Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na postup už potrebujú zaváhania favoritov

zdroj: TASR
16.5.2019 00:46 TASR

Slovenskí hokejisti prehrali v kľúčovom zápase s Nemeckom 2:3 a postup z A-skupiny už nemajú vo vlastných rukách.


 Na prienik do štvrťfinále domácich MS sa musia spoliehať na zaváhania aspoň jedného z trojice favoritov košickej vetvy Fínska, USA alebo Kanady.

Slováci majú po štyroch dueloch na konte len tri body a patrí im šieste miesto v tabuľke. V ďalších troch stretnutiach s Francúzskom, Veľkou Britániou a Dánskom môžu získať najviac ďalších deväť, čiže dokopy 12 bodov. Tie už majú na konte Nemci, k tomu lepší vzájomný zápas a tak ich Slováci v tabuľke už nemôžu predbehnúť. Za predpokladu, že favoriti skupiny Fínsko, USA a Kanada nestratia body s papierovo slabšími súpermi, Slováci sa šiestykrát za sebou nedostanú do štvrťfinále.

Teoretických šancí na postup domácej reprezentácie je ešte viacero. Dokonca aj s desiatimi či jedenástimi bodmi. Najväčšia možnosť je, ak budú bodovať naplno v zostávajúcich troch dueloch a na konte budú mať 12 bodov.

Najschodnejšie sa v tomto prípade javí prienik cez USA, s ktorými majú lepší vzájomný duel. To by však Američania, momentálne s ôsmim bodmi, nemohli v zostávajúcich troch stretnutiach nazbierať viac ako štyri body. Napríklad, ak by zdolali Dánsko, prehrali s Nemeckom a to aj po predĺžení a nájazdoch a zároveň nebodovali v derby s Kanadou. Cez Fínov a "javorové listy" je teória postupu už dosť vzdialená realite. "Suomi" totiž majú sedem bodov a čakajú ich dva zápasy s oustidermi skupiny Veľkou Britániou a Francúzskom a ďalšie dva s Dánskom a Nemeckom. Aj šesťbodová Kanada má k dobru štyri stretnutia, postupne s Francúzskom, Nemeckom, Dánskom a USA. Obe krajiny majú navyše v prípade rovnosti bodov so Slovenskom lepší vzájomný duel.

tabuľka A-skupiny:

1. Nemecko 4 4 0 0 0 12:5 12

2. USA 4 2 1 0 1 17:10 8

3. Fínsko 3 2 0 1 0 9:6 7

4. Kanada 3 2 0 0 1 15:8 6

------------------------------------

5. Dánsko 3 1 1 0 1 15:6 5

6. SLOVENSKO 4 1 0 0 3 13:14 3

7. Francúzsko 3 0 0 1 2 6:16 1

------------------------------------

8. Veľká Británia 4 0 0 0 4 4:26 0

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


Podbradok

 

Po prvých troch zápasoch sa dalo tvrdiť, že naši na to štvrťfinále herne aj majú. Nemci sa však nezľakli, bojovali až do konca a na 99% sú tam teraz oni. V tomto je šport pekný, že je taký nevyspytateľný, a preto aj napínavý.
16.5.2019 - 5:38
+8

Dasty10

 

Nemci maju 100% istotu
16.5.2019 - 7:59
+5

Urpiner16

 

Lebo hrajú dovtedy pokiaľ nezaznie klaksón 60-tej minúty.
16.5.2019 - 8:18
+5

Kurolišek

 

100% istotu nemajú ak budú mať Slovensko, USA a Nemecko rovnako 12 bodov a oni vysoko prehrajú s USA tak nepostúpia. Áno je to nepravdepodobné ale bavíme sa tu o tom či je to 99% alebo 100%. Tak nie nieje to 100%.
16.5.2019 - 13:55
+5

Crosby087

 

Je to skoda. Chlapci maju v sebe to,co mnohe roky narodnemu muzstvu chybalo. SRDIECKO..zial mnozstvo okolnosti, ako zbytocny faul,chyba rozhodcov,nepremenene klucove sance, spravenie velkych chyb,mnozstvo slabsich chvil brankarov..su trestane extremnym sposobom....
Uspech sice na tychto MS nedosiahneme,ale radost nam chlapci spravili v mnohych pripadoch...
osobne si vsak myslim, ze velky podiel za neuspech v podobe nepostupu nesie trenersky štab...ci uz je to Lašak,ktory uplne zodpoveda za brankarov....alebo tí co maju na starosti obranciv..kolko vlastne trenerov ma na starosti obrancov?
Lebo momentalne je ich tam tolko,ze kazdy obranca moze mat aj jedneho trenera...
A v neposlednom rade by uz mohla prestat glorifikacia Ramseyho ci uz zo strany medii,fanusikov a podobne...
treneri sa delia na uspesnych a neuspesnych. On je neuspesny...on rozhodol koho posle na v najdolezitejsom momente vcera na lad...a nevyslo to...
mat hŕstku hracov z NHL a nevyuzit ich v najdolezitejsom case?! V case,kedy sa rozhoduje o slovenskom byti a nebyti na MS?
Argument,ze dotycni co boli pri gole na lade dobre branili pocas zapasu?
Vsak v druhej tretine mali nemci pri presilovkach tolko sanci,ze mohli dat aj 2-3 goly,lebo ti co boli na lade im to svojim postavenim nenormalne ulahcili..
Velmi tvrdu dan zaplatil tim za trenerove rozhodnutia,ktore absolutne nezvladol...
skoda. Za SRDCE Vam vsak nesmierne dakujem...uzite si zaver MS..su poslednymi domacimi na dlhe roky,tak na ne dlho nezabudneme...este raz DIKY CHLAPCI.
16.5.2019 - 6:00
+43

Roman-u2

 

Celkom pohode, ale využiť hŕstku hráčov z NHL? Veď zápas s Kanadou nám "zarezalo" nezmyselné vylúčenie Tatara... Hlavná chyba bola, že pri hre, keď Nemci hrali bez brankára sme sa hrali s pukom vo vlastnom pásme, namiesto nastrelenia dopredu - toto nám neprejde aj pri Anglicku.

Žiaľ, hlavný problém je o psychike, škoda, veď pred MS sa o nej toľko popísalo - Zápas s Kanadou sme prehrali pre provokácie, ktoré k hokeju patria, ale vnímame to ako porušenie Fair play. Proti Nemcom sme sa zosypali pár minút pred koncom - Herne ešte stále máme skvelých hráčov, ale psychiku máme mimo tohto sveta. Škoda!


Chlapci nevadí, šanca síce je, ale teoretická, treba vyhrať čo sa dá, nech tieto MS neskončíme v totálnej frustrácii
16.5.2019 - 7:06
+7

doc.koniferum

 

Roman-u2 spomínaš zápas s Kanadou.Ja s odstupom času považujem tento za zlomový.Tento sme mali vyhrať a včera kašľať na to,stále by sme to mali vo svojich rukách.
16.5.2019 - 10:25
+4

Roman-u2

 

Súhlasím, proti Kanade to malo skončiť inak...
16.5.2019 - 10:42
+2

Kite19

 

Pred dvomi rokmi by som za podobné výkony bol vďačný a za to ako chlapci hrajú, môžme ďakovať hlavne trénerovi, radosť pozerať na tú hru. Pozbieral mladých a naučil nás bojovať. Hra v oslabení je mizerná, ale ja osobne budem šťastný ak Ramsy zostane pri našej repre. Super by bolo mať podobných trénerov aj na klubovej úrovni a som si istý, že by bolo aj v lige viac mladých a repre by šla hore. Bol som po Nemcoch sklamaný, ale to ako momentálne funguje repre, mi dáva nádej, že je šanca to zlepšiť. Podmienkou však je, aby sa veľa zmenilo v lige, staré kamarátstva, pretláčanie už v doraste, úplatky... Práve na príklade Ramsy-ho, sa mi zdá, že naše trénersko-funkcionarske kádre spia na prelome 90rokov.Repre dokazuje, že sa to dá zmeniť. Držím našim palce v ďalších zápasoch, náš hokej má šancu aj keď tento rok už asi nie, ale týmito MS sa nič nekončí. Zmeny sa dejú pomaly, ale to je len obraz o tom aká sme krajina.
16.5.2019 - 16:09
+6

OUTBLAST

 

...: presne tak,chce to čas,progres tam je ..rozdiely sú už teraz vidno...sú tam mladí chalani ktorí majú budúcnosť tak netreba hneď po neuspechu všetkých vyhadzovať a na každého nadávať...potom minimálne tých pár čo je za morom nebude ani mať chuť reprezentovať...ludia si už proste musia uvedomiť že netreba mať vlké oči a každý rok čakať neviem ak výsledky...
16.5.2019 - 20:41
+6

aaaaa

 

Už keď sme dostali gól proti Kanade som si povedal , že toto nás bude mrzieť tie dve sekundy a tá strata bodu , ale to som netušil aká tragédia ešte len príde .

Zase sa dalo nato pozerať , súpera sme prevyšovali a potom príde taký záver .


Inak fakt niektorí diskutujúci si zase našli obete , ktoré môžu sa všetko ako Čiliak a Lunter čo je úplne smiešne , že poďme všetko zvaliť na neoblubenych hráčov .


Práve Čiliak podal v zápase super výkon ...v oslabeniach pochytal veľké tutovky , nakonci druhej tretiny samostatny nájazd chytil a teraz normálne idete ho hejtovat za gól, kde šmatlavemu Nemcovi vyšla strela lepšia ako Oveckinovi .


A Viniť sa ten gól Luntera ? ...proste takto stojíme stále , prehustujeme skôr stred ....zaujímavé že pri góle Kanady kde si ten hráč ešte aj spracoval puk a až potom vystrelil som nenašiel žiadny hejt na Krištofa , ktorý nedostupil hráča....objektivita ako sa patrí .


A to, že poslal 4 formáciu ??? No sú bráni ako defenzívny hráči a práve 4 formácia bola v zápase najlepšia ...a koho iného poslať ??? 1 formácia dostala už viac gólov a nehrajú dobre , v druhej formácii bol Nagy na trestnej a tretia s Hudačekom fakt nie je na také situácie .

Ako chybu som videl skôr to ,že odychovy čas trebalo zobrať po druhom góle a ukľudniť hráčov .

Celý šampionát sa mi Marinčin neskutočne páčil a hovoril som si , že môže sa presadiť ešte v NHL a potom 30 sekund dokonca keď nám stačí remíza ide robiť kľučku na dvoch hráčov ??? Aj prvoligový hráči by to čapli na zadný mantinel a v kľude dohrame .

A druhý gol ? Nemci nahodia puk Čiliak zastaví za bránou pil Jarosovi , pri ktorom nikto nebol a čo urobí ? 10 možnosti ako bez problémov vyhodiť puk a on ho drží a potom ho popri mantineli posunie kde boli dvaja Nemci ??? Wtf akože precoo ???

Jaroš a Marinčin hviezdy zápasu no

16.5.2019 - 6:28
+22

blue-311

 

Cize to, co kritizujes v tretom odseku si vlastne v tom istom prispevku urobl aj ty sam. Gratulujem
16.5.2019 - 6:56
+24

aaaaa

 

Že som skritizoval Jaroša a Marincina ??? Ja som hovoril o tom , že väčšina diskutujúcich si našla obetnych barankov ešte pred turnajom ...a zvalia na nich už všetko aj zato čo nemôžu .

Ja som len popísal , kto skutočne pro tých gólov viditeľné chyboval
16.5.2019 - 7:08
+6

LenTak93

 

Čiže ty si svoje hádzanie špiny obhajuješ ako "popísanie, kto za to mohol" a iným chceš takú možnosť zobrať. Frajer si.
16.5.2019 - 8:32
+12

aaaaa

 

Ja píšem o zretelnych chybách ale niekto kritizuje vybraných hráčov za všetko aj za situácie ktoré nie sú och vína ale proste musia si kopnúť .


Chyby Marincina a Jaroša rozobrali aj Česi a Valabik ...len tu prídu odborníci a povedia že druhu gól mal Čiliak chytiť a podobne
16.5.2019 - 15:43
0

FeroMotyka

 

Čiliak mohol byť za hviezdu, čo chýbalo, 2 sekundy proti Kanade.
16.5.2019 - 18:56
+1

dufus

 

niekto tu písal po zverejnení nominácie že tá obrana vyzerá bombovo,no ona né že len vyzerá ona tak aj hrá.......
brankári,je úplne jedni ktorý snehuliak tam je....
útok,no na rovinu ,ak má byť Krištof prvý center a človek ani nevie celý zápas že tam je,tak potom je to o ......
škoda ,doterajšie dobré výkony sme si včera poebali na celej čiare
16.5.2019 - 6:28
+9

FP-csainz

 

A koho tam mal nasadiť? Pokiaľ viem tak Marinčin hráva na prelome AHL / NHL. Jaroš hráva v NHL. Černák hráva v NHL. Všetci menovaní robili na konci zápasu chybu za chybou. Mňa najviac na šampionáte irituje to ako hráme v oslabení. To je hotová katastrofa. Vždy to smrdí gólom... A bohužiaľ ani naši brankári toho veľa neukázali... Okrem zápasu s USA.
16.5.2019 - 6:31
+5

chimli

 

Po prvom týždni MS sme sa NIEKTORÍ fans podľa jedného z benjamínkov mužstva dozvedeli, že sa správame ako opice(nechutné okolnosti po zápase s CAN). Podľa mňa omnoho horšie je, že po tomto týždni sme sa opäť a zase dozvedeli, že naši hokejisti nie sú až také hviezdy, za aké sa radi považujú alebo ich takto niekto významný či bezvýznamný označuje.
Bohužiaľ, hráči zo ZG, ktorí sú plne spoluzodpovední za výsledky , zlyhali tak isto.
Poučenie?
16.5.2019 - 6:38
+15

pablob26

 

A nespravali sa ludia ako opice? Ved da spravali ako sedliaci.
16.5.2019 - 7:16
+13

Roman-u2

 

V prvom rade hráči by nemali počas MS sedieť pri sociálnych sieťach... Stačí, že im dôležitosť zápasu pripomínajú novinári. Psychika je sv.ňa, tú neoklameš, zbytočne hráme dobre, keď sa potom zosypeme.
16.5.2019 - 7:23
+5

pablob26

 

Socialne siete su dnes bohuzial sucast bezneho zivota.
16.5.2019 - 8:57
0

HkmDetva

 

Presne bohuzial
16.5.2019 - 10:13
+4

Nemehlo

 

Zodpovedny za vysledky? Ved splnime ocakavane umiestnenie. Ked si myslsi, ze mame na to byt majstri sveta tak sa preber.
16.5.2019 - 9:11
+1

tulen - kosice

 

poučenie ?: že fehérvary je decko,ktoré nepočúva starších a prší mu do nosa
16.5.2019 - 16:51
+3

filip289

 

Wtf?
16.5.2019 - 21:20
+1

mato-s

 

Vidieť že chlapci sú dobrý kolektív aj makajú na vysledok, hrajú pekný hokej žiaľ zbabrane konce pripisujem zlému koučingu sme ako orchester bez dirigenta.Teraz nám pomôže len zázrak.
16.5.2019 - 6:49
+3

oveckinalex

 

najvacsi problem je ze nemame dobreho centra. v klucovych momentoch nevieme vyhrat buly. tak sa nedaju vyhravat zapasy. mozno 1-2 nam vyjdu, ale je to velky problem.
16.5.2019 - 14:23
+1

Tricko30

 

Čo dodať hráme najkrajší hokej za posledné roky ale svojou posratostou sme nepostupili do stvrtfinale.naco máme na lavičke viac trénerov ako hráčov keď si ani nezobrali za stavu dva dva timeout aby chalanom vysvetlili že nehrnte sa nikde berme aj bod prečo tam nasadzovali marincina keď mu zapas vôbec nevyšiel a bol pri všetkých troch góloch súpera.draisaitl ani neschádzal z ľadu prečo sme tam posledné minúty nemali sekeru s cernakomm stále na ľade.nemci celý zápas vyhadzovali puku vseliako po mantinwle okolo kocky pomaly a my im tam nahodíme marincinom zabku na modrú.hrube dve chyby tohto obrancu nás stáli postup do štvrťfinále nemcom.ani bod nestačil a my si nechame streliť gól toto není už náhoda toto je posratost nášho tímu na čele stymi asistentmi na lavicke
16.5.2019 - 7:09
+17

Roman-u2

 

Mali to zobrať ešte pred gólom Nemcov na 2:2, ukľudniť ich dať pokyny na oslabenie, lebo sami v oslabení nevymyslia nič
16.5.2019 - 7:19
+3

HkmDetva

 

Vtedy brali nemci cize sme mali aj my
16.5.2019 - 10:14
+6

zubo

 

Marincin do 58 minuty hral lepsie ako sekera, preto ho tam poslal.
16.5.2019 - 9:22
0

nerorome

 

To je pravda, ale spolu s Fehym a Sukeľom majú na triku prvý gól Nemcov
16.5.2019 - 9:25
+3

kaviarista

 

Prvý gól Nemcov nemá na triku nikto z našich. Krúženie za bránkou, timing, na milimetre presná prihrávka medzi našu štvoricu, to bolo zahrané ako z hokejovej učebnice. Ak toto máme považovať za chyby, tak by hokej končil 0:0. Hokejista nie je veštica Izidora, že vie na 100% odhadnúť situáciu o sekundu neskôr
16.5.2019 - 10:10
+1

nerorome

 

Valábika čoraz viac "nemusím", ale ten prvý nemecký gól rozobral výborne z pohľadu tých detailov, ktoré naši vyššie menovaní pred ním nezvládli..
16.5.2019 - 10:17
+1

Ol!ver

 

Prečo ho čoraz viac "nemusíš"?
16.5.2019 - 10:31
0

nerorome

 

Napr. že pribúda z jeho strany vyjadrení, komentárov (ako napr. včera ohľadom zákroku Nagya), kde stráca objektivitu a prejavuje sa viac ako fanúšik. Sorry, ale je to môj subjektívny názor...
16.5.2019 - 10:38
+2

emoxx1

 

Ja nemám ani tak problém s ním, ako s faktom, že sa začal považovať za mernú mincu. Kopec ľudí nadobudlo dojem, že keď to povie on, tak je to nespochybniteľná pravda a ono je to len jeho názor. Tiež tie vyjadrenia počas posledného roka nerobil len tak. Potreboval aby sa o ňom veľa písalo a hovorilo a ja som presvedčený, že to bola súčasť Proma k jeho knihe.
No k tomu Nagyovmu zákroku. Tam to zbytočný zákrok bol, ale aj bez Borisa som si myslel, že Nemec to predsa len trošku pritaliahol. Sledoval som zápas s jedným bývalím hokejistom a upozornil ma na to, keď Nemca niesli dole z ľadu a on sa obzrel smerom hore na kocku. Vtedy mi povedal, že Nemec hlavne tú fázu zranenia a odnášania z ľadu dosť prifarbil, lebo keď si takto otrasený tak nikdy hlavu nezdvihneš a už vôbec nie zo zvedavosti.
16.5.2019 - 11:00
+8

Patomato

 

2min.pre Laca OK ved hra už bola inde,ale ten nemec si vykrutil nohu v kolene a som zvedavy či ešte nastupi.On nemal vobec s krkom,hlavou či chrbticou po naraze
16.5.2019 - 12:21
0

Ol!ver

 

Tak Seiderovi nič nie je (písal to nemecký novinár na twitteri), čiže je dosť možné, že simuloval.
Nebol to nejaký extra zákerný zákrok Nagya a veľký kontakt, rozhodcovia podobné kontakty niekedy zapískajú, niekedy nie. Vplyv na rozhodcu mali skôr videné "následky", keď sa Nemec zvíjal na ľade a je dosť možné, keďže Seider je v poriadku, že to nasimuloval.
16.5.2019 - 12:42
+3

luciakanky

 

tak a ms už môže pekne v pokoji dopozerať a zase raz sem si to zariadili sami svojím prístupom. tak mizerne zahranú hru 6 na 5 som už dlho nevidela. stáli tam ako kužele, robili zlé rozhodnutia ak sa k ním dostal puk.
Lunter zbytočne sóloval pretože chcel dať pred oteckom gól, myslím, že aj otecko by bol radšej keby videl syna hrať vo 1/4finále ms.
Brankárom vyšiel jeden jediný zápas, aj keď Čiliak dnes chytal lepšie ako s Fínskom.
Marinčin sa snažil, z jeho chyby pramenil gól. ale viete čo? mne to až tak nevadí pretože po rokoch máme obrancov, čo sa fakt zapájajú do útoku, vyvezú puk, strieľajú.
Chyba je niekde inde na našej striedačke. miesto 10 asistentov by sa tam hodil aspoň jeden kvalitný psychológ.
Ďalej od zápasu s Kanadou novinári rozprávajú o životne dôležitom zápase ak to nepripomenuli/neopýtali sa hráčov aspoň 10 krát tak ani raz. a včera bolo krásne vidieť, že chalani neboli vo svojej koži, nervózni nesústredení, bez náboja, bez záujmu, minimálne v prvej tretine. už sa vytratila aj tá chlapčenská radosť z gólov. a teraz zase všetci začnú prepočítavať a kalkulovať. dajte im pokoj nech sa sústredia na zápasy.
žiaľ ja to vidím tak, že nám okolnosti zahrajú do karát, ale my to nedokáže využiť. a tak ako krásne ms začali tak smutne skončia a ten dobrý pocit a pekné spomienky budú mať takú hnusnú pachuť. snáď o rok
16.5.2019 - 7:10
+9

pablob26

 

Tak ziadnu kalkulacku neteba. Skoncima piaty ci siesty. Tak to bude. Chalani makali ako sa dalo. Hokej bavil aj ked je pravda ze ma vcera nasrali ale co uz. Vina pada za vcerajsok na cele muzstvo. Mali sme dat treti gol a bol by pokoj. Ano v zavere nasi obranci spravili niekolko skolackych chyb ale aj to sa stava.Uz treba dohrat turnaj ako sa patri. Vyhrat vsetko a cakat ci nepride neoravdepodobny americky skrat.
16.5.2019 - 7:12
+3

Turiec

 

Piate - šieste miesto by bolo celkom fajn. My skončíme na piatom - šiestom v skupine, čiže klasicky 9-12... A to asi úspech nebude
16.5.2019 - 9:46
+6

Acorgonka

 

po predvedenom hernom prejave, po dobrom pohybe...po obetavosti po peknych kombináciách je mi najhorsie z toho ze presne na to sa treba spoliehat: zavahania supera
16.5.2019 - 7:30
+5

Scorpi

 

Ano ale co z toho ked v klucovych momentoch hrame zase raz "nasu" hru a to udrziavanie vysledku (rozumej prestat utocit a len cakat nech hra super, nech si striela nech dava goly a my len dufajme ze snad neda) namiesto toho aby hrali normalne tak ako dovtedy a nemci by si ani nepipli
16.5.2019 - 7:38
+3

Acorgonka

 

ved prave.... branit posledných 7-8 min tak tesny výsledok to mi pride cele zle ale... toto je chyba taktiky...my nevieme z lavicky reagovat na vyvoj hry myslim smerom k tymto momentom... ten tlak co sme mali v 2 tretine ten skoda ze sme nevyuzili zaciatok 3 tiez fajn ...ja by som nevinila napríklad ani brankára obrana tiez urobila chyby.... lavicka mala horiet vcera
16.5.2019 - 7:43
0

Roman-u2

 

Najmä keď máme tím postavený na rýchlosti To mali byť prečíslenia jedna radosť, a to som si myslel, že to bude povinná jazda s výsledkom 3:5, lebo predsa len v obrane nám to pokuľhávalo... Len som zabudol, že s Nemcami nám to v posledných rokoch nejde...
16.5.2019 - 7:55
+1

Acorgonka

 

tak tak... napríklad mne bolo uplne jasne ze to bude velmi tazky zapas o to viac ma mrzi ta prehra ale uz som od vcera "vychladla" uz je lepsie
16.5.2019 - 8:00
0

corthez

 

Voľakedy sme kupovali nové televízory, teraz kupujeme lexauriny
16.5.2019 - 7:31
+6

dufus

 

https://www.nike.sk/tiket/Phs-gMMwOyVGWd_rTBCa7A,to len aby ste vedeli prečo Marinčin útočil.....
16.5.2019 - 7:37
0

Roman-u2

 

U mňa Tatar, ešte aj Ovečkin prekonal bratislavské prakliatie
16.5.2019 - 7:56
0

Zubo27

 

To sa strašne zle číta. Neviem, fakt neviem, či existuje na Slovensku väčší fenomén ako hokej. Nikedy dávno Bondra, Šatan, Haščák a spol. pobláznili tento národ a drží nás to doteraz. Aj napriek neúspešným rokom, ktoré teraz prežívame. Celé rodiny sadajú večer k televízorom, v robote ladia rádiá alebo potajomky kukajú telku skrytú niekde v skrini, moderátorský štáb žije hokejom, prežíva ho spolu s ľuďmi pri obrazovkách, na štadióne, vášniví diváci na tribúnach ktorí sú niekedy "nevyspelí" ale chcela by mať takých aj Kanada, Švédsko či Nemecko. Slovo hokej počuť v týchto dňoch všade. V autobuse, vo vlaku, v potravinách, na úradoch... Mnohí tu nadávame, trištvrtina z ľudí na fórach sú tréneri, ktorí v živote hokej nehrali. Ale teoretických znalostí majú ako Ramsey, Vůjtek, Hanlon a Filc dokopy. Vtedy mala byť na ľade taká formácia, ten hráč nepokryl toho, nevyhodil puk a neviem čo... garantujem vám, že tí hráči a tréneri tam robia to najviac, čo vedia a môžu. Ale skúsme sa na to pozrieť aj inak. Áno, plakali sme a sťažovali sa aj vlani, aj predvalni, aj predtým... ale teraz naozaj. Domáci šampionát, eufória, sám Fasel nemá organizácii šampionátu čo vytknúť, lebo to proste vieme. Sme hokejová krajina. A aj keď futbalisti v posledných rokoch robia Slovensku dobré meno a futbalové ihrisko je takmer v každej dedine, národným športom je a bude hokej. Aj keď už nehráme o medaily. Čo o medaily, našim cieľom je nevypadnúť, aspoň teda podľa mnohých "odborníkov". Ale pozrime sa na to skutočne tento rok inak. Na tú smolu a nesťastie sme sa vyhovárali posledných neviem koľko rokov. Ale môže mať tá smola vari ešte inú podobu ako tento rok? Veď toto je učebnicový príklad nešťastných zhôd náhod, smoly a neviem ešte čoho. Alebo sme to šťastie niečím urazili? Piskotom na kanadskú hymnu, alebo rozhovorom s Hudačkom že v čom sme lepší ako Nemci? "Vo všetlom"... veď mal pravdu ten chlapec preboha... koľkí sú tu sebavedomí? Češi, Nemci, Kanďania... na tých sa smola nenalepí... Nadávať tu, že sme mali hrať 60 minút a nie 55? Ale to že Nemci 55 minút nehrali a hrali len 5 minút, napriek tomu brali tri body...? Okrem útoku s Draisaitlom či ako sa to píše boli jaloví, absolútne nekreatívni hráči. A takýto mančaft postúpi do Play off... no vravím vám, ak naše súboje s USA, Kanadou a Fínskom nadchli aj nezainteresovaných pozorovateľov, toto budú zápasy, ktoré sa tým našim zápasom ani len nepriblížia.
Ťažko sa s tým zmieruje. Už len preto, že naozaj ten hokej hrať vieme. Možno nevieme vystavať 5 reprezentačných mužstiev ako Kanada a Rusko, ale keď vystaviame jedno, je o Slovenskom hokeji počuť. A v lepšom svetle veru ako keď sa rozoberá Fico, Čaputová, Kiska a podobní šašovia. Toto najviac mrzí. Dve sekundy do konca súboja s Kanadou... okej, Kanada je Kanada a aspoň hrali hokej. Ale toto včera? To bolo čo? A my roky a roky po sebe na ten ich štýl hokej-nehokej naletíme. Ja neviem. Mali sme mať teraz 6 či 7 bodov. Možno viac. A nikto by nič nemohol povedať. Mali sme postúpiť ďalej a možno aj s nejakého druhého miesta, nie len zo štvrtého. Hranica medzi úspechom a neúspechom je zjavne tenká. Ale mať my včera toľko šťastia čo Nemci, tak žiadne dve žŕdky by neboli. Skončilo by to 5 alebo 6:1 a dnes sme sa mohli radovať! Nehádžme vinu na tých chlapcov, na realizačný tím. Všetci išli do toho s tým, že idú prekvapiť, že idú uhrať možno aj medailu. A po tých výkonoch čo som videl, nemusela byť tá medaila nereálna. Ja by som len chcel poprosiť tento s.kurv.ný život, aby si konečne tá smola sadla na niekho iného. Za posledné roky a zvlášť tento rok jej už bolo až príliš. Tí uplakaní, vášniví a oddaní fanúšikovia si zaslúžia roadosť z úspechu, nie zase tlieksať po stojačky za 11 miesto... nehovorím o hráčoch, tí si za toľko driny a potu a za to srdiečko nechané na ľade zaslúžia minimálne... aspoň to štvrťfinále, ak nie viac. Nechcem ukrátiť inú repre od úspechu, ale fakt prosím vyššie sily, aby zasiahli. Nie je možné, aby tento mančaft s dvojkrížom na hrudi takto dopadol! Bohvie kedy budeme mať majstrovstvá najbližšie pod Tatrami. Je mi do plaču. Fakt prosím hokejového Boha, aby niečo vyhútal, lebo toto je nefér!
16.5.2019 - 8:11
+60

Voevoda

 

Velmi dobre napisane, taketo sklamanie z hokej som este asi nikdy necitil, pretoze som po prvych troch zapasoch fakt veril, ze sa dockame aspon stvrtfinale, pretoze pre SVK na domacom sampionate urobit stvrtfinale a neurobit stvrfinale su dva diametralne rozlisne vysledky, aj ked ide mozno iba o jeden zapas navyse. Najviac sa bojim, ze vypadnutie pred stvrtfinale na domacom sampionate bude mat dalekosiahle dosledky pre SVK hokej.
16.5.2019 - 8:23
+2

Zubo27

 

Presne to. Sklamanie. To sa nedá opísať. Koľko krát to môj obľúbený Zvolen v extralige pokašľal, koľkokrát sme aj na MS nehrali dobre, ale po takom navnadení po tých prvých zápasoch... to je na piruľu toto... je mi strašne smutno, nám doma, celej rodine, starý otec nahnevaný, starká krútila hlavou, nemala slov. Mame aj slza vyhŕkla, frajerke je do plaču ešte teraz, písala mi z roboty. Nejdem tu teraz rodinné pocity rozoberať, len vravím, keď som počul to hrobové ticho v Steelke, videl tých ľudí, tie neveriace pohľady, zaslzené oči, tváre v dlaniach, bezradnosť... celý národ žije s tými chlapcami, také emócie verím že nemajú ani v Kanade, kde je hokej náboženstvom. Je to strašné, ten kto ten hokej sleduje jednoducho musí len neveriacky krútiť hlavou. A ten Nagyov faul... aj sa mi to zdalo trošku prifilmované, nechcel som tomu ale veriť. Čudujem sa Borisovi, že to tak sebaisto povedal, ale pravdupovediac, aj mne to už na prvý pohľad prišlo prifilmované. Ak je to tak a takáto sviňacina nás obrala o víťazstvo, tak potom, ako som písal, neviem čo tá smola ešte chce. Neviem, čo tento národ, títo hokejisti urobili tej šťastene, že nám to takto opláca, fakt neviem.
16.5.2019 - 9:00
+7

kaviarista

 

Bolo to prifilmované, ale nemení to nič na fakte, že to bol Lacikeho faul. Laco sa už bohužiaľ nestíhne "z toho poučiť" a natrénovať hru vo vypätej atmosfére bez hokejky, ale celkovo určite nesklamal ... Škoda. Odohral fantastický turnaj.
16.5.2019 - 10:18
+3

stan-PP

 

tak tak vdaka bohu aspon ze rozhodcovia mali zdravy usudok a nedali 5+DKZ za to filmovanie toho prasca Nemeckeho..on cakal zozadu ten kontakt a totalne herecky vykon.. ano odzadu na mantinel 2+10 po novom, len uz som sa bal lebo ked je hrac zraneny vacsinou davaju 5+dkz odzadu este a jak Nemci na cele s trenerom to pytali keby tam bol ten Rakusan hrame do konca tretiny oslabenie a potom by ho fanusici uz zabili po zapase
16.5.2019 - 11:10
0

hees

 

Ja už by so tom to celé zavrel je to každý rok o tom istom a je jedno či hráme dobre, alebo zle či máme štastie, alebo nie atd. A o SR hokeji počut nie je to bývalo teraz sme každému maximálne na srandu. Je načase si uvedomiť, že peniaze treba dávať do iného projektu toto stačilo 10 rokov presne toho istého a výsledkom je len výmena prasiat pri válove.
16.5.2019 - 8:58
+1

burnzie

 

Všetko do bodky si zhrnul... Toto je smola na 100 rokov..nemám slov 2 zápasy takto prehrať to je...
16.5.2019 - 9:57
+1

amaskiea BLOG

 

jj, smola, rozhodcovia, provokácie súpera, židojašteri... keď si budeme naďalej klamať do vačku, tak budeme stále tak tragickí vo vhadzovaniach, dôraze, streľbe, taktickej disciplíne, mentálnej príprave... dá sa na to pozerať, oproti minulým rokom je to paráda, ale ešte nám veľa vecí chýba, lenže stále nie sme nastavení na to, aby sme sa sami na seba pozreli otvorenými očami a začali s tým naozaj niečo robiť
16.5.2019 - 10:14
+14

miško DUKLA

 

Čo si ty preto urobil aby to bolo lepšie? Máš trénerskú licenciu zaujímaš sa o deti vedieš ich ku športu? Fakt nechcem na nič narážať ale začni hokejistov vychovávať.
16.5.2019 - 22:28
+1

roman BLOG

 

"A čo si ty urobil pre slovenský hip-hop!"
17.5.2019 - 8:35
+3

emoxx1

 

Nehrá ho...
17.5.2019 - 9:09
0

OUTBLAST

 

..: underground je pre žebrákov
tak už nebuc keket,tak už nebuc kár a ukáž prstom na toho že kto kto je kráááál
17.5.2019 - 9:28
0

amaskiea BLOG

 

Až takto si ma rozobral? To som si ani nevšimol, si normálne zlatý. Takže kým nezačnem vychovávať hokejistov, tak nemám právo na názor a nezostáva mi nič iné, len sa pokorne pridať k celonárodnému vyhováraniu sa a ospravedlňovaniu vlastných nedostatkov smolou... A ty máš 22 rokov? By som myslel že max. 11.
17.5.2019 - 14:34
0

Crosby087

 

Hokej sa nehraje na stastie a smolu...
Hokej sa hraje na goly a tie praju pripravenym.
Chces povedat,ze fini si proti nam nezasluzili vyhrat?
Alebo,ze nemci vyhrali nezasluzene?
Vyuzili svoje sance,dali viac golov, maju vitazstvo...
To je velkost timu, dosiahnut uspech v krizovych situaciach...a to my momentalne zial nevieme...mozeme sa bavit o zhode nahod a smole proti nam....tak asi to az taka nahoda nebude,ked sa to opakuje v 3 zapasoch po sebe...
Chlapci bojuju, robia nam vela radosti,ale zial nestaci to.....
16.5.2019 - 10:32
+14

amaskiea BLOG

 

že "momentálne"!!!
ináč súhlas so všetkým, ale toto ma udrelo rovno medzi oči
16.5.2019 - 10:36
+1

gaspi

 

v prvom rade hokej sa HRÁ a nie HRAJE...
16.5.2019 - 10:38
+3

amaskiea BLOG

 

no to je teda fakt to najdôležitejšie, pardon, druhé najdôležitejšie, prvé je trojvršie
16.5.2019 - 10:42
+6

Crosby087

 

@gaspi
dik za upozornenie. Nesmierne si to vazim
16.5.2019 - 11:15
+2

Zubo27

 

Tak to skúsim ešte raz. Nesúhlasím s tebou. My sme neboli pripravení? Boli. Nemci nerobili chyby? Robili. To ako všetci kritizujú, Marinčina, Luntera atď... no nehnevaj sa. Nemci urobili x-krát viac kiksov. Nestíhali našim minimálne 50 minút. Nepristupovali k našim, zle vyhadzovali puky, tak isto ako naši posledných pár minút. Keby sme miesto dvoch žŕdok trafili sieť, tak je 4:1 a bufet. Že si Fíni nezaslúžili vyhrať? Ale zaslúžili. Ale tak isto, keby vyhráme my, Fíni môžu tiež čušať. To neni o pripravenosti. Pripravení sme boli aj my. Hráči to dokazovali. A to otrepané, že hokej sa hrá 60 minút. Už mi to na nervy lezie. Nikto nedokáže sústrediť sa 60 minút. Ani Kanada, ani Rusi. Koľko minút sa Kanada nesústredila keď sme im fukli 5 gólov, vlastne 6? Nemci nehrali minimálne 50 minút. A ani nezačali hrať. To my sme prestali. Hokej, na ktorý sa dá pozerať hrá možno 7-8 krajín. A Nemci určite medzi ne nepatria. Majú 4 krát viac hráčov ako my, peňazí ako pliev, tým pádom kvalitnú ligu, ale kvalitných hokejistov ani za toľko čo my. Jasné, zaspali sme dobu, nejdem tu rozoberať čo všetko sa malo za posledných 15 rokov urobiť a neurobilo sa. Robí sa teraz. Naši zlatí chlapci sa snažia vrátiť nášmu hokeju stratený cveng. Ak sa to za 10 rokov nepodarí a ich robota neprinesie ovocie, tak budeme nútení konštatovať a zmieriť sa s tým, že kvantum hráčov ako Šatan, Bondra, Pálfy a spol. sa na tak malom kuse Zeme vyskytlo náhodou a že mať 40 hráčov v NHL bola náhoda, ktorá sa zopakuje najbližšie v roku 3155... Ramsey prišiel naučiť hráčov ako zo seba dostať všetko. Lebo to Slovákom chýbalo roky. A oni to robia. Idú šťastiu naproti, no ono sa im odkláňa. Naproti tomu sa prikloní na stranu mužstva, ktoré mu nešlo oproti ani z polovice tak ako naši. Veľkosť Nemeckého mužstva... ledva vyhrali nad Britmi, pasovali sa aj s ďalšími, žiadne oslnivé výkony. A majú 12 bodov. V živote by som sa nechcel pozerať na nšich, ako sa postavia piati na modrú a čakajú 55 minút na jednu šancu. Máme v krvi hrať hokej, kombinačný, rýchly, oku lahodiaci. Tak ako Češi, je to naša mentalita, máme to vrodené. Švajčiari sú betonári, nemci to isté. Toto nám nikdy nebude po srsti. Preto máme problém dodržiavať systémy a neviem čo. Naučiť chlapcov veriť si a vydať zo seba 120%. To je ten systém o ktorom Ramsey hovorí. Preto sme mali Šatanov, Gáboríkov a Demitrov. Lebo tí chlapci hrali v podmienkach takých aké mali, ale makali. Keď bude Liška, Lantoši, Buček rovnako tvrdo pracovať, budú raz tam kde je dnes Tatar, Pánik. A máme takých veľa. Len im treba toto vštepiť.
16.5.2019 - 13:25
+15

yoplaiter

 

rofl víc k tomu ani nejde dodat
16.5.2019 - 13:44
+3

amaskiea BLOG

 

"Nemci nerobili chyby? Robili..." - áno, lenže oni tie naše chyby na rozdiel od nás vedeli potrestať

"Nepristupovali k našim, zle vyhadzovali puky, tak isto ako naši posledných pár minút." - nie, nie tak isto, naši posledných pár minút práveže puky nedokázali vyhodiť a to aj bola priama príčina vyrovnávacieho gólu

"Nikto snedokáže sústrediť sa 60 minút. Ani Kanada, ani Rusi. Koľko minút sa Kanada nesústredila keď sme im fukli 5 gólov, vlastne 6?" - lenže práve rozdiel je v tom, že Kanada sa tú "poslednú sekundu" sústredí v každom zápase, a my si to nesústredenie vyberieme práve v tých kľúčových posledných minútach, tiež takmer v každom zápase

"Hokej, na ktorý sa dá pozerať hrá možno 7-8 krajín. A Nemci určite medzi ne nepatria" - bóže, zase ten mýtus o okulahodiacom hokeji, prosím ťa, Nemci to včera zvládli parádne takticky aj mentálne, skús si to predstaviť naopak, že by to takto zvládli naši a odfajčili by Nemcov v závere, a nehovor mi, že by si nepatril k tým, ktorí by tu vyspevovali ódy na náš úžasný hokej

"...náhoda..." - šťastie, smola, provokácie súpera, ústrky sveta, Soros... toto fakt u nás nikdy neprestane?

a hneď o kúsok ďalej "šťastie" - no comment už fakt!

"...tak ako Češi..." - prosím ťa, Češi sú v hokeji náš pravý opak, úplne vo všetkom, a začína to mentalitou, oni sú práve ten pozitívny extrém nás

"Naučiť chlapcov veriť si a vydať zo seba 120%. To je ten systém o ktorom Ramsey hovorí" - vôbec nie, naopak, to sú prázdne kecy (dať do toho všetko, 120%, srdiečko...) na zakrytie vlastných nedostatkov, ktorách oni majú plné hlavy už tretia generácia dozadu, a ktoré sa im Ramsey snaží nahradiť niečím, čo má hlavu a pätu, čo je z oblasti hokeja a nie heroických bájí a povestí

S tebou väčšinou súhlasím, ale toto je podľa mňa celé zle, zabetónovávanie sa len pevnejšie v našej slepej uličke. Samozrejme, je to len môj názor, nič viac, takže len názor proti názoru. Pekný deň.
16.5.2019 - 14:05
+8

Zubo27

 

No názor proti názoru, ja ti to neberiem, ani presviedčať ťa nebudem. Ale jednoducho stojím si za svojím. Aj ja viem byť kritický, ver mi. Ale byť kritický na tento mančaft, to nie. Je to smola. A ako som už niekde vyššie spomenul, učebnicová.
16.5.2019 - 15:34
0

amaskiea BLOG

 

smola??? že nevyhodí jasný puk, že najskúsenejší hráč urobí netaktický faul, že posledný ide klučkovať medzi troch? Toto je to choré, že touto mentalitou, rečami o smole si zabezpečujeme len to, že sa nám táto "smola" bude diať aj naďalej, zakaždým.
Vieš čo je smola? Keď ti pri nájazde praskne hokejka, alebo rozviaže sa šnúrka na korčuli počas oslabovky, alebo puk sa odrazí od zle obrezaného mantinelu pred prázdnu bránku..., to je smola, keď to nemôžeš ovplyvniť vlastnou vôľou. Ale dopustiť sa chyby, vlastným chybným konaním, navyše chyby, za ktorú si už aj malí chlapci na ulici nadávajú (klučkovať ako posledný), to je vlastná hlúposť. A ešte väčšia hlúposť je snažiť sa to ospravedlniť nejakou nepolapiteľnou smolou. To je presne to, za čo si tú "smolu" plne zaslúžime aj v budúcnosti.
16.5.2019 - 15:56
+8

OUTBLAST

 

presne tak...: šťastie a smola je keď si dakto podá loto (vlastne aj to by sa dalo vyvrátiť iba vychytaním minimálnej pravdepodobnosti)
hráč ktorý na sebe maká a vyvaruje sa chýb žiadne šťastie ani nepotrebuje...už som na to normálne alergický tvl ako sa všetci oháňajú tými šťastiami a smolami...
aj keĎ hráč trafí tyčku tak to nieje žiadna smola ale v podstate zlá strela lebo nešla medzi tyče...
pokial sa budeme neustále oháňať nezmyselnými pojmami ako šťastie a smola a budeme sa vyhovárať na rozhodcov tak sa nikdy nikam neposunieme...
16.5.2019 - 21:17
+4

Tino

 

ale malym: SVK sa lahsie zije s predstavou ze na vine je smola, nestastie, nez ze vlastna vedoma cinnost...priznat si chybu je v hlavach mnohych SVK stale neico tabuiozovane, verime na misteria...nejaka zlovolna sila, v lepsom pripade len smola nam robi prieky, to nie my sami,tym ze sa castejsie trtosime, nez normalne fungujeme.....
17.5.2019 - 9:19
+1

OUTBLAST

 

...: kým si to neuvedomia že zaoberať sa smolami a chujovinami je maximálna chyba tak nikdy sa nič nepohne a budeme rovnakí psychicky labilní ttragédi...češi včera po prvej tretine prehrávali s nevyspytatelnými lotyšmi 0:2 po prvej a v pohode to otočili...a určite cez prvú prestávku nesedeli v šatni jak zmoknuté kurence a nefňukali o smole a o tom ako boli furt vylučovaní...
17.5.2019 - 9:39
+1

amaskiea BLOG

 

ešte takto: smola je výhovorka slabochov, ktorí nie sú schopní prevziať zodpovednosť za vlastné činy
16.5.2019 - 15:58
+4

azzurri

 

Presne tak,žiadna smola to nebola ...
16.5.2019 - 17:57
+1

TOPmanager

 

100% súhlas
16.5.2019 - 15:05
0

Urpiner16

 

Žiadny postup nebude.
USA má dva mečbaly s náročnejšími súpermi okrem Dánska a jeden využije.
16.5.2019 - 8:12
0

Roman-u2

 

Pri tom hokeji čo idú USA, tak by som sa nečudoval, keby postúpime... Dánov asi dajú, Nemci tí majú šťastie - a mohli by ich dať aj v riadnom hracom čase a Kanada? Tá je naproti USA niekde inde, ale na druhej strane zajtra nás prekvapia Frantíci, problémy narobia Anglčania a úplne dorazia dáni - Všetko je možné...
16.5.2019 - 8:22
0

Sunkafit

 

Usa je pred Kanadou o 100km
16.5.2019 - 11:07
+1

Patomato

 

k rovníku aj ako 100km
16.5.2019 - 12:27
0

Patomato

 

* aj viac
16.5.2019 - 13:03
0

Jurigagarin

 

Slovakia: Ako to už býva keď potrebuješ pomoc od USA tak just vyhrajú všetky zápasy
16.5.2019 - 11:57
+1

gaspi

 

tú nemeckú powerplay sme hrali strašne staticky, len sme čakali čo urobia nemci...
16.5.2019 - 8:25
+5

Tino

 

tak: presne pasivni sme boli vyskladali odovzdali puk a doslova cakali...ako dobytok na porazku
16.5.2019 - 8:40
+8

amaskiea BLOG

 

zijes? To je dobre. Som si o teba robil starosť, či ta tam niekde vcera nevystrelo
16.5.2019 - 8:55
+2

Tino

 

skoro: ma vyztrelo , 2 zapasy a 2 x koniec tak ze sedim a hovorim si neverim, neverim...
16.5.2019 - 9:01
+2

Athotis

 

Možno keby si doma sedel aj by sme vyhrali
16.5.2019 - 21:04
0

Tino

 

vies: co ze ma to tiez napadlo? ...ale bol to sok, vacsi ak opri TV tesil so msa na to dlhy cas, priebeh zapasov fajn, vyhravame, hrame dobre pride zaver a sme v pecku....ako zly sen.
17.5.2019 - 9:15
0

apa

 

Presne to zhodnotili počas zápasu českí komentátori hrubé chyby obrancov Marinčina a Jaroša keď bolo 10 možností odpratať puk a následne nezmyselné sólo Marinčina cez dvoch hráčov v útočnej tretine keď za sebou nemal nikoho nás stáli body.
16.5.2019 - 8:28
+6

stan-PP

 

presne keby to urobil Cajkovsky Koch este pochopim ale este ti dvaja ich totalne zatienili v tychto veciach..neviem doteraz co to tam do riti skusal ten Marincin...
16.5.2019 - 11:13
+1

Tino

 

mrzi: to vsetkych...hrame dobre zial nie 60 min, len 59 mozno keby sme sa tam trtosili cely cas hrali velke H bolo by to lahsie stravitelne...takto je to sok...ja som vcera na stadione videl ludi plakat,sam somsi hovoril ze neverim toto hadam nie je mozne opakove domrvit zaver zapasu , fazu ked mame naopak zabrat ...nasou psou povinnostou je terazziskat 9 bodov a treba ich ziskat bez kecov bez sypaniasi popol na hlavu, s vedomim ze na sebalutost a kecy o nevydarenom zapase,smole,nestasti etc,etc uz nie jepriestor...usim ziskat 9 bodov keby smesa zabit mali..a cakat....predtyzdnom sazdal postup LIV cez FCB tiez nemoznym .
16.5.2019 - 8:33
+3

amaskiea BLOG

 

Tatarove pozapasove vyjadrenie si čítal?
16.5.2019 - 8:58
0

Tino

 

nie: necital
16.5.2019 - 9:02
+1

Tino

 

tak: uz ano...ma pravdu...dufam, ze tato prephra nespusti lavinu sebalutosti, sporov, vzajomnej kritiky, krvavych oci coho doslekdom bdue ze definitivne odideme...musime sa zmocovat a dohrat ked nic ine so ctou, koniec je az ked je koniec nie skor musime ziskat 12 bodov keby sa zabit mali a ziskat ich musime bez slabomyselnych napadov niekolkych jendotlivcov s prispenim perfekt brankarov, ktorych zatial nemame...a potom ked budeme mat 12 bodov uvidime co bude, stat a moze kadeco my mame byt pripraveni
16.5.2019 - 9:52
+1

Turiec

 

Samozrejme, že spory a sebakritika nie sú na mieste. To musia ustrážiť asistenti. Veď tak ako mohol ktorýkoľvek brankár chytiť niečo navyše, tak mohol každý jeden obranca buď niektorému gólu zabrániť alebo na ďalší prihrať a útočníci tiež keby dali ešte dva tri, tak nič neriešime. Jednoducho prehral tím. Aj spolu s pánmi na lavičke.
16.5.2019 - 9:56
+2

Tino

 

hej: ja rozumiem ale neiktore vyjadrenie hracov su dost silne na to aby si ich marincin precital prave tak ako nema a mame problem...bolo by zle to teraz hodit cele len ma marincina , ventilovat sa na nom , ze on je na vine...zlyhavame opakovane a s inymi jednotlivcami a mna serie ze zlyhavame po tragicky odohratom zapase, my hrame podla mna fakt dobre...len nie 60 min....podla mna a to nie je hejt nas brankari zatial nedrzia a my nie sme level ktory si vie pomoct , cosi dobre uhrat ak nemame oporu v brane...
16.5.2019 - 10:04
+1

amaskiea BLOG

 

ja sa dosť bojím toho, ako podľa neho teraz musia hrať pre divákov... - s týmto nastavením sa obávam toho, že nám nejde o postup, ale o holé zotrvanie, lebo takto nezvládneme ani ten rozhodujúci duel s Britániou
Pre divákov, kokos, čo robili doteraz. Mordor okulahodiaceho hokeja u nás stále žije a vracia úder, mám zlý pocit.
16.5.2019 - 10:17
+1

Tino

 

toto verim: ze realne v hlavach nemaju, ja aj ty a s nami vacsian sa moze vysrat na pekny hokej...potrebujeme body dufam, ze to chapu aj oni, ze nezacnu saskova a cosi dokazovat divakom....lebo fakt konecna....musi im neikto dorazne dohovorit ze este nie je koniec, nadej zije a pokial zije makame ako o zivot
16.5.2019 - 10:23
+2

amaskiea BLOG

 

ale Tatar to vidi inak, alebo nevie co hovori
16.5.2019 - 10:25
+1

Tino

 

ja som cital: vyjadrenie o tom ze nahody neexistuju, ani mi nepis ze z neho vypadol napad hrat okulahodiaco pre divakov...lebo ma tu hned fakt ebne uz, tieto MS su silny zaber na moje nervy.
16.5.2019 - 10:32
+1

amaskiea BLOG

 

daj si najprv nejakú tabletku, až potom čítaj ďalej :
Tomáš Tatar, útočník SR: "(...)V ďalšom priebehu šampionátu musíme hrať pre fanúšikov, zaslúžia si to."



http://www.hokejportal.net/?q=clanok/92449/ramsay-po-prehre-s-nemeckom-palcov-nemozeme-sklonit-hlavy-palcov-7
16.5.2019 - 10:40
0

Tino

 

mozno to myslel: tak ako to myslim ja a ty...ze idu pre body...ktore urobia koli fanusikom ...vcera musel byt v kabine frmol, zaroven dufam, ze sa nezlomili, lebo toto by z nas urobilo lemplov...este nie je koniec...vcera DE vyhrali pretoze sa nevzdali a sancu ktoru dostali mozno aj nahodou ale dostali vyuzili...sme lepsi ako FRA aj GB, aj DEN... zoberieme 9 bodov a poto msa uvidi co bude
16.5.2019 - 12:28
+1

OUTBLAST

 

..: keď sa budu lutovať a zadržiavať slzy tak prt zmôžu...
a troška mám pocit že nikto sa v tomto tíme nechytil role takého správneho vodcu hecovača...keď už nie najstarší Lacike tak možno od Tatára bych to možno čakal keď už herne mu samému tiež moc nejde..proste vydrbať dvere na šatni z pántov,rozkopať bandasku s pukmi ,vyhecovať to tam troška...už po zápase s kanadou a nabudiť ten mančaft a poďme k*rvaaaaa a nemcov roztrhať...
16.5.2019 - 21:26
0

kaviarista

 

Tino: prestali sme to zvládať skôr ako minútu pred koncom. V podstate to len logicky vyústilo do takéhoto konca. Laco tiež podľahol atmosfére a nezvládol to ako ostrieľaný matador.
16.5.2019 - 10:24
+2

Tino

 

suhlasim: hraci podlahli,teda niektori jendotlivci...ked pisem ze sa nehra 59 , ale 60 min myslim to skor tak ze sa hra dokonca, nevypusta sa posledna minuta, ani poslednych 5 min lebo uz je koneic...koniec je az ked je koniec a aj ked mi odpiskaju koniec som ready ze sa este cosi moze zvrtnut
16.5.2019 - 10:34
+1

madmax

 

9 bodov?: Ešte nás čakajú Dáni a Francuzi,kde berieme istotu 9 bodov?
16.5.2019 - 8:38
+2

Tino

 

a GB: istotu nemame ziskat ich MuSIME
16.5.2019 - 8:41
+4

roki11

 

Bohužiaľ ,skorej sa asi dožijeme zostupu , ako postupu .
16.5.2019 - 8:49
+2

Nemehlo

 

Nie, skor sa umiestnime tak ako sa ocakavalo.
16.5.2019 - 9:15
+1

nerorome

 

Priatelia, je to šport a tak to treba aj brať. Tak na odľahčenie:
1.) Do kín prichádza nová tragikomédia zo slovenského hokejového prostredia v hlavnej úlohe s Martinom Marinčinom. Titul má ešte stále dva pracovné názvy - "Všetko alebo nič" resp. "Jeden bod nestačí". Pôvodne zamýšľaný názov "Lepší vrabec v hrsti ako holub na streche" bol zmietnutý zo stola hlavným predstaviteľom ako moc prešpekulovaný..
2.) Cestovné kancelárie na Slovensku stiahli z ponuky LAST MINUTE do Kanady a Nemecka...
16.5.2019 - 8:55
+7

hees

 

Treba odteraz vyberať nie najlepších hráčov, ale tých čo majú na 10 miesto lebo to je nase maximum.
16.5.2019 - 9:00
0

jarinho

 

osobne ti poviem ze dnes hokej hra prva 6 a smitec. Ostatne timy ako napr Nemecko hokej nehra ale cielene ho rozbija. My sme mali velku smolu pri niektorych sanciach hlavne vcera tie dve tycky behom par minut islo ma roztrhnut a nakoniec ten gol nemcov BTW velmi dobre vypracovany nasi obrancovia sa na ten moment absolutne stratili.
Celkovo hraju nemci ucelovy hokej ktory ich dostane tam kam chcu. S trochou stastia...(a ze ho vcera mali dost) sa dostali tam kde su teraz. Darmo tu teraz budeme plakat ze sme mali smolu darmo tu teraz ideme ukazovat na chyby rozhodcov. (BTW keby vcera NAGY dostal 5 tak by som sa necudoval) My sami si musime uvedomit ze hokej sa prosto hra 60 minut. A hlavne pokial je stav aky je. Napisat tu ze nemci maju len jedneho schopneho hraca(ktory mimochodom svojou aktivitou rozhodol zapas je ubohe a kratkozrake. Musime si Uvedomit ze hrat sa s pukom kluckovat a hlavne NEHRABAT nohami cely zapas je dnes rozdiel ktori robi vitazov. Nemci nic extra nevymysleli, zato nam pekne rozbijali hru a bolo to vidiet. V mohnych pripadoch sme nevedeli najt cestu z vlastneho pasma a ked uz tak horkotazko sme sa dostali dopredu a ked uz sme boli vpredu pride strela z nemozneho uhla. My niesme kanada aby sme hrali hokej na krasu. Nam chyba ta ucelovost. Mali sme viac ako 3x vyssi pocet striel na branku. Takze kde je ta efektivita....
Tresi ma ze aspon v presilovkach sme zabrali ale co z toho?
Dalej sa musime vazne zamysliet ci tie Oslabenia su dielom toho intergalaktickeho Craiga....osobne mam pocit ze ten system robil niekto kto hokej nikdy nehral. Vo velkej vecsine tam chlapci stoja stiahnuty do akehosi uzkeho diamantu medzi kruhmi malokedy sa niekto vysunie nechame supera hrat sa s pukom nepristupujeme a co je najhorsie a vcera sa to ukazalo....az dvaja nemci pred branou tecovali a dorazali. vcera ciliak x peknych reakcii....nadavat po vcerajsku na ciliaka ze on moze za prehru je velmi kratkozrake.
Nasi konecne hraju to na co vecsina z nas caka uz 10 mozno 15 rokov. No vcera som zase vidiel tie neskutocne skolacke chyby nepristupovanie a nedoslednost v niektorych momentoch. Lacny pristup ku hre od niektorych mi doslova liezol na nervy. Hrat sa z pukom pred vlastnym brankarom.......vsetky tieto chybicky nas stali vitazstvo proti FIN proti CAn a aj vcera proti DE. Ale hlavne ze mame srdiecko na mieste ze nasi prehrali so ctou...fakt? Ved ale toto trpime uz 15 rokov.....a stale dookola nech je vykon akykolvek si vydychneme a povieme si ze o rok to bude lepsie. Pardon pani ale takto to nikdy lepsie nebude. My sa musime naucit hrat ucelovo a jednoducho. a toto je nas najsamvecsi problem. POkial toto nezvladneme. mozeme sa aj pokakat z vykonu stale budeme o ten golik horsi a v konecnom dosledku zase skoncime mimo prvej osmicky. Takze byt hrdy na prehru OK chapem. ale preco stale dookola? Kolko rokov este treba na to aby sme dokazali vlastne sebavedomie povysit na vyhru? stale dookola same basnicky ale vysledok ziadny. A nechce sa mi verit ze by ta smola na nas sedela uz tolko rokov. Stastiu musime ist naproti. a nie sa s nim zahravat.
16.5.2019 - 9:02
0

azzurri

 

Jednoducho povedané na krásu sa nehrá.co z toho,že každý chváli ako dobre hráme a môžeme byt s pokojní s hrou ...?
16.5.2019 - 12:24
+1

nerorome

 

"Cesta ako sa má hrať hokej na medzinárodnom fóre je bezpochyby správna, ale nikto nám nepovedal, že bude aj kurevsky dlhá, tŕnistá a bude pri tom občas okrem srdca treba zapojiť aj rozum..." Neznámy zlomený fanúšik
16.5.2019 - 9:03
+4

Tricko30

 

Ináč pozdravujem všetkých tých ktorý sa tu radovali že Zdeno Chára nepríde.uz len kvôli poslednej minúte s kanadu a teraz posledné tri minúty s nemcami nám ťam práve on chýbal som si istý že by sme mali o štyri body viac.doteraz neviem predýchať kľučkovania marincina 30.sekund do konca keď nám stacil bod čo si myslel za je Ovečkin ci čo.
16.5.2019 - 9:07
+6

Tino

 

skrat: ine vysvetlenie nie je proste mu preplo , nieco si zmyslel a rozhodol za to zrealizovat bez ohladu na to aka slabomyselnost to je
16.5.2019 - 9:14
+2

nerorome

 

Ten jeho "skutok" mal ale predsa aj jedno pozitívum. Chlap sa nebál zobrať zodpovednosť do vlastných rúk...
16.5.2019 - 9:17
+4

Tino

 

vratil: by som sa do pripravnych zapasov kde si toto dovolil vyslo mu to bol chvaleny...a tak ho napodlo naostro to vyskusat opat ved v jeho hlave to je tak ze vie,moze abude dobre...ibazeby nebolo...marincin to proste nezvladol tragicky nezvladol , ale nehral v zapase zle aj podla mna bol aslabsi sekera napr...co za tyka nezvladnuteho zaveru spomeniem ajciliak...scan na 6;5 a de na 2:2 rovnake goly v poklaku nad rameno...myslim ze to je systemova chyba
16.5.2019 - 9:31
+1

Sani

 

...ja by som do Ciliakovho repertoaru doplnil aj vlanajsi teplomer od Necasa (8 sekund)....

...v panike zaverecnych sekund ide vzdy na zem...
16.5.2019 - 12:32
+1

Tino

 

nechcem : b& to vyznelo ako hejt, ale je to tak...ide ochotne a rychlo do kolien a dostava goly nad rameno....striebro z mS2012 sme brali pretoze brankar bol fenomenalny...zatial takeho nemame a nech hrame v "poli" akokovlek dobre bez brnakara to proste nejde.
16.5.2019 - 12:42
+2

Big brother

 

Ano, Marinčin si tie klučky za hentakeho stavu mohol odpustit, ale utočník ho mal ist istit.
16.5.2019 - 9:18
0

forwardPP

 

Útočnik by ho aj istil,keby tam bol zahratý nejaký signál. Tak ako sa to stalo veľakrát počas zápasu. Ale asi nikoho z nich nenapadlo,že bude robiť minútu pred koncom kľučky na modrej.
16.5.2019 - 10:08
+2

stan-PP

 

tak ako citam postupovy zlaty gol Nemecka goal raisaitl L, asist:Kahun D, Tiffels F, klucova 3 skryta asist Maricnin M.
16.5.2019 - 11:33
+3

Gargamel123

 

Nechybal nam Chara: ale Stamkos.
16.5.2019 - 9:29
+1

corthez

 

Chára presne takto vyhadzoval puk cez stred asi pred pár týždňami a dopadlo to presne takisto, gólom v ich sieti
16.5.2019 - 10:03
0

amaskiea BLOG

 

to ale neznamená, že to má dať tak, že by to ledva prešlo za modrú, aj keby tomu nikto nebránil
16.5.2019 - 10:18
0

kaviarista

 

sorry: ale týmto smerom fakt nechoďme "čo by bolo, keby bolo". Nikam to nevedie . Napr. pre mňa je Hudáček dlhodobo najlepší slovenský brankár aj pred Halákom, ale na šampionáte jednoducho nebol. Riešme, čo sa reálne udeje. Čas sa nedá vrátiť naspäť.
16.5.2019 - 10:37
0

stan-PP

 

Uz je to tu zas len to kalkulovanie ZAS.. uz to pochopte ze je to bez sance USA urcite s tymito slabymi Nemcami nestrati bod a ostatne je totalne nerealne.. slovenskeho fanusika teraz boli hokejova dusa je to tazke na to mysliet co sa stalo bohuzial je to realita.. ale vsade kde kuknem zas tie posrane kalkulacie.. to koho este bavi??? Prehrali sme najdolezitejsi zapas a ti Nemci su uprimne taki cajovi ze keby nemaju Draisaitla uz by prehrali aj v predchadzajucich zapasoch..a vy vazne verite ze mozu ziskat aspon bodik proti USA ktori daju do toho zapasu vsetko...
16.5.2019 - 9:24
+2

nerorome

 

Máš pravdu. Ja vymením nejakou sci-fi kombináciou získaný postup za to, aby som vo zvyšných zápasoch videl od našich ten hokej, čo hráme doteraz. Samozrejme, že aj s iným výsledkovým koncom ako posledne
16.5.2019 - 9:27
+1

hees

 

Lenže tarcha prehratých zápasov samozrejme spôsobí neschopnosť vyhrať nad Dánskom... história sa opakuje. Nie je to v schopnostiach, ale v hlave. Rok co rok prehrávame v hlavách.
16.5.2019 - 9:39
+3

forwardPP

 

Dánov vyprášia bez problémov uvidíš.
16.5.2019 - 10:08
0

hees

 

Tak isto ako Nemcov
16.5.2019 - 10:35
+2

Roman-u2

 

Nie neverím, že Nemci môžu vyhrať nad USA, ale verím, že USA môžu prehrať s Nemcami, a to je rozdiel Zároveň verím, že nás potrápia Francúzi, aj Angličania a Dáni nám pokojne môžu naválať desinu

Ak by tomuto všetkému neveril, tak na zápas SVK CAN by som tipoval SVK menej ako 2,5 gólov, ale vidíš hodil som tam viac ako 4,5 a vyšlo to To je hokej, žiadna realita neplatí až do skončenia zápasu...
16.5.2019 - 9:41
0

stan-PP

 

Nemyslel som absolutne teba, vobec, aj ked teraz pozeram ze si o tom pisal, mna uz seru tie media a tie clanky vsade otvorim fb a uz postupova matematika otvorim tu clanok uz moznosti postupu pocuvam radio rano uz to tam riesia co ako sa musi stat, toto ma zaraza, som to musel dat von zo seba a tu na hp to je najlepsie lebo na fb sa hadat potom s looserami a citat aky som kkt lebo neverim sa mi fakt nechce inak samozrejme mas pravdu jasne, no mne ti Nemci pridu slabucki a USA nema moc vysledky uz musia zacat makat
16.5.2019 - 10:13
0

Roman-u2

 

To bude všade, ale počkaj keď nepostúpime budú články: 10 dôvodov prečo, 5x zlyhanie nás stálo..., Analytici hodnotia, Bude Ramsay pokračovať?

AK postúpime: Senzácia..., 10 dôvodov prečo, Hrdinovia...,

To nezmeníš, ale by si sa čudoval, tieto články lámu rekordy v čítanosti...
16.5.2019 - 10:48
+1

Byron

 

Slabý čajový Nemci majú 12b zato perfektný Slováci 3b. Niečo mi ušlo???
16.5.2019 - 17:36
+2

Tehelnepole

 

az deuče švejne fasnu fin, can a usa tak došpílovali, s alebo ohne Dresaitl.
16.5.2019 - 18:04
0

strojar

 

Ušlo.
Výklad pani učiteľky na hodinách slovenského jazyka.
16.5.2019 - 21:29
0

beefstarter

 

Take sklamanie som naposledy zazil na zoh vo vancouveri v zapase o bronz
16.5.2019 - 9:27
+6

stan-PP

 

Taky tak veru mozno este QF 2013 kde sme dorovnali dali este aj tycku a potom z nenapadnej akcie Fini rozhodli to tiez bol zaberak na psychiku
16.5.2019 - 10:17
0

juromt

 

...: Nikto z nas by vcera v tej satni nechcel byt, ak je to sklamanie pre nas co potom pre nich. Ja som rad aspon za ten System kanaCky.
16.5.2019 - 9:34
+4

NzSlovak

 

Na zajtrajsi: zapas som cakal dlho, kedze to bude moja prva navsteva na takom fore. Vcera po zapase ma na 15 minut aj presla chut a stratil som tu euforiu. Ale dnes mam chuť este vacsiu, a zajtra si tam vykricim aj posledne hlasivky, tento tim si to zasluzi, a ta smola nech ide do .... Pre tento narod je hokej asi jedina radost a nadej, vidno to dnes v uliciach, vsetci sú bez chuti.
16.5.2019 - 9:39
+6

gaspi

 

stať sa može čokolvek... necháme sa prekvapiť
16.5.2019 - 9:52
0

ŠIMIKE

 

ked to bude jak miule MS doma tak sa mame o rok na co tesit
16.5.2019 - 9:56
+3

Urpiner16

 

Teraz tí čo ste pískali na hymnu Kanady nezabudnite napísať keď budú hrať s USA Kanada do toho alebo pome Kanada.
16.5.2019 - 10:09
+1

Acorgonka

 

urpi ako sa ti pozdavaju zatial prebiehajuce MS?
16.5.2019 - 10:11
0

Urpiner16

 

Na môj vkus veľa chýb v obrane.Potrebovali by sme tam ešte jedného asistenta čo hrával obrancu.
16.5.2019 - 11:04
+4

Acorgonka

 

tak sa mi nepodarilo odviest na ine myslienky
16.5.2019 - 11:09
+2

Tehelnepole

 

skús tému halušiek
16.5.2019 - 12:49
0

Urpiner16

 

Nie.Téma:Kam kráčaš Slovan?
16.5.2019 - 12:52
+1

Tehelnepole

 

Do zahuby, Urpi.
16.5.2019 - 18:20
0

HeyYou

 

slovan je večný. aj ked nie fyzicky, jeho duch pretrva naveky a bedač z roznych kutov slovenska sa pri pomysleni na slovan bude nadalej po nociach pomočovať tak ako doteraz.
16.5.2019 - 19:03
0

22.4.2016

 

Zaujimave ze posledna strela v zapase( na nasu branku)- SVK-CAN a SVK-GER inkasovane goly.
16.5.2019 - 10:14
0

nerorome

 

Začem búkvy, vsjo jásno
16.5.2019 - 10:21
0

amaskiea BLOG

 

také malé porovnanie:
Nemec stratil v obrannom pásme hokejku v prvej tretine, reakcia našich bola, že to do 3 sekund drbli nemeckému brankárovi do náručia a bolo.
Slovák stratil v obrannom pásme hokejku v tretej tretine, reakcia Nemcov bola, že to rozohrali, dobre nás povarili, až sme v panike spravili faul, ktorý nás stál stratu dovtedajšej prevahy a tým aj celý zápas.
Ale šak nadávajme na rozhodcov, neskutočnú smolu, hokejového boha, čo nás nemá rád, ľutujme sa aj ďalej...
16.5.2019 - 10:24
+11

strojar

 

Trefa.
Veľmi pekný kamienok do celkovej mozaiky.
16.5.2019 - 10:57
0

ctibor

 

Vytiahneš nejaké nezmyselne porovnanie a robíš podľa toho závery. Len hlupák nevidí, ze sme boli lepší. Boli. Vo všetkom. Hranica medzi úspechom a neúspechom je tenká, len tu prosím neglorifikujme výkon Nemecka.
16.5.2019 - 11:06
+1

amaskiea BLOG

 

no vidíš, a podľa mňa zase len hlupák nevidí, že práve vylúčením Laca Nagya stratil náš najúdernejší útok dôležitého hráča (na 12 minút!) a tým logicky aj našu iniciatívu prebrali Nemci
16.5.2019 - 11:10
+1

Tino

 

tiez: si myslim ze Nagy vylucenie dalo DE ten spravny impulz, nakoplo ich my sme sa stiahl ia stiahnuti sme ostali do konca zapasu ktory sme koli tomu prehrali
16.5.2019 - 12:53
+2

Pagliuca BLOG

 

Ani zdaleka sme neboli lepsi vo vsetkom. Nemci boli lepsi v uspesnosti strelby, v uspesnosti brankarov, vo vyhratych buly a najma boli lepsi v tom najpodstatnejsom. Strelili viac golov ako my. Slovensko bolo mozno lepsie v "drzani puku" a strelach na branu, ale nestacilo to.

Kazdopadne to skrie. Tie zapasy s Kanadou a Nemeckom. Nezvladnute posledne momenty stretnuti. Slabe vykony brankarov, slabe oslabenia...Lebo hokej sme hrali po dlhych rokoch naozaj pekny a pozeratelny.
16.5.2019 - 11:24
+9

jarinho

 

ctiborko drahy. vies o tom ze na goly boli lepsi nemci? ze sme vystrelili 546 krat na to serie pes. Prehrali me. a prehrali sme si to sami. Glorifikovany vykon nemcom stacil v poslednych 5 minutach
16.5.2019 - 14:20
+1

pokemon33

 

uz dlhsiu dobu prevlada u nas nazor, ze s brankarmi nemame problem, ze mame Ciliaka,Hudacka,Rybara,Godlu atd atd.... s brankarmi sme ale na tom rovnako ako so zbytkom, mame ich vela dobrych, ale ziadnu hviezdu co rozhoduje zapasy...keby sme na tom poste nemali problem tak hra niekto z nich v NHL prve husle(to uz nie je ani Halakov pripad)...v utoku detto, pri vedeni 2:1 sme mali dat nemcom treti gol a dekel by bol zatvoreny,pri hre 6 na 5 mal ist nemcom gol do prazdnej braby,nesiel... po vyrovnai sme sa mali ukludnit, pripadne si zobrat oddychovy cas a uhrat to s chladnou hlavou,tu sa mali ukazat skuseni hraci, neukazali sa ...naopak Draisaitl vcera potvrdil,ze mal pravom 50 golov a tolko bodov v NHL,to je ten hrac ktory nam chyba...samozrejme vyhra v tazkom zapase sa da dosiahnut aj bez takeho hraca, ale na to zase treba mentalnu vybavu ktoru my postradame... kazdopadne tento tim ma hracov na ktorych sa da do buducna stavat -Liska,Studenic,Fehervary,Cernak, ku nim hraci ako Bucek,Huska a dalsi a to stvrtfinale by sme este niekedy mohli dosiahnut...velmi dolezita bude nasledujuca sezona a to, kolko mladych hracov bude dostavat sancu, potrebujeme mat v lige co najviac Liskov,Bucekov,tu musia zobrat zodpovednost kluby,tie sa jej roky vyhybaju... momentalne sme pravom pred branami stvrtfinale, zanedbanu pracu neoklames
16.5.2019 - 11:06
+3

Urpiner16

 

Nič nové.Ja som pred ms písal že síce máme dobrých hráčov ale nevím tam ani jediného rozdielového hráča ako majú príklad fíni Kakka alebo nemci Draisaitla či USA Keina.
16.5.2019 - 11:13
+1

pokemon33

 

ale my uz roky nerobime nic aby sme toho rozdieloveho hraca mali...Kakko hraval tuto sezonu ako 17rocny muzsku ligu,pravidelne nie len par stekov... vo Finsku je to pravidelnost...u nas sa to deje ako casto? alebo Seider v DEL...Mysak v Cesku...my sa u nas vyhovarame ze nemame material, nemame talenty, ale to su len kecy... jedine co my nemame je trpezlivost...staci sa pozriet na Lisku,na prvy pohlad to nie je najvacsi talent,ale dostal sancu hrat za muzov v KHL a hla co mu to dalo (nas najlepsi hrac na MS20, boli tam aj talentovanejsi)...a to bola KHL!! kolko klubov dalo sancu jeho rovesnikom v nasej lige?... musime si uvedomit, ze nemozeme stale cakat na ten najvacsi talent typu Gaborik, ten sa u nas nemusi narodit desiatky rokov
16.5.2019 - 11:49
+3

fany

 

Prečo by dobrý brankár musel hrať prvé husle v NHL??? Janko Laco nebol dosť dobrý ani pre Bokroša vo Zvolene.Cez DETVU prišiel do Nitry a bum STRIEBRO.Lenže brankári musia chytať a nie sedieť na lavičke.
16.5.2019 - 21:00
+1

pokemon33

 

lebo zly ich tam hrat nebude
16.5.2019 - 21:30
0

fany

 

16.5.2019 - 21:35
0

Frostbite

 

kalkulujte kolko chcete: ale v podstate 1/4 finale nemame aj tak co robit, tie tri fakt kvalitne zapasy boli len chyba v programe. chalani sa vratili do starej formy. bohuzial.
16.5.2019 - 11:11
+2

amaskiea BLOG

 

ale trt makový, pár vecí začali konečne robiť tak, ako sa v hokeji robiť majú, a preto je to tentokrát prudko pozerateľné, zároveň im ale zostala ešte kopa zlozvykov, ktoré budú odbúravať ešte asi aj viaceré generácie po nich, lebo u nás sú tie zlozvyky v mnohých prípadoch pokladané za dobrú tradíciu, priam slovenskú hokejovú školu. Veď by to aj bola nuda, keby hneď z praveku skočili rovno do moderného hokeja, dokonalosť je nudná ...ale trend je dobrý, ešte keď sa prestaneme ľutovať a detinsky vyhovárať na vonkajšie faktory vrátane počasia, posunie nás to zase o veľký kus ďalej
16.5.2019 - 11:26
+12

nerorome

 

Takže TRI zápasy chyba v programe a JEDEN návrat do starej formy ?
16.5.2019 - 12:26
+1

yoplaiter

 

ta kvalda na olympiádu bude asi nápor na nervy, teda bude záležet na termínu, jinak budou muset hrát hráči z domácí ligy.
16.5.2019 - 11:35
0

nerorome

 

Kvalda by mala končiť na jeseň (august/september) 2020 tromi turnajmi, kde zvykli aj pred ZOH 2018 hrať aj hráči z NHL, čiže tam by sme mohli mať tip-top mančaft. Nám ide teraz o to, aby sme nepustili v rebríčku IIHF pred seba DEN a FRA, aby sme boli jedným z troch organizátorov záverečných kvalifikačných turnajov. Toto máme stále vo vlastných rukách...
16.5.2019 - 11:56
0

Objektivnost

 

Je veľmi krátkozraké viniť za prehru jedného obrancu, ktorý zapríčinil tretí gól. Jasne, spravil chybu, ale preco nikto nerieši že Panik netrafil prázdnu bránu? Je to rovnaká chyba, ako keď obranca strati/nevyhodi puk.
16.5.2019 - 11:35
+1

akvortev

 

Fanúšikovia neúspechu: Prosím vás, čo je to za fenomén, že niektorí ľudia sa z takéhoto neúspechu dokážu tešiť a volať mi o jedenástej v noci, že mi to hovorili? To sú zhodou okolností presne tí istí ľudia, čo by išli na semifinále, keby sme sa tam dostali a fotili by sa na Facebook ako vždy verili. Sú tu nejakí psychológovia? Ako im pomôcť? A ešte dôležitejšie, ako na nich reagovať?
16.5.2019 - 12:25
0

nerorome

 

Ako reagovať ? alebo , ale ak si pacifista, tak radei inak
16.5.2019 - 12:32
+3

Kurolišek

 

ak poznáš takých ľudí... tak im nedvíhaj telefóny. Moje žena hokeju nerozumie ale zato vždy zapára. Napr. hovorila som že prehrajú. S kým hráme? S Kanadou? To prehráme. Alebo načo pozeráš ten hokej aj tak prehráme. A následne keď ma ide poraziť keď dostaneme gól... no nehovorila som? Hovorím jej, že v športe to tak býva, pokazili sme si to ale hrali sme dobre... Mali brániť, Šatanovi a Bondrovi by sa to nestalo. Konec toto... najhoršie je, že každou prehrou mi dochádzajú argumenty. Ale aby mi niekto volal a tešil sa, to nie to by som ho poslal do pi.. a vymazal číslo.
16.5.2019 - 12:34
+5

HeyYou

 

posli ju do čerta, tu tvoju zenu, najlepsie ako to robi jeden moj znamy trikrat do tyzdna slovami: s holou riťou si prišla, s holou riťou odídeš!
16.5.2019 - 13:47
+2

Tino

 

mas: v telefone ulozenych zaujimavych ludi...pre mna by to bol silny, silny impulz pre "mazu te tady sa koukni"...vcera tam na stadione a verim ze aj pri TV ludia plakali a videl osm na hracoch ze su zufali, ked prisiel dano k ciliakovi mal slzy na krajicku, bolo zrejme ak ovelmi ho mrzi co sa stalo...vytesovat sa z takejto situacie dokaze len posuk
16.5.2019 - 12:49
+1

redwings

 

Veľkolepé prehry vedú k veľkým víťazstvám: Ja dúfam, že sa vedenie hokeja nesplaší a bude pokračovať v presadzovaní zmien. Máme omladený a perspektívny tím. Aj keď tie prehry v závere bolia, stále je to lepšie ako bezradne sedieť v Kolíne 2017 a pozerať na bezduchý výkon 0-6; 1-6 bez náznaku zlepšenia. Hyperdôlezité koncovky zápasov sa nedajú trénovať, to treba zažiť.
16.5.2019 - 12:33
+4

Sani

 

...ja sa len obavam, ze tieto MS budu mat fatalne nasledky smerom k chuti hracov reprezentovat....caka nas era zahadnych posezonnych zraneni, porodov manzeliek a vybavovania novych zmluv...

...takto konkurencieschopne muzstvo asi nejblizsich 10 rokov nezlozime...
16.5.2019 - 12:41
+3

Patomato

 

ja si myslím že problém je aj na lavičke,ako zlatí chlapci su OK nazory maju spravne,ale chyba im zrejme cit pre hru taký nadhlad,namotivovať hračov aj počas zapasu v zlomovych momentoch.Hlavne však nemaju skusenosti a vysledky.Naozaj neviem čo dosiahli ako asistenti Lašak,Petrovický,Handzuš či Podkonický.Zatial naši vyzeraju ako ZV v tejto sezone,hra super ale vysledky katastrofa
16.5.2019 - 12:42
0

Urpiner16

 

To som písal keď už keď prišiel Ramsay.Mal tam byť pri ňom ešte jeden nestranný asistent z kanady a títo dovi dopo.
16.5.2019 - 12:55
+2

worth

 

Po prvých zápasoch som mal pocit akoby nás hokej vstupoval do novej éry. Prispôsobili sme sa tomu, že už nemáme šikovných hráčov ako voľakedy, ale naopak mame disciplínu, makáme, zrazame sa.

Po včerajšku mam však silný pocit déjà-vu, éry spred zlatých chlapcov, keď sme busili do chráničov súperových brankárov, ale vzadu mali neistotu a dostávali góly z brejkov (pamätáte ešte ako sme urobili hviezdu z rakúskeho brankára?).

Mme osobne tam chyba motivator, silná vodcovska osobnost co ich nabudi práve v tom záver zapasu keď ide o všetko.

Na druhej strane s výnimkou včerajšieho zápasu hráme pekný hokej a ak sak nemu vrátime, užijem si ten turnaj aj bez postupu.
16.5.2019 - 13:43
+1

Tino

 

chyba : nam rozdieloyv hrac a opora v brane....mozno disciplina niektore kusky ktore sem tam stvarame a ktore nas zarezavaju su o sebadicsipline si mysloim
16.5.2019 - 13:52
0

Kurolišek

 

Tatara to štvalo, Pánik bol na... ale ja sa pýtam: Kde sú Vaše rozdielové góly páni? Niekto písal, že dúfa že Tatárova chvíľa príde. Kedy do Matky-Kladky? Keď budeme hrať proti Británii? Hlavne že poslal nejaký výber Európy do finále. Nekritizujem, že nehrá alebo že sa nesnaží. Ale to je málo. Rozdielový hráč je taký, že 59 minút maká ako blázen a potom to zoberie na seba a rozhodne zápas. Niečo ako Draisaitl.
16.5.2019 - 14:01
+5

amaskiea BLOG

 

aby sme ešte neboli vďační, keď to naňho príde aspoň proti tej Británii
zatiaľ si s Pánikom prihrávajú na päty alebo zavadzajú jeden druhému
16.5.2019 - 14:06
0

Kurolišek

 

proti Británii to uhrá aj Bondra... mne vadí, že ich chvíľu už nemá kedy prísť, lebo už je to v hajzli. A kto dúfa, že Nemci porazia USA a potom ešte USA prehrá aj s Kanadou tak im odporúčam zobrať silné lieky.
16.5.2019 - 15:23
+1

RudoVasky

 

Takze s nami moze USA suverenne prehrat ale s nemcami ci danmi je to uz nemozne? Pockajme si na vysledky a dovtedy hrajme na max.

Nevravim, ze to je pravdepodobne ale sanca sa kludne este moze naskytnut.
16.5.2019 - 23:26
0

Tino

 

moja : rec... nemame to vo vlastynch rukach a to znamena akoze co, naco su dobre tieto kecy ze je koniec, my potrebujeme ziskat 9 bodov a potom sa uvidi co bude ...az potom ked to nevyjde bude koniec, nie skor.
17.5.2019 - 9:13
0

Kurolišek

 

máš pravdu v tom že kým šanca je treba hrať... avšak spoliehať sa na to nedá vôbec. Preto sa obávam, že rozhodujúce chvíle už neprídu.
17.5.2019 - 13:51
+1

Tehelnepole

 

To nikto nepochopil ze sme skoncili?
16.5.2019 - 14:13
+1

amaskiea BLOG

 

ajajaaaaj, Karinka, práveže sme neskončili: ešte hráme o záchranu, lebo ak na našich mentálnych titanov teraz sadne tradičná deka, tak Británii budú stačiť 3 body s nami, aby oni zostali a my išli dole...
16.5.2019 - 14:28
0

Tehelnepole

 

mentálny titan

ach jo
16.5.2019 - 16:05
0

Tino

 

este sme: neskoncili, oniec bude az ked bude koniec, nasa uloha je ziskat 9 bodov z nasledujucich zapasov a cakat co sa bude diat...urobme svoju pracu , dohrajme posledny zapaas v skupine a pockajme si ci je toto skutocne koniec...
16.5.2019 - 14:51
+2

Tehelnepole

 

...odkial cerpas silu, ja som totalne down
16.5.2019 - 16:05
0

Tino

 

mne: len pripada normalne spravne bojovat az do konca , cokolvek sa moze zvrtnut a my musime urobit vsetko preto aby sme boli pripraveni to vyuzit...cele je to o tom ze povazujeme veci za vybavene skor ako realne vybavene su, ved o otm bol inase prehry s can a DE...nasi mali v hlavach koneic, ale koneic nebol.
16.5.2019 - 16:17
+3

thovthKe

 

Keby bolo keby, alebo na ak sa nehrá:
1. zápas ok, však 3 body
2. zápas, AK by začal v bráne R. a ak by mu to šlo ako v zápase 1., minimálne bod máme (alebo aj nie)
3. zápas, AK o 2 s menej máme bod
4. zápas, AK po druhom góle bol by timeout, ukľudnia sa a bod máme (ak pred druhým, možno tri). Jedno som včera nechápal, ak sme Kanade dali tri či štyri góly po dobiedzaní pred brankárom, včera ani jeden taký. Ako sa tlačili proti Kanade do brány, to včera chýbalo a AK by dali na 3:1 dnes riešime kto nám padne na 1/4.
Teda teraz v "pokoji" tri výhry a AK čínsky boh srandy pomôže, potom už len ďalšie tri.
16.5.2019 - 14:41
0

Urpiner16

 

Posledný zápas v skupine USA-CAN ešte žijete snílkovia o postupe?
USA dá i nemcov s prehľdom.
16.5.2019 - 14:48
0

nerorome

 

Ale bola by celkom prča, ak by o našom postupe fakt mal rozhodnúť až súboj týchto gigantov ako posledný zápas v skupine
16.5.2019 - 14:53
0

Tino

 

a je celkom dobre mozne: ze to prave takto bude.
16.5.2019 - 14:55
0

nerorome

 

Hmm, to by ale Americanos museli predtým stratiť minimálne dva body s DEN a GER (na MS v roku 2010 s týmito tímami stratili celkom 4) .
16.5.2019 - 14:58
0

Tino

 

bohvie: vcera sa usa celkom trtosili s GB...nic si nenahovaram ale mozne to je
16.5.2019 - 15:21
0

stan-PP

 

https://www.youtube.com/watch?v=VACU9I7FWh8 ...nenormalne by som vyflaskal toho Nemcura za toto totalne unfair spravanie..
16.5.2019 - 17:02
0

roman BLOG

 

Bol to faul.
16.5.2019 - 17:48
+2

stan-PP

 

bolo nebolo?
16.5.2019 - 18:13
0

amaskiea BLOG

 

úplná strata času pozerať to video, faul to bol, rozhodnutie bolo správne, rozhodcovia sa nenechali oklamať, neudelili 5+DKZ, tak čo tu zbytočne mútiš vodu
Keď Pánik provokáciou a faulom počas prerušenia hry získal k avizovanému 2-minutovému trestu ešte 10 minutový pre Nemca, tak aj jeho by si rovnako "nenormálne vyfliaskal"?
16.5.2019 - 18:11
+1

stan-PP

 

mutis vodu iny moralista si tu chlapce..zasluzil si aj on za filmovanie kde tak odletiet do mantinelu jak spinave pradlo len po takom stuchnuti... nie preco ved Nemec sa nechal vyprovokovat a prehodil mu hokejku cez mantinel Nemci toto robili cely zapas taketo skryte provokacie tak nemoralizuj
16.5.2019 - 18:16
0

amaskiea BLOG

 

Ty by si nenormalne fliaskal 18-rocneho chlapca, lebo si zasluzil za filmovanie, ale moralista som ja Mozno by si mal vyfliaskat aj mna, aby som nebol.

A nemec sa nechal vyprovokovať, ved ked sa nechal, tak co, pravda, ale keď sme sa my nechali vyprovokovať Kanadou, tak zas su len oni zli a treba im vypiskat hymnu...

Kvalitna debatka s tebou, taka nezaujata, s nadhladom, bez krvavých oci.
16.5.2019 - 18:27
+2

flipper

 

Faul to bol a od Laca zbytočný...bol bez hokejky a Nemec stihol predtým odohrať puk, takže ho nemal dohrávať...myslím, že aj na MS platí to nové pravidlo o dohrávaní bez puku, kde sa nebezpečné dohrania pískajú ako faul... možno to aj Nemec trošku prihral, ale ublížil sám sebe, pretože si pri tom páde prisadol koleno...
16.5.2019 - 18:34
+2

amaskiea BLOG

 

ešte keby boli aspoň v dlhšom vzájomnom súboji, ale Laco tam prikorčuloval cez pol pásma a rovno doňho drcol, jak keby on bol neskúsené 18-ročné ucho, nie ten Nemec
16.5.2019 - 18:40
0

flipper

 

úplne zbytočné a keby z tej presilovky padol vyrovnávajúci gól, tak sa rozoberá Laco a nie Marinčin, či Jaroš....
16.5.2019 - 18:53
+1

ptr421

 

Houby filmovanie. Nemec hodil puk naspäť do pásma, čumel naň a nečakal, že ho príde niekto dohrať. Ešte pre istotu cúval od mantinelu preč. Má 18 rokov, nemá skúsenosti. Taký Nagy má zase skúseností plno a doteraz netuším čo si od toho celého sľuboval. Valábik by tiež mohol pustiť celú situáciu jak tam do neho nabehol cez pol pásma keď bolo dávno jasné, že puk nemá ani mať nebude a nie tam pitvať až spomalené zábery nárazu.
16.5.2019 - 18:48
+1

madmax

 

Ja hovorím,že je už v podstate lepšie,že to skončilo pre nás už včera,čo sme aj pred MS čakali.Hrali vynikajúco,ale ruky boli rýchlejšie ako hlavy.Mať stres ďalsie 3 zápasy a potom znovu v štvrťfinále riešiť povedzme ,,nakladačku,,od Rus ale bo Cze..Mužstvo je mladé,vyzreje a 2-3 roky pôjde do štvrťfinále mozno aj z 2 miesta.Možno,keby boli MS niekde inde,tlak publika by bol menší,hra kľudnejšia,výsledky vyrovnanejšie.Treba si počkať.Uvidíte o rok v SUI.
16.5.2019 - 17:21
+1

redwings

 

Pozerám, že veľa ľudí tu má podobný názor, že treba pokračovať v trende. S Ramseym by určite boli medaily v Turíne aj Vancouveri. Ja som bol po osobnej skúsenosti v Kolíne presvedčený, že budeme majstri sveta, ktorí na domácich majstrovstvách vypadnú. Chvalabohu, že to tak nie je.
16.5.2019 - 18:23
+2

amaskiea BLOG

 

vypadnúť ešte môžeme a teoretická šanca je oveľa väčšia než na postup do štvrťfinále, lebo vypadnutie máme na rozdiel od QF plne vo vlastných rukách
16.5.2019 - 18:34
0

SaLaDiN666

 

chcelo by to byt objektivni: Proti Finom a Kanade sme vzhladom na nasu kvalitu hrali dobre, pretoi Nemcom nie. Prva tretina nic, nabudili nas az presilovky, rovnako velke sance mali Nemci, lepsi sme neboli, Nemci hrali, co vzdy proti nam a opat to stacilo, oslabovky sme mali hrozne, lepsi super by nam dal 3 goly a bolo by davno po zapase, recami ako sme hrali dobre, smola atd sa nikam neposunieme. Treba pomenovat chyby a poucit sa z nich.
16.5.2019 - 20:58
0

Urpiner16

 

Nemci mali rozdielového hráča menom Draisaitl a preto vyhrali.My takého hráča nemáme ako je on.Nie je to ani Pánik ani Tatar ani Daňo či iní.
17.5.2019 - 9:22
+2

Kurolišek

 

presne tak... Tatárove a Pánikove góly chýbajú. Na prvú lajnu je ta bodová produktivita u nich nízka. Nedá sa im uprieť snaha, bojovnosť, atď. Ale chýbajú góly.... a rozdielové góly. Ich spolupráca proti USA taký jeden priniesla ale odvtedy ticho.
17.5.2019 - 13:45
+1

Kopitar11HKPOPRAD

 

Naco mame 87 asistentov, ked zapas prehrame v hlavach? Uz minuly rok som pisal, ze mentalny kouc je nutnost!
17.5.2019 - 7:50
+2

Kurolišek

 

Poviem to takto... už v roku 2016 som dúfal v prehru USA proti Nemecku ktorá by nám dala šancu na play-off. Nemci rozhodli 2 minúty pred koncom. Ako sme využili šancu na play-off? Zahodili sme ju. Tento rok to vidím tak, že hoci aj keby Nemci vyhrajú nad USA tak Kanada s nimi prehrá. Ich motivácia bude hlavne na štvrťfinále ako keďže už skupinu zrejme nevyhrajú (Fíni 3x vyhrajú) tak im je jedno či budú hrať proti Čechom, Rusom alebo Švédom. USA ak náhodou nezvládne zápas proti Nemecku tak dá do zápasu proti Kanade všetko a podrží to. No a nakoniec Slovensko nezíska 9 bodov z 3 zápasov.
17.5.2019 - 9:28
0

Kurolišek

 

opravujem... Nemci rozhodli v čase 19:27 a veľmi nám tým pomohli. Ako sme to využili som už písal.
17.5.2019 - 9:30
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 22:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2019 22:54
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 22:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.5.2019 22:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.5.2019 22:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.5.2019 22:54

Bleskovky

Fínsko - Švédsko 5:4 pp vo štvrťfinále,Fíni zabrali v závere

Hokejisti Fínska postúpili do ...
pred 10 min. - TASR

Fínsko - Švédsko 5:4 pp vo štvrťfinále, Fíni zabrali v závere

Hokejisti Fínska postúpili do štvrťfinále MS. V severskom štvrťfinále v Košiciach zdolali Švédsko 5:4 po predĺžení a postúpili do bratislavského semifinále. Fíni v zápase prehrávali 1:3 aj 3:4, v hre bez brankára však dokázali vyrovnať a v predĺžení rozhodol o ich postupe Sakari Manninen. Pre obhajcov titulu Švédov sa tak šampionát skončil, na vytúžený zlatý hetrik ...
pred 20 min. - TASR

HOKEJ-MS2019: FÍNI POSTÚPILI DO ŠTVRŤFINÁLE, ŠVÉDI TITUL NEOBHÁJA

Hokejisti Fínska postúpili do semifinále MS. Vo štvrťfinále v Košiciach zdolali Švédsko 5:4 po predĺžení. Úradujúci majstri sveta tak nedosiahnu na zlatý hetrik. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie hm rrBRIEF-Hokej-MS2019-SR-1/4-Fínsko-Švédsko-postup
pred 20 min. - TASR

Česko - Nemecko 5:1 vo štvrťfinále, Česi v semifinále proti Kanade

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia na Kanadu. Zverenci trénera Miloša Říhu rozhodli o svojom triumfe v tretej tretine, ktorú vyhrali 4:0, kľúčový gól strelil v 45. minúte za stavu 1:1 kapitán tímu Jakub Voráček. Česi sa prebojovali...
pred 30 min. - TASR

ČESI ZVÍŤAZILI NAD NEMCAMI 5:1, PREBOJOVALI SA DO SEMIFINÁLE

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia na Kanadu. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie. ms rrBRIEF-Hokej-MS2019-SR-1/4-Česko-Nemecko
pred hodinou - TASR

Kanadský hrdina Stone sledoval časomer, Švajčiarov bolí prehra

Hokejisti Kanady vo štvrťfinálovom zápase proti Švajčiarsku dokázali, že góly v záveroch zápasov sú im blízke. Gólom 0,4 sekundy pred koncom riadneho hracieho času potvrdili známu pravdu o tom, že sa vyplatí hrať celých 60 minút. Pre Švajčiarov išlo o bolestivú prehru, ktorá ich stopla na ceste za obhajobou finálovej účasti.
pred 2 hod. - TASR

Brankár Šimko posilnil Detvu

Vedenie tipsportligového klubu HC 07 Detva angažovalo 31-ročného brankára Mareka Šimka. Informovala o tom oficiálna stránka detvianskeho klubu. Šimko začal sezónu 2018/2019 vo farbách Dukly Trenčín, v závere prestupového obdobia však zamieril v rámci výmeny za Juraja Hollého do Liptovského Mikuláša.
o 20:50 - TASR

New York Islanders predĺžili zmluvu s Nelsonom o šesť rokov

Hokejový klub NHL New York Islanders si na šesť rokov poistil služby útočníka Brocka Nelsona. Dvadsaťsedemročnému centrovi končila zmluva 1. júla a stal by sa neobmedzeným voľným hráčom. "Som naozaj rád, že tu strávim ďalších šesť rokov.
pred 3 hod. - TASR

Rusi preskočili aj ôsmu prekážku, kľúčom disciplína a Vasilevskij

Ruskí hokejisti uspeli aj vo svojom ôsmom zápase na MS a stále môžu snívať o zisku vytúženého zlata, ktoré naposledy dobyli v Minsku 2014. Američania sa vo štvrťfinále ukázali byť zatiaľ ich najťažší súper na šampionáte a srdnato bojovali až do samého konca zápasu. Hráči zbornej si po vydretom víťazstve 4:3 mohli zhlboka vydýchnuť.
pred 3 hod. - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

23. 05. 2019
KanadaŠvajčiarsko
3:2 PPREPORT
RuskoUSA
4:3REPORT
21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT
SlovenskoDánsko
2:1 SNREPORT
NórskoLotyšsko
1:4REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Michael FrolíkCZE7 gólov
2.Mantha A.CAN7
3.Dadonov J.RUS7
4.DeBrincat A.USA6
5.Kučerov N.RUS6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola