Slováci prehrali v Jaroslavli s Ruskom po sam. nájazdoch (FOTO a VIDEO)

Slovenská hokejová reprezentácia prehrala v prvom z dvoch prípravných stretnutí v rámci Euro Hockey Challenge v Jaroslavli s Ruskom 1:2 po samostatných nájazdoch. Domáca zborná dosiahla v 25. vzájomnom súboji oboch tímov 11. víťazstvo (bilancia 9 - 5 - 11), so Slovenskom naposledy prehrala 18. februára 2010 vo Vancouveri 1:2 po samostatných nájazdoch.


Pred stretnutím si hráči a vypredaná Arena-2000-Lokomotiv pripomenuli pamiatku obetí septembrovej leteckej katastrofy miestneho tímu KHL minútou ticha. Hráči na smutnú atmosféru museli rýchlo zabudnúť a predviedli divákom kvalitný duel, aj keď mal prvky prípravy na šampionát. Slováci ukázali veľmi dobrý a bojovný výkon a s favoritom držali krok.
Rusi síce viedli od 14. min po góle Alexandra Svitova 1:0, ale viac gólov nedokázali z hry výborne chytajúcemu Jánovi Lacovi dať. V 35. min vyrovnal dorážkou pri presilovke Juraj Mikúš. O výsledku rozhodol v samostatných nájazdoch v šiestej sérii kapitán zbornej Maxim Pestuško.

Rusko - Slovensko 2:1 po sam. nájazdoch (1:0, 0:1, 0:0 - 0:0, 1:0)
Góly: 14. Svitov (Ľudučin, Burdasov), rozhodujúci sam. nájazd Pestuško - 35. J. Mikúš (Kudroč, Vydarený)
Vylúčení: 5:4 na 2 min, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, hlavní rozhodcovia: Buturlin, Anisimov (obaja Rus.), 9040 divákov.
Samostatné nájazdy: Abdullin gól 1:0, Ján Sýkora gól 1:1, Pestuško gól 2:1, Bartovič nedal 2:1, Ľudučin nedal 2:1, Marcel Hossa gól 2:2 - Juraj Mikúš gól 2:3, Abdullin gól 3:3, Ján Sýkora nedal 3:3, Abdullin nedal 3:3, Juraj Mikúš nedal 3:3, Pestuško gól 4:3

Zostavy:
Rusko: M. Biriukov - Rylov, Riasenskij, Čudinov, Kiselevič, J. Biriukov, J. Medvedev, Višnevskij, Zubarev - Pestuško, Zubov, S. Širokov - Ketov, Šipačev, Skačkov - Ľudučin, Svitov, Burdasov - Varnakov, Bodrov, Abdullin.
Slovensko: J. Laco - Starosta, Baranka, Kudroč, Vydarený, P. Mikuš, Sersen, Stehlík, V. Mihálik - Ján Sýkora, Cibák, Marcel Hossa - Hovorka, J. Mikúš, Bartovič - Š. Ružička, Bližňák, Surový - Špirko, Kytnár, Lušňák

Rusi začali podľa očakávania aktívne a od prvých minút ohrozovali bránku Jána Laca. Do prvej príležitosti sa dostal kapitán "zbornej" Maxim Pestuško, ale slovenský gólman výborne zasiahol. Slovenská defenzíva sa musela poriadne obracať počas vylúčenia Tomáša Starostu, ale zverenci Vladimíra Vůjtka, ktorého meno diváci na tribúnach niekoľkokrát skandovali, sa ubránili. Slováci pozorne bránili a snažili sa o rýchly prechod do útoku. V dobrej pozícii sa v 9. min nepresadil Marcel Hossa, potom neuspel z ťažkého uhla ani Bartovič. Rusi boli ofenzívne naladení. V 12. min vypadol Michailovi Biriukovovi puk po strele Ružičku, ale slovenskí útočníci sa k nemu už nedostali. V 14. min potešil tribúny Svitov, ktorého po obkorčuľovaní bránky našiel presne Burdasov, a otvoril skóre. Rusi získali väčšiu istotu a boli aj naďalej nepríjemní. Záver tretiny dohrávali v oslabení, ale slovenský tím sa nepresadil.
Aj po prestávke boli aktívnejší domáci hokejisti. V 25. min zlikvidoval Laco forhedový blafák Ketova. O minútu neskôr slovenský gólman pokazil radosť aj Barnakovovi. Na hre oboch tímov bolo vidno, že sa ešte len zohrávajú a sú vo fáze prípravy. V 33. min zabudli slovenskí obrancovia na Ľudučina, ale ten sa nepresadil ani na dvakrát. Slováci dokázali vyrovnať v 35. min, keď si Vydarený vymenil puk na modrej s Kudročom, ktorého strelu vyrazil Biriukov iba pred Mikúša a ten dosiahol svoj 11. reprezentačný gól. V závere druhej tretiny hrali hostia presilovku, ale do vážnejšieho zakončenia sa nedostali.
V početnej výhode začal slovenský tím aj tretiu časť hry, ale "zborná" sa úspešne bránila. Rusi sa už nedostávali tak často do zakončenia ako v úvode zápasu a navyše robili aj individuálne chyby. V 45. min mohol zvýšiť Špirko, jeho pokus však Biriukov so šťastím zlikvidoval. V 48. min trafil pri ďalšej početnej výhode Marcel Hossa len konštrukciu ruskej bránky a potom sa pred Biriukovom nepresadil ani Surový. Rusi sa snažili strhnúť víťazstvo na svoju stranu, Zubov s Ketovom však Laca svojimi pokusmi nezaskočili. Na opačnej strane mieril z dobrej pozície nepresne Ján Sýkora. Hra sa prelievala zo strany na stranu, hráči si dávali pozor aj pri bránení, žiaden tím nechcel urobiť zbytočnú chybu. V predĺžení mohli skórovať oba tímy, 46 sekúnd pred jeho koncom putoval na trestnú lavicu Sersen. Ruský tréner Zinetula Biľaletdinov si zobral oddychový čas, ale skóre sa nezmenilo. Rozhodli samostatné nájazdy, v ktorých boli úspešní Abdullin (dvakrát), Pestuško (obaja dvakrát) na jednej a Sýkora, Hossa a Mikúš na druhej strane. V šiestej sérii nedal Juraj Mikúš, naopak Pestuško Laca prekonal.

Hlasy:
Vladimír Vůjtek (tréner SR): „Verili sme, že v porovnaní so zápasmi s Dánskom podáme lepší výkon. Myslím si, že sa nám to podarilo. V závere sme boli aj lepším tímom. Rusi mali prvých šesť - sedem minút tlak, potom sa hra vyrovnala. Poslednú tretinu sme mali navrch my. Je to najmä o korčuľovaní, dnes sme im stačili. Brankár Laco chytal dobre.“
Ján Sýkora (útočník SR): „Pri mojom prvom nájazde ma inšpiroval aj gól, ktorý dal v minulosti Pavol Demitra. Povedal som chalanom na striedačke, čo chcem spraviť. Je to iba príprava, nervy ešte nemám. Bol to dobrý zápas, ruskí hráči sú rýchli, po technickej stránke dobre vybavení. Ešte musím veľa doháňať, aby som sa vyrovnal najlepším. V prvom rade musím nabrať kilá, lebo som dnes lietal ako handra. Čo tomu bráni? Asi môj metabolizmus. Zjem horalku a o pár minút už sedím na WC.“
Juraj Mikúš (útočník SR): „Bol to vyrovnaný zápas. Rusi majú mladé mužstvo, my sme mali asi trocha skúsenejšie. Hrali doma, museli si vytvoriť viac šancí. V našom výkone boli pozitívne veci, v ďalšom zápase si ich musíme pripomenúť. Dúfam, že zajtra dáme viac gólov a budeme opäť hrať dobre v obrane. Škoda, že som nepremenil aj svoj druhý nájazd. Pred jeho realizáciou som si veril, ale trafil som žŕdku.“
Ján Laco (brankár SR): „Chytalo sa mi dobre, aj keď som čakal ešte trocha väčší tlak. Rusi dobre korčuľovali, menili pozície a chceli dávať góly do prázdnej bránky. Aj preto tých striel nebolo toľko. Pri nájazdoch ukázali, že majú to v rukách. Zrealizovali ich výborne. Dlhšie som nechytal, ale máme kvalitné tréningy a dá sa dostať do tempa.“

Rubrika: Slovensko Reprezentácia

SITA - 13.4.2012 19:47

Diskusia k článku

Fridge

 

tak nas Sykora: aky najazd vystruhal.....super...
13.4.2012 - 19:49
+21
kladzivo

 

najkrajší moment zápasu!
13.4.2012 - 19:50
+9
Gomis

 

kde sa to dá pozrieť ten nájazd ?
13.4.2012 - 20:40
+2
njanja

 

napriklad tu http//sport.aktuality.sk/...
13.4.2012 - 21:47
+1
Daren

 

parada
13.4.2012 - 22:15
+1
AvalancheBB

 

13.4.2012 - 23:38
+1
kladzivo

 

prehra s B-výberom KHL: rešpekt tomu, kto to vydržal pozerať celé bez toho aby to prepínal... okrem nájazdov to bola hotová katastrofa! Inak nemožem uveriť tomu, že Marcel dal gól
13.4.2012 - 19:50
-8
Sunkafit

 

3 tretinu sme mali dobrú tak netrep
13.4.2012 - 19:58
+4
kladzivo

 

dobrú? keby sme ju mali dobrú, tak tých papierovo o triedu slabších rusov musíme prestrielať a rozhodnúť zápas... ked si spokojný s hentakým trápením a od našich očakávaš takéto výkony, tak všetká česť...
13.4.2012 - 20:26
0
Sunkafit

 

papierovo slabších Rusov pobaviloooo preto bol na nás kurz takmer 7 xDDD
13.4.2012 - 20:53
+5
kladzivo

 

to fakt? no tak toto je ruské Béčko, čo by sme potom chceli uhrať proti Ačku?
13.4.2012 - 20:55
0
^
TONDOMT

 

plne sa stotožnujem: a pridávam aj svoje stanovisko, dnes sa mi na našej hre okrem korculovania (sam by som neveril ze to niekedy napíšem) nepáčilo nič. C výber RUS nám nemal robiť žiadne problemy však koľko hráčov si na ms z neho zahrá? schipachev? (neviem presne ako sa píše dúfam že pochopíte) aspon že naši zbytočne nefaulovali bodaj by im toto vydržalo aj na ms.najlepších hráčov nášho výberu mám 2: Laco a Sýkora. V nominácií mi chýba andrej šťastný, Galamboš. Kuľha aspoň na presilovky. dúfam že Jurčina so sekerom trošku pomôžu aj v útoku (hlavne druhý menovaný) lebo fakt netušim ako chceme dávať góly
13.4.2012 - 20:02
-1
LukasNR

 

prepac ale ty si posledne 4 roky skumal stratene kmene v Amazonke ? ze C vyber ruska by nam nemal robit problemy ??
13.4.2012 - 20:05
+12
TONDOMT

 

Lukas: Ano stojim si za tým že keď je hotová kostra teamu tak tento výber sme mali zvládnuť výhrou aspon o gól aa verím tomu že keby tam bolo viac mladsich hráčov tak by to možno aj vyhrali ale známe firmy ako cibák a hossa tam držia miesto dravejším tipom, ktoré tie zápasy neodfláknu. veď za rusov nehral žiadny vyslovený zakončovateľ(možno širokov) a my sme mali v zostave minimalne dvoch "zakončovateľov". 1 gol v takomto zápase je strašne ale fakt strašne málo
13.4.2012 - 20:26
+5
^
kladzivo

 

tak.. mne sa páči ešte mikúš, kytnár, bližnák, bartovič a špirko.. obrana 0 bodov...
13.4.2012 - 20:27
+1
^
kapo10 BLOG

 

ako chces hodnotit zapas, ked si ho vlastne ani nevidel ?
13.4.2012 - 20:05
0
kladzivo

 

na to si jak prišiel, že som ho nevidel?
13.4.2012 - 20:15
0
kapo10 BLOG

 

malsom pocit, ze si si prepinal ..ak nie tak sorry.
13.4.2012 - 20:18
+1
kladzivo

 

neprepínal.. len pár krát som musel prepať, ked ma začala z tej paródie na hokej chytať klaustrofóbia..
13.4.2012 - 20:21
0
kapo10 BLOG

 

potom si si prepinal a nepozeral cely zapas nie ?
13.4.2012 - 20:25
+2
kladzivo

 

nevidel som asi tak 3 minúty z celého zápasu
13.4.2012 - 20:31
-2
crosbynko

 

Mne sa dnesny hokej celkom pacil.Mozno to je aj tym ze posledne dva dni som pozeral U18.Nas vykon sa uz pomaly dostava tam kde ho chceme vidiet. Oproti Dansku o dost lepsie.
13.4.2012 - 19:57
+1
LukasNR

 

mozno to bude aj preto ze mame konecne trenera po dvoch rokoch nie preklamny putac na mrkvu
13.4.2012 - 20:00
+2
Mozyakin

 

tie najazdy nemali chybu...tolko krasných blafákov pohromade sa často nevidí
13.4.2012 - 19:59
+14
duklaHK

 

hej, a tie dve tycky ma zabili...
14.4.2012 - 12:35
0
matejb123

 

Takže na MS chcem vidieť v bráne ako jednotku Laca (aj keď tie nájazdy mu moc nevyšli ), namiesto P.Mikuša, Vydareného a Mihálika prídu Jurčina, Sekera, Graňák. Útok posilní Tatar...zatial to vyzerá takto nejako
13.4.2012 - 20:04
+1
Sani

 

...videl som len 2. polku zápasu, bolo to také ubojované, ale podľa mňa lepšie ako proti Dánsku...

...slušný výkon podal Laco, akurát v nájazdoch si z neho Rusi robili prdel...inak tie nájazdy...

...ešte sa musím spýtať prečo nehral Branko..?....a ani Cibáka som si tam nikde nevšimol...

...inak Sýkora si (v rámci momentálnej konkurencie) tuším pýta miestenku na MS...
13.4.2012 - 20:05
0
pokemon33

 

Radivojevič dnes pauzoval, namiesto neho hral v prvom útoku Sýkora... a Cibák hral v prvom útoku.. ale to , že si si ho tam nevšimol nie je predsa nič nové, či hej?
13.4.2012 - 20:08
+6
LukasNR

 

ja si ich vacsinou nevsimnem ani ked hraju takze rozdiel by som nevidel
13.4.2012 - 20:08
+1
Kaede BLOG

 

Cibák hral určite, minimálne zo začiatku spolu s Hossom a Sýkorom (chudák Janči :argh , ale neskôr ho vymenil Bližňák myslím



13.4.2012 - 20:09
+1
kapo10 BLOG

 

aj surovy tam behal na miesto neho mam ten pocit, bud zranenie alebo dosla trpezlivost...
13.4.2012 - 20:16
0
kapo10 BLOG

 

mne sa to dneska pozdavalo, urcite lepsie nez oproti danom, sem tam aj svetle chvilky, ked sme rusov zavreli. mozno mali nasi viac strialt a tlacit sa do brany, ich brankar mi prisiel neisty. a unas som mal pocit, ze nasim robi miestami problem prebrat si hracov pred brankoviskom.
13.4.2012 - 20:08
+1
Kaede BLOG

 

no neviem, druhá polka bola možno lepšia ako minulý týždeň (treba sa však pozrieť aj na to s akým výberom hrali Rusi), ale stále je to celkovo podľa mňa veľmi slabé, najmä ak má ísť 70% tohto výberu na MS, tá predstava, čo tam s nimi miestami budú robiť takí Kanaďania
13.4.2012 - 20:12
0
kapo10 BLOG

 

roky kedy sme s taku kanadu hrali otvorenu partiu su davno prec. ja nejake velke oci nemam. na druhej strane aj v ruskom vybere sa nasli borci co su lidrami v ramci khl. a zas ani ti mladi nie su nejake becka, unas tiez nezoberu hracov ako boli v minulosti sechny, krotak ci kulha do vyberu, daju sancu radsej mladym, ved tu rusi by si unas aj zahrali v repre.
13.4.2012 - 20:18
0
Kaede BLOG

 

jasné, že so súpermi takého kalibru môžeme hrať jedine zo zabezpečenej obrany a otvorenej partii nemôže byť ani reč, tu vystáva už len otázka, že kde tu obranu vyhrabeme
13.4.2012 - 20:31
0
^
crosbynko

 

Na druhej strane si povedzme ze Rusi by sa aj s tymto vyberom dostali do stvrtfinale s prstom v zadku.Takze by som ich az tak nepodcenoval.Predsalen vsetko hraci z KHL.
13.4.2012 - 20:25
+1
dejvidBB

 

Mihalik, Hossa, Cibak ak tito tragedi pojdu na MS, tak pan boh ochranuj SVK... A mili Hossa, Radivojevic a este neviem kdo to siel minule, dnes vam 21- rocny chlapec ukazal ako sa maju premienat samostatne najazdy
13.4.2012 - 20:10
-2
kapo10 BLOG

 

lebo hossa dnes najazd nedal
13.4.2012 - 20:12
+5
kladzivo

 

dal, ale ešte ani on sám nechápe jak mohol dať gól..
13.4.2012 - 20:18
+1
Sunkafit

 

ty už mlč radšej xD
13.4.2012 - 20:57
-1
Big brother

 

Ked nevieš, tak nerieš....Hossa to spravil velmi dobre, žiadna avizovana strela, proste mu to tam nečakane šupol.
13.4.2012 - 21:03
0
kladzivo

 

dobre a teraz ho budeme všetci uznávať, lebo dal konečne nejaký gól nie? ano ano je to pán hráč, jednoznačne musí ísť na MS.. prvý útok to istí, dal rusom gol z najazdu..
13.4.2012 - 21:07
-1
Big brother

 

Ja som nepovedal, že je to pán hráč, ale trepnut taku hovadinu, že nechape ako to mohol byt gol može len človek, ktorý hokej poriadne ani nesleduje. Podla mna ty Hossu dobre ani nepoznáš ako hokejistu, inak by si taketo niečo na neho nenapísal
13.4.2012 - 21:21
+3
kladzivo

 

jeeej to bol vtip mimochodom
13.4.2012 - 21:34
-1
^
ElwisNR BLOG

 

Velky bratu ale uznaj bol najlepsi strelec v KHL nieco ma za sebou aj v repre aj v NHL a to premienanie sanci by mohlo byt od tak skuseneho hraca lepsie na to kolko ma moznosti...
14.4.2012 - 1:33
+2
Big brother

 

Ja nevravim, že nie...ale porovnavat ho s nejakym zelenačom? to azda nie.
14.4.2012 - 5:13
-2
^
dejvidBB

 

Ved hej ale na to ze kolko ma skusenosti, ved hral aj NHL a ted KHL tak hra biedne, neni vobec vidno rozdiel medzi nim a Sykorom, jedine ze Jano je utlejsej postavy... Nepamatam kedy Marcel dokazal, ze patri do repre, podla mna sa cely zivo len prizivuje na priezvisku a donedavna na tom ze tam mal tatka... Neviem cim si zasluzil ze dostava tolko sanci ale podla mna by malo platit 3 krat a dost, lae to sa netyka len jeho ale viacerych...
13.4.2012 - 20:29
+5
kladzivo

 

marcel tam bol je a vždy bude len vďaka priezvisku a vďaka tomu, že františek bol tréner a stojí v pozadí toho všetkého.. neviem ako to tam beží v zákulisí, ale myslím si, že keby vújtek vyberal hráčov podla seba, tak hossa ostane tento rok doma...
13.4.2012 - 20:33
-1
kapo10 BLOG

 

v amerike mu vybavil miesto aj body, to iste vo svedsku a rusku. tatko kuzelnik
13.4.2012 - 20:40
+1
kladzivo

 

to som nepovedal.. ked hral v NHL hral dobre, ale tie časy sú dááávno preč a už som raz napísal, že KHL a repre sú dve rozdielne veci...
13.4.2012 - 20:43
+1
^
ekaver

 

veľmi zle si myslíš....
13.4.2012 - 20:43
+1
^
kapo10 BLOG

 

MS 2009 - najproduktivnejsi clen repre
MS 2008 - druhy najproduktivnejsi

fakt sa len prizivuje, podla mna je to len neznalost tych co kydaju !
13.4.2012 - 20:39
-1
kladzivo

 

MS 09 ked tam nikto nehral z KHL tak bol najproduktívnejší ale gol dal tak max. jeden tipuje
MS 08 to myslíš tie MS kde sme hrali o záchranu?? s tým hádam nechceš argumentovať
jednoducho som neni sám čo má ten pocit, ked sa pozre na hossovu hru, že to je tragédia.. tak ho zbytočne neobhajuj
13.4.2012 - 20:45
+2
kapo10 BLOG

 

o com su tie tvoje prispevky, ked sa iba smejes ?

MS 09 ? nechapem tomu argumentu ?

a co ze sme hrali o zachranu nejak ho to zhadzuje ? ..ved si zastal nejak svoju poziciu. co bol v tom teame sam ???



13.4.2012 - 20:55
0
kladzivo

 

nepozeraj na smajlíkov ale na text... MS 09 tam som sa pomýlil, mrzí ma to, malo tam byť NHL nie KHL... bolo tým myslené to, že pri neúčasti našich hviezd z NHL bol on tím lídrom tímu, tak bol najproduktívnejší no ok beriem... ale pamätám sa, že to herne nebolo nič moc...
a áno, to, že sme hrali o záchranu dokazuje to, že sme boli naozaj slabí, s takými lídrami mužstva ako je pán marcel hossa a pán cibák to inak nedopadne ani tento rok...
13.4.2012 - 21:00
+1
tucetucet

 

Na MS09 bolo z KHL viacero hráčov a z NHL prišli tiež dvaja útočníci, menovite Handzuš a Ölvecký.
13.4.2012 - 21:06
0
tucetucet

 

Ešte by som dodal, že Cibák zatiaľ hral iba na MS 2006, kde hral výborne, a na MS 2011 bol náhradníkom.
13.4.2012 - 21:07
0
kladzivo

 

v poradku, googlenie ti ide o cibákovi hovorím v prítomnom čase...
13.4.2012 - 21:14
-1
tucetucet

 

Toto nie je tak dávno, mám to v živej pamäti.
13.4.2012 - 21:18
+2
^
kapo10 BLOG

 

inak co si ja jeho repre vystupenia pamatam tak k jeho dobrym vykonom patri rozhodne aj svetovy pohar, kde on a gaborik mi prisli ako tak v nejakej forme.
13.4.2012 - 21:30
0
kladzivo

 

áno tu musím súhlasiť, cibák dal dokonca aj gol kanade pri našej prehre 5:1.. to si tiež pamätám.. to bolo chvílu po tom ako vyhral stanley cup, vtedy ešte niečo hral...
13.4.2012 - 21:36
0
^
kladzivo

 

aha áno už si spomínam... olvecky ten ma sklamal na plnej čiare, akurát že faceoffs mu išli.. handzuš nie je zrovna rodený strelec
13.4.2012 - 21:08
-1
^
kapo10 BLOG

 

hej preto sme mali skrtnut aj hossu co bol jeden z top v tom boji o zachranu a dat tam dalsich. jemu ku cti sluzi, ze sa na to nevydrbal ako ini hraci ...
13.4.2012 - 21:08
-1
kladzivo

 

no len mám ten pocit, že bez neho by to bolo lepšie...
13.4.2012 - 21:15
-1
^
Kaede BLOG

 

Marcel mal v repre aj svetlejšie chvíľky, napr. aj túto sezónu Nemecký pohár, ale v príprave teraz je to z jeho strany zatiaľ celkom tragédia....ae ten problém s tými jeho svetlejšími chvíľkami je, že tréneri v repre ho neustále stavajú v posledných rokoch do pozície lídra útoku a v tejto pozícii nás zatiaľ zďaleka nikam nedoviedol, šo podľa mňa osobne vyplýva z toho, že on proste na úrovni MS na túto pozíciu žiaľ nemá, nie je to žiadny Marián (ale to je len bod a, bod b je automaticky, či nejakého hráča, čo na také niečo má v EU máme; šanca je, že asi skôr nie, ale možno by už bolo na čase, keď je vidno, že Marcel ním nie je, skúsiť dať šancu niekomu inému...)
13.4.2012 - 20:45
+6
kladzivo

 

áno máš pravdu, on je stále stavaný do tej pozície lídra, ale na to jednoducho nemá.. mal by si to uvedomiť aj on sám... a tiež súhlasím s tým, že u nás v europe asi ani nie je hráč čo može byť lídrom.. pár takých by možno bolo, ale tí už reprezentovať nechcú...
13.4.2012 - 20:49
0
kapo10 BLOG

 

v com sa ma uvedomit ? ..nemal by sa v prvom rade uvedomit trener a dat mu zodpovedajucu ulohu ? ...
13.4.2012 - 20:55
-1
kladzivo

 

čo môže tréner, ked za špagátiky ťahá niekto iný? marcel a vlastne to sa netýka len jeho, ja na neho stále nadávam, ale taký cibák, kudroč, stehlík, surový to sú neni o nič lepší hráči... jednoducho by si mali dať ruku na srdce a vyhovoriť sa na únavu a neprijať pozvánku na MS ako niektorí naši borci z NHL... lebo si len spravia hanbu... inak ja som si už po zápasoch s dánskom spravil zostavu aká by tam mohla hrať a napríklad marcela by som do nej zaradil, ale len v tom prípade, že by došiel marián a hrali by spolu..
13.4.2012 - 21:06
+2
^
R3v3r3nd

 

Skusil by som ku nemu inych hracov. Hlavne asi potrebuje nabijaca , co pripravy gol.
13.4.2012 - 20:57
0
vale

 

ale no sak na olympiade zacinal s brachom a demom a ten vie nabit
13.4.2012 - 21:32
0
^
dejvidBB

 

Vidis tie roky?????? Tie casy su uz davno prec!
13.4.2012 - 21:13
0
kapo10 BLOG

 

v prvom rade si pisal, ze si nepamatas, tak to bolo na pripomenutie nedavnej minulosti !! tu je tiez vidno, ze kto chce psa bit palicu si najde ...
13.4.2012 - 21:16
0
^
Sunkafit

 

marcel bol na jedných MS našim najlepším hráčom len neviem ktoré to už boli..
13.4.2012 - 20:57
0
^
LukasNR

 

chudak Marcel ten uz sa nikomu asi nezavdaci navzdy ostane ako ten co sa v prvom rocniku na zakladke po..... a a pritom fakt kazdorocne najhorsi vobec nie je keby bol Marcela uz ho palia na hranici
13.4.2012 - 20:13
+1
Sani

 

a ešte : ...napriek pozitívnym ohlasom počas celej sezóny musím vyjadriť znepokojenie aj nad Sersenom...ktorý podľa mňa patrí k popredným kuričom v tomto výbere....

...a to som ho považoval za pilier obrany (z EU hráčov)...
13.4.2012 - 20:15
+5
Sunkafit

 

budde rád ak bude v 3 obrane takže toho by som sa moc neobával
13.4.2012 - 20:59
0
^
kladzivo

 

presne
13.4.2012 - 20:18
0
kapo10 BLOG

 

v com presne ? hossa pocas pripravy siel dva najazdy a jeden dal. sykora siel dva najazdy a dal tiez jeden. druhy najazd bol tiez akoby povedal klasik na styl marcela, o nieco lezernejsi.
13.4.2012 - 20:22
0
kladzivo

 

tým presne som chcel vyjadriť súhlas s kolegovim príspevkom ohladne Sersena... marcela prosímťa neporovnávaj so sýkorom, hossa proste na to nemá, to, že dal náhodou jeden nájazd neospravedlnuje jeho chabé výkony počas posledných rokov v repre.. sýkora je naša budúcnosť, to čo si dovolí ten chalan, si nedovolí hossa a jemu podobný nikdy...
13.4.2012 - 20:30
+1
kapo10 BLOG

 

v prcom rade o akych vykonoch hovoris ? nevysli mu posledne MS a olympiada, kde niektori cakali, ze to tam golmi roztrhne. predtym si svoje miesto zastal. ale to su veci, ktore ludia, ktori potrebuju mat svoj ciel na ktory budu nadavat nevidia.

chalan dal prispevok aby vyzdvihol sykorov prinos pri najazdoch a znehodnotil tym hossu, no pritom zabudol podotknut, ze ich bilancia je rovnaka !!! a pritom druhy najazd nebol bohvie co ..tak o com aky priklad tu dava.
13.4.2012 - 20:36
0
kladzivo

 

marcel je možno dobrý strelec v KHL, to berem, ale v repre nikdy nič nezahral.. na to aké má skúsenosti z NHL (kde mimochodom vynikal v premienaní nájazdov) skúsenosti z KHL, (jeden z top kanonierov KHL) je naozaj slabý a očakával by som od neho ovela ovela viac... práveže olympiáda v kanade bola podla mňa z jeho strany ešte celkom dobre zvládnutá, ked hral s kopeckým a mariánom...
13.4.2012 - 20:41
+1
kapo10 BLOG

 

MS 2009 - najproduktivnejsi clen repre
MS 2008 - druhy najproduktivnejsi

13.4.2012 - 20:42
0
R3v3r3nd

 

Ja to poviem takto: Hossa von-nema formu. Sykora je mlady,bojovny,korculuje lepsie. A u neho je to trochu prekvapenie. Na LW ako stvoreny.
13.4.2012 - 20:54
+3
kapo10 BLOG

 

zas ja ho tam netlacim, s tymto sa da nejako suhlasit
13.4.2012 - 20:57
+2
^
Sunkafit

 

to že Sýkora padne na lad po kazdom suboli lebo je to pierko ale nikto nevidí v 4 utoky jeho finesy velmi moc si myslim platné nebudú
13.4.2012 - 21:00
-1
kladzivo

 

ani to, že náš "najlepší strelec" nedá gol zo žiadnej pozície nám velmi platné nebudú
13.4.2012 - 21:10
+1
^
Big brother

 

Prosim ta netrep somariny, Sýkora ešte prakticky nehral žiadne doležity zapas, hral par pripravakov v ktorych o nič nešlo...ked Sýkora dosiahne aspon z polovice toho čo Hossa, tak potom sa ozvi
13.4.2012 - 21:05
+1
kladzivo

 

myslím si, že dosiahne, ked sa nepokazí... držím mu palce!
13.4.2012 - 21:09
+1
Big brother

 

čo konkretne podla teba dokáže? NHL? Najproduktivnejší slovak na MS? Najlepší strelec KHL? Držím mu palce (uprimne), ale bude to mat tažké.
13.4.2012 - 21:13
+5
kladzivo

 

dúfam, že sa dostane na tieto MS a tam si ho niekto všimne z NHL a zahrá si tam... a ktovie, možno sa mu podarí tam naozaj dostať a udržať sa.. ja mu prajem len všetko dobré..
13.4.2012 - 21:21
-2
Big brother

 

Jasnačka, aj ja tomu verim....
13.4.2012 - 21:27
0
Sunkafit

 

vtip za vtipom xD baví ma tento asi nový tu
13.4.2012 - 21:32
-1
kladzivo

 

nie som tu nový, ale zabíjať čas hádaním sa o nepodstatných veciach si nájdem len málokedy
13.4.2012 - 21:39
0
^
Martin34

 

S tym NHL si to dufam nemyslel vazne.Chlapcovi to prajem ale musime zit v realite
14.4.2012 - 6:33
+1
^
rasti_assez

 

v tej NHL: snad nieco lepsie ako jeden gol za sezonu. Alebo slaby pomer golov na MS ku sile supera a jeho ice-timu. Ved aj minuly rok v priprave proti Rakusanom presvedcil hetrikom, vsakze? Holt Sykora nema az takeho slavneho brata, takze bude treba viac effortu na miesto v NYR bude pre neho tazsi.
14.4.2012 - 6:30
0
Sunkafit

 

keby ide sykora teaz do NHL ako tu trepete po prvom zápase je zlomený na 4 kusy a utlčený na placku.......dajte si dole ružove okuliare a prestante tu tliachať kktiny radšej
14.4.2012 - 9:51
+2
Big brother

 

Ty si prípad....

- ano, Marcelov brat mu vybavil v juniorskej WHL 102 bodovú sezonu

- ano, Marcelov brat mu vybavil angažman v New York Rangers

- ano, Marcelov brat za neho nastrielal 39 golovu sezonu

- ano, Marcelov brat za neho dal v tejto sezone v drese Rigy z 26 zapasoch 18 bodov...

...to všetko je vdaka Marianovym znamostiam

---Macelov ice-time na MS 2011 nebol vobec vysoky, tam mal iny hrači priestoru ovela viac

...na MS 2010 nehral, čiže nemal žiadny ice-time

...na MS 2009 bol naš najprotuktívnejší hráč. Tí ostatní čo porobili? Jáj, brat im to nevybavil.

...na MS 2008 bol druhy najproduktívnejší? Čo robili ostatní? Jaj brat im to nevybavil...
14.4.2012 - 14:42
+1
^
Sunkafit

 

podpis
13.4.2012 - 21:31
0
^
Big brother

 

Marcel Hossa to ukazal ako sa premienaju najazdy...nevidel si?
13.4.2012 - 21:08
0
kladzivo

 

ten rus (zabudol som meno) to ukázal všetkým ako sa to robí
13.4.2012 - 21:21
+2
Sani

 

...dal síce gól...ale na školenie z nájazdov tam boli iní páni...
13.4.2012 - 22:50
+2
Bad Boy BLOG

 

na analytikov s recami o kulhoch kaslem, chcel som pekny hokej a ten som konecne po dlhsej dobe od nasej repre dostal. chyb plna prdel na oboch stranach, ale vravim, zabava to bola pekna a to je hlavne. spokojnost.
13.4.2012 - 20:13
+3
LukasNR

 

no po 5 rokoch bojov o medajle a supereni o popredne miesta smikani sa po zadku vrhani sa do striel a natiahnuty vytaznej vlne z Danskom na 43 zapasov to bol fakt zo strany Slovenska mizerny zapas
13.4.2012 - 20:16
+1
LukasNR

 

samozrejme natiahnutiiiiii a smyyyykani sa uz trafam tie Icka na klavese sirinu maninu ako Marcel pali na branu
13.4.2012 - 20:19
+1
Sani

 

....najlepšie bolo, keď na presilovke stál na jednom mieste, pred ním hráč... asi 5 sekúnd miešal, naprahol...a dr*ol tyčku tuším....
13.4.2012 - 20:22
+3
LukasNR

 

jemu ani priatelka nemoze nic vycitat nikdy nevie kam to vecer trafi
13.4.2012 - 20:25
+1
.Iceberg.

 

Laco premňa brankárska jednotka nieje očom
13.4.2012 - 20:20
+7
88Backo

 

i agree
13.4.2012 - 20:29
0
Big brother

 

pls nie.
13.4.2012 - 21:06
-1
gusto

 

Ja dufam ze Laco bude az trojka. Nejak mu nedokazem doverovat. Ale dnes bol paradny a ak Hudacek nezachyta excelentne v najblizsom zapase co bude chytat tak mozno uz bude rozhodnute.
13.4.2012 - 22:40
0
Sunkafit

 

Hudáček jednotka nebude na týchto ms aj keby zachytal parádne kludne sa stavím o 100e
14.4.2012 - 9:52
0
gusto

 

Jednotka urcite nebude. Jednotka je uz podla mna na 90 % Hamerlik, a teraz sa rozhoduje o dvojke a trojke. A po vcerajsku ma Laco blizsie k dvojke.
14.4.2012 - 10:48
0
pokemon33

 

záležať bude ako sa bude vyvíjať Halákova situácia v play off , dnešný zápas St.Louis napovie veľa
14.4.2012 - 11:15
0
missho

 

Sykora jednoznacne do dalsej fazy ...aa Cibak v 1 utoku pre krista pana to ja nepochopim
13.4.2012 - 20:35
+4
kladzivo

 

cibák: si asi kúpil permanentku na prvý útok
13.4.2012 - 20:38
+7
crosbynko

 

Mal by tam byt Mikus podla mna.
13.4.2012 - 20:49
+3
Nelly

 

mne sa tiež páčil Laco a Sýkora, škoda toho 2 nájazdu
13.4.2012 - 20:39
+1
tucetucet

 

Cibák v prvom rade zhruba od 25. minúty nehral kvôli zraneniu, Radivojevič nehral vôbec, takže tí, ktorým títo dvaja vadili aj dnes, by sa o tomto probléme mali poradiť s obvodným lekárom. Laco chytal výborne, zatiaľ najlepšie z trojice brankárov, ale nie je predsa možné, aby brankár zo 6 nájazdov dostal 4 góly, pritom mu raz pomohli dve tyčky a raz útočníkovi skĺzol puk. Neviem, aký bol Laco na nájazdoch počas sezóny, možno už bol unavený, neviem, ale škoda toho, lebo inak podal výborný výkon. Obranná dvojica Sersen - Mihálik bola dnes najnemotornejšia, Stehlík sa zlepšil, stále čakám viac od stovkára Starostu. Obranu na MS zrejme budeme mať v zložení Sekera, Jurčina, Graňák, Kudroč (keďže má "A"), Baranka a o tie ďalšie dve miesta sa pobijú súčasní reprezentanti. V útočnej fáze to bolo živšie, cítiť bolo aj Ružičku, Surového a Marcela, Mikúš tradične výborný (len aby mu zostala forma aj na turnaj). Príchod Milana bol určite pozitívnym impulzom, verím, že keď sa dostane do tempa, bude platnejší. Inak sa hralo v slušnom nasadení, hoci od Rusov som predsalen čakal ešte viac. PS: Klobúk dole pred Sýkorom.
13.4.2012 - 21:03
+12
ewi83

 

videla som len najazdy a zostrih sanci a golov, ale Sykora je pan.
13.4.2012 - 21:04
+2
nerorome

 

Začiatok otrasný, postupné zlepšovanie výkonu a v poslednej tretine už pomerne slušný kolektívny výkon.. Potešil Laco, aj keď v nájazdoch si ani "neuprdol", stále pod svoje možnosti hrajú niektorí beci, od ktorých sme čakali líderstvo (Sersen, Starosta a Kudroč), aj Baranka zaostáva za očakávaním, aj keď smerom dopredu je najaktívnejší, oproti zápasom s Dánskom sa viditeľne zlepšil Stehlík a P. Mikuš ako "outsider" v obrane hrá celkom slušne, Vydarený s Mihálikom odohrali svoj štandard, aj keď Vlado sa vykúpal pri ruskom góle. V útoku sa prebrali hlavne Ružička so Surovým, ich útok s Bližňákom bol asi najkonsolidovanejší. J. Mikúš opäť lídrom, s Bartovičom a Hovorkom to bolo miestami celkom slušné, Hossa má vychýlenú mušku, snáď si ju premeneným nájazdom našteloval.. Cibák odstúpil asi zo zdravotných dôvodov, ale fakt nechýbal.. Sýkora to v nájazde rozbalil parádne, ale ešte musí zjesť veľa halušiek, aby na takomto fóre nelietal miestami ako hajzlový papier.. Štvrtá lajna inkasovala gól, Kytnár asi na MS ešte ee, Špirko je tu trochu "zazdený", lebo Lušňák na to fakt nemá (teda zatiaľ..).. Zajtra snáď prvé víťazstvo
13.4.2012 - 21:07
+2
tucetucet

 

Baranka mi v tejto príprave pripomína zabávača Riša L., častejšie ho vidím za súperovou bránou ako za vlastnou
13.4.2012 - 21:23
0
nerorome

 

Horšie je, že za tou vlastnou mu to zatiaľ ide slabšie ako za súperovou...
13.4.2012 - 21:26
0
^
Sunkafit

 

vlastne absolutny súhlas stotožnujem sa možno aj do bodky
13.4.2012 - 21:35
0
U.S. Steel

 

Rusko C vs Slovensko A 2:1 ....
13.4.2012 - 21:10
+1
nerorome

 

Máš bohovský prehľad, kámo
13.4.2012 - 21:13
0
Big brother

 

Slovensko A??? Hadam neee...ved nehrali Chára, Meszároš, Sekera, Jurčina, Graňák, Záborský, Gáborík, Hossa, Handzuš, Kopecký, Šatan, Stumpel....A určite niee.
13.4.2012 - 21:15
+2
U.S. Steel

 

podla mna tak 80% Slovensko A ,,, najradsej by som bol keby to bolo tak 10%
13.4.2012 - 21:17
+1
Big brother

 

Čo si mával z matiky?
13.4.2012 - 21:22
0
Kaede BLOG

 

Stumpel je už pri všetkej úcte myslím pre repre pasé....skôr by sa asi patrilo doplniť ešte Tatar a Pánik....
13.4.2012 - 21:26
+7
U.S. Steel

 

prečítaj si to viac krát
13.4.2012 - 21:26
0
Big brother

 

Soráč.
13.4.2012 - 21:32
0
U.S. Steel

 

pohode
13.4.2012 - 21:47
0
Big brother

 

Len prosim vas netlačte silou mocou toho Sykoru na MS...len preto, že dal peknučky golik v najazdoch. Dojdu MS kde sa bude hrat na 100% a tam ho daju dole..ešte je to take tintítko, musí nabrat svalovu hmotu...a neberte to ako kritiku, je to jeden z našich naj. talentov, ale ešte na MS nemá...ovela radšej by som videl v repre Hudáčeka, ten by sa tam svojim pohybom vedel uplatnit už teraz...alebo Marcela Haščáka, ktorý sa v repre ukazaval počas sezony velmi dobre.
13.4.2012 - 21:12
+6
nerorome

 

No ono napr. od Marcela Hossu sa právom čakajú v repre góly a tie zatiaľ žiaľ neprichádzajú, aj keď verím že do MS to "príde".. Od Sýkoru sa čaká, že ukáže srdnatosť a túžbu pobiť sa o svoju šancu, čo i len ako 14. útočník na MS a už v treťom zápase to z jeho strany nebolo vôbec márne..
13.4.2012 - 21:16
+1
Big brother

 

Pre Sýkoru su to cenné skusenosti hrat tieto pripravné zápasy, pričuchol k špičkovému hokeju. Slovensko musí budovat reprezentáciu...ale preboha nechcite aby tam naskočili 7 zelenáči naraz, nebudte naivní...treba to robit postupne..ja osobne z mladych vidim miesto pre Štajnocha, Tatara, Hudáčeka.... (rád by som tam videl aj Marinčina, ale ten nepojde).
13.4.2012 - 21:20
-1
kapo10 BLOG

 

ono po minulorocnych MS, ktore boli v znameni stareckej histerie, pre zmenu prichadza histeria juniorska, uz chybaju len komenty typu dano, siska, reway do repre, kedy ak nie teraz ... team ma byt vyvazeny a nereba robit extremy. inak tiez by som marincina skusil, za risk by mozno stal.
13.4.2012 - 21:34
0
^
Kaede BLOG

 

"kde sa bude hrať na 100%".....no, myslím si, že tých kandidátov, ktorí budú mať s týmto na MS problém je v tom tíme omnoho viac....
13.4.2012 - 21:17
+1
Big brother

 

Jasné, ale su hráči, ktorí hrali počas celej sezony zapasy v ktorych sa išlo naplno a su hráči, ktorí taky zapas ani nezažili....
13.4.2012 - 21:23
+1
^
U.S. Steel

 

tak , tak , uplne suhlas
13.4.2012 - 21:18
0
kladzivo

 

kde by boli marian hossa, gaborík, pálffy, višnovský, keby im v mladom veku nikto nedal šancu v repre, hoci neboli žiadny valibuci... hm?
13.4.2012 - 21:23
+1
Big brother

 

Gaborík, Hossa boli v Sýkorovom veku opory svojich tímov v NHL, Palffy mal v jeho veku za sebou 80 bodovú sezonu vo federalne lige.
13.4.2012 - 21:31
+1
kladzivo

 

to je všetko pekné, ale narážam na to, že tiež to neboli postavou výrazné typy, pálffymu v prvých sezónach v NHL stále prizvukovali, aby zmužnel, kvoli tomu, hrával často na farme... čiže tým chcem povedať, že to, že je niekto chudý neznamená, že nemože hrať na MS seniorov... štatistiky nerád porovnávam z pred 20 rokov a teraz, hrá sa inak, takže to nie je smerodajné..
13.4.2012 - 21:42
+1
Big brother

 

Hej, len si uvedom, že aj československa liga bola "trošku" inak kvalitnejšia ako terajšia slovenská.
13.4.2012 - 21:44
+1
kladzivo

 

to je jasné, tiež si treba uvedomiť, že pálffy nehral v priemernom tíme, ale tom najlepšom...
13.4.2012 - 21:51
0
Big brother

 

No zas keby hral Sýkora v Košiciach, alebo na Slovane, tak by mal menší priestor na lade a zrejme aj menej bodov.
13.4.2012 - 22:04
0
kladzivo

 

no je to možné...
13.4.2012 - 22:14
0
^
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
^
Sunkafit

 

oni hlavne v tej mladosti už boli niekde uplne inde ale nevadí....mali by ste si radšej prečítať príspevky Big brothera a prestať tu trepať somariny...ty budeš podla mna je den z fanušikou úspechu ktorý si myslí že stále máme 35 hráčov v nhl a bla bla keci ideme na medailu.........ohromný úspech bude podla mna vyhnutie sa kvalifikácii na OH a aj to bude z odretíma ušama
13.4.2012 - 21:40
0
kladzivo

 

predstav si, že nie som ten fanúšik úspechu.. som realista.. myslím si, že budeme radi, ked bude tento rok štvrťfinále a nespravíme si hanbu proti fínsku alebo kanade... ale s takýmto mančaftvom a nasadením, budeme radi, ked porazíme francúzov...
13.4.2012 - 21:46
0
^
R3v3r3nd

 

Vies si predstavit , co by robil na lade ak by mal o tych 10-20 kil viac?

Ja len tolko k tvojmu prispevku

13.4.2012 - 21:49
+1
Sunkafit

 

tie kyla bude musiat tak ci tak nabrat ak sa chce presadiť v zahraničí
13.4.2012 - 22:01
-1
dejvidBB

 

Rozhovor so Sykorom nema chybu Ešte musím veľa doháňať, aby som sa vyrovnal najlepším. V prvom rade musím nabrať kilá, lebo som dnes lietal ako handra. Čo tomu bráni? Asi môj metabolizmus. Zjem horalku a o pár minút už sedím na WC.“
13.4.2012 - 21:28
+12
Big brother

 

Boa, tak nech žere poriadny gainer, každý večer dve klobásy...a to by som sa na to kukol na to jeho spalovanie
13.4.2012 - 21:35
+3
njanja

 

Janove rozhovory nemaju chybu - a to myslim v dobrom - clovek ma hned lepsiu naladu
ak sa nenahnevate, tu je link na nedavny online rozhovor, Jano je proste typek, bodaj by takych pohodakov bolo viac http//sport.cas.sk/...
13.4.2012 - 21:38
+5
Daren

 

on ma vzdy pri tych rozhovoroch pobavi
13.4.2012 - 21:45
+1
Sani

 

...takýchto športovcov čo plačú, že nemôžu pribrať úprimne nechápem (pokiaľ sa nejedná o nejaký zdravotný problém)....veď nech sa poradí s výživovým odborníkom, alebo nejakým bulom z posilovne...keď už si sám nevie naplánovať stravovací režim....
13.4.2012 - 22:58
-1
LukasNR

 

ale no chlapec je mlady ja zase kvitujem ze do seba chlapci davaju cudujem sa ze maju este organy
13.4.2012 - 23:34
+1
Sani

 

...keď ma problémy s preberaním, tak určite plný tvaroh by som mu naordinoval...
13.4.2012 - 23:49
0
Atlan

 

myslis ze on nevie co pomaha aby nabral? nebud naivny niekedy skratka metabolizmus nepusti
14.4.2012 - 0:31
0
^
LukasNR

 

kazdy den k tomu co jedava liter odtucneneho mlieka plus 250 gramov odtucneneho tvarohua vypit a za pol roka bude o par KG tazsi len par dni na zaciatku bude chodit na ten zachod aj bez horalok
13.4.2012 - 23:32
+3
cappycathy BLOG

 

Ja som ten zapas nevidela, urobila som dobre, ale najazdy som zhodou okolnosti prepla a isiel Syky, hovorim si, no uvidime na co bude mat guraz ...ahahoo podarila sa Demova paradicka, skutocne symbolika ...Keby mal Vujtek kus odvahy mohol by ho zobrat na MS, len sa obavam, ze nepojde kvoli svojmu nizmemnu veku, ale ked pojde za Kanadu Nugetka (rozumej Nugent -Hopkins )tak preco by za Slovakov nemohol ist taky Sykora...
13.4.2012 - 23:31
+1
FP-ThomasNR

 

Lacov výkon v zápase totálne pokazili nájazdy, v ktorých pôsobil ako ustráchaný žiačik. Neviem či sa mi to zdalo, ale podľa mňa išiel strašne skoro k zemi, a to pri každom nájazde. Rusovi stačilo prehodiť dvakrát puk z forhendu na bekhend a Jano bol už 4x pretočený okolo svojej osi a nevedel kde je sever. Dostať 4 góly zo 6 nájazdov nie je bohvieaká vizitka..z ktorých boli minimálne 2 chytateľné
13.4.2012 - 23:44
+1
FP-ThomasNR

 

Čo sa týka ďalších výkonov tak z obrany ako tak len Baranka..možno Mikuš a Mihálik v niektorých situáciách. Od Mihálika nečakajte viac, stále je to lepšia alternatíva ako pán Stehlík. V útoku sa mi páčila dravosť v podaní Sýkoru, Kytnára či Bližňáka. Vetry tam Rusom občas narobil Ružička a samozrejme Mikuš, no veľa tých čo by som pochválil nie je..
13.4.2012 - 23:48
+1
totik

 

http//www.facebook.com/...
14.4.2012 - 0:06
+2
njanja

 

pekneeee
14.4.2012 - 10:03
0
powerforward

 

Tie dva ruske a nas Sykorov najazd Hokejove lahodky!
14.4.2012 - 1:57
+3
Tino

 

ok teploši: ked teda dojdete do KE kontaktujte ma určite, Jano už bude vedieť kde budem.
14.4.2012 - 9:29
0
P24 BLOG

 

tazko hodnotit zjedneho zapasu: myslim, ze Cibak v prvom utoku je jasny dokaz toho, ze Vujtek s nim uz nasastie nepocita. akurat nemam sajnu koho tam chce dat. na ziadneho centra schopneho uhrat prvu lajnu, ktory by hral este hral nejake play off si totiz neviem spomenut (ak sa mylim kludne ma opravte). tak predpokladam, ze na centra hodi bud satana, alebo nejakemu menej schopnemu centrovi prihodi dve na nase pomery vysoko nadpriemerne kridla. (napr Kuko) z sba by som to okrem spominanych videl este na hudacka, stajnocha a mozno svarneho z ke dravec mozno hascak a ja by som v sucasnej situacii nepohradol ani zalesakom,ale kedze ho cely rok ignorovali pochybujem,ze onho bude zaujem. plus minimalne na skusku je isty hruska. prehlad o hracoch z inych lig az taky nemam tak radsej nebudem trebat (ano je mi jasne, ze polka z vas za trepanie sprostosti povazuje uz toho zalesaka ) kazdopadne myslim,ze hudackovi sa dalsie ms rozplyvaju pomedzi prsty a to este ja osobne dufam vo vybuch STL. Plus do prec mihalik. plus snad dokazeme nasjt do ms schopnejsiu nahradu aj za mhalika a p. mikusa, ale aj od sersena som zvyknuty na lepsie vykony. v utoku o vyslovenom sklamani hovorit nemozem, lebo od vacsiny chalanov fakt nejak vela necakam. dufam len,ze nebdueme zas odkazany na flakaca ruzicku. plus spominany cibak,ktory je uz podla mna out. marcelka by v takej druhej lajne nemusel byt beznadejny.
14.4.2012 - 11:16
0
pokemon33

 

momentálne mi ako najvhodnejší kandidát na centra prvého útoku napadá Mikuš
14.4.2012 - 11:26
0
P24 BLOG

 

no : z toho co mame momentalne k dispozicii je urcite najlepsi,ale na prvu lajnu na ms to podla mna nie je. tak radsej tam dat niekoho starsieho, ktoreho nezdepta, ked mu prve dva tri zapasy nevydu, nez odpalit mladeho chalana pri ktorom je sance , ze o dva tri roky by na tu prvu lajnu fakt mohol mat. ale boh vie. plus stale je tu sanca ze to STL uhra a potom je tu handzus. v tomto je to ale prast jak uhod. bud budeme na ms bez centra shopneho uhrat prvu lajnu alebo s brankarmi, pre ktorych budu ms prvy sutazny zapas po dvoch mesacoch
14.4.2012 - 11:37
0
^
Prochorovka

 

Myslim ze Handzus by to uhral ..... playoff hra a zda sa mi, ze s reprezentaciou este nesekol
14.4.2012 - 13:08
0
FP-Joey772

 

jaky Handzuš ? ...stále sa hovorí o omladzovaní kádra...a vy by ste tam niektorý najradšej chceli Stumpela , Handzuša , Palfyho , Šatana a nevem koho ešte..piče si uvedomte že pokial budu hrávat takýto matadori tak o rok sme v B-čku natrvalo ! ...jak tam Vuujtek nevezme Sykoru ,a aspon neakych 5 hokejistov do 22 rokov tak s touto reprezentaciou je amen ..!
14.4.2012 - 14:29
+1
P24 BLOG

 

ehmmmm: omladenie kadra neznamena zavrhnutie kazdeho nad 25. ze gro repre bude tvorit ina generacia je druha vec. ono kde by bol dnes CR bez Heldera Postigu, Rooney bez Shearera, ci Zidane bez Cantonu
14.4.2012 - 19:05
+1

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.



---
 
live/sound/mp3/gol-hokej-podmaz2.mp3
Fínsko
0:0
USA
(-:-, -:-, -:-) Pred zápasom
lavica domaci domaci_pocet:hostia_pocetlavica hostia
Vítame Vás pri on-line prenose. Zápas o bronz sa začína o 16:00.
Obnovit udaje...
Fínsko
0:0
USA
Pred zápasom
Švajčiarsko
0:0
Švédsko
Pred zápasom
 
 

Kratke spravy

Kňazev sa dohodol s Chanty-Mansijskom

Hokejový útočník Kirill Kňazev sa po oslavách zisku Gagarinovho pohára s Dinamom Moskva rozhodol podpísať zmluvu s ďalším klubom Kontinentálnej hokejovej ligy Jugrou Chanty-Mansijsk. Dvadsaťdeväťročný útočník odohral v tejto sezóne za Dinamo 23 stretnutí, v ktorých strelil dva góly a pridal šesť asistencií. V play-off nastúpil len na tri súboje. Kňazev hral v KHL za Kazaň, Nižnekamsk, Spartak Moskva a Dinamo. V 250 zápasoch sa radoval z 51 gólov a 37 asistencií. Informáciu zverejnil Sport-Express.
18.5.2013 21:50 - SITA

Haugen predĺžil zmluvu s Dinamom Minsk

Nórsky hokejový brankár Lars Haugen predĺžil zmluvu s klubom Kontinentálnej hokejovej ligy Dinamo Minsk. Účastník MS 2011, 2012 a 2013 podpísal novú dvojročnú zmluvu. V minulej sezóne dostal 26-ročný gólman šancu v 22 stretnutiach, v ktorých v priemere inkasoval 1,81 gólu na zápas a mal 93,3 % úspešnosť zákrokov. Haugen sa postupne stal jednotkou Dinama a najmä v závere sezóny bol veľkou oporou. Informáciu zverejnil klubový web bieloruského mužstva.
18.5.2013 21:50 - SITA

Eric Staal nepôjde na operáciu

Kapitán tímu zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes Eric Staal pravdepodobne nebude musieť absolvovať operáciu zraneného pravého kolena. Rozhodlo o tom detailné vyšetrenie magnetickou rezonanciou. Kanadského útočníka zranil vo štvrtkovom štvrťfinále na 77. majstrovstvách sveta švédsky bek Alexander Edler, ktorý následne dostal dištanc do konca šampionátu. Informujú o tom zámorské médiá.
18.5.2013 18:15 - SITA

Memorial Cup - London začal víťazstvom

Výsledok piatkového otváracieho zápasu na finálovom turnaji kanadských juniorských hokejových súťaží Memorial Cupe v Saskatoone: Saskatoon Blades - London Knights 2:3 (1:2, 1:0, 0:1)
18.5.2013 10:53 - SITA

Boulton predĺžil o rok zmluvu s Islanders

Hokejový útočník Eric Boulton predĺžil o rok zmluvu s klubom zámorskej NHL New York Islanders. Tridsaťšesťročný hokejista nastúpil v tejto sezóne za Islanders na 15 stretnutí, v ktorých nazbieral 36 trestných minút. V NHL už hral za Buffalo, Atlantu, New Jersey i New York Islanders. Celkovo nastúpil na 615 stretnutí, väčšinou ako hráč štvrtej formácie. Na jeho konto pribudlo do štatistík 27 gólov, 46 asistencií a 1301 trestných minút. Informáciu zverejnil web Islanders.
18.5.2013 09:34 - SITA

Peter Barinka opúšťa rumunský Brašov

Slovenský hokejový útočník Peter Barinka končí pôsobenie v rumunskom klube ASC Corona Brašov. Skúsený 36-ročný center prestúpil do Rumunska v januári 2012 z extraligovej Nitry. Odchovanec trenčianskeho hokeja pred odchodom do Rumunska hrával len v Česku a na Slovensku, v najvyššej domácej súťaži za Nitru, Zvolen, Trenčín a Spišskú Novú Ves. Nasledujúce pôsobisko Petra Barinku nie je známe. Informuje o tom špecializovaný portál eliteprospects.com.
16.5.2013 16:46 - SITA

Švajčiarsku súpisku doplnil Monnet

Realizačný tím švajčiarskej hokejovej reprezentácie doplnil pred štvrťfinále s Českom v Štokholme na súpisku pre majstrovstvá sveta útočníka Thibauta Monneta. Hráč Zürichu SC Lions obsadil posledné voľné miesto pre korčuliara v oficiálnom kádri helvétskeho kríža. Švajčiari majú ešte možnosť dopísať tretieho brankára. S tímom je v Štokholme od začiatku turnaja Tobias Stephan. Po zaradení Monneta na súpisku zostal mimo oficiálneho kádra Dario Bürgler, ktorý sa s mužstvom doteraz pripravoval a čakal na šancu. Informáciu zverejnil web IIHF. (SITA, pp;mj),201305160190
16.5.2013 14:13 - SITA

Fín Karjalaisen je už na 31. šampionáte

Fín Jarmo Karjalaisen je veľký hokejový fanúšik. V Helsinkách je už na svojom 31. svetovom šampionáte v najrýchlejšej kolektívnej hre. Na MS chodí pravidelne od roku 1978, keď sa konali v Prahe. "Na konte mám 31 šampionátov. Vynechal som turnaje len v rokoch 1983 a 1993, keď som mal neodkladné pracovné povinnosti," povedal Karjalainen v rozhovore pre web Leijonat. Jeho zbierka šampionátov by bola bohatšia, ale v olympijských rokoch 1980, 1984 a 1988 sa nekonali. Ako fanúšik už videl vyše 3000 stretnutí. Hokeju prepadol ako malý a odvtedy si nenechá utiecť žiadnu príležitosť navštíviť zápas. "Mnohí muži sa hnevajú, keď pre narodeniny matky alebo manželky vynechajú zápas. Našťastie, v našej rodine máme vášeň pre hokej," vyhlásil Jarmo Karjalaisen.
15.5.2013 16:22 - SITA

V Bratislave na Hviezdoslavovom nám. prenos zo štvrťfinále

Fanúšikovia hokeja budú môcť sledovať priamy prenos zo štvrťfinále Fínsko - Slovensko na MS vo štvrtok 16. mája pred budovou SND na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave. Duel sa začne o 17.30 h. Agentúru SITA informoval hovorca Mestskej časti Bratislava - Staré Mesto Tomáš Halán s dôvetkom, že veľkoplošná obrazovka bude k dispozícii aj na ďalšie stretnutia Slovákov v prípade ich postupu.
15.5.2013 15:15 - SITA

Pozostalí po Boogaardovi žalujú profiligu

Rodinní príslušníci zosnulého bývalého hokejistu Dereka Boogaarda podali na súd žalobu proti Národnej hokejovej lige (NHL). Podľa pozostalých je práve NHL zodpovedná za smrť ich najbližšieho príbuzného, pretože práve počas pôsobenia v profilige utrpel poškodenie mozgu, ktoré viedlo k nutnosti požívania liekov proti bolesti. Práve predávkovanie liekmi v kombinácii s alkoholom boli príčinou úmrtia nekompromisného útočníka vo veku 28 rokov. V pondelok 13. mája uplynuli presne dva roky od jeho smrti. Ako informuje denník The New York Times, pozostalí podali žalobu prostredníctvom chicagskej právnickej firmy v Cook County.
13.5.2013 14:33 - SITA

Archív krátkych správ »
Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov

Naj...

Zdieľate na Facebooku


FirstLine, logo Majstrovstvá sveta 2011 - Štatistiky MS 2011 na Slovensku

Posledné zápasy

18. máj 2013

ŠvajčiarskoUSA
Súpiska Švajčiarsko3:0Súpiska USA
FínskoŠvédsko
Súpiska Fínsko0:3Súpiska Švédsko

16. máj 2013

KanadaŠvédsko
Súpiska Kanada2:3Súpiska Švédsko
FínskoSlovensko
Súpiska Fínsko4:3Súpiska Slovensko

Najviac bodov

Petri Kontiola
FIN 15
2.Kovalchuk I. RUS13
3.Stastny P. USA13
4.Stamkos S. CAN12
5.Smith C. USA12
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší strelec

Ilya Kovalchuk
RUS 8 gólov
2.Kontiola P. FIN8
3.Stamkos S. CAN7
4.Stastny P. USA6
5.Suri R. SUI5
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší brankár

Pavel Francouz
CZE 100%
2.Berra R. SUI96.72%
3.Enroth J. SWE95.51%
4.Gibson J. USA95.24%
5.Smith M. CAN94.44%
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Tabuľka skupiny A

P TímZSkóreB
1. Švajčiarsko 7 29:10 20
2. Kanada 7 25:10 18
3. Švédsko 7 17:11 15
4. Česká republika 7 19:12 11
5. Nórsko 7 12:26 9
6. Dánsko 7 13:20 6
7. Bielorusko 7 10:21 3
8. Slovinsko 7 12:27 2

Tabuľka skupiny B

P TímZSkóreB
1. Fínsko 7 23:14 16
2. Rusko 7 29:14 15
3. USA 7 24:16 15
4. Slovensko 7 18:17 10
5. Nemecko 7 13:16 9
6. Francúzsko 7 13:21 7
7. Lotyšsko 7 14:25 7
8. Rakúsko 7 18:29 5

Najbližšie zápasy

O bronz, 19. máj 2013
Fínsko - USA o 16:00
Finále, 19. máj 2013
Švajčiarsko - Švédsko o 20:30
Výsledky / Program

pozicka do 1500 EUR pasiazona.sk
Evysledky.com - live športové vysledky


Partner HokejPortal.net



HokejPortal.net (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Erasmedia Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.