Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Róth priznal ťažké finále, šéf Dukly hovorí sebavedomo o prejdení cez "vlkov" (VIDEO)

zdroj: novinyzemplina.sk/Peter Brendza
9.3.2019 09:20 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Tohtoročná sezóna v St.Nicolaus lige je minulosťou. Na zlatý piedestál druhýkrát po sebe vystúpili hráči HK Dukla Ingema Michalovce. Pred vypredaným hľadiskom v poslednom zápase pokorili Martin po výsledku 6:2. Automaticky si vybojovali miestenku v baráži o Tipsport ligu, kde na nich čaká oddýchnutá Žilina. Séria začne v utorok 12.marca v Žiline. Hokejportal.net oslovil útočníka východniarov Mária Rótha, ako aj šéfa klubu Martina Burinského.


Dukla ako štvrťfinále, semifinále, aj finále odštartovala výhrou. Druhé stretnutie jej doma nevyšlo a následne ťahala za kratší v prvom vystúpení v Martine. Prišlo vyrovnanie série na 2:2 a doma mala šancu získať prvý mečbal. Zvládla to. Od potvrdenia ligového primátu ju delila jedna výhra. Martinský nováčik ale naplno využil domáce prostredie a vrátil sériu na Zemplín. "Určite sme nekalkulovali a ani sa nezahrávali s ohňom tým spôsobom, že sme si to nechali na posledný duel v sérii. Každý chce uspieť v čo najkratšom čase, ale nepodarilo sa to. Súboje s Martinom boli naozaj veľmi vyrovnané, čo dokumentuje skutočnosť, že sa stretli najlepšie kluby po základnej časti. Sme radi, že sme to vyhrali, a to svedčí o našej kvalite," povedal priamo na ľade útočník "líšok" Mário Róth. Martin zažil tento ročník v St.Nicolaus lige ako nováčik. Avšak pred sezónou ho niektorí pasovali do role favorita, hoci hráčska kvalita nebola až taká vysoká. Navyše zaznamenal viacero nezdarov počas základnej časti. Zverenci Róberta Spišáka ale v pravý čas vstali z mŕtvych a naskočili na víťaznú vlnu, čím si potvrdili druhé miesto v tabuľke. Štvrťfinále prešli ako nôž maslom, semifinále s Dubnicou otočili vo svoj prospech a vo finále mali skutočne blízko k mečbalu. Ten nevyužili, záverečný súboj nezvládli, a tak sa museli uspokojiť so striebornou priečkou. "Martin bol veľmi nepríjemný súper, aj keď bol nováčikom. Bolo to ťažké finále. Nahadzoval puky, často sa k nemu odrážali a vedel, čo má robiť. Takisto treba spomenúť brankára Bernáta, ktorý chytal vo famóznej forme," vystrúhal pochvalu na adresu klubu z Turca odchovanec Banskej Bystrice. Róth vlani okúsil kvality CHL v rodnom drese. Neskôr putoval medzi trnavských mužov, kde sa mu darilo. To isté dokázal v drese už dvojnásobného šampióna St.Nicolaus ligy. "Bol by som rád, keby ma zavolali domov. Teraz si však užívam oslavy a sústreďujem sa na baráž proti Žiline. Uvidíme, čo sa nám podarí uhrať," skonštatoval útly Mário Róth, ktorý na margo prvého titulu v nižšej súťaži pridal: "Čaká nás "dlouhá" noc a určite nebude len jedna," so širokým úsmevom dodal pravý krídelník Michaloviec.

Michalovský hokej druhý rok podporuje firma Ingema. Táto značka bola vlani pre fanúšikov neznáma, nakoľko nepochádzala z hokejového prostredia. Ani to ju však neodradilo od tvrdej a poctivej práce. Vizitka klubu je vynikajúca. Dve prvenstvá po sebe. "Samozrejme, dali sme si za cieľ obhájiť titul, a to sa podarilo. Druhé zlato však chutí o niečo sladšie v porovnaní s prvým. Vtedy to bola taká skúška, teraz to bola tutovka. To však nie je všetko. Michalovciam chceme zabezpečiť historicky postup do Tipsport ligy a verím, že to zvládneme. Každopádne, nastal čas poďakovať sa všetkým zúčastneným, ktorí sa pričinili o ďalší úspech nášho klubu," vyjadril svoje pocity šéf Dukly a konateľ Ingemy Martin Burinský. Podobne ako Róth, aj on potvrdil, že pasovať sa s Martinom o ligové zlato a účasť v baráži nebolo jednoduché. "Bolo to neskutočne náročné. A to aj odhliadnuc od toho, že sme suverénne vyhrali základnú časť. Priznám sa, mysleli sme si, že to bude ľahšie. Nováčik nás však zaskočil a bol pre nás výborným finálovým partnerom. Čo nám nepadalo posledné zápasy, v tom rozhodujúcom sme si to vynahradili a zaslúžene sa tešíme z prvenstva," pokračoval pre hokejportal.net spokojný Burinský. Zemplínčania prehrávali v sérii 2:1, vyhrávali 3:2, ale aj napriek tomu bolo potrebné odohrať siedmy duel série. "Videli sme niekoľko zvratov. Avšak piaty súboj na našom ľade bol neskutočný. Zaznamenali sme obrat, ktorý Michalovce určite ešte nezažili. Do Martina sme cestovali s nádejou, že to ukončíme, no nevyšlo to. Myslím si, že záverečné stretnutie prinieslo pekné hokejové divadlo s víťaznou bodkou pre nás," dodal k téme finále s nováčikom. 

Už dlhšie bolo jasné, že prvým účastníkom baráže o Tipsport ligu je MsHK Žilina. Tá však nevedela, kto sa jej postaví do cesty. Bude to napokon Dukla. Žilinčania už takmer dva týždne pauzujú a Michalovce sú v tempe. Verí hlava klubu súčasnému kádru a má na to, aby hráčov spod Dubňa nahradil medzi elitou? "Ligu sme vyhrali, ale vojnu ešte nie. To je taktiež náš veľký ciel. Z toho dôvodu sme sa počas roka posilnili aj o ruských hokejistov. Rozhodli sme sa takto konať, pretože je isté, že akýkoľvek extraligový celok je silný. Momentálne sme vo forme, v ktorej by sme vedeli prejsť cez Žilinu. Verím chalanom a verím, že na to máme. Je v našich silách, aby sme historicky ako prvý klub z nižšej súťaže športovou cestou postúpili do najvyššej súťaže," sebavedomo zakončil rozhovor Martin Burinský.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


cartman

 

video zo satne dukly
9.3.2019 - 9:20
+2

excelent

 

uz by sa patrilo ist hore
9.3.2019 - 9:29
+1

Urpiner16

 

Ak to o rok zopakujete možno sa dočkáte priameho postupu po vzore českej republiky.Osobne nemám nič proti Michalovciam však tam máme bývalých bystričanov či už na trénerskej lavičke či na ľade ale neverím že sa tak stane.
9.3.2019 - 9:37
+1

Big brother

 

Česi zaviedli priamy postup? Stale neviem o čom vraviš, o akom vzore. Ved tam sa hrala vždy baráž.
9.3.2019 - 9:43
+9

excelent

 

Ano ale od novej sezony zrusili baraz a to iste cakam aj tu ked SZLH vezme hokej pod seba
9.3.2019 - 9:44
+6

emoxx1

 

Česi zrušili baráž. Myslím, že teraz sa bude hrať naposledy a je to tak správne. Nevidím dôvod aby mal extraligový klub ktorý nezvládol sezónu šancu na reparát...
9.3.2019 - 9:50
+23

pablob26

 

Myslim ze by sme nemali porovnavat Cesky a Slovensky hokej. V nase 1 lige su na tom extraligovo ekonomicky dobre len Michalovce. V Ceskej to bude o hodne viac.
9.3.2019 - 10:28
+10

HokejBJ

 

Myslím si, že MT,TO keby budúcu sezónu vyhrali a teda postúpili priamo tak by minimálne tu jednu sezónu zvládlo. Potom by sa buď spadlo dole, alebo vy sa tímy udržali
9.3.2019 - 10:37
+1

emoxx1

 

Asi veľi nepoznáš dôvody prečo to tak je? Okrem iného toto isté by sa dalo tvrdiť aj na extraligu. Ekonomicky na ňu majú len Košice a Bystrica, tak načo sa tu chceme hrať?
9.3.2019 - 10:37
+15

Big brother

 

Emoxx1 netrep myslim, ze viacero klubov ukazalo, ze sa da velmi slušne a dlhodobo fungovat. Tak neviem o čom pišeš (ale to ani ty zrejme)
9.3.2019 - 10:40
+10

forwardPP

 

Nepochopil si ho.
9.3.2019 - 11:56
+6

Big brother

 

Pochopil som to tak ako to napisal.
9.3.2019 - 12:07
0

moke19

 

dospeláci netrepú, pochopil si niečo?
10.3.2019 - 10:42
0

HokejBJ

 

Nejaké kluby mi tam chýbajú
9.3.2019 - 11:01
+1

moke19

 

a Bystrica len vďaka smerákom pri moci
10.3.2019 - 10:40
0

Big brother

 

Asi tak. Dobrá poznámka, napr. čo viem ja, tak Dubnica je ekonomicky na tom velmi biedne a dali semifinale. V Česku ta konkurencia je uplne iná. Ale zas keby sa postupuje priamo, tak by bola vačšia motivacia sponzorovat prvoligove kluby.
9.3.2019 - 10:38
+1

emoxx1

 

O to presne ide. Sponzora do 1. Ligy je teraz získať takmer nemožné. Jednoducho mu nemáš čo ponúknuť. Ani TV prenos a až na pár výnimiek ani diváci na tribúne. A s tým rozpočtom si ma nepochopil. Narážal som na to, že klub s nižším rozpočtom ako majú dnes MI dnes ide hrať v TL Pľajaff. Samozrejme že ostatné kluby fungujú na svoje pomery efektívne, ale rozpočet hodný extraligy keď sa chceme približovať lepším majú len spomenutý dvaja...
9.3.2019 - 11:04
+4

Big brother

 

Ja neviem kto má aky rozpočet, aj ked sa v minulosti zverejnoval, tak to bolo ken fiktivne číslo. Ja len tvrdím, že nemaš pravdu v tom čo píšeš, nakolko hrači v kluboch si podmienky v poslednych rokoch dost pochvalujú (okrem KE, BB, aj NR, TN, ZV, PP). A o ekonomickej pohode madarskych klubov sa snad bavit nemusime. Napr. ani ako fanušik Dukly neviem aky maju naši rozpočet, ale tak nemusim byt matematicky genius na to, aby som na zaklade navštevnosti a cien vstupneho (a permanentiek) vedel, ze uz len z tohto maju prijem 400-450 tisic. Samozrejme + mesto hradí naklady spojene s uživanim štadiona a dalšie prijmy. Takže ono sa da fungovat. Su proste kluby, ktory ten potencial maju (aj Martin ho má)
9.3.2019 - 11:18
+5

moke19

 

a to je správne, že mesto hradí náklady spojené s užívaním štadióna? Plus na Vašej stránke hkdukla.sk som sa ani nedozvedel, čo vlastne ste, s.r.o.?, a.s.?, ak hocičo z toho, kto sú akcionári, konatelia? jediné vidím, že Vilo Rúžička a Edo.. ak by bola dukla taká zastabilizovaná, ako hovoríš, tak by sa na stránke pretŕčal starý Hossa, atď
10.3.2019 - 10:53
0

LeksandIF

 

POSTUP DO EXTRALIGY: Ja zijem vo Svedsku a ich model baraxe sa mi velmi paci. Prve dva timy z prvej ligy hraju po ZC rovno finale. Vitaz vyzve v barazi posledneho z SHL (extraligistu) a porazeni z tohto finale vyzve vitaza miniserie medzi muzstvami z 3-8 miesta o druhe miesto v barazi. Vitaz tejto serie zas vyzve v barazi predposledne muzstvo z SHL. Ma to gule, ma to grady a skoro kazdy rok niekto vypadne z najvyssej ligy co je super. Minimalne posledne 4 roky tomu tak bolo co to sledujem. Kludne by som si to vedel predstavit aj u nas. Nazory???
9.3.2019 - 12:34
+8

Lukash_ke

 

Znie to šialene, ale dobre
9.3.2019 - 12:55
+5

Urpiner16

 

Je to také zmiešavacie sito kde sa vyselektuje kto z koho.Ibaže tam je v prvej lige iná kvalita ako u nás preto to má gule.
9.3.2019 - 12:59
0

LeksandIF

 

Hej ma to inu uroven to mas pravdu. Tam sa chodi z prvej ligy rovno do NHL. Dokonca aj u nas za Leksand hra jeden hrac co hral NHL a KHL. Len ako model sa mi to dost paci a je to divacky velmi atraktivne. tym padom aj extraligistov to motivuje aby neskocili dole na chvoste a bojuje sa do posledneho kola
9.3.2019 - 13:22
0

Urpiner16

 

Tak to ti závidím máš sa na čo pozerať.Švédom v hokeji celkovo nie je čo vytknúť.Hlavne to že tam by nedovolili ak by hrali KHL že sa budú hanbiť za to že niekto ťahá dlhy ako sople po rukáve.
9.3.2019 - 13:38
+2

mno

 

nie len on: ale aj v prvej lige. Tak ako NZ B s tromi bodmi z celej súťaže určite nie sú na prospech ani vyššiu úroveň ligy.
9.3.2019 - 13:02
0

rasti_assez

 

A co tak byt dosledny aj prebrat ostatne pravidla od Cechov.Napr.maximalny pocet cudzincov-6 na zapas alebo kvoty na juniorov.To by sa uz niektorym majitelom hodilo"do kramu" ako vravia bratia Cesi menej.
9.3.2019 - 21:39
+1

HkmDetva

 

Osobne nemam nic proti Michalovciam však tam máme bývalých detvanov či už na trénerskej lavičke či na ľade ale fandím im...
11.3.2019 - 2:12
0

urpinik

 

Ja si myslím že najvyššiu súťaž by mal hrať ekonomický silný klub aký to má význam že Žilina vyhrá baráž (a podľa môjho názoru asi vyhrá má viac skúsených hráčov + Michalovce ťažké finále) keď zase v lete budú sa škrabať po hlavách ako začať sezónu
9.3.2019 - 10:15
+2

Big brother

 

Suhlasim, ale zas potom by sa musela inak dostavat extraligova licencia, lebo to, ze nejaky klub skončí posledný hned neznamena, že je ekonomicky slabší ako ten kto skončil napr. siedmy. Takisto to, ze niekto vyhra prvu ligu neznamená, že je ekonomicky silný (nenaražam na Michalovce)
9.3.2019 - 10:33
+3

moke19

 

a čo takto banková zábezpeka pred štartom súťaže na základné platy pre celý káder? aj také ligy sú v európe, a aj to je dôvod, prečo nás pomaličky obiehalú
10.3.2019 - 10:57
0

pablob26

 

No uvidime. Ja si myslim, ze Zilina ma silnejsi tim nez Michalovce. Bude tam rozdiel. Michalovce mozu zase vyuzit zohratie z finale ale zaroven mozu byt hraci aj unaveni. Kte chce o rok hrat TL musi proste uspiet v barazi. Osobne to prajem Dukle pre ich divakov a pracu klubu.
9.3.2019 - 10:24
+3

doc.koniferum

 

p.Burinský netrepte.Prvý kto postúpi športovou cestou do extraligy určite nebudete.To sa už dávno podarilo niekomu inému.
9.3.2019 - 10:59
+3

HokejBJ

 

SNV cez Kežmarok ?
9.3.2019 - 11:01
+6

Big brother

 

B.Bystrica
9.3.2019 - 11:02
+1

HokejBJ

 

BB postúpila priamo ne? Lebo jeden čas víťaz išiel rovno hore
9.3.2019 - 11:56
+1

Atlan

 

ano priamo ked sme vo finale porazili SNV ale myslim ze aj to sa da povazovat za sportovu cestu kedze sme si to vybojovali v playoff
9.3.2019 - 12:22
+2

HokejBJ

 

Určite
9.3.2019 - 14:02
0

HokejBJ

 

Myslím to naozaj
9.3.2019 - 16:35
0

Atlan

 

aj NZ
9.3.2019 - 12:21
+1

doc.koniferum

 

SNV dva krát.Raz cez Kežmarok a raz cez Nitru.
9.3.2019 - 17:10
0

johnyy

 

SNV cez Kežmarok a ešte v roku 2002 prešli cez Nitru

https://www.youtube.com/watch?v=uDckMXPPDIY
9.3.2019 - 11:42
+3

MHC80

 

Ta posledna veta je co za blbost?: Pokial si spomínam, tak cez baraz isla hore napriklad Skalica aj Zvolen
9.3.2019 - 12:19
+3

nnestor

 

urcite aj NZ
9.3.2019 - 13:50
+3

HkmDetva

 

Aj BB a SNV ale jemu jebe nechajte ho prajem to MI ale neznalost neospravedlnune
11.3.2019 - 2:16
+1

miso1925

 

zilina vyhra 4:2 potom predaju licenciu a vsetci budeme spokojny
9.3.2019 - 12:30
+2

Big Bear

 

Ja ti neviem, toto mi pride na Slovensko velmi netypicky postup. Skor si viem predstavit, ze to miestni mafiosovia predaju pocas serie podpultovo a zoberu vsetky eurace do vacku Naco by to predavali oficialne...to by zarobil len mestsky klub.
9.3.2019 - 12:38
0

miso1925

 

hokej.klub v ziline ma len dvoch zamestnancov tam to nema asi ani kto predat podpultovo
9.3.2019 - 13:16
+1

fanke27

 

Ja Michalovciam veľmi prajem postup. Na to, že hrajú prvú ligu, tak klub funguje profesionálne, vidno že to má hlavu a pätu, majú pekný nový štadión a v lige by boli určite lepší ako Žilina, či Mikuláš túto sezónu. Veľmi im to prajem a dúfam, že na ďalší rok si zájdem do MI na zápas s Košicami. Držím palce Michalovce !
9.3.2019 - 13:04
+6

Lubino14

 

prirovnavat to k LM tuto sezonu ked odohrali iba par zapasov doma chce iny matros.
9.3.2019 - 15:14
+1

Barney1313

 

Dobre vyjetý chlapec
9.3.2019 - 13:12
+13

blue-311

 

Je to fake, uz to bolo publikovane v inej diskusii. Ale sak podme robit senzacie, ved o tom je dnesna spolocnost...
9.3.2019 - 13:26
+1

Barney1313

 

Takže to je len hlas podobný Majdanovi?
9.3.2019 - 13:34
+5

blue-311

 

Ja neviem, je mu podobny? Alebo si to cele vymyslel/publikoval ty, ked to tu tak vehementne “rozvijas”? A navyse co je to za stranku ten manmagazin? Nejaky clickbait web? Prve, co by som na ich mieste urobil je konfrontovat Majdana a spytat sa na nazor. Takto to prezentuju ako hotovu vec.
9.3.2019 - 13:56
0

Tomino

 

To nieje on, stačí si porovnať videl z pozvánky v nitre s týmto a je to sto a jeden
9.3.2019 - 13:59
+2

HockeyBender

 

Nie je to fake (to si posielal s Filipom Ružičkom) ale to nerieš chalani si to s ním vyriešia osobne a fans z tribuny
9.3.2019 - 15:41
+4

Barney1313

 

blue: Ty sa ukludni hlavne... ja mam inaksiu robotu nez vytvarat audio nahravky... ja sa k tomu maximalne tak vyjadrujem ako aj ty ... a ak je to pravda tak v TN ho uz upokoja aby sa chlapec spamatal ak nie tak sa snad vyjadri a distancuje odtoho ...
9.3.2019 - 14:03
+3

blue-311

 

Hlavne ze ty si ho hned odsudil
9.3.2019 - 14:09
+5

Barney1313

 

9.3.2019 - 14:10
0

Barney1313

 

Tak zdá sa, že môj odhad bol správný samozrejme ešte väčší had ten hráč/človek čo to zverejnil... tak si daj čaj s rumom a oddychuj pred PO ty konšpirátor
9.3.2019 - 16:14
+1

blue-311

 

Nemyslim, ze som ja ten co konspiroval. Stale si stojim za tym, ze si ho odsudil predcasne, resp. na zaklade pocitu.
Ja ale nemam problem si priznat chybu, tak sa ti aj napriek vyssie uvedenemu ospravedlnujem. Mier s tebou
9.3.2019 - 18:00
0

Barney1313

 

Amen
9.3.2019 - 18:38
0

Sunkafit

 

Podobny vobec nieje podobny
9.3.2019 - 15:04
+1

HkmDetva

 

Aj ja mozem kludne povedat ze fake je luptak a bucek ved to nieje na video iba hlas...
11.3.2019 - 2:17
0

P24 BLOG

 

ad1 - z viacerych dovodov do neposobi prave doveryhodne. jednak tie intonacie neznaju prave prirodzene, vety su stavane tak, ze chalaň proste nevie co chce povedat, len natrepat co najviac kravin a pokracovat by sa este dalo
ad2 - keby to uz rovno nebol fake (pricom si ymslim, ze je) v konecneom dosledku co take povedal? niekolkorat zopakoval, ze to bude tazka seria, ze bude mat "gule" a par poznamok na hracov dtn, ktore si viem dobre predstavit, ze v ramci srandy si ich povedia aj do oci.
9.3.2019 - 13:36
+2

emoxx1

 

Človek ktorý ho pozná dlho osobne mi povedal, že je to jeho hlas. Aj na základe ďalšieho screenu aj toho čo si tweetovali novinári medzi sebou, kde sa medzi časom prezradilo aj meno človeka ktorý to vypustil je to evidentne Majdan. Zmeny intonácie sú len kvôli tomu, že to je zostrihané z viacerých textoviek...
9.3.2019 - 14:28
+5

Sunkafit

 

V poslednej dobe cisty sherlock holmes
9.3.2019 - 15:06
+4

HockeyBender

 

Chápem že sa to snažíš obhajovať ale tento krát nemáš pravdu je to to on
9.3.2019 - 15:42
+9

emoxx1

 

Zas si netreba tých hokejistov idealizovať. Verím, že podobné komunikácie prebiehajú v podobnom duchu často. Majdan akurát doplatil na to, že na opačnej strane bola osoba ktorej veril ďaleko viac ako mal...
9.3.2019 - 15:48
0

HockeyBender

 

Ano mne je to uprimne jedno ale tým hráčom s ktorými bol oslavovať po minulej sezone to asi nebude uplne jedno. Taky ten typ cloveka ze s kazdym osobne kamarat a potom poohovara vsetkych za chrbátom jak nejaká ženská.
9.3.2019 - 15:52
+1

emoxx1

 

Musia si vyriešiť oni medzi sebou. No keby bolo na mne tak by som ho vyradil z kádra. Za jedno možno nechtiac, ale nepriamo poškodzuje aj meno klubu a za druhé budú incidenty ktoré z toho vzniknú negatívne ovplyvňovať celú sériu...
9.3.2019 - 16:12
+1

bez nicku BLOG

 

To si naozaj nemozeme dovolit. Majdan si to bude musiet "odcinit" na lade, ale bude ho to poriadne boliet..
9.3.2019 - 16:36
0

emoxx1

 

To len hovorím ako by som postupoval ja. Rozhodnutie je na klube a spochybňovať ho nebudem...
9.3.2019 - 16:42
0

blue-311

 

Suhlasim, kazi to imidz klubu a status profesionalneho hraca
Zavolal by som ho na “koberec” vypocul si jeho argumenty a suspendoval na nejaky cas resp. niekolko zapasov.
9.3.2019 - 17:56
+2

Sunkafit

 

ja viem že je to on ale nehovoril to len tak sam od seba
9.3.2019 - 16:20
0

emoxx1

 

Veď ale rovnakú spoluúčasť protistrany nikto nespochybňuje. Je evidentne jasné, že Ružička ho otázkami k tomu nabádal a rád by som si vypočul kompletnú verziu...
9.3.2019 - 16:25
+1

HockeyBender

 

Filip Ružička je kapitola sama o sebe ale on je absolutne nepodstatny nemyslis ? Ved ho nikto nenutil toto vypravať akurát ukázal svoju pravú tvár lebo si myslel že to je len medzi nimi.
9.3.2019 - 16:26
0

Sunkafit

 

Ako pravdu maš ale vela veci sa nahovori je to nepekne ale to je tak vsetko
9.3.2019 - 19:15
0

FP-Romanides

 

Fake and gay
9.3.2019 - 13:48
+4

Brambor

 

Dúfam, že si ho chalani podajú... tučniaka.
9.3.2019 - 21:45
+1

ajwen77

 

To je fake dúfam... Či??
9.3.2019 - 13:40
+1

Barney1313

 

Nejaky obrázok (screenshot)z whatsup-p ... kde pise Majdlo ze kamo to sme si len medzi sebou hlasovky posielali a ze nebud kkt nikomu to nepustaj ... cize mi to pride ako keby to aj povedal a s nejakym trencanom/kamosom/hokejistom neviem skym a on to dal von
9.3.2019 - 13:42
0

Barney1313

 

Ale aj to moze byt fake ... dnesnej dobe neni nic iste ... iba SMER -sd v parlamente
9.3.2019 - 13:46
+2

ajwen77

 

Príde mi to prehnane a moc čistý zvuk... Niekto urobil na vyvolanie vášni podľa mňa. Neviem aký je to človek mimo ľad.
9.3.2019 - 13:47
+1

HockeyBender

 

Nie je to fake chlapci.
9.3.2019 - 15:39
0

advokatiss

 

No neviem ci je to fake ale to jeho "jako" dubnicke je tam pocut
9.3.2019 - 13:49
+2

P24 BLOG

 

aha: takze teraz ktokolvek pouzije napr klasicke nitranske pri bar/rieku/tesco, tak je to hned automaticky napr. cibino. maj gat
9.3.2019 - 14:01
+3

mitoO

 

Tomas Prokop

Čítal som práve Majdanove reči smerom k Trenčínu. Je to smutné, Trash talk si mal nechať na ľad, takto vyzerá ako človek, ktorý by sám potreboval pomoc.

Martin Toth-Vaňo
Je to naozaj jeho hlas?

Tomas Prokop
jj je to on, vy by ste inak aj na ligu mohli chodiť, nielen bulvár tiešiť
9.3.2019 - 14:04
+5

mitoO

 

+ sa tam vyjadril Chrobi:

Mladý Ruzicka ktorý to zverejnil musí byt charakter.
Majdanovi ako kamarátovi najprv podsúval mena na ktoré sám nakladal a potom zverejnil len jednu Majdanovu časť rozhovoru. Niečo podobne niekto robil v Trenčíne aj minuly rok, keď nahral hráča Zvolená. Bude to vypätá séria.

9.3.2019 - 14:07
+4

Big brother

 

Mlady Ruzicka ktory? Filip?
9.3.2019 - 14:36
+1

mitoO

 

Stareho Ruzicku syn.
9.3.2019 - 15:37
+1

Big brother

 

No ved to sa pytam ma dvoch, či troch.
9.3.2019 - 15:40
0

mitoO

 

Neviem fakt
9.3.2019 - 15:44
0

Big brother

 

Tak s Filipom su rovesnici, z rovnakeho mesta...tak asi on. A ze Chrobi poukazuje na jeho charakter? A čo Majdanov?
9.3.2019 - 18:11
0

mitoO

 

Brani si svojho. Ale pokaslali to obaja.
9.3.2019 - 18:21
+1

Big brother

 

Filip ani nie. On ma na haku, on je taky...dobre s nim vybabral.
9.3.2019 - 19:00
0

88Backo

 

To budú emócie
Už sa teším
9.3.2019 - 15:56
0

advokatiss

 

A ja tvrdim, ze je to Majdan ? Islo len o to, ze aj keby to niekto fakeoval, tak si musel ho dobre nastudovat, lebo to "jako" je unho pocutelne v kazdom rozhovore.
9.3.2019 - 14:15
+1

blue-311

 

Ty pracujes v NCIS?
9.3.2019 - 14:18
+1

Čipčalove kohúty

 

Mi chceš povedať že slovo "jako" používame len my v Dubnici?
9.3.2019 - 14:11
+1

advokatiss

 

Ano vacsinu "jako" som pocul hlavne od ludi co ziju od mala v Dubnici, Ilave. A pamatam si aj Majdan, ked este hraval v BB a bol asi 2 krat v relacii tak inak ako "jako" nepovedal.
9.3.2019 - 14:14
+1

Standacik

 

Ukážkovým príkladom z Dubnice

https://www.youtube.com/watch?v=gE0r4xDzgYk
9.3.2019 - 15:24
0

Big brother

 

Tak potom aj Peto Bondra je dubničan
9.3.2019 - 14:37
+1

zasi

 

on nie je váš odchovanec?
9.3.2019 - 15:10
0

Big brother

 

Ved vravim, ze je dubničan, tak je
9.3.2019 - 15:16
0

Big brother

 

Vsetcia dubničania sa učili hrat hrat hokej v Trenčine
9.3.2019 - 15:17
0

Atlan

 

a aj tak su doma v NR
9.3.2019 - 15:22
+5

zasi

 

nemáš celkom pravdu,poznám aj takého čo ku vám prišiel už ako hotový hokejista.
ako nápovedu ti dám,že hral aj u nás
9.3.2019 - 15:23
0

Big brother

 

Vynimka potvrdzuje pravidlo
9.3.2019 - 15:30
+1

Power

 

Kobezda, bratia Pavlikovskí, Demitra, Kopecký,. a jednu sezónu aj Chára keď ho hokejový mág označil za neperspektívneho drali ľad v Dubnici a ďalší..
9.3.2019 - 20:55
0

Big brother

 

Prosim ta neklam! Kopecky od piatej triedy hraval v Dukle, sedel v lavici s Gaborikom. V Dubnici sa tak naučil stat na lade a nie hrat hokej. A Chara neviem kedy hral v Dubnici, hral len v Dukle, az v JUNIORSKOM veku ked ho Bokroš nechcel išiel do Pieštan na chvilu a neskor do Sparty.
9.3.2019 - 21:13
0

Power

 

Chára hral jednu celú sezónu za juniorku Dubnice aj ďalšiu nemal TN o neho záujem. Niekto ľahko používa slovo klameš. Ja toto slovo nepoužívam a táto debata nie je bulvár aspom dúfam. Tak mi ver. Tu nejde o preteky kto viac toto je fakt.
9.3.2019 - 21:29
0

Big brother

 

Ja uz mam tychto klamstiev plné zuby. Povedz v ktorej sezone hral Chara za dubnickú juniorku.
9.3.2019 - 21:49
0

Power

 

Nemám rád taký tón a neulahčím Ti to. Choď na sekretariát MHK Dubnica alebo ešte ľahšie sa zožeň si CD 60 rokov Dubnického hokeja ktoré je celkom dobre spracované fotky, štatistiky. Viem o tom veľa ale toto je na inú debatu. Keď sa to dostaneš k informáciám ospravedlňovať sa mi nemusíš
9.3.2019 - 22:08
0

Big brother

 

Ja sa rovno spytam na toto Zdena Charu, ze čo na to povie
10.3.2019 - 6:07
0

Power

 

1993-94 1.liga st. dorastu hral napr.
s Jankom Kobezdom
10.3.2019 - 9:19
0

Big brother

 

"Chára hral jednu celú sezónu za juniorku Dubnice aj ďalšiu nemal TN o neho záujem"

Sezonu 94/95 hral za mladši dorast Dukly a v 95/96 bol tiez polku sezony v Dukle.
10.3.2019 - 10:11
0

Westlund32

 

Co mňa najviac zaujalo bolo keď hovoril o tej bitke, že na ľade nechce bit ale civile kľudne.Civile bitka môže mať väčšiu dohru ako na ľade
9.3.2019 - 17:00
+3

Big brother

 

Ja si myslim, ze čo sa tyka civilu, tak aj vela fanušikov Dukly by sa s Majdanom pobilo bude si mat z čoho vyberat...
9.3.2019 - 18:13
+1

Power

 

V tom čase pendlovalo medzi klubmi veľa hráčov čo
bolo prospešné hlavne pre ich rast. Prospech klubov
je pre mňa druhoradý. Ak by Si chcel vedieť viac
tak nie je cez tento link. Identita je pre mňa mňa viac.
10.3.2019 - 10:42
0

Factor

 

Neviem: ale mám taký pocit, že skôr Žilina
9.3.2019 - 18:45
0

Westlund32

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2086767941432765&id=143365782439667 viem si predstaviť tak to Majdana a jeho
10.3.2019 - 9:34
0

Urpiner16

 

Za mňa Miro Chudý koľkokrát dokázal vyhrať prvú ligu tak ako tréner je v našich poloprofesionálnych podmienkach pán klobúk dole.
10.3.2019 - 10:23
+1

Tricko30

 

Vy vtom Martine ste ozaj jednoduchší fandíte Michalovciam ale keď tie vyhrajú tak si extraligu nezahrate pri víťazstve Žiliny máte šancu že by vám v lete posunuli licenciu tak troška porozmyslat
10.3.2019 - 10:49
0

Factor

 

Jednoduchší: si akurát TY ja som písal, že som viac za Žilinu
10.3.2019 - 11:17
0

MARTIN_JUH

 

ty si asi ešte stále nepochopil že nám nejde o TL ale o tom aby sme mali Vás
10.3.2019 - 11:28
0

Bahno

 

Držím palce MI
10.3.2019 - 11:13
+1

Factor

 

: ty hlavne drž palce svojim !!!!!!!! nebudú to mať ľahké
10.3.2019 - 11:32
0

Urpiner16

 

Neverím tomu že SZĽH bude chcieť rozširovať ligu na 14.Takže SR 20 out máme 12.Takže už len vyriešiť kto bude ten dvanásty či ZA alebo MI.
10.3.2019 - 11:35
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:32
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.5.2019 09:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:32
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.5.2019 09:32
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.5.2019 09:32
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.5.2019 09:32

Bleskovky

Chára už korčuľoval, ale netrénoval naplno

Tri dni po tom, ako pre nešpecifikované zranenie vynechal štvrtý zápas finále Východnej konferencie zámorskej hokejovej NHL, sa slovenský obranca Zdeno Chára objavil na ľade pred tréningom svojho tímu. Kapitán Bostonu Bruins podľa tsn. ca korčuľoval spoločne s ďalším zraneným zadákom Stevenom Kampferom asi 30 minút pred oficiálnym začiatkom prvého tréningu po postupe ...
pred hodinou - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - TASR

Landeskog už pricestoval na Slovensko

Švédsky hokejista Gabriel Landeskog pricestoval vo štvrtok ráno do Bratislavy a je k dispozícii už na popoludňajší duel B-skupiny majstrovstiev sveta proti Rakúsku (16.15). Obhajcovia titulu ním zaplnia zostávajúce miesto na súpiske a podľa trénera Rikarda Grönborga ho využijú už v nadchádzajúcom zápase. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu. ...
16.5.2019 13:39 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 05. 2019
Francúzsko - V. Británia o 16:15
Švédsko - Lotyšsko o 16:15
Kanada - Dánsko o 20:15
Rakúsko - Taliansko o 20:15
21. 05. 2019
Fínsko - Nemecko o 12:15
Česko - Švajčiarsko o 12:15

Odohrané zápasy

19. 05. 2019
FrancúzskoFínsko
0:3REPORT
ŠvajčiarskoRusko
0:3REPORT
NemeckoUSA
1:3REPORT
RakúskoČesko
0:8REPORT
18. 05. 2019
V. BritániaSlovensko
1:7REPORT
ŠvédskoŠvajčiarsko
4:3REPORT

Najviac bodov

Nikita KučerovRUS14 bodov
2.Nylander W.SWE13
3.Frolík M.CZE12
4.Voráček J.CZE12
5.Mantha A.CAN11

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.DeBrincat A.USA6
3.Frolík M.CZE6
4.Kučerov N.RUS6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS96.74 perc
2.Lankinen K.FIN95.7 %
3.Niederberger M.GER94.17 %
4.Schneider C.USA92.66 %
5.Dahm S.DEN91.82 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Fínsko620:716
2.USA627:1214
3.Kanada528:1112
4.Nemecko614:1612
5.Slovensko626:189
6.Dánsko517:165
7.Francúzsko611:301
8.Veľká Británia65:380
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko629:318
2.Česko634:1015
3.Švédsko532:1012
4.Švajčiarsko623:912
5.Lotyšsko513:146
6.Nórsko618:296
7.Rakúsko66:360
8.Taliansko61:450
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola