Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Popradu stačí zvíťaziť už iba raz (VIDEO)

zdroj: TASR
15.3.2019 20:39 TASR

Hokejisti HK Poprad zvíťazili v piatkovom treťom štvrťfinálovom zápase Kaufland play off Tipsport Ligy 2018/2019 nad HC Košice 4:2 a v sérii vedú už 3:0 na zápasy. Štvrtý duel je na programe v sobotu 16. marca opäť v Poprade.


HK Poprad - HC Košice 4:2 (1:0, 0:0, 3:2)
Góly:
36. Ťavoda (Zagrapan), 48. Karalahti (Takáč, Zagrapan), 57. Abdul (Belluš), 60. Svitana (Bondra) - 46. Šerbatov (Dudáš), 59. Hričina (Ignatuškin, Šedivý). Rozhodovali: Stano, Konc st. - Výleta, Kacej, vylúčení: 3:4 na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0, 4323 divákov.

/stav série: 3:0/

Poprad: Vošvrda - Miner, Brejčák, Katalahti, Petran, Erving, Salija, Ťavoda - Svitana, Mlynarovič, Bondra - Takáč, Zagrapan, Buzzeo - Miller, Heizer, Paločko - Abdul, Paukovček, Belluš

Košice: Laco - Slovák, Koch, Derljuk, Šedivý, Čížek, Dudáš, Pulli - Sýkora, Brophey, Nagy - Spilar, Suja, Petráš - Šerbatov, Ignatuškin, Haščák - Jokeľ, Galamboš, Klíma - Hričina

Popradčania nastúpili bez svojho kapitána Štefana Fabiana. Už po piatich minútach hry mohli ísť "kamzíci" do vedenia. Pred Buzzeom sa na červenej čiare otvorila diaľnica a jeho sólo zastavila až pravá žrď Lacovej bránky. Košice sa pred Vošvrdu dostávali iba sporadicky. Aktívny smerom dopredu bol najmä Haščák. V polovici prvej časti hry spravila hosťujúca obrany hrubú chybu v rozohrávke, po ktorej sa do sólo úniku dostal Zagrapan, no neskóroval. Pred Lacom to viackrát horelo, gól do šatne mal na hokejke Takáč.        V 25. minúte opäť zvonila konštrukcia hosťujúcej bránky, keď Petran napriahol od modrej čiary. V polovici stretnutia sa rovnaká situácia opakovala na opačnej strane po Klímovom zakončení. Gólu sa popradské tribúny dočkali v 36. minúte. Zagrapan poslal puk pred bránkovisko, kde sa najlepšie zorientoval Ťavoda a šikovne do poslal do odkrytej časti bránky. Tesne pred druhou sirénou vystihol rozohrávku súpera Heizer, jeho sólo ale brankár Košíc vychytal. V 46. minúte vyrovnal tečom Šerbatov, ktorým z metrovej vzdialenosti pred bránkovou čiarou preloboval bezmocného Vošvrdu. Odpoveď domácich na seba nenechala dlho čakať. Na konci biliardovej akcie bol Karalahti a Laco inkasoval po druhý raz. Košičania zvýšili obrátky a "kamzíkov" dostávali pod tlak. Z neho ich vymanil v 57. minúte Abdul - 3:1. Lavička "oceliarov" reagovala oddychovým časom a hostia to skúsili so šiestimi hráčmi. V čase 58:46 znížil na rozdiel jediného gólu dôrazný Hričina. Oddychový čas si vzal aj popradský tréner Stantien. Desať sekúnd pred záverečným klaksónom išiel na opustenú košickú bránku osamotený Bondra, no nepochopiteľne neskóroval. Do hosťujúcej bránky sa až vzápätí dostal puk po Svitanovej strele od modrej čiary. Poprad zdolal pred návštevou roka Košice 4:2 a v sérii hranej na štyri víťazné stretnutia vedú 3:0.

Roman Stantien, tréner HK Poprad: "Bol to veľmi náročný zápas, bolo to vyrovnané do konca. V tej powerplay je to aj o šťastí. Chlapci ukázali srdiečko a bojovnosť. Mali sme viac šancí, mohli sme skôr rozhodnúť. Chlapci ukázali svoju morálku a bojovnosť. Keby mi niekto povedal, že budeme viesť 3:0 proti Košiciam, by som sa na daného človeka díval prekvapene."
Roman Šimíček, asistent trénera HC Košice: "Zápas bol vyrovnaný, bol to kvalitný hokej z oboch strán. My sme v ťažkej situácii a neskladáme zbrane. Stále veríme v obrat, máme nádej a zajtra urobíme všetko preto, aby sme sériu vrátili do Košíc. Nie sme odovzdaný tím. Verím, že táto prehra chlapcov namotivovala."
 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Haxito

 

Potichučky pomaličky už len 9
Veríme dúfame žijeme si sen
15.3.2019 - 20:44
+17

Frey77

 

Chlapci z KE trošku zaspali dobu a žijú v časoch, keď jediný kto sa postavil, bol Palockin. A "hrdina" Cebak sa doň pustil. Chlapci z KE, tie časy sú preč, prehrali ste a ešte ste aj dostali na budku, dobrú chuť a JEDINE POPRAD!!!
15.3.2019 - 21:12
+8

HokejBJ

 

Je smiešne ako píšeš že fans Košíc niekde zaspaly. Tí už avizovali pred play off že to bude asi konečná
15.3.2019 - 21:46
+22

Sunkafit

 

Polovica tomu neveri..
15.3.2019 - 23:05
+1

Frey77

 

Píšem o bitkách
16.3.2019 - 0:17
0

Tizo BLOG

 

mame v time hracov co sa pobit vedia. ale pri tom netrenerovi sa este aj toto dodzubalo.
16.3.2019 - 0:28
+3

johanidesHC05

 

HokejBJ: Celkom s tebou nesuhlasim. Velkohube vyhlasenia niektorych fans KE nemali pocas sezony konca kraja. Dokonca im boli ostatni fans s unych klubov na smiech. Prezentovali sa ako najkvalitnejsia ZNAČKA . Len mi doteraz nieje jasne aka . Ale to nielen mne. Viac sa zatial nevyjadrim. Splnim to co som slubil a vykadrrim sa po konci sutaze nech uz vyhra kto vyhra . Ber to ako moju odpoved na tvoj prispevok. Aj ked verim ze sa zas niekto s KE najde a zacne mi tu nakladat.
16.3.2019 - 15:14
0

MaxSBA

 

obetavosť 3/12 ideme dalej !
15.3.2019 - 20:44
+4

Dzunkes

 

Maxo gratulaacia ti aj do PP
15.3.2019 - 22:25
+3

ŠIMIKE

 

zasluzene..dufam ze nas porazia buduci majstri
15.3.2019 - 20:45
+51

Frey77

 

Klobúk dolu!
15.3.2019 - 21:15
+4

cipulis

 

Napise clovek co nechodi na hokej ....
15.3.2019 - 21:35
+2

ŠIMIKE

 

to je pravda.. od kedy siel slovan prec z ligy tak len huste alebo rtvs
16.3.2019 - 7:59
+3

marcel

 

No..: neviem neviem ci ich nase primabalerinoprinceznicky pripravia dostatocne na 2-he kolo...kazde dalsie kolo ma ovela vacsi naboj a energiu nez toto..
15.3.2019 - 22:36
+2

marcel

 

S vynimkou : ..Zvolena..hahaa..s ktorym sa mozno stretnete v druhom kole...mate celkom sancu na finale..este dobre ze PP tam blizko.. zajdem Vam zatlieskat ked budete vo finale..
15.3.2019 - 22:38
+3

mKE

 

Gratulujem, zasluzene
15.3.2019 - 20:46
+1

Lubos7771

 

Zlatý hattrick Košíc: zajtra môže byť realitou........nechcem sa mýliť, nech je.....túto sezonu bude úplne zaslúžený.....trikrát nebyť vo štvrťfinále z toho 2 x pod Šimíčkom to je už fakt na zamyslenie...HANBA VÁM!!!!
15.3.2019 - 20:46
+20

len_tak

 

Biblické číslo je 7. Takže po 7 neúrodných rokoch príde 7 úrodných.
15.3.2019 - 20:59
+5

gebe

 

: MY CHCEME SUPERA
16.3.2019 - 0:13
+4

Hadimistr

 

Koniec HC ke : dehonestacia.hanba. skandal. pluvanec do tvare fanusikom. hnus. tragedia. vy.ebat vsetkych od prezidenta a generalneho manazera. cez vsetkyxh hracov. vratane nagyho, hra tu 3 roky, 3 x koniec vo stvrtfinale . cely kosicky sport je KO. .
15.3.2019 - 20:46
+27

rasťoZv

 

S tým Nagyom to nebude náhoda. V play off nič.
15.3.2019 - 20:48
+9

Hadimistr

 

Isteze: To nie je náhoda

3 sezóny tu hrá a 3 x koniec vo štvrťfinále

Čierne na bielom . Fakt.
15.3.2019 - 20:53
+5

rasťoZv

 

Hej, preto mi je čudné že ho každý vidí na MS, pre mňa úplne zbytočne.
15.3.2019 - 20:58
+4

ŠIMIKE

 

tak na MS urcite bude ..neviem preco by nemal byt ...zato ze vypadol v playoff ?
15.3.2019 - 21:02
+19

rasťoZv

 

Trošku ma podceňuješ... "zato že vypadol v play off" Nie, zato že na taký hokej nemá. To nie je naša liga kde v základnej časti pozbiera body, potom v play off nič. On nevie, alebo sa mu nechce brániť a tam musia makať všetci hore dole. Ešte niečo?
15.3.2019 - 21:08
+5

ŠIMIKE

 

neviem podla mna hra ako pred rokom ..kedy mal dokonca menej bodov a bol na MS a bol najlepsi spolu s jurcom
15.3.2019 - 21:09
+21

rasťoZv

 

Ale no tak, samozrejme je to Tvoj názor.
15.3.2019 - 21:10
0

ŠIMIKE

 

??? nechapem takze vsetci komentatori , ramsay, satan, vsetky noviny klamali ? aj vyhlasenie naj hracov slovenska podla IIHF klamalo ? proste to je fakt ..spolu s bucekom a lantosim ide na ms
15.3.2019 - 21:13
+7

rasťoZv

 

Ale veď dobre, aj keď dúfam že si to Ramsay ešte rozmyslí.
15.3.2019 - 21:18
+3

julo

 

15.3.2019 - 21:27
0

Jakub_ke

 

Nagy: Patrilo by sa aj dodať, že bez neho by sme v tom play off ani neboli. A v playoff ide o tímovú súhru a nie o jednotlivcov. Aj ked so Simickom na lavičke je asi ťažké o niečom takom hovoriť
15.3.2019 - 20:59
+7

Hadimistr

 

Robí zlú atmosferu v teame: Každému dáva pocítiť že on je šéf a najlepší hráč, mladší hráči sa boja sa mu čo i len prihovoriť, starší a cudDzinci ho majú v p.ci. Jediny jeho úprimný kamarát je spilar.

Takto sa má správať kapitán a leader teamu?
15.3.2019 - 21:08
+37

Tesla

 

A to máš odkiaľ?
15.3.2019 - 21:24
+3

rasťoZv

 

Neviem skade, ale presne tak to vyzerá na ľade.
15.3.2019 - 21:28
+6

Selvo

 

Hadimistr:
Nemáš pravdu. Nagy v mužstve nemá úprimného kamaráta . Všetci ho majú za ..o..ta.Bohuzial je to fakt o ktorom zrejme ani vedenie netuší a nevie aký to má negatívny vplyv na výkon jednotlivých ( aj dobrých ) hráčov .
Akurát autor nášho posledného gólu mu je neustále v pätách aj s toaletným papierom v ruke. Ale tu už nejde o priateľstvo ale o obdiv ku kultu osobnosti .Taky ten prízemný mafiánsky obdiv niekoho komu sa nikdy nevyrovnám...( materiálne pochopiteľne )
A to je cely problem mužstva ktoré keď má zabrať , chlapci sú tak rozhaseny že nedokážu zabrať ani keď je potrebné a ani keď ide o život
Veľa legionárov v mužstve , malo odchovancov a mladých hráčov =neúspech .
15.3.2019 - 21:40
+9

Big Bear

 

Dobry menezer by to mal davno vyriesit. V Tampe kopli do riti Drouina, v Colorade Duchena. A oba timy sa bez takychto hviezd zaobisli viac nez dobre.
15.3.2019 - 22:54
+2

hefky

 

V Poprade Krotaka
15.3.2019 - 23:45
+8

forwardPP

 

To ani radšej nespomínaj.
16.3.2019 - 6:27
+3

MANO

 

ak bude hrat Nagy tak aj na MS tak tam nema co robit. Dnes som si ho vsimal, ked hral pred rokmi v PP tak mu isli ruky, teraz mu idu viac usta...
15.3.2019 - 21:12
+7

rasťoZv

 

Priateľu, vidím že REAL, takže súhlas (Momentálne síce bieda, ale my sme králi a určite to príde). Prvý zápas ste mu urobili bububu a Laco - zmizol. Priznávam veľmi šikovná taktika keď je to fér, on toto nerád. Ale už dosť k Lacovi nebudem jatriť rany Košičanom.
15.3.2019 - 21:17
+1

Gargamel123

 

Kazdy chce kradnut: volite zlodejov a potom to tak aj vyzera, cele Kosice.
Toto su len dosledky...
15.3.2019 - 21:12
0

Hadimistr

 

Košický sport: Good Angels skončilo, jediný futbalový Team bojuje o udržanie sa v 2. Lige. Jediný hokejový Team skončil už tretí 3 x po sebe sezónu v polke marca.. konečne 5. Alebo 6. Miesto....3 x po sebe !!!!

8 masívny majster SR 2 x CSR !!!! ....
15.3.2019 - 21:18
+2

johanidesHC05

 

Hadimistr: Prosim ta aky je to ten Masivny majster ? Dakujem za odpoved
16.3.2019 - 15:24
0

blue-311

 

Gratulacia kamzici. Myslim, ze postup PP bude prospesny pre oba timy
15.3.2019 - 20:46
+17

Dinko

 

gratulácia do Popradu, zajtra to ukončíte, ďakujem
15.3.2019 - 20:47
+15

Frey77

 

Klobúk dolu, vďaka
15.3.2019 - 21:15
0

werder59

 

verejne ospravedlnenie Maxovi

Ku nasim skoda slob, obrancovia strely vsetky zblokovane (tak vidno bojovnost)

utocnici na nahodu, ziadne kombinacie, nedokorculovane nahodene puky, proste katastrofa

stale verim v obrat jak spravny fanusik ale v tejto forme este fasneme 6ku

ach jaj
15.3.2019 - 20:47
+7

MaxSBA

 

v pohode, len nabudúce sa kroť
15.3.2019 - 20:50
0

werder59

 

radsej zajtra uz ani nic nenapisem po pripadnej prehre no bodaj by sme teraz chytili fazonu a vyhrali 4 za sebou

v kazdom pripade PP ma na finale pripadne na celkovy triumf
15.3.2019 - 20:53
+4

poprader

 

Po ospravedlnení beriem aj ja spet svoje slova kto to dokaze je chlap klobuk dolu.
15.3.2019 - 20:58
+7

werder59

 

nemam problem sa ospravedlnit ked nieco prepisknem, boli vomne emocie kedze to vyzera tak ze po 12 rokoch bez jedineho vynechaneho zapasu asi koncim s hokejim, je mi to cele luto ale situacia v klube je viditelne zla

snad sa mi chut po nejakej pauze vrati lebo hokej je moj zivot
15.3.2019 - 21:02
+3

snowmaker

 

Prosim nekonc s hokejom.. bude lepsie uvidis.. ako pp fanusik viem o com hovorim
15.3.2019 - 22:17
+5

Gargamel123

 

Hlavne...: je to tvoja vizitka...
15.3.2019 - 21:00
+3

werder59

 

chvilkovy skrat, nikto nieje dokonaly, niesme predsa stroje bez emocii, sme ludia, kazdy ma pravo na slabsiu chvilku
15.3.2019 - 21:03
+2

bano

 

werder59: Slabšiu chviľku? Nech s Tebou lomcujú akokoľvek silné emócie, takéto niečo by si nemal nikdy nikomu priať. S týmito vecami radšej opatrne, veľmi rýchlo sa to môže obrátiť proti Tebe. To len taká malá rada do budúcna.
15.3.2019 - 21:15
+4

Palo86

 

celu sezonu sme hrali grc: a pokračujeme v tom v play off, raz darmo mame " maga" na striedačke
15.3.2019 - 20:47
0

TomsKE

 

Pisal som to uz pred rokom: Videl som ze sa snazia. Ale ked si poprdkavas skoro celu sezonu a hras kako tak necakaj ze sa k tebe prikloni "hokejovi boh" len tolko k vam chlapci zlati..
15.3.2019 - 20:48
+3

Daewo_KS

 

Popraderi, budte hrdi na tento tim. V kazdom zapase ste do toho dali viac a vediete zasluzene. Posledny krok urcite zvladnete.

Pre nas bolestna sezona, uz tretia po sebe, ale napriek tomu vam blahozelam a srdecne zelam titul.
15.3.2019 - 20:49
+38

Frey77

 

Každý raz potrebuje padnúť na hubu, aby sa postavil a vy sa postavíte
15.3.2019 - 21:16
+6

Jakub_ke

 

Poprad: Gratulujem Kamzíkom ku zisku postupového mečbalu, dúfam že zajtra ukončíte naše trápenie. Naši tradične stratení, potešil ma aspoň Laco bez ktorého by to dnes skončilo 6:2. Najviac mi je ľúto Nagya, ktorý si zaslúžil krajšiu bodku za svojou kariérou. PS: Šimíčka prosím poslať najbližším spojom na Faerské ostrovy.
15.3.2019 - 20:49
+4

Dinko

 

veľké nãklady, stačî do Čiech
15.3.2019 - 21:04
+1

Shinody33

 

Staci ho nechat v PP.
15.3.2019 - 21:37
+2

NRfan

 

Wow PP, gratulacia. Kosice co to preboha stvarate?

P.S. To Bondra co na konci nedal????
15.3.2019 - 20:49
+4

MaxSBA

 

v tej rýchlosti mu preskočil puk
15.3.2019 - 20:50
+1

Gargamel123

 

To huste komentator: zariekol...
15.3.2019 - 21:01
+1

forwardPP

 

Ani nevrav.
15.3.2019 - 21:20
+1

amateu

 

Záver výstižný, traja hráči Košíc na lopatkách......
15.3.2019 - 20:50
+19

blue-311

 

Naozaj ma to mrzi, ale musel som: Tati, tati, Dudasek se posral
15.3.2019 - 20:50
+18

paljuka

 

Simicka a Zubeka prosim uz teraz vyrazit za nich nahradu najdeme hocikedy a hocikde aj keby sme na Madagaskare hladali tak neschopnych babrakov si klub nepamata od kedy vznikol...
Nech zajtrajsi posledny zapas stoji na striedacke len Bartos tuto sezonu sme hrali aj tak bez trenera
15.3.2019 - 20:52
+21

Palo86

 

no bolo by fajn kebysa porucali ale tak zubek pochybujem, to ten typ parazita, niečo ako fico čo sa drži až kym neumre
15.3.2019 - 20:59
+3

gebe

 

vyhodte ich : z kosic
16.3.2019 - 0:14
+4

FanusikKosic

 

Musime sa z toho poucit...
15.3.2019 - 20:52
+5

cappycathy BLOG

 

Gratulacia do Popradu...hrat so srdieckom, u nas tie nase ani nerozmrznu...nevidim tam nasadenie, chtíč...



Pred dnesnym zapasom som bola skepticka, po dnesnom som pesimisticka, to uz urcite neotocime....

Uplnym klincekom bola zaverecna bitka, kde si nasi ani neskrtli...
15.3.2019 - 20:52
+13

kubinho

 

Gratulacia PP k postupu, u nas po hodoch prichadza bolenie brucha
15.3.2019 - 20:52
+1

Nixon

 

Ešte negratuluj, na postup treba ešte jedno víťazstvo a posledný krok býva najťažší. Dúfam, že to zajtra zvládneme. Hrajú pekne, bojovne, so srdcom.
15.3.2019 - 21:04
+7

MANO

 

Popradske srdce. Dnes som nemal pochyb ,cely zapas jasne za cielom. Zajtra ten zbor solistov poslat na odpocinok.

Paradne Vosvec , na rybicky nie je cas ,este nieje konie .Ten tym ma srdce a ciel.
15.3.2019 - 20:52
+8

TOPmanager

 

Gratulujem Poparderi: trimem vam paľce
15.3.2019 - 20:53
+2

renderers

 

svitana lahanie do striel > nagy sem tam sa ani nevraca braniť...V TOMTO je najvacsi rozdiel
15.3.2019 - 20:53
+21

blazon

 

Kto je hlava teamu a kto to ma viest, ten velmi dobre vie ze uspech moze byt aj takto pretkany. A nie len Svitana, cely PP to vie! U nas to vie par ludi. Kazdy kto robil co i len amaterky nie to profesionalny sport vie o com pisem. Ja pevne verim a dufam ze Vam zdravie vydrzi a takymto sposobom mozte ist daleko. A prajem Vam to najviac (aj ked by som to Zvolenu doprial pred PO ak nie KE), lebo tieto zapasy v celej serii vsetkych muzstiev ste najlepsi.
15.3.2019 - 23:31
+2

kareka

 

Gratulacia Popraderi. A poprosím vás ukončite už zajtra to košické trápenie. Ďakujem. PS: posledni nech zhasne!!!
15.3.2019 - 20:53
0

EDGYS

 

Som na kazdom hokeji a musim povedať, že prvy krat som v tejto sezone videl nazivo objektivne a citlivo zapiskany zapas.. Viem,že polemikam sa nevyhneme ...peace
15.3.2019 - 20:57
+9

duhac

 

Sledovat na vlastne oci ako sa Svitana hadze do striel, ako je prepracovana obrana, ziadne bezhlave vyhadzovanie pukov, ako Bondra "naschval" neda do prazdnej a este na konci aj bitku vyhrat, ved to je cisty ORGAZMUS!!!
15.3.2019 - 20:57
+2

Lukash_ke

 

Podporoval som ten cirkus všetkými možnými spôsobmi, hlasivkami, účasťou na zápasoch doma či vonku, kúpou suvenírov v radoch stovák eur, rekrutovaním ľudí čo na hokej nechodia (to bol najväčší fail, po vzhliadnutí jediného zápasu už bolo jasné, že znova nepôjdu) a všetkými možnými spôsobmi, ktoré fanúšik má. Toto vedenie malo moju plnú dôveru za svoju dobu pôsobenia. V tejto sezóne som čakal obrat v štýle hry o 180° po spackaných sezónach, čakal som koncepciu, nový vietor, ambicióznych hráčov hladných po víťazstve, bez ohľadu na výsledok som očakával snahu a aspoň prísľub lepších časov do budúcna. Naopak, horšiu sezónu naše mesto asi nepozná. V tej ďalšej budem fanúšik úspechu a na štadión páchnem až keď ma presvedčia, že právom obliekajú dres klubu, ktorý vzbudzoval rešpekt na Slovensku, v Česku aj v zahraničí. Zodpovednosť by malo niesť vedenie, ktoré aj napriek tlaku a volaniu verejnosti po zmene trénera mu z pre mňa nepochopiteľných príčiň dalo dôveru a dokonalo toto dielo skazy.

Ostáva len gratulovať do PP, snáď vám to vyjde na 4:0 a z pohára sa budete tešiť práve vy, aj keď máte čo robiť, my sme boli iba sparing partner. Fandím vám napriek tomu, že máte na nás tak ťažké srdce, neviem prečo tomu tak je, alebo možno áno... no možno práve ten hlad po úspechu a porážka Košíc vaše negatívne emócie voči KE trochu skrotia. Užívajte si zvyšok PO, ja dneškom končím.
15.3.2019 - 20:57
+37

Gargamel123

 

Tak sa neopustaj: hlavne treba zlozit ruzove okuliare
a prestat zit z davnej minulosti.
Uplne postaci ked sa zacne poctivo
a fair pracovat, a to uplne od najmensich...
15.3.2019 - 21:07
+3

johanidesHC05

 

Gargamel123: Ty si asi prvy s tabora KE fans ktory to spravne pomenoval a nebal sa ro dat na sklo
Ano , uz treba prestat zit z davnej minulosti.
16.3.2019 - 15:30
0

zasi

 

my z nej nežijeme,len sme na ňu právom hrdý,lebo máme byť na čo
16.3.2019 - 15:35
0

johanidesHC05

 

Zasi: Ved budte hrdi . O tom potom. Ale z hrdosti titul neupleties.
16.3.2019 - 15:56
0

Urpiner16

 

V poslednej dobe to už nie je hrdosť ako sa prezentujete ale namyslenosť.
16.3.2019 - 16:02
0

srd.com

 

" V tejto sezóne som čakal obrat v štýle hry o 180° " - to si cakal ze budu utocit na vlastneho brankara ? Ale nie, dobre si to napisal, ale vidim, ze si spravny fanusik, tak to este nevzdavaj.
15.3.2019 - 21:29
0

racmaster

 

vitaj v klube.: presne preto tu uz roky poukazujem na to, ako sa veci v skutocnosti maju, aby ludia, co maju radi hokej, najma kosicki hokej nakoniec nedopadli ako ty. si tipycky priklad podvedeneho fanusika. fanusika, ktoremu vedenie nahovorilo, ze je kompetentne, ze zostavi muzstvo najvyssej kvality, da mu trenera najvyssej kvality a bude bojovat o najvyssie pozicie... podvod jak vysity!!!

dufam, ze ked uz je teraz taka unikatne pohnuta doba, ze sa konecne par podvodnikov dostalo tam, kam patri - ze to zlomi vaz aj tym nasim podvodnikom
16.3.2019 - 8:21
+5

Gargamel123

 

Gratulacia do PP:
k dnesnej vyhre.
A pre tych co tu z oboch stran
vypisuju svinstva, spamatajte sa...
15.3.2019 - 20:57
+2

Rapkáčik43

 

Ja len dúfam že zajtra sa to nezvrhne zlým smerom a bude sa hrať hokej
15.3.2019 - 20:57
0

Hadimistr

 

Nagyho hattrick : .2009,2010,2011 3 x po sebe majstri = mandarinkovy hattrick.
2017,,2018,2019 3 x po sebe koniec vo stvrtfinale = nagyho hattrick
15.3.2019 - 20:59
+5

Shinody33

 

Gratulacia do Popradu. Nie je co riesit. V kazdom zapase boli lepsi a hrali so srdcom.

Za tri zapasy sme dali 5 golov, pricom 4 boli take usmudlane, ze pri troche stastia ani nemuseli padnut.

Dnes sa potvrdilo, ze v Habalovi vobec nebola chyba, kedze ani Laco nechytil nic naviac a dostali sme standardne 3 goly.

Chapem, ze aj hokejisti su ludia a nemozu stale hrat na 100%. Ja som tiez clovek a nie stale mam naladu podavat uzasny vykon v praci. Pohadate sa s manzelkou, priatelkou, mate chore dieta - to vsetko vas negativne ovplyvni a zatazi. A ja tomu uplne chapem, preto sa snazim kritizovat rozumne, ale tento grc hrame uplne celu sezonu. 4 miesto bolo len a len kvoli Nagyovi. Neviem si ani predstavit, kde by sme boli v tabulke bez neho. A najhorsie na tom je, ze nikomu to absolutne nevadi. Vedenie je uplne spokojne, ze sme ani raz nedokazali porazit BB v celej sezone. Nikto nic, ziadna emocia.

Zajtra dufam, ze prehrajeme a uz bude svaty pokoj s touto tragickou sezonou. Dufam, ze Simicek uz uplne skoncil v KE a tiez cele vedenie a najlepsie by bolo aby skoncili aj vsetci hraci.

Uplne vyvrcholenie nasej bezmocnosti v tejto sezone boli posledne sekundy a snaha o bitku. To si fakt mohli odpustit. Neviem, co tym sledovali a maximalne sa tak strapnili.

3x po sebe sa nedostat do semifinale, to uz si ziada tvrdy restart. Ale, naozaj tvrdy.
15.3.2019 - 20:59
+6

Rapkáčik43

 

Neviem ale všetci z Ke vravíte že bez Nagy-ho by ste neboli ani v play off...čo ak práve naopak bez neho by to bolo lepšie ? Ja keď pozerám len zápasy Pp-Ke tak mne príde strašne arogantný, majster sveta a to môže mať pre kabínu veľmi zle následky...a možno aj kvôli tomu ho nikto nešiel “pomstiť” v prvom zápase
15.3.2019 - 21:18
+12

blazon

 

Bez LaciKEho sme boli majstri, samozrejme ze nieje stredobod vesmiru. Je to take zvlastne. Ked ta rozculuje ako krasokorculuje a potom zapne a ide ako drak. Toto je kazda sezona s nim. Kto to okolo neho zvlada, som pisal pocas sezon. Cize on doniesol svoje ego a vsetci su mimo alebo na vlne. A osobne si myslim ze radsej mat nie take zvucne mena a mat mlady kader ktory bude hrat moderny hokej a budeme napredovat, aj ked budeme par rokov fackovaci panak, ako tento laciKE ide/nejde projekt. Tazke to je s nim aj bez neho. Tu treba razantnu obmenu a cisty vzduch.
15.3.2019 - 23:40
+4

duri

 

Laco nechytil nič naviac? Nebyť jeho tak je v 30.minute 4:0
15.3.2019 - 21:35
+5

forwardPP

 

Laco chytal dobre, je pravda,že to už nie je ten Laco čo pred rokmi chytil všetko, ale aj tak kvalita tam je.
15.3.2019 - 23:25
+1

RebelMemoryPP

 

Velmi dolezite vitazstvo aj ked posledny krok byva najtazsi, netreba polavit a zajtra naplno pokracovat v tej hre co 3 zapasy predtym..ak to bude 4:0 tak bude cas na oddych, teda zajtra sa nesetrit a nic nepodcenit..nemozeme dat Kosiciam nadej..aj zaverecna bitka nam isto pomohla..
15.3.2019 - 20:59
+3

hoKEjka

 

PP vyhral, zbil nas a este si schuti zaspieval mandarinku. No to sme dopadli, gratulacie do PP, drzte sa. No a co my? Pride uz konecne zmena, odidu konecne treneri, Zubek a vedenie, ktore na to objektivne nema? Pevne verim, ze uz naozaj zacnu lepsie casy.
15.3.2019 - 21:01
+24

robrusss

 

Poprad lepší..čo dodať,trener lepšie povedané tréneri oničom,a tí čo tu píšu,že Nagy si takuto rozlúčku nezaslúži už od nejedného som počul,že práve Nagy robí tú zlú chémiu medzi hráčmi,skupinkovanie a nieže si niekto dovolí byť lepší ako on..treba tu trenera s novym myslenim a nie ako poniektorý tu chcú opäť Čadu,posledne ako tu trenoval bolo to už oničom!
15.3.2019 - 21:01
+5

Tomino

 

Pekne pp, dúfam že sa dostanete čo najďalej už si to aj vy zaslúžite
15.3.2019 - 21:04
0

Chamois13c

 

Krásne vitazstvo dneska kamzici naši vypichol by som 4 veci:
- dobra podpora utoku od obrancov a celkovo hra v obrane a obetavost
- krasny gol Abdula (snad mu pomoze)
- Košičanov v zavere na lopatkach
- a predovšetkým zlomenie prekliatia hry pred plnym zimakom, tato vyhra musi chalanom dodat dalsie sebavedomie !!! Skvely večer so vsetkym čo k tomu patri mam z vas radost, zajtra to treba dokončiť
15.3.2019 - 21:05
+4

ŠKP

 

A dodal by som, uzasne vykony od kazdeho jedneho legionara. Fini nam rozhoduju zapasy, Vosvrda excelentný, severoamericania bojuju prikladne a ta ich radost z golov neskutočné. Ked si spomeniem na tych rusakov co sa tu prisli vyprdiet tak to je nebo a zem.
15.3.2019 - 21:59
+13

forwardPP

 

A ešte rozvíjali kabínu.
15.3.2019 - 23:27
+2

forwardPP

 

*rozbíjali
16.3.2019 - 6:28
0

lou22

 

zeby 4:0? to by bolo priam neskutocne, ako pre jeden tym, tak pre druhy
15.3.2019 - 21:06
+1

LipoPP

 

Dudááško Judááško na chlapov o hlavu menší frajer si ale keď dobehol na konci k tebe Belluš ta už si si zakríval tvár... a po prehre ešte vyzývať fanušika nech zíjde dole...
15.3.2019 - 21:06
+13

nyytymaki BLOG

 

Keby si bol objektivny ,tak napises ,ze pan Tavoda dal Dudasovi sucker punch,ked sa drzali s Bellusom.Proste typicky Tavoda,uboziak ,ktory potom uz len tancoval s Klimom.Klima to cele zacal po buly,ked napadol Paukovceka.
Pozri si video.
15.3.2019 - 21:18
+15

Lukash_ke

 

Tak ako píšeš, ale kto chce psa biť...
15.3.2019 - 21:26
+3

corthez

 

Áno dal. Ale Dudas si zaslúžil.
15.3.2019 - 21:29
+14

hefky

 

Dudas je mental zaslúži si ešte viac ako dostal
15.3.2019 - 21:44
+11

voldemort

 

tak tak ... bolo to nefer a nechlapske... ale zas na druhej strane ... na Dudyho jeho zbranami
15.3.2019 - 22:24
+13

LipoPP

 

Pozrel som si to znovu máš pravdu od Ťavodu to bolo nefér ale to nemení nič na tom že Dudáš si zaslúžil.
15.3.2019 - 22:51
+4

forwardPP

 

No Dudáš mal hlavu riadne obuchánu o ľad.
15.3.2019 - 21:22
+3

Athotis

 

Vidis a Janko Tavoda má zase hlavu vybuchanu ako automatity v rimavskej sobote
16.3.2019 - 7:20
+3

forwardPP

 

Keď myslíš, aj tak to je jeden z našich najlepších obrancov.
16.3.2019 - 10:37
+1

Gargamel123

 

To je tvoj zazitok: z dnesneho zapasu....
15.3.2019 - 21:25
+3

darebak35

 

Nadhera chlapci, uz len raz!!! Aaaa Bondra frajer na zaver a uvedie to dufam Varinsky alias Harry a rezen
15.3.2019 - 21:08
+5

Fanusik2002

 

ZÚBEK HROBÁR KOŠICKÉHO HOKEJA!
15.3.2019 - 21:09
+4

jaroindi

 

ANO, A NECH OKAMŽITE VYPADNE: A TO NECH IDE KOŠICkÝMI KANÁLMI, LEBO BY MOHOL ZLE DOPADNÚŤ ☺☺☺
15.3.2019 - 21:10
+2

amateu

 

Jasné fanúškovia požadujeme rezignáciu Zúbeka
15.3.2019 - 21:53
+1

imko_one

 

Pekne Poprad, mám taký pocit, že zajtra budete 1.známe mužstvo v semifinále tohto ročníka...
15.3.2019 - 21:09
+3

Farrokh Bulsara

 

Košice majú na dosah ďaľší zlatý hattrick, tentokrát vypadnutí v 1. kole play off
15.3.2019 - 21:09
+3

radopKE

 

Gratulujem Popradčanom a prajem si, aby to zajtra ukončili. Náš balet aj s hlavnou primadonou pošlite na dovolenky a bojujte aj ďalej srdcom. Budem Vám držať palce. Zaslúžite si to.
15.3.2019 - 21:11
+4

fanpp

 

Krotme emocie. Zapas mal vsetko. Vdaka do kosic za slusnu hru a za prijemne komentare. Kazdy zapas bol o gol, dnesny do prazdnej brany neratam. Nic nie je rozhodnute. Mozno by bolo fakt dobre to zajtra skromne poctivo, obetavo a so srdcom ukoncit. Nam by to prospelo na regeneraciu a Kosiciam na zemetrasenie. Liga potrebuje silne Kosice!
15.3.2019 - 21:16
+9

ten čo nevie

 

a viac času chystať arenu na MS
15.3.2019 - 21:57
+1

corthez

 

Stantien super robota poslať tam na záver 4. Útok aj s Tavodom. Palec hore
15.3.2019 - 21:21
+6

BretPit

 

Ináč klobúk dole pred kosicanmi tu na HP,, žiadne urážky, po gratuluju,,, no neviem, či my by sme tak reagovali, ďakujeme. Síce ešte nie je koniec, ale aj tak, je to veľmi sympatické, tak by mali vyzerať diskusie,
15.3.2019 - 21:21
+26

voldemort

 

uplny suhlas
15.3.2019 - 22:26
+3

racmaster

 

vacsina ludi co sa vyzna je upovedomena s tym, ze v stvrtfinale konecna od zaciatku sezony. max semi, ale slubovany titul ani nahodou. niektori si to nechcu priznat, no v hlbke duse to vedia... cize teraz, ked na to doslo, nikym uz nelamu zufale emocie typu poyebte sa pomahaju vam rozhodcovia a podobne frustracne vzplanutia. my sme si tu frustraciu odzili v case, ked bolo jasne, ze nase neschopne vedenie ostava dalsiu sezonu. uz vtedy sme vypadli. teraz uz sme len cakali s kym...


a dobre, ze prave s popradom! ma muzstvo zalozene na odchovancoh, mensi rozpocet a vysledky. teda vsetko jak ma byt. uz len keby vam na ten stadion chodilo viac fanusikov. takyto pristup si to zasluzi.
16.3.2019 - 8:13
+4

Cinan

 

Ano, lebo Popradu som vzdy prial, samozrejme pokial sme na seba nenatrafili. Stale sme len maly narod a tak by sme mali byt k sebe prajnejsi a navyse sme vychodniari, takze u mna je to jasne. A v tejto diskuterskej komunite je prevazna vacsina myslim celkom objektivnych fanusikov, ktori sa viac pozeraju na nase problemy ako na osocovanie a urazky inych klubov. Aj preto som stale tu a cas od casu tu niecim prispejem. Pozdravujem do Popradu.
16.3.2019 - 8:44
+6

hoKEjka

 

"Verím, že táto prehra chlapcov namotivovala." No tak to mame uzasny tim a uzasneho motivatora trenera ak potrebujeme prehravat 0:3 aby sme sa snaaad namotivovali.
15.3.2019 - 21:22
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
richardd6

 

Aké boli dvojičky bitky? Dudas od koho dostal?
15.3.2019 - 21:27
0

forwardPP

 

Tam sa viacerí pochytil. Ale presne neviem.
15.3.2019 - 23:30
+1

hefky

 

Dostal od Tavodu jednu ale potom sa natahoval z Belusom. Ku cti mu slúži že vedome išiel nna Bellusa teda nevybral si ľahšiu cestu.
15.3.2019 - 23:49
+1

Dino79

 

Šiel po Paukovčekovi hm?
16.3.2019 - 0:39
0

jozino

 

zacal klima na Pukovceka, no Klima sa zaplietol v skrumazi, zatial sa Dudas vybral za Bellusom,no skor dostal do nosa od Tavodu a padol, potom Dudasa uz len drzal na lade Bellus, Paukovcek vs Jokel, Taoda vs Klima, a Cizek sa len drzal s Petranom
16.3.2019 - 8:50
0

Shinody33

 

"Zápas bol vyrovnaný, bol to kvalitný hokej z oboch strán. My sme v ťažkej situácii a neskladáme zbrane. Stále veríme v obrat, máme nádej a zajtra urobíme všetko preto, aby sme sériu vrátili do Košíc. Nie sme odovzdaný tím. Verím, že táto prehra chlapcov namotivovala."

Ten clovek je skutocne mimo
15.3.2019 - 21:29
+5

kareka

 

Simicek: Ty trúba ty si už zbal veci a vypadni!!! Dúfam že zajtra bude tvoj posledný zápas na lavičke Košíc.
15.3.2019 - 21:33
+5

Westlund32

 

krasa kamzici nemam hlasivky bolia ma ruky ale som stastny, zajtras pokorou ist za svojim https://www.facebook.com/hokej.sk/photos/ms.c.eJxllluuBiEIg3d0IoJc9r~_xP87DSfz62pTaAjpjy07t3ZO2q2fbn~;0jZ7m~;iGWQY0s4Bo5VStUhcgY6J5ucanKayrmOE2GuNOqkZM9grgw6zBSkmD2HHcuhZ~_sFpMwFoecK6uy1BRkizqrK7eRIVQY5ST~_72bE9BcSN0~_lg9g6e1YcO~_3BenfTcQz~;jnM4EN3yKnZ~_Bci0~;RAKdL1vwXHYSyLZkfzY9O~_dV2~_hnM1dtOkwPOStFmRte~_zgRuZVeMuXmBH3YjV2iPOyPO~;14MKkfzsIPNzOWVMmUw4xn8dUqb3E4SFrBO1gh708Yexg7WLWF48ZcwXsRhxsexfcnWrLPUzVrZgsSB8ipJ~;vHGXKOU6cez2MrLAQpQfR0IrVFxw8c1nsLLue9uR~;CXFXCGQOn3~_~;Ox2k47K2cos4704skcx1vclo4UU1kWDX0cw79jAV1kP1DHs6erqXIU~_VrHRPk7fNF3lxXRxHnWe89~;ZAhBykuwqp53~;AP4VmzDj3nIvK~_kBdpF~_UWjlFnRBk7tuXmXkTOel~_bDykoG~;b5IkHOVuRQ2ZnLjN0w59wthPP~_7XzKI1WCvN~;ci2RRJ7iZlqJT0tXgHt4~;ICLKkf6k5KphVbX4kRQtu9qijNfmIuJwZJ9lM214c224CcsUkdstm7Bko5bLLXBx6NzV9f7XfQ6~;s34mHpyl.bps.a.10157228961218921/10157228972688921/?type=3&theater ten to pan ma moj obdiv ze chodi na hokej nadelej, prajem mu vela zdravia
15.3.2019 - 21:35
+8

Gargamel123

 

Cele sa to zacina uz letnou pripravou: ked kapitan sa pridava az na lade....
A to sa sudruh Llang po minulej sezone navyhrazal...
15.3.2019 - 21:35
+11

cappycathy BLOG

 

hlavne ze mali teraz dva tyzdne volna, tam sa da clekom slusne este popohnat kondicka, ak je nejaky zakald...ale zjavne sa na to prdelo, lebo na lade nas Pp prekorculoval ked zapol turbo
15.3.2019 - 21:39
+3

hkpp22

 

Krasa: Chlapci, dnes bolo vsetko... goly, emocie, bitka... je 3:0 ale urcite sa kazde jedno vitazstvo rodi tazko a tazko to bude aj ukoncit...kosice menami silny tim, ale akoby bez srdca... naopak nasi 100%, co uz roky nebolo a je to krasny pocit... matus palocko je 1000x lepsi bojovnik ako zaspaty macik a patri jednoznacne do zostavy
15.3.2019 - 21:40
0

Cinan

 

Mrzi ma to, ale pre mna tento priebeh PO nie je ziadnym prekvapenim a myslim, ze pre vacsinu z vas tiez nie. Pocas zakladnej casti sme dostavali pravidelne velmi jasne signaly, kam smerujeme...preto v sebe teraz mam minimum emocii a idem si v klude pustit nejaky film. Vsetkym prajem pekny vikend.
15.3.2019 - 21:41
+10

aaaaa

 

Záver bol zaujímavý...Tavoda si riadne udrel aj keď to bolo dosť nefér
15.3.2019 - 21:44
+1

gustave

 

Jop: Ale my sme bitku nezacali. A napr. Heizera tiez zacali bit viaceri a pritom ho KE hrac drgol do Laca.
15.3.2019 - 23:14
+1

folvy

 

Vyrovnaný zápas,rozhodla bojovnosť nevidel som aby sa KE obranca hodil do strely,Laco chytal dobre,pokriky na neho boli zbytočné,zajtra to skúsiť ukončiť,škoda ze Laco N na záver sezóny je aký je.Poprad go
15.3.2019 - 21:51
0

folvy

 

Karieri
15.3.2019 - 21:52
+1

STARS

 

Tak zajtra asi koniec sezony ,co uz (ak to ma byt koniec simicka tak nech)...gratulujem kamzici ..uprimne vam prajem titul
nasi co dodat treba asi totalnu deratizaciu
15.3.2019 - 21:52
+5

thovthKe

 

A niet ani čo dodať.
Hokejka to už vyššie spomína, ale toto:
"Verím, že táto prehra chlapcov namotivovala"
úplne vystihuje situáciu. Jednoducho túto sezónu bolo tých "motivačných" prehier dostatok nato, aby v 1/4 finále bol mančaft až premotivovaný. A každý súdny uzná, že ten motivačný tlak nejde len tak ustáť, teda ešte sobota a v nedeľu už môže nastúpiť demotivácia.
Ináč pred dvoma dňami J.Suja hlásal:
"Máme konečne šancu produkovať agresívny hokej a znepríjemňovať život protivníkovi pred bránkou."
a zas dáko tú šancu opomenuli.

Jediné čo je potešiteľné, že žiaľ už o pár dní vedenie klubu vypustí dáky motivačný status, že ako o rok všetko už iné bude (proste oprášia reči spred roka, či dvoch).
(nebol by som proti ak by sezónu hodnotili až po semi, či až po finále, ale s týmto čo predvádzajú...)
15.3.2019 - 21:55
+1

Chamois13c

 

Inak nech mi niekto vysvetli čo na konci nacvičoval Klíma na lade za PP boli asi naši najlepsi bitkari Belluš,Tavoda Petran a Paukovček tadeto cesta nevedie mandarinky ale skusil no ..je super že sa ma za nas kto pobit a Mlynky si tiež zazapasil s Hričinom po tme podla mna ale dneska Košiciam nasadenie nechybalo hraju tvrdsie kazdym zapasom snaha sa im upriet neda podla mna
15.3.2019 - 21:56
0

jozino

 

ja myslim ze nas trener citil ze KE nieco take skusia a ta zostava Bellus, Pukovcek, Petran a Tavoda tam neboli nahodou.
15.3.2019 - 22:31
+8

forwardPP

 

Tak keď máš 5 sekúnd do konca a jasný výsledok, tak sa dal čakať takýto priebeh alebo, že sa to len dohrá.
15.3.2019 - 23:33
+1

ymemsreves

 

ano presne...da sa cakat...nechcem tu vnasat teraz negativne emocie ale preco trenera nepochvalite teraz???
16.3.2019 - 8:14
+4

jozino

 

za mna urcite pochvala.
16.3.2019 - 8:53
+4

forwardPP

 

Mne to nehovor,ja som nebol jeden z tých ako napr. Prostars čo celú sezónu vyhadzovali trénera.
16.3.2019 - 10:36
0

ymemsreves

 

v pohode myslim to v podstate vseobecne...nevidel som tu jeden prispevok kde by bol pochvaleny trener a myslim ze teraz v play off sa jeho praca ukazuje zatial vo velmi dobrom svetle...
16.3.2019 - 11:08
0

ymemsreves

 

teda az jozino vyzdvihol aj stantiena ale zrovna aj chamois si sem-tam kopol a teraz spravne poukazal na velmi dobry takticky tah trenera tak by bolo fajn aj jeho za to pochvalit...
16.3.2019 - 11:10
0

jozino

 

prinam sa, ze pocas sezony som aj ja odvolaval trenera ked casto (obcas nezmyselne) rozhadzoval utoky a miesal zostavu ako gulas, ale za toto playoff zatial mu tlieskam. System ma hlavu a patu, a hraci ho dodrzuju, nerobia si co chcu. Aj presilovky vyzeraju lepsie.
16.3.2019 - 11:21
0

ymemsreves

 

v pohode ved kazdy ma pravo na nazor...ja som mu celkom veril aj ked tiez mi nejake veci da sa povedat vadili...ale to je jedno teraz je dolezite byt sudrzny len som chcel trosku pochvalit aj trenera keby si to tu nahodou ocami prebehol
16.3.2019 - 11:23
+1

Chamois13c

 

Ymemsreves: Nemyslim si ze zrovna ja by som bol nejaky najvacsi kritik Stantiena nakolko Ozimaka mam ovela viac v zuboch ... A pisal som ze pokial urobime semifinale (nechcem to zakriknut) tak uznam ze stantien si svoje miesto zastal a zasluzi si sancu aj na dalsiu sezonu... Pochvalil som aj zlepsene presilovky v play off... Suhlasim s tebou ze treba byt fer a ked sa dari treba aj toho trenera pochvalit vyzera to zatial ze tim pripravil skvele na play off
16.3.2019 - 11:38
0

MANO

 

ja mam nieco pripravene na tuto temu ale necham si to az na pripadny postup, este sme nevyhrali . Chcel som dnes ale nechcem to zakriknut
16.3.2019 - 11:21
0

ymemsreves

 

ok to beriem samozrejme nic nie je este vyhrate...napadlo mi to len v suvislosti s tou bitkou zaverecnou...
16.3.2019 - 11:24
0

forwardPP

 

Veď to je dobre, že sa nezľakol a išiel do toho, ale neviem či to 5 sek pred koncom malo zmysel.
15.3.2019 - 23:35
+1

ymemsreves

 

jednoznacna zashula stantiena a vyborny takticky tah
16.3.2019 - 8:15
+6

Westbeast0

 

Dudasa neznasam ako vacsina bystricanov, ale Tavoda sa tu zachoval ako pekny č...k.
15.3.2019 - 21:57
+4

marcel

 

No..: ..neviem fakt..mam pocit, ze Šimiček svojimi pozapasovymi vyjadreniami ako keby sedel vždy na nejakom inom zapase...zaujimalo by ma kde su teraz kritici ktorí ma isli v januari “ukamenovat” za komenty...v tohtorocnom play off sme doteraz este horsi ako Detva a Budapest kedze nemame ani bod a nehrame ani proti timu z prvej trojky..na ľade ako “nemy” s “hluchym” ktorí sa snazia pripravit prekvapenie pre “slepeho”...
15.3.2019 - 22:06
+3

cipulis

 

Dnes zasluzena vyhra a knecne malo domace muzstvo domace prostredie, KE nesklamali a za rozhdnuteho stavu zapasu zacali zbytocnu bitku kde aj tak fasli
15.3.2019 - 22:07
0

folvy

 

Ta bitka bola jasna,celý zimak vedel ze bude
15.3.2019 - 22:12
+4

cipulis

 

Ta bitka bola taka jasna ako negativne komentare od tohoconevie po prehratom zapase
15.3.2019 - 22:16
+1

ten čo nevie

 

k tebe len tolko
15.3.2019 - 22:23
0

forwardPP

 

A to sa vyjadril, že tu nebude prispievať.
15.3.2019 - 23:36
+3

ten čo nevie

 

zalez riťolez
16.3.2019 - 11:09
0

marcel

 

Co ja znam..: ..taka akože “bitka”,,,tak ako hrať nevedia tak ani biť sa...snažili sa o niečo “pozitivne” čo im aj tak nikto “nezožere”...od prveho zápasu počuvame “reči o srdiečku”..o nasadení..príde zápas, na ľade absolutne niečo iné a po zápase zase raz reči o “srdiečku”...ja neviem, podľa mňa ani sami neveria tomu čo hovoria...
15.3.2019 - 22:25
0

Jimmy Tulipan

 

Pokiaľ bude zubár v klube, iné to nebude. To je žiaľ ale kliešť. Brutálne nesympatický patolizac...
15.3.2019 - 22:11
+5

toso1891

 

Tak obetavo a so srdiečkom ako hrajú naši kamzici to som hádam ešte nevidel, klobúk dole pred každým jedným z vás, top výkon.. S pokorou, len tak ďalej!!! Pome Poprad!!!
15.3.2019 - 22:11
+4

Jimmy Tulipan

 

Ináč gratulácia do PP. Aj keď som zápas nevidel (celkom smutné že som dal prednosť druhej sérii), takýto priebeh som očakával.
15.3.2019 - 22:12
0

laugo29

 

Hra sa na styri vitazne zapasy!!!! este aby Kosice neboli druhym timom v nasej lige v historii po nas(Dukle),ktory dokaze z 0:3 otocit seriu na 4:3
15.3.2019 - 22:12
+1

ekaver

 

toto nechápem fakt Košičania, prečo by ste to nemohli otočiť, Dukla to dokázala 2x a skoro sa jej to podarilo aj minulý rok ,
15.3.2019 - 23:17
+1

hcpozitiv

 

lebo to chcenie v mužstve nieje vidieť a nie len teraz
16.3.2019 - 6:14
0

V_S_Z

 

Koncom minulej sezóny sme prehrali skoro všetko, 10 zápasov v rade, do play off sme sa nebáli ísť z 5. miesta a zakončilo sa to vraj “vyrovnaným” play off s Bystricou. 1:4 to bolo fakt veľmi vyrované. Niečo neskutočné sa takto zbavovať zodpovednosti. Head coach ostal, vynikajúci ťah, klasicky najvyššie ambície, nezmyselné podpisy, hrôzostrašný scouting či čo to je ak niečo také vôbec existuje, a samozrejme prečo tu nedržať priemerných hráčov tri štyri roky, tam treba začať, nie teraz hodnotiť play off a veriť v záchranu. Prvé, resp. druhé miesto v tabuľke počas kôl kedy sa popredné tímy ešte zbierali totálne zatienilo katastrofálnu hru, koľkokrát súperovi fans zhodnotili že tak slabé Košice ešte nevideli. Kto sa tým zaoberal? Nikto, kašľali ste sa na to a tu máte výsledok. Je to len reálny obraz nič viac. Žiadne nádeje. Fackovací panáci už pekných pár rokov. Nás z toho vytiahne asi len Slovan
15.3.2019 - 22:19
+7

Piccini

 

ti co volate po konci Simicka...treba si uvedomit ze to bolo vase vedenie ktore nevidelo dovod poslat ho do pi.. na konci min. sezony, ked uz kazdemu fanusikovy bolo jasne ze to nie je trener pre Kosice
15.3.2019 - 22:20
+3

Stole

 

Lang, Rusič Bolf po sezóne z klubu von z dôvodu totálnej neschopnosti riadiť zlatý poklad všetkých Košičanov a za to že pošliapali a zničili úspešnú históriu klubu.Babraci !
15.3.2019 - 22:23
+12

Dzunkes

 

Chyba mi tu jeden diskutujuci...
15.3.2019 - 22:26
0

Impulse2

 

U
15.3.2019 - 22:31
+3

Impulse2

 

Urpi?
15.3.2019 - 22:31
+2

Dzunkes

 

Jeden prehnane sebavedomy ujo...Wedro
15.3.2019 - 23:05
+4

Impulse2

 

wedro je v pohode podĽa mňa
16.3.2019 - 11:27
0

folvy

 

Dnešný zápas nám ukázal aj jednu vec,tie naše celosezonne úvahy o tom že ľudia nechodia na hokej lebo nie su doma a hento a tamto je blud.Popradský fanúšik chodí na hokej iba keď sa darí alebo o niečo ide.
15.3.2019 - 22:27
+10

duhac

 

Ano je to pravda ale treba si uvedomit ze zlom nastal cez vianoce. Tam sa lamal chlieb a vsetko sme prehrali. Teraz je jasne, ze ak postupime bude vypredane az do konca sezony. Poprad potrebuje nejaky uspech. Stacilo by aj finale a navstevnost bude bud.rok podstatne lepsia.
15.3.2019 - 22:37
+2

folvy

 

Dúfam
15.3.2019 - 23:01
0

voldemort

 

a to sme doteraz nevedeli?
15.3.2019 - 22:38
+1

folvy

 

Ešte ze ta máme
15.3.2019 - 23:02
0

voldemort

 

folvy, celu sezonu sa tu riesi, preco ludia nechodia, riesilo sa to tu az tak, ze myslim aj ty si pisal, ze uz kaslat na to, suhlas. Uz vtedy si napisal, ze v PP sa na hokej chodi len vianoce a na uspech resp. ked sa nieco deje. Ved TO sa vie. Naco to teraz znova pitvas, zrovna po tomto skvelom zapase, uzivajme, ze "sa nieco" konecne deje, ze je vypredane uz 1/4 finale. Dnes kto bol, musel dostat emocii viac ako za celu sezonu. Bodaj by z toho vzisiel aspon jeden verny divak aj do dalsej sezony.
16.3.2019 - 7:31
+5

forwardPP

 

Niektorí,nie.
15.3.2019 - 23:39
+1

forwardPP

 

Tvrdím, to už dlho. No som zvedavý, či tu prídu ty čo tvrdia, že to je vďaka slabej hre, zlému trénerovi atď.
Mená tu nedám,nech sa vyjadria sami. Oni vedia, kto.
15.3.2019 - 23:39
+3

noano

 

fanusik chce najme vidiet kvalitu. preco na khl tu bolo vkuse plno... keby tu bola ceskoslovenska liga- tiez je plno. proste ludi nezaujimaju zapasy s detvou, novymi zamkami, sr 20, zilinou- to su zapasy na urovni 1.SNHL..
16.3.2019 - 12:40
0

marcel

 

Bolf s Rusičom: ..sa iba premavaju od skyboxu za sektorom A11 po najblizsie dvere z areny so šiltovkami stiahnutými až po gamby aby ich nik nespoznal a pri oslovení sa tvária, že nič nevidia a nepočujú...skrývajú sa ako potkany..Stantien si v pohode pride pred každým zápasom v KE do PizzaPubu, vychlasce tam s partiou kolegov po pivku dvoch, podá si ruky s trenermi juniorky KE a odíde na zápas...a naši “akože” manažeri budu iba vymyšľať ako oklamať čo najviac ľudí okolo seba...žiaľ, výsledky Vašej “tvrdej” práce (ne)vidieť na výsledkoch a úplne katastrofálnej hre už druhý rok...mám pocit, že aj ja by som bol lepší manažer..a kľudne by som to robil aj popri robote....
15.3.2019 - 22:35
+4

Stole

 

3:0 prehravat po troch zápasoch to tu ešte nebolo možno 20 rokov
Nehanbíte sa vedenie ?!Vasa vizitka , tieto vaše neúspešne výsledky aj s vašimi menami budú do konca života čiernou morou klubu a výstrahou pre všetkých slušných ľudí ktorým na košickom hokeji záleží
Vám nikdy nezáležalo na košickom hokeji, iba dristy a fantrasmagórie
15.3.2019 - 22:43
+4

noano

 

ze 20 rokov... 0-4 seria s Pp pre park rokmi je 20 rokov?
16.3.2019 - 12:41
0

Standacik

 

V jednom finále proti Slovanu niekedy po 2006tom, bolo 3:0 pre Slovan, Kosice vyrovnali na 3:3 a Slovan vyhral posledný
16.3.2019 - 22:43
0

jozino

 

moj dojem: Hokej ako remen, nasi drzali system, KE - ako pisu vsetci KE fans, velmi vela na nahodu, ak aj nas parkrat zavreli v pasme, malokedy vznikla nejaka situacia, ktora by volala po gole po nejakej peknej kombinacii.
Nagy bol od svojho prveho vylucenia nervozny a uz len sa sustredil na cokolvek len nie na hokej.
Dudas - nestranil sa mlatit leziaceho Palocka, takisto do Millera, ktory chcel ist striedat zacal robit machra, je to chrapun, ktory si vybera mensich chalanov. Do Bellusa ani raz si nedovolil.
Koch trosku premotivovany - branit si brankara neznamena ze superov hrac po odpiskani nemoze prekorculovat POZA branku.
PP fans - dnes neskutocna atmosfera, ruky mam este teraz cervene a hlasivky vykricane. 50-nici, ktorych som mal celu sezonu iba za upindanych krcmovych trenerov, ktori stale len pokrikovali na vlastnych pri kazdej chybe, dnes fandili, tlieskali, rovnako akekolvek tetusky v strednom veku. Polhodku pred zapasom boli rady pri vchodoch a pri bufetoch sa ledba dalo prejst - fanstazia, takto som sa na hokej uz davno netesil.
Zverecna bitka - uplna zbytocnost od KE hracov, takisto Dudasove volanie fanusikov do bitky.. Ale to ako dostali vsetci hraci KE, ktori bitku vyvolali, vratane Dudasa, na budku potesilo
KE fans - z vasho pohladu s vami sucitim, lebo bolo vidno, ze aj ked niektori hraci sa snazili, vacsinou poletovali po lade ako utrhnuti z retaze bez nejakeho vacsieho systemu (chvalabohu pre nas) a chybala nejaka vacsia tuzba, obetavost - nespminam si zeby sa niekto z KE hracov hodil do strely (myslim to uprimne, aby si to nikto nevysvetlil tak, ze sa do vas navazam)
Jano Laco - asi som od neho cakal vacsi zazrak, pochytal aj paradne veci, ale hlavne zozaciatku posobil dost neisto, tycky mu zvonia v usiach mozno aj teraz.
Laco Nagy - ak ma ist do repre tak najprv nech vytesni z hlavy nervozitu a naplno hra, lebo ked sa sustredi na hokej, je nenho radost pozerat, i ked nutno dodat ze dozadu sa mu velmi nechce. Ak by mal hrat takto ako hra tuto seriu na MS, tak by prospesny nebol. Alebo ho este limituje predosle zranenie?
Rozhodcovia - obcas slnecno, obcas burka. Niekedy pustili co aj myslim ze nemali - Millerovo seknutie Dudasa po pätach ako oplacanie, rovnako dva fauly v prvej tretine na Abdula. Ale napriklad aj asi 2x spravne zmeneny verdikt o vhadzovani, resp icingu zo strany hlavneho, ked si ciarovy nevsimol ze poza neho bol utociaci hrac blizsie k puku
PS : PP co gol, to lahôdka dnes
15.3.2019 - 22:57
+3

Impulse2

 

Prečo je Koch premotivovaný ?Robí to isté čo vaši obrancovia príklad Salija Pokiaľ vie,Ťavoda čo urobil sa nerobí a Beluša už rozbil v tomto ročníku takže neviem no.
15.3.2019 - 23:08
+2

jozino

 

dovolim si nesuhlasit, Salija ani nepamatam kedy by vyvolaval nejake bitky atd. Mozno na zaciatku sezony, teraz mi taky nepride. A premotivavny je preto, lebo az prilis "brani" brankara. Aby som bol presnejsi, hasi co nepali. Utociaci hrac isiel este pocas akcie smerom do brany, po zakroku brankara utocnik zastavi pred brankarom, nema zaujem brankara napadat a Koch okamzite zacne strkat daneho utocnika a vacsinou sa k nemu pridaju este aj zo 2 dalsi hraci, aby to bolo na ferovku. Nasi obrancovia ak utociaci hrac po zakroku nasho brankara zastavi a nejavi zaujem nejakej strkanice, nasi ho nechaju bez sarvatok. Skus si to niekedy vsimnut. Bellusa mozno zbil, neviem, nepamaam sa, ale tuto seriu si vybera vylucne hracov o hlavu mensich.
15.3.2019 - 23:31
0

marcel

 

Laci: ..situacia ako pred 2 rokmi proti MT..asi nikto necakal ze po 1 mesacnej pauze po zraneni bude robit zazraky...a vobec...zrejme nikto necakal ze tim jedneho hraca uspeje v play off....to “extempore” na konci zapasu...tak to radsej ani nekomentujem...ako keby nestacilo aku hanbu nam robi vedenie uz 2-hy rok
15.3.2019 - 23:12
0

jozino

 

Ak si spravne pamatam po navrate dvojice Hovorka-Nagy z Olympiady KE odohrali par zapasov totalne zle a vtedy vas trener povedal ze este nezazil aby mali dvaja hraci taky vyrazny vplyv na muzstvo. Tak mozno na tych reciach, co tu niektori Kosicania pisu, nieco bude
15.3.2019 - 23:33
0

marcel

 

Je..: ...a pisal som uz niekolkokrat..Laci je skvely ako jednotlivec..zbiera body do produktivity tímu ci uz nahravkami alebo golmi, pretoze na lade to vidi inak ako ostatní..je to hokejovy talent..zial ale hokej nie je individualny sport ale tímova hra..a ak sa spätne pozrieme na posledne 3 roky tak s Lacim sme sa nedostali cez prve kolo odkedy prisiel do HC...je tazke porovnavat co by bolo a ako by bolo ak by tu nebol...odislo by nam v sezone v priemere 50-60 “zarezov” co sa týka produktivity...ktovie ale...co ak by sa tie goly a asistencie rozlozili do timu medzi hráčov?? Ved koniec koncov...do sezony 15/16 sme hrali bez neho a islo to aspon cez prve kolo...samozrejme, podiel na tomto nasom aktualnom (ne)hrani proti PP ma aj vedenie ktore je tu 2-hy rok..ja nerozumiem napr preco tu napr Šimiček ostal potom čo ho vyklepali zo Znojma..
16.3.2019 - 7:46
0

Westlund32

 

Nagy ku vám dotiahol pol mužstva,pri každom hráčovi co prišiel bola prvá veta Laco mi volal.Takze je dosť možné že má vascie slovo ako tréneri a často im do toho hovorí a neakceptuje ich
16.3.2019 - 8:02
+2

marcel

 

Hej..: ..tiez si myslim..generalny manazer na urovni hraca..a to ma zrejme negativny vplyv na tím..minimalne na nasej hre-nehre
16.3.2019 - 8:08
0

laugo29

 

a potom co Branko a Dukla?to je ta ista situacia...
16.3.2019 - 8:40
0

Westlund32

 

Pozri ako Dukla hrala základnú časť, play off musí obrana slapat na 120% a ťa vaša ide na 60%
16.3.2019 - 9:12
+1

laugo29

 

ty si videl ako hrala Dukla vcera?porvnaj si to s hrou KE
16.3.2019 - 9:33
+1

Tristo

 

A vzdy si dotiahol hraca horsieho ako on ... nikdy nie lepsieho
16.3.2019 - 15:04
0

forwardPP

 

Koch nebol vôbec premotivovaný.
16.3.2019 - 6:32
+1

Mati19

 

Nebudem pisat pixoviny. Jednoznacne lepsie pripraveny team vedie serii. Zelam Vam len to najkrajsie
15.3.2019 - 22:59
+3

jozino

 

vie mi niekto vysvetlit to Simickove " Verím, že táto prehra chlapcov namotivovala". Treneri vacsinou zvyknu hovorit ze muzstvo namotivuje vyhra.. Podla mna uz ma vacsina hracov (bezohladu na klub) pri stave v serii 0:3 v povedomi dovolenku.
15.3.2019 - 23:05
0

Jakub_ke

 

Šimíčkove myšlienkové pochody ti tu nevysvetlí nikto lebo ten chlap žije v nejakom inom svete ako my ostatní. A za to že ho vedenie vlani neposlalo preč by sa teraz malo pakovať spolu s ním
15.3.2019 - 23:17
+4

jozino

 

na jednej strane Vam prajem aby sa zas KE vratili k systemu (zrejme zmnami po ktorych volate), lebo KE pristane ked ste silni ( nehovorim ze teraz su KE vyslovene slabe). Ale na druhej strane, nam sa proti KE vzdy hralo tazko a aj vasi fans vedia byt dost neprijemni ked sa muzstvu dari.
15.3.2019 - 23:36
0

Jimmy Tulipan

 

Inak krásne návštevy na obe série, prial by som si aby to tak bolo stále...
15.3.2019 - 23:10
+5

hefky

 

A to ešte bol dopyt po lístkoch takže to ze mame menší štadión bolo v tejto chvíli na škodu
15.3.2019 - 23:55
+1

gta98

 

Aspon raz za uhorsky rok je to na skodu ale to iste bolo minuly rok v Trencine na finale. Ak by mali kapacitu cez 10 tis, tak by sa vypredalo ako nic. Je fajn, ze ludia maju zaujem, uz len nech prichadzaju nielen na playoff.
16.3.2019 - 9:16
0

jozino

 

Dnes v hladisku: aj Suchy, Arne a Danko spolu s Neklanom Heroldom. Zeby sa napravali stare rany?
15.3.2019 - 23:57
0

Bizzaremifo

 

ale fandili poctivo aj oni...Arne tlieskal cely zapas
16.3.2019 - 3:36
+3

jozino

 

jj, sedeli kusok odo mna, vsetci sa bavili, fandili. A Arne so Suchym velmi prijemni - cez prestavku sa aj pofotili (samozrejme aj so mnou 8-) ) aj kratky small-talk daval Arne s ludmi okolo.
16.3.2019 - 9:01
+2

MANO

 

kde sedeli v ktorej casti ?
16.3.2019 - 9:51
0

jozino

 

A2, piaty rad
16.3.2019 - 10:15
+1

MANO

 

diki uz som ich nasiel na fotkach. Som rad ,ze tam boli a videli tu atmosferu. Hokej v Poprade potrebuje podporu
16.3.2019 - 11:25
+2

Chamois13c

 

Vidiet Arneho a Suska na zapasoch je skvele snad si chlapi podaju ruky a nebudu sa robit prieky treba sa spojit pre dobro PP hokeja.. To si prajeme vsetci
16.3.2019 - 11:51
+2

jozino

 

presne tak. Zvlast ked Arne hovoril v rozhovore k ukonceniu kariery ze na PP zimaku nebol od posledneho zapasu na ktory nastupil (01/2017 tusim), tak hadam sa lady pohli a ako hovorim, bol s nimi Herold, tak hadam.. A fakt vyzerali v pohodke, bavili sa
16.3.2019 - 12:25
+1

forwardPP

 

Bolo by to dobré, klub ide správny smerom a radšej nech spoja sily ako zbytočne si robiť zle.
16.3.2019 - 6:33
+1

ymemsreves

 

jj to urcite suhlas...ale tono zatial nevyzera ye ma chut spolupracovat...mozno si chlapci boli robit trosku promo ale toto nie je momentalne tema pre mna...nechajme si to po play off
16.3.2019 - 12:57
0

noano

 

fuj. az mi prislo zle. suchy danko krotak-
16.3.2019 - 12:44
0

Chamois13c

 

Ten plny zimak je naozaj nadhera bolo by krasne mat to kazdy zapas a to aj po ekonomickej stranke ved len dneska sa mozno vybralo skoro 20 litrov za 1 zapas hrubym odhadom to by bol rozpocet paradny keby pravidelne chodi plny zimak p. S myslim ze aj ta presilovka uz vyzera lepsie.. Buzzeo macher
16.3.2019 - 0:02
+1

gta98

 

Presne a to ti vravim, ze by pocas zakl casti ani nemusela byt plnka, ak by bol priemer cez 2500, okamzite by to pocitili vsetci na peniazoch.
A Buzzeovi jednoznacne ponuknut zmluvu na dalsiu sezonu, hned ako skonci play off. Ked sa este trochu lepsie usadi, bude jeden z naj hracov Ligy.
16.3.2019 - 9:19
+3

Chamois13c

 

Gta: Presne ako pises uz len keby je 2500 priemer sezonny tak mame trebars rozpocet vyssi o 100 tisic eur coje uz slusna ciastka... Co sa Buzzea tyka myslim ze je to skor taky cestovatel a neostane ale velmi by som si ho prial technicky top a aj velmi emotivny zije zapasom to velmi dolezite
16.3.2019 - 11:49
+2

Tizo BLOG

 

poprad blahozelam..dufam ze budete majstri. na bystricu to viete. co sa tyka nas...romano arivederci a uz sa prosim nevracaj..
16.3.2019 - 0:39
+3

Baco11111

 

Ja som ako aktívny fanúšik už rezignoval dávnejšie a stal sa zo mňa fanúšik papučový alebo lepšie povedané "hustý". Ale keďže hokej je moja srdcovka tak sa sporadicky v stelke ukážem, posledný krát som sa unúval v závere základnej časti keď sme si to s Nitrou mali rozdať o tretie miesto, no vždy ma utvrdia v tom že moje duševné zdravie má prioritu pred nutkaním vidieť hrať "svojich" naživo. Už vtedy som bol presvedčený že terénkozy nám vystavia stopku a že ňukastel či ufóni by boli priechodnejší. Teraz keď vidím hrať zmŕtvych vstalú Duklu už si nemyslím ani to. Rovnako ako viacerím je mi ľúto Lacikeho že sa takýmto spôsobom lúči s kariérou v klube ktorý ho vychoval pre špičkový svetový hokej. No v podvedomí mi zároveň rezonuje myšlienka že či napriek jeho nesporným hokejovým kvalitám nie je on či skôr jeho ego jednou z príčin tohto stavu, lebo ako sa vraví nie je všetko zlato čo sa blyští. Možno za inej konštalácie kde by pri kormidle stála autorita ktorá by ho vedela dať do "laty", v medziach jeho renomé, by to všetko vypálilo inak. Takto podľa mňa v orchestri plnom kvalitných sólistov, až na pár výnimiek, nechtiac kazil aj to málo čo mohli dirigenti bez autority z orchestra vyťažiť. Ako fanúšik v aktuálnej sezóne by som mal veriť v obrat ale paradoxne si prajem aby klub dostal facku a vyvodil z toho adekvátne personálne zmeny, no keď si spúomeniem že čo sa v klube po posledných fackách zmenilo k lepšiemu tak ani táto vízia ma nenapĺňa optimizmom. Ostáva mi len dúfať že kompetentný pochopia že z ich práce by mali mať radosť v prvom rade fanúškovia klubu a firmy ktoré to celé sponzorujú, až potom si môžu plniť svoje podružné ciele ak to všetko nerobia nezištne. Pokiaľ budú tieto ambície v opačnom garde tak sa súčasný stav nezmení dovtedy kým klub nepadne úplne na hubu ako za čias nebožtíka Šaňa Rezeša aby sa potom klub reštartoval. Jednoducho parazitov sa hostiteľ nezbaví dovtedy pokiaľ v ňom bude kúsok životnej energie z ktorej oni žijú.
16.3.2019 - 1:37
+8

radopKE

 

Spomeň si, keď tu ešte nebol Nagy a ani Šimíček,len Bartoš a Šimurda. A ako sme vtedy odpálili začiatok sezóny? Radosť pozerať. Hra, výsledky, no proste, radosť. A potom sa to začalo rúcať...
16.3.2019 - 11:38
0

matus93

 

Takže si to zhrňme ...
Pod vedením Šimička sme
- Vyhrali 1 z 8 zápasov play off (3:2pp s Banskou Bystricou v minulej sezóne)
- Z ôsmich zápasov sme až trikrát prehrali na domácom ľade, ktorý bol kedysi postrachom súperov
- V spomínaných ôsmich zápasoch sme zaznamenali 11 gólov a inkasovali až 20-krát
- V play off rozhodujú presilovky či oslabenia .. my sme za tieto dve sezóny doposiaľ v play off hrali 34 presiloviek a vsietili sme jeden gól
- V ôsmich zápasoch play off sme hrali 38 oslabení a inkasovali šesťkrát

Toto sú fakty .. ďalším faktom je, že naša hra nemá akýkoľvek systém ... ak chceme nahadzovať mali by sme vedieť dopredu kam puk pôjde a ten puk následne aj získať, čo sa nestáva .. ak chceme hrať v útočnom pásme štýlom prihrávka na modrú strela a dorážky .. mali by tie strely prejsť na bránku a nie skončiť na prvom brániacom hráčovi súpera ..

Minulý rok sme sa vyhovárali na maródku... teraz riešime, motiváciu a to, že náš široký káder do toho nedáva 100% .. to je asi najväčší facepalm ...

Posily dopadli presne tak ako vyzerá naša hra.. nevieme čo chceme hrať a tým pádom ani akých hráčov je potrebné zohnať .. prídu hráči, ktorí si idú reštartovať kariéru alebo ich inde nechcú a spolu to dáva iba zhluk mien ... nie však jeden tím

Toho kto má na svedomí, to ,že namiesto Šoltésa prišiel Sýkora .. ten by mal letieť ako prvý .. Dávid chcel odísť fajn ... ale dostať zaňho ako náhradu Sýkoru ... to je úbohé ...

Pod novým vedením možno funguje marketing .. možno vďaka nemu pribudlo niekoľko fanúšikov .. ale my, čo chodíme roky rokúce .. nám chýba to najhlavnejšie a to je hokej .. ten ide pod novým vedením od šavla do pavla .. a pochybujem, že sa to zmení .. rád sa však budem mýliť ...
16.3.2019 - 1:44
+10

Miki2308Rj

 

Aky marketing? Vsak navstevnost z roka na rok klesa. Ich hlavnym cielam by malo byt dotiahnut na stadion ludi hrou a nie korculovanim na alejovej, chodenim po utulku a pod. Ano su to pekne veci ale nech sa robia vtedy ked je hra ok.
16.3.2019 - 6:15
0

marcel

 

No: ...u nášho vedenia je pojem marketing asi taky, že “kup jeden a ďalší dostaneš zadarmo”....tak tuším vypredali jeden jediný zapas od posledneho reprezentacneho zapasu ktorý u nas bol tusim pred 2-ma rokmi (mozno sa mylim, mozno bol este davnejsie) pod Šimíčkom ideme dole vodou ako na nejakom “kajaku” na splave Hornadu...posledny titul ktorý mame bol pod vedením Oremus-Šimícek, no ked sa pozriem za posledne 2 roky na posobenie Oremusa a Šimíčka tak stale viac verím tomu, že väčší podiel na titule ma Oremus
16.3.2019 - 7:56
+1

andyd

 

V ussk...: Fičia niekoľko rokov na projektoch na úsporu nákladov, to len aplikovali v hokeji. Lacný, zadarmo, nechceny, po zranení, hybaj k nám... tréner? Najhorší v histórii ke hokeja... absolútne bez konkurencie.
16.3.2019 - 11:08
0

forwardPP

 

No Sýkora išiel túto sezónu výkonostne riadne dole, jeden z najhorších hráčov na ľade.
16.3.2019 - 6:36
0

andyd

 

Niet čo dodať...: Najvyšší čas na radikálne zmeny. Vedenie vrátane velebeneho bakoša dodrbali mladých, 5-6 rokov späť. Z tohto kádra by som nechal 5,6 hráčov, z tých čo dnes hrali 2-3... radšej pár rokov budovať s tými čo chcú za kosice hrať ako nejaký čo sem pridu sa vyprdiet a reštartovať kariéru. Celé vedenie by dnes večer malo abdikovať. Hotovo...
16.3.2019 - 11:03
0

Bizzaremifo

 

velke vitazstvo pre Poprad !
16.3.2019 - 3:39
0

BourBon

 

Prajem Kosiciam vypadnutie uz dnes po 4 zapase, prajem Kosiciam koniec Laca Nagya, a prajem Kosiciam totalnu cistku a restart na vsetkych urovniach klubu, od manazmentu, cez trenerov az po hracov ktori to maju zjavne na salame uz minimalne posledne 2-3 roky.

A toto vsetko prajem Kosiciam preto, lebo potom sa mozu odrazit od dna (ano, pre Kosice je dnom ucast v play off) a mozu sa vratit tam kde patria. Velakrat hovorime ze Kosicania ziju z minulosti, ale pravda je taka, ze tato liga potrebuje take Kosice, na ktore chodi do krasnej Steel Areny v priemere 5-6 tisic divakov, potrebuje take Kosice, ktore su kazdorocne TOP favorit na titul. Pretoze potom ma zmysel, aby sa do tejto ligy vratil Slovan, a aby si Bystrica, Nitra, Zvolen, Poprad a Trencin drzali svoju uroven.

A potom sa naozaj mozeme zacat bavit hokejom. Ale pokial tu budu ludia, ktory dokazu dehonestovat aj taky klub, akym su Kosice, to znechutenie z hokeja bude presahovat aj k fanusikom ostatnych klubov.

Na zaver si prajem postup Popradu uz po dnesnom 4 zapase, pretoze maju vynikajucu sezonu. A bez ohladu na aktualny stav serie Trencin - Nitra si v semifinale (v pripade postupu nasej BB) prajem Poprad.
16.3.2019 - 6:12
+8

marcel

 

Heh: ...ja by som chcel aby Trencin presiel cez NR a aby ste sa s PP stretli az v prípadnom finale...samozrejme az potom keby ste presli cez Trencín...bolo by zaujimave pozriet si minulorocne finale uz v semifinale tento rok...no, zatial su to len dohady ako to dopadne...
16.3.2019 - 8:01
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ymemsreves

 

Velka vdaka za vyhru ale aj sposob ako sme k nej prisli...super ozaj klobuk dole...
16.3.2019 - 8:11
+3

chimli

 

Nepríjemné. Košičania robia všetko možné, aby prehra s MHC MT nebola najväčšou haMbou storočia.
16.3.2019 - 8:38
+4

ymemsreves

 

som rad ze ta tu vidim...aspon si mozes pozriet ako ma vyzerat diskusia...
16.3.2019 - 8:41
+12

Turiec

 

Žiadny rozdiel - samí košičania a popradčania. Akoby som bol v diskusii k zápasom Martina...
16.3.2019 - 9:38
+4

ymemsreves

 

trafena hus zagaga...na teba toto krasne plati...co je dobre uvedomujes si kde je tvoja slaba stranka...len este zacat na tom pracovat a bude dobre neboj...
16.3.2019 - 10:20
+11

Turiec

 

Nečakal som, že takú jednoduchú vetu pochopíš a teda som sa ani nesklamal. Teda začať viacej čítať. Knihy.
16.3.2019 - 11:25
0

ymemsreves

 

ja som tvoju vetu pochopil kdezto ty ani tuk...ale ako pises nic ine som necakal..lietadielko moje z turca...
16.3.2019 - 11:27
+3

BlackCrow

 

neboj mucko, tých 342 prehraných zápasov v rade s KE netromfne nič
16.3.2019 - 8:54
+15

hefky

 

Šach mat
16.3.2019 - 8:57
+3

chimli

 

Čobol a spol., si si istý, že si pochopil ideu môjho príspevku?
Môžme aj pokračovať v zmysle: Michalovce do teho! A všetci!Michalovce do teho!Michalovce! Troška mimo misu, ale však vychoďňare, ta ne?
16.3.2019 - 9:46
0

BretPit

 

neotravujte,tu sme pri hokeji
16.3.2019 - 9:51
+1

tulen - kosice

 

tulipko: ty si mal niekedy nejakú ideu ?
16.3.2019 - 10:03
0

chimli

 

Inteligent pochopí a prázdna hlava sa pýta.
16.3.2019 - 10:11
0

tulen - kosice

 

neodpovedal si: mal si niekedy nejakú ideu ?
ps. ja sa za svoju prázdnu hlavu nehanbím
16.3.2019 - 10:13
0

forwardPP

 

Pri tebe je to naopak, tvoje príspevky pochopia iba prázdne hlavy.
16.3.2019 - 10:29
+5

chimli

 

Máme s tuleňom dospelácku debatu, ktorej ty ani len náhodou nemôžeš rozumieť.
16.3.2019 - 10:44
0

ymemsreves

 

a keby len on...takym inteligentym dospelakom ako ste vy dvaja my budeme len tazko rozumiet...
16.3.2019 - 10:59
+8

radopKE

 

Tuleňa nechaj na pokoji. Ani netušíš, ako triafaš vedľa...
16.3.2019 - 11:41
0

ymemsreves

 

pardon ospravedlnujem sa tulenovi...zle som to pochopil a zahrnul som do tej dvojice dalsie martinskeho komika
16.3.2019 - 11:50
+1

chimli

 

Vy, Popraderi to máte veľmi ťažké. K našej stredoslovenskej a západoslovenskej civilizácii zjavne nepatríte, s východniarmi to je raz tak, raz onak, žeby teda prepití Poliaci?
Čo si len pamätám, s Popradermi sú MT fans na vojnovej nohe možno aj 30 rokov, zlé vzťahy boli aj na futbale.
16.3.2019 - 11:48
0

ymemsreves

 

presne jak pises trafil si to uplne do bodky...tak ti poviem...ked ty mi aj napises ze som kokot je to pre mna poklona...aby si pochopil...
16.3.2019 - 11:51
+8

jozino

 

doteraz som ani jeden prispevok od Teba nezaevidoval, no uz teraz si sa stihol vyfarbit
16.3.2019 - 12:29
+1

radopKE

 

Ty si už dospel?
16.3.2019 - 11:40
0

chimli

 

Šúchaj nohami, diskusia ide mimo teba.
16.3.2019 - 11:49
0

gta98

 

A ty chod do konskej riti, tam chod diskutovat o prvej lige a nechaj tu slusnu diskusiu na pokoji, skor tato diskusia ide mimo teba, takze vsetci MT co to tu chcu zasrat, von!!
16.3.2019 - 12:31
+8

Tino

 

aby: toho nebolo malo dostali KE aj na budku ....otocit sa da vsetko ale musi byt tato ambicia podoprena ohromnou volou ktoru ja nevidim .
16.3.2019 - 8:42
0

Impulse2

 

Inač ten ťavoda čo urobil ? Ten má ťiež nejaké komplexy z Košíč jak Urpiner A Paukovček sa ťiež mohol zachovať ako chlap a nebiť Jokeľa,ktorý o to nemal absolútne žiadny záujem a asi vedel prečo. V tomto sa mi tá bitka nepozdáva moc a to si musíte uznať aj Popradčania
16.3.2019 - 9:56
+1

chimli

 

Problém je, že Jokeľovi nepovedali, že bude čoro-moro férovka.
16.3.2019 - 10:12
0

jozino

 

Jany tam vybavil dvoch. A Jokel sa mohol pripravit na to ze bude bitka, ked ju isli vyprovokovat.
16.3.2019 - 10:26
+5

forwardPP

 

Prvé sa mal zachovať ako chlap Klíma,rozhodca hodí buly a on začne mlátiť Paukovčeka, bez toho aby sa na tom dohodli. Takže my nič z tvojho drístu neuznávame.
16.3.2019 - 10:31
+7

tulen - kosice

 

súčasné vedenie: na čele so zubárom a šimíčkom si zriaďuje po sezóne pohrebné služby ... výrazne im pri tom bude sekundovať niekoľko hp prispievateľov tu na hp ( hockey king , rastor a pod. ) ... k záverečnej akože nakladačke bolo napísané vyššie dosť a pravdivo ... a poprosím polopoliakov dnes nešpekulovať a ukončiť to doma
inak nie je o čom,poprad absolútne zaslúžene a blahoželám
16.3.2019 - 10:10
+7

voldemort

 

sorry, branili ste sa..tak mozno v pondelok
16.3.2019 - 21:27
0

Urpiner16

 

Dnes bude repete.A možno keď si Dudáš pýtal do bitky divákov z hľadiska tak mu Jano Ťavoda prípadne Beluš dajú ovoňať zas z jeho medicíny keď je taký geroj.
16.3.2019 - 10:14
+5

Impulse2

 

Hej no ťavoda,čo ide po ňom keď sú tam 3 Popradčania,a ide odzadu,a Beluš,čo už túto sezonu od neho raz dostal a skončil so zlomeným nosom na KE pohotovosti
16.3.2019 - 10:24
+3

forwardPP

 

Belluš dostal od Dudáša, chlapče si ty mentálne v poriadku?
16.3.2019 - 10:32
+3

Impulse2

 

Jo no,preto Dudáš odchádzal z ľadu ako víťaz,a Beluš mal celú krvavú tvár a ešte si podali ruky ,tak ako to malo byť
16.3.2019 - 10:42
0

corthez

 

Vidím že doteraz máš z toho mokré sny tak si to uzi
16.3.2019 - 14:11
+2

stan-PP

 

Neuveritelne,toto necakal asi nikto 3:0 viest nad Kosicami no to snad oni takyto stav serie si este nepamataju pisal som pred seriou ze mame lepsi team a mozme kludne vyhrat ze kedy ked nie teraz niektori Kosicania samozrejme niee mozem si hovorit co chcem oni su favorit a maju aj lepsi team TU TO MATE tesil som sa ze sme chytili Kosice a vedel som preco darmo mali niektori poranene ega ze co si to dovolujem ze Kosice najlepsi super pre nas.. este tie carovne nabite Kosice s lepsim teamom ani raz nevyhravali v serii, ani raz to uz je co povedat. Konecne to zacalo mat aj gule vcera a mohli sme si zaspievat mandarinku hadam ten 1 zapas keby aj zo 4 uz urveme teraz,4:0 to by bola neskutocna hanba pre Kosice a facka ze od polopoliakov dostali totalny vysmech a debakel ktori si este nepamataju. Takato vyhra by nam vliala obrovske sebavedomie. PODME POPRAD!!
16.3.2019 - 11:01
0

jozino

 

dufam ze sa nebudem mylit, ale myslim ze dnes ich uz dame. Uz vcera boli nervozni, len lietali po lade a ked prehravaju 0:3 v serii a este aj v bitke, ktoru vyvoali, dostali nakladacku, myslim, ze su off.
16.3.2019 - 11:07
0

MANO

 

tak my sme cez KE este nepostupili inak ako na nulu takze pametat si to mozu a nebude to pre nich ani nic nove
16.3.2019 - 11:28
+1

Baco11111

 

Máš recht, ešte terz ma máta keď si na tú nešťastnú sezónu spomeniem ako tam Varga párkrát nabil Arnému a tak ste začali ťaženie pre vás doteraz najúspešnejšej a zároveň, aspoň ja to tak vnímam, najsmutnejšej sezóny. Takže dúfam že tento rok to dotiahnete do víťazného konca.
16.3.2019 - 18:05
0

Factor

 

Ináč Belluš: je iný pacient - videl som ho čo urobil v semifinále BB - MT hráčovi MT, teraz už neviem ktorému - ale bolo to pekne zákerné

V každom prípade PP dnes ich už dorazte !!!!!!!!!!
16.3.2019 - 11:01
0

jozino

 

vcera som na nom nic pacientske nevidel.
16.3.2019 - 11:06
+5

loki12

 

nie bellus ale tavoda je pacient.. mohla byt ferovka dudas bellus a on zozadu skoci a da mu do hlavy... naruseny typek..
16.3.2019 - 11:15
+3

Urpiner16

 

To mu dal ešte len za jeho kamaráta Tomáša Surového.
16.3.2019 - 11:38
0

loki12

 

ale prosim ta.. na to si uz nikto ani nespomenie
16.3.2019 - 13:32
0

MANO

 

Jano Tavoda bol vcera ako nadrzany byk, to celkom sedelo ten nadpis
16.3.2019 - 11:29
0

duhac

 

Ja sa tak tesim z toho ako mame "prepnuteho" Tavodu a Bellusa. Vobec mi nevadi ak bolo nieco nefer, dolezite je, ze konecne nas nebiju a ze mame respekt na lade. Len tak dalej.
16.3.2019 - 12:04
+3

dejvidBB

 

Wedierko kde si mi?
16.3.2019 - 12:09
+6

racmaster

 

po udalostiach poslednych dni sa plni zvratkami. obavam sa, ze len co sa naplni, budeme ich mat moznost prestudovat
16.3.2019 - 12:22
+2

VladoBB

 

...aj ja netrpezlivo čakám na jeho fundovaný "odborný" rozbor...
...len či sa nepridusil tými zvratkami, čo spomína nižšie racmaster...

16.3.2019 - 12:34
0

Lubos7771

 

Ján Ťavoda: ked sa chcel biť s Dudašom tak sa mal biť a nie dať mu bombu ktorú Dudáš ani nečakal a potom tam tancoval sladák s KLímom zatiaľ čo Belluš pridržiaval už uzemneného Dudáša.....nebola to fér bitka.
16.3.2019 - 13:48
+6

corthez

 

Tak to máš pravdu, keby to malo byť fér tak najprv Košičania upozornia našich že sa chcú biť a dohodnu sa na bitke ale oni si chceli len dvihnúť ego pred dnešným zápasom a dostali pekne na búdku
16.3.2019 - 14:21
+1

Bizzaremifo

 

Všetko dopadlo ako malo..naši vydali jasný signál, že ani bitkami si Kosicania nepomôžu..dominovali sme vo všetkých herných cinnostiach
16.3.2019 - 14:38
0

Chamois13c

 

Ved ani Dudas nehra fer... kazdy co mu patri
16.3.2019 - 14:15
+4

Urpiner16

 

Robí strašného machra a ešte sa škerí ako priblblík keď niečo zákerné urobí aby upútal na seba pozornosť aký je on tvrďas.
16.3.2019 - 15:42
0

lucano22

 

Len aby Dudaš tým vašim férovým bitkárom čo si trúfnu 2 na 1 dnes nenaklepal
Ešte že sú v PP aj normálny fanúšikovia. Lebo väčšina z vás vidím že priam onanuje...
Užívajte si radšej dobrú hru svojich. Uvidíme čo ukážete v ďalšom kole. Lebo úprimne povedané, zatiaľ nic- moc
Nakoľko ste do prvého dostali úplne čajové Košice.
16.3.2019 - 17:40
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce57215328166:20676
2.Nitra57203331150:17469
3.L. Mikuláš56180335151:21757
4.Skalica56143435127:23752
5.Žilina56115535132:24748
6.Zvolen5660347114:28418
Aktualizované: 18.3.2019 02:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.3.2019 13:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 21.3.2019 13:15
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.3.2019 13:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7340521260-20897
2San Jose Sharks7336722261-22994
3Winnipeg Jets7336825249-21392
4Nashville Predators7433927222-19589
5Vegas Golden Knights7334727227-20387
6St. Louis Blues7332627214-20084
7Dallas Stars7332629185-18082
8Arizona Coyotes7327931196-20478
9Minnesota Wild7430431200-21777
10Colorado Avalanche7329329232-22476
11Chicago Blackhawks72221030243-26374
12Vancouver Canucks74211132206-22974
13Edmonton Oilers73211134206-24471
14Anaheim Ducks7523736173-23069
15Los Angeles Kings7218739170-23058
Aktualizované: 21.3.2019 13:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning74441313292-195118
2Boston Bruins73331120221-18597
3Washington Capitals7434923256-23194
4Toronto Maple Leafs7438625263-22193
5New York Islanders73321024206-17891
6Pittsburgh Penguins7433624251-22389
7Carolina Hurricanes7234625215-19887
8Columbus Blue Jackets7331929222-21484
9Montreal Canadiens7332628215-21383
10Philadelphia Flyers7327830223-24478
11Florida Panthers73221029236-24676
12Buffalo Sabres73191233202-23771
13New York Rangers7321732204-24469
14New Jersey Devils7422538205-25363
15Detroit Red Wings73161037198-24962
16Ottawa Senators7320542217-27056
Aktualizované: 21.3.2019 13:15
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.3.2019 13:15

Bleskovky

Džentlmenské gesto Pupáka: "Syna učíme, aby bol spravodlivý"

Spomedzi štvrťfinálových sérií Kaufland play off Tipsport Ligy bola najvyhrotenejšia tá medzi Nitrou a Trenčínom. Až trojica hráčov si odniesla niekoľkozápasové tresty a oba tímy sa obviňovali z likvidačných faulov a podávania podnetov na disciplinárku. O to viac prekvapilo džentlmenské gesto v rozhodujúcich momentoch šiesteho zápasu na trenčianskom ľade.
pred hodinou - TASR

Biel do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bielu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy. V piatom štvrťfinálovom zápase zdolali tím Ambri-Piotta 2:1 a v celej sérii triumfovali 4:1. Bern - Servette Ženeva 4:3 pp /na zápasy: 3:2/ Biel - Ambri-Piotta 2:1 /konečný stav série: 4:1/ Lausanne - SCL Tigers 1:5 /na zápasy: 2:3/
včera o 07:03 - Adrián Danaj / TASR

Ilves Tampere a Lukko Rauma postúpili do štvrťfinále play off fínskej ligy

Hokejisti Lukko Rauma zvíťazili v utorňajšom treťom stretnutí predkola play off fínskej Liigy na domácom ľade nad JYP Jyväskylä 4:1 a vyhrali celú sériu pomerom 2:1. Vo štvrťfinále narazia na Kärpät Oulu.
19.3.2019 20:09 - Michal Runák / TASR

Fehérváry asistoval a jeho HV 71 postúpilo do štvrťfinále

Slovenský hokejový obranca Martin Fehérváry prispel jednou asistenciou k triumfu HV 71 v druhom zápase predkola play off švédskej SHL na ľade Rögle BK 4:3 po predĺžení. Jeho tím tak vyhral celú sériu 2:0 a postúpil do štvrťfinále.
18.3.2019 22:25 - Michal Bruner / TASR

Hráčmi týždňa Greiss, Perlini a McDavid

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár New Yorku Islanders Thomas Greiss, krídelník Chicaga Blackhawks Brendan Perlini a center Edmontonu Oilers Connor McDavid.
18.3.2019 19:29 - Michal Bruner / TASR

Washington si upísal mladého útočníka Snivelyho

Tím zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s odchovancom Joem Snivelym. V platnosť vojde od nasledujúcej sezóny. Dvadsaťtriročný útočník si v uplynulom ročníku, ktorý strávil na univerzite v Yale, pripísal 36 bodov za 15 gólov a 21 asistencií v 33 stretnutiach.
18.3.2019 18:53 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nedeľňajších tretích zápasov štvrťfinále play off DEL

Augsburg Panther - Düsseldorf EG 3:4 /stav série: 1:2/ Kolín Haie - ERC Ingolstadt 3:2 pp /stav série: 1:2/ Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:1 /stav série: 3:0/ EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 /stav série: 2:1/.
17.3.2019 21:42 - Adrián Danaj / TASR

Jyväskylä - Lukko Rauma 4:1 v 2. zápase predkola play off fínskej ligy

Hokejisti JYP Jyväskylä zvíťazili v nedeľňajšom druhom stretnutí predkola play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Lukko Rauma 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Druhý zápas: Saipa Lappeenranta - Ilves Tampere 3:2 pp /stav série: 1:1/.
17.3.2019 19:25 - Adrián Danaj / TASR

Zug do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy, keď v sobotu vyhrali na ľade Lugana 5:4 po predĺžení a v sérii dominovali 4:0 na zápasy. Servette Ženeva - Bern 1:2 /na zápasy: 2:2/ Ambri-Piotta - Biel 2:1 /na zápasy: 1:3/ Langnau - Lausanne 1:2 /na zápasy: 1:3/ Lugano - Zug 4:5 pp /konečný stav série: 0:4/.
17.3.2019 07:26 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 4:0 v play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových druhých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf EG - Augsburg Panther 4:1 /stav série: 1:1/ ERC Ingolstadt - Kolín Haie 4:3 pp /stav série: 1:0/ Norimberg Ice Tigers - Adler Mannheim 2:4 /stav série: 0:2/ Eisbären Berlín - EHC Red Bull Mníchov 4:0 /stav série: 1:1/.
15.3.2019 22:25 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 03. 2019
Michalovce - Žilina o 17:30
23. 03. 2019
Žilina - Michalovce o 17:00
B. Bystrica - Poprad o 18:00
24. 03. 2019
B. Bystrica - Poprad o 18:00
25. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
26. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

20. 03. 2019
TrenčínNitra
0:2REPORT
PopradKošice
4:2REPORT
19. 03. 2019
ŽilinaMichalovce
4:1REPORT
18. 03. 2019
NitraTrenčín
2:0REPORT
KošicePoprad
4:3 PPREPORT
17. 03. 2019
B. BystricaDetva
4:0REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov