Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Práve teraz!
DRAŽBA ZV*BB
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Víťazný vstup do domáceho turnaja, v nájazdoch rozhodol Michal Chovan

zdroj: TASR/Jaroslav Novák
7.2.2019 20:38 TASR

Slovenskí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v úvodnom zápase turnaja Kaufland Cup 2019 nad Bieloruskom 2:1 po nájazdovom rozstrele.


Hostia išli do vedenia po góle Michaila Stefanoviča z 37. minúty, v 57. minúte vyrovnal Radovan Puliš. V nájazdovom rozstrele napokon rozhodol Michal Chovan.

Turnaj pokračuje v piatok stretnutím Bieloruska s Olympijským tímom Ruska (18.00 h), program Kaufland Cupu 2019 uzavrie súboj Slovenska s Olympijským tímom Ruska v sobotu o 16.00 h.
      
Slovensko - Bielorusko 2:1 pp a sn (0:0, 0:1, 1:0 - 0:0, 1:0)
Góly:
58. Puliš (Hudáček, Mi. Chovan), rozhodujúci sn Mi. Chovan - 37. Stefanovič. Rozhodcovia: Stano, Štefik - Tvrdoň, Kacej, vylúčení: 2:5, na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0, 3705 divákov.    
Slovensko: Košarišťan - Ma. Chovan, Sersen, Fehérváry, Čerešňák, Koch, Rosandič, Čajkovský, Štajnoch - Lantoši, Špirko, Bondra - Paulovič, Sukeľ, Mi. Chovan - Lamper, Kytnár, Liška - Buček, Hudáček, Puliš
Bielorusko: Milčakov - Vorobej, Antonov, Kryskin, Choromando, Korobov, Jevenko, Znacharenko, Bokun - Stefanovič, Drozd, Parfejevec - Kislij, Remezov, Demkov - S. Maľavko, Belevič, A. Maľavko - Kogalev, Karaban, Litvinov
      
Slováci začali lepšie, prvú šancu mal po pár sekundách Paulovič, z pravej strany však nemieril presne. Zverenci Craiga Ramsayho hrali jednoducho s rýchlym prechodom do útočného pásma, ale strelecká aktivita nebola na želanej úrovni. V piatej minúte po chybe Čajkovského pálil sám pred Košarišťanom Litvinov, ale slovenský brankár jeho pokus vykryl. Súboj oboch protagonistov sa zopakoval aj v 12. minúte, opäť z neho vyšiel víťazne Košarišťan. Úspešný bol aj pri ďalšej šanci hostí, veľkú šancu zmaril Parfejevcovi. Na opačnej strane neuspel Sukeľ, diváci v prvej tretine gól nevideli.

V úvode druhého dejstva mali Slováci možnosť prvej presilovky v zápase, vypracovali si veľký tlak, ale gól sa im streliť nepodarilo. Po jej skončení dvakrát nebezpečne pálil od modrej čiary Martin Chovan, ale ani jeho pokusy neskončili v sieti. V polovici tretiny musel odstúpiť z hry zranený Lamper, tréneri tak museli zamiešať zostavou. Strelecká prevaha bola naďalej na strane Slovenska, ale ďalšie ich šance neprišli. Naopak, Bielorusi sa v 37. minúte dostali do prečíslenia a Stefanovič otvoril skóre, keď dorazil svoju strelu. 

Na začiatku tretej tretiny Slováci zvýšili snahu, od úvodu sa usadili v útočnom pásme, následne si po faule Bielorusov zahrali aj presilovku. Strela Pauloviča z ľavej strany však minula cieľ. Aktivita Ramsayho zverencov pokračovala, gólovo sa však presadil až dve minúty pred koncom Puliš.

V predĺžení mal najväčšiu šancu Vorobej, keď opečiatkoval pravú žrď. V nájazdovom rozstrele napokon rozhodol Michal Chovan.

hlasy po zápase:
Craig Ramsay, tréner SR:
"Súper nás prekvapil rýchlosťou a hrou. Jeho hráči boli silní na puku. Bol to dobrý zápas, páčil sa mi výkon nášho brankára. My sme skúšali nejaké nové veci, nie všetko nám vyšlo."
 Michal Chovan, útočník a autor víťazného nájazdu SR: "Súper hral dobre, veľmi dobre korčuľoval, čo nás prekvapilo. Chceli sme vyhrať v riadnom hracom čase, ale berieme aj víťazstvo po nájazdoch, keďže sa nám podarilo vyrovnať až na konci. Som rád, že som strelil víťazný gól, vedel som dopredu, čo urobím. Brankár túto moju fintu nepoznal, robím to aj v lige."
Andrej Košarišťan, brankár SR: "Dnes to bolo bojovné, Bielorusi od začiatku super bránili, ich brankár výborne chytal a nám sa tam nedarilo dostať puk. Nakoniec to predsa len padlo a v závere sme boli šťastnejší. V predĺžení nám pomohli dve žŕdky, čo sa nestáva a nájazdy boli už lotéria. Šťastie sa priklonilo na našu stranu možno aj preto, že sme boli lepší."
Radovan  Puliš, strelec vyrovnávajúceho gólu: "Dve tretiny som nemal šancu ani strelu. Po druhej tretine mi tréner povedal, že mi verí, že dávam veľa gólov v lige. Som rád, že som toto jeho želanie splnil."
Adam Liška, útočník Slovenska: "Myslím si, že sme mali šance, ale nepadalo toľko gólov. Ja som bol so svojim výkonom spokojný, som rád, že sme zvíťazili. Bol som na začiatku nervózny, ale chalani mi pomohli a opadlo to."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


houyhnhnm

 

Mam 2 jednoduche otazky:

1. Dokedy budeme trpiet Sersena v repre?

2. Kedy dostane sancu jeden z najlepsich centrov Slovenska Griger?
7.2.2019 - 20:48
+32

GB11

 

Neboj dlho už nie teraz zostúpime do B kategórie a potom dostanú šancu aj takýto hráči
7.2.2019 - 21:47
+2

aaaaa

 

Nebuďte zaslepeni Sersenom len preto , že hraje za Slovan ...boli tam aj výrazne horší obrancovia ako on
7.2.2019 - 21:53
+4

29kubko10

 

Možno tam aj boli horší obrancovia ako Sersen, ale jeho skúšať pred MS a možno sa aj dostane na MS, tak to bude dosť zvlášne, lebo horelo to, keď bol na ľade aj jeho nezmyselné vyhodenia, lebo často má problém založiť útok, ako nehovorím, že je všetko čo robí zlé, ale tých negatívnych vecí je viacej a to vyzerá, že na ňom stavajú obranu. Pre mňa isto väčší pozitívom sú vystúpenia Čerešňáka a tak isto Feherváryho, lebo obrancov, ktorý iba vyhadzujú puk a sú ešte aj rýchlejší ako Sersen je na slovensku isto viacej. Preto, keď bude viacej pozitív, keď hrá Sersen, tak nech aj ide na MS, keď si to výkonnostne zaslúži, lenže je pomalý a často rieši hru iba na hodením, predtým to robil tak, že sa zbavil puku prihrávkou na svojho spoluhráča. A to fandím Slovanu
7.2.2019 - 22:26
+4

boychuk

 

Zas tu nerobme dusnú atmosféru kvôli hráčovi ako je Griger. Predsa len minulý rok ešte hral druhu ligu. Túto sezónu má fajn 36z/23b, ale určite to nie je niečo čo by z neho robilo takého hráča, aby v nominácii musel byť. Ramsay má isto dôvod, prečo ho nenominoval.
7.2.2019 - 22:15
+10

BretPit

 

Jasne asi máš pravdu, ale z ramsaya tiež nie je niečo co by z neho robilo takého trénera aby... Ostatne si do myslí, lebo hra a výsledky aké zatiaľ ma, tak iný slovenský tréner by už letel...
7.2.2019 - 22:48
+4

houyhnhnm

 

To myslis vazne? Tak pome na to:
---------------------
David Gríger (HC Karlové Vary) a jeho štatistiky minimálne 300 minút odohrané v tíme. Pozícia v tíme, pozícia v lige, (slovenský hráči pred ním v štatistikách) :

GF% - Podiel gólu pre tím : 57% 1. v tíme v lige 59. (Hudáček, Marcinko, Tybor, Paulovič)

P/60 - body za 60 minút : 2.45 1. v tíme v lige 23. (Tybor, Hudáček)

SF% - podiel striel na bránku : 52.11% 1. v tíme (v tíme iba 2 hráči nad 50%) v lige 98. (Paulovič, Skokan, Hudáček, Cingeľ, Mráz, Bezúch, Bubela, Skalický, Marcinko, Mikuš)

SF% Rel - Podiel striel na bránku pre tím, relatívne voči spoluhráčom : 12,72% 1. v tíme v lige 17. (Skokan, Kudrna, Paulovič, Bubela)

SCF% - Podiel šancí pre tím : 53,76% 1. v tíme (v tíme iba 2 hráči nad 50%) v lige 81. (Paulovič, Hudáček, Cingel, Skokan, Bezúch, Bubela, Mráz)

SCF% Rel - podiel šancí pre tím, relatívne voči spoluhráčom : 15,01% v tíme 1. v lige 10. (Skokan)

CF/60 - strelecké pokusy pre tím : 58.23 % 1. v tíme v lige 53. (Cingeľ, Paulovič, Hudáček, Skokan)

CF% - podiel streleckých pokusov pre tím : 55,69% 1. v tíme v lige ´60. (Paulovič, Cingel, Skokan, Hudáček, Mráz, Bubela)

CF% Rel - podiel streleckých pokusov pre tím, relatívne voči spoluhráčom : 15,41% 1. tíme v lige 11. (Hudáček)


Hc Karlové Vary štatistika :
SF% - 43% - Predposledný tím ligy 13/14
CF% - 44,72 - Predposledný tím ligy 13/14
CF/60 - 44,24 - Posledný tím ligy 14/14

Autor: 29kubko10
------------------------

Preco tu tahas minule sezony? Pokial viem, nie je dolezita forma ci kvalita hraca spred roka, ale v aktualne dni ci tyzdne.

23 bodov v 36 zapasoch v jednom z najslabsich timov ligy je velmi dobra statistika. Hovor si co chces, ale je tretim najproduktivnejsim hracom kvalitnej ceskej ligy. Nehovoriac o tom, ze jeho styl hry pasuje do stylu Ramseyho ako zarek na serbel. V nominacii uz boli taki hraci ako Handlovsky, Kytnar, Rapac, Soltes, Stastny, Strauch, Hecl ci Pulis. Preco nie dopekla Griger?
7.2.2019 - 22:49
+19

boychuk

 

Stále je to málo, aby si o ňom písal, ako o jednom z najlepších centrov SVK, ako keby to mal byť pre nás nejaký rozdielový hráč... to by nehral za jeden z najslabších tímov ligy, pretože v inom kvalitnejšom celku by toľko IT nedostal. Čiže pre mňa nie je dôležité to, že je 1. v tíme, ale to že v lige 54.,81,,60., etc.

Keby hrá napr. Kudrna za Vary, tak si dovolím povedať, žeby mal lepšie štatistiky, ale o jeho nenominácii už nikto nepíše.
8.2.2019 - 10:04
+2

luciakanky

 

Kudrna uz v repre bol a nikdy nejal extra neoslnil. Mame nedostatok centrov, tak chalana mohli aspon vyskusat.a mozno ked sa novinaru zobudia zo zimneho spanku tak by sa mohli opytat, ze preco hi nevyskusali
8.2.2019 - 16:15
+4

Ticketportal

 

Akonahle zacnu statistiky vyhravat zapasy zacne tvoj prispevok davat zmysel
8.2.2019 - 21:43
0

KurierNz

 

Koso, Spiro, Fehy...
7.2.2019 - 20:48
+4

Dzunkes

 

Najazdy Chovana a Hudacka nemali chybu velmi dobre zahrali Lantosi a Bucek,Kytnar spoko...PS Spiro bude oK to som rad!
7.2.2019 - 20:49
+5

Dzunkes

 

+Kosaristan
7.2.2019 - 20:49
0

trevor

 

Odkial si prisiel na to, ze bude OK? Ci len preto, ze Marusiak povedal, ze mu koleno skocilo naspat? Lebo to nic neznamena este.
7.2.2019 - 20:55
+4

Dzunkes

 

Ked povedali ze v sobotu mozno naskoci tak to take zle nemoze byt
7.2.2019 - 20:58
+1

Gargamel123

 

Ale ze uplne von islo,hnusne to bolo,brrrrr......
7.2.2019 - 21:02
0

Dzunkes

 

Hej no..tomu bielemu rusovi by sa zislo ale po hlave riadnu
7.2.2019 - 21:03
+4

MatoZV

 

To podla mna nebude na sobotu. Budem rad ak nastupi v semifinale
7.2.2019 - 21:08
0

KrebsKandidat

 

snad to nebude take zle
7.2.2019 - 22:32
+1

Westbeast0

 

Ak ho mal vyskocene, to su prinajmensom natiahute krizne vazy, poškodenie menisku alebo chrupavky(artroskopia), dva mesiace pauza podla mna minimalne... Ale bodaj by som sa mylil, takto k zaveru sezony je to velka smola...
7.2.2019 - 21:17
+1

Westbeast0

 

Dobre mi rodicia vraveli, ze by som mal byt doktor... Urcil som diagnozu este pred magnetickou rezonanciou.
8.2.2019 - 19:56
+1

Brambor

 

Košarišťan dlho neostane v našej lige...
Zranenia viac mrzia ako hra...
Dobre, že sme Bielorusov zdolali - koho ak nie účastníka béčka?
7.2.2019 - 20:49
+3

emoxx1

 

Víťazstvo sa rodilo ako keby sa človek snaží vysrať kilo klincov, ale tak, vyhrali, tak snáď fajn...
7.2.2019 - 20:49
+45

Tehelnepole

 

7.2.2019 - 20:54
0

Acorgonka

 

7.2.2019 - 20:58
+1

emoxx1

 

Iba jeden?
7.2.2019 - 21:08
+1

Brambor

 

koľko gólov toľko smejkov
7.2.2019 - 21:19
+3

Acorgonka

 

Ano lebo ma oblial horuci pot a slzy smiechu mi nedali inak a zaduch bol poriadny
7.2.2019 - 21:23
+5

Lukash_ke

 

trefné
7.2.2019 - 21:35
0

NZ Hockey

 

Košo opat parada

Neskutocne ake vykony aj v repre podavas a tie vsetky chytene najazdy to este ceresnicka k tomu
7.2.2019 - 20:50
+4

Ol!ver

 

Redaktor pred chvíľou otázka Ramsayovi: "hlavne Košarišťan was... " haha.

Myslím si, že sme boli mierne lepší, mali sme viac striel, Bielorusi hrali výborne v defenzíve (len škoda, že na hrane faulov), nám často chýbala kreativita a kvalita v útočnej tretine. Našťastie máme Hudáčka.
Nepochopím jedno, prečo po faule Špirka rozhodcovia nevylúčili dvoch hráčov súpera, pred tým zákrokom tam bol ešte faul na nášho útočníka.
7.2.2019 - 20:50
+6

lerby

 

Vylúčenie bolo za faul na útočníka (sekanie)nie za faul na Špirka
7.2.2019 - 21:05
+1

Lukash_ke

 

Ja neviem či to zranenie Spirka bol vyslovene fail, z replay som to však nevidel.
7.2.2019 - 21:37
0

miro-nr

 

Podla mna to faul nebol,išli proti sebe ,skratka smola.
7.2.2019 - 21:45
+1

marko4

 

presne tak Miro: skôr nešťastná náhoda ako úmysel...
7.2.2019 - 22:00
+2

PaliBB

 

Podľa mňa to bolo podrazenie, z jedného záberu bolo vidno, ako protihráč kolenom podobral Špirkovi nohu.
8.2.2019 - 8:35
+2

Foam of Waterfall

 

+
8.2.2019 - 16:40
0

scissorbill

 

Paráda Košo... Exkluzívny nájazd Michala Chovana... Takticky vynikajúco zvládnutý zápas... Už iba šance premieňať...
7.2.2019 - 20:51
+1

Acorgonka

 

Ako som pisala Kosaristan nam to vychyta...a ze vychytal! Vytiahol paradne zakroky ...mne to az taks strašne neprislo chlapci bojovali to predlzenie a samostatne najazdy kraaasne! Tam musel bielorus v brane chytit riadnu deku!
Dufam ze proti rusom sa presadime strelecky aj v hre
7.2.2019 - 20:52
+3

Dzunkes

 

Iba ak by nie
7.2.2019 - 20:53
+1

Acorgonka

 

Dzunkes ty nepchaj do mna jed!
7.2.2019 - 20:54
+1

Dzunkes

 

Aky jed?ten urcite nie
7.2.2019 - 21:01
+3

Gargamel123

 

1-6: ...
7.2.2019 - 21:05
0

UssKe

 

Dúfam , že ďalšiu sezónu budem môcť napísať :košo-boh:
7.2.2019 - 20:55
+1

MaxSBA

 

v repre určite
7.2.2019 - 20:58
+1

Lukash_ke

 

Nerobme si nádeje, pôjde minimálne do CZ
7.2.2019 - 21:38
0

MatoZV

 

Myslim ze viacero zvolencancanov muselo pri tomto zapase dostat infarkt. Tento turnaj je pre HKM uplny hazard s celou sezonou. Bohvie ako je Spiro ma tom Uz chapem lepsie preco NHL nerada pusta hracov na MS. Neznasal som ich za to ale tetaz ich uplne chapem a odporucam im v tom pokracovat. Kvoli kratkemu turnaju prist o hraca? Naco je to dobre? Inac vsetci nasi Spiro, Kyto, Miso Ch aj Pulo (az na ten najazd) paradne vykony.
7.2.2019 - 20:58
+7

Dzunkes

 

Wedro ti povie ako hrali zvolencania pockaj
7.2.2019 - 20:59
+13

KurierNz

 

So Spirom a Kytom suhladim...ale Miso Chovan zaostal za ocakavanim....sice vybojoval Pulovi puk na gol ale aspon trikrat zla krizna prihravka, ktoru mu Bielorusi vymakli...najazdy vie, to je pravda...
7.2.2019 - 21:01
+2

MatoZV

 

Vies co mne je to inac uplne jedno kto z nich ako hral v repre. Najradsej by som bol keby hrali zle a trener by ich vsetkych posadil po prvej tretine. Na lavicke by, sa nezranili...
7.2.2019 - 21:07
+2

KurierNz

 

Je to sport ku ktoremu patria aj zranenia...
7.2.2019 - 21:11
+7

amaskiea BLOG

 

trochu krátkozraké: ak vypadneme do B-kategórie, tak klubový hokej u nás pôjde úplne do kytek, a prvé pôjdu kluby, ktoré už aj teraz majú návštevy do 1000 duší
7.2.2019 - 21:12
+12

KurierNz

 

Asi tak...Zvolencania zacinaju mat Kosicke nazory...
7.2.2019 - 21:19
+8

zasi

 

Zvolenčanom vzhľadom na šírku kádra sa ani nečudujem že hundrú.pre nich je každá strata takmer existenčné
7.2.2019 - 21:28
+2

KurierNz

 

Ale tieto zranenia mozu prist aj v lige...
7.2.2019 - 21:33
+5

zasi

 

jasne že môžu.teraz čo s tým?zrušíme hokej?
7.2.2019 - 21:35
0

KurierNz

 

Nezrusime...ale tito hraci co hraju pripravne turnaje nie su Laco Nagy, ze ich netreba skusat...kazde jedno zranenie zamrzi...
7.2.2019 - 21:40
+6

zasi

 

Špirka tiež skúšať netreba a neporovnával by som účasť hráča v zápase klubu kde sa bojuje o každý bod (hlavne teraz pred koncom ZČ)s nejakým turnajom
7.2.2019 - 21:46
+2

MatoZV

 

Lestite si ega inde. Nie na fan ktoreho klub pravdepodobne prisiel o top klucoveho centra v sezone ktora bola este 30 min dozadu paradne rozohrana.
7.2.2019 - 21:32
+13

amaskiea BLOG

 

Len kľud, zranenie Špirka veľmi mrzí aj mňa. Ako hráča sme ho osobitne rozoberali blahej pamäti s kilerom niekedy na jeseň r. 2006, keď sa prišiel pozrieť na Slovan na zápas s jeho Martinom, teda ešte v časoch, keď si ho ty asi ani poriadne nevnímal. Ale tvoj prístup ("všetci ostatní sa kľudne aj pozabíjajte, len tých našich nechajte na pokoji, my máme s nimi iné plány") je krátkozraký, navyše ešte aj z iných dôvodov, než som pôvodne napísal...
Peace, prajem Špirkovi, aby bol čo najskôr v poriadku a Zvolenu skvelé PO, úprimne.
8.2.2019 - 9:09
+5

HokejBJ

 

Prečo by sme mali my vypadnúť? Je tam VB, FR,NOR,DAN a podobný to oni sa majú báť vypadnutia s takou základnou by sme mali rozmýšľať nad štvrťfinále nie o tom vašom vypadnutí ktoré trvá asi desať rokov a stále nie a nie prísť
7.2.2019 - 21:27
+3

Lukash_ke

 

tak
7.2.2019 - 21:39
0

miro-nr

 

ale ani to štvrfinale nie a nie prísť
7.2.2019 - 21:49
+4

Urpiner16

 

Tí dáni to je vtip?
7.2.2019 - 22:05
+1

boychuk

 

A slováci nie?
7.2.2019 - 22:16
+2

HokejBJ

 

A čo akože Daní? Či chceš aby som napísal, že sú silnejší? Možno by ťa zahralo pri srdci
7.2.2019 - 22:24
+1

Urpiner16

 

Si pozri dánov detailnejšie a potom niečo kvákaj.
7.2.2019 - 22:26
+2

B-MO

 

veru sleduj. mali silnejsiu generaciu hracov a preto sa im darilo sa drzat v Acku ale posledny rok, dva, im 2-3 hraci skoncili "rozpadla" sa im kostra toho timu a ak si sledoval MSJ tak vies ze vypadli do MSJ"B" a moc vodu nova generacia nenamutila. skor by som bol stale opatrny pri FRA.
7.2.2019 - 22:40
+2

topska

 

A ked sa na nich pozries detainejsie tak co si konkretne zistil? V com nema pravdu? Preco by som mal cakat napriklad ja na MS? Ved aj USA aj Rusi hrali o zachranu, stava sa a vzdy niekto prekvapi. Som zvedavy na ten tvoj pohlad ked my kvakame.
7.2.2019 - 22:41
+2

HokejBJ

 

Vytiahne Nielsena a to mu bude stačiť
7.2.2019 - 22:49
+1

topska

 

co si, uz sme dodiskutovali
7.2.2019 - 22:53
0

B-MO

 

topska: to si raegoval na mna?
8.2.2019 - 7:35
0

topska

 

nie
8.2.2019 - 11:08
0

topska

 

Preco? Za tych 15 rokov co su v Acku tak len dvakrat postupili do play of a aj to zo stvrteho miesta a hned vypadli. Dlhodobo maju horsie umiestnenia ako my, da sa povedat ze rok co rok. Ci co nam povies o danskom hokeji? Sak ty maju uplne slabucku mladez a vychovu, liga nic moc, dvadsiatka im vypadla do B-cka so skore 0:26, osemnastka skoro vzdy v B-cku...
7.2.2019 - 22:25
+3

Urpiner16

 

Potom ti to po ms pripomeniem tie tvoje teórie.
7.2.2019 - 22:32
+1

HokejBJ

 

Ok a kedy to máme vypadnúť? Nech si zápisem na chladničku, pretože posledné tri vypadnutia som vymeškal
7.2.2019 - 22:39
+2

zubo

 

Odpoved hodna odbornika
7.2.2019 - 23:53
+4

Tehelnepole

 

Mato, chapem, ze vas toto stve.
Snad bude rychlo fit.
7.2.2019 - 21:35
+1

MatoZV

 

Dik.Ja som pesimista. Koleno, to je zvacsa horsie ako zlomenina. Kost sa vzdy zrastie,ale slachy, vaziva, chrupavky, klb, to je tak jemny mechanizmus
7.2.2019 - 21:51
+1

trevi

 

akoze je to neprijemne ale zatial mate nulove informacie. Suhlasim ze koleno sa hoji dlho ale pokial nie je nejake oficialne info tak tu predpovede su nepodlozene.
7.2.2019 - 22:57
0

fortuna

 

Otrasny zapas.Az na dve,tri mena.Kytnar ako keby tahal 20 kg zavazie za sebou.Aspon tie tycky boli s nami
7.2.2019 - 21:00
+5

ErikHKM

 

Škoda zranení či už Spiro alebo Lamper alebo Stajnoch blizi sa PO a chlapci sa zrania veľmi to človeka mrzí skúsim zistiť niečo viacej ak sa podarí dám vedieť
7.2.2019 - 21:00
0

Gargamel123

 

Pred play off: sa neprezradza .
7.2.2019 - 21:07
+1

ErikHKM

 

Poviem ti že už viem čo mi nato povieš poznám sa s Andrejom osobne
7.2.2019 - 21:09
0

Dzunkes

 

Tak napis spravu co so Spirom
7.2.2019 - 21:11
+1

ErikHKM

 

Napísal som už
7.2.2019 - 21:12
0

bryndziarka87371

 

Erik, môžeš aj mne správu, že čo
7.2.2019 - 21:18
+1

ErikHKM

 

Domča je to nižšie troska
7.2.2019 - 21:19
0

bryndziarka87371

 

Hej, už som prečítala
7.2.2019 - 21:19
0

Gargamel123

 

Ale ja so to myslel: tak ze ty nemas prezradzat...
7.2.2019 - 23:18
0

starosta

 

Taky zápas o ničom.. Škoda zranení.. snáď budú všetci chalani OK.. Košo, Puliš, Hudáček a Zvolenčania Super. Mišo Sersen vykakaj sa už na to...
7.2.2019 - 21:03
+2

luciakanky

 

Vyhrali sme, mali sme aj stastie, ale podstatna je vyhra.prvu tretinu som nevidela,ale az na par okamihov v tretej tretine sa na nasu hru dalo pozerat, napadali sme, utocili,korculovali.obcas sme boli laxni v zakonceni,obcas sme zbytocne kombinovali a ibcas zase naopak sme miesto nahravky strielali.najazdy,hlavne ten Chovanov boli krasne,konecne daka klucka a nie len strela na verimboha.Hudacek je jeden z lidrov a kombimacne schopnejsich a hokejovejsich,ale tieto hlupe fauly ho mozu stat nominaciu.
Zranenym hracom zelam skore vyzdravenie,bola by to skoda keby hlavne Spirko bol na dlhsie out.nam Lamper az tak chybat nebude,ale pre Zvolen by to bola mensia tragedia.
A nakoniec, nechapem "fanusikov", ktori posielali Lantosiho a Buceka domov.jasne nie su to 18 rocni sopliaci,lae v nasich koncinach su stale relativne mladi,maju pravo na chyby a slabsi zapas.kde maju zbierat skusenosti a ucot sa ak nie na turnajoch kde o nic nejde?ci nech hraju vecne talenty Sersen,Hascak,Marcinko a o par rokov pojde na MS zbierat skusenosti 30 rocny mladik Lantosi? Sa zamyslite, ze co vlastne chcete
7.2.2019 - 21:06
+27

Acorgonka

 

+++++
7.2.2019 - 21:25
+3

NasHokej97

 

No tak na to že sme hrali proti účastníkovi B kategorie tak to bola riadna bieda. Veľmi ťažko sa na to pozeralo, a nebyť tej dobre postavenej tyčke tak dnes prehráme.

Utok by sa mal ešte doplniť, pri idealnom scenári aj o 2-3 formácie. Skôr tá obranna je strašiak. Tam okrem Cháru,Jaroša a Ďalogu nieje nikto kto by mohol prísť.
7.2.2019 - 21:09
+2

HokejBJ

 

Aleee pri troche viac šťastia sme mohli aj my vyhrať viac, trochu viac objektivity by nezaškodilo nie len rovno kritizovať. Nekecam že sme hrali ako majstri ale na druhú stranu pri troche šťastia sme mohli my vyhrať nie Bielorusi
7.2.2019 - 21:21
0

Westbeast0

 

Whaaaat???
7.2.2019 - 21:29
+1

HokejBJ

 

Oprava: Pri troche šťastia sme mohli vyhrať skôr, nie len že Bielorusi nemali šťastie
7.2.2019 - 21:53
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Senn

 

no to je v pci
7.2.2019 - 21:14
+1

Dzunkes

 

Ak je to pravda naozaj tak sme celkom v peknej riti
7.2.2019 - 21:14
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
trevor

 

Hocijakeho centra sme mali doniest z lepsej ligy, nie riesit hracov NHL. Ak skoncil, ostali nam traja centri Kytnar, Petras a Holovic, ktory polku sezony presedel na tribune. A to este nie je ani koniec ZC. Bravo.
7.2.2019 - 21:18
0

ErikHKM

 

No myslím si že na centra sa presunie znova Mišo Chovan
Čaká sa ako dopadne budúci týždeň magnetická u Chlepcoka ktorí je rodený center ale hrával teraz krídlo ak nebude ani on môcť hrať tak potom to bude veľmi ťažké vyskladať podľa mna
7.2.2019 - 21:21
+1

Senn

 

sme skoncili... ide ma drbnut od nervov
7.2.2019 - 21:21
0

ErikHKM

 

Skončiť neskončili to zas nie ale zranil sa nám žiaľ veľmi dôležitý hráč to škrie najviac
7.2.2019 - 21:27
0

Senn

 

mam chalanov rad ale bez nasho top centra to bude tazke, nemyslim si ze to dame, Spiro je ten rozdielovy hrac ktory nas drzal nad vodou minule PO...
7.2.2019 - 21:38
0

MatoZV

 

Je mozne ze sme dnes prisli o finale
7.2.2019 - 21:48
0

bryndziarka87371

 

7.2.2019 - 21:19
0

tucba

 

co tam bolo napisane, nechapem absolutne preco sa to zmazalo
8.2.2019 - 0:10
0

Cinan

 

Ved to ma prekvapilo, tie pozitivne myslienky vyssie, ak koleno bolo vyskocene, tak asi tazko sa to moze stat bez vaznejsieho poskodenia kolennych uponov. Nie som zvolencan, co je zrejme na prvy pohlad jasne, no uprimne ma to mrzi, jednak ako strata pre muzstvo a aj z pohladu hraca, teraz pred koncom sezony a ms je to mala sportova tragedia. Skore uzdravenie !!!
7.2.2019 - 21:26
+5

luciakanky

 

Tak toto ma fakt mrzi
7.2.2019 - 21:28
+1

Hrobar

 

To je v p*ci
7.2.2019 - 21:46
+1

Hrobar

 

*aha, uz vysie to niekto napisal
7.2.2019 - 21:47
0

Hrobar

 

**vyssie
7.2.2019 - 21:48
0

gta98

 

Co tam bolo napisane? Vidim, ze to nejaky inteligent zmazal..
8.2.2019 - 0:18
+1

Westbeast0

 

Zdroj a pravdepodobny rozsah zranenia, to je vsetko...
8.2.2019 - 8:23
0

ErikHKM

 

Na moju žiadosť to bolo vymazane tod sio
8.2.2019 - 8:33
0

fosilia

 

Takto smerom dole: No bhodnotit tento zapas sa ani neda. Latka slovenskeho hokeja je tak nizko ze remiza bola pre nas z muzstvom B skupiny obrovskym uspechom.
7.2.2019 - 21:12
+1

HokejBJ

 

Neviem či mám brať tvoj názor vážne keď som si prečítal "B skupina"
7.2.2019 - 21:28
0

Vojto83

 

K návšteve len toľko... Škoda, že sa nemôžeme vrátiť do čias keď sa ešte len skladala prvá naša repre. Každý jej zápas bol sviatkom a bolo jedno proti komu sme hrali. Vypredané bolo aj na Rakúsko, Francúzsko a pod. A my sme mali v Trenčíne v zápase proti Kanade plno až po strop. A to podotýkam, že to nebola ani Kanada C. Ani neviem aké písmeno by som k nej priradil. Ale bola to proste Kanada a pre ľudí to bol sviatok. Dnes? Sme rozmaznani úspechmi z histórie. A repre je pre nás bežná vec. Áno, bratislavcanov možno nezaujíma nejaký pohár za účasti Bieloruska a Ruska C. Ale malo by ísť hlavne o to, že hra naša repre. Už v nás žiaľ nie je tá eufória. Už to pre nás nič neznamená, čo ma strašne mrzí. A k zápasu? Neviem, ale mne to príde strašne zviazané taktikou. Je super keď sa dodržiava nejaký systém. Ale keď je to už prehnane, potom to vyzerá tak ako dnes. Bez nápadu a kreativity. Pred domácimi MS sme už raz mali veľké očakávania. Aši všetci, vrátane mňa. Ja teraz nečakám nič, lebo tam skrátka nie je na úspech kvalita. Bodaj by som sa zase mýlil.
7.2.2019 - 21:13
+13

mitoO

 

3705 divakov.
7.2.2019 - 21:14
+1

mitoO

 

Popravde podla videneho na zaciatku som cakal este menej. Ale zopar ludi este asi podochadzalo.
7.2.2019 - 21:15
0

ErikHKM

 

Najmenšia návšteva aká tuto sezónu bola v BA
7.2.2019 - 21:21
0

Cinan

 

Moze to byt z viacerych dovodov, ale urcite medzi dovodmi bude aj hokejovy “progres” poslednych rokov. My o tom tiez vieme svoje...
7.2.2019 - 21:33
0

topska

 

No tak tolko neboo ani nahodou
7.2.2019 - 22:27
0

emoxx1

 

Ja viem, že mnoho ľudí odradil fakt, že cez TP nevedeli kúpiť sólo lístok len na jeden zápas. V BA väčšina ľudí pracuje na smeny a to aj cez vikendy. Takže v prvom rade považujem za obrovské zlyhanie organizátora, že si nenaštudoval miestne pomery a snažil sa v prvom rade predávať "combo" lístky.
Aj ja by som vedel ísť len na jeden zo všetkých tých zápasov lebo mi práca inak nedovolí a presne preto som sa na to...
7.2.2019 - 21:21
+2

KurierNz

 

Nemal si zjest kilo klincov...
7.2.2019 - 21:23
+15

crosbynko

 

Vacsina na smeny? Celkom prekvapive zistenie.
7.2.2019 - 21:34
+1

hkpp22

 

Jak prekvapive: Sak v ba su sami robosi, to vie kazdy
7.2.2019 - 21:51
0

crosbynko

 

Doteraz som bol presvedceny ze BA je jedine slovenske mesto kde prevlada znalostna ekonomika
7.2.2019 - 22:08
0

emoxx1

 

No s čistým svedomím ti viem povedať, že nepoznám človeka, ktorý by tu vedel mať 3 dni voľna bez toho aby nebral dovolenku. a teda nepoznám veľa ľudí ktorý by pracovali spôsobom pondelok piatok 8h...
7.2.2019 - 22:08
+4

crosbynko

 

Ok nechcem sa skriepit nie som zdejsi Tych par ludi co poznam ja robia vsetci az na jedneho pondelok piatok osmicky.
7.2.2019 - 23:13
0

emoxx1

 

Úradníci áno, ale to je tak všetko...
8.2.2019 - 5:46
+1

Atlan

 

stvrtok je dost nestastny termin na zapas najma pre ludi mimo BA

priklad: z BB sme vyrazali kratko po obede s tym ze sa cestou zastavime niekde najest pricom sme prisli na zimak cca hodinu pred zapasom a po zapase sme sa zase sli este niekde navecerat cestou domov este kava na prebratie a dorazili sme kratko po jednej v noci...neviem ako by som siel do roboty keby som nemal vcera volno a dnes nocnu
8.2.2019 - 11:21
0

crosbynko

 

Strasne upracovane to bolo v tom utoku a to sa zdali tie dvojicky trojicky poskladane dobre. Zdalo sa mi ze mame mierne navrch v zapase ale nebolo to nic extra. Bielorusi nam chvalabohu darovali gol. Potesili mladi (mladsi) hraci ako Fehy, Bucek aj Liska ci Paulovic. Napriklad prve striedanie v predlzeni Fehy, Lantosi a Sukel bolo paradne. Ale v utoku snad nikto nevycnieval snad okrem Spirka. Je mi luto jeho zranenia aj ked je od rivala. Ale to nehra rolu a naviac bude chybat aj repre. Este by som vyzdvihol Kosa ktory zachytal s kludom anglicana a hlavne najazdy. A konecne sme dali pekne goly z najazdou. To sa malokedy stane
7.2.2019 - 21:31
+2

ErikHKM

 

Je tu prosím Vás admin v tejto chvíľi ? Ak áno poprosím ozvi sa mi do správy ďakujem
7.2.2019 - 21:51
0

nyytymaki BLOG

 

Obidva som zmazal,ale uz je aj tak neskoro.
7.2.2019 - 22:08
0

Hrobar

 

budeme sa tvarit, ze o nicom nevieme
7.2.2019 - 22:10
+1

ErikHKM

 

V pohode všetko je OK A ďakujem tam išlo veď vieš O čo
7.2.2019 - 22:15
+1

B-MO

 

moj pohlad na zapas: pustis TV, nachystas pochutiny, vidis BLR hymnu, zobudis sa a je 3.tretina a aj na tu pozeras ako bager na tvrdu hlinu aspon ze predlzenie a tie najazdy som ako tak vnimal.
7.2.2019 - 22:01
+9

Vojto83

 

Super! Skoro ako ja keď som čakal cez LOH na finále stovky a zobudil som sa presne keď dobehli. Alebo ešte lepšie. Keď boxoval Tyson, čakal som do tretej. Išiel som sa vystat a bolo po zápase. A komentátor zahlásil, že pre tých co to nemohli pozerať, je na zajtra pripravený skrátený záznam. Áno, z tých pár sekúnd... Ale pamätám si aj časy keď dávala finálové série Stanley cupu v priamych prenosoch STV. V prestávke nedávali nič, len sa tam na obrazovke točil Stanley cup. Ťažká skúška ak človek nechcel zaspať. Ale dalo sa. To som bol ešte mladší..
7.2.2019 - 22:31
+5

Gargamel123

 

To kamos chcel pozerat: v noci s otcom tenis(Grafova-Sabatiniova)
no a prispal tak isiel dole neskor
a tam otec a v tv.... prci prci...
A on na to ze oci tenis ako..?
A ten sa strhol ze....hmm hmm hmmm...Grafova vyhrava
7.2.2019 - 23:27
+4

Acorgonka

 

nuz...
7.2.2019 - 22:51
+1

elber BLOG

 

na rtvs prazdny stadion...a tu pozeram, ze cez 3000 divakov...tak to ani nahodou!
8.2.2019 - 0:16
0

Adrumko

 

strasna bieda vcera...ak toto je ten system co mame hrat tak dovidenaaa dopocutaa a Spiro drz sa!!!
8.2.2019 - 6:19
+5

wedro

 

Silou vôle dokázali vyhrať zápas.

Košarištaň sympatický výkon podal.

nájazdy na nulu.


Paťo Koch taktiež výborne zahral.

V útoku to škripalo chýbal nám vodca a mozog ktorý by dal myšlienku hre.
Kapitán L. NAGY.


Puliš si svojimi výkonmi v reprezentácii pýta zmluvu od HC Košice.


Špirko v zápase hral dobre korčuľoval, dokázal párkrát vypichut puk superovmu obrancovi.

Potom prišla nešťastná pasáž a zranenie ktoré bude mať fatálne následky pre HKM Zvolen ktorý má úzky káder pred uzávierkou prestupov sa nijak neposilnili ani nerozširili káder na hlavnú časť sezóny play off.
Mužstvo ktoré ma ambíciu hrať finále uvidíme a vo ZV sa musia začať modliť aby im nevypadli ďalší hráči pred play off.


Osobne som aj rád že nemáme v repre akcií viac hráčov od HC Košice pretože bolo by to viac menej riziko.
Paťo Koch nech sa nám vráti zdravotné fit.


K návšteve zápasu.

Bratislavčania dali jasne a zreteľne že bojkotuju Slovensku reprezentáciu.
Nečutujujme sa keďže Slovenská reprezentácia bude hrať domáce zápasy na MS v Košiciach.

A taktiež Bielorusko nieje ťahať.

Pevné verím že aspoň v sobotu prídu podporiť SR repre.
Na Nepelou štadión žijúci Slováci v Bratislave.


Takže tak.
8.2.2019 - 7:54
+3

UssKe

 

Tiež som rad , že v repre nie je viac KE Hráčov . Aj ten Koch by mohol radšej trénovať v KE , ako hrať na tom trápnom turnaji .
8.2.2019 - 8:21
0

wedro

 

Kaufland cup. : Je zle umiestnený.

Malo sa hrať v meste kde sa hrá súčastnosti extraliga.







8.2.2019 - 8:49
+1

Acorgonka

 

no... kazdy chceme aby repre bola uspesna aby sme sa dokazali vo svete prezentovat aby hokej na Slovensku nezakapa ale hracov tam nepustajme! povysujme klubovy zaujem nad ten reprezentacny....
8.2.2019 - 8:39
+10

PaliBB

 

Tak!
8.2.2019 - 8:43
+1

Acorgonka

 

Ď. a pindat budu najviac takí
8.2.2019 - 8:46
0

amaskiea BLOG

 

Presne:
v podstate aj samotný Špirko je výsledkom tohto istého prístupu - "teraz, túto sezónu, toto plejaf a potom potopa!" - zrelý tridsiatnik Špirko je dnes v repre de facto nováčikom, lebo vždy boli iné záujmy, tlaky, predstavy, parciálne ciele, namiesto globálnejších, systémovejších, a tak nám mladí perspektívni hokejisti (ktorým bol kedysi aj Špirko) "odrástli" bez skúseností a vyrobili sme si tak už pomaly tri stratené generácie hokejistov, ktorých sme si takýmto prístupom úplne odpálili, a preto dnes namiesto toho, aby takéto stretnutia niekto ako Špirko zvládol úplne rutinérsky a bol jedným z najlepších aj s prstom v onej, s prehľadom, odstupom a na pol plynu, tak to musí vziať na seba a vrhať sa rovno medzi bieloruských drevorubačov, lebo okolo seba má tiež len samých nováčikov, alebo takých "nováčikov", ako je aj on sám...
8.2.2019 - 9:21
+4

Acorgonka

 

Spirko je proste taky obetavec obetavy co ten dokaze vlastnym telom pukov poodrazat ale tu sa treba na to pozriet ako si napisal nemam rada to slovo ale ano globalne ako na celok a uz som pisala aj to ze kde a kedy sa to maju ti mladsi hraci alebo konecne! konecne novinky v repre naucit... rovnako ale nemozeme ist vabank a co ved ucime sa tiez potrebuju nieco skusenejsie aspon take co kontakt s "velkym" hokejom uz malo
8.2.2019 - 9:40
0

Urpiner16

 

Presne pre takéto názory sme tam kde sme.V totálnych hnojniciach.Teoreticky aj Kocian v tridsiatich rokoch bol nováčik so skúsenosťami v bundeslige a na tú dobu jeden z najlepších obrancov keď ho prvý krát zavolali ty skupino.
8.2.2019 - 9:48
0

amaskiea BLOG

 

čítaj ešte raz a pomalšie
8.2.2019 - 9:58
+3

UssKe

 

Každý ? Za mna Ti poviem , že mne je jedno ako sa darí repre. Pre mňa je klubový hokej oveľa zaujímavejší , ako ten reprezentačný .

Takže tak
8.2.2019 - 9:40
0

Acorgonka

 

tak potom ok tak to berem naspat...skoro kazdy co repre sleduje.... tak tebe sezona konci po posledmom zapase PO?
8.2.2019 - 9:46
+3

UssKe

 

Tento rok nie , pretože sa pôjdem pozrieť na Fínsko , Kanadu a GBR keď už budú hrať v mojom meste .
8.2.2019 - 12:53
0

amaskiea BLOG

 

nuž: nezostáva ti len dúfať, že je vás s takým názorom čo najviac, aby potom, keď už úplne stratíme kontakt s ostatným hokejovým svetom, mal na ten náš domáci stojatý amatérsky rybník kto chodiť, aby ho teda ešte bolo pre koho hrať
8.2.2019 - 9:55
+1

wedro

 

Prečo.
napr. V Košiciach si vychováme hráčov. Kúpime si legionárov vyhráme extraligu, vyhráme Ligu Majstrov.
Bude to obraz slovenského hokeja? nie ale práca hokejového klubu ktorý robí hokej na špičkovej úrovni.


Takže tak.
8.2.2019 - 10:07
0

amaskiea BLOG

 

tak fajn,: akurát mi zostáva záhadou, prečo tak nerobíte už aj teraz
8.2.2019 - 10:10
+5

wedro

 

Nové vedenie ktoré potrebuje čas.

Trpezlivostosť rúže prináša.

Už táto sezóna môže byť úspešná.


Takže tak.
8.2.2019 - 10:14
0

amaskiea BLOG

 

Tak to som naozaj rád, že je to len v tomto. Staré vedenie/vedenia (za posledných 26 rokov) nemalo/nemali na to, ale toto nové, to už bude ono, aleže už naozaj naozaj naozaj. ...Len ešte potrebujú chvíľku.
8.2.2019 - 10:27
+3

mitoO

 

Marincin, Jaros, Jurco, Cernak ...
8.2.2019 - 10:39
+1

amaskiea BLOG

 

OK, tak potom šecko v najlepšom porádečku, zostáva už len tá Liga Majstrov...
Prosím ťa, to naozaj aj ty sa ideš stavať za tento nezmysel?
8.2.2019 - 10:53
+4

mitoO

 

Od najlepsieho poradecku je to na mile daleko. Ale zas z toho netreba robit uplny hnoj.
Ja sa ti len trochu cudujem, ze sa tu snazis nieco vysvetlovat trollovi.
8.2.2019 - 11:14
+1

amaskiea BLOG

 

- nie som si vedomý, že by som niekde/niečím robil z toho hnoj, ani v najmenšom;
- trollovi sa nesnažím vysvetľovať vôbec nič, akurát mi nedalo nepoukázať na (podľa mňa) úplne zjavné absurdnosti v jeho príspevku tým, že som prepojil jeho "teórie" priamo s realitou. Možno nepochopí priamo on, ale určite to bude dosť jasné pre niekoho iného - napríklad by som predpokladal, že určite aj pre teba...
8.2.2019 - 11:23
+2

Tino

 

nie: som rozhodnuty tvrdit ze za karierou aku maju tito chalani je klub...iste klub pomohol ale vacsina musela zdrhnut do zahranicia uz ako pubertiaci aby vobec mohli pomyslat ze sa hokejom budu zivit...
8.2.2019 - 11:52
+1

mitoO

 

Jurco hral za ke u18, aj u20.
Marincin hral za ke u18, aj u20.
Cernak hral za ke u18, aj u20 a dve sezony za seniorske druzstvo KE.
Jaros hral za ke u18.
Uznavam, ze museli odist skoro, aby nieco dosiahli. Ale to je problem juniorskej, ci dorasteneckej ligy na svk. Jednoducho su slabe.
8.2.2019 - 13:07
0

Tino

 

s tou: u18 som prekvapeny myslel som ze odisli skor ...ale tento menoslov ma zaroven v tom marazme hreje zda sa ze ked sa chce da sa aj u nas , resp od nas odrazit do svetoveho hokeja
8.2.2019 - 15:02
0

Tino

 

netreba: brat vsetko tak ako to niektori napisu,mnohi to co napisu zrejem nedomyslia do dosledkov, niektori pisu v hneve, z trucu, na truc, niektori recesia, niektori aby rozprudili diskusiu...v reale drviva vacsina kladie na prve miesto repre, vratane hracov, problem bude ako to maju v hlavach vyskladane hlavne fanusikovia....repre je zaujimavejsia pretoze spaja to najlepsie co nas hokej vyprodukoval,zaroven cez repre vieme porovnavat, vieme sa vdaka repre zlepsovat to neznamena ze klubovy hokej je nezaujimavy, druhorady samozrejme
8.2.2019 - 10:12
0

Acorgonka

 

dakujem ti lebo uz som si zacinala pripadat divno
8.2.2019 - 10:18
+3

amaskiea BLOG

 

Pre mňa je toto obraz myslenia, a keby len fanúšikovského, ale práveže v podstate je to oficiálna línia v našom hokeji: "my sme Slováci, máme svoje špecifiká, a keď sa to celému svetu nepáči, nech, zaobídeme sa aj bez nich, budeme si hrať svoj hokej" - výsledky toho tu máme, úplne neklamné, teda len podľa môjho typicky "blavácky" skromného názoru, samozrejme
8.2.2019 - 10:32
+1

Tino

 

urcite: s tym ma co robit aj nasa prislovecna malost,tie dovody preco ludia uvazuju takto sa prelinaju, su rozne...aj pre mna je nepochopitelne ako , preco niekto uvazuje takymto sposobom...zo skusenosti viem ze najcastejsi motiv je nejak forma hnevu, trucu
8.2.2019 - 10:43
+1

boledo00

 

Ja som pozeral iba druhu a tretiu tretinu a velmi sa mi pacil Paulovic. Ako odisiel z Nitry, tak sa mi uplne stratil z dohladu a vcera sa mi pacil snad este viac ako ked hral v Nitre.
8.2.2019 - 11:19
+1

FP-palkopal

 

zbavte sa trenera...:
a toho Šaša Satana.Nech uz je koniec sezony aj MS a potom nastane cas na akí čakaju Slovaci.B-skupina nas jedine postaví na nohy a otvorí oči čo sme to dokazali za 20 rokov.Od zakladu zničiť to dobre čo tu bolo a to vdaka tym komunistickým poradcom pre slov. hokej....
8.2.2019 - 14:42
+2

Urpiner16

 

Nech ešte poskúšajú na nejakých drevorubačov ďaľších lídrov aby mali stopku na MS experti na slovo vzatý lebo sa potrebujú rozohrať vraj.Kanaďania sa zídu a za pochodu na ms idú od zápasu k zápasu a vybavené.Dajú pivá,nejaký bar a aj tak hrajú ako z partesu.U nás sa treba rozohrávať a skúšať.A napokon od zápasu k zápasu ráme horšie a horšie Crosbynko,Amaskiea,Topska.Na vás keby to stálo tak sme už dávno v céčku.
8.2.2019 - 16:31
0

amaskiea BLOG

 

tož včil sis pěkně n....ál do huby: aj za toto (že naši nevedia hrať ako z partesu hneď ako sa spolu zídu, za pochodu rovno na MS) predpokladám môžu repre-tréner s gen.manažérom a nie kluby a ich práca od žiackych kategórií počnúc
8.2.2019 - 16:44
0

topska

 

Svedsko, Cesko, Rusko, Finsko, Svajciarsko ked skusaju lidrov pocas tychto dni tak tiez patria do C-cka?
8.2.2019 - 16:46
+2

Tino

 

mozno: raz ak budeme mat kvalitu ako can dovolime si neskusat...aktualne je dolezite pracovat s realitou, snivat mozeme o tom ako by sme to raz chceli mat
8.2.2019 - 17:23
+1

topska

 

keby mala Kanada asociacne terminy tak hraju tiez
8.2.2019 - 17:44
0

crosbynko

 

Ano Kanada to takto da. Ano u nas to treba a ano hrame od zapasu k zapasu horsie a horsie a to aj NAPRIEK tomu ze sa treba rozohrat. A teraz si predstav ako by to asi vyzeralo keby sme to robili ako Kanada
8.2.2019 - 17:49
+2

Ticketportal

 

Uz ste trapni: Mne sa paci ako uz 5 rokov trolovia rozpravaju ako vypadneme, potom sklapnu a o rok sa preberu znova.
8.2.2019 - 21:48
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.2.2019 02:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica53179:126107
2.Zvolen53178:118104
3.Košice53175:127103
4.Poprad54159:13999
5.Nitra53203:13198
6.N. Zámky54141:12392
7.Miškovec53140:13885
8.Trenčín53137:12782
9.Detva53140:17862
10.Budapešť53148:18858
11.L. Mikuláš53122:16652
12.Žilina53140:20349
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Trnava4300117:69
2.Považská Bystrica4300118:129
3.Nové Zámky B4200217:216
4.Prešov400046:190
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4328618184:11197
2.Dukla4230327197:10795
3.Nitra43203515157:13271
4.Slovan43183319157:14863
5.Košice43154717136:14160
6.B. Bystrica42163320114:13557
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina44128420116:13256
2.Skalica44145421112:15056
3.Martin44143522102:15553
4.L. Mikuláš4410152897:16134
Aktualizované: 17.2.2019 03:47
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4636118223:108111
2.Košice4628459184:10597
3.Poprad46284410194:11896
4.Dukla46266311171:9493
5.Púchov46274411152:9293
6.B. Bystrica46237214157:12985
7.Spišská46224416151:12678
8.Michalovce46184321135:16165
9.Martin46181324133:15459
10.Nitra46163225124:14556
11.Skalica46132427106:18247
12.L. Mikuláš46110332107:17736
13.Žilina4684430107:20236
14.Zvolen464024084:23511
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
4Jokerit Helsinky59305018182-15476
5Dynamo Moskva59266021148-13570
6Spartak Moskva59217023152-14864
7HK Soči60179024141-15562
8HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
9Dinamo Riga59177025119-14858
10Severstal Čerepovec60139034117-17348
11HC Dinamo Minsk60142036111-17340
12HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
2Barys Astana59289012186-14384
3Avangard Omsk612810018170-13081
4Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
5Ak Bars Kazaň59334017158-12879
6Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
7Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
8Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
9HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
10Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
11Red Star Kunlun59181030132-17748
12Admiral Vladivostok59165033133-16947
13Amur Chabarovsk59153032117-17245
Aktualizované: 17.2.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
4Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
5Barys Astana59289012186-14384
6Avangard Omsk612810018170-13081
7Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
8Ak Bars Kazaň59334017158-12879
9Jokerit Helsinky59305018182-15476
10Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
11Dynamo Moskva59266021148-13570
12Spartak Moskva59217023152-14864
13HK Soči60179024141-15562
14Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
15HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
16Dinamo Riga59177025119-14858
17Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
18HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
19Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
20Red Star Kunlun59181030132-17748
21Severstal Čerepovec60139034117-17348
22Admiral Vladivostok59165033133-16947
23Amur Chabarovsk59153032117-17245
24HC Dinamo Minsk60142036111-17340
25HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames5830516212-17477
2San Jose Sharks5929617214-18477
3Winnipeg Jets5928819202-17176
4Nashville Predators6128622186-16073
5Vegas Golden Knights6026624180-16968
6St. Louis Blues5726422170-16265
7Dallas Stars5824524145-14963
8Minnesota Wild5824325164-17260
9Vancouver Canucks6018827170-18859
10Colorado Avalanche5822124186-19257
11Arizona Coyotes5820627152-16757
12Chicago Blackhawks5916826192-21657
13Edmonton Oilers5816829163-19553
14Anaheim Ducks5815727128-18553
15Los Angeles Kings5816729141-17952
Aktualizované: 17.2.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning5935911232-15992
2New York Islanders5827817169-13876
3Boston Bruins5927717175-15076
4Toronto Maple Leafs5830619206-16475
5Washington Capitals5825719197-18471
6Columbus Blue Jackets5726721185-17269
7Montreal Canadiens5825620173-16869
8Carolina Hurricanes5927422173-16568
9Pittsburgh Penguins5825521200-17967
10Buffalo Sabres57181022167-17763
11Philadelphia Flyers5821624173-19561
12New York Rangers5718724165-18858
13Florida Panthers5615924171-19456
14Detroit Red Wings5914928167-19654
15New Jersey Devils5818428169-20352
16Ottawa Senators5817531179-21149
Aktualizované: 17.2.2019 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.2.2019 17:35

Bleskovky

Slováci triumfovali na turnaji v Plzni v rámci prípravy na MS

Slovenskí hokejbalisti zvíťazili na víkendovom turnaji troch krajín v Plzni. V dvojzápasoch proti Česku a Švajčiarsku si pripísali tri víťazstvá a jednu prehru. Zverenci trénerov Mariána Gregoríka a Dušana Danka zdolali v sobotu Švajčiarsko 6:5 a Česko 4:2, s tými istými súpermi sa stretli aj v nedeľu.
pred 20 min. - TASR

Spooner sa sťahuje z Edmontonu do Vancouveru za Gagnera

Kanadský hokejista Ryan Spooner sa sťahuje v rámci NHL z Edmontonu do Vancouveru výmenou za iného útočníka Sama Gagnera. Pre 27-ročného Spoonera budú Canucks už treťou ligovou zastávkou v tejto sezóne, okrem Oilers hral aj za NY Rangers. Gagner sa vracia do Edmontonu, ktorý ho v roku 2007 draftoval z celkového šiesteho miesta.
o 11:03 - Michal Bruner / TASR

Rapperswil - Lausanne 1:2 v 44. kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Rapperswilu prehrali v sobotňajšom dueli 44. kola švajčiarskej ligy s Lausanne 1:2. výsledky - 44. kolo: Fribourg - Biel 3:2, Langnau Tigers - Ambri-Piotta 3:1, Rapperswil - Lausanne 1:2
včera o 22:12 - / TASR

Mora IK - Lulea HF 1:2 pp v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Lulea HF zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Mora IK 2:1 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea AIK 7:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 3:1, Djurgarden IF - Örebro HK 0:2, Mora IK - Lulea HF 1:2 pp, Timra IK - Brynäs IF 2:4.
včera o 20:34 - / TASR

Pelicans Lahti – KooKoo 9:4 vo fínskej lige

Helsinki 15. februára (TASR) – Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: KalPa Kuopio - Mikkelin Jukurit 7:2 /za domácich Godla odchytal celý zápas/, Pelicans Lahti – KooKoo 9:4, Saipa Lappeenranta - Vaasan Sport 7:2, Tappara Tampere – TPS Turku 2:3
15.2.2019 20:13 - / TASR

Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2 v nemeckej DEL

Hokejisti Krefeldu Pinguine zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Grizzly Wolfsburg 5:2. výsledok: Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2.
14.2.2019 22:14 - / TASR

Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1 v zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí švédskej SHL na domácom ľade nad Malmö Redhawks 5:1. SHL - výsledky: Linköping HC - Rögle BK 3:4, Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1, Timra IK - Frölunda 1:5, Växjö Lakers - Brynäs IF 5:3, Skelleftea AIK - Mora IK 3:4 pp
14.2.2019 21:30 - / TASR

Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1 vo fínskej Liige

Hokejisti Lukko Rauma rozstrieľali vo štvrtkovom súboji fínskej Liigy doma lídra tabuľky Kärpät Oulu 8:1. Liiga - výsledok: Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1.
14.2.2019 20:10 - / TASR

TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1vo fínskej Liige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v stredajšom súboji fínskej Liigy doma nad JYP Jyväskylä 4:1. Liiga - výsledky: IFK Helsinki - Sport Vaasa 5:2, Ässät Pori - Hämeenlinna 4:3 pp, TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1
13.2.2019 20:00 - / TASR

Davos - Zug 1:5 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Davos - Zug 1:5, Zürich - Servette Ženeva 1:4.
12.2.2019 22:30 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 02. 2019
Žilina - L. Mikuláš o 17:30
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Budapešť o 18:00
Detva - Trenčín o 18:00
Miškovec - B. Bystrica o 18:30
24. 02. 2019
L. Mikuláš - Poprad o 17:00

Odohrané zápasy

15. 02. 2019
MiškovecN. Zámky
1:2 SNREPORT
ZvolenB. Bystrica
2:4REPORT
DetvaPoprad
3:4 SNREPORT
NitraL. Mikuláš
4:1REPORT
ŽilinaBudapešť
3:2REPORT
KošiceTrenčín
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY68 bodov
2.Nagy L.KOS61
3.Chovan M.ZVO60
4.Lantoši R.NIT55
5.Higgs B.BBY54

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Blackwater J.NIT29
3.Asselin G.BBY28
4.Buček S.NIT26
5.Magosi B.MIS26

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.21 perc
2.Kristín M.NZA95.01 %
3.Škorvánek ml. S.KOS93.47 %
4.Košarišťan A.NZA93.23 %
5.Vošvrda T.POP93.1 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov