Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Pukalovič: "Nechápem, načo sa Maďari tlačili do našej ligy"

zdroj: TASR
1.12.2018 09:07 TASR

Dlhé roky patril k najlepším hokejistom najvyššej slovenskej súťaže, neskôr sa venoval trénerstvu i funkcionárskej práci v Slovenskom zväze ľadového hokeja. Po vlaňajšom odchode zo SZĽH sa Róbert Pukalovič z hokejového diania vytratil, no pred pár dňami vhupol do toho opäť. Stal sa totiž trénerom prvoligového HC Osmos Bratislava.


O tom, aké má so svojimi zverencami ambície, čo hovorí na súčasný Slovan Bratislava, slovenskú reprezentáciu či Tipsport Ligu, ale aj o jeho najpamätnejších okamihoch hráčskej kariéry, porozprával v televíznom štúdiu TABLET.TV.

Hráči HC Osmos Bratislava sa od začiatku aktuálneho ročníka pohybujú v pokojných vodách tabuľky, no výraznejšia osobnosť v pozícii trénera im na striedačke donedávna chýbala. Zmena nastala po príchode Róberta Pukaloviča, ktorý nad ponukou vedenia dlho nerozmýšľal. "Sledoval a navštevoval som domáce zápasy tohto klubu už od začiatkov v prvej lige a vždy mi bolo sympatické jeho smerovanie. Taktiež ma zaujala vízia vedenia nehrnúť sa za každú cenu do najvyššej súťaže, ale skôr dať priestor odchovancom bratislavského hokeja, ktorí vzhľadom na účinkovanie Slovana v KHL nemali veľkú motiváciu v kariére pokračovať. KHL bola a je pre nich predsa len dosť vysoko a mimo Bratislavy nebol o nich záujem. Takto majú možnosť ukázať a rozvíjať svoje hokejové umenie práve v tomto klube," rozhovoril sa Pukalovič, ktorý sa nad otázkou o prípadných posilách len pousmial. "Vždy som zastával názor, že akých hráčov mám v šatni, s takými pracujem. Samozrejme, že každý tréner by chcel mal vždy len tých najlepších, no Wayne Gretzky ani Paul Coffey už nehrajú, a tak sa musím spoliehať na to, čo mám k dispozícii."

Výkladnou skriňou bratislavského hokeja je Slovan, ktorý už niekoľko rokov pôsobí v nadnárodnej KHL. Doterajší priebeh sezóny je však pre "belasých" výsledkovo slabý. Zarezonovali najmä dva októbrové debakle (s CSKA Moskva 0:9 a s Petrohradom 0:7) vo Viedni, kde sa hralo v rámci propagácie KHL. Pukalovičovi bolo po nich kouča Bratislavčanov Vladimíra Országha ľúto. "Pri takýchto výsledkoch sa totiž vždy všetko zvezie na trénera. Mne osobne to však pripadalo skôr tak, že slovanisti neboli stotožnení s tým, že hrajú vo Viedni. Na svojom štadióne by totiž počas duelov s týmito tímami mali určite vypredané hľadisko a mohlo to aj vďaka tomu dopadnúť celé inak. Naopak, ich súperom bolo v podstate jedno, či hrajú v Bratislave alebo o šesťdesiat kilometrov ďalej," zamyslel sa.

Pukalovič sa stal v roku 2015 generálnym sekretárom SZĽH. O rok neskôr presedlal na pozíciu riaditeľa súťaží a regionálneho rozvoja, kde pôsobil až do vlaňajšieho júla. Čo hovorí na tohtosezónne rozšírenie Tipsport Ligy o dva maďarské kluby (MAC Budapešť a DVTK Jegesmedvék Miškovec) z pozície bývalého šéfa dvoch nižších súťaží? "Maďarskí účastníci našej najvyššej súťaže sú asi spokojní," pousmial sa Pukalovič. "Nedokážem pochopiť, že sa tlačia do Tipsport Ligy bez nejakého väčšieho diváckeho záujmu. Keby tam totiž bol hokejový ošiaľ, tak návštevy na ich domácich zápasoch sú podstatne vyššie. Kompetentný a riadiaci orgán našej najvyššej súťaže to však určite dal na schválenie všetkým ostatným účastníkom a keď si Maďarov medzi sebou odsúhlasili, nech to tak majú."

Nie je žiadne tajomstvo, že bývalý skvelý obranca bol po odvolaní Zdena Cígera z postu trénera hokejovej reprezentácie SR zástancom toho, aby ho v tejto funkcii nahradil Slovák. Napokon však padla voľba na Kanaďana Craiga Ramsayho. "Nestotožnil som sa s týmto krokom a zároveň som vo veľkom očakávaní, ako naša reprezentácia dopadne na domácich MS 2019. Takisto je pre mňa nepochopiteľná rotácia asistentov na reprezentačných akciách. Tí by mali byť podľa mňa stabilní a za výsledky by mali niesť aj nejakú zodpovednosť," myslí si 58-ročný rodák z Bratislavy.

Džugala, ako znie dlhoročná prezývka Pukaloviča, je jeden z mála hokejistov, ktorému sa podarilo získať titul majstra SR s tromi rôznymi klubmi – Trenčínom (1996/97), Slovanom (1997/98) a Zvolenom (2000/01). "Každý jeden z nich si nesmierne cením. Prvý s trenčianskou Duklou bol nezabudnuteľný a o to vzácnejší, že pred štartom finálovej série boli jasným favoritom Košičania. Nasledujúci titul so Slovanom bol pre mňa špecifický v tom, že som ho získal doma a navyše za veľmi ťažkých okolností (smrť Dušana Pašeka v marci 1998, pozn. red.). Potom prišiel môj posledný titul so Zvolenom, kde v tom čase začal budovať tím na určitej úrovni Jano Jaško. Práve vtedy naskočili Zvolenčania na tú správnu koľaj a s minimálnymi výkyvmi sa na nej vezú až doteraz," dodal Pukalovič.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


JozoNR

 

Ja som zvedavy,co dokaze ako hlavny trener on..odkedy zavesil korcule na klinec,do vsetkeho len pinda. Ani na tej STVcke sa to nedalo pocuvat,ked bol spolukomentator..hruuuza
1.12.2018 - 9:45
+67

emoxx1

 

Treba j pindať. Zdravá "opozícia" je v demokratickej spoločnosti dobrý nástroj na to, aby sa napredovalo. Okrem iného pindá človek ktorý aj niečo robí, resp. robil (SZĽH). Hlavne človek so srdiečkom pre hokej ktorý nemá na mysli najskôr svoje finančné ohodnotenie. Skôr naopak...
1.12.2018 - 9:53
+30

Standacik

 

On ale vôbec nie je zdravá opozícia. Kritizuje, nevymyslí nič.
1.12.2018 - 11:41
+52

TOPmanager

 

Presne tak!
1.12.2018 - 11:52
+1

Urpiner17

 

Je asi taká opozícia ako “fanúšikovia” HC kosice tu na portáli
1.12.2018 - 20:33
+1

lesslie69

 

Môžeš tam dať aj sto úvodzoviek.Som fanúšik Košíc vyše tri desaťročia a budem toto divné vedenie nášho klubu kritizovať,kým neodíde do zabudnutia,alebo kým Košice nezačnú hrať hokej,na aký som bol zvyknutý.Nikdy nikomu nebudem robiť podržtašku.
1.12.2018 - 21:05
+2

ctibor

 

Tak, ked nieco robil, co je vysledok jeho prace?
1.12.2018 - 15:15
0

emoxx1

 

Už sme sa dočítali, že jednoznačne nič. Tiež sme zistili, že je zlý, ale ani nevieme prečo a vieme že nevie robiť svoju robotu napriek tomu, že ju vlastne nikdy ani nerobil. Počas jeho pôsobenia sa prestali hrať všetky ligy, všade sa roztopil ľad a spálili hokejky, z dresov sa pozošívali posteľné plachty a s korčuľami babky na dedinách rozbíjali orechy
1.12.2018 - 16:00
+15

Standacik

 

no hotovo, urazené decko zo seba robiť nemusíš
1.12.2018 - 16:16
+24

emoxx1

 

Ja som sa neurazil
1.12.2018 - 16:24
0

HoriaPukance

 

Ale urazil
1.12.2018 - 17:18
+4

emoxx1

 

Nie... Len si z vás už robím prdel. Málo ma poznáš...
1.12.2018 - 17:24
+2

HoriaPukance

 

Jasneeeeee, určite
1.12.2018 - 17:37
0

emoxx1

 

Časom zistíš. Si tu krátko
1.12.2018 - 17:38
+3

Standacik

 

Pozri, radšej sa zachovaj ako chlap. Drvivá väčšina ľudí sa tu zhodla na opaku tvojho názoru. Ty máš problém to akceptovať, keď nižšie bohabojne bojuješ za svoju pravdu. Musíš uznať jednu vec, že nie všetci ľudia v tvojom klube sú iným po srsti.
1.12.2018 - 18:42
+6

emoxx1

 

Netahaj do toho klub... V čom sa mám zachovať ako chlap? V tom, že zmením názor, lebo väčšina si tak žiada? To by moc chlapské nebolo nemyslíš?
Stále mi tu nikto nedal jediný konkrétny fakt za aký krok úpadku nášho hokeja nesie priamu zodpovednosť. Takže zatiaľ to beriem maximálne ako vojnu názorov...
1.12.2018 - 18:51
+6

Standacik

 

Lebo pôsobí v tvojom klube, inač by si o neho ani nezakopol. A aby si sa zachoval ako chlap, akceptuj názor iných práve ty, lebo s tým máš obrovský problém. Nebudem analyzovať každý koment čo je tu, ale hneď v prvom si môžeš prečítať, že jeho prínos pre hokej je nulový. A kritizuje ľudí, čo sa tu snažia niečo urobiť.
A ak sa hlbšie zamyslíš, tak si možno aj uvedomíš, že pri voľby na prezidenta zväzu sa postavil na koho stranu. Tak už toto je znak, že ak sa nepodieľa na úpadku, tak minimálne na jeho stagnácii.
1.12.2018 - 19:17
+5

emoxx1

 

A prečo bol nulový? Dáš už nejaký argument, alebo súhlasíš, že je to iba vec názorov a sympatií?
1.12.2018 - 19:32
+1

Standacik

 

bol nejaký pokrok za Nemečka?
1.12.2018 - 19:38
+3

emoxx1

 

V odvetví za ktoré zodpovedal áno. Ctibirovi som to nižšie vymenoval.
Už dáš nejaký konkrétny argument ktorý jasne dokazuje nulový prínos, alebo ukončíme debatu s tým, že sme sa nedokázali vzájomne presvedčiť?
1.12.2018 - 19:51
+3

Standacik

 

Dal som ti. Už len tým, že sa priklonil na nesprávnu stranu, tak má podiel na ďalších stratených rokoch
1.12.2018 - 20:00
+2

emoxx1

 

Nesprávna strana je diskutabilná vec a nie argument, ale ok, dík za debatu...
1.12.2018 - 20:44
+3

Standacik

 

to je vec zdravého rozumu, za málo.
1.12.2018 - 21:56
+2

emoxx1

 

Vidíš veci len čierne a biele, ale svet tak nefunguje. Nie každý zo zlatých chlapcov to myslel s našim hokejom úprimne. Čas ukázal že ten štrajk nebol OK a mnohýc z jeho protagonistov nám ukázali, že im nešlo o správnu vec, ale len mali " svoju cenu". Pozorne prečítajt môj koment z času 10:55 pozorne nastuduj reportáže z tej doby ktorú spomínam a niečo tam nájdeš. Tým končím túto debatu, lebo nedávaš žiadne argumenty, ale iba názory. Sorry ale svet vnímaš veľmi jednoducho čo ti vo veľkej miere závidím. Niekedy by som chcel mať jasno na prvú ako ty...
1.12.2018 - 22:17
+3

Standacik

 

Nie nevnímam svet jednoducho, ani len čierno a bielo, mám triezvy pohľad na vec, a aj na tohto človeka, a pozri, takýto pohľad tu má väčšina
1.12.2018 - 22:57
+1

emoxx1

 

Ale máš... Kam idú všetci tam idem ja... To je tvoja životná filozofia... Sám si to teraz povedal.
1.12.2018 - 23:08
+9

Standacik

 

Nie nepovedal, nemyslím si toto čo si myslím na základe väčšinového názoru, ale na základe môjho názoru. Ešte mi tu vkladaj niečo, čo som nepovedal.
2.12.2018 - 10:11
+1

emoxx1

 

Aspoň konečne priznávaš, že je to len tvoj názor nepodložený faktami, keďže si stále žiadne nenapísal...
2.12.2018 - 10:15
0

Standacik

 

Môj názor bol, že kritizuje a nevymyslí nič. Čiže keď uvediem to nič, tak je to argument. Ale teší ma, že sa zhodnem s toľkými osobami
2.12.2018 - 10:22
0

emoxx1

 

Naštuduj si význam slova argument...
2.12.2018 - 10:31
+1

moke19

 

povedal (napísal si) "a pozri, takýto pohľad tu má väčšina", či nie?
2.12.2018 - 13:41
+1

emoxx1

 

Okrem iného stále sa odvolavaš na názory, ale nedal si žiadny argument. Takže už naozaj končím pokiaľ nedáš niečo hmatateľnejšie ako to, že "Všetci si tak myslia" ...
1.12.2018 - 23:11
+4

Standacik

 

to je tvoj názor
2.12.2018 - 10:15
0

moke19

 

a za Kohúta už je?
2.12.2018 - 13:39
+1

moke19

 

drvivá väčšina je podľa Teba 6-7 ľudí?
2.12.2018 - 13:35
+1

ctibor

 

Ako prvy si tvrdil, ze nieco robil pre slovensky hokej. Ak niekto nieco robi, vacsinou aj s nejakym vysledkom. Cize ak tvrdis, ze Pukalovic nieco robil, tak mal by mat aj nejaky vysledok za sebou. Cize pytam sa aky ten vysledok je. Ak nechces diskutovat, tak nabuduce nepis nieco, co si nevies obhajit.
1.12.2018 - 17:21
+2

emoxx1

 

Neviem čo si predstavuješ pod pojmom výsledky pri riadení súťaží. Snáď jediný merateľný číslami je návštevnosť. Tak áno, počas jeho pôsobenia stúpala návštevnosť aj v prvej aj v druhej lige. Tiež niektoré súťaže získali pertnerov, bol zavedený zápas hviezd. Skús navrhnúť ako by si meral ty úspešnosť na jeho funkcii. Ja som sa tu len dočítal, že je málom hrobár nášho hokeja, ale tak nejak neviem prečo. Nikto nenapísal nejaký konkrétny fakt za aký chybný krok v našom hokeji nesie konkrétne on zodpovednosť.
1.12.2018 - 17:37
+5

ctibor

 

Cize za zapasom hviezd je on? On ziskal partnerov? Odkial mas take informacie?
Ak ano, a je ozaj on za tymi vysledkami, tak potom ano, bol prinos pre nas hokej.

A nie je hrobar. Ale je nazory su spiatocnicke. Citit z neho komplexy a fakt, ze s nim zlati chlapci vobec nepocitaju pri riadeni hokeja a nikto uz nie je zvedavy na jeho nazor. A bol/je jeden z najhorsich komentatorov.

1.12.2018 - 18:34
+3

emoxx1

 

Zápas hviezd v tých ligách bola konkrétne jeho iniciatíva. Jasné, že partneri sa nedajú presne určiť kto za nimi stojí, ale udiali sa za jeho pôsobenia. Neodpovedal si na otázku ako inak by si chcel merať výsledky práce na jeho funkcii.
Jasné, že cíti nejakú krivdu. Odišiel s tým, že boli označený za najhoršie vedenie zväzu pritom pri repre dosahujeme navlas rovnaké výsledky ako počas štrajku. Dokonca na nemackom pohári sme mali počas štrajku výsledky lepšie. Ruku na srdiečko, aj ty by si cítil krivdu keby si označovaný za luzra, ale tvoji nástupcovia dosahujú za lepších podmienok rovnaké, prípadne horšie výsledky a sú označovaný za tých správnych ľudí.
1.12.2018 - 18:44
+2

HoriaPukance

 

Lenže oni sú právom označení za lepších ľudí, keďže vedenie už robí kroky nato, aby sme boli lepší, či si myslíš, že keď príde Šatan, tak odrazu budeme majstri? A zápasy hviezd vybavil Pro Hokej, kde vtedy už bol Lintner, on s tým nemal nič spoločné
1.12.2018 - 18:51
+4

emoxx1

 

Prosím ťa. Prečo by Pro hokej riešil zápas Hviezd prvej a druhej ligy s ktorými nemá nič spoločné?
1.12.2018 - 18:53
+1

HoriaPukance

 

Zápasy hviezd TL..
1.12.2018 - 20:35
+1

emoxx1

 

Ale ten som ja nespomínal...
1.12.2018 - 20:43
0

ctibor

 

Chcel by som vediet, ze odkial mas ze za All Stars je on. Pokial ano, tak beriem spat, nieco za nim ostalo.

Vysledky repre, toboz na nejakom Nemeckom pohari, su absolutne irelevantne a hlavnym cielom zvazu by ani nemal byt uspech na nejakom pohari ci na MS. Podla toho by sa nemala hodnotit uroven vedenia zvazu. Zlepsena infrastruktura, pocet mladych korculiarov, spolupraca s univerzitnou sutazou, narast kvalifikovanych trenerov a pod.
1.12.2018 - 19:19
0

emoxx1

 

To, že All stars je jeho zásluha bol článok aj tu na HP. Prírastok nových korčuliarov... No aj terajšie vedenie pokračuje v akciách ktoré nastartovalo vedenie predošlé ako napr. Deti na hokej. To neviem koho bol nápad, ale na tých akciách sa zúčastňoval a to ti viem potvrdiť preto, že som sa osobne zúčastnil tiež. Univerzitna liga... No úprimne podľa mňa to u nás nefunguje a v rámci infraštruktúry ani nemôže. Hodnotím len na základe toho, že EUHL vyprodukovala Max hráčov do 1. Ligy aj to hráčov 3-4 lajny v kluboch na dne tabuľky. Samozrejme nerátam Kalináča ktorý sa bol v EUHL iba vyprdkať.
1.12.2018 - 19:30
0

ctibor

 

To boli len priklady. Chcel som tym povedat, ze SZLH by mala mat hlbsie ciele ako nejaky uspech na MS. MS je castokrat suhra stastia, aktualnej formy a ak postupis do stvrfinale, tak otazka jedneho zapasu. Uspech alebo neuspech SZLH by na tom podla mna nemal stavat. Toboz ked repre disponuje hracmi, ktori vyrastali za predchadzajucich vedeni. So zvyskom viem suhlasit.
1.12.2018 - 19:35
+1

emoxx1

 

Tak s tým súhlasím. Len som chcel objasniť, že z jeho pohľadu vie pocit krivdy vnímať "opravnene".
1.12.2018 - 19:49
0

moke19

 

každý výsledok repre má svoju cenu, keď už len pre medzinárodný kredit, čo znamená veľa. Veď povieme si po MS..
2.12.2018 - 13:44
0

ánry

 

pindať a vecne argumentovať je rozdiel...
1.12.2018 - 23:44
0

CanadiensHockey

 

100% suhlas ale bohuzial aj pindanie do vsetkeho je jeden z navodov ako sa zviditelnit. Asi citi tu potrebu.
1.12.2018 - 10:19
+7

emoxx1

 

Chcelo by to aktuálnejšiu foto
1.12.2018 - 9:48
+1

Pukky

 

Pre mňa je on jedným z tých, ktorí nedokážu posunúť slovenský hokej vpred, ale naopak, brzdia ho. Ako veľa talentu mal ako hokejista, tak malo rozumu a pragmatického myslenia má ako tréner, resp. funkcionár. Obe maďarské týmy vstúpili do našej ligy preto, lebo výkonnostne prerástli ich miestne pomery a logicky chceli vyskúšať niečo lepšie. Na rozdiel od slovana však na to išli postupne, o krok vyššie, nie o 10. Ak sa im to osvedčí, ostanú, prípadne za pár rokov pôjdu za lepším. Ak nie, odídu. Pre našu ligu je tiež lepšie, ak v nej hrajú týmy, ktoré neriešia, či im zateká do šatní a či budu mať peniaze na výplaty aj o mesiac. Bohužiaľ, v slovenských podmienkach už nedokážeme vychovať 10ky skvelých hokejistov každý rok a aj preto v nej hrá stále viac legionárov, ktorí sú lepší, než naši. Každý tým chce byť úspešný a tomu prispôsobuje svoj káder. Aj liga je na tom podobne. Ťažko zostaviť 14 ekonomický silných slovenskych týmov. A len spiatočníci to nepochopia a stále budú nariekať nad každým cudzím prvkom v lige.

1.12.2018 - 9:57
+60

HoriaPukance

 

Z tými štadiónmi... Pozri, akej šope hrá DVTK
1.12.2018 - 10:19
+3

pribina01

 

Nahodou DVTK ma super stadion, co by za to dala vacsina klubov na Slovensku. NEbyt dotacii celeho Slovenska, tak este horsiu sopu ma SLovan ci hokejovy a futbalovy detto
1.12.2018 - 10:27
+17

HoriaPukance

 

Hej celé Slovensko, veď v 2 lige majú lepšie štadióny pozri Sanok, Bardejov, Trebišov. DVTK má kapacitu 1500, Bardejov 2500 Trebišov 4000 a tak isto Sanok. No už vidím, čo by za takú maštaľ dali v Košiciach, Považskej . Nebuď mimo, skús to zachrániť nejako. Napr, že si myslel štadión v Budapešti
1.12.2018 - 10:47
+6

pribina01

 

Bol si tam, ze tvrdis o ich stadione, ze je mastal? pretoze na SVK je 70 percent uplne rozpadnutych - Dokonca i ligove - Nitra, Mikulas, Trencin, Zamky, su oproti nemu o triedu horsie. Kapacita je jedna vec, ale vybavenie a kvalita stadiona druha. Z prvej ligy by ako tak presli Len Michalovce a Spisska...cize nic moc....Sanok hra tretiu ligu, no nemaju financie, dostavaju sa z krachu, cize este to nejaky rok potrva... Kapacita v hokeji nie je najpodstatnejsia, ale fungujuca infrastruktura....
1.12.2018 - 10:51
+8

HoriaPukance

 

Doriti, ja viem, že sa budeš Maďarov zastávať, i keby hrali na rybníku, ale ten štadión ( DVTK) je úplne hrozný. Žiadna tribúna. A to, že im nezateka strecha i gratulujem. Nezateka ani v Nitre, tam kde je taaaak hrozný štadión, pri tom to nie je pravda, je na úrovni. Netrep, DVTK má druhý najhorší po Detve. A nemusíš si ich zastávať, kvôli tomu, že sú Maďari a áno, robíš to preto, lebo sú to Maďari, keby to bol Slovenský klub, tak to by bolo hneď iné a áno je to kvôli tomu že je to Maďarsky klub. V 1 lige a v 2 lige je o dosť lepších štadiónov ( nehovorím, že všetky) v 2 lige som ti vymenoval a v 1 lige to je takmer každý
1.12.2018 - 11:01
+4

pribina01

 

HoriaPukance: Ale no, si ako Dinosaurus....pokrok je zly, skusit nieco ine, je zle..... Cele Slovensko na tom pada... Bat sa vykrocit a skusit zmenit veci..
1.12.2018 - 11:18
+11

HoriaPukance

 

Normálne diskutuj a nepíš tieto bludy. Tu ide o to, že DVTK má hrozný štadión a ty sa ho zastavas, nepochopiteľne. Áno, MAC má dobrý štadión, tretí najlepší v lige, ale DVTK ho má hrozný, nechápem ako môže niekto zastávať takú šopu. Či ti dochádzajú argumenty, že kecas ako po 6 pive a úplne mimo misu?
1.12.2018 - 11:33
+3

Daewo_KS

 

Aj tak si neodpovedal na otazku. Bol si na stadione v Miskolci?
1.12.2018 - 11:32
+4

VSŽ!

 

Trenčín? Asi nechodíš k rivalom,lebo to je jeden super stánok.tie drevené sedačky sú 100%lepsie než plastaky
1.12.2018 - 11:59
+4

rasticek

 

Si asi prvý mimo TN od koho toto čítam, ale máš pravdu.
Nehovorím že náš zimák je v super stave, ale osobne si myslím že drevené sú lepšie než plastové
1.12.2018 - 13:34
+4

MackoPu

 

Bohuzial, tie nase stolicky idu menit. A dost pochybujem, ze ostanu drevene.
1.12.2018 - 19:51
0

FP-duko

 

Ja som tiez za drevene, ale pokroku sa asi nezabranime.
2.12.2018 - 8:19
+1

Loizo

 

A tu sme presne pri tom slove.. Pokrok sa mýli so zmenou.. Teda nie vždy zmena je pokrok...
2.12.2018 - 11:40
+2

TOPmanager

 

Ty vnimas kvalitu stadionov podla ich kapacity???
1.12.2018 - 11:54
+8

HoriaPukance

 

https://www.google.sk/search?q=DVTK+hokejovy+štadión&tbm=isch&ved=2ahUKEwi4r7TDxP7eAhXhU1AKHRcsDiAQ2-cCegQIABAC&oq=DVTK+hokejovy+štadión&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...4870.6124..6693...0.0..0.143.1181.6j5......0....1.........0i13j0i13i30j30i10.cRo91th1Ow4&ei=gHECXLjvNuGnwQKX2LiAAg&client=ms-android-hmd-rev2&prmd=imnv&biw=360&bih=560#imgrc=TWZE0BhBGxML5M

Perfektný štadión
1.12.2018 - 12:33
+1

aaaa

 

2 maďarské kluby hrajúce na slovensku maljú štátnu dotáciu od maďarskej vlády
1.12.2018 - 11:33
+1

Byron

 

Pribina ak by aj zostal pôvodný štadión Slovana či hokejového alebo futbalového boli by stále top na Svk.
1.12.2018 - 18:56
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fifofrogy

 

To čo si myslel myslel si určite len ako milé podpichnutie akože chcem byť vtipný že ?! Nabudúce ak budeš chcieť byť vtipný skús či ten vtip bude aj vtipom ...
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20969646/sef-hokeja-v-miskovci-slovenska-liga-je-pre-nas-obrovskym-prinosom.html
1.12.2018 - 11:35
0

HoriaPukance

 

Jaaaj, odhalil si ma, to vlastne bolo myslené humorom D:
1.12.2018 - 11:52
0

weefoe

 

si mimo
2.12.2018 - 7:55
0

pribina01

 

Pukalovic je pre mna Golonka Jr. Nic viac.... Vela nakeca, ale kde bol, tam vyhorel. Ma take ego, ze by najradsej robil trenera repre a spolu s Eunestom obalkou....to by bol tandem na kategoriu ,kde by sme hrali s Cinou...
1.12.2018 - 10:02
+50

emoxx1

 

Myslím, že trošku preháňaš...
1.12.2018 - 10:05
+8

pribina01

 

emoxx1: poznam ho osobne, takze ani nie mal som tu cest robit s nim rozhovor a nie jeden... fakticky je to taky viedensky Turek...vsetko vie,vsade bol, ale ked ma ukazat aj ciny, tak len pokracuje v bajkach....
1.12.2018 - 10:07
+7

emoxx1

 

Potom máme odlišné skúsenosti...
1.12.2018 - 10:12
+2

pribina01

 

emoxx1: Uvidite ako to bude pokracovat v hre, ci sa pod jeho vedenim nebude prejavovat nevola trenovat a podobne. Vsade kde bol, tam to nakoniec dopadlo, ze hraci bojkotovali. Finsko, Nitra, ci Martin. Hadam sa mylim, ale ma take fakt top Ego, no na trenera nema dostatocne kvality a hlavne autoritu
1.12.2018 - 10:16
+1

emoxx1

 

Áno... Je to také slovenské, že keď ma tréner nároky tak káder sa búri. Tu sa nechce makať nikomu. Najradšej by sa tu len každý vyvážal na trojnožke a potom tá liga aj tak vyzerá...
1.12.2018 - 10:19
+5

pribina01

 

emoxx1: Vsade vo svete funguje, ze kvalitny trener dokaze nabudit aj slabsie muzstvo , aby makali na lade, ihrisku, kdekolvek. Ak vsak nema autoritu a je to proste o egu, tak to chlapi vycitia a daju mu to pocitit. Vzdy je to o spravnom kolektive, no ked sa niekto sprava ako Mourinho s vela kecami a ziadnymi vysledkami, tak to robi len zlotu...
1.12.2018 - 10:26
+2

pribina01

 

emoxx1: Inak palec dole za dialog, takto by sa malo vediet diskutovat poklona a prajem vsetko dobre! Tebe, celej Tvojej rodine a aj rodine menom HC Bratislava. Ste skvely klub, ktoremu fandi vacsina Slovenska! A verim, ze coskoro sa dostanete do Tipsport! Drz sa a vsetko dobre
1.12.2018 - 11:47
+3

samajamado

 

palec dole?
1.12.2018 - 12:08
+5

pribina01

 

Samajamdo: hore, preklep
1.12.2018 - 14:01
+1

emoxx1

 

Hore, alebo dole... To je vlastne jedno. V každom prípade ďakujem...
1.12.2018 - 14:06
0

Norik

 

my to pripadá ako odpovede urazeneho chlapa..: Všetko neguje. Darmo, odchod nemecka a jeho ľudí (medzi nimi bol aj pukalovic) mu dávajú na to právo. Vždy môže nastať situácia, že sa vráti pôvodný režim a on dostane teplé miesto na zväze za lojalitu voči sirokemu a Nemeckovi. Takže chápem jeho odpovede, aj keď s nimi nesúhlasím...
1.12.2018 - 10:20
+26

pribina01

 

Norik: Presne si trafil klincek po hlavicke! za cely cas nespravil nic dobre, len domotal , co sa domotat dalo. Teraz sa o to aspon snazia, aby to dostalo nejaku tvar a fungovalo to a to ho serie lebo on prisiel o svoju stolicku
1.12.2018 - 10:31
+2

emoxx1

 

Ako vieš že nespravil nič dobre? Sorry, ale teraz kecáš. Pozri aký servis mala zo strany zväzu 2. Liga pri jeho funkcionarceni a aký bol pred tým a potom. To že robil veci ktoré ty nevidíš neznamená, že ich nerobil....
1.12.2018 - 10:34
+2

pribina01

 

emoxx1: Poslem TI jeden link hadam pochopis,
https://www.hokejovysvet.sk/clanok/27670/zensky-hokej-ci-slovenske-kocurkovo-namiesto-boja-o-bronz-kruta-facka-pre-martin
1.12.2018 - 10:36
0

pribina01

 

warte poslal som zly
https://sportky.zoznam.sk/c/138238/neuveritelne-vyjadrenie-nemeckovho-sekretara-po-tomto-pochopite-zakulisie-nasho-hokeja
1.12.2018 - 10:38
+1

pribina01

 

https://www.sportinak.sk/pukalovic--handzusovci-urobili-podraz-na-fanusikov--obratili-sa-im-chrbtom

Proste on hra len na ego, pre hokej na Slovensku nespravil realne nic... co sa da cakat od cloveka, ktory kryl chrbat Nemečekovi...?
1.12.2018 - 10:48
+5

emoxx1

 

Ukáž jedného ktorý teraz na zväze nekryje chrbát Nemečkovi? Si naivný keď si myslíš, že sa niečo zmenilo. Posledná vec ktorý tu napíšem je 4 000 000€ na rozvoj infraštruktúry ktoré dostal zväz pred vyše rokom. Pozri si čo sa dialo pred tým a čo sa stalo na kongrese cca 2 týždne pred tou injekciou a pochopíš, že hľadať iba jedného vinníka je nezmysel...
1.12.2018 - 10:55
+3

pribina01

 

Tvrdim to? Vcera som v livke napisal, ze ludia su naivni, ze pri Hattasovi sa nieco zmeni..Nie, pretoze ta rakovina je tak hlboko, ze to proste neprejde, i ked im fandim, to iste v hokeji, pokial bude Nemecek,Siroky a ine individua pri koryte, tak sa nezmeni vela, len kozmeticke malickosti pre plebs, to je cele
1.12.2018 - 11:17
+2

MackoPu

 

Z tych vyjadreni uplne svieti, ze su za nimi nejake osobne zistne dovody.
1.12.2018 - 10:22
+3

emoxx1

 

Čo sa týka Maďarov, tak to máme v prvom rade zle nastavené. My posúvame Maďarov do predu. Oni si to zaplatili, ale takto je to k niečomu keď tie prachy prehajdakajú kluby do kádrov. Už keď sme ich zobrali za prachy, tak sa z tých peňazí mala vybudovať infraštruktúra pre výchovu mládeže. Takto je efekt 0. Pre mňa ďalší dôvod prečo treba Pro Hokej od ligy odstaviť. Treba robiť systémové kroky pre hokej celkovo a nie aby si každý hrabal na svojom...
1.12.2018 - 10:38
+6

pribina01

 

emoxx1: Mne madari v lige nevadia. Chcelo by to napriklad taky Sanok do ligy a azda i nejaky dobry klub bud Cesko alebo aj iny smer. Spravit taku Stredoeuropsku ligu. Slovenska liga s rovnakym poctom ucastnikov a stale takym obsadenim uz proste nielenze nudila, ale pre sponzorov bola neatraktivna. Treba sa pokusat ju rozsirit. Skusit proste zabojovat o lepsie postavenie a potom aj v kluboch ostanu peniaze, ked budu vysielacie prava na hokej , z ktorych sa dostane viac. Plus je zaujimavejsie pre sponzora, ked ho vidia aj v inych krajinach, nielen tam, kde ho poznaju vsetci, cize za reklamu sa da vypytat viac. Vsetko su to spojene nadoby, ktore treba proste riesit rozumne. Ak budu peniaze , bude aj kvalitnejsie trenerske zazemie, bude aj moznost vychovavat talenty a nie deti zbohatlikov. Vsetko so vsetkym suvisi
1.12.2018 - 10:44
+3

aaaa

 

A maďarov kopnuť do ... Nech extraligu hraju slovenske tymi s obmedyenzm počtom cudzincov
1.12.2018 - 11:37
+1

spartacus

 

Vadí ti ze sa šplhaju vyssie a vyssie ??
1.12.2018 - 13:34
+4

Nemehlo

 

NO ved Madari sa hlasili preto aby sa zlepsovali, klubom to mohlo byt jedno, lebo dufali, ze nas level nedosiahnu a zarobili. Kazdy kto vravi, ze mali zobrat radsej dve slovenske muzstva si musi uvedomit, ze uz zilina nema hracov extraligovej kvality a detva ich tiez nema vela. Kto by za dalsie dve muzstva hral a co by to spravilo s kvalitou zapasov
1.12.2018 - 10:55
+1

knedlk

 

Máš môj podpis. Preč s Pro Hokejom!
1.12.2018 - 10:58
+1

TOPmanager

 

Mas pravdu. Lenze to je o celkovom pristupe klubov k vychove mladeze a vytvaraniu adekvatnych podmienok. Madari investuju do rozvoja svojho hokeja aj tym, ze si kupia miesto v TL. Nase kluby samozrejme suhlasili presne kvoli tym penoazom, ktore dostanu. Ony pytaju aj mestske peniaze a nepohrdnu ziadnymi. Problem je v tom, ze ich mozu lubovolne pouzit. A tak mnohe kluby zainvestuju do cezpolnych hracov, ktorym po 2-3 mesiacoch vyhodia, ale to az tak neboli, ked noekto iny vygeneroval prostriedky. Celkovo je v hokeji co sa tyka financii riadne eldorado
1.12.2018 - 12:02
+3

ElwisNR BLOG

 

Tých peňazí až tak veľa od Maďarov nieje vzhľadom na to aké sú naklady klubu a v NR idú na chod klubu a prichádzajú postupne tak nejak sa vyjadril Kováčik.CZ sú relatívne malé vzdialenosti medzi mužstvami a nekonkurujú si velmi ak sú finančne stabilné tak dokážu mať kvalitných hráčov a ligu-minulosti trebárs Vsetin ale ak platiť dnes odvody za hráčov ako je to v zákone o športe a pri podpore firiem a záujme ľudí v podpore športu je to celé zle.
1.12.2018 - 12:21
+1

lesslie69

 

Puky,ty ten svoj komplex z Maďarov v našej lige nestráviš do konca svojho života.Podľa mňa to bol dobrý krok.Pripadajú mi ako šťuky v rybníku plnom lenivých tučných kaprov.
1.12.2018 - 10:46
+24

Pukky

 

Ja? Veď ja som všetkými 10 za ich príchod do ligy. Čítal si vôbec môj príspevok?
1.12.2018 - 12:00
0

fantasykilla

 

Nemyslel skôr ozajstneho Pukalovica? Mysli
1.12.2018 - 12:08
+1

Pukky

 

Ano. Mám za sebou ťažkú noc, ospravedlňujem sa za emocionálnu reakciu. Navyše leslie nereagoval na mňa, ale písal to samostatne, ako príspevok na článok.
1.12.2018 - 12:17
+2

Pukky

 

Alebo máš problém pochopiť viac slov za sebou v rozvinutej vete? Tak popros mamu, nech ti to vysvetlí.
1.12.2018 - 12:08
0

lesslie69

 

Mama je trinásť rokov po smrti,takže asi neporadí.Ja som fakt myslel Pukyho s jedným "k"
1.12.2018 - 13:21
+1

spartacus

 

Lebo v Žiline je hokejový ošial a na kazdom zapase maju 3000 divakov...
1.12.2018 - 10:48
+16

knedlk

 

Ha ha ha... Žiliňan Jánoš Slótay a 2999 ďalších.
1.12.2018 - 11:10
+1

Jari Kurri

 

Nuz Robbie... Takze vlastne vsetky zmeny, ktore sa tu niekto snazi urobit su na nic. Na nic su Madari v lige, na nic je Ramsey, na nic je rotovanie asistentov. Mam z teba taky pocit, ze si typicky stary kader. Najlepsie by bolo nic nove neskusat, vsetko nechat tak ako bolo vzdy, vsak nejak bude, a ked nahodou nebude, tak povieme "my nic, my muzikanti, vsak neda sa nic robit". Mali sme tam nechat Pastinskeho, ten by Madarov do ligy isto nevolal, k reprezentacii postavit opat nejakeho Fera Hossu, pridelit mu stalych a pevnych asistentov, najlepsie asi Teba s Miklosovicom... A vsetko by bolo ako ma byt.
Ale za pracu s HC Bratislava mas u mna jedno male plus.
1.12.2018 - 11:15
+18

pablob26

 

Bud to Pukalovic nepochopil alebo nechce chapat. Madari neprisli hrat nasu ligu aby mali 6-7 tisicove navstevy ale aby sa zlepsovali. Hlavne si treba pozriet aj nase navstevy ked uz chceme kritizovat. Proste tieto dva kluby prerastli moznosti Madarska. Mozno sa o nejaky cas posunu aj vyssie. Vsetko bude casom o prachoch a zaujme.
1.12.2018 - 11:24
+4

caput rerum

 

Myslím že na tomto pánovi sa začína prejavovať starecká senilita. Nie je vôbec nutné dávať mu mediálny priestor, pretože jeho vyjadrenia nemjú žiadnu pridanú hodnotu.
1.12.2018 - 11:27
+6

ElwisNR BLOG

 

Výkladná skriňa smeruje do smetí.Kde sú hráči ako Kapuš a spol. nikde lebo ich nasledovníci pre KHL skončili s hokejom.Ono je ťažké uplatniť sa po skončení kariéry obzvlášť keď nejaké úspechy človek nemá ako športový expert televízie tréner doma či vo Fínsku alebo zväzový funkcionár čo si narobí akurát z priateľov len nepriateľov aby mal funkciu.V 2011 sme mali potenciál na to aby sme dosiahli úspech na základe výsledkov Olympijského turnaja a nevyšlo to. Dnes sú naše reálne šance oveľa nižšie na MS 2019.A návštevnosť zápasov v Maďarsku nieje horšia ako Žiline Detve alebo na zápasoch Orange 20.
1.12.2018 - 11:50
+2

thovthKe

 

Frontálny útok?: Tento článok/rozhovor dnes zverejnili v podstate všetci (Sme, Aktuality, Pravda...). Možno len preto, že nebolo čo do športovej rubriky, možno nie... Všade bez autora, len zdroj TASR.
1.12.2018 - 12:05
0

Urpiner16

 

Spýtam sa inak keď rusi kopnú do riti Slovan koľko by musel dať Jurko cez vládu ako Orbán aby ich zobrali do c.z.ligy?
1.12.2018 - 12:06
+1

weefoe

 

nemali náhodou klauzulu, že sa vrátia do našej extraligy?
2.12.2018 - 7:58
0

raza1

 

pukalovic: vsade sa len natlaci a trepe spostosti co dokazal ako trener nic len keca a keca uz je aj asociaci hracov natlaceny v rstv toje hrone na tu reklamu snim sa neda divat tam sa vtlacil ...toto je len clovek co trepe hubou a nic normalne neurobi
1.12.2018 - 12:30
0

Tino

 

moj nazor: je ze liga/potazmo svk hokej sa ma chanit pred ludmi ako pukalovic, on a jemu podobni nesmu opat rozhodovat ...viem presne ako by vyzerala repre pod pukalovicom a jemu podobnym kadrom...rybnik, na drzovku vyskereny hrame rybnik a stazujeme sa ako nam nepraju okolnosti, superi, stastena a panenkaskakava.
1.12.2018 - 13:13
+8

stevensk

 

madari: moj nazor: tvrdil som a stale tvrdim ,ze tie peniaze od madarskych klubov nic nezmenia na funguovani "statnych " klubov.....je to len dodacia a to nic nezmeni na systeme kt. je zly. No, po pol sezone musim uznat ,ze to bol asi spravny krok....stadion v Miskolci katastrofa co sa tyka kapacity a aj vizualnej stranky ale napr. Budapest kapacita tiez mala ale stadion naozaj krasny....niesom v tomto expert ale nikdy by som nepovedal ,ze sa da urobit taky pekny ovalny stadion kolo celeho ihriska len s kapacitou 2540. vypada naozaj pekne. Divakov chodi malo ale verim ,ze to sa casom zmeni. Ale proste prislo tu nieco nove , uplne ina rivalita , mam pocit ako keby to tu sutaz ozivilo, ako keby dostala novy nadych....prial by som si teraz aby od buducej sezony vstupili napr. Tychy a Katowice alebo Tychy a Krakow. 14 klubov 52 zapasov kazdy s kazdym 4 krat aktraktivnejsie ako kazdy s kazdym 5-6 krat. Krakov , Tychy , Katowice su blizko , lahko pristupne ,dobre cesty....Verim tomu,ze napriklad v Miskolci postavia novy alebo vyrazne rozisiria existujuci ovela skor ako trebar v Detve. Viem ,ze to vela z vas nema v "laske" ale podla mna Detva nema co v lige co robit kvoli stadiuonu. mali by existovat nejake minimalne kriteria na stadion a divacku navstevnost....ten stadion proste to je hanba ligy. Viem ,ze to na SK nie je lahke a prial by som presne taky ako maju v Budapesti krasny ovalny 2540 divakov. No realita je taka, ze radsej keby Brezne hrali. Aj na Zilinu chodi malo divakov ale to je docasny stav , uz je novy starosta , snad to predaju a aspon stadion je na SK pomery slusny. Sumarazicia : i napriek pociatocnej kritike , som rad za madarska kluby , kedysi sme boli velky ,dnes Budapest nasuka LM 8 golov....pekne skromne uvedomme si to kde sme sa dostali a treba makat , statne kluby prec v prvom rade.
1.12.2018 - 20:06
+1

Byron

 

Toto keby niekto napísal pred 10rokmi tak tu máme štátny prevrat. Že sa dá takto klesnúť to by som nikdy nebol veril.
1.12.2018 - 20:46
+1

kelnička

 

No najhorsie je ze klesame dalej
1.12.2018 - 20:57
+4

matrin

 

Som rad ze tento byvaly skvely hokejista uz nerozhoduje o nicom dolezitom...
1.12.2018 - 20:16
+3

Big brother

 

Ja nechapem ako to moze niekto nechapat...
1.12.2018 - 23:09
+1

marcel

 

Pridavam sa k nechapavym..: ...a nechapem prečo niekto dava priestor niekomu kto ma “obzor” rozsiahly “až” po hranice vlastných “(ne)úspechov”...
2.12.2018 - 0:55
+2

tulen - kosice

 

ja by som: chcel vedieť,koho napadlo poskytnúť priestor arogantnému a neschopnému džugalovi
2.12.2018 - 3:15
+5

amaskiea BLOG

 

náhodou, ako spolukomentátor bol veľmi schopný: vždy bol schopný do 5 minút ma uspať
2.12.2018 - 10:52
+1

hello, havarju

 

Inak tento pán mal byť brankár. Veď "puka-lovič"
2.12.2018 - 9:03
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
emoxx1

 

Ani neviem čo ti napísať. Za jedno ani len nevieš, že to nie je Slovan, za druhé nevieš, že tam len vstúpil na pozícii trénera v štvrtej sezóne existencie klubu. Nabudúce keď máš napísať takýto nezmysel, tak radšej vypni PC a choď na pivo, alebo na prechádzku...
2.12.2018 - 16:07
0

topska

 

ani nekomentuj, pozri si jeho jedine prispevky, mozno ani sam za to nemoze
2.12.2018 - 16:27
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 24.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 25.3.2019 14:44
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 24.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce61225430176:22080
2.Nitra60223332163:18375
3.L. Mikuláš58180337157:22757
4.Skalica59154436136:24957
5.Žilina57125535136:24851
6.Zvolen5770347120:28621
Aktualizované: 25.3.2019 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2019 01:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2019 01:06
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2019 01:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7542521268-210101
2San Jose Sharks7536723266-23795
3Winnipeg Jets7537826254-21894
4Vegas Golden Knights7535727234-20690
5Nashville Predators7633928223-20290
6St. Louis Blues7534627223-20588
7Dallas Stars7532631188-18682
8Colorado Avalanche7631329240-22981
9Arizona Coyotes7627933199-21279
10Minnesota Wild7631432203-22379
11Chicago Blackhawks75221132248-27176
12Vancouver Canucks76211134207-23774
13Edmonton Oilers75221134213-24974
14Anaheim Ducks7723836180-23772
15Los Angeles Kings7419839178-23562
Aktualizované: 26.3.2019 01:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning77451314302-203121
2Boston Bruins76351120234-190102
3Toronto Maple Leafs7639625268-22596
4Washington Capitals7635924260-23496
5New York Islanders76341025212-18495
6Pittsburgh Penguins7734725257-22893
7Carolina Hurricanes7535726225-20691
8Montreal Canadiens7634628227-21988
9Columbus Blue Jackets7532930228-21886
10Philadelphia Flyers7628832229-25280
11Florida Panthers76231031245-25978
12New York Rangers7522832208-24673
13Buffalo Sabres75191234207-24572
14New Jersey Devils7722639209-26066
15Detroit Red Wings75161138203-25664
16Ottawa Senators7520643222-27858
Aktualizované: 26.3.2019 01:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 26.3.2019 01:06

Bleskovky

Hráčmi týždňa Connor, Stamkos a Grubauer

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali krídelník Winnipegu Jets Kyle Connor, center Tampy Bay Lightning Steven Stamkos a brankár Philipp Grubauer z Colorada Avalanche. Informáciu priniesol oficiálny web profiligy. Connor získal ocenenie prvej hviezdy za päť gólov a tri asistencie, ktoré nazbieral v štyroch vystúpeniach v rámci hodnoteného ...
včera o 21:55 - TASR

Třinec suverénne postúpil do semifinále play off českej ligy

Praha 25. marca (TASR) – Hokejisti HC Oceláři Třinec zvíťazili v pondelkovom 4. zápase štvrťfinále play off českej najvyššej súťaže na ľade HC Vítkovice Ridera 5:2 a v najkratšom možnom čase postúpili do semifinále. V drese domácich si bod za asistenciu pripísal slovenský útočník Radoslav Tybor. V druhom dueli nevyužila Mladá Boleslav domáce prostredie a podľahla Libercu 2:3. Na prvom presnom...
včera o 21:41 - TASR

Malmö - Frölunda 3:2 v 2. zápase štvrťfinále play off SHL

Štokholm 25. marca (TASR) – Druhé štvrťfinálové zápasy play off švédskej najvyššej hokejovej súťaže priniesli víťazstvá Malmö a Djurgardenu. Malmö využilo domáce prostredie a víťazstvom 3:2 vyrovnalo stav série s Frölundou na 1:1. Nerozhodný stav 1:1 je po pondelku aj v sérii medzi Skellefteou a Djurgardenom. SHL – 2. zápasy štvrťfinále play off: Malmö – Frölunda 3:2 /stav série 1:1/ ...
včera o 21:33 - TASR

HKM Zvolen - HK Nitra 2:4 v 1. semifinále, hlasy

Andrej Podkonický, tréner Zvolena: "Hlavne prvé dva góly po našich zaváhaniach rozhodli o zápase. Od toho momentu sme znervózneli, prestali sme hrať našu hru. Začali sme ju hrať až od stavu 0:3. Až v tretej tretine sme si vytvorili tlak, ale bohužiaľ, nepodarilo sa nám už vyrovnať.
včera o 21:29 - TASR

Záborský asistoval, Tapparu delí jedna výhra od semifinále play off Liigy

Helsinki 25. marca (TASR) – Hokejisti Kärpätu Oulu a Tappary Tampere zvíťazili aj v tretích zápasoch štvrťfinále play off najvyššej fínskej súťaže. Od postupu do semifinále ich delí jediné víťazstvo. Zo Slovákov sa dokázal bodovo presadiť Tomáš Záborský, ktorý prispel asistenciou k domácemu víťazstvu Tappary nad Lukko Rauma 3:2. Liiga – 3. zápasy štvrťfinále play off: Kärpät Oulu - Ilves ...
včera o 21:05 - TASR

Mannheim postúpil do semfiinále play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových 4. zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburg - Düsseldorf 4:3 pp /stav série 3:2/, Mannheim - Norimberg 7:4 /konečný stav série 4:1/, Mníchov - Eisbären Berlín 0:3 /stav série 3:2/, Kolín - Ingolstadt 4:3 /stav série 2:3/
24.3.2019 21:38 - Adrián Danaj / TASR

Štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky nedeľňajších zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: HV 71 - Färjestad BK 1:3 /stav série 1:1/, Växjö Lakers - Lulea HF 4:5 po predĺžení /stav série 0:2/
24.3.2019 17:46 - Adrián Danaj / TASR

HC Lausanne - SCL Tigers 8:1 v play off švajčiarskej ligy

Výsledky sobotňajších stretnutí švajčiarskej hokejovej ligy: play off, štvrťfinále – 7. zápas: HC Lausanne – SCL Tigers 8:1 /konečný výsledok série 4:3, Lausanne postúpilo do semifinále/ play out - 6. kolo: Fribourg-Gotteron – ZSC Lions 5:2, SC Rapperswil-Jona Lakers – HC Davos 2:1.
23.3.2019 22:26 - / TASR

Lukko Rauma - Tappara Tampere 2:3, Záborský 0+1

V sobotňajšom zápase štvrťfinále play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Tappary Tampere na ľade Lukka Rauma 3:2 a v sérii vedú 2:0. Asistenciu v drese hostí si pripísal slovenský útočník Tomáš Záborský. výsledky: HPK Hämeenlinna – TPS Turku 5:3 /stav série 2:0/, IFK Helsinki – Pelicans Lahti 3:2 /stav série 1:1/, Ilves Hockey – Kärpät Oulu 0:4 /stav série 0:2/, Lukko Rauma – Tappara Tampere 2:3 /za hostí Záborský 0+1, stav série 0:2/.
23.3.2019 19:08 - / TASR

Frölunda - Malmö 4:0 vo štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky sobotňajších prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Djurgaarden – Skelleftea 0:2 /stav série 0:1, Frölunda – Malmö 4:0 /stav série 1:0/
23.3.2019 17:21 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
27. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
28. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
29. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00
30. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

25. 03. 2019
ZvolenNitra
2:4REPORT
24. 03. 2019
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
23. 03. 2019
B. BystricaPoprad
5:4REPORT
ŽilinaMichalovce
1:2REPORT
21. 03. 2019
MichalovceŽilina
2:0REPORT
20. 03. 2019
TrenčínNitra
0:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov