Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad vyskúša troch odchovancov, kabínu opustilo desať mien

13.6.2017 22:02 HokejPortal.sk

V úspešnej príprave na novú sezónu pokračuje už vyše mesiaca HK Poprad. Klub spod Tatier vo veľkom podpisuje kontrakty s jednotlivými hráčmi, no zmeny nastali aj smerom von.


Poprad sa rozhodol ísť novou cestou za pomoci trénera Marcela Ozimáka, ktorý vlani pokropil kabínu živou vodou a miesto záchranárskych prác, nasledovala účasť v play-off. Rodák z Nitry mal pred príchodom prípravného obdobia smelé plány v otázke zloženia mužstva a vyhliadol si hráčov, s ktorými funkcionári podpísali zmluvy.

Najviac sa lovilo v sieťach Martina, ktorý stále nevie, či nastúpi do nového ročníka. Riaditeľ klubu Ľudovít Jurínyi ozrejmil informácie ohľadom tímu, do ktorého podľa jeho slov ešte môže niekto pribudnúť. "Do prípravy sú zapojení aj juniori, ktorí už v uplynulom ročníku pôsobili v A-mužstve. Rovnako tak dostali pozvánku hráči juniorského tímu s ročníkom narodenia 1996, ktorých sme zapojili do prípravy a majú možnosť zabojovať o miesto v tíme. Niekoľko hráčov prišlo aj na vyžiadanie trénera. V rámci prípravných zápasov ich chce vidieť a pobijú sa o miesto v mužstve. Ide napr. o Patrika Danišovského, Martina Bdžocha, Erika Piataka, Lukáša Gavaliera či mladého útočníka z Ruska," povedal pre oficiálnu stránku "kamzíkov" a dodal aj mená, s ktorými sa už pod Tatrami do budúcna nepočíta. "Vladislav Fokin a Rinat Ibragimov pokračujú v pôsobení v KHL, kde mali platné kontrakty. Rokovali sme s Marekom Zagrapanom, s ktorým sme sa žiaľ nedohodli na podmienkach kontraktu. Z minulého ročníka sme neponúkli hráčsky kontrakt týmto hráčom: Lubor Pokovič, Martin Šúrek, Michal Murček, Tomáš Troliga, Kevin Henderson, Lukáš Hvila, Dmitry Abramov, Maximilián Pajpach a Radoslav Suchý. Ďakujeme im za pôsobenie v našom klube a prajeme veľa ďalších úspechov," dodal Jurínyi.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Trogar NR

 

Hvila ? Skúsil by som ho v NR
13.6.2017 - 22:39
+1

miro-nr

 

načo?
13.6.2017 - 22:54
+2

88Backo

 

Blaznis?Keď už radšej toho Zagrapana
14.6.2017 - 5:56
0

Tomino

 

Kofola bude center, radsej nejake kridlo
14.6.2017 - 17:26
0

antinamor

 

Nič proti Lukášovi, ale keď sme neudržali iného Lukáša, tohoto nám určite netreba.
14.6.2017 - 7:02
0

topska

 

Opravte si to, medzi tými menami sú len dvaja odchovanci Gavalier a Piatak. Bzdoch je zo Spisskej a Danisovsky zo Slovana
13.6.2017 - 22:46
+2

Belzebub

 

topska: Erik Piatak hral aj za nitru tušim v sezone 09-10 ale tento asi neni on či??
14.6.2017 - 3:48
0

ohlo123

 

To je on.
14.6.2017 - 4:41
+1

miro-nr

 

prečo šiel Suchý do LM?
13.6.2017 - 22:54
+1

MySmeSever

 

Velmi trapne od nasho vedenia ak to tak bolo...som sklamany z takeho pristupu k legendam...avsak kazdy je si strojcom svojho stastia tak sa uvidi ci to bol spravny krok alebo na to v konecnom dosledku doplatime nejakym sposobom...v kazdom pripade drzim palce radovi a este vela sportovych aj sukromnych uspechov bude zvlastne ta vidiet hrat proti nam...
14.6.2017 - 7:33
+9

sspp

 

niektore kroky našho vedenia nechapem pustia Hvilu a Sucheho a podpišu a škoda pisať
14.6.2017 - 7:51
+7

iHC

 

Páni, o čom točíte? Pár mesiacov sa tu rozoberá, ako Rado s Arnem údajne robia bordel v kabíne a ako zrážajú autoritu trénera.
To ozaj chcete, aby sme zasa mali zlú atmosféru v kabíne, ako v niektorých sezónach, kde sa (hráči) medzi sebou aj pobili? Ak by Rado akceptoval, že je hráč a nie nadtréner, tak by celkom určite v tíme bol. Každopádne nejde o vek, ani o to, kde kto hral. Ide len a len o uvedomenie si svojho miesta v tíme. Nepochybujem, že Rado je kvalitný obranca, ale ak má byť prínosom pre tím "len" kvalita nestačí. Som presvedčený, že Ozimák neprišiel do PP s tým, že ide vyhodiť Suchého a Krotáka. Ak však niekomu niet rady...
Plus s tým rozhovorom pre Nový čas to podľa mňa dosť po... Asi tak, ako jeho nový spoluhráč, ktorý bol zasa "príliš drahý" pre PP.
14.6.2017 - 8:49
+18

corthez

 

Minulu sezonu sa tu bili Rusi, ale s nimi este rokujeme, takze toto asi vedeniu nevadi
14.6.2017 - 8:54
+6

gta98

 

Presne, nemali si vymyslat kokoniny o nizkom ci vysokom plate a normalne sa s nim porozpravat a povedat Radovi co im vadi. Takto proste nemaju koncit legendy, aj Strbak v KE skoncil velmi neuctivo a teraz aj Rado u nas. HaMba, podla clanku sa s nim nerozpravalo vedenie o skutocnom probleme ale o dristoch, dokonca chcel hrat skoro zadarmo ale nie, zbohom. A podla tych reci o dobrom rozchode tusim, ze to bude taky isty dobry rozchod ako s Branom.
14.6.2017 - 9:29
+6

doddo4

 

alebo ako Sekeráš v TN... a Jožko Stumpel v NR tiež neskončil ideálne
14.6.2017 - 11:12
+3

gta98

 

Vidíš, negatívnych príkladov je dosť..
14.6.2017 - 11:33
0

Kamzik666

 

Bil sa Ibragimov s Hvilom.
14.6.2017 - 9:58
+11

MySmeSever

 

Mne ide skor o to ze v horizonte dajme tomu 10-15 rokov su pre popradsky hokej ludia ako krotak suchy hvila perspektivnejsi ako napr ozimak ktory tu bude kolko? Rok dva? Taketo veci by sa mali riesit extremne citlivo aby to nedopadlo presne tak ako to dopadlo...to je cele..nie som na nikoho strane vo vseobecnosti urcite bude chyba aj u rada...ale...
14.6.2017 - 9:26
+4

Frey

 

Ja tu po niektorých nechápem! Vykrikujete ako chcete aby klub fungoval koncepčne,aby tréner dostal šancu a vybral si hráčov podľa seba,urobil prípravu podľa seba! Keď to robí a trojica hráčov sa mu vysmeje do ksichtu,že oni žiadnu spoločnú prípravu robit nebudú,oni si budú trénovať sami,to je ako ok?Tie naše legendy si tu za čias Turanovania robili čo chceli,trénovali ako chceli.Zrazu je tu tréner,ktorý chce aby všetci makali spolu a rovnako,vedenie sa ho zastane a čuduj sa svete,nastane obrovský problém! Vy si myslíte,že Jágr má nejaké úľavy v tréningu?! Naopak,práve on musí stále dokazovať,že na to má! Ale tu od pánov niekto chce aby trénovali a je zle! Nonsen.Ja by som osobne nebral ani Krotaka,mimochodom bolo zaň orodovane.Má podrazat nohy realizacnemu tímu,to nech radšej ide
14.6.2017 - 15:08
+7

Tricko30

 

Frey trenerom myslis ozimaka co este nic nedokazal a porovnavas s legendami suchym a krotakom co tahali roky popradsky hokej.krasna vdaka.ozimak je uplne priemerny trener ved na play off by lepsie pripravil aj hokejovy laik
14.6.2017 - 15:16
+3

iHC

 

Tričko, skús sa na to vykašľať. Myslím, že na to aby hodnotili Ozimaka sú ini ako Ty. A popravde, vykašli sa aj na HK PP. Veď ako fanúšik ZA by si mal byt rád, že odišla od nás legenda + že mame "trénera, čo nič nedokázal". Aspoň sa nás nemusíš báť.
14.6.2017 - 15:22
+11

topska

 

kolko slovenskych trenerov boli hlavnymi resp. v pozicii rovnocenneho trenera v KHL? Kto ma tolko seniorskych + juniorskych titulov v takom veku?
14.6.2017 - 15:56
+2

cipulis

 

Co dokazal Paukovcek s Halajom kym prisli do PP ? Trener je na to aby trenoval a hraci na to aby hrali, Teraz si Ozimak robi muzstvo sam tak uvidime ako si ho pripravi
14.6.2017 - 16:04
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Ja co viem tak robil v kabine len bordel a hral sa na velkeho pana
14.6.2017 - 7:44
+4

corthez

 

Zboznujem tieto JPP reci, tak arne robil bordel, rado robil bordel, hvila robil bordel... Tak to sa cudujem, ze este kabina stoji
14.6.2017 - 8:56
+3

Kamzik666

 

To niesu jpp reci,pise pravdu.
14.6.2017 - 9:59
+8

corthez

 

Jasne a teraz tam budu zit v harmonii a zalievat muskaty
14.6.2017 - 10:12
+6

Fenomén

 

haha, to je pravda. Idealny kolektiv neexistuje.
14.6.2017 - 10:40
+2

topska

 

tak ti napisem, aj keby som do toho nevidel tak urcite uverim Kamzikovi666 a nie rozhovoru v Novom Case. Vsetci ste vedeli a to mozno par sezon co je vo veci a Novy Cas vam to v hlave zneguje? Nepochopitelne
14.6.2017 - 13:02
+1

mitoO

 

Novy Cas si ten rozhovor vymyslel?
14.6.2017 - 13:08
+5

topska

 

nie to netvrdim, mne ide o to, ze Kamzik666 ktori sa pohybuje v klube viac ako ktokolvek tu z nas ma urcite komplexnejsie informacie, ako ked si precitas jeden rozhovor v Novom Case
14.6.2017 - 13:18
+2

MySmeSever

 

Milos aj fico s dankom sa pohybuju v politike viacej ako my ale verit im ich ucelove klamstva tiez nemusim vsakze...to vsak nemyslim ze kamzik je klamar ale malokto si prizna ze spravil chybu verejne ci ?
14.6.2017 - 14:07
+2

corthez

 

Tu nejde o Novy cas, ale o to, ze v kazdej kabine su nejake nepokoje, ale neriesi sa to tak ze povyhadzujeme najlespich hracov
14.6.2017 - 16:27
+1

NightPP

 

Ako by si to riešil ty?
14.6.2017 - 16:31
0

martin_hkpp

 

Keby sa ma to tykalo, tak by som povedal, ze tu ide o Novy cas. Ked su v kabine nejake "nepokoje", tak nejdem plakat do Noveho casu a keby za mnou na Sucheho mieste prisli, tak im naplujem do ksichtu, bezohladu na to, ako sa klub ku mne zachoval. Nevidim do dovodou ukoncenia spoluprace so Suchym, ale u mna si to Rado posral prave takouto reakciou pre tychto "novinarov" v tomto konkretnom platku.
14.6.2017 - 16:52
+2

Sunkafit

 

Mne to hovorili popradcani pocas play off
14.6.2017 - 12:05
0

Frey

 

Žiaľ žiadne reči.To trvalo x rokov a zrazu sa tomu urobilo stop
14.6.2017 - 15:10
+1

MANO

 

Sucheho velka skoda. Karieru mal dohrat doma. Aj Zagrapan mne osobne bude chybat,vedel by som si predstavit utok Vandas-Zagrapan-Rapac
13.6.2017 - 22:59
+5

gta98

 

Tak to sme dvaja, pred par dnami som ten utok poskladal tak isto v jednej diskusii poradime si aj tak, ked chcel vela.. Snad sa podari ten Vandas.
13.6.2017 - 23:07
+1

Prostars

 

Zagrapan chýbať nebude,išlo mu bodovo len keď bol pri ňom Adam,inak bol stratený.
13.6.2017 - 23:44
+3

duhac

 

Suchy si zasluzit ukoncit karieru doma. Aj ked sanca na prestup pocas sezony urcite bude.
14.6.2017 - 0:20
+1

iHC

 

Asi ani nie. Pozri si bulvár. Načo je toto dobre? Takéto veci ťahať do NC Rado fakt nemusel. Nech už bol dôvod jeho odchodu akýkoľvek.
14.6.2017 - 6:37
+3

Fenomén

 

Ano, ale zas vedenie sa tiez takto zachovat nemuselo. Takze kazda strana ma 2 mince.
14.6.2017 - 10:41
0

antinamor

 

Niekde som čítal, že v PP skončil aj Erik Čaládi, aj keď bol avizovaný ako predsezónna posila. Vie niekto niečo viac?
14.6.2017 - 7:05
+3

Emdzej

 

v originalnom clanku na stranke je aj vysvetlenie , ze ide na operaciu ale do buducna nie je vylucene, ze sa vrati ak mu to jeho zdravotny stav dovoli
14.6.2017 - 7:22
+2

Tricko30

 

Tak rado suchy to rozbalil vo velkom style takto sa na slovensku nenarazam len na pp spravame k legendam co nieco pre klub odohrali.takze koncepcna praca vedenia dostala frcku do nosa.
14.6.2017 - 7:23
0

Frey

 

Huj vieš a trepes,nie je ti už trápne?
14.6.2017 - 15:11
+4

polsky_matros

 

jemu nie,on ma solo ...
14.6.2017 - 16:46
+3

Chamois13c

 

Rado Suchy je velky prešlap vedenia..ako o čo im išlo? omladzuju ok ale čo na tom ze by tam hral jeden skuseny 40 ročny borec ktory bol stale nas najlepsi a navyše uvadza ze by vobec nebol drahy...pre mna iracionálne, samozrejme mohlo byt za tym aj niečo ine ale predsa za toto palec dole
14.6.2017 - 7:35
+3

stano310

 

Rado neakceptoval podmienky Ozimaka aby trenoval s muzstvom a nie individualne!!!
Na tom to vsetko skoncilo
14.6.2017 - 7:56
+11

hefky

 

Tak nejak
14.6.2017 - 8:22
+2

wedro

 

v takej situácii treba urobiť kompromis.
Predsa Rado už nieje žiadny junior a starého psa je už ťažko naučiť .
Dlhé roky sa pripravoval individuálne tak prečo mu to trener nepovolil.
Neviem si predstaviť v KE žeby MJ by vyhodil Laca len preto že nechcel absolvoval letnú prípravu mužstvom.


takže tak.
14.6.2017 - 9:18
+6

BlackCrow

 

Súhlas. Ak je to pravda o čom však silno pochybujem..
14.6.2017 - 10:13
+3

iHC

 

Tiež si nemyslím, že to bolo len kvôli nezáujmu o kolektívnu letnú prípravu.
Skrátka - zo skúsenosti môžem potvrdiť, že ak máte "rozbíjača" v tíme, treba ho poslať čím skôr preč. Ak HK PP ukázal, že nemá problém poslať preč i legendu (ak by mala škodiť atmosfére v kabíne) rozhodne to bude na prospech veci. Prípadný ďalší "záujemca o podrývanie autority trénera" si to dobre rozmyslí - veď keď poslali preč hráča významu ako Suchý, nebude v budúcnosti problém rozlúčiť sa s XY, ak bude robiť problémy. Skrátka represia i prevencia v praxi.
14.6.2017 - 10:22
+12

mitoO

 

S tymto sa da suhlasit.
14.6.2017 - 10:28
0

Westlund32

 

Radko zabudol povedat aj B, ze roky nehral pripravne zapasy poriadne netrenoval robil si co chcel.
14.6.2017 - 7:56
+10

Tricko30

 

Roky nehral pripravne netrenoval robil si co chcel ale aj tak bol vzdy najlepsi obranca popradu.a myslim ze takyto hraci by mali mat urcite privilegia a vyhrazat sa mu ze bud podpiseme teba alebo arneho je smutne.myslis ze taky iniesta si nerobi v barce co chce ja si myslim ze hej.a suchy s arnem su nieco take ako iniesta v barce
14.6.2017 - 8:37
+1

Andy182

 

iniesta v barce si nedovolí netrénovať s mužstvom ...
14.6.2017 - 8:45
+18

kwok BLOG

 

Takisto aj Hossa má privilégia v Chicagu, tak prečo by nemohol mať Suchý v PP? Aj keď som na druhej strane rád, že ide ku nám
14.6.2017 - 9:40
+3

NightPP

 

Aké má Hossa privilégia v Chicagu???
14.6.2017 - 9:58
+2

mitoO

 

„Je skvelé, keď v niektoré dni nemusím ísť na ľad a môžem popracovať na iných veciach v posilňovni alebo telocvični. Potom sa na ľade cítim lepšie,“ cituje Hossu server ESPN Chicago. „Ak telo povie, že chce odpočinok, tak mu ho treba dopriať. Vzhľadom na tie dlhé roky v NHL, čo má Hossa za sebou, môže kedykoľvek požiadať o také privilégium,“ vyhlásil tréner Quenneville.
14.6.2017 - 10:04
+16

kwok BLOG

 

dík mitoO
14.6.2017 - 10:12
+2

NightPP

 

Nemyslíš že je rozdiel ak tréner s týmto súhlasí a naopak ak chce aby mužstvo trénovalo spolu a pokladá to za dôležité?
Ciže toto porovnamie nie je tak celkom na mieste.
14.6.2017 - 11:14
+3

MySmeSever

 

Podla mna dobre vedeli ze so spolocnou pripravou nebude suhlasit a keby suhlasil tak by sa vyhovorili ze nevladze s mladymk klikovat ale to ze na lade je spolahlivy uz nikoho netrapi a ze rozbija kabinu tak to sice moze byt pravda ale uvidime ako som pisal vyssie dokedy tu bude napriklad trener ktory ma mat tu auroritu aby za pol roka bolo aj po autorite...kedze sice je dajn ze chceme pracovat koncepncne ajvsetko okolo toho ale ak ma byt koncepcna praca horizont "kym je tu ozimak a po nom spust" tak to neviemci je koncepcia lebo koncepcia neznamena ze vsetko zburam apostavim nanovo...nieco stare moze byt tiez dobre...ale to uz vsetko vedia kompetentni...ale ja nikdy s takym niecim nebudemsuhlasit proste a je to pre mna cierna skvrna a zly krok vedenia...
14.6.2017 - 12:14
+5

mitoO

 

To rozbijanie kabiny je take, ze mladym uz nic nemozes povedat, ani dobre mienene rady, lebo sa urazia. Nemyslim tym samozrejme extrem a la Cada, ale iste zvysenie hlasu, zapixovanie, to je v hokeji potrebne.
14.6.2017 - 12:48
+2

MySmeSever

 

Neviem co je pod tym myslene ja som nic konkretne nezachytil ak je to to ze neposluchavtrenera alebo ma odlisny nazor tak to sa da riesit aj inak ako vyhadzovom a neverim.ze trener ozimak vie totalne vsetko najlepsie a ma patent na hokej a ze mu taky skuseny hrac nema co poradit tomu sa mi nechce verit...ano mozno ked mu chcel radit pred ostatnymi hracmi tak tym podbijal jeho autoritu ale to sa da vydiskutovat a vysvetlit si ako sa veci budu riesit...aspon podla mna by to tak malo fungovat lebo aku tu aj mnohi ini pisu ozimak toho realne vela nedokazal ani na urovni nasej ligy a rado suchy predsa len videl a posobil v organizaciach ktore pred 15rokmi kedy tam hral boli na vyssej urovni ako nase alebo khl teraz...takze si myslim ze urcite nie je naskodu mat takeho cloveka pri sebe...ale uz sa nejdem.k tomu vyjadrovat ale taketo ktoky ma proste znechucuju a to som jeden z tych 1000pravidelnych takze aby vas nebolo uz len 999 a budem chodit len striedmo kedze mozem ocakavat od svojho.klubu za svoju vernost taky isty pluvanec ako dostal rado
14.6.2017 - 12:55
+2

UssKe

 

Čada nadával hráčom?
14.6.2017 - 17:52
0

mitoO

 

samozrejme
14.6.2017 - 17:59
+1

erik24

 

Radka mi je luto, ale naozaj, ked clovek chce hrat v nejakom tíme, musí sa prisposobit kolektivu a ked hraci pracuju spolocne, tak by mal pracovat s timom a nie si robit cez leto co chce a potom nastupit na sezonu, nevravim, ze sa nepripravuje, ale ked chce trener, aby sa pripravoval s timom, tak sa ma pripravovat s timom.
14.6.2017 - 8:25
+1

mitoO

 

Hraci v jeho veku, zvyknuti sa roky pripravovat sami, tazko pristanu na spolocnu pripravu. Ani by som ich do toho netahal. Ved pred prechodom na lad mozu absolvovat nejake testy, ci splnili to, co sa od nich ziada.
14.6.2017 - 8:40
+4

KurierNz

 

Tak tak...ako praca Popradu sa mi celkom paci, len vacsina tu diskutujucich PP fans robi z Ozimaka nadcloveka a jedineho experta na hokej v galaxii...este aby ho za chvilku nevyhadzovali...prajem popradcanom uspesnu sezonu, len treba ostat pri zemi...
14.6.2017 - 9:04
+3

iHC

 

Vďaka za pozitívne slová. Tu by som len doplnil svoj názor. Ozimáka za nadčloveka rozhodne nepovažujem. Ale - je tréner, teda šéf pre hráčov. Kto nerešpektuje šéfa, ten podľa mňa nemá mať miesto v zdravo fungujúcom pracovnom (športovom) tíme. A tu rozhodne nejde len o Ozimáka. Ktorýkoľvek tréner musí mať pozíciu, v ktorej ho hráči budú rešpektovať. Myslieť si môžu čokoľvek, ale šéf je šéf.
Napokon, ešte sa u nás (nielen v PP) nestalo, že by hráči sabotovali trénera? No a ako to už býva, hráči to vedome flákajú, ale letí tréner. Nech sa prihlási fanúšik SK tímu, v ktorom sa toto ešte neudialo. Preto som rád, že vedenie dalo jasný signál, že stojí za trénerom.
14.6.2017 - 9:10
+4

erik24

 

já z Ozimáka nerobím nadčloveka. Ale on je zodpovedný za prípravu mužstva a keď v Rusku sa mohli starší hráči pripravovať s tímom, nevidím dovod prečo by nemohol aj Suchy. Kto je zodpovedný za výkony tímu? Ozimák, čiže on nech rozhodne o tom, ako sa má hráč pred sezonou pripraviť. Až čas ukáže, čo dokáže urobiť Ozimak s tímom. Ale hráč ma počúvať trenéra nie naopak.
14.6.2017 - 10:04
+1

erik24

 

Hráči v jeho veku? V Česku či Švédsku je normálne, že sa hráč v jeho veku pripravuje spoločne s tímom. Čiže s tým na mňa nechod...prečo by mal mať kvoli veku ulavy? Ak už nevzládze, tak nech skončí.
14.6.2017 - 10:01
+6

mitoO

 

Za 2 minuty som nasiel napriklad Smida, ktory sa bude pripravovat individualne.
14.6.2017 - 10:12
+3

kwok BLOG

 

Jasné že staré telo nezvládne takú záťaž ako mladé, títo borci to nahrádzajú skúsenosťou a prehľadom.
14.6.2017 - 10:14
+1

mitoO

 

Presne tak, tu je napriklad pohlad Jirka Biceka na ind. pripravu:

"Osobne som na tento štýl prípravy zvyknutý a chalanov z tímu si užijem počas sezóny dostatočne. Takto sa pripravujem už od svojho návratu z Ameriky a potrebujem svoje veci. Mne napríklad nerobia dobre dlhé trate, pretože lýtkové svaly už nie sú také, aké by mali byť. Robím preto alternatívne intervalové behy, bicykel a podobné veci," vysvetľuje Jiří Bicek. "Mám to overené, že takto je to pre mňa lepšie. Napríklad taká túra v Tatrách je skvelá, ale pre môj chrbát by bola zničujúca. Držím sa preto svojich štandardov."
14.6.2017 - 10:18
+6

Fenomén

 

Pozrite, Radovi sa podla vas nechcelo trenovat. A beztak bol najlepsi bek ...
14.6.2017 - 10:44
+2

NightPP

 

Veď ok to mu nikto neberie ...
Ale minca má dve strany.
Bez ohľadu či tu je Ozimák ,Jančuška,Paukovček ... ak má tréner určitú predstavu o príprave tak by ju mali dodržiavať všetci.
14.6.2017 - 11:28
+1

corthez

 

Lenze ako pise Bicek, trener nezostavi kazdemu hracovi individualny plan a 40 rocny hrac uz sam najlepsie vie ako sa pripravit
14.6.2017 - 11:47
+4

NightPP

 

Tak ono to je otázne.
Ale nebudem sa tu s nikým hádať.
Len ma celkom štve že ľudia veria hneď tomu čo si prečítajú resp. vidia v médiach.
A to že u nás je vždy pri zlých výsledkoch ak prvý"odstrlený" tréner jr tiež niečoho dôkazom
14.6.2017 - 12:00
+3

martin_hkpp

 

Hvila: Toho sme si podľa mňa mali udržať. Stačí si spomenúť na zápasy, kedy nikomu nešlo, tak vtedy práve on ťahal a bojoval. Podľa toho, čo som sledoval, on je typ, ktorý sa nevzdáva, čo sa nedá ani zďaleka povedať o hráčoch všeobecne. Body by určite robil.
14.6.2017 - 9:02
+6

corthez

 

Hlavne v playoff nechal na lade Popradske srdce, co sa o Rusoch neda povedat
14.6.2017 - 9:29
+6

gta98

 

Presne ti Rusi co mali v 12 zapasoch 0b a -8 (+/-). Aka velke hviezdy z KHL.. (Ibragimov)
14.6.2017 - 9:36
+1

Allen19

 

Ako zbytocne je v dnesnom svk klubovom hokeji srdciarstvo dokazaju v priamom prenose pp fanusikovia(ktorych chodi na hokej 1000 a vyhovaraju sa na Turba,pomale turniket,zleho rolbara a zlu farbu na stenach stadiona) Krotakovi by mali ruky a nohy bozkavat za to co spravil pre klub k nemu sa je skoda vyjadrovat je to hrajuca legenda podme k teme Suchy borec ktory pred 6 rokmi po posobeni v NLA uprednostnil Poprad pred milion krat financne aj hokejovo lepsimi ponukami a vratil sa domov 6 rokov bol suverene najlepsi obranca Popradu a dovolim si tvrdit ze patril medzi top 3 obrancov ligy za tych 6 rokov odmietol vela ponuk od inych muzstiev lebo chcel karieru ukoncit doma potom pride trener(amater) ktory za sebou nema ziadne vysledky ani historiu (trenovani deti v Rusku a kamaratstvo s Razinom ktory ho preto vytiahol ako svojho kamarata za druheho asistenta do KHL neberiem ako znak jeho kvalit skor zhoda nahod ze sa poznal s Razimom v Poprade zafungoval klasicky impulz pri zmene trenera v dlhodobej casti a v zavere sezony sa ukazala prava kvalita ked prehraval na konci zakladnej casti skoro vsetko a v play off uplne vybuchol jeho vyprosene ruske posily na ukor domacich mladych sa tiez ukazali ako omyl jeho system 1-3-1 precitali uz aj v Rumunsku a za cely cas ho nedokazal zmenit a tento clovek sa od zaciatku snahil obklopit amatermi aby mu nikto neprotirecil pri tych jeho veciach preto od zaciatku siel proti hracom ktory mali svoj nazor a ceresnicka na torte bolo ked tento amater nedovolil individualnu letnu pripravu hracovi Suchemu ktory sa tak pripravoval celu karieru a ocividne sa vedel sam pripravit vyborne na druhu stranu ju dovolil Jezekovi ktory ma 25 rokov a ma tu odohratych 50 zapasov a cely prispevok smeruje k tomu ze tito akoze fanusikovia ktory volaju po srdciarstve tu po tomto velebia amatera trenera ktory v pp ani nikde inde nic nedosiahol a je v pp pol sezony a hraca nhl legendu ktory tu hral 6 rokov za drobne oproti tomu co mohol zarobit v zahranici kritizuju tolko k vasemu srdciarstvu a poslednq vec individualne sa pripravuje cela moderna Europa spolocne letne pripravy su len na svk/cz aj v cz su vynimky ako Liberec kde starsi borci maju individualnu pripravu a dalsi priklad je aj z nedalekych Kosic kde sa Hovorka pripravuje individualme
14.6.2017 - 11:12
+26

toso1891

 

Asi fakt nerozumieš tomu že individuálna letná príprava je len zámienka, a že v tom bolo asi to že Rado si nenechá skákať po hlave od trénerov? Je to legenda, to je jasne, ale je to hráč nie tréner...
14.6.2017 - 11:21
+4

LenTak93

 

A Arne si nechá? Ten je dokonca starší ako Ozimák.
Allen dobre pomenoval slabinu Popradu - tréner. Nechápem, čo na ňom vidia. Podľa mňa tento tréner nedokončí sezónu v Poprade.
14.6.2017 - 11:30
+4

gta98

 

Skús teda povedať nejakého ideálneho trénera pre PP. Jaško? A okrem neho? To má prísť naspäť Jonák či kto? Len sa pýtam, nehľadaj za tým nič viac.
14.6.2017 - 11:41
0

LenTak93

 

Ja ti nepoviem ani ideálneho trénera pre Košice. Podľa mňa nájsť dobrého trénera je ťažšie ako nájsť dobrého hráča.
14.6.2017 - 11:54
0

gta98

 

Presne, ani Vlado Orsagh či Andrej Kmeč nie sú pre všetkých super, ale majú dôveru a učia sa. Ak sme si ho už raz zvolili tak ho nechajme pracovať, hovoriť, že je zlý a mal by odísť je to najľahšie, ani Pešán to nemal v Liberci na ružiach ustlané. Prečítaj si s ním nejaký rozhovor. Ja dám Ozimákovi určite čas a som zvedavý na produkt, hodnotiť teraz je ako zapíjať úspešnú robotu ešte pred ňou
14.6.2017 - 12:11
0

Prostars

 

Ak nedokončí nebude prvý ani posledný,čo nedokončia sezóny v lige na postoch trénerov,rovnako ako aj nespočet hráčov,ja zas nechápem čo riešite,stalo sa to aj v Nitre,aj v Košiciach atď,tréner VS hráč.Rada je samozrejme škoda,dohodnúť sa nejak mohli,predsa len je to kvalitný hokejista a hlavne z princípu sa kompromis urobiť mal,rovnako aj Lukáš Hvíla tu ostať mal,ale musíme to prijať tak ako to je.V tomto prípade nastala zatiaľ opačná situácia,keď hráči odpália trénera,teraz tréner odpálil hráča.Z každého uhľa pohľadu je to zlé a smutné,ale čo s tým urobíme.
14.6.2017 - 11:47
+4

cipulis

 

Ale je trener vybera si hracov sam, nie kazdemu sa zapaci zlozenie muzstva hold co si uvari to su musi zjest, sezona ukaze ci je to priemerny trener alebo dokaze vyzmykat z muzstva maximum, hlavne bude ak hrou si prilakaju divakou na tribunu
14.6.2017 - 15:57
0

slivo24

 

Úplny súhlas a to ešte z posledných 19 zápasov vyhral len 3 a to mu ešte k tým trom výhram pomohol Suchý.


14.6.2017 - 13:50
+2

Tricko30

 

Perfektne napisane ked som ja tvrdil ze ozimak nedokazal z muzstvom nic bol som tu ze som proti pp a pritom v play off najslabsie muzstvo jednoznacne co hralo play off.takze ozimak v oķtobri pa pa a potom tu budete reptat ze suchy mal ostat
14.6.2017 - 11:37
+1

NightPP

 

Nedokázal s mužstvom nič???
Suverénne posledný tím vytiahol na 5 miesto.
To je nič?
14.6.2017 - 11:41
+9

rajmok17

 

ja mám asi inú tabuľku, lebo podľa mňa ste skončili siedmi
14.6.2017 - 15:56
+1

cipulis

 

podla mna siedmy
14.6.2017 - 16:07
0

MySmeSever

 

Mal to dobre
14.6.2017 - 17:57
0

cipulis

 

Poprad skoncil siedmy, popradcania skoncili siedmi tak jest ?
14.6.2017 - 20:46
0

MySmeSever

 

Tak ako pises presne
14.6.2017 - 20:55
0

cipulis

 

14.6.2017 - 20:59
0

NightPP

 

Hovorím snáď o konci sezóny??? Tak ma prosím ťa nechytaj za slovíčka
14.6.2017 - 16:33
+1

gta98

 

Ak si nezarábaš veštením, tak sú to len také kecy do budúcna. Ešte je len jún a už sa tu vyhadzuje tréner Minulá sezóna bola celá rozbitá, najprv mu to išlo parádne (áno, uznávam, zmena trénera), potom katastrofálne tak ako celému tímu. Vraj kvôli zlej letnej príprave a zlej atmosfére v šatni. Tak uvidíme akú tvár nastavíme v novej sezóne, ale to ako to dopadne nemôže nikto vedieť, môžte si tak akurát tipnúť či uspeje alebo nie.
14.6.2017 - 11:46
0

polsky_matros

 

staraj sa ty o tu svoju Zilinu a kubassku krasku,a neser sa do PP ...
14.6.2017 - 16:45
+4

renem

 

suchy po case z popradu odisiel a isiel skusit omsk, asi nevyslo a sa vratil. to ja len o tuch super ponukach, ktore odmietol aby mohol hrat za poprad. neviem, ze co je za tym, ale podla mna to nemohlo byt len o letnej priprave
14.6.2017 - 11:51
+1

MySmeSever

 

Presne ako si pisal ale nasi srdciari fanusikovia su taki srdciari ze za rychlokvaseny titul by aj arneho zapredali ako tu tak citam velmi lahko sadne muska na lep ale presne ako pises nevazime si co tito borci pre nas spravili a ze kedysi uprednostnili lasku k popradu pred peniazmi a my ideme nejakehi cudzinca z nitry stavat nas nase legendy ach jaj
14.6.2017 - 12:23
+2

Tricko30

 

My sever klobucik dole presne si to napisal a pomenoval a to je bohuzial v celom nasom state a sporte
14.6.2017 - 12:50
0

NightPP

 

Dobre ... zoberme späť Suchého,Hvilu a pod.
Potom príde "kríza" a samozrejme prvý pôjde tréner ... príde nový tréner výsledky sa zlepšia ... na určité obdobie no potom zase príde "kríza" a šup tréner von.
Nezdá sa ti táto "pesnička" už obohratá?
Áno mali by sme prejaviť úctu k týmto hráčom ... to je pravda.No tak isto by aj hráči ako Rado mali prejaviť úctu ku klubu ktorý ich vychoval a správať sa podľa toho!!!
MINCA MÁ DVE STRANY.
14.6.2017 - 12:56
+2

MySmeSever

 

A preco by sme nemohli nechat tych hracov rozhodnuch kedy chcu ukoncit karieru a dat im este tu jednu poslednu sancu dosiahnut to po com tuzia? Myslis ze rado sa naozaj zachoval zle ku klubu??? A ako ??? Ja neviem proste mne toto nepride fer a suhlasim s trickom ze je to problem v celej spolocnosti aj kurierovi som pisal do spravy ze keby sa tu k tym ludom co to schvaluju tak zachovali v praci ze po 10rokoch vas vyhodia lebo pride manazet co chce mat mlady kolektiv ale vy mate skusenosti a know how a davate svoj job s prstom v zadku asi by ste tiez neboli stastni ale ked sa vas to netyka samozrejme to je v tom pripade kazdemu u prdele...Slovensko
14.6.2017 - 13:05
+2

NightPP

 

Skôr vidím spojitosť so slovenskou povahou to že sa verí tomu čo napíše bulvár resp. to čo je prezentované prvé a môžu to byť aj polopravdy a lži ... no čítal som to prvé tak to asi bude pravda.
Ja sa len divím niektorím z vás lebo takto nejako nás tu oblbujú politické "špičky" už dosť rokov.
14.6.2017 - 17:03
+1

MySmeSever

 

Ale mne je u prdele ci to bolo presne ako sa puse niekde v novom case...neverim ze rado suchy co hral za poprad sa za par mesiacov tak zmenil neunosne alebo take nehoraznosti sa mu doteraz tolerovali ze az..pritom sa tu pomaly od konca play off suska ze ozimak nechcel ani arneho ani rada...ja zakladam svoj nazor skor na tom a nie ze verim novemu casu...neverim ze rado bol taky problemovy...skratka niekomu sa znepacil...zrejme trenerovi...ale uz je to fuk len je to skratka unfair
14.6.2017 - 18:19
+1

Westlund32

 

Véd inakšie pri Suchému hokejovom vyrástli obaja brejcakovci a Kurari takže treba mu poďakovať za služby a popriať to najlepšie
14.6.2017 - 12:43
+1

topska

 

Ludia ja vas nechapem Jeden clanok na Novom Case a uz je vsetko zle, uz tu konspirujete vsetci ti, ktori ani nemaju sanjnu ako to bolo, ako to v klube funguje...Vsetci presne viete, ktorym nickom mozete verit ale nie Ozimak nie je jediny clovek ktori rozhoduje o fungovani klubu, to si naozaj myslite ze on rozhodne o osude takych mien ako je Suchy ci Krotak? Sam? Len tak? Potom ze tento stat ide do sraciek ked vas bulvar vie "uistit" o pravde
14.6.2017 - 13:10
+9

MySmeSever

 

Topi ja sa ta opytam len jednu vec...bude hrat rado suchy za poprad v buducej sezone? Alebo bude v strukturach klubu? Ak vies tu uzasnu pravdu tak mi ju napis prosim...budem ti vdacny ked mi otvoris oci...vdaka
14.6.2017 - 13:15
+1

topska

 

Ved sa vyjadril klub a aj Rado ze buducu sezonu nebude v PP ale v LM A ja netusim co bude potom. Hrat uz asi nebude vobec, ci bude trenerom alebo nieco ine je este daleko
14.6.2017 - 13:20
0

MySmeSever

 

Ja som tym narazal len na to ze tym padom to dopadlo zle a to je cele...
14.6.2017 - 13:31
+1

topska

 

ano bohuzial dopadlo to zle pre obe strany ale obcas sa tomu nevyhnes
14.6.2017 - 13:35
0

MySmeSever

 

V tom pripade zrejme zlyhal mediator a tym padom sa mal porucat aj ten ked uz tak...
14.6.2017 - 13:51
0

topska

 

MY mame nejakeho mediatora? A preco prave mediator v tomto mal zlyhat?
14.6.2017 - 15:57
0

MySmeSever

 

Mediator rozumej ten co rokoval so suchym a trenerom ked sa oni dvaja nevedeli dohodnut cize predpokladam juriny alebo niekto...ak nikto taky nebol co by sa pokusil o zmier je to CHYBA...ak sa o zmier pokusil a dopadlo to ako vidime tak logicky si pocinal asi zle...cize opat len CHYBA...ok chapem ze kazdy sa uci ale toto je velmi zavazne pochybenie minimalne v komunikacii a ked niekomu tak velmi zalezi na znacke a mene klubu tak moze davat clanky aj kazdu polhodinu s novymi hracmi ked to zabije takouto hovadinou a uz tu pekne pomaly vyplavuje na povrch ako sa orodovalo za arneho a pod...spytajme sa len tak najvernejsieho fanusika fera a to maloktospochybni jeho zapal a lasku k hokeju a co by ako vox populi k tomuto povedal...uz len tu sa nazory polarizuju a to si myslim uznas sam ze si vedenie asi nezela...
14.6.2017 - 18:08
+2

topska

 

Prosim ta, ale ved ty stale pises len o jednom probleme, co ked ich bolo viac??? Ved sa pozri kolko ludi je v spravnej rade, aky mediator? Oni rozhoduju. Ja viem ze ta popradsky hokej zaujima, ale musime si sadnut na pivo, lebo co tu dnes pises tak to je strasne nieco ale ty za to nemozes, lebo ti to len nikto nevysvetlil ako klub funguje. A ked neveris mne, spytaj sa Fera a hned ta vyvedie z omylu
14.6.2017 - 21:13
+1

MySmeSever

 

Zaujima ma hokej ale asi inak ako vacsinu ludi ale to je jedno v principe na mojom nazore aj tak nezalezi...mozno mas pravdu a nerozumiem tomu ale to neznamena ze sa mi nieco musi pacit...toto sa mi nepaci nech je za tym cokolvek a stale si myslim ze to takto nemalo dopadnut...vidim len vysledok a nestotoznujem sa s nim...to je cele
14.6.2017 - 21:23
+1

NightPP

 

Úplný súhlas ...
14.6.2017 - 13:15
0

Westlund32

 

Nevie mi niekto povedať ten Gavalier je dajaká rodina
Z Romanom Gavalierom?
14.6.2017 - 15:06
0

dejvidBB

 

Su to sesternice
14.6.2017 - 15:32
+15

Kamzik666

 

S Kovalom
14.6.2017 - 18:37
+4

dejvidBB

 

Koval je ich mama z tretieho kolena
14.6.2017 - 20:22
+1

Bizzaremifo

 

..ja zase neverím, že by mu vedenie aj v tej príprave nedalo nejaké úľavy, ak by o nich žiadal...ved nemusí predsa klikovať ako 20-roční chalani...skôr ide o to, byť sú časťou tímu, tzn...byť s tímom aj v predsezónnom období....Rado to podľa mňa chcel tak, že príde až niekedy v septembri...a inak ho celé leto nikto v okolí štadióna neuvidí...
14.6.2017 - 15:35
+2

cipulis

 

Ja som ho posledne tri sezony vyhadzoval castejsie ako Backo trenera, aj ked je pravda ze ta posledna mu vysla asi najlepsie, no casto jak keby hral ako Kulha na 20%
14.6.2017 - 16:00
+3

Emdzej

 

fakt si myslite ze ide o letnu pripravu? fakt si myslite ze Ozimak rozhoduje sam o vsetkom? Vazne neviete ze Jurinyi bol minuly rok trener a vie o rozbrojoch , ktore sa deju urcitymi panmi v kabine? Fakt si myslite ze sa neriesil Arne a Susko na spravnej rade a ze rozhodnutie prislo zo dna na den? Nezasluzia si tak skoncit to suhlasim , ale take rozhodnutie nastalo a treba ho akceptovat ... tak ako Jozko v Nitre alebo Faith a spol svojho casu v Ke to nie su rozhodnutia lahke , ale niekedy musia prist aj take ...
14.6.2017 - 16:19
+6

Fenomén

 

Vendetta za odpalenie predoslej trenerskej dvojice. Mal ist aj Arne ale tam sa postavilo mesto.
14.6.2017 - 16:23
0

cipulis

 

Jonak - Jurinyi ?
14.6.2017 - 16:39
+2

Emdzej

 

su to sportove osobnosti v meste o tom niet pochyb , ale ci robia vo vedeni spravne kroky budem hodnotit po 1-2 sezonach ... Arne viem ze sa ho zastali , verim ze ukaze kazdemu ze pochybnosti boli neopravenen , ale za mna ked pozeram do buducna verim ze odohra zaverecnu sezonu a dostojne sa rozluci
14.6.2017 - 16:46
0

topska

 

Toto je zatial najvasia sprostots co som tu dnes citala a to tu uz boli ine konspiracie Ale ako vtip fajne! Jak rozmyslam tak rozmyslam tak jedine co by tu moozno sedelo by bolo, ak by sa Jonak nejakym sposobom vratil do klubu do velmi ale ze velmi vysokych postov, cize by asi musel byt primatorom popradu alebo klub kupit...Lebo inak nechapem ale ze vobec. Sak Jurinyi ostal, sam odvolaval trenera spou so spravnou radou a este si aj polepsil odkedy bol trenerom
14.6.2017 - 16:49
0

jseliga49@gmail.com

 

Jonaka odvolala správna rada na podnet poradcov trénerov Jonaka,Jurinyho, a to J.Bondru a T.Bartečka. Suchy je obeť za odvolaného T.T.

14.6.2017 - 17:08
+1

topska

 

Tibora Turana? Cize polovica spravnej rady lutuje, ze sa zmenilo vedenie? Terajsej spravnej rady?
14.6.2017 - 17:12
0

Kamzik666

 

Nazdar Tibor!Zasa novy nick?
14.6.2017 - 18:38
+9

Dzunkes

 

L.Hvilu: by som si vedel predstavit vo Zvolene
14.6.2017 - 16:27
+1

stan-PP

 

ja mu prajem nech ide tam kde sa mu hralo dobre, pre mna obrovska skoda ze sme ho pustili, s tym jeho nasadenim skoda ze sme ho stratili ja si myslim ze bude prinosom pre akykolvek team.. presne takyto hraci burcuju a hecuju lavicku a fanusikov
14.6.2017 - 16:55
+2

Emdzej

 

hvila by mal ist za Takacom do Lyonu ... ci sa to podari nakoniec uvidime
14.6.2017 - 17:19
0

Kamzik666

 

Pisu tu sami odbornici a ludia co vidia do diania ako sa povie "pod povrchom".Ale teraz vazne.Tu by Rado s Arnem a kvalitnym trenerom v jednom time mohli spolu fungovat jedine vtedy,ak by prvy dvaja spomenuti robili tomu trenerovi asistentov a neboli by uz na lade ako hraci.Oni sa uz par sezon nejako podvedome pripravuju na trenersky chlebicek a akosi pozabudli,ze TRENER urcuje zostavu,taktiku a treningovy proces,nie hraci.A KONECNE tu mame trenera,ktory si nenecha skakat po hlave,nechce aby mu ktosi sabotoval zapasy a vy tu hned idete nanho kydat,aj ked tu dodnes placete za Jaskom,ktoreho odpalkovali rovnakym sposobom.Inac,ak ma niekto nastve,tiez si kupim clanok v Novom case a narozpravam tam kadejake bludy.V clanku bez autora.To v tomto denniku nieje ziaden problem.
14.6.2017 - 18:50
+24

stan-PP

 

dobre vysvetlene, z inej perspektivy
14.6.2017 - 18:58
0

Frey

 

Nevrav tak,oni sú legendy,oni môžu Tak to tu prezentuje 90% prispievateľov
14.6.2017 - 19:44
0

fefa

 

Amen
14.6.2017 - 23:07
0

Tricko30

 

Frey a kde je ta tvoja perspektiva koncepcia a podobne veci co sa vysmievas zo ziliny vyhodili ste legendu popradcana vymenili 10 hracov teda v ziline ostalo 15 hracov ked sa z nas tak smejes.a som rad ze rado suchy poukazal nato ako to funguje u vas vsak kolektiv tam je na paradu ked sa lomili medzi sebou.
14.6.2017 - 20:13
0

folvy

 

V minulom clanku si pisal ze je dobre,ked sa vymenia hraci a bla bla bla,ty si riadny prípad
14.6.2017 - 20:24
+4

Fanpoprad

 

Mily mily Tricko nezvyknem tu cadto prispievat, ale uz mi to neda.... mas z PP nejaku fobiu? Mas na PP zle spomienky? Mozno blbe otazky odomna ale ono to nie je ze smiesne, ono to je smutne co ty predvadzas v kazdej diakusii o PP. Prosim ta daj si konecne odchod a venuj sa radsej ZA. Za tvoje porozumenie vopred dakujem
14.6.2017 - 20:34
+5

Chamois13c

 

Tricko30: A ako dopadnu žilinske legendy ? čakam odpoved ale asi ju tazko budeš hladat ziadne totiz nie su
14.6.2017 - 21:03
+3

NightPP

 

Načo tu zase vyrívaš ... Človek už niekedy myslí že si dostal rozum no opak je pravdou.
Sa už zamysli nad sebou
14.6.2017 - 21:10
+1

topska

 

ja naozaj nepoznam cloveka podobnemu tebe, ktory za casovy interval 12-72 hodin dokaze totalne znegovat jednym prispevkom to, co tvrdil v druhom. Ty si suverenne najvacsi traged zo vsetkych diskutujucich. Ostatni experti su vymleti, nevedia nic o hokeji alebo len proste chcu byt zaujimavi ale ty si taky trapny, ze sa z teba smeje cele slovensko a to nie len z tvojho vyjadrovania, schyzofrenie ale najma z komplexu poprad. Ty si horsia reklama pre MSHK Zilina ako je Valasek, polski magori a ja neviem kto este
14.6.2017 - 21:18
+11

Fanpoprad

 

On sa drzi zasady ze aj zla reklama je reklama
14.6.2017 - 22:45
+1

stan-PP

 

hlavne ze je dobre ze sme vymenili tolko hracov kvoli tomu ze sme ze sme zle skoncili minulu sezonu bavi ta to este? ked mas daco proti Freyovi tak mu napis spravu jak chlap a si to vydiskutujte, naco to tu mas stale riesit len Poprad a Poprad a kazdej slamky sa chytas len aby si si mohol kopnut dokonca si aj protirecis a ked ti ja alebo niekto reagujeme na to len napises ze tabletku pod jazyk a podobne.. boze budme radi ze sa to stabilizovalo v oboch kluboch, my ideme uplne inak a lepsim smerom ako doteraz a vy ste konecne dali uspech a udrzali ste si vacsinu dobreho utocneho kadra tak sa tesme na prve kolo medzi nami a nech to vrie na lade aj na tribunach sportovo , neviem nechapem ze stale sa toto riesi
14.6.2017 - 22:43
+4

folvy

 

Inak co sa týka toho ohľadom suchého ci arneho,myslím ze všetko je ako ma byť,nehľadajte problém kde nie je
14.6.2017 - 22:34
+1

riha248

 

Neskutočne sa mi páči že vždy ked skončí nejaký hráč čo bol pre tím dôležitý tak vždy sa ozvú fanúšikovia toho klubu ako ničil celú kabínu, ako robil rozbroje ako to celé proste rozbíjal. Až sa niekedy čudujem ako môže naša extraliga fungovať každý druhý hráč je rozbíjač kabíny.
14.6.2017 - 22:36
+3

MySmeSever

 

Tak tak ale kto chce psa bit palicu si najde
15.6.2017 - 7:04
+1

Tricko30

 

Topska ked tu tak zastavas vedenie svojho casu si zastaval aj zifcaka teraz nanho kydas a vravis ze novy cas si vymysla kup si dnesny sport tam to mas
15.6.2017 - 7:27
+1

iHC

 

Pomýlil si si článok. O Stupkovi sa píše vedľa. Tam by si mal byť.
15.6.2017 - 7:29
+4

sspp

 

topska je riťolez ten sa tu zastaval aj jonaka on ma klapky na očiach ved predsa v HK sa chyby nerobia to nevieš?
15.6.2017 - 7:38
+1

mitoO

 

Alebo je to jeho napln prace.
15.6.2017 - 7:46
+3

topska

 

Nie je to ani len nahodou moja napln prace, ja robim vsetko uplne zadarmo a len preto ze chcem. Moja napln prace je naopak poukazovat na nejake chyby, prinasat nejake novinky a napady (okrem ineho). Jonaka som sa zastaval ked prisiel, lebo som videl a pocul ze tu ma plany nieo spravit. Potom som teda ani len nahodou nebol spokojny. A byvale vedenie? No tak to teda trvalo len kratucko ked som bol spokojny, to ti dosvedci kazdy v Poprade! Ale s vami debatovat niektorymi, to je ako hadzat hrach na stenu Si vsimnite ako sa vyjadrujem k tejto teme. Nie som nejak extra na jednej alebo druhej strane, len poukazujem na to, ze nie vzdy sa povie vsetko ako je. A SSPP, neviem co je prospesnejsie pre popradsky hokej, tvoje super extra moralku podkopavacie komenty, kde le zhadzujes vsetko okolo tvojho klubu, alebo ludia, ktori sa rozhodli zadarmo nieco prenho robit na ukor mozno aj inej roboty ci volneho casu. A to nehovorim o sebe, ja si to mozem dovolit z viacerych dovodov, ale v (nie len nasom) klube su ludia, ktori toho robia viac, venuju viac casu len preto, aby sa tu v hokeji nieco zmenilo a ty ich nazves ritolezmi. Ano, presne pre takych ako ty tam dru a ty im dodavas motivaciu pracovat viac a efektivejsie...
15.6.2017 - 12:14
+8

martin_hkpp

 

Kašli na dementkov, čo nevedia, čo majú robiť a chodia len z portálu na portál a komentujú veci, lebo chcú byť zaujímaví. Trapkovia, ktorých v reálnom živote nikto nepočúva.
15.6.2017 - 12:25
+6

riskohrasko1

 

no vidíš ,ved si si vlastne odpovedal ,SSPP ťa vlastne motivuje tak je dobre že robí to čo robí
15.6.2017 - 20:32
0

topska

 

to som myslel prudko ironicky aj ked par dementov ma naodradi od toho, co mam rad
15.6.2017 - 21:09
0

riskohrasko1

 

15.6.2017 - 20:21
0

Allen19

 

Tolko argumentov som vam napisal ani na jeden neprisla relevantna odpoved len hluposti typu ze Suchy je rozbijac kabiny? hrac ktory za poslednych 10! rokov hral v 2 kluboch (zurich,poprad) a predtym dlhe roky NHL.Ci na to rozbijanie kabiny prisiel az po 10 rokoch trener ktory nic nedosiahol a potreboval sa obklopit amatermi ako je on sam? a frey ty sa uz nikdy nevyjadruj o srdciarstve lebo ty si najvacsi prezliakac kabatov vyhadzujes tu legedny(ktory boli na lade stale naj) a vynasas tu do nebies amatera co je tu polroka nema vysledky len pekne rozprava necudujem sa hracom ze uz kaslu na nejaky vztah ku klube ved ked su fanusikovia ako ty preco by to aj robili
15.6.2017 - 8:13
+6

MySmeSever

 

Mne je divne ze taky trener ako Milan Jancuska ktory je znamy svojim pristupom s radom a arnem vyjst dokazal aj ked aj on sam povie ze napr taky arne je svojsky a ma svoje muchy ze sa uraza a pod ale respektuje ho aj s chybami a naucil sa s nim vychadzat aby z neho dostak co potrebuje...trener musi byt v prvom rade dobry psycholog podla mna...viem ze asi za tym vyhadzovom bude nieco viac nie len trener ale potom naco take vyjadrenia? Preco taketo nestastne dovody uviedli??? Citim sa ze si vedenie mysli ze zerem seno...skratka v celom kontexte je to velmi cudne ze sa vyhodi hrac za rozbijanie kabiny este pred sezonou a nedala sa mu ani sanca pokusit sa o to ci to bude fungovat...neviem sa smi tym celym este vnutorne zmierit mozno sa to za par dni utrasie...
15.6.2017 - 9:26
+3

Prostars

 

Prepáč ale nenapísal si argumenty,napísal si iba A,ako Rado cez milióny ponúk ostal v PP za par drobných.Poviem to aj kúsok inak,prečo by Rado s tým čo mal zarobené z NHL sa tackal niekde vo svete,keď mohol byť doma,hrať hokej byť pri rodine v kruhu známych,mohol si trénovať ako chcel,všetci vieme,že si začal popri hokeji robiť aj biznis a išiel teraz hrať do neďalekého LM aby bol doma čo najbližšie aj keď mal isto ešte milión ponúk aj teraz.(možno nie nemal už ponuky) a čo ak Rado na základe tých ponúk čo mal predtým argumentoval,že ostanem doma v PP ale dajte mi pokoj s prípravou,prídem hrať až ligu a v PP mu to len aby ostal dovolili.Otázne je,či chcel odísť vôbec z Popradu za lepšími ponukami,alebo mu vyhovovalo byt pod Tatrami.Teraz tiež moc nechcel,len poistné a odvody,len aby mohol hrať doma a venovať sa iným činnosťam,akú motiváciu môže mať taký hráč podávať výkony,keď mu stačí tak málo-len byť doma a ísť si zahrať dvakrát do týždňa zápas.Rado je kvalitný hokejista o tom niet pochýb,je škoda,že neostal v Poprade,ale vždy ostane to ALE..Áno mohol ostať,v prípade sa mohli postarať aj o to,že do 10 kola ligy by bol tréner-amatér vyhodený z klubu za zlé výsledky,legendy by nám ostali,premotali by sme sa sezónou a každý spokojný,že sme sa aspoň zachránili v lige.
15.6.2017 - 10:56
+4

Allen19

 

Protirecis sam sebe a ani o tom
nevies tvrdis aku motivaciu moze mat taky hrac ktory chce ostat doma a hrat "zadarmo" na druhej strane sme sa tu vsetci zhodli ze je a bol najlepsi bek v Poprade tak bodaj by cele muzstvo malo taku motivaciu a hralo na lade tak ako Rado mohli sme hrat o titul rok co rok.K individualnej letnej len tolko ze ju robi napr. aj Hovorka v KE a xy dalsich a vsetci dobre vieme aka je zastarala spolocna letna priprava ktora sa uz nerobi nikde vo vyspelpm hokejovom svete hrac v 40 potrebuje nieco ine ako 20 rocny chalan aby bol dobre pripraveny
15.6.2017 - 13:01
+2

topska

 

hovorka ma individualnu letnu pripravu len na suchu, to plati o takmer kazdom hracovi, ktori praktizuje urcitu formu individualnej pripravy
15.6.2017 - 13:10
0

Allen19

 

A Suchy mal celu svoju karieru tiez individualnu len na suchu na lad sa vzdy pripojil k muzstvu napriklad ako aj Fabian ktory sa tiez vzdy v lete pripravoval individualne.. a len taka ceresnicka individualne sa pripravuje v pp aj Jezek
15.6.2017 - 13:16
+1

marty_pp

 

Nemas pravdu. Suchy nehral ani pripravne zapasy!!! Pripojil sa akurat tak na ligu
15.6.2017 - 18:00
+7

stan-PP

 

dobry postreh, velmi dobry
15.6.2017 - 19:39
+1

Bizzaremifo

 

zase neplačte tu...už s tým nič neurobíte..Rado doma túto sezónu hrať nebude..možno o rok už bude v štruktúrach klubu a všetko bude v poriadku... tešme sa na novú sezónu, treba to brať tak, že hokej je kolektívny a fandíme klubu a nie je jednotlivcom.. aj ked v prípade legendy je smutné, že sa s ním klub nechce dôstojne rozlúčiť..ale zase, prečo sa lúčiť, ak by o rok pokračoval v klube napr. na lavičke..
15.6.2017 - 9:54
+1

Tomino

 

OT: podla eliteprospect rusky brankar do PP .. Tento: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=42424
15.6.2017 - 21:10
+1

stan-PP

 

veru ano, vyzera to na dvojku, no uvidime kolko prilezitosti dostane a ako sa chyti
15.6.2017 - 21:26
0

LenTak93

 

Corbeil bude jednotka? ja by som ho až tak nepreceňoval
15.6.2017 - 21:38
0

topska

 

Corbeila chcelo 6 muzstiev ako jednotku len v nasej lige ale ano, nikto nemoze mat garantovane miesto, liga je dlha
15.6.2017 - 21:53
+2

8sweet8

 

Tak ten rus vyzera zaujimavo podla mna bude mozno aj lepsi ako corbeil
15.6.2017 - 22:00
0

LenTak93

 

vyšla mu prakticky len séria proti KE
za celý čas v lige sa ukazuje ako priemerný brankár, veď aj finále práve proti KE musel dochytať Košarišťan, lebo Mathieu to nezvládol... a to isté teraz semi, kde ho už dobrý tím v podstate zničil
no ale uvidíme, možno mu to pomohlo a po dobrej letnej príprave prekvapí
15.6.2017 - 23:06
0

Chamois13c

 

Lentak: A preto že je len priemerný brankár ho chcelo 6 mužstiev v našej lige, pravdepodobne vratane košic zabel
16.6.2017 - 9:02
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sob3k

 

Nechcem ti brat iluzie, ale keby ho chcu BB, NR alebo KE, je tam, nie v PP. Takze tieto 3 mozes vylucit a vylucit este 4. klub, domovsky, teda Martin.
16.6.2017 - 9:39
+2

Chamois13c

 

sob3: V poriadku a prečo potom uprednostnil Abdul Poprad pred Košicami ty iluzia ? hups
16.6.2017 - 9:57
+8

advokatiss

 

Lebe velmi dobre vedel, kde teoreticky dostane viac priestoru.
16.6.2017 - 10:02
+2

Chamois13c

 

advokatis: Presne... ved to nepopieram mozno mu PP vedenie slubilo post jasnej jednotky resp. si to corbeil sam vyhodnotil ze bude mat lepsiu pozíciu ako v KE, takze ta ponuka z košic kludne mohla prisť
16.6.2017 - 10:07
+1

advokatiss

 

Ja som to myslel na Abdula ale moze to byt rovnake aj s Corbeilom.
16.6.2017 - 10:11
+1

Chamois13c

 

Viem ale tak ked analogicky uvažujeme je to v tomto rovnake ze ide radsej tam kde sa skor presadí ... ale bude mat aj v PP konkurenciu ked dotrepali toho rusa
16.6.2017 - 10:14
0

LenTak93

 

Bohvie, ako vyzerali návrhy zmlúv v iných kluboch. Ale aj KE sa dajú odmietnuť, neboj sa. Viď Rado Suchý, aj keď to je trochu iný prípad.
16.6.2017 - 13:12
0

Dracik_18

 

BB by ho ani nechcela ,lebo ona neskupuje hráčov z ligy (lebo nechce oslabovať dosť slabú ligu) , ale radšej kupujú "mačku vo vreci"
16.6.2017 - 13:29
+3

riskohrasko1

 

Z Ke ponuku nemal
16.6.2017 - 20:47
0

LenTak93

 

nie podľa EP, ale podľa oficiálnej stránky VHL
15.6.2017 - 21:37
0

topska

 

prelozte to niekto, som zvedavy co sa tam pise
15.6.2017 - 21:52
+1

LenTak93

 

no v podstate nič spomína sa tam, že hráč to uviedol na Twitteri

a taktiež nakonci je pasáž, kde sa píše, že "dobre známy ruský expert, najlepší tréner VHL 2015 Andrei Razin, ktorý pôsobil aj v KHL, je v súčasnej dobe tréner-konzultant v Poprade
15.6.2017 - 23:11
+1

Tomino

 

Aha nevsimol som si ze VHL link .. Diky za opravu
15.6.2017 - 22:10
0

Chamois13c

 

Kukam ze 2 sezony po sebe mal teraz v tej vhl ke dobre ale tazko sudit ale ten Andrej Razin co je asistant v PP ho tam trenoval takze snad bude stat zato...ale zas pride mi to ze Gavalier co mal super sezonu za prešov by nam ako dvojka stačil v pohodke
15.6.2017 - 22:03
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín1550:1839
2.Košice1542:3331
3.B. Bystrica1559:3930
4.Zvolen1547:4027
5.Poprad1644:4027
6.N. Zámky1644:4522
7.Nitra1556:5221
8.L. Mikuláš1536:3919
9.Žilina1542:4817
10.SR 201228:5112
11.Detva1518:611
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov131100261:2733
2.Skalica131010254:2932
3.Michalovce14821362:3129
4.Topoľčany14621537:3623
5.Dubnica13612442:3422
6.Bratislava12600633:3918
7.Sp.Nová Ves13312742:5513
8.N. Zámky B12400830:5712
9.Trnava12300930:489
10.P. Bystrica122001034:616
-Orange 206012317:254
Aktualizované: 23.10.2017 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla141121067:3838
2.Nitra141120160:3037
3.Martin14801549:4025
4.L. Mikuláš14711559:5524
5.Košice14612546:4922
6.B. Bystrica14432538:4120
7.Poprad13430641:4818
8.Žilina13502643:4617
9.Slovan14510839:4217
10.Zvolen14500950:5915
11.Skalica14302930:4211
12.Spišská141021121:535
Aktualizované: 23.10.2017 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Skalica161101458:3534
2.Dukla161002459:2832
3.Slovan16831362:3631
4.Košice16912462:4431
5.Poprad16911551:3830
6.L. Mikuláš16822439:3330
7.Nitra16732467:4829
8.Zvolen16721648:4826
9.Spišská16621661:5223
10.Púchov16621744:4823
11.Martin16701850:5322
12.Michalovce16513746:6020
13.B. Bystrica15430843:4818
14.Trnava164111041:5815
15.Žilina153021038:6211
16.Prešov161001520:983
Aktualizované: 23.10.2017 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
5Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
6Dynamo Moskva2510401163-5838
7HK Soči23930760-6337
8Severstal Čerepovec24730951-6432
9HC Dinamo Minsk239101147-5031
10Spartak Moskva236401258-6727
11HC Viťaz257101460-7326
12HC Slovan Bratislava245101347-8022
13Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 23.10.2017 15:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň231510476-4950
2Avangard Omsk241240869-4244
3Barys Astana241220875-6042
4Neftěchimik Nižněkamsk241210756-6142
5Salavat Julajev Ufa2512101073-6640
6Metallurg Magnitogorsk241030868-6839
7Avtomobilist Jekatěrinburg2411201067-5538
8Red Star Kunlun231010849-5336
9Traktor Čeljabinsk248301147-6532
10HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
11Amur Chabarovsk246301053-6729
12Admiral Vladivostok245301252-6725
13Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
14Lada Toljatti245101539-5820
Aktualizované: 23.10.2017 15:40
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Ak Bars Kazaň231510476-4950
5Avangard Omsk241240869-4244
6Barys Astana241220875-6042
7Neftěchimik Nižněkamsk241210756-6142
8Salavat Julajev Ufa2512101073-6640
9Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
10Metallurg Magnitogorsk241030868-6839
11Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
12Avtomobilist Jekatěrinburg2411201067-5538
13Dynamo Moskva2510401163-5838
14HK Soči23930760-6337
15Red Star Kunlun231010849-5336
16Severstal Čerepovec24730951-6432
17Traktor Čeljabinsk248301147-6532
18HC Dinamo Minsk239101147-5031
19HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
20Amur Chabarovsk246301053-6729
21Spartak Moskva236401258-6727
22HC Viťaz257101460-7326
23Admiral Vladivostok245301252-6725
24HC Slovan Bratislava245101347-8022
25Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
26Lada Toljatti245101539-5820
27Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 23.10.2017 15:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 23.10.2017 15:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 23.10.2017 15:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.10.2017 15:40

Bleskovky

Slovan zaradil Sersena a Buchteleho na listinu nechránených hráčov

Vedenie slovenského účastníka KHL Slovan Bratislava zapísalo obrancu Michala Sersena a českého útočníka Jana Buchteleho na listinu nechránených hráčov. Informoval o tom oficiálny web Kontinentálnej hokejovej ligy. Sersenovo zaradenie na listinu súvisí s jeho presunom do Banskej Bystrice, 31-ročný bek sa v tíme úradujúceho slovenského majstra rozohráva po ...
pred 2 hod. - TASR

Flames zapísali Jágra na listinu zranených hráčov

Český hokejista Jaromír Jágr bude niekoľko zápasov chýbať svojmu tímu Calgary Flames. Kanadský klub NHL ho v pondelok umiestnil na listinu zranených hráčov. Jágr tak vynechá minimálne tri najbližšie stretnutia s Nashvillom, St. Louis a Dallasom.
pred 3 hod. - Michal Bruner / TASR

Záborského Tappara zvíťazila nad Vaasanom Sport 5:2

Hokejisti Tappary Tampere triumfovali v sobotňajšom zápase fínskej Liigy na ľade Vaasanu Sport 5:2. Za hostí nastúpil do duelu slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: HPK Hämeenlinna - Jukurit Mikkeli 2:3, Ilves Tampere - TPS Turku 3:6, JYP Jyväskylä - Pelicans Lahti 2:4, Kookoo Kouvola - IFK Helsinki 4:3 pp, SaiPa Lappeenranta - Kärpät Oulu 2:1,Vaasan Sport - Tappara Tampere 2:5, Ässät Pori - Lukko Rauma 3:2 pp a sn
21.10.2017 18:36 - / TASR

Frölunda - Skelleftea 3:2 po predĺžení v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL nad Skellefteou 3:2 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea 3:2 pp, HV 71 - Rögle 2:1, Lulea - Vaxjö 2:0, Brynäs - Mora 0:2, Örebro - Färjestad 3:2
21.10.2017 18:11 - / TASR

Boston dva mesiace bez obrancu McQuaida

Kanadský hokejista Adam McQuaid bude chýbať Bostonu Bruins pre zlomeninu lýtkovej kosti. Zranenie utrpel vo štvrtkovom zápase zámorskej NHL proti Vancouveru Canucks. Tridsaťjedenročný obranca sa zranil pri blokovaní súperovej strely, keď ho zasiahol do nohy vystrelený puk.
21.10.2017 11:29 - Michal Bruner / TASR

Athanasiou nebude hrať v Európe, dohodol sa s Detroitom na ročnej zmluve

Kanadský hokejista Andreas Athanasiou nakoniec v Európe hrať nebude. Dvadsaťtriročný útočník sa po niekoľkomesačných rokovaniach dohodol v piatok na zmluve s klubom Detroit Red Wings a čoskoro by sa mal zapojiť do súťažného diania v zámorskej NHL. Ročný kontrakt mu podľa agentúry AP vynesie 1,387.
21.10.2017 09:20 - Michal Bruner / TASR

Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn
19.10.2017 22:16 - / TASR

Zürich Lions - Lugano 4:1 vo švajčiarskej lige

Výsledok štvrtkového zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich Lions - Lugano 4:1
19.10.2017 22:02 - / TASR

Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 v českej lige

Hokejisti Dukly Jihlava zvíťazili vo štvrtkovej predohrávke 15. kola českej extraligy na domácom ľade nad Spartou Praha 4:2. Jihlava sa v tabuľke posunula na 11. miesto, Sparta zostala piata. predohrávka 15. kola: Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 (0:1, 3:1, 1:0) Góly: 34. Hlinka, 38. De La Rose, 40. Skořepa, 45. Jiránek - 5. Klimek, 38. Smejkal
19.10.2017 19:49 - / TASR

Schlemko sa na ľad vráti najskôr o tri týždne

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens oznámil, že obranca David Schlemko podstúpil operáciu na odstránenie fragmentu kosti v pravej ruke a bude sa zotavovať približne 3-4 týždne. Tridsaťročný zadák prišiel do Montrealu v lete, no zranil sa už na začiatku tréningového kempu a tak za Canadiens nenastúpil ešte ani na jeden zápas.
19.10.2017 14:04 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

24. 10. 2017
SR 20 - B. Bystrica o 17:00
26. 10. 2017
Žilina - SR 20 o 18:00
27. 10. 2017
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
Košice - Trenčín o 17:30

Odohrané zápasy

22. 10. 2017
ŽilinaKošice
2:3REPORT
PopradZvolen
1:4REPORT
NitraTrenčín
3:4 PPREPORT
B. BystricaN. Zámky
8:3REPORT
L. MikulášDetva
6:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY19 bodov
2.Bubela M.BBY17
3.Krištof M.NIT17
4.Luciani A.NIT16
5.Ölvecký P.TRE16

Najlepší strelec

Miloš BubelaBBY9 gólov
2.Paulovič M.NIT9
3.Luciani A.NIT8
4.Šišovský P.ZVO7
5.Brittain J.BBY7

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.72 perc
2.Habal V.KOS93.51 %
3.Lundström J.KOS93.3 %
4.Laco M.NIT93.18 %
5.Košarišťan A.LMI92.93 %
Články SIHPA na HokejPortáli »