Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Šatan vníma reprezentačný progres, Ramsay podľa neho zmenil slovenský hokej

zdroj: TASR/Martin Baumann
22.5.2019 09:34 TASR

Generálny manažér slovenskej hokejovej reprezentácie Miroslav Šatan vyzdvihol po poslednom zápase Slovákov na MS 2019 najmä novú krv v tíme. Potešili ho hráči, ktorí sú nastupujúca generácia, a pochválil prácu trénera Craiga Ramsayho. Podľa Šatana je na čom stavať v budúcnosti, hoci svoju vlastnú označil za nejasnú.


Reprezentáciu vidí ako celok, ktorý sa po rokoch stagnácie vybral cestou moderného hokeja, ktorý by mal čoskoro priniesť úspechy. Šatana mrzeli prehry s Nemeckom a Kanadou, Slovákom v týchto dueloch utiekli body v úplnom závere. Kanada strelila víťazný gól sekundu pred koncom, Nemci 27 sekúnd. "Myslím si, že s hrou môžeme byť spokojní, ale samozrejme ušli nám body v posledných fázach zápasu a to nás mrzí. Myslím si, že mužstvo malo potenciál postúpiť do štvrťfinále," povedal Šatan. Sklamanie bolo veľké, ale generálny manažér verí, že bude aj poučné: "Náš cieľ bol postup. Každého mrzel záver s Nemeckom. Ja viem, že je to klišé, ale verím, že z tohto sa do budúcnosti naozaj poučíme."

Šatan vyzdvihol prácu trénera Craiga Ramsayho. Kanadský kouč podľa neho zmenil slovenský hokej: "Jeho prínos bol obrovský. Jeho práca za dva roky sa ukázala. Dostával som komplimenty od manažérov iných tímov, videli, že sme sa zmenili. Mali sme mladých hráčov a nielen do počtu. Ja dúfam, že to, ako sa zmenila reprezentácia, to by mohli prebrať aj tréneri na klubovej úrovni. Ukázali sme smer, akým sa uberá moderný hokej. Hrajú ho všetci, ktorí chcú byť úspešní. Verím, že s týmto prejavom a s touto hrou budeme sláviť úspechy."

Generálny manažér spočiatku nechcel pochváliť jednotlivcov, ale pár mien predsa len spomenul: "Veľa hráčov zaujalo, neviem, či chcem niekoho menovať. Lídrami boli Andrej Sekera a Tomáš Tatar a to nielen na ľade. Výkonnostne poskočil Erik Černák, na ktorom bolo vidno, že mal výbornú sezónu v NHL a stáva sa z neho výborný obranca. Môžem spomenúť aj Matúša Sukeľa, Martina Fehérváryho či Adama Lišku. Môže to znamenať veľký krok v ich kariére."

Pri hokejovej rozlúčke Ladislava Nagya si Šatan pospomínal na spoločné roky v reprezentácii. Oboch spája titul svetových šampiónov z roku 2002, zatiaľ jediný v histórii Slovenska. Šatana teší, že ich má kto nahradiť: "Laco bol posledný z generácie majstrov sveta 2002. Postupne všetci skončili, Laco bol posledný mohykán. Takže sme už všetci v dôchodku. Na ľade už sme videli novú generáciu, siedmich hráčov sme mali do 23 rokov. Je to budúcnosť slovenského hokeja. Verím, že si z tohto šampionátu veľa odnesú a že aj v budúcnosti sa budú chcieť stretávať na MS a reprezentovať Slovensko."

Šatanova budúcnosť pri reprezentácii je v tejto chvíli otázna, pretože sa mu rovnako ako trénerovi Ramsaymu končí zmluva so Slovenským zväzom ľadového hokeja (SZĽH). Čo bude ďalej, nad tým v tejto chvíli nerozmýšľa. "Po júnovom kongrese SZĽH budú o tom rozhodovať noví ľudia. Ja o tom zatiaľ veľmi neuvažujem, ani som nemal čas," uzavrel Šatan.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


ctibor

 

Kazdy rok na MS chcem 7-8 hracov do 23 rokov a snad potom dobehneme tie stratene roky.
22.5.2019 - 9:42
+24

ElwisNR BLOG

 

Lenže zase až tak veľa tých hráčov do 23 rokov nemáme čo spĺňajú potrebnú úroveň aby sa do mužstva dostalo na MS každý rok 7 nových hráčov.Treba vytvoriť podmienky aby Ramsay mal z čoho z ligy vyberať a to je úlohou klubov lebo nie vždy bude voľný Sekera Tatar Panik Černák Daňo a Marinčin.Aby vyskočil ďalší Koch Sukel Liška Lantoši Buc Bondra to je úloha pre ligu a trenerov v nej.
22.5.2019 - 17:38
+3

Standacik

 

Dúfam, že budú pokračovať. Verím, že dinosaurus Rusnák bez chrbtovej kosti so skúsenosťami akurát tak ťahať slovenský hokej ku dnu nebude zvolený za prezidenta zväzu.
22.5.2019 - 9:43
+38

Tino

 

uz je iste: ze si tato klika vybrala prave jeho?...dost sa madlili aj medzi sebou, zaroven si ten kto ich organizuje uvedomoval, resp uvedomuje, ze musi Satan bud odstranit/odpratat, alebo nejako diskreditovat pretoze Miro je vazna prekazka...
22.5.2019 - 9:52
+4

pokemon33

 

mna by zaujimalo ako casto sa menia ludia na tychto postoch v takom Finsku ci Svedsku a ci su tam tiez take vnutorne boje ako u nas...
22.5.2019 - 10:06
+3

Tino

 

myslim: ze sa cosi podobne ako u nas dialo aj vo FIN...
22.5.2019 - 10:14
0

pokemon33

 

tak FIN z toho vyviazlo dobre, bude to aj nas pripad?
22.5.2019 - 10:19
+2

alandelamrnkatiptap

 

kedze mame "porovnatelnu" zakladnu ako oni tak jasneee
22.5.2019 - 10:37
+2

pokemon33

 

skor som mal na mysli ludi co hokej vedu... ked sa to tam bude kazdu chvilu menit,stale budu vnutorne boje tak nam nepomoze ani "porovnatelna" zakladna, ty truhlik
22.5.2019 - 10:56
+2

alandelamrnkatiptap

 

ked nemas hracov mozes mat vedenie ake chces... truhlik?
22.5.2019 - 11:14
+2

pokemon33

 

aha, noooo ok
22.5.2019 - 11:15
0

tino61

 

Pokial vedenie nie je schopne vytvorit adekvatne podmienky pre vychovu a rozvoj mladych hracov, tazko mozes ocakavat zlepsenie.
22.5.2019 - 19:12
+2

taksatunga

 

Hlavny trener by mal byt Valabik
22.5.2019 - 9:44
+1

MT_člen

 

Myslim, ze sme na dobrej ceste, snad toto smerovanie nezmeni ani junovy kongres SZLH.
22.5.2019 - 9:47
+15

simon22 BLOG

 

asi takto..: takže sme neprekročili výsledkovo svoj tieň... hra dala prísľub pre budúcnosť, len to treba využiť.... Pod týmto manažmentom sme dosiahli na MS umiestnenia: 9,9,, na OH sme boli 11, teda priemer umiestnení 9,69..... na Hossu sem nadávali, keď skončili pod ním 3,4,5... čo by sme teraz za také miesta dali?? K hokeju ako celku. naše mužstvo sa snažilo hrať priamočiaro a s dôrazom na jednoduchosť. Nie vždy sa to darilo, napriek očakávaniam a zlej streleckej potencii v príprave , práve útočná hra bola našou silnou stránkou,. Nezažiaril žiaden brankár, mali svetlé ale aj temné chvíle,preto dostali primeranú šancu všetci traja, čo nie je obvyklé. Obranná hra mala byť našou ozdobou, no nepotvrdila predpoklady. dali sme v 7 zápasoch 28 gólov, čo je rovnaký priemer na zápas( 4), ako sme mali v 5 zápasoch( to bolo pred play off) v roku 2002, keď sme získali zlato. Dokonca v obdržaných góloch sme boli teraz s 2,7 na zápas lepší ako vtedy s 3,75 v základnej časti. Napriek tomu to nestačilo na postup. Utiekli nám koncovky zápasov s FIN, CAN a GER, rovnako sme neboli schopní trojbodového víťazstva v poslednom zápase, ktorý už o ničom nerozhodoval s priemerným Dánskom. V lete je kongres, kde sa rozhodne o novom vedení hokeja a po ňom aj o novom( staronovom?) realizačnom tíme pri repre. Zahrali sme svoj priemer výsledkovo , no s atraktívnejším prejavom ako po minulé roky. Je na čom stavať, len to treba využiť. Pome Slovensko! a ako sme na tom počas samostatnosti? https://vladimirkolacek2.blog.sme.sk/c/507859/svetovy-ranking-nasho-hokeja-je-10-co-je-realne-ocakavanie-pred-domacimi-ms.html
22.5.2019 - 9:50
+7

simon22 BLOG

 

Našou chybou j epresne to , čo Hudáček vyzdvihol omylom ako klad. "My sme Slováci, my si môžeme hrať ako chceme, hlavne že sme pobavili ľudí.". NO NIE.. Disciplína- nedisciplína v maličkostiach počas celého zápasu nás oddaľuje od úspechu.Lebo konečný výsledok sa skladá zo samých maličkostí, z dobrých a zlých rozhodnutí. To odlišuje veľké mužstvá od priemerných, ku ktorým my vďaka tomu nedostatku patríme už 14 rokov.
22.5.2019 - 9:53
+23

mannheim

 

Do puntíku vystihnuté - 100% súhlas.
22.5.2019 - 11:44
+2

amaskiea BLOG

 

Presne: stále nezvládame kľúčové momenty zápasov, doplácame na slabú psychickú odolnosť, nemáme na to hlavne mentálne, ale práve preto, že ide o mentalitu, o to viac Liborove fintičky padajú na úrodnú pôdu (u určitej časti hokejovej obce), pôsobia hojivo, aj keď v skutočnosti nie sú liekom na nič, a vzbudzujú zdanie (u tej istej časti...), že na to naopak máme, ba dokonca "hravo", s rezervou...
Kým neprestaneme robiť takýchto hudáčkovských lacných frajerov sami pred sebou, tak nevytvoríme ani len základné podmienky na skutočnú, systémovú zmenu. A to je len základná podmienka, tým sa ešte žiadna zmena ani len nezačala...
22.5.2019 - 12:01
+11

mannheim

 

A ešte keď k tomu príde občasný náhodný úspech, to je úplný koniec, tam začnú ľuďia masovo podliehať sebeklamu, že sa to dá aj bez tvrdej roboty a bez sebadiscplíny, lebo my predsa vyhrávame talentom
22.5.2019 - 13:07
+8

amaskiea BLOG

 

to je možno kľúč aj k tomu, prečo niektorí tak vehementne presadzujú názor, že Vujtek bol len taký šťastlivec, ktorý sa tu iba náhodne priplichtil k nášmu úspechu dosiahnutému bez námahy, čiste našou úžasnou slobodomyseľnou tvorivosťou... Ide to, len na ľade treba dať do toho všetko, a hlavne srdiečko, chlapci, robíte to aj za nás všetkých!
22.5.2019 - 13:16
+4

moke19

 

super!!!
22.5.2019 - 19:21
+1

amaskiea BLOG

 

za to, ako týmto presrali našej neopakovateľnej generácii minimálne 2 olympijské medaily, plus cca. 10 rokov za sebou na MS aspoň semi, by som ich vedel asi aj fyzicky týrať... ale, na druhej strane, za to by sme si zaslúžili asi komplet všetci, to bolo kolektívne pomätenie myslí, ktoré ani dnes ešte nie úplne mŕtve, ani zďaleka
22.5.2019 - 13:21
+6

ssspsss

 

ako nehnevaj sa, ale porovnavat hracske moznosti Fera Hossu s terajsimi je trochu ulet... ziskat len bronz s takym materialom na MS 2003, 2004, 2005 a ZOH 2006 je nenaplnenie potencialu, kiezby sme v tych rokoch mali profesionalov na striedacke a nie postavicky.. to ako keby si porovnaval, ze futbalova Barcelona bude nespokojna s 3. miestom v lige s hviezdnym kadrom..
22.5.2019 - 10:01
+36

simon22 BLOG

 

ale ale..: pozri si zostavu na ms 2006 a porovnaj ju s hanlonovovu na ms 2011... ty postavičko.. ja som neporovnával zostavy.. ale umiestnenia z tej doby a teraz.. ako ukázal rok 2011 ked sme mali VŠETKÝCH naj v zostave.. tak to nie je o menách.. ale o hre.. naši najlepší nezaručujú ešte úspech.. pri zlate ms 2000 sme mali 6 hráčov nhl.. a nie všetkých najlepších a bol úspech.. pri striebre 2012 sme mali aký tím?? očakávali sme boj o záchranu a bolo striebro.. to len dokazuje že to nie je o menách..
22.5.2019 - 10:11
+2

Standacik

 

A herne ako súvisí Hanlon s Ramsayem?
22.5.2019 - 10:19
+17

simon22 BLOG

 

ramzesa: predsa nikde nehodnotím, dokonca je možné že zostane,. čo som tam aj napísal.. vidíš niekde niečo proti nemu?? a to porovnanie umiestnení je len preto, že vtedy nám nestačilo a teraz sme spokojní s omnoho horším.. že všetko je relatívne.. apropo.. to že sme mali menný potenciál neznamená, že dosiahnutie 5 miesta bolo jeho nevyužitím vďaka trénerom.. proti nám stáli rovnako silné tímy v semifinále či štvrťfinále ako boli tie vtedajšie naše.. 2004 sme prehrali 2:1 s kanadou vo štvrťfinále.. 2005 znova s kanadou 4-5, 2006 s kanadou 1-4 a na OH 1-3 s českom .. to ej o šťastí a súbehu maličkostí a nie o nevyužití potenciálu..
22.5.2019 - 10:37
+4

Norik

 

hossa: Mal muzstvo, kde boli vyrazne osobnosti. Hraci mali odohrate x stretnuti na ms a v tazkych ligach. Terajsie muzstvo ma asi 5 hracov, co ma nieco odohrate na najvyssich urovniach. Stale porovnavas neporovnatelne. Hossa nedokazal z muzstva vytazit vsetko. Craig to dokazal. Nech pride akykolvek trener tak neverim tomu, ze dokaze to co teraz ramsey. Ak nebude pomracovat, stratime dalsie2_3 roky, kym bude chemia a navyknu na system. Fakt nechapem tvoje ospevovanie fera. Je to priemerny trener, ktory ma nadpriemerneho syna a druhy tiez patri k tomu lepsiemu..
22.5.2019 - 17:13
+1

azzurri

 

A ty neospevuj toho ramsayho.sa mi páčilo ako mu naložil v štúdiu Česky tréner co tam bol ako hosť,neviem si spomenúť na jeho meno.spominal,že ramsay totalne nezvládol závery zápasov.pred rokom s českom sme dostali gól 9 sekúnd pred koncom gól čo nás stal postup a tieto majstrovstvá nezvládnuté závery vo viacerých zápasov.a ja s ním súhlasím.a neutesujme sa,že dobrá hra a podobne,konečný výsledok sa počíta a ten je taký aký bol aj ked tu ramsay nebol
22.5.2019 - 18:05
+3

cuchorko

 

Craig nezvladol s ceskom co? vyhravame,super hra bez brankara a nas hrac niekolko desiatok sekund do konca namiesto toho aby zaviezol puk do pasma a v rohu ho zaslapol tak ide skusat strielat cez dvoch ceskych hracov. co bolo na tomto Craigove nezvladnutie zaveru zapasu?
22.5.2019 - 19:03
+5

azzurri

 

Pred rokom zápas na ms proti Česku
22.5.2019 - 19:11
0

cuchorko

 

vsak o tom zapase a zavere toho zapasu som pisal.
22.5.2019 - 20:19
+7

entersandman

 

áno, nezvladol to Ramsey, pochopil si???
24.5.2019 - 12:11
0

entersandman

 

Nezvládol zápasy s Českom minulý rok, na ZOH so Slovinskom, teraz závery zápasov s Kanadou a hlavne s Nemeckom, pochopil si??? Lebo tréner má aj zasahovať do hry... Už ho tu, preboha, nevelebte, toho večného asistenta, ako to robí Valábik
24.5.2019 - 12:15
0

topska

 

30 rokov byt asistentom v NHL tak to je slabota
24.5.2019 - 12:32
0

cuchorko

 

zaver zapasu s ceskom minuly rok:vyhravame,super hra bez brankara a nas hrac niekolko desiatok sekund do konca namiesto toho aby zaviezol puk do pasma a v rohu ho zaslapol tak ide skusat strielat cez dvoch ceskych hracov. co bolo na tomto Craigove nezvladnutie zaveru zapasu?
ak z tohto nezvladnutia zaveru zapasu obvinujes Craiga tak je jasne ze sa hokeju rozumies ako kapitan magister Danko rozumie syntax.
24.5.2019 - 17:23
0

moke19

 

si nepochopil
22.5.2019 - 19:24
0

cuchorko

 

co som nepochopil? no vysvetli mi to.
22.5.2019 - 20:20
0

SmrtkaBA

 

A co ma trener v takej situacii urobit? Hadam vysvetlit 25-30 rocnemu hracovi co hra profesionalne hokej cely zivot ze je do konca 1 minuta a ma vyhadzovat puk a nestratit? Vsak nie su negramotni...
22.5.2019 - 20:17
+5

fany

 

Však práve,že nie sú negramotní.Ja sa len bavím,že Craigov systém.Chalanom je 10,20,25 rokov vštepovaný nejaký štýl hry.Niektorí prídu pár dní pred MS do mužstva a chcela by som vidieť toho mága,čo dokáže týchto chalanov za pár tréningov prerobiť na svoj systém. A presne o tom to je.
22.5.2019 - 21:28
0

liskin10

 

práve preto by mal byť ten systém prenesený aj do klubov (možno vďaka väčšine asistentov), aby sa ten hokej učil od 10 rokov!
Ako je možné, že taká Kanada, USA, Rusko, Švédsko dá mužstvo dokopy týždeň pred MS a všetci dokážu hrať ako jeden? Asi preto, že základy toho hokeja sú im vštepované od malička. Potom tréner len upraví detaily, ale základ je stále rovnaký.
23.5.2019 - 9:14
+2

fany

 

A keby sme skúsili hrať systémom našim? Rusi či Švédi hrajú zámorským systémom?Preboha a Kanaďanov je 7 krát viac a hokejista je každý druhý chalan.To je neporovnateľné.Na Slovensko prichádzajú treťotriedny hokejisti z Kanady či USA a ešte sa im v klube venujú a Slováci sedia na lavičke.Potom prídu MS a my by sme chceli poraziť Kanadu.Však je to smiešne.
23.5.2019 - 16:50
0

amaskiea BLOG

 

25 rokov "nášho systému" nestačilo?
23.5.2019 - 17:04
+1

Tino

 

to vazne: chce aby sme hrali nasim "systemom" ? na kolena dostal cely svk hokej ten nas system...ktoreho imho najlepsi opis je ze rybnik...amo mas moznost vidiet v minulej aj tejto sezone sa dostali nA mS hraci z nasej ligy,dostali prednost pred podobnou kvalitou v inej lige a nesklamali...medaile nam hned robit nebudu to si musime najprv nashokej opat postavit...len nie preboha nasim hokejom, hrajme to co je moderne konkurencieschopne ak chceme byt uspesni.
23.5.2019 - 17:37
+1

topska

 

My hrame zamorskym systemom???
23.5.2019 - 17:43
+1

amaskiea BLOG

 

aj to je pravda, celé tie špekulácie - severský systém, zámorský systém, nemecký systém, hotentótsky systém... - sú úplne kontraproduktívne, my nie sme v tom štádiu, aj keď by sa dalo diskutovať aj o tom, či to treba až tak ďalekosiahlo riešiť, aký systém, nám stačí naučiť sa hrať základné veci, proste hrať hokej namiesto tej naivity, to čo musia zvládnuť kanaďania, švédi, nemci... všetci bez rozdielu, to čomu sa nám až doteraz podarilo uniknúť vďaka bezobsažným afektovaným kecom o tvorivosti, srdiečku a hre za dvojkríž. A vlastne súčasne s tým, ako sa si budeme osvojovať všetky tie veci, bude vznikať aj nový, "náš systém", úplne prirodzene, bez toho aby sme o tom vedeli, doslova chtiac-nechtiac.
23.5.2019 - 18:12
+2

liskin10

 

fany: systémom som myslel základné hokejové poňatie. všetci dopredu, všetci dozadu, korčulovať a zvládať všetky činnosti v rýchlosti, komunikovať na ľade spolu, dôraz pred jednou aj druhou bránou, dôraz pri zakončení, nebáť sa urobiť aj chybu, lebo na tých sa človek učí.
Ak toto budeme zvládať na klubovej úrovni od žiakov, tak potom bude väčšia konkurencia do všetkých repre, bude jednoduchšie skĺbiť hru v repre a určite bude aj zlepšená hra a výsledky.
Ale ten základ, jadro, každého toho systému je stále rovnaký. Čo už tréner pridá k tomu záleží aj od súpera s ktorým hráme
24.5.2019 - 11:23
+1

gabi98

 

Z casti mas pravdu. Nie je to o menach.

Napriek tomu ... Hossa mal zlatu generaciu, kde chalani boli v najlepsom veku.
22.5.2019 - 10:20
+5

ssspsss

 

rok 2000 bol nas uspech nadplan, ale roky 2002-2006 bolo uplne legitimne ocakavat medailove uspechy, ved ak ti pride 12 hracov z NHL a vacsina su lidri, co hraju prve dva utoky, tak co ine sa da ocakavat? a rok 2011? zase treba si uvedomit, ze vtedy uz nasi hraci boli za zenitom, mali 30+, to nemozme povazovat za ten isty material ako ked mali 25-28 a boli na vrchole svojich moznosti, koncepciu sme ziadnu nemali, vyberalo sa podla zasluh a kamaratstiev a islo sa hrat, klamali sme samych seba, ze tento kader mal na medailu, proste nemal, ale 1/4 uhrat urcite mal.. ty truhlik, porovnavas uplne odveci.. momentalne mame na 8-10 miesto na svete a to 9. miesto je okey, ale ukazali sme potencial ist vyssie pri takomto sposobe hry, v rokoch 2002-2006 bol pri prichode vacsiny hracov z NHL potencial na medailu, ziskali sme ich malo na moj vkus... rok 2011 bol potencial na 1/4 hraci boli za zenitom a ty mechanicky len porovnas umiestnenia z uplne odlisnych rokov a nezvazis hracsky material, ich postavenie v teamoch NHL, KHL a severskych sutazi, situaciu u konkurencii atd. - ved jasne ze to nie je o menach, ale cim
mas kvalitnejsi kader - lidri z NHL, tak tym je vacsia sanca uhrat vysledok
22.5.2019 - 10:44
+14

Old School

 

Presne tak. Na MS 2003 sme mali jednoznačne zlato obhájiť, pretože tím sme mali ešte silnejší ako v 2002. Bolo z toho nakoniec "iba" bronz po spackanom zápase so Švédmi v semi. Vtedy, dodnes mi je nevysvetliteľnou záhadou prečo, tréner Hossa poprehadzoval dovtedy dobre fungujúce, zohraté útoky, ktoré súperov ničili. A nedal ich naspäť dokopy, ani keď sme už prehrávali o dva góly. Aj keď mám pocit, že aj keby všetky útoky hrali v tomto zápase v pôvodnom zložení, ani tak by sme do finále asi nepostúpili. Švédi boli vtedy tiež veľmi silní, Sundin nás zarezal. Na druhej strane, od MS 2004 do MS 2006 (vrátane OH toho roku) sme mali na zlato, ako píšeš, a nie na zemiaky.
22.5.2019 - 11:09
+4

amaskiea BLOG

 

Vujtek bol náhoda (a tento rok smola), takéto základné axiomy nevieš?
22.5.2019 - 11:23
+2

Sunkafit

 

Nie.... ja som presvedceny po hlbkovej analyze ze sme prekliaty
22.5.2019 - 14:15
+4

Old School

 

No ak to nezoberieme z nadsázky, tak veru ozaj neviem o inom repre tíme, ktorý by mal toľko smoly, ako my už od Lillehameru 94, keď si to tak vezmem.
22.5.2019 - 14:21
0

amaskiea BLOG

 

nesranduj, prosím ťa! takúto dýku do chrbta práve od teba, Brute?! Za čo by sme si ako zaslúžili viac? Za to že sme mali vynikajúce talenty a kompletne sme sa na to spoľahli s tým, že oni sú takí vysokí profesionáli, že im netreba už nič hovoriť, oni sa aj trénujú sami? Klubový hokej sme de facto vydali do rúk poslancom miestnych zastupiteľstiev, ...z bývalých hokejistov sme nasekali mládežníckych trénerov a to ešte nie je to najhoršie, lebo "výber perspektívnych talentov" sme zverili peňaženkám ambicióznych oteckov... Čo by sme s týmto ešte chceli? Veď už aj to, čo sme touto cestou dosiahli, je úplný výsmech pani Šťasteny napr. takému švédskemu alebo fínskemu hokeju, tí by si mali rovno vytrhávať kusy živého mäsa z tela, ak sa my sťažujeme na smolu...
22.5.2019 - 14:48
+5

strojar

 

"z bývalých hokejistov sme nasekali mládežníckych trénerov"

Teraz sa to posunulo na úroveň reprezentačného A-čka a nasekaní sú tam.
22.5.2019 - 15:10
+2

amaskiea BLOG

 

bolo to tu už viackrát uvedené: bolo to Ramsayho výslovné želanie z dôvodu, aby čo najviac ľudí malo možnosť oboznámiť sa s jeho prácou, metódami priamo "v teréne"
22.5.2019 - 15:22
+6

Tehelnepole

 

ano, njanja to tiez vysvetlila a ozrejmila, co ja som napriklad vobec nevedela.
22.5.2019 - 16:28
0

Tino

 

neviem: preco to bolo potrebne vysvetlovat, hadam bolo aj zrejme preco je to prave takto...mne osobne by bolo potrebne vysvetlovat keby sa to robilo inac...mame trenersku kapacitu z CAN ktora tu nebude vecne a k nej nepostavime vsetko co ma ruky nohy a chce sa vzdelavat?
23.5.2019 - 9:17
0

Tehelnepole

 

Tino, ja som tiez ticho nechapala preco tam ma tolko asistentov. Njanja to povedala v jednej debate ze preco a odvtedy v tom mam jasno.
Mna hlavne iritovalo, ze to furt riesil Urpiner a tak ma vlastne na to upriamil ze ich tam ma ozaj pozehnane.
23.5.2019 - 9:24
0

SmrtkaBA

 

Vsak v 2011 uz vacsina ani nehrala v NHL a mala cez 30 rokov...ved si si sam odpovedal na to, ze porovnavat Demitru atd z 2002 a 2011 asi nema vyznam.
22.5.2019 - 20:14
+2

SmrtkaBA

 

Uz tu prosim prestante spominat Filca a Hossu a uvedomte si, ze z terajsieho kadra by sa vtedy do zostavy dostali mozno tak 2! hraci. Filc a Hossa mali taky kader v najlepsich rokoch, ze ine ako finale sa musi brat ako mega neuspech, ved inym timom nechodili vsetci NHLkari (minimalne ti najlepsi hrali plejoff kdezto o nasich sa to neda povedat).
22.5.2019 - 20:11
+3

hees

 

Koniec Ramsayho je len z pohladu financii je jasne ze ked sme predtym setrili aj na energetakoch tak teraz sme si zaplatili lepsi vysledok na domacich MS co nevyslo to je cele, proste hra bola pekna a dalo sa na to pozerat bohuzial vysledkovo to dopadlo rovnako ako posledne roky. Treba sa zamysliet, ze urcite nemaju neobmedzeny budget ze zoberiem tohto trenera na 10 rokov. To je cele.
22.5.2019 - 9:51
0

BlackCrow

 

Miro & spol. Čaká Vás najdôležitejší zápas následujúcej dekády a tak bojujte do poslednej sekundy a dotiahnite ho do víťazného konca! Tak ako to učíte Vašich zverencov!

Držím Vám palce!
22.5.2019 - 9:55
+23

miro-nr

 

Dakujem
22.5.2019 - 20:29
+5

Fanusik2002

 

Pán Šatan odviedli ste skvelú prácu a dúfam,že to nezabalite.Slovenský hokej potrebuje takých ľudí ako ste vy.
Ďakujem.
22.5.2019 - 9:56
+25

Stano55

 

Ja si myslím, že ideme dobrou cestou...keď sa bude nastavený smer dodržiavať tak časom určite prídu úspechy...
22.5.2019 - 9:57
+3

caput rerum

 

Za mňa kľudne Šatan aj naďalej GM alebo aj prezident, len menej zlatých chlapcov ako rýchlokvásky do funkcií, najprv nech si odrobia svoje od základu, toto by sa malo selektovať, nie určovať na základe toho, kto je s kým kamarát. Šatan, Handzuš manažéri, Orságh + mladých trénerov k mládeži, čo majú už pri nej niečo za sebou. A tých striedať pri áčku - Sýkora, Lipiansky, Šimurda, Hreus, Dostál...
22.5.2019 - 10:10
+8

simon22 BLOG

 

A tých striedať pri áčku - Sýkora, Lipiansky, Šimurda, Hreus, Dostál.. prečo týchto striedať pri Áčku??? kde a čo robí Miško Hreus?, a ostatní?? prečo by mali byť pri repre?,
22.5.2019 - 10:25
+2

caput rerum

 

Lebo majú natrénované s mládežou, tak nech pričuchnú aj vyššie. Hlavne sa ukludni s tými otáznikmi, ja napr.zastávam názor že Lašák nemôže byť momentálne coach brankárov, lebo na to nemá, a pritom nemám voči nemu osobné nič. Chápem tvoje pocity, ale dobrý hráč a dobrý tréner sú dve rozne veci, nemôžeš hneď naskočiť na rozbehnutý vlak.
22.5.2019 - 10:34
0

Big brother

 

A čo majú tebou menovaní za sebou? Čo dosiahli?
22.5.2019 - 11:50
+2

caput rerum

 

V tom prípade si položme otázku, čo dosiahli Lašák, Petrovický...ako tréneri? atď. Odosobni sa od TN prosím ťa. To nie je o klubizme.
22.5.2019 - 12:01
+6

NRfan

 

To od neho ziadas privela.
22.5.2019 - 12:07
+4

Big brother

 

Neplette hrušky s jablkami, nechapem čo s tym má spoločny klubizmus preboha živého Ja som sa spytal čo tí treneri dosiahli. Ja kludne odpoviem: Nič. Kto to sleduje, tak vie. Proste je to nezmysel, nerobte si tu už niektorí zo slovenského hokeja dobrý den.
22.5.2019 - 13:44
+3

Big brother

 

Ale ja tu nepíšem o TN. Ja som písal aj minule, ked tam išiel náš Pardavý, že je to dobrá somarina, ved to maš v archive, dobre to vieš. Nechapem čo sem pletieš klubizmus.
22.5.2019 - 13:37
+2

tino61

 

Trenovanie pripravkarov, ziakov, dorastencov, juniorov a Acko nie je uplne jedno a to iste. Kazda kategoria ma svoje specifika, ktore si vyzaduju urcity pristup.
Nemyslim si, ze je nevyhnutne aby treneri si presli celym koleckom vsetkych moznych hokejovych kategorii.
22.5.2019 - 19:34
+3

Fanusik2002

 

Nesúhlasím so Šimurdom,pretože nemá rovnaku líniu pre všetkých hráčov.Hreus,Sykora majú malo skúsenosti s trenerskou prácou.
Dostala si viem predstaviť pri 18-tke a Orságha pri 20-tke.
Šatana ako prezidenta SZĽH.
22.5.2019 - 11:35
+6

caput rerum

 

Prečítaj si prvú vetu ešte raz, lebo je to blud. Sýkora pôsobí 5 rokov pri mládeži v repre alebo v Nitre a bude pôsobiť pravdepodobne aj naďalej, Hreus síce ešte pri mladších ale cca rovnako dlho, tiež by mal byť vyššie. Šimurda nemá dlhú prax, ale určite takýmto a podobným typom ľudí treba dať šancu...myslím že ich je aj viac na Slovensku. Aj Boris Valábik by sa mohol viac angažovať pri zodpovednosti za mládež, dosť ľudí si ho za ten rok čo bol pri U15 chváli.
22.5.2019 - 12:06
0

Big brother

 

Panenko skákavá! Čo ten Sýkora dosiahol? Čo že je 5 rokov trenerom? Ved si videl ako to v juniorskom play off vyzeralo, aj ked mal vekovo vzdy starý tím (čo sa týka juniorov). Vy ste už niektorí fakt akože v poriadku?

22.5.2019 - 13:49
+1

Big brother

 

A ešte ked do toho aj Šimurdu pletieš, tak fakt zbohom zdravý rozum. Ale chápem...košičan - klubizmus. Hlavne tu niečo ty mne píš o klubizme.
22.5.2019 - 13:52
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
len_tak

 

"Obdivujem ľudí čo sa rozumejú do všetkého." Neboj sa trocha si pogúgli a zachvíľu ti napíše zopár trénerov aj s jeho múdrosťami.

Ináč, novým trénerom Slovensko U18 - Ivan Feneš.
22.5.2019 - 18:46
0

Big brother

 

Ako vieš že neviem? Su tam takí čo aj nejaké vysledky mali, ale určite ich nebudem pchat do repre ačka preboha. Ty ako košičan tam pchaš Šimurdu, ktorý nič nedokazal. A pišeš, že take typu tam treba. Aky typ mysliš? Košické? Čo neuspešné? Či sympatakov? Preboha. Ani tí bratislavčania nič nedokazali, ale ten Šimurda to je čerešnička na torte.
22.5.2019 - 21:31
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Ničnehovoriace? Ja som povedal jasne: Šimurda nič nedokazal a pcháš ho tam. A vobec si neni schopný vysvetlit, ze prečo? Asi pre pekný úsmev alebo pre to, že je košičan...iný dovod byt nemože. Ale keby to aspon skusiš vysvetlit... a nie zahovarat tému, ked sa ta pytam jednoduchu otazku.
22.5.2019 - 22:23
+2

caput rerum

 

S tebou je márna debata, nekonkrétne drísty, bláboly, fabulácie, prekrúcanie faktov. Škoda strácať čas s takýmito indivíduami.
22.5.2019 - 22:39
+3

Urpiner16

 

Bigbrother s ním musíš komunikovať jedine doobeda.
23.5.2019 - 8:06
+1

caput rerum

 

A čože? Cez poštu mi vulgárne nadávaš, prečo potom na mňa reaguješ
23.5.2019 - 8:32
0

Sunkafit

 

To mozu rovno zavolat aj mna
22.5.2019 - 14:18
+3

poseidon

 

Brrrr, pri vete "..nemá rovnakú líniu pre všetkých hráčov" sa mi nožík vo vrecku otvára...strašná kravina a klišé. Fatálny nepodložený nezmysel. Ublížil tvojmu synovi? V tom prípade ťa viem pochopiť.
22.5.2019 - 12:14
0

Fanusik2002

 

Nie,Šimurda neublížil nikomu z mojich rodinných príslušníkov.
Ale nebol úplne férový voči viacerým hráčom.Je to taká figúrka pána Eliáša.
22.5.2019 - 12:43
+7

poseidon

 

Nepoznám v KE až tak detailne vzťahy, ale bavíme sa tu o mládežníckych repre, Šimurda bol asistent pri U17 a myslím že je jeden z tých, čo si zaslúžia pozornosť aj do budúcnosti.
22.5.2019 - 13:07
0

Big brother

 

Na zaklade čoho? Na zaklade sympatií? Ved pozri čo dosiahol so Šimičkom v Košiciach. Ved ho budu takymto tempom volat Mr.Neúspech. A to takychto ludí ideme tahat do repre? Uff...
22.5.2019 - 14:02
+1

poseidon

 

Preco robis zo seba korunovaneho somara? Vies o com sa tu bavime. Vies kde je pointa?
22.5.2019 - 16:48
+1

Big brother

 

Viem kde je pointa, len niektorí si tu bud zo slovenskeho hokeja robite uplnu prdel alebo ste tak mimo.
22.5.2019 - 21:33
+1

moke19

 

tak daj nejaké meno Ty
22.5.2019 - 19:32
+1

Big brother

 

Aké meno? Meno pre koho?
22.5.2019 - 21:34
0

poseidon

 

Mená trénerov, ktorí by mali viesť mládežnícke repre? Čomu nerozumieš. Netliachaj a hybaj s nimi sem. Chlapče, inak daj si nejakú tabletku na ukľudnenie, lebo tréneri U16-U18 sú už navrhnutí, čaká sa len na ich potvrdenie zväzom a poviem ti asi ťa rozdrapí, lebo medzi nimi nefiguruje ani jeden z Trenčína. Dávaj na seba pozor
22.5.2019 - 21:44
+5

Big brother

 

Mne je to uplne ukradnuté kto bude trenovat repre v mladežnickych kategoriach preboha. Doležité pre slovenský hokej je, aby boli kvalitní treneri v kluboch, tam chlapci počas celej sezony prichadzaju s nimi do styku, tam najviac rastú a napredujú. A nie na repre zrazoch. Ja nechapem čo tu furt tahate klubizmus. Navyše ja ked som sa minule dozvedel, že trenčan išiel trenovat repre, tak mi to skor vadilo, ja si prajem kvalitnych trenerov v klube (zvlašt v TN). Tak sa človeče ukludni, ja tu vobec neriešim repre trenerov, ale tu v diskusii sa vytiahli také mená, že mi je to skor smiešne.
22.5.2019 - 22:00
+2

poseidon

 

Daj lepšie mená ako sú títo, veď sa neboj, nikto sa neurazí, ktorí sú tí kvalitní? kde ich nájdeme? Načo tu abstraktne motáš?
22.5.2019 - 22:11
+5

Big brother

 

Mne je to fakt uplne jedno, ja tuto otazku neriešim, necham to na kompetentnych. Či najdu kvalitneho trenera na Slovensku, to fakt neviem. A lepšia mená ako sú vyššie sponenutí? Daj hocijakych inych trenerov na Slovensku a horší nebudú. Tu sa spomenuli treneri, ktorí nič ešte neukazali. Ved si otvor oči.
22.5.2019 - 22:19
+1

fany

 

poseidon,tak ja som ešte nezažila trénera čo má rovnakú líniu pre všetkých hráčov,takže ten nožík kľudne môžeš zavrieť.Prečo to však vyčíta práve Šimurdovi,je už iná otázka.
22.5.2019 - 22:34
0

moke19

 

toho Šatana ako prezidenta preto, že ho obabrali o jeho pozemky? teda ako menežera?
22.5.2019 - 19:31
+1

Tino

 

jo: ze ho vraj niekto obtiahol na investicii ho urcite diskvalifikuje z funkcie prezidenta szlh ...ja viem zeti zlati chlapci lezia v krku tak bud cestny a ked to nieco vadi povedz to na rovinu nie takuto kravinu
22.5.2019 - 20:44
+8

Hischier

 

Ako je to s tymi volbami? Kohut dalej nekandiduje? Kto podporuje Rusnaka, ze je taky horuci kandidat?
22.5.2019 - 10:12
0

caput rerum

 

Hovorí sa o Šatanovi, Kohútovi, Rusnákovi, Šmátralovi, ale ak pojde Kohut nepojde Šatan a naopak...
22.5.2019 - 10:19
0

Big brother

 

Treba zas povedat, že tento rok sme mali aj štastie, čo sa tyka nominacie. Všetko kvalitné čo máme v zámorí (okrem Jurča, Cehlárika) bolo volné. Dufam, že sa chytia mladí chalani ako Turan, Ružička, Roman, Pospíšil, Kukuča, Okuliar, Hrehorčák...ked nie v zámorí, tak aspon v kvalitných europskych ligách (tym samozrejme nemyslím českú).
22.5.2019 - 10:15
+10

Stano55

 

Šatan je najlepší GM od čias Petra Šťastného...
22.5.2019 - 10:22
+38

Urpiner16

 

Treba zavolať Petra Šťastného ktorý toho spravil pre slovenský hokej viac ako všetci zväzoví funkcionári dokopy postupom do A skupiny a je rešpektovaná osobnosť i v NHL.Teto staré štruktúry majú odvahu ešte kandidovať tak to je fakt sila.
Čo si chcú dokazovať?Robiť prieky?Zas tu rozdeľovať hokejovú verejnosť?Veď už je to trápne.
22.5.2019 - 10:29
+5

alandelamrnkatiptap

 

a rovno nam urci aj kapitana cez media
22.5.2019 - 10:43
+1

topska

 

On postupil do A-cka a zlati chlapci (aj plateni zvazom) ziskali medaile. Tie su dokopy uricte menej ako postup kde nehral len Stastny?
22.5.2019 - 12:38
0

alandelamrnkatiptap

 

Neda mi to nenapisat ohladne Ramsayho..... podla mna prilis si ho tu heroizujeme, aky je to pan strateg a taktik... dobry trener Ramsay urcite je, ale nie taka hviezda ako sa to v mediach prezentuje...
...staci si pozriet objektivne rozbor konca zapasu SVK-GER, napriklad na CTsport (ktoma archiv mi da za pravdu)...

tam boli skritizovane tieto 3 veci, ktore sa tykali trenera (ktore podla nich, rozhodli o nasej prehre, samozrejme spominali aj klucku Marincina ale pisem o trenerovi.)
- slovaci prilis utahovali obranu proti Ger v zaverecnej hre bez brankara, kritizovali ich nacvicene rozostavenie ze prilis boli stiahnuty (takticky pokyn), a nechali nemcov si pripravovat strely...PASIVNY nacvik branenia (statie pred brankorom)
- nezvycajne nasadenie 4.utok (proti GER bez brankara)...v tych okamzikoch maju byt najlepsi a skuseny hraci... (asi Liska patri medzi skusenych + ostatny nasi extraligisti..)
-nepochopitelne ze za stavu 2:2 neprisli takticke pokyny na udrzanie remizy, zabezpecenim obrany a namiesto netaktickeho systemu a snahy rozhodnut zapas... "bod je ešte pořád pro slováky dobrí" - koment v čase 2:2

Toto nie su chyby hracov ale Ramsayho a spol na striedacke... navyse zabuda sa u Ramsayho na Olympiadu, posledny zapas s Slovinskom neodvolal brankara za stavu 2-2 a nepokusil sa o vyhru v riadnom hracom case (ta by nas posunula dalej), remiza ani vyhra po predlzeni nam nic neriesila...

Este raz nie som proti odchodu Ramsayho z repre, je dobry trener ale ziadna velka hviezda... hovoria za to aj vysledky....

+ ešte jedna vec ohladne Ger , skuste si pozriet aj ich pohlad na zapas s nami uplne iny ako ten nas.. v skratke - slovakov sme takticky drzali na distanc a nepustali ich do ziadnej velkej sance, a v zavere sa nam nasa taktika zurocila... ziadne reci o zlych 58minutach proti nam.. .. z ich pohladu dobry celych 60minut...


22.5.2019 - 10:36
+8

feo

 

OK, chyby robi: asi preto trenoval v NHL iba rok + 3 mesiace... Ale ukazal, co dokazeme hrat a bolo to po tej europskej mizerii az neuveritelne! Keby Oros teraz prevzal toto myslenie a tento slubny tim, moze nas trenovat dalsich 10 rokov a budeme vsetci v maji vysmiati jak leco
22.5.2019 - 10:50
0

ptr421

 

Na druhej strane ono to nezáleží úplne len na nás. Za stavu 2:1 sa museli tlačiť dopredu aj Nemci a takú kvalitu aby sme si ich nepustili do pásma zase nemáme. Z brucha trepnem, semifinále vo Vancouveri. 50 minút na jednu bránu a v závere pár náhodných gólov, kolotoč a zrazu Demitra pred prázdnou bránou. Kanada to tiež asi plánovala dohrať pohodovejšie, holt nie vždy to vyjde.
22.5.2019 - 12:19
+4

elbarto

 

Ja si osobne nemyslím, že by mali naši hráči v závere naordinovanú defenzívnu taktiku, je to skôr prirodzené vyústenie tlaku súpera, ktorý sa doťahuje. Plus mali odvolaného brankára, čiže presilovku. Kto hral robil niekedy nejaký šport, tak tomu asi rozumie, príde tlak + vedomie že vedieš a presilovka. To všetko vyústi k určitej pasivite. Však Craig neustále v každom jednom rozhovore vyzýval hráčov k aktívnemu bráneniu, agresivnému forčeku atď. S tou 4. lajnou sa súhlasiť dá, aj keď na druhej strane nasadzoval ich na oslabenia a zrejme im teda veril na tieto defenzívnejšie úlohy. Rozhodli neskutočné detaily, mali sme ten zápas zlomiť, tretí gól visel na vlásku, bohužiaľ sme ho nestrelili a vrátilo sa nám to tým najhorším možným spôsobom.
22.5.2019 - 15:13
+1

Norik

 

ten pohlad nemcov nema chybu..: Budeme hrat 58 minut mrtveho brouka, potom im je@neme gol a vitazny im dame pol minutky pred komcom. Fakt super taktika..
22.5.2019 - 17:23
0

azzurri

 

Presne tak a úplný súhlas.pisem o tom aj vyššie,že nech tu všetci toho ramsayho nechvália a nepreháňajú to a s tým ako to zhodnotili,rozobrali Češi sa dá len súhlasiť.smutne je,že to nedokážu tak objektívne zhodnotiť naši komentátori,experti v štúdiu,ani média.prave naopak sa vytešuje z dobrej hry,ale výsledok žiadny a oblbnu ľudí ktorí nerozumejú hokeju a este budú ramsayho obhajovať a pomaly nosiť na rukách.len neviem začo,neskutočne chyby porobil
22.5.2019 - 18:17
+1

Adriano23

 

Aha, drzali na distanc. Preto sme nemcov v tretej tretine 18 minut skoro do nicoho nepustili a treti gol v ich sieti vysel na vlasku.

Ten posledny odstavec bol snad mysleny ako vtip na zaver. Nemci veru velkeho hokejoveho umu za tych 60 minut nepredviedli a pritom mali dost nabity tim. Posledne roky byvali nemci lepsim muzstvom v konfrontacii s nasim celkom. Tohto roku sa to povedat, ale nedalo.

Pomer striel, cas v utocnej tretine, ci vylozenych sanci hral v nas prospech. Samozrejme na to sa nehra. Ale pisat, ze nas nemci drzali na distanc a nepustili do ziadnej velkej sance, tak to si hadam pozeral zapas z ineho roku.
22.5.2019 - 21:18
+3

ssspsss

 

inak co je s Petom Stastnym? preco nepomaha nasmu hokeju, ved po zmene vedenia sa mohol vratit, vie niekto?
22.5.2019 - 11:16
+2

erco1999

 

Ramsay musi jednoznacne ostat
22.5.2019 - 11:19
+3

azzurri

 

Urcite nie,2krat majstrovstvá plus olympiáda a výsledok žiadny
22.5.2019 - 18:18
+1

ctibor

 

Ak sa dostanu ku korytu zase Rusnakovci, Cigerovci, Golonkovci tak sme zase v tej istej prdeli a uz ani nadej nam nepomoze. Zvaz pod Kohutom zacal fungovat lepsie, aj ked niektore kroky boli pre mna nelogicke, tak neda sa upriet snaha zmenit sucasny stav. Tak ci onak, nech je tam niekto, kto si uvedomuje, ze ziadna slovenska mentalita nie je a ze v zahranici ten hokej vedia robit lepsie...
22.5.2019 - 12:19
+12

Tino

 

tak kohut: je vysledok tazko prijateho kompromisu...jeho najvacsi benefitom sa zda byt skutocnost ze minimalne pomohol odstavit stare kadre, resp aspon cast, bez toho by neslo robit nic dalsie..... a ze do toho na urovni repre GM a trenerom nekecal, nepoznam pozadie do detailov mozno si presadzoval svoju volu aj tymto smerom, ale nebolo to viditelne, citelne.. ..zvaz nastartoval dalsie vzdelavanie trenerov , spolupraca s Tikkaja,vyzera ze ideme cestou ktorou sa vybrali ti co chceli byt uspesni.... zatial sa to tvari ze nieco, celkom dost robime...ale bol by som este opatrny v prejavoch dovery smerom ku Kohut.
22.5.2019 - 12:33
+3

ctibor

 

Tak ano, preto nie som za jeho jednoznacne pokracovanie. Ale je fakt, ze zvaz ma o dost vacsie financne prostriedky oproti minulym rokom a aj to, ze sa zacalo robit v urcitych veciach koncepcne. Ulohou prezidenta zvazu stale bude sa obklopit spravnymi ludmi a ti budu urcovat smer nasho hokeja. Ak by to ale vyhrala druha strana, tak mam pocit, ze by bolo viac Svehlov, Rusnakov v nasom hokeji a to jednoduch nechcem.
22.5.2019 - 14:51
+1

Tino

 

o svehlovi: neviem nic ale rusnakovia a pukalovicovia nas vratia spat 100%tne...ja povazujem za dolezite aby boli odstavovane stare kadre na zvaze a vkluboch zaroven...nemozu urcovat trend, smer ludia ktorych vysledkom prace je zdevastovany hokej ...vsetky tie 3. cesty, odkazy na nas typicky svk hokej su presne tie oblbovacky podla ktorych ich poznas
22.5.2019 - 15:08
+5

danto

 

Ako sa ti tam dostal Ciger?
23.5.2019 - 15:29
0

FeroMotyka

 

Nepostup mrzi najma po tych rokoch bez štvrťfinále, ale bolo tam "srdiecko" ktore vzdy chybalo. Zapasy som si uzival a len za prve tri zapasy som si schuti zakrical tolko co za posledne roky nie. Marincin prekvapil, ale v obrane podla mna dost hori. Myslel som ze po tomto roku pride utlm, ale tesim sa na dalsie MS este viac, zostava bude zrejme slabsia, ale snad sa vyberu zas ti spravni.
Teraz dufam, ze chlapci z americkych junioriek, kt. nedostanu sancu aspon v AHL pojdu smer Europa. Kludne aj do nasej ligy. Kristofovi, Buckovi ci Lantosimu to vobec neublizilo, ale skor pomohlo.
22.5.2019 - 12:43
+1

mefistoJACK

 

Vysneny scenar: Prezident - Peter Stastny (leadership, charizma, vsetko co ma mat celny hokejovy scenar) nemusim suhlasit s jeho politickym svetonázorom ale v hokeji tazko budeme hladat podobnu alternativu...
GM - Satan (respektovany oboma stranami sporu ci okolo Lintnera alebo Pálffyho a podobne - proste nema nepriatelov aspon takto zvonka co je vyhoda ale zaroven aj nevyhoda..osobne od uplne celneho funkcionara cakam ze je schopny ist do konfliktu za nieco a jeho schopny spravne manipulovat (berte to slovo v úvodzovkách) verejnostou a aj v zakulisi
TRENER - Orsagh - respektujem tohto chlapa..dal sa na dennodennu robotu..velakrat som za posledny rok cital napr rozhodovr s Visnovskym ako je tamto zle a este aj hento a vlastne vsetko..lahko sa o tom hovori..ale chod a skus si to dennodennou robotou odmakat a na konci dna aj tak jeden na teba nadava druhy pochvali treti ti nevie prist na meno a stvrty ta miluje..to uz je udel tejto roboty..ale nazad k Vladovi..za mna proste tam je u neho vidiet neuveritelny progres..vyborne vystupovanie aj smerom navonok (chcem tak moc ked chcem aby mal coach profi vystupovanie a nie ako taky vidlak?)
22.5.2019 - 12:56
+4

mefistoJACK

 

celny hokejovy funkcionar
22.5.2019 - 12:58
+2

Tino

 

Peto: stastny by bol fajn aj podla mna...problem je ze aktualne je to ako v obcianskej vojne ...sme rozdeleni, hlada sa individualita ktora to zjednoti....vies si predstavit ze SVK hokej prelezeny od hora nadol kadrami ktore prosperovali za sirokych cias budu ochotni podporit Stastny, vobec uvazovat o tom ze by mohol on byt sefom szlh?....nerealne, zbytocne kontraproduktivne....efekt by mohol byt obavam sa opacny nez v co dufas....
22.5.2019 - 13:32
0

amaskiea BLOG

 

Presne napadlo aj mňa, či tie animozity voči jeho osobe (aj priamo z hokeja, alebo aj z politiky) nie sú ešte príliš čerstvé. Na druhej strane o nikom inom vhodnom neviem. Tá myšlienka nejakej prirodzenej autority, do ktorej by si len tak hocikto nedovolil skákať mediálne a napriamo už vôbec, je veľmi dobrá. Ale kto by to ešte mohol byť okrem Petra Šťastného? Možno aj nejaký sedemdesiatnik, ale taký ešte s čerstvými "reflexami", čo si na výkonnú stránku veci vyberie dôveryhodnú osobu, ktorá mu nebude poza chrbát robiť pokútne kšeftíky, ale de facto vykonávať jeho vôľu s tým, že bude pod ochranou jeho autority...
22.5.2019 - 13:50
0

Tino

 

neviem: kto, fakt neviem, nakoniec je aj jedno ci si myslim sam som zvedavy kto je ochotny kandidovat myslim ze Kohut bude chciet pokracovat a protikandidata , kludne aj 2 koli rozkladu hlasov si postavi druha strana je mozne ze to bdue Rusnak, kludne pukalovic, bohvie na koho stavia .....hovoril som si ze zlati chlapci napr Miso Handzus sa tesia dovere a pozri 3 roky usilovnej prace a z Michala je darmozrač, ktoreho jedinym zaujmom je zdrat svk hokej z penazi ...Stastny je aj koli politike ktoru robil nepriechodny, vlastne ta politika z neho urobila postavu ktoru hromadne individua roky zavesene na SVK hokeji ogrciavali, vselijaka nula roky prisata na szlh rozpcte hrajuca sa na legendu si ho brala do huby a urobia to opat, on by tuto cvargu mohol este zjednotit a posilnit ak by isiel kandidovat....ja povazujem za maly zazrak stav aky aktualne panuje a nerobim si iluzie ze to ide menit rychlejsim tempom..
22.5.2019 - 14:09
+1

amaskiea BLOG

 

Cudzinec? To už je ale asi úplné sci-fi u nás, čo?
22.5.2019 - 14:23
0

Tino

 

este: na pozicii trenera, hoci aj tam sa ozyvali hlasy ze odbornikov mame aj na SVK ... uz GM by bol kua problem..a sef szlh skandal ...mne osobne je to u prdele keby to bol aj martan ak je to slusny , cestny clovek, ktory v hokeji cosi odmakal, jeho CV je CV schopneho cloveka tak preco nie....osobne taketo kraviny neriesim.... keby bolo na mne najmem a zaplatim na 10 rokov komplet FIn ktori robili zmeny vo FIn zosekam do v SVK kluboch a povyhadzujem ze sa z toho poseru darmozraci , lebo to co robime robime stale polovicato , nedosledne ...
22.5.2019 - 14:31
+3

strojar

 

S názorom na GM a trénera sa viem stotožniť.
Aj z môjho pohľadu urobil za posledné roky Orságh radikálny posun vpred vo všetkom, o čom píšeš. Otázka je či má záujem.
22.5.2019 - 15:07
+2

Athotis

 

Vravel v jednom rozhovore že chce ísť trénovať za more,tak asi momentálne nemá záujem trénovať repre...za mňa tréner ešte zahraničný s dvoma našimi asistentami...kľudne nech ostane Podkonicky s Petrovickym
22.5.2019 - 18:28
+2

topska

 

chcel tam ist len na staz ale to padlo
23.5.2019 - 16:37
0

pablob26

 

Mne by sa to celkom pozdavalo. Ale myslim, ze Peter Stastny zavrel za Slovenskom dvere a uz nechce mat nic spolocne s tymto statom. Ma myslim 63 rokov.
22.5.2019 - 14:00
+1

topska

 

Druha veta sa nezaklada na pravde.
22.5.2019 - 14:07
+1

mefistoJACK

 

No ja si to nemyslim ze by nechcel ale vsak jeho tu uuuplne odstavili..stacilo niekde kandidovat za SDKU a uz tu bol pre polovicu naroda persona non grata a na vsetko predtým sa zabudlo..ale zaroven som si vedomy ze hokej by si pri sucasnej politickej konstalacii moc nepomohol lebo to by sa hokeju ako takemu potom hadzali len polena pod nohy...
22.5.2019 - 14:40
+1

hokejfanda

 

Aj napriek tomu že nie s úplne všetkými jeho krokmi súhlasím, myslím si že je to momentálne najlepší človek na túto pozíciu. Osobne by som bol radšej keby zostane na tejto funkcii ako, že by kandidoval za prezidenta SZLH
22.5.2019 - 18:22
+1

poseidon

 

Určite súhlasím. Netvrdím že súčasné vedenie je ideálne riešenie, ale je to asi to naj... čo môže momentálne byť. Tí čo boli sa už nesmú vrátiť späť a nesmú prísť ani turanopalffyrusnakošvehlocigerovci, aj keď proti Zdenovi nič nemám - to čo robí robí dobre, nech pri tom ostane a nech dostáva aj podporu pre svoj projekt, ale na zväz funkciu určite nie.
22.5.2019 - 21:54
+1

Urpiner16

 

Peter Šťastný ako prezident so Šatanom ako GM to by bola väzba ktorá potrebuje náš hokej.Ak by kandidoval Peter tak by mal i Rusnák zvážiť aby kandidoval naďalej.
23.5.2019 - 17:11
+1

strojar

 

Peter Šťastný?
Nesranduj.
23.5.2019 - 17:22
0

topska

 

Stastny je roky mimo hokeja, nema momentalne totalne ziadne znamosti a ziadne vazby an nikoho. Nie je to pravnik, ekonom nic take co by teda mohlo nahradit vyssie spomenute.
23.5.2019 - 17:45
0

Urpiner16

 

Známosti aké?Po vzore Širokého?Takí ako ty by som hnal z nášho hokeja zasratou metlou.
23.5.2019 - 17:48
0

topska

 

V IIHF, inych federaciach, v kluboch, regionalnych hokejovych strukturach strukturach atd. Cu tu zase dristas. Ty chces vyhanat ludi z hokeja a ty si co pre nas hokej urobil? Okrem toho ze si na smiech jeho fanusikov na tomto portali...Vlastne nieco si dosiahol, ty dokazes svojimi hlupostami co tu davas spajat ludi. Pri tebe sa zjednoti v nazore Slovanista s Kosicanom, Bystrican so Zvolencanom, Spisiak s Popradcanom a kebyze tu chodi aj viac Cechov tak aj Spartana s Kometakom.
23.5.2019 - 17:54
0

BlackCrow

 

No..

a už tu máme volebný program tohoto bbb tragéda

https://isport.blesk.cz/clanek/hokej-reprezentace-ms-v-hokeji-2019/363870/zlaty-kapitan-rusnak-slovaci-hrali-vyborne-cesi-budou-ve-finale.html
23.5.2019 - 18:01
0

Kaede BLOG

 

Ach jaj...: My vlastne vsetko s mladezou robime dobre, nic netreva nenit a za vsetko mozu cudzinci v Tipsport Lige.

A samozrejme treba centralizovanu pripravu 18ky aj 20ky, aby nadalej trpela uroven juniorky a urcite zrovna taketo projekty zabrania tomu, aby odchadzali hraci do zahranicia. Ved sme to videli aj na tomto time, kde aj ta hrstka hracov, co nesla v tom veku do zahranicia (hned), tak hrali vo svojich ligovych timoch a nie v 20ke.

Ked sa takito ludia dostanu do cela hokeja, tak nas vo vychove hracov predbehne fakt aj Lotyssko.
23.5.2019 - 18:13
+2

LenTak93

 

nech si utrie slzičku
bol by som zvedavý, čo by povedal na to, že ani Košice nevideli v roku 2011 ani jeden zápas Slovenska
24.5.2019 - 11:30
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin3300015:79
3.Dubnica3300012:89
4.Sp.Nová Ves4200214:136
5.Levice310118:124
6.Žilina310029:93
7.Topoľčany310028:103
8.Trnava3100212:163
9.Skalica301027:102
10.P.Bystrica300035:120
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 19.9.2019 02:39
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.9.2019 16:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.9.2019 16:02

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Budapešť - Detva o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Vandane D.MIS5
3.Langkow C.MAC5
4.Dalhuisen M.MIC5
5.Stupka V.NZA4

Najlepší strelec

Davis VandaneMIS5 gólov
2.Stupka V.NZA4
3.Langkow C.MAC4
4.Jääskeläinen J.BBY3
5.Bondra R.SBA3

Najlepší brankár

Miklós RajnaMIS93 perc
2.Trenčan A.MIC89.71 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola