Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Banská Bystrica prehrala v Salzburgu

27.8.2017 21:50 TASR

Hokejisti HC '05 iClinic Banská Bystrica neuspeli ani vo svojom druhom zápase v A-skupine Ligy majstrov a na ľade rakúskeho EC Red Bull Salzburg prehrali rozdielom triedy 0:5. V zápase bohatom na vylúčenia sa ako kľúčový ukázal záver prvej tretiny, v ktorom domáci využili dve presilovky, čím sa dostali do hernej pohody. "Barani" tak zostávajú bez bodového zisku na poslednom 4. mieste A-skupiny.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


LenTak93

 

No vidíte. Reprezentovať Slovensko v CHL nie je až také jednoduché.
27.8.2017 - 22:10
+36

MARTIN_JUH

 

Alebo v Khl...
27.8.2017 - 23:11
+15

CanadiensHockey

 

Čo tá iskra nejak vyschla čakal som väčší odpor.
27.8.2017 - 22:10
+14

dejvidBB

 

Oslabovky hamba, presilovky este vacsia a hra 5 na 5 navacsia. Vsetci domov peso, hadam do stvrtku dojdete, dnes ste sa na to kvalitne vysr... Cca 200 ludi za vami cestuje a vy sa im takto krasne odvdacite
27.8.2017 - 22:11
+7

VladoBB

 

dejvidBB: ...neviem či budeš so mnou súhlasiť, ale podľa mňa nieže by sa na to vysrali, ale tu nehral ten náš majstrovský tím, ktorý získal titul, ale len nový druhotriedny tím s logom HC05 BB.
Toto je u nás systémová chyba čo sa udialo v tom, že podľa mňa by sa nemalo pripustiť, aby LM išiel hrať v podstate iný tím ako ten čo si to vybojoval!
Veď toto je odvar, či druhotriedny tím v porovnaní s majstrovským!!!

27.8.2017 - 22:33
+6

button

 

VladoBB - ani nemohol hrať váš majstrovský tím, pretoýe polovica si musí plniť povinnosti u svojho "materského" klubu v KHL
27.8.2017 - 22:37
+24

advokatiss

 

Dvaja hraci = polovica ?
27.8.2017 - 22:42
+28

Ten z Bystrice

 

netrep, je jasné že tento tým je slabší ako ten z minulej sezóny ale aj MŠK Hviezda Dolný Kubín si vie nahrávať na vzdialenosť 2 metre, sem tam ubrániť presilovku a sem tam aj nejakú využiť. My sme dneska "nevedeli" nič z toho.
27.8.2017 - 22:39
+1

VladoBB

 

...mýslím si, že netrepem, len každý vidíme problém v inej veci...
...keby tento tím nebol odvar vedeli by si lepšie aj nahrávať aj by ubránili, či využili nejakú tú presilovku...
27.8.2017 - 23:06
+3

ferari550

 

však mate najlepšieho trenera, tak nech sa teraz ukáže aky je to dobrý trener a nie keď ma nakupenych hračov, ktorých môže trenovať aj jano z očovej.
28.8.2017 - 5:32
+10

ohlo123

 

VladoBB-a ako ten hviezdny Bellus?Liga je liga,CHL je ina liga.
27.8.2017 - 22:44
+4

VladoBB

 

...ak ti ide iba o Belluša, tak ten sa oproti minulej sezóne určite zlepšil...
...ale chápem ťa, veľa ľudí ho má v zuboch...
27.8.2017 - 22:50
+4

ferari550

 

keby hrala Nitra, tak by ju zniesli pod ciernu zem a hla BB ma vyhovorky a bla, bla, bla a to ste hrali s Rakusanmi.
28.8.2017 - 5:30
+7

cuchorko

 

28.8.2017 - 9:53
+3

disi

 

keď som to písal, že tento káder je slabučký, bol som označený za pesimistu...tak neviem....koncepčná práca v bb klube prináša prvé výsledky...škoda...
28.8.2017 - 11:57
+2

NRfan

 

Klud disi, na ligu to bude bohate stacit.
28.8.2017 - 12:40
0

disi

 

ťažko...aj to sotva...
28.8.2017 - 13:08
0

kocurr

 

Na Slovensku je to tak,po oslavach prichadza bolenie brucha
28.8.2017 - 13:56
0

Vladko1

 

Hamba od prvého až posledného aj s Vladkom
27.8.2017 - 22:15
+4

LukasNR

 

Ja by som povedal ze nam ta Ebelka nema co ponuknut.
27.8.2017 - 22:15
+26

Pavol Sopko

 

Alebo možno my Ebelke...
27.8.2017 - 22:36
+11

Ottawa Senators

 

No ale v piatok by to už chcelo nejaký bodík na Slovensko.
27.8.2017 - 22:17
0

Adriano23

 

Tak jednoznacne najlepsi vykon predviedli fanusikovia bystrice ktorych bolo pocut viac ako domacich. Klobuk dolu. Ocakavam od hracov bystrice pri prvom domacom zapase velke ospravedlnenie, sprostredkovane minimalne ich vykonom.

A vsetci do jedneho na cele s Vladom kolenacky domov
27.8.2017 - 22:19
+3

tep

 

Tak a je čas na HP evergreen
https://www.youtube.com/watch?v=YBHPpkyrCFs
27.8.2017 - 22:20
+22

Navi01

 

Ako fanúšik som naozaj unavený z neustálych prehier našich mužstiev.Fandím aj Slovanu aj BB v Lige majstrov aj každému národnému mužstvu , či juniorom alebo aj mužom. To čo sa deje teraz je jedna prehra za druhou.

Bystrica naozaj predvádza jednu veľkú hanbu v lige majstrov. Jej priorita je naša "slabá liga" ako bolo prezentované trénerom ešte v letnej príprave. Tak to aj naozaj vyzerá.Mať takúto ambicióznosť , tak to sa mohli na to radšej vysrať!!Reálne BB by hrala v CZ lige o záchranu a aj by z nej vypadla.Náš majster má úroveň 3-4 mužstva WSM ligy v CZ.

O Slovane sa baviť je asi zbytočné.Tak tragická príprava sa odzrkadlila na ešte tragickejšej hre a výsledkov.Viac ako polovica hráčov sú cudzinci a aj tak prehráva rad radom, to je na tom asi to najtragickejšie.

Naše mužstvá fakt môžu už maximálne vyhrať zápas na Vyšehradskom pohári.
27.8.2017 - 22:22
+21

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ottawa Senators

 

Neberiem to vážne ale ktorý nemec by sa už len s nami spájal?
27.8.2017 - 22:39
+10

Johan Harju

 

To byl příklad. A nevim proč můj příspěvek byl smazán. Nikoho jsem neurazil,žádný rasismus .
28.8.2017 - 9:17
+2

Yuro81

 

Škoda prehry : Toto mal byť papierovo najhratelnejsi super.

Takže dostať latu v CHL vie dostať aj BB... Žiadna skodoradost, je to - pre celé SVK
27.8.2017 - 22:26
+3

Tehelnepole

 

Vitajte v klube
Co to s nasim hokejom je...
27.8.2017 - 22:28
+2

FP-Tommynko

 

Keď BB nemôže, Slovan pred play-off pomôže....
27.8.2017 - 22:29
+37

advokatiss

 

Wau
27.8.2017 - 22:32
+3

dejvidBB

 

Vidim ze goly v poslednych sekundach na niektorych z vas zanechali hlboke rany
27.8.2017 - 23:03
+25

Tehelnepole

 

FP-TOMMYNKO: Ked uz Nitra nemoze, zo Slovana Mikus pomoze!
https://sport.sme.sk/c/20636289/tipsport-liga-tomas-mikus-prestupil-do-hk-nitra.html
28.8.2017 - 11:06
+1

lubfito

 

A v PO si možno zahrá aj proti bratovi
28.8.2017 - 11:25
+1

Tomino

 

Alebo s bratom
28.8.2017 - 12:19
+1

ohlo123

 

Karin,ten Skalican Mikus,co hral v drese Skalice,ked Slovan od nich dostal 10?
28.8.2017 - 17:55
+4

Tehelnepole

 

Ahoj Ohlo. Prv, sorry za minule, urazila som ta. Ujeli mi nervy. Prepac.
K teme.
Ja som si len vychutnala tommyho. On to pochopil.
V tom co si povedal. S tym nemam problem.
28.8.2017 - 19:12
0

ohlo123

 

O.k.
28.8.2017 - 21:32
0

button

 

Tehelnepole - Mikúš prichádza do Nitry po 2 slovom dvoch sezónach v Ceskej extralige, neprichádza zo Slovana a už vôbec nie po spackanej základnej časti v KHL, prísť si "leštiť" ego do TL.
28.8.2017 - 11:33
+9

dejvidBB

 

Ale za to ty si tu lestis svoje nitrianske ego ze? Vymenuj tu polovicu zo Slovana, cakam
28.8.2017 - 11:36
+8

ferari550

 

Dejvidbb ty si uzivaj zápas so salzburgom, a nestaral sa o iné kluby.
28.8.2017 - 13:12
+3

advokatiss

 

Najskor si pozri cim zacalo toto vlakno, a za druhe pozri si kolko je vas tu z Nitry a ty este napises aby sa staral o zapas so Salzburgom. Potom mozme aj my napisat preco nie si v clanku o VC
28.8.2017 - 14:25
+3

dejvidBB

 

Ved ja si som si ho ,,uzil" ty sa sem prisiel starat do ineho ako do svojho klubu
28.8.2017 - 15:49
+2

advokatiss

 

Zrazu vies pocitat ?
28.8.2017 - 11:38
+7

NRfan

 

Urcite zo Slovana?
28.8.2017 - 12:41
0

ferari550

 

Neviem čo ma spoločné mikuš zo slovanom. Tehelnepole si myslí, ze ten kto hral za slovan, tak je ich hrac. Veď mikuš v slovane uz dávno nie je a nikdy nebol jeho odchovancom.
28.8.2017 - 13:10
+1

NRfan

 

Jedno je iste, kazdy ide zo Slovana domov do Nitry.
28.8.2017 - 14:16
0

FP-Tommynko

 

Prišiel z Olomouca, predtým posobil vo Fínsku....
28.8.2017 - 14:39
0

tep

 

Ja Ti neviem, ale nie je v aktuálnej sezóne ani v minulej nebol kmeňovým hráčom SBA, že sa tam počas života mihol, neznamená, že došiel zo SBA na výpomoc, či niečo mi uniká?
28.8.2017 - 18:37
+1

Tehelnepole

 

Unika
28.8.2017 - 18:50
0

Peter SE

 

Porovnajte možnosti, rozpočet a podmienky v Salzburgu a potom porovnajte tie na Slovensku a nemôžete byť prekvapení.
27.8.2017 - 22:29
0

button

 

Petr SE - a to treba tie rozpočty porovnávať až teraz, keď CHL hrá BB? Podľa toho, akí boli minulú sezónu "rozšafní" si myslím, že ich rozpočet je porovnatelný so Salzburgom, či?
27.8.2017 - 22:35
+8

cy2kz

 

Tak tohle si asi nemohl myslet vážně
27.8.2017 - 22:40
+4

advokatiss

 

No tak to vobec sa ani nas rozpocet nepriblizuje rozpoctu Salzburgu.
27.8.2017 - 22:41
+1

cy2kz

 

Rozpočet Znojma je cca 1,3 mil. euro na aktuální sezónu. Salzburg má tak 10x víc.
27.8.2017 - 22:48
+5

advokatiss

 

1,3 je len cisto na A team ?
27.8.2017 - 22:50
+1

cy2kz

 

Ano. Možná ještě junioři, tím si jistý nejsem. Mládež spadá pod jiný subjekt a zimak je města.
27.8.2017 - 22:54
+1

advokatiss

 

Dík za info
27.8.2017 - 22:55
+1

Pavol Sopko

 

Boli časy kedy u nás nie len Slovan či Košice mali k dispozícii na Slovenské pomery a k danej dobe priam extrémne veľké rozpočty ale tie časy sú už preč a je to len neschopnosťou robiť v krajine kde je hokej populárny hokej kvalitne a to aj pre sponzorov, pretože dá sa to ale vedia to len vo Švédsku, Nemecku, Fínsku, Švajčiarsku, Rakúsku vlastne všade len na Slovensku nie a niekde k tomu nepotrebujú ani takú veľkú popularitu hokeja v krajine... no ale čím to je?!
27.8.2017 - 22:55
0

cy2kz

 

Tím, že sponzorský dar se nedá pořádně odepsat z daní.
27.8.2017 - 22:58
+4

Pavol Sopko

 

No napríklad ale to je stále len jeden dôvod a v rámci slovenského hokeja je tých dôvodov viac... Napríklad ja keby som mal firmu a mal by som mať svoje logo na mantineloch nejakého klubu z najvyššej ligy (za určite relatívne dosť peňazí) určite by mi nebolo ľahostajné, že to moje logo na mantineloch vlastne kvôli čmuhám od pukov je nevýrazné... takmer vo všetkých kluboch na Slovensku vyzerajú mantinely na konci sezóny katastrofálne a neadekvátne dobe a v niektorých je to po celý súťažný ročník, čiže v tomto prípade v podstate žiadna protihodnota zo strany klubu... Napríklad v Česku je to úplne ináč v Ebelke to ide dobrým smerom, keď pozerám DEL skoro ako v NHL - reklamy doslova svietia a a to aj bez elektriny... Ďalší dôvod: robité a neudržiavané toalety, teda aspoň u nás v Trenčíne všade cítiť moč na toaletách, moč po všetkých ktorí tie toalety použili, na taký zápas mám zavolať dieťa, ženu, priateľku aleo ako sponzor, svojich zamestnancov, priateľov či obchodných partnerov?? O vizuálnom prostredí niektorých wc na slovneských hokejových štadiónoch viac radšej nepíšem! Za ďalšie: Bol som pred dvoma rokmi v Nitre na mikulášškom zápase s Trenčínom, asi 30 minút pred zápasom som sa prechádzal v útrobách štadióna a na tribúnach, aj keď nakoniec bolo plno, v tom čase tam bolo do 300 ľudí (mám aj fotky) a takmer všetky podlahy, nie len medzi radami na tribúnach(!) boli lepkavé od zaschlého piva, od zaschlej kofoly, od zaschlej neviem akej malinovky, no jednoducho hrôza, všade samá špina, ktorá sa mi lepila na topánky pravdepodobne ešte z predošlého zápasu!!! Tam mám ja vziať svoje deti, svoju manželku, priateľku, milenku, alebo ako spoznor svojich zamestnancov, či obchodných partnerov? Ako pardón ale nie sme žobráci aby sme žili v špine, či? Veľmi dobré pivo Trogár či celkom dobrý hokej s predzápasovým hádzaním plyšákov ako peknej udalosti a parádna atmosféra to z biedy nedokázali vytrhnúť, písal sa rok 2015 ale že na Slovensku nevieme privítať hokejových fanúšikov v čistom prostredí ani v roku 2015 (v tomto prípade) znamená, že nepatríme do Európy! Bol som na zápase základnej časti Trenčína v Banskej Bystrici naposledy v roku 2016, to aká to bola stodola pred rekonštrukciou a výstavbou, či dostavbou tribún nemusím vôbec písať a že je to celkom schopne spravená rekonštrukcia to môžem potvrdiť, ale že po zápase sa musím v tme brodiť rozmočeným bahnom takmer všade bezprostredne pred štadiónom a v tom istom bahne je zaparkovaných relatívne dosť áut lebo pred štadiónom nie je v podstate žiadne parkovisko či osvetlenie adekvátne na rok 2016 nie je smutné ale je to hanba! A tam mám ja vziať svoje deti, svoju manželku, milenku, či ako sponzor súčasných či budúcich obchodných partnerov?! To čo sa robí pre fanúšikov zo štátu, z vedenia každého klubu, to sa robí zároveň aj pre sponzorov ale to na Slovensku ešte nevieme, vedia to v Nemecku, vedia to v Rakúsku ale nevedia to u nás, ešte nie! Služby, mať zamestnaných ľudí ochotných pracovať a ochotných nechať sa motivovať to nám v kluboch chýba... Mať čistý skutočne čistý štadión pred a po každom zápase je predsa služba, niekto to musí celé upratať a vyčistiť a niekto mu za to musí zaplatiť, je to práca a podľa kvality práce sa dá ohodnotiť ako kvalitné služby dostane divák (zákazník) v danej krajine a v tomto sme my Slováci v porovnaní s Rakúskom jedny veľké, špinavé a lenivé opice!
27.8.2017 - 23:37
+36

njanja

 

poTpYs!!!
28.8.2017 - 8:43
+2

potocik

 

S tymto sa da plne suhlasit. Par veci aj doplnit. Ale ostatne co si pisal je skor blabol.
Dalej nikomu sa nokto mormalny nesmial za prehry. A robit na slovensku sport je tazke, pretoze sport a kultura su obrazom ekonomiky krajiny. Ta sice rastie, ale to este potrva aby sme dobehli Vami menovane krajiny, vsetky. A to ze hokej sa tiez pomaly dvyha neznamena, ze uz dokaze konkurovat svetovemu hokeju. To ze to chce cas vsetci vedia, ale to ze prejdu dva roky este nie je stale tych 5- 10.
28.8.2017 - 10:17
+2

emoxx1

 

Pavol Sopko: Rozumiem kam mieriš a vôbec nechcem spochybňovať tvoj príspevok, ale skôr ho chcem len doplniť.
Tak jasné, v NHL sú mantinely vyleštené, ale v závislosti od konkrétneho prenosu sú v NHL niektoré reklamy na mantinely graficky kľucované v prenosovom voze. Tie na plezisklách za bránou sú tak stále, ale občas aj tie na mantinely. Dobrento vidieť v Slo-mo záberoch, kde je zrazu na mantineloch úplne iná reklama, ako v hlavnom prenose. Takže to čo vidíš v tv často krát nie je skutočný mantinel, ale TV grafika. No aj tie skutočné mantinely sú naleštené a čisté.
Za druhé, pokiaľ si partner klubu, tak nechodíš do hľadiska, ale do skyboxu, no to nič nemení na tom, že čistota na našich štadiónoch je zlá a malo by sa to prostredie skultúrniť.
28.8.2017 - 10:47
0

moke19

 

to vieš?, či len strielaš?
28.8.2017 - 7:21
+3

cy2kz

 

O Znojmě to vím. O Salcu se to odhaduje. Je to nejbohatší klub v EBEL, Znojmo má asi nejnižší rozpočet a odhaduje se, že ty nejbohatší mají právě 10x vyšší. Vyšší rozpočet než my měla i Lublaň, ale ta holka nedokázala naplnit ...
28.8.2017 - 7:49
0

LuukyBB

 

Odhadujete správne. Rozpočet je tam cca 12 mil.eur. To sú v podstate neobmedzené možnosti... to najlepšie vedia preplatiť, udržať a zaviazať + ako bonus špičková akadémia, špičkové tréningové centrum. O tom môžeme na Slovensku len snívať. Oni by, ale tiež iba snívali nebyť Red Bullu... pozri sa na futbalový Red Bull Salzburg. Zo začiatku mali rozpočet väčší ako celá liga dohromady. Na európskej scéne im to aj tak nestačí a ani na 8!!! pokusov sa neprebili do skupiny Ligy Majstrov...
28.8.2017 - 8:22
+2

cy2kz

 

To tréningové centrum (akademie) je spojené s fotbalem a je tam i škola, ale je to na jiném místě než zimák.
https://ebel-hokej.blogspot.cz/2017/08/zimni-stadiony-tymu-ebel-2.html?m=1
28.8.2017 - 9:24
+1

Detvan99

 

Sleduj v Salzburgu mládež a zistíš že je jedna z najlepších v Európe muži nie sú ani zďaleka na tom ako mládež ale o pár rokov ak nepredajú mladých perspektívnych hráčov tak budú úplne niekde inde muži
28.8.2017 - 11:22
+1

LuukyBB

 

??? Tak to už hej... porovnateľný rozpočet ... mal by tu byť aj opak niečoho ako "byť žltý"...
27.8.2017 - 22:43
+3

Navi01

 

Peter SE: Tie rozpočty , možnosti mali také mužstva ako je Salzburg vždy väčšie , lepšie ....

Ver tomu kamarát , toto už nie je len o tom ..
27.8.2017 - 22:40
+3

Pavol Sopko

 

No a teraz porovnaj popularitu hokeja v Rakúsku a popularitu hokeja na Slovensku a zistíš, že keby bol hokej populárny v Rakúsku tak ako u nás, tak by to dnes bolo možno 15:0 a nie len 5:0... jednoducho sme neschopní, Česi nás ten hokej hrať naučili a my sme bez nich zdá sa stratení!
27.8.2017 - 22:44
+10

werder59

 

Ke-Skelleftea 4:3 aj napriek podmienkam
27.8.2017 - 23:25
+5

BlackCrow

 

Welcome back to earth
27.8.2017 - 22:33
+13

Ten z Bystrice

 

Výsledky aj herný prejav v prípravných zápasoch boli slušné, vyzeralo to že formácie sa postupne zohrávajú, a stále bude hra vyzerať lepšie a lepšie a na LM sme pripravení...očividne nie. Dneska tam bolo iné mužstvo ako to čo nasúkalo Slovanu 5-ku. Aj napriek tomu naozaj nerozumiem čo sa stalo, ale podľa mňa sa na to totálne vysrali. Faille s Brittainom hrali doma parádne, teraz bolo jedno či tam boli oni alebo mladý Andrisík s Tamášim, všetci do jedného hrali velke kulove a neverím že za ten týžden zabudli hrať hokej, aspoň že hokejky držať vedeli.
V piatok chcem vidieť tú starú Bystricu z prípravných zápasov.
27.8.2017 - 22:34
0

Ricardinho13

 

Najbližší súper fínska Tappara, ktorá má zatiaľ impozantné skóre 13:2 po 2 zápasoch. Nadelila latu aj Salzburgu aj Wolfsburgu ak radikálne nezmení Bystrica hru doma, asi si to dopadne podobne.
27.8.2017 - 22:34
+2

totik

 

V prvej tretine to bolo vyrovnane. V druhej vsak nepochopitelne prestali hrat. Napadali ako keby hrali proti detom, na ktore ked vyletite sa zlaknu a urobia chybu. Hraci RB sa dokazali, vdaka absolutne prazdnemu strednemu pasmu, dvomi prihravkami dostat do toho utocneho. V nom ich nevedeli vobec odtlacit od puku - dokonala reklama na redbull - Dava kridla.

Ked uz sa dostali do utoku, tak som mal pocit, ze pozeram zapas Slovana. Ziaden napad, pohyb, snaha, nic... Ako keby sa zlakli, ze RB hra do tela a agresivne. Treba sa pozviechat a nahecovat na Finov, sanca vyhrat tam je, len netreba zaspat a pokakat sa z tvrdsieho hitu.

Tieto zapasy maju obrovsku vyhodu, Orszagh vidi, ako hraci reaguju vo vypatych situciach. Dnes napriklad Damme-Malka ukazal, ze sa potrebuje naucit zvladat taketo zapasy. V zakladnej casti moze viest bodovanie ligy. No vo vyhecovanych dueloch v PO bude tymto stylom castejsie na trestnej ako na lade.

Drzim palce, snad zacne Slovan aj BB robit lepsiu reklamu slovenskemu klubovemu hokeju.

27.8.2017 - 22:40
+4

LuukyBB

 

Tam je mnoho faktorov... najväčší je asi tak by som povedal, že zlé načasovanie prestavby kádra. Predsa len káder z minulej sezóny by mal veľkú šancu niečo uhrať aj na ľade RB. Teraz máme prakticky nový tím a to bude potrebovať istý čas, aby to celé sadlo. Opäť sa tu budú zrejme porovnávať ligy, ale len týmto výsledkom by som sa neriadil. Môj tip je taký, že Salzburg by spoločne s Capitals a možno Linzom určite hrali v prvej päťke našej ligy. Druhý faktor je finančný, oni dokážu hráčov udržať. Majú na to, aby im mohli dať viac keď treba. Slovenské kluby vedia nájsť niečo zámorské a kvalitné, len keď ten hráč prečnieva ligu tak je už problém ho udržať. Jednoducho je to jeden z najbohatších klubov v celom okolí a ta spolupráca s RB Munchen ich tiež posunula vpred. Na tribúnach to bol tiež debakel, ale tento bol v náš prospech. Klobúk dolu. Ideme ďalej v piatok je sviatok nie len v kalendári, ale aj na našom zimáčiku.
27.8.2017 - 22:41
+6

Bielomodry

 

Bystričania povedzte mi jednu vec..Na keru riť ,máte v mužstve Mihálika???Dvojmetrový ,pol tonový človek,ktorý nevie hrať hokej,je jasné..Ale ešte sa doserie Rakúšana o hlavu menšieho??V TL by ste súperov rubali,čo sa týka fyzicky a Rakusaci si robili s Vami,čo chceli.
27.8.2017 - 22:57
+4

Eduardo

 

Takticky aj herne sme tento zapas absolutne nezvladli.Aj ked tuto sutaz bereme ako pripravu tento zapas bol haMba pre slovensky hokej a nasu ligu.Som sklamany ale verim ze doma sa ukazeme v podstatne lepsom svetle a tento dnesny vykon odcinime!!!
27.8.2017 - 23:03
+1

Yuro81

 

To sú kecy! :
Vážne niekto uverí tomu že CHL je "príprava"?!
Je to najlepšia možnosť ako nazbierať nejaké love do rozpočtu (v prípade postupu) ale aj pritiahnuť pozornosť médií, verejnosti a sponzorov. Ide tam o veľa. Príprava je Visegrad alebo turnaj v Grazi proti Fínom, Rakúšanom /Nemcom ale CHL je fakt seriózna vec!
27.8.2017 - 23:12
+7

dejvidBB

 

S tymi peniazmi do rozpoctu si zatal vedla
27.8.2017 - 23:14
+3

Pavol Sopko

 

Síce máš pravdu ale je to článok z roku 2015, dnes sú už tie čísla málinko vyššie a osobne myslím, že budúcnosť ma CHL veľmi veľkú... Čoho sa chytia Švajčiari, Nemci, Rakúšania, Švédi, Fíni a Češi (ako zakladatelia súčasnej CHL) to je zvyčajne dobré chce to len čas... A aby to za ten čas nedopadlo ako vo futbale, kde aj v predkolách sú naše kluby často len jedny veľké nuly!!!
28.8.2017 - 0:04
+2

pinto1000

 

Tie čísla vôbec nie su vyššie. Ťažko má niečo budúcnosť keď sa to každý rok mení...navyše ako tu už písali pre kluby je to stratové! Ďalšia vec je že najmä na severe Európy to moc neťahá fanúšikov. Hokej nie je futbal. Keďže hokejové ligy sa hrajú aj počas týždňa a počas sezóny moc priestoru nie je tak sa začína v auguste. A to je príprava! A v BB je vedenie dosť chytré aby nerobili rozpočet (neskladali mužstvo) na niečo čo je df.stratové. Ďalšia vec je že CHL budúcnosť nemá. Živí ju pár sponzorov a keď sa im nepodarí získať ďalších partnerov tak to zabalia. A ešte jedna vec. Klubovým sponzorom sa krz CHL dávať viac peňazí nechce bo reklamy sú tam zakázané.
28.8.2017 - 9:50
0

Yuro81

 

nie som vedla: co potvrdil aj nas GM po postupe zo skupiny
v tom pripade su naklady pokryte a ostane aj na cesnakovy osuch

dolezite je ale urobit si trosku meno.dovolim si tvrdit ze bez opakovanej ucasti v LM by sme sa na turnaje vo svajci a rakusku dostali tazsie alebo nedostali vobec...

viem ze sme rovnako ako vy vcera sme dva krat totalne vyhoreli ale o to viac si vazime vyhry v tejto sutazi o skusenosti pre maldasov tu je zbytocne pisat.
28.8.2017 - 7:27
+5

dejvidBB

 

Na ten turnaj do Svajcu ste sa dostali preto lebo BB hra LM
28.8.2017 - 11:18
0

Tomino

 

To skor zvolen.. On hra ten turnaj co vy
28.8.2017 - 12:21
+5

blue-311

 

Nechaj ho. Uz sa zacinaju hecovat na ligu
28.8.2017 - 13:21
+2

dejvidBB

 

Jo tu som sa osral, tak pardon
28.8.2017 - 15:50
+1

PavolRajtar

 

Mmm. Paradoxne Vyšehrad je vyrazne ziskovejsi ako CHL
27.8.2017 - 23:35
+2

miro-nr

 

kde by som sa dočítal ako je financovany(vyšehrad) a kolko dostanu mužstva,poprípade víťaz?
28.8.2017 - 0:45
+1

Tomino

 

To by som ajja rad vedel
28.8.2017 - 9:02
+3

Yuro81

 

tak kolko teda ?: ak to napisete vy tak to znamena ze tie cisla poznate...sem s nimi.
28.8.2017 - 9:45
0

miro-nr

 

No ak to berú tak ,že aj tam ,aj tam dostaneš 0,tak VP je ozaj ziskovejší,lebo menej precestuješ
28.8.2017 - 19:06
0

AvalancheBB

 

Realistický pohľad je taký, že CHL sa jednoducho ešte stále nezbavila imidžu jej predchodcu, a to European Trophy. Síce určite najkvalitnejší, ale stále prípravný turnaj. Pretože sa hrá v období prípravy. A aj sa to pre veľa klubov v tomto období skončí.
30.8.2017 - 18:19
0

rados

 

Zhodnotím zápas asi takto Iskre chýbala iskra myslím ze inak sa to ani neds
27.8.2017 - 23:18
0

tybee

 

prvy krat som chcel fandit BB, ale to sa nedalo pozerat...
27.8.2017 - 23:53
+1

JozoNR

 

tato diskusia sa cita horsie ako vlakno so Slovanom...
prosim Vas...jedna strana nech si prizna, ze nehra s Bckom, resp. "pripravak" a druha strana nech prestane onanovat nad tym, ze BB prehrala 5:0, lebo my sme ti posledni, co tu mozu moralizovat o hernom vypadku alebo zbabranom zapase..
BB normalne regularne prehrala s lepsim timom..ide sa dalej, uzite si domace zapasy, zbierajte skusenosti a reprezentujte slovensku ligu..
27.8.2017 - 23:59
+20

Belzebub

 

slovensky hokej QUO VADIS? HNED AJ ODPOVIEM
28.8.2017 - 2:19
0

BlackCrow

 

Hneď jak hneď.. Si tak zhúlený že si asi hneď zabudol..
28.8.2017 - 3:00
+13

hcpozitiv

 

kam by išiel : Nikam. Stojí na mieste! Nabudúce by sa mali páni funkcionári zamyslieť či nedovolia vstup 2 mužstvám s garant. rozpočtom 3 mil.euro do našej ligy. Namiesto toho tu máme nech sa menovaní neurazia NZ a Detvu čo ligu hokejovo neposunie ani o 1/2 kroku ďalej. Znovu budú 2-3 zápasy v jednej šestine mať nejakú úroveň a potom ...
28.8.2017 - 13:18
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dzunkes

 

Barancoky ja som myslel ze date aspon 1-2 goly ked uz nevyhrate ale dost bieda
28.8.2017 - 6:33
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

V každej mláke je nejaký žralok.
28.8.2017 - 8:30
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
chimli

 

Všetky tvoje reakcie na moje príspevky nie sú o hokeji , ale o urážaní!!!!! Načo sú tu MOD-i a admini, ked tu môže prispievať taký človek ako ty?????
28.8.2017 - 11:54
+6

dejvidBB

 

Lebo ty tu vypisujes overene fakty ze? Kazdy tvoj prispevook je necim nepodlozena konspiracia ktora sa zrodila v tvojej hlave a ak vies spravne citat tak: V diskusii tiež neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie.
Cize ty by si tu nemal ani o com pisat
28.8.2017 - 12:02
+4

chimli

 

Píšem iba overené veci a fakty , ktoré nájdeš na webe.
28.8.2017 - 12:08
+4

Urpiner16

 

A tomu Lintnerovi prečo nakladáš aj za veci za ktoré reálne nemôže a nenesie zodpovednosť?
28.8.2017 - 12:19
+3

dejvidBB

 

Nieco na pripomenutie, kde na webe najdem tento tvoj overeni fakt?
Kohút veľmi dobre vie, že Šárky funkciu GM nezoberie, žezlo pri repre preberá tentokrát banskobystrická mafia.

Napísal: Chimli / 24.5.2017 : 23:30
28.8.2017 - 15:55
+2

dejvidBB

 

omg *overeny
28.8.2017 - 15:58
0

chimli

 

Dal si další dokaz, že rozmýšľania ti moc nejde.

Možno sa niekedy dozvieme, prečo MUSEL Šárky zobrať funkciu GM. A inak, Orságh a Handzuš sú z Terchovej?
28.8.2017 - 18:45
+4

lubfito

 

Robíte zbytočne z komára somára.
BB včera dostala za vyučenou, nič im nešlo, kombinačne veľmi slabo. Ale že zbabrali jeden zápas ešte nie je žiadna tragédia. Akurát tých pár pyšných fans dostalo drôtom do oka a facku po papuli za ponižovanie predošlých mužstiev ktoré pôsobili v CHL. A dobre im tak.
Na druhej strane ešte prídu domáce zápasy, tam sa budú dať urvať nejaké body. A keby aj nie, takéto zápasy sú pre ozajstného fanúšika sviatkom, hra sa podľa mňa doma zlepší.
Netreba tu hneď BB zhadzovať, skupinu nemajú ľahkú a ten Salzburg je predsa len inde.
No to nie je celá EBEL, sú tam teamy ktoré by si proti Bystrici ani nepípli.
Doma sa treba namotivovať a ukázať fanúšikom že vieme konkurovať v Európe aj oveľa bohatším klubom.
28.8.2017 - 9:01
+11

porter

 

Hlavne zas hrali ako posrati. Typicka slovenska prehnana skromnost a bojazlivost lebo vsetko v zahranici je lepsie. Niektore akcie na branu a brejky neboli ani o nestasti alebo nemohucnosti ale ako keby ani nechceli dat gol tak to dali rovno na brankara, aby sa nebodaj na nich nenahneval ze mu dali gol.
A mozno si mysleli ze nejakych rakusakov daju s prstom v riti ako som to tu napisal v piatok v inej teme ...Vladove vyjadrenia o tom ze prvorada je liga asi tiez tomu nepomohli.
Keby niet tej psychickej deky a nezohratosti tak kludne mohol chudobny tim zo srdca slovenska porazit bohate nemecko rakuske mesta s 10x vacsim rozpoctom...
28.8.2017 - 9:13
0

lubfito

 

Tak povedzme si úprimne, keď si porovnáme súpisky, tak tam moc šancí nebolo. Áno, dal by sa uhrať lepší výsledok, ale tá obrana kde je napr. Brouillette sa prekonáva len ťažko.
Uvidíme ako pôjdu doma, tu sa oťukali a myslím si že to bude lepšie.
28.8.2017 - 9:30
0

Adriano23

 

Uplny suhalas, par ludi si koplo a ide sa dalej.
28.8.2017 - 9:23
0

cy2kz

 

Napiš mi dva kluby z EBEL, které by si proti Bystrici ani neoplývá a proč. Docela by mě to zajímalo. Dík
28.8.2017 - 13:52
0

advokatiss

 

Samozrejme Znojmo a este take Bolzano.
28.8.2017 - 13:55
0

advokatiss

 

Ale berto to tak, ze je tam smajlik
28.8.2017 - 13:59
0

Adriano23

 

Co tak Fehervar ci Lublana a Dorbrin tiez trel biedu ... bral so douvahy minulorocne zlozenie EBEL.
28.8.2017 - 14:06
0

lubfito

 

Prepáč, nepípli bolo asi silné slovo. Ale štatisticky by nevyhrali z 10 zápasov viac ako 4. Celé je to len môj osobný názor, neber to prosím ako útok na EBEL, keďže podľa mňa je to liga dobrá, len nie moc vyrovnaná.
Ľubľana
Fehervár
Dornbirn
(o nich myslím nepochybuješ ani ty sám)
O minuloročnom Znojme nebudeme debatovať, keďže si ich fanúšik a ťažko by som ťa o niečom presviedčal. Ale dajme tomu že od Vášho teamu by to už boli skôr vyrovnané zápasy. A vyššie postavené teamy by ten pomer 6/4 otočili.
Ešte raz opakujem, neber to ako útok na EBEL. Len môj postreh ohľadne vyrovnanosti ligy. Ostatne je to asi ako u nás. Sú tí lepší a tí horší.
28.8.2017 - 14:33
0

cy2kz

 

Tak ta Lublaň souhlas. Tam to ale bylo vždycky docela o penězích, protože už během sezóny neplatili hráčům. I proto byla Lublaň "vyřazena" z EBEL a bude hrát "jen" ALPS-kou ligu. Takže v EBEL už není.
Fehervar je nevyspikatelny, loni s ním BB v přípravě taky prohrála, tuším 5:6.
Dornbirn je dlouhodobě spíš podprůměrný, ale dokáže během sezóny taky dobře zahrát.
Znojmo bylo loni marný, dost zápasů stálo za vyližp.d.l. Ale dlouhodobě spíš nadprůměr.
Obecně se nedá říct, že by dnes v EBEL hrálo slabé mužstvo. Většina týmů má / mělo výborné hráče, na kterých se dá stavět. Např. https://ebel-hokej.blogspot.cz/2017/05/hraci-na-ms-kteri-v-sezone-201617.html?m=1
28.8.2017 - 19:43
0

amentma

 

Tento zápas nevyšiel, po druhom až treťom góle na nás padla deka a nešlo úplne nič.

Len by som poznamenal, ti experti čo tu píšu že sme rozpredali tím a pod. My sme mali záujem udržať čo najviac hráčov, ale treba rešpektovať aj to, že ti hráči chceli odísť. Výkonmi v BB si spravili meno aj cenu, chcú si viac zarobiť aj zahrať lepšiu súťaž, tak ako by ste im v tom zabránili? Jednoznačne najviac chýba Maione, tak tvorivého obrancu dlho nezoženieme. V kombinacii s istotou Wisharda vzadu to bola ideálna dvojka. Gelinas zatiaľ taký priemer tímu, nevyčnieva. Dame Malka je tak na úrovni Rosandica, má ťah dopredu ale v zadu vie aj pokaziť.

Utok uvidíme keď nastúpi Suro, ako si sadne s krídlami. Škoda že odišli Buc aj Hickmott, boli zohrati. Kafka sa tiež vyjadril že chcel zmenu takze nejaká snaha ho udržať nemala zmysel, výmena za Bartanusa zatiaľ v prospech KE, tak dúfam že ešte niečo ukáže. Faille s Brittainom mali dobre zápasy v príprave, takze oni by mohli byt náplasťou za Higgsa či Truchna.
28.8.2017 - 9:40
+2

VladoBB

 

amentma: ...súhlasím s tebou, chápem že je ťažké dlhšie udržať kvalitných hráčov v našich tímoch, no nechápem zmysel takéhoto významu reprezentácie (či už klubu, mesta alebo SK)...
...je rozdiel navariť za sebou 2x tak isto chutný a kvalitny obed podľa receptu ako zostaviť 2x za sebou rovnako kvalitný tím...
...mňa teda na tom všetkom mrzí najviac to, že v CHL nedošlo ku hokejovej konfrontácii majstrovskej zostavy BB, ktorá sa už len tak nezopakuje.
Nič iné.
28.8.2017 - 13:15
+2

Gargamel123

 

Ziadna panika, normalna priprava na extraligu.
28.8.2017 - 9:55
0

Urpiner16

 

Nebudem nič kritizovať stále verím že doma s Wolfsburgom a Salzburgom vyhráme.Skôr mi chýba vyjadrenie na výkon a príčíny prehry v tomto článku od nášho trénera.Považujem to slušnosť pre našich fanúšikov.Ak mal nejaké vyjadrenia nech to sem admin dodatočne dopíše ďakujem.
28.8.2017 - 10:19
0

Dracik_18

 

keby hral Salzburg vo Švajčiarske lige ako Villach tak určite vyhráte
28.8.2017 - 14:33
+4

Urpiner16

 

Teba by mal trápiť výsledok z tripu ak sa nemýlim a im neúprosné poklonkovanie.
28.8.2017 - 18:59
+3

ohlo123

 

Ake poklonkovanie?-vsak im trci zo zadku!
28.8.2017 - 19:10
+5

Dracik_18

 

jasne panáčik
28.8.2017 - 19:50
+4

Dracik_18

 

to nechaj na mňa čo mňa trápi a čo nie
28.8.2017 - 19:50
0

FP-siso

 

Ano: Takato je Slovac.Mat velku radost /skodoradost / ked sa nedari nejakemu inemu slov klubu vid momentalne BB a Slovan ta sa tu od skodoradosti idete rozplynut.Ked sa nebude darit niekomu inemu / NR, KE atd / tak druha strana zacne to iste? Mozete sa hanbit.Tiez nemusim niektore muzstva,ale ked reprezentuju Slovensko tak fandim kazdemu co hraju za Slovensko. To je vsetko.
28.8.2017 - 10:32
+2

mitoO

 

A kto ma tu velku radost /skodoradost/?
Nic take tu necitam.
28.8.2017 - 10:45
+7

riskohrasko1

 

To on uz pre istotu napisal ,aby potom mohol napisat ,ze ja som to pisal
28.8.2017 - 20:20
0

wedro

 

Môžme pokojom angličana napísať.
Že HC Košice ako jediné slovenske mužstvo si nespravilo v účinkovaním Lige Majstra hanbu.
Ani jednom zápase nedostali debakel vždy odohrali dôstojným spôsobom .
Reprezentovali Mesto tak aj Slovensku extraligu spravili výbornú reklamu pre extraligu.


Takže tak.
28.8.2017 - 11:23
+13

Urpiner16

 

Ste proste dokonalí.


28.8.2017 - 11:35
+18

wedro

 

Takže tak.: +
Ďakujeme.
28.8.2017 - 14:01
+4

hcpozitiv

 

nie sme: "Ale zname šicke co mame vichodňarki za ženy jak to vipatra"
28.8.2017 - 16:02
+4

emoxx1

 

Nuž, mal som kolegu z východu, ktorý často opakoval vetu: "Ta my východňáre vieme šicke zrobic najlepšie."
Ospravedlňujem sa za to, že som to určite nenapísal správne...
28.8.2017 - 11:45
+4

OceliarKE

 

V pravej vychodnarcine neexistuje ypsilon
28.8.2017 - 11:51
+4

emoxx1

 

Zrejme pre to ho šéf po 3 týždňoch vyhodil...
28.8.2017 - 11:58
+9

UssKe

 

28.8.2017 - 12:24
0

UssKe

 

Namiesto vieme by malo byt zname.
28.8.2017 - 12:31
0

emoxx1

 

Dík... no musím priznať, že nikdy som nemal talent na jazyky
28.8.2017 - 13:03
+2

hcpozitiv

 

zname šicko zrobic ale nevadí "Ale kebI ozaj zname šicko , ta to už bI bulo ... ha"
28.8.2017 - 13:26
+1

hcpozitiv

 

asi malo radšej ostať "kebi" a "bi" tak to i vyzerá ako l
28.8.2017 - 13:32
+1

trogar27

 

zato my aj ked s hanbou sme ako jedini zatial postupili zo skupiny,takze este musite k tomu reprezentovaniu nieco pridat :p
28.8.2017 - 12:48
+3

emoxx1

 

Jediný aj s Košicami... Keď sa BB otrasie a urobí doma nejaké body, tak môžu byť tretí jediný, čo postúpili...
28.8.2017 - 13:01
+6

lubfito

 

Asi chcel napísať že sme tú skupinu ako jediný vyhrali...
28.8.2017 - 13:26
+2

emoxx1

 

Veď ok...Ale totik má pravdu. Hádame sa tu o to, kto spôsobil menšiu/väčšiu hanbu a je to jedno... Keby sme sa hádali o to kto viac krát vyhral CHL, tak by sme boli asi spokojnejší...
28.8.2017 - 13:46
0

lubfito

 

Samozrejme že máte pravdu obaja a chápem váš postoj.
No tuto kolegovci si proste musia vracať väčšie či menšie kopance. Zas pochopme aj tie ubolené duše
28.8.2017 - 14:43
+1

trogar27

 

takze tak
28.8.2017 - 22:01
0

totik

 

Hadate sa tu ako male deti. My sme neurobili najvacsiu haMbu, my sme ako jedini postupili zo skupiny...

Meriate si tu pipikov a hadate sa, kto ma vacsieho. Ale zabudate, ze vsetci ich mate malych, len niekto ma o ten milimeter viac. (Slovan ma momentalne najmensieho). Namiesto podporovania jeden druheho...
28.8.2017 - 13:12
+4

blue-311

 

Postupili aj Kosice ako pisal kolega vyssie. Nechce sa mi hladat clanky ked sme dostali nakladacku s Libercom a Vitkovicami ale urcite by sme tam nasli niekolko bystricanov co si mastili ego. Tak nech si to teraz vyzeru.
28.8.2017 - 13:25
+2

LuukyBB

 

Pozrel som si tú diskusiu. Po prehre vo Vítkoviciach tam nepísal zrejme ani jeden človek z BB. Našiel som tam len môj príspevok:

LuukyBB

Si zabil. Za to Ty robíš skvelú reklamu KE obyvateľom. Stalo sa. Aj výbuch patrí k športu. Ide sa ďalej. Aj v Nitre aj na Slovensku pán dokonalý.

Nebolo to tam rozhodne nejaké posmešné zo strany BB fans...

Ako som napísal Vám, napíšem aj nám. Vybuchli sme a ideme ďalej... proste "finálový" káder bol jednak o niečo kvalitnejší, zohratý a boli sme v laufe. Teraz je v podstate úplne nový káder a tak to aj dopadlo.
28.8.2017 - 13:39
+6

blue-311

 

Kedze ja nemam chut to luskat tak ti verim a beriem spat. Este ten Liberec treba pozriet
28.8.2017 - 18:12
0

lubfito

 

No pani kráľovná by mohla pár tých pipikov ohmatať, poťažkať a s nadhľadom to tu raz a navždy rozsúdiť
28.8.2017 - 13:27
+1

potocik

 

Konecne daco normalne.
28.8.2017 - 15:41
0

trogar27

 

zas to neber tak vazne,ziadne meranie pipikov aspon z mojej strany,len male podpichnutie,ktore som aj tak domrvil
28.8.2017 - 22:05
0

advokatiss

 

Ako povedal Koval, keby sme chceli udrzat majstrovsky kader museli by sme strojnasobit rozpocet. Mali by sme potom zaruku, ze postupime ? Podla mna nie. Len by sme mozno nedostali 5 golov ale len 3 a miesto 0 strelenych golov by sme dali 1. Mali sme si kvoli 6 zapasom narobit dlhy a skoncit ako Martin ?
28.8.2017 - 13:53
+2

FP-Tommynko

 

Máš pravdu, ale nieje správne ani 3/4 klubu vymenit
28.8.2017 - 14:48
+1

bobbyfan

 

Jednu vec si ako Slováci asi veľmi ťažko prizname. Tu u nás sa minulý rok objavila tepla voda s kanaďanku, lenže v ebel a del sa toto praktizuje už roky. Teda čo sa stane keď dôjde nejaké naše mužstvo s konečne iným hokejom ako prihriatym hokejom ...NIC....to len u nás sa teraz odbavujeme na kanadanoch
28.8.2017 - 14:18
+1

Atlan

 

aspon mensia naplast pre nas co sme vcera boli v Salzburgu

"I need to give you a compliment on your fans yesterday in Salzburg. Even though their team was losing, they made a lot of noise and contributed a lot to have a great atmosphere in the stadium.
Daniel Keller - Communication & Digital Media Coordinator Champions Hockey League AG"
28.8.2017 - 15:38
+4

LuukyBB

 

Zaslúžená pochvala
28.8.2017 - 18:03
+2

blue-311

 

Komu cest, tomu cest
Bolo Vas (baranov) pekne pocut pocas zapasu.
28.8.2017 - 18:14
+1

LenTak93

 

väčšinou si zahraničné tímy pochvaľujú slovenskú atmosféru
28.8.2017 - 20:29
+1

granlund84

 

Od mája to vyzeralo sľubne, liga vyzerá ze "se zveda", kádre podľa mňa najlepšie od exitu 2012. A príde príprava a ods*rate výsledky. A teraz BB to klincuje. Chcú ľudí na štadiónoch a zabúdajú na reklamu! Ľudí také výsledky odradzaju. Ak by som videl ze BB vyhra v Nemecku/Rakúsku, že Nitra zremizuje s Švajčiarmi, že Zvolen zdola Lugano tak idem na ligu nateseny. A to moje nadšenie od mája tak nejak v auguste stále opadáva. Ešte jednu vec by som tiperom odporučil. Začne zápas Slovenska(slov teamu), prvá presilovka proti a bum gól. Hneď z prvej! Sa čudujem ze ma ešte SK nezablokovali. Presilovky /oslabovky sú Slovenská choroba. A to nech mi nikto nehovorí že sa to nedá odstrániť
30.8.2017 - 20:01
+1

Adriano23

 

Nitra sice prehrala posledny zapas 9:2, ale hanbu urcite nespravila, prave naopak v prvych dvoch zapasoch urobila skvelu reklamu pre tipsportligu. Zvolen prehral nad Luganom, vyhral vysoko nad timom z NLB a vyhral nad timom ktory hral minuly rok baraz o NLA. Takze vyhovarat sa na Zvolen a Nitru mi pride absurdne. Ci nase timy maju valcovat timy v ktorych je par hracov ktori maju co to odohrane v NHL ? Trosku zdraveho usudku by to chcelo.
30.8.2017 - 20:21
+3

granlund84

 

Zvolen a Nitra som dal príklad. Sorry ze som urazil ego tvojho tímu. Myslel som to všeobecne. Zdravý úsudok je ten ze výsledky sú katastrofálne. A to nie len tento rok. Raz si dám tu námahu a ti zhrniem prípravu plus Ligu majstrov. 70% výsledkov je zlých a to nerobí lige dobré meno. Najlepšia reklama sú výsledky a na to kluby v lete zabúdajú
30.8.2017 - 20:43
0

Adriano23

 

V Lige majstrov nase celky maju lepsie vysledky ako timy EBEL, ktora sa povazuje k spoluzakladatelskej ... Pozri si tabulku lig pre nasadzovanie timov do LM, chvilu minuly rok sme boli chvilu aj pred DEL, ale samozrejme udrzat sa to nedalo. Ale pred EBELkou sme skoncili. To znamena ze keby sme patrili k spoluzakladatelom tak v LM mame tri muzstva.

Ano priprava byva vacsinou zalostna, ale Nitra so Zvolen sa urcite nestratili prave naopak. Aj Banska uhrala so Slovanom dobry vysledok. Nasim timom chyba konfrontacia s lepsimi timami resp z lepsich lig a nie sa trepat na vysehradsky pohar. Pozeram Zvolen vs Fribourg, kde zvolen po prvej tretine prehrava 0:2, ale vidno ze Zvolen hrat vie, len proste chyba ta medzinarodna konfrontacia s muzstvami z lepsich lig, chvalabohu ze sa nesli trepat na vysehrad ... Ked vidim tie zapasy s vysehradu tak ani hracov z nasich celkov to nejak nebavi, zapasy v lige maju "trosku" vacsiu uroven, nasadenie atd.
30.8.2017 - 20:54
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2372:3656
2.Košice2475:5747
3.B. Bystrica2493:6046
4.Nitra2384:6541
5.Zvolen2273:6040
6.Poprad2361:6237
7.Žilina2463:6731
8.L. Mikuláš2351:5726
9.N. Zámky2354:7026
10.SR 201834:8014
11.Detva2341:8711
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica221620488:4652
2.Michalovce221342399:5049
3.Prešov221431492:5249
4.Topoľčany221141672:5442
5.Dubnica221023781:6437
6.Bratislava21913874:6432
7.Sp.Nová Ves225331176:9824
8.N. Zámky B216021357:11020
9.Trnava224021655:9514
10.P. Bystrica213011750:11110
-Orange 207112326:267
Aktualizované: 21.11.2017 04:58
tímzvvppppskóreb
1.Nitra221720390:4955
2.Dukla221431497:7049
3.Košice211112774:7437
4.B. Bystrica21933661:5736
5.Slovan221021974:6135
6.L. Mikuláš221012992:8934
7.Martin211011969:6433
8.Žilina22913973:6832
9.Poprad22832974:8132
10.Skalica226121353:7422
11.Zvolen225101662:8417
12.Spišská212021739:878
Aktualizované: 20.11.2017 04:54
tímzvvppppskóreb
1.Slovan221431497:5149
2.Poprad221321685:5244
3.Košice221312678:5643
4.Dukla221303680:4442
5.Skalica221311778:5842
6.Nitra221042688:6640
7.L. Mikuláš221023754:4837
8.Zvolen221031867:6737
9.B. Bystrica21831974:5831
10.Spišská228211179:7929
11.Púchov228211158:6729
12.Martin229011265:7628
13.Michalovce227131161:8026
14.Trnava227111358:8024
15.Žilina216031250:7621
16.Prešov221002133:1473
Aktualizované: 20.11.2017 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3527501149-5793
2CSKA Moskva3219705106-5472
3Jokerit Helsinky302020591-4867
4Lokomotiv Jaroslavl3516501189-8661
5Torpedo Nižnij Novgorod3513401264-7453
6Spartak Moskva3312701291-8352
7Dynamo Moskva3512701479-7552
8Severstal Čerepovec3412501272-8251
9HK Soči3413301383-9650
10HC Dinamo Minsk3311301664-7642
11HC Viťaz358301983-10435
12HC Slovan Bratislava338101868-11232
13Dinamo Riga332602152-9422
Aktualizované: 24.11.2017 15:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň331910896-6964
2Neftěchimik Nižněkamsk341720985-8661
3Avangard Omsk3415601087-6060
4Barys Astana34154010106-8958
5Avtomobilist Jekatěrinburg3315301195-7955
6Metallurg Magnitogorsk3413401289-9152
7HK Sibir Novosibirsk3413501570-7550
8Salavat Julajev Ufa3515101690-9650
9Amur Chabarovsk3210501175-8146
10Traktor Čeljabinsk3212401467-8146
11Red Star Kunlun3211101462-8141
12Admiral Vladivostok338401774-8336
13Lada Toljatti337102061-8628
14Jugra Chanty-Mansijsk343702059-10927
Aktualizované: 24.11.2017 15:35
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3527501149-5793
2CSKA Moskva3219705106-5472
3Jokerit Helsinky302020591-4867
4Ak Bars Kazaň331910896-6964
5Lokomotiv Jaroslavl3516501189-8661
6Neftěchimik Nižněkamsk341720985-8661
7Avangard Omsk3415601087-6060
8Barys Astana34154010106-8958
9Avtomobilist Jekatěrinburg3315301195-7955
10Torpedo Nižnij Novgorod3513401264-7453
11Spartak Moskva3312701291-8352
12Dynamo Moskva3512701479-7552
13Metallurg Magnitogorsk3413401289-9152
14Severstal Čerepovec3412501272-8251
15HK Sibir Novosibirsk3413501570-7550
16Salavat Julajev Ufa3515101690-9650
17HK Soči3413301383-9650
18Amur Chabarovsk3210501175-8146
19Traktor Čeljabinsk3212401467-8146
20HC Dinamo Minsk3311301664-7642
21Red Star Kunlun3211101462-8141
22Admiral Vladivostok338401774-8336
23HC Viťaz358301983-10435
24HC Slovan Bratislava338101868-11232
25Lada Toljatti337102061-8628
26Jugra Chanty-Mansijsk343702059-10927
27Dinamo Riga332602152-9422
Aktualizované: 24.11.2017 15:35
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues22124578-5833
2Winnipeg Jets21121569-5729
3Nashville Predators21103668-6228
4Vegas Golden Knights20103672-6027
5Los Angeles Kings2293865-5226
6Vancouver Canucks22110861-6125
7Calgary Flames2175862-6425
8Chicago Blackhawks2182863-5623
9Minnesota Wild21100864-5923
10San Jose Sharks20101850-4523
11Colorado Avalanche2092869-6523
12Anaheim Ducks2182860-6023
13Dallas Stars221011061-6523
14Edmonton Oilers22531259-7418
15Arizona Coyotes24231659-8913
Aktualizované: 24.11.2017 15:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning21133383-5434
2Toronto Maple Leafs2395881-6929
3Columbus Blue Jackets2277763-5329
4New Jersey Devils2184569-6628
5New York Islanders21102777-6926
6Washington Capitals23841067-7225
7Pittsburgh Penguins2374961-8025
8New York Rangers2292972-6824
9Detroit Red Wings2282965-6423
10Carolina Hurricanes2081758-5922
11Ottawa Senators2062664-6722
12Boston Bruins2081754-5922
13Philadelphia Flyers2271961-6521
14Montreal Canadiens23531254-8019
15Florida Panthers21621163-7318
16Buffalo Sabres22411352-7914
Aktualizované: 24.11.2017 15:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.11.2017 15:35

Bleskovky

Montreal vymenil T. Mitchella do Los Angeles

Vedenie klubu NHL Montreal Canadiens poslalo hokejového útočníka Torreyho Mitchella do Los Angeles výmenou za podmienenú voľbu v 5. kole budúcoročného draftu. Ak sa Kings v tejto sezóne prebojujú do play off, zmení sa voľba na štvrtokolovú. Canadiens ju stratili v minulej sezóne pred uzávierkou výmen, keď za ňu získali z LA krídelníka Dwighta Kinga.
o 09:31 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nemeckej DEL - streda

výsledky: Pinguins Bremerhaven - Eisbären Berlín 1:4, Düsseldorfer EG - Straubing Tigers 3:2, Iserlohn Roosters - Kolín Haie 5:4 pp a sn, Schwenningen Wild Wings - Grizzlys Wolfsburg 0:2
22.11.2017 22:01 - Michal Bruner / TASR

Krefeld - Norimberg 1:2 sn v nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu so slovenským obrancom Milanom Jurčinom v zostave vyhrali v utorok v zápase 23. kola nemeckej DEL na ľade Krefeldu 2:1 po samostatných nájazdoch. výsledky: Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 1:4, Krefeld Pinguine - Norimberg Ice Tigers 1:2 pp a sn, Augsburg Panther - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn
21.11.2017 22:02 - / TASR

Rögle - Örebro 6:1 v utorkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Rögle zvíťazili nad Örebrom vysoko 6:1 v utorkovom domácom stretnutí švédskej SHL. SHL - výsledky: Rögle - Örebro 6:1, Malmö - Frölunda 2:3 pp a sn, Växjö - Färjestad 2:4, Linköping - Brynäs 4:3 pp, Lulea - Skelleftea 1:3
21.11.2017 21:33 - / TASR

Záborského Tappara podľahla lídrovi fínskej ligy Kärpätu Oulu 1:3

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v utorňajšom šlágri fínskej Liigy nad Tapparou Tampere 3:1, vďaka čomu zvýšili náskok na čele tabuľky na sedem bodov. V drese Tappary sa bodovo nepresadil slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: Kärpät Oulu - Tappara Tampere 3:1, SaiPa - Ässät Pori 1:3, TPS Turku - Ilves Tampere 4:1, Vaasan Sport - Pelicans Lahti 7:5
21.11.2017 20:07 - / TASR

Dallas bez Methota a brankára Lehtonena

Hokejistom Dallasu Stars bude štyri až šesť týždňov chýbať v NHL obranca Marc Methot. Tridsaťdvaročný zadák bude pauzovať po artroskopickej operácii kolena, ktorú absolvoval v nedeľu. Stars sa takisto musia dočasne zaobísť aj bez fínskeho brankára Kariho Lehtonena, ktorému manželka porodila syna.
21.11.2017 13:51 - / TASR

Eisbären Berlín - Krefeld Pinguine 4:3 v nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu so slovenským obrancom Milanom Jurčinom v zostave vyhrali v nedeľu v zápase 22. kola nemeckej DEL doma nad Straubingom Tigers 2:1 po samostatných nájazdoch. výsledky: Schwenningen Wild Wings - Pinguins Bremerhaven 5:2, Iserlohn Roosters - Adler Mannheim 1:0, Norimberg Ice Tigers - Straubing Tigers 2:1 pp a sn, ERC Ingolstadt - Düsseldorfer EG 1:3, Grizzlys Wolfsburg - Augsburger Panther 5:3, Kolín Haie - EHC Red Bull Mníchov 2:6, Eisbären Berlín - Krefeld Pinguine 4:3
19.11.2017 21:16 - / TASR

Kloten - Bern 1:2 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledky nedeľných zápasov najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Kloten - Bern 1:2, Zürich - Davos 1:3
19.11.2017 18:00 - / TASR

Boston a Chicago sa v roku 2019 stretnú pod holým nebom

Hokejisti Chicaga Blackhawks a Bostonu Bruins sa v januári 2019 stretnú v tradičnom zápase Winter Classic pod holým nebom. Duel NHL sa uskutoční v univerzitnom meste Notre Dame v štáte Indiana na štadióne s kapacitou 80.000 divákov. Pre Chicago to bude už štvrtý zápas v rámci série Winter Classic.
19.11.2017 10:32 - Michal Bruner / TASR

Ambri-Piotta - Kloten 6:3 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

V sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže zvíťazil domáci Ambri-Piotta nad Klotenom 6:3. výsledky: Ambri-Piotta - Kloten 6:3, Langnau - Lausanne 3:5, Biel - Lugano 4:2, Bern - Fribourg-Gottéron 5:2
18.11.2017 22:03 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

24. 11. 2017
L. Mikuláš - Zvolen o 17:00
Poprad - N. Zámky o 17:00
Nitra - Detva o 18:00
25. 11. 2017
Trenčín - Nitra o 17:00

Odohrané zápasy

23. 11. 2017
ŽilinaTrenčín
2:5REPORT
B. BystricaKošice
5:3REPORT
L. MikulášSR 20
3:2 SNREPORT
21. 11. 2017
SR 20Nitra
0:7REPORT
19. 11. 2017
ŽilinaNitra
2:4REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT28 bodov
2.Hohmann C.BBY25
3.Surový T.BBY24
4.Paulovič M.NIT23
5.Coffman T.ZVO21

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT16 gólov
2.Handlovský L.ZIL13
3.Bubela M.BBY12
4.Kafka P.KOS11
5.Šišovský P.ZVO10

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.46 perc
2.Foltán F.NIT93.78 %
3.Laco M.NIT93.58 %
4.Košarišťan A.LMI93.16 %
5.Tomek T.ZIL93.08 %
Články SIHPA na HokejPortáli »