Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Šatan po MS: Proces ide dobrým smerom

MS 2018 patrili z hľadiska výkonov v poslednom desaťročí k tým lepším. Slovensku však ani to na postup do vytúženého štvrťfinále nestačilo, 11 bodov je nakoniec málo. Ale naštartovaný proces má podľa generálneho manažér dobrý smer.


Od zavedenia nového systému na MS zaznamenala reprezentácia z hľadiska bodov druhý najlepší výsledok. Napriek tomu sú tri trojbodové výhry a uchmatnutie bodu v dvoch zápasoch proti favoritom na postup málo. „Chýbali nám dva body. Ale vzhľadom na minulý rok sa dá konštatovať, že bodové zlepšenie je dosť výrazné a mám aj ohlasy od iných tímov, ktoré si všimli, že naša hra sa pod novým trénerom zmenila. Hráme iným spôsobom a na turnaji sa to aj ukázalo,“ povedal na úvod  generálny manažér tímu Miroslav Šatan.Ak by sme sa obzreli za celým turnajom, každý si ľahko vie spočítať, kedy boli naši reprezentanti k dvom potrebným bodom najbližšie. „Pochopiteľne, že keď ste 10 sekúnd od troch bodov, len jeden bod sa vám máli. Musíme ale vidieť aj to, že v tretej tretine hrali Česi lepšie a mali niekoľko šancí na to, aby vyrovnali už skôr. Nakoniec sa im to podarilo až úplne na konci. Tie dva chýbajúce body by sa hodili. Sklamaný však nie som,“ hodnotil ďalej. Slovensko počas turnaja a koniec koncov aj v poslednom zápase proti Bielorusom striedalo výborné úseky s tými slabšími.  „Mali sme dobré pasáže, ale aj  tretiny, keď to bolo slabšie. To je ale súčasť procesu, keď sa mužstvo učí hrať určitým spôsobom a takéto výkyvy sú bežné. Verím, že chalani si z tohto turnaja odnesú cenné skúsenosti, ktoré im pomôžu v ďalšej kariére. A dúfam aj v to, že sa vďaka týmto MS dostanú do lepších klubov. V budúcnosti to možno vrátia oni reprezentácii,“ zaželal si držiteľ všetkých slovenských medailí z majstrovstiev sveta. V pozitívnom duchu hovoril aj o trénerovi Ramsaym. „Priniesol do našej hry moderné prvky, ktoré sa ale aplikujú už všade. Jeho vedenie mítingov a tréningov bolo určite skúsenosťou pre hráčov. Chalani spoznali, ako funguje tréner z NHL. Videli sme počas roka, že záujem zo strany chalanov o národný tím tu bol,“ konštatoval dlhoročný kapitán reprezentácie. Celú sezónu napriek tomu, že Slovensko na dvoch veľkých turnajoch nezasiahlo do štvrťfinálových bojov, hodnotí kladne. „Chceli sme zmeniť niektoré veci a stabilizovať situáciu. Našou snahou bolo nastaviť slovenskú reprezentáciu na štýl, ktorý už dnes preferujú všetci, a to sa nám podarilo. Veľa hráčov hralo na ľade inak, ako predtým v klube. Dokázali naše požiadavky ohľadom systému aplikovať. Samozrejme, že do budúcnosti je ešte na čom pracovať, ale ide to dobrým smerom. Vzhľadom na naše podmienky a ranking sme presne tam, na čo ten tím mal. Možno chýbal kúsok šťastia, ale realita sa ukázala,“ uznal rodák z Jacoviec, ktorý síce otvorene nehovoril o svojej budúcnosti, ale z jeho reakcie sa dalo vyčítať, že tandem s ním a trénerom ostane aj do ďalšej sezóny nezmenený. „O tom sa bude rozhodovať v najbližšej dobe. Tréner má zmluvu a ja opciu...,“ načrtol generálny manažér reprezentácie. Šatan sa nebál vymenovať ani individuality, ktoré naplnili očakávania. „Veľmi dobre hrali skúsení hráči Nagy, Sekera a prekvapil ma Čiliak tým ako držal tím nad vodou. Pridal by som aj mladých chalanov. Veľmi úspešné zvládla turnaj popradská formácia. Počítali sme, že bude naša štvrtá, ale nakoniec by som povedal, že výkonmi bola druhá. Očakávania splnili ba možno aj prevýšili obrancovia Jaroš, Feherváry a Grman,“ dodal Miroslav Šatan.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


tino61

 

Dakujeme!

Je zrejme, ze GM cita HP.

15.5.2018 - 20:19
+41

amaskiea BLOG

 

thak určite je odkàzaný na naše múdrosti...
16.5.2018 - 10:53
+3

barabas

 

Hurááááá: Náš coach prišiel na veci ktoré už dávno vieme a ďalších milionov, len to zaobalil, úprimnejší boli hráči veľa šťastia
16.5.2018 - 18:54
0

Zkubydu

 

Ja sa tesim z toho ako to vidi Satan a Ramsay. HOWK
15.5.2018 - 20:19
+4

wedro

 

To čo som písal vo vedľajšej diskusii.
Mirek to len potvrdil.

Takže tak.
15.5.2018 - 20:25
+2

Roman-u2

 

Nemohli sme zostúpiť, pre mňa mal byť vekový priemer pod 25 rokov... Tieto MS som sledoval "zo zotrvačnosti" V každom prípade, konečné umiestnenie zodpovedá tomu, kam patríme - v budúcich rokoch hore-dole dve tri miesta, plus možno nejaké prekvapenie Ale určte nie sme v takej pr.deli aby nemohlo byť horšie...
15.5.2018 - 20:26
+7

borisko24

 

Kde je ten, čo sa oháňal štatistikami a tvrdil, že druhý útok je lepší ako popradský? Dúfam, že slová od Smatana mu budú stačiť. PS: Ďakujeme Miro, bol si skvelý ako hráč a skvelý si aj ako GM.
15.5.2018 - 20:28
+35

borisko24

 

Šatana
15.5.2018 - 20:28
+2

čarovna ceruzka

 

smatan
15.5.2018 - 20:31
+27

moonsorrow

 

carovny: smatan, hehe
15.5.2018 - 20:48
+1

kaiser

 

Smatanovej syn?
15.5.2018 - 20:32
+7

borisko24

 

Nie autocorrect
15.5.2018 - 20:47
+1

boychuk

 

Smatana
15.5.2018 - 20:57
+1

HokejBJ

 

Čože?: Nikto sa na týchto MS nezranil
15.5.2018 - 20:32
+1

chimli

 

Nemali by sme si klamať, nemáme schopného GM a nik z účastníkov týchto MS by toho kanadského trénera neangažoval!
15.5.2018 - 20:33
+6

kaiser

 

15.5.2018 - 20:35
+47

MaxSBA

 

chimli ty si xénia však?
15.5.2018 - 20:52
+38

AgentCooper

 

Chimli je jedinec trpiaci zvlastnym druhom psychickej poruchy. Dokaze vidiet veci, ktore neexistuju. Na rozdiel od strojara, ktory nevidi ani to, co existuje (system hry).
Chimli vidi akusi "zlatu generaciu" ovladajucu slovensky hokej. Vobec mu pritom nevadi, ze k nej patria aj hraci ako Stumpel ci Palffy, ktori aj pri poslednej volbe podporovali Kohutovho protikandidata.
15.5.2018 - 20:59
+41

moke19

 

zvláštny jedinec si Ty, to preto, že nedokážeš akceptovať názor iného a osočuješ ho.
ale takých je tu viac
16.5.2018 - 14:44
+1

AgentCooper

 

Aky nazor? Ja tu vidim iba nicim nepodlozene osocovanie dvoch osob zo strany jedinca, ktory ti neustale fabuluje o akejsi zlatej generacii ovladajucej slovensky hokej.
16.5.2018 - 19:03
+6

kaiser

 

nie,ja som kaiseroxenia prevtelená za chimliho...
15.5.2018 - 21:01
+1

Sarus

 

Bud to, alebo idiot.
15.5.2018 - 22:17
+9

AgentCooper

 

Ramsey by ani nikam inam nesiel trenovat. Sem prisiel kvoli Satanovi, ako sam povedal.
GM Satan je najschopnejsi od cias P.Stastneho.
15.5.2018 - 20:49
+51

simon22 BLOG

 

peter schopný?: bol výborným hokejistom.. no ako manažer sa schopne dokázal pohádať len s golonkom cez médiá.. ak mu prepustili brata s postu trenera golmanov, okamžite bolo všetko zle.. si asi zabudol.. dovtedy bolo všetko ok..
16.5.2018 - 7:44
+7

worth

 

Nikdy tu nebude dobre...
16.5.2018 - 9:20
+3

Gargamel123

 

Stastny ma nadhlad a videl to co tu mnohi nevidia alebo nechcu vidiet aj ked im to strcis na tacke pod nos.
16.5.2018 - 9:24
+6

Ejo

 

Šťastný bol dobrý GM pre dobu v ktorej bol. Jemu stačilo mať meno ktoré má váhu v NHL, aby lokálny GM púšťali naše hviezdy na MS a samotní hráči mu zase ťažko hovorili nie. Či by bol dobrý GM aj v dnešnej ťažkej dobe bez individuálnej kvality a potreby budovať celé súkolie hokeja nanovo sa už nikdy nedozvieme. A že sa pohádal s Golonkom či Nemečkom? S tými komunistami by to mal urobiť každý príčetný človek.
16.5.2018 - 8:53
+23

moke19

 

Nemeček je stále zamestnancom zväzu
16.5.2018 - 14:47
+1

Byron

 

Golonka komunista? Koľko máš rokov? Chlapček ty si totálne mimo reality bože prečo tu prispieva niekto čo nemá ani šajnu čo sa dialo v 70tych rokoch.
16.5.2018 - 20:43
+1

Sani

 

tak neokomunista s prehodenym kabatom cez hlavu: ...za to, ze pocuval, ci este tecie ropa pod ladom, uz ma byt disident?...treba skor pozerat s kym sa ka(o)mosi...kamarat Jurko jak sa ma?
17.5.2018 - 16:25
+2

weefoe

 

ty beťár jeden, konštruktívny kritik ako víno
15.5.2018 - 21:19
+10

amaskiea BLOG

 

16.5.2018 - 13:35
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gabi98

 

Je to tulip. Archaicka bytost este z cias zaciatkov portalu.
15.5.2018 - 22:14
+1

marko4

 

no ved: ja pisem, ze mentalne je na urovni Strojara...
15.5.2018 - 22:17
+1

Sani

 

...spravny clovek na spravnom mieste...jedine co mu vytykam je slabe omladenie...namiesto niektorych borcov tam uz mohol nejaky pazur ziskavat ostrohy smerom k domacim MS...a ked aj nie, tak naozaj nebol dovod vyradit Krivosika a Bodaka hned po prvych zapasoch kde horeli rovnako aj stari...
15.5.2018 - 20:33
+8

Stano55

 

Miro dlúha a češka dráha pred vami, trimem vám paľce...
15.5.2018 - 20:34
+3

kurtsteiner

 

Šarky...strašne rad by som tym tvojim slovam chcel verit...
15.5.2018 - 20:35
0

STARS

 

Dufam že Ramsey zostane
15.5.2018 - 20:39
+31

crosbynko

 

Pozitvne je ze dobre zahrali vsetci traja mladici v obrane. Aspon pochopili ze ti mladi na to maju a snad budu postupne zaradovat viacerych.
15.5.2018 - 21:01
+7

Arthur Dent

 

No, co dodať: Ja som spokojný. Aj keď mohol niektorých starcov nechať doma, napriek tomu boli výkony viac lepšie ako horšie. Jediné, čo ma hnevá je skutočnosť, že sa nám podarilo byť prvým tímom v rámci MS, ktorý nepostúpil napriek získaným 11 bodom. Francúzi, Rakúšania aj Bielorusi boli tentoraz čajoví a až na 1 bodík, čo zobrali Rakúšania Švajčiarom sa žiadne body "nekradli". Škoda toho...
15.5.2018 - 21:01
0

FP-palkopal

 

Aké zlepšenie....: ďalší neuspech na MS a to takto ide už za sebou 7 rokov.Z čoho sa máme tešiť?z neuspechu,alebo že sme boli tam.Vyhovorky sa hladaju po každom neuspechu,ale pravde sa pozrieť kritický to nedokážeme.Bude sa to preberať z ľava-doprava a vysledok,dúfať,že budúci rok bude uspešnejší.Ostava strašne vela práce......
15.5.2018 - 21:02
+1

hoKEjka

 

Pan si myslel, ze asi budeme hned majstri.
15.5.2018 - 21:06
+30

Jozef_SK

 

FP palkopal máme 11 bodov v inom roku by sme s tímto počtom postúpili
15.5.2018 - 21:07
+10

KrebsKandidat

 

Za mna spokojnost. Dufam, ze toto zlozenie realizacneho timu ostava.
Co ma ale sklamalo su "fanusikovia" - kopa z nas tu pisala hluposti - miesto fandenia len cakanie na chybu hraca aby mohli hromzit. A pri tom, PP utok klobuk dole, Nagy odohral mozno najlepsie MS za SVK vobec. Kristof, sa nestratil, zlepsenie v reprezentacii. Marcinko, vela "ciernej roboty". Hascak "spadol" - padali aj ini hraci a co? Hral dobre.
Za mna dakujem, hra slovenskeho timu vo mne vzbudila emocie a prevladaju pozitivne.
15.5.2018 - 21:07
+6

AgentCooper

 

Hascak vazne nehral dobre... Dnes nespracoval minimalne tri ciste puky, bez toho, aby ho atakoval iny hrac. Prehrate suboje ani nepocitam. Hrac 2.utoku, ktory hral kazdu presilovku, musi podavat uplne ine vykony.
15.5.2018 - 21:11
+37

KrebsKandidat

 

Hascaka som musel spomenut. Ako, chalan nie je najlepsi hokejista na svete, no ani najhorsi. Dal vitazny gol v lige bratov? Dal. Dal konecne gol v repre na MS? Dal. Spadol ako jediny? Nie.
Co sa znazim povedat, ze tento tim nesklamal. Prave naopak. Tak budme hrdi, bojovali a, hm nasa hra mala system.
No a Hascak prosto nie kazisvet Chalonovi to v repre prosto prilis nejde.
15.5.2018 - 21:28
+5

Duke62

 

Súhlasím so všetkým ale že Haščák hral dobre tak potom prepáč
15.5.2018 - 21:13
+8

Lojza Miltag

 

Hascak nehral dobre. Inak s tymi fanuskami suhlasim, na Slovensku je to hroza ako sa ludia na hokeji nevedia bavit a nadavaju.
15.5.2018 - 22:00
0

KrebsKandidat

 

ved toto, ze kopa ludi len nadava a vobec sa netesi plus u mna mas
15.5.2018 - 22:45
0

MIZU78

 

Na čiernu robotu Marcinka sa môžem vykašľať...Koľko zápasov už pokazil?,,,, Ten chalan hral v živote 20 zapasov na MS a ma - 10 na lade.T.j. Je pre tím nepotrebny.... Hascak ma pekný blok v hlave... Ten chalan nevie dať gól a už ho to ani nikto nenaučí... Takže dosť Sarky... + treba ukončiť spoluprácu s Granákom, Hovorkom,Cingelom,... Treba to konečne omladiť ročníkmi 98_99... Roman, BUCEK, Valach, Bodak, Krivosik, Hrehorcak, sa pýtali už teraz... Aspoň dvaja museli ísť...
15.5.2018 - 23:02
+4

KrebsKandidat

 

Pozri, nemyslim, ze dalsie majstrostva bude Hascak hrat. Craig vidi ako hral, aj ked, otazka je, ci nahodou nebol jeden z mala hracov, ktori system dodrziavali cely cas. Ale, nie je ferove a ani spravne, aby sme si my ako fanusikovia, vybrali jedneho hraca ako obetneho baranka, ci? Nemyslim, ze Hascak za nas (ne)postup moze.
Marcinko, no ja neviem, ale jedna vec, ktoru by som sa rad spytal Ramsayho je, preco je Kristof v presilovkach pred branov a nie Marcinko - hrac mensej postavy toho tolko brankarovi predsa nezakryje...
15.5.2018 - 23:19
+3

Ol!ver

 

"aj ked, otazka je, ci nahodou nebol jeden z mala hracov, ktori system dodrziavali cely cas."

Nedodržiaval celý čas.
15.5.2018 - 23:28
+2

MIZU78

 

Na to aby mohol niekto clonit potrebuješ v prvom rade vystreliť.. Mat na to snipera... . A s tým sme mali problém, že my sa ani nedostali ku strelam v presilovke.. Hascak s Bakosom sa nevedeli dostať ani cez pásmo.. Ofsajdovi králi.. Granák triafa väčšinou korčule súpera.. Tén co cloni pred bránou nemusí mať 2 metre.... Pozri sa na Holmstroma v minulosti
15.5.2018 - 23:34
+4

KrebsKandidat

 

Oka, myslim, ze z Granakom mas pravdu.
Holmstrom, Tomas? no tak tento hrac mi usiel.
A jasne, aj s tou strelou mas pravdu.
16.5.2018 - 0:38
0

Foam of Waterfall

 

Asi tak,v tejto sniperskej roli som cakal viac okrem Granaka najma od Cajkovskeho a mozno aj Sekeru (okrem zapasu s CZE,tam strielal vyborne)...ale Sekera,neSekera,on hral napriek tym stats este v pohode,to skor koncovka niektorych utocnikov je zufala,hoci je to najdolezitejsia vec,co maju vediet...najma preto musia namiesto Hascaka,Cingela,Marcinka a spol. hrat v repre hraci,co ju maju lepsiu (lebo aj Daloga ju ma lepsiu ako obranca,a to je fakt na zamyslenie).Viem pochopit,ze aj menovani sa snazili,ale repre nie je najma o snahe,ale najma o vykonnosti,schopnostiach a nakoniec aj vysledkoch...ked Marcinko mal co ponuknut aj v PP,lebo tak v CR hra,pytal sa na to miesto aj sam,ked vidi,ze v inej roli mu nejde?
16.5.2018 - 7:14
0

Tizo BLOG

 

nagy odohral najlepsie majstrovstva v 2011 doma...ale nedostaval tolko priestoru kedze hanlon tam furt nasadzoval trapiacu sa trojicu..
16.5.2018 - 2:00
+14

Tino

 

ak: chceme byt lepsi, napredovat spokojni byt nemozeme, treba chciet viac a raz viac dosiahneme...miro toto isto vie, jeho kariera je prave o voli makat cely zivot , zlepsovat sa...mna potesil progres , necakal som zazrak chcel som vidiet system nie nahodu v nasej hre bolo sice vela chyb ale prevazila myslienka , plan..toto je dobry zaklad,teraz to udrzat , doplnat lepsimi hracmi a presvedcit odbornu verejnost na svk ze repre potrebuje pomoc ale to nepojde tak ze sa na svk bude robit hokej na urovni rybnik
15.5.2018 - 21:13
+2

ElwisNR BLOG

 

Ja by som povedal takto že lepšie to nebolo a ani horšie na čo sme zvyknutí. Skôr sa obávam tej generačnéj výmeny nemáme dosť kvalitných a mladých hráčov pre reprezentáciu čo je problém a fakt už dlhodobý ako sa pracuje s mládežou a na to ani Šatan ani Lintner nemá páky.
15.5.2018 - 21:14
0

kaiser

 

ale máme,len im treba dať šancu...
15.5.2018 - 21:20
+7

strojar

 

Čím menej je vecí v slovenskom hokeji, na ktoré má Lintner vplyv, tým lepšie pre slovenský hokej.
15.5.2018 - 21:25
+7

KrebsKandidat

 

Ty si pripad. Ako, ked bol ten system, ktory Ti nevidis uspesny, tak neprispievas na HP. Ked to nejde. Tak si tu.
Odpovedal si na jednu, jedinu otazku tu na HP?
15.5.2018 - 21:33
+10

Foam of Waterfall

 

No a suhlasis s tym,ze tato veta by sa mala vztahovat najprv na uzkeho a jeho spriaznenych funkcionarov (vratane toho z BB) a az potom pripadne na Lintnera?
16.5.2018 - 7:16
+1

HokejBJ

 

Nemáme veľa kvalitných mladých hráčov? Nesúhlasím
15.5.2018 - 21:28
+1

Zkubydu

 

mas pravdu bardejovcan: vela nie len cca 10-12 maximalne 15
15.5.2018 - 22:58
+1

ElwisNR BLOG

 

Dajme tomu že ak by som určil kritérium kvalitný mladý hráč=vek do 30 rokov a prešiel draftom nhl koľko ich je?
16.5.2018 - 17:34
0

sebot

 

Ale ma uz len tym zavedenim o limite cudzincov v lige
15.5.2018 - 22:02
0

crosbynko

 

Akoze Hascaka s Marcinkom nebude podla mna nejako tazke nahradit novou generaciou. Zase sa netvarme ze ideme nahradzovat Satana Demitru ci Palffyho. Tych uz nahradili Hascak Marcinko Bakos Cingel.
16.5.2018 - 6:55
+2

rafale

 

toto nemysli vazne : mirko je spokojny akurat s vyplatou co mu chodi ... hra ledva na udrzanie v "A" korculovanie ako na rybniku zly vyber hracov za mna hned nech nastupi zednik alebo handzus namiesto tohto clena ... a trener jednoznacne javorcik + vyberat hracov co maju rychlost a mozu sa este nieco naucit
15.5.2018 - 21:22
0

HokejBJ

 

Javorcik sa ukázal na MIH nenominovim Čajkovica a ďalších...
15.5.2018 - 21:30
+2

sebot

 

Javorcik
15.5.2018 - 22:08
0

crosbynko

 

9. miesto ledva udrzanie. Ok
16.5.2018 - 6:57
0

vojto1989

 

Od zostupu nas delilo 11 bodov. Tento rok to bolo velmi tesne
16.5.2018 - 7:50
+26

_mathew

 

TOP
16.5.2018 - 8:11
+1

stan-PP

 

Pana sme nahrali najviac bodov od 2012 a aj tak je zle, ledva zostupenie nahrali sme viac bodov ako v Cesku ked sme mali ovela lepsi team. Korculovanie bolo podla mna na nase pomey velmi slusne. Len este nevydrzime takto korculovat 60 minut ale to nie je chyba tohto vedenia. Prakticky 9 miesto a strata bodik na stvrtfinale je pre mna aspon velmi dobry vysledok, navyse sme ziskali len o 4 body menej ako hviezdna Kanada celkovo v skupine
16.5.2018 - 11:21
+4

weefoe

 

Systém sa mi páči, ešte nahradiť pár hráčov, ktorým to nie je po vôli či skrátka majú hlúpe zlozvyky a mohli by sme to dotiahnuť k dokonalosti. Valábik veľa vecí trefne pomenoval.
15.5.2018 - 21:23
+3

BaW

 

Po MS: Chalani ďakujeme.
Tent tím mal reálne na 7.miesto, škoda však prvého zápasu s Českom, keď sme to udržať mali.

Osobne keby robím hodnotenie hráčov od 1-5 ( ako v škole ) vypadalo by takto.

Brankári

Marek Čiliak - 3 - podľa mňa brankár, ktorý zlý určite nie je, ale na úroveň TOP brankára má ďaleko. Vyrážať puky vie, slabinou priestor medzi nohami, nie príliž istá hra hokejkou.

Patrik Rybár - 2 - pre mňa osobne prekvapenie. Podľa mňa pôsobil lepšie ako Čiliak a viac tím podržal. Najmä je to brankár, ktorý strely aj chytá. Slabinu medzi betónmi tam nevidím.

Denis Godla - bez známky - Dúfal, som, že Denis dostane šancu proti Bielorusku škoda.

Obrancovia

Marek Ďaloga - 1/2 - Na týchto MS náš najlepší obranca. Jeho rýchlosť a musím povedať, že aj pozičnosť je na úrovni. Pokiaľ by nabral 7-8 kíl, myslím, že by to mohol skúsiť ešte aj v NHL.

Andrej Sekera - 2/3 - Určite komplexne najkvalitnejší bek. Bolo však vidno, že v sezóne mal veľa zranení.

Martin Feherváry - 2 - Dal by som mu osobne dvojku. Talent a vlastnosti potrebné k napredovaniu má výrazné. Vek je však ešte cítiť v súbojoch. Je to nádej nášho hokeja.

Christián Jaroš - 3 - Osobne som od neho čakal viac. Pozičný veľmi nebol, pár krát ohrozil bránku súpera. Zle to nebolo avšak určite ani dobré.

Michal Čajkovský - 3/4 - Čajkovský je zvláštny obranca. Sila, pozičnosť je v poriadku. Je to ale na môj vkus dosť "vydretý" obranca. Hokejový talent, hlavne čo sa týka rozmýšľania, nejakej prekvapivej strely tam veľmi nie je. Dosť neobratný na to ako som si kedysi myslel, že bude to raz aj na NHL....Do reprezentácie však patrí, mal však aj lepšie turnaje.

Mário Grman - 3 - Na to, že ide o 21.ročného obrancu, miesto si zastal. Nevyhol sa chybám, ale maj aj veľmi kvalitné záblesky. Mal by čím skôr opustiť českú ligu.

Adam Jánošík - 4 - Obranca, ktorého som osobne nejak na ľade neregitroval, čo sa týka výkonov.

Dominik Graňák - 4 - Tento obranca mne nikdy osobne v reprezentácii nevyhovoval, hoci mu značná časť médií robí dobrú polievočku. Vlastne si nepamätám na nejaký Graňákov výkon v reprezentácii. Začínal ešte cez "zlatú" generáciu, neskôr sa šikovne zviezol. Nechcem vypadať zaujato, pôsobil napríklad aj v KHL ši SHL ( vedieť zrejme v kluboch niečo musel ). Osobne ale pri pohľade na to, že strela, rozhorávka, hra telom ( nevidím )....ma viacmenej ničím neprekvapil. V mladosti bol aspoň rýchlejší korčuliar aj keď pri obrannej dvojici Graňák - Vydarený som sa vždy triasol. Tieto MS už zohral úlohu zrejme aj vek. Treba mu teda za snahu reprezentovať poďakovať, pre reprezentáciu si ho osobne predstaviť už neviem.

Útočníci

Ladislav Nagy - 1 - Fantázia. Bol skvelý. Ťahá mu na 40.rokov, prakticky nenájdem chybu. Niektorí internetoví odborníci mu dlhujú veľké ospravedlnenie - a chcem veriť, že ho ešte v najcennejšom drese budem vidieť dlhšiu dobu. A taktiež aj v našej lige.

Michal Krištof - 2 - Pokiaľ by bolo v zápasoch s kvalitnými reprezentáciami aj to lepšie buly, mal by 1/2. Prakticky potvrdil, ako je na tom dobre naša liga a preniesol kvalitu z ligy bez problémov na medzinárodnú úroveň.

Tomáš Jurčo - 2 - Niečo podobné som z hľadiska jeho produktivity v NHL od neho aj čakal. Určite na to aby v NHL robil aspoň tých 35 bodov za sezónu musí pridať a ja verím, že sa v NHL udrží. Potrebujeme to ako soľ. Na MS určite platný hráč.

Martin Bakoš - 3/4 - Nebyť posledného zápasu s Bieloruskom napísal by som, že jeho nominácia bola zbytočná. Posledný zápas ukázal, že na určitej úrovni hokej hrať vie.

Dávid Buc - 2 - Pokiaľ hráč z klubu HK Poprad, ktorý vypadol niekedy v zime dokáže ako 19 bodový hráč tohto tímu točiť v určitých častiach zápasu švédske hviezdy z NHL, ukazuje ako je v skutočnosti na tom naša liga a ukazuje ako by sa mala tvoriť v budúcnosti reprezentácia. Klobúk dole.

Patrik Svitana - 2 - Platí presne to čo u Dávida Buca. Hoc Svitana nie je žiadny 19 bodový hráč, ale získal ich v našej lige skoro 60 a potvrdil kvalitu aj na medzinárodnom fóre.

Dávid Bondra - 1/2 - Jedna lomeno 2 dávam z princípu. Hráč, ktorý v lige "urobí" 18 kanadských bodov za sezónu a pokiaľ by nemal slávneho otca nie je o ňom ani počuť ( a radil sa medzi priemer )...A on príde do reprezentácie a srdce pre ňu má väčšie ako väčšina našich hráčov v NHL - potom nie je o čom. Prajem si aby táto lajna ostala v Poprade.

Marcel Haščák - 3/4 - Haščák podobne ako Čajkovský má viac "vydreté" ako nejakého hokejového umenia. Pripomína mi to taký ten rakúsko - nemecký ubojovaný hokej. Aspoň bojoval. Snaha tam bola...uvidíme, čo prinesie budúcnosť.

Marek Hovorka - 3 - Osobne som jeho výkony tak tragicky nevidel. Po zápase so Švajčiarskom dokonca oživil našu hru a dnes strelil aj gól. Súboj vyhrať vie. Samozrejme nie je to tiež hokejový Pálffy, ale myslím, že takú kritiku si nezaslúžil. Boli aj horší. Osobne neviem prečo ho majú košický fanúšikovia tak v zuboch - preto nemôžem hodnotiť.

Pavol Skalický - 4 - Prakticky neviditeľný hráč v tých dvoch zápasoch.

Juraj Mikuš - 4 - hráč z baráže českej ligy nemá čo v reprezentácii hľadať. Ako tu písali aj kolegovia. Pritom Juro je špecifický typ, za všetko čo dokázal predtým, za prekonané zdravotné problémy klobúk dole. Teraz však nie. Myslím, že by mu pomohol návrat na Slovensko, kde by sa viac vyhral a bol by viac v pohode. Potom možno ešte áno.

Andrej Kudrna - 5 - Tu ani neviem či sa dá niečo hodnotiť. 30 bodový hráč zo "ževrajkvalitnej" českej ligy - dovolím si tvrdiť, že niektorí hráči z Detvy a Nových Zámkov by odohrali MS lepšie.

Lukáš Cingel - 5 - Platí to isté čo u Kudrnu.

Tomáš Marcinko - 4 - Defacto taktiež platí to čo u predošlých dvoch hráčov z českej ligy, až na to, že Marcinko aspoň pri oslabeniach urobil určitú čiernu prácu. Jeho hokejové myslenie a hlavne rýchlosť....bola veľmi viditeľná

Také zhodonotenie: Chalani ma výkonmi potešili. Myslím, že tieto MS museli otvoriť oči viacerým, ktorý zatracovali našu a chválili českú ligu. Aspoň vieme, ako by mala byť reprezentácia tvorená.
Potešili ma hráči, pokiaľ by sme mali aj ďalšie dve kvalitné formácie sme dnes bez problémov v štvrťfinále.
Tréner - kvalitná práca.
Rovnako ako Šatan či Lintner oko domácej ligy.

Sklamali ma niektorí tunajší "odborníci" ktorí dosť rýpali do hráčov ako Nagy či Hovorka a neverili našej súťaži.
Aspoň Nagyovi dlžia ospravedlnenie.

15.5.2018 - 21:25
+62

ŠIMIKE

 

velmi dobre hodnotenie ..mas plus
15.5.2018 - 21:32
+2

BaW

 

Ďakujem pekne. Neboj onedlho sa pustia dvaja česi do toho, že akú majú v skutočnosti superligu ( ale, že celý ich hokej im ťahajú len hráči zo zámoria alebo z vonku to už nespomenú ). A plus asi 3 "klasický" slováci, ktorí budú trepať to čo tí česi Ale som rád, že sú normálni - triezvi ľudia
15.5.2018 - 21:40
+1

Byron

 

Tak oproti našej majú super ligu to snáď nechceš spochybniť.
15.5.2018 - 21:47
+1

BaW

 

Práve to spochybňujem a spochybňovať budem. A je to ako aj hovorí Lintner ( pritom mi nebol sympatický na začiatku ) jediná cesta. Kto to nechápe je mi ho ľúto.
Hádam nebudem vyzdvihovať a to je jedno akú zahraničnú ligu pred našou domácou....Pokiaľ

hráči zo SVK ligy ( útok )

získali 26 kanadských bodov

hráči z ČR ligy ( útok )

získali 5 kanadských bodov.

Masochista nie som.
15.5.2018 - 21:56
+4

Pietro10

 

Porovanavas neporovnatelne.. azda si od cingela alebo marcinka necakal to co od kristofa alebo nagyho.. to akoby som ja zacal ratat hity a zblokovane strely... kazdy ma v time svoju ulohu.. jedine s cim sa da suhlasit je hascak. Ale v globale taketo vypocty su dost mimo.
15.5.2018 - 22:02
+8

BaW

 

Prosím ťa neobhajuj to za každú cenu. Aká je to už len politika obhajovať tých ligistov z tej ligy.
Čo som mal čakať ?

Niekto má v ČR lige 30 bodov a v reprezentácii keby máme všetkých takých ako Kudrna, Cingel, Marcinko tak musíme improvizovať ako minulý rok, keď ich tam z tej "superligy" bolo 15 hráčov a získali sme "až" dva body.

Niekto má v našej lige ako Buc, Dávid Bondra po 18-19 bodov a sú o dve triedy hokejovo inde ako spomínaný ligisti z ČR.
Mne je to jasné.
15.5.2018 - 22:05
+2

Pietro10

 

Ale preco vsetkych? Proste to tak vyslo, ze z CZ sme si vybrali skor power forwardov a z nasej ligy konstruktivnejsich ...ci ty by si to ako vyskladal? Vsetci dopredu hura hokej? Niekto sa musi hodit do strely a vediet aj zahrat oslabovku
15.5.2018 - 22:11
+5

MIZU78

 

Prepáč ale Marcinko je 7 rokov v lese... Radšej tam mal byt Roman ktorý má NHL potenciál, ale my našim nádejam nevieme na ich dlhej ceste podporiť...
15.5.2018 - 23:09
+3

Byron

 

Akože čo má táto tvoja štatistika spoločné s kvalitou ligy? Tomuto vážne nerozumiem. No a Lintner je pacient ten už toho nerozprával až až.
15.5.2018 - 22:11
+10

Zkubydu

 

chcelsom ti poopravit hodnotenie podla mojich predpokladov, ale po tom co si napisal teraz ti vlastne nemam co povedat, mas svoj nazor a mozes si s nim dopolnoci robit co len chces. Dufam ze ti vydrzi
15.5.2018 - 23:04
+1

TomsKE

 

Byron uz si sa ospravedlnil Nagyovi ty had? Lebo ak o tebe pisal v zavere BaW
15.5.2018 - 23:36
+1

TomsKE

 

*: Aj
16.5.2018 - 0:22
0

houyhnhnm

 

Máš na mysli Jack13, 97, Urban Horn a Johan Harju?
15.5.2018 - 21:49
+3

kaiser

 

ty ked si sa tu registroval a daval si si meno,tak ti odkvecla hlava na klávesnicu?
15.5.2018 - 21:56
+33

hello, havarju

 

16.5.2018 - 9:01
0

tommy909

 

ja ho skôr obdivujem, že si to meno dokáže zapamatať ...asi máš zapnuté "remember me", že ?
16.5.2018 - 10:13
+1

Byron

 

ksiser toto ti vyšlo doteraz sa rehocem
16.5.2018 - 19:21
+1

sanyo

 

prave si pokazil tvoje fajn hodnotenie tymto komentarom
15.5.2018 - 21:54
0

Tino

 

typek: nastastie repre nesklada , to ako sme hrali oslabovky bola zasluha hracov ktorym nasekal 4 a 5...tu na webe sme vsetci taki v podstate krcmovi odbornici ale aj napriek tomuto nedostatku chapeme ze team sasklada s ulohami pre rozlicne situacie...napr oslabovky ktore sa same neubrania a v turnajoch hraju zasadnu rolu
15.5.2018 - 21:44
+10

Foam of Waterfall

 

Oukej a kto hral presilovky?
16.5.2018 - 7:20
0

Tino

 

presilovky: hrali zle, ale chalani ktori boli urceni na oslabovky hrali dobre, resp dobre nevystihuje presne....hrali fantasticky.
16.5.2018 - 7:49
+3

NR_peter33

 

Súhlas so všetkým až na tie Krištofove buly...tiež mi v zapase pripadali mizerné, ale tie celkové štatistiky nie sú najhoršie...napríklad v dnešnom zápase sme v prvej tretine vyhrali len 3, a všetky 3 vyhral Mišo.
15.5.2018 - 21:44
+3

houyhnhnm

 

Solídne hodnotenie, zväčša súhlasím. S čím však nesúhlasím je:

- rovnaká známka pre Haščáka a Bakoša. Haščák jednoznačne 5, žiadne 3/4
- Marcinko 3, oslabovky hral výborne, zblokoval kvantum striel
- Sekera nebol lepší ako Jaroš
15.5.2018 - 21:46
+25

Zkubydu

 

Daj Nagaya k Hascakovi a Hovorkovi a Bakosa ku Kristofovi a Jurcovi a uvidis poeziu cisel minusiek a asistencii... Vsetko je relativne... a podla Bawovho vzorca je finska liga katastrofalna v porovnani s ceskou lebo sa godla ani do brany nedostal kym Ciliak a Rybar boli strojcami nasich vitazstiev
15.5.2018 - 23:14
+5

Sunkafit

 

Suhlas
16.5.2018 - 10:26
0

Brambor

 

v podstate súhlasím so všetkým napísaným okrem:

Marcinko - on chodil na oslabenie a že ich zlikvidovali. To je málo vidno na bodoch, ale to miesto si tam fakt zastal. Kopec zblokovaných pukov. Trojka ako bič ak nie viac.

Cingeľ - päťka je príliš, až taký zlý nebol... navyše ak si dal štvorku neviditeľnému Skalickému tak to nesedí.

a u Haščáka by som išiel minimálne do štvorku... ale tú tam tiež máš takže vlastne ok.

Kudrna a Skalicky boli omyl nominácie...

Svitana tam dnes zahodil tutovku kde ma utvrdil, že z toho útoku vie najmenej dať gól... ale za celý šampionát si tu dvojku určite zaslúži.
15.5.2018 - 21:53
+3

Lojza Miltag

 

Presne. A este Ciliaka, Jarosa a Janosika ste prisne ohodnotili chlapi, poprosim vylepsit im znamku o jeden stupen a Sekeru by som z ucty nehodnotil. Mal tazku sezonu a som rad, ze som ho videl zas v reprezentacnom drese.
15.5.2018 - 22:10
+4

MIZU78

 

Marcinkove fauly neratas? S Francúzskom spôsobil hru 6 na 4.So Švédskom sme dostali 3 gól. Dnešný faul ss Bieloruskom ani neviem pomenovať. To som ešte nevidel. V každom jeho súboji to smrdí faulom lebo nestiha. To ze sa hádže do striel je asi jeho jediná prednosť. NIE ĎAKUJEM. PROSÍM UŽ NIKDY. MY POTREBUJEME HRÁČA CO VEDIA HRAŤ 5 NA 5.A TO MU NEJDE
15.5.2018 - 23:13
+4

Lukash_ke

 

Skalickeho extra nemusim, ale v nasej lige dost vycnieva, podla mna len nestihol prekonat to ze prisiel na MS do velkeho hokeja, Popraderi mali v porovnani s nim vyhodu ze boli spolu v jednej formacii.
18.5.2018 - 10:56
0

nnestor

 

Do bodky suhlasim s hodnotenim.
15.5.2018 - 22:09
+1

MIZU78

 

Tlieskam Starky
15.5.2018 - 23:05
0

Dankon

 

Takto som sa dlho nepobavil, máš moje plus
15.5.2018 - 23:43
0

jack13

 

Mne se tve hodnoceni hracu libi, ma to jistou uroven. Neprislusi mi rozporovat tve znamky, je to ciste tvuj subjektivni nazor.
Ale proc se neustale otiras o ceskou ligu su nepochopil.. Respektive pochopil, ale nerozumim tem tvym pohnutkam.

Chtel su puvodne rici neco k te ceske lize (jelikoz ju sleduju), ale kdyz su cetl vsechny tve prispevky od tve registrace, dosel su k zaveru, ze je zcela zbytecne s tebou na toto tema diskutovat..
Nevim, jestli jsi troll, vasnivy "tipsportligista" nebo zacinajici bloger a je mi to asi aj jedno.

Slovenskou ligu sleduji, play off se mi libilo.
Preju ti, aby te extraligovy hokej na Slovensku dale naplnoval a drzim pesti, aby to na klubove aj mezinarodni urovni bylo jen lepsi a lepsi.

16.5.2018 - 0:05
+28

strojar

 

"Ladislav Nagy - 1 - Fantázia. Bol skvelý."
Toto fanúšikovské hodnotenie úplne stačí.
16.5.2018 - 7:01
+5

nerorome

 

K hodnoteniam hráčov (aj keď chápem, že je subjektívne) mám pár pripomienok:
Čiliak - príliš kriticky zhodnotený
Jaroš - určite nebol horší ako Fehérváry a tobôž na rovnakej úrovni ako Grman, sorry
Bondra - určite nie lepšia známka ako Krištof či Jurčo
Cingeľ za 5 ako Kudrna a o dva stupne horšie ako Hovorka, Haščák - ty asi nesleduješ našu hru v oslabení
Svitana - určite nie na rovnakej úrovni ako Jurčo či Krištof
a hodnotenie Graňáka za minulé obdobie v repre je fakt odveci...
16.5.2018 - 12:40
+5

lubfito

 

Počas šampionátu som sa snažil prispievať k MS čo najmenej. Už ma nejak tie žabomyšie vojny nebavia.
Tak skúsim zhrnúť tieto MS v tomto príspevku.
Mnoho z Vás tvrdí že Šatan mužstvo neomladil dostatočne. Musím sa ho zastať, pretože narozdiel od každého z nás,
15.5.2018 - 21:25
+8

FP-mareno

 

Zhrnul si to naozaj uplne presne
15.5.2018 - 21:32
+24

antinamor

 

Vypísalo sa ti pero?
15.5.2018 - 21:42
+32

lubfito

 

zas som stlačil niečo čo som nemal
15.5.2018 - 21:43
+1

sanyo

 

alebo ako sa vravi: menej je niekedy viac
only joke
15.5.2018 - 21:56
+7

sloniik

 

...davaj pozor, nieco podobne sa stalo asi aj v Cernobyle
16.5.2018 - 7:32
0

crosbynko

 

Dufamjme ze lubfito nerobi v Mochovciach
16.5.2018 - 8:13
0

lubfito

 

No kamarát, Lubfito v tých Mochovciach robí
16.5.2018 - 8:25
+18

sloniik

 

16.5.2018 - 8:53
+4

hello, havarju

 

Ale hádam nestláča tlačítka alebo klávesy na počítači
16.5.2018 - 8:59
+1

sanyo

 


tak toto je gol!!!!!!!!! Dufam, ze si neberies priklad z Homera Simpsona
16.5.2018 - 9:24
+6

lubfito

 


Jeden dúfa že nerobím v mochovciach a robím.
Druhý dúfa že si neberiem príklad z Homera.
A pritom je to moja najobľúbenejšia kreslená postavička a asi 4 roky som mal na HP tento avatar
https://www.google.sk/search?client=ms-android-huawei&biw=424&bih=464&tbm=isch&sa=1&ei=3-D7WvDaN8H36ATp7rjYBA&q=homer+simpson+hockey&oq=homer+simpson+hockey&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..0i19l3.13950.15776..16791...0....198.1166.0j7......0....1.........0j35i39j0i30j0i8i30i19.vMUMGs2DOB0%3D#imgrc=xTcp1S9HGKbaAM:

Už radšej v nič nedúfajte
16.5.2018 - 9:43
+6

Acorgonka

 

spravne.)))ja len pre uplnost dodavam: pri chenickom utoku treba lahnut tvarou na zem a patami k vybuchu.) potom uz vsetko jedno
16.5.2018 - 9:46
0

amaskiea BLOG

 

Nedaj sa!: Homer Simpson je najväčší klaďas v dejinách kresleného filmu a filmu vôbec. Ono to tak síce na prvý pohľad nevyzerá, ba až naopak, mohlo by sa zdať, že je to úplné hovado, ale to ho len tvorcovia trošku poľudšťujú, aby nebol až tak odporne dokonalý, ale aby to bol taký našinec, aj s chybami, ale na rozdiel od nás s absolútne nedostihnuteľným EQ. ...Až teraz ma napadlo, že on je to vlastne taký americký Julo Satinský a je príznačné, že amíci si ho na rozdiel od nás museli nakresliť
16.5.2018 - 10:44
+4

sloniik

 

Homer je aj mojou najoblubenejsou postavickou
16.5.2018 - 12:31
+1

lubfito

 

tak toto áno, toto sa ti podarilo
16.5.2018 - 18:08
+2

Lukash_ke

 

ja som sa zacal smiat v praci ako blazon fakt paradne vlakno dlho som sa takto nesmial
18.5.2018 - 11:00
0

lubfito

 

je práve GM zodpovedný za výsledky. Áno niektoré mená v zostave robili fanúšikom a isto aj jemu samotnému skôr vrásky na čele, no podľa mňa sa vôbec nemusí haMbiť za to ako toto mužstvo zostavil.
Myslím že už by konečne mohol SVK fanúšik pochopiť kde patríme a aké sú naše možnosti na takýchto turnajoch. Motyka sem tam vystrelí, no na TOP6 to zďaleka nie je a ešte dlho nebude. Sme krajina druhého sledu. Na tomto turnaji sme mali dvoch hráčov z NHL, dvoch z KHL a mladé ucho z SHL. Toto na krajiny ako Švédsko alebo Rusko nemôže stačiť. Raz za čas hej, no nie dlhodobo. A myslím že ani na Švajčiarsko ktorému sme dlhé roky išli oproti, až nás nakoniec preskočili a sú tam kde sú úplne zaslúžene.
A preto musím vzdať hold Šatanovi s Ramseym. Oni tomuto mužstvu dali tvár, neváhali vziať popradský útok, ani Grmana.
A uhrali 11 bodov, uhrali remízu s Čechmi a Švédskom. Pozrite si ich súpisky a porovnajte s našimi aby sme sa pochopili.
Ja hodnotím tieto MS kladne, pretože si uvedomujem kde sa nachádzame a aký team sme tam poslali.
Čaká nás nesmierne veľa práce a nikde nie je napísané že sa to podarí. Najhoršie na tom je, že na to nemá dosah ani Šatan, ani Ramsey. Toto je práca pre nás všetkých a na dlhú trať. Ale o tom ešte neskôr budeme debatovať veľa.
Nakoniec chcem poďakovať každému jednému členovi mužstva, opäť som s radosťou sledoval MS a vystúpenie našich.

15.5.2018 - 21:42
+46

sanyo

 

pekne, suhlas.
15.5.2018 - 21:57
+1

stewart71

 

Pekne napísané...
15.5.2018 - 22:18
0

hoKEjka

 

Uprimne som sa zasmiala, dakujem
15.5.2018 - 22:42
+2

Darthik

 

Toto bola generalka na buducorocne MS ktora dopadla dobre.

Satan ma pravdu, ide sa dobrym smerom.
15.5.2018 - 21:37
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
houyhnhnm

 

Od štvrtka sa uskutoční Kongres IIHF, na ktorom SZĽH iniciuje zmenu nešťastného čl. 406 Stanov IIHF tak, aby hráči ako @PKnies23, @avarga67 či Ján Lašák ml. mohli reprezentovať SVK.....tweet Jakuba Homolu
15.5.2018 - 22:51
+6

MIZU78

 

Super správa. PHILLIP KIDS JE ŠIKOVNÝ.
15.5.2018 - 23:15
0

MIZU78

 

Knies
15.5.2018 - 23:17
0

Ol!ver

 

Varga? Toho nepoznám...
15.5.2018 - 23:31
0

Turiec

 

Ja si práve myslím, že toto mužstvo hralo veľakrát pod svoje možnosti. Vďaka mentálnemu rozpoloženiu. Nesúhlasím, že sme boli dva body (10 sekúnd) od postupu. Podľa mňa sme boli od postupu jeden bod. A ten sme mali uhrať so Švajčiarmi. V priamej konfrontácii nás porazili a teda zaslúžene postúpili oni.
15.5.2018 - 22:51
+2

porter

 

OT ako nam rastie kvalita ligy: ak ste dnes niekto pozerali sport na STV bola tam reportaz na temu Kosice v inej lige. Lang vravel ze priorita je pre nich Slovenska liga ktoru v dalsej sezone budu hrat ale priznal ze rokovali s Ebel a KE momentalne cakaju od Rakusanov na ponuku
15.5.2018 - 22:53
0

Brambor

 

straší Lintnera... veď sam musíš uznať, že nie EBEL má niečo ponúkať Košiciam ale opačne. Alebo čo si myslíš, že všetci tam budú kupovať licenciu len Košice kúpia do ligy? Košice ani nevedeli či budú mať sponzora a nieto aby si ešte kupovali licenciu v EBEL. Lang ma už štve... namiesto toho aby konečne zobrali na seba neúspešnú sezónu len hľadajú vinníka všade naokolo a vyhrážajú sa odchodom... pritom seriozne to nemôže nikto brať... tu ti garantujem, že Košice do EBEL nielenže nepôjdu budúci rok... ale nikdy... jedine že celé Slovensko pôjde do EBEL. Pre týmy EBEL sú Košice ďaleko, finančne nemajú čo ponúknuť a čo nové by to prinieslo pre fanúšikov? Talianov? Rakušakov? Po tom niekto v Košiciach piští? Nemyslím.
15.5.2018 - 23:31
+12

Gargamel123

 

Toho bud dat prednostne vysetrit alebo nech si zoberie elektricenku a odplave hore Dunajom...
15.5.2018 - 23:36
+4

Brambor

 

mimochodom v návale hnevu to raz povedal... a hoci stále sa snaží z toho decentne vykorčuľovať... akože len sledujú čo sa inde deje a podobne, furt sa nejaký drbnutý novinár na to opýta a jemu to už príde trápne a tak dookola keca o tom čo a ako uvažujú.
Viď aj článok Košice dnes:

Možnosť, že by sa Košice obzerali po účinkovaní v inej lige ste nateraz odložili bokom?
Stále sledujeme, čo sa deje okolo nás. To, že sme boli v kontakte s ľuďmi z rôznych líg neznamená, že nebudeme i naďalej. Teraz sa však pripravujeme na našu ligu, len sa musia doriešiť nezodpovedané otázky, ktoré som už spomenul.

To v preklade do slovenčiny znamená, že len chce aby Linter a spol rešpektovali Košice a nielen Kovaľa...
15.5.2018 - 23:41
0

porter

 

mne je to jasne ...vsetko je to uz 500x obohrata platna... len vravim co som videl/pocul lebo to tu na fore este asi neriesili ani kosicania. to ze sa vyhrazaju inou ligou sme vedeli ale doteraz som nepostrehol ze by priznali s kym vlastne jednaju
15.5.2018 - 23:45
+1

Kaede BLOG

 

S mnohym, co povedal sa da suhlasit. Aj ked Sekera uz urcite odohral aj lepsie turnaje.

Ako spominal aj mna potesili mladici v obrane, plus dobre oslabenia.

Na druhej strane skoda, ze sme moznost hrat bez strachu o vypadnutie nevyuzili aj na otestovanie mladych hracov v utoku. K tomu vacsinu turnaja katastrofalne presilovky.

A da sa suhlasit s jeho nazorom na suboj s Ceskom, ale myslim, ze ak nam v niektorom zapase na turnaji chybala trocha stastia, tak to bolo v tom proti Svedom, kde nasi predviedli najlepsi vykon.

Myslim si ale, ze o stvrtfinale nas pripravil hlavne totalny vypadok v zapase proti Svajciarom. Dufam, ze do buducnosti sa Craigovi podari tim naburcovat do vykonov ako proti Svedom aj v tychto zapasoch, kde sa pre nas lame ucast v stvrtfinale.

Ako priklad MS 2012, kde nam vitazstvo nad SUI 1:0 aj napriek tomu, ze to urcite nebol pekny hokej velmi psychicky mohlo v dalsom priebehu turnaja, aj ked sa definitivne o nasej ucasti v QF rozhodlo az v poslednom zapase proti FRA.
15.5.2018 - 23:29
+5

dusan1980

 

Je to trapne...druhy Slovan
5 ty u nas tak idu prec
Po roku pridu spat ,keby aj odisli
15.5.2018 - 23:31
0

pokemon33

 

dufam, ze domace MS nebudme brat ako rozluckovu akciu pre niektorych hracov ale skor ako zaciatok niecoho noveho

ako fanusik mam zelania smerom k domacemu sampionatu

zelam si, aby sme na domacich MS mali gule dat sancu mladym vo vacsom pocte

zelam si, aby sme pred MS neprehovarali hracov ktori uz ukoncili repre karieru k navratu-treba to RESPEKTOVAT...tieto dvere sa musia nechat zatvorene a zamknute,kluc od nich dat do skrinky a tu hodit na dno oceanu

zelam si, aby sme z ceskej ligy volali len hracov ktori su tam lidrami,teda hlavne co sa utoku tyka...nevolat odtial dricov,robosov, grinderov,defenzivnych utocnikov(v nasich koncinach velmi popularny vyraz),ani hracov s desiatimi ceskymi titulmi, siestimi golmi a vitaznou mentalitou...utocnikov volat len produktivnych, naozaj produktivnych,na zbytok pouzit vyssie uvedeny trik s dverami, klucom a tou skrinkou ci skatulkou- co bude po ruke... v tomto pripade dat este aj retaz na dvere.. dricov mame v nasej lige dost a ze na to maju!!!

zelam si, aby sa zaviedol u nas taky nepopularny tah- v pripade rovnakej vykonnosti dvoch hracov usilujucich o rovnaky post na MS uprednostnit toho mladsieho, nebrat ohlad na hracov len preto, ze na MS mozu dosiahnut nejake zapasove rekordy .. verim, ze taketo laskavosti uz skoncia pred domacim sampionatom

zelam si, aby mladici zaujali v nasom time viac miest na MS, ups pozeram ze to som uz vyssie pisal,no nevadi toto si musime tak ci tak vstepit do lebeni
15.5.2018 - 23:44
+11

porter

 

obavam sa ze na domacom turnaji nebude odvaha skusat mladych a vsadime na starych harcovnikov z ceskej ligy
15.5.2018 - 23:49
0

Brambor

 

tiež si myslím... kto čaká že tam budeme skúšať nejakých mladých sokolíkov tak na to môže rovno zabudnúť. Na to sú turnaje. Aj toto MS kde nám nič nehrozilo sme potrebovali zahrať čo najlepšie. Pretože máme reálne šancu na 9.miesto v rebríčku IIHF a hoci na olympiádu má istotu len 8 a Čína, je celkom možné že Čína nakoniec nebude hrať. Dnes som o tom čítal článok a tam písali že Čína to nemá isté - sú tam nejaké podmienky a tiež by to nebolo dobré ak by dostávali vysoké debakle (čoho sa napr. Korea vyvarovala a dokonca pred OH postúpila aj do áčka). Ale ktovie... tak či onak nemali by sme toto miesto "náhradníka" len tak nechať plávať.
15.5.2018 - 23:54
+2

pokemon33

 

to povedz Fehervarymu,ty sokolik
15.5.2018 - 23:56
+2

Zkubydu

 

Ak budu stavat na 30+ hracoch a podporia zberatelov reprezentacnych startov, tak sa obavam ze by to nebolo v sulade s koncepciou ktoru GM a HC s asistentami nastolili. Ak nezavolaju aspon polku timu z mladikov tak uz v 2020a2021 zhoria ako fakle. Lebo by riskovali ze im uz nikto z vonku nepride a doma nikto neostane. Nebudu moct robit vyber, ale nabor! Verim ze si to uvedomuju. Lebo druha moznost je naturalizovat legionarov. Dufam ze touto cestou ist nechceme.
16.5.2018 - 0:14
+7

Foam of Waterfall

 

+ tieto kalkulacie s rebrickami su uz fakt trapne...ak poskladame o rok mancaft najlepsich moznych hracov,ktori sa budu snazit a aj dobrovolne trenovat a budu tahat za 1 povraz celych 60 minut kazdeho zapasu, maju trenera,ktoreho respektuju a v pripade potreby maju mentalneho kouca...mozu byt kludne treti a potom ziadne rebricky nebude treba preratavat talentu a hracov mame na to dost a Satan to vie tiez.Tym,aky je u nas hokej popularny,ma aj zazemie a moznosti podpory,cize je na com stavat...a ak fans budu skepticki,je tu stale motivacia im to "natret",oni sa dokazu poblaznit rychlo,stacia 2 dobre zapasy v rade,vid MS u18 vlani...
16.5.2018 - 7:31
+2

Nemehlo

 

Vy ste si nevsimli, ze nasi hrai okolo 20 rokov nemaju kvalitu ako ti ceski, svajciarski, ... Ved ich mladici sa v tomto veku postupne prepracuvaju do NHL. Nasi o tom mozu len snivat. A este to par rokov bude takto. Kazdy je za omladenie, ale hadzat na MS hracov len preto, ze im vyslo MS18 je nezmysel ved maju odohratych povacsine 0 zapasov za seniorov. Proste nam chybaju velke talenty ktore ostatne krajiny momentalne maju. Muzstvo mame lepsie ako okolo nas v rebricku, ale chybaju nam prave individuality, ktore vedia rozhodnut zapas.
16.5.2018 - 9:32
+5

strojar

 

Ja som si všimol jedného osemnásťročného, ktorého sa odvážili nominovať.
A všimol som si aj iných v jemu podobnom veku, ktorých sa (bohužiaľ) neodvážili nominovať.
16.5.2018 - 11:18
+6

Adriano23

 

Noze strojar skus dat dalsich hracov ktore tvojmu pozornemu oku neunikli. Potom ich skus porovnat s tymi svajciarskymi ci ceskymi ako su napr Necas, Chytil, Hischier, Rod, Riat, ci nemci Tiffels, Kahun, alebo lotys Balcers.

Je mi jasne ze neodpises, ale ak nahodou by si odpisal tak ta rovno upozornim, ze nepis mena ako Studenic, Bucek ci Ruzicka, ktori bud este hraju play off, alebo skoncili tyzden pred MS a zas az take kalibre niesu aby isli bez co i len jedneho pripravneho odohraneho zapasu na MS. Ja si viem predstavit z utoku dve mena ktore mohli ist.
16.5.2018 - 19:14
+2

Zkubydu

 

ja aj viac, ale co nebolo teraz kludne moze prist o rok. Ja si myslim ze sme na dobrej ceste a vadsona vidi co ma vidiet. Ja myslim ze S&R vedia co robia a chapu aj to ze mladi su tvarnejsi matros a maju system zazity v kluvoch. Valabik to tiez krasne vystihol vo svojich prispevkoch.
18.5.2018 - 0:02
0

Adriano23

 

Presne tak, suhlasim.
18.5.2018 - 0:07
0

pokemon33

 

ty si si nevsimol, ze my sme tu 15 rokov spali, zatial co taki svajciari napredovali, preto take talenty teraz nemame, to ale neznamena ze mladi si sancu nezasluzia, ci?... este pred MS tu boli borci co nechceli Fenervaryho na MS, teraz zavrel hubu vsetkym.. nie je to talent ako Dahlin ale na nase pomery je to skvely mlady hrac.. podla tvojej teorie teda dalsim jemu podobnym nemame dat sancu.. nuz, na MS U20 sa mi napriklad taky Bodak pozdaval viac ako Fehervary, v priprave obaja kiksovali(ale to kiksovali aj starsi obrancovia, na MS taktiez) a vyradeny bol Bodak, tam rozhodovali fakt detaily... ale napriklad co hral Granak(Domina mam ako hraca rad, ale tieto MS ukazali,ze vek nezastavis)to by uhral aj Bodak, aj s tymi chybami a vysledok by bol ten isty... vratim sa este k MSU20, podobne ako Fehy ci Bodak, tam hral Roman, spolahlivo vzadu, nebezpecne vpredu- teraz neriesim to, ze preco tam nebol, ale skor to, ze by na to mal.. za tych par mesiacov im Fehy nemohol tak utiect, co sme videli v priprave, kde hrali s Bodakom.. spomeniem este Kelemena, pacil sa mi ako bojoval za Zvolen v play off, aj bodoval.. svoje by si uhral aj na MS namiesto Cingela,Kudrnu ci Hascaka(nechcel som uz riesit kto tam mal byt a kto nie ale donutil si ma k k tomu), aj napriek tomu ze to nie je individualita o ktore ty tak upenlivo ziadas a pritom prehliadas, ze nas hokej sa dlhe roky hral na sipkovu ruzenku
16.5.2018 - 11:41
+4

Nemehlo

 

Ako to mozem prehliadat? Ved to je dosledok, ze tie talenty nemame. Ale porovnavat nasich mladych s ceskymi mladikmi je dost o inom. JA by som sa nehneval, keby sa skusali dalsi mladi a boli by na MS, ale tu by ste stale od nich mali obrovske ocakavania. A u nas by ti mladi ani nemali pri kom vyrast, ci si myslis, ze taky Nagy co sa rad mazna s pukom by im nahraval?
16.5.2018 - 12:30
0

pokemon33

 

ty si tu jediny kto porovnava nasich mladikov s ceskymi..neviem ako ostatni, ale ja by som od nich nemal velke ocakavania, rovnako ako uz nemam velke ocakavania od nasich starsich hracov... hmm takze ked u nas nemaju mladi pri kom vyrast tak im pre istotu radsej ani nedajme sancu
16.5.2018 - 12:50
+1

strojar

 

Talenty máme.
Ak chceme, aby napredovali, musia dostať priestor.
16.5.2018 - 14:06
+3

Zkubydu

 

Suhlasim s Lubfitom,
na druhu stranu len doplim, ze to mlade ucho bolo z Alsvenskan hoci jeden start na aj v SHL.Ale kazdy tam mal minimalne 5 hracov okolo 20 rokov Necas, Chytil, Aho dokonca pod 20 a neboja sa ich posadit do pvej lajny preco nedostal Buc dve rychle kridla, alebo Baky s Nagom kreativneho centra. miesto stvrtej mohli ist komplet mlade pusky... Ja nechcem aby to vyznelo ze sa mi nepaci toto skor postupne zapraacovavanie mladasov. Naopak drzim palce a dufam ze co najskor dostanu prilezitost, postupne viaceri. Dokonca by som bol rad ak by si uz pri U20 mohli s Ramsayom vyskusat tento system. Ved Krivosik aj Fehervary ukazovali za sa v nom nestracali. A sancu vidim u Romana, Kelemena, Ruzicku, Lisku, Studenica Buceka, Tamasiho, Zelenaka, Bodaka, Slobodu, Hecla, Sadeckrho... Ved skor alebo neskor budu musiet oni prebrat zezlo... Nie naraz ale postupne, no najneskor do troch rokov.

Je to skor taka perspektiva do buducna s pocitom, ze by sme sa mohli vyrazne priblizit k europskej a k svetovej spicke.

Pre zhrnutie na zaver, som tiez spokojny s ucinkovanim na MS. Vidim vyraznu zmenu a velky progres v hre nasich hracov.
Podla mojich postrehov toto moze na najblizsich 5 rokov pomoct udrzat A skupinu a systematicky sa pokusat dostat medzi TOP 8 a podla mna aj TOP 6.

15.5.2018 - 23:57
+4

jack13

 

Nekde su cetl nebo slysel, ze ten system by mel byt provazany uz od u18 a predpokladam, ze bude snaha o zapracovani jeho zakladnich prvku i do vsech SK klubu od dorostu.
Pokud se to podari, verim, ze s temi silnymi rocniky 98/99 a nasledujicimi budete mit dobre vysledky.
Krome zvladnuteho systemu je treba mit i kvalitni individuality / rozdilove hrace a ty za 5 let budou..
16.5.2018 - 0:16
+5

Zkubydu

 

Ja myslim ze uz su. Keby tam boli dvaja na lade tak im Neci neutece. Postrazili by si ho!
16.5.2018 - 0:39
0

Zkubydu

 

o rok si skrtne Studenic v NHL a Draft bude za posledmnych 5 rokov najbohatsi!
16.5.2018 - 0:41
0

jack13

 

Byl bych opatrny s temi prognozami na draft, to uz zde bylo a jak to dopadlo. Aj ja su cekal vic hracu
16.5.2018 - 1:03
+5

Zkubydu

 

ja su nejsu... uvidis prekoname rekord
16.5.2018 - 16:38
0

Adriano23

 

Tak to uz potom za poslednych 13 rokov. Pretoze v roku 2005 sme mali draftovanych 7 hracov, od vtedy to bolo 0 az 5. Naposledy 5 sme mali v roku 2015.

Ale o to nejde. Hlavne nech sa kazdy jeden nas draftovany hrac presadi, najlepsie v NHL.
16.5.2018 - 19:24
+1

Foam of Waterfall

 

Presne,lebo sice Reway mal smolu zdravotne ako velky talent,ale podobnych je viac,len ich treba objavit,vypracovat a dostat do repre...a urcite nie "ernestovskym" systemom odmien a trestov,to demotivuje...nech ich objavuju aj ludia ako Ciger a Liba vo svojich akademiach,bude to od nich to najlepsie,co mozu urobit,lepsie,nez byt na poziciach,ktore neovladaju...
16.5.2018 - 7:35
+3

evgeni71

 

Preco by sme mali zapracovať sYstem do každého klubu od dorastu vyššie?? Sorry ale to je sprostosť veľkých rozmerov
17.5.2018 - 10:44
0

rocknrollf

 

pridám si aj ja názor:: Mal som dobrý pocit z iskry,nálady a bojovného ducha v našom teame.Na striedačke bolo živo a zároveň tak pozitivno,čo sa mi páčilo.Výkony boli fajn a pozeral som rád,občas veeeeľa chýb,ale v obrane a oslabeniach sme to zvládli.Brankári super,teším sa,že máme novú generáciu.Andrej sa ešte musí učiť byť dobrým kapitánom,zväzovalo mu to ruky,asi troska kŕč...to sa poddá Chlapi ďakujem aj keď ma občas trhalo pri TV aj tak som nemal pocit zúfalstva ako rok predtým...držím palce a ďalších mladých si želám o rok.
16.5.2018 - 0:03
+4

rasti_assez

 

Tiez som nazoru ako L.Nagy povedal v rozhovore, ze to rozhodlo tych 9 sekund s cechmi.Presnejsie to ze sa Ciliak dostal mimo koncentracie ako sa zrazil so spoluhracom Necasom a ten jeho pad vyzeral zle.Vtedy mozno chybal oddychovy cas,ktory si trener predtym vybral pri icingu a presla pomerne lahka strela do nasej brany.To ze boli nasi dole vyuzili potom hned na druhy den vyborne hrajuci svajciari.
16.5.2018 - 0:06
+1

sanyo

 

na Ciliaka by som to nehadzal.
16.5.2018 - 9:28
0

rasti_assez

 

Nehadzem to na neho ani nahodou.Bola to nestastna nahoda, ktora by zamavala s kazdym.
16.5.2018 - 10:42
0

rajmok17

 

Akurát že tá zrážka bola až v predĺžení po tom góle, čiže ti to nevychádza...
17.5.2018 - 21:51
0

Gargamel123

 

Hossa : predava svoj apartman v Chicagu...
16.5.2018 - 0:10
0

TomsKE

 

Kupujes?
16.5.2018 - 0:21
+1

kaiser

 

Móže mi niekdo zodpovedný povedať,kde mam kluče od bytu?
16.5.2018 - 0:22
+6

worth

 

Spýtaj sa toho pána v zrkadle
16.5.2018 - 5:20
+2

strojar

 

Dajte pokoj so smerom.
16.5.2018 - 7:07
0

Acorgonka

 

Konecne vieme kde je sever a vieme kam mame a musíme ist!... a to je velmi dobra sprava. Snad bude zvaz napomocný myslienke aku ma GM. Ukazalo sa ze aj v nasej lige su hraci co vedia hrat hokej a vedia zabojovat, dufam ze sa nezastavime niekde na polceste a bude sa pokracovat v nacatom. Suhlasim s tym ze treba vytiahnut mladych chlapcov 18- 20 co niekde driemu na lavickach. Je cas na zmenu a treba si vycvicit novu generaciu a nespoliehat sa na tych co uz dohravaju. Dufam ze hraci ako Fehervary, Bondra budu mat týmito MS dobry odrazovy mostik a vzdy si radi oblecu slovensky dres. Nasi hokejisti nas reprezentovalivelmi pekne a zasluzia si podakovat, takze DAKUJEM!
16.5.2018 - 7:10
+2

Gargamel123

 

vytiahnut mladych : .......chlapcov.......18- 20
16.5.2018 - 9:36
+1

Acorgonka

 

ano..... pisem o tych co uz davno mali brazdit extraligovy lad a byt v hladaciku trenerov manazerov...
16.5.2018 - 10:51
0

Gargamel123

 

Ked starsi maju.....30-35...
16.5.2018 - 12:06
+2

Acorgonka

 

tu treba ist od zakladu gargamel... kde sa maju tie susne od pripravky ziakov cez dorast a juniorov naucit dynamike rychlosti pevnemu statiu na koruliach? a hlavne kto ich to ma naucit?.. chyba nam aspon 30 Javorcikov co vedia nie len naucit ale aj hecnut a uzemnit ....a nerob si kozy hej? Juniori do zostavy kolko klubov umne zakomponovava? Kazdy kto dosahuje parametre moderneho hokeja a vycnieva ide hrat von alebo do susednej CR a my sa potom cudujeme ze nemame hracov do utoku
16.5.2018 - 12:25
+2

njanja

 

"Tréner má zmluvu a ja opciu..."
Komu okrem mňa sa na prvý pokus podarilo prečítal to posledné slovo zle?
16.5.2018 - 9:03
+2

Acorgonka

 

opicu!
16.5.2018 - 9:07
+2

greendeath

 

Ja len dúfam že tí čo to riadia pochopili: Že repre nie je za zásluhy...a sami videli že daleko prospesnejsi pre muzstvo a vysledky su hraci/Buc,Svitana,Bondra/ ktori makaju a snazia sa dodrziavat system...a dufam ze Boris v studiu otvoril oci ako aj fanusikom a aj ludom okolo hokeja...system/makat a potom aj hraci o ktorych sme si mysleli,ze co tam robia,odvedu paradnu robotu
16.5.2018 - 9:10
+3

renderers

 

Marcinko je jeden z najlepsivh ak nie najlepsi braniaci utocnik akeho mame....neviem si predstavit kto by sa jeho uloh v time chopil lepsie ako on momentalne..a na rok nominaciu do 4teho utoku ocakavam znova....oslabovky najlepsie na turnaji...to hovori za vse...ved ten blokol pomaly biac strel ako brankari..
16.5.2018 - 9:31
+1

MIZU78

 

Milý Marcinkov rodinný príslušník ....Zabudol si povedať B....Že je suverénne najslabší hráč dopredu....a notorický faulovač
16.5.2018 - 10:51
0

jack13

 

Ty jsi taky notoricky ... (dolpln si sam)
16.5.2018 - 11:31
+8

renderers

 

Ty si hokeju este stale nepochopil vsak?
16.5.2018 - 14:02
0

nerorome

 

Najprv trochu štatistiky:
1. Z posledných 5 MS sme štvrtýkrát skončili na 9. mieste, tentoraz s najvyšším počtom získaných bodov (predtým r. 2014 - 10b., 2015 - 9b. a 2016 - 8b.)
2. Dosiahli sme 3 víťazstvá v riadnom hracom čase a bodovali sme v 5-tich zo 7 zápasov (naposledy sme vyhrali 3 x za 3b. v roku 2014, v roku 2015 iba raz, v roku 2016 dvakrát - tu však bolo jediné víťazstvo na MS za posledných 5 rokov nad tímom top six - Pyrrhovo 3:2 pp s USA, v roku 2017 ani raz)
Pokiaľ ide o jednotlivé zápasy, asi je všeobecná zhoda, že najlepšie nám vyšiel (z pohľadu výkonu počas celého zápasu) zápas so SWE, za ním by som dal zápas s CZE a na tretie miesto zápas s FRA (nehodnotím zápas s RUS - nevidel som). Naopak absolútne nevyšiel duel so SUI, čo sa ukazalo ako kľúčové, súboj s AUT bol na mŕtvicu (za stavu 3:1 sme začali "hrať slovenský hokej" ako to správne nazval Sekera) a s BLR to bolo také rybníkové...
Hodnotenie jednotlivých hráčov:
Čiliak - odchytal najviac zápasov, najlepšie mu vyšiel ten prvý a to aj napriek pomerne lacnému Nečasovmu gólu tesne pred koncom; proti SUI za góly nemohol, s FRA mal málo práce a inkasoval pomerne lacný gól, výkon s RUS som nevidel a včera ho "zaplavil" rybníkový hokej s dňom otvorených dverí v našej defenzíve; škoda, že sme nepostúpili do PO, lebo podľa výkonov v Komete je to špecialista na vyraďovacie zápasy...
Rybár - odchytal len 2 celé zápasy (AUT, SWE) a prvú tretinu s BLR, pričom hlavne výkon proti severanom zniesol veľmi prísne kritériá
Godla - do brány sa nedostal, aj keď s BLR určite mohol, do budúcna by mu to určite len pomohlo
Sekera - prvý zápas na parádu (1 + 1), skvelý výkon, v ďalších zápasoch to bolo horšie (vlastné góly nechajme bokom), pričom ktovie do akej miery bol limitovaný zdravotnými problémami z konca sezóny a virózou počas turnaja, v každom prípade je predobrazom správneho vodcu do kabíny a jeho vzťah k najcennejšiemu dresu je príkladný
Čajkovský - lepšie ako minulý rok, ale stále mi tam niečo chýba, čo uňho vidieť na rôznych prípravných turnajoch, či v klube..ale aspoň sa vyvaroval stupídnym faulom z premotivovanosti ako na ZOH; stále "len" 26 rokov, potenciál zlepšovať sa má
Jaroš - tomuto chalanovi želajme len zdravie, zdravie, zdravie... všetko ostatné má na to, aby bol dlhé roky lídrom našej obrany, má vyváženú defenzívu s ofenzívou a je PRAVÁK(v nedávnej minulosti dosť nedostatkový artikel v našej repre)
Fehérváry - po boji je každý generál, ale tento player mal hrať už na ZOH 2018; chvalabohu za to, ako nám ho vo SWE vypiplali a snáď úrodu bude v budúcnosti žať aj slovenská repre - na naše pomery je to ohromný talent
Graňák - na ZOH s Čerešňákom najlepšia obrana (okrem iného mal 4 asistencie), MS mu extra nevyšli a v jeho prípade bolo viackrát vidieť, že vek mu už na rýchlosti ani obratnosti nepridá, skúsenosťami a pozičnou hrou to ešte uhral, ale o rok to už asi stačiť na nomináciu nebude..
Ďaloga - tento s prepáčením "hajzlový pavúk s motorom v riti" by mal hrať v repre na ľavom krídle tretieho alebo štvrtého útoku, v obrane je ho škoda. HOWGH
Jánošík - nebojím sa napísať, že z celkového pohľadu náš najslabší obranca na týchto MS, pričom minulý rok s Čerešňákom hral výborne, ale tohto roku mu vo všetkých herných činnostiach toho dosť chýbalo k optimálnemu výkonu
Grman - naskočil tuším od tretieho zápasu, nič som od neho nečakal ale len kvôli tej milimetrovej strieľanej prihrávke Jurčovi proti SWE mu dávam palec hore; nevyhol sa samozrejme herným výkyvom, ale naznačil potenciál - plusom je, že je PRAVÁK
Jurčo - čo sme od neho očakávali (góly), to čiastočne aj splnil (dal 4, najviac z našich), ale dosť toho aj pozahadzoval (kde sa díval, keď mu Seko dával na podnose pred prázdnu bránu SWE ???), oproti MS 2016 pokrok, lebo sa presadil aj proti silnejšiemu súperovi (gól proti SWE)
Krištof - náš najlepší center na MS z pohľadu vyváženosti ofenzíva/defenzíva, viac mu na moju veľkú radosť dokonca vyhovovali zápasy so silnejšími (gól proti CZE a dve asistencie proti SWE), veľký prísľub, snáď ho ešte vo FIN "vylepšia"..
Nagy - kalap dole hlavne za výkon proti SWE (ako za najlepších čias), najproduktívnejší borec (škoda toho neuznaného lahôdkového gólu proti FRA), defenzívou nikdy neohuroval, takže tú miestami (mierne povedané) laxnosť pri bránení vo vlastnom obrannom pásme by som extra neriešil ;myslím, že ho ešte na budúci rok budeme potrebovať...
Bakoš - pre mňa osobne najväčšie sklamanie zo všetkých hráčov a nič na tom nemení ani jeho včerajšia bodová explózia s BLR, tento hráč má na viac a neukazuje to, hrá presne to, čo Sekera nazval "slovenský hokej", ale to stačí tak akurát na českú extraligu, nie na úroveň MS či ZOH...
Hovorka - ani ryba, ani rak; zhrniem to asi tak, že snáď jeho premiérový gól na týchto MS bol zároveň krásnou rozlúčkou s repre dresom...
Haščák - čo ten hráč pozahadzuje šancí... keby to aspoň kompenzoval kvalitnou defenzívou..platí niečo podobné ako u Hovorku
Svitana - z popraderov má najlepšiu palicovú techniku, škoda, že nestrelil aspoň jeden gólik, ale niektoré prihrávočky "rysoval" lahôdkovo..
Buc - za Krištofom jednoznačne druhé miesto v kvalite našich centrov; skvelý zápas proti FRA (1 + 2), ale nestratil sa ani v ďalších (páčilo sa mi, že neodhadzoval puky ako napr. Marcinko, ale snažil sa hrať konštruktívne a s kľudom)
Bondra - z popraderov najmladší a určite s najlepšou perspektívou zopakovať si účasť na vrcholnom podujatí, treba však zlepšiť koncovku, lebo minimálne ďalšie dva góly tam mal pridať k tomu zo zápasu s FRA
Kudrna - už na ZOH nehral prakticky nič a teraz v tom pokračoval, podľa mňa sa typologicky výborne hodí do systému, ktorý chce Ramsay hrať, ale už druhý turnaj to nepotvrdil...
Marcinko - v oslabeniach kľúčový, inak žiaľ tuctový hráč; ja od hráča checking-line čakám rýchle korčuľovanie a držanie súpera ďaleko od našej bránky - od neho a jeho krídiel sme sa v stave 5 na 5 dočkali naopak viacerých závarov vo vlastnom pásme
Cingeľ - priznám sa, že sa mi páčil už v Leve Praha a subjektívne sa naňho teraz aj preto dívam trošku menej prísne, ale tohtoročné MS mu vyšli iba počas oslabení; vôbec neukázal svoju schopnosť (a má ju !!!) podržať puku, zdvihnúť hlavu a presne prihrať, nehrať to "marcinkovsky"...
Skalický - po finále bol žiaľ vyhorený, bez energie, správne sedel po druhom zápase až do konca; som zvedavý na jeho pôsobenie v Mladej Boleslavi, lebo v Slovane jeho výkony nie že stagnovali, ale mali klesajúcu tendenciu
Mikúš - môj obľúbený hráč, rešpekt pred tým, na akú úroveň sa vrátil po 2 rokoch bez hokeja a už minulú sezónu (2016/2017)hral veľmi slušne za Olomouc, ale na medzinárodný hokej mu už po tom všetkom, čím prešiel chýba rýchlosť.. on hokejové myslenie, šikovné ruky nesporne má, ale kým to zrealizuje, tak hokejovo menej schopný protivník ho svojou obratnosťou, rýchlosťou a dravosťou o puk pripraví...
16.5.2018 - 10:54
+5

ctibor

 

Suhlasim, len neviem ci prave Bakos by mal byt to najvacsie sklamanie. Ak mal v lajne kreativnejsich a technickejsich hracov, tak mu to stale slo. Nechcem velmi hanit, ale Hascak a Hovorka su od kreativity na mile vzdialeni...
16.5.2018 - 11:16
+1

nerorome

 

Ale proti komu sa Bakoš presadil ?? Proti rozglejenému vypadávajúcemu mužstvu, psychicky na dne, s myšlienkami čím skôr zmiznúť z týchto MS a neukazovať sa Lukašenkovi na očiach...
16.5.2018 - 11:22
0

Mokion

 

.
Toho Ďalogu by som dal na krídlo tiež.... škoda, že ho tak nestavajú v klube.
Myslím, že by z neho mohol byť slušný gólostroj.
16.5.2018 - 12:53
0

kaviarista

 

zatial najlepsie hodnotenie nasich
16.5.2018 - 19:26
+1

amaskiea BLOG

 

Zlozvykov, ktoré si pestujeme prakticky odjakživa, sa určite nezbavíme za dva turnaje ...ani keby sme chceli a my ani nechceme. Tí, o ktorých som nabetón presvedčený, že chcú, sú zariaľ dvaja: Ramsey + Šatan. Ďalej uvidíme.
Z MS mám po dlhom čase dobrý pocit. Z predošlých niekoľkých MS som si asi v každom zápase želal, len aby toto chaotické trápenie už čím skôr skončilo bez ohľadu na výsledok. Na týchto MS som to pocítil len v zápase so SUI, aj to menej intenzívne.
Kedysi sme mali pri repre potrebu vyskladávať mančaft zo 4 "prvých útokov". Ako sa postupne míňali talenty, obrátil sa tento systém na skladanie aspoň jedného prvého útoku z hráčov z kvalitných líg, ktorí sú ale tam zvyknutí hrať skôr čeking lajnu...
Teraz mám konečne pocit, že sa najprv pozeralo na typológiu konkrétneho hráča, až potom na to, akú "první světovou skupinu" hrá. Podľa mňa to je aj dôvod, prečo sa tak nečakane dobre ukázali hráči z našej domácej ligy ...z ktorej predtým z trénerov nemal nikto gule nasadzovať hráčov, pokiaľ len nebol v krajnej núdzi.
Omladenie, napriek názorom, že sa dalo aj viac, bolo aj tak vysoko nadpriemerné. Keby sme takto omladzovali celých 25 rokov, boli by sme dnes v oveľa bezpečnejšej vzdialenosti od priepasti.
Craiga s Mirom čaká ešte veľa práce, obzvlášť keď si spomenieme, ako sme naložili s Vujtkom, ktorý hoci priniesol zmenu, ale tá aj napriek očividnému výsledku zostala pre mnohých "neviditeľná".
Už som nepočul toľko fráz počas MS, ako bývalo predtým. Naopak, zdalo sa mi, podľa obsahu(!) rečí, že zodpovední vedia, čo chcú, a to je podľa mňa z týchto MS to najdôležitejšie.
16.5.2018 - 11:44
+9

Tino

 

snaha: satana a spol nema zmysel ak v sulade s ich snahou nebude konat svk na klubovej urovni a to sa bojim bude nas problem viem si predstavit chytrolinov zalezenych kadetade ktorym kvapka zo zdrojov pofidernych ktori si povedia ze satanovi budu robit prieky uz z principu....to co robi miro znamena rozklad vsetkeho na com stale visia mnohe pofiderne zivly zalezene aj v svk hokeji mnohi satana bezpecne chapu ako problem , ze vlastne utoci na nich zatial su potichu lebo miro nie je len tak hocikto ale oni sa odvazia....
16.5.2018 - 15:20
+12

amaskiea BLOG

 

bohužiaľ, určite máš pravdu
16.5.2018 - 16:41
+3

sloniik

 

dostala sa ku mne takazaujimava tanulka
https://lh3.googleusercontent.com/-lTZmLR5x6AQ/Wvv7jP9n6SI/AAAAAAAAUHA/Sb_qn9z813gMpkJQvF1HB7j2AB5hmW_WACL0BGAYYCw/h775/2018-05-16.png
16.5.2018 - 12:50
+17

strojar

 

To je tabuľka všetkých predsedov vlád, ktorí o podpore športu rozprávali a fotili sa s tými, ktorí dosiahli úspechy. Pri fotení im prisľúbili podporu a tým to pre nich skončilo.
16.5.2018 - 13:45
+2

moke19

 

striebornú medialu v 2012 sme dosiahli vďaka GM Otovi Sýkorovi, ale hlavne vďaka trénerovi Vújtkovi (až po tejto medaile mu do toho začali mnohí rozprávať), s premiérkou to nemalo nič spoločné, ale aj tak je zaujímavé, aké rôzne súvislosti sa dajú hľadať
16.5.2018 - 15:04
+1

worth

 

Tak toto už snáď presvedčí každého, že treba predčasne voľby
16.5.2018 - 18:04
+6

nyytymaki BLOG

 

Mačka zabila slov.hokej
16.5.2018 - 12:56
+11

sloniik

 

16.5.2018 - 12:59
0

nerorome

 

Si zabiu :hranolsmajlik:
16.5.2018 - 13:02
+1

lubfito

 

16.5.2018 - 13:05
0

nerorome

 

16.5.2018 - 12:58
0

Mokion

 

.
Mimochodom v tom Lacovi som sa nemýlil.
V 6 zápasoch na krídle 5 bodov.
V 1 zápase na centri 5 bodov.
16.5.2018 - 13:11
0

nerorome

 

Útok Bakoš - Nagy - Jurčo mohol takto hrať akurát proti Bielorusom, so silnejším súperom by v prvom rade horeli v defenzíve ako fuckle...
16.5.2018 - 13:30
+5

Mokion

 

.
Jedine, žeby nie....
Však áno...
16.5.2018 - 13:49
+1

nerorome

 

To sa už asi nedozvieme
16.5.2018 - 14:04
0

strojar

 

Konkrétne u Nagya sa dá o bránení hovoriť skôr v teoretickej rovine.
16.5.2018 - 14:08
+1

cipulis

 

Podobne ako tvoje odpovede v diskusiach
17.5.2018 - 0:32
+3

helmut600

 

ceska liga je kvalitni a je kvalitnejsi nez slovenska ale nemuzes zatracovat ceskou ligu kdyz vezmez do repre hrace z Litvinova kterej se zachranoval a nebo x dalsich kteri hrajou 2-3 lajnu v prumernejch ceskejch klubech. To uz fakt si radsi vemte nekoho z 1 lajny z dobrych tymu z Tipsportligy. Napada me prirovnani jako kdyby si rekl, ze si zistil, ze cesta 2 tridy v Rakousku neni kvalitnejsi a lepsi a neda se na ni jet rychlejc jako na dalnici z Nitry do Zvolena. Ze sis myslel, ze je to preci v Rakousku tak to musi byt super hyper.
16.5.2018 - 14:47
+4

Zkubydu

 

Helmut vsetkych z 1. lajn v dobrych tymov sme tam mali
16.5.2018 - 16:43
0

worth

 

Bakos bol 8. a Marcinko 15.v produktivite CZ ligy. Treba ale povedať, že Bakos sa hneď ukázal keď ho dali do prvej lajny, s Hascakom bol zabitý.

Spochybňovať že CZ liga je výrazne kvalitnejšia než SK môže iba blázon, ale to automaticky neznamená, že hráči z tej ligy budú prinosnejsi pre repre. Bez ohľadu na to ci hrajú prvý útok alebo nie.
16.5.2018 - 18:19
+3

zahorak009

 

Marcinko mal defenzívne úlohy. Je škoda, že ho aspoň neskúsili v zabitom 2.útoku,či aspoň na presilovky. V Třinci bol 1./2. center a aj dosť bodoval.
18.5.2018 - 9:30
0

Acorgonka

 

Marcinko mal najviac dostrielane telo vela prevela zablokovaných striel ma na konte to ale ako keby sa neratalo niektorym
18.5.2018 - 10:41
0

dusan1980

 

Preco nie ?Ved Cuky a Luky to jasne hovoria nie ?
Helmut suhlasim s tebou...
Ano mali by sme brat podla vykonov a zohratosti tiez.
Myslim ze keby sme tento rok zobrali namotivovanu Duklu Trencin a dali ju na MS .Zobrali prec Hudec ,Sveca ,Dvoch obranocov,nahradili Fehervarym,Jarosom,Jurcom,Nagym...uhrala by to iste mozno aj viac.
nasi boli o polku pomalsi ako hraci v nasom finále ...nielen finále ale aj semifinále...
Je mi jasne ze to je utopia ale vnutorne mam take presvedcenie ze by to dopadlo inak...

Lenze to by sme im nemohli predtým zrazit sebavedmie vyhlaseniami akoze muzstvo je slabe lebo je z tipsport ligy...
Suhlasim s Mirom ze sme na dobrej ceste...
Ale v tomto sme prebornici uz 10 rokov..zahrat 25-30 minut zo zapasu...
Preto sme tam kde sme...Treba najst hracov typologicky ktori hraju od prvej do poslednej minuty...
Nech su aj z Madarskej ligy...Taky Bezuch,Radivojevic,Slovak,Spirko,atd...
Kazdopadne podrzat trénera dalsich 4 roky azaviest system do juniorky a dorasteneckej ligy do muzstiev..
Nie ze nasi treneri im nadavaju ked podrzia puk a nutia ich nastrelovat...toto sa musi zmenit...
Vediet hraca pochvalit a motivovat aj ked spravi chybu ked ju robil s dobrym úmyslom...potom nebudu v dospelosti pokakaní
Vid svisti...za mladi iny system a potom vsetci radsej von-hned to inak vyzera
16.5.2018 - 15:27
+3

Hujer

 

Kym sa Sarky nezbaví Bokrosa a Ulehlu nic sa nezmení . Všade prítomná korupcia,klientelizmus a rodinkárstvo naďalej budu rozožierat nas hokej uz v mládežníckych kategóriách.
16.5.2018 - 15:55
+4

helmut600

 

Bokroš je skorumpovana kurva to vy každej a nevim proč to Šatan nevidí. Napadá mě jedinej důvod a to je ten, že si chce taky nahrabat miliony když to de tak jednoduše. Ale beru ho jako člověka co ma charakter. Ale jinak si to opravdu nedokazu vysvetlit.
16.5.2018 - 16:31
0

worth

 

Nikto nevieme aké má Satan reálne kompetencie, zväz je prelezly skorumpovanymi pajacmi. Zároveň si myslím, že sa musí trochu zorientovať, nemôže Bokrosa odpáliť na fleku ak nemá dobrú náhradu. Sarky určite nebral ten post aby si 'nahrabal'.
16.5.2018 - 18:23
+6

Tino

 

vo svete : dospelych to funguje na kompromisoch uz miro ako gm je jeden velky kompromis ...(oto je aktualne svk hokej vytlacit stare kadre prelezene celym svk hokejom cicajuce a rozoberajuce svk hokej do podoby ako ho aktualne mame znamena robit docasne "spojenectva" , ustupky...rizikom resp cenou za toto je ze spina ktoru maju na rukach stare kadre sa prenesie aj na novych ludi resp sa to takto pokusia zariadit od mira chce vela odvahy robit co robi a od verejnosti to chce vela prezieravosti a rozumu
16.5.2018 - 19:57
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Brambor

 

tu máte čosi o Haščákovi https://sport.sme.sk/c/20827387/ms-2018-hokej-valabik-hodnoti-vykony-slovenska.html?ref=trz
16.5.2018 - 21:29
0

Tehelnepole

 

Toto ludom bez plateneho pristupu pomoze ako hadovi noha.
Zvykom je ten clanok prekopirovat sem. Ale dik za link.
17.5.2018 - 10:17
+2

Sani

 

konecne na rovinu: Hovoril som o Lacovi Nagyovi, že sa mu dajú odpustiť tie malé veci, ktoré nerobí správne, lebo nás ťahal v ofenzíve. Potom sme videli Marcela Haščáka a Mareka Hovorku. Keď už sa im nedarilo v produktivite tak, ako by sme čakali od druhej formácie, treba pomôcť tímu iným spôsobom.

To hráč musí cítiť, že nie je platný pre tím. Keď začnem bojovať o puk a vyhrávať osobné súboje, dám si šancu uspieť. Ale oni si nedali šancu uspieť tým, že nezabojovali o puk. Títo dvaja boli pre mňa najväčším sklamaním.“

Pred Ramsaym to bol strašný chaos. Teraz sa Slováci dávajú dokopy

Okrem posledného zápasu s nimi hral v útoku aj Martin Bakoš. Jeho k nim neradíte?

„Videli sme, že Bakoš úplne pookrial, keď dostal spoluhráčov, ktorí boli ochotní drieť o každý puk a nevzdávali súboje. To by mal byť základ pre každého hokejistu. Keď to môžu robiť Forsberg, Zibanejad, Daciuk alebo iné hviezdy, ktoré prišli na šampionát, prečo by to nemali dokázať Haščák a Hovorka?

Náš systém bol založený v prvom rade na tvrdej drine, forčekovaní a na tom, aby sme trávili čo najviac času v súperovom pásme. Ale pri týchto dvoch som nemal pocit, že by trávili veľa času v útočnom pásme - práve preto, že nevedeli zobrať súperovi puk. Zle sa mi na to pozeralo.“

Bakošovi posun do prvého útoku pomohol, Bielorusom dal dva góly a na ďalšie dva prihral. Nemali ho tréneri presunúť skôr?

„Nebol na to dôvod, lebo prvý útok Jurčo - Krištof - Nagy fungoval dobre. Tréneri ho rozbili preto, lebo už bolo neúnosné, že druhá lajna mala nulovú produktivitu. Ako hráč som nenávidel, keď si niekto myslel, že je lepší, ako naozaj je, a nemá pocit, že potrebuje bojovať o puk.

V zápase proti Rusku, poslednom, v ktorom nám ešte o niečo išlo, to už bilo do očí. Tréneri do poslednej chvíle dúfali, že sa hráči z druhého útoku zobudia. Bohužiaľ, nestalo sa to.

Mne by ani neprekážalo, že to neťahali ofenzívne. Ale vtedy musím byť pre tím platný iným spôsobom a hlavne byť pripravený na to, že hokej je tvrdá robota. A na to tí dvaja hráči pripravení neboli.“

17.5.2018 - 16:32
+1

apa

 

Šatan ,,proces ide dobrým smerom,, len akosi výsledky nie je vidno.
17.5.2018 - 13:37
0

Tehelnepole

 

Rim tiez nepostavili za jeden den.
17.5.2018 - 13:39
+6

Acorgonka

 

https://sport.aktuality.sk/c/337442/ms-v-hokeji-2018-vela-lepsieho-nieco-umele-ziari-valabik-hodnoti-odbornik-hokejove-prenosy-z-ms/
18.5.2018 - 10:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Nashville si zaviazal obrancu Ellisa zmluvou na osem rokov

Hokejový obranca Ryan Ellis podpísal s klubom NHL Nashville Predators novú zmluvu na osem rokov. V utorok o tom informovala oficiálna stránka profiligy. Zmluva má priemernú ročnú hodnotu 6,25 milióna amerických dolárov a začne platiť od sezóny 2019/2020.
včera o 20:56 - TASR

Kevin Rooney podpísal dvojročnú zmluvu s New Jersey

Vedenie zámorského hokejového klubu NHL New Jersey Devils uzavrelo dvojročný kontrakt s útočníkom Kevinom Rooneym. V pondelok to podľa agentúry AP uviedol generálny manažér "diablov" Ray Shero. Rooney podpísal dvojcestný kontrakt, na úrovni NHL zarobí 700.
13.8.2018 20:40 - Michal Bruner / TASR

So zosnulým Mikitom sa môžu fanúśikovia rozlúćiť v nedeľu v United Center

Telesné pozostatky zosnulého hokejistu Stana Mikitu verejne vystavia v átriu haly United Center, ktorá je domovom tímu NHL Chicago Blackhawks. Klub informoval, že fanúšikovia sa tam s ním môžu prísť rozlúčiť v nedeľu 12. augusta od 11.00 do 16.00 h miestneho času. Bývalý slávny hokejista zomrel v utorok vo veku 78 rokov.
9.8.2018 09:57 - Adrián Danaj / TASR

Arniel a Cashman asistentmi trénera Reirdena vo Washingtone

Scott Arniel a Reid Cashman doplnili realizačný tím v klube zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals. Obaja sa stali asistentmi nového trénera úradujúceho šampióna Todda Reirdena, informoval portál tsn. ca.
7.8.2018 08:50 - Adrián Danaj / TASR

Smith si po arbitráži v Dallase platovo polepší

Kanadský hokejista Gemel Smith podpísal po arbitráži s klubom NHL Dallas Stars ročnú zmluvu na 720. 000 dolárov. Predstavy oboch strán o novom kontrakte sa rozchádzali, v dôsledku čoho musela rozhodnúť až arbitráž.
4.8.2018 12:32 - Michal Bruner / TASR

Calgary vykúpilo Brouwera zo zmluvy

Kanadský klub NHL Calgary Flames vykúpil v piatok zo zmluvy hokejistu Troya Brouwera. Tridsaťdvaročný útočník sa tak stal neobmedzeným voľným hráčom. Brouwer podpísal s Calgary zmluvu na 18 miliónov dolárov v júli 2016.
4.8.2018 09:58 - Michal Bruner / TASR

Ceci si z arbitráže odniesol ročný kontrakt na 4,3 milióna dolárov

Kanadský hokejista Cody Ceci si z piatkovej arbitráže odniesol ročný kontrakt s Ottawou Senators na 4,3 milióna dolárov. Dvadsaťštyriročný obranca sa stal v zámorskej NHL obmedzeným voľným hráčom po tom, ako vypršala jeho dvojročná zmluva na 5,6 milióna dolárov.
4.8.2018 09:17 - Michal Bruner / TASR

Stone sa vyhol arbitráži, s Ottawou podpísal ročnú zmluvu

Kanadský hokejista Mark Stone podpísal s klubom zámorskej NHL Ottawa Senators nový ročný kontrakt v hodnote 7,35 milióna dolárov. Dvadsaťšesťročný pravý krídelník sa tak vyhol arbitráži, ktorá sa mala uskutočniť v piatok.
4.8.2018 08:44 - Michal Bruner / TASR

Mladý útočník Melcher bude pôsobiť v tíme Everett Silvertips

Slovenský hokejový útočník Peter Melcher bude v nasledujúcej sezóne pôsobiť v zámorskej juniorskej Western Hockey League (WHL). Na spolupráci sa dohodol s tímom Everett Silvertips. "Sme radi, že môžeme Petra privítať v našej hokejovej rodine.
3.8.2018 12:42 - Adrián Danaj / TASR

Skinner po ôsmich rokoch opustil Carolinu, vymenili ho do Buffala

Hokejový klub zámorskej NHL Buffalo Sabres získal z Caroliny Hurricanes útočníka Jeffa Skinnera. Opačným smerom putovali práva na útočníka Cliffa Pua a tri draftové výbery v nasledujúcich dvoch rokoch. "Bol správny čas na to, aby sme Jeffovi dali možnosť na nový štart v Buffale.
3.8.2018 08:48 - Adrian Danaj / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky