Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci na záver zvíťazili nad Bieloruskom 7:4 (FOTO)

zdroj: TASR
15.5.2018 18:35 TASR

Slovenskí hokejisti sa rozlúčili so svetovým šampionátom v Dánsku víťazne. V záverečnom skupinovom zápase zdolali Bielorusko 7:4, no už pred ním nemali šancu postúpiť do štvrťfinále.


Rozhodol o tom triumf Švajčiarska nad Francúzskom 5:1 v poludňajšom stretnutí. Slováci sa predstavili medzi najlepšou osmičkou naposledy v Helsinkách 2013.

Zverenci trénera Craiga Ramsayho vstúpili do zápasu výborne a už po 18 sekundách viedli zásluhou Martina Bakoša, o desať minút neskôr pridal druhý gól Tomáš Jurčo, no Bielorusi v druhej tretine vyrovnali. V treťom dejstve sa roztrhlo vrece s gólmi. Na presné zásahy Bakoša a Jurča odpovedali Kovyršin a Vorobej, no o výhre Slovákov rozhodli v závere Marek Hovorka, Marek Ďaloga z trestného strieľania a Michal Krištof v presilovke.

Slováci obsadili v skupine so ziskom 11 bodov piate miesto. Na šampionáte skončia na 9. alebo 10. priečke, definitívne o tom rozhodne večerný záverečný zápas B-skupiny medzi domácim Dánskom a Lotyšskom. Bielorusi zakončili turnaj bez jediného bodu a so skóre 8:36 a po štrnástich rokoch zostúpili do A-skupiny I. divízie MS.

Bielorusko - Slovensko 4:7 (0:2, 2:0, 2:5)
Góly
: 33. Kitarov (Drozd, Falkovskij), 35. Linglet (Levša, Platt), 49. Kovyršin (Suško, Pavlovič), 51. Vorobej (Šarangovič, Platt) - 1. Bakoš (Nagy, Sekera), 11. Jurčo (Bakoš, Nagy), 48. Bakoš (Nagy), 52. Jurčo (Bakoš, Nagy), 55. Hovorka (Krištof), 56. Ďaloga (tr. strieľanie), 60. Krištof (Jurčo, Nagy). Rozhodcovia: Hribik (ČR), Lemelin (Rak.) - Kilian (Nór.), Oliver (USA), vylúčení: 4:6 na 2 min, presilovky: 2:2, oslabenia: 1:0, 4857 divákov.
Bielorusko: Trus - Falkovskij, Vorobej, Chenkel, Lisovec, Korobov, Ustinenko - Linglet, Šarangovič, Platt - Pavlovič, Kovyršin, Suško - Levša, Razvadovskij, Kislij - Drozd, Kitarov, Gavrus - Materuchin
Slovensko: Rybár (od 21. minúty Čiliak) – Čajkovský, Sekera, Graňák, Ďaloga, Jaroš, Fehérváry, Grman, Jánošík – Jurčo, Nagy, Bakoš – Hovorka, Krištof, Haščák – Svitana, Buc, Bondra – Kudrna, Marcinko, Cingel

Slovenskí hokejisti nastúpili na svoj záverečný zápas na MS v Dánsku vo veľkom štýle a už po 18 sekundách sa ujali vedenia. Nagy prihral do jazdy Bakošovi, ktorý namieril spoza hráča do šibenice. Pre slovenského útočníka to bol vôbec prvý bod na turnaji. V 3. minúte dostal tvrdý hit Jurčo a skončil na ľade, ale na striedačku dokorčuľoval sám a po pár minútach pokračoval v zápase. Bielorusi si v 6. minúte zahrali presilovku, ale nič výrazné nevymysleli. Krátko na to mali početnú výhodu aj ich súperi a darilo sa im v nej podstatne lepšie. Nagy poslal krížnu prihrávku na Bakoša, ten vypálil z prvej a Jurčo tečoval puk za Trusa - 2:0. V 14. minúte sa zaskvel Rybár, keď vychytal tutovku Šarangoviča a vzápätí aj šancu Levšu počas ďalšej presilovky Bieloruska.

Do druhého dejstva nastúpil do slovenskej bránky Marek Čiliak, pričom na striedačke nebol žiadny náhradný brankár. Rybár sa totiž zranil a tak sa musel rýchlo prezliecť do výstroja Denis Godla. Medzičasom si Bielorusi zahrali ďalšiu presilovku, ale ani tá gól nepriniesla. Krátko po polovici zápasu prvý slovenský útok zamkol súpera v jeho obrannom pásme a vyzeralo to akoby hral presilovku, vypracoval si niekoľko šancí a tlak vyústil do vylúčenia Lisovca. Slováci však inkasovali počas početnej výhody, keď im ušiel Kitarov a svoj nájazd premenil - 1:2. Vzápätí si zahrali presilovku aj Bielorusi a Linglet vyrovnal na 2:2, keď tečoval strelu Platta. V 37. minúte mal po prihrávke Bakoša tutovku Nagy, ale Trus vytiahol parádny zákrok a zmaril mu gólovú radosť. O minútu neskôr zahodili prečíslenie dvoch na jedného Bondra so Svitanom.

V úvode tretej časti mal veľkú šancu opäť Bondra po prihrávke Svitanu, ale zoči voči Trusovi neuspel. V 46. minúte si pozície vymenili, no gólom sa neskončila ani táto tutovka. Pykať mohli o moment neskôr, Drozd si položil Čiliaka na ľad, jeho strela však skončila na žŕdke. Ani jeden nehral dobre v defenzíve a tak sa v ďalších minútach roztrhlo vrece s gólmi. V 48. minúte sa zblízka presadil druhýkrát v zápase Bakoš - 3:2. Ramsayho zverenci sa však z vedenia dlho netešili, už o minútu vyrovnal Kovyršin, ktorému naservíroval puk pred bránku Suško - 3:3 a v 51. dokonca prvýkrát v zápase prehrávali. Vylúčenie Marcinka potrestal Vorobej. Pri góle zostali pred Čiliakom dvaja nepokrytí Bielorusi. Ani tento stav však nevydržal dlhšie ako minútu. V 52. minúte sa presadil Jurčo - 4:4. Slovensko sa nakoniec rozlúčilo so šampionátom víťazne, v 55. minúte strelil piaty gól Hovorka po prihrávke Krištofa a o minútu neskôr upravil na 6:4 z trestného strieľania Ďaloga. V záverečných sekundách spečatil skóre Krištof v presilovej hre.

hlasy po zápase /zdroj: RTVS, TASR/:
Ladislav Nagy, útočník SR (v zápase 0+5)
: "Určite sme si chceli tento zápas užiť. Sami sme si ale skompikovali situáciu, viedli sme 2:0, dovolili sme súperovi vyrovnať aj otočiť, nakoniec sme to v závere rozhodli v náš prospech. Štvrťfinále sme si prehrali už v prvom zápase, nemali sme dostať s Českom gól na 2:2 desať sekúnd pred koncom. Boli by sme potom sebavedomí a Švajčiarov by sme zdolali."
Marek Hovorka, autor víťazného gólu SR: "Bol to mj prvý gól na MS, samozrejme poteší, že padol a že bol víťazný. Škoda, že nám nepomohol k postupu, vytúžené štvrťfinále sme nespravili. Bol to ťažký zápas na psychiku, vedeli sme, že už štvrťfinále nesprávíme a zasa Bielorusi vedeli, že padajú dole. Oba tímy urobili veľa chýb, my sme súperove potrestali viac. Boli sme blízko a predsa tak ďaleko. Celkovo by som šampionát hodnotil kladne, 11 bodov nie je málo, ale nie dostatočné množstvo na postup. Veríme, že to pôjde hore a že príde k progresu."
Martin Bakoš, útočník SR: "Mali sme výborný začiatok, užívali sme si každé striedanie s chalanmi, prihrávali sme si. Bol to výborný zápas na koniec. Trochu sme to vypustili, ale verili sme si aj za stavu 3:4, je dôležité, že sme to opäť nakopli späť. Pod trénerom Ramsaym máme konečne svoju tvár, ak si hráme svoju hru, sme schopní potrápiť každého."
Andrej Sekera, obranca a kapitán SR: "Hokej sa hrá celých 60 minút. My sme niekedy hrali 30, či 40 minút a to bol hlavný dôvod, prečo sme nepostúpili. To bol kameň úrazu počas celého turnaja. Človeka to zamrzí, lebo vidí, že mužstvo má na viac. Príde výkov a tím to dá dole. Budeme sa chcieť z toho poučiť a hrať na ďalších MS lepšie."
Craig Ramsay, tréner SR: "Vyzerali sme veľmi dobre na začiatku, strelili sme rýchly gól a potom sme ich nechali hrať. Až v závere sme dokázali zobrať opraty zápasu opäť do vlastných rúk. Bol to duel plný zvratov. Veľa vecí sa mi páčilo na našej hre počas turnaja, najväčší problém bol plniť pokyny počas celého stretnutia."
Dávid Buc, útočník SR: "Dalo sa čakať, že to bude ofenzívny hokej, keďže o nič nešlo. Diváci mali radosť, tréneri asi nie. Sme radi, že to dopadlo dobre."
Tomáš Jurčo, útočník SR: "Z turnaja si môžeme zobrať veľa pozitív. Ideme dobrým smerom, škoda, že sme nešli ďalej. Mali sme veľa fáz, kde sme odohrali výborný hokej. Potenciál máme, je na čom stavať."

Tabuľka A-skupiny:
    1. Švédsko     6 5 1 0 0   28:8  17*
    2. Rusko       6 5 0 1 0   31:7  16*
    3. Česko       7 3 3 0 1   27:15 15*
    4. Švajčiarsko 7 3 1 1 2   25:19 12*
    ------------------------------------
    5. SLOVENSKO   7 3 0 2 2   19:20 11
    6. Francúzsko  7 2 0 0 5   13:29  6
    7. Rakúsko     7 1 0 1 5   13:30  4
    8. Bielorusko  7 0 0 0 7    8:36  0**
    * - postup do štvrťfinále
    ** - zostup do A-skupiny I. divízie MS
    /zápasy, víťazstvá v riadnom čase, víťazstvá v nadstavbe, prehry v nadstavbe, prehry v riadnom čase, skóre, body/
    

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2018 Dánsko


totik

 

Sekera dal tri goly z predbrankoveho priestoru, ale nie, my ho tam na presilovke neposleme...
15.5.2018 - 18:38
+51

Frey77

 

Dal 3 góly z pred bránky, ale do vlastnej
15.5.2018 - 18:45
+11

borisko24

 

To bol sarkazmus.
15.5.2018 - 18:51
+3

RhimeSBA

 

S tebou musí byť na žúrke sranda
15.5.2018 - 19:04
+43

Frey77

 

Aj s tebou PRH
15.5.2018 - 19:41
0

RhimeSBA

 

PHA bežné české označenie mesta Praha, muco.
15.5.2018 - 19:55
0

Frey77

 

Dokonca, na to ze som tam žil 3r a na letisku pracoval 3r,som sa so skratkou PHA teda nestretol
15.5.2018 - 20:41
0

RhimeSBA

 

Nehovorím o letisku, ale meste.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/PHA
16.5.2018 - 0:05
+1

luciakanky

 

Sheldon Cooper si to ty?
16.5.2018 - 7:44
+1

TomasP3

 

Ladislav Nagy: ...najlepší hráč Slovenska na turnaji a to nie som ani fanúšik Košíc a ani jeho... klobúčik dole LaciKE
15.5.2018 - 18:38
+81

Chamois

 

Je to obdivuhodne a zaroven smutne.
15.5.2018 - 18:46
+19

Frey77

 

Laco je možno naj talent nášho hokeja v histórii.To netvrdí nejaký Frey z PP, to vyhlásil Gretzky keď o ňom povedal, že NHL ma konečne môjho nasledovníka. Škoda ze viac ako tréning ľúbil mimohokejové aktivity. Kiež by mal morálne vlastnosti napr Hossu a chuť na sebe makať ako Chara.Este dnes mi bol na čelných priečkach bodovania v zámorí
15.5.2018 - 18:57
+35

forwardPP

 

Naj talent určite nie,to boli Gáborik,Hossa potom by sa dalo uvažovať aj o Nagyovi. Neviem aké mimohokejové aktivity myslíš,ale skôr by som ten neúspech,že skoro odišiel z NHL pripisoval,že na tréningy kašlal.
15.5.2018 - 20:15
+1

wedro

 

Poviem to tak.
Všetka česť obom.
Ale keby Laci využil svoj potenciál ktory mal na maximum. On ho využil tak na polovicu aj to som povedal veľa.

Je ďaleko pred nimi.

15.5.2018 - 20:30
0

Frey77

 

Ako píše Wedro podomnou, bol lepší ako tebou dvaja spomenuti. A prečo kašľal na tréningy? Poviem tak, Laco ma rád poker a ani ohnivá voda mu nie je cudzia. Neviem ako teraz, ale niekedy bez hanby
15.5.2018 - 20:44
+2

forwardPP

 

Nie nebol lepší,aj keď by si veľmi chcel. To každý musí uznať. Nagy na drafte okolo 170. miesta
Gáborik len tak pre nič ako 3. na drafte nešiel.
15.5.2018 - 21:30
0

renem

 

Pri vsetkej ucte k Hossovi to naj talent nebol a myslim, ze ani Gabby. Ked sa bavime o naj talente tak pre mna jednoznacne Žigo. A myslkm, ze to akym sposobom kraloval extralige to tak trocha aj dokazuje
15.5.2018 - 20:47
+3

forwardPP

 

A ako vieš ako by kráľovali Hossa alebo Gáborik? Ale s Palffym súhlasim aj jeho by som dal pre Nagya.
15.5.2018 - 21:32
+1

Lukash_ke

 

Co sa tyka hracov s "vrodenym" talentom tak Zigo s Lacim, niekde za nimi Gaborik. Hracov ako Bondra, Hossa, Chara, Handzus etc. do toho neratam, to su skor drici, ktori museli viac makat aby sa dostali na uroven na aku sa dostali, napriek tomu takeho Nagya vdaka svojmu pristupu "obehli". Je sranda ze aj takeho Jurca prirovnavali svojho casu k Datsyukovi, kde sa stala chyba netusim, ale chlapec keby bol produktivnejsi tak by uz tiez bol niekde inde.
16.5.2018 - 8:00
+2

kaiser

 

To mu Wayne povedal kedy? Aj ked si myslim,ze Laco by mohol v NHL nacvakať ovela viac bodov ako má,ale zas nasledovník GREAT ONE ,to snad nie....
15.5.2018 - 20:52
+3

Frey77

 

Pred jeho príchodom do Phoenixu. Tam doň vkladali veľké nádeje.Jasné že to Wayne trošku nadniesol, ale Laco bol skutočne výnimočný hráč.
15.5.2018 - 21:01
+1

lesslie69

 

Nebol,on je stále výnimočný hráč.
15.5.2018 - 21:02
+3

kaiser

 

Ahá,ja som si myslel,že ešte počas hráčskej karieri GO,ale to mohol povedať skorej Igorovi L.
15.5.2018 - 21:11
0

forwardPP

 

Až taký výnimočný nebol.
15.5.2018 - 21:32
+2

kaviarista

 

este aj Gretzkeho syn nosil Lacov dres
15.5.2018 - 22:59
+3

Lukash_ke

 

Nie som schopny to teraz najst ale pred rokmi som cital clanok kde sa spominal prave Wayne a este asi 2ja treneri z NHL ktori sa o Lacovi vyjadrili podobne. Zial niekedy ani nevieme co na tom Slovensku mame.
16.5.2018 - 8:02
+1

gring000

 

Laco na hrad
15.5.2018 - 19:08
+1

Zkubydu

 

Madar opat potvrdil, a to sa mi fakt dnes pacil, ze mu proti slabym ide. Ved dnes zdvojnasobil svoje body. Aj vsdaka ň
Jurcovi Bakymu a Sekymu. Skoda ze uz na Ms je cim dalej menej slabych timov.
15.5.2018 - 19:38
+2

Stano55

 

Lacike je kráľ...najlepší aj na staré kolená...
15.5.2018 - 18:38
+10

DobryHokej

 

Nagy 5b??? Masaker
15.5.2018 - 18:39
+21

chimli

 

Vysvedčenie pre zlatú generáciu? Za 4 (dostatočný)! Napriek azda najlepším podmienkam na prípravu za posledných 10 rokov, ostal základný cieľ opäť nesplnený.
15.5.2018 - 18:39
+9

TomasP3

 

Ty už sa vylieč z toho komplexu a Cígerománie prosím ťa..
15.5.2018 - 18:40
+67

chimli

 

Iste, slniečkári dokážu aj neúspech podať verejnosti ako čerešničku na torte.
Len tak mimochodom, pri napísanom alebo vyslovenom mene Zdeno Cíger pokorne šuchaj nohami. Ty športový redaktor.
15.5.2018 - 18:52
+9

sob3k

 

Mne sa paci tvoja fixna idea, ze "zlati chlapci" su nejaka uniformna skupina a podla tvojich komentov este aj s rovnakym politickym nazorom

Co ti este ti zli "slnieckari" urobili, vyzaluj sa nam. Ako velmi si plakal ked musel pan predceda odstupit?

Jo a este... Pri mene Ciger mi najviac vadilo to, ze to nemalo hlavu ani patu. Tu sa to aspon nejako tvari.
15.5.2018 - 18:58
+43

chimli

 

Asi si zabudol, že s MOD-mi akosi moc nekomunikujem, takže porad si sám, ako vždy.
15.5.2018 - 19:04
+2

sob3k

 

Ty si stale rad fungoval v akomsi paralelnom svete, cize nic nove.
15.5.2018 - 19:06
+27

sloniik

 

A inac, vies kde je Krivan?
15.5.2018 - 19:01
+17

samajamado

 

ked z presvedcenia pouzivas GLONASS namiesto GPS, ne vzdy trafis ciel
16.5.2018 - 0:24
+1

TomasP3

 

Ja si Zdena ako človeka, aj ako hokejistu a dokonca ako trénera mladých veľmi vážim, ale pri áčko pokazil čo sa dalo a to je fakt..
15.5.2018 - 19:06
+17

chimli

 


Cíger a Švehla mali na svoju prácu najhoršie podmienky zo všetkých trénerov a GM pri "A" repre. Aj napriek tomu, ich vysledky až na učinkovanie na MS neboli vôbec zlé. Šatan a ten Kanaďan boli a sú od začiatku zabalení v ochrannej atmosfére. Dôležitý je konečný účet a ten je taký , aký je.
15.5.2018 - 19:10
+11

amaskiea BLOG

 

to si ako zmeral: logaritmickým pravítkom?
15.5.2018 - 19:15
+36

chimli

 

Bratislavskou klobásou.
15.5.2018 - 19:17
+8

amaskiea BLOG

 

hm, bolo to hneď vidno, že niečím takým vhodným
15.5.2018 - 19:22
+20

chimli

 

Aká otázka, taká odpoveď.
15.5.2018 - 19:27
+6

HokejBJ

 

Tvl ake perly :káva na monitore:
15.5.2018 - 19:47
+2

jozosvk

 

Pekne napisane, ale to tu nikto neprizna.
15.5.2018 - 19:17
+2

hoKEjka

 

Dolezity je progres a ten je neporovnatelny s poslednymi dvomi MS
15.5.2018 - 19:19
+8

chimli

 

Manžela(chlapa) hodnotíš podľa progresu alebo konečného výsledku?
15.5.2018 - 19:24
+8

amaskiea BLOG

 

Teba ženy hodnotia podľa škvŕn na plachte? To by mnohé vysvetľovalo.
15.5.2018 - 19:25
+15

chimli

 

Nie, ja mám vercajch len na vycikanie a potom schovať.
15.5.2018 - 19:30
+7

Sarus

 

A mozog máš na čo?
15.5.2018 - 19:39
+17

HeyYou

 

na nic, ten uz tiez davno neovlada.
15.5.2018 - 19:42
+6

chimli

 

Zbytočne tu hejteri súťažite o najväčší hejt, štvrťfinále SLOVENSKO hrať nebude.
15.5.2018 - 19:50
+2

HeyYou

 

zbytocne tu sutazime, lebo si nas s tym tvojim vercajgom vsetkych prestal
15.5.2018 - 19:55
+13

Sarus

 

A ty máš z toho evidentne radosť.
15.5.2018 - 20:05
+7

amaskiea BLOG

 

zbytočne tu hejteri súťažíte, najväčší hejt vyhral chimli
15.5.2018 - 20:18
+8

chimli

 

Pre takých jednoduchších ako si ty. Mojim prvým príspevkom som fakticky zhodnotil bohužiaľ dalšiu neúspešnú sezónu slovenskej repre. Drvivá väčšina nasledujúcich reagujúcich komentárov hodnotila moju osobu, dokonca aj MOD. O čom sa tu ty bratislavský ujček ešte chceš baviť?
15.5.2018 - 20:30
+2

amaskiea BLOG

 

jo tak faktickyyyyy: len takí komplikovanejší ako si ty, dokážu niečo zhodnotiť fakticky bez použitia jediného faktu
15.5.2018 - 20:34
+9

chimli

 

Juj, ale ma ten tvoj vetný dôraz naľakal, bŕŕŕŕ.
Vrcholom sezóny malo byť štvrťfinále MS(fakt) + niečo navyše(sen) a čuduj sa svete, opäť nič.
15.5.2018 - 20:42
+5

amaskiea BLOG

 

Ten tvoj "fakt" bol hore vyššie iba základným cieľom, teraz je zrazu vrcholom sezóny? Na to, že to je fakt, dokonca jediný v tvojom údajnom faktickom hodnotení, ho používaš dosť širokospektrálne...
15.5.2018 - 21:13
+2

Sarus

 

Pre jednoduchého každý jednoduchý. Fakticky si zhodnotil? Skôr sa medveď naučí nainštalovať Windows ako ty používať fakty.
15.5.2018 - 20:36
+6

HeyYou

 

mne sa paci ako si sa tu vyprdel a teraz sa vsetkych snazis presvedcit akoby to boli vonne tycinky.
15.5.2018 - 20:39
+3

Sunkafit

 

Ovlada ho Soros?
15.5.2018 - 20:54
+1

HeyYou

 

neviem, asi skor kremeľ.
15.5.2018 - 20:58
+2

hoKEjka

 

Tazko porovnatelne
15.5.2018 - 19:44
0

forwardPP

 

Mali približne rovnaké výsledky ako Ramsay,ale vyšsie si to nazval neúspech. Teraz,že výsledky neboli zle,rozhodni sa.
15.5.2018 - 20:18
+1

Nemehlo

 

Vies ked nevies komunikovat tak tazko budes mat dobre podmienky a za to nemoze nikto iny len oni dvaja.
16.5.2018 - 9:38
0

hoKEjka

 

Ze slnieckari, ach boze ty si pacient.
15.5.2018 - 19:10
+20

TomsKE

 

Vies. Dnes je to moderne pisat ze je niekto slnieckar, fasista a pod.

Smutne
15.5.2018 - 21:19
0

Lukash_ke

 

Najhorsie je ze su to dva velke tabory bojujuce proti neexistujucemu nepriatelovi a ked sa nestotoznujes ani s jednym z nich tak sa citis jak na planete opic.
16.5.2018 - 8:05
+1

TomsKE

 

+
16.5.2018 - 14:24
0

Sunkafit

 

Magneticky piesok ti upchal mozgove bunky?
15.5.2018 - 20:52
+3

lesslie69

 

Slniečkári? Kamo,tebe dobre peče na bedňu.Skús nám prezradiť, tento výraz máš máš z vlastnej hlavy,alebo ti to nadiktoval rengavý Marián?
15.5.2018 - 21:01
+5

Sarus

 

Poculi ste slovo bozie.
15.5.2018 - 18:54
+3

forwardPP

 

Povedz v každom roku z posledných 10 v čom boli horšie podmienky.
Ďakujem.
15.5.2018 - 20:17
+2

fandahokeja

 

dufam, ze o rok uz nebudeme zhanat postupove kalkulacky a system sa ciastocne prejavi uz na dosah 1/4 finale.
15.5.2018 - 18:39
+2

fanpp

 

Chlapci dakujeme. Dali ste nam nadej!!!
15.5.2018 - 18:40
+1

houyhnhnm

 

Myslim, ze v priprave pred MS 2019 by mohli dostat sancu (ak spravia progres a budu mat formu) popri Fehervarymu aj Roman (WHL), Studenic (AHL), Galbavy (SHL), Krivosik (SM-Liiga), Bodak (WHL), Bucek (Tipsport), Kelemen (Tipsport), Huska (NCAA), Hrenak (NCAA).

Samozrejme nie vsetci, ale citlivo vybrat tych vhodnych s dobrou formou, vykonnostou a typologiou. To co odvadzal tieto MS v defenzivnej cinnosti Cingel, o rok zvladne Kelemen, verim tomu. V ofenzive forwardov Hascaka, Hovorku, J. Mikusa, Kudrnu ci Skalickeho urcite nahradi (a myslim ze aj predci) Roman, Studenic, Bucek a Krivosik.

Co sa tyka obrany, Granak uz na to evidentne nema. Myslim, že Fehervary sa ukazal v skvelom svetle. Snad spravi solidny progres aj Grman.

V branke vidim najprijemnejsie starosti. Ak budu vsetci zdravi a ochotni prist na MS, bude to mat Sarky a spol. velmi tazke. Do uvahy prichadzaju NHL-kari Halak, Budaj, Rybar (?), z KHL Ciliak a z SM-Liigy Godla. Netreba zabudat ani na velmi perspektivnu trojicu "studentov" NCAA - Huska, Tomek, Hrenak. V priprave by mohol dostat sancu jeden z nich, ktory by mal najlepsiu sezonu a formu v dany moment.

Suma sumarum, rozlucil by som sa s Hascakom, Hovorkom, J. Mikusom, Granakom a poprial im vsetko dobre po zvysok ich kariery. Posledne vrcholove podujatia boli z ich strany katastrofalne. Navyse, nahradit ich nebude problem. O 10-15 rokov mladsi chlapci na prilezitost uz cakaju. A maju na to!

PS: Nagya presvedcit, aby nekoncil repre karieru. Na tychto MS nas najlepsi utocnik a navyse v Kosiciach bude doma.
15.5.2018 - 18:40
+47

dominator97

 

pokojne mohli (mali) zobrat viac jak jeden utok mladikov
15.5.2018 - 18:47
+10

čarovna ceruzka

 

poTpis
15.5.2018 - 18:51
+3

Adriano23

 

Grman za posledny rok a pol spravil obrovsky progres, snad bude pokracovat v nastolenom trende aj v nasledujucej sezone.

Skoda Rosandica cakal som ze uz bude na tom lepsie o takomto case. Detto Holenda akosi zaspal. Aj u Michala Romana dufam ze spravi markantnejsi progres v buducej sezone.

V utoku stale verim Koysovi, je to velmi sikovny hrac, snad buducu sezonu sa mu budu vyhybat zranenia a bude si hrat svoju hru.
15.5.2018 - 19:05
+4

sloniik

 

Suhlas s omladenim, len uz kaslime na Halaka a Budaja, myslim si, ze Rybar s Ciliakom su na nejake obdobie nasimi hlavnymi repre brankarmi
15.5.2018 - 19:05
+9

sanyo

 

dokonca by som povedal, ze tymto turnajom asi ukoncili repre karieru Jula Hudacka...
15.5.2018 - 19:12
+6

Zkubydu

 

houyhmhmh...: Souhlasim a v pnem rozsahu podpisuju
15.5.2018 - 19:41
+1

juza

 

Ja pevne verím, že sa Martin Reway ešte dá dokopy, a že jeho hokejová myseľ bude slúžiť najmä v tej zaostávajúcej ofenzívnej činnosti a presilovkách, kde chýba vedúca a mysliaca osobnosť.
15.5.2018 - 20:21
+3

Zkubydu

 

Som si takmer isty ze sa mylis.
15.5.2018 - 21:16
+3

crosbynko

 

Ach. Nasi sa riadne spustili po prvej tretine. Nastastie to otocili. Neda mi nespomenut ze Bakosa odelili od Hascaka tak hned 2+2. Keby dali do prvej Marcela tak prehrame 1:4. MS ako tak uspesne. Skoncili pred bami timy co su silnejsie na papieri.
15.5.2018 - 18:41
+20

kaiser

 

Áno,v zapase v ktorom prakticky o nič nešlo,čo si chcel rozbiť prvý utok v priebehu MS,ktorý jediný hral?Haščák,Bakoš,Hovorka nemali byť vobec v nominacii....
15.5.2018 - 20:23
0

Sunkafit

 

Podla mna sme skoncili presne tam na co sme mali...vsetky muzstva pred nami su kvalitnejsie
15.5.2018 - 20:58
+1

Lukash_ke

 

ja neviem Hascak to sabotoval zapas co zapas a napriek tomu stale hral :/
16.5.2018 - 8:07
+1

TomsKE

 

Mam pocit ze stale je v repre hrac co ho x ludi nemusi a x pudi nanho pinda (M. Hossa, pametam si aj na pindanie na Radivojevica napr)
16.5.2018 - 14:26
0

Kapitán Očivid

 

este par zapasov a nagy by dobehol Aha s Kaneom
15.5.2018 - 18:41
+3

TomsKE

 

Tomu ver
15.5.2018 - 18:53
0

Zkubydu

 

to by museli oni cuvat...: v uzitocnosti sa Nagy nedostal ani do top 30 najuzitocnejsich hracov. S dvoma pluskami sa mozno dostane do TOP 75.

https://www.new-iihf.com/en/events/2018/wm/skaters/plusminusleaders#statistics
15.5.2018 - 21:26
+1

strojar

 

Ešte pár zápasov a aj by ich predbehol.
Len by všetky museli byť proti Bielorusku.
15.5.2018 - 21:32
+2

marko4

 

kde: si bol Ty smrad po zapase proti Svedsku...?
15.5.2018 - 21:40
+21

Frey77

 

Tak dnešný zápas bol presne ako celé MS! Vynikajúce pasáže sme striedali s katastrofou. Za mňa za celé MS patrí absolutirium prvej formácii, či tam bol Krištof, alebo dnes Bakos. Na tých to nestálo, tam by mohol byť hocikto tak Laco s Jurcom ho potiahnu. Hrali famózne, klobúk dole! Môže mať každý na Laca názor aký chce, no je to PÁN hokejista! Tlieskam. Tiež tlieskam chlapcom od nás z PP, boli naša druhá naj formácia, škoda že dnes im to tam nepadlo. Zbytok útoku šeď. Z obrany sklamanie z Čajkovského a totálny prepadák žiaľ náš kapitán Chalani, škoda toho gólu od ČR, mohli ste byť tam
15.5.2018 - 18:43
+13

Zkubydu

 

aj ja LaciKemu tlieskam,: len mi vysvetli preco toto nedokaze proti svedom, Rusom ci Cechom? preco len proti Francuzom, Rajkusanom a Bielorusom aj to len jednu tretinu?
15.5.2018 - 19:45
+3

Rusty7550

 

1+3 proti Svedom a Cechom. Proti Svedom možno náš najlepší útočník.
15.5.2018 - 20:04
+9

loki12

 

tak tu sa uz odpovede asi nedockas
15.5.2018 - 20:20
+1

Zkubydu

 

Svedsko beriem ale proti cesku boli obe asistencie ciro nahodne a a nebyt Sekyho a Jurca a Kristofa pred branou nemal by nic. Myslel som preco nepotiahol tak ako proti bielorusom aj proti cechom alebo rusom?
15.5.2018 - 20:35
+1

amaskiea BLOG

 

rozumiem tomu správne, že sa vážne pýtaš, prečo aj proti čechom a rusom nemal po päť asistencií?
15.5.2018 - 20:40
+9

Zkubydu

 

a ak sa ti pacia statistiky tak hral 20 presiloviek a ani jednu nestrelil gol. Celkovo dali len v prvom zapase 2 goly dezorientovanym cechom a v poslednom zapase slabuckym bielorusom. Napriek 10 bodom ma len 2 plusky co znamena, ze bol pri 4 goloch a dvakrat hanebne striedal ked super isiel do precislenia to znamena ze ma o jednu minusku viac ako Hascak. Napriek tomu si myslim ze bol prinosom. Teda Nagy nie Hascak.
15.5.2018 - 21:13
0

lesslie69

 

Popradčania veľmi príjemne prekvapili asi každého.
15.5.2018 - 20:47
0

Pukky

 

Dnes sme zahrali pre oko diváka. Výhra, 11 gólov, 4 góly v posledných minútach, ja som sa bavil pri tomto uvoľnenom zápase, kde taktika už nebola rozhodujúca. Ďakujem hracom, že nás reprezentovali namiesto dovoleniek, pôrodov, bolesti zubov a podobne. Ja som spokojný, keďže som veľa nečakal. A dúfam, že na budúci rok to bude ešte lepšie a uvidím 10 zápasov našich. A dozriem na to osobne.
15.5.2018 - 18:43
+10

Stano55

 

Lacike a Jurčo v KE v jednom útoku to by bola paráda...
15.5.2018 - 18:43
+7

crosbynko

 

Jurco kym pride do Ke este vela klubov a lig pochodi
15.5.2018 - 18:46
+3

Stano55

 

To mi je jasné...len som sa zasníval...
15.5.2018 - 18:48
+3

TomsKE

 

Mozno nejak ako Lacike, ci Jirko az na koniec kariery. Prajem mu nech sa mu co najviac dari v NHL aky sme nanho mohli byt hrdy (ja som uz teraz)
15.5.2018 - 18:54
+2

Lukash_ke

 

ono to zbehne ani sa nenazdame
16.5.2018 - 8:08
0

stan-PP

 

Mozno sa ti sen splni uz coskoro presne o rok mozno fakt budu v KE v jednom utoku opat
15.5.2018 - 18:59
+6

TomsKE

 

Po tychto MS mozno budu v jednom utoku v chicagu...



15.5.2018 - 19:01
+4

luciakanky

 

Nagy klobuk dole.Sekera vdaka,ze prisiel aj ked mu nevysla sezona a bol zraneny.
Skoda,ze v kazdom zapase mame hluche miesto a ze na kazdom turnaji mame hluchy zapas.
Vdaka za zapas so Svedskom po rokoch som zapas s Vami prezivala a cela rodina sme sedeli pri tv a tlacili puk do brany za Vas.
Konecne sa naucte ze hokej sa hra 60 minut a bude to fajn
15.5.2018 - 18:43
+1

fandahokeja

 

a dufam, ze o rok uz nikto nezavola Hascaka. Min. 2 roky v repre obrovska tragedia. Uz mal aj svoje hokejky, aj svoje korcule...a zle zle zle. A nad cajkovskym tiez hlboko porozmyslat.
15.5.2018 - 18:43
+7

fanda55

 

Tento turnaj sa dal. Od roku 2013 určite najlepší z nášho pohľadu. Škoda toho zbabraneho záveru s Cechmi, mohli sme tam byť. Priznajme si, čakali sme horšie výsledky a menej bodov.
15.5.2018 - 18:44
+27

HokejBJ

 

Na 2015 to nemá, tam aký ofenzívny hokej sme predvádzali, ešte dlho nebudeme
15.5.2018 - 19:53
+2

fanda55

 

Ale tam sme za 3 body dali v podstate len Slovinsko ak sa nemýlim, tam moc neboli výsledky. Hra je iná vec
15.5.2018 - 21:24
+1

HokejBJ

 

Áno, to zapríčinilo enormnu smolu v zakončení. Myslím, že v prvom zápase sme prestrieľali Danov 51:16 i tak zápas skončil 5:4sn
15.5.2018 - 21:36
0

lukiasko

 

Aj ja som čakal horšie výsledky ale povedzme si úprimne že také slabé Francúzsko a Bielorusko už veľa rokov nebolo... Povinné body sme získali z prekvapení sme chytili 2 čo bolo tento rok málo.
15.5.2018 - 20:03
0

HokejBJ

 

To už je ich vec, či boli silný, alebo slabý
15.5.2018 - 21:37
0

lesslie69

 

Veľmi dobre a veľmi triezvo píšeš.
15.5.2018 - 21:09
0

forwardPP

 

Sekeru nechápem medzi 3 najlepšími hráčmi,boli tam oveľa lepší hráči aj v obrane.
15.5.2018 - 18:44
+5

brainerTN

 

Za mňa v obrane Feherváry alebo Jaroš. Faokt Fehymu vyšiel turnaj
15.5.2018 - 19:57
+3

forwardPP

 

A ešte aj Ďaloga podľa mňa.
15.5.2018 - 20:21
+1

Zkubydu

 

aj Grman z bekov asi len Janosik nic moc...
15.5.2018 - 21:27
+1

Seveda

 

No nic, dobojovane. Zial, nevydalo to na 4-finale. Pozitiva tam boli, buduce MS to bude hadam este lepsie. A na to, z akych lig sme mali hracov, tak vysledok nad ocakavania a pred niektorymi klobuk dole.
15.5.2018 - 18:45
+2

Nitraaa

 

Tie nase slabe vhadzovania su uz na horsej urovni nez v zostupujucom Bielorusku ...
15.5.2018 - 18:45
+2

amaskiea BLOG

 

v tomto zápase sme jednoznačne potvrdili, že od štvrťfinále nás naozaj delilo iba 9 sekúnd: ...plus 25 rokov rokov absolútneho diletantstva a alibizmu namiesto poctivej profesionálnej práce
15.5.2018 - 18:45
+46

frantapriklep

 

Áno, systémovo môžeme hovoriť o tom diletantstve a alibizme, lenže napriek tomu v tom marazme dennodenne pracovali stovky trénerov, mnohí za smiešne odmeny,ale dávali do toho všetko.

A preto aj napriek systémovému marazmu stále máme kvalitnejší hokej ako Francúzi, Maďari,Nóri, či Rakúšania...
15.5.2018 - 19:34
+3

amaskiea BLOG

 

O to je to celé ešte horšie, že tým diletanstvom trpia popri hráčoch ešte aj ďalší ľudia, ktorí sú s hokejom existenčne spojení. To je niečo ako lekári/zdravotnícky personál v našom zdravotníctve
15.5.2018 - 19:45
0

frantapriklep

 

To áno. Ale nie je to ľahká úloha, ľudia by aj chceli, mnohí aj vedeli, ale limitujúcim faktorom sú peniaze. Bez nich je takto náročný šport veľmi ťažké udržať na výslní a udržať krok s vyspelejšími krajinami. Šport je u nás veľmi finančne poddimenzovaný. Vo väčšine klubov ide na mládežníckej úrovni o jeho prežitie, nie o rozvoj...
15.5.2018 - 19:49
+2

amaskiea BLOG

 

ako keby nám tie peniaze niekto "tretí" mal priniesť pod nos, až potom by sme my ukázali...
Ale nielen to. Na dlhé obdobie bol do samého čela hokeja zvolený megazlodej a tunelár v podstate s ideou, že keď bude kradnúť aj pre "nás", bude z toho všeobecný prospech. A to by mohlo byť motto celej biedy nášho hokeja, nielen to, že v podstate za akúkoľvek cenu, aj za cenu vlastnej cti, ale aj ten úplne pasívny mesianizmus: nech druhý dá/naučí/zaručí/vyrieši, nech druhý príde z NHL a zachráni nás... a my ostatní? Budeme všetci radi... Dnes tu máme logický výsledok, aj s trdlami ako chimli, čo bedákajú za starými zlatými časmi, len čo sa hoci aj matne ukáže neistá možnosť inej cesty.
15.5.2018 - 20:04
+5

strojar

 

Dve veci, k tebe aj Frantovi:
1. K tomu diletantstvu treba ešte pohľad na to akí nekompetentní a nenažratí kvázimanažéri sa prehnali väčšinou slovenských hokejových klubov.
2. Finančná podvyživenosť slovenského hokeja (a športu všeobecne) o.i. spočíva v zle nastavenej legislatíve, ktorá to tým čo by mohli a chceli šport podporiť, neumožňuje v primeranej miere.
15.5.2018 - 20:07
0

amaskiea BLOG

 

1. to je to, o čom sa tu s Frantom bavíme, ale ty potrebuješ objavovať Ameriku
2. o.i. áno, ale my sa tým stále len zaklíname, ako keby už nikde inde okrem hokeja neexistovali žiadne prekážky. Proste systém "dejte mi lidi (a peníze), já to udělám", ale oni nedali, tak sa nedá nič robiť, len sedieť a sťažovať sa na ťažký osud...
15.5.2018 - 20:14
+4

strojar

 

Ako zvykol hovoriť môj svokor, tebe neulahodí ani šípom riť vytrieť.
15.5.2018 - 20:17
+3

gabi98

 

Pan poslanec: Od svokry nemas nejaku mudrost ?
15.5.2018 - 20:50
+11

Tino

 

Svk: bezpecne napadne najcastejsie ako prve preco a ako sa neda, nemoze, nefunguje...ja osobne som presvedceny ze peniaze nie su s tym suhlasim ale problem nie je IMHO v legislativne ale lenivosti, nekompetentnosti, sposobe uvazovania , 8 z 10 skvelych managerov ti poker face povie ze fajn bude az ked im stat nejako pomoze, bez toho to nejde ....narod s proletarskou mentalitou ako otroci , krizom krazom celou spolocnostou...peniaze sa valaju na zemi ale pozbierat ich znamena tvrdo makat ,starat sa ,niest zodpovednost ked to nevyjde ...svk ti radsej povedia ze sa neda a peniaze nie su
15.5.2018 - 20:41
+2

ErikHKM

 

Laco Nagy úplne zaslúžene pekne gesto od neho keď daroval hokejku
Škoda tých 9s z CR nás môže mrzieť
Za mna najlepsi naši hráči od nás Nagy Daloga a Krištof
Naopak nominačný omyl nič proti chlapcom ale určite Cingel Kudrna plus Hascak
15.5.2018 - 18:47
+15

TomsKE

 

Myslim si ze Jurco tiez patril k naj hracom

15.5.2018 - 18:55
+5

Turiec

 

9. miesto, 3 výhry: Takže sme svoj tieň neprekročili. Na ďalši MS poprosím nasadiť obrovský tím mentálnych koučov a motivátorov.
15.5.2018 - 18:50
+5

Dzunkes

 

Este nehovor nic...mozno 10 este
15.5.2018 - 18:55
+1

Turiec

 

Hej, ešte môže...
15.5.2018 - 18:58
0

kaiser

 

ale len 2 prehry v RHČ,to sme tu už davno nemali,rozhodol zapas s CZ a nevyužité sance s SWE..
15.5.2018 - 18:57
+16

TomsKE

 

1. Nemaju sa zaco hanbit.chalani hrali to na co maju. Jednoducho uz nemame hracov co sme mali v minulosti ako povedal valabik.

2. Nagy + Jurko myslim si ze nas tahali a jednoducho hrali pekne.

3. Lacike verim ze ostane v KE a zahra si an na MS o rok doma.

4. Looser co mi zmazal 2x prispevok nech sa ukaze a a laskavo mi napise za co to bolo. Nikoho som tam nurazal a ani nenadaval (na rozdiel od inych )

5. Treba makat, system je podla mna nastaveny dobre. Musia hrat tak, ako dokazu.

15.5.2018 - 18:50
+19

borisko24

 

Tak Nagy v TOP 10 produktivite po skupinách. Tlieskam! Ďalej tlieskam celej obrane, nie za zápas, ale za celý turnaj. Tlieskam Jurčovi. Ďalej Bucovi, Bondrovi, Svitanovi, nie preto žeby boli najlepší, ale preto že sa z toho nepos*rali a vždy išli na plno. Tlieskam obidvom brankárom. Čo sa týka Čiliaka. Nie je jednoduché nastúpiť počas zápasu. Sám sa pred MS vyjadril, že on radšej vie dopredu či bude chytať, alebo nie. Tlieskam Ramsaymu, že konečne sa ten náš hokej niekam posunul a dal základ na ktorom môže ďalej pracovať. Tlieskam Šatanovi, že mal odvahu doniesť Kanaďana medzi takých národovcov akými my sme. Ďakujem za najkrajšie MS za posledných 5 rokov a určite prídem na nejaký zápas do Košíc.
15.5.2018 - 18:51
+21

Achilles

 

Laci 1+9 : tlieskam:
15.5.2018 - 18:53
+13

Achilles

 

15.5.2018 - 18:54
+3

TomsKE

 

Masaker
15.5.2018 - 18:57
+1

Kopitar11HKPOPRAD

 

To bola drama, na to dnes sa nedali pozerat s dvoma ocami. Dnesny zapas, BLR doteraz 4 goly, nam dali 4 ale zas aj Nagy do dnesneho zapasu 5 bodov a teraz dnes hned 5!
Turnaj hodnotim dvoma slovami - devat sekund. Skoda, my ako narod mame velmi slabu psychiku! Nedokazeme sa udrzat v zapase celych 60 minut, vid aj dnes. Turnaj hodnotim na znamku 3. Tento tim mal na viac, len trebalo hrat 60 minut!!!
Hraci, plusy aj minusy! Rozhodne dakujem Sekerovi, ze prisiel, ale turnaj mu nevysiel, co je skoda, ale stale je to srdciar a ja mu dakujem. Samozrejme, dakujem aj ostatnym chalanom za reprezentaciu, ukazali sme, ze vieme hrat aj so Svedmi, Rusmi aj Cechmi, ze je jedno v akej lige hraju! Ale su hraci, ktori prekvapili, ktori sklamali a ktori si udrzali to, co sa od nich cakalo. Urcite plus za mna, co sa mi pacili tak boli Nagy, Fehervary, Jaros, Bondra, Buc, Svitana, Ciliak, Rybar, Daloga, Jurco, Kristof. Ti ma velmi potesili! Som hrdy na popradsku lajnu a urcite aj Nagy, tolko sa na neho kydalo, ze tam nepatri, ale bol nasim najproduktivnejsim hracom nasho timu! Urcite som spokojnejsi nez vlani.
Tesim sa na domaci turnaj! Mame na viac, ale prosim, MENTALNY KOUC DO REPRE JE NUTNOST!
15.5.2018 - 18:53
+12

Yoda_21

 

Ja si myslim, ze napriek vsetkym chybam-nechybam nas zabila minimalna produktivita 2. lajny
15.5.2018 - 18:53
+6

krejzi

 

ja si myslim , ze ani nie tak druha lajna ako vecny talent Marcel :/
15.5.2018 - 19:05
+3

Dzunkes

 

Ramseya urcite nahat ako trenera suhlasim s Valabikom...
15.5.2018 - 18:54
+3

houyhnhnm

 

Tak toto je TOP!!!

https://www.facebook.com/hokejportal/videos/10156301882258744/
15.5.2018 - 18:55
+19

Sani

 

...slovenska verzia guantanamery....sipim, ze niekto sa nenavratne zaradi medzi legendy slovenskeho internetu...
15.5.2018 - 20:54
0

kaiser

 

tak chlap musí byť zo Zvolena,Ruzomberku alebo Michaloviec a evidentne si myslel,ze bol na futbale
15.5.2018 - 21:16
0

AK 13

 

Hrali sme asi to na čo sme mali. Naj výkon podľa mňa jednoznačne so Švédmi a škoda hlavne záveru zápasu s Čechmi...
Inak Bakoš dnes ukázal, že ak si má s kým prihrať, tak je to veľmi dobrý hokejista. Laci klobúk dole, to netreba komentovať...
Útok z Popradu veľmi pozitívne prekvapil, čo mňa osobne teší a tí, ktorí "oponujú" ich bodmi, by sa mali hlavne pozrieť na to, koľko oslaboviek ubránili, koľko presiloviek po faule na nich získali atď. Nie každý hokejista by sa mal hodnotiť podľa kanadského bodovania, lebo v tíme musia byť aj hráči na čiernu robotu. Za mňa Svitana, Buc a Bondra na parádu a to vôbec nepíšem preto, že som z Popradu...
15.5.2018 - 18:55
+6

jozosvk

 

Ja nie som z Popradu, ale s nazorom na tuto lajnu suhlasim Fakt hrali perfektne.
15.5.2018 - 19:02
+1

CBJ

 

Možno sa mýlim, ale zdá sa mi, že Buc vyhral najviac vhadzovaní z našich ...
15.5.2018 - 19:04
+1

mladywoody

 

Zbežne som si pozrel štatistiky a najviac ich vyhral Krištof.
15.5.2018 - 23:45
0

dejvidBB

 

Mily Hascak minuly rok to v cudzich hokejkach nebolo. Nagy Daloga
15.5.2018 - 18:57
+26

Stano55

 

Haščák je jeden veľký omyl...
15.5.2018 - 18:58
+14

forwardPP

 

V repre sa mu veľmi nedarí,v klube je to iné.
15.5.2018 - 20:24
+1

HokejBJ

 

Ani v klube slabota
15.5.2018 - 20:30
+1

forwardPP

 

Nemyslím len túto sezónu,ale celkovo.
15.5.2018 - 21:34
+1

dejvidBB

 

+ Jurco
15.5.2018 - 19:59
+2

dufus

 

ked sa na to človek pozre s triezvymi očami tak ani nemôže byť sklamaný,čo sa týka bodov
hra:v podstate bolo viac úsekov lepších ako horších,si myslím ja
hráči:komu to vyšlo to vieme asi všetci,máme oči,kto sklamal to vieme tiež....
dúfajme že to bude v budúcnosti len a len lepšie,ale určite to nebude za rok ani dva
ja by som nominoval možno ešte o 2-3 mladých viac ,nech pričuchnú ale to už je o inom
tak chlapci :šťastnú cestu domov
15.5.2018 - 18:57
+3

BauerMT

 

Dakujeme chlapci...Tesim sa na MS o rok u nas dufam ze si budem moc pozret aj Tatara Panika Gaborika Charu v nasom repre drese
15.5.2018 - 18:59
+3

Adriano23

 

Znovu sa podaktori jedinci ukazali v livke ... Mali sme aj zle pasaze v zapase, ale urcite sme v zapae boli lepsi a to minimalne o triedu. Dokonca aj zatracovana lajna s Cingelom a Kudrunom par krat potocila bielorusov, ze ani nevedeli kde im brana stoji. Pocet striel v tretej tretine 18:4 v nas prospech hovori jasne, dali stastne goly a uz sa v livke pisalo hanba atd...

Je este kopu co zlepsovat, ale v konecnom dosledku som spokojny. Konecne po rokoch sme ukazali ze vieme hrat hokej i ked iba v urcitych pasach zapasu. Je na com stavat.

Inac skvely rozhovor v studiu CT 4 sport s Janom Lasakom. Napisem to znovu, nepredpokladam este strsmi pad nasho hokeja, ked vidim podaktre individuality rocnika 98,99 ci 01 a konecne pomalicky odchadza generacia utocnkov rocnikov 83 az 88.
15.5.2018 - 18:59
+6

DobryHokej

 

Pre mna dobry krok zbavit sa ludi okolo CIgera a spol a priniest uplne novu krv na cele s velmi skusenym kanadskym trenerom. Len tak dalej.
15.5.2018 - 19:00
+3

jozosvk

 

Prosim, uz si naozaj neber do ust toho Cigera. Nebol predtym vo vedeni SZLH, trenoval deti a stale trenuje, zobral reprezentaciu, chcel pomoct, bojoval okrem superov aj oproti strajkujucim, niektorym fanusikom, mediam. Bohuzial nie je politik a bavi ho hokej a chcel pomoct. Doplatil na to. Slovensko malo trenerov, ktori trenovali len, ked mali hracov z NHL. Potom zdupkali, tych nespominas. A teraz sa obcas v mediach pretrcaju a mudruju, ako nas hokej dopadol. Uz s tym Cigerom prestante, prosim. Ja som rad, ze Ciger sa dal na trenovanie, mohol stavat golfove ihriska alebo robit plastove kelimky do automatov. Budme za to vdacni.
15.5.2018 - 19:09
+23

RhimeSBA

 

Tak je. Nie je problém hovoriť, že to nezvládol..ale ten hejt, čo sa na neho zniesol si nezaslúži..určite nie za to, čo pre náš hokej robí.

On nepatrí do bandy okolo uja Jura.
15.5.2018 - 19:15
+11

DobryHokej

 

Voci Zdenovi ako cloveku nemam absolutne nic. Je to svojsky chlapik, ale zaroven cestny clovek. Nominovat ho ale za trenera repre bol ale fatalny omyl. Mi to pride rovnake, ako keby tam dosadili Antona Tomka, kedze ma dva tituly z Kosic. Tiez by som krutil hlavou. Bolo to prakticky nic neriesiace riesenie...
15.5.2018 - 21:01
+5

RhimeSBA

 

S tým súhlasím. Aj keď to fakt vyzeralo tak, že veľmi na výber nebolo.
15.5.2018 - 21:43
+1

sob3k

 

Vzhladom na to, ze sme nepostupili, ocakavam velmi hlboky strojarov prispevok.
15.5.2018 - 19:01
+2

Jari Kurri

 

Mam z tychto MS zmiesane pocity.. Nadavat nemozem, chalani ma nesklamali, myslim ze povacsine zahrali v hornych medziach potencialu.
Na druhej strane si stojim za tym, co som vravel pred MS, ze sme mohli a mali viac omladit. Sampionat ma utvrdil, ze miesta zabraneho zbytocnymi hracmi tam bolo viac nez dost. Argument, ze "my ideme na vysledok" vyfucal ako para z hrnca..
Najvacsim pozitivom je pre mna asi to, ze tentokrat sa mi hokej neznechutil, ze Ramsey dal aspon nejaku nadej a ze sa tesim aj na dalsie repre akcie.
15.5.2018 - 19:01
+8

Zkubydu

 

ja myslim ze tam aj boli vysledky. Aspon sme zdolavali slabsich superov /ked porovnam minulost/ naopak si myslim ze ak by sa viac omladilo 4-5 hracov do 20-22 rokov miesto tych o ktorych vsetci vieme posobili by sme aktivnejsie, boli by sme dravejsi a naberali by sme este spravnejsi smer. inak suhlas!
15.5.2018 - 20:00
+1

Jari Kurri

 

Ano, da sa povedat ze aj vysledky.. V podstate sme porazili kazdeho, koho sme porazit mali + ozbijali sme aj silnejsich + nedostali sme od nikoho ziadnu vylozenu latu ako to byvalo v nedavnej minulosti.. Aj toto vsetko su pozitiva.
15.5.2018 - 20:15
+2

kaiser

 

Dúfam,že Marek Ďaloga bude hrať budúcu sezónu za Zvolen..
15.5.2018 - 19:02
+6

frantapriklep

 

Myslím, že práve preto dal zo seba všetko, aby si vybojoval zmluvu v HKM.
15.5.2018 - 19:53
+6

kaiser

 

Jeho srdce bije za Zvolen..
15.5.2018 - 19:56
+2

Byron

 

Konečne koniec. Až na zápas so Swe to bola viac menej bieda z našej strany. A nech mi niekto povie že v nhl hrajú tí najlepší hráči...hoďte Sekeru do Fin, Swe,Cze či nebodaj khl a zapadne prachom/berte obrazne/.
15.5.2018 - 19:03
+5

sanyo

 


??? Sekera KHL hral a patril tam medzi top bekov.
To, ze prisiel napriwk tomu, ze celu sezonu tahal so sebou zranenia a ty tu das tuto hlupost skoda komentovat.
15.5.2018 - 19:14
+21

RhimeSBA

 

Zase na druhej strane..napísal to Byron...
15.5.2018 - 19:19
+5

Sunkafit

 

Ms sa mu nepacia ale na slovane pisti od radosti po prehrach...pozoruhodne
15.5.2018 - 21:15
+7

Byron

 

Tak nemal prísť veď hral veľké nič načo to bolo dobré z jeho strany? A v khl hral pred 5r a to je sakra rozdiel.
15.5.2018 - 19:28
+4

Tehelnepole

 

???????
15.5.2018 - 19:40
+3

brainerTN

 

Trošku luxus na nás poslať preč hráča NHL nie ?
15.5.2018 - 19:59
+7

Zkubydu

 

Sekera bol velmi dolezitou sucastou muzstva! aj pret je kapitan
15.5.2018 - 20:01
+4

Frey77

 

Aj Meszaros patril medzi širšiu špičku dokonca NHL.......
15.5.2018 - 19:55
0

gallup nr

 

naozaj skoda toho zaveru zapasu s cechmi, ale ako hovoril uz v rozhovore pre ct sport marek ciliak, uz je to jedno. tesim sa z vykonov hracov z extraligy (najma popradska trojka klobuk hore) a specialne ako nitran som velmi spokojny, ako obstal miso kristof. a laciKE je kapitola sama o sebe, aj vdaka nemu bude po dnesnom zapase bavit hokej aj bakosa
15.5.2018 - 19:04
+5

nnestor

 

Opat najlepsi hrac Skalicky
15.5.2018 - 19:06
+2

Gargamel123

 

Tolko vyhadzujete Hascaka a spol ale...inych nemame. Turnaj niektorym nevysiel no nemohli sme zobrat celu 18-tku.Pre mna skoda Draveckeho sushi,on je podla mna v repre nieco ako Laci, na lade ide na doraz. Bude to teraz beh na dlhe trate,chce to vela trpezlivosti aj od nas fanusikov...
15.5.2018 - 19:07
+3

sanyo

 

ak by boli k dispozicii vsetci utocnici co nemohli - Zaborsky, Panik, Hrivik, Cehlarik , Reway, Viedensky tak Haky by nesiel ani okolo teamoveho autobusu...
15.5.2018 - 19:17
+8

fandahokeja

 

ale hascak je opakovana tragedia, uz stacilo. alebo sa zazracne o rok prebudi ??
15.5.2018 - 19:43
+1

BlackCrow

 

Laco avarde domov riešiť HC. Podpísať a kariéru ukončiť doma v KE na MS o rok posledným zápasom v skupine.

15.5.2018 - 19:07
+6

totik

 

neprajes nam postup zo skupiny?
15.5.2018 - 19:09
+6

gallup nr

 

aj mna to zaujalo
15.5.2018 - 19:10
0

wedro

 

Veľká časť KE FANS nezaujímajú MS alebo povedané.

Pre nich je viac klub ako reprezentácia.
15.5.2018 - 19:10
+2

totik

 

gratulujem
15.5.2018 - 19:12
+4

RhimeSBA

 

Ta zas..ja to mám tak isto.
15.5.2018 - 19:16
+1

totik

 

ja proti tomu nic nemam. Len to bolo uplne odveci
15.5.2018 - 19:19
+3

RhimeSBA

 

Tak..kýbel.
15.5.2018 - 19:20
0

evgeni71

 

Mozem vedet preco? Resp. Neviem ci je na otazku preco odpoved, ale nejak keby si mi to obkecal chapes
16.5.2018 - 7:23
+1

sob3k

 

Dufam, ze vsetci, ktori su tu dlhsie ako 2 dni, maju dostatocny prehlad na to aby ta nebrali ako nejaku reprezentativnu vzorku.
15.5.2018 - 19:15
+4

Zkubydu

 

aj preto dufam ze Sovensku nakoniec nechaju hrat v Bratislave.
15.5.2018 - 20:04
+1

Sunkafit

 

Rofl
15.5.2018 - 21:17
0

STARS

 

wedro takto nie verejne prosim ta lebo nam vezmu nasich a daju do BA
15.5.2018 - 21:56
+4

8pali94

 

to co za bullshit
15.5.2018 - 23:10
+1

BlackCrow

 

Nepredpokladám a pre wedra repre je mi šum a fuk. Ale ty už to vieš.
15.5.2018 - 19:12
0

wedro

 

Ukázalo sa že na MS už neexistuje slabý super.
15.5.2018 - 19:08
0

ŠIMIKE

 

existuje a je to bielorusko a korea..to ze my z toho spravime dramu je nasa chyba
15.5.2018 - 19:13
+14

Mark101

 

Najviac bodov od roku 2012 ale striebro z toho nebude Moje zhodnotenie turnaja: Prvá formácia fantasticky. Nagy to stále vie a dúfam že po prílete na Slovensku ho budú čakať na letisku s novou zmluvou s Jurčom si rozumeli a Krištof ukázal že má na "veľký" hokej. Druhá formácia taká nemastná neslaná a ani neviem čo o nej napísať, štvrtá detto. Popradská formácia spoločne s prvou najlepšia. Síce nie bodovo ale herne. Dobre sa na nich pozeralo, vedeli si vytvoriť šance a pekne točiť súpera. je úžasné že takúto parádnu formácia sme vyhrabali s priemerného (bez urážky) Popradu z našej ligy a hrala lepšie ako "hviezdy" zo zahraničia. To sa mi na trénerovi páčilo. Nebál sa brať extraligistou a tí ukázali že ich doteraz prehliadali zbytočne a že aj v našej lige sú hráči ktorý dokážu hrať vyrovnanú partiu proti hráčom z NHl. K obrane: Jaroš nič výrazne nepokazil ale ani nič extra nepredviedol. Sekera toho predviedol možno až moc ale že aj napriek zraneniu prišiel. Fehérváry- Mladík ktorý hrá ako starý mazák. Grman, Ďaloga veľmi dobre. Brána: Čiliak- no z neho mám zmiešané pocity. Dokázal zachytať parádne ale dnešný zápas mu absolútne nevyšiel. Rybár mi prišiel istejší. Teším sa na budúci rok keď uvidím našich naživo. ďakujem chlapcom že znova od roku 2013 som mal radosť z hokeja
15.5.2018 - 19:08
+9

CBJ

 

Bakoša do 1. formácie mohol dať Ramsay skôr...
15.5.2018 - 19:10
+3

Jari Kurri

 

Nebol dovod zasahovat do prvej formacie.. Ja prave ten problematicky druhy utok vnimam ako najvacsiu pricinu toho, ze sme nesli vyssie. Velmi chybal prispevok od druheho utoku. Prvy si svoje uhral, treti tiez, tam nebol dovod do toho zasahovat a nic ine pouzitelne sme tam nemali... Ten druhy utok sa prakticky nedal nijako efektivne vyskladat.
15.5.2018 - 19:23
+1

kaiser

 

dal
15.5.2018 - 19:27
0

Jari Kurri

 

Kludne si mohol byt aj konkretnejsi, Oldo
15.5.2018 - 19:42
+1

kaiser

 

páni Haščák,Hovorka,Bakoš až na posledný zápas vôbec nepresvedčili o oprávnenosti nomnácie na tieto MS,bolo vela adeptov z nasej ligy ktorí neboli nakoniec ani len vyskúšaní v príprav.zapasoch,len koli tomu ze hra niekto CZ ligu....
15.5.2018 - 19:53
+3

Jari Kurri

 

To je mozne.
Ale ja som mal na mysli toto konkretne muzstvo, tychto hracov ktorych sme tam mali. Ze z nich to neslo vyskladat (ten druhy utok).
Ja som teraz nepolemizoval nad nominaciou (i ked by to samozrejme islo).
15.5.2018 - 20:03
0

kaiser

 

Tak potom sa ti ospravedlnujem,nepochopil som to hneď...
15.5.2018 - 20:08
0

Jari Kurri

 

V pohode, ospravedlnovat sa nemusis, nic vazneho sa nestalo
15.5.2018 - 20:18
0

Eman1

 

BLS neni SWE takže asi tak a Krištof sa dokázal presadiť aj v 2.útoku. Tá zmena bola zbytočná a Krištof si za výkon počas MS zaslúžil ukončiť turnaj ako center 1.útoku.
15.5.2018 - 19:39
+1

Acorgonka

 

Dakujem chlapi slovenski: Za to ako ste sa vysporiadali s konkurenciou! Dakujem za system Greg
15.5.2018 - 19:11
+6

frantapriklep

 


Na záver gólové hody, nemohli už zmeniť v podstate nič, aspoň si chalani uvoľnene zahrali.

Štvrťfinále teda opäť nedosiahnuté, hoci veľa nechýbalo. Jedno vyhodenie puku s Čechmi, alebo jedna využitá šanca v závere zápasu so Švédskom...

Celkovo bol turnaj z našej strany mierne nadpriemerný, dokázali sme hrať veľmi dobré úseky zápasov s favoritmi, prakticky jediný zápas sme naozaj nezvládli (Švajčiarsko). Vyhrali sme so všetkými papierovo slabšími súpermi.

Potešili brankári (aj Čiliak, aj Rybár podávali dobré výkony), obranná hra tímu celkovo vôbec nebola zlá, nedostávali sme veľa gólov. V obrane navyše ukázali do budúcnosti dobré náznaky Fehervary, Jaroš, či Grman.

Vpredu najlepší prvý útok, LaciKE ukázal, že aj vo svojom veku vie stále hrať veľmi dobre. Krištof takisto super, Jurčo sa nestratil, možno viac disciplíny a tímového obetovania to chcelo z jeho strany. Napriek tomu, že som na nomináciu Popradčanov frflal, ukázali dobré momenty aj oni, je to veľmi zaujímavý poznatok, že de facto jemne nadpriemerní traja hráči z extraligy dokážu odohrať dobré MS. Druhý a štvrtý útok boli len priemerné smerom dopredu.

Tréner Ramsey teda nebol ďaleko vo svojej premiére k úspechu, verím že o rok na Slovensku môže postaviť ešte lepší tím. Nezažiarili sme, ale bolo to o kúsok lepšie ako posledné roky...

15.5.2018 - 19:13
+15

ŠIMIKE

 

lacimu staci dat lepsich hracov do formacie a hraje jak pan..potom sa cudujme ze v ke s bolutnom a hricinom to neslo
15.5.2018 - 19:13
+14

STARS

 

dakujeme a vsetkym hracom čo boli ochotný reprezentovat slovensko...je pred nami vela práce aby sme opat sa pozdvihli...ale treba zacat pracovat od najmenších... osobne hodnotim tento turnaj na 3 vzhladom na našu kvalitu ..viem ze je tazke byt fanušikom Slovenska lebo vsetci chceme hned všetko , a každemu sa nepaci to alebo ono...ked nas nasi hraci potrebuju najviac vtedy reptame najviac ...skuste fandit aj ked sme uplne mimo, možno sa to nebude pacit vsak preco by som mal fandit ked nic nehra? vsak? skuste sa vžit do hracov ci by ste to lepsie zahrali ako oni ..pravý fanúšik je nielen ked sa darí ale aj keby sme zostupili do nizsej divizie MS .. forever
P.S Lacike je nas Pan Hráč...
15.5.2018 - 19:15
+3

pokemon33

 

tak a mame to za sebou...co dodat,skoncili sme ako sme skoncili, negativa nebudem hodnotit to necham na inych,skor sa pozriem na to co alebo kto mi robil radost z nasho muzstva , no a jediny hrac ktory ma na tychto MS naozaj ale ze naozaj potesil bol Martin Fehervary,ukazal ze aj mladi hraci si zasluzia sancu a verim, ze svojim vykonom z tohto sampionatu otvoril dvere do repre dalsim mladikom (nie 25rocnym!!!) ... chcem trochu poukazat aj na superovho hraca Maxima Sushka z kanadskej juniorky OHL,spravil jeden bielorusky gol, hyril aktivitou a potvrdil, ze hrac z tejto sutaze moze hrat na MS... skutocne MS zacinaju az teraz(skoda ze bez nas), a ja ako fanusik dufam, ze este niekedy nas tim postupi do najlepsej osmicky, som ale aj realista a uvedomujem si, ze so sucasnymi hracmi to bude viac nez tazke, preto treba dat generacii okolo Fehervaryho cimskor sancu
15.5.2018 - 19:16
+2

Jari Kurri

 

Suhlas. Preto som bol za to, aby tu sancu dostali uz teraz. Generacia okolo Hascaka, Mikusa, Marcinka a spol, ktora si trefne vysluzila privlastok "stratena" je totiz naozaj stratena. Je tak stratena, ze ani nema vyznam sa nou este zapodievat. Snad to uz kazdy pochopil. Len skoda, ze sme zbytocne stratili dalsi rok..
15.5.2018 - 19:34
+3

Zkubydu

 

AMEN
15.5.2018 - 20:07
0

Adriano23

 

Inac ako tu podaktori robili po OH z DELky snad najlepsiu hokejovu ligu v europe, tak som zvedavy co budu teraz tvrdit. Pripominam ze za nemcov hrali aj posily zo zamoria Tiffels, Draisaitl, Eisenschmid ... a nemci skoncili na 12 mieste.

Teda poopravim sa, pamatam si tie komentare ako nemci teraz idu pravidelne postupovat do stvrfinale ci hrat o medaile. Ked nemci ci lotysi uchmatnu favoritom bodik, dva tak su tu komentare ako hrali fantasticky pritom poctom stirel su minimalne dva krat prestrielani. Nasi po tragickej jednej tretine a dvoch viac ako vyrovnanych s miernou prevahou poctu striel na superovej strane hraju na hanbu a pod. Vazne ludia nie je rok 2002. Dokonca uz od roku cca 2007/2008 hrame resp nehrame ... Treba si v prvom rade vychovat hracov, co som doteraz videl tak podaktori hraci rocnika 98 a najma 99 maju tu zdravu drzost a sebadoveru na vysokej urovni, takze ked zoberiem do uvahy ich herny prejav a vysledky tak vidim urcitu davku optimizmu.


15.5.2018 - 19:16
+7

wedro

 

Top hráči Slovenskej reprezentácie na MS 2018.
L.Nagy ( Šaca 4ever)
Fehy.
Jaroš
Daloga
Rybar.
A príjemné prekvapili Popradské kamzíky

15.5.2018 - 19:18
+3

Bielomodry

 

Zabudol si KRIŠTOFA --KYBEL..
15.5.2018 - 19:37
+1

TomsKE

 

Jurco nic?
15.5.2018 - 19:42
+3

wedro

 

Samozrejme aj Jurčo a pridajme aj Marcinka.

Takže tak
15.5.2018 - 19:47
+2

Sunkafit

 

Vsetkych kosicanov si tam jebni aj tych co tam neboli...idiot
15.5.2018 - 21:22
+17

Zkubydu

 

suhlasim a pridavam Grman Jurco a aj Cajkovsky bol pre mna prinosom, najma sa mi pacilo ze uz si upratal hlavu a snazi sa viac hrat. a obaja brankari boli dolezitou castou a mne sa osobne pacil Buc a Bondra viac ako Pinci, aj ked netvrdim ze hral zle.
15.5.2018 - 20:10
+1

Brooks

 

Gašpar to po zápase vystihol - tento zápas bol odrazom nášho celkového účinkovania na týchto MS.Raz veľmi pozerateľný hokej, inokedy z toho zase boleli oči.Ale ako nakoniec vyznel celkom dobre tento výsledok z posledného zápasu, tak podobne na naše súčasné pomery vyznela aj naša celková účasť.Mrzieť nás môže najmä strata bodov s Českom a potom nepochopiteľne slabý výkon proti SUI.Boli však momenty, kedy sme konenčne mohli byť opäť hrdí na náš tím, a to je asi tá najdôležitejšia správa z týchto MS, lebo viacero vecí sa zlepšilo oproti minulým katastrofálnym rokom.Nezostáva len dúfať, že minulý rok bol naše dno a tento bol už prvý záblesk svetla na konci tunela.Verím, že budúci rok sa poskladá to najlepšie, čo máme, vrátane tých zopár posledných mohykánov z NHL (ak budú voľní) a konečne po rokoch už to štvrťfinále vybojujeme, lebo doma by sa to asi patrilo.
P.S.: po týchto MS je už skoro jasné, že o 2 roky nás čaká olympijská kvalifikácia.
15.5.2018 - 19:25
+3

UssKe

 

Dúfam že Nagya presviedčania aby v KE ostal.
15.5.2018 - 19:26
0

wedro

 

Aby ho nám nezobrali Maďari Maďara
15.5.2018 - 19:52
0

Brambor

 

Fehervár do EBEL? Tam Laco nepôjde.
15.5.2018 - 19:54
0

Zkubydu

 

to by si este viac ublizil ako ostat v Kosicoch.
15.5.2018 - 21:41
0

blue-311

 

V podstate spokojnost. Do buducna hlavne hrat celych 60 minut a bude to dobre.
15.5.2018 - 19:39
+2

Zkubydu

 

niekedy aj celych 65
15.5.2018 - 21:42
0

blue-311

 

Tak urcite.
15.5.2018 - 21:55
0

strojar

 

Naplním želania a prosby všetkých mojich fanúšikov a zopakujem (pre tých, ktorí to prehliadli) čo som napísal pred týmto zápasom:

"Na záver treba vyhrať tento zápas s Bielorusmi.
Ak sa to podarí, bude možné vystúpenie Slovenska na týchto MS hodnotiť vcelku pozitívne.
Nakoniec sa za negatívum dá považovať nedostatok odvahy nominovať ešte aspoň 2-3 skutočne mladých hráčov."

A dodám: Nad Bielorusmi sme vyhrali.
15.5.2018 - 19:52
+11

amaskiea BLOG

 

dojemné, aký vieš byť jemnocitný a elegantný: sám k sebe
15.5.2018 - 20:05
+13

strojar

 

Iba som vyhovel svojim verným fanúšikom.
Nič viac a nič menej.
15.5.2018 - 20:12
+4

Zkubydu

 

a nenominovat tych 5-6 zbytocnych, nepreverenych ako: Mikus Skalicky, Hascak, Kudrna, Janosik...
15.5.2018 - 21:48
+3

worth

 

Strojar, ľudový hrdina
16.5.2018 - 4:37
+3

greendeath

 

Táto tvoja bohorovnosť: Jedného takého máme,čo si myslel že nad neho niet...a teraz mu klepe palčekom pod stolom...
16.5.2018 - 8:26
+5

Brambor

 

Teraz Česi povedali, že 9s rozhodlo o tom že nejsme za Slováky... takže tie rozdiely sú menšie ako by si chcel niekto pripustiť.
15.5.2018 - 20:13
+1

strojar

 

Myslím, že už by toho priblblého omieľania deviatich sekúnd stačilo.
15.5.2018 - 20:24
+10

Brambor

 

prečo? Ty tiež neprestávaš zo svojími chobotinami...
15.5.2018 - 20:26
+10

yogi

 

Musim suhlasit so strojarom..som prekvapeny ze ludia co sleduju hokej tu stale omielaju 9 sekund s cechmi co nas bili jak zito a mozeme dakovat bohu za bod..za mna bol klucovy nezvladnuty zapas so svajciarmi..a preto je v 1/4finale ten kto tam ozaj patri..
15.5.2018 - 22:30
0

Deividson.

 

Zhodnotil som ucinkovanie uz v inej diskusii a suhlasim s tymi co tvrdia, ze mohlo byt vacsie omladenie. Fehy bol podla mna jeden z 3 najlepsich bekov urcite. Kludne mohli este 2-3 dostat sancu. Urcite by to dopadlo lepsie ako pozerat sa na bezbranneho Hascaka, Kudrnu ci zial aj Granaka. Cez rok zase sancu nedostanu lebo hraju za morom a tym padom na domace MS ich zase nebudu riskovat a potom uz budu mat vyse 20 a uz to nebudu ziadni mladici

Dufam, ze sa daju dokopy Viedensky ci Reway. Hodilo by sa nam viac kreativity. Verim, ze o rok sa to podari a 1/4 finale urcite dame.
15.5.2018 - 20:18
+3

amaskiea BLOG

 

dúfam aj ja, že sa dajú obaja dokopy, ale Réway aj s jeho celkovým prístupom a "geniálnymi" zadovkami naslepo ako bonusom navrch reprezentuje presne to, od čoho potrebujeme náš hokej systémovo očistiť
15.5.2018 - 20:23
+1

Deividson.

 

To je pravda, ale zase na presilovky (ktoré nám vôbec nejdú) je to veľká zbraň. Ja si myslím, že pri dobrej forme má repre čo dať.
16.5.2018 - 9:06
+1

Tino

 

s reway: to vyzera ze sa chce hokejom zivit? viem ze je to s nim tazke , neiste ak mas info ako to s nim vyzera rad si to precitam
15.5.2018 - 20:55
+1

Deividson.

 

Podla Instagramu sa venuje letnej príprave takže môžeme len veriť, že to neodflákne.
16.5.2018 - 9:05
+2

Tino

 

dolezite: vlastne klucove bolo ze zapasy v ktorych sme museli bodovat sme zvladli...konecne , zakladny ciel bodovat tam kde je to "povinnost" bol splneny , miestny fanklub zmutiaci za casmi predoslymi to bude obkecavat niektori tu so seba ochotne urobia komediantov ....a to je ten zasadny rozdiel oproti rokom 2016 a 2017 ...zial zapas ktory sme vyhrat mohli nevysiel a v zapasoch v ktorych sme nemuseli sme size ziskali nejake body co je tiez pekna zmena team s tymto vedenim vie bodovat s top6 co je dolezity poznatok na ktorom ide stavat...brankari skveli , mladi obrancovia mna osobne potesili, utok lepsi nemame...velke minus je moralka, sebavedomie...(azko pomyslat na uspech ak sa team a to na kompletku posklada ako banda lemplov len preto ze sa cosi nepodarilo super dal hlupy gol napr....toto treba zmenit , asi to ale bude dlhsi fight , moralno volove vlastnosti su v podstate celospolocensky problem nemozeme cakat ze zrovna hokejisti budu svetla vynimka...budovat v deckach viac vole, zarputilosti , hrat to na vitaznu mentalitu nepojde to hladko a lahko a bez toho sa budeme trapit vzdy.....dufam ze v repre dostanu viac priestoru mladi hraci najma z uspesnej u18 aj koli sebavedomiu
15.5.2018 - 20:22
+3

Kapitán Očivid

 

vysvetlite mi: 1. Mikus: najlepsi utocnik v europe (podla diskusii) a ramsey to nepochopil...

2. zostava na 8o a 12u...ked to robi Bokros tak dostane vynadane ze je staromodny...ked to robi ramsey tak je to ok
15.5.2018 - 20:26
0

FP-tom-tt

 

Na MS do 20r. sa berie len 23 hracov cize Bokros bral 12+8+3. Vypadne ti utocnik a si v pecku. Kedze na MS sa berie 25 hracov pri 14+8+3, je rezerva v obrane aj v utoku.
15.5.2018 - 20:50
+3

Kapitán Očivid

 

good point: ok...ale co brani ramseymu hrat 7plus13 robia tak to skoro vsetci (minimalne top teamy urcite)
15.5.2018 - 21:25
0

lesslie69

 

Ja dúfam,že týmto šampionátom sme sa odlepili od dna a pôjdeme smerom hore.Hráčov aj trénerov na to máme.Majstri sveta tak skoro asi nebudeme,ale dôstojne reprezentovať Slovensko vedieť určite vedieť budeme.Tento šampionát mnoho naznačil.
15.5.2018 - 20:41
+2

TomsKE

 

Ako spomenul Valabik. Moze to trvat kludne aj 10 rokov.
15.5.2018 - 22:03
0

hees

 

Tak obsadili sme 9te miesto a na to pravdepodobne z dlhodobého hľadiska a tak celkovo máme...Samozrejme nie v maximálne silnej zostave, ale ktorému týmu príde každý hráč do nohy, čiže na to sa nemôžeme vyhovárať. Mrzí stále prestarnutý team a psychika našich hráčov je vždy na najhoršej úrovni s pomedzi všetkých týmov... A čo horšie ešte začali nariekať. Niektoré momenty potešili iné sklamali, celkový pocit síce je dobrý, ale z toho sa na najbližšie OH nekvalifikujeme priamo atď a ani nezahráme si štvrťfinále keď 9 sekúnd a jeden gól v oslabení nás stojí štvrtfinále tak asi psychicky na to nemáme ...herne možno aj áno...
15.5.2018 - 20:48
+1

hees

 

z pomedzi všetkých týmov (oprava)
15.5.2018 - 20:49
0

jozosvk

 

Si si isty, ze sme obsadili 9. miesto? Uz minuly rok som tu vysvetloval, ze kto vlastne vypadava a ako sa urcuje poradie. Odkial si prisiel na to, ze sme skoncili 9.? Treba si pockat na zapas LAT s DEN a az potom sa rozhodne, ci skoncime 9. alebo 10. Plati zasada, ze na 9. a 10. mieste sa rozhodne medzi timami , ktore skoncili na 5. mieste v oboch skupinach. Hovoria to pravidla, ale ma to aj logiku. Preto platilo aj minuly rok, ze ak by aj v jednej skupine boli muzstva, ktore nemozu vypadnut v danom roku a skoncili by v skupine na 7. a 8. mieste, neznamenalo by to, ze zostupuje z tej skupiny 6. muzstvo. Ale naopak posledne dve muzstva z druhej skupiny.
15.5.2018 - 21:09
0

jozosvk

 

A este dodam, ze je to tak preto, ze z MS zostupuju vzdy dve muzstva, ktore obsadili 15. a 16. miesto. To spravidla byva posledne muzstvo z oboch skupin. Preto asi vznikol dojem, ze ked v skupine budeme mat muzstva, ktore buduci rok nemozu zostupit, tak zostupuje 6. muzstvo. V konecnom poradi MS by sa take muzstvo mohlo umietnit najhorsie na 12. alebo v lepsom pripade na 11. mieste. Preto jednoducho nemoze takyto tim nikdy zostupit.
15.5.2018 - 21:16
0

lesslie69

 

Poprosím každého,kto pred MS pochyboval o Lacovi Nagyovi,aby sa postavil pred zrkadlo a desať krát zopakoval Mea culpa,mea culpa,mea maxima culpa.
Ďakujem.
15.5.2018 - 21:08
+6

kaiser

 

Akurát som sa postavil pred ztkadlo a je tam nejaký neznámi pán,čo mám robiť teraz?
15.5.2018 - 21:25
+1

lesslie69

 

Zober okenu a umy zrkadlo,potom sa tam možno spoznáš
15.5.2018 - 21:30
+1

kaiser

 

To som nemyslel,ze Laci nebol naj hrac z nasich na MS,ale ja fakt neviem kto je ten pán v zrkadle.....
15.5.2018 - 21:42
0

lesslie69

 

Žeby Oldřich?
15.5.2018 - 22:02
0

Zkubydu

 

ale na nase pomery hral slusne!!!: Ja som cakal ze urobi viac ako len 4 asistencie z vy se 20 presiloviek a a viacko dva goly. Minimalne tak ako hrali dnes proti najslabsiemu europskemu timu ak mal hrat a bud tvorit golove sance Jurcovi alebo Kristofovi, na prstoch ruky spocitam sance ktore vytvoril, zato by som vedel dlho menovat fauly a goly ktore sme dostali ked bol na lade, alebo isiel striedat ked isli padnut. koniec koncov sa nezmestil ani do TOP 50 najuzitocnejsich hracov na MS. https://www.new-iihf.com/en/events/2018/wm/skaters/plusminusleaders#statistics
15.5.2018 - 22:00
0

Zkubydu

 

samozrejme ze za 2 goly pocitam aj ten neuznany vdaka Jurcovmu ofsajdu!!! preto ze sa on madar jednoznacne zasluzil. Len neviem preco neskoroval aj proti Cechom Svajciarom a ani Rusom? Presiloviek mal viac nez dost!
15.5.2018 - 22:30
0

TomsKE

 

Mozme si este raz: Pripomenut co pisali experti o Nagym p
V zapase s ceskom:

MefistoJack:
Nagy v lese
Posadit nagyho a dajte tam Hovorku.. taketo vtakoviny robi akoze najskusenejsi hrac

Hokejman:
Nagy OMYL NOMINÁCIE!!!
Nagy omyl prírody

Bajsik:
Lacko radšej si mat dostať 5+DKZ

Byron:
Dúfam že toto je posledný zápas LN za SVK.

15.5.2018 - 22:12
+2

mitoO

 

Nagy: Ramsey: "Je to skutočne úžasné, že sem prišiel a hral tak dobre. Keď sa nad tým zamyslíte, počas klubovej sezóny a aj po nej hral množstvo zápasov a ja som ho tu využíval veľmi často. Hral v presilovkách i oslabeniach, dnes dokonca prvého centra. Je to chalan, ktorý musel robiť na ľade všetko a bolo úžasné ho sledovať. Som veľmi rád, že som ho mohol trénovať."
15.5.2018 - 23:03
+7

Hokejman

 

Stojím si za tým, v prvých dvoch zápasoch nič okrem vylúčení nepredviedol a naozaj to vyzeralo, že je tam nadbytočný...
V ďalších zápasoch mi však "zavrel hubu" a ukázal, že na to stále má.
Na druhej strane, to večné obhajovanie Košičanov, najmä v už spomínaných prvých dvoch zápasoch bolo skutočne komické a absolútne neobjektívne (rovnako, ako moje kydanie, ktoré Laco odčinil).
16.5.2018 - 9:01
0

hokejfanda

 

Chcel som rozpísať hodnotenie jednotlivých hráčov za celý turnaj ale to by bolo nadlho tak skúsim vyzdvihnúť len podstatné:

- Nagy - na svoj vek odohral fantasticý turnaj
- Jurčo - mňa prekvapil a splnil úlohu lídra útoku.
- Popradská lajna ukázala, že aj z extraligy sa dá prebojovať nielen do konečnej nominácie ale na turnaji podať aj dobrý výkon.
- Hovorka - na to ako sa naňho nadávalo podal solídny výkon
- Fantastické duo brankárov, neviem či a ako aj áno kedy si mali takúto vyrovnanú brankársku dvojku.
- Feherváry príslub do budúcna, spokojnosť aj s Grmanom
- Ďaloga konečne pretavil svoje smrtonostne rýchle útoky na bránu na góly, mal som z neho radosť, hlavne v druhej polovici zápasov.
- Fantastické oslabenia, nie dielo náhody aspoň v jednej štatistike sme vyčnievali.

Negatíva:
- Čajkovský - jedným slovom katastrofa, je hanba že členovia prvej obrannej dvojice patrili k naším najhorším obrancom. Čajkovský nielenže veľakrát fauloval ale hlavne mal v prsti vo veľa inkasovaných gólov.
- Sekera - najväčšie sklamanie šampionátu. Zatiaľčo v prvých zápasoch mi ho bolo ľuto od zápasu so Švedmi a jeho nervozneho gesta ma nahneval. Aj tak to ale beriem ako jeho nevydarený turnaj a dúfam že v budúcnosti bude opäť patriť k oporám.
- Haščák - dajte prosím Vás niekto zákaz tomuto chlapovi reprezentovať. Ak by som mal zrátať koľko spálil šancí a pokazil sľubných akcií asi sa nedorátam.
- Presilovky - už obohratá pesnička
- Jánošík - toto nie je až také negatívum, ale hlavne v prvých zápasoch hral zle, hlavne ma fascinovalo jeho zakladanie útokov popri mantineli.

Celkovo sme ale po rokoch odohrali viac ako solídny výkon a myslím si že sa nemáme za čo hanbiť. Konečné umiestnenie či už 9 alebo 10 miesto. je zaslúžené, bohužial na štvrtfinále sme nemali.
15.5.2018 - 21:44
+4

Zkubydu

 

Ja by som oponoval s Cajkovicom na moj vkus vol vyluceny 3x nie je az tak vela na rozdiel od minulosti rozhodne pokrocil a patril svojou postavou za platneho beka aj sa snazil dopredu a hoci to nebolo tak dobre ako Dalove alebo Fehyho ofenzivne momenty to povazujem za OK
Naopak Sekerove posobenie skor vnimam ako Nagyove vzhladom na zdravotny stav a vek hrali na svoje moznosti, hoci je svet inde boli rozhodne platnymi posilami. Ken uz sme pri "madarovi" tak len vdaka dnesnemu jeho jednoznacne najlepsiemu vykonu nema Baky minus 8 ale len -4 a tiez neodohral zly turnaj Baky. A Jurco je asi nas TOP forward az na tie vylucenia 8 minut je prilis a neraz zbytocne. Inak suhlasim a aj ja som spokojny z umiestnenim aj hrou, hoci sme mohli aspon jednemu silnemu zobrat viac bodov ak uz nie vdetky...ale dufam ze postupne aj to bude. Som rad za sancu pre Fehyhoa j Grmana aJarosa vsetci ukazali ze to bol dobry tah a dufam ze v buducnosti pride rad na vacsiu porciu zapasov tychto mladasov pod 22 rokov ako tlacit stratenu generaciu! To je moj nazor!
15.5.2018 - 22:21
+2

Es5

 

9 sekund od stvrtfinale
15.5.2018 - 21:59
+1

kaiser

 

aj na tom sa dá stavať
15.5.2018 - 22:02
0

Lukash_ke

 

Meiner meinung nach: Najlepší (hráči ktorých by som rád videl v repre naďalej):

Čiliak, Rybár
Ďaloga, Feherváry, ?Čajkovský?
Krištof, Nagy, Jurčo, Svitana, Bondra


Najhorší:

Marcinko
Haščák (toho bolo vidno až veľmi), Hovorka (toho nebolo vidieť vôbec)
16.5.2018 - 8:17
0

greendeath

 

Ja len dúfam že tí čo to riadia pochopili: Že repre nie je za zásluhy...a sami videli že daleko prospesnejsi pre muzstvo a vysledky su hraci/Buc,Svitana,Bondra/ ktori makaju a snazia sa dodrziavat system...a dufam ze Boris v studiu otvoril oci ako aj fanusikom a aj ludom okolo hokeja...system/makat a potom aj hraci o ktorych sme si mysleli,ze co tam robia,odvedu paradnu robotu.
16.5.2018 - 8:31
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.Zvolen46156:10292
2.B. Bystrica45153:10790
3.Košice46153:10790
4.Poprad46136:11786
5.Nitra46173:11685
6.N. Zámky46119:11175
7.Trenčín46117:10974
8.Miškovec46122:12669
9.Budapešť45131:15454
10.Detva46122:15254
11.L. Mikuláš46112:14249
12.Žilina46121:17441
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 17.1.2019 02:28
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 18.1.2019 20:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 18.1.2019 20:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 18.1.2019 20:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4826413176-13765
2Winnipeg Jets4724714165-13064
3San Jose Sharks4925314175-14963
4Nashville Predators4923517153-12960
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4720118159-15250
7Dallas Stars4818521122-12650
8Minnesota Wild4720321131-13749
9Edmonton Oilers4715821136-14849
10Anaheim Ducks4813719116-14349
11Vancouver Canucks4815621138-15148
12Arizona Coyotes4615622122-13345
13St. Louis Blues4618221128-14245
14Los Angeles Kings4814525109-14042
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 18.1.2019 20:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4828810193-13774
2Toronto Maple Leafs4624515165-13060
3Washington Capitals4621614157-13959
4Boston Bruins4822516141-12559
5Columbus Blue Jackets4621715152-14059
6New York Islanders4621615140-11958
7Montreal Canadiens4821517146-14257
8Pittsburgh Penguins4621415163-13756
9Buffalo Sabres4715917137-14054
10Carolina Hurricanes4619319125-13649
11New York Rangers4714620136-16247
12New Jersey Devils4716222138-16143
13Detroit Red Wings4810823136-16143
14Florida Panthers4511620139-16542
15Philadelphia Flyers4715323134-16742
16Ottawa Senators4714424148-18041
Aktualizované: 18.1.2019 20:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.1.2019 20:56

Bleskovky

MsHK Žilina - MHC Nové Zámky 3:2 pp a sn v 47. kole, hlasy trénerov

Stanislav Škorvánek st., tréner Žiliny: "Povzbudilo nás dvojbodové víťazstvo z Košíc a chceli sme pokračovať v tomto trende. Nedarili sa nám presilovky, nedostávali sme sa v nich do zakončenia, súper mal v nich pomaly viac šancí ako my. Nakoniec sme však dve premenili a zápas sa dostal do nájazdov.
pred 2 min. - TASR

Piatkové zápasy fínskej ligy

výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 3:1, KooKoo - Vaasan Sport 5:2, Pelicans Lahti - TPS Turku 3:0, SaiPa Lappeenranta - Tappara Tampere 4:7.
pred hodinou - Michal Bruner / TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp
včera o 21:55 - / TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0
včera o 21:37 - / TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
včera o 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
včera o 12:42 - / TASR

Del Zotto z Vancouveru do Anaheimu, opačným smerom putuje Schenn

Zámorský hokejový klub Anaheim Ducks získal z Vancouveru Canucks obrancu Michaela Del Zotta výmenou za iného zadáka Lukea Schenna a výber v tohtoročnom 7. kole draftu. Dvadsaťosemročný Del Zotto nazbieral v tejto sezóne v drese Canucks 4 body za gól a tri asistencie. O rok starší Schenn odohral za Anaheim len osem zápasov v základnej časti prebiehajúceho ročníka.
včera o 10:49 - / TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 3:4 v stredajšom zpase fínskej ligy

Hokejisti TPS Turku prehrali v stredajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade s Ilves Tampere 3:4. Liiga - výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 3:4
16.1.2019 20:01 - / TASR

Zraneného Baranceva nahradí na exhibícii All Stars spoluhráč Holm

Zraneného obrancu Denisa Baranceva z Torpeda Nižnij Novgorod nahradí počas All Star víkendu KHL (19. a 20. januára v Kazani) spoluhráč Philip Holm. Uviedla to oficiálna webová stránka nadnárodnej súťaže. Švédsky hokejový útočník zaznamenal v tejto sezóne 6 gólov a pridal 18 asistencií.
16.1.2019 14:25 - / TASR

Hamerlík sa po hosťovaní v Pardubiciach vrátil do Třinca

Slovenský hokejový brankár Peter Hamerlík sa po krátkom hosťovaní v Pardubiciach vrátil do českého extraligového tímu HC Oceláři Třinec. Informoval o tom portál hokej. cz.
16.1.2019 10:03 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2019
Nitra - Miškovec o 16:00
Košice - Zvolen o 16:00
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Trenčín - Poprad o 17:00
Žilina - Detva o 17:00
Budapešť - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2019
N. ZámkyB. Bystrica
3:2REPORT
MiškovecTrenčín
5:4 SNREPORT
DetvaBudapešť
3:7REPORT
ZvolenNitra
1:0REPORT
KošiceŽilina
4:5 SNREPORT
L. MikulášPoprad
0:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS57 bodov
2.Faille É.BBY55
3.Chovan M.ZVO53
4.Lantoši R.NIT49
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.2 perc
2.Kristín M.NZA94.2 %
3.Vošvrda T.POP93.49 %
4.Košarišťan A.NZA93.15 %
5.Habal V.KOS93.14 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov