Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: S Fínmi to bolo tesné, mužom zápasu Kakko (FOTO)

zdroj: Hokejportal.net/Adrián Danaj
11.5.2019 22:51 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti prehrali vo svojom druhom zápase A-skupiny domácich majstrovstiev sveta v Košiciach s Fínskom 2:4.


Vyrovnanú partiu rozhodol v prospech "Suomi" hetrikom mladík Kaapo Kakko. Zverenci trénera Craiga Ramsayho majú po úvodnom dvojzápase na konte tri body. V nedeľu majú voľný deň, v pondelok o 20.15 h ich čaká tretí náročný duel za štyri dni s Kanadou. Fíni si po dni voľna zmerajú sily s USA (16.15).

Slovensko - Fínsko 2:4 (1:2, 1:0, 0:2)
Góly:
11. Černák (Sekera, Pánik), 40. Marinčin (Studenič, Jaroš) - 15. Lindbohm (Savinainen, Rajala), 17. Kakko (Mikkola, Manninen), 50. Kakko (Mikkola), 60. Kakko (Manninen). Rozhodovali: Nikolic (Rak.), Sidorenko (Biel.) - Jensen (Dán.), McCrank (Kan.), vylúčení: 3:3 na 2 min, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 7421 divákov.
Slovensko: Čiliak - Černák, Sekera, Jaroš, Marinčin, Ďaloga, Fehérváry, Čajkovský, Koch - Pánik, Krištof, Tatar - Studenič, Sukeľ, Nagy - Lantoši, Zigo, Daňo - Liška, Buc, Lunter
Fínsko: Lankinen - Lehtonen, Ohtamaa, Jokiharju, Lindbohm, Kaski, Mikkola, Hakanpää, Koivisto - Savinainen, Ilomäki, Rajala - Kakko, Manninen, Pesonen - Ojamäki, Tyrvainen, Kiviranta - Anttila, Lammikko, Sallinen

      Fínsky tréner Jukka Jalonen sa rozhodol od začiatku zápasu nasadiť na elitný slovenský útok svoju štvrtú lajnu s kapitánom Anttilom. Prvú väčšiu šancu mali "Suomi", keď sa Ojamäki ocitol pred Čiliakom, no ten si s jeho tečom poradil. Na druhej strane mal blízko ku gólu Tatar, ktorému prihral pred bránku Pánik, no Lankinen si s jeho strelou poradil. Chvíľu nato namieril tesne vedľa Lantoši. Slováci sa od úvodu snažili vysoko forčekovať a nepúšťať súpera cez stredné pásmo, čo sa im celkom darilo. Veľká šanca na otvorenie skóre prišla v 9. minúte, keď si sadol na trestnú Ojamäki. Lankinen mal čo robiť s Černákovou delovkou spomedzi kruhov a následnou dorážkou Tatara, no puk pokryl. Obranca Tampy Bay si to však vynahradil dve sekundy po presilovke, keď z pravého kruhu vymietol ľavý horný roh fínskej bránky - 1:0. Domáce vedenie však vydržalo len štyri minúty, Fíni využili svoju tradične silnú zbraň. V úvode presilovky sa síce trápili a mohli inkasovať po akcii Buca s Lunterom, no 19 sekúnd pred jej koncom vyrovnal po dorážke Lindbohm - 1:1. "Suomi" o dve minúty už viedli. Mikkola rýchlo po buly posunul puk zadovkou Kakkovi a ten prepálil všetko, čo mu stálo v ceste - 1:2.
      V úvode druhého dejstva vyrazili do brejku Studenič s Nagyom, ale druhý menovaný sa už nedostal k zakončeniu. Na druhej strane si pred Čiliakom našiel odrazený puk Lammikko, brankár SR už ležal na ľade, ale stihol vyraziť. Fíni si potom zahrali dve presilovky v rozmedzí štyroch minút a v oboch mohli zvýšiť svoje vedenie, no strely Rajalu i Jokiharjua opečiatkovali iba bránkovú konštrukciu. Slováci sa ťažie dostávali do pásma a nedarilo sa im dlhšie udržať puk. Stratila sa ľahkosť, kŕčovito vyznela aj ich druhá presilovka s jedinou šancou Sukeľa. V 35. minúte zasiahla strela Rajalu do tváre Ďalogu, na ľad vytryskla krv a slovenskému obrancovi museli pomôcť na striedačku spoluhráči a lekár. Ďaloga putoval do nemocnice a duel nedohral. V závere druhého dejstva si utvorila veľký nápor druhá slovenská lajna. Po niekoľkých šanciach sa dostal k strele Marinčin, najprv trafil len žrď, no obišiel bránku a dorážku už prepasíroval do siete. Rozhodca gól uznal až po zhliadnutí videa, v Steel aréne vypukla druhýkrát obrovská eufória, no netrvala dlho. Fínsky tréner Jalonen totiž podal protest a opäť sa išiel skúmať záznam. Nehralo sa niekoľko minút, diváci skandovali "my sme tu doma" a nakoniec sa aj tretíkrát tešili z toho istého gólu - 2:2.
      V úvode tretieho dejstva mali prevahu hokejisti Fínska, ktorí dobrým pohybom a forčekingom nútili súpera k chybám. Dlho sa hralo v obrannom pásme Slovenska, ale súper si väčšie šance nevypracoval. Hráči si dopriali oddych pri výmene rozbitého plexiskla. Do tempa sa rýchlejšie dostali Slováci, vypracovali si dlhý tlak, no dve šance Tatara, po jednej Marinčina a Jaroša však v bránke neskončili. Naopak, Fíni udreli v 50. minúte, keď si Kakko pri bránke obhodil Fehérváryho a bekhendom prekvapil Čiliaka - 2:3. Slováci sa okamžite snažili o vyrovnanie, pomôcť im mohla ďalšia presilovka, no viacero šancí nedotiahli do konca. Päť minút pred koncom mal výbornú šancu Tatar, ale nesklepol puk do siete, v nej neskončila ani strela Krištofa. V závere upravil do prázdnej bránky na konečných 4:2 pre Fínov mladík Kakko, ktorý sa tešil z hetriku.

  hlasy po zápase (zdroje: TASR, RTVS):
Craig Ramsay, tréner SR:
"Ako sme očakávali, Fíni hrali rýchlo, dôrazne a naplno. Majú nádhernú prácu s hokejkami, neustále atakovali puk. Nám trvalo takmer jeden a pol tretiny, aby sme sa dostali do tempa. Myslím si, že keď sa nám to podarilo, hrali sme už veľmi dobre. Na konci druhej tretiny sme dokázali vyrovnať a v tretej sme si vytvorili naozaj dobré šance. Som na chalanov hrdý, ukázali sme, že môžeme hrať s každým."
Erik Černák, obranca, vyhlásený za najlepšieho hráča SR: "Fíni hrali kvalitný hokej, rozumeli si na ľade. Bolo vidieť, že sú zvyknutí na väčšie klzisko. Hrali jednoducho, nevymýšľali, no na to sa my nemôžeme vyhovárať."
Christián Jaroš, obranca SR: "Myslím si, že sme hrali dobrý hokej. Chceli sme vyhrať a hoci sa nám to nepodarilo, tak bolo v našej hre veľa pozitív, ktoré si môžeme vziať do ďalších zápasov."
Martin Fehérváry, obranca SR: "Po dvoch zápasoch máme tri body, čo je určite lepšie ako nula, no aj dnes sme chceli vyhrať. Podali sme dobrý výkon, škoda, že sme to nedotiahli do úspešnejšieho konca."
Marek Čiliak, brankár SR: "Zápas nevyšiel, škoda gólu za stavu 2:2. Taký je hokej, ideme ďalej. Každému gólu sa dá predísť, musíme si to rozobrať a poučiť sa do ďalších zápasov, ísť krok za krokom. Bod sme si zaslúžili, diváci nás ženú dopredu, nehráme pod stresom, ale užívame si to."
Martin Marinčin, obranca a autor gólu SR: "Rozhodcovia nám neuznali presilovku, vtedy sme dostali gól na 2:3 a ťažko sa doháňal výsledok. Nemáme sa za čo hanbiť, Fíni hrali veľmi dobre, v minulosti by sme dostali šesť gólov. Fanúšikovia nás hnali dopredu, myslím si, že sme odohrali dobrý zápas."
Ladislav Nagy, útočník SR: "Fíni boli na tom v prvej tretine lepšie korčuliarsky. Pri treťom góle sme prestali hrať, mysleli sme si, že bude faul, škoda takého gólu, mohli sme udrieť z presilovky. Musíme sa z toho poučiť a ideme ďalej, musíme sa pripraviť na Kanadu a najmä lepšie začať."

Michal Krištof, útočník SR: "Myslím si, že sme hrali dobre. Viedli sme 1:0, potom sme dostali gól po hlúpom faule. Súper dal viac gólov ako my, ale nemáme sa za čo hanbiť."
Tomáš Tatar, útočník SR: "Dostali sme tretí gól, ale myslím si, že sa predtým nezapískalo zakázané uvoľnenie. Ale netreba sa vyhovárať. Dokázali sme fanúšikom, že vieme bojovať za Slovensko. Nemáme sa za čo hanbiť, odohrali sme dva výborné zápasy proti favoritom."
 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


frotto

 

Viac ako body bude mrziet pripadna strata Dalogu.
11.5.2019 - 22:52
+34

aaaaa

 

Veru veru to bude obrovská strata
11.5.2019 - 22:53
+2

Dzunkes

 

Par stehov a podozrenie na otras...
11.5.2019 - 22:53
+6

88Backo

 

Alebo zlomená sanka a pár zubov venku...Hádam sa nenaplni najhorší scenár
11.5.2019 - 23:03
+2

Dzunkes

 

Tak vravel ujo Merciak aspon
11.5.2019 - 23:04
+1

88Backo

 

Z opakovacky to vyzeralo zle,lebo otočil hlavu a tam mohol dostať len na licnu kost alebo sánku a to nemôže dopadnúť dobre
11.5.2019 - 23:06
0

jh12

 

kto by mohol byt pripadny nahradnik, ktory by bol povolany?
11.5.2019 - 23:09
+1

lukiasko

 

Vyliečený Čerešnak alebo vypadnutý Chára... nikoho iného si tam neviem predstaviť. Radšej nech hráme na 6tich obrancov.
11.5.2019 - 23:12
+2

Es5

 

Bucek
11.5.2019 - 23:13
+9

LenTak93

 

Nikto. Obrancov sme už zapísali 8. Jedine, žeby namiesto Bondru napísali niekoho iného.
11.5.2019 - 23:14
0

dominator97

 

dravecky
11.5.2019 - 23:17
+11

dominator97

 

vsak to, ze keby za cenu toho dalogovho zranenia aspon boli nejake body...neziskali sme nic, len sme stratili
11.5.2019 - 23:15
+3

Sunkafit

 

Budem zly ale nebude...
11.5.2019 - 23:16
+1

HKm

 

K akko sme hrali?
Zatiaľ herný prejav nad očakávanie. Dôležité zápasy nás ešte čakajú. Potrebujeme body s Nemeckom, Dánskom, Francúzskom a Brexitom.
11.5.2019 - 23:36
+21

Dzunkes

 

Nevadi chlapi ide sa dalej..opat vyborny zapas z nasej strany!dufam ze bude Marek v poriadku
11.5.2019 - 22:53
+11

fakir

 

Dnes rozhodol Čiliak,faul odpiskať pri treťom gole tiež mohli
11.5.2019 - 22:59
+25

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Voevoda

 

Dnes to bohuzial bolo o jednom hracovi, vsetci vieme o ktorom. Verim, ze ak by hral v SVK drese, vitazstvo by bolo na nasej strane!
11.5.2019 - 22:53
+3

hello, havarju

 

Kakko
11.5.2019 - 22:53
+4

doc.koniferum

 

Veru.Keď bol Kakoo pri puku,vždy to smrdelo prúserom.Ale nevadí,neni sa za čo hanbiť.Fíni vyhrali osratým gólom na 3:2 ani nevedeli ako,snáď aj s prispením rozhodcu.Všetci hrali dobre,nikomu nemožno nič vytknúť.Nemozem si ale pomôcť,Sekerovi nešlo tak ako vcera-zle ale nehral,akosi nemôžem prísť na chuť hre Marinčina nuž a Daňo?Zámorie už neni pre neho.S USA sa mi hokej viac páčil,viac sa lietalo hore dole,dnes to bolo oproti včerajšku o dosť viac upracovanejšie.
11.5.2019 - 23:13
0

Sunkafit

 

Marincin mal vcera len +3 a dnes gol veru slabe ako hovoris
11.5.2019 - 23:19

crosbynko

 

Co sa ti na Marincinovi nepaci? Spolahlivy vzadu a perfektne podporuje utok. Toto sa mi paci najviac na nasej obrane ze vacsina z nich je dopredu vyborna.
11.5.2019 - 23:25
+22

Dzunkes

 

Mne sa pacik aj Cernak
11.5.2019 - 23:26
+19

crosbynko

 

Mne sa pacia viac menej vsetci obrancovia. Zmiesane pocity mam z Cajkovskeho. Cernak je super. Dobre hra aj Jaros aj ked vcera lepsie. Marincin ma do Humenneho este daleku cestu. Fehyho dnes sice vyskolil Kakko ako maleho chlapca ale inak sa mi pacil. Neboji sa podrzat puk. Z neho bude tiez velky obranca.
11.5.2019 - 23:36
+2

Dzunkes

 

Tak ano Cajka ale netre hned kritizovat
12.5.2019 - 0:52
0

dusan1980

 

Ta koniferka Ti nerobí moc dobre...Marincin hral genialne
12.5.2019 - 1:54
+6

doc.koniferum

 

Kde som napísal,že hral zle?Jednoducho jeho hra mi akosi nesedí.A to je rozdiel.A mimochodom,koniferku nepijem.
12.5.2019 - 11:54
0

RebeccaBlack

 

Dano je jeden z našich najlepších hráčov bez puku. Ale tak po tom co si napísal na Marincina sa sám sebe čudujem ze reagujem
12.5.2019 - 8:44
+14

radopKE

 

Valábik je potom asi slepý,alebo o hokeji nič nevie.Pretože mal na Marinčina odlišný názor.
12.5.2019 - 9:45
+3

fany

 

Už hlavne treba prestať s tým Valábikom.Čo povie je JEHO názor a nemusí byť správny.Je to človek z mäsa a kostí ako všetci tu.
12.5.2019 - 10:31
+9

Adrumko

 

presne tak a vo svojej dobe nic viac ako priemerny obranca...
13.5.2019 - 6:09
+2

strojar

 

A predstav si, že taký Scoty Bowman ani nevedel hrať hokej.
13.5.2019 - 7:35
+1

Tino

 

aha a: to ze bol priemerny obranca znamena vo vztahu k jeho komentatorskej praci co presne?
13.5.2019 - 8:07
0

emoxx1

 

Valabik nebol na zámorské pomery priemerný obranca, o čom svedčilo aj jeho draftové postavenie a tiež Valabikománia v Kitchineri kde jeho dresy šli na "dračku". No odprvých sezón v NHL ho pribrzdili zranenia s trvalými následkami. Už kariéru v Európe dohrával cez bolesť, akurát kvôli tomu nikde neviplakával. No súhlasím s tým, že sa to trošku preháňa a niektorí by si mali uvedomiť, že nie všetko musí byť pravda len preto, že to Valabik povedal.
13.5.2019 - 10:32
0

luciakanky

 

Marincin? Ten hra zatial paradne, patri k najlepsim hracom
12.5.2019 - 10:31
+1

Tokino

 

Skoda straty Dalogu,neodpiskany jasny faul pred golom,Ciliak dnes nechytil nic navyse
11.5.2019 - 22:54
+22

aaaaa

 

Navyše chytil , zachránil tam pár situácii ale bohužiaľ ten tretí gól mal mať :/
11.5.2019 - 22:54
+15

Dzunkes

 

Nikto nevie akoby zachytal aj Rybar ani jemu by nemusel vyjst zapas
11.5.2019 - 22:56
+1

aaaaa

 

Presne tak proti Norom tiež dostal blbý gól a boli tu reči že dieťa atď ...každý zápas je iny
11.5.2019 - 23:00
+2

Stano55

 

Dieťa?
11.5.2019 - 23:02
+6

kocsma

 

Auto oprava
11.5.2019 - 23:04
+1

aaaaa

 

Diera malo byť
12.5.2019 - 0:40
+3

TomasP3

 

Veľmi smutné, že zápas medzi Slovenskom a Fínskom rozhodne Rakúšan v spolupráci s Bielorusom...

Zaujímalo by ma pravidlo coach challenge a následná presilovka. Taktiež by som sa veľmi rád spýtal, či faul na Lantošiho, pardon čistý zákrok nejako opisujú pravidlá, pretože podľa mňa to bolo viac než jasné..

Kakko draftová jednotka, ten je inde..

Čiliak zase tie betóny.. Rybár omnoho istejší!

CHLAPCI ĎAKUJEME! Ideme ďalej a verím, že to štvrťfinále spravíme a tam sa uvidí
11.5.2019 - 22:54
+17

8sweet8

 

Hughes jednotka ten bol ešte viac inde
11.5.2019 - 22:55
+4

JohnnyNoMoney

 

Hughes sa len vozí s pukom. Kakko zatiaľ lepší, ale je len málo zápasov za nami. A aj tak je to len turnaj o par zápasoch.
11.5.2019 - 23:34
+4

LenTak93

 

coach challenge bol v poriadku
11.5.2019 - 23:15
0

KingOfBlbs

 

Ako som už písal. Pokiaľ je Coach's challenge na to že bol pred gólom offside a rozhodnutie je že gól platí a offside nebol tak nasleduje 2 min. trest. Ak ale je Coach's challenge na bránenie v hre brankárovi a rozhodnutie je že gól platí, tím stráca time out, nenasleduje trest. To je priamo z 2019 IIHF SPORT REGULATIONS.
11.5.2019 - 23:21
+4

Sesto6

 

Moze byt Coach's challenge aj na situaciu, ze pred golom bol faul, ktory si rozhodcovia nevsimli?
11.5.2019 - 23:36
+1

Cotillion

 

Nie.
11.5.2019 - 23:37
+2

luciakanky

 

Opat na vykon nemoze nikto nic povedat, Fini boli proste lepsi.
11.5.2019 - 22:54
+4

Ni3cka

 

vobec lepsi neboli lepsi bol jedine Kakko rozhodol jeden hrac..
11.5.2019 - 23:01
+20

TomsKE

 

Ale boli. Boli vacsinu zapasu aspon o pol kroku rychlejsi. Predsa len korculuju fakt dobre.
11.5.2019 - 23:18
+13

DeL

 

Lepší určite neboli , možno tento zápas mali trošku korčuliarsky navrch + Kakko a myslím ze za stavu 2:2 nás značne poškodili aj rozhodcovia. Inak skvelý výkon aj z našej strany, po takejto prehre v pohode zaspím .
12.5.2019 - 0:00
+13

luciakanky

 

Nehovorim, ze nas nepustili z pasma a non stop sme zazivali kolotoce, ale hadam nechces tvrdit, ze sme prehrali len kvoli zlym rozhodcom.po rokoch sme odohrali najlepsi zapas s Finskom, to je pravda, ale o kusok boli lepsi
12.5.2019 - 10:33
+1

chimli

 

Nerezignujeme, zatiaĺ objavujeme hranice našich možností.
11.5.2019 - 22:54
+39

emoxx1

 

Síce sme prehrali, ale nepokkakám sa z toho...
11.5.2019 - 22:54
+52

Sedko NR

 

Už chápem prečo bol na majstrovstvá nominovaný Stano, veď ten tam bude najlepší. Icingy sa pískajú hocijak, raz áno, raz nie, raz po teči, no katastrofa všetci štyria. Chalani vďaka za bojovnosť, presne ako som včera písal, po takomto výkone vás nikto nebude haniť. Oddýchnite, doliečte a pondelok na Kanadu znovu takto. Pomeee
11.5.2019 - 22:54
+20

Nemehlo

 

Tec bol este pred cervenou v tom jednom pripade
12.5.2019 - 0:30
+1

Sedko NR

 

Ja nepíšem len o našom zápase, to je zlé v každom čo som videl zatial.
12.5.2019 - 0:40
+1

MaxSBA

 

Asi pôjdem naložiť to kako do hajzla.
11.5.2019 - 22:55
+11

Sedko NR

 

"Čiliak si počkal ako vyjde Kakko"...a kako vyšlo
Chalan je inde darmo
11.5.2019 - 23:08
+7

dodoMHC77

 

: Chalani hrali zase výborne. Vládali korčuľovať, hrali sme vyrovnaný zápas, avšak rozhodli dva faktory. Prvý Kakko. Neskutočný hráč, fakt talent, silovo vybavený, rozumný. A druhý- nepodržal nás brankár . Tretí gól ide na jeho vrub určite , druhý pravdepodobne tiež . Ale vôbec ho netreba haniť, každý má právo na slabšiu chvíľku, Marek si ho žiaľ vybral dnes. Avšak na takých výkonoch ako včera a dnes sa rozhodne dá stavať, ja osobne som na našich hráčov neskutočne hrdý Ideme ďalej
11.5.2019 - 22:55
+12

8sweet8

 

Škoda nepochopím nezaradenie rybara bohužiaľ poprosil by som vysvetlenie prečo nechytal dnes
11.5.2019 - 22:55
+3

TomasP3

 

Pretože bola dohoda pred šampionátom, že sa počas prvých zápasov vystriedajú.. myslím, že už Patrik Mareka nepustí..
11.5.2019 - 22:58
+8

8sweet8

 

Nezmysel aka dohoda prečo? Čo necakali že rybár vychyta zápas alebo čo? Prečo sa majú dačo dohadovat pred šampionátom prosim ta ... včera si chytal fantasticky neuveritelne si podržal tak musíš chytať aj dnes
11.5.2019 - 22:59
+4

Dzunkes

 

a keby Rybar zachytal zle potom by boli hejty ze prrco sa neskusil Ciliak...proste slovaci boze
11.5.2019 - 23:07
+46

8sweet8

 

Neboli by žiadne reči jednoducho by Siel ďalší zápas a dalo by sa to vysvetliť dnes patrik nechytal najlepšie a tak skúsime do brány mareka
11.5.2019 - 23:10
+1

fany

 

Normálne som Ti dala +
11.5.2019 - 23:11
+1

KrebsKandidat

 

keby sme prehrali, tak by bol aj taky Brodeur v najlepsich casoch pre niektorych z nas na vine...
11.5.2019 - 23:18
+2

RebeccaBlack

 

Počkaj ešte keď BUDÚCE MS sa do skupiny "nie je turnajový brankár" pridá k Hudymu aj Ciliak. Čítať tieto kraviny je neskutočné.
12.5.2019 - 8:47
+2

VentureHockey

 

Ja sa obavam ze ho bude znova Lasak tlacit.
11.5.2019 - 23:39
+3

fkadera

 

Pokročilé štatistiky: Ahojte, od začiatku prípravy zbieram rôzne dáta pokročilých štatistík, no pre jedného je to hrozne veľa a ešte nemám ani prípravu. Rád by som to, aby bol ten servis hotový čo najskôr po zápase ale ja som momentálne 3 pozadu. Pre jedného je to práca na celý deň čo sa týka jedného zápasu. Postupne vytvorím nejaké vizualizácie na mojom tableau profile a nejaké články. Chcem sa teda spýtať, či má niekto záujem sa na tomto projekte spolupodieľať. Je to ale samozrejme dobrovoľnícka záležitosť, nemôžem vám za to nič dať okrem toho, že budete členovia projektu. Ja si to samozrejme môžem nazbierať aj sám, ale hotový budem až týždne po ms. Ak nás bude viac, tak sa bude dať zbierať aj viacero dát. Vopred ďakujem
11.5.2019 - 22:55
+14

stewart71

 

Ďakujem chalani za pekný zápas, Marek verím, že si v poriadku a čo dodať, Fíni určite hrateľní, ale v rozhodujúcej fáze sa dostali na koňa práve oni. Hore hlavy, teším sa na Kanadu. Ten pocit, že sa môžem tešiť na každý zápas aj s favoritom je po tých rokoch na nezaplatenie
11.5.2019 - 22:55
+48

buksantoNR

 

Jasné, zamrzí. Ale môžu aj prehrať, ak budú hrať takto. : ))
11.5.2019 - 22:55
+6

aaaaa

 

Nedá mi niečo aj k tej atmosfére niečo ...ti čo pôjdete do ďalších zápasoch preboha trocha kreatívnejšie .

V zápasoch Česká to neskutočne žije a tu dosť často ticho a väčšinou len Slovensko a nič viac .

Zapojiť aj prekrikovanie Slovensko gól ...potom typické Kto neskáče není Slovak mi veľmi chýba , veď to je typické a tu za dva zápasy nič ...poďme chlapci poďme dotoho a ďalšie .
11.5.2019 - 22:56
+29

Rolba

 

Skákanie bolo včera..Ale na repre je ťažšie robiť atmošku ako v lige,tam je kotol,ten má tiež svojho vodcu ktorý to organizuje. Naopak na ms jeden bubon ide niečo iné ako druhý, rôzne sektory začnú niečo iné a máš tam chaos. Bez nejakej organizácie to nejde
11.5.2019 - 23:02
+3

aaaaa

 

Tak také mohutné skákanie som nevidel ako u pri zápase ceska
11.5.2019 - 23:41
+5

ŠIMIKE

 

kebyze vedieme nad finskom 4:0 to by si videl to skákanie
12.5.2019 - 8:26
+2

ridlley

 

Dalsi pekny zapas. Nerad pocuvam vyhovorky na rozhodcov, ale dnes naozaj zapas dost vyrazne ovplyvnili v nas neprospech. Prvy gol finov po vymyslenom zakazanom a vitazny po neodpiskani jasneho faulu. Velka skoda aj mareka, snad bude ok, lebo z takeho cajkovakeho som dost neisty, najslabsi clanok obrany. Nic to, ide sa dalej, chalani hraju skvelo zatial.
11.5.2019 - 22:57
+5

crosbynko

 

Typicky zapas proti Finom. Je to frustrujuce. Vzdy to nejako vedia zlomit a vacsinou su to tesne zapasy. Vykon sme podali dobry uz len na tom stavat. Dnes sa mi pacil specialne Marincin. Ale celkovo obrancovia vsetci hraju moderny hokej. Nemali by sme nadavat na rozhodcov ale druhy gol po vhadzovani ktore zrejme nemalo byt a pred tretim bol faul.
11.5.2019 - 22:57
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
chimli

 

Na tychto MS mame niekolko talentov, Fini jednu megahviezdu.
11.5.2019 - 22:57
+12

NR-Sebastian

 

Vyborny hokej z nasej strany. Tesima to, ze sa da na nasu hru pozerat a to sme hrali proti USA a Finom. Klobuk dole !!!
11.5.2019 - 22:57
0

Acorgonka

 

Bojovny vykon chlapci vyrovnana partia s Finmi ved to je parada bodik sme si zasluzili bojujeme dalej

Ten Kakko to je iny hrac bez neho by sa Finci kukali ako vcera amici ...
11.5.2019 - 22:57
+7

kocsma

 

Nechcem byť agresívny, ale keby som tak mohol jednu pri... Kakkovi, tak má ten zápas nestve vôbec
11.5.2019 - 22:58
+5

kubinho

 

V pohode vykon, s jednym podstatnym rozdielom. Aspon mame rozhodnute o brankarskej jednotke
11.5.2019 - 22:58
+23

VentureHockey

 

Ako nehnevajte sa namna, ale dnesna prehra ide na vrub Ciliakovi resp. Lasakovi. Naco tam potrebuje sibrikovat s brankarmi? Ak boli minuly rok Rybar s Ciliakom na tom rovnako, tak tento rok to uz tak nie je. Rybar jasna jednotka, a neviem preco by nemohol odchytat aj kazdy jeden zapas. Ak bude v NHL tak bude chytat kazdu druhu noc 6 mesiacov. A ak uz silou mocou potrebujeme spekulovat s vitaznou zostavou tak na Finov jednoznacne Godla (a nielen na nich na hocikoho, ma lepsiu formu ako Ciliak, pre ktoreho sa zapas zacina 1:0 lebo dostane jasle).
11.5.2019 - 22:58
+23

MaxSBA

 

bože, tak Rybára dali na zámorský tím, Ciliaka chceli dať na europský... nič zložité, další zápas už bude chytať Rybár
11.5.2019 - 23:00
+30

Amonte

 

Ked sledujes pozorne hokej, tak pokial ma team dva zapasy po sebe, nebodaj 3 za 4 dni, tak brankari sa velmi casto striedaju. Je to velky naklad pre brankara hned z uvodu proti trom najsilnejsim superom. Mozno ak by bol velky vykonnostny rozdiel, tak by to jeden odchytal cele, ale inak vacsina teamov bude svojich golmanov rotovat.
Aj cesi dnes postavili druheho brankara.
11.5.2019 - 23:14
+1

kubinho

 

Cesi dnes postavili druheho brankara z trochu ineho dovodu
11.5.2019 - 23:16
+6

lukiasko

 

Lebo si ten brankár spravíl o tretej ráno výlet do Ostravy kde sa mu narodil potomok...
11.5.2019 - 23:18
+10

BlackCrow

 

Rybár bol rád že si mohol oddýchnuť. Sám povedal že je v hale teplo a ku koncu už mal dosť. Potrebujeme prejsť cez 1/4 a né teď dělat machry. Pravda je že Čiliakovi to v repre chytá rovnako ako Hudáčkovi.
11.5.2019 - 23:19
+8

LenTak93

 

Akurát, že Marek v klube nevytlačil aktuálneho trénera brankárov z pozície jednotky.
11.5.2019 - 23:24
+1

tino61

 

Pobavila ma predstava, ze by mal Lasak problem s Hudackom kvoli par zapasom zo sezony 2009/2010. Nespominam si, ze by strestli aj mimo KE v jednom klube.
12.5.2019 - 6:44
+1

miro-nr

 

Neviem či tam nemáš chybu a nechcel si napísať do 1/4 a nie cez,lebo to cez je už naozaj CEZ
11.5.2019 - 23:25
+3

BlackCrow

 

Tak do 1/4 sa snáď dostaneme. Po tom včerajšom výkone by to bolo veľké sklamanie ak by sa nám to nepodarilo.
11.5.2019 - 23:30
+2

Tesla

 

Opäť výborný zápas z našej strany. Najhoršou časťou zápasu boli rozhodcovia, škoda že nepískali nejaký kvalitnejší a skúsenejší rozhodcovia napr. z Kanady.
11.5.2019 - 22:59
+2

vzdy.na.statie

 

Sorry, ale druhy gol mal Ciliak chytat. To bol ten rozdiel oproti vcerajsiemu zapasu. Kym Rybar podrzal, Ciliak nie.
11.5.2019 - 22:59
+9

Mudrc

 

Č + Č: Čajkovsky nevyhodil jasný puk a potom zbytočný faul a Fíni rýchlo v presilovke vyrovnali.

Čiliak opäť potvrdil ze na MS chytať nevie. 2 góly chytiť mohol. Strašne neistý v bráne a strašne veľa pukov vyrážal pred seba čím neustále zaťažoval našu obranu.

Lasak ? Kto rozhodol ze bude chytať Ciliak ?

Vyťazna zostava sa nemení !

Napriek tejto chybe pekný zápas

Ps : ofic sťažnosť na rozhodcov neodpiskany faul pred 3 gólom. Škoda ze sa nedal zobrať chalange

11.5.2019 - 23:00
+5

hokejfanda

 

Nemáme sa za čo hanbiť. Bohužiaľ potvrdilo sa že Fíni nam vôbec nesedia, dneska navyše mali Kakka, ktorý si často napriek našej snahe robil čo chcel. Ja som napriek tomu spokojný, ako som vravel pred zápasom poteší aj prehra po dobrom výkone. Dnes najlepší pre mňa Nagy, Marinčin a Černák. Jediný dvaja hráči ktorý ma dnes sklamali boli:

Jaroš - dnes náš najslabší obranca, veľa pukov mu odskakovalo od hokejky, čiastočne môže za náš inkasovaný 1 gól a mal veľmi pomalé spracovanie a rozohrávku puku.

Sekera - nehral vyslovene zle a bolo vidieť, že nie je vo svojej koži, fíni mu nesedeli.

Dúfam, že tento zápas hodíme rýchlo za hlavu a protí Kanade budeme pokračovať v tom hokeji čo sme hrali aj dnes. Do toho, chlapci.
11.5.2019 - 23:00
+4

UssKe

 

:Kakko-jumala:

Naši pani sa nemajú za čo hanbiť . Podľa mňa to bol veľmi dobrý výkon.
11.5.2019 - 23:01
0

gta98

 

Nevadi, Ciliakovi zbytocne nenakladajte, skratka jednotka je Rybar..

Kakko to dnes vybavil, paradny hracik. Treba vsak podotknut, ze takych Kakkov maju vo Finsku plne jazera buduci rok napr. Lundell ci Simontaival.
Preco? Napr. pretoze sa neboja tych chlapcov nechat hrat hokej aj inde nez v juniorke, necakaju ze k seniorom pridu so skusenostami a prehladom. Tymto netvrdim, ze teraz mame davat taku sancu kazdemu juniorovi. Ale takym co maju v 16 rokoch aktivnu bilanciu v juniorke by sme mohli..
11.5.2019 - 23:01
+3

Sani

 

...no ale uprimne si povedzeme, ze keby sme mali na Slovensku Kakka, tak ziadny ligovy klub by ho nedrzal v juniorke kvoli veku...ale hral by prve husle...

Hughes vs Kakko
...ano Hughes je asi pohyblivejsi a ma sikovnejsie rucicky, ale Kakko ma zase fyzicku silu a neskutocnu stabilitu...a taku tu zvlastu auru, ze je pri vsetkom dolezitom a chladnokrvne rozhoduje zapasy...ja by som bral na drafte jeho prveho...
11.5.2019 - 23:15
+6

lukiasko

 

Podobne som si vravel aj v 2016 že by som na 100% bral z prvého miesta Laineho na úkor Matthewsa dnes by som to už takto určite nerobil.
11.5.2019 - 23:23
0

gta98

 

Aktualne to vyzera do buducna dobre, mame sikovnych mladych hracov. Na nase pomery tam buducu sezonu vidim Chromiaka v prvych dvoch formaciach Dukly, podla mna potrebuje sancu. A hrat seniorsky hokej, nie CHL. Tam kym sa spamata, prejde polovica sezony.. a ked Dukla nechce, lebo idu na titul, nech ho daju na hostovacku klubu co si ho do prvych formacii da. Na nase pomery velmi slusny hrac, verim ze nasu Ligu buducu sezonu zvladne.
11.5.2019 - 23:34
+1

Sani

 

...to som si myslel vlani o Okuliarovi, ze dostane priestor v Dukle...ale vsetko schopnejsie sa pri prvej prilezitosti prace do zamorskych junioriek...zial
11.5.2019 - 23:44
+1

brainerTN

 

Keby sme mali na Slovensku Kakka uz davno by nehral u nas
12.5.2019 - 8:52
0

rasti_assez

 

Aka nahoda, ze taky Sukel, ktoreho z nudze pouzil v Acku chudobny L.Mikulas je jednym z najvacsich pozitiv.Keby bol v juniorke ineho klubu, silne pochybujem ze by mu dali prednost pred legionarmi.
12.5.2019 - 9:05
+3

kubinho

 

Inak, to ze sa da zobrat challenge na offside ci goalie interference ale nie na jasny faul predchadzajuci golu, je riadna Kakkovina
11.5.2019 - 23:01
+34

KrebsKandidat

 

nic v zlom, ale to bu sa za chvilu hokej uz nehral ale v kuse riesilo len video
11.5.2019 - 23:09
+1

kubinho

 

Za cenu pripadneho vylucenia pri nespravnom challenge?
11.5.2019 - 23:12
+5

KrebsKandidat

 

no a ked to spravne trafi?
11.5.2019 - 23:20
0

kubinho

 

tak v tom pripade to asi malo opodstatnenie nie?
12.5.2019 - 8:12
+4

Stano55

 

Na vine je to, že Čiliak nemal novú výstroj...
11.5.2019 - 23:01
+7

WinnipegJets

 

Ale vraj Rybár má novú. Tak nech chytá on už
11.5.2019 - 23:07
+7

Stano55

 

Vďaka Bohu za novú výstroj...
11.5.2019 - 23:08
+3

adrian79

 

zapas bol fajn, obe muzstva hrali dobre, najslabsi clanok dnes bol rakusko-bielorusky tandem... pre dva goly do nasej siete OK, ale ten treti, Kakko to spravil pekne, ale aj tak...
11.5.2019 - 23:02
+3

fandaxxx

 

Tatar,Panik: Nevidel som zapas s USA,ale dnesny vykon spominanej dvojice pre mna velmi daleko za ocakavanim.Na to,ze je to nas prvy elitny utok,obaja by mali patrit k tahunom muzstva,tak dnes pre mna sklamanim.ocakaval som trocha vacej zodpovednosti na ich pleciach ,ze potiahnu muzstvo.snad sa to zlepsi v dalsich zapasoch....
11.5.2019 - 23:03
+4

kocsma

 

Veď vždy keď sú na ľade tak to tam horelo, teda skoro vždy
11.5.2019 - 23:10
+25

dominator97

 

panik neustale ukazuje paradny prehlad v hre a, ak sa nemylim, tak dnes opat bodoval
11.5.2019 - 23:20
+24

crosbynko

 

Ano a navyse rozdal suverenne najviac bodycheckov.
11.5.2019 - 23:28
+10

Sarus

 

Skus Playstation.
11.5.2019 - 23:30
+7

Ol!ver

 

Pozerali sme ten istý zápas? Pánik a Tatar vynikajúce výkony. Pánik ešte k tomu hral excelentne do tela.
12.5.2019 - 0:36
+8

Dzunkes

 

Asi si pozeral iny zapas
12.5.2019 - 0:53
0

Yuro81

 

Neviem to potom neviem kam si sa pozeral...
12.5.2019 - 9:36
0

noano

 

to uz aj v nhl naladovi hraci. resp. neni tam tolko talentu aby mastili kazdy zapas.
12.5.2019 - 10:50
0

houyhnhnm

 

dnes remizovy zapas...pri odovzdavani ceny pre najlepsieho finskeho hokejistu by som vahal ci to dat Kakkovi alebo rozhodcovi

hanba
11.5.2019 - 23:03
+18

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PeterLucky

 

Dalsi zapas musi ist chytat Rybar. Lasakove pretlacanie brankarov nech ide teraz bokom, robi to v mladezi tak nech muzskej repre da pokoj.
11.5.2019 - 23:04
+1

PeterLucky

 

Celu sezonu tu pisem, ze Ciliak na urovni KHL zhorel. Ale tak ked Zvolencan pretlaca Zvolencana...
11.5.2019 - 23:09
+5

Cotillion

 

Ja osobne som tiez Ciliakom nebol presvedceny a podla mna lepsie chyta Godla, ale tieto pozicie boli rozhodnute uz pred startom turnaja a o nejakom pretlacani nemoze byt rec. A inak, minimalne jeden z dvoch tych golov chytit mohol, ale mal zas aj par zakrokov co chytit nemusel...
11.5.2019 - 23:15
+4

fany

 

Vo Zvolene nie je veľmi zvykom pretláčať Zvolenčanov.xixixi
11.5.2019 - 23:15
+3

Dzunkes

 

Pokial viem o tom rozhoduje Ramsey a nie Lasak
11.5.2019 - 23:17
+1

fany

 

Tým som si nie celkom istá.Väčšinou rozhoduje tréner brankárov.
11.5.2019 - 23:23
+4

hello, havarju

 

Paradoxne včera mali Američania asi viac vyložených šancí ako dnes Fíni, ale naši aj dnes hrali vynikajúco. Rozhodol rozdielový hráč.
11.5.2019 - 23:05
+3

Tokino

 

Rozdielovy hrac bol v brane
11.5.2019 - 23:08
+7

hello, havarju

 

Nič to však nemení na fakte, že za šikovného je tu Kakko, ktorý dal 3 góly
11.5.2019 - 23:10
+4

laugo29

 

rozdielovy hrac mal ciernobiely pasikavy dres
11.5.2019 - 23:13
+2

88Backo

 

Nuž dnes si musíme úprimne povedať,že Ciliak nám prehral zápas...druhý chytatelny a pri treťom mal mať hokejku na ľade...
Ale výkon mužstva bol solídny,je nacom stavať
11.5.2019 - 23:05
+28

Sani

 

...a pri prvom, keby lapil puk, ktory mu padol pred betony, tak by sa nedostali k dorazke...ale zase nehanme ho, mal aj dobre zakroky...a tiez by som na mieste trenerov vyrotoval brankarov...

...teraz pojde Rybar a ked si udrzi uroven tak to uz moze dochytat, lebo dalsie zapasy hrame obden...pripadne, keby sme zvladli Nemcov, tak na GB by mohli dat nahradnika...
11.5.2019 - 23:39
+3

black33

 

Keby bolo keby... 3 body po USA s Fínsku sú super, treba uznať že Fíni asi boli o ten gólik lepší. Takže nehádzať vinu na Čiliaka a tešiť sa z našej pozeratelnej hry.
12.5.2019 - 0:22
+5

Lukash_ke

 

Počas prípravy som viackrát vravel, že skoro lámať palicu (to sa tu toho napísalo)

"Vôbec to nie je tak zlé ako to tu hodnotíte, nepotrebujeme prejsť prípravu s prstom v zadku a na ostro na MS zhorieť. Je tam kopec hráčov čo sa pripojili k tímu a práve tieto zápasy potrebujeme, konečne máme ťažkého súpera ktorý tiež chce vyhrať. Na MS to môže veľmi dobre vypáliť ak sa nezrútime pod ťarchou domáceho prostredia."

...ale, že sa budeme prezentovať takým výkonom, že s USA či FIN zvládneme hrať 60 minút vyrovnanú partiu, to sa mi snáď sníva!
12.5.2019 - 1:15
+7

burnzie

 

Až do konca zápasu sme boli v hre s obrovským favoritom spokojnosť s hrou... Už roky som nevidel odohrať zápasy s favoritom vyrovnane až do konca keď nerátam vlani zápas so Swe.... Kakko to je top hráč keď si ale vezmem že my máme na MS takmer to najlepšie čo máme a keby postavia Fíni svoj top team s naj hráčmi tak nie je o čom obrovské talenty vyprodukovali za posledné roky
11.5.2019 - 23:07
+6

Sani

 

...snazili sme sa, bojovali...ale Fini boli o ten kusok lepsi v osobnych subojoch a kludnejsi v koncovke....neda sa povedat, ze by Ciliak odchytal vylozene zly zapas, ale goly sa dali chytit...

...skoda no, dufal som, ze bodik nejako urveme...ale Fini su pre nas zda sa nezdolatelni...
11.5.2019 - 23:08
+2

Tehelnepole

 

mame na com stavat, nechali na lade vsetko. Tato prehra ma mrzi ale neboli, nie za taky vykon. super chalani.
11.5.2019 - 23:08
+2

Bonati

 

Výkon dobrý, bod by potešil. Myslím ze o brankaroch je rozhodnuté, 2ka verím ze bude Godla. Nechápem ako môže Jaroš hrať NHL.
11.5.2019 - 23:09
+3

rare

 

hlavne je, ze to chapu v NHL
11.5.2019 - 23:09
+52

Bonati

 

Ja mu držím palce a prajem mu veľkú kariéru no zatiaľ kiks za kiksom. Nejslabsi obranca... Škoda
11.5.2019 - 23:27
+2

Tokino

 

To skor Cajkovsky
11.5.2019 - 23:35
+16

enforcer92TN

 

Bonati to trosku tvrdo napisal, no Jaros je velakrat neisty, to je pravda.
12.5.2019 - 14:28
0

dominator97

 

to uz s tymi finmi nie je mozne...opat dobry zapas, zapas, v ktorom sme boli dlho v hre o body, a opat len takyto vysledok...uz tolkee roky
11.5.2019 - 23:09
+1

Old School

 

Kakko nám to tam nakakal. Ale teraz vážne, spokojnosť s výkonom našich, do záverečnej power play sme stále mali na dosah nejaký ten bodík. Darmo, kliatba proti Suomi trvá, teraz sa už len pripraviť na Kanadu. Čo ma však teší po týchto dvoch zápasoch, okrem hry našich, je ešte to, že mám na ďalšie roky postarané o ďalších obľúbených hráčov: Kakko a Hughes. Radosť na týchto dvoch pozerať.
11.5.2019 - 23:09
+3

NasHokej97

 

Dneska opäť vynikajucií výkon. Po včerajšom výkone som mal mierne obavy, aby nakoniec neprišlo sklamanie, predsa len hrať proti Američanom ktorý hrali "profesorský" hokej a skutočne bojovným Fínom je rozdiel.

Musím ale povedať že ma chlapci prekvapili. Škoda toho, že nakoniec ideme bez boda. Myslím že remíza by tomuto zápasu viac slušila. Dneska boli Fíni boli o jedného hráča lepšieho, a to bol Kakko. To je fakt neskutočné čo predvádza Určite nám však nepomohli 2 neodpiskané fauly pred 3. fínským golom a neistý Čiliak, ktorému môžeme pripísať 2. a 3. gol.

Treba pokračovať ďalej a skúsiť uchmatnúť bod aj Kanadanom. Aj by som napísal, že nám turnaj začína od Stredy, ale ukázali sme že hrať vieme proti všetkým...

PS: Asi to ten náš lekár zakrikol Černák z toho naštastie vyviazol v poriadku ale Ďaloga. Určite by bol veľmi platný proti "papierovo slabším". Už iba dúfať že sa nakoniec nepotvrdí otras mozgu.
11.5.2019 - 23:09
+4

Ciko

 

Finska hviezda by vysla na prazdno, ak by ten ujo pruhovany mal gule odpiskat faul
11.5.2019 - 23:10
+7

lukiasko

 

Krištof nehral zle ale bolo vidieť ako chýba taký rozhodujúci center ktorý by potiahol takto super hrajúce a namotivovaná krídla. Pánik krása, Tatár takisto, dedko Nagy taktiež pekne. Marinčin Černák a dnes hlavne Sekera veľmi dobrý zápas. Ako sa povedalo asi 100 krát škoda... určite sme nehrali dnes lepšie ako Fíni ale pred začiatkom šampionátu keby sa nás niekto pýtal či berieme 3 body tak by sme brali všetkými desiatimi teraz sme si ten bod navyše zaslúžili...
11.5.2019 - 23:10
+9

TomsKE

 

Skoda, prehra mrzi: Mrzi pripadna strata dalogu asi viac ako body.

Vieme ze ak chceme bodovat proti muzstvam ako su fini, tak brankar musi chytit nieco naviac. Bohuzial ciliak nechytil ani len to co sa poklada za "povinnost" ale tak co uz.

Rozhodcovia? Smiesni, ale tak co uz.

Najviac mrzi to, ze chalani hrali naozaj dobre a nie je z toho ani len bod. Ale nevadi. Ved kde su Fini, kde su americania a kde sme my? Hrame naozaj pekny hokej a to ma tesi. Nas hokej sa po rokoch ako tak zobudza a aj tak sme schopni hrat velmi dostojne s muzstvami, ktore su uplne niekde inde ako my. A to ma ako fanusika tesi.



11.5.2019 - 23:11
+4

STARS

 

Pekný zápas chlapci škoda len výsledku, Ciliak bola chyba ale aspoň vieme ako na tom sme s brankármi, niečo zlé je na niečo dobré, nepanikarme ešte máme dosť zápasov na vybojovanie si štvrťfinále,CAN možno nedáme ale zápasy so slabšími nesmieme podcenit a najmä nie s GER.. Veríme a ideme ďalej
11.5.2019 - 23:12
+3

hokejfanda

 

plne sa stotožnujem, hlavne v tej časti s Čiliakom. Dneska ho ale naši hokejoví "tréneri" zničia. Ja hovorím, možno že je dobré že sa to stalo, teraz už asi bude chytať len Rybár, možno si ešte Čialiak zachyta proti Británii, no nikde nie je napísané, že dneska by Rybárovi zápas vyšiel.
11.5.2019 - 23:13
+1

hokejfanda

 

toto malo ísť hore k Sani-mu
11.5.2019 - 23:15
0

Zubo27

 

Marek Marušiak - krycie meno "ako ste to videli?" ale nie... chalani, dnes super výkon, nešťastná prehra, slabší výkon sudích. Oddýchnuť a hor sa na Kanadu!
11.5.2019 - 23:14
+3

cizmo93

 

Rozhodcovia dokakkali celý zápas, boli pri všetkom podstatnom. Čiliaka by som nevinil za druhý gól, pozrite si dráhu puku, letel hore a zrazu dole, lebo rotoval, podobný gól dal Ďaloga Nórom v 2015 v Česku. Ten tretí gól bola šikovnosť Kakka, ale predpokladám, že Čiliak čakal prihrávku a chcel sa presúvať.

Aj tak výborný výkon našich, trochu nechápem to poskakovanie puku Trtovi a Pánikovi, potrebujú trocha väčší kľud.

Fandíme ďalej!!!
11.5.2019 - 23:15
+4

mattheu

 

Paradny vykon: ...aj ked vysledok vyzera jednoznacnejsie pre finov. Po vcerajsej nahanacke som predpokladal ze dnes to budu olovene nohy , ale som prijemne prekvapeny. Aj ked dnes Tatar a Panik neboli az tak viditelni. Inak Cernak ked bol pri Kakkovi, si fin velmi neskrtol. Verim ze Daloga bude fit a prajem skore uzdravenie resp. navrat do repre.
Ciliak dobry zapas, dobre zakroky, skoda tretieho golu, verim ze bod by sme vzali nebyt tej straty koncentracii po akoze faule. Toto by sme sa mali stale doucit nepiska sa hram naplno , aj ta polsekunda ocakavania na zapiskanie nas stala treti gol.
Craig to vyskladal vyborne a verim ze nikto zo zostavy nepojde von, Hudy nech ostane na tribune , aj tak nema novu vystroj :-P
11.5.2019 - 23:15
+3

flipper

 

Mal som obavy, či dokážeme zopakovať výkon zo včera... Zopakovali... Opäť výborný výkon z našej strany... Zápas o jednom góle, dal ho "the man of the match"... Skvelý hráči na to, že má 18...Mali sme min. na bod, bohužiaľ amatéri z Áut a BLR v pruhov anom nás aspoň o ten bod pripravili...
11.5.2019 - 23:17
+11

marko4

 

Majo: presne tak som to videl aj ja...
12.5.2019 - 0:48
+2

noano

 

nezopakovali. keby ano, tak mame proti Finom 3 body.
12.5.2019 - 10:55
0

Oulak

 

Koľko aktívnych brankárov zrazu tu...
11.5.2019 - 23:17
+3

rastislavke

 

hokej je o chybách: myslím, že teraz hromadný hate na Čiliaka nie je správna stratégia... na to ako to vyzeralo po prvej tretine relatívne podržal, mohli sme rozhodnúť v tretej tretine, nestalo sa tak a dostali sme góly my... ideme ďalej...

obrana inak super, až na pár drobných chýb... útočníci by to mohli trochu zjednodušiť a viac sa tlačiť do brány, nech to nestojí len na obrancoch...

Černák je beštia, to je hráč, ktorý ak sa nič nestane bude jedného dňa legenda slovenského a možno aj svetového hokeja potenciál na to má
11.5.2019 - 23:17
+26

Dzunkes

 

Hlavne ako mu Bokros nalozil vtedy
11.5.2019 - 23:22
+1

rastislavke

 

mne sa zdá, že ho asi najviac sprdol Marko Daňo... ale my v KE sme vedeli, že z neho niečo bude dnes na chvíľu v telke ukázali aj Maťa Štrbáka, ktorý sedel pri Šatanovi a tak som si pomyslel, že bez neho by Černák asi nebol tam, kde je dnes...
11.5.2019 - 23:25
+17

TomsKE

 

Nj tam mu nakladal pelne krasne do medii Dano. A kde je on a kde Draco.. smad sa z toho poucil.
11.5.2019 - 23:51
+7

crosbynko

 

Ja som napriklad vzdy mal vyssie Jarosa. Cernakovi som neveril ale tuto sezonu isiel neskutocne hore. Dufam ze mu to vydrzi. Zatial hra aj na MS paradne. Formu z Tampy si nezabudol pribalit.
11.5.2019 - 23:40
+9

Dzunkes

 

Nech mu to vydrzi u bleskov
12.5.2019 - 0:55
+5

Sunkafit

 

Skoda dalo sa to....tu jeden psychos vyhral 400e gol cernak a dva gole kakko
11.5.2019 - 23:18
+3

xko

 

Včera ma total prekvapili všetky lajny, keď som nevidel rozdiel oproti prvej. Tým nechcem povedať že sa nesnažili, ale dnes bol ten rozdiel viditeľný. Škoda druhého a tretieho gólu, čo sa dalo chytiť. V semifinále osobka na Kaka a Rybár v bráne, a bude to dobré.
11.5.2019 - 23:19
+3

kolombo

 

Dnes trochu smolný zápas pre nás. Mali sme na to ich zdolať no tesne to nevyšlo. Nevadí výkon bol relatívne dobrý a na tom treba stavať. Fíni si možno viac verili v rozhodujúcich chvíľach a boli chladnokrvnejší. Som však aj tak hrdý na našich lebo opäť ukázali kvalitu.
11.5.2019 - 23:20
+1

ElwisNR BLOG

 

Mne sa zápas páčil bolo to hore-dole a ešte 10 minút pred koncom bola šanca na body.Fíni boli o niečo lepší výborne napádali a blokovali strely a prihrávky.Kakko budúca superhviezda.Dúfam že Ďaloga bude fit a proti Kanade ďalšia šanca na dobrý zápas.
11.5.2019 - 23:21
+2

pablob26

 

bolo to super. Skoda tretieho golu ale hrat 60 minut vyrovnany zapas s Finskom je super.
11.5.2019 - 23:21
+1

funky.MT

 

z Finov uz budeme mat vacsiu depku ako z Cechov...Ani nepamatam kedy sme ich naposledy porazili.
11.5.2019 - 23:22
+3

lukiasko

 

Na druhej strane aj v 2002 sme s nimi prehrali a ako to nakoniec dopadlo...
11.5.2019 - 23:40
+3

Old School

 

Kallio ide dopredu, pozor na Kallia!!! A dáva druhý gól ... asi takto zneli slová vtedajšieho komentátora, keď Fíni v 2002 už viedli nad nami 2:0 a nestihli sme ich už dobehnúť. Kto by to však bol vtedy povedal, že to bolo posledný krát, čo sme počuli na tom turnaji súperovu hymnu. Tento rok sa história zopakuje, ja v to verím.
11.5.2019 - 23:42
+5

noano

 

na rok 2002 uz zabudni.
12.5.2019 - 10:56
0

Cinan

 

Kto z nas by pred tymto dvojzapasom nebral 3 body? A este s takym vykonom. Mame dobry, rychly prechod do utocneho pasma, vieme si vytvorit sance, vyrovnane je to aj v pocte striel, proste chlapci paraaaada. Bavi ma to pozerat. Len nech vas dnesna prehra velmi nepoznaci, podme dalej svoje a bude to dobre.
11.5.2019 - 23:23
+1

MartinDT

 

nakakkal nám hetrik
11.5.2019 - 23:25
0

Lojza Miltag

 

Nechapem ako moze byt Hughes v rebrickoch pred Kakkom.
11.5.2019 - 23:26
+6

Gargamel123

 

Crospy je lepsi: ako Ovechkin
11.5.2019 - 23:31
+9

redwings

 

Možno je to tým, že sa hodnotenie nerobí podľa jedného zápasu na MS.
12.5.2019 - 6:19
+4

Nemehlo

 

Inak toto su pre Hughesa prve seniorske zapasy, kdezto Kakko ma u muzov uz jednu sezonu odohratu
13.5.2019 - 9:24
+1

Urpiner16

 

Tretí gól do našej sieti bol z kategórie lacných až by som povedal chytateľných.Čiliak pôsobil veľmi nervózne a rozhárane.Chlapci siahali aj na tri body za stavu 2:2 chýbalo máličko aspoň na ten bodík.Ďaloga veľká strata.Je vidieť v čom nám fínsky hokej nevonia.To skôr na švédov vieme lepšie zahrať.Dnes bola rozdielová len prvá päťka,ostatné museli skôr hasiť ako tvoriť ale treba povedať že aj keď sme prehrali na takýto hokej z našej strany sa dá pozerať aj keď sa prehrá.
11.5.2019 - 23:27
+3

Gargamel123

 

Uz len chybalo: zeby toten Nagy dzigol jeden do vynkla.
11.5.2019 - 23:38
+3

HkmDetva

 

Suhlasim
11.5.2019 - 23:55
0

miro-nr

 

Dnes sa taký vysledok čakal,naši zahrali celkom dobre ,no včera sme si vyčerpali šťastie aj na dnes.

Nič to ved nečakajte že budeme stale vyhrávať,to by sme boli každý rok majstri sveta treba poraziť tých čo správnych a to príde až neskor,tam už možeme plakať ,že je zle!
11.5.2019 - 23:29
+2

Brambor

 

Môj názor je taký, že rovnakým výkonom sme dosiahli rozdielne výsledky. Nemyslím si, že Čiliak alebo rozhodca nás potopili. Proste dnes to nevyšlo, dnes nám tam na konci nič nepadlo a Kakko proste dnes zahral na pána. 5 gólov v 2 zápasoch - to sa nedá hovoriť o náhode. Ideme ďalej... snáď bude Ďaloga v poriadku.
11.5.2019 - 23:31
+1

helmut600

 

Dneska to prohral Ciliak a psal jsem to tu vcera o pul dvanacte vecer, ze to bude chyba pokud bude chytat. Takhle hrajici Slovensko jsem videl naposled na ZOH 2010. Konecne to neni beton ale normalni hra. Nahoru dolu, brusleni atd. No vzdycky Slovensku pri nejakym uspechu zachytal brankar. Priste musi jit Rybar a Ciliak muze jit proti Britanii klidne znovu. Hra super ale nohy na zem a je potreba si priznat, ze Slovensko ma jeste tak 6-8 lepsich hracu nez jsou tady a Finsko jich ma asi tak 60. Na to se ale historie nepta. Takze podle me staci proste Rybar a bude vsecko ok a Kanada pujde dolu.
11.5.2019 - 23:34
+9

lukiasko

 

K Čiliakovi sa tu vyjadruje každý. No nechytil viac menej nič navyše, dostal tri góly za dva povedzme že nemohol... Ále !! Od začiatku zápasu pôsobil veľmi neisto. Puky vypadávali, zbytočne niektoré vyrážal, bál som sa že čo na neho pôjde skončí v sieti, zatiaľ čo pri Rybárovi som si včera bol celkom istý... myslím že to hráči cítili rovnako... Nechytal zle ale nebol opora.
11.5.2019 - 23:34
+4

fanda55

 

Dnes sladko kyslé hodnotenie. Áno, Fíni nám nesedia, ale dnes sme na to mali. Za stavu 2:2 veľký tlak, gol nepadol a vzápätí na druhej strane. Všetci kritizujete Ciliaka. On neodchytal vyslovene zlý zápas, rozdiel medzi ním a Rybkou bol v tom, že nepredviedol zázračný zákrok. Prvý a tretí gól sa dali a on to vie. Nemusíme ho hneď kamenovat za to. Mladý to spravil tiež šikovne. Bol to boj o tretí gól, dali ho oni, majú body. Mňa ten hokej bavil, vydržali sme s nimi korculiarsky celý zápas a vieme, ako Fíni korculuju. Navyše duel s USA v nohách. Dakujem chalani, dobre sa na Vás pozerá. Dúfam, že Marek bude ok. Ešte není vsem dnum konec, mame na štvrťfinále, ti chlapci idú na krv. Na rozhodcov sa nikdy nevyhovaram, áno, bolo hakovanie na Roba, ale nepiskalo sa, tak je to bezpredmetné. Chlapci, držím palce na ďalšie dueli, robíte mi radosť!
11.5.2019 - 23:34
+4

Gargamel123

 

Aby bolo jasne: dnes by to mal aj Rybar velmi velmi tazke.A mericania este pojdu hore ale Fini su uz zohrati a na sirokom klzisku ako doma.
Ja som spokojny,len tak dalej chalani.
11.5.2019 - 23:34
+2

fanusikuspechu

 

Skoda...opat super vykon a po dlhej dlhej dobe ma nase zapasy bavia a da sa nato pozerat
11.5.2019 - 23:37
0

flipper

 

Dneska to prehrali amatéri v pruhov anom a nie Čiliak... Zápas bol o jednom góle, už pri vyrovnávajúci na 2:2 predviedli zmätky, 2x čelindž, 2x neúspešná... Mali sme hrať presilovku... Prd gólom na 3:2 jasne držanie hokejky hráčovi, ktorý mohol vyhodiť a nevyhodil vďaka faulu sa puk vrátil a Kakko dal na 3:2...Krosceky Antilu v prvej a v druhej čistý kroscek na Dana bez povšimnutia... Miesto toho si všimli Sekerove vyhodenie puku a Trtove "otravovanie" jednou rukou... Skratka budú pískať zmätkari z BLR a AUT tak sa nečudujem... Dnes nás obrali o bod minimálne, nie Čiliak...
11.5.2019 - 23:43
+7

Sani

 

2x chellenge: ...inak, to uz niekto videl, ze by sa po videoanalyze a verdikte na stred...isla robit dalsia analyza?..lebo ja este nie...
11.5.2019 - 23:48
+1

Brambor

 

mňa skôr prekvapili komentátori ktorí avizovali 2 minúty ak bude challenge neúspešný, pritom tréner príde len o oddychový čas.
11.5.2019 - 23:50
0

flipper

 

To bolo rok dozadu, aspoň v KHL... Tento rok boli za neúspešný čelindž 2 min.
11.5.2019 - 23:57
0

Sedko NR

 

Vylucenie je pri challenge na offside, strata oddychoveho casu pri challenge na brankara. Z pravidiel
12.5.2019 - 1:04
+3

flipper

 

2x čelindž to bol výsmech pravidiel.. Neúspešný čelindž boli 2 min. aspoň v KHL túto sezónu.. Hajko s Gašparom tiež povedali "mali by sme hrať presilovku"... A nehrali sme...
11.5.2019 - 23:54
+1

Ol!ver

 

Prvýkrát nebol challenge, ne?
11.5.2019 - 23:59
0

rastislavke

 

prvýkrát nie
12.5.2019 - 10:37
0

KrebsKandidat

 

v Rusku bezna vec, obcas aj v NHL sa to objavuje
12.5.2019 - 0:08
0

LenTak93

 

Inak dnes bolo presne 17 rokov od zisku titulu majstrov sveta. Bolo to taktiež sobota. Nikde ani zmienka?
11.5.2019 - 23:47
+5

crosbynko

 

Merciak to tusim povedal cez prestavku.
11.5.2019 - 23:51
+3

sloniik

 

...a fini si povedia, porazili sme majstrov sveta...

Zapas super a ja idem spat
11.5.2019 - 23:50
+2

nnestor

 

Marek Čiliak, brankár SR: „Škoda posledného inkasovaného gólu, aj bod by sme dnes hrali. Taký je hokej, ideme ďalej. Každému gólu sa dá predísť, musíme sa z toho poučiť, rozobrať si to. Náš výkon bol súper, bod sme si zaslúžili. Diváci nás neskutočne ženú dopredu. Nehráme pod stresom, užívame si to, hráme dobre.”
11.5.2019 - 23:57
+1

hokejkaMHK

 

Prehra mrzí, ale pokiaľ budú hrať takto najďalej, tak si aj za prehru zaslúžia potlesk. Nie je to ale v 2011, nemáme tam hviezdy svetového formátu, ale chalani bojujú a to sa mne páči
11.5.2019 - 23:58
+7

flipper

 

S tým súhlasím...
12.5.2019 - 0:00
0

flipper

 

Vzdávam hold odborníkom typu Bačko, ktorí vedia okamžite po prehre identifikovať konkrétne osoby v mužstve, ktoré prehrali zápas... Máme sa čo učiť...
12.5.2019 - 0:08
+3

Urpiner16

 

Bačka sa musím zastať.Pomenoval kde nás tlačila topánka.A ja si myslím spolu aj s ďaľšími vrátane pána z čiech čo tu prispel že nás tlačila na brankárskom poste.Netreba sa báť veci pomenovať správne aj keď sa jedná o jednotlivcov ako Čiliak a Čajkovský.Rozhodcovia tiež neboli stopercentní ale to vítka jednotlivcov nie je hanenie ani hejtovanie tak to treba tak aj chápať.
12.5.2019 - 5:40
+2

flipper

 

Teba tlačí niečo iné a inde...
12.5.2019 - 16:36
+3

stan-PP

 

Zas ta prehra s tymi porazenymi Finmi ach jaj dnes urcite Fini porazitelny skoda ze my sme nedali na 3:2 z tych sanci.. a nechapem preco neodpiskali to drzanie hokejky alebo hakovanie na Lantosiho nechapem to a potom odpiskaju taky este mensi zakrok na Laca zrazu.. joj mrzi to no mohol byt aspon bod dva verim ze Kanadu viac potrapime oddychnuti... este jedna vec Ciliak slabota boli to fakt lacne goly hlavne ten druhy ale aj treti a Cajkovsky normalne katastrofa a jak sa nechal pred 3 golom odrbat sa mi zda ze to bol on klobuk dolu..ale za taketo vykony na hranici moznosti klobuk dole a standing ovation chlapci pokorne dalej s takymto pohybom a mame fakt velku sancu na QF navyse taketo tazke 2 zapasy po sebe uz nas necakaju klobuk dolu ako sme korculovali aj dnes.. podme skusit prekvapit hratelnu Kanadu tam este mozme hrat ako vcera uvolnene bez stresov snad posledny krat tak si to podme uzit
12.5.2019 - 0:38
+1

Sedko NR

 

Inak všimol si niekto hlásenie ? Najskôr po anglicky, potom po našom a najskôr strelec, asistenti a potom čas... dajaká novinka ?
12.5.2019 - 0:45
0

LenTak93

 

To hlásenie je zrejme predpísané, aj keď aspoň pri slovenských zápasoch by som to otočil. A hlásateľ by sa mohol pohrať aj s publikom, ako je tomu pri zápasoch Košíc, nie iba to stroho zahlásiť. Veď ešte tam je aj Strachan.
12.5.2019 - 9:23
+1

tulen - kosice

 

rozhodne: treba poďakovať za slovenskú repre v košiciach , chlapcom za predvádzanú hru a všetkým fans za super výkon ... a samozrejme ďalovi skoré uzdravenie a rýchly návrat na ľad
12.5.2019 - 0:49
+6

OUTBLAST

 

..: Nenohol som si pomôcť ale dneska mi prišlo strašne upracované prechadzanie do útočného pásma (hlavne v presilovkách) kde to väčšinou bol o náhode že jeden hráč prejde cez troch ..irónia že najlepšie to išlo asi Lacikemu (pre mňa najmilšie prekvapenie týchto MS) ..inak len súboje v rohoch kde fíni vedeli čo hrať aj keď velakrát aj s pomocou nedovolených zákrokov...držanie Daňovej hokejky pred tretím gólom čistý fail ale na to sa vyhovárať nedá...
Ten druhý gól podla mňa mal čiliak mať,hráč mu až tak neclonil a neskoro vystrčil vyrážáčku ...
Ale na túto bandičku sa rozhodne dá pozerať a dúfam že proti "salbším" mužstvám to bude šlapať len lepšie
12.5.2019 - 2:40
+5

rijko

 

Unaveny po takmer 4 hodinach cesty Macejko specialom,ale vyborny pocit po nasej hre a celkovom zazitku zo zapasu.
Kde najdem prosim vas statistiku vhadzovani,lebo to co sme my dnes vsetko prehrali aspon co som si uvedomoval bolo velmi velke cislo.z toho vyplyva tlak fin v nasej tretine,ale aj nevyuzite finske icingy.mam dojem,ze nam dnes tato cinnost velmi nesla.skoda sanci pred tretim finskym golom.
12.5.2019 - 5:14
+1

Senator BLOG

 

Co by dal julo hudacek zato, aby mal na hp taku podporu ako ciliak, ktory chyta v repre pravidelne este slabsie ako julo ☺ ciliak je podla mna hooodne precenovany brankar, ja na nom nic extra nevidim, este aj klubovu sezonu mal slabu
12.5.2019 - 6:01
+21

SIXINO

 

..: Ciliak nám to vybavil ...keby aj Rybarovi nevyšiel zápas, akože by nemusel, ako niektorý píšu, aj tak by sme min. bod aj tak brali s fínmi. Som o tom presvedčený.
12.5.2019 - 8:29
0

Dzunkes

 

v Komete su s nim spokojny staci sa ich opytat aj ked odisiel zo Slovana
12.5.2019 - 9:05
0

ctibor

 

Julo ma dostatocnu podporu na HP, ved este doteraz ho niektori spominaju.
12.5.2019 - 9:20
0

Suchár

 

nemám rád : fínskeho hokejistu Kakka

a fanúšikovský pokrik ..."my sme tu doma"
12.5.2019 - 7:47
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Suchár

 

je to frajer, proste Kaapo
12.5.2019 - 10:40
+1

strojar

 

Druhý výborný zápas slovenskej reprezentácie.
Len Fíni zahrali lepšie ako Američania.
12.5.2019 - 7:59
+5

Standacik

 

Vitaaaj
12.5.2019 - 9:45
+5

Mark101

 

Kto vy bol pred turnajom povedal že v zápase s USA budeme lepší a s Fínmi zahráme vyrovnanú partiu. ? Ja rozhodne nie. Na našu hru sa dobre pozerá. Vidno že je mužstvo dobre poskladané s každý si plný svoje povinnosti na 100%. Ako som už písal dnes to bol vyrovnaný zápas bohužiaľ Fíni boli efektívnejší.
12.5.2019 - 8:59
+5

noano

 

co mas z toho ze zahras s niekym vyrovnanu partiu? nato sa historia pytat nebude. tu su dolezite body, vyhry.
12.5.2019 - 10:46
0

topska

 

Co mam z toho napriklad ja? Dobry pocit, spokojnost, lepsiu naladu. A preto sledujem sport.
12.5.2019 - 16:53
+4

Tino

 

vyborny: vykon, prehra mrzi, ale FIn maju rozdieloveho hraca...my potrebujeme menej oslaboviek, nerobime ich vela, ale ziada si to menej faulov....inac za mna vsetko v klidku, takuto repre s takouto hrou, zanietenim ja mozem.
12.5.2019 - 9:39
+2

Patrik91

 

Výkon našich bol viac než slušný a je na čom stavať. Musíme hodiť za hlavu pár neodpískaných faulov,offsajdov a hrať stále našu hru. Po rokoch mám konečne radosť z našej hry. PS: Marek daj sa do poriadku, lebo tvoje korčuľovanie je na hony vzdialené od 99% hráčov šampionátu. Už môj 4-ročný chlapec pozná kedy máš puk
12.5.2019 - 9:54
+3

OceliarKE

 

Darmo, Černák je pán strelec!
12.5.2019 - 10:07
+5

jozino

 

Laco Nagy: pred pripravou, resp. MS som mu neveril, teraz to beriem spat. Na MS hraje paradne, myslim ze ovela lepsi vykon ako v Playoff za KE. Miesto si zasluzi.
A pozdravujem rozhodcov
12.5.2019 - 10:10
+6

Impulse2

 

Fíni boli o niečo lepší,ale naši ako bolo vidno,stačili s nimi korčuľovať ale fínska škola sa nezaprie,také výkony aké predvádzame tento rok zatiaľ som dlho nevidel,progres som videl už minulý rok v posledných zápasoch a potvrdzujú to tento rok,škoda,keby vylúčil Fína tak ten gol nemusel padnúť.... Jediný slabší hráč čo je v tíme je podľa mňa Čajkovský,neobratný,stráca puky a nechá sa radšej predskočiť Fínom akoby on mal byť skôr pred pukom,dohrávanie súbojov s hokejkou hore.... Chlapci hrajú dobre,proti Kanade im verím a podľa mňa vyhrajú
12.5.2019 - 10:16
+1

Urpiner16

 

To už bude iná Kanada ako prvý zápas s Fínskom.Nemajte veľké oči.Ďaloga bude veľmi chýbať a bekov budú musieť viac zaťažovať.
Pre nás bude kľúčový zápas v stredu s Nemeckom to treba vyhrať za tri body.
12.5.2019 - 11:15
+1

gabby

 

z nasej strany opat velmi dobry vykon som nesmierne tad ze aj proti favoritovi hrame agresivny utocny a nielen defenzivny hokej! teraz sa treba zomknut a v zapasoch proti ,,papierovo slabsim,, musime hrat rovnako a srdiecko bude plesat! ako vcera aj predvcerom!
12.5.2019 - 11:51
+1

amaskiea BLOG

 

Rozhodcovia včera: ja som včera videl pár podrazení a iných nedovolených zákrokov aj na našej strane, kde som stŕpol, ale píšťalka našťastie zostala ticho, takže na rozhodcov by som to veľmi nehádzal, plus/mínus to kazili na obe strany. Skôr sa mi zdá, že za väčšinu fínskych gólov môže naša chvíľková dekoncentrácia.
Prvý fínsky v oslabovke: odohrali sme fantastických oslabovkových cca. 95-100 sekúnd, kedy mali Fíni problém vôbec prejsť cez útočnú modrú, a potom akoby sme sa už uspokojili/uspali sami seba pocitom, že ten zvyšok oslabovky už nejako dohráme a Fínom stačila 10-sekundová akcia a náš nedôraz (hlavne pred bránkou, ale nie len) nekompromisne trestali - 1:1
Druhý fínsky gól - bola to taká nepríjemná plachtiaca strela, či to brankár mal chytiť, je podľa mňa už aj tak jedno teraz. Možno keby to chytil, bol by to rozhodujúci zákrok, ktorý by zlomil zápas na našu stranu, ale je to už fakt jedno - 1:2
Tretí fínsky gól - zase typická situácia pre nás, psychicky nezvládame tieto situácie, príliš sa dáme rozhodiť rozhodnutím - resp. v tomto prípade skôr nerozhodnutím - rozhodcov priamo v situácii a prestaneme sa koncentrovať na hru. Takže víťazný gól sme si včera zavinili sami, všetci piati, ktorí boli v tej chvíli na ľade, plus brankár - 2:3
A ešte aj štvrtý fínsky gól ide na náš vrub - nechápem, načo je dobré pri početnej prevahe (záverečná powerplay) vysúvať nášho hráča rýchlou prihrávkou cez celé klzisko, čím sa naša početná prevaha de facto zrušila, náš hráč síce prenikol rýchlo do útočného pásma, ale bol tam sám, v dôsledku čoho sme prišli o puk a bol z toho gól v našej prázdnej bráne...

Čo ma ale celkovo nesmierne teší, je naša hra: nezbavujeme sa pukov v panike, neodhadzujeme ich na náhodu, vieme aj my zatopiť súperovi, celkovo hráme(!), nekazíme, nehasíme, ale systematicky staviame celú hru od jednej situácie k ďalšej/vyššej - od vybojovaného puku, výjazd z pásma, prechod cez stredné, usadenie sa v útočnom, ohrozenie bránky, každý jednoducho musí vidieť, že to má hlavu a pätu - to sú u nás celé roky nevídané veci (s výnimkou Vujtkovho obdobia do zimnej olympiády 2014)
Za všetkých vyzdvihnem Marinčina - jeho preto, lebo na tohto chlapca som si až doteraz nejako nevedel zvyknúť, ale na týchto MS hrá zatiaľ Veľký Hokej. A nie je jediný, kto vie individuálne vytvoriť výhodnú situáciu pre celé mužstvo.
Z hry som veľmi spokojný, ak tú úroveň dokážeme udržať, ja budem úplne uspokojený, bez ohľadu na to, aký výsledok nakoniec dosiahneme. Tento rok to nie je trápenka, oči nebolia, naopak, pôžitok (aj) z hry našich - obrovský nezvyk, obrovský zážitok.
12.5.2019 - 12:05
+5

flipper

 

Pred víťazným gólom Fínov Fín jasne držal hokejku nášho hráča a znemožnil mu vyhodiť puk z pásma, ktorý sa chystal vyhodiť... Netvrdím, že v globálne nás zarezali, ale v tomto jednom momente ovplyvnili priebeh zápasu, pretože keby to držanie hokejky pískli, víťazný gól Fínov by Kakko v tom okamihu nedal...Toľko môj názor...
12.5.2019 - 16:34
+1

amaskiea BLOG

 

Rozhodcovia nás ešte veľakrát zarežú, s tým veľa nenarobíme, ale to, aby sme sa v takom momente hneď neopustili a neprestali hrať (čo priznal aj, myslím Laco Nagy to bol), na tom môžeme zapracovať, to je plne v našich rukách, môj názor.
12.5.2019 - 17:29
+1

ZdenoLM

 

Brankár : Čilak dva lacné góly, skoda že nechytal výborne chytajúci Rybár...
12.5.2019 - 13:18
+2

emoxx1

 

Už prestante robiť z toho Čiliaka drevo. Každý brankár dostane občas lacný gól a bol by nezmysel, aby Rybár chytal 3 zápasy za 4 dni. V piatok doobeda by sme po týchto dvoch zápasoch, brali 3b ako úspech, dnes sa nám máli a hľadáme vinníka...
12.5.2019 - 14:13
+4

ctibor

 

Hlavne minutu predtym vychytal one-timer pod hornu zrdku, kde spravne nesiel rychlo k zemi.
12.5.2019 - 21:35
0

hello, havarju

 

Záverom len toľko: Nevadí! Vo finále im to vrátime.
12.5.2019 - 14:23
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 11.8.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 11.8.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 11.8.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.8.2019 19:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.8.2019 19:09
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.8.2019 19:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.8.2019 19:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.8.2019 19:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.8.2019 19:09

Bleskovky

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
o 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Hill podpísal nový jednoročný kontrakt s Arizonou

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes sa dohodlo na jednoročnom dvojcestnom kontrakte s Adinom Hillom. Dvadsaťtriročný brankár v uplynulej sezóne pôsobil prevažne na farme Arizony v tíme nižšej AHL Tucson Roadrunners.
4.8.2019 10:02 - TASR

NY Rangers vykúpili Shattenkirka zo zmluvy

Vedenie klubu NHL New York Rangers vykúpilo amerického obrancu Kevina Shattenkirka zo zmluvy. Tridsaťročný hokejista, ktorý počas pôsobenia u "jazdcov" ďaleko zaostal za očakávaniami, mal ešte dva roky platný kontrakt. Ten mu garantoval priemerný ročný plat 6,65 milióna dolárov.
2.8.2019 10:13 - TASR

Rus Kamenev podpísal s Coloradom novú ročnú zmluvu

Ruský hokejista Vladislav Kamenev a klub NHL Colorado Avalanche sa v utorok dohodli na podpise novej ročnej zmluvy. Jednocestný kontrakt vynesie 22-ročnému centrovi, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, 750. 000 dolárov.
31.7.2019 09:44 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola