Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Prehra Trenčína v Olomouci, Michalovce otočili zápas

zdroj: TASR
13.8.2019 20:42 TASR

Utorkové prípravné zápasy účastníkov Tipsport ligy:


Martin – Liptovský Mikuláš 1:3 (0:2, 0:1, 1:0)

Góly: 54. Nauš (Rusina, Melcher) – 12. Sukeľ (Lištiak, Oško), 13. Piatka (Vybíral, Nechaj), 37. Kalousek (Babka)

Martin: Bernát – Ligas, Themár, Šimon, Dvořák, Rusina, Oravec, Lavička – Poliaček, Videlka, Brezniak – Rudzan, Barto, Paulíny – Brveník, Dírer, Rešetár – Melcher, Juráček, Nauš

L. Mikuláš: Zalivin (Poburíni) – Kurali, Burzík, Parobek, Mezovský, Rolný, Droppa, Nemec, Petran – Uhrík, Ozolins, Haluška – Lištiak, Oško, Sukeľ – Nechaj, Piatka, Vybíral – Danielčák, Babka, Kalousek
 

Olomouc – Trenčín 6:3 (1:0, 3:1, 2:2)

Góly: 3. Knotek (Ostřížek, Hlaváč), 23. Irgl (Strapáč), 24. Škůrek (Ostřížek), 39. Nahodil (Káňa), 46. Káňa, 53. Dujsík (Knotek), 61. Dujsík, 64. Klimek (Kolouch) – 39. Coughler (Chromiak), 46. Štach, 47. Valach (Bokroš, Sojčík)

Trenčín: Valent (Tomek) - Kajinek, Štach, Rajnoha, Starosta, Bokroš, Sladok, Dužek, Stacha - Alderson, Mikyska, Lapšanský - Bartovič, Sádecký, Šišovský - Chromiak, Coughler, Sojčík - Valach, Švec, Hlinka

 

Michalovce – Linz 4:3 sn (0:1, 0:1, 2:1 – 0:0, 1:0)

Góly: 52. Hvila (Galamboš, Mašlonka), 56. Linet (Giľák, Safaralejev), 60. Spilar (Juusela), rozh. nájazd: Lalancette – 14. Lebler (Finn, Gaffal), 26. Gaffal (Brucker), 51. Roach (Gaffal, Lebler)

Michalovce: Trenčan – Bdžoch, Mesikämmen, Dalhuisen, Kolba, Hopkovič,  Novický, Mesároš – Juusela, Lalancette, Spilar – Hvila, Galamboš,Mašlonka – Safaraleyev, Linet, Giľák – Chalupa, Toma, Hamráček

 

Servette Ženeva – HK Nitra 6:1 (0:0, 2:1, 4:0)

Góly: 22. Kast, 39. Maurer, 49. Tömerness, 52. Fehr, 54. Wingels, 55. Fehr – 26. Pätoprstý

Nitra: Hanuljak – Mezei, Rais, Olsen, Pupák, Versteeg, Sloboda, Rácz, Korím – Vešutkin, Fetkovič, Hrušík – Kerbashian, Kollár, Scheidl – Csányi, Šimun, Fominych – Tábi, Čaládi, Pätoprstý

 

Vyšehradský pohár:
HC 07 Detva - HC RT TORAX Poruba 3:1 (1:1, 2:0, 0:0)
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Nechtasilasprevadza

 

Michalovce pekne,Trenčin vela golov dostal škoda ale tak tazky super
13.8.2019 - 21:13
+7

emoxx1

 

Michalovce v tej príprave celkom obstojne. Uvidíme ako v lige, ale vidno tam zatiaľ veľké chcenie o dôstojné výsledky.
13.8.2019 - 21:22
+11

fifofrogy

 

Ale kdeže si pozri expertov po minulom zápase v BB čo písali že posledné miesto v lige a že budú ako Detva čo k tomu dodať
13.8.2019 - 23:46
+2

fifofrogy

 

Plus tým pádom dodám že ak to berú takto tak Trenčín by mal asi problém aj v prvej lige uhrať playoff ... atď
13.8.2019 - 23:47
+2

Westbeast0

 

Uz sa tu viac krat objavil podobny prispevok, ale ak sa ta mozem opytat: kde si cital ze Bystricania tipuju Michalovce na posledne miesto? Ja som v pozapasovej diskusii nasiel akurat jeden prispevok od Zvolencana, ktory ich prirovnava k Detve. Bystricania ich skor chvalili, preto sa pytam odkial(z ktorej diakusie) je to tvoje konstatovanie...
14.8.2019 - 7:02
0

fifofrogy

 

"Ale kdeže si pozri expertov po minulom zápase v BB čo písali že posledné miesto v lige a že budú ako Detva čo k tomu dodať "...a môžem sa opýtať kde ty tu v písanom texte odomňa vidíš že píšem o fanúšikoch z BB ? A skús si ešte raz prečítať tú diskusiu po zápase v BB a pozorne .
14.8.2019 - 9:17
0

mno

 

ja som ho tak isto čítal: neviem síce od koho bol, ale odpísal som, že tak isto niektorí tipovali pred rokom madarov na posledné miesta.
14.8.2019 - 12:04
0

juromt

 

....: ty si zas iny extrem.. ty si dobre ze nevidel v prvej stvorke. to je rovnako ujete ako ti co ich vidia na posledne miesto.
14.8.2019 - 7:26
+2

fifofrogy

 

Pekný deň prajem ak narážate na mňa smiem vedieť kde a kedy som písal že vidím Michalovce v prvej štvorke ? A na odpoveď si veruže veľmi ale veľmi rád počkám a potom dodám niečo k vašej narážke na experta a čo je kde ujeté či čo to je za výraz .
14.8.2019 - 12:02
0

juromt

 

,,,: no daj zatial tu nasu narazku na experta a ja zatial pohladam to tvoje vyjadrenie.
15.8.2019 - 8:04
0

fifofrogy

 

Výborne čakám kedy a kde som písal o prvej štvorke Michaloviec ...a pardón zle som prečítal nie expert ale extrém ale nič to nemení na tom že som zvedavý čo nájdeš.
15.8.2019 - 9:38
0

juromt

 

...: citujem "Tak zatiaľ z toho menoslovu čo tam vidím tak narýchlo to vidím na prvú šestku a dokonca by som povedal s prehľadom plus ten ošiaľ tam ich bude hnať ešte vyššie..." samozrejme pisal som to z prihliadnutim na spojenie slov este vyssie. ALe skor ako sa zacneme chytat za slovicka, ja som ta hore ani necitoval od slova do slova.
15.8.2019 - 9:59
0

fifofrogy

 

Tak nabudúce poprosím vecne keďže prvá štvorka a šestka si myslím že je dosť veľký rozdiel plus príspevok písaný v mesiaci jún keď Slovan bol out a iné kádre vo výstavbe a s prehľadom prvú osmičku dajú takže kde a v čom som extrém ?
15.8.2019 - 10:16
0

juromt

 

....: este raz pisal si prva sestka a vyssie .. ja som napisal ze videl si ich DOBRE ZE NIE v prvej stvorke.. este nieco nejasne?
15.8.2019 - 10:29
0

fifofrogy

 

Tak zatiaľ z toho menoslovu čo tam vidím tak narýchlo to vidím na prvú šestku a dokonca by som povedal s prehľadom plus ten ošiaľ tam ich bude hnať ešte vyššie..." ...ešte raz kde tam vidíš že to bude prvá štvorka ? Píšem jasne vidím to na prvú šestku to čo vidíš ty je mi jedno reaguj na písaný text nie na tvoje konšpiračné teórie vyfabulované v tvojej hlave s nejakou štvorkou a stojím si za tým že Michalovce s prehľadom s týmto kadrom dajú po základnej časti prvú 8 čiže nech sa páči aby si bol spokojný ktovie možno dajú aj prvú štvorku ...spokojný ? Do budúcna ak budeš chcieť na mňa reagovať vecne a nepodsuvaj mi tu niečo čo som napísal lebo ty čítaš niečo medzi riadkami ďakujem
15.8.2019 - 11:11
0

juromt

 

...: A co sa tu potom rozdrapujes ked ich niekto tipuje na posledne miesto. Je to ich tip a zrejme si tiez za tym stoja.
15.8.2019 - 11:52
0

fifofrogy

 

Tak nech ma mňa reagujú oni a nie ty či ty si samozvaný ich obhajca s ich poverením a požehnaním ? Či len ďalší čo má potrebu reagovať na všetko a všetkých s prívlastkami ? Ak budú mať oni problém ozvú sa si myslím aj samí a ak budem reagovať na teba či Martin nech sa páči kľudne môžeme poextremovať koľko len milosť pán bude chcieť .
15.8.2019 - 12:28
+1

fifofrogy

 

A myslím že ja som reagoval vecne a jasne s tým čo bolo napísané že posledné miesto ty tu si začal s extrémom a s nejakým štvrtým miestom .
15.8.2019 - 12:30
0

juromt

 

...: nazval si ich expertmi co sa teba sameho dotklo hoci si si to zle precital to je vecne a jasne?
15.8.2019 - 12:34
0

juromt

 

....: a ohladom toho stvrteho miesta.. ked sa uz dotahujes za slovicka tak som napisal este raz "dobre ze nie v prvej stvorke". Vies co znamena NIE V PRVEJ STVORKE?
15.8.2019 - 13:27
0

fifofrogy

 

Ešte raz napísal som v prvej šestke čomu nerozumieš ?
15.8.2019 - 14:28
0

juromt

 

...: napisal si v prvej sestke a VYSSIE.. ale tato debata s tebou fakt nikam nevedie. mozno nabuduce. maj sa.
15.8.2019 - 15:28
0

GB11

 

Nitra: Bude kedy druhý set neviete ľudia?
13.8.2019 - 21:37
+45

NR

 

Ty po tych tvojich tipoch k Nitre zalez do diery a čuč
13.8.2019 - 21:39
+16

Tokino

 

Co by dala Skalica za take sety kamosko...
13.8.2019 - 21:41
+4

FP-Tommynko

 

Teba musia v škole bit každý deň....sopliak
13.8.2019 - 21:45
+4

GB11

 

Haha školu si ani nepamätam. Počkajte si na štvrtok my dostaneme viac než 6
13.8.2019 - 21:56
+1

topska

 

sorry ale obcas to na tebe vidno tu v diskusiach ze si skolu ani nepamatas
13.8.2019 - 21:59
+24

FP-Tommynko

 

O to je to ešte smutnejšie. Na základe kvality tvojich príspevkov som myslel,že máš 12 rokov
13.8.2019 - 22:00
+4

GB11

 

Vy si naozaj neviete zobrať srandu aj na Vás? A k tomu čo som tipoval min. Sezónu som sa už niekoľkokrát vyjadril a aj som priznal že som sa mýlil tak neviem prečo to tu stále vyťahujete aj s tým NZ hokejom. Asi nič druhé na mňa nemáte. To isté môžem napísať aj o TN Ja aj o nás priznám veci atď. Snažím sa tu prispievať čo najviac. Napr. Teraz je u nás ticho a nikto tu nič nenapísal iba ja jediný + k tomu doplním že sa vrátil Trnka
13.8.2019 - 22:17
+19

Sunkafit

 

Nechajte ho pls
14.8.2019 - 6:42
0

Acorgonka

 

takto sranda bokom!... mna vcerajsia lata mrzi to je fakt ale co ma tesi je to ze sme ti urobili fakt pekny vecer
14.8.2019 - 7:10
0

NRfan

 

Mala by mrziet hracov, nie teba.
14.8.2019 - 11:31
0

88Backo

 

2 tretiny to bolo vyrovnané,najväčší rozdiel som videl v presilovkách,pri našich som sa bál kedy to skončí brejkom,obrancovia Servette trhali sito...Chýba nám jednoznačne tvorivý obranca ale aj útočník na presilovky čo vie niečo vymyslieť,je síce pekné,že korculiarsky sme natom dobre,ale to nestačí...
V 3.tretine sa už prejavila únava,nemôžme odohrať za 24h dva ťažké zápasy s takým úzkym kádrom...posledných 10min sme odpadli a už to sypalo,najmä Fehra bolo vidieť,že je kvalitou niekde inde,keďže ešte pred pár týždňami hral v NHL...
13.8.2019 - 21:40
0

Tokino

 

Chyba nam kvalitny utocnik a konstruktivny obranca hlavne na presilovky.Nema kto vystrelit,rozohrat.V utoku mame mlade muzstvo takze mozme cakat nevyrovnane vykony,musime byt trpezlivy.Zial na inych nemame peniaze takze musime bojovat!
13.8.2019 - 21:44
+1

FP-Tommynko

 

Tvorivý útočník príde v decembri
13.8.2019 - 21:48
0

Acorgonka

 

mozno
14.8.2019 - 7:11
+1

88Backo

 

Tak ja viem,ale načo tam dáva Braňa alebo Raisa,ktorý dal naposledy gol ešte za PN proti nám...?Najhoršie natom je je,že tam nemá ani koho iného dať
13.8.2019 - 21:50
+1

FP-Tommynko

 

Raisko má slušnú strelu, prečo to nehrajú na neho...Branovi sadne jedna z 20
13.8.2019 - 21:51
+3

Tokino

 

Aj to netrafi branu
13.8.2019 - 21:53
0

Tokino

 

Nema koho Rais,Mezei nonstop stracaju puky na modrej,Olsen nic moc,Versteeg slabucky na presilovky,Sloboda vobec...nemame na to hraca
13.8.2019 - 21:52
0

FP-Tommynko

 

Olsen bude viac ako dobrý...hra len 2 zápas a je na ňom vidieť kvalita...plus je to len prípravný zápas
13.8.2019 - 21:56
+3

Tomino

 

Uvidíme čo predvedie gabrielle
13.8.2019 - 22:01
0

FP-Tommynko

 

Stále sú to len PRÍPRAVNÉ ZÁPASY...mužstvo je dobre vyskladané
13.8.2019 - 22:02
0

Prostars

 

kedze to bol len pripravny zapas,tak keby sa jedna o ostry zapas,vysledok by bol opacny a taky Olsen by strelil he3k?
13.8.2019 - 22:04
+7

FP-Tommynko

 

Wtf?
13.8.2019 - 22:05
+4

Prostars

 

len ma udivuje toto vnimanie,pri kazdej prehre,nie len vas,ale kazdy fanusik to obhaji tim,ze sa jedna len o pripravu.
13.8.2019 - 22:10
+6

FP-Tommynko

 

Prehra alebo výhra...je to len PRÍPRAVNÝ ZÁPAS.
Pokojne sa udivuj ďalej
13.8.2019 - 22:12
+3

Prostars

 

nie je to len pripravny zapas,je to aj konfrontacia medzi ligami.Reklama nasej lige,tieto vysledky nie su nahodne,ci uz vysledok Trencina,Nitry,pre superov je to tiez len priprava,ale v kazdom s tych zapasov dostane slovensky klub latu.V lige Majstrov to nie je inak.Kedze to je len pripravny zapas aj pre Svajciarov,preco s vami neprehrali 6:1?Ved je to len priprava predsa.
13.8.2019 - 22:20
+11

Sunkafit

 

Lebo hrame na 3 utoky dva zapasy za 24hodin...je to len priprava a je nam to jedno a nic s tim neurobis jujujuj
14.8.2019 - 7:04
+2

tomasso

 

No ja musim dat prostarsovi za pravdu. Stale sa iba ukludnujeme vsetci ze je to iba priprava, no priprava to je aj pre nasich superov. Nie iba teraz v svajci ale napr s cz klubmi dostavame takmer vzdy nakladacky. Treba si dat dolu ruzove okuliare.
14.8.2019 - 7:41
+1

FP-Tommynko

 

Vy sa pokojne ukludnujte, hra Nitry z priatelskych zapasov sa neda porovnat s hrou pocas ligy a hlavne cez playoff. Preto my Nitrančania sme pokojní a veríme svojmu tímu. HAUK
14.8.2019 - 11:18
+5

kurtsteiner

 

A pre supera je to co??
14.8.2019 - 15:56
0

emoxx1

 

To bude preto,že je to len príprava
13.8.2019 - 22:20
+3

Prostars

 

keby to nie je priprava,vysledok by bol opacny? V prospech slovenskeho klubu?
13.8.2019 - 22:22
+7

FP-Tommynko

 

To fakt si dávaš + na každý svoj príspevok?
13.8.2019 - 22:29
+3

Prostars

 

len si potvrdil,ako si totalne mimo vo svojich prispevkoch.
13.8.2019 - 22:35
+1

FP-Tommynko

 

Teba tu škoda, do parlamentu s tebou!!!
13.8.2019 - 22:49
+4

emoxx1

 

Nie, ale každý výsledok v príprave nič neznamená, či už je výsledok taký, alebo onaký. To je všetko...
13.8.2019 - 22:39
+6

Chamois13c

 

Prostars: My sme prehrali s poliakmi a co ma byt hrali sme na 2 formacie proste je to priprava hraci sa skusaju ziadna veda
13.8.2019 - 22:35
+3

topska

 

tak asi je ich liga lepsia alebo krakov
13.8.2019 - 22:42
+1

Prostars

 

a nie je lepsia? ked nad nami vyhrali?
13.8.2019 - 22:51
0

FP-Tommynko

 

Máš buď dobrého dílera alebo kvalitný matroš. Podel sa s nami
13.8.2019 - 22:52
+2

Prostars

 

ty si uvedomujes na akej si stranke?je nutne prechadzat do osobnych utokov?ved ak nemas napisat nieco k veci ohladom hokeja,tak hadam sa na to pre tuto stranku vykasli.
13.8.2019 - 22:55
+5

FP-Tommynko

 

Napíš mi jeden osobný útok na teba. Ďakujem
13.8.2019 - 23:05
+1

topska

 

nie
13.8.2019 - 23:13
+1

Prostars

 

ani z nasej prehry s Poliakmi som nebol nadseny,ano pride liga a my sa budeme zohravat do januara,hladat spravne zlozenie formacii,skusat uspesny presilovkovy signal.Poliaci hrali,chceli vyhrat a aj vyhrali,nasi sa len plantali po lade bez akehokolvek zmyslu.Nevyuzili sme dve presilovky 5:3,ako sorry,ak v tomto vidis ziadnu vedu,tak je to zle,hrali ju nas prvy utok,utok co ma nas drzat nad vodou pocas sezony,prepac,ale taky utok ako bol Skovira Krotak Pavlicko by Poliakom z dvoch 5na3 presiloviek jeden gol isto dali aj keby maju prvy zapas v sezone v priprave.My sme si vsetci zvykli povedat,o nic nejde,ved je to len priprava.Pride liga,hraci budu hrat lepsie,kvalitnejsie,potom v decembri povieme,ved pride playoff,tam hraci pojdu naplno a potom po playoff povieme tak nevyslo to,nabuducu sezonu sa to isto zlepsi.
13.8.2019 - 22:44
+3

topska

 

Tebou spomenuty utok neviem ci by vobec v takom zapase hral
13.8.2019 - 23:12
+1

Prostars

 

ved prave a to je chyba.Skus mi vysvetlit tvoj pohlad na to,aky vyznam ma mat pripravne zapasy,ked v nom nastupia dve formacie zlozene z juniorov,alebo hracov bez skusenosti v lige vzhladom na svoj vek?Mame podpisanych hracov,ktory budu v sezone tvorit kostru muzstva a jednotlive formacie,mozme si ich nacrtnut
1 Svitana Mlynarovic Strauch
2 Takac Pelamo Zagrapan
3 Karterud Paukovcek Leclerc
4 Palocko Bjaloncik Palocko

toto by mal byt zaklad a my sme hrali tri pripravne zapasy,prvy na tri utoky,komplet mladasi,okrem Matusa Palocka,druhy zapas bol zlozeny z dvoch formacii cisto mladasi a treti zapas vposstate tiez.Aky to ma zmysel? Moze sa stat ze sa pocas sezony niekto zrani,niekto ochorie.A mlady hraci maju doplnit kader,nie vytvorit utocnu formaciu,to je moj nazor,ak vypadne napriklad Strauch k tomu Takac a na to aj Karterud,tak pre mna by mali sluzit pipravne zapasy na to aby som v nich nasiel alternativy,aky juniori by ich dokazali dostojne nahradit,ale nie z nich vytvorit formaciu,co by viedlo k tomu pocas zapasu,ze by boli stahnuty z hry a hralo by sa na tri utoky a vsetky formacie by sa rozbili tym padom.Tieto nase pripravne zapasy a ich formacie boli nezmyselne co sa tyka praxe,aby to malo kladny efekt do buducej sezony,pretoze len velmi tazko moze niekto naivne dufat ze utok Olejnik Vasas Rene Svitana by dokazali zahrat plnohodnotne ligovy zapas.Tak naco ich skusali v obdobnom zlozeni v priprave.Moj nazor je taky,ze pripravne zapasy by som viedol v zmysle,ze skusam ku kostre muzstva mladikov.Trener uz musi mat predsa nejaku predstavu ake urobi zlozenie utokov,ved hracov si vyberali podla ich vlastnosti a typologie hraca a pocas sezony ak nejaky vypadne tak treba miesto neho nahradu a na to ma sluzit priprava.Ano akceptujem to ze nietori z lidrov v priprave nechavaju si oddychnut,ale ked necha sediet Svitana Mlynarovic Strauch a v lige sa nieto z nich zrani,tak nevie kym ich nahradit z mladych,lebo nema odskusane alternativy.Ved nech sedi Mlynarovic jeden zapas a skusi mladeho miesto neho.Ked by v kazdom pripravnom zapase v 4 utokov skusil do kazdeho utok dat jedneho mladeho tak ich vyskusa styroch za jeden zapas,priucia sa od starsich a netrapia sa traja v jednom utoku s prechodom do utocneho pasma.Tento sposob by mal nejaky vyznam do nasledujucej sezony,nie len nezmyselne skladat formacie a skusat mladikov v dvoch formaciach spolu,lebo to sa stane len velmi malo pravdepodobne,ze sa zrani polovica utocnikov.Ja som za skusanie mladych,ale nech to ma hlavu a patu a potom by sme mozno ani s tymi Poliakmi neprehrali.
13.8.2019 - 23:42
+3

topska

 

Uff dlho sa to citalo ale ok skusim. My mame viac menej uz utoky zlozene, budeme ich skusat v ovela kvalitnejsich pripravnych zapasoch v Britanii (to bude jasne najtazsi zapas lebo to muzstvo je teraz tak poskladane ze u nas by hralo o spicu) a na Tatranskom pohari. Nasledne mame dalsie zapasy.

Prve dva zapasy sme hrali preto, aby sme videli legionarov a novych hracov v zapasoch + a to je hlavne, aby si vybojovali miesto mladi a videli by sme, kto z nich ma na to nastupit naprikald pocas sezony. Presne na to sluzil zapas v LM (otrasne podmienky) a s Cracoviou. Domaci zapas s LM sme zahrali uz trochu inak. Presne tak hra takmer kazde muzstvo. Pozri si zostavu Pardubic ci ja neviem Hradca dnes. Nechapem ze nevies ze to takto funguje na zaciatku pripavy. Alebo nehraju vobec este (Trinec). My mame pred sebou este 8 zapasov.

Dalsia vec co sa tyka zraneni. Ak vypadne elitny hrac tak tam do vyssich patiek urcite nepojde junior ale kvalitny hrac z nizsej patky. Ukaz mi muzstva v nasej lige, ktore doplnaju zranenych hracov juniormi a nie inym kvalitnym. My sme nevytvarali patky juniorov, my robime akysi try out tak ako sa to robi vsade. Lebo ak neuspeju tak pojdu na hostovanie.

Neviem na co som mal este reagovat, dost som sa stracal v tvojom prispevku. Opakujem, toto boli viac menej pripravaky navyse a akysi try out a na otukanie sa legionarov. A-cko ma pred sebou este velke mnozstvo zapasov.
14.8.2019 - 0:12
0

Prostars

 

ja som naschval uviedol nasu zostavu,teda nedava zmysel vytvarat dve formacie mladych,lebo efekt sme videli a hadam to aj kazdy co sa trochu do hokeja vyzna musel vediet,ze spolu sa nepresadia proti dospelym superom.presadit sa mozu jednotlivo zaradenim medzi skusenych spoluhacov,nie ked su vsetci mlady pokope.Ktory mlady presvedcil napriklad teba? Mna ziadny,boli strateny vsetky tri zapasy.A to co pises,je podla tiez nezmysel,ze ked vypadne elitny hrac,tak sa posunie iny kvalitny hrac na jeho miesto.Vies co to znamena v praxi? Pre vypadok jedneho hraca sa rozbiju 4 dovtedy fungujce utoky.Vypadok hraca z prvej formacie podla tejto rovnice znamena posun hraca z druhej formacie do prvej,uz su dva nove utoky,miesto hraca z druhej formacie presun hraca z tretej do druhej tretia zmena a do tretej formacie dajme tomu junior,dalsia zmena v zostave a to vsetko pre vypadok jedneho hraca,rozbity cely kader.Nie je lepsie vypadok hraca z prveho utok nahradit juniorom a dalsie fomacie funguju ako su zvyknute? a pocas pripravy prave taketo situacie si vyskusat s takymi alternativami. a Pises,ze budeme mat tazke zapasy v priprave,sme na ne pripraveny?
14.8.2019 - 0:41
0

topska

 

Este raz sa pytam, funguje naozaj v realnom svete ze namiesto zranenych elitnych hracov ide hore junior? Ja poznam naozaj len ojedinele pripady. Chapem ze asi nemozem od teba chciet priklady lebo je noc ale chlape ja nejaky cas sledujem hokej a vlastne x lig pocas sezony naraz, dokonca mi nejakym zazrakom za to platili alebo platia ale toto nevidim hadam okrem NHL (aj to nie uplne casto) nikde. Ale dobre, ty si myslis ze to ma byt tak ako pises, ja naopak, proste sme sa nezhodli. A ci sme pripraveny na tazke zapasy? No tie tazke zapasy nas maju pripravit na dolezite tazke zapasy v lige. Neviem co by nam dalo kebyze hrame vo full zostave naplno dvakrat proti LM (z toho jeden zapas na to miniklzisku) a Krakovu...A neviem kedy by sme skusali tych mladych (lebo asi by ich tolko sancu nedostalo a v takej miere pri tvojej skladbe utokov, pocitat este viem ). Vypocul som si tvoj nazor, nesuhlasim s vacsinou ale tak od toho su diskusie.
14.8.2019 - 0:57
0

Prostars

 

funguje pri zraneni to,ze sa nahradi hrac z farmy,alebo maju muzstva sirsi kvalitnejsi kader,nakolko my mame to co som uviedol a k tomu mladikov,tak musime potom rozbijat cely utok takmer vsetky formacie.Pisem ze mali hrat vsetci tie dva zapasy s LM a s Poliakmi? Nie,pisem,ze mali sa skusat alternativy pre pripadny vypadok,uviedol som ze 4-5 mladikov hrat malo,teraz hrali dve formacie,co vlastne by bolo na pocet rovnako,akurat nemali byt spolu vo formaciach,ale zamiesany medzi skusenych hracov.Ci sme pripraveny na na TP som myslel,ci sme,predsa len je to domaci turnaj a dava aj fanusikom nejaky ten prehlad o tom v akom stave je muzstvo,uspesny domaci turnaj,dobre vysledky a predvedena hra dost ovplyvnuje navstevnost v zaciatku sezony.Ako som uviedol aj vyssie,je to reklama na hokej a pozvanka na ligu.
14.8.2019 - 1:55
+2

pongy16

 

Terajší tréneri "A" mužstva juniorov vychovali a oni ešte teraz nevedia ako hrajú? To je na zamyslenie.
14.8.2019 - 8:56
0

topska

 

Nevedia ako hraju proti muzom
14.8.2019 - 13:10
0

RebelMemoryPP

 

Ako asi moze hrat formacia z juniorov proti muzom..?? to vazne niekto naivne veril ze sa presadia a budu tocit supera..??
14.8.2019 - 13:37
0

topska

 

No zase nehrali proti Kosiciam ale slabsim vyberom LM a Cracovii...
14.8.2019 - 14:30
0

88Backo

 

Mali skúsiť priniesť nejakých mladých obrancov aspoň na skúšku,Rais,Korim žiaden progres s narastajucim vekom,aspoň by sa vytvorila konkurencia
13.8.2019 - 22:22
+2

Tomino

 

Mohli dať hrať toho šimona nemca
13.8.2019 - 22:24
+1

ElwisNR BLOG

 

Ja myslím že sa to celé ešte zlepší ale včera sa mi zdalo že Šimboch bol v bráne istejší.
13.8.2019 - 21:53
0

Tokino

 

No dnes mu nasi absolutne v nicom nepomohli,bol bezmocny chudak stale sa rozculoval na hracov
13.8.2019 - 21:54
0

Tomino

 

To bol hanuljak
13.8.2019 - 22:00
0

Tokino

 

Ja viem kto chytal
13.8.2019 - 22:02
0

Tomino

 

Jaaj nepochopil som
13.8.2019 - 22:04
0

ElwisNR BLOG

 

Podstate sú to rovnocenní brankári aj keď Hanuljak by bol istota a spoľahlivejšia 2-ka podľa mňa ak by Šimbochovi nešlo.
13.8.2019 - 22:19
+1

JohanHV71

 

Zápas prípravy, Linz skúšal aj širší káder, aj nejake prvky hry, ktoré by asi za stavu 3-0 v lige nehrali, ale zaujímavý zápas, každopádne potrebujeme posilniť defentívu ešte
13.8.2019 - 21:51
+1

Radovan123

 

u nas to vyzera byt celkom kvalitné len sa chlapci potrebuju ešte viac zohrať a doslova "rozkorčuľovať" bolo to vidno hlavne v 3 tretine, ked sa chytili a už to išlo .Je tam veľky potencial len mam taky pocit že hlavne v legionaroch je vidno že dokažu toho oveľa viac len niekedy to vyzera že nevedia ešte čo si možu dovoliť tak dufam že v lige to všetkym ukažu, taky Dulhaisen to je "moderny" obranca ktorý je všade a už teraz si ho veľa ludi oblubilo.

A chlapci ukazali že hokej sa hra do sposlednej sekundy(hoci aj prípravný zapas)
13.8.2019 - 21:58
+2

topska

 

Vam podla mna nesmierne pomoze ze tie pripravaky (najma doma) hrate naplno vo vysokom tempe. To je super.
13.8.2019 - 22:01
+2

Prostars

 

aj nitrania pisu,ze su neskutocni v korculovani,tak to je parada,ze nasa liga ma take paradne vyborne korculiarske muzstva.
13.8.2019 - 22:07
0

topska

 

nepisem tak ani o korculovani ale o nasadeni, emocii, dohravani a vseobecnom tempe hry
13.8.2019 - 22:18
0

Radovan123

 

ja som tiež veľmi rad lebo ako som pisal chlapci toho dokažu ovela viac len potrebuju hrať a hrať. Ved chlapci z Finska určite niesu nejaky EL priemer si myslím. Lalancette tiež hral s viacerými hračmi z NHL takže hokej zrejme vie hrať
13.8.2019 - 22:13
+1

PwPIETROO BLOG

 

Všímal si niekto ako hral dnes Chromiak?
13.8.2019 - 22:18
+1

dusan1980

 

Chromiak by mal v prvom rade hrať v prvom útoku..
Ale vidím že Pardavy necti Ramseyho logiku že mladi sa majú učiť od starých.
Pardaka som mal ako hráča veľmi rad ale myslím že ako tréner to bude prepadák.
Snáď sa mylim
14.8.2019 - 7:08
+2

Big brother

 

Prečo by mal hrat v prvom utoku? Ved ešte ani nevieš aká bude jeho vykonnost, tak ako hento možeš tvrdit?

A to ani netvrdim, že hral v utoku so skusenym Sojčíkom...tak neviem.

Ako ja suhlasim, že Pardavý bude prepadák, ale takiato prepadákom su tieto tvoje reči.
14.8.2019 - 7:42
+3

Big brother

 

Dal k nemu najstaršieho utočnika (ak nerátam Bartoviča) a ty napíšeš, že nemá pri sebe staršieho tak to si snad robíš srandu
14.8.2019 - 7:50
+2

axxel

 

Tiez si myslim, ze Pardavy bude prepadak, ale to aj z dovodu kadra, aky ma k dispozicii ... Fanusikom sa urcite nebude pacit boj o 7.-8. miesto
14.8.2019 - 7:59
0

Big brother

 

Kader nema zlý, povedal by som, že na našu ligu fakt solídny... Aldersona som videl, ten sa javí velmi dobre, Coughler ževraj tiež, Mikyska nie je o nič horší ako taký Bezúch. A Lapšanský, Bartovič, Sojčík svoju kvalitu mají, to vieme. Plus by mali zabrat hráči ako Hlinka, Sádecký, Šišovský...mame tam rozne typy hračov, čo je dobre. Ako som už pisal, ešte jeden obranca a Radjenovic. Brankarsku dvojicu mame asi najlepšie v lige (spolu s Popradom)

A samozrejme počas sezony sa ukaže, kde nas tlačí topanka, možno to bude prave trenersky post. Tam už potom treba urobit kroky, ktore nas budu moct nasmetovat k titulu. Ale na to je ešte čas.
14.8.2019 - 8:09
0

axxel

 

Solidny kader a neskuseny trener je umiestnenie v polovicke tabulky ... Brankarov mate super, ale chyba kvalita v utoku a hlavne obrane .. Snad to podla financnych moznosti pocas sezony doplnite
14.8.2019 - 8:23
0

Big brother

 

Starosta je istota, Štach, Kajínek - tychto chalanov nepoznaš, ale na našu ligu to bude medzi obrancami určite nadpriemer. Čo sa týka Štacha, tak podla toho čo som videl bude to vyborný presilovkový obranca.

Takisto Alderson, Coughler, Mikyska. Ty tych hračov nepoznaš, nevieš to teraz posudit, ale tí hrači su zrejme na urovni napr. Skokana, Bezucha. Ja sa o káder nebojím, ten kvalitu má, ja mam skor obavy z toho, že mame na lavičke troch "zelenáčov".
14.8.2019 - 8:32
0

33800

 

Coughler este zmluvu nema ak sa nemylim
14.8.2019 - 9:16
+1

RedandYellow

 

Coughler zmluvu nemá ale ak sa ukáže tak ako dneska tak ju bude mať.A čo sa týka kádra tak ten má svoju silu a tak isto sa nebojím ani o trénerov... Tento rok môžme prekvapiť.
14.8.2019 - 10:01
0

Big brother

 

A o 7-8 mieste nežartuj, my sa musime pohybovat uplne inde. Vsetci su si v klube toho vedomi.
14.8.2019 - 8:18
0

axxel

 

Zvolen, Bystrica, Poprad, Zvolen, Nitra, Kosice ... Nevidim tam velmi miesto
14.8.2019 - 8:26
+1

axxel

 

Plus Slovan
14.8.2019 - 8:27
0

Big brother

 

Ja sledujem podrobne tie kadre extraligovych klubov. Slovan, Zvolen su tímy o ktorych si myslim, že tú prvu štvorku určite dajú, majú fakt kvalitné a široké kádre. Keby maju Košice kvalitnú obranu, tak aj tie by som tam pichol. Inak stred moze byt hocijaky, aj Bystrica može padnut dole a napr. Miškolc spravit prvú štvorku. Silu na to má. Liga vyzera byt vyrovnaná, doležité bude ako v januari dokažu manažeri zareagovat na situaciu.
14.8.2019 - 8:43
+1

matoguco

 

Ja to tiež vidím na 7.-8.miesto. Netuším ešte ako bude vyzerať liga (rozpis, postup do play off a pod.) ale myslím si, že bude hrať predkolo play off ale túto sezónu nič moc nečakám, len verím, že sa mladíci posunú vyššie a budú napredovať
14.8.2019 - 9:30
0

Neutral

 

Osobne si tiez myslim ze to bude 7-8 miesto.Kader nie je az taky zly ale bojim sa o styl ktory budeme hrat.
Ale zopakujem ze budem velmi rad ak sa budem mylit tak ako dva roky dozadu ked sme pripravu hrali na hxxxo a potom to vypalilo super.
Kazdy tu pise ze nahradit Radivojevica,Olveckeho a Fruhaufa bude problem.
Ja som ale presvedceny ze obranu mame 100% lepsiu ako sme mali minuly rok a koho urcite sme nenahradilito je srdciar Brano z prvej sezony ked jeho povaha a vztah k Dukle bola prikladom celemu teamu.Taky hrac teraz u nas neni.
Stale si myslim ze by mal obut korcule a ist hrat.V tomto teame by to malo neskutocnu stavu.
A o kom sa nerozprava pritom to bol po Valentovi najlepsi hraca minuleho roka je Marek Hecl...
ten bude chybat...nielen jeho goly ale aj zabava pre divakov.
Ked on zobral puk vzdy som stal na spickach
14.8.2019 - 10:46
+2

Neutral

 

Podla mna mal ist do utoku s najlepsimi hracmi ktorych mame v kadri.
Sojcik je OK ale urcite sa viac nauci od Bartovica alebo Lapsanskeho
Z tretieho utoku sa do NHL nedostava po prve a po druheChromiaka som videl hrat uz minuly rok za Duklu,teraz som ho videl v narodaku...
A kamo ak su moje reci prepadak co su tvoje potom ?hadam nebudem korigovat svoj nazor lebo Ty si myslis ze to ma byt inak.Naopak
Stojim si za tym co som napisal
14.8.2019 - 10:40
+3

Big brother

 

Od Bartoviča? Ved to je utrhnutý vagón, ten sa na to nehodí

Ide o to aby hraval, nemožno ho dat do prveho utoku ked na to este mat nebude. Preto pišem, že zaleži od jeho vykonnosti.
14.8.2019 - 10:49
0

Big brother

 

A reagoval som na dusana, ten ma zle nazory dlhodobo. Ale to nemyslim v zlom, len sa v tom nepohybuje moc.
14.8.2019 - 10:52
0

mili28

 

v prvom rade ide o typologiu hracov a nie ci hra v prvej, druhej ci tretej lajne!
14.8.2019 - 9:22
0

fany

 

Ja len,ak by niekoho zaujímalo.Hokej v Detve taký vlažnejší,ale pozerateľný. Oslabovky celkom v pohode,presilovky-majú ešte chlapci čo robiť. Sýkorovi Detva malá,neverím,že tu odohrá celú sezónu.Prepínal len z jednotky do dvojky a už chlapci nestíhali.A to nemyslím len súpera.Hviezda zápasu PETRÍK.Ten chalan čaroval.Nech sa mu darí.Divákov slušne a ak by niekoho zaujímalo,tak aj majiteľ klubu seriózne.A aj z HKM boli na výzvedy.
13.8.2019 - 23:37
+3

Adrumko

 

majitel este len caka na urodu aby mohol palit pocas sezony to uz bude o inom
14.8.2019 - 6:20
+1

MartinDT

 

Janovi so zenou sa narodilo dieta, takze urcite nema myslienky na to, ako odist z Detvy, kedze tu je doma. Petrik chytil tusim 47 striel zo 48, takze pokracuje vo forme z play-off 2018/2019. Uvidime proti LM vo stvrtok, zatial 2 zapasy 2 vyhry toto leto
14.8.2019 - 8:12
0

MartinDT

 

http://www.hcporuba.cz/zapas.asp?id=Strelecka-nadvlada-nestacilaPoruba-na-uvod-Visegradskeho-poharu-padla-v-Detve-6094
14.8.2019 - 8:13
0

hkmmanZV

 

Nestíhali chlapci z klubu ktorý sa ledva udrží v druhej českej lige? Počkajme si na ligu, podľa mna ho Šuršo bude držať v Detve zubami nechtami aby tam mal nejakého “odchovanca” čo sa vám pani určite bude páčiť
14.8.2019 - 10:22
0

fany

 

Ten ich tam má. Ajajááááj. On nerozpráva o tom ako bude stavať mužstvo na odchovancoch,on tak proste robí.Ale inšie by ma zaujímalo.Zranil sa na tréningu legionár???Vieme niečo?
14.8.2019 - 12:10
+2

hkmmanZV

 

Ten ich tam má to áno. Ale nie svojich odchovancov
14.8.2019 - 12:31
+1

fany

 

A teraz mi povedz.Nerobia to v tej Detve s rozumom?Zvolen mesto zacvaká peniaze na mládež,kde sa zvezú aj Detvanci. Zvolenskí tréneri ich potrénujú a potom prídu do Detvy ako hotové kusy.Bez roboty
14.8.2019 - 12:43
+2

hkmmanZV

 

mne je jedno, že v Detve sa robí hokej len na oko a na mladež sa ser*e ja som narážal na komentár k Janovi, že keď zapol tak nestíhali chlapci ktorí majú ledva na druhú českú ligu. To by mala byť úplná samozrejmosť a nie sa nad tým pozastavovať. Slovenský extraligista nemôže mať problém poraziť také mužstvo. A ak áno, tak nemá čo v najvyššej súťaži robiť.
14.8.2019 - 14:22
+2

fany

 

Hej!Hej!Máš pravdu vo všetkom.Prepáčte mi pane,že som si dovolila pochváliť chalana.Velice moc ma to mrzí.A verím,že Vladivostok po dnešnej prehre s nejakým slovenským mužstvom vyradia z KHL.
14.8.2019 - 23:35
0

cy2kz

 

Někdo zasvěcený: Je pravda, že Michalovce platily Linci letenky? Bylo to tak napsané na stránkách BWL.
14.8.2019 - 7:13
0

Kurolišek

 

Michalovce to do sveta nepustia ale je to veľmi pravdepodobné. Neviem si predstaviť, že by sem Linz chodil na prípravný zápas takú diaľku, takže nejaké lákadlo tam isto muselo byť. Zober si, že na tom prípravnom zápase (rovnako ako v piatok) bolo 1500 divákov. Takže aj keby tomu tak bolo tak sa to z menšej časti zaplatí. Predtým sme boli radi keď sem niekto zablúdil.
14.8.2019 - 11:57
0

topska

 

haluz
14.8.2019 - 13:12
0

Radovan123

 

ano zaplatili
14.8.2019 - 12:39
0

Radovan123

 

opravim sa: nie michalovce ako "obchodny partner z rakuska" aby to bolo presnejšie
Preto ani klub nepisal zrejme že oni to zaplatili možno časť sumy ale Linz sa tu dostal vdaka ako som vyššie spominal obchodnemu partnerovi
22.8.2019 - 14:54
0

Tokino

 

V oboch nasich zapasoch sa zopakovala ta ista situacia behom par minut sme prehrali zapas uvidime zajtra,či si na to dame pozor
14.8.2019 - 7:57
0

juromt

 

...: vcera som prvu tretinu nestihol ale vraj sme v nej boli paradoxne lepsi no stav 0:2. Co som videl tak sa prejavilo, ze LM hral uz treti zapas a my prvy navyse po plnom doobednajsom treningu. Inak to nebolo zle. Druhy utok mladikov ... radost pozerat.
14.8.2019 - 9:12
0

carlosMt

 

som bol zvedavý na Videlku. Ale po prvom zápase mám z chlapca rozpačité pocity. Uvidím ako ďalšie zápasy.
14.8.2019 - 11:47
0

MartinDT

 

je po operacii a ma nadvahu ... sportoval si uz niekedy?
14.8.2019 - 12:05
0

MartinDT

 

a dalsia vec ... v prvej tretine ho liptak zranil hokejkou v tvari a dohral v nemocnici ... ani faul rozhodca nezapisal...
14.8.2019 - 17:36
+1

JANOBB

 

Čawte priatelia: .
14.8.2019 - 11:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 11802156:3326
2.Topoľčany11810238:2226
3.Dubnica11620342:3422
4.Martin11521339:3320
5.Sp.Nová Ves12610546:4320
6.Skalica11411539:3015
7.Žilina11411530:3415
8.Levice12402640:4814
9.P.Bystrica12211834:519
10.Trnava11201832:587
11.SR 18300038:180
Aktualizované: 13.10.2019 04:05
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2019 12:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2019 12:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2019 12:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 14.10.2019 12:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 14.10.2019 12:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 14.10.2019 12:29

Bleskovky

Zomrel bývalý dlhoročný hlásateľ Slovana Bratislava Štamberský

Vo veku 93 rokov skonal v pondelok ráno bývalý hlásateľ domácich zápasov HC Slovan Bratislava František Štamberský. Fanúšikom sa prihováral 40 rokov v období medzi 1966 - 2006. Slovan o tom informoval na svojom oficiálnom facebooku.
pred hodinou - TASR

Lausanne - Lugano 5:2 vo švajčiarskej hokejovej lige

V jedinom nedeľňajšom zápase švajčiarskej hokejovej ligy zvíťazilo Lausanne nad Luganom 5:2.
včera o 18:45 - TASR

Hrivík skóroval pri ďalšej prehre Leksandu,negatívna séria sa natiahla

Hokejisti Rögle BK zvíťazili v sobotňajšom úvodnom súboji 10. kola švédskej Elitserien na ľade Växjö Lakers 3:1. Hostia si tak aj naďalej držia pozíciu lídra súťaže. Slovenský útočník a hráč Leksandu Marek Hrivík vyrovnal v úvodnej tretine domáceho zápasu proti Linköpingu premeneným trestným strieľaním na 2:2, no domáci už neskórovali a napokon prehrali 2:5.
12.10.2019 20:34 - TASR

Záborský asistoval pri výhre SaiPy na ľade Ässätu Pori 3:0

V sobotňajšom zápase fínskej najvyššej hokejovej ligy zvíťazila SaiPa na ľade Ässätu Pori 3:0. Slovenský útočník Tomáš Záborský si v drese hostí pripísal jednu asistenciu. Liiga - výsledky: Ässät Pori - SaiPa 0:3 /T. Záborský (SaiPa) 0+1/, Hämeenlinna - Sport Vaasan 2:1, IFK Helsinki - TPS Turku 2:1, Ilves Tampere - Jukurit Helsinki 5:1, KaiPa Kuopio - Lukko 4:2. Pelicans Lahti - KooKoo 1:5.
12.10.2019 18:42 - TASR

HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 v dohrávke 9. kola českej ligy

V dohrávke 9. kola českej hokejovej extraligy prehral Olomouc s Kometou Brno 1:3. HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 (0:0, 1:1, 0:2) Gól: 29. Nahodil - 29. Horký, 42. Zaťovič (KUSKO, MALEC), 45. Hruška. B. Konrád (Olomouc) odchytal celý zápas.
12.10.2019 17:37 - TASR

Servette Ženeva - Langnau 6:3 vo švajčiarskej lige

Výsledky piatkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Fribourg – Biel 1:4, Servette Ženeva – Langnau 6:3, Rapperswil – Bern 5:4 pp, Zug – Ambri-Piotta 5:1.
11.10.2019 23:06 - TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 6:2 v 10. kole nemeckej ligy

Výsledky piatkových zápasov 10. kola nemeckej hokejovej ligy: Bremerhaven – Schwenningen 3:1, Eisbären Berlín – Krefeld 6:2, Kolín nad Rýnom – Augsburg 1:3, Mníchov – Wolfsburg 3:2, Norimberg – Straubing 3:2.
11.10.2019 23:05 - TASR

Jukurit Mikkeli - Kärpät Oulu 0:4 vo fínskej lige

Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Jukurit Mikkeli – Kärpät Oulu 0:4, JYP Jyväskylä – Pelicans Lahti 2:1, KooKoo Kouvola – Ilves Tampere 2:1, Tappara Tampere – Ässät Pori 1:2 pp a sn, TPS Turku – HPK Hämeenlinna 2:4.
11.10.2019 20:33 - TASR

Düsseldorf EG - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn v nemeckej lige

Hokejisti ERC Ingolstadt zvíťazili vo štvrtkovom zápase 10. kola nemeckej ligy na ľade Düsseldorf EG 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledky: Düsseldorf EG - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn.
10.10.2019 22:04 - TASR

Marleau sa vracia do San Jose, začne svoju 22. profiligovú sezónu

Kanadský hokejový útočník Patrick Marleau sa po dvoch rokoch vracia do klubu zámorskej NHL San Jose Sharks. Štyridsaťročný center sa ako neobmedzený voľný hráč dohodol s vedením "žralokov" na ročnom kontrakte a nastúpi tak na svoju 22. sezónu v profilige. Marleau odohral uplynulé dve sezóny v drese Toronta Maple Leafs, predtým strávil 19 rokov v službách San Jose.
9.10.2019 07:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports