Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Slováci v kvalikácii ZOH proti Bielorusku, Rakúsku a Poľsku

zdroj: iihf.com
9.2.2020 20:57 TASR

Slovenských hokejistov čakajú v tohtoročnej olympijskej kvalifikácii (27. - 30. augusta) súperi z Bieloruska, Rakúska a Poľska. Na ZOH 2022 do Pekingu postúpi zo skupiny, ktorá sa bude hrať na Slovensku, iba jej víťaz.


Už skôr bolo isté, že Slovákov v kvalifikácii čakajú Bielorusi a Rakúšania. O treťom súperovi sa rozhodovalo vo víkendových turnajoch tretej fázy kvalifikácie. Z troch skupín sa do tej "slovenskej" kvalifikoval ten víťaz, ktorý bol z troch postupujúcich najnižšie v renkingu Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF). Nečakane sa ním napokon stali Poliaci, ktorí v G-skupine v nedeľu v Nur-Sultane prekvapivo zdolali favorizovaný Kazachstan. Pomohol im k tomu aj skvelý výkon brankára Johna Murraya, ktorý vykryl 51 striel súpera. "Chalani predomnou urobili skvelú prácu, mal som to jednoduchšie. Sme teraz neopísateľne šťastní," povedal Murray pre iihf.com. Okrem Poliakov si účasť vo finálovej časti kvalifikácie vybojovali Slovinci a Maďari.

Istú účasť na ZOH v Pekingu majú okrem domácej Číny aj krajiny na prvých ôsmich miestach v rebríčku IIHF - Kanada, USA, Fínsko, Česko, Rusko, Švédsko, Švajčiarsko a Nemecko. Slovenských hokejistov o priamu účasť na ZOH pripravil najmä fakt, že počas uplynulých štyroch rokov sa na veľkom turnaji ani raz neprebojovali do štvrťfinále. Práve umiestnenia na MS v rokoch 2016, 2017, 2018 a 2019 spolu s umiestnením zo ZOH v Pjongčangu 2018 rozhodovali o priamom postupe na olympiádu. 

Záverečná fáza kvalifikačnej D-skupiny by sa mohla odohrať v Košiciach, práve metropolu východu favorizujú aj predstavitelia Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH). V hre je však aj Bratislava, proces výberu stále prebieha. Termín turnaja umožňuje účasť aj hráčom z NHL, keďže predsezónne kempy tímov zo zámoria začínajú až v septembri.
    
zloženie skupín finálovej fázy kvalifikácie, 27. - 30. augusta:

D - Slovensko, Bielorusko, Rakúsko, Poľsko (hrá sa na Slovensku)
E - Lotyšsko, Francúzsko, Taliansko, Maďarsko (hrá sa v Lotyšsku)
F - Nórsko, Slovinsko, Dánsko, Južná Kórea (hrá sa v Nórsku)
    
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


bez nicku BLOG

 

Moze mi niekto povedat nejaky rozumny dovod, ze preco by sa malo hrat v KE miesto BA? Nech sa na to pozeram akokolvek, stale mi to vychadza na BA
9.2.2020 - 21:02
+17

emoxx1

 

Tomu už nikto nerozumie.
9.2.2020 - 21:06
+13

pupo

 

Tiež to nechápem Sak aj Rakúšania to majú na skok do Bratislavy a vždy ich dosť dojde na zápasy repre
9.2.2020 - 21:30
+2

nerorome

 

No a to je možno jeden dôvod, aby to bolo v KE
9.2.2020 - 21:31
+7

pupo

 

Tam to bude plne Poliakov .
9.2.2020 - 21:32
+2

nerorome

 

Tak to je možné
9.2.2020 - 21:35
0

OceliarKE

 

Nemyslim si ze az tolko Popradcanov sem pride
10.2.2020 - 11:47
+2

Fanpoprad

 

10.2.2020 - 17:49
0

emoxx1

 

Dokonca sú tu už zorientovaný. Bývam v Petržke vedľa zastávky z ktorej chodí bus k zimáku a počas MS sa nám normálne nasáčkovali na sídliskové parkovisko, sadli do busu a šup na zimák.
9.2.2020 - 21:34
+3

trojpuk_drsny

 

a oni za to môžu že paštekáreň je nezmyselne zastavaná na čo nadväzuje úbohá sieť ciest?
10.2.2020 - 9:52
+3

emoxx1

 

No, lebo celé Slovensko je vykladaná skriňa dokonalých riešení, len Bratislava je naprd. Zrejme budeš tiež z tých jednoduchších.
10.2.2020 - 17:53
+2

forwardPP

 

Teraz prídu poľaci
9.2.2020 - 22:26
0

porodnicanazochovej

 

mohol by boyd hrať aj za nás?
asi nie, ale bolo by to úžasné!!
10.2.2020 - 13:53
0

penepi

 

Mne je to v zasade jedno. Ak to bude v KE, tak si aspon spravim pekny predlzeny vikend, ale ozaj by mi nedavalo najmensi zmysel, aby to tam davali.
9.2.2020 - 21:50
+1

Rolba

 

A prečo ti to nevychádza? Lebo to máš ďalej? tak si spravíš výlet. Čo ak to je preto,že v BA hale by sa ms ešte teoreticky hrať mohli v KE už asi nie okrem prípravákov tu repre asi nebude,tak nám posunú túto kvaldu
9.2.2020 - 21:51
+6

penepi

 

Za to, ze mate nevyhovujuci stadion, tak ako nejake bolestne vam maju dat takyto pomerne dolezity turnaj? Neblazni.
Navyse repre u vas hrala minuly rok, pricom v BA uz na MS nebude, kedze vacsi stadion sa postavi niekde inde.
9.2.2020 - 21:53
+5

KrebsKandidat

 

aj ked sa postavi vacsi stadion inde (co pochybujem) kde asi tak bude druha skupina?
9.2.2020 - 21:59
+1

Rolba

 

nebláznim,ja ti to píšem tak ako to je. BA možno nabudúce
9.2.2020 - 22:00
+1

penepi

 

Ale preco by to malo byt racionalne u vas? Preto, ze mate mensi a horsi stadion? Ved to je smiesne.
9.2.2020 - 22:02
+6

emoxx1

 

No ja som repre na MS u vás v skupinách obhajoval. Nie preto, že by mi to dávalo zmysel, ale preto, že som za férové striedanie východ - západ na tieto akcie. Vidím, že opačne to tak asi nevnímaš.
9.2.2020 - 21:58
+7

Rolba

 

Prečo by som to opačne nevnímal? Ja píšem čo si myslím že prečo to bude u nás. A inak u vás môže byť ešte dosť dôležitých zápasov repre, čo u nás asi už ťažko
9.2.2020 - 22:02
+3

emoxx1

 

Netáraj. Tá kvalda sa tu bude hrávať už pomerne často a Steelka na ňu bude stačiť aj o 20 rokov.
9.2.2020 - 22:13
+5

Tampa Bay Lightning

 

Sa tvárime ako by to bolo západné a východné pobrežie USA pre boha veď to je pár km a k tomu pekný výlet sú fanúšikovia čo prrjdu stovky km kvôli svojej repre a my sa tu budeme naťahovať či KE alebo BA aj keď teraz nevidím jediný dôvod prečo KE. Ba má väčšiu kapacitu a lepší zimák tu nie je čo riešiť.
10.2.2020 - 7:24
+3

bez nicku BLOG

 

No poviem pravdu, nechce sa mi trepat do KE.
Mali tam teraz MS, takze toto by malo byt v BA. O vacsej kapacite ani nehovoriac
9.2.2020 - 22:28
+5

julo

 

Snad to nejako uhraju aj bez teba
9.2.2020 - 22:50
+21

bez nicku BLOG

 

Snad hej. Budem im drzat palce pred TV
10.2.2020 - 8:09
0

Risen

 

ta vacsia kapacita o uzasnych cca 1600 miest Ti je na 2 veci ak pride 5-6k ludi , velmi neverim ze bude vypredane
9.2.2020 - 23:24
+4

noano

 

v Ba ste mali repre roky. V Ke uz asi ani MS nebudu, a rozdiel v kapacite Ba vs. Ke az zarazajucich 1600 divakov. Usly zisk 9 miliard eur.
10.2.2020 - 1:44
+2

Tampa Bay Lightning

 

Tu nejde len o zisk ja sa na to pozerám z pohľadu fanúšika a možno práve jedno z tých 1600 miest môže byť moje.
10.2.2020 - 7:27
+1

noano

 

Netaraj
10.2.2020 - 11:07
+1

bigi BLOG

 

no predsa to je logicke ze preco nie v KE. za prve vacsi stadion, za druhe argumentacia zvazu pred minulorocnymi MS ze preco je SK v KE. cize blizkost rakuska cize zvysena navstevnost na viacerych zapasoch
10.2.2020 - 6:53
0

mitoO

 

Ved vtedy ste tu argumentaciu spochybnovali krasne
Teraz uz sa hodi?
10.2.2020 - 8:13
+4

bigi BLOG

 

stale to rozhodnutie spochybnujem a je to blbost. a vtedy ako aj teraz som okrem ineho pouzil kapacitu.
apropos vtedy to ako pseudoargument nato preco slovensko ide do KE pouzil prave zvaz, cize ked argumentovali ONI tym vtedy tak by to mlao platit aj dnes, či?
10.2.2020 - 8:22
+1

mitoO

 

Bol to pseudoargument alebo fakt bolo na zapasoch rakuska vela fanusikov?
Ak to je podla teba blbost, tak tym neargumentuj

Inak Kosice podpisali so SZLH memorandum o spolupraci pri organizovani kvaldy ZOH, odobrilo to aj mestske zastupitelstvo. Riesilo sa nieco take aj v BA?
10.2.2020 - 8:45
0

bigi BLOG

 

ale ja tym neargumentujem, len som puzil argument zvazu. v konecnom dosledku zvaz je ten co rozhoduje, a kedze takto argumentovali oni tak by to malo platit (apropos ked sa tym nebudu riadit tak to len potvrdi ze to bol pseudoargument)

ja neviem ci nieco zvaz take podpisal s BA a uz vobec neviem ci sym zvaz vobec BA oslovil
10.2.2020 - 9:29
+1

mitoO

 

No ja by som minimalne od mesta BA cakal minimalne nejaku reakciu, ze "Halo, tu sme, my tu kvaldu chceme, ved v KE boli MS."
Lebo ked bola ponuknuta kvalifikacia Kosiciam (rovnako ako aj BA), tak tie to hned prijali, riesili mestske zastupitelstvo a pripravuje sa organizacia.
10.2.2020 - 10:09
+1

mitoO

 

minimalne minimalne minimalne
10.2.2020 - 10:11
0

bigi BLOG

 

a bola ponuknuta? ja si to nemyslim, aj ked pri valvi by som sa ani necudoval keby o tom ani nevedel
10.2.2020 - 12:49
0

mitoO

 

Primátor mesta Košice Jaroslav Polaček (nezávislý)a prezident SZĽH Miroslav Šatan podpísali memorandum o spolupráci koncom októbra.

SZĽH po podpise pripomenulo, že dokument nadobudne relevantnosť až po jeho schválení mestským zastupiteľstvom.

Zväz dodal, že v súvislosti s organizovaním olympijskej kvalifikácie na ZOH 2022 oslovil okrem Košíc aj Bratislavu.

Až po splnení podmienok a podpísaní zmluvy bude definitívne jasné, kde sa kvalifikácia na ZOH 2022 v Pekingu odohrá.
10.2.2020 - 12:55
0

bigi BLOG

 

no ako som pisal necudoval by som sa keby o tom vallo ani nevedel
10.2.2020 - 14:01
0

LenTak93

 

načo ti je väčší štadión? vypredané nebude
10.2.2020 - 10:31
+1

noano

 

Ano lebo rakusania su taky hokejovy narod ze pridu do ba v tisicoch.to ze do kosic by prislo ovela viac poliakov ti asi nedoslo alebo nechce dojst
10.2.2020 - 11:09
0

bigi BLOG

 

este raz to bol argument zvazu preco ide svk do KE a nie do BA, nie moj
10.2.2020 - 12:50
+1

hefky

 

Aj podľa mňa by to malo byt v Bratislave už len kvôli atmosfére keďže si myslím ze v Košiciach sa nedá urobiť atmosféra.
9.2.2020 - 21:56
+14

UssKe

 

Si myslíš ...
9.2.2020 - 22:18
+3

alex77

 

Skoro som zjedol kefu..
9.2.2020 - 22:25
0

matus93

 

Zaujímavé reprezentanti si myslia pravý opak .. ale to nevadí .. ja ti si borec .. Ave hefky
9.2.2020 - 23:32
+2

hefky

 

Bol som na hokej aj tam aj tam a poviem vám chlapci bez urážky v Bratislave ľudia urobili ďaleko lepšiu atmosféru a to myslím úplne vážne za to sa netreba urážať je to pravda. A vysoko pravdepodobné nikto z vás za to nemôže
10.2.2020 - 7:04
+1

pupo

 

Bol som na našich proti USA a Fínsku a naozaj ta atmosféra nebola nič moc. Samozrejme bola dobrá ale keď si spomeniem na MS 2011 alebo zápasy Slovana v prvej khl sezóne tak tam bola oveľa lepšia....
10.2.2020 - 8:32
+2

juromt

 

...: atmosfera v KE pocas MS bola tragicka
10.2.2020 - 9:38
0

Gargamel123

 

Na kolky zapasoch: si bol osobne.
10.2.2020 - 10:36
+3

OceliarKE

 

Zabudate na rozdiel ze ked boli MS v Bratislave bol oficialny kotol, ked sa hralo v Kosiciach tak zvaz sa na to vyprdol hoc bola snaha urobil oficialny kotol.
10.2.2020 - 11:53
+2

Risen

 

to ste Vy p. Golonka ?
10.2.2020 - 10:28
+2

emoxx1

 

Takže Kazachstan tiež hokejovo cúva keď s KHL výberom prehrali s výberom Poľskej ligy?
9.2.2020 - 21:07
+4

Pagliuca BLOG

 

Samozrejme ze cuva. Odvtedy ako maju klub v KHL sa ani raz neudrzali medzi elitou, dokonca vzdy koncili na MS posledni. Teraz im trvalo 3 roky, kym sa vyhrabali z 1.divizie.

10.2.2020 - 9:38
+2

Caezar

 

Hádam by sme mali v pohode postúpiť. Inak tá posledná skupina vyzerá zaujímavo ...
9.2.2020 - 21:12
+2

ten čo nevie

 

no v pohode by som netvrdil
9.2.2020 - 21:43
+11

noano

 

Ledva vyhrame pred par dnami nad bielymi rusmi a stale su tu tazke recu zeby sme mali hladko postupit..
10.2.2020 - 11:11
0

crosbynko

 

Mali by sme to dat. Bude sa nasim NHL hracom chciet hrat kvaldu ak na zaverecny turnaj NHL hraci nebudu moct ist? Toto je dost paradoxna situacia
9.2.2020 - 21:14
+9

pupo

 

Pre Zdena by to mohla byt rozlúčka s Repre a myslím si že aj ostatný radi prídu.
Kedy sa rozhodne o dejisku?
9.2.2020 - 21:21
+6

KrebsKandidat

 

Ak bude hrat Chara vo finale SC tak neviem, neviem
9.2.2020 - 22:00
0

pupo

 

10 dni potom začínajú NHL kemp takze to je asi fuk
9.2.2020 - 22:47
0

crosbynko

 

Neviem kedy. Dolezite ze je to na SVK.
9.2.2020 - 23:40
0

Hc-Ke-1

 

Skupina smrti
9.2.2020 - 21:20
+3

jozosvk

 

Polsko a Rakusko pri vsetkej uste nie su skupina smrti pre nas. MOzno z pohladu Poliakov to tak vyzerat moze...
9.2.2020 - 21:24
+5

Hc-Ke-1

 

To bola irónia samozrejme, Slovensko by skupinu malo vyhrať bez problémov
9.2.2020 - 22:50
0

KuBaSi6

 

Neboj nejake si isto narobime
10.2.2020 - 9:51
+3

jozosvk

 

Polsko a Rakusko doma aj s SVK vyberom z ligy musime dat, ak budu hrat aj hraci mimo SVK + NHl, tak to bude na jednu branu, BLR potzrapi, ale hrame doma. AK budeme hrat ako na MS, tak by to malo byt v pohode. Trochu mi to pripomenulo kvalifikaciu v roku 1993. Vtedy sme v zostave so Stumpelom, Satanom, Bondrom, Palffym, Svehlom, Sekerasom, Cigerom, Hascakom,Janosom, Danom ...atd remizovali s Polskom 4:4. Doteraz si na ten moment pamatam a bola to taka mala tragedia pre mna. Myslel som si, ze vhokeji sme uplne skoncili, ale opak bol potom pravdou.
9.2.2020 - 21:23
+4

pupo

 

Nikdy nezabudnem na Hascakove 2 Góly proti BLR a ten nervak v poslednej tretine
9.2.2020 - 21:28
+5

jozosvk

 

Ale to bolo na MS skupiny C v roku 1994, po remize s Kazachstanom 0:0 a s Ukrajinou sme potrebovali vyhrat nad Bieloruskom, nakoniec sme to dali a vyhrali 2:1. Treba vsak objektivne povedat, ze druhy gol Hascaka padol do posunutej branky. Nastastie si to zatial nikto este nevsimol . Zase na nasu smolu v tom istom roku na OH sme remizovali so Svedskom 4:4 a neuznal nam rozhodca 1 gol + dalsi si zase na nasu smolu doteraz nikto nevsimol. Brankar vytahoval puk uz za ciarou. Ale to uz bolo davno...
9.2.2020 - 21:34
+16

emoxx1

 

ZOH 1994 som pri náhodnom prepínaní všetkých dvoch dostupných kanáloch trafil zápas SVK-CAN 3:1. Tam som sa namotal do hokeja. Od vtedy som sledoval všetko dôležité.
9.2.2020 - 21:38
+11

Corgi77

 

Pre mňa tiež ZOH 94, ale prvý hokej bol zo SWE, keď sme remizovali 4:4. Odvtedy je to moja droga.
9.2.2020 - 21:42
+4

Tizo BLOG

 

Mna to chytilo na ms 92. Na olympiade som bol uz "harcovnik".
9.2.2020 - 23:38
+1

pupo

 

Bolo..... Bol som v Blave V 95 na poslednom zápase Šťastného škoda že už nemám lístok ;(. Krásne spomienky
9.2.2020 - 21:43
+4

nerorome

 

Ešteže tí Poliaci šokovali Kazachstan, inak by sme mali Hunov
9.2.2020 - 21:26
0

iqac

 

Tak to teda ňeeee! By prišli na člnkoch hore prúdom! Krowky sú lepšie
9.2.2020 - 21:33
0

Johan Harju

 

To bude pohoda ????
9.2.2020 - 21:34
+1

emoxx1

 

Mohla by byť, ale nebude. No verím, že nejak sa to podarí, ale pohoda to rozhodne nebude.
9.2.2020 - 21:35
+2

nerorome

 

Veru tak. Nám pozícia jasného favorita nesedí. Ale ak to nedáme, bude to haMba na sto rokov...
9.2.2020 - 21:38
+2

Corgi77

 

Pri všetkej úcte k Poliakom a Rakušanom, to musí byť hokej na jednu bránku, ak budeme v najsilnejšom zložení.
9.2.2020 - 21:40
+7

emoxx1

 

Mal by byť, ale ako si čítal vyššie, už sme s nimi dokázali aj remizovať a bol som na prípraváku kde sme s odretými ušami vyškriabali 2:1. Ja by som v našom stave už na jednu bránu ani nemyslel.
9.2.2020 - 21:44
0

ten čo nevie

 

pozeral si kvalifikaciu a dnesny zapas z kazasmi tak korculovat vie kazdy este zalezi aka bude nasa zostava
9.2.2020 - 21:51
+1

Johan Harju

 

No tak Poláci tam není o čem... Rakousko je tým který dokáže na 10minut proti slabším týmům fakt zabrat a řádně zatopit ale pak odpadne no a Bělorusové ? Tam to bude asja na větší rozbor to bude boj ale strach nemám máte skvěle hokejisty a bojovnost v krvi tak když se tohle ukáže tak jen super. Kvalita je na vaši straně to bezesporu
9.2.2020 - 21:40
+12

pupo

 

Keď budú Rakúšania v plnej sile tak až tak slabý nejsu majú pár kvalitných hráčov
9.2.2020 - 21:44
+2

Johan Harju

 

Měl tam být smajlik a ne otazníky
9.2.2020 - 21:35
0

emoxx1

 

Dobre sú tam tie otázniky. Vyzerá to tak reálnejšie
9.2.2020 - 21:39
+1

Johan Harju

 

Taky jsem se nad tím zamyslel
9.2.2020 - 21:41
0

Kurolišek

 

Barzo sie ciesime... z toho čo postúpilo Slovinsko, Maďarsko a Poľsko sme dostali asi to najľahšie. Ale čo... ak chceme ísť na olympiádu toto čo máme v skupine Rakúsko čo vypadne z áčka, Poľsko čo hraje v céčku a Bielorusko musíme jednoznačne všetko vyhrať. Ak nie, tak čo by sme chceli robiť na olympiáde však?
9.2.2020 - 21:47
+8

nerorome

 

Jedine ju už potom niekedy organizovať a mať istú účasť, tak ako hokejová veľmoc Čína
9.2.2020 - 21:50
+18

ptr421

 

Čína je inak neskutočný úlet. Ich repre si zahrala základnú časť českej 2. ligy stred. 42z, 1b, skóre 76:406. V tejto chvíli je len v ČR zhruba 50 klubov, ktoré by im vedeli dať na počkanie 10.
9.2.2020 - 23:03
+12

jozosvk

 

Ja verim, ze IIHF to este prehodnoti...je to nedostojne OH.
9.2.2020 - 23:22
+1

Tizo BLOG

 

Pokial viem nie je to ich repre ale nieco ako orange20. Prehodnocovat nie je co. Domaci musia hrat. Ibazeby to koronavirus pomenil.
9.2.2020 - 23:32
+3

topska

 

Cca polovica toho muzstva bude v repre na sto percent kedze potom uz len maju par hracov vo VHL v Pekingu
9.2.2020 - 23:38
+1

Tizo BLOG

 

Podla mna to urobia ako korejci. Naplnia jednu patku rusmi alebo kanadanmi. Za dva roky este je cas dat hore niekolko hracov.
9.2.2020 - 23:47
+1

topska

 

Tak ale Cina? To asi tazko To im rezim nepovoluje. V ziadnom sporte nemaju naturalizovanych cudzincov, dokonca ani v biatlone, basketbale a pod. kde si to spoluprace s najuspesnejsimi krajinami priam pytaju. Toto je utopia.
10.2.2020 - 0:09
0

Tizo BLOG

 

Uvidime. Jedna vec je narodna hrdost, druha prestiz. Prehrat na 20-ku na takom vrcholnom podujati rozhodne imageu uspesnej krajiny nepomoze.
10.2.2020 - 0:25
0

miško DUKLA

 

Za Kunlun aj vo VHL hrá viacero Kanadských Číňanov ktorí majú predkov v Čine, tých podľa mňa budú určite brať do repre... veľa z nich už tam hrá tretí rok
10.2.2020 - 1:08
+2

topska

 

tych som samozrejme nepocital, myslel som cistokrvnych zahranicnych hracov ako je tomu k Kazachstane napriklad
10.2.2020 - 10:23
0

cy2kz

 

Nebude ani náhodou. Možná jeden, dva
10.2.2020 - 8:40
+1

ptr421

 

Ono ak to aj sú náhradníci, tak prihlásiť sa s b-čkom do poloprofesionálnej ligy a mať 10 inkasovaných gólov na zápas nič moc.
11.2.2020 - 0:25
0

topska

 

No ide o to ze my sme podla kluca museli dostat to najlahsie
9.2.2020 - 22:06
+1

Kurolišek

 

iste ale Poľsko nevie postúpiť z céčka a Kazachstan, Slovinsko i Maďarsko sa neustále bijú o postup do áčka. To je dosť veľký rozdiel. Ten rozdiel medzi nimi v rankingu nieje tak výrazný ako v skutočnej kvalite. O tom, že nás napr. práve Slovinci už 2x porazili na olympiáde ani nehovorím.
10.2.2020 - 10:26
0

topska

 

Ano chapem len to bolo tak ze Kazachstan a ani Slovinsko sme v ziadnom pripade dostat nemohli, ti by urcite isli do inych skupin. My sme museli dostat najslabsieho z troch postupujucich podla rakingu a na prvom a druhom mieste boli prave oni.
10.2.2020 - 10:51
0

Gargamel123

 

Logicke by bolo: keby sa ten turnaj odohral v Poprade.

A Ke s Ba nech si dalej meraju pipiky.
9.2.2020 - 22:05
+4

nerorome

 

Je jedno, kde to bude, hlavne treba postúpiť. Takže tak
9.2.2020 - 22:10
+7

Gargamel123

 

V auguste: by bolo najidealnesie Skalnate pleso.
9.2.2020 - 22:30
+3

nerorome

 

29.augusta "SNP Summer Classic" proti Poliakom, nie?
9.2.2020 - 22:34
+3

Kurolišek

 

S nimi by sa skôr hodil 1. september... A v skupine s Nemeckom.
10.2.2020 - 10:27
+1

ten čo nevie

 

pp by bol super
9.2.2020 - 22:15
0

forwardPP

 

Tak možno pre teba ale inak nevidím normálny dôvod. Prečo v PP.
9.2.2020 - 22:30
0

topska

 

Urcite nie. V PP by sa medzi ludi dostalo velmi malo vstupeniek na to aky bude o nich realne zaujem. Ked si vezmes kolko musia dostat sponzori, jednotlive zvazy, nase kluby a pod tak to by bol strasny fail voci fanusikom. Mame veeelmi malu kapacitu na to.
9.2.2020 - 22:32
0

Gargamel123

 

Ani skola nie je: aby deti vozili zadarmo...
9.2.2020 - 22:38
+1

ten čo nevie

 

ved to bola len sranda
9.2.2020 - 22:39
0

Dzunkes

 

To musime vyhrat pani
9.2.2020 - 23:08
+2

Tizo BLOG

 

No a poliakov nechcete do ligy..najprv nitra a teraz toto.
9.2.2020 - 23:33
+1

sjske44

 

Kvalifikácia vyzerá hrateľné no stačí jedno zakopnutie v 3 zápasoch a už to nemáme vo vlastných rukách.
10.2.2020 - 0:19
0

noano

 

off topic na pobavenie- P. K.Subban ako Jagr https://www.youtube.com/watch?v=aYzU4oMVVRY
10.2.2020 - 1:15
0

dufus

 

no pravdepodobne sa bude rozhodovať v zápase s bielorusmi....ale nemám obavu ani v prípade postupu,okrem nás tam budú ešte väčší exoti ,domáci
len pevne verím že po prvom zápase v kvalifikácii,"experti" v štúdiu nebudú kalkulovať kto by nám mohlo pomôcť a aké výsledky potrebujeme od druhých mužstiev,teda takú našu klasiku....
10.2.2020 - 6:14
+1

UssKe

 

Ľudia , nikto Vás nenúti ísť na tu repre ak by bola v KE . Nechcete ísť vy kvôli atmosfére , šírke ladu , luniku IX alebo iným super argumentom ? Tak pôjdu další , ktorí sa nebudú furt na niečo sťažovať . V Košiciach je dostatočný počet obyvateľov na to , aby naplnili Steelku .
10.2.2020 - 9:07
+6

Tino

 

toto: bude zalezitost celeho svk...videl som niekolko zapasov SVK nazivo pri poslednych mS a drviva vacsina divakov bola nie z KE...moj nazor je ze o KE sa realne uvazuje lebo KE iniciovali aby sa to v KE hralo v case ked este ostatni vyckavali...+ moze zavazit ze toto bude na velmi, velmi dlhy cas posledny dolezity repre turnaj v KE
10.2.2020 - 10:08
+4

mitoO

 

Nie ze vyckavali, BA je dodnes ticho.
10.2.2020 - 10:11
0

Tino

 

proste: som chcel povedat , ze sme vyvinuli hodne velku iniciativu, isli stastiu oproti, starali sa...nazvime to ako chceme...ale zavazit fakt moze aj skutocnost ze ziaden dalsi dolezity turnaj sa uz v KE zrejme hrat nebude...pokial teda neprestaviame steelku...
10.2.2020 - 10:16
0

Risen

 

preco by to mal byt na dlhy cas posledny repre turnaj v KE ? ms u nas nebudu minimalne 10r , aky iny dolezity turnaj nemoze byt v ke ?
10.2.2020 - 10:40
0

Tino

 

napr: tie MS.
10.2.2020 - 10:47
0

Gargamel123

 

KVP vs Furca
10.2.2020 - 11:01
0

Tino

 

a jazero: vs terasa
10.2.2020 - 11:03
+1

Gargamel123

 

divacky atraktivne: by bolo Barca vs Tahanovce
10.2.2020 - 11:11
0

mitoO

 

obec alebo sidlisko?
10.2.2020 - 11:12
0

Gargamel123

 

MC: valal
10.2.2020 - 11:22
0

Tino

 

co ma inac: vtedy zaujalo ...po zapase s CAN sme isli do fan zony kulturpark, cesto ustretli nejakych ludi z Trnavy a ze ako bolo, aky hokej, mesto a take tie reci ...a oni ze sa na hokej nedostali, tak sa pytam, ze preco su potom tu ze len tak, prisli do KE ,do fanzony, pozreli hokej a nocnym vlakom domov/nejaky vlak vraj bol pre divakov navyse vycleneny/
10.2.2020 - 15:06
0

Sani

 

...velmi sa tesim na tento turnaj a prejdime si teda argumenty pre jednotlive dejiska (ano priznavam, nie som nestranny...ale skusim objektivne)...

BA:
- vacsi stadion,
- blizkost pre Rakusanov,
- na poslednych MS bola nasa repre v KE,

KE
- blizsie pre Poliakov,
- v minulosti menej reprezentacneho hokeja




10.2.2020 - 9:43
+1

pupo

 

Chodí toľko Poliakov na hokej?
BA by som dal aj väčší zisk pre zväz , ~5000 listkov na naše zápasy naviac x 40-60€ je dosť peňazí....

Zaujímavé bude kto nás povedie , dúfam že to bude Ramsey ale konci sa mu zmluva po MS a poznáme našu verejnosť a odborníkov keď na MS nedáme 1/4finale. A to asi nedáme
10.2.2020 - 10:06
+2

iqac

 

Zmluva sa mu končí až po olympijskej kvalifikácii, pokiaľ viem.
10.2.2020 - 10:11
+2

Gargamel123

 

Mozno sa mylim: ale Ramsay bude trener aj na kvalde.
10.2.2020 - 10:12
+1

Gargamel123

 

Argument blizkosti: rakusanov/poliakov mozme rovno skrtnut,nerobte z toho Svetovy Pohar.
10.2.2020 - 10:07
0

pupo

 

Rakúšania budú mat ofenzívne 2 veľmi šikovne lajny.
Ok ak má zmluvu aj na kvalifikáciu to som prehliadol
10.2.2020 - 10:23
0

topska

 

Ja nechapem co sa tu riesi Bratislava ked ta predsa ani o tu kvalifikaciu nebojovala...
10.2.2020 - 10:26
0

emoxx1

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/korekcia-medializovanych-informacii-o-organizovani-olympijskej-kvalifikacie
10.2.2020 - 10:33
+1

topska

 

Ano chapem ale BA nesplnala podmienky. Tak som to myslel ze nebojovala Osobne si myslim ze by to pri dobrom marketingu a cenovej politike skor sedelo Bratislave. Ci uz kvoli akustike zimaku a kedze som pozitivny tak aj kvoli navstevnosti. Maju to viac menej aj blizsie fanusikovia z viac "hokejovych" miest. Ale v podstate je to asi jedno no. Ziaden fail sa nestal. Dat to inde by bola blbost. Ja to mam aspon blizsie
10.2.2020 - 10:54
+1

emoxx1

 

Poviem tak jednoducho, že pri akciách tohto druhu by som hľadal aj iné veci ako len ekonomický prínos, alebo ako to inak nazvať. V podstate len držím svoj názor a to ten istý ako keď šla na MS repre do KE. Vtedy sa tu riešilo veľa relevantných ukazovateľov prečo áno a prečo nie a ja som sa už vtedy vyjadril, že to všetko mi je jedno a súhlasím s KE kvôli tomu nech je v tej repre nejaké férové striedanie medzi východom a západom a tak na to pozerám ajbt raz. A to nemám na myslí len priamo BA a KE ale komplexne. No keď si uvedomím, že za posledný rok boli a budú všetky veľké repre akcie len na východe, tak v podstate sa stále držím len toho názoru ktorým som obhajoval repre v KE. No takže bez ohľadu na ostatné ukazovatele na zväze stratili citlivosť pri rozhodovaní a o tom nesvedčia len miesta konania, ale aj cenová politika lístkov atď.
10.2.2020 - 11:29
+1

topska

 

A staci tak malo napriklad jedno memorandum a spolupraca so zvazom Ci?
10.2.2020 - 11:36
0

mitoO

 

A 50k v rozpocte pre kvalifikaciu na 2020.
10.2.2020 - 11:37
0

Gargamel123

 

Takemu: havrilovi ani milion nepostaci
10.2.2020 - 11:42
+1

emoxx1

 

Takže si nepochopil čo som sa snažil povedať.
10.2.2020 - 11:38
+1

topska

 

ja s tebou suhkasim len stale sa pytam ci pre to ba spravila vsetko co bolo treba
10.2.2020 - 11:53
0

emoxx1

 

Takže stále nechápeš. Neprajem ti to, len pre chopil by si keby sa u vás zvolí vedenie samosprávy ktoré ignoruje šport zrazu vás bude všetko obchádzať. To čo píš je pekná obhajoba na úrovni faktov, ale z pohľadu fanúšika nejakého fér prístupu to je na pováženie. Zväz by mal mať aj iné priority ako ponúknutých 50 000€ čo sú v princípe drobné.
10.2.2020 - 12:01
+1

topska

 

Ale ja ta chapem, nevravim ze s tym suhlasim. Hlavne co sa tyka samospravy. Vo vsetkom sa uplne zhodneme.
10.2.2020 - 12:14
0

Tehelnepole

 

Mne urite neprekaza, ze to bude v Kosiciach. Ved aj vychodny region si zasluzi taketo pekne sporotve podujatie, predsa len je BA trosku namlsana tychto veci, je to OK.
10.2.2020 - 10:36
+3

matoguco

 

Môže sa to zdať ako celkom prijateľná skupina ale pri zaváhaní v jednom zápase to môže vypáliť úplne inak. Zápas s Bieloruskom bude asi kľúčový, Rakúsko by som nepodceňoval a Poľsko by sme mali zdolať. Veľa bude záležať od toho, akí hráči budú hrať. Ak nastúpia aj NHLkári a AHLkári, tak by to malo byť v poriadku. Samozrejme by som bol rád, ak by naši na ZOH postúpili ale musím sa priznať, že som rád, že hrajú kvalifikáciu, lebo ich môžeme vidieť aj tu doma na Slovensku. Je mi jedno, či to bude v BA alebo v KE, hlavne nech sa zvíťazí a postúpi!
10.2.2020 - 10:46
+2

Gargamel123

 

Asi som tu jediny: pesimista ale fakt nevidim potencial naplnit halu v Ke a toboz uz nie v Ba.Ani keby tie vstupenky rozdavali.
Odhadol by som to tak na 3,4,5 tisic max,ak...

Okrem toho keby sa ta hala naplnila tak z toho bude vodne polo.
10.2.2020 - 11:09
+1

pupo

 

Tak to si naozaj pesimista,Po lístkoch sa len tak zapráši ,neboj
10.2.2020 - 11:14
0

Gargamel123

 

Hej: kseftari sa nabalia pred stadionom jedna radost.
A videl som v PP na Bielorusko...

10.2.2020 - 11:28
0

pupo

 

To naozaj ideš porovnávať kaufland cup s kvalifikáciou na ZOH s možnou najlepšou zostavou (pre niektorých asi poslednou repre akciou) ???
Dúfam že si ešte trocha mimo s víkendu
10.2.2020 - 11:53
+2

Gargamel123

 

Necham sa prekvapit: dufam ze postaci kapacita.
Hlavne ked dojdu autobusove zajazdy z Hrochoti,Rakovej,Uble...
Aj ukrajinci maju zaujem,vypravia mimoriadny vlak z Mukaceva.
10.2.2020 - 12:44
0

fany

 

Čo máš s Rakovou? Tam mám kámošku a nie raz som vytiahla celú rodinu na hokej,či do Žiliny,alebo Zvolena.Tak pŕŕŕ.
10.2.2020 - 13:26
0

Danny23

 

Co mas s Hrochotou?
10.2.2020 - 17:11
0

bigi BLOG

 

predstav si v BA sa hrala KHL uz v auguste a byvalo plno a ziadne vodne polo to nebolo
10.2.2020 - 12:58
0

matoguco

 

Záleží od toho z koho strany sa na to pozeráš, či zo strany súpera alebo Slovanu (joke)
10.2.2020 - 13:00
+1

helmut600

 

V KE to bude protože na ,,Vychode nic nieje" tak aspon tohle tam bude .
10.2.2020 - 11:52
0

Dracik_18

 

no podľa mňa by to mohli dať do ZV
10.2.2020 - 11:52
+1

topska

 

nesplnaju kriteria
10.2.2020 - 11:56
+1

Dracik_18

 

čo im chýba ?
10.2.2020 - 12:06
0

topska

 

No ja som to takto zachytil ze by nepresli pre podobne akcie inspekciou ci podmienkami. Napadaju ma mantinely, tusim ak som tam bol nedavno tak su ine. Skusim to najst alebo to tu moze niekto dat.
10.2.2020 - 12:15
+1

scotman

 

Kvalda: Tvl, sa tu naťahujete ako chlapci o formičku na pieskovisku, že kto sa s ňou bude hrať. To mi pripomína toho "už" senilneho uja Golonku, keď sa sťažoval pred MS, že Slováci hrajú skupinu v Steelke. Nemal na vlak, nemal na ubytovanie... Snáď neklesneme až tak hlboko.
10.2.2020 - 11:54
+1

Jari Kurri

 

Neklesneme, neboj. Nemame kam.
10.2.2020 - 12:05
+1

Jari Kurri

 

Po precitani diskusie clovek nadobuda dojem, ze postup musi byt hracka, ze zo sportoveho hladiska vobec nie je o com, mame to v kapse...
Za to sa tu bude opat a do nekonecna riesit dejisko.. Ako by len toto bolo dolezite. Ozaj nic nie je dolezitejsie, ako to v ktorom kute nasho malickeho Slovenska sa bude hrat.
My sme fakt neskutocny narod. Ja si myslim, ze my v podstate ani nepotrebujeme tu olympiadu. Pre nas je zmyslom nasich malickych zivotov regionalne porovnavanie si pipikov. Nam to ku stastiu staci.
10.2.2020 - 11:59
+7

pupo

 

Problémom Bratislavy môže byt “nezáujem” primátora....
10.2.2020 - 13:09
0

vyzerexpress

 

Pokial viem tak hlavnu ulohu tu zohrava/vallo to ze Kosice o to maju vacsi zaujem ako mesto a BA to neriesilo a az ked sa ukazalo ze s KE sa rokuje tak sa BA zapojilo. Cize tu skor ide o polituku miest a ze KE ponukli organizacne viac ustupkov. Kazdopadne teraz tu debatujeme o tom kde... o 2 mesiace ked sa zacnu listky predavat budu tu ludia plakat ze vela atd. Ja dufam ze to bude vypredane postupime a za rozumnu cenu... a ze ked dojde fanusik do BA ze ho nebudu chciet "ziskuchtivi" oholit na ubytku. to samozrejme plati aj keby to bolo v KE
10.2.2020 - 13:28
0

emoxx1

 

Drahé lístky v pomere ku kvalite podujatia rozhodne budú. Už nejakú dobu môžme sledovať, že plná tribúna cieľom nie je.
10.2.2020 - 15:31
+1

pupo

 

Počítam že sa ceny budú podobať tým na MS (okrem našich a CZE) ,čiže 30/40-50/60€. Že na zápasy našich bude ajtak vypredané je asi jasne. na MS18 to podľa mna cenovo prehnali
10.2.2020 - 16:39
0

kelnička

 

Nuz...odpisovat Rakusanov ..hmmm...aj oni maju v NHL hracov co zrejme pridu a teraz porazili Danov aj Norov co sa uz aj nam nie vzdy podari.az take jednoduche to nebude
10.2.2020 - 15:41
+1

topska

 

No len Raffla a Grabnera. Inak nemaju v zamori nic co by mohli zavolat (v AHL ani jeden hrac). Bielorusi aspon tam maju Sharangovicha ci Sushka ale to su hraci na urovni nasich v Europe a velmi mladi. Ale vseobecne ja nejaky rozdiel medzi Bielorusmi a Rakusanmi nevidim. Ak nas posilnia hraci z NHL a AHL aspon v akom takom pocte tak tam ziskame oproti nim dost velku silu.
10.2.2020 - 15:55
0

pupo

 

Hoffer Zwerger Schneider Baumgartner Komarek Payr Obrist Raffl Grabner Vanek? Rossi?
až tak tragicky určite nejsu majú kvalitu v mužstve.
10.2.2020 - 16:35
+1

Jari Kurri

 

My v sucasnej dobe nemame vobec koho co odpisovat, nieto este Rakusanov.
( a nielen v dnesnej dobe, ale v kazdej dobe nam superi z tejto kategorie vedeli zavarit )
Som presvedceny, ze ako Rakusania, tak aj Bielorusi sem pridu s jasnymi postupovymi ambiciami. Ziadna prechadzka ruzovou zahradou nas necaka a vobec nic tam pre nas nie je iste (ako to tu mnohi vidia).
10.2.2020 - 16:13
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 5.4.2020 18:11
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 5.4.2020 18:11
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 5.4.2020 18:11
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 5.4.2020 18:11
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 5.4.2020 18:11

Bleskovky

Majiteľ Golden Knights daroval milión dolárov na boj s koronavírusom

Majiteľ hokejového klubu Vegas Golden Knights venoval jeden milión dolárov na boj proti koronavírusu v Nevade. O dare Wiliama Foleyho informovala webová stránka klubu NHL. Finančné prostriedky sa použijú na nákup osobných ochranných prostriedkov, ako aj na podporu ďalších iniciatív v boji proti pandémii.
včera o 14:23 - TASR

Videokonferenciu NY Rangers s útočníkom Millerom narušil rasizmus

Videokonferenciu klubu zámorskej NHL New York Rangers s fanúšikmi predčasne ukončili. Zúčastnil sa na nej hokejový obranca K'Andre Miller, ktorého však počas debaty s fanúšikmi rasisticky urážali. Dvadsaťročného Afroameričana si "jazdci" vybrali v predminulom drafte ako 22. hráča v celkovom poradí.
včera o 14:20 - TASR

Dauphin predĺžil o rok zmluvu s Montrealom

Kanadský hokejista Laurent Dauphin a klub NHL Montreal Canadiens sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nová ročná dvojcestná zmluva mu prinesie 700. 000 amerických dolárov, pokiaľ bude v sezóne 2029/2021 nastupovať v profilige.
včera o 13:18 - TASR

Junosť Minsk obhájil titul v bieloruskej lige, získal miestenku do LM

Hokejisti tímu Junosť Minsk obhájili titul v najvyššej bieloruskej súťaži a získali právo účasti v nadchádzajúcom ročníku Ligy majstrov. V piatom súboji finále play off zdolali na domácom ľade Soligorsk 3:2 po predĺžení a celú sériu ovládli 4:1 na zápasy. Bieloruská liga ako jediná z hokejových súťaží na svete pokračovala aj počas pandémie nového koronavírusu.
včera o 07:09 - TASR

Třinec predĺžil zmluvu s trénerom Varaďom o sedem rokov

Vedenie českého hokejového klubu Oceláři Třinec oznámilo pokračovanie spolupráce s hlavným trénerom Václavom Varaďom. Úradujúci majster s ním predĺžil zmluvu o sedem rokov, informoval klubový web "oceliarov". Štyridsaťtriročný Varaďa pôsobí pri A-tíme Třinca od leta 2017.
3.4.2020 16:53 - TASR

Kazaň hlási problémy so skladbou tímu na budúcu sezónu

Generálny riaditeľ hokejového klubu AK Bars Kazaň vyjadril obavy zo skladby tímu pre sezónu 2020/2021. Rafik Jakubov priznal, že sa v čase pandémie koronavírusu nemôže oprieť o podporu hlavného sponzora klubu. Jakubova citoval portál championat.
3.4.2020 13:15 - TASR

Švajčiarsky obranca Berni sa upísal Columbusu

Švajčiarsky hokejista Tim Berni podpísal trojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Columbus Blue Jackets. Ten draftoval 20-ročného obrancu v roku 2018. Účastník dvoch juniorských MS doteraz nastupoval v najvyššej domácej súťaži v drese Zürichu, za ktorý odohral v predčasne ukončenom ročníku 45 zápasov s bilanciou štyri góly a sedem asistencií.
3.4.2020 10:18 - TASR

Vedenie Vítkovíc sa dohodlo s hráčmi na znížení platov o polovicu

Vedenie českého hokejového klubu HC Vítkovice Ridera sa dohodlo s hráčmi na znížení marcových a aprílových výplat o 50 percent a so všetkými zamestnancami o 40 percent z aprílového príjmu. Extraligista pristúpil k tomuto kroku v dôsledku krízy spôsobenej pandémiou nového koronavírusu.
3.4.2020 08:13 - TASR

Senators ohlásili prepúšťanie zamestnancov a znižovanie platov

Klub zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators pristúpil z dôvodu pandémie nového koronavírusu k dočasnému prepúšťaniu zamestnancov a k zníženiu platov. Majiteľ "senátorov" Eugene Melnyk v oficiálnom vyhlásení oznámil, že organizácia od nedele zredukuje počet zamestnancov na plný úväzok.
3.4.2020 07:49 - TASR

Eberle je za ukončenie sezóny:

Útočník Jordan Eberle z tímu New York Islanders vyjadril názor, že by sa mala hokejová liga v zámorí ukončiť. NHL je momentálne zastavená pre pandémiu koronavírusu do odvolania.
2.4.2020 22:30 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov