Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Poslanci na mimoriadnom MsZ rozhodnú o novom vedení a financiách pre MsHK

29.6.2018 17:28 TASR

O voľbe nového vedenia hokejového klubu MsHK Žilina a financiách pre klub budú poslanci žilinského mestského zastupiteľstva (MsZ) rozhodovať na pondelkovom (2. júla) mimoriadnom zasadnutí. Schválením predložených materiálov môžu urobiť ďalší krok k získaniu tipsportligovej licencie pre sezónu 2018/2019.


Na tlačovej konferencii to v piatok povedal primátor Žiliny Igor Choma.

Poslanci môžu podľa neho schválením zmeny rozpočtu vyčleniť pre hokejový klub 210.000 eur. "Druhým bodom programu je schválenie nových orgánov spoločnosti - predstavenstva aj dozornej rady. Predstavenstvo musí mať mandát rokovať, aby vedelo rýchlo ustanoviť generálneho manažéra či športového manažéra klubu. Ak od zastupiteľstva mandát dostane, tak bude okamžite konať," povedal Choma.

Doplnil, že po odstúpení doterajšieho vedenia MsHK Žilina sa spojil so šéfom Pro-Hokeja Richardom Lintnerom a požiadal ho o predĺženie termínu na získanie tipsportligovej licencie o jeden týždeň. "Poslal som žiadosť a dostal som spätnú informáciu, že termín sa o týždeň predlžuje. Takže predpokladám, že máme čas do 7. júla vysporiadať všetko potrebné na to, aby sme mohli dostať licenciu na túto sezónu," uviedol žilinský primátor.

"Vedenie mesta má skutočný záujem, aby extraligový hokej v Žiline aj naďalej pokračoval. Urobí všetko pre stabilizovanie situácie, ktorá je naozaj vážna. No chcem verejne deklarovať, že určite nechceme dopustiť, aby niekto žilinský hokej 'zarezal'," zdôraznil Choma.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


blue-311

 

Aj ked je to vsetko len jeden cirkus, drzim palce nech vsetko dobre dopadne.
29.6.2018 - 18:39
+6

NightPP

 

Mne toto všetko neskutočne pripomína nás spred pár rokov.
A vieme ako to pokračovalo z roka na rok.
29.6.2018 - 18:41
+2

doc.koniferum

 

Piešťany,Skalica,Martin,na mále mal kedysi Poprad,Trenčín detto,kopec problémov mal Zvolen,v Spišskej Novej Vsi ani nepamätajú,že kedysi hrali extraligu,teraz Žilina...kto bude na rade na budúci rok o takomto čase?
29.6.2018 - 19:06
+3

dobrezrobil

 

Podľa mňa sú tieto roky zlom a už to pôjde hore. Ešte Mikuláš je taký otázny a už ma nikto z ligy nenapadá. Naopak sľubne vyzerá Martin, Skalica, Michalovce aj HC Bratislava.
29.6.2018 - 19:11
+4

doc.koniferum

 

zlomom by som to nenazval.jednoducho pri slovenskej mentalite sa to môže stať hocikedy od Košíc po Bratislavu hocikomu.to sme si aj pred rokmi pri Piešťanoch alebo Skalici mohli povedať,že je to zdvihnutý prst a vidíš,furt dookola to isté.
29.6.2018 - 19:20
+4

dobrezrobil

 

Ja považujem za zlom to, že citron nastavil jasné pravidlá a kto nemá vysporiadanú predchádzajúcu sezónu nemôže štartovať v tej nasledovnej. Tým pádom sa to lajno nemôže nabalovať..
29.6.2018 - 19:38
+25

LenTak93

 

A koho tak vyrazili? Žilina dostala ešte týždeň navyše, Skalica skrachovala počas sezóny, Piešťany sa vzdali samé, Martin by skončil aj pri starom vedení.
29.6.2018 - 23:10
+5

racmaster

 

to mas pravdu, zatial to pravidlo neuplatnili. no ani ho nezdefraudovali... vsetko sa uvidi.
2.7.2018 - 13:03
+1

ten čo nevie

 

nikdy nevieš čo bude sponzor ti neda to čo slubil a si v haji to je ten strašiak
29.6.2018 - 20:25
0

racmaster

 

a hlavne netreba planovat buducnost na vrchole ekonomickej konjunktury - teda teraz. ta sa totiz vzdy strieda s opacnou sinusoidou, teda krizou. a sport je priamo zavisly od prebytkov ekonomiky...

2.7.2018 - 13:06
0

Aasen36

 

Odpoveď : je Žilina.
Tento predvolebný cirkus bude mať dohru aj o rok.
Keď to vypláva na povrch
29.6.2018 - 19:37
+6

Brambor

 

Piešťany predali licenciu... to len tak naokraj.
29.6.2018 - 20:06
+1

GrandePietro

 

Vieš : Napísať komu predali Piešťany licenciu? Liotovskému Mikulášu???
29.6.2018 - 20:15
0

topska

 

ano a je to verejne zname a nikto sa s tym netajil
30.6.2018 - 13:38
+2

DeL

 

Určite ale nie preto, že by sme EL hrať nechceli, holt bez peňez do hospody nelez. No niečo v poriadku asi nebude, keď kluby padajú jeden za druhým, aj keď je pravda, že toto sú asi skôr interné záležitosti klubov a sponzorov.
29.6.2018 - 22:10
+3

Tizo BLOG

 

kandidat Mikulas a ked to prejde Suchardu tak aj Zamky. a raz to dojde aj na Slovan lebo toto sa donekonecna robit takto neda.
29.6.2018 - 20:17
+4

Divak2

 

Vies co je smutne? Ze stale chcu ti ktori vedu kluby ist cez sponzoring. Toto dnes nefunguje. Preto kluby padaju. A v tom mal Choma bohuzial pravdu ze nemohol Durmis prist a zasa len natiahnut ruku. Od januara ho bolo pocut ako to nefunguje a napokon ked prebral klub v juni tak nemal pripravenu koncepciu. Urobili audit co je super a zistili poriadnu sekeru a natiahli dlan. To ze mesto ma doplatit dlhy mi prislo fer vzhladom na to ze je 100% vlastnik. Ale musim mat predsa vopred nejaky plan, strategiu ako tomu do buducna zamedzim. A to Durmis a spol neurobili. Chyba. Nahrali na smec Chomovi a ten si z nich urobil srandu. Opravnene.
30.6.2018 - 8:57
+2

FanusikZamkov

 

Divák2 podľa mňa z toho kto chcel zachrániť Žilinský hokej si urobiť srandu je dosť nechutné. Tobôž vyjadrenie že Durmiš je gynekológ a nie hokejový odborník je už tobôž úbohé. Prečo Choma nezasiahol hneď na začiatku keď videl aký je stav v Žilinskom hokeji. Prečo sa nájdu peniaze teraz a pred pár dňami sa nenašli? Muselo to dôjsť do takejto frašky? Asi áno lebo blížia sa voľby.No a do športu zatiahnuť polituku je už vrchol uboženstva. Myslím si že ako primátorovi by mala byť na prvom mieste stav mesta a spolu súvisiace veci a nie stranícka polievočka.No a ďalej akú víziu do budúcna predostrel Choma ? Aspoň neviem o tom že by neakú víziu predostrel. Skôr je to už predvolebný boj do ktorého zamiešal šport. Podotýkam v súčastnosti sa to nedeje len v Žiline ale aj v iných mestách. Páni mestský poslanci si chcú udržať teplé miestečká . Takže neurobil si oprávnene srandu z Durmiša. No a na záver jedna úvaha čo by bolo keby Durmiš neodstúpil bol by Choma nechal hokej zaniknúť? Tým že Durmiš odstúpil prinútil Chomu aby situáciu riešil. Myslím si že Durmiš si nezaslúži také vyjadrenia aké predviedol Choma.
30.6.2018 - 9:34
+11

Patomato

 

čistý suhlas takto to vidím aj ja,tých 210000 maju do kedy do volieb?a ked choma nebude tak v januari zase budu riešiť existenciu a na konci sezony splatkove kalendare
30.6.2018 - 12:38
+1

Divak2

 

Ja neobhajujem Chomu. Vobec. Hovorim o tom ze Durmis to nedomyslel a doplatil na to. S ostatnym co pises suhlasim. Je to hnusny politicky boj a hokej prehrava ako som uz podotkol v predoslom clanku.
30.6.2018 - 12:55
0

FanusikZamkov

 

Divak2 v čom to Durmiš nedomyslel?
30.6.2018 - 15:15
+1

Divak2

 

No podla mna v tom, ze neprisiel na zastupitelstvo lepsie pripraveny. A ci to bolo vopred pripravene z druhej strany neposudzujem, lebo by to bolo spekulativne. Poslancov nie zo Smeru je dost, ktori by ho zrejme podporili, ak by to bolo lepsie zdovodnene. Ale kedze neviem detaily a nebol som pri tom tak nechcem o tom dalej spekulovat. Este raz. Zaver je ten, ze hokej v ZA, a nielen v ZA, potrebuje vo vedeni ludi, ktori chcu a vedia zaroven. Vrcholovy kolektivny sport na Slovensku zomiera.
30.6.2018 - 15:51
0

racmaster

 

ked to ten gynekolog chcel a tvaril sa ze aj vie robit, nemal mat celu strategiu zalozenu na plane typu dajte mi peniaze a ja to dajak zrobim... zilinsky region je dost silny, aby na fungovanie klubu nasiel peniaze z firemneho sektora a vlastnych zdrojov. nie tak, ze pridem na mesto a poviem im, ze dajte mi tolko a tolko inak koncim. sak konci. tak to dokaze manazovat kazdy...

niesom zo ziliny a je mi vas predvolebny navyse KOMUNALNY cirkus plne ukradnuty, takze cisto sedliacky apoliticky rozum...
2.7.2018 - 13:11
0

topska

 

Ano, Zilina je silny region a pri spravnom vedeni musi uzivit extraligovy hokej. Avsak co v pripade, ak si ho mesto vlastne nechce pustit z ruk? Lebo ved momentalna situacia je presnym opakom toho, ako rpiniest peniaze zo sukromneho sektoru do klubu. Lebo prave teraz mesto odkupilo 100 akcii a doteraz nedokazalo vypracovat potrebne zakladne veci k tomu, aby sa vobec mohlo uvazovat o jeho predaji.
2.7.2018 - 13:23
+1

racmaster

 

alebo je to sucast strategie na konci ktorej sa ku klubu dostane davny zaujemca za zlomok ceny a este bude spasitel...
2.7.2018 - 18:44
0

topska

 

aj zadarmo nech to ziska, tak ako v inych kluboch
2.7.2018 - 20:22
0

juza

 

Staraj sa do Zámkov a žilinskému primátorovi daj pokoj. Nepoznáš pomery ani v klube ani medzi poslancami, tak láskavo sa staraj o Suchardu.
30.6.2018 - 18:35
0

kali mero

 

juza aha tak keď tu mali niektorý plnú hubu Suchardu tak to bolo v pohode ale keď ide o iný klub tentokrát o ZA a s vlastným názorom tak sa má každý starať sá
30.6.2018 - 20:09
+3

kali mero

 

sám o seba
30.6.2018 - 20:10
0

Tricko30

 

Choma bude sam predseda predstavenstva a jemu sa hadam podari zohnat aj sponzorov.dufam ze tu extraliga bude aj ked zaslo pridaleko.
29.6.2018 - 19:17
0

aaaaa

 

Dufam ze to padne a pride iny klub . Bude to zase o tom istom dolne priecky v tabulke a mizive navstevy . Navyse potom divadle a kvalite hracskeho kadra uz ani tych 800 ludi nepride .
29.6.2018 - 19:37
+7

strojar

 

Takže nadchádzajúce komunálne voľby predĺžili agóniu žilinského hokeja o jednu sezónu. O rok to pôjde do tmy.
Inak nerozumiem čo to má znamenať, aké predĺženie termínu. Ak je raz termín, tak má platiť.
29.6.2018 - 20:04
+19

kelnička

 

Teraz bola o tom reportaz.mna zaujalo ako Choma povedal ze zavolal Lintnerovi a on mu sfleku povedal ze im predlzi termin o tyzden.tonLintner ma taketo kompetencie???
29.6.2018 - 20:12
0

dobrezrobil

 

Áno riadi ligu.
29.6.2018 - 20:18
+6

strojar

 

Lintner riadi ligu?
Ten nemôže riadiť ani ručnú pílu.
29.6.2018 - 20:22
+8

KurierNz

 

Tvoje podvedomie riadi celkom uspesne tiez...
29.6.2018 - 21:04
+32

DeL

 

Veď keď vieš lepšie, choď. Kto ťa drží, riaď ty a uvidíme pánko.
29.6.2018 - 22:12
+13

strojar

 

Pobavil si ma.
Ďakujem.
30.6.2018 - 9:56
+1

tn

 

To akoze ty nieco riadis? Teraz si pobavil ty mna. ty karierista
30.6.2018 - 17:33
+2

kelnička

 

Ligu riadi prohokej ci?sefom prohokeja je Koval ci?a v predstavenstve su Mitocha a Kovacik ci?tak ako mohol Lintner rozhoddnut "sfleku" o takejto veci?
29.6.2018 - 20:31
+1

ten čo nevie

 

Tipsport ligy na facebooku generálny riaditeľ spoločnosti Pro-Hokej Richard Lintner
29.6.2018 - 20:53
0

B-MO

 

ano prohokej riadi ligu. je to a.s.. predsedom (sefom) je Koval. akcionari (kluby) si zvolili za riaditela Lintnera. Takze rozhoduje o tom Lintner. zisti si ako funguje a.s.
29.6.2018 - 21:21
+6

rasti_assez

 

Asi mas pravdu,aj ked neviem preco ta prave toto trapi.Ale to je asi v zivote pravidlom, ze posledny spravodlivy je prave ten, co by mal byt radsej ticho.Napr. ked najviac kricia fanusikovia klubu, z mesta, ktore nebolo schopne schvalit hracom za rocnu pracu aspon symbolicku odmenu.
29.6.2018 - 20:29
+1

Tricko30

 

Presnw tak martincan tu krici nech vyhodia zilinu my aspon mame snahu to doplatit vy ste tym chalanom nedoplatili ani cent a hras sa tu na spravodliveho.
29.6.2018 - 20:57
+2

kelnička

 

Mesto podla zakona nemohlo hracom schvalit ANI symbolicku odmenu
29.6.2018 - 21:35
+1

rasti_assez

 

To bol celkom pekny zaver na slovensky sposob.Vsetko prebehlo podla zakona,skutok sa nestal.
29.6.2018 - 21:48
+4

kelnička

 

A ty aj vies o com melies?MHC Martin bola akciovka.bez ucasti mesta.mesto jednoducho nemohlo poskytnut peniaze na vyplatenie dlhov hracom.
30.6.2018 - 11:12
+1

HkmDetva

 

Co by nemohlo isto by sa dalo formou daru napr...
1.7.2018 - 13:53
+1

Foam of Waterfall

 

nedalo, bolo by to porusenie zakona, lebo nutena sprava ...
2.7.2018 - 13:33
0

Handlo

 

Tricko: Choma je paradny hracik, bojovnik hadam sa bude hrat
29.6.2018 - 21:09
+2

pokro

 

smiali sta sa Martinu : Prišiel na psa mráz pred rokom ste nám to zabezpečili tohto roku to vyšlo na Vás. Prajem Vám to a hrab ste sa stých výkalov teraz ako Martin.Martin má II ligu a sebou a Žilinu t caká.




29.6.2018 - 21:16
+1

Handlo

 

co to meles ? nikto sa Martinu nesmial, kazdy zo Ziliny bol nerad ze Martin odchadza z ligy ze nebudu uz derby, neviem co tu meles
29.6.2018 - 21:17
+11

doc.koniferum

 

Žilina nám v Martine zabezpečila druhú ligu?A ako?Toto by nás viacerých martinčanov zaujímalo.
29.6.2018 - 22:21
+5

adept

 

OT:
http://www.cikycaky.sk/hokej/slovensko/kolko-legionarov-maju-vo-svojich-timoch-kluby-tipsport-ligy/
29.6.2018 - 22:56
0

KurierNz

 

To ako moze niekto brat reprezentantov Madarska v MAC brt za legionarov?
29.6.2018 - 23:07
+2

GB11

 

Chceli proste aby vyhral nejaký Maďarský klub tak to spravili takto
29.6.2018 - 23:24
+1

KurierNz

 

Co? Vsak ti chalani reprezentuju Madarsko minimalne dve-tri sezony...
29.6.2018 - 23:32
0

HkmDetva

 

Ale v slovenskej lige bude madar stale legionar chapes?
1.7.2018 - 13:55
0

LenTak93

 

tak to mali dať celé mužstvo potom
1.7.2018 - 14:04
+1

Lukash_ke

 

No praveze to nebude legionar, ci je legionar sa hodnoti z pohladu zvazu a jeho klubu, nie ligy, ak by slo o Slovaka v HU klube, dalo by sa hovorit o legionarovi. Ten clanok je proste dost mimo.
2.7.2018 - 12:55
+2

Handlo

 

Uz ste uplne trapni a ubohi s tym ze Choma to robi kvoli volbam je to take smiesne ze az to boli. Ak by to isiel aj kandidovat tak to ze zachranuje hokej mu zaisti mozno tak 7 volicov mozno 6 , ale skor mu tych volicov radikalne zobere lebo ludia si povedia naco do hokeja tak zapnite aj mozog niekedy.
30.6.2018 - 9:42
+2

rasti_assez

 

Uprimne si myslim, ze ta suma pri nakladoch na hokejovy klub riesi mozno tak 2 najviac 3 mesiace iba prevadzku.Aj to je otazne,ak sa odpocitaju sucasne dlhy.Navyse nove vedenie cakaju dalsi kostlivci v skrini,ako pravdepodobne prehrate sudbe spory s hracmi.Su to casovane bomby, a ked sa pridaju ku vyplateniu aprilovej mzdy este aj sudne trovy a učet od pravnikov na obidvoch stranach,ktori by si za platy niektorych hokejistov ani nezaviazali korcule.Potom to klub zvladne asi tazko.Ak nenajde sponzora z uplne ineho levelu ako doteraz,co je dost nepravdepodobne.
30.6.2018 - 10:46
+2

Foam of Waterfall

 

trochu sa nad tym zamysli ... fakt mesto ZA netusilo, ze ake su tam dlhy? a ani v akej sume su? vsetky zmluvy su verejne, aby boli ucinne, zavierku klubu schvaluje mesto, kontrolor tam moze chodit, obstaravat musia transparentne atd. takze ziadni kostlivci v skrini, ale nieco pekne naplanovane

a teraz motiv ... rezignujuci kritik gynekolog ziadal vyse polmiliona, mesto teraz odkleplo tretinu, predtym vsak ani tretinu podozrive je to, ze pro hokej predlzil okamzite termin, ze msz ZA bolo ochotne este raz hlasovat a ze primator sa stal okamzite predsedom predstavenstva, hoci ako verejny funkcionar sa moze stat tercom konfliktu zaujmov: https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2004/357/20060101

pritom ten pravnik sa do predstavenstva vratil po tom mesiaci, ci kolko tam bol (a aj to nie v obchodnom registri, tam bol v dozornej rade) ten lekar ... mozno by stalo za uvahu prelustrovat ine ako hracske zmluvy klubu na webe, len na to treba cas, ze co je tam podozrive, miestni by mohli vediet
2.7.2018 - 13:49
0

Lukash_ke

 

veru barz by sa nas smeracik Rasi alebo jeho podrztaska Petrusko zaujimali o udrzanie sportu v meste ako Choma.
2.7.2018 - 12:56
0

CA

 

Žilina : Chlapci si riešia nieco osobné ? Zrazu ide vsetko ....
30.6.2018 - 11:08
+1

Brambor

 

Vykašlite sa na to... je mi jedno či sú to hry alebo nie. Je dobré, že Žilina ostane. Snáď sa v najbližšej dobe už nič také nezopakuje.
30.6.2018 - 14:48
0

Tino

 

sialene: absurdne , danovy poplatnik pokial nema nejako poskodeny mozog musi byt proti ...profesionalny klub ma byt ziveny z verejnych financii, resp.na verejnych finaniach zalezi ci prezije profi klub?...neviem ako je na tom volicstvo v ziline ale toto je silene ak ich ide zbalachat tymto ide ludi v ziline sbalachat cimkolvek
1.7.2018 - 15:22
+4

rasti_assez

 

Prisne vzate,ktory klub nie je ziveny z verejnych financii.Od CT-ckarskych sponzorov,ktore boli niekolkonasobne preplatene statom,az po zazracnu restrukturalizaciu Doprastavu zaplatenu danovnikmi, statny tipos,zadlzenu slovensku postu...US Steel tiez dostal danove a energeticke ulavy, popri ktorych je sponzorstvo hokeja smetou.Aj ked ku cti tychto firiem sluzi, ze z toho co dostali zadarmo a dost nefer, aspon nieco dali do sportu.To sa neda povedat o kazdej zahranicnej spolocnosti na slovensku,ako zilinska KIA,bratislacsky VW,trnavska PSA,Samsung atd.
1.7.2018 - 19:38
+4

Nemehlo

 

Nie je nahodou KIA sponzorom SFZ?
2.7.2018 - 9:30
0

rasti_assez

 

Aha, nevedel som ze SFZ im postavil dedinu,vykupil pozemky, staral sa korejcom o zadky a hostil ich, len aby sem prisli so svojo fabrikou, zaplatil statu dlh za pozemky/dedinu. Vzdy som bol vtom, ze to bolo mesto Zilina.
2.7.2018 - 11:19
+1

Foam of Waterfall

 

nie, bol to stat ...
2.7.2018 - 13:50
0

rasti_assez

 

Asi nepoznas suvislosti,takze este raz.Naklady na korejsku dedinu a cast za vykup pozemkov nakoniec zaplatila Zilina.
2.7.2018 - 17:04
0

Foam of Waterfall

 

suvislosti poznam, preto pisem, ze to nakoniec zatiahol stat
2.7.2018 - 19:22
0

rasti_assez

 

OK,podla vsetkeho mas pravdu.Dakujem za usmernenie.
2.7.2018 - 22:03
0

braniiislav

 

a btw. napríklad KIA: je aj hlavným sponzorom Červeného kríža, čo je myslím záslužnejšie ako futbal alebo hokej.
ale treba opakovať do nekonečna vetu: Firmy už dnes nechcú byť sponzormi, chcú byť partnermi. Niečo za niečo. A niektoré kluby stále nevedia nič relevntné ponúdknuť potenciálnym partnerom, len naťahujú ruku. ale takto to dnes už nefunguje.
2.7.2018 - 11:20
0

rasti_assez

 

Nic nie je lepsie ako pouzit na zaver diskusie tieto manazerske kecy, do ktorych sa da obalit vsetko. Od nedelneho rezna az po filantropiu.
2.7.2018 - 12:01
+1

topska

 

Ale ma uplnu pravdu! A ja sa im ani necudujem. Leo rasej daju peniaze tomu Cervenemu krizu, nejakemu zvazu, do kultury atd atd ako do sportu, kde im ani normalnu sponzorsku zmluvu nevedia spravit napriklad. Plus tie spolocnosti maju svoju celosvetovu taktiku sponzoringu. Tak ked su raz nakloneni ho davat inde ako do futbalu-hokeja tak tak budu cinit aj na Slovensku. A aj trochu chapem, ze ked su ja neviem, hlavnym sponzorom Australian Open, MS ci ME vo futbale, tak len velmi tazko presvedcia vyssie vedenie, ze dajme peniaze do MSHK ak to tam takto teraz vyzera (co je velka skoda). Ale chapem tomu, co tym chces povedat, len na to treba naozaj pozerat aj z druhej strany. Ja osobne mam skuseosti s tym, ze firma nemohla dat peniaze do nejakeho sportu, lebo sa potom ozvali zamestnanci, ze preco idu peniaze tam a tam, kde to je netransparentne, kde su dlhy a kde sa s peiazmi robit nevie. Preco nejdu radsej im alebo na nejake veci, ktore zaujimaju aj zamestnancov. To su padne argumenty a mozu si za to nase sportove kluby sami.
2.7.2018 - 12:28
+1

VSŽ Košice

 

Hokejový klub MsHK Žilina dostane od miestnej radnice 210-tisíc eur. Tieto prostriedky by mali klubu v meste spod Dubňa pomôcť zachrániť najvyššiu súťaž.
Mestské zastupiteľstvo tiež schválilo zámer odpredaja stopercentného balíka akcií MsHK Žilina.
2.7.2018 - 12:13
0

kelnička

 

Zilina zrejme neuhradila vsetky zaväzky.tak ako?
9.7.2018 - 18:32
0

strojar

 

Je 9.júla.
Už je aj po špeciálnom Richardovom termíne.
Takže čo je nové?
9.7.2018 - 20:59
0

kelnička

 

Nový je nový termin
10.7.2018 - 14:31
0

Tricko30

 

Kelnicka takto si bojovala aj za mt chlapcom ktory nikdy v zivote nedostanu za 4 mesiace zaplatene a v ziline sa jedna o april kde uz bolo po sezone a niektory ani v ziline uz neboli.marec maju doplateny vsetcia.
10.7.2018 - 16:04
0

topska

 

Peniaze maju dostat len hraci, ktori mali zmluvy aj v aprili. Oni boli pripraveni (aj trener) nastupit do treningovaho procesu, tak ako to bolo v kazdom inom klube, kde sa normalne ako vzdy aj po sezone trenovalo. To predsa nie je chyba hracov ze ich na ten trening nikto nezavolal a nikto im ho nezorganizova nie?
10.7.2018 - 17:30
+2

kelnička

 

Toto je clanok o Ziline ktora jednoznacne ani v prelozenom termine preukazatelne nedokazala splnit pidmienky na udelenie licencie.
10.7.2018 - 21:33
+1

Tricko30

 

Ale dokazala to ze im vyplatila marec a predlozila ze april bude riasit sudnou cestou takze asi tak a vy co uz v prvej lige a chalani co kde maju svoje peniaze spred roka ci to uz je zabudnute
11.7.2018 - 9:14
0

kelnička

 

Kto my?
11.7.2018 - 15:20
0

Aasen36

 

Postoj záchrancu hokeja je dovolenka : Hockeyagency: Dobrý den, za naši agenturu mohu pouze říct, že MsHK Žilina nesplnila své závazky vůči hráčům, které zastupujeme. Ani jeden z hráčů nemá zaplacený měsíc duben, příspěvky na ubytování nebo případný podpisový bonus, který měl hráč ve smlouvě. Doufám, že p. primátor, když už zaujal takovýto postoj, se postavý i k soudním sporům čelem a soudní náklady převezme a zaplatí ze svého, pokud MsHK Žilina prohraje, což jsem pevně přesvědčený u našich hráčů, kteří to mají ošetřené v dodatku, podepsaný oběma stranami. Hráčům jako M. Holovič a L.Handlovský totiž peníze za měsíc duben obdrželi. Je to poněkud zvláštní přístup p. primátora, kdy si odjede na dovolenou v době, kdy má řešit budoucnost městského klubu, místo toho mi napíše, že mě bude informovat p Čanky, zřejmě nový GM klubu, který mi psal i z oficálního emailu MsHK Žilina s podpisem GM. Na žádost o zaslání jmenovacího dekretu, kdy byl v kopii i p. Choma a právník klubu mi od 5.7.2018 do dnešního dne nikdo nic neposlal ani neodpověděl. Myslím si, že sotva začal, tak už udělal několik velkých chyb a měl by rezignovat i na pozice v MsHK Žilina, jelikož nešel řešit problém, ale pouze ukázat sílu své moci. Pokud chce získat u svých voličů hlas, že klubu ušetřil peníze z rozpočtu, tak krátkodobě možná ano, ale z pohledu dlouhodobého soudni spory zaplati pouze vaši voliči.
10.7.2018 - 14:00
0

Tricko30

 

Choma kandidovat nejde
10.7.2018 - 16:05
0

Aasen36

 

To : je super, že Ťa zaujíma z celého článku len toto.
Mikuš dobre robí čo robí, len nech sa súdia .

A neporovnávaj to prosím s Martinom, klub nebol mestský a keby nebol v nútenej správe tak tie peniaze na výplaty chalani dostanú.
Neobhajujem kroky bývalého vedenia, sú to len fakty.
11.7.2018 - 13:28
+1

Tricko30

 

Asen ale tu riesime jednu vyplatu aj to uz nehrali u vas sa riesili 4 nech je majitelom aj lucifer tie peniaze mali dostat tak my je smiesne ze tu nadava na zilinu martincan nemyslim teba a mudrc z popradu kde roky hrali chalani za suche z nosa
11.7.2018 - 15:50
0

topska

 

Vzdy lepsie mudrc ako mat status Tlchubu
11.7.2018 - 17:24
+1

Acorgonka

 

https://sport.aktuality.sk/c/345932/peter-mikus-chcem-sa-so-zilinou-sudit/
11.7.2018 - 9:43
0

topska

 

To s tou poistkou to je dobry fail...Ale mne sa pacilo aj to odvovodnenie, ze preco nedostanu vyplateny april...Lebo ze uz vlastne netrenovali. Trener potom na to povie, ze ved som cakal na hoteli ze nejake treningy nam povolia, tak ako v inych klubboch, tak ako aj hraci boli samozrejme pripraveni. Navyse si museli to ubytko platit sami Ci v Ziline sa po minule roky netrenovalo po skonceni sezony a vypadnutiu? Tu nemaju sancu sud vyhrat...
11.7.2018 - 13:43
0

Acorgonka

 

v kazdom pripade toto je na zamyslenie co sa v tej Ziline deje mne to uz pripada ako predlzovanie agonie
11.7.2018 - 14:07
0

Tricko30

 

Topska este v jednom muzstve nedostali niektory hraci peniaze za april a bol by si prekvapeny v ktorom a ubytovanie im celu sezonu hradil klub v econom hoteli kde boli vsetcia hraci ubytovany tak sa zas nehraj na mudreho ze vies vsetko ako bezi v kazdom klube.to ze ste dva roky teraz ok neznamena ze ste podobne veci nerobili za turana tak tu teraz nepis ako keby o tom pocujes prvy raz
11.7.2018 - 15:48
0

mitoO

 

Ved napis ktore mesto.
Inak u nas normalne trenovali este hraci po skonceni sezony.
11.7.2018 - 15:49
0

topska

 

Ty sa mozes montovat do vsetkych klubov a my ostatni nie? Toto je debata o Ziline, preto pisem o nej. Ty spochybnujes to, ze maju mat hraci zaplatene podla toho, dokedy maju zmluvu? Normalne sa ta pytam. Preco podla teba by nemali dostat peniaze, ked boli pripraveni trenovat ale nikto im tie treningy nespravil? A ja som bol za to, aby sme spadli kludne aj do druhej ligy ked sme boli zadlzeni na rozdiel od teba co to obhajujes.

"v ziline sa jedna o april kde uz bolo po sezone a niektory ani v ziline uz neboli" toto i napisal v tejto diskusii. Ako to myslis? Po akej sezone bolo? Ved maju zmluvu do konca aprila tak maju sezonu stale nie? Kto z hracov nebol v aprili zilinskym hracom? Mal niekto zmluvu aj v inom klube?

Co sa tyka toho hotela, tak potom sa ospravedlnujem ak som veril tym, co tam z vasho klubu byvali a aj do medii sa vyjadrovali, ze ho nemali stale zaplateny
11.7.2018 - 17:23
+1

kelnička

 

Tricko pises stale to iste dookola a robis si z ust zadnu cast tela.este raz sam si nedavno napisal ze dlh maju este aj voci Hovorkovi tak co tu stale splietas to tvoje len april???
11.7.2018 - 22:07
0

nitra56

 

Zámčania dajte si pozor na toho Imreho aby aj vám takto nepomohol
11.7.2018 - 17:14
0

totik

 

neskoro, Zamky cakaju podobne problemy o par dni
11.7.2018 - 18:06
+1

FanusikZamkov

 

totik myslím si že je to tvoje zbožné želanie. Čas ukáže.
11.7.2018 - 19:50
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Vesey sa dohodol s Rangers na dvojročnom kontrakte a vyhol sa arbitráži

Americký hokejový útočník Jimmy Vesey sa dohodol s klubom zámorskej NHL New York Rangers na novom dvojročnom kontrakte a vyhol sa tak arbitráži. Dvadsaťpäťročný krídelník pôsobil v profilige iba v drese "jazdcov" a v dvoch sezónach odohral 159 duelov základnej časti s bilanciou 33 gólov a 22 asistencií. V 12 zápasoch play off pridal päť bodov (1+4).
včera o 23:24 - Adrian Danaj / TASR

Bývalý český reprezentant a hráčsky skaut Burda zomrel pri autonehode

Český hokej zasiahla tragická správa. Pri autohavárii v noci z nedele na pondelok zomrel bývalý reprezentant a hráčsky skaut Václav Burda. Informovala o tom oficiálna stránka Sparty Praha.
včera o 18:40 - Adrian Danaj / TASR

Bjorkstrand podpísal trojročnú zmluvu s Columbusom

Dánsky krídelník Oliver Bjorkstrand a klub zámorskej NHL Columbus Blue Jackets sa dohodli na znení novej trojročnej zmluvy v hodnote 7,5 milióna dolárov. "Oliver je talentovaný hráč, ktorý má úžasný strelecký inštinkt. Hráčsky každým rokom rastie, sme preto radi, že sme si ho udržali v tíme," vyhlásil generálny manažér "modrokabátnikov" Jarmo Kekäläinen.
včera o 16:26 - Adrián Danaj / TASR

Henrique podpísal s Anaheimom nový 5-ročný kontrakt

Kanadský hokejový útočník Adam Henrique podpísal nový 5-ročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Anaheimom Ducks. Počas tohto obdobia zarobí 29,1 milióna amerických dolárov. "Som rád, že sme sa s klubom bez problémov dohodli.
včera o 08:51 - Adrián Danaj / TASR

Danault predĺžil kontrakt s Montrealom do roku 2021

Hokejový útočník Phillip Danault podpísal nový trojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Montreal Canadiens. V priemere zarobí za jednu sezónu 3,083 milióna amerických dolárov. Dvadsaťpäťročný Kanaďan nastúpil v ročníku 2017/2018 za Montreal v 52 zápasoch a získal 25 bodov (8+17). Informoval o tom portál tsn.
15.7.2018 21:43 - Adrián Danaj / TASR

Armia sa dohodol s Montrealom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens podpísal ročný kontrakt s útočníkom Joelom Armiom, ktorý sa tak vyhol arbitrážnemu konaniu. Dvadsaťpäťročný Fín si v nasledujúcej sezóne zarobí 1,85 milióna dolárov. Armia prišiel do Montrealu 30. júna z Winnipegu Jets.
13.7.2018 20:08 - Michal Bruner / TASR

Maroon sa dohodol na ročnej zmluve so St. Louis Blues

Hokejový útočník Patrick Maroon bude v kariére pokračovať v tíme zámorskej NHL St. Louis Blues. S klubom podpísal ročný kontrakt na 1,75 milióna dolárov. Informovala o tom oficiálna stránka profiligy.
11.7.2018 07:14 - Michal Bruner / TASR

Miller sa upísal Vegas na ďalšie štyri sezóny

Klub zámorskej hokejovej NHL Vegas Golden Knights podpísal štvorročný kontrakt s obrancom Colinom Millerom v hodnote 15,5 milióna dolárov. Dvadsaťpäťročný bek tak zarobí 3,875 miliónov za sezónu. Miller prišiel do Vegas vlani v rozširovacom drafte a zažil najlepšiu sezónu v kariére v NHL.
9.7.2018 08:16 - / TASR

Petrovic zostáva hráčom Floridy

Klub zámorskej NHL Florida Panthers uzavrel s kanadským obrancom Alexandrom Petrovicom nový ročný kontrakt na 1,95 milióna dolárov. Podpis zmluvy oznámil v piatok generálny manažér “panterov“ Dale Talon, ktorý Petrovica označil za spoľahlivého mladého obrancu, ktorý hrá na hrane a je veľmi silný v hre v oslabení.
6.7.2018 21:08 - / TASR

Šustr sa na rok upísal Anaheimu

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročný kontrakt s českým obrancom Andrejom Šustrom. Dvadsaťsedemročný bek pôsobil v doterajšej kariére v profilige len v drese Tampy Bay, za ktorú nastúpil na 319 duelov s bilanciou 10 gólov a 53 asistencií. V 46 zápasoch play off pridal päť bodov (2+3).
6.7.2018 10:05 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky