Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Prezidentom HK Martin Michal Mojžiš

zdroj: HK Martin
11.6.2019 23:01 HokejPortal.sk

HK Martin doplnil svoj tím o prezidenta klubu.


Čo vás viedlo k tomu, aby ste vstúpili do martinského hokeja?
Už niekoľko rokov, čo podporuje naša spoločnosť (Vitar Slovakia) martinský hokej, detailne sledujem dianie v klube. Posledné dva roky ma uistili v tom, že tento klub to myslí s hokejom vážne, darí sa mu napredovať, čo sa prejavilo aj v poslednej sezóne postupom do finále. Veľa nechýbalo, aby sme sa dostali do baráže so Žilinou a zabojovali o postup do extraligy. Na základe týchto skutočností chcem pomôcť napredovať hokeju v Martine.

Aké sú vaše očakávania od pozície prezidenta v HK Martin?
Skôr si myslím, že sú očakávania zo strany klubu, že prinesiem nový impulz do klubu a to manažérsky a systémovo. Chcem preniesť všetko pozitívne z fungovania firmy do klubu. Touto cestou chcem osloviť aj podnikateľov v našom regióne, aby nás v tejto práci podporili.

Myslíte si, že HK Martin patrí do najvyššej slovenskej súťaže?
Martin je hokejové mesto a nie len ja, ale aj mnohí známi po celom Slovensku tvrdia, že hokej v Martine patrí do Tipsportligy. Máme najlepších fanúšikov na Slovensku, ktorí stoja pri nás v dobrom i zlom a ženú našich hokejistov k víťazstvám.

Môže sa Martin marketingovo rovnať s ostatnými slovenskými klubmi?
Určite sa môžeme porovnávať. Dovolím si tvrdiť, že mnoho klubov z našej najvyššej súťaže nemá taký marketing ako my v Martine. Verím, že v nasledujúcej sezóne to bude ešte lepšie, čo pocítia a uvidia aj fanúšikovia.

Aké prvé kroky chcete urobiť vo svojej funkcii?
Tie kroky sa tu už dejú, zatiaľ ich nejdem konkretizovať, ale som si istý, že budú prospešné. Po sezóne to zhodnotia kompetentní.

Čo by ste odkázali fanúšikom Martina?
Tešme sa spoločne na novú sezónu. Máme tie najvyššie ambície a ideme zabojovať o postup do Tipsportligy. Chceme tak isto spríjemniť a skultúrniť prostredie na zimnom štadióne, aby sa naši fanúšikovia cítili lepšie ako doteraz. Naše mesto, naša sila... Martin do toho!

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


sjske44

 

Zaujímalo by ma či Martin pôjde do Tipsport ligy už teraz ak by išiel aj Slovan.
11.6.2019 - 23:07
+1

Big brother

 

Nie..pripravené sú len 2 varianty - s 12timi alebo 13timi timami.
11.6.2019 - 23:11
+1

TomasP3

 

Povedal pán Lintner, ktorý už ligu viesť nebude.. ja som počul, že ak príde Slovan, Martin ponuku od zväzu dostane..
12.6.2019 - 5:05
+7

Sunkafit

 

Nepojde ani jeden ani druhy
12.6.2019 - 5:55
+4

Big brother

 

Tak to si zle počul.
12.6.2019 - 6:34
+4

chimli

 

Nejde o to, čo počuli martinskí fans, dôležité je, že o tomto fakte informoval šéf martinského hokeja a ten si nikdy nevymýšľal a nikdy neklamal.
12.6.2019 - 6:53
+2

Big brother

 

A kedy to povedal?
12.6.2019 - 6:59
+1

chimli

 

Asi týždeň-dva dozadu.Bolo to viazané práve na Slovan a splnenie jeho záväzkov. ZA je vraj mimo hry.



12.6.2019 - 7:09
0

Big brother

 

Tak to neviem, či sa niečo zmenilo. Čo viem, tak mali byt tie 2 varianty s tym, ze ked bude 12, tak posledný hra baraž a ked 13, tak posledný automaticky vypadáva a predposledný hrá baraž.
12.6.2019 - 7:32
0

chimli

 

Necháme sa prekvapkať.
12.6.2019 - 8:32
+2

mitoO

 

To by ma celkom zaujimalo, ako by to chceli urobit kedze ZA skoncila pred MT. Jedine ze by o licenciu pre najvyssiu ligu nemala zaujem.
Zatial su vsak uplne scestne taketo kadejake konstrukcie, kedze Lintner uz prezradil, ze bude dalsiu sezonu bude bud 12 alebo 13 ucastnikov najvyssej sutaze.
Predpokladam, ze sa viac sa dozvieme 26.6 a 1.7.
12.6.2019 - 9:06
0

mitoO

 

*bez jedneho "bude"
12.6.2019 - 9:08
0

chimli

 

O mne je známe, že nie som fanúšik tohto vedenia, takže ani netuším, ako by toto chceli urobiť, ale už len kvôli strachu Vychodniarov, že by sa MT mohol dostať do Tipsportligy citujem:
"Teoretická šanca, že sa naši vrátia medzi elitu síce existuje, no v súčasnosti je veľmi malá. Aby sa stala reálnou, je treba, aby Slovan prijali do Tipsport Ligy, čo v súčasnosti vôbec nie je isté. Bratislavčania síce stihli podať prihlášku, no majú obrovské dlhy, ktoré sa podľa niektorých zdrojov mohli vyšplhať až do výšky sedem miliónov eur. A tie by museli splatiť. Ak by sa im to nakoniec podarilo a stali sa trinástym účastníkom ligy, ešte by sa musela súťaž rozšíriť na štrnásť tímov.

„V tom prípade by oslovili nás ako vicemajstra prvej ligy a nie Žilinu, ktoré vypadla. Toto máme overené,“ povedal riaditeľ.

A tu je aj link
Čítajte viac: https://myturiec.sme.sk/c/22137410/sanca-na-postup-sice-existuje-no-je-velmi-mala.html#ixzz5qcGAE8OM
12.6.2019 - 9:18
+2

mitoO

 

Ja som to cital. Pan riaditel mohol povedat aj to, ze na zaklade coho by mali byt osloveni prave oni. Kedze to vsak v rozhovore "zabudol" spomenut, beriem to tak, ze potrebuje z nejakeho dovodu zivit vo fanusikoch martinskeho klubu akusi nadej, ze najvyssiu sutaz by mohli hrat uz tuto sezonu.

Sutaz sa vobec nemusi rozsirit na 14 timov, v pripade navratu Slovana, ako spomina riaditel HK MT. Napisem to este raz, Lintner sa uz vyjadril, ze maju spracovane 2 scenare, a to 12 alebo 13 timov v najvyssej sutazi.
12.6.2019 - 9:30
+2

chimli

 

Môj osobný názor je taký, že šéf MT hokeja vôbec ale vôbec! nechce MT v Tipsportlige, ekonomicky s prstom v onom zvládli II.ligu, podobne vraj aj I.ligu, takže načo by sa pechorili do Tipsportligy, na ktorú nevedia zohnať peniaze. (odhadujem, že peniaze od fans tvorili 40% rozpočtu!!!, v prvej lige.)

Kto je Lintner? Obyčajný kecál, on o ničom nerozhoduje! Opakujem, nechajme sa prekvapkať.
12.6.2019 - 9:40
+6

mitoO

 

Lintner ostava sefom Pro-hokeja, cize v podstate tlmoci zaujmy klubov.
Pro-hokej bude jednym z troch clenov ligovej rady SZLH. Sam Kohut povedal, ze "Všetky náležitosti, kroky a zmena sa tak budú diať konsenzom po rozhovore."

Rozhodovanie pomocou konsenzu znamená, že chceme, aby bolo rozhodnutie spoločné a nie aby zvíťazila väčšina. Preto sa nepoužíva hlasovanie. - zdroj Wiki.

To, ze spomenul moznost len pre 12 ci 13 ucastnikov na tlacovke, kde pred nim recnil Kohut znamena, ze to uz maju davnejsie dohodnute.
12.6.2019 - 9:46
+1

MackoPu

 

O nicom nerozhoduje a napriek tomu si za vsetko zlizne svoje Bingo.
12.6.2019 - 9:48
+6

chimli

 

Áno , Citrónburger je len obyčajný kecál!
12.6.2019 - 9:54
+4

Big brother

 

Lenže je to doveryhodnejší zdroj ako vaš funkcionar. On určite vie lepšie aké sú plány.
13.6.2019 - 4:19
0

BlackCrow

 

Východniari sú naozaj vystrašení že sa nejaký Martin môže dostať späť do extraligy. Vy pastieri im môžete tak korčule od snehu čistiť. Ale až keď zleziete zo stromov.

Normálny prispievateľ z Martina určite pochopí.
12.6.2019 - 9:31
+13

chimli

 

12.6.2019 - 9:41
0

Kurolišek

 

Liga sa určite nebude rozširovať... na 99% (ak by Slovan prijali) by v novom ročníku jeden klub vypadol. Potrebujú miesto na Poliakov a nie na Martin. To nieje moje želanie, dokonca mi to vôbec nevyhovuje ale očakávam, že liga viac ako 12 účastníkov budúci ročník nebude mať (2020/21) - ak teda neprídu Poliaci alebo nejaký Český tím. Ak tam "naťahajú" Slovenské kluby tak liga z 16 klubmi je nereálna do budúcna (ak by prijali niekoho zo zahraničia), navyše 1.liga stratou ďalšieho klubu by bola tesne pred rozpadom.
12.6.2019 - 9:33
0

hokejkaDca

 

1.liga prezila kriticke sezony par sezon dozadu. Teraz, ale urcite nie. Pred rozpadom by nebola.
Momentalne mame 12 clennu 1.ligu. Ziar nad Hronom pracuje na tom aby sa stal 1.ligistom. To by bol dalsi tim. V 2.lige su dalsi zaujemcovia o 1.ligu - Bardejov, Ri.Sobota, Puchov. A mozu sa v blizkej dobe uchadzat o 1.ligu aj dalsi jej byvali clenovia napr. Prievidza, Piestany, Brezno (toto by bola fantasticka varianta pre Bansku Bystricu, kde by mohli umiestnovat svojich hracov), Trebisov, Kezmarok, Senica... Zaujem o 1.ligu mozu mat v blizkej dobe aj dalsie timy napr. Vranov, kde teraz muzov este nemali. 1.liga by rozsirenie extraligy este o jeden tim zvladla. Skor si, ale myslim, ze navysit pocet Slovenskych klubov v extralige nie je priorota vedenia ligy.
19.6.2019 - 14:34
+4

hokejkaDca

 

No a zabudol som este na Presov. Ten ked si poriesi stadion, tak nepochybujem o tom, ze sa bleskovo vrati na scenu.
19.6.2019 - 14:36
+3

mitoO

 

Este dodam, mali by sme sa v konecnom dosledku riadit tym, co Murcek sam povedal:
"Nemá význam míňať energiu a venovať sa hypotetickým možnostiam."
Skoda, ze to povedal az na konci rozhovoru, ktory sa cely tymto hypotetickym moznostiam venoval.

Zlaty klinec z rozhovoru:
"Ak by sa im to nakoniec podarilo a stali sa trinástym účastníkom ligy, ešte by sa musela súťaž rozšíriť na štrnásť tímov"
vs.
"Pokiaľ viem aj možnosť rozširovania Tipsport Ligy na štrnásť účastníkov sa dnes vníma skôr zamietavo."
12.6.2019 - 9:34
0

chimli

 

Píšem vyššie.
12.6.2019 - 9:42
0

fifofrogy

 

A ja citujem teba "ale už len kvôli strachu Vychodniarov, že by sa MT mohol dostať do Tipsportligy citujem" to akože akému strachu ? Akože kto by tu od Popradu po Michalovce mal mať strach ? a z čoho prosím teba ? Blížia sa z Turca na východ bieli chodci ??? Ty to už fakt nehul !
12.6.2019 - 9:46
+1

MACEK40

 

uz mesiace mam noc co noc nocne mory, prosim nevracajte sa lebo sa asi poseriem od strachu
12.6.2019 - 13:09
0

doc.koniferum

 

Žilina pred Martinom neskončila.Žilina skončila v extralige posledná,následne prehrala baráž a regulérne vypadla.Neni dôvod,aby ostala v extralige.
12.6.2019 - 12:29
+3

mitoO

 

Zato Martin sa nedostal ani do tej baraze.
12.6.2019 - 12:37
0

juromt

 

....: pleties jablka s hruskama ale to sa tebe deje casto... velmi casto
12.6.2019 - 12:41
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Ja ani netvrdim, ze som neomylny. O tom je diskusia, aby sa vyjasnil nejaky problem. Zatial tu ziaden seriozny argument z MT strany nepadol.
12.6.2019 - 13:18
0

juromt

 

...: Argument ohladom coho? Ty si ich dodal kolko? same dristy este aj sam si protirecis.
12.6.2019 - 14:50
0

mitoO

 

Mas pravdu, same dristy, kedze to bude aj tak max 13 ucastnikov.
12.6.2019 - 15:02
0

juromt

 

....: MT urcite nie je pripraveny hrat buduci rok extraligu takze ja len dufam ze mas pravdu, ale vies ako sa hovori "it´s done when it´s done" a v srandalige to plati dvojnasobne! Takze kym liga ozaj nezacne nebol by som si nicim isty.
12.6.2019 - 15:16
+1

doc.koniferum

 

ešte raz:ŽILINA VYPADLA!Do extraligy postupuje víťaz prvej ligy/baráže.V prípade rozširovania sa oslovuje druhé mužstvo v nižšej súťaži.
12.6.2019 - 12:55
+4

mitoO

 

"V prípade rozširovania sa oslovuje druhé mužstvo v nižšej súťaži."
Logicky je vyssie muzstvo to, ktore prehralo v barazi, ako to, ktore sa do nej ani nedostalo.
Ale dobre, uznajme, ze mozes mat pravdu. Vies to najst niekde v sportovom, ci inom poriadku, zacitovat, pripadne uviest zdroj? Alebo je to len vase zbozne prianie?
V kazdom pripade, ak sa liga bude najblizsiu sezonu rozsirovat, tak len o Slovan.
12.6.2019 - 13:13
0

doc.koniferum

 

na otázku odpoviem otázkou:prečo by sa mala súťaž rozšíriť o niekoho,kto regulérne vypadol?načo Zilina potom baráž hrala?
12.6.2019 - 13:41
+1

mitoO

 

Radsej keby si mi odpovedal odpovedou.
Preco hrala baraz? Pretoze nebola ziadna rec o rozsirovani ligy. Ak by bolo jasne, ze sa sutaz rozsiruje, tak posledne muzstvo v EXL by jednak nehralo ziadnu baraz a ani by nezostupovalo. Len by sa pribral najlepsi tim z prvej ligy.
12.6.2019 - 13:55
0

chimli

 

Nebola žiadna reč(ofi) o konci Slovana v KHL, doba sa mení.
12.6.2019 - 13:58
+1

doc.koniferum

 

nevládzem už,vzdávam sa...
12.6.2019 - 14:15
+3

juromt

 

....: Tak Murcek to ma vraj overene. On uz sice toho nataral, ale dajme tomu, ze riaditel hokejoveho klubu ktoreho sa to priamo dotyka vie o tom urcite viac ako ty... doloz prosim ta ty tvoje tvrdenie ze v pripade takejto situacie sa oslovuje muzstvo, ktore z ligy vypadlo.
12.6.2019 - 14:13
0

topska

 

To su oficialne pravidla a takto sa to prezentovalo a odsuhlasilo
12.6.2019 - 14:28
+3

topska

 

No zase ligu budu viest dvaja ludia zo zvazu a dvaja z pro hokeja. Aby to nebol on. A viest budu marketing.
12.6.2019 - 13:07
0

hokejkaDca

 

Su len dve varianty. 12 alebo 13 clenna liga. Ale kludne moze byt aj tato varianta. Zakulisne administrativne tahy su nekonecne. Ale logicky by mala byt oslovena skor Zilina.
Nikto nevieme co sa deje v zakusili. Napr. Ziar nad Hronom udajne pracuje na tom aby v bliziacej sa sezone vstupil hned do 1.ligy a nie do 2.ligy. Nebranim sa tomu, ale bolo by trochu zvlastne voci napr. Bardejovu, Puchovu, Rim.Sobote, ktore sa snazili vybojovat 1.ligu na lade.
Vraj sme hokejova krajina. Ale take informacne embargo z mnohych klubov ako je pocas tejto letnej prestavky uz davno nebolo. Aj u nas v Dca je informacne embargo jak vysite.
19.6.2019 - 14:19
+3

micu79

 

Martin jednoznacne patri do tipsport ligy uz len preto ze vzdy tam chodili divaci aj ked sa nedarilo.
11.6.2019 - 23:15
+25

chimli

 

Hm, príchodom tohto exponenta možno HK MT premenovať na HK ŠKP MT.

(ŠKP - športový klub polície)
12.6.2019 - 6:07
+5

ŠKP

 

ŠKP je len jedno
12.6.2019 - 9:06
+6

blue-311

 

To bude brnkacka.
12.6.2019 - 6:54
+2

sentexx1nr

 

Dúfam že Martin pôjde hore. Patrí tam
12.6.2019 - 8:46
0

Kurolišek

 

Prečo tam patria? Nevyhrali 1.ligu ani základnú časť o baráži ani nehovorím. A neberme staré krivdy to by tu mohla písať aj Skalica ako patrí do ligy. Ak vyhrajú budúci ročník 1.ligu a vyhrajú baráž, budem medzi prvými čo Martinu pogratuluje ale dovtedy? Len nech pekne makajú, zvyšok ligy sa im isto nepokloní a nedá výhru v súťaži zadarmo.
12.6.2019 - 9:53
+8

chimli

 

Samozrejme, MT, Slovan, SI, ZA, PN a pod. nepatria do Tipsportligy, každý z iných a mnohých dôvodov! Do Tipsportligy samozrejme patria Maďari, Poliaci, Ukrajinci, Češi a pod., pretože ony všetci perfektne splňajú nároky zvyšných Tipsportligových klubov, ktoré sa môžu žobraním ľahúčko dostať k peniazom za vstup do tejto supereurópskej galaktickej ligy!!!

Už tradične odporúčam fanatikom, aby si sem tam pozreli portal Finstat.
12.6.2019 - 10:02
+5

Kurolišek

 

Michalovce si to musel vybojovať... Martin by to podľa teba mal dostať zadarmo lebo? Maďari si za to zaplatili milión. Ideš vytiahnuť peňaženku a to zatiahnuť?
12.6.2019 - 10:28
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kurolišek

 

Ak si myslíš, že Slovan odišiel len "tak" a trochu "nezahojil" zväz a kluby tak ti rovno poviem, že sa mýliš. A k tým žobrákom. Skrachoval Martin pokiaľ viem a nie tie kluby o ktorých píšeš. Ak sa ti Tipsport Liga nepáči tak načo riešiš ako sa tam dostať? V STN lige Vám bude fajn, budete mať svoje derby, väčšinou vyhrávať, náklady budú nižšie tak čo? Slovensko nemá na to aby v lige malo viac ako 10 klubov (presvedčilo sa o tom niekoľkokrát v histórii). Či tam pribudne niekto navyše (ak si zaplatí) na tomto fakt nič nemení. A nie nebol som z toho nadšený, že Michalovce musia hrať 7 zápasové finále a potom 7 zápasovú baráž aby sa tam dostali. Ale dá sa to. Možno to nakoniec urobia ako v ČR kde bude posledný zostupovať a prvý postupovať ale to tak skoro nepredpokladám. Každopádne Martin ešte nič neukázal aby sa dalo povedať, že si zaslúži extraligu. Skalica napr. už hrala 2x baráž ale tam sa ukázalo, že jasne nestačí ani na Detvu alebo Mikuláš. A hypotetické hry čo by bolo ak by hral Martin baráž hrať nebudem, Martin nevyhral ani 2.ligu a nevyhral ani 1.ligu. Ak sa na tomto fakt nič nezmení, nevidím dôvod ho nejak ťahať vyššie.
12.6.2019 - 11:16
+3

chimli

 

1.Koľko tomu zahojeniu Slovan obetoval€? Keď túto info vieš, tak prečo ju tajíš? Proste kecáš.
2.MT skrachoval za zaujímavých okolností, teda aspoň ja si to tak vysvetľujem.
3.Tipsportliga sa mi určite nepáči a potrebuje resekciu.Mám o nej svoje predstavy(ako asi každý), ale tak ako to chcem ja, to určite SZLH neurobí.
4.Som za to, aby išiel MT do Tipsportligy predovšetkým športovou cestou, ale žijeme 30 rokov v kapitalizme a niečo sa dá kúpiť za peniaze, niečo aj za niečo iné. Martinské vedenie trestuhodne premrhalo šancu na Tipsportligu, pretože cez MI a cez ZA sa dalo v poslednej sezóne prejsť, ale keď má niekto plné gate...
12.6.2019 - 11:28
+3

Kurolišek

 

@1) Číslo nepustili do obehu ale už v čase odchodu sa hovorilo o kompenzácii klubov. Nakoniec narozdiel od Slovan BA, Jokerit o tom otvorene hovoril. Číslo ti fakt nedám lebo ho dnes nevie možno ani vedenie a ani oficiálne nepadlo. Tak ako sme sa vlastne oficiálne ani nedozvedeli koľko vlastne Maďari zaplatili.
@2)Zaujímavé okolnosti alebo nezaujímavé, je to fakt. Iste za dvojitý meter voči Martinu môžu byť fans nasrdený ale proste krach je fakt.
@3)No tak to sme dvaja avšak tvoj pohľad na ligu sa zmení ak v nej bude tvoj tím, potom ti zrazu neprídu divný ani tí Maďari ani návrat Slovan BA.
@4) Michalovce boli jednoznačne lepšie, už séria na 7 zápasov je pre Martin skutočne úspech ak porovnám kádre. Vedenie robilo čo sa dalo ale Michalovce boli kádrom, finančným zabezpečením niekde inde. To sa ukázalo aj v baráži. Ako by to bolo proti Žiline fakt nejdem špiritizovať to je veštenie z gule. Tento ročník je šanca, 2 roky sú max pre hráčov. Potom začnú upadať v nádeji na postup a podpíšu aj Detve (viď Skalica).
12.6.2019 - 12:37
0

chimli

 

1. Takže PN nechceli platiť odchodné a preto ich nepustili do EBEL.
2.Nejde o dvojitý meter, myslel som na iné veci vo vnútri MHC a.s.
3.Môj pohľad na TL sa účasťou MT v nej určite nezmení.
4.Síce puk nie je guľatý, ale určite si spomenieš, ako tohto roku dopadla Tampa Bay v NHL.
12.6.2019 - 12:53
0

Kurolišek

 

@1 ak to nemáš "ošetrené" tak ti zväz nedovolí sa ani prihlásiť do 2.ligy. Pri všetkej úcte Piešťany sú iná váhová kategória ako Slovan. A nie nechceli dať ani šiling.
@2) Dvojitý meter som myslel Skalica - Martin, alebo Poprad, Nitra - Martin.
@3) Ale zmení, ak by bol Martin súčasťou ligy tak ti nejaké kluby navyše čo si za to zaplatia, vadiť nebudú. Slovan? Poďme naňho.. je to tak. Iste už nejaké úpravy a či rozširovať, skracovať - proste pozeráš na to ako člen tej ligy tak ti to tak nepríde.
4) Uvidíme, všetko je otvorené. Iclinic Bratislava si hovorí to isté a nad nimi visí podľa môjho skromného názoru ešte väčší Damoklov meč. Ak vstúpi Slovan do extraligy a oni nepostúpia, tak bude koniec tejto rozprávky. Ak nepostúpia tak ďalší rok budú hrať možno Alpen ligu a možno to zabalia úplne.
12.6.2019 - 13:28
0

juromt

 

...: ved ale kto tu okrem teba vypisuje sprostosti typu ze MT by to mal dostat zadarmo? Vsetci v MT (pre teba po lopate: klub aj fanusikovia) sa chystaju na prvoligovu sezonu v ktorej musi byt jednoznacny ciel: postup.
12.6.2019 - 12:43
+2

chimli

 

S tým postupom opatrne, zatiaľ tí rozdieloví hráči , ktorých spomína šéf, neprišli.
12.6.2019 - 12:54
+1

Sunkafit

 

Finstat su bludy
12.6.2019 - 10:45
+3

chimli

 

Samozrejme a ty si lietadlo.
12.6.2019 - 11:01
0

Sunkafit

 

Kludne nadalej tomu ver
12.6.2019 - 17:44
0

Turiec

 

Uvidímä:
12.6.2019 - 9:57
+3

LenTak93

 

Juraj Bakoš v Slovane ako GM
12.6.2019 - 10:34
0

Lukash_ke

 

seriozne?
12.6.2019 - 11:10
0

ten čo nevie

 

uz to je oficialne od 1.7
12.6.2019 - 11:27
+1

Patomato

 

žiadny Martin v tipsport lige nebude,slovan bude rad ak tam bude on zo svojimi nevysporiadanými záväzkami.Aj keby oslovili MT tak kedy?15 jula či augusta to už si myslím normalny človek do toho nepojde,ved taktiež treba aby prebehlo licenčné či ake konanie a v szlh sa v lete trhať nebudú
12.6.2019 - 10:41
+1

tomas71

 

V LM sme do toho šli 3 týždne pred súťažou. A tak to doteraz aj vyzera
12.6.2019 - 14:38
0

strane

 

Je to presne tak, ako si to formuloval vo svojom príspevku. VV spí, dnes už malo byť všetko jasné, ale čo chcete od takého Lintnera, klubom nepomôže, ale stále dáva nezmyselné návrhy, ktoré nášmu hokejovému dianiu ozaj nepomôžu.
12.6.2019 - 12:06
+3

Kapitán Očivid

 

kluby to vidia inak: kedze si ho vybrali aby realizoval ich napady a plany
16.6.2019 - 16:13
0

Adrumko

 

....Touto cestou chcem osloviť aj podnikateľov v našom regióne, aby nás v tejto práci podporili.... tak na toto som velmi zvedavy ci sa mu to podari...
12.6.2019 - 14:12
+1

Sesto6

 

Neviem, ci toto je ta spravna cesta na oslovenie podnikatelov. Skor si myslim, ze na takuto formu oslovenia, nebude nikto reagovat.
12.6.2019 - 15:52
+2

6911

 

poznám Miša osobne a je to pre Martin dobrá správa
12.6.2019 - 17:12
+3

blazon

 

Naco TL: Ved do EBELky ci KHL nech idu. Pre nich je to predsa brnkacka!
15.6.2019 - 8:47
0

WINTERisCOMING

 

Prípravné zápasy totálne neatraktívne, sľubované “rozdielové” posily nikde, sľubované vyjadrenie ohľadom Jaira nikde, no ja neviem, zas žiadne ambície. A to vraj sa rozlúčili aj s dlhoročnými oporami z Hokejky. Údajne to berie Murček a rozšíruje tak svoje impérium. Ak to je tak, ja si tam už ani pivo nekúpim...
16.6.2019 - 15:43
0

chimli

 

Úplne vážne, obdivujem každého martinského fanúšika, ktorý verí, že sa pod vedením Murčeka, HK MT dostane športovou cestou do Tipsportligy.
16.6.2019 - 17:36
+5

Turiec

 

Pokiaľ viem, tak Hokejku a bufety berie niekto iný ako Murček. L...
16.6.2019 - 21:23
+1

chimli

 

To je uplne jedno,obaja su HK MT s.r.o.
16.6.2019 - 22:03
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 30.5.2020 12:42
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 30.5.2020 12:42
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 30.5.2020 12:42
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 30.5.2020 12:42
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 30.5.2020 12:42

Bleskovky

Faith zvažuje Košice aj kanadskú juniorku: "Chcem sa správne rozhodnúť"

Pre slovenského hokejistu Romana Faitha bude leto 2020 nielen o príprave na novú sezónu, ale aj o dôležitom rozhodnutí. "Vyzerá to, že budem mať viacero možností pôsobiska, preto dúfam, že sa správne rozhodnem," konštatoval pre TASR. Jeho meno figuruje aj v rebríčku skautov pre blížiaci sa draft NHL, v prvom rade sa však sústredí na kvalitnú prípravu na nasledujúci ...
pred 2 hod. - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Pittsburgh dohrá sezónu bez Bjugstada

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins nemôže do konca sezóny počítať s útočníkom Nickom Bjugstadom, ktorý podstúpil operáciu chrbtice. Generálny manažér tímu Jim Rutherford oznámil, že zákrok bol nevyhnutný, keďže dvadsaťsedemročný útočník mal komplikácie pri zotavovaní po zranení v spodnej časti tela.
28.5.2020 07:42 - TASR

Vancouver uvažuje nad presťahovaním tréningového kempu do USA

Kanadský klub zámorskej NHL Vancouver Canucks uvažuje nad presťahovaním tréningového kempu do USA. Dôvodom je povinná 14-dňová karanténa pre všetkých, ktorí pricestujú do krajiny zo zahraničia. Generálny manažér Canucks Jim Benning pre zámorské médiá v stredu uviedol, že táto možnosť je ešte len v počiatočnej fáze úvah.
27.5.2020 21:02 - TASR

Primátor Alberty Kenney ponúkol vedeniu ligy, aby dohralo súťaž v Edmontone

Premiér kanadskej provincie Alberta Jason Kenney predostrel vedeniu NHL ponuku, aby sa súťaž dohrala v Edmontone. Podľa Kenneya je Edmonton najbezpečnejším miestom v Severnej Amerike.
25.5.2020 13:20 - TASR

Bratia Tomáš a Hynek Zohornovci budú aj naďalej hrať za Chabarovsk

Českí hokejisti Tomáš a Hynek Zohornovci budú aj v nasledujúcej sezóne obliekať dres Amuru Chabarovsk. Obaja bratia sa s účastníkom KHL dohodli na predĺžení zmlúv. Informovala o tom webová stránka klubu.
25.5.2020 13:03 - TASR

Zomrel ruský krídelník Gerasimov, držiteľ zlata zo ZOH 1984

Vo veku 61 rokov zomrel bývalý sovietsky hokejista Alexander Gerasimov, olympijský šampión z roku 1984. O jeho úmrtí informovalo vedenie klubu CSKA Moskva, s ktorým niekdajší krídelník získal sedem nepretržitých majstrovských titulov v rokoch 1981-1987.
21.5.2020 13:50 - TASR

Vo veku 47 rokov zomrel český tréner Radek Novák

Vo veku 47 rokov zomrel tréner hokejistov prvoligového českého tímu Horácká Slavia Třebíč Radek Novák.
20.5.2020 17:08 - TASR

Dán Bödker po 12 sezónach skončil v NHL, zamieril do Lugana

Kariéra dánskeho hokejistu Mikkela Bödkera bude pokračovať vo Švajčiarsku. Skúsený krídelník po 12 rokoch skončil v NHL a zamieril do HC Lugano. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
19.5.2020 18:00 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov