Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Prvý zápas pre Poprad (VIDEO)

zdroj: TASR
11.3.2019 20:37 TASR

Hokejisti HK Poprad zvíťazili v prvom zápase štvrťfinále play off Tipsport Ligy 2018/2019 na ľade HC Košice 3:2 a v sérii hranej na štyri víťazné zápasy sa ujali vedenia 1:0.


"Kamzíci" v zápase dvakrát prišli o najtesnejší náskok, víťazný gól napokon strelil v 53. minúte obranca Marcel Petran. Druhý zápas je na programe v utorok od 18.00 opäť v Steel aréne.

HC Košice - HK Poprad 2:3 (1:1, 0:1, 1:1)
Góly:
17. Brophey (Nagy, Slovák), 50. Haščák (Šerbatov, Derljuk) - 5. Buzzeo (Salija, Miller), 24. Mlynarovič (Svitana), 53. Petran (Karalahti, Buzzeo). Rozhodovali: Jonák, Adamec - Orolin, Kacej, vylúčení: 8:5 na 2 min., navyše Paukovček 10 min. OT za nešp. správanie a Mlynarovič (obaja Pop.) 5 min. + DKZ za narazenie zozadu, presilovky: 1:2, oslabenia: 0:0, 6017 divákov.
/stav série: 0:1/

HC Košice: Habal - Slovák, Koch, Šedivý, Derljuk, Pretnar, Dudáš, Čížek - Spilar, Suja, Nagy - Sýkora, Brophey, Kafka - Haščák, Ignatuškin, Lušňák - Šerbatov, Klíma, Petráš - Jokeľ

HK Poprad: Vošvrda - Miner, Brejčák, Fabian, Petran, Erving, Salija, Karalahti - Bondra, Mlynarovič, Svitana - Takáč, Zagrapan, Buzzeo - Miller, Heizer, Abdul - Macík, Paukovček, Belluš - Paločko.

Úvod zápasu patril herne domácim, ktorí sa snažili otvoriť skóre zápasu, ale defenzíva hostí im veľa nedovolila. Hostia sa k slovu dostali v presilovke v 5. minúte, keď sa usadili pred brankárom Habalom a Buzzeo presne namieril svoju strelu z väčšej vzdialenosti - 0:1. Hostia však v prvej tretine často pykali za nedisciplinovanosť a okrem Paukovčekovho osobného trestu dostali aj štyri menšie. Najmä preto sa často hralo pred ich brankárom Vošvrdom, ktorý kapituloval v 17. minúte. Presilovku domácich využil Brophey, ktorý v skrumáži pretlačil puk do bránky Popradu - 1:1.

Druhá tretina priniesla viac bojovnosti, nasadenia a ešte vyššie tempo hry. V 24. minúte hrali hostia presilovku, v nej sa pred Habala natlačil Svitana a jeho akciu dokončil Mlynarovič - 1:2. Hostia sa dostali herne na koňa, ale opäť sa nevyhli vylúčeniam. Mlynarovič v 33. minúte dohral po zákroku na Nagya, avšak Košičania v 5-minútovej presilovke neskórovali.

Hostí ubránené oslabenie povzbudilo, naďalej aktívne korčuľovali a vykrývali priestor pred Vošvrdom. V úvode tretej časti sa snažili pridať tretí gól, v 22-sekundovej presilovke o dvoch hráčov sa im to však nepodarilo. Košickí diváci hnali vpred svojich hráčov, tým však chýbala ľahkosť a narážali aj na organizovanú defenzívnu hru súpera. V 50. minúte ju však prekonali, keď Šerbatov vybojoval puk pre Haščáka, ktorý zblízka vyrovnal - 2:2. Gól naštartoval hráčov i divákov, ktorých mohol v 53. minúte potešiť aj Sýkora, svoju akciu však nedoviedol do gólového konca. Čo nevyšlo im, podarilo sa krátko na to "kamzíkom." Po vyhranom buly v útočnom pásme pohotovo vystrelil obranca Petran a Habal nestihol zareagovať - 2:3. Okamžite mohol vyrovnať Suja, proti jeho pokusu pred odkrytou bránkou sa však pohotovo presunul Vošvrda. V 58. minúte mohol poistiť popradský náskok Svitana, krátky únik na Habala však nezakončil ideálne. Košičania v snahe o vyrovnanie skúsili aj hru so šiestimi hráčmi, no bez želaného úspechu. Popradčania tak vyhrali v Košiciach štvrtýkrát v sezóne, najmä sa však ujali vedenia 1:0 v sérii.

Roman Šimíček, tréner HC Košice: "Do zápasu sme išli s tým, že spravíme maximum pre víťazstvo. Žiaľ, nie všetci hráči predviedli maximum. Nasadenie v play off musí byť väčšie, na môj vkus to bolo z našej strany mäkké. Poprad vyhral zaslúžene, asi to chcel viac než my. Dnes to nebolo také, aké sme si predstavovali. Myslím si však, že táto séria bude ešte dlhá. Do druhého zápasu musíme zjednodušiť našu hru, najmä však pridať na bojovnosti a chcení."
Roman Stantien, tréner HK Poprad: "Bol to klasický zápas play off, hralo sa od začiatku do konca. Tak, ako sme vyhrali, sme mohli aj prehrať. Zároveň sme však mali šance aj na to, aby sme súperovi odskočili na dvojgólový rozdiel. V závere nás domáci pritlačili, mali sme namále, ale výborne nás podržal "Vošvrd." K tomu sa pridali aj ďalší chalani. Obetavosť a tímový duch rozhodli o tom, že sme dnes uspeli."
Marcel Haščák, útočník HC Košice, strelec gólu na 2:2: "Je to prvý zápas, prehrali sme jednu bitku, ale vojna je pred nami. Musíme sa z tohto zápasu poučiť, a robiť tie dobré veci, ktoré sme dnes robili. Boli sme akoby v panike, nevedeli sme podržať puk a dať gól v presilovkách. Presilovky sú alfou a omegou a prehrali sme preto, že sme z nich nedokázali streliť viac gólov. Dúfam, že sme si dnes vybrali všetku smolu a v druhom zápase to bude iné."
Marcel Petran, obranca HK Poprad, strelec víťazného gólu: "Bol to boj. Sme radi, že sme vyhrali, lebo prvý zápas veľa napovie do ďalšieho priebehu série. Kiežby naša víťazná séria v Košiciach pokračovala aj v druhom zápase. Presilovky nám veľmi nešli, hoci sme z nich dali dva góly. Pri mojom góle sme si s Karalahtim povedali, že si vymeníme pozície a dá puk na mňa."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Jokila39

 

Paráda Poprad gratulujem !
11.3.2019 - 20:42
+15

LenTak93

 

fandiť proti niekomu, keď jeho mužstvo ešte hrá play-off... tuším frustrácia?
11.3.2019 - 20:46
+8

forwardPP

 

Iba pogratuloval.
11.3.2019 - 20:48
+49

LenTak93

 

Určite to bolo jeho zámerom. A trenky polepené...
11.3.2019 - 20:51
+5

racmaster

 

podla tvojej logiky je vlastne vsetko v poriadku, ved aj bb prehrala s detvou. taky je sport...ne? tak co?
12.3.2019 - 7:48
+2

LenTak93

 

Nie je to v poriadku, avšak je to súčasť športu. Ja sledujem hokej, lebo ma baví a chcem mať z neho radosť, nie aby som sa zbytočne nad ním rozčuľoval ako ty a spol.
12.3.2019 - 8:10
+1

racmaster

 

cize vcera si sa bavil hokejom?
12.3.2019 - 8:33
0

LenTak93

 

Aj prehry a zlý výkon sú súčasťou hokeja. Bavil ma hlavne preto, že hrali Košice.
12.3.2019 - 8:52
+5

racmaster

 

ty by si bol idealny otrok
12.3.2019 - 9:00
+5

funky7

 

Tebou asi metie frustrácia
11.3.2019 - 20:51
+24

LenTak93

 

Pozri, to, že prehráme, to je súčasť športu. Neprehrali sme prvýkrát, neprehrali sme ani poslednýkrát. Vyleteli sme v štvrťfinále, dostali sme na buďky aj vo finále, prehrali sme na nulu, prehrali sme siedme zápasy. Dnes nám to nevyšlo. Nemám byť prečo frustrovaný, pretože máme stále šancu to otočiť.
Nefandím proti svojim, neteším sa z našej prehry, ako to robia niektorí košickí fanúšikovia. Nechodím do inej diskusie gratulovať niekomu, pretože toto je playoff a tu sa vyhráva vojna, nie bitka.
11.3.2019 - 21:04
+8

MitoBB

 

LenTak93: napísal si to správne, ale musíš pochopiť, že ak vyhrá (vyradí) PP nad niekým (niekoho) ako KE,NR,TN tak to fanúšikov iných tímov poteší, resp. mu fandia viac. Tak isto ako by som fandil Detve proti hocikomu inému ako proti BB - keby som nebol bystričan, teší ma že detva vyrovnala proste vždy to tak je. Fandím Popradu abyto zamotal, fandím Trenčínu aby vyradil Nitru. No a samozrejme Zvolenu aby vyradil Maďarov to zas by bol už extrém. . .

každopádne fandiť menej favorizovanému je normálne a prijateľné. S Tým, že keď to nevyjde, tak budú aspoň krajšia a vyrovnanejšie zápas v ďalších kolách. Je to nie ako podať tiket na súpera. Ak tvoji prehrajú, vyšiel ti tiket. Ak vyhrajú teší ťa výhra. (jedine ked je remíza je to bieda )
11.3.2019 - 23:07
+4

Bizzaremifo

 

tak ja neviem, ci su KE v tejto sezone az taky favorit...
12.3.2019 - 0:15
+3

TOPmanager

 

fLustrácia vyzerá lepšie napísané
11.3.2019 - 21:31
0

HokejBJ

 

Odborník na gramatiku a a večny " upozornovatel" na gramatické chyby...
11.3.2019 - 21:59
+1

Jokila39

 

Frustrácia ? A z čoho ? Proste to prajem Popradu a pogratuloval som im k výhre
11.3.2019 - 20:54
+12

Sunkafit

 

Cg Poprad vidim ze vase diskusie budu drsnejsie aj ked na to som zvyknuty
12.3.2019 - 6:43
+1

kareka

 

Pekne Popraderi gratulujem.
11.3.2019 - 20:42
+8

Haxito

 

Pomaličky potichúčky už len 11
11.3.2019 - 20:42
+6

Eduardo

 

Chlapci klud!!!Na titul ide predsa Detva!
11.3.2019 - 22:27
+5

Jakub_ke

 

Dnes potešila návšteva aj super atmosféra. K zápasu len stručne: Habal nás opäť raz stál zápas, nechápem načo nám bolo treba Laca. A samozrejme poľovačka na Nagya nesmela chýbať.
11.3.2019 - 20:43
+7

LenTak93

 

toto bolo zo strany Popradu cez čiaru, nečakal som, že sa k tomu uchýlia, lebo si myslím, že to vôbec nemali za potrebu
11.3.2019 - 20:45
0

Patomato

 

praveže ja by som šiel za to filmovanie po Lacovi ešte viac,no treba si všimnuť že hrači ako Fabian či Ťavoda hračov ako Laco nedohravaju lebo su zrejme kamoši a robia s nich hviezdy.Erving či Miner - im je to jedno,resp.davaju si na nich viac pozor
11.3.2019 - 20:54
+7

blazon

 

Mlynarovic asi telefonat naspat do KE hrat nedostane
A teraz vazne, hrac bez puku hodnu chvilu v zaklone kde ho hrac uz obral o puk a v rychlosti ho nabere Mlynarovic? A Svitana od zaciatku ku rozhodcovci a kyve hlavou akoby sa nic nestalo? Sklamanie, hlavne od Svitanu.
11.3.2019 - 21:15
+1

forwardPP

 

Nepreháňaj Mlynarovič ešte pribrzdil pred tým zákrokom, keby ho chcel zlikvidovať tak by to inak vyzeralo.
11.3.2019 - 22:05
+3

blazon

 

Vsak ja netvrdim ze to bolo likvidacne, bolo to hlavne totalne zbytocne. A reakcie oboch hracov potom, su premna obrovskym sklamanim. Mame vela inych adeptov, nie ich, hold clovek sa stale uci.
11.3.2019 - 22:22
0

corthez

 

Svitana kýval hlavou keď sa dozvedel že bude nasledovať vylúčenie do konca zápasu inak sám posielal sama na trestnu
11.3.2019 - 22:54
0

forwardPP

 

Na trestnú ho posielal vtedy, keď z nej vyšiel.
12.3.2019 - 5:36
0

weefoe

 

Mlynarovič mal vtedy vypnutý mozog, nič viac nič menej.
11.3.2019 - 22:49
0

jozino

 

a vsimol si niekto od vas ze Mlynarovic isiel povodne do suboja so Sedivym (c.71) ale ten sa mu otockou uhol a preto Mlynky vrazil do Nagya? Ci to cez tie krvave oci uz nevidno? A Nagy sa tiez dnes nesnazil silou mocou udrzat na nohach, celkom zabavna bola pirueta ked on naletel na nasho brankara a este aj z toho chcel vykuzlit nieco. Laco vie velmi dobre ako rozhodcom predat faul, pripadne "faul" nanho. Len by som chcel vidiet ako by s takym niecim uspel v zahranicnej lige, kde nie je az taky pojem ako u nas. A ako sa vam pacilo spravanie Dudasa? Boxovanie do Abdula (samozrejme sa pytalo vzajomne vylucenie, boli v tom zapojeni obaja: Dudas mlatil, Abdul dostaval) a potom spolocne poskakovanie Dudasa so Serbatovom do Svitanu?
11.3.2019 - 22:19
+6

blazon

 

Pozri si huste, je to tak pol na pol, mozno mas pravdu, mozno nie. Mas tu druhy clanok kde to Mlynarovic mohol vysvetlit, neurobil tak.
Ja som nepisal o Abdulovi, ved to Vam aj doprialo gol, riesil som len tuto jednu situaciu, kde sa mi nepacilo rozlozenie hracov. Nikto sa nesiel ospravedlnit, aj keby to bolo nahodou. Len kyvali hlavou par minut...
12.3.2019 - 4:58
+1

jozino

 

Ospravedlnit sa mu mohol, a aj mal, pretoze to bol tvrdy naraz, bez ohladu na to ci to bol alebo nebol umysel. Ved prave ze som to pozeral na hustom a viackrat, isiel so Sedivym ku dvojici Svitana - Nagy a tesne predtym ako obaja prisli k tejto dvojici Mlynarovic robi pohyb ramenom k Sedivemu, no ten sa mu otockou uhol a tym Mlynarovic zluftoval a vletel do Nagya. Rovnako tak si myslim ze napriek tomu ze to (podla mojho nazoru) nebolo umyselne, mal byt Mlynky vyluceny, asi aj 5+DKZ bolo OK. Jdnoducho Nagya trafil tvrdo. Smola. A uvaz ze keby sme chceli niekoho umyselne zlikvidovat, tak by nebol likvidator asi center 1. formacie, ktory dal predchilou gol. Myslim ze mame v muzstve vacsich tvrdakov.
12.3.2019 - 10:22
+1

blazon

 

Jou, ale nikde som nepisal ze to bolo likvidacne. Uz sa opakujem .. Pisal som, ze sklamani som bol zo spravania oboch menovanych po incidente. Nic to, hadam su vsetci v poriadku a pripraveny hrat.
12.3.2019 - 17:22
0

cipulis

 

Si spomen co ste vy robili u nas pred 9 rokmi ked vsetky zapasy sme jasne vyhravali a pred koncom prisli z vasej strany zakernosti.....
11.3.2019 - 21:00
+5

LenTak93

 

Viem, čo sa tam dialo. Avšak nikto si nevyberal lídra tímu a nešiel po ňom, aby jo faulami vyradil z hry.
11.3.2019 - 21:06
+1

Cinan

 

Na to tam mame mat hracov, ktori si atakovat lidra nenechaju
11.3.2019 - 21:10
+2

cipulis

 

Takze Nagy je vyradeny z hry ?
11.3.2019 - 21:14
+2

hcpozitiv

 

takže pokiaľ mu nejaky vypatlanec neodtrhne hlavu tak je to všetko OK? Najviac ma ale se.ie že tam Mlynarovoča nikto nezrušil.Toto si na lídra proste dovoliť nemôžu!
11.3.2019 - 21:27
+2

LenTak93

 

Nesúhlasím s touto teóriou. To by sa hodilo Popradu, pretože by šiel ešte niekto od nás von. Zbytočne by sme sa možno pripravili aj o presilovku.
11.3.2019 - 21:30
+2

lesslie69

 

Tá presilovka nám prd pomohla.To fakt mohol radšej niekto Mlynkymu poriadne naložiť na budku.Otázka je,že kto?
11.3.2019 - 21:32
0

LenTak93

 

áno, teraz je každý múdry
ale keby sme v tej presilovke dva-tri góly, asi by si inak hovoril, nie?
11.3.2019 - 21:35
0

lesslie69

 

No nedali sme ani jeden.Áno súhlasím s tebou,teraz sa to ľahko hodnotí,ale v každom prípade tam Mlynky dostať poriadne na papuľu.
11.3.2019 - 21:41
0

weefoe

 

úplne zbytočné "keby", túto sezónu ani náhodou
11.3.2019 - 22:50
0

WinnipegJets

 

Toto že nikto. Po takom sa mali obzerať hlavne keď je šanca že budeme hrať s bb.. jedného do 4. útoku a bolo by.
11.3.2019 - 21:37
0

hcpozitiv

 

tu nejde o žiadnu teoriu to malo byť tak je Play Off !! Ak ho zajtra naozaj zostrelia potom čo povieš?




11.3.2019 - 22:03
0

forwardPP

 

Nemáte takého hráča okrem Dudáša.
11.3.2019 - 22:00
+1

lesslie69

 

Dudáš odkedy dostal od Sládoka nejak skrotol.Do nejakých strkaníc sa zapojí,ale nejakú vážnu bitku od neho neočakávam.
11.3.2019 - 22:07
+2

forwardPP

 

Prosím ťa aká poľovačka, bol tam jeden tvrdší zákrok na neho inak v pohode.
11.3.2019 - 20:49
+7

LenTak93

 

Paukovček, Mlynarovič
nebola to náhoda
11.3.2019 - 20:51
0

combain

 

Paukovcek sa ho ledva dotkol. Ak by bol Laco ferovy tak by sa priznal ze sa posmykol.
11.3.2019 - 20:58
+20

Jakub_ke

 

No neviem podľa mna ten Mlynarovičov zákrok bol len špička ľadovca, Nagya sa snažili odstaviť viacerí
11.3.2019 - 20:52
0

hefky

 

Netrep choďte plakať inde ten simulant by mal začať hrať hokej a nie plakať po zemi pri každom zákroku to je hokej nie basketbal
11.3.2019 - 21:11
+19

hcpozitiv

 

hlavne že tu spominate veci s pred pár rokov
11.3.2019 - 21:29
+2

corthez

 

To snad nemyslite vazne, ked Laco nevie kedy sa zbavit puku tak nemoze cakat ze okolo neho budu robit obluciky.
11.3.2019 - 21:25
+2

racmaster

 

je to logicke, ze po nom vsetci pojdu. najlepsia strategia v boji s muzstvom typu one-man-band je dat dole toho jedneho... bud faulom, alebo provokaciami, ci cimkolvek inym. bohuzial na lacikeho plati vsetko
12.3.2019 - 7:52
+1

jozino

 

skor som mal pocit, nie ze jemu vsetci brnkaju na nervy, ale ze on brnka vsetkym naokolo. Neverim ze on ma tak slabe nohy ze musel tolko padat
12.3.2019 - 10:24
0

racmaster

 

najcastejsim krytim tejto likvidacnej strategie byva obvinovanie zo simulovania dotycneho. faktom ale je, ze v tomto pripade ide o hrajucu legendu a najlepsieho hraca ligy. a takeho hraca musia rozhodcovia chranit viac, ako beznych nestastnikov. vsade na svete to tak je a tak to ma byt. prave preto, aby supera odradili od takychto spinavych praktik.

kazdy rozhodca vidi, ked hraci proste poluju na nejakeho jednotlivca... to sa neda prehliadnut. a prave tomu treba zabranit. aj za cenu toho, ze budu v tomto pripade precitliveli a budu piskat aj zakroky na hrane, ktore sa inak nepiskaju.
12.3.2019 - 10:51
+1

jozino

 

ale ja plne chapem ze ste nanho citlivejsi, aj to ze takito hraci sa musia chranit a mozno pisknut zakroky na hrane, ale zas si povedzme, kolko "podrazeni" (co likvidacny zakrok nie je) Laco prifilmuje pocas zapasu atd. A ta pirueta ked sam naletel na stojaceho Vosvrdu, to bol bonbonik.
12.3.2019 - 11:02
0

Urpiner16

 

A čo on je iný hráč čo sa týka pravidiel ako ostatní?Vraj musia viac.Počúvaj viac chrániť.Tak mu dajte imunitu.Ty kokos ja by mu dal za tú ochotu spadnút dve minúty legende lebo toto začína niekto zneužívať.
12.3.2019 - 11:04
+2

RebelMemoryPP

 

Ved nech si zaplatia hraca co ho bude chranit,nie aby to robili rozhodcovia..
12.3.2019 - 12:20
+2

racmaster

 

vidis nejaky rozdiel medzi
A- viac chranit
B- imunita

???
pokial ano je tvoj problem vyrieseny. pokial nie, nikdy nebude a nielen v hokeji
12.3.2019 - 13:11
0

mKE

 

Gratulujem Poprad
11.3.2019 - 20:44
+2

LenTak93

 

Ideme ďalej.
11.3.2019 - 20:45
+3

squad

 

...: Bez trenera a bez brankara to bohuzial nepojde... dnes sme nemali jeden prechod do pasma inak ako drbnutik puku na zadny mantinel(bez nadsazky) ci presilovka ci precislenie buuum na zadny mantinel a podme stracajme minutu kym vydolujeme puk v rohu a mozme ist striedat ... jednym slovom otras! Goly dotlacene skarede, to by samozrejme nevadilo ale my sme si okrdm nich nevypracovali skoro ziadnu sancu
11.3.2019 - 20:45
+7

renderers

 

takže brankar ma zaviesť puk do pasma? ..Habal dosť podržal
11.3.2019 - 20:47
+4

squad

 

...: Habal nic nepodrzal... chytil to co musel a to co treba chytit navyse co nakopne muzstvo tak bohuzial zase raz nedokazal
11.3.2019 - 20:54
+4

lesslie69

 

Nepodržal! Puky sa od neho odrážali ako od steny.Presne ako celú sezónu, nedokázal ani dnes chytiť nič navyše.Ešte v žiadnom zápase v PO nás nedokázal podržať.
11.3.2019 - 21:48
+3

FilipkoPP

 

1/12
11.3.2019 - 20:45
0

Palo86

 

neviem prečo, ale mam pocit, že toto bude ako play off z martinom, z tohto statickeho a nudneho trenera proste nemam dobry pocit, dufam, že to je jeho posledna sezona v KE
11.3.2019 - 20:46
+5

Sheva7

 

Ten pocit ked radsej si zapnem serial Oteckovia ,ako pozerat toto Simicek dakujem
11.3.2019 - 20:47
+1

forwardPP

 

Konečne výhra v playoff
11.3.2019 - 20:50
+4

cipulis

 

niektori hraci snad po zapase ani nevedeli co maju robit po vyhratom zapase v play off
11.3.2019 - 21:01
+5

lesslie69

 

Trochu si teraz zakonšpirujem,ak dovolíte.Ak nás PP vyradí,máme šancu,že sa po sezóne zbavíme Šimíčka.Ak cez PP prejdeme,bude sa to považovať za najväčší úspech posledných sezón a vážne nám hrozí,že ten neschopák bude ničiť košický hokej aj budúcu sezónu.Čo je horšie?
11.3.2019 - 20:51
+13

SmrtkaBA

 

Taka fanusicka ako ty!
11.3.2019 - 20:54
+6

lesslie69

 

Nerozumiem, skús objasniť
11.3.2019 - 20:57
+1

Cinan

 

Plne suhlasim a za seba odpoviem...za celu sezonu a predvadzanu hru si postup nezasluzime!!!
11.3.2019 - 21:08
+2

bwpow

 

Ja som za to, aby bola zlava na predlzenie permanentky na buducu sezonu A zbavenie sa trenera ako bonus. Ja osobne si chcem uzit aj zakladnu cast, nie len play-off. A tuto sezonu som si vobec neuzil, vacsina zapasov bola nepozeratelna, preto sa na play-off vobec neviem emocne vyburcovat. Nech teda radsej vypadnu.
11.3.2019 - 21:39
0

weefoe

 

Verím, že jeho koniec príde a na výsledku nezáleží. Verím, že v tom malátnom vedení ostalo aspoň štipku súdnosti.
11.3.2019 - 22:54
+1

lesslie69

 

Keby ostalo,letel by počas sezóny
11.3.2019 - 23:21
+1

weefoe

 

pravda, klameme si
12.3.2019 - 8:09
0

Gargamel123

 

Play off nova sutaz......:
Gratulacia do PP,dnes zasluzene.

A HC KE...radsej dnes postojte...
https://www.youtube.com/watch?v=p6nGmVWJego
11.3.2019 - 20:51
+2

V_S_Z

 

Aj keď samozrejme je to aké je, treba fandiť, invektívy sú už teraz zbytočné. Je neskoro. Po sezóne všetko rozpustiť + nový GM
11.3.2019 - 20:53
+1

Lukash_ke

 

Mám deja vu
11.3.2019 - 21:22
+1

Seveda

 

Jedna vec sa mi nepacila - a to ako rozhodcovia posudzovali fauly na Nagy-a, on ziskal 2x po 2 minuty a 1x 5+DKZ, pride mi, ze 2x to bolo zapiskane nie velmi citlivo. Vyhrat sa vsak vyhralo, radujme sa
11.3.2019 - 20:54
+1

BlackCrow

 

Dilema čo.. Laca do brány či ešte nie.. Ak to nezvládne a padneme tak to bude ešte horšie.. Zápas sa mi nepáčil, hrali sme to čo celú sezónu..

11.3.2019 - 20:54
+1

V_S_Z

 

treba to risknúť
11.3.2019 - 21:52
0

BlackCrow

 

Asi áno, máš pravdu.
11.3.2019 - 22:18
0

Hadimistr

 

Myslím si že je to dehonestacia značky a klubu a celej 99 ročnej histórie klubu HC kosice: Tretia sezóna po sebe koniec vo štvrťfinále, konečne 5.miesto.

Ten šašo na striedačke
...

Ďalší šašovia čo ani len korčuľovať nevedia vo vedení...
11.3.2019 - 20:54
+2

Gargamel123

 

Klud, vsetko sport: 12/20
11.3.2019 - 21:05
0

srd.com

 

Ak postupia BB,ZV,PP a TN,tak konecne sieste miesto ( piata by bola NR ), to len pre poriadok, neverim ze to tak dopadne.
11.3.2019 - 21:20
0

MaxSBA

 

1/12 https://www.youtube.com/watch?v=4fCgZ3H5U3g&t=71s ideme dalej !
11.3.2019 - 20:55
+3

FP-Romanides

 

Gratulácie do Popradu a do Trenčína. Pre mňa obidva prekvapenia. Košíc je mi trochu ľúto, Nitra prehrala nešťastne ale to mi až tak nevadí. Zajtra budú obidve jednotky si myslím.
11.3.2019 - 20:55
+7

Big brother

 

Nestastne uplne zasluzene...aj ked sme si to po prvej tretine stazili, tak sme to zvratili.
11.3.2019 - 22:27
+4

len_tak

 

Košice ešte otočia. Je to len začiatok.
11.3.2019 - 20:55
+2

juromt

 

...: Kosice otocia akurat 2x cestu do pp a mozu tradicne po prvom kole rozpustat lad
11.3.2019 - 21:02
+17

FilipkoPP

 

Nemôžu veď sú predsa MS
11.3.2019 - 21:03
+22

bwpow

 

Predpokladam, ze kvoli malovaniu rozpustia
11.3.2019 - 21:40
+1

LenTak93

 

nezbrúsi sa len tá vrstva, ktorá sa farbila?
11.3.2019 - 21:43
0

bwpow

 

Po tych rokoch by mohli nanovo bielo premalovat aj podklad. Casu na to budu mat dost
11.3.2019 - 22:00
0

UssKe

 

Chod radšej popásť ovce na stráne láznik z dediny.
11.3.2019 - 21:04
+16

lesslie69

 

Ty máš dobrý komplex z tých Košíc.To je ešte z čias,keď ste tu trinásť rokov nedokázali vyhrať?
11.3.2019 - 21:07
+17

jozino

 

proti Vam sa tazko vyhrava. Zvycajne to byva namiesto zapasu miniturnaj PP vs HC KE + HC Zebry
11.3.2019 - 22:26
0

lesslie69

 

Tvoj príspevok má byť ospravedlnenka na to,že ste v súbojoch s nami ešte nič nedosiahli? Pozri,dnes vám zasvietilo svetielko na konci tunela,tak sa raduj.
11.3.2019 - 22:35
+3

jozino

 

vsak sa radujem, o to viac ked som videl ako boli zebry zase uzkoprse a haklive na KE
11.3.2019 - 22:52
0

Tizo BLOG

 

a stale ho mame dlhsie ako vy
11.3.2019 - 23:59
0

mato_ke

 

Taký humus v našom podaní si veru nič iné ako prehru nezaslúžil.
Popradu gratulujem, bola tam zodpovedná hra, zo zabezpečenej obrany, na rozdiel od nas, kde nebadať nič ako SYSTÉM, ale len hru založený na náhode, nahadzovani pukov do útočného pásma, hráči mi pripadajú nemohuci, konaju často zbrklo, neuvážene, a.. dlho by sa ešte dalo písať, ale myslím že každý rozumný divák to zbadal aj sám.

Nerobím si ilúzie, myslím že vypadneme už vo 1/4 finále rovnako ako po minulé 2 sezóny.
Prajem to Nitre a Trenčínu..nech postúpi hocikto z nich, budú mať moje sympatie

Pekný večer prajem a nezerte sa tu ľudia, je to len šport.
Dlhé roky to šlo nám, teraz nás striedajú iné tímy, treba to rešpektovať.
Športová kvalita nie je na našej strane, treba sa len zobrať a makať a ísť od nuly a makať ešte viac. Mená ani história nám nič nevyhrá.

:Hokej:
11.3.2019 - 20:57
+29

BlackCrow

 

+
11.3.2019 - 21:02
0

lesslie69

 

Však hrali len to,čo celú sezónu.Chaos, zmätok,náhoda.Tajne som dúfal,že za tie voľné dni niečo natrénujú,trochu zmenia obraz tej bezradnosti,no na to by potrebovali trénera,ktorého nemajú.
11.3.2019 - 21:03
+1

Stole

 

Maťo_Ke , píšeš o humuse v našom podaní a píšeš že dlhé roky nám to šlo a teraz nás striedajú iné tímy .

Len ja sa pýtam načo bolo dobre vyhodiť Bakoša za to že “nám to dlhé roky pod jeho vedením šlo”?
Za to že jediný krát za 10 rokov mu team aj s Čadom zlyhal? Načo dávať novému amatérskemu vedeniu donekonečna šancu keď zbabraju na čo v klube šahnu.Ved oni nemajú žiadnu skúsenost s profi hokejom a ako sa robí športový úspech !
Trebalo sa dať nadýchnuť po neúspechu aj Bakosovi ktorý by vyčistil plevel v klube a dnes by sme sa nestrachovali že nás v prvom kole vypoklonkuje Poprad ktorému sme 10 rokov nedali šancu .Miesto toho bol z klubu vyštvany jak pes. Pfuj !Hanba ,mám hnev na tých čo to dopustili toto čo sa s klubom a značkou HC robí zavaňa do budúcna total pruserom.
11.3.2019 - 22:10
0

lesslie69

 

Bakoš mal odísť po poslednom titule so vztýčenou hlavou.Posledná sezóna v jeho podaní bola tiež jedna veľká motanica.
11.3.2019 - 22:18
+1

Stole

 

Lesslie69
On nemal odísť ani po mizernej hre mužstva s Martinom .On nikdy nemal prísť a robiť v Košiciach hokej.Sposobil svojimi výsledkami ktoré s klubom dosiahol nekonečnú traumu všetkým fanusikom HC.Preto ho všetci nenávidia. Úspech sa neodpúšťa , zvlášť v Košiciach .
11.3.2019 - 22:32
0

lesslie69

 

Mne žiadnu traumu nespôsobil, poznám ho osobne,urobil určité chyby ako každý,kto niečo robí.No a že by som ho nenávidel,tak to už vôbec nie.
11.3.2019 - 22:40
+1

hcpozitiv

 

Bakoša si veľmi idealizuješ.
11.3.2019 - 22:30
+1

paljuka

 

Budem rad ak pride niekto lepsi kto potiahne v priebehu 10 rokov 10 krat finale aspon a z tych 10 finale da aspon polovicu titulov
11.3.2019 - 23:27
+5

weefoe

 

v prvom rade sa vyštval sám, keďže mamon išiel do popredia
12.3.2019 - 8:11
0

racmaster

 

vidis mato a v tom sa nezhodneme. dany stav netreba respektovat, naopak, treba odstranit jeho priciny.
12.3.2019 - 7:55
0

skp_pp

 

Kosice dnesny zapas tahali za kratsi koniec. Klinec si dali uz v tej vymyslenej 5minutovej presilovke.
Pritom stacilo aby hrali na 100 percent a my by sme mali problem.
Nase muzstvo ako celok dobre. Kopec zvytocnej energie kvoli individualnym chybam. Pred sezonou som spominal, ze Fabian by nemal hrat uz velmi. Stavia ho na najdolezitejsie momenty v zapase. Nerozumiem preco. Aby nas to nestalo zapas nabuduce.
Brankar na jednotku bez debaty tretina uspechu na jeho hlavu dnes

Sportu zdar!
11.3.2019 - 21:05
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
renderers

 

No celkom ma aj pravdu...chapem ze to neberies lebo kapitan ..no je to fakt samo tam dokonca brzdil pred stretom
11.3.2019 - 21:27
0

Pietro10

 

Dokazem uznat ze ste vyhrali zasluzene ...ze ste si po to proste sli viac..ale toto ked nebol podly faul rukami na hlavu na hraca bez puku tak potom uz neviem ci som bol na hokeji v inom meste...bol som priamo oproti videl som to jasne...nie cez huste z 58metrov..
11.3.2019 - 21:33
+1

Chamois13c

 

pietro: Laca mam rad ale keby sa hned postavi su to 2 minuty, vedel som ze uz hned presilovku bude hrat ...ale hej ked 6 tisic ludi piska a nove mantinely sa viac ohybaju da to vacsi efekt ale fakt to nebol smrtelny zakrok do konca zapasu ale beriem aj na krotaka som bol haklivejsi ako na inych nasich hračov tak ta trošku chapem
11.3.2019 - 21:40
+9

Lukash_ke

 

Bol to úder do hlavy a krku rovno na hranu mantinelu, úmysel ide bokom, trest bol správny, trochu to zľahčujete.
11.3.2019 - 22:58
0

MANO

 

premna to bolo 2+10 pokial viem tak 5+dkz sa dava za obzvlast zavazny umyselny faul alebo atak s naslednym zranenim protihraca. Moj nazor ,ze Mlynarovic mal dost 2+10 + bitku od Nagyovho spoluhraca
11.3.2019 - 23:24
+1

Lukash_ke

 

Priznám sa neviem presné znenie pravidiel, možno máš pravdu, neviem či musí byť zjavný úmysel. No fakt to vyzeralo nebezpečne, Mynarovica rešpektujem a určite v tom úmysel nebol, možno chcel trochu osoliť a nevydalo.
11.3.2019 - 23:38
0

forwardPP

 

Toto je na posúdení rozhodcu dal 5+DKZ,čím chybu neurobil, takisto keby dá 2+10 tiež by to nebola chyba.
12.3.2019 - 5:41
0

weefoe

 

za trafenie do hlavy, v žiadnom prípade 2min.
12.3.2019 - 8:12
0

MANO

 

za uder do hlavy a krku je vzdy 2+10 ak dojde k zraneniu je to 5+dkz.
12.3.2019 - 10:10
+2

jozino

 

a mozno by bolo dobre keby si si to pozrel aj cez huste spomalene, Mlynarovic isiel do suboja so Sedivym, ten sa mu otockou uhol a preto Mlynarovic preletel okolo neho a rovno do Nagya
12.3.2019 - 10:28
0

Nemehlo

 

Lenze puk uz bol davno v strednom pasme a hlavu trafil
11.3.2019 - 21:45
0

forwardPP

 

Dávno to určite nebolo, len dohral súboj.
11.3.2019 - 22:08
+1

WinnipegJets

 

Na fb hcke dali video. Podľa mňa je to absolutne zbytočné riešiť cez fb ale pozrite si to video. Uymsel neumysel, faul to bol rozhodne na 5+dkz. Na umysel sa pri fauloch nehraje a súboj nedohral lebo to bol 3. hráč do súboja za čo sa vylučuje aj pri menšich vrazeniach ako toto.
12.3.2019 - 12:05
0

Baco11111

 

Košické mužstvo je proste frigídne, studené ako psí čumák, bez emócie, bez srdca.Poprad neharl nič moc a aj to mu stačilo na jalové Košice ktoré miestami sa borili viac sami so sebou ako so súperom. Vrchol košickej ignorácie bol po Mlynarovičovom ataku na Laciho, toho mali z ľadu v plachte odniesť a kde nič tu nič.
11.3.2019 - 21:08
+7

lesslie69

 

Daj tip na takého hráča.Ja nevidím nikoho takého v mužstve.
11.3.2019 - 21:17
0

Baco11111

 

Ťažko sa to dá keď v Košiciach by aj Tysona dokázali urobiť Matku Terezu. Ak by v kabíne fungovala správna chémia tak by sa za Laciho mal postaviť anjbližší hráč k Mlynarovičovi ale na neho sa ešte nikto ani krivo nepozrel a to veľa vypovedá o košickom tíme.
11.3.2019 - 21:29
+2

hcpozitiv

 

to je jedno mal ho tam zrovnať ktokoľvek kto bol najbližšie. Je úplne jedno ako by to dopadlo či 2x 5min alebo by potom dostal od druhého na búdku. Mlynaroviča mal dať dole!
11.3.2019 - 21:37
0

Baco11111

 

Keď dobrezrobil a spol šli po titule bez peňazí o dúm dál a ostal tu iba Ignác s juniormi a bojovalo sa o udržanie tak Selvek nemal problém angažovať Žeca a malo to svoj efekt. Bohu žiaľ v klube to vyzerá tak ako sa tu prezentuje taký Len Tak 93, že načo veď by sme prišli o presilovku, proste mám taký dojem ako keby v kabíne sedelo stádo transgenderov.
11.3.2019 - 21:50
+6

hcpozitiv

 

z duše mi vravíš
11.3.2019 - 22:06
0

MANO

 

Zodpovedny vykon . Konecne sme si pomohli presilovkami. Zasluzena vyhra. A ako povedal Vosvrda nejdeme si do Kosic po jednu vyhru. Chceme vyhrat kazdy zapas a nezalezi ci doma alebo von. Muzstvo s ambiciami a sebavedomim,taketo sme tu dlho nemali. Naj hrac premna Joona
11.3.2019 - 21:09
+5

hefky

 

Jooana hral super
11.3.2019 - 21:14
+4

Daewo_KS

 

Suhlasim s vami obidvomi, dnes som si ho pozorne vsimal a hral vyborne. Takychto hracov by sme vam mali "kradnut" a nie McDowella
11.3.2019 - 22:02
0

hefky

 

Tak on hlavne je niekde inde korculiarsky a to sa mi páči pretože dokáže v obrane vykluckovat v pohode z akejkoľvek situácie.
11.3.2019 - 22:22
0

forwardPP

 

Toho Mcdowella doteraz nechápem ako sa dostal do Košíc.
12.3.2019 - 5:42
0

weefoe

 

sme dvaja, minimálne
12.3.2019 - 8:12
0

jozino

 

ved predsa KE scouting
12.3.2019 - 10:30
0

forwardPP

 

Pre mňa naj hráč Fabián.
11.3.2019 - 22:09
+2

Hc-Ke-1

 

Nič sa nedeje, máme ešte 3 zápasy a následne ukončenie sezóny.
11.3.2019 - 21:09
+2

Hadimistr

 

Absolútne nepochybuje že postúpi poprad: 1. Košický útok je až priveľmi závislý na Nagyovi a aj keď je to aj vo svojich 40 rokoch jednoznačne najlepší útočník ligy mesiac nehral zápas ( to z toho hráč celkom vypadne) po mesiaci rovno ťažké play off zápasy

2. Poprad hra na nagyho najlepšie čo môže, snažia sa mu znechutiť mu hokej ísť mu brutálne do tela ,znervózniť ho, vyprovokovať ho, potom ide jeho hra brutálne dole

3. Haščák nie je vodcovské tip čo by strhol mužstvo dal dôležitý gól... Nie je síce taký salamista az ako Katka ale aj tak keď sa nagymu nedarí ťažko čakať že ho plnohodnotné zastúpi Haščák

3. Spilar, suja sú bez polovičného znechutene ho nagyho len tretinovi.

4. Kafka- no comment

5- ignatuskin, lusnak hrajú veľký k.k.t

6- zbytok útoku zázraky nespraví, serbatovova snaha a lietanie po ľade je sympatické

7- obrany sú podľa mňa veľmi vyrovnané

8. Habal v dolzitych momentoch keď ozajstný hviezdny brankár urobí super zákrok a tým nakopne a dodá sebavedomie svojmu teamu, v kľúčových okamihoch habal nepodrzi..

10. Laco. Súťažný zápas nehral bez niekoľko dní presne rok aj ak by do toho naskočil tak zázraky sa nedajú očakávať.

11. Tréneri sú obaja Viedni ale o 10 percent menej biedneho trénera má poprad

12 túžba a skutočná úprimná chuť po víťazstve je vyššia na strane Popradu.

Sú sumárum POPRAD postúpi 4:1 alebo 4:2 na zápasy.

Som zvedavý aky kurz hodí fort.na na víťaz série, postup Poprad, teraz uz za stavu 0:1 pre Poprad.

Ak tam bude aspoň 1,80. Tak dávam 1000 eur na Poprad.

800 eur čistička výhra. ( Možno dajú aj ešte viac ako 1,8...)
11.3.2019 - 21:13
+4

mato_ke

 

Po dnešku čakám tak Max 1.6

Inak máš tam 2x 3-ku, nemás 9-tku, ale asi si to písal narýchlo a na mobile..
11.3.2019 - 21:17
+1

mato_ke

 

A ešte ťa poprosím odpoveď k logickej hádanke na pondelok večer.

Koľko %-tni sú napokon naši dvaja útočníci z tvojho hodnotenia?
Spilar, suja sú bez polovičného znechuteneho nagyho len tretinovi

Ďakujem
11.3.2019 - 21:21
0

Hadimistr

 

: Podľa mňa 33,3 sú Šuja a spilar, nakoľko ich výkon a nagyho výkon je priama úmrtnosť

Nagy je 50% a Šuja so spoľahlivosťou 33,3333


Je to písané na mobile a mobil sám opravuje a dopisuje si slová ako sa mu zachce

Napríklad som napísal.kafka a samo si to zmenil na Katka atď .
11.3.2019 - 21:53
0

batifo

 

Alebo Šujov výkon je priama úmrtnosť
11.3.2019 - 22:20
+1

Nemehlo

 

Ak ma clovek problem s autocorrectom tak si ho vypne, alebo si skontroluje co napisal
12.3.2019 - 9:10
+1

Suchár

 

Hadimistr: nekrič hop, kým si nepreskočil


11.3.2019 - 21:18
+1

WinnipegJets

 

Nekrič hop kym si nepreplazil
11.3.2019 - 21:30
0

jozino

 

nekric hop, kym Ti nepreskoci
11.3.2019 - 22:30
+1

LenTak93

 

S názorom na Igora sa absolútne nestotožňujem.
11.3.2019 - 21:20
+1

Daewo_KS

 

Ani ja, ale ked to tvrdi niekdajsi prvoligovy hrac tak to asi musime respektovat
11.3.2019 - 21:31
+2

Hadimistr

 

Je to hráč so stovkami zápasov z khl: To je druhoradé že hra na oko pekne a nekazí hru keď ma puk.

Má dávať góly a body ...

Nemá ani pol bodu na zápas.

Takze hra úplne ok ?
11.3.2019 - 21:47
+3

Hadimistr

 

8 / 9 rokov stabilný hráč khl: A v SR extralige 26 zápasov 3 góly

To je úplne ok
..


11.3.2019 - 22:06
+2

Daewo_KS

 

Veru, nema pol bodu, ale len 0,44 bodu na zapas.

Ty si napisal ze "hra velky k.k.t." a potom tu pises, ze ci hra uplne ok. To neexistuje nic medzi? Ja netvrdim ze hra fantasticky, ale je to jeden z nasich lepsich hracov, ktorych si u nas viem predstavit aj v buducej sezone. Ale tebe to je asi zbytocne vysvetlovat.
11.3.2019 - 22:36
+1

jersey

 

tipsport ma teraz 1,94...
11.3.2019 - 22:05
0

Hadimistr

 

Fortuna už nahodila: Tak rovnych 2,00 .

Neverím. Parada !!!
11.3.2019 - 22:12
0

Lukash_ke

 

Gratulujem: k zaslúženej výhre Popradu. K našim smieškom, čo im je ťažko sa rozlúčiť po zápase s fanúšikmi (s výnimkou Igora a Eliziera), sa nevyjadrujem.
11.3.2019 - 21:16
+4

Westlund32

 

pokračovať v Tom čo sme dneška začali úspech príde ,na hustom celý zápas bolo viacej počuť pp fans Košice akurát keď dali gól
11.3.2019 - 21:20
0

duhac

 

Vypichnem dve veci na strane popradu. Premenili sme dve presilovky-zazrak. Druha-obetavost, to ako sa napr.Erving hadzal do striel v prvej tretine, je na potlesk. Vidiet, ze aj legionari to prezivaju a hraju s popradskym srdcom.
11.3.2019 - 21:21
+10

MANO

 

Joona bol dnes fantasticky. Aj dopredu aj dozadu.
11.3.2019 - 21:26
+6

lesslie69

 

Legionári ti kašlú na nejaké tvoje popradské srdce.Chcú si len zaslúžiť svoju výplatu.Naši nechcú ani to,hlavne tí spoza rieky Moravy.
11.3.2019 - 21:26
+4

Bizzaremifo

 

by si sa cudoval..nasi Fini do toho naozaj vedia dat to srdce..
12.3.2019 - 0:34
+1

blazon

 

Nic sa nedeje.: Zapasu by slusila remiza a videl som uz najazdy ako vcera v ZV. Od polovicky zapasu bolo citit v hracoch chcenie a od zaciatku zapasu urcite Brophey, Koch a Sedivy naladeny na PO.
Skoda ze treneri na konci nedali na vhadzovanie Igora, ktory ako jediny dneska dokazal vyhravat ich proti PP. LaciKE a Haky hrali ako po mesiaci keby nehrali, cize tam sa neda nic vycitat. Len opat nechapem preco vsetko na Laciho a aj sto minut v presilovkach, bude 99 minut laci a mozno da, mozno nie.. Ale po mesiaci?! No uvidime. Ukamenujte ma, ale ked nehral laciKE teraz, tak sme neboli takto smiesne citatelny a hraci omnoho lepsie korculovali a kombinovali, strielali omnoho viac ako teraz vsetko na Lacikeho.
Ideme dalej a fandime vsetci. Cassovia!
11.3.2019 - 21:26
0

loki12

 

myslim si ze v pohode cez poprad prejdeme.. take stastie mat v dalsich zapasoch nebudu
11.3.2019 - 21:28
+1

zasi

 

zaslúžené,súper o dva kroky všade pred nami.my sme zahrali 5 min. na začiatku a asi 3 min po vyrovnávacom góle,ináč nič
11.3.2019 - 21:34
+2

ŠKP

 

Pod prispevkom lokiho to vyznie divne, neviem si teraz vybrat
11.3.2019 - 22:45
+3

Chamois13c

 

Vrany za Tatry !

- zlepšene presilovky
- obeta, srdce
- skvely Buzzeo
- je treba zlepsit disciplinu

Hlavne sa neuspokojit a treba zajtra pridat dalsie vitazstvo a budovat vitaznu mentalitu
11.3.2019 - 21:36
+5

DeJwOoHC

 

V prvom rade gratulujem Popradu, dnes určite zaslúžene... séria je ešte len na začiatku, môže to skončiť všelijak. Ale čo už sledujem dlhšiu dobu je to, že našou najväčšou slabinou je asi samotný tréner a vedenie. Hlavne dnes, vo veľmi dôležitom prvom zápase náš tréner z hráčov nedostal takmer nič. Šimíček nie je tréner pre také mužstvo ako sú Košice. Ako tréner nám nemá čo dať. Za ten čas čo je tu, u nás nevidím žiadnu koncepciu, žiaden zaužívaný systém alebo taktika... až na pár svetlých chvíľ, ale to je asi tak všetko. Obávam sa že ak takto budeme hrať zvyšok série, tak sa prakticky rozhodne už v Poprade. Strašná slabota. Miesto tých nezmyselných hráčov ako Pulli či MC a ďalší, sa mohli poobzerať a dotiahnuť nejakého skúseného trénera...ale to by sme chceli asi veľa.

Nechápem a pozastávam sa nad správaním určitých ľudí...spomeniem konkrétny hit Mlynarovičova na Nagya. Mal som to "šťastie" že bolo okolo mňa pár Popradčanov a hneď začali Lacimu nadávať že je simulant poje*any, filmár a podobne. Ľudia...pre Boha živého, zamyslite sa nad svojím spravím. Keď ten hráč ťahá Slovensko na MS, a už vôbec že hrá za Slovensko na MS, tak vtedy dobre že vám nejdú hlasivky vyskočiť keď dá gól alebo zahrá dobrý zápas. Je to celkom hanba. Nagy má už svoj vek, a jeho telo určite nevydrží toľko, čo telo 20 ročného hokejistu. A navyše keď Mlynarovič dostal trest aký dostal, čisté to zrejme nebolo. Ale čo už. Nech vyhrá lepší, zatiaľ je na tom lepsie Poprad
11.3.2019 - 21:47
+1

lesslie69

 

Poľovačka na Laca bude pokračovať,žiaľ nemáme hráča, ktorý by ho chránil.
11.3.2019 - 21:58
0

BretPit

 

Ty už neplač toľko, radšej sa lieč, tri či štyrikrát si už napísal, že mal dostať Mlynarovic
na budku,,, však to bol len prvý zápas, ešte sa toho udeje
11.3.2019 - 22:35
+1

lesslie69

 

Po poslednom vzájomnom zápase sa porozprávame o plači.
11.3.2019 - 22:45
0

BretPit

 

Ok súhlasím :_
-




11.3.2019 - 23:23
0

wedro

 

Zajtra je nový deň nový zápas.

Takže tak.
11.3.2019 - 21:58
0

Daewo_KS

 

To, co nas sprevadzalo celu sezonu, teda hra na nahodu, chaos, staticke presilovky a prehnane spoliehanie sa na Nagya, sme si preniesli aj do play off.

Gratulujem Popradcanom, zase raz. Zasluzili ste si vyhrat.

V play off hra vyznamnu ulohu chcenie, chut pobit sa o vitazstvo a vola postupit dalej - tieto vlastnosti dnes chybali vacsine nasich hracov. Ak sa to nezmeni, moj tip aleb skor prianie, ze vyhrame 4:3 a postupime dalej, sa nesplni.



11.3.2019 - 21:59
0

lesslie69

 

Poprad môžme dať, nebude to ľahké,ale môžme.Čo však ďalej? Hore som napísal jednu konšpiráciu,možno by to tak bolo lepšie.
11.3.2019 - 22:04
0

Daewo_KS

 

Ja si jednoducho nepripustam, ze sa Simicek po sezone nezbali a neodide. Viem, ze to tak nemusi byt, ale jeho pokracovanie pri muzstve by bolo v kazdom pripade zufalstvom.
11.3.2019 - 22:08
+2

lesslie69

 

No priateľu,zúfalstvom bolo aj to,čo tu predviedol v závere minulej sezóny a predsa ho podpísali.Zúfalstvom je aj to,čo tu predvádza celú aktuálnu sezónu a predsa s ním nikto nevyrazil dvere.Nebol by som si ja taký ístý,že nemá zmluvu na viac sezón.
Nech pán Boh ochraňuje košický hokej.
11.3.2019 - 22:29
+2

UssKe

 

Zajtra nás čaká kľúčový zápas . Ak prehráme aj zajtra , tak môžu začať chystať steelku na MS . Nemám z toho dobrý pocit .
11.3.2019 - 22:07
0

lesslie69

 

Vieš čo je na tom celom najhoršie? Že po 35-tich rokoch fandenia mi to prestáva nejako trhať žily.Určité persóny mi pokazili radosť z hokeja.
11.3.2019 - 22:14
+2

DeJwOoHC

 

Obávam sa že aj keby sa tvoje teórie naplnili, tak by sa nič zásadné asi nezmenilo. Pred každou sezónou sú veľké reči, a nakoniec pre to skoro nič neurobia. Dosť sa obávam, že to takto bude aj nasledujúcu sezónu. Urobí sa pár zmien, aby sa nepovedalo, vypustíme do éteru par múdrych slov o tom ako túto sezónu máme najvyššie ciele, nie ako tie predošlé sezóny, a tam to aj zhasne. Košický hokej už asi nikdy nebude to, čo kedysi
11.3.2019 - 22:11
0

BlackCrow

 

Ak neprejdeme cez Poprad tak Lang sa musí pobrať ta tam..
11.3.2019 - 22:27
+5

Dzunkes

 

Gratulacia do PP! spec Maxovi




takze tak
11.3.2019 - 22:17
+2

squad

 

....: nielen,ze hra je totalne chaoticka ba priam tragicka, najhorsia vec je ta ze to muzstvo nezije... len na porovnanie 5 min do konca popradcania stoja na striedacke nacapeni na mantinel ako keby boli vsetci ako jeden clovek na lade, na druhej strane kosicania si sedia s kludom anglicana.

Dalsi taky priklad "timovosti" zo strany kosic, 3:2 pre poprad cca 2 minuty do konca a habal chytil velmi slusnu strelu popradcana, ktory sa rutil nanho sam ( da sa povedat ze konecne chytil cosi navyse) a na nasej striedacke pohreb, ziadne buchanie o mantinel, ziadna radost hecovanie. Naproti tomu hned dalsia akcia slovakova lahodkova strela priamo do lapacky vosvrdovi, strela ktoru by dokazal chytit aj podpriemerny tretoligovy brankar, no popradcania na striedacke skoro rozbili hokejkami mantinel a cela 5ka co bola v tom striedani na lade mu poklepala po betonoch

Aj takato mozno malickost ako timovy duch rozhoduje zapasy dvoch vyrovnanych muzstiev... Poprad je tim, Kosice su banda pozbierancov, kde kazdy hra za meno co ma na drese...
11.3.2019 - 22:17
+17

Selvo

 

Niet už čo čakať.Zajtra Jano Laco do bránky a hrať na 3 päťky. Ak prehráme je po sezóne
11.3.2019 - 22:18
+1

Impulse2

 

Impulse zabudol heslo a nevie si to nejako obnoviť,tak tu máme nový účet.
Takže tak chlapci USSKE a všetci prítomní,musíme sa zmieriť s tým,že prehráme vo štvrťfinále a Romanovi predlžia zmluvu o rok,toď vsjo. Brophey so šedivým a čížkom môžu isť hrať maximálne tetris,Sujovi doporučujem prejsť z hokeja na futbal lebo ten čo spálil dnes,to sa len tak na takej úrovni nevidí.A pre košických fanúšikov navštíviť sektor A18 rada 13 miesto 6 alebo 7 lebo jeden nemenový pán tam je tak hlučný,šak nepočujem nič. Neoplatí sa písať všetko zase,opäť by soms a opakoval. Každý vie kde je problém a ak je vedenie s tým spokojné,ja si nervy ničiť nebudem.
11.3.2019 - 22:25
+1

paljuka

 

vsetko zacina aj konci u generalneho resp. sportoveho manazera to muzstvo bolo poskladane nekoncepcne bez akehokolvek citu len podla nejakych tabuliek verejne dostupnych bez ohladu na formu resp. povahove vlastnosti...
akoby toho nebolo dost este tu dotiahol trenera ktory je v totalnom lese muzstvo nema ziadny jeho rukopis teda pardon ma ked mi raz v buducnosti niekto povie meno Simicek napadne ma slovo chaos...
tie dristy z tlacoviek mozem poprosit aby sa k zapasu vyjadrovali len Popradcania? ved to co tliacha Simicek to pernamentkarom musi dvihat tlak bliziacemu sa infarktu...
a kto je zodpovedny za hracov co neharaju na 100% to my z hladiska mame dojst??? to trebalo riesit na jesen napada ma jedno slovo ale kvoli cenzure by som bol okamzite zmazany...
Opakujem sa dookola ale poviem to znovu v klube podrzat ludi co fakt super nastartovali marketing dotiahli sponzorov a vykopnut vyrazit proste vyje... ludi co sa prizivuju vyciciavaju klub nieze nic ale dokonca uz dlhodobo poskodzuju klub...
a su len 2 moznosti poprosit Bakosa nech sa vrati a vsetku politiku ohladom kadra nechat iba na neho vratane trenerov alebo uz vcera bolo neskoro zacat hladat cloveka co rozumie skladaniu kadra rozumie hokeju lebo od kedy sme vyrazili Bakosa sme na hanbu celej lige uz na jesen si z nas robi pol ligy srandu kdezto kedysi uz na jesen som som nahlasoval dovcu na terminy finalovych zapasov....
11.3.2019 - 22:39
+5

caput rerum

 

Netrep prosim ťa s tym Bakošom, ten by už ničomu nepomohol, on už nemal klubu po tych iks rokoch čo dať, pochop to konečne. Tam už posledne dva tri roky nebol ťah na branu. Ale toto v sučasnosti je v podstate to iste, len predlzovanie agonie...
11.3.2019 - 22:49
+1

Stole

 

Caput, posledné 3 Bakošove roky čo spomínaš hrali HC Košice CHL a úspešne reprezentovali nielen mesto Košice ale aj Slovensko čo sa nepodarilo ani Nitre ani BB
Ak si osobne zaujatý , nezhadzuj sa tu svojimi invektívami lebo uspechy ktoré dosiahol sú historicky nezmazateľne , ale ty to dobre vieš , len zášť ti nedá aby si si pri jeho mene s chuťou neodpľul.
11.3.2019 - 23:10
+1

caput rerum

 

Absolútne si nepochopil čo píšem, my sme s Bakošom kamaráti, z manažérskeho pohľadu aj on chápe to čo som napísal. Bakoš má nespochybniteľné zásluhy na úspechoch KE hokeja ale jednoducho už nemal klubu čo nové ponúknuť, ešte raz : nemal klubu čo nové dať. Ty to pochopiť nevieš, lebo si nič také nikdy nerobil. A zbYtočne píšeš také invektívy o odpľúvaní, lebo to nie je pravda. Buď taký dobrý váž čo píšeš lebo dehonestuješ sám seba.
12.3.2019 - 21:21
0

paljuka

 

z 15-20 sezon vo vedeni klubu vypichnut 2 no klobuk dole ano posledne 2 mu nevysli odisiel mozno vypol od hokeja a vedel by sa nastartovat kader vzdy skladat vedel muzstvo klapalo nielen po hernej ale hlavne po povahovej stranke a ak neklapalo tak disciplina sa nastolila najneskor do konca decembra... teraz je co? play off zacalo a trener po prvom zapase uz place ze mu hraci nehraju podla predstav...
ale prejdem k pointe ok nemusia jeho prosit k navratu ale preboha kolko potrebuju casu nato aby zohnali cloveka ktory rozumie skladaniu kadra pozna trh pozna trenerov a ma znamosti hlavne kade tade... toto je trener co teraz mame?
ak dvihnes hlavu v steel arene tak zistis ze ten hokej resp skladba kadra vykony a hlavne vysledky boli na diametralne inej urovni ako su teraz a ta liga pocas posobenia Slovana vobec nebola lahsia tak nech sa nasi kus spamataju...
11.3.2019 - 23:16
0

caput rerum

 

V podstate s tebou súhlasím, dúfam že aj ty mňa chápeš. Súhlasím že Súčasná situácia v košickom hokeji je neprípustná a manažéri sa javia ako ešte horší, ale myslím že treba úplne nových, nie návrat starých.
12.3.2019 - 21:24
0

V_S_Z

 

Presne tak, to záhadné prvé - druhé miesto v tabuľke veľmi uškodilo.
11.3.2019 - 23:08
0

UssKe

 

Dajte už pokoj s Bakošom preboha živého . Áno , mal skvele úspechy ,ale Už za jeho éry začal hokej upadať a vypadnutie s Martinom ide aj na jeho sako . Musíme ísť ďalej a nie stále dokolečka prešľapovať na mieste . Treba novú krv a nie revyklovať Bakoša , ktorý už ani nie je v KE .
12.3.2019 - 6:56
0

paljuka

 

kebyze mk to napise hocikto kyvnem rukou ale ze prave ty ktory sa priam klanal Miklikovi ktory uz ani rit nehral nestekli uz po nom ani muzstva z prvej ligy ale ty si tuzobne volal po jeho navrate do KE
ten pravy mi tu pise
12.3.2019 - 14:31
0

caput rerum

 

Nerozumiem načo sa tu riešia zákroky na Nagya. Laco je stará líška a vie si fauly jednoducho “vypýtať”, to je jeho šikovnosť, žiadne filmovanie dnes nebolo. Košice prehrali, mali dosť času a príležitostí na vyrovnanie a môžu si za to sami. Neexistuje prechod do pásma kombinacným spôsobom, a Šimíček s tým nič neurobí, navyše ani nevie. Postup bude zázrak, bodaj by, ale ďalej už by bola aj tak záverečná.
11.3.2019 - 22:43
+1

lesslie69

 

Ten Mlynarovičov si evidentne nevypýtal.
11.3.2019 - 22:55
+3

thovthKe

 

"Žiaľ, nie všetci hráči predviedli maximum." a toto si povšimol tréner až teraz? On si nevšimol že je to opakovaný jav?
Ale ešte stále je možný konečný stav 4:1 pre Ke. (ale aj novy hattrick)
11.3.2019 - 22:43
+3

paljuka

 

on place na tych tlacovkach ako keby cakal ze mu niekto z fanusikov pride pomoct... on je uplne mimo...
My v Kosiciach v marci v zacatom play off riesime ze par hracov do muzstva asi nepatri no proste chore...
dovolim si povedat ze mame najslabsiu pracu s kadrom v prvej 4-5 najlepsich muzstviev...
kebyze zajtra pustia na hokeji finale z posledneho nasho titulu tak asi budem pozerat kocku
11.3.2019 - 22:53
+3

weefoe

 

Gratulácia do Popradu! Snáď to zajtra bude naopak. A tá "trénerská" lúza z KE lavičky môže vypadnúť aj dnes, určite horšie nebude.
11.3.2019 - 22:46
0

BlackCrow

 

Ja len dodám že sú tam traja..
11.3.2019 - 22:59
+2

lesslie69

 

Žiaľ naša hra nemá žiadnu koncepciu,chýba tam chémia medzi hráčmi,chýba odhodlanie a hlad po víťazstve.Poprad ešte nikdy v histórii nemal väčšiu šancu vyradiť nás ako práve túto sezónu.
11.3.2019 - 23:03
+1

MANO

 

a tie dve serie 0:3 resp. 0:4 po otvoreni Steelky tam sme postupili ako?
11.3.2019 - 23:21
+5

lesslie69

 

To ani do dnes netušíte
11.3.2019 - 23:27
+3

lesslie69

 

Dobre,tak to spravím.Poprad už veľmi dlho nemal takú šancu vyradiť nás ako túto sezónu.
11.3.2019 - 23:29
+2

ŠKP

 

Velmi dlho sme boli kvoli neschopnym ludom alebo cloveku vo vedeni klubom, ktory 10 rokov len prezival. Nemali sme proste na to aby sme postavili pre vas konkurencieschopnejsi tim. Po dvoch rokoch poctivej prace sme tu novy HK Poprad a sme konecne rovnocennym superom pre vas. Vyhrali sme stvrty zapas po sebe v Steel arene co uz tiez nieje nahoda. Takze konecne po rokoch su sance vyrovnane a po dnesku to blizsie k postupu mame my ale to este nic neznamena.
12.3.2019 - 0:08
+13

Chamois13c

 

Lesslie: Chlape se3 energiu bol to len prvy zapas a lomcuje to s tebou jak s nejakym pubertiakom, cakaju nas dalsie tri este tak urob nadych vydych a trosku sa uvolni
12.3.2019 - 6:46
+3

lesslie69

 

Vyššie som napísal,že poniektoré persóny okolo košického hokeja svojou činnosťou dosiahli to,že už mi to žily netrhá,takže nemáš pravdu.Tie príspevky píšem úplne pokojný,bez zvýšeného tlaku a tepu srdca
12.3.2019 - 7:10
+1

Lukash_ke

 

Steelka sa otvorila v 2006.
11.3.2019 - 23:28
0

MANO

 

nechcem sa hadat ale pokial mi pamet dobre sluzi tak to bolo v tom roku co ste otvorili Steelku. V prvom kole ste vyradili Slovan co si pametam , ze v prvom zapase ste v prvej minute prehravali uz 0:2 a nasledne zapas otocili. V druhom kole ste snami vypadli 0:4. Mimochodom v tom roku sa do PP prave vratil Krotak a pokial sa pametam, tak tam ho KE prehovarali prave nato aby pokracoval ako kapitan pri otvarani Steelky. Ak sa mylim , nech ma niekto opravi
11.3.2019 - 23:32
+2

paljuka

 

je to presne tak ako pises akurat dodam ze to bola myslim ze Selvekova posledna sezona ako trenera v Ke
11.3.2019 - 23:40
+3

Lukash_ke

 

áno sedí to, na prvý krát som to zle pochopil vyznelo mi to, že máš na mysli obe série. To s Krotákom mám tiež v živej pamäti.
12.3.2019 - 7:32
+1

RebelMemoryPP

 

Prvy krok je za nami,vyhrali sme v playoff na asi 10 pokus,je to cenne vitazstvo a verim ze nam pomohlo..konecne sme sa zamerali aj na Laciho,presne aj otomto je playoff..
12.3.2019 - 6:53
0

Urpiner16

 

Nagy nech už ukončí kariéru lebo hokej nie je bezkontaktný šport.Ja som tam videl aj ochotu spadnúť prípadne si to vypýtať.A popradčan tomu nerozumiem za čo dostal 10 minút.:sibeti:
12.3.2019 - 7:02
+1

TomsKE

 

Prvý miliónový kontrakt: Bobby Orr, hokejový velikán podpísal v roku 1971 s tímom Boston Bruins 5-ročný kontrakt, ktorý mu každý rok priniesol 200 000 dolárov. Koľko by asi zarobil Bobby Orr v týchto časoch?
12.3.2019 - 12:34
+2

Shinody33

 

Priznam sa, ze mal som malu dusicku pred zaciatkom play-off, kedze stale som veril, ze nasi sa nejakym sposobom zomknu a ukazu iny vykon. Vsetci vieme, ze na Slovensku sa skutocny hokej hraje az v play-off. Zazrak sa samozrejme nestal a ukazali sme rovnaky hnus ako sme predvedzali celu sezonu.

Ak najvacsiu emociu v muzstve za cely zapas prejavil Sherbatov pri vyrovnavajucom gole Hascaka a narazanie kapitana na mantinel vyvolalo hnev len v divakoch, tak toto muzstvo je uplne katastrofalne vyskladane. Zaujimalo by ma, ci sa spolu aspon rozpravaju mimo trening.

Tragediu tohto muzstva a celej sezony podporuje fakt, ze mame az dvoch legionarov v obrane, ktori nehraju. Uprimne si myslim, ze toto by bol luxus aj v case nasho zlateho hetriku a nie teraz. Tym nechcem povedat, ze mi tam chybaju

Na zaklade videneho vcera si myslim, ze sami hraci nechcu postupit a chcu ist na dovolenky co najskor.
12.3.2019 - 7:12
+4

Lukash_ke

 

žiaľ tiež mi to tak príde, veď kedy už do toho mali dať všetko ak nie v posledných minútach 3. tretiny? Tých XY nepresností, ktoré stvárali pod tlakom, by som vedel pochopiť, nemáme systém a práve v takých situáciach to vidieť najviac, keď potrebujeme vyvinúť drtivý tlak a vyrovnať v pomaly existenčnom zápase, nevieme čo robiť a hurá hokej v takých chvíľach nefunguje (1000.x sa opakujem: vizitka trénera). Ale ak tie posledné minúty boli v podaní našich to čomu sa hovorí "dať do toho všetko" tak diki pekne... na mňa to pôsobilo, že to majú na . Už neviem kedy majú lietať po ľade a urobiť ten krok naviac keď nie o takom čase.

Škoda, že v úplnom začiatku niečo nepadlo, zasypali sme PP množstvom nebezpečných clonených striel s potenciálom na teč, žiaľ kvalita v bráne Popradu bola proti, naopak hneď v presilovke PP sme inkasovali po snáď prvej podobnej strele Popradu. Keby sme na začiatku otvorili skóre, mohlo to vyzerať ináč.

Dnes sa už na ten hokej nijak zvlášť neteším, s rovnakým výkonom najskôr PP uchmatne aj druhý zápas a končíme, ak aj nie tak nás čaká kopec trápenia. Kiežby to dnes bol iný, viac oduševnený výkon.
12.3.2019 - 7:55
+1

racmaster

 

toto netesenie sa na hokej v ke mam uz 3 roky. len co vidim tu skladbu muzstva v lete, uz mi je jasne, ze nasleduje dalsia sezona trapenia a minimalnej radosti
12.3.2019 - 8:38
0

RebelMemoryPP

 

Mohlo to vyzerat inak napr.ked ste viedli 3:0 a aj tak prehrali..??
12.3.2019 - 12:31
0

Lukash_ke

 

? A teraz ako čo? Či čo?
12.3.2019 - 16:00
0

Factor

 

: len tak ďalej
12.3.2019 - 10:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.5.2019 09:02
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.5.2019 09:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.5.2019 09:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.5.2019 09:02

Bleskovky

Chára už korčuľoval, ale netrénoval naplno

Tri dni po tom, ako pre nešpecifikované zranenie vynechal štvrtý zápas finále Východnej konferencie zámorskej hokejovej NHL, sa slovenský obranca Zdeno Chára objavil na ľade pred tréningom svojho tímu. Kapitán Bostonu Bruins podľa tsn. ca korčuľoval spoločne s ďalším zraneným zadákom Stevenom Kampferom asi 30 minút pred oficiálnym začiatkom prvého tréningu po postupe ...
pred 20 min. - TASR

St..Louis Blues sú vďaka Schwartzovi a Binningtonovi blízko k finále (4)

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v piatom zápase finále Západnej konferencie zámorskej NHL na ľade San Jose Sharks 5:0 a v sérii vedú 3:2. Jaden Schwartz sa v drese "bluesmanov" blysol hetrikom. Veľkou oporou bol opäť brankár Jordan Binnington, ktorý zaznamenal prvý shutout v play off, keď vykryl všetkých 21 striel. Už len jeden úspech delí St. Louis od prvého ...
pred hodinou - TASR

Ľad v Steel Aréne trpí na záťaž, Koch: "Najmä večer je už mäkší"

Hoci sa na tohtoročných MS v Košiciach hráči na kvalitu ľadu veľmi nesťažujú, slovenskí hokejisti s ním spokojní nie sú. V dejisku šampionátu pôsobia odborníci z komisie Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) z Fínska, Švédska a Švajčiarska, ktorí sa zaoberajú práve kvalitou ľadu. Pred MS boli skontrolovať všetky systémy v Bratislave aj v Košiciach, no Patrik Koch a ...
pred 2 hod. - TASR

St..Louis Blues delí už iba jedno víťazstvo od postupu do finále (2)

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v piatom zápase finále Západnej konferencie zámorskej NhL na ľade San Jose Sharks 5:0 a v sérii vedú 3:2. Jared Schwartz sa v drese "bluesmanov" blysol hetrikom. Veľkou oporou bol opäť brankár Jordan Binnington, ktorý zaznamenal prvý shutout v play off, keď vykryl všetkých 21 striel. Už len jeden úspech delí St. Louis od prvého ...
pred 2 hod. - TASR

St. Louis zvíťazilo na ľade San Jose 5:0, Schwartz sa blysol hetrikom

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v piatom zápase finále Západnej konferencie zámorskej NhL na ľade San Jose Sharks 5:0 a v sérii vedú 3:2. Jared Schwartz sa v drese "bluesmanov" blysol hetrikom. Veľkou oporou bol opäť brankár Jordan Binnington, ktorý zaznamenal shutout, keď vykryl všetkých 21 striel. 3. kolo play off NHL 5. zápas finále Západnej konferencie: San ...
pred 3 hod. - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 05. 2019
Francúzsko - V. Británia o 16:15
Švédsko - Lotyšsko o 16:15
Kanada - Dánsko o 20:15
Rakúsko - Taliansko o 20:15
21. 05. 2019
Fínsko - Nemecko o 12:15
Česko - Švajčiarsko o 12:15

Odohrané zápasy

19. 05. 2019
FrancúzskoFínsko
0:3REPORT
ŠvajčiarskoRusko
0:3REPORT
NemeckoUSA
1:3REPORT
RakúskoČesko
0:8REPORT
18. 05. 2019
V. BritániaSlovensko
1:7REPORT
ŠvédskoŠvajčiarsko
4:3REPORT

Najviac bodov

Nikita KučerovRUS14 bodov
2.Nylander W.SWE13
3.Frolík M.CZE12
4.Voráček J.CZE12
5.Mantha A.CAN11

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.DeBrincat A.USA6
3.Frolík M.CZE6
4.Kučerov N.RUS6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS96.74 perc
2.Lankinen K.FIN95.7 %
3.Niederberger M.GER94.17 %
4.Schneider C.USA92.66 %
5.Dahm S.DEN91.82 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Fínsko620:716
2.USA627:1214
3.Kanada528:1112
4.Nemecko614:1612
5.Slovensko626:189
6.Dánsko517:165
7.Francúzsko611:301
8.Veľká Británia65:380
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko629:318
2.Česko634:1015
3.Švédsko532:1012
4.Švajčiarsko623:912
5.Lotyšsko513:146
6.Nórsko618:296
7.Rakúsko66:360
8.Taliansko61:450
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola