Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Sládok hneď na úvod použil päste, Detva splnila Halásovi sen, na ktorý roky čakal

Historická chvíľa pre detviansky hokej je minulosťou. Po prvýkrát sa malé mestečko spod Poľany predstavilo v Tipsport lige na ľade "vynovených" Košíc. Hostia podali fantastický výkon, avšak prehrali futbalovo 0:1 po góle Tomáša Klímu. Stretnutie ešte v prvej tretine prinieslo poriadnu boxerskú vložku, v ktorej sa ocitli tvrdí chlapi. Martin Bača a Jozef Sládok si nič nedarovali a ich súboj zodvihol niekoľko divákov zo sedačiek.


Obaja aktéri začali otvoreným hokejom, aj keď možno niekto očakával od nováčika skôr vyčkávaciu taktiku. Papierové predopoklady jednoznačne hovorili v prospech domácich, no súper statočne dlhé minúty odolával. "Čas, ktorý som strávil na ľade, nebol vôbec zlý. Celkovo si myslím, že sme ukázali skvelý tímový výkon, ktorý bol podložený výborným brankárom Adamom Nagyom. Síce sme prehrali najtesnejšie, mali sme aj my nejaké dobré príležitosti, aby sme skórovali. Škoda, že sa neujalo zakončenie Laca Ščurka, ale skončilo na hornej konštrukcii. Nič sa nedeje, máme pred sebou ešte mnoho kôl," rozhovoril sa v civile kapitán "medveďov" Jozef Sládok, pre ktorého debut v Tipsport lige skončil v čase 15:02. Vtedy sa dostal do pästnej výmeny s ďalším "zlým" mužom košickej defenzívy Martinom Bačom. Takmer dvojmetrový bek Detvy obstál len s oškretým nosom, domáci hráč musel navštíviť lekára s natrhnutým obočím. "Stalo sa to pri presilovej hre, kde Žilka v rohu klziska trafil Hovorku a podľa môjho názoru to bolo čisté. Následne sa zomlela neprehľadná situácia, do ktorej bolo namočených niekoľko hráčov a Bača si to namieril ku mne. Jednoducho sme sa pobili ako chlapi a myslím si, že to bola dobrá šou pre divákov. Akurát ma mrzí, že sa ešte ani poriadne liga nerozbehla a už som dostal trest, keďže mi odobrali registračný preukaz. Vôbec nechápem, prečo sa takto rozhodli," pokrčil ramená Sládok. Čo hovorí odchovanec Zvolena na to, že mu do rany padol jeden z najtvrdších hráčov súťaže? "Niečo som o ňom vedel už skôr a všetci vedia, že sa vyznačuje agresívnym štýlom hry a je použiteľný aj do pästných súbojov. Pre mňa to bol určite dobrý sparing partner," pochválil protivníka. Už o necelé dva dni je na programe druhé kolo. V ňom sa stredoslováci predstavia vlastnému publiku, ktoré sa druhej septembrovej nedele nevie dočkať. Do metropoly Poľany zavíta momentálny líder z Nových Zámkov, ktorý v prvom zápase na domácom štadióne vycvičil Zvolen vysoko 5:1. "Veľa divákov cestovalo za nami stovky kilometrov a doma to bude poriadne búrlivé. Každý, kto bol prítomný, mohol sa presvedčiť o tom, že sme mužstvo, ktoré tímovým výkonom môže súpera buď potrápiť, alebo poraziť. Zmerať si sily v prvom kole s Košicami, bola pre nás skúška ohňom, ktorú sme obstáli," dodal na záver dialógu urastený 29-ročný obranca Jozef Sládok.

Príchod žlto-čiernych do Steel arény neznamenal len začiatok nového ročníka, ale predovšetkým stretnutie viacerých hokejistov, ktorí kedysi pôsobili v košickom klube. Azda v najlepšom svetle sa chcel ukázať Igor Halás, ktorý nikdy nedostal šancu v rodnom mužstve. Zápas si užil plnými dúškami, hoci ho trochu škrela gólová situácia z 53.minúty. "Často som bol na ľade, pretože sme mali veľa vylúčených hráčov a tréner musel za pochodu korigovať formácie. Do Košíc som sa vrátil po dorasteneckých i juniorských časoch, kde sa mi darilo, no nikdy som nedostal príležitosť preskočiť k seniorom. Veľmi som sa tešil na túto chvíľu, ale miestami som pociťoval trému. Škoda, že sa nám nepodarilo uchmatnúť bod. Celý duel bol vyrovnaný a skutočne to bolo o jednom góle. Nemáme sa však za čo hanbiť," vyhlásil po záverečnom hvizde košický rodák Igor Halás. Zápas nemusel skončiť len jednogólovým rozdielom. Všetko mohlo byť inak, ak by sa Nagyovi v úvode zápasu podarilo premeniť samostatný únik. Zo súboja dvoch menovcov vyšiel víťazne o štrnásť rokov mladší brankár HC 07. "Išlo o kľúčový moment. Vedeli sme, že na nás vybehnú, nakoľko doma je na nich vyvíjaný tlak. Našťastie sme sa mohli oprieť o skvelý výkon Adama Nagya, ktorý pochytal všetko, čo sa dalo. Zohral veľkú úlohu v tomto súboji, ale rovnako tak sme to mohli rozhodnúť vo svoj prospech, len nám v koncovke chýbalo šťastie," pokračoval v hodnotení dvojnásobnej premiéry v Tipsport lige. Ako sa cítil Igor Halás v pozícii súpera na štadióne, na ktorom vyrastal a pred zrakmi rodiny, priateľov a príbuzných? "Som rád, že po rokoch čakania sa mohli prísť na mňa pozrieť moji najbližší. Vždy som túžil po tom, aby ma videli v najvyššej súťaži. Zároveň dúfam, že som ich nesklamal. Takisto verím, že si tento zápas užili, hoci ma nevideli na košickej strane. Mne osobne je to jedno, pretože som členom Detvy a s Košicami nemám nič spoločné a dúfam, že to takto pôjde ďalej. Pri ďalšej návšteve Košíc by som si na cestu rád pribalil tri body," skonštatoval Halás. Po skončení juniorského veku si Halás začal budovať povesť zakončovateľa v susednom Prešove v prvej lige. Dvakrát sa stal jeho najlepším strelcom, no do tretice zvolil odchod do Kazachstanu, kde obliekal dres Ertyshu Pavlodar. "Čakal som, ako sa vyvinie situácia okolo Martina, lebo som veľmi túžil hrať extraligu a myslím si, že mám dosť rokov na to, aby som v nej dostal šancu. Detva mi tento sen splnila," uzavrel dobre naladený kanonier z prvoligových sezón 2013/14 a 2015/16 Igor Halás.

Foto: RP

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
88Backo

 

Takže ďalšie kolo ma stop,keďže mu zobrali registračku že jo?
8.9.2017 - 23:52
0

Slovak_boy

 

ano moze doma kukat na hustom
8.9.2017 - 23:54
+3

paljuka

 

inak preco dostal Sladok trest v hre?
8.9.2017 - 23:53
0

Slovak_boy

 

neviem ale asi za to ze je sladok a rozhodcom je dobre znamy z prvej ligy
8.9.2017 - 23:54
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Ferova bitka bola v steelke davnejsie. Bola to bitka Hrnka vs Bellus.
9.9.2017 - 0:15
+7

mitoO

 

ravidlo 141 – BITKA – NADMERNE HRUBÁ HRA
DEFINÍCIA: Hráč udrie protihráča počas hry, po prerušení hry alebo kedykoľvek
počas stretnutia v priebehu šarvátky hráčov.
I. Hráčovi, ktorý začne bitku, bude uložený trest v hre.
9.9.2017 - 0:02
+1

paljuka

 

pomaly z toho hokeja urobia teply sport a hlavne bezkontaktny
9.9.2017 - 0:11
+22

mitoO

 

Ak zhodia obaja rukavice a je ferova bitka, nema TH nikto.
9.9.2017 - 0:12
+4

paljuka

 

Baca aj Sladok isli do bitky zamerne toto nech uplatnuju max ak nejaky hrac si vezme z druheho muzstva klucoveho hraca a ten nejavi zaujem o bitku... proste toto je na hlavu
9.9.2017 - 0:17
+24

racmaster

 

tiez si myslim, ze bitka dvoch na to urcenych hracov je ok... rovnaky trest a hotovo.

viac sa mi nezda to sebavedomie detvy ohladom ich vykonu. detve som fandil a ako najslabsiemu muzstvu mu aj fandim, ale na zaklade jedneho dobreho vysledku, ktorym je navyse prehra na nulu aj to najma vdaka zriedkavemu vykonu brankara by nemali ziskavat sebavedomie.

ako pisem pri tom druhom clanku, najhorsia vec, co sa detve moze stat, ze ziska sebavedomie. jak sa to raz stane, koniec, fasovacky vsade...

a tento clanok nim priam srsi...
9.9.2017 - 12:38
+4

Slovak_boy

 

Co ti vadi? Nahodou dost dlho taka bitka v lige nebola a hned na uvod...
10.9.2017 - 6:59
0

Chamois13c

 

Takze aj Baca dostal stopku?
9.9.2017 - 0:04
0

mitoO

 

Nie.
9.9.2017 - 0:06
+1

Chamois13c

 

Tu bitku som nevidel preco jeden dostal stopku a druhy nie ked to bola ferovka? ...p.s scurko za napadnutie rozhodcu boa jeho ešte nema dost
9.9.2017 - 0:11
+8

LenTak93

 

Dosral stopku od Sládoka.
9.9.2017 - 0:34
+9

MartinZV

 

Sládok
9.9.2017 - 8:27
0

crystalmeth

 

Sladok verzus Bellus,na koho by ste si vsadili?
9.9.2017 - 0:06
+1

miro-nr

 

na chorý rozum!
9.9.2017 - 0:07
+22

sob3k

 

To je jasné, no na ktorej strane?
9.9.2017 - 1:27
+2

NRfan

 

To je absolutne jedno.
9.9.2017 - 9:41
+2

KurierNz

 

Sladok...
9.9.2017 - 0:07
+6

Lokomotiv

 

Bellus
9.9.2017 - 1:33
+4

stan-PP

 

Bellus fakt vyborny fighter uz ked bol u nas a vybera si rovnocennych to sa mi na nom paci, jak som videl tu bitku so Smolenakom len som zasol koho vyzval a tiez vlastne vyhral na body.. Dlouhy dostal na budku riadne v play off ale tiez to nebolo Becko vobec a a jak vyssie sa pise bitka kamaratov Hrnka vs Bellus bola perfektna a ferova.. verim jednoznacne jemu
9.9.2017 - 8:36
0

pinto1000

 

V PO sme všetci videli ako si Belluš vyberá rovnocenných keď tam napadol Martinčana... Prestaň trepať hovädiny!
9.9.2017 - 9:38
+10

Chamois13c

 

stan: Rovnocennych ? no ja si pamatam na zapas piešťany poprad ked si on vybral na bitku maleho Paťa števuliaka rozbil mu nos a ešte sa tvaril ako majster sveta a burcoval ludi, detto bitka so šedivym , chore...na druhu stranu uznavam mal aj bitky s Hrnkom asi najlepsiu a potom smolenak no asi kto je po ruke ale rozhodne si nemyslim že je extra feeer
9.9.2017 - 13:00
+2

rebel drtič

 

Sladok nemá na Slovensku v lige v bitke konkurenta je to trenovaný kick boxer má za sebou aj suťažné zápasi v anglicku MMA.Dá sa to najsť na nete.
9.9.2017 - 16:39
+1

gta98

 

Skoda, ze si nikdy nepozrieme fight Sladok-Artuchin. Aj ked tam by som Jozovi neveril.
9.9.2017 - 17:02
0

pinto1000

 

Ono v bitkách v hokeji je to tak: ak sa chce niekto biť vyhliadne si moment keď má jeho súper v sebe práve dlhšie striedanie...skočí na ľad max.na pár sekúnd a už to je. Vždy je vo výhode hráč ktorý bitku vyvolá pretože sa na ňu pripraví. Vydýcha sa atď.... Keby si na Sládka počkal Bača keby Sládok mal dlhé stieranie a k tomu zo 3 zak.uvolnenia a vzápätí sa do neho pustí tak ho roznesie...
9.9.2017 - 18:13
+2

lestat21

 

Keby bolo keby...bitku nevyvolal Sladok,pozri poriadne to video,Baca tam prisiel od zadu. Takze nemudruj keby kto koho
9.9.2017 - 18:57
+4

Slovak_boy

 

Co myslite bude odveta v dalsom kole?
10.9.2017 - 6:57
+1

pinto1000

 

Ja som nehovoril o tejto bitke...ich dvoch som dal len ako príklad.
10.9.2017 - 8:31
0

lestat21

 

ospravedlňujem sa
10.9.2017 - 12:13
0

Slovak_boy

 

Mas jasne zeby nemal sancu artuchin je silny jak vlak a ma aj postavu
10.9.2017 - 6:57
0

Slovak_boy

 

Na Dudasa
9.9.2017 - 16:57
+1

Torpedo

 

Da sa niekde pozriet ta bitka?
9.9.2017 - 0:14
+1

davideKE

 

na huste, v zostrihu nieje, len v zazname
9.9.2017 - 0:23
+1

Daewo_KS

 

U Bacu to teda vyzera podla odhadu lekara na dlhsiu prestavku. To je velka skoda.
9.9.2017 - 0:21
0

KurierNz

 

Neprijemne...ale zas na deuhej strane sa vela Kosickych fans vytesovala este pre sezonou ako nalozi Sladokovi...netreba vitazstvo zapijat pred bojom...
9.9.2017 - 0:23
+19

mitoO

 

A Sladokovi treba dat aj "klobuk hore"
Pobavilo to hlavne divakov, to je cielom, Baca nech sa uzdravi, nabuduce mu to mozno vrati.
9.9.2017 - 0:31
+9

gta98

 

Ver mi, ze so Sladokom sa nebude chciet bit nikto, Baca by bol vyrovnany pre Bellusa ale Sladok je este vysia kategoria. Okej, mozno Baca dostal uz pred bitkou, ale aj keby to je uplna ferovka od "0:0" tak by som si vsadil na Sladoka, v tomto zapase mi spravil 35 bodov, skoda ze v dalsom nebude hrat
9.9.2017 - 2:25
+5

33800

 

Neboj este bude repete
9.9.2017 - 8:22
+1

lestat21

 

nikto nie je nesmrteľný ani on... Bitka bola férové a určite to patrí občas k hokeju. Smutné je že Nagy udiera od zadu a potom ujde
9.9.2017 - 11:10
+2

UssKe

 

Zasa zranenia. Obavam sa aby sa neopakovala minula sezona.
9.9.2017 - 7:06
+2

enforcer92TN

 

Kiezby bolo takychto subojov coraz viac. Obaja do toho chceli ist, Baca to mal cakat. U mna dobre, Sladok ma u mna +.
9.9.2017 - 1:32
+7

strojar

 

Tento šport sa volá hokej.
V ňom je účelom hry dopraviť hokejkou puk do súperovej bránky, nie biť sa.
Ak máš záujem o bitky, mal by si svoj záujem presmerovať k inému športu.
9.9.2017 - 7:11
+40

ElwisNR BLOG

 

Hokej je kolektívna hra a každý hráč v ňom má určité úlohy a aj férová bitka patrí k hokeju.Ja som zápas KE vs.DT nevidel ale vďaka tej bitke sa o zápase hovorí viac ako by sa hovorilo aj keby to bol super zápas.Za mňa bitku určite áno vznikne väčšia rivalita napätie a emócie a zvýši sa tým záujem ľudí o hokej veď sa hovorí že je to hra tvrdých chlapov a ked si to rozdajú zlí muži tak je to poriadku akurát ma mrzia tie tresty za ňu.
9.9.2017 - 7:50
+1

chimli

 

Kolektívnym športom sú aj kolky.
9.9.2017 - 9:22
+2

ElwisNR BLOG

 

Veď práve môžeš hrať kolky alebo hokej máš na výber.
9.9.2017 - 18:26
0

pinto1000

 

Ja súhlasím so Strojárom! Ok ak sa svaja dohodnú: ideme na to? Ok! Zhodia rukavice a pobijú sa tak prosím, ale ale aby hráč napadol druhého ktorý sa biť nechce a aby hral vyslovene a zrážal lakťom súperov ako kolky tak t9 je hnus...
9.9.2017 - 9:43
+4

stary mantinel

 

aj teba musia trpiet v zastupitelstve, tiez tam nemas co robit a si tam. tak sa tiez radsej presmeruj k inemej sfere spolocenskeho zivota. alebo ostan a bav nás dalej.
9.9.2017 - 8:42
+13

chimli

 

Len prispievatelia biedneho intelektu potrebujú opakovane primitívne útočiť na iných prispievatelov a že Vás tu je hodne, to je proste fakt.
Možno by bolo zaujímavé vedieť, čím sa živí starý mantinel.
9.9.2017 - 9:15
+13

LenTak93

 

Vcera bol v Steel arene.
9.9.2017 - 9:27
+5

BlackCrow

 

+
9.9.2017 - 10:50
+2

marko4

 

admin: stranky fb Ultras Detva a veduci muzstva...
9.9.2017 - 11:20
+7

stary mantinel

 

počuj šrácko ukrajinský, vela krat som ti povedal ze nie som ziaden admin ani veduci. nevadi, ovce ta pocuvaju to je hlavne
9.9.2017 - 16:02
+3

BlackCrow

 

Povedz mu ešte raz.. alebo mu hneď nalož, polej ho pivom alebo tak dačo. Ty vieš najlepšie ty ovca. Potom sa ti aj vrany budú klaňať..
9.9.2017 - 17:26
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dracik_18

 

alebo napadnuť hračov veď v tom máš skusenosti
9.9.2017 - 18:44
+4

BlackCrow

 

ja ?
9.9.2017 - 20:07
+2

Dracik_18

 

hádžeš do jedného vrecia ako ty ..tak áno aj ty
10.9.2017 - 8:52
+1

BlackCrow

 

...nejak ti poslednou dobou nerozumiem ale snáď som to dobre pochopil.. ja do vriec hádžem marhev a bandurky u šestry na zahradke..
10.9.2017 - 9:31
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ŠIMIKE

 

prvykrat suhlasim so strojarom
9.9.2017 - 9:21
+11

LukasNR

 

Tiez sa mi to par krat stalo. No nemal som gule zverejnit to
9.9.2017 - 9:30
+6

strojar

 

To bude asi tým, že to bolo vždy prvýkrát.
No, a prvýkrát vždy musíš mať gule.
9.9.2017 - 9:39
0

chimli

 

Pápežovi sú gule k ničomu.
9.9.2017 - 9:42
+15

KurierNz

 

Ale ministranti sa im celkom tesia...
9.9.2017 - 17:28
+5

ctibor

 

Bitky patrili k hokeju este davno predtym, nez si ho zacal sledovat.
9.9.2017 - 10:05
+1

enforcer92TN

 

Je neuveritelne kolko sa tu naslo fanusikov baletu a krasokorculovania. Ked uz aj bitky plynuce cisto z hry su odsudenia hodne, tak odporucam sa postavit na ulicu pri najblizsom gay pride. Hokej ma vlastnosti ako rychlost, tvrdost, dochadza casto ku koliziam a vybuchom emocii. Bitky k hokeju odjakziva patria, a boli tu este predtym nez sa hokej vobec na Slovensko dostal a moze mat ta cierna diera danovych poplatnikov plusiek kolko len chce.
9.9.2017 - 21:20
+5

Gabou

 

11.9.2017 - 12:34
0

motonomad

 

Bol už strojar niekedy žltý? Lebo tentokrát si to zasluzi
9.9.2017 - 13:13
+4

marko4

 

presne tak...
9.9.2017 - 13:48
+2

bwpow

 

Bitka fajn, ale este mi tam stale chyba ta priprava, ktoru vidime v NHL. Hraci sa dohodnu, zhodia rukavice, obcas aj prilby a pustia sa do seba v jeden moment. Taketo bitky plynuce z nejakej skrumaze v rohu, este rozhodca sa tam pletie a este maju vystroj, no, este mame co zlepsovat.
9.9.2017 - 3:33
+4

Stano KK

 

Zhodia rukavice občas aj prilby a Citron im napari 7 mesiacov nepodmienečne ...
9.9.2017 - 6:55
+1

miro-nr

 

tak musia občas "fuknuť" aj citronovi ,nech dostane rozum
9.9.2017 - 8:20
+3

LenTak93

 

Tak takato bitka, ako popisujes ty, uz dlho v NHL nebola.
9.9.2017 - 9:05
0

ten čo nevie

 

Akurát ma mrzí, že sa ešte ani poriadne liga nerozbehla a už som dostal trest, keďže mi odobrali registračný preukaz. Vôbec nechápem, prečo sa takto rozhodli synu ešte si užiješ a nebudeš chapať častejšie
9.9.2017 - 6:58
0

trevor

 

Zbytocna bitka na zaciatku, na druhej strane je odobratie registracky Sladokovi smiesne. Ak bolo toto na odobratie registracky, tak potom Tavoda za minulorocny skok na Novaka by nemal hrat este teraz.
9.9.2017 - 7:18
+3

Dracik_18

 

Nuz Matko toto je Jozo a nie Miro ktoreho si lomil kde sa dalo

Ke gratulujem k trom bodom
9.9.2017 - 7:35
0

petto81

 

Este nech Dodo náloží Novakovi a spokojnost.
9.9.2017 - 7:53
+2

Slovak_boy

 

Asuchak nech vymetie toho Jožka
9.9.2017 - 17:00
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nyytymaki BLOG

 

Tak potom ahoj neandrtalec
9.9.2017 - 8:54
0

petto81

 

No co narobis su tam treba to nejak zvládnuť. Vy tam nehrate hneď ich prvi zapas doma? Ak ano drzte sa nech v zdravi prežijete.
9.9.2017 - 8:33
+1

STARS

 

no ubolene vitazstvo teda..no teda klobuk dole Detva, na zaciatku sa mi nepacilo ze DT ide do ligy ale po tomto zapase som rad ze ste tu, teda zda sa že nebudete len do poctu , tak nech sa vam dari potrapit aj dalsich favoritov ..
9.9.2017 - 9:14
0

opeKE

 

faul: Faul to nebol isto ... to ze Zilka odsotil od seba Hovorku a ten neudrzal stabilitu a spadol ako keby ho zastrelili este neznamena ze je to faul. Baca tam zacal skakat a hned bol husty Sladok mu to vysvetlil, je to kolektivny sport kde sa jeden za druheho postavi a samozrejme su tam emocie. Distanc ale nechapem ani ja a podla mna si Sladok nezasluzil. Jednoducho sa ako kapitan a spoluhrac na lade zastal. Nebavme sa o inych fauloch napriklad na Laciho a premotivovaneho Scurka ale toto na Hovorku faul nebol a za tym si stojim.
P.S. : Sladok mi ale pridal 35b ale hned ako som videl ze trest v hre tak som vedel ze nedela nic. A potom uz len Lacike aj to len 4b za 4minuty. Vcera som cakal zbieranie bodov za ine cinnosti.
Zapas videny len na hustom kvoli praci v nedelu sa v steelke vidime.
9.9.2017 - 10:27
+4

becko10

 

??: Sorry, nedovolí mi nezareagovať:
1. nebolo to odsotenie, ale úder do tváre, odsotenie je mimochodom tiež faul,
2. Sládok mu to nevysvetlil, len sa pustil do Baču prvý, férová bitka to vôbec nebola, ak ten Sládok je v Detve na to, aby bol zákerák, tak sa mu to darí už od začiatku.
9.9.2017 - 11:13
+4

nyytymaki BLOG

 

Čo to melies?Čo mal Sládok čakať,kým mu prvú pusti Bača?Toto nie je box,kde rozhodca odštartuje zápas.Baca sa pechoril cez Zilku k Sládokovi,dostal prvú hneď na nos a potom ďalšie.A zakerkov máš v KE tíme húfy.Cizek Dudas atd
9.9.2017 - 13:58
+6

enforcer92TN

 

Spravne. Cela ta situacia k tomu smerovala, Baca sa driapal ku Sladokovi, cize musel ratat s tym, ze rukavice pojdu dolu. Cokolvek ine su obycajne vyhovorky.
9.9.2017 - 21:21
+5

nyytymaki BLOG

 

To je tak, poniektorí z KE dostali krámy,lebo im padol ich top bodyguard a postrach všetkých súperov.
9.9.2017 - 22:52
+1

MojNazor

 

To ze je Ščurko kvalitativne hracom na extraligu je nezpochybitelne.
Ale co robi človek s tak hrubim moralnym a hlavne ľudskym pochybenim v extralige to nechapem....
9.9.2017 - 11:56
+1

Tesla

 

Ja nechápem čo robí na slobode a nieto v extralige.
9.9.2017 - 12:03
+4

Senator BLOG

 

To sme dvaja
9.9.2017 - 14:22
+2

mpavl

 

To sme traja....vysvetlenie...skutok sa nestal..
10.9.2017 - 8:19
0

Slovak_boy

 

Toto viaceri riesili ze taky clovek by mal ist robit civilne a nie vrcholového športovca
9.9.2017 - 17:55
+1

8sweet8

 

Inak sladok celkom dokazal ze si dovoli aj v extralige .. a nie ako ste tu daktori pisali ze v prvej lige si dovoli a v extralige si ani nepipne a podobne .. hned prvy zapas a siel s bacom do toho ...
9.9.2017 - 11:42
+2

Tesla

 

Fantasy : Ide vám meniť hráčov vo fantasy? Lebo mne nie.
9.9.2017 - 11:45
0

FanusikZamkov

 

Pôvodne som sa nechcel zapojiť do tejto diskusie ale po prečítaní niektorých príspevkov mi nedá zareagovať. Môj názor tiež je že bitka patrí k hokeju. Ale musí sa urobiť rozdiel medzi bitkou a bitkou. Ak hráč sedí na striedačke doslovne celí zápas a tréner ho pošle na jedno striedanie za účelom zlikvidovania najlepšieho hráča súpera to už nie je férová bitka . To je zákernosť. Alebo keď ten hráč striehne na príkaz trénera na najlepšieho hráča súpera celý zápas a zlikviduje ho to tiež nemá nič spoločné s fair play hrou. Žiaľ hráči Belluš a Sládok sú taký hráči. Ale ak bitka vznikne v zápale boja to je úplne iné. Hokej je kontaktný šport ale nemala by prejsť do zákernosti. Takýto je môj názor viem že po prečítaní môjho príspevku nebudú súhlasiť s mojím názorom fanúškovia menovaných hráčov ale myslím si že takáto je skutočnosť.
9.9.2017 - 12:13
+3

gta98

 

Mas pravdu, ale vcera to vyplynulo z hry. Sladok hral normalne striedania az kym nevznikla ta tahanica, tam si vybral Bacu a nie Hovorku, podla mna ok.
9.9.2017 - 13:58
+1

zvboy

 

Chlapci a hlavne strojar. Ak sa vám nepáčia bitky v hokeji ku ktorému neodmyslitelne patria tak sledujte florbal poprípade šach..
9.9.2017 - 13:00
+3

NRfan

 

Ak sa tebe bitky tak velmi pacia, tak sleduj MMA, tam neodmyslitelne patria, nie na lad. Tam patri to, o com pise strojar.
9.9.2017 - 14:00
+9

zvboy

 

čiže keď je bitka tak si zavrieš oči a otočíš sa a hneď po tretine ideš domov lebo tam bola bitka a nepadali góly?
9.9.2017 - 14:04
+1

NRfan

 

Cize si to prekrucas po svojom. Co sa ti tu snazime viaceri naznacit, je to, ze ucelom hokeja (a na to sa hlavne ludia chodia pozerat) je dopravit puk do superovej branky. Ty sa tu tvaris, ako keby samotna podstata hokeja (vyssie spomenuta) bol len nejaky vedlajsi produkt poriadnej hokejovej mastenice.
9.9.2017 - 14:09
+4

zvboy

 

ja o vedlajšom produkte hokejovej mastenice nič nevravím ja vravím len to že férová bitka 1 na 1 patrí na ľad... teraz skús ty mne odpovedať čo som písal vyššie...
9.9.2017 - 14:16
0

NRfan

 

Odovped je ze prekrucas fakty a taras nezmysli. Este raz, ked ta naplnaju bitky, chod na sporty, ktore priamo suvisia s bojovymi umeniami, kto chce vidiet hokej, pojde na hokej.
9.9.2017 - 14:36
+1

zvboy

 

ja chodim na hokej AJ kvoli tym sarvatkam a podobnym veciam.. takze pekny den.. a klobuk dolu pred Sladokom s Bacom.. kiez by takychto subojov bolo v lige viac
9.9.2017 - 15:03
0

14thomas

 

Treba dotiahnuť do ligy hráčov ako J.Yablonski , J.Mirasty , T.Gillies a o bitku bude postarané.
9.9.2017 - 17:53
0

crystalmeth

 

A najlepsie do jedneho timu.Ale viem si predstavit,ze potom by hraci dalsich muzstiev odmietali nastupit na taky zapas.A tiez by sa rozdavali pokuty,brali registracky .Inak ma zaujalo,ze taky Jagr,ma majetkovy podiel v Kladne (mozno sa mylim,kludne ma opravte),pred par rokmi mal ist hrat do Trinca Darcy Verot,Jagr vtedy vykrikoval ,ze taky hrac do ceskej ligy nesmie prist,ze tam zrani mladych hracov a pod, ,a vcera som zistil,ze kto hra za Kladno,bitkar Josh Gratton
9.9.2017 - 22:27
+1

Slovak_boy

 

Tam by uz bol sladok ale kratky ale velmi prikratky
10.9.2017 - 6:54
+3

crystalmeth

 

tak Stajnoch by vedel cosi porozpravat...
11.9.2017 - 19:45
0

jozefzajko58

 

zvboy, ak máš rád bitky tak chodievaj na box, karate a podobné športy. Hokej je o hokeji a nie aby sa hráči bili.
9.9.2017 - 13:43
+4

zvboy

 

nechodievam na box a podobné hrané divadlá.. ale férová bitka v hokeji jedna na jedna k tomu patrí.. či už pre hráčov ale aj pre fanúšikov..vie to dať emócie..hokej je konaktný šport z čoho také veci vyplývajú,očom je zápas v ktorom sa nehrá do tela.. len u nás v citronlige sa to trestá ako zločiny proti ľudkosti.. môj názor..
9.9.2017 - 14:01
0

dufus

 

o čom je zápas kde sa nehrá do tela,
čo má bitka spoločné zo zápasom kde sa hrá do tela??
kontaktný šport je aj rugby,americký futbal atď,AJ k tomu patria bitky?
takže my čo máme radi hokej ,máme podla teba chodiť na šach,ale ty čo máš rád bitky odmietaš box a podobné športy... čo už ,všelijaký sme

9.9.2017 - 17:22
+9

zvboy

 

pán dokonalý..
po prvé hrou do tela sa hrotia momenty kedy dochádza k šarvátkam a ešte aj bitkám..
po druhé keď sa pobije hocikto iný tak si tu mastíte egá ako ho dobil. Teraz zrazu chlapec z Detvy rozobral Baču a už tu každý odsudzuje bitky.. A vy čo máte radi hokej mi chceš povedať že odsudzuješ aj všetky fauly, všetky priestupky proti pravidlám lebo také veci nepatria k hokeju? Vždy sa aj ty otočíš keď niekto niekoho bije, keď útočník dobiedza do brankára a vznikajú šarvátky a možno aj bitky? .. a veru máš pravdu všelijaký sme.. ja som toho názoru že bitka patri k dobrému zápasu viď NHL a iné ligy.. a ak ti to vadí choď sa dívať na prípravku tam sa deti veľmi nebijú, len sa učia korčulovať
9.9.2017 - 18:49
+2

enforcer92TN

 

Bitka vznika z charakteru sportu ako takeho a neexistuje rychlejsi a tvrdsi sport zaroven nez je hokej. Ale ako pises, sme vselijaki, niekoho este napr. bavi pozerat NHL, hoci je to totalne sterilne a neosobne.
9.9.2017 - 21:22
0

sob3k

 

Rugby, Americky futbal, Australsky futbal...
9.9.2017 - 21:47
0

enforcer92TN

 

Chces mi povedat, ze tieto sporty su rychlejsie ano?
9.9.2017 - 21:49
0

nyytymaki BLOG

 

To si robis prdel?Hokej je najrýchlejší kolektívny šport na svete.bodka
9.9.2017 - 22:53
0

sob3k

 

Hagelin mal prvych 100m na skill competetion udajne na úrovni Boltovho svetového rekordu. Najrýchlejší hráči NFL sa hýbu na úrovni 100m za 10.20-30. A ten šport je rádovo tvrdsi. Takže z kombinácie tvrdosti a rýchlosti vyjde americký futbal lepsie.

Z rýchlejších je minimálne teamove rychlokorculovanie rychlejsie.
9.9.2017 - 23:10
+6

MackoPu

 

Akurat, ze "rychlost sportu" nerovna sa rychlosti pohybu panacikov na ihrisku. Ide aj o to, co sa tam deje.
10.9.2017 - 0:34
+2

NRfan

 

Neuveritelne si si to dokazal prekrutit tak, aby ti to vyhovovalo.
10.9.2017 - 8:40
+5

enforcer92TN

 

Plus mantinely, ich tvrdost, neprirodzeny pohyb, nie ako v americkych sportoch kde ides len dopredu, atd atd..
10.9.2017 - 14:04
+2

jozefzajko58

 

Ja chodím na extraligu od jej začiatku, ale
takéto blbosti by som v živote nenapísal. A už sa s tebou o tomto nebudem debatovať. Majsa krásne. Ahoj.
9.9.2017 - 18:58
+1

zvboy

 

Čo si tým chcel povedať že chodíš od začiatku? neboj aj ja tam chodím už cca 2 desaťročia. tak skús navštíviť aj iné ligy, zbehni na EBEL, zbehni do čiech poprípade navštív NHL stojí to zato tam sa ľudia bavia bitkami ako tak pozerám tak odvčera vadia bitky väčšine..
9.9.2017 - 19:05
+2

dufus

 

je to ťažké s chlapcom,možno robil nejaký kontaktný šport v mladosti.....
9.9.2017 - 19:30
+2

zvboy

 

no daj argument radšej pán dokonalý ako písať kraviny.. a nerobil som kontaktný šport..
9.9.2017 - 20:03
0

Belzebub

 

maťko maťko liga sa len začala a už si dostal na budku u nás v nr za 3 roky bolo bitiek dosť ale ani raz si neprehral.
9.9.2017 - 16:54
+1

UssKe

 

prehral preto lebo je v KE mam rad tvoje prispevky
9.9.2017 - 16:58
+4

mitoO

 

Su tu viaceri normalni fans Detvy, ale tento je riadne trafeny.
9.9.2017 - 17:05
+1

BlackCrow

 

Tento fandí každému kto akurát hraje s Košicami. A ešte ma rád Jágra.. Taková zdejší figurka..
9.9.2017 - 17:28
+4

Slovak_boy

 

Ktorych myslis? Lebo vedu dracik a starymantinel co tak si všímam a pridáva sa aj chimenkovci
9.9.2017 - 17:56
0

mitoO

 

Dracik je podla mna v pohode, aj ked sa v niektorych nazoroch rozchadzame. Ale to je normalne. A stary mantinel, kym niekto nedrbe do Detvy v podstate tiez.
9.9.2017 - 21:15
+2

Dracik_18

 

tiež ťa rešpektujem
10.9.2017 - 9:16
0

forwardPP

 

Toto by mal byť fanúšik Nitry.
9.9.2017 - 20:38
+2

mitoO

 

Myslis? : bez názvu...
detva skoro bodovala v košicoch no škoda že ten bod neuhrali

Napísal: Belzebub / 9.9.2017 : 2:31
9.9.2017 - 21:13
+1

riskohrasko1

 

teraz pozeram tu ich slavnu ultras stranku ,tvl to este ani výsledkový obrazok si nevedia urobiť ale ukradnu ho z HCKE stranky? to čo je za amaterizmus pre boha ..
9.9.2017 - 17:29
+5

Dracik_18

 

to je jedno to je naša hanba ...raduj sa mate zaslužene 3 body
9.9.2017 - 18:47
0

fanda89

 

Uzasne ako vsetci riesia Detvu ich hracov a ich praktiky a pritom vsetky tie Vase svate muzstva hraju tak isto tiez maju aj zakernych hracov aj bitkarov a tiez hraju v stodolach
9.9.2017 - 21:12
+5

enforcer92TN

 

Nepamatam si kedy naposledy bolo v lige tolko hracov co sa neboja zhodit rukavice.

Novak, Tavoda, Sladok, Bohunicky, Hlinka, Hrnka (?), Bellus, Rapac, Dudas, Baca, Blackwater atd. Ak sa zacne hrat v lige este aj do tela, moze to byt zaujimave.
9.9.2017 - 21:24
+2

Urban Horn

 

Dle diskuse koukám,že v hokejové Detve ne nějaký zabiják jménem Josef Sládek,který by asi spráskal i Boba Proberta jak malého školáka.
Že dělá MMA..Trénovaný kick boxer.Sládek vs Arťuchin.. Kickbox a MMA asi nejsou v hokejové bitce to nejdůležitější.Ale třeba to víte lépe.Já bych navrhoval souboj Sládek versus kapitán Amerika.Nebo Sládek versus Terminátor T1000.To by byly určitě vyrovnanější fighty.A vsadil bych si na kapitána Detvy.Hezký večer
9.9.2017 - 23:47
+9

nyytymaki BLOG

 

Sarkasticky prekrúcaš,ale fajn,Sládok keď hrával v Amerike mal čo to odboxovane na ľade.Staci YouTube.Tolko nemá ani samozvaný figher našej ligy M.Novak.To poprvé,po druhé,ako svoje hobby robil cez leto kickbox mám dojem a po tretie má jeden profesionálny zápas v boxe v Anglicku.Jozo nie je nejaké zviera postavou,ale technicky je na päste v našej lige na úplnom vrchole.Na každého sa nájde súper,aj na Sladoka,ale ešte sa hľadá.
10.9.2017 - 9:40
+3

Dracik_18

 

teraz som kukol bitku ...ak za toto zobrali Jožovi registračku tak neh táto liga ide do prdele
10.9.2017 - 8:51
+3

emoxx1

 

Tiež tomu nerozumiem. Bitka bola fér 1:1. Rozumiem, že sa tu dávajú stopky za nebezpečné zákroky. Predsa len, hráči v našej lige nezarábajú tak dobre, aby si mohli dovoliť ukončiť sezónu kvôli zraneniu. Ale za férovú bitku? Asi sme mali z NHL prevziať viac ako predĺženie 3:3 a coach-chalange.
10.9.2017 - 9:24
0

LenTak93

 

Viac? Tak sa pozri, ako postupuje NHL v príprade bitiek. Chce ich eliminovať, prípadne úplne odstrániť.
10.9.2017 - 9:38
+3

PASCALDUPUIS

 

Ano lenze za bitku mas 5 minut a nie zobratu registracku.. aj ked Sladoka nemusime toto bolo prisne
10.9.2017 - 9:40
+2

emoxx1

 

Na to som narážal.
10.9.2017 - 9:45
+1

LenTak93

 

Hej, ten samotny trest za bitku je odlisny. Ale sam vidis, ze tam trestaju uz aj za zhodenie rukavic, prilby, atd.
10.9.2017 - 9:46
0

lestat21

 

záleží čo bolo dané do zápisu. V tomto prípade to,že prikorčuloval od modrej čiary s úmyslom vyvolať bitku...tak nejak to tam bolo...
10.9.2017 - 12:15
0

strojar

 

Tú coaches challenge prevzali z NHL tiež iba "akože".
Na ozajstnú coaches challenge totiž nemáme technické vybavenie.
11.9.2017 - 12:42
+1

forwardPP

 

Dracik,úplne férova bitka. Tak isto ako sa chcel biť Sládok,tak isto sa chcel biť Bača. Takéto tresty by sa mali udeľovať,ak súper nejaví záujem o bitku.
10.9.2017 - 10:58
+2

Urpiner16

 

No,podľa príspevkov začal Bača ale to je jedno.Myslel som si že keď sa vráti potom prečo odišiel dá si kus v tomto spiatočku ale má to v krvi.A čo samotná hra to asi menej baví niečo detailnejšie rozobrať ako vyžívať sa o bitke no čo už i tak sa dá.
10.9.2017 - 11:14
0

barabas

 

Nerobil by som s toho vedu, až dôjde kompetentným, že Sladok by mal hrať pomáhať hráčom ku víťazstvám, a nie sedieť na trestnej lavici a potrebujú ho na klzisku tak prestane s hovadinami
10.9.2017 - 12:07
+1

Handlo

 

Ked sme hrali 2 rokmi baraz s detvou tak 170 cm drevenak vyhral bitku nad jozkom sladokom
10.9.2017 - 12:35
+2

stary mantinel

 

drevenak ho akurat tak chytil okolo pása a stiahol na zem. na hlave ho troska poštípali včely, ledva si dal prilbu na tú hlavu drevenú
11.9.2017 - 12:49
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Švéd Asplund podpísal nováčikovský kontrakt s Buffalom

Švédsky hokejista Rasmus Asplund pospísal trojročný nováčikovský kontrakt s tímom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Ten si útočníka vybral v druhom kole draftu v roku 2016. Dvadsaťročný Asplund už štyri sezóny pôsobí v tíme švédskej ligy Fäarjestad BK, v uplynulej si vytvoril osobné maximum s bilanciou 8+20 v 50 dueloch.
23.5.2018 18:31 - Michal Bruner / TASR

Fínsky brankár Niemi predĺžil kontrakt s Montrealom

Fínsky hokejový brankár Antti Niemi zostáva naďalej v Montreale. S vedením Canadiens sa dohodol na novej ročnej zmluve na 950. 000 amerických dolárov.
23.5.2018 13:49 - Michal Bruner / TASR

Memorial Cup - Studeničov Hamilton zdolal Acadie-Bathurst s Ivanom

Z duelu dvoch slovenských hokejistov na prestížnom juniorskom turnaji Memorial Cup vyšiel víťazne Marián Studenič, ktorého tím Hamilton Bulldogs zdolal v noci na stredu Acadie-Bathurst Titan s obrancom Michalom Ivanom 3:2. Ani jeden z dvojice Slovákov nebodoval. Hamilton si tak zabezpečil účasť minimálne v semifinále turnaja, Acadie-Bathurst už mal semifinále isté.
23.5.2018 07:45 - Michal Bruner / TASR

Studenič rozhodol o triumfe Hamiltonu nad Swift Current na Memorial Cupe

Mladý slovenský hokejista Marián Studenič rozhodol v noci na utorok o triumfe Hamiltonu Bulldogs v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad Swift Current Broncos 2:1. Devätnásťročný útočník zaznamenal víťazný gól dve minúty pred koncom tretej tretiny.
22.5.2018 07:34 - Michal Bruner / TASR

Obranca Ivan dvakrát asistoval, jeho Acadie-Bathurst na čele Memorial Cupu

Mladý slovenský hokejový obranca Michal Ivan si v noci na pondelok pripísal dve asistencie v drese Acadie-Bathurst Titan pri triumfe v dueli prestížneho juniorského turnaja Memorial Cup nad domácim tímom Regina Pats 8:6. Hráči Acadie-Bathurst sú tak s dvoma víťazstvami na čele tabuľky. Na turnaj sa prebojovali ako šampióni kanadskej juniorskej súťaže QMJHL.
21.5.2018 07:57 - Michal Bruner / TASR

Toronto s Marinčinom vstúpilo do finále Východnej konferencie AHL víťazne

Hokejisti Toronta Marlies v zostave so slovenským obrancom Martinom Marinčinom úspešne vstúpili do finále play off Východnej konferencie AHL. V úvodnom zápase na domácom ľade zdolali Lehigh Valley Phantoms 4:3 a ujali sa vedenia v sérii hranej na štyri víťazstvá. Marinčin si v zápase pripísal dva strelecké pokusy a plusový bod.
20.5.2018 09:26 - / TASR

Fínsky útočník Mäenalanen sa na rok upísal Caroline

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo na ročnej dvojcestnej zmluve s fínskym útočníkom Sakum Mäenalanenom, ktorý reprezentoval svoju krajinu aj na hokejových MS v Dánsku. Dvadsaťtriročný Mäenalanen odohral väčšinu svojej kariéry v Kärpäte Oulu, v uplynulej sezóne nazbieral v 59 zápasoch 46 bodov.
19.5.2018 11:44 - / TASR

Švédsky obranca Fantenberg predĺžil kontrakt s Los Angeles

Vedenie klubu Los Angeles Kings predĺžilo o ďalšiu sezónu spoluprácu so švédskym obrancom Oscarom Fantenbergom. Dvadsaťšesťročný hokejista podpísal s "kráľmi" ročný dvojcestný kontrakt, ktorý mu na úrovni NHL zabezpečí 650. 000 amerických dolárov.
18.5.2018 12:09 - / TASR

Slováci navštívili veľvyslanectvo

Hokejisti Slovenska si sobotňajší podvečer spestrili návštevou slovenského veľvyslanectva v Kodani. Slávnostnú recepciu organizoval veľvyslanec SR v Kodani Boris Gandel. Priestory veľvyslanectva navštívil celý realizačný tím, pozvaní boli aj ďalší hostia.
13.5.2018 12:03 - / TASR

Obranca McAvoy z Bostonu posilní reprezentáciu USA

Charlie McAvoy posilní hokejovú reprezentáciu USA na majstrovstvách sveta v Dánsku. ObrancaBostonu Bruins sa pridá k americkému tímu po vypadnutí "medveďov" v 2. kole play off NHL s Tampou Bay.
10.5.2018 20:19 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky