Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci prvýkrát trénovali, pod dohľadom prezidenta Kisku (FOTO)

8.2.2018 13:48 TASR

Prvý tréning slovenských hokejistov v dejisku zimnej olympiády mal prezidentský dohľad. Nápad sa zrodil ešte v lietadle, v ktorom Andrej Kiska "priviezol" druhú skupinku, teda sedmičku hráčov a generálneho manažéra Miroslava Šatana.


Do Pjongčangu a jeho okolia sa cestujúci zo špeciálu dopravili vo štvrtok popoludní a o niekoľko hodín neskôr sa niektorí opäť stretli v hlavnej hale hokejového centra v Kangnungu. Prezident SR zavítal aj na striedačku a potom všetko sledoval z tribúnovej perspektívy, istý čas aj spolu so Šatanom a ďalším prezidentom (Slovenského olympijského výberu) Antonom Siekelom. "Pán Kiska nám prišiel zapriať všetko dobré. O výsledku sme sa ale nebavili. Bol to priateľský pozdrav," konštatoval brankár Ján Laco.

Tréning netrval ani hodinu, trochu ho skrátili pre náročné predchádzajúce fázy. Traja preťažení únavou (Branislav Konrád, Marcel Haščák a Matej Paulovič ani netrénovali). "Je tu milé prostredie, taký príjemný zimák. Ľad je kvalitný, zázemie výborné. Niet sa na čo sťažovať," povedal Laco, ktorý si je vedomý, že aklimatizačná únava sa prejaví zrejme najviac na druhý deň. Preto ešte nemá jasno vo svojom voľnom programe na piatok večer: "Veľmi rád by som išiel na otvárací ceremoniál, ale záleží ako sa budem cítiť. Veľa do toho asi povie aj počasie. Predsa je to dlhšia záležitosť a človek môže v takom chlade ochorieť. V Soči pred štyrmi rokmi to bolo iné, tam bola oveľa teplejšie počasie."

Prezident SR sa po tréningu prihovoril hráčom v šatni, zároveň im poprial, nech si zápasy na ZOH užijú. "Olympiáda je úžasný sviatok. Užite si to, pre tých mladších je to možnosť ukázať, čo v nich je. Ak necháte na ľade srdce, tak akýkoľvek výsledok bude, vždy doma dostanete jeden obrovský potlesk," uviedol Kiska. "Mnohí takmer nespali, ale pár hodín po prílete už boli na ľade," opísal Kiska tréning na svojom facebookovom profile. "Leteli sme spolu cez noc viac ako 12 hodín. Tí, čo neleteli s nami, cestovali takmer 24 hodín," dodal.

Tréning slovenských hokejistov sledovali aj kórejské dobrovoľníčky. Mali z toho náramnú zábavu a fotili jedna radosť. 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: TurnajeZOH2018


kamenný pavúk

 

fuha: spomenut kisku na hokejportali...to zas budu hovnomety v diskusii
8.2.2018 - 14:37
+34

BretPit

 

no to teda bude
8.2.2018 - 14:43
0

simon22 BLOG

 

hovnomet: bol spomenúť ho..
8.2.2018 - 16:05
+13

rasťoZv

 

To máš pravdu, neviem či zrovna hovnomety, ale nejaké vrátené papaníčko tam bolo po príchode z Mexika
8.2.2018 - 20:46
0

emoxx1

 

Som dúfal, že prezident ako správny Popradčan prišiel na tréning v korčuliach a s hokejkou.
8.2.2018 - 14:39
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fagaf

 

Máš čo hovoriť Vladko.
8.2.2018 - 14:46
+4

TomasP3

 

Vlado si to ty? prečo taký negativizmus? Veď to je normálne a myslím, že chalanom je to buď jedno alebo sú poctení, takže o žiadne kazenie atmosféry nepôjde
8.2.2018 - 14:46
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
pifel

 

tvoj koment je hodny tvojho nicku...
8.2.2018 - 14:48
+1

worth

 

dufam, ze hraci uz setria na fakturu co im pride z ministerstva
8.2.2018 - 14:46
+21

Tizo BLOG

 

ja dufam ze neprechlastali zase 17000 € ako minule...ozaj ten Krpelan sa tam co hra na olympionika v tej bunde?
8.2.2018 - 15:21
+7

worth

 

zavidis, co? pockaj kolko prechlastaju ked povezu hokejistov domov s medailou, kali bude tyzden cistit lietadlo
8.2.2018 - 16:11
+8

jakubj

 

Tak bol tam Hrnciar a tusim Pellegrini, za nimi islo 80% spotreby
8.2.2018 - 17:52
+1

Tizo BLOG

 

nezavidim som zhrozeny...ale ked bude medaila tak mozu...
9.2.2018 - 1:09
0

borussia

 

Ktovie či ogrcal lietadlo
8.2.2018 - 14:48
+7

Suchár

 

urcite nie: Dravec zostal doma
8.2.2018 - 14:53
+18

ŠIMIKE

 

ha....ha.....ha?
8.2.2018 - 17:13
0

emoxx1

 

Ogrcané lietadlo bol iba kaliho výmysel...
8.2.2018 - 14:56
+24

zvolencan1

 

Áno, určite.
8.2.2018 - 16:56
+1

mitoO

 

Presne, ved Kali vobec nie je klamar.
8.2.2018 - 18:23
+12

buksantoNR

 

pan minister vnútra je pozemským zhmotnením pravdovravnosti, áno určite
8.2.2018 - 19:04
+6

emoxx1

 

Poznám osobne troch ľudí ktorý v tom "ogrcanom" lietadle leteli. Je to kaliho výmysel.
8.2.2018 - 19:08
+7

rasťoZv

 

Tak to Ti teda závidím, bola tam vyberaná spoločnosť.
8.2.2018 - 20:54
0

emoxx1

 

Asi ťa trošku sklamem, ale tá vyberaná spoločnosť na takéto výlety nechodí sama. Ide s nimi xy ľudí ktorý im robia servis. Tých paradoxne chodí s nimi ešte viac ako členov tej vyberanej spoločnosti.
8.2.2018 - 22:28
+5

Peter SE

 

myslíš, že rovnakého názoru je aj upratovačka
8.2.2018 - 22:16
0

Acorgonka

 

a mna skor zaujalo ze nas Matko Paulovič je pretazeny unavou a odpociva nie ze nam ho tam zhumplujete! Kiska sa rad vozi lietadlom, tak siel no!
8.2.2018 - 14:51
+5

FP-Romanides

 

Najlepší prezident v histórii Slovenska.
8.2.2018 - 14:53

squad

 

....: necakal som ze tento komentar sa objavi az ako 13. v poradi som sklamany
8.2.2018 - 14:55
+1

ctibor

 

Ono treba povedat, ze velku konkurenciu doposial nemal Hlavne po Gasparovicovi by mohol prist aj Oto Weiter a bola by to zmena k lepsiemu.
8.2.2018 - 15:19
+32

Suchár

 

ctibor:

vraj Oto Weiter, ako ta mohlo toto napadnut?
Fakt som sa pobavil, a velmi
8.2.2018 - 15:26
+1

lubfito

 

Asi nesleduješ Zomri
8.2.2018 - 15:27
+1

Suchár

 

?
8.2.2018 - 15:28
+1

roman BLOG

 

http://www.zomriofficial.sk/ pripadne výživný facebook.
8.2.2018 - 15:30
+5

Suchár

 

roman: vdaka, prvy krat som to videl
8.2.2018 - 15:39
0

Sarus

 

8.2.2018 - 20:34
0

fagaf

 

Chlapci aj viete kto tu stránku vlastní ?
8.2.2018 - 16:40
+1

lubfito

 

Ja, wedro a Urpiner. Ale nikomu to nehovor prosim
8.2.2018 - 16:47
+6

worth

 

Sak Soros, to vie predsa kazdy...
8.2.2018 - 16:48
+14

roman BLOG

 

Nový admin. Ale starý admin bol lepší.
8.2.2018 - 17:19
+11

worth

 

Stary Roman bol lepsi!
8.2.2018 - 17:25
+10

fagaf

 

Abo Martin Jakubec
8.2.2018 - 19:45
0

P24 BLOG

 

emdžej: je zarovenaj odpovedouna nizsie polozeu otazku o idealnom prezidentovi
8.2.2018 - 20:13
+1

TomsKE

 

Jašteri, Izrael a Szoros
8.2.2018 - 21:18
0

Ottawa Senators

 

Oto Weiter sa ešte stále nevyjadril k nominácii Slovenskej reprezentácie.
8.2.2018 - 22:52
0

Stano55

 

Na cibuľke,na hríboch,na víne...hhhmmm hotová delikatesa...
8.2.2018 - 15:43
+1

Sarus

 


8.2.2018 - 20:07
0

BretPit

 

dobrovoľníčky po trenningu záujemcom rozdávali...kondomy
8.2.2018 - 14:56
+1

Vojto83

 

Kisku nemusim, ale je normalne ze sa pozriet na trening. Zajtra ide asi na otvorenie, teda predpokladam... Normalna vec, nie je na tom nic zvlastne ze bol na treningu. Mozno to nemuselo byt spomenute v článku, aby mal admin menej práce. Ale ked uz to tu je, dufam ze nebudeme zbytocne politizovat diskusiu. Hlavne teraz nie, aj my musime byt pred ZOH jednotní.. Politiku, ani politikov nezmeníme. Na to sme malí páni. Kazdy z nas je v podstate len pánik. Takze.... Serme na politiku, vsetci sme svoji! Zajtra to vypukne, v sobotu ide Nasta. Ak im nezamrznu terče. Toto je dolezite. Nie politika ktorá ludi nikdy nespojila.
8.2.2018 - 15:03
+7

biancoblu

 

Radsej nech prispejú väčšími peniazmi do športu a nie takto sa ukazovať najmä keď sa podarí niekomu vyhrať a tie sľúbi potom nemajú konca.tak,ale ako na Slovensku.slubit aj dať je rozdiel
8.2.2018 - 18:08
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kristepane

 

co za nestastie v zivote ta pre kristove rany postihlo, ked tu taketo splechy davas?
8.2.2018 - 15:10
+3

zdarko

 

Máš pravdu, postihlo ma naozaj veľké nešťastie... Náš národ si zvoli za prezidenta hokejového "odborníka"!
8.2.2018 - 15:16
+2

lubfito

 

Tak tú voľbu národa rešpektuj. Je to asi 1000 krát lepšie ako ten hranatý "odborník na všetko"
8.2.2018 - 15:21
+22

zdarko

 

máš pravdu, toto rešpektujem. Iba si myslím, že Kiska tam mal prísť na krátko povzbudiť hokejistov a vyjadriť podporu. Nie robiť dohľad nad ich tréningom, ako informovali novinári. Ktovie, či mal aj prilbu, aby mu nerozbili hlavu...
8.2.2018 - 15:26
+2

lubfito

 

Ber to tak že Kiska aj keď je prezident, tak je aj človek.
A ja ako človek by som si tiež chcel pozrieť tréning olympionikov, postáť si pri Šatanovi a Ramseym. Dopraj mu trochu
8.2.2018 - 15:29
+10

ElwisNR BLOG

 

Alebo ten čo prehlásil o sebe.
Jsem stále mladý a plný sil
8.2.2018 - 18:27
+1

roman BLOG

 

Asi by som mal v tomto článku upozorniť potenciálnych kadidátov na ban, že okrem Mira Šatana mám rád napríklad aj Andreja Kisku. Ono v princípe mám rád všetkých ľudí. Čo sa týka Zdarka, ten tu skončil.
8.2.2018 - 15:35
+9

Tizo BLOG

 

keby tam prisiel seatovic dufam ze by som cital to iste...
8.2.2018 - 15:37
0

roman BLOG

 

Ťažko povedať. Človek, ktorý nazval svojho prezidenta "starým chujom" (ešte ako predseda parlamentu) patrí zjavne do úplne inej kategórie. Záležalo by na množstve naloženého nákladu.
8.2.2018 - 15:42
+7

Tino

 

ten: slovnik je asi najmenej co sa da Gasparovicovi vycitat, v lepsej spolocnosti by sa typek uz natahoval so sudmi v "horsej" visel.
8.2.2018 - 15:47
+7

Tizo BLOG

 

ale ved si napisal ze mas rad vsetkych ludi. cize je to len a len o politickych preferenciach...a dat niekomu ban za politicke preferencie (pokial sa to nevymyka vulgarizmami z normalneho sveta) je uplne popretie slobody prejavu.
8.2.2018 - 15:58
+3

roman BLOG

 

Sloboda prejavu sa rieši vo vzťahu občan verzus štátne orgány. Byť užívateľom hokejportálu nie je základné ľudské právo. Takisto nie je základné ľudské právo, šíriť nenávisť voči skupinám a jednotlivcom, prípadne šíriť pre spoločnosť škodlivé myšlienky a názory. Preto väčšina štátov rôznym spôsobom tieto veci rieši a určite sa nájdu mnohé príklady, kedy sa sloboda prejavu dostala do konfliktu so štátnou mocou vtedy keď prišlo k škodám na majetku, životoch či porušovaniu zákonov. Toto je už ale na širšiu debatu ale netýka sa to hokejportalu.

Byť diskutérom na HP nie je základné ľudské právo. Tak ako nie je základné ľudské právo byť členom golfového klubu. Človek sa registráciou stáva členom klubu, ktorý má svoje pravidlá. Tento klub má pravidlá diskusie. Tie sú napísané pod formulárom na pridanie príspevku. Ak by niekto napísal príspevok, ktorý formálne neporušuje tieto pravidlá, asi by bolo dosť namáhavé obhajovať zmazanie. Preto tam mám špeciálnu klauzulu "pokiaľ uzná za vhodné", ktorá pokrýva prípady, ktoré sa nedostali do všeobecne spísaných pravidiel. Príspevok ktorý som zmazal ale nepatril do kategórie "pokiaľ uzná za vhodné" a užívateľ ktorý ho napísal opakovane porušil pravidlá (začo dostal ban). Mmoderátori nemuseli zmazať všetky príspevky kde ich porušil. Napríklad preto, že si nevšimli vulgarizmy,a lebo preto, že už tak nejak upadla úroveň vyjadrovania niektorých ľudí na HP a stratilo sa to v množstve iných príspevkov. Což je škoda, ale neznamená to, že sa nároky na kvalitu prejavu znížili. Mnohí si všimli, že sa tu všeličo púšťa, ale všetci spolu sme zodpovední za to ako to tu vyzerá a aká atmosféra tu je a bude.
8.2.2018 - 16:49
+15

gta98

 

Odpoviem Ti slusne a vecne. Nemam rad A. Kisku. Uznas to za vhodne a zmazes ma? Ja som vyjadril svoj nazor tak ako Ty, to ze sa tebe nepaci, neznamena ze si to mozes mazat. Alebo si panom tohto portalu a robis si co chces? Uvidime aka bude odpoved..
8.2.2018 - 16:54
+10

BretPit

 

skonštatoval si to slušne a vecne,prečo by ťa mali mazať?
8.2.2018 - 16:58
+3

roman BLOG

 

Pokiaľ to nebudeš písať dokola jak verklík (spam) a vyjadríš sa tam, kde je to súčasťou témy. Vyjadríš sa slušne, tak nemám veľkú šancu obhájiť ban. Ak by som uznal za vhodné, mohol by som ho zmazať, pretože je krátky, nič nerieši a tak vôbec.

Či už by som ho nechal alebo nie. Môže sa stať, že budem z takého prejavu (a prípadných plusiek) smutný, prípadne ma to môže štvať (ako aj množstvo ďaľších ľudí čo si ho prečíta, ale nebude reagovať), ale nemôžem s tým nič urobiť. Otázka znie, či tý chceš písaním svojich názorov robiť ľudí smutnými a naštvanými.

Myslím, že každý by sa mal snažiť žiť a pôsobiť tak, aby nerobil zle ľudom okolo seba a tak vôbec. Rozdeľovanie ľudí slúži na ich ovládanie. Ak sa máme mať dobre my a naši najbližší teraz aj v budúcnosti, mali by sme sme byť súdržní hľadať ciele a myšlienky, ktoré máme spoločné.

8.2.2018 - 17:08
+11

Tehelnepole

 

Krasne napisane.
8.2.2018 - 17:13
0

smetisko

 

fuha ... poslednym odstavcom (s ktorym uplne suhlasim) si si riadne nasral do huby
8.2.2018 - 19:08
+1

roman BLOG

 

Mne vždy viac vyhovuje ked na mna niekto takto pekne od boku utoci ako keby utocil na niekoho kto sa nemoze branit.
8.2.2018 - 21:09
+2

smetisko

 

nikto na teba neutoci, neplac. poznamke o utoceni na niekho kto sa nemoze branit vobec nerozumiem. nevadi. je smutne ze ako admin diskusneho fora nevies nic o slobode prejavu co dokazujes svojim vyrokom '... Sloboda prejavu sa rieši vo vzťahu občan verzus štátne orgány ...'. na zaklade svojho kladneho vztahu k panovi prezidentovi si sa sam kategorizoval ako ten co ma spravny nazor, ten co stoji na tom spravnom brehu rieky. ostatne nazory stavias do pozicie provokacii. ano presne toto je to polarizacia o ktorej si potom zacal pisat. najvacsie zlo, ktore tu bohuzial sam siris ...
8.2.2018 - 22:02
+1

roman BLOG

 

Prečítaj niečo o tom čo je to sloboda prejavu predtým budeš počovať. Tak ako väčšina vecí čo sa týka ľudí je to omnoho zložitejšia téma ako by sa na prvý pohľad zdalo. Zjavne o tom vieš ešte menej ako o tom ako sa správne zarába mlieko s grankom. A je veľmi pravdepodobné, že o zarávaní granka toho vieš tiež dosť málo.

Poriadne sa pozri na túto diskusiu. Vážne sú tu len tie podľa teba "pre mňa správne názory"? Alebo sa ti len troška zahmlilo pred očami od hnevu. Mať niekoho rád je podľa mňa vo všeobecnosti pozitívna vec. Nenávidieť niekoho je podľa teba dobro? Je zlo dopredu upozorniť ľudí na to, že keď budú zlí, bude zlý?

Väčšinou ma obviňujú z toho že som zlý tí ľudia, čo nie sú slušní a porušujú pravidlá diskusie alebo sú celkovo jedovatí a ufrflaní. Treba si pozametať pred vlastným prahom. Mal som tu už všelijakých ľudí čo ma kritizovali. Ak pritlačili na pílu a poslal som ich dočerta, pretože si nemali čo dovolovať, s niektorými sme si nakoniec našli reč. Nemusíme súhlasiť, ale rešpektujeme sa.

Keď mi napíšeš že si seriem do huby a potom ma ideš verejne obviňovať, že v skutočnosti ja som ten zlý a šírim zlo, skončíš v prvej kategórii. Tak to proste je.
9.2.2018 - 0:28
+1

Tizo BLOG

 

aaa klasicka odpoved sukromneho portalu (podla vzoru SME), len potom nech sa novinari necuduju ked im nebudu politici (sportovci) odpovedat. kedze nie su verejnopravnymi novinami ale sukromnymi. lenze vtedy to podla nich bude potlacanie prava na informacie.
po vojne v zapadnej europe vznikla situacia kedy bolo dovolene kritizovat vsetko..vzhladom na to ze sa snazili nebyt ako nacisti ci neliberalne rezimy vo vychodnej europe. pomaly si ale politici osvojuju potlacanie im nevhodnych nazorov a uz len cakam kedy pride za prejavenie nazoru prva basa...

btw Kiska zakazal vstup novinara do palaca rovnako ako Gasparovic...cize z tohto hladiska su pre mna obaja rovnaky suteren...a ano nemam ho rad...
...ale toto je hokejovy portal...myslim ze clanky o politikoch na hokeji by tu ani nemali byt ci je to "magian" alebo "Quattro" vyhneme sa tym kope problemov
9.2.2018 - 1:23
+1

roman BLOG

 

My nie sme ako SME. Nemáme karmu podľa hodnotenia príspevkov a nemáme nahlasovanie "nevhodných príspevkov". Aktívne sa snažíme o to aby tu bolo dobré a slušné prostredie. Podľa mňa sa väčšina mainstreamových médií právee až príliš málo snaží o to aby mali diskusie aspoň akú takú úroveň.

Tvoj prvý odstavec je ukážkový príklad argumentačného klamu typu "šikmá plocha" (slippery slope). Od moderovania diskusií na hokejportáli, a pravidiel ktoré tu viac menej presadzujeme už ~14 rokov si postupne prešiel až k zatváraniu ľudí za názor.

O zákaze vstupu pre novinára nemám povedomie. Ale rovnako ako odstavec predtým, vidím za tým skôr tvoju snahu dávať týchto dvoch na rovnakú úroveň na základne dvoch zdanlivo podobných situácií. Tebe to možno stačí. Pre začiatok by mne stačilo dať link na info o otom, akého novinára to vlastne Kiska nepustil. Nech mám aspoň šancu ťa pochopiť.

Až na to, že tento článok nie je o Kiskovi, ale o prvom tréningu slovákov na ZOH. Ak by tu aj niekedy Kiska bol, skôr asi v úlohe tipéra kola.Myslím že z ďaľších politikov by tu vzhľadom na to že sú vždy v nejakej strane, by nemal šancu asi žiadny. Možno ešte tak keby sa omylom dostal nejaký hokejista do parlamentu, to by možno stálo za tú srandu.
9.2.2018 - 1:52
+2

Tizo BLOG

 

netvrdim ze ste ako sme...tunajsie diskusie su ovela lepsie a je tu pristero pre vytvaranie vlastneho nazoru. na SME vsetkych co nejdu ich liniu uz vyhodili vratane mna...ide mi tu trosku o ten styl ze my sme sukromne medium urcujeme pravidla aj nad ramec niecoho vacsieho. netvrdim ze zatvarat ides ty ale ze sa o to snazia politici...pockaj si 3-4 roky.
novinar bol Dano. aj ked vacsina ho za novinara nepovazuje na slovensku asi jediny robi investigativu. ostatni su len trapny komparz. gaspar nepustil tu preafektovanu dibakovu. obaja za to ze sa kriticky vyjadrili na stranu prezidenta. cize opakujem pre mna rovnaky suteren.
clanok sice je o hokejistoch ale tak v 1/2. fajn cize ked po olympiade pojdu k ficovi na kavu tiez z toho bude rovanaka propaganda s uvodnou foteckou Erika T. a Roberta F.?
9.2.2018 - 16:49
0

roman BLOG

 

My si urcujeme pravidla, pretoze nam zalezi na tom ako a aki ludia nam sem budu chodit. Od toho sa totiz odvija kvalita diskusie aj popularita stranky. Volakedy davno, neviem ci si tu vtedy bol, sa k nam z hokej.sk prestahovala cast diskuterov prave preto, ze sme boli este tvrdsi ako teraz. Ani ma to velmi neprekvapilo. Aj tu bolo viac bab, zial chlapi sa nevedia moc spravat tak tu asi vacsina z nich teraz beha anonymne. Cest odvaznym vynimkam. A tiez ma samozrejme tesi ze tu chodia diskutovat aj bratia cesi. To je super pocit ze na slovensku stranku dojdu cesi, beriem to ako kompliment.

Mozeme pockat, a predebatime to znova. Ale hadam sa zhodneme ze popieranie holokaustu, roznych inych genocid, propagaciu hnuti potlacajucich zakladne ludske prava, a take tie veci, ze to je potrebne v zaujme ochrany civilizacie riesit na urovni statnej moci.

Demokracia a kapitalizmus nie su idealne ale zatial nic lepsie nevymysleli. (Ja osobne by som bol mozno rad za experiment s demokratickym matriarchatom (zakazal chlapom riadit veci verejne) lebo predsalen zeny/matky myslia viac na buducnost ako chlapi dobyvatelia

Novinar Dano. Nuz. Cakal som ze to bude niekto takyto. Nic proti tomu chalanovi. Je akčný. Maká. Ale myslím že počas tej svojej jazdy stratil odstup a sebareflexiu. Ja by som bol rád keby si získal vážnosť a istú dobu som ho sledoval, ale tak nejak som stratil dôveru v jeho integritu. Výber tém a ľudí ktorými sa obklopil, spôsob ako rieši komunikačné konflikty. Zašiel až prílíš blízko k extrému.

Máš právo nazývať nepozvanie novinára za suterén. Ale uznaj že niekde treba mať hranice. Rovnako ako to bolo s kotlebovcami. Keby si Daňo zachoval svoju úroveň zo začiatkov, kedy neposchybňoval všetko a všetkých, tak by si myslím zvýšil svoju šancu byť akceptovaný mainstreamom. Takto je to novinár pre ľudí čo inklinujú k štýlu spravodajstva hlavne spravy a konšpiračné weby. Inak čo nové uňho. Akú tému práve rieši?

Keďže ťaháme TASR, predpokladám, že sa ten fico možno na titulku dostane, ak uhrajú dobrý výsledok Šanca tu je.
9.2.2018 - 17:14
+2

Tizo BLOG

 

s pravidlami problem nemamy ale vyhrazka ze ja mam rad kisku tak nan nemajte vlastny (slusny) nazor sa mi nepaci. nejde o popieranie holokaustu ale ten trend k potlacaniu nazorov sa zvrhava nepeknym smerom.
ten matriarchat by mohol byt zaujimavy pokus ale kedze pracujem v zenskom kolektive ktory je takym minipokusom tak by som bol proti.
Dano je proti vsetkym..ano taky ma novinar byt. novinar nema slepo ospevovat politika ale hladat chybu na kazdom. ano ti ludia v okoli nic moc..ale napriklad aj s Vaskym obmedzil svojho casu spolupracu ked ten sa zacal mojkat s Kollarom. vyhadzovanie novinarov je suteren ci je to seat ci quattro.
teraz riesi bytovu mafiu co stahuje ludi na ulicu bez sudneho prikazu a tak isto si zalozil odbory aby pomahal vyhodenym zamestnancom.
14.2.2018 - 17:05
0

worth

 

mohol by si tento "princip tvrdej ruky" uplatnovat aj castejsie
8.2.2018 - 16:07
+3

roman BLOG

 

S počtom ľudí čo je na HP a frekvenciou príspevkov sa dohľad nad debatami dostal na úroveň fulltime jobu. Kde sú tie časy, keď sa štamgasti zmestili do jednej reštaurácie.
8.2.2018 - 16:55
+7

Danny23

 

Co take pre teba Kiska urobil, alebo pre niekoho tebe blizkeho, alebo vobec pre niekoho, ze ho mas rad? Ja zatial nevidim nic!
8.2.2018 - 16:29
+7

worth

 

A co by si chcel, masaz noh? Alebo aby ti nosil darceky na vianoce?
Pre mna je uspech uz to, ze sa nemusim hanbit ked prezident otvori usta pred mediami. Vzhladom na to, ze prezident je na svk hlavne reprezentativna funkcia, tak ani nie je moc co viac chciet. A som rad, ze okrem toho pomaha tym, ktori mali v zivote menej stastia.
8.2.2018 - 16:46
+19

Danny23

 

Aky je pomer tych ktorym do nestastia pomohol, voci tym ktorym z nestastia pomaha vies ked si taky mudry?
8.2.2018 - 17:06
+3

roman BLOG

 

Strašne sa snažili naňho nájsť ľudí ktorým pomohol do nešťastia, ale žial taký zoznam neexistuje. Zato by sa dal napísať dlhý zoznam ľudí, ktorým priamo či nepriamo pomohol. Ale má význam sa o tomto vôbec baviť? Presvedčíme sa navzájom? Čím? Ty máš nejaké relevantné info, alebo skôr len taký všeobecný názor vyformovaný tebou preferovanými médiami.
8.2.2018 - 17:22
+9

Danny23

 

Mozno by ti stacilo poslat zmluvy z quatra!
8.2.2018 - 17:28
+6

amaskiea BLOG

 

A čo tam také bolo? Nemôžeš to povedať nejako stručne, bez potreby čítania celých zmlúv?
8.2.2018 - 17:43
+3

roman BLOG

 

To nie je argument. Videl si už zmluvu z Orange (napriklad) alebo banky? By si sa cudoval
8.2.2018 - 17:53
+4

sloniik

 

ale ved kazdy si zmluvu s quatrom mohol precitat a rozhodnut sa ci do toho ide a ci nie. to ze ti ludia precenili svoje moznosti, za to ziaden Kiska nemoze. ja som tiez cez quatro kupoval veci a som tu a bez dlhov. ja sa divim, ze taketo blbosti pises.
8.2.2018 - 17:54
+16

topska

 

Quatro a zmluvu s nim potrebovali ti ludia na prezitie? Resp. veci ktore si od nich kupili? Na keru .... sa zadlzili ked na to nemali? Ja prezijem aj bez novej telky od nich, aj bez domaceho kina...Sak si mohli kupit za lacnejsie a za hotovost v zalozni
8.2.2018 - 18:06
+5

gta98

 

No ved ano, neviem co riesite, Kiska zbohatol na hluposti ludi, tak to je.
Lezne ak prides do banky, poriadne si ta preveria, ake mas prijmi, kolki zijete v domacnosti.. vsak to azda kazdy pozna. Bol by som zvedavy ci si takto preverovali vsetkych co si prisli po 100 000SK a museli vratit 150 000Sk alebo kolko, neviem, nepoziciaval som si. Lebo lakat na obcianske a podobne hluposti, a pozicajte si za 5 minut, bla bla. nie je ok, je to vyslovene mierene na hlupych ludi.

Uznavam, hlupost ludi mu umoznila zbohatnut, to je ina pesnicka ako tie danove cachre machre.
8.2.2018 - 18:20
0

amaskiea BLOG

 

na to že nepoznáš žiadne konkrétne fakty ("... neviem, nepoziciaval som si..."), šíriš dosť kategorické súdy a hausnumerá tváriace sa ako údaje
8.2.2018 - 18:25
+3

topska

 

tak si to nastuduj a potom sa zamyslaj
8.2.2018 - 18:43
+2

jakubj

 

Vsak ale o tom to poziciavanie s vysokym urokom je, mnoho ludi ti tie peniaze nevrati a skoncia v exekucii, takze niekto iny ti tie peniaze musi vratit a to su ti, co pozicku dostanu a vratia ti tych 150 000SKK, este by si to mohol nerobit, ale taki uzernici to urobia tak ci tak.
8.2.2018 - 19:04
+1

Sunkafit

 

A? Kazdy mal moznost sa rozhodnut podmienky boli jasne
8.2.2018 - 18:47
+2

renem

 

Jak pomohol, ze im dal moznost si zobrat na splatky to co chceli? Normalni ludoa mu boli vdacni, ti ktori si nevedeli spocitat 5+5. Kiska neni ziadny podvodnik typu Siroky, Majesky a spol
8.2.2018 - 17:40
+6

Danny23

 

A preco by som mal chciet od neho masaz noh? To by mi malo dopomoct aby som ho zacal mat rad?! Kolko mas rokov?!!!
8.2.2018 - 17:08
+2

worth

 

No sak to bola ironia, ak to nerozoznas, tak by som sa mal pytat kolko mas rokov ty. Akoze co by si chcel od prezidenta republiky, ako konkretne by mal tebe a tvojim blizkym pomahat? No tak si skus zistit kolkym ludom dobry anjel pomaha, to je obrovske mnozstvo a kolkym pomaha kiska osobne nezistis, pretoze to neroztrubuje. A kolkym pomohol do nestatia? To myslis vazne, ze ked ti umoznim kupit si telku na splatky a ty si taky trkvas, ze si nakupis viac ako si schopny splacat, tak je to moja vina?
8.2.2018 - 17:19
+6

amaskiea BLOG

 

mal: nasmerovať lepšie tie pečené holuby, lebo lietajú nepresne
8.2.2018 - 17:25
+2

Danny23

 

Sorry bol som asi dost prekvapeny co citam
8.2.2018 - 17:27
0

Tizo BLOG

 

k tomu hanbeniu dodam len turecko ako ostrov stability, odvolam kazdeho sudcu nad 65 ci prejav v OSN: moldavsko ohrozuje agresivny sused (myslel tym Rusko)...skus pozriet do mapy.
9.2.2018 - 1:28
0

P24 BLOG

 

uslo mi nieco a rusi odisli z podnesterska?
9.2.2018 - 1:56
+5

Tizo BLOG

 

myslis ti Rusi co su tam na zaklade rezolucie OSN cim ukoncili konflikt? BTW odkedy je Podnestersko sucastou Ruska?
9.2.2018 - 16:50
0

roman BLOG

 

S pomocou agresivneho suseda tam instalovali polomafiansku vladu.
9.2.2018 - 17:01
+4

Tizo BLOG

 

koho sused je kto?
14.2.2018 - 16:54
0

worth

 

Namiesto pozerania do mapy, si radsej vyguglim tie vyroky co si vytrhol z kontextu:

"Ukrajina, Gruzínsko alebo Moldavsko, všetci poznajú cenu mieru. Všetci si dobre uvedomujú, že ich suverenitu podkopáva agresívny sused. Sused, ktorý si myslí, že sa pravidlá na neho nevzťahujú," konštatoval.

Kiska urcite mapu pozna, ked vidis celu vetu tak chapes kontext, ze ide o suseda v ramci regionu.

Tam podľa Kisku našu bezpečnosť ohrozuje takzvaný Islamský štát, terorizmus a politicko-bezpečnostná nestabilita. „Práve v tomto nepokojnom svete je Turecko ostrovom stability a štítom voči hrozbám pre našu bezpečnosť,“ povedal Kiska.

Ja osobne som s tym podlizovanim sa turecku nesuhlasil uz pred tym ako sa erdogan zmenil na otvoreneho diktatora, ale minimalne dokazem pochopit kontext, ze v ramci regionu kde sa staty zmietaju v obcianskych vojnach a vojnah s IS ci talibanom, je turecko, ako clen NATO este aj dnes relativne stabilen. V dobe tohto vyroku sa este erdogan choval "umiernene" a slovenska diplomacia snazila o dobre vztahy, takze kiska drzal liniu. Opakujem, ze s tym nesuhlasim, ale chapem to.

"Za prirodzenú súčasť zmien v našom súdnictve považujem aj generačnú obmenu. Ako viete, Súdna rada má povinnosť predkladať prezidentovi návrhy na odvolanie sudcov, ktorí dosiahli vek 65 rokov. A prezident má povinnosť sa takýmto návrhom zaoberať.

Prezident nie je povinný sudcov odvolať. Som ale presvedčený, že platná právna úprava by nedávala žiaden zmysel, ak by prezident túto právomoc nepoužíval. Dnes chcem oznámiť a vysvetliť, ako budem v tejto veci postupovať."

V kompletnom vyjadreni hovori napriklad o sudcoch ktori maju viac ako 65 a uz ani nevykonavaju prax, ale stale su sudcami. Ja neviem, mne to pride normalne, ze nezostanu sudcami do smrti.

Takze s tebou menovaných výrokov vytrhnutých z kontextu by som sa mozno hanbil za to turecko. Ale aj tu dokazem pochopit, ze mame ako krajina nejaku diplomaticku liniu a prezident sa jej drzi. Kiska urcite nie je dokonaly, nie je to ziaden spasitel, robi chyby a je dobre ak je za to kritizovany, media ho napriklad pre chybu v daniach velmi dlho riesili. Napriek tomu, je to po dlhej dobe prezident na ktoreho mozme byť hrdí, ktorý nezneužíva postavenie pre osobný prospech, ale naopak otvára témy ktoré škodia jeho popularite a využíva svoju pozíciu aby pomohol či už konkrétnym ľudom, ktorý to potrebujú a štát na nich kašle alebo celej krajine reprezentáciou a diplomaciou.

Mhm, človek chce iba vyvrátiť nepodložené očierňovanie a nakoniec si pripadá ako nejaký politický agitátor (pre človeka, ktorý už stejne z politiky zrejme odchádza)...

9.2.2018 - 2:18
+5

Tizo BLOG

 

1. myslim ze ta formulacia je absolutne zla...ale toto by bola debata na velmi dlho. a nebudem to riesit tu na hokeji.
2. v tom case uz turecko otvorene podporovalo teroristov v syrii a pasovalo ropu. navyse erdogan uz vtedy vaznil novinarov za prejavenie nazoru, rozhanal demonstracie a vyhrazal sa Izraelu. btw s tym je spojena aj otazka severneho cypru ked den predtym si Kiska vyskakoval na Lavrova ale Erdoganovi o okupacii od roku 1974 akosi zabudol povedat.
3. uz viac ako rok a pol ma na stole ziadost sudnej rady o odvolanie sudkyne Durisovej. tej sudkyne ktora pri nastupe Kisku do funkcie nastupila v rozpore s ustavou a zakonmi za jeho poradkynu. hovori sa tomu aj klientelizmus v slusnej spolocnosti.
naozaj si myslis ze kiska odide z politiky?
9.2.2018 - 17:00
+1

worth

 

1 to, ze nesuhlasis s jeho formulaciou neznamena, ze by si mal jeho vyjadrenia ucelovo vytrhat z kontextu aby si ho znemoznil

2 myslim, ze som sa k tomu uz vyjadril dostatocne. tvoje vyjadrenia typu "turecko otvorene podporovalo teroristov" uberaju na vahe tvojej argumentacii. otvorene nepodporuje teroristov ani teraz, ked tak to robia "na tajnasa". pripadne daj nejaky zdroj, hadzat argumenty z brucha a vydavat ich za fakty, tak sa debata viest neda

3 nasiel som k tomu info iba na tejto stranke http://www.najpravo.sk/clanky/sudna-rada-podala-navrh-na-odvolanie-dalsich-sudcov-17348.html?print=1
podla toho bol navrh na jej odvolanie podany pred necelym rokom, tak neviem ci vnimas cas nejak inak alebo mas ine zdroje.
dalej co som nasiel info na nete, ked sa ukazalo, ze nemoze byt v kiskovom poradnom zbore, tak tam skoncila. obvinenie z klientelizmu si podla mna splechol len na zaklade antipatii a citania konspiracnych webov ako hlavne spravy, ktory mi vyskocil ako jediny ked som do googla zadal odvolanie durisovej.

naozaj potrebujes weby ako hlavne spravy aby ti hovorili co si mas mysliet? ved tu v tejto krajine zijes, zazil si meciarizmus, ktoreho je Harabin reprezentant, drzi sa pri moci zubami nechtami desatrocia ako pripomienka tej temnej doby. na to aby sme videli co sposobila/sposobuje slovensku meciarovska a smeracka banda nepotrebujeme citat akekolvek noviny, staci sa pozerat okolo seba a rozpravat sa s ludmi, ktory zazili statnu sikanu, neverim, ze nikoho takeho nepoznas.
9.2.2018 - 18:10
+1

Tizo BLOG

 

1 ze nesusedi je fakt a ze je to nestatsne vyjadrenie je tiez fakt tak neviem ake vytrhavanie z kontextu
2. erdogan strielal po ruskej stihacke ked bombardovala skupiny podliehajuce Al Nusre..ani nepodporoval takto teroristov..otocil az ked mu amici pripravili prevrat. a ja tvrdim ze aj teraz podkopava syrsky rezim a skryto podporuje skupiny aj ked cloveku ako ty sa moze zdat ze je s rusmi
3. ked sa ukazalo ze je...toto je nadhera..ona nou ani nemala byt. cize bola? ano bola. kopu sudcov odvolal ju nie. ak toto nie je klientelizmus co potom?
hlavne spravy necitam
14.2.2018 - 16:53
0

Kristepane

 

ja osobne poznam ludi, ktorych postihlo dost velke nestastie a bez Dobreho anjela by im bolo este ovela tazsie a takych ludi na Slovensku bude dost, plus cely svoj plat rozdava rodinam, ktorym sa menej dari ako vacsina z nas, podla mna uz len toto staci (nejaky chytrak teraz vytiahne kydy, ze je uzernik, nikto nikoho kto na to nemal telku na splatky nenutil kupovat, tymto tuto diskusiu uzatvaram, bude lepsie sa bavit uz len o hokeji)
8.2.2018 - 16:49
+4

Danny23

 

A co ak ho iba hryzie svedomie za vsetko co narobil?
8.2.2018 - 17:05
+2

gta98

 

Skor ho to pekne vykresluje v ociach .. povedzme verejnosti. To je podstatnejsie pre takeho cloveka ako tych par drobnych co "rozda"
8.2.2018 - 17:10
0

amaskiea BLOG

 

tyvole, tak na takých ako ty sa zvykne vravieť: Tomu len šípom riť vytrieť!
8.2.2018 - 17:12
+11

ufák

 

aj moja babka to hovorievala...pripomenul si mi....dík
8.2.2018 - 17:24
0

roman BLOG

 

To je tak, keď sa vedie debata na základe svetonázoru a preferencií. Vtedy si človek vyberá hroznieka z koláča a celkový obraz sa akosi vytráca pod nánosom emócií.
8.2.2018 - 17:18
+3

roman BLOG

 

To je taká zvláštna otázka. Čo s tým majú spoloční moji blízki a ľudia ktorých mám rád. To je jak keby si sa spýtal veriaceho, čo preňho urobil boh. Tiež ti nebude vedieť odpovedať, a keď začne vymenovávať, ty mu povieš. A ako tvoj Boh mohol dopustiť toto, a hento, prečo ľudia umierajú, prečo rakovina, vojny a neviemčo. Ale aj keby sme sa nebavili o bohu. Poďme na zem. Taká Matka Tereza, Začneš hovoriť čo všetko dobré spravila a príde niekto a pošle ti link ktorý ju spochybňuje. Skús ty povedať človeka ktorý pre teba niečo dobré urobil alebo pre niekoho blízkeho a ktorý je všeobecne známy. Možno sa nájde niekto kto sem napíše "čo je to zač". Takto sa ale nikam nedostaneme. Skús si nájsť čo dobré ten človek spravil a ak sa ti to zdá málo, tak potom ho kľudne nemaj rád, aj keď to bude trošku divný postoj.
8.2.2018 - 17:17
+2

Danny23

 

Ale Roman ty chapes ze sa snazis obhajovat cloveka, ktory roky bol prospechar a obhajujes ho len preto, ze teraz sa uz snazi byt v skratke spolocensky napomocni! Ale to ho nemoze ospravedlnit za minulost! Tak prepustime teraz z vezenia kazdeho zlodeja co nieco najde a vrati dozorcovi, odpustime kazdemu vrahovi, ked urobi dobry skutok a zachrani psika! Ja nic proti tebe, ani nikomu co si ho zastava, ale zivot ma naucil nieco ine! A to, ze ludia sa len tak nemenia! A k tvojej otazke, poznam naozaj dobrych a uprimnych ludi co naozaj zo srdca vzdy pomozu! A takych si ja vazim! Jednoducho pana prezidentovi neverim, moj pocit! A hlavne mier, politika sem nepatri.
8.2.2018 - 17:26
+3

roman BLOG

 

Prospechár? Nie je prospechár skôr niekto koho celý život platí štát a nič sám v živote nevybodoval? Napríklad taký Blaha alebo Fico?

Kiska vybudoval fungujúcu spoločnosť, ktorú neskôr kúpila banka a ktorá stále funguje. Ja som jej služby nikdy nevyužil, ani služby žiadnej inej takejto spoločnosti, ale trebárs som si požičal v banke prachy ktoré budem splácať do konca tohto roka. Chápem ako to ľudia berú Tiež ma to strašne štve koľko som preplatil a akí sú zdierači, možno by som dokonca povedal že aj prospechári, ale nič s tým nenarobím. Potrebujem služby banky? Hej vadia mi poplatky. Hej. Je to zlé hej? Budem ich mať radšej aj keď viem že robia aj nejaké charitatívne veci. Asi nie.

Kiska spoločnosť na SVK predal a na založil Dobrého Anjela. Ukázalo sa že je nielen schopný podnikateľ ale aj schopný filantrop. Potom išiel kadidovať za prezidenta. Dokým sa nezačali riešiť voľby ani som nevedel kto to je. Ale on to dal. Zúčasťňoval sa debát, bol v debatách s Ficom a ukázal sa pre mňa ako lepší kandidát. Tak je prezident. Mám ho rád, pretože aj keď na ňom Fico nenechal nitku suchú, tak zostal slušný a dokonca aj dobroprajný. To sa ukázalo v záverečných dvoch debatách. Tam dal Fica neskutočne dole, pretože aj an otázku o tom čo dobré vidí na svojom protivníkovi bol schopný oceniť dať ficovi pozitívne hodnotenie. Proste paráda.

On nie je žiadny vrah a ty to dobre vieš. Triangel na rozdiel od rôznych finančných pyramíd (ktorých aktéri sedia alebo zutekali) nikdy (pokiaľ mi je známe) nemala problém so zákonom.

Mne sa dosť nepáči, keď niekto namiesto normálnych argumentov začne používať vety typu. Veď ty uvídíš. A život ma naučil. Máme koľko rokov? Ja mám 42. To mi mohli rodičia hovoriť. My sme dospelí. Nemôžeme si navzájom robiť emocionálne vydieračky. Musíme sa presviedčať argumentami a dôkazmi. Pocity a emócie bokom. A ak už ich teda do toho dávame, tak prosím tie pozitívne a nie negatívne.

8.2.2018 - 17:47
+12

jakubj

 

Podla tejto logiky je prospechar kazdy podnikatel, ved kazdy podnika za ucelom zisku. Dokonca aj moj zamestnavatel je prospechar, ved vsade pcha reklamu a zaraba na tom, navyse este umoznujeme ludom si zaplatit, aby boli vo vyhladavani vyssie, hrozne co. K tomu si pripocitaj, ze sme zodpovedni za nadmerne vyuzivanie smartfonov, pocitacov, nadmerne vyuzivanie internetu a kopec dalsich veci. Nasi si tiez zobrali vtedy chladnicku cez quattro a vsetko v pohode sedelo podla zmluv, samozrejme to ale vyzadovalo iste vedomosti na strane cloveka, ktory si ten uver bral, mal by si vediet spocitat, ci sa mu to oplati a ako pripadne riesit nejake problemy.
8.2.2018 - 18:04
+5

amaskiea BLOG

 

Presne to bol aj môj prvý dojem: toto je slovenský pohľad na podnikanie a podnikateľov všeobecne - tragédia!
8.2.2018 - 18:09
+4

Tino

 

moja: obľúbena konštrukcia takýchto mysliteľov je si podnikatel , môžeš si kúpiť co chces však si to dáš do nakladov a vybavene ...
8.2.2018 - 19:45
+1

roman BLOG

 

Veru to sa mi dneska stalo v T-come.. ze reku date si to do nakladov. Ja reku to je ovladac od set top boxu domacej telky, to si nemam ako dat do nakladov. Tak dobre ved mate blocek nie? Tak nic.
8.2.2018 - 21:11
+2

Tino

 

to je: jedna vec mnohí majú predstavu ze do nákladov môžeš dat čokoľvek hlava nehlava, nech sa stým trápi účtovníčka, ale na palicu je ze múdre hlavy to berú tak ze ak čosi do nákladov tak ma to nič v podstate nestalo , ako keby som za to zaplatiť nemusel
8.2.2018 - 21:32
+1

Tino

 

odpoviem: namiesto neho...tvoj zamestnavatel je odporna kapitalisticka, imperialisticka svi.a, takto zdierat dobry lud je nemyslitelne a je to jednoznacny dokaz ze prospechar, pracujuci lud si to s nim vybavi pri najblizsom statnom prevrate
8.2.2018 - 19:52
0

P24 BLOG

 

minimalne sa zanho v zahranici nemusim haMbit. a dokonca niektorych mojich znamych navstivil, ci pozval k sebe. a tam im obycajne, ludsky vyjadril podporu a vdaku za to, co pre tuto krajinu robia. a mozno neuveris, ale tym ludom to stacilo. to je ten rozdiel medzi kamosmi, ktorych si k sebe volal ičko, a tymito. ti prvi tam chodili, aby si dohadovali ksefty, tymto staci vediet, ze aj medzi ludmi, ktori riadia tuto krajinu sa najde taky, ktory im vie povedat dakujem.
8.2.2018 - 19:55
+5

lubfito

 

Prišiel, povedal vocap evrybady, chalani mu odpovedali aleluja bratře.
Potom nacvičili oslabovku na Kaliho a všetci spoločne odkráčali do kabín.
Dobrý prezident, len tie vlasy by som odporučil dať na Zidana
8.2.2018 - 15:09
+23

Acorgonka

 

8.2.2018 - 15:20
0

worth

 

potom by ho konecne kotleby zacali mat rady
8.2.2018 - 16:08
+4

Acorgonka

 

Jeziakove huslicky juj len to nerozmazavajme sak necitali sme novy cas ktm sme sa vyjadrili
8.2.2018 - 16:31
0

lubfito

 

Možno hej. Ale fakt to 5 cm páperie čo má mi vždy vyvolá úsmev na tvári
8.2.2018 - 16:49
+2

Stano55

 

Tak to keď naši trénujú pod takým odborníkom ako je Kiska, tak to z toho musí byť medaila...
8.2.2018 - 15:29
+4

Tino

 

RUS: 1bod, so slo 3 body, s USA 2 body
8.2.2018 - 15:37
+1

amaskiea BLOG

 

nebývalý optimizmus
8.2.2018 - 19:55
+1

kamenný pavúk

 

soči 2014: samozrejme hokejisti trenovali/hrali aj v soci pod dohladom Gašpara Mečiaroviča a dokonca aj Čaploviča po ktorom dnes uz ani pes nestekne

https://t3.aimg.sk/magaziny/kBsUER8QSp_rewUXQ5N84A~Caplovic-gasparovic-chmelar-liba-hokej-slovensko-zoh-2014.jpg?t=LzExNjB4NjUyL3NtYXJ0&h=kuOlvvZBGsK6WpoFmQJokA&e=2145916800&v=2
8.2.2018 - 15:42
0

slovex30 BLOG

 

Na tej foto to vyzerá tak, že vidí hokej prvýkrát v živote
8.2.2018 - 15:43
+1

topska

 

to ze na zapasoch nema problem sediet na tribune a nie v sky boxoch neznamena, ze sa mu nemoze rozumiet
8.2.2018 - 15:59
+1

hradnaveza

 

tak urciteeee
8.2.2018 - 16:36
0

topska

 

tak asi ma dvojnika v Poprade...
8.2.2018 - 18:08
0

Acorgonka

 

A niekde vedla som citala ze tie skycka tak ako ich pozname napr z Ke tam kde trenuju nie su...tak preto tribuna...isiel tam ako predstavitel statu a co bh tam uz robil kym bude otvaraci ceremonial je vseobecne zname ze on lyziar..ale tak kym vystatuje Nasta fajn ze siel pozriet aj ksd hokejisti maju twraz uuuplne ine starosi ako sledovat do tam
8.2.2018 - 16:45
0

crosbynko

 

Ta dobrovolnicka?
8.2.2018 - 19:05
0

BretPit

 

8.2.2018 - 16:50
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Shinody33

 

To je slabé nie? Veď je to ešte scientológ, vlastizradca, poskok US ambasády.

Je to smutne, koľko ľudí verí double power of Robkos
8.2.2018 - 17:19
+6

roman BLOG

 

Je to výhodné mať ľudí rozdelených na takýchto témach. Oddpútava pozornosť od dôležitých vecí. Ľahšie sa vládne rozvrátenej spoločnosti.
8.2.2018 - 17:26
+2

Danny23

 

Presne toto nenavidim na slovenskej povahe! Niekto, "v tomto pripade clovek, ktory zarobil na tom, ze jednoducho na slovensku obycajni ludia nezarabaju tak, aby si bezne veci ako pracka kupili z vyplaty" a jednoducho taka je pravda urobi par skutkov na svoje ospravedlnenie a ovecky odpustia! Pomaly tu s Cernaka robime Janosika, z Kisku "dobreho anjela", mne je normalne zle ako sa niektori ludia daju opit rozkom! Smutne!
8.2.2018 - 17:16
+7

Tehelnepole

 

Toto co pises nie je ok. Kolko mas prom Ta rokov?
8.2.2018 - 17:21
+5

gta98

 

A presne toto nenavidim ja. Mas svoj nazor. Nikto ta nezosmiesnuje. Pred chvilkou si suhlasila (a ja v principe tiez) s Romanom ked pisal ten prispevok pod mna. A neprejde ani chvilka a uz tu utocis na cloveka, ktori ma na prezidenta iny nazor. Preco zosmiesnujete tych ludi? Co take vam urobili ze mate pravo ich urazat, ze su nacisti a podobne veci? (Nemyslim teraz len teba konkretne) Ved ti ludia maju len iny nazor. Myslim, ze takisto chcu mier, fungujuci stat, zdravotnictvo, atd..
Toto je ten spolocny ciel, nie to, ze niekto je kiskovolic a niekto je saskovolic a niekto je ficovolic. Teraz nieco Roman vravel o tom rozdelovani a Ty to prave robis. To co nemas rada.
Chces presda fungujuci stat, ziadnu korupciu, slusneho prezidenta.. ja tiez. A vidis, nezhodneme sa v Kiskovi. Teraz ma sud, ked si na to trufas..
8.2.2018 - 17:32
+4

Tehelnepole

 

Gta, dobre.
8.2.2018 - 17:35
0

gta98

 

Nevies odpovedat? A co konkretne si povedala Ty, ved si precitaj po sebe to co si tu dnes pisala, nieco o hnoji atd. Nejake rozumne argumenty tu nevidim od teba, za mna clovek co je nahanany policiou a co sa pyta na tlacovke, ze kto si to len dovolil zverejnit jeha danove podvody namiesto toho aby sa tam kajal, atd nie je ok. Ale povedz mi este nieco pekne
8.2.2018 - 17:43
+1

roman BLOG

 

Ty tiež nejdeš zrovna argumentačne čisto. Je to ťažké keď ľudia vyberajú len to čo im vyhovuje a neriešia celok.
8.2.2018 - 17:55
+3

roman BLOG

 

Kiskovu firmu kúpila banka, keby nefungovala podľa slušných pravidiel, tak by sa to nestalo. Ale áno, požičiavanie za úrok je samozrejeme zlé. A vôbec žiadať na späť požičané, ešte horšie. To už je úplné svinstvo. (to bola irónia keby dačo.)
8.2.2018 - 17:32
+5

Dzunkes

 

To je dobre ked si to tam pochvaluju...vela stastia chlapi!

Zase raz nas vsetkych spoji hokej
8.2.2018 - 17:20
+1

Vojto83

 

Nechcel som sa vyjadrovat k politike, ale robia to tu takmer vsetci..Nemam rad Kisku a som laviciar. Mam rad hokej. Som na hokejportali. Dufam, ze ma nikto nezmaze...
8.2.2018 - 17:36
+4

Gargamel123

 

Birmovku mas?
8.2.2018 - 17:40
+21

roman BLOG

 

Buhah
8.2.2018 - 17:51
+3

jakubj

 

Ja mam, preto som sa prestahoval do Bavorska. Na Slovensku by ma tretina naroda zozrala, 50% by som nemohol doverovat, lebo su veriaci naoko a zvysok je taky mix. Tazka doba, co ti poviem. PS som praviciar aj ked skor konzervativnejsi
8.2.2018 - 18:10
+1

Suchár

 

vojto83: Ja mam rad Kisku, som praviciar. No to nemeni nic na veci, ze ta na HP rad citam
8.2.2018 - 19:27
+2

P24 BLOG

 

muz aj ja som socdemak: a bohuzial okrem zelenych je to pravr kiska, ktori aspon vzdialene pripomina nieco, co by sa dalo nazvat liberalnym stredolavym politikom.
8.2.2018 - 20:08
+3

Gargamel123

 


Kiska, Pan Prezident.
Tie biele dresy sa mi velmi pacia mohli by sme v nich hrat.
Este pre zaujimavost ste mohli zistit kto je s kym na izbe.

8.2.2018 - 17:36
+5

Vojto83

 

Nie nemam.. Ak narazas na premiera, ten nie je laviciar. Ani jeho strana. Len sa nimi nazyvaju.
8.2.2018 - 17:50
+1

Danny23

 

Poprosim ta roman o vymazanie mojho konta! Za moj nazor, ze neverim ludom ako prezident, som tu bol nazvany kokotlebovolicom, pricom je mi ideologia takych ludi uplne cudzia, nejake tehelne pole tu zo mna urobilo pomali porusene embrio, pricom sama asi vobec nepochopila podstatu. Vopre dakujem, nakolko sa sam vymazat neviem.
8.2.2018 - 17:40
+3

amaskiea BLOG

 

Použijem tvoju vlastnú, ehm, prepytujem, logiku: Robíš sa teraz strašne chrumkavý, ale asi ťa len hryzie svedomie za všetko, čo si narobil.
Dobré však, čo povieš?
8.2.2018 - 17:48
+10

gta98

 

Zbytocne sa rozculujes, to je vizitka tych ludi, to ze na niekoho tu utocia, atd. Hlavne je sa nepolozit pod tlakom, ved ti co na teba utocili predsa nenapisali proti tebe ziadne fakty, tym odpadom co na teba nahadzali sa len sami odpalkovali.
8.2.2018 - 17:48
+1

roman BLOG

 

No zial toho kokotlebu som si vsimol az ked som to pred chvilou zas cistil. Ludia trosku sa ukludnite ok? Ak chces "byt zabudnuty" tak do sukromnej posty. Dam konto ako "nepouziva sa".
8.2.2018 - 17:52
+2

Topkanonier 86

 

Nechcem sem ťahať politiku ale hystericke reakcie zabiek demokratiek pri akejkoľvek kritike prezidenta prenikli už aj na HP? To naozaj stačí ze jeho predchodcovia boli absolútni tragédi? Ach jaj táto krajina je odsúdená na zánik
8.2.2018 - 17:53
+3

roman BLOG

 

Keby bol iba lepší ako predchodcovia to by bolo málo. On je fakt dobrý prezident pre Slovensko. Teda ak odhliadneme od toho, že odmietol prijať neoľudákov na hrade. Tí mu to samozrejme nemôžu odpustiť ale aj toto ja považujem za v pohode, pretože ani ja by som do domu nepustil čo ja viem Jehovistov.
8.2.2018 - 17:57
+4

Vojto83

 

Nie je... Prezident by nemal byt prorusky, ani proamericky. On je to druhe. Od objektivity ma "sakra" daleko. Slovensko este dobreho.prezidenta nemalo...
8.2.2018 - 18:12
+15

amaskiea BLOG

 

no nič v zlom: ale to, o čom hovoríš ty, sa volá pánboh, nie prezident
8.2.2018 - 18:21
+9

Tehelnepole

 

A aky by mal podla teba dobry prezident byt?
8.2.2018 - 18:25
0

Vojto83

 

V prvom rade nestranný. Mal by byt prezidentom vsetkych obcanov bez ohladu na to, či volia lavicu, alebo pravicu. A nemal by sa vymedzovat voči Rusku, ani USA.Mal by byt diplomatom, co on ani nahodou nie je.
8.2.2018 - 18:30
+2

Tehelnepole

 

Az takeho najdes, ozvi sa.
8.2.2018 - 18:35
+1

gta98

 

Takze Ty takeho nehladas?
8.2.2018 - 18:38
+2

Tehelnepole

 

Hladam to co je najblizsie idealu.
8.2.2018 - 19:01
+2

amaskiea BLOG

 

ja, ja viem o jednom: sedí po pravici boha otca všemohúceho, odtiaľ príde súdiť živých i mŕtvych...
8.2.2018 - 18:38
+1

jakubj

 

Ten by vedel o vsetkych vsetko, to by sa nikomu nepacilo a nechcel by prist k jednaciemu stolu. Ale uz sme to vraj zabezpecili nasim clovekom, ktory zariadi, ze vsetci raz k nemu prideme.
8.2.2018 - 18:44
+1

Sunkafit

 

Kto ma spomina?
8.2.2018 - 19:01
0

roman BLOG

 

Ak niektorá strana šíri nenávisť voči svojim vlastnym spoluobcanom nie je to otazka nestrannosti ze ich nepozve na hrad. Je to otazka principialnosti.
8.2.2018 - 21:14
+6

starosta

 

Aký vodca také stádo.. viac sa na to nedá povedať
8.2.2018 - 19:01
0

roman BLOG

 

V čechách to na prezidenta úplne sadne.
10.2.2018 - 13:32
0

chimli

 

Môžeš tento tvoj názor aj nejako dokázať? Na základe výsledkov ti musí byť jasné, že obaja kandidáti mali rovnakých voličov. Otázka je tých 35% ,ktorí ignorovali voľby.
10.2.2018 - 13:45
0

roman BLOG

 

Ale chápeš, že išlo o iróniu, že?
10.2.2018 - 17:27
0

chimli

 

hej, ale dúfal som, že mi ako puntičkár potvrdíš moje geniálne matematické nadanie.
10.2.2018 - 18:28
0

cuchorko

 

prezident je reprezentativny ustavny cinitel ktory sa ma chovat v linii zahranicnej politiky Slovenska. kedze sme v EU a Nato tak sa aj podla toho chova.
10.2.2018 - 10:53
+3

gortman123

 

Na rozdiel od napr. takeho Danka .
10.2.2018 - 15:26
+1

cuchorko

 

To ze sa dalsi dvaja najvyssi ustavni cinitelia nevedia chovat tak ako sa maju podla svojich funkcii neznamena ze sa ma aj pan prezident Kiska chovat ako idiot.
Opytaj sa Lajcaka ako musi vo svete vysvetlovat Ficove domace tliachanice a ako sa za to haMbi ako pes. Aj vdaka Ficovi sa nestal Lajcak generalny tajomnik OSN.
Nezabudaj ze Danko nostalgicky spomina za ostnatym plotom na hraniciach. Najvacsia ironia je ze predseda slovenskej narodnej strany nevie poriadne po slovensky.
10.2.2018 - 16:15
+1

Topkanonier 86

 

Ešte dodám že v politicky vyspelej krajine by bol rovnako Fico tak aj kiska politickou mŕtvolou (za kisku zjavne prekročenie nákladov na kampaň, skratenie dane a nezaplatenie dane, porušovanie ústavy)
8.2.2018 - 17:57
+3

roman BLOG

 

Ešte si zabudol Kaliho. Ten je úplný top čo sa týka "prisatia".
8.2.2018 - 17:58
+3

amaskiea BLOG

 

Aké rovnako zas?: V politicky vyspelej krajine by niekto taký ako Fico vyletel do luftu v nekonečnej krvnej pomste mafiánskych rodín a niekto taký ako Kiska by bol riešený štandardnými orgánmi činnými v trestnom konaní s výsledkom, či už takým alebo onakým, ale v každom prípade len veľmi ťažko nejako spochybniteľným.
A teraz mi povedz, za čo z toho, že sa to u nás takto nielen že nedeje, ale nie je to už ani celkom jednoducho predstaviteľné čiste teoreticky, nesie zodpovednosť Kiska&jeho pôsobenie v politike a Fico&jeho pôsobenie v politike?
8.2.2018 - 18:07
+3

Topkanonier 86

 

Ja hovorím o politickej mrrvole-politickej zodpovednosti.

Co sa týka trestnopravnej zodpovednosti to tu naozaj nechcem ťahať, je to na dlhu a osobnú debatu, do väčšiny tých káuz väčšina z nás nevidí, no bohužiaľ som sa už párkrát presvedčil o tom ze to co bolo prezentované médiami, opozíciou, kiskom nebola pravda, nehovorím ze úmyselne častokrát to bolo preto ze tomu nerozumejú.

Lenže koľkokrat sa u nás stálo že už len pri podozrení politici odstúpili alebo sa aspoň ospravedlnili? Nikdy. Všetci počínajúc Ficom končiac kiskom sa vykrucaju a odvádzajú pozornosť.

Ešte aby som nebol obvinený, smer ani kotlebu som nikdy nevolil, momentálne som volič Beblaveho
8.2.2018 - 18:22
0

amaskiea BLOG

 

Neviem čo konkrétne máš na mysli s tým prezentovaním médiami,..., takže k tomu sa neviem nijako vyjadriť

A to s tým podozrením, prepáč, ale to je úplná blbosť. Keby už pri podozrení mali ľudia odstupovať, tak by mohol hocikedy odpáliť každý každého. Čistý nezmysel.
8.2.2018 - 18:35
+1

amaskiea BLOG

 

Rozlišuješ medzi tým, keď ťa riadne vyšetrujú orgány činné v trestnom konaní štandardným postupom v rámci TZ/TP... a tým, keď ťa mediálne opľuje nejaký nervózny politický pajác, ktorému niekto stíska gule, v rámci svojej nikdy nekončiacej predvolebnej kampane a zneužíva na to všetko, čo má v rámci svojej funkcie k dispozícii vrátane tzv. daňových orgánov a tzv. polície?
8.2.2018 - 19:25
+2

worth

 

Kiskova firma si dala do nakladov nieco co danovy urad neodobril, dostali za to pokutu, ktoru zaplatili a dane doplatili. Kiska sa za to aj verejne ospravedlnil (hoci pises, ze to na svk ziadny politik nikdy neurobil, aj taky sulik sa zvykol ospravedlnit, ked urobil pruser s kocnerom napriklad). A z coho je este podozrivy? Myslim, realne podozrenie, nie ze nejaky skorumpovany pajac typu Fico ci Kalinak nanho zacnu ukazovat prstom a vymyslat si hluposti.

Akoze, teraz skus sa odosobnit od toho, ze sa tu dohadujes/argumentujes a iba sa zamysli nad tym, ze Fico s Kalinakom maju pod palcom celu policiu, sudnictvo, prokuraturu. Kiska je pre nich obrovsky problem, myslis, ze keby realne mohli proti nemu vzniest nejake obvinenie, ze by vahali??
8.2.2018 - 21:46
+4

amaskiea BLOG

 

Zaujímavé,: ale "hysterické reakcie babiek demokratiek" kritizujúcich prezidenta (bez akýchkoľvek faktov, len emotívne), ktoré boli mimochodom v tomto prípade prvé, ti vôbec nevadia. Nepripadáš si jednostranný?
8.2.2018 - 17:59
+2

Topkanonier 86

 

Nie som pri ňom jednostranný, som jeho volič v 2 kole (sklamaný), len mi vadí jeho glorofikacia
8.2.2018 - 18:02
0

amaskiea BLOG

 

Myslel som tou jednostrannosťou to tvoje hodnotenie situácie tu na tejto diskusii. Ja som tiež jeho volič v 2. kole, od začiatku som ním nebol nijako nadšený, ale s jeho voľbou v 2. kole som bol úplne v pohode a sklamaný nie som ani teraz. Urobil chyby, nie je to pánboh, nič také som od neho ani nečakal, a hlavne stále v ňom vidím štandardného človeka, na rozdiel od tých mafiánskych ľudských hovád, čo naňho poriadajú hon za úplne okato vykonštruované hovadiny, ktoré im môže zožrať len niekto totálne vymletý.
8.2.2018 - 18:16
+3

Vojto83

 

Uz fakt len jednu vetu..Admin, bolo potrebne sem tahat politiku? Nestacilo napisat len, ze nasi malibprvy trening? Bol by klud a pisali by sme o hokeji.
8.2.2018 - 18:00
+2

worth

 

Aké ťahanie politiky??? Prezident bol na tréningu hokejistov. Tam nie je žiadne politické vyjadrenie, nie je tam žiadny komentár ci je kiska dobrý alebo zlý prezident. To ze par ozembuchom stačí meno kiska, aby zagrcali diskusiu nie problém autora článku ani admina...
8.2.2018 - 18:05
+20

Deividson.

 

8.2.2018 - 20:14
+1

topska

 

Pozri si autora clanku a stazuj sa na TASR. Kedze je to Tlacova agentura SR ktora ma na starosti informovat aj o politike aj o sporte, tak nevidim nic zle na tomto clanku. Ak myslis, na co to tu vobec davali, to je druha vec a tiez s nou nesuhlasim ale ucel splneny, citansot to ma aj diskusiu plnu
8.2.2018 - 18:11
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
maros10

 

Drzim palce. Ked pocujem tolko negativnych prispevkov nemyslim len na tomto fore... hlavny trener je profik narozdiel od predchadzajuceho. Nedisponujeme tym co mal on. Trener si vyberal zblast kazdeho hraca na zaklade toho nie ake je meno ale jeho schopnostami... verte ze tento mancaft okolo Satana spravi vsetko co sa bude dat. Necakam vela ale cakam viac ako vlani. Hlavne v prejave hernom samostatne cinnosti v obrane a v utoku. Satan a spol maju svohe dlho pestovane meno...Verme chalanom... Slovensko do toho.
8.2.2018 - 18:13
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
riha248

 

ŠIMIKE: Lepšie ako keby tu je hojne fans komunistov čo majú birmovku alebo vyholenych chalanov v zelenom
8.2.2018 - 18:37
+7

Dracik_18

 

To je jedno či je tam ten ,alebo henten ...prezident je aj tak len bábka ...ja by som to zrušil ...stačí ,že máme premiéra
8.2.2018 - 18:33
+1

Gargamel123

 

Priemera mame, klamara a nanichodneho zlodeja.
8.2.2018 - 19:19
+4

Dracik_18

 

Súhlasím
8.2.2018 - 19:35
0

Mudrc

 

Kiska : Kiska je tam za naše love alebo za svoje love !?!

Neviem o tom ze by aj ostatní prezidenti sa tam uz otrcali...
8.2.2018 - 18:35
+3

topska

 

pozvani boli predstavitelia takmer kazdeho statu sveta, hadam necakas, ze tast bude pisat o to, ako sa polsky zastupca vlady alebo rpezident bol pozriet na kvalifikaciu skokov na lyziach (bol tam)...Je to jeho ulohou, prijimat pozvania inych statov a naopak pozivat ostatnych k nam
8.2.2018 - 18:45
+6

Gargamel123

 

Co si mal pokazenu veceru?
8.2.2018 - 19:20
0

Maross NR

 

Ty este vela toho nevies
9.2.2018 - 8:47
0

Pustyhrad

 

Je zaujímavé čítať túto diskusiu. Aspoň človek zistí, kto je kto. Niektorí diskutujúci by urobili najlepšie, keby radšej mlčali. Ale to je v ich hlavách ten najväčší problém.Tak chlapci držím vám palce, aby ste úspešne reprezentovali naše krásne Slovensko !!!
8.2.2018 - 18:43
+5

jakubj

 

Ja mam pocit, ze kazdy, kto v zivote urobil nejaku chybu je chudak. Kazdy, kto si neprecital zmluvu s Quattrom je chudak a Kiska zlodej, kazdy kto podnika je zlodej. A potom tu mame Babindol, kde si ludia ukradnu 10 milionov eur a ludia sa za nich este pobiju, ze im predsa davaju pracu. Takze vazeni, skutocne za svoj zivot zodpoveda kazdy sam, preco na tej Orave vidim vela ludi, co poctivo makaju a snazia sa zarobit peniaze, aby mohli lepsie zit? Preco tolko ludi chodi na tyzdnovky, aby zarobili na rodinu? Ano, nie je to idealne, ale bohuzial to takto na Slovensku je a pokial ludia nepretavia svoju sikovnost aj do nejakych vlastnych napadov, ktore potom budu pokrytecky za viac penazi predavat dalej, tak sa na Slovensku nic nezlepsi. Pozor, nepotrva to den ani dva a fakt tito ludia na sebe maju riziko aj za tych chudakov zamestnancov, ktorych vsetci okradaju, teda najma nasi socialni politici z roznych stran. Tak ako v hokeji je potrebne makat a mat aj stastie, tak je to so vsetkym v zivote, tak tu prestante nadavat na Kisku a hor sa do prace. Plati aj pre nasu repre, tak verim, ze chlapci budu bojovat
8.2.2018 - 19:01
+2

starosta

 

Bratia a sestry...: Ľudia serte na politiku, serte na Fica, Kisku, Kaliňáka alebo Kotlebu a ešte neviem koho..Nikto z tých 150 nie je svätý... takým na nás obyčajných nezáleží..teda záleží jednu sobotu raz za 4 roky.. sme na hokejovom portály tak sa bavme hokejom nie politikou !! Hádať sa tu kto je dobrý kto je zlý to mi nezmeníme..
8.2.2018 - 19:04
+11

TONDOMT

 

tomáš, : nemal by si radšej trénovať na ľade a nie byť tu na diskusii?
8.2.2018 - 21:55
+3

agroskín

 

Mne tu chyba Mirko s Cirkom, aby sa nejako vyjadrili k Dukle

Politiku mam u riti, ale bratia Cesi nam mozu prezidenta zavidiet. Olympiadu vyhrame a ked nie, tak to nejak prezijeme...
8.2.2018 - 19:57
+4

Pretorian81

 

Mňa tento človek nezaujíma absolútne nemám ho rád v krátkosti a tým pre mňa téma s Kiskom končí..treba sa venovať hokeju olympiáde ako celku a nie tomuto človeku
8.2.2018 - 20:02
+7

Deividson.

 

Zase sa len musim cudovat aki to ludia medzi nami ziju. Nemajte radi Kisku, ale majte na to pre pana jana aspon dovod. Quatro? Scientologia? Naozaj?...
8.2.2018 - 20:17
+11

Urpiner16

 

Kiska mi nevadí aj keď no nechajme to tak.U mňa dobre.Keď si spomeniem na mečiarizmus tak mi je ešte teraz na grcanie.
8.2.2018 - 20:22
+2

Stano55

 

Keď tam máme takého odborníka ako je Kiska tak Vlado Országh tam išiel zbytočne...
8.2.2018 - 20:28
+1

TomsKE

 

Najlepsi prezident:

Tak verim ze sa chalanom bude darit.

8.2.2018 - 21:32
+3

Vojto83

 

Na tému politika budú vždy a všade hádky. Kedze je prezident silne proamericky, praviciari stoja za ním. Keby bol prorusky, stali by za nim ľavičiari. Mne sa tiez nepáči postoj pravej strany spektra. Nadávajú na to, co bolo, maju plne usta demokracie. Ale co je to demokracia? Podla nich len ti, co im vyhovuje. Lebo je skoro nepripustne mat iny nazor. Kto je dnes laviciar, je podla nich komunista, mal by visiet a pod. Uvedomte si, ze pravda je niekde uprostred a je jedno kto tu vladne. Vzdy im pojde len o nich, nas maju na smiech. Idealne politicke zriadenie neexistuje. Žiadna koalicia nebude nikdy vyhovovat všetkým. A nikto nejde do Politiky s umyslom spravit zo Slovenska lepsiu krajinu. Nikomu nejde o to, aby sme sa tu mali super. Takze.... Serme na politiku, bavme sa hokejom a o hokeji. V nom mame sancu, ze ked prehrame v dalsom kole to bude lepsie. Co satyka politikov tu sancu nemame. Lebo je to jedno...
8.2.2018 - 22:36
+5

worth

 

No práve sa mi zdá, že nevidíš rozdiel medzi laviciarom a komunistom. Laviciar určite nespomína na dobu neslobody s nostalgiou. Nikto nejde do politiky s dobrým úmyslom? O tom sa nás snažia presvedčiť práve tí čo sa tam idú obohacovať, aby frustrovani ľudia nežiadali zmenu.
9.2.2018 - 0:28
+1

P24 BLOG

 

hlavne komunisti socialnych demokratov zatvarali a vrazdili. vid proces s miladou horakovou
9.2.2018 - 1:59
0

Cia

 

Ja tiez nemusim Kisku hlavne koli tu ze kto priprvi co i len jedneho cloveka o byvanie nema moralne pravo kandidovat na prezidenta ale co uz dostal nadpolovicnu vacsinu nejakych hladsov a ja to respektujem a myslim ze prave toto je ta demokracia
9.2.2018 - 14:47
+1

agroskín

 

preco nedokazete pochopit, ze ti ludia sa pripravuju o strechu nad hlavou tym, ze su nenazrani a snazia sa mat to, co si nemozu dovolit?
9.2.2018 - 15:17
+3

topska

 

Ale ved to by potom nemohol byt skoro ziaden podnikatel...ja tiez pri mojich marketingovych sluzbach ked nedostanem peniaze naraz zaplatene za moju pracu, tak ponukam na splatky ale s navysenim sumy. Ak nie je zakaznik schopny splacat faktury tak to posuvam vyssie a je mi jedno ci pride o dovolenku, auto, dom, proste chcem tie peniaze vidiet lebo on suhlasil s podmienkami, ja som ho do nicoho nepresviedccal. Mal sa vysrat na to, prezil by bez mojich sluzieb, tak ako by prezil bez tovaru od Quatra
9.2.2018 - 15:46
+4

Cia

 

Topska ty kandidujes na prezidenta?
9.2.2018 - 17:34
0

topska

 

Nie ale ty si vylucil vlastne kazdeho, kto ma nieco s bankovnictvom, poistovnami, obchodmi co predavaju na splatky a vlastne asi 75 percent uspesnych ludi na Slovensku...
9.2.2018 - 18:38
+2

Cia

 

Topska este raz nema moralne pravo kandidovat na prezidenta to ze ty si tak trochu sebec a tvoje socialne citenie sa rovna nule mije jedno pokial ma nepresviedcas aby som ta volil za prezidentA
10.2.2018 - 9:17
0

worth

 

Len tak pre zaujímavosť, kto má podľa teba morálne právo kandidovať na prezidenta?
10.2.2018 - 10:07
+1

Cia

 

To ako myslis vazne tuto otazku ved som to napisal hore alebo chces vymenovat vsetkych osobne
10.2.2018 - 11:47
0

worth

 

kde si pisal hore? nic tam nevidim, ze by si pisal ktory ludia maju moralne pravo kandidovat. ano, zaujimali by ma nejake konkretne mena.
10.2.2018 - 12:26
+1

topska

 

napisal si kriteria, kto nemoze...Vylucil si obrovske mnozstvo ludi, teda ti ostalo dost malo sfer, z ktorych by clovek mohol byt...Mne to podla toho ukazuje, ze musi byt z vedeckych kruhov alebo kultury. Lebo vsetko ostatne si vylucil. A este sa ta spytam, ja mam socialne citenie na bode nula ked chcem za svoju pracu, ktora je zmluvne zadefinovana vopred a ide o vec, ktoru clovek nepotrebuje na svoje prezitie, vidiet aj peniaze? Na co si to potom ten clovek u mna objedna, ked na to nema? Ja mam kvoli nemu byt v minuse? Lebo on si nevie spocitat 2+2, spocitat na co ma a na co nie? Ved to je presne ako v pripadoch, ktore odsudzujes. A je jedno ci ide o televizor, pracku, marketingove sluzby, bazen do zahrady, pausal na mobil ci auto na splatky
10.2.2018 - 14:18
+1

Cia

 

Vobec si nemyslim ze by si nemal chciet peniaze za svoju pracu ta narazka na socialne citenie patrila na tvoju vetu ze chces svoje peniaze za kazdu cenu aj je ti jedno ci okr ineho niekto pride o dom cize je ti jedno ze z neho spravis bezdomovca to iba naokraj odpovedam vlastne koli tomu ze vsetci co na mna reagujete reagujete na to cim som sa chcel dostat k tomu hlavnemu a to k tomu ze plne respektujem po volbe Kisku ako prezidenta a o tom je demokracia a nebudem ho nikdy napadat pretoze volbou sa stal aj mojim prezidentom tak ako nemisim Fica a Danka ale opat musim respektoval nazor vacsiny to bolo to podstatne ak budete mat nieco k tomuto rad sa pobavim
10.2.2018 - 17:51
0

topska

 

Ved preto s tebou dobatujem, lebo aspon vies co je to demokracia, inak by som s tebou nestracal cas ako tu s niektorymi...Ale musis aj mna pochopit, ze som naozaj alergicky na ludi, ktori vedia posrat zivot rodine pre veci, ktore im na ten zivot netreba a aj tak ich kupia. Samoozrejme, ze ked mi ten clovek povie nejake relevantne veci, preco mi to nemoze zaplatit tak oko prizmurit viem. Ale ja som zivnostnik, ked si beriem nieco z quattra, t-mobile, banky atd atd, cize z naozaj velkej institucie tak s tym musim pocitat, ze sa so mnou parat nebudu! Lebo takto to proste nemoze fungovat, inak by sa tazko posudzovalo, kto ma mat nejake penale odpustene, kto nie...Ide mi len o jedno. Odsudzujes cloveka, ktori robil biznis postaveny na tom istom, ako robi viac ako polovica institucii a vobec sa nad tym nepozastavis. Ale ked sa o tom bavit nechces, chapem. Radsej dajme nejaku hokejovu debatu
10.2.2018 - 18:48
+2

Cia

 

Uz iba jedno nikoho som neodsudil na je ten hore to je moj nazor na moralku a ako som pisal Kiska je od zvolenia aj moj prezident
11.2.2018 - 0:04
0

Tehelnepole

 

toto myslenie je zvratene. Ak sa niekto prikryva perinou na ktoru nema, jasne ze bude spat nahaty.Kazdy je sam zodpovedny za to co podpise!
9.2.2018 - 16:00
+1

Tino

 

niekoho: pripravil o bývanie?? skus to rozvinúť pĺz ,ale seriózne veci nie dristy ktorými kŕmi proletarov PR oddelenie na sumracnej a alternatívne weby
9.2.2018 - 19:48
+2

chimli

 

Hm, takže proletári. Máš fakt vyjadrovanie kaviarenského povaľača.
Zvlášť tebe na pripomenutie, nevieš náhodou, kto pripravil istého popradského zubára o pozemok?
9.2.2018 - 20:10
+1

amaskiea BLOG

 

nefunkčný katastrálny úrad
9.2.2018 - 21:28
+2

roman BLOG

 

Kiska je v tomto prípade tiež obeťou podvodu. Či nie?
9.2.2018 - 21:51
+1

chimli

 

Spoločenskou a politickou objednávkou bol dobrý anjel ako protipól všetkých oplanov od roku 1989, proste niečo, čo neexistuje, ale po tom túžime. To si vážne myslíš, že sa človek, ktorý sa vypracoval z poskoka na benzínovej pumpe až na privatizéra a oligarchu, môže vyhovárať na nefunkčný katastrálny úrad a je obeťou podvodu?
9.2.2018 - 22:45
+1

worth

 

bolo by dobre, keby si si nastudoval pojmy, nez ich zacnes pouzivat. kiska nie je ani privatizer ani oligarcha. take blbosti ani len fico s kalinakom nevyplodia na jeho adresu a ti skusaju vselico. a tie vyplody o kaviarnach plnych obstaroznych intelektualov, clovek nevie ci plakat smiechu alebo od lutosti nad tvojim mentalnym svetom.
9.2.2018 - 23:38
+3

amaskiea BLOG

 

a zase len osobné dojmy
9.2.2018 - 23:44
+1

roman BLOG

 

Keď sa pri kúpe auta spoľahne niekto na firmu/dílera ktorá/ý autá predáva a to auto bolo zatopené, malo pretočený tachometer, alebo bolo ukradnuté. Je kupujúci automaticky podvodníkom ak sa na to príde trebárs pri ďaľšom predaji? Trošku objektivity a empatie by nezaškodilo.
10.2.2018 - 0:07
+1

chimli

 

Objektivita a empatia?

História listu vlastníctva predmetného pozemku aj človeku, ktorý sa nezaoberá realitami, zabliká kontrolku.Prečo nezablikala Kiskovej kamarille a jemu samotnému, sa môžeme iba dohadovať. Dúfam, že sa nedočkáme faktu, že Kiskov podpis bol sfalšovaný.
10.2.2018 - 13:42
+2

amaskiea BLOG

 

kde sa dá vidieť história listu vlastníctva?
10.2.2018 - 15:05
+2

roman BLOG

 

Keď som kupoval byt, nezaujímala ma história. Jednal som cez realiťáka, kde sa ukázalo, že on ani nebol dohodnutý s majiteľmi,tak som to vybavil s nimi a platilo sa to cez vinkuláciu účtu. Doteraz neviem či ten byt niekto predtým vlastnil, bola to 5 členná rodina, podnikateľ nemal som dôvod hlbšie pátrať. Som si istý, že 90% ľudí kupuje tak, že sa spoľahne na sprostredkovateľa, alebo dôveruje majiteľovi. Nie je to nič nezvyčajné. Preto sa aj občas stane, že sú ľudia podvedení.

To ostatné, to už je také varenie z vody. V podstate uznávaš, že je to možné, to mi stačí.
10.2.2018 - 17:32
+3

chimli

 

Musím ťa pochváliť, od Miška si o poriadny level úplne inde.
10.2.2018 - 18:33
0

amaskiea BLOG

 

odpovedz mi prosím na otázku, kde sa podľa teba dá vidieť história listu vlastníctva, ktorú si spomínal
Ja som totiž videl už viacero listov vlastníctva a ani na jednom sa nedalo vyčítať viac ako posledný (aktuálny/predávajúci) majiteľ.
Takže kde tú históriu, t.j. majiteľa/majiteľov a prípadných prevodných úkonov pred aktuálnym stavom zisťuješ ty?
10.2.2018 - 20:01
+2

Tehelnepole

 

Neurazaj Tina. Je to velmi fundovany diskuter.
Mimochodom, ta kaviarenska spolocnost bola vzdy hybnou silou naroda a obrodenia, umenia, vedy a kultury.
9.2.2018 - 22:01
+2

chimli

 

Ty vieš niekedy neskutočne zadrieť. V časoch reálneho socializmu(teda aspoň čo si ja pamätám) sa v kaviarňach stretávala pracujúca inteligencia a aj robotnícka trieda (všimni si moju terminológiu) a hrali napr. šachy, kartové hry, spolu sa zabávali.
Áno, posledných dajme tomu 10 rokov, sa kaviarne naozaj stali miestom obstarožných intelektuálov, ktorí už dávno nemajú nič spoločné s obrodením, vedou, kultúrou. V podstate len spoločne dumajú, aký bude ten socializmus, ktorý prichádza tentokrát zo Západu.
9.2.2018 - 22:58
+2

roman BLOG

 

Jak keby som počul zlého bieleho heterosexuálneho kapitalistu . Ej kej ej.. AR...
10.2.2018 - 0:11
+2

Tehelnepole

 

Dobre.
10.2.2018 - 0:53
0

mt-svk

 

Nemam Kisku prilis v laske. To ale neznamena, ze treba jeho navstevu politizovat. Je to prezident SR, a je normalne, ze politici pridu podporit sportovcov, najma, ked ide o najpopularnejsi zimny sport. Tak ako je normalne, ze o tom novinari napisu.
11.2.2018 - 9:43
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.B. Bystrica49187:11597
2.Nitra49174:13597
3.Zvolen49165:13295
4.Košice49160:11894
5.Trenčín49133:9894
6.Poprad49136:13179
7.Žilina49121:14260
8.N. Zámky49110:16151
9.L. Mikuláš49109:14349
10.Detva49103:17435
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica4633517210:103110
2.Michalovce4631537232:89106
3.Prešov4629629182:109101
4.Topoľčany46237412162:10387
5.Dubnica46213616184:14575
6.Bratislava46172423146:16959
7.Sp.Nová Ves46113725138:19346
8.P. Bystrica45105426129:19744
9.Trnava4692332126:21634
10.N. Zámky B4680335102:30127
-Orange 209312346:3213
Aktualizované: 18.2.2018 06:04
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
----------
9.Martin46165223171:16860
10.L. Mikuláš46162424168:20256
11.Zvolen46152524161:17154
12.Spišská466343396:19928
Aktualizované: 22.2.2018 04:59
tímzvvppppskóreb
1.Slovan42274110168:10690
2.Dukla42271410171:9087
3.Poprad42244410147:9284
4.Nitra42234411163:11681
5.Košice42231513166:12776
6.B. Bystrica42176217143:11965
7.Zvolen42146121118:16755
8.Skalica42161421124:14354
---------
1.Martin42192417140:12965
2.L. Mikuláš42183417101:11364
3.Spišská42175119161:14362
4.Žilina42181419113:12260
5.Púchov42173121118:12258
6.Michalovce42123522117:15647
7.Trnava42133224116:14547
8.Prešov424013765:24113
Aktualizované: 22.2.2018 04:59
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5440604223-92136
2CSKA Moskva54349010169-83121
3Jokerit Helsinky54284014145-102100
4Lokomotiv Jaroslavl54259017144-12496
5Torpedo Nižnij Novgorod54235018112-12187
6HK Soči54217019126-13384
7Spartak Moskva54217021149-14182
8Dynamo Moskva55199022131-13580
9Severstal Čerepovec54179019127-14378
10HC Dinamo Minsk54195027105-12270
11HC Viťaz54164027125-15563
12HC Slovan Bratislava54143030112-18055
13Dinamo Riga548703099-14747
Aktualizované: 25.2.2018 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň54301017151-12098
2Neftěchimik Nižněkamsk54273017133-12894
3Avtomobilist Jekatěrinburg54246016161-13492
4Metallurg Magnitogorsk54228017143-13389
5Traktor Čeljabinsk53246019119-11788
6Salavat Julajev Ufa54245020144-13687
7HK Sibir Novosibirsk54237022133-13085
8Avangard Omsk54217019141-11184
9Amur Chabarovsk54208018126-13684
10Barys Astana55195024145-16074
11Admiral Vladivostok54164029115-13961
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Jugra Chanty-Mansijsk5471003093-16048
14Lada Toljatti5411403399-14647
Aktualizované: 25.2.2018 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5440604223-92136
2CSKA Moskva54349010169-83121
3Jokerit Helsinky54284014145-102100
4Ak Bars Kazaň54301017151-12098
5Lokomotiv Jaroslavl54259017144-12496
6Neftěchimik Nižněkamsk54273017133-12894
7Avtomobilist Jekatěrinburg54246016161-13492
8Metallurg Magnitogorsk54228017143-13389
9Traktor Čeljabinsk53246019119-11788
10Salavat Julajev Ufa54245020144-13687
11Torpedo Nižnij Novgorod54235018112-12187
12HK Sibir Novosibirsk54237022133-13085
13Avangard Omsk54217019141-11184
14HK Soči54217019126-13384
15Amur Chabarovsk54208018126-13684
16Spartak Moskva54217021149-14182
17Dynamo Moskva55199022131-13580
18Severstal Čerepovec54179019127-14378
19Barys Astana55195024145-16074
20HC Dinamo Minsk54195027105-12270
21HC Viťaz54164027125-15563
22Admiral Vladivostok54164029115-13961
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava54143030112-18055
25Jugra Chanty-Mansijsk5471003093-16048
26Lada Toljatti5411403399-14647
27Dinamo Riga548703099-14747
Aktualizované: 25.2.2018 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Vegas Golden Knights6132916215-16686
2Winnipeg Jets6233416208-16483
3Nashville Predators6029814192-15583
4Minnesota Wild6128620185-17275
5Dallas Stars6228723184-16474
6San Jose Sharks6226721180-17374
7Anaheim Ducks6325621171-17273
8Calgary Flames6323922182-18573
9St. Louis Blues6227724173-16072
10Los Angeles Kings6125823174-15171
11Colorado Avalanche6125724187-18569
12Chicago Blackhawks6321628178-17962
13Edmonton Oilers6017831167-19654
14Vancouver Canucks6120331164-20053
15Arizona Coyotes6110833147-20246
Aktualizované: 25.2.2018 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning6235717223-16787
2Toronto Maple Leafs64281120213-17883
3Boston Bruins5932514194-14682
4Washington Capitals6226920194-18477
5Pittsburgh Penguins6327923206-18776
6Philadelphia Flyers6224919188-17876
7New Jersey Devils6122922183-18770
8Columbus Blue Jackets62191226163-17467
9New York Islanders6220926206-22365
10Carolina Hurricanes6222525164-18964
11Florida Panthers5924425175-19362
12Detroit Red Wings6119626162-18160
13New York Rangers6219830175-19859
14Montreal Canadiens6118529157-19355
15Ottawa Senators6114730166-21652
16Buffalo Sabres6214433147-20547
Aktualizované: 25.2.2018 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.2.2018 04:54

Bleskovky

Jurčo si otvoril strelecký účet, ale jeho Chicago prehralo v Columbuse 2:3

Slovenský hokejový útočník Tomáš Jurčo sa síce gólovo presadil v zápase zámorskej NHL v noci na nedeľu, jeho Chicago však prehralo na ľade Columbusu 2:3. Dvadsaťpäťročný Jurčo si v tejto sezóne otvoril strelecký účet v jeho dvanástom súboji za Blackhawks. Detroit v zostave s útočníkom Tomášom Tatarom doma zdolal Carolinu 3:1. Nedarilo sa Bostonu s kapitánom ...
pred hodinou - TASR

Nemec Ehrhoff ponesie vlajku na záverečnom ceremoniáli

Nemecký hokejista Christian Ehrhoff ponesie vlajku svojej krajiny počas nedeľňajšieho záverečného ceremoniálu ZOH v Pjongčangu. "Je to pre mňa veľká pocta. Nebudem reprezentovať len hokej, ale celý nemecký olympijský tím," povedal podľa agentúry DPA 35-ročný obranca Kolína.
včera o 12:20 - Michal Bruner / TASR

Vatrano sa sťahuje z Bostonu na Floridu

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Boston Bruins vymenilo útočníka Franka Vatrana do Floridy Panthers. "Medvede" za neho získali od Floridy výber v treťom kole draftu, ktorý sa v júni bude konať v Dallase. Informácie priniesol oficiálny web Bruins.
22.2.2018 22:58 - Michal Bruner / TASR

Weber vynechá zvyšok sezóny, musí ísť na operáciu

Hokejista Shea Weber z Montrealu Canadiens si už v prebiehajúcej sezóne NHL nezahrá. Tím vydal vyhlásenie, že 32-ročný obranca má roztrhnutú šľachu v ľavej nohe a potrebuje operáciu. Weber už vynechal uplynulých 26 zápasov, zranenie sa nehojilo podľa očakávania.
22.2.2018 22:10 - Michal Bruner / TASR

Hráčmi týždňa Hischier, Raanta a Scheifele

Hokejový center New Jersey Devils Nico Hischier, brankár Arizony Coyotes Antti Raanta a center Winnipegu Jets Mark Scheifele získali honor Hráčov týždňa v zámorskej NHL.
19.2.2018 19:22 - Michal Bruner / TASR

Jágr nemá po ataku Sikoru vážnejšie zranenie, termín návratu je neznámy

Jaromír Jágr sa po zranení v sobotňajšom zápase českej WSM Ligy Kladno - Havířov (3:1) zotavuje v domácom prostredí. Slávneho českého hokejistu už v 3. minúte nešetrne narazil na mantinel útočník hostí Marek Sikora. Podľa portálu iDnes.cz Jágr absolvoval vyšetrenie, ktoré nepotvrdilo žiadne vážnejšie zranenie. Momentálne sa zotavuje doma a nikto v klube zatiaľ nevie, či bude schopný nastúpiť v stredu v Českých Budějoviciach.
19.2.2018 13:41 - Michal Bruner / TASR

Ženský turnaj rozšíria v Pekingu na desať tímov

Olympijský hokejový turnaj žien bude mať od budúcich ZOH 2022 v Pekingu desať tímov. Rozšírenie o dva celky potvrdil šéf Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) René Fasel na pondelňajšej tlačovej konferencii v Pjongčangu. Viac tímov podľa neho požadovali samotní organizátori z Pekingu.
19.2.2018 05:19 - Michal Bruner / TASR

Slovenky prehrali na turnaji v Klagenfurte aj s Nemeckom

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali aj vo svojom poslednom zápase na medzinárodnom turnaji štyroch krajín Wörthersee-Trophy v rakúskom Klagenfurte, keď podľahli Nemecku 1:3. Zverenky trénerky Jenny Potterovej, ktoré sa pripravujú na aprílové majstrovstvá sveta, obsadili na podujatí posledné štvrté miesto so skóre 3:10.
18.2.2018 17:58 - Michal Bruner / TASR

Marinčin sa na víťazstve Marlies podieľal asistenciou

Slovenský hokejový obranca Martin Marinčin pomohol asistenciou k víťazstvu Toronta Marlies 4:2 na ľade Laval Rockets v nočnom zápase AHL. V prebiehajúcej sezóne nižšej zámorskej súťaže má Marinčin na konte 14 bodov (3+11) v 32 stretnutiach.
18.2.2018 09:32 - Michal Bruner / TASR

KalPa Kuopio - Sport Vaasa 5:1, Godla nechytal

KalPa Kuopio zvíťazila v sobotňajšom dueli fískej hokejovej Liigy nad Sport Vaasa suverénne. Slovenský brankár Denis Godla sledoval celý zápas z domácej striedačky. Výsledky: KooKoo Kouvola - Ilves Tampere 2:3, IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 3:1, JYP Jyväskylä - Mikkelin Jukurit 4:1, Kärpät Oulu - SaiPa Lappeenranta 3:4 pp a sn, Pelicans Lahti - Ässät Pori 4:3.
17.2.2018 20:11 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

25. 02. 2018
Nitra - Trenčín o 16:00
Žilina - Košice o 17:00
B. Bystrica - N. Zámky o 17:00
Poprad - Zvolen o 17:00

Odohrané zápasy

11. 02. 2018
PopradŽilina
3:2 PPREPORT
L. MikulášTrenčín
3:2 PPREPORT
DetvaKošice
1:2REPORT
ZvolenN. Zámky
6:3REPORT
NitraB. Bystrica
1:4REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT52 bodov
2.Coffman T.ZVO47
3.Svitana P.POP46
4.Paulovič M.NIT45
5.Blackwater J.NIT43

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT26 gólov
2.Coffman T.ZVO25
3.Nagy L.KOS21
4.Mikúš T.NIT19
5.Faille É.BBY19

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.66 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.37 %
3.Habal V.KOS93.28 %
4.Lukáš J.BBY93.26 %
5.Hiadlovský T.TRE92.74 %
Články SIHPA na HokejPortáli »