Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Slováci zdolali OH tím Ruska, vo finále proti Švajčiarom (FOTO)

10.2.2017 20:31 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti zvíťazili vo svojom prvom zápase na Slovakia Cupe v Nitre nad Olympijským tímom Ruska 6:2 a postúpili do finále turnaja. Slováci rozhodli o svojom piatkovom víťazstve v úvode tretej tretiny, v ktorej v rozpätí 79 sekúnd zvýšili svoj náskok z 2:0 na 5:0.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


ErikHKM

 

Veľmi dobrý výkon našich dnes všetky útoky hrali zo srdcom a Libor Hudacek dnes ukázal prečo je pre Örobro dôležitý hráč a aj Marek Slovák hra veľmi dobre až som prekvapený ale čo má prekvapilo najviac tak meno Marek Tvrdon ako mal byt len náhradník ale on je fakt že dobrý hráč bohovsky sa my dnes páčil na ľade troska viacej som čakal od Jakuba Suju ale Newadi hlavne že sme vyhrali a snáď dáme dole aj SUI aj keď to bude asi ešte ťažší zápas ako s Rusmi Pome Slovensko
10.2.2017 - 20:48
+21

LenTak93

 

od Suju? tomu nejako nejde v tejto sezóne, škoda
10.2.2017 - 21:44
+1

CuCk0

 

Človeče fakt neviem čo si v zač, ale dať takýto komentár úplne bez chyby s diakritikou a zabiť tam " sa my páčil" a "Newadi". Nechcem tu džubať ľudí za diakritiku, ale fakt by sa to dalo lepšie čítalo keby sú tam aj bodky a čiarky.
A nehovorím to v zlom, ako tu jeden pán zvykne...
10.2.2017 - 22:29
+4

ErikHKM

 

Nechce sa my prepínať na IPhone klavesa preto bez čiarok
11.2.2017 - 7:00
+1

maartinMHC

 

Tvoj komentár tiež nie je úplne bezchybný
11.2.2017 - 11:53
+2

Petan-SI

 

Hudy je fakt vo velkej pohode a skvelej forme, niekedy sa sice zdalo, ze az prilis soloval, ale vychadzalo mu to..inak sa na cely prejav muzstva dnes velmi dobre pozeralo, vcerajsi zapas som nepozeral, no dnes som si uzil fakt dobry reprezentacny hokej, tesim sa na zajtra
10.2.2017 - 20:48
+6

ElwisNR BLOG

 

Rusi do 18,20 alebo 23 rokov majú určite svoju kvalitu a víťazstvo vždy poteší zvlášť keď dnes naše reprezentácie prehrávajú už aj s FRA a AUT je tento výsledok náplasťou pre pre dušu fanúšika
10.2.2017 - 20:50
+2

LenTak93

 

včera rovnaký výber prehral s Rusmi
10.2.2017 - 21:45
+1

ElwisNR BLOG

 

tak potom sa asi potvrdilo ze to bude fenoménom Nitre by nikto nevyhral ani Bystrica ani Detroit ani Rusi a Nitre sú všetci doma aj reprezentácia
10.2.2017 - 21:56
+20

zakusok

 

Aj slovan?
10.2.2017 - 21:58
+6

trogar27

 

kazdy zapas..
10.2.2017 - 22:00
+9

lubfito

 

10.2.2017 - 22:04
0

Sedko NR

 

Niekedy ich mám v hlave aj počas roboty
10.2.2017 - 23:19
+3

trogar27

 

ic sa frisko vyspovedat
10.2.2017 - 23:20
+2

Sedko NR

 

Veď aj Boh je belasý vraj
PS: 19 by som mal ísť konečne na hokej, takže ja pozývam, ty platíš
10.2.2017 - 23:43
+2

trogar27

 

pan belasy Boh zaplat ..dobre,len aby ma tvoje pozvanie nevyslo moc draho
11.2.2017 - 0:02
+1

Millwall

 

Si nepocul? V Nitre sa nezabuda
10.2.2017 - 22:36
+5

RhimeSBA

 

No jo..v NR sú, okrem iných, aj chudáci ako ty
10.2.2017 - 23:55
+8

Millwall

 

Chudak je bocian co ta sem doniesol :-;
11.2.2017 - 7:35
+8

chefe

 

o rok to mozno zistime
11.2.2017 - 9:48
0

lubfito

 

Žiadne vyprdkanie sa, ale parádny zápas z našej strany. Neviem ako zbytok, ale ja som sa náramne bavil .
+ atmosféra
+ útočný hokej
+ "nitrianske" góle
a bolo vybavené
PS: https://www.youtube.com/watch?v=mle9Cnmu4Og
10.2.2017 - 20:54
+4

adam sangala

 

Dufam že po dnešku nikto nepovie Nitra- MADARI
10.2.2017 - 20:56
0

Adriano23

 

Predvedeny vykon musi potesit. Velmi potesitelne je, aj ze hraci z tipsportligy sa vobec nestratili, ba naopak patrili k tomu lepsiemu. Takze tipsportliga, nebude len hnoj liga (srandaliga ...). Pomaly, ale urcite da sa z tipsportligy postavit konkurencieschopny tim.
10.2.2017 - 20:58
+4

NRfan

 

Njn v Nitre sa to hra.

P.S. Rozhodcovia dnes opat predviedli svoju povestnu ostrozrakost.
10.2.2017 - 20:59
+4

riskohrasko1

 

Tomáš Hrnka
10.2.2017 - 21:22
+3

robin1

 

Chlapci, nenahrávali ste to niekto?
10.2.2017 - 21:23
0

LenTak93

 

nenahrával, ale sťahujem to našťastie do programu nenapísali Večerník, takže sa to pekne sťahuje v celku
10.2.2017 - 21:46
0

robin1

 

Super. Ďakujem.
10.2.2017 - 21:48
+1

trogar27

 

v Nitre na repre radost chodit,zajtra to treba potvrdit ..ludia sa bavili,hraci dufam tiez,krasny hokejovy vecer
10.2.2017 - 21:26
+2

simon6786

 

Mne sa veľmi pozdával výkon Gernáta, chalan má 23 rokov, ale prehľad neuveriteľný, palec hore pre neho

Okrem toho veľmi dobrý hokej vo výbornej atmosfére a hlavne chalani na ľade zamakali
10.2.2017 - 21:45
+8

forzaitalia

 

A ide to aj bez tých blbých varhanov,uz by to mohlo byt konecne bez nich aj v lige.a konecne sa normálne povzbudzovalo,kričalo SLOVENSKO DO TOHO! a nie stale ako inde to priblble HEJA HEJA,pokrik ako na kravy
10.2.2017 - 21:46
+7

pifel

 

Varhany nehaj na pokoji
10.2.2017 - 22:01
+38

MartinZV

 

A nesmelo chýbať "Keď má dievča..."
10.2.2017 - 22:04
+32

emoxx1

 

Tak v NHL sú varhany dobré a u nás v lige je to už prežitok?
11.2.2017 - 11:10
+4

P24 BLOG

 

chybajuce varhany: boli to co chybalo kuplne dokonalej atmo...ale tak beriem to tak, ze klub ho na repre zapas enma preco platit a repre zas nevie co sa v nitr patri
11.2.2017 - 17:27
+1

Tomino

 

Alebo prave zvaz nechcel aby boli boli varhany...lebo cele to bolo divne, nova hlasatelka,stale hlasila o hadzani veci na lad...zvuk na stadione hadam o polovicu tichsi..
12.2.2017 - 23:02
0

Yuro81

 

Obrana: Dnes veľa chalanov hralo dobre. Veľmi príjemne ma prekvapil výkon obrancov. Nebolo čo vytknúť, proti disponovaným mladým rusom to bola veru riadna makačka. Zápas svajcu vs bielorusko bol tiež veľmi kvalitný takže za dnes 100℅ spokojnosť
10.2.2017 - 21:52
+1

Sunkafit

 

Dobre bolo
10.2.2017 - 21:52
+1

RhimeSBA

 

Čaute deti..to vám až tak chýbame, že nám čapkáte v tej Nitričke aj cez repre zápas?
10.2.2017 - 21:53
+9

Sunkafit

 

Slabe to bolo a,trapne
10.2.2017 - 22:01
+14

lubfito

 

chýbať niekomu a v dobrom spomínať na niekoho je rozdiel milý Rhime
10.2.2017 - 22:07
+20

RhimeSBA

 

Nuž..ak ti to nepríde mimo, tak si povedal všetko
10.2.2017 - 22:21
+2

lubfito

 

Človek ťa trochu podpichne a hneď prskáš. Trochu nadhľadu chlape
10.2.2017 - 22:43
+5

RhimeSBA

 

Ale nooo..toto celé nie je vážne Ale nerob si z toho srandu, keď ste ako keby vám tie varhany vyhrali mozog z hláv
10.2.2017 - 22:44
+3

miro-nr

 

niekomu varhany,niekomu "druha" najlepšia hokejova liga na svete
10.2.2017 - 22:54
+24

Dynamic

 

Preco davas to slovo druha do uvodzoviek? Nemam nic proti SHL ani proti NLA ale jednoducho KHL je druha naj liga aj ked sa tam nachadza odpad typu Jugra, Novokuzneck a pod. ale je to druha naj liga a hotovo...
11.2.2017 - 3:57
+4

zahorak009

 

To preto,lebo pokrytectvo je Slovákom vlastné.V jednom komente sa čuduje Rhimemu,že rýpe a v ďalšom si rýpne sám.
11.2.2017 - 9:36
+3

riskohrasko1

 

Šk Slovan je trapas pri medzinarodnom zapase a v podstate je to trapas stale či už sa to kričí u nás alebo u vás je to jedno (aspoň pre mňa)
10.2.2017 - 22:34
+13

riskohrasko1

 

v tomto pripade rozkopal som ...
10.2.2017 - 22:36
+1

lubfito

 

Rišo, priznám sa ti, že sa to ani mne, ani kamarátovi čo stál vedľa mňa nepozdávalo a mali sme k tomu obaja komentáre...
Ja "slovanistov nerozkopávam" ani na ligových zápasoch, nie je mi to treba
10.2.2017 - 22:46
+3

riskohrasko1

 

To mi je jasne ,nemyslel som tym ani teba,len pod teba sa mi to hodilo
11.2.2017 - 9:55
0

tep

 

Veď toto, ani mne sa to nepozdáva, ale to si ľudia idú "zo zvyku" keď sa začne spievať "keď ma dievča 20 rôčkov" no, melódia ich dáko strhne.
Keby v Nr nebol tento chorál, tak by nikto do žiadneho žida asi ani nekopol..
11.2.2017 - 8:31
+1

Jurik

 

To že sa tam spievalo ze treba je...t 20 rocne dievca nad tym sa nikto nepozastavi? Ale belaseho z..a poculi vsetci
10.2.2017 - 22:45
+6

riskohrasko1

 

Nad tým nie,veď to treba o tom potom
11.2.2017 - 9:54
+1

totik

 

Chybat niekomu a kricat belasy zid je rozdiel

Ked zajdem do extremu tak vasi fans co to kricia si mozu podat ruku s LSNS, ale to zase aj Slovanisti, Trnavcania...
10.2.2017 - 22:44
+4

miro-nr

 

ale zasa nehadžeme "petardy" medzi fans supera
10.2.2017 - 22:56
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomodry

 

RhimeSBA: Srdenko,nie BA,ale Ty nám chýbaš
10.2.2017 - 21:56
+1

RhimeSBA

 

Ja som niekde povedal, že BA? Vám chýba Slovan..a takí smutní ste z toho, že nás voláte aj počas repre..ste frajeri..naj fans na Slovensku..hehehhe
10.2.2017 - 22:21
+4

pifel

 

Co si urazený?
10.2.2017 - 22:23
+15

RhimeSBA

 

Ja? Ja sa na tom bavím..to bolo vyslovene smiešne
10.2.2017 - 22:42
+4

pifel

 

Tak potom to je super ved sport ma byt zábava sme radi ze sme Ti to splnili.
10.2.2017 - 22:51
+2

RhimeSBA

 

Pohodaaaaa..keď raz budete aspoň na pol ceste k nám, tak pokecáme
10.2.2017 - 22:52
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
CuCk0

 

Heh nechcem rýpať, no myslím, že skôr vy budete na polceste k nám, ako my k vám
10.2.2017 - 22:58
+12

trogar27

 

myslis v Trnave?
10.2.2017 - 23:00
+5

RhimeSBA

 

Približne.
10.2.2017 - 23:05
0

pifel

 

Kto povedal ze chceme ist smerom k Vam ?
10.2.2017 - 23:19
0

LenTak93

 

no na tom závere by som sa nesmial, lebo ozaj sú naj tiež niekedy nemusím tie ich múdre reči (ale zas, kto ich nemá), ale v rámci Slovenska určite najlepší
10.2.2017 - 22:26
+14

RhimeSBA

 

Hej, hej.. to vidíš..chodí ich skoro 4 tisíc! (sic!), výjazd mali aj 3 autobusy (sic!) a fandia svojim a nie Slovanu (even more sic!)
10.2.2017 - 22:41
+1

pifel

 

Myslíš ze sa nas napriklad do Plzne vošlo 1000 do troch autobusov?
10.2.2017 - 22:52
+11

RhimeSBA

 

Ty vole! Až tisíc! Tak teraz si ma umlčal...skoro.

Příznivců Slovanu bylo v hale odhadem na sedm tisíc. Dala se atmosféra srovnat s tou, kterou míváte v domácích utkáních KHL?
Tam to je neskutečný. V Bratislavě chodilo devět tisíc diváků už v létě na přípravné zápasy. To se nedá srovnat.

Zdroj: http://hokej.idnes.cz/michal-vondrka-slovan-bratislava-dqi-/evropa.aspx?c=A121105_104349_evropa_lge
10.2.2017 - 22:58
+3

pifel

 

Ja neriešim kolko Vás kde bolo . Ty riešiš kolko nas kde chodí a vravíš ze chodíme na troch autobusoch .
10.2.2017 - 23:03
+6

RhimeSBA

 

No proste..ste najlepší..čo dodať Hezký den.
10.2.2017 - 23:05
+2

pifel

 

Ja mam pekny den len Ty si mal dnes asi jeden z tých horších a myslíš ze v diskusii na HP si ho vylepšis ale ver mi nevylepsis...
10.2.2017 - 23:21
+22

ŠIMIKE

 

vies keby nitra hrala KHL tak ide cela nitra do prahy cize to sa neda takto porovnat
11.2.2017 - 0:44
+7

zahorak009

 

Nuž Ntra svojho času hrala súťažne v Prahe v cs lige a určite nešla celá do Prahy.
11.2.2017 - 9:40
+4

trogar27

 

rovnako ako Slovan v cs lige
11.2.2017 - 9:43
+6

NRfan

 

Nevzdavaj sa, raz to das.
11.2.2017 - 9:50
0

zahorak009

 

Ty si to už určite dal...
11.2.2017 - 14:59
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
robertko1992

 

milý pán rhimesba..roky som tu cital diskusie nikdy som tu nemal zalozene konto ale už mi tu nedalo..ze sa tu hadate o nezmysloch to je vasa vec ako vacsina pisala asi vam to muselo dost vadit ked ste nato reagovali..1.to ze sa v nr aj inych mestach spievaju kade ake nezmysli zato ultras jadro hhlavny fans nemoze vzdy to zacnu spievat osoby pod vplyvom alkoholu ktore su vela krat prvy krat na hokeji alebo raz za rok ci su to nejake 13rocne dievcata 2.uspech a to vsetko vam neberie nik ako ja uznam ze ste najznamejsi najuspesnejsi hokejovy klub na slovensku tak vy by ste mali uznat ze v nr su naj fans od roku 2004 nevravim ze vzdy boli napr v 90 rokocch mala dukla kosice tiez super atmosferu a takisto aj slovan
12.2.2017 - 22:37
0

robertko1992

 

a bod 3.vyjazd v prahe ?k tomu asi tolko ze odkedy je slovan v khl je to len znacka nieco ako slovensky klub hra khl podme sa nan pozriet aj ked fandime trencinu nitre rimavskej prievidzi ...stacilo mi citat clanok ako ucastnici z farmy boli na hokeji v bratislave proste si tam kazdy chodi pozerat dobry hokej skutocny fans ani na khl nechodi z tych 10tisic by na slovensku ligu chodilo asi tak 1000..sam viem z realnych skusenosti ako tam chodia ludia ktory sa silno moc biju do hrudi zato ako su trnavaci alebo bhuzial aj taky co chodia roky na nr a idu sa pozriet aj na khl na slovan raz su v drese slovana na druhy den drese nitry a na treti su v trnave na futbale takze tolko k tym vasim fans a tak nejako prebiehal ten vyjazd slovensko sa bolo pozriet na khl nie slovanisti nie blavaci ..
12.2.2017 - 22:44
+1

robertko1992

 

a ked si vezmeme tu tisicku fans nitry co boli a vyjazde v ke na finale tak vam zarucene rucim ze vacsinu som poznal a kazdy tam chodi pravidelne na kazdy zapas a chodil aj ked nitra bola na dne tabulky ale tych vasich 8000 v prahe už na druhy den ani netusilo co je to slovan khl a kde vlastne boli ..a k tym vyjazdom nitry 1000kusov bolo v ke trencine zvolene 700 bolo nejeden krat v trencine piestanoch 1000 bolo v zamkoch 600 v bb a tak dalej
12.2.2017 - 22:47
+1

tep

 

Autobus bol tak plný, že aj šofér musel stáť!!!
11.2.2017 - 8:44
+6

LenTak93

 

no tak na finále u nás ich bolo veľa, vtedy ich tu bola hádam aj taká tisícka
a neviem kam inam by mali ešte urobiť podobne veľký výjazd... do BB ich pustia 50 (teda ak vôbec)

a hlavne, omieľal som tu tu viackrát, bol som na hokeji aj v NR a aj v BA... a hoc NR hrala v jeden z tých zápasov aj proti KE, tak som si aspoň podupkával s nimi, tá stmosféra ťa strhne
neviem, či som nemal šťastie v BA, bol som neďaleko fanklubu, ale žeby ma to tam vyslovene bavilo, to nie
10.2.2017 - 22:54
+16

RhimeSBA

 

Hej no..v plechovej búde pre necelé 4 tisícky sa robí atmosféra

Tisíc? Keď dajú 7-9, tak sa budeme baviť.
10.2.2017 - 23:00
+1

miro-nr

 

cela diskusia v pohode,ale odskočia si sem dvaja fans od sk zastupcu v KHL a hned je "ohen na streche"
Vieš čo poradím Ti nauč sa azbuku a porovnavajte si "bimbiše" so supermi v KHL
10.2.2017 - 23:04
+31

RhimeSBA

 

Takže keď tvoji úbohí roduverní bratia úplne nezmyselne nadávajú na Slovan v repre zápase, tak pohoda..ale keď sa rozhodnem hájiť svoj klub pred niečím, čo ste začali VY..tak to už som tej "hlupák" ja?

Nuž...si mimo.
10.2.2017 - 23:09
+7

CuCk0

 

Keby mali vaši diváci príležitosť, tak by nám to určite s radosťou odplatili. Kričať na Radulova že je homosexuál je v poriadku? To je len príklad. V každom meste sa nájdu tupci no nie?
Neviem, čo ti dnes večer uleteli včely?
10.2.2017 - 23:17
+21

ŠIMIKE

 

na marcinka sa tiez pekne veci kricali v BA
11.2.2017 - 0:45
+7

RhimeSBA

 

A tiež to bolo pekne nechutné a tiež som k tomu mal komentár
11.2.2017 - 0:49
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

11.2.2017 - 7:58
+1

LenTak93

 

lebo vy ste v extralige na výjazdy chodili v oveľa väčších počtoch
a hej, v Prahe vás toľko bolo a koľkokrát potom sa to zopakovalo? nehovoriac o tom, že tam bola aj veľká časť ľudí, čo tam žije a pracuje a šli sa pozrieť na ten hokej
10.2.2017 - 23:06
+4

RhimeSBA

 

Koľko krát sa to zopakovalo? Chceš aj linky alebo stačí, keď odpoviem?
10.2.2017 - 23:07
+2

LenTak93

 

Matúš, ale ja stále nechápem, o čo ti ide
prečo porovnávaš výjazdy v rámci KHL a v rámci extraligy? vy ste okrem Prahy kde boli ešte v takom počte? to som myslel... vy ste to mali najbližšie a keďže mnoho fanúšikov Slovana sa inde nedostane, tak tam išli a nazbieral sa pekný počet, plus Slováci žijúci v Prahe

hentí robia v rámci extraligy až nadpriemerné výjazdy a tak isto urobili veľmi slušné výjazdy do Ostravy a Skelleftei

no ale ako píšem, počet ľudí na výjazde mňa osobne až tak nezaujíma, ale zaujíma ma to, z akým pocitom odchádzam zo zimáku... a z Nitry som odišiel 3x s pekným zážitkom, zo Slovana som si zobral hlavne tie veci okolo (ako urobiť zo zápasu šou), ale atmosféra ma až tak neoslovila
10.2.2017 - 23:17
+23

LenTak93

 

že "Z AKÝM"
píšem jak hotentot, jasné, že "S AKÝM"
10.2.2017 - 23:18
+2

RhimeSBA

 

Skúsim ti vysvetliť o čo mi ide..jednou vetou.

Vraciam požičané bande idiotov, ktorí majú obrovský záujem sa do nás navážať po každej našej prehre..a nie len to..ešte aj na repre zápase. Nič viac..

Doslova nezmyselne provokujem.
10.2.2017 - 23:23
+3

LenTak93

 

Ja osobne by som to na takom zápase nekričal. Toľko ku konkrétnej situácií.

10.2.2017 - 23:27
+3

RhimeSBA

 

Veď to je OK. Tak potom to ani nepatrí tebe
10.2.2017 - 23:29
0

pifel

 

Ale preco si myslíš ze tym aj niekoho vyprovokujes?
10.2.2017 - 23:29
0

RhimeSBA

 

Fakt si myslíš, že sa mi to nepodarilo?
Mám zrátať vymazané komenty?
10.2.2017 - 23:31
0

miro-nr

 

jeden z tych dvoch vymazanych bol tvoj,takže sa ti to evidentne nepodarilo.
10.2.2017 - 23:34
+18

RhimeSBA

 

Je ich 5 a jeden je môj za slovo "chudáci".
10.2.2017 - 23:40
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
CuCk0

 

Dva su Millwalove, dva tvoje, jeden pifelov, a jeden môj, že som manták a neviem vkladať smajlíka
10.2.2017 - 23:49
0

RhimeSBA

 

A aj tak je pointa v tom, že som tu rozpútal nezmyselný flamewar
10.2.2017 - 23:51
0

CuCk0

 

Ok, tak ja už teda to vymazávanie nechám na mačeka. Kľudne pokračuj
10.2.2017 - 23:57
+1

Sunkafit

 

Zacinas ma srat
10.2.2017 - 23:09
+3

RhimeSBA

 

Viem, fakt sa snažím V zásade mi o nič nejde, len vám dávam ochutnať vašu vlastnú (a nie tvoju, lebo ťa vnímam) medicínu..

Či si myslíš, že na nás môžete flusať do nekonečna, kým sa niekto ozve?
10.2.2017 - 23:11
+1

Sunkafit

 

Aj tak sa nic nezmeni
11.2.2017 - 0:08
0

RhimeSBA

 

No a? Keď môžu začať do nás kopať "vaši", tak sa ja môžem brániť, nie?
11.2.2017 - 0:10
+1

NRfan

 

Nerozumiem, preco to robis tu. Ved si cely vas fanklub zakricte na zapase sku... Nitra a budete moct konecne kludne spavat.
11.2.2017 - 9:24
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

to sa len prejavuje,a asi aj trustracia z blizkosti konca sezony,inak je on v pohode-len to asi dnes na nehodolahlo(možno na neho zaposobila aj atmosfera z TV)spúšťačom mohlo byť čokolvek
10.2.2017 - 23:12
+8

miro-nr

 

frustracia
10.2.2017 - 23:14
+1

RhimeSBA

 

Jop, úhadol si..tým spúšťačom bola atmo v TV. Konkrétne to nadávanie na Slovan.

O nič mi nejde a zase ďalší rok budem ticho, lebo ma to, v zásade, netrápi. Keby som tu videl jediné slovo proti tej komédii, tak sa neozvem.

Teraz tu úplne zámerne provokujem bandu debilov, ktorí sa na nás obavaujú pravidelne.

A dokonca, vďaka vašej komédii na zimáku, na to mám aj plné právo. Lebo som nezačal do istej miery ma mrzí, že to za debilov schytávate aj vy..ale čo..keď sa rúbe les, lietajú triesky..

Každopádne, konktétne tebe a Sunkafit sa kedykoľvek ospravedlním. Len si uvedomte, že aj vaši "fellas" sa o nás môžu utierať len to istej hranice, kým sa ozvem. A dnes to bolo za ňou.
10.2.2017 - 23:19
0

miro-nr

 

Pozri,ja Ťa chapem,ale napísať "v zasade ma to netrápi" a dať sem 20 prispevkov?! Bohužial,u nas je ten pokrik už asi tradiciou-ked ste boli ešte v EL tak ich bolo viac a ovela horších-možno to časom zanikne,no my dvaja s tym nič neurobíme. Píjemny večer prajem,no ak by si s tym niečo chcel silou-mocou urobiť, zajtra možeš isť na zapas a skus ich tam umravniť.
10.2.2017 - 23:32
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

Teba takehoto nepoznam,fakt maš jeden zo svojich "slabších dní",no nič,podiskutujeme inokedy ,tak zatial čaw.
10.2.2017 - 23:42
+1

RhimeSBA

 

Jo..aj moje nervy majú len jednu hranicu...aj ja viem byť idiot..ako dnes..tebe sa rovno ospravedlňujem..

Ale stále som "v práve", lebo som to nezačal ja..začali to Nitrania na tribúnach..a toto celé robím presne 2x v živote a stojím si za tým.
10.2.2017 - 23:45
0

pifel

 

Si pisal ze si nebol urazený a teraz píšeš ze Tvoje nervy to nevydržali... no hafam si sa z toho uz vyspal a pozrieš di aj dnešný zápas
11.2.2017 - 7:43
+3

Bielomodry

 

RhimeSBA: Zabudol si napísať,že sme banda debilov
11.2.2017 - 10:05
0

zahorak009

 

Ak sa tak cítiš... Nuž je to tvoja vec.Ale ak si to na štadióne skandoval...
11.2.2017 - 10:14
0

Bielomodry

 

Zahorak009: Niekedy sa tak cítim,ale s hokejom to nič nemá
11.2.2017 - 10:42
0

deimos9

 

V diskusii absolútne odmietame vulgarizmy (ich rôzne skratky a náznaky), rasizmus a neplatenú reklamu. V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, fanúšikov, hokejových funkcionárov, klubov a ich hráčov..

Selektivna slepota ciernej ruky?
10.2.2017 - 23:56
+1

RhimeSBA

 

Nuž..som tu proste legenda..čo už
11.2.2017 - 0:00
0

deimos9

 

Asi to tak bude
11.2.2017 - 0:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

Fakt? Kvôli takým ako ja? Ktorý raz za rok obhajujú svoj klub?

Dobre, prídem..kedy? Rozkopú ma na šalát..ale ak ti to dokáže niečo, tak OK.

Ale prídem, len si povedz termín
11.2.2017 - 0:07
+3

kisam

 

Pošlite aj mne termín, prídem sa biť na stranu Rhimeho
11.2.2017 - 0:29
0

kisam

 

Ale prosím nech to nie je doobeda, vstávať kvôli nemu nebudem
11.2.2017 - 0:31
+6

RhimeSBA

 

11.2.2017 - 0:32
+4

Sunkafit

 

Jujujuj
11.2.2017 - 0:12
0

RhimeSBA

 

No čo, frajer? Dohodneme sa?

Prídem ja do NR a tým debilom to poviem do huby..schytám a to strašným spôsobom..a potom, prosím, prídi ty do BA a zakrič tú obľúbenú pesničku na Slovane..a ver tomu, že budem prvý, ktorý ťa bude chrániť..lebo hokejové verbálne útoky nie sú dôvodom na fyzické násilie.

Tieto útoky si zaslúžia "verbálnu agresivitu" a vymedzenie voči nim..a to je tak všetko.
11.2.2017 - 0:29
+12

Trogar NR

 

Ty si ale ukecaný ale veď pohoda rad prídem KHL je podľa mna zaujímavá súťaž určite pre vás viac..ale stále si stojím za tým že nadávať si do debilov s podobne je na hokejportali úbohé..
11.2.2017 - 8:12
+3

Dracik_18

 

Jonáka si už stretol ?
11.2.2017 - 5:21
0

Trogar NR

 

Hráme schovávačku.. má dobrú skríš
11.2.2017 - 8:15
+1

Dracik_18

 

čik čik neskrytý skryty idem
11.2.2017 - 9:13
+3

trogar27

 

presne,postupne toho ubuda a zda sa mi,ze aj tento posledny popevok spieva stale menej ludi,takze treba tomu nechat cas a dufam,ze to vymizne uplne,aj ked sa bojim,ze u isteho percenta ludi to zludovelo a uz to spievaju nejak automaticky..samozrejme,Slovan sa nesmie vratit do tipsport ligy,co jeho fanusikom neprajem a ani mne vobec Slovan v lige nechyba
10.2.2017 - 23:43
+2

RhimeSBA

 

Postupne toho ubúda? Nebuď smiešny..ide o to, že od 1. zápasu KHL sa v BA neozvala jediná nadávka na kluby EXL..to je podstata..

U vás nadávate po 5! rokoch!..wau, klesá to..super..chceš pochvalu?

10.2.2017 - 23:48
+2

miro-nr

 

Jasne ,že z tvojho uhlu pohladu je to iné,ale ver mi ,že to vidím podobne ako trogar27 a dufam,že možno o 5rokov(aj ked pre teba je to neskutočne dlha a nepochopitelná doba)žiadny pokrik spojeny so slovanom nebude.
10.2.2017 - 23:54
+3

RhimeSBA

 

Pozri..my dvaja sa asi aj dohodneme..ale aby som čakal 10 rokov na to, kým ľuďom na NR tribúnach prestane hrabať? Tak potom som fakt ja mimo?

A opäť upozorňujem, že budem prvý, čo bude nadávať idiotom zo Slovana úplne rovnako, ak sa to tam objaví..na to sa spoľahni..
10.2.2017 - 23:58
+1

zahorak009

 

Takže v podstate ak sa náhodou ešte 5 rokov nemvrátime do ligy,tak vám konečne dojde,že tam niesme? Kuááá,to máte hoooodne dlhé vedenie.10-ročné...
11.2.2017 - 0:07
0

miro-nr

 

da sa to vysvetliť aj inak:
je u nas velke dodržiavanie tradicií ale každy to berie po svojom
11.2.2017 - 0:16
+1

zahorak009

 

Vulgarizmus ako tradícia? To je supr...
11.2.2017 - 0:32
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

...asi to tak "ciciu".
11.2.2017 - 9:31
+1

zahorak009

 

Z mavacek? Ide ti...
11.2.2017 - 9:42
0

trogar27

 

daj si snickers..ked si hladny,nie si to ty ..chapem,ze ta to stve,naozaj
11.2.2017 - 0:21
+1

RhimeSBA

 

Vďaka, to mi stačí..s výnimkou reakcií na Trogara (a nemyslím tým teba ), ktorý si myslí, že sa bojím postaviť za svoje slová, už nebudem provokovať.
11.2.2017 - 0:34
0

trogar27

 

v pohode
11.2.2017 - 0:45
0

Sunkafit

 

Noc sa nezmeni a ked si to teda pocul treba povedat ze mnoho ludi sa nepridalo...chvilkova snaha ktora sa rozplinula do prazdna
11.2.2017 - 0:10
0

RhimeSBA

 

A ozývam sa ja k ľuďom, ktorí sa nepridali?

Príde ti normálne, že po PIATICH rokoch sa na REPRE zápase (áno, ten dres mali oblečený aj hráči Slovana) nadávalo na Slovan?

Úprimne..kto je viac mimo? Ja, čo sa bránim alebo tí, čo nadávali?
11.2.2017 - 0:15
+1

Sunkafit

 

Sak mas pravdu...ale mas to zbytocne
11.2.2017 - 0:22
0

RhimeSBA

 

Vďaka, to mi stačí..s výnimkou reakcií na Trogara, ktorý si myslí, že sa bojím postaviť za svoje slová, už nebudem provokovať.
11.2.2017 - 0:31
+1

kisam

 

Je to medzitriedny boj, ja to podporujem. Aj lúza by mala mať určité hranice
11.2.2017 - 0:37
+1

sob3k

 

"Je to medzitriedny boj"

No klud Karl
11.2.2017 - 11:04
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dracik_18

 

a komu postavil ?
11.2.2017 - 6:09
0

zahorak009

 

Tak a sme doma
11.2.2017 - 9:44
0

samajamado

 

preco machrujes so stadionom na ktory sme sa vam vsetci poskladali?
11.2.2017 - 13:11
+2

zahorak009

 

A koľkože si dal na toten paštekársky estádio konkrétne ty osobne? Daj nejakú cifru,nech vieme
11.2.2017 - 15:01
0

fabbeN

 

kvantita a kvalita je rozdiel :/
11.2.2017 - 17:13
0

Millwall

 

10.2.2017 - 22:44
+1

Bielomodry

 

RhimeSBA: Máš pravdu,najlepší na SVK...A to si pamätaj priatelu...
10.2.2017 - 22:30
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

Hmm..ešte stále máme viac účastí v PO KHL ako vy titulov, tak čo
10.2.2017 - 22:45
+2

pifel

 

Nato ze si sa dnes bavil pri tom zapase sa zdáš ze si dost dotknutý... ukludni sa sak daj si pivo a dýchaj zhlboka.
10.2.2017 - 22:55
+8

miro-nr

 

tak to je ta vaša utecha ked končíte začiatkom februara
10.2.2017 - 22:58
+4

RhimeSBA

 

Nj..my sme tie nuly bez titulov, všakže Tu robíte ramená, ako by sme nikdy v tej lige titul nezískali..

Koľko ich má tá vaša plechová aréna? 1? Fakt sa nesnaž, toto nevyhráš.
10.2.2017 - 23:03
+1

krofak

 

A kolko je z toho vyhier?
10.2.2017 - 23:01
+3

RhimeSBA

 

O jednu menej, ako vašich titulov stále máme náskok, ktorý nedobehnete počas našich životov..ale môžeme aj porátať víťazné zápasy..a že som kamoš, tak stačí EXL, ktorú "len" 5 rokov nehráme
10.2.2017 - 23:05
0

Jurik

 

Ty si tuto diskusiu pekne zasral.
10.2.2017 - 23:17
+11

RhimeSBA

 

Viem. Urobil som to zámerne.
10.2.2017 - 23:20
0

Yuro81

 

Takže zase si len utvrdil ľudí ktorým leze slovan na nervy a o akékoľvek sympatie sa často oberáte sami.
Tá pesnička sa tam spieva každý zápas a vždy sa bude lebo to tak skrátka je. Není čo riešiť. Keby si tam niekedy bol za tie hlúposti by si si sám pripadal trápne.
10.2.2017 - 23:30
+3

RhimeSBA

 

Uhm..každý zápas teda nadávate na Slovan? A ty si s tým v súlade? Tak potom...

Celé toto divadlo je kvôli takým, ako si ty..
10.2.2017 - 23:33
+1

Roman-u2

 

V prípade Slovana, ktorý z veľkej časti má štátnu podporu mi to až také divadlo nepríde, nakoľko poetický človek by moholo povedať, že Slovan je metafora Širokého Fica

V každom prípade, plne súhlasím, že už tento náš folklór začína upadať a už to pomaly nespieva takmer nikto, samozrejme pribúdajúcim promile v krvi u viac ľudí sa to zvyšuje, ale naozaj už treba to promile.

Najväčšie chyba je, že ,,Keď má dievča 20 rôčkov..." má tú istú melódiu ako nadávanie na Slovan, žiaľ, ľudovky sa vzdať nemieni celý štadión
11.2.2017 - 12:49
+1

RhimeSBA

 

Ale veď ľudovku si spievajte na plné hrdlo aj nonstop, pre mňa za mňa

Len ide o to, že keby to spievalo s tým anti slovan textom také minimum, tak by som v TV asi počul "Keď má dievča" a nie to druhé
11.2.2017 - 12:54
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

There are two types of people in this world. People who are affraid of clowns...and clowns.

11.2.2017 - 13:12
0

tomi

 

Rhime nejdem sa tu s tebou hádať o nejaký popevok fakt hrstky ľudí, lebo pri nás to nik nebekal, ale keď si taký spravodlivý nechapem jedno prečo si sa tak vehementne neohradil proti tej sirene počas ruskej hymny, čo mne naozaj vadilo a keď ti mam povedať pravdu viac ako trapny pokus na ktory sa pri nas nik nechytil a nepridal sa
11.2.2017 - 13:30
0

RhimeSBA

 

Ja nie som spravodlivý ja som úplne rovnaký chuj ako drvivá väčšina tu prítomných. Akurát poniektorí majú viac nakadené v gebuliach.

Jo a..to som nevidel.
11.2.2017 - 13:33
0

tomi

 

Nemyslím si, že majú nakadene v gatiach a nakoľko je to akcia szlh a nie nitry ešte furt stihas prísť postaviť sa pred fans a určovať tempo a chorale, nik ti hlavu neodtrhne, pri nas včera stali cuduj sa svete chlapci v slovanistickych dresoch, trencani aj nejaky martican a waw vsetko bolo v pohode, na ten popevok ludia zatocili hlavami povedali sme si debili a fandilo sa ďalej
11.2.2017 - 13:56
+2

zahorak009

 

Vidíš a takto nejako reagujeme aj napr. na Slovane,keď hŕstka skanduje ruské k...y. Mne len príde totálne mimo a chcel by som to pochopiť,prečo na zápase povedzme Nitra-Trenčín skandujú Sk Slovan....Veď skandovanie na zápasoch je v prvom rade o fandení jednému z aktérov,prípadne znepríjemnenie zápasu tomu druhému.Ale znepríjemňovať "život" mužstvu s ktorým ani nehrávate,to mi príde dementné.Taký príklad - myslíš,že v Znojme sa skanduje Sparta,Sparta .... parta,keď spolu ani nehrávajú? Veď v časoch Znojma v cz lige to mohlo byť tradičné.Či?
11.2.2017 - 15:15
0

krofak

 

Ty aj vies co presne sa skanduje na slovan?
11.2.2017 - 17:42
0

LenTak93

 

ide o to, kde sú mikrofóny, ktoré má STV
lebo napr. ja som bol na CHL v NR a bol som dosť blízko fanklubu a počas zápasu som nezačul, resp. ani nezaregistroval presne ten istý pokrik, pritom keď som si to pozrel na videu, tak to tam počuť poriadne
to z TV len ťažko odhadnúť, koľkí to kričali
11.2.2017 - 13:58
+1

RhimeSBA

 

To je jasné..poukazujem len na to, že ak by tá skupina bola skutočne marginálna, ako sa tu prezentuje, tak by ten mikrofón museli mať priamo pred ústami.

Ja si nemyslím, že to kričala väčšina..to sa nedeje nikdy..len dostatočný počet.
11.2.2017 - 14:07
0

emoxx1

 

Choď sa pozrieť na to ako robí RTVS prenosy. Na 4 mikrofóny odsnímajú celé publikum. Stačí, že jeden z nich postavia pred 30 lolofóv, ktorý zakričia úplne čokoľvek a je to tam. Naozaj by som zvuk z RTVS nepovažoval za reálnu referenciu. Veď oni tam občas majú problém odsnímať dôležitejšie veci ako je zvuk z publika.
11.2.2017 - 14:34
0

Sunkafit

 

Chlapci potrebuju povzbudit a tento nezmysel uplne mimo sa tam bliaka ...ani tribuny sa na to uz nechytaju lebo je to traposina najvacsia
11.2.2017 - 0:15
+1

miko 75

 

Fakt si to tu zasral,sklamal si ma,zaradil si sa medzi tych,co kritizujes
11.2.2017 - 0:37
+7

RhimeSBA

 

Well..toho rizika som si bol vedomý.
11.2.2017 - 0:40
+1

miko 75

 

Nemyslím si,že toto prave potrebujes,celkom dobrý zápas,v dobrej atmosfére a kvôli trom pokrikom to tu cele zaseri.s,sam som v liveke napisal,ze ked uz choral,tak tie slova mohli vynechat,ale aj tak,ak by mi vadili príspevky proti NR,tak tu mam 6-krat tolko prispevkov.
11.2.2017 - 0:53
+3

Sunkafit

 

Haha ak ste spokojny nic viac netreba ...ubohost
10.2.2017 - 23:10
+1

tep

 

Keby napíšeš, že máte viac titulov v KHL ako my účastí v PO, tak to beriem a uctievam Ťa, ale napísať toto, je fakt smiešne
Je to ako napísať, že ja som mal za život viac žuvačiek, ako Ty Mercedesov..
11.2.2017 - 9:00
+10

Sunkafit

 

11.2.2017 - 10:47
+2

Bielomodry

 

Hej máte veľa účasti v Khl...Treba sa utešovať ,to Vám v hlavnom meste ide
11.2.2017 - 10:10
+1

antinamor

 

Ja ti prezradím, čo máte. Máte akurát tak po SEZÓNE, milý bratislavčan a to ťa zdá sa škrie viac ako čokoľvek iné.
11.2.2017 - 11:49
+3

tep

 

Len ešte treba dodať, že to spieval celý štadión!!
Inak, je to repre akcia, isto tam boli aj dežko z BA, Ferko z BB, Antonko zo ZA a ktovie, možno aj oni sa nechali strhnúť atmosférov a zakopali si. Takže, fuj..
Ale fakt by som to extra neriešil, ruku na srdce, všade sa nájdu idioti, buď takí čo nadávajú "legendám" alebo "východniarom" alebo oblievajú pivom...
11.2.2017 - 8:43
+3

zahorak009

 

Takže chceš povedať,že na repre zápase mimo Nitry,ak sa začne skandovať na Nitru nejaký vulgarizmus,tak sa aj Ignác z Krškán,Lojzo z Drážoviec či István z Berenczu nechajú strhnúť a pridajú sa,hej? No daj ešte nejaký
11.2.2017 - 10:00
+1

tep

 

Určite áno, oni sú zvyčajne vždy pod parou, nevedia ani čo kričia, ale sú radi, že kričia
Preto kričia
11.2.2017 - 10:13
+2

steevee

 

Nesuhlasim s tebou.: Zazil som par zapasov bez varhanistu a bolo to velakrat trapne ticho. Dnes snazili divaci aj kvoli TV prenosu aby sa ukazali. Vathany k hokeju jednoznacne PATRIA a tento slov unikat si chranme.Myslim,ze na ziadnom SK stadione nehra mikto NAZIVO. Velakrat prve VARHANISTA rozbieha atmo v Nitre. Mne osobne dnes chybal. Bolo by to pestrejsie.
10.2.2017 - 21:56
+47

Sunkafit

 

Suhlas
10.2.2017 - 22:31
+3

Roman-u2

 

Tiež súhlasím chýbal aj mne ale aj tak sme ukázali, že sme najlepší
10.2.2017 - 22:39
+3

Millwall

 

VATHANY 4 EVER
10.2.2017 - 22:46
+4

zakusok

 

Dnes klobuk dole pred mladym fans, pred takou publikou sa tazsko prehrava, len velke minus,ze nam zakazali aj palice s vlajkou a nemohli sme mavat, tak sme to mali len zavesene na zabradli,ale to je slovensko, hra super, bojovnost na 1ku, hudashow krasa "zahodil" hokejku do fans, tesim sa na zajtra
10.2.2017 - 21:57
+1

MartinZV

 

Dobre bolo Ten výkon oproti včerajšiu 1 a 100 ktovie možno aj tá atmosféra trošku urobila svoje ale veľmi dobre sa na to pozeral. Hráči boli v pohode verili si nebáli sa niečo vymyslieť. Marek Slovák pekný výkon ešte lepší ako včera bolo vidieť že aj to zaradenie do prvého útoku pred domácimi ho trošku naštartovalo škoda že aj jemu to tam nepadlo náznaky šancí tam boli. Hudáček samozrejme potvrdil dobrú formu hral vo veľkej pohode páčilo sa mi ako sa Domino Graňák tam usmieval čo mu to nenahral pri tej šanci na hetrik by to bol dával možno do prázdnej brány Inak väčšinu zápasu sme v podstate udávali tempo bolo vidieť veľmi dobre aj sparťanov ktorí prišli. Atmosféra super tradične hlavne v druhej polke zápasu ale to prichádzalo postupne aj s našimi gólmi. Dokonca som dokázal byť obliaty pivom v hornej rade novinárskej čo akože nechápem Zajtra idem aj s priateľkou ako divák si zafandiť poriadne takže teším sa treba zopakovať takýto výkon
10.2.2017 - 21:58
+8

xyzed

 

rozhodcovia boli dnes opiti?

kazdopadne dobry zapas, pozeralo sa na to vyborne.
10.2.2017 - 22:08
0

Millwall

 

Toto je otazka na Urpinera 16 a jedo delegacne listy
10.2.2017 - 22:48
+2

Sunkafit

 

2200 divakov looool
10.2.2017 - 22:33
+3

Jurik

 

Bolo aj drahe vstupne, ale cakalo sa vypredane, co urcite nebolo.
10.2.2017 - 22:42
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Yuro81

 

Kebab do ruky: Nevie prežiť že tu nikto nie je zvedavý na Slovan, tak keď už počuje to slovo tak sa tu bude seckym nasilu pripomínať. To že taký kotol jak v tom zimáku za štátne majú v TL minimálne ďalšie tri kluby nespomenie....Ani to že je tam pomer 10% fans a 90% diváci + cezpolni.
10.2.2017 - 23:10
+2

pifel

 

Ale jemu nevysvetlíš rozdiel medzi divákom a fanúšikom...
10.2.2017 - 23:15
+1

Sunkafit

 

Vypredane nebolo ale 2200 prosim ta
10.2.2017 - 23:11
+1

robin1

 

Vtip týždňa.
10.2.2017 - 22:44
0

Millwall

 

To bolo na statie zabudli napisat este sedenie
10.2.2017 - 22:48
0

miro-nr

 

kua,nam sa ten plechač riadne scvrkol od zimy
10.2.2017 - 22:49
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Matej8199

 

Parádna atmosféra, parádny výkon, parádny hokej Čo viac chceme
10.2.2017 - 22:43
+8

steevee

 

To je take Nitrianske : Otazka do plena. Zmestilo by sa tam este 2800 divakov? Lebo na playoff tam 5000 dame v prstom v riti. Uz aby bol novy stadion.Snad aj tento turnaj v Nitre posunie veci vpred. Viem,ze existje studia. Nematu ju niekto na nahlad?
10.2.2017 - 22:50
+1

Nechvyhrahokej

 

?: Prosím vás kde bol nitriansky fanklub?
Všetka česť ľuďom čo tam dnes boli bubenikovi ktorý je veľmi mladý ale šikovný.
Ale kde boli skalní ľudia?
Plný štadión a fanklub poloprázdny?
Prečo?
Dnes skvelý hokej nikto kto obetoval svoj čas a pozrel si ho nemôže ľutovať.
10.2.2017 - 23:18
0

Trogar NR

 

Zisti si kde boli tí ľudia.. boli na futsale podporiť Nitru ale to ty nevieš lebo si iba další zakomplexovaný človek ktorý o ničom nevie..
11.2.2017 - 0:09
0

zahorak009

 

Toten nick nepoznám,ani jeho iné príspevky.Tento a aj otázky v ñom mi prídu normálne,bez provokácií,či irónie.No ty ho označíš za zakonplexovanca.A potom že Rhime je nas...štvaný...
11.2.2017 - 0:22
+2

kisam

 

Iba sa pýta, nerýpe...
11.2.2017 - 0:26
+1

Nechvyhrahokej

 

Ani nie zakomplexovany.
Možno málo zainteresovaný.
Vieš ja nevidím do vás ja som sa len pýtal keď ste sa rozhodli pre futsal vaša vec.
Len kto chodil fandiť na futsal pred mesiacom?
11.2.2017 - 0:29
+2

KurierNz

 

Super vysledok...sice som nevidel ale chalani sa po vcerajsku zomkli a zabojovali...
10.2.2017 - 23:33
0

Gagne12

 

ako vcera sa tu prehra s rusmi nemala nejak kritizovat a robit z nej vedu a dnes sa tato vyhra precenuje, nezhadzujem chlapcov lebo hrali dobre, len istych fanusikov z diskusie pod vcerajsim zapasom a live prenosom, opakujem chlapci hrali dobre, prva tretina parada, tlacili,slovak a hudacek hrali dobre, slovak ukazal ze na to ma, len treba takto pokracovat dalej a myslim ze to bude dobre, hlavne uz ziadne hadky medzi fanusikmi
11.2.2017 - 1:08
0

blue-311

 

RhimeSBA k tebe len dve veci. 1. Zrejme nie si tak nad vecou ako sa prezentujes kedze tu mas 20 prispevkov ohladom pokrikov na slovan. 2. Mne a aj drvivej vacsine nitrancanov je slovan ukradnuty a tie debilne pokriky na Vas neuznavame rovnako ako ty. Ale zial su tam stale ludia co to kricia a s tym tazko nieco spravime.
Navyse sledujem slovan na sport2 a snad v kazdom zapase nadavate na ruske ku**y. A nepostrehol som v nejakej diskusii ze by si nato nadaval.

K zapasu asi tolko ze sme hrali nad ocakavania dobre. Atmoska bola fajn, ale zial zrejme vela sponzorskych listkov zostalo nevyuzitych.
11.2.2017 - 2:50
+15

aaaaa

 

Je rozdiel nadavat ruske ku... ked hra Slovan vs Rusky klub . Jak v zapase nadavat na Slovan , ked sucastou repre su aj hraci Slovana
11.2.2017 - 13:51
0

fresky

 

Nie nie, tu pán Elwis z Nitry jasne napísal, že nadáva sa všade čo je OK, pričom ale nadávky na Slovan (rozumej Bratislavu) sú vlastne tradícia takže sa nad tým ani netreba pozastavovať
Riadok pod tým ide písať o bratislavskej arogantnosti
11.2.2017 - 14:00
0

ElwisNR BLOG

 

Pre tvoj rozhľad napríklad aj v CZ je Sparta všade tak obľúbená ako Slovan u nás to je iba príklad že niektoré kluby sa aj inde nadáva viac ako na iné ale neviem či to má zmysel ti písať
11.2.2017 - 14:36
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ElwisNR BLOG

 

Hráčom Slovanu by to podľa mojho názoru vadilo ak by to boli nejaký odchovanci klubu čo tam vyrástli a hrajú tam dlhodobo a nie hráči z iných SK miest čo sú tam na 2-3 sezóny bez pravidelných vyplat.
11.2.2017 - 14:00
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ElwisNR BLOG

 

Čo sa urážaš Slovan mal v minulosti aj nejakých odchovancov ako Kapuš a Lažo a aj keď Slovan v láske nemám mal klub ako taký u mňa rešpekt dnes je celkovo prínos Slovanu pre SK hokej 0 .Koľkých slovanistov-hraci co su odchovancami alebo hraju klube viac sezon a hrali vcera sa to mohlo dotknúť.Žiadneho lebo žiadnych svojich hráčov už nemáte.
11.2.2017 - 14:27
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
blue-311

 

Aha tak dik za vysvetlenie. Podla mna je to totiz rovnako nezmyselne.
11.2.2017 - 14:12
0

strojar

 

No,
najlepšia komunita na Slovensku sa tu vyznamenala.
11.2.2017 - 7:04
+8

Sunkafit

 

nič strašne
11.2.2017 - 10:49
0

ElwisNR BLOG

 

Podľa mňa sa vulgárne povzbudzuje aj v iných vyspelých krajinách nadáva sa na BB alebo trebárs KE ak to hráči vyprovokujú ale nadávať na slovan je niečo iné je to tradícia nenávidený klub od TR po KE celým Slovenskom pre aroganciu vedenia a hráčov a povýšenectvo ich fanúšikov lebo majú dojem že sú niečo viac.A pritom hrajú ligu 6 mesiacov a 3 nemajú výplaty takže pokriky na slovan boli sú a budú je to tradícia
11.2.2017 - 8:07
+6

tep

 

Určite nie, to len v NR sme zakomplexovanci, nikde inde vo vyspelom svete sa nenadáva..
https://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs
11.2.2017 - 9:07
0

rijko

 

No ale to je anglicky
11.2.2017 - 11:26
0

Millwall

 

ZA a MT ZV a BB to je len ciste nadavanie
11.2.2017 - 12:55
0

tep

 

Buďme radi o pár rokov to možno bude už len po Poľsky
11.2.2017 - 16:44
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dracik_18

 

totik máš to brať ako tradíciu
11.2.2017 - 9:12
+3

ElwisNR BLOG

 

Ty si to moc pripúšťaš a berieš moc osobne a vážne je to podstate druh vtipu predpokladám že v minulosti keď sa medzi ľuďmi rozprávali ľudové vtipy trebars o farárovi židovskej komunite alebo cigáňoch ci o tom ako sa niekde stretne rus Slovák a Američan tiež si sa asi nasmial a ak sa Ťa niekto niečo opýtal a Ty si niečo nepochopil a náhodou sa Ťa spytal či si maďar tak už asi bolo po debate.Jednoducho ten pokrik má akurát dodrú melódiu a je dlhodobo obľúbený a spieva sa strašne dlho a nie iba v NR
11.2.2017 - 9:34
0

zahorak009

 

Dochádza ti,že obhajuješ verejne prezentovaný vulgarimus v priestoroch,kde môžu byť aj deti?
11.2.2017 - 10:09
+2

mitoO

 

Deti mohli byt v detskom kutiku
11.2.2017 - 10:23
0

zahorak009

 

Heuréka! Tak totok je ten pravý dôvod na vybudovanie detských kútikov na hokejových či futbalových štadiónoch!
11.2.2017 - 10:48
0

hoKEjka

 

A ty si v poriadku? Toto obhajovat? To sa proste neda, je to nechutne a za ciarou..
11.2.2017 - 10:44
+3

sob3k

 

S vtipom ani slusnostou to nic nema. To, ci si to niekto "zasluzi" a ci je tato forma vhodna, uz je na posudeni kazdeho jedinca.
11.2.2017 - 10:56
+1

NRfan

 

...no podla toho textu tam chyba na konci uz len "alah akbar".
11.2.2017 - 9:39
+1

RhimeSBA

 

Asi vytvorím novú tradíciu a budem ťa od teraz, samozrejme z vtipu, volať nejakým vybraným slovom. Veď to je v pohode, aj vtipy sa také rozprávajú, no nie

A aby som to ešte rozšíril o ten otvorene antisemitický rozmer, ktorý ti očividne tiež neprekáža (lebo veď vtipy, no nie), tak k tomu vybranému slovu prisúdim nejaký osobný rozmer, na ktorý si nemal žiadny dopad.

Takže nebudeš len **** (doplň vulgarizmus aký chceš), ale napr. nosatý ****. A budeme sa na tom spolu smiať, že aký som nenormálne vtipný
11.2.2017 - 12:59
0

ElwisNR BLOG

 

Ja som sa ti iba snažil vysvetliť najjednoduchšie ako sa len dá ako to je s tým pokrikom že sa kričí všeličo aj inde a z rôznych dôvodov a tvoje moralizovanie mi príde smiešne lebo hanlivé pokriky tu boli sú a budú a zmeniť sa to nedá ak ťa iba toto v živote trápi tak môžeš byť so sebou spokojný.Ono mne sa zdá že to všetko berieš moc vážne a mal by si mať nad tým trošku nadhľad dnes asi prežívame veci moc citlivo ja si pamätám aj iné horšie veci čo sa trebars kričali v minulosti a nikto sa necítil pre to osobne dotknutý je to hlúposť keď tu riešiš celý čas nejaký pokrik
11.2.2017 - 13:55
+2

RhimeSBA

 

Jasné, skúsim zapracovať na svojom nadhľade..niečo na tom bude. Ty nosatý ****.
11.2.2017 - 14:13
0

ElwisNR BLOG

 

Já ti to říkal soudruhu.
11.2.2017 - 14:31
0

fresky

 

Strop
11.2.2017 - 13:31
0

imko_one

 

Slovák, musím ťa pochváliť, veľmi sympatický výkon včera. Len potvrdzuješ, že ten repre dres si zaslúžiš.
11.2.2017 - 9:40
+5

sentexx1nr

 

Žiaľ nepodarilo sa mi to pozerať včera..nejaký link kde by som si pozrel zostrih???dik
11.2.2017 - 9:45
0

MartinZV

 

Jonathan Carlsson: Nový hráč v BB

http://hc05.sk/zo-zamoria-prichadza-jonathan-carlsson

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3706
11.2.2017 - 10:51
+2

sob3k

 

Banska Bystrica Canadians?
11.2.2017 - 10:54
0

MartinZV

 

Tento je aspoň Švéd
11.2.2017 - 10:55
0

mitoO

 

11.2.2017 - 11:11
+1

riskohrasko1

 

11.2.2017 - 11:12
+2

MartinZV

 

Pekne Bodaj by tam v budúcnosti bolo viac slovenských miest
11.2.2017 - 11:21
+2

BlackCrow

 

Dobrý vtip. Tiež som sa hneď ráno s chuťou zasmial.
11.2.2017 - 12:00
+4

hoKEjka

 

S tebou musi byt zabava.
11.2.2017 - 12:26
0

riskohrasko1

 

Tiez si myslim
11.2.2017 - 12:58
0

BlackCrow

 

Samozrejme že to bol len pokus o žart a každému musí byť jasné že na slovensku nemáme konkurenciu.
11.2.2017 - 14:06
+1

sspp

 

je to možne akoto že tam nieje NR to je teda drzosť
11.2.2017 - 17:27
+1

LenTak93

 

a ešte ďalší link so zápasom

https://www.uloz.to/!yMEsisstEP5H/2017-02-10-slovensko-ruskou23-ts
11.2.2017 - 11:12
+1

LenTak93

 

neviem, čo to nedalo pod jeden link, tak si to skopírujte
11.2.2017 - 11:13
+1

RhimeSBA

 

Takže tak

Vie to pekne nasrať, keď pohodovú diskusiu zaprasí nejaký chorý mozog, všakže? Tak vitajte v "našom" svete.

Ono to nasiera aj vtedy, keď na to ten človek má, v zásade, nárok, všakže? (lebo veď sa asi dohodneme, že nadávať na Slovan na zápase repre v NR je hlúpe..rovnako, ako sa dohodneme na tom, že Ďuri je hajzel) Tak vitajte v "našom" svete.

A teraz si predstavte, že to začnem robiť v každej diskusii o NR, z NR, v NR a pod..stále dokola.
Ešte si k tomu predstavte, že to nebudem robiť len ja, ale dohodnem aj ďalších svojich 15 kamošov. Budeme to robiť stále znova a dokola. To by bolo super, všakže?

Viem, že to pravdepodobne nebude mať dopad práve na tých, čo to robia..ale čo keby predsa..aspoň na jedného.

Have fun, prajem príjemný a ničím nerušený víkend..
"Hezký den"
11.2.2017 - 13:08
+5

riskohrasko1

 

Ak by si to urobil po zapase NT,KE,PP atd tak to by som tento tvoj argument aj chapal,ale po zapase SVK reprezentacie ani velmi nie.
11.2.2017 - 13:37
+2

RhimeSBA

 

Urobil som to po zápase, ktorý mi k tomu dal jednoduchú príležitosť..rovnako v čase, keď som na to mal práve čas a náladu, keďže nebolo nič lepšie na práci
11.2.2017 - 13:40
+2

riskohrasko1

 

Tak si ohovoril akciu reprezentacie,lebo toto nebola akcia Nitry
11.2.2017 - 13:43
+4

zasi

 

mne vychádza len jeden záver:
aj keby sa hneď zajtra Slovan rozpadol a v hlavnom meste sa hokej ako taký zrušil(nie že by som vám to prial)
aj tak sa bude o tých cca 5 rokov,ako to tu niekto spomínal ozývať po Slovensku to povestné ŠK ...........
prečo,toť otázka a podotýkam ja osobne som sa k niečomu takému niGdy neznížil
11.2.2017 - 13:54
0

Urban Horn

 

Nezastavíš,co nejde zastavit..Pravda závisí na poznání každého jednotlivce.A jelikož nemáme všichni jedno a totéž poznání,nemůžeme také problém pravdy zevšeobecnit.Hezký den
11.2.2017 - 13:18
+2

Hokejman

 

Počuli sme slovo Pánovo
Hezký den
11.2.2017 - 13:41
0

RhimeSBA

 

Filozof amatér

Bez vetra sa ani lístok nepohne.
Všetko je relatívne.
Investuj do seba, lebo si neopracovaný diamant.
*náhodný motivačný status o tom, ako nie je dôležité, čo myslia iní, lebo len ty si dôležitý*

Došli mi teraz múdra, ale nejaké sa ešte doučím.
11.2.2017 - 13:46
0

tomi

 

Ja ti pridám: neboj sa nepriateľov, ktorí na teba útočia, boj sa priateľov, ktorí ti lichotia a ešte Ani desať priateľov nespojí ľudí tak ako jeden nepriateľ
11.2.2017 - 14:07
+1

Urban Horn

 

Citace o pravdě není z mojí hlavy,ale myšlenkový pochod velmi známého autora jménem František Bardon.Asi Vám to jméno nic neřekne,proto doporučuji mnohem lehčí a jednodušší četbu,např.Zákon rezonance od Pierra Franckh.I ta Vás posune několik levelů dopředu.. Hezký den
11.2.2017 - 13:55
+1

RhimeSBA

 

Môžem ti skúsiť citovať opačné názorové prúdy?

Tak napr. Platón.
ideje = formy věcí – existují mimo čas a prostor, jsou nehmotné, nekonkretizované; jsou pravzory věcí, objektivní, ideální, neměnné podstaty; pro každý druh předmětu existuje pouze jedna idea, tato idea je trvalá, reálná a pravdivá.

Do toho spadá aj najvyššia idea - dobro-pravda-krása.

Ale Platón je fakt dosť komplikovaný, tak odporúčam niečo jednoduchšie. Napríklad Krtkove dobrodružstvá.

Hezký den.
11.2.2017 - 14:04
0

Urban Horn

 

Nějak se do toho zamotáváš,tahat sem antiku..Tvůj veleslavný filozof je učivo pro předškoláky,srovnáváš proutěný košík s egyptskou pyramidou..Snažíš se někoho přesvědčit o svém názoru,ale ten někdo má názor jiný..Jak z toho ven?Toť otázka.Věřím,že jednou tuto otázku už nebudeš potřebovat řešit a že zmizí Tvá bolest z nepochopení a zlost z afektu.Přeci jen,i nejslabší světlo rozsvítí tu nejtemnější tmu.Něco v sobě máš,záleží jen na Tobě,co se svou budoucností uděláš..Hezký den

P.S."Velké věci se rodí v bolesti"-Michelangelo
11.2.2017 - 14:22
+3

RhimeSBA

 

Dokonca pre predškolákov
Myslím, že si sa dostatočne diskvalifikoval.

Hezký den.
11.2.2017 - 14:26
+1

Urban Horn

 

Zase Jsi to nepochopil..Nevadí,každý máme svůj názor.Akorát se divím,že mě ještě ten předchozí příspěvek nikdo nevymazal,jako ty předchozí.Přeci jen "čehůni" tu nejsou vítáni.Hezký den
11.2.2017 - 14:34
0

RhimeSBA

 

Mýliš sa. Vítaný tu nie si ty.

Hezký den.
11.2.2017 - 14:35
+1

Urban Horn

 

Já vím,ale srdce mi to nezlomí.. Už jsem si zvykl,že každý,kdo má jiný názor a neuctívá HC Slovan,tak cenzorem z Blavy bude smazán..No,v životě mě čekají ještě horší věci..Hezký den
11.2.2017 - 14:43
+8

CuCk0

 

Rád by som sa spýtal, kto a prečo to zmazal? Kľudne aj správu
11.2.2017 - 16:00
0

porter

 

trocha OT ale ked uz tu je hadka na temu slovana neviem ci sa tu uz toto rozoberalo
http://www.khl.sk/clanky/krajci-konci-znie-zo-zakulisia-slovana/
11.2.2017 - 14:14
+1

RhimeSBA

 

Vlastne to už ani nie je OT
11.2.2017 - 14:16
+1

blue-311

 

Rhime pre svoje dobro ako aj dobro celej komunity si uz daj pohov. Svoje si dosiahol, je tu milion prispevkov o slovane a teraz si uz uzivaj krasnu sobotu bez HP. A ked niekedy pojdes do NR tak mi napis spravu, sadneme na kavu a normalne sa porozpravame o veciach nielen hokejovych. "Flamewar" je uplne zbytocna a prenechajme ju inym portalom.
11.2.2017 - 14:25
+2

RhimeSBA

 

Napísal si to tak krásne, až mám skoro chuť sa tým riadiť...
11.2.2017 - 14:30
0

strojar

 

Keď už tu môj úprimný nepriateľ zo Slovana už takmer 24 hodín udržuje takúto veselú náladu, neodolal som a pridám sa aj ja.
Včera som si naživo užil kvalitný hokej vo výbornej atmosé re s víťazstvom Slovenska. Určite som nebol sám. Kovaného slovanistu však prioritne zaujíma nejaké pofidérne skandovanie.
Priam vzorovo v tejto diskusii ukázal prečo gro slovenskej (nielen) hokejovej verejnosti priam bytostne neznáša Slovan.
Bohorovnosť, arogancia, nadutosť a povyšovanie sa nad každého inéo. na Slovensku. Od funkcionárov, cez hráčov až po fanúšikov. Bez schopnosti rešpektovať, že v hokeji môžu byť dobrí aj v iných kluboch.
11.2.2017 - 16:08
+12

CuCk0

 

Vidím, že si to tu prišiel ukludniť
11.2.2017 - 16:20
+6

FP-mareno

 

"Bohorovnosť, arogancia, nadutosť a povyšovanie sa nad každého inéo."

Ktora z tychto styroch vlastnosti necharakterizuje tvoje prispevky na tomto portali?
11.2.2017 - 16:35
+7

Bielomodry

 

Strojar: Popravde nemusím Ťa,ale tento príspevok sa mi pacil
11.2.2017 - 17:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
pifel

 

Rhime: To co sa Ti nepáčilo na zapase si teda napísal ale co tak napisat aj nieco co sa Ti páčilo na tom zapase? Alebo nebolo tam nic take?
11.2.2017 - 18:42
0

Foam of Waterfall

 

no, a ako sme hrali s Rusmi? zatiaľ tu vidím len súťaž pipíkov (inak dobré ruské meno by to bolo ), ale opis zápasu ani veľmi nie
11.2.2017 - 18:45
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

Bleskovky

Český útočník Hanzl z Litvínova do Neftechimiku Nižnekamsk

Český hokejový reprezentant Robin Hanzl opúšťa extraligový Litvínov a zamieril do Kontinentálnej hokejovej ligy. Účastník tohtoročných MS v Kolíne nad Rýnom a Paríži sa sťahuje do Neftechimiku Nižnekamsk, s ktorým sa podľa klubovej webstránky dohodol na ročnej zmluve. Dvadsaťosemročný center odohral v uplynulom ročníku za Litvínov 49 zápasov, v ktorých nazbieral 28 bodov (7+21).
včera o 21:50 - TASR

Lindholm a Vatanen musia na operácie a vynechajú úvod sezóny

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks nemôže v úvode budúcej sezóny počítať s obrancami Hampusom Lindholmom a Samim Vatanenom. Obaja musia podstúpiť operáciu ramena a čaká ich dlhá rekonvalescencia. Lindholm bude mimo hry štyri až päť mesiacov a Vatanen ešte dlhšie, informoval generálny manažér klubu Bob Murray.
26.5.2017 10:22 - TASR

Sydor mieri na striedačku St. Louis, stal sa asistentom trénera Yea

Bývalý kanadský hokejový obranca Darryl Sydor sa stal asistentom trénera Mikea Yea v klube NHL St. Louis Blues. S tímom sa dohodol na trojročnej spolupráci.
25.5.2017 08:57 - Michal Bruner / TASR

Český obranca Šulák podpísal nováčikovský kontrakt s Detroitom

Český hokejový obranca Libor Šulák mieri do zámorskej NHL. Účastník MS 2017 podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s klubom Detroit Red Wings. Informovala o tom kanadská televízna stanica TSN na svojom webe.
24.5.2017 19:10 - Michal Bruner / TASR

Kongres SZĽH sa uskutoční 23. júna v Bratislave

Kongres Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) sa uskutoční 23. júna v Bratislave. Rozhodli o tom uznesením členovia výkonného výboru SZĽH a informuje o tom zápisnica z ich marcového zasadnutia. Kongres je najvyšší orgán zväzu, podľa vlani schválených stanov sa jeho rokovanie uskutočňuje najmenej raz za kalendárny rok. Exekutíva ho musí zvolať minimálne 20 dní pred konaním. Kongres je uznášaniaschopný, ak sú prítomní delegáti oprávnení hlasovať s dvojtretinovým počtom hlasov. Členovia výkonného výboru SZĽH sa najbližšie stretnú vo štvrtok 25. mája, na programe by malo mať aj hodnotenie účasti Slovenska na svetovom šampionáte v Kolíne nad Rýnom. Informovala oficiálna stránka SZĽH.
23.5.2017 20:40 - / TASR

Nashville prišiel pred piatym zápasom proti Anaheimu o Johansena

Nashville si musí v zostávajúcom priebehu vyraďovacích bojov zámorskej súťaže NHL poradiť bez svojho najproduktívnejšieho hokejistu Ryana Johansena. Johansen sa zranil vo štvrtom zápase série s Ducks, v ktorom Predators prehrali 2:3 po predĺžení, následne podstúpil operáciu ľavého stehna.
20.5.2017 09:56 - / TASR

Luke Richardson asistentom hlavného trénera v New York Islanders

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders angažoval na post asistenta hlavného trénera Luka Richardsona. Štyridsaťosemročný Richardson sa vráti do NHL potom, ako uplynulé štyri sezóny viedol v AHL Binghamton Senators. Na poste nahradil Boba Corkuma. Hlavným koučom je Doug Weight, Richardsonov bývalý spoluhráč z Edmontonu Oilers. Richardson v NHL už pôsobil ako asistent v Ottawe Senators v rokoch 2009 až 2012.
18.5.2017 17:52 - / TASR

Rust, Hornqvist a Schultz budú Pittsburghu chýbať v zápase číslo tri

Hokejisti Pittsburghu Penguins sa v treťom zápase finále Východnej konferencie play off NHL proti Ottawe Senators musia zaobísť bez tria Bryan Rust, Patric Hornqvist a Justin Schultz. Stav série hranej na štyri výhry je nerozhodný 1:1. Zápas číslo tri je na programe v noci na štvrtok o 2.00 h SELČ na kanadskom klzisku.
17.5.2017 21:19 - / TASR

Dánsky brankár Dahm sa dohodol na zmluve s Iserlohnom

Brankár dánskej hokejovej reprezentácie Sebastian Dahm sa počas prebiehajúceho svetového šampionátu definitívne dohodol na zmluve s klubom Iserlohn Roosters. Do nemeckej DEL sa 30-ročný hráč sťahuje z rakúskeho tímu Graz 99ers. Detaily nového kontraktu zatiaľ zainteresovaní nezverejnili, informovala agentúra DPA.
16.5.2017 16:32 - / TASR

Česi dopísali na súpisku Šuláka s Furchom

Tréneri českej hokejovej reprezentácie pred posledným zápasom v základnej skupine na MS dopísali na súpisku obrancu Libora Šuláka a brankára Dominika Furcha. Ako informoval portál idnes. cz, Šulák by mal nastúpiť už v utorkovom súboji proti Švajčiarsku. Na turnaji si už s určitosťou nezahrajú útočník Jakub Lev a obranca Jan Kolář. "Celý turnaj je pre mňa veľká motivácia. V kabíne môžem sedieť s profíkmi z NHL, ktorých v priebehu sezóny sledujem na youtube, ale teraz s nimi môžem trénovať... Sú to skúsenosti na nezaplatenie," povedal Šulák. Čechom pred ich posledným vystúpením v parížskej B-skupine, ktorým bude utorkový zápas so Švajčiarskom (16.15 h), patrí v tabuľke druhé miesto.
16.5.2017 12:56 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.MacKinnon N.CAN5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »