Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Rusko - Slovensko 3:2 po predĺžení, Slováci skončili (FOTO)

20.4.2017 20:15 TASR

Slovenskí hokejisti do 18 rokov prehrali vo štvrťfinálovom zápase s Ruskom 2:3 po predĺžení a na majstrovstvách sveta tejto vekovej kategórie skončili. Víťazný gól strelil v 69. minúte Kirill Slepec. Slováci v zápase otočili z 0:1 na 2:1, napokon sa však z postupu tešili Rusi. Víťazný tím narazí v sobotňajšom semifinále na Fínov, ktorí v prvom štvrťfinálovom stretnutí zdolali Česko 6:5 po predĺžení. Švédi nastúpia proti lepšiemu zo zápasu USA - Švajčiarsko.


MS hráčov do 18 rokov, štvrťfinále:

Rusko - Slovensko 3:2 pp (1:0, 0:2, 1:0 - 1:0)
Góly:
6. Čechovič (Svečnikov), 42. Čechovič (Svečnikov, Samorukov), 69. Slepec (Koltygin) - 31. Ružička (Liška, Baláž), 35. Fafrák (Liška). Rozhodovali: Holm (Švéd.), Piragič (Chorv.) - Caillot (Kan.), Hancock (USA), vylúčení: 3:1 na 2 min, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 4496 divákov.

zostavy:
Rusko:
Žukov - Dedov, Samorukov, Galenjuk, Rubinčik, Kalabuškin, Baranov, Marušev, Pereljajev - Čechovič, Lipanov, Svečnikov - Alexejev, Bitsadze, Toropčenko - Maximov, Klisunov, Slepec - Muranov, Klotygin, Šaškov
Slovensko: Sklenár - Fehérváry, Ivan, Kupec, Žiak, Korenčík, Dúžek, Demo - Fafrák, Ružička, Liška - Krivošík, Roman, Hrehorčák - Baláž, Urbánek, Stacho - Pospíšil, Havrila, Regenda - Köver

V oficiálnom zápise o stretnutí boli ako domáci uvedení Rusi, ale o tom, kto je v Poprade doma nebolo pochýb od úvodných minút. Slovenskí hokejisti sa bez rešpektu pustili do súpera a v prvej tretine mali viac z hry. Brankár Žukov zmaril viacero šancí slovenského tímu a v 6. minúte sa mohol radovať, keď akciu Svečnikova dokončil Čechovič - 1:0. Na aktivite slovenského tímu to však neubralo. Blízko k vyrovnaniu bol Miloš Roman, ktorého dorážku zastavila pravá žrď a gólom neskončili ani tvrdá strela Hrehorčáka v 16. minúte, či Žiakov pokus v závere prvej časti.

Do druhej tretiny vstúpili aktívnejšie ruskí hráči a pre slovenský tím bolo miestami problém zastavovať ich výpady. Postupne sa však domáci reprezentanti vyrovnali s aktívnou hrou a viackrát pohrozili súperovi. V 30. minúte najskôr ruský útočník Slepec nebezpečne tečoval strelu od modrej čiary a z následného protiútoku udrel slovenský tím. Fafrák vybojoval puk za ruskou bránkou, posunul ho Liškovi a ten nezištne Ružičkovi - 1:1. Možnosť na zvýšenie slovenského náskoku prišla v 37. minúte počas presilovky. V nej Žukov čelil viacerým pokusom od modrej čiary, ďalšie slovenské strely tečovali brániaci Rusi. Už po presilovke sa však Slováci predsa len dočkali. Liška potiahol puk za ruskú bránku a následne vymyslel skvelú prihrávku, ktorou zmiatol aj brankára Žukova. Fafrák mal už jednoduchú pozíciu a zvýšil na 2:1. Rusi sa v zostávajúcich minútach druhej časti snažili o vyrovnanie, obrana Slovenska však odolala.

Do tretej tretiny si však Rusi preniesli takmer polovicu presilovej hry a tú zahrali ideálne. Rýchlu kombináciu zakončil Čechovič a strelou bez prípravy prekonal Sklenára - 2:2. Rusom herne patrila prvá polovica tretej tretiny, ale tretí gól počas nej nepridali. Žukov nemal v tom čase veľa práce, o to viac sa však zapotil v 50. minúte, keď zmaril nebezpečný výpad Baláža. Slováci sa aj v ďalšom priebehu dostali pod ruský tlak a brankár Sklenár bol v častej permanencii. Slováci sa postupne dostali z obranne ulity a v 57. minúte už diváci jasali, keď sa puk dostal za Žukova, ale gól neplatil pre úmyselné kopnutie v podaní obrancu Ivana. Divákov zmrazil v 59. minúte Muranov, ktorý sa ocitol osamotený pred Sklenárom, ale neskóroval.

Zápas napokon dospel až do predlženia. V jeho závere sa už zdalo, že diváci uvidia samostatné nájazdy, ale napokon o víťazstve Rusov rozhodol v 69. minúte Kirill Slepec.

Hlasy:

Norbert Javorčík, tréner SR: "Odohrali sme ďalší dobrý zápas. Ruský tím nás nepodcenil a vyrukoval na nás skôr s defenzívnou taktikou. V niektorých fázach sme sa dostali pod tlak, ale vďaka dobrej organizácii hry, obetavosti a brankárovi sme ho dokázali zvládnuť. Myslím si, že v predĺžení sme mali mierne navrch. Naši mladí hráči získali účasťou na šampionáte jeden veľký zážitok a verím, že keď z nich opadne sklamanie, tak si vezmú pozitívne dojmy zo šampionátu a pretavia ich do ďalšej poctivej práce."

Martin Fehérváry, obranca a kapitán SR: "Ťažko sa mi to hodnotí. Myslím si, že sme v každom zápase podali dobrý výkon. Stále sme sa povzbudzovali, chceli sme vyhrať. Žiaľ, nepodarilo sa. Medailu sme nevybojovali, ale odohrali sme kvalitné výkony."

Adam Liška, útočník SR: "Krátko po zápase som maximálne sklamaný. Ani nemám slov. Dnes bola opäť výborná atmosféra, o to viac ma prehra nesmierne mrzí. V predĺžení sme mali aj dobré momenty, možno v nich chýbalo trochu šťastia. Pri rozhodujúcom góle sme mali aj kus smoly, keď nášmu hráčovi vypadla hokeja, čo sa niekedy nestane po celý zápas."

Adam Žiak, obranca SR: "Veľmi ma mrzí, že sme to nedotiahli do víťazného konca. Do každého jedného striedania sme išli s tým, že dnes chceme vyhrať. Žiaľ, nevyšlo to. Budem sa opakovať, ale opäť chcem poďakovať divákom. Boli fantastickí."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MládežMS 18 Poprad, Spišská Nová Ves


eliteprospects

 

Cez Rusov sme mali postúpiť. Po 7 rokoch žilo opäť hokejom celé Slovensko. Toto mužstvo malo na medaily. Žiaľ chybné rozhodnutie rozhodcov nám zhatilo cestu do semifinále.
20.4.2017 - 20:22
+42

sob3k

 

Bronz U20 si nejak zabudol, ale inak suhlas.
20.4.2017 - 21:30
+4

zvboy

 

Piatykrát Bojovný výkon na Rusov nestačil.. Chlapci berte z toho len pozitíva.. ani jeden jediný zápas na MS sme boli viac ako vyrovnaný súper.. Dúfam, že Vás uvidím niekedy v budúcnosti v Slovenskom drese reprezentovať túto krajinu v takom nasadaní a s takou chuťou ako boli tieto MS.. Na záver Vám prajem len to najlepšie vo vašich budúcich hokejových kariérach Ešte raz ďakujem za krásne hokejové zážitky
20.4.2017 - 20:24
+51

Dzunkes

 

tak tak...: je mi to luto lebo si to zasluzili nemaju sa zaco hanbit prave naopak!velka vdaka za ten hokej co ste predvadzali CHLAPI
21.4.2017 - 0:31
+5

HKMpelemele

 

Chalani, dakujem za krasny hokejovy tyzden. Pre mna ste vitazi zaznamy zo zapasov nasich mladim poprosim pustat aj nasim seniorskym "reprezentantom", aby videli ako sa hra a bojuje pre svoju krajinu
20.4.2017 - 20:25
+23

HKMpelemele

 

*nasich mladych
20.4.2017 - 20:26
+1

mathushino

 

Ďáááákujemeeeee .. za bojovnosť , obetavosť , nasadenie , tempo , a vsetko klobúk dolu ...na zásluhy sa hokej žiaľ nehra inak by sme boli v semi , ale bolo vidno ze chalani dávali do každého zápasu vsetko a dnes uz nešli nohy , napriek tomu veľké ďakujeme este raz chlapci ...
20.4.2017 - 20:26
+21

burnzie

 

Obrovský klobúk dole pred našimi chlapcami za to čo predvádzali celý turnaj ! Rovnako aj výborní fanúšikovia či už v PP alebo v SNV....ten herný prejav našich bol skvelý celý turnaj a nikto z fanúšikov nezabudne na tieto výkony
20.4.2017 - 20:26
+18

buksantoNR

 

Jasné, zamrzí, ale prvý krát po veľmi dlhej dobe v súvislosti s hokejovou reprezentáciou hodno dodať: Nie je sa za čo hanbiť
20.4.2017 - 20:26
+21

ErikHKM

 

Chlapci hlavy hore po dlhšom čase som mal konečne radosť z výkonnou reprezentácie lebo som videl túžbu a bojovnosť a hlavne srdce na ľade pre úspech Slovenska nemáte sa začo hanbiť rastie nám budúcnosť za čo som úprimne rad .Pevne dúfam že si z Vašich výkonov dačo zoberie aj naše Áčko lebo Vy ste im ukázali ako sa má bojovať Chlapci ĎAKUJEM
20.4.2017 - 20:27
+10

forwardPP

 

Chlapci obrovské ĎAKUJEM za celý šampionát,som rád,že som sa mohol osobne zúčastniť. Zážitok na celý život.
20.4.2017 - 20:28
+9

MySmeSever

 

Tak este aj tuto to hodim aby ste si to chlapci v pohode mohli precitat ze vam VELMI PEKNE DAKUJEM ZA KRASNE HOKEJOVE CHVILE!!!!! Dufam ze v buducnosti mi ich este doprajete hojne
20.4.2017 - 20:28
+12

Foam of Waterfall

 

zvboy a pelemele: poTpYs...po dlhsej chvili som zas poriadne prezival nejaky repre hokej...len tento neprijemny lillehammerovy flashback na konci...zas s rusakmi 2:3pp a zas v stvrtke...
20.4.2017 - 20:28
+5

Sunkafit

 

Klobuk dole chlapci..regulerny gol nas stal postup..nevadi bol to velky zazitok treba nadalej na sebe pracovat a raz mozno...
20.4.2017 - 20:29
+5

totik

 

1. Chlapci dakujeme. Po dlhom case sa Slovensko bavilo hokejom. Po dlhom case som opat stal pred telkou a trpol a dufal vo vitazstvo. Klobuk dolu! Nemate sa za co haMbit.

2. Skoda dnesneho zapasu a chyby v zavere stretnutia. Ak by si nesiel zobrat hokejku mozno by nebol gol. Ale hrac nema ani sekundu na rozmyslenie. Bohuzial, skoncilo to tak ako skoncilo. Nevinil by som z toho vsak jeho, je to hokej a Rus to urobil krasne.

3. Gol podla mna platit mal, korcula bola na lade a tym padom mohol urobit hocijaky pohyb. Ale este si to preverim na videu a aj u komisie IIHF zrejme. (Nitrania nepiste k tomu prosim nic, bola to uplne ina situacia.)
20.4.2017 - 20:29
+16

mathushino

 

Tiez si myslim , ze ten gol bol regulérny ..
20.4.2017 - 20:35
+7

enforcer92TN

 

Ja tiez spociatku, ale potom bol jeden zaber zhora kamerovy a tam bolo vidiet ako sa Ivanovi prava korcula priblizila k lavej skoro nadoraz. To vyzeralo na umyselny pohyb nohy na puk. Cize tazko povedat...
20.4.2017 - 21:59
0

flint.SI

 

Večer v správach som videl záber zo zadnej kamery, tam bolo vidno že tú nohu tomu puku nastavil...
21.4.2017 - 8:20
0

jozosvk

 

Nechcem, aby to vyzeralo, ze opat nadavame na rozhodcov, ale gol bol plne regularny a doplatili sme na neznalost pravidiel rozhodcami. Korculu mal na lade, pohyb isiel jednym smerom a tak gol mal platit. Bohuzial, na to aby to uznal je potrebne aspon IQ na hranici 130 a viac. Ja tymto nikoho nedehonestujem, ale je to proste fakt. Niektori rozhodcovia dokonca, ked je kamera nad brankou zle nastavena /horna tycka branky nie je zarovna brankovej ciary/, tak dokazu uvidiet puk v branke, aj ked nebol V takychto pripadoch je potrebna trochu aj geometria!
20.4.2017 - 20:29
+14

jozosvk

 

Este pridavam jedno velke DAKUJEM a zelam si, aby aspon kazdy rocnik sa priblizoval k tomu tohtorocnemu!
20.4.2017 - 20:31
+5

sedo

 

Lašák dostal gol vo finále taký že ho nikto nevidel že bol ale rozhodca sa domnieval že bol!!! Tak platil.
20.4.2017 - 21:20
0

jozosvk

 

V roku 1997 sme hrali proti USA a Plavucha dal gol, ktory rozhodca neuznal, pretoze ho vraj dal nohou. Dal ho hokejkou, nasi potom nepostupili dalej a rozhodcu potom vyhodili. V roku 1994 sme hrali proti Svedsku, kde nam neuznali 2 goly, jeden nebol oficialne uznany a druhy gol sme dali, ale nikto, ani hraci, ani komentator ani fanusikovia si ho nevsimli. Az v opakovce ho ukazovala TV, ale zapas sa uz dalej posunol a nakoniec to nikto neriesil. Skuste si zohnat zaznam z STV - ak ho maju a uvidite gol, ktory si doteraz nikto nevsimol - iba ja. Dotera si na to pamatam a je zarazajuce, ze sa take nieco vobec moze stat
20.4.2017 - 21:26
+4

jozosvk

 

A v dalsom zapase s USA, kedy sem remizovali 3:3 nam opat neuznali 2 goly. A este pikoska z roku 1994 na MS C skupiny proti Bielorusku. POtrebovali sme vyhrat, aj sme vyhrali 2:1 oba goly dal Hascak, ktory prisiel len na tento zapas a ten druhy gol dal uz do posunutej branky a tak gol nemal platit. Opat si to doteraz nikto nevsimol /najdete to na Youtube - Ked na SLovensku vladol hokej.../ A mozno vdaka tomuto golu si teraz vyberame dan
20.4.2017 - 21:30
+3

imko6

 

Super zapas ktory ma bavil. Vdaka chalani!!!
20.4.2017 - 20:30
+8

opeKE

 

Chlapci dalej makat na sebe a v u20 chcem vidiet nieco este lepsie... dakujem aj za cele moje okolie ako ste strhli ludi na hokejove majstrovstva.
20.4.2017 - 20:31
+8

Rusty7550

 

Krásny turnaj. Vynikajúce výkony, fantastická kulisa v Poprade. Verím že títo chalani zostanú pokope pretože všetci môžu štartovať ešte 2x na MS do 20 rokov. Teda o rok možu ísť aj 98-čky. Jediná škoda že turnaj bol poznačený neskúsenými rozhodcami a ich zvláštnymi rozhodnutiami. Hanba ...
20.4.2017 - 20:31
+6

filip289

 

Pre mňa osobne najväčšie sklamanie (z výsledku) hneď po Vancouveri 2010 Hrali však parádne a mohli poraziť každého, preto je táto porážka ešte ťažšia.

Ďakujem však za parádny týždeň, konečne sa na náš hokej dalo s radosťou pozerať, kiež by sa aspoň pár hráčom z tohto výberu podarili podobné výkony v budúcnosti aj na MS20.
20.4.2017 - 20:32
+7

erik24

 

Dakujeme, aj som si poplakal, ze to nevyslo a aj Visna, o to viacej je citit ako to vsetci prezivali. Hokejove Slovensko opat zilo a drzalo pokope a za to Vam dakujeme chlapci. Dufam, ze pan trener dostane moznost pracovat dalej s tymto timom skvelych hracov a skvelou partiou. Este raz daaaaakujeeeemee
20.4.2017 - 20:32
+6

eliteprospects

 

Ak nebude Fehérváry budúci rok draftovaný v 1. kole, tak už nikto... Obrovský prehľad má chalanisko. Dnes sa mi konečne páčil aj Krivošík, odohral vynikajúci zápas (vraj hral celý turnaj so zranením).
20.4.2017 - 20:32
+25

Scroman

 

Mne sa dnes osobne veľmi páčil aj Ružička. Hral veľmi dobre.
20.4.2017 - 20:36
+6

amaskiea BLOG

 

strašne lekvárovo sa pohybuje
20.4.2017 - 20:38
+12

jozosvk

 

AJ mne sa zda, ze mu chyba rychlost.
20.4.2017 - 20:40
+4

amaskiea BLOG

 

nielen rýchlosť na korčuliach, pohyb celkovo, aj ruky, aj rozhodovanie...
20.4.2017 - 20:41
+1

peto12

 

rýchlosť má, ale má veľmi pomalé prvé kroky, a tým, že je taký dlhý to vypadá ako v spomalenom zábere... našťastie toto je nedostatok, ktorý sa dá odstrániť
20.4.2017 - 21:08
+6

jozosvk

 

OK, diky za upresnenie.
20.4.2017 - 21:09
0

amaskiea BLOG

 

hej, hej, pôsobí to, ako keby so všetkým váhal
20.4.2017 - 21:12
+2

nyytymaki BLOG

 

Ja som ho za tu marmeladu nazval predvcerom...Sechny.Potencial v nom je ,ale bojim sa uz len toho priezviska,aby neskoncil taky lekvar jak ten Ing.Judr.Mudr.csc Pistik.
20.4.2017 - 20:53
+10

amaskiea BLOG

 

presne som si dnes hovoril, že nomen omen - ale platí len na slovensku, český ružička bol iná planeta
20.4.2017 - 20:57
+2

Lenka27

 

Ja som mala pocit ze hraje na seba ked mohol neprihral chcel vsetko sam tahat a pripadalo mi to ze hral profesorsky
21.4.2017 - 16:23
+1

RebeccaBlack

 

Mne sa velmi pacil Liska.ten jake paradne prihravky vymyslal na spoluhracov.takych ktori sa nestratia v hokeji je v tomto vybere omnoho viac.ale ako povedal trener-vsetko maju vo svojich rukach
21.4.2017 - 8:24
+5

fanda55

 

chlapci, medaila to nebude ale ja na nu kaslem! Sme na vas hrdi ako ste bojovali, fantasticky sa na vas pozeralo. Boli ste skvely tim a nadchli po dlhych rokoch Slovensko. Dakujem vam! Vsetko dobre v hokejovom raste, mate na to! A vecami mimo hokeja sa netrapte, to neovplyvnite! Na zaver
20.4.2017 - 20:33
+9

fanusik_uspechu

 

Slovensko je aj tak najlepsie! Len tak dalej chlapci, raz z vas budu hviezdy!
20.4.2017 - 20:34
+7

petino12

 

Už dlho vo mne zápasy slovenskej reprezentácie nevyvolávali také výrazné emócie ako pri tomto tíme. Pri góloch som vyskakoval a bohužial je teraz rovnako veľký aj smútok, že sa nepodarilo postúpiť. Vďaka chlapci za skvelé hokejové predstavenia a bojujte takto aj v ďalších zápasoch, ktoré na vás v budúcnosti čakajú.
20.4.2017 - 20:34
+9

maros10

 

Chalani dakujem za skvele a sebavedome vykony na tychto MS. Po x rokoch som mal velku radost z vykonov nasich na velkom podujati. Poprosim tych fanusikov ktory tu pridu kritizovat. Chalanov nie je zaco a ak ano nechajme to radsej odbornikom. Treba to zobrat z pozitivneho hladiska treba este tvrdo makat a v ms do 20rokov mozno dosiahneme este viac. Este raz dakujem urobili ste mi velku radost a som hrdy na Vas.
20.4.2017 - 20:35
+5

luciakanky

 

chalani obrovská vďaka že po dllllllhom čase si Slovensko užívalo hokej. vďaka za bojovnosť, snahu, korčuľovanie, sebavedomú hru, sebavedomé vystupovanie. držím palce do ďalšej kariéry a raz tú medailu vyhráte
20.4.2017 - 20:35
+5

tucetucet

 

Hrali výborne celý turnaj, nedá sa im nič vyčítať. Naozaj nadchli hokejové Slovensko výkonmi, aké máme ukryté v dávnej, hlbokej pamäti. Nesmierna ofenzívna sila, sebavedomie, korčuľovanie, kreativita. Ani netreba rozmieňať na drobné, aké krásne a silné prihrávky lietali z hokejky na hokejku, ako sa stíhali vracať, preberať si hráčov, ...

Naozaj by človek čakal, že smola z turnaja sa im v jednom momente vráti. S Fínmi ich obral o remízu neuznaný gól, s Kanadou siahali na víťazstvo, dnes opäť neuznaný regulárny gól. Predĺženie bolo odohrané výborne, neustále sme mali troch hráčov vzadu, ale zároveň sme mali väčšinu ofenzívnych akcií.

Je to škoda a kvalitatívne mali na to, aby vybojovali medailu. Takto odídu s rovnakým výsledkom ako minuloročný tím, ktorý Švédi porazili v štvrťfinále 2:7. Som veľmi zvedavý, ako bude tento ročník vyzerať na MS20. Ujde im za dva roky vlak? Zvládnu prechod na úroveň juniorského šampionátu? Budú hrať vyrovnanú partiu alebo sa zasa budeme tešiť z toho, že vôbec dokážu stáť na korčuliach?
20.4.2017 - 20:35
+9

agent 007

 

uplny suhlas, mne sa tyto chalani velmi pacili. dufam, ze budu na sebe makat dalej, kazdy jeden. bol to vyborne vyskladany team. vobec mi nevadi, ze prehrali. jak nevadi! .....
20.4.2017 - 23:50
+1

amaskiea BLOG

 

ťažko sa mi to hovorí, ale Rusi úplne zaslúžene, väčšinu zápasu kontrolovali hru, všetky góly dali po našich individuálnych hrubých chybách 1. brankár 2. nedôrazné vyhodenie puku, a zlatý klinec 3. hráč si pri hre 4 na 4 ide do rohu zbierať svoju hokejku
Škoda, obzvlášť pre takýchto chlapcov, ktorí majú potenciál a potrebovali trochu nakopnúť, nie zaraziť do zeme.
20.4.2017 - 20:36
+3

Scroman

 

schlaď sa, chlape
20.4.2017 - 20:38
+25

amaskiea BLOG

 

a niečo k téme?
20.4.2017 - 20:40
+3

matell157

 

A ty si niečo rozumné k téme dal?
20.4.2017 - 20:51
+4

amaskiea BLOG

 

k téme určite, či rozumné, nemôžem posúdiť ja, to je práve to, o čom sa zvykne diskutovať, vecne diskutovať
20.4.2017 - 20:55
+2

eliteprospects

 

Zaslúžene? Pozri si predĺženie ešte raz. Kto koho točil... Dali jeden šťastný gól, my sme vsietili krásne góly + nám nebol uznaný regulérny gól 3 minúty pred koncom 3. tretiny.
20.4.2017 - 20:40
+13

amaskiea BLOG

 

najprv točili Rusi nás, až potom my ich
20.4.2017 - 20:42
+2

honorius

 

Rusi točili nás minútu a pol, potom sme im 8 minút ani nepožičali puk.
20.4.2017 - 20:47
+6

amaskiea BLOG

 

a 60 minút predtým? sériu icingov v druhej tretine napríklad si už nepamätáš? natiahnuté striedania, keď nás rusi zavreli, naša neschopnosť vyhodiť puk,... veď v riadnom hracom čase bol ten pomer opačný ako v predĺžení, rusi hrali u nás a my sme išli občas na výlet k nim
20.4.2017 - 20:53
+1

14thomas

 

Takže si pozeral len predĺženie ?
20.4.2017 - 20:50
+4

eliteprospects

 

nie, a ty?
20.4.2017 - 20:57
+2

jozosvk

 

Bud si provokater, ale je to trapne!
20.4.2017 - 20:41
+7

amaskiea BLOG

 

prečo? videl si ty niečo inak? šak povedz? môžeme podiskutovať, na moju osobu sa vyser, téma je tohtoročné MS18, nie ja
20.4.2017 - 20:45
+3

crosbynko

 

Prvu tretinu sme boli lepsi my dalsie dve oni v predlzeni my. Keby sme vyhrali tiez by to bolo zasluzene.
20.4.2017 - 21:00
+2

amaskiea BLOG

 

Tak ako oni nás, sme ich my netočili, aj v predĺžení si nás držali väčšinou na dištanc od brány, keď nás točili oni, my sme vyslovene hasili zubami-nechtami, presilovkový kolotoč nám párkrát spravili aj pri hre 5 na 5.
Ono keby sa pošťastil ten gólik nám, tak tiež by som nijako neprotestoval, to je jasné.
20.4.2017 - 21:05
+1

Sani

 

..zase v tretej tretine a na zaciatku predlzenia sme uz fakt vyzerali off, ze dosli baterky...ale potom prichadzali aj momenty ked sme sa nadychli a podkurili Rusom...

...objektivne boli Rusi v tom zapase lepsi, vyzretejsi...nas vykon bol emotivny s chybami v obrane...ale treba napisat aj to, ze ten gol kludne mohol (mal) platit...
20.4.2017 - 21:26
+1

amaskiea BLOG

 

ty si tiež provokatér?
20.4.2017 - 21:42
0

jozosvk

 

AK by som nevidedl zapas a cital tvoj prispevok, tak by som nadobudol dojem, ze nasich Rusi tocili cely zapas a len vdaka stastiu isli do predlzenia. Nastastie som zapas videl, aj neuznany regularny gol a pomer striel tomu aj nasvedcuje 42:41
20.4.2017 - 21:03
+1

amaskiea BLOG

 

ja nemôžem za to, že ty z konštatovania "...VAČŠINU času kontrolovali hru..." a že všetky 3 góly dali po našich individuálnych hrubkách, nadobudneš dojem, že Rusi nás točili celý zápas a len vďaka šťastiu... fakt sa necítim za tvoje prehnané predstavy nijako zodpovedný
20.4.2017 - 21:10
+1

jozosvk

 

Tak sorry, nabuduce si pod ,,vacsinu casu kontrolovali hru´´ predstavim nieco ine. 3 min pred koncom Rusi dostali gol a malo byt koniec a ty povies, kontrolovali hru po vacsinu zapasu. Aha, myslel si 31 inut - matematicky to sedi...kaslime na to, nemam na to dnes naladu...
20.4.2017 - 21:16
+1

amaskiea BLOG

 

Prosím ťa, ako súvisí jeden neuznaný gól s tým, kto kontroloval hru väčšinu zápasu?
20.4.2017 - 21:44
0

agent 007

 

podla mna v tom predlzeni ich mali na lopate prave nasi chlapci, ale ako pises, skoda toho zbierania hokejky, keby hrala 21, ak sa nemylim aspon telom, nemuselo to tam padnut.
20.4.2017 - 23:46
+1

Navi01

 

Premýšľam , keď čítam tvoj príspevok, že dnes Rusi úplne zaslúžene, či si normály, alebo si si uhol.

Tento tvoj komentár sem dnes naozaj vôbec nepatrí, nezaslúži si ho ani fanúšik SVK hokeja ani SVK hráč tohoto mužstva na čele s výborným trénerom.

Nezdieľam absolútne tvoj názor, že postup si zaslúžili Rusi. Hľadať v toľkej konečne oprávnenej opakujem oprávnenej pozitivite!! "zlaté klince" ?????

Prvú tretinu Rusi nevedeli kde je sever.Dali ušmudlaný náhodný gól. Druhá tretina čo sa vyložených príležitostí absolútne vyrovnaná. Tretia bola prevaha Rusov, kde pár minút pred koncom absolútne regulárny gól SVK neuznaný.Predlženie až na niektoré okamihy zase v našej réžii.

Kedy si Slovenský mládežnícky hokej zaslúžil postúpiť do semifinále v turnaji viac ako na tomto turnaji za predvedené výkony nie len dnes ale aj predošlé zápasy??? Nikdy!!!Ani v tej dobe, keď sa mu to dokonca podarilo.

Toto mužstvo malo byť v semifinále a hrať o medaile!!!!

21.4.2017 - 5:31
+14

amaskiea BLOG

 

tvoj 1. odstavec: už si vychladol, alebo si ešte stále v tom istom afekte?

2. odstavec: fanúšik SVK hokeja??? Vôbec nechápem, čo si akože fanúšik SVK hokeja zaslúži/alebo nezaslúži odo mňa, fanúšika SVK hokeja.
A hráč mužstva U18 na čele s výborným trénerom si odo mňa zaslúžia úctu a rešpekt za hru, ktorú predviedli, a vďaku za pôžitok, ktorý som z toho ja ako fanúšik mal. Toto som ale nikdy nikde nepopieral.

3. odstavec: Máš ničím nespochybniteľné právo nezdieľať môj názor. Notabene ja ťa určite nebudem pokladať za nenormálneho len na základe toho, že môj názor je iný.

4. odstavec: na toto máme odlišné názory, to sme si už vysvetlili, vrátane toho, že máme na to plné právo, obaja, snáď...
Napríklad v druhej tretine Rusi súvisle tlačili nás, mali sme z toho zjavne dosť veľký problém, ale my sme paradoxne vtedy dali naše oba hokejovo veľmi krásne góly, a ja som sa bál, že našim po takej tretine definitívne stuhnú nohy, čo sa nestalo - zjavne majú natrénováno.

5. Opäť do toho pletieš zásluhovosť, navyše ako nejaké virtuálne kritérium pre posudzovanie spravodlivosti(?) výsledku konkrétneho zápasu. Zvláštne. Ak by sme to naozaj brali do úvahy, tak nechápem čím sme si to zaslúžili viacej my než Rusi, ktorí prinajmenšom také talenty ako tento rok výnimočne my, posielajú na MS18 každoročne a pravidelne s nimi bojujú o medaile.

6. odstavec len poopravím (opäť len môj názor): Toto mužstvo MOHLO REÁLNE byť v semifinále a hrať o medaile(bez výkričníkov) a z toho máme asi všetci veľkú radosť, lebo je to oproti minulosti veľká pozitívna zmena. Žiaľ, nedostali sa ďalej, ale taký už je šport, nabudúce im to možno vyjde, ja im v tom budem držať všetky palce a čím menej budem špekulovať teraz na nejakou domnelou spravodlivosťou, zásluhami, spochybňovaním súpera... a podobnými vecami, tým nezaťaženejšie si vychutnám ich prípadný väčší úspech v budúcnosti. Ver mi, toto mám overené, funguje to stopercentne.
21.4.2017 - 9:02
0

Foam of Waterfall

 

k Rusom len tolko: po minulorocnej dopingovej afere im tazko mozno verit,cely ich terajsi tim hral uz vlani,prave kvoli ich skandalu a nebyt rozhodcov,prehrali by...ze nas tocili v pasme? na keby a na tocenie v pasme sa nehra...keby im boli vsetky fauly riadne piskane,rovnako ako Finom ci Svajciarom,tak...asi tak.Cize vobec tu nemusim pouzivat slovo "zasluhovost",pretoze postupili po inkasovanom, ale proti pravidlam neuznanom gole,pri ktoreho uznani by v pohode vypadli...moj uhol pohladu teda po tomto zapase urcite nebude ten,ze lepsi vyhral...podobne ako nebol napr. v 2004 s CAN,ktora dala vitazny gol po jasnom nedovolenom ataku na Lasaka...
21.4.2017 - 10:30
0

amaskiea BLOG

 

správne: na keby sa nehrá, ...ale asi len u súpera, lebo potom hneď pokračuješ viacerými "keby", ktoré by(keby) boli v náš prospech - keby rozhodcovia, keby gól, keby atak na Lašáka...
Naučme sa rešpektovať súpera a prijať prehru, posunie nás to (aj) v hokeji ďalej, na rozdiel od tohto večného živenia pocitu krivdy a nespravodlivosti. To nás síce tiež posúva ďalej, ale úplne opačným smerom.
21.4.2017 - 10:55
0

Foam of Waterfall

 

Respektujem vyhru Kanady po predlzeni nad nasimi mladasmi,bola lepsia a postrazila si to...ziadne ovplyvnenie zapasu,ziadne faux-pas sudich atd. Cize na keby sa nehra...postupili,ale v rozpore s pravidlami,to nie je keby,ale fakt.
21.4.2017 - 16:45
0

amaskiea BLOG

 

napríklad: ten neuznaný gól v našej bráne včera, ten bol, predpokladám, úplne nespochybniteľne objektívne posúdený
21.4.2017 - 10:57
0

Foam of Waterfall

 

Myslis mnou? Korculu mal na lade,a umyselne by to trafil len kuzelnik,okrem toho,ako mi pripomenul tucetucet,aj Cechom taky gol normalne uznali...a ten v nasej brane,ten zastavil brankar korculou,videl si ho v brane? Ja nie a ani Rusi sa sami ktovieako nehadali...
21.4.2017 - 16:51
0

amaskiea BLOG

 

a do tretice, tým som mal vlastne začať - po minuloročnej dopingovej afére...? - toto je asi najviditeľnejší príklad, ako nezmyselne sme u nás už doslova navyknutí ťahať všelijaké morálne faktory do športu, aj do konkrétnych zápasov, súvislosť s ktorými nie je nijaká dokázaná.
To je v princípe to isté, ako keby som tvrdil, že kvôli tankom v 68om mali včera Rusi prehrať - a to im ja teda do smrti nezabudnem, ako aj mnoho iných zločinov, ale čo to má, kurva, spoločné so včerajším štvrťfinále?
21.4.2017 - 11:03
0

Foam of Waterfall

 

Apropo,doping...cize myslis,ze vlani len cela 18tka papala meldonium,ale cela 17tka,ktora vlastne teraz hrala ako 18tka,bola cista? lebo keby vlani 17tku nacapali,tento rok by ti hraci mali zakaz cinnosti...bublina sa ukludnila,ale problem pretrval...vo vcerajsom stvrtfinale mali Rusi slusne "kondicne vykyvy",neviem,co si o tom mysliet.Cize nie je to o tankoch v 68,tu je uzka spojitost...
21.4.2017 - 17:03
0

amaskiea BLOG

 

vieš sám veľmi dobre, že toto sú len tvoje ničím nepodložené myšlienkové konštrukcie
21.4.2017 - 17:12
0

Foam of Waterfall

 

Tie kondicne vykyvy...ale nie to meldonium
21.4.2017 - 20:44
0

Navi01

 

1, argumentuj vecne a nepíš tu miesto toho blogy, kde sa zamotavaš od roku 68 až po hokej. Bavíme sa o hokeji a on len podotkol ,niečo čo sa priamo dotýka hokeja.

O ostatných veciach sa baviť je zbytočné, tvoj príspevok ku mne bol zamotanejši ako keď "Majk Spirit" spieva o láske ..

V jednom s tebou súhlasím obaja máme svoj názor.. podsta môjho príspevku bola odstavec číslo 2, kde jasné píšeš ,že nechápeš.To mi stačí.

Ps, som kľudný , stolica pravidelná , všetko je v OK.Afekt , emócia patrí k vyjadreniu názoru ak je to v rámci akejsi normy je to v poriadku.
21.4.2017 - 15:30
0

amaskiea BLOG

 

Argumentoval som priamo na to, čo si písal ty, ešte som to rozdelil aj presne podľa tvojich odstavcov a ty mi napíšeš, aby som argumentoval vecne a ešte v tom istom príspevku mi odpovedáš všeobecnými odyebmi a reaguješ na jednotlivé vytrhnuté slovíčka? Fakt úsmevné.
21.4.2017 - 15:45
0

Navi01

 

To nebola narážka len na môj príspevok, ale príspevky ktoré si písal aj kolegovi, ktorý písal podobnou respektíve pod tebou.. Už sa zamotavame a je to zbytočné. Pekný večer
21.4.2017 - 23:35
0

dimitri

 

Po dlhšom čase som mal radosť z hokeja a tešil som sa na zápasi.....Ďakujem. Pracujte na sebe ďalej, máte budúcnosť.
Na rusákov sme určite mali, ale aj takýto vie byť hokej. Nevadi, bolo to super a teším sa na Vás v dvadsiatke.
20.4.2017 - 20:36
+4

maros10

 

Sorry za tvrdku
20.4.2017 - 20:37
+3

Mark101

 

Škoda chlapci Ale ďakujeme za super výkony, teraz hlavne neprastante na sebe makaŤ a hlavne nekončite s hokejom. Dúfam že sa títo hráči vypracujú do seniorských líg ako Tipsport Liga, NHL, poprípade KHL a severské ligy aby mala naša repre na čom stavať v budúcnosti.
20.4.2017 - 20:39
+8

ujoduro

 

Dakujem !!!: Cely sampionat krasny hokejovy zazitok !!!!
20.4.2017 - 20:42
+4

Vojto83

 

Obrovska škoda. Hokej vie byť strašne kruty. Inak v tretej tretine som mal niekedy pocit, ze rusaci si niečo snupli, lebo kde sme my s kondickou koncili, oni ako keby začínali. Kazdopadne, rozpustil by som áčko a par rokov by som si pockal na vysledky.. Rusi boli dnes hratelni, ale chybalo aj stastie. Na to ze je sampionat u nas, rozhodcovia sa k nam vobec nespravali ako k domacim.. Napisal by som, ze ma prehra po takom vykone nestve. Ale stve. Boli sme lepsi v zapasoch s Kanadou, Finskom, dnes v druhej casti predlzenia. Boli sme lepsi v Lilehameri proti Rusku, vo vancoverskej tretej tretine proti Kanade, v zapase o bronz proti Finsku... A vzdy mame z toho rit... Kedy sa to konecne otoci? Hokejovy Boh neexistuje...
20.4.2017 - 20:43
+9

jozosvk

 

Ale existuje, pride v pravy cas a nemusi to byt len v hokeji, ale v zivote vobec
20.4.2017 - 20:45
+4

MySmeSever

 

Este pridam aj faul na lasaka po ktorom padol rozhodujuci gol v semi v 2004...
20.4.2017 - 20:53
+3

mil84

 

v Lilehameri sme proti Rusom lepsi boli, vo Vancouveri proti Kanade nie. V zapase o bronz proti finom ano, dnes nie. Trosku objektivnosti. Hokej je zvacsa spravodlivy, aj ked samozrejme nie uplne vzdy.

K dnesnemu zapasu len tolko, ze hoci sme lepsi neboli (bolo to uplne vyrovnane, resp. ak si uz musim vybrat tim, ktory bol lepsi, tak asi o to percento to boli rusaci), prehrali sme dost smolne a podla mna nezasluzene, lebo ten gol regularny bol. Naozaj skoda tohto timu, hlavne preto, ze hrali odvazne a hlavne ofenzivne proti kazdemu, co su stare dobre atributy slovenskeho hokeja...Istotne casom sklamanie vyprsi, pretoze do toho dali naozaj uplne vsetko - a s takym pristupom nemaju co lutovat. Nadavat na rozhodcu je zbytocne, vzdy som mal nazor, ze to je mentalita slabych Pravi vitazi sa nestazuju, pretoze aj prehrat (niekedy mozno aj nefer) sa treba naucit akceptovat - v zivote tiez nema clovek na ruziach ustlane.

Bravo chlapci, raz tu medailu mat budete, to som si isty. len si musite este pockat
20.4.2017 - 21:20
+4

mil84

 

och a dnesne Liskove prihravky...to bola pasia. Replay som si pozrel snad 50x, dlho som take krasne pasy nevidel.
20.4.2017 - 21:23
+3

Vojto83

 

Áno v dnesnom predlzeni sme boli lepsi a rovnako tak vo vancouverskej tretej tretine... Nie som slepec, aj ked dnes prave ten namieril presne.
20.4.2017 - 21:26
0

amaskiea BLOG

 

skvelé čítanie
20.4.2017 - 21:48
+1

terasini

 

dnes sme boli lepsi v predlzeni a v jednej tretine. rusi vo dvoch dalsich. ale nato sa nehra.. kolko chybalo aby sme postupili my? minimum. toto neboli laty ako v minulych rokoch. vid sr18 stvrtfinale 2016- so svedmi-2-7 .
21.4.2017 - 11:28
0

bryndziarka87371

 

Ach, som smutná. Veľká škoda, mali sme na to ísť ďalej a bojovať o medaile. Chlapci opäť spojili Slovensko a bolo sa naozaj na čo pozerať. Ďakujem za super chvíle strávené pri TV a konečne som pri hokeji netrpela, ale užívala som si ho ! Takto sa má bojovať v repre klobúk dole pred vami, každým jedným, som na vás hrdá. Prajem vám veľa úspechov v kariérách, nak sa zranenia vyhýbajú a úspechy pribúdajú. Hlavne stále na sebe makať ! Verím, že veľa z vás budeme vidieť v 20tke. Ešte raz veľké ĎAKUJEM !
20.4.2017 - 20:44
+4

ctibor

 

Neboli sme lepsi, ale ani horsi a to je to krasne. Ked dvadsiatka vybojovala bronz, tak to bolo vacsinou len utrapene, Godla caroval, Reway na presilovkach rozdaval puky. Ked sme boli stvrti, tak proti USA sme dali z 12 striel 5 goly a boli sme vacsinu zapasov v lese proti silnejsim timom. Ale tito chalani hrali proti Finsku, Kanade a aj proti Rusku absolutne vyrovnanu partiu a prudko pozeratelny hokej. Nevyslo, nevadi, su tam velke talenty a patri im jedno velke dakujem.
20.4.2017 - 20:46
+59

amaskiea BLOG

 

súhlas
a konečne niekto kto vie dať pozitívny pohľad aj inak než len nekritickým, jednostranným vychvaľovaním predností
20.4.2017 - 20:49
+2

fanusik_uspechu

 

+
20.4.2017 - 20:53
0

Daewo_KS

 

Akoby si mi hovoril z duse. Suhlas do bodky.
20.4.2017 - 20:55
+2

sedo

 

Fajn sme sa vytešili ale o chvílu (5.5.) príde vytriezvenie v podaní A-čka.
20.4.2017 - 21:24
+6

Sani

 

...pekne si to zrhnul...

...tiez mi behali po rozume porovnavacky hlavne s nasou bronzovou 20-kou...a vychadza mi to tak, ze godlovci a rewayovci sice nehrali takyto ofenzivne lahodiaci hokej...ale zase mali dolezitu schopnost lamat vyrovnane zapasy na svoju stranu...
20.4.2017 - 22:07
0

forwardPP

 

No hlavne sme mali také výsledky, vďaka výborným nadpriemerným výkonov brankárov. Táto 18 mohla urobiť výsledok aj vďaka,že brankári extra výkonu nepredvádzali.
20.4.2017 - 22:13
+1

terasini

 

to je pravda. ale sklenar chytil proti rusom minimalne 5 golov..
21.4.2017 - 11:30
0

Dukla_Trenčín_38

 

Chlapci vďaka!!!
PS: Ako mohol SLEPEC trafiť bránu?
20.4.2017 - 20:49
+4

Foam of Waterfall

 

autoaim
21.4.2017 - 10:32
+1

pavolpa

 

To sú budúci ....: hráči pre 20-tku.Tak sa má bojovať v narodnom mužstve pričinením aj trenerov.Trener sa veľmi dobre zapísal aj to stojí za pomyslenie,či by nemal pokračovať do 20-ky.Hráči aj treneri sa dobre poznaju,trener ma vytypovaných hráčov.Aj prípravné zápasy hrali ako majstrovské a o tomto to je.p.Cíger do školy a učiť sa ako sa koučuje mančaft....
20.4.2017 - 20:49
+1

sedo

 

do školy treba aj IQ
20.4.2017 - 21:26
+1

batman

 

Mladi chalani to tu budu urcite citat. Tak chalani: klobuk dolu a dakujem za nadherne zazitky pri hokeji. Opat sme mohli byt hrdi. Keby ste mali cervene dresy s javorovym listom, nikto by neveril, ze nie ste Kanadania. Skvely hokej ste hrali. Velka skoda prehrateho stvrtfinale e hlavy hore
20.4.2017 - 20:49
+2

eliteprospects

 

Švajčiari vyhrávajú nad najväčším favoritom turnaja 2:1 v 35. minúte!
20.4.2017 - 20:49
+2

Daewo_KS

 

Nevadi chalani, dnes chybalo k postupu velmi malo. Dalsia sanca na uspech pride v "dvadsiatke"
20.4.2017 - 20:54
+2

Altsohl007

 

Chlapci dakujem vam. Zas po rokoch hokejovy narod z malej krajiny povstal a ukazal ze je naozaj hokejovy. Hovoria o tom aj samotne navsetvy na stadionoch.
Naposledy som taketo pocity mal snad pri olympiade vo Vancouvri. Kedy snad kazdy zil tym hokejom v praci,
v skole, no proste vsade. A koli vam sa to v mensej ci vacsej miere opat zopakovalo a opat sme zo zatajenym dychom
sledovali hokejistov z dvojkrizom na hrudi ako sa snazia a bojuju co im sily stacia . Zimomriavky ...
Fakt vam patri velke dakujem. Snad to nebude len nejaky vykrik do tmy a naozaj sa budu taketo dobre vysledky
len a len kopit,aby sme sa mohli tesit na svetlejsiu buducnost, ja v nu verim.
20.4.2017 - 20:56
+4

crosbynko

 

Som smutny ako po nasich najvacsich prehrach. Ale zaroven som mal z nasich pocit ako v casoch nasej najvacsej slavy. Dnes som na lajnu Hrehorcaka s Romanom cakal ako niekedy na Palffyho so Stumpelom ze co zase predvedu. Dakujeme chlapci Snad nas teraz cakaju dva dobre roky na dvadsiatkach. Sam som zvedavy kam sa chlapci posunu.
20.4.2017 - 20:57
+3

dede64

 

len aby...: ta dvadsiatka tento rok nevypadla
20.4.2017 - 21:24
0

crosbynko

 

Preco by mala vypadnut? Uz buduci rok moze byt dobry. Vlani sme tiez mali dobre MS 18. 98 a 99 dokazu uz aj o rok spravit zaujimavy tim.
20.4.2017 - 21:33
+1

forwardPP

 

No práve k týmto hráčom z 18 pribudnú hráči ako Studenič,Lacka,Buček,
20.4.2017 - 22:17
+2

bombon

 

keby neboli taky nervozny mozno by aj vyhrali takto bohuzial neprekrocili slovensky tien aj ked talentovany su ale tak isto ako ostatne mancafty na ms. aj chudaci cesi mali podobnu smolu a tiez mali velmi dobre muzstvo.
20.4.2017 - 20:57
+2

tn

 

Ani neviem po akej dlhej dobe som sa bavil hokejom, ked som pozeral reprezentaciu. Ale pri tychto MS18 som sedel meter pred telkou a obhryzal vsetky nechty. Vdaka chlapci za ten uz skoro zabudnuty pocit. Aj ked to nevyslo o medaily, boli Ste naozaj skveli.
20.4.2017 - 20:58
+3

OUTBLAST

 

...: Super pozeratelný hokej po velmi dlhej dobe...škoda neuznaného regulérneho gólu a ešte väčšia škoda tej stratenej hokejky (mal sa na u chalan vysrať a ísť do cesty rusákovi čo si to zadarmo hasil ku bránke) ale určite sa niet za čo hanbiť...na Lišku a Feherváryho bola radosť pozerať
20.4.2017 - 21:03
+2

potocik

 

Skoda veril som, chalani dakujeme.
20.4.2017 - 21:06
+1

ctibor

 

Inak Zdeno s Robom by mohli ist k Javorcikovi na medialny trening. Velmi inteligentne odpovede, na nic sa nevyhovaral, velky nadhlad. Pre mna jasny kandidat na trenera dvadsiatky.
20.4.2017 - 21:07
+26

Hokejman

 

*šéftréner mládeže
21.4.2017 - 6:37
+2

Westlund32

 

Na hokeji som plakal len tri krát po finále Za, keď sme hrali baráž, a dneska tie to ms nás výkon bol najkrajšie čo som hokeji videl zážitok do smrti, keby sa dalo každému hokejistov poďakujem osobne za skvelý zážitok. PRE MŇA STE MAJSTRI :slovensko2%
20.4.2017 - 21:13
+4

Oriali

 

Výsledok bolí, ale mňa veľmi teší, že po rokoch sa na našu mládež dalo fakt pozerať, hlavy hore mládenci a pracujte ďalej, všetko je ešte pred Vami...
20.4.2017 - 21:14
+3

Ottawa38

 

Hracom prajem nech sa im vyhybaju zranenia,pevnu vôlu nadalej na sebe tvrdo pracovat...a dufam,ze v buducnosti si budu nadalej vazit moznost reprezentovat. Odohrali skvele,vyrovnane zapasy zapasy. A aj to ich sklamanie o vsetkom svedci...som presvedceny,ze ich cas este pride.
20.4.2017 - 21:18
+1

Sani

 

...je to trpky koniec, zvlast ked si vsetci uvedomuju medailovy potencial tohto vyberu...chalani sice neprekrocili vysledkovo slovensky tien, ale utocnym hernym prejavom u SVK dlho nevidanym zasvietili svetielko na konci temneho tunela...

...cakam ich v U20

20.4.2017 - 21:19
0

dede64

 

dakujem aj ja...: za obetavost a bojovnost...zial sa mi potvrdilo,ze bez Janusa ci Godlu na podobnych podujatiach nepojdeme dalej ako sme to dotiahli,Sklenar nech robil co sa dalo,striedal momenty ked zachranil cisty gol a potom pustil to,co nemusel..co uz,v tomto poste vidim najvacsi rozdiel od konkurencie...dufam,ze aspon prve dve patky sa ukazu na MS 20 na konci roka...
20.4.2017 - 21:20
+2

Roman81

 

Hoši, paráda, ďakujem za parádny hokej, klúbúk dole
20.4.2017 - 21:22
0

rasticek

 

Chlapci, ďakujem. Po sezóne Dukly a toho, čo predvádza seniorská repre ste mi vrátili nádej že dobrý hokej v podaní slovenského tímu ešte existuje. Naozaj ďakujem.
20.4.2017 - 21:25
+5

rijko

 

Ale ved mladez sme mali dobru aj tento rok.dva krat striebro,raz zlato.
20.4.2017 - 22:49
0

rasticek

 

Veď mládež ano. Ale na zápasy mládeže som nechodil tak často ako na áčko
21.4.2017 - 14:11
0

Sani

 

Fafrak: ...mna prekvapil hrac Fafrak, ktoreho som neregistroval...(neviem ci bol na memoriale, nepamatam si ho odtial)...ale myslim si ze v nasej extralige by mohol dostat sancu a podla mna by sa nestratil...
20.4.2017 - 21:29
+3

KralGolfovehoKlubu

 

fafrak nevynikal ani v playoff dorastu od svojich spoluhracov ci protihracov ale v repre spravne zapasoval du utoku (zacal v tretom a dostal sa coskoro do prveho a to sa uz inak hra s top spoluhracmi /liska/), mal svoje ulohy ktore plnil.. aj ked samozrejme trener s nim pracoval celu sezonu v projekte takze vedel co moze od neho cakat a on to aj plnil...napr taki havrila ci regenda boli viac viditelni v playoff a tu sa im uslo iba miesto v checking line (aj ked hrali tie dobre)...laik by povedal ze mal stastie....bol jednoducho v spravnom case na spravnom mieste
20.4.2017 - 21:42
+1

Adriano23

 

Uz to tu nepis dookola ako nevinikal v play off dorastu.

Celu sezonu hra uplne s inym muzstvom, iny system ine vsetko plus na play off kde hraju ti najlepsi postahovani ci uz z juniorky (ak uz vypdlo muzstvo) resp z kadetov a neviem odkial a ty chces aby mal snad tri body na zapas? Trosku sa prebud, aj play off dorastu ma svoju uroven ale skoda ze az play off a najma medzi poprednymi druzstvami.

Draisaitl, Ehlers, Panarin, Niederreiter, Toews, Kane tiez nic moc v play off a pritom nic nemenili hraju za ten isty tim.
20.4.2017 - 21:59
+3

KralGolfovehoKlubu

 

ty sa v prvom rade ukludni, ty dookola...sam hovoris ze nemal tri body na zapas ak by mal tak by sme mohli v klude povedat ze vynikal...aj taky jeho spoluhrac v utoku pauliny bol viditelnejsi...pisem tu vsak niekde ze je slaby alebo nieco podobne? suhlasim ze prisiel do ineho systemu a pod (aj ked taky havrila s regendom prisli do uplne noveho druzstva a nie k svojim spoluhracom s ktorymi vyrastali a hrali vyborne)...vobec nevidim problem v tom co hral v playoff (este raz tvrdim ze nehral zle) a v tom co hra teraz...taky urbanek, demo, duzek urcite tiez neboli top hracmi v playoff a teraz hraju to co maju a to nie je kritika ani nadavanie, javorcik vie co robi a s kym to robi a s tymito hracmi to robi dlhodobo...takze existencia fafraka mohla niekoho prekvapit (najma tych co sleduju statistiky) ale nie tych co to sleduju trosku pozornejsie...na druhej strane jediny kto nedostal sancu v priprave bol jakubec to je napr. hrac ktoreho bolo vidiet v playoff juniorky aj dorastu, jeho problemom je ze je maly ale na druhej vie zahrat aj v obrane (ak nebol zraneny tak aspon jeden zapas mohol odohrat)...mozno by sme este mohli spomenut prekvapenie v osobe kostelneho ktory nebol v projekte, nechytal ani v priprave (je pravda ze na rozdiel od sklenara a ovecku bol rozchytany kedze hral do poslednej sekundy playoff) a dostal sa na miesto dvojky hoci to nie je zly brankar ale nie je ani nicim specialny (navyse je maly co byva velakrat prekazka ale nie neprekonatelna)
21.4.2017 - 8:38
0

peto12

 

Dúfam, že Fehervaryho zavolajú aspoň do kempu na MS.
20.4.2017 - 21:39
+3

eliteprospects

 

Nebuď naivný peto10. Keď mal rybár problém vziať na MS Cehlárika, Jaroša, Jurča, Hrivíka, tak určite nevezme 17-ročného obrancu.
20.4.2017 - 21:48
+7

Sani

 

seniorske MS: ...a povedzme si na rovinu...tento rok by to bola pre neho len tazka demotivacia do dalsej kariery...
20.4.2017 - 22:09
+6

jozosvk

 

cHUDACI sui, DOSTALI GOL OD usa 3 MIN PRED KONCOM
20.4.2017 - 21:41
0

Vojto83

 

Ozaj este nieco som chcel... Poprosim pana trenera Javorcika do U20 a do U18 tiez niekoho mladsieho. To je uplne ine myslenie ako Bokros a spol. Presne o tomto ma byt hokej. O ofenzive, tvorivosti, radosti z hry, emociach. Nie o cakani na obrannej modrej a priposratosti, lebo ved musime sa sustredit na Lotyssko... Tlieskam pan Javorcik, rovnako velka vdaka aj pani psychologicke a vsetkym ktori rezirovali tuto rozpravku na ktoru sme dlho cakali..
20.4.2017 - 21:51
+17

enforcer92TN

 

Plna spokojnost s turnajom. Prehrali sme vzdy len o gol, a vzdy odovzdali maximum, hoci proti Rusom sme castokrat uz len nohy tahali za sebou a chytali dych, co vlastne v predlzeni uz aj Rusi. Mne osobne sa najviac pacil Hrehorcak, ale tazko vyberat jednotlivcov, nepamatam si kedy naposledy hrala reprezentacia mladych tak, ze by nikto nebol len do poctu, pripadne bol slabym clankom timu. Skoda, ze to skoncilo, este dva zapasy by som si pozrel MS seniorov ma uz roky nezaujima, cize do MS U20 uz nasim hokejistom nebudem fandit.
20.4.2017 - 22:04
+1

frantapriklep

 

MS seniorov ťa zaujímalo len keď sme hrali o medaily?
20.4.2017 - 22:14
+4

amaskiea BLOG

 

ne, keď najviac gólov za nás dala vždy Dukla
20.4.2017 - 22:21
0

sob3k

 

Chalani, p. Javorcik, p. Hosťovecka
20.4.2017 - 22:07
+5

frantapriklep

 

Chalani aj proti Rusom zahrali dobrý zápas. Strelili aj rozhodujúci gól, ale videojudge bol proti. Ako som písal aj pri podobnom neuznanom góle Nitry, tie pravidlá sú tak nejednoznačne napísané, že každú podobnú situáciu môže každý jeden rozhodca rozhodnúť oboma spôsobmi. Ja by som ho uznal, ale tak zase Rusom nie (pravidlová komisia IIHF by mala toto pravidlo upraviť naozaj jednoznačne...)

V každom prípade, chalani si zaslúžia za tento turnaj pochvalu, podobne tréneri a realizačný tím. Ja som sa hokejom bavil a ďakujem im za príjemné sledovanie, ako sa slovenskí hráči dokážu vyrovnať krajinám s neporovnateľne vyššou hráčskou základňou. Verím že to naznačuje aj zlepšenie práce s mládežou a teda svetlejšiu budúcnosť nášho hokeja.

No a ako odmenu by mohli naozaj aspoň dvaja hráči nakuknúť do seniorského výberu na MS. Aj keby naskočili len na pár striedaní proti slabším súperom. Feherváry, Hrehorčák, prípadne Roman či Liška. Pokojne.
20.4.2017 - 22:08
+1

Sani

 

SVK20: otazka pre znalcov:

...najblizsia 20-ka by mal byt tento vyber + Studenic, Bucek, Bodak a Hrenak...?
20.4.2017 - 22:22
0

bAzO47

 

Neni som znalec, ale hej.
20.4.2017 - 22:28
0

VranaKE

 

Este tam je z coho vyberat napr Bjaloncik,Lacka, Zelenak, Fereta. Este skoro takto rozhodovat aj Hedera, Rajnoha, Smolka aj ked ich som hrat nevidel. Solensky mal byt tahunom ale neviem co sa s nim porobilo nesledujem to tak
21.4.2017 - 11:00
0

Michell

 

zlatí aj bez medailí: sme na vás právom hrdí úžasné momenty, ktoré si nepamätám od zisku bronzu našich na MS U20. Od prvej tretiny úvodného zápasu s Fínmi až po dnešné predĺženie neskutočná bojovnosť, tímová obetavosť a hra so srdcom. Dokonale ste predviedli ako sa hrdo reprezentuje. Makajte na sebe aj naďalej, máte obrovský potenciál. O pár rokov vás chceme vidieť v seniorskej repre. Ď - A - K - U - J - E - M - E
20.4.2017 - 22:25
+1

motonomad

 

Chcel som kupovať televízor, no ušetril som. Škoda. Všetko to sklamanie vystihli Višňove slzou podliate oči
Chalani dakujem vám!!! Absolútne som nesledoval túto kategóriu a keby sa nehralo v PP tak o MS vopred ani neviem. Snád prvýkrát vdaka vám sa zo mňa stal fanúšik úspechu a aj pre "nepripraveného" to bol krásny týždeň. Verím že vás ešte uvidím v slovenskom drese a podobné chvíle mi pripravíte. Držím palce v dalšej hokejovej kariére a dúfam, že vám to slovenské srdce nevymaže nik, kto z vás bude chcieť mať hokejové produkty
Dakujem pán Tréner. Tak isto ste ešte 10dní dozadu boli pre mňa nové meno. Dnes ste pre mňa stelesnením toho svetielka na konci slovenského hokejového tunelu. Chlapci pod vami nezložili ani raz zbrane. Ani dnes proti výborným technickým Rusom. Nebyť zvláštneho neuznaného gólu, hráme o medaily.

Seniorské áčko sa má čím inšpirovať. Srdce, bojovnosť, kolektív... ale aj odvaha prejsť do pásma stredom, sebavedomie proti každému súperovi, vymieňanie si pozícií v útočnom pásme... Je toho veľa čo som u týchto mladých chalanov videl a v Ačku už asi aj zabudli ako sa to robí.

Ešte raz veľké dakujem chalani!
20.4.2017 - 22:42
+6

totik

 

tak gol nemal platit. nahral som si zapas a teraz som si priblizil ten gol, kopol ho
20.4.2017 - 22:45
+1

frantapriklep

 

čo znamená kopnúť? ja na zázname vidím že natočí nohu tak aby sa puk od nej odrazil, ale kopol?

to pravidlo nie je správne napísané. naozaj si ho môže vysvetliť kto chce ako chce.
20.4.2017 - 22:47
+1

tucetucet

 

Jasne tam vidno, že všetky štvorčeky korčule sú neustále v kontakte so štvorčekmi ľadu. Hráč môže nasmerovať korčuľu, nesmie dvihnúť nohu. Rolinek skóroval vo finále MS2010 úplne totožne a gól platil.
20.4.2017 - 22:57
+1

Foam of Waterfall

 

Vidis,Rolinek...a marilo sa mi,ze som uz taky uznany gol videl,len som nevedel,ze kde.
21.4.2017 - 10:39
0

frantapriklep

 

Veď vravím, natočil nohu. To pravidlá dovoľujú. Kopnutie nedovoľujú. Ale ako sa definuje kopnutie?
20.4.2017 - 23:01
0

tucetucet

 

Nejdem sa špárať v pravidlách, ale komentátori zvyknú hovoriť o dvihnutí nohy z ľadu (čo sa tu nestalo).
20.4.2017 - 23:08
0

totik

 

podla mna ju zdvihol, vidis to aj z pohybu celej nohy
20.4.2017 - 23:19
0

Jakub_Thrashers

 

Nejaké dvihnutie nohy je úplne bezpredmetné.

Pravidlo 96 http://www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/Sport/IIHF_Official_Rule_Book_2014-18_Web_V6.pdf

bod v. Ak útočiaci hráč natočí korčulu akýmkoľvek spôsobom za účelom tečovať puk od korčule a puk pôjde do bránky ako výsledok teču korčule, tak gól bude uznaný za predpokladu, že tam nebol viditeľný kopací pohyb.

viditeľný kopací pohyb je následne definovaný v bode ii. ako ako pohyb korčule pozdĺž ľadu alebo ako kyvadlový pohyb ako prostriedok dopravenia puku do bránky.

Nejaké dvihnutie nohy ponad ľadovú plochu je úplne bezpredmetné, pretože hráč môže skĺznuť korčuľou v trajektórii do bránky a tak streliť gól, ktorý by podľa vašej logiky platiť mal, hoci tam bol evidentný "kopací pohyb".

Žiaľ, všetky zábrery gólu, ktoré som našiel, sú príliš rýchle na to, aby som to dokázal posúdiť, ale v tej "real-time" rýchlosti mám dojem, že to bol regulárny gól.
21.4.2017 - 12:29
+4

Foam of Waterfall

 

Keby pri hentom pohybe pred golom mal urobit "noticeable kicking motion" (inak,"uchvatna" definicia,ale co uz),tak by sa asi zrubal do mantinelu
21.4.2017 - 20:57
0

JackKE

 

tiez som toho nazoru ze nemal platit, pretoze ho kopol
20.4.2017 - 22:52
0

motonomad

 

Ináč zobrať time out na začiatku predĺženia sa často nevidí. Aký obrat hry po ňom nastal bolo krásne vidieť
20.4.2017 - 22:58
+3

eliteprospects

 

Do MSJ 2018 je ešte 8 mesiacov, no dovolím si zafantazírovať a skúsim napísať našu zostavičku:

Brankári:
Hrenák (98)
Durný (98)
???

Obrancovia:
Fehérváry (99) - Bodák (98)
Ivan (99) - Kupec (99)
Zelenák (98) - Krempaský (98)
Korenčík (99)

Útočníci:
Buček (98) - Ružička (99) - Studenič (98)
Lacka (98) - Roman (99) - Hrehorčák (99)
Liška (99) - Tamáši (98) - Galbavý (98)
Kelemen (99) - Bjalončík (98) - Solenský (98)
Krivošík (99)

Tréner: Nórbert Javorčík

Čo na to vravíte hoši?
20.4.2017 - 23:06
+17

Adriano23

 

Uff, lepsiu zostavu snad nepamatam.

Najslabsi clanok asi vyzera brana. Obrana skvela a utok este lepsi. A pritom v talone este zostali hraci ako Musliu, Vybiral, Vaclav ... ci v obrane Hedera, Fereta, Rajnoha ... Ak chalani nezakapu tak to vyzera na velmi ale velmi solidnu zostavu a aj hru ak to prevezme Noro.
20.4.2017 - 23:17
+1

jozosvk

 

Uz sa tesim na Vianoce a tradicny hokej U20
20.4.2017 - 23:52
+4

dede64

 

Durny????: slabsieho brankara som v Skalici nevidel chytat ani v prvej lige...sorry...
21.4.2017 - 6:42
0

Mokion

 

.
A Fafrák je kde?
21.4.2017 - 16:17
+1

forwardPP

 

A koho by mal nahradiť ?
21.4.2017 - 17:31
+2

flipper

 

Chlapci, hlavy hore, prehra síce bolí ale ak sa ráno prebudíte a uvedomíte si s kým ste prehrali a ako ste prehrali a čo ste na tomto šampionáte predviedli, nemáte sa naozaj za čo hanbiť...viem, že momentálne zrejme prevláda frustrácia z nenaplneného cieľa (hra o medaile), aj keď úprimne a objektívne, bol to skôr sen, aj keď nie nesplniteľný...treba však zablahoželať Rusom k očakávanému postupu...jednoducho si treba uvedomiť a rešpektovať silu a kvalitu dnešného súpera a súperov, s ktorými sme prehrali v základnej skupine...či to bolo s Fínmi, Kanadou alebo teraz Rusmi, napriek tomu, že vždy len gól, sme s nimi predsa len nakoniec prehrali...a práve v tom, že strelili o gól viac, sa prejavila ich sila a kvalita, ktorú treba jednoducho rešpektovať...k tomu, aby sme ich zdolali Vám predsa len ešte niečo chýba...ja som, ale presvedčený, že ak všetko pôjde, ako má, Váš čas ešte príde a potom takéto zápasy so silnými súpermi a svetovou extratriedou vyhráte Vy, aj keď len o gól...

ja pred Vašimi výkonmi smekám širák, príjemne ste prekvapili nielen mňa, a to aj napriek tomu, že sa už dávnejšie o Vás hovorilo ako o najtalentovanejšej generácii od čias zlatých chlapcov...každý Váš hrací deň som sa tešil k TV (čo sa mi už hodne dávno nestalo), pretože som po rokoch opäť videl tú schopnosť korčuľovať aj s lietajúcimi Fínmi, schopnosť dostať pod tlak aj extrémne ofenzívnu Kanadu, proste mladícky elán, nasadenie a opäť chvalabohu aj kreativitu, hravosť a vieru vo vlastné sily...a za to všetko Vám po rokoch nudy a beznádeje pri televíznych obrazovkách patrí jedno veľké ĎAKUJEM...možno to budete práve Vy, kto vytiahne náš hokej z agónie...a ja Vám v tom budem fandiť a držať palce!
20.4.2017 - 23:54
+6

DobryHokej

 

+
21.4.2017 - 4:19
0

Zubo27

 

Chalani, postavili ste celé Slovensko na nohy. Aj extraligové finále ste odsunuli na vedľajšiu koľaj. Nezaspať na vavrínoch, a za dva roky to Rusom vátite!
21.4.2017 - 0:28
+3

fresky

 

V prvom rade chalanom prajem nech sa posúvajú ďalej, mnohí z nich zdá sa majú na to plné oprávnenie. A mám dobrý dojem z trénera Javorčíka, nie som žiadny odborník, ale sedí mi, je v niečom iný a mladý, uvidíme..
Ako dnes ste ma vyviedli z omylu tak ako naši hokejisti už ani neviem kedy. Prvá tretina a vyrútenie sa na súpera - boli sme o triedu lepší ako súper, žial stav 0:1 bol realitou, neskôr v tretej tretine akoby sa zdalo že sme prepálili tempo a nevydržali to, vo vyrovnanom zápase sme vtedy mali aj šťastie, ale čo bola bomba, nieže vtedy "zdochýnajúci" chalani dúfali v nájazdy ale od nejakej 53-55. minúty boli zväčša pánmi na ľade a išli za rozhodnutím... Ten istý tím, ktorý sa zdalo že ledva strieda, tak zrazu podkuroval súperovi, pocit na nezaplatenie a veľmi milé prekvapenie tejto generácie, snáď celého realizačného tímu.
To, že padol gól po nejakej spadnutej a aj nezdvihnutej hokejke je síce pravda ale v podstate je to blbosť, moment, ktorých bolo v zápase milión a jeden z tých sa mohol pritrafiť na hocijakej strane. Hlavy hore, nech z vás niečo máme Nech opäť raz súper Slovenska zažije kolotoče. Klobúk dole, chlapi, bolo to super!!
21.4.2017 - 0:50
+2

DobryHokej

 

Zaujimave, ze bezneho fanusika na hokeji ovela viac boli, ked vypadnu 18 rocni chlapci ako ked seniori dostavaju rad za radom na frak. Ale tak to je asi aj dobre. Treba uz nejak preckat tuto hlupu eru slabych hokejistov a dufat, ze mladi dravci raz budu opat hrat o popredne priecky.

Pozdravujem z dalekeho Nagasaki.
21.4.2017 - 4:18
+2

Urpiner16

 

Videl som len predĺženie kvôli tak dokonalej RTVS a lepší prehral bohužiaľ.Chalanom patrí za tú hru čo predvádzajú aj s trénerom veľké uznanie.Tohto trénera treba časom zapracovať do A´čka.
21.4.2017 - 7:08
+1

terasini

 

si v japonsku? co tam robis
21.4.2017 - 11:45
+1

DobryHokej

 

Jedna spolocnost stavia vyletnu lod a ja robim IT konzultanta.
21.4.2017 - 14:00
+2

sanyo

 

Je az radost citat tu vsetky tie prispevky od diskuterov - az na niektore prekaracky samozrejme . Opat vidno ako repre dokazala svojou hrou poblaznit fanusikov!
Skoda toho malinkeho stasticka v zavere - mohli sme to zlomit aj na nasu stranu a rozpravka by pokracovala! Ale ako pise aj Fresky - takych situacii bolo v zapase strasne vela a vzdy je to o tom momente v tej danej stotine sekundy. Napisane o vcerajsom zapase je dost aj vyssie. Hracom zelam pevne zdravie, trpezlivost pri hokejovom raste - a potom urcite pride raz ten moment ked im bude Visna odovzdavat trofej s usmevom na tvari.
Btw- uz teraz sa tesim na Vianoce a MS juniorov
21.4.2017 - 9:09
+2

TomsKE

 

Dovolim si tvrdit: Ze ako by sa hralo Rusko - Slovensko v rusku a rusi by dali taky gol (nohou) tak by platil.

To iste si myslim, ak by taky gol dali Kanadania v kanade, nemci v nemecku, ci Usa v Usa. Urcite by platili. Ale uz na to nezalezi.. uz to nezmenime.

Chalani hrali paradne. Bojovali, chceli a na to sa hned inac pozera. Tlieskam a dakujem.

21.4.2017 - 10:32
+2

Tino

 

ostava: dobry dojem, aj napriek vypadnutiu....vidiet SVK repre hrat vyrovnane zapasy s CAN, FIN, RUS je na nezaplatenie ,jeden sa hned tesi co prinesie buducnost, nema pocit marnosti...
21.4.2017 - 10:58
+1

terasini

 

co keby ciger skusil -len tak- troch nasich najlepsich zo sr18 v pripravakoch ?
21.4.2017 - 11:26
0

keith111

 

Hrali s Rusmi vyrovnaný a otvorený zápas a to sa cení. Väčšinou sa už proti takýmto súperom vo všetkých vekových kategóriách už len urputne bránime.
21.4.2017 - 19:41
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Európska Univerzitná Hokejová Liga
Tím Z Skóre B
1. B. Bystrica 56 191:120 119
2. Nitra 56 196:154 112
3. Košice 56 186:121 107
4. Žilina 56 175:158 90
5. Zvolen 56 163:174 84
6. Martin 56 141:166 75
7. Poprad 56 153:167 75
8. N. Zámky 56 146:154 74
9. Trenčín 56 140:164 72
10. L. Mikuláš 56 138:189 56
11. SR 20 20 20:82 6
TímZSkóreB
1.L. Mikuláš1241:2627
2.Trenčín1235:2722
3.Detva1232:2918
4.Skalica1222:485
TímZVVpPpPSkóreB
1. Prešov000000:00
2. Detva000000:00
3. Michalovce000000:00
4. Skalica00000 0:00
5. Topoľčany000000:00
6. Sp.Nová Ves000000:00
7. Trnava000000:00
8. Pov.Bystrica000000:00
9. Dubnica000000:00
10. Humenné000000:00
11. Bratislava000000:00
12. Orange 20000000:00
Aktualizované: 23.4.2017 05:45
nadstavba A
tímzvvppppskóreb
1.Dukla201410581:5344
2.Slovensko 18201030759:5036
3.Nitra20903863:6230
4.Poprad20803960:7327
5.Slovan206201256:6522
6.Banská Bystrica205221171:8721
--------
nadstavba B
tímzvvppppskóreb
1.Zvolen2415324105:6053
2.Žilina2416017104:7649
3.Skalica221322591:6945
4.Košice2410301188:8736
5.Liptovský Mikuláš248031375:9727
6.Spišská Nová Ves246221476:10724
7.Topoľčany224001857:10012
Aktualizované: 23.4.2017 05:44
tímzvvppppskóreb
1.Trnava4431427218-115103
2.Poprad4431319174-96100
3.Dukla4429438199-10398
4.Zvolen44282212180-13090
5.Martin44244016143-12480
6.Nitra44212615133-10473
7.Žilina44193517132-12968
8.Slovan44158219147-15963
9.Košice44171818122-12161
10.Michalovce44180224158-17756
11.Spišská Nová Ves44142325125-16149
12.Liptovský Mikuláš44106721113-14649
13.Skalica44122624117-16846
14.Banská Bystrica44114425115-16845
15.Prešov4497424107-17545
16.Ružinov4474132101-20830
Aktualizované: 23.4.2017 05:45
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Dinamo Moskva60291016164-111112
4Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
5HC Dinamo Minsk60271019171-150105
6Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
7HC Viťaz6026722162-15897
8Jokerit Helsinky6023619149-16593
9HK Soči6024727139-14588
10HC Slovan Bratislava6022726144-16685
11Severstal Čerepovec6018527133-16374
12Medveščak Záhřeb6019433138-18669
13Spartak Moskva6018333125-16866
14Dinamo Riga60111034116-15858
Aktualizované: 24.4.2017 23:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
2Avangard Omsk6030819156-127109
3Ak Bars Kazaň6029918155-127109
4Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
5Barys Astana6025626151-16790
6Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
7Admiral Vladivostok6024325147-15386
8HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
9Red Star Kunlun6024429139-14483
10Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
11Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
12Amur Chabarovsk6020529110-13076
13Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
14Lada Togliatti6016532146-18065
15Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 24.4.2017 23:00
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
4Dinamo Moskva60291016164-111112
5Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
6Avangard Omsk6030819156-127109
7Ak Bars Kazaň6029918155-127109
8HC Dinamo Minsk60271019171-150105
9Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
10Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
11HC Viťaz6026722162-15897
12Jokerit Helsinky6023619149-16593
13Barys Astana6025626151-16790
14Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
15HK Soči6024727139-14588
16Admiral Vladivostok6024325147-15386
17HC Slovan Bratislava6022726144-16685
18HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
19Red Star Kunlun6024429139-14483
20Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
21Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
22Amur Chabarovsk6020529110-13076
23Severstal Čerepovec6018527133-16374
24Medveščak Záhřeb6019433138-18669
25Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
26Spartak Moskva6018333125-16866
27Lada Togliatti6016532146-18065
28Dinamo Riga60111034116-15858
29Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 24.4.2017 23:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5San Jose Sharks8238829221-20199
6St. Louis Blues8238829235-21899
7Nashville Predators8235629240-22494
8Calgary Flames82321333226-22194
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 24.4.2017 23:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Boston Bruins8238631234-21295
8Toronto Maple Leafs8233727251-24295
9Tampa Bay Lightning82321030234-22794
10New York Islanders8233829241-24294
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 24.4.2017 23:00
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.4.2017 23:00

Play-Off Tipsport Ligy

Finále

1:4

Najčítanejšie články

Bleskovky

Slováci na šampionáte aj bez Cháru a Jurča, Marinčin otázny

Slovenská hokejová reprezentácia nemôže na blížiacich sa MS v Kolíne nad Rýnom a Paríži (6.-21. mája) počítať ani so službami obrancu Zdena Cháru a útočníka Tomáša Jurča. "Skoré vypadnutie Bostonu Bruins, Chicaga Blackhawks a Toronta Maple Leafs dávalo nádej reprezentačnému trénerovi Zdenovi Cígerovi na posilnenie ofenzívy aj defenzívy v jeho výbere. Marián ...
pred hodinou - TASR

Záborského Brynäs delí jedno víťazstvo od švédskeho titulu

V pondelňajšom piatom finálovom súboji play off švédskej hokejovej ligy zvíťazil Brynäs v zostave so slovenským útočníkom Tomášom Záborským na ľade HV 71 2:0 a v sérii vedie 3:2 na zápasy. Zisk titulu môže Brynäs spečatiť vo štvrtkovom domácom stretnutí.
pred 2 hod. - TASR

Seidenberg podpísal s NY Islanders jednoročnú zmluvu

Nemecký hokejista Dennis Seidenberg bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v zámorskej NHL. Skúsený obranca a vedenie New Yorku Islanders sa dohodli na pokračovaní spolupráce. Tridsaťpäťročný zadák v pondelok súhlasil s podmienkami jednoročnej zmluvy na 1,25 milióna dolárov.
pred 2 hod. - TASR

Tappara vyrovnala stav finálovej série fínskej ligy

V pondelňajšom štvrtom finálovom súboji play off fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad KalPa Kuopio 5:2 a vyrovnala stav série na 2:2. V 26. minúte po štvrtom inkasovanom góle vystriedal Eera Kilpelainena v bránke zdolaného tímu Slovák Denis Godla. Piaty duel série hranej na štyri víťazstvá je na programe v utorok o 17.30 h v Tampere.
pred 3 hod. - TASR

Široký ml. pre ligový web: "Silnou stránkou Slovana je divácka podpora"

Hokejový HC Slovan Bratislava má napriek nepostupu do play off KHL za sebou zaujímavú a poučnú sezónu, ktorú vedenie klubu nehodnotí negatívne. V rozhovore pre oficiálny ligový web to uviedol člen predstavenstva HC Slovan Bratislava a.s. Juraj Široký ml. Ten potvrdil, že trénerom jediného slovenského účastníka v medzinárodnej súťaži bude aj v budúcej sezóne Miloš...
pred 5 hod. - TASR

Miklík sa do reprezentácie tešil, na MS chce urobiť dobrý výsledok

Slovenskí hokejoví reprezentanti majú za sebou okrem dvoch víťazstiev nad Dánskom a cenného skalpu Fínov, aj dlhú takmer stoosemdesiatminútovú šnúru bez streleného gólu. Streleckú potenciu zverencov trénera Zdena Cígera by mal zvýšiť Michel Miklík, ktorý má za sebou výborné obdobie vo Fínsku. V rámci prípravy pred svetovým šampionátom v Paríži a Kolíne nad Rýnom...
o 17:42 - TASR

Cíger privítal v pondelok šesť nových hráčov na čele s Miklíkom (2)

Slovenskí hokejoví reprezentanti v pondelok odštartovali predposledný týždeň záverečnej prípravy na májové majstrovstvá sveta už aj s krídelníkom Michelom Miklíkom a finalistami zo slovenskej a českej extraligy. Zverencov trénera Zdena Cígera v závere týždňa preverí v generálke pred odchodom do Kolína nad Rýnom dvojzápas s nórskym výberom v Hamare. Okrem Miklíka...
o 16:32 - TASR

Stevens nahradil Suttera vo funkcii trénera Los Angeles

Novým hlavným trénerom hokejistov Los Angeles Kings sa stal doterajší asistent John Stevens. V pozícii nahradil Darryla Suttera, ktorého klub prepustil po nevydarenej sezóne NHL. Stevens v minulosti viedol Philadelphiu, člen realizačného tímu LA je od roku 2010.
o 12:52 - TASR

Hurricanes predĺžili kontrakt s obrancom Dahlbeckom

Klub zámorskej NHL Carolina Hurricanes a švédsky obranca Klas Dahlbeck sa dohodli na predĺžení spolupráce o ďalší rok. Dvadsaťpäťročný hokejista podpísal v piatok s "hurikánmi" nový ročný kontrakt na 850-tisíc dolárov. Informovala o tom agentúra AP. Dahlbeck, ktorého si klub z Raleigh stiahol vlani v októbri z listiny nechránených hráčov, nazbieral v tejto sezóne dva góly a štyri asistencie v 43 zápasoch základnej časti.
22.4.2017 08:56 - TASR

New Jersey podpísalo nováčikovský kontrakt s Rusom Dyblenkom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s ruským obrancom Jaroslavom Dyblenkom. Vo štvrtok o tom informoval generálny manažér Ray Shero. Dvadsaťtriročný Dyblenko strávil uplynulých päť sezón v KHL, kde obliekal dresy Atlantu Mytišči a Spartaka Moskva. V 180 dueloch zaznamenal dvanásť gólov a 27 asistencií. V piatich zápasoch play off nebodoval.
20.4.2017 18:59 - TASR

Archív krátkych správ »
PE-MO Trans banner
Články SIHPA na HokejPortáli »

Baráž 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

11. 04. 2017
SkalicaL. Mikuláš
6:7REPORT
TrenčínDetva
4:0REPORT

Tipsport liga 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

22. 04. 2017
B. BystricaNitra
6:2REPORT
20. 04. 2017
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
19. 04. 2017
NitraB. Bystrica
2:3REPORT
16. 04. 2017
B. BystricaNitra
3:4REPORT
15. 04. 2017
B. BystricaNitra
4:1REPORT

Tipsport Liga 2016/2017 2016/2017

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS61 bodov
2.Hovorka M.ZIL60
3.Maione M.BBY57
4.Slovák M.NIT54
5.Hickmott J.BBY53

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS29 gólov
2.Slovák M.NIT26
3.Konečný R.ZIL24
4.Hovorka M.ZIL23
5.Klhůfek P.ZVO23

Najlepší brankár

Lars VoldenTRE93.77 perc
2.Halo J.NIT93.64 %
3.Lawson N.BBY93.63 %
4.Mikoláš M.ZIL92.94 %
5.Bacashihua J.BBY92.87 %