Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Druhého favorita už naši nezaskočili. S Ruskom prehrali o štyri góly (FOTO)

zdroj: TASR
14.5.2018 18:31 TASR

Slovenskí hokejisti prehrali vo svojom šiestom zápase na MS v Kodani s Ruskom 0:4 a skomplikovali si postup do štvrťfinále. Ten už nemajú vo svojich rukách.


Zverenci Craiga Ramsayho figurujú na piatej priečke a majú na konte osem bodov. Švajčiari sú štvrtí, majú o bod viac a navyše aj lepší vzájomný zápas (2:0). Slováci sa musia spoliehať na prehru Švajčiarska v utorňajšom stretnutí s Francúzskom a zároveň vo svojom záverečnom skupinovom zápase zdolať Bielorusko.

Rusko rozhodlo už v prvej tretine, keď sa presadili Maxim Mamin a Nikita Gusev. Slováci od druhého dejstva zlepšili hru, vypracovali si šance, no skórovať sa im nepodarilo. V závere pridali dva góly do prázdnej bránky Maxim Šalunov a Iľja Michejev.

Slováci nastúpia na svoj záverečný duel proti Bielorusku v utorok o 16.15 h, Rusi si večer zahrajú o prvé miesto v skupine so Švédskom. Švajčiari nastúpia proti Francúzom o 12.15 h.

A-skupina (Kodaň):

Rusko - Slovensko 4:0 (2:0, 0:0, 2:0)

Góly: 12 Mamin (Sošnikov), 17. Gusev (Dacjuk, Zajcev), 59. Šalunov (Sošnikov), 60. Michejev (Barabanov, Šalunov). Rozhodcovia: Lemelin (Rak.), Rantala (Fín.) - Kohlmüller (Nem.), Oliver (USA), vylúčení 3:3 na 2 min, presilovky: 0:0, oslabenia: 0:0, 7732 divákov

Rusko: Šesťorkin - Kiselevič, Gavrikov, Zajcev, Nesterov, Bereglazov, Jakovlev, Trjamkin – Dadonov, Anisimov, Grigorenko - Kaprizov, Dacjuk, Gusev - Sošnikov, Šalunov, Mamin - Michejev, Kablukov, Barabanov - Bučnevič

Slovensko: Čiliak – Čajkovský, Sekera, Graňák, Fehérváry, Jaroš, Ďaloga, Grman, Jánošík – Jurčo, Krištof, Nagy – Haščák, Hovorka, Bakoš – Svitana, Buc, Bondra – Cingel, Marcinko, Kudrna

 

Do prvej šance sa dostal už v 2. minúte Gusev, na druhej strane to skúšal Nagy. Rusi si vypracovali tutovku v 5. minúte a takmer z toho bol gól, Dacjukov bekhend skončil na hornej žrdi. Slováci si v úvode zahrali presilovku, ale okrem jednej Sekerovej strely počas nej veľa nevymysleli. V 8. minúte sa predviedol Čiliak výborným zákrokom lapačkou pri tutovke Dadonova. Tlak Rusov sa ešte znásobil, keď išiel na trestnú Jurčo. Slovenský brankár bol v plnej permanencii, pri šanci Zajceva stihol stiahnuť betóny, následne zneškodnil ďalší pokus Dadonova. V 12. minúte však už Rusi udreli. Po rýchlom prechode do útoku najprv vystrelil sprava Mamin, po ňom aj Sošnikov, Čiliak obe strely vyrazil, no druhá sa odrazila na druhú stranu, kam si poza bránku dokorčuľoval Mamin a zasunul puk do odkrytej siete - 1:0. Rusi dominovali aj ďalej, lepšie korčuľovali, vyhrávali osobné súboje a ich prihrávky mali myšlienku. Výborne bránili stredné pásmo a Slováci sa dostávali pred Šesťorkina len veľmi zriedka. V 17. minúte navyše pridali so šťastím druhý gól, Gusevova strela sa odrazila do bránky od korčule Čajkovského - 2:0. V závere mal šancu na zníženie v oslabení Marcinko, bola to len druhá strela Slovákov v úvodnej časti, Rusi ich poslali na Čiliaka 17. Tesne pred koncom išiel krátko po Jurčovi na trestnú aj Čajkovský a súper mal k dispozícii minútu a 31 sekúnd dlhú presilovku o dvoch hráčov rozdelenú prestávkou.

Počas nej Rusi niekoľkokrát ohrozili slovenskú bránku. Najväčšiu šancu mal Anisimov, po strele Grigorenka poskakoval puk pred odkrytou bránkou, ale ruský center ho nedokázal zasunúť dnu. Krátko po presilovke mal šancu na druhej strane Buc, ale Šesťorkin si poradil. Rusi mali v ďalších momentoch veľkú prevahu, slovenskí hráči boli ako na kolotoči a pred Čiliakom neustále horelo. V 26. minúte napálil jeden z ruských zadákov žrď. Slováci však postupne zlepšili hru a oveľa častejšie sa dostávali pred súperovu bránku. V 31. minúte si vypracovali súvislejší tlak a prvá formácia bola blízko ku kontaktnému gólu. Najprv sa Jurčo snažil tečovať strelu Čajkovského, vzápätí mieril tesne vedľa Krištof a potom vypálil spomedzi kruhov opäť Jurčo, no Šesťorkina neprekonal. Zverenci Craiga Ramsayho si zahrali od 34. minúty druhú presilovku v zápase, strieľali častejšie, ale do vyložených šancí sa nedostali. V 36. minúte išli do prečíslenia Marcinko s Cingelom, ale prvý menovaný zvolil strelu, s ktorou si Šesťorkin poradil. V závere ho vyskúšal z ľavého kruhu aj Bakoš, no ani on neuspel.

V 41. minúte získal Bondra puk a posunul ho Svitanovi, ktorý namieril tesne vedľa pravej žrde. Krátko nato skončil po súboji s Graňákom a tvrdom náraze na mantinel na ľade Kaprizov, ale po chvíli vstal a s pomocou odkorčuľoval na striedačku. Slováci nevyužili ani ďalšiu početnú výhodu, aj keď počas nej boli blízko ku gólu. V 45. minúte poslal štipľavú strelu z pravého kruhu Nagy, Šesťorkin len vyrazil a Jurčo takmer dostal puk do siete. V ďalších minútach im už nezostávalo nič iné, len otvoriť hru a diváci sa bavili ofenzívnym hokejom. Útok striedal útok a šance boli na oboch stranách. V 31. minúte mohol definitívne rozhodnúť Dadonov, ale nedorazil puk za Čiliaka. Slovákom nepomohla ani hra bez brankára, v závere pridali dva góly do prázdnej bránky Šalunov a Michejev.

hlasy po zápase (zdroj: RTVS):
Craig Ramsay, tréner SR:
"Zo začiatku sme boli nervózni a ustráchaní. Nestačí nám hrať iba 40 minút. V druhej polovici zápasu sme mali dostatok striel, no Rusi boli pred bránkou veľmi silní a nedali nám šance zberať odrazené puky. Proti Bielorusku musíme dať prvý gól a tlačiť sa viac pred súperovu bránku. Musíme sa koncentrovať hneď od úvodu."
Andrej Sekera, kapitán SR: "Rusi boli lepší vo všetkom, počas celého zápasu a takmer nám nepožičali puk. My sme hrali veľmi veľa času iba v rohoch klziska. Mrzia nás stratené body vo všetkých zápasoch, žiaľ, taká je realita."
Tomáš Marcinko, útočník SR: "Keď nedáme gól, ťažko môžeme pomýšľať na víťazstvo. V prvej tretine sme mali byť aktívnejší a viac sa tlačiť do bránky. Potom to už bolo lepšie, ale nedali sme gól ani z presiloviek a to je veľká škoda. Mali sme to vo svojich rukách, teraz je to už ináč. V utorok je rozhodujúci deň a my stále veríme."
Michal Krištof, útočník SR: "V prvej treine sme akoby neboli dostatočne pripravení. Nezachytili sme úvod a prehrávali sme 0:2. V druhej a tretej tretine sme hru vyrovnali, ale nepremenili sme presilovky a bez gólu sa nedá vyhrať. Ak hráme naplno, môžeme hrať s každým, ale doplatili sme na slabú koncovku. Uvidíme, ako to dopadne, my však musíme hrať v utorok na víťazstvo bez ohľadu na situáciu."
Marek Čiliak, brankár SR: "Nie je to prvý zápas, v ktorom sme nezachytili začiatok. Aj teraz sme začali hrať až od druhej tretiny a potom sme videli, že dokážeme držať krok s každým súperom. Teraz musíme čakať, ako dopadne prvý utorňajší zápas. Škoda, doteraz sme to mali v rukách my."

      Tabuľka A-skupiny:
      1. Švédsko     6 5 1 0 0   28:8  17*
      2. Rusko       6 5 0 1 0   31:7  16*
      3. Česko       6 2 3 0 1   23:12 12*
      4. Švajčiarsko 6 2 1 1 2   20:18  9
      5. SLOVENSKO   6 2 0 2 2   12:16  8
      6. Francúzsko  6 2 0 0 4   12:24  6
      7. Rakúsko     6 1 0 1 4   10:26  4
      8. Bielorusko  6 0 0 0 6    4:29  0**
      * - postup do štvrťfinále
      ** - zostup do A-skupiny I. divízie MS
      /zápasy, víťazstvá v riadnom čase, víťazstvá v nadstavbe, prehry v nadstavbe, prehry v riadnom čase, skóre, body/

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


Kapitán Očivid

 

moment zapasu: prisiel po zapase ked Valabik ohodnotil lezernost Hascaka slovom BRAINFART
14.5.2018 - 18:40
+64

Kapitán Očivid

 

(doslovny preklad je lepsi ako vyznam)
14.5.2018 - 18:41
+3

sanyo

 

a moderator Kruty len kukal a potom komentar "no tak sme boli trochu kriticki..." OMG!!!
14.5.2018 - 18:48
+4

luciakanky

 

Tak akoze ako si to Boris predstavuje?!kritizovat nasich hracov?
14.5.2018 - 19:03
+12

jozosvk

 

System uz nebudem hodnotit, kazdy, kto vie napocitat do 5 si ho ohodnoti sam /neberte to ako ironiu, niekomu sa paci, niekomu nie/. Ale zaraza ma fakt, ze tento system umoznil odvolat brankara za stavu 0:2, ok mozno verili v zazrak, ale absolutne som nepochopil odvolanie brankara za stavu 0:3. Ak sa takto rozmysla, tak je to zle. Taktiez som doteraz nepochopil, ako system umoznuje nasadzovat nasu 2. formaciu, ktorej sa vobec nedari. Nekritizujem system, len sa pytam, hmm?
14.5.2018 - 18:40
+7

Cotillion

 

Ja si myslim, ze chcel aby sme proste dali gol, ako nejaky psychologicky impulz do dalsieho zapasu.
14.5.2018 - 18:45
+18

jozosvk

 

Impulz do posledneho zapasu s Bieloruskom, kde aj tak to uz nemame v rukach? Logicky v takom pripade by bol len jeden impulz a to vitazstvo Francuzka v zapase, ktory sa hra pred nasim zapasom. Cize impulz by prisiel v tomto pripade sam. Ty si naozaj myslis, ze streleny gol by nasim dodal impulz v zapase s Bieloruskom, aj keby vedeli, ze uz nepostupujeme? Jednoducho tu mi logika neberie a to ma strasi viacej ako nejaky system.
14.5.2018 - 18:50
+3

pupo

 

Mna strašia tvoje názory ...
14.5.2018 - 18:53
+21

jozosvk

 

Logika strasi vela ludi, ked na nu pride Minule som videl trenera, ktoreho muzstvo potrebovalo strelit vyrovnavajuci gol a pritom hrali presilovku 5:3. Vies ako hlupost spravil? Odvolal brankara a hrali 6:3. Tomu sa hovori stupidita, samozrejme muzstvo dalo gol do prazdne branky a pritom do konca bola este asi minuta. Pochopeno?
14.5.2018 - 18:57
+1

topska

 

Vies preco bol tento tah dobry? Lebo fanusikovia chcu vidiet bbojovnost do konca, za kazdeho stavu. Ja ako fanusik chcem vidiet snahu dat gol aj za stavu 0:2 a o to mi je to sympatickejsie, ked sa on snazime aj za stavu 0:3. To je premna dolezitejsie ako fakt, ze v tej chili mozeme prehrat nie o dva ale o tri alebo o stryri goly. A kto tomuto nechape tak je to jeho vec avsak s tym clovekom asi na hokej, futbal, hadzanu, basketval, florbal atd urcite chodit nebudem a ani by som ho v mojom klube nezamestnal. A ani takeho rhaca by som v time nechcel. Nastastie to vidi tak ako ja obrovska vacsina ludi. Sorry, aj ked je toto diskusia a mozes tu napisat vsetko, co je v sulade s pravidlami, ale v tvojom pripade ma vobec neprekvapuje, preco tomu nechapes
14.5.2018 - 19:14
+26

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
HeyYou

 

co ma spolocne situacia ktoru si opisal so zaverom dnesneho zapasu?
14.5.2018 - 19:21
0

jozosvk

 

Logiku, ja to tak vidim, tazko sa to vysvetluje. Ale tym nechcem nikoho hanit alebo urazit. Napriklad tazko sa mi vysvetluje v disklusiach, ze rychla smrt v predlzeni 3:3 je absolutny nelogicky nezmysel, a ze by sa malo pokracovat az do konca 5 min predlzenia, ze je to logickejsie a spravodlivejsie. Jednoducho mam rad logiku a rad sa venujem testom od Menzy. Ale ok, uz to sa mi nechce reagovat na tie vsetky otazky, ja to vidim jednoducho inac. Drzte sa tu a nehadajte sa!
14.5.2018 - 19:38
+3

HeyYou

 

su to absolutne odlisne situacie, jedine, co maju spolocne, je ze bol odvolany brankar a hral sa tam hokej, ty menza test.
14.5.2018 - 19:46
+6

RhimeSBA

 

v tom nevidíš tú logiku?
Aj "rýchla smrť v predĺžení 3:3" má s logikou veľa spoločného. Myslím, že stačí tieto príspevky do tej Menzy poslať a testy nebudú treba.
14.5.2018 - 20:23
+1

jozosvk

 

Netreba, ja uz som clenom
14.5.2018 - 20:29
0

RhimeSBA

 

Neviem, čo to má vyjadrovať, lebo, ako píšem dole, minimálne s tým slovom narábaš, prinajmenšom, nevhodne
14.5.2018 - 20:30
+1

RhimeSBA

 

Nebavme sa už o tom, že to, čoho by si mal byť členom je Mensa
14.5.2018 - 20:31
+4

jozosvk

 

Mensa jasne, mas bod , ok, nechajme to
14.5.2018 - 20:35
0

Nemehlo

 

Ty si ten typ co chodi na lesbicke for a pisat, ze ma vacsie prirodzenie ako tam zucastnene. Inteligentni ludia sa nechvalia svojou inteligenciou na hokejovom fore. Venuj sa testom na logiku lebo hokeju zjavne nerozumies. Dufam, ze po MS sa tu uz neobjavis, alebo prispievaj castejise, zabava je to dobra
15.5.2018 - 9:13
+3

crosbynko

 

Preco by sme to neskusili? Bola to cista utopia ale mne to pride logickejsie ako odvolat brankara za nerozhodneho stavu po ktorom volali niektori v zapase so Slo na OH.
14.5.2018 - 18:46
+7

jozosvk

 

Za stavu 0:3 sme chceli co skusit 30 sekund pred koncom?
14.5.2018 - 18:52
0

crosbynko

 

70 ale nevadi...
14.5.2018 - 18:54
+4

jozosvk

 

71, ale nevadi
14.5.2018 - 18:59
0

TomasP3

 

Milý Jozef, budem vykať, pretože neviem, koľko máte rokov..

Vám vadí odvolanie brankára za stavu 0:2 a 0:3? Hokej je divoký šport a dať 2/3 góly za tie 2 minútky, resp. 70 sekúnd bola síce utópia, ale cení sa aspoň snaha a to, že sme to nevzdali...takže táto kritika vôbec nie je na mieste... to je typický príklad toho, nemám do čoho kopnúť tak si vymyslím úplnú hlúposť.. pri tom ak by to zázrakom vyšlo, boli by ste prvý, kto by to označil za geniálny ťah..

14.5.2018 - 19:00
+36

jozosvk

 

Mily Tomas,
pokojne si tykajme, ved to je diskusia. Nie je Vam to divne si vykat? No ale dobre
Preco mam pocit, ze ak vyjadrim nazor, ze odvolanie brankara je hlupost a ze nasadzovanie 2. formacie na presilovky je hlupost, tak uz si chcem kopnut? Este raz vravim, ja budem podporovat reprezentaciu stale a tesit sa z nej kazdy rok. U mna sa strajku nikto nedocka.
14.5.2018 - 19:10
+1

TomasP3

 

S druhou formáciou plne súhlasím... ale k tomu odvolaniu som sa vyjadril, je to len názor... to je všetko..
14.5.2018 - 19:13
0

zahorak009

 

Sorry,že sa vám pletiem do rozhovoru,ale nedá mi. Odvolať brankára pri stave 0:2 má zmysel,keďže chceme niečo so zápasom ešte urobiť. Ale pri súčasnej sile nášho a ruského tímu,vývoja dnešného zápasu a tentokrát nepodcenení nás z ruskej strany,to bol len zúfalý pokus. A za stavu 0:3 čistý nezmysel.Neviem síce,či je nejaká reálna možnosť že by pri postupe rozhodovalo aj skóre,ale ak aj nie,každý inkasovaný gól je záťaž na psychiku a tiež výsledok 0:4 je už malý debalkel.
14.5.2018 - 20:16
+2

HeyYou

 

ak sa niekto z tych hracov psychicky zruti len preto, ze dostali v zapase s rusmi do prazdnej branky o gol viac, tak nepatri na ms, ale do liecebne.
15.5.2018 - 6:37
+5

zahorak009

 

Prečo hneď ideš do extrému? Som tu niečo písal o psychickom kolapse? Vždy je inkasovaný gól určitý nápor na psychiku, niekedy väčší, inokedy menší, záleží posľa situejšn. Si zober aký vplyv mal Nečasov gól na náš ďalší zápas... Toto je iná situácua a iná dôležitosť(minimálna) inkasovaného gólu. Ale 0:4 je už debakel, čo by si ako slovanista mal vedieť, keďže už napr. 0:3 doma s CSKA bol podľa tunsjších netodporníkov debakel jak šviňa.
15.5.2018 - 9:52
0

HeyYou

 

z mojho pohladu je poznamka o psychickej zatazi v pripade tejto situacie (0-3 vs. 0-4 do prazdnej brany) uplne absurdna, preto ten extrem..
15.5.2018 - 10:48
+1

RhimeSBA

 

Si naprv ujasni, čo to je "logika", kým sa tým slovom začneš ohánať. Logiká nemá nič spoločné s hlúposťou, resp. nehlúposťou.
14.5.2018 - 20:29
+2

jozosvk

 

ok, ty nepochopis mna a ja teba , teraz som vo vybuchu, s vami niektorymi je tu sranda naramna
14.5.2018 - 20:31
0

RhimeSBA

 

Nejde o chápanie. Voláš po logike a zlyhávaš už na tom slove.

A prosím - "nemaj pocit, ze ak vyjadrim nazor, ze to slovo pouzovas hlupo a ze hrat to proti hluposti a napisat mensa je hlupost, tak uz si chcem kopnut"
14.5.2018 - 21:02
+1

Byron

 

Jozosvk- no predsa dostať 4tý a to sa podarilo!
14.5.2018 - 19:01
0

pupo

 

Keď to spravia Kanaďania tak je to sebavedomie že chcú vždy vyhrať
Druhu formáciu hodnotí práve krásne Valabik
Na ten systém si zvykni to je na budúce roky naša jediná šanca na 1/4finale.
14.5.2018 - 18:47
+6

gaspi

 

Ked to spravi trener v nhl tak sa velebi do neba ako sa hra az do konca a pod....
14.5.2018 - 18:48
0

zahorak009

 

Nuž,treba zhodnotiť reálne možnosti.Za stavu 0:3 to bol čistý nezmysel.
14.5.2018 - 20:18
+1

Adriano23

 

Ak aspon daco z toho systemu sme predvadzali od druhej polovicky zapasu, tak budem urcite spokojny. Pretoze v druhej tretine este k tomu ked sme mali striedacku dalej, tak sme rusov prestrielali a aj par krat zavreli. Co som u nasho timu uz dlho nevidel, pretoze ked mame dalej striedacku tak lepsie mancafty nas zavru a mame kolotoc celu tretinu.

Najlepsi hraci tipsportligisti a mladi (samozrejme plus Ciliak/, co k tomu dodat ...
14.5.2018 - 18:52
+1

strojar

 

Voľačo ti prezradím.
Aj súper má v druhej tretine striedačku ďalej.
14.5.2018 - 20:06
+5

hk.dukla.tn

 

Volaco ti prezradim já! Rusi ju mali pod nosom celu tretinu, hralo sa vacsinou u nás v pasme!
14.5.2018 - 22:16
+1

Adriano23

 

Ale no tak pán poslanec. Evidentne si neporozumel, dúfam že v mestskom zastupiteľstve pozornejšie čítaš a počúvaš, ináč amen tma. I keď nie nadarmo si poslanec veľmi rád prekrucas ...
14.5.2018 - 22:36
+3

worth

 

Sorry, ale tento príspevok vyznieva pomaly akoby ta prehra tešila.

Brankára odvolali pretože je úplne jedno ci prehráme 3 alebo 10:0, potrebovali sme body.

Ja som prvú tretinu nevidel, podľa štatistík striel sme tam riadne pohoreli, ale zbytok zápasu sme hrali s rusmi vyrovnanú partiu, podľa mňa sme mali viac šancí a viac z hry. Ku koncu už rusi zavreli pásmo, tam už ten systém založeny na brejkoch moc nefunguje, ale v tej situácii už není o com, treba skúsiť všetko aby sa vyhralo, samozrejme aj odvolať brankára, kým neskončí zápas, šanca tam je.
14.5.2018 - 18:53
+2

kaviarista

 

tu tretinu si uz radsej ani nepozri, to bolo na uterak
14.5.2018 - 19:02
0

jozosvk

 

Sledujem reprezentacny hokej od 5 rokov, pamatam si vysledky SVK reprezntacie od roku 1993, ziadna prehra ma netesi, sledujem juniorov uz od roku 1995 a som doslova do reprezentacneho hokeja fanatik. Preco by ma mala prehra tesit? Viem, ze niektorych v minulosti prehra repre tesila a chceli aby sme padli do I. divizie,ze sa vsetko zmeni, a tito ma teraz kritizuju. Zvlastne, ze?
14.5.2018 - 19:04
0

Sunkafit

 

este dlho sa tešit teda nebudeš...
14.5.2018 - 19:24
0

jozosvk

 

Ale verit a sledovat ich budem stale, od repre U15 po seniorov. Pridu aj veselsie chvile, som o tom presvedceny.
14.5.2018 - 19:27
0

zahorak009

 

To si si myslel aj po domácich MS?
14.5.2018 - 20:21
0

dominator97

 

to akoze vazne toto?!
14.5.2018 - 19:01
+1

Sunkafit

 

bez druhej formacie sa neda vyhravat: bodaj by sme hrali aspon takyto hokej na poslednych xy MS na ktorych sme nepostupili a nie ten grc pod Cigerom.....dakujem chlapci dali ste tam všetko...niekedy to nestači
14.5.2018 - 19:21
+11

pupo

 

Konečne normálny názor, v druhej môže obstáť jedine Bakoš.
14.5.2018 - 19:25
+3

moke19

 

nie druha lajna, ale kouč to prehral. Cíger nemal ani 30% podporu akú mal tento tím (štrajk, výmena Sama Petráša na poslednú chvíľku, fanúšikovská podpora). Hokej sme predviedli iba taký betonársky s krátkymi ofenzívnymi situáciami, preto aj gólov bolo málo, to je všetko
14.5.2018 - 20:00
+1

pupo

 

Ciger si za podporu môže poďakovať sám sebe a Xenii. Ale daj prosím ta pokoj keď nevidíš rozdiel medzi 2017 a týmto rokom tak mi ta je ľúto. Hokej predvádzame presne taký istý akým nás mužstva ako Lotyši Nemci FRA atd posledné roky porazali. Na iný nemusíme pomýšľať budúce roky
14.5.2018 - 20:32
+8

moke19

 

rozdiel vidím hlavne v tom, že v 2017-tom bol za neúspechy zodpovedný Cíger (a to hral s tými, čo boli ochotní prísť), teraz sú za ne zodpovedný hráči, ale kto tých hráčov vyberal?
15.5.2018 - 7:50
0

kelnička

 

U mna v klucovych zapasoch jednoznacne zlyhava lavicka.nechapem to ako mozu v rozhodujucich chvilach nasadzovat druhy utok ktory cele MS nic neukazuje.4 zapas Ramsaya and co. ktory o niecom rozhodoval stvrta prehra.
14.5.2018 - 18:40
+11

pupo

 

Lebo prvá lajna potrebuje oddych inú nemáme...
14.5.2018 - 18:49
+8

Zkubydu

 

k prvej lajne za celu pripravu 2x svedi 2xn nemci 2x francuzi a raz korea ani jeden gol v presilovke. Na MS dva goly zle braniacim cechom aj to 80-99% zasluha Sekeru. Inak hraju neplodny hokej. Powerplay maju lepsi asi vsetci na MS len nasa 1. lajna nic!!!
14.5.2018 - 20:06
0

Zkubydu

 

nezlyhava lavicka... zlyhava to co je na lade! a k utokom 1. nic nevytvoril Nagy neviditelny )Jurco 2 zbytocne fauly a aspon dve ziskane presilovky a Kristof chyba pri defenzive. 2. ziva katastrofa Hascak nulovy sterilny a celkovo dopredu vsetci traja impotentyni tretia lajna sa snazila a hyrila aktivitou 4. mozno pochvalit len za defenzivne ulohy v predu ani hadam neboli. Mna mrzi len to ze sa ani nesnazili!!!
14.5.2018 - 20:04
+3

houyhnhnm

 

Heslo dňa: Na Rusov voľnejšie & 1. tretina
14.5.2018 - 18:40
+1

HokejBJ

 

Aby bolo jasno: Neže nemám rád, ale neznášam Haščáka, ten by sa neže nepresadil v TL, ale ani v 1 lige
14.5.2018 - 18:41
+4

nnestor

 

Hascak, cajkovsky, granak a sekera je uplna katastrofa dnes...
14.5.2018 - 18:42
+17

dejvidBB

 

Hascak hra s hokejkami z minuleho roka?
14.5.2018 - 18:42
+12

HokejBJ

 

Ten sa tam s nimi sral ako šašo
14.5.2018 - 18:43
0

lukiasko

 

S tými ktoré neprišli ? Strašne to fláka... Keď nechce bojovať prečo vlastne prijal pozvánku?
14.5.2018 - 18:45
+1

luciakanky

 

No ale aspon zminimalizoval pocet padov za zapas a to je uspech
14.5.2018 - 18:45
+5

samajamado

 

asi mu spoluhraci oznacili korcule a uz vie, ktora patri na ktoru nohu
14.5.2018 - 18:48
+3

agat77

 

skôr to vyzerá že s prvou Standardkou, ktorú dostal ako dieťa na Vianoce
15.5.2018 - 6:44
0

frantapriklep

 

Šesťorkin sa ani nespotil. Sovieti zvládli zápas s absolútnym prehľadom, nenechali nás v zápase ani na chvíľu. Ťažko hľadať nejaké plusy z našej strany. Začali sme veľmi zle a od druhej tretiny sme síce aspoň lepšie korčuľovali ale Rusi si to strážili s veľkým prehľadom. O postupe sa teda rozhodne v posledný deň skupín, ale nemáme to vo vlastných rukách, musíme dúfať vo francúzsky zázrak proti Švajčiarom, ale podľa toho, čo oba tímy doteraz predviedli, bol by to naozaj absolútny zázrak.

Jediná naša šanca je že Francúzi ešte môžu postúpiť a tak snáď budú makať.
14.5.2018 - 18:43
+1

crosbynko

 

Taky isty zazrak ako dnes by predviedli nasi. Nie nemozne ale trosku nerealne.
14.5.2018 - 18:47
0

Adriano23

 

Jasne, videl som od druhej tretiny ten "absolutny prehlad".

Tych plusov v zapase bolo pomerne dost, taktiez aj minusov...
14.5.2018 - 18:54
+3

nnestor

 

*bola
14.5.2018 - 18:43
0

Ol!ver

 

Čo už, hrali sme to, na čo sme mali, okrem zápasu so Švajčiarskom, kt. sme nezvládli...
Ak by sme nemali Ramsayho účelný systém, mohlo to byť aj horšie, napr. ako minulý rok.
Nám, keď sa zrania nadpriemerni útočníci ako Cehlárik, Gáborík, Hrivík, Viedenský, je to cítiť. Druhá formácia na to nemala ofenzívne a robila aj často chyby v obrane, hrala ležérne.
Prvá hrala dobre a tretia príjemne prekvapila. Od štvrtej sa veľa nečakalo.

Sklamania: Sekera (ale chápem, že bol po vážnom zranení a nerozohratý), Bakoš, J. Mikúš. Inač boli všetci ok. Haščák a Hovorka tiež slabí samozrejme, ale to som čakal. Marcinko prvé dva-tri zápasy tiež sklamal a nestíhal, ale postupne sa zlepšoval a niekedy musel aj hasiť chyby spoluhráčov.

Snáď zajtra vyhráme a skončíme čo najvyššie v tabuľke.
14.5.2018 - 18:43
+6

Ol!ver

 

Doplnenie: sklamal aj trénerský tím v jednej veci: neustále nasadzovanie druhej formácie na presilovky.
14.5.2018 - 18:48
+12

zahorak009

 

Mikúš? No,po zápase so Švajcom ho tréner posadil na tribúnu a odvtedy nehral.a úprimne - po tom zápase mohol posadiť kohokoľvek, útočníkov komplet.
Marcinko - mižu by ti to vysvetlil Ale tak vážne - hrá v 4.lajne,kde toľko príležitostí nedostane,pravda až na oslabenia.A tie máme najlepšie zo všetkých mužstiev - len 1 inkasovaný gól.Pre mňa je záhadou,prečo ho nevyskúšajú v 2. útoku,alebo aspoň na presilovku.V Třinci bol 1./2. center s dostatkom príležitostí a ofenzívnymi úlohami a bolo to vidieť aj na produktivite.
14.5.2018 - 18:56
+5

elbarto

 

Tak hlavne Kudrna je v extrémne zlej forme, v repre sa mi vždy páčil ale túto sezónu to je veľmi slabé od neho respektíve od olympiády aby som bol presný. Cingel je tiež akýsi nijaký, pominule roky hral lepšie. Marcinko by potreboval podľa mňa kvalitnejšie krídla aby mohol využívať svoje postavenie pred bránkou súpera, štvrtá lajna si nevie vôbec vytvoriť tlak.
14.5.2018 - 19:17
+2

Zkubydu

 

pozor oslabenia mame preto dobre lebo 3x sme dostali gol do par sekund po nich. Co je zasluha len alen brankara. Ak by sme ich dostali pocas PK sme kdesi na urovni Rakusanov.Len aby sa vedelo...
14.5.2018 - 20:22
+1

zahorak009

 

No,tak BY sme dostali v oslabení 4 góly.Ale dostali sme 1. A zásluha len a len brankára? Jasné,tí 4 si posadajú k mantinelom a budú sledovať,ako to ten len a len brankár zvládne,že?
14.5.2018 - 21:29
+3

elbarto

 

No ja nerozumiem príliš prečo Mikúš sedí, keď sa im nepáčil na centrovi mohli ho vyskúšať aspoň na krídle. Adeptov na posadenie je tam viac než dosť. Prakticky nám fungujú len dve lajny respektíve jeden a pol. Prvá je na naše pomery nadpriemer a funguje, tretia pozitívne prekvapila aj keď nieje príliš nebezpečná, ale aspoň hrá dobre dozadu a bojuje čo to dá, kopec pukov vybojuje a nenecháva sa príliš zatlačovať.
14.5.2018 - 19:10
+1

Ol!ver

 

Pretože absolútne nestíhal rýchlostne, preto ho posadili.
14.5.2018 - 20:00
+2

zahorak009

 

Skúsim ešte raz - po zápase so Švajcom mohol tréner posadiť kohokoľvek,bolo by to oprávnené.
14.5.2018 - 21:31
0

luciakanky

 

Takze ziadna zmena.vsetko sme mali vo svojich rukach a vysledok je taky,ze sa budeme modlit aby sa stal zazrak a francuzi vyhrali nad svajciarskom.
Nehrali sme dobre,az na par individualit. Ani to,ze sme svoj vykon zlepsili nam nepomohlo,pretoze riadny tlak sme nemali a vylozenu sancu tiez nie.
No a Valabik Marcelovi pekne nalozil.
14.5.2018 - 18:44
+3

crosbynko

 

Ja som dako dnes nevidel. Chytil som len zaciatocnu fazu a potom poslednu tretinu. Ku cti im sluzi ze skusali v tretej daco spravit s vysledkom ale tlak bol jalovy.
14.5.2018 - 18:44
+2

Seveda

 

S tymto kadrom, ktory momentalne mame, nemôzme vyhrat pravidelne nad Svedmi, Rusmi, atd. Celkovo MS vychadzaju ovela lepsie ako mnohi cakali a stale nie je koniec - ak dobre pozeram, tak i Francuzi môzu postupit. Niektori hraci hraju vyborne a je tu akasi nadej do buducna.
14.5.2018 - 18:45
+1

Kopitar11HKPOPRAD

 

Ach jaj, dnes prva tretina jednoznacne nas Rusi rozbili. Ja len tolko, ten prechod do utoku v podani trojice Bakos - Hovorka - Hascak by neplatil ani v rybarskej lige v Sturove. To sa neda pozerat, presilovka dalsi bod urazu. Akoze stale dookola 2 formacie aj ked vidime, ze im to nejde? Co tak skusit nieco ine? Poprad line vybojuje presilovku, necha tam zivot, zraza sa a nedostane ani len sancu sa ukazat pri PP. Ako jediny tipsportligov utok vedel a vie sa dostat do pasma a vie tam si vytvorit aj sance!
K nasmu vykonu, ako povedal Ciliak pre CT, ze my zistime, ze hokej hrat vieme az v polke zapasu a to je neskoro. Mam pocit, ze 9 sekund, ano spomeniem to, plus zapas so SUI, kde sme boli ako keby utahani, tak nas bude stat postup!
Nebyt dnes v prvej tretine Ciliaka, tak hrame len o to nedostat 8+ ... famozny vykon, za tie goly nemohol ... ale tento tim ma si myslim ze na viac! Vedia hrat! Len treba chciet ...
P.S bude celkom haluz sa pozerat, keby s nami a so SUI Francuzi vyj**ali samozrejme, to by sme museli prehrat s BLR a SUI s nimi tiez, kde sa dvaja biju, treti vitazi.
14.5.2018 - 18:46
+3

Zkubydu

 

sujlasim s tebou... a mam pocit ze 1. nehra zle ale nejde im to spolu. Treba to porozhadzovat. Je celkom mozne ze hrame posledny zapas na MS treba BLR porazit ci pojde o postup alebo nie. Kludne by som dal Buclajnu ako 1. a zvysok poprehadzoval nech im nechyba motivacia. Za take striedania ake prdviedol Hascak Nagy a Kristof by som ich par striedani nechal sediet! ak sa im neche nech daju sancu inym alebo nech makaju. Mne nevadi ak sa bojuje a prehra sa. Stve ma ak sa nedari a polke sa nechce. LEn sa vozia. Takto sa nehra z dvojkrizom na hrudi.
14.5.2018 - 20:30
0

worth

 

Videl som iba druhu a tretiu tretinu, v ktorých sme boli lepší, busili sme, chýbalo trochu talentu a kreativity v zakončení.

Škoda, nebolo to zle, ale niektorí chalani sú tam omylom a na túto úroveň nemaju, ale asi proste nemáme lepsich k dispozícii. Zaujalo ma, že keď obrancovia ako Jaroš videli tu nemohucnost hascakovej lajny zaviesť puk do pásma, tak to brali na seba a normálne tam prešli s pukom až od vlastnej bránky.

Netreba sa vyhovárať, hlavne keď presilovky nám stále moc nejdu, ale rozhodcovia odviedli tých 15% pre favorita dosť očividne.

No nič, hokej to bol pekný, výsledok sklamanie, ale ja sa nesťažujem.
14.5.2018 - 18:48
+9

frantapriklep

 

Lepší ako v prvej tretine myslíš? Alebo lepší ako kto?
14.5.2018 - 20:49
+3

Vojto83

 

Bez šancí sa vyhrať nedá. Pôvodne som chcel napísať, že náš útok neexistoval, ale hrali sme len to co nám dovolili. A nedovolili nám absolútne nič. Nemali sme ani poriadnu šancu. Rusi hrali super. Každopádne, Švajčiari si postup zaslúžia viac ako my. A hokej býva spravodlivý... Veril som, že by sme dnes mohli vyhrat. Vždy sa to dá, ale dnes bol súper proste vo všetkom lepší. A ešte niečo. Neviem, či niekto hrá na MS katastrofalnejsie presilovky ako my...No nič. Zajtra treba v každom prípade vyhrať. Je jedno ako budú hrať zabozruti so syrarmi. Každý zápas v národnom drese je totiž obrovskou cťou. A každá minúta v ňom by mala byť sviatkom! Takže... Poďme do nich! S jedenástimi bodmi by to boli solídne MS zo strany týchto chalanov.
14.5.2018 - 18:48
+2

Zkubydu

 

Suhlas+
14.5.2018 - 20:32
0

stan-PP

 

Ja som na nasich hrdy,prekvapili ma pozitivne, skoda ako povedal Ciliak ze nikdy nehrame 60 minut, skoda premarneneho zapasu so SUI.. Dnes sme si 1 tretinou hrou ala Korea prehrali cely zapas,je to skoda,so Svedmi vsak dlho posledna tretina ostane v pamati ... Od Francuzov necakajme ich plazovou hrou zazraky ale ak tak to bude top vysledok sa mi zda ak vyhrame na 3 body zajtra od MS 2012 v skupine(nepocitam to stastne QF v 2013 aj tam to bolo menej) .. Dakujem Nagyovi ze prisiel a je asi nas najlepsi utocnik, takisto popradska formacia vynikajuco, velmi ma potesili,dakujem aj Fehervarymu a Jarosovi ze som sa mohol na ich hru pozerat.. A hlavne dakujem brankarom, boli fantasticki ci uz Ciliak alebo Rybar..SLOVENSKO!!
14.5.2018 - 18:48
+6

nnestor

 

Grman nic? Urcite hra lepsie ako cajkovsky a granak
14.5.2018 - 18:54
+3

kaviarista

 

dnes hral Grman velmi zle
14.5.2018 - 19:09
+4

nnestor

 

Dnes mu tento zapas moc nevysiel, ale nebol aj tak tragickejsi ako cajkovsky alebo sekera
14.5.2018 - 19:20
+3

Sunkafit

 

suhlas
14.5.2018 - 19:30
0

wedro

 

Šanca na postup stale je.




14.5.2018 - 18:50
+1

HokejBJ

 

No není, bohužiaľ, a Haščák peši domov ( síce to už asi preháňam)
14.5.2018 - 18:55
+1

nnestor

 

Neprehanas
14.5.2018 - 19:09
+2

elbarto

 

Tak v tom útoku je podľa mňa zlé všetko, Hovorka je nulový úplne rovnako ako Haščák a podľa mňa je ešte menej fyzickejší. Bakoš je tiež v úplnom lese aj keď jeho je škoda mohli ho počas turnaja skúsiť hodiť niekam inam možno by mu to pomohlo a mali by sme ďalšieho nebezpečného hráča.
14.5.2018 - 19:21
+1

moke19

 

ja som optimista, viem to dozaista..
14.5.2018 - 20:04
+2

PeterLucky

 

Krasne sa ukazuje, uz dlhodobo nielen za tohoto trenera, ze nevieme hrat turnaje. Napr. taki Cesi su majstri v hrani turnajov. Tam mali chlapci vyhrat s Cechmi aj za cenu zakazaneho uvolnenia kazde 3 sekundy, premoct sa so Svajciarmi a mohli v klude bez stressu dohrat skupinu. Nikto nemusel robit kombinacie ze ak vyhraju oni s nimi, a my s nimi....a podobne kraviny, ktore neznasam. V tomto mi pride zlyhanie Ramsayho kolektivu, ze ich nepripravili na prve 2 zapasy, ktore sa ukazali ako klucove. Nemozem zabudnut ako nasi nevladali celu tretiu tretinu PRVEHO zapasu na turnaji. Valabik dnes parada
14.5.2018 - 18:51
+3

Ol!ver

 

Zbytočná kritika, ani Česi by s takýmto hráčskym materiálom nedali postup. Tak láskavo nepreháňajme a buďme realisti.
14.5.2018 - 18:56
+10

Sunkafit

 

hrame na co mame...ale niektory stale asi vidia hokej v 2002hom
14.5.2018 - 19:32
+8

moke19

 

nie v 2002-hom, ale v 2012-tom sme to pod lepším koučom dali
14.5.2018 - 20:05
0

gallup nr

 

a s lidrami ako bol satan, hanzus a chara. taki teraz chybaju.
14.5.2018 - 20:14
+14

zahorak009

 

To ako fakt? Ten výkon proti Švajcu,to je to na čo máme???
14.5.2018 - 21:12
+1

Cotillion

 

Ten vykon bol podpriemerny. Vykon proti SWE zas vysoko nadpriemerny. To na co realne mame, co je nasa skutocna uroven, sme predviedly v zapase s FRA. To je taky nas momentalny priemer. Niekedy mozeme vyskocit smerom hore ci dole, ale ten zapas s FRA je podla mna momentalne odrazovy bod na hodnotenie nasej reprezentacie.
14.5.2018 - 21:35
+2

PeterLucky

 

Myslim si, ze moja kritika nie je zbytocna ked teamu dosli sily v poslednej tretine prveho zapasu. A to pri vsetkej ucte k Cechom - na turnaji su ovela rychlejsie teamy. To ako trenovali v priprave? Ja som necakal vitazstvo ani so Svedmi a ani s Rusmi, tak ako ma pristup proti Svedom potesil, tak ma dnesny pristup proti Rusom totalne znechutil.
14.5.2018 - 19:57
+2

Sunkafit

 

Rusko hralo ovela lepšie ako Svedsko
14.5.2018 - 20:04
+1

MaToooo

 

no ale aj my sme hrali ovela horsie...dnes to bolo bez emocii...taky bezkrvny vykon
14.5.2018 - 20:15
+5

zahorak009

 

a tohoto som sa po Švédoch obával - že nedokážeme zopakovať 2x za sebou nie že výkon,ale to chcenie,emócie,,že sa skrátka nebudeme vedieť 2x hecnúť.
Bohužiaľ sa moje obavy vyplnili.
14.5.2018 - 21:34
+1

nnestor

 

Pozri sa nato tak, ze keby mame na stvrtfinale, tak rusov rozbijeme. Musime si chvilu pockat, kym sa nova generacia mladych hracov da do kopy...
14.5.2018 - 18:57
+2

johnyy

 

Mňa ani tak nehnevá že sme prehrali (dalo sa to čakať) ale čo mňa zaráža z akého dôvodu chodí už šiesty zápas na presilovky lajna Haščák, Bakoš, Hovorka... preboha prečo, prečo ich stále posielajú na ten ľad v početnej výhode, čím presviedčajú trénerov že ich tolerujú v tej ležérnosti a viditeľne aj chýbajúcej kvalite?? Zahrali aspoň jedno striedanie pri PP v útočnom pásme (mantinel nepočítam), tak ako som po prvom zápase relatívne v kľude tak pohľad na túto formáciu ma vytáča do nepríčetnosti. A čo je ešte horšie dotyčný hráči majú zrejme vyššie sebavedomie ako McDavid a Crosby dokopy ...
14.5.2018 - 18:52
+4

Cotillion

 

Za prve styri zapasy (viac stats zatial este nie je, kedze sa spracuvaju rucne) mali za presilovky Hovorka + Hascak + Bakos 4 scoring chances. Pre porovnanie, Kristof + Nagy + Jurco 23. Takze ano, tie presilovky od nich su cele zle. Aj ked teda trochu nespravodlive v tom, ze Hovorka nehral prve dva zapasy (ale som presvedceny ze by to moc nezmenilo).
14.5.2018 - 18:57
+6

ElwisNR BLOG

 

Dnes sme podali neškodný výkon chvíľami som mal pocit ako by sa hráči báli dať gól.Za stavu 2:0 som si hovoril že nieje hanbou prehrať s Ruskom plným hviezd o 2 góly žiaľ ten záver je trochu o našom prístupe a mentalite.šanca na postup žije ale objektívne asi si ju veľmi nezaslúžime Švajčiari ukazujú lepší a krajší hokej.Chalanom aj tak ďakujem za reprezentáciu dúfať a veriť budem o rok.Celkovo by som povedal že herne sme na súperov našej úrovne mali a na tých najlepších zatial nemáme.Ukázalo sa že chodiť na ligy dať šancu hráčom ako Buc Bondra Svitana keď majú dobrého trénera ma význam
14.5.2018 - 18:54
+4

ErikHKM

 

Rusi sa dnes ani poriadne nespotili škoda čakal som väčšiu snahu lepsi pohyb boli sme taký ťarbavý zas sa musíme spoliehať že nám niekto pomôže ale osobne sa priznám že neverím veľmi ze Francúzi oberú o body Švajčiarov
14.5.2018 - 18:54
+1

pupo

 

Posledný rok sme sa spoliehali na Danov ktorý v tréningovom tempe porazili Talianov
14.5.2018 - 18:58
0

monie

 

nechapem na co bolo dobre odvolavat brankara? pred koncom si mysleli ze daju dva goly za 80 sekund?? a potom este jeden do prazdnej uplne trapne. 2-0 vyzeralo este celkkom dobre. inak slabucky vykon ale na viac nemamju.
14.5.2018 - 18:55
+1

Sunkafit

 

za minutu som videl aj 3 goly
14.5.2018 - 19:34
+3

sanyo

 

hm... zjavne pozeravas hokej iba pocas MS, ak si nepochopil odvolavanie brankara.
14.5.2018 - 19:53
+4

Turiec

 

Vieme: že treba hrať celých 60 minút a že sa treba poučiť...
14.5.2018 - 18:56
+4

STARS

 

Dneska sa naši na 1 tretinu "nedostavili" a to bolo klucove v tomto zápase..je jasne ze zapas s BLR bude poslednym (povedzme si pravdu SUI rozlozia FRA stavil by som na to aj barak).. Celkovo to bolo aj o kvalite ..bohuzial sme na urovni DEN,LAT,GER a pod. , modlime sa aby sme nesklzli na uroven AUT ci KOR...kym tam nebucu hraci ktofi budu trhat dres za nasu krajinu budeme sa musiet zmierovat ze stvrtfinale tak skoro hrat nebudeme...Ramseyho dufam ze sa nezbavia , treba mu dat viac casu..tak si vychutnajme posledny zapas s BLR...
14.5.2018 - 18:58
+2

crosbynko

 

Miesto modlenia by sme na to mali radsej zacat makat a nespoliehat sa v tomto na Boha
14.5.2018 - 19:09
+2

jozosvk

 

Na BOHA sa treba spoliehat vzdy a v sade, aj ked samozrejme hokej je tu nepodstatny.
14.5.2018 - 19:13
+3

sanyo

 

ano hlavne v sade, aby bolo potom co do kvasu a do palenice
14.5.2018 - 19:54
+5

jozosvk

 

Tento rok maju inac stromy pekne ,,zadelano´´ na dobru urodu
14.5.2018 - 20:03
0

Sunkafit

 

podam za 50e na švajčiarsko...tento rok mi ušli všetky tikety
14.5.2018 - 19:35
+1

nnestor

 

Podaj, kiezby ti usiel aj tento (ber to ako zart, samozrejme ti prajem)
14.5.2018 - 20:31
0

Sunkafit

 

Ved ja to koli tomu aj podam
14.5.2018 - 20:46
+1

STARS

 

no a prave na tomto tikete vyhras
14.5.2018 - 20:54
0

kaviarista

 

S jednym poriadnym utokom sa postup spravit neda. To, co sme videli na lade je realita hokejovej kvality oboch timov. Zo 6 zapasov mozme vyhrat s Rusmi jeden a ze dnes ten den nebol bolo zjavne uz od prvej minuty zapasu.
14.5.2018 - 18:58
+2

borisko24

 

No a tí čo máte chuť pindať na Ramsayho, tak si pozrite dnešnú otázku v RTVS a porovnajte si tú zmenu. Škoda prvej tretiny. Bolo by 0:0, možno by prežili aj predĺženie a v nájazdoch by to bola lotéria. Zajtra fandím Francúzom aj keď nečakám už nejaké zázraky. Ak zajtra získajú 3 body budem spokojný s MS aj bez štvrťfinále. Treba si uvedomiť, že ako favoriti sme hrali zatiaľ len s Rakúskom a Francúzskom. Tuto pozíciu sme si aj obhájili. Dodatočne sa chcem poďakovať za krásny zápas so Švédskom, bod s Českom, ktorý však stále viac bolí ako teší. Ďakujem že po minulom roku ste mi dali nádej, že nás hokej sa má kam pohnúť. Ďakujem, že si môžem kúpiť lístky do Košíc bez toho, aby som sa bál že sa to neoplatí. Držím zajtra palce ako Francúzom, tak aj chlapcom.
14.5.2018 - 18:59
+14

ElwisNR BLOG

 

V roku 2013 Francúzsko senzačne porazilo silné Rusko.Zajtra treba veriť že im zachytá brankár a dajú nejaké góly z presilovky alebo z hry.Švajčiari niesu Rusi a Francúzi sa snáď budú chcieť na suseda vytiahnuť.Niekedy sa dejú aj v hokeji zázraky stačí si pripomenúť postup Talianska do A kategórie z 1 divízie tento rok
14.5.2018 - 19:07
+2

borisko24

 

Ja budem veriť až kým ten zápas nebude rozhodnutý. Francúzi vtedy porazili Rusov, no rovnako ich vtedy porazili aj Švajčiari a Rusi sa spolu s nami a Čechmi porúčali domov už po štvrťfinále. Čo by som dal dnes za to aby sme sa lúčili vo štvrťfinále.
14.5.2018 - 19:11
0

borisko24

 

Pardon. Švajčiari vtedy s Rusmi nehrali. Moja chyba.
14.5.2018 - 19:15
0

Nitraaa

 

Myslis ten Taliansky zazrak pri ktorok mali rozhodcovia piskat prilis vela hracov na lade ?
14.5.2018 - 19:17
0

ElwisNR BLOG

 

Áno ale to je história na to sa už nikto pýtať nebude a nič to na veci nemeni lebo taliani postúpili v poslednom zápase v oblekoch a z tribúny s pivom v ruke do A kategórie
14.5.2018 - 19:23
+1

Sani

 

...vzdy, ked to pozeram tak si stale opakujem...Ramzes aj Miro tomu rozumeju viac ako ja...volaco na tom HASCAKOVI vidia, mozno pozicna hra bez puku, burcovanie striedacky, provokovanie superov...ja neviem, co to je, ale pre moje oko neviditelne...

...presilovky, dolezite herne situacie, furt je tam a este aj zabija cely 2.utok...
14.5.2018 - 19:00
+14

kaviarista

 

v poli je katastrofalny, ale vie sa postavit a ma tutovky v kazdom zapase
14.5.2018 - 19:36
+1

Sani

 

...a 1 gol na vrcholnych podujatiach za neviem kolko rokov...
14.5.2018 - 19:40
+7

worth

 

Vidím, že podľa niektorých sa za stavu 0:2 dve minúty pred koncom už hádže na ľad uterák.
14.5.2018 - 19:00
+2

Stano55

 

Haščák je tragéd, repre bude bez neho lepšie...
14.5.2018 - 19:03
+12

dede64

 

plny suhlas s Hascakom..: ..dnes skutocne pokazil KAZDU JEDNU PRIHRAVKU...ok,moze sa nedarit,ale treneri musia reagovat..ked ho uz zobrali,aspon na posledny zapas vymenit s MIkusom ci Skalickym...horsie to byt nemoze..inak dakujem chlapcom za vykon v druhej a tretej tretine..tak treba v buducnost bojovat ako porti Svedom a Rusom 2.a 3.tretinu
14.5.2018 - 19:03
+3

Johan Harju

 

Zklamání je Bakoš a Hovorka a naopak mě v zápase zaujal Buc a Fehrevary.. Tenhle zápas měl šance jak pro nás tak i pro vás my mohli zabojovat o 2.místo o vy o Play off ale nedá se nic dělat a věřme ze se tam dostanete... I když se nepostoupí tak určitě s herním pojetím aspoň od 2.třetiny "muzeme" byt spokojený a jde vidět zs někteří jednotlivci mají velkou budoucnost.. Absolutoriu zaslouží Čiliak který si myslím ze i zachránil 1.třetinu, neskutečný gólman.. Jednoznacny omyl pro mè je Grman nevím kolik bylo omluvenek ale tohle se fakt nepovedlo, tenhle turnaj (a věřme kteri nekončí) ukázal velký charakter slovenského týmu a sílu se nevzdavat za to palec nahoru.
14.5.2018 - 19:08
+6

yoplaiter

 

ten Buc se neprosadil ani v Olomouci, kupodivu, šikovnej kluk to je. Pro mne byl jasně nejhorší ten Čajkovský, to je tragedie na ledě.
14.5.2018 - 19:14
+3

nnestor

 

S cajkovskym mas veru pravdu. Dnes velka katastrofa
14.5.2018 - 19:15
+2

Sunkafit

 

Granak
14.5.2018 - 19:41
+1

nnestor

 

Ty si omyl, nie Grman.
14.5.2018 - 19:14
+5

boychuk

 

má pravdu, ešte nie je pripravený kvalitatívne na také veľké podujatie ako je MS
14.5.2018 - 23:12
0

nnestor

 

No tak ako sme videli, granak, cajkovsky aj sekera su pripraveni az moc. Vcera mu to celkom nevyslo, no zapasy predtym hral obstojne.
15.5.2018 - 7:27
+2

boychuk

 

Graňák tam už nemá čo robiť, to súhlasím. Ale Čajkovský a Sekera hrajú hlboko pod svoje možností, v prípade Sekyho je to pochopiteľné, vzhľadom na to, akú sezónu mal. Za to Grman, ten už hrá svoj strop a aj tak nestíha a nemyslím si, že by bol lepší ako Seko či Čajkovský.

Možno môže ísť o pár rokov, ale teraz isto nie.
15.5.2018 - 10:22
0

Johan Harju

 

Ó pozor !
15.5.2018 - 15:59
0

Adriano23

 

Prva tretina dost slaba, ale od druhej tretiny sme boli viac ako vyrovanym superom.

Netusim preco si tu podaktori pridu doslova vrazit, uz ani nie kopnut ale dat niekolko pluvancov a to bezdovodne. Urcite konstruktivna kritika ma co to do seba a je prospesna, ale to co tu podaktori predvadzaju tak to je velmi smutne a s konstuktivnou kritikou nema nic spolocne. Hraci ako Buc, Svitana, Kristof, Bondra nemaju absolutny problem hrat proti hracom ako Buchnevich, Gusev, Pasha atd, vobec si neuvedomujete ze nasi tipsportligisti, ktorych tu neraz prirovnavate k hracom z molky, ci danskej ligy hraju uplne vyrovnane proti rusom, cechom, ci svedom ... Este raz to napisem lebo podaktorym vam to tu nedochazda, ze popradsky utok neraz podkuril rusom na cele s Pashom. Tesim sa na zaciatok tipsportligy ako sa tito "machri" z HP diskusii opat objavia a pridu kydat kopu hnoja na tipsportligu, Lintnera ci Kohuta.

Po MS cca 2006 zacali odmietat resp prestali chodit klucovi hraci na MS vo vacsom pocte a zacali sme mavat velke problemy sa dostat do stvrfinale a vyustilo to barazou so Slovinskom. Zrazu sa ma vsetko carovnym prutikom zmenit, ved prisiel Kohut, Satan ci kanadsky trener atd. Len si treba uvedomit ze v najlepsich rokoch resp ma nas tahat generacia hracov okolo Hascaka, ktora je uplne tragicka. Sami tu dobre vieme ze vyhovat novu generaciu hracov trva minimlane 6 az 8 rokov a viac. V momentalnej situacii sa musi nastavit system, pretoze 25 a viac rocnych hracov asi tazko budeme vychovavat. Darmo ked Kudrna nie je technik ako Kaprizov, tak Ramsay tohto 27 rocneho hraca asi tazko "vychova", jedine co moze spravit je zvolit spravnu taktiku. Co sa mu aj dari, napadanie viacerymi hracmi resp aktivna hra a rychly prechod do utoku je presne to co potrebujeme hrat.
14.5.2018 - 19:11
+14

Sani

 

suhlas...mohlo (teoreticky stale moze) sa to stvrtfinale podarit, ale urcite to nemozno brat ako samozrejmost...individualnou kvalitou vyrazne zaostavame za SWE, RUS, CZE ale aj SWI...a napriek tomu sme stale v hre, minuly rok sme tiez cakali na vysledky superov do poslednej chvile, ale v trochu inej pozicii a to je ten rozdiel
14.5.2018 - 19:23
+2

roki11

 

tak sa nepoučili ešťe. o rok.
14.5.2018 - 19:17
+2

Brambor

 

Pán Schwarzbacher minulý rok tvrdil, že ak vypadnemee do béčka a následne nepostúpime tak môžu byť MS bez nás.... toto bolo vo všetkých denníkoch aj na stránke Slovenského zväzu. Teraz IIHF píše, že Bielorusko má garantovanú účasť na MS 2021 ktoré budú u nich. Na otázku prečo to bolo u nášho týmu inak som dostal odpoveď, že takto je to od 90-rokoch. Tak buď je pán Schwarzbacher úplny idiot čo povie nepodloženú informáciu a vystraší celý národ (bolo to v každom denníku) alebo IIHF mu klamalo. Obidva možnosti vo mne vyvolávajú divnú pachuť.
14.5.2018 - 19:23
+9

HokejBJ

 

Alebo to bolo prekrútené, s cieľom urobiť s toho halo
14.5.2018 - 19:59
0

Brambor

 

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/slovensku-hrozi-domaci-sampionat-bez-slovenska/73047

čítaj sám...

a teraz:

https://www.new-iihf.com/en/events/2018/wm/news/2888/where-did-it-all-go-wrong?sf189438484=1
14.5.2018 - 20:10
+1

MaToooo

 

vitazna mentalita: Ja si myslim ze slovensku chyba vitazna mentalita...resp.schopnost vyhrat "velky" zapas...aj za nasej najvacsej slavy sme s tym mali problem...neviem ci sa to da naucit aleno to musime mat v sebe, ale keby sa nasiel trener co nas to naucil...mozno by bolo tych 1\4finale viac
14.5.2018 - 19:29
+2

FP-palkopal

 

čo sme čakali....: víťazstvo?Pozrime sa pravde do očí a zistime,že máme ešte veľa práce,aby sme dosiahli výsledky ako predtým.Vytracaju sa talenty pre nedostatok financií a rodičia chalanov už musia počítať keď je viacčlena rodina.Nevadí,ale aj tak sa bavíme hokejom,raz sa tešíme,alebo smútime....
14.5.2018 - 19:29
0

Brambor

 

kokos talenty... talenty sú... ale potom dopadnú ako Reway... a to nie kvôli nedostatku financii... ale kvôli nadmernému sebavedomiu... viď Haščak, Daňo...
14.5.2018 - 19:35
0

HokejBJ

 

Haščák ( ten čo má 31 rokov, je jeden v juniorské a vraj nie je zlý) nikdy talent nebol
14.5.2018 - 20:00
0

Brambor

 

bol kedysi talent... vážne. Dnes je len neznámy tieň tohto hráča
14.5.2018 - 20:03
0

Urpiner16

 

To robia i médiá.Robia z nich hviezdy ktorými v skutočnosti nie sú.
14.5.2018 - 20:04
0

ElwisNR BLOG

 

Problém je aj to že dnes deti nehrajú a
netrénujú hokej pre potešenie ale pre prestíž svojuba rodičov.
14.5.2018 - 20:43
+1

HokejBJ

 

Ehm no neviem, keď už chodíš na hokej dlhšie, tréner vyžaduje aby si tam chodil, a keď neprídeš volá rodičom
14.5.2018 - 21:50
0

Urpiner16

 

Tak čo už sa vám rozsvietilo v tých hlávočkách že jedna lastovička leto nerobí?Čajkovský nech ide chytať čajky a Haščák,Buc škoda reči.Ego ty už viac nereprezentuj nemáš na to. Za mňa zas palec dole.
14.5.2018 - 19:38
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gallup nr

 

ako som ti pisal uz minule, diskutovat sa da aj inak ako arogantne a povysenecky. dnesny vykon v prvej tretine bol zly, ale za (hlavne) druhu a tretiu tretinu sa naozaj nemusime haMbit. ak by boli rozhodcovia zapiskali jeden z faulov na laciKeho a rusi by hrali traja (navyse vo faze zapasu, ked nam hra isla) mohlo to aj inak dopadnut. da sa vela vycitat, ale je aj co pochvalit. treba dalej pokracovat v prestavbe kadra a v poctivej praci a vysledky sa dostavia.
14.5.2018 - 19:48
+4

NasHokej97

 

Štvrtfinále je tým pádom pasé. O to vačšia škoda, že nás od neho delilo 9 sekúnd. Žial nedôrazným záverom s Českom a úplne pokazeným zápasom so Švajčiarmi sme si ho sami stratili. Treba ale uznať, že Švajčiari a Češi boli/sú úplne inde.

Uprimne mne sa hra (okrem pár tretín) nepáčila. Žiaľ naše očakávania musíme prispôsobiť realite, aj "škaredé" vítazstva musíme brať s otvorenou náručou. Zlomový zápas bol otrasný zápas so Švajčiarmi.


Čo sa týka výkonu mužstva... Nakoniec sa celkom splnilo avizované pred turnajom. Brankári boli podľa očakávania skvelí, obrana možno trošku sklamala ale inak podala OK výkon, a útok bol podľa očakávaní tragický. Škoda, že sme okem útoku Jurčo-Krištof-Nagy nemali žiaden iný konkurencie schopný. Cehlárik a Záborský by veľmi pomohli.

+Jurčo,Krištof,Nagy,Jaroš,Ďaloga,Fehervárý,Bakoš
-Haščák,Marcinko,Kudrna,Skalický,Čajkovský,Cingel,Mikuš,Graňák
14.5.2018 - 19:49
+1

NasHokej97

 

samozrejme
+Čiliak,Rybár
14.5.2018 - 19:51
0

MaToooo

 

Bakos za co? Fakt ma to zaujima. Ci za gol v najazdoch v pripravnom zapase?
14.5.2018 - 19:55
+3

NasHokej97

 

Síce to nebol nejaký game changer, ale ako jeden z mála útočníkov ml nejakú tú indvidualnú kvalitu. To že ťrčal s Haščákom a Hovorkom v útoku je druhá vec...
14.5.2018 - 20:03
0

MaToooo

 

a kedy predviedol tu individualnu kvalitu? 0G+0A= 0 PTS -7
14.5.2018 - 20:10
+7

Rasti97

 

to skôr hovorka trčal vo formácii s bakošom a haščákom... v tomto zápase hral dobre, bojovnosť a agresivita z jeho strany bola príkladnou,pomerne ma hovorka prekvapil, tak sa hrá za repre...
14.5.2018 - 20:47
0

moke19

 

Ty dávaš mínus aj tým, čo dostali iba jednu príležitosť
14.5.2018 - 20:09
+3

Zkubydu

 

ja by som tvoj nazor potmenil: Nagy a Bakos po minuske ua hru dopredu a goly co isli na ich neochoty zabrat dozadu!!!. a Marcinko a Cingel po pluske za defenzivnu robotu a dobre oslabovky. Inak suhlas
14.5.2018 - 21:04
+1

Eraser

 

Nič nám Rusi nedovolili... bohužiaľ prehra na olympiáde s nami a predvčerom zaváhanie keď skoro stratili zápas so Švačjiarskom Rusom nedovolilo poľaviť, robiť chyby - makali do konca - a tak nás do ničoho nepustili...

Takže tak
14.5.2018 - 19:51
+2

Urpiner16

 

-Hovorka za mňa palec dole za celú sezónu.
14.5.2018 - 19:52
+1

zahorak009

 

More,vieš koľko palcov dole tu máš za hlúposť ty?
14.5.2018 - 21:39
+4

Tehelnepole

 

Som smutna, ale hrda nas team.
No, haMbu sme si neurobili.
14.5.2018 - 19:53
+1

Zkubydu

 

Ak mam zhrnut MS hanebna prehra s cechmi 9 sekund pred konvom. Katastrofalny vykon a impotentny hokej proti Svajciarsku. Povinne vyhry LTT s rakuskom a francuzmi. Senzacny zvrat a krasny zapas so Svedmi a bezducha 1. tretina s Ruskom a sterilnych 40 mimut pdpvzdaneho vykonu proti dobrym Rusom. Som zvedavy ci najdeme motivaciu s Bieloruskom ked uz nepojde o postup? Dufam ze hej lebo ja by som potom musel byt hrdy iba na jediny zapas kde sme ziskali iba jeden jediny bod!!!
14.5.2018 - 21:13
+3

Cotillion

 

Tak to zhrnas akoby sme stale zili v roku 2002. Ale halo, sme v roku 2018. Absolutne necakane sme o bod obrali obrovskych favoritov z CZE a SWE. Zly zapas sme zahrali proti favoritovi zo SUI. Podla ocakavania sme prehrali s RUS, odohrali sme lepsi zapas nez by si clovek myslel. Proti outsiderovi z AUT sme bez vacsich problemov ziskali 3 body, takisto ako proti vyrovnanemu superovi z FRA. Coz po minule roky tiez nebolo pravidlom.
14.5.2018 - 21:32
+3

zahorak009

 

Nesúhlasím s hanebnou prehrou s CZ.Druhý zápas bola hanebná prehra
14.5.2018 - 21:48
0

zahorak009

 

Prosííím,dýfča(jak hovoria trnaváci).Skús si to fakt prečítať než stlačíš odoslať.Lebo sú v tvojich komentoch banálne chyby,ktoré toten sviňa fón zapracuje navzdory dobrému úmyslu do príspevku. A napr.mňa tvoje názory zaujímajú,len ma vytáča,keď musím lúštiť,čo si vlastne chcela povedať.
Dúfam,že sa terazky nemurazíš...
14.5.2018 - 21:47
+4

authorZV

 

Načo sa chceme srat do toho PO? Však my nevieme ani vystreliť poriadne. Zajtra posledný zápas aspoň budú skôr doma
14.5.2018 - 20:05
+3

Brambor

 

prečo vlastne sa sereme na to MS? A prečo vlastne hráme hokej? Jasné, že chceme postúpiť do play-off... a vôbec by nám nevadilo keby sme tam boli hoci do počtu.
14.5.2018 - 20:25
+1

cappycathy BLOG

 

Nas probelm je v tom ze nedokazeme 60 minut hrat naplno ale zapneme az po nejakom momente....Dnes nas neskutocne drzal Ciliak, skoda ze toto nebolo momentum uz v prvej polke prvej tretiny, pretoze nebyt jeho dostaneme taku latu ze fuuu. Skoda tych dvoch golov do prazdnje branky, na yvsleodk 2:0 pre Rusov by sa lepsie pozeralo. Nemame take muzstvo ktore je schopne hrat plnu vyrovnanu aprtiu ale svojou bojovnostou sa jej snazi yvrovnat. Vidno rukopis Ramseyho ale chce to cas kym sa vykrystalizuje znova nejake jadro repre, ktore sa bude dat doplnat.
Aale co ma sralo uplne, ze Fehy mal dnes - aspon sa mi zdalo, dost nizky icetime, za to Grman opacne....a Grman co striedanie to chyba, Janosik Detto...
14.5.2018 - 20:19
+1

Brambor

 

momentum
14.5.2018 - 20:26
+7

Navi01

 

OPTIMISTA BY POVEDAL: na turnaji sa nám nepodaril podľa predpokladov len zápas so Švajčiarskom na základe ktorého sme vlastne nepostúpili.

PESIMISTA BY POVEDAL: na turnaji sme odohrali dobre 1 zápas a z toho hlavne poslednú tretinu so Švédskom. Takéto mužstvo za predvedené slabé výkony v takmer všetkých zápasoch, nemá čo robiť v štvrťfinále.

Tak si vyber ktorý si ty......
14.5.2018 - 20:25
+5

Cotillion

 

A realista by povedal, ze sme zahrali presne to, co sme si vsetci mysleli pred sampionatom ze asi zahrame. Obcas sme vystrelili hore (SWE, CZE), obcas dole (SUI) ale inak sme hrali presne to na co momentalne mame kader. Jednoducho priemerny sampionat. Coz je po minulych rokoch vlastne celkom fajn sprava.
14.5.2018 - 21:39
+4

kaviarista

 

preco sme vyhoreli? Rusi nehrali s vacsim nasadenim proti nam ako Svedi, ale rychlejsie a presnejsie kombinovali. Takyto kolektivny vykon niekedy Rusi nepredvadzaju na zapiskanie.
Rychlonohy protihrac sa da skor ubranit ako rychlo a presne posuvane puky. V tej 1.tretine by horeli aj lepsie timy ako my
14.5.2018 - 20:35
+2

STARS

 

no chudaci Francuzi ..teraz bude nas osud v ich rukach
14.5.2018 - 21:03
0

MaToooo

 

a to im zviaze ruky a preto prehraju
14.5.2018 - 21:08
0

Bielomodry

 

No tak sme im to pustili a čo???
14.5.2018 - 21:10
+1

dusan1980

 

Pomoze len jedine...napustit do mantinelov 220 V a snad sa tam prestaneme stale drxat.
Celkovo MS priemer...
Fakt dobre sme zahrali len proti svedom
Uplne zle len proti Svajciarom...
Ostatne bol priemer...
14.5.2018 - 21:16
+2

cappycathy BLOG

 

Ale sa preberte, nestaci len vyhra Francuzov, musime my vyhrat nad Bielorusmi..na to tu kazdy zabuda!!!
14.5.2018 - 21:24
+1

STARS

 

nezabuda cappycathy len to je uz automaticky že vyhrame ..hoci motyka niekedy vystreli
14.5.2018 - 21:44
0

stewart71

 

Na to , že tá kvalita nám hlavne v útoku chýba, nehráme na tomto šampionáte vôbec zle. Určite by to mohlo byť aj horšie, ale zase aj lepšie, koncovka s CZE a tri body, ktoré chýbajú. Chalanom treba poďakovať, bohužiaľ oni tiež nevedia ovplyvniť, že v niektorých situáciách na viac nemajú. Určite tam snaha je a myslím, že každý rozumný fanúšik ju vidí a ocení. Uvidíme ako zajtra, ale ak by z toho nebolo štvrťfinále, ale to 9.miesto treba sa poďakovať a hľadať riešenie, ako a kde sa poučiť a čo zlepšiť. Ja to vnímam Do budúcej sezóny sa nám rysuje zaujímavý mix hráčov v Európe.
Nemecký pohár:
Čiliak, Godla. (Rybára vidím v zámorí )
Ďaloga, Čajkovský, Gernát, Grman, Jánošík, Bačík, Holenda, Maier, Zeleňák. ( Marinčin, Bodák) ak Eu.
Krištof, Reway, Viedenský,Hrivík, Hudáček, Bubela, Lamper, Bondra, Buček, Paulovič, Mich.Hlinka, Bezúch, Sádecký, Galbavý, Mat.Sukeľ, Gríger, Hecl, Kri.Pospíšil( ak Eu) Bakoš, Šimun.
Po Ms 20 Fehervary, Krivošík, a ak by bol medzi seniormi možno aj skúsiť Čajkoviča.
14.5.2018 - 22:00
0

fanusikuspechu

 

co povedal Valabik po zapase na druhu lajnu? pozeral som na CT tak neviem
na druhu lajnu tu uz bolo povedane asi vsetko, Hascakovi podakovat ale radsej uz davajme sancu mladym ako napr Fehervary, Jaros naparadu
14.5.2018 - 22:25
0

Ikerkasias

 

Hraci: Dlho budeme cakat. Velmi dlho .tychto co si vypisal su taky isty robotnici ako teraz na MS. Podpriemerny hraci pre medzinarodnu scenu. Hraci bez talentu..to iste ako hascak hovorka marcinko cingel bakos a ostatny. Vhodny akurat do B skupiny aj to s problemami.Bohuzial...system ktory mame zabija kreativitu a sikovnych hracov. Podporuje 2 metrove nemehla a zrazanie popri mantineloch ktore nemame v krvi a nikdy to nebudeme vediet hrat.
14.5.2018 - 23:20
0

Prostars

 

kurnajs ked ti nasi musia aj na MS tipovat. keby hraju hokej mohli to aj vyhrat.
14.5.2018 - 23:47
+3

strojar

 

Tento ........ riadi ligu
https://sport.sme.sk/c/20825774/lintner-hodnoti-zapas-slovensko-rusko-na-ms-2018.html
15.5.2018 - 6:44
0

Adrumko

 

dlho som tu nic nepisal a len cital nazory vas ostatnych.... je velmi zabavne sledovat ako niektori jedinci tu menia nazory podla vysledku zapasu.. no to je uz jedno len taky postreh..k nasim, jednoznacne sme zahrali na co sme mali, rusi strelili dva goly a potom si to v pohode postrazili, Sestorkin si ani poriadne nezachytal... Kristof, Nagy, Jurco, Fehy a Jaros , plus cely popradsky utok,palec hore ! Hascak,Kudrna,Cingel,Bakos....jedna nie ze velka ale obrovska tragedia a fakt nechapem co na nich Ramsey vidi..
15.5.2018 - 8:05
+4

Urpiner16

 

Ramsey to tak určite nevidí a poviem ti prečo lebo som o tom písal už keď ho dosadili na trénera svk.Ak by totiž on si vybral nestranných asistentov svojich podľa svojho vlastného uváženia príklad niekoho zo zahraničia a nie dosadených z svk ktorí mútia vodu v zostave tak by aj tento výber hráčov na ms bol úplne iný.Preto som hovoril že táto zmena je len polovičatá ktorá nebude mať ten požadovaný efekt.
15.5.2018 - 8:17
+1

roki11

 

Sme majstri sveta v rozhovoroch s médiami po prehratých zápasoch ... Akože , čo chceme vo štvrťfinále?
15.5.2018 - 8:45
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.Zvolen46156:10292
2.B. Bystrica45153:10790
3.Košice46153:10790
4.Poprad46136:11786
5.Nitra46173:11685
6.N. Zámky46119:11175
7.Trenčín46117:10974
8.Miškovec46122:12669
9.Budapešť45131:15454
10.Detva46122:15254
11.L. Mikuláš46112:14249
12.Žilina46121:17441
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 17.1.2019 02:28
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 18.1.2019 20:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 18.1.2019 20:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 18.1.2019 20:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4826413176-13765
2Winnipeg Jets4724714165-13064
3San Jose Sharks4925314175-14963
4Nashville Predators4923517153-12960
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4720118159-15250
7Dallas Stars4818521122-12650
8Minnesota Wild4720321131-13749
9Edmonton Oilers4715821136-14849
10Anaheim Ducks4813719116-14349
11Vancouver Canucks4815621138-15148
12Arizona Coyotes4615622122-13345
13St. Louis Blues4618221128-14245
14Los Angeles Kings4814525109-14042
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 18.1.2019 20:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4828810193-13774
2Toronto Maple Leafs4624515165-13060
3Washington Capitals4621614157-13959
4Boston Bruins4822516141-12559
5Columbus Blue Jackets4621715152-14059
6New York Islanders4621615140-11958
7Montreal Canadiens4821517146-14257
8Pittsburgh Penguins4621415163-13756
9Buffalo Sabres4715917137-14054
10Carolina Hurricanes4619319125-13649
11New York Rangers4714620136-16247
12New Jersey Devils4716222138-16143
13Detroit Red Wings4810823136-16143
14Florida Panthers4511620139-16542
15Philadelphia Flyers4715323134-16742
16Ottawa Senators4714424148-18041
Aktualizované: 18.1.2019 20:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.1.2019 20:53

Bleskovky

Piatkové zápasy fínskej ligy

výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 3:1, KooKoo - Vaasan Sport 5:2, Pelicans Lahti - TPS Turku 3:0, SaiPa Lappeenranta - Tappara Tampere 4:7.
pred hodinou - Michal Bruner / TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp
včera o 21:55 - / TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0
včera o 21:37 - / TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
včera o 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
včera o 12:42 - / TASR

Del Zotto z Vancouveru do Anaheimu, opačným smerom putuje Schenn

Zámorský hokejový klub Anaheim Ducks získal z Vancouveru Canucks obrancu Michaela Del Zotta výmenou za iného zadáka Lukea Schenna a výber v tohtoročnom 7. kole draftu. Dvadsaťosemročný Del Zotto nazbieral v tejto sezóne v drese Canucks 4 body za gól a tri asistencie. O rok starší Schenn odohral za Anaheim len osem zápasov v základnej časti prebiehajúceho ročníka.
včera o 10:49 - / TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 3:4 v stredajšom zpase fínskej ligy

Hokejisti TPS Turku prehrali v stredajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade s Ilves Tampere 3:4. Liiga - výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 3:4
16.1.2019 20:01 - / TASR

Zraneného Baranceva nahradí na exhibícii All Stars spoluhráč Holm

Zraneného obrancu Denisa Baranceva z Torpeda Nižnij Novgorod nahradí počas All Star víkendu KHL (19. a 20. januára v Kazani) spoluhráč Philip Holm. Uviedla to oficiálna webová stránka nadnárodnej súťaže. Švédsky hokejový útočník zaznamenal v tejto sezóne 6 gólov a pridal 18 asistencií.
16.1.2019 14:25 - / TASR

Hamerlík sa po hosťovaní v Pardubiciach vrátil do Třinca

Slovenský hokejový brankár Peter Hamerlík sa po krátkom hosťovaní v Pardubiciach vrátil do českého extraligového tímu HC Oceláři Třinec. Informoval o tom portál hokej. cz.
16.1.2019 10:03 - Michal Bruner / TASR

Servette Ženeva - Bern 4:5 pp vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Lausanne - Langnau 4:0, Servette Ženeva - Bern 4:5 pp
15.1.2019 22:37 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2019
Nitra - Miškovec o 16:00
Košice - Zvolen o 16:00
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Trenčín - Poprad o 17:00
Žilina - Detva o 17:00
Budapešť - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2019
N. ZámkyB. Bystrica
3:2REPORT
MiškovecTrenčín
5:4 SNREPORT
DetvaBudapešť
3:7REPORT
ZvolenNitra
1:0REPORT
KošiceŽilina
4:5 SNREPORT
L. MikulášPoprad
0:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS57 bodov
2.Faille É.BBY55
3.Chovan M.ZVO53
4.Lantoši R.NIT49
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.2 perc
2.Kristín M.NZA94.2 %
3.Vošvrda T.POP93.49 %
4.Košarišťan A.NZA93.15 %
5.Habal V.KOS93.14 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov