Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad prehral v odvete so Sheffieldom

zdroj: HK Poprad
18.8.2019 20:39 TASR

Hokejisti tipsportligového HK Poprad prehrali aj v nedeľu v druhom z dvojice prípravných zápasov v Sheffielde s domácimi Steelers 2:5. V prvom zápase podľahli 4:7.


Sheffield Steelers - HK Poprad 5:2 (2:0, 0:1, 3:1)
Góly: 
Góly: Eberle, Connolly, Liwing, Armstrong, Davies - Karterud, Svitana

Poprad: Halo - Brejčák, Matejka - Štrauch, Mlynarovič, Svitana - Magovac, Kramár - Leclerc, Bjalončík, Karterud - Erving, Ťavoda - Paločko Matúš, Pelamo, Zagrapan - Johansson - Paločko Matej

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Frey77

 

Je to príprava, nič sa nedeje,.... a dookola to isté
18.8.2019 - 20:42
+14

Prostars

 

ak sa mozem spytat niekoho kto sa do toho viac vyzna:

minulu sezonu mal Stolc nastarosti obranu a Stantien utok?

a dalsia otazka,Palo Paukovcek mal vo svojich predchadzajucich trenerskych angazma ako utocnik pocas hracskej kariery na starosti obranu?

tieto vysledky su smutne.
18.8.2019 - 20:47
0

MaxSBA

 

Ako sa vám pozdával Johansson ?
18.8.2019 - 20:50
0

Soumi171

 

Hmmmm... tak zatiaľ dost bieda... uvidíme co prinesie TP, tam sa ukaze viac
18.8.2019 - 20:54
+2

hefky

 

Nepáči sa mi zloženie našho mužstva a vidím to tesne okolo hranice play off a verím ze sa to zmení počas sezóny lebo ináč sa bojím ci vôbec budeme hrať playoff
18.8.2019 - 20:55
+1

MaxSBA

 

neberte to zas až tak pesimistický preboha
18.8.2019 - 20:56
+12

forwardPP

 

Inak to tu niektorí ani brať nevedia a potom ak nebudú mať pravdu, tak zmiznú ako para nad hrncom.
19.8.2019 - 11:16
+1

pongy16

 

Keď napíšem, že v PP sú priemerní hráči ,je zle nedobré, je to však realita.
19.8.2019 - 16:20
+2

forwardPP

 

Už prestaň plakať,že tvoj synček sa nedostal do A muzstva
19.8.2019 - 16:47
+3

RebelMemoryPP

 

Neviem o koho ide ale zato Palockovci ci Fabian tam maju pernamentku aj napriek tomu ze stoja zafigu..
19.8.2019 - 21:31
+1

Bizzaremifo

 

Tie dva zápasy boli otrasné, ale zase báť sa o play off, to nie , vedia zahrať oveľa lepšie určite..
18.8.2019 - 20:59
+4

noano

 

zabudol si aj na prehru s poliakmi, nielen tieto dve s anglicanmi..
19.8.2019 - 10:53
+2

Bizzaremifo

 

a čo...ideme teraz vyhadzovať polku mužstva a trénerov? Dajme im trochu času a aspoň nejaké ligové zápasy...ešte sme ani raz nehrali v plnej zostave...
19.8.2019 - 12:16
+6

MACEK40

 

Ako prehrat dva razy o 3 goly je moc ale zapasy som nevidel tak som zvedavy na TP.
18.8.2019 - 21:00
+1

LipoPP

 

Zatiaľ som nevidel ani jeden zápas nič ale keď čítam zostavu a vidím Štrauch-Mlynky-Svitana tak je mi zle. Toto treba rozdeliť. Bohužiaľ mlynarovic
Nemá na 1 centra max 3 center. A ak sa snim ráta ako prvý center tak potom sa nikdy neposunieme vyššie.
Sem tam semi sa spraví ale stále budeme prešlapovať na jednom mieste.
Kvalitu proste neo****š....
18.8.2019 - 21:05
+11

Badboy87

 

Náš nádejní tréner bilancia 1-4 nepoviem keby hráme proti mužstvam ako ke Dukla nr, ale prehri super mi ktoré to mužstvo má porážať !obrana hrozna tréneri bieda keď sa nieco nezmení lige budeme hrať 8-9miesto
18.8.2019 - 21:16
+3

MaxSBA

 

nemyslíš vážne, ved Sheffield nie je len taký súper. Ved tam majú hráčov z nhl, ahl, fínskej ligy, hráči británie ktorý hrali teraz na šampionáte na MS a podobne...
18.8.2019 - 21:17
+8

Badboy87

 

Takže keby prehráme z mužstvom Kórei tak je to tiež pohode ?bo majú hráčov z Ameriky Kanadi no dokonca hráčov ktorí hrali na Olympiade
18.8.2019 - 21:22
+1

MaxSBA

 

Kanady* jasné,že by to v pohode nebolo ale na druhej strane netreba ich karhať, ako môžeš tvrdiť ktoré miesto uhráme v lige ked ešte ani sezona nezačala.
18.8.2019 - 21:24
+3

Badboy87

 

Začneme ich karhať až polke ligy nech si teraz hrajú tak ako ten to dvoj zápas 6-13 veď pohoda chlapci mali aspoň fajn výlet o nič nejde .anglicka liga má vasciu kvalitu podľa toho čo si napisal
18.8.2019 - 21:30
0

MaxSBA

 

6:12
18.8.2019 - 21:31
+2

Badboy87

 

Veľmi smiešne dostať taký výprask od mužstva z Anglickej ligy som zvedavý či sa tak budeš zabávať po čas ligy ak sa hrá nezmení
18.8.2019 - 21:34
0

MaxSBA

 

anglická liga ide hore.
18.8.2019 - 21:37
+4

Badboy87

 

Naša nie ?stále máme aspoň o tri triedy je lepšiu
18.8.2019 - 21:43
+3

burnzie

 

O 3 triedy? ty kde žiješ v akom roku? 2001? Rok či 2 dozadu porazili v skupine CHL Bern či Hradec ty 3 triedy.... Podobne aj EBELKa zázemie platy a legionári.... Naša liga išla hore no anglická za pár rokov našu predbehne čo by nebolo prekvapenie
19.8.2019 - 8:10
+5

kocsma

 

Jzs tie kecy o ligách jak idú hore zbožňujem
19.8.2019 - 9:20
+1

cipulis

 

Bieda
19.8.2019 - 10:06
+5

noano

 

nebud naivny
19.8.2019 - 10:55
0

P24 BLOG

 

aj dominika isla hore, aj tak si z nej vsetci doteraz robia prdel jak z ýuz naozaj posledneho koncertu elanu
18.8.2019 - 21:54
+2

MaxSBA

 

aká Dominika?
18.8.2019 - 22:03
+1

MaxSBA

 

Jasné že ju nemôžu dostať dole však nižšie sa ísť nedá.



ten komentár ma dostal
18.8.2019 - 22:40
+3

forwardPP

 

Ak by malo mužstvo z Kórei takýchto hráčov tak by tá prehra bola podľa mňa úplne v pohode.
19.8.2019 - 11:19
+2

Sunkafit

 

V pohode postupili zo skupiny LM u nas by hrali o titul
19.8.2019 - 6:49
+2

poprader

 

Hra: Pokiaľ nebude v PP tréner titulu sa nedočkáme, Jonák katastrofa Ozimák do konca sezóny dobre, play off a ďaľšia sezóna to už doslova boleli oči, Stantien ako tak dali sme semifinále, neviem prečo sa nedohodli a Štolc no neviem nevidel som ale tri zo štyroch prípravných zápasov prehrať? Teda nič moc aj keď pametám že sme skoro celú prípravu prehrávali a v lige sa nestratili hrali o prvú štvorku.
18.8.2019 - 21:16
+1

noano

 

nielen trener ale aj kader.
19.8.2019 - 10:56
+1

LenTak93

 

Vraj je v Poprade už druhú sezónu záujem o Petra Novajovského, len Poliaci ho veľmi pustiť nechcú.
A zaujímavý je aj výrok: „Pýtal som sa Miša Sersena, ktorý je môj švagor, ako to tam vyzerá. Povedal mi, že už majú podpísaných všetkých hráčov.“
18.8.2019 - 21:34
0

MaxSBA

 

Sersen vie odkiaľ že je u nás plno
18.8.2019 - 21:36
+2

LenTak93

 

to bolo na margo Slovanu, len som to zabudol dopísať
18.8.2019 - 21:37
+6

MaxSBA

 

jaaaj
18.8.2019 - 21:41
0

omen

 

tak to je mi divne, ze este jednoho obrancu nechcu ako avizovali... ale asi skor hladaju pravaka
18.8.2019 - 23:43
0

fifofrogy

 

Ono je to mrzuté prehrať dvakrát s mužstvom z Anglicka kde vlastne ani neviem kde to mužstvo je ako vlastne v tej súťaži hraje a kto zaň hraje prečo si Poprad vybral tohoto súpera... ono keď si vezmem Poprad je to mužstvo minimálne v strednej Európe ktoré má svoje meno pojem a myslím si že v takýchto zápasoch zbytočne hazarduje so svojím menom ( jedine žeby tam bola juniorka to by bolo ospravedlnenie ale nebola ) lebo aj príprava a výsledky by mali byť od do ...ale stále lepšie ako pár chvíľ dozadu čo tu vedeli tí naši experti prehrať s mužstvom z nejakej tretej Českej ligy čiže stále by som to tragicky nebral ale aj tak dvakrát za sebou no neviem neviem .
18.8.2019 - 22:10
+2

topska

 

Hrali sme v Britanii uz minule leto v Cardiffe. Jeden zapas sme prehrali a jeden vyhrali. Vsetci sa vyjadrovali ze to pre nas bola top priprava plus nejake utuzenie kolektivu. Cardiff aj Sheffield by u nas hrali o spicu, cim ale nechcem nejako ospravedlnovat prehru (aj ked ja som necakal dve vitazstva ako samozrejmost, skor max jedno). Na rozdiel od minuleho roku boli tieto zapasy plne faulov a subojov za hranicou (ale ze vraj aj z nasej strany ), co vo Walese vobec nebolo. Len sme chceli zopakovat to, s cim bola spokojnost. Plus tam mame dost svojich fanusikov a zapasy mali aj slavnostnejsi charakter kedze tam boli nejake privitania a otvaracie ceremoniale napriklad s velvyslancom a pod. Dokonca boli vytvorene aj limitovane edicie dresov pre domace muzstvo s logom nasho klubu, cize sa necakala taka divocina. Ale stale tvrdim ze takeho supera najma vonku (nebudem tu teraz rozoberat kto to platil) len tazko v nasich ekonomickych podmienkach najdeme. My nie sme ani majster ligy aby si nas pozvali do Svajciarska na turnaje a pod a ani Kosice a Slovan s ich rozpoctom a menom aby sme chodili na top turnaje inde po Europe. Ved ked chces k nam dotiahnut co i len muzstvo z EBEL tak za to zacvakas strasne prachy. A toto bola z tohto pohladu pre nas dobra cesta.
18.8.2019 - 22:26
+4

fifofrogy

 

Ja nesúdim keďže nemám ani šajnu o Anglickej lige či nejakom tam mužstve pre mňa je to asi taká exotika ako napríklad Rumunská liga a po pravde ešte aj tam poznám viac mužstiev ako v Anglicku čiže až dve preto to beriem ako dosť úlet s Popradským menom a zasa vás má predávať meno a história lebo jedno aj druhé máte vy nie ste bez urážky Nové Zámky či Detva ono zo Slovenska pozná v Európe určite hokejový fanúšik Poprad Košice Trenčín a Bratislavu .
18.8.2019 - 22:36
+2

topska

 

No ved to ze nemas sajnu Tie ligy sa nedaju vobec porovnavat, Briti hravaju normalne LM, ich seniorska repre bude druhy rok v A-cku a ti reprezentanti ani nepatria medzi top hracov ligy. Pre nas a nasho hlavneho sponzora je to hlavny trh, ved stamtial vlastne pochadza. My tam mame aj marketingove aktivity. Toto nie je vobec ulet s popradskym menom, malokde by sa dalo v europe zo sirsieho spektra viac propagovat. NZ ani DT by tam v zivote nepozvali. A ver tomu ze v Europe poznaju BB ci NR viac ako PP momentalne Britania je pre hokej skvely trh, ved sa tam hravala aj NHL ci pripravne zapasy. Je viac dovodov preco sme tam isli.

Ale skusim sa nakoniec spytat to najdolezitejsie z tvojich vyjadreni. Preco je to hazardovanie ci "dost ulet" s popradskym menom?
18.8.2019 - 22:43
+2

fifofrogy

 

Tak ak je to tak ako píšeš potom okej ja len usudzujem z toho čo viem o Anglickom hokeji čiže absolútne nič ale ak tam hrá kopec výborných hráčov ak tá liga má nejakú úroveň okej beriem a rešpektujem ...a stále to beriem ako prípravu vôbec o vás v lige nemám strach
18.8.2019 - 22:50
0

Chamois13c

 

Topska: Milos nepis tu prosim ta chobotiny ze sheffield, cardiff a grenoble by u nas hrali o titul v dlhodobej sutazi isto nie aj ked uznavam ich kvalitu skrz zamorskych hracov... Tento dvojzapas skratka nevysiel netreba to nicim ospravedlnovat proste sme hrali zle... Na TP je co zehlit asi tym by som to uzavrel, vylet je za nami..
18.8.2019 - 22:55
+8

topska

 

Ja si myslim ze by boli v hornej polovici (resp. niekde tam kde budeme my,tn, nr a pod.) a mali by najvyssie ambicie a to netvrdim len ja. Ak neveris mne, skus si vygooglit vyjadrenia hracov, trenerov a pod co tam posobili. A mozes pokracovat a zistis nazory aj ludi mimo Slovenska. Tie muzstva a im podobne dosahuju podobne vysledky ako nase aj v Lige majstrov. Rouen postupil zo skupiny ked predbehol Hradec ci Norimberg. Ved Britania uz tam ma viac miesteniek ako my...

Ja som nevidel ani jeden zapas tento rok. Minuly oba a hrali sme v nich dobre a aj tak to nestacilo.
18.8.2019 - 23:13
+4

Chamois13c

 

Okej stred tabulky by hrat mohli a boli by konkurencieschopni netvrdim ze nie ale na majtra by to asi nebolo... Prehrali sme s poliakmi aj anglicanmi ako pisem vyssie na TP treba zamakat michalovce a nice doma musime porazit inak neviem uz koho potom chceme porazit...
18.8.2019 - 23:29
+1

topska

 

No vidis, staci sa ukludnit a nie tu sa chobotinami ohanat. Tak ako my mozeme byt v strede tabulky a ako tam moze byt TN a NR ci dokonca aj niekto dalsi z tej dalsej stvorky co patri medzi favoritov tak by tam mohli byt aj oni a teda by o titul bojovali. Ved my si nemozeme dovolit x hracov z tych muzstiev a o niektorych sa zaujimali aj ine kluby v nasej lige ako je Poprad a ostali tam. Preto si myslim ze prehrat s jednym z nich nie je vobec tragedia presne tak ako by to bolo v pripade Rouenu ci Grenoblu. Ligli sme aj minuly rok s Cardiffom, prehrali sme dokonca so slabym Nice a vidis aku sezonu sme zazili. To nie je obhajoba, to je fakt. Ako sa nebudem vytesovat z vitazstva v pripave nad slabsim Lm tak nebudem teraz vyhadzovat polku muzstva a lamat palicu po prehre s nam viac menej vyrovnanym muzstvom vonku v priatelskom zapase. Vyhrat treba kazdy zapas ale toto nie je koniec sveta. Ked hrame slabo a zle tak je to druha vec a treba to do ligy ci pocas jej zaciatku zlepsit resp. urobit take kroky aby to lepsie bolo. A tie Michalovce by som teda vobec nepodcenoval, videl som ich zapasy a aj vysledky a bude to narocny super. Nice som spomenul, aj ked budeme velkym favoritom prehra uz raz prisla.
18.8.2019 - 23:47
+5

Chamois13c

 

OK vsetci su silni, tak nad kym chceme teda vyhrat? a tu je pointa...
18.8.2019 - 23:52
+4

topska

 

Ale to nebolo nikde v prispevkoch mojou pointou. Fifofrogimu som vysvetlil ze sme nehrali proti nejakym rumunom a ze sme si neposkodili meno tym ze sme isli hrat zapas do Britanie. Kedze tu ligu nepozna tak som mu napisal ze je lepsia ako rumunska a ze by u nas hrali prve husle (samozrjeme sa mozeme bavit ci by to tak bolo pri zlozeni kadra ktory maju teraz alebo by ho museli upravit). Potom som reagoval u teba presne na to iste, lebo si mi do dementoval. A snazil som ti dat moj postoj preco prehra s nimi nie je haMba ale je zle ak sme hrali zle. A snazil som sa dat svoj nazor ze s Nice prehrat mozeme a nevypadneme kedze sa tak udialo minuly rok a ze Michalovce skrz formy a vysledkov tiez nedame 8:0. Ale ze chcem aby sme vyhrali kazdy zapas.
19.8.2019 - 0:07
+1

Frey77

 

Miloš, ty budeš zastávať, aj keby prehráme s nejakými Španielmi pre boha. Podľa teba majú všetci kvalitu a všetci sú postrachom. Nemusíš stále len chváliť, veď tí anglani nastúpili s nami prvý a druhý krát na ľad, čo na tom chceš obhajovať? Kdezto Fero to zasa rotuje, ako 3 mágovia pred ním.Nikdy tu nenapíšeš žiadnu kritiku, čo je na škodu. Lebo ako sa veľa vecí robí dobre, tak sa veľa vecí dookola robí zle
19.8.2019 - 1:06
+5

topska

 

"Lebo ako sa veľa vecí robí dobre, tak sa veľa vecí dookola robí zle" - tak tomu nechapem...Nevidel som zapas, ak sme hrali zle tak je to zle a teda kritizujem nasu hru. Stale si vsak myslim ze s pravdepodobne najvacsim aspirantom na titul britskej sutaze nie je v priprave vonku prehrat katastrofa. Tak ako nie je pre mna vobec nejaky dovod na extra radost ak v priprave vyhrame nad slabsim superom. Chapeme sa? Ked prehrame so Spanielmi ci Nice doma tak to bude zle lebo to je TP a tam by sme ich mali porazit pri ich sucasnej kvalite. Ale stalo sa nam ze sme prehrali a nakoniec sme v tej sezone skoncili stvrty cize nezanevriem preto na nas hokej.
No kedze som sa dozvedel od nasho hraca ze sme mali hluche chvile tak to kludne skritizujem kedze hlavne proti superovi s hokejovym stylom a hracmi aki mali Briti musime hrat 60 minut. Ale urcite tu nebudem po jednom ci dvoch zapasoch za poslednych 7 rokov v ktorych som videl konkretneho hraca ho posielat prec z muzstva. Takej kritiky sa odomna nedockas. Ak chces pocut viac kritiky tak sa mozeme stretnut a osobne sa o nasom hokeji porozpravat. Neplanujem tu ani nadalej nejako extra a prehnane nase muzstvo kritizivat. Ak vsak uvidim relevantnu kritiku tak ju nikomu nebudem vyhovarat resp. mozeme o tom podebatovat ale klamat tu nebudem.
19.8.2019 - 1:16
+5

cipulis

 

Hlavne nech sa na tu hru da pozerať, nech nemáme najhoršie presilovky v lige
19.8.2019 - 8:04
+2

forwardPP

 

Pointa tebe uniká a poriadne.
19.8.2019 - 11:23
+2

noano

 

nas si budu za chvilu pozyvat bulhari
19.8.2019 - 10:59
+2

2stefko2

 

Ja sa len ktomu tak vyjadrím netreba hovoriť teraz ako natom budeme bb hrala tak isto minulú sezónu začiatok zle no a dopadlo to ináč .... možno musia prísť nato čo tréneri od nich chcú nehovorím že je tu top mužstvo jasne vždy sa dá vyskladať lepšie ale treba si počkať aspoň do pól ligy a dať chlapcom šancu mame tu hráčov čo to vedia či už .... svitana, strauch , palocko , bjaloncik leclerc , erving , Vosvrda musí sa to len dať dohromady a bude všetko ok jasne že nebudeme valcovať ligu ale treba dať tomu šancu a si myslím že bude všetko ok ... ak náhodou nie tak Potom robiť nejaké zmeny postahovat popradcanov aj keď nie veľmi kvalitných dať hrať mladých ... sak sa nevypadava hlavne kľud a nech bavia divákov to je môj názor keď bude pekný bojovný hokej to bude najdôležitejšie .... tak ako na ms Slováci síce sa nepostúpilo ale sme ich vytlieskali
18.8.2019 - 22:24
+1

Big brother

 

V sobotu anglický Belfast vyhral v prípraváku nad švédskou Morou 3:1.
19.8.2019 - 6:37
+1

strojar

 

Belfast nie je anglický.
19.8.2019 - 8:02
+2

Big brother

 

Ale hrá anglickú ligu, tak som to myslel.
19.8.2019 - 10:49
+7

iHC

 

Takže vravíš slovenský Miskolc a slovenská Budapest?
19.8.2019 - 11:08
+1

Bizzaremifo

 

Belfast Giants hra Anglicku ligu..hráte na slovíčka, ale vyznam je jasný..tieto tímy vedia zahrať, majú kvalitných kanadanov a je to príprave, kde napr.aj Mora skúšala systém aj hráčov..nerobme z toho zase až takú vedu ..
19.8.2019 - 12:20
+8

Big brother

 

Nie, nevravím. Vadí to? Je to také doležité? Každý vie ako som to myslel.
19.8.2019 - 14:25
+1

Voevoda

 

Ja neviek ci vy ludia zijete vo vakuu alebo ste vo svojom zivote nikdy nic neskusali, ale ved vsetko ma predsa nejaku postupnost. Mame noveych trenerov, novych hracov, odohrali sme 3 pripravne zapasy a uz idete robit zavery? Ved od toho je priprava. Ci cakate, ze od prveho zapasu budu po letnej pauze okamzite zname optimalne formacie a vsetci budu hrat svoje maximum? Ved to potrebuje cas, preboha. Dopredu odhadovat celu sezonu na vzorke 3 pripravnych zapasov je take popradske. Dobre si pamatam, ako sa tu minuly rok na zaklade vykonov v pripave odpisoval Vosvrda atd... Treba mysliet trochu dlhodobo, nie len od zapasu k zapasu, ved urcite ma tim nejaku viziu a ciele, ale moze trvat dlho, kym najdu optimalny system a strategiu.
19.8.2019 - 8:16
+3

BretPit

 

dobre,ale ked chcu aby na ligu chodilo viac ľudí ako po iné roky,tak aj prípravné zapasy s Poliakmi,či Britmi by sme mali vyhravať,aby nyvnadili fanušikov,že na hokej sa oplatí tuto sezonu chodiť,inač ľudia mavnu rukou,a ešte k tomu málokto pozna a vie niečo o britskom hokeji,aj ked je pravda,že asi maju kvalitné mužstvo,ked sme s nimi dvakrát fasli...aspon treneri vidia,že čo nam treba doplniť,aký typ obrancu a pod.tu suhlasím s Freyom,že naši obrancovia fyzicku hru nezvladaju aj ked maju na to parametre,vid Matejka napr.len ,aby v sezone ked budeme chcieť doplniť bol ešte nejaky taky "bijec"vhodný a aby sme na to mali vôbec financie pri 1500 navštevnosti...
19.8.2019 - 9:02
+4

pepan95

 

Matejka by bol kvalitný v 1 lige...Ten včera superov dohral za celý zapas možno 3krát..dosť stracal puky a mal nepresne rozohravky...v predbrankvom priestore bol ako tak ok..Šancu u mna mal a neuspel..my nie sme KE,BB,Slopan z ich rozpočtom aby sme dotahli poriadnych obrancov tak si musíme dva krat rozmyslieť koho podpiseme a nakoniec vidím Kramara ktorý je pre mna nepotrebny a radšej namiesto neho tu mal prísť robustny kanadan ktorý oblubuje fyzicku hru a nebojí sa šarvatky kedže Beldo odišiel a nahrada žiadna(Pelama včera bolo vidieť max na buly),včera bolo pekne vidieť ako naši chalani mali problem z ich fyzickou hrou,nik sa nikoho nezastal toto neviem ako je možné..ešte aj Brejo sa pustil do bitky a Matejka vedla vysmiaty jak lečo sa pozerá na tribuny..Matejka ktorý bol v ZA top len preto lebo malý kader aký maly tu nema čo robiť..A pripravne dosť poukážu kto čo ako hrá a pokial bude hrať ako včera tak dosť zaplačeme..AMEN
19.8.2019 - 10:01
+4

topska

 

Matejka tu prisiel na ziadost trenera Paukovceka tak hadam vie ake ulohy mu ma dat aby bol prospesny pre nas...Uvidime, pre mna to bolo velke prekvapenie ze tu prisiel
19.8.2019 - 13:19
0

BretPit

 

však šancu mu treba dať...možno budeme všetci prekvapení
19.8.2019 - 13:39
0

topska

 

som skepticky ale tiez dufam ze bude prinosom
19.8.2019 - 13:49
0

forwardPP

 

Jasné ty si stále niečo nájdeš prečo ľudia nechodia.
19.8.2019 - 11:25
+2

BretPit

 

a chodia?..okrem PO...
19.8.2019 - 12:21
+1

forwardPP

 

Nechodia ale nie kvôli tým blbostiam čo ty si už popísal.
19.8.2019 - 16:48
+1

BretPit

 

tak napíš ty prečo nechodia,hráš tu mudreho tak nam ozrejmi,majster
19.8.2019 - 17:03
+4

Chamois13c

 

Ten Pelamo sa zatial javi celkom nevyrazny, vie ho niekto zhodnotit?
19.8.2019 - 11:09
0

Bizzaremifo

 

Dobre si to nazval...je nevýrazný, neviditeľný, nedôrazny...inak obaja naši Fini zatiaľ nič moc..dajme mu ešte čas a verím, že Joona sa tiež dostane do svojej optimálnej formy..
19.8.2019 - 12:26
0

topska

 

Joonovi aj minulu sezonu dost dlho cakalo kym sa rozbehol, pri Pelamovi moze ist o uplne odlisny hokej u nas tiez. Dufam ze sa adaptuje lebo sme tu mali na Slovensku par severanov ktori to nedokazali a neskor boli velmi platnymi hracmi doma ci v inych ligach.
19.8.2019 - 13:21
+1

MaxSBA

 

Najviac si pamätám Koskinena. Toho som mal mega rád
19.8.2019 - 14:04
+1

stan-PP

 

No to bola kapitola prva sezona bol naozaj naozaj top hrac dokonca tak to bral tak vazne ze chodil dokonca sam po veceroch trenovat na lad s pukom drel na sebe to bol fakt hrac s velkym H prisla druha sezona zistil ako to tu chodi a uz rozbity na cimpr campr chlastal uzival si dokonca raz siel po stvornozky cez prechod z 24 sme boli parta trubime on kukne a hla Koskinen kto nevidel neuveri takze ten tu ukazal 2 tvare. Ale najviac utkvela v pamati jeho nadherna akcia proti Trencinu v play off v 1 sezone v oslabeni kde si zrobil Trencanov ako kuzelky a naserviroval do uplne prazdnej brany Skovirovi
19.8.2019 - 16:37
0

topska

 

jemu hlavne uskodilo to zranenie chlast v tej dobe halvne finom nejako vo vykonnosti neublizoval
19.8.2019 - 16:57
0

MaxSBA

 

no Nikkila by o tom vedel svoje, ten ked vypil tak chytal jak drak
20.8.2019 - 19:31
0

Chamois13c

 

Staci ak najdu formu v lige suhlas aj joona sa zlepsoval a na play off hral najlepsie
19.8.2019 - 14:28
0

RebelMemoryPP

 

Zhrnme si to..prehrali sme s poliakmi a dva zapasy v anglicku..za Matejku moze Paukovcek za vykony moze nezohratost..anglicania by hrali o titul u nas,je to len priprava fini sa zlepsia,nasa obrana podrastie do zaciatku sutaze a netreba nikoho vyhadzovat,az v polke sezony..v hre sme vraj co videli zapas hrali chaoticky,fyzicky sme boli slaby proti protihracom a Mlynkymi vraj prepina..takze toto je sumar nasich doterajsich pripravnych zapasov,otazka znie..posluzia tieto skusenosti k zmene a naprave,alebo budeme v tomto nastolenom trende pokracovat do konca sezony..??
19.8.2019 - 16:10
+11

Frey77

 

Platí iba to prvé a musíš tlieskať a chváliť. Len to je prípustné a pravda.
19.8.2019 - 19:20
+1

braniiislav

 

Ja si myslim, ze taka bezbreha kritika minimalne do 10. kola ligy nrma miesto. Doslova skodi klubu, ked si niekto precita tie spakruky hejty, tak nema chut ist na hok3j. Hoci to je nazot nirkoho nezvyznamneho. Ak sa ti nepacia vykony a vobec tim, tak naco to sledujes? Najdi si noeco pozitivne vo svojom zivote. Pomozes sebe aj ludom co sa snazia makat na nasom klube. Sorry za uprimnost.
19.8.2019 - 22:18
+7

jozino

 

Nahodou je to este celkom kludne, ja som cakal, ze uz minimalne polovicou prispevkov odvolavame trenera a vyhodili sme vsetkych hracov I ked poviem narovno, ze vysledky zatial dali facku aj mne. Domace zapasy som bol pozriet a chapal som, ze kedze hrame n 1-2 poriadne utoky a zvysok juniori tak to dopadlo ako dopadlo, ale zas 2 prehry s Anglanmi ma zarazili. Som velmi zvedavy na TP.
19.8.2019 - 22:37
0

gta98

 

Mas pravdu, naspat s Magom, vtedy sme si kazdy zapas uzivali a tesili sa na hokej...

Nasej obrane chyba rozdielovy bek, zapasy pred Anglickom neriesim, co tam nahodnotis, ked vzdy minimalne polka zakladu sedela?? A vsetci tu pisete, ze boze anglani, ani ich nepoznam.. no ved toto, nepoznate a pixujete, si pozri ich zostavu, chlapci maju riadne ligy za sebou. TP nam az ukaze ako tak silu timu, konecne budeme hrat doma a snad aj v plnej zostave, uz by mali mat natrenovane aj specialne formacie a signaly, tak potom mozme hodnotit. Aj ked ja si dam cas, minimalne 10 kol, potom sa uvidi. Zatial ani nevies koho a uz by si vyhadzoval. Ved potom sa uvidi, ci to nezvladaju hraci alebo trener.
19.8.2019 - 23:15
+2

Prostars

 

myslis,ze keby to nezvlada trener ze ho vyhodia?
20.8.2019 - 19:51
0

pepan95

 

++++++
19.8.2019 - 16:54
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin220007:26
3.Sp.Nová Ves3200112:96
4.Dubnica220009:66
5.Žilina310029:93
6.Trnava210017:83
7.Levice210016:93
8.Skalica200024:80
9.Topoľčany200024:80
10.P.Bystrica200023:90
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 18.9.2019 12:31
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 15:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.9.2019 15:34
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 15:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.9.2019 15:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.9.2019 15:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.9.2019 15:34

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
včera o 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
včera o 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
včera o 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
včera o 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Budapešť - Detva o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Vandane D.MIS5
3.Langkow C.MAC5
4.Dalhuisen M.MIC5
5.Stupka V.NZA4

Najlepší strelec

Davis VandaneMIS5 gólov
2.Stupka V.NZA4
3.Langkow C.MAC4
4.Jääskeläinen J.BBY3
5.Bondra R.SBA3

Najlepší brankár

Miklós RajnaMIS93 perc
2.Trenčan A.MIC89.71 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola