Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Práve teraz!
DRAŽBA ZV*BB
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nedohrali traja hráči, najvážneší je stav Špirka

zdroj: TASR/Jaroslav Novák
7.2.2019 21:23 TASR

Traja slovenskí hokejisti nedohrali štvrtkový úvodný zápas turnaja Kaufland Cup 2019 proti Bielorusku. Z hry postupne odstúpili Patrik Lamper, Martin Štajnoch a Rastislav Špirko. Najvážnejší je stav Špirka.


Lamper odstúpi z hry po tvrdom náraze do konštrukcie bránky, Štajnoch mal problémy s nohou. V bolestiach však odkríval z ľadu Špirko. "Lamper má zrejme zlomený nos, ale aj narazený členok. Štajnocha trápi koleno, najvážnejšie to vyzerá so Špirkom. Jeho koleno nevyzerá dobre a bude to zrejme vážnejšie. Na turnaji už pokračovať nebude. Všetkých hráčov ešte čaká vyšetrenie magnetickou rezonanciou, Lampera aj röntgen," povedal pre TASR lekár tímu Radoslav Zamborský.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Senn

 

dakujeme bielorusackym drevorubacom... nabuduce ich dufam pozveme tiez
7.2.2019 - 21:39
+38

Lavega

 

Ty si videl ten zapas, že tu pišeš hovadiny? Zranili sa sami! Premotivovaný výkon niektorých našich hráčov ide ruka v ruke s nepripravenosťou. Začína to samozrejme na urovni klubov, kde su treningy ako keby sa chystali na plážový volejbal... Pozri si top zápas našej extraligy a pozri si hociktorý zápas českej extraligy a potom to pochopíš...
8.2.2019 - 8:55
+13

Dynamic

 

Suhlasim s tvojim prispevkom. Senn ocividne zapas nevidel. Napr. Co sa tyka Lampera tak mi pride, ze jeho ulohou v time v tejto sezone je otlkat sa na lade.
8.2.2019 - 10:00
+2

andrado-zv

 

Premotivovanost ? Bohuzial niektori hraci musia naozaj zabojovat o reprezentacny dres, makaju a chcu sa ukazat v najlepsom svetle, pretoze nemaju istu miestenku, ako “podaktori”...
8.2.2019 - 10:01
+7

Mark101

 

Presne tak. Hociktorý zápas českej ligy sa nemôže porovnávať s top zápasmi našej ligy
8.2.2019 - 11:10
+1

HKm

 

Ach jaj, dúfam že sa už nikto nezraní. Mišo Chovan s Kyťom bacha,dávajte na seba pozor!
7.2.2019 - 21:42
+6

spartacus

 

Kytnar nechapem co hlada v repre je pomaly ako slimak !
8.2.2019 - 14:44
+3

ForzaHKM

 

My všetci nechápeme co hľadajú NZ v hokeji na Slovensku. Viď dnešný zápas vášho béčka v PB...Nieco neskutočne co sa deje v našej spoločnosti, v našom sporte. Totálne dno...
8.2.2019 - 22:16
+9

Ol!ver

 

Dúfam, že Rasťo bude mať čo najmenšie následky, aké sú v tomto zlom prípade zranenia kolena možné.
7.2.2019 - 21:42
+6

ErikHKM

 

Ako chápem že to je Repre každý sa chce ukázať predviesť ale nám sa zranili traja hráči po zbytočných súbojoch si myslím ja osobne určite ani ti Bielorusi nešli stym že idu dakoho zraniť ale na toto by si mohla IIHF dať pozor na tie zbytočne dohrávanie súbojov
7.2.2019 - 21:44
+2

hkmzv95

 

Super. Nemám slov. Dúfam, že plavucha si uvedomil, aký je debil, keď lanari NHL hráča namiesto 2och napr z echl...
7.2.2019 - 21:49
+2

MartinZV

 

Nikoho z NHL neťahal
8.2.2019 - 0:04
+1

hkmzv95

 

Dobre vieš ako som to myslel. Hráča so životopisom z NHL, pritom už dosť pofiderne pôsobil pri Slovane. Však "ukončil" kariéru. Vlasto to pos*al.
8.2.2019 - 9:07
0

trevor

 

Spirko skoncil si myslim a vedel to uz aj on hned ked lezal na lade. Bude zazrak ak by este v PO naskocil, taky zazrak ako to ak ZV prejde viac ako prve kolo po tomto.
7.2.2019 - 21:51
+4

ErikHKM

 

Prečo by sme nemali prejsť ?zas sa neopustajme
7.2.2019 - 21:53
+7

azzurri

 

Chýbať určite bude a bude to strata,ale poznám tuto z príspevkov jedného ktorý asi oslavuje a popíja šampanské
7.2.2019 - 23:54
+5

HkmDetva

 

Drevor?,
8.2.2019 - 10:44
0

Foam of Waterfall

 

Myslíš toho sladkého?
8.2.2019 - 16:25
0

mitoO

 

Ale no tak. Spirkovho zranenia mi je luto, ale vasa hra snad nestoji na jednom hracovi.
7.2.2019 - 21:53
+13

Hrobar

 

Minule PO proti Trencinu bol dolezitejsi ako vacsina timu dokopy
7.2.2019 - 21:55
+9

rajmok17

 

Okrem neho mame uz len jedného poriadneho centra a to je Kytnar... Samo je bojovník a hra parádne, ale nie je to hráč, na ktorom by mal stáť tim... K Holovicovi je škoda za vyjadrovať
7.2.2019 - 21:55
0

trevor

 

Snad mi nechces napisat, ze s tromi centrami Kytnar, Petras, Holovic ideme komkurovat piatim nabitym utokom BB, styrom kvalitnym utokom KE ci momentalne najudernrjsiemu utoku NR. Tu nejde o to, ze sa zranil nosny hrac, tu ide o to, ze my ziadneho dalsieho na tomto poste nemame. A to je realita.
7.2.2019 - 21:57
+15

fany

 

Od nového člena rytierskej družiny si vedenie klubu sľubuje najmä posilnenie a väčšiu variabilitu na poste centra. Garrett Mitchell

7.2.2019 - 22:08
+3

hkmzv95

 

Ten co dal víťazný gól na WC aj na toho centra pôjde, neboj
7.2.2019 - 22:13
+16

Foam of Waterfall

 

Musíme konkurovať.Holovic v PN hrával lepšie,nech si na to spomenie...
8.2.2019 - 16:25
0

DeL

 

Za nás hral srdcom
8.2.2019 - 17:38
+2

33800

 

Mate dobre muzstvo aj bez spirka aj ked taky srdciar v playoff bude chybat. Treba si pockat na vysetrenia, snad sa da dokopy chlapec. Drzim palce..
8.2.2019 - 7:27
+1

bryndziarka87371

 

Nemám slov naozaj, som hrozne smutná..kiežby sa nepotvrdia zlé správy, ale obávam sa opaku. Toto by bola pre nás obrovská strata v playoff.
7.2.2019 - 21:52
+5

rajmok17

 

Práve pre niečo takéto mal Plavucha jednoznačne niekoho dotiahnuť... Ale Rasto daj sa co najskôr dokopy...
7.2.2019 - 21:54
+1

ErikHKM

 

Myslím si že sa aj pracovalo na tom aby niekto prisiel veď aj článok tu bol
7.2.2019 - 21:55
+3

rajmok17

 

Boze dobre, jasne ze sa pracovalo.. A co z toho? Minulý rok sa snazili ziskat obrancu a nepodarilo sa.. Zranil sa Ross a ako to dopadlo.. Tento rok sme zase nepriviedli hráča, ktorého sme súrne potrebovali...
7.2.2019 - 21:57
+2

Hrobar

 

Este k tomu tento rok Andrej uz dopredu pozadoval centra a nic z toho. Casu bolo fakt dost.
7.2.2019 - 21:59
+1

rajmok17

 

Presne tak, mesiac pred koncom prestupového to spomenul prvýkrát... Ak za mesiac nenajdeme schopného centra.. Niečo je nedobre...
7.2.2019 - 22:01
0

Senn

 

je to riadny manazersky fail (druhy rok po sebe)... nie sme Detroit ze potrebujeme mega nabiteho centra, stacilo zobrat niekoho z echl, ceskej ligy atd aspon s troska lepsimi cislami... skoda reci
7.2.2019 - 22:02
+1

Hrobar

 

Tiez si myslim, ze mali siahnut po niekom z nizsej ligy (zobrat jedneho centra na istotu) a az potom zacat hazardovat s hracom, co ma velke meno...
7.2.2019 - 22:04
+4

GZA

 

Manažérsky totálne nezvládnutá situácia: síce nebolo isté, či ho klub uvoľní, ale hlavne že už mal vybavené letenky a ubytko, to sú fakt silné argumenty.
7.2.2019 - 23:29
+1

jarinho

 

a mate na to dukaty? Co ak je problem tam?
8.2.2019 - 8:01
0

Hrobar

 

Kedze boli uz aj vybavene letenky - v dukatoch problem asi nebol
8.2.2019 - 14:03
+1

burnzie

 

snáď sa nepotvrdí najhoršie aj keď je ZV rival tak jeho hra je veľmi príkladná hlavne jeho vlaňajšie PO hral ako skutočný srdciar...a tiež by som go rád videl na MS
7.2.2019 - 21:57
+6

Bystricanka

 

Patrik prajem skoré uzdravenie..... členok bude asi na dlho, ale dúfam, že sa do PO dáš do poriadku...
7.2.2019 - 22:00
+1

bohin85

 

clenok??! ma zlomeny nos..
8.2.2019 - 9:09
+1

Acorgonka

 

"Lamper má zrejme zlomený nos, ale aj narazený členok.
8.2.2019 - 9:16
+4

Lukash_ke

 

spomina sa aj nieco s clenkom, mozno obnovene zranenie, neviem
8.2.2019 - 9:17
0

obvious

 

videl som iba od polky tretej tretiny, ale co som si vsimol, tak ten Kytnar je riadne pomaly! dufzam ze to len vzdy vyslo akurat tak, ze uz nemal sily.. snad btw skoda tych zraneni. aj pre tento turnaj ale hlavne pre PO ak budu ti hraci chybat.
7.2.2019 - 22:06
+1

hkmzv95

 

No nič na centra pôjde bud Mitchell, Chovan, alebo Poyhonen. Možno by som si vedel predstaviť Mitchella v prvom, síce by to Fany neprežila. Pripadne do prvého Petrasa a Poyhonena do tretieho. Obrancov mame dosť.
7.2.2019 - 22:07
+1

trevor

 

Vandas - Kytnar - Handlovsky
Obdrzalek - Chovan - Zuzin
Mitchell - Petras - Sisovsky
Andrisik - Holovic - Kelemen

Poyhonena potrebujeme vzadu. Alebo pojde na centra Mitchell, do prvej alebo druhej. Ak sa este niekto zrani, tak mame mega problem.
7.2.2019 - 22:14
+2

hkmzv95

 

Ja ti neviem, ja osobne by som tomu Pufahlovi šancu dal kľudne aj namiesto Poyhonena v prípade, že by išiel na centra. Mne sa jeho hra celkom páčila, isto viac ako Vendejna
7.2.2019 - 22:16
+1

trevor

 

S Pufahlom suhlas, ze by mal hrat. Ale Poyhonen je vzadu istotka a to v PO teraz o to viac.
7.2.2019 - 22:23
0

trevor

 

O to viac budeme potrebovat.
7.2.2019 - 22:24
0

88Backo

 

Hmmm tak to je smola...Neviem si predstaviť,že by nám vypadol Lantosi či Buček do konca sezóny...na prvé 3 útoky máme presne 9 hráčov,Zv to má aspoň kým zaplátať,každopádne skoré uzdravenie,v sobotu už hádam bez ďalších zranení
7.2.2019 - 22:12
+1

Johny

 

Toto je sen! Koľko tu bolo centrov pred sezónou a teraz zrazu takto... no aký to paradox ( Špirko, Kytnar, Lusnak, Demkov, Holovic, Petras, Halama) ... Ešte ani play off nezačalo a už sa nám to všetko rozpadá ako domček z karát... ešte v sobotu Chovan a končíme vo štvrťfinále... to že Plavucha nikoho nedotrepal pred uzavierkou bola obrovská chyba... inak a prečo vlastne neskusa na centri toho Mitchella?
7.2.2019 - 22:16
+4

trevor

 

Pretoze Mitchell nie je vylozene center, aj v Kanade hral asi viac kridlo resp. sam povedal, ze sa lepsie citi na kridle, ale ze teda zajra aj centra. A na kridle je ovela lepsi aj tu.
7.2.2019 - 22:21
+1

rajmok17

 

Boha Jano, na Demkova som aj zabudol, hlavne že sme nechceli čakať mesiac, kým si vybaví víza to si ani spomínať nemal...
7.2.2019 - 22:22
+2

Johny

 

Aj ja, lenže dnes hral za Bielorusov tak sa mi vyjavil v pamäti ... no aký by nám bol teraz dobrý aj Demkov aj Lusnak... ale teraz je už neskoro plakať nad rozliatym mliekom...
7.2.2019 - 22:37
0

trevor

 

Lusnaka sem netahajme, nechcel tu byt tak je lider stvrteho utoku v KE.
7.2.2019 - 22:38
+3

Johny

 

Chcel nechcel, bolo nebolo, ale za tejto situácie by bol dobrý aj on... raz doplatime na zranenych obrancov, raz zase na centrov/útočníkov... je neviem, či sú už v tom klube ozaj všetci amateri či čo... furt máme uzky káder a furt na to doplatime a furt sú nepoucitelni... majú čo chceli...
7.2.2019 - 22:44
+1

Dzunkes

 

ja som si Demkova vsimal a nehral zle vobec...
8.2.2019 - 0:48
+1

Urpiner16

 

Lampera bolo treba tak nutne skúšať?Gratulujem.Máte tam xyz mladých hráčov od Bokroša.
7.2.2019 - 22:23
+1

B-MO

 

kazdeho jedneho bez rozdielu! ze sa zranili je smola. ked niekto hra v klube dobre este neznamena ze tomu tak je v reprezentacii, takych pripadov tu uz bolo. za to, ze sa to teraz dotklo BB a ZV hraci nebudu chodit na zrazy lebo sa mozu zranit a rovno ich budeme volat iba na MS?
7.2.2019 - 22:30
+31

topska

 

chalan neodohral v repre skoro nic, tento rok nebol v repre vobec, presne jeho musime skusat
7.2.2019 - 22:38
+20

topska

 

Svalne som si pozrel supisky z dnesnych pripravakoch. Treneri skusali takych hracov ako Jan Kovar, Polasek, Sekac, Kvapil, Rasmussen, Holm, Dajlbeck, Sipacov, Mikheyev, Pesonen, Olimbovci, Thoresen, Da Costa, Sabolic, Jeglic, Ticar a tebe vadi ze skusame Lampera alebo ja neviem...Spirka To akoze vsetci treneri su mimo?
7.2.2019 - 23:07
+25

tomMHC

 

Nie, to len on je mimo
8.2.2019 - 7:26
+4

Mako1

 

Este ze mame p.P.... vo Zvolene je taky neschopny ako ked riesil pozemky v nemenovanej obci blizko Zvolena byt p.Mrazom tak dam vypnut turnikety a postavym p.P..... nak traha listky pred zapasom aby vedel za co dostava plat.
7.2.2019 - 22:33
0

starosta

 

Keď som kritizoval zvolenské vedenie že nebolo schopné priviezť posilu dobre že som nebol ukamenovany za to čo aom si to dovolil napísať od istých ľudí. Neskončila ešte ani základná časť a už doplácame na šírku kvality kádra kádra .. Rasťo dúfam že sa z toho dostaneš a že to nebude vážne.. Vlasto
7.2.2019 - 22:42
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Svalne som si pozrel supisky z dnesnych pripravakoch. Treneri skusali takych hracov ako Jan Kovar, Polasek, Sekac, Kvapil, Rasmussen, Holm, Dajlbeck, Sipacov, Mikheyev, Pesonen, Olimbovci, Thoresen, Da Costa, Sabolic, Jeglic, Ticar a tebe vadi ze skusame Lampera alebo ja neviem...Spirka To akoze vsetci treneri su mimo?
7.2.2019 - 23:06
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
crosbynko

 

Tak Lamper si stihol aj narazit clenok ked si lamal nos? No to je pech.
7.2.2019 - 23:03
+1

pinto1000

 

Proste a jednoducho nemali sme pred PO a po ukončení prestupov púšťať kľúčových hráčov!
7.2.2019 - 23:10
+1

topska

 

Do repre? Myslim ze na to ste mali pani
7.2.2019 - 23:13
+7

trevor

 

To zase nie, vsetci sme nasrati, ale to su extremy. Je to sport a to sa proste stava. Mozeme si za to sami (ZV vedenie) a pravdupovediac tak nam treba. Rasto skore uzdravenie a co najpriatelnejsiu diagnozu.
7.2.2019 - 23:17
+1

pinto1000

 

samozrejme máte pravdu. Ja som si vedomí že aj pre našich hráčov je reprezentovať česť atď...
Ďalšia vec je že zraniť sa môžu aj v ligových zápasoch. Je to momerne na zranenia náchylný šport. Len som proste veľmi nahnevaný alebo lepšie povedané smutný
Každý kto Rasťa pozná a videl ho minulého PO tak vie o čom hovorím. A na to čo sa stalo máme my Zvolenčania proste iný pohľad ako ostatní!
8.2.2019 - 8:25
+3

Urpiner16

 

Pinto.Ešte že som si to od teba stihol prečítať pred zmazaním.Malo to všetko čo má mať klubový fanúšik.Máš u mňa obdiv aj za to čo robíš a hlavne v akých podmienkach keď si musíte podávať z ruky do ruky pokazené staré rušne a ešte tam vám nechcú pridať na platoch čo by ste si zaslúžili omnoho viac.
7.2.2019 - 23:29
+1

Urpiner16

 

A čo takého Pinto napísal bože môj.Tu ste citliví aj na počasie.Hlavne že VSS ma dáva do truhly a to vám nevadí.Veď trocha súdnosti a rozlišovania.
7.2.2019 - 23:23
+4

topska

 

nadavka tam bola ty sudnost
7.2.2019 - 23:25
+13

Urpiner16

 

Takí ako ty majú klapky na očiach ako dostihový kôň ťažko niečo vysvetľovať.Čo nie je nadávka v konečnom účtovaní ale vyznamenanie.Pinto 1000 je u mňa borec a vy mu nesiahate ani po členky.
8.2.2019 - 0:25
+3

topska

 

Porusil pravidla diskusie lebo tam doslova pouzil nadavku. O com tocis pre boha zase. Ja som ho nijako neurazil nic ani on mna
8.2.2019 - 11:12
+2

gta98

 

No a co, ze pouzil nadavku? V zivote si nepocul nadavku? Dolezitejsi je obsah nez nejaka nadavka. Zvlast ked sa hodi. Zaujimalo by ma co tam napisal, ze ho Urpiner tak chvali.
8.2.2019 - 11:49
0

topska

 

Ako ze no a co? Porusil pravidla? Poruzil. Napis nadavku a zmazu ta tiez.
8.2.2019 - 11:57
+3

gta98

 

Ide aj o to ako tu nadavku pouzil, ak nou niekoho urazal, tak to chapem. Ak ju pouzil na zvyraznenie emocie, tak to nechapem. Je fajn, ze v pravidlach sa pise, ze bez vulgarizmov, ale zas to tu necitaju mnisky a ak to bol dobry prispevok s fabernym zvyraznenim, mohlo to ostat. To uz je ale na uzkoprsosti moderatora..
8.2.2019 - 12:14
+2

cuchorko

 

a ako chces urcit ci sa tam ta nadavka hodi a ci nie? kto to rozhodne? alebo sa budu moct vulgarizmi pouzivat vseobecne?
8.2.2019 - 13:12
+2

Lukash_ke

 

mozno by v urcitych extra specialnych pripadoch ked prispevok fakt ma hodnotu mohli modi iba vycenzurovat vybranu nadavku a prispevok ponechat (ak maju takuto moznost)
8.2.2019 - 15:03
+2

topska

 

Pre boha, nechaj to tak. Ani si to nevidel a uz tu ludi chces castovat uzkoprsostou. Ked si sa registroval tak si suhlasil s pravidlami. K..va tu naozaj nepatri. V skole na hodine si tiez mal pruser ak si to povedal. Neries to lebo sa zamotas a uplne nezmyselne.
8.2.2019 - 13:38
+2

Foam of Waterfall

 

Pouzil si naznak vulgarizmu,v pravidlach je,ze naznaky su absolutne odmietane
8.2.2019 - 16:28
0

gta98

 

Co napisal? Niektore veci sa tu zmazu rychlejsie nez sa stihnu odoslat a niektore bludy tu sedia nekonecne, ako niekomu vyhovuje.
8.2.2019 - 0:29
+5

VSS Košice

 

Mas problem chapat pisany text?
Nikde som ta nedaval iba som ti odporucil trening !
8.2.2019 - 17:04
0

Farrokh Bulsara

 

Kazdy hrac chce ist do repre, hlavne teraz keď sú MS doma
7.2.2019 - 23:26
+2

Bacilek

 

Spirko bol najlepsi hrac v zapase ....toto je mega skoda....podla mna ma po sezone.....skrizeny väz podla mechanizmu narazu a mozno aj postranne...plastika a minimalne pol roka po operacii je out
7.2.2019 - 23:49
0

fifofrogy

 

Ja neviem tieto turnaje pred play-off majú takú vážnosť ako ... nerozumiem nač berú do reprezentácie hráčov o ktorých aj malí chlapci vedia kde sú a ako hrajú a takto prichádzajú kluby o hráčov ktorí im rozhodujú najdôležitejšie zápasy v playoff ktorí im robia peniaze zo vstupného ktorí lákajú na štadióny ktorí ich posúvajú až do finále atď no Zvolen nezávidím vám prísť o takéhoto hráča pred bránami playoff môže byť pre vás kľúčové ... a toľko k reprezentácii a k takýmto akože turnajovým zápasom nech sa skúšajú mladí hráči ktorých reprezentácia na majstrovstvách sveta čaká a byť majiteľ klubu hráča nepustím v tomto dátume a mohli by ma viete čo jedine vyslovene ak by si to hráč vypýtal .
8.2.2019 - 0:05
+5

Sesto6

 

Ani jeden hrac, co momentalne hra v reprezentacii, nie je v takej pozicii, ze ho netreba skusat a staci mu prist az na MS. Uz nemame casy Palfyho, Bondru atd.
8.2.2019 - 0:43
+22

Sesto6

 

Ani jeden hrac, co momentalne hra v reprezentacii, nie je v takej pozicii, ze ho netreba skusat a staci mu prist az na MS. Uz nemame casy Palfyho, Bondru atd.
9.2.2019 - 14:11
0

Urpiner16

 

Vysvetli to odborníkovi Topskovi on má na to iný názor s ktorým sa ja zásadne nestotožňujem a máš pravdu čo si napísal svetosvetú.A dobre že si nepoužil vulgarizmy lebo oni takéto názory neradi počúvajú či čítajú takže až škrípu zubami že toto ti nemôžu zmazať.
8.2.2019 - 0:12
+3

topska

 

Dockame sa aj tvojho ohodnotenia Danska po detailnom poyorovani tohto muzstva? Cize ked nemaju skusat Lampera tak asi ani 80 percent tohto vyberu? Kto tam mal teda ist a nie je v pozicii Lamppera a ma sancu na MS a este sme ho neskusali? Kedy tam mali zobrat Lampera ked ho pred tym nepustili alebo nemohol? Co hovois na tie mena hracov vyssie ktorych skusaju ine repre?
8.2.2019 - 0:25
+2

Urpiner16

 

A Nagyho ste prečo neskúšali ty umelec?
8.2.2019 - 0:30
+2

topska

 

Lebo je zraneny ty odnornik. Netrenuje a pravdepodobne vynecha aj ligove zapasy. Nedohral zapas. MAl tam ist a aj sam chcel, to vyhlasoval celu sezonu. Vies odpovedat na nejake otazky vobec?
8.2.2019 - 0:38
+17

Urpiner16

 

Len tak odfajčíte dobrých hráčov skúšaním kde to nie je nutné a potom namiesto nich tam dáte takých čo nezahrajú ani ich tieň.Skvelá taktika len čo je pravda.Potom neplačte že nám chýbali hráči typu Lamper a Špirko.
8.2.2019 - 0:41
+4

gaspi

 

prepáč ale Lamper so zlomeným nosom kludne hrať môže, píšeš ako keby mal zlomené obe nohy na 3 miestach....
8.2.2019 - 7:25
+3

black33

 

Narazeny členok ide na rontgen
8.2.2019 - 10:23
+1

Sunkafit

 

Lampera zo zlomenym nosom brat ako zranenie v hokeji....bud chlap
8.2.2019 - 7:32
+3

sanyo

 

ty mas s wedrom a strojarom nejaku sutaz o najhlupejsi prispevok? Inak si neviem tieto tvoje prispevky...
8.2.2019 - 8:01
+13

Sunkafit

 

Nieco take....
8.2.2019 - 11:48
+3

tep

 

Navrhujem, aby všetci potencionálni hráči, ktorí sa môžu prebojovať na MS, nenastupovali už na žiadny zápas či už ZČ alebo PO, aby sa náhodou nezranili a boli pripravení pre potreby repre!!
Do budúcna navrhujem formát výberu hráčov štýlom, že každý klub musí ponúknuť v podobe stredovekého desiatku troch "nejemenejcenných" hráčov z posledných dvoch formácií, alebo z juniorky. Tam sa spraví nominácia na základe ťahania najkratšej zápalky!!
8.2.2019 - 10:01
+10

Acorgonka

 

8.2.2019 - 10:13
+1

fifofrogy

 

Táto irónia není vôbec na mieste akože rád sa zasmejem tu ale toto už je úplne mimo po prvé tento kľúčový hráč sa zranil v zápase v ktorom pre neho o nič nejde keď mohol trénovať alebo sedieť doma a psychicky sa pripravovať na vrchol celého roka vo Zvolenskom drese na play-off to je hráč okolo ktorého sa točí celý Zvolen a skladá celá hráčska kostra kde sa mu platia nemalé peniaze kde si takýchto hráčov mužstva strážia ako oko v hlave kde im zakazujú mimo zápasov a tréningov aj stolný tenis hrať tento hráč sa zranil už po konci prestupového obdobia čiže majiteľovi klubu ostali len oči pre plač kde ho už nemôže nahradiť žiadnou adekvátnou náhradou takže stále platí áno presne ako píšeš navrhujem aby každý normálny majiteľ klubu zakázal nastupovať svojim oporám v zápasoch kde o hovno ide nech si v tomto poprestupovom období Šatan a spol skúšajú hráčov ktorým sezóna už dávno skončila ale mládež ktorú veľká hokejová kariéra ešte len čaká a za toto ako to dopadlo si tak trošku môže aj Zvolenské vedenie lebo kebyže má aspoň trošku rozumu týchto hráčov nepustí.
8.2.2019 - 12:23
+3

topska

 

A kde to takto funguje ze nejaky klub zakazuje hracom v tokmto obdobi reprezentovat? Ved aj KHL tam pustilo hracov pre pana Myslim ze by ste o par hracov pri zaujme prisli takto. Stale si myslim ze Zvolen ani nahodou nie je v takej pozicii. A najdolezitejsie. Komu uz davno skoncila sezona?
8.2.2019 - 12:28
+1

topska

 

Je to jednoducho asociacny termin. Cize tak isto vo futbale teda nebudu najlepsie kluby uvolnovat hracov pred play off LM napriklad? Pred koncom sezony? Pred finale pohara?
8.2.2019 - 12:30
+3

fifofrogy

 

Futbal a hokej si myslím že úplne mimo nemyslíš ? A porovnávať kvalifikáciu či play off s pripraveným debilným nejakým zápasom na nejakom pohári ? To myslíš vážne ? A kto už má po sezóne tiež myslíš vážne ? Mám ti menovať kluby ktoré už dohrávajú s prstom v zadku tých pár zápasov pred koncom ? Či opäť len pokus o vtip ? A mám ti menovať hráčov ktorí majú zakázané zimné športy atď počas zmluvy s nejakými klubmi ? Či opäť len chceš skúšať ? Proste Zvolen prišiel o hráčov vďaka nejakému nič neriešiacemu nikoho v podstate nezaujímajúceho poháru tesne pred najdôležitejším vrcholom sezóny či sa ti to páči alebo nie a nič to nemení na tom že kebyže som majiteľ v tomto termíne si na takomto turnaji neškrtne z môjho mužstva ani upratovačka v šatni
8.2.2019 - 15:22
+1

amaskiea BLOG

 

Prečo sa nám v takomto zápase (bezvýznamnom, s papierovo slabším súperom) zraní tak nadpriemerne veľa hráčov? Chceme sa utvrdzovať v príjemnej pasivite tým, že je to len nešťastná náhoda? Nemôžu zranenia hráčov vyplývať aj z nejakých systémových nedostatkov v ich pravidelnom tréningovom režime napríklad?
Prečo potrebujeme pred dôležitými turnajmi skúšať aj starších hráčov? Je to potrebné? Majú dosť skúseností aj bez takého skúšania? Ovládajú už od žiackych čias hru tak, že sú na nejakej prijateľnej úrovni kompatibilní prakticky kedykoľvek, s kýmkoľvek, na akejkoľvek úrovni? Ovládajú nejaké štandardy a automatické činnosti, tak aby ich nebolo potrebné skúšať, aby mohli nastúpiť až naostro, do dôležitého turnaja bez toho, aby objavovali koleso? ...A tieto otázky generujú ďalší prakticky nekonečný reťazec podotázok. Ale kdeže, to u nás nie. Problémy nútia ľudí zlepšovať sa, ale na Slovensku je to inak, tu je všeobecná snaha skryť sa pred problémami hlbšie do vlastnej ulity. Dajte nám pokoj, my si vystačíme sami, my si budeme hrať svoj hokej, svoju súťaž, so svojimi hráčmi, v pohodičke aj 50 rokov stále na tej istej úrovni, nech žije nehybnosť...
8.2.2019 - 15:48
+5

topska

 

Neodpovedal si ani na jednu otazku...Preco je futbal s hokejom mimo? Asociacne terminy vo futbale nie su len pocas kvalifikacie...Nie este enmaju po sezone ale ok chapem. Chodit sa lyzovat nie je asi to iste ako reprezentovat...Spytaj sa Spirka ci je ta repre pre neho nezaujimava. K poslednej vete len tolko, ze by vas potom vylucili z ligy lebo ved precitaj si pravidla a povinnosti kkazdeho klubu spadajuceho pod SZLH! Kazdy klub musi hracov pustit (slovenskych)! Chapes uz???
8.2.2019 - 16:27
+3

fifofrogy

 

Myslím si že pravidlá robia kluby majitelia nie pár darmožráčov niekde v kancelárii myslím si že je najmenší problém aby si to zariadili ako to napríklad je v NHL že mužstvo nemusí pustiť hráča ani na majstrovstvá sveta aj keď veľmi chce a ja píšem že ako majiteľ nepustím hráča po prestupovom období na takýto turnaj nie pred a mohli by ma riešiť kde len chcú .
8.2.2019 - 20:43
+1

mitoO

 

Bol by to problem. Pretoze tu mame zakon o sporte.
8.2.2019 - 21:39
+1

topska

 

Riesili by ta, porusil by si zakon a aj nariadenia SZLH ktore musis splnat aby si mohol zaregistrovat svoj klub na Slovensku resp. aj hrat inu sutaz pod IIHF. Cize vobec nemas pravdu a vsetky argumenty su bohuzial u teba neplatne. Zakon o sporte ti tu davat nebudem ten si vies najst aj sam. Tu mas tu druhu vec. Cize nie, nemohol by si teda s takymi cinmi byt majitelom klubu na Slovensku.

Stanovy SZLH: 2.2 Členovia SZĽH
2.2.1 Riadnym členom môže byť len klub, ktorý sa zúčastňuje súťaže v ľadovom hokeji a in-line hokeji, ktorú riadi a organizuje SZĽH alebo členský zväz IIHF, ak sa klub zúčastňuje súťaže organizovanej členským zväzom IIHF so súhlasom SZĽH.

2.4 Povinnosti člena
2.4.2.2 riadny člen je povinný zabezpečiť činnosť svojich družstiev v súlade so záujmami slovenského hokeja a slovenskej reprezentácie, uvoľniť hokejistu pre potreby reprezentácie SR.
8.2.2019 - 21:54
+1

fifofrogy

 

Dobre dobre chlapci len proste zlosť že mužstva takto nezmyselne prichádzajú o dôležitých hráčov si ani nechcem predstaviť ako by som ... kebyže Košice takto prídu o hráčov proste celé zle a na hlavu postavené a hlavné že tí v reprezentácii akoby na inej planéte boli .
9.2.2019 - 0:08
+1

topska

 

Ae chapes, nebueme teraz jedini na svete, kto nepusta hracov z ligy cez tento asociacny termin do repre. Ja si ani neviem predstavit ako by zareagovali Lotysi kebyze im neposleme Saliju To by bola reklama jak hovado pre ligu ale taka spinava ze koniec. Jednoducho z vas hovoria emocie (samozrejme verim ze niektori maju taky postoj dlhodobo). Chapem vas smutok.
9.2.2019 - 0:17
+2

tep

 

Tak ale prečo sa potom hovorí o reprezenáci, že je to pocta hrať v najcennejšom drese? Hádam by to žiaden klub neodoprel svojmu hráčovi a ktovie, či je to možné aj zmluvne ošetriť, že hráč musí odmietnuť pozvanie do prepre. Vždy je to asi skôr o dohode.
Inak Špirka mi bolo a je lúto, ten ironický príspevok, ako si podotkol, smeruje pod "U-16" a ako sa neskôr nižšie vo vlákne vyjadruje, že teraz prišla tipsportliga o najlepšieho hráča, najlepšieho hráča SBA a najlepšieho hráča galaxie.

Proste je toto posledný turnaj pred domácimi MS a mali by byť vo výbere už najhorúcejší kandidáti pre konečnú reprezentáciu. Tak skôr je česť, že tam boli povolaní, ako ich zamykať niekam do klubových kabín..
8.2.2019 - 12:42
+3

mitoO

 

Stanovy SZLH: 2.2 Členovia SZĽH
2.2.1 Riadnym členom môže byť len klub, ktorý sa zúčastňuje súťaže v ľadovom hokeji a in-line hokeji, ktorú riadi a organizuje SZĽH alebo členský zväz IIHF, ak sa klub zúčastňuje súťaže organizovanej členským zväzom IIHF so súhlasom SZĽH.

2.4 Povinnosti člena
2.4.2.2 riadny člen je povinný zabezpečiť činnosť svojich družstiev v súlade so záujmami slovenského hokeja a slovenskej reprezentácie, uvoľniť hokejistu pre potreby reprezentácie SR.
8.2.2019 - 12:43
+8

amaskiea BLOG

 

kokos, fakt, ohraďme sa čínskym múrom, aby nám už medzinárodný hokej nikdy viac nemohol takto nehorázne škodiť
8.2.2019 - 14:40
+3

Foam of Waterfall

 

Zvolen ich nemoze nepustit,lebo by porusil zakon o sporte a pravidla zvazu (v ase ZOH v Soci tieto normy neboli)
8.2.2019 - 16:31
+1

topska

 

Co ja som v repre ci co? Akoze Spirko a Lamper maju ist priamo na MS? Nemyslis vazne...Kde to takto funguje pre boha? Ved oni sami chcu reprezentovat, co im to zakazes? Este si neodpovedal ani na jednu otazku.
8.2.2019 - 11:13
+4

crosbynko

 

Kamos ty si riadne strateny. Zhruba takto https://www.youtube.com/watch?v=lTgBy31tf2o
8.2.2019 - 14:17
0

MackoPu

 

Chvalabohu, ze nasi hraci nemaju teraz na repre vykonnost. Sme si to vyzrali cez sezonu
8.2.2019 - 0:50
+5

matoguco

 

Pozor, ako náhradníka povolali Hecla
8.2.2019 - 10:41
+1

MackoPu

 

Uz som zisti
8.2.2019 - 12:39
0

crosbynko

 

Nechcem byt drzy ale vasi hraci nemaju momentalne vykonost ani na play off takze v konecnom dosledku je to jedno
8.2.2019 - 14:20
+2

MackoPu

 

To sa este uvidi.
8.2.2019 - 23:08
0

luciakanky

 

Tak BB od budúcej sezóny nabudúce mať žiadnych slovenských hráčov a nikto sa jej pred play off nezraní
Je to strašná škoda, hlavne Špirka. Bohužiaľ zranenia patria k hokeju, možno ak by sa nezranil tu tak by sa zranil v ďalšom ligovom zápase. Myslím si, že pre každý tím je česť keď sú ich hráči nominovaní do repre. Snáď sa stane zázrak a Špirko sa dá do poriadku do začiatku play off.
8.2.2019 - 7:14
+1

PaliBB

 

Veľká škoda pre celú ligu. Prajem všetkým trom skoré uzdravenie, najmä Špirkovi.
8.2.2019 - 8:21
+1

mitoO

 

Simun a Hecl do repre.
8.2.2019 - 8:26
0

burnzie

 

tak čo teda s Rasťom ? je niečo nové?
8.2.2019 - 8:29
0

Acorgonka

 

velmi neprijemna situacia ....to Rastove koleno to bude asi trosku problem ale verim ze nebude nutna operacia.... Drzim palce zainteresovanym presne viem ako by som sa citila keby takto dopadli nasi
8.2.2019 - 8:35
+1

chefe

 

co je horsie ako spirko, tak vcera sa potvrdilo, ze liptakom bude chybat kriska do konca sezony. Liga sa nam pekne oslabuje...
8.2.2019 - 8:55
0

wedro

 

HKM Zvolen : Vedenie si malo uvedomiť ze majú úzky kader a nepovolí štart kľúčovému hráčovi na tejto repre akcií.

náhrada za Špirka už nepride keďže termín prestupov je po.



Teraz plakať nad rozliatym mlieko je už neskoro...


Takže tak.
8.2.2019 - 8:59
+4

imko_one

 

Ty si ešte väčšie lietadlo ako som si myslel...
8.2.2019 - 9:21
+20

corthez

 

Treba jednoznačne zakázať štart aj ostatným hráčom aj na MS, aby sa nezranili pred letnou prípravou, ktorá je pre hokejistu najdôležitejšia
8.2.2019 - 9:27
+9

Lukash_ke

 

Kyblik a ked dosadis namiesto mena Spirko Lacikeho tak plati rovnaka rovnica?
8.2.2019 - 14:37
+2

Foam of Waterfall

 

Stanovy SZLH si necital alebo v KE mate vynimku z nich?
8.2.2019 - 16:34
0

Ottawa Senators

 

Ty sa uz nevyjadruj k SK hokeju, hovno o nom vies.
9.2.2019 - 1:18
0

Urpiner16

 

Jedného z najlepších hráčov TL ktorý by si s polovicou hráčov aj v Slovane vytrel zadok treba skúšať s teamom B skupiny MS kde o nič nejde.Fakt obdivuhodné riešenie.Tam máte chlapcov z dvadsiatky aby naberali ostrohy čo by taký Ernesto dal za to aby ich nominovali na tento zápas desaťročia.Takéto turnaje nie sú o prestíži za každú cenu ale o tom aby mladí talentovaní chlapci dostávali v čo najväčšej možnej miere príležitosť a nie skúšať ťahúňov vy amatéri.
8.2.2019 - 9:23
+4

Acorgonka

 

urpiner do pekla uz aj s takymi recami..... a ty nechapes ze tu nejde o ziadne skusanie?? ze tu ide o to aby sa ti chlapi zohrali a novacikov ako takeho Lisku napr.mal kto potiahnut? ... aby sa ako tak vedeli ustalit zostavy a aby uz pred MS bolo jasne kto ano kto nie ?
8.2.2019 - 9:27
+18

BretPit

 

presne ako píšeš dievčatko,všetkych treba skušať,aj Nagya keby nemal zranenie,predsa trener musi vidieť a poskladať päťky kto s kým atd...aj Sersena skušaju a musia vidieť,že skusenosti síce má na rozdávanie,ale to nie je všetko,je strašne pomalý,zajtra tí rusaci,ked budu hrať naplno,tak ho ukorčuluju k smrti,tam nikto nehľadí na jeho skusenosti,ale dobre,že ho tréner skuša,možno prekvapí...Spirka mi je ľuto,mne sa vždy páčil,už od čias ked hral za PP-khl,
8.2.2019 - 10:17
+3

Acorgonka

 

ja sa vzdavam
8.2.2019 - 10:31
+1

topska

 

Nagy chcel ist sam hrat, keby nehcel tak by nemusel
8.2.2019 - 11:15
+2

HkmDetva

 

Jemu to nevysvetlis on si pojde svoje
8.2.2019 - 10:56
+2

Acorgonka

 

ved uz som skoncila pre istotku
8.2.2019 - 10:59
+2

Urpiner16

 

Som zvedavý či by si takto reagovala keby u vás hral teraz Krištof a rozbijú mu koleno v takomto bezvýznamnom zápase.
8.2.2019 - 13:37
+1

Acorgonka

 

repete pre istotu: velmi neprijemna situacia ....to Rastove koleno to bude asi trosku problem ale verim ze nebude nutna operacia.... Drzim palce zainteresovanym presne viem ako by som sa citila keby takto dopadli nasi
rovnako aj ked nam po nemeckom pohari vypadol po sekere na ruku Rapac na mesiac ale ty sa strasne negativisticky stavias k repre ako takej a ked je moznost zamontovat Slovan ci Ernesta tak ju aj zamontujes a pritom preto su v nominacii Sukel Liska a zahznamenali vzostup vykonu vdacia prave tomu ze mali kontakt s KHL a detailik teraz su tam nasi klucovi hraci ako Lantosi a hokejista mesiaca Bucek tak neotacaj
8.2.2019 - 13:45
+6

Urpiner16

 

Nerozumieš?Tam mali byť na tomto zápase v najväčšej miere zainteresovaní chlapci z dvadsiatky a bodka.Kde sa majú oťukať ak nie v takýchto zápasoch.My potrebujeme do repre čo najviac mladých hráčov a toto je je najlepšia previerka pred MS zabudovať do teamu čo najviac mladých ak chceme budovať niečo nové.Nie tu pchať na istotu borcov čo nemusia nič dokazovať lebo niet lepších.Paňátno?
8.2.2019 - 13:57
+1

Acorgonka

 

prepac ale myslim si ze prva veta tvojho prispevku je ta co mala zazniet ako prva a ktorých tym najlepsich z tych dvadsiadkarov myslis ? teda okrem Martina F tych co su uz v Kanade? podla mna tam maju byt ti co uz kontakt zo seniorskym hokejom mali lebo toto je nominacia na MS nie skuska koho by sme mohli nominovat
8.2.2019 - 14:04
+6

crosbynko

 

Jasne zoberme rovno cely Orange. Troska vyvazenosti. Co im to da ked zobreieme vsetkych pod 25 rokov a dostaneme vyprasky?
8.2.2019 - 14:30
+2

Acorgonka

 

a mozem suhlasit ze turnaj nie je o prestizi ale nam nejde o prestis nam ide o to aby sme po odchode skusenych a sikovnych hracov vedeli perspektivne vystavat aj repre ci ako do kedy sa budeme spoliehat na dohrávajúcich hokejistov ved nastava generacna obmena tak jasne nechajme ich doma a urobne trening pre rusov z radov 18
8.2.2019 - 13:53
+2

Acorgonka

 

prestiz
8.2.2019 - 13:54
0

blazon

 

Neznasam bystricke slovicko "placko", podla mna vyjadruje primitivnost prispievatela. U teba mam prave taky pocit, ze by si chcel nieco napisat aj k veci, ale radsej predsa nie, nech ta tak nahodou niekto neoslovi.

Moj osobny nazor je ten, ze kazdy kto ma normalne citenie k svojmu narodu ho bude vzdy a rad reprezentovat. Ci sa bude jednat pre teba nevyznamny zapas desaťročia, alebo aj zapas dvadsaťročia po storočnej vode. Porovnavat klub a reprezentaciu? Ja uz asi nechapem ludi teda. Stat musi byt vzdy viac ako je mesto. Keby ste boli vrcholovy sportovci, asi sa nato pozerate inac. Ja nemam krajsich spomienok na sport ako reprezentacia Slovenska a to som za kluby hraval vyse pätnást rokov. Ako mladas som urcite nesnil reprezentovat Kosice ci ine mesto, ale Slovensko. Aj ked by to mal byt turnaj na urovni Vojcic..
Ma byt potesenim a hrdostou si obliekat slovensky dres a kto to tak neciti lebo si cti viac PO a klub, si podla mna asi ten dres nezasluzi.

PS: Kedze KE, ani raz som sa nestazoval ze nam chybal Soltes po repre a neporovnavajte PO a zakladnu cast po tom co som pisal.
8.2.2019 - 14:13
+5

Lukash_ke

 

no ako si si pekne odpovedala: nie nechape
8.2.2019 - 15:10
0

Acorgonka

 

.... chapes ma ?
8.2.2019 - 15:15
0

Slimo

 

Lamper: ty si prisaham bohu do neho zamilovany....ano je to dobry hrac ale ty z neho robis niekoho kym nie je....
hajzlik ktory obsekava kroscekuje a ked sa mu to vrati tak place place a place ....ked vies rozdat mal by si aj prijat a toto mne pri tom hracovi vadi najviac
8.2.2019 - 9:46
+1

tep

 

A ešte dosť ochotne ide k ľadu, stačí vánok a leží..
8.2.2019 - 10:09
+2

filo1

 

Ako u vás 85
8.2.2019 - 12:41
+2

Foam of Waterfall

 

Hej,ale nepočul som,že by Lampera niekto za to nazýval urážlivo narozdiel od NR no.85 ...
8.2.2019 - 16:36
+4

filo1

 

pozri si prispevok od Slimo a mas tam na neho urazku
8.2.2019 - 17:54
0

Slimo

 

Filo1: To ako myslis vazne ze hajzlik je taka velmi velka urazka?
8.2.2019 - 18:38
0

filo1

 

Vážne
9.2.2019 - 6:27
0

Urpiner16

 

Paťa Lampera neber do huby navnivoč.Takého dríča ako je on a poctivca by chcel mať každý klub.A ja som hrdý že je bystričan telom aj dušou.
8.2.2019 - 14:00
+5

MackoPu

 

No to hej. Akurat, ze akosi zabludil do BA.
8.2.2019 - 23:08
+2

Urpiner16

 

A?
9.2.2019 - 7:55
0

filo1

 

Tak isto ako Hecl Sádecky Starosta Radivojevič
9.2.2019 - 9:53
+1

gaspi

 

zraniť sa kludne môže aj na tréningu alebo pri páde so stoličky v kaviarni....
8.2.2019 - 10:16
+4

wedro

 

Pri páde so stoličky je jeho nešikovnosť.


Takže tak.
8.2.2019 - 10:21
0

gaspi

 

a?
8.2.2019 - 10:54
0

wedro

 

Pád so stoličky nemá nič spoločné hokejom.

Takže tak.
8.2.2019 - 11:57
0

gaspi

 

ale je uplne jedno kde to zranenie utrpí, či v ligovom, reprezentačnom, prípravnom zápase alebo niekde na ulici si zlomí nohu vyradí ho to z hry tak či tak ... hovoriť tu teraz o tom že ho klub nemal pustit je také... divné
8.2.2019 - 12:31
+3

VSS Košice

 

Zas pises hluposti a ked niekto odpise ze si tupelo tak zecnes revat ako ta vasa baletka v brane.
8.2.2019 - 10:45
+7

Urpiner16

 

Vám toto náramne vyhovuje.GP motorka a ďaľší tešte sa konkurencia je oslabená.
9.2.2019 - 9:50
0

VSS Košice

 

Hviezdy pod hviezdami. Tak by sa dalo nazvať stredajšie popoludnie, ktoré naši hokejisti strávili v spoločnosti detí z Autistického centra Rubikon v Košiciach. Stretnutie bolo o to výnimočnejšie, že sa odohralo priamo pod nočnou oblohou. Návštevu planetária v Slovenskom technickom múzeu si užili najmä deti. Učarovali im nielen tie hokejové hviezdy, ale aj hviezdy a obrazce, ktoré boli vytvorené na umelej oblohe. Zážitky si však odniesli aj protagonisti HC Košice, tréneri Roman Šimíček a Peter Bartoš, hokejisti Martin Dudáš, Václav Čížek, Edo Šedivý, Vladislav Habal, Šimon Petráš, Tomáš Klíma, Ján Sýkora, Ján Laco a Tomáš Slovák, ako aj organizátori podujatia výkonný riaditeľ HC Košice Rastislav Rusič a manažér Vojtech Petty.
9.2.2019 - 10:26
0

sanyo

 

sam si amater...
8.2.2019 - 12:05
0

kolombo

 

Lamper nie je typ hráča ktorý ide hneď k ľadu, to že to tak v posledných zápasoch bolo je pre mňa skôr signál že možno nebol úplne zdravotne v poriadku po návrate zo slovana. Podobne aj keď sa vrátil Matoušek z Česka tak dosť často padal na ľad v súbojoch a potom veľa zápasov nehral pre zranenie. A on je tiež typ, ktorý súboje zvykne vyhrávať. Momentálne mi príde v súbojoch už istejší. Chcem len povedať, že za tým pokojne môžu byť aj iné dôvody ako to, že by si hráč chcel pýtať faul.
8.2.2019 - 10:29
+3

davideKE

 

To hej, niekedy si my fanúšikovia musíme uvedomit ze lad je klzký
8.2.2019 - 10:44
+4

tep

 

A preto by malo nastúpiť v každej prestávke miesto rolby posýpacie auto s radlicou!!
8.2.2019 - 11:01
+1

PaliBB

 

Lamper naozaj nie je typ hráča, ktorý ide sám dobrovoľne k zemi.
8.2.2019 - 11:34
+1

Urpiner16

 

No o istom čísle 44 sa to povedať nedá.Ten keď sa derie popri mantinely a nebodaj ucíti obtretie čo len malý náznak kontaktu tak mu to pásikavý zhltne aj s navijákom lebo to tak vierohodne spraví že to faul ak si to opakovane nepustíte spomalene vypadá. Ten zna padac,zna.Aj keď musím povedať že dlhšie to už nerobí.No kto vie či v play off keď už nepôjde o fazuľky sa niečoho nevídaného dočkáme.
8.2.2019 - 11:51
+1

PaliBB

 

44 je kto? Z našich poznám jedného nemenovaného brankára, čo ide ochotne k zemi.
8.2.2019 - 12:05
+2

blazon

 

Jeho nekonciaca laska ku Kosiciam predsa, tj 44 Gabi. On pada casto, ale nikdy si vsak nepyta faul a nepozera po rozhodchoch, ani nechodi potom za nimi. Hovorim o case po navrate z LM.
8.2.2019 - 14:22
+2

Lukash_ke

 

ja si myslim, ze chcel zhodit Nagya, to on velmi rad, len je natolko nadrbany, ze napisal zle cislo. Gabi tiez obcas padne, ale pri jeho style korculovania na limit hrany sa tomu nemozno cudovat, Gabi vie sakra dobre vyuzivat hrany a klopi lepsie jak MotoGP
8.2.2019 - 15:18
+2

blazon

 

Ano ved o tom ziadna. Strasne nedoceneny hrac. Len som chcel palimu odpisat lebo je normalny diskuter.
Na LaciKEho fakt nejdu uz velmi hraci okrem zahranicnych, vela casu mava. Respekt asi..
8.2.2019 - 17:09
0

MatoZV

 

Som pesimista. Vcera o 20.00 sme prisli v klube o paradnu sezonu Dakujeme.
8.2.2019 - 12:03
+1

BretPit

 

žeby až tak?už to trochu prehanate,Spirko je naozaj to lepsie co na našich štadionoch momentálne korčuluje,ale ako chcete zabraniť,aby sa niekto nezranil,je to kontaktny šport,možno nejaké brnenie alebo čo,však nakoniec ste rytieri nie ? mohlo sa mu to stať aj v 1.kole PO,jasné,mohli ste ešte v prestupovom niekoho zohnať,ale to už je otazka na vašho manažera...len už tolko neplačte,mate kader dobry aj tak
8.2.2019 - 12:34
+3

crosbynko

 

Vsetci co tu pisete ako nase kluby maju zakazovat repre sa trosku uvedomte. V slovenskej lige ba dovolim si tvrdit ani v Europe nemame ani jedneho hraca ktory zapada do kategorie "netreba skusat". Mozno Laco Nagy by mohol ist rovno do pripravy na MS. Ale kazdy jeden ostatny musi chodit aj na taketo turnaje ak si chce zahrat na MS. Ci mame dostavat vyprasky v priprave lebo ved hracov ako Spirko alebo Lamper "netreba skusat" tak zoberme tam Orange. A na MS pojdeme potom ako turisti s hracmi ktorych nebolo treba skusat.
8.2.2019 - 14:26
+8

Urpiner16

 

Ty si s Topskom podaj ruky a trieskajte tieto nezmysly naďalej.Potom pre takéto posudzovania sme tam kde sme.Ak by bol Ferguson bývalý tréner Man UTD hokejista by vás všetkých zrušil za radom ako pindrláky v šachu.
8.2.2019 - 14:36
+1

gaspi

 

..veľké pivo v malom pohári..
8.2.2019 - 14:43
+19

PaliBB

 

brasko, prave mi ustrelilo dekel
8.2.2019 - 14:50
0

Lukash_ke

 

a tvoj letiaci dekel urval cestou aj moj
8.2.2019 - 15:25
0

crosbynko

 

Vazne neviem co mam na toto napisat...
8.2.2019 - 15:45
0

amaskiea BLOG

 

úplne ťa udolal tou záplavou čisto vecných argumentov
8.2.2019 - 15:51
+2

topska

 

Urpiner a argumentacia je ako Sahara a snezenie. Ak k tomu niekedy pride tak je to senzacia a kazdy o tom pise a rozprava
8.2.2019 - 16:30
+3

MatoZV

 

Najhorsie na tom je, ze ti co si tu myslia ako taketo bezvyznamne turnaje tyzden po konci prestupoveho obdobia a 2 tyzdne pred play off pomahaju slovenskemu hokeju su uplne kratkozraki. Klub, co obracia kazdu korunu a vazi si vlastnu pracu, si 2x rozmysli ci v buducej sezone kupi za tie iste peniaze nejakeho kanadana alebo sk hraca ktoreho niekto v najcitlivejsom obdobi moze nedajboze povolat do repre. 30+ rocny hrac, vystaveny z ligy a z winterclassic nema co presviedcat trenera v pripravaku v tejto casti sezony. Toto nie je v prospech SK hokeja. Je to hazard presne proti SK hokeju.
8.2.2019 - 16:47
+1

amaskiea BLOG

 

treba uznať, pekne si si sám pripravil a načechral terč ("tí, čo si tu myslia...") tak aby si ho aj efektne zostrelil: lenže problém je skôr v tom, že ono to nie je týždeň po niečom a 2 týždne pred niečím iným, ale v skutočnosti 30 rokov po všetkom
8.2.2019 - 17:05
+2

MatoZV

 

Ja nic necechram (pekne slovicko inac) Amaski. Proste som frustrovany teraz. Je to absolutne nefer, absolutna katastrofa. V auguste sa ma spytaj mozno, ak chces fer debatovat. Ty mas pohodlie v diskusii ze ti to moze byt cele ukradnute a mozes s usmevom provokovat a este to je aj tak ze mas argumenty prednacechrane na tvoju stranu, komu by sa nepacil argument o zodpovednosti za slovensko, vychovu hracov pre repre a ine lubive zaletitosti. Nik nepovie aj to b, ze to moze byt aj naopak. Ved rasto spirko mozno stal HKM 10% (vymyslam) budgetu na payrolls. Mozno sa Dusan Mraz tetaz rozhodne ze buduci rok vezme Kanadanov ako v bb na top fleky. Aby im ich nezrusila repre pred play off. Ked to spravia vsetky kluby co bude so slovenskym hokejom? A to len cisto kvoli nepremyslenym nominaciam vytazenych hracov na pripravne somariny na vrchole sezony kam si aj rusi donesu olympijsky vyber do 20x rokov.
8.2.2019 - 17:34
+1

topska

 

No my v PP napriklad vieme marketingovo a teda aj financne vytazit z toho, ze mame v kadri repezentantov. Samozrejme by nas mrzelo kebyze sa zraia ale pre nas je to velky uspech ked ich nominuju a rozmyslame uplne naopak. Pre nas je plusom ze este aj taky Salija reprezentuje. Kazdy ma na to iny pohlad samozrejme. Pre take pripady su aj poistky a rozne zmluvy so zvazom (aj ked tu teraz neviem ich podrobnosti, stale sa to meni).
8.2.2019 - 17:48
+2

MatoZV

 

Naozaj neviem nic o marketingovej ani financnej vynimocnosti PP. Sorry. Mozno som ale zaspal nieco.
8.2.2019 - 18:38
0

topska

 

Ja nevravim ze sme na tom excelentne (prave ze vy ste v tomto v pohode celkom) no ale neskromne si myslim ze trosicku v tomto vedieme Ale nemyslel som tym porovnavanie s inymi klubmi. Ja viem osobne aka je odozva medzi sponzormi a pod. ked mame reprezentantov a to aj financna
8.2.2019 - 19:09
+1

amaskiea BLOG

 

1. neprovokujem (teba a takých ako ty, u ktorých vidím frustráciu, ktorú chápem, určite nie); áno, s inými miestnymi notoricky známymi značkami sa trochu zabávam, to priznávam, bez mučenia
2. ja ani to prípadné kúpenie Kanaďanov na budúci rok nevidím tak jednoznačne čierne pre náš hokej, ale nechajme to radšej tak, lebo naozaj asi teraz nemáš náladu na takéto reči, čo osobitne kvitujem, že si to sám uvedomuješ, takže v lete pokračujeme
8.2.2019 - 17:51
+1

crosbynko

 

Ked sme mali hafo hracov po Europe v lepsich ligach to tu bolo narekov ako sa SVK liga ignoruje ako z nej nemaju sancu dostat sa hraci do repre. A ked sa tento trend zmeni tak zrazu chceme tym ligistom nieco zakazovat. A ano 30+ rocny hrac ma co presviedcat trenera v pripravaku v tejto casti sezony. Zvlast ked je to posledny turnaj pred MS a zmieneny hrac hoci je stary a na nasu ligu dobry tak v medzinarodnom meradle v podstate nic nepredviedol tak neviem preco by mal mat taketo ulavy. Pripominam ze Spirko nebol ani raz na MS. Tiez sa uz davno skoncila doba kedy sme sa spoliehali na hracov z NHL. Ak chceme byt uspesni mala by tam byt uz cez sezonu koncepcia v skladani zostav.
8.2.2019 - 17:42
+5

miko 75

 

Magnetická rezonancia ukázala poškodenie postranného a krížneho väzu. Presnejší rozsah zranenia a dĺžku rekonvalescencie určí ďalšie vyšetrenie v pondelok. Rasťovi želáme skorý návrat na ľad.
Dĺžka rekonvalescencie sa odhaduje na 6-8 týždňov.zdroj timeout.sk
8.2.2019 - 19:46
+1

MartinZV

 

Zdroj HKM Zvolen
8.2.2019 - 22:44
0

trevor

 

Koniec sezony, pravdepodobnost hraniciaca s istotou. Bohuzial.
8.2.2019 - 23:04
0

MartinZV

 

Záleží, aká dlhá bude sezóna
8.2.2019 - 23:28
0

trevor

 

Neverim tomu Martin. Artroskopia, potom dlha rekonvalescencia kym rozhybes vobec tkaniva, potom postupna zataz a po tom vsetkom zrazu hned naskocit do vrcholu PO, kde sa ide nadoraz ba velakrat fyzicky az za hranice? Tam by mu vsetci sli po tom kolene. Riskoval by tym nie len dalsiu sezonu, ale kludne v jeho veku aj zvysok kariery na najvyssej urovni. Ja som pesimista, ale bodaj by...
8.2.2019 - 23:35
+2

kolacik

 

to vobec nemusi byt pravda. po 8 tyzdnoch som minuly rok zacal zatazovat koleno po zlomenom jablcku liecenom konzervativne. vazy mozu byt aj zalezitost 2-3 tyzdnov, samozrejme zalezi co v tomto pripade znamena "poskodenie"
9.2.2019 - 1:50
0

Westbeast0

 

2-3 tyzdne pauza je malo pri vazoch, tam mas uplny kludovy rezim minimalne 4-6 tyzdnov... Ak by mal len poskodeny meniskus, po atroskopii by to mohol zatazovat kludne za 2 tyzdne. Ale ak mal koleno von, to znamena poskodenie vazov aj poskodenu chrupavku(krv v kolene), v tomto pripade len ustupenie opuchu kolena trva zhruba mesiac...
9.2.2019 - 7:52
0

PaliBB

 

Strašná škoda a smola. Nevadí, aj tak verím vo finále BB - ZV.
9.2.2019 - 6:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.2.2019 02:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica53179:126107
2.Zvolen53178:118104
3.Košice53175:127103
4.Poprad54159:13999
5.Nitra53203:13198
6.N. Zámky54141:12392
7.Miškovec53140:13885
8.Trenčín53137:12782
9.Detva53140:17862
10.Budapešť53148:18858
11.L. Mikuláš53122:16652
12.Žilina53140:20349
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Trnava4300117:69
2.Považská Bystrica4300118:129
3.Nové Zámky B4200217:216
4.Prešov400046:190
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4328618184:11197
2.Dukla4230327197:10795
3.Nitra43203515157:13271
4.Slovan43183319157:14863
5.Košice43154717136:14160
6.B. Bystrica42163320114:13557
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina44128420116:13256
2.Skalica44145421112:15056
3.Martin44143522102:15553
4.L. Mikuláš4410152897:16134
Aktualizované: 17.2.2019 03:47
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4636118223:108111
2.Košice4628459184:10597
3.Poprad46284410194:11896
4.Dukla46266311171:9493
5.Púchov46274411152:9293
6.B. Bystrica46237214157:12985
7.Spišská46224416151:12678
8.Michalovce46184321135:16165
9.Martin46181324133:15459
10.Nitra46163225124:14556
11.Skalica46132427106:18247
12.L. Mikuláš46110332107:17736
13.Žilina4684430107:20236
14.Zvolen464024084:23511
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
4Jokerit Helsinky59305018182-15476
5Dynamo Moskva59266021148-13570
6Spartak Moskva59217023152-14864
7HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
8HK Soči59169024138-15460
9Dinamo Riga59177025119-14858
10Severstal Čerepovec60139034117-17348
11HC Dinamo Minsk59142035110-17040
12HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
2Barys Astana59289012186-14384
3Avangard Omsk612810018170-13081
4Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
5Ak Bars Kazaň59334017158-12879
6Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
7Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
8Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
9HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
10Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
11Red Star Kunlun59181030132-17748
12Admiral Vladivostok59165033133-16947
13Amur Chabarovsk59153032117-17245
Aktualizované: 17.2.2019 17:08
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
4Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
5Barys Astana59289012186-14384
6Avangard Omsk612810018170-13081
7Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
8Ak Bars Kazaň59334017158-12879
9Jokerit Helsinky59305018182-15476
10Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
11Dynamo Moskva59266021148-13570
12Spartak Moskva59217023152-14864
13Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
14HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
15HK Soči59169024138-15460
16Dinamo Riga59177025119-14858
17Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
18HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
19Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
20Red Star Kunlun59181030132-17748
21Severstal Čerepovec60139034117-17348
22Admiral Vladivostok59165033133-16947
23Amur Chabarovsk59153032117-17245
24HC Dinamo Minsk59142035110-17040
25HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames5830516212-17477
2San Jose Sharks5929617214-18477
3Winnipeg Jets5928819202-17176
4Nashville Predators6128622186-16073
5Vegas Golden Knights6026624180-16968
6St. Louis Blues5726422170-16265
7Dallas Stars5824524145-14963
8Minnesota Wild5824325164-17260
9Vancouver Canucks6018827170-18859
10Colorado Avalanche5822124186-19257
11Arizona Coyotes5820627152-16757
12Chicago Blackhawks5916826192-21657
13Edmonton Oilers5816829163-19553
14Anaheim Ducks5815727128-18553
15Los Angeles Kings5816729141-17952
Aktualizované: 17.2.2019 17:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning5935911232-15992
2New York Islanders5827817169-13876
3Boston Bruins5927717175-15076
4Toronto Maple Leafs5830619206-16475
5Washington Capitals5825719197-18471
6Columbus Blue Jackets5726721185-17269
7Montreal Canadiens5825620173-16869
8Carolina Hurricanes5927422173-16568
9Pittsburgh Penguins5825521200-17967
10Buffalo Sabres57181022167-17763
11Philadelphia Flyers5821624173-19561
12New York Rangers5718724165-18858
13Florida Panthers5615924171-19456
14Detroit Red Wings5914928167-19654
15New Jersey Devils5818428169-20352
16Ottawa Senators5817531179-21149
Aktualizované: 17.2.2019 17:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.2.2019 17:08

Bleskovky

Spooner sa sťahuje z Edmontonu do Vancouveru za Gagnera

Kanadský hokejista Ryan Spooner sa sťahuje v rámci NHL z Edmontonu do Vancouveru výmenou za iného útočníka Sama Gagnera. Pre 27-ročného Spoonera budú Canucks už treťou ligovou zastávkou v tejto sezóne, okrem Oilers hral aj za NY Rangers. Gagner sa vracia do Edmontonu, ktorý ho v roku 2007 draftoval z celkového šiesteho miesta.
o 11:03 - Michal Bruner / TASR

Rapperswil - Lausanne 1:2 v 44. kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Rapperswilu prehrali v sobotňajšom dueli 44. kola švajčiarskej ligy s Lausanne 1:2. výsledky - 44. kolo: Fribourg - Biel 3:2, Langnau Tigers - Ambri-Piotta 3:1, Rapperswil - Lausanne 1:2
včera o 22:12 - / TASR

Mora IK - Lulea HF 1:2 pp v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Lulea HF zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Mora IK 2:1 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea AIK 7:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 3:1, Djurgarden IF - Örebro HK 0:2, Mora IK - Lulea HF 1:2 pp, Timra IK - Brynäs IF 2:4.
včera o 20:34 - / TASR

Pelicans Lahti – KooKoo 9:4 vo fínskej lige

Helsinki 15. februára (TASR) – Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: KalPa Kuopio - Mikkelin Jukurit 7:2 /za domácich Godla odchytal celý zápas/, Pelicans Lahti – KooKoo 9:4, Saipa Lappeenranta - Vaasan Sport 7:2, Tappara Tampere – TPS Turku 2:3
15.2.2019 20:13 - / TASR

Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2 v nemeckej DEL

Hokejisti Krefeldu Pinguine zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Grizzly Wolfsburg 5:2. výsledok: Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2.
14.2.2019 22:14 - / TASR

Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1 v zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí švédskej SHL na domácom ľade nad Malmö Redhawks 5:1. SHL - výsledky: Linköping HC - Rögle BK 3:4, Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1, Timra IK - Frölunda 1:5, Växjö Lakers - Brynäs IF 5:3, Skelleftea AIK - Mora IK 3:4 pp
14.2.2019 21:30 - / TASR

Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1 vo fínskej Liige

Hokejisti Lukko Rauma rozstrieľali vo štvrtkovom súboji fínskej Liigy doma lídra tabuľky Kärpät Oulu 8:1. Liiga - výsledok: Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1.
14.2.2019 20:10 - / TASR

TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1vo fínskej Liige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v stredajšom súboji fínskej Liigy doma nad JYP Jyväskylä 4:1. Liiga - výsledky: IFK Helsinki - Sport Vaasa 5:2, Ässät Pori - Hämeenlinna 4:3 pp, TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1
13.2.2019 20:00 - / TASR

Davos - Zug 1:5 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Davos - Zug 1:5, Zürich - Servette Ženeva 1:4.
12.2.2019 22:30 - / TASR

Brynäs - Lulea HF 1:2 pp v utorkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF zvíťazili v utorňajšom stretnutí švédskej SHL na ľade Brynäsu 2:1 po predĺžení. SHL - výsledky: Brynäs - Lulea HF 1:2 pp, Djurgarden IF - Timra IK 2:1 pp, Frölunda - Växjö Lakers 4:3 pp a sn, HV 71 - Skelleftea 1:3, Malmö Redhawks - Färjestad BK 5:6, Mora IK - Linköping HC 3:2 pp a sn, Rögle BK - Örebro HK 5:2.
12.2.2019 21:53 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 02. 2019
Budapešť - Košice o 17:30
22. 02. 2019
Žilina - L. Mikuláš o 17:30
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Budapešť o 18:00
Detva - Trenčín o 18:00
Miškovec - B. Bystrica o 18:30

Odohrané zápasy

15. 02. 2019
MiškovecN. Zámky
1:2 SNREPORT
ZvolenB. Bystrica
2:4REPORT
DetvaPoprad
3:4 SNREPORT
NitraL. Mikuláš
4:1REPORT
ŽilinaBudapešť
3:2REPORT
KošiceTrenčín
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY68 bodov
2.Nagy L.KOS61
3.Chovan M.ZVO60
4.Lantoši R.NIT55
5.Higgs B.BBY54

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Blackwater J.NIT29
3.Asselin G.BBY28
4.Buček S.NIT26
5.Magosi B.MIS26

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.21 perc
2.Kristín M.NZA95.01 %
3.Škorvánek ml. S.KOS93.47 %
4.Košarišťan A.NZA93.23 %
5.Vošvrda T.POP93.1 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov