Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Pred štartom Tipsport ligy: HC Slovan Bratislava

zdroj: TASR
10.9.2019 16:07 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Nováčik, či nie? Slovan Bratislava už nemá štatút tímu KHL. Je z neho účastník Tipsport ligy. Do nej sa vracia síce bez veľkých rečí, za to však so zaujímavým kádrom. Aká sezóna je pred „belasými“?


Udialo sa v lete:

Nový investor, pokračovanie v KHL. Z investora nič, čakanie. Ukončenie čakania, ohlásený návrat do Tipsport ligy. Nesplnenie požiadaviek Pro Hokeja. Mesačné čakanie, splnenie požiadaviek výkonného výboru SZĽH. Plus-mínus sa počas leta udialo v Slovane presne toto.  Je to už minulosť, bratislavský klub sa vracia do našej najvyššej súťaže. S trénerom Romanom Stantienom, s navrátilcom do ligy na manažérsky post Jurajom Bakošom, najmä však so zaujímavou hráčskou zmesou, kde sú skúsenosti z KHL výrazne badateľné. Na brankárskom poste síce Slovan minul dve legionárske miesta, ale papierovú kvalitu priniesol. Defenzívne skúsenosti trojice Sersen, Meszároš a Štajnoch sa takisto budú počítať, v útoku určite potiahne ofenzívu Puliš, zvedavosť nám napadá pri mene Marek Viedenský, skúsenosti predstavujú aj Miklík, Kukumberg, ale aj Kytnár. Slovan bude lákadlom, či bude aj športovo úspešný je otázka budúcnosti. Predpoklady však má.

Kto je v tíme:

Brankári: Barry Brust, Vladislav Habal

Obrancovia: Patrik Bačík, Daniel Demo, Marek Hudec, Andrej Meszároš, Matič Podlipnik, Eduard Šedivý, Michal Sersen, Martin Štajnoch

Útočníci: Jindřich Abdul, Radovan Bondra, Roman Kukumberg, Milan Kytnár, Tomáš Matoušek, Michel Miklík, Šimon Petráš, Radovan Puliš, Marek Sloboda, Jakub Urbánek, Michael Vandas, Marek Viedenský, Tomáš Zigo, Roman Žitný

Otázka pre trénera Romana Stantiena

Nevyrušujú vás len tri strelené góly v posledných troch prípravných zápasoch?

zdroj: TASR

„Je dobre, že príprava odkryla aj naše nedostatky. Čo sa týka gólov, chlapci sa držia toho, že slabší záver prípravy znamená dobrý rozbeh do ligy, tie góly si teda nechali na súťaž. Teraz si to len schovali. Košice sa teda majú na čo tešiť (s úsmevom).“

Zaostrené na posilu: Jindřich Abdul

Ťažko povedať, kto je v Slovane posila a kto nie. Pôvodne sme chceli vybrať Mareka Viedenského, no to je hokejista, ktorý už v Slovane pôsobil. Úplným nováčikom je Čech Jindřich Abdul. Práve on by mohol do hry Slovana vniesť jednu vec, ktorú nie každý útočník Slovana má. A to sú rýchle nohy. Zároveň je to hokejista, ktorý na ľade dokáže prekvapiť súpera, a to sa vždy zíde. Uvidíme, ako mu hlavné mesto sadne po presťahovaní sa z Popradu.

Predpoveď Hokejportal.net: Slovan bude dobrý. Ale asi nie úplne najlepší. Malinké mínus vidíme v rýchlosti tímu, je to však klub, ktorý nepochybne rozšíri už aj tak dosť početnú špičku. Veľmi by sme Slovanu želali, aby vrátil nielen do športovo lepšej ligy, ale aj do ligy, kde kultivovanosť a kultúra fanúšikov bude na vyššej úrovni, ako si Slovan pamätal.

Tip Hokejportal.net po základnej časti: 3.miesto

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


MaxSBA

 

5
10.9.2019 - 16:08
+3

pajk

 

4
10.9.2019 - 16:11
+2

Matej8199

 

3
10.9.2019 - 16:13
+2

Scorpi

 

9
10.9.2019 - 16:13
+58

Atlan

 

2
10.9.2019 - 17:06
0

DeL

 

Štart! či?
10.9.2019 - 18:06
+3

Fanpoprad

 

Este 1...
10.9.2019 - 18:23
+5

palacinka

 

v Piešťanoch odpočítavajú 4-3-2 štart
10.9.2019 - 19:56
+12

Hadimistr

 

Keď sa človek pozrie na ten kader: Tak po základnej časti + nadstavbe, čiže proste po 48 + 10 zápasoch, pred play off.

By to do 4. Miesta najhoršie malo byť určite.

Či druhé, tretie, alebo štvrté miesto ťažko povedať, asi tam o5 budú minimálne rozdiely a bude záležať na malickostiach ako prípadne zranenia hráčov, výpadky formy ( ako mal minulú sezónu v decembri obrovský výpadok Zvolen )

Bolo by veľké prekvapenie ak by Slovan nezacinal play off doma.

Čiže, to znamená,teda celkovo po nadstavbe úplne najhoršie 4.miesto.....
10.9.2019 - 16:17
+1

Scorpi

 

A prvi nemozu byt?
10.9.2019 - 16:20
+4

Hadimistr

 

Nepredpokladám : 2 , 3 alebo 4.
10.9.2019 - 16:23
+1

Juslan

 

Nie!!!
10.9.2019 - 17:05
+1

kocsma

 

!!!!!!!!4!!
10.9.2019 - 21:54
0

Tehelnepole

 

odkladam si to ako screenshot a uvidime
11.9.2019 - 11:20
0

Jurigagarin

 

Tipujem, že budú hrať o titul s Košicami alebo Banskou Bystricou.
10.9.2019 - 16:20
+3

Hadimistr

 

Je to veľmi nabité : Papierovo, podľa predpokladov by prvá 4. Mala byť určite :

Slovan, Zvolen, b.bystrica, Košice ( to som nepísal ako poradie )


Avšak to zďaleka neznamená že aj tieto 4 teamy naozaj pred play off budú na prvých 4 miestach


Tradičné podceňovaná ale tiež veľmi silná Nitra, plná mladých namotivovanych hráčov a povzbudzovana najlepšími fans v lige...

Do toho im budú dýchať na chrbát Poprad, Trenčín, Miskolc...
10.9.2019 - 16:29
+3

BlackCrow

 

Druhý. Čiže hneď za Košicami.
10.9.2019 - 16:21
+4

Tehelnepole

 

Inmak, Košičania, už sa dúfam hecnete... bez nás v lige ste boli stratení ako my v KHL *v dobrom*
11.9.2019 - 11:22
+2

BlackCrow

 

asi tak..



11.9.2019 - 13:56
+1

STARS

 

Veru tak,chybali ste nam, aspon to bude opat mat grády ako medzi hracmi tak i medzi fanusikmi
12.9.2019 - 13:07
0

Hadimistr

 

Abdul: Zaujímavý hráč , nepochybne stále zďaleka nenaplnil celý svoj potenciál a stále ešte ( relatívne ) mladý..- 23 rokov, vo februári 2020 bude mať 24..

Môže úplne pozitívne prekvapiť ( že bude v top 10 v bodovaní v celej lige )

Ale aj totálne vyhorieť ( nebude sa presadzovať, úplné minimum kanadských bodov, 4. Útok a do Vianoc najneskôr ho vyhodia..)

10.9.2019 - 16:23
+2

dast

 

ja mam taky citak, ze fanusikovia Slovanu ho budu milovat uvidime...
10.9.2019 - 19:10
+4

Fanpoprad

 

Najvacsia slabina bude asi trener.
10.9.2019 - 16:28
+7

doc.koniferum

 

1-2
10.9.2019 - 16:30
+1

Sunkafit

 

2-3
10.9.2019 - 16:32
+1

dusan1980

 

Už sa Na Vás tešíme
20.9. si spravím určite voľno a pôjdem sa pozriet
10.9.2019 - 16:46
+1

Frey77

 

Podľa mňa 2 miesto. Brankári super, dokonca Brust extraklasa, obrana na našu ligu nadpriemer, no a útok je jeden veľký otáznik. Podľa toho ako bude pár hráčom chutiť sushi. Najväčšiu slabinu vidím na pozícii trénera,Stantien nie je teda vôbec žiadne terno
10.9.2019 - 16:48
+4

TOPmanager

 

Stantien?: A konkretne preco ho tak nalepkujes? U vas ked posobil, za vsetko dobre mohol Stolc a to zle ste davali za vinu Stantienovi. Pozicie sa zmenili a veru zatial nie je dovod jasat nad pracou Stolca. Samozrejme je este skoro na nejake konstatovania, ale ty uz odpisujes Stantiena. Tak by ma zaujimalo, co konkretne je dovodom ohrnat nad nim nosom a este nic neurobil presne tak isto ako napr Stolc alebo ostatni?
10.9.2019 - 18:04
+5

Frey77

 

Neviem, koľko zápasov PP v minulej sezóne počas základnej časti si videl? Ja som bol na 90% domácich zápasoch a keď sa dalo, vonkajšie som pozeral cez net. A ver,že drvivá väčšina tých zápasov bolo NEPOZERATELNYCH! Neviem kde si prišiel na to, že čo bolo dobre, bola zásluha Stolca. Stantien nedokázal za celú sezónu ustalit formácie, v kuse sa hráči menili ako na kolotoči vo formaciach, nedokázal naučiť hráčov JEDEN, ešte raz, JEDEN presilovkovy signál za celú sezónu, pri našom vedení 1 0 mal snahu tento stav brániť od prvej tretiny, nemali sme žiaden systém, hra bola nepozeratelna a ten chlap absolútne nedokázal reagovať na vývoj zápasu, vôbec! Áno, Stolc je u mňa taky Stantien dva, nesúhlasím absolútne s jeho menovaním za hlavného trénera.
10.9.2019 - 19:24
+14

TOPmanager

 

Dakujem za padne argumenty.
10.9.2019 - 20:08
+1

Senator BLOG

 

ja si myslim, ze najneskor v januari odidu kondicne. Pre ligu je dobre ze su spat, nebolo by ale moc dobre aby ju hned vyhrali
10.9.2019 - 16:49
+2

Frey77

 

Kým kondične ok, aby neodišli finančne
10.9.2019 - 17:53
+21

PeterLucky

 

Viac ako konecne umiestnenie v Play-Off ma bude zaujimat dodrziavanie zavazkov vedenia a aky hokej sa bude hrat na Slovane. Pomaly, neobratny a staromodny hokej ludi bavit nebude. Podla mna navstevy budu priamoumerne predvedenej hre, nie prioritne vysledkom.
10.9.2019 - 16:55
+5

Frey77

 

Presne taký hokej vás pod Stantienom čaká. Ú nás sa na to dalo pozerať len cez play off, inak....
10.9.2019 - 17:53
0

ElwisNR BLOG

 

Mna skor zaujíma či ľudia podporia klub a budú chodiť na hokej.
1.ZV
2.BB
3.KE
4.NR
5.BA
6.TN
7.PP
8.MIS
9.BUD
10.NZ
11.DT
12.MI
13.LM
10.9.2019 - 17:01
+4

88Backo

 

Neblazni,na 100% nebudeme po základnej časti pred Slovanom,Kosicami,Zvolenom a Bystricou s momentálnym kádrom
10.9.2019 - 17:14
+7

bez nicku BLOG

 

Ale sak su pred nami okrem Slovana
10.9.2019 - 18:16
+2

ElwisNR BLOG

 

Sezóna ukáže na čo máme ale myslim že máme dobré vylosovanie na úvod ligy aj keď asi body nebude ľahké zbierať.
10.9.2019 - 19:03
0

MACEK40

 

asi to myslel tak ze nebudete ani pred jednym z nich
10.9.2019 - 19:06
0

Acorgonka

 

Ja zelam Slovanu aby ich nesklamalo ich vedene ...v opacnom pripade im nepomoze ani kader ani brankar ani kultura na tribunach ...to je dolezite
10.9.2019 - 17:19
+6

Tehelnepole

 

JA tiez dufam, ze vedenie to nepohnoji.
A ku kulture na stadionoch... pevne verim ze prevladne slusnost a nie primitivnost.
11.9.2019 - 11:23
0

Acorgonka

 

drzime si palce Karin dobre vieme ze to bude tazke a vzdy sa najdu aj takí co nevedia ze treba fandit v prvom rade svojim a ze rival neznamena automaticky nepriatel
11.9.2019 - 11:32
0

Roland1990 BLOG

 

SBA: Neviem, mna moc priprava neoslnila. Navyse ten Habal moze vodu nosit max,odchyta to Brust. Ako skoncime? Tipujem 4.miesto po zàkladnej časti.
Tesim sa na zapasy s NR a KE, chybali ste mi BB podla mna najviac štve návrat Slovana....
10.9.2019 - 17:24
+12

advokatiss

 

Ani spavat kvoli tomu nemozeme
10.9.2019 - 17:31
+31

Acorgonka

 

pekne si to napisal ale... podla mna by ste mali byt ostraziti prave vy co sa BB tyka myslim si ze skutocny vazny konkurent pre vas je prave BB
11.9.2019 - 7:55
0

-BBB-

 

pre Nas nieje konkurentom aktualne nikto,, najvacsi konkurent Slovana je jeho vedenie..
Z mojho pohladu je uplne jedno ako dopadne sezona (umiestnenie-vysledky), prioritou je doplatenie vsetkych dlzob, aby bol zaujemca o kupu od aktualneho majitela niekym inym .. takto to nekupi nikto.
11.9.2019 - 8:32
+4

Acorgonka

 

ano vyssie som sa podobne vyjadrila aj ja takto... ak toto opmenieme a budeme verit tomu ze vase vedenenie ma dobre zratane o co ide ja som napisala o tom ze nastupujete do sutaze a myslim ze idete bojovat nie ?
11.9.2019 - 8:40
+1

JohanHV71

 

"Veľmi by sme Slovanu želali, aby vrátil nielen do športovo lepšej ligy, ale aj do ligy, kde kultivovanosť a kultúra fanúšikov bude na vyššej úrovni, ako si Slovan pamätal"
K čomu je dobrá táto veta v tom článku?
10.9.2019 - 17:35
+9

Dalmatiner1

 

A preco je podla teba zla?
10.9.2019 - 17:38
+2

dast

 

pretoze Slovan si za svoju "popularitu" mimo Bratislavy absolutne nemoze, vsetko je sposobene tym, ze okrem Bratislavy ziju na Slovensku sami troglodyti.. irony off
10.9.2019 - 19:19
+8

Radovan123

 

aha: Nechce sa Bratislava odsamostatniť od zvyšku slovenska lebo oni su Najlepší, Najmudrejši, Najšikovnejši, Naj,naj... (podľa toho čo si napisal)
10.9.2019 - 19:35
+1

Pepe#27

 

Kiezby sa tak uz davno stalo...
Mimochodom, on to (narozdiel odomna) myslel ironicky...
10.9.2019 - 19:38
+8

dast

 

ani jeden z vas nepochopil, o com pisem
10.9.2019 - 20:23
0

Radovan123

 

to nič
10.9.2019 - 20:33
0

Radovan123

 

ja by som tiež bol za to
10.9.2019 - 21:41
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pepe#27

 

Dal som Ti prve plusko.
Snad to pomoze Tvojej smutnej dusi...
11.9.2019 - 11:14
0

matrin

 

Si nasmiech
11.9.2019 - 11:17
+1

Pepe#27

 

No vidis, tak sa podarilo zlepsit Ti naladu, to som rad.
Smiech je dolezity, pomaha odburavat stres...
11.9.2019 - 11:21
+1

Dalmatiner1

 

Blava si nakradla za 30 rokov dost...
Vysvetlis ako si mesto moze nieco nakradnut? A to najviac podfinancovane hlavne mesto v strednej europe?
Ak ma Slovensko prosperovat - musi prosperovat aj Bratislava, tomu tak dnes nie je. Potom si nase deti hladaju vzdelanie a prilezitosti v Cesku(ktore sa vykradanim nasich studentov ani netaji) v nezdravej miere a chybaju nam doma.
Bratislava je sanozrejme nase hlavne mesto a len jednoduchsi clovek si moze mysliet nieco ine....
11.9.2019 - 11:16
+2

Tehelnepole

 

Blava je riecka, mozno myslel to ked pride storocn avoda a poberie vsetko...
11.9.2019 - 11:25
0

matrin

 

Prepac.. mal som napisat 100 rokov so zvyskom co si napisal sa da suhlasit
11.9.2019 - 12:02
0

Tehelnepole

 

matrin, ak si toto myslel vazne, co si napisal, tak mi je ta uprimne luto.
A bud tak dobry, nenavazaj sa do Pepeho, pretoze Ti nic neurobil a nepoznas ho. Chovajme sa k sebe slusne.
11.9.2019 - 11:24
0

matrin

 

Co na tom nie je pravda? Tak nech tu nepise o nejakom osamostatneni sa atd.. dava sa tak na uroven strihnutych jobbikovcov z dunajskej stredy. Pepeho som povazoval bohuzial za inteligentneho cloveka- a taketo reci o odtrhnuti BA a vytvoreni akehosi mestskeho statu su - no minimalne riadne nedomyslene a provokativne. Ked sa cele (cesko)slovensko poskladalo na vladne budovy, atd.. Keby sa bratislava nestala hlavnym mestom, bola by zrejme max. obycajnym predmestim viedne. Tak ci tak su to len hlupe provokativne reci, keby ste neboli hlavne mesto- kludne si chodte cestou san marina, monaca.. Ale ako hlavne mesto to nie je mozne. A kludne ti ma moze byt luto, davat najavo, ze taketo reci su totalne protislovenske mi robi dobre, lebo viem ze mam pravdu. Prestante s tym.
11.9.2019 - 11:35
+4

Tehelnepole

 

Matrin.
V realnom zivote by si sa s takymto vyjadrenim v lepsom pripade stretol s posmechom.
Ty prestan dobre?
Chovas sa ako trulo v karčme.
A začni písaním veľkých písmien v názvoch miest.
11.9.2019 - 11:46
0

matrin

 

OK. Skúsim s velkými písať Proste len by som bol rád, keby som v diskusiach tento rok nemusel citat o nejakych odtrhnutiach Bratislavy od Slovenska a podobe... Je to proste blbost. Bratislava proste je Slovenská a aj bude. Vsetko tam je, vsetko tam sidli... uplne zbytocna debata. Ked taky naznak v buducnosti v diskusii najdem, rovno pod to napisem: OK? ... to by mohol byt druhy krok pri nadviazani opatovneho kontaktu s hokejovymi fanusikmi spoza prave spadnutej zeleznej opony vítam vás
11.9.2019 - 12:17
+1

Dalmatiner1

 

Pozri, je jasne ze odtrhnutie Bratislavy je nezmysel a nikto co len trosku normalny si to nemysli.
Na druhej strane ta hrba nezmyslov co si napisal je dokladom velmi(ak to poviem jemne) jednoducheho uvazovania.
Tak uz je jasne preco luza blaci svoju oblubenu pesnicku. Ako som hovoril, nema to nic spolocne so Slovanom...
11.9.2019 - 15:04
+1

matrin

 

Ziadna hrba nezmyslov tam nebola. Za tym si stojim a stoja za tym aj fakty. Mozes kludne urazat do jednoduchsieho myslenia, do luzy. Ja ti odporucam aby ste spolu s ostatnymi slovanistami zacali citat prispevky s lepsim pochopenim a neprilievali olej do ohna. Svojou nekonecnou aroganciou - to nie ja- ale pepe napisal chobotinu a strhol pohlad od Slovana na Bratislavu. Premnazamna Slovan nech si ide do Ebelky, nahradi ich Capitals s normalnejsimi fanusikmi.
11.9.2019 - 15:22
+2

Pepe#27

 

Ja som sem priniesol myslienku o odtrhnuti Bratislavy? Ja mam citat s lepsim pochopenim?
Ide Ti...
11.9.2019 - 15:27
+1

matrin

 

Tu mas.. "Kiezby sa tak uz davno stalo...
Mimochodom, on to (narozdiel odomna) myslel ironicky..."
11.9.2019 - 15:39
+2

Pepe#27

 

Ty si fakt tak hlupy alebo to iba hras...?
11.9.2019 - 15:40
0

matrin

 

Argumenty dosli?
11.9.2019 - 15:43
+1

Pepe#27

 

Ok, napoviem Ti:
Radovan123 včera - 19:35
11.9.2019 - 15:46
0

matrin

 

On je tu novy.. ty si stalica a take priliatie oleja do ohna nie je na nic dobre, ty tu mas tiez drzat kulturu. Prepac za toho zmrda ale potrebovalo to akcent.
11.9.2019 - 15:55
+1

Pepe#27

 

A(j) ja som tu (staro)novy...
Ja som len reagoval na podrypnutie, bez toho aby som to chcel nejak dalej emocialne rozvijat...
11.9.2019 - 17:02
0

Tehelnepole

 

RADOVAN123: by si zasluzil po holej
11.9.2019 - 15:57
0

Dalmatiner1

 

Ty si fakt nejaky cudny. To co napisal Pepe - s tym nesuhlasi vacsina Bratislavcanov(napokon povodnych je minimum).
Ale pisat tu o tom co si BA nakradla a tvarit sa ako objajca pravdy je uplne out.
Ak my mame ist prec tak ty sa vykasli na nase diskusie a chod si plakat so svojimi sukmenovcami ako ti BA pokazila zivot ...
11.9.2019 - 15:28
+1

matrin

 

Tak a vyjadri poriadne ze ta to slovicko o nakradnuti vytaca a nehadz cele merito veci do kosa urazkami o luze.. slovicko nakradla si premen za - za 100 rokov privilegiami ziskala - neskladalo sa vari cele slovensko na rozne narodne budovy a centraly? Kto chcel pochopil. Nezmenili ste sa slovanisti, ba ste este horsi. Majstri sveta dosli z ruska. Ten piskot na stadionoch si ako klub zasluzite.
11.9.2019 - 15:38
0

Dalmatiner1

 

V podstate si tu odhalil podstatu nenavisti voci BA.
Prekvapim ta. Na celom svete sa v hlavnych mestach organizuju veci pre celu krajinu.
A teraz uz staci, tato debata nema zmysel. Kludne piskaj a spievaj.
Potom pridi do Viedne a rozplyvaj sa nad cistotou a pamiatkami.
Teda podla teba vsetky hlavne mesta na svete kradnu , ty si fakt jadrovy fyzik
11.9.2019 - 16:00
+1

matrin

 

Pochopil si si to zasa posvojom. Ty asi jadrovy fyzik nebudes.. Tak inak - Bratislava dlzi Slovensku aby ho potiahla. Reci o odtrhnuti su preto nemoralne. Tvoje podsuvanie nenavisti voci BA na koli jej privilegovanosti je uplne mimo. Blbe je ked po 100 rokoch privilegii vychadzaju reci o odtrhnuti. Podstata nenavisti voci slovanu v diskusiach je to, ze pri akomkolvek naznaku polemiky zacnete vyhadzovat slovka ako luza, sedlac, a rozne narazky na intelekt, arogancia. Casto nulove argumenty iba chytanie za slovicka a posmesky... ste teda prispeli k tej nasej hokejovej kulture...
11.9.2019 - 16:17
+2

Tehelnepole

 

Matrin.
Negeneralizuj. Tak ako vsetci Slovaci nie su Mazurek, tak ako vsetci SLovaci nie su Livia ktora riesi nejake panslovanske reklami na Absolutku, tak ako vsetci nie sme hulvati... su aj taki medzi nami.
Nikto seriozny odtrhnutie Bratislavy od zvysku SR nemysli vazne. Tak ako su na Vychode a Strede Slovenska mili a dobri ludia, su taki aj na Zapade. A zial, obcas je viac pocut tu primitivnu mensinu. Ale ak sa ti dobri ozvu, je nas totiz viac, tak ta luza spomedzi nas nema sancu.
11.9.2019 - 16:26
+2

matrin

 

Howk
11.9.2019 - 16:38
+2

Pepe#27

 

Bratislava nedlzi nikomu nic.
A Tebou spominane vyrazy belasi (aspon teda ti inteligentnejsi) vytahuju az ako rekaciu na urazky. Ja tiez pouzivam vyraz "chamrad" ci "sedlac". Ale nieje to pre mna pomenovanie na zaklade miesta povodu ale spravania sa. Kopec sedlace je aj v BA. A aj na Nepelovi ci Tehelku. Keby som sudil ludi podla povodu tak nemam hokejovych kamaratov od Skalice az po Kosice...
11.9.2019 - 17:07
0

matrin

 

Slova ako chamrad a sedlac podla mna do diskusie nepatria. Z akehokolvek pohladu sa na to clovek pozrie. Len sa tym pripajas na ich uroven. Akurat s podfarbenim arogancie. K tej prvej vete sa nevyjadrujem - mam opacny nazor - ale to by bolo na dlhsiu - historicku, odbornejsiu debatu.. dakedy inokedy mozno ak bude chut
11.9.2019 - 17:15
+2

Dalmatiner1

 

Ak chces serioznu debatu tak neklam, ze nase mesto kradlo. To su predsa tvoje slova. A ak pises taketo nezmysly tak pravdepodobne necakas, ze tu s tym niekto pri zmysloch bude suhlasit.
Ja som nic o osamostatneni BA nepisal a napisal som to uplne jasne, ze s tym nikto normalny v BA nesuhlasi ani to nikto nepovazuje za temu(okrem teba). Luzou je ten kto vrieska na nase mesto urazlive pesnicky. Bodka. Nie normalni ludia. Ti s tym nesuhlasia...
11.9.2019 - 17:18
0

matrin

 

Uz sa opakujes. To slovo som vysvetlil.. ale ty sa budes navzdy drzat svojej slamky. Nema to zmysel s vami chlapci. Radsej sa venujte hokeju.
11.9.2019 - 17:28
+1

Dalmatiner1

 

Dakujeme za tvoju mimoriadne cennu radu. Nabryzgat, naklamat a potom sa tvarit, ze ja som ten najvacsi intelektual - to je idealny sposob ako prezentovat svoju osobu...
Pa, pa
11.9.2019 - 17:33
+2

matrin

 

Ked myslis uz som si obraz o tebe spravil.
11.9.2019 - 18:31
+1

Dalmatiner1

 

O to nepochybujem uz z tvojich vyjadreni je jasne, ze si nepochopeny genius
Tvoj investigativny talent a historicky prehlad by si zasluzil Tie najvyssie vedecke ocenenia.
11.9.2019 - 18:36
+1

matrin

 

A z tvojich je jasne ze si ustipacne bratislavske hovado
11.9.2019 - 18:41
+3

Dalmatiner1

 

Mozno by si nam mal dat historicky exkurz do obdobia, kedy teba pripadne tvoju rodinu okradala Praha, Budapest a Vieden. Dozaduj sa spravodlivosti clovece ! Tvoj svaty zapal ma zaujal
11.9.2019 - 18:50
0

matrin

 

Ocividne sa ta to dotklo. Bude aj slzicka?
11.9.2019 - 18:53
+1

Dalmatiner1

 

Je mi jasne, ze v tvojej komunite niekomu povedat, ze je zlodej je normalne a nikto si s tym dlhsie nelame hlavu. Nuz chapem, ze ti je divne ze to niekomu vadi
11.9.2019 - 19:07
0

matrin

 

11.9.2019 - 19:10
0

MaxSBA

 

bieda
11.9.2019 - 19:43
0

matrin

 

11.9.2019 - 20:04
0

Dalmatiner1

 

Places nad svojim smutnym osudom
Neboj sa my ta v BA privitame s otvorenou narucou! Zide sa nam tu kazda pracovita ruka
11.9.2019 - 20:21
0

matrin

 

11.9.2019 - 20:27
0

bigi BLOG

 

takze cele slovensko sa skladalo na budovy v BA a este si tie budovy museli doma vybudovat samy, tak sa potom tej tvojej nenvisti ani necudujem
12.9.2019 - 7:48
0

matrin

 

Podsuvas nenavist pritom ziadna nie je. Ano, cele Slovensko investovalo do Bratislavy ako do kulturneho, vedeckeho, sportoveho a spolocenskeho centra Slovenska a preto akekolvek reci o nejakom odtrhnuti nie su namieste. Za tym si stojim a akokolvek si to umelo budete prekrucovat a hladat v tom spinu.
12.9.2019 - 8:37
0

bigi BLOG

 

ano ano zase si si vybral len tu cast ktora sa ti hodi, a snazis sa to otocit aby ti to aspon nejako vychadzala o tom ako 100 rokov okraqdala Bratislava slovensko, ale holt opat ti to nevyslo a mozes si za tou blbostou stat kolko len chces, stale to bude blbost.

a ked to nechces nazyvat nenavistou tak cim by si to teda nazval?
12.9.2019 - 8:54
0

matrin

 

To slovo okradala som pozmenil pre pokoj vasich dusi. Je zbytocne emocionalne uznavam. Ale v podstate sedi. Ako nazves stav, ked si niekto nieco zoberie a ked ma splacat tak rozprava o odchode? Okradnutie az tak daleko od toho nie je v tomto kontexte. A v nom prezmenu skus citat a vnimat tu myslienku.
12.9.2019 - 9:17
0

matrin

 

To slovo bolo vlastne nakradla.. nie okradla.. tiez velky rozdiel z pohladu kontextu
12.9.2019 - 9:19
0

bigi BLOG

 

este raz a na zaciatok tak bratislava nakradla za ostatnych 100 rokov od celeho slovenska lebo sa tu stavali budovy, ete ze v tych ostatnych mestach a pod ste si tie budovy stavali sami a za svoje, uz chapes kam tym mierim? je mi jasne ze s tym mas problem
12.9.2019 - 9:58
0

matrin

 

Ano .. neviem ze by v ostatnych mestach boli vladne institucie a centraly v takej miere postavene zo spolocneho .. odmietas uznat ze do bratislavy sa investovalo ako do hlavneho mesta ? Odmietas uznat ze Bratislava tazila a tazi z toho vyhody ze si ju Slovaci zvolili za hlavne mesto? Tak by sa mala sprava proslovensky a nie sa vyhrazat odtrhnutim. Bodka.
12.9.2019 - 10:05
0

bigi BLOG

 

takze vlastne nie su rozhodujuce institucie ale ich pocet. a kolko je este v pohode a od kolkych je to uz okradanie.
to ci tazi bratislava nejake vyhody ti kole oci ale to ze ma z toho aj nevyhody to je uz v poriadku. a zrovna o investiciach a prerozdelovani podielovych dani by som radsj pomlcal.
12.9.2019 - 10:32
0

matrin

 

rok 1920. Vlastne neviem preco sa s tebou bavim. Ocividne ti chybaju vedomosti i pochop. Cau
12.9.2019 - 10:40
0

MaxSBA

 

Ze sa ti oplatí s nimi debatovať vôbec
12.9.2019 - 11:57
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ufák

 

aby si pochopil,všade sme nekultúrne prasce,len Slovan je kultúrny svrchol ....
10.9.2019 - 17:48
+28

JohanHV71

 

Nemyslím, že to na slovenskom hokeji je také hrozné, aby sa také niečo spomínalo. Maďarské kluby až na jeden prešľap v Miškolci boli prijaté fajn a to, že Slovan má veľá "fanúšikov" mimo Bratislavy je jasné, ale nerobme tu z toho nenávisť ako medzi Partizanom Belehrad a CZ alebo Hajdukom Split a Dinamom Záhreb zase. Veď je to šport, keď sa nikedy fanúšikovia pošlú navzájom, alebo nejakého hráča do teplých krajov, tak to ešte nie je na psychologickú ujmu hádam.
10.9.2019 - 17:55
+3

Dalmatiner1

 

Ved prave, prianie aby to bolo lepsie ako pred odchodom predsa nikoho nemoze urazit.
10.9.2019 - 18:16
0

KrebsKandidat

 

jo, az na to, ze sa to da pochopit aj tak, ze bez Slovana to tu bola zumpa.

Mohli a mali si tu vetu odpustit alebo ju napisat inak, ked chceli vyjadrit zelanie aby sa na SBA nenadavalo.
10.9.2019 - 19:39
+5

ufák

 

presne tak...
10.9.2019 - 20:17
+1

Dalmatiner1

 

Tak nadavanie nevadi, ale zelanie aby tomu tak nebolo ano? To je divna logika...
10.9.2019 - 20:46
0

KrebsKandidat

 

To nikto nepovedal, samozrejme, ze nadavanie vadi. Rovnako ako tvrdenie, ze vdaka Slovanu je to tu kulturnejsie...
10.9.2019 - 22:20
0

Dalmatiner1

 

To kto povedal?
10.9.2019 - 22:44
0

HockeyBender

 

toto máte v info o výjazde do Trenčína : VERNÍ SLOVANU ON TOUR! 1. výjazd novej sezóny do dobre známeho prostredia, spojený so šírením kultúry v zaostalejších častiach našej galaxie.
11.9.2019 - 13:04
+4

HockeyBender

 

A Takto na šírenie kultúry v podaní Slovanu pamätá legendárny košický fanúšik Dušan Vilém: "A ešte by som chcel podotknúť, že najhoršie zápasy boli vždy proti Slovanu. Fanúšikovia Slovana boli najhorší zo všetkých a ani v Čechách som sa nestretol s tým, aby nás tak neznášali. Ani my ich nemáme radi, ale to, čo sa dialo v Bratislave, prekračovalo všetky medze. Bili nás tam, urážali, olievali pivom a policajti sa na tom bavili. Stále mám v pamäti obraz, ako vynášali zo záchodov naše do modra dokopané dievčatá. Zažili si to aj niektorí moji ďalší kamaráti z fanklubu. Autobus sme museli mať odparkovaný 30 kilometrov za Bratislavou, inak by nám ho rozbili. Diali sa tam nechutné veci."



pre porovnanie s nekultúrnym TN: "Určite na výjazd do Trenčína, keď sme naplnili sedem autobusov. Okrem toho aj mnoho áut. Keď sme prichádzali hore schodami, tak to hučalo ako v úli a celý štadión stíchol. Potom sme sa vynorili na tom druhom poschodí a ľudia nechápali, čo sa deje. Skvelá bola samotná cesta, ale aj ten hokej. Tie zápasy proti Dukle boli vždy niečím výnimočným. Trenčín bol absolútna topka, na ktorú nezabudnem do konca života."
11.9.2019 - 13:29
+5

Pepe#27

 

Asi preto na stadione v BA bezne vidis fanusikov v drese napriklad Dukly ci NR...
Skus sa prejst v Trencine alebo Nitre na stadione v drese Slovana...
Co sa tyka slovenskej ligy, tak naprimitivnejsie hladisko vzdy bolo v TN a NR. Tym nechcem povedat ze u nas to bolo vzdy koser. Ale nastastie sa to novym zimakom dost ukludnilo.
A co sa tyka fanklubu VS, tak to je zbytocne komentovat. Svoj postoj k nemu som vyjadril, ked som z neho po 3 rokoch od vzniku (a to som bol jeden zo 6-7 ludi co stali pri jeho zrode) opustil...
11.9.2019 - 13:47
+2

moke19

 

možno by asi sa mal spýtať trebárs bývalého košického trénera Marcela Šimurdu, ako ich trenčiansky fans zhora oblievali pivom...
11.9.2019 - 13:48
0

Pepe#27

 

Alebo manzelky hracov s detmi, ktore museli opustit tribunu cez striedacky za pomoci sbs...
"...absolutna topka"...
11.9.2019 - 13:55
0

HockeyBender

 

možno by si sa ty zamindrákovaný fanúšik z Piešťan mohol pozrieť či o sebe chlapci zo Slovanu šíria, že idú vylepšovať kultúru ne štadiónoch alebo to tvrdia tí z Trenčína.
11.9.2019 - 13:56
0

iHC

 

Kde to tvrdia? Lebo na Verní Slovan je niečo iné:
"Napriek atraktivite prvého zápasu v staronovej lige proti najväčšiemu rivalovi, sme sa už skôr rozhodli nevycestovať na tento zápas. Dôvodov je viacero, no najväčším problémom je pre mnohých čas usporiadania. Zatiaľ čo zvyšok prvého kola sa odohrá prevažne v piatok, náš zápas bol určený ako predohrávka. Miesto toho sme sa rozhodli plne sústrediť na prvý domáci zápas proti Novým Zámkom a na návštevu Ufolandu.
Práve zápas s Trenčínom bude prvý, v ktorom si oprášime svoje spomienky z výjazdov do ďalekých krajín mimo našej galaxie.
Miesto a spôsob predaja lístkov doplníme v priebehu najbližších hodín."
11.9.2019 - 14:18
+1

HockeyBender

 

rozklikni si výjazd do UFOLANDU a prečítaj si info
11.9.2019 - 14:20
+2

iHC

 

Jo, našiel som. Inak musím povedať, respect (alebo veľa času?). Mať takto zmáknutý FB fanklubu rivala...
11.9.2019 - 14:34
+1

HockeyBender

 

Dostalo sa to ku mne cez našu fan page takže nie nesledujem ich
11.9.2019 - 14:37
+1

bigi BLOG

 

ta veta je napisana jasne a vystizne to ze si to tak pochopil je len tvoj problem. ale skor je to o tom ze kto chce psa bit plaicu si najde
11.9.2019 - 7:45
0

ten čo nevie

 

lebo už do predu prosikaju aby sa na ich nepiskalo a nekričalo lebo si uvedomuju že nechali našu ligu v sračkach a ušli preč
10.9.2019 - 17:59
+8

Dalmatiner1

 

Robis cest svojmu nicku
10.9.2019 - 18:17
+7

matrin

 

Pamataju si aky bordel v lige robili.. pravdou je ze liga skulturnela prave odchodom Slovana.
11.9.2019 - 15:26
+4

Tehelnepole

 

Prosim?
11.9.2019 - 15:29
0

Dalmatiner1

 

A preto ste vyblakovali aj ked sme u vas nehrali?
11.9.2019 - 15:29
+1

matrin

 

Si si isty ze som ja niekedy ten pokrik blacal?
11.9.2019 - 15:47
+2

bigi BLOG

 

a chces povedat ze sa to neblacalo na stadionoch? takze sa vratme na zaciatok. o akom skulturneni si to pisal?
ale zaradil si sa k dalsim tebe podobnye zmyslajucim ze za ten hnoj na tribunach moze slovan
12.9.2019 - 7:54
0

matrin

 

Veru veru priatelu, na hadku treba dvoch. Vy sa casto snazite hadzat spinu len na "sedlac", a provokacie z vlastnych radov casto prehliadate. Napísal som ze liga odchodom Slovana skulturnela - z pohladu diskutera na hp som vnimal diskusie ako korektnejsie ako pred odchodom, riesil sa viac hokej- vedela sa uznat kvalita supera, nebol tu nik kto by zbytocne provokoval aroganciou, sedlacou, luzou a podobne. Zaroven si tabory sami vedia postrazit provokaterov - co u vas zatial velmi nevidim, niekedy posobite ako bratia v zbroji s klapkami na ociach.. Nepodsuvaj mi preto tvrdenie ze za hnoj moze Slovan. Na to ako vravim treba dvoch a vy v provokaciach tiez vobec nezaostavate - takze nie ste o nic lepsi ako zvysna sedlac ako generalizujete zvysok Slovenska/ resp. niektori sedlacou myslia iba tych co zpievaju uz zludovelu hanlivu pesnicku, ktora vas strasne rajcuje a donekonecna rozoberate len tu. Vas svaty gral. Si niekedy vravim ze asi Vas to bavi.
12.9.2019 - 9:07
0

bigi BLOG

 

hmm zaujimave citanie, takze diskusie na hp sa skulturnili (odhliacnuct o dtoho ze si asi nanzazil zaciatky HP vtedy by si videl co je kulturna diskusia o hokeji a to napriac fanusikovskym spektrom) neviem ako skulturnela diskusia k inym muzstvam kedze ma tie diskusie nezaujimali. ale skus si pozret diskusie o slovane a ked mi aj potom budes nieco tvrdit a skulturneni tak potom neviem co si mam uz o tebe mysliet. a to ani nemozes hodit na slovanistov kedze ti tu vo velkom prestali chodit prave vdaka tejto super kulture ako si to nzaval.
ale to si zase raz odbocil od podstaty, tak sa vratme na zaciatok, skulturnilo sa prostredie ze aj ked slovan v extralige nehral tak sa stadionmi niesla sedlacka hymna. ked to je podla teba skulturnenie tak asi mame na tento pojem rozdielny nazor. a ked tvrdis ze na hnoj treba dvoch tak tu vam ten jedn chybal a hnoj bol
12.9.2019 - 9:55
0

matrin

 

Nie som na HP novacik. Aaa zase sa opierame o Vas svaty gral - gral ublizenia, gral akoze nenavisti, jeden pokrik vladne vsetkym, mimo neho ziaden ukazovatel kultury neexistuje.. ake je to vzivat sa do role nadradenej obete? Chcel by som tuto debatu nejak rozumne ukoncit ale fakt neviem ako. Snad Vam len popriat vela sil a pevnych nervov do sezony - budete to potrebovat vy aj vasi hraci. Hlavne nech vyhra hokej, ostatne su omacky ja som si v nich teraz priznavam zaplaval a su ozaj stratou casu.
12.9.2019 - 10:25
0

bigi BLOG

 

tak slovan nehral 7 rokov slovensku extraligu a ono sa tu vyvinule nejake torie ktore su ocividny nezmysle ale obhajit sa nimi da vselico.
jedna je ze za hnoj na tribunach moze slovan, a duha ktorou si to vysvetlil ty teraz.
ze nadavat na klub ktory ani nehra je vlastne kulturne prostredie .

myslim ze tym je povedane vsetko
12.9.2019 - 10:29
0

matrin

 

ok.. nebudem generalizovat- ale davam si ta nateraz do jedneho kosa s dalmatinerom. Myslim ze tym je povedane vsetko. Dnes fandim Kosiciam a zagratulujem im na HP. Provokacne. Specialne koli vam dvom. Spokojny?
12.9.2019 - 10:51
0

bigi BLOG

 

a vies kde mam to komu budes fandit? a mozes gratulovat komu len chces, mna tym ani nevytocis. a prezradim ti tajomstvo ja to ani pozerat nebudem, mozno stihnem zaver, ale zily mi to trhat nebude
12.9.2019 - 11:01
0

matrin

 

Pre teba len dobre
12.9.2019 - 11:06
0

Gargamel123

 

Ono to bohuzial: vsetko zavisi na buducorocnych volbach...
10.9.2019 - 17:41
+2

Dalmatiner1

 

Ci budes spievat?
10.9.2019 - 17:44
0

Dalmatiner1

 

K veci.: Do tohto rocnika treba ist s pokorou, ale bez strachu. Kader mame urcite na TOP 6. V dobrom pripade mozno aj TOP 4.
Ja osobne radsej vymenim titul za precizne dodrzanie splatkoveho kalendara.
Co sa tyka atmosfery, Slovan vypreda vacsinu stadionov vonku a prinesie do pokladnic klubu extra peniaze. Budeme mat skoro kazde kolo playoff co je len a len dobre - pripravi nas to na to skutocne play off.
Ja si, zelam nech sa nenavist voci Bratislave neprejavuje tak intenzivne ako v casoch minulych. Uz som to tu niekolkokrat napisal, ze pre vrieskajucu masu je Slovan len zamienkou - ved ako napisal aj Sarky, takto nadavaju aj detom.
Ak chceme normalne prostredie podme sa o to pokusit aspon tu v tejto komunite.
Ja za seba slubujem, ze na nikoho(a na nikoho mesto) ziadne pokriky odo mna nikto nepocuje.
Som rad, ze sme doma a tesim sa na rivalitu!
10.9.2019 - 18:32
+28

LuukyBB

 

+
10.9.2019 - 18:40
+2

bach

 

Ja vás rád uvidím na štadione.Nefandím vám ale som rád že ste späť.Pomôže to SVK hokeju.
Odomna nadávky nezapočujete.
Mimochodom máme tam Tomášov.
10.9.2019 - 19:07
0

KrebsKandidat

 

Slovan vypreda vacsinu stadionov vonku, lebo na hokej chodim kvolu superom a nie kvoli muzstvu, ktoremu fandim
10.9.2019 - 19:42
+2

Dodo_SBA

 

Ale proti Slovanu príde svojim fandit viac ludí. Tak to bude.
10.9.2019 - 23:16
+3

KrebsKandidat

 

ja si Slovan pozriet nepridem, takze mozem povedat, ze bude menej, co teraz
11.9.2019 - 2:08
0

bwpow

 

Jediny arbiter pravdivosti je realita. Uvidime na konci sezony, na ktorych superov bolo najviac divakov oproti priemeru.
11.9.2019 - 2:30
+3

FP-Romanides

 

Slovan vidím okolo 3 až 4 miesta po ZČ.
10.9.2019 - 18:32
+1

fifofrogy

 

Vie mi niekto dať info koľko permanentiek sa doteraz predalo na Slovane ?
10.9.2019 - 18:37
+1

Pepe#27

 

Viem o siestich urcite...
10.9.2019 - 18:54
+8

fifofrogy

 

skvelý základ
10.9.2019 - 20:28
0

Tehelnepole

 

+2
11.9.2019 - 11:25
0

elektricka

 

To by aj mňa zaujímalo
10.9.2019 - 19:01
0

PeterLucky

 

Ked sa tym nikde nechvalia, vela to asi nebude.
10.9.2019 - 19:07
+3

Jozef

 

kukni na ticketportal... mrte volnych miest..
10.9.2019 - 21:14
+1

LuukyBB

 

Môj tip 4.miesto.
10.9.2019 - 18:39
0

Pepe#27

 

Snad to PlayOff dame...
10.9.2019 - 18:52
+1

STARS

 

Mam neblahe tusenie ze Slovan bude majster
:/
10.9.2019 - 18:53
+4

Nyufi12

 

U cvokára si bol?
10.9.2019 - 19:01
+3

STARS

 

Bic plieska na konci
10.9.2019 - 20:01
+2

Acorgonka

 

Jozko neopustaj sa "legia skazy"sa vali z vychodu
10.9.2019 - 20:27
+3

STARS

 

Bodaj by si mala pravdu ale obavam sa ze kazdy v lige vratane nas i vas bude az privelmi premotivovany zo slovana , inak samozrejme ze nepotesilo by ma viac ako odplatit slovanu nasu poslednu prehru a navrat na hokejovy tron, ale zasa budme aj realisti slovan vzdy este je pojem bez ohladu co sa tam dialo...
P.S adi inak som momentalne na navsteve NR a je fakt pekne mesto...
10.9.2019 - 21:43
+2

Acorgonka

 

vies toto vsetko su take prognózy ako ked sa tetky bavia na trznici vsetko sa ukaze tam kde sa ma a sice na lade... a skutocne boje budu v decembri kazdy ma podla mna rezervu a urcite sa bude pred koncom prestupového zbrojit a ako zvyknem pisat tabulka ci vitaz bude odrazom toho ako si to kto vybojuje... pri vyrovnanosti a s roznymi specifikami timov treba bojovat o kazdy jeden bol lebo pred PO to bude masaker uz sa tesim
P.S. a bol si aj autom v centre mesta? ale ano NR je pekne mesto len treba vediet kde ju spoznavat
11.9.2019 - 8:00
+1

STARS

 

Jedno je iste : kazde muzstvo sa bude chciet proti slovanu vytiahnut, tato sezona moze byt velmi zaujimava , tak snad aj vy aj my prehovorime čo do titulu
P.S Nie ,nemam auto..som u kamarata , mozno budem v NR dlhodobejsie najma pracovne..kedy hrate doma proti nam ?
11.9.2019 - 14:47
0

Acorgonka

 

29. 09. 2019 16:00 NE HK Nitra - HC Košice ak som teda pozrela dobry rozpis
11.9.2019 - 15:01
0

STARS

 

Kolko u vas stoji listok? Ak by sa podarilo bola by to moja prva navsteva na nasich mimo KE (naposledy som bol na nasich ked hrali doma so slovanom aj to jediny raz v zivote
11.9.2019 - 22:48
0

Dalmatiner1

 

Bolo by symbolicke odohrat posledne stretnutie v sezone s rovnakym superom ako v poslednom ligovom rocniku a samozrejme aj s rovnakym vysledkom
10.9.2019 - 18:58
+3

Gargamel123

 

Nemozne:

11.9.2019 - 0:01
0

NasHokej97

 

Predstavovali sa dresy v tom Centrali, resp. daju sa niekde pozriet ?
10.9.2019 - 19:14
0

WINTERisCOMING

 

1.KE
2.Slovan
3.BB
4.NR
5.ZV
6.PP
7.TN
8.DT
9.MI
10.LM
11.NZ
Maďari by mali byť pod čiarov nech si pinkajú len tak.
10.9.2019 - 19:46
+3

Old School

 

Uvidíme. Každopádne, budem držať Slovanu palce, nech sa mu návrat do extraligy vydarí.
10.9.2019 - 20:43
+1

RebelMemoryPP

 

Slovan po zakladnej casti 6 miesto ale postupenie cez prve kolo playoff a zaciatkom decembra Stantiena vymeni Riha..
10.9.2019 - 20:52
+1

RebelMemoryPP

 

Pardon Cada..
10.9.2019 - 21:01
0

Cylo24

 

Jarolim
11.9.2019 - 19:28
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
omen

 

nechcem byt zly prorok, ale je mozne ze Slovan bude mat problem dostat sa do ten prvej 6 clennej skupiny... mena v kadry ma sice zname a zaujimave, ale treba si priznat, ze vacsina su hraci bud mlady, starsi, alebo po zlach sezonach Zaroven si treba uvedomit, ze kazdy tym od vychodu az na zapad bude zapas so Slovanom vnimat ako zapas sezony a hlavne na domacom lade pojdu ako pes po udenom Ked k tomu este pripocitam burlivu atmosferu skoro na kazdom zapase, ktore hraci Slovana nemusia mentalne ustat, nevidim to az tak ruzovo
10.9.2019 - 21:20
+4

Pepe#27

 

Presne o tomto som pisal minule. Hlavne zapasy vonku, ktore budu vacsinou vypredane a v burlivej atmosfere, budu pre Slovan velmi narocne. Osobne to na prvu trojku po ZC nevidim. Skusenosti sa vsak mozu prejavit potom v PlayOff. Uvidime, sam som zvedavy. Moj tip je, ze Stantien neodtrenuje celu sezonu.
10.9.2019 - 21:36
+2

-BBB-

 

Kader nevhodny pre dlhodobu cast, ale ergo vyborne poskladany na PO ..
Prave v PO mozu hraci ako Meszaros, Sersen, Brust, Kukumberk, Miklik rozhodovat vyrovnane zapasy ..
Uvidime, zakladom uspechu je a bude praca lavicky,, ak to Stantien nebude davat, bude problem neustale.. Tam ja subjektivne vidim najvacsi problem aktualne.. ale mozem sa mylit, drzim mu palce, nech dokaze ze aj ja "kecam do vetra" ..
11.9.2019 - 8:38
+4

Dalmatiner1

 

Absolutny suhlas!
11.9.2019 - 11:17
0

Tehelnepole

 

vyborne napisane, nemam co dodat
11.9.2019 - 11:27
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Velmi sa tesim: ze ti zacina. Zajtra ideme partia do Budika sledovat v TV zapas "milenia" a to Kosice-Slovan.
Pevne verim a dufam, ze po pociatocnej animozite a nechuti prevladne duch sportoveho superenia a normalnej rivality bez osobnych atakov. Ved sme Slovaci preboha.
Tak, uz nech to zacne.


Osobne som ale uplne vystresovana z Barryho, tie jeho vyjazdy za branku....
11.9.2019 - 11:29
+1

Pepe#27

 

Barry zajtra nedochyta...
11.9.2019 - 12:20
0

Tehelnepole

 

Preco myslis

Inak, presne na tieto jeho vylety z abranku sa pytali nedavno v TV Markiza v Sportovych spravach, ze ako to s nim maju poriesene... A Stantien sa usmial a vravi, tak viete, kezdy ma svoju ulohu danu a vie co ma robit a kazda patka na lade vie, co od neho maju cakat takze sme pripraveni
11.9.2019 - 12:46
0

Dalmatiner1

 

Teda...ze do Budika. Ta krcma presla katastrofickym vyvojom. Symbolicke je, ze jediny kto tam ostal je vycapnik, ktoreho hostia chytili ako pancuje pivo vodou. Odvtedy ho volaju Palo-Vodak .
My uz tam nevkrocime...
11.9.2019 - 15:09
+1

Tehelnepole

 

To neviem, faktom je, ze tam dobre varia a pivko je dobre.
11.9.2019 - 15:30
0

Dalmatiner1

 

Tak kazdy mame ine predstavy o vareni , ja som skoro skoncil po tataraku na pohotovosti, ale ak chces radu kam na fakt dobre pivo(v nevabnom prostredi tak sup do Pribilinca....
11.9.2019 - 17:22
0

Tehelnepole

 

Slovanista Vaic pre sme sk - Kosice mi dlhuju 20 rokov : BRATISLAVA. Pred dvomi rokmi definitívne ukončil aktívnu kariéru. Dnes už 42-ročný Ľubomír Vaic však aj po skončení hráčskej kariéry zostal spätý s hokejom.

Ako uviedol v rozhovore pre agentúru SITA, nepôsobí v žiadnom klube, ale slovenskému hokeju sa snaží pomáhať prostredníctvom iných aktivít.

Fyzioterapeut? Musel by chodiť päť rokov do školy
"Stále som v dozornej rade Slovenského zväzu ľadového hokeja. Na štadióne v Spišskej Novej Vsi tiež máme s bývalým spoluhráčom Michalom Findurom menšiu posilňovňu a streleckú zónu, kde sa venujeme deťom a pomáhame im zdokonaľovať prácu s hokejkou, pukom a streľbu," uviedol Vaic.

"V posilňovni mávame skupinové aj individuálne tréningy. Venujeme sa tiež športovcom a deťom, ktorí majú problémy s chrbticou," doplnil.

Priznal, že už počas kariéry hokejistu sa mu veľmi páčila práca fyzioterapeutov.

"Uvažoval som dokonca, že by som po hokeji niečo také aj vyštudoval, ale keď som zistil, že by som v rámci diaľkového štúdia musel chodiť do školy päť rokov každú sobotu do Prešova, začal som hľadať iné spôsoby podobného uplatnenia," dodal strieborný medailista z MS 2000 v ruskom Petrohrade a držiteľ bronzu z fínskeho šampionátu v roku 2003.

Slovan? Ľudia dostali to, čo chceli
Vaic v minulosti pôsobil vo viacerých krajinách sveta - v Česku, Nemecku, Rusku, Fínsku, Švédsku či v zámorí. V niekoľkých zápasoch si zahral aj v prestížnej NHL v drese Vancouvru Canucks.

Na Slovensku okrem rodnej Spišskej Novej Vsi účinkoval aj v Poprade, Košiciach a bratislavskom Slovane. Práve posledné dve spomenuté mužstvá obstarajú vo štvrtok úvodný zápas nového tipsportligového ročníka 2019/2020.

V najvyššej slovenskej súťaži sa po sedemročnej prestávke predstaví HC Slovan Bratislava, ktorý sa na domácu scénu vracia po pôsobení v Kontinentálnej hokejovej lige.

"Ľudia dostali to, čo chceli. Som rád, že je Slovan opäť v slovenskej extralige. Bolo super, že nás zastupoval v KHL a ľudia vďaka tomu mohli vidieť hráčov z tejto súťaže. Pri nedostatku financií je to však ťažké utiahnuť, zvlášť, keď niektoré kluby tam majú rozpočet aj 40 miliónov eur," priznal.

"Mnoho ľudí nadávalo, že Slovan pri odchode zo slovenskej extraligy spôsobil odliv peňazí. Teraz je späť a možno sa pozdvihne úroveň našej súťaže," podotkol Vaic.

Peniaze od Košíc už zrejme neuvidí
V súvislosti s účasťou Slovana v slovenskej súťaži sa v nedávnych týždňoch v médiách prepierali dlhy klubu voči viacerým bývalým hráčom.

Vaic podobnú situáciu počas angažmánu v hlavnom meste nezažil, ale stretol sa s týmto problémom v HC Košice.

"Keď sme vyhrali posledný titul v roku 1999, do play off sme nastupovali bez peňazí. Išli sme do toho s tým, že ideme hlavne hrať. Nemali sme vyplatené peniaze päť-šesť mesiacov, ale nakoniec sa našli sponzori, ktorí prisľúbili, že nám to všetko vyplatia, keď vyhráme titul. Podarilo sa, nakoniec jeden sponzor niečo vyplatil, druhý nevyplatil," zaspomínal si na časy spred dvoch dekád.

Nevyplatené základné platy z obdobia stráveného v Košiciach však stále nevidel.

"Dokonca som vyhral aj súd, ale tam sa to pretransformovalo tuším zo spoločnosti s ručením obmedzeným na akciovú spoločnosť a dodnes som tie peniaze nemal zaplatené. Ani nebudem, s tým som sa už dávno rozlúčil. To, že meškali peniaze, to je na Slovensku bežné. Bolo to aj v Slovane, ale vždy bolo vyplatené," doplnil.

O MS v hokeji 2019
Ako bývalý dlhoročný reprezentant sa pristavil aj pri nedávnych majstrovstvách sveta v Bratislave a Košiciach, na ktorých mužstvo trénera Craiga Ramsayho opäť nepreniklo zo skupiny do vyraďovacej časti turnaja.

"Čo ľudia čakali? Že sa slovenský hokej za rok zmení a znova budeme hrať o medaily, keď sme predtým hrali mizerne? Veľa je aj o šťastí. Videli sme to aj teraz, keď nám v posledných sekundách ušli dobré výsledky a pre tieto bodové straty sme sa nedostali do vyraďovacích bojov," uznal.

"Chlapcom však nie je čo vyčítať. Každý rok sa snažia a robia, čo môžu. Potrebujeme hlavne budovať tam dole, aby sme mali širšiu základňu. V hokeji máme málo detí," zakončil pre agentúru SITA Ľubomír Vaic.
11.9.2019 - 14:12
0

Dalmatiner1

 

Boze to tu zas bude...
Ale treba povedat pravdu, ze to tazko porovnat so situaciou z poslednych 3 slovanistickych rokov...
11.9.2019 - 15:13
+2

ten čo nevie

 

ked som to dal tu včera ja tak mi to belasi admin zmazal pozdravujem ho
11.9.2019 - 18:30
0

Aladár Miazga

 

prečo by to mazal belasý admin, keď tam Vaic obhajuje belasých ?
11.9.2019 - 18:51
0

ten čo nevie

 

to prave neviem prečo
12.9.2019 - 7:38
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin220007:26
3.Sp.Nová Ves3200112:96
4.Dubnica220009:66
5.Žilina310029:93
6.Trnava210017:83
7.Levice210016:93
8.Skalica200024:80
9.Topoľčany200024:80
10.P.Bystrica200023:90
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 18.9.2019 02:37
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 07:04
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.9.2019 07:04
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 07:04
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.9.2019 07:04
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.9.2019 07:04
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.9.2019 07:04

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
včera o 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
včera o 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
včera o 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
včera o 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00
Budapešť - Detva o 19:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola