Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Práve teraz!
DRAŽBA ZV*BB
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Posunutá bránka pri neuznanom góle Zvolena počas zápasu Kaufland Winter Classic games 2019 (VIDEO)

zdroj: Hokejportal
9.2.2019 16:19 HokejPortal.sk

Na internete sa prostredníctvom youtubového kanálu HKM Zvolen objavilo video sporného momentu zo 48.minúty zápasu Kaufland Winter Classic games medzi domácou Banskou Bystricou a Zvolenom.


Samuel Petráš v tretej tretine zápasu zvyšoval náskok hosťujúceho Zvolana už na 4:1, no hlavný rozhodca Peter Jonák po konzultácii s videorozhodcom nakoniec gól neuznal pre posunutú bránku.

Klub HKM Zvolen na Youtube zverejnil videá z dvoch kamier, ktoré boli umiestnené pri ľadovej ploche počas zápasu. Na vidách je zachytený práve moment, kedy krátko pred gólom došlo k posunutiu bránky brankára Banskej Bystrice Stephona Williamsa.

O minútu neskôr Marek Bartánus znížil stav na 2:3, no do konca zápasu už žiadny iný gól nepadol a Zvolenčania sa tak radovali z víťaztva v historicky prvom zápase Winter Classic organizovanom v našej najvyššej hokejovej súťaži.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Westlund32

 

Konečne by trebalo dať trest tomu cirkusantovi
9.2.2019 - 16:24

Urpiner16

 

Ďalší virtuóz slovenčiny.Trebalo.To je kí parom?
9.2.2019 - 18:57
+6

gta98

 

Kí parom? No ty uz mas dost na dnes.
9.2.2019 - 19:49
+45

topska

 

dnes nepodebatujeme? "kí parom" ukazuje ze by sme sa celkom pobavili
9.2.2019 - 20:56
+6

VSŽ Košice

 

to je niečo maďarsky najskôr
10.2.2019 - 8:07
+2

keso9

 

To je stary Slovensky vyraz - archaicky:

11.2.2019 - 19:40
+1

keso9

 

To je stary Slovensky vyraz - archaicky: Narozdiel od slovesa Trebať ....

11.2.2019 - 19:45
+1

Jari Kurri

 

Nejdem sa ho zastavat, ale "kí parom" je presne ten isty parom jak "trebalo".
10.2.2019 - 18:06
+2

topska

 

alebo ako "jak"
10.2.2019 - 18:44
+3

Jari Kurri

 

Alebo
Alebo ako "trebalo"
10.2.2019 - 19:43
0

Jari Kurri

 

A vobec, ked uz sme pri tom... "jak" je sice nie uplne spisovny, ale zato normalny napr. basnicky vyraz, ako aj "sťa" alebo "sťaby".
"trebalo" neexistuje.
10.2.2019 - 19:51
0

topska

 

trebalo patri medzi najcastejsie nespisovne pouzivane vyrazy na Slovensku, cize existuje len ti ho v scrabble neuznam!
10.2.2019 - 20:21
0

Urpiner16

 

Na východe ale nie u nás či na západe ty trebalo.
10.2.2019 - 21:06
0

topska

 

no a co ze na vychode? tu neziju ludia aby sa to premietlo do statistik?
10.2.2019 - 22:33
+1

topska

 

sa pozri ake perly si tu popisal ty za posledne dni a ides sa tu hrat na gramaticku policiu ty kí parom
10.2.2019 - 22:34
0

zasi

 

a to ani nehovorím, že onoho času sa dokonca aj on pokúšal o východniarčinu
moc mu to nešlo ale tak čo sa čudujem,keď nepozná jeden z pilierov nášho nárečia"trebalo"
10.2.2019 - 22:52
0

VSS Košice

 

Trebalo by ci jednu dzignuc ...
11.2.2019 - 6:11
0

Nemehlo

 

jak je zviera
10.2.2019 - 22:02
0

Urpiner16

 

Presne tak.Jaki môže ísť dojiť do mongolska.
11.2.2019 - 3:51
0

topska

 

neviem kto je Jaki a neviem ci vie dojit
11.2.2019 - 4:45
+2

DenkyoR

 

Ký, ká, ké/kie, kieho/kýho zám. opyt. hovor. aký, ktorý: ký div, ký ďas, ký parom, ký čert.
11.2.2019 - 13:00
0

julo

 

kí parom to čo,nejaký povel pre baranov?
10.2.2019 - 18:18
+2

PaliBB

 

Vidím, že miestne diskusie *o hokeji* stále prúdia.
11.2.2019 - 9:02
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bez nicku BLOG

 

Toto by mala disciplinarka dodatocne riesit niekolko zapasovym distancom pre toho cirkusanta. Jasny umysel..
9.2.2019 - 16:27
+74

fantasykilla

 

9.2.2019 - 16:28
+1

OceliarKE

 

Ďalšia špinavosť zo strany Bystrice. Ste frajeri fakt! Chcel by som vidieť vyjadrenie Lintnera či nepoďakujem aj Williamsovi za služby pre slovenský hokej ako to bolo aj pri Kovalovi.

Taktiež poprosím Jonáka a videorozhodcu aby okamžite ukončili svoje pôsobenie pri hokeji!!!

Na Bystricu volnejšie, ďakujem.
9.2.2019 - 16:29

aaaaa

 

Prečo by mal Jonak a Videorozhodca ukončiť svoje pôsobenie pri hokeji ??? Gól bol neuznaný správne , bola posunúta brána ešte pred streľbou gól nemôže platiť v žiadnom pripade
9.2.2019 - 16:41
+13

Hrobar

 

v NHL na to maju celkom "ferplej" riesenie... Pokial si ho posunul sam brankar par sekund pred tym - tak ho uznaju
9.2.2019 - 16:43
+50

OceliarKE

 

Gol moze byt uznany v pripade ze by vosiel do branky aj keby branka nebola posunuta.
9.2.2019 - 16:45
+8

aaaaa

 

Ale v procese streľby
9.2.2019 - 16:49
+1

strojar

 

V tejto situácii gól uznaný byť nemohol.
9.2.2019 - 20:26
+1

MartinZV

 

Mohol a mal byť
9.2.2019 - 22:11
+16

strojar

 

Skús uviesť pravidlo, podľa ktorého "mohol a mal byť" gól uznaný.
10.2.2019 - 7:25
+1

petino12

 

gól môže platiť aj keď bola brána posunutá pred strelou

Pravidlo 98 –DOSIAHNUTIEGÓLU/POSUNUTÁ BRÁNKAI.Ak brániaci hráč premiestni svoju bránku a tím súpera dosiahne gól, gól sa uzná za predpokladu, že:1.Súper vystrelil puk predtým, ako bola bránka posunutá; 2.Hlavný rozhodca posúdil, že puk by vnikol do bránky včase, keď bola bránka ešte v základnej polohe
9.2.2019 - 18:27
+16

Jakub_Thrashers

 

Nemôže. Tie dve Podmienky musia byť splnené kumulatívne.
10.2.2019 - 10:15
0

Foam of Waterfall

 

To tam je kde napisane,ze kumulativne? Je tam jednotne cislo:"predpokladu"
10.2.2019 - 11:29
+1

strojar

 

A zas sme pri tom slovenskom.
Čítanie bez pochopenia.
10.2.2019 - 11:38
+4

MackoPu

 

To nema nic s pochopenim, je to napisane blbo. Staci si pozriet ten druhy bod "II.", kedy je to napisane rovnakym stylom, ale tam je to evidentne alebo medzi tymi bodmi.
Tak ak to je chapane tebou to na druhu stranu nahrava spekulantom. A tak sa mi zda, ze zrovna v zapase s vami sme boli takto o gol ukrateny.
10.2.2019 - 12:52
+1

Foam of Waterfall

 

Vidim,ze porozumenie kontextu je tvoja obzvlast silna stránka...
10.2.2019 - 19:17
0

Jakub_Thrashers

 

Toto snáď nemôžeš myslieť vážne...

Teraz si predstav, že by bola splnená prvá podmienka a druhá nie, napr pri strele mimo brány, ale bránka bola posunutá tak, že puk skončil v bránke. Podľa tvojej logiky platný gól...
10.2.2019 - 12:36
0

miro-nr

 

Ešte raz ten bod 2. Ak rozhodca usudi,že puk by skončil v brane aj keby nebola posunutá!!! A ten bod bol v tomto prípade uplatnitelný !
10.2.2019 - 14:12
+3

Jakub_Thrashers

 

Ale nebola splnená prvá podmienka, že v momente streľby nebola bránka posunutá.
10.2.2019 - 18:54
+1

miro-nr

 

Kde je napísane,že musí byt splnena aj prva podmienka?
10.2.2019 - 20:49
+2

Foam of Waterfall

 

Ja to myslim vazne.Ked to tak nema byt,nech si to po sebe citaju a nepisu tie predpisy ako taliani...
10.2.2019 - 19:16
0

PaliBB

 

Hnus. Dodatočný trest aj s dištancom za toto.
9.2.2019 - 16:29
+51

Hrobar

 

Myslim si, ze by ste mu uz mali aj vy bystricania dat najavo, ze to co robi, by robit nemal, lebo zhorsuje mienku o samotnom klube.
9.2.2019 - 16:40
+16

sedo

 

Ano ten trest by mal dostať a som zvedavý či ho dostane. Je smutné ako ochotne BB prebrala v lige úlohu Slovana. Len sa nedivte že pôjde celé Slovensko proti vám za taketo veci.(aj rozhodcovské)
10.2.2019 - 9:14
+13

bohin85

 

som bystrican ale aj mne uz lezu na nervy tie jeho caste herecke vykony.. a tato branka.. no dalo sa to cakat..
9.2.2019 - 16:30
+52

burnzie

 

súhlas a tiež aj to simulovanie občas toto u nás žiadny gólman nerobil ...ako Bystričan chápem ako sa asi cítia ostatní súperi ....ale u nás objektívne málo ľudí povie pravdu ...skôr povedia , že je to jeho "šikovnosť"
...chytá dobre je súčasť nášho teamu ale toto sacmi nepáči ....
9.2.2019 - 17:17
+65

mitoO

 

+
9.2.2019 - 17:35
+1

HKMpelemele

 

+++
10.2.2019 - 7:41
+1

ErikHKM

 

Duch Fair Play sa prejavil toto nik nevyvráti že to nebol úmysel veľmi dobre vedel čo robí ..
9.2.2019 - 16:30
+37

KrebsKandidat

 

Stale ale nema na Davida Leggia

https://www.youtube.com/watch?v=v-Le4LzfoPg
9.2.2019 - 18:22
+7

Nitran

 

+++++++
9.2.2019 - 19:18
+2

strojar

 

Načo chodiť tak ďaleko.
Dodo Račko použil tento vynález dávno predtým.
9.2.2019 - 20:30
0

Corgi77

 

Ale Ičo Murín to zdokonalil
9.2.2019 - 21:38
+2

Acorgonka

 

No pekne!
9.2.2019 - 16:31
+7

Dzunkes

 

Spatne !
9.2.2019 - 18:26
0

Acorgonka

 

9.2.2019 - 19:32
0

nitranitricka27

 

Aký klub taký hráči...
9.2.2019 - 16:32
+44

tep

 

Tomuto "chlapovi" sa to zbiera, posunutá bránka, simulovanie a teatrálny výstup pri góle Nr ktorý nebol uznaný a isto by našiel každý súper dáky moment, kedy Williams "vystrájal".
9.2.2019 - 16:32
+39

WinnipegJets

 

mňa na ňom absolutne irituje to večné vykorčuľovanie na kraj bránkoviska a vystrkovanie hokejky. Tak by som ho potiahol raz...
9.2.2019 - 19:57
+1

tep

 

To hej, alebo po prerušení hry, ak tam obrana niekoho zvalí, tak si neodpustí ešte vyrážačkou mu uštedriť taký skrytý úder.. Už na ležiaceho..
Je mi nesympatický, tým prejavom.. Ale tak, možno to nebude psychicky zvládať v PO,. keď do neho budú súperi brnkať..
9.2.2019 - 20:39
+2

jozino

 

Dost ma zaujalo ako z dialky uz hrac BB ukazuje ze je posunuta. Ako by mal nejakeho "tusaka" lebo z takej vdzialenosti kde zacina jeho ukazovanie hokejkou na branku pri tom dazdi a stojatej vode na lade.. No nechce sa mi verit zeby si to v tychto podmienkach tak rychlo vsimol a bol si tutovo isty. Zeby nacviceny signal?
9.2.2019 - 16:33
+41

gallup nr

 

Odteraz ho volam "Ičo"
9.2.2019 - 16:33
+4

PaliBB

 

Prečo?
9.2.2019 - 16:34
0

nitranitricka27

 

Murín
9.2.2019 - 16:36
0

gallup nr

 

daj si do vyhladavaca na youtube Ico Murin - fair play
9.2.2019 - 16:36
+1

PaliBB

 

vskutku, fair play
9.2.2019 - 16:51
0

gallup nr

 

Podobnost cisto nahodna
9.2.2019 - 16:56
0

Hadimistr

 

Nejakých 12-15 rokov dozadu: Neviem aká sezóna ale niekde v roZmedzi 2004-2007

Trénoval bokros Zlín v ČR a brankár bol Igor Murín

Presne toto sa stalo niekoľko x behom sezony, Murín to robil naschvál pred brejkom, akonáhle videl že na neho pôjde sám hráč nájazd alebo 2 na 1., 3 na 1.. tak takto nenápadne trošičku posunul bránku. No a samozrejme keď dostal gól tak si nejakou náhodou všimol že bola posunutá bránka...

Nakoniec z rozhovorou s murinom a bokrosom vyplynulo že to je vlastne nejaká ich ,,taktika"
9.2.2019 - 16:34
+5

mitoO

 

A ako zareagoval samotny Zlin: Zlínský hokejový brankář Igor Murín se dočkal prvního trestu za nesportovní chování v nedělním extraligovém zápase proti Plzni. Slovenský gólman úmyslně posunul branku a zabránil tak Západočechům ve vstřelení regulérní branky. Vedení HC Hamé jej za to potrestalo pokutou v řádech několika desítek tisíc korun a ještě může počítat s trestem od vedení soutěže.

"Jedná se o osobní selhání jednotlivce, čímž poškodil dobré jméno zlínského hokejového klubu. HC Hamé dlouhodobě ctí podmínky fair-play a tvrdě se distancuje od výroku samotného gólmana, že jeho jednání je součástí taktiky," uvedl prezident klubu Leoš Novotný v prohlášení zlínského klubu.

Dockame sa niecoho podobneho od Bystrickeho klubu?
9.2.2019 - 16:37
+46

PaliBB

 

Pevne verím, že áno. Obávam sa však, že nie a nikto mu úmysel nedokáže
9.2.2019 - 16:53
0

strojar

 

"a ještě může počítat s trestem od vedení soutěže"

Dočkáme sa niečoho podobného od vyškereného organizátora Vinter Klesik Gejms, ktorý sotva trčí pánovi K. z otvoru?
9.2.2019 - 20:33
+10

topska

 

No lebo Pastinsky to trestal ako na beziacom pase!
9.2.2019 - 20:58
+5

Hadimistr

 

Súcast taktiky :

IQ 35...
9.2.2019 - 21:04
0

strojar

 

Ale Paštinský je už na penzii.
Teraz to majú v rukách geniálni zlatí chlapci.
Tak sa skús venovať im.
Lebo toto, čo tu predvádzaš, silno pripomína Ficove "lebo Radičová", prípadne "lebo Dzurinda".
9.2.2019 - 21:45
+7

topska

 

Suhlasim s tebou, ze toto by mali upravit a nastavit tak, aby si z toho nebrali priklad mladsi hraci a stari aby to neopakovali. Neviem no, tvoje vyjadrenie tiez nebolo najslusnejsie, tiez by som ho vedel prirovnat k jazyku aj toho isteho pana, ktoreho si pouzil ty.
9.2.2019 - 21:55
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JohanHegg

 

Ty už si toho vykonal a to si "iba poslanec"
9.2.2019 - 22:24
+1

miro-nr

 

Pozor,teraz má pravdu,bohužial!
10.2.2019 - 8:39
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
trevi

 

zlati chlapci alebo lintner?

trosku rozdiel.
9.2.2019 - 22:32
+4

Rizek

 

10.2.2019 - 0:53
+1

Foam of Waterfall

 

Predsedom predstavenstva je ten posledne nemenovany...potresta si hraca zo svojho klubu? Konflikt zaujmov jak prasa,porusenie zakona o sporte,ale na vine je za to Lintner,tak si to myslel?
10.2.2019 - 9:11
0

Acorgonka

 

Podla mna by sa mal dat ku smejdom co hrnce predavaju tam by bol TOP....ochotnik
9.2.2019 - 16:35
+25

PaliBB

 

V termináli je Topshop, nemá to veru ďaleko
9.2.2019 - 16:36
0

Acorgonka

 

Vidis jaj je to proste fajsmeker
9.2.2019 - 16:38
+2

stan-PP

 

Dobre ze sa to zverejnilo..herec,komediant a teraz aj un-fair charakter. Ten musi mat riadny vietor v hlave
9.2.2019 - 16:37
+5

funky7

 

Brankár ako sa patrí, aj žŕdky vie nastaviť
9.2.2019 - 16:37
+9

Hrobar

 

aj odstavit
9.2.2019 - 16:39
+10

Sunkafit

 

raz mu tu masku niekto zostreli...
9.2.2019 - 16:37
+8

Sedko NR

 

https://m.youtube.com/watch?v=jikPchYzJPc
9.2.2019 - 17:40
+3

slavco

 

To si pamatam: Som sa divil vtedy co to je za....
10.2.2019 - 11:58
0

Axon

 

Tak hlavne rozhodcovia by si mali viac vsimat branky, lebo na nich kaslu.. Uz som videl, ako rozhodcov netankovala posunuta branka pocas prerusenej hry a brankar si ju musel dat na miesto sam...
9.2.2019 - 16:45
+2

Aasen36

 

To je strašné: Že si ju musel sám napraviť.
10.2.2019 - 10:13
0

88Backo

 

Podľa mňa to úmyselne neposunul,ale špinavosť bola vedieť o tom a neupozornit nato rozhodcov alebo jednoducho vrátiť tu bránku naspäť
9.2.2019 - 16:45
+6

aaaaa

 

Tiež si myslím , že nemuselo ísť k úmysel ...po góle tiež neukazoval on na bránu . Pri bežnom zápase by sa brána neposunula po takom kontakte
9.2.2019 - 16:50
+5

Sunkafit

 

Ako tiez si nemyslim ze to chcel...ale vediet o tom vedel
9.2.2019 - 17:07
+3

Urpiner16

 

Takto to vidím aj ja Bačko.Gól by som po technickej stránke ako rozhodca uznal po vzhliadnutí videa.
9.2.2019 - 19:49
+1

strojar

 

1. Vzhliadnuť môžeš k oblohe. Video môžeš (starobylo) zhliadnuť = vidieť, či pozrieť si.
2. Podľa pravidiel gól rozhodca uznať nemohol.
9.2.2019 - 20:39
+5

axxel

 

Tomu plackovi by uz mal niekto prebehnut hokejkou po prilbe
9.2.2019 - 16:46
+9

ivo455

 

NO: potom by si videl akoby prebehli paste po utocnikovi
Ale umysel to nebol, pretoze preco by to robil, bol stav 1-3 pre Zvolen..nepoviem nic kebyze BB by hrala v oslabeni 3 proti 5 a vhadzovalo by sa pred brankou HC 05 ..takze bol to iba okamih
9.2.2019 - 17:06
+4

luciakanky

 

Surovy je na to expert tal snad si zaspomina ako privalasil Halakovi a aj tomuto by mohol
9.2.2019 - 19:55
+3

Urpiner17

 

*lasakovi
10.2.2019 - 7:39
0

hkmzv95

 

Halakovi
10.2.2019 - 11:35
+2

Urpiner17

 

Moja chyba...zle som si pamätal...hlboko sa ospravedlňujem
10.2.2019 - 14:22
0

emoxx1

 

https://www.youtube.com/watch?v=jikPchYzJPc
10.2.2019 - 14:45
0

Urpiner17

 

and the point of this was?....keď vieš čítať tak si všimneš, že som si zle pamätal no ospravedlnil som sa...video absolútne zbytočne si pridal...
10.2.2019 - 15:03
0

emoxx1

 

Nebuď taký prchký. Dal som ho sem len ako ilustráciu keby niekto zabudol, alebo sito video chcel pripomenúť...
10.2.2019 - 16:09
0

MaxSBA

 

Cirkusant
9.2.2019 - 16:46
+14

Westbeast0

 

Tiez sa mi nepacia jeho herecke vykony,ale tu to bolo skor nedopatrenim, ta branka sa posunula velmi lahko... Ved po inkasovanom gole to vyzeralo ze o tom ani nevedel, az na gestikulaciu spoluhraca sa zacal obzerat... Tak ci onak, tento gol mal aj napriek pravidlu o posunuti brany platit.
9.2.2019 - 16:49
+3

Hrobar

 

Mozno to bolo nedopatrenim, ale zasa vsimnut si to nejako musel, vsak ked sa o nu oprel - tak musel citit, ze sa posunula. A mohol reklamovat.
9.2.2019 - 17:10
+5

Hadimistr

 

Nemá za to byť minimálne 2 minútový trest nešportové správanie??????.: Úmyselne posunutie vlastnej bránky brankárom

Minimálne úplne 2 minúty nešportové správanie
9.2.2019 - 17:03
+2

PaliBB

 

Má, ale ťažko to... lebo aj keď máš takéto video, myslím si, že úmysel z toho nedokážeš.
9.2.2019 - 17:06
+1

wedro

 

Fair play : Vedenie BB by malo konečne konať.

A postaviť sa k danej situácie ako chlap a svojho brankára potrestať aby si tie svoje výstrelky nabudúce odpustil a budúcnosti sa to už neopakovalo.


Potom nech sa nečuduju Fans BB že ich klub je v nemilosti ostatných extraligovych fanúšikov.

Veľký podiel má na to aj samotne vedenie BB.


Takže tak.



9.2.2019 - 17:06
+46

Ivo

 

Co k tomu proste BB... hanba...
9.2.2019 - 17:28
+4

tep

 

Pre mňa toto nie je o BB, je to hlavne o Williamsovi, ale hádam mu v klube dohovoria...
9.2.2019 - 17:31
+10

Hk Nitra!

 

Smiešná liga. Trápná bytrica. Každý uzná že je to už mimo triezvého rozumu. Slovenský hokej zobuď sa!!!
9.2.2019 - 17:36
+5

Achilles

 

Dobry hajzlik
9.2.2019 - 17:37
+9

NRfan

 

Preco sa nanho hnevate?: Ved sa len chova ako jeho sef.
9.2.2019 - 17:39
+37

Es5

 

9.2.2019 - 18:01
+4

burnzie

 

zase na druhej strane sa toto netýka Nitry absolutne ale k BB majú vždy čo povedať a to ešte ak sa stretneme v PO bude tu po každom zápase 800+
9.2.2019 - 18:11
+12

FP-Romanides

 

Mne táto antikampaň proti Bystrici neprekáža. Víťazíme na ľade a aj v hľadisku, na internete sú proste väčší trollovia ako my, tam nemáme šancu. Uvedením takéhoto článku hokejportal doslova núti týchto slaboduchých trollov hejtovať, hp má z toho kliky a trollovia si môžu zanadávať - obojstranne výhodné. Bystricu to môže zdravo nakopnúť a v stredu proti Košiciam pôjdeme až na kosť.
9.2.2019 - 18:24
+12

OceliarKE

 

Viťazíte v hladisku? Mali ste vôbec aspoň jeden výjazd túto sezónu?
9.2.2019 - 18:35
+41

Sunkafit

 

oni len doma len doma...
9.2.2019 - 18:45
+15

moke19

 

veď preto 2670
9.2.2019 - 20:26
0

mitoO

 

Mali. Na Stiavnicky.
9.2.2019 - 18:55
+45

bohin85

 

no ako kosican by som tiez velmi nevyskakoval
9.2.2019 - 19:48
+5

mitoO

 

Preco?
9.2.2019 - 19:55
0

OceliarKE

 

Vazne? 5 autobusovo/vlakovych vyjazdov z toho nedelu opat minimalne 100clenny vyjazd do Budapesti nehovoriac o jedinecnych dvojdnovych vyjazdoch pocas play-off ktore vymysleli Kosice este za cias VSZ.
9.2.2019 - 20:12
+7

OceliarKE

 

A to neratam auto vyjazdy lebo to je klasika Poprad,Miskolc,Budapest, Nitra...
9.2.2019 - 20:14
0

topska

 

Ku nam vas chodi nejako malo poslednu dobu co je ale dost na skodu
9.2.2019 - 20:59
+4

OceliarKE

 

Tak uz nejako nelaka Poprad, predtym sa vedela vybicovat atfosmera ked tam dosiel od nas plny kotol. Teraz sa to uz vsetko obratilo voci Bystrici. Mna tiez uz omrzelo chodit 7x za sezonu do Popradu. Preto aj vyjazd do Miskolca co sme isli 2 busy plus auta bol skoro hned vypredany a boli sme uz limitovany na pocet listkov.
9.2.2019 - 21:02
0

topska

 

chapem
9.2.2019 - 21:22
+1

AdamNR

 

Jaj ano, vy ste majstri galaxie, normlne Galacticos v hokeji!
9.2.2019 - 18:36
+3

starosta

 

:pilsi: ?
9.2.2019 - 18:36
0

Westlund32

 

na ľade a víťazite pomocou rozhodcov a hľadisku? šak doma máte mini sektor pre hostí aby vás náhodou neprekričali
9.2.2019 - 18:40
+41

hello, havarju

 

Že antikampaň
Strašné vám neprávom ublížujeme
9.2.2019 - 19:18
+10

burnzie

 

vás to tu báví a bude baviť aj loziť do diskusií čo sa vás netýka.....ako málo niektorým stačí aj tie bludy ,že máme 3 násobne vyšší rozpočet než vy a ostatní je blud
9.2.2019 - 19:22
+4

NRfan

 

Hlavne vyhravate "za stolom"!
9.2.2019 - 20:27
+4

fanke27

 



na ľade víťazíte lebo "na Bystricu voľnejšie"..

a v hľadisku? Proti Nitre to je ako keby si porovnával vašu vytuningovanú fábiu proti porsche sa nedaj vysmiať.. Nitra má najlepší fanklub bez debaty..

a inak milí bystričania, antikampaň sa netýka len Nitry a nevyjadrujú sa tu len fans Nitry ale celé Slovenko, lebo špinavosťami mimo hokeja sa stávate po Slovane najnenávidenejší klub

už len čakám niečo na štýl Slovanu, kedy napr. ako po tomto neprávom neuznanom góle bude Kovaľ s vedením ligy ukazovať prostredníky smerom k striedačke súpera.. ako to kedysi v obľube robil Krajčí so Širokým sediac pri Nemečkovi
9.2.2019 - 22:14
+28

frotto

 

V tomto ti musím oponovať keďže na tribúne má Nitra obrovskú krízu a jej koniec je v nedohľadne
10.2.2019 - 0:38
+5

Farrokh Bulsara

 

Si frustrovaný a potom tliachaš
10.2.2019 - 6:37
+2

fanke27

 

nemám byť prečo.. Košice sú stále najúspešnejší klub Slovenka a aj v čase krízy a slabších výsledkov sa stále držíme medzi najlepšími tímami, pričom Bystrica je na historickom vrchole pre nás jediným a skutočným rivalom bude vždy len Slovan prepáč ale nemám byť prečo po športovej stránke frustrovaný troma úspešnými sezónami Bystrice.. len ma irituje, že sa tu tolerujú praktiky ako kedysi a pán Kovaľ si tu dovoľuje robiť veľa nešportových vecí "na Bystricu voľnejšie"
10.2.2019 - 15:57
+7

tep

 

Pár ľudí vraj zaregistrovalo, že už tie prostredníky boli a smerovali, k sektoru hostí..
10.2.2019 - 8:40
0

Farrokh Bulsara

 

Mňa by zaujímalo ako vedel,kedy bránu posunúť. Ako vedel, že v nadledujúcom útoku padne gól. Cez zápas sú desiatky prerušení. Je on snáď Nostradámus alebo...
9.2.2019 - 18:18
+14

Athotis

 

Jasné že nevedel ,ale skúsil a vyšlo mu to
9.2.2019 - 19:02
+15

BourBon

 

Tie videa som si obe pozrel tri styri krat.
Suhlasim ze gol mal platit a Williams mal dostat 2 min.
Suhlasim ze Williams ma casto teatralne a cirkusantske prejavy pocas zapasov.

Ale myslim si ze branu posunul nahodou, a je velmi otazne, ci o tom vobec vedel. Navyse doteraz v celej sezone neurobil nic podobne. Ta brana vyskocila velmi lahko, na tom makkom a “rozmocenom” lade sa ani necudujem. Bud o tom nevedel alebo bola jeho reakcia po gole hereckou scenou hodnou Oscara.

Nech je pravda kdekolvek, stale plati prezumpcia nevinny.
Cirkusant? Ano.
Hajzel? Ale no tak ...

A k niektorym komentarom nema zmysel sa ani vyjadrovat. Je to maslo na hlave samotneho hraca, ale tu sa opat ociernuje bystrica, klub, hraci, vedenie. Samozrejme vietor fuka z Kosic a Nitry, pricom sa jedna o zapas BB - ZV. Ze ma to neprekvapuje.
9.2.2019 - 18:38
+22

mitoO

 

Vietor fuka od Williamsa. Okrem toho zaznam si vypytal ZV, co je samozrejme spravne.
9.2.2019 - 18:54
+37

BourBon

 

Vidim ze vies citat s porozumenim.
9.2.2019 - 18:56
+7

sulo32

 

Určite o tom musel vedieť.
Aj amatérsky brankár, ktorý sa hentak oprie o tyčku, ucíti, či s bránkou pohol, alebo nie. Natož profesionálny brankár, ktorý v tej bránke je deň čo deň.

Kedysi bol problém, že tie kolíky boli malinké a tenké, tak stačilo ozaj len šťuchnutie.
Dnes sú tam gumenné široké a nie je to také jednoduché a hlavne to hneď cítiš.

Kedysi sme si pred tretinou robili aj sami diery do ladu s korčulami a potom to stále vyskakovalo ....dneska už potrebuješ vrtačku na to.
9.2.2019 - 18:59
+4

NRfan

 

Podla mna ta branka vyskocila sama s cielom rozputat dalsiu vojnu proti BB na hokejovych forach.

Clovece ty snad este veris, ze ti na vianoce nosi darceky Jezisko.
9.2.2019 - 20:17
+18

BlackCrow

 

Nie vietor ale smrad, taký ten tichý, priškrtený.. a nie z košíc ale z bystrice a od lintnera

Fanúšikovia domáceho tímu rasisticky pokrikovali na Mareka Slováka – otázka znie – budú sa vyvodzovať nejaké dôsledky? Prečo ako riadiaci orgán súťaže k tomu nezaujmete stanovisko? Je to pomerne závažná téma a zrejme sa zhodneme, že by sa to nemalo stávať.

V prvom rade treba povedať, že vďaka kvalitnej práci klubov a ich bezpečnostných manažérov sa s takýmito situáciami stretávame veľmi zriedka. Hokejový fanúšik je inteligentný. Je však veľmi dôležité aby sa tieto mimoriadne situácie riešili kvalitnou komunikáciou priamo klubov so svojimi fanklubmi. Žiaľ, často sa stáva že napriek dobrému úmyslu sa práve verejnými vyjadreniami dosiahne skôr opačný efekt, než pozitívny. Dúfam, že sa podobná situácia nezopakuje, interne sa na tom pracuje.

s týmto samoľúbym sebestredom si liga ešte užije.. s bystricou na večné časy a nikdy inak..
9.2.2019 - 20:39
+18

mitoO

 

Ta odpoved sefa ligy je katastrofa... A potom typek doda este toto:

Plánujú sa nejaké opatrenia ako v budúcnosti zabrániť prejavom rasizmu a xenofóbie? Netýka sa to totiž len fanúšikov Banskej Bystrice. Sú vôbec kluby v tomto smere nejak poučené?

Už som sa k tomu vyjadril v predchádzajúcej odpovedi. Spájať hokejového fanúšika s prejavmi rasizmu a xenofóbie nie je fér. Je to však vážna téma, ktorou sa zaoberáme.
9.2.2019 - 20:42
+14

BlackCrow

 

Veď toto.. Čistá arogancia pána dokonalého a jeho najsamppč projektu.
9.2.2019 - 20:55
+8

emoxx1

 

Rád by som vedel, či Citrón od Kovala za to lezenie do riťi niečo má, alebo to robí len preto, lebo ho má naozaj rád...
9.2.2019 - 20:59
+18

forwardPP

 

Má ho rád, veď Kovak z neho urobil šéfa ligy.
10.2.2019 - 7:47
+5

Foam of Waterfall

 

lokalpatriotizmus ...
10.2.2019 - 9:19
+1

Acorgonka

 

Prave som olutovala ze som nepiskala ( lebo to neviem) ked ked ho vypiskal nitriansky stadion pri odovzdavani vysehradskeho pohara...
9.2.2019 - 23:08
+5

miro-nr

 

Každý prejaví svoj charakter,Lintner ho ukazuje už dlho no niektorým to nie a nie docvaknuť v hlave
10.2.2019 - 8:50
+4

Acorgonka

 

A uz presne chapem preco nase vedenie dalo na stranku pod clanok ktory vysiel stanovisko ake dalo
10.2.2019 - 9:08
+4

rijko

 

A ja som myslel,ze si nepiskala ako prejav zdraveho rozumu.
10.2.2019 - 13:46
0

Foam of Waterfall

 

Cize nikdy v minulosti (rozumej dva posledne roky) za taketo prejavy nebola ziadna sankcia?
10.2.2019 - 11:33
0

renem

 

podla mna vobec nemuselo ist o umysel. ale ten gol platit mal.
9.2.2019 - 18:46
+1

Lokomotiv

 

Takisto si myslím, že v tomto prípade nie je možné jednoznačne označiť konanie Williamsa za úmyselné. Minimálne finančne potrestaný by mal byť za filmovanie zo zápasu s Nitrou.
9.2.2019 - 19:00
+4

Shinody33

 

Netreba sa obavat. Ako je zvykom u BB, tak pridu s videom podla ktoreho branka "zautocila" na Williamsa
9.2.2019 - 18:47
+45

starosta

 

Presne to som aj ja vravel že bránka drgla do Williamsa a tým sa posunula sama
9.2.2019 - 19:07
0

Urpiner16

 

Hej a potom sa ti v hlávočke rozsvietilo.
9.2.2019 - 19:15
+6

FP-lacerta21

 

Handzus vs. Hricina
9.2.2019 - 20:43
+23

OhavLAX

 

Úbohosť najhrubšieho zrna, brankárovi udeliť niekoľko zápasový dištanc a finančnú pokutu, gól taktiež platiť určite mal..
9.2.2019 - 18:49
+4

Athotis

 

Napriek tomu, že sme v novodobom, historicky prvom slovenskom Winter Classic zvíťazili, po zápase v nás zostala akási pachuť a podozrenie na nie fér vedený zápas.

V hlavách nám vŕtalo viac sporných momentov, ale najmä neuznaný štvrtý gól. Hneď v pondelok sme sa od videorozhodcu stretnutia dožadovali záznamu situácie pred naším štvrtým gólom, ktorý nebol uznaný pre posunutie bránky. Chceli sme zistiť, ako k posunutiu bránky došlo. Bránkové kamery boli súčasťou zabezpečenia hracej plochy a neboli v réžii domáceho družstva, preto sme požiadali pána Lintnera, aby nám záznam zabezpečil. Dni utekali a my sme už prestávali veriť, že sa dozvieme pravdu. To však nebol jediný moment, na ktorý sme chceli poukázať. Aby sme stihli lehotu 72 hodín, sťažnosť sme dali aj bez zdokumentovania tohto momentu. Až v piatok nám prišiel záznam, o ktorý sa chceme s Vami, našimi fanúšikmi, podeliť. Ostatné nami zdokumentované časti sťažnosti nechceme zverejňovať, pretože to nepovažujeme za správne.


Chcelo by to otázku na Lintnera ,prečo ku trvalo 5 dní kým poslal záznam s kamier
9.2.2019 - 19:27
+22

NRfan

 

Lebo si pana Kovala vazi.
9.2.2019 - 20:19
+16

Patomato

 

poslali to najlacnejšie a ekologicky-holubom,len mu zabudli krídla rozviazať
10.2.2019 - 12:01
0

V_S_Z

 

Asi preto si skončil v slovenskej lige ty brankárik
9.2.2019 - 19:42
+3

MitoBB

 

No mne sa tiež zda ze to naschval mozno neurobil alebo to ma fakt bohovsky nacvičené

Každopádne to nic neospravedlňuje ten gól mal samozrejme aj tak platiť a je to škoda. paradoxne to poškodilo najviac nás.

Tento rok ma BB smolu na brankárov. Williams sa konecne rozchytal a teším sa z toho no to jeho simulovanie a herectvo uz vadi aj nám domácim. Snáď ho dajú do pucu do konca sezony a potom ahoj....
9.2.2019 - 19:48
+2

luciakanky

 

To je id10t.normalne sa hnanbim, ze chyta z BB. Brankar je to kvalitny, ale to jeho spravnie je nechutne.dajte mu trest nech sa spamata
9.2.2019 - 19:52
+5

Urpiner16

 

A kto bude potom chytať instagram?To môžme zabaliť už teraz.A toho rusa ak nedajú chytať už teraz ťažké zápasy tak to môžme zabaliť detto ak sa Wiliams zraní.
9.2.2019 - 19:57
+2

MitoBB

 

Inak ma niekto info o lisutinovi? Lebo nebol ani ako náhradník od toho zápasu s LM tak ci chudne a po zápase so ZV ho uvidime alebo uz je prec? Lebo casu skúšať vela nemáme.
9.2.2019 - 19:54
+3

JANOBB

 

Kondicne: sa pripravuje.
9.2.2019 - 21:13
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Primitivnejsi prispevok: tu snad nebol v celej historii HP...
9.2.2019 - 20:56
+1

JANOBB

 

Čo take primitivne : som napisal. Skutocne maka na sebe, nie je v najlepsej kondicii, to je fakt.
9.2.2019 - 21:56
0

Gargamel123

 

to nebolo tebe
ale tomu zmazanemu
10.2.2019 - 3:44
+1

JANOBB

 

Prepac: nevsimol som si to. Este raz sorry.
10.2.2019 - 8:30
+2

Bloodywolf

 

No inak ale ako jednu vec nechápal ani vtedy na zápase a ešte ani teraz nechápem ak bola ta bránka posunutá ďaleko skorej ako prišla akcia a kvôli posunutej bránke neplatil gól tak sa nemal aj čas vracať na moment keď bola posunutá lebo ako potom to ma aký význam že nemôže platil gól ale hra mohla pokračovať ako možno som si nevšimol a ze posunuli čas naspäť ale to sa mi nezdá
9.2.2019 - 20:28
+3

GZA

 

Dobrá pripomienka: Toto by aj mňa zaujímalo.
9.2.2019 - 21:53
0

Foam of Waterfall

 

Mal byt posunutý,ale to by nemohol pískať ten,čo pískal.
10.2.2019 - 9:22
0

matrin

 

Toto je viac o rozhodcoch ako o williamsovi a BB. Umysel to nemusel byt. Gol mal platit a nebol by problem.
9.2.2019 - 20:40
+5

Bystricanka

 

Tak dúfam, že brankár BB posunul bránku prvý a posledný raz, prosím trénera a vedenie BB upozorniť nášho brankára, lebo keď Valent chytal za NR,tak som nevedela pochopiť vedenie a trénera NR prečo stým nič nerobia. Ten gól mal platiť.
9.2.2019 - 20:40
+4

rajmok17

 

Upozorniť brankára.... Treba mu dať trest, nie ho upozorniť
10.2.2019 - 11:15
0

spartacus

 

Kedze sa jedna o brankara Bystrice ziadny dodatocny trest nebude !pravidla platia iba pre chudobnejsie timi !
9.2.2019 - 20:47
+16

Gargamel123

 

Podvodnici: ...
9.2.2019 - 20:57
+8

Jokila39

 

Som bystrican ale za toto sa hanbím a neskutocne má vytáča aj to jeho simulovanie.. navyše je to priemerný brankár, ktorý sem tam spravi dobrý zákrok ale veľa krát dostáva úplne lacné goly ako aj tento na videu podľa mna chytatelny bol..
9.2.2019 - 21:26
+7

Corgi77

 

Asi chodí na školenie Ičovi Murínovi:

https://www.youtube.com/watch?v=makkYelrIYI&t=8s
9.2.2019 - 21:43
+1

cmxx

 

Treba zmenit pravidla v tomto pripade mal byt uznany gol nakolko to ze bola posunuta branka nemalo ziaden vplyv na to ze by ten gol bol padol aj tak kedze strela isla doprostred branky.
9.2.2019 - 22:15
0

matrin

 

pravidla sú, stačí aby ich rozhodcovia správne dodržiavali..
9.2.2019 - 22:33
+3

vrmo

 

Ved dodrzali - neuznali gol. Podla akeho pravidla ho mali uznat?
9.2.2019 - 23:52
+2

matrin

 

Mas ho hore aj v predchadzajucej diskusii ale strojar a tebe podobni si budu stale mlet svoje .. tvarite sa akoby doteraz v extralige nikdy neuznali gol do posunutej brany.. a nie- nebudem ti tu vyhladavat video, proste bolo to na posudeni rozhodcu a gol platit podla pravidiel mohol.
10.2.2019 - 17:14
0

strojar

 

No skús uviesť kedy taký gól v extralige uznali.
Stačí jeden prípad.
10.2.2019 - 20:13
0

miro-nr

 

Nie som si istý,ale Košičania by vedeli. Mne sa zdá,že raz v KE ,hrali sme tam my a Košiciam uznal gol do posunutej branky a nakoniec po par dnoch zistili,že puk ani neprešiel cez brankovu čiaru-no gol platil do posunutej brany aj napriek tomu ,že to gol nebol.
10.2.2019 - 20:52
0

Urpiner16

 

Wiliamsa nezastávam ale nerobil toto jedného času aj Valent?
Pozrieť spätne video sa dá vždy kedy a kým došlo k posunutiu bránky a či tam bol úmysel alebo nie.
Aj keď úmysel sa vždy jednoznačne posúdiť nedá.
Inak v tom Winter Clasic mi najviac pil nervy Ulrich zo Zvolena.
10.2.2019 - 7:14
0

strojar

 

Nie, nerobil.
10.2.2019 - 7:21
+9

Acorgonka

 

Ano ano najlepsia obrana je utok tak miesto toho aby sa zaujalo jasne stanovisko k nie celkom fer hre Wiliamsa budeme pokazovat na to kto co kedy v minulosti robil ci nerobil
10.2.2019 - 8:20
+19

tep

 

Valentovi sa toto stávalo asi len v PP? teda nie toto, čo robí Williams, ale jemu vyletela pár krát bránka pri slajdoch. Či to bolo bránkou, alebo jeho slabšou technikou, to už neviem, ale stále technicky napreduje a už mu bránka asi nevyletuje
10.2.2019 - 8:57
0

Bystricanka

 

A preto som písala, že prosím trénera a vedenie BB,aby nášmu brankárovi dohovorili, lebo keď to robil Valent skoro každý zápas, tak son nešla pochopiť prečo ho neupozornili.
10.2.2019 - 8:34
+1

Acorgonka

 

Spravne akurat ze my nevieme ci mu trener dohovoril alebo nie ale to ze mu dohovorili rozhodcovia to je fakt no ja som tym skor myslela ze sa treba venovat aktualnym problemom aj ked my sa tu mozeme akurat tak vyjadrit riesenie je ako spravne pises priamo v klube
10.2.2019 - 8:50
+3

dufus

 

samozrejme že to nevieme posúdiť či ho upozorňoval niekto alebo nie,ale ONA to vie a hotovo,to že napíše totálnu kravinu jej nevadí .....ale kedže ony majú vo vedení tých správnych ludí ,očakávam že toho šaša minimálne zavesia za gule na stožiar ,aby sme videli ako zatočia s podvodníkmi
10.2.2019 - 9:12
+2

Acorgonka

 

Uz dodam len jedno snad sa rozjasni Valent mal problen s trenerom nasich brankarov cize ja si nemyslim ze by sa aj tento problem neriesil a zmena mu evidentne pomohla kedze v Dukle chyta velmi dobre potvrdil to aj minulu sezonu aj tu prebiehajucu takze riesit prave jeho mi pride ako chyanie sa slamky topiaceho sa
10.2.2019 - 9:29
+7

strojar

 

Čo to tu furt meliete o Valentovi?
Valent nikdy nič podobné neurobil.
10.2.2019 - 11:04
+2

emoxx1

 

Takto na chrapúňa nie. Ale Valentove vykopávanie brány pätou pri presúvaní, keď naozaj horí sa stalo niekoľko krát.
10.2.2019 - 11:32
+5

Urpiner16

 

Presne tak.

10.2.2019 - 12:09
+1

miro-nr

 

No ale vždy to urobil v rámci zákroku!! NiGdy sa nestalo,že by branu takto chrapunsky posunul!
V tom je dosť velký rozdiel!
10.2.2019 - 14:16
+3

topska

 

Tu musim povedat, ze vela brankarov vyuziva pri svojom style chytania odraz od ticky. S dvoma takymi som sa bavil a smiali sa, ze ked pri Valentovi ide o to, tak musi mat nohy inak namakane
10.2.2019 - 14:51
0

tep

 

Len Valent je ťažká váha (preto aj "Valec" 105kg plus výstroj). Tak on keď sa zaprel, skôr išla bránka, ako on..
10.2.2019 - 15:59
0

topska

 

chapem preto pisem ze to moze byt sposobene aj tym, no ruku do ohna by som za to nedal
10.2.2019 - 16:06
0

JANOBB

 

To tvrdis: Ty
10.2.2019 - 16:14
+2

topska

 

Nie takto ale najcastejsie urcite
10.2.2019 - 13:28
0

Urpiner16

 

Ak to má v krvi žiadny dohovor nepomôže.Ja som len zvedavý čo idú robiť s tým Lisutinom.Ja by som ho dal teraz na KE nech sa ukáže čo je v ňom.Nie tam ho stavať na spodok tabuľky kde to naši neberú vážne.Ale to asi vedenie neurobí taký risk.
V play off ak to bude nutné bude neskoro hasiť tento stav.Veď mi ani nevieme keď raz chytal a pohorel koho sme to sem dotiahli.
10.2.2019 - 9:10
+1

axxel

 

Toto by mohol byt dobry zapas teraz ... Obaja superi oddychnuty, takze mohlo by to mat tempo .. Sice bez Nagya, ale ono to pojde aj tak ... Hlavne, ze sa vratil Pretnar a kurici Pulli s McDowellom budu zapas pozerat doma pred TV
10.2.2019 - 9:23
0

Jokila39

 

Presne tak Urpi, proti Košiciam musí ísť do brány. Ja tiež nechápem kedy ho chcú vyskúšať. Z týchto posledných zápasov podľa mna on musi chytať minimálne 4, keďže od Williamsa a Barosa vedia čo môžu čakať..
10.2.2019 - 9:53
+1

VladoBB

 

Pripájam sa, : ...od toho výprasku sa po ňom s zľahla zem, nebolo ho ani na striedačke...
...mozno sa zľakol a už je späť v ruskej zemi...
...ale až ešte stále chodí po bystrických kanáloch (od hanby), mal by ho pán Koval vytiahnuť 5 tonovým žeriavom a usadiť do brány okamžite už proti KE.
A ak nám ukáže to, čo v premiére, tak Zdravstvuj Ivan ...

10.2.2019 - 13:30
+3

Pietro10

 

Ty si fakt virtuoz slovenciny... lol ..bavis frajera ale mi/my ti uz nevonia co?
11.2.2019 - 20:30
0

amentma

 

na objektivnejsie posudenie situacie som si okrem tychto 2 videi musel pustit aj zaznam z hry, lebo som si nebol isty, ci v danom momente isiel puk popri mantineli... v tom pripade by som uznal ako pokus o vybehnutie do lavej strany, ktory si rozmyslel (pri tom nedopatrenim posunul branu). zo zaznamu vidno, ze puk a hra boli v danom momente v tretine zvolena, cize sa nemozme bavit o nejakom vybehnuti za pukom... bohuzial to je tazko ospravedlnitelne...
10.2.2019 - 10:30
+4

Bystricanka

 

Nechápem načo bolo toto dobré ..... Williams..... veď sa ani nehralo pred našou bránou,mal si dosť času,aby si ju napravil. Neviem posúdiť či to bol úmysel......
10.2.2019 - 10:54
+1

Dinko

 

Jasne , že to nebol úmysel...
10.2.2019 - 11:49
+3

JANOBB

 

Nezastavam a neobhajujem: len nie je dobre sudit na zaklade subjektivnych pocitov. Na posudenie je tam rozhodca, dokonca su styria a mali by to vidiet. Mohol to urobit umyselne, nemusel. Ale jeden z rozhodcov si to vsimnut mal urcite, minimalne ze branka nie je na spravnom mieste. Pravda sa ukazala, Zvolen vyhral zasluzene, nasi si vyhrat nezasluzili za svoj vykon.

Prosim Vas, nekritizujte a nehladajte vsetko zle len vo veciach resp. situaciach co sa tyka BB. To co urobil brankar BB robia resp. urobili aj ini. Ked sa to tu napise, odpoved je okamzite taka, ze nezaoberajme sa minulostou, u nas to neurobil, bolo to pri skajdoch a pod. Taktiez len vyhovorky. Opakujem, rozhodcovia to mali jednoducho postrehnut a potom kludne i brankara vylucit na 2 min.
Potom mozeme polemizovat i nad inymi vecami ako napr. suboj Judda s Kriskom, ktory na zaklade toho suboja dohral sezonu. Upozornujem, uviedol som to len ako priklad, nie aby sa tu zase nieco rozputalo. Rozhodcovia to posudili.
10.2.2019 - 12:17
+5

Acorgonka

 

prepanajanaboze...ano ano ja som nechal rypnut tak normalne ja len tak nenapadne v LM som bola mala som to live a toto co si teraz dal je totalne mimo ale ok myslim ze toto ako tromf z rukava neprejde
10.2.2019 - 12:41
+9

JANOBB

 

Čítaš: aj zaver co som napisal alebo len to co chces a co ta napadne. Ved som to tam dal uplne jasne. Este raz, suboj bol uplne OK, a ja len ze aj to moze niekto nezmyselne a hlavne neobjektivne, teda subjektivne, posudzovat. Kludne si mavaj rukou....
10.2.2019 - 13:08
+3

Acorgonka

 

Janko podarilo sa ti odpalit ma na piatu metu
10.2.2019 - 13:13
+6

mitoO

 

10.2.2019 - 14:24
0

miro-nr

 

Ked bol suboj OK,načo to sem davaš za príklad s posunutím brany Wiliamsom?!!


Vela krát mám pocit,že nie si fakt "čistý"
10.2.2019 - 14:21
+4

JANOBB

 

Ten pocit: mam aj ja o tebe. Dnes viem, ze to uz pocit nie je ale ty si taky.
10.2.2019 - 16:12
+3

JANOBB

 

A este: tromf z rukava mozes davat Ty.
Mojim prispevkom som len chcel poukazat na uplne zbytocne polemiky, na nikoho neutocim....
10.2.2019 - 13:10
+2

tep

 

Tak! Smrť Popradu! Ukončili Lalibertemu kariéru!!!!
10.2.2019 - 13:18
+1

JANOBB

 

Toto: je Tvoja odpoved na moj prispevok?
Nech som na pisal v minulosti cokolvek aj hluposti, toto co si napisal ty by som nedal ani zo srandy.!!!!!
(Judda som absolutne neobvinoval, čitaj cele a lepsie)!!!!
10.2.2019 - 13:41
+2

miro-nr

 

Niekedy je mlčať zlato,v tvojom prípade "platina" !
10.2.2019 - 14:22
+8

JANOBB

 

Ten pravy: napísal. Čudujem sa že nemaš 99 plusiek.
10.2.2019 - 20:08
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tep

 

Porovnávať súboj nešťastný vs úmyselný. Rovnako ako porovnávať vykopnutie bránky, pri zákroku, kedy brankár reaguje reflexívne a energicky vs motkanie sa a zakopnutie o tyčku. To je fakt rozdiel.
A keď si všimneš, vyššie, niekde už viac vysoko, sám píšem, že to neberiem ako zlyhanie BB ale čisto to zosobňujem na Williamsa, pretože mi nesedí, nie ani štýlom chytania, ako tým všetkým okolo..

A otvorene, aj keby to bolo neúmyselné, už mu to väčšina z nás neuverí, tak ako väčšina neuverí ani tomu, že Lamper, Slovák a mnoho ďalších proste stret mohli ustáť a aj tak padli..
10.2.2019 - 14:24
+5

mitoO

 

Bratku, jednoznacne to mal odsudit vas klub a dat Williamsovi pokutu.
Vsetci by davali kalap dolu (KurierNZ hore ) a typek by to uz viac x nespravil.
10.2.2019 - 14:27
+6

marcel

 

Akoze: Hned po zapase kazdy normalny kto sleduje hokej musel vidiet ze to rozhodcovia, tak ako tradicne, pokazili. Z toho zapasu bola zbytocna drama. Gol mal platit a brankar BB mal dostat 2 minuty za umyselne posunutie branky. Kebyze to bolo neumyselne, som si isty zeby krical ako o dusu, ze ma posunutu branu, len aby sa akcia prerusila.
Len aby BB vyhrala. Co sa nakoniec nestalo. Juhuuu
10.2.2019 - 15:04
+5

Westbeast0

 

Pockaj, trochu si odporujes... Cize ak by to bolo neumyselne, krical by ze ma posunutu branku, lebo by o tom mozno vedel ze je posunuta(lebo mozno aj nevedel, kedze to bolo neumyselne)... A ak by to spravil umyselne,bol by asi ticho, aj ked gol bol povodne uznany... Ale aky vyznam by to umyselne posunutie potom malo? To mi teraz pripada, ze vedel ze o 7 sekund po umyselnom posunuti brany pusti gol, ktory ale nebude platit, lebo naco by som aj chytal ked mam posunutu branu. Niektory tu z toho robite normalne paranormalne javy...
10.2.2019 - 18:06
+4

VladoBB

 

...a ja sa ti čudujem, že na to vôbec reaguješ...

..veď celá táto diskusia je od počiatku, len hon na líšku, resp. odbavovanie sa, grcanie a dehonestácia celého bystrického hokeja na čele s Kovalom,
...a nejaký Williams je len vhodnou zámienkou...


10.2.2019 - 22:52
+8

NRfan

 

Tak toto je najzaslepenejsi prispevok v historii HP. Neuveritelne, ze sa niekto vobec moze dostat do takehoto stavu.
11.2.2019 - 19:00
+3

VladoBB

 

môj zlatý,: trafil som klinček po hlavičke, tak si potreboval zagágať...
Mysli si môj zakomplexovaný čo chceš, ale takáto je pravda...
Trasiete sa všetci z BB, ako ste sa triasli pred SBA, a nenávistné očierňovanie vás spája...
Hľadáte, snoríte, fabulujete, vyvolávate nenávisť, pritakávate si tu čo sa vám hodí, len aby ste zahnali
obchádzajúcu zúfalosť...

Ale nič ti a tebe podobným nevytýkam, lebo závisť, ohováranie a neprajnosť je taká typická vlastnosť tých čo v živote veľa nedokázali...

Chlape preber sa z tej závisti a začni makať! Tráviš tu s partiou na HP veľa času, čo neprospieva duševnému zdraviu. A máš pravdu v tom, že je naozaj neuveriteľné dostať sa do takéhoto zúfalého stavu...

11.2.2019 - 19:37
+4

zasi

 

ohohóó.a čo také veľké ste dosiahli vy že by sme vám to mali závidieť a triasť sa pred vami?
predpokladám že otázku kladiem za všetkých tu prítomných
11.2.2019 - 19:42
+4

VladoBB

 

čo také veľké?!: ...no predsa všetkých od Riška cez hlavných či videorozhodcov až po posledného čiarového sme si získali a tak veru neviem, kto by nám už ten vytúžený 3 titul uchmatol
11.2.2019 - 20:00
+3

JANOBB

 

Dobry: prispevok, hodny plusky.
11.2.2019 - 22:32
+1

duklaHK

 

mne to ako umysel neprislo. bite ma ta branka sla strasne lahko von sak sa do toho ani nezaprel a brankar ani neprotestoval po gole
10.2.2019 - 17:34
+9

Impulse

 

Neviem,čo riešia BB fanúšikovia,prečo si pri takej nechutnosti zastávajú svojho brankára. Williams asi vtedy citíl nejakú neistotu alebo niečo,že dostanú gol,tak radšej urobil toto aby sa to konzultovalo a zísal čas. Môj názor. Vaše teorie sú ako Harabinove o 5 minút 12. Takže si tu uznajte ako aj v 90 percentách prípadov,že BB hrá nie moc fér hru po každej stránke,a ide si neférovo po titule Change my mind.
11.2.2019 - 19:11
+4

Westbeast0

 

Zmenil si moj nazor! Citil nejaku neistotu, to bude ono...
11.2.2019 - 19:32
+2

VladoBB

 

Impulsík,: keď si mi to takto logicky vysvetlil tak to teda uznávam! Úplne si ma odrovnal...
...fakt, ideme neférovo po tom titule, no fúúúj!!!
...idem sa kajať, spáliť dres, šál, šiltovku. Bystricu idem vymazať z mapy Slovenska...

...

11.2.2019 - 19:52
+2

JANOBB

 

Vyborny : postreh.
Dokonca uz vedel kolko knedlikov si da kazdy rozhodca po zapase. Wiliams to citil.
Teraz mi akurat pisal ze citi aj tvoj parfém.
11.2.2019 - 22:28
+2

Urpiner16

 

Harabína nezastávam.Ale keby všetci mali naštudované tak právo a ústavu ako on a vedeli ju používať,dodržiavali pravidlá práva tak by to u nás inak vyzeralo ty trdlo.Čo tu melieš o Harabínovi?Aj keď mne imponuje Chmelár aby si ma s nim nespájal tak nespájaj neschopnosť rozhodcov s BB.
12.2.2019 - 6:01
+2

JANOBB

 

Už pluskuju: aj impulza
11.2.2019 - 22:17
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.2.2019 02:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica53179:126107
2.Zvolen53178:118104
3.Košice53175:127103
4.Poprad54159:13999
5.Nitra53203:13198
6.N. Zámky54141:12392
7.Miškovec53140:13885
8.Trenčín53137:12782
9.Detva53140:17862
10.Budapešť53148:18858
11.L. Mikuláš53122:16652
12.Žilina53140:20349
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Trnava4300117:69
2.Považská Bystrica4300118:129
3.Nové Zámky B4200217:216
4.Prešov400046:190
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4328618184:11197
2.Dukla4230327197:10795
3.Nitra43203515157:13271
4.Slovan43183319157:14863
5.Košice43154717136:14160
6.B. Bystrica42163320114:13557
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina44128420116:13256
2.Skalica44145421112:15056
3.Martin44143522102:15553
4.L. Mikuláš4410152897:16134
Aktualizované: 17.2.2019 03:47
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4636118223:108111
2.Košice4628459184:10597
3.Poprad46284410194:11896
4.Dukla46266311171:9493
5.Púchov46274411152:9293
6.B. Bystrica46237214157:12985
7.Spišská46224416151:12678
8.Michalovce46184321135:16165
9.Martin46181324133:15459
10.Nitra46163225124:14556
11.Skalica46132427106:18247
12.L. Mikuláš46110332107:17736
13.Žilina4684430107:20236
14.Zvolen464024084:23511
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
4Jokerit Helsinky59305018182-15476
5Dynamo Moskva59266021148-13570
6Spartak Moskva59217023152-14864
7HK Soči60179024141-15562
8HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
9Dinamo Riga59177025119-14858
10Severstal Čerepovec60139034117-17348
11HC Dinamo Minsk60142036111-17340
12HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
2Barys Astana59289012186-14384
3Avangard Omsk612810018170-13081
4Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
5Ak Bars Kazaň59334017158-12879
6Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
7Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
8Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
9HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
10Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
11Red Star Kunlun59181030132-17748
12Admiral Vladivostok59165033133-16947
13Amur Chabarovsk59153032117-17245
Aktualizované: 17.2.2019 17:54
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
4Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
5Barys Astana59289012186-14384
6Avangard Omsk612810018170-13081
7Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
8Ak Bars Kazaň59334017158-12879
9Jokerit Helsinky59305018182-15476
10Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
11Dynamo Moskva59266021148-13570
12Spartak Moskva59217023152-14864
13HK Soči60179024141-15562
14Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
15HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
16Dinamo Riga59177025119-14858
17Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
18HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
19Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
20Red Star Kunlun59181030132-17748
21Severstal Čerepovec60139034117-17348
22Admiral Vladivostok59165033133-16947
23Amur Chabarovsk59153032117-17245
24HC Dinamo Minsk60142036111-17340
25HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames5830516212-17477
2San Jose Sharks5929617214-18477
3Winnipeg Jets5928819202-17176
4Nashville Predators6128622186-16073
5Vegas Golden Knights6026624180-16968
6St. Louis Blues5726422170-16265
7Dallas Stars5824524145-14963
8Minnesota Wild5824325164-17260
9Vancouver Canucks6018827170-18859
10Colorado Avalanche5822124186-19257
11Arizona Coyotes5820627152-16757
12Chicago Blackhawks5916826192-21657
13Edmonton Oilers5816829163-19553
14Anaheim Ducks5815727128-18553
15Los Angeles Kings5816729141-17952
Aktualizované: 17.2.2019 17:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning5935911232-15992
2New York Islanders5827817169-13876
3Boston Bruins5927717175-15076
4Toronto Maple Leafs5830619206-16475
5Washington Capitals5825719197-18471
6Columbus Blue Jackets5726721185-17269
7Montreal Canadiens5825620173-16869
8Carolina Hurricanes5927422173-16568
9Pittsburgh Penguins5825521200-17967
10Buffalo Sabres57181022167-17763
11Philadelphia Flyers5821624173-19561
12New York Rangers5718724165-18858
13Florida Panthers5615924171-19456
14Detroit Red Wings5914928167-19654
15New Jersey Devils5818428169-20352
16Ottawa Senators5817531179-21149
Aktualizované: 17.2.2019 17:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.2.2019 17:54

Bleskovky

HC'05 Banská Bystrica - HC 07 Detva, zostavy 52. kola

Zostavy: HC'05 iClinic Banská Bystrica: Lisutin - Kubka, Ďatelinka, Marshall, Mihálik, K. Sloboda, Southorn, Nemčík, Glenn - Šoltés, T. Surový, Zigo - Asselin, Faille, Selleck - Bartánus, Higgs, A. Šťastný – Gabor, Češík, Koper HC 07 Detva: Zalivin - Martin Chovan, Kuklev, Gachulinec, Sládok, F. Fekiač, Betker, Jendroľ, Golian - Puliš, Murček, Ščurko - ...
pred 4 min. - TASR

MHK 32 L. Mikuláš - MHC Mikron N. Zámky 0:0 po prvej tretine

MHK 32 Liptovský Mikuláš - MHC Mikron Nové Zámky 0:0 po prvej tretine SR-Hokej-TL-52.-L.Mikuláš-N.Zámky-1.tretina
pred 10 min. - TASR

Spooner sa sťahuje z Edmontonu do Vancouveru za Gagnera

Kanadský hokejista Ryan Spooner sa sťahuje v rámci NHL z Edmontonu do Vancouveru výmenou za iného útočníka Sama Gagnera. Pre 27-ročného Spoonera budú Canucks už treťou ligovou zastávkou v tejto sezóne, okrem Oilers hral aj za NY Rangers. Gagner sa vracia do Edmontonu, ktorý ho v roku 2007 draftoval z celkového šiesteho miesta.
o 11:03 - Michal Bruner / TASR

Rapperswil - Lausanne 1:2 v 44. kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Rapperswilu prehrali v sobotňajšom dueli 44. kola švajčiarskej ligy s Lausanne 1:2. výsledky - 44. kolo: Fribourg - Biel 3:2, Langnau Tigers - Ambri-Piotta 3:1, Rapperswil - Lausanne 1:2
včera o 22:12 - / TASR

Mora IK - Lulea HF 1:2 pp v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Lulea HF zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Mora IK 2:1 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea AIK 7:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 3:1, Djurgarden IF - Örebro HK 0:2, Mora IK - Lulea HF 1:2 pp, Timra IK - Brynäs IF 2:4.
včera o 20:34 - / TASR

Pelicans Lahti – KooKoo 9:4 vo fínskej lige

Helsinki 15. februára (TASR) – Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: KalPa Kuopio - Mikkelin Jukurit 7:2 /za domácich Godla odchytal celý zápas/, Pelicans Lahti – KooKoo 9:4, Saipa Lappeenranta - Vaasan Sport 7:2, Tappara Tampere – TPS Turku 2:3
15.2.2019 20:13 - / TASR

Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2 v nemeckej DEL

Hokejisti Krefeldu Pinguine zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Grizzly Wolfsburg 5:2. výsledok: Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2.
14.2.2019 22:14 - / TASR

Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1 v zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí švédskej SHL na domácom ľade nad Malmö Redhawks 5:1. SHL - výsledky: Linköping HC - Rögle BK 3:4, Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1, Timra IK - Frölunda 1:5, Växjö Lakers - Brynäs IF 5:3, Skelleftea AIK - Mora IK 3:4 pp
14.2.2019 21:30 - / TASR

Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1 vo fínskej Liige

Hokejisti Lukko Rauma rozstrieľali vo štvrtkovom súboji fínskej Liigy doma lídra tabuľky Kärpät Oulu 8:1. Liiga - výsledok: Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1.
14.2.2019 20:10 - / TASR

TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1vo fínskej Liige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v stredajšom súboji fínskej Liigy doma nad JYP Jyväskylä 4:1. Liiga - výsledky: IFK Helsinki - Sport Vaasa 5:2, Ässät Pori - Hämeenlinna 4:3 pp, TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1
13.2.2019 20:00 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 02. 2019
Žilina - L. Mikuláš o 17:30
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Budapešť o 18:00
Detva - Trenčín o 18:00
Miškovec - B. Bystrica o 18:30
24. 02. 2019
L. Mikuláš - Poprad o 17:00

Odohrané zápasy

15. 02. 2019
MiškovecN. Zámky
1:2 SNREPORT
ZvolenB. Bystrica
2:4REPORT
DetvaPoprad
3:4 SNREPORT
NitraL. Mikuláš
4:1REPORT
ŽilinaBudapešť
3:2REPORT
KošiceTrenčín
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY68 bodov
2.Nagy L.KOS61
3.Chovan M.ZVO60
4.Lantoši R.NIT55
5.Higgs B.BBY54

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Blackwater J.NIT29
3.Asselin G.BBY28
4.Buček S.NIT26
5.Magosi B.MIS26

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.21 perc
2.Kristín M.NZA95.01 %
3.Škorvánek ml. S.KOS93.47 %
4.Košarišťan A.NZA93.23 %
5.Vošvrda T.POP93.1 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov