Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Rusi rozhodli už v prvej tretine, porazili Slovensko 6:0 (FOTO)

13.5.2017 18:52 TASR

Slovenskí hokejisti prehrali vo svojom piatom zápase na MS s Ruskom vysoko 0:6. "Zborná" predviedla presvedčivý výkon a tromi gólmi v prvej tretine vykročila za víťazstvom. Po prvej prestávke opäť nastal problém s úpravou ľadovej plochy. Rusi mali aj po zvyšok duelu viac z hry a po triumfe poskočili na prvú priečku skupiny. Slováci figurujú so štyrmi bodmi na 7. mieste.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2017 Kolín, Paríž


Oulak

 

3..2..1...idete
13.5.2017 - 19:04
+7

frantapriklep

 

Tak nejak si predstavujem Zdenove pokyny pred zápasom
13.5.2017 - 19:06

LukasNR

 

Niekedy treba aj reagovat na vyvoj zapasu. Zmeni me to na necakane 1.2.3...idete.
13.5.2017 - 19:13
+26

Sedko NR

 

Dneska rátal do šesť
13.5.2017 - 19:14
+23

stev e

 

sa prerátal...
13.5.2017 - 19:31
+3

pinto1000

 

Našťastie Rusáci tiež počítali "len" do šesť....
13.5.2017 - 20:00
+12

Norik

 

presne: tak skoncili tretiny..
13.5.2017 - 19:18
+2

Langenbrunner

 

lepšie kanár než desina
13.5.2017 - 19:05
+2

Peter SE

 

čo nie je, môže ešte byť
13.5.2017 - 19:30
+3

frantapriklep

 

Zdeno vraj stále čaká v aréne, kedy sa začne druhý set. :-P

Mohlo to byť aj horšie. Nedáme však ani z čistých šancí a naopak súper sa vie zorientovať aj v menej vyložených. Kvalita hráčov na strane Slovenska a Ruska je proste niekde inde. Treba dúfať že sa podarí nejaký bod s USA, alebo že Dáni nevypustia zápas s Talianskom.
13.5.2017 - 19:05
+21

LukasNR

 

Juuuj Franto nemyslim si. Rusi sa zacali hrat a mojkat ci nahravat si na krasu. Neviem mozno to bola aj urcita lutost. Myslim ze Svedi ci USA nam inak nalozia.
13.5.2017 - 19:08
+12

stan-PP

 

to je snad jedno ked aj Dani pustia zapas Talianom ked Taliani dnes nezaboduju s Nemcami sme zachraneni
13.5.2017 - 19:14
+1

chaser

 

Ak Taliani získajú 3 body iba s Dánmi tak budeme mať po 4 body my, Dáni a Taliani pričom v minitabuľke zo vzájomných zápasov by Taliani mali 4 body, naši 3 body a Dáni 2 body, ale vypadnúť nemôžu takže by sme išli dole my...postupová matematika sa mení na matematiku udržania sa
13.5.2017 - 19:20
+9

chaser

 

Ak Taliani získajú už iba 3 body proti Dánom tak budeme mať my, Dáni a Taliani po 4 body a urobí sa minitabuľka 3 mužstiev v ktorej budú mať Taliani 4 body, naši 3 body a Dáni 2 body, ale vypadnúť nemôžu takže by sme zostúpili my...postupová matematika sa mení na matematiku záchrany
13.5.2017 - 19:22
+1

sulo32

 

Ak sa nemýlim, ešte môže vzniknúť situácia, že Taliani, Dáni aj my môžme mať po 4 body a tam sú 2 možnosti, neviem ktorá z nich, ale podľa pravidiel nastane - buď rozhodne celkové skóre, alebo bude vytvorená mikrotabulka z týchto tímov a môže rozhodovať skóre medzi týmito troma čo by bol pre nás prúser.

13.5.2017 - 19:22
+2

Urpiner16

 

Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť horšie.
13.5.2017 - 19:27
+1

Foam of Waterfall

 

Ale ak by BLR uz neziskali ani bod,vypadli by namiesto nas,ci?
13.5.2017 - 19:31
0

sulo32

 

z každej skupiny vypadáva jeden
13.5.2017 - 19:39
0

Foam of Waterfall

 

Zo 16 dva najhorsie timy,s vynimkou DEN,tak je pisane v iihf relegation rules...
13.5.2017 - 19:40
+3

pinto1000

 

Áno 2 najhoršie mužstva ale z oboch skupín...
13.5.2017 - 20:02
0

frantapriklep

 

Ako som sa dnes dozvedel tam z oboch skupín ôsmy tím, ale ak bude ôsme Dánsko, tak zostúpi horší siedmy z oboch skupín. Čiže ešte sa môže rozhodovať medzi nami a Bieloruskom teoreticky.
13.5.2017 - 19:45
0

Foam of Waterfall

 

Problem to ma ten,ze BLR budu s Normi hrat ako o zivot....
13.5.2017 - 19:47
0

martin_hkpp

 

TAL: Taliani nás už nemôžu preskočiť, aj keď vyhrajú s Dánmi, keď dnes nebudú bodovať s Nemcami, či?
13.5.2017 - 19:53
0

Foam of Waterfall

 

Mozu,ak budu mat tolko bodov ako my a Dani,lebo potom rozhoduje minitabulka troch a body z nej...lenze Dani maju o co hrat (rebricek)...a ani v takom pripade by sme nemuseli vypadnut,ak BLR nezaboduju s Normi...
13.5.2017 - 20:00
+4

Urpiner16

 

Dáni si môžu ale povedať o jedného konkurenta v A kategórii na rok menej.
13.5.2017 - 20:05
0

martin_hkpp

 

Ach, jasné, chápem.
13.5.2017 - 20:09
0

Hc Hold Tlačenkos

 

Aj ked dnes Taliani prehraju niesme zachraneny ak porazia Taliani Danov za tri body tak dani skoncia posledny mi siedmy a letiime
13.5.2017 - 20:18
0

LukasNR

 

Zdeno paaaal do tyceeeeee
.
.
.
.
.
Strela, tycka, gol.......
13.5.2017 - 19:07
+32

triezvy supler

 

netrep: hraci na to nemaju, uz to pochop...my uz davno nepatrime k spicke a za to urcite nemoze Zdeno...
14.5.2017 - 8:43
+2

LukasNR

 

Myslel som si ze sem pisu ludia co sa hokeju rozumeju. Vidim ze sem tam sa tu najde aj nejaka ta Xenia.
14.5.2017 - 9:15
+3

Jari Kurri

 

Takze je nepripustne mat nazor, ze sucasny vyber nema medzinarodnu kvalitu... Lebo v takom pripade clovek hokeju nerozumie ?
14.5.2017 - 9:56
+2

LukasNR

 

Ja pripustam ze nemaju kvalitu aby hrali o stvrtfinale. Myslim si ale a je to moj skromny nazor ze ludia odtialto co sleduju hokej roky rokuce vedia spoznat kedy muzstvo hra nejaky system, kedy je nacvicena presilovka, oslabovka, kedy maju hraci respekt a hraju disciplinovane. Zaroven maju aky taky prehlad o hracoch a vedia ze to co tam pan trener vzal je o triedu horsie ako to co sa ponukalo. Hokej nie je veda. Je to sport. Ja ani vela z nas by sme trenovat nevedeli ale zato spozname ked vidime nieco co nefunguje. Staci porovnat s Danmi, Lotysmi ci Talianmi. Ci muzstvami z druhej skupiny. Patrilo by sa keby sa uz konecne na Slovensku vyvodili aj nejake dosledky a nie zbabelo vyhovaralo ze je vsetko zle tak zato mozeme vsetci a zaroven nik.
14.5.2017 - 10:17
+4

Jari Kurri

 

V podstate vo vacsine veci s tebou suhlasim. Aj o tom nasom systeme-nesysteme, discipline, atd., aj s tym ze treba vyvodit zodpovednost a dosledky. Suhlasim aj s tym, ze Zdeno je trener na draka.

V podstate jedine v com sa nezhodujeme je to, ze sa ponukali hraci o triedu lepsi.
14.5.2017 - 10:28
0

triezvy supler

 

no to,: ze tomu nerozumies si napisal sam...cenim si to...
14.5.2017 - 10:37
0

Ricardinho13

 

Dnes to bola exhibícia.
13.5.2017 - 19:08
+3

chimli

 

Skoro sme tých bohatých ozbíjali. Bohužiaľ, za 15 rokov sme zabudli, ako sa to robí.
13.5.2017 - 19:09
+3

Turiec

 

Už nastavovali zrcadlo?: 6:0? Milosrdný výsledok.
Niekedy to majú feeest ťažké vybrať najlepšieho hráča.
13.5.2017 - 19:09
+5

Kopitar11HKPOPRAD

 

Myslím, že český komentátor to zhodnotil dobre - ,,Haščák už radšej nestrieľal, lebo by buď strelil do stredu brány, trafil by Vasilevskeho, alebo tyčku no alebo by spadla fľaška a od tej by da to odrazilo von ..."
Dnes jasná dominácia Ruska, niet o čom, naši mali šance, no vynikajúco chytal Vasilevsky ... darmo, chalanom sa nedá uprieť snaha, no kvalitatívne to nebolo o čom, Rusi presilovka jedna radosť pozerať ... no nič, chalani fandím vam, ale nech je už koniec :/
13.5.2017 - 19:10
+7

fandahokeja

 

Manazer timu nevie telefonovat, nevie sa rozpravat s hracmi a je lenivy cestovat za hracmi pocas sezony.
Trener timu nevie trenovat, stoji tam ako pajac, dohovarat musi hudacek a kabina sa pred kazdym zapasom a pocas zapasu robi taktiku sama - a potom to na lade tak vyzera.
Bez urazky, SVK EXL hraci tam nemaju co robit, CZE EXL majstri tiez este triezveju. Kapitan ma inak tahat muzstvo (ach zlaty Miro S.) atd.
Ale hlavne - Ciger, Svehla okamzite prec! Uz po minulych MS ste mali rezignovat, ale evidentne chapadla na zvaze stale su... A Julo, pri vsetkej ucte, uz ste mali byt na dochodku.
13.5.2017 - 19:11
+45

fandahokeja

 

...zabudol som. Chce se mi zvracet!
13.5.2017 - 19:12
+5

Palo86

 

a ktorý hrač z extraligy je tak zly, že ovplivnil vyvoj zapasu ? lebo ja zatial, nevidim aby hrači mimo našej ligy ukazali, že pôsobia v lepších ligach, skor naopak, je to otazka, čo tam robia...
13.5.2017 - 20:12
+3

enem tak

 

tato neurazaj sa : je jedno že hraci z EXL su uplme mimo ale aj tí zo zahraničia
ale ak nevidis ten rozdiel tak sa prosím ani npýtaj, alebo konkrétne o koho ide ?
Aby som Ti vedel povedat jeho slabiny !!!
14.5.2017 - 1:59
+1

Palo86

 

no tak mi povec silne stranky kudrny alebo cingela napriklad
14.5.2017 - 9:00
+1

triezvy supler

 

vsetci prec: do becka...tam je nase miesto...nemame tam jedineho hraca co by dosahoval aspon priemer medzinarodnej triedy...co s tym ma Ciger?...na koho budes nadavat ked odide?...
14.5.2017 - 8:47
+1

Jari Kurri

 

Na nového trénera.
14.5.2017 - 9:47
0

Darth

 

Potrebujeme padnut aby sme vstali.

Podme Taliansko.
13.5.2017 - 19:13
+12

DobryHokej

 

... kto cakal nieco ine okrem najivnych hracov a profesora z hausbootu?
13.5.2017 - 19:14
+1

LUKY44

 

Chcem sa spýtať nového prezidenta SZLH na čo je vlastne táto estráda dobrá?Prečo vlani po MS neodvolal Pata a Mata od slovenskej repre.Čo od toho naše vedenie očakáva?Potrebovali dostať náš nízky medzinárodný kredit na úplné dno?Táto hra čo predvádzame na týchto MS je hanebná!
13.5.2017 - 19:14
+24

DobryHokej

 

Napadlo ta, ze v ich zmluvach moze byt tak vysoke odstupne pri odvolani, ze sa to Kohutovi neoplatilo? Navyse, nasledujuce roky tak ci onak nic nedosiahneme. Cize az take nelogicke to nie je.

Ja verim, ze Ciger je posledna lastovicka toho skorumpovaneho systemu v slovenskom hokeji. A po nom pojdeme skromnymi krokmi pomaly dopredu.
13.5.2017 - 19:19
+11

Darth

 

mohli sme odpalit hanlona kanadana, ale cigera nie? ehh...
13.5.2017 - 19:22
+6

DobryHokej

 

Nemozes vediet, ako su/boli koncipovane zmluvy. Mozno im Zdeno povedal, ze to zoberie, ked ho nechaju pracovat aspon 2 roky. Tak pracuje..
13.5.2017 - 19:24
+3

LUKY44

 

radšej ho vyplatiť zo zmluvy ako toto zlo!
13.5.2017 - 19:30
+9

DobryHokej

 

.. snad to bude na nieco dobre
13.5.2017 - 19:31
0

LUKY44

 

na čo to môže byť dobré
13.5.2017 - 19:36
+1

DobryHokej

 

Neviem... od kedy som sa odstahoval zo Slovenska, tak uvazujem akosi pozitivnejsie. Tak asi preto
13.5.2017 - 19:39
+3

Cotillion

 

S najvacsou pravdepodobnosťou kvoli zmluvnym pokutam.
13.5.2017 - 19:20
+2

kapo10 BLOG

 

Nemyslim...podla mna im chceli dat sancu...minuli rok nemali na pracu podmienky kvoli strajku...

No ukazuje sa ze strajk nestrajk... Je to jedno
13.5.2017 - 20:38
0

sepinko

 

Dnes hrali Hudáček a Dravecky?
13.5.2017 - 19:14
+3

Darth

 

"Martin Gernát, obranca SR: "Mali sme začať úplne inak, brániť stredné pásmo a držať stav 0:0. "

Zdenko im to naordinoval ako ze aby sme branili 0:0?
13.5.2017 - 19:15
+1

matadoro

 

Takže počítajme:
Stačí keď, porazíme Švédov aj Američanov za 3 body, Taliani porazia Nemcov za 3 body, Lotyši prehrajú s Rusmi za 3 body, Dáni raz remizujú a Nemci za 3 body porazia Lotyšov a BUM, sme vo štvrtfinále!

A pokial by ešte Švédi prehrali s Dánmi za 3 body a Dáni remizovali s Talianmi, tak ideme do štvrtfinále z tretieho miesta!

Kupujte televizory!
13.5.2017 - 19:16
+38

Ricardinho13

 

A najväčšia čerešnička na záver. Za najlepšieho hráča vyhlásený Sersen
13.5.2017 - 19:16
+36

DobryHokej

 

.. najlepsieho hraca zrejme urcuje funkcia random.random()
13.5.2017 - 19:21
+16

honorius

 

Prípadne mali zoznam hráčov zoradených podľa výkonov hore nohami.
13.5.2017 - 19:53
+3

rasťoZv

 

Tak predsa mala pani Sersenová pravdu Vy nevďačníci...
13.5.2017 - 19:28
+8

Fenomén

 

Najlepší bol dnes Suja. Ten konečne nič nepokazil.
14.5.2017 - 0:22
+1

Sedko NR

 

Najlepší si bol Zdeno keď si krútil hlavou pri opätovnej úpravy ladu, akoby nás to vyhodilo z otočenia zápasu. Nechať Jula sa trápiť až do konca je ďalší tvoj skvelý ťah a vďaka Rusom, že to od 3/4-0 začali flákať, inak by sme dnes prepisovali našu najvyššiu prehru na MS.
13.5.2017 - 19:18
+6

Urpiner16

 

Nečudo že si nás mýlia so Slovinskom keď ani hymnu nám nevedia zahrať.Veď hokejovo sme spadli na ich úroveň a už aj my začíname výkonnostne ako oni lavírovať medzi A a B kategóriou.
13.5.2017 - 19:19
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
88Backo

 

Mačka vs myš...Alebo jak keď sa hrá veľký pes s malym
13.5.2017 - 19:21
+3

Tricko30

 

Taliani vyhraju s danmi a sme vypadli dakujeme ti zdeno neviem kto ti dava rozumy ci ta tvoja krasotinka ale takyto vyber co si poskladal to moze len antitalent poskladat alebo zena.hudacek od januara bez zapasu spravis sneho jednotku pricom vynechanie ciliaka chytajuceho v zivotnej forme.do obrany zobrat tarbosa sersena otvaraca vratok trsku a nechat doma rosandica klobucik dole.utok skoda hovorit bakos hovorka slovak urcite lepsie ako tie tvoje polena hrnka skalicky zigo suja preboha ved ty maju dokopy tolko bodov za celu sezonu ako slovak alebo hovorka.ciger dal si nas na uplne dno dakujeme pozdrav xeniu a pani sersenovu to su asi tvoje jedine fanynky na slovensku.kohut budicek odvolat uc vcera tam zdeno nemal byt
13.5.2017 - 19:22
+33

LukasNR

 

Na Xeniu jemnejsie...
13.5.2017 - 19:25
+18

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fifofrogy

 

Ja neviem čo furt pindáte náhodou mne sa to páčilo a zrejme aj červenoarmejci ostali z toho prekvapení keď zistili že aj my sa vieme korčuľovať .
13.5.2017 - 19:28
+2

micu79

 

Jeto bieda namame utok nemame obranu nevieme presilovky nevieme oslabenia nezahrali nam hymnu 2x nebol lad v poriadku vsetko zle.
13.5.2017 - 19:28
+2

martin_hkpp

 

Nájdite 5 rozdielov: Medzi takmer identickými príspevkami Trička.
13.5.2017 - 19:28
+4

ElwisNR BLOG

 

Dnes je to 15 rokov čo sme sa stali majstri sveta už vtedy sme vedeli že zlatú generáciu nahradíme iba veľmi ťažko.Po viac ako dekáde sme na tom rovnako a náš hokej upadá čoraz viac výsledkovo a určite herne sme jedno z najhorších mužstiev MS.Bohužiaľ takéto výsledky priamo ovplyvňujú záujem ľudí o hokej a TL a mám pocit že hráč čo si oblečie dres s dvojkrížom by mal bojovať viac a za každých okolností a nie robiť krajine haMbu
13.5.2017 - 19:29
+7

LukasNR

 

Nie jedno z najhorsich. Najhorsie!
13.5.2017 - 19:30
+8

ElwisNR BLOG

 

Bez srandy ti poviem ze zapas SLO vs. BLR bol zapas kde herny styl oboch muzstiev sa mi pacil viac ako ten nas.Ale comu sa cudovat ked najlesi hrac SLO- zostupujucej krajiny je top hrac klubu zo SK v KHL
13.5.2017 - 19:41
0

Cotillion

 

A nórsky hráč je top hráčom klubu z NHL. A čo na tom?
13.5.2017 - 20:22
0

Byron

 

Či so Zdenom alebo bez Zdena obraz nášho hokeja by sa veľmi nezmenil. Rusko má na každom poste o triedu lepšieho hráča aj keby prišli hráči z nhl. O rok bez Zdena bude rovnaký scenár kto si myslí o opaku je len optimista nič viac.
13.5.2017 - 19:30
+7

Urpiner16

 

Obraz nášho hokeja je maľovaný roky pánmi ako Nemeček,Široký,Rusnák a ich verných súdruhov.
13.5.2017 - 19:36
+6

Byron

 

A pokračujú v nastúpenom trende pán Kohút a súdruh Lintner.
13.5.2017 - 19:39
+11

Cotillion

 

Blbosť, nič tomu nenasvedčuje zatiaľ.
13.5.2017 - 20:22
+7

kapo10 BLOG

 

Iba blbec by ocakaval ze za rok tu budu behat novi zlati chlapci...a extraliga bude kvalitativne niekde medzi nhl a khl....
13.5.2017 - 20:41
+14

HeyYou

 

pochybujem, ze to ktokolvek ocakaval. ake su teda konkretne vysledky lintnerovej prace za ten cas?
13.5.2017 - 21:55
+1

zemo

 

no pozri si hociaku fotku z tohto rocnika a z rocnikov co to viedol pastinsky. keby uz aj nic ine nespravil, tak aspon to uz vyzera ako normalna liga, s normalnymi dresmi.
13.5.2017 - 22:18
+9

HeyYou

 

to je zalostne malo.
14.5.2017 - 7:24
+2

Urpiner16

 

Je rozdiel ak niekto pokročí za rok,dva o pár centimetrov ako niekto kto za dvadsať rokov prešľapuje a stepuje ako Jiří Korn na mieste.
14.5.2017 - 7:32
+1

HeyYou

 

k tomu pokroku sa prave snazim dopatrat, jedine co sa mi spaja s lintnerom su zalezitosti tykajuce sa zapasu hviezd-to je marginalna zalezitost a potom jeho pravidelne medialne prejavy na temu slovan, nic ine som nezaregistroval.
14.5.2017 - 8:36
+3

strojar

 

To je nejaká novinka.
Lintner kupuje klubom dresy?
14.5.2017 - 8:29
+1

Tino

 

ale: vam to moze byt jedno ste za komediantov v inej lige
13.5.2017 - 20:48
+3

Urpiner16

 

Podľa plusiek je tu dosť ešte starých štruktúr.
13.5.2017 - 22:25
+1

chimli

 

Aj toho Vašho v B. Bystrici.
13.5.2017 - 19:40
+3

pinto1000

 

Obraz nášho hokeja = obrazu celého nášho štátu...
13.5.2017 - 20:06
+7

triezvy supler

 

mas pravdu: na tychto MS niet slabsieho muzstva, ako je to nase...
este, ze sa Rusi len tak bavkali, lebo inek aj 15 by sme mohli dostat...
14.5.2017 - 10:46
0

kisam

 

Dnes sa chalani snažili. Áno nejde im to, ale to im mám vyčítať že nie sú taký dobrí hokejisti akých sme zvykli mať ? Keď za dnešný výsledok niekoho viniť, tak potom všetkých pánov čo boli vo vedení slovenského hokeja v posledných 20tich rokoch za katastrofálnu prácu s mládežou. Chalani sa dnes hádzali do striel, snažili - ja od reprezentantov viacej nevyžadujem. Keď chalanom budeme nadávať a smiať sa im nemôžme sa čudovať že sa im do repre nechce chodiť a cítia sa tam zle. Psychika na takýchto turnajoch robí strašne veľa. To aký podiel na tom má tréner a GM komentovať nebudem. Musíme si zvyknúť že minimálne najbližších 10 rokov budú MS vyzerať takto. Zlaté časy sa skončili, keď si chceme vychutnať MS, bude to chcieť úplne iný prístup od nás fanúšikov.
13.5.2017 - 19:32
+15

Darth

 

"Psychika na takýchto turnajoch robí strašne veľa."

To je take slovenske. kazdy tim dokaze bojovat, slovinci skoro mali aj finsko len potom sa rozpadli oni maju preco lepsiu psychiku?
Francuzi preco necitia tlak verejnosti lebo hraju doma?

heh
13.5.2017 - 19:38
+9

kisam

 

Napríklad preto že nie sú zvyknutý hrať o vrchné priečky a prípadný nepostup do štvrťfinále pre nich nie je kolosálny neúspech ?
13.5.2017 - 19:44
+3

martin_hkpp

 

Ani naši by na to nemali byť zvyknutí a prebrať sa z toho, že nám na pár rokov na začiatku MINULEJ dekády vystrelila jedna partia hráčov. Už by sme si mali uvedomiť, kam patríme a patrične bojovať a snažiť sa zlepšiť. Prehrať s Rusmi sa dá, ale my sme prehrali hanebne a toto bol výsmech. Kedy inokedy si uvedomíme, sa musíme chytiť práve tímov ako FRA, GER, NOR, LAT, aby sme nespadli nižšie. A potom sa môže stať, že občas naozaj predvedieme výkon, ktorý bude aspoň konkurencieschopný výkonom veľkých tímov.
13.5.2017 - 19:49
+5

Darth

 

Ano iste tam isli na MS tak ze JAJ JAJ MAM TREMU CO BUDE KED PREHRAME A NEPOSTUPIME
13.5.2017 - 19:51
0

kisam

 

Preboha hral si niekedy zápas mimo pinkania si s kamarátmi ?
13.5.2017 - 19:55
+1

motonomad

 

Strasne. Po dnesku zmenit hymnu Nech boze da na S panom Bohom idem od vas. Som z tych naivnych co stale veria a drzia palce no dnes chcem na hokej zabudnut
13.5.2017 - 19:32
0

Frostbite

 

Takze Slovinci su out, kto sa pobije o poslednu miestenku? Mozu to byt aj Slovaci nech nie su problemy s hymnou v Áčku, nech sa trapia organizatori Béčka v Ulanbatare.
13.5.2017 - 19:34
+1

FAQIU

 

mozno by nam.aj vlajky polietli nie len hymnu
13.5.2017 - 19:51
+2

FAQIU

 

poplietli
13.5.2017 - 19:52
0

Suchár

 

Vraj už neexistuje slabý súper,: aaaale existuje, je to, žial Slovensko
13.5.2017 - 19:35
+40

Urpiner16

 

Ahoj Suchár ale to hráme čó?
13.5.2017 - 19:38
+2

Suchár

 

Urpiner16: nestačím sa diviť
13.5.2017 - 19:49
+2

Darth

 

Inac v iihf maju napad, ze by mali zostupovat styria, a tak divizia A by mala vacsiu konkurenciu, a ten isty turnajovy format ako elita.

Takze to co nas minie tento rok, kludne nas moze dostat nabuduce.
13.5.2017 - 19:36
+1

KralGolfovehoKlubu

 

skor by mali zuzit top diviziu zo 16 na 14 teamov lebo vzdy je tam jedno muzstvo outsider v kazdej skupine ktore postupi a hned vypadne (slovinsko, taliansko tento rok...stava sa to kazachstanu, rakusku, stane sa to korei)...
13.5.2017 - 19:41
+1

Foam of Waterfall

 

Koreu by som neodpisoval...oni za rok su schopni byt na tom este lepsie...
13.5.2017 - 19:45
0

kaiser

 

Ak im tam Kim niečo nevyparatí....
13.5.2017 - 20:00
+3

Foam of Waterfall

 

Ak Kim nieco vyparati,tak by ani najblizsie 2 ZOH nemuseli byt...
13.5.2017 - 20:03
+1

kaiser

 

Tiez mam z neho zlý pocit
13.5.2017 - 20:12
0

pohodaci

 

Rusi v tréningovom tempe, vo velkej pohodičke položili slovákov do smútku o dve triedy....Ja osobne som z toho smutný,kde ten náš hokej klesol - na úplné dno!!!!Ved teraz sa už bojíme každeho a modlíme sa, aby náhodou Taliani neuhrali nejaké body s nemcami a aby Dáni z pocitu krivdy zo zápasu s nami nenechali vyhrat talianov, no a potom sme už totálne v prdeli...
13.5.2017 - 19:40
+2

Foam of Waterfall

 

One,ak vypadneme,mal by to byt dovod na demisiu hranola aj s celou bandou,nie? Ved uspechy si privlastnuju,aj neuspechy by si mohli,ci?
13.5.2017 - 19:43
+4

DobryHokej

 

Hranol neodstupi. Svojho hovorcu (velmi kvalitneho) mafia len tak zadarmo nepusti. A hovorca c.2 je priliz inkopetentny navzdory kapitanskym frckam.
13.5.2017 - 19:45
+2

STARS

 

ako to vlastne je? ak my nebudeme vobec uz bodovat a Taliani vyhraju iba nad Danmi tak co potom rozhoduje? vzajomny zapas ci skore?
13.5.2017 - 19:43
+2

Foam of Waterfall

 

Norsko a ich schopnost nedovolit BLR bodovat
13.5.2017 - 19:50
+4

pinto1000

 

Čo má skupina v Kolíne s Nórmi?
13.5.2017 - 20:09
+1

FAQIU

 

neviem preco nemaju psychologicku aj nas muzi.
13.5.2017 - 19:49
+4

Foam of Waterfall

 

So s. impotenciou im je nanic ... nestaci,ze stoji (ako) puk
13.5.2017 - 19:51
+4

FAQIU

 

aspoň ze 18 tkarom to islo teda
13.5.2017 - 19:53
0

kaiser

 

Lebo by sa do nej pustili...
13.5.2017 - 20:02
0

sedo

 

Skoro sme vyhrali,chýbalo tak málo...
13.5.2017 - 19:50
+3

Foam of Waterfall

 

S USA by mohol prist pomoct Chuck,Danom tam mohol v 2010 na nas pomoct a nam?
13.5.2017 - 19:53
0

FAQIU

 

nam by ani ten nestačil jak pozerám to trapenie
13.5.2017 - 19:54
0

FAQIU

 

herny plan zdena cigera fungoval.72 sekúnd
13.5.2017 - 19:55
+7

LUKY44

 

trénerove vyjadrenie nemá chybu myslím že všetko hádžeme za hlavu už od zápasu s Talianskom
13.5.2017 - 19:56
+2

tucetucet

 

Pozeráme sa na generáciu hráčov, ktorá sa na MS20 chodila zachraňovať a s favoritmi dosahovala takéto výsledky. Toto je slovenský hokej, ako ho poznáme z nemeckých, švajčiarskych atď. pohárov. Už nemáme európsku kvalitu, kvalitní hráči už ukončujú kariéru, a preto je podľa mňa úplne scestné tvrdiť, že najväčší problém nášho hokeja je Cíger. Na tieto majstrovstvá vybral objektívne najlepšie možné mužstvo (s výnimkou irelevantnej polemiky o pár hráčoch) a toto je jeho skutočná sila. Veď sa len pozrime, ako sa iné tímy predbiehajú v tom, aké posily odkiaľ prinesú. Hádam si niekto nemyslel, že Jánošík, Čerešňák, Mikuš, Sersen, Šedivý, Trška, Cingeľ, Kudrna, Matoušek, Zigo, Šťastný, Suja je káder na majstra sveta, ak stojíme proti takej absolútnej svetovej kvalite, aká sa na tomto turnaji zišla. My svetových hráčov už nemáme a pár rokov potrvá, kým ich mať budeme (ak vôbec), a v tomto kontexte je jedno, či by sme to stredné pásmo dnes boli schopní zahrať alebo nie --- a aspoň vidno, prečo to Bokroš celú sezónu trénuje dvadsiatkarov, lebo zjavne to nie je také jednoduché ako nakresliť pred zápasom na tabuľu a hráči to zahrajú.

Opäť sa opakujem, chvala Bohu za tretí útok vicemajstrov sveta, ktorí neodmietli po ťažkej sezóne (stačí si pozrieť Miklíkovo zranenie) a prišli nás zachrániť. Som presvedčený, že bez nich by sme tento rok vypadli. Či nám stihnú vyrásť noví lídri produktivity, kým ukončia kariéru (Miklík má 34, Haščák 30, Bližňák 30), je veľký otáznik.
13.5.2017 - 19:56
+23

Jari Kurri

 

Presne tak. Roky rokuce toto iste hrame po kadejakých nemeckých pohároch. A ani na tych sme jakziv neuhrali vela slavy. Ba dokonca ani v casoch nasej zlatej generacie nas euro-vyber nehviezdil. Neviem co kto cakal od sucasneho euro-vyberu, ktory je oproti minulosti minimalne o triedu slabsi.
13.5.2017 - 20:06
+2

Tino

 

heh: ale dobry pokus, my padame nie len na nizkej kvalite ale viac na tragickom koucingu.....ale samozrejme prihodne je to zhodit na nizku kvalitu hracov a vyvinit tak neschopnu lavicku
13.5.2017 - 20:09
+8

tucetucet

 

Môj osobný názor je, že väčší problém ako koučing je hráčsky materiál. Nie je ani mizivá šanca, aby sa takýto káder v porovnaní s tým, čo tu majú Švédi, Rusi, Američania, Kanaďania, Česi, Fíni, ale pokračujme aj Fínmi, Nemcami, Francúzmi a Dánmi vybojoval medailu. Tá hráčska kvalita je absolútne neporovnateľná. Áno, s lepším trénerom by sme dnes možno uhrali tesnejší výsledok, možno by sme ubetónovali aj nejaké body, ale pointu: nemáme kvalitných hráčov to nemení. Striebro 2012 bolo s Chárom, Sekerom, Graňákom, Barankom, Brankom, Handzušom, Kopeckým, Tatarom, Bartovičom a v druhom slede s vtedy pomerne neznámym tretím útokom Haščak Bližňák Miklík, ktorý je dnes suverénne najlepší. A brankárom v životnej forme. Dosiahli sme tesnučké výhry s Kazachstanom, Švajčiarskom a Francúzskom. Nemáme k dispozícii ani vzdialene porovnateľné mená, ktoré by nás mohli reprezentovať, Cíger-Necíger.
13.5.2017 - 20:46
+7

kapo10 BLOG

 

Ono su to spojene nadoby.... S tym ze ak nemame ani len hracov europskej kvality...tak pre trenera patri to iste
13.5.2017 - 20:49
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Adriano23

 

S prvou vetou uplny suhlas, ale ten zvysok az tak docela s tebou nesuhlasim.

1.) S hracmi ako Janosik, Kudrna, Cingel, Ceresnak, Zigo, Skalicky ... hrat o titul nebudeme to mas pravdu, ale hrat hentaky grc a zapnut tak na max jednu tretinu je aj na tychto hracov velke sklamanie.

2.) Chvala bohu za treti utok s Miklikom? Vyber nasej ligy by v prstom v nose porazil tento Talosov, zhadzovat vsetko len na nekvalitu hracov je velmi jednoduche.

Pravne je niekde uprostred. Kvalita hracov dost klesla, ale pri dobrej taktike a najma pri trenerovi kludne mohlo byt stvrfinale a najma tento rok to som si isty. Nadavame aky hrame grc. Len vtipne ci mozno aj smutne na tom je to ze ani ti lotysi ci dani co smne nad nimi prehrali neboli od nas lepsi. Som si viac ako isty, ze keby tento tim mal aspon koncecpciu tak uz sme mohli mat stvrfinale iste.

ALe aj tak je na tom nas hokej momentalne lepsie ako pred cca styrmi ci piatimi rokmi. Pretoze liga je urcite lepsia ako ten rybnik co sa hral najma po odchode Slovana do KHL. Mlady uz aspon vedia korculovat, pred par rokmi sme sa na MSJ nevedeli dostat ani s pasma a polovicka nasho timu nevedela stat na korculiach. Generacia hracov rocnika cca 84 az 88 je o dost slabsia ako generacia hracov 90-95, najma co sa tyka ofenzivy. A teraz sa par talentov, (ale teraz myslim talentov v pravom slova zmysle nie tie vecne talenty co tu kazdorocne mame) urodilo najma v rocniku 1999 a nieco aj v 1998. Do toho 95 a podaktore 94 sa zacianju presadzovat. Urcila sa aspon aka taka koncepcia a clovek vidi aspon nejake kroky vo zvaze. Za minulych er sme mohli len o nejakom velkom seminari kde sa bude diskutovat ohladom hokeja mohli len snivat, detto o nejakych stadionoch, ci aspon ciastocne spristupnit SZLH verejnosti atd to boli v minulych rokoch len tazko predstavitelne myslienky ... Takze treba sa popasovat s touto situaciu kde sme teraz. Netvrdim ze o par rokov (5 -10) budeme brat z MS medale ako na beziacom pase, ale myslim si ze minimalne ten hokej co budeme predvadzat bude urcite pozeratelnejsi nez toto ...
13.5.2017 - 20:38
+13

tucetucet

 

Výber našej ligy... myslíte bez legionárov, však?
13.5.2017 - 20:48
+3

enem tak

 

prosím prestaň trieskať ....ak Ti to ešte nepovedal: akonahle uznaš že vybral par zlých hráčov prosím nehodnoť team a vôbec tým padom že je to najlepšie čo mohol vybrať !!! sam sebe sereš do huby ... asi si nehral kolektivny šport ked nevieš že Ti par hračov dokaže zmeniť všetko !!! radšej ani o tom nepíš ..ostatné ani nekomentujem ...

14.5.2017 - 2:16
+5

Jari Kurri

 

Ano, mas pravdu. Par takých hracov, ako Satan. Urcite nie par takých hracov ako Hovorka, ci Slovak.
14.5.2017 - 9:51
+1

tucetucet

 

Áno, pár rozdielových hráčov dokáže zmeniť všetko. A takých sme nemali k dispozícii. Určite nie takí hráči, ktorých vymieňame kus za kus.
14.5.2017 - 14:36
+1

Dukla TN

 

No a na tom co si napisal by sme mohli pochopit konanie hracov ktori odmietli repre pozvanku na MS. Ciger so Svehlom za nic nemozu, vinni su hraci. Parada! Ti co odmietli rozhodli sa spravne. Hokej je ich profesia a elegantne sa vyhli verejnejnemu poukazaniu na ich nedostatky a nedostatocnu vykonnost pri vykone povolania. Z dlhodobeho hladiska mas v niecom pravdu. Ten prepad je evidentny ale v tomto momente urcite nie je taky obrovsky ako ho dokazali na taky rozmer zveladit Ciger so Svehlom svojou nekompetentnostou a totalne amaterskym pristupom.
14.5.2017 - 12:18
0

Ol!ver

 

Čerešňák, Čajkovský, Meszároš, Ďaloga, Jurčina, Gernát, Graňák, Jaroš. Druhý sled: Mikuš, Švarný, Sersen, Jánošík, Rosandič, Bačík, Kozák ... A další podľa formy.
Útok: Záborský, Surový, J. Mikúš, Miklík, Haščák, Bližňák, Dravecký, Viedenský, Skalický, Cingel, Gríger, Bakoš, Skokan, Kudrna.
Druhý sled: Marcinko, Lušňák, A. Šťastný, Zigo, Hovorka, Koyš, Sukeľ, Horanský, Slovák, Hecl... Další podľa formy.

Budeme to najbližšie 2-3 roky veľmi ťažké (uvidíme čo ročník 98 a 99. Nimi by sa to malo zlepšiť), ale z tohto sa hlavne po hernej stránke dá zložiť tím, ktorý nebude tak na hanbu. Plus keď prídu aspoň dvaja - traja z NHL / AHL.
13.5.2017 - 20:12
+3

Tino

 

nepriipraveny: na zapas som bol ja nie SVK...automaticky som totiz prepdokladal, ze sa team SVK pripravuje na kazdeho supera zvlast, sypem si popol na halvu bola to hlupost my sa na RUS pripravovat nemusime, dnes sa tak stalo bud preto ze prevalcoval pocit marnosti, alebo a to beriem ako krajnu moznost na lavicke je partia komediantov ...velmi sa tesim na pripadne protikomentare vysvetlenia preco sme hrali hned prvu oslabosku tak ak osme ju hrali ...tento team nie je ziadna slava, ale hrat dokaze so spravnym vedenim zmysliplnymi taktickymi pokynmi kludne tak ako NOR napr....problem je ked ôpokyny neprichadzaju resp su nezmyselne, potom to vyzera tak ako dnes....a ano Ciger s kumpanmi nie su na vine nicomu, s tymto kadrom by nic lepsie neuhral ani Bowman, tuto rozpravku mam najradsej
13.5.2017 - 20:14
+8

chimli

 

Môžeš tu doložiť nejaké vyjadrenie hráčaz "A" mužstva za posledných 25 rokov, ktorý by tvrdil, že tréneri hráčov na jednotlivé zápasy nepripravujú?
13.5.2017 - 20:21
+2

Tino

 

jo priprava a : priprava Zajtra hrame s rus a budeme hrat pozorne a disciplinovane sa da tiez brat ako priprava ale bo si k tonu hraci s realizacnym teamom sadnu a rozoberu napr superovepresilovky porozpravaj mi o otm ako sme sa na tento detail my pripravovali ...suhlasim ze hraci su nizsej kvality,niektori mozno docista vykradnuti,ale ked sa team pripravi na supera vyzera to ako ked hrali den proti rus a ked sa nepripravi moze to byt komedia ako ked dnes hrali svk proti rus....neviem ci hraci nieco tale niekedy hovorili,tvrdili ja nepisem o otom co kedy ktory hrac kedy povedal
13.5.2017 - 20:40
+4

Belzebub

 

úplne v pohode nám dali 6 kusov a to sa dve tretiny s nami hrali ináč by sme kefli desinu a to sme chceli brať body. Hudáčka načo nominoval ved ten chalan je uplne o ničom celý turnaj a dnes ho ani videť nebolo no strach a hroza.Svedi sú neskutočne nabití prišli im Backstom a Kral Henrik tam rátam s dalším debaklom ostáva USA tam by sa hadam aj mohlo bodovať ale moc tomu neverím takže béčko volá
13.5.2017 - 20:15
+2

Vojto83

 

Vie tu niekto azbuku? Mali by sme dať dokopy nejaký dakovny dopis a poslat ho aj s nejakou fľašou slivky rusom do Kolína. Lebo ak by dnes chceli, dali by nam tych 10 a hadam by este cosi pribalili. Nasa hra je bez myslienky, bez momentu prekvapenia, bez rychlosti, bez trenera. My nemame vlastne nič. Pripadá mi to ako nejaký rybnikovy vyjazd. Keď sme sav Kanade zachranovali, mali sme aj kopu smoly ze sme sa ocitli v zapasoch o vsetko. Aj iné vysledky hrali proti nam. Dnes mame stastie, ze este nie sme vypadavajuci. Toto skratka nie je na A-čko ani náhodou.

13.5.2017 - 20:23
+8

Tino

 

nic: ani hlava ani pata, ako pises rybnik, ale ze na totalku rybnik zial malych slovakov ide opit aj tymto ti najmensi sa tesia ze mohlo byt aj horsie a ze stymito hracmi nejde nic lepsie uhrat
13.5.2017 - 20:42
+3

stasek

 

Najťažšiu úlohu v dnešnom zápase mali usporiadatelia, lebo vybrať v našom mužstve najlepšieho hráča muselo byť veľmi ťažké.
13.5.2017 - 20:35
+5

Brooklyn

 

Misia splnená, Srsen má hodinky...Xénia so Sersenovou možu byť šťastné...
13.5.2017 - 20:41
+14

KrebsKandidat

 

Tak, sice 6 kuskov dostali, ale snahu im upriet nemoze asi nikto. Hascaka je mi uz vazne luto, prosto mu to tam nepadne ani za svet. Skoda.
13.5.2017 - 20:47
+3

Oulak

 

Ludia...s Cigerom ci bez Cigera,z tohto sa budeme dostavat velmi dlho,aj keby prisli hraci zo zamoria,z biedy by nas to nevytrhlo,uhrali 5 miesto mozno v skupine,mozno stvrtfinale,potlapkali by sa a dalej?...musi sa vela veci zmenit..uz Vujtek pri poslednej sezone pri nasom kormidle,nadhodil resp.san uvedomil..ze je extremne tazke viest nasu reprezentaciu (tiez mal xy omluveniek a ine problemy.)
Realisticky by sme sa mali pozerat,ze uz v podstate my hravame pprvidelne o zachranu (par rokov)a nie aby sme konkurovali Rus,USA,Can,Swe atd..sme na urovni..Lat,Dan,Nem,Svaj,Fran..dajme tomu..lenze oni nespia(nespali)..a my ano.
Nase mladeznicke vybery dostavaju kefy pravidelne resp.zaostavame v kvalitnej praci s mladezou..vykaslali sme sa na to,teraz sa nam to pekne postupne vracia,zial.
Ano,Ciger nie je zrovna ten najkompetentnejsi kormidlovat nasu reprezentaciu,porobil chyby a nemale..ale ruku na srdce,nas hokej hnije v zakladoch najma...
PS: Nuz Nemci ako organizatori...ja neviem ci je vyroba ladu(plochy) pre nich velka alchymia,alebo to sposobuje ako pekelne hrame a hori pod nami lad,kazdopadne ok stane sa raz ,lenze toto je opakovane,pokutu by som nadelil riadnu.
13.5.2017 - 20:47
+5

erik24

 

Kedze sa touto prehrou koncia nase sance na postup, tym padom dalsie dva zapas budu pre nasich uz len z povinnosti, konci sa aj moje sledovanie naseho timu, niesom fanusik uspechu, fandim aj led sa nedari, ale hlavne, ked o nieco ide, teraz uz nepojde o nic. Taliani uz neziskaju ani bod, tym padom zachraneny sme. Zhodnotenie rychle, vsetci sme chceli od nasich nieco ine, ale bohuzial treneri su zodpovedny za vyber hracov a hraci za odvedenu hru. Cize treneri svoju ulohu nezvladli, GM takisto nie, brankar Hudacek robil co mohol, ale neukazal nic stvetoborne, obrana horela, utok nic neukazal. Takto velmi strucne. Chalani treba na toto cim skor zabudnut a pracovat na sebe dalej. Dakujem za snahu a Vas cas, ktory ste obetovali kvoli MS.
13.5.2017 - 20:54
+5

FP-sifan

 

Cígera neviním, varí z toho čo mal k dispozícii. Ale nechápem, prečo po 3. príp 4. góle nedal Laca a nechal Hudáčka sa vytrápiť, aj keď za góly nemohol. Ale aspoň nejaký impulz a nie trápne powerplay za stavu 0:6.
13.5.2017 - 20:59
0

14thomas

 

Powerplay za stavu 6-0? Kde?
14.5.2017 - 8:15
0

Zuzka99

 

Aj ja som nad tým včera rozmýšľala. Neukameňujte ma, ale možno to bol dobrý ťah, aby nedostal 6 aj Laco a nešiel frustrovaný do dnešného zápasu.
14.5.2017 - 10:30
0

Zuzka99

 

Tak nič, chytá Hudáček dnes. Som myslela, že náznak taktiky .
14.5.2017 - 13:06
0

FP-sifan

 

Otázka na zamyslenie: Načo je slovenskelmu hokeju Slovan vKHL? Aký má z toho slovenský hokej prospech?
13.5.2017 - 21:10
+17

Urpiner16

 

Opýtaj sa Dáriusa Rusnáka zo SZĽH on je na túto tému či odpoveď fundovaný odborník už roky.Strašný profit to ti poviem.
13.5.2017 - 21:14
+3

HeyYou

 

co je to vlastne ten slovensky hokej?
14.5.2017 - 9:10
+2

Norik

 

co je to vlasne: slovan?
14.5.2017 - 15:59
0

5ulo

 

uprimne si myslim, ze keby bol slovan v lige, mal by najlepsich hracov skupenych, zase by tu boli staznosti, ze repre trener protezuje slovanistickych hracov, na ukor KE, TN, BB, ZV, hornej marikovej...
kto chce psa byt, palicu si najde, ze ano...
14.5.2017 - 1:48
+3

TomsKE

 

Psa byt.. :face0alm:

Byt ci nebyt psa.. to je otazka..
14.5.2017 - 7:55
+7

MartinZV

 

Hokej z ruskej strany klasika radosť pozerať nádherná hra úplne v pohodičke a tréningovom tempe. Frajerka skúsila tiket že v zápase padne hetrik plus Nemecko 2ka škoda toho Dadonova mohol dať aj 5 dneska
13.5.2017 - 21:11
0

Nechtasilasprevadza

 

Kurna mohli nam az tak utiect ti rusaci? pametam si zhruba 5 rokov do zadu ze to boli vcelku vyrovnane zapasy ale teraz a o dve triedy sme uz aj v seniorskom hokeji po zadu ..som zvedavy ci sa stych sraciek niekedy dostaneme,,,
13.5.2017 - 21:28
+2

Urpiner16

 

Igor ceruzka v štúdiu už ani radšej nič nekreslí asi nemá čo len gúľa očami.
13.5.2017 - 21:41
0

miro-nr

 

Čo k tomu napísať?!
Sme to teda dotiahli s tým slovenskym hokejom
A to si robili v mediach "kozy" :že teraz začína hokej
Dakujem rusom,že nehrali naplno,no určite tak hrať mali,aby sa na slovensku predudili aj tí poslední optimisti !!
Zbohom slovenský hokej
13.5.2017 - 22:22
0

agent 007

 

Vinit Cigera fanusikovia kludne mozu, ale s tymto kadrom v sucasnej konkurencii by nic nezahral ani Mike Babcock. Hraci, ktori aktualne reprezentuju su vo svetovej konkurencii akymsi biednym odvarom. Oni ten hokej hraju na lade, nie Ciger. Ciger je len spicka na odstrel koly dalsiemu obrovskemu neuspechu dosledkom dvadsat-rocneho systematickeho upadku hokeja na SVK sposobenym SZLH - jej predstavitelmi. Predtavitelmi, ktorych hodnoty a sposoby fungovania v zatial este stale nasej spolocnosti su take nechutne, ako ten hokej, na ktory sa teraz musime pozerat.
13.5.2017 - 23:12
+3

Fenomén

 

Tak ti poviem. Ja napriklad nevinim Cigera zo streleckej nemohucnosti a z toho, ze hraci nevedia dodrzat elementarne prvky hokejovej taktiky. Je vsak otazkou, preco Zdeno zobral takych nestastnikov ako Trska, Sedivy, Suja, Zigo, Matousek, Stastny .... ti nie ze dnes horeli ako fakle, ty zhoreli do tla uz v 10. minute 1. tretiny ... Tak tragicky vykon som od nasich hracov na medzinarom fore nevide, od 1. tretiny s Danskom. Neviem, ci to mal Zdeno nakazane zhora zobrat tychto hracov alebo konkretne jemu dali nieco do vrecka agenti aby to vyzeralo lepsie v ich "CVcku", no po tychto vykonoch si nezasluzia hrat ani za Rimavsku Sobotu. Ja len neverim, ze v momentalnej situacii neboli k dispozicii kvalitnejsi hraci. Mozno by to dopadlo tak isto, no naozaj by sme si mohli povedat, ze tam slo to najlepsie, co sme mali. Teraz si to nemyslim. A spat k Sedivemu a Trskovi. Neverim, ze Fehervary by zahral horsie ako tito dvaja tragedi. Tolko k Zdenovi. Beztak, nas hokej je v sra..ach a snad sa niekedy este dozijem niekedy tych zimomriaviek pri streleni nasho golu ako to bolo v 2002, pretoze nemyslim si, ze to je na dobrej ceste ... Bratislavske Sviste ju sice ukazali, no podpora ci uz zo zvazu alebo od statu absentovala a absentuje ...
14.5.2017 - 0:40
+6

miro-nr

 

nikto neviní Cigera za vysledky a výkony,ale ten kader si vyberal on sám !

Takže ma na tom všetkom obrovsky podiel !

Samozrejm ,kto mohol vedieť že napr.Hačšak z prípravy bude ešte "inpotetnejší" v strelbe aj na MS,že kapitan tam bude len do počtu,že všetci obranci budu súťažiť kto viac krat za zapas trafi prveho hrača stojaceho pred ním
A toto je obraz našej hry-gratulujem !!
14.5.2017 - 8:55
0

Norik

 

ale vini cigera. a opravnene.: Dobry trener by aj z tycht hracov (70% je v poriadku, ibapar hracov tam nema co robit) dokazal vytazit viac. Je to priklad, kedy krasne vidiet, aky je trener slaby (aj napriek kvalite hracov).
14.5.2017 - 16:04
0

TomsKE

 

Chalani jednoducho: Na viac nemaju. Nemaju na to aby vyhrali s necami, ci s lotysmi. Nemaju poriadneho trenera, nemaju ten chtic..

My sa musime uz len modlit aby sme nevypadli. Aj ked naco je nam dobre ostat v Acku neviem. Ked kohut povedal, ze sucastny nas hokej nema na medailu (alebo nieco v tom zmysle) tak ma na to, aby hral v Ačku? Neviem.. ma?
14.5.2017 - 7:59
+1

luciakanky

 

Po prvy krat som sa tesila z golov v nasej sieti, po prvy krat som v zapase kde hrame my fandila superovi, po prvy lrat som si zelala aby sme dostali 10:0...
Nie nie som fanusik uspechu,ak by som bola tak by som sa uz po taliansku na nasich vykaslala. Kazdy jeden zapas v malom kutiku duse verim, ze chalani vyhraju.
Prehry k sportu a zivotu patria.ale to akym sposobom prehravame,ako sa po zapase tvarime ake mame reci pred dalsim zapasom to ma neskutocne vytaca.ziadna bojovnost,ziadny zaujem,ziadna snaha,pomale korculovanie,nedorazne branenie,ziadne hecovanie proste cele nase vystupenie na ms 2017 je jedno velke NIC.
Nakviac si to odseru hraci lebo ti su na lade a najviac na ociach a castokrat za to nemozu.niektori uz na to nemaju,niektorym sa nechce,niektori na to maju ale potrebuju usmernit a niektori na to nemaju.
Mozme byt radi,ze rusi sa od polovice zapasu hrali lebo inak by 10 bola realna.
14.5.2017 - 10:43
+5

zdarko

 

Že Fantocci Cíger je mamľas, sme zistili už vlani. Dokázal nominovať skapínajúceho tragéda Kopeckého (a urobiť z neho ešte aj kapitána) a aj väčšina hráčov okolo neho stála za hovno. A my sme ho nechali pracovať ďalej. Naozaj sa mi nechce veriť, že Zdenka z repre vyženú. Nechajú jeho koncepciu rozvíjať ďalej.
14.5.2017 - 11:31
0

zdarko

 

koncepciu som zabudol dať do úvodzoviek.
14.5.2017 - 11:47
0

strojar

 

My sme ho nechali pracovať ďalej?
Ja nie.
14.5.2017 - 11:58
0

zdarko

 

Ospravedlňujem sa, ani ja som ho tam nechcel. To "my" som si jednoducho neustrážil.
14.5.2017 - 12:03
0

tucetucet

 

Minulý rok Kopecký nehral. Kapitánom bol dva roky dozadu u Vůjteka. Ale nevadí, pokojne mu môžete prišiť aj toto.
14.5.2017 - 14:38
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2163:3250
2.Košice2269:5144
3.B. Bystrica2286:5343
4.Zvolen2167:5837
5.Poprad2260:5937
6.Nitra2173:6335
7.Žilina2259:5831
8.N. Zámky2254:6626
9.L. Mikuláš2144:5521
10.SR 201632:7013
11.Detva2239:8111
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica211520481:4549
2.Michalovce211242395:4846
3.Prešov201231478:4843
4.Topoľčany211041668:5139
5.Dubnica211023679:6037
6.Bratislava20813855:6129
7.Sp.Nová Ves215331073:9424
8.N. Zámky B206021254:9120
9.Trnava204021450:8014
10.P. Bystrica193011549:9610
-Orange 206012317:254
Aktualizované: 16.11.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra201520381:4549
2.Dukla201331384:6046
3.B. Bystrica21933661:5736
4.Košice191012668:6734
5.L. Mikuláš20912886:8231
6.Slovan20911966:5730
7.Martin20911964:6330
8.Poprad20830968:7330
9.Žilina21813968:6629
10.Skalica206021246:6620
11.Zvolen205101459:7417
12.Spišská192021531:728
Aktualizované: 18.11.2017 01:12
tímzvvppppskóreb
1.Slovan201231488:4743
2.Dukla201302575:3641
3.Košice201212574:5040
4.Poprad201121675:4938
5.Skalica201201770:5237
6.L. Mikuláš201023553:4237
7.Nitra20932683:6435
8.Zvolen20831856:6131
9.Spišská20821976:6829
10.Púchov20821953:5829
11.B. Bystrica19631957:5825
12.Martin208011162:7325
13.Trnava207111157:7524
14.Michalovce206131056:7523
15.Žilina195021246:7317
16.Prešov201001930:1303
Aktualizované: 12.11.2017 06:02
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3325501137-5387
2CSKA Moskva301860597-4967
3Jokerit Helsinky291920588-4864
4Lokomotiv Jaroslavl3214501082-8255
5HK Soči3213301179-8750
6Severstal Čerepovec3212401167-7749
7Torpedo Nižnij Novgorod3312301259-7248
8Dynamo Moskva3311601475-7447
9Spartak Moskva3110701284-8146
10HC Dinamo Minsk3111301562-6841
11HC Viťaz348201978-10033
12HC Slovan Bratislava328101864-10731
13Dinamo Riga312502048-8920
Aktualizované: 18.11.2017 03:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň311810888-6560
2Avangard Omsk321550983-5458
3Barys Astana3215408102-7958
4Neftěchimik Nižněkamsk321620978-8157
5Avtomobilist Jekatěrinburg3115301091-7154
6Metallurg Magnitogorsk3112401185-8448
7Salavat Julajev Ufa3314101587-9047
8HK Sibir Novosibirsk3211501560-7144
9Traktor Čeljabinsk3011401364-7843
10Red Star Kunlun3011101260-6941
11Amur Chabarovsk299401168-7640
12Admiral Vladivostok317401669-8133
13Lada Toljatti317101956-7827
14Jugra Chanty-Mansijsk323701856-10327
Aktualizované: 18.11.2017 03:30
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3325501137-5387
2CSKA Moskva301860597-4967
3Jokerit Helsinky291920588-4864
4Ak Bars Kazaň311810888-6560
5Avangard Omsk321550983-5458
6Barys Astana3215408102-7958
7Neftěchimik Nižněkamsk321620978-8157
8Lokomotiv Jaroslavl3214501082-8255
9Avtomobilist Jekatěrinburg3115301091-7154
10HK Soči3213301179-8750
11Severstal Čerepovec3212401167-7749
12Metallurg Magnitogorsk3112401185-8448
13Torpedo Nižnij Novgorod3312301259-7248
14Dynamo Moskva3311601475-7447
15Salavat Julajev Ufa3314101587-9047
16Spartak Moskva3110701284-8146
17HK Sibir Novosibirsk3211501560-7144
18Traktor Čeljabinsk3011401364-7843
19HC Dinamo Minsk3111301562-6841
20Red Star Kunlun3011101260-6941
21Amur Chabarovsk299401168-7640
22Admiral Vladivostok317401669-8133
23HC Viťaz348201978-10033
24HC Slovan Bratislava328101864-10731
25Lada Toljatti317101956-7827
26Jugra Chanty-Mansijsk323701856-10327
27Dinamo Riga312502048-8920
Aktualizované: 18.11.2017 03:30
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues20113566-5229
2Winnipeg Jets18101459-4925
3Los Angeles Kings1983658-4624
4Vegas Golden Knights1883664-5623
5Nashville Predators1882655-5522
6Chicago Blackhawks1972859-5220
7Minnesota Wild1890755-4820
8San Jose Sharks1791744-3820
9Calgary Flames1864853-5820
10Vancouver Canucks1990848-5320
11Colorado Avalanche1781760-5719
12Anaheim Ducks1871752-5219
13Dallas Stars1981952-5819
14Edmonton Oilers19431047-5816
15Arizona Coyotes21121551-839
Aktualizované: 18.11.2017 03:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning19132277-4732
2Toronto Maple Leafs2085773-6326
3New Jersey Devils1883461-5525
4Pittsburgh Penguins2174758-7325
5Columbus Blue Jackets1956757-5123
6New York Islanders1891666-5922
7Ottawa Senators1762460-5621
8Washington Capitals2064958-6521
9Detroit Red Wings1972857-5320
10New York Rangers1972863-6520
11Philadelphia Flyers1971852-5119
12Carolina Hurricanes1761650-5018
13Boston Bruins1870748-5618
14Montreal Canadiens20531051-6818
15Florida Panthers1861959-6516
16Buffalo Sabres1841944-6514
Aktualizované: 18.11.2017 03:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.11.2017 03:30

Bleskovky

Augsburg - Kolín nad Rýnom 7:4 v nemeckej DEL

Hokejisti Augsburgu vyhrali v piatkovom domácom zápase 21. kola nemeckej DEL nad Kolínom nad Rýnom 7:4. výsledky: Augsburg - Kolín nad Rýnom 7:4, Düsseldorf - Iserlohn 6:1, Eisbären Berlín - Ingolstadt 6:1, Krefeld - Mannheim 6:2, Mníchov - Schwenningen 2:5, Straubing - Wolfsburg 4:5 pp a sn lb akNemecko-Hokej-liga-21.kolo-piatok-výsledky
včera o 22:03 - TASR

Davos - Biel 3:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

V piatkovom zápase najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže zvíťazil domáci Davos nad Bielom 3:2. výsledky: Davos - Biel 3:2, Fribourg - Langnau 4:2, Lausanne - Zürich 2:5, Zug - Ambri-Piotta 4:2 lb akŠvajčiarsko-Hokej-liga-piatok-výsledky
včera o 22:01 - TASR

HC 07 Orin Detva - HC Nové Zámky 4:2 v 20. kole, hlasy trénerov

Ivan Dornič, tréner Detvy: "Chceli sme vyhrať, ale súper nás zaskočil hneď v druhom striedaní a dostali sme gól. Chlapci sa však spamätali a hneď v ďalšom striedaní vyrovnali. Dlho bola hra na vážkach.
včera o 21:25 - TASR

HV 71 - Linköping 1:6 v piatkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 prehrali v piatkovom domácom stretnutí švédskej SHL s Linköpingom vysoko 1:6. SHL - výsledok: HV 71 - Linköping 1:6 lb akŠvédsko-Hokej-liga-piatok-výsledok
včera o 21:22 - TASR

Sparta Praha - Olomouc 3:2 pp a sn v 22. kole českej extraligy (3)

V piatkovom zápase 22. kola českej hokejovej extraligy zvíťazila domáca Sparta Praha nad Olomoucom 3:2 po samostatných nájazdoch. Prvý gól hostí dal Slovák František Skladaný. Vítkovice zvíťazili v Brne 3:1. V drese víťazov sa strelecky presadil slovenský obranca Karol Sloboda, dve asistencie si pripísal Ivan Baranka.
včera o 21:21 - TASR

MHK 32 Liptovský Mikuláš - HC Košice 2:4 v 20. kole, hlasy trénerov

Pavol Paukovček, tréner Liptovského Mikuláša: "Boli sme Košiciam viac ako vyrovnaným súperom, ale opäť sme doplatili na naše vylúčenia a štyri góly, ktoré sme inkasovali v presilových hrách. Košice majú hráča, ktorý sa volá Ladislav Nagy, ten nám strelil tri góly a rozhodol zápas." Milan Jančuška, tréner Košíc: "Veľmi nás teší víťazstvo v Liptovskom ...
včera o 21:18 - TASR

Záborský asistoval, Godla nechytal

Hokejisti Tappary Tampere zvíťazili v piatkovom zápase fínskej Liigy na ľade Ilvesu Tampere 4:1. Slovenský útočník hostí Tomáš Záborský si pripísal asistenciu. Liiga - výsledky: HPK Hämeenlinnä - TPS Turku 2:1 pp, Ilves Tampere - Tappara Tampere 1:4 /ZÁBORSKÝ za hostí 0+1/, Kärpät Oulu - IFK Helsinki 3:2 pp a sn, Pelicans Lahti - Lukko Rauma 3:4 pp a sn, SaiPa Lappeenranta - KalPa Kuopio 0:1
včera o 20:38 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nemeckej ligy

Slovenský hokejový obranca Milan Jurčina pomohol dvomi asistenciami k triumfu Norimbergu vo štvrtkovom zápase najvyššej nemeckej hokejovej súťaže na ľade Bremerhavenu 5:4 po samostatných nájazdoch.
16.11.2017 22:07 - Michal Bruner / TASR

Servette Ženeva - Zug 0:3 vo švajčiarskej lige

Výsledok štvrtkového zápasu najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Servette Ženeva - Zug 0:3
16.11.2017 21:59 - Michal Bruner / TASR

Hudáček asistoval pri výhre Örebra

SHL - výsledky: Djurgarden - Växjö 3:4 pp a sn, Linköping - HV 71 1:2 pp a sn, Lulea - Frölunda 4:3 pp a sn, Malmö - Brynäs 3:1, Mora - Karlskrona 4:3 pp, Örebro - Rögle 2:0 /Hudáček za domácich 0+1-
16.11.2017 21:49 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

19. 11. 2017
Trenčín - B. Bystrica o 16:00
N. Zámky - L. Mikuláš o 16:00
Žilina - Nitra o 17:00
Košice - Poprad o 17:00

Odohrané zápasy

17. 11. 2017
DetvaN. Zámky
4:2REPORT
NitraZvolen
3:2REPORT
L. MikulášKošice
2:4REPORT
PopradTrenčín
1:2REPORT
B. BystricaŽilina
4:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT25 bodov
2.Hohmann C.BBY24
3.Surový T.BBY20
4.Uram M.LMI20
5.Paulovič M.NIT19

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT14 gólov
2.Handlovský L.ZIL13
3.Bubela M.BBY11
4.Kafka P.KOS10
5.Šišovský P.ZVO9

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.64 perc
2.Laco M.NIT93.58 %
3.Tomek T.ZIL93.34 %
4.Foltán F.NIT92.98 %
5.Habal V.KOS92.92 %
Články SIHPA na HokejPortáli »