Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Rekapitulácia účasti Slovenska na MS 20 2019 (VIDEO)

zdroj: IIHF/Matt Zambonin
4.1.2019 09:03 Andrej Čičman / HokejPortal.sk

Úspech? Neúspech? Ako zhodnotiť účinkovanie slovenského tímu, ktorý opäť skončil vo štvrťfinále. Prvotný cieľ bol splnený, navyše s bonbónikom v podobe excelentného výsledky proti Kazachstanu. Avšak výsledky proti tímom zo silnej šestky boli opäť nepriaznivé.


Slováci sa ocitli vo veľmi ťažkej skupine. To už je ale pravidlom, na ktoré si musíme zvyknúť. USA, Švédsko a Fínsko sú hokejové veľmoci, kde sa víťazstvá rodia veľmi ťažko. Kazachstan sa ukázal byť ľahkým sústom, ale to nás nesmie uspokojovať Slovenský hokejový tím by mal mať stále vyššie ambície, ako iba vyhnúť sa zápasom o záchranu. Vypadnutie vo štvrťfinále je akceptovateľné, veď tam končia aj iné a papierovo silnejšie tímy. Ale neustále prehry proti tímom ako sme mali v skupine, už fanúšika omrzel. Uvidíme ako to bude o rok, ale tentokrát sme mali vzhľadom na skladbu kádra vyššie očakávania.
Prvý zápas proti USA. Možno najlepší výkon, aký previedli títo chlapci na turnaji. A to aj napriek vysokej výhre proti Kazachstanu. S Američanmi dlho držali vyrovnaný stav 0:0 a v závere 2. tretiny dokonca vďaka gólu Mareka Korenčíka získali jedno-gólové vedenie. Výborný výkon v bráne ukázal Samuel Hlavaj. Viacero nebezpečných akcií sa skončilo na jeho betónoch, prípadne v lapačke. Hráči umne narúšali kombinačné snahy Američanov a dlho as im to aj darilo. V kútiku duše sme po 40 minútach dúfali v opätovnú výhru a tí najväčší optimisti aj s čistým kontom pre Hlavaja. Nakoniec nevyšlo ani jedno ani druhé. Na začiatku 3. tretiny v priebehu 5 minút dokázal súper otočiť stav stretnutia. Slováci mali potom dvakrát šancu využiť presilovku, ale to sa im nepodarilo. Menšou kuriozitou boli 2 trestné strieľanie, po jednom na každej strane. Bez gólu. Napriek tesnej prehre a výraznej streleckej prevahe amerických hráčov (34:14) sme však mohli byť s výkonom našich reprezentantov spokojní. A s optimizmom hľadieť na ďalšie zápasy.


Druhý zápas proti Švédsku nebol tak vyrovnaný. Minimálne čo sa týka gólov. Slováci prehrali 2:5, čo je pomerne jednoznačný výsledok. Pomer striel však nebol tak výrazne naklonený v prospech súpera, ako tomu bolo v prvom zápase (22:26). Rozhodla však strelecká efektivita. Sústredený Adam Liška ešte dokázal odpovedať na úvodný gól Švédov. No ani nie o 3 minúty neskôr Emil Bemström dostal Švédov opäť do vedenia, v 2. tretine zvýšil na 3:1 a na začiatku 3. tretiny zvýšil náskok Švédov Erik Brannström. To už bol zápas prakticky rozhodnutý. Miloš Fafrák znížil na rozdiel 2 gólov, no o 4 minúty neskôr si Švédi postili výhru ďalším gólom. V bráne Slovenska sa tentokrát predstavil Juraj Sklenár. Aj on predviedol niekoľko výborných zákrokov, ale predsa len dostal 5 gólov. S istou dávkou irónie môžeme povedať, že zápas skončil s výsledkom 6:1. Obranca Sveningsson totižto prekonal vlastného brankára. Gól však bol podľa pravidiel pripísaný Milošovi Fafrákovi.


Tretím súperom bolo Fínsko. Rovnako ako pred rokom. Vtedy Slováci prehrali 2:5 s pomerom striel 23:36. Teraz sme videli ďalšiu prehru s veľmi podobným konečným výsledkom. Slovenský tím prehral 1:5, pričom pomer striel bol 23:36. Kto však videl zápas, musel uznať, že toto bol jednoducho zápas, ktorý inak skončiť nemohol. Fíni boli minimálne o triedu lepší vo všetkých herných činnostiach. Ak si aj Slováci vytvorili šance na strelu, neboli to strely volajúce po góle. Papierové predpoklady sa naplnili. Výber fínskej najvyššej súťaže do 20 rokov s niekoľkými posilami z NHL a univerzitných líg bol jednoducho lepší.


Štvrtým, posledným a možno aj najdôležitejším a psychicky najnáročnejším bol zápas proti výberu Kazachstanu. Naši reprezentanti však nestratili hlavu a zodpovedným výkonom deklasovali tohto súpera. Kto sa náhodou zobudil až na druhú tretiny, musel byť prekvapený. Priebežný výsledok 0:6 po prvej časti hry bol doslova šokujúci. Aj vzhľadom na to, ako ťažko premieňali hráči svoje šance v predchádzajúcich zápasoch. V tomto im vychádzalo takmer všetko. Iste, aj tu sa objavili vynikajúce šance, ktoré zostali bez gólu. A aj v tomto zápase si akoby hráči zobrali oddychový čas, kedy pustili súpera do prvých vážnejších šancí. A dovolili im aj streliť góly. Ale nakoniec to dotiahli k druhému dvojcifernému víťazstvu v histórii účastí slovenského tímu na MS juniorov. Dokonca tým vyrovnali aj rekord v počte nastrieľaných gólov v jednom zápase. Výsledok 11:2 bol viac ako uspokojivý. Hetrikom sa blysol Andrej Kollár.


Želanie sa im splnilo aspoň v tom, že za súpera do štvrťfinále dostali Rusko a nie domácu Kanadu. Rozhodol o tom posledný zápas našej skupiny, kde práve Rusi porazili domáci tím tesne 2:1. Tu mali naši hráči dokonalú možnosť vymazať nevýrazné výkony proti silným tímom zo základnej skupiny. A oplatiť im aj prehru zo štvrťfinále MS 18 v roku 2017 na domácej pôde. Tam Rusi vyhrali 3:2 po predĺžení. Viacero hráčov nášho ale aj ruského výberu bolo pri tom. Motivácia tam bola, škoda len, že jej realizácia sa nekonala. 133 sekúnd stačilo na to, aby sa skončil sen o postupe do semifinále. Andrej Kukuča v dobrej šanci nedal a z následného protiútoku inkasoval Samuel Hlavaj prvý gól. Potom prišiel nešťastný teč obrancu Marcela Dlugoša a pekná individuálna akcia ruského obrancu Alexejeva. Do brány sa postavil Juraj Sklenár, ale ani on nezachránil zápas. Inkasoval ďalších 5 gólov. Tri slovenské góly v záverečnej tretine už na výsledku nič nezmenili.


Celkový herný obraz slovenského tímu nebol najhorší. Ale aj hráči si musia priznať, že to nebolo presne to, čo si pred turnajom predsavzali. Hlavne prehry proti Švédsku, Fínsku a Rusku pokazili celkový dojem. Opäť trápila našich hráčov koncovka. Vidieť to bolo hlavne v poslednom zápase proti ruskej reprezentácii. Aj keď sa naši hráči ocitli v dobrej šanci, riešenie nebolo ideálne. Ako jednoducho to ide ukázali až v závere stretnutia Martin Feherváry, Miloš Roman a Michal Ivan. Škoda že s takou ľahkosťou nepremieňali šance aj skôr. Problémom nebolo len premieňanie šancí, ale aj ich vytváranie. To sa jasne ukazuje, keď sa pozrieme na tabuľku striel na bránu. Našim najlepším hráčom v tomto smere bol Adam Ružička s 16 pokusmi (2 góly). A potom sa už nenašiel strelec, ktorý by mal po 5 zápasoch na konte aspoň 10 striel. Na 2. mieste skončil Adam Liška s 8 strelami, nasledujú Marcel Dlugoš a Andrej Kollár so 6 strelami. Iba títo hráči mali na konte viac striel ako zápasov. Aj to je jeden z problémov. Na počudovanie je však slovenský tím po štvrťfinále 3. najefektívnejší v streľbe. Veľký vplyv však na to má zápas proti Kazachstanu. Presilovka bola 4. najefektívnejšia, no naši brankári inkasovali priveľa gólov vo vylúčeniach. Mali tretí najvyšší počet dvojminútových trestov.

Brankári neboli najhorší. Ale chýbal tam ten rozhodujúci prvok a to chytenie nejakej tej vyloženej šance v kritických momentoch To sme videli možno iba v zápase proti USA, kde Samuel Hlavaj skutočne niekoľkokrát držal prijateľný výsledok. Ale ani on si nedokázal túto formu udržať počas celého turnaja. Vo štvrťfinále dostal 3 rýchle góly a bol vystriedaný. O rok to bude možno lepšie. Juraj Sklenár mal takisto viacero výborných zákrokov. A to hlavne proti Švédom. Ale jeho výkony neboli ani zďaleka optimálne.

Obrana hrala obetavo ale s viacerými chybnými rozhodnutiami. Veľakrát sa stalo, že sa pred slovenskou bránou ocitol nepokrytý protihráč. Takisto rozohrávka viackrát viazla. A niekedy to bolo spojené s nebezpečnou stratou puku vo vlastnej obrannej tretine. Šikovný útočníci sa vo viacerých prípadoch prešmykli medzi mantinelom a obrancom, z čoho opäť vznikli nebezpečné situácie. Veru, nebolo to ideálne. Dobré zápasy odohral Martin Feherváry, no ani on nebol bezchybný. Michal Ivan bol viditeľný predovšetkým v poslednom zápase, kde nazbieral aj 3 kanadské body. Marcel Dlugoš sa 2-krát presadil do siete Kazachstanu. No nešťastne tečoval puk do vlastnej brány v zápase proti Rusku. A pridali sa k tomu viaceré iné nedostatky pri bránení. Od Adam Žiaka sme čakali viac. Marek Korenčík sa predviedol pekným gólom proti Švédsku. Bol hráčom na presilovky, tam sa vedel obracať. Určite bude mnoho fanúšikov kritických voči nominácii Andreja Goliana. 17-ročný obranca mal určite veľa momentov, ktoré mohol vyriešiť inak. Teraz však vie, o čom je svetový hokej. Aj takáto skúsenosť môže byť na niečo dobrá. Veď si len spomeňme na prvé vystúpenia Erika Černáka. Tiež to bolo ďaleko od ideálu.

Nikto z útočníkov nemal aktívnu bodovú bilanciu vzhľadom na počet zápasov. A iba Adam Liška dokázal zaznamenať aspoň bod na zápas. To je tak trochu prekvapivý stav po vysokej výhre nad Kazachstanom. Poukazuje to ale na fakt, že proti USA, Švédsku, Fínsku a Rusku strelili naši hráči 7 gólov. A o niekoľko z nich sa postarali obrancovia, takže útočníci majú tento počet ešte nižší. Pritom od útoku sme si veľa sľubovali. Ako to už však chodí na takýchto krátkych turnajoch, nie všetci hráči sa dokážu presadiť. Patrik Hrehorčák, Miloš Kelemen, Jozef Baláž, Martin Pospíšil a Andrej Kukuča nestrelili ani jeden gól. A práve od nich sme to čakali.
Nuž čo sa dá robiť. Majstrovstvá sveta juniorov sa pre nás skončili tak, ako predpovedali prognózy. Myšlienky hokejového fanúšika sa pomaly začínajú obracať smerom na seniorský šampionát, no o 11 mesiacov tu máme ďalšie kolo juniorského preboru. A so všetkým čo k tomu patrí.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež MS 20


SmrtkaBA

 

Andy, od teba som cakala nieco pikantnejsie. Preco si neohidnotil aj taktiku a trenersky stab?
4.1.2019 - 12:31
+9

TOPmanager

 

Veru: bieda
4.1.2019 - 13:38
+3

HokejBJ

 

Prečo mám taký tušák, že Bokros bude tréner aj v budúcej sezóne?
4.1.2019 - 12:36
+6

strojar

 

1. Hodnotenie je takmer pochvalné, čo v príkrom rozpore s realitou, ktorú sme mohli všetci vidieť. Od autora som zvyknutý na ďaleko vyššiu kvalitu.
2. Súčasťou účasti na MS je aj realizačný tím. I ten by sa v tomto článku zišlo (kriticky) zhodnotiť.
3. Prestaňme už konečne používať vetu "Slováci sa ocitli vo veľmi ťažkej skupine". Na MS U20 sú iba dve skupiny a ja netuším v čom by mala byť tá druhá skupina "ľahšia".
4.1.2019 - 12:46
+33

AgentCooper

 

Suhlas s bodom c.3. Ale viem si zivo predstavit, ze o skupine s Kanadou a Ruskom by vsetci pisali ako o "skupine smrti", co je velmi popularne.
4.1.2019 - 12:56
+5

SmrtkaBA

 

Teraz sa to moze dost premiesat kedze Kanada aj Svedsko vypadlo uz v 1/4-finale.
4.1.2019 - 13:02
+2

Big Bear

 

Tiež sa divím nad "ťažkou skupinou". Môžme mať ľahké v B-cku potom. Ten všadeprítomný alibizmus.. My kalkulujeme s ľahkým súperom pritom naša vlastna hra stoji za backoru...a po šampionáte s 3 debaklami pokračujeme pochvalime všetkých za skvelé vykony. Veď nič proti chalanom, ale konštruktívna kritika je namieste.
4.1.2019 - 14:07
+4

redwings

 

Konštruktívnu kritiku by som smeroval napr. do klubov. napr. v mojom prípade do Slovana, prečo juniori nehrajú v A. tíme KHL vo väčšom počte a kvalite. Či ten potenciál mládeže nemožno zvýšiť. Za tie roky si hádam mohli všimnúť utekajúci vlak
4.1.2019 - 15:25
+3

Hockey69

 

Neviem preco do Slovana? Ten chcel dat prilezitost Liskovi a Kelemenovi, bohuzial sa Kelemen zranil. Keby dali vsetky timy nasej ligy sancu dvom juniorom, tak by to mohlo byt ine. Takze nekritizuj Slovan...
4.1.2019 - 16:00
0

redwings

 

Som Slovanista, tak preto. A mal som na mysli väčšiu kvalitu odchovancov a nie nákupy v lige.
4.1.2019 - 16:16
+1

Hockey69

 

Jasne, rozumiem. Ano mali by vychovat viac hracov pre seniorsky tim.
4.1.2019 - 16:30
0

jednoducho človek

 

To by Slovan musel fungovať aspoň podľa minimálnych štandardov KHL. Teda, že najlepší mladí hráči by išli cestou juniorka - farma - Slovan. O nutnosti tohto modelu hovoril už svojho času Říha. Klub je však v rozklade a očakávať niečo koncepčné je fantazmagória.
4.1.2019 - 16:30
+3

Rusty7550

 

Tak treba povedať že Slovan posledné roky nemal k dispozícií nejaké výraznejšie talenty ... Keď to porovnáme s takou Duklou alebo možno Košicami. Teraz tam však je taký hráč. Alex Geci, má len 15 rokov. Tuto sezónu dominoval staršiemu dorastu 51 bodov v 31 zápasoch. Pred Vianocami ho konečne posunuli do juniorky (kľudne to mohli spraviť už skôr). Je to center, na svoj vek dosť vysoký (183cm). Toto je hráč s ktorým by sa malo pracovať a postupne ho v budúcnosti zapracovať do A-tímu. Snáď ho Slovan nestratí a neodíde do zahraničia.
4.1.2019 - 16:36
+3

AgentCooper

 

Mna velmi sklamalo stvrtfinale proti Rusku. Cakal som od tohto timu viac. Pred turnajom ci samotnym zapasom s Ruskom som bol optimista a budem aj o rok. Predsalen som fanusik...

Ale ked zlozim fanusikovske okuliare, tak je 8.miesto realnym ohodnotenim nasich schopnosti. Tam jednoducho patrime. Je iba na nas, ci sa s tym uspokojime alebo budeme sa snazit dostat castejsie medzi TOP 5. Naposledy sa nam to podarilo v 2015, minuly rok to boli Cesi, tento rok su to Svajciari.
4.1.2019 - 13:00
+2

Tino

 

kritiku: ale serioznu kritiku si moze dovolit len ten kto vie, pozna tie dolezite "zakulisne" info, tych x drobnosti ktore spolu vytvaraju celok, obraz, realitu o ktorej laicka verejnost vela nevie....resp nevie skoro nic, sme odkazani na pletky ktore maju nejaky realny zaklad, ale na vytvorenie si obrazu ktory bude korespodnovat so skutocnostou to nestaci.....mnohi uz tusia ze aj tohto rocny kader sa neskaldal celkom bez problemov, ze vystavba kadra v rezii realizacneho teamu nebola v poriadku, ze komunikacia s hracmi nebola dokonala, co sa premietlo do samotnej hry a poziadaviek na hru ktore tiez castejsie nedavali zmysel....mali sme v nasich podmienkach skvely rocni ka jeho potencial sme prehajdakali....ten kto ho prehajdakal si to uvedomuje a pochopitelne tuto skutocno bagatelizuje, zakezava, mlzi, vyhovara sa....dufal so mze v sebe najde tolko chochmesu aby chlapsky priznal ze to pokakal...nie uplne vsetko ale tu dolezitu cast, velku cast ma na hlave on...ten zaklad od ktoreho sa odvija vsetko dalsie, ostatne nezvladli klucove osoby , ktore v lepsom pripade mlcia, v horsom sa vyhovaraju.....ak to nechame tak , ktokovelk dalsi pride a nahradi ich zopakuje presne to co si dovolil predchodcovia....lebo moze.
4.1.2019 - 13:26
+26

TOPmanager

 

+++
4.1.2019 - 13:38
0

Cia

 

V čom bol tento ročník skvely? Jasne sa ukázali ich technické nedostatky, nedostatky v práci s pukom, korčuľovanie, čítaníe hry, vo všetkých týchto činnostiach boli supery ktorí nás porazili min. o triedu lepší a v niektorých aj o dve triedy, tak v com podľa teba bol tento ročník skvelejsi ako tie predošlé? Podľa mňa priemer ako vždy a dokázal presne na čo mal tiež ako tie predošlé.
4.1.2019 - 14:09
+8

Ol!ver

 

Veľa chlapcov hralo pod svoje možnosti, boli zle zložené útoky, ktoré sa nemenili. Chlapci bez formy mali príliš veľa priestoru, sklamaním je aj zlý koučing a podľa mňa a viacerých, aj komunikácia medzi trénerom a hráčmi.

Sklamaním sú debakle a predvedená hrá, konečný 8. výsledok je síce realitou sloven. hokeja, ale predvedená hra mohla a mala byť lepšia.
4.1.2019 - 14:24
+6

Ol!ver

 

*8. miesto
4.1.2019 - 14:26
0

Tino

 

dakujem : ano tento rocnik mal , mohol dokazat viac....prehajdakana moznost , ktora nas bude mrziet , ten ktory nesie zodpovednost resp by mal niest to tak nevidi na vine su jozo, jano feharvaryho babkan hviezdy len nie ON...a po ruke je otrepane boli len priemerni , zasluzeny vysledok toto je nase miesto kde dlhodobo patrime a podobne kecy ...
4.1.2019 - 14:32
+3

Tino

 

v nasich: podmienkach skvely, potencial, moznosti sme prehajdakali...citaj pozorne
4.1.2019 - 14:28
+4

Cia

 

V našich podmienkach ale oni hrali v medzinarodnych podmienkach a súperi hrali mužský hokej naši žiaľ iba juniorský takže mňa nesklamali na viac z tohoto podľa niektorých veľkeho potencialu ktorý existuje iba v ich prianiach alebo iba ako nástroj ako zvaliť vinu na trénera, na viac majú iba Fehervary a Líška ostatní musia do mužského hokeja ešte dorast a záleží iba na kluboch ako ten rysujuci sa potenciál dokážu využiť nie na treneroch repre
4.1.2019 - 16:26
+1

Tino

 

vazne: citaj plz pozornne mam pocit ze sme sa zacyklili , suhlasim ze sme hrali zle, mnohe voce sme robil inespravne tie priciny preco to tak bolo zda sa obaja chapeme odlisne...a dochadza k nepochopeniu..da sa uspokojit a odbit to tak ze no a co svet nam utiekol a vybavene, ty to takto stravis ja nie...lebo viem ze sa to dalo urobit lepsie...ty si presvedceny zrejme ze nie...nevidim idny dovo na to preco my pises to co mi pises...ty si potencial nevidel a nevidel si preflakanu moznost ja ano....mozeme debatit do aleluje a aj tak to neuvidis lebo uvazujes hold inac.
4.1.2019 - 16:40
+2

Cia

 

Aj Schumacher keby pretekal na Trabante by nebol majster sveta potreboval auto co dokáže viac ako Trabant
4.1.2019 - 16:47
0

jednoducho človek

 

To hej, ale v triede "Trabant" by kraľoval. Prečítaj si príbeh o jeho prvom štarte na GP F1 v Spa, on mal talent od boha.
4.1.2019 - 16:52
+3

Cia

 

Co aj dokázal žiaľ väčšine našich na tomto MS talent nestačil lebo viac hráčov súpera dokázalo ten talent zúročiť kým u nás väčšina nie
4.1.2019 - 16:56
0

hcpozitiv

 

a správna otázka znie PREČO? Lebo v kluboch sú iné záujmy ako vychovať hráča. Náš hokej nepracuje zatiaľ len prežíva
4.1.2019 - 19:56
+1

Tino

 

ano: dik za pomoc presne o tomto pisem..uvazujeme inac teba napadne zasadne ako a preco sa neda, mna zaujima ako sa da...ty si myslel ze sme isli co can len s trabantmi a ja suhlasim ze sme zobrali aj trabanty...ale lempl rocnik to nie je aj ked rozumiem potrebe to takto obecat a ospravedlnit to co sme predviedli..ked si to postavis takto mas vybavene..nedalo sa a utrum...ja pisem ze dalo a na tom co pisem ja ako laik ani velmi nezalezi dolezite je ze obrovske medzeri videla aj odborna verejnost ktora chape ze uspiet mozeme len ak robime veci spravne...lebo ano mame kopec kopec problemov.
4.1.2019 - 16:58
+2

Cia

 

Ale ja viem ty tvrdíš že to ze sme zostávali vo všetkých činnostiach za špičkou je chybou spätnej taktiky trénera alebo jeho iných zlých.. rozhodnutí a ja tvrdím že keď je hráč pomalší v korčuľovanie, nevie hrať v tempe s pukom, nedá alebo nevie spracovať náročnejšiu prihrávku, nechá voľného hráča pred vlastnou bránkou je chybou že k týmto činnostiam bol nedostatočne vedený od útleho veku. Sú to skrátka iné názory, ale na rozdiel od teba ja som pomenoval konkrétne veci(korčuľovanie, technika, práca s pukom, čítaníe hry.....) a myslím ze som napísal ze by to išlo, keby sa zmenili metódy výchovy v kluboch ty si mne napísal nič konkrétne. Podľa všetkého vieš akú taktiku určil trener v jednotlivých zápasoch, ale nepíšeš v čom nebola zlá, podľa všetkého vieš aké boli chyby v jeho komunikácii s hráčmi ale nepovieš o tom ani slovo, tak potom kto z nás dvoch hľadá cestu ako to ide. Keď je cestou odvolanie realizačného teamu reprezentacie tak tvoja cesta je správna ak je cestou vzdelávanie sa trénerov v kluboch a prenášanie to do vychovy v praxi.... Na to nech si urobí každý svoj nazor
4.1.2019 - 17:50
+1

Tino

 

tak: konecne konstruktivne a v mnohom suhlasim cestou je vzdelavanie trenerov...nikde netvrdim ine a nerozumiem ak si si myslel ze tvrdim nieco co je vrozpore s tymto napr...nepisem ze je potrebne odvolavat realizny team z MS pisem ze za neuspechom lebo podla mna to neuspech je stoji aj realiznacny team dokonca hlavne ten lebo ten nesoie zodpovednost ...citam ze je navine/netvrdim ze u teba/ vsetko mozne pomaly aj panenkaskakava len realizacny team ak tam len minimalne okrajovo ...to co sme hrali a ako sme to hrali nie je len o zlom systeme a malo klziskach...ale o cloveku resp ludoch ktori nominovali urcovali povinnosti , zodpovednost , herny system proste to mali cele od A do z pod kontrolou, ergo niesli zodpovednost...bohvie ci sa niekedy dovzieme ako to bolo s pospisilom preco s nim bokros cvicil a na ci pokyn napokon pospisil ostal v teame hoci si bokros skoro to vyzera ze na truc zariadil aby hral ine nez vie v com je dobry...vyzera to skoro ako plan a toje len jedna z mnohych nezvladnutych zalezitosti
4.1.2019 - 18:02
+2

Power

 

Jeden malý príklad-Jokerit hral na Slovane aj z jedným juniorov ktorý bude pravdepodobne nominovaný na MS do Blavy. Koľko našich juniorov hrá medzi seniormi na Slovensku alebo hoci kde na svete?
Sú merateľné parametre v ktorých sa (moźno) približujú niektorí naši hráči špičke.Možno aj tréningový proces má slušnú úroveň. Lenže najdôležitejšiu časť prechod k seniorom sme vyriešili /zatvorením do projektu/kvôli vykázaniu úspechu manažmentu. Veď sme vo svetovej špičke.
4.1.2019 - 20:58
+1

jednoducho človek

 

Myšlienka projektu sama o sebe nie je zlá: mladí nedostávali priestor v kluboch, tak ich sústredíme a budú hrať dospelú ligu. Hm, len realizácia akosi kríva na obe nohy.

Niečo však robiť musíme. Aj veľmoc ako Rusko zaviedla juniorské kvóty (na súpiske ruských klubov KHL musia byť minimálne dvaja juniori, z toho jeden do 19 rokov, druhý do 20). Takže ak by sa zrušil projekt, tak by sme sa zrejme mali vydať touto cestou. Kvóta napr. na troch mladých + museli by byť rozhodení do rôznych lájn, aby sa predišlo ich minimálnemu nasadzovaniu do hry.
Kluby budú spočiatku výrazne proti, ale iná možnosť nie je.
4.1.2019 - 21:25
+1

fortuna

 

Dobry prispevok Tino.A neboj sa bokros predlozi zvazu perfektnu analyzu preco to neslo.Vyhovori sa na zlu formu hracov,nepriazen fanusikov,tazku skupinu,zle pocasie a to ake je tazke byt cez vianoce mimo domov.Spomenie vsetko a vsetkych okrem seba.Kto by uz na Slovensku vyvodil osobnu zodpovednost ked to miestecko je tak teplucke,prace malo,vsetko zadara a okrem fajn platu ma este sponzorsky bonus.A keby nahodov zvaz chcel umlcat fanusikov tak dvadsiatku zoberie nasilu Cacho a bokros bude koordinator mladeznickych reprezentacii s este vacsimi pravomocami...a na zaver rad pocuvam nasich trenerov spolukomentatorov ako sa podivuju ze nasi hraci nie su tak dibry ako fini,rusi,kanada a i.Ale nikdy sa ani jedneho komentator nespyta:Ved aj ty ich trenujes tak co si ich naucil? A k bokrosovi este poznamku: Svajciari nemaju lepsie muzstvo ako nasi ale ked maju trenera ktory ma doveru,maju system a idu za nim tak kludne mozu porazit aj Svedsko.
4.1.2019 - 17:58
+7

TOPmanager

 

+++++
4.1.2019 - 18:02
0

Tino

 

dakujem: uvazoval som ze pri argumentacii sa opriem aj o SUI ale mohlo by sa protiargumentovat ze nahoda...ja si to nemyslim ale na odbitie by sa taketo nieco ponukali..hoci podla mna SUI robia len tie male ale zasadne veci spravne, okolo ich E0 nie je tolko nejasnosti a intrig je to tvrde ale cestne vztahy profesionalne ale poctive.
4.1.2019 - 18:51
+2

fortuna

 

O tom to je cistota,profesionalita,rovnaka moznost.Potom nik nebude nadavat na trenera a vyber.Ale henten uz roky robi iba zlu krv v mladeznickom hokeji. Uz len preto by sa mal pratat.On bol taky odjakziva. Teda aspon odkedy prisiel hrat hokej do tn kedysi davno
4.1.2019 - 18:59
+3

Tino

 

to neviem posudit: ako to robil minule rozum hovori ze rovnako ako teraz ale aktualna supiska bola robena pofiderne...na drzovku cirkusoval s niekolkymi hracmi co sa prenieslo na cely team, chalani nie su nahlavu vidia, vedia co a preco to robi , aky je zamer...skoda toho , my si nemozeme dovolit banalnejsie chyby nie vysloveny cirkus s niekolkymi jednotlivcami ktorych sa chce zbavit ale vie ze to nebude vediet obhajit
4.1.2019 - 19:11
+1

kocsma

 

Bieda
4.1.2019 - 13:39
+2

TOPmanager

 

cítil som ťa
4.1.2019 - 13:40
+2

gta98

 

Podľa mňa sa turnaj skončil pre nás tak neutrálne. Tak, že môže byť. V zápase proti Kazachstanu sme ukázali, že ročník máme silný, ostatné zápasy nám predviedli, že špička je inde. Vy, čo tu idete kritizovať, že sme prehrali s USA, SWE, FIN, RUS. Máte pocit, že náš hokej patrí k svetovej špičke?? Alebo sa vám len zatemnili popletené hlavy? Reálne sa pýtam? Odpovie mi niekto, z akých dôvodov ste čakali víťazstvá? Aj v 2015 sme postúpili proti Čechom, nie proti Kanade či Fínom. Ako nechám to už tak, len som prekvapený, koľkí nežijete v realite.

Ešte sa pristavím pri tom hodnotení brankárov. Najmä zo Sama som veľmi prekvapený, práveže vôbec nezhorel, chytal veľmi dobre, dosť podržal v každom zápase, to čo mal chytil. A pridal aj niečo naviac, dúfam, že bude pokračovať v tomto trende aj nadalej a o rok bude jasnou jedničkou. Talent na to má. K tomu zápasu s Rusmi sa nemá význam vracať pri hodnotení brankára. Ten odborník čo by tak chcel robiť, nech mi ukáže, čo mal spraviť lepšie. Ani za jeden gól nemohol.

Náš výkon na turnaji nebol 100%, boli tam nedostatky najmä v disciplíne, slabej efektivite v útočnom pásme a individuálnym chybám zopár hráčov v obrane. Ale aj keby sa nám podarí toto odstrániť, nikde nie je napísané, že by sme vyhrali. Možno v zápase proti USA. SWE, FIN aj RUS boli objektívne lepší.
4.1.2019 - 14:09
+3

Tino

 

jo: chyby vsadelen nie u toho kto sklada team rozhoduje urcuje system taktiku, rozdeluje hracom ulohy ..podari sa nam odstrannit vsetky tie nedostatky o ktorych pises aj nepises ak ich budeme odstranovat nie ich vytvarat...
4.1.2019 - 14:35
+2

gta98

 

Tak mi nájdi tie systémové chyby.. Alebo teraz ideme plakať, že Pospíšil mal hrať centra a nie krídlo, ideme tu vyčítať trénerovi zloženie útokov? V tomto nie je chyba, aj keby tie útoky boli zložené inak, neznamená to, že chlapci by zrazu vedeli zahrať perfektne pozične, že by premieňali šance do ktorých sa dostali, že by menej faulovali..
Ja sa už nečudujem, prečo sa niekedy nedá viesť normálna diskusia po zápasoch v našej Lige, totižto veľa ľudí vidí len čo chce vidieť, nepozerá na to triezvo. Teraz nemyslím konkrétne teba, ale od dosť ľudí som videl len kecy ako bol to super ročník, Ernesto ich psychicky zničil, nevyužili sme ich potenciál, bla bla. Ale uznať, že súper bol kvalitnejší, to už nie.
4.1.2019 - 14:49
+3

Tino

 

jo : celkovy obraz vytvori tych x malych veci, detailov ktore zdanlivo nedavaju zmysel , nemaju vyznam, pritom su zasadne....dolezite je citat s porozumenim niekrvavymi ocami dristi ze treba uznat supera a podobne su presne v tejto kategorii,co to ma spolocne s stvrdenim ze sme nasu moznost prehajdakali , ako si si z toho vobec mohol vyextrahovat ze niekto ktokovlek neuznava silu superov...je dobre ked diskutujeme ale zmysluplne plz, nech to ma hlavu a patu dolezite je reagovat na to co ten druhy pise nepodsuvat mu nezmysly a ziadat po nim aby tieto nezmysly vysvetloval..no offence samozrejme...ak si nevidel nezaregistroval systemove chyby pozerame sa na hokej potazmo cokovlek, akukolvek ludsku vewdomu cinnost odlisne a nasa debat tak straca vyznam
4.1.2019 - 15:02
+2

slovac

 

Ten odborník možno vidí a porovnáva ako chytali iní brankári. Videl si ako chytal Dostál ? Keď porovnávaš obrancov a útočníkov, musíš porovnať aj brankárov a tam bol rovnaký rozdiel - v rýchlosti a technike. Talent Samo má a držím mu palce, ale v príprave dostal od Canady 6, ďalej s USA 2, Fínskom 5, s Kazachmi, kde pri obidvoch ukázal slabučkú techniku 2, a 3 za polovičku tretinu s Rusmi, to sa nehnevaj na pochvalu nie je. Ak chceš uspieť na takomto fóre, tak musíš dať aj nejaký shotout, keď to mužstvo potrebuje ako Švajčiar vo štvrťfinále a keď chceš ukázať čo mal robiť správnejšie, tak vyčítať mu môžeš aj keď ten zápas mu vyšiel (ako jediný), aj tie góly s USA, že priveľmi skoro išiel dolu, keby obe strely ustál, tak ich má a bol by Mr.0.
Ale opäť to je chyba Ernova a brankárskeho trénera, že to postavili na mladom brankárovi, ktorý je absolútne nevychytaný (pozri koľko odchytal za posledné 2 roky), keď chceš niečo vyhrať tak to nemôžeš postaviť iba na talente a u brankára extra.Dúfam, že v USHL spraví pokrok, lebo predpoklady na to má len tu na Slovensku sú všetci brankári samouci, aj keď sa to už trochu lepší , ale stále sme míle za svetom.
4.1.2019 - 15:01
+2

Sunkafit

 

Suhlas
4.1.2019 - 15:13
0

TOPmanager

 

Nie, nik necakal vitazstva. Drviva vacsina je sklamana zo sposobu prehier, z nasho herneho prejavu, neschopnosti vzdorovat, potrapit supera. Kazdy nas sfukol ako sviecku, uplne polahky ( teda okrem amikov ). Inak ako ta tak citam, tak ziadna ambicia, same konstatovania na zaklade statistickych udajov ... niektori maju vacsi vyber hracov, ini zase vacsie mnozstvo zamrznutych jazier a ako ceresnicka je obhajovanie realizacneho timu, ktory vlastne za nic nemoze ...... teda to znamena, ze HOCIKTO, KTO BY MAL ZAUJEM, TAK MOZE IST NA REPRE LAVICKU U20 a po nezdare sucho skonstatovat, ze chybala kvalita. Inak verim, ze si stastny clovek lebo si vsetko dokazes vysvetlit tym stylom, ze vsetko je tak ako ma byt a zivot ide dalej.
4.1.2019 - 16:18
+4

gta98

 

Jáj, tak v tom je ten problém, vy (nie len ty) ste čakali ako budeme hrať vyrovnané partie s Rusmi, Fínmi.. tak to potom už vôbec nemám čo dodať Pozeral si prvé MS U20? Alebo máš krátku pamäť a už si zabudol, že v minulosti sme mali problém aj s korčuľovaním? To, že od našich hráčov čakáte, ako budú točiť v pásme špičkové repre sveta.. MY sme mohli vyhrať jedine tak, že by sme boli efektívnejší v zakončení, menej faulovali a viac si sledovali pozície v našej obrane. Alebo od našich hráčov chceš (hrajú juniorky) aby točili v pásme chlapcov čo reálne hrajú Liigu, KHL?? Otvor oči. To akoby si chcel aby NZ B točili a trápili NR.

Alebo tu mám predvádzať to čo vy? Hádzať sa o zem ako malé decko a odvolávať všetkých naokolo? Vidím, že to je lepšie ako minulé roky, Istý progres tam nastal, veľkým pozitívom turnaja boli Hlavaj a Liška. Zázraky sa nedejú na počkanie a určite nebudeme za dva tri roky porážať na požiadanie takéto repre, ani ich točiť v pásme. Môžme tak akurát dávať viac šancu mladým hráčom v seniorskom hokeji, zlepšovať individuálne činnosti jednotlivcov a hrať náš hokej. Založený na defenzíve s premienaním naskytnutých šancí. Ale určite nie hrať s takýmito repre vyrovnanú partiu, na to nemáme kvalitu.

Ked si ešte raz prečítam tvoj príspevok, neviem ako myslíš to slovo vzdorovať? Prehrať 2:1 a nie 5:1? Alebo robiť menej individuálnych chýb? Alebo ich točiť v pásme?
4.1.2019 - 16:52
+6

Cia

 

++++
4.1.2019 - 16:58
+1

TOPmanager

 

Vsetko, kompletne, uplne vsetko co sem davas ako argumenty po udalosti, bolo a vzdy je zrejme uz pred udalostou. Vysvetli mi potom preco si to rovno niekto zo zvazu nezdovodni uz pred MS tak, ze nam chyba kvalita, kvantita, jazera, nemame prohibiciu alebo ine vymozenosti vyspeleho hokejoveho sveta a neprijme logicke ( tvojou logikou ) rozhodnutie, ze nema vyznam zbytocne mrhat prostriedkami a udalosti sa nezucastnime lebo sme si uvedomili svoje moznosti. Preco to tak nie je???
4.1.2019 - 17:24
+5

TOPmanager

 

Alebo inak. Preco sa Cesi neutesuju tvojim sposobom ( kludne by mohli ) ale naopak, davaju na vonok svoju nespokojnost, snazia sa priamo a vecne pomenovat nedostatky u hracov a taktiez u realizqcneho timu a nedristaju o jazerach a inych somarinach?
4.1.2019 - 17:32
+6

gta98

 

Ak by si cital pozorne co pisem prisiel by si na pointu mojich prispevkov. Snad. Aj by som ti napisal este raz. Ale nechce sa mi to zas cele opakovat.

No dobre, na par slov. Ak nepochopis co tym myslim, tak koncim. To, ze nemame kvalitu ako superi vieme, vedia to vsetci, aj na zvaze. Azda aj ty. Naco tam ideme? Aby sme nieco odohrali, pokusili sa postupit do semi. POKUSILI. Podla vasich reci mam pocit, ze sme v semi mali byt my, lebo toto je prelomovy rocnik, tolko ospevovany.
Alebo chces povedat, ze sa chlapci nesnazili? Ze nieco flakali? Neviem co im vycitate.. odohrali to na co mali, problemom bolo, ze superi vyuzili nase zavahania a my sme zial zlyhali v koncovke, v efektivite. Ale to neznamena, ze vsetci uz pojdu na farmu hnoj kydat, lebo nepremenili nejake sance. A popravde uz nemam chut nic pisat, stoj si za svojim nazorom tak ako ja za svojim. Cau.
4.1.2019 - 17:41
+1

TOPmanager

 

Cau
4.1.2019 - 17:42
+3

strojar

 

Nech ti tá nechuť písať vydrží čo najdlhšie.
4.1.2019 - 18:50
+2

gta98

 

Od kokota ktoreho som nikdy v zivote nevidel napisat nic normalne to potesi.
4.1.2019 - 18:56
0

gta98

 

Som zvedavy kolko tu chodi adminov mazat bludy, lebo je to tu pekne zaspinene. Tak ten vulgarizmus si neber osobne, to len nech vidim ako sa to tu zhorsilo.
4.1.2019 - 18:59
+1

Cia

 

Ale ved zväz to všetko hovorí, že musíme vzdelávať trénerov aby nám nechýbala kvalita, že musíme podchytiť deti lebo nám chyba kvantita, že musíme stavať malé ľadové plochy lebo nám chýbajú rybníky, a to tvrdili už pred MS
4.1.2019 - 17:58
+1

fortuna

 

Mas pocit ze Svajciarsko patri k spicke? Zo styroch zapasov ich tri krat porazime tak ako to ze zdolali stroj menom Svedsko
4.1.2019 - 18:44
+1

SmrtkaBA

 

Super prispevok! Podpisujem sa.
4.1.2019 - 19:14
+1

gta98

 

Dik.
4.1.2019 - 20:04
0

amaskiea BLOG

 

Obsahovo siahodlhé NIČ:
Presne takéto "rekapitulácie" pomáhajú prežívať tomuto nášmu (ne)systému založenému na vzájomnom zhovievavom potľapkávaní sa po pleciach, mohlo byť aj horšie, čo sme si, to sme si, ideme ďalej... A opäť je to postoj, ktorý má u nás všeobecné, nielen úzko hokejové uplatnenie.
A ešte navrch toto: "...S istou dávkou irónie môžeme povedať, že zápas skončil s výsledkom 6:1. Obranca Sveningsson totižto prekonal vlastného brankára. Gól však bol podľa pravidiel pripísaný Milošovi Fafrákovi..." Really??? To malo byť čo? Vtip? Odľahčenie? Veď nie je čo odľahčovať, v článku nie je nič ťaživé. Na tomto samotný autor môže vidieť, kam až sa s tou servilnou autocenzúrou dostal. Teda chcem veriť tomu, že aspoň takto dodatočne to vidí.
4.1.2019 - 14:40
+6

Pukky

 

Ja taketo články nazývam " politicky korektné ". Teda neobjektívne, bez akejkoľvek podstaty, obsahu a zmysluplného účelu, nevystihuje podstatu problému a kriticky nehodnotí to, čo by mal. Autor mal namiesto toho urobiť niečo užitočné, napr. povysávať. Ja to poviem namiesto neho - Sklamanie. Ani blamáž, ani úspech.
4.1.2019 - 14:56
+10

AgentCooper

 

Ste teraz šéftrénerom mládeže a koučom juniorov v Banskej Bystrici. Ako veľký odborník na juniorský hokej, máte do budúcna ambíciu prevziať slovenskú reprezentačnú 20-ku?

„Ak by takáto ponuka prišla, tak by ma prekvapila. No každá ponuka viesť národné mužstvo človeka poteší a iba ťažko sa odmieta. Ale zatiaľ týmto smerom nerozmýšľam. Pracujem momentálne na svojom osobnom rozvoji, ale hlavne na rozvoji svojich zverencov v klube. Do budúcna je však možné všetko.“
4.1.2019 - 15:32
0

Tino

 

uz: je to jedno, odpasli sme, podla mna slendriansky na nase pomery skvely rocnik...neviem aky bol ciel, ocakavania ale toto bola z mojho pohladu sprosto preflakana moznost...nie je to len o samotnom vysledku ktory by mohol byt taky aj zhodou nahod, nehod, smolnych okamihov , nedostatku stastia...my sme odflakli uz pripravu , skladbu, definonavie co chceme s kym chceme to co chcemme a ako to nasledne urobime...nerozumiem inac preco je problem pomenovat to co sme predviedli ako zlyhanie, mam neprijemny pocit ze toto a takto s amalym ludom preda ako nieco v podstate standartne, normalne, bezne co je skoda riesit lebo je to skratka tak a s tym sa neda nic robit, je to ako osud...mali sme kader aky opat mat dlho nebudeme tak skoro, skoda velka skoda ako sme s nim nalozili
4.1.2019 - 15:46
+2

Nemehlo

 

Ked my sme mali super rocnik tak co mali ostatne muzstva, kde ti chlapci hraju seniorsky hokej? Ved su o mile pred nami. Ano herny prejav mohol byt krajsi, mohla byt otvorenejsia taktika, ale prinieslo by to asi len viac golov v nasej sieti.
4.1.2019 - 16:21
0

Tino

 

alebo : aj lepsi prejav viac strelenych golov a superov ktori sa boja o vysledok ...ja rad neuvazujem sposobom ako a preco sa neda...neviem co mali ostatne muzstva anezaujima ma to pisem o svk lebo svk ma zaujima co maju ini je ich problem nech sa staraju ako chcu..niektori sa staraju...ja neberiem argument ze su namine prewd nami , chapem ze takto argumentacne vyzbrojeny mozes mlzit...my sme mali rocnik ktory mohol dokazat viac ak by sa vsetko robilo spravne, dobre , kompetente, transparentne...netvrdim ze sme isli na titul len ze sme mohli hrat podstatne lepsie a s lepsou hrou by prisli aj ine vysledky
4.1.2019 - 16:30
+1

Cia

 

Co máš stále s tými našimi pomermi ty si nezaregistroval že svetové pomery sú úplne niekde inde a aj hráči úplne niekde inde ako tento náš výber neprepasli sme nič s tymto ročníkom prepadli sme šancu nasadnúť na vlak progresivity už dávno tento ročník je súčasťou všetkých ročníkov co mali vtom vlaku sedieť budme radi ze sa objavili aspoň dva talenty ktoré previsuju priemer tohoto ročnika ale to na viac ako 8.miesto nikdy stačiť nebude, prestaň už snívať o výnimočnom ročníku v 2017 sme dopadli lepšie lebo sme hrali slušný juniorský hokej na terajších MS sme ten juniorský hokej hrali ešte o ničo lepšie ale súperi hrali žiaľ už hokej seniorský a v tom je ten rozdiel
4.1.2019 - 16:38
0

Tino

 

vyssie: ti pisem..ze si nerozumieme lebo uvazujeme odlisne ty vidis priciny vo vysledku aky bol inde ako ja...toto co mse dosiahli je vysledok aky sme robili aj so slabsimi rocnikmi , tento je duzam ze to nebudeme zakecavat lepsi preto pisem o preflakanej moznosti s rocnikom na nase pomery skvelym..3ozumieme sa?
4.1.2019 - 16:47
+2

pohodaci

 

Pukky, dve slová Výborný príspevok!!!!!!A teraz otázka do pléna : Nebolo by "politicky korektné", alebo aspon slušné od pána Bokroša "nehádzať" všetku špinu na hráčov, ale priznať aj svoj podiel a rozlúčiť sa, dať šancu niekomu inému, povedzme aspon na tých 7 rokov, ktoré tam strávil on...
4.1.2019 - 15:39
+4

Nemehlo

 

Uz si uvedomte, ze Bokros ma zmluvu do Aprila tohto roku. Dakujem
4.1.2019 - 16:23
0

dominator97

 

Pri brankarovi sa asi vacsina zhodne, ze to bolo ok. Ale...suhlasim , ze to mohlo byt aj lepsie. Napriklad ten nas vybuch proti Rusom. Nezda sa mi, ze by za niektory z tych styroch golov mohol brankar, ale takisto sa mi nezda, ze ak by v nasej branke stal ten rusky brankar, tak by z toho bola stvorka. Ale nemozme cakat, ze zakazdym sa nas brankar (na zavolanie) postavi na hlavu.
U nas sa na brankarov nekladol dostatocny doraz, obdivovali sme cesku brankarsku skolu, finsku/skandinavsku, preto je pre mna pozitivnym prekvapenim, ze uz nepretrzite niekolko rokov sme na tom (na dvadsiatkach) tak fajn.
Hlavaj - teraz potesil, nepamatam si, ze by sme davali takto chytat brankara v takom veku, ze bude moct ist na MS20 este dvakrat. O chlapcovi sa uz hovorilo pomerne davno, posledne roky to s nim nebolo najidealnejsie a hoci by som nanho nerad vytvaral zbytocny tlak, ale snad to naozaj bude dalsi Halak
4.1.2019 - 15:51
0

Urban Horn

 

Takhle to vypadá u nás..S autorem naprosto souhlasím,popsal to věcně a stručně.Karla Knapa uznávám,patří k nejlepším hokejovým
žurnalistům a sportovním dopisovatelům v ČR a též se pozastavuji nad podobnými věcmi.Hezký večer

https://www.idnes.cz/hokej/reprezentace/hokej-mistrovstvi-sveta-do-20-let-cesko-komentar.A190103_201015_reprezentace_tof
4.1.2019 - 16:37
+1

Cia

 

Jediná výčitka trénerovi a aj keď ich spolu zaradil ani to nedvihlo produktivitu a to mal vteame Mercedes oproti našim Trabantom, ale
správe tvrdá kritika do klubových štruktúr a výchove hráčov Tino citaj
4.1.2019 - 18:08
0

Tino

 

jj: nazorov je vela cital som aj take postrehy ktore ukazuju na bokrosa...moj uplny prvy prispevok je ze kopec tych detaulov laicka verejnost nevidi, nepozna okolnosti pozadie a to sa potom moze obraz napr hl trenera znacne deformovat...
4.1.2019 - 18:53
+1

Marakes

 

Dovolim si predpovedat buducnost podla videneho a podla mojich skusenosti so slovenskym systemom:
Bokros sa stiahne z funkcie (odstupi) hlavneho trenera, avsak Ulehla opät(v tichosti)ostane manazerom 20ky (argumentacia bude postavena na jeho dlhorocnych skusenostiach v tejto pozicii, to ze nevie po anglicky a ze nas ako jediny team dlhe roky nevolaju zahranicne media na rozhovory to sa verejnost nedozvedela zatial) , po vybere noveho trenera sa zase bude bojovat o zachovanie projektu U20 (zlata bana pre cely realizacny team) Nuz a ked opat Bokros zisti ze uz je tak skompromitovany ze mu nikto nechce dat dobru pracu, tak sa bude snazit vratit do SZLH, medzitym sa Ulehlovi znovu podari zachranit pokracovanie projektu a spolu so zastupcom sponzora Orange si vypytaju ucast Bokrosa na projekte. Najskusenejsieho, medajlami ovenceneho guru, vo svete respektovaneho zachrancu nasich juniorov v A-kategorii ustanovia za hlavneho odborneho poradcu projektu Orange20 a sr20 reprezentacie. Potom Ulehla spolu s Bokrosom a zastupcom sukromnej sponzorujucej firmy s usmevom strelia sampanske a karavana bude pokracovat ako doteraz. Zmeni sa len to, ze za neuspech uz budeme nadavat na noveho trenera(Cacho,Javorcik...) O nominaciach vsak bude nadalej rozhodovat hlavny sponzor v spolupraci s Ulehlom,Bokrosom a prepojenymi agentami - a toho noveho trenerka uz nejako uvaria. V systeme trenovania a herneho prejavu sa nezmeni skoro nic kedze tieto zakulisne boje kompletne eliminuju energiu ludi ktori by mozno chceli nieco zmenit. Toto sa deje na Slovensku na vsetkych moznych urovniach uz dlhe roky, Szlh a orange20 je toho excelenty priklad. Momentalne to moze zmenit len verejnost a Satan...mna osobne uz Satan jedenkrat sklamal a slovenska verejnost uz mnohokrat. Tolko moja fikcia... vratim sa k nej o polroka.
4.1.2019 - 16:37
+12

ilamg

 

raz by si mohol pouzit aj enter
4.1.2019 - 17:15
+3

Marakes

 

raz som aj pouzil , po prvej vete
4.1.2019 - 17:18
+3

Urpiner16

 

Ulehla musí definitívne skončiť tak ako Bokroš.Tam musí prísť nová krv,nový realizačný team.
5.1.2019 - 8:06
+1

bohdan

 

Marakes mas palec hore. Jediná škoda , že tieto fóra nečíta široká verejnosť a Šatan . Tieto tvoje vety majú verejnosti a Sarkimu otvoriť oči.
5.1.2019 - 9:51
+2

renem

 

hodnotenie turnaja je narocne a hlavne pre mna zbytocne, skoncili sme takmer ako vzdy, skoncili sme ocakavane, uvidime za par rokov

viac ma zaujalo, ako pocas niektoreho zapasu bola dokrutka o nasom top zapase a to stvrtfinale s Ceskom. vtedu sme ten turnaj hodnotili, ako fanstasticky. ale ako ho hodnotit teraz?

Tu si zostavy z toho zapasu:

Česko U20: Svoboda (Vaneček) – Klok, Němeček (A), Štencel, Mašín, Košťálek, Ščotka, Baránek – Kämpf (A), Vrána, Ondřej Kaše – Pastrňák, Zacha, Zdráhal – Mandát, Kubalík (C), Špaček – Voženílek, Růžička, Gorčík

Slovensko U20: Godla (Okoličány) – Rosandič (A), Černák, Holenda, Jaroš, Hocheľ, Bačík, Jendroľ – Réway (C), Lantoši, Cehlárik – Koyš (A), Sukel, Skalický – Petráš, Bondra, Kabáč – Rehák, Šoltés, Paulovič

Ceske prve dva utoky hraju v NHL, z toho Pastrnak sa radi k najuzsej spicke sveta. Kubalik je vysokonadpriemerny Europsky hrac, tahun reprezentacie. Pre nas to dopadlo katastrofalne jedini hokejisti, ktori splnili ocakavania su: Jaros, Godla a Cernak, mozno Cehlarik? ale tam sme cakali, ze bude aj on hravat pravidelne NHL. Z Rewaya sme cakali, ze bude hviezda NHL (aj ked hlavne kvoli jeho povahe to bol otaznik). Koys mal jednu dobru sezonu, zo Sukela sa snad este nieco vykluje, ako tak dobre to ma rozbehnute aj Paulovic. Skalicky lider repre asi nikdy nebude, aj ked sa hokejom bude aspon zivit.

Tazko hodnotit tento turnaj teraz negativne, najma pri nasej zakladni, pri tom akeho mame trenera. a hlavne netreba zabudat, ze sice sa o chlapcoch hovorilo ako o zlatej generacii nasho mladeho hokeja, ale tak trochu im chybal "zlaty brankar" ktory by predviedol podobne veci ako pred rokmi Godla, ci Janus.
4.1.2019 - 17:15
+2

Ol!ver

 

Minule som tiež premýšľal nad tým ročníkom. Podľa očakávania alebo aj nad očakávanie dopadli Godla, Holenda, Bačík, Černák, Jaroš, Rosandič, Skalický, Sukeľ, Lantoši, Paulovič, Šoltés. Jaroš a hlavne Černák ešte môžu urobiť pekné kariéry.

Cehlárik má žial smolu na zranenia a to isté Reway. Aj aj tak Cehlárik nebol top top talent ako Paštrnák, Vrana alebo Zacha. Ten, kto očakával, že sa stane z Rewaya (alebo Godlu či Cehlárika) hviezda NHL bol snílek a naivka. Chýbalo mu vždy lepšie korčuľovanie, výška a hlavne váha, sila + jeho povaha.
Černák mal vtedy len 17 a Jaroš bol nadpriemerný talent.
Mňa ten tím práveže teší, pod očakávania teda dopadli zatiaľ len Reway (obrovská škoda), Cehlárik a Bondra.

Už vtedy, keď hrali na MS20, sa vedelo, že to nie je žiadny hviezdny tím, ale timovosťou a bojovnosťou dosiahli nevídaný úspech, kvalita tam tiež bola, aj keď nie svetová, ale nadpriemerná rozhodne. Český tím bol samozrejme talentovanejší, ale nehral ako tím, ako jeden muž, ako vtedajšie Slovensko.
4.1.2019 - 17:52
+3

renem

 

myslim, ze od Skalickeho sa cakalo viac, nebol sice ziaden strelec, alebo nahravac, ale hraval v tom roku uz KHL a mal na to byt aspon lepsi priemer v Cesku, aj ked este stale moze byt. Ja som mal najvacsie ocakavania od Rosandic, veril som, ze by to mohol byt min. top europsky obranca, ten gol Svedom ma stale pred ocami. Videl som ho ako takeho naseho "Karlssona".

Ono hlavne asi siroka verejnost cakala, ze ten turnaj prinesie noveho Satana, ci Palffyho a ti hraci boli po turnaji zbytocne pod tlakom, co takeho Godlu takmer stalo karieru.
4.1.2019 - 19:02
+1

Tino

 

ale godla: sa hecol a dokaze sa hokejom zivit na slusnej urovni...ja som pravdupovediac cakal ze godla pojde pomaly dole az sa strati v nejakej zakapanej lige ...typek ma milo prekvapil chytil prilezitost a nepustil ju, resp sa o svoju sancu stale bije... pre mna asi najsympatickejsi pribeh z tohto rocnika.
4.1.2019 - 19:15
+3

jednoducho človek

 

Skalický je premrhaný talent. V 19 rokoch naskočí úspešne do KHL, dostane sa do reprezentácie, má našliapnuté na dobrú kariéru a potom ide dole. Trochu by som ho porovnal s Markom Daňom, aj keď ten je o dva levely vyššie: tiež v 19 KHL, následne urobí v prvej sezóne v NHL 20 bodov a potom výkonnostný zostup. Dúfam, že Liška bude iný prípad.
4.1.2019 - 19:34
+3

rado26

 

Rekapitulacia:Vyhrali sme zápas roka.
4.1.2019 - 17:55
+1

dominator97

 

Fehervary - sice uz teraz viac pocut o tom, ze bol jednym z pozitiv, mne sa dost pacil, mal paradne useky hry, ale pocas turnaja sa mi zdalo, ze ho vela ludi nedocenovalo. Vycitalo sa mu aj to, ze robi nieco aj standardne a automaticky, ze ma zautomatizovane spravne prebratie si hraca bez puku pri precisleni, alebo ze ho spoluhrac prekvapi tym, ze spravi prave nieco nestandardne. Ked posuval brankarovi hokejku, tak to zas na tom lade vyhodnotil tak, ze v danom momente bolo dolezitejsie mu tu hokejku posunut (aj za cenu dvojminutoveho trestu...hoci tu uz neviem, ci si toho bol vedomy). Zatial co u inych je zautomatizovane nahodit puk z urovne brankovej ciary na vlastnu branu...
Co sa tyka dvojice z obrany, ktora bude moct ist aj na buduce MS, na prvy obranny par to najskor nevyzera (akoze daju sa najst lepsi kandidati), ale mohla by im tohtorocna ucast pomoct kvalitativne povyrast tak, aby sa to dalo o rok zuzitkovat.
4.1.2019 - 18:15
0

AgentCooper

 

Ja som bol tiez trochu prekvapeny tym, ked som cital nazory "fanusikov" na Fehervaryho. O tom, ze robi chyby, nic nehra a samozrejme tie klasicke kydy "ze este sa musi vela ucit" a podobne.
Potom som si precital hodnotenie Craiga Buttona na TSN a ten zaradil Fehervaryho do All Stars nasej skupiny.
Button described Fehervary as an “Excellent skater who takes the initiative and drives the play for Slovakia from the defensive zone, in transition and in the offensive zone.”
4.1.2019 - 19:17
+1

Tino

 

treba : brat so znacnou rezervou tieto vykriky..chalan bol znacne pretazovany , plnil ulohy ktore su v inych teamoch rozlozene na celu obranun alebo aspon viacero hracov...chyboval tak normalne pochopitelne za danych okolnosti a vpodmienkach ake mal...feher je skvely obranca a ak sa nezopsuje urobi krasnu karieru , dufam ze dlhodobo bude pilier repre obrany...
4.1.2019 - 19:23
+4

AgentCooper

 

Mna prijemne prekvapil aj Ivan, dlho som ho nevidel hrat. Dufam, ze od dalsej sezony bude hrat seniorsky hokej a pojde vykonnostne este vyssie.
4.1.2019 - 19:31
+3

Zkubydu

 

All Stars: Fehervary Ivan a Liska Roman Krivosik
4.1.2019 - 19:36
+1

fortuna

 

Absolutne zbytocny experiment s Dlugosom a o Golianovi ani nehovorim.Bokros si nimi dvomi akurat zabetonoval akukolvek moznost nejako prehadzovat ci posuvat obrancov.Ako ked uz chcel zamachrovat a zobrat vyrazne mladsieho obrancu mal ist Knazko.Ale Golian to je nepochopitelne meno.Pri nom ma napada iba jedina altrnativa preco tam isiel..a toto vlastne dava pricinu aj k reciam o uplatnosti toho experta na lavicke
4.1.2019 - 23:22
+2

fanda55

 

Normálny štandardný ročník, nič extra ale ani žiaden prepadák. Hrali na čo mali, väčšinou je to na týchto MS vždy 8. miesto, takže netreba robiť z toho tragédiu. Teraz je dôležité , aby sa hráči naplno presadili v kluboch!
4.1.2019 - 19:04
0

Zkubydu

 

Povedal som si ze pred a pocas turnaja nebudem komentovat tahy trenera: ale po turnaji by som rad zrekapituloval:
-Najvacsia chyba bolo brat 2 ofenzivne a 2 defenzivne lajny
-hoci to po case prekategorizoval na tretiu ofenzivno defenzivnu lajnu
-z toho vyplynulo pretazovanie niektorych hracov pre extremmne vytazovanie aj pocas oslaboviek aj pocas presiloviek
-extremny rozdiel medzi prvou a druhou lajnou a zvysnymi dvomi lajnami.
-slaby vykon na brankarskom poste 80 resp 87% je primalo najma ak si clovek uvedomi ze v timoch ako USA, Rusko Finsko brankari vyrazne pomahaju svojim timom a nas tim vyrazne pomahal oobom brankarom.
-Herny system 3 a 4 lajny mierne povedane deozorienovany.
-Nevziat Cajkovica bola asi velka chyba. Nepozvat Turana detto
- zlozenie lajn tiez nebolo najstastnejsie
-Nezobranie Time Out s USA kym sa dalo... ma tiez nemilo prekvapilo.
-a na zaver ma najviac stvalo ze ani pocas zapasu ani pocas turnaja neurobil BoGros ziadnu zmenu okrem dopisania Kupca a na par striedani vymena Fafraka s Pospisilom.

P.S. o Cisto lavackej presilovkovej formacii sa nebudem opakovat, lebo to uz ktosi vytkol predomnou.
Skratka moderny hokej nemoze robit nemoderny trener.
4.1.2019 - 19:13
+6

Tino

 

tak : lavacka formacia je uz iny fail ...tazko pochopitelne ze toto nebolo nejake nudzove riesenie ale plan
4.1.2019 - 19:30
+1

Hockey69

 

Este by som mozno doplnil samostatny najazd v prvom zapase 6 minut do konca zapasu proti USA za stavu 1:2. Mozno keby to Ernest nechal Liskovi, ktory to vybojoval.... Ale to uz sa nikdy nedozvieme...
4.1.2019 - 19:44
+2

TOPmanager

 

Zkubydu: suhlas. Presne a vystizne.
4.1.2019 - 20:08
0

HokejBJ

 

Zkubydu: Niekedy tvoje príspevky bolo strach čítať, ale poslednú dobu máš super postrehy a príspevky. +++
4.1.2019 - 20:22
0

Sani

 

...ja len k tym genialnym tahom doplnim...ze do zapasu s KAZ vraj naskocil Ziak so sebazaprenim a back-up na striedacka bol Kupec...ktory si nezahral ani ked sme viedli velmi vysoko...
4.1.2019 - 20:44
+2

okorec

 

Takže, Fehervary. Veľmi ma potešilo ako sa zlepšuje. Medzi našimi fakt vyčnieval a ani v porovnaní s úplnou špičkou sa nestráca, skôr naopak.
Potešili ma viacmenej aj Liška, Fafrak, Korencik, Ivan, Kollár. Z Hlavaja ukázal pozitívne momenty ale ešte má pred sebou dlhú cestu, tak nejdem dopredu jasať.
Niektorí zas trochu sklamali, ale haniť ich nejdem. Oni vedia že musia na sebe ešte pracovať.
4.1.2019 - 20:14
+2

Sani

 

Pravda je ako vzdy niekde uprostred...nasa kvalita bola v reale mensia nez vo fanusikovskom povedomi, nepomohli tomu ani clanky o medailach a vynimocnej generacii...viacero hracov naozaj zaostalo za ocakavaniami...Roman, Ruzicka, Hrehorcak maju nasliapnute na drahu vecnych, nenaplnenych talentov (v 19tich rokoch by uz mali hrat kvalitnu europsku ligu, alebo AHL)...na Krivosikovi a Kelemenovi bolo badat velky vypadok...okolo Pospisila bol zase divny nominacny rozruch, hysteria jeho matky na FB a nakoniec Ernestov obrat....v obrane okrem Fehyho a Ivana chybala este nejaka ta istota-spolahlivost...

...napriek tomu sa s tymto materialom dalo a malo uhrat viac, dostavame sa k tomu, co vravi Tino a prave Svajciari (o ktorych sa nechcel opierat) su dobrym prikladom...
...Ernest ma co vysvetlovat a aj skrz deklasovanie Kazachov a dobry zapas proti Amikom, nie je "mozne potlapkavanie po pleci"...

...Okuliar a Cajkovic, nielen ze tam mali byt z hladiska kvality, ale aj kvoli perspektive a budovaniu muzstva...buduci rok maju byt hlavni lidri bez akychkolvek skusenosti U20....
4.1.2019 - 20:39
+3

Cotillion

 

Precital som si tuto diskusiu a opat vidim, ze mnohi ludia aj tu na hokejportali jednoducho nerozumeju (alebo nechcu rozumiet?) tej realite hokeja. Pisal som to pred turnajom, pisal som to pocas turnaja, napisem to opat teraz a pisat to budem furt, lebo niektori to fakt tusim odmietaju pochopit.

Mali sme silnu generaciu na nase pomery, to nepochybne ano. Ale co to vlastne znamena, ta silna generacia? To samozrejme neznamena, ze budeme hrat vyrovnane ci dokonca dominantne(!) zapasy proti naj teamom sveta. Ani zdaleka. Znamena to tolko, ze pri suhre urcitych faktorov, mozme vyhrat tak 1-2 z 10 zapasov proti teamom ako SWE, FIN, USA, CAN, RUS. Zaroven to ale znamena tolko, ze proti teamom ako CZE/SUI by sme (pokial by sme sa s nimi stretli, coz sme sa nestretli) hrali velmi vyrovnany, mozno aj dominantny zapas s dost pravdepodobne vitaznym koncom. A samozrejme, ze teamy druheho sledu sfukneme bez problemov z ladu, coz sa aj stalo.

Treba si uvedomit, ze tieto teamy poskladane z max. 2 rocnikov nedokazu odrbat realne fakty. Realny fakt je, ze nemame dostatocnu zakladnu, teda nedokazeme bez problemov vyberat len veduce osobnosti do repre teamov. Faktom takisto ostava, bohuzial, ze s mladezou sa na Slovensku proste nepracuje dobre. Hlavne prechod medzi tym detskym hokejom a tym dospelackym (teda vek dajme tomu 16-20 rokov) je u nas absolutne zly a mladi hraci nenapreduju tak, ako by mali. Mimochodom Cesi maju absolutne rovnaky problem, len v mensom - cisto preto, lebo ich je viac.

No a pripojme k tomu mnozstvo preslapov absolutne nemoderneho realizacneho teamu. Od nadhodnotenia niektorych hracov cisto na zaklade vykonov zpred roka-dvoch a podhodnotenie niektorych mladsich (Cajkovic, Okuliar, Turan). Nedobry koucing pocas zapasu, neschopnost reagovat na vyvoj, zastarany pohlad na to ako by hokej 'mal vyzerat', atd, niekto to este lepsie zhrnul o nieco vyssie. Mam pocit akoby som sa opakoval, ved to iste sa pisalo snad este za Fera Hossu v seniorskej repre.

No a nakoniec, co s tym? Zrusit Orange 20 je myslim prvym krokom, ktory ale NEMOZE byt jediny. Len zrusenim projektu nedosiahneme nic lepsie. Treba si uvedomit, ze pokial sa zrusi projekt, tie peniaze ktore do neho Orange leje sa nepresunu niekde inde, tie peniaze proste prestanu prichadzat.

Co ale treba spravit je slapnut do usmevu vsetkych slovenskych klubov. Dost bolo ich alibizmu a neschopnosti. Projekt vznikol preto, lebo kluby nestavali mladych hracov, ktori potom nemali zapasovu prax a na MS dostali este omnoho horsie nakladacky. Myslim, ze dostali dost casu na to, aby si urobili poriadky vo svojich mladeznickych teamoch. Urobili houby. Preto proste nastal cas tvrdych regulacii. Ked kluby nechcu robit nic pre hokej na Slovensku, treba ich donutit. Je to vlastne jednoduche.

Povinnost nasadit dvoch hracov U20 a jedneho U18 v kazdom jednom sutaznom zapase. Hraci budu povinne mat odohrate minimalne 15, 10 a 7.5 minuty za zapas. Nech si tych hracov nakombinuju ako len chcu. Nemaju vo svojej juniorke takych? Mali dost casu si vychovat. Zdrhli im najlepsi do Kanady? No, mali to spravit tak, aby nezdrhli. Je to ich problem a maju si ho riesit. Fini vyriesili, Svedi vyriesili, Rusi vyriesili, dokonca aj Cesi postupom casu riesia. Tak su na rade nase kluby. Riesia to? Nie, seru na to. Je to hnusna regulacia, ktora by popravde fakt nemala existovat? Je. Mame pri pokracujucom alibizme klubov nejake lepsie riesenie? Mna nenapada.
4.1.2019 - 21:43
+11

jednoducho človek

 

Projekt by mohol byť úspešný, ak by ho skúsili robiť inak: napr. uzavrieť dohodu s nejakým klubom (hodili by sa bývalí ligisti napr. - Skalica, Dubnica, Martin, Sp. N. Ves, alebo Prešov), kde by projekt dodal a financoval polovicu kádra a trénerský štáb. Zvyšok by platil klub. Dostal by extraligovú licenciu, mladí by hrali so starými, nedostávali by laty a napredovali. Vždy by išlo dajme tomu 12 - 13 najlepších juniorov, ktorí by hrali seniorský hokej v uvodzovkách v normálnych podmienkach a nie v čisto juniorskom tíme, ktorý v dospelej súťaži kráča od porážky k porážke. Fakticky by išlo o obdobu starých Dukiel. A napríklad v takej Spišskej by im na zápasy v Extralige chodilo pokojne 4 tisíc ľudí aj viac.
4.1.2019 - 22:13
+1

Jari Kurri

 

Presne tak. Urobit z neho riadneho ucastnika ligy. Aby hrali riadne sutazne zapasy, aby mali v time par starsich, aby sa mladasi mali od koho ucit a tiez by nedostavali same debakle. Takto by som to videl aj ja.
4.1.2019 - 23:54
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 20.1.2019 02:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica46157:11093
2.Zvolen46156:10292
3.Košice46153:10790
4.Poprad46136:11786
5.Nitra46173:11685
6.N. Zámky46119:11175
7.Trenčín46117:10974
8.Miškovec46122:12669
9.Budapešť46134:15854
10.Detva46122:15254
11.L. Mikuláš46112:14249
12.Žilina46121:17441
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 20.1.2019 03:46
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 20.1.2019 03:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 20.1.2019 03:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 20.1.2019 12:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 20.1.2019 12:09
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 20.1.2019 12:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames5028413187-14369
2Winnipeg Jets4824715167-13464
3San Jose Sharks5025315178-15563
4Vegas Golden Knights5024517154-13462
5Nashville Predators5023518155-13360
6Colorado Avalanche4821118166-15352
7Dallas Stars4919521126-12852
8Minnesota Wild4821321133-13851
9Anaheim Ducks4914719119-14551
10Vancouver Canucks4916621142-15450
11Edmonton Oilers4815822138-15349
12St. Louis Blues4719221131-14447
13Arizona Coyotes4715622124-13646
14Los Angeles Kings4914526110-14742
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 20.1.2019 12:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4929810199-14076
2Toronto Maple Leafs4724516166-13360
3New York Islanders4722615142-11960
4Washington Capitals4721615157-14159
5Boston Bruins4922517143-12859
6Columbus Blue Jackets4821717154-14659
7Montreal Canadiens5022518152-14859
8Pittsburgh Penguins4821516169-14658
9Buffalo Sabres4815918140-14454
10Carolina Hurricanes4719320126-14049
11New York Rangers4815620139-16449
12Florida Panthers4713620146-16846
13Philadelphia Flyers4816323139-16944
14New Jersey Devils4816223140-16443
15Detroit Red Wings4910824140-16743
16Ottawa Senators4915425154-18443
Aktualizované: 20.1.2019 12:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.1.2019 12:09

Bleskovky

Rapperswil - Ambri-Piotta 4:2 vo švajčiarskej lige

Výsledky sobotňajších zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Bern - Lugano 3:0, Biel - Davos 4:2, Fribourg-Gottéron - Zug 0:3, Rapperswil - Ambri-Piotta 4:2, Zürich - Langnau 4:1.
včera o 22:20 - TASR

Lulea HF - Färjestad BK 4:5 pp a sn vo švédskej SHL

V sobotňajšom súboji najvyššej švédskej hokejovej ligy prehral líder Lulea doma s Färjestadom 4:5 po nájazdoch. výsledky: Örebro HK - Mora IK 1:2 pp, Lulea HF - Färjestad BK 4:5 pp a sn, Timra IK - Malmö Redhawks 3:4 pp, Rögle BK - Linköping HC 1:3, HV 71 - Skelleftea AIK 1:3, Växjö Lakers - HC Frölunda Indians 3:4 pp, Djurgarden - Brynäs IF 3:0
včera o 20:30 - TASR

KalPa Kuopio - Hämeenlinna 5:6 pp v zápase fínskej ligy

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v sobotňajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade s Hämeenlinnou 5:6 po predĺžení. V drese domácich odchytal duel slovenský brankár Denis Godla, v drese hostí sa tešil z výhry útočník Filip Krivošík. výsledky: TPS Turku - Jukurit Mikkeli 4:1, Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 2:4, Kärpät Oulu - Ässät Pori 4:3, Lukko Rauma - Ilves Tampere 5:2, KalPa Kuopio - Hämeenlinna 5:6 pp, KooKoo Kouvola - Sport Vaasa 4:0.
včera o 18:57 - TASR

Brynäs IF - Djurgarden 1:2 v piatkovom zápase švédskej SHL

V piatkovom zápase švédskej hokejovej ligy vyhrali hráči Djurgardenu na ľade Brynäs IF 2:1.
18.1.2019 21:23 - Michal Bruner / TASR

Piatkové zápasy fínskej ligy

výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 3:1, KooKoo - Vaasan Sport 5:2, Pelicans Lahti - TPS Turku 3:0, SaiPa Lappeenranta - Tappara Tampere 4:7.
18.1.2019 20:07 - Michal Bruner / TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp
17.1.2019 21:55 - / TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0
17.1.2019 21:37 - / TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
17.1.2019 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
17.1.2019 12:42 - / TASR

Del Zotto z Vancouveru do Anaheimu, opačným smerom putuje Schenn

Zámorský hokejový klub Anaheim Ducks získal z Vancouveru Canucks obrancu Michaela Del Zotta výmenou za iného zadáka Lukea Schenna a výber v tohtoročnom 7. kole draftu. Dvadsaťosemročný Del Zotto nazbieral v tejto sezóne v drese Canucks 4 body za gól a tri asistencie. O rok starší Schenn odohral za Anaheim len osem zápasov v základnej časti prebiehajúceho ročníka.
17.1.2019 10:49 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2019
L. Mikuláš - B. Bystrica o 15:00
Nitra - Miškovec o 16:00
Košice - Zvolen o 16:00
Trenčín - Poprad o 17:00
Žilina - Detva o 17:00
Budapešť - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

18. 01. 2019
BudapešťB. Bystrica
3:4REPORT
TrenčínL. Mikuláš
6:1REPORT
NitraPoprad
3:5REPORT
ZvolenDetva
3:2 PPREPORT
ŽilinaN. Zámky
3:2 SNREPORT
KošiceMiškovec
3:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS58 bodov
2.Faille É.BBY56
3.Chovan M.ZVO54
4.Lantoši R.NIT51
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.24 perc
2.Kristín M.NZA93.6 %
3.Vošvrda T.POP93.47 %
4.Habal V.KOS93.22 %
5.Košarišťan A.NZA93.15 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov