Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Réway bude hrať za Slovan

Slovan Bratislava sa posilnil o Martina Réwaya. Ten sa s manažmentom klubu sa dohodol na zmluve do konca aktuálneho ročníka. Kontrakt ešte podlieha registrácii na Centrálnej hráčskej matrike (CIB) v Moskve.


„Martin Réway je bezpochyby stále jeden z najväčších slovenských hokejových talentov za posledné roky. O hráča bol v Slovane záujem už v minulosti, vtedy sa však rozhodol pre kariéru v zámori. Jeho výkony sme naďalej pozorne sledovali. Po nedávnom uvoľnení spod kontraktu v Montreale sme Martina oslovili prostredníctvom agenta a urobili všetky potrebné kroky pre jeho pôsobenie v Bratislave. V Slovane chceme dať stále mladému a talentovanému hokejistovi šancu na návrat do formy, ktorá ho zdobila a zároveň veríme, že pomôže k lepším výsledkom aj samotnému klubu,“ povedal generálny manažér Slovana Patrik Ziman.

Réway absolvoval v Bratislave už aj prvý tréning, v utorok si zahral hokej s partiou okolo Miroslva Laža. Slovan sa najbližšie stretne v pondelok 13. novembra o 19.30 h na vlastnom ľade so Salavatom Julajev Ufa.

Slovenský reprezentant koncom októbra nečakane požiadal o ukončeniu kontraktu s tímom zámorskej NHL Montrealom Canadiens, ktorý mu vyhovel. Pre zdravotné problémy vynechal celú uplynulú sezónu. Do tímu NHL sa pred prebiehajúcim ročníkom nedostal a Montreal ho poslal na farmu. Slovenský útočník odohral za Laval Rocket v AHL päť zápasov s bilanciou 0+2. Réway vyhlásil, že mal od začiatku sezóny problémy zvyknúť si na štýl hry a navyše nebol spokojný so svojou formou. Pred odchodom do zámoria obliekal dresy Sparty Praha či švajčiarskeho Fribourgu-Gotterón.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHLHC Slovan


domaca slivka

 

Zakope sa v Slovane...
8.11.2017 - 9:08
+52

GB11

 

Slovan kazí celý Slovenský hokej. Celých hráčov a celé Slovensko ako to je! Už iba tým že je a hrá KHL!
8.11.2017 - 17:11
+7

Ondrej

 

Napisal som to aj v inej diskusii, ale myslim ze Slovan nie je ta najspravejsia volba. Ano, bude hrat v kvalitnej lige, ale zase v muzstve ktore je uplne dole a myslim si ze Reway na to aby nasiel spat svoju formu, potrebuje muzstvo, ktore hra v pohode, aby ho na zaciatku popripade potiahli spoluhraci. Neviem, podla mna mohol skor skusit Cechy. Ale tak ci onak, budem mu drzat palce
8.11.2017 - 9:17
+48

sanyo

 

Do bodky suhlas.
8.11.2017 - 12:26
+3

danto

 

Cechy moc skusit nemohol po veselom rozchode zo Spartou
8.11.2017 - 12:33
+3

BlackCrow

 

Pre mňa sklamanie. Sledujem jeho kariéru a vždy som prižmúril oko ale toto je zle. Veľa šťastia Martin.
8.11.2017 - 9:18
+23

triezvy supler

 

ty si: prizmuroval oko?...a co na to Reway... ty si iny narcis...
8.11.2017 - 16:04
+2

BlackCrow

 

Pre teba kľudne aj nezábudka pupuš
8.11.2017 - 16:52
+7

sob3k

 

Nestihal a bol frustrovany v AHL, bude v KHL? Nemyslim si... mozno EL na zaciatok by prospela viac, ale je to jeho vec
8.11.2017 - 9:22
+16

crosbynko

 

No ved. Ja mam tusaka ze do konca roka nasraty odide o dum dal lebo mu nepojde podla predstav nebude stihat trener ho nebude dostatocne nasadzovat atd.
8.11.2017 - 9:52
+3

fagaf

 

Si pekne nasral do úst
8.11.2017 - 9:22
+11

strojar

 

Povedzme si otvorene, chlapec vie hrať hokej, ale žiadny Einstein to nie je.
8.11.2017 - 9:31
+28

Tehelnepole

 

Nuž, nie je každý Šatan.
Napriek tomu si myslim, ze je to inteligentny chalan, a ma aj dobry prejav na kameru. Ziadne, tak urciteee a podobne skvosty.
8.11.2017 - 9:34
+1

fagaf

 

Nemusí byť Šatan ale v lete hovoril niečo iné ak si pamätáš
8.11.2017 - 9:36
+6

kelnička

 

A Šatan musi byť zakonite synomymom myslitela?Šatan isiel do Slovana posobil tam ako kapitan a vedel ze hraci v kabine nemaju peniaze. Ozvali sa aspon raz?zareagoval ked sa ozvali iní?neviem o tom.Šatan je osobnost o tom po tom ale vyzdvihovat ho tu ako moralneho boha tiez nie je na mieste.on tiez za niekoho kope
8.11.2017 - 12:25
+22

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Krd o niecom nevies, neznamena to, ze to nebolo
Ale ok, rozumiem kam mieris.
Ja ho ako moralneho boha neoznacujem, je vsak pre mna brnchmarkom toho, ako napriklsd, ma vystupovst slusny muz.
8.11.2017 - 18:05
0

roman BLOG

 

Kvltné prklepy! Oceňujem!
8.11.2017 - 18:23
+1

moke19

 

Roman, prosím, zruš mi tlčhubu
8.11.2017 - 18:36
0

Tehelnepole

 

Elektricka...
8.11.2017 - 18:58
0

ErikHKM

 

Spýtajte sa Roba Petrovického na Satana aké vzťahy mali snim hráči v kabíne
8.11.2017 - 19:54
0

Dracik_18

 

tak nám napíš ty
8.11.2017 - 19:58
0

ErikHKM

 

Myslím si že raz keď Robo napíše tu sľubovanú knihu ktorú chcel písať už pred Dvoma rokmi tak tam to povie na plno ako sa hovorí ..ale Trenčania ktorí osobne Roba poznajú určite niečo vedia tiež
8.11.2017 - 20:04
+1

Dracik_18

 

normálne napíš , načo tie omáčky ?
8.11.2017 - 20:18
+1

amaskiea BLOG

 

prosím ťa, nerob také drahoty:
strašne nás šeckých zaujíma, čo si taký velikán medzi slovenskými repre-kapitánmi a frontman všetkých našich repre-úspechov myslí o takom nekonštruktívnom nímandovi, ako je šatan
8.11.2017 - 22:28
+1

cuchorko

 

ErikHKM nieco tvrdi co asi nema ako podlozit ale ty zosmiesnujes Roba Petrovickeho?! som prekvapeny lebo od teba by som tak hlupu reakciu necakal.
9.11.2017 - 9:31
+3

amaskiea BLOG

 

ak to berieš takto, tak potom zosmiešňujem aj šatana, či nie?
9.11.2017 - 14:32
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Online527

 

to asi každý čo ide do Slovana
8.11.2017 - 10:10
+2

MackoPu

 

Nemam rad ten vyraz, ale teraz to fakt sedi.
8.11.2017 - 10:16
0

bigi BLOG

 

asi ho vyplatili dopredu, v tom pripade by si do huby nenasral
8.11.2017 - 11:24
0

MackoPu

 

Tiez mi to napadlo, mozno aj dobu kesu este mate, ze to dostal v rovno papierikoch
8.11.2017 - 14:48
+1

moke19

 

nikoho nevyplatili, ani dopredu ani, dozadu, hodnotíš puberťáka, čo nevie čo povedal pred mesiacom (štyrmi)
8.11.2017 - 18:42
+1

bigi BLOG

 

ideme hodnotit toho na koho narazas ty? to ani sam nechces
8.11.2017 - 19:23
+1

NasHokej97

 

Tak a už je to oficialne.
8.11.2017 - 9:26
+1

Kikira

 

Keď toto vyjde , tak to bude podpis storočia. Na začiatku tohto pôsobenia vidím len negatíva. Chlapec so zdravotnými problémami, s pomýlenou hlavou a úplne mimo formy , niektorými pasovaného za hviezdu po 22 góloch v seniorskom hokeji prichádza do klubu úplne mimo všetkého pozitívneho... Ak on postaví náš klub na nohy tak o tom bude napísaná dráma, zápletka je napísaná výborne. Môj typ bude to asi horor.
8.11.2017 - 9:30
+14

porter

 

vas klub nepostavi na nohy nic ine len peniaze. A co sa tyka Rewaya to mas pravdu dopadne to ako so Svatosom, Kopeckym, Radivojevicom. Rad by som sa mylil
8.11.2017 - 9:39
+18

Kikira

 

To my všetci vieme, bez peňazí je to trápenie , ale jeho hlava nie je o prachoch. To čo mu chýba si za peniaze nekúpiš...
8.11.2017 - 9:57
+2

Tehelnepole

 

Tesim sa: v Slovane ho budeme ctiť a na rukach nosit. Velmi mu zelam aby sa u nas rozbehol a bolo mu dobre.
8.11.2017 - 9:35
+6

lubfito

 

To mu želáme všetci. Ale zamyslime sa. Je toto ore neho dobré riešenie?
8.11.2017 - 9:45
+1

Tehelnepole

 

Ine lepsie naporudzi nema.
8.11.2017 - 9:47
0

emoxx1

 

Práveže mal...
8.11.2017 - 9:57
+8

lesslie69

 

Fakt nechcem rýpať,ale ruku na srdce.Myslíš,že v tom marazme,čo momentálne Slovan predvádza sa môže niekto rozbehnúť?
8.11.2017 - 16:50
+1

Tehelnepole

 

Lesslie, ja proste uz nic ine ako vieru a nadej, co sa Slovana tyka, nemam.
Takze ano. Verim.
8.11.2017 - 18:06
0

fandahokeja

 

Neprajem mu nic zle ale tuto sa zakope...radsej mal tvrdo makat v AHL. Nuz talent na hokej ale v hlavicke menej.
8.11.2017 - 9:35
+12

jetstick98

 

Ak ma niekto (ako on) snahu presadiť sa v NHL a "ujde" z AHL hrať do Európy, tak v NHL v podstate skončil, možno o 5 rokov po hviezdnych výkonoch ešte raz šancu dostane, lenže on nemá na NHL buldočiu povahu (ako Hrivík) ani výdrž (ako Pánik).
Reway je zvyknutý od mala byť hviezda a rozhodovať, čo sa hrá a ako sa hrá, narazil v Sparte, teraz ustúpil v AHL, uvidíme, čo v Slovane.

Osobne si myslím, že v jeho prípade bude aj veľký deficit fyzickej a kondičnej prípravy, môže sa snáď chytiť len tak, že by chodil len na presilovky a konce zápasov, takýto štýl nasadzovania v USA nie je možný, to sa tam nerobí ani s inými hviezdami (a Reway pre NHL ani AHL nie je momentálne žiadna hviezda), niekde som zachytil, že ho "šetrili" a hral len obzápas, to znamená, že jeho testy museli byť veľmi slabé, a ich pohnútky v Montreale vysoko férové, keď ho chceli postupne takto "rozohrať", koniec koncov tréner Lavalu to jasne povedal, že mal stále dosť času sa rozohrať.
Súhlasím, so všetkými, že Slovan v momentálnej hernej pohode asi nie je východisko, nie som však jasnovidec, takže, ak sa chytí, "zrobil" chlapec dobre.
Koniec-koncov v Slovane teraz asi hokej nikomu veľmi "nechutí", tak ide Reway do tej správnej partie, on sa vyjadril, že jemu tiež nie.
8.11.2017 - 15:02
+18

Ottawa Senators

 

Fuuuha, grafik sa hecol pri tom obrázku.
Neverim, ze toto dopadne dobre. Tak ako pisali vyssie, Reway potrebuje trosicku iny tim.
8.11.2017 - 9:36
+4

FP-lubkik

 

Jj, na tejto foto mal dres hc05
8.11.2017 - 14:42
+4

FP-lubkik

 

https://t3.aimg.sk/magaziny/NLdDXLKvRG2N2239z7A3uw~Martin-R-way-po-as-za-iatku-pr-pravy-na-ade-t-mu-HC-05-iClinic-Bansk-Bystrica.jpg?t=LzEyMDB4NjMw&h=IHKr4fPN09VOQjRwohlE3w&e=2145916800&v=2
8.11.2017 - 14:46
+1

dufus

 

Do Slovana by som určite nešiel.Po tom čo som čítal a počul od chalanov,ako im meškajú výplaty,to je hanba!Mali by s tým niečo robiť,alebo vôbec nehrať KHL.
čo na to povedať........
8.11.2017 - 9:38
+2

porter

 

A hlavne pri Rewayovej tvrdohlavosti pochybujem ze po prvej meskajucej vyplate to tam nezabali
8.11.2017 - 9:40
+2

triezvy supler

 

teba: tam nikto ani netaha, ze...
8.11.2017 - 13:18
0

TN-Smoulo

 

by som chcel vidiet toho grafika co robil ten obrazok v skicari
8.11.2017 - 9:39
+1

mayyyo

 

„Do Slovana by som určite nešiel. Po tom, čo som čítal a počul od chalanov, ako im meškajú výplaty, to je hanba! Mali by s tým niečo robiť, alebo radšej vôbec nehrať v KHL.“, schyzofrenia jak lusk
8.11.2017 - 9:41
+56

Tehelnepole

 

Toto fakt povedal?
8.11.2017 - 9:48
0

fagaf

 

Áno v lete.
8.11.2017 - 9:50
+2

Tehelnepole

 

No...
8.11.2017 - 10:21
+2

Kain

 

Ani ja by som nesiel niekam, kde neplatia. Nemusi to byt nic osobne.
8.11.2017 - 13:19
+1

jetstick98

 

Veru povedal !
8.11.2017 - 15:03
0

FP-jaykay

 

V tom čase by nešiel...zmenil názor, ty to nikdy nerobíš?
8.11.2017 - 9:51
+4

MackoPu

 

To je naozaj vyborny argument...taky univerzalne slizky.
8.11.2017 - 10:19
+37

FP-jaykay

 

Problém je v tom, že to čo som napísal nebol argument, ale realita. Proste zmenil názor... Ďalší problém je v tom, že nerozumieš písanému textu a vysvetľuješ si ho po svojom.
8.11.2017 - 11:55
+6

mayyyo

 

argument "zmenil názor" by mal význam ak by tie výplaty nemeškali, lebo sa vyjadril, že to bol ten dôvod, pre ktorý by do Slovana nešiel...tak kto tu nerozumie písanému textu?
8.11.2017 - 13:32
+15

amaskiea BLOG

 

možno zmenil názor na meškanie výplaty...
8.11.2017 - 15:02
+5

Lokomotiv

 

Však zmenil názor a už mu zjavne nevadí že meškajú výplaty. Wtf?
8.11.2017 - 15:26
0

MackoPu

 

Takze vsetky tie poznamky o kadeni do ust, co sa tu kedy tykali uz X hracov/ternerov/funkcionarov (a niektori tunajsi prispievatulia su v tom fakt snazivi) su v podstate nezmysel, oni len jednoducho "menia nazor", je to "realita"
Niektori dokonca svoj radikalny nazor zmenia uz po 5 mesiacoch, z coho 3mesiace bola letna prestavka.
Chlapec si vtedy myslel, ze o Slovan nebude nuteny zakopnut, tak povedal, co povedal a teraz sa situacia zvrtla a uz mu je dobry aj Slovan, kedze si ho uchmatol v tom podivnom drafte.
9.11.2017 - 13:13
+1

triezvy supler

 

len: hlupak nikdy a za ziadnych okolnosti nemeni svoj nazor...
8.11.2017 - 13:20
+2

mayyyo

 

no veď jasné, vtedy výplaty nechodili načas a teraz chodia dokonca mesiac dopredu
8.11.2017 - 10:56
+1

FP-jaykay

 

Ja hovorím niečo o výplatách?
8.11.2017 - 11:54
0

lubfito

 


Management by sa mal zbaliť a ťahať kade ľahšie. Nič horšie v tejto situácii urobiť nemohli.
Asi si myslia že Martin je kúzelník, že za dva zápasy naberie kondíciu tak sa hlboko mýlia.
Slovan potrebuje two way playera, najlepšie dvoch ktorí zároveň vedia urobiť nejaké body.
To by bolo k Slovanu.
A Maťo, nestíhal v AHL aj keď ti dávali každý druhý zápas voľno. Tu bude po jednom tripe totálne vyšťavený a znechutený. Pretože ten team nie je len on sám. A ten team prehráva vonku čo sa len dá.
Ale tak asi sľúbené peniaze urobili svoje.
PS: nie som hejter ani Martina, ani Slovana
8.11.2017 - 9:43
+14

FP-jaykay

 

Držím mu palce, verím, že sa chytí. Ale bude potrebovať čas. Myslím, že široké klzisko by mu mohlo sedieť viac ako zámorské. Určite radšej uvidím Slováka v tíme ako slabého legionára, ktorý by mal vysoko prevyšovať kvalitou.
8.11.2017 - 9:49
+2

renem

 

dakujem, radsej Smolenaka. Reway je totalne mimo formy, co sa po rocnom vypadku dalo ocakavat. on sa potrebuje rozohrat a nabrat kondicku a sebavedomie niekde v Extralige. Rad sa budem mylit, ale na toto len rucicky a hlava stacit nebudu.
8.11.2017 - 9:49
+2

bobbyfan

 

takto. Ten chalan to ma pomylene. Chalanisko rok nehral, ked sa este vobec niekedy dostane na tu cestu ako predtym tak potrebuje plan. A ten, a to mi prepacte za slova, blbecek ide do slovana. Kde kabina viac nefunguje ako funguje, muzstvo je na lade tragicky slabe, kvoli OH bude koniec zakl casti pomaly o mesiac skor ano martin, mas talent v rukach, ale v hlave teda nemas vobec ale vobec nic. To bude o tri roky Nottingham Panthers a o dalsie dva taxik na hl. stanicy. Od cias palffyho uteku a toho co tam stvaral predytm je toto najvacsi fail nasho hokeja, kazda generacia si zasluzi asi jedneho takeho ...ako to nazvat mozgovo slabsieho
8.11.2017 - 9:53
+7

pejo

 

mozgovo slabsieho a napises stanicY to sa ani neda
8.11.2017 - 10:04
+16

bobbyfan

 

fuck, no jo no, reze to oci....idem sa skryt
8.11.2017 - 10:15
+4

triezvy supler

 

vidim,: ze v kabine Slovana travis vsetok svoj volny cas...
8.11.2017 - 13:23
0

Urpiner16

 

Réway,Réway na toto si išiel do Kanady aby si si zničil hokejovú kariéru kde do Slovanu chodia kadejakí vyslúžilci či žoldnieri?
Ten tvoj agent nemá všetkých po hromade keď ťa takto odpísal.
8.11.2017 - 9:54
+5

triezvy supler

 

ty si: si fakt myslel, ze skonci v BB..?
8.11.2017 - 13:24
+1

Lokomotiv

 

Ja som dúfal že vo Zvolene.
8.11.2017 - 15:27
+4

triezvy supler

 

uprimnost: sa ceni, ale veril si tomu..?
8.11.2017 - 16:11
0

Lokomotiv

 

Vieš čo ani nie. Ozaj, ja len ohľadne toho triezveho Šuplera, on býva často opitý? Akurát som našiel v šuflíku jeho podpis aj s venovaním, pár rokov dozadu hral vo Zvolene tak to tu mám odvtedy.
8.11.2017 - 16:25
0

triezvy supler

 

pred: par rokmi hral vo Zvolene?...ale no taaak...
8.11.2017 - 16:28
0

Lokomotiv

 

To bola taká metafora
8.11.2017 - 16:51
0

FP-Romanides

 

Som rád že nakoniec nejde do BB. Ako som už napísal tu sa musí makať, a neviem či taký štýl hokeja mu sedí. A tiež trochu pochybujem že keď nestíhal v AHL tak v KHL bude hviezda. Nie je to ani rozbíjač do štvrtého útoku. Mám rešpekt voči jeho talentu, ale rozhodnutiu Slovanu nerozumiem.
8.11.2017 - 9:56
+7

lubfito

 

Práveže klub z TL by bol pre neho tento rok to najlepšie.
-Cestovanie v pohode
-nenáročná liga
-bol by ligový kráľ a sebavedomie by mu rástlo
Ako netvrdím že BB, ale KE by bola pre neho najlepšia voľba.
8.11.2017 - 10:02
+2

bobbyfan

 

keby len siel do liberca, vynikajuci trener, skvely kolektiv. Chalan potrebuje hrat, a potrebuje sa zlepsovat, a ta jeho hra ma priprava musi mat nejaky plan a zmysel. Ale ten kakadu je uz prilis velka hviezda, naco by on makal, alebo korculoval, on uz je hviezda, nech korculuju a makaju mladsi. Jezis maria to je tak obrovsky lolo, tolo talentu a tolko stlaceneho vzduchu v hlave...
8.11.2017 - 10:09
+3

lubfito

 

Podľa mňa si v Čechách zabuchol dvere. Ale tak všetko je možné
8.11.2017 - 10:31
0

bigi BLOG

 

a podla mna ma v cechach na neho prava sparta
8.11.2017 - 11:30
+1

Achilles

 

V KE by sme 2x zapískali pri nevydarenej presilovke, potom by dostal pokutu za nevyrazne vykony vonku, parkrat by ho zdzubal Lacike za zlu prihravku a deprimovany by skoncil s hokejom, radšej nie...
8.11.2017 - 10:24
+11

lubfito

 

Na našu ligu by mal a rozdal by oveľa viac dobrých prihrávok ako tých zlých.
8.11.2017 - 10:31
+1

Achilles

 

Ja viem len u nás je v porovnaní s inými klubmi v lige väčší tlak na výkony hráčov a neviem ako by v jeho momentálnom ropoložení zvládal tú kritiku od vedenia a fanúšikov ak by sa mu náhodou nedarilo...
8.11.2017 - 10:37
+1

Dracik_18

 

Podľa mňa on do našej ligy nechce ísť ...v Českej lige ma na neho právo Sparta a taho nechce po tých problémoch a vo Švajčiarsku a v Švédsku nemajú asi na neho miesto ...takže jedine ostáva KHL a na neho má právo Slovan ...takže inú možnosť(asi) nemá
8.11.2017 - 10:32
+1

lubfito

 

Pekne si to zhrnul a súhlasím s tebou Draku.
8.11.2017 - 10:44
0

paljuka

 

on nechce? myslis ze on je este v tej pozicii kto si moze vyberat? aby o par mesiacov alebo skor tyzdnov nebol rad ked sa mu ozvu aspon z Detvy
8.11.2017 - 17:11
+1

Dracik_18

 

ja by som bol za
8.11.2017 - 17:38
0

Tehelnepole

 

Dracik
8.11.2017 - 18:07
0

Majenko

 

podľa mňa vám alebo nám do (TN) ho o chvílu pošlú keď zistia ako je ozaj na tom kondične lebo bola by ho blbosť topiť v tretom štvrtom útoku
8.11.2017 - 12:02
+2

33800

 

Do tn nepojde, a ani nam ho netreba
8.11.2017 - 16:16
0

dejvidBB

 

Cim dalej od BB tak prenho lepsie, lebo neverim ze by chalan nechodieval do drogoveho doupe (ministry) a to by sa uz cely dojebabral
8.11.2017 - 17:37
0

porter

 

zase to neprezivajte ze sa mal ist rozohrat do extraligy. Nepojde mu v slovane daju ho na farmu
8.11.2017 - 9:58
+2

lubfito

 

Do NHL sa mal ísť rozohrať, nie?
Ale veď uvidíme ako slepý povedal
8.11.2017 - 10:30
0

MartinZV

 

Grafik zabudol odstrániť aj logo Canadiens na nohaviciach
8.11.2017 - 10:02
+14

vzdy.na.statie

 

Skor tie nohavice v Montreale nevratil.
8.11.2017 - 10:42
+2

adept

 

A prilbu tiež
8.11.2017 - 11:07
0

dejvidBB

 

Lepsia je ta foto kde ma vzadu na drese cislo 77 a na rukavoch ma 10-ku
8.11.2017 - 20:02
+1

Sunkafit

 

Velka chyba z oboch stran
8.11.2017 - 10:06
+3

NasHokej97

 

Toto beriem ako podpis do buducnosti, prip. do buducej sezony. Nech sa rozohra, nabere kondicku. Aj tak PO je tento rok uz pase.

8.11.2017 - 10:13
0

bobbyfan

 

ano ano, slovan podpisuje do buducnosti. Co bude dalsie, budu platit nacas???? reway a slovan myslia spolu na buducnost.....fantasticky to znie, fantasticky sa to hovori
8.11.2017 - 10:17
+17

triezvy supler

 

netrap: sa uz tolko tym Slovanom, ked s nim nemas nic spolocne...
8.11.2017 - 13:28
+3

lubfito

 

Prepáč že ti beriem ilúzie, ale ak sa rozohrá a bude mu to sypať, tak ho v Slovane ďalšiu sezónu neudrží nikto. Toľko peňazí nemáte.
8.11.2017 - 10:29
+1

NasHokej97

 

No praveze si myslim, ze mu to sypat nebude, teda tuto sezonu nie.
8.11.2017 - 10:31
+1

Gargamel123

 

Ako ze nie,ani dotaznik nepodpisal,na OH nepojde, bude play off.
8.11.2017 - 10:35
0

Aladár Miazga

 

tak a teraz Gernát
8.11.2017 - 10:15
+3

Patrik91

 

Najlepšie by pre Martina bolo ak by sa poriadne vyhral a nabral stratenú kondíciu napríklad sk/cz extralige. Neviem či je práve Slovan dobré riešenie. Každopádne mu držím palce
8.11.2017 - 10:24
+1

worth

 

Vyzera to, ze na PO budeme mat fakt silny tim
8.11.2017 - 10:26
+4

amaskiea BLOG

 

presne to bolo prvé (a zároveň jediné), čo ma pri tomto napadlo
8.11.2017 - 13:12
+1

Ondrej

 

Ten graficky pocin vidim na pana Korduliaka, ci ako sa to vola ten fanusik Slovana, co pise online prenosy.
8.11.2017 - 10:29
+1

Gargamel123

 

Aj Trencin by bol lepsi...
8.11.2017 - 10:31
0

Adrumko

 

akoze uz len po tom co o slovane povedal este veelmi nedavno, neviem ci toto bol spravny krok..len teraz nechapem ci je fakt taky blbecek alebo to iba hra.. no kazdopadne fanusikovia slovana..on takto verejne zneucti vas klub, povie ze by tam nikdy nesiel a ze by slovan nemal hrat KHL a vy ho tu velebiite a do nebies vynasate?..aj z vasej strany je to tak trosku zvlaastne zaujatie postoja, no budis..je mi jasne ze ste radi za kazdeho hraca co je ochotny u vas hrat, no toto je uz ozaj trosku moc...
8.11.2017 - 10:37
+4

Dracik_18

 

Kedy napisal že nikdy by tam nešiel ?
8.11.2017 - 10:40
+1

Dracik_18

 

By som určite nešiel ...kde je tam napísané nikdy ?
8.11.2017 - 10:46
0

Aladár Miazga

 

blbosť, to prekrútila Ivetka Weiszová !
8.11.2017 - 10:49
+1

Adrumko

 

dobre nenapisal nikdy ale napisal toto : Do Slovana by som určite nešiel. Po tom, čo som čítal a počul od chalanov, ako im meškajú výplaty, to je hanba! Mali by s tým niečo robiť, alebo radšej vôbec nehrať v KHL...uz to tu par ludi dalo tak neviem co sa hras na nechapaveho...
8.11.2017 - 10:45
+1

Dracik_18

 

Tak nebuď ako z NČ
8.11.2017 - 10:55
+3

danto

 

Podla mna je ttoto uplne zly podpis pre Slovan aj prenho. Sme v mizerii a chalan bez kondicie to asi nepotiahne. Krva rad by som sa mylil, ale myslim si, ze jeho ucinkovanie bude tazky pruser
8.11.2017 - 10:49
+2

bigi BLOG

 

tak za prve velebi ho tu iba karin a za druhe s tym co povedal o slovane sa vacsina fanusikov stotoznuje, teda aspon s casti. kedze to meskanie vyplat je skutocne haMba
8.11.2017 - 11:33
0

triezvy supler

 

a vacsina: fanusikov koho, sa s tym stotoznuje..?
8.11.2017 - 13:34
0

ivre

 

Klub v Slovane zneuctili iny a nie Reway. Velky manazeri na čele s majitelom Širokým.
8.11.2017 - 16:08
+3

Deividson.

 

Zlý Slovan nasluboval, že bude kostrou repre a teraz podpisuje iba zahraničných hráčov, príde slovenský talent a zasa je zle Nuž máte to tažké. Za mňa OK, neverím mu, že sa chytí, ale šancu by som mu určite dal.
8.11.2017 - 10:42
+3

crosbynko

 

Ale no tu vobec nejde o toto. Reway robi posledne jedno horsie rozhodnutie za druhym. Ze je v tom nahodou Slovan s tym az tak nesuvisi.
8.11.2017 - 11:05
+3

Deividson.

 

A prečo by to malo byť zlé rozhodnutie? Lebo nechcel reštart v extralige?
8.11.2017 - 11:31
+1

FP-jaykay

 

Myslím, že aj keby v Slovane hrali len Slováci, tak sa nájde niečo čo by bolo zlé. Nenavyberáš si. Hlavne tu na HP sú experti.
8.11.2017 - 11:59
+2

crosbynko

 

Ano. Ked mu nevonala AHL je naivne si namyslat ze KHL mu zrazu sadne. Netrpezlivo skoncil v AHL aj ked Habs s nim prejavili trpezllivosti az az. Miesto toho aby teda zacal od piky a pokusil sa nastartovat karieru si zase iba zbytocne nalozil. Z mojho pohladu je to podobne ako keby som si nainstaloval Fifu 2016 ktora mi seka tak miesto 13ky v ktorej by som sa zabavil skusim rozbehat 17bco ked nahodou. Podla mna zbytocne riskantne rozhodnutie. Ak sa teda na AHL neciti a v cze okrem Sparty inde ist nemoze tak mal ist aspon na cas do ligy.
8.11.2017 - 12:31
+2

Deividson.

 

Pozri ja sa ho nechcem extra zastávať lebo je jasné, že je to špekulantík, ale tak čo? Nevydržal v USA už po druhý krát a v EU kde hral tam bol top hráč, tak prečo by mal ísť hneď na samé dno? Veď skúsi to u nás a keby mu to nešlo môže ísť ešte do ligy, ak mu to naopak pôjde môže sa odraziť do lepšieho klubu alebo naspať do USA. Či to bolo dobré alebo zlé rozhodnutie ukáže až čas.
8.11.2017 - 12:43
+2

crosbynko

 

Ok ved keby mu to vyslo ako prvy uznam ze som nemal pravdu. Ja budem lem rad. Len si myslim ze to je risk ktory nebude zisk.
8.11.2017 - 13:41
+1

triezvy supler

 

ale ved: som tu neraz cital, ze nasa liga je lepsia ako KHL, ved predsa BB v priprave porazila Slovan...
8.11.2017 - 13:40
+1

adept

 

Veď preto nešiel do našej ligy. V našej lige by sa pri týchto výkonoch dlho neohrial Potrebuje sa najskôr rozohrať v KHL A potom ak bude dobrý, tak ho možno taká Detva angažuje
8.11.2017 - 14:14
+4

crosbynko

 

Jasne. Nejaki trolovia to tu pisali tak to nahodne hodim niekomu pod prispevok. Si mily
8.11.2017 - 14:24
+1

triezvy supler

 

a co: ty riesis rozhodnutia niekoho ineho, si snad jeho porucnik..?
8.11.2017 - 13:36
0

crosbynko

 

Sorry ze som sa vobec odvazil diskutovat na hokejovom portali
8.11.2017 - 14:25
+3

triezvy supler

 

ty nediskutujes,: ale robis z Rewaya nesvojpravneho, lebo len ty jediny vies, ktore rozhodnutia by boli pre neho tie najspravnejsie...
8.11.2017 - 16:15
+2

Nemehlo

 

A ty diskutujes? Lebo podla mna len chces byt najmudrejsi, alebo hlupak.
8.11.2017 - 16:28
0

triezvy supler

 

na hrube: vrece, hruba zaplata... vidim, ze mas siroky zaber...od najmudrejsieho, az po hlupaka...to aby si sa trafi, kedze v tom nemas jasno?
8.11.2017 - 16:43
+1

worth

 

https://t2.aimg.sk/magaziny/3eV2Fd0URj6p_Js2csQq3g~Martin-R-way-na-tr-ningu-Banskej-Bystrice.jpg?t=LzEyMDB4NjMw&h=vE9Kxb_nyo3_iXXnouGVVA&e=2145916800&v=2
8.11.2017 - 10:52
+8

Aladár Miazga

 

to bude asi jeho najoblúbenejšia poloha
8.11.2017 - 10:57
+1

boyzv

 

Toto nie je krok vedľa.. toto je skok do priepasti, ktorým si zničil aké také meno a akú takú kariéru.. Včera sa vyjadril, že ak to nebude ono tak sa vykašle na hokej. Tak teraz tu máme začiatok konca Martina Rewaya.
8.11.2017 - 10:57
+1

Sani

 

Bravo: ...idealne posobisko na znovuziskanie chuti do hokeja a restart kariery...well done Martin!

...niektori ludia k rozumu proste nepridu nikdy a po x-ty krat s noblesou napochoduju do dalsieho zleho rozhodnutia...
8.11.2017 - 11:01
+6

bbiskra

 

Moj nazor dvojcestna zmluva s BB alebo TN bude nakoniec z neho profitovat
8.11.2017 - 11:27
0

tinio1307

 

To je trulo, do podpriemerného teamu v KHL sa upíše,po vianociach bude jasné že nepostúpia do play offa pán 3iroký prestane posielať výplaty Tak kde sa rozohrá? Slovan je skaza pre slovenský hokej, nikoho nevychoval, každý kto tam šiel z mladých sa len utopil v slovanistických sračkách. Ale aspoň budú mocť hlásať že Martin je ich odchovanec
8.11.2017 - 11:49
+8

dusanTN

 

Ak bude mať náhodou dvojcestnú zmluvu s Duklou tak predsa bude odchovanec Dukly!
8.11.2017 - 11:55
+5

mladywoody

 

Takže je doma v Nitre a aj tak skončí v Bystrici. Tohle je svět, pane velebnosti
8.11.2017 - 13:00
+6

triezvy supler

 

sam si: trulo...zeby komplex Slovan?
8.11.2017 - 13:43
+3

bobbyfan

 

Ty diskutujes?
8.11.2017 - 16:54
0

aloyz

 

Jediny liek "okamzite prestat s hokejom" nastupit do fabriky na trojsmennu prevadzku za 550€ aspon na dva mesiace! A verte ze potom nas talent Martinko chyti taku formu ze ani Oveckin mu nebude stihat. Trochu rozmaznane dite. Nech si skusi nieco ine - potom uvidi ako ho bude hokej bavit!
8.11.2017 - 11:53
+26

Urpiner16

 

Teraz vieme prečo Smoleňák bol pasé nie pre tie drísty o tom že trénerovi nepasuje do dvoch útokov ale preto lebo chýbajú love lebo najproduktívnejšieho hráča si pustí iba insolventný alebo blázon.
8.11.2017 - 12:15
+1

Deividson.

 

Lojzo, vieš o tom velké houno
8.11.2017 - 12:44
+2

triezvy supler

 

ved ho: vezmite do BB, ked na to mate...co tu riesis dokola Slovan, ked patris k "Baranom"...?
8.11.2017 - 13:45
+1

Ondrej

 

Napisal si asi 10 prispevkov v priebehu pol hodiny, kde si si v kazdom do niekoho kopol alebo niekoho urazil. Dnes si asi vitaz. Gratulujem
8.11.2017 - 13:51
+9

Adrumko

 

tomu sa hovori konstruktivny diskuter..
8.11.2017 - 14:00
+3

triezvy supler

 

kopat sa : zrajme moze len do Slovana a Rewaya... je tu znoska jednoduchych antislovanistov, ktori nevedia prekusnut, ze Martin podpisal Slovanu a nesiel do rybnikligy... o neho im nejde vobec... tak prosim nemoralizuj a sustred sa na vase obligatne..."Sk Slovaaan..."
8.11.2017 - 14:14
+6

Ondrej

 

Drzis si svoj smer a vidim ze ani v tomto pripade si z nastoleneho trendu neuhol. Skus behanie, plavanie, alebo iny druh sport, popripade ak sa nejake dievca resp. chlapec najde sex na vyventilovanie sa.
8.11.2017 - 14:36
+5

triezvy supler

 

to ja vsetko: mam, len ci aj ty...
8.11.2017 - 16:17
0

triezvy supler

 

teda chlapca necham: tebe...
8.11.2017 - 16:30
0

HeyYou

 

doporucoval by som ti to tu ukoncit pre dnesny vecer.
8.11.2017 - 16:53
+5

triezvy supler

 

mas : pocit, ze aj do teba?
8.11.2017 - 16:19
0

bobbyfan

 

Ešte stále diskutujes?
8.11.2017 - 16:55
+2

Tino

 

priznam: sa ja som s alernativou ze by reway skusil nieco ine nez nasu ligu neratal, vychadzal som z predpokladu ze na tom nie je dobre nie len vykonovo, ale ani mentalne, ci kondicne...skor by som povedal ze cele zle, ze potrebuje tvrdy restart....kazdopadne drzim palce typek nech je aky je ma obrovsky talent aky u nas momentalne zrejme nema obdoby, som zaroven lehce skepticky s mierou trpezlivosti v Slovane , ale tak mozno to vypali dobre
8.11.2017 - 12:31
+2

Nemehlo

 

Klub moze byt trpezlivy kolko chce vid montreal. Reway tu trpezlivost nevie zurocit a si to asi predstavoval ze aj po roku bude majster. A asi v USA uvidiel, ze tam talent len nestaci.
8.11.2017 - 12:40
+2

Tino

 

no ja vzdy : pracujem s horsou alternativou ...presne preto si myslim, ze ak s reway cele zle, resp hoci len na 50% zle nebudu s nim v BA trpezlivi , na druhej strane jeho vyber chapem samozrejme ze sa radsej preda niekam kde to vyssiu urovne za viac penazi hoci aj s vedomim ze risk, ale ak nevyjde vezmu ho o poschodie nizsie pri najhorsom....mna neprekvapuje ze chce ist Reway do BA mna prekvapuje ze to s nim Slovan chce risknut za okolnosti ake okolo reway su.....hoci ja viem samozrejme velke H , mozno je vsetko inac nez si myslim
8.11.2017 - 12:54
0

Nemehlo

 

Ale tak Slovan tymto trosku zavrie usta, ze nemaju slovenskych hracov, este je aj mlady a bol, je perspektivny. Slovan moze len ziskat, ved ked mu nepojde tak to vzda bohuzial sam. Sezona je uz v podstate zabalena, urcite nepyta vela, bud im spravi reklamu, alebo bude po tom ticho
8.11.2017 - 13:52
0

Tino

 

no ano: Slovan asi nema velmi co stratit ak to uz definitivne zabalili
8.11.2017 - 14:16
0

bigi BLOG

 

pritom ako je na tom momentalne slovan, je prave ten najlepsi cas skusit rewaya
8.11.2017 - 17:26
+1

amaskiea BLOG

 

šak toto: potiahnu sa navzájom
8.11.2017 - 17:38
+1

triezvy supler

 

fanusikovia: na stadione ho podrzia, nebude hrat pred 300 ludmi ako v lige...to ho nastartuje...
8.11.2017 - 13:50
+2

Tino

 

v: ktorej lige?
8.11.2017 - 15:52
+2

triezvy supler

 

no : hadaj...
8.11.2017 - 16:17
0

Tino

 

300: ludi to by mohla byt MOLka?
8.11.2017 - 16:27
+2

bobbyfan

 

On mal hrať futbal na Slovane? Že 300 divákov?
8.11.2017 - 16:56
+3

bobbyfan

 

Aj tu diskutujes, alebo už kopes?
8.11.2017 - 16:56
0

bigi BLOG

 

ze mu to zrovna ty stale pises
8.11.2017 - 17:27
+1

bobbyfan

 

Tak ty si teda tiež diskutér roka bigi
8.11.2017 - 18:13
0

dusan1980

 

Kto caka ze bude prospechom teamu prve dva ,tri mesiace asi musi hulit travu On potrebuje klub kde ho dotlacia do makacky a zaroven budu trpezlivejsi...
Toto Slovane nerobil nikdy...
Chcel vzdy hotovych hracov a ked taki neboli nemal chut ich rozvijat...
Zle rozhodnutie...Mal ist do TL do konca sezony,vo februari skusit KHL a keby to slo...nasledne do campu v lete ...
Ale tento postup...je proti nemu
8.11.2017 - 12:47
+2

matrin

 

"Mal ist do TL do konca sezony,vo februari skusit KHL" - však možno to tak aj bude že ho slovan pošle rozohrať sa
8.11.2017 - 18:09
+1

Westlund32

 

https://www.instagram.com/p/BbOiQ_ch4Xz/ tvári sa nadšene
8.11.2017 - 12:53
+2

worth

 

na tomto obrazku zrejme vyphotoshopovali tu pistol co mu drzia pri hlave , podla toho ako sa tam tvari
8.11.2017 - 13:06
+5

strojar

 

Obávam sa, že po hokejovej stránke je aktuálne najväčším Rewayovým problémom je zdravotný stav, resp. dlhá prestávka v činnosti,ktorá ho výrazne limituje v snahe podávať výkony aké sa od neho očakávajú a aké by sám chcel podávať.
8.11.2017 - 13:02
+4

Tino

 

tak: to by mna teda ani velmi neprekvapilo keby jeho skutocny zdravotny stav bola jedna velka neznama /pre potencionalnych zamestnavatelov nie verejnost samozrejme/
8.11.2017 - 13:05
0

Gargamel123

 

prinajhorsom povedia ze sa im nezmestil do prvych dvoch utokov
8.11.2017 - 13:23
0

rijko

 

Martin bohuzial aktualne na dobry team v KHL nema.riesenie hrat v slabom a tam sa postupne rozohrat a zahviezdit je asi spravne.a ked to nepojde v slabom KHL teame,sup do silneho kamaratskeho v tipsportlige.
8.11.2017 - 13:17
+2

juromt

 

...: Myslis partnerskeho? to by bol paradox, z jednej farmy zdupkal aby po neuspechu na slovane skoncil na inej farme
8.11.2017 - 15:07
0

bigi BLOG

 

myslis to tak ze utiekol z farmy NHL klubu aby skoncil na farme KHL klubu?
8.11.2017 - 17:30
0

tn

 

no a co ved podla tohoto clanku je teraz v big(i)
8.11.2017 - 18:54
0

AvalancheBB

 

Mne sa to javí hlavne, ako logické rozhodnutie, verím, že aj dobré.: Martin Réway je typ hráča, ktorý nikdy nemal problém urobiť zmenu, ak cítil, že nemá v klube pohodu, alebo sa neposúva vpred. Ale vždy sa mu pri zmene darilo. Keď odišiel hrať kanadskú juniorku, tak uspel. Uspel aj pri návrate do Sparty. Z tadiaľ odišiel (teraz je jedno, že prečo) do Švajčiarska a opäť uspel.
Teraz robí ďalšiu zmenu. A podľa mňa logickú. Málokto totiž poukazuje na potencionálnu hrozbu toho, že takéhoto hráča, ktorý vynechal celú sezónu a túto má, s tým spojené, kondičné resty, môže konkurencia v systéme NHL, ktorej je tam pretlak, zomlieť.
V súčasnej pozícii, by nie že nemal šancu objaviť sa v NHL, ale aj v AHL, by bol priemer. A on si to uvedomil a rozhodol sa pre zmenu.
Na druhej strane, existujú hráči, ktorí sú v AHL aj štyri, alebo päť sezón, len aby dostali pár šancí v NHL. Ale toto nemôže byť víziou pre hráča, ako je Réway. Radšej nech sa vráti do Zámoria o rok, alebo dva, keď bude vyhratejší a von zo súčasných problémov.
A v Slovane na jednej strane nie je konkurencia, ktorá by ho zomlela, tam sa zmestí do zostavy s úplným prehľadom a na strane druhej bude hrať veľmi kvalitnú ligu.
Držím mu palce.
8.11.2017 - 13:22
+21

duklaHK

 

a myslis si ze KHL je lahsia sutaz ako AHL? chalan si moc nepomohol v tomto ohlade...bude to mat mozno este tazsie pretoze slovan je vtakych srackach ze ho tam nikto nepotiahne...
8.11.2017 - 22:11
0

kurtsteiner

 

Ktovie či občas pride zahrať aj za Duklu...
8.11.2017 - 13:26
0

rijko

 

Myslis,ze sa aj hodi do strely?
8.11.2017 - 13:32
+10

amaskiea BLOG

 

8.11.2017 - 14:15
+1

enforcer92TN

 

Jednoznacne, a to tvarou napred ako raz jeden specialista v nasom drese, uz si nespomeniem kto to bol. Sezonu dve nazad.
8.11.2017 - 14:48
0

Ondrej

 

Tak pozor, este ste ho ani nevideli hrat a uz ho posielate na farmu. Dajte mu aspon trochu casu
8.11.2017 - 13:53
+1

P24 BLOG

 

neskutocne by ma zaujimalo co ho motivovalo k tomuto podpisu. jediny racionalny argument mi pride, ze od tohto spojenia nik triezvo uvazujuci nemoze nic dobre cakat, takze to moze dopadnut len lepsie, nez sa teraz zda
8.11.2017 - 13:51
+1

Majenko

 

Môj názor je ten že frajerka nič iné podľa mňa keby nemá na slovenskú priateľku tak ostane v Amerike
8.11.2017 - 16:13
0

totik

 

Som netusim, ze okrem milionov trenerov mame na Slovensku tolko isto agentov a odbornikov. Ja k tomuto prichodu dodam len jedno - skoda, ze tu uz nie je Cheechoo s Taffom, mohli by ho velmi zdvihnut.
8.11.2017 - 14:24
+6

rijko

 

A na to,ze by ho velmi zdvihli prisiel odbornik ci agent?
8.11.2017 - 14:37
+2

totik

 

vyber si mne sa pacia oboje
8.11.2017 - 14:42
0

rijko

 

No musis si vybrat.v kategorii OBOJE je len par skutocne privilegovanych.
8.11.2017 - 14:49
+1

Urpiner16

 

Ja si myslím že jeho kariéra bola nastavená správne v Späté vtedy ešte hral hokej do tej doby pokiaľ mu nenapršalo do nosa.
8.11.2017 - 14:52
0

Urpiner16

 

Oprava v Sparte Praha.
8.11.2017 - 18:03
0

amaskiea BLOG

 

1. určite o tomto nepoznáme celú pravdu
2. ja osobne pravdepodobne nepoznám celú ani tú časť pravdy, ktorá je verejne dostupná
3. ale z toho, čo poznám, mi tento jeho "prestup" nedáva logiku, nijako, ani čiastkovo, v nejakom jednom, okrajovom aspekte
4. netrápi ma to pre nič iné, len preto, že chlapec je určite talent, ale neviem nájsť jediný argument, ktorý by hovoril proti tomu, že koniec jeho kariéry je už rozbehnutý naplno
8.11.2017 - 15:13
+5

Tino

 

tak: ked si uz teda vysiel s kozou na trh pridam sa, tiez mam iste obavy ze je prave vo faze padania


k bodu 3. ma napada ze Slovan ma volne peniaze, vazia si najvacsi SVK talent chcu mu pomoct :-P

body 1 a 2 suhlas bez vyhrad, dufal som ze tu niekto hodi nejaku ne/overenu spekulaciu pri ktorej si budeme hlavy lamat nakolko je pravdiva , resp ze tych spekulacii bude mozno niekolko, dame to tu nejako dokopy a k nieco su dopracujeme v zmysle ze vysoka pravdepodobnost ze je to prave tak ako si myslime
8.11.2017 - 15:58
+1

amaskiea BLOG

 

"k bodu 3..." presne aj mňa napadajú len podobné hovadiny
8.11.2017 - 16:11
+3

Tino

 

ja som: sa rozhodol pracovat s verziu ze hokej uz hrat moze, lebo verim ze nie je docista na hlavu , detto potencionalni zamestnavatelia a zdravotne problemy ktore mal su vyriesene, resp sa to nateraz takto javi...preto jedine co mi z toho vychadza a co by mi k nemu aj celkom pasovalo je ze hlava a veci s tym spojene z toho som si opat vyextrahoval ze teda pada, neviem ci ide dole rychlovytahom, alebo sa rozhodol zbehnut si to dole pesi po schodoch aby sa rozkukal co nove na poschodiach nizsie , ale vyzera ze zvolil schody
8.11.2017 - 16:19
0

borussia

 

Podla mna to n zobral tak ze v Slovane hraju same dreva a bude vsetkych prevysovat aj v katastrofalnej forme
8.11.2017 - 15:53
+8

Brooks

 

Rozhodujúcich podľa mňa bude u neho prvých zopár zápasov.Buď sa mu niečo podarí a chytí sa, začne ho to baviť, potom môže byť kvalitná posila a môže mu to pomôcť v ďalšom napredovaní.V opačnom prípade to bude s týmto angažmánom a vlastne aj s celou jeho kariérou už dosť na houby, lebo momentálne vyzerá byť totálne demotivovaný a znechutený.Možno nasledujúcich niekoľko zápasoch rozhodne, či bude hrať hokej naďalej alebo nie.Však sa vlastne v podobnom duchu aj sám vyjadril.
8.11.2017 - 16:08
0

Felix

 

Možno sa chalanovi aj zadarí, čo mu aj želám. Slovan nie je prenho velka výhra, ale ak boh dá aj motyka vystrelí.
8.11.2017 - 16:11
+2

judrman

 

Aj napriek pesimizmu mnohých fan verím že zmena mu niečo pozitívne prinesie a posunie ho aspon trochu vykonostne dopredu. Je mladý hold raz nájde to prave.
8.11.2017 - 16:25
+2

miko 75

 

Nečítal som celú diskusiu,neviem,či si to niekto všimol,ale včera v športe tuším na Narkóze bol s ním rozhovor a mne sa zdá,že má nadváhu,takže ktovie,ako je na tom kondične,netvrdím,že to tak je,v tv to môže skontrolovať,ako na tom je vie len on a jeho tréneri,ale bol strašne negatívne naladený,doslova povedal,že keď mu to nepôjde,bude rozmýšľať,či vôbec bude hrať ďalej hokej,nevyzeral dobre,jeho psychika a sebavedomie asi nie je dobré.
8.11.2017 - 17:40
0

Sunkafit

 

Vzdy tak vyzeral
8.11.2017 - 17:48
0

miko 75

 

Práveže pred tým ochorením vôbec nevyzeral,že by mal problémy s váhou.
8.11.2017 - 18:00
0

miko 75

 

Oprava: v tv to môže skreslovať.
8.11.2017 - 17:58
0

matrin

 

podľa mňa logické riešenie. slovan vidí ako tím s viacerými úrovňami obtiažností. Na začiatok ho možu vyskúšať, keď to nebude ono, pôjde sa rozohrať do nejakého extraligového tímu, s tým že v mysli stále bude mať motiváciu že ak bude vyčnievať - dvere do KHL má veľmi rýchlo otvorené. A on motiváciu cítiť určite potrebuje. Navyše platovo je v KHL stále lepšie ako v sr či čr extralige.
8.11.2017 - 18:06
+1

wedro

 

M.Reway: Bolo to jasné že to bude SBA.
Žiadne prekvapenie.

Takže tak.
8.11.2017 - 18:36
0

ElwisNR BLOG

 

Veľa šťastia Rewy budeš ho potrebovať
8.11.2017 - 18:44
+1

renem

 

k tomu odchodu z USA. ono sa to nezda, ale je to totalny sok a ked je povahovo trosku slabsi tak to nezvlada. reway si tu pred tym zil "bohemsky" zivot zarabal super prachy a bol v podstate doma, mal tu kamaratov priatelku vsetko (vo svajci to bolo trochu inak, ale zas to mal na skol) teraz v USA hral skoro za nic nikoho nepoznal, nemal kamosov pre nho v podstate cele zle.

toto su na psychiku brutalne veci a treba si uvedomit, ze je to ojedinely ukaz, ze hrac, v tak mladom veku je hviezda EU lig a pride do zamoria a zacina od nuly a nedokaze sa presadit ani na farme (to, ze za to moze choroba je druhorade)
8.11.2017 - 18:47
+3

jetstick98

 

mas vo vsetkom pravdu, len preco tam Reway isiel, nik ho predsa nenutil, uz raz odtial usiel (po quebeckej juniorke), vedel, ze mu to tam mimo hokeja vobec nesmakuje, poznal to a vedel do coho ide ... to nema v seba trochu sebareflexie, ze po tej chorobe a vypadku nema fyzicky (rychlostne, kondicne, silovo) ani psychicky na nhl ?, ved to je najlepsia liga sveta !!!, tam okrem "geniality" povinne treba mat aj psychiku silnu, aj fyzicku na vynikajúcej urovni, aj vediet makat (nie si len mysliet, ze toto je uz je ta makacka), je to aj o velkej davke odriekania si "iných zivotnych slasti" a hlavne o laske k hokeju ... Myslim si, ze Reway okrem hokejovej "geniality" nedisponuje uz nicim inym, bohuzial na nhl prilis malo, na europsku uroven na urcity cas tak akurat, bez kondicie a fyzicky onedlho tiez malo, bojovnost, nasadenie, chut hrat hokej aj ked sa nedari, zanietenie a laska k hokeju je podstatna, u neho to postradam, hokej bol vzdy len prostriedok ako byt hviezdou ! ak mam hokej rad, tak ho hram aj so zatatymi zubami, aj ked sa nedari, o to viac na sebe pracujem, nie zakazdym ujdem z boja pri problemoch, ktore sa vyskytnu vzdy

nejak som sa rozpisal, beriem to dost akosi osobne, skoda ho, ale o talente uz netreba hovorit, v 22 rokoch je to uz trochu passe a mimo, bol talent pred 2-4 rokmi ale teraz uz bud je alebo nie je hrac na urovni, myslim, ze on ma velky priestor sa zlepsovat ale malu chut a snahu na sebe pracovat
8.11.2017 - 20:58
+2

sandman8

 

presne toto som pisal,ze v jeho veku sa uz ako o talentovanom hokejstovi neda hovorit..bol to talent,ktory aj kvoli chorobe,ale hlavne kvoli tomu,ze to nema v hlave zrovnane nedosiahne svoj potencial..myslim,ze aj kvoli tomu bol draftovany z takej pozicie akej bol..zaujalo ma aj jeho vyjadrenie pre markizu,ze ak to teraz nevyjde tak skonci s hokejom,evidentne si neuvedomuje,ze z niecoho aj treba zit..
a po pravde si myslim,ze to ameriky ho tlacili ludia okolo neho a agent,ktori mu hucia do hlavy aky je skvely..
9.11.2017 - 9:47
0

luciakanky

 

Prave si podpisal koniec kariery
8.11.2017 - 19:31
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kristepane

 

na bezfrazi cz precitajte text Lukasa Sedlaka z Columbusu, proste nie kazdy ma volu, chut, stastie (doplnte si co chcete) si to v ahl odmakat, aj ked okolnosti nie su idealne
8.11.2017 - 21:02
0

marcel

 

Pfuuu : ....ako dobre ze skoncil u tych odpadlikov ktorí uz o mesiac budu pozerat kam sa rozutekat lebo play off je uz teraz iba teoria....nie zeby bola extraliga SR super sutaz
8.11.2017 - 22:44
+2

marcel

 

..:
8.11.2017 - 22:45
+1

Finlandia

 

SBA: Slovan by s KE a BB mali hrat EBEL..
8.11.2017 - 23:12
+1

Foam of Waterfall

 

Ked bude v KHL dobry,ponuky z NHL dostane,ak tam chce hrat...v SBA je vlastne doma na SVK,ma tu zazemie,naberie mentalnu silu a tak...len akurat nezarobi.Ak chce zarobit,tak bud bude trpezlivy rok-dva a pojde do ineho khl klubu alebo na sever alebo do NLA,alebo potom si pocka este raz tolko,kym pojde po stopach hracov ako Dadonov do NHL...
9.11.2017 - 7:55
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.4.2018 05:17
TímZSkóreB
1.Nitra56197:148112
2.Zvolen56192:150110
3.Trenčín56157:112109
4.B. Bystrica56213:134108
5.Košice56175:14398
6.Poprad56159:15291
7.Žilina56146:16471
8.N. Zámky56125:18560
9.L. Mikuláš56122:16257
10.Detva56120:20740
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica000000:00
2.Michalovce000000:00
3.Prešov000000:00
4.Topoľčany000000:00
5.Dubnica000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Piešťany000000:00
8.P. Bystrica000000:00
9.Trnava000000:00
10.Humenné000000:00
11.Martin000000:00
Aktualizované: 15.4.2018 06:12
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
----------
9.L. Mikuláš56223625208:22478
10.Martin56207425181:20178
11.Zvolen56204626210:20374
12.Spišská5663443110:25328
Aktualizované: 15.4.2018 06:11
Aktualizované: 15.4.2018 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 19.4.2018 21:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 19.4.2018 21:19
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 19.4.2018 21:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 19.4.2018 21:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 19.4.2018 21:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.4.2018 21:19

Bleskovky

Tappara Tampere - Kärpät Oulu 2:4 v druhom finále play off fínskej ligy

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v vo štvrtkovom druhom stretnutí finále play off fínskej ligy na ľade Tappary Tampere 4:2 a v sérii vedú 2:0. V prvom útoku Tappary nastúpil Tomáš Záborský, ale nebodoval.
pred 2 hod. - Michal Bruner / TASR

Obranca Winnipegu Morrissey dostal za faul na Staala jednozápasovú stopku

Obranca Winnipegu Josh Morrissey dostal za faul na Erica Staala z Minnesoty jednozápasovú stopku. Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť NHL potrestalo 23-ročného hokejistu za krosček v utorkovom štvrtom súboji 1. kola play off na ľade Wild. Jets v ňom zvíťazili 2:0 a v sérii vedú 3:1 na zápasy.
o 11:59 - Adrián Danaj / TASR

Zürich zdolal vo 4. finálovom dueli Lugano 3:2 pp, titul má na dosah

Hokejisti ZSC Lions Zürich zdolali v stredajšom štvrtom súboji finále play off švajčiarskej ligy doma HC Lugano 3:2 po predĺžení a v sérii vedú už 3:1 na zápasy. O zisku titulu môžu rozhodnúť v sobotu, keď je na programe piaty duel na ľade Lugana. finále play off švajčiarskej ligy - 4. zápas: ZSC Lions Zürich - HC Lugano 3:2 pp /stav série: 3:1/
o 07:47 - Adrián Danaj / TASR

Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 v 3. finále play off DEL

V stredajšom treťom finálovom zápase play off nemeckej DEL zvíťazili hokejisti obhajcu titulu Red Bull Mníchov na domácom ľade nad Eisbärenom Berlín 4:1. V sérii hranej na štyri víťazstvá sa ujali vedenia 2:1. Zápas číslo 4 sa bude hrať v piatok 20. apríla v Berlíne. finále play off DEL - 3. zápas: Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 /stav série: 2:1/
včera o 21:56 - Adrián Danaj / TASR

Hradec Králové povedie tréner Tomáš Martinec

Český extraligový hokejový klub Mountfield Hradec Králové povedie tréner Tomáš Martinec. Štyridsaťštyriročný kouč podpíše s Mountfieldom zmluvu po návrate z majstrovstiev sveta hráčov do 18 rokov, kde je asistentom Davida Bruka, informoval internetový portál idnes. cz.
včera o 19:48 - Adrián Danaj / TASR

Växjö - Skelleftea 7:0 v prvom zápase finále švédskej ligy

Hokejisti Växjö zvíťazili v utorňajšom úvodnom stretnutí finále play off švédskej ligy doma nad Skellefteou vysoko 7:0.
17.4.2018 22:00 - Michal Bruner / TASR

Prvý zápas finále vo Fínsku pre Kärpät Oulu

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v utorňajšom úvodnom stretnutí finále play off fínskej ligy doma nad Tapparou Tampere 3:0. Za hostí nastúpil aj slovenský útočník Tomáš Záborský.
17.4.2018 19:53 - Michal Bruner / TASR

Lugano zdolalo Zürich 3:0 a znížilo vo finále na 1:2 na zápasy

Hokejisti Zürichu vedú vo finálovej sérii play off švajčiarskej National League nad Luganom už iba 2:1 na zápasy. V pondelok v treťom dueli prehrali v Lugane 0:3, zápas číslo 4 je na programe v stredu 18. apríla v Lugane.
16.4.2018 22:34 - Michal Bruner / TASR

Nórsko - Rusko 0:1 v dueli Euro Hockey Challenge

Švajčiarski hokejisti zdolali v nedeľňajšom prípravnom stretnutí na májové MS na domácom ľade Bielorusko 2:1. Duel bol súčasťou série Euro Hockey Challenge. Euro Hockey Challenge: Švajčiarsko - Bielorusko 2:1 (0:1, 2:0, 0:0) Góly: 23. Lammer, 31. Frick - 11. Remezov Nórsko - Olympijský tím Ruska 0:1 (0:0, 0:1, 0:0) Gól: 24. Michejev prípravný zápas: Taliansko - Kazachstan 2:4 (1:1, 0:3, 1:0)
15.4.2018 19:18 - Adrián Danaj / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 4:5 v 2. finále play off DEL

V nedeľňajšom druhom finálovom zápase play off nemeckej DEL zvíťazili hokejisti Red Bull Mníchov na ľade Eisbärenu Berlín 5:4 a vyrovnali stav série hranej na štyri víťazstvá na 1:1. finále play off DEL - 2. zápas: Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 4:5 /stav série: 1:1/
15.4.2018 17:01 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

20. 04. 2018
Trenčín - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

18. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
2:4REPORT
17. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
6:1REPORT
14. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 SNREPORT
13. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 PPREPORT
09. 04. 2018
TrenčínZvolen
3:2REPORT

Najviac bodov

Tim CoffmanZVO58 bodov
2.Krištof M.NIT57
3.Svitana P.POP54
4.Paulovič M.NIT53
5.Hohmann C.BBY47

Najlepší strelec

Tim CoffmanZVO31 gólov
2.Paulovič M.NIT28
3.Mikúš T.NIT23
4.Svitana P.POP23
5.Nagy L.KOS22

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.49 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.33 %
3.Lukáš J.BBY93.15 %
4.Hiadlovský T.TRE92.88 %
5.Habal V.KOS92.77 %
Články SIHPA na HokejPortáli »