Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci na šampionáte v dresoch so štátnym znakom

zdroj: TASR/František Iván
8.5.2019 14:54 TASR

Slovenskí reprezentanti sa na MS napokon predstavia v dresoch, v ktorých bude dominovať štátny znak Slovenskej republiky.


Fanúšikmi obľúbené logo Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) bude na ramenách. "Po dlhých debatách, ktoré zašli až do parlamentu, sme to vyriešili tak, že budeme hrať v podobných dresoch, v akých sme hrávali v minulosti. Hráči potrebujú počas MS pokoj a určite nemajú záujem o nejaké kontroverzie. Preto sme túto tému uzavreli zvolením dresov so slovenským znakom," poznamenal Šatan.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


S!3gl

 

Fanusikmi oblubene logo SZLH? Akoze vtip?
8.5.2019 - 14:57
+26

Stano55

 

Mne sa páči aj to logo...
8.5.2019 - 14:58
+85

S!3gl

 

Nehovorim ze mne nie, ale urcite neni oblubene. Vždy radsej uvidim statny znak, ale je to prijatelny kompromis.
8.5.2019 - 15:00
+6

B-MO

 

viete co je zaujimave, ze SNS dala na FB profile otazku ci ste za zmenu zakona a noveho loga na dresoch alebo nie (naskocilo mi to ako platena reklama) a tam vacsina ludi aspon vtedy co som hlasoval bolo proti zmene zakona a za nove logo ..bohuzial ego niektorych ich politikov je viac ako cokolvek ine rozumne
8.5.2019 - 15:11
+31

jozosvk

 

Opat politika, preco? Co mna a do nejakej SNS alebo Sulika alebo kto to tam inicioval. A nejake hlasovanie cez facebook - to co je, to sa este pouziva? Tam sa treba starat o mladez, U 18 nam vypadla...
8.5.2019 - 15:18
+6

kapo10 BLOG

 

Halooo a co ine to je nez politika?...

8.5.2019 - 15:46
+10

HokejBJ

 

Vsak prave ze politika sa do toho nasrala, ved ta čvarga to chcela zmenit
8.5.2019 - 18:06
+3

B-MO

 

nie ze chcela, stale chce/u
8.5.2019 - 18:08
+1

worth

 

zisky z noveho loga mali byt investovane prave do mladeze (na statny znak nemoze mat szlh prava a pytat zan peniaze), ale kedze niektori politici s tym nesuhlasili, tak z toho asi nic nebude. takze hej, politika ma vplyv na vsetko, aj ked to nechceme vidiet.
9.5.2019 - 21:15
+1

gaspi

 

otazka je že či logo SNS tiež nieje "nezákonné"
8.5.2019 - 15:20
+23

B-MO

 

minimalne krizom je: Driek a ramená kríža sú na koncoch rozšírené a vhĺbené, vrchy sú oblé..
8.5.2019 - 17:14
+2

jozosvk

 

To je ta politika a zavadzanie, ktore do sportu nepatria.
8.5.2019 - 15:15
+2

B-MO

 

mas pokoj na dusi a som zvedavy ci si teda kupis ten original zo zvazovej stranky alebo to bude daky "kaufland" kauf ..politika do sportu nepatri ale teda pokial nejde o znak , vtedy je to ok
8.5.2019 - 15:20
+8

jozosvk

 

Co ma znak s politikou? To, ze sa do toho zamotali politici je vec druha, ale toto ja nesledujem a ani ma to neovplyvnuje. Ver mi, rad by som si kupil aj elegantnu koselu s malym SVK zankom cez eshop SZLH, ale zial, nemaju...
Vseobecne rad nosim veci, kde je SVK znak.
8.5.2019 - 15:24
+2

B-MO

 

ved ty si prvy pisal ze "To je ta politika a zavadzanie, ktore do sportu nepatria." ..pises ze politika do sportu nepatri ale politika kvoli znaku je v poriadku?
8.5.2019 - 15:57
+2

tomas71

 

Kaufland ako partner MS ponuka oficialne produkty ale to len tak na okraj
8.5.2019 - 15:33
+3

B-MO

 

ano ano pardon, tak lidl, tesco,.. myslim ze pointa bola pochopena
8.5.2019 - 15:55
+2

lerby

 

Ak si chce SZLH, dať logo nech si ho tam dá.Ale nie zpotvorený štátny znak.Aj Fínsko, Švédsko nemajú na vlajke tri korunky alebo leva,keby sa to logo náramne nepodobalo na znak SR,tak s tým by asi nebol problém.
8.5.2019 - 19:25
+4

B-MO

 

a preco je problem ak logo vychadza (je inspirovane) zo statneho znaku? ja si myslim a som o tom viac ako presvedceny ze aj keby dali uplne ine logo tak by odporcovia prave vtedy tvrdili ze to nema nic zo slovenskom a chceli by zmenu loga..
8.5.2019 - 19:50
+8

emoxx1

 

Logo Canada Hockey sa tiež podobá na štátny znak a nikomu to nevadí. Myslím, že niektorý berú túto tému a aj ten štátny znak príliš uzkoprso...
8.5.2019 - 20:49
+8

B-MO

 

v tomto nemas pravdu. Kanada ma na dresoch inspiraciu z vlajky nie znaku (ten je vpravo hore) https://i.imgur.com/rH2e96Z.jpg V kazdom pripade presne tam su tie loga na roznych grafickych urovniach a nikto s tym nema problem..
8.5.2019 - 20:55
+1

emoxx1

 

Ok, majú logo inšpirované vlajkou a nie štátnym znakom, ale u nás je to "skoro to isté".
8.5.2019 - 21:05
+1

B-MO

 

v podstate ano lebo znak je vlastne sucastou vlajky a obidva symboly su uvedene aj v ustave cize v vlastne sa inspirovali vlajkou a nie znakom
8.5.2019 - 21:33
0

bigi BLOG

 

dalsi co nepozna rozdiel medzi logom a statnym znakom, ale ty si to dotiahol do dokonalosti a ty nepoznas rozdiel ani medzi statnym znakom a vlajkou.
9.5.2019 - 12:36
+1

Stano55

 

Krásne dresy...
8.5.2019 - 14:57
+12

strojar

 

Fanúšikmi obľúbené logo?
To odkiaľ zobrali?
8.5.2019 - 14:58
+28

PeterLucky

 

Teraz su na rade nasi bratia spoza Moravy Tie ich dresy su 5x taky grc ako tie nase hokejkove.
8.5.2019 - 14:59
+11

Es5

 

Moravaci si to uzivaju
8.5.2019 - 17:03
+1

lubfito

 

A teraz som zvedavý na krok zo strany pánov a paní z ministerstva školstva. Majú čo chceli, ak neuvoľnia budúci rok viac financií, tak sú pre mňa do jedného obyčajní pokrytci ktorí nemajú šajnu o finančnej kondícii športu.
Chcem sa spýtať, neviete niekto či tá tragická figúrka menom Machala ešte funguje ako Dankov poradca?
8.5.2019 - 15:00
+15

B-MO

 

minimalne by mali zvazu platit o vyssiu ciastku za usly zisk z takto mozneho predaja "zvazovych" suvenirov
8.5.2019 - 15:14
+3

jozosvk

 

To nemyslis vazne, za usli zisk??? Ako vies, ze ludia by si kupovali prave tieto dresy s logom? Co im brani predavat s SVK znakom cez svoj eshop?
8.5.2019 - 15:22
+2

B-MO

 

nebrani im nic, ale ak maju svoje veci drzat v patricnej kvalite tak to zo statnym znakom bude stat 50-70e (mozno aj 100) a niekto iny bude predavat potlacenu handru s ich dizajnom a slov.znakom za 10-20e. ktore si myslis ze budu ludia kupovat? kvalitu so slov.znakom alebo handru so slov.znakom? ty to proste nechces alebo nedokazes pochopit.
8.5.2019 - 16:01
+11

B-MO

 

*so
8.5.2019 - 16:09
+1

dominator97

 

toto je ale slaby argument...logo, nelogo, taky rozdiel to nespravi
8.5.2019 - 16:18
0

B-MO

 

rozdiel coho?
8.5.2019 - 16:55
+2

dominator97

 

v (ne)predaji
8.5.2019 - 17:07
0

B-MO

 

a to boli v predaju len 2 mesiace: https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/novy-e-shop-zvazu-zarobil-uz-tisice-eur
takze pre zvaz nie su dobre taketo peniaze ano? dokonca ked "musia" ziadat aj o 2% z dani
8.5.2019 - 17:20
+7

feo

 

spina: Machal je poradca ministerky skolstva
9.5.2019 - 15:36
0

6911

 

Neviem si predstaviť , že by na vlajke USA boli miesto hviezdičiek - puky.
8.5.2019 - 15:00
+22

Rolba

 

nápis usa je štátny znak? Odkedy?
8.5.2019 - 15:15
+53

6911

 

nemám pocit, že by som písal o štátnom znaku USA, ale ako obyčajné prirovnanie...
8.5.2019 - 19:15
+3

kurtsteiner

 

Ved ani na nasej vlajke nie su puky ani hokejky.iba na logu.
8.5.2019 - 19:51
+3

B-MO

 

a prirovnanie k comu? prirovnal si daciu k mercedesu ..jedine co maju spolocne je ze su to auta
8.5.2019 - 19:53
0

6911

 

oddýchni si...
8.5.2019 - 23:16
0

B-MO

 

na nasej vlajke su?
8.5.2019 - 15:16
+8

bigi BLOG

 

a u nas na vlajke su od kedy hokejky?
9.5.2019 - 12:39
+1

Martello

 

k príspevkom nado mnou: napríklad mne sa páčilo logo SZĽH.
dizajnom, myšlienkou a aj motiváciou zlepšenia marketingu.
8.5.2019 - 15:01
+27

BlackAngel

 

Aj mne sa pacilo to logo a je mi smutno z toho, co sa okolo toho spustilo...
8.5.2019 - 15:01
+41

okorec

 

Vzhľadom na tvoj avatar je tvoj pohľad na estetickú stránku loga lepšie nebrať v potaz.
8.5.2019 - 15:28
+6

zvolencan1

 

Logo nech majú aké chcú, ale na drese musí dominovať štátny znak. Hokej je národný šport, hráči hrajú v prvom rade za Slovensko, nie za SZĽH. Spýtajte sa každého jedného, či vám povie opak.
8.5.2019 - 19:05
+4

Steak72

 

Nože koľko repre tímov má okrem Slovenska na dresoch štátny znak a nie logo?
8.5.2019 - 19:19
+6

zvolencan1

 

So štátnym znakom hráme od vzniku SR, je to v podstate súčasť dresu. Neviem si na takom podujatí, ako MS, predstaviť naše dresy bez štátneho znaku.
8.5.2019 - 21:06
+2

bigi BLOG

 

no ja si pamatam aj dresy s napisom slovensko napr...
9.5.2019 - 12:45
+3

zvolencan1

 

To je pravda, ale vrátili sme sa k štátnemu znaku.
9.5.2019 - 16:16
0

bigi BLOG

 

cize si si vymyslal
10.5.2019 - 9:23
+2

B-MO

 

biatlonisti tie nevadia? ti pretekaju za zvaz? vid moje komenty a odkazy nizsie
8.5.2019 - 19:54
+1

zvolencan1

 

Som za štátny znak na dresoch všetkých športov.
8.5.2019 - 21:05
+1

Nemehlo

 

A vies o tom ze v kazdom sporte sa reprezentuje zvaz a majstrovstva sveta su majstrovstva sveta zvazov (zastresujucich organizacii)? Lebo ked chces ist na MS musis mat zvaz, IIHF zastresuje zvazy nie staty.
9.5.2019 - 9:46
+3

kurtsteiner

 

Nemusi,nemusi a este raz nemusi.dokonca tam nema co robit,na drese ma byt znak federacie.Štatny znak je štatny symbol,jeho pouzivanie podlieha špecialnemu režimu.
8.5.2019 - 19:56
+4

zvolencan1

 

Aký je ten špeciálny režim? Pokiaľ viem, môže ho použiť hocikto, len nesmie byť znevážený.
8.5.2019 - 21:07
+3

S!3gl

 

Najkrajsie dresy: https://sport.aktualne.cz/hokej/hymna-lev-nebo-zazrak-na-lede-ci-dres-pro-soci-je-nejhezci/r~e30b64a646c611e3807b0025900fea04/r~58ad27c846c511e3bb540025900fea04/ aspon za mna
8.5.2019 - 15:04
+13

nitranitricka27

 

Ale nič sme v nich necyhrali s nimi prišla aj taká menšia kríza, radšej nech sú tie dresy otrasné a aspoň tie štyri roky budeme postupovať do štvrťfinále
8.5.2019 - 17:26
0

Scorpi

 

napoviem ti, nema to nic spolocne s tym v akych hrame dresoch
8.5.2019 - 19:29
+4

aaaaa

 

Dúfam že na tých bude lepšie čitateľné mena ...lebo to je hrôza v tých čo hrali , človek vôbec nevidí ani číslo na drese a komentátori stále niečo kecaju tak ani človek nevie kto má puk
8.5.2019 - 15:04
+3

bohin85

 

tak to ma byt
8.5.2019 - 15:05
0

starosta

 

To je ale pruser reprezentovať Slovensko na dresoch so štátnym znakom. Ľudia do ulíc. #Allforznak
8.5.2019 - 15:05
+7

Selvo

 

To už načo bolo dobre aby sa títo dvaja odfotili s týmito dresmi a tie servilne úsmevy k tomu akokeby boli preštastny že nehrajeme s fejkovymi znakmi na hrudi. Fuj s politikou v športe.
8.5.2019 - 15:06
0

kapo10 BLOG

 

Rozumne riesenie iba z hladiska toho ze nebude okolo toho humbuk ktory by rozptyloval chalanov...

Inak pre mna hlupost... Aby niekto zakonom nakazoval sukromnej spolocnosti co si ma obliect na sukromnej akcii...

8.5.2019 - 15:08
+10

BretPit

 

presne ten retard z Revucej si zas pripiše jeden bezvyznamny politicky bod....hlavne,že mame nove nemocnice,dialniceatd...hoväda narodné zlodejské
8.5.2019 - 15:13
+43

WinnipegJets

 

bohužial ten generátor slov vie len nakazovať sprostosti
8.5.2019 - 15:13
+5

BlackWolf

 

Súkromnej spoločnosti dotovanej štátom, na súkromnej akcii dotovanej štátom.
8.5.2019 - 15:15
+11

kapo10 BLOG

 

Tak si mali dohodnut sponzorsku zmluvu...a nie to menit zakonom...

8.5.2019 - 15:42
+5

B-MO

 

lenze: dotacia (4 mil) je viazana na infrastrukturu a mladez, nie na seniorsku repre. tie 4 mil.su na vystavbu novych resp.rekonstrukciu starsich hal malo a to nehovorim o mladezi a plateni mladeznickych trenerov klubov takze zvysok na kvalitny chod zabezpecuju sponzori a prijem z predaja prav a suvenirov ..z tej statnej dotacie by sme to tu mohli roztapat lady
8.5.2019 - 16:07
+4

Tino

 

politik: robi politiku, preto do toho vstupili...sleduje sa hned niekolko cielov SNS presmeruje apson cast problemov na temu hokej, kedze ich rezorty su v dezolatnom stave , kradne sa vo velkom vo vsetkom co obsluhuju ....jeden pripity primitiv argumentoval aj peniazmi, ktore stat dava, maly clovek si mal situaciu vysvetlit tak ze SNS chrnai nejaky fiktivny SVK zaujem, ze SNS je stat a jednym z cielov , resp zaujmov je dosiahnutie stavu ked novo vznikajuci marketing bude zmareny...preco to tak malo byt sa mozeme len dohadovat, moj nazor je lebo z toho SNS nic nemali mat, resp SNS chce kecat do najsledovanejsieho sportu cez dotacie pretoze potrebuju nejaku akukovlek pozitivnu agendu a hokej stale vyvolava pozitivne emocie.....mylsim si ze po MS bude s SNS a ich angazovanim sa v tejto veci pozametane
8.5.2019 - 17:58
+5

jozosvk

 

Sukromna spolocnost a sukromna akcia? Neber drogy, zober loptu a vypni facebook - tak nejak je ten slogan, ci?
8.5.2019 - 15:32
+5

kapo10 BLOG

 

A co to teda je NARODNO-STATNA akcia?
8.5.2019 - 15:47
+11

jozosvk

 

Uz sa prosim nehovad...
8.5.2019 - 15:57
+4

kapo10 BLOG

 

Ty sa tu zhovadzujes posledneho pol roka k tejto teme...
8.5.2019 - 16:03
+15

zomi BLOG

 

Suhlas kapo10: Len otazka stoji, ci je reprezentacia statu len sukromna spolocnost...
8.5.2019 - 16:14
+1

kapo10 BLOG

 

Samozrejme ze isty verejny presah tam je...

A dokonca moze byt podla mna aj legitimne bavit sa o tom ked stat nieco zadotuje ze bude za to nieco chciet napr. mat znak na drese...

Ale to je podla mna uz na konkretnych rokovaniach medzi dvoma partnermi ako tento vzajomny vztah upravia...

Sposob ze to niekomu nakazem silou a prostrednictvom zakona sa mi prieci...

Nakoniec ono sa nevylucuje ze bude existovat sportovy zvaz co nebude poberat ziadnu dotaciu no napriek tomu bude musiet mat statny znak lebo zakon...

8.5.2019 - 16:30
+4

zomi BLOG

 

Mne ani tak nejde o to co maju na drese, ale o hyzdenie statneho znaku.Keby tam mali povedzme Slovakia, ci statnu zastavu, tak nepoviem nic. Viem, ze drviva vacsina muzstiev tam bude mat podobne logo samozrejme drziac sa symbolu statneho znaku, ale ja to citim tak, ako som povedal vyssie.Nech si davaju napriklad, ako nakoniec na rukavy urobili, ale hlavne oznacenie by podla mna malo bit jasne a nie jemnejsie povedane "prikreslene".Iste ma poznas natolko, aby si vedel, ze to z mojej strany nie je politicky kalkul.
P.S. Viem, ze niekoho moze napadnut, ze Slovakia tiez bolo napadnute, ale podla mna je to predsa medzinarodne oznacenie, ako napriklad "Made In Slovakia"...Toto je podla mna ok...
8.5.2019 - 17:11
+4

zacharias

 

ide o samostatne logo, neviem co sem pleties statny znak, ten nech ostane na vlajke
8.5.2019 - 20:03
+1

kapo10 BLOG

 

Chapem... Ale mne osobne to nijak dehonestujuco nepripada... I ked respektujem ze niekto moze mat v tomto iny nazor


Cele je to o kompromise... Zvaz chcel pouzit logo lebo peniaze, pricom vedeli ze ten znak tam naozaj pasuje... Tak ho pozmenili...
9.5.2019 - 0:37
0

zomi BLOG

 

O.K. Mas pravdu, je to vec nazoru.Tak,ako isty velky politik sa v r.1968 o statnom znaku vyslovil o dehonastacii statneho znaku, ze lev je akysi ostrihany, a v slovenskej casti znaku je ako zivanska pod Krivanom. Vtedy to drviva cast naroda s nim suhlasila. Potom to este dvadsat a jeden rok nikto neriesil.Ale ked tam chceli logo, tak sa dizajneri mohli na nom troacha viac ponamahat...
9.5.2019 - 7:24
0

Tino

 

mudrejsi: ustupi sa zvykne hovorit, mozno je to aj pravda....ja si ale myslim ze idiotom sa neustupuje, partii lemplov ,zavesenych na verejnych financiach neschopnych dokazovat svoju uzitocnost spolocnosti uz vobec nie....co si myslia vselijake prepite exbolsevicke kadre nemusi slusnych ludi zaujimat, gesto so strany zvazu beriem a vnimam len ako "startegicky" ustup, aby bol pocas MS pokoj v kabine potazmo spolocnosti ako takej.
8.5.2019 - 15:14
+11

miko 75

 

Toto kvitujem,mne sa to logo nepáči.
8.5.2019 - 15:16
+4

Urpiner16

 

Konečne sa dalo po prstoch tomu čo tie šermujúce hokejky tam navrhol.Pred dvomi dňami ste ma tu išli udemokratizovať,uslniečkovať,ukotlebovať.Tak tu to máte.Vítam tento krok veľmi rozumné riešenie.Hrať s národným dresom so štátnym znakom je česť.Tak ako by povedal môj prezident pán Eduard Chmelár ktorého si vysoko vážim.
8.5.2019 - 15:16
+5

WinnipegJets

 

8.5.2019 - 15:23
+25

strojar

 

Ten súdruch Chmelár je prezident čoho?
8.5.2019 - 16:22
+8

feo

 

toho co HA-RA-BIN
9.5.2019 - 15:39
+1

B-MO

 

zurnalista a historik s patentom na geopoliticku situaciu ..nieco podobne ako p.Hrnko aj to je historik. skoda len ze aj p.Uhrik nestudoval (aspon amatersky) historiu..
8.5.2019 - 17:30
+7

fanke27

 

mohli by pozvať nášho najvyššieho "kapitána" na nejaké čestné vhodenie buly.. by som mu doprial to "vrelé" privítanie

nemám ani slov na tohto človeka aký HUMUS produkuje na Slovensku

8.5.2019 - 15:18
+45

Shinody33

 

Keby to bol jediny vlastizdradca, ktory skodi Slovensku. Takych je tam viac.
8.5.2019 - 15:26
+1

erco1999

 

Polodementny debil z Revucej, "kapitan" a plagiator rigorozky co by mal chodit k logopedovi, uz x-krat si spravil z huby rectum a on je este stale predseda parlamentu.. doprial by som mu take vypiskanie ako zazil Pellegrini v 2015
8.5.2019 - 16:15
+20

B-MO

 

keby hrali v Detve jedneho takeho tam uz maju co to uz ma nacvicene z ligy
8.5.2019 - 17:31
+1

kurtsteiner

 

Ha-ha-ha...
8.5.2019 - 20:02
0

BlackCrow

 

"A teraz poďme všetkých poraziť, aby sa podľa premysleného návrhu zákona na Slovensku nehrala žiadna hymna iného štátu".
8.5.2019 - 20:06
+3

Shinody33

 

Fuuu odlahlo mi, ze tato panika okolo novych dresov sa vyriesila. Takuto neistotu v spolocnosti som necitil od cias, co zmizla Morca Della z pultov Kauflandu.

* Good idea Slovakia
8.5.2019 - 15:21
+9

RebeccaBlack

 

Obrovské sklamanie, že sa opäť ustúpilo hlúposti, krátkozrakosti a ľudom, ktori majú potrebu riešiť nezmysli. Logo je parádne a týmto sme opäť ukázali, že dresy budeme riešiť do krvy ale plesnive nemocnice prokkti a snssaci s takou vervou riešiť nebudú.
8.5.2019 - 15:26
+32

strojar

 

Ten, kto dokáže napísať "nezmysli" a "do krvy" má k tejto téme jediné právo:
Držať hubu.
8.5.2019 - 16:26
+5

MaToooo

 

Tak teda drz hubu
8.5.2019 - 17:45
+43

B-MO

 

8.5.2019 - 17:49
+3

strojar

 

Toto je obraz typického slovenského idiota a jeho podporovateľov.
Vie rozhodnúť lepšie ako ktokoľvek iný, čo má mať reprezentant na drese, zato mu robí obrovský problé naučiť sa písať po slovensky.
8.5.2019 - 18:42
+1

gusto

 

Co je to "problé", pan sudruh?
8.5.2019 - 19:08
+11

kurtsteiner

 

Preklep?neporovnavaj to s tupelami čo nerozoznavaju y a i.
8.5.2019 - 20:05
0

B-MO

 

kde dochadzaju argumenty, zacinaju urazky..
8.5.2019 - 19:56
+2

RebeccaBlack

 

strojar: mas pravdu, to som riadne posral. mrzi ma, ked potom miesto pointy toho co chcem povedat sa riesi nieco take.
14.5.2019 - 15:57
0

xko

 

Neviem či je to tým štátnym znakom, ale tieto dresy sa mi pácia o niečo viac.
8.5.2019 - 15:29
+7

Mark101

 

Škoda, to logo sa mi páčilo.
8.5.2019 - 15:32
+7

toso1891

 

Výborne, mame znak ideme na titul.. A v prvom útoku Danko s Hrnkom...
8.5.2019 - 15:32
+3

HkmDetva

 

Tak Tomas Hrnka neni zly center
8.5.2019 - 18:55
+2

chimli

 

Po Majstrovstvách sa treba k problému loga SZLH vrátiť a pokojnou diskusiou odborníkov a NR SR sa dohodnúť, toto logo je totálny grc!

PS: Možno si tu prítomní úchyli vedia predstaviť, ako Kuzminová beží s logom troch pušiek k olympijskej medaile.
8.5.2019 - 15:38
+14

jozosvk

 

alebo Sagan spurtuje s logom 3 kazetovych pastorkov
8.5.2019 - 15:41
+15

gaspi

 

pozri si kde a aky velky mala Kuzminova štatny symbol na kombineze na tohtoročných MS...
8.5.2019 - 15:46
+9

chimli

 

Podľa pravidiel IBU.
8.5.2019 - 15:51
+8

B-MO

 

cize tam podla pravidiel IBU je ok a tu podla nezmyselneho zakona
https://www.biathlon.sk/public/site/files/site_images/thumb_14042019184410_2061429935.png tu mas logo a tu su kombinezy https://www.bystricoviny.sk/wp-content/uploads/2018/12/Ti%CC%81m-slovensky%CC%81ch-biatlonistov-v-novy%CC%81ch-s%CC%8Ctartovaci%CC%81ch-kombine%CC%81zach-_2.jpg
8.5.2019 - 17:38
+6

chimli

 

To sú kombinézy na SP a nie na MS.
8.5.2019 - 18:25
+4

B-MO

 

ako? toto su reprezentacne kombinezy ktore maju vsetci aj na svetovom pohari okrem Kuzminovej ta ma vynimku a na MS mala aj ona tuto https://www.dukla.sk/wp-content/uploads/2019/03/sport.aktuality.sk_-1156x578.jpg jediny znak maju na ciapke alebo celenke a ked daju dole cislo tak tam maju LOGO zvazu
8.5.2019 - 18:46
+3

B-MO

 

a v tejto sezone aj Kuzminova mala reprezentacnu https://www.biathlon.sk/public/site/files/source/images/teams/RD_zeny_2018-19_v2.png
8.5.2019 - 18:49
+3

chimli

 

Tak si tu kombinézu kúp(ak je vôbec volnopredajná ) a behaj po TN.
8.5.2019 - 19:57
+4

B-MO

 

bravoooo a nieco k teme by nebolo? presne ako hovorim, ludia budu hladat rozne veci len aby si nemuseli priznat svoju chybu..
8.5.2019 - 20:17
+6

chimli

 

Akú chybu? Ved si slepý ako jašter. Naozaj nevidíš ten rozdiel?
8.5.2019 - 20:23
+4

B-MO

 

veru nie. no ze mi ukaz tie rozdiely?
8.5.2019 - 20:36
+5

STARS

 

ja som za , som radsej ked mame normalny znak a nie robit zo znaku neviem čo ...je cest reprezentovat slovensko a znak je krajsi ako ten nepodarok co akoze logo, prečo niečo menit co klapalo doteraz bez problemov?
8.5.2019 - 15:48
+1

Joey772

 

Znak je lepši ako slnieckarske logo : Ale tie dresy sú otrasné
8.5.2019 - 15:52
+11

Gargamel123

 

Dufam ze to je len vzor: lebo ten znak vyzera ako 5 centova leskla nazehlovacka.
8.5.2019 - 15:58
0

hoKEjka

 

To je co za choroba vsetko oznacovat ako slnieckarstvo. Vsetko v poriadku? Ved to vobec nesuvisi s tym pojmom
8.5.2019 - 16:00
+36

B-MO

 

ku nim este nedorazila modifikovana verzia tohto slova liberal
8.5.2019 - 16:11
+16

feo

 

ta charoba: je vraj tieničkárstvo.
9.5.2019 - 15:47
0

xyzed

 

pil si?
8.5.2019 - 19:05
+3

Gargamel123

 

Teraz by mal mimoriadne zasadnut parlament: kedze na dresoch este chyba logo ĽSNS, do piatku casu dost...
8.5.2019 - 15:54
+13

Magma

 

chod sa vyvetrat, cely den zaveseny na HP, Ti hrudnik uplne prepadne
8.5.2019 - 16:01
+18

Gargamel123

 

To je snad moja vec: nemyslis. Ci ta zena vyhana.
8.5.2019 - 16:21
+1

Magma

 

ja len ze narastajucim casom na HP klesa uroven tvojich prispevkov, tak ci nechces trosku vyvetrat...a bavim sa o Tebe, nie o mne
8.5.2019 - 16:26
+9

Gargamel123

 

Ved to ze ty mas problem,nie ja: zjavne ti niekto toleruje take spravanie, okolie/rodina.
Tam pokracuj ked chces radit niekomu.
8.5.2019 - 16:45
+1

Magma

 

Daj si Snickers nie si to ty.
8.5.2019 - 16:54
+5

Gargamel123

 

nic zle som nenapisal,riesia voloviny
8.5.2019 - 17:01
+1

Magma

 

Ok, beriem. Ja len ze prosim netahajme tu politiku a uz vobec nie nejakych fasistov. Bavme sa hokejom.
8.5.2019 - 17:05
+2

Gargamel123

 

no ved presne: ja len ze su toho schopni
8.5.2019 - 17:33
0

kurtsteiner

 

Tak fakt sa chod vyvetrat...ty si cely fašista.
8.5.2019 - 20:16
+1

Gargamel123

 

?
8.5.2019 - 22:06
0

Selvo

 

Útoky na rodinu hmm to je teda sila... arogancia , nadradenosť , komplex , ? fuha..
8.5.2019 - 17:04
+1

Magma

 

Ty zas o com? Snickers je pre Teba rodina?
8.5.2019 - 17:07
+1

Selvo

 

Reagoval som na toto :

Ved to ze ty mas problem,nie ja: zjavne ti niekto toleruje take spravanie, okolie/rodina.
Tam pokracuj ked chces radit niekomu.
dnes - 16:45

Nie na snikers
8.5.2019 - 17:12
+2

Magma

 

Jaaj ok
8.5.2019 - 17:14
+1

Gargamel123

 

a kde je ten utok:
8.5.2019 - 17:31
0

xhrubecrevox

 

Neh sa paci dufam ze danko ten dres pri prvom buly aj patricne pobozka ... ved on zasluzene vsetko ...
8.5.2019 - 16:02
+2

LAUDEO

 

najskaredsie dresy
8.5.2019 - 16:02
+2

dominator97

 

spokojnost
8.5.2019 - 16:16
0

erco1999

 

Pre mna za mna nech hraju aj v reflexnych vestach, hlavne nech hraju dobre
8.5.2019 - 16:17
+1

kurtsteiner

 

Presne,majstri sveta mozu byt aj v cestarskych monterkach.
8.5.2019 - 20:18
+1

Jari Kurri

 

Znak - neznak..
Ja hlavne dufam, ze tato verzia modreho dresu, co drzi Craig, je ta s bielym cislom na chrbte. Lebo tu kombinaciu, modry dres + cervene cislo, mohol vymysliet len sialenec..
8.5.2019 - 16:18
+2

dominator97

 

no na MS budeme mat (zial) "olympijske" dresy, pri nich problem s citatelnostou cisel nebol...tie "nove" dresy povazujem sice za podarene, ale je pravda, ze pri modrej alternative im to s tou citatelnostou teda nevyslo...
8.5.2019 - 16:32
+2

dominator97

 

vsak ano, to je pravda, tie nove ale povazujem za krajsie
8.5.2019 - 17:07
0

RudoNR18

 

Mimochodom ked uz si to sem dal... tak by som rad podotkol ze Cesko,Kanada,Dansko,Svedsko,Finsko,Norsko,Velka Britania,Taliansko,Francia a USA su Krajiny ktore nemaju Statny znak ako primarne logo na dresoch...
8.5.2019 - 17:57
+2

B-MO

 

nuz ale to niektorym nevysvetlis ..nostalgia, retro, bio, zdrave slovenske, bez laktozy..zarucene veci co na ludi zaberaju
8.5.2019 - 18:07
+2

kurtsteiner

 

Lutujem ich fanusikov ak to riesia ako u nas.
8.5.2019 - 20:20
0

zomi BLOG

 

Mne tiez vadi, hlavne pri rozoznavani cisla.Podobne mali znacenie cisiel Sovietski hokejisti v 60-ich rokoch minuleho storocia. Takze pri vtedajsej cierno bielej obrazovke to bolo este horsie. Ale vlastne bolo jedno ktory Rus nam dal gola, aj tak sme nadavali. A vyse sto kiloveho Ragulina, alebo vynikajuceho Firsova, ci s typickou prilbou s opaskom cez bradu Starsinova som poznal aj bez cisla.
Napriklad sa mi pacilo, ked pri rozhlasovej reportazi na statickeho "medveda" Ragulina povedal Gabo Zelenay, ze pri puku je rychly Ragulin...
8.5.2019 - 17:23
+2

Jari Kurri

 

Aj nasi kedysi uz hravali v tejto nezmyselnej kombinacii, tmavy dres - tmave cislo, ale naposledy ak ma pamat neklame to bolo na MS 97 vo Finsku. A veril som, ze uz sa k tomu nikdy nevratime. Ale tieto dresy by mali byt v pohode.
Kedysi som nemal problem s identifikaciou vacsiny nasich hracov, aj bez toho, aby som videl na cislo Ci uz podla postavy, alebo sposobu korculovania.. Napriklad taky Zednik bol nezamenitelny, rovnako Jozo Dano. Ale aj Bondra, Sekeras, Handzus, Ciger, na kazdom sa dalo nieco najst. No a takeho Charu si nepomylil vobec nikto
8.5.2019 - 17:52
+3

zomi BLOG

 

Aj ja, obdobne.Ale skor este aj superovych hracov.Teraz uz pomenej, lebo hokej uz tak nezeriem ako kedysi. Aj ked teraz nemozem povedat ze nesledujem, ale uz je to trocha inak. Pricom, teraz su na to sledovanie podmienky s minulostou neporovnatelne lepsie.S Big Zed mas pradu, ale v minulosti to bolo podobne, aj ked nikto nemal na lade dva metre.Vtedy boli hraci predsa len mensieho vzrastu a taky Venco Nedomansky sa na lade vynimal a nie len postavou.Spominam si, ako na neho sa snazili dobiedzat, ako to zvykne chodit, hlavne ti najmensi.Ako napriklad Kanadsky slachovity hokejista s c.9 Franck Huck.Postavou maly, ale vykonmi na lade nikomu nic nedaroval.Ked sa co len trocha dalo, tak dohraval protihraca.Takto si do Venca dovoloval na svojom prvom turne Kanadskeho muzstva v Prahe.Kde len sa dalo, tak do Neda tuk a tuk. Az to raz Venca dopalilo a poriadne Francka o mantinel pritlacil. Kandska deviatka sa iba len obrazne doplazila na striedacku a zapas dohrala tak, ze Venca radsej obchadzal a na lade sa nakoniec z hry vytratil. Lenze na druhy den, uz to bol znova ten isty Huck, a aj do Nedomanskeho si sem tam urobil ťuky ťuk, ale bolo vidiet ze uz ma respekt.
8.5.2019 - 18:38
+1

Gunitko

 

No neviem mne sa viac pacili tie v ktorých hrali doteraz...
8.5.2019 - 16:30
+7

redwings

 

Mne sa to zväzové logo páči. Motív trojvršia z hokejok mi prišiel ako vhodná kombinácia hokeja a slovenského znaku. Celá pseudokauza vyvolaná Antonom Hrnkom bola len umelina s prázdnym obsahom. Len obmedzený malomeštiak môže sa môže cítiť ohrozený hokejovým dresom.
8.5.2019 - 17:01
+32

zvolencan1

 

Logo SZĽH sa ti páči viac ako štátny znak?
8.5.2019 - 19:10
+2

redwings

 

To je aká hlúpa otázka?
8.5.2019 - 20:16
+8

zvolencan1

 

Neurážaj. Normálne sa pýtam. V akom drese by si radšej hral?
8.5.2019 - 21:10
0

B-MO

 

bolo by mi to uplne jedno lebo vidim ako to funguje inde v normalnom svete. ci si myslis ze napr.take usa su menej narodne mysliaci? ved ti "magori" su asi najviac narodne hrdi (god bless america) a im nevadi ze tam maju logo.
8.5.2019 - 21:40
+5

zvolencan1

 

Hovoríš o ľuďoch, ktorí kúpia aj teplý prd, ak ho dobre marketingovo zabalíš. Oni ani netušia, aký je rozdiel medzi štátnym znakom a logom súkromnej firmy.
A nie, nie je to normálny svet.
9.5.2019 - 16:14
0

kapo10 BLOG

 

Asi je to otazka vkusu nie? ...

Co sa mu ma pacit statny znak nad vsetko ostatne?

9.5.2019 - 0:45
+1

Es5

 

Konecne dres reprezentujuci SLOVENSKO
8.5.2019 - 17:05
+8

NasHokej97

 

Politika bokom.. Len z estetického hľadiska sa mi znak pači o 100 krát viac ako logo. Ale tie dresy, neviem neviem no.
8.5.2019 - 17:31
+3

kolombo

 

Za mňa spokojnosť. Štátny znak je štátny znak a logo je iba jeho napodobenina a tým pádom ho dehonestuje. Bez ohľadu na to či je pekné alebo nie.
8.5.2019 - 18:28
+9

xyzed

 

ako ho dehonestuje? je to logo ktore vychadza zo statneho znaku? nevies rozoznat co je co
8.5.2019 - 19:07
+7

kolombo

 

Vari chceš povedať, že to logo nevychádza zo štátneho znaku? Dehonestuje ho tým, že ho napodobňuje. Nejde o to či je pekné alebo nie, či má nejakú symboliku alebo nie. To logo veľmi pripomína štátny znak akurát to nie je on. A to pri symboloch štátu a národných veciach je dehonestácia resp inak povedané zneváženie symbolu štátu. Aj keby si tam dokreslil obláčiky, tanier s haluškami alebo jeleňa na jeden z vrchov tak to tak bude. Hokejky a iná grafika takisto. Tam nie je o čom diskutovať tam je to buď alebo.
8.5.2019 - 22:52
+1

kapo10 BLOG

 

A ak je nieco co napodobnuje statny symbol v krajsej uprave nez symbol samotny bude to znamenat ze statny symbol bude dehonestovat sam seba lebo nie je dostatocne dobry?
9.5.2019 - 0:47
+2

kolombo

 

Štátny znak má svoju podobu a či je pre niekoho dostatočne pekná je nepodstatné. Keď by si ho chcel skrášľovať tak by si našiel milión spôsobov ako to urobiť a nakoniec by bol pre niekoho krajší pre iného nie. Máme znak aký máme a má svoju symboliku. A o tú ide, nie o krásu. Ako keby si porovnával štátne znaky dvoch krajín. Jeden môže byť vizuálne krajší ale o to tam vôbec nejde. Ide o to čo symbolizuje pre danú krajinu.
9.5.2019 - 8:10
+2

xyzed

 

omylom som dal otaznik namiesto bodky. Ano ved prave, je to logo ktore vychadza zo statneho znaku. Logo. Znevazovanie mozu vidiet iba zakomplexovani fejkovi narodovci
9.5.2019 - 18:34
0

kolombo

 

Predstav si že sa voláš napr Ján Novák ale tvoj šéf v práci sa rozhodne že on ťa bude volať Nováčik lebo sa mu to tak páči a zapáči sa to aj ostatným kolegom čiže ťa všetci tak začnú volať. Meno samé o sebe nie je urážlivé naopak je krajšie lebo je to zdrobnenina ale to že sa niekto svojvoľne rozhodne ťa premenovať urážlivé je. Tak nejako to vnímam ja. Okrem toho sme mladá republika a často nás ľudia zo zahraničia ani nepoznajú, mýlia si zo Slovinskom pripadne poznajú len Česko ako nasledovníka Česko-Slovenska. A keď budeme mať viac podobných symbolov ktorými sa budeme prezentovať, môžme ďalších ľudí iba pomýliť s tým kto sme. Ja by som tam nevidel žiadny komplex naopak skôr hrdosť na svoj národ. Keď máš potrebu stále meniť svoje symboly ktorými sa prezentuješ skôr to svedčí o tom že sa hľadáš. Ja nie som proti nejakému logu ale prečo by malo vyzerať v podstate podobne ako znak? Na jednej strane sa bavíme o logu na druhej strane je to logo rovnaké ako štátny znak len má inú symboliku a teda to nie je znak - to je tak akurát chaos. Keby sme mali napísané na dresoch povedzme Slovensko a pod tým by boli vytýčené hokejky fajn. Ale takto je to pre mňa minimálne zvláštne.
9.5.2019 - 20:52
0

kapo10 BLOG

 

Zvlastne mat na hokejovom logu hokejky?
10.5.2019 - 7:10
+2

bmwznr

 

Nie je co riesit: Kazdy kto reprezentuje svoju krajinu by mal nosit zo ctou statny znak na hrudi..nejake smiesne hokejky si mozu dat na turnaje a priatelaky nech uz je to logo akokolvek krasne..sme zo Slovenska nie z hokejkova
8.5.2019 - 18:34
+22

Urpiner16

 

8.5.2019 - 18:39
+5

hoKEjka

 

Ziadny stat tam nema statny znak na hrudi ale dobre. Trepte si vsetci dalej
8.5.2019 - 18:53
+25

xyzed

 

falosni narodovci to tazko pochopia
8.5.2019 - 19:08
+7

tomi

 

Ja to nemám problém pochopiť, ale keď si chcelo szlh spraviť logo mohol sa pán dizajnér alebo kto to navrhoval inšpirovať niečím iným alebo vymyslieť niečo nové a nepouzit ako vzor štátny znak lebo problém nie je ani tak logo ale to že napodobňuje štátny znak
8.5.2019 - 19:27
+5

hoKEjka

 

To, ze statny znak zneuziva SNS vo svojom logu nikomu nevadi? Ostatne krajiny, ktore maju na dresoch zmeneny statny znak nikomu nevadia? Ci to len zakomplexovanym Slovakom?
8.5.2019 - 19:46
+5

tomi

 

Keď budeme mať na drese kohúta s hokejkou bude mi to šuma fuk, diskusia asi vždy končí tam kde príde nesúhlas s tým správnym názorom a preto ten kto nesúhlasí musí byť zakomplexovaný
8.5.2019 - 19:54
+4

hoKEjka

 

Odpovies aspon na jednu otazku?
8.5.2019 - 19:55
+4

tomi

 

Čo sa týka SNS to logo mali veľmi dávno, že sú v tej strane dnes ľudia akí sú nech si riešia ich voliči a členovia jediné čo pribudlo po vzniku SR po 1993 je orlica, prečo by som sa mala vyjadrovať k iným štátnym dresom netuším ale české sa mi nepáčia (vlastne ak nemám názor ten správny je zle a keď ho nebodaj poviem som zakomplexovana)
8.5.2019 - 20:25
+1

hoKEjka

 

Ku ostatnym dresom a pozmenenym znakom by si sa mala vyjadrovat preto lebo je to najjasnejsi priklad slovenskeho malomestianstva a zakomplexovanosti kedze ziadna ina hokejova krajina s tym nema najmensi problem.
8.5.2019 - 20:30
+3

B-MO

 

blbost: tato SNS nie je ta povodna ..tito vznikli v 1990 a iba nadviazali na odkaz povodnej. Kriz v ich logu nezodpoveda pravnej standarde o slovenskom znaku: "Driek a ramená kríža sú na koncoch rozšírené a vhĺbené.."
8.5.2019 - 20:33
+1

tomi

 

Ďakujem za historický výklad rovnako aj zmienku zo zákona o štátnych symboloch
8.5.2019 - 20:55
+1

B-MO

 

to bolo na margo toho co hovoria ze je to hanobenie symbolu statnosti a pritom sami to nemaju spravne
8.5.2019 - 21:41
+2

ymemsreves

 

Cosi este hladat po nete odpoved...to je tak ked sa niekto tvari ze ma vlasnty nazor ale ked sa spyta clovek co je za nim...odpovede sa nedocka...
9.5.2019 - 10:48
0

B-MO

 

a cim? co tam mal dat kamzika? prave preto ze to vychadza z dlho (nie vzdy) pouzivaneho znaku a hokejova verejnost je na to naucena. z dialky resp.cez tv to nezainteresovany nepostrehne (az pri detailnom nasnimani) to len "my" sa musime medzi sebou hadat kvoli blbostiam namiesto toho aby sa riesili fakt dolezite veci.
8.5.2019 - 20:07
+2

tomi

 

Už som napísala vyššie že mi je jedno aké logo bude mať szlh, v podstate aj tak nikdy nebude zhoda medzi ľuďmi a bude zaujímavé sledovať koho to bude dlhšie baviť
8.5.2019 - 20:17
0

kapo10 BLOG

 

Esteze sa dvojkriz na trojvrsi u nas pouziva a pouzival vylucne spojeny so statnym znakom...

Cim inym sa mal inspirovat pri tvorbe loga na reprezentacny dres ked uz nie statnym znakom...
9.5.2019 - 0:53
+2

kurtsteiner

 

Prečo na hrudi?
8.5.2019 - 20:23
0

ymemsreves

 

Keby si aspon pravopis ovladal patriot...
9.5.2019 - 9:45
+2

Nemehlo

 

Videl tu niekto dresy nasich futbalistov?
9.5.2019 - 9:49
+1

RhimeSBA

 

Na to sa totálne zabudlo, lebo znak proste na drese musí byť dominantný, iba že by nemusel
9.5.2019 - 16:11
+1

weefoe

 

Dankooooo,Dankooooo, keby ťa nebolo, museli by ťa vymyslieť. Dúfam, že zrušíš aj logo svojej strany. Karikatúra storočia, tento, akože politik. A teraz môžeš ísť na Červenú armádu ako si povedal.
8.5.2019 - 19:24
+7

pablob26

 

Mne sa pacia oba. Kludne na pripravu a turnaje znak zvazu a na MS, OH statny znak. Ale takto politicky, vyhrazne a nezmyselne tlacit na zvaz je u mna hanebne. Ale co moze clovek cakat od Danka a spol.
8.5.2019 - 20:09
+3

Urpiner16

 

Aspoň na deň víťazstva slniečkári by ste mali mať úctu k štátnemu znaku.
8.5.2019 - 20:18
+3

emoxx1

 

Urpi, už prestaň s tým slniečkárením. Ok, berieme, že sa ti nepáčilo logo zväzu vychádzajúce zo štátneho znaku, ale to že sa niekomu páči ešte neznamená, že je slniečkár. Už ma trošku hnevá, že každý má potrebu polarizovať ľudí na "inklinujúcich k hnedej" alebo slniečkárov. Akoby už nič medzi tým nebolo. Mohli by ste sa v hokejových fórach týmto označeniam svetonázoru vyhnúť. Aj tak to nikam nevedie.
8.5.2019 - 21:01
+7

Nemehlo

 

Mna by zaujimalo co by robili, keby vymysleli nejake logo, ktore by sa na statny znak nepodobalo.
9.5.2019 - 9:52
+3

RhimeSBA

 

To isté...
9.5.2019 - 16:12
+1

weefoe

 

Aj pacientiako ty by nemuseli mať nonstop prístup k sieti.
9.5.2019 - 10:14
0

pablob26

 

Slnieckara mas v slipoch. U mna je hanebne ak stat vydiera pre dresy zvaz. Ja mam uctu ku kazdemu symbolu statu narozdiel od nasich politikov. Prevdepodobne budes silny narodovec ked ta rozohnila veta o Dankovi a spol
9.5.2019 - 11:09
+4

B-MO

 

takto to bolo v plane: turnaje a MS s logom ale OH so znakom
8.5.2019 - 20:26
+1

bigi BLOG

 

lebo na OH musi byt znak, OH neorganizuje IIHF
9.5.2019 - 13:28
+1

amaskiea BLOG

 

hocijaký hokejista vám teraz môže overiť kopiu rodného listu alebo vydať vám voličský preukaz
8.5.2019 - 20:20
+4

RhimeSBA

 

9.5.2019 - 16:14
0

amaskiea BLOG

 

Nazdar, Matúšu, zišiel si sem k nám do slzavého údolia stráviť s nami MS?
p.s.: vždy keď budú hrať naši reprezentanti štátu, tak si nezabudni pred vstupom na štadión vypnúť mobil...
9.5.2019 - 19:09
0

gabby

 

dusevnemu invalidovi z Revucej sa EGO zas a znova podarilo zvysit ale bude to stacitpan predseda? zlaty predseda Jan
8.5.2019 - 20:30
+7

zacharias

 

Keby slo o nejaku nepodstatnu zalezitost typu: korupcia, neprisposobivi cigani, nefungujuce zdravotnictvo tak ok ale ked ide o takuto dolezitu zalezitost ako je dehonestacia statneho znaku a jeho nahradenie logom tak to sa vedia slovaci pekne spojit, som rad, ze niektore veci sa nikdy nezmenia.
8.5.2019 - 20:42
+5

B-MO

 

to si si co dovolil napisat? ved toto treba dat nie len do zakona ale aj do ustavy a tvrdo a razne presadit v EU parlamente taketo slnieckarske zmyslanie..
8.5.2019 - 20:49
+4

ZACHI.m

 

ako sa hovorí:: múdrejší ustúpi
8.5.2019 - 22:15
+1

adrian79

 

bez ohladu na subjektivnu stranku krasy loga by som panovi kapitanovi, ktory argumentoval financnou podporou statu, rad povedal, ze napriklad v CZ idu prijmy zo sportoveho stavkovania do sportu a u nas to volakedy davno tiez tak bolo, ale potom sa volakto rozhodol tuto nemalu sumu vyuzit "lepsim" sposobom....

do sportu dava stat zobracenky a ked sa najde sposob, aby napriek "podpore" od statu sport neskolaboval, tak sa objavi pseudoproblem...
8.5.2019 - 22:21
+3

Sani

 

...prijmy zo stavkovania do sportu, moznosti pre korporacie odviest cast dani do sportu ako sponzorske....to by boli opatrenia....ale to politici z SNS a Smeru nikdy neurobia (hoci maju plnu hubu sportu a naroda)...ztensenie prietoku penazi cez ich lepkave prsty vsak nikdy nedopustia...
8.5.2019 - 22:36
+5

Tehelnepole

 

adrian, mas pravdu, zial, vacsina ma iq danka kapitana doktorka a nepochopia...
8.5.2019 - 22:40
+2

enforcer92TN

 

Dresy v priprave sa mi lubili viac.
8.5.2019 - 22:27
+3

Shinody33

 

Mohli tam dat radsej tri penisy. To by dokonale zobrazovalo obraz nasej krajiny.
9.5.2019 - 6:48
+6

amaskiea BLOG

 

plukovník, kapitán ...a kto je ten tretí?
9.5.2019 - 7:13
+5

Shinody33

 

Jednoducha Maria
9.5.2019 - 7:17
+3

Sani

 

Harakter
9.5.2019 - 9:12
+2

bigi BLOG

 

mozme hlasovat ale ja by som navrhoval haraktera
9.5.2019 - 13:30
+1

MackoPu

 

Bob Kalina, nie je o com.
10.5.2019 - 7:26
0

andy33 BLOG

 

podla mna je uplne jedno, ktora verzia to je. pointa je v tom, ze sme museli cakat do 8. 5. (DVA DNI PRED!!), aby sme vedeli, v com budeme hrat. to je ta najvacsia absurdita celeho
9.5.2019 - 9:30
+1

FP-rivaldo7

 

tie dresy su hrozne. teraz pri pohlade na hokejistu na ms neuvidim statny znak ale hlavu andreja danka a hrnka. kopli si do dresov a ludia im to zozrali. teraz cakaju na dalsiu pro narodnu temu, lebo horiace vlaky a plesnive nemocnice nie je ich okruh zaujmu.
9.5.2019 - 9:53
+4

tn

 

Nekrivdi im. Veď vyriešili najväčší "problém" Slovenska. Plesnivé steny v nemocnici predsa neprznia našu národnú hrdosť. Veď na nich visí správny znak.
9.5.2019 - 10:09
+4

Urpiner16

 

To máš pravdu.Mňa najviac irituje že časť obyvateľstva kde bývajú odkázaní z dolín na autobusy kde železničná trať nejde si musia autobusy platiť v plnej výške a niekto sa vyváža vlakom zadarmo lebo má to šťastie že býva tam kde trať vedie.A túto diskrimináciu nik nerieši.
9.5.2019 - 10:13
+2

BlackCrow

 

diskrimináciu... akože ty si úplne stratený jedinec v tejto dobe internetovej...
9.5.2019 - 10:25
+11

Urpiner16

 

Ň
9.5.2019 - 21:32
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 25.8.2019 02:54
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 25.8.2019 03:58
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 13:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.8.2019 13:26
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 13:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 25.8.2019 13:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 25.8.2019 13:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.8.2019 13:26

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
22.8.2019 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola