 2019
ZvolenNitra
1:4REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola