Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Miroslav Šatan odpovedal na vaše otázky (prepis podcastu)

Redakcia Hokejportal.net si pre vás pripravila na prahu novej sezóny prekvapenie. Za náš podcastový mikrofón sa posadil nový prezident SZĽH Miroslav Šatan. Počas jednej noci ste poslali celkovo 70 príspevkov a dokopy približne 180 otázok. Nie všetky sa za hodinu a pol stihli zodpovedať, niektoré nevhodné, podobné a duplicitné sme teda vymazali. Napriek tomu však veríme, že či už teraz textovo, alebo pred pár dňami v podcaste ste sa dozvedeli veľa toho, čo vás zaujímalo. Podcast na tomto linku: >>Podcast s Mirom Šatanom<<


Pýtajte sa Miroslava Šatana.

Venum33

 

Aka je predstava szlh ako riadiaceho oragnu tip sport ligy ci sa planuje rozsirovat liga aj do okolitich krajin ?
6.8.2019 - 20:10
+4

Miroslav Šatan

 

Čo sa týka riadenia Tipsport ligy, tak tí čo hokej sledujú, už určite zachytili, že sa podpísala dohoda medzi bývalým prezidentom SZĽH Martinom Kohútom a Pro Hokejom s tým, že riadenie prešlo znova na zväz s tým, že Pro Hokej si ponechal marketing. Zmluva je tu na ďalšie štyri roky a snažíme sa nájsť fungovanie v tomto novom systéme riadenia. Počas leta z toho bolo trochu horúco. Museli sme si vysvetliť kompetencie, kto čo môže a nemôže robiť. Samozrejme, že to zasiahlo aj diskusie okolo Slovana, k čomu určite ešte prídu otázky. Nové riadenie je už na svete, vznikla nová Ligová rada, ktorej súčasťou možno nie natrvalo, ale aspoň dočasne budem aj ja. Rád by som pomohol k rozbehnutiu tohto systému. Druhým členom rady je šéf nášho súťažného oddelenia pán Guryča a zástupca Pro Hokeja Rišo Lintner. Čo sa týka rozširovania, je to myšlienka, ktorú sa aktívne snažil vzbudiť aj Martin Kohút a pozrieť sa na to, či by niečo takéto mohlo fungovať. Ja si myslím, že v tejto fáze je to niečo, o čom sa môžeme baviť v budúcnosti. Úplne podstatné ale je zveľadiť si náš hokej, dvihnúť ho na určitú úroveň a potom sa môžeme zamyslieť nad tým, či môžeme byť spájacím článkom pre okolité krajiny, ktorým ponúkneme niečo viac. Zatiaľ sa teda sústreďme na náš hokej a možno časom budú dávať alebo nebudú dávať zmysel aj iné medzinárodné možnosti.
4.9.2019 - 13:26
+7

Sunkafit

 

Dobry den pan Šatan ake bolo vaše leto...čo dovolenka bol na ňu čas? Sledujete prestupy našich repre hráčov...ktorý Vás potešil a ktorý Vás naopak sklamal?
6.8.2019 - 20:11
+3

Miroslav Šatan

 

Bol som po voľbách niekoľko týždňov v USA, z toho týždeň pri mori s rodinou. Po náročných mesiacoch a týždňoch, ktoré išli postupne príprava, MS a potom veci okolo kongresu, som aj ja mal dovolenku. Od začiatku augusta som už späť a pripravujeme veci tak, aby sezóna fungovala.
Čo sa prestupov týka, priznám sa, že zatiaľ to veľmi nesledujem, ale chlapci ktorých sme mali v reprezentácii, sa posunuli a držím im palce, aby urobili kariérne kroky ďalej. Bol som v Prievidzi a viem, že Lantoši sa posúva do zámoria. Sú viacerí hráči, ktorým minulá sezóna pomohla. Všetkým držím palce, lebo viem, že keď sa budú presadzovať v silnejších ligách, tak budú skvalitňovať seba a teda aj reprezentáciu
4.9.2019 - 14:00
+3

imko_one

 

Dobrý deň p.Šatan,
zaujímalo by ma vaše kladné poprípade aj záporné hodnotenie prijatia Slovanu naspäť do našej ligy.
V čom vy osobne vidíte hlavné pozitíva poprípade negatíva ?

Ďakujem.
6.8.2019 - 20:24
+4

Miroslav Šatan

 

Zatiaľ sa tam dajú vidieť len pozitíva. Je tam určitá obava, či splátkové kalendáre, ktoré boli nastavené, sa budú dodržiavať. Sám Slovan chápe, že je to vážna otázka, ktorá zasahuje jeho značku a takisto zasahuje celý slovenský hokej. To, že sa Slovan vráti do našej ligy, je pozitívne. Uvidíme to na sezóne, na záujem divákov a sponzorov. Pri zvažovaní Ligovej rady to bol proces, kedy sa muselo pozrieť na dohodu splátkových kalendárov, čím Slovan uznáva dlhy, ktoré vo vnútri klubu nastali. 67 hráčov sa buď dohodlo, alebo štyria poslední mali zaplatené všetko. Ďalším prišlo 30% dlžnej sumy a dohodnuté majú kalendáre. Vrátane hráčov a trénerov. To je pozitívne, SZĽH núti Slovan riešiť veci, ktoré sa stali v inej lige. Je to dobre, lebo ak by Slovan skrachoval, hráči a ich rodiny by peniaze nikdy neuvideli. Ovplyvnilo by to aj mládež Slovana, lebo pokiaľ viem rovnaké IČO má aj ich juniorka a dorast. Ak by padol veľký Slovan, stiahlo by to aj ich juniorku a dorast. Malo to teda väčší rozmer a myslím si, že aj naša liga by bola ochudobnená, ak by Slovan skrachoval. Ligová rada nastavila pravidlá striktne rovnako ako pre iné kluby. Systém sa v posledných rokoch sprísnil. Videli sme, že padli kluby ako Martin, Skalica a Piešťany a prestali hrať kvôli menším dlhom ako mal Slovan. Ten sa ale zaviazal a ukázal ochotu tieto veci splácať. My veríme, že to tak aj bude. Do konca sezóny by mal všetko zaplatiť. Ak by sa to tak nedialo, som presvedčený, že tak ako sa zorganizovali štyria hráči Bystrice, rovnako sa vedia zorganizovať aj ďalší štyria v priebehu ročníka a robiť Slovanu rôzne právne problémy. Samozrejme, aj výkonný výbor pri prijímaní vyslovil podmienku, že splátkové kalendáre treba brať veľmi vážne, inak by licencia mohla byť počas sezóny odobratá. Ak sa udejú vážne porušenie, myslím si, že výkonný výbor v jeho novej zostave by určite zasiahol.
4.9.2019 - 14:12
+7

Cottager

 

Dobrý deň, pán Šatan. Ako vnímate že ligu už neriadi pro hokej ? Prečo bolo takéto rozhodnutie keď liga išla hore?
6.8.2019 - 20:26
+5

Miroslav Šatan

 

Myslím si, že hlavné dôvody vstupu SZĽH sú obmedzenie počtu cudzincov. Zväz chcel takisto nastaviť veci tak, aby profesionálny hokej v našej krajine umožňoval slovenským mladým hráčom sa do neho dostať, alebo zapojiť. Trend, ktorý tu bol filozoficky nastavený sme videli, že kluby s veľa zahraničnými hráčmi vedeli dvihnúť svoju kvalitu, ale bolo to vďaka zahraničným hráčom. Bohužiaľ, musím povedať, že pred dekádami, keď sme my boli mladší hráči úrovňou druhá a tretia zámorská liga nebola pre nás zaujímavá. Dnes hráči z týchto súťaží sú tu platní a rozhodujúci. To ukazuje, kde sa posunuli za roky oni a kde sme ostali my. Keď chceme budovať slovenský hokej, musíme myslieť na slovenských hráčov. Preto si myslím, že počet zahraničných hráčov je potrebné postupne obmedziť, aj keď nehovorím, že úplne zrušiť. Musíme nastaviť rozumný limit, lebo v posledných sezónach sa to navyšovalo. Najprv to boli dvaja-traja hráči, potom piati, neskôr siedmi a teraz sme mali majstra tuším s desiatimi alebo jedenástimi zahraničnými hráčmi. Ak by sme nechali tento trend bežať, o päť rokov by bolo v našich kádroch 60-70% zahraničných hokejistov a neviem, či toto chceme. Toto je teda jeden z hlavných dôvodov, prečo sa dohoda urobila. Kluby to pochopili a kvitujem, že počet zastabilizovali na čísle sedem a uvidíme, čo to urobí s kvalitou a s možnosťami pre mladých. Beriem to tak, že táto sezóna bude niečím špecifická. Nebude sa vypadávať, kluby nebudú cítiť tlak a môžu dať viac šancí slovenským hráčom.
4.9.2019 - 14:30
+8

B-MO

 

Dobry den,
1) kedze je uz po volbach, mohli by ste uz blizsie povedat ako budu vyuzite peniaze z MS, alebo aspon vas plan (predstava)?
2) co sa tyka akademii, vieme, ze 1.zacne uz od tejto sezony v TN, ale viete nam povedat ako to bude fungovat? myslim tym ci budu tieto akademie spolupracovat s klubmi, dajme tomu teraz v TN s Duklou, alebo budu tieto triedy v rezii SZLH a budu zapojene do ligy U18?
Dakujem za odpoved(e).
6.8.2019 - 20:34
+16

Miroslav Šatan

 

1/ Účtovne sa to bude dobiehať tento rok. Musia sa ešte zaplatiť rôzne veci. Peniaze budú v kalendárnom roku 2020 na zväze. O ich použití sa nemeôže rozhodovať individuálne, bude o nich rozhodovať výkonný výbor a určite chceme, aby išli do rozvoja nášho hokeja, musíme myslieť na budúcnosť.
2/ Bude to spolupráca zväzu, Dukly a VÚC. Práve VÚC sa rozhodla investovať svoje prostriedky do výstavby moderného centra vedľa školy. Zatiaľ model nie je úplne jasne daný. Model a fugnovanie sa v Trenčíne bude kreovať nanovo. Systém by sme chceli postaviť taký, aby bol prenesiteľný aj do iných krajských miest, kde bude záujem VÚC a klubu, lebo zväz ten záujem má. Je to náš dlhodobý plán mať týchto akadémií aspoň osem.
4.9.2019 - 14:42
0

Caezar

 

Pozdravujem pán prezident! Otázka- mužstvá Tipsport ligy budú povinné nasadzovať hráčov ročníkov 2000 a mladších,či je to na dobrovoľnej báze ? Ďakujem
6.8.2019 - 20:35
+5

Miroslav Šatan

 

Osobne by som bol za to, aby to v zmluve, ktorá bola postavená medzi pro hokejom a zväzom bolo špecificky dané. Zatiaľ to tam dané nie je. Je to len na džentlmenskej dohode medzi klubmi a zväzom. Máme teda určitý prísľub a budeme v spolupráci s trénermi SR 20 počas roka s klubmi komunikovať tak, aby hráči spadajúci do úrovne U20 hrali, aby ich kluby nechali vyvíjať sa. Máme signály, že kluby si už týchto chlapcov hľadajú a chcú s nimi pracovať a reálne ich zapracovať do kádra. Je to trochu nový systém aj preto, že projekt dvadsiatky zanikol. Sami uvidíme, či kluby budú natoľko inteligentné, alebo dopredu mysliace, že ich sami vychovajú. Treba pochváliť v tomto Nitru, čo dokázala urobiť s mladými hráčmi za ostatné roky. Verím, že aj ostatné kluby si to zoberú za svoje a pôjdu touto cestou. Alebo potom si to ošetríme zmluvne, aby pravidlá boli striktne jasne dané.

Existuje medzi nami dohoda, že klubu bude preplácaná čiastka na plat hráč, ale ide o to, aby pracoval a nechal ho hrať. Motivácia, finančná, pre kluby je.
4.9.2019 - 15:01
+5

newMHCfan

 

Pan Satan dnes mediach ste vraveli ze vysledky funkcionarskej prace su beh na dlhe trate, stym suhlasim. Ukazalo sa ze predosle vedenie nemalo vysledky ba hokejova verejnost mala za ze predosle vedenie islo opacnym smerom. Pytam sa teda co planujete robit uplne inak resp. uz mozno robite a teda co robilo predosle vedenie zle kedze sme dopadli (to nech si kazdy odpovie) dakujem.
6.8.2019 - 20:43
+1

Miroslav Šatan

 

V prvom rade som určite nikdy nepovedal, že predošlé vedenie bolo zlé. Čo sa týka behu na dlhé trate, to nie sú len moje slová, hovorí to veľa ľudí. SZĽH je organizácia, ktorá je veľká počtom ľudí a zmeniť ju trvá nejaký čas. Ja som tu veľmi krátko, navyše 2 roky som sa ako manažér zaujímal len o športovú oblasť a segment reprezentácií. Teraz sa budem zaoberať aj inými vecami, ale máme tu oddelenia, ktoré možno boli Martinom Kohútom pozmenené, ale aj tie, ktoré fungujú dlhodobo v rovnakom režime. Štruktúru riadenia chceme nastaviť tak, aby bola v budúcnosti čo najviac efektívna. Je to dlhodobá práca, za seba poviem, že sa momentálne stále cítim viac manažér, ako nejaký prezident, čo je v mojom ponímaní skôr reprezentatívna osoba. Viac sa zaoberám operatívou a budem sa snažiť o to, aby som v budúcnosti bol skôr akousi tvárou zväzu.
4.9.2019 - 15:10
0

Jokila39

 

Pán Šatan, samica od kraba je ?
6.8.2019 - 20:44
+80

Miroslav Šatan

 

Keď je pekná, tak krabica, keď nie je pekná, tak škrabka.
4.9.2019 - 15:11
+56

marek25

 

Dobry den pan Satan,ako vieme ak chceme usporiadat dalsie MS musime mat stadion z vacsou kapacitou,je nejaka vizia alebo Vasa predstava ci a kde by to malo byt?
6.8.2019 - 20:51
+13

Miroslav Šatan

 

V týchto dňoch vyšla výzva a skúšame zistiť záujem miest, prípadne investorov, ktorí by mali záujem niečo také stavať. Je to niečo, čo prezident Fasel označil za našu úlohu ak chceme organizovať ďalšie MS. Neviem, či sa to dá brať ako tvrdá podmienka, ale v budúcnosti sa treba pozrieť na takú možnosť. Momentálne to ale nevnímam ako niečo čo treba riešiť hneď. Priority sú teraz akadémie, edukácia, práca s mládežou, možno kurzy trénerov a podobné veci, ktoré môžu hneď pomôcť k tomu, aby slovenský hokej v budúcnosti rástol.
4.9.2019 - 15:14
+7

miško DUKLA

 

Dobrý večer, chcel by som sa spýtať, kedy približne budeme vedieť meno nového generálneho manažéra a trénerov reprezentácie A mužstva?
6.8.2019 - 20:55
+14

Miroslav Šatan

 

Pôvodná odpoveď z 22.8.:
Je to v štádiu riešenia. Nerád by som dával vyhlásenia ako to bude a či to bude. Ale sme v komunikácii s Craigom. Snažíme sa dať tie veci do určite podoby. Berte to tak, že Craig je naším primárnym záujmom. Myslím si, že si to želajú aj ľudia a my vnímame rovnako to, že nastavený trend by mal pokračovať. Zatiaľ nemáme slovenského trénera, ktorý by chcel, alebo by sa cítil na takúto dôležitú pozíciu. Budeme sa snažiť, aby celý systém vrátane rotácie asistentov kvôli získaniu skúseností a vedomostí pokračoval ďalej.
Čo sa týka postu manažéra, mojou prvou voľbou by bol Peter Bondra, no ten to zamietol. Máme dvoch-troch ďalších adeptov, ale je zbytočné o tom teraz špekulovať
4.9.2019 - 15:19
0

gallup nr

 

Dobry den, aka je spolupraca s ligovymi muzstvami pri implementovani reprezentacneho systemu na klubovej urovni? Ako pokracuje proces vyberu reprezentacneho trenera? Kedy sa verejnost dozvie jeho meno?
6.8.2019 - 20:58
+1

Miroslav Šatan

 

Zatiaľ sa táto otázka neotvorila. Profesionálne kluby Tipsport ligy sú samostatné jednotky, ktoré sú v nejakom stave, kedy súťažia proti sebe a tréneri a vedenie majú svoju hlavu. Do toho teda nechceme vstupovať. Samozrejme, ak by niekto prejavil záujem a chcel by niečo odborne konzultovať na zväze, alebo priamo s Craigom, tak budeme nápomocní, ale v princípe si to každý klub rieši sám.
Čo môžem povedať, veľmi by sme v budúcnosti chceli podporiť našu prvú ligu, z ktorej by sme chceli urobiť liaheň mladých hráčov, niečo také ako funguje vo Fínsku. Práve tu by sme chceli otvoriť diskusiu aj s ich trénermi, aby sme mladým hráčom dali možnosť hrať systém, ktorý teraz funguje na reprezentačnej úrovni. Tam tá ochota a hlad po informáciách, myslím si, bude oveľa väčší. Ak sa nám podarí skvalitniť prvú ligu, tak to potom pomôže všetkým ďalším.
4.9.2019 - 15:28
+1

TomsKE

 

Dobry den pan Satan. Ako moze bezny clovek/fanusik prispiet k rozvoju nasho hokeja? Da sa to vobec? Dakujem a prajem vam vsetko dobre.
6.8.2019 - 21:00
+10

Miroslav Šatan

 

Čo mám poradiť? Urobte troch synov a dajte ich na hokej.
Všetko môže pomôcť, už len tým, že budete chodiť na hokej, budete sponzor klubu, všetko je pomoc. Keď nič iné, aspoň fandenie.
4.9.2019 - 15:35
+22

Tino

 

dobry rozhovor musi obsahovat nasledovnu otazku : oblubeny film, serial,spisovatel, kniha . dakujem
6.8.2019 - 21:03
+6

Miroslav Šatan

 

Toho je veľa.
Film: Kedysi som sa veľmi pobavil na filme Big Lebowski. Nemalo to veľké ohlasy, ale mňa to veľmi pobavilo. Dlhodobo to bol môj najlepší film. Teraz už nemám na filmy čas, tých nových poznám veľmi málo.
Seriál: Tiež musím ísť do čias, keď som ešte pozeral televízor. Seriál z HBO Curb Your Enthusiasm, neviem či to je v slovenčine, ale vyžaduje to dobrú angličtinu, lebo je tam veľa slangu. Nie je to pre všetkých, preto by som to ani nepodporúčal. Ja mám celkovo veľmi vyhradený vkus .
Spisovateľ: Priznám sa, že na beletriu nemám čas, ale keď pôjdem dozadu tak Paolo Coelho ma zaujal. Od neho som prečítal viac vecí.
Kniha: Kníh by bolo viac, ale nechám si to pre seba.
4.9.2019 - 15:47
+2

ejo6

 

Dobrý deň p. Šatan,

mám dve otázky.

Pred časom p. Filc v jednom rozhovore uviedol, že ideálny počet hokejistov je 5% z populácie detí z ročníka. Viete nám povedať, aký máte plán, aby sme s k tomuto číslu aspoň začali približovať?
Zároveň sa chcem opýtať, kde a kedy sa plánuje výstavba ďaľších menších ľadových plôch okrem Liptovského Hrádku?

Ďakujem.
6.8.2019 - 21:07
+3

Miroslav Šatan

 

Momentálne sme na jednom percente. V jednom ročníku narodenia hrá hokej asi 500-600 detí. A rodí sa nám 50 000, teraz už neviem, či sú tam započítané aj dievčatá, ale tento údaj som niekde videl. Vo Fínsku v jednom ročníku hráva hokej cez 3000 detí. Určite teda máme rezervy, i keď máme rovnaký počet obyvateľov. U nás je to ovplyvnené počtom štadiónov a infraštruktúrou. Aj tam teda smerovala istá časť plánov Martina Kohúta, kedy chcel budovať veľa štadiónov pre vstupné ročníky a malé deti pri školách Takýto štadión máme pripravený v Liptovskom Hrádku. Malo by sa otvoriť v septembri, o pár týždňov. Rok chceme sledovať prevádzku, fungovanie a ekonomické náklady. Ak by sa to ukázalo ako ekonomicky rentabilné a prospešné pre všetky strany, určite by to v budúcnosti mohlo pokračovať. Stále máme veľa miest s 10-15 tisíc obyvateľmi, ktoré nemajú zimný štadión, hoci majú iné športoviská. Preto v týchto mestách by sa jeden štadión v pohode uživil.
Iný projekt je projekt nekrytých plôch, na čo sme dostali dotáciu od vlády. Momentálne prebieha zisťovanie záujmu o takéto plochy, ktoré sú nekryté a malo by ich byť asi 20. Tiež ide o malé plochy rozmeru 40x20. Na to nám vláda vyčlenila zdroje. Uvidíme, či záujem bude a či sa takýto projekt bude realizovať. Tiež si myslím, že takéto plochy patria do oblastí s menším počtom obyvateľov, ideálne by bolo ak by v blízkosti existoval nejaký hokejový klub, kde by potom deti mohli prejsť.
4.9.2019 - 16:07
+1

GB11

 

Dobrý deň pán Tichý Zabijak

Ak bude mať v budúcej sezóne nejaký klub dlhy bude sa aj naň čakať tak dlho ako na Slovan?

Ďakujem za odpoveď
6.8.2019 - 21:11
+86

Miroslav Šatan

 

Cítim v tejto otázke iróniu. Podsúvate nám nejaké čakanie. Ale na Slovan sa nečakalo. Respektíve sme im nedávali iné pravidlá. V minulosti sa čakalo na iné kluby, niekedy aj do konca augusta. Spustila sa trochu antikampaň, že robíme ústupky, ale musím pripomenúť, že žiadne sa neurobili. Termín sme mali jasne stanovený. Oni vedeli, že 1.augusta máme výkonný výbor a do tohto termínu musia dokladovať vyplatenie dlhov alebo dohodnuté splátkové kalendáre. Toto bolo celý čas pevne dané, vôbec sa to nezmenilo. Takže áno, ak budú mať kluby neskôr problémy, tak budeme znova do pevne daného dátumu čakať a uvidíme, či sa klub bude schopný so svojimi záväzkami vysporiadať.
4.9.2019 - 16:14
+14

Tesla

 

Dobrý deň, aký je Váš názor na zákon o športe a to či hráči majú mať zmluvy ako zamestnanci, alebo szčo?
Ďakujem
6.8.2019 - 21:13
+7

Miroslav Šatan

 

Komplexný problém, ktorý presahuje len hokej. Zákon o športe úplne jednoznačne veci nevymedzil. Je tu plejáda právnikov, kde si to niektorí vysvetľujú tak a ďalší zase inak. Niektorí si myslia, že zväz nemá právo vstupovať do dohody medzi hráčom a klubom. Oni ak sa dohodnú na SZČO zmluve, my nemáme právo im do toho vstúpiť a nariadiť im to, že musia byť zamestnanci. Toto je vec pre vyššie inštitúcie ako je SZĽH. Musí sa to vyriešiť celoplošne. Je tu nejaké asociácia hráčov, ktorá neviem či je úplne legitímna a zastupovaná všetkými hráčmi. Je tu však jasný signál od hráčov a klubov, ktorí sa tvária, že systém im vyhovuje a netreba do toho zasahovať. Možno však príde zákon a potom už nebude voľby. Ale zatiaľ je tu odklad a zákon, ktorý sa podľa právnikov vysvetľuje dvojako. Musí sa to vyriešiť vo vyššej inštitućii a potom sa dá k tomu pristupovať rovnako.
4.9.2019 - 16:20
+1

Izo

 

čo je pre teba viac , alebo inak povedané viac bližšie k srdcu ? , Dukla alebo Slovan ?
6.8.2019 - 21:18
+5

Miroslav Šatan

 

Asi všetci vedia, že som z Topoľčian
Za Duklu som hral dva roky, profesionálny vstup do hokeja som zažil tam. Mám na to veľmi dobré spomienky.
Slovan znamenal pre mňa koniec kariéry. Už sa mi veľmi nechcelo naháňať v arénach NHL, ktoré som stokrát videl. Chcel som si ešte predĺžiť kariéru na Slovensku a s tým príchodom Slovana do KHL sa mi to zdalo celkom zaujímavé pôsobenie v závere kariéry. Na oba kluby mám teda dobré spomienky, aj keď som mal pocit, že Trenčín sa na mňa chvíľu hneval, najmä v medziobdobí výluky, keď som v Slovane vyhral titul. To mi Trenčania nevedeli zabudnúť, ale už mám pocit, že mi to prepáčili. Možno nie všetci, ale kluboví zástupcovia už asi áno. Preto mám rovnocenný vzťah k obom klubom, nechcel by som si vyberať medzi klubmi, ktoré mi niečo dali.
4.9.2019 - 16:25
+14

duklaHK

 

uz aj mna to preslo
5.9.2019 - 9:23
+2

dusan1980

 

Miro akým spôsobom chceme preniesť Ramseyho štýl na žiacky a juniorský hokej na klubovej a aj repre úrovni?
Dakujem
6.8.2019 - 21:23
+1

Miroslav Šatan

 

Musí byť záujem klubov. Nikto nemôže trénerovi v doraste trebárs v Poprade rozkázať, ako má hrať. Tréneri musia na to prísť sami, oni musia pochopiť, čo je dnes moderný hokej a ten, na ktorom som vyrastal ja.
Ja musím povedať, že keď dnes prídem na zápas dorasteneckej ligy a sledujem jednu tretinu spoza plexiskla, tak úplne vidím, že hokej je presne rovnaký, ako sme hrali my. Keďže nám to stačilo a niekde sme sa dostali, tak v poriadku. Ale tréneri sami si musia uvedomiť, že pri vývoji hokeja už ten momentálny hokej hraný v doraste nebude stačiť na to, aby sa hráči do NHL dostali. Potvrdzujú to aj drafty. Je preto na tréneroch, aby si to sami uvedomili. Že nestačí dávať chlapcom len to, čo dávali tréneri nám. Musia to sami pochopiť, čo to je. Hovorím, zväz tu bude pre nich ako pomocný servis, chceme im usporadúvať semináre. Niekedy sa stane, že prídu na seminár lebo musia a nie preto, že chcú. Ak má klub trénera, ktorý sa vzdeláva sám, má dnes šťastie, lebo sa posúvajú ďalej. Mali sme tu Fína Juuku Tiikaju, ktorý nateraz skončil, ale zanechal to materiály a svoj pohľad na prácu s mládežou a je tu Craig Ramsay, ktorý sme priniesol seniorský systém, ktorý sa hrá v NHL a odráža moderný hokej, pretože dnes sa už hokej na seniorskej úrovni globalizoval. Ak na to nenaskočia naši tréneri kadetov, dorastencov a juniorov, tak ich zverenci budú zaostávať za rovesníkmi z iných krajín. Ak chceme niečo s hokejom urobiť, je kľúčové, aby tréneri na tejto úrovni veci chápali, vzdelávali sa a možno upravovali tréningový proces. Len tak budú vychovávať komplexných hokejistov, ktorých dnes potrebuje moderný hokej a skauti ich hľadajú. Práve títo tréneri z tejto úrovne môžu byť pre náš hokej tí kľúčoví ľudia, ktorí hokej buď dvihnú, alebo budeme stagnovať a robiť veci tak ako doteraz.
4.9.2019 - 16:46
+4

gta98

 

Dobry den, pan Satan. Sledujete pravidelne dianie v Tipsport Lige? Su do buducna plany Ligu rozsirovat o zahranicny tim? Pripadne aky by bol podla Vas idealny pocet klubov v Lige? Dakujem za odpovede a prajem vsetko dobre!
6.8.2019 - 21:29
+2

Miroslav Šatan

 

Keď chceli dať predstavitelia klubov lige kvalitu, snažili sa to v minulosti zužovať. Dnes máme aj s dvoma maďarskými klubmi 13 účastníkov, samotné kluby si to tak odsúhlasili. Zmluva je teraz s Maďarmi na dva roky. Máme návrh do ďalšieho pôsobenia s priamym postupom, lebo nepárny počet veľmi sťažuje systém ligy. Po dvoch rokoch skončí maďarská zmluva a potom bude na zváženie, čo ďalej. Na ďalšie dva roky teda s Maďarmi 13 a o rok 14, a po dvoch rokoch sa to zváži nanovo.
4.9.2019 - 16:30
0

skp_pp

 

Zdravim Miro!

O jednej veci sa vela hovori, ale nepostrehol som nic konkretne.

Mohol by si predstavit konkretne kroky, ktore bezia alebo budu na celoplosnu vychovu mladeze?

Dakujem
6.8.2019 - 21:29
0

Miroslav Šatan

 

Už som o tom hovoril. Mali sme tu fínskeho odborníka, veľa klubov ho prijalo, ale niektorí nie, robia sa ti to po svojom, nechcú byť vyrušovaní ani konfrontovaní s novými myšlienkami. Je to na samotných kluboch, aby prijali svoju filozofiu. Buď si takých trénerov nájdu, alebo to teda zmení tréner sám i keď pôjde vlastnou cestou napriek inému názoru klubu. Ak takí tréneri sú, možno sú to naše drahokamy, takýmto ľuďom chceme pomáhať, ale musia to chcieť sami.
4.9.2019 - 16:50
+2

FP-Romanides

 

Pán Šatan, moja otázka smeruje k rozhodcom. V poslednom čase sa na tých našich ligových zniesla obrovská vlna kritiky. Ako plánujete riadiť rozhodcov, ako ich chcete odmeňovať a hlavne ako ich budete za chybné rozhodnutia trestať... Neplánujete nechať pískať v našej súťaži aj zahraničných rozhodcov, najmä v play off keď je to vypäté?
6.8.2019 - 21:35
+2

Miroslav Šatan

 

Nechcel by som to hodnotiť veľmi. Ale je to jedna z vecí, ktoré musíme riešiť. Najväčší problém je, že rozhodcov je málo. A keď je rozhodcov málo, ovplyvní to aj kvalitu. To je tak isto, ako so základňou hráčov. Sú aj nejaké náborové programy, kde do toho chcete zapojiť mladých chlapcov, aby si to vyskúšali. Lenže prídu na zápasy šiestakov a ôsmakov a rodičia im tam tak nadávajú, že ich to rýchlo prestane baviť. A potom by aj chceli, ale nestojí im to za to. V minulosti bola skupina rozhodcov, ktorá sa držala svojho tak či tak a je jedno, či robila dobre alebo zle. Musíme sa tým zaoberať, ale reálne stavy sú také aké sú. Poviem len jednu myšlienku, rozhodcovia musia chápať, že sú súčasťou produktu, ktorý sa snažia predstavitelia hokeja ponúknuť fanúšikov. Niekedy sa cítia, že sú viac ako produkt, ale oni sa musia cítiť ako súčasť produktu, ktorý spolupracuje so všetkými zložkami.
4.9.2019 - 17:01
+2

Aasen36

 

Sme súčasťou : Ale nijako to nepociťujeme (okrem nadávok).
Čo tak skúsiť rozhodcov na začiatok aj podporiť?
Prilba, nohavice, (poloprofesionalne), dres to je vstupný náklad cca 150€.
A dobre vieme odmeny, ktoré sa za to dostávajú na začiatok v žiackych súťažiach.
Približne 8 zápasov a nič nezarobil.
5.9.2019 - 11:34
+2

kolombo

 

Dobrý deň pán Šatan, chcel by som sa opýtať na hokejovú ligu majstrov.
1. Ako vidíte Vy osobne (prípadne zväz) budúcnosť a perspektívu tejto ligy?
2. Do akej miery podporil zväz aktuálne tím BB v účinkovaní v tejto súťaži? Jednalo o jednorazové či systémové riešenie?
Ďakujem
6.8.2019 - 21:39
+2

Miroslav Šatan

 

Zväz to podporil, lebo Bystrica to inak hrať nechcela. Prišlo teda k dohode, ale už z postoja klubu je vidieť, že to je ekonomická strata a to je aj môj skrátený pohľad na CHL.
4.9.2019 - 17:08
+1

Tomas10

 

Zdravím Miro...Chcem počut Tvoj názor...Máme podľa Teba reálnu šancu mať v NHL aspoň 20 hráčov vo vizií povedzme 10-15 rokov?Alebo ak vôbec ešte niekedy?Pokiaľ sa bude pracovať v zavedenom trende ako začal p.Kohút. Odhadni to na percenta ak môžeš Diky
6.8.2019 - 21:43
+2

Miroslav Šatan

 

O 15 rokov môže byť v NHL 20 Slovákov. Nie je to stopercnenté, ale môj odhad je vyšší ako 50%. Ale tak ako ste písali, musí sa pokračovať v nastolenom trende.
4.9.2019 - 17:09
+5

ridlley

 

Miro, uvazujes do buducna aj nad funkciou v manazmente niektoreho z timov NHL?
6.8.2019 - 21:52
+1

Miroslav Šatan

 

Zatiaľ neuvažujem. Diskusie o tom som mal po Svetovom pohári. Ale rozhodol som sa, že keď už niekde mám pomáhať, tak teraz slovenskému hokeju. Nevylučujem, že raz to príde, ale nemám teraz túto ambíciu. Ambícia teraz je sfunkčniť zväz, nastaviť zmeny v mládežníckej úrovni, pomôcť k finančnej sile klubov, aby pracovali v novej vízii. Potom viem, že je to otázka času, kedy do nášho hokeja a teda aj do svetového budú prichádzať kvalitnejší slovenskí hráči.
4.9.2019 - 17:15
+7

pssst

 

1. Povinnú kvótu na zahraničných hráčov schvaľujem. Môj názor je, aby sa mladí zahraniční hráči vo veku 18-19 rokov brali v extralige ako ''slovenskí'' juniori, nie ako legionári, čo si o tom myslíte ? Z tých mladých 18-19 ročných Rusov/Ukrajincov môže časom byť SK reprezentant ... uvediem jednu ''lastovičku'' - Rus dlhodobo hrajúci na SK Daniil Fominykh, možno časom SK reprezentant ....
2. Nemyslíte si, že mladí hráči ročníka 2000 budú hrať prevažne v 4. útoku ? Áno, kluby budú mať z tých hráčov bonusy pokiaľ budú hrať viac, ale tie bonusy si myslím, že využijú najmä finančne slabšie kluby, ktoré sú aj tak odchované na tomto systéme začleňovania odchovancov do Áčka....Zhodneme sa asi v tom, že ak má klub len tie najvyššie ambície v extralige šanca, že bude hrať mladý hráč v TOP tíme viac minút ako v slabom klube je dosť nízka ...
3. Kedy sa konečne uzavrie extraliga ? Aký zmysel má hrať baráž, keď 9 z 10 prípadov sa v nej extraligista udrží ? Kluby by aj možno chceli v extralige nasadzovať viac mladých hráčov, ale strašiak vypadnutia je dosť veľký a potom zvolia recyklovaných 35-38 ročných hráčov z čiech, žiaľ ...
6.8.2019 - 22:06
+1

Miroslav Šatan

 

3/ Uzavretie by ovplyvnilo kvalitu, lebo by nebol tlak na kluby, čo sa udeje v tejto sezóne, ale do budúcnosti je otázka, do akej miery sa chceme hrať s developmentom mladýc hráčov a do akej miery s kvalitou ligy. Musí sa tam nastaviť rozumný kompromis
2/ Zodpovedné vyššie
1/ Akurát toto bola téma na výkonnom výbore, lebo je to pomaly epidémia klubov priberať veľa zahraničných hráčov už v mládeži. Môj názor je taký, že ak je taký hráč jeden, dvaja a patria k najlepším v tíme, aby potiahli spoluhráčov vyššie, tak je to plus. Ak niekto toto robí kvôli počtom, nemá to zmysel. Nejaký obmedzený počet a ak sa sem niekto presťahuje, tak v poriadku. Sú tam na úvod aj nejaké poplatky. Ak je to prípad Myklukhu, ktorý má kvalitu a urobí si aj občianstvo tak je to plus, ale takýchto prípadov bude asi veľmi málo.
4.9.2019 - 17:21
+4

caput rerum

 

Dobrý deň, Miro,
Čo teda slovenská mládež a mládežnícke ligy. Kto je na zväze alebo vo VV priamo zodpovedný za mládež, a aké konkrétne aplikácie do praxe sa zavedú po pôsobení fína Tikkaju na SZLH? Plánuje sa zmeniť systém mládežníckych súťaží, a ako? Bude sa hrať na školské ročníky alebo sa prejde na systém podľa rokov narodenia, tak ako je všade v Európe? Ďakujem
6.8.2019 - 22:13
+3

Miroslav Šatan

 

Keď som prišiel pred dvoma rokmi na zväz, zapojili ma aj do komisie mládeže, ktorá sa tým zaoberá. Mal som vtedy veľa čerstvých nápadov pre náš hokej a toto bol jeden nich. Chcel som, aby sme prešli na systém "účiek". Sme jediná krajina na svete, ktorá funguje tak, že mládež je definovaná školským rokom. Máme to len my a ešte náš ženský volejbal sa mi zdá. V hokeji to má už iba Slovensko. Preto aj ročníky majú problém, keď chcú hrať nejaký turnaj už len v Česku. Preto keď idú siedmaci niekde na medzinárodný turnaj, buď kvalitou zaostávajú alebo nestačia, lebo súperove žiacke kluby sú postavené inak. Mal som tento návrh, ale niektoré tradičné kluby ako Nitra a Trenčín stále majú funkčné ŠHTčky a týmto systémom by sme im dosť zavarili. Je to otázka, ktorá bude znovu a znovu prediskutovaná. Taká Bratislava by to vítala, ale menšie miesta s ŠHTčkami budú proti. Oni tvrdia, že je to neprekonateľný problém, čo ja si nemyslím. Trénovať môžu ako ŠHT spolu, ale zápas cez víkend by hrali vo svojich účkových kategóriách. Na pár rokov by tu bol problém. Ale je to niečo čo si ja viem predstaviť, ale treba počúvať aj kluby. Je to ale vec diskusie.

Čo sa týka zmeny súťaží, jedna veľká zmena nastala, čo je tiež práca komisie mládeže. Teraz sme mali systém, že ak klubová osmička bola dobrá a postúpila do nadstavby, tak s ňou postúpila aj päťka, šestka aj sedmička. A nemuseli byť dobré, postúpili a hrali s kvalitnými súpermi a dostávali nakladačky. Nový systém je spravodlivejší, každý ročník si hrá za seba. Slabší budú hrať proti sebe, silnejší takisto. Nechceme výsledky 17:0 a 22:1, lebo také zápasy nemajú zmysel pre nikoho
4.9.2019 - 17:32
+2

WinnipegJets

 

Pekný deň, kolegovia sa spýtajú určite na všetko ostatné, mňa by k tomu ešte zaujímal Váš názor na výstavbu nového štadióna na strednom Slovensku. Má zmysel postaviť halu s kapacitou 12 - 14 000 miest? Nebolo by rozumnejšie vybrať sa cestou ako napríklad Třinec s moderným štadiónom s kapacitou úmernou veľkosti mesta a prispieť radšej na 2 - 3 takéto štadióny a organizovať MS v Prahe a Bratislave?
Ďakujem a prajem úspešné prezidentovanie.

P.S. Mohol by aj Prezident položiť otázku prezidentovi
6.8.2019 - 22:23
+23

Miroslav Šatan

 

Nevnímam to ako niečo čo sa musí rozhodnúť dnes a ani ja nie som ten, čo to rozhodne. Áno pre fungovanie ligy, mať takých hál ako Třinec 8-10 pre ligové kluby to by pomohlo. Ale znova, kto ich postaví? To je tá vec, na ktorú na Slovensku často narazíme. Súhlasím však, že s pri takých halách ako má Třinec by liga išla hore, pretože zážitok pre divákov by bol oveľa vyšší.
4.9.2019 - 17:36
+2

Atlan

 

Dobrý deň,

mňa pre zmenu zaujíma Vaša zámorská hráčska kariéra. Nemali ste nikdy problém vďaka Vášmu menu napr. s exorcistami, resp neskúšali Vás kontaktovať ako svoju modlu miestni satanisti?
6.8.2019 - 22:28
+10

Miroslav Šatan

 

Kontakt žiadny. Raz sa ma jeden marketingový človek v Edmontone pýtal, či mi nemá dať písmeno H do mena. Pýtal som sa ho, že prečo. Vysvetlil mi, že nechce odplašiť kresťansky založených fanúšikov, ktorých vraj majú dosť, ale nepochodil u mňa.
4.9.2019 - 17:39
+5

Pagliuca BLOG

 

Dobry den

1) Na ktoru klubovu sezonu najradsej a najneradsej spominate?
2) Najoblubenejsi partak v reprezentacii a v NHL?
3) Najkrasie miesto v USA ktore ste navstivili?
4) Boli ste niekedy opity?
5) Ked uz zima, radsej ta v Edmontone alebo Buffale?
6.8.2019 - 23:03
+11

Miroslav Šatan

 

1/ Asi je ich viac, určite trenčianske sezóny, 40-gólová sezóna v Buffale, na Stanley Cup v Pittsburghu, i keď v nej boli aj horšie momenty. Samozrejme, na tie slovanistické pri vstupe do KHL, kde bola na štadióne výnimočná atmosféra, ktorú by nám mohli závidieť rôzne kluby. To, čo sa vtedy v Slovane dalo zažiť, bolo veľmi špecifické, hráčov bavilo hrať. Aj keď to nebolo 18 000 ako v NHL, ale len 10 000, tak to bolo jedinečné. Aj zlých sezón bolo viac, ale poďme k parťákovi.
2/ Parťák a spoluhráč sú dve rozdielne veci. Najprv parťák. Rado Hecl. Vyrastal som s ním v Topoľčanoch a mali sme možnosť si jeden mesiac zahrať v Buffale, kde ho nakrátko zavolali z farmy. Bol to môj najzábavnejší mesiac v NHL. Čo sa týka repre, tak najradšej som hral s Mišom Handzušom. Keď bol on center, väčšinou sme aj niečo vyhrali a darilo sa nám. Bol to človek, ktorý mi najviac vyhovoval ako hráč aj ako človek. Ešte spomeniem aj Mikea Pecu, ktorý mi vymyslel prezývku. Inak jej pôvodné anglické znenie je silent assassin, čo naši novinári preložili doma ako tichý zabijak. Po čase, keď som prišiel do Bostonu, tak Zdeno Chára ma tímu predstavil ako quite killer, čo je trochu iný význam, ale aspoň sme sa pobavili.
3/ v USA Boston. Mesto, ktoré je aj historicky staršie. Bola tam jedna z prvých kolónií. Má to viac európsky nádych, čím viac idete na západ, už je to viac a viac americké. Ale Boston je zaujímavý, preto by som ho vyzdvihol.
4/ Nie.
5/ Radšej v Edmontone. Je tam síce zimšie, asi -25, ale suchšie podnebie. Je to zimná jasná, slnečná, príjemná. Prvú zimu tam som nevedel stráviť. Nevedel som sa ani poriadne obliecť, nepomáhalo mi ani viac vrstiev. V Buffale je len -5, ale vlhko. Vďaka tomu, že sú v okolí jazerá, tak funguje lake effect, ktorý vytvára oblaky a zakrýva slnko, ktoré aj mesiac nevidieť. Je to niekedy depresívne, vlhké, sneh je kašovitý, sú tam dopravné problémy. Niektoré mestá by to vyradilo z prevádzky, ale tam sú zvyknutí a fungujú. O polnoci nabehnú frézy a do rána je čisto. Sú naučení s tým žiť, ale na psychiku je to zima veľmi náročná, niekedy človek už vo februári cíti, že mu chýbajú všetky vitamíny a len čaká na slnko, ktoré sa objaví až v apríli.
4.9.2019 - 18:01
+6

Adriano23

 

Pekny den prajem Sarky. Mam par otazok.
1. Bude pokracovat dalej Tiikaja pri mladezi ? Ak nie, tak kto bude pokracovat v jeho slapajach.
2. Aku mate predstavu o fungovanani mladeznickych sutazi? (pocet klubov, pocet zapasov, jednotlive kategorie ...)
3. Kto bude riadit seniorsku extraligu a ake plany mate ohladom rozsirovani/zuzovania ligy? Popripade vstup dalsieho zahranicneho timu napr z polska? Mne osobno sa baraz o postup/zostup pozostavajuca zo styroch timov velmi pozdavala. Skoda, ze sa od toho upustilo.
4. Neplanujete zatraktivnit program mladeznickych repre? Je mi jasne, ze je to na dlhe rokovania, ale ked sa pozriem napr na svajciarov ako posledne roky o dost castejsie hravaju proti cechom, ci skandinavskym krajinam, detto pomaly uz aj nemci, tak nieco by sme s tym mali robit.
5. Kedy a kde chcete otvorit dalsie hokejove akademie? Pevne verim, ze Trencin nebude pilotny projekt na dlhe roky, ale zakratko sa pridaju dalsie mesta.
6. Kde chcete vybudovat novu hokejovu multifunkcnu arenu a priblizny datum realizacie?
7. Kolko malych multifunkcnych hal planujete postavit v roku 2020?
8. Co nove planujete v rozvoji mladeznickeho hokeja, popripade ako su na tom projekty o ktorych sa hovorilo (popripade sa zacalo na nich pomaly pracovat) este za prezidentovania Kohuta? Napr. (karta hokejistu, seminare, jednotny system, skolenia, staze ...)
9. V dnesnom hokejovom svete je uz nevyhnutne, aby aj nizsie seniorske sutaze mali dobru uroven. Tak moja otazka smeruje najma na druhu a tretiu najvyssiu sutaz. Mate nejake navrhy na zatraktivnenie a zastabilizovanie druhej najvyssej sutaze? Popripade jej rozsirenie o zahranicne celky atd...
10. Pri repre ste s Ramsey(om) a Tiikajom uz vyse dvoch rokov, aky vidite progres u jednotlivych repre vyberoch, ci uz z hladiska systemu, dovednosti, konkurencie schopnosti, korculovania atd?

Dakujem velmi pekne za odpovede. Prajem vsetko dobre a mnoho uspechov nie len pri hokeji, Miro.
6.8.2019 - 23:03
+2

Miroslav Šatan

 

1/ v pracovnom pomere skončil, ale filozoficky nám bude pomáhať ďalej a koncepciu chceme udržovať. Nasledovníka budeme musieť nájsť. Máme niečo rozdebatované, ale dozviete sa neskôr. No bude to súvisieť aj s tou novou štruktúrou zväzu. Čo sa týka metodiky zväzu, určite musia prísť ľudia na toto uvoľnené miesto.
4/ Na každý tanec treba dvoch. My radi program skvalitníme, ale
každý má svoje kalendáre a ťažké je to zosúladiť. Každej šance dať mládeži ťažšie zápasy sa chytíme, ale tých možností nie je veľa.
10/ Čo som v lete videl hrať dvadsiatku a osemnástku, videl som v hre veľký rozdiel. Napríklad na Hlinkovom memoriáli pred dvoma rokmi som mal pocit, že nie všetky veci sú jasné našim hráčom, ktoré ich rovesníci už zvládali. My sme hrali československý hokej z osemdesiatych rokov, ale to je široký pojem, odborne asi len pár ľudí vie, čo teraz myslím. Dnes po vplyve tlaku aj z mojej strany a nového systému som bol sám prekvapený, ako pár drobností, ktoré zmeníte, zmenia celý efekt a hru. Pred dvoma rokmi prehrali osemnástkari vysokými rozdielmi a bolo to bolestivé sledovať. Teraz hrali predĺženia s najzvučnejšími súpermi. Prekvapili pozitívne. Verím tiež tomu, že otvorený projekt osemnástky pod kvalitným vedením a učením sa nových vecí, teraz je to najlepšia príležitosť, akú na Slovensku majú. Môžu na sebe pracovať, rozvíjať sa, aby z nich raz mohli byť hráči, ktorých budú chcieť profesionálne tímy.
4.9.2019 - 18:13
+2

Bacilek

 

Dobry den Miro,

slovensky hokej sledujem od Sheffieldu 93, zazil som Vas ako maly chlapec na ZOH Lillehammeri ktory napriek neskorsim medailam ostal pre mna najkrajsim turnajom slovenskej reprezentacie...pre mna ostavate najdokonalejsi SVK hokejista v hostorii, kombinacia talentu, charakteru, skills a pretavenie do reality

Zaujimalo by ma kto kedysi bol (nemusel sa ani tak presadit v profi hokeji) a kto aktualne je podla Vas najvacsi talent Slovenska na jednotlivych poziciach:

-brankar
-obranca
-utocnik

Dakujem
6.8.2019 - 23:05
+3

Miroslav Šatan

 

Mladých chalanov neviem teraz posúdiť.
v NHL asi najviac zachytal Jaro Halák
čo sa obrancu talentu týka, tak Ľubo Višňovský
útočník Žigo Pálffy.
4.9.2019 - 18:14
+3

PaliBB

 

Ktorý tím podľa Vás vyhrá tento rok našu ligu?
6.8.2019 - 23:17
0

Miroslav Šatan

 

Väčšinou si pozriem prvý mesiac a potom si urobím odhady. Teraz ešte neviem skladbu tímov, ani ako hrajú. Skúsim si tipnúť, že po minuloročnom neúspechu Zvolena, ktorý mal najvyššie ambície, to teraz tipnem na nich, lebo ambície a kvalita im ostala. Ale opýtajte sa po mesiaci-dvoch. To by som odhadol presnejšie.
4.9.2019 - 18:16
+7

24Palffy24

 

Dobrý deň p. Šatan. Chcel by som sa spýtať, prečo slovenský hokej viac nekooperuje s fínskym hokejom? ( viem že spolupracujeme, ale chcelo by to ešte viac) Vyslovene sme si blízky aj mentalitou, aj tým postavením Swe-Fin resp. Cze-Svk, ta spolupraca by sa mohla začať rozvijať aj na klubovej urovni. Viem, že Fínsko nemá potrebu v hokeji s nami spolupracovať, spojiť túto dohodu možno s futbalom ( laicky povedane, Fini pomožu nam nakopnut hokej, my Fínom futbal)by už bolo možno pre Fínsko zaujimavé.( čisto len hypoteticke trvdenie) Skúsme trochu viac začať spolupracovať s Fínskom. Majú nas radi( MS2011, MS2019)
6.8.2019 - 23:31
+2

Miroslav Šatan

 

Predtým to nebolo vôbec. Od príchodu Juuku sa kooperuje s nimi oveľa viac a bude sa v tom pokračovať. Je to národ, ktorý je otvorený, nenechávajú si svoje tajomstvá, sú ochotní nám všetko otvoriť, naučiť nás. Je to záujem aj z ich strany a ak nám otvoria nejaké stáže, vieme si to nastaviť. Ale záujem musí byť v prvom rade náš, ten fínsky tu je.
4.9.2019 - 18:22
+5

Rolba

 

Zdravím, mňa by zaujímalo či zvyknete čítať hokejové diskusie a sledujete názory fanúšikov, alebo radšej nie?
6.8.2019 - 23:38
+8

Miroslav Šatan

 

Pri najvážnejších témach áno. Niekedy skrátka musíte počuť vox populi. Ľudia niekedy nemajú informácie pri našich rozhodnutiach. Ale pri vážnych témach vás to zaujíma, či ľudia vaše kroky berú. Veď si nemusíme klamať, hokej robíme pre fanúšikov a chceme, aby boli spokojní. Len niekedy majú ľudia málo informácií, preto takéto debaty môžeme mať aj raz-dvakrát za rok, aby ľudia chápali niektoré veci viac. Keď ľudia majú bližšie informácie, vedia to posúdiť a potom aj podporiť a pochopia, že robíme veci pre naštartovanie hokeja.
4.9.2019 - 18:27
+7

Lukash_ke

 

Dobrý deň Šarky,

chcel by som sa Vás opýtať či nie je v úvahe začať diskusiu s predstaviteľmi vlády ohľadom zlepšenia podmienok sponzorovania športu cestou väčšej motivácie. V súčasnosti sú sponzori skôr samaritáni, nás šport (hokej) by potreboval v tomto smere reformu, ktorá by motivovala firmy naliať niečo do hokeja za predpokladu daňových úľav. Verím, že ste správny človek na naštartovanie takejto diskusie, ktorá ak by sa podarila, nepomohla by iba hokeju, ale športu ako takému.

Ďakujem a prajem pekný deň.
6.8.2019 - 23:52
+6

Miroslav Šatan

 

Plánujeme osloviť ministerstvá, ktoré do toho zasahujú. Trebárs diskusia o akadémiách. To zasahuje do ministerstva školstva a financií. Tieto kontakty už existujú a radi ich zintenzívnime. Preto budeme mať požiadavky. Jedna z prvých je preradiť hokej do najvážnejšej kategórie z pohľadu príspevkov na žiaka. Ak by sa ten navýšili, tak by to motivovalo školy, aby takéto kategórie otvárali a spolupracovali s nimi. Toto by mohlo pomôcť akadémiám.
4.9.2019 - 18:35
+3

Gargamel123

 

Dobry den pan Šatan.

Ake je vase oblubene jedlo?
Radi varite?
Vedeli by ste nam pripadne prispiet nejakym receptom do nasho HP receptara?

Dakujem,prajem pevne zdravie a pevne nervy s nami,slovenskymi fanusikmi. xxx
7.8.2019 - 0:09
+12

Miroslav Šatan

 

Môj syn hovorí, že robím najlepšie raňajky. Keď mu urobím omeletu ja, z nejakého dôvodu mu to chutí viac ako keď ju urobí moja žena. Už ma teda zapojil do varenia a často musím robiť omeletu na raňajky. Syn ma chváli, to mi stačí.
4.9.2019 - 18:36
+4

Vyskereny Citricus

 

Vazeny pan Prezident, otazka: Preco si myslite ze dnes vieme vychovat lepsich alebo rovnako kvalitnych brankarov a myslim ze aj obrancov ako ked sme boli na vrchole ale utocnici su o tri triedy horsi? Preco slovensky utocnik dnes nevie vystrelit, vyhrat buly, nevie si dat patu k pate a celkovo ma na mile daleko od komplexneho hokejistu? Kedysi sme si palicovu techniku cvicili po skole s tenisakom, dnes to nejde lebo su vsade auta. Amici si cvicia strelbu v garazi rodinneho domu, to tiez chalan z panelaku nemoze. Moze byt zvaz v tomto nejak naponocny? Budovat na sidliskach hokejbalove hriska alebo strelnice? A nezabudnite na ten heel to heel edging a ine pokrocile techniky korculovania. Ved by to mohol ucit jeden jediny zvazom plateny trener a obiehat kluby, maximalne efektivne vynalozene peniaze.
7.8.2019 - 4:02
+3

Miroslav Šatan

 

Toto súvisí s pohľadom na hokejistu. Je to o tom, čo by teda mal útočník vedieť a ako by sme ho mali vychovávať. Nedávno som čítal rozhovor jedného nášho skauta, ktorý sa vyjadril, že nevieme ako má hokejista vyzerať. Trochu je to pravda a trochu facka našim trénerom. Ale naozaj sa stane, že keď sem prídu skauti so svojím zámorským myslením a pozerajú na našu juniorskú ligu, povedia, že je zbytočné sem chodiť. Prečo? Lebo vidia návyky našich hráčov, ktoré sme sa učili my. A to už dnes nefunguje. Neviem, či si to naši tréneri uvedomujú a či vôbec vedia, ako ich majú viesť, aby boli pre skautov zaujímaví. A pritom sú to cenení hráči, ktorí dávajú 2 góly na zápas. Ale tými návykmi sú nezaujímaví a tréneri ich nechajú tak, lebo veď je potrebné, aby sa zápas vyhral, tak ho nechá robiť čo chce, lebo dá gól. To sa musí zmeniť. Kvalitných útočníkov, ktorí dávajú góly musíme vedieť zapojiť do tímovej hry, do obrannej hry. Keď sem skaut príde, chce vidieť hráča, ktorý je komplexný a nie útočníka, ktorý v doraste dáva góly, ale v reprezentácii sa trápi a je nezaujímavý pre medzinárodný hokej. Toto je vec, o ktorej sa bavíme, o zmene myslenia. Ak hráči nevedia, akí majú byť, ani takí nemôžu byť. Je to na hnutí, tréneroch, kluboch.
4.9.2019 - 18:47
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VladoBB

 

Dobrý deň pán Šatan!
Otázok na Vás už bolo pomerne dosť, tak Vám prajem veľa zdravia a zdaru v snahe očistiť a pozdvihnúť úroveň tohoto prekrásneho kontaktného športu na Slovensku.

...ale jednu otázočku Vám predsa len položím:
...aká je Vaša predstava ako účinne zabrániť (ne)priamej korupcii, v mládežníckom (juniorskom) hokeji, ak je považované za nevhodné, aby nejaký hráč s uvednou skúsenosťou informoval verejnosť?


7.8.2019 - 8:01
+2

Miroslav Šatan

 

My sme úplne zásadoví a sme proti korupcii. Len vnímanie ľudí je úplne iné. Je to ťažko uchopiteľný problém, ktorý väčšinou funguje na lokálnej úrovni medzi jedným trénerom a jedným rodičom. To si klub musí ustrážiť, aby vo svojom klube nemal trénera s touto povesťou. Vnímam to tak, že za toto si kritiku vždy znesie zväz a ten by to mal napraviť. Ale neviem ako zväz napraví nadštandardný vzťah rodič a s trénerom v nejakom malom meste. Jediné, čo v tomto zväz môže urobiť je vzdelávať trénerov a naučiť ich, aby si vždy držali odstup od rodičovských vplyvov. Rodičia v kolektíve musia chápať určité veci, prečo ich deti hrajú viac a menej a nie že niekto hrá viac, lebo má bohatšieho rodiča. Toto od stola na zväze nikto nevyrieši, môžeme len učiť trénerov, aby sa tomuto vyhli aj svojím správaním a držaním si odstupu. Je to otázka tak na ňu odpovedám, nechcem tvrdiť, že my teraz tento problém registrujeme. Je to skôr problém klubový. V hokeji sa to šíri ako názor, ale toto je vec, ktorú zväz zásahom nedokáže zmeniť. Je to len na osobnom postoji rodiča a trénera.
4.9.2019 - 23:23
0

bigi BLOG

 

Zdravim sarky
chcem sa spytat ci sa nechystaju zrusit tie nezmyslene kvoty? budme uprimny kvalita sa presadi a preco zbytocne preplacat miekoho nekavlitneho len koli narodnosti? hovori sa zavraj isla liga hore, ale isla hore (ked isla)najme koli legionarom. a je verejnym tajomstvom ze legionar si pyta menej ako domaci hrac rovnakej kvality. a teraz si domaci hraci budu moc pytat este viac kedze je vela volnych miest pre nich. cize je to zytocna financna zataz pre kluby ktore by to mohlo uvrhnut do spiraly, najme ked realne zacne platit zakon o sporte a budu musiet byt hraci zamestanancami klubov?

Viem ze teraz tu bude mat vasina otazok ohladne slovana a jeho dlhov ale ja polozim tu otazku inac, bude sa aj k ostatnym klubom pristupovat ako ku slovanu a kontrolovat sa ich zavazky (vsetci vieme ako to funguje a ze slovan je prakticky len viditelny vrchol ladovca)?
chcem sa spytat co sazmeni v systeme u mladezi najme pri detoch? ci uz nebude "tretinkovy" hokej povinne striedane, a ci bude aj viac treningov "bez" hokejky zameranych na korculovanie. lebo to je alfa a omega a v tom dost zaostavame.

a este jedna otazka z ineho sudka. ako fanusik pens sa chcem spytat ako sa z odstupom casu pozerate na ten krok vedenia pen o poslani na farmu? ci ste v tej dobe nechcel skoncit s hokejom alebo poziadat o vymenu? A ci ten koniec sezny bol velkym zadostucinenim? A ako ste vnimali Crosbyho, lebo vela ludi hovori ze je placko a podobne negativa, tak by ma zaujimal vas nazor na neho ako jeho spoluhraca v kabine?
7.8.2019 - 8:13
+1

Miroslav Šatan

 

K tej polemike. Nedostatok Slovákov je mínus. Ale musí sa do toho vstúpiť a nastaviť veci, lebo ak sa pôjde po tejto línii ďalej a budú sa kupovať zahraniční hráči, kvalita súťaže nám možno bude rásť, ale môže sa stať to, čo v Nemecku, kde sa stalo, že najlepšie kluby mali v kádri možno 4 Nemcov. Pochopili to, ale celý proces začali reversovať dosť neskoro. My sme to zachytili ešte v dobrom čase. Kluby to chápu a cítia slovensky, s pravidlom o sedmičke nemajú problém a do budúcnosti sa dá diskutovať, či to necháme na siedmich alebo ešte znížime.

Crosby: Keď som mal v Pittsburghu moju lucky seszónu s pohárom, tak mal Crosby myslím 24 rokov. Predtým mal céčko už dva roky, ale bol aj tak ešte veľmi mladý líder. Veľa vecí sa učil, niekedy bol veľmi impulzívny, emocionálny, nahnevaný, na striedačke počas hry takisto. Prešlo ale 10 rokov a asi sa už zmenil, preto je veľmi ťažké, aby som teraz hodnotil Crosbyho z mladosti. Vtedy to bol mladý Crosby, dnes ukazuje, že je to výnimočný hokejista.

Farma: Oni hľadali nejaký spôsob, lebo mali finančný plný stav a nemohli pred trade deadlineom nabrať určitý počet hráčov. Keď mňa poslali na farmu, uvoľnili celú výšku platu preto, aby mohli prísť ďalší dvaja, alebo neviem či nie traja hráči. Po mesiaci som sa vrátil späť a problém bol vyriešený. Nebrali ohľad na mňa, lebo ak si to pamätám, bol s v klube tretí, či štvrtý v produktivite. Ja som to rozchodil. Možno čakali, že skončím. Mal som nejaký vnútorný pocit, že ten tím na niečo má a vedel som, že takých šancí už veľa nebude. Mal som tuším 35 a spočítal som si, že takých šancí na pohár už nemusí byť veľa. Mesiac som teda vydržal a nakoniec sa ten vnútorný pocit až veľmi naplnil. Keď to hodnotím teraz, bola to asi skúška zhora a som rád, že som ju zvládol. I keď priznávam, že mi to nebolo vôbec príjemné.

4.9.2019 - 23:40
0

bigi BLOG

 

A este na jednu otazku som pri tom vsetkom zabudol. aky je vas nazor na to ci by bratislava bola schopna uzivit ci uz financne ale najme divacky dva kluby v extralige?
7.8.2019 - 8:15
0

Miroslav Šatan

 

Je to niečo nové. Myslím si, že Capitals bude mať nepomerne menej fanúšikov. Uvidíme, koľko ľudí zaujmú. O dvoch bratislavských kluboch v najvyššej súťaži sa hovorilo už dlhšie, nikdy sa na to nikto nepodujal. Teraz sa našli ľudia, ktorí to chcú robiť. Ak by vznikli dva silné kluby, prečo nie. Uvidíme ale koľko ten proces potrvá. Bude to zaujímavé sledovať. Aj nový projekt na zelenej lúke aj Slovan pri návrate.
4.9.2019 - 23:42
0

homer J BLOG

 

Kedy bude z vás generálny manažér NHL klubu? Máte takéto ambície?
Vyskytla sa nikedy v minulosti ponuka pôsobiť v klube New Jersey Devils?
7.8.2019 - 8:57
0

Miroslav Šatan

 

Z Devils som ponuku nemal, aj keď som na ňu stále čakal
4.9.2019 - 23:53
+5

Tehelnepole

 

Dobry den p. Satan,

planuje sa postihovanie klubov, ktorych fanusikovia kricia dehonestujuce a urazlive prokriky na supera? Ked sa Slovan-kotol mohol v KHL chovat slusne a nekricat nadavky na rozhodcov a na hracov, snad by bolo fajn aby aj v inych mestach kam SLovan zavita nemuseli pocuvat SK Slovan SKU..Bratislava a podobne skvosty.
7.8.2019 - 9:14
+4

Miroslav Šatan

 

V tejto sezóne to bude jedna veľká výzva. Určite po tom návrate niektorí možno neboli na štadióne sedem rokov, ale teraz prídu. Ligová rada a disciplinárka sa tým určite budú zaoberať, lebo určite chceme mať kultúrne prostredie, kde môžu chodiť malé deti. Nechceme mať v hokejových halách žiadnych rowdies. Ešte na to nemáme prostredie, ale takéto prejavy budú tlmene a pokiaľ to presiahne mieru normálu, kluby za to budú postihované. Žiaľ, musím povedať, že sa to deje už aj na úrovni siedmakov a ôsmakov. Už aj takéto deti sú v mestách vychovávané ako anitslovanisti a keď počujem spievať už aj na tejto úrovni deti, tak je to na zamyslenie. To sa už dostávame ku kultúre národa a je na zamyslenie, či rodičia a deti vôbec vedia čo robia. Určite by deti takto nemali byť vychovávané a ani extraligový hokej by nemal byť o nenávisti. A keď už aj pokrik, tak za svoj klub a keď už proti súperovi, tak v rámci určite kultúry, v rámci zdravej športovej rivality. Ľudia chcú mať tento zážitok. Pevne verím, že naše kluby sa na tieto špeciálne zápasy pripravia a v spolupráci s fanúšikmi to zvládnu. Ak sa to zvládať nebude, pristúpime k trestaniu tak, aby sa to v budúcnosti zvládalo.
4.9.2019 - 23:51
+4

njanja

 

Dobrý deň,
hokejových otázok je tu už neúrekom, takže moja bude zo súkromia. Počas vášho dlhého pôsobenia v zámorí určite vznikli pevné kamarátstva. Ste s niektorými spoluhráčmi v intenzívnejšom kontakte?

P.S. Paľo, nezávidím ti vybrať zo všetkých otázok len 30. Je ich tu fakt veľa zaujímavých.
7.8.2019 - 9:53
+3

Miroslav Šatan

 

Najväčší kamoš bol obranca v Buffale James Patrick. Keď sme chodili po mestách a hoteloch, tak všetky večere sme absolvovali spolu. Sem-tam spolu telefonuje dodnes raz za čas. Stále funguje v hokeji ako tréner a manažér v jednej juniorskej súťaži. S ním som mal asi najlepší vzťah.
5.9.2019 - 0:11
+2

Jozef19

 

Dobrý deň pán Šatan,
čomu pripisujete rozdiel v úspechu vašej generácie, ktorá dosiahla významné úspechy na MS oproti dnešnej generácii hokejistov, ktorá úspechy zbiera veľmi ťažko ?
Vopred ďakujem za odpoveď.
5.9.2019 - 12:40
0

samajamado

 

Pán Šatan ti neodpovie keďže je to prepis rozhovoru ktorý sa konal pred pár týždňami, ale skusim ja:
Boli lepší v porovnaní s konkurenciou.
5.9.2019 - 13:54
+2

PaliBB

 

Vdaka za prepis, urcite to stalo nemale usilie.
5.9.2019 - 16:38
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko

92 prejsť na diskusiu


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan43147:8589
2.B. Bystrica41121:7985
3.Košice42124:8982
4.Poprad41122:9672
5.Trenčín40125:9370
6.Zvolen40132:10968
7.Michalovce41105:11560
8.Nitra41102:10859
9.Miškovec41110:11656
10.Detva4097:14044
11.N. Zámky41109:14042
12.Budapešť41119:16241
13.L. Mikuláš4068:14930
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4132144207:86102
2.Topoľčany4021928138:10083
3.Martin41243410155:11382
4.Dubnica40185314127:12367
5.Skalica40173416141:11861
6.Sp.Nová Ves40173317137:13560
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina40163318122:12057
8.Levice40152320133:14652
9.P.Bystrica409242599:15335
10.Trnava4090229118:20729
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.1.2020 21:08
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Dukla161101479:4634
2.Poprad181012578:5534
3.Nitra181011661:4733
4.B. Bystrica16721654:5426
5.Košice16620858:6222
6.Zvolen160011527:931
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina161020450:3634
2.Slovan16921468:4332
3.Martin16901642:4028
4.Skalica16710851:5023
5.Trnava16603735:4721
6.P. Bystrica161111330:606
Aktualizované: 26.1.2020 16:22
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla4430239191:8897
2.Košice4428358172:8895
3.Nitra44283211169:8892
4.Poprad4426279152:9689
5.Slovan44237311157:10586
6.Púchov4425379150:9585
7.B. Bystrica44263114146:9785
8.Trnava44216116141:11876
9.Martin44166418121:13964
10.Michalovce44143126118:16649
11.Spišská44102527105:16139
12.Žilina449223181:19033
13.Skalica445333377:19224
14.L. Mikuláš440233979:2364
Aktualizované: 26.1.2020 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2020 08:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.1.2020 08:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2020 08:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 29.1.2020 08:52
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 29.1.2020 08:52

Bleskovky

Steen zaznamenal 494. bod v ZČ v drese Blues a prekonal Pavla Demitru (2)

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v nočnom stretnutí zámorskej NHL na ľade Calgary Flames 5:4 po predĺžení a nájazdoch a ukončili tak trojzápasovú sériu prehier. V ďalšom zápase vyhrala Ottawa na štadióne Buffala Sabres 5:2. O víťazstvo obhajcov Stanleyho pohára sa veľkou mierou zaslúžil útočník Blues David Perron, ktorý mal v zápase bilanciu 1+1 a potom ...
pred 20 min. - TASR

Lausanne - Rapperswil 2:1 pp a sn v zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zdolali v domácom zápase švajčiarskej ligy Rapperswil 2:1 po predĺžení a samostatných nájazdoch. výsledok: Lausanne - Rapperswil 2:1 pp a sn.
pred 2 hod. - TASR

Kolín - Norimberg 3:5 v nemeckej lige

Hokejisti Norimbergu zdolali v utorňajšej dohrávke 25. kola nemeckej ligy domáci Kolín 5:3. výsledok: Kolín Haie - Norimberg Ice Tigers 3:5.
včera o 21:44 - TASR

Malmö Redhawks - Brynäs IF 5:0 v utorňajšom zápase SHL

Hokejisti Malmö zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej švédskej súťaže na domácom ľade nad Brynäs 5:0. výsledky: Malmö Redhawks - Brynäs IF 5:0, HV 71 - Färjestad BK 8:4.
včera o 21:16 - TASR

Obranca Pettersson podpísal s Pittsburghom novú päťročnú zmluvu

Švédsky hokejista Marcus Pettersson podpísal s klubom zámorskej NHL Pittsburghom Penguins novú päťročnú zmluvu. Tá nadobudne platnosť od budúcej sezóny a ročne mu prinesie plat vo výške tesne nad štyri milióny amerických dolárov. Dvadsaťtriročný obranca prišiel do Pittsburghu v decembri 2018 z Anaheimu výmenou za útočníka Daniela Spronga.
včera o 17:37 - TASR

Eisbären Berlín - Schwenningen 2:1 v nemeckej lige

Hokejisti Eisbären Berlín zdolali v nedeľnom domácom zápase nemeckej ligy Schwenningen 2:1. výsledky: Düsseldorf - Iserlohn 5:1, Norimberg - Ingolstad 4:1, Augsburg - Straubing 4:2, Bremerhaven - Krefeld 4:1, Mannheim - Kolín nad Rýnom 4:3, Eisbären Berlín - Schwenningen 2:1, Wolfsburg - Mníchov 5:1.
26.1.2020 22:24 - TASR

Davos - Bern 4:3 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu zdolali v nedeľnom domácom zápase švajčiarskej ligy Bern 4:3. výsledok: Davos - Bern 4:3.
26.1.2020 18:08 - TASR

Lausanne - Fribourg 1:3 v sobotnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Fribourgu zvíťazili v sobotnom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže v Lausanne 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Langnau 4:2, Bern - Servette Ženeva 3:4 pp, Biel - Zug 0:1 pp, Lausanne - Fribourg 1:3, Zürich - Davos 5:4 pp.
25.1.2020 22:18 - TASR

Frölunda - Malmö Redhawks 4:3 v sobotnom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotnom zápase najvyššej švédskej súťaže nad Malmö Redhawks 4:3. SHL - výsledky: Frölunda - Malmö Redhawks 4:3, Linköping - Färjestad 1:0, Rögle - HV 71 1:4, Brynäs - Lulea 1:3, Djurgaarden - Örebro 4:1, Skelleftea - Oskarhamn 3:5, Växjo Lakers - Leksand 5:1.
25.1.2020 20:51 - TASR

Zug - Lugano 1:2 vo švajčiarskej lige

Priebežný líder švajčiarskej najvyššej hokejovej súťaže EV Zug prehral v piatkovom domácom stretnutí s HC Lugano 1:2. výsledky: EV Zug - HC Lugano 1:2, SC Langnau Tigers - HC Lausanne 0:4, SC Rapperswil - EHC Biel 4:6, SC Fribourg - HC Ambri Piotta 3:2 pp a sn.
24.1.2020 22:35 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 01. 2020
Košice - Michalovce o 17:30
Nitra - Zvolen o 18:00
Miškovec - Trenčín o 18:30
N. Zámky - L. Mikuláš o 18:30
Slovan - Poprad o 18:30
Budapešť - Detva o 19:00

Odohrané zápasy

26. 01. 2020
MichalovcePoprad
2:1REPORT
SlovanMiškovec
2:1REPORT
ZvolenBudapešť
8:6REPORT
L. MikulášNitra
0:2REPORT
TrenčínN. Zámky
2:1 PPREPORT
B. BystricaKošice
2:1 SNREPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA53 bodov
2.Mikyska J.TRE47
3.Haščák M.KOS45
4.Southorn J.BBY45
5.Zigo T.SBA43

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS28 gólov
2.Langkow C.MAC23
3.Alderson B.TRE23
4.Zigo T.SBA23
5.Stupka V.NZA20

Najlepší brankár

Patrik NechvátalNZA94.67 perc
2.Tomek M.TRE94.03 %
3.Gajan M.BBY93.87 %
4.Beskorowany T.BBY93.71 %
5.Brust B.SBA93.46 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov