Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci o rok v skupine proti Kanade, Fínsku, Švajčiarsku a Nemecku

zdroj: TASR/-
5.1.2020 22:22 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 20 rokov sa na budúcoročnom juniorskom šampionáte predstavia v základnej A-skupine v Edmontone s domácou Kanadou, Fínskom, Švajčiarskom a Nemeckom.


V B-skupine v Red Deer sa pobijú o postup Rusi, Švédi, Česi, hokejisti USA a Rakúšania, ktorí sa prebojovali medzi elitu z A-skupiny I. divízie MS.

Turnaj sa už štrnástykrát uskutoční v Kanade, na budúci rok ho privíta štát Alberta, ktorý získal právo hostiť MS v decembri 2018. V Edmontone sa bude hrať v zmodernizovanej hale Rogers Place, v ktorej pôsobia miestne kluby Oilers z NHL a Oil Kings z WHL. V Red Deer bude hostiť zápasy aréna miestneho tímu WHL Red Deer Rebels s názvom ENMAX Centrium.

Ďalšie dve edície šampionátu sa odohrajú v Európe, v roku 2022 v Göteborgu a o rok neskôr v Novosibirsku.

základné skupiny juniorských MS 2020:

A-skupina (Edmonton): Kanada (1.), Fínsko (4.), Švajčiarsko (5., SLOVENSKO (8.), Nemecko (9.)

B-skupina (Red Deer): Rusko (2.), Švédsko (3.), USA (6.), Česko (7.), Rakúsko (10.)

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež MS 20


Strnco

 

A sme jak jse lidově říka...
6.1.2020 - 8:57
+2

emoxx1

 

Podľa mňa sme v poho. Keby aj zápas proti Nemcom nevyšiel, tak Rakúsko by sme v boji o záchranu mali dať bez problémov. No keby sa naozaj stalo, že nedáme ani Rakúsko, ani Nemecko tak potom tam naozaj nemáme čo robiť a nie je si čo vyčítať.
6.1.2020 - 9:39
+35

Tom11

 

Top Prospect:Marco Rossi - Rakúsko

https://www.eliteprospects.com/player/293179/marco-rossi

6.1.2020 - 14:58
+2

nerorome

 

A čo teraz? Nemcom s Draisaitlom a Kahunom dala naša 20-tka na MS svojho času 9 kúskov...
6.1.2020 - 16:01
+7

Sunkafit

 

Uz sa trasem
6.1.2020 - 18:29
0

Urpiner16

 

No tak o rok to vyzerá na zápasy desaťročia.
6.1.2020 - 9:26
+6

ctibor

 

Nie nevyzera...
6.1.2020 - 10:13
+2

Frey77

 

Všade čítam, že pohoda veď tam je Rakúsko Len pripomeniem, že ten ročník co tu bude o rok, úspešne vypadol do B kategórie U18 minulý rok. Tak koho mi chceme vlastne podceňovať?! Snáď ostane pri repre Čacho, nech dokona svoje dielo Inak včera som si pozeral na Elite trénera Kanady Dale Huntera. Chlap ma 20r funkcionarskych a trenerskych skusenosoti, kým sa postavil na lavicku repre U20. Ú nás to funguje presne opačne
6.1.2020 - 9:56
+7

pupo

 

Naši vypadli proti Švajčiarom a to hlavne kvôli tomu že tie zápasy v hlave nezvládli. Nemci ktorý majú minimálne o triedu lepšie mužstvo a hlavne individuálnu kvalitu než my sa natrapili proti Kaz. Nejdem obhajovať Cacha ale veľa ľudí s neho robí vola čo určite neni, ináč Nemci mali na lavičke tiež trénera ktorý bol bez väčších skúsenosti.
Tiež si myslím že zo skúsenejším trénerom by bol nás herný prejav trocha lepší, ale výsledkovo asi ne. Tie chyby ktoré naši robili nejsu len o trénerovi tu zaostávame (až na pár hráčov) o triedu za Ger/Sui/CZE o svetovej špičke sa radšej nechcem baviť ;(
6.1.2020 - 10:11
+4

Frey77

 

No a teraz tí istí chlapci co to nezvládli, tak spoliehame na to, že to z zvládnu?
6.1.2020 - 11:12
+2

ctibor

 

A ktory trener na Slovensku je kvalitny a ma 20r. skusenosti?
6.1.2020 - 10:15
+1

warn1ng

 

Vsak to je jasne nie? Ernesto Obalka
6.1.2020 - 10:29
+6

Frey77

 

Co tak napr Pokovic,voľný bol Mikula,..... alebo podľa teba tu nemáme skúsenejších a lepších trénerov ako je kamarát z Dukly Robko áno?
6.1.2020 - 11:13
+5

ctibor

 

Mikula mal predsa zdravotne problemy v tom case a uz raz viedol MS18. Pokovic to kludne mohol byt, ale rozhodli sa pre Petrovickeho.

A este raz....ty si aj uvedomujes aku realnu silu mali ti chalani? Hrali na maxime svojich moznosti, bojovali, ale holt...v slovenskych podmienkach sme nic lepsie v rocniku 2000 a 2001 nevedeli vychovat.
6.1.2020 - 11:24
+7

zomi BLOG

 

To je tak, ako mat 18 rocnu sekretarku s 20 rocnou praxou a deti nech ma uz odrastene...
6.1.2020 - 16:58
+1

emoxx1

 

Ja nepodceňujem. Skôr to vnímam tak, že tie zápasy by sme mali dať a keď nedáme, tak nie je o čom.
6.1.2020 - 11:05
+3

redwings

 

Tak a máme čo robiť. Odporúčam pozrieť video, ktoré na fb zverejnil aj hokejportal, kde český expert na ČT vysvetľuje, ako systém zabíja kreativitu u mladých hráčov.
6.1.2020 - 10:40
+7

emoxx1

 

Ale to je téma ktorú riešili už počas svetového pohára v roku 2016. Vtedy tam bolo také stretnutie trénerov z celého sveta a tréneri z NHL medzi riadkami vyčítali Európe, najme tej východnej, že sme im prestali produkovať to, čo bolo od nás pre nich zaujímavé. Teda technických kreatívnych hráčov ktorý vedia prekvapiť. Namiesto toho až na malé výnimky produkujeme hráčov ktorý sú "strojový" a v princípe rovnaký ako cez kopirák. Tréneri z našich končín to vysvetlovali absenciou streethokeja. Vraj hráči v dobách minulých na tréningoch rástli v hokejových zručnostiach a hokej na ulici s tenisákom v nich rozvýjal tú kreatívnu časť. Zrejme to ide napraviť len zmenou tréningového procesu a to heslo NECHAJME SA DETI HRAŤ nebude úplne od veci. No to už je na odborníkov, lebo tiež tomu zrejme bude treba nastaviť nejakú rovnováhu do kedy je to hra a od kedy drina.
6.1.2020 - 11:04
+16

Jari Kurri

 

Nie zeby som s tebou nesuhlasil, len ma trochu podvihlo to "tréneri z NHL vyčítali Európe, že sme im prestali produkovať..."
Este stastie, ze to bolo len medzi riadkami, inak by som sa asi nezdrzal
6.1.2020 - 11:37
+1

emoxx1

 

Opísal som to som to veľmi laicky a možno som to nenapísal úplne najšťastnejšie, ale bolo o tom pár článkov v tom období.
6.1.2020 - 12:10
0

pepa78

 

...zrusit profi hokej: na Slovensku...nech chlapci chodia do roboty, vo volnom case hraju hokej a snivaju svoj sen o hokejovej kariere...mat v krajine, kde si do nemocnice musis nosit hajzlovy papier...profi hokejovy team v kazdej riti...no neviem a to plati pre kazdy sport na Slovensku
6.1.2020 - 11:04
+7

gusto

 

Ak zrusime hokej, budeme mat zdravotnictvo v lepsom stave?
6.1.2020 - 13:07
+15

pepa78

 

To urcite nie,: len poukazujem na to, ze v tomto systeme jednoducho nemoze fungovat profisport...hrajeme sa na to, co uz nie sme...a treba zacat od zaciatku...mne sa velmi paci idea stavania ladovych ploch, treba na ne pustit deti, trenerov platit v ramci miest ( obci ), nechat ich hrat, organizovat obycajne turnaje ( presne ako sme to robili my, ked sme boli detmi ) Urcite sa najdu medzi detmi talenty, ktore sa mozu presunut do vyssej kategorie v ramci okresu, zriadovat sportove skoly+internaty ( presne ako to bolo volaledy ) Ono by to fungovalo...ak sa pohybuje niekto okolo hokeja, tak vidi, ze rodicom drbe uz pri detoch v pripravke...nahanaju icetime a podobne blbosti...kazdy nas hokejista, ktory nieco dosiahol presne toto co pisem pozna..v lete futbal, v zime hokej popri tom bol sport, ktory aktualne fical v TV nepoznae to starsi?
6.1.2020 - 14:46
0

ZOOMER

 

Celkom hrateľná
6.1.2020 - 11:07
0

Frey77

 

Na PlayStation
6.1.2020 - 11:15
+10

ZOOMER

 

6.1.2020 - 12:23
0

Vojto83

 

Kedysi by to bola hratelna skupina. Teraz sme sa dostali do pozície, že bude tiež hratelna. Pre Nemcov a Švajčiarov. Väčšinou som optimistom, ale po tom co som videl, na to nemám dôvod. Za rok si nových hráčov nevycarujeme. A ak pôjde všetko podľa predpokladov, ani Rakúsko nám v barazi nedá nič zadarmo. Uvidíme. Rok je dlhá doba, možno sa stane zázrak. Bol by som veľmi rad. Ale skôr to vidím na obligatne vety... Svet je inde... Ušiel nám vlak.... Musíme sa z toho poučiť.
6.1.2020 - 11:20
+11

Tino

 

ak neurobime: nic tak na tieto reci pride....v svk realiach sa obavam ze to bdue taka klasika, vsetci budu cakat co urobi ten druhy, kluby cakaju na zvaz , zvaz na kluby, mladi hraci budu cakat co im kto povie ze maju robit a tak dalej....fanusikovia aj tu na HP mozu prispiet sovjim malym dielom tym ze budu tlacit na kluby aby nasadzovali mladych hracov, rerpe hodne pomoze ked tam pojdeme s vyberom kde je apson polovica ak nie rovno vacsina hracov hrajucich seniorsku sutaz...kluby do toho dobrovolne vacsinou nepojdu, reci o tom preco nemozu, ako sa neda si iste vypocujeme....bud pojdeme ludom ktori tieto reci siria po ruke a nas hokej sa skutocne nepohne z miesta, alebo tieto dristy akceptovat ako laicka verejnost proste nebudeme.....kadzy jeden legionar musi byt lidrom, ak je vata je tu zbytocny a plati to pre kazdy klub, detto hraci cca 35 rocni....mladi musia hrat aj s vedomim ze urobia nejake chyby, pretoze t&k to uz proste chodi s mladymi.
6.1.2020 - 11:26
+2

LevTiger

 

Nato v akych srackach je nas hokej,tak my si tu pestujeme choru extraligu plnu legionarov ktorych uz nechcu ani v anglickej, ci inej podprirmernej lige.Ked tym s 9 legionarmi vyhra ligu, tak sa tu vsetci placaju po ramenach ze dobra praca, dobry skauting... Namiesto toho aby nasi mladi hraci hrali v NASEJ extralige. Potom sa cudujeme ze preco to ide dole vodou.Podla mna majitelom nasich klubov vobec nezalezi na svk hokeji. Chcu si len naplnit vrecka a dokazat si kto dalej docika... Priklanam sa k tomu ze v klube max. 3 cudzinci ostatni von. A ked hrac dosiahne 18 rokov a akytaky talent, tak rovno medzi seniorov.
6.1.2020 - 11:55
+17

bombahk

 

Naši mlady sú nenazrani a chceli brať ako nejaký hráč co ma už za sebou aj nejake výsledky.zahraničný hráči sú lacnejší. Prečo by mal nejaký majiteľ angažovať detičky zbohatlíkov, na ktorých nemôžeš ani zakričať, lebo sa urazia . Štát ani zväz nepomáha klubom finančné, tak z akého dôvodu by mal riaditeľ nejakého klubu angažovať takychto maznacikov. Nie nech si ich vychováva zväzo v trenčíne a bratislave, veď predsa sú najlepší.
6.1.2020 - 12:15
+6

Tino

 

vychovat: kvalitneho hraca a potom mu dat prilezitost by mal akykovlek majitel hlavne koli sebe .... popri tom sa zvezie cely svk hokej, ale chapem ze nejeden majitel uvazuje sposobom ako si to popisal to by vysvetlovalo tie realie v ktorych sa aktualne nachadzame.
6.1.2020 - 12:22
+1

vanes je dukla

 

Ti o
Tino.Podľa mňa sú to naše kluby,čo ich od malička učia základom.Určite,nie je chyba klubov,že každý 14-15 ročný chalan,chce hrať všade inde,len nie na Slovensku a chlapci v tomto veku nerozmýšľajú vlastnou hlavou,ale toto im niekto vtĺka do hlavy.A nie je to isto majiteľ klubu.Hlavne ,že sa rodičia môžu pochváliť,môj syn hrá v zahraničí.90percent,týchto chlapcov,nie je na vyššej úrovni,ako najlepší chlapci,z našej domácej juniorskej súťaže.A tí,čo tu zostanú a dostanú príležitosť v seniorskom hokeji,ich aj prevyšujú.


8.1.2020 - 21:45
+1

emoxx1

 

Podľa mňa si teraz netrafil správne. To, že majú Slováci väčšie platové nároky ako legionári je skôr prípad skúsených hráčov. No s tými legionármi to tiež nie je až také ružové. Buď majú nižšie nároky taký ktorých nechcú už ani v tom Anglicku ako písal kolega vyššie, alebo taký ktorý majú prvú sezónu v Európe a prišli sa sme predať.
No s juniormi si dovolím povedať, že si úplne mimo. Junior dostáva v našej lige tak +/- 500€ mesačne. Často krát je to viac - ako +. Za ich nasadzovanie do zápasov dostávajú kluby od zväzu peniaze a to v TL aj v 1. lige. Takže v prípade juniorov nemôže byť dôvod ekonomika aby ho vytlačil legionár.

S tými deťmi zbohatlíkov zas nepreháňaj. Aj v tomto výbere bol chalan ktorý má otca rušňovodiča. Je to skôr taký mýtus, ale ako sme sa tu minule bavili s chalanmi z BB, ZA, alebo TN, ten hokej je teraz tak lacný ako ešte nikdy nebol. Väčšina klubov do 3 ročníka buď nič neplatíš, alebo sú to veľmi symbolické sumy. Aj v kluboch kde si platíš všetko to nie sú ani z ďaleka také sumy ako v minulosti a aj tak sa tam tie deti nehrnú. No keď čítam tieto reči tak mám chuť krpca zrušiť z hokeja, lebo si pripadám ako zbohatlík čo ho vozí na tréning v luxusnej vykúrenej Dacii.
6.1.2020 - 12:33
+10

Tino

 

legendu: o tom ako hokej hraju len deti zbohatlikov malym ludom tak skoro z palic nevytlcies ...nejde len o samotny hoej, mali ludia proste veria ze nieco v zivote moze dosiahnut len bohaty clovek, resp jeho dieta,chudobni maju smolu, musia zit v marnosti, nedostatku, biede, svete kde im nikto neda prilezitost.....mam taku teoriu, postavenu na opakovanej skusenosti, ze je to len vyhovorka pre tych ktorym sa nechce makat, pracovat na sebe...resp ako zakecat neuspech.
6.1.2020 - 12:40
+7

kapo10 BLOG

 

Pokial clovek vyrasta v prostredi kde do neho hustia ze nic nedosiahne lebo rodina je chudobna a neni na uplatky je to tazke sa presadit...

Ale realita je ina... Vysledky sa produkuju najma pracou, vytrvalostou a vierou ze nieco mozem dosiahnut vlastnym usilim....len to musime v tych detoch pestovat

6.1.2020 - 16:06
+4

Tino

 

to: ja viem , zijeme v podstate stastne casy, kazdy sa ma tak ako sa stara a kazdy sa moze mat dobre, byt nalepsim v tom co robi...ak sa stara ...to ze nieco mozu len deti bohatych su dristy najcastejsie ludi ktorym sa nechce resp ludi ktori neboli uspesni pre ktorych je toto vhodna vyhovorka ako obhajit zakecat vlastny neuspech
6.1.2020 - 16:11
0

emoxx1

 

Férovo treba priznať, že tie peniažky asi mnohým reálne pomáhajú, ale to nie je dôvod aby teraz každý kto ich nemá zostal sedieť doma, lebo aj tak sa to neoplatí.
6.1.2020 - 16:16
+1

Tino

 

iste: a mat tie peniaze budem ked sa budem starat, detto, uspech v comkolvek co robim sport, umenie, akakolvek praca....kazdy pozname nejakych rodicov ktori namiesto toho aby sa starali , obetovali cosi pre decka budu radsej zivit historky ako to aj tak nema zmysel ...alebo rodicov ktori neuspech zvalia na nedostatok financii nez aby si priznali ze ini su proste lepsi
6.1.2020 - 16:26
0

Frey77

 

Alebo nám fans chce nanutit, aby sme sa pozerali na hokej na úrovni Prvej ligy! Áno, veľa legionárov je odpad, ale veľa ich bolo a aj je ozdobou ligy! Taky Mikyska, je naň radosť pozerať a to som fan PP!Ako ozaj prečo by som mal pozerať na niekoho, kto si nevie nahrať na jeden meter?! Ak je dobrý, predá sa, ak na to nemá, môže hrať aj prvý útok v KE a aj tak.... z toho
6.1.2020 - 12:45
+3

Tino

 

diktatura: fansu!! ...ale pripustis ze vela zahranicnych je odpad, napadlo ta ze prave o tom odpade on pise? naco je dobre vymenuvavat kvalitnych zahranicnych hracov?...pise, tvrdi niekto niekde ze tu nemaju hrat?..pochopil si to co napisal prave tak ze tu proste nemaju byt?
6.1.2020 - 12:49
+1

LevTiger

 

Ano myslel som legionarsku vatu co sem rok co rok chodi na par zapasov a potom dojde trpezlivost vedeniu aj fanusikom.Namiesto troch zamorskych vysluzilcov by sa mozno viac vyplatil nasej lige jeden kvalitnejsi fin, alebo sved ci nebodaj mlady rus.A pytam sa este co budeme mat z toho ked budeme mat top extraligu ked v nej nasi htaci budu hrat druhe ci tretie husle.Kde si vychovame lidrov timu alebo rozdielovych hracov?V tretom ci stvrtom utoku a potom v reprezentacii budeme od nich cakat goly a to ze potiahnu tim, ked v klube sa len vezu a suchaju nohami cely rok.
6.1.2020 - 13:17
+2

Tino

 

tak: mne je celkom jasne ako si to myslel, o com pises...pozastavujem sa nad tympreco si to musime takto zlozite dovysvetlovat....hadam je zrejme o co ma preco tu diskutujeme.Kazdy klub ma minimalne 1 ks ktory zabera zbytocne miesto , kde mohol hrat mladik aj ked mozno nie hned genialny, ale mohol hrat....aj z pohladu majitela a ôpodnikatela mi nedava zmysel preco mam drzat v zaklade vatu namiesto mladika, ktory je zaroven mojou investiciou do buducna.
6.1.2020 - 13:27
+3

vanes je dukla

 

Komplex: Prečítal som si tvojich doterajších 42 príspevkov,musím ti povedať,že náš zarobené,na tajnú fóbiu.
8.1.2020 - 21:54
0

vanes je dukla

 

Toto patrí bombahk
8.1.2020 - 21:56
0

Tino

 

vo vacsine: suhlasim s tym, ze aktualny limit je podla man ok este nepordukujeme taku kvalitu a v takom mnozstve , kvlaitny legionar je pre ligu prinoso, taha ju hore, robi kvalitnejsou co taha divakov , vobec sledovanost a peniaze ...a mladi hraju aj vdaka otmu v kvlaitnej lige....

to ze vacsina klubov to ma v pazi s tym absolutne suhlasim, x vyhovoriek ako a preco sa neda vychovat mlady hrac a potom ako a preco mu nemozeme dat priestor.
6.1.2020 - 12:19
+1

LevTiger

 

Konecne sme zaviedli kvotu na Pocet cudzincov. Ale cislo sedem je podla mna este privelke. Kludne sme mohli ist na 5 legionarov v klube. GM by si potom velmi premysleli akeho hraca si dotiahnu do klubu.
A to co teraz predvadza jeden nemenovany klub z hlavneho mesta sa mi tiez nepozdava. Prisla prva vysledkova kriza a hla po novom roku traja novi zoldnieri ktori maju vsetko zachranit.Ziadny mlady odchovanec, ziadny mlady slovak ktoremu by klub mohol pomoct tym ze mu da doveru na lade v klucovych momentoch
6.1.2020 - 14:09
+2

Tino

 

pod: cislo 5 by som uz nesiel, aby sa to neobratilo na hon proti legionarom,resp .zahraniciu .... v kluboch je to prechpate prestarnutou vatou a legionarmi najma preto ze i mto toleruju fanusikovia, sme benevolentni, kdejaky lempl ktory hra ligu je povazovany za kvalitu a ak nie je dufam ze bude...my si mozeme dovolit dufat pri mladikoch z vlastneho odchovu,kde byt trpezlivom dava zmysel.
6.1.2020 - 14:47
+1

emoxx1

 

5 je podľa mňa ideálny pomer. Ešte stále tu máme statusy ako limitovaný/nelimitovaný transfer, takže aj pri počte 5 ich môže byť v tíme viac a kluby by to mohlo dotlačiť k tomu, aby podpisovali naozaj rozdielových hráčov.
6.1.2020 - 14:50
0

Tino

 

tak: nejak s tym ale suvisi jedna dolezita vec, znizenie poctu legionarov automaticky kvalitnych SVK hracov neprinesie, tych hracov si musime vypiplat, z neba nespadnu, zarovne musiem mladym verit, ale byt na nich narocni...musia odstat prilezitost musia citi doveru ale nie tak ze sa bude tolerovat poflakovanie sa, priemernost, dostal si sancu a ocakavame ze sa budes zlepsovat, tvrdo a poctivo na sebe pracovat
6.1.2020 - 15:01
0

fany

 

A vo Zvolene to ešte zavŕšia tým,že vyhodia 7 najlepších SLOVÁKOV v bodovaní za minulý rok a potom mi ako retardovanej tu budú predhadzovať,že predsa tí najlacnejší z lacných legionárov majú tohto roku najlepšie bodovanie. A ešte ako nedávno písal Myšo.Začal Zvolen výhrami.Jóóój aký bol Podkonický tuti fruti tréner.Prehrali sa dáke zápasy -von s ním.Prišiel Don z Kanady vyhrali sa 2 zápasy možno s LM a NZ jóóój už vidno rukopis. Potom prišli súperi z hora 6 sa prehralo a už čo očakávame hneď,alebo načo sem chodil.Teraz sa vyhrali 4 zápasy s mužstvami pod Zvolenom,jáááj parádna práca.Už sa teším na pokračovanie tejto telenovely
6.1.2020 - 12:30
+6

warn1ng

 

1.Mišo Chovan dostal ponuku na dalsiu sezonu (pripominam ze lepsiu ako v minulej sezone). Dobrovolne odisiel do Kosic. Preco? To vie len on sam. Nikto ho zo ZV nevyhadzoval a uz vobec nie fanusikovia. 2.Rasto Spirko ostal vo Zvolene. 3.Milan Kytnar dostal od HKM ponuku aj na tuto sezonu, dlho vahal, nakoniec isiel do Slovana. Nikto ho zo ZV nevyhadzoval. 4.Lukas Handlovsky vo Zvolene ostal, nikto nevedel ze mu to nebude padat. 5.Michael Vandas, to je kapitola sama o sebe. Nevie asi ani sam co chce. Dobre vykony sa striedali so zlymi. Vo Zvolene mi nechyba. 6.Peter Zuzin. Predpokladam ze si minulu sezonu chodila na hokej. Videla si ako hral? Na zaciatku sezony hral celkom vysoko vo formaciach, postupne sa prepadaval. Preco? To nech si odpovie kazdy sam. 7. Peter Sisovsky. Nestale vykony. Niekedy mu to slusne sypalo, niekedy akokeby na lade nebol. Dalsi hrac co mi vo Zvolene nechyba.
6.1.2020 - 12:55
+2

fany

 

Vieš čo nejdem tu s tebou polemizovať,ja viem svoje Ty svoje.Podstata je ,že v mužstve je najmenej Slovákov z prvej rady za všetky tie roky čo na hokej chodím.Dokonca nemáme ani Čecha,Fína,či Rusa,aby sa dalo povedať akí sú zámoráci super.A neodpustím si,ale taký Obdržálek aj vtedy keď sme tu mali zámorákov,tak sa absolútne nestratil a určite nie je drahší.Ešte si zabudol na Hraška.To tu bolo rečí(píšem tu na HP) ako je do mesiaca doma,čo tam ide robiť,do Vianoc je naspäť.A kukni ho chalaniska 3 góly,12 asistencií,+ 17 bodov v mužstve ktoré vedie ligu.Mňa až do nepríčetna vytáča ako dokážete zosmiešňovať vlastných hráčov.A ako sa Ti pozerá na Maiera,Petráša......Napr.Tomka som ja ešte hrať asi ani nevidela,ale čítam tu aký je super,aký je srdciar a podobne.Potom si pozriem štatistiky a vidím ,že každých 10 minút je pri góle.Potom si pozriem štatistiky 17 ročného Fatula,ktorý vraj nemá na extraliga a zistím,že je druhý najlepší obranca slovák.A nemám problém napísať,že dokonca lepší ak môj obľúbený Drgoň.Tak mi prosím ťa z mužského hľadiska vysvetli,podľa čoho vy vo vašej ríši hodnotíte hokejistov.Ja sa strácam.
6.1.2020 - 13:34
0

warn1ng

 

No my hodnotime hokejistov podla predvedenej hry na lade. Neviem ako ty.
6.1.2020 - 13:38
+1

fany

 

Tak mi ohodnoť Tomka verzus Fatula.To ma fakt zaujíma.A to Ťa upozorňujem,že ja som ich nevidela,ja len som pozrela štatistiky. Maiera som bohužiaľ už videla a doteraz nechápem čo robí v mužstve čo chce ísť na titul.Tak ako povedal Mišo Novák,keby sa dostal do prvej ligy ,tak by zistil,že ani na tú nemá.
6.1.2020 - 13:44
0

warn1ng

 

Podla mna Fatul v obrane velmi vela kiksoval. Ano je sice mlady, ale aj na mladeho to bolo vela. Slavo Tomko je v prvom rade bojovnik, ano nieje bezchybny ale myslim ze v obrane tolko kiksov ako Fatul neurobil a dopredu je pouzitelnejsi.
6.1.2020 - 13:48
0

fany

 

Tak to si ho ja dneska pozriem. Fatul robil chyby a dostával 3 krát menej gólov.Spravil hrubku OK.Ale platí to u každého?A keď Ivan v PO bol pri 4 góloch v jednom zápase,tak sa tu obhajoval,že je mladý.Raz je mladý,raz je starý,raz dobrý dopredu,raz kiksuje vzadu a podľa mena si upravíme ako vyhovuje.A apropó.Vo veľkom slýcham,že Hraško do HKM. To už by bol aký gól do vlastnej brány.
6.1.2020 - 14:32
0

warn1ng

 

Pre mna za mna si ho pozri. Fatul mne osobne chybat nebude muzstve. To je proste moj nazor. Ale nerozumiem tvojej narazke ze podla mena si upravime. A k Hrachovi, bol tu na par dni a odletel naspät do Kazachstanu. Ci sa vrati alebo nie ja neviem. Ak by sa predsa len vratil, budem dufat ze bude mat lepsiu formu ako minulu sezonu.
6.1.2020 - 14:56
0

ptr421

 

No hej, ale potom nemôže byť v lige 11 slovenských klubov lebo tá úroveň prerazí dno a juniori sa v takej lige nič poriadne nenaučia.
Ono išli tu cez MS ohlasy nech idú radšej do Kauflandu dokladať tovar. Teraz ako vyzerali tí čo sa do výberu ani nedostali a ako by to vyzeralo keby si ich naťaháme do každého klubu za jednu formáciu. Češi tomuto hovoria vodezdikezdizmus.
6.1.2020 - 12:50
+1

Urban Horn

 

Ono je to momentálně hodně smutné jak u Vás,tak i u nás,co se týče mládeže.Souhlasím s Filipem Pešánem,který na toto téma
poskytl rozhovor.Je to o nastavení naší společnosti,ztrátě
motivace,kšeftování,boj o moc a o peníze.My jsme sice dokázali aspoň ve dvou zápasech jít na krev a nechat tam srdce(s Rus a Usa),ale to snad bylo jediné pozitivum tohoto
šampionátu.Včetně skvělých hokejových fanoušků z celého světa.Aspoň to také probudilo spoustu do hokeje zanícených
lidí a otevřelo jim to v určitých ohledech oči..Hezký den

https://hokej.cz/pesan-o-dvacitce-hledani-cesty-ceskeho-hokeje-ci-o-zkaze-prejedene-spolecnosti/5045372
6.1.2020 - 14:31
+1

Tino

 

s RUS: a USA ste hrali vynikajuco to znamena ze hrat s nimi viete, chalani si vyskusali ze to ide, ale treba ist ako pises a krv....a to v kazdom zapase, alebo zvysovat invidiualnu kvalitu, neviem ako v CZ ale na SVK si myslim mame obrovske rezervy v pristupe, moralno volovych vlastnostiach...iste je to aj o to mako uvazuje spolocnost, uspech ma prist rychlo a ma to byt "lacne"...ale takto to nefunguje , nikdy a nikde to tak nefungovalo, vsetko si treba vydriet, chalani si musia verit, ale musia na sebe poctivo pracovat, musia sa chciet zlepsovat, robit toho vela navyse...musia to chciet deti, nie rodicia, nie treneri...
6.1.2020 - 14:56
+2

nerorome

 

Skvelý rozhovor so šéf trénerom Českého hokeja. Odporúčam všetkým diskutérom, zvlášť tým, čo bezhlavo kritizujú Šatana, Ramsayho či aktuálne Petrovického s Čachom.
6.1.2020 - 16:06
+1

Tino

 

mame: rok cas sa na to pripravit, vieme ze to bude slabsie co sa jvality tyka...rok je dost aby sme s tym nieco urobili ak zacneme ihned....svojou troskou mozu urcite prispet kluby tym ze budu nasadzovat mladych hracov tak aby mali stabilne miesto v zostave, hodne pomoze ak pojdeme na tieto MS s teamom kde hra apson polovica seniorsky hokej urovne apson nasa tipsport liga.
6.1.2020 - 11:20
+1

ctibor

 

Praveze ja som celkom optimista k dalsiemu roku. Ak sa to dobre doplni sikovnymi 2002, tak to minimalne herne nemusi byt vobec zle. V brane bude kvalita s Hlavajom a Rabcanom, pricom hlavne Rabcanovi velmi pomohla tato sezona. V obrane to bude treba co najviac doplnat 2002, lebo 2001 su na tom dost zle. Ale da sa to stavat na Mudrakovi, Knazkovi, Stachovi ci Golianovi. A v utoku bude dost kreativity...bude tam Cajkovic, Mrazik, Myklukha, Chromiak...Ako je este skoro nieco predpovedat a ta hlbka kadra je ozaj mizerna, ale mylsim a verim, ze to bude lepsie.
6.1.2020 - 11:45
0

Tino

 

jo tak: stacho napr moze za ten rok vyrast kvalitativne hodne ak sa nezopsuje samozrejme....pesimista nie som ani ja, vset osa da, ak pre to nieco urobime, idealne urobime aj cosi navyse, najlepsie tolko navyse kolko len ide ....v kazdom klube my mal hrat aposn jeden kosikar pravidelne, v kazdom teame je dostatok domacej aj zahranicnej vaty ktoru by mohol nahradit
6.1.2020 - 12:45
+1

24Palffy24

 

viete uz: teraz povedat, ktory rocnik nam rastie fakt dobry? ked sme boli majstri sveta 2002, tak ocakavam, ze rocniky 2004,2005,2006 by uz mohli byt docela dobre. Ci sa mylim ? Ci je este skoro hodnotit?
6.1.2020 - 12:21
0

Tomo8ZV

 

2004 (Slafkovsky, Nemec) momentalne nadpriemerny rocnik, podla mna porovnatelny s 1999, 2005 (Sisik, Dvorsky?) par slusnych hracov, uvidime dalsiu sezonu a 2006 (Kiss?) otazka buducnosti, ti chalani maju 13 rokov, to je este vazne skoro... kazdopadne 2004ky ak sa doplnia najlepsimi 2005kami a ak nadalej neprestanu napredovat, myslim, že mozu hrat vyrovnane zapasy so svetovou spickou, z tych dvoch rocnikov spolu by sme mohli zlozit 2-3 konkurencie schopne formacie.
6.1.2020 - 13:54
0

caput rerum

 

Len doplním k 2004 ročníku mená ktoré sa momentálne na našu úroveň javia ako nadpriemer - napr. F.Mešár, Šotek, Žlnka, Petrovský. Ohľadom 2005 aj Štrbák, Molnár. Ani minimálne 2 gólmani 2004 nie sú na zahodenie. Ešte je čas, je to ďaleko, ale tak ako uvádzaš 2 možno 3 formácie z tejto kategórie môžu byť v v U18-U20 teoreticky aj lepšie ako ročník 1999.
7.1.2020 - 14:59
+3

Tomo8ZV

 

Tak tak, 2004ky máme vážne sikovne, ale netreba to dopredu precenovat. Je len na nich ci budu nadalej makat a nezapadnu k priemeru. Ja som spomenul len dvoch, co su podla mna momentalne najdalej z celeho toho rocnika a su najvacsi lidri. Slafkovsky aj napriek svojej vyske na mna posobi miestami ako Reway, hlavne v presilovkach si to tam vela krat sam rezhadzoval a reziroval vsetky akcie. Myslel som si ze pri svojej vyske bude korculovat nemotorne, ale prekvapilo ma ze jeho korculovanie je este celkom okej a vo finsku to moze este stale doladit. Nemec vobec nieje nahoda ze ma za sebou uz zapasy za muzov, drieme v nom velky ofenzivny potencial, mne vobec nepripadalo ze ma 15 svojou hrou a rozhodnutiami na lade. Avsak neviem ci zostane na slovensku aj dalsiu sezonu. Ale napriklad Mesar ma zaujal čo sa týka techniky, Petrovsky ako vazne dobry strelec-sniper a Zlnka neskutocne dobry korculiar, to ze si vybral cestu Finska je pre neho len dobre, moze mu to len pomoct. Soteka nemam tak moc odsledovaneho, ale ked ako 15 rocny dokaze hrat juniorku a nieje tam len do poctu, tak tiez v nom nieco bude. Co sa tyka 2005, viac ako Molnar ma zaujal Ridzon ktory prestupil z LM do BB a Jencko z Michaloviec. Ale mozno som len videl zapasy Molnara, ktore mu moc nevysli a mozem sa mylit
7.1.2020 - 15:21
0

caput rerum

 

Plný súhlas. Len jedna drobnosť, to že chlapci 2004 dokážu hrať slušne juniorku a lebo 2005 dorast a nie sú tam len do počtu je aj tým, že ich kvalita (súťaží) je strašne slabá.
8.1.2020 - 20:23
0

Tomo8ZV

 

tak to je mi jasné, všetko aspon trochu lepšie už je v zahranici, a po tejto sezone si myslim že sa to nezmeni a najlepsie 2004ky tiez pojdu prec
8.1.2020 - 22:06
0

caput rerum

 

Buďme svojim spôsobom radi, že odchádzajú. Tu ich bohužiaľ nič dobré nečaká, zakapali by. U nás majú len minimum šancí sa zlepšovať.
8.1.2020 - 22:21
+1

len_tak

 

Ja som na skončených MSJ nezaregistroval na výkonoch našich hráčov rozdiel medzi tými zo zahraničia a tými čo hrajú na Slovensku.
8.1.2020 - 22:52
+1

caput rerum

 

Naozaj? Ja som presvedčený podľa toho čo som pozorne pozeral nielen na body, plusy a mínusy, že Kňažko, Mudrák, Vitaloš boli určite o dosť lepší ako napr. Turan, Cesanek, Dlugoš. A ak si nevidel rozdiel medzi výkonmi forwardov ako Čajkovič, Faško Rudaš, Mrazik, Okuliar oproti takmer neviditeľným ako Durina, Jendek, Minarik, Kovacik, to už ja neviem ovplyvniť. Jedini dvaja z našich líg čo presvedčili sú Stacha,prípadne Džugan. Tak som to teda videl ja. Že bol celkový dojem a prejav tímu katastrofálny, to už je iná téma...
8.1.2020 - 23:22
0

len_tak

 

Skutočne?: Súhlasím, že naši "najlepší" boli Stacho, Džugan a pridal by som Paulínyho. Ak by som mal ich ohodnotiť, tak na 3-. Áno hráči zo zharaničia, ktorých si spomenul, boli o "trochu" lepší ako tí, čo hrajú doma. Podľa mňa zahraniční, tak na 4 a domáci na 4-. Okrem Kňažka, ten bol z obrancov v obrannej fáze najslabší, takže 4- (Turana nehodnotím).

Katostrofálny nebol len celkový dojem ale aj hra. A od totálneho zlyhania na turnaji, nás zachránila (aj z Božou pomocou) len výhra z Kazachstanom.
9.1.2020 - 8:12
+2

RebeccaBlack

 

mna si nevsimajte: ja som si len prisiel precitat v diskusii ako o rok vypadneme a ze satan by mal odstupit
6.1.2020 - 12:33
+8

Sunkafit

 

pohodova skupina
6.1.2020 - 12:35
+1

ptr421

 

Off topic: Čínska repre v českej 2. lige stred 34z, 1b, skóre 67:325. Súdruhovia, rozdávajte pasy, inak sa budú prepisovať storočné rekordy.
https://hokej.cz/2-liga/table?t=328&table-filter-season=2019&table-filter-competition=6509
6.1.2020 - 14:05
0

Bacilek

 

Za mna

Legionarov ponechat na 7

Nechat bonusy za mladych

Do zaciatku MS U20 (cize prva polovica sutaze) imperativ aspon jedneho U20 obrancu a U20 utocnika s ice timom 1O minut v kazdom time

Hrac ci uz obranca alebo útočník by sa dal nahradit U20 brankarom, cize ked odchyta aspon jednu tretinu odpadne imperativ jedneho z hracov

V SHL imperativ aspon 2 utocnici a 2 obrancovia s ice timom 10 minut(tu ale neviem ci ma zvaz financie merat ice time aj v SHL pripadne sa to uz robi?)

Navyse v SHL imperativ do zaciatku MSU20 aby v kazdom time SHL odchytal aspon 1/3 celych zapasov U20 brankar

Imperativy by sa po MS U20 zrusili a bolo by to na dobrovolnej baze a bonusoch ako doteraz
6.1.2020 - 14:14
+1

nerorome

 

Imperatívy nepomôžu. Akurát sa ešte viac posilní antagonizmus voči Šatanovej filozofii, ako pohnúť "stojatými ľadmi" v našom hokeji.
6.1.2020 - 16:11
0

Bacilek

 

Samozrejme po diskusii s klubmi..

Ale zober si to v praxi, ak by boli vsetky timy na tom rovnako len 2 hokejisti navyse a to len v prvej polovici sutaze ked sa este nemusi ist uplne na krv podla mna by to az taky ustupok zo strany klubu nebol,

ved taky TN takto vela zapasov hral Stacha, Chromiak, ZV Fatul, Kolenic, BB ak by sa nezranil Sojka tak s nim Zubak, v PP by nasli k Cesankovi urcite nejakeho utocnika, DT Golian s Cenkom, v NR Minarik a Nemec, Kosice Faith, Cibak
...

Hraci by boli aj schopni priniest kvalitu ale imperativ by nutil k ich ice timu a kluby k tomu aby na nich pracovali...

urcite by to tie kluby tak nebolelo a bolo by to na prospech...

Ja verim ze po dohode s klubmi k takemuto niecomu dojde a kluby sami zistia ze mozu na tom len profitovat
6.1.2020 - 16:32
+1

nerorome

 

Pozri, Česi na ŽIADOSŤ KLUBOV uzatvorili druhú najvyššiu súťaž, že budú dávať šancu mladým hráčom. Na Hokej.cz je aktuálny rozhovor s F. Pešánom o tom, ako kluby klamali, hráčov nestavali a každý klub si tak zas a znovu pozeral iba na svoje záujmy. Myslíš, že u nás by to bolo inak?
6.1.2020 - 16:39
0

Bacilek

 

Ved prave ked si nevydiskutujes podmienky tak kluby najdu klucky ako to obchadzat, keby to bola podmienka pre vsetkych, uz by sa to obchadzat nedalo

Navyse fakt v prvej polovici sutaze do zaciatku MS resp. zaciatku spolocnej pripravy to nie je vela zapasov.. skoda idealne to bolo v tejto sezone ked sa nevypadava
6.1.2020 - 17:27
0

Tino

 

ale: toto je prave to chore zvaz ma nutit kluby aby si vychovavali kvalitny mladez a davali jej prilezitost?...absurdne, nas hokej pada prave na diletantoch v kluboch ktori jednak dlabu na mladez a jednak mladym nedavaju realnu serioznu prilezitost...motame sa v kruhu
6.1.2020 - 18:48
+1

KrebsKandidat

 

Sorry, nechcel by si podla tohto rovno urcovat zlozenie muzstva? Das mladeho do 3. utoku, napriklad. Ten bude hrat o nicom, tak ho trener stiahne. Aby ale mal dost casu na lade, tak ho bude musiet dat do ineho utoku? Pre SHL by to bolo este horsie, kedze by si navrhoval viac hracov.
6.1.2020 - 21:25
0

crosbynko

 

Skupina je to uplne v pohode. Lahsiu by sme tazko mohli chciet. To ze na to nemame je vec druha.
6.1.2020 - 16:09
+1

zomi BLOG

 

Kanada (1.), Fínsko (4.), Švajčiarsko (5., Nemecko (9.)? Rozdziergame ich...
6.1.2020 - 17:06
0

Adriano23

 

Rocnik 2001 je priemerny. Sice sme pred cca tristvrte rokom s tymto rocnikom vypadli na MS U18, ale vysledky od U16 ma tento rocnik normalne resp proti svajciarom a nemcom nemaju horsiu bilanciu a v tychto zapasuch su vacsinou lepsim timom. Detto aj na uz vyssie spomenutych MS U18 nasi v barazi so svajciarmi boli hokejovejsi/lepsi bohuzial prehrali. Tak isto ako sa nemci trapili s kazachmi na MSJ. Aj herny prejav proti timom z big 6 nebol urcite marny a nasi hrali celkom slusne, bohuzial im totalne nevysiel zapas s lotysmi. Dovolim si tvrdit ze rocnik 01 mame z tria SVK, SUI, GER najlepsi, nijak vyrazne, ale najlepsi. Co je trosku horsie tak minimalne nemci maju o rocnik nizsie resp 2002 obrovsku kvalitu na cele s Stutzlem.

Kazdopadne je velka sanca, ze napriklad Seider uz bude brazdit lady NHL a ak by sa k nemu pridal aj Stutzle, tak nemci budu radi ak nezostupia. Neskutocne bolo vidiet ako nemecky tim je zavisly na Bokkovi, ci Stutzlem a Seiderovi. Nehral jeden z nich a nemci mali problem. V tom posledom size znovu nehral Stutzle, ale osobnost najma Bokka rozhodla.

Super, podaktori z vas tu konecne objavili hraca ako je Marco Rossi. O nom sa uz vie trosku davnejsie a rakusania sa tesia na nastupcu Vaneka v NHL co do poctu bodov i zapasov. Statistiky vo svajciarskych juniorkach mal na urovni Ehlersa, Fialu, ci Hischiera v totoznom veku ako oni.

Kazdopadne sa tesim, ked to tento rok nevislo buduci rok to bude urcite lepsie. Nasi hraci rocnika 2002 ako MYklukha, Kaslik, Kolenic, Chromiak, Krajc predstavuju urcitu kvalitu s velkou davkou kreativity.
6.1.2020 - 19:56
0

Tino

 

prave: prechod od u18 k u20 ma priama konkurencia mam pocit lepsie zmaknuty...myslim ze je to okrem ineho sposobene lepsim zapracovanim tychto hracov medzi seniorov...
6.1.2020 - 20:44
+1

Adriano23

 

Jasne, nasi v tom hodne zostavaju. Ale na druhu stranu uz dlho sme nemali v lige tolko 17 rocnych hracov ako tuto sezonu a verim, ze buducu sezonu pocet este stupne.
6.1.2020 - 21:57
0

Zidan

 

To, že máme lepšie 01 ako Švajčiari platilo možno v kategóriach do U18. Teraz to už tak určite nie je
7.1.2020 - 12:35
+1

Adriano23

 

No tak daj tie švajčiarske esá o ktorých nikto nevie.

Ináč práve naopak, neviem či ti niečo hovorí L. Rubin, obranca ktorý mal bol svojho času považovaný za hráča do 3 kola draftu. Ďalej útočníci Dean Schwenninger a Andersson boli taktiež považovaní ako možné draftové prospekty neskorších kol.

Ale evidentne podľa teba majú hráčov na úrovni Cajkovica, či Mrazika, tak som zvedavý ktože to je...
7.1.2020 - 14:48
0

Zidan

 

Mňa nemusíš poučovať btw je to asi prvý krát čo si niekomu neskomolil meno. Ale nie, bavme sa rozumne.
Tak a teraz si zostav to, čo môžu obe krajiny postaviť do útoku. Okrem štyroch-piatich (nechcem menovať) u nás ťažko nájdeš útočníka, ktorý by momentálne mal na medzinárodnú scénu. Švajčiari nemajú Čajkoviča, no majú oveľa kvalitnejšie ligy a hlavne asi tak dvojnásobne vačší výber. Tých hráčov, čo môžu byť platní aj na medzinárodnej úrovni je tam (nie oveľa viac). Naše 01 by som vedel kvalitatívne prirovnať k Nemeckým. Na najbližšom turnaji dvadsiatok uvidíme realitu.
7.1.2020 - 20:40
+1

Adriano23

 

Jasné neraz sa mi stane preklep, ale tvrdiť že prvý krát píšem mená hráčov správne, tak to neviem odkiaľ máš. Píšem v drvivej väčšine bez diakritiky, az kým nepíšem z mobilu ...

Píšem tu konkrétnych hráčov s konkrétnymi faktami, ty tu prídeš ako arogan a prázdnymi slovami, bez žiadnej výpovednej hodnoty zhodis tieto informácie. Dávam tu pravidelne mená zahraničných v drvivej väčšine bez preklepov. Teba som sa pýtal daj tu tie švajčiarske mená, ale iba tliachas do vetra.

Mimochodom, keď sa tak vyznas je mi divné že nemcov, ktorým aspoň pár hráčov z ročníka 01 hra v DELke dávaš pod úroveň svajcov. Ktorým tak akurát pár hráčov hra v NLB. Nemajú žiadneho hráča aspoň na úrovni Nussbaumera a Knak (02) bude ich jednoznačne naj útočník. Snáď tieto mená poznáš resp si ich pozri na EP a popripade ma oprav.
8.1.2020 - 12:37
+1

Zidan

 

Áno, napísal si Čajkoviča a Mrázika. Dvaja hráči tvoria kvalitu ročníka? Napísal som, že Švajčiari nemajú Čajkoviča, tak načo by som niekoho vyzdvihoval? Ale môžem.. Jobin, Salzgeber, Stoffel, Schlapfer a Canova ma napadajú ako solídni útočníci, ktorý hrajú na medzinárodnej úrovni vždy dobre. Ako som spomínal, nie je tam nikto kto by vyčnieval ale hĺbka tam oproti nám je. A akí hráči Nemecka hrajú v DELke okrem Nijenhusia?
8.1.2020 - 17:55
+1

gusto

 

Vsetkych, co si vymenoval su prinajlepsom priemerny hraci. A to im este velmi lichotim. Svajciari mali team hracov, ktory robia "3" body za sezonu v NLA ci NLB. To, ze im to na nas na MS stacilo, je uz druha vec.
8.1.2020 - 19:12
0

Zidan

 

Jasné, hovorím, že to nie su žiadne hviezdy. Len porovnávam počet kvalitných hráčov na oboch stranách.
8.1.2020 - 19:20
0

Zkubydu

 

Prehlad výsledkov U20 (vrátane prípravy) za posledných 5 rokov: Od zisku 2. Bronzu. (1. v roku1999): 2015/16- (96-98)8. miesto, 3b, za Bielorusko(4:2)celkové skóre 13:30
2016/17- (97-99) 8. miesto, 3b, za Lotyšsko(4:2) celkové skóre - 10:34
2017/18- (98-99) 7.miesto, 10b, za DAN7:2,USA3:2,BLR 2:1,RUS 3:4SN skóre-18:21
2018/19-(99-2000) 8. miesto 4.b za výhru nad KAZ(11:2)a CZE(1:2SN) skóre 20:30
2019/20202 (2000-01) 8. miesto za výhru nad KAZ (3:1) celkové skóre 11:35
a posledná pripomienka: naposledy sme usporiadali MSJ v 1987 v Piešťanoch a pred tým v 1977 vo Zvolene a v Banskej Bystrici. Potom už nikdy!!!

Z toho mi teda vyplýva, že najlepší ročník boli"95", lebo získali bronz. potom "98" a "99" (len mierne herné zlepšenie), lebo hrali s 2.-5. vyrovnané zápasy a 7.-10. pravidelne porážali (aj vysoko).
Ostatné ročníky bojujú sami so sebou a ničím nikoho neohurujú.
Mnohí vravia že 2004-ky budú opäť kvalitné, len sa bojím, že to je skôr zbožné želanie ako fakt. A kým budú mať oni 19 rokov (4 sezóny), či svoje predispozície nestratia a či budeme ešte v A skupine?
7.1.2020 - 14:27
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Košice38118:7881
2.B. Bystrica37111:6880
3.Slovan39135:7779
4.Poprad37108:8663
5.Trenčín37112:8862
6.Zvolen37118:9762
7.Miškovec38106:10256
8.Nitra3897:9956
9.Michalovce3798:10852
10.Detva3787:12941
11.Budapešť38106:14638
12.N. Zámky3894:13435
13.L. Mikuláš3764:14227
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3728144190:7890
2.Topoľčany3619827125:9075
3.Martin3621339139:10072
4.Dubnica36174213116:11361
5.Skalica37163315129:10957
6.Sp.Nová Ves36162315119:12255
7.Žilina36143316106:11351
8.Levice36112320116:14240
9.P.Bystrica369232292:13834
10.Trnava3660228103:19320
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 15.1.2020 21:12
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14811453:3727
2.Dukla12801356:3925
3.Poprad14612560:4822
4.B. Bystrica12521442:4320
5.Košice12520548:4819
6.Zvolen120011121:651
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina12810338:2626
2.Martin12801335:2625
3.Slovan12620445:3022
4.Trnava12502527:3717
5.Skalica12500732:3315
6.P. Bystrica120111024:493
Aktualizované: 12.1.2020 18:24
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice4026347155:8388
2.Dukla4026239171:8285
3.Poprad4025267143:8385
4.B. Bystrica40253012136:8281
5.Nitra40243211157:8680
6.Púchov4023377138:8879
7.Slovan40207211143:9976
8.Trnava40204115132:11069
9.Martin40155416111:12159
10.Michalovce4012212597:15241
11.Spišská409242595:14635
12.Žilina409222776:16733
13.Skalica405223167:17521
14.L. Mikuláš400133666:2132
Aktualizované: 16.1.2020 20:08
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.1.2020 19:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.1.2020 19:37
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.1.2020 19:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.1.2020 19:37
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.1.2020 19:37

Bleskovky

HK Poprad - HKM Zvolen 2:1 po dvoch tretinách

HK Poprad - HKM Zvolen 2:1 (1:0, 1:1) po dvoch tretinách Góly: 8. Svitana (Zagrapan, Ulrych), 27. Takáč (Erving, Zagrapan) – 40. McPherson (Drgoň)SR-Hokej-TL-41.-Poprad-Zvolen-2.tretina
pred 10 min. - TASR

Bremerhaven - Mníchov 4:6 v 38. kole nemeckej ligy

Hokejisti Bremerhavenu so slovenským útočníkom Tomášom Sýkorom prehrali vo štvrtkovom zápase 38. kola najvyššej nemeckej DEL na domácom ľade s lídrom Red Bull Mníchov 4:6. výsledok: Fischtown Pinguins Bremerhaven - Red Bull Mníchov 4:6.
včera o 22:10 - TASR

Rögle - Lulea 4:7 vo švédskej lige

Hokejisti Lulea HF zvíťazili vo štvrtkovom zápase 33. kola najvyššej švédskej súťaže na ľade Rögle 7:4 a potvrdili post lídra. výsledky: Brynäs - Färjestad 4:3 pp a sn, Djurgaarden - Linköping 3:2, Växjö - Skelleftea 1:2, Rögle - Lulea 4:7, Leksand - Örebro 0:1, Oskarshamn - Frölunda 5:1.
včera o 21:27 - TASR

Trška bude hrať za Vítkovice ďalšie tri roky

Slovenský hokejový obranca Peter Trška predĺžil zmluvu so svojim českým zamestnávateľom HC Vítkovice Ridera. Dvadsaťsedemročný hráč bude na severnej Morave pôsobiť ďalšie tri roky.
včera o 17:02 - TASR

Rittich nahradí v Zápase hviezd zraneného Kuempera

Český brankár David Rittich z Calgary Flames nahradí v Zápase hviezd zámorskej NHL zraneného Darcyho Kuempera z Arizony Coyotes. Rittich si oblečie dres výberu Pacifickej divízie. Informoval o tom portál nhl.
včera o 08:41 - TASR

Kärpät Oulu - Tappara Tampere 2:3 vo fínskej lige

Hokejisti Kärpätu Oulu v zostave so slovenským útočníkom Michalom Krištofom a brankárom Patrikom Rybárom prehrali v šlágri 40. kola fínskej najvyššej súťaže s Tapparou Tampere 2:3. Liig 40. kolo: Jukurit Mikkeli - Ilves Tampere 4:3 pp a sn, JYP Jyväskylä - KooKoo Kouvola 0:4, Kärpät Oulu - Tappara Tampere 2:3, Sport Vaasan - TPS Turku 4:5.
15.1.2020 20:00 - TASR

Servette Ženeva - Lugano 0:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Lugana zvíťazili v utorkovom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Ženevy 2:0. výsledky: Servette Ženeva - Lugano 0:2, Zürich - Langnau 6:1.
14.1.2020 22:10 - TASR

Rielly má zlomenú nohu, Torontu bude chýbať osem týždňov

Minimálne osem týždňov sa kanadský hokejový klub NHL Toronto Maple Leafs musí zaobísť bez kľúčového obrancu Morgana Reillyho. V súboji s Floridou Panthers (4:8) si zlomil nohu. Reilly absolvoval na začiatku týždňa vyšetrenia a na kontrolu pôjde za osem týždňov.
14.1.2020 20:48 - TASR

Zraneného Palmieriho nahradí v Zápase hviezd Hischier

V Zápase hviezd hokejovej NHL v St. Louis sa 25. januára predstaví aj útočník New Jersey Devils Nico Hischier. Švajčiar bude reprezentovať Metropolitnú divíziu, v exhibícii nahradí zraneného spoluhráča Kyela Palmieriho. Dvadsaťjedenročná draftová jednotka z roku 2017 sa v exhibícii predstaví prvýkrát v kariére.
14.1.2020 20:27 - TASR

Nicklas Bäckström predĺžil zmluvu s Washingtonom do roku 2025

Švédsky hokejový útočník Nicklas Bäckström uzavrel s klubom NHL Washington Capitals novú päťročnú zmluvu. Tridsaťdvaročný center počas nej zarobí 46 miliónov dolárov a vyprší mu v sezóne 2024/2025. Center Caps v aktuálnej sezóne odohral 39 zápasov, v ktorých strelil 9 gólov a pridal 26 asistencií.
14.1.2020 16:56 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 01. 2020
Detva - Poprad o 18:00
Zvolen - Košice o 18:00
Miškovec - Michalovce o 18:30
Slovan - B. Bystrica o 18:30
N. Zámky - Nitra o 18:30
Budapešť - Trenčín o 19:00

Odohrané zápasy

14. 01. 2020
BudapešťN. Zámky
3:4 PPREPORT
SlovanKošice
6:1REPORT
12. 01. 2020
KošiceTrenčín
3:2REPORT
MiškovecB. Bystrica
1:4REPORT
DetvaMichalovce
3:2REPORT
L. MikulášPoprad
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA49 bodov
2.Haščák M.KOS44
3.Southorn J.BBY44
4.Mikyska J.TRE43
5.Zigo T.SBA41

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS28 gólov
2.Alderson B.TRE22
3.Zigo T.SBA21
4.Langkow C.MAC19
5.Stupka V.NZA18

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP94.57 perc
2.Gajan M.BBY93.87 %
3.Tomek M.TRE93.82 %
4.Beskorowany T.BBY93.74 %
5.Košarišťan A.KOS93.5 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov