Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Budiš liga s 10 účastníkmi a nováčikmi HC Bratislava a MHK Dubnica

14.6.2017 11:06 TASR

Združenie oddielov a klubov 1. Hokejovej ligy na Valnom zhromaždení v Hronseku schválilo dvoch nových účastníkov druhej najvyššej slovenskej súťaže. Na základe žiadosti sa nimi stali MHK Dubnica nad Váhom a OAHL Bratislava, známy aj pod názvom HC Bratislava.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


F4X

 

Výborne: Je to určite lepšie! Aj Bratislava a Dubnica čo je kúsok a môžem tam zájsť pozreť
14.6.2017 - 11:52
+2

emoxx1

 

Tak sa teším na túto sezónu. HC Bratislava údajne skladá káder z Bratislavských odchovancov, tak som sám zvedavý ako obstojíme medzi súpermi.
14.6.2017 - 11:54
+1

mitoO

 

Vyzera to byt sympaticky klub. Drzim im palce.
14.6.2017 - 11:58
+2

LenTak93

 

A o extraligu zabojujú aj so Stanom Gronom
14.6.2017 - 12:14
0

emoxx1

 

Naša 97 je náš miláčik. Veľmi sa tu tešíme,že pokračuje. Ale o extraligu sa tento rok bojovať zrejme ešte nebude, alebo to aspoň nieje primárny cieľ na túto sezónu. Hlavný zámer je etablovať sa v 1. Lige+ stabilizovať káder a financie. Bez toho by bol postup do Citron-ligy samovražda.
14.6.2017 - 12:28
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Aj Maťo Filo tam reštartoval kariéru po nepríjemnom zákroku od Síkelu
14.6.2017 - 19:22
0

paljuka

 

vela stastia HC Bratislava jeden zastabilizovany klub v lige hlavne po financnej stranke potrebujeme aj ked si myslim ze to casom bude becko a farma Slovana a ak nejaky lepsi hrac tam vyskoci tak tam neostane ani do konca sezony...
14.6.2017 - 12:11
+2

emoxx1

 

Ani B-čko ani farma Slovana určite nebudú. Aspoň zatiaľ je koncepcia klubu nastavená tak, že chcú ísť vlastnou cestou. Hlavne sa snažia ísť krok po kroku a postupne budovať klub na pevných základoch. Zatiaľ sa to tvári, že zakladatelia majú iné ciele. Toľko aspoň môj názor.
Pozri si ich FB profil a vyjadrenie k podpisu gen. partnera. Ten záver vyjadrenia medzi riadkami všeličo naznačuje.
14.6.2017 - 12:19
+1

paljuka

 

nemam FB ale tak na ich stranke si to rad precitam ak to tam je tiez... mam fakt uprimne radost ak vznika nejaky novy klub na zdravych zakladoch hoci aj z Blavy v buducnosti mozno novy rival
14.6.2017 - 12:25
0

emoxx1

 

Tak ti ho sem skopírujem. Ak som tým božechráň porušil nejaké pravidlo diskusie, tak mi to zmažte.

"Bratislavský hokej opäť ožíva!!! Po dvoch rokoch tvrdej práce sa HC Bratislava predstaví v sezóne 2017/2018 v 1. hokejovej lige a sme veľmi radi, že nás počas nej bude sprevádzať nový generálny partner klubu, spoločnosť OSMOS. Teší nás, že aj vďaka prejavenej dôvere generálneho partnera a jeho pomoci budeme môcť obyvateľom z hlavného mesta priniesť druhú najvyššiu hokejovú súťaž na Slovensku a vrátiť bratislavčanom naspäť bratislavský hokej
14.6.2017 - 13:03
+2

-BBB-

 

skus mi vysvetlit pojem, resp. frazu "vratit bratislavcanom naspat bratislavsky hokej" .. dakujem.
Lobo ja ako rodeny bratislavcan, to nejak moc nechapem ..
Ako drzim palce HC BA, ked cas a povinnosti dovolia, urcite sa tam pojdem pozriet a budem rad ked do par rokov budu aj v najvyssej lige .. ale aky hokej mi to chcu vracat? Co je "bratislavsky hokej" ?? Keby napisal. SVK superov do Ba, pochopim ,, ale "bratislavsky hokej" ??

14.6.2017 - 13:15
+1

emoxx1

 

Zrejme to, že chcú budovať káder z Bratislavských odchovancov, ktorý od vstupu Slovana do KHL nedostávajú šancu hrať hokej vo svojom rodnom meste.
14.6.2017 - 13:33
+9

-BBB-

 

to im moze vydrzat tak mesiac
14.6.2017 - 15:01
+1

pifel

 

-BBB-: Mozno tym chceli povedat ze Slovan uz davno nieje Bratislavsky klub ale cypersky a hra sa tam ruska liga tak HC Bratislava da ludom bratislavsky hokej v zmysle ze je to ozaj bratislavsky klub ktory bude hrat slovensku ligu.... Neviem ked to chces vediet presne co tym mysleli musis sa ich opytat...
14.6.2017 - 13:50
+11

RhimeSBA

 

Niektoré tie vyhlásenia sú fakt úsmevné. Slovan už dávno nie je "B"ratislavský klub je najväčšia pecka.
14.6.2017 - 14:18
+1

pifel

 

Rhime: Teraz neviem ktore vyhlasenia myslis... HC Bratislava?
14.6.2017 - 14:30
+1

HeyYou

 

konkretne teraz myslel tvoje vyhlasenie.
14.6.2017 - 14:43
0

pifel

 

Neviem o tom ze ja som daval nejake vyhlasenie...takze neviem ake moje vyhlasenie mu moze vadit...
14.6.2017 - 15:13
+1

RhimeSBA

 

Premenujeme to na "tvrdenie" alebo "príspevok"? Bude to tak lepšie?

Na tom, že si napísal úplnú haluz, to nič nemení.
14.6.2017 - 15:31
0

pifel

 

Ja neviem co tym chceli povedat len som napisal ze mozno tym chceli povedat to co som napisal a mozno nie... Ak si to chces overit musis sa opytach tych co to napisali a nie byt hned urazeny ked niekto napise ze chce "ozivit bratislavsky hokej"....
14.6.2017 - 15:34
+1

-BBB-

 

To je čo sa sracky co si teraz dal?
Cize podla tvojej "inej" logiky, napr. Chelsea nieje Lond. klub, lebo ho vlastni Rus?
Cize napr. TN vo futbale nieje TN klub, lebo ho vlastnia Holandania? .. alebo ako to teda je?
Ci tam uz staci, ze hraju tu ligu domacu??
Nech Slovan bude vlastnit aj konzorcium rumunskych a čečenskym firiem, tak to bude stale Slovan Bratislava a ten hokej sa bude hrat v Bratislave.. nie v Bukuresti, ci v Groznom .. Nech bude akykolvek majitel ..
Ci teraz v Helsinkach vznika novy klub HC Helsinky 2017 . lebo Jokerit vlastnia Rusi a hra KHL, tak idu vracat Helsinkam "helsinsky hokej"?? Lebo je to hracka v rukach ruskych oligarchov, hrajucu rusku ligu?? ..Ludia , Vy fakt tu poniektory nevidite ani na cedulu konciacu vasu "dedinu" -- neskutocna "malost" na tom SVK vladne .. ale co sa divit, ked "baklazanovy kompot" moze sa rehotat tisicom ludi na namestiach do ksichtu .. stale ho tu ma kto podrzat .
14.6.2017 - 15:26
+1

pifel

 

Teba rozculilo ked niekto z BA povedal ze chce ozivit bratilavsky hokej a rozoberas co tym mohol mysliet...tak ja som napisal co tym mohol mysliet(napriklad) ja som nepovedal ze to tak myslel ... skutocne ak TA to rozculilo ze to niekto z BA povedal chod za nim nech Ti to vysvetli a TY mu vysvetli ze Tebe nikto bratislavsky hokej nezobral ze ho mas stale a pojem "sracky"si nechaj pre seba a nemusis ich sem pisat dakujem .
14.6.2017 - 15:44
+12

-BBB-

 

to je odpoved na to co si napisal? Napisal si totalnu kravinu /sracku/ a sam to dobre vies .. tak aspon si to priznaj, ze to co si napisal nema ani hlavu, ani patu ..
Stale mi nitko nevysvetlil slovne spojenie "vratit bratislavcanom bratislavsky hokej" .. ani ty,, skusil si len hodit capinu a nevydalo ..
PS : mna to nerozculilo, mna len zaujalo to slovne spojenie.
14.6.2017 - 15:48
0

pifel

 

a na "baklazanovy kompot" nenadavaj lebo prave on bol vyjednavat za Vladimirom ....
14.6.2017 - 15:46
+1

-BBB-

 

ja si mozem nadavat na koho chcem, na toho priam musim ,, .. preco si myslis, ze fanusikovia Slovana maju radost zo Sirokeho , ci toho ze za Slovan orodoval spomenuty kompot u Putina .. si vedla ako v nazore na slovne spojenie, tak aj tu .
14.6.2017 - 15:52
+1

HeyYou

 

..napriklad mne nikto ziadny hokej neukradol, takze nepotrebujem ziadnych samozvanych navracacov hokeja do bratislavy, inak nechapem co je to za modu, ked nejaky zivocich vystrci tykadla z prachu, prve co spravi, je hned pitchung na slovan, aj ked len takto nepriamo, nemyslim, ze tento styl vyjadrovania je pre nich schodna cesta (zvlast nie v bratislave, slovenski rolnici tomu samozrejme budu tlieskat, lenze ti ich zivit nebudu..), ale tak ich vec samozrejme
14.6.2017 - 13:32
+1

sanyo

 

zas netreba to brat ani prilis citlivo. Ano su to, povedzme, dost ostre slova/vyjadrenie. Len treba citat medzi riadkami (netvrdim, ze si to neurobil ) - podla mna to, ze teraz je Slovan chtiac/nechtiac hracka v rukach oligarcho -je fakt!
14.6.2017 - 13:52
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PeterLucky

 

Toto by si mal precitat a uvedomit kazdy na tejto stranke. Dokonca aj v tom pre tu mnohych vysnivanom Cesku je ta situacia poodobna, z mestskych penazi sa hokej na profi urovni donekonecna robit neda. Uz nie je socializmus. A kde inde najdes teda peniaze? Zo zahranicia o ten nas sport nikto ani nezakopne.
14.6.2017 - 15:10
+1

lubfito

 

Vy dvaja si najprv naštudujte pojem oligarcha a potom sa môžme začať baviť.
V našich podmienkach tých oligarchov moc nemáme. A áno, Široký presne spĺňa tento pojem, pretože je v pozadí vládnych predstaviteľov a drží ich za vajíčka. Jeden príklad. Keď oligarcha Jurko luskol, poslíček Robko hneď sadal do lietadla.
Oligarcha a veľkopodnikateľ je sakra rozdiel.
14.6.2017 - 15:27
+1

-BBB-

 

neslovickar prosim ta, ked velmi dobre vies o com to je ,, tak si zamen za slovo oligarcha slovo "bohaty podnikatel" a mas to .. ked uz ti len to slovo na tom vadí .. pontu si nevyvratil, chytas sa kraviny.
14.6.2017 - 15:31
+1

pifel

 

Pointa je ze velkopodnikatel nemusi byt clovek naviazany na statne zakazky...
14.6.2017 - 15:35
+2

-BBB-

 

to je predsa nenegujem ,, pointa bola, ze za kazdym klubom v europe, vo svete, stoji nejaky "bohaty podnikatel - alebo viac podnikatelov" .. a potom ten klub je hrackou tyh "bohatych podnikatelov" . o tom to bolo . nie o tom, ci niekto berie statne zakazky, alebo nie,, otacate zase vsetko ako vam vyhovuje, aj ked povodna myslienka odpoveda bola presne mierena na to, ako bola myslena ..
14.6.2017 - 15:38
0

lubfito

 

Ide mi o toto. Pre niekoho môže byť športový klub hračkou aby ukázal svaly ľuďom rovnakých kvalít. Pre niekoho môže byť taký klub celoživotným snom a bude pre neho robiť všetko, lebo nie je hračka ale dieťa.
Pre majiteľa vášho klubu by je to hračka,na ktorej mu už očividne nezáleží.
Narážam na to, že tvoja základná premysa, je zlá.
Nejde mi o to aby s očiernil SBA, aby si ma chápal, nechodím sem len kvôli nejakému hejtu.
Len som chcel vyvrátiť príspevok o tom, ako je každý klub hračkou nejakého oligarchu.
14.6.2017 - 15:54
+1

-BBB-

 

Nie, mylis sa,, ja som neriesil pohnutky,, ja som riesil slovne spojenie ...
Za kazdym klubom je proste niekto . nazvi si ho ako chces ..cize pouzit to ako argument proti, je detinske.,, to mala byt pointa.
14.6.2017 - 16:06
0

lubfito

 

Myslím, že keby z tvojho príspevku pod Sanyom bolo zrejmé len to, že za každým klubom stojí človek ktorý má veľa peňazí, tak by som vôbec nereagoval. Lebo s tým sa stotožňujem, až na výnimky je to všeobecný fakt.
Ale možno som ťa len zle pochopil. V tomto štádiu teda ustúpim, lebo nemá zmysel sa zbytočne hádať.
14.6.2017 - 16:13
+1

-BBB-

 

ja som povodne reagoval na vysvetlenie slovenho spojenia vracania BA hokeja, ze im mozno vadi to, ze Slovan je v rukach oligarchu a je hrackou ..
CEla pointa bola v tom, ze je to kravina ako argument, lebo kazdy klub je hrackou nejakeho podnikatela.. ci uz tu hracku rozbija na maderu ako Siroky, alebo zveladuje a tunninguje ako /sorry - nikto ma teraz nenapada/,, stale je to len hracka niekoho .. cize sa to neda pouzit ako argument proti... Pretoze ak raz /bodaj by uz dnes/ Siroky SLovan preda niekomu, zase len niekomu, kto to vezme ako hracku, nech uz myslienky na to "co z toho budem mat" budu akekolvek..pekny den.
14.6.2017 - 16:20
0

MySmeSever

 

Nechuti ti vlastna medicinka ??? :*
14.6.2017 - 18:25
0

sanyo

 

v tomto suhlasim s BBB - nahrad si to inym slovom - vyznamovo to bude to iste...
14.6.2017 - 15:36
0

sanyo

 

no uz som to skoro zobral osobne
ano, otocene do tejto roviny mas pravdu - vsade sa sport financoval/financuje v urcitej rovine z penazi oligarchov, myslim v priestore vychodnej Europy (priklady by sa, ale nasli aj na zapade). Suhlasim s tym - dokonca aj KE sport bol na konci 90 vyhradne Rezesovou hrackou (a tom tam mali ine orgie spolu hokej, futbal a hadzana).
Ja som sa len vyjadroval k tomu co uviedla na svojom webe HC Bratislava - thats it! pekny den
14.6.2017 - 15:32
+1

-BBB-

 

napodobne ..
14.6.2017 - 15:36
0

-BBB-

 

nebavme sa o oligarchoch, bavme sa o "bohatych podnikateloch" ..lebo tu to par ludom vadi,, tak aby sa nemohli chytat slamky ..
Ano, a nie len vo vychodnej Europe, ale vsade na svete je nespocetne mnozstvo klubov, ktore proste vlastnia bohate osoby a tahaju ho "hore".. CI je to futbal, hokje, hadzana, basketbal, ci vodne polo .. malo kde uz do toho dava prachy nejake mesto, zupa, ci stat .. Je jedno kam sa uprieme pohladom ... kazdy klub proste niekto vlastni...
14.6.2017 - 15:42
0

sanyo

 

ano.. vsimol som si to slovickarenie-ale to je zbytocne sa asi nad tym pozastavovat...
Prikladov na vztah "bohaty podnikatel"-sportovy klub je neurekom, vynimka je snad iba ak sa to vola Bayern Mnichov
Spat, ale k tomu Slovanu, resp. HC Bratislava, mne osobne ani tak nevadi ten text, ale myslim, ze tym celkom trafili klinec po hlavicke, ze momentalne je velmi vela fanusikov Slovana (aj vratane mna), ktorym dany status quo v klube jednoducho vadi. Z ich pohladu (HC Bratislava) to je urcity marketing - ze my ponukame "cisty" klub, ktory postupne budujeme...
Na druhej strane, ako pise Peter Stastny - mali by si davat pozor na taketo vyhlasenia, lebo tie sa mozu zvrtnut do uplne opacnej roviny a bude to pre nich viac ako kontraproduktivne.
14.6.2017 - 15:50
+1

-BBB-

 

OK .. si fanusikm SLovana, som fanusik Slovana.. obom Nam vadi status quo do akeho ten Uzky šašek dostal klub .. teraz co? vytrhneme klub zo srdca, ked mu fandime od malicka /aj pred Sirokym/ a ideme fandit HC Bratislava, lebo je to cisty klub a to je ten spravny stats quo? myslim ze nie, tpo asi nebude cesta .. a ak sa chcu vydat cestou ze budu poukazovat pri budovani HC Bratislava na to, aky je Slovan zly, tak to je cesta do pekla ... lebo v BA su len fanusikovia Slovana /nechytat za slova, kazdy vie ako to myslim/a tí budu tí, ktorí budu chodit aj na hoikej do Ruzinova, aby podporili hlasivkami HC Bratislava, listkami HC Bratislava .. ale pokial budu kydat na SLovan, tak tam tí ludia nepojdu a po roku v 1. lige mozu to zavriet a povedat - nevyslo /ako spomenute ine kluby co sa o to uz pokuasali a viac-menej zanikli/ ..
14.6.2017 - 16:12
+1

sanyo

 

takto - v zasade sa zhodneme a myslim, ze hovorime o tom istom. Slovan mam stale rad, som jeho fanusik - stale nosim mikinu/tricko hocikam kde idem a neraz kvoli tomu aj schytam par pripomienok, ale to je o inom. Vzdy to viem tak ci tak normalne vysvetlit...
Mam velmi rad hokej - sam ho hravam na amaterskej, volnocasovej urovni, a urcite sa pojdem pozriet do Ruzinova na ich zapasy (samo nie v Slovan drese ), kedze na Slovan som prestal chodit z presvedcenia. Viem, pre niekoho to nemusi byt ten spravny pristup, ale ja to momentalne citim tak (ako pisem aj nizsie). Suhlasim, kydanie na Slovan vobec nebude ta spravna cesta. To myslim ani nechcu, len sa chcu prezentovat ako uplne nezavisla znacka.
14.6.2017 - 16:23
0

PeterLucky

 

Slovak ti bude trepat o oligarchoch v sporte, dobre ze nie o slovenskych iluminatoch a potom si v TV pozrie Manchester City a bude chrochkat blahom. Pritom ten klub kupila partia Arabov vedenych clenom kralovskej rodiny z Emiratov. Ale to sa nerata, lebo hraju pekny futbal v Lige Majstrov alebo taka nejaka sracka, dopln si co chces. Ked si porovnas Sirokeho s ludmi v KHL, tak zistis ze je len chudobny neschopny pribuzny co kazdu sezonu zobre o peniaze v Moskve. Tak dobre vie podnikat. Napr. take meno Rotenberg, to je oligarcha...a nie Siroky. Pre Boha ludia.
14.6.2017 - 15:55
+1

PeterLucky

 

Tiez tomu slovnemu spojeniu "bratislavsky hokej" nechapem a uz von koncom tonu toho oznamenia, lebo ani pristahovalci do BA na tie hokeje chodit nebudu. Slovan bol, je, a bude "bratislavsky hokej" pre 99.99% Bratislavcanov s trvalym pobytom a SPZ Kazdopadne im drzim palce, urcite je dobre mat miesto pre chlapcov od nas kde mozu hrat hokej doma pred svojimi a nebudu musiet chodit 50 a viac km mimo mesto hravat v kluboch. S postupovymi ambiciami by som sa asi krotil, lebo tu uz predtym bolo a v muzskom hokeji zaniklo viacero klubov ako BEZ, Danubia, Ruzinov, Ekonom...
14.6.2017 - 13:58
0

emoxx1

 

Tak asi som 0,1 % tých opačných. Ale to je skôr forma takého osobného protestu. Máme v rodine človeka ktorý sa vďaka Vahostavu dostal do existenčných problémov a od vtedy som lístok na Slovan nekúpil. Z princípu nebudem dávať svoje peniaze do firmy toho pána. Hráčom prajem nech sa darí, nebudem ich nijako hejtovať ale to je všetko.
14.6.2017 - 14:13
+3

PeterLucky

 

My sme permanentky nepredlzovali a jednym z dovodov bola kazdorocna taktika Slovanu vyzbierat prachy z permanentiek a doplatit nimi predoslu sezonu. Nech si to uveruju sami, a to s tym Vahostavom je katastrofa - to mi je luto. Ako to pokracuje? Media su ticho. Ostava nam dufat, ze casom to Siroky preda niekomu z prostredia KHL. Ani ti najvacsi Slovanisti Sirokeho v laske nemaju, je to priselec z vychodu s vychodniarskymi moresmi a priazen ludi si nekupi. To ale neznamena ze teraz budem hejtovat Slovan, ktory tu bol pred Sirokym a bude aj po nom.
14.6.2017 - 14:33
+1

-BBB-

 

ako pise Peto ,, drviva vacsina permanentkarov vytrestzala SLovan tento rok nepredlzenim periem ,, tam hladaj dovody, rpeco nieje kader zatial podpisany,, nemaju peniaze, co mali kazdy rok ,, nech sa z tych sraciek vyhrabu sami .. ja to len kvitujem .. ale nech sa tu niekto nestavia do pozicie, ze mi ide vracat nejaky hokej,, ja tu hokej mam, mne ziaden hokej vracat netreba .. tamto je len nadstavba, ktora ak pojde takymito vyhlaseniami von, zanikne skor, ako sa poriadne rozbehne . na to necch si davaju pozor.
14.6.2017 - 15:08
0

PeterLucky

 

Hlavne Slovan nie je len Siroky, su to treneri, hraci, personal okolo, novinari, fanusikovia. Okolo Slovanu sa toci vela aj normalnych ludi.
14.6.2017 - 15:12
+1

-BBB-

 

Samozrejme, tak ako okolo kazdeho klubu ..
14.6.2017 - 15:15
0

emoxx1

 

Chalani, ja sa nechcem s vami hádať. Bojujete za svoj klub a za to máte u mňa palec hore. Ja viem, že Slovan nie je len Široký. No vnímali by ste to inak keby sa vás to priamo dotýka. Keby sa kvôli jeho praktikám dostanete do problémov priamo vy, alebo váš blízky, tak budete na to pozerať inak. Ja viem, že nie som objektívny, ale po tom všetkom sa mi to celé znechutilo.
K HC BA len toľko. Jedno vyjadrenie možno vyzerá medzi riadkami štipľavo, ale v kontexte celkovej koncepcie klubu (a to ich sledujem v podstate od založenia) určite nemajú v pláne viesť nejakú vojnu so Slovanom, alebo iným klubom. Proste sa snažia robiť svoj klub a snažia sa prezentovať, že nehodlajú byť prívesok Slovana. Na tom nevidím nič zlé. Vlani v druhej lige im na súperových štadiónoch pár krát zaspievali ŠK Slovan... tak sa ani nedivím, že sa snažia prezentovať ako vlastná značka.
14.6.2017 - 15:55
0

-BBB-

 

plne ta chapem a s nicim co pises nemam problem suhlasit . zopakuuem som rad, ze tu je nejaky HC Bratislava a drzim im palce nech su do par rokov v najvyssej lige a vela ludi co sa na SLovan proste nedostane, alebo aj dostane, moze ist proste pozriet aj na KE, NR,ZV ci TN.. ja ich aktivitu kvitujem a budem im drzat palce .. a nech si idu vlastnou cestou, pri Sirokom je to clekom logicke a spravne rozhodnutie, lebo Slovan je ako partner nevieryhodny ,,
Ale stale nejak neviem pochopit myslienkovy pochod spomenuteho slovneho spojenia .. to je cele.. stale neviem aky Bratislavsky hokej mi ako Bratislavcanovi chcu vratit,, aky hokej mi vlastne odisiel a nevsimol som si to .. to ma zaujima
14.6.2017 - 16:00
0

emoxx1

 

Tu v Počiatkoch klubu by som hľadal odpoveď. V hneď prvej odpovedi. Jednoducho po odhlásení Petržalky by Bratislavský hokejisti nemali kde hrať. V tejto sezóne má byť 90% kádra z domácich hráčov. Tak si to ja vysvetľujem. Možno to vyznelo nešťastne, ale zle to nemysleli.

http://hcbratislava.sk/2016/09/17/rozhovor-s-tomasom-jaskom/

14.6.2017 - 16:08
0

PeterLucky

 

Pokial ten "bratislavsky hokej" nebudu tlacit do pozicie aby bol financovany Nesrovnalom z nasich dani, tak preco nie? Drzim im palce, nech im to vyjde. Ja len tolko, ze vyjadreniami (ne)priamo narazajucimi na Slovan si ovela viac ludi pohnevaju, ako ziskaju. Nazor ludi od Michaloviec po Senec je v tomto pripade nepodstatny, lebo oni na ten stadion chodit nebudu a pivo/klobasu si tam nekupia. Presne tak isto ako je mna h**** po hokeji v Detve a ich sefovi. Ja na ten zimak nechodim a peniaze im nedavam.
14.6.2017 - 16:15
0

-BBB-

 

OK .. ak by to bola ako myslienka, vratime BA hokejistom - BA hokej .. teda aby hokejist z BA, mohli hrat hokej na najvyssej urovni v BA .. tak OK .. ale to zase vieme, ze to sa neda vrcholovo .. to proste nejde.
14.6.2017 - 16:16
+1

emoxx1

 

-BBB-: Určite bude treba časom aj legionárov. No je tu 5 klubov ktoré vychovávajú mládež ale chlapci po juniorke nemajú uplatnenie. Myslím, že potenciál tu je, ale samozrejme, bude treba začať s tou mládežou pracovať a namotivovať ich, že teraz tu je šanca aby sa do seniorského hokeja dostali. Myslím, že kombinácia 60/40 (domáci/legionári) by mohla stačiť na TL. Ale to je môj názor.
14.6.2017 - 16:32
0

sanyo

 

pekne si to napisal - velmi triezvo, ale zaroven vnasas konstruktivitu do diskusie, to sa mi paci
osobne, ja som tiez nemal/a stale nemam rad to hate-erstvo, co sa siri voci Slovanu pri kazdom clanku. Na druhej strane, ale musim povedat, ze vtedy ked sa oproti zimaku, pred niektorym zapasom vyvesili transparenty poukuzajuce na Sirokeho praktiky neplatenie, sa mi to akosi veru znechutilo - uz som nedokazal byt uplne nad vecou.
14.6.2017 - 16:12
+1

Tizo BLOG

 

novinari..to vysvetluje to sportove spravodajstvo...a pre BBB no novinari nie su okolo kazdeho klubu
14.6.2017 - 17:30
0

Tizo BLOG

 

na to aby si si pozrel FB stranku nejakeho klubu nepotrebujes byt na facebooku...
https://www.facebook.com/HCBratislavaHokej/
14.6.2017 - 17:05
0

fifofrogy

 

Kedy už konečne pochopia ľudia v Košiciach samozrejme tí s vyšším obnosom peňazí že máme druhý krásny štadión kde by sa druhé hokejové mužstvo zišlo ako soľ kde by sa mohli hrať prípravné predsezónne zápasy Košických mužstiev kde by mohli hrať hráči Košíc ktorí sa nedostali tam kam chceli a verím že časom by sa z neho mohol stať aj extraligový tím plus o fanúšikov by som obavu nemal tí by si určite cestu naň našli .
14.6.2017 - 12:13
+2

LenTak93

 

Košičania majú problém prísť na HC Košice a ty napíšeš, že by si nemal o nich obavu? Druhý košický klub v extralige by bola samovražda.
14.6.2017 - 12:16
+5

mitoO

 

Ja si myslim, ze to velmi dobre chapu kosicania s vyssim obnosom penazi. Ze je to proste zbytocnost.
14.6.2017 - 12:21
+4

BlackCrow

 

Jasne že to chápu a tiež sa podľa toho správajú
14.6.2017 - 12:30
+2

paljuka

 

ved v Kosiciach ledva ako tak funguje po jednom muzstve v hokeji a basketbale totalne skrachovali sporty ktore boli na Slovensku top kedysi ako hadzana futbal a ty chces 2 hokejove muzstva? nech zacne fungovat jedno poriadne nech v tom jednom juniorka dorast az po pripravku bojuju o finale kazdy rok a nech mame aspon 2-3 odchovancov v drafte NHL aspon za 3 roky a nech na tradicny a najuspesnejsi Slovensky klub HC Kosice chodi aspon 5000 pravidelnych pernamentkarov a potom moze niekto uvazovat o takom luxuse a este jednom klube...
14.6.2017 - 12:22
+2

LenTak93

 

viem si predstaviť viacero mládežníckych klubov, napr. ako je tomu v Bratislave
ale mať v súčasnej situácií 2 seniorské mužstvá ozaj blbosť, neviem, komu by to pomohlo
14.6.2017 - 12:24
0

fifofrogy

 

Pre koho ??? Nech bojujú o diváka !!! Všetci nadávame na služby na štadióne počnúc stánkom na odkladanie batožiny až po vedenie tak konečne ak by chceli niečo začali by s tými zadkami aj hýbať a nie iba čakať a aj ľudia by si vybrali čo chcú nech sa necítia v tomto meste ako monopol a ja viem sám za seba že určite by som sa rád šiel pozrieť do Čeremeľa na hokej ako by si sa zachoval ty je tvoja vec bola by to len voľba kto chce čo chce nič viac nič menej .
14.6.2017 - 12:21
+2

LenTak93

 

jaj, tak to potom treba druhý extraligový tím aj v Trenčíne, Poprade, Nitre, Žiline, atď.
či?
14.6.2017 - 12:25
+4

wedro

 

Touto témou sa už nie jaky ten piatok v mojom okolí zaoberáme.
Podľa mňa zdravá konkurencia HC by len prospela.


takže tak.
14.6.2017 - 12:26
+2

Dracik_18

 

dajte si futbal dokopy , a potom uvažujte o druhom hokejovom klube
14.6.2017 - 12:48
+6

Tizo BLOG

 

ved si dame..loky to da dokopy s VSS a budeme v lige
14.6.2017 - 17:32
0

doc.koniferum

 

Ešte aby MHC Martin v prvej lige Michalovce nenahradil.Príde mi to síce ako sci-fi,ale až tak nepravdepodobné to neni.
14.6.2017 - 12:22
0

kelnička

 

Prva liga v Martine na 100 percent nebude.momentalne na 95 ani extraliga. Vyzera ze bude sezona bez muzskeho hokeja v Martine...podakovat treba vsetkym co sa o toto pricinili...bez rozdielu. Ak by sa aj nahodou stal zazrak a nejaky dobrodruhovia sa znovu rozhodli naliat par stotisic do tejto ciernej diery vela ludi vcetne mna bude tento projekt a predlzovanie klinickej smrti bojkotovat. Tu uz nieco zmeni len narodenie noveho dietata.
14.6.2017 - 12:31
+1

doc.koniferum

 

dnes sa má rozhodnúť.
14.6.2017 - 12:34
+1

MTfan

 

odkial mate taketo informacie?
14.6.2017 - 13:30
+2

doc.koniferum

 

Neni to z mojej hlavy,tak treba to brať s rezervou.
14.6.2017 - 18:11
0

chimli

 

Kelnička, kelnička, ty si pochovával martinský hokej už v novembri 2016. Na šťastie(nešťastie) sme ešte videli parádne play off. Je viacero spôsobov ako môže hokej v MT ostať, tož uvidíme.
14.6.2017 - 13:41
+1

kelnička

 

Ja martinsky hokej pochovavam ovela dlhsie. Mozno nahodnym okoloiducim mudrlantom tvojho typu paradne playoff zalepi oci az tak ze vidia pre martinsky hokej nadalej svetlu buducnost a dokonca na viacero sposobov. Nuz to ti teda gratulujem.
14.6.2017 - 13:49
0

chimli

 

Asi ťa sklamem, ale naozaj ani ja nevidím pre martinský hokej svetlú budúcnosť, mne sa osobne najviac páčila sezóna, ked sme prvýkrát postupovali do Extraligy, či ako s to v tom období volalo.Pre pochopenie, tá sezóna , pred ktorou sme získali prvú medailu, teda posledná v 1.SNHL. A ako druhá, ked sme suverenne postúpili do Extraligy, tzv. Somíkova sezóna.
Bola to doba, najprofi hokeja v MT. Teda, podľa mňa.

Ak je nejaká šanca, tak nech tu Extraliga je, nie pre teba, nie pre mňa, pre lepších fanúšikov ako som ja.
14.6.2017 - 14:07
0

kelnička

 

Po sportovej stranke bolo vela peknych sezon.vies ja sa na martinsky hokej nedivam len cez vysledky acka. Poznam vela rodicov mladeznikov, chodim aj na zapasy juniorov ci dorastu. To je pre mna martinsky hokej a bohuzial ten postupne umiera tiez. Je na dlhu debatu preco sa tak deje ale deje sa to.hoci hlavne teraz v doraste svietilo obrovske svetlo na konci tunela aj tam to zacina byt zle.
14.6.2017 - 14:25
+1

chimli

 

Nemám toľko voľného času, aby som sa venoval mládežníckemu hokeju, posledný krát som bol vtedy, ked juniorka získala titul, tuším svoj posledný, fakt neviem. Ale obdivujem ľudí, ktorí si na mladý hokej nájdu čas.
14.6.2017 - 14:31
+1

doc.koniferum

 

chimli,Kelnička predsa len v niečom pravdu má.Áno,v novembri sa začali hovoriť kadejaké reči,hlavne hororové scenáre.Mne sa tiež kadečo dostalo do uší,no nie od Kelničky.No radšej som to tu nepísal.Veľa ľudí z Martina (min 95%)by tomu aj tak neverilo.Nakoniec to pravda bola.Pravdu máš aj ty.Áno,play off bola paráda.Ale ak rozmeníme sezónu na drobné,to veru žiadna sláva nebola.Hlavne základná časť,kde sme skoro do poslednej chvíle hrali o vyhnutie sa baráži.To ani nehovorím,koľko bodov sme zbytočne prehajdákali so Zámkami,prestarnutým Mikulášom,Trenčínom aj Popradom.Od týchto súperov malo byť tých bodov viac.Nenechajme sa sériou s Košicami zaslepiť.Náš klub lieta z blata do kaluže už dobrých 20 rokov a to je trocha priveľa.A dobre vieme,dokedy sa chodí s krčahom po vodu...Chimli aj ty aj Kelnička máte kus pravdy.
14.6.2017 - 14:24
0

kelnička

 

Tie problemy sa naozaj neriesia koncepcne. Ver never existuju hraci co tu hrali este za Ziga aj pred 10 rokmi a stale ma voci nim MHC pohladavky. Ale toto nie je len v Martine
14.6.2017 - 14:31
0

doc.koniferum

 

ja ti to verím.a uveríš mi keď napíšem,že taký Peter Klepáč nemá ešte všetko od Martina vyplatené?Sila,že?A ten tu už iné roky neni,dokonca hokej už ani nehrá.Niekoľko rokov dozadu sme mali juniorku vo finále s Košicami.Tí chalani sa skvelé druhé miesto doteraz nemajú vyplatené to,čo im patrí.
14.6.2017 - 14:43
0

chimli

 

Je dosť možné, že v novembri začal čoraz viac vyskakovať p.M. a jeho parta hic.
14.6.2017 - 14:32
0

kelnička

 

Aj to je jeden s pohladov na vec. Moj naozaj len osobny je ten ze tieto veci sa jednoducho museli stat a nie je podstatne ake su tam osoby a obsadenie. Financne toky v martinskom hokeji su podla mna dlhorocne absolutne neprehladna a nekontrolovana zalezitost.zistit akcionarsku strutkuru je prakticky nemozne. A dnes si bude kazdy tvrdit svoje a podavat svoju pravdu. Niekto tu minule napisal ze ocista tohoto stavu a sfunkcnenie klubu by stalo teraz asi milion...myslim ze tato suma je realna no len na rozbeh tejto sezony a co potom?skoda ze viac neprispieva mokion to je tusim clovek viac od zdroja...
14.6.2017 - 14:45
0

doc.koniferum

 

ak toho pána M. myslíš toho,koho aj ja tak ten si z toho v prvom rade nemal urobiť rodinný podnik.A možno by teraz všetko fungovalo ako má a tešili by sme sa na sezónu.Ale každá strana má svoju pravdu,aj pán M.No ja by som si vo svojej firme určite nezamestnal zaťa,syna,ich kamoša a na personálne manželku.Už len kvoli konfliktu záujmov.To aj debil musí dopredu vedieť,že toto bude vo firme/kabíne kaliť vodu.Ale kto chce kam,pomôžme mu tam.
14.6.2017 - 14:53
+1

dusanTN

 

Ahojte. Viem, že to sem nepatrí ale neviete či pôjde v TV hádzaná? S Rusmi.
14.6.2017 - 12:44
0

skankhunt42

 

viem že, to sem nepatri, ale mam na predaj elektricku dvojplatničku vo veľmi zachovalom stave.
14.6.2017 - 12:56
+31

dusanTN

 

Tak moje sa týka aspoň športu. ale uznávam..aj ja som sa zasmial. Máš odo mňa +
14.6.2017 - 12:58
+7

doc.koniferum

 

Podľa mňa to sem patrí.Mozno ju bude potrebovať nejaký hokejista,ktorý pol roka výplatu nevidel a nemôže sa rozhadzovať.
14.6.2017 - 13:02
+3

Andy182

 

tak ale diskusii o slovane je tu vela, nemuselo to ist do tej o prvej lige
14.6.2017 - 14:01
0

lukiasko

 

Podľa mňa nepatrí lebo kto nemá pol roka výplatu už určite bude odpojený od elektriky... Plynovú by som ešte bral...
14.6.2017 - 15:43
0

KurierNz

 

Indukcnu? Ci aspon po Schusterovi?
14.6.2017 - 13:49
0

VSŽ Košice

 

Nie je lepšie zmeniť meno klubu OAHL na HC ako toto mediálne divadlo?
14.6.2017 - 13:03
+5

lubfito

 

Na mieste ľudí ktorí sú zodpovední za ten nešťastný výrok by som poradil lepšiu formuláciu.
bla bla bla, vrátiť Slovensku bratislavský hokej. Bla bla bla. To len kvôli veľmi rýchlo vznetlivým povahám. Aj keď sa ten výrok dá pochopiť. Pretože nie každý Bratislavčan má chuť fandiť SBA. A tých si chcú očividne stiahnuť k sebe do košiara. To isté platí aj o sponzoroch, kde to podľa mňa môže priniesť viac ovocia. Povedzme si úprimne, ktorý poctivý podnikateľ by dal peniaze do správy Širokému jr.? Ja im držím palce, nech to dotiahnu čo najskôr do TL. Či chceme, či nie, klub z najväčšieho mesta chýba v lige.
Tipujem že Budiš liga bude mať celkom dobré obsadenie tento rok, hlavne Dubnica by mohla profitovať zo spolupráce s Duklou a miešať karty.
14.6.2017 - 15:18
+9

-BBB-

 

pozor,, nemyl si pojmy,, keby isli vracat Slovensku Bratislavsky hokej, tak je to logicke,,lebo je zapas co zapas vidiet ze Vam Bratislavksy hokej chyba... ale oni ho idu vracat Bratislavcanom .. a to je sakra rozdiel .. nam tu ziaden hokej nechyba ..
14.6.2017 - 15:29
+2

lubfito

 

Toto je tiež trochu nešťastný výrok.
"Nám (fans SBA) hokej nechýba" Ale čo tí, ktorí majú radi hokej ale nechcú (z hocijakých príčin, o ktorých sa nemá zmysel baviť) fandiť SBA. Tí momentálne hokej v BA nemajú. A je irelevantné koľko tých ľudí je.
Ďalšia vec ktorú ti vytknem, je, že zápas čo zápas Vám dokazujú, že nezabudli že žijete. Ale toto ide mimo mňa, ja bruchá neparám a ani nebudem
14.6.2017 - 16:07
+11

Tizo BLOG

 

bratislavsky hokej bol symbolizovany bojom o popredne priecky, stabilitou rivalitou s inymi klubmi a nie ako fackovaci zadlzeny panak, ktory pre petrohrad ci cska znamena exotiku ako peking ci astana...pre tamojsich fanusikov ste asi to ako ked k vam prisli hrat topolcany (pri vsetkej ucte k tomuto zodpovednemu klubu)...takze ja osobne vitam iniciativu a snahu o navrat bratislavskeho hokeja domov...a vy sa nechavajte dalej fackovat kym to rusov bude bavit platit a kym si nenajdu nejaku nemecku, britsku ci francuzsku znacku do ktorej naleju prachy...
14.6.2017 - 17:43
+6

PeterLucky

 

Ak bude v Bratislave zaujem o HC BA, tak super ale pri vsetkej ucte oni sutazia o priazen divaka v Bratislave a nie po Slovensku. Na HP mozu ludia pisat oslavne komentare, ale realita moze byt kludne taka ze im tam bude chodit 200 ludi ako vsade inde po Slovensku na 1. a 2. ligu. Vtedy moze aj Risovi Lintnerovi zamrznut usmev na tvari z vysnivaneho klubu v Extralige. Hlavne ked ma Slovan snury 3-4 zapasov doma obden v priebehu tyzdna, tak toho hokeja je fakt vela a za tyzden mas toho dost. V takej konstelacii neviem kto by isiel este aj na Extraligu a o peniaze nejde, ludia nemaju na nic cas v tejto hnusnej dobe.
14.6.2017 - 18:39
0

Tizo BLOG

 

ja osobne im drzim palce a uprimne ak by zavitali do KE tak na ten zapas pridem urcite..ak by na extraligu ponukli seriozne ceny listkov nevidim problem aby v 0,5 milionovej bratislave nevypredali ruzinovsky zimak..
14.6.2017 - 19:15
0

Byron

 

Tizo: Fackovaci panák ktorý skončil na 18mieste z 29mančaftov s bilanciou 29víťazstiev a 31prehier. Stále si myslíš že máš pravdu? Trošku uber z nenávisti možno aj napíšeš niečo konkrétne veci.
15.6.2017 - 12:59
+3

emoxx1

 

Keby niekto pochyboval, či Bratislava oživí ligu, tak kedy tu bolo naposledy k prvej lige 100 príspevkov?
14.6.2017 - 19:00
+2

mitoO

 

Ligu by ozivila, o tom niet pochyb. Ostava vsak este tazsia uloha. Ozivit zaujem o ligu v BA.
14.6.2017 - 19:06
0

michaelfrolík

 

Ešte viac ako na Bratislavu v Budiš lige som zvedavý na poľský Sanok v 2. lige.
14.6.2017 - 19:05
+2

VSŽ Košice

 

Škoda že neskúsili 1.ligu ale asi nepustí rozpočet. Budapešť pokračuje?
14.6.2017 - 21:23
0

michaelfrolík

 

Áno, pokračuje aj Budapešť. Možno, že do budúcnosti skúsia aj 1. ligu. Len to cestvanie bude zaujímavé. Hlavne teraz pre amatérske celky druholigistov.
15.6.2017 - 11:49
0

LenTak93

 

ako som písal minule, bude to sranda v slovenskej lige sa odohrá duel maďarského mužstva s poľským
15.6.2017 - 13:41
0

pinto1000

 

Super foto! Jeden v neobliekaný a druhý v tričku...El Presidento už poslal dole fľaštičku!
14.6.2017 - 20:24
0

snowmaker

 

zbytočne idiotský výrok... keby som bol manažérom HC Bratislava tak by som sa skôr snažil získať nejakých tých fans zo Slovanu... verím že aspoň zopár fans by si radi pozreli naživo zápas s Košicami, Trenčínom, Popradom, nostalgicky zaspomínať
14.6.2017 - 22:18
0

hokejkaDca

 

ubnica:
1.3.2018 - 15:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.4.2018 05:17
TímZSkóreB
1.Nitra56197:148112
2.Zvolen56192:150110
3.Trenčín56157:112109
4.B. Bystrica56213:134108
5.Košice56175:14398
6.Poprad56159:15291
7.Žilina56146:16471
8.N. Zámky56125:18560
9.L. Mikuláš56122:16257
10.Detva56120:20740
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica000000:00
2.Michalovce000000:00
3.Prešov000000:00
4.Topoľčany000000:00
5.Dubnica000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Piešťany000000:00
8.P. Bystrica000000:00
9.Trnava000000:00
10.Humenné000000:00
11.Martin000000:00
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
----------
9.L. Mikuláš56223625208:22478
10.Martin56207425181:20178
11.Zvolen56204626210:20374
12.Spišská5663443110:25328
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
Aktualizované: 22.4.2018 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 22.4.2018 14:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 22.4.2018 14:36
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 22.4.2018 14:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 22.4.2018 14:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 22.4.2018 14:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.4.2018 14:36

Bleskovky

Cehlárik sa blysol dvoma gólmi pri víťazstve Providence v play off

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik sa v drese Providence Bruins blysol dvoma gólmi v druhom dueli 1. kola play off AHL o Calder Cup. Domáci vyhrali nad Lehigh Valley Phantoms 5:3 a vyrovnali stav série na 1:1. Cehlárik sa najskôr presadil v prvej tretine a v 52. minúte víťazným gólom zvýšil náskok domácich na 4:2. Cehlárika vyhlásili za prvú hviezdu zápasu.
o 08:45 - Michal Bruner / TASR

Lugano-Zürich 4:0 v 5. zápase finále play off švajčiarskej ligy,séria 2:3

Výsledok sobotného piateho zápasu finále play off najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Lugano - Zürich 4:0 /stav série: 2:3/
včera o 22:22 - Adrián Danaj / TASR

Švajčiarsko - Nórsko 3:0 v prípravnom zápase

Hokejisti Švajčiarska zvíťazili v sobotňajšom prípravnom stretnutí pred majstrovstvami sveta nad Nórmi 3:0. prípravné zápasy: Švajčiarsko - Nórsko 3:0 (0:0, 1:0, 2:0) Góly: 33. Untersander, 46. Riat, 55. Mottet - Bielorusko - Dánsko 0:2 (0:1, 0:1, 0:0) Góly: 18. Poulsen, 26. Jensen - Nemecko - Francúzsko 2:1 pp (0:0, 0:1, 1:0 - 1:0) Góly: 42. a 62. Ehliz - 36. Rech
včera o 20:54 - Adrián Danaj / TASR

Kärpät Oulu - Tappara Tampere 2:1 pp v 3. finále play off fínskej ligy

Helsinki 21. apríla (TASR) – Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v sobotňajšom treťom stretnutí finále play off fínskej ligy doma nad Tapparou Tampere 2:1 po predĺžení. Kärpät vedie v sérii 3:0 a už v pondelkovom zápase na ľade Tappary si môže zabezpečiť majstrovský titul. V prvom útoku hostí nastúpil Slovák Tomáš Záborský, ktorý nebodoval.
včera o 19:51 - Adrián Danaj / TASR

Växjö - Skelleftea 4:1 v treťom zápase finále play off švédskej ligy

Štokholm 21. apríla (TASR) – Hokejisti Växjö zvíťazili v sobotňajšom treťom stretnutí finále play off švédskej ligy nad Skellefteou 4:1. Domáci vedú v sérii 3:0 na zápasy a od zisku majstrovského titulu ich delí jediné víťazstvo. SHL - 3. zápas finále play off: Växjö - Skelleftea 4:1 /stav série: 3:0/
včera o 17:57 - Adrián Danaj / TASR

Rusi zdolali Čechov 3:2 v našej skupine

Ruskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov zvíťazili v sobotňajšom zápase B-skupiny MS tejto vekovej kategórie nad Čechmi 3:2. S dvoma víťazstvami sa bodovo dotiahli na Fínsko, ktoré vedie tabuľku pred Ruskom vďaka lepšiemu skóre. Mladí Slováci sú po prehre s Fínmi a víťazstve nad Čechmi tretí.
včera o 15:41 - Adrian Danaj / TASR

Bergeron zrejme nastúpi v 5. zápase s Torontom

Útočník Bostonu Bruins Patrice Bergeron pravdepodobne nastúpi v piatom zápase 1. kola play off zámorskej NHL proti Torontu Maple Leafs. Informoval o tom oficiálny web hokejovej profiligy. Štart Bergerona bol pre bližšie nešpecifikované zranenie otázny.
včera o 12:00 - Michal Bruner / TASR

Černák prispel asistenciou k výhre Syracuse v úvodnom dueli 1. kola

Slovenský hokejový obranca Erik Černák sa jednou asistenciou podieľal na víťazstve Syracuse Crunch 6:2 nad Rochestrom Americans v úvodnom zápase 1. kola play off AHL. Farma Tampy Bay sa tak ujala vedenia v sérii.
včera o 08:55 - Michal Bruner / TASR

Švajčiarsko prehralo s Nórskom

Hokejisti Dánska vyhrali v piatkovom prípravnom stretnutí pred MS na ľade Bieloruska 2:1. Góly: 57. Genazzi - 37. Espeland, 44. Lindström
20.4.2018 23:13 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 v 4. finále play off DEL

V piatkovom štvrtom finálovom zápase play off nemeckej DEL zvíťazili hokejisti obhajcu titulu Red Bull Mníchov na ľade Eisbären Berlín 4:2. V sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:1. finále play off DEL - 4. zápas: Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 (1:1, 1:2, 0:1) /stav série: 1:3/
20.4.2018 22:02 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

22. 04. 2018
B. Bystrica - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

20. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
6:0REPORT
18. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
2:4REPORT
17. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
6:1REPORT
14. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 SNREPORT
13. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Tim CoffmanZVO58 bodov
2.Krištof M.NIT57
3.Svitana P.POP54
4.Paulovič M.NIT53
5.Hohmann C.BBY47

Najlepší strelec

Tim CoffmanZVO31 gólov
2.Paulovič M.NIT28
3.Mikúš T.NIT23
4.Svitana P.POP23
5.Nagy L.KOS22

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.49 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.33 %
3.Lukáš J.BBY93.15 %
4.Hiadlovský T.TRE92.88 %
5.Habal V.KOS92.77 %
Články SIHPA na HokejPortáli »